Bojkot Izraele
Prodejnu supermarketu Carrefour v pařížském předměstí Aulnay-sous-Bois v sobotu odpoledne 7. března na několik hodin okupovala asi padesátka demonstrantů v zelených tričkách s nápisy „Boycott Israel“ a „Palestine vivera“. Důvodem demonstrace bylo, že Carrefour i přes jejich dřívější stížnosti prodává izraelské výrobky, které jsou z „uloupených, okupovaných, kolonizovaných území“ a měly by být označovány za „palestinské“.
Demonstranti chodili od regálu k regálu, vyndávali z nich a odváželi izraelské ovoce, džusy, kosmetiku, přípravky pro děti. S výkřiky: „Zabíjejí děti a pak nám zde prodávají přípravky pro děti! Kradou území a pak z něho prodávají v Carrefouru. Je to uloupené Palestincům, na palestinské půdě, s palestinskou vodou. Ostuda Francie.“
Před vyhozením každého výrobku pronášeli působivou řeč s refrénem: „A my je budeme kupovat?“ se sborovou odpovědí „Nebudeme!“
“L´Oréal si v Izraeli staví továrny a chlubí se v obchodní komoře, že má v Izraeli nejlepší zákaznickou základnu. Palestinské ženy samozřejmě nedbají na krásu, dbají na to, jak nakrmit svoje děti. A my je budeme kupovat? Nebudeme! Tyto klementinky z Jaffy, to jsou bomby na ničení domů, škol a mešit. A my je budeme kupovat? Nebudeme! Máme právo nepřispívat k masakru palestinského lidu! Dnes jsme všichni Palestinci! Bojkot! Bojkot! Bojkot!“
Plenili regál po regálu, s doprovodným varováním firmám, které „podporují tyto válečné zločince“: „Do smetí s vámi. Vy všichni, kdo podporujete Izrael, dívejte se, co vás čeká. My tyto výrobky zde nechceme. Toto je Francie a my jsme tady doma! A Carrefour, toto je naše poslední varování!“
Personál se zjevně neodvážil zavolat policii, zákazníci demonstraci mlčky sledovali a tu a tam si některý přihodil:
„Jižní Afrika ze začala otřásat, jakmile všechny země začaly bojkotovat její výrobky, takže to, co děláte, já to vidím jako dobré“.
Podobná demonstrace se opakovala o týden později v pařížském předměstí St. Denis. Z obou byly donedávna na několika internetových stránkách k dispozici videozáznamy, které jedna stránka po druhé stáhly s vysvětlením, že “toto video bylo odstraněno vzhledem k porušení podmínek používání“. Demonstrace pořádalo sdružení několika anti-izraelských organizací včetně jedné židovské jménem Réseau International des Juifs Antisionistes, čili mezinárodní síť antisionistických Židů.
Bojkot izraelských výrobků jako součást celosvětové kampaně za delegitimizaci a izolaci Izraele nabírá zjevně nových rozměrů. Carrefour je jedna z mnoha desítek mezinárodních „sionistických“ firem, které mají bojkotovat pravověrní muslimové a kritici Izraele. Nejaktivnější kampaň se vede proti izraelské textilce Delta Galil, třebaže je to jedna z mála izraelských firem, která má výrobny a poskytuje zaměstnání lidem v islámských zemích jako Egypt, Jordánsko a Turecko.
Zde je několik dalších, těch nejznámějších, z islámské internetové „Boycott Israel Campaign“:
Hugo Boss. Calvin Klein. Buitoni. Coca-cola. Danone. Clinique. Disney. Perrier. Helena Rubinstein. Lancôme. Giorgio Armani. Tschibo. Kleenex. Maggi. Marks & Spencer. Nestlé. Tommy Hilfiger. Kit Kat. Vittel. Wonderbra. Johnson & Johnson. Revlon. Huggies. Kimberley-Clarke. Fanta. Sprite. Schweppes. Lilt. Sunkist. Kia Ora. IBM. CNN. Sky. Nokia. McDonalds. Starbucks.
Starbucks si nedávno vysloužil znamenitou anekdotu v egyptské televizi, kde 25. ledna imám Safwat Higazi vyzval k zavření jeho kaváren v arabském a islámském světě a poučil své diváky takto:
„Ta dívka s korunou na hlavě v logu Starbucksu je židovská královna Ester. Její koruna je královská koruna Perské říše, kterou získala sňatkem s králem Xerxesem, a to podvodem, který vymyslel její strýček padouch Mordechaj. A my teď kupujeme její výrobky.“
Ta anekdota spočívá v tomto faktu: Dívka na logu Starbucku (podívejme se na ni zblízka) má místo nohou ploutve a je to siréna z řecké mytologie. Starbuck byl pověrčivý námořník na lodi Pequod v Melvillově románu Moby Dick. Kavárenský řetězec je pojmenovaný po něm.
Ale to je jen podružný detail v obrovském celosvětovém sionistockém spiknutí proti islámskému světu, které vymysleli „sionští mudrci“ ve svých Protokolech sepsaných ve Švýcarsku v roce 1897. Poučila egyptské televizní diváky 15. ledna další egyptská televizní hvězda imám Salama Abd al-Kawi.
„Na tomto černém kongresu sestavili tyto černé protokoly, aby zničili arabský národ, vyplenili jeho zdroje a zničili jeho mládež. Tato spiknutí byla tehdy vypracovaná a dnes se provádějí. Jedním z nich, vycházejícím z jejich černé nenávisti, je ovládnout celou globální ekonomiku, přimáčknout svět pod svůj palec. Tak vytvořili obrovské firmy, které jako pavouci rozestírají sítě do celého světa. Hlavním cílem těchto firem je vymýtit islámskou identitu.“
Které že to firmy jsou? Inu všechny ty, jejichž výrobky se nacházejí v muslimských domovech. Prací prostředky Ariel, Tide a Persil - produkty sionistických firem. Coca-cola, Pepsi, Seven Up, Miranda, Fania, téměř všechny karbonované nápoje jsou výrobky sionisticko-americké. Řetězce mezinárodních restaurací, „které tak ráda navštěvuje muslimská mládež a jejichž kasy se plní muslimskými penězi“:
„McDonalds je židovsko-sionistický, Kentucky Fried Chicken je židovsko-sionistický, Little Caesar, Pizza Hut, Domino´s Pizza, Burger King... A pozor, te´d je tu ještě nový typ kávy... toto všechno jsou čisté sionistické produkty, obzvlášť co je známé jako Starbucks, známá káva, sionistická.“
Tak skvělou bezplatnou reklamu si McDonalds ani Starbucks snad ani nezaslouží. Ještě by do nich mohla přilákat i vytříbené pravicové labužníky a milovníky italské kávy.
The Protocols of the Drinkers of Coffee
SUNDAY, 15TH MARCH 2009
Egypt, let us not forget, is a ‘moderate’ Arab state that has a peace agreement with Israel. It is nevertheless a major source of barking-mad Jewish demonisation in the Arab world. Here is Egyptian Cleric Salama Abd Al-Qawi warning Muslims against the Protocols of the Elders of Zion – the notorious Czarist forged claim that the Jews covertly rule the world -- and many US companies :
They [the Jews]began conspiring to annihilate the Islamic and Arab nation, to plunder its resources, and to destroy its youth. Regretfully, the plots they hatched are being implemented today in detail. One of their conspiracies, which stemmed from their black hatred, was to gain control over the entire global economy, bringing the world under their thumb. So they founded huge companies, which, like spiders, send their webs all over the world. The main goal of these companies was to erase Islamic identity.
... Many basic products, which may be found in many Muslim households, like the Ariel, Tide, and Persil laundry detergents, are made by Zionist companies. The Coca Cola and Pepsi companies and all their products – Seven Up, Miranda, Fania, and all these products, all the carbonated beverages, with very few exceptions that don't bear mention... Almost all the carbonated beverages are Zionist-American products.
[...] Some restaurants, I'm sad to say, are teeming with Muslim youth, and their safes are full of the money of Muslims... McDonalds is Jewish-Zionist, Kentucky Fried Chicken is Jewish-Zionist, Little Caesar, Pizza Hut, Domino's Pizza, Burger King... By the way, all these products, which I have mentioned... In addition, there is a new type of coffee these days... All these are pure Zionist products, especially what is known as Starbucks, the well-known coffee. It is Zionist.
Ah yes, Starbucks: home of the Zionist genocidal apartheid bean. In January, Egyptian Cleric Safwat Higazi brought viewers of al Nas TV urgent news about the Starbucks logo:
Has any of you ever wondered who this woman with a crown on her head is? Why do we boycott Starbucks? ... The girl on the Starbucks logo is Queen Esther. Do you know who Queen Esther was and what the crown on her head means? This is the crown of the Persian Kingdom. This queen is the queen of the Jews. She is mentioned in the Torah, in the Book of Esther. The girl you see is Esther, the queen of the Jews in Persia...
Can you believe that in Mecca, Al-Madina, Cairo, Damascus, Kuwait, and all over the Islamic world, hangs the picture of beautiful Queen Esther, with a crown on her head, and we buy her products.[...]We want Starbucks to be shut down throughout the Arab and Islamic world. We want it to be shut down in Mecca and in Al-Madina. I implore King Abdallah bin Abd Al-‘Aziz, the Custodian of the Two Holy Mosques: It is inconceivable that in Mecca and Al-Madina, there will be a picture of Queen Esther, the queen of the Jews.
As anyone can see, however, the female figure in the Starbucks logo (pictured above) has two fish tails. This is a clue that she is not Esther, queen of the Jews in Persia. She is instead a twin-tailed siren of Greek mythology. This is because the company is apparently named in part after Starbuck, Captain Ahab’s first mate in the book Moby Dick.
What we are up against within the Islamic world is quite simply a wholesale negation of reason; nothing less.
Egyptian Cleric Salama Abd Al-Qawi Warns Muslims against the Protocols of the Elders of Zion and Many US Companies
Following are excerpts from a speech delivered by Egyptian cleric Salama Abd Al-Qawi which aired on Al-Rahma TV on January 15, 2009.
Salama Abd Al-Qawi: Read, if you will, that black book, in which they included those Protocols of the Elders of Zion. They composed these black protocols themselves, in order to destroy the inner power of our nation. They composed these protocols in 1897 in Switzerland, in their black congress, which brought together all the Elders of Zion. They began conspiring to annihilate the Islamic and Arab nation, to plunder its resources, and to destroy its youth. Regretfully, the plots they hatched are being implemented today in detail.
One of their conspiracies, which stemmed from their black hatred, was to gain control over the entire global economy, bringing the world under their thumb. So they founded huge companies, which, like spiders, send their webs all over the world. The main goal of these companies was to erase Islamic identity.
[...]
[The Jews] say that God – or rather, god as they define it – divided the week into six days. Two days He allocated for creatures and people. For two days, He sat and played with a whale. For the remaining two days, He sat in the company of Eve, who came to Him in her most splendid beauty and whatever... It's inconceivable that anyone with a grain of reason would say such things.
[...]
They say that later, when the Holocaust took place, God was angry. Right. When the Holocaust took place, God was angry, and He stopped playing with the whale, and stopped seeing Eve, who would come to Him in her most splendid beauty. These are the things they believe about God.
[...]
Many basic products, which may be found in many Muslim households, like the Ariel, Tide, and Persil laundry detergents, are made by Zionist companies. The Coca Cola and Pepsi companies and all their products – Seven Up, Miranda, Fanta, and all these products, all the carbonated beverages, with very few exceptions that don't bear mention... Almost all the carbonated beverages are Zionist-American products.
[...]
Some restaurants, I'm sad to say, are teeming with Muslim youth, and their safes are full of the money of Muslims... McDonalds is Jewish-Zionist, Kentucky Fried Chicken is Jewish-Zionist, Little Caesar, Pizza Hut, Domino's Pizza, Burger King... By the way, all these products, which I have mentioned... In addition, there is a new type of coffee these days... All these are pure Zionist products, especially what is known as Starbucks, the well-known coffee. It is Zionist.
Vyšlo v týdeníku Euro
Demonstranti chodili od regálu k regálu, vyndávali z nich a odváželi izraelské ovoce, džusy, kosmetiku, přípravky pro děti. S výkřiky: „Zabíjejí děti a pak nám zde prodávají přípravky pro děti! Kradou území a pak z něho prodávají v Carrefouru. Je to uloupené Palestincům, na palestinské půdě, s palestinskou vodou. Ostuda Francie.“
Před vyhozením každého výrobku pronášeli působivou řeč s refrénem: „A my je budeme kupovat?“ se sborovou odpovědí „Nebudeme!“
“L´Oréal si v Izraeli staví továrny a chlubí se v obchodní komoře, že má v Izraeli nejlepší zákaznickou základnu. Palestinské ženy samozřejmě nedbají na krásu, dbají na to, jak nakrmit svoje děti. A my je budeme kupovat? Nebudeme! Tyto klementinky z Jaffy, to jsou bomby na ničení domů, škol a mešit. A my je budeme kupovat? Nebudeme! Máme právo nepřispívat k masakru palestinského lidu! Dnes jsme všichni Palestinci! Bojkot! Bojkot! Bojkot!“
Plenili regál po regálu, s doprovodným varováním firmám, které „podporují tyto válečné zločince“: „Do smetí s vámi. Vy všichni, kdo podporujete Izrael, dívejte se, co vás čeká. My tyto výrobky zde nechceme. Toto je Francie a my jsme tady doma! A Carrefour, toto je naše poslední varování!“
Personál se zjevně neodvážil zavolat policii, zákazníci demonstraci mlčky sledovali a tu a tam si některý přihodil:
„Jižní Afrika ze začala otřásat, jakmile všechny země začaly bojkotovat její výrobky, takže to, co děláte, já to vidím jako dobré“.
Podobná demonstrace se opakovala o týden později v pařížském předměstí St. Denis. Z obou byly donedávna na několika internetových stránkách k dispozici videozáznamy, které jedna stránka po druhé stáhly s vysvětlením, že “toto video bylo odstraněno vzhledem k porušení podmínek používání“. Demonstrace pořádalo sdružení několika anti-izraelských organizací včetně jedné židovské jménem Réseau International des Juifs Antisionistes, čili mezinárodní síť antisionistických Židů.
Bojkot izraelských výrobků jako součást celosvětové kampaně za delegitimizaci a izolaci Izraele nabírá zjevně nových rozměrů. Carrefour je jedna z mnoha desítek mezinárodních „sionistických“ firem, které mají bojkotovat pravověrní muslimové a kritici Izraele. Nejaktivnější kampaň se vede proti izraelské textilce Delta Galil, třebaže je to jedna z mála izraelských firem, která má výrobny a poskytuje zaměstnání lidem v islámských zemích jako Egypt, Jordánsko a Turecko.
Zde je několik dalších, těch nejznámějších, z islámské internetové „Boycott Israel Campaign“:
Hugo Boss. Calvin Klein. Buitoni. Coca-cola. Danone. Clinique. Disney. Perrier. Helena Rubinstein. Lancôme. Giorgio Armani. Tschibo. Kleenex. Maggi. Marks & Spencer. Nestlé. Tommy Hilfiger. Kit Kat. Vittel. Wonderbra. Johnson & Johnson. Revlon. Huggies. Kimberley-Clarke. Fanta. Sprite. Schweppes. Lilt. Sunkist. Kia Ora. IBM. CNN. Sky. Nokia. McDonalds. Starbucks.
Starbucks si nedávno vysloužil znamenitou anekdotu v egyptské televizi, kde 25. ledna imám Safwat Higazi vyzval k zavření jeho kaváren v arabském a islámském světě a poučil své diváky takto:
„Ta dívka s korunou na hlavě v logu Starbucksu je židovská královna Ester. Její koruna je královská koruna Perské říše, kterou získala sňatkem s králem Xerxesem, a to podvodem, který vymyslel její strýček padouch Mordechaj. A my teď kupujeme její výrobky.“
Ta anekdota spočívá v tomto faktu: Dívka na logu Starbucku (podívejme se na ni zblízka) má místo nohou ploutve a je to siréna z řecké mytologie. Starbuck byl pověrčivý námořník na lodi Pequod v Melvillově románu Moby Dick. Kavárenský řetězec je pojmenovaný po něm.
Ale to je jen podružný detail v obrovském celosvětovém sionistockém spiknutí proti islámskému světu, které vymysleli „sionští mudrci“ ve svých Protokolech sepsaných ve Švýcarsku v roce 1897. Poučila egyptské televizní diváky 15. ledna další egyptská televizní hvězda imám Salama Abd al-Kawi.
„Na tomto černém kongresu sestavili tyto černé protokoly, aby zničili arabský národ, vyplenili jeho zdroje a zničili jeho mládež. Tato spiknutí byla tehdy vypracovaná a dnes se provádějí. Jedním z nich, vycházejícím z jejich černé nenávisti, je ovládnout celou globální ekonomiku, přimáčknout svět pod svůj palec. Tak vytvořili obrovské firmy, které jako pavouci rozestírají sítě do celého světa. Hlavním cílem těchto firem je vymýtit islámskou identitu.“
Které že to firmy jsou? Inu všechny ty, jejichž výrobky se nacházejí v muslimských domovech. Prací prostředky Ariel, Tide a Persil - produkty sionistických firem. Coca-cola, Pepsi, Seven Up, Miranda, Fania, téměř všechny karbonované nápoje jsou výrobky sionisticko-americké. Řetězce mezinárodních restaurací, „které tak ráda navštěvuje muslimská mládež a jejichž kasy se plní muslimskými penězi“:
„McDonalds je židovsko-sionistický, Kentucky Fried Chicken je židovsko-sionistický, Little Caesar, Pizza Hut, Domino´s Pizza, Burger King... A pozor, te´d je tu ještě nový typ kávy... toto všechno jsou čisté sionistické produkty, obzvlášť co je známé jako Starbucks, známá káva, sionistická.“
Tak skvělou bezplatnou reklamu si McDonalds ani Starbucks snad ani nezaslouží. Ještě by do nich mohla přilákat i vytříbené pravicové labužníky a milovníky italské kávy.
The Protocols of the Drinkers of Coffee
SUNDAY, 15TH MARCH 2009
Egypt, let us not forget, is a ‘moderate’ Arab state that has a peace agreement with Israel. It is nevertheless a major source of barking-mad Jewish demonisation in the Arab world. Here is Egyptian Cleric Salama Abd Al-Qawi warning Muslims against the Protocols of the Elders of Zion – the notorious Czarist forged claim that the Jews covertly rule the world -- and many US companies :
They [the Jews]began conspiring to annihilate the Islamic and Arab nation, to plunder its resources, and to destroy its youth. Regretfully, the plots they hatched are being implemented today in detail. One of their conspiracies, which stemmed from their black hatred, was to gain control over the entire global economy, bringing the world under their thumb. So they founded huge companies, which, like spiders, send their webs all over the world. The main goal of these companies was to erase Islamic identity.
... Many basic products, which may be found in many Muslim households, like the Ariel, Tide, and Persil laundry detergents, are made by Zionist companies. The Coca Cola and Pepsi companies and all their products – Seven Up, Miranda, Fania, and all these products, all the carbonated beverages, with very few exceptions that don't bear mention... Almost all the carbonated beverages are Zionist-American products.
[...] Some restaurants, I'm sad to say, are teeming with Muslim youth, and their safes are full of the money of Muslims... McDonalds is Jewish-Zionist, Kentucky Fried Chicken is Jewish-Zionist, Little Caesar, Pizza Hut, Domino's Pizza, Burger King... By the way, all these products, which I have mentioned... In addition, there is a new type of coffee these days... All these are pure Zionist products, especially what is known as Starbucks, the well-known coffee. It is Zionist.
Ah yes, Starbucks: home of the Zionist genocidal apartheid bean. In January, Egyptian Cleric Safwat Higazi brought viewers of al Nas TV urgent news about the Starbucks logo:
Has any of you ever wondered who this woman with a crown on her head is? Why do we boycott Starbucks? ... The girl on the Starbucks logo is Queen Esther. Do you know who Queen Esther was and what the crown on her head means? This is the crown of the Persian Kingdom. This queen is the queen of the Jews. She is mentioned in the Torah, in the Book of Esther. The girl you see is Esther, the queen of the Jews in Persia...
Can you believe that in Mecca, Al-Madina, Cairo, Damascus, Kuwait, and all over the Islamic world, hangs the picture of beautiful Queen Esther, with a crown on her head, and we buy her products.[...]We want Starbucks to be shut down throughout the Arab and Islamic world. We want it to be shut down in Mecca and in Al-Madina. I implore King Abdallah bin Abd Al-‘Aziz, the Custodian of the Two Holy Mosques: It is inconceivable that in Mecca and Al-Madina, there will be a picture of Queen Esther, the queen of the Jews.
As anyone can see, however, the female figure in the Starbucks logo (pictured above) has two fish tails. This is a clue that she is not Esther, queen of the Jews in Persia. She is instead a twin-tailed siren of Greek mythology. This is because the company is apparently named in part after Starbuck, Captain Ahab’s first mate in the book Moby Dick.
What we are up against within the Islamic world is quite simply a wholesale negation of reason; nothing less.
Egyptian Cleric Salama Abd Al-Qawi Warns Muslims against the Protocols of the Elders of Zion and Many US Companies
Following are excerpts from a speech delivered by Egyptian cleric Salama Abd Al-Qawi which aired on Al-Rahma TV on January 15, 2009.
Salama Abd Al-Qawi: Read, if you will, that black book, in which they included those Protocols of the Elders of Zion. They composed these black protocols themselves, in order to destroy the inner power of our nation. They composed these protocols in 1897 in Switzerland, in their black congress, which brought together all the Elders of Zion. They began conspiring to annihilate the Islamic and Arab nation, to plunder its resources, and to destroy its youth. Regretfully, the plots they hatched are being implemented today in detail.
One of their conspiracies, which stemmed from their black hatred, was to gain control over the entire global economy, bringing the world under their thumb. So they founded huge companies, which, like spiders, send their webs all over the world. The main goal of these companies was to erase Islamic identity.
[...]
[The Jews] say that God – or rather, god as they define it – divided the week into six days. Two days He allocated for creatures and people. For two days, He sat and played with a whale. For the remaining two days, He sat in the company of Eve, who came to Him in her most splendid beauty and whatever... It's inconceivable that anyone with a grain of reason would say such things.
[...]
They say that later, when the Holocaust took place, God was angry. Right. When the Holocaust took place, God was angry, and He stopped playing with the whale, and stopped seeing Eve, who would come to Him in her most splendid beauty. These are the things they believe about God.
[...]
Many basic products, which may be found in many Muslim households, like the Ariel, Tide, and Persil laundry detergents, are made by Zionist companies. The Coca Cola and Pepsi companies and all their products – Seven Up, Miranda, Fanta, and all these products, all the carbonated beverages, with very few exceptions that don't bear mention... Almost all the carbonated beverages are Zionist-American products.
[...]
Some restaurants, I'm sad to say, are teeming with Muslim youth, and their safes are full of the money of Muslims... McDonalds is Jewish-Zionist, Kentucky Fried Chicken is Jewish-Zionist, Little Caesar, Pizza Hut, Domino's Pizza, Burger King... By the way, all these products, which I have mentioned... In addition, there is a new type of coffee these days... All these are pure Zionist products, especially what is known as Starbucks, the well-known coffee. It is Zionist.
Vyšlo v týdeníku Euro