Miloš Zeman by se měl vzdát funkce

26. 10. 2013 | 17:22
Přečteno 8053 krát
Krátký komentář k výsledkům voleb.

1. Výsledek voleb znamená naprosto bezprecedentní výprask pro Miloše Zemana a pro Václava Klause - je to naprosté fiasko.

1.1.1. Miloš Zeman by měl zvážit, zda je vůbec únosné, aby dál setrvával ve funkci prezidenta republiky, a to vzhledem k tomu, jak obrovský politický kapitál Miloš Zeman do SPOZ nainvestoval, jak vehementně ji podporoval ve volební kampani a zejména vzhledem k tomu, že jde o stranu, která s osobou Miloše Zemana stojí a padá a jako "jeho" je vnímána.

1.1.2. I pokud Miloš Zeman ve funkci prezidenta republiky setrvá a nevzdá se jí podobně, jako tak učinil jeho velký politický vzor Charles de Gaulle, když v roce 1968 neuspěl v jinak relativně bezvýznamném referendu, stále bude výsledek sněmovních voleb znamenat, že Zemanova podpora od okamžiku, kdy byl zvolen, velmi poklesla, resp. nikdy nebyla tak vysoká, jak se Miloš Zeman snažil tvrdit - nyní se potvrzuje, že velká část hlasů pro Miloše Zemana ve 2. kole prezidentských voleb byly především hlasy proti Karlu Schwarzenbergovi (např. ten můj a řady mých kolegů a kolegyň). Pokud se nyní Miloš Zeman nevzdá funkce prezidenta republiky, měl by alespoň své prezidentské pravomoci začít využívat mnohem uměřeněji, než dosud - jeho mandát přímo zvoleného prezidenta je nyní viditelně slaboučký.

1.1.3. Neúspěch Miloše Zemana znamená relativní úspěch pro Bohuslava Sobotku - dopadl ve volbách výrazně lépe, než prezidentova SPOZ.

1.2. Strana Hlavu vzhůru sice zřejmě hodně nafoukla skutečnou podporu, jaké se těšila od Václava Klause, nicméně to nic nemění na faktu, že především jako taková byla vnímána. Návrat Václava Klause do politiky tak Jana Bobošíková definitivně odsunula do říše chimér. Václav Klaus, chtěl-li se vrátit do politiky, udělal chybu, že už předem vyloučil svoji kandidaturu do Evropského parlamentu v příštím roce. ODS naopak neudělala chybu, když s jeho jménem svou kampaň nespojila.

2. ČSSD, ANO a KSČM jsou vesměs ochranitelské strany a jejich voliči jsou vesměs z jedné líhně frustrovaných lidí věřících v paternalismus, nevěřících v sebe sama (často oprávněně) a doufajících v péči státu, v řád a pořádek. Takových dnes máme požehnaně, a není proto divu, že tyto tři politické subjekty společně jako jediné mají ústavní většinu. Mimochodem, socialistické Československo se svým hospodářským monopolem bylo fakticky také jednou velkou firmou s centrálním řízením.

3. Velké blahopřání KDU-ČSL, že se vrací tam, kam patří a vždy patřila.

4. Velká úleva, že se tamtéž nevracejí Zelení s jejich snahou zbořit vše, na čem stála evropská civilizace po staletí, a vnutit nám zcela nový svět, ve kterém se všichni povinně budeme mít rádi a dělat jen ty správné věci. Distancovat se od Martina Bursíka a vsadit na Ondřeje Lišku byla chyba.

5. Malé blahopřání Svobodným a Pirátům. Malé proto, aby neusnuli na vavřínech. Tyto dvě strany by spolu měly začít víc mluvit - nedostaly se sice do Sněmovny, ale jejich podpora stále a bez výkyvů roste, tyto strany rostou a vyrostou. Právě jim může patřit budoucnost, až vlna kolektivního šílenství začne opadávat.

6. Speciálně pro Svobodné pak platí, že dobrý program a neprůstřelná logika nestačí - ve volbách hraje klíčovou roli cit, protože jím se řídí většina voličů.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

TomášL napsal(a):

Naopak,

tento výsledek je to nejlepší, co si může Zeman přát! Nestabilní Sněmovna a Zeman pragmatik ji bude tahat jako loutku na provázku.
26. 10. 2013 | 17:30

mb napsal(a):

fajn že máte tak rád zelené ...

proč byste měl fandit nekorupční straně, že ...
26. 10. 2013 | 17:50

TomášL napsal(a):

A jinak jsem zvědav, co se bude dít mezi Haškem a Sobotkou...
26. 10. 2013 | 17:51

kululu napsal(a):

"2. ČSSD, ANO a KSČM jsou vesměs ochranitelské strany a jejich voliči jsou vesměs z jedné líhně frustrovaných lidí věřících v paternalismus, nevěřících v sebe sama (často oprávněně) a doufajících v péči státu, v řád a pořádek."

ale houbeles... voliče těmto stranám přihrála dvě období vlády arogantní a asociální pravice, která se proškrtala až do politických pekel... pozitivní růst státu žádný, dluh výrazně větší, nálada mezi lidmi pod psa... když už náhodou během těch necelých dvou vládních období přišla pravicová vláda s nějakým rozumným návrhem nebo opatřením, tak ho neuměla ani vysvětlit ani obhájit... protestní hlasy pak "dostali" i od svých dávných příznivců, kteří s nimi už nechtěli mít nic společného... stačí se rozhlédnout kolem sebe a přemýšlet...

Já se vsadím, že až pan kníže odejde do důchodu (kam mimochodem už dlooouho patří) tak po TOP straně neštěkne pes a ODS by už měla dát taky pokoj - snad mohla letos raději propadnout a doufat, že jí pár let v exilu prospěje stejně jako lidovcům, na které je spousta lidí teď dost zvědavá...
26. 10. 2013 | 17:51

Libertad napsal(a):

"Miloš Zeman by se měl vzdát funkce", napsal autor blogu.
A já s ním souhlasím.
A jsem velice spokojen s volebním výsledkem apoštolů Miloše Prezidenta, známých pod názvem SPOZ.

S pozdravem

Sidonio Libertad
26. 10. 2013 | 17:59

Richard napsal(a):

"ČSSD, ANO a KSČM jsou vesměs ochranitelské strany a jejich voliči jsou vesměs z jedné líhně frustrovaných lidí věřících v paternalismus, nevěřících v sebe sama (často oprávněně) a doufajících v péči státu, v řád a pořádek"
autor

řád, pořádek, zavedené hierarchie jsou příznačné pro konzervatismus, ten je v našich podmínkách spojen s pravicí, jenž je zase navázaná na katolický klér, který stojí na řádu, pořádku a přísné, autoritářské hierarchii(viz podpora církevních restitucí pravicovými stranami), ten konzervatismus, z jehož pozic promlouval Váš guru Klaus směrem k zesnulému Havlovi jako bořiteli lidských řádů...
V podstatě nejde o konzervatismus v pravém smyslu, ale o také bezduché divadlo, o také vyprázdněné a zatvrdlé stereotypy chráněné, jakože "kultivovanými" maloměšťáky Vašeho typu, taká ego obranná záležitost vydávaná za tradice, individualismus a sebedůvěru. Ve skutečnosti jen taký "ušlechtilý" kryt pro narcistní závislost na společenském ocenění, obdivu a uznání, jako kompenzace méněcennosti.
Ale ano, komouši jsou na ty pořádky a podobné blábolismy taky vysazení,...máte s nimi hodně společného, byť se od nich tak okázale distancujete......
Ale klidně si myslete, že jste individualita jak hrom, ono je to pro publikum pak zábavnější sledovat, tedy pro mě.
A nezapomeňte, hlavu hrdě vzhůru!
26. 10. 2013 | 18:11

M. A. Snirf napsal(a):

Pane Hasenkopfe,
proč dáváte dohromady Svobodné a Piráty?

Zkuste se začíst do jejich programů.

Piráti jsou sociálně citliví liberálové. Svobodní jsou sociální d.bilové.
26. 10. 2013 | 18:14

volic ANO napsal(a):

socanci,
to byl vyprask. Sobotka vam to ale nak vysvetli. Usmeje se na vas a vy se z te depky dostanete. Bravo ANO!
26. 10. 2013 | 18:15

araciad again napsal(a):

Prezident, který naivně žije z minulosti a už vlastně nerozumí realitě, poněvadž mmj., jak se přiznal, neovládá internet (ani mobilní telefon), pouze teletext, dostal totální výprask a poučení. Docela si dokážu představit, že si ho vychutná takový s odpuštěním hloupý Sobotka, který ho svým způsobem může donekonečna zesměšňovat příp. ho i postavitr do latě. Jak se asi kysele bude povinně usmívat tento zesměšněný prezident v pondělí na - jak řekl - "své oslavě" státního svatku. Myslím, že ho znovu zasáhne dna a bude kulhat....
26. 10. 2013 | 18:17

Yosif K napsal(a):

Není to až tak špatný:
1) autoritářští ču..amedání ze strany přátel organizovaného zločinu (rudá tunelářská velkoburžoazie Toman, Koniček atp) neuspěli.
2) autoritářští ču..amedání ze strany přátel Bobošíkové a Klause neuspěli.
3) Levicoví ču..amedáni nedosáhli "ústavní většiny" ani náhodou. Rozštěpení CSSD na zemanovské a protizemanovské křídlo se na levici nevyplatilo nikomu, Zeman může být s rozvratem v CSSD více než spokojen. Premierem bude nejaký Zemanův poskok, CSSD nebude schopna k tomu ani popel.
4) Babiš budto může vyvolat předčasné volby, nebo tiše tolerovat vládu která nebude zvyšovat daně.
5) Pokud nebudou předčasné volby, socani mohou být ve vládě ale nebudou nejspíš nebudou moci rozhazovat pučené peníze mezi proletoše v množství ketré již proletošům naslibovali. Česko má v tomto ohledu zase jednou kliku.
6) Česko se snad vyhne učasti komoušů ve vládě, kromě socanů je tam snad nikdo nechce.

Debakl CSSD má jednu příčinu - po zavření Ratha CSSD nemá jediného charismatického politika. Sobotka vypadá jako loser, Hašek vypadá mluví a koná jako účetní co hrabe jen na sebe. Zeman je veřejně postavil proti sobě, takže i část proletošů se dovtípila že volba CSSD je volba Michala Haška, neboli volba B týmu strany přátel organizovaného zločinu. A ta není tak populární jak velký bavič lumpenproletošů na Hradě doufal.
26. 10. 2013 | 18:24

Skogen napsal(a):

Jaké funkce? Čestného předsedy SPOZ? No ano, to by měl...
26. 10. 2013 | 18:25

zemedelec napsal(a):

Pane Hasenkopf.
Klid.
Vítězem těchto voleb,je Klaus.
Pokud by byl premiérem Babiš,tak mu splní přání,doprodat,doprivatizovat i ten zbytek státního majetku.Uvažuji,možná Vás zaměstná Babiš,jste na takové věci schopný odborník.
26. 10. 2013 | 18:26

a jeto napsal(a):

v zemi která má za prezidenta alkoholika,kde lidé věří v nevinu Ratha,kde dávají svůj hlas u voleb za koblihu,kde věří že žijeme v bídě,kde si předseda Sobotka nakrade 7mega z pos.náhrad a má plná ústa poctivosti,kde komunisti kradou 24let nemůže být chvíli klid.Za pár měsíců budou další předčasné volby a tak pořád dokola a další čekání na mesiáše a další koblihy a vlaky zdarma a rušení toho a tamtoho a sliby a cinty a odborníci....dík Ištváne
26. 10. 2013 | 18:31

Maximus napsal(a):

Vy jste chytrý pane "zaječí hlavo", že je vás tady škoda. Nechtěl byste to prezidentování vzít za něj?
26. 10. 2013 | 18:31

psun napsal(a):

Dnešní komentáře Pehe v rozhlase trhaly uši:Pehe se z monopolního kritika Klause možná stává ultrareakcionářem.Pravda,pochybené privatizace Klause i Zemana dnes byly oceněny "díky" voličů.
Babíš prohrál:Nástup podobný nástupu Hitlera:ke 40% se mu nezdařil opravdu!!!!!
Po 7 ekonomicky tragických létech vlády pravice,po trvale posledních místech ČR v žebříčcích inovací technologií EU zvolení Babiše -rohlíkaře s kurníky nadějí na špičkové technologie? Zlatuškovi se před lety podařilo pomoci srazit Topolánka,který jediný chystal podporu firemním inovacím ,nyní kafemlejnkař Zlatuška podporuje opět retardaci moderněšjších než pekařství technologií-Babiše.
Dvě křestťanské strany v součtu 12+7=19 % oproti mínění Sigmunda Freuda,že věřící mají omezené poznávací schopnosti,proti faktu že hajný vzděláním Schwarzenberg je strašidlo patřící do minulých století s 21.stoletím nemající společné nic,že Lidovci byla katovskou stranou padesátých let-to je facka budoucnosti země.
Jugoslavie varuje,cesta k analogii je zahájena:Kdo si tolik přeje bombardéry?
IQ pod padesát dnes volilo mnohde.
26. 10. 2013 | 18:39

Yosif K napsal(a):

Richard napsal(a):
V podstatě nejde o konzervatismus v pravém smyslu, ale o také bezduché divadlo, o také vyprázdněné a zatvrdlé stereotypy chráněné, jakože "kultivovanými" maloměšťáky Vašeho typu, taká ego obranná záležitost vydávaná za tradice, individualismus a sebedůvěru.
KONEC CITATU.

Bezduché divadlo je hlavně předstírání socalistů že lze zařídit kapitalistickou západoevropskou životní úrověn a zludračenou socalistickou pracévní morálku.

A ono ta nefunguje ehhle ani v socalůistické sladké Francii. Silná socalistická vláda, 5 milionů nezaměstnaných převážně hnědofrancouzů muslimnského původu, Peugeot propouští 16 tisíc dqěqlnasů a v Paříži přitom nejde sehnat francouzsky mluvidího instlatera nebo elektrikáře.

Masová ztráta dělnických míst a zludračení proletářů - toto jsou plody socalistické politiky.
26. 10. 2013 | 18:51

Rumcajs napsal(a):

Levice i pres masivni vyplach mozku a masivni investice do reklamy dostala na frak. Tento narod tim dokazal ,ze to neni narod parazitu a ze ma zdravy rozum.
Doufem, ze Zeman je posledni darecek, ktery nam levice nadelila. Tento prizemni,zakomplexovamy ozrala je ostudou tohoto naroda.

Timto gratuluji tomuto narodu !
26. 10. 2013 | 18:53

pramel napsal(a):

Miloš Zeman "zemanovce" ve sněmovně nepotřebuje, potřebovala je levice (ČSSD s komunistama prostě přes 100 hlasů nedá). Zajímavé je, že samostatní "zemanovci" dostali výprask, ale zemanovci v ČSSD spíše uspěli (skokan Benešová, nebo Hašek vs.Sobotka). Kromě toho, Babiš v kampani opravdu neřekl proti Zemanovi půl slova..Takže výsledek voleb? Babiš a Zeman budou rozhodovat o všem.
26. 10. 2013 | 19:00

Petr z Tábora napsal(a):

Pane autore, tak trapný článek jsem od Vás ještě nečetl. Kdysi jsem Vám celkem fandil, už Vás číst nebudu.
Vy jste zahlédl pana prezidenta agitovat na nějakém předvolebním mítinku SPOZ ? Kde a kdy ?
Řada diskutujících už před volbami prezentovala názor, že panu Zemanovi jde o vliv ve velké ČSSD a že SPOZ pro něho už svou roli splnila. Myslím, že je to výstižné obdobně jako panu Klausovi jde spíše o vliv v ODS. Oba nemají Babišovy peníze, aby mohli budovat novou velkou stranu.
Pan Sobotka dosáhl nejhoršího výsledku pro ČSSD za spoustu let. Vy naprosto převracíte fakta. Jeho pozice je oslabená, kdyby byl chlap, tak nabídne svou funkci k dispozici.
Piráti a Svobodní se do sněmovny nedostali a hlasy jejich voličů "propadly" - protestní hlasy jejich voličů tedy mohly být využity lépe pro jinou parlamentní stranu. Takže k čemu blahopřát ?
26. 10. 2013 | 19:03

Richard napsal(a):

Yosif
však já nejsem advokát socialistů...
jen jsem napsal, že pořádek, řád a paternalismus(klér ho má přímo ve svém základu, "Otec" ochranitel) je spojen s "tradicionalistickým" konzervatismem a ten u nás zas s pravicí, která právě skrze vzývání pořádků, slušností a bla bla propojená zase s autoritářským klérem, proti tomu stojí liberalismus, ne komunismus, ten je to samé = řád, pořádek, paternalismus, jen v jiném kabátě než ti jakože "pravicoví" maloměšťáci...jen je tam trochu jiná rétorika
Klaus a komunisti jsou od sebe asi tak "daleko", jako byli Stalin s Hitlerem...prostě kámoši, do doby, než chtěl jeden druhého sežrat...
26. 10. 2013 | 19:14

Analytik napsal(a):

Stačí, když budou Zemanovci přejmenováni třeba na Nezemanovce - SPON - a problém zmizí.
Ideální by sice bylo, kdyby zmizel i Zeman, ale nemůžeme mít tolik štěstí naráz.
26. 10. 2013 | 19:19

Ornyl napsal(a):

Co lze čekat od právníka ? Ještě navíc zaměstnávaného v kanceláři dalšího vzděláním omezence Klause ? Ekonomové i právníci jsou lidé s velmi úzkým vzděláním - invektiva o Zelených je zcela mimo - ten pán o jejich program ani nezavadil...Ani nemá na to, aby jej pochopil...
26. 10. 2013 | 19:31

bohata socka napsal(a):

a jeto napsal(a):
v zemi která má za prezidenta alkoholika,kde lidé věří v nevinu Ratha,kde dávají svůj hlas u voleb za koblihu,kde věří že žijeme v bídě,kde si předseda Sobotka nakrade 7mega z pos.náhrad a má plná ústa poctivosti,kde komunisti kradou 24let nemůže být chvíli klid.Za pár měsíců budou další předčasné volby a tak pořád dokola a další čekání na mesiáše a další koblihy a vlaky zdarma a rušení toho a tamtoho a sliby a cinty a odborníci....dík Ištváne
26. 10. 2013 | 18:31

Vytesat do kamene!!!! Naprosty souhlas!
26. 10. 2013 | 19:35

Zdenda napsal(a):

"Právník, původně zanícený mladý iusnaturalista, postupně dospěl k právnímu normativismu." Nakonec skončil v Dobřanech a dobře mu tak! Když ho napadají takové myšlenky, měli by na něj hodit síť.
26. 10. 2013 | 19:38

Karel Matousek napsal(a):

Epic fail. Zhrzeny latal podvodnych amnestii jeste nedavno na fb horoval pro Bobosikovou a blokoval a castoval vyrazem z... temer vsechny, kteri s nim polemizovali. Zbyva mu jen eurofobie a 'konzervativni' smysleni. Mozna by stalo za to zalozit nejakou novou partaj s Adamkem B. Bartosem, pokud toto individuum take prekonalo adoraci sv. Vaclava.
26. 10. 2013 | 19:39

Richard napsal(a):

"Speciálně pro Svobodné pak platí, že dobrý program a neprůstřelná logika nestačí"

tipl bych si, že se s tou "neprůstřelnou logikou" ve svém častém, motavém slovíčkaření sám ztotožňujete, že to má být ve vašich očích jakože silná zbraň.....
26. 10. 2013 | 19:53

mirďa napsal(a):

Nechápu ten pseudokratizmus pisálka tohoto bogu.Prezident byl zvolen ve volbách prezidenta.Nejde o to jak dopadla SPOZ.To se dalo čekat.Zeman je samorost,doposud nenalakovaný.Navíc, díky mediálnímu štvaní se z něj dělá s prominutím hovádko.Osobně jsem zvědavý spíš na to, jak se podaří panu Babišovi uklidnit veřejnost.Může dokázat zda bude kouzelník, který stát dostane ze srabu ,nebo zda strčí hlavu do oprátky.Osobně si ale myslím,že dokáže málo.Tenhle stát bohužel ovládají kmotři.Pořádek musí udělat občané, bez rozdílu zda jsou pro levici nebo pravici.Obojí tu už vládlo.Jak, to národ ví.Komunistům uškodila mediální masáž.ODS zase jejich aféry.Pokud bude politická scéna roztříštěna na tolik stran není možné republiku z marastu a bahna vytáhnout.
26. 10. 2013 | 19:54

eevix napsal(a):

Autore, jinak jste zůstal zdravý...
Na základě čeho by se měl prezident vzdát funkce? Pletete si volby prezidentské a sněmovní. Kupodivu to nepletou občané, jen individua placené z našich daní...
26. 10. 2013 | 19:56

Tomas napsal(a):

Podle vašeho komentáře bych vás šanoval na voliče Tomia Okamury. Odvolatelnost politiku by se vam libila. Abyste se nemusel stydet za vlastni hlas odevzdany sotva pred necelym rokem? Nastesti mohu klidne spat, protoze ja pana "prezidenta" Zemana nikdy nevolil a nemusim se ted ztrapnovat tim, ze se svou chybu snazim napravit podobnym zblitkem bez hlavy a paty.
26. 10. 2013 | 20:00

Jana napsal(a):

Autor článku je mimo. Zeman je nejlepší president od roku 1989. Volby vůbec nedopadly špatně. Podle mého názoru nyní v parlamentu převládnou rozumné síly. Pan Okamura má dobrý cíl a pan Babiš snad nebude škodit.
26. 10. 2013 | 20:00

eevix napsal(a):

bohata socka napsal(a):
a jeto napsal(a):
v zemi která má za prezidenta alkoholika,kde lidé věří v nevinu Ratha,kde dávají svůj hlas u voleb za koblihu,kde věří že žijeme v bídě..
...............
A kde Kalousek čepuje a nabízí pivo!!!!! Až budu žít v takové bídě, jako žijí chdí vedle v Německu, tak budu jásat...Česko je po Albánii a Černé Hoře nejvíce ohroženo otroctvím!
26. 10. 2013 | 20:00

Baba napsal(a):

Laiku, měl bys na sobě trochu zapracovat. Už ve volební kampani na počátku tohoto kalendářního roku pan prezident konstatoval, že dáte hlas tomu, kdo působí důvěryhodně. Parametry důvěryhodnosti nespecifikoval a imidžoví odborníci je pravděpodobně zdarma nevydají.
26. 10. 2013 | 20:00

Jana napsal(a):

Politikové by se snad měli něčeho bát, nic není horšího než když si někdo myslí, že se mu za zlo a hloupost nemůže nic stát.
26. 10. 2013 | 20:02

Spokojený volič ANO napsal(a):

Gratuluji Andreji Babišovi k vítězství ve volbách.

Mám zato, že by ANO nemělo jít do žádné vládní koalice a počkat na to, až se ČSSD nepodaří sestavit koaliční vládu a následně nepodpořit ČSSD ani jako vládu menšinovou. Tím by bylo nutné uskutečnit další volby, ve kterých by měl Andrej Babiš oslovit voliče tak, že by je požádal o větší podporu k prolomení volebního patu. A jsem si jistý, že by ji dostal. Tím by mohl definitivně odsunout ODS pod hranici 5%. ANO by získala nejméně 30% hlasů a mohla sestavit vládu s kým by chtěla...

Každé jiné řešení by se mohlo stát ANO osudným, protože pokud budou voliči ANO případně zklamáni, tak už ANO nedají příště svůj hlas. ANO může nahradit ODS a přitom to není strana hlásající "pravicovost" pouze jako magické zaklínadlo (tak to dělala 20 let ODS). Chce to skutečně změnu a k té se lze dopracovat opakováním voleb...
26. 10. 2013 | 20:06

Miláno z Děčína napsal(a):

Autorovi článku!
Žádné překvapení k Vašemu blafu.Důvod?
Tak Vy jste odborník dopisovatel sem na aktuality.Tak to asi já kosmonaut.Opět důvod?
Je to absolutní "odpolitizování a nadstranickost prezidenta M.Zemana",když ta strana,když glosoval veřejně,že právě tu a jedině tu bude volit,vůbec a vůbec neuspěla v těchto volbách!
Proč asi tedy tato strana neměla ani svůj transparentní a lidský-kvalitní své straníky i program?
Nechápu Vaše psaní článku,že???
To víte pouze Vy!!!
26. 10. 2013 | 20:06

Jana napsal(a):

Autor článku je mimo. Zeman je nejlepší prezident od roku 1989. Volby vůbec nedopadly špatně. Podle mého názoru nyní v parlamentu převládnou rozumné síly. Pan Okamura má dobrý cíl a pan Babiš snad nebude škodit.
26. 10. 2013 | 20:06

Baba napsal(a):

Ona trocha živočišnosti o vlahém víkendovém večeru přijde docela vhod.
26. 10. 2013 | 20:10

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva texty obsahující hrubou nadávku plus jeden, který byl v rozporu se zdejšími pravidly (viz záhlaví každé diskuse) zvýrazněn na úkor druhých, v tomto případě celý napsán velkými písmeny.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
26. 10. 2013 | 20:20

Ateista napsal(a):

Pavel Hasenkopf:

Ty jsi napsal takový blud ze kterého je jen zřejmé, jaká nenávist vůři prezidentovi a jaká stupidita z tebe vyzařuje!

Zeman je a byl pouze čestným předsedou SPOZ, rozhodně to nekoliduje s jeho funkcí do které byl občaqny této země nadpoloviční většinou demokratickou volbou zvolen a řvát tady něco o tom, že byl odstoupit ze své prezidentské funkce je narušováním hlasů a postojů občanů této země!
A pokud takovou stupiditu napíše právník, pak by asi měl jít vrátit diplom do plzně nebo odkud ho máš a jí dělat třeba zahraddníka. ty jsi se zkompromitoval nejen ve své profesi, ale i jako člověk!
26. 10. 2013 | 20:41

Jáchym napsal(a):

Autore,
Být šťavnatým diágem Urbanem, začnu se chvět.
Vyrůstá mu tvrdá konkurence se zaječí hlavou.

Sakra, já sem kdysi lezl s předsevzetím dělat tady operetního klauna pro méně náročné intelektuály - a furt mi někdo obsazuje ekologickou niku.

Tady už se se nedá ani šaškovat - a diskutovat vážně už vůbec ne.
Já bral Vaše házenkopfoviny jako inteligentní žonglování právnického klauna,někdy to byly skutečně krásně konstruované koniny, něco jako poněkud inteligentnější Buqoy s jeho vážně se tvářícími mystifikacemi.
Ach jo.
26. 10. 2013 | 20:49

bohata socka napsal(a):

eevix napsal(a):
bohata socka napsal(a):
a jeto napsal(a):
v zemi která má za prezidenta alkoholika,kde lidé věří v nevinu Ratha,kde dávají svůj hlas u voleb za koblihu,kde věří že žijeme v bídě..
...............
A kde Kalousek čepuje a nabízí pivo!!!!! Až budu žít v takové bídě, jako žijí chdí vedle v Německu, tak budu jásat...Česko je po Albánii a Černé Hoře nejvíce ohroženo otroctvím!
26. 10. 2013 | 20:00
Kolik jste toho uz dneska popil/a? Kdyz muze prezident vysostneho statu chlastat jak myci houba a obhajovat koureni, proc by Kalousek nemohl cepovat a nebo dokonce nabizet pivo? A co ma prosim hodnoceni politicke situace spolecneho s otroctvim? ;-))))
26. 10. 2013 | 20:57

bohata socka napsal(a):

Zdenda napsal(a):
"Právník, původně zanícený mladý iusnaturalista, postupně dospěl k právnímu normativismu." Nakonec skončil v Dobřanech a dobře mu tak! Když ho napadají takové myšlenky, měli by na něj hodit síť.
26. 10. 2013 | 19:38

A kdo se vas ptal na hodnoceni autora? Vy, pokud jste inteligentni clovek, se mate vyjadrit k tomu co napsal autor a ne zesmesnovat a ponizovat autora. To o vas neco svedci.
26. 10. 2013 | 21:00

For offkonc napsal(a):

Zdenda napsal(a):
"Právník, původně zanícený mladý iusnaturalista, postupně dospěl k právnímu normativismu." Nakonec skončil v Dobřanech a dobře mu tak! Když ho napadají takové myšlenky, měli by na něj hodit síť.
26. 10. 2013 | 19:38

A kdo se vas ptal na hodnoceni autora? Vy, pokud jste inteligentni clovek, se mate vyjadrit k tomu co napsal autor a ne zesmesnovat a ponizovat autora. To o vas neco svedci.
26. 10. 2013 | 21:02

babočka napsal(a):

To by se asi panu Putinovi nelíbilo.
26. 10. 2013 | 21:04

Platan napsal(a):

"Miloš Zeman by se měl vzdát funkce"

A zítra by nemělo pršet.
Poručme větru, dešti a Zemanovi...
26. 10. 2013 | 21:07

Dušan Neumann napsal(a):

pane editore, vzhledem k úrovni většiny komentářů jste velmi shovívavý člověk
26. 10. 2013 | 21:08

Zdeněk napsal(a):

Jana napsal(a):
Autor článku je mimo. Zeman je nejlepší prezident od roku 1989. Volby vůbec nedopadly špatně. Podle mého názoru nyní v parlamentu převládnou rozumné síly. Pan Okamura má dobrý cíl a pan Babiš snad nebude škodit.
==================================================================
Se Zemanem má autor absolutní pravdu, byl SKUTEČNĚ zvolen jen díky protestním hlasům PROTI Schwarzenbergovi.
V parlamentu že zavládnou rozumné síly? Ha ha ha ! Zadlužení 1,8 bil. Kč, a světová ekonomická krize (která nás mele víc, než země s různorocým průmyslem).. a u nás existence politků, kteří velmi rádi přerozdělují, "dotují". Jak zamezit jejich "tvůrčímu myšlení" a ochotě rozdávat ze státního kdejakým nemakačenkům ?

No... doufám, že si aspoň voliči Babiše a Okamury budou pečlivě všímat, jak budou skutečně přínosem pro stát, jestli se skutečně zasadí o to, aby stát omezil výdaje, aby zlikvidoval tuny nesmyslných regulací, které ničí podnikatelské prostředí, aby se tu skutečně dalo líp podnikat, aby narůstala zaměstnanecká místa.

Lidem pořád nedochází, že stát zaměstnanecká místa nevytváří !!!
26. 10. 2013 | 21:26

Zdeněk napsal(a):

A velký souhlas s - For offkonc či bohata socka

Je naprosto trapné, jak tu někteří nadávají autorovi. Tento systém, nepsat k tématu, ale zesměšňovat autory článku, to je fakt trapné.. ubohé..

Docela by mě zajímalo, jestli si tito "hrdinové" uvědomují, že jejich příspěvek vypovídá nesrovnatelně víc o nich, než o autorovi článku. Je to styl jednání děcek ze zvláštní školy..
26. 10. 2013 | 21:34

Baba napsal(a):

Nelétáme, spojuje se nám víc asociací.
26. 10. 2013 | 21:40

pamětník napsal(a):

Autor
plete páté přes deváté a směšuje různé typy voleb. Voliči přesně rozeznali rozdíl mezi volbou prezidenta republiky a volbou poslanců. A nějaký právník(!) to nedokáže rozeznat. A píše zmatené blogy.
26. 10. 2013 | 22:00

pamětník napsal(a):

Rumcajs
málokdy zklame:
"Levice i pres masivni vyplach mozku a masivni investice do reklamy dostala na frak."
Asi volič Marka Bendy. :)
26. 10. 2013 | 22:02

siven napsal(a):

Jáchym 26. 10. 2013 | 20:49 to vystihl celkem nejlépe.

Rozhorčeným multinickům: Vyjadřovat se k tomuto výkřiku zcela logicky souvisí s vyjádřením k autorovi, respektive k jeho duševní rovnováze (vzhledem k povaze textu).

Výzva k studenému hadru na hlavu pro autora je vskutku zásadní, má-li se tento výplod brát jenom trochu vážně.

Btw, Zeleným nepředpovídal vstup do sněmovny vůbec nikdo, čili to chce klid. Naopak, jejich strop byl odhadován na 2,5 procenta, či ještě méně.

Nakonec se stali nejsilnější neparlamentní stranou s potenciálem do budoucna (až se zbaví lišky a vezmou do čela pořádného fuhrera, jakým je např. Mojmír Vlašín).

Už teď mají vyděláno téměř šestnáct mega, přičemž příspěvky budou dostávat dál - kvůli čemuž asi autorovi praskla žilka.

Každopádně nechápu, co může mít zajíc proti zeleným… že by se tolik bál lišky?
26. 10. 2013 | 22:04

pamětník napsal(a):

Zdeněk:
«Je naprosto trapné, jak tu někteří nadávají autorovi.»
O mnoho trapnější je autorův článek.
26. 10. 2013 | 22:04

Baba napsal(a):

Našinec tezi o právu a proceduře zaslechl poměrně nedávno. Právo lze vyložit tak i tak. Procedura by měla být dlouhodobě proveditelná.
26. 10. 2013 | 22:08

Jícha napsal(a):

Autor je srandista. Zeman a SPOZ jsou dvě entity. Stejně jako Zeman a jeho trenýrky. V případě potřeby si je převlékne.

Jinak SPOZ jasně neměla žádnou naději. Snůška gerontů s dirigistickými manýry, rozhádanost a ignorace řadových členů, to vše předznamenalo jejich konec.

Nicméně nezahazoval bych Žáka a Pecinu. To jsou ministři par excellence
a budou výrazně chybět. Ale kdoví co bude.
26. 10. 2013 | 22:22

fikus napsal(a):

blog naprosto mimo misu.

A to jsem doufal, ze se neco dozvim. Bohuzel
26. 10. 2013 | 22:24

Skalder napsal(a):

Miloš Zeman neinvestoval do SPOZ vůbec nic. Pouze nijak neprotestoval, když se tato strana zaklínala jeho jménem. A když jiní tvrdili, že prezidentova spanilá jízda po vlasti české je propagací této strany (tady už nějaký Zemanův nesouhlas byl, ale takový, aby se nedal brát vážně).
Jak už tady napsal Jícha: Zeman bude politické strany střídat jako trenýrky. Výsledek voleb mu nabízí hotový šatník.
Ale i kdyby měla prohra SPOZ oslabit Zemanův mandát, tak co má být? Co se píše v Ústavě o síle politického mandát? Nic? Tak to pro Zemana neexistuje.
26. 10. 2013 | 22:45

Jáchym napsal(a):

siven napsal(a):
Jáchym 26. 10. 2013 | 20:49 to vystihl celkem nejlépe.
*************************************************************
Díky za uznání, nicméně já vůbec nepochybuji o Hasenkopfově inteligenci či soudnosti.
V životě by mne nenapadlo jej podezírat z toho, že věří většině toho, co nám prosťáčkům k věření předkládá.
Překrucování reality je pro něj prostě intelektuální výzva.
Čím bizarnějším způsobem se mu daří obcovat s pseudorealitou,tím víc jej to intelektuálně ukájí.

Je to jakási právní a propagandistická Kámasutra.
Ne vždy, ale většinou.
26. 10. 2013 | 23:01

Naštvaný napsal(a):

"aby dál setrvával ve funkci prezidenta republiky" :daleko důležitější by bylo, abyste se vy a vám podobní zbavili své nenávisti a neposuzovali člověka jen podle vašich výmyslů. U některých politiků kuřáků vám kouření nevadí, ani když kouří i na kameru či na to umřeli, či byli v prezidentské funkci zpiti, že si zlámali končetiny, jako třeba Václav Havel, a z nenávisti tu melete do kolečka furt a jen to samý. Vzpamatujte se a pochopte, že žijeme v demokracii a nám většině prezident Zeman, ať je jaký je, vyhovuje víc než Schwarzenberg. Ten dělá ostudu svým hloupým, nic neříkajícím a rádoby chytrým žvatláním.
26. 10. 2013 | 23:08

eevix napsal(a):

bohata socka napsal(a):
Nečteš a nevíš, se říká v jednom filmu...
Jaký je rozdíl mezi koblihami a čepovaným pivem? Velký, koblihy chutnají více než pivo od jistého pána..
A otroctví hrozí téhle zemi právě díky pánům z TOP09...To neokecáte a volební výsledky hovoří za vše...
P.S Schwarcenberg prostě prezidentem nebude :-D
26. 10. 2013 | 23:16

AK napsal(a):

Ahoj Pavle,
gratuluji k přesnému popisu situace i k tomu, kolik lidí to dokáže nasrat.
26. 10. 2013 | 23:55

pamětník napsal(a):

Zase klaka.
27. 10. 2013 | 00:00

xxx napsal(a):

Blábol.
27. 10. 2013 | 00:21

queribus napsal(a):

Já to zkusím vzít trochu od konce: Osobně mne potěšilo, že Koruna česká byla úspěšnější než Paroubkův skomírající a do ultraleva zahleděný LEV. Jinak bych ale národním socialistům (tedy pokud by je Paroubek totálně nepřetočil doleva) těch % přál více... Fundamentalistickým exotům, co stojí kolem Cibulky, snad konečně dojde, že sebevýstřednějším exhibicionismem opravdu nelze získat střízlivě smýšlející voliče. Jinak je fakt, že Waterloo pro strany (ex-)prezidentů je více než výmluvné a lze jen souhlasit s tím, že stávající "prozatímní vláda" se tím evidentně zbavila oprávnění jakkoliv (kromě nezbytné "údržby") nakládat se státními penězi. A to byla své legitimity (na rozdíl od vlády Kerenského, jinak prý mimořádně schopného šéfa) zbavena opravdu ve svobodných volbách, nikoliv bolševickým pučem. Babiš s Okamurou jsou evidentními vítězi, to je nesporné, to co ale není vůbec jasné, je, koho jsou schopni postavit vedle sebe. Veverky měly aspoň pár pohledných dívčin v parlamentu (a dle mého názoru, semtam i rozumný názor), ale skupina strýců kolem Okamury trochu připomínala sedláky, kteří čekají, "až jak se zachová František" - viz Jasného film.... Kalousek doplatil na nepopularitu úsporných kroků, přesto mu (když ne osobně, tak jako občané státu) musíme být vděčni za to, že to, co proklamoval s přiměřeným snižování deficitu státního rozpočtu se evidentně PLNÍ. I když, nejspíše a bohužel, s platností jen do konce tohoto roku....(pak ty státní finance vezmou do rukou jiní, a "odvážně" se pustí do nových výdajových dobrodružství......)
27. 10. 2013 | 00:32

veverka napsal(a):

Zdejší zmatení pravouni tady pomalu slaví,evidentně nevědí o Babišovi se Zemanem absolutně nic. Čeká nás ještě hodně srandy. Dnešní povolební debata mnohé napověděla :-D
27. 10. 2013 | 00:51

mik napsal(a):

O vysledku voleb jsem si precetl v zahranici ,,a pockam taky co napise zahranicni tisk ..autor tady pise blbosti nakonec mlady karierista co sedel u Klause,,vysledek voleb odhaluje jedine nestabilitu hadky boj o koryta a opet pokusy o vyvolavani neduvery vlade ..TOP 09 ziakala malo ale porad ziskal nejvic ze vsech politiku Schwarzenberg porad je v CR dost lidi kteri chteji zapadni smer a nechteji levici a Rusko CSSD mela pred 5 lety moznost vic prosadit Svejnara ted opet mohla tak jak doporucil Dinsbier volit Swarzenberga ..volili Zemana tak to ted maji..kdo bude sestavovat vladu Hasek ? Sobotka ? jakou ? nestabilni ktera zakratko bude muset celit hlasovani o duveru nakonec mam pocit ze ta kterou sestavi CSSD ANO a KDU-CSL zadnou duveru neziska .. CSSD by mohlo udelat jedine prizvat TOP09 a navrhnout misto premiera Schwarzenbergovi..opet dostal nejvetsi pocet preferencnich hlasu,,,
27. 10. 2013 | 00:51

Yosif K napsal(a):

Skalder napsal(a):
Miloš Zeman neinvestoval do SPOZ vůbec nic. Pouze nijak neprotestoval, když se tato strana zaklínala jeho jménem. A když jiní tvrdili, že prezidentova spanilá jízda po vlasti české je propagací této strany (tady už nějaký Zemanův nesouhlas byl, ale takový, aby se nedal brát vážně).
Jak už tady napsal Jícha: Zeman bude politické strany střídat jako trenýrky. Výsledek voleb mu nabízí hotový šatník.
Ale i kdyby měla prohra SPOZ oslabit Zemanův mandát, tak co má být? Co se píše v Ústavě o síle politického mandát? Nic? Tak to pro Zemana neexistuje.
26. 10. 2013 | 22:45
Zeman neinvestoval nic, ale do zemqanistických billboardů se investovalo mohutně, nejspíše zase investovali Zemanovi loutkovodiči z Lukoilu. Loutkovodiči musí být trochu zklamaní - minimálně 100 milionů Kč v p...eli. Zeman to ted bude mít se shánením kšeftů pro LUKOIL těžší, na druhou stranu ministry jmenuje Zeman a umí si dupnout, nakonec to pro loutkovodiče ještě může dobře dopadnout.
27. 10. 2013 | 01:00

poškozený Klausovou amnestií napsal(a):

"....ČSSD, ANO a KSČM jsou vesměs ochranitelské strany a jejich voliči jsou vesměs z jedné líhně frustrovaných lidí věřících v paternalismus, nevěřících v sebe sama (často oprávněně) a doufajících v péči státu, ..."

Napsal zřejmě blázen Hasenkopf, kterého po jeho celý dosavadní profesní život živí stát.
27. 10. 2013 | 01:01

Yosif K napsal(a):

Musím se smát. Velmi velmi srdečně se bavím. Hahaha.....
Vidím že se falešní přátelé proletošů mohou z Babišova výsledku podělat vzteky.
Dokud Babiš prokrmoval socalisty, tak byl pro ně genius, prodali mu dvakrát za sebou Unipetrol, pokaždé s ještě větší slevou. Jeho minulost, retorika, morálka, managerské schopnosti atd atd byly pro socany (dokonce i pro Zemanistickou garnituru bóží) to nejlepší na světě.

Když se Babiš na prokrmování socalistů vykašlal, a jeho strana se dostala do Parlamentu, tak se z něj stal nebezpečný zločinec a zloduch. Jsk to? Vždyt je to ten samý člověk?????? Je to ten samý člověk kterému prodali Unipetrol se slevou???? Odpoved - Babiš je zločinec nebot "ukradl" hlasy se kterými tak nejak dopředu počítali jako se základem svého živobytí korytáři z CSSD.........

Musím se smát, nevím sice co přesně budou babišovci v parlamentu dělat ale je mezi nimi Jana Lorencová, ta ví svoje i o rozkrádání na úrovni krajů. S ní to socalisti lehké mít nebudou, ta jistě nevěří socalistické proklamaci že činností Kotta, Pancové a Ratha nenastala středočeskému kraji žádná škoda.

Dále Babiš deklaroval že si nepřeje zvyšování daní takže socalisti to s ním tak jednoduché nebudou mít jako když Babiš potřeboval socalisty k privatizaci Unipetrolu.
27. 10. 2013 | 01:08

Yosif K napsal(a):

poškozený Klausovou amnestií napsal(a):
"....ČSSD, ANO a KSČM jsou vesměs ochranitelské strany a jejich voliči jsou vesměs z jedné líhně frustrovaných lidí věřících v paternalismus, nevěřících v sebe sama (často oprávněně) a doufajících v péči státu, ..."

Napsal zřejmě blázen Hasenkopf, kterého po jeho celý dosavadní profesní život živí stát.
27. 10. 2013 | 01:01
No přesněji řečeno tradiční voliči komoušů a socalistů již od první republiky jsou horníci, hutníci atd. To jest lidé zvyklí spoléhat se na obrvelkého zaměstnavatele - takže z regionů kde lidi jsou zvyklí spíše na celoživotní ZAMĚSTNANÁNÍ než na samostatné podnikání. Což je pak při utlumu těžby nebo hutí o tgo horší problem. Voličksé rudé pevnosti jsou ostravsko, karviná, hodonín, rosice, dříve Kaldno atd - horníci, hutníci.
27. 10. 2013 | 01:13

Karel napsal(a):

Člověk, který tak dlouho vydržel dělat křoví Klausovi na Hradě, skutečný spolupachatel skandální amnestie, teď vyzývá Zemana k opuštění postu prezidenta? Není to nechutné?
27. 10. 2013 | 02:20

jozka napsal(a):

Uprimne receno, uz mne situace typu "na D1 je retezova hvarka, prezident by mel odstoupit!" zacinaji nudit.
27. 10. 2013 | 07:02

muromec napsal(a):

Kdysi u zkoušky zer slovenských dějin (to jsou ty dějiny, které jsme si my Slováci prý vymysleli), se mě zkoušející zeptala, proč se Hlinkova slovenská ľudová strana vlastně někdy v roce 1920 jmenovala "Hlinkova". Nevěděl jsem. Prý to bylo proto, že těch Lidových stran bylo hned několik, a tak si jedna dala do jména "Hlinkova" podle svého šéfa, aby se odlišila a taky vyslala signál voličům.
Když jsem se před časem dozvěděl, že to "Z" na konci SPOZ-u znamená "ZemanovciL, nechtěl jsem věřit, že je ještě dnes někdo tak neprozíravý aby to samé udělal i v 21. století. To nemohlo dobře dopadnout. Na trapnosti jsou lidi citliví.
27. 10. 2013 | 07:10

Vysedlina napsal(a):

Důležité je, aby se už nekradlo. Aby podvodníci šli sedět.
Pokud se toto uhlídá, to ostatní jsou srandičky. Pokud někoho zajímá moc, zkuste to, pánové, na písku s kýblíčky.
27. 10. 2013 | 07:42

Pavel13 napsal(a):

Doufám, že nám to ještě rozeberete pomocí paragrafů, pane autore. Když nemusel odtupovat Klaus kvůli amnestiia jiným prohřeškům, nemusí odstupovat ani Zeman. Má k tomu navíc vámi přidělený mandát. Nesedí tam jenom proto, aby tam nebyl Scwarzenberg. Někdo mu musel dát hlasy i v prvním kole. Mne mohl Zeman překvapit poze příjemně. Zatím to neudělal.
27. 10. 2013 | 07:59

george napsal(a):

Pro mě je to jednoduché, pokud Babiš dodrží, co řekl (a on to dodrží), dá podnikatelům šanci podnikat, zaměstnávat lidi a příště vyhraje volby. Mě stačilo zcela jednoznačně to co včera řekl: "Vládnout má jeden a ostatní ho kontrolovat". Blbost paní Němcové nezná hranic. V situaci,kdy ji čeká pár míst u zdi v parlamentu napadat stále osobně Babiše o členství v KSČ a StB je sebevražda ODS. TOP a ODS nikdo nyní nepotřebuje k ničemu. Babišovi stačí, aby našli stovku miliard ročně, co si politici rozdělovali přes kšefty, dali je do oběhu státní kasy a je vymalováno. Držím jim palce a jak to vidím, oni to nepromarní. A ten s virozou na Hradě buď zaleze a bude klást věnce, nebo sám sebe znemožní tak, že to vzdá sám.
27. 10. 2013 | 08:15

Yossi napsal(a):

Nejpropracovanéjší program a SSO? Heh, dobrý protimluv, vždyť se jim bije samotná ekonomická stránka (nápady dostavět nerentabilní Temelín), pak taky ta svoboda (referendum je zlo, ale kvůli euru Vám, ho přikážeme, protože to my chceme), rovnost lidí (ale ne, pokud jde o islám a turecké záchody), malý stát (ale ne, pokud jde o omezování imigrace, protože to, na rozdíl od podpory imigrace, není sociální inženýrství). Tak špatný program jsem už dávno nečetl. Možná ej to tím, že tu stranu vedou a podporují lidé jako Vy, co nikdy skutečně nepracovali.
27. 10. 2013 | 08:24

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Autor mne rozesmál, vzpomněl jsem si na Havla a jeho „polibky smrti“. Nikoho ovšem nenapadalo, že by měl Havel odstupovat pro to, že jím protěžované party šly ke dnu. Skončil by patrně hned s koncem OF.
27. 10. 2013 | 08:35

Lop napsal(a):

Je k nevíře, jaké pitominy je možné napsat do blogu. Autor je zjevně mimo realitu. Sněmovní volby s funkcí prezidenta nesouvisí.
27. 10. 2013 | 09:26

kelner napsal(a):

Smekám před odvahou autora. S takovými neznalostmi a s takovou naivitou něco publikovat to chce skutečně odvahu hrdiny.
27. 10. 2013 | 10:08

Scarabeus napsal(a):

mb:

SZ - i když neúspěch, tak relativně dobré, SZ dostane peníze od státu činnost.

SZ nejvíce škodí, že má 2 křídla, které ji mohou rozštěpit když přijde něco takového jako byla akce "radar z USA", který nakonec není(paradox). Např. mně osobně se nelíbí ultrapacifistické křídlo SZ reprezentované Matějem Stropnickým a "hladovkáři".

Na těchto volbách mě nejvíce potěšil tvrdý "výprask" Bobošíkové a Klause. :-)
27. 10. 2013 | 10:27

šašek z Jihlavy napsal(a):

Spokojený volič ANO napsal(a):
...Mám zato, že by ANO nemělo jít do žádné vládní koalice a počkat na to, až se ČSSD nepodaří sestavit koaliční vládu a následně nepodpořit ČSSD ani jako vládu menšinovou. Tím by bylo nutné uskutečnit další volby, ve kterých by měl Andrej Babiš oslovit voliče tak, že by je požádal o větší podporu k prolomení volebního patu. A jsem si jistý, že by ji dostal. Tím by mohl definitivně odsunout ODS pod hranici 5%. ANO by získala nejméně 30% hlasů a mohla sestavit vládu s kým by chtěla...
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Pokud by to Andrej Babiš zatáhl ze svého a nezatížil státní rozpočet, tak proč ne?
27. 10. 2013 | 10:34

poškozený Klausovou amnestií napsal(a):

Yosif K
Když už polemizujete s citacemi citací, tak uveďte , kdo původní citaci napsal - tomu vás na stranických školeních neučili, že je třeba rozlišovat...či jste to svým mozkem nevstřebal ?
Pak ale nepočítejte s žádným výraznějším služebním postupen, zvostanete stále jen tím nejnižším článkem, až do důchodu budete jen smolit ty vaše stížnosti (které stejně nikdo nečte) na webu - žádný postup, žádné vyznamenání, pouze patnáct hodin denně bezútěšné a bezvýznamné činnosti.

Zkusím vám to vysvětlit tak, jak bych to vysvětloval na přednášce v ústavu choromyslných :

Hasenkopf píše cosi o voličích levice, kteří jsou podle něj vesměs závislí na paternalistickém státu a přitom sám ve své vizitce uvádí, že ho po celý jeho profesní život nevalné kvality a s nevalnými /nulovými ??? , možná že i zápornými/ výsledky živil kdo ?
No přeci stát - instituce vydržované penězi daňových poplatníků.
Tedy on ukazuje směrem od sebe, ač by měl ukazovat směrem na sebe , to já jsem ten závislák na paternalistickém státu, bez něj bych asi skončil na sociálce - typický klausomilec, jede ve šlépějích svého idolu, stejně tak i " myslí".
Hasenkopf tedy tvrdí, že je voličem levice a sám sobě nevěří....přičemž
jiným toto vytýká.
Takto může postupovat snad jen blázen.... nebo nájemný pisálek.
27. 10. 2013 | 11:20

john petres napsal(a):

Fakt nevím,co Vás tak rozradostňuje nad úspěchem KDU a propadem Zelených.Státotvorně jsou na tom stejně nulově,jen ti Zelení,alespoň pod Liškou,se snaží o jakési základní uchování zdravé přírody v Česku.A KDU opět bude,bohužel,se svými sedmi procenty,krkem hlav těch stran,které zvítězily!Servus.
27. 10. 2013 | 11:46

brumla napsal(a):

A co Heller? Má si kde hrát?
27. 10. 2013 | 14:30

MV napsal(a):

A tatínek by nám měl vyhlásit válku, jinak to neplatí a já nehraju.. Dejte si té pane Hasenkopfe, ono to zas bude dobrý.
27. 10. 2013 | 15:36

třebaKarel napsal(a):

"ČSSD, ANO a KSČM jsou vesměs ochranitelské strany a jejich voliči jsou vesměs z jedné líhně frustrovaných lidí věřících v paternalismus, nevěřících v sebe sama (často oprávněně) a doufajících v péči státu, v řád a pořádek."

Pane Hasenkopfe , když něco takhle opovážlivého tvrdíte , nestálo by za to se namáhat alespoň přiblížit Vaši myšlenkovou nit , jež Vás k takovému dojmu vedla ? Ve čtyřiceti mudrcem . No tak si tu slávu užívejte , podle mne jste s vyšetřováním úplně mimo , ač se tváříte jako že už vraha máte . Už Vás nebudu číst , protože naštěstí Váš vliv je nula . tK
27. 10. 2013 | 16:52

Pradědek Čech napsal(a):

Jen se potvrzují slova klasika: "Doktor práv není zcela zdráv".

Autor si při psaní tohoto výplodu zřejmě myslel, že je tak chytrý, jako ti, co to budou číst, jsou blbí.
27. 10. 2013 | 18:53

Tom napsal(a):

O co se tady ten redaktorskej chlapeček vlastně snaží?
28. 10. 2013 | 13:01

Hrubfr13 napsal(a):

Zapomněl jste na Úsvit. Tato strana naštěstí ztrácí podporu voličů, má asi 3.5 procenta. Tomina Okamura slibovala program částečně se shodující se SpoZ. Nyní bere plat a nemá ani žádné důležité nebo rozumné proslovy. Mělo by být vypsáno referendum proti Úsvitu,
Měl byste založit petici jako návrh na referendum o předčasných presidentských volbách.
Já bych podpořil oboje.
22. 05. 2014 | 10:23

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy