Výbuch v Suchdole a připomínka výbuchu v Haifě.

04. 01. 2014 | 10:04
Přečteno 10262 krát
Palestinci slíbili ověřit, zda jejich působení v minulosti bylo v souladu s českými zákony.


"Je to případ, který Česko nezažilo," shodně říkají experti k událostem - výbuchu a následném nálezu skladu nelegálních zbraní v areálu rezidence velvyslance a budoucího palestinského velvyslanectví. Proto naše Ministerstvo zahraničí žádá Palestinskou stranu o ústní vysvětlení. Podle bývalých diplomatů je to vhodný a dostatečný postup. "Tvrdší být zatím nemůžeme."

Na ministerstvu zahraničí vede jednání s palestinskou stranou první náměstek Jiří Schneider. Ten v pátek přijal náměstka Palestinského ministra zahraničních věcí pana Taisira Djaradata. Ministerstvo zahraničních věcí poté vydalo komuniké, podle něhož Palestinci slíbili ověřit, že jejich působení v minulosti bylo v souladu s českými zákony.

Obě strany se pak vzájemně ujistily, že chtějí celý případ dořešit, aby nijak nenarušoval vzájemné vztahy mezi Českou republikou a Palestinou.

Protože nejsem diplomat, mohu to, co je obsahem komuniké, přeložit do češtiny:

Případ se vyřeší tak, aby nenarušil vzájemné vztahy.
Takže není důležité, co se stalo, ale jaké budou budoucí vztahy Čeké republiky a Palestiny. A už předem víme, že musí být dobré. A k tomu se dojde "ověřením" Palestinskými experty a diplomaty.
Žádné výstupy z jednání nebudou, bude jen ústní jednání bez publikovaných závěrů. Vzájemné vztahy se nesmí narušit.
Nic víc si nemůžeme dovolit.

A tak naše ministerstvo a naše policie a naše bezpečnostní orgány nebudou šetřit, jak to, že Palestinci porušovali naše zákony.
Nebo šetřit budou, ale jejich závěry nesmí narušit vzájemné vztahy.
Ověří to Palestinci a dají nám vědět.

Palestinci si mohli dovolit udělat ze svého velvyslanectví ilegální pevnost.
Teď je důležité, jestli měli útočné, nebo obranné zbraně, říká pan Kmoníček.
Jaký je rozdíl mezi obranným samopalem a útočným samopalem neřekl.
Co vlastně řekl je, že důležité je, že tam neměli tanky a bombardovací letadla.
Kdyby měli obranné zbraně, protitankové rakety, protiletadlové rakety a stíhačky, bylo by asi vše v pořádku.
Oni ale žádná letadla v rezidenci velvyslance neměli a to co vybouchlo byla jen obranná nálož.
Takové malé kompaktní minové políčko. Obranný systém.

Zajímavé je, že oni si to dovolit mohli, my si víc než vyslechnout si co říká jejich delegace dovolit nesmíme.
Potom si náš pan ministr zahraničí potřese rukou s vedoucím Palestinské delegace, Palestinským náměstkem ministra zahraničních věcí, vzájemně se na sebe usmějí a řeknou, že naše vztahy jsou lepší než kdykoliv před tím

Zaujalo mně jméno pana náměstka z Ramallahu.

Připomenulo mi jinou nositelku toho rodinného jména, která se "vyznamenala" v jiném výbuchu spojeném s Palestinci.

Hanadi Taisir Abdul Malek Djaradat, dvacet osm let stará Palestinská studenka práv z Jeninu, zahynula při sebevražedném atentátu v restauraci Maxim v Haifě 4. října 2003.

Ve výbuchu zahynulo dalších 21 lidí, z toho 4 děti a jedno jednoroční batole. Byli mezi nimi i tři Palestinci.

Hanadí se na sebevražedný teroristický atentát připravovala v době, kdy se měla spíše připravovat na graduaci na právnické fakultě - v několika týdnech se z ní měla stát právnička. Nestala, se stala se z ní "mučednice".

Jrejí otec, Taisir řekl "To co má dcera udělala, je výrazem hněvu, který každý Palestinec cítí pro okupaci Palestiny". Odmítl všechny kondolence a prohlásil, že je hrdý na to, co jeho dcera udělala a že chce přijímat jen blahopřání. "Byl to dar pro mně, pro naši vlast a pro Palestinský lid."

Oběti studentky Taisir Abdul Malek Djaradatové:

5 členů rodiny Almogovy:

Commander (ret.) Ze'ev Almog, 71, z Haify
Ruth Almog, 70, z Haify
Moshe Almog, 43, z Haify
Tomer Almog, 9, z Haify
Assaf Staier, 11, z Haify

5 členů rodiny Zer-Avivovy

Brurua Zer-Aviv, 59, z Kibbutzu Yagur
Bezalel Zer-Aviv, 30, z Kibbutzu Yagur
Keren Zer-Aviv, 29, z Kibbutzu Yagur
Liran Zer-Aviv, 4, z Kibbutzu Yagur
Noya Zer-Aviv, 1, z Kibbutzu Yagur

Nir Regev, 25, z Nahariya
Zvi Bahat, 35, z Haify
Mark Biano, 29, z Haify
Naomi Biano, 25, z Haify

Personál restaurace:

Hana Francis, 39, z Fassuty, vrchní číšník
Sharbal Matar, 23, z Fassuty, číšník
Mutanus Karkabi, 31, z Haify, ochranka restaurace
Osama Najar, 28, z Haify, kuchař
Irena Sofrin, 38, z Kiryat Bialik

Lydia Zilberstein, 56, z Haify, zemřela na svá zranění 9. října 2003
George Matar, 58, of Haifa, zemřel na svá zranění 15. října 2003

Hanadi Djaradat byla prohlášena Islamickým Jihadem za "Nevěstu z Haify" k uctění jejího "hrdinského činu"
V roce 2005 vyšel palestinský deník Al-Ayyam se zvláštní přílohou nazvanou "Co řekla Hanadi" s básněmi k její poctě.
A nedávno, v říjnu 2012 ji posmrtně udělil Svaz Arabských právníků (ALU) své nejvyšší ocenění.
Ayman Abu Eisheh, člen výboru Palestinské sekce ALU při té příležitosti řekl, že ALU je hrdá na Hanadi Djaradat a že její sebevražedný útok na restauraci plnou civilistů, včetně žen a malých dětí v Haifě byl učiněn "při obraně Palestiny a Arabského národa".

180ti milionový Arabský národ se cítí ohrožen jednoročním dítetem, schvaluje jeho vraždu a Arabští právníci udělují pocty jeho vražedkyni.

Takových útoků, takových výbuchů a takových poct udělených pachatelům vražd bylo před tím i potom desítky.

A copak asi řekne pan Djaradat českému ministerstvu zahraničí? Proti komu museli mít Palestinští diplomaté v prostorách velvyslanectví a rezidence "obranné zbraně?" Na jaký hrdinský boj při "obraně Palestiny a Arabského národa" se páni diplomaté připravovali?

http://www.mzv.cz/jnp/cz/udalosti_a_media/x2014_01_03_komunike_z_jednani.html

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

pozorovatel napsal(a):

Jsem zločinec porušující závažným způsobem zákony této země. V případě odhalení se budu rovněž dovolávat toho, aby odsouzením a trestem nebyly narušeny dosavadní dobré vztahy mezi mnou a tímto státem - na základě rovného přístupu. Žijeme v demokratickém a právním státě, ne?
04. 01. 2014 | 10:18

kokoshka napsal(a):

A vojenska akce Lite Olovo kde byli zabite stovky Palestincu jsou košer?
04. 01. 2014 | 10:24

tajemný pan H napsal(a):

"at už si to ti lide zduvodní jakkoliv, zabíjení nevinných civilistů je nepřípustné a nedá se ničím ospravedlnit"
vladimír vladimírovič putin, volgograd 2013
04. 01. 2014 | 10:31

kokoshka napsal(a):

tajemny pan Hoven:
Ano,utoky ve Volgogradu jsou bezprecendentne,jedinečne po svem cynismu a odpornosti od dob utoku v moskevskem metru a letišti Šeremetjevo.Chci je sam dostat do rukou a trochu...než zabiju zcela bez vyčitek svedomi.
04. 01. 2014 | 10:37

šebány napsal(a):

Souhlas s panem Hassem a čekám na vyjádření milovnice palestinských teroristů - tvůrkyni módy pro arabské princezny bábu Matragi. Ta Palestincům fandí celé roky. Jejich raketové útoky ,jak řekla jsou obranné . Ale ty židovské , to je genocida.
04. 01. 2014 | 10:39

kokoshka napsal(a):

Pardon,letište Domodevo.
04. 01. 2014 | 10:40

aga napsal(a):

Já tomu nějak nerozumím. Byl zabit při něčem, co podezřele připomíná atentát, izraelský nebo palestinský velvyslanec?
04. 01. 2014 | 10:43

tajemný pan H napsal(a):

kokoška,
jak se liší utoky ve volgogradu a v hajfě?
04. 01. 2014 | 10:44

aga napsal(a):

tajemný pan H

Teď mluvíme o možném útoku v Praze. Je snad třeba to přeřvávat připomínkami útoku v Haifě?
04. 01. 2014 | 10:47

gaia napsal(a):

Kokosko

třeba se ten Palestince chystal k vám na olympiádu protestovat, jak se v Rusku zanedbávají lidská práva a jste zlí na homouse
04. 01. 2014 | 10:48

hovorka11 napsal(a):

Zeptejte se MOSSADU. Ten to zcela jistě ví.
Pokud se na našem území likvidují lidé, kteří stejně jak vědci v Íránu byli zabiti trhavinou, tak by se o to měla zajímat EU. Území ČR by nemělo být zneužíváno cizími agenty a kryto našimi bezpečnostními službami.
Palestinci si sami velvyslance nezabili a bezpečnostní nálož v sejfu není určena k zabití člověka.
Stejně tak je absurdní, že každá naše současná vláda musí pronést slova o nerozborné lásce k Izraeli, ať se chová jakkoliv (Nečasova i Zemanova)
04. 01. 2014 | 10:48

Radkin Honzák napsal(a):

Ad aga napsal(a):
Já tomu nějak nerozumím. Byl zabit při něčem, co podezřele připomíná atentát, izraelský nebo palestinský velvyslanec?

Atentát to připomíná zejména tím, že atentátník, pro jistotu, kdyby napoprvé neuspěl, si tam nanosil ještě fůru zbraní.
04. 01. 2014 | 10:49

kokoshka napsal(a):

gaia:
Kde jsme my a kde Palesina?Že by všichni Palestince byli teple?
Tajemny pan H:
Liši se v tom že Čečensko a Dagestan jsou samostatne republiky na ktere přispiva ruska federalni vlada ročne desitky miliardu rublu.
04. 01. 2014 | 10:53

aga napsal(a):

RH

Poněkud dětinské. Atentátník mohl upozornit atentátem na zbraně, které se tam v průběhu stěhování mohly dostat podobně, jako trhavina na spodek trezoru. Jako na zavolanou, v době, kdy ještě nebyla ambasáda v režimu imunity.

Vy víte jistě, že na jiných velvyslanectvích zbraně nejsou?
04. 01. 2014 | 10:53

Joe Ratata napsal(a):

Islám je nadřazené náboženství a Evropa bude islámská.
Pokud se to Evropanům nelíbí, mohou se odstěhovat.
04. 01. 2014 | 10:56

aga napsal(a):

PS

Mi je hlavně velmi proti srsti, že si semitští znesváření bratři přenášejí bojiště i na území mého domova. Jejich oboustranná agresivita je jak rakovina, a rozežírá mír globálně, na úkor všech ostatních.
04. 01. 2014 | 11:04

finito napsal(a):

"jak to, že Palestinci porušovali naše zákony."

obdivuhodný rozoumek,když zabit je Palestinec.Oběť zločinu je Pachatelem!!!
Vzdělání autora blogu:Masarykova Sebevražda,Masarykova Sebevražda,Masarykova Sebevražda -Co tu ještě policie dělá,co tu pohledává ????????????????????????????????????????????????

Antisemito,opovaž se žádat právo pro zabité a mrtvé oběti zločinců.Kde Palestinci bydlí-to je jejich věc!! Mohli tušit,že židé díky Hitlerovi se do Palestiny vrátí a ještě do roku 1948 si hledat jiná území! Třeba takoví Češi by je rádi pustili všechny do Čech.Takovejch by bylo!!! Třebaod roku 1917 na území Rusi existuje stále autonomní židovská republika,ale ruští židé se dodnes stěhují jen do Izraele.Co by měli řikat desítky celému světu známých ruských akademiků ,kteří se i s termojaderným výzkumem stěhovali z Moskvy do Novosibirska.Samej docent,prof,akad.
Ví rozoumek kolik jich je? Palestinců?
04. 01. 2014 | 11:06

kokoshka napsal(a):

gaia:
U nas se zanedbavaji lidska prava?
A to jak,prosim?Každa pankerka muže znesvetit pravoslavny kostel a každy idiot muže zazdit hřebikem sva varlata na Rudem namesti.
04. 01. 2014 | 11:07

hovorka11 napsal(a):

Nevím o nikom mimo Izraele, kdo by měl větší zájem na Džamalově smrti. Džamal byl z uprchlického tábora, kde bylo izraelskými vojsky umožněno provést masakry civilistů.
Pokud na velvyslanectví byly nenahlášené zbraně, tak by to mohlo pro akci MOSSADU být velmi výhodné jako krytí teroristické akce. Izrael potřebuje oslabit podporu Palestiny pro vyhnání dalších obyvatel v současnosti dle jím určených rasistických přístupů (žid-nežid).
-------------
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/195898-odveta-za-vrazdu-prezidenta-masakr-v-taborech-sabra-a-satila/
-------------------------------
Přál bych palestincům, aby přestali být pronásledováni, vražděni a aby se zabránilo dalšímu záboru jejich domovů s vyháněním před zraky všech.
04. 01. 2014 | 11:07

hovorka11 napsal(a):

Pan TOMÁŠ HAAS byl nebo nebyl členem vyšetřovacího týmu ?
Pokud nebyl a nedokáže doložit původ a účel trhaviny, tak píše naprosto manipulativní článek, který pouze spekuluje s nepodloženými fakty a ignoruje fakta doložitelná smrtí velvyslance.
Je ke zvracení, jak intelektuálové cílevědomě a systematicky manipulují veřejnost v zájmu vládnoucí lobby.
04. 01. 2014 | 11:15

kokoshka napsal(a):

Proč Tatarstan nevyskakuje?
Proč Osetie utika od Gruzie?
Proč Armenie liba boty Putinu?
Odpoved je v dejinach...!
04. 01. 2014 | 11:17

kokoshka napsal(a):

Proč palestinska ambasada neni tam kde je vetšina ambasad-na Praze 6,konečna stanice metra...? vedle ulice De Gaulla smerem od Generalniho Štabu?
04. 01. 2014 | 11:25

kokoshka napsal(a):

A izraelska ambasada ve Vinohradech ktera vzala pro sebe stary česky zameček vypada jak nedobytna pevnost pod Stalingradem.
04. 01. 2014 | 11:31

Občan napsal(a):

Co sem dát, pane Haasi, seznámek Palestinců (zejména dětí) povražděných entitou, jejíž název zde nesmí být zmíněn?
Ale já vím, on by byl příliš dlouhý a Palestinci pro vás přece nejsou lidské bytosti...

Nemohu však nevzpomenout komanda, placeného vládou státu, jehož název zde nesmí být uveden, které nedávno vraždilo v jednom státě Arabského poloostrova a zneužilo při tom zfalšované pasy žijících občanů Evropské unie.
Vlády států EU, identity jejichž občanů bylo při tom atentátu zneužito, se velmi ošívaly, když majitelé pasů podali stížnosti a žaloby a žádali, aby těmto zločinům bylo zabráněno.
___________________________________________________________

Ago,
velvyslanectví nemůže nebýt v režimu imunity. To, že barák ÚDAJNĚ ještě nebyl zkolaudovaný neznamená z hlediska mezinárodního práva veřejného, pod něž diplomacie spadá, vůbec nic. Je to pouhá technikálie, která na postavení diplomatické mide nemá žádný vliv.
Ze strany ČR se jedná o trapné výmluvy a lži, aby nemusela nic vyšetřovat, protože by musela ukázat na stát, jehož je trapným vazalem. Kdyby v jedné pevnůstce na Špejchaře pšoukl byť jen nafukovací balonek, to by byl jinej hukot...
04. 01. 2014 | 11:34

karel napsal(a):

Zdál se mi takový sen.Cukrárna plná lidí,jací se tam běžně scházejí.Děti s maminkami na mateřské,penzisti aj.Bylo to někde v centru Prahy.Najednou vybuchla bomba.Byl to statečný čin za usmrcení palestinského vyslance v Praze.Mezi mnoha mrtvými jsou i dvě děti a manželka "hovorky11".Nějaký jeho další příbuzný má utrženou hnátu.Hrozná situace v naší krásné Praze.Naštěstí to byl pouze zlý sen.Ráno jsem se probudil a všechno je v pořádku.Jenom hovorka11 stále blije pod blogy...
04. 01. 2014 | 11:35

LUF napsal(a):

Jsme součástí EU a ta fandí Palestincům, proti Izraeli, takže zřejmě proto. Napadá mne, máme prezidenta, který má jedinou světlou stránku a to jsou názory v otázkách Blízkého východu a terorizmu. Nemohl by se on nějak nyní angažovat?
04. 01. 2014 | 11:37

kokoshka napsal(a):

Choč mne netreba tady Čečencu,Dagu,Osetinu,Armenu,Turkmenu,Uzbeku a Tadžiku.
Ja i bez nej mužu klidne pit bavorske pivo a jist ukrajinsky boršč.
04. 01. 2014 | 11:41

aga napsal(a):

Občan

Mi ta výmluva byla hned podezřelá. Jen to dokresluje celkový obrázek (stejně jako uctění památky zabitého, nebo i jen nešťastnou náhodou zesnulého člověka pliváním na jeho národ).
04. 01. 2014 | 11:42

aga napsal(a):

karel

No jen vazalský národ si nechá zabíjet velvyslance a ještě vrahům poděkuje. Natlučte si do hlavy - žádný zabitý velvyslanec v Praze - žádný atentát v pražské cukrárně.
04. 01. 2014 | 11:44

ach napsal(a):

OT
aga
prosím, je to prznění češtiny
http://www.poradte.cz/skola/9107-kdy-pouzit-mi-a-kdy-mne-v-3-padu.html
04. 01. 2014 | 11:47

kokoshka napsal(a):

aga:
To on umi,občan,jednou se mi kamaradi a potom napiše"Nesnašim rusaky,chteji nas porobit,mongolske najezdniky."
04. 01. 2014 | 11:49

aga napsal(a):

ach

prostě jsem si zaprznil, mi to občas baví :)
04. 01. 2014 | 11:53

tajemný pan H napsal(a):

kokoska,
palestina je samostatné uzemí s vyšší autonomií než má čečensko nebo dagestán a na které izraelská vláda přispívá ročně stovky milionů dolarů. takže ještě jednou, v čem se liší utoky ve volgogradu a hajfě?
04. 01. 2014 | 12:08

ach napsal(a):

aga
tak to jo, proti gustu..
jen škoda , že to pak takový příspěvek , stejně jako příspěvek s výraznou hrubkou , která rve oči, tak nějak "shodí "
04. 01. 2014 | 12:08

Qin napsal(a):

Kokoška: Válka je mír
Svoboda je otroctví
Nevědomost je síla
04. 01. 2014 | 12:22

kosoúhlý průmět čtverce napsal(a):

závěr šetření a vyšetřování si dovolím tipnout:

Jednalo se o opožděnou silvestrovskou petardu. Byla odpálena omylem, neboť jak známo Palestinci užívají jiný kalendář a vážený ambassador se o den spletl. Jinak se nic zvláštního nestalo a obyvatelstvo nemá žádný důvod k obavám. Ambassador umřel na infarkt.
04. 01. 2014 | 12:26

Medikolog napsal(a):

Na ja rebe HAAS,

US embassy v Praze a její rezidenci střeží zevnitř americká NÁMOŘNÍ PĚCHOTA, podle vás nejspíš vyzbrojená kombajnem na leštění parket a násadami od smetáků. Příslušníci ochranky izraelské ambasády zase mají v jedné ruce Talmud, ve druhé vidličku od příboru a jistí je bába vyzbrojená KRAV HADREM?

Kecy na téma, že ruční palné zbraně nejsou běžné ve vnitřní ochraně naprosté většiny ambasád, jsou o neznalosti nebo jsou pokrytectvím.

Přitom Palestina patří k chudým státům s nepočetným diplomatickým a podpůrným aparátem. Stěhování velvyslanectví z objektu do objektu prováděla běžná civilní firma, objekt během stěhování nebyl chráněn diplomatickou exteritorialitou.. tedy v něm (jen teoreticky?) mohl během výstavby i před nastěhováním dělat (umístit) kdokoliv cokoliv, nemluvě o stěhovaných předmětech v průběhu přepravy.. přístupných komukoliv (trezor).. jehož výbuch byl načasován tak "šťastně", že k němu došlo v době před vznesením diplomatické exteritoriality .. takže tam policie mohla udělat a také udělala stoprocentní ŠŤÁRU.

Takže je ve vzduchu příliš mnoho otázek bez věrohodných, jednoznačných odpovědí, než aby zkušený objektivní žurnalista (o vyšetřovateli nemluvě) dělal závěry jako českojazyčná sdělovadla.

Mimochodem, i residence velvyslance podléhá režimu diplomatické exteritoriality..
04. 01. 2014 | 12:30

muromec napsal(a):

A včera na Primě v krimi zprávách říkali, že prý v Přerově nějaký násilník zkopal jednoho starého hluchého a slepého pejska. To jsou lidi, co? Už se těším až budou růst konvalinky.
04. 01. 2014 | 12:31

Kelt napsal(a):

"Palestinský problém"
je uměle živen již od roku 1948.Bohaté arabské státy,které zbohatly na těžbě ropy,tak nevědí co "roupama dělat"
Podporují boj palestinského lidu financováním a vyzbrojováním teroristických skupin,jejichž svatým posláním je zničení sionistického státu,ale palestince na svém území nestrpějí.
Takže po 65 let umírají na izraelské i palestinské straně z 90% nevinní civilisté a je více než zřejmé,že tudy cesta nevede.
Více jak 1 milion arabů v Gaze živí celý svět po celou dobu existence Izraele a ti se" živí" výrobou raket a posíláním vražedných komand na izraelské civilisty.
Izrael jim oplácí stejnou mincí.
Celou zmíněnou dobu se vedou "mírové rozhovory",které nevedou nikam a jedna i druhá strana se obviňují z jejich selhání.
Pokud by zúčastněné arabské státy měly opravdový zájem na řešení situace Palestinců,tak k tomu mají veškeré možnosti,ale to není jejich cílem.
Propuštění vrazi z izraelských věznic jsou oslavováni jako hrdinové,pravě tak sebevražední atentátníci-takové postoje jsou civilizovaným zemím cizí.
04. 01. 2014 | 12:38

marxík napsal(a):

Na této politováníhodné explozi je snad jediné positivum.
I přes nedostatek věrohodných informací mají všichni, kdo rádi pracují s mírou pravděpodobnosti, v případu celkem jasno.
Proto má taky Stejskal bojovou pohotovost a palestinský nůž na krku, páč ten je povolený.
04. 01. 2014 | 12:44

JardaV napsal(a):

Proč udržujeme diplomatické vztahy se zemí,která je daleko,malá,jako odjištěná bomba,
ve které vládne náboženská tma,která nám není schopna dodat nic,protože existuje jen
na základě ústní dohody a nemá NIC kromě náboženství???Proč se pleteme do politiky
v oblasti,která je pro nás nezajímavá??Jo - Afghánistán s nerostným bohatstvím - to je jiná kapitola.Ale pár kopců písku osídlených zaostalým etnikem na úrovni našich cigošů....Zásadní závěr naší výkonné moci by měl znít : žádné nové náboženské stavby.
Věřící pod přísnou evidenci bez ohledu na víru.Vymístit náboženské objekty mimo
města.Nejlépe většinu zbourat,kromě skutečných památek mezinárodně chráněných a
národně uctívaných z historických důvodů.A s kněžourama žádné caviky.Nebo nás čeká
podobný příběh,jaký rozjela ta bláznivá studentka práv - nebo bezpráví???
04. 01. 2014 | 12:56

hovorka11 napsal(a):

Kelt:
Podstata je jen jedna, židovský stát se rozšiřuje a bude rozšiřovat. Bude tak neustále preferovat židovství a útoky na palestince s následným jekotem, že jsou ublížení při jejich odvetě a že tudíž mají nárok jinému sebrat majetek a území. V míru by to nešlo...
Zajímavé je i spolčení Izraele s islamisty ze Sýrie a jejich bombardování Sýrie v prospěch islamistů, projekty těžby ropy s americkými firmami na syrském území v době války s islamisty atd. Je toho opravdu ale opravdu hodně. Vždy jsou za tím peníze a moc.

http://zpravy.ihned.cz/c1-60404960-nikdo-nam-nebude-diktovat-kde-muzeme-stavet-a-kde-ne-izrael-schvalil-rozsireni-zidovskych-osad
04. 01. 2014 | 13:25

Kanalnik napsal(a):

Nevim, ale z clanku pro mne nijak nevyplynula spojitost mezi namestkem zahranicnich veci Palestiny Djaradata a onou sebevrazednou atentatnici, tedy krom prijmeni. Zadna spojitost tedy vlastne neexistuje. Tomu teda rikam poradny osli mustek. Hodne to ubira na korektnosti jinak podnetneho clanku, o kterem by se dalo vecne diskutovat.

Takova jakasi podprahova kolektivni vina v ramci jednoho prijmeni...

njn, stane se (© mb)
04. 01. 2014 | 13:46

Zpět do pouště napsal(a):

Proč je u nás vůbec nějaké Palestinské velvyslanectví?

On snad existuje nějaký stát Palestina?
Palestinu za stát jednostranně vyhlásila teroristická organizace zločince a defraudanta Jásira Arafata OOP.

Ať si palestinští soudruzi hezky sbalí své saky i s paky a vrátí se na území jim přidělené pouštní rezervace. Za betonovou hradbou, příkopem a ostnatým drátem se pak mohou dále věnovat svým hrátkám se zábavnou pyrotechnikou, aniž by přitom ohrožovali své sousedy.
04. 01. 2014 | 13:54

stejskal napsal(a):

Ano, pane Kanálníku, též z toho mám tento pocit. A pak se lidé už jen v debatách hádají, jestli za všechno zlo na světě mohou Palestinci, muslimové či Židé. A podstata uniká, posun k čemukoliv pozitivnějšímu je tímto pohříchu černobílým vnímáním zcela zablokován. Škoda pro všechny zúčastněné.

Hezký den.

Libor Stejskal
04. 01. 2014 | 14:11

člen Klubu Pravicových Spotřebitelů napsal(a):

Jarda V
Protože je nutné vyvažovat ten vztah agresor - obchodní partner.
Nemůžete jen tak obsazovat země a nemít zajištěnu legitimitu takových akcí, to není jak vybombardovat Bělehrad, tam to doutná, ne zhasíná.
Je tak nutné hýčkat si jak Izrael, tak Palestince /ale především Saudskou Arábii/. Pak projdou i takové akce jako ta v Íráku či v Afghanistanu.
Kdo na tom celém cirkuse vydělává ale nejste ani Vy ani já, ani Haas - ten možná jen sekundárně, nějaké drobty od stolu a pár kostí pod ním.

Co se týče věci samé...počkal bych na resumé policejního vyšetřování a případné žaloby.
Ale to by pak novináři měli utrum, kdyby takhle postupovali oni, kam by se poděly honoráře vyplácené za dohady a spekulace ? Odpověď zní - nikam, prostě by nebyly vyplaceny... což by ale znamenalo menší příjmy takových novinářů - věc to zlá, zejména v období nejistoty - dnes má předvidatelné výdělky málokdo, proto je nutné uchopit za pačesy každou příležitost a snažit se ji využít, i ty obskurní.
Ostatně nejobskurnější příležitostí k výdělku je válka...no a vidíte, jak to některým právě že z té války hezky sype.
04. 01. 2014 | 14:13

Medikolog napsal(a):

Zpět do pouště

Mluvíte jako esessák o československé exilové vládě za druhé světové války a o jejích diplomatických zastoupení v USA napřiklad... Nebo mluvíte jako sionista. Šalom alejchem.
04. 01. 2014 | 14:16

Radkin Honzák napsal(a):

aD kokoshka napsal(a):
Proč Tatarstan nevyskakuje?
Proč Osetie utika od Gruzie?
Proč Armenie liba boty Putinu?
Odpoved je v dejinach...!

Jasně, že je! A důvody jsou stejné, jako když Sudeťáci obdivovali Hitlera. Ruská pátá kolona, která se do těchto zemí nastěhovala bojuje takto za svá "práva".
04. 01. 2014 | 14:36

Bayerische Rundfunk napsal(a):

Zajímavé záběry,
dokumentující družbu palestinského lidu s německými übermenschi Třetí říše, aneb palestinský muftí návštěvou u přítele Hitlera:

http://www.youtube.com/watch?v=1Vz9PMVwwBE
04. 01. 2014 | 14:40

šašek z Jihlavy napsal(a):

"Ať si palestinští soudruzi hezky sbalí své saky i s paky a vrátí se na území jim přidělené pouštní rezervace. Za betonovou hradbou, příkopem a ostnatým drátem se pak mohou dále věnovat svým hrátkám se zábavnou pyrotechnikou, aniž by přitom ohrožovali své sousedy."
04. 01. 2014 | 13:54
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Nemá tam být "ať si ta paka sbalí své saka...? jako za scénky Kozderková- Lír: Saka, to prosím ano, ale paka, to ne.
04. 01. 2014 | 14:46

Govorit Moskva napsal(a):

Zajímavé záběry,
kdo financoval Hitlera? Nebyli mezi těmi finančníky také židé?
http://youtu.be/J8BdpBRHdHs
04. 01. 2014 | 14:46

šašek z Jihlavy napsal(a):

ty překlepy - svá saka (abych nebyl za pako).
04. 01. 2014 | 14:47

kokoshka napsal(a):

RH:
No,no,pane dochture,to jste trochu srovnanim s Adikem hodne přehnal.
Vladimir Vladimirovič je podle časopisu Time za 2013 nejvlivnejšim človekem na svete,a babama se ocitl na druhem miste.
04. 01. 2014 | 14:48

Radio Detroit napsal(a):

Bayerische Rundfunk
Ještě zajímavější záběry dokumentují družbu Hitlera s výkvětem amerického podnikatelského světa, aneb Ford si fuhrera velmi považuje a Adolf Forda též :

http://www.nowtheendbegins.com/pages/antisemitism/henry-ford-was-hitlers-inspiration.htm

http://cs.wikipedia.org/wiki/Henry_Ford
04. 01. 2014 | 14:52

Kdo financoval antisemitskou propagandu? napsal(a):

Levitane,
ten "dokument" je podvrh - kdyby šlo o práci BBC, musely by tam být úvodní a závěrečné titulky se jmény autorského týmu. Evidentně jde o sestříhané materiály nejasného původu a propagandistického, nikoli dokumentačního a informačního účelu.
04. 01. 2014 | 14:54

Kanalnik napsal(a):

Hezky den i Vam, pane Stejskale.
04. 01. 2014 | 14:57

kokoshka napsal(a):

Hitlera předevšim financovali Standard Oil a General Motors(fabriky Opelu patřili jim v Nemecku)ktera mela zasadni podil na vojenskych zakazkach pozemni techniky a tanku.
04. 01. 2014 | 14:58

martin_ka napsal(a):

člověk by řekl: a co dělá naše rozvědka?!

jenže to už bohužel od aférky Nečase s Nagyovou víme.....
04. 01. 2014 | 15:00

Na pravou míru napsal(a):

"... Vladimir Vladimirovič je podle časopisu Time za 2013 nejvlivnejšim človekem na svete ..."

kokoška,
tím se moc nechlubte.

Mužem roku, tj. nejvlivnějším člověkem na světě, se dle časopisu Time stal v roce 1938 jakýsi Adolf Hitler:

Adolf Hitler: Man of the Year, 1938
http://content.time.com/time/magazine/article/0,9171,760539,00.html

P.S.: Mimochodem, kokoška, máte to popletené.
Putin byl magazínem Time prohlášen za muže roku 2007, nikoli 2013. Za nejmocnější/nejvlivnější osobu prohlásil Putina v r. 2013 magazín Forbes:

http://www.forbes.com/sites/carolinehoward/2013/10/30/the-worlds-most-powerful-people-2013/
04. 01. 2014 | 15:07

Kelt napsal(a):

Hovorka 11,
vidíte to,jak to vidíte-sympatie k islamistům Vám neberu.
V každém případě je Izrael demokratický stát a má plné právo se bránit islámskému terorismu,který bohužel si nachází svoje cíle i mezi civilním obyvatelstvem Evropy.
A začíná se naplňovat Zemanův"bonmot":každý islamista není terorista,ale každý terorista je islamista-a to již Bulharsko,Francie,Anglie a USA ve stovkách mrtvých civilistů poznaly.
04. 01. 2014 | 15:13

Mezinárodní bonmotista napsal(a):

"... A začíná se naplňovat Zemanův"bonmot" ..."

Pohlavár,
který si v zahraničí pouští hubu na špacír jak ho napadne je nezodpovědný pohlavár. Zeman se svou prostořekostí zcela vyrovná svému "vzoru" Ahmadínedžádovi, ač v opačném gardu.
Zeman zapomíná, že už není jezevcem z Vysočiny, a že by se měl chovat jako státník.
04. 01. 2014 | 15:19

kokoshka napsal(a):

Na pravou miru:
Kdo se tady chlubi?
V zemi ktera ma jednu z nejvetšich zasob ropy na svete neustale rostou ceny na benzin.
Pujdu na protest přibijet genitalii do dlažby před Kremlem?
04. 01. 2014 | 15:31

kokoshka napsal(a):

Mne ceny na benzin a naftu až netrapi tak jak palestinsky problem,ale spočitat kolik žere muj X5,manželčin Merc,sekretařčin VAZ...poslyšte ja nejsem ředitelem Gazpromu nebo Rosnefti!
04. 01. 2014 | 15:39

tajemný pan H napsal(a):

o palestincích je všeobecně známo, že radši než aby si uklidili ulice, vyrábí rakety, které pak odpalují pokud možno přímo z dětských školek a nemocnic doufaje, že až přijde izraelská odveta, kamery BBC budou na místě. takže je asi celkem jasné, k čemu slouží palestincum " diplomatická" pošta. oni si už 60 let myslí, že si terorem a nasilím vymůžou ze strany izraele nějaké ustupky. to ale nefunguje a fungovat nebude. a tak možná bude trvat ještě dalších 60 let, než to palestinci pochopí a možná že to nepochopí nikdy. jak se říká, každý je strujcem sveho osudu. v každem případě jsem pro zastavení jakehokoliv financování palestinců. myslím, že evropa má dost starostí se svými nezaměstnanými, paradoxně i to jsou převážně muslimové, kteří přijeli evropu kulturně obohatit.
04. 01. 2014 | 15:46

Kelt napsal(a):

Mezinárodní bonmotista,
ona ta uměle pěstovaná korektnst a politika multi-kulti již přerostla Evropě přes hlavu a to již přiznala i kancléřka BRD,president Francie a premiér VB,země,které s islamisty mají ty "nejlepší"zkušenosti.
Někdo musí začít nazývat věci pravými jmény,abychom za čas nedopadli jako v Belgii,kde místní vyznavači islámu vzkázali Valonům a Vlámům,že se mohou klidně vystěhovat.
Islám je nesnášenlivé,fanatické náboženství vyzývající přímo k zabíjení nevěřících.
Proto žádné mešity,povolování burek na veřejnosti atd.-tím to začíná a končí civilními mrtvolami nevěřících.
Preventivně bych vyznavačům islám neuděloval povolení k pobytu delší tří týdnů.
04. 01. 2014 | 15:59

Zdenda napsal(a):

Předpokládám, že se o skutečné pravdě kolem výbuchu dozví český občan právě tak málo, jak málo a jednostranně je informován o celé izraelsko-palestinské otázce. Bude to zase vysvědčení našich novinářských "profíků". Zato když si Zeman zranil koleno, o ničem jiném se nepsalo a hned vznikala
spousta teorií...
04. 01. 2014 | 16:20

alibaba a čtyřicet cenzorů v akci napsal(a):

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Vybuch-v-Praze-Analytik-krouti-hlavou-nad-tim-cemu-vsemu-jsou-Cesi-schopni-uverit-298572

Porovnejte, jak Haas během pár dní otočil. Nejprve tvrdí, že oficiální verze o výbušnině v trezoru je totální nesmysl - tj. dává najevo, že byl Palestinec zlikvidován a po řádném proškolení si sype hlavu popelem a "potvrzuje" oficiální verzi.

S tou jeho první spontánní verzí se souhlasit dalo. Tato nová o zlých Palestincích sbírajících zbraně už je k smíchu.

Někdo (kdo asi?) prostě u nás odrovnal palestinského velvyslance.
04. 01. 2014 | 16:43

kosoúhlý průmět čtverce napsal(a):

nechte už té analýzy, vede k paralýze. Tahle moudra znáte??

1. Jestli se živíte rafinováním heroinu, přitom ale máte morální námitky vůči alkoholu, asi jste muslim.
2. Pokud máte samopal za 3 tisíce dolarů a odpalovací zařízení raket za 5 tisíc, a přitom si nemůžete dovolit koupit boty, asi jste muslim.
3. Jestli máte víc manželek než zubů, asi jste muslim.
4. Jestli si utíráte zadek holou rukou, ale vepřové považujete za nečisté, asi jste muslim.
5. Jestli si myslíte, že vesty existují jen ve dvou provedeních – neprůstřelné a sebevražedné našlapané výbušninami s hřebíky a ložiskovými kuličkami, asi jste muslim.
6. Pokud si nemůžete vzpomenout na nikoho, komu jste ještě nevyhlásil džihád, asi jste muslim.
7. Jestli se domníváte, že televize je nebezpečná a přitom běžně v šatech nosíte výbušniny, asi jste muslim.
8. Pokud jste ohromen odhalením, že mobilní telefon může sloužit i k jinému účelu, než k odpálení bomb u silnic, asi jste muslim.
9. Jestliže nemáte nic proti ženám a myslíte si, že každý muž by měl vlastnit alespoň čtyři, asi jste muslim.
10. Jestliže shledáte, že toto vše, co tady říkám, je urážlivé či rasistické, a nepošlete to dál, asi jste muslim.
04. 01. 2014 | 16:44

Ivan Hochmann napsal(a):

Pane Haasi,
zbytečně přiléváte olej do ohně.
Přece víme všichni co jsou Palestinci ZAČ!!
Je mě ale podivné proč si zde pěstujeme nějaké "zastupitelské orgány palestinského lidu"?
Jak je možné,že má Česká republika oficiální kontakty na teroristy?To se potom ani nemůžeme divit že v potkomunistickém bodelu bude bujet obchod se zbraněmi .
A kdo ví,zdali to není už naplňování budoucích scénářů zase nějaké arabské revoluce v komunistickém srdci Evropy ??:!!

Osobně se zasazuji o neprodlené zrušení toho konsulátu a přerušení styké s teroristy.

Nebo se mám zasazovat o vypsání referenda?
To je zbytečné.
Čeští političtí grázlové si stejně udělají co budou chtít.
Nějaké ZÁJMY ČESKÉHO STÁTU mají hluboko v zádech.

Pokud to tak půjde dál,mohu je ujistit,že nabudou na vehemenci nacionalistické a fašistické tendence,ke kterým neměl tento národ nikdy daleko.
A zašne se zase paktovat s Putinem. Klasika!!!

Ivan.
04. 01. 2014 | 16:55

Petr z Tábora napsal(a):

Pěkný článek pane Haasi. Je třeba připomínat s kým máme tu čest.
Izrael nikoho nechce zahnat do moře. Mír nastane, až Palestinci přestanou sloužit islamistickým štváčům a zahraniční pomoc nebudou věnovat vyzbrojování, ale uznají Izrael a budou mírově rozvíjet své společenství.
04. 01. 2014 | 17:09

strýc virus HxNx napsal(a):

jak napsal výše aga

ti znesváření semitští bratři...

aby je čert vzal

vzpomínám si na televizní záběry tlustých, starých palestinských bab, jak vydávají bublavě kejhavé zvuky radosti, vibrujíce jazykem v ústní dutině a celé se krůtoitě natřásají.
nezapomenutelné. důvodem jejich radosti byla zkáza raketoplánu Columbia. kdyby takto veřejně projevil radost nad zhynutím bližního svého nějaký vyspělejší národ, to by bylo islámského řevu a vzteky omdlelých vousatých imámů...
04. 01. 2014 | 17:24

kokoshka napsal(a):

Ivan,srtryc:
Egypt byl sekularnim statem za Mubaraka.
Lybie byla sekularnim statem za Kaddafiho.
Irak byl sekularnim statem za Husejna.
Tam kam vleze vaše NATOša potom sedm let trava neroste!A divite se-Jak to že vladu převzala Al Kajda nebo Muslimske bratrstvo!
04. 01. 2014 | 17:44

kokoshka napsal(a):

Zato fašistska teokratie v Saudske Arabii je nejlepšim kamošem stryčka Sama.
04. 01. 2014 | 17:46

strýc virus HxNx napsal(a):

kokoshka

vůbec nepopírám, že Amík rozvrtal a rozes.al
Egypt, Irák, Libyi.
já jen vzpomněl radujících se a kloktajících palestinských bab. nic víc, nic míň.
04. 01. 2014 | 17:51

kokoshka napsal(a):

stryc:
A z toho nic nedelejte.
Tamejši narod sotva umi napsat smysluplnou vetu ve vlastni arabštine.Zprava doleva.
To co jim bulikuje televize Al Džazira s titulky.
Zato porodit osm deti je pro nej hračka,i když o kvalitnim sexu takova manželka mistniho Ali Baby vi jenom z netu na zapadnim kompu.
04. 01. 2014 | 17:59

342 napsal(a):

Na irácké ambasádě v Praze zase měli připravenou protitankovou střelu za účelem útoku na Svobodnou Evropu. Kdybych měl brát doslova oficiální informace, zdálo by se, že ji tam původně nechal poslat Saddám Husajn pro Muhammada Attu. Nakonec z toho vyšla prachobyčejná konspirace nějakých amerických podvodníků.

České 11. září. Co dělal terorista Atta v Praze
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/amerika/clanek.phtml?id=713035
"Premiér Miloš Zeman pak dokonce během návštěvy Spojených států uvedl v rozhovoru pro televizi CNN, že Atta v Praze plánoval útok na budovu Rádia svobodná Evropa."
"Z americké strany byl vyvíjen enormní nátlak na tyto informace. Já jsem se bránil podepisovat a předávat informace, které nebyly ověřené," uvedl Růžek.
04. 01. 2014 | 17:59

Govorit Moskva napsal(a):

A znáte tu, jak si židé potopili loď s 1500 židovskými uprchlíky, protože jim angličani nechtěli povolit vlastní stát? Není to terorismus?
04. 01. 2014 | 18:00

kokoshka napsal(a):

Govorit Moskva:
Titanic potopili žide-Bocman,Locman a Ice Berk:-)
04. 01. 2014 | 18:06

Jemnický napsal(a):

Ivan Hochmann
"Pokud to tak půjde dál,mohu je ujistit,že nabudou na vehemenci nacionalistické a fašistické tendence,ke kterým neměl tento národ nikdy daleko."
04. 01. 2014 | 16:55

To jste Ivane trochu přestřelil, obzvláště stěmi fašistickými tendencemi. Je to překlep, nebo to myslíte vážně? A máte na mysli tento náš národ?
04. 01. 2014 | 18:07

Desiderius napsal(a):

Z české strany se nic nevyšetří,vše se zamete pod koberec,na arsenál zbraní se zapomene,soudruh ministr Kohout si přeci nerozhněvá soudruhy z Palestiny,vždyť jsou z jednoho rudého těsta.
04. 01. 2014 | 18:26

Michal napsal(a):

BOMBARDOVAT RAMALLAH. Útočná rota v Praze o 7O vycvičených a bojovými zkušenostmi vybavených mužů podřízených velení státu palestinba , hravě vlastní nejen temelín, ale i letiště a zřejmě i stíhačky Grippen. Je to vypovězení války na které je jen jedinná adekvátní odpověď. Vyjasňuje se, proč reklamou nastrčený prezident leze po čtyřech, proč vláda z nastčených figur spodiny kriminálníého prostředí. Čechům to zase dojde, až bude pozdě.
04. 01. 2014 | 18:58

Ivan Hochmann napsal(a):

Kolego Jemnický není to překlep.
Jen vzpomeňte na kolaborantsví s nacisty a vůli akceptovat rudý komunistický teror.
Možná jsem to napsal příliš natvrdo.
Dobrá.
Ale uvědomte si,jakými způsoby a postupy disponují dnešní naše polofašistické organisace.Včetně t.zv. "Mladých komunistů."
Nebýt zkušeností,které dnešním rozumným lidem přikazují obranu proti těmto způsobům,byli by zase dávno u moci.
Ale nakonec je to logické.Vždy v minulosti nám chtěl někdo něco nařizovat,přikazovat.Obrana v rámci platných zákonů nebyla povětšinou možná.Tak to alespoň pociťoval "prostý lid".

Proto si nědělal nikdy problémy s nezákonnou odvetou.
Historie se pořád opakuje ,protože lidé jsou nepoučitelní.
A to nejen zde v České kotlině.
V dnešním světě k tomu přistupují zájmy o kterých píše nick kokoshka.
Je to prostě na posrání!
Ivan.
04. 01. 2014 | 19:29

Pepa Řepa napsal(a):

kokošáku
nechci Vám brát iluze, ale sekulárním státem nebyl ani Iráq za Saddáma, ani Libye za Mojmíra, Syrie za Háfa ba ani Egypt.
Všichni diktátoři byli hluboce věřící machometáni, jen akcentovali identitu ke státnímu útvaru, některé pomatené vize socialismu s arabskou tváří-zahalenou nikábem- a poněkud upozadili duchovní.
Muslimské bratrstvo bylo přiškrceno už Násirem a jakmile povolili byl malér. Džihád-jakási odnož Ikhwánu-picnul na přehlídce Saddata,atentátů na Muammara bylo hHafo, proti Assádovi to spustili v Hamá a Halábu místní bratříci z odnože Ikhwánu, stojí i za vznikem palestinského Chamásu a te´d to dorazili naši kormidelníci s pokusem o export demošky, která -jak víme- je těžko akceptovatelná nejen na širé Rusi, natož v Arabii.
Potíž je, že za islamisty jde většina a ve volbách je zvolí.

A ti zvolení žádné státní útvary nerespektují a tak se hrdinní bojovníci potulují jako beduini, ze země do země a bojují za chalifát.

Bu´dte rád, že prasklo kde je zbrojnice, ať za tím stojí kdokoliv, lze důvodně spekulovat, že bojovníci za chalifát se soustře´dují na příjezdové cesty do Soči.
04. 01. 2014 | 20:12

Tonda napsal(a):

Nezkolaudovaná budova měla sloužit zástupcům neexistujícího "státu" - pravda, uznal ho komunistický režim r. 1987 - pokud ale vím, současná Česká republika tento čistě politický konstrukt neuznala. Soukmenovci pana zastupitele konstatovali v záplavě chvály i fakt, že "nebyl technický typ". To asi byl důvod, proč sahal, na co neměl a spustil, co nechtěl, ještě dřív, než to kolegové stačili zašít do diplomatického krytí.
Početné protichůdné výroky ze strany mluvčího "zastoupení", které pak následovaly, jsou názornou ukázkou docela obyčejného lhaní. Ještě na poslední chvíli se kolegové zemřelého snažili pečetit kufry se zbraněmi jako diplomatickou poštu, aby na poslední chvíli zabránili odhalení arzenálu českou policií.
Tímto způsobem porušili pravidla mezinárodní i zákony země, v níž působí. Jediným přiměřeným opatřením je prohlásit tyto konkrétní osoby všechny za persony non grata.
Není žádný formální důvod zastupitelství tohoto neexistujícího "státu" obnovovat.
To jsou holé skutečnosti. Žádné štvaní proti Izraeli na nich nic nezmění.
04. 01. 2014 | 20:21

tajemný pan H napsal(a):

no, nemyslím si, že v případě muslimů musí někdo něco rozvrtávat. oni mají korán a kalašniky. a je smrtelná kombinace. chovají se slušně pouze, když se bojí. což mi připomíná jednu naši nejmenovanou menšinu. muslimové dokážou žít v míru. ale jenom když je ostatní poslouchají.
04. 01. 2014 | 20:33

gaia napsal(a):

Pepa Řepa

Taky mne to napadlo, aby se neopakoval v Soči Mnichov 1972 a stopy opět nevedly do Prahy
04. 01. 2014 | 20:43

Matěj Kopecký napsal(a):

Byl jsem nedávno na Blízkém východě a sledoval ten "cvrkot", který uvěznil ženy do burky a zahalil její svobodu, kdy on jde ve předu a ona 2 kroky za ním, jako člověk druhé kategorie... Jsou militantní a jsou nebezpeční. Jsou ozbrojení a nehledí na počty mrtvých, viz Volgograd, Tel Aviv, Hajfa atd. Oni sami nevědí, kteří z tých pravých jsou ti pravější, zda sunnité, nebo šííté. Tak pak se v tom vyznejme. Alláh je jediný bůh a Mohammed je jeho prorok..., ale koho, šíítů, nebo sunnitů..? A tak se také zabíjejí, jako v Sýrii... Buď nám Bůh milostiv, až to začnou u nás...
04. 01. 2014 | 21:34

Petr z Tábora napsal(a):

to Kopecký:
Podstata jednoho vtipu:
Prý se to už v Afganistánu změnilo a manželky chodí deset kroků před manželem - kvůli minám.....
04. 01. 2014 | 21:41

tajemný pan H napsal(a):

matěj kopecký,
nemám rád takový poraženecký řeči " buh nam milostiv až to začnou u nás".... až to začnou u nás, tak dostanou do držky. my nejsme ovce, co jdou na porážku. my jsme potomci českých králů a husitů a žijeme ve svojí zemi. byl bych rád, abysme na to nezapomínali.
04. 01. 2014 | 22:39

Platan napsal(a):

"180ti milionový Arabský národ se cítí ohrožen jednoročním dítetem..."

"Klasická" hloupá demagogie, pane Hassi... (Nehledě na gramatiku: Mělo by tam být "se cítí být ohrožen").
05. 01. 2014 | 01:14

Ivan Hochmann napsal(a):

Pepo,četl jsem obsáhlou publikaci o Sýrii.
Nebyly problémy s náboženskými menšinami.Od Saladina po Asady.
Dokonce ani po skončení francouzského mandátního území a vytvoření SAR.
V Egyptě to bylo podobné.
V obou destinacích byl ale velice patrný vliv bolševiků.
Snad proto ty odkazy na sekulární stát.

Ivan
05. 01. 2014 | 01:34

Pepa Řepa napsal(a):

Ivane
ve všech, respektive téměř ve všech, arabských státech byla postavena komunistická strana už dávno mimo zákon. Dokonce to šlo tak daleko, že kdo jel za prací musel vypsat dotazník, kde uvedl, že ní bezvěrec a komunista.
Zřejmě i politruci byli pojednou katolíci a nekomunisté. Věci šly dokonce tak daleko, že když měli komouši slezinu, tak konspirativní, jeden hlídal, zda nejde Ahmed.
Jak to je teď netuším, ale ve státech zálivu se to o moc lišit nebude.A pokud nepožadují, tak jen proto, že komunismus je pro ně cosi jako směšná episoda.

Panarabský Baasismus a dokoce ani Qaddháfího al-džamahírija s ním opravdu neměly nic společného, soukromé podnikání nikdo nezatrhl,KS nevznikla, proletářský internacionalismus či třídní boj nikdo neznal, hrálo se spíše na strunu nacionalismu, dokonce jeden čas i ne národního či státního-státy jsou umělé a netradiční-, ale panarabského, což během pár let selhalo.Pokud jste zaznamenal vliv, tak vliv nacismu, zbožnění Hitlera, Mein Kampf dodnes všude k mání.Nejsilnější jsou vazby kmenové, pak náboženské, loayalita ke státu není silná, proto se ji snažili baasisté-nepříliš úspěšně- aplikovat.

Takže je to sice smutné, ale na radikalizaci neměl komunismus sebemenší vliv, Ivan má pouze v Syrii dvě základny na opravu lodí Lattíkiji, Tarqús především.
Celé je to opravdu otázka náboženská,vnitřní, zvláště sunna versus ší'ä a oba směry pak proti pejzatým, křižákům a bezvěrcům, bez rozdílu etnicity, denominace či národnosti.Bezvěrci jsou u nich všichni nemachometáni a se sekulárním zatočí jako s prvním, což mnozí nechápou.
Oni zase nechápou, jak může někdo nevěřit.Za tím hledají kořen všeho zla.Komunista či kapitalista je mimo rozl. schopnost,pokud je nevěřící.

Dorazil to neobratný pokus o vývoz západního modelu demokracie-viz dnešní Iráq- pokus o parcelizaci moci a marnou koexistenci vedle sebe bez silné cenrální vlády. Ve svobodných volbách Vás všude převálcují, jejich kořeny a celá identita je jinde, státní útvar pohromadě neudržíte.

Celé to vždy tady vyústí v poznání českého Lojzika, že zná jednoho Anwara a ten je fajn kluk,visí na internetu, vypije pět piv a žere-když se nikdo nedívá-řízek.Takových znám celou rotu, nicméně toto jiskrné poznání nemá žádný vliv nejen na bezpečnostní rizika ghett v evropských zemích ale ani na to, jak to v Maghrebu a okolí dopadne.

Po marných pokusech o vývoz demokracie přijde bu´d snaha o vytvoření emirátů a následném spojení do chalifátu -ten ale neuznává ší'a-nebo opět armádní puč jako v Egyptě, který udrží státy pohromadě-i za cenu masakrů- a nastolí diktaturu založenou na islámu a bude dělat reformy jako v Maroku či Jordánsku.
Žádná cesta není ideální, protože nezaplní bříška v zemi, kde svítí slunce, do fachy se nechce a populace je přemnožená.
V M+J se to radikalizuje také, zahalených přibývá,-nejvíc atentátníků pochází z Maroka- ale obě dynastie, hášimovská i šerífovská, odvozují původ a tím i mocenskou legalitu od samotného Muhammada.revoluce-zatím- nehrozí, dokud se tam revoluční bandy nepřesunou odjinud.

A pokud jde o důstojníky nežijte v představě zelených mozků za bolševika, tam je to elita národa, prolíná s elitami hospodářskými,intelektuálními, mají nejlepší západní školy a bezvěrce mezi nimi nenajdete, v rodinách je jeden duchovní brácha lampas.U šítů je i jiná role imámů, není to jen jakýsi předřečník, faqih,cohen nebo kostelník.

Ne do všech států světa s jinými kulturními kořeny implantujete západní model a opět bych pangalaktickým lidskoprávníkům a místním vymývačům mozků, připomenul-už po sté- že arabský svět právě proto přijal tři vlastní deklarace lidských práv po té, když ve slabé chvíli přijal deklaraci OSN, kterou stejně nikdy neaplikoval.
05. 01. 2014 | 07:12

Jiří Humpolík napsal(a):

přesné a pravdivé, jen našinec to nerad slyší
05. 01. 2014 | 07:51

luseks napsal(a):

to Pepa Řepa:

klíč k Vašemu poznání Arabů najdete zde níže:

sociální složení Arabismu:

vesnické Kozojedy + šejkové + nepočetná dělnická aristokracie okolo početných naftových věží
Na naftových plošinách Norska,Ruska v oceánech-se dle inzerce platí lépe než ve fabrice,ale který dělnický aristokrat by šel pracovat s takovým nasazením a rizikem ? Kluby částečných sebevrahů,které časem možná dorostou počtem ztráty námořníků anglických konvojů ve WWII díky Hitler-ponorkám
05. 01. 2014 | 08:04

Matěj Kopecký napsal(a):

Tajemný pan H.

Jasně, viděli jsme ty potomky v roce 1939, 1948 a vroce 1968 ..., ještě něco...?
05. 01. 2014 | 08:58

Petr Havelka napsal(a):

Pane Pepo Řepo,

tady máte potvrzení mého včerejšího u Svobody

http://aktualne.centrum.cz/domaci/spolecnost/clanek.phtml?id=798875#utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_campaign=A&utm_term=position-1

Pikantní je na tom to o Iráckém velvyslanectví.

Praha za komunistů "sloužila" Arabům jako základna, Zastávka u Brna
...

Po obnovení školení dosáhly požadavky na výcvik teroristů „národně osvobozeneckých hnutí“ takového rozsahu, že FMV muselo počátkem 80. let přijmout dokument nazvaný „Koncepce pomoci a spolupráce s rozvojovými zeměmi na léta 1981 až 1986“. Vzhledem k nárůstu počtu frekventantů těchto kurzů (které vybíralo mezinárodní oddělení ÚV KSČ), došlo k 1. květnu 1982 ke vzniku Ústavu zahraničních studií Vysoké školy SNB (na bázi bývalé Praporčické školy SNB) v Zastávce u Brna. Tímto školícím a výcvikovým zařízením (s krycím jménem „Přístav“) prošla řada osob z Nikaraguy, Sýrie a zejména Afghánistánu (přes 400 osob) a Palestiny (přes 130 osob). Mezi Palestinci, kteří se v Československu pohybovali, nechyběl ani nechvalně proslulý terorista Abú Nidál. V Zastávce u Brna neprobíhal výcvik samotných teroristů provádějících akce, ale osob zajišťujících jejich podporu (velitelů, plánovačů, sledovačů, ochránců, spojařů, šifrantů atd.) a veškeré aktivity zde již údajně probíhaly na čistě komerční bázi (výcvik si cizí státy a hnutí platily). Vedoucí funkcionáři StB, přes veškeré sympatie, ale těmto cizincům nevěřili a snažili se jejich organizace infiltrovat vlastními agenty. Některé frekventanty se StB podařilo naverbovat, ale využitelnost jejich zpráv byla obvykle velice nízká.

Československo rovněž prodávalo řadě „národně osvobozeneckým hnutím“, jejichž příslušníky StB cvičila, zbraně a další vojenský materiál. Například v roce 1984 nakoupili Palestinci 110 kusů samopalů vz. 61 „Škorpion“. Rovněž získali pistole, munici, aparatury pro tajný odposlech a šifrovací materiály. Teroristé si zvláště oblíbili plastickou trhavinu Semtex, které získali přes 1 000 tun. Ještě v prosinci 1988 souhlasilo vedení FMV s dodávkou 200 kg Semtexu a 1 000 kg klasické trhaviny Tritol do africké Guineje.

Pikantním závěrem celé této tajné československé anabáze byla skutečnost, že poslední Palestinci (cvičení jako osobní ochránci předsedy OOP Jásira Arafata) odjeli 2 dny před tím, než v srpnu 1990 dorazila do Zastávky u Brna kontrolní komise z FMV.

Inu tradice
05. 01. 2014 | 09:20

tutík napsal(a):

to Petr Havelka :

Vaše informovanost končí rokem 1990 ?

Ví se již,čí výroby jsou ty rychlopalné zbraně a munice na Palestinské quasiambasádě nyní?

A není Vám divné,že s tím prošli letištěmi a celnicemi všech zemí,kde stačí mít dnes v kufru kovový pětník a detektory řvou na celou halu? Lety z Palestiny přímé nebo s přesedáním a kde?

Odpovíte pane Petře Havelko nebo někdo i jiný?
05. 01. 2014 | 09:40

JardaV napsal(a):

Pro člen Klubu Pravicových Spotřebitelů

Nemůžu zapomenou,jak Arafat v Praze na shromáždění za mír začal najednou vyřvávat
"se zbraní v ruce budeme....".Jenže dnes jsme v jiné situaci,prostě je nepotřebujeme.
Spíš bych se podíval do Afriky,tam je budoucnost.A suroviny.Možná tam máme i slušné
jméno.Ale blízký východ je nešťastná oblast.Náboženství tam úplně ovládlo mozky lidí
v době,kdy je neexistence boha téměř jistá,alespoň v podobě,v jaké ji používají
marketingoví specialisté na oblbování vírou.Naše země má tu jedinečnou výhodu,že
náboženství pomalu ale jistě vymírá.Socialismus ho nenahradil,chtělo by to i celosvětově vytvořit novou filosofii bytí.Ovšem bez těch,kteří jsou přicucnuti k
národům a v rámci globalizace je vysávají.Dnes už prakticky každý stát v Evropě
dokáže vyrobit všechno,co potřebuje.Tak na co vozíme 2000 km něco,co lze
dovézt z Balkánu vlakem,bez ekologické zátěže.Proč vozíme cokoliv z Číny,když tím
přispíváme k porušování lidských práv obětí velmi intenzivního vykořisťování.
Na té budoucí ambasádě bylo velké štěstí,že ještě nebyla v provozu,a tedy přístupná
pro policejní zásah.Oni ji nevymístili z centrální Prahy náhodou,a v Suchdole
teďˇbudou lidi žít ve strachu,komu kde rupne v kouli a zahájí lokální bitvu.Asi
nás to stojí víc nákladů než užitku,seriózní přístup naší vlády by byl ukončení
diplomatických styků na úrovni velvyslanců a nechat v obou zemích jen kontaktní
kanceláře.
05. 01. 2014 | 09:47

šašek z Jihlavy napsal(a):

Zajímavé je, že na portálu BBC není o pražském incidentu ani zmínka.
05. 01. 2014 | 10:04

Petr Havelka napsal(a):

Pane tutíku,

já o voze a vy o koze, ale prosím klidně osvětlím "tradici".

Z doby předlistopadové zbyly jisté vazby, v Brně je plno arabů, kteří zde žijí třicet a vice let, nebo tam mají následky z divokého mládí :). Cituji z mého předchozího příspěvku
"V Zastávce u Brna neprobíhal výcvik samotných teroristů provádějících akce, ale osob zajišťujících jejich podporu (velitelů, plánovačů, sledovačů, ochránců, spojařů, šifrantů atd.) a veškeré aktivity zde již údajně probíhaly na čistě komerční bázi (výcvik si cizí státy a hnutí platily). "

Chápete to, za komunistů se zde školili velitelé, zpravodajci. Tohle je tzv stará garda, která je někde v arabském světě u moci.

dále by bylo na skladě

Brněnská mešita je první stavba tohoto typu v Česku. Budova mešity se nachází poblíž Vídeňské ulice v brněnské městské části Brno-střed, v katastrálním území Štýřice. Mešitu spravuje organizace Islámská nadace v Brně.

V Brně byla v červenci 1998 postavena první funkční mešita v Česku. Její výstavbu provázel nesouhlas části obyvatel (hlavně křesťanských spolků); magistrát města stanovil podmínky, že mešita nesmí mít minaret, kopuli a nesmí být odlišná od okolní zástavby. Její zařízení uvnitř je v porovnání s ostatními mešitami známými z jiných zemí též relativně strohé. Objekt slouží spíše jako kulturní centrum, orientovaný je směrem k Mekce (oproti okolní zástavbě je budova mírně pootočena) a jeho hlavní součástí je prostor pro modlitbu asi sta lidí. V současné době do mešity pořádají též exkurze.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Brn%C4%9Bnsk%C3%A1_me%C5%A1ita
Šíitští muslimové se přesunuli do Kuřimi

Podle politologa Miroslava Mareše tyto kauzy systematicky poškozují pověst zdejších muslimů a posilují předsudky. "Řekl bych, že i kvůli tomu jsou v posledních letech méně vidět než na začátku fungování mešity. Více se stáhli do sebe."

Za potížemi podle něj vždy byly třenice mezi jednotlivými názorovými proudy mezi věřícími. "Ostatně nejprve do mešity chodili i muslimové šíitští, kteří se nyní osamostatnili a mají modlitebnu v Kuřimi," připomněl Mareš.

Touto modlitebnou získal jih Moravy další prvenství. Jde o první místo v Česku, kde se představitelé šíitské větve islámu schází.

I kvůli potížím, které muslimskou komunitu v Brně provází, je podle jejího předsedy potřeba na dobrém jméně stále pracovat.

"Ideálem je integrovat se do společnosti a stále přitom dbát na svoji identitu," tvrdí Alrawi.

Bude-li se tohoto jeho směřování držet i jeho nástupce, to je zatím těžké odhadovat. "Zřejmě však půjde o člověka z jeho okolí, takže převratné změny bych nečekal," soudí politolog Mareš.

Zdroj: http://brno.idnes.cz/prvni-ceska-mesita-slavi-v-brne-patnact-let-f26-/brno-zpravy.aspx?c=A130701_1946742_brno-zpravy_ekr

Tak už se nám tu začínají kmenově dělit, viz Pepa Řepa.
05. 01. 2014 | 10:05

Petr Havelka napsal(a):

Pro tutík

PS: ještě k diplomatické poště

http://www.lidovky.cz/diplomaticka-posta-pojme-naloz-i-zbrane-shoduji-se-experti-pof-/zpravy-domov.aspx?c=A140102_160210_ln_domov_spa
05. 01. 2014 | 10:08

tutík napsal(a):

http://www.lidovky.cz/palestinci-spekuluji-ze-prazsky-vybuch-nebyl-nehodou-ppf-/zpravy-domov.aspx?c=A140102_070801_ln_domov_pef#utm_source=clanek.lidovky&utm_medium=text&utm_campaign=a-souvisejici.clanky.clicks

http://www.lidovky.cz/otce-zavrazdili-s-trezorem-se-neco-udalo-tvrdi-velvyslancova-dcera-1f9-/zpravy-domov.aspx?c=A140103_081047_ln_domov_pef
Oba odkazy z lidovky.cz jsou výborné.Výbušnina se analyzuje.
V noci před výbuchem česká firma stěhovala trezor do bytu vyslance odjinud z jejich vyslanectví,kde se s ním denně pracovalo-ukládaly výplaty apod.Výbuch tresor nepoškodil,protože šel zespod tresoru.
Měli by se ptát na důvod toho stěhování? Ten jistě nebyl od české firmy,ale od Palestinců. Požadavek sice nemusí stěhovákům sdělovat důvody,ale sami důvod měli.Což zatím tuto nejlogičtější z otázek nikdo ani nepoložil!!!! Ptát se kdo všechno měl z Palestinců oprávnění tresor otevírat?:::
05. 01. 2014 | 10:17

informed napsal(a):

to šašek z Jihlavy,

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-25576938
05. 01. 2014 | 10:18

******* napsal(a):

29.11.2012 :Palestinu včera uznalo 138 státu světa! Pouze 9 státu bylo vyloženě proti.Vedle Česka a Izraele to byli Spojené státy, Kanada, Panama, Nauru, Marshallovy ostrovy, Palau a Mikronésie
05. 01. 2014 | 10:29

Arabové, nikoli Palestinci napsal(a):

Hvězdáři,
no vidíte - alespoň v něčem jsme si netrhli ostudu.

Náš nesouhlas s Palestinou jako státem je historicky dán. Kdo se v roce 1938 postavil na stranu tzv. Sudeťáků a Adolfa Hitlera? Nebylo to také 138 států světa?

Pravda - s tím Kosovem jsme to ale podělali.
05. 01. 2014 | 10:48

člen Klubu Pravicových Spotřebitelů napsal(a):

JardaV
Afriku obsazuje Čína , mise v Mali apod. mají málo co společného s našimi zájmy /Francie + zlato, my tam sloužíme jako žoldáci, kterří si v té tragikomedii dokonce žold platí sami/.
Náboženství samo o sobě špatné není, špatné je, když si z něj lidé vytáhnou jen to, co jim slouží jako argumenty podporující jejich maligní jednání, respektive pomocí nichž blbnou hlavy primitivům a nešťastníkům.
Celosvětově jedinou solidní ideovou výbavou je možná to russellovské " Láska a Poznání zvítězí nad Nenávistí a Zaostalostí" /trochu jsem si zafabuloval/. Tuto ideu ale kupodivu porušují i někteří ti, co pohrdají muslimským fanatismem - i oni místo poznávání spíše jen lžou nebo šíří propagandu.
Vyrobit možná všecko na místě jde, ale např. bez plynu či ropy se meobejdeme, proč by pak ostatní státy měly chtít do ČR dodávat plyn a ropu - kdyby ČR vyhlásila, že si vše bude vyrábět sama ? Proč by nemohly pak říct : " Tak si to vyrábějte sami, ale ze své ropy a s použitím vašeho plynu, my si taky budeme vše vyrábět sami". Obchod fyzickými statky či služby nespekulativníhho charakteru nejsou špatné, co je morem je nadvláda finančního sektoru nad nimi.
Kontakt, komunikovat - to je správné, nevím proč by nějaké kontaktní místo nižší úrovně mohlo zabezpečit větší bezpečnost jen tím, že jde o jiný režim kontaktního místa ?Nebylo by to náhodou ještě horší ?
Obecně pak je zatím předčasné soudit, připadá mi to zatím tady dost podobné onomu incidentu v Břeclavi - kdy tady různá individua ještě před jakýmkoliv výstupem z šetření policie šířila povídačky o třech Romech, málem že neuváděli jejich jména a a dresy...no a pak s ukázalo, že ten mladá Ukrajinec lhal.
/ty hlasy teď lezou ze stejného pytle - to je ten deficit druhého sčítance onoho russellovského náboženství , stejný pytel ksichtů to je - tady se dá zobecnit, že jde o tu nuzotu podobné kvality jak ta nuzota programového zneužití islámu /.

Jen tak mimochodem - je to mnohde a mnohdy korporativní kapitalismus oligopolního typu, co vytlačuje drobné zemědělce v zemích islámu na okraj společnosti, oni nemají na ty dotace co my, ani na hnojiva.
Proč asi v Dakaru stojí rajčata domácí výroby dvakrát víc jak ta z továren na rajskou biomasu ve Španělsku ? Přitom jsou možná až pětkrát chutnější a zdravější ?
Svět je komplikovaný, často vítězí šmejd nad kvalitou, to není dokonce ani moc kapitalistické, ksichty z pytlíku by to nazvaly možná dokonce že muslimskou sabotáží, ale to ony/ ty ksichty / se na tom podílejí /mnohdy nuceně, na kvalitu nemaje kupují ten šmejd a tak podporují jeho expanzi, ta expanze pak má za následek ničení lokálních agrospolečenství v islámských zemích a to pak může vést k radikalizaci ...jak často právě že ty ksichty z pytlíku se ohánějí tím, že Západ vítězí, Západ je tím, kdo umí obchod, výrobu atd, to on tvoří ten pokrok...jak to že tedy neuznají to, že Západ modifikuje v účincích té své úspěšnosti i chování skupin obyvatelstva v těch islámských zemích ??? - to je přece absurdní, zdůrazňovat něco, za každým druhým slovem používat termín " globalizace" a zamlčovat účinky tohoto/.
05. 01. 2014 | 11:43

tajemný pan H napsal(a):

v roce 1938 nebyl zbabělý český národ, ale beneš. bývalý legionáři se snažili beneše přesvědčit , aby se nevzdával bez boje . 1948 1968 už byla jenom smutná konsekvence roku 1938.
05. 01. 2014 | 11:53

Ivan Hochmann napsal(a):

Pepa Řepa zde odpověděl na zásadní otazníky .Jako vždy.
Spousta vás dalších přidala informace naprosto klíčové a pokud souhlasíte i pravdivé.

Před hodinou oznámil Kerry,že návrat do Iraqu nebude.
Co tedy dělají naši vojáci v těchto místech?
Kdo řídí pohyby v sekci zahraniční politiky našeho státu?
Co to máme za kretény na těchto ministerstvech?
Jak dlouho bude trvat,než se vymaníme z pařátů komunistů?

Nemylte se, všechny výbuchy a kolapsy jsou následkem zrůdných ideologií.Patří k nim jak komunistická tak islámská ideologie.
Je zřejmé,že v Česku se opět začínají adaptovat.
Bolševici protože je to národní trend.
Islám,poněvadž je hlavním nepřítelem židů.
Tedy ti ,kteří hovoří o židobolševismu jsou jaksi mimo mísu.

Je tady zbytečné apelovat na novou socanskou mocenskou galerku,aby udělala v zásadních věcech zahraniční politiky radikální úklid?!
To bychom asi chtěli po socanech příliš!

Ivan.

Ps.Pepo důvěřuji vašim teoriím.Přesto opakuji,že vliv bolševika (v dobách studené války v celosvětovém kontextu)na arabské státy,kdy hlavní a určující roli hráli právě Egypt a Sýrie (SAR)byl velice silný.Moje teorie také podporují fakta,že váhabisté z arabského poloostrova se drželi stranou.Že režimy jako byl Saddámův v Iráku a Kaddáfiho Džamahíria měli i v mezinárodním kontextu silné slovo.Až s odchodem komunistů (z důvodů vlastních problémů a rozpadu SSSR) se začaly formovat ona byndy islámských teroristů napříč světem.
Dočasný odchod bolševika od arabů a peršanů,vlastně i z celé Afriky sic nena nebyl příčinou aktivace terorisujících muslimů.Tady je dle mého hlavní příčinou příliš mmnoho peněz z ropa a příliš mnoho nenávisti k sekulárním tendencím v hlavním stanu islámu,Váhabisty ovládaném Arabském poloostrově.Hlavně katarským šejkem Sáním.(je zajímavé sledovat vývoj v této zemi.Zde platí dvojnásobně ,že vzdělání a vědomí lidství nebrání lidem v přijímání nesmyslů vycházejících z podstaty Islámu.

Ivan.
05. 01. 2014 | 12:51

člen Klubu Pravicových Spotřebitelů napsal(a):

"...Pepa Řepa zde odpověděl na zásadní otazníky .Jako vždy.
Spousta vás dalších přidala informace naprosto klíčové a pokud souhlasíte i pravdivé...."

Pokud souhlasíte s kým...anebo s čím ?
Teprve pak jsou tedy ty informace i pravdivé ?
05. 01. 2014 | 13:30

Jáchym napsal(a):

Pepa Řepa
Jako obvykle to má více než jen hlavu a patu.
(O třídu lepší než Tomáš Haas).
Dík !
********************
Ivan Hochmann
Rozdíl mezi Vašimi analytickými schopnostmi a standardem (Tajemného pana) Hovena je v tom, že on se už schopnosti nepokouší ani předstírat.
A pak v tom, že vyjadřuje své nemyšlenky úsporněji a snad i decentněji.

Nicméně trocha toho kompostu nezaškodí.
Doporučuji kandidovat na dvorního politologa, nějaký dvůr se vždycky najde, pan Haas Vám levně poradí.
05. 01. 2014 | 13:37

frňous napsal(a):

******* napsal(a):
29.11.2012 :Palestinu včera uznalo 138 státu světa! Pouze 9 státu bylo vyloženě proti.Vedle Česka a Izraele to byli Spojené státy, Kanada, Panama,Nauru, Marshallovy ostrovy, Palau a Mikronésie


co dodat: ty méně známé Nauru, Marshallovy ostrovy, Palau a Mikronésie jsou dvě z nich nejmenší republiky světa (20 km čtverečních),ostrovní republiky se svými parlamenty a presidenty které získaly samostatnost v letech 1968-1999 i později a členství v OSN,poloha Filipíny-Mikronésie-4000 km od Austrálie,přírodní ráje ,byť s dlouhými desítkami let i tam zkoušky vodíkových bomb USA.Austrálie tam za velký bakšiš dávaný od ní s ním ostrovu posílá asylanty-1000 ročně.Bral by to vězněný Kurd Očalan z Marmarského moře sám na ostrově?
Koncem 19.století vesměs patřily Německu-těžilo se tam guano(chilský ledek),v první světové válce o tyto kolonie Německo přišlo,Anglie,Japonsko a USA těžily dál pak fosfáty,pak zde byla někde i genocida obyvatel Japonci v II.sv.válce a boje mezi USA a Japonskem.Závislost na USA trvá,politické vymaňování neslo oběti.Sem tam i Austrálie,Nový Zéland a další investují a udržují leccos tam.
05. 01. 2014 | 13:58

šašek z Jihlavy napsal(a):

informed
Díky, hledal jsem to až dnes, tohle je z druhého ledna, taky mě to mohlo napdanout, že se k tomu nebudou pořád vracet. Ledaže by to mělo nějaká dramatická pokračování.

A když už jste tak dobře informován, nevíte, jestli mají Palestinci svá zastupitelství i u našich sousedů? Např. taková Austrálie šetří a má ambasádu pro tento region v Rakousku. Ale připouštím, že Palestinci díky štědrým sponzorům a dotacím šetřit nemusí a svými "službami" potřebné náklady kompenzují.
05. 01. 2014 | 14:12

minatomirai napsal(a):

šašwk z jihlavy

Zadejte si Palestinian diplomatic missions do Google.
Austria a Australia jsou dvě odlišné země, Palestinci maji diplomatické zastoupení v Australii, v Rakousku mají ambasádu.
Vaše poslední věta je hodna Konvičky nebo Pepy, tedy značně slabomyslná a beze smyslu.
05. 01. 2014 | 14:31

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Hochmanne,

čistě jako upozorění: další Váš text obsahující výrazy jako "kretén" (či třeba "ksindl" a "hajzl") mažu (viz záhlaví každé diskuse). Vím, co si o tom (a o mně) myslíte, ale na věci to nic nemění. Mám pro to velmi dobré důvody. Nemusíte je akceptovat, ale považuji za korektní Vám tento fakt občas připomenout.

Libor Stejskal
05. 01. 2014 | 14:33

Ivan Hochmann napsal(a):

Jáchyme,neútočte.Myslíte ,že máte oprávnění takto dehonestovat.
Když jsme u toho hnojení,tak také byste mohl občas hodit svoje výplody do komposteru.Vůbec nejste taková hlava za jakou se vydáváte.
A konec pane domluvili jsme spolu.Ivan.
05. 01. 2014 | 14:34

Bestia triumphans napsal(a):

Z důvěrných zdrojů se proslechlo, že palestinskou ambasádu navrhují přestěhovat do prostoru Doupov.
Jedna rána či výbuch sem a tam, to na Doupově nikoho nevzruší, naopak to patří k tamějšímu koloritu.
A pro klienty ambasády je zde zajištěn dokonalý servis.
http://www.acr.army.cz/informacni-servis/zpravodajstvi/doupov---nas-nejvetsi-vycvikovy-prostor-14814/
05. 01. 2014 | 14:43

Ivan Hochmann napsal(a):

To je pořád dokola,pane Stejskale.
Vaše snahy jsou povrchní a zástupné.Dobře,příště napíši místo "Kreténů na ministerstvu" KNETÉNI.
Vyhovuje vám to tak?
Nebo snad náte jiný přiléhavý název pro odpovědné pracovníky ministerstva Vnitra,kteří neustále vymýšlejí tupé a nesmyslné činy ,které odporují jak ústavě a našim zákonům ,tak obyčejnému logickému myšlení,zdravých lidí.?

Ale děkuji za opětné upozornění,přestože jste mě ubezpečil,že další hovadiny z vaší strany v tomto roce nebudou..

Ale asi nejste sám. Pan Jáchym epresivní slova prý také nepoužívá.Ale nedovolil by si napsát o jmenovaných lidech že jejich analytické schopnostijsou pod úroveň a jejich nemyšlenky jsou produktem kreténů.Má prostě jiný styl a ten můj se mu nelíbí.Jistě takových ,kteří dokáží jen okecávat události,bez znalostí věcí a nástínu opatření je zde většina.
Hlavně nenazývat věci pravými jména,aby se snad potentát neurazil.

Ivan.
05. 01. 2014 | 14:49

člen Klubu Pravicových Spotřebitelů napsal(a):

Daleko horším vůbuchem pro Suchdol bude pokud skončí výroba ve Studénce /MSV Metal/. Nu snad toho bohdá brněnský patriot nepřipustí.

http://archive.is/xiC88

I přes změnu politické konstelace :

http://www.motejlek.com/miliardar-igor-fait-prispel-dvema-miliony-kalouskovi-a-schwarzenbergovi

A přes :

"...Jeho rukama v minulosti prošly podniky jako Vinium, Hutní montáže, Sběrné suroviny či Adast Blansko. ..."
05. 01. 2014 | 14:56

minatomirai napsal(a):

Některým pánům se asi nelíbí co napsal pan Haas ve svém blogu.
-----------------------------------------------------------------------
Haas komentuje něco, o čem nemá více informací, než kdokoliv druhý. Aby svoje poměrně nudné povídání nějak ukotvil, vzpomněl jméno Hanadi Jaradat. Jak je příznačné pro vše, co pan Haas píše, neříká nikdy celou pravdu. Cituje otce zmíněné ženy, aniž by citova vše. Hanadi nebyla studentkou, byla již právničkou a pracovala pro právnickou firmu v Jenin. Přišla o svého bratra, který byl zabit před jejíma očima izraelskými vojáky, stejně tak o bratrance a další členy rodiny. To jsou fakta, která Haas neuvádí.
Zajímá je historka ze Švédska, kde byla v rámci mezinárodní konference o genocidě instalovaná umělecká kompozice nazvaná Sněhurka a šílenství pravdy. Na umělém jezírku, kde je voda zbarvena červeně, pluje loďka s fotografií Hanadi. To vše umocňuje text "My heart swims in blood / because the brood of my sins / in God's holy eyes / makes me into a monster". A Bachova hudba.
Izraelský velvyslanec pro Švédsko, který byl přítomný, se neovládl a svrhl do jezírka osvětlení, takže vše zkratoval. Byl z toho mezinárodní poprask, Izrael stál za svým velvyslancem, jak je nakonec zvykem všude.
Není pochyb, že to, co udělala Hanadi, krásná a vzdělaná mladá žena, bylo hrozné. Nakonec text u její expozice to jenom potvrzoval. Mezi sebevražedným atentátníkem a státním terorismem však není nejmenší rozdíl, pouze prostředky se liší. Zdá se, že si to nakonec uvědomili jak Palestinci, tak Izraelci.
05. 01. 2014 | 15:32

Matěj Kopecký napsal(a):

Vy všichni chytří a vzdělaní, co zde tak mudrujete, prosím, zajděte si na Blízký východ. nebo na Střední východ a řekněte, že jste křesťané, nebo, že jim nevěříte ty hlouposti o Mohammedovi, co vystoupal z Chrámové hory do nebes pro Korán, a nebudete se stačit divit... Zkuste to a pak to zde popište. Bude to zajímavé čtení, jestli to přežijete...
05. 01. 2014 | 15:40

minatomirai napsal(a):

Vy všichni chytří a vzdělaní, co zde tak mudrujete, prosím, zajděte si na Blízký východ. nebo na Střední východ a řekněte, že jste křesťané,
-----------------------------------------------------------------------------
Je vidět, že jsi v té oblasti nikdy nebyl, jinak bys věděl, že se ti nemůže naprosto nic stát.

nebo, že jim nevěříte ty hlouposti o Mohammedovi, co vystoupal z Chrámové hory do nebes pro Korán
-----------------------------------------------------------------------------
Jenom hlupák by napadl místní zvyklosti či náboženskou mytologii. Mojžíšovi zvěstoval pravdu hořící keř a Ježíš měnil vodu na víno, Mohamed na koni mířící k nebesům tam tedy patří také.
05. 01. 2014 | 15:46

člen Klubu Pravicových Spotřebitelů napsal(a):

"...Mezi sebevražedným atentátníkem a státním terorismem však není nejmenší rozdíl, pouze prostředky se liší. Zdá se, že si to nakonec uvědomili jak Palestinci, tak Izraelci. ..."

Kéž by, ale nejen oni.
Jenže co pak budou vést za války Kopecký a jemu podobní ? Nebudou pak třeba zaživa uřezávat králíkům ouška ?

No, ještě že je na světě ten chlast, v tomto případě pivo a rum.
05. 01. 2014 | 16:32

aga napsal(a):

Nahlédl jsem sem, jestli se autor blogu, pan Honzák a další postavili čelem ke snížení počtu zbraní z údajné zbrojnice na dvanáct kousků (to je asi tolik, co unese jeden "český" stěhovák, zatímco druhý lepí semtex na spodek sejfu). A vidím zde nějaký popel na hlavičkách? Ani náhodou. Naprosto typické.
05. 01. 2014 | 19:25

želvín napsal(a):

Ago,

mám pocit,že i když říkají,že výbuch šel "zespodu" tresoru,vzniknul při otevírání tresoru.Takže já osobně to nechápu zatím tak,že trhavina byla určitě zvenčí přichycena.Pro mne in-out je zatím neurčeno .Opírá se to o výpověď dcery a ta je přesvědčena o atentátu.Z blízkosti.My vnímáme z dálky.
Mimochodem on-oběť zločinu-byl kariérním diplomatem shodou okolností v Bulharsku a ČSR,ČR tedy dvou zemích ,které z celého postkomunistického bloku měly hlavně za socíku v novinách nejméně hororů-srovnej s Poláky,Maďary,Rumuny,Rusy,..asi nepředpokládal ,že mu něco hrozí a s tím stěhováním byl málo opatrný.Ipo něm možná.Kdo by nešel spát v noci,když skříň je na novém místě?
Předpokládám,že světová veřejnost bude z toho dost přičítat Česku,že tu není bezpečno,to je holt tradice-místo patří ke znakům zločinů taky. A nezhrubla naše země? Co si budeme povídat! Jistěže vždy podobné věci existovaly.Je strašlivě sadistická válka v Sýrii navíc.S níž jsme vždy měli dobré vztahy dříve,preferovali jsme je v Arabském světě jako ty vyspělé,rozumné.BAAS.
Cítím,že i do blogů dopadl stín.Nikdo nemůže tušit budoucí význam a dopad té tragédie.Jeho rodiny a národa.Odtáhlo
to žádoucí pozornost všech od průběhu sestavení vlády zde.Je to nemilé,až zdrcující,že u nás je tohle vůbec možné.Kam kráčíme? Chceme války? Chováme se vyzývavě? Trpíme za řevnivost a osobní ambice všech politiků ,i světa? Proč socdem Houska před NR,Palestinec po NR? Rádoby politická dvojčata pro něčí politické oči?
Víc pochopíme možná později,třeba o dost.A peníze .
05. 01. 2014 | 20:06

aga napsal(a):

želvín

No to s tím semtexem byl jen pokus o černý humor, to s tou chybějící omluvou za zašíření poplašné zprávy a urážení mrtvého i jeho národa na základě lži ne.
05. 01. 2014 | 20:22

želvín napsal(a):

Ago,
já Vám nic nenamítal, já jsem ze zprávy včera v LN na internetu (byly tam dvě minimálně)měl první dojem,že jeho dcera říká,že trhavina byla zvenčí.Já to neupravuji,tlumočím z novin,pouze to spojuji s dalším tvrzením,že tresor otevíral a to snad všichni tam museli vidět zda byl otevřený potom!Přes noc stěží.
Ale říkám svůj dojem,že R.Houska s Palestincem,časově blízko, je totéž složení obětí -socialista a Arabové-jako z ostrova hrůzy v Norsku.Tedy pokud pominu rozdíl socialista a sociální demokrat (jsou ve společné III.Internacionále dnešní Evropy),pak to na mne působí celé i trochu "Breivikovsky".Ostatní krom pocitů také více neříkají,protože nevědí zatím. Až bude pravda nekdy,jestli bude známa (víte ji omosdtu ve Studénce,oMrázkovi,ometanolových smrtech???),mohljsem se mýlit v dojmu.Dojem není směrodatný,je to právo lidské.Přejít cizí utrpení bez dojmů-je schopen šutr.
Kdo zločiny této kategorie by kryl,pokud,je zločinec a zasluhuje tentýž trest jako skutečný zločinec.Věřím,že jeho rodina -manželka,dcera,syn tam žijící s ním,zná poměry na jejich velvyslanectví nejlépe.Tím netuším,kdo zatím stojí.Nevylučuji i náhodu.
05. 01. 2014 | 20:49

želvín napsal(a):

oprava :někdy,jestli bude známa (víte ji o mostu ve Studénce,o Mrázkovi,o metanolových smrtech???),mohl jsem se mýlit v dojmu
05. 01. 2014 | 20:52

Matěj Kopecký napsal(a):

Minatomirai,

já tam byl a nejednou a mám ty zkušenosti..., ty pokud jsi tam byl, jako, že nebyl, protože to ani z vlastní zkušenosti nevíš, na rozdíl ode mne. Ten hořící keř, tu moruši jsem viděl v klášteře sv.Kateřiny. Víš, kdo to byla ta sv.Kateřina a kdo ten klášter nechal postavit...? Nevíš hochu, nevíš. Tak mlč a studuj a zájdi si na ten východ a tam pak popisuj, pokud budeš živ a zdráv a neunesou tě beduíni, rád si to přečtu. Jinak není proč ti věnovat pozornost...
05. 01. 2014 | 21:47

Platan napsal(a):

Matěj Kopecký napsal(a):
Ten hořící keř, tu moruši jsem viděl v klášteře sv.Kateřiny. Víš, kdo to byla ta sv.Kateřina a kdo ten klášter nechal postavit...? Nevíš hochu, nevíš. Tak mlč a studuj a zájdi si na ten východ a tam pak popisuj
--------------------------------------------------------

Nevíš hochu, nevíš... Tak mlč a studuj. A modli se a pracuj. Protže až uvidíš ten hořící keř, tu moruši, v klášteře sv.Kateřiny, vo který mimochodem taky víš prd, tak by ses z toho mohl po... Amen,hochu,amen!
05. 01. 2014 | 23:18

Jánerad napsal(a):

Ano soukmenovče kokoshko: operace Lité olovo taky začala jako odpověď na přeshraniční teroristický útok soudruhů z Hizballáhutč. v Libanonu a v Sýrii.
05. 01. 2014 | 23:33

self hating JEW napsal(a):

Izrael je sadisticky stat postaveny na permanentni precitlivelosti na kritiku, (neschopnosti se podivat na veci z ciziho uhlu) a nadrazenosti Zidy nad Gojimi (apartheid, osady). Bojovat proti tomuto politickemu HNUSU zbranemi nelze. Leda nechat vyhnit. Amen
05. 01. 2014 | 23:37

Jetvart napsal(a):

Moc článku nerozumím. Naznačuje pan Haas, že se palstinský velvyslanec stal obětí teroristů? Dcera pana velvyslance tvrdí, že výbušna byla nastražená, čeští vyšetřovatlé jsou proti. Uniká mi spojitost mezi zabitím diplomata a dítěte. Buď je článek psaný pro chytřejší lidi než jsem já, nebo je článek jen nesmyslný guláš.
06. 01. 2014 | 00:31

Matěj Kopecký napsal(a):

Pro Platana

Ubohý národe, který vyvrhuješ takové Platany, kteří jenom kecají blbiny a ví prd o tom co bylo...
06. 01. 2014 | 08:21

Platan napsal(a):

Ubohý národe nezoufej!

Až se chopí vzdělávání restituovaná Římskokatolická církev se všemi svými přicmrdávači z ostatních denominací, tak oni už vtlučou do hlav tvých černých ovcí, jak to doopravdy je s těmi všemi zázraky, vousatými světicemi, levitujícími mnichy, krvácejícími hostiemi, slzy ronícími soškami Panenky Marie atd. atd…

A co se těch nejzatvrzelejších případů týče, ztracených ovcí, které padly do spárů samotného Satana, tak o ty už se s požehnáním Božím a Svatého otce postará statečná armáda vymítačů Ďábla…

http://zpravy.idnes.cz/exorciste-maji-zelenou-katolicka-cirkev-reaguje-na-vzestup-okultismu-1z1-/zahranicni.aspx?c=A140105_114745_zahranicni_dam
06. 01. 2014 | 14:14

Pepa Řepa napsal(a):

Matěj Kopecký
no, ono s tím hořícím keřem, který ukazují na Kateřině je to asi tak jako s kopytem na šutru či údajným Mojžíšovým pramenem ve vesnici pod klášterem.
Odkud víme, že to je zrovna keř či pramen Mojžíšův a ne ten vedle? keřů je tam hafo a pramen není ve vsi taky jeden. Stejně jako olivovníky na Olivové hoře, dokonce máte v Jeruzalémě dvě Golgoty i dvě večeřadla.
Aspoń něco.Kež nebo pramen existují.
Co ovšem říct o kopytu , když i v Quránu je uvedeno, že to byl sen?
Jak se tam dostal otisk kopyta?
Já vím, Alláh je mocný.
Inu- kopytem sem, kopytem tam, šariátníku
:-)

Rozdíl je ovšem jeden s podstatný.
Mirá¨dž tedy Prorokův sen, zakládá nejen nárok na Chrámovou horu, tedy na místo kde stály -prokazatelně-dva chrámy židovské a nyní jsou dvě mešity, nejen Skalní dóm ale i al-Aksá....nejvzdálenější, ale staví na tom snu z Quránu i nárok na Jerúšalaim či po arabsku al-Quds jako třetí nejsvětější město islámu.
Nic víc totiž není, Vašnosti.

Věci jsou dokonce tak daleko, že islámská rada Qudsu brání hrabošovi neznabohu Finkelsteinovi v kopání pod horou, což je pozoruhodné neb-pokud vím- žil prorok v sedmém století a boje mezi Jozuem a Filištíny-kteří ovšem mají s dnešními Palestinci pramálo společného-byly 2000 (!!!) let předtím, Fimkelstein tvrdící, že žádné boje nebyly a vše šlo mírovou cestou by to posunul max o jednu, dvě generace jako Davida. pak tam stály dva chrámy pejzatých, což je nezpochybnitelné.

Sakra proč je Quds třetí nejsvětější město islámu, když tam nikdy Rasúl nepáchnul?
A čeho se bojí rada, že se tam leží fous Prorokův-pokoj i kuchyň s ním?

Nedal by se -po vzoru bradatých inženýrů- uplatnit nárok na celou Sinaj, možná i Dolní Egypt na základě toho, že tam dodnes stojí klášter sv Kateřiny, postavený když byl Muhammad ještě na houbách a kterému on sám dal později glejt , že musí být respektován a nezničen, dokonce mu věnoval banú al-Džebelija, bradaté chlapíky z hor aby zásobovali proviantem.
Proto ten skvost tam stojí dosud.

Ono to s podporou Palestinců, kteří ovšem ne všichni jsou machometáni nebo drůzové, na základě islámu ze 7.st. po Kr je zajímavé.
Dobrý bradatý pendrek na pejzatce!
Ale islámští mudrcové to vymysleli náramně, Ibrahím-praotec všech monoteistů- byl první machometán aniž by tušil, že nějaký Muhammad bude.

No ...já -a´t dělám, co dělám- ho za prvního křes´tana nepovažuju.
06. 01. 2014 | 16:37

Danielrila napsal(a):

Hello. And Bye.

http://somepaydaylounz.com - mr fitz
27. 02. 2014 | 10:29

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy