Na koho Langer uhodí příště?

12. 02. 2008 | 19:11
Přečteno 10906 krát
Opravdu zírám…čerstvě jmenovaný ředitel Ústavu pro studium totalitních režimů Pavel Žáček „jen tak“ sděluje do médií, že jméno poslance Evžena Snítilého se dvakrát objevuje v tzv.registračních svazcích, které Archiv bezpečnostních složek Ministerstva vnitra přebírá od Ministerstva obrany. Ano, ano...pamatuji si, že do 1.ledna pracoval Pavel Žáček ve funkci ředitele Archivu bezpečnostních složek Ministerstva vnitra. Byl tedy přímým podřízeným ministra Ivana Langera.
Při nedávné volbě prezidenta to byl právě Ivan Langer, který byl viděn v rozhovoru s Evženem Snítilým krátce před tím, než se na Pražském hradě poslanec Snítilý zhroutil. A podívejte - vzápětí nám jeho blízký spolupracovník, nyní novopečený ředitel Ústavu pro studium totalitních režimů potvrzuje, že disponuje nějakými informacemi právě o tomto poslanci.

Jak je možné, že má Pavel Žáček tyto informace tak pohotově k dispozici?

Jakým právem sděluje veřejně tato fakta?

Má být toto do budoucna role ředitele Ústavu?

Budeme se takto vždy v pravou chvíli, v někým dobře vybraný pravý okamžik, dozvídat údajná kompromitující fakta?

Provádí snad pan Žáček nějaká speciální šetření, která se týkají poslanců a politiků?

Když pan Žáček tak rychle ví, co je zrovna třeba vědět, znamená to, že vede cílené vyhledávání na určité osoby?

A kdo to po něm chtěl?

Chce to po něm rada Ústavu nebo Ivan Langer?

Není možné věřit tomu, že to vše je jen náhoda. Nelze věřit, že pan Žáček byl náhodou dotázán a náhodou se Evženem Snítilým zabýval, náhodou bylo pro něj právě toto jméno zajímavé.

Jsem rád, že poslanci sociální demokracie při schvalování zákona o Ústavu pro studium totalitních režimů na protest opustili jednací sál. Ukazuje se, jakou hrubou chybou bylo, že český parlament schválil existenci Ústavu, který se ocitl pod vlivem jedné politické strany a který může být využíván proti současným opozičním politikům.



Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Saliven napsal(a):

Vaše otázky jsou pane Zaorálku relevantní a já bych na ně opravdu chtěl znát odpověď. Nikoliv diskutéři, ale vy jste ten, který může (reálně) požadovat jejich zodpovězení.
12. 02. 2008 | 19:26

Prd napsal(a):

L.Zaorálku.Už jsem se lekl,že se jako všeználek dnes neozvete!
12. 02. 2008 | 19:30

Mendys napsal(a):

Obávám se, že skutečnost nám opět bude zamlčena. Myslím si ale, že ještě není všemu konec a ještě se budeme divit, kam až jsou schopni zajít.
12. 02. 2008 | 19:31

ivan.strakonice napsal(a):

Saliven - podepisuji!!!
12. 02. 2008 | 19:47

bigjirka napsal(a):

ale to hlavní meritum, že estébáčtí xindlové jsou pořád nad námi, nikomu nevadí?
12. 02. 2008 | 20:06

Holoubek napsal(a):

Bezúhonnost politika je základním předpokladem pro jeho práci (nebo by měla být) pak by nikdo nikam nemusel zachodit. Pan Žáček
je ten správný člověk na správném místě. Zahraniční politiku ČR v rukou pana Zaorálka si ale bohužel nedokáži představit.
12. 02. 2008 | 20:10

Saliven napsal(a):

bigjirka:
Já bych se spíš ptal, kde vzal Snítilý negativní lustrační osvědčení (od roku 96 se musí v socdem předkládat při sestavování kandidátek do parlamentu).
12. 02. 2008 | 20:11

Šamtajch napsal(a):

Milý pane Zaorálku, myslím, že už máte nas...o v botách (možná nejen tam) takřka všichni.
Jste vlastně nemocní, pane Zaorálku, - nalevo, vpravo, uprostřed.
Jen si ale nemyslete, že vám (i nám)to tady zachrání "někdo" z americké univerzity. To rovněž nemůže fungovat.
12. 02. 2008 | 20:14

RUMCAJS napsal(a):

Proč mi pokládáte takovou otázku pane redaktore ?
Chcete vědět pane Zaorálku kdo takhle odpovídá?

Radši nám řekněte, kam až jste ochotni ve svých výhružkách zajít?
Omezíte se jen na zasílání kulek poštou a nebo i jinak, jako jste to udělali s Mrázkem ?
Nakonec je moc dobře, že jste prosadili veřejnou volbu. Alespoň se vaše mafiánské podhoubí aktivovalo natolik, že ztratilo veškeré zábrany.Celému národu, kromě zaslepených fanatiků, jste umožnili nahlédnout do vašich mafiánských praktik a ukázat co jste zač.

Vás už mohou volit pouze lidé z knihy "Den triffidů" .
12. 02. 2008 | 20:15

Saliven napsal(a):

RUMCAJS:
Tak loupežníku, ty jsi skutečný zoufalec. Sežral jsi návnadu i s navijákem, čímž jsi se zařadil mezi jednobuněčné voliče. Tvoje obvinění jsou na hranici žalovatelnosti.
12. 02. 2008 | 20:21

Petr napsal(a):

Pripominam jeste jednou co napsal Holoubek. Pokud by zadny zaznam na dotycneho neexistoval, nebylo by o cem (az podezrele rychle a zbytecne verejne, v tom s panem Zaoralkem mozno souhlasit)referovat. Meritum veci neni, ze o tom nekdo referuje (i kdyz to muze byt samo o sobe chyba a spatne), ale ze tato osoba zaznam ma.
Nehazu vsechny do jednoho pytle,a le tvarit se ze je to O.K. ?
12. 02. 2008 | 20:38

Růžena napsal(a):

Pane Zaorálku, mě by spíš zajímalo, jak to ve skutečnosti s tím Snítilým bylo. Pouštěla jsem si 2x video na Seznamu a Kotrbův článek na Blistech a nemůžu si to pořádně dát dohromady. Myslíte, že hypotéze spočívající v tom, že Šlouf už o VKR věděl v roce 96 sdělil to Zemanovi a ten tím držel Snítilého disciplinu na uzdě už od roku 96, protože podle Kotrbu byl nespolehlivý už při zradě Wagnera, je pravdivá? Můžeme tedy vycházet z toho, že o Snítilého problému věděl Šlouf, Zeman, nepochybně Žáček a Langer, nejspíš podržtaškové na Hradě. Teď si trochu pustím fantazii na špacír. Snítilý nedával nijak najevo, že by volil Klause, ale zničehonic se zdržel a navíc začal vypadat nejistě, tak jste na něho přitlačili, počítám, že o VKR se dozvěděl i Paroubek a dali jste mu najevo, že ho můžete odrovnat. Jenomže Snítilý už byl předtím tlačen ODS, Horníková (není to manželka od Milana Horníka ze žižkova?:)) si s ním určitě pár týdnů medově povídala a Ivan Langer byl za toho zlého policajta. Následně to Snítilý neunesl a zkolaboval. Je to moc divoká spekulace?Dnes na tom Seznamu řekl mnohoznačně, že si počká jak se bude vyvíjet jeho kauza VKR dál a podle toho se bude chovat. Nebude nakonec vítězem on?Vy už na něho tlačit nemůžete, jednak další ztráta v klubu už by pro Paroubk byla problém a navíc by vaše vydírání mohl naprášit. A ani ODS už asi tlačit nebude, jednak ji stačí už jen čekat, protože Snítilý vypadá, že bude hlasovat pro Klause nebo vůbec nepřijde, čímž sníží kvorum a asi by jí nebylo příjemné, kdyby Snítilý odhodil pud sebezáchovy a začal mluvit o vydírání ze strany modroptáků:))). Řekla bych, že teď to má Sn. v rukách a role se otočily, teď bude vydírat on vás:). Co vy na to?
12. 02. 2008 | 20:39

Martin napsal(a):

Temer si preji, aby pan Snitily hlasoval v patek pro Klause. Pak by doslo k dalsimu zazracnemu obratu a divny estebak by se stal veznem svedomi, necim podobnym jako pan Pohanka o jehoz divne kontakty na starostu Petu a Dolezala a divne financni machinace se novinari zazracne prestali zajimat ve chvili, kdy vystoupil z klubu CSSD a zacal podporovat ODS :)

A Rumcajsi, to nevite, ze u vrazdy Mrazka pry pada stale vice jmeno Tlusty a strana ODS ? :)
12. 02. 2008 | 20:42

Martin napsal(a):

Cochtane, kdyz ctu vase prispevky a jinych pravicovych milovniku nasili, tak je mi naprosto jasne, proc se ODS posledne stala lihni ruznych neonacistu.
12. 02. 2008 | 20:43

bigjirka napsal(a):

Rumcajsi, tady si nemyslím, že by socani posílali ty náboje. (Btw, pokud vím mafie posílaly náboj, nikoli nábojnici neboli hilznu a už vůbec ne kulku, jak také některý debil napsal. Náboj je to úplné, co se nabíjí, hilzna s kapslí, prachovou složí a kulkou :-)) Socani poze vyvolali tu atmosféru běsu a nenávisti a na to už se nalepujou nezávislí psychopati. Něco jiného jsou špionážní záběry z hotelu. Doufám, že tomu hotelu Ignor uloží 10M pokuty. Osobně jsem v něm byl naposled jako študák, ale nepůjdu tam už nikdy. Co je to za šmíráctví, natáčet si hosty? Weigel a Šlouf jsou svobodní občané, mohou se scházet s kým chtějí. Že by to bylo úplně košér to sice není, ale... A ty gaunery od policie a tajné služby okamžitě vyrazit. Přesně tohle jsou estébácké manýry, přesně tohle dělala StB.
12. 02. 2008 | 20:43

alena-m napsal(a):

to Rumcajs - ne kazdy politik je
mafian a chran nas boze od nich
Brzo se urcite neco prihodit
muze zejmena pokud cesti obcane budou pasivni stado!
12. 02. 2008 | 20:44

ivan -člen ČSSD napsal(a):

Milý příteli Zaorálku , je sice hnus ,že Langer vydírá poslance ČSSD , ale ptám se ,jak to že mezi poslanci je jich tolik s pokřivenou minulostí ,jak to ,že tolik politiků na všech úrovních má problémy s lustracemi a jak to ,že je jich tolik i mezi poslanci za ČSSD ?
co jsou v tomto a podobných případech politici? Loutky v rukách lidí ,kteří "vědí" ? Jak potom může existovat slušná politika, když ji dělají lidé ,které lze vydírat? Čí zájmy potom tito politici hájí?
Kdy už si vy ,politici všech stran uvědomíte ,že dělat politiku je služba veřejnosti a přestanete si s občany -řečeno slovy Langra -vytírat prdel???? Kdy už ?
12. 02. 2008 | 20:45

bigjirka napsal(a):

A Snítilý je ukázkou toho, že estébáčtí gauneři jsou pořád nad námi.
12. 02. 2008 | 20:46

bigjirka napsal(a):

Ano... Pryč s hajzly a šmejdy všemi! A proto se nesmí lustrace ukončit a vyrovnávání s minulostí musí probíhat tak dlouho, dokud nebude vyrovnáno!
12. 02. 2008 | 20:48

Martin napsal(a):

Civilizovany pristup, lyncovat nekoho pred rozhodnutim soudu jen na zaklade par stripku jedna pani povidala. Je fascinujici ze tento pristup dnes si chvali tzv. priznivci pravice.
12. 02. 2008 | 20:49

Saliven napsal(a):

ivan-člen ČSSD:
Připojuji se k vaší otázce. Též by mě zajímalo, jak se na vysoké místo na kandidátce může dostat člověk s takovou minulostí. To to o něm jeho kolegové z MO, okresu nebo kraje neví? Jak Pohanka, tak Melčák, tak i nově Snítilý mají svého kostlivce a jsou tak vydíratelní.

PS: Snítilý má údajně negativní lustrační osvědčení.
12. 02. 2008 | 20:52

Saliven napsal(a):

bigjirka:
Vyrovnáno nebude nikdy. Vždycky někdo uteče spravedlnosti.
12. 02. 2008 | 20:52

Martin napsal(a):

Salivene, pardon, s jakou minulosti ? I vy odsoudite lidi bez informaci predem ?
12. 02. 2008 | 20:53

Saliven napsal(a):

Martin:
Vycházím samozřejmě z informací tisku, že Snítilý figuruje v seznamech vojenské rozvědky spadající pod StB. On kdyby byl čistej, tak by asi Ivánkovi nepovolil.
12. 02. 2008 | 20:56

Tupelo napsal(a):

@Ruzena: Vas pripevek se mi libil, ale nesouhlasil bych s jednou veci, pokud uz na Snitileho neco prasklo, tak je po vydirani (pokud ovsem nenasadi neco silnejsiho), nekde jsem uz dnes ostatne cetl ze Klause pravdepodobne nepodpori.
12. 02. 2008 | 20:57

Martin napsal(a):

Salivene, ale nevime jak tam figuruje, to je zatim pro mne nejdulezitejsi. Netvrdim, ze nespolupracoval, ale zatim jsem nedostal informace jasne prokazujici spolupraci. Proto je pro mne nevinny.

Samozrejme ze kamarad Ivanek muze mit nejake paky. Ale jen tak bych pripomenul, ze i on udajne figuruje v seznamu. V seznamu kapriku pana Mrazka :)
12. 02. 2008 | 20:58

Saliven napsal(a):

Martin:
Uznávám vaši argumentaci, asi jsem se unáhlil, ale jako člena socdem mě tyhle kauzy vždycky dokáží pořádně nadzvednout.

Je pravda, že v seznamech StB figuruje i Klaus, takže to nemusí nic znamenat, ale když takhle zahlasovat a zhroutil se po tom, co mu Ivánek promluvil do duše...
12. 02. 2008 | 21:04

Růžena napsal(a):

Já bych navíc řekla, že Sn. už nepřímo přiznal, že asi něco podepsal, když mluvil, že nemohl na školu, rodiče měl osamšedesátníky ap. To mi přijde v podstatě jako přiznání. Samozřejmě nikdo neznáme okolnosti a ten člověk může být v podstatě slušný a nevinný, jednou uklouzl anebo taky může být pěknej... Každopádně "ti co vědí" ho určitě už pár týdnů zpracovávali...Ten samý případ byl Pohanka, nejspíš úplatek nebo zpronevěra ve špitále v Brně. A to že Žáček vesele švitoří a zasahuje tak nemístně do politiky (přece se říkalo, že Ústav bude zcela apolitický) znamená, že se začínají vyplňovat, a to dřív než bych čekala, mé nejhoší obavy z působení těchto lidí...Uvidíme co bude dál.
12. 02. 2008 | 21:05

bigjirka napsal(a):

Kdo tedy tlačil na Snítilého? Je to ale celkem fuck. Nejspíš všichni, protože jinak je svědomí těchto darebáků dostatečně pružné na cokoli. V koutě ovšem mu dobře nebylo, kdo by chtěl být stlačen mezi Topolánka a Paroubka :-)
12. 02. 2008 | 21:08

Saliven napsal(a):

Růžena:
Tady se můžete dočíst jak pan Cikrt vesele popisuje pana Pohanku a kde je asi zakopaný pes:
ht tp://zpravy.idnes.cz/pribeh-o-podplacenem-misovi-kulickovi-pripomina-pohanku-pem-/domaci.asp?c=A061025_163425_domaci_rb
12. 02. 2008 | 21:09

Martin napsal(a):

Salivene, to je presne ono, kdo dnes prozkoumal jak to skutecne s panem Pohankou bylo ? Nikdo, novinari zhasili svetla a Misa Kulicka radostne hlasuje pro reformy jako velky hrdina co se postavil hruzostrasne CSSD :)
12. 02. 2008 | 21:13

Nikdo napsal(a):

12. 02. 2008 | 21:14

Saliven napsal(a):

Martin:
No jo..novodobej hrdina. Až Snítilý zvolí Klause, tak už budeme mít 3 členy hrdiného odboje proti Paroubkovi. :-))
12. 02. 2008 | 21:17

vlk napsal(a):

Bylo naprosto zřejmé, proč byl tlak na zřízení Ústavu. Přestože k tomu nebyl rozumný důvod.
Přesně tohle mnozí z nás očekávali. jen jsem netušil, že s ek tomu propůjčí pan %Záček. Připadal mi jako historik a slušný člověk.
Čas minulý je evidentně na místě.
A každý Langerovi jsitě věří, že se se Snítilím sešel n aháhodou, nic od něj nechtěl a nevyhrožoval mu.
On totiž vyhrožuje, jak známo , jen koaličním partnerům!

prostě ministr jak má být....
12. 02. 2008 | 21:19

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem několik urážlivých příspěvků, které byly v rozporu s Kodexem diskutujících.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
12. 02. 2008 | 21:31

vlk napsal(a):

Salivene

myslím, že by pro ně měli uzákonit termín 4.odboj a přidělit jim speciální rentu. A zrušit kvůli tomu platbu o 4. a 5. dnu nemocenské. No někde se na hrdiny vzít musí ne?
12. 02. 2008 | 21:39

Saliven napsal(a):

vlk:
Och ano - přece je nemůžeme nechat bez pomoci po skončení volebního období - v nemocnicích už jsou kamarádi. Hodili se, ale pro ODS už budou nepotřební a jinde zrádce nechtějí. :-)
12. 02. 2008 | 21:48

qw napsal(a):

Čím vice se člověk s h... maže, tgím vice smrdí. Týká se to Vás, pane Zaorálku.
12. 02. 2008 | 21:49

fafnir napsal(a):

No Martine
soud zprostil obžaloby Brožovou Polednovou,takže je stejně jako prokurátor Vaš pro vás čistá jako lilie.A kolik osvobodil STBáků se nedá ani spočítat.Takže všechny ty svazky si někdo vymyslil,Příbramské a Jáchymovské lágry neexistovaly,na hranicích nikoho kdo chtěl pryč nezastřelili prostě lidová demokracie jako vyšitá.Prostě levárna.Že ji propagujete vy a člen ČSSD Saliven nepřekvapuje.
12. 02. 2008 | 21:51

vlk napsal(a):

gw
ty ovšem smrdíš mimořádně! Nepomůže ani, když se naložíš do voňavky. i kdyby byla úplně nejmodřejší.
12. 02. 2008 | 21:52

LEVAK napsal(a):

Ad bigjirka:schůzka bývalého vedoucího tajemníka KSČ s hradním kancléřem - nevadí!Zblblý mldý kluk z doby před 30-ti léty vadí.Docela sympatické logické uvažování!
12. 02. 2008 | 21:52

Martin napsal(a):

Fafnire, vy znate obsah svazku na pana Snitileho ? Proc je nezaslete libovolnym novinam, skoci po tom z nadsenim, protoze se ony k nim jeste nedobraly.

Vam se pravni stat a presumpce neviny dosti hnusi, ze ?
12. 02. 2008 | 21:53

Saliven napsal(a):

fafnir:
Rád bych vám připomněl, že evidován ve svazcích StB je i Klaus. Otázka je, jak Snítilý ve svazcích figuruje. V tomtohle ohledu je námitka pana Martina naprosto relevantní a na místě. Vy jen vidíte StB a už by jste věšel na kandelábry.
12. 02. 2008 | 21:53

Franta z pastoušky. napsal(a):

Je někdo v ČSSD, kdo nespolupracoval s StB? Asi těžko. Pokud vím, každý kdo kandiduje za ODS i do toho nejmenšího obecního zastupitelstva předkládá lustrační osvědčení. Spolupracovníci StB jsou pak vyjímkami, u ČSSD asi musí předložit osvědčení, že byl spolupracovníkem StB, jinak asi nemůže kandidovat.
12. 02. 2008 | 22:06

bigjirka napsal(a):

Z reakce Snítilého je zřejmé, že je to tchoř zahnaný do kouta. Udělal svinsvo a nemá co být posrancem. Leváku, napsal jsem že se mi tozvlášť nelíbí, ale jsou to svobodní dospělí občané. Ohledně špiclování s videem bych se opakoval, doufám, že pokuta bude v plné výši.
12. 02. 2008 | 22:09

Saliven napsal(a):

Franta s pastoušky:
Podle tisku vlastní Snítilý negativní lustrační osvědčení. Předkládat lustrační osvědčení je v ČSSD běžné od roku 1996, takže nežvaňte hlouposti, když nic nevíte.
12. 02. 2008 | 22:09

Michal napsal(a):

Jen pár poznámek:
- dle údajů z minulého měsíce má úřad evidenční lístky plně digitalizované, po dotazu novinářů z Práva proto bylo možno rychle odpovědět na dotaz; předpokládám, že pan Žáček nemá právo upírat informace, které už má plně k dispozici
- vyjádření na stránce Ústavu pro studium totalitních režimů je dost jasné, můžete si ho přečíst
- proč stále využíváte domnělého nátlaku ze soboty, když ho pan poslanec věrohodně sám popřel? v sobotu pod emocemi to bylo běžné, dnes už je to neomluvitelné, proč vědomě lžete?
12. 02. 2008 | 22:10

Saliven napsal(a):

bigjirka:
Doufám, že Langer bude pro co nejnižší pokutu, protože sám dostal za únik Kubiceho zprávy směšných 9 tisíc.
12. 02. 2008 | 22:10

fafnir napsal(a):

Martine
neznám,jen aplikuji váš způsob myšlení.Pro vás jsou justiční vrazi Milady Horákové a generála Píky a dalších čistí jako lilie.
12. 02. 2008 | 22:14

Saliven napsal(a):

fafnir:
Vzhldem k tomu, že se o Snítilém zatím neví vůbec nic, tak je vaše argumentace mimo mísu.

PS: Kdyby ODS za dob své vlády vyvíjela nějakou iniciativu v tomto, Brožová-Polednová by spravedlnosti neutekla.
12. 02. 2008 | 22:19

fafnir napsal(a):

Salivene
a co těch 8 let,kdy jste byli u vesla?
12. 02. 2008 | 22:24

bigjirka napsal(a):

Salivene, chápete vůbec, že ti zmrdi v hotelu dnes a denní šmírují všechny svoje hosty? Ze svého šmíráctví pouze vyjeli nějakým dalším šmejdům CD, ale takhle v tom hotelu špehují každého? Salivene, ODS nikdy neměla svou vládu a volné ruce.
12. 02. 2008 | 22:24

Saliven napsal(a):

bigjirka:
Kamery jsou na spoustě míst a nakládání se záznamem z nich se řídí dle zákona o ochraně osobních údajů. Byl-li porušen zákon (jakože byl), tak to musí řešit policie. Co na to víc říct?
12. 02. 2008 | 22:29

Saliven napsal(a):

fafnir:
My boj proti komunismu jako prioritu nemáme, ani proti komunismu nemobilizujem (abychom v zápětí lezli za komunisty škemrat o hlasy).
12. 02. 2008 | 22:30

Saliven napsal(a):

bigjirka:
Jen je třeba se zamyslet nad tím, jestli má přednost zločinné rejdy a nebo ochrana soukromí. To je ale na delší diskuzi.
12. 02. 2008 | 22:31

Saliven napsal(a):

fafnir:
Ve skutečnosti za vlád ODS nebyl potrestán prakticky nikdo i když ODS hřímala fest.
12. 02. 2008 | 22:31

bigjirka napsal(a):

Salivene, hluboce se mýlíte, k pořizování záznamů z kamerových systémů je potřeba povolení Ignorova úřadu. Hotel nemůže mít žádný legitimní a legální důvod ke šmírování svých hostů. Takže toto není na delší,ale velmi krátkou diskusi. Ne, že by se mi ta schůzka zrovna líbila. Ale sešli se dva dospělí, bezúhonní a nevyšetřovaní občané. Opravdu to není na delší diskusi. A ještě jednou, vzpomeňte si, ty vlády vládami ODS nebyly.
12. 02. 2008 | 22:58

Saliven napsal(a):

bigjirka:
No asi o tom víte víc, takže se hádat nebudu. Jen říkám, že zákulisní handly na úrovni nějakých prapodivných lobbystů se mi hrubě nelíbí. Vlády ODS nebyly vládami ODS o nic míň než vlády ČSSD.
12. 02. 2008 | 23:05

Charlie napsal(a):

Když už se Žáček hrabal v těch lejstrech, tak mohl vyhledat papíry Kluka a Reka.
Tím by bylo dílo StB dokonáno - Agenta na Hrad by zvolil agent z Parlamentu.

No uznejte, není to krásné, tak naše domácí a české?
12. 02. 2008 | 23:11

wiki napsal(a):

Bigjirka: Kamerový bezpečnostní systém má dnes každá benzin. pumpa...
12. 02. 2008 | 23:17

Vojta napsal(a):

Tak to ne. V pristich volbach budu asi volit CSSD. Ale proc? Aby pulka poslancu podporila ODS? Pan Pohanka byl zapleteny do kauzy Nemocnice u sv. Anny a vybudovani jakehosi centra za 3 mld. Pan snitily je v nejakych svazcich. A vy to vite! Jak se tedy mohlo stat, ze ti lide byli na kandidatce. Jmenovite u pana Pohanky bylo jasne podezreni z korupce. Z reditele nemocnice, ktera ma dostat dotaci v radu miliard se stal namestkem ministra Ratha. Pak Nova odvysilala reportaz, ktera ho spojuje s panem Dolezelem a korupci v souvislosti s touto zakazkou. Pan Pohanka se hrouti, je nedostupny a par dni na to podpori vladu ODS. Pan Snitily ma zaznamy ve svazcich kontrolovanych vladou. Hrouti se, je nedostupny, snad je i vydirany a uvazuje o vystoupeni z CSSD a podpore zajmu ODS. O jeho minulosti se mluvilo dlouho. Vedeli jste, ze je vydiratelny. A stejne jste ho dali na kandidatku. Je to Vase vina! Odstrihnete se uz konecne od korupce. Od panu Sloufu, Pohanku a Snitilych a postavte kandidatku cestnych lidi. Politika je na prvnim miste o idealech, ale nesmi ji delat korumpovatelni nebo vydiratelni slabosi.
12. 02. 2008 | 23:34

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Proč má zůstat tajné, že jeden poslanec byl veden ve svazcích StB?
Nad čím se to vlastně, pane Zaorálku, rozčilujete? Že se provalila minulost jednoho vašeho poslance?
Jako občan jsem rád, že jsem informován. A z toho hlediska i hodnotím existenci Vámi zatracovaného ústavu.
12. 02. 2008 | 23:35

Acidburn napsal(a):

A proč máš tak velké zuby, Zao Ce Tungu?

Tolik k tvým pitomým otázkám. Možná by stálo za to říct, že archivy StB se konečně začíná někdo probírat. Za vaší socdemácké vlády se nedělo nic. Ještě abyste se na sebe něco náhodou nedozvěděli, soudruzi.

Ale napadlo mě na tebe taky pár otázek, Zaorálku.

Poslal jsi ty kulky sám? Nebo jste jenom Paroubkovi olízl obálku?

Kdo je autorem billboardů s Melčákem a Pohankou?

Budete opět porušovat ústavu a jednací řády, abyste prosadili přímou volbu?

Kolik vašich poslanců a senátorů příště před volbou prezidenta zkolabuje?

Nechcete zrádce ve vlastních řadách rovnou střílet? Kočka poskytne lidi i munici.

Máte záznamy z hotelu Savoy i z dnešního pondělí zhruba v pět odpoledne? Kdopak se tam sešel, zjistěte si to, ať nejste za kašpara. Lidí na to máte dost, ne?
12. 02. 2008 | 23:43

Železnohorský napsal(a):

Při nynější volbě prezidenta byl uzavřen Pražský hrad, nikdo kromě zainteresovaných dovnitř nemohl. Stalo se tak prý poprvé za celou historii Československa a Česka, při každé předchozí volbě (i za totality) byl Hrad přístupný... Také jeden ze signálů, kam se společně ubíráme, ať jsme modří, oranžoví, rudí nebo zelení.
13. 02. 2008 | 00:05

Paul , který kašle na Švejnara napsal(a):

Zaorálku Bobo tě dá do kouta stát na hanbě a do druhého Paroubka klečet na hrách!
13. 02. 2008 | 00:27

Alan napsal(a):

Pane Zaorálku, Vy jste přesně ten tip politika, který je naprosto nečitelný, taková typická šedivá myš. Mluvíte často o věcech velmi tendenčně, ačkoliv je zřejmé, že jim sám ne zcela rozumíte. Typickým příkladem je Evropská unie, ale ani v ostatních oblastech, jak je vidět, nezaostáváte.
13. 02. 2008 | 00:58

car komančov OO8 napsal(a):

Radegast sa hlasi....ANEB HYRKOVLAK.....Ja sa v noci zbudil co sa mi to zdala ono sa to stalo......Česky narod sa pry lečí smichem,Hašek už o tom psal.....Dvě nove kanditatky jedna Bobošíkova tu zanaju už aji V bruselu.......Druha mlada parobkova.....To sa da jěště stihnut tu do patku pozna cely svět......Mi sa zdalo jak evropu sa řiti pednolino ...slavny to volební vlak....jestli nedojdu mu vyhybky nedaj bože baterky mame vyhrano,,,,Všeci spokojeni a nova prezidenka jede na NA Hrad.....vlakove nabraží v podhradí,, narot sobě,, směje se a za hubu se drží co kdyby smíchy spadli na zem to nejde slavit s rozbitu hubu......Z
13. 02. 2008 | 02:46

Mišák napsal(a):

Pane Zaorálku, když informace vylezla na světlo, trvalo dva dny, než se k tomu někdo z ČSSD vyjádřil, a to jindy váš nadřízený JP dřív mluví než myslí. Poznámka pana Žáčka se objevila až v aktualizované verzi článku - čili byl dotazován (novináři?) až po zveřejnění informace. Od počátku se píše i o tom, že o panu Snítilém to vědělo více členů ČSSD (a vy říkáte Langr?). Nějak se vám nedá věřit, že jste nic nevěděli. To byste totiž ihned po zveřejnění informace podávali trestní oznámení a váš šéf by uspořádal tiskovku pro všechny TV v ČR, kde by obvinil ODS z únorového puče, ze špinavých STB praktik, nazval to třetím pokračováním Kubiceho zprávy (druhou už našel 8.2.) a žádal by okamžité řešení podle zákona (o vodě).
13. 02. 2008 | 04:01

Kovanda napsal(a):

Je zajímavé, že nejzuřivější antikomunisté v dnešní době se rekrutují v převážné většině ze zuřivých komunistů nebo svazáků minulého režimu (Štětina, Mejstřík, Langer, Nečas a mnoho dalších). Těžko se dá ve vrcholné politice najít někdo, kdo se "neprostituoval" za minulého režimu. Bezpáteřnost těchto lidí, jejich obdiv k těm, kteří jsou momentálně mocní a jejich přezíravý postoj k těm, kteří jsou momentálně slabí, to opravdu vyžaduje notnou dávku otrlosti, podlosti a typické lidské špinavosti. Kdyby tito lidé někam zalezli a nic neovlivňovali, byli by asi slušným lidem k posměchu. Nejhorší však na tom je to, že tito lidé se proderou za každého režimu k moci a ze svého postavení ovlivňují životy milionů lidí!
13. 02. 2008 | 05:58

RUMCAJS napsal(a):

ODS horuje pro tajnou volbu.
V rozporu s tím všem rozešle obálky, aby všichni věděli, o koho se jedná-TO MÁ LOGIKU.

ODS uvolní kompromitující informace, jejichž utajení je zásadní podmínkou, pro možnost příslušného poslance pořádně zmáčkonout-TO MÁ LOGIKU.

Příslušný poslanec je zcela odhalen a přestože již nemá co ztratit, odchází od ČSSD a zřejmě bude dál volit Klause-TO MÁ LOGIKU.

Logiku to má ale jak pro koho.
13. 02. 2008 | 07:22

Pepa Řepa napsal(a):

Pane Zaorálku, pokud je pravda, že o panu Snítilém se už za Zemana vědělo, že byl agentem voj. rozvětky:

http://www.respekt.cz/redak...

tak si spíš položte otázku, proč takové lidi dáváte na kandidátku.
Napadá mě jediné logické vysvětlení.Nepočítali jste s tím, že se to dozví druhá strana a počítali jste s tím, že máte pana poslance v hrsti a můžete s ním manévrovat jak chcete.
13. 02. 2008 | 07:47

jarpor napsal(a):

Doobré ráno,

tak konečně se nám pan poslanec "vybarvil" v plném světle.
Rozhořčuje se ne nad tím, že jeho kolega se zapletl, ale nad tím, že se ta informace dostala veřejnosti !!

Ptáte se :
"Jakým právem sděluje veřejně tato fakta?"
Pane poslanče, právem slušného člověka, odpovědět na dotaz novináře. A je naprosto jedno, kdy, v kterém čase se tento, jak píšete FAKT, dostal ven.

A mimochodem - poslouchal jste toho Vašeho kolegu, který na kameru prohlásil, že NIKDO na něj žádný nátlak nevyvíjel ?

Ne jinými, sám jste se přiřadil k lidem, kterým nelze věřit ani nos mezi očima.

Na korupci, o které stále Vaše strana hovoří musí bát dva, ten co dává a ten co bere. Je vskutku zajímavé, že toho prvního odsuzujete, druhý Vám nevadí.
TO MÁ LOGIKU, jak konstatuje RUMCAJS.
13. 02. 2008 | 08:08

jipindripich napsal(a):

Nevím nakolik je zde přítomných diskutérů, kteří pamatují 60, 70 a 80 léta. Respektive, pamatují více než ze školních lavic.(Viděl bych to na p. Stejskala a zjevně asi Ročník53).
On totiž pojem technologie moci není žádnou novinkou. Víte, ono se totiž v principech "touhy" nic nezměnilo. Stokrát osvědčené metody se prostě neopouštějí.
Jedinné co se změnilo v politice(ve smyslu prezentace) je podstatně neurvalejší a více cyničtější přístup k věci, který jaksi sám o sobě nemá žádné prvky elementární slušnosti.
Ti, kteří se tady opírají do p. Zaorálka možná neznají jeden výrok bývalého vysokého komunistického činovníka na jistém sjezdu, který požádal svého kolegu, po pronesení značně reformního příspěvku jedním mladým soudruhem, aby mu zjistil kdo to je a odkud proboha je. ("Co je zač, zjisti mi to" - zhruba tak).
Upřímně mezi tímto výrokem a "víš kolik lidí půjde bručet" já osobně nevidím žádný rozdíl, spíš děsivou akceleraci k horšímu.
Přál bych všem, kteří jsou dnes schopni a ochotni omlouvat a zdůvodňovat kroky členů současné koalice, aby za 10 až 15 let netloukli hlavou o zeď a neměli na zádech hrb.
Více vlastního rozumu.
13. 02. 2008 | 08:25

Pepa Řepa napsal(a):

Správný link: Článek p. Taberyho

http://www.respekt.cz/redak...
13. 02. 2008 | 08:26

bigjirka napsal(a):

Salivene, ani já nejsem nadšen ze zákulisních čachrů. V tomto případku jsou ovšem horší ty špionážní metody. Wiki, záznam z benzínky by měl běžet ve smyčce a mazat se během pár desítek minut. měl by zaznamenávat především značky vozidel. Prostorové odposlechy měla StB již v hotelu Jalta a u 5P a leckde jinde, stejně jako spolupracující. Fízlování bezúhonných a nevyšetřovaných osob tajnými službami je neslýchaným návratem k praktikám minulosti.
Alane, pan Zaorálek není nečitelný, jeto vystudovaný profesionální marxista.
13. 02. 2008 | 08:44

bigjirka napsal(a):

Volby měly být co nejtajnější a co nejrychlejší. Pokračování této zdlouhavé veřejné trapnosti povede k dalšímu rozvratu společnosti. Je třeba pokračovat ve vyrovnání s minulostí.
13. 02. 2008 | 08:47

bigjirka napsal(a):

Co se týče pana Žáčka, tak informace uložené v Ústavu jsou veřejně přístupné, takže... Nepřeji si, aby nad námi stále seděli estébáci.
13. 02. 2008 | 08:55

jarpor napsal(a):

Pro Jipindrich

S tou technologií moci máte naprostou pravdu.

K Langerovu výroku při debatě s Bursíkem :

1. teze :
I když mohl být Langer právem dotčen projevy zelených na aresu VK, ( chval si svého kandidáta ale nedehonestuj mého ) výroky o bručení z jeho úst jsou neomluvitelné.
2. teze :
V souvislosti ze záznamem schůzky Weigel - Šlouf by však někdo měl jít bručet. Myslím si, že to byl kontext, proč Langer řekl to co řekl,
protože
buď -
oba jsou bezúhonní občané a pak žádný orgán nemá právo požadovat záznamy z jejich setkání a ten zveřejnit a poskytnutí záznamu hotelem je porušením zákonů, (samotný záznam nic neporušuje a je běžný - křižovatky, pumpy, obchodní domy ...)
nebo -
jeden z nich či oba jsou předmětem sledování, které někdo povolil na základě faktů, že jeho (jejich) jednání naplnilo nebo naplňuje podstatu tresného činu, a pak zveřejnění takového záznamu znemožní sbírání důkazů trestné činnosti.
Tedy v obou případech, někdo porušil platné zákony.

Se zájmem budu sledovat vývoj, neboť se domnívám, že premiér není takový prosťáček, aby ve sdělovacích prostředcích, bez jistých informací, jen tak poukázal na pana Randáka, bývalého ředitele tajných služeb.

Hezký den
13. 02. 2008 | 09:02

jarpor napsal(a):

PS :

Nedělám si žádné iluze ani o postupech současné tajné služby, a ani o panu Dimunovi, bývalém mluvčím na u ministra Němce na spravedlnosti.

To jen na doplnění mého příspěvku.
13. 02. 2008 | 09:09

včelař napsal(a):

Pane Zaorálek
Copa nejste schopen pochopit pouhou shodu náhodně se navzájem schromáždivších se okolností?
13. 02. 2008 | 09:26

Al Jouda napsal(a):

Vážil bych si pana Zaorálka, kdyby místo pláče nad rozlitým mlékem napsal : Stydím se za to, že se do naší strany a dokonce na kandidátní listiny dostali registrovaní přisluhovači represivních složek bývalého totalitního režimu a učiním vše pro to, aby byli odkryti a ze strany vypuzeni.
13. 02. 2008 | 09:34

budulinek napsal(a):

Byl tu jeden s gulama,neposlal ty kulky poslankyním on ? to by se prokázalo docela snadno .
13. 02. 2008 | 09:34

jipindripich napsal(a):

To jarpor:
Myslím, že není v tomto případě nutné aby oba pánové naplňovali podstatu jakéhosi trestného činu, protože když vyjdeme ze známého faktu - a to, že p.Weigel by mohl být v blízké době jmenován členem (možné šéfem, nejsem si jist) jedné rady (víte dobře kdo jmenuje a jaká je to rada).
Stejně tak dobře víte, že tento post je vysoce exponovaný a všude ve světě samozřejmě monitorovaný. Tím pádem lze předpokládat i monitoring kandidátů. A pan Šlouf? Prostě zrealizovaný kontakt. Jestli rizikový, nebo běžný je věcí okamžiku a potřeb. Nicméně podstatou zůstává, že p. Wiegel chce hrát první ligu a tudíž on a jeho "okolí" musí počítat s určitým "omezením".
Chci říci, že postup tajných služeb v tomto případě by mi nepřišel vůbec od věci. Kromě toho, že došlo zjevně účelově k uvolnění informace.
Pročpak asi?
13. 02. 2008 | 09:37

jarpor napsal(a):

Pro Jipindrich

I Vaši interpretaci lze akceptovat. Avšak ři objevení se záznamu na veřejnosti každopádně někdo něco překročil, je za tím účel a trefil jste správně - komu toto prospělo ? Klausovi ?
Je v tomto kontextu výrok Langera o bručení "od věci", i když je to výrok od silového ministra nepřijatelný ? Myslím, že ne.
13. 02. 2008 | 09:49

bigjirka napsal(a):

Každopádně to nahrávání obrazového záznamu musí být povoleno Ignorovým úřadem a v hotelu je zcela nedůvodné. Co se týče prověřování Weigela, asi by jej prověřoval NBÚ. Jakkoli se mi tedy jeho schůzka se Šloufem nelíbí, neměl hotel právo pořídit obrazový záznam, speciální útvar policie neměl právo si jej přebrat a nikdo neměl právo jej skandálně uveřejnit. Prostě jsou to dva bezúhonní občané, kteří se mohou scházet jak chtějí. Znovu opakuju, že ani mě se jejich schůzka nelíbí, ale na takové šmírování není možné přistupovat!
13. 02. 2008 | 09:52

jarpor napsal(a):

Pro bigjirku

Není co dodat až na to, že je asi běžné "v zájmu bezpečnosti hostů" využívání průmyslových kamer (v souladu se zákony). V tom problém nevidím, problém vidím v tom dalším, co se se záznamem dělo. Takže souhlas s Vámi.
13. 02. 2008 | 09:57

bilakebule napsal(a):

Tisková zpráva ze 7.2.2008:
" Ve středu před půlnocí zemřel po krátké nemoci ve věku 61 let bývalý ministr životního prostředí a výkonný místopředseda Ústavu pro studium totalitních režimů Ivan Dejmal." ?
13. 02. 2008 | 10:05

Egon napsal(a):

Velice mi vrtá hlavou myšlenka, komu ten nátlak(vyhrůžky)na poslance a senátory nejvíc vyhovuje?Hitlerovo komando přepadlo vysílač v Glivicích, za pár hodin byla válka.Tonkinský záliv,za pár hodin válka.A existuje z historie spousta podobných příkladů.Válka nám sice zatím kvůli volbě prezidenta nehrozí(i když bych se nedivil, dle toho jak se napadáme že by mohla být občanská)Říká se těm případům provokace.Tak rozum do hrsti.Komu to nejvíc nahrává?????
13. 02. 2008 | 10:09

mleziva napsal(a):

Pane Zaorálku, proč Vám nevadí, že se do té Vaší strany dostávají lidé, kteří mají zřejmé problémy s minulostí či současností a jsou tedy kýmkoli snadno vydíratelní? Proč jste hlasovali proti prodloužení platnosti lustračního zákona nebo vůbec nehlasovali pro zřízení ÚPN?
Dokud se jako ČSSD budete chovat takto, jste pořád jen pátou kolonou KSČ(M) a nic jiného.
13. 02. 2008 | 10:12

Rebel napsal(a):

Pro jarpor.
Za vaše příspěvky vám obdiv skládat nebudu.
Jen k vaší otázce, komu zveřejnění schůzky Šloufa a Weigla prospělo?
Prospělo to demokracii. Vaší „chytré“ hlavičce zřejmě uniklo, že se nejedná o obyčejné soukromé osoby a že taková schůzka asi nebyla vhodná. Pokud by schůzka byla v pořádku, nikoho by to nezajímalo.
13. 02. 2008 | 10:14

jipindripich napsal(a):

To Jarpor:
Já to vidím asi takhle.
Pro tajnou volbu mám zajištěn dostatek hlasů a nebyl by žádný problém uspět v 1 volbě s mým kandidátem. Bohužel nálada ve společnosti je poněkud nepříznivá a já mám v úmyslu přitvrdit se svými reformami a potom jsou tu ještě volby na podzim. Při tajné volbě by mohl na mně ulpět prach jakési nečistoty a podvodů. To ze střednědobového hlediska vůbec nepotřebuji.
Za známého předpokladu, že v případě veřejné volby dojde k patové situaci, takovou volbu vyvolám i s vědomím, že v případě dobré konstalace mohu i vyhrát. Podstatou je ale průběh té volby. Musím jí pro svůj skutečný záměr řádně zdiskreditovat. A od toho mám nástroj - obstrukce.
Všiml jste si jak ODS neustále opakovala, že tajná volba je jedinná demokratická. Jako kdyby veřejná nebyla. Laciné gesto, ale politické body. Ergo, nechť je veřejná volba, ale s obrovským politickým potenciálem do 2 volby.
Jako důvod pro vyvolání požadavku mi může právě tak dobře posloužit nevinný záznam z nějakého hotelu.
Ve 2 volbě stojím před veřejností jako ten, který vám to přece říkal, stačí se jenom rozhlédnout. Takže pojďme volit tajně. Úkol je splněn. Veřejnost sice rozdělená, ale ne frustrovaná, takže do podzimu lze v klidu zase pracovat.
Ano, myslím si, že zveřejněný záznam slouží ODS a volbě V.Klause.
Jak píši, mé chápání souvislostí.
13. 02. 2008 | 10:25

jarpor napsal(a):

Pro Rebel

Obdivovat mne nemusíte. Já jsem otázku komu to prospělo nepoložil jako první.
S tím, že to prospělo demokracii - no pokud se překračují platné zákony, nejsem si tak jist.
Demokracie je dodržování norem, nikoliv jejich porušování.

Takže, buď je státní zájem někoho sledovat a má pro to zákonné důvody, pak ať to dělá pro tyto důvody a veřejnost to musí akceptovat i když se to děje za jejími zády, nebo je to nepřijatelné fízlování a je mi jedno, jestli objektem je Šlouf, Weigel nebo Vy.
13. 02. 2008 | 10:26

JC napsal(a):

Zaorálku,
Langer už uhodil. Paroubek spí s Rathem.
A teď to vyvrať ty socialistická trumpeto.:-)))
13. 02. 2008 | 10:40

jarpor napsal(a):

Pro Jipindrich

Neberu Vám Vaše chápání, čímž neříkám, že s ním souhlasím.

K Vaší konstrukci nabídnu také konstrukci :
Již daleko před volbou je Klaus považován za favorita, je třeba něco najít. Schůzka Weigla a Šloufa - to je příležitost ! Blízká "klausova osoba" se schází se Šloufem, jedním z nepřítelů současného vedení ČSSD který veřejně dávno před volbou deklaruje Klausovi podporu.
O čem se baví - no přece o především o kupování volitelů !! Důkazy sice nikde, ale každý to přece ví !!
No on už se do korupčích aktivit zapojil sám president, podívejte se, volitelé !!
Slouží to k volitelnosti favorizovaného Klause ?

Nechme konstrukcí. To nemá smysl.
V obou velkých stranách jsou gauneři a vyžírkové, v obou jsou snad i přijatelní a rovnější lidé. Nikde není jen dobro a jen zlo, jak se nám to tu snaží namluvit pan Zaorálek, díky jejímuž blogu si tu povídáme tu více, či tu méně zdvořile.
Hezký den
13. 02. 2008 | 10:46

Rebel napsal(a):

Pro jarpor.
Ta informace unikla asi proto, že se někdo domníval, že veřejnost by měla být o takových schůzkách informována. Oficiálně informovat asi nešlo nebo ti, co by tak měli učinit, na tom neměli zájem. V demokracii jsou dokonce média chráněna, aby v některých případech nemusela zveřejňovat své zdroje.
Pokud bychom se tam sešli my dva a někdo nás monitoroval, tak by to bylo plýtvání prostředky a ani média by o to neměla zájem.
13. 02. 2008 | 10:55

jarpor napsal(a):

Pro Rebel

Dodám jen, že nejen veřejnost ale především volitelé jsou tu hlavními hráči, na které je potřeba únikem zapůsobit !

Na mě a na Vás, tedy na veřejnosti, teď vůbec nezáleží !
13. 02. 2008 | 11:08

Rebel napsal(a):

Pro jarpor.
Jiří Weigl není jen osobou blízkou Václavu Klausovi, ale taky Kancléřem prezidenta republiky a navíc se hovoří o tom, že by se měl stát členem bankovní rady.
Domnívám se, vzhledem k tomu, jak je veřejností vnímána osoba pana Šloufa, že by k takovým schůzkám nemělo docházet vůbec, ne jen ne před volbami prezidenta.
13. 02. 2008 | 11:09

Rebel napsal(a):

Pro jarpor.
Zapůsobilo to na veřejnost a více jak 70% populace požadovalo veřejnou volbu. To musí volitelé taky brát v úvahu. Těch 70 % taky dokazuje, že se veřejnosti takové chování nelíbí.
13. 02. 2008 | 11:15

David napsal(a):

Pro všechny "řvouny" přede mnou.
To je křiku, když se hotelovou kamerou zachytí a novináři zveřejní, že pan Šlouf "chce popřát panu Waiglovi k narozeninám" a pan Waigl hloupě proflákne,"že kancléř musí shánět telefonní čísla osobně a navíc od pana Šloufa". To musí být na Hradě zvláštní pořádky, Nebo snad pan Waigl neumí řídit své ovečky? Případně pan Šlouf je pro Hrad ke zvolení pana Klause nepostradatelný?
13. 02. 2008 | 11:18

JC napsal(a):

Rebel,
Tak po prví volbě je 70% veřejnosti pro volbu tajnou.Doufám, že to volitelé vezmou v úvahu.
13. 02. 2008 | 11:30

Rebel napsal(a):

Pro JC .
Dáte nám odkaz na ty výsledky?
13. 02. 2008 | 11:32

jarpor napsal(a):

Rebel

70 % požadovalo veřejnou volbu protože toto líbivé gesto jim slíbilo, že uvidí jak "jejich" volitel povstane a řekne jméno. Už se té veřejnosti jaksi nesdělilo, že to jednací řád neumožňuje a tedy, že veřejnost uvidí PRD.
A to, že 70 % veřejnosti se nelíbí, že ti, které platíme ze svých daní se ani neumí domluvit na PROCEDUŘE, tomu se nedivím. Přirozenost sama.
A taková veřejná volba jaká byla - to bylo jen pro kontrolu stranických sekretariátů svých oveček pod líbivým heslem "otevřeně k veřejnosti".
13. 02. 2008 | 11:46

Rebel napsal(a):

Pro jarpor.
Volba po jménech by byla asi lepší, ale před chvíli jsem se díval na to jak kdo hlasoval.
Pokud není jasný jeden nebo dva případy není až tak důležité.
Odkaz je zde.
http://aktualne.centrum.cz/...
13. 02. 2008 | 11:59

JC napsal(a):

Rebel,
Nedělní partie na Primě.
Vy ale asi budete věřit spíše průzkumům, které si nechává dělat Jyrka.
13. 02. 2008 | 12:02

Rebel napsal(a):

Pro JC.
Musíte rozlišovat mezi reprezentativním průzkumem veřejného mínění a různými anketami.
13. 02. 2008 | 12:18

JC napsal(a):

Rebel,
No vždyť jsem to říkal.
13. 02. 2008 | 12:19

jarpor napsal(a):

Pro Rebel
Je-li pro vedení ČSSD důležité vědět, jak hlasují její poslanci, je to jejich věc. Mě se tato kontrola nelíbí, já to neznávám.

Ale to už jsme daleko od blogu, takže opusťme tuto diskusi, která stejně nikam nepohle ani Vás a ani mne.
13. 02. 2008 | 12:22

Rebel napsal(a):

Pro JC.
Vy asi nechápete, jakou vypovídací hodnotu má SMSkové hlasování, které probíhá u nějakého televizního pořadu. Neviděl jsem tu debatu, ale zřejmě o něco takového šlo.
13. 02. 2008 | 12:33

Suzanne Simon napsal(a):

ÚSTR, tedy Ústav pro studium totalitních režimů, je něco co hodně lidí chce. Já jsem mezi nimi. Také se mi nelíbí prohlášení pana Žáčka, že Evžen Snítilý je dvakrát registrován a vzápětí zveřejněné na stránkách ÚSTR prohlášení, že k této kauze ústav nic nezveřejnil. Je to chyba, neměli buď dávat žádné prohlášení nebo měli zveřejnit všechno co mají k dispozici. Ale já za to ústav nezatracuji. Prostě to ještě neumí. Minulost je něco, co tady je, je třeba se s ní zabývat. Taková vypjatá chvíle jako volba prezidenta nám cosi ukázala. Pracujte s tím! Perchta
13. 02. 2008 | 14:21

bigjirka napsal(a):

Vzhledem k tomu, že deklarovali veřejnost, měli by zveřejnit co mají.
13. 02. 2008 | 14:35

iq132 napsal(a):

pokud se tu někdo zaštiťuje televizním hlasováním, jeho ostatní názory to nutně silně degraduje. ani průzkumy veřejného mínění nejsou ideální, nicméně, jsou-li provedeny alespoň trochu profesionálně, mají nepochybně jistou vypovídací hodnotu. televizní šarády na komerčních stanicích snad inteligentní člověk brát vážně nemůže, ne?
13. 02. 2008 | 14:37

bigjirka napsal(a):

Jak vážně lze brát průzkumy, když Honza Herzmann je býv. členem MV SSM a na vojně byl pomocníkem politruka??
13. 02. 2008 | 14:42

Havlík napsal(a):

Na pana Snítilého mohly být lehce vytaženy nějaké svazky StB, protože nebyly dříve skartovány. MF halasně informovala o svazku Kluk, podle kterého byl prý V.K. sledován. Ovšem druhý svazek Rek byl prý okamžitě po listopadu skartován. Kdo mohl mít takový veliký zájem na jeho skartaci? Počítala snad StB, že Václav Klaus bude po listopadu bývalým komunistům užitečný? A proč došlo právě k tak ohromnému rozkradení mjetku do rukou bývalých komunistů a estébáků právě za vlád Václava Klause? Neměla by ODS spolu s Václavem Klausem něco vysvětlit dříve než se budou vytahovat svazky kompromitující ČSSD?
13. 02. 2008 | 16:00

Pepca napsal(a):

Myslim, ze informace o zapojeni vysokych politiku do tech nejodpornejsich struktur minuleho rezimu si zada verejnost a je dobre, ze je dostava. Spatne je, ze se jich zneuziva pri volbe prezidenta. Je dobre vedet jakou mame v parlamentu verbez, ale bylo by mrzute, kdybychom kvuli tomu meli mit spatneho prezidenta - Klause.
13. 02. 2008 | 17:32

Pepca napsal(a):

Snitilemu vzkazuji nasledujici:
Ze jsi byl agent, bychom se driv nebo pozdeji stejne dozvedeli a je uplne jedno jestli by to vyprasila ODS ci CSSD. Na to kasli. Minulost nezmenis. Tak alespon jednou nemysli na sebe, ale na tuhle republiku a zvol Jana Svejnara. Prispejes k tomu, ze budeme mit prezidenta za nejz se nebudeme muset stydet.
13. 02. 2008 | 17:41

JC napsal(a):

Snitilemu vzkazuji následující:
Že jsi byl agent, na to se vykašli, víš co jich bylo a kde všude sedí ? Minulost nezměníš.Pupka se neboj, ten má také máslo na hlavě. Vol podle svého přesvědčení...vol Klause.
13. 02. 2008 | 17:47

Alibernet napsal(a):

"...český parlament schválil existenci Ústavu, který se ocitl pod vlivem jedné politické strany a který může být využíván proti současným opozičním politikům..." kteří jsou patrně do jednoho agenti STB
13. 02. 2008 | 18:17

jarpor napsal(a):

Vzkaz Snitilému :
máte smůlu, jste v situaci, kdy stát na pravé noze je špatně a stát na levé je taky špatně,
jste v situaci, kdy Vám stejně nikdo věřit nebude. Takže - konec senátorských výhod i jako "normální" člověk můžete žít. A pak po Vás ani pes neštěkne - to není míněno urážlivě, to je pro obyčejného občana zcela normální. Nebo si myslíte, že někoho zajímá s kým se scházím já, RUMCAJS či Alibernet ?
13. 02. 2008 | 19:32

jarpor napsal(a):

P.S. Jo a na volbu se vykašlete. Běžte si dát panáka a snižte kvórum. Stejně Vám i tak budou spílat, ale ta jedna sklenka při každém kole Vám určitě nezpůsobí předešlé zdravotní potíže.
13. 02. 2008 | 19:40

bigjirka napsal(a):

jarpore, některé moje schůzky by těžce nesla moje nejlepší žena :-/
13. 02. 2008 | 20:32

jarpor napsal(a):

pro bigjirku

No tady je každá rada drahá ...
Ale ta výhoda že jinak téměř nikoho nezajímáte ( prosím, v dobrém ) to je přeci paráda, ne ?
P.S.
Asi jsme na tom stejně ...
13. 02. 2008 | 20:45

LEVAK napsal(a):

Institut iměni Žorža Orwela - bolševismus natřený na modro!A už jsme tam kde jsme nechtěli být!
13. 02. 2008 | 21:43

zdesta napsal(a):

Jen malá poznámka. Příslušníky STB nemohl nikdo zkorumpovat. V totalitním režimu by to každý pořádně odskákal.
13. 02. 2008 | 22:09

bigjirka napsal(a):

jarpor - no, nezajímáme. teda, presidentem bych bejt nechtěl...

zdesta, hluboce se mýlíte, divila byste se, co všechno soudruh nadporučík, jeden z těch dvou, co měli na starosti Vodochody, potřeboval... spravit televizi, udělat plot, spravit auto,.. víte houbec.. taky zas všelijaký malinký "průšvihy" uhladil... tz toho druhýho šel strach, byl jak Felix Edmundovič...
13. 02. 2008 | 22:58

r.m. napsal(a):

Tak jak znám Pavla Žáčka, nemyslím, že by si nechal přísně diktovat co má nebo nemá na koho vytáhnout.
Zpracovávání starých dat se dělá kontinuálně, každý pracovní den. A že se přidružení historici snaží dělat především dosud v politice aktivní lidi je jenom dobře.
Před půl rokem jsem jim říkal: "Hledejte Klause, musí tam bejt, musí." tak kroutili nevěřícně hlavama...ale podívali se.
Ten trik etnických slováků vychází, databáze federace je dosud rozdělená :o)
14. 02. 2008 | 01:50

bigjirka napsal(a):

ať je to venku všechno, padni komu padni. vyrovnání s minulostí musí proběhnout
14. 02. 2008 | 08:32

Pepa Řepa napsal(a):

To bigjirka
Vodochody? Jak se jmenoval? Vápeník, Kolomazník nšjaké takové jméno to bylo, Alzheimmer mi nechce poradit.
To vám asi bude taky něco říkat Ogba - Maitiga v Tarábulusu.
14. 02. 2008 | 08:36

Emil40 napsal(a):

Žáček se mě jevil, jako fanatik od začátku a každý fanatizmus od počátku světa(nadneseně) je nebezpečný.Neměli jste připustit, aby tato jinak asi prospěšná instituce se dostala do situace neřízené střely a byla hlavně prospěšná pro různé politické rejdy.Vytahují se ti StBáčci, jako králíci z klobouku, když se to někomu hodí.To podle mne záležitost odhalování znevažuje u široké veřejnosti.Volba prezidenta je jednou z etap, další bude asi při krajských volbách.Je to fujtablové co se děje.
14. 02. 2008 | 09:00

bigjirka napsal(a):

Zajisté, Pepo. Ředitel byl Chalupník, zkutr. Na Ogbě jsem byl 1984, také jsme jezdili do Sirty a pobývali v Braku. A ti estébáci byli npor. Uher (ten potřeboval všechno) a kpt. Holý (Dzeržinskij). Alespoň se tak představovali. Někde jsme se sešli?
14. 02. 2008 | 10:02

bigjirka napsal(a):

Emile, absces se musí rozříznout a vyčistit, jinak to bude hnisat pořád.
14. 02. 2008 | 10:04

Pepa Řepa napsal(a):

To bigjirka
Jo Chalupník. Pěknej vejlupek. doufám, že to čte.

Já tam byl dva roky ještě za časů hojnosti. Američani tenkrát brali kanadské občanství, aby mohli létat na Herkulesech, francouzi na Mirage F1, němci stavěli dálniční obchvaty, které nikam nevedly. Arabovi se porouchalo BMW, šel si pro nové.Zajímavá doba.Zažil jsem i dva atentáty na Gadáffího, jeden přímo na Ogbě.

Předpokládám, že jste také dosáhl soběstačnost ve výrobě piva a kvašených nápojů.Bez toho se přežít nedalo. Pak přišlo embargo a šlo to dolů.
14. 02. 2008 | 10:48

bigjirka napsal(a):

Kvasili vojáci, já byl na servisu. My jsme sem tam dostali něco s přelety. My jsme bydleli v Tripoli ve vilce na živé ulici Abu Nawas Gargaresh, vojáci v takovém kempu. Později jsme měli byt v činžáku na sídlišti, které živě připomínalo Chanov. Kaddafi alkohol nesnášel, nejen pro korán, ale opilý řidič mu přejel kamaráda. Oni na tom místě uprostřed silnice postavili pomník.
14. 02. 2008 | 11:49

Dr.Richelieu napsal(a):

Pane Zaorálku, M.Dalík v dokumentu ČT Cesta k moci(18. ledna 2006) prohlásil, že je spolu s M.Topolánkem přesvědčen o tom, že jsou činovníci ČSSD kriminálníci (citoval jsem doslovně!). Nemusím asi připomínat, že o několik měsíců později v onom inkriminovaném rozhovoru s panem Kmentou Dalík dokonce řekl, že chce sociální demokraty zavírat. Jak to, že nejste už v kriminále, pane Zaorálku? Za těch 5 na stole v českých!?? Já to ale myslím vážně, pane Paroubku. Já si dobře pomatuji, jak jste hráli společně s ODS na veřejnost habaďůru, že jste státotvorní. Ještě že pan Kmenta na konci minulého roku odhalil, že hrajete společně s ODS jen teatrální hru , kterak vám jde o blaho národa.
14. 02. 2008 | 17:36

LANGERGATE napsal(a):

14. 02. 2008 | 17:37

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy