Pan prezident není zvíře, pane Hnízdile.

19. 08. 2011 | 12:38
Přečteno 4294 krát
V brilantním blogu Jan Hnízdil vysvětloval možnosti jak aplikovat zkušenosti drezérů divokých zvířat na našeho pana prezidenta: pochvalou fixovat pozitivní chování. Má to ale jednu slabinu: přese všechno – náš pan prezident zvíře není. Tak bych to s tím chválením raději nepřeháněl, pane doktore.

Nepřechvalme ho, může být lstivý!
Návod, který drezéři a doktor Hnízdil doporučují, je velmi prostý: nereagovat na provokace, kterými si zvíře či prezident vynucují pozornost a vyvolávají negativní emoce. A naopak odměnit pozitivní chování.

I pan prezident má podle Jana Hnízdila řadu dobrých vlastností, jen je třeba je hledat a pak ocenit.

Zní to dobře, ale je tu ten vážný problém, že pan prezident je lstivější a méně přímočarý než zvíře. A tak by taktika drezérů mohla vyústit v naprostou katastrofu: to, že nebudeme věnovat pozornost jeho provokacím a budeme oceňovat jeho dobré stránky, naprosto nemusí znamenat, že pan prezident v provokacích či „negativním jednání“ ustane.

Naopak, může využít náš nezájem jako clonu, může zdánlivě přijímat naše oceňování a zdánlivě fixovat některé „pozitivní typy chování… A jednoho dne nás z nezájmu vytrhne fakt, že je předsedou nové „dobře národovecké“ strany, že pan Joch je kandidátem na ministra vnitra, pan Hájek na ministra pro menšiny, pan Jakl pochopitelně na ministra kultury a pan Bátora na ministra školství. Paní Bobošíková ovšem bude ministryní zahraničí…

Pak možná bude ještě těžší nalézt něco k ocenění…

I ostatní jsou lstiví!
Ano, zní to vážně hodně dobře, že bychom měli věnovat pozornost tomu pozitivnímu, tím se i vychovávat a ne se neustále otravovat reakcemi na provokace.

Ale obávám se, že to nefunguje. A příkladů máme samozřejmě víc. Ostatně třeba véčkaři dostali nedávno slušné ocenění za boj proti „starým“ politikům a proti korupci a co teď s nimi, že…

Není to tak jednoduché jako se zvířaty. Zkušenosti drezérů jsou sice inspirativní, ale na naše politiky to prostě nestačí.


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

ZM napsal(a):

Pan prezident už dlouho škodit nebude. V nejhorším si ještě vypůjčí několik propisek :) a zase pomine jedna éra v české politice. Ovšem už je pomalu čas začít řešit koho místo něj.
19. 08. 2011 | 12:48

Chcaldo Rini napsal(a):

nebýt p. presidenta , neměli byste téma . Co byste si počali , pitomečci ?
19. 08. 2011 | 12:54

Drzá zrzka napsal(a):

Pan prezident není zvíře. Jen z něj stejně jako ostatní pochází, i když Hájek mu bude našeptávat něco úplně jiného. :o)
19. 08. 2011 | 12:54

HSKN napsal(a):

No,

jestli se tak stane, tak to nebude zase tak špatné. Osobně bych zatelefonoval paní Bobošíkové a nabídl jí své služby jako poradce. Nebo panu Jaklovi.

Vidím to ale ještě lépe. Klausova strana se dostane do parlamentu, do vlády a následně čeští ovčané budou hromadně ze strachu do této strany vstupovat a udávat na policii sousedy za všemožně nesmyslné delikty.

Ta doba přijde. Všichni co tu píší, tak budou žít ve strachu a začnou kolaborovat s novým vedením.

Pak se historie bude opakovat. Ze zlého režimu bude obviněn VK, ačkoliv vinen zase bude jen a jen shrbený český poseroutka, který bude preventivně udávat, ačkoliv ho o to nikdo nebude žádat. Dokonce přihlášky do nové státní policie se budou posílat v takovém kvantu, že bude nutné nějakou tajnou policii založit, když už tak moc lidé chtějí udávat.

Víte, dnešní strach není z Klause a lidí okolo něho. Dnešní strach je strach z nás. Nás, ubohých Čecháčků, kteří mají udávání v krvi. To je ten důvod.
19. 08. 2011 | 13:07

Karel Mueller napsal(a):

Pane Komárek,

Jste přesvědčen, že např. pan Hájek by si počínal hůř než pan Kocáb?
19. 08. 2011 | 13:10

michalkomarek napsal(a):

To Karel Mueller

Na přímou otázku přímá odpověď: rozhodně ano! Díky! hezký den. Michal
19. 08. 2011 | 13:12

Občan napsal(a):

Njn, je to obsese. Dá se to léčit, ale jenom, pokud nemocní chtějí. Jenže oni nechtějí. Oni potřebují odvádět pozornost od SKUTEČNÝCH problémů.
Njn, tak si jich tedy nebudeme všímat :o)
19. 08. 2011 | 13:13

im napsal(a):

Máme letní okurkovou sezónu, probrali jsme pestrý festival, hrdlořeza, šmouly, cestování,do září a tradičního tématu školního roku je ssfer Nedzelsještě daleko, že, o čem psát, pane autore, I prezident se hodí....
19. 08. 2011 | 13:14

im napsal(a):

..letní roztěkanost pořád funguje, do druhého řádku se mi nevímjak dostala reCaptcha, pardon
19. 08. 2011 | 13:16

Karel Mueller napsal(a):

HSKN:

No, udavačství bylo ve Fancii za 2.WW větší než v protektorátě, v NDR větší než v Husákově, takže tam bych to neviděl.

Viděl bych to snad v oné předpodělanosti, ale ani to dnes není naše specialita. Viz diktát PC na západě.
19. 08. 2011 | 13:17

Tupelo napsal(a):

Pane Komarek, s temi jednotlivymi ministry jste mi tak trochu zkazil naladu, uz jen ta predstava je hrozna (jeste tak instalovat Vandase od delniku jako ministra prace, Jocha bych presoupl na min. propagandy a na vnitro jiz osvedceneho Johna. :)). Radeji nez ve vladnich funkcich bych dotycne videl treba jako 'ozivle dreva' misto tech figur v prazskem orloji. Zvedlo by to turisticky ruch. ;)
Nerikalo se snad za drivejsiho rezimu ze ten nebo onen papalass je velke zvire? :)
19. 08. 2011 | 13:20

Taoiseach napsal(a):

Michal Komárek

Ano, máte pravdu. Nemusíme reagovat na provokace, ale konkrétní ovlivňování věcí - byť často zákulisní - nemůžeme nechat bez povšimnutí. Jinak ovšem: nic si nepřeju víc, než aby sám velký VK stanul v čele nějaké strany (nejlépe ODS) a zavedl ji tam, kam i s ní patří - :)
19. 08. 2011 | 13:21

HSKN napsal(a):

Pane Komárek,

následující vláda dokáže naši zemi pozvednout:

premiér : Klaus (nez.)
ministr financí : Nečas (ODS)
ministr vnitra : Joch (DOST)
ministr pro menšiny : Bátora (DOST)
ministr obrany : John (VV)
ministr školství : Dobeš (VV)
ministr zemědělství : Bárta (VV)
ministr spravedlnosti : Sokol (nez.)
ministr dopravy : Dobeš (VV)
ministr průmyslu : Kocourek (ODS)
ministr místní rozvoj : Peak (VV)
ministr soc.věcí : Macek (ODS)
ministr zdravotnictví : Tříska (nez.)
ministr zahr.věcí : Bobošíková
ministr kultury : Hájek (ODS)
ministr živ.prostředí : Jakl (ODS)

jen toto seskupení je schopné probudit národ z letargie pravdy a lásky dekadentního buržozlóďosynka Havla.
19. 08. 2011 | 13:40

Jirka napsal(a):

Není patrně náhodou, že má VK ve společnosti tolik příznivců. To vypovídá zřetelně o tom, jací jsme. Pokud bychom byli mravní a neztratili historickou paměť, už dávno by tato osoba, která rozhodujícím způsobem nasměrovala vývoj po r. 1989, musela zmizet ze scény. Nebyl to nikdo jiný než VK, který upřednostnil ekonomiku před vybudováním právního státu /výsledky vidíme denně všude kolem/, adoroval V. Koženého jako hybatele privitizace, sám dal průchod divoké privatizaci bank, podepsal opoziční smlouvu, která ochromila demokracii v zemi na dlouhá léta, svou arogancí pomohl odstranit slušnost z veřejného života, legitimizoval kriminální financování politických stran, neváhal pro své znovuzvolení využít komunisty, pohrdá občanskou společností, chová obdiv ke kreaturám typu p. Bátory............... tak by se dalo pokračovat dále. Jací jsme, když toto všechno víme a přesto máme takového prezidenta? Jsme lepší, když byl zvolen do 2. volebního období? Obávám se, že je jen věrným odrazem toho, jací jsme ve velké většině. Bohužel. Co by na takového prezidenta asi řekl T. G. Masaryk? Neměl by pocit, že jeho úsilí vybudovat samostatný český stát se minulo účinkem, když v Lánech sedí takový člověk, který si na balkoně připíjí s předsedou komunistické strany?
19. 08. 2011 | 13:42

Pereira napsal(a):

Chcaldo Rini:
Žili bychom jako na západě.
19. 08. 2011 | 13:43

mb napsal(a):

Pane Komárku ... až se ( pokud se ) v naší zemi ujmou vlády neonácíčci ... a nekdo se jim postaví se zbraní v ruce , budete je nazývat krvežíznivími zabijáky / vrahy nebo je postavíte na piedestal ... ?

(dobře) rozmyslete si to ...
19. 08. 2011 | 13:45

pgjed napsal(a):

Vážení, neplýtváte zbytečně časem a energií? Já jsem si to vyřešil již před léty. Stačilo mě jednání a výroky Klause z doby jeho premiérování. A tak jsem řadu let bez prezidenta. :-)
19. 08. 2011 | 13:45

ABCD napsal(a):

HSKN, ještě dodejte poradce, třeba Nečas by si vzal Drobila a Vondru, aby nebylo jaké finance řídit a měl by klid, Macek už projedl výnos z knižního velkoobchodu, tak potřebuje další funkci. Taky tam nemáte žádné umělce - CHudík- primář Sova by byl na zdravotnictví lepší. Sokol by nám znovu zopakoval tezi, že u soudu se nehledá spravedlnost ale soulad se zákonem, který jeho kamarádi připravili.
Bárta už toho stihl pohnojit dost ,to máte pravdu.
PHSKN, jestli chcete jen provokovat podle věku doporučím pískoviště, hřiště, hospodu , bordel, pořad Sama doma nebo dámský klub nebo klub důchodců, ale prosím tady toho nechte, to není pro vás a ostatní obtěžujete
19. 08. 2011 | 13:50

Tupelo napsal(a):

Taoiseach: nekde jsem cetl ze Klausuv navrat do ODS muze byt hodne komplikovany (jsou tam lide, kteri jej opravdu nemusi, navic (byt je byvali cestny predseda) by mel zacit svou karieru od radoveho clena. Takze bych si vsadil na novou stranu (tentokrat uz to bude ta jedina spravna pravicova :)) byt se spoustou starych obliceju, posbiranych po vsech moznych narodoveckych tlupach (preci jen, vyslo to Kalouskovi s jeho suitou byvalich lidovcu). Treti moznosti je odchod do nejakeho think tanku. K prvnim dvema moznostem - Klaus od roku 1996 nic nevyhral, tzv. prezidentske volby, zejmena ta druha, ktera spis pripominala volbu nejvyssiho mafiana nekde z jihu Italie, se daji pocitat leda tak za viteztvi zakulisnich jednani, zkorumpovanych volitelu atp.
19. 08. 2011 | 13:53

Koplkop napsal(a):

HSKN
Mluvte za sebe. Pokud si připadáte jako ubohý udavač, kterému leží v žaludku president je to jen Váš problém.
19. 08. 2011 | 13:56

Lžidimitrij I. napsal(a):

Z článku moudrý nejsem.
To co lidé jako Komárek považují za provokaci, považují lidé jako já za nestádní a proti proudu jdoucí názor. Kikina má názory, které stádo nesdílí a některé stádníky provokuje, no a? V důsledku toho všeho je mi Bátora je den ze dne sympatičtější a i na prezidentovi nacházím něco pozitivního.

Kupříkladu:

Nikdy nikoho , tím méně pak evropskou zemi, na rozdíl od svého předchůdce, nenechal bombardovat ( ani s tím nevyslovoval souhlas).

Nikdy se necítil povolán dojednat mír mezi Izraelem a Palestici.

Nikdy se nevtíral do análních otvorů ojro- unijní elitě.

Nepořádal žádné pseudoumělecké hepáče.

Navíc od sportovně nezdatného předchůdce šmrdlá tenis a klouže se na lyžích.

Ostatně, nic cizího mu není dost vlastní, což ukázal i ve slavné kauze stopeného písátka.

Ruku na srdce, Vy nevidíte, do jakých s.. ček nás ten Havel a jeho parta přivedli? Díky Kikině v nich nejsme ještě hlouběji.
19. 08. 2011 | 13:56

demagog napsal(a):

pgjed má pravdu.
Éra klausokracie spěje ke svému konci. Když jsme si ho nestihli vychovat za těch 6 let, teď už do nestihnem.
Spíš by se mělo začít s výchovou následníka. Aby nebylo ještě hůř!
Co třeba Okamura?
19. 08. 2011 | 14:01

michalkomarek napsal(a):

To mb

Dobra otazka :-). Určitě bych nikdy nestavěl na piedestal zabíjení "exponentů" v podobě pokladníků, nebo podřezávání omámených řadových policistů. Díky! hezký den. Michal
19. 08. 2011 | 14:02

HSKN napsal(a):

Koplkop,

mě prezident v žaludku neleží. Já si naopak myslím, že prezident Klaus je nejlepším prezidentem po Masarykovi.

Nehledejte v mém příspěvku co tam není.
19. 08. 2011 | 14:02

demagog napsal(a):

Lžidimitrij I.
Opravdu lžeš na úrovni.
Nechtěl jsi napsat: Všechno cizí je mu vlastní?
19. 08. 2011 | 14:06

mb napsal(a):

... tož to budou mít o něco snazší ... (:-)

i vam hezky den ...
19. 08. 2011 | 14:07

skeptický napsal(a):

Již vzůru psavci této země.
Pryč s fenymisty,hemofilí,neonarcismem,racionalismem,antimešitismem,multikulturistikou,klaustrofobií,mašinysty,co-rektností a dykminasralizací.

Co tahle země potřebuje jsou cigarety a pivo za dvacku ,čtyřletý termín v politice a dost,a lidové soudy.
19. 08. 2011 | 14:08

Taoiseach napsal(a):

Tupelo

Klausovu návratu do ODS bych dával přednost právě proto, že by byl komplikovaný, což by je oslabilo už před volbami. Ale nějaká nová strana by taky nebyla špatná - Klaus by dostal výprask, který potřebuje, a přitom by ODS ubral těch 4,9 % - :)
19. 08. 2011 | 14:11

skeptický napsal(a):

P.S.
Nějak mi tam ulítla co-rektnost.Obzvláště zdařilé.
19. 08. 2011 | 14:12

Koplkop napsal(a):

HSKN
V tom případě, nevím proč: "Vidím to ale ještě lépe. Klausova strana se dostane do parlamentu, do vlády a následně čeští ovčané budou hromadně ze strachu do této strany vstupovat a udávat na policii sousedy za všemožně nesmyslné delikty."
Proč Klausova strana ? Proč ne třeba Topolánkova, nebo Paroubkova, nebo HSKN strana?
19. 08. 2011 | 14:13

Owl napsal(a):

Michal Komárek
V blogu pana Hnízdila jsem se již vyjádřila. Souhlasím s vámi, že nevšínavost může u pana prezidenta vyústit v daleko větší excesy než si vůbec dokažeme představit.
Prezidentem republiky by měl být člověk apolitický, se psychicky zdravým egem. Přímá volba prezidenta by tedy byla na místě, důležitá i jeho odvolatelnost v případě, když by působil, že mu hodně narůstají křídla.
Prezident, hlava státu má především reprezentovat a ne vměšovat se do politiky. Prezident není král či jiný monarcha, je především zvolená osobnost, jeho poctou by měl být fakt, že lidé jej ctí, uznávají berou si z něj příklad. Jako rezeprezentat národa může vystupovat jako malý zlodějíček či sběratel cetek, arogantně se dožadovat vysosnosti svých privilégii jen v případě, že on sám se domnívá, že národ který mu dal důvěru a zvolil, jako svého představile je národem trotlů a nevadí jim, že svoji prezentací v cizině všechny občany uraží, snižuji devizu všech českých občanů a ponižuje jejich kulturu a tradice.
Toto je však možná vyvrcholením nepříme volby prezidenta, který prošel až po několika kolech tzv s "odřenýma ušima". Určitá skepce národa nad zvolenou hlavou státu, která nebyla přijmuta, jako přirozená autorita, nesrovnalost faktu, kdy sám prezident je si vědom, že jeho předchůdce byl více lidmi příjímán, uznáván, mu nyní na sklonku jeho volebního období s určitou frustrací dává impulsy k nestandartnímu chování. Jednou z možností je, jak jsem napsala na blogu pana Hnízdila, že se již dostavuje infantilita a jde jen a pouze o dětinskost jeho chování,které s přibývajícími léty graduje, což by se dalo pochopit.
19. 08. 2011 | 14:16

Lžidimitrij I. napsal(a):

to demagog:

Chtěl, a taky jsem to napsal.
19. 08. 2011 | 14:18

HSKN napsal(a):

To Koplkop,

protože ovčan podlehne démonizaci Václava Klause, kterou tu vedou média už delší dobu.

Přitom Klaus a parta nejsou žádní luciferové. Národ je tak ale vidí a proto preventivně dá průchod svým nízkým udavačským pudům.

Vždyť už to tu bylo ! Těsně po revoluci. Někteří fandové ODS byli tak zdivočelí, že když někdo jen něco řekl proti Klausovi, málem na něj poslali policii. Já byl u toho. Zažil jsem to. Fandil jsem Klausovi, ale kolem mě byli agresivní hovádka, která vůbec nepochopila co se očekává. Tak si to vyložila po svém.

Takže asi tak. Média Klause démonizují a návrh vlády je reálný. Věřím, že by to byla dobrá vláda (viz.můj jiný příspěvek.)
19. 08. 2011 | 14:24

zdenekb napsal(a):

Lžidimitrij I.:

Tak nevím. Napřed velebíte schopnost Klause nebýt stádní a naopak jít proti proudu, a jako důkaz vyjmenujete věci, ze kterých musí být stádo přímo nadšeno. Už jsem to psal mnohokrát - jestli má Klaus skutečně nějakou výjimečnou dovednost, pak je to schopnost prezentovat většině podlézající názor jako osamělý postoj disidenta.

A skutečně mu to spousta lidí žere...
19. 08. 2011 | 14:26

skeptický napsal(a):

Sůva
Apolitický president by byl nějaká nula,kterou si přitáhl nějaký zprofanovaný politik jako kandidáta,později jeho loutka ,která nepřekáží.V horším případě někdo nastrčený,kdo navíc škodí.
S odřenýma ušima není první
19. 08. 2011 | 14:27

Lžidimitrij I. napsal(a):

To zdeněkb:

No to jsou od Vás ale nepěkná, nepěkná slovíčka.

Chcete snad naznačit, že nás moudří vůdci EU vedou směrem, který je zcela proti vůli lidu (stáda - chcete-li). A Kikina tím, že je skeptický k Unii, která jedná v rozporu se zájmy voličů, jedná zcela v souladu s legitimní vůlí lidu (tedy stádně?).

No vidíte, kromě toho, že to trochu vypadá jako dialog ze Zahradní slavnosti, se Vám navíc podařilo Klause zcela vychválit!
19. 08. 2011 | 14:38

Tupelo napsal(a):

Taoiseach: :) obe moznosti jsou prijatelne, vypada to ze mozna nejhorsi by byla (kvuli egu ing. Klause nejspis nepruchodna) moznost tri.
19. 08. 2011 | 14:44

Terry napsal(a):

to Owl napsal(a): "Prezident není král či jiný monarcha, je především zvolená osobnost, jeho poctou by měl být fakt, že lidé jej ctí, uznávají berou si z něj příklad."

Po dvaceti letech pseudodemokracie máme na takové "příklady" opravdu štěstí.

Nedávno byl vrcholným představitelem státu a národa amorální ženáč s (veřejnou) milenkou a nemanželským bastardem, svým vyjadřováním a jednáním (na úrovni zaplivaného pajzlu) arogantní, namyšlený sprostý hulvát a buran (a to byl prosím ten nejlepší (!!) ve vedení ODS).

Pak se už u nás nelze divit ničemu...

Své zvolení neberou naši "demokraté" jako poctu. Zvolení berou jako blbou, ale nutnou "demokratickou" formalitu na své cestě "k lizu".

V našich "demokratických" stranách (a to bez rozdílu barvy ptáka, šály...) není největší "boj" o program strany; důkazem jsou přestupy politiků mezi stranami často s opačnými - teoretickými - programy a orientací a skončí tam, kde má největší "naději" na vysoký flek (že, MUDr. Rathe?!).

Největší boj a zákulisní stranické intriky a komploty jsou o místa (samozřejmě ta "volitelná"!) na volebních kandidátkách. A další boj nastává po (případném) zvolení: o lukrativní místa v lukrativních výborech, o posty v představenstvech, správních a dozorčích radách různých firem.

KKD = každá koruna dobrá

A "jejich" strany se o své "zasloužilé" starají, i když je nespokojení voliči vykroužkují. A některým z nich je i taková "trafika" (= např. místo ve správní radě VZP) za 15 táců měsíčně málo za tolik "odpovědné a náročné práce"; strana by se o ně měla postarat lépe!

To už tady přece bylo:
"Strana Tě nenechá padnout! Strana se o tebe postará, soudruhu!"
A je stále...

"Máme demokracii, ne, vole?!"

DEMOKRACII ?????
19. 08. 2011 | 14:45

zdenekb napsal(a):

Lžidimitrij I.:

Chci jen naznačit, že většině lidu (stáda, chcete-li) se řeči o zlém, velkém Bruselu, který jen ubližuje a škodí té naší malé, roztomilé zemičce, poslouchají náramně dobře. A pokud někdo navíc EU (jako dobrovolné sdružení demokratických zemí) "odvážně" přirovná k nacistické Říši nebo Sovětskému bloku, většina lidu (stáda, chcete-li) si nadšením možná cvrnkne...
19. 08. 2011 | 14:55

lojza napsal(a):

Pane Komárku,zapomněl jste na p.Červenku,Semína,Vandase,Skácela....Ale ona to taková sranda není,dokud z nás většina neřekne D.O.S.T..
19. 08. 2011 | 14:58

Pavel Krajtl napsal(a):

HSKN

to je sezman mafiánů? Bude se hodit.
19. 08. 2011 | 15:03

lojza napsal(a):

HSKN. Souhlasím. Stačilo by,kdyby Tříska vrátil peníze z kuponové privatizace!!!
19. 08. 2011 | 15:07

vasja napsal(a):

Erekce bez Klause....... to by vám asi hošani nešlo, co?
Pehoj, Hnízdiloj a Komárkoj teda určitě ne.
Vo Embéčku nemluvim. Ten neni ani na holky ani na kuky
19. 08. 2011 | 15:08

Pavel napsal(a):

Jirka

Když popisujete negativa Václava Klause, dávejte si příště větší pozor na fakta. Komunisté ve třetím kole, ve kterém byl Václav Klaus zvolen prezidentem, nehlasovali. Těžko se tedy od nich mohl nechat zvolit. Není to jediná nepravda ve Vašem příspěvku. I když nejsem žádným fandou Miloše Zemana, nenapadlo by mě o něm psát výmysly.
19. 08. 2011 | 15:15

ghándí napsal(a):

jsou dva zpusoby jak polemizovat s klausem. ten těžší je polemizovat k meritu věci a vznášet protiargumenty, ten lehčí je osobní napadání a trapné a hloupé provokace jako tady presentují dva zakomplexovaní ubožáci hniznil s komárkem. klaus nikdy na podobné provokace nereaguje, protože je to hluboko pod jeho uroveň a dustojnost.
19. 08. 2011 | 15:21

vasja napsal(a):

Pro Komárka a jiný frustráty bych doporučoval tenhle odkaz a hlavně odstavec III.
Tam se chuděrky poznáte. Aj exkomouš Hnízdil.

http://svobodajiri.euweb.cz/90LetavCechach.htm
19. 08. 2011 | 15:24

Rejpal napsal(a):

Pan prezident Klaus není zvíře, píše autor blogu. Má zřejmě pravdu.

Proč by tedy nemohl být lidem zvolen za osvíceného monarchu, když dokončí svůj prezidentský úřad?
19. 08. 2011 | 15:25

resl napsal(a):

Myslím, že jediná ochrana proti Klausovi je napsat pravdu, kterou si o něm redaktoři deníků a tv myslí. Napsat proč nechce na veřejnou debatu, nebo aspoň dialog. Ne ale s novinářem. Ti se ovšem obávají o místo. Je znám jeho "dialog" s Šimůnkem na Primě, kde "nejtěžší" dotaz byl, zda má dárek pro Livii. Nenápadně se sem sune "malá normalizace." Vidím to ve výměně nejen šéfredaktorů deníků, ale i v dosud neovlivněném Reflexu, kam usedl Klausuv člověk. Jako poslední zbývá Respekt, ale to nebude Hradu dlouho trvat. Vypadá to na přípravu po jeho odchodu z Hradu, kdy nastane příklon k Rusku. A to hlavně proto, že na západě tento prolhaný intrikán neuspěl a je ochoten za ponížení zničit celý národ. Ovšem, on si své užil a lidi, nebo rodina mu neříkají lautr nic.
19. 08. 2011 | 15:28

lojza napsal(a):

Pavel. Ta volba byla dle Vás a Klause fair-play,protože VK má teorii,že co rozhodčí nevidí,tak to on může,tak i Maradonovu branku uznává,i když sám Maradona se dnes za ní omlouvá. Ano v tom jde VK proti proudu!!!!
19. 08. 2011 | 15:31

lojza napsal(a):

resl. V té Vaší poslední větě je řečeno o VK všechno!!!!!
19. 08. 2011 | 15:34

Mungo napsal(a):

Pan Komárek v iDnes píše:
"Klaus je sice podivín, ale zemi příliš neškodí."
Hluboký omyl. Klaus zemi škodí, a to velmi. President, který svými skutky dělí občany na zavilé příznivce a ještě zavilejší odpůrce je špatný president.
A na jiném místě:
"Vládnoucí liberální myšlenkový proud, který hlásá toleranci a slušnost, je velmi silný. Ne proto, že by za tím stálo spiknutí médií a europeistů (a deviantních spoluobčanů). Je dominantní, protože nejlépe odpovídá zájmům řadových Čechů, Moravanů a Slezanů. Klaus je sice Klaus, ale s tímhle nic neudělá."

Co přesně se myslí tím liberálním myšlenkovým proudem, který hlásá tolerancí a slušnost ? Možná nálepky a volební sliby, ale skutečné činy liberálních politiků jsou na hony vzdáleny toleranci a slušnosti - což ani v podmínkách tvrdého kapitalistického boje o přežití nemůže být jinak.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/komentar-klaus-je-sice-podivin-ale-zemi-prilis-neskodi-pp6-/domaci.aspx?c=A110819_125220_domaci_cem
19. 08. 2011 | 15:37

Pavel napsal(a):

lojza

Volba byla nedůstojná, ale podle regulí pro volbu hlavy státu ČR. Pokud jste měl jiné poznatky, mohl jste se ohradit a podat protest. O teorii VK, že co rozhodčí nevidí, tak to on může...a Maradonově brance, Vám vyprávěl prezident osobně, nebo jste ho slyšel v rádiu, TV...? Já jsem ho neslyšel, beru proto tuto info na vědomí, ale s rezervou.
19. 08. 2011 | 15:46

SuP napsal(a):

Rejpal -
Říká někdo, že by nemohl? Jenže kdo mu na to změní ústavu? Skoro bych se vsadil, že tahle sněmovna ani nerealizuje přímou volbu (mimochodem, proč taky?), natož aby změnila pravomoci, nebo prezidentský systém.
Měl jste na mysli, že kdyby se volil přímou volbou, že by to byl Úplně, ale úplně JINÝ prezident, který ještě zvolen nebyl? Možná by dokázal i podat demisi týden před "podzimem 2012" a poukazovat na to, že NEBYL VE FUNKCI 2 VOLEBNÍ OBDOBÍ. Třeba by mu to v našem panoptiku prošlo. A třeba by ho i zvolili.
19. 08. 2011 | 15:47

Jan Hnízdil napsal(a):

Milý pane Komárku,

myšlenka aplikovat na naše politiky metody "laskavého výcviku" a "zklidňování" mne napadla, když jsem se před časem plavil na moři a studoval chování delfínů. Souhlasím s Vámi, na naše politiky to asi moc zabírat nebude. Delfíni jsou vyšší inteligence.

Hezké léto. Srdečně. Jan Hnízdil
19. 08. 2011 | 15:57

resl napsal(a):

Když komunisti zjistili, že Klaus má posychrovanej hlas od "zelených" /nedostavila se na volbu schválně/ a od socanů /2 přeběhlíci za asistence Langra a Topola/ udělali své falešné gesto s Bobo a když s hraným ůdivem zjistili, že soudružka neprojde, s předstíranou uražeností se rozhodli nehlasovat. Aby to jejich miláčkovi Klausovi nemohl někdo vyčítat. Intrikán V.K. i Grebeníek s Filipem to měli už dávno spočítané, jen za ně konali zrádci od opozice. Škoda, že se takoví lidi našli, komunisti by museli s pravdou ven a jednoho mladého bolševika by předhodili aby intrikána volil.
19. 08. 2011 | 15:59

lojza napsal(a):

Pavel. To o něm napsal jeho přítel Tomáš Ježek v knize-Budování kapitalismu v Čechách. A potvrdili to jeho spoluhráči z basketu-myslím ze Slavoje Vyšehrad. Kdo chtěl,tak viděl p.Snítilého a další,jak se chovali...Škoda,že i VK brání majetkovým přiznáním,pak bysme to věděli možná všichni. Ale na druhou stranu to byl jeden z dobrých skutků VK,protože p.Snítilý má asi pět dětí a dům neměl v dobrém stavu,což se již změnilo....
19. 08. 2011 | 16:05

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Tady to vypadá! ´Snůška neuvěřitelných pitomostí´ je slabý výraz.
19. 08. 2011 | 16:08

michalkomarek napsal(a):

Děkuji za reakci, pane doktore Hnízdile! A Vám také hezké léto a mnoho inspirativních setkání se zvířaty i lidmi. Michal
19. 08. 2011 | 16:13

lojza napsal(a):

resl. Pravdivá zpráva o volbě Václava Klause!!!
19. 08. 2011 | 16:15

skeptický napsal(a):

Někdo studoval delfíny v delě Mekongu.Prý jich je tam od té doby jen pár tuctů.

Na to studovat nižší životní formy je nejprve třeba se stát kulturním andropoidem,nejlépe v Americe.
19. 08. 2011 | 16:18

voroshilov napsal(a):

Nechtel jsem,vas prezident je mi ukradeny i kdyz celkem simpatak ve srovnani se zrudickou nedodelanym dramatikem,tady kazda nula ktera nikdy neridila nic vic nez svuj stary vehajkl vi jak provozovat stat.
Komar s Igorem Hnizdem banda trapnych...vlastne Upirkovi vadi ze Klaus odhalil jejich podvod s globalnim otUpovanim,a kdyz uz strana zelenych pochoduje za prava deviantu a chce likvidaci nejcistsiho a nejlevnejsiho jadra-no comment!
19. 08. 2011 | 16:38

Rumcajs napsal(a):

Není Hnízdil odborář ?
Ti určitě nemůžou zapomenout, že při komentování jejich nehorázné nátlakové akce "Děkukeme-odejdeme" si Klau nebral servítky.

A to ani v případě psychopatů bojující za záchranu kůrovce. Takže chápu oba pány Komárka a Hnízdila, že si potřebují tak nějak vzájemě dodávat sebevědomí, byť to může někomu připadat mírně dětinské.
19. 08. 2011 | 17:12

zdenekb napsal(a):

Díky Rumcajs, za další ukázky "silně protiproudových" názorů našeho disi-presi-denta... :o).
19. 08. 2011 | 17:45

Rumcajs napsal(a):

zdenekb:

Tyhle názory měla většina veřejnosti.
Málokterý politik to však řekl nahlas.
19. 08. 2011 | 17:51

Hotdog napsal(a):

Okurková sezóna zasáhla i autory na internetu. Žádný nápad...tak aspoň něco o Klausovi. Opíše se pár jeho výroků - i těch zkreslených, několikrát se do něj kopne zleva, potom zprava, pár plivanců navrch - a je vyděláno.
19. 08. 2011 | 18:10

hanah napsal(a):

Aha grínpís, tak proto si tak notujete s bývalým komoušem Hnízdilem...
19. 08. 2011 | 18:33

Ibn Sina napsal(a):

Drezura Klause davno nema smysl. Stromky se musi ohybat, kdyz jsou mlade. A Klaus uz je v kmetskem veku. Navíc narcistická porucha osobnosti je v podstatě neléčitelná
19. 08. 2011 | 19:34

veverka napsal(a):

mb

"až se ( pokud se ) v naší zemi ujmou vlády neonácíčci ... a nekdo se jim postaví se zbraní v ruce , budete je nazývat krvežíznivími zabijáky / vrahy nebo je postavíte na piedestal ... ?"

Pokud je pozvedne skutečně proti nim,bude to na piedestal,pokud proti hasičovi,pokladníkovi nebo obecnímu policajtovi bude to obyčejný vrah.Pokud je navíc okrade a za uloupené peníze si koupí motorky,bude to navíc loupežný vrah.
19. 08. 2011 | 20:29

Owl napsal(a):

skeptický
skeptický y jste opravdu skeptický, vím na optimismus to tu v Čechách opravdu není. Já myslím, že je zcela možné, že by prezident mohl být nastrčená figurka, mezi námi nebyl i Havel a Klaus nastrčený a připostrčený ? Proto píšu, že by měla být přímá volba prezidenta a hlavně by tu měla být možnost "vypískaní" nebo přinejmenším odebrání prezidentského nadstardadního důchodu. Za ostudnou prezentaci v cizině odebrat desetinásobek jeho měsíčního platu. Buď budeme mít prezidenta, který opravdu miluje svoji vlast a národ nebo pouze karikaturu, ješitného karieristu, ale to zaleží na naší volbě zda-li si někoho necháme podstrčit.
19. 08. 2011 | 20:31

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva příspěvky, které neměly nic společného se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
19. 08. 2011 | 20:53

skeptický napsal(a):

Owl
Podívejte se na charaktery předkládané v posledních a předposledních volbách.Z toho jsme dostali to nejlepší.
Bohužel je dost lidem nepohodlný.

Že něco dělá správně se pozná z šíleného jekotu zaplacených medií,a ambiciózních nul doufajících v nějakou trafiku za oddanost věci.Za přizvukování lidí,kteří věří,co si přečtou.
Pokud se domníváte,že to s námi ti nahoře myslí dobře,stačí počkat.Důležitý je výsledek.

Nahoře teď lítají uprskaní dědci a filopédové jak vlaštovičky.Pan Stejskal tady má relativně Lébe.
Naštěstí pro něho tam jeho pravomoci nesahají.
Určitě je buď pohoršen,nebo se baví.
20. 08. 2011 | 13:26

skeptický napsal(a):

Pokud je ministerstvo školství dívčí škola,napadá mne jiné,které by jim mohlo nějaký vhodnější personál zapůjčit.
Třeba obrana.Kouzlo uniformy.Jenomže dívčí školy u nás nejsou.
20. 08. 2011 | 13:37

jíra napsal(a):

Dobrá připomínka, téma sice asi dnes trochu vedlejší, ale dávat příležitosti se ukázat a chválit za pokroky nefunguje mnohdy ani u šimpanzů, jak se zjistilo v jiném ZOO než v tom lidském. Byl o tom krásný článek v National Geographic.

Šikovný a pro celou místní opičí společnost velmi nadějný šimpanz předstíral, že se k obzvlášť žádaným laskominám ve skříňce s otvíráním na klíč údajně nelze dostat Mimochodem, to připomíná např. výrok, že špinavé peníze nelze odlišit.

Jiní bohužel nebyli tak troufalí, aby se sami pokusili a lest prokoukli. To připomíná, že v prvních volbách po převratu stáli skoro všichni za jedním údajným spasitelem a mohou si za další potíže taky.

A když původně lačné monitorující okolí ztratilo zájem a každý se odsunul do svého kouta, milý šimpanzík hravě skříňku odemkl a všechny laskominy si nechal pro sebe. To připomíná spoustu tunelů, podvodů a korupce na úkor veřejných financí, a tento trend začal pověstnou divokou velkou privatizací pod záštitou zase té jedné osoby, klepající uznale na rameno jednoomu klíčovémo hráči, který ve světě určitě nebyl znám jako movitý filantrop nebo aspoň jako úspěšný tvrdý slušňák. Samozřejmě ono to normální taky nějak funguje, vždyť také ti šimpanzi mají v ZOO i běžnou stravu a "vlastně se nic neděje, zapomeňte, nedělejte z toho aféry"...

Nevyzpytatelnost všech zvířat i těch více poprimátěných se projevuje nejen v tom, že dokážou překvapivě kousat, škrábat či jinak zaútočit. Čím to jen je, že zvlášť ti s určitým charismatem a inteligencí dokáží ostatní nenápadně tak oklamat a někdy i sami tak ochotně naletět na sliby a přísliby? Není to i tím, že rádi riskují, že mají blízko za potíží spíš k hazardu než k soudnosti, jen aby se mohli chytit stébla NADĚJE, že to nakonec přece jen jakkoli zvládnou, a spojí se s KÝMKOLI, kdo nabízí jen "marketing" třeba jako v tomto případě v podobě JISTOTY desetinásobku SVĚTOZNÁMÝCH fondů z Harvardu, a nakazí tak nějakou ILUZÍ tolik lidí?
20. 08. 2011 | 21:33

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy