O Olympiádě doufejme rozhodne pražské referendum

24. 03. 2009 | 16:03
Přečteno 7409 krát
Pan primátor Bém se netají názorem, že tolik sledovaný liberecký šampionát v lyžování dokázal, že Olympiádu zvládneme. Jenže my ji nezvládneme. A pokud ji zvládneme, pak díra, která vznikne ve veřejných financích, se už NIKDY nezacelí. Můžeme namítnout, že jsme denními svědky toho, že se v naší zemi stejně krade ve velkém... nebo pardon – špatně hospodaří s veřejnými prostředky, tak o co jde?! Několik firem si namastí kapsu, proběhne několik krásných českých losovaček, několik jedinců zase o trošku víc zabezpečí sebe a své rodiny a jede se dál, pořád ve starých kolejích.



Mám toho dost a to dlouhodobě. Jenže co s tím jako pěšák provedu? Rozčilování je na nic! A tak si myslím nejen já, že referendum v Praze je asi jednou z mála možností, jak svobodně říci konání Olympiády jasné NE! Dnes tento záměr představil přípravný petiční výbor, zastoupený osobnostmi, jako například bývalý pražský primátor Jan Kasl, známý architekt Vlado Milunić, senátorka Soňa Paukrtová z Libereckého kraje a starosta města Hrádek nad Nisou Martin Půta (rovněž Liberecký kraj). Členy přípravného výboru jsou i reprezentanti občanských sdružení, působících v Praze – například sdružení ARNIKA.

Nechápu, jak je možné prosazovat něco takového jako Olympiádu bez SKUTEČNÉ podpory veřejnosti. Není-li dostatečně zřejmé, že s Olympiádou veřejnost většinově nesouhlasí, bude to v první fázi na lidech trvale žijících v Praze. Je jen na nich, aby se podařilo získat 60 000 podpisů (v listinné podobě) pro povinné vypsání referenda!

Zainteresovaní starostové navrhují, že pokud si Pražané hry v referendu schválí, nechť si Praha hry zaplatí a ponechá si také veškeré výnosy z této akce.

Pražané, na stránkách www.olympijskereferendum.cz je ke stažení petiční arch, který můžete použít pro podporu referenda. Vyplněné formuláře se sbírají i poštou či osobně na adrese sdružení ARNIKA, Chlumova 17, 130 00 Praha 3. Členové přípravného výboru plánují, že do měsíce budou osloveni všichni občané Prahy dopisem s žádostí o podporu referenda.

Více informací podají:
Soňa Paukrtová, předsedkyně senátorského klubu – Klub otevřené demokracie, senátorka za obvod Jablonec nad Nisou (Liberecký kraj)
Jan Kasl, bývalý pražský primátor
Vlado Milunić, architekt, spoluautor Tančícího domu
Martin Půta, starosta města Hrádek nad Nisou, Liberecký kraj
Petr Gazdík, starosta obce Suchá Loz, 605 707 757
Martin Skalský, sdružení ARNIKA, 775 168 026

Monika Zachová, tajemnice klubu KOD, zachovam@senat.cz, 257 073 120

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Alna napsal(a):

"Nechápu, jak je možné prosazovat něco takového jako Olympiádu bez SKUTEČNÉ podpory veřejnosti."

Penízky, milá dámo, penízky. Zase by přibyly nějaké Schaffhausenky, Omegy nebo Longinesky do sbírky.
24. 03. 2009 | 16:23

neo napsal(a):

Jenže problém.

z Olympiády nebude mít užitek jen Praha, ale celá republika a převážně města kde se vybudují další sportoviště a infrastruktura.

Osobně jsem pro referendum, ale celorepublikové. Věřím, že sportovci a fanoušci jsou v celé ČR a chtěli by tady OH.
24. 03. 2009 | 16:25

Líný černý pes napsal(a):

Klid, olympiáda v ČR nebude, olympijský výbor nás nenajde na mapě ;)
24. 03. 2009 | 16:29

mathias napsal(a):

Plně s Vašim názorem suhlasím. Přidal bych k němu jen dvě poznámky. 1) Vaše podivení se nad tím, jak moou naši politici něco prosazovat proti vůli většiny občanů je najivní. Copak nám vláda (ať už byla jakákoliv) nedokzala, že jí názory občanů absolutně ale absolutně nezajímají. Názor toho plebsu (jak se na jíném blogu vyjádřil Václav Klaus ml.) je všem těmhle lidem ukradený, žádné referendum nepomůže. 2) Pavel Bém a lidé v pozadí už do tohoto projektu naivestovial obrovské množství politického kapitálu. Ono je dost těžké přestvdčit alespoň pár jedinců, aby tleskali tomu, jak je stavební ma pořadatelská lobby okrádá. I když jak se ukázalo na příkladu Luberce, u nás to zas tak těžké není.
24. 03. 2009 | 16:29

ok napsal(a):

Pokud nejsou peníze na očkování proti tuberkulóze, nejsou peníze ani na olympiádu. Ta souvislost je doufám srozumitelná, pane Béme!
24. 03. 2009 | 16:29

mathias napsal(a):

Neo:

Zbožné přání, i když u nás už věřím všemu. Mohl byste mi, prosím, jen vyložit podrobněji jednu poznámku, které moc nerozumím: z Olympiády nebude mít užitek jen Praha, ale celá republika a převážně města kde se vybudují další sportoviště a infrastruktura.

Tady jsou otázky:
1) Jaký pospěch bude mít republika v době krize z megasportovišť, která budou navíc postavena a přefinancována stylem, jak tomu došlo v Liberci?

2) Vybudovat infrastrukturu spojenou s olympiádou by šlo i bez olympiády. I když při pohledu na to, jak například na krajích nejsou absolutně na nic peníze a jak i stavba blbé dálnice financované z peněz miisterstva, se táhne roky, je otázka, jestli by k nějakému budování vůbec došlo.
24. 03. 2009 | 16:34

Carlos V. napsal(a):

Neo :

Nevim, jaky uzitek bude mit z olympiady Praha, repsektive Prazaci.

Dopravni kolaps ?
Jednoucelova sportoviste, v budoucnosti k nicemu ?
Nekolik tydnu naprosteho chaosu ?
Infrastruktura postavena nikam ?

Olympiada je dobra pro sportovne, obchodniky a politiky ( zejmena pro ty politiky, kteri dokazi pro sebe ziskat neco z nakladu).

Pro Prazaky ne.
24. 03. 2009 | 17:12

Frant. lukeš napsal(a):

Plně se ztotožňuji a autorkou dopisu a jsem ochoten zúčastnit se případných aktivit. Myslím, že by bylo dobré uspořádat referendum o tom zda má ČR usilovat o přidělení letních OH u nás. Řeči o tom, že při budování sportovišť a infrastruktury získá cela republika jsou nesmyslné, protože se budou budovat nákladně sportoviště pro sporty, které u nás prakticka nikdo neprovozuje a infrastruktura (ať již dopravní nebo ubytování) by se musela budovat v rozsahu, který by nebyl prakticky využitelný, jak ukazují např. sportoviště a infrastruktura v Liberci, resp. Vesci. Např. hlavní stadion v Praze by mohl být smysluplně využit právě jen pro olympiádu a snad nejvýše pro mistrovství světa v lehké atletice. Kolikrát to ale u nás může být např. za sto let?
24. 03. 2009 | 17:15

návštěvník Řecka napsal(a):

dovolil bych si připomenout řeckou olympiádu - myslím že loňské nepokoje v Athénách byly způsobeny částečně ekonomickou situací do které se Řecko dostalo právě díky olympiádě
24. 03. 2009 | 17:22

inkoust napsal(a):

jsem téhož názoru, že pokud pražáci chtějí olympiádu, ať si ji zainvestují (ze svého) a příp. zisky si (v praze i) ponechají!
ve skutečnosti to bude o tom, že pražský průser zaplatíme (BOHUŽEL!) naprosto všichni, (bez ohledu na to, zda s olympiádou souhlasíme či nikoliv) = jako vždy: velký český bor.del! :-(((
24. 03. 2009 | 17:31

Martin napsal(a):

Kde na tu olympiadu vememe penize, kdyz je rozpocet odhadovan na -250MLD korun.

Jsem zasadne proti olympiade.
24. 03. 2009 | 17:31

Honza napsal(a):

Proč se vypsání referenda pojí jen s kandidaturou ČR/Prahy na r. 2020? To ještě ponechává otevřená vrátka pro další termíny, kdy finanční situace (a dopravní atd. atd.) nebude o mnoho růžovější a snad by to pomohlo i k zastavení analýz, ze kterých má (za miliony!) vyjít doporučení. O účelnosti vynaložených prostředků si snad může dělat iluze už jen mimino.
24. 03. 2009 | 17:32

Pražák napsal(a):

Hovnajs, olympiádu nechci, NIKDY, ABUDU SE ZA TO I BÍT! Zloděje a ksindl nepodporuju!
24. 03. 2009 | 17:34

Paterik napsal(a):

Jsem zvědav, zdali by pisatelka uznala olympiádu za legitimní, kdyby referendum řeklo ANO. Jestlipak by vyslyšela posvátný hlas lidu?
24. 03. 2009 | 17:39

Bronislav napsal(a):

Vždyť to je něco tak nereálného.
Jak vůbec došlo k tomu, že se o tom vůbec VEŘEJNĚ diskutuje?!
Bém je naprostý imbecil!
Příště až ve svém zlodějsko intelektuálském mozku vymyslí, další hovadinu bude se tomu věnovat zase tolik pozornosti!
Jistě!
Vždyť všichni mega zloději včetně něho se při myšlence na pořádání OH musí dostávat do nekončícího orgasmu. Celou tu haldu miliard by jako potkáni rozhrabali spletitými tunely. Dacanů a zlodějů je dnes jak potkánů a nikdo je nelikviduje!
24. 03. 2009 | 17:45

Bílá růže napsal(a):

Jsem jednoznačně pro! Tenhle megalomanský projekt je v dnešní době ekonomická sebevražda. A bylo by fajn aby Bém a spol vrátili finanční prostředky už vynaložené na tuhle hloupost.
24. 03. 2009 | 17:47

Martina napsal(a):

Jsem zásadně proti olympiádě. Praha nemá na úklid chodníků v jejím vlastnictví a má na pořádání olympiády, která prakticky nikde není zisková, natož v naší zkorumpované zemičce. Myslím si, že přístup pana Béma k olympiádě byl také jedním z důvodů jeho neúspěchu při volbě předsedy ODS. Referendum by mělo cenu pouze celorepublikově a to, že olympiádu zaplatí pražáci je utopie. Zaplatíme ji všichni z našich daní.
24. 03. 2009 | 17:48

blanka napsal(a):

Nechci v Praze olympiádu!!!
24. 03. 2009 | 18:03

Radek napsal(a):

Bohužel tyto fantasmagorické nápady pouze dokazují, že Praha je stát ve státě a její představitelé nemají na starosti nic jiného, než vymýšlet, jak utratit peníze, které si nezaslouží. Až bude mít hlavní město stejnou daňovou výtěžnost na obyvatele jako ostatní města v republice, přestanou zastupitelé vymýšlet pitomosti a začnou uvažovat, kde by ušetřili.
24. 03. 2009 | 18:05

fdvdfv napsal(a):

Vzdyt peticni akce k referendu tu uz pred rokem byla a magistrat to smetl... Neni lepsi soustredit se na jina temata?
24. 03. 2009 | 18:14

Tom napsal(a):

Číňany to stálo asi 43 000 000 000(miliard) dolarů,tady jako vždy dvojnásob.
Kde vezmou moře na jachting ?
Kdo pak tady bude 100 let jíst trávu ? Ti co tohle přežijí ?
Zvěrstvo.
24. 03. 2009 | 18:23

Ovčan XXL napsal(a):

Jaké osobnosti? určitě se jedná pouze o další zloděje a tuneláře, kteří doposud měly smůlu. Duševně zdravý člověk přece ví, že olympiáda v ČR (Praha je už vlastní stát?) je NESMYSL! není pro pana Béma někde místečko na Mount Blancu?
24. 03. 2009 | 18:32

Veronika Vendlov napsal(a):

Pateriku: Vyslyšela, vždyť proto máme v legislativě referendum, měli bychom ctít názor většiny i když není totožný s tím naším. To ale naši politici neumí - nejlěpe hlavně nediskutovat, pěkně všechno propašovat jednáními...je to pořád dokola.
veronika
24. 03. 2009 | 18:43

MA-FU napsal(a):

Paní Vendlová,to přece nemůže p.Bemovi projít.
24. 03. 2009 | 18:55

lubka napsal(a):

Mathias:
Přišel jsem pozdě a vy jste mě předešel.Přesně na to samé jsem se chtěl nea zeptat i já.
U něj je přání otcem myšlenky. To,co si myslí on,vydává za nezvratný fakt.
Já si myslím,že to z olympiádou nikdo v podstatě nemyslí vážně.Sice si nemyslím o urovni našich volených zástupců nic světoborného,ale k takovému hromadnému zblbnutí snad ani nemůže dojít.
Nebo jsem optimista?
24. 03. 2009 | 19:15

Pocestny napsal(a):

No, paní Veroniko, když tak hledím ve vedlejším wokně na ten manifest českého lidství v přímém přenosu mám chuť říci, že dříve či později ten velký stadion potřebovat budeme, třeba jako v Santiagu.... ale k tematu:

1. Budu mluvit jako profesionál v oboru:
-OH je věcný nesmysl, protože posloupnost věcí je v tomhle byznysu jasná a rigidní. Město, které s obrovskými problémy postavilo venue pro JEDEN (zimní) obor činnosti, které ještě nemělo čest
- ani s Final Event v jednotlivé disciplíně¨
- ani s kontinentálním či světovým finále jakéhokoliv multidisciplinárního rozměru
..které nemá v současnosti vybudováno NIC a

pouze může nabídnout jisté zkušenosti jako organizátor světových politických,

může na OH
ZA
Po
Me
Nout!

Tak bych doporučil modifikovat heslo, na kterém holáte surfovat na "obavách občanů" směrem k naprosto debilním nápadům jisté party marketingových XXX(nelze vyslovit)a volat:
"Pryč se starostou, kterej utrpěl výškovou nemoc a v horečkách blouzní, protože kdyby to tak náhodou nebylo, tak by to byla přízemní zlodějina..."

Já to drze otočím -
"Jakýkoliv kontinentální či světový final event ano, ale

poté, co začneme tím, že si opatříme magistrát a obvody těmi, kteří jsou toho schopni a pokud najdeme dost dobrovolníků, kteří to neuchopí "Pootraávsku" tedy jako "pražackýho betla na lidi", ale jako možnost prokázat jistou službu tím, co umíme všichni dobře a vy ženy české nejlépe - organizovat ty druhé...-)
24. 03. 2009 | 19:34

Pocestny napsal(a):

Ano, bavme se o jednom zásadním pilíři komunální a v jistém slova smyslu i globální národní politiky - o tom, jaké events tu chceme pořádat a co od nich očekáváme a co proto uděláme, aby nejméně potvrzovaly posici Prahy v první desítce evropských city destinací.

Bude potřeba se ovšem naopak uvolnit a soustředit, protože dle mého skromného mínění je v silách Prahy daleko více než je schopna dát dohromady naše drahá okolitost.

Region Praha + Středočesko = potenciál i pro OH, když se na tom bude tak dvacet let pracovat.
1. Tím, že se na to bude myslet při obnově sportovní infrastruktury, která se tak jako tak musí postavit. To nejlépe i s ministerstvem školství, protože to má v Praze ctvrt milionu potenciálních celoročních uživatelů v rámci tělocviku od základky po university, dva megakluby v komerčních "supersportech", tedy Spartu a Slávii, plus několik desítek meších klubů prvoligové úrovně a stovky lokálních zájmových sdružení ve všech olympijských sportech.

2. Tím, že se na to bude myslet v územním plánu, nezašmelí se pozemky do privátu a postaví se dostatek sportovišť, aby podání do výběrovky mohl někdo brát vážně, pohleďme, jak si povede Londýn, to bude, myslím velmi peprná záležitost, studnice pro i proti pro to konkrétní rozhodnutí ve chvíli, kdy rámec překročí přirozený rozměr potřeb velkoměsta.

Jsme daleko od bodu, kdy jen naše potřeby budou dostatečně saturovány na to, abychom na OH vůbec pomysleli
24. 03. 2009 | 19:35

todi napsal(a):

Úvahy o konání OH v Praze a zvláště pak z pohledu běžného občana obrovské částky vynaložené už teď za studie o tom, co by snad mohlo teoreticky někdy být, ale rozumní to nechtějí a zasvěcení vědí, že to stejně nikdy nebude, jsou jen dalším kamínkem do mozaiky arogance moci, která stojí jako hlavní příčina za výsledkem posledních voleb. Ti, kteří znají stav veřejných statků na české periferii geografické a zejména politické jsou zpupností naší vrcholné reprezentace stále více znechuceni. Zkuste se zeptat občana, který se dohrkal v Trabantu k domovu děravou silnicí (utobus k nim trefí jen jednou za den tam a zpět) kolem zavřené školy, obchodu a zdravotního střediska, má v kapse výpověď ze zaměstnání, několikrát do roka si musí nechat (či spíše měl by si nechat) vypráznit žumpu, jelikož obec na kanalizaci nemá a zdroje rozpočtu státu prý vyschly, vstup do zámeckého parku je uzavřen, protože hrozí zřícení budov a do barokního kostela zatéká, ,kterak důležité pro něho je, aby i Praha byla olympijská.
24. 03. 2009 | 19:37

marvin napsal(a):

Bém s Jančíkem to zmáknou, o tom vůbec nepochybujte ... a já jim fandim.. je to velká šance zbavit se všech našich pražských politiků, páč se včichni po olympiádě odstěhujou na Seychely..
24. 03. 2009 | 19:39

x-man napsal(a):

Mně nezajímá olympiada,ale např.spravené chodníky a vozovky.Je tu bordel,kam se člověk podívá,na nic nejsou peníze.Musí se řešit důležitější věci.Laskavě se držte při zemi.
24. 03. 2009 | 19:41

Pavel napsal(a):

To už tady bylo, podpisy se sháněly a nikam to nevedlo. Paní Vendlová je spojená se Starosty, kteří kandidují do EP, takže se tím chtějí jen zviditelnit. Je to jen plácnutí do vody, nikam to nepovede.
24. 03. 2009 | 20:09

vlk napsal(a):

Paní vendlová
můžete být v klidu. OH v dohledné době v Praze prostě nebude.
Důvody celkem přesně popsal Pocestný.
Víte, získat pořadatelství, i kdyby Bém tak dlouho já primš vydržela všechno měl po kupě, zejména letní OH není vůbec snadná záležitost.
A aby nominaci získal tak malý stát jako my, tak to by se rovnalo zázraku. jistě - můžete říci Řeckoa Athény.. jenže tenhle příměr nesedí. Oni to dostali jako připomínku prvních novodobých OH.Pokud pamatuji aktině olympiády pak Melbourne, Řím, Tokio, Mexico, Mnichov, Montreal, Moskva, Los Angeles,Barcelona Atlanta, Sydnei, Atheny, pekin , jsou jiný, rpostě jiný rozměr. Státu i města. A Helsinkyv 52? Vzpomínky na doby , kdy sport byl ještě čistý sport. Dnes je to čistý byznys. A tady je ČR malý hráč.A hlavně chudý. takže žádný strach. I bez petice.
24. 03. 2009 | 20:51

bigjirka napsal(a):

NE Olympiádě!
24. 03. 2009 | 20:51

Al Jouda napsal(a):

60 tisíc podpisů je brnkačka, to naši dobrovolní aktivisté hravě zvládnou. Já sám ochotně takový arch třeba na I.P. Pavlova ochotně podepíši. Jenom je smutné, že blbosti některých politiků - horolezců je třeba čelit tímto pracným způsobem !
24. 03. 2009 | 21:15

klient napsal(a):

Moc mě těší, že v krátké době mohu opět napsat upřímně "děvenko zlatá". Co se děje, že hned dvakrát za sebou mě dokážete nenadzdvihnout, ale napsat něco normálního? Je dobře, že o tom a takto smýšlíte. Jen i já mám obavu, že celá petice je akce jen účelová a jiný význam než zviditelnění někoho nemá. Ale kdyby napomohla neuskutečnění toho nesmyslu, budiž Vám díky.
24. 03. 2009 | 21:22

Medikolog napsal(a):

Do poloviny devadesátých let jsem myslel, že jsou určité hranice zvůle a arogance limitované morálkou. Po ztrátě všech iluzí jsem pochopil, jak špatně a naivně jsem chápal definici morálky. Je jí jakékoliv chování, konání či systém hodnot, které určitá komunita, či komunita mocných uvnitř jiné komunity, uznává za pro sebe výhodné. Tedy i lidožroutství, morálka assasinů, pirátů, terroristů, altruistů, humanistů, nájezdníků - to vše může být a je v různých společnostech morální. V rámci arcirozkrádání (privatizace) českého majetku ale vzniká snaha maskovat loupeže vznešenými úmysly. Ve středověku by se vybudovala poutní katedrála, quemadero (místo na upalování kacířů a čarodějnic), systém mýt a hospod... zavedla by se procesí a kšefty s odpustkami... a kamarádíčci z Církve svaté, stavebních hutí, dodavatelů všeho možného až po výrobce ostatků a svatých obrázků by měly zisky - z investic sedřených z poddaných. MS v Liberci byl takovýto modernější pokus, ale nevydařený. Poutní busines funguje po staletí, viz Lurdy, Řím, Mekku a jiná posvátní místa, kdežto Liberec je pouze investicí na jedno použití. Neměl původně stát žádné veřejné prostředky, byl to však dvoumiliardový tunel do peněz daňových poplatnků. Není na zdravotnictví, na infrastrukturu, ale na takovou zho..dilost se miliardy našly. Pro pár dní lyžařské slávy několika málo jedinců. Olympiáda je v dnešní době gigantický kšeft - ale ne pro hostitelskou zemi. Ta za tu "pochybnou čest" dělat bafuňářům z MOV křoví zaplatí náklady, zatímco zisky si MOV podrží. To nebude tunel, ale kosmická černá díra! Ovšem naši páni z vlád, magistrátů i radnic si za takřka 20 let zvykli platit za svá zviditelnění cizími penězi -penězi daňových poplatníků.Nechme olympiády velmocem, zastavme ty megalomany!
24. 03. 2009 | 22:39

honza-dc napsal(a):

Nechápu jak může o olympiádě rozhodovat magistrát. Proč třeba o výstavbě dalších bloků jaderné elektrárny nerozhoduje starosta obce Temelín?
Jinak pan Kasl se angažuje taky v akci "zelený chrchel". Co má za lubem, že se snaží tak zviditelnit? Nejspíš předvolební kampaň.
25. 03. 2009 | 00:31

Veronika Vendlov napsal(a):

Zdravím Vás Pocestný, v zásadě s Vámi souhlasím a souhlasím se všemi, kteří si myslí, že jsou letní OH v ČR naprostá hloupost. Co se týká wokna v pravo, asi všechno vymažu a bude klid, vždyť to může být prázdné okno, ne? Zpět k OH - já osobně doufám, že případné referendum s vyslovením NE OH v Praze, potažmo v ČR omezí výdaje do budoucna, které jsou s OH spojeny již nyní.
25. 03. 2009 | 01:04

Veronika Vendlov napsal(a):

Pavel: Ano, se starosty spolupracuji. Ano, kandidují do EP. Ne, není to plácnutí do vody.
25. 03. 2009 | 01:05

Veronika Vendlov napsal(a):

Kliente, zdravím! :) Každá činnost, bude zřejmě nyní považována za předvolební kampaň do EP. Už jsem se nad to povznesla. Navíc je jen na lidech, koho zvolí, ne? Já si hlavně přeji, aby bylo černé na bílém 60 000 podpisů. Je to pracná cesta, přesně jak uvedl Al Jouda, ale těžko nalezneme jinou.

Včera na mne padala divná tíseň. Odolena Voda nyní žije jiným tématem - také oblíbeným - letištěm - o kterém je údajně navzdory občanským protestům a nesouhlasnými rozhodnutími zastupitelstev, stejně dávno rozhodnuto.

Uvědomila jsem si, že přesně to, poddat se tísni, dělat nesmím. Dnešní, vlastně včerejší vyslovení nedůvěry vládě, mne vlastně nepřekvapilo. Takže nás asi opravdu čeká v ČR volební maraton (EP, PSP ČR) a 2010 řádný komunál. A taky nás čeká divná doba dalšího a dalšího zadlužování budoucích generací pod tlakem strachu z hospodářské krize. Přitom já mám stále pocit, že se špatně nemáme...že bylo a může být hůř.
Dobrou noc,
veronika
PS. Doufám, že Vám nedlužím nějakou odpověď na e-mail? Pokud ano, napravím to! :)
25. 03. 2009 | 01:24

Jan Vaculík napsal(a):

Myslím,
že referendum v této věci je zbytečné.
Bůhví jak by dopadlo.
Stačí prostě říct NE.
25. 03. 2009 | 01:27

Veronika Vendlov napsal(a):

Vlku, zdravím! No ok, tedy OH nebude, ale proč do PR a přípravy Magistrát hlm m. Prahy investuje poměrně velké finanční prostředky? To by také mělo skončit. Máme tolik jiných starostí, myslím si. Dobrou noc. veronika
25. 03. 2009 | 01:30

Veronika Vendlov napsal(a):

Pane Vaculíku a komu to NE řeknete, půjdete za panem primátorem? Nebo si v rámci jednání zast. hl.m.Prahy počkáte a veřejnou diskusi a hlasitě řeknete NE? Výsledku referenda bych se nabála. Je dobré vědět, na čem jsme, ne? A pokud Pražané řeknou ANO, pak nechť je to akce Prahy. Proč bychom do této akce měli jako daňoví poplatníci zbytku země, přispívat? Tohle všechno si snad naštěstí uvědomuje větší část lidí a liberecký šampionát je v tom jen utvrdil. Tedy dozfám.
25. 03. 2009 | 01:35

Veronika Vendlov napsal(a):

honza-dc: Co má Jan Kasl za lubem, to nevím, ale můžu se ho na to zeptat. :)
25. 03. 2009 | 01:37

Veronika Vendlov napsal(a):

Všem díky za komentáře.
25. 03. 2009 | 01:42

vlk napsal(a):

Paní Vendlová,
OH nebude, ale PR poběží na plné pecky. To je totiž jiná kategorie!
To je klasické spojení příjemného z užitečným.
Bém je neustále vidět v aktivitě, která je zejména mladším docela sympatická, ale zejména PR stojí peníze a poměrně dost. A jak taková PR kampaň vypadá finančně v praxi si asi nemusíme vykládat.
Navíc - blíží se nám kvapem komunální volby. při těch posledních na mne Bém jukal doslova z každého kandelábru. To samozřejmě stojí peníze, velké peníze.... Jste čistá duše, ale možná i tak uhodnete, co může zlovolně podezřívavého asi tak napadnout.
25. 03. 2009 | 07:03

veronika vendlova napsal(a):

Jojo Vlku, smutná realita. Ale zájem o Olympiádu, referendum a další dění si alespoň na Magistrát trošku víc posvítí, co myslíte? A pan Bém na nás bude jukat odevšad tak jako tak... :)A k té čisté duši: Víte, že si to řada lidí nemyslí, jsem prý stejná jako ostatní. Tak já Vám nevím... :)
Pěkný den!
25. 03. 2009 | 07:19

bigjirka napsal(a):

Obávám se, že si nikdo na nic neposvítí. Pokud jde o něco, co potřebují všichni, řvou na sebe v parlamentu. Ale když jde o nějaké šméčko, domluví se všechny strany hladce. Chce to změnu, ale nevím jakou. Lumpy za mříže?
25. 03. 2009 | 08:18

Pocestny napsal(a):

No, paní Veroniko, pokud se snažíte kandidovat za Odolenu do EP tím, že budete proti OH, tak přesně konáte dle toho mustru, který tu napadám.

Ono ne prostě bez toho, aby jeden byl PRO něco a jen byl proti něčemu, se nikam kandidovat nedá, to je ztráta času pro vás i pro vaše voliče.
25. 03. 2009 | 08:47

Karel napsal(a):

MOV ví co dělá a v životě olympiádu do Prahy nepřidělí, dokonce ani zimní, jak by jistě Kateřina chtěla.
Ale Bém ví, jak i na přípravných studiích rozdat kamarádům stamiliony.A o to jde.
25. 03. 2009 | 08:49

Ben napsal(a):

Tak prostě říkám NE.

To jsem zvědav, jestli to bude stačit :-)
25. 03. 2009 | 08:49

jarek napsal(a):

Jsem presvedcen , ze kazdy narod , ktery usporada olympiadu musi byt na sebe hrdy a musi to byt snem kazdeho obcana. Mnohokrat jsme si dokazali , ze UMIME poradat spickove sportovni uidalosti vcetne televiznich prenosu. A penize ,ty se vzdycky najdou.T.j. statni prostredky,soukrome a sbirky od obyvatel. Ale vam jde asi jen o ten svuj zvanec,takze je veskera diskuse na nic.
25. 03. 2009 | 08:59

Jarek napsal(a):

A referendum ?Nesmysl. Kolik by asi prislo lidi?60 procent/to maximalne/.40 Proti a 20Pro. To znamena ,ze 40 je to jedno a 20 je pro .Secteno a podtrzeno vetsina je PRO !!!
25. 03. 2009 | 09:15

veronika vendlova napsal(a):

Pocestný: Odolena Voda je místo kde 5 let žiju a v minulém komunále jsme tam postavili kandidátku, která má jen jednoho, ale poměrně čilého mladého zastupitele. Já do EP nekandiduju, myslím, že na to fakt nemám, chybí mi zkušenosti, možná osobní rozvaha a hlavně umět česky a anglicky nesatčí...atd.

Do EP ale kandidují Starostové a nezávislí - nyní celostátní hnutí, to ano. A já jsem na nějaký miniúvazek tajemnicí 4 středočeských zastupitelů. To je také pravda. A protože starostové uspěli ve 4 krajích, mj. i v Libereckém, pak logicky vím, že včera byla tiskovka.

Ale BEZ ohledu na to, co se děje v Odoleně Vodě, bez ohledu na to, co si myslí Starostové, nebo Jan Kasl, prostě nechci, aby v tom našem českém kourupčním marasmu konaly OH. Tak to wokno nečetěte, prostě to berte jako občanský názor, který mohu mít na Olympiádu, pád vlády, reformy a nebo třeba sociálně vyloučené.

Rozhodně nezaložím ruce do klína, i když by to bylo mnohem snazší.
25. 03. 2009 | 09:22

veronika vendlova napsal(a):

Ano Jarku, jde mi jen o ten žvanec, ale nevím, jestli mám dneska na jablko, nebo si můžu dát i chleba s máslem... :)
25. 03. 2009 | 09:24

Jarek napsal(a):

Typicka reakce pocesku-vytrzeno z kontextu.Myslim ,ze jsem hlavne napsal seriozne vse co si o tematu myslim.
25. 03. 2009 | 09:38

neo napsal(a):

Proč mám pocit, že Vám ani tak nejde o referendum jako spíše o to, že neziskovky nedostávají moc bakšiše a o OH se uvažuje ?
25. 03. 2009 | 09:42

veronika vendlová napsal(a):

neo: to je špatný pocit, s nevládkama tohle myslím nic společného nemá. A nevládky budou dle mého názoru dostávat čím dál méně financí. Možná ale ne, pan Paroubek mi před časem slíbil, že na ně bude myslet. :) Takže pokud vše dopadne tak, jak odhaduji a stane se premiérem, určité šance tu možná jsou. Byla bych ale raději radši, kdyby se v budoucích volbách do PSP probrali pravicoví voliči a trochu se zmobilizovali. To by mi udělalo radost.
25. 03. 2009 | 10:10

veronika vendlova napsal(a):

Jarku, já jsem to trochu zlehčila, nezapoměňte, že jde o mé názory, ne o názory nějakých politických stran. Tak se hned enčertěte. :)
25. 03. 2009 | 10:11

veronika vendlova napsal(a):

oprava: nečertěte :)
25. 03. 2009 | 10:12

neo napsal(a):

Pan Paroubek myslí na každého, všemby přidával a přidával, ale zapomíná kde na to vezme:)

Jinak referendum není od věci, ale opakuji, celorepublikové a nejen pražské.
25. 03. 2009 | 10:28

veronika vendlova napsal(a):

Právě, toho se u CSSD bojím nejvíce, že pod pláštíkem hrozby ze světové hosp. krize začnou pomáhat i tam, kde to opravdu není třeba. Celorepublikové referendum by samozřejmě bylo lepší. Promyslím to, ale musím kouknout do zákona o referendu a na to teď nemám ani minutu. Mám dojem, že jsem ale už zaslechla, pana primátora o celorep. referendu mluvit...ale kdy to jen bylo...
vv
25. 03. 2009 | 10:54

veronika vendlova napsal(a):

Neo, nedalo mi to, ale ten blog to je žrout času...nicméně zapátrala jsem a vzpomněla jsem si, že pred rokem byla opravdu petice za celonár. ref. k olympiádě. Aktivně ji řešila a podávala ma magoš hl. m.Prahy Jana Hybášková, nemýlím-li se. Zastupotelstvi ji smetlo ze stolu. Zde je něco k historii: http://www.denik.cz/z_domov... a http://www.denik.cz/z_domov...
A něco novějšího: http://zpravy.idnes.cz/prah...

A letím, zavírám oči, na diskusi se dostanu někdy v noci...

Díky za komentáře!
25. 03. 2009 | 11:09

fdf napsal(a):

<a href="http://www.bootsluxury.com/...">UGG Classic Short</a>
<a href="http://www.bootsluxury.com/...">UGG Classic Tall</a>
<a href="http://www.christianloubout...">yves saint laurent</a>
<a href="http://www.handbagcom.com/">replica handbags</a>
<a href="http://www.bootsluxury.com/">ugg boots</a>
<a href="http://www.handbagcom.com/l...">loewe handbags</a>
<a href="http://www.christianloubout...">christian louboutin</a>
<a href="http://www.christianloubout...">jimmy choo shoes</a>
09. 09. 2009 | 04:53

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy