Premiér, který se neumí omluvit

31. 03. 2013 | 07:00
Přečteno 4641 krát
Bylo zajímavé, sledovat, jak se předseda vlády Petr Nečas v přímém přenosu na ČT24 definitivně distancoval od arogantního projektu karty sociálních systémů, proslulého pod názvem sKarta. Jakoby to byl projekt, který zdědil po nějaké cizí předchozí vládě, jakoby to byl krachující projekt někoho úplně jiného, který se odvážný současný premiér rozhodl konečně vyřešit. A aby nebyly opravdu žádné pochybnosti, předseda vlády ještě výslovně hodil veškerou odpovědnost na bývalého ministra práce a sociálních věcí. Tedy Drábka z koaliční TOP 09.

Jenže, věci se mají ve skutečnosti jinak. Drábek v tom vůbec není sám.

Projekt sKarty schválila a spustila Nečasova vláda. Věděla, že nemá širší sociální podporu. Věděla, že vyvolá protesty zejména zdravotně postižených.

Příslušné zákony jednotně schválili poslanci ODS a TOP 09, včetně poslance Nečase. Proti odporu ČSSD. Pak také přehlasovali Senát, který sKarty odmítl. A zamítli i všechny legislativní návrhy opozice na omezení či zrušení této nešťastné privatizace jedné ze základních funkcí státu.

Byl to Petr Nečas, kdo dlouhé měsíce držel ve funkci ministra Drábka, navzdory problémům s informačními systémy na úřadech práce, navzdory jeho experimentům na lidech s DONEZ či veřejnou službou. Premiér nemůže tvrdit, že o ničem nevěděl, opozice ho ve Sněmovně včas a jak se posléze ukázalo, i velmi prozíravě a přesně, varovala.

Premiér Nečas by se měl omluvit. Stovkám tisíc lidí, které stát nutil proti jejich vůli přebírat zbytečné platební karty. Rovněž tak stovkám zaměstnanců úřadů práce, kteří museli karty lidem vnucovat, protože jinak by je vyhodili z práce nebo jim sebrali prémie. Veřejnosti, která byla znechucována nekonečným seriálem dohadování o sKarty, jehož důvodem bylo vytrvalé úsilí pokud možno nepohřbít kšeft, který si kdysi kdosi domluvil s privátní bankou. Jenže máme premiéra, který se na nic z toho nepamatuje, pro nic nehlasoval a za nic nenese odpovědnost. Petr Nečas se zkrátka omluvit neumí.

Nezbývá tedy, než aby se omluvila alespoň ČSSD za skutečnost, že v roce 2010 nezískala ve volbách dostatek hlasů, aby zabránila vzniku této zcela neuvěřitelné vlády, která nemá v novodobých dějinách státu obdoby.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Ládik!!! napsal(a):

Bohušu, ty ses špatně vyspal. Tolik keců se dalo napsat jednou větou.
31. 03. 2013 | 07:13

Přidat komentář napsal(a):

Nezbývá než poukázat na stranu, která ještě nic nedokázala mimo salonního žvanění ať už šlo o Zemana, Špidlu, Grosse, Paroubka a nafoukaného Sobotku, který už nemá vůbec žádnou úroveň.
Pane Bože socani, co chcete dělat s takovýmhle prolhaným destruktorem, to uř i ten Paroubek je k jakémukoliv jednání alespoň "partner".
31. 03. 2013 | 07:14

au napsal(a):

No - tak ČSSD přebírala v roce 98 rozvrácenou zemi v krizi.
Dokázala nás z té krize dostat.
Dokázala to při nižším zadlužení a nižší nezaměstnanosti, než jaká je za dnešních vlád.
Rozjela 8 let trvající hospodářský růst.
Na konci osmi let její vlády, v roce 2006, jsme byli druhou nejrychleji bohatnoucí zemí v Evropě.
Dokázala rozumně privatizovat banky. Dokázala do ČR přitáhnout podniky, které dnes zaměstnávají 1/10 práceschopných obyvatel a na daních odvádějí 200 miliard Kč ročně.
Dokázala zrušit povinnou vojenskou službu a vstoupit do NATO.
Dokázala dohnat zpoždění legislativy, přijmout tisíce zákonů a nakonec slavnostně a bez problémů vstoupit do EU.
Dokázala snížit daně všem obyvatelům, podstatně zvýšit příjmy zaměstnanců, důchody a minimální mzdu.
Dokázala nepotřebnost zavádění školného, placení u lékaře a dalších poplatků.
ČSSD není dokonalá. Ale kéž by ostatní strany byly alespoň z poloviny tak úspěšné. Pak by se všem žilo lépe.
31. 03. 2013 | 07:37

Sosan napsal(a):

Au ty ses poranu v Lihovym dome pekne nalil , ze placas takovy komunisticky nesmysly.

Dluhoslave kdy vratis ukradene nahrady?
31. 03. 2013 | 07:52

vasja napsal(a):

Bohóši, ty si kraslice jak vyšitá.
Jen vymalovat.
31. 03. 2013 | 07:54

zemedelec napsal(a):

Pane Sobotka.
Za omluvu si nikdo nic nekoupí.
Pravicoví politik se nikdy nemýlí,tak se nemůže ani omlouvat.
Tady už jde o to kolik bylo zbytečně vyhozeno peněz a popřípadě kolik to ještě může stát.Jde i cílený záměr úplně s privatizovat stát.
31. 03. 2013 | 07:57

Drzá zrzka napsal(a):

Předseda, který se omluví za nevhodné vyjádření někoho jiného, i když onomu vyjádření před tím tleskal. :-)
31. 03. 2013 | 07:57

cesta do..... napsal(a):

Bohuslav ve svem Pyjamu.
http://ateo.cz/f/images/c/CestaDoPraveku.jpg
31. 03. 2013 | 08:01

Kvik Čong-Skunk napsal(a):

Bohuslave dojdi na kafe a pokec soudruhu.
31. 03. 2013 | 08:13

Honza napsal(a):

Bohuslave, MY, ČEŠTÍ OBČANÉ, na omluvy kohokoli z vás kašleme. MY chceme jedno: BĚŽTE TAM, KDE SLUNCE NESVÍTÍ. A to myslím doslova. Napsal bych to otevřeněji, ale nechci být smazán.
Nápověda: to místo není hrad ani sněmovna a není to ani ČR.
31. 03. 2013 | 08:31

Ládik!!! napsal(a):

Byl jsem chvíli lopatovat sníh - ale je to marné, je to marné, jtm... zafujané za 5 minut. Nevyjedu. Kéž bys už Bohušu poručil nejen větru, dešti, ale i sněhu.
31. 03. 2013 | 08:41

hujeroskeptický modrý pohůnek napsal(a):

Nejneschopnější premier a převlečený svazácký neobolševík s.Nečas je ostudou tohoto státu.
Tento pseudopravicový premier, stejně jako ten předešlý z jeho strany ods se ohání pravicovou konzervativností, prorodiným životem a přitom se obklopuje milenkou. Tohoto premiéra republiky nebolí to, že vetšina pracujících pracuje pod průměrnou mzdou, má hluboko do kapsy, je vydaný všanc exekutorům díky politice jeho pseudopravicové neobolševícké ods.
Arogantní a neschopná vláda s.Kalouska a s.Nečase spolu s jejich svazačkou Peake, již dávno nemá co ve vládních křeslech co pohledávat a to právě pro svou vlastní neuvěřitelnou neschopnost.
Věřme, že po levicovém prezidentu budeme mít i levicovou vládu, která vyžene nenasytné tunelářské zloděje od valu a rozjednaných tunelů.
Jak ostatně píše o něco víše p.au - ČSSD není dokonalou, ale žije se za vlád ČSSD líp a byly za vámi vždy výsledky.
Ukázali jste prostě modrému neobolševíku vždy, že oproti němu umíte. Né jako on, pouze lhát a pakovat se z cizího. O takovou pravicovou vládu nestojíme.
31. 03. 2013 | 08:47

MJ napsal(a):

Má pravdu, předseda. Má pravdu, předsedo.
31. 03. 2013 | 08:48

Joe Ratata napsal(a):

Nečas se bude omlouvat,ale až u soudu a ve vězení stále bude tvrdit,že to on nééé.On prěce jinak nemohl!
31. 03. 2013 | 09:13

chlebasádlookurky napsal(a):

hurvínek se v bytečku, na který si nakradl z poslaneckých náhrad hezky vyhajal,napapkal a napsal....Jenomže skarta jak všichni přiznávají neprošla z velké části z malé politické podpory.Takže se omluv ty soudruhu Sobotko za vyházené peníze,vy socani se umíte jenom vymezovat, nesouhlasit a štvát lidi proti sobě.Když se vás někdo zeptá na jiné řešení jenom blekotáte nějaké zvrácené domněnky.Skarta určitě nějaké chyby měla,všechno se napravit ale musí se chtít.Podobně jako IZIP ve zdravotnictví,ve světě prakticky to samé zavádí a nemohou si přehledný systém prakticky totožný s IZIPEM vynachválit, ale u nás? na co by byl potřebný přehledný systém ,který ukáže jak lidi dokáží za jeden den obejít více doktorů a některý snad napíše léky které chtějí oni a zbytek se vyhodí!Ale hlavně že socani spustili řev!Už se těším jak budeš soudruhu Sobotko vysvětlovat kde jsi sebral peníze na byteček,až budeš sedět na vylhané premiérské sesli!
31. 03. 2013 | 09:23

Mirka napsal(a):

Pane předsedo
hlavně, abyste si zase to vítězství nenechali někým chytřejším uzmout. Najměte si nějakou PR agenturu, ať vám řekne, jak se to dělá. Ale ne americkou, ti jsou vyškolení z hvězdných válek a o naší vesničce střediskové nemají ani ponětí. A poraďte se z odborníky, jako je třeba paní Dvořáková.
I když stejně se obávám, že přijde nějaký novodobý plukovník Kubice, nebo učitel Heller, či podobné zjevy se svými konspiracemi a strašidly a budou chtít zase bojovat proti dinosaurům. A zase jim na to někdo skočí. Jak se má dnes po těch zkušenostech poznat, kdo to myslí vážně a kdo si chce jen nahrabat. Zvednout nějaké ideály ve chlévě je hodně těžké. To se podařilo akorát zrozením Krista a potom už nikdy.
31. 03. 2013 | 09:25

eurooptimistický oranžový pohůnek napsal(a):

komu vadí že pracuje za podprůměrnou mzdu soudruzi,musí "VÍC NABRAT A DÁL DOHODIT"...mám pravdu přecedo?
31. 03. 2013 | 09:27

Targus napsal(a):

S omluvou ať se jde modrosoudruh Nečas vycpat. Nechť parta vládní koaly rukou nerozdílnou uhradí vzniklé škody, to bude úplně stačit. Další vlády by přestaly mít chuť experimentovat se státními penězi.
31. 03. 2013 | 09:32

petr s. napsal(a):

Ládiku!!
Ty nemáš frézu?
Tos teda mne i paní Honsovou zklamal.
Asi tě topolíno s nečasem úplně ožebračili.
31. 03. 2013 | 09:34

Kelt napsal(a):

Ládík!!!vždy první a dokonalý,neb svou radu,že veškerá blbost se dá zkoncetrovat do jediné věty, bezezbytku naplňuje.
Jinak situace na diskusním foru normální.
Ládíkové a spol.si zde vyzvrací svoji frustraci a ostatní mají z těchto příspěvků silný pocit,že žijí v jiné zemi,než v Česku.
Ale zpět ke svazáčkovi Nečasovi/pro Ládíka a spol.-bývalý předseda "béčka KSČ" podnikového výboru SSM v Tesle Rožnov p.R./
Máme tak 14 měsíců před volbami/spíše méně/a výkonný šéf TOPky Kalousek zahájil předvolební kampaň výrokem,že Nečas je předsedou na odpis.
Nečas jde na to od lesa a vyřizuje si účty s Kalouskem přes Drábka a Šišku/tunel Skaret/a doufá,že Česká spořitelna uplatní stamilionouvou náhradu za zmařenou investici a to hodí Kalouskovi na krk.
Kalouskovi by se předčasné volby "hodily do krámu"-preference TOPky se ještě vezou na pres.volebním klání a vede před ODS o koňskou délku a ODS padá k hranici volitelnosti.
Čím delší bude agonie této vlády,tím více se budou volební preference těchto dvou stran sbližovat okolo 8% a může se i stát,že ODS TOPku a koňskou hlavu předeběhne.
Pokud by starostové odešli ze svazku,mohlo by to být pro TOPku vážné,nehledě na to,že KCHÁRL by mohl jít dostudovat lesnickou do Rakous.
Situace je vážná,neb agendu 2014 nebere nikdo vážně,nota bene je známo,že opatření vedoucí k oživení ekonomiky mají minimálně roční zpoždění očekávaných přínosů.
31. 03. 2013 | 09:37

Analytik napsal(a):

Už od Listopadu platí v této zemi nepsaný zákon:
Úspěch jakékoli akce se přičte autorovi, neúspěchy a maléry jdou na vrub všech ostatních.
Tento zákon se hojně využíval při privatizaci. Privatizující shrábl zisk a dluhy poukázal na účet státu.
Nečas jen pokračuje ve vyjetých kolejích. Za všechny neúspěchy ručí jednotliví ministři, ale úspěšný boj proti korupci leží jen na Nečasových bedrech.
Proč by se měl takový hrdina omlouvat?
31. 03. 2013 | 09:46

Mirka napsal(a):

Přátelé, je potřeba se na věc podívat z té pozitivní stránky. Na co se moc těším, bude souboj dvou největších dinosaurů současné pravicové politiky, Nečase a Kalouska. Už to začalo. Už se perou. Za Ládínka, Vasju a jiné ! Za císaře pána, kmocháčka Rittiga, přítele Hávu a jeho rodinu ! Kdo z koho. Chlupy budou lítat, krev stříkat. Mirek a Petr v plné polní cení zuby. Nový komix na obzoru.
31. 03. 2013 | 09:47

Jarda napsal(a):

ˇA Bohoušek se nám intelektuálně vyblinkal a teď se mu snad trochu ulevilo.
31. 03. 2013 | 09:47

Tomita napsal(a):

Placená dískutéská všeho schopná banda, Ládík (zřejmě byvalý Rumcajs) a spol., se opět objevili jako první pár minut po vystavení Blogu s dehonestujícímí manipulativními kecy vesměs v osobní rovině mimo tétma blogu. A to tak jako u většiny levicových blogu vystavených na Aktulně.cz v kteroukoli denní či noční hodinu.

Jo, svět je velký a o náhody v něm není nouze ...

Nestydíte se alespoň sami před sebou ?!!!
31. 03. 2013 | 09:50

fikus napsal(a):

Váš problém jako ostatních je 20 let v politice. Naučil jste se mmj. to špatné a přenesl jste to do své partaje, bohužel pro nás a pro vás. Pro mě osobně nejste garantem změny, které ani nechcete. Jste jednou stranou Rubikovy kostky ale tato země nepotřebuje kompromisy a oportunismus. Vaše jediná vize pro tuto zemi je přežít.
31. 03. 2013 | 09:52

meleš napsal(a):

Jardo
a vy jste se vyblinkal neintelektuálně a taky se vám zřejmě ulevilo.
31. 03. 2013 | 09:52

Kelt napsal(a):

Chleba se sádlem,
s malou politickou podporou od 118 po 101 včetně pravomocně odsouzeného korupčníka a za pomoci trafik pro neposlušné bývalé poslance/Tluchoř a spol./prosazuje tato vláda všechny tunely a prasárny již tři roky.
Ono,pokud to nevíte,tak se sto jedničkou lze,kromě ústavních zákonů prosadit vše.
A jenom pro Vás-poslanecké náhrady jsou NEZÚČTOVATELNÉ-víte co to je?Specielně pro Vás/a další duševní velikány/jeden si za ně postaví třeba i dům,druhý je nechá v poslanecké kantýně za vodku a všichni ostatní poslanci ODSTOPLIDEM je dávají zřejmě na charitu-je tomu tak?
31. 03. 2013 | 09:56

chlebasádlookurky napsal(a):

kelt-specielně pro vás-"""poslanecké náhrady"""nejsou určené na vodku,na charitu,na dům a ani na byt.Je podivné jak dokážete omlouvat zlodějinu jednoho a zároveň kritizovat zlodějinu druhého.Prostudujte si co znamená slovo náhrada a potom se přihlašte.
31. 03. 2013 | 10:08

Al Jouda napsal(a):

IZIP ? - Ano, ale na serveru VZP a programové zajištění musí pocházet od IT zaměstnanců VZP !! Ať je přijmou a dělají za tarifní platy - žádné faktury soukromých spoleřností a žádné pro VZP nevýhodné a nevypověditelné smlouvy!
S- Karty ? - Ano, ale na základě smlouvy s Českou národní bankou, kde by měli všichni sociálně potřební své účty - i kdyby se kvůli tomu měla založit zvlíštní pobočka typu Poštovní spořitelny ČSOB.
Open Card ? - Ano, ale na serveru DP hl.m. Prahy a programové zajištění musí vyhotovit IT zaměstnanci DP - když je nemají, tak ať je přijmou !! Soukromý podnik může nanejvýš vyrobit plastové kartišky s čipem na základě normální objednávky!!
Audit na prezidentské náklady na volbu ? - Ano, ale ať jej provede pracovní skupina složená z asistentů poslanců popř. senátorů za nestydaté náhrady, které od těchto zastupitelů dostávají ! Pokud to neumí, tak urychleně vyměnit !
31. 03. 2013 | 10:09

Ládik!!! napsal(a):

Lidi, běžte prosím na Václavák, naproti Reiffky, kámoš Jarda tam prodává medovinu a nemá kšefty. Kdo řekne Ládik!!!, dostane slevu na točenou. Díky.
31. 03. 2013 | 10:15

Mirka napsal(a):

Kelt
na ty výkřiky v souvislosti s poslaneckými náhradami nemá cenu už ani reagovat. Vždycky se najde nějaký velikán, který to vystrčí, protože nic jiného nenašel. A to je pro takovéto typy skoro utrpení. To z druhé strany to je mnohem jednodušší, Řebíčkovy miliony, odkloněné miliony Kocourka, promopro Vondra, Besserova vila, Drábkovy a Šiškovy kšefty, Peake a její vila, Kalouskova zažitá praxe s armádními zakázkami, viz jeho pěnice a letouny Cassa, Většina ministrů téhle vlády byla vyměněna vzhledem ke svým skandálům, ani se mi je nechce všechny uvádět, škoda slov, je to dobře známé. Nečas a jeho sekretářka, která dostávala za svoji "dřinu" jako kůň královské odměny. Jen lidi zapomínají. A proto tady máme ty křiklouny, jak všude vyjedou - Slávečku, náhrady ! Nebo Standa a jeho Florida. I když to je už nějakých 7 roků a Standa nebyl ani za Kubiceho odsouzen. Nebo Palas, i když šel už za lepším a u socdemáků není. Kdo brání tomu, aby šel za katr ? Kdo má pod palcem vnitro ? Tajemný a neviditelný plukovník Kubice. Možná si to šetří na dobu před volbami a potom vystartuje. To by bylo, aby něco neudělal proti "rudému nebezpečí".

O těch náhradách se nemá cenu už ani bavit, dávno to mělo být schváleno jako součást platu. Poslanci nejsou jediní, kteří berou paušály. Ale co by ten s tím sádlem potom dělal, kdyby mu sebrali hračku ?
31. 03. 2013 | 10:19

SuP napsal(a):

Ládik!!! -
Ty bys to mohl vědět. Hned třetí příspěvek za tebou, nějaké "au" tam popisuje třeskuté úspěchy ČSSD na vyvedení z krize a dovedení do prosperity s jedním z nejrychlejších růstů na světě.
Tak v tom případě nechápu, jak je možné, že po takových úspěšných letech nevyhráli volby? Co na nich těm lidem vadilo? Jestli lidem náhodou nevadí ten růst a chtěli by zas půst?
31. 03. 2013 | 10:33

Kelt napsal(a):

Chleba se sádlem,
příliš živočišných tuků se podepisuje na schopnosti racionálně vnímat skutečnost.
Přiřadil jste se k té malé skupině "také diskutérů",kteří nikdy nemají nic "k věci",ale využijí blog autora k tomu,aby ulevili svoji frustraci.
Takže "metoda lopata".
Poslanecké náhrady jsou určeny mimo jiné na:
-dojíždění do zaměstnání
-representaci
-ošacení
-ubytování
-atd.
Pokud poslanec,senátor nechodí do práce pěšky např.z Moravy,nechodí v roztrhaných džínách,nespí pod mostem,či na Charitě,tak si to musí zaplatit-naturálně to"nefasuje".
Jelikož náhrady jsou součástí platu a s ním daněny,tak je obtížné,např.ve Vašem případě/byt Sobotky/určit,zda si ho pořídil z platu,či z náhrad.
Nemyslím si,že jste tak hloupý,abyste to nepochopil.Jenom je ostudou Vaší a Vám podobným,že se k tak primitivním lžím uchylujete a domníváte se,jak jste úderní a jak jste to tomu nenáviděnému Sobotkovi nandali.
31. 03. 2013 | 10:52

babočka napsal(a):

Pane Sobotka, když se zaváděli počítače, tak byly také hrozné zmatky. Jenže vládli komunisti a média byla z komoušů posraná strachy, takž se o tom nepsalo. To vy jste ještě tahal na provázku kačera. Až bude vládnout ČSSD s komunisty, tak nejprve zvednete platy státním zaměstnancům a ožebračíte soukromníky. Nic jiného neumíte.
31. 03. 2013 | 10:53

malalaj napsal(a):

mno slávečku,
aby ses nemusel omlouvat jednou i ty, až budeš ve vládě s TOP 09. nezapomen, že to jsou lidovci a ti pujdou s každým. i s komunistama. což už kalousek jednou ukázal. nečas měl vždycky na výběr ze dvou možností. bud tolerovat ve vládě kalouska s drábkem a jejich zlodějny anebo předčasný volby a následnou vládu komunistu a odborářů. myslím, že vždy volil menší zlo.
31. 03. 2013 | 10:53

Kelt napsal(a):

Mirko,
nemohu nic jiného,než s Vámi souhlasit.
Ale jak pravil Jan Werich,s blbostí se musí neustále bojovat,neb by mohla zvítězit.
Hezký den.
31. 03. 2013 | 10:56

Čankajšek napsal(a):

Je nejvyšší čas zemi předat sosanům, aby to tady opět dali do pořádku a aby bylo zase z čeho krást. Hold český volič je nepoučitelný, že SuPe.
31. 03. 2013 | 10:58

Kom napsal(a):

S kritikou vlády souhlasím, ale je třeba dodat, že poslední ministr práce a sociálních věcí za ČSSD, Zdeněk Škromach, také patří jednoznačně na chvost mezi polistopadovými ministry, dokonce i Nečas se na MPSV choval daleko seriózněji. Ani od ČSSD jsme se nikdy nedočkali kritické sebereflexe a hodnocení pochybných trendů, které za Škromacha převládly a vedly k rozpočtové neudržitelnosti a současné ztrátě efektivity sociálního systému, protože ČSSD zneužila myšlenku sociálního státu k podplácení svých voličských skupin, ale přitom skutečně potřebné přehlížela, například Romy, dlouhodobě nezaměstnané ad. Z vystupování některých politiků ČSSD mám i dnes dojem, že v opozici nic nezapomněli a ničemu se nenaučili.
Teď už není tak důležité, co dělal Drábek, ten navíc zřejmě ztratil duševní rovnováhu, propadl grafomanii a na svém webu zveřejňuje pomatená rozvleklá pojednání o svých údajně znamenitých výsledcích na MPSV. Tato éra končí a podstatné je, aby se v příštím období neopakovaly chyby z doby poslední vlády ČSSD.
31. 03. 2013 | 11:01

bohorodičák napsal(a):

malalaj- hovne, tak já vám za to vaše o něco menší zlo spolu s 90 % ostatních občanů pěkně děkuji. Strčte si to svoje pravicové zlíčko za klobouk a jděte s ním do háje. Na to hloupé strašení s komunisty a odboráři se vám většina už vykašle. Jste jak inkvizice za středověku. Strašit peklem a upalovat čarodějnice a to jen proto, abyste si mohli za odpustky napakovat kapsy. Copak opravdu necítíte, že jste trapní ?
31. 03. 2013 | 11:04

Ládik!!! napsal(a):

SuPe,
nedokážu se vžít do pocitů socana. Mě by snad v jeho kůži musely svrbět ruce - přirozeně by chtěly pracovat; snad by se mi v té kůži samovolně předpažovaly a obracely se dlaněmi vzhůru, nohy by běžely k úřadu práce nebo jinému spasiteli. Volby u socanů - to je párek a pivo za 10Kč, dál už nic - další párek za 4 roky.
31. 03. 2013 | 11:05

ladhela napsal(a):

už se těšíme až se budete omlouvat Vy ,rozdupat, rozkopat, zničit, zpronevěřit a další hlášky vedení mozkového trustu ČSSD dostává pozvolna na frak. Jak chtějí rozkrást druhý pilíř
Přímo pohrdavě na dopis Sobotky o zrušení druhého pilíře se vyjádřil Pavel Jirák předseda PF Komerční banky: „Nějaký Sobotka nás vůbec nezajímá. Na výzvu explicitně reagovat nebudeme. V případě nastartování 2. pilíře a jeho následného zrušení je to komedie. Zrušit lidem důchodové účty, na kterých mají své peníze, není jednoduché. Je zde ústava, Listina základních práv a svobod, kde je zakotveno právo člověka na ochranu jeho majetku. A důchodové účty jsou osobním majetkem občanů,“ dodává z Allianz Václav Bálek.
Jak dlouho ještě bude vycházet špína vedení ČSSD, že v zájmu socialistického vítězství je vše dovoleno?
31. 03. 2013 | 11:07

ladhela napsal(a):

Domnívám se , že v našem dosavadním sociálním systému byl dosud nehorázný nepořádek ,dávky byly vypláceny na více místech, kontrola sociálně potřebných prakticky neexistovala. Skarta se také používá pro identifikaci s úřadem práce, který dávky vyplácí. slouží také i jako průkaz osob se zdravotním postižením (TP, ZTP a ZTP/P). Je mi to docela líto a je to velká škoda ,že od tohoto projektu ustupují... Jednou až poznají lidé postupně praktickou stránku a hodnotu sKarty..ať už jakákoliv vláda zcela určitě naváže na tento projekt, budou se vyplácet i důchody Skarty je pokrok ,který si neumíme bohužel nyní představit v praxi ,jako například ,před deseti lety si také nikdo nedokázal představit důchodce na netu - dnes zcela běžná věc ....Vidím jen ideologickou smršť socanských keců a několik Krásových oveček, kteří složenku zvládnou a kartu ne.
31. 03. 2013 | 11:15

hujeroskeptický modrý pohůnek napsal(a):

As je třeba vzít lopaty s vidlema a jít na ně a to přímo

do Strakovky na ty tunelářské prolhané pseudopravičáky. Kdo jich více lopatou či vidlema potrká nech je uznán a vyznamenán jakožto V.odboj proti pseudopravičácké zlodějské zběři.
Může mně konečně někdo vysvětlit proč se ti NEJvětší tuneláři a ultrazloději furt schovávají za tou "výbornou a vynikájící" pravicovou demagogií záchrany světa???
31. 03. 2013 | 11:16

Joe Ratata napsal(a):

ladhela
Proč by nešlo zrušit II.pilíř?
Z každého účtu se vrátí 3/5 do státního rozpočtu,ze zbylých 2/3 se zaplatí náklady (daň z hrabivosti) a zbytek se vrátí těm hejlům,co naletěli naháněčům a ještě budou rádi,že nemusí cpát prachy do černé díry.
31. 03. 2013 | 11:24

342 napsal(a):

Má ale smysl se omlouvat? Projekt s-Karet by byl v téhle formě omluvitelný jen jako nezdařená školní práce dětí na základní škole, které ještě nemají žádné ponětí o státní správě.

Pokud to skutečně v ČR někdo realizoval v praxi, je to na demisi vlády.
Výplata státních sociální dávek se podle diletantů z TOP 09 řeší takto: předáním miliard korun měsíčně vybrané komerční bance, přičemž banka potom peníze rozdělí, rozešle je na účty jiných bank nebo je umístí na své s-Kartové účty. A tato banka bude všem vydávat čipové platební karty, které budou občanům zároveň sloužit jako identifikační klíč do státního systému (a také jako průkaz zdravotně postiženým) s logem České spořitelny.
31. 03. 2013 | 11:32

hujeroskeptický modrý pohůnek napsal(a):

pro psudopravicového demagoga ladhela

ano, pro záchranu peněz z tunelpilířů je třeba dělat vše, aby střadatelé netřely a nepřišli o vše, tak jako to dělají i jinde ve světě !!
Je třeba nedávat pseudopravicovým tunelářům šance vytunelovat ještě tyto poslední fondy, kde ještě jsou nějaké peníze drobných střadatelů.
31. 03. 2013 | 11:34

Petr napsal(a):

18=20-2
Pane předsede,
Vy jste se také neomluvili za křišťál. A způsobil větší škody než sKarta.
31. 03. 2013 | 11:41

Mirka napsal(a):

Joe Ratata
tahle vláda by nejen že měla vrátit platy za celé funkční období, ale i zaplatit škody, které svojí činností napáchala. Něco v tom smyslu píše na svém blogu Miroslav Žák - arogance se nevyplácí. Je to v tom smyslu, že na každého se dole tlačí, aby byla efektivita a produktivita a kdoví co ještě, ale nahoře to neplatí. Ti si bez jakékoli dohody s opozicí proválcovali ty svoje hokus pokusy, které se teď budou zase měnit. Je to obrovská ztráta času a taky financí. Jaká byla a je produktivita práce takového Drábka, když většina toho půjde do stoupy a bude se začínat znova, akorát se bude platit spořitelně za zmařené investice ? To je vyloženě turecké hospodářství a nikdo za to není postižen. Tedy pokud u toho ještě jako třeba Šiška, vyloženě nekradl. Nebo co ušetřil takový Kalousek na "zažité praxi" armádních zakázek, konkrétně s letouny Cassa, kde zadání bylo prý natolik jedinečné, že dodnes nejsou ta letadla schopna plnit svoje úkoly ? Nebo jakási důchodová reforma. To je směšné. Pilíř pro pár majetných, kteří mají na to aby si to platili a kšeftík pro pár soukromníků s fondy, který dnes musí zaplatit i stávající důchodci zvýšeným DPH. Je to svinstvo, ať si tomu říká kdo chce co chce a z lidí třeba blbce. Myslím, že většina už má jasno.
31. 03. 2013 | 11:44

Člobrda napsal(a):

Však vy socani vymyslíte nějakou podobnou prasečinu. Nemám pochyb, máte v tom zkušenosti...
31. 03. 2013 | 11:48

huhu napsal(a):

Petr
to vaše srovnání hodně kulhá. Je na jedné straně omluva za bouli na hlavě a na druhé za amputaci končetiny. Ten rozdíl ale asi nevnímáte.
31. 03. 2013 | 11:51

malalaj napsal(a):

bohorodičák,
tak samozřejmě, že když vám čssd slibujou zdroje a že zase bude dobře, stačí jenom zvednou platy a trochu více se zadlužit....tak na to spousta lidí slyší, to je ta většina, která má místo mozku lejno. program čssd je v podstatě stejný, jako když vám někdo nabízí, že zázračně zhubnete, bez toho, aniž byste se přestal přežírat a musel cvičit. stačí si jenom koupit zázračnou náplast za pouhých 30 tisíc a tu si nalepit na břicho. ano, většina lidí rádi poslouchají lži, na tom levice staví svou živnost a existenci. jednoduchá cesta z krize a zadlužování neexistuje. co nabízí levice to jenom zhorší.
31. 03. 2013 | 11:53

jarpor napsal(a):

Hmmm... Tož co začít u sebe a omluvit se za dluhy sekané v dobách růstu, bývalý mincmimistře ?

Ani o Velikonocích si nedá pokoj... ta holá hlava. Škoda dalších slov...

Pěkné svátky všem.
31. 03. 2013 | 11:57

bohorodičák napsal(a):

malalaj, jednoduchá cesta ze zadlužování není, to je zřejmé, Kalousek ji zatím nenašel a padáme po spirále do Řecka. A to je kalousek pravicová ikona, malalaji, modlíte se k němu pravidelně ? Už má totiž na kahánku, a to ho čeká souboj s Nečasem. Aby to přežili. A vy to neberte tak tragicky, čeká vás krásná doba, budou vládnout nenávidění levičáci a když jim to nepůjde, což je pro vás jasná zpráva, tak budete mít o svoji zábavu tady zase na pár roků postaráno. No a když jim to půjde, což je podle vás ale vyloučené, tak vás vzteky klepne Pepka. A to je docela dobrý konec. Lepší, než umírat v bolestech.
31. 03. 2013 | 12:00

hujeroskeptický modrý pohůnek napsal(a):

uvědomělý malalaj,

ale ty zázračné náplasti prodává stejně nějaký ten "podnikavý" a "poctivý" pravičák, že áno?
Stejně jako ostatně prodávají pravicový podnikatelé v rámci pseudopravicové vlády bezmantilové podnikání pančovaný alkohol, bez jakékoliv kontroly státu že?
Jde přece o neviditelnou ruku podnikání, že áno??
31. 03. 2013 | 12:02

Kelt napsal(a):

Jarpore,
jste jeden z mála,který občas má tak říkajíc něco"k věci",tedy v tomto případěk tunelu zvaném Skarta.
Udělal jste výjimku,prosím.
Ale ne dosti složitá otázka pro Vás.
Je efektivnější se zadlužit a tyto prostředky vložit do prorůstových opatření a docílit obratu od krize 1997 do růstu 2007(posun v čase prorůstových opatření),
nebo se zadlužovat/od roku 1998/ve výši cca 125 mld.Kč ročně a přesto se probojovat díky dalším fiskálním opatření k chronické depresi?
31. 03. 2013 | 12:07

jarpor napsal(a):

Jen jeden odkaz :

http://kriz.blog.idnes.cz/c/326511/Je-teto-spolecnosti-prospesnejsi-zivnostnik-nebo-soudruh-Mladek.html

pro bohorodičáka všechny, jež se upínají k očekávané nové vládě...
Už vidím, jak zásadním způsobem se zvedne to číslo těch, co skutečně vytváří to, co všechno ostatní obyvatelstvo spotřebovává... díky "moudrým" vládám a jejich přerozdělování...

Hezké svátky
31. 03. 2013 | 12:11

háro napsal(a):

Jarpor - ty pěkné svátky jste přál i té holé hlavě ? všem je všem, tak má Sobotka určitě obrovskou radost, jste tak dobře vychovaný, to se jen tak nevidí
31. 03. 2013 | 12:15

Analytik napsal(a):

háro 12:15
Proč by si Sobotka vzájemně nepopřál sám sobě?
Divné ale je, že to popřál všem. Z toho jsem tedy srnec.
31. 03. 2013 | 12:30

oranžáda pitomá napsal(a):

taky by pobírači těch sociálek mohli být trošku vděční, že jim někdo dává cizí peníze, a ne dělat jako by je na nože brali, když by to vydávání socdávek chtěl někdo zlevnit a zjednodušit, že ???? Nó, a parazit Sobotka,ten nic zlevňovat nechce, samozřejmě, ten je zvyklý dělat dluhy z cizího...
31. 03. 2013 | 12:33

Bavor napsal(a):

Levicový volební program ČSSD se uskuteční pouze tehdy, až volby vyhrají KOMUNISTÉ a to takovým poměrem, že nebude možná jiná koalice, než KSČM s ČSSD. jinak nikdo nedokáže přinutit ČSSD k plnění jejích slibů.
31. 03. 2013 | 12:37

malalaj napsal(a):

bohorodičák,
kalousek přece není pravičák, ale levicový lidovecký učetní, který jednou sedí ve vládě s ODS jednou s čssd a dokonce mu nevadila ani vláda s komunistama. tak jako kalousek by dokázal škrtat i právník bez praxe sláveček. on vám to brzo předvede.
modrý pohunek,
prodej pančovanýho alkoholu je trestný, bez ohledu na to, kdo vládne. pančovalo se za rakouska uherska, komunistů, čssd i ods, soudruhu rozumbrado
31. 03. 2013 | 12:41

hujeroskeptický modrý pohůnek napsal(a):

pro pseudopravicového nechápavého demagoga,

co všichni kolem víme, tak zatím ty největší dluhy v dějinách ČR nám tu nadělala pravicová koalice s.Nečase. Samozvaná jako dluhově zodpovědná...hahaha...stejně pitomé a hloupé, jakožto její vymytí fanatici.
31. 03. 2013 | 12:44

háro napsal(a):

analytiku
vzhledem k vrozené tuposti jste na mě příliš analytický
31. 03. 2013 | 12:50

hujeroskeptický modrý pohůnek napsal(a):

to uvědomělý malalaj,

ale tolik mrtvích ještě jako za této "pravicové" vlády "podnikání bezmantinelů" ještě nebylo, že áno. Zatím oficiálně 45, ale osobně vím o jednom spořádaném otci rodiny a už zpopelněném, co umřel také na pančovaný alkohol a to měsíc před vypuknutím této aféry. Dal si panáka a umřel nevědělo se na co.
Pravici pro zbohatnutí mrtví nezajímají, hlavně když je plná prkenice nerozlišených korunek.
31. 03. 2013 | 12:52

Chris napsal(a):

A co kdyby se ČSSD omluvila za tuneláře ve své straně a následně se jich zbavila?
Aha, já zapomněl na poslední sjezd. Tam to bylo přesně opačně.
Slušné a poctivé vyhodit a tuneláře povýšit. Omluva žádná.
31. 03. 2013 | 13:03

hujeroskeptický modrý pohůnek napsal(a):

strana ČSSD a to uznává i president ČR

je jedinou stranou, která je schopna nás vytáhnout a zachránit tady z tohoto zalápaného pseudopravicového chlívu. Jediná schopna toho, pak už je jenom neoliberální zmar a vytunelované země.
31. 03. 2013 | 13:17

Lukáš D. napsal(a):

Pro ladhela:

Bohužel (jako většina podobných projektů u nás) jsou Skarty asi ne úplně dobře připravené a stejně tak jsou zpochybňované už od začátku. Počítám že během 15 let budou podobné systémy běžné po celé Evropě a budoucí důchodci nebudou mít s podobnými věcmi žádný problém. A budou běžně využívány tak jako jsou dnes využívány běžné platební karty.

U nás je běžná politika stálého odkládání. ČSSD je toho typickým případem. Zrušíme, odložíme vrátíme do původního stavu. Spousta věcí proti kterým se dnes protestuje měli být už 10 až 15 vyřešené (státní maturity, církevní restituce, důchodová a zdravotnická reforma atd.) Ideální čas na podobné změny bohužel už dávno minul.

Co mě docela překvapuje je sazba DPH. Čekal jsem že levicí tolik kritizovaná sazba DPH bude snížena a naopak bude zvýšena daň z příjmu (běžná cesta levice) ČSSD to však v plánu nemá.
31. 03. 2013 | 13:18

malalaj napsal(a):

modrý pohunek,
u zločinců politická orientace přece nerozhoduje. a když vidím tu nenávistnou, agresivní a závistivou lůzu na odborářských demonstracích, říkám si, že by pro pár korun byli schopní asi zabíjet. docela by mě zajímalo, koho volí ti, co přidávali metanol do kořalky. tipnul bych si, že čssd. co se týká toho metanolu, tak to je vina evropských uřadů. oni udělali z metanolu volně prodejnou komoditu bez registrace. z toho bych naší vládu nevinil.
31. 03. 2013 | 13:21

fikus napsal(a):

podporovat je prioritně nutné ty poctivé a pracovité, ne ty ostatní. Dát do kupy Ústavu, justici a státní správu obecně.
Toho ČSSD v aktuální kondici není a nebude schopna. Je to pouhopouhý populismus. Se Zemanem se pytel zavázal.
Společnost je natolik prolezlá těmi vděčnými a loajálními, že zde není téměř prostor vytvořit nové perspektivní a důvěryhodné politické uskupení - opak VV.
31. 03. 2013 | 13:24

fikus napsal(a):

....leda že by byl prezident Petr Cibulka...pšt
31. 03. 2013 | 13:25

Kanalnik napsal(a):

Krom toho, ze si CSSD do jiste miry zpusobila svoje nedostacujici vitezstvi ve volbach sama, pomohl ji v tom vydatne i pan Zeman se svou SPOZ. Dnes CSSD panu Zemanovi, az na vyjimky, tleska.
31. 03. 2013 | 13:29

Bobík napsal(a):

Al JOudo, tarifní plat IT odborníka ve státní firmě je 24 000 Kč hrubého. První krok by musel být zvednout tarifní plat řadových IT odborníků ve státní správě. Jinak se to prostě zvládnout nedá, a budou tomu vládnout příživníci z externích firem, kteří vyjdou ve výsledku mnohem dráž než dobře zaplacení interní ajťáci (kteří mají navíc kompletní know-how, a jsou to i z tohoto důvodu schopní zvládnout levněji, i když také ve spolupráci s externí firmou, samozřejmě).
31. 03. 2013 | 13:41

hujeroskeptický modrý pohůnek napsal(a):

Bohužel malalaj, zase vedle

možná je to dáno umyslnou slepotou, ale hlavní obžalovaní viníci v kauze pančovaného alkoholu jsou samí "kovaní" pravičáci. Nakonec jak by né, když jsou vlastníky několika firem a nemovitostí za dvě miliardy. Je to přesně ta novodobé panstvo o jakém sní a snila strana ods,topB a jejich česný předseda.
Naopak dívejte se pořádně. Na těch odborářských demonstracích byli naopak pokojní a spořádaní občané, za což je obdivuji. Kor když vím, jak je naši pseudopravicoví podnikatelští kmotři odírají až na kůži, stejně jako v jejich obdivovaném kapitalismu 19.století. Toto vše je dáno demontáží mantinelů a zákonů evropských tradic, kdy vzorem ods kmotrů jsou banánové republiky a jeho vojenské fašistické režimy(pinochet@benda aspol).
31. 03. 2013 | 13:44

Desiderius napsal(a):

A kdo uhradí vyhozené peníze za sKarty ?
31. 03. 2013 | 13:47

fikus napsal(a):

Desiderius napsal(a):
A kdo uhradí vyhozené peníze za sKarty ?
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

...a co ty další tunely. V tom je přesně zakopaný šemík a řízená zlodějna.
Zaplatí to samozřejmě ti, kteří nesou odpovědnost a to jou je voličstvo a jejich potomci. O tom je ten půvab. Je to obdobné jako podnikání v 90tých. Naberu si půjčky a nesplatím. Zprivatizuji a nenesu odpovědnost. Prodám cizí majetek a obohatím se. A když budu drzejší než ostatní, řeknu si navíc o výpalné. Jištěno je to pravidelným příjmem s benefity a padáky. (tentokrát ne Kalouskovými)
31. 03. 2013 | 13:58

Hloupý Honza napsal(a):

Ládík !!!

Tak jsem letěl na ten Václavák, byl tam taký obejda v kožichu jak ze salaše, řekl jsem Ládík a on mě flákl přes hubu. Že prý mu Ládík dluží prachy. Tak nevím ...

P.S. Jinak bych chtěl tímto poděkovat domů na Moravu, že slouží jako pytel na sníh. Já se teď vrátil z kola od Vltavy a nikde ani vločka.
31. 03. 2013 | 14:21

hujeroskeptický modrý pohůnek napsal(a):

Hloupý Honza, on Ládík je totiž problém.

Ten když sedí na netu a plácá své hlouposti(říká tomu pravicovost hahaha...), tak jeho máti nemá v čem péct Velikonoční posvícení(kachnu). Trouba není k dispozici.
31. 03. 2013 | 14:29

Aktiv napsal(a):

NEJVĚTŠÍ PARADOX JE, ŽE VLÁDY ČSSD BYLY JEŠTĚ NEUVĚŘITELNĚJŠÍ A NESMYSLNĚJŠÍ, NEŽ TATO ZE VŠECH NESMYSLNĚJŠÍCH!
Když tato česká zabedněná politická scéna pochopí, že už jí nechceme, ať zleva, či zprava, pořád je to stejná katastrofa...

Jestli si někdo myslí, že vláda ČSSD vnese do české ekonomiky a politické kultury něco lepšího, tak pořád se ještě jeho inteligence a poznání principu politiky houpá na houpacím koni, a nemá co dělat u voleb, neb volba zprava či zleva je fakticky již dnes a napořád mrtvá....

Dnes již občané politicky takříkajíc strádají, a přežívají do doby, než se zde objeví kvalitní a čistá náhrada za tu stoku, která tu ještě je!

Možná se i občané dočkají, a potom nastane onen zlatý věk...
S Kalouskem, nebo Socbotkou, Haškemn, a ost. ho nehledejte...
Skleníkové děti, nebo nadlidé ze zlatých klecí nic nevědí.
31. 03. 2013 | 14:34

Ládik!!! napsal(a):

Hloupý Honzo,
kdoví, na jakém náměstí jsi byl.
31. 03. 2013 | 14:48

Kelt napsal(a):

Aktive,
když již máte velkými písmeny naprosto jasno,svěřte se nepoučitelným,koho budete volit jako spásu této země.
Příklad hodný následování?
31. 03. 2013 | 15:03

ladhela napsal(a):

projekt s-Karet nestojí státní rozpočet ani korunu, veškeré náklady nese Česká spořitelna .Stát naopak na doručování plateb ušetří ...250milinů..pokrok jde ku předu ,tak proč se mu bránit a bát se ,podobný systém skaret již zavedla a využívá řada evropských zemí ,výhodou skaret je dostupnost a pohodlí a příjemci nemusí chodit na poštu nebo na úřad.,například ve Švédsku peníze lidi neznají ,všude se platí kartami i na veřejném WC
31. 03. 2013 | 15:06

hujeroskeptický modrý pohůnek napsal(a):

Aktiv o´jak pravicové hahaha....

všichni jsou přece stejní, tak nám nechejte toho s.Nečase a jeho neschopnpou arogantní koalici.

NE, nebot' jakákoliv jiná nežli tato pravicová vláda bude lepší! A to každopádně!

Hni se s.Nečas i s tou svou těžkou koalicí do politického krchova.
31. 03. 2013 | 15:09

SuP napsal(a):

Kelte -
Kdybyste nebyl příslušník odvrácené strany potravního řetězce, tedy notorický zaměstnanec, věděl byste, že vámi s láskou a dojetím vzpomínaná záchrana trpících 1997-2007 vůbec neproběhla v režii jakékoliv vlády a jakýchkoliv opatření. "prorůstová opatření byly jen dobře vyhozené peníze, které mnohým udělaly radost, ale na celostátním hospodářství neměly šanci se projevit.
Naopak my na tomto konci řetězce víme z vlastní zkušenosti, jak nám mnohé dříve prosperující podniky rušily zakázky jako na běžícím pásu a jak jsem museli polovinu zaměstnanců, které jsme nabrali v letech slibného rozjezdu 1994-1995 pak v letech 1998 a 1999 zase pustit, protože nebyla práce ani ve Škodovce VW.(nebo zejména ve Škodovce VW). Ale jak zhruba zase od roku 2001 jsme zase postupně nevěděli, kam dřív skočit, ale už jsme si nedovolili příliš stavy zvyšovat, takže jsme dosáhli dobré efektivity i prosperity. Prosperity postavené především na poptávkách zvenku.
A tohle vás jako zaměstnance mepotřebovalo nikdy zajímat, takže ani chápat, takže jste klidně mohl věřit nabubřelým sdělením vlády, "jak jsme skvělí". Na nezaměstnanost použily (vlády) 2 hlavní léky - rasantní zvýšení stavu státních zaměstnanců a "podporou vzdělanosti" - tedy odložení nazaměstnanosti části mládeže o dobu snadněji přístupného studia.
Mezitím největší zahraniční zákazníci vybudovali filiálky v Číně a část výrobních kapacit přesunuli do levnějších zemí, takže čekat nějaké rychlé vzpamatování zahraničních ekonomik a tím i naší se příliš brzo očekávat nedá.
Fanfarónské řeči o tom, jak ti opační to dělají blbě a jak bychom to dělali stejně, kdybychom byli u lizu, jsou nanic. Spíš by bylo docela dobré začít upravovat spotřebu podle toho, co vyprodukujeme bez úvěrů, ono je toho i tak docela příjemně dost. Jen se to nechce vidět.
Všímáte si? Vůbec nic proti Vám osobně!
31. 03. 2013 | 15:12

ladhela napsal(a):

hujeroskeptický modrý pohůnek
nezlobte se ,ale chováte se jak klasická levicová agresivní fňukna..anonymita není jen zdrojem svobody slova,ale skrývá se v ní, ve Vašem případě projev ubohé zbabělosti !!
31. 03. 2013 | 15:15

SuP napsal(a):

Hloupý Honza -
Až zase budete chtít něco zadara, nejdřív si zjistěte, co to je ta MEDOVINA. JInak je to risk, jak jste ostatně sám poznal.
;-)
31. 03. 2013 | 15:16

Kelt napsal(a):

ladhelo,
projekt Skaret je mrtvý/Nečas/a skončí.Česká spořitelna uplatní náhradu škody ve výši 300 milionů Kč-kdo myslíte že ji zaplatí?
a/Drábek se Šiškou
b/daňoví poplatníci
B je správně.
Kdo se napakoval?
Drábek se Šiškou,ale to je za této vládní konstelace normální.
Jenom malá kontrolní otázka.Dosud tělesně postiženým doručovala dávky poštovní doručovatelka.
Vozíčkář,nevidomý a jiní těžce tělesně postižení by museli dojíždět k bankomatu ČS-to je pro ně bonus?
Až zde budou panovat poměry jako ve Švedsku,to zn.vláda bude fungovat jako správce věcí věřejných a ne jako tlupa tatarských nájezdníků na dobytém území,tak zde bude mnoho jiných věcí fungovat jak má.
Ale to je na dlouho,tak zatím nechte Švédsko,Švédskem.
31. 03. 2013 | 15:22

hujeroskeptický modrý pohůnek napsal(a):

ladhela,

nechejte nám toho NAŠEHO s.Nečase bůbůbů...s jeho arogantní a neschopnou koalicí bůbůbů... a to pokud možno po neobolševícku na ty NAŠE VĚČNÉ ČASY bůbůbů... ....hahaha.....
ani omylem a i ladhela tam, kam patří...a do toho VAŠEHO VĚČNÉHO polit. cintorína...

...hahaha...nepláčem, smějeme se ...hahaha...

až za břicha popadáme se... ...hahaha....
31. 03. 2013 | 15:37

Kelt napsal(a):

SuPe,
mnoho a mnoho slov,ale žádná fakta.
Vaše údajná osobní zkušenost na jednom podniku nemá žádnou vypovídací schopnost.
V případě hodnocení celospolečenských jevů a jejich vývoje není jiné cesty,než vycházet z makroekonomických údajů a ty mluví jednoznačně.
Nebudu uvádět podrobnosti/vše je k dohledání na webu ČSÚ/,ale to základní:
Konec vlády Klause 1997,ČR v krizi/okolní země rostly slušnými tempy/1998-Zeman nutná a finančně nákladná privatizace bank,iniciace vstupu zahr.kapitálu,infrastukturní investice,postupný přechod k růstu HDP.
2002-Špidla.Gross,Paroubek-navázali na růstové tendence a mírným nárůstem st.dluhu docílili prům.růstu okolo 4,5%HDP.Státní dluh 26,8%k HDP-2006.
Průběh dalších let je již v živé paměti a tak jenom předpokládaný konec vlády Nečase-třetí rok deprese/nebo krize,jak je libo/nárůst státního dluhu oproti roku 2006 o jeden bilion Kč,v relativním vyjádření mezi 45-5O% k HDP.
31. 03. 2013 | 15:39

Aktiv napsal(a):

kelte, a hujeroskeptický modrý pohůnek
dobrá otázka(y)...
odpovím, až se zde objeví, to, co je pro mě volitelné(nadstranické, neideoologické, progresivní, sociální i krooperativní napříč všemi občanskými společenstvími), to budu volit!
Neexistuje pro mě volba, buď podle barev, nebo aktuálních proklamací různých kariéristů jako je dnešní ČSSDácká, nebo ODSácká banda...
Nezapomeńte, že rozdělení pravice nebo levice pochází od VFR, kdy se rozdělili politické sféry na ty roayální a na ty komurdanistické!

Jenže dnes už je jiná doba, s jinými zájmy, které směřují mimo jakékoliv dělení společnosti. Kdo to nechce pochopit, nemůže pochopit současný vývoj...

Vývoj jednoznačně směřuje ke sdílení, komunikativnosti, kooperaci, koordinaci, a k emancipaci všech částí společnosti, která má za úkol překonat stávající ekonomické, politické, sociální bloky, které jí brzdí(krize, nezaměstnanost, nevzdělanost, závislost).

Politické strany jsou elitářské záležitosti, a ty nikdy nebudou chtít řešit otázky společnosti, a její problémy...:-)
31. 03. 2013 | 15:41

Kelt napsal(a):

Aktiv,
utopie včerejška i dneška jsou stále jenom utopie.
Přál bych Vám takový svět,ale ani Vy/pokud nejste nesmrtelný/ani já ani naše děti,či vnuci ho nepoznají.
Jaký současný vývoj je-globální trhy,války o globální trhy a suroviny a neustále se přesouvající společenské bohatství do rukou stále menšího okruhu nejbohatších.
Ta Vaše vize-vývoj je mimo mísu.
31. 03. 2013 | 16:07

aga napsal(a):

Pane Sobotko, tu podporu TOPky si s Pehem domlouváte na sabatech vašeho levicového think tanku Cesta na Ňujorské univerzitě?
31. 03. 2013 | 16:37

Vlado napsal(a):

Jak to prostě říci? Leze jim tlusté do tenkých! Již není co prodávat. Snad část lesů a Budvar. A je vymalováno. Protože co zbylo bude věnováno v hodnoě majetku 79miliard Kč církvím. Na další finanční dar ve výši 59-90miliard si budou i přístí vlády půjčovat po dobu 17 let!
Proto Kalousek rozepisuje jednotlivým ministrům, co musí ušetřit. No aktivitivní Drábek vymyslel ES-karty. Že je to na úkor služeb
mnoha lidí není pro vládu důležité. Pochybná úspora. Nyní to vypadá, že budu muset ustoupit a využití Es-karet zrušit. Nejhorší vláda od r.1945 a to již o něčem svědčí no né?
31. 03. 2013 | 16:47

malalaj napsal(a):

sláveček se opět pohybuje v nereálném ekonomickém rámci, jak je u něj před volbama zvykem.
31. 03. 2013 | 16:48

Kelt napsal(a):

malalaj,

zcela výjimečně s Vámi bezezbytku souhlasím,jenom s malým doplňkem.
Současný ekonomický rámec,ve kterém se pohybuje nejen Sobotka,ale drtivá většina naší společnosti /mimo úzké skupiny vybraných a napojených/je nejen nereálný,ale prohnilý,prolezlý korupcí a klientelismem a v důsledku toho v chronické depresi.
Příští vláda na naprávu všeho toho bude potřebovat nejméně tři až čtyři roky-bohužel ke škodě této země a těch,kteří to budou nuceni odpracovat a zaplatit.
Ztratili jsme kontakt s vyspělými zeměmi a odstup se nezmenšil,ale zvětšil.
.
31. 03. 2013 | 17:11

malalaj napsal(a):

kelt,
s vyspělými zeměni jsme kontakt bohužel neztratili. vyspělé země jsou v zádeli a my s nima, aneb jak říkával soudruh sexypupek " itálie je zadlužená daleko víc, tak my si taky mužeme pujčovat" západ se vydal cestou dluhoveho socialismu a sociálních států. to nemohlo dobře dopadnout.
31. 03. 2013 | 17:25

dalimír napsal(a):

Komunista Ládik vždy v čele fronty ,tak to má být ,jde příkladem ! To soudružské tykání má ale v sobě dobře zažhrané ! Věrný soudruh !
31. 03. 2013 | 17:30

Sladký napsal(a):

Voliči pravice jsou mladší,vzdělanější,úspěšnější a inteligentněnjší, než voliči levice. Na této diskusi je to vlášť dobře vidět.Stačí přečíst takové chlebasádlookurky,třikrát vykřičeného Ládíka.ladhelu,malalaje a další úžasné modré vysokoškoláky.
31. 03. 2013 | 17:46

Kelt napsal(a):

malalaji,
zřejmě čerpáte informace z Blesku,nebo Haló novin.
Za vyspělé země počítám NSR,Rakousko,Holandsko a celou Skandinávii,to z těch nejbližších,které nám Klaus sliboval dohnat do deseti let ještě v roce 1966.
V té zádeli,jak Vy je hodnotíte by se mně líbilo žít,bohužel na emigraci již nemám léta.
31. 03. 2013 | 17:51

Kelt napsal(a):

oprava-1996
31. 03. 2013 | 17:53

Kelt napsal(a):

Sladký,
je mně známo,že je to "házení perel sviním", venku je Sibiř,na tenise jsem byl včera,v bedně nic a tak se bavím.
Je to poněkud masochistické,ale alespoň si procvičuji gramatiku.
31. 03. 2013 | 17:57

Sladký napsal(a):

KIelte, zdravím, dlouho jsem zde nebyl-a vidím,že to jde od deseti k pěti.Naše věc je ztracená,pravičáci jsou čím dál chytřejší.
Už skoro nemá cenu sem něco psát.
31. 03. 2013 | 17:57

Sladký napsal(a):

Kelte,samozřejmě,žádné klelte :o)). Patně mne drtivá intelektuální převaha "pravounů" začíná tvrdě deptat.
31. 03. 2013 | 18:01

Aktiv napsal(a):

Kelte,
každý máme na vybranou, utopie byly sny o tzv.beztřídní společnosti, o společnosti jedné nadřazené rasy, o společnosti vyvoleného národa bohem(všechna monot.náboženství), apod.
Komunikace, dodržování slibů, udržení důvěry, splnění pojetí rozvoje široké platformy spol., práce a podnikání né kvůli zisku(nejen)...Není žádná útopie, zajímavá událost se opět udála v zahraničí(Švýcarsko) vůči další české firmě, která zase plnila kolonialistické plány naší neokolonialistické vládní elity, která zase získala zakázku za podivných okolností!
Některé společnosti se prostě umí postavit vůči neprávu, a chamtivosti, a agresivním agresorům a pod.

Někde je utopie(kterou vy považujete)norma!
Těchto společností si cením!
31. 03. 2013 | 18:03

krajan napsal(a):

Tady je tolik kámošů B.Sobotky! Všichni mu tykají a oslovují ho familiérně (v tom lepším případě) Slávečku. Kupodivu nikdo ještě nepřipomněl rovnátka.
Nicméně" Pane Bohuslave Sobotko, řečí už bylo až, až! Já bych přivítal, kdyby se konečně od slov přešlo k činům a taktéž od slibů k témuž. Chtěl bych znát opravdovou,realizovatelnou (!!!) koncepci pro příštích pět let. Ta mi v té záplavě slovíček jaksi neustále chybí. Teď, do voleb, s tím nehnete. Ale tušíte alespoň, co bude dál?
31. 03. 2013 | 18:04

malalaj napsal(a):

kelt,
já nevidím jedinou evropskou zemi, snad kromě ruska a turecka, která by měla před sebou nějakou dobrou budoucnost. evropa ztrácí konkurenceschopnost, platí šílené náklady na udržení společné měny, má ohromné zadlužení, čelí stárnutí obyvatelstva, islamizaci a neschopnosti se reformovat. a to platí i o německu, rakousku, holandsku a spol. evropský kontinent se propadá do bezvýznamnosti. takže, kde sou ty vaše " vyspělé " země?
31. 03. 2013 | 18:11

Parabellum napsal(a):

SuP

Přesto přezevšecko, co oranžoví s nezaměstnaností dělali, došlo k tomu, že počet lidí be práce byl v roce 2005 oproti roku 1997 téměř trojnásobný. Dnes se počet lidí bez práce v zásadě neliší od prvního kvartálu 2004, kdy bylo na UP evidováno 565 000 nezaměstnaných. V současné době je to asi o 30 tisíc více. Oranžoví nejenomže masivně zvyšovali počet zaměstnanců veřejné správy, ale navíc i docela raztantně zvyšovali mzdy ve veřejném sektoru, a ten růst vůbec nekopíroval reálný ekonomikcý růst očištěný o příjmy z privatizace, a dluhovou expanzi.

Existuje ještě jeden mechanismus, kterým ČSSD stimulovala ekonomiku, tedy kromě masivního utrácení privatozačních příjmů - os roku 2000 se začaly domácnosti masivně zadlužovat, a aby tohle ČSSD stimulovala, tak zablokovala růst regulovaného nájemného alespon o inflaci až do roku 2006 - tím vystřelily ceny tržního byldení na do té doby astronomické částky, a s tím i velký zájem o hypotéky. Dluhová expanze domácností byl další impulz, který poháněl tu ekonomiku mezi lety 2000-2006 cca 70-90 miliardami ročně. K tomu je potřeba připoítat příjmy z privatizace, obzvláště ty největší rány: Transgas, Telecom, OKD, MUS, Unipetrol a další - dohromady šlo mezi lety 1998-2006 o stovky miliard.
31. 03. 2013 | 18:12

martin_k napsal(a):

Nečas je čirá esence arogance,drzosti a sprostoty....nevím, nechápu proč je označován za tzv. slušňáka
31. 03. 2013 | 18:12

Petr Bilina napsal(a):

Nechci, aby se Drábek , ani Nečas omluvili, za to si nic nekoupím! Chci, aby Drábek a jeho komplicové museli zaplatit peníze, které za dobu svého ministrování dostali a za platební karty rozfofrovali. Přál bych si to i u všech členů dosavadní vlády, která pro občany České republiky neudělala vůbec nic.
31. 03. 2013 | 18:49

chlebasádlookurky to mi stačí k životu napsal(a):

hurvínek Sobotků pocházející z tak chudé rodiny že když se chtěl večer učit,musel si nachytat do sklenice od okurek světlušky,se dnes ráno spokojený probudil ve svém bytečku pořízeném z nakradených poslaneckých náhrad a napsal jak by se měl premiér omluvit.Bohouš si zítra jako zdatnýp racovitý levičák bude užívat velikonoční svátky a já jako pravicový příživník(podle mínění soudruha Mládka)jdu jako každé jiné pondělí pracovat.Jsou to paradoxy,ještě dožít voleb do p.s. a bude bude dobře i kdyby jste nechtěli jak říká třeskutě inteligentní Škromach.
31. 03. 2013 | 18:54

Sladký napsal(a):

chlebasádlo- já vím, že patříte k té skupině lidí,co dřou jako koně šestadvacet hodin denně.osm dní v týdnu všech patnáct měsíců v roce a na nic jiného tudíž nemáme čas-na jednu otázku byste snad mohl odpovědět. Sobotka podle vás náhrady krade- mohu ce zeptat,co s nimi dělají ostatní poslanci? Vracejí je? Děkuji za odpověď.
31. 03. 2013 | 19:41

Kaktus napsal(a):

Sladký
vládnoucí poslanci zrušili u náhrad daň, v rámci odpovědného vládnutí a šetření, prý maj málo.
31. 03. 2013 | 20:42

fikus napsal(a):

ale ti nevládní moc neprotestovali že...Sobotko

řešení patové stavu pro tuto zemi nastane až přestane volič rozlišovat mezi levicí a pravicí, neboť se jedná o totožnou zájmovou skupinu a tím se rozvoj demokracie paralyzoval a prakticky nikdy ta kýžená nepřišla. Pouze trafikáři a trafikanti.
31. 03. 2013 | 20:57

SuP napsal(a):

Kelte -
A vám z těch makroekonomickejch dat někde vychází, kde konkrétně Sobotka tomu hospodářství pomohl?
Tak jo. Tak nic. Tak slez.
Dyť jsem psal, že se vás to netýkalo.
31. 03. 2013 | 21:12

mombasa napsal(a):

Ládik!!!

Spláchni se do WC!
31. 03. 2013 | 22:02

hujeroskeptický modrý pohůnek napsal(a):

no jo..

chlebosádlookurka je dříč, to je vidět. Tak dře pouze s.Nečas, pak tá jeho sekretáčka, co dře jako kůn' a pak ještě ten chlebasádlookurka.
Tito prostě dřou i na druhé jak koně tak, že máme stále méně a méně, a stát zadluženější a zadluženější.

Čest práci modrosoudruzi.
31. 03. 2013 | 22:13

papa napsal(a):

fikus
a když přestanou rozlišovat mezi pravicí a levicí tak koho mají volit ? nějaké čáryfuky VV, nebo lidovce, kteří se vždycky už celých 60 roků perfektně osvědčili nebo další bojovníky s dinosaury s nějakým novým názvem a starými tvářemi ? Co byste navrhoval ?
31. 03. 2013 | 22:35

hujeroskeptický modrý pohůnek napsal(a):

P.S.: teda musím se opravit - sadlochlebaokurek nedře jak kůn', ale dře jak ten osel, páč i ten s.Nečas si jistě udělá čas na svátky Velikonoční.
31. 03. 2013 | 22:36

hujeroskeptický modrý pohůnek napsal(a):

papa, myslím si, že fikus si myslí

že když jsou všichni stejní, že by se nemuselo jako že nic měnit a že by tak s.Nečas se s.Kalouskem a uvědomělou svazařkou Peake mohli zůstat na věčné časy, nebo alespon' do jejich vlastního důchodu.
Prostě nic neměnit a nechat tak jak je tj. koalu s.Nečase, dalších pár desítek let. Stejně jako za totáče, když byl ještě Nečas tím svazákem a přítelem CCCP s ČSSR.
31. 03. 2013 | 22:49

otokar napsal(a):

Když žraloci zaútočí na hejno ryb, nejdřív je rozdělí na pravici a levici a pak už se jen cpou..
31. 03. 2013 | 22:54

papa napsal(a):

hujeroskeptický modrý pohůnek
asi máte pravdu, došlo celkem k zajímavému posunu. Dřív tady modráci vykřikovali, že pravice je super a levice, to jsou ti ubožáci, ta spodina. Dnes je překotný vývoj v nárůstu počtu vládních zlodějů a skandálů donutil k dočasnému opuštění neobhajitelných kvót a tak tvrdí, že jedni jsou jako druzí a tím, že budeme třeba volit levici, tak si nepomůžeme, anžto když nebudou přímo horší, tak budou stejní a šlápneme z bláta do louže. Na jednu stranu je chápu, nechce se jim z jejich smrádečku a teplíčka a hlavně, že chodí výplata, to víte ty hypotéky. Co je jim po lidech. Když nemají na chleba, tak ať jedí koláče, no né ?
31. 03. 2013 | 23:08

papa napsal(a):

otokar, co je to za nová vojenská strategie ? Lepší je vrhnout se přímo do hejna, ony ty ryby jsou slabé jak v hejnu, tak rozdělené. Před žraloky si samy nepomohou. To je příroda, tam platí právo tesáků, je zajímavé, jak rychle to převzala i část té prý civilizace. Lidi se k sobě chovají někdy hůř než zvířata, jako kdyby jim šlo o život. Ale to vrchnosti vyhovuje. Má klid na "práci". Ve válce se vždycky nejlíp dařilo keťasům.
31. 03. 2013 | 23:17

hujeroskeptický modrý pohůnek napsal(a):

To martin_k

s.Nečas je považován za slušn'áka hlavně u cz.pravice, odtud je tento trik a powěra dále šířen mezi jejich příznivce, kde je arogance, drzost a sprostota běžnou komunikační výbavou, tudíž tyto "cnosti" jim jaksi nevadí a jsou velkoryse přehlíženy, či dokomce brána jako jakési pozítiva.
01. 04. 2013 | 01:12

rek napsal(a):

Vážený pane Sobotko, věřím, že s Vámi přijde v roce 2014 zákon.
Že se prokáže kdo jsou ti skuteční velkozloději a které vládní strany .... .
Ať lidé ve volbách rozhodnou kdo naší ekomomiku nejvíce poškodil: byl to Viktor Kožený a četní další fondoví privatizéři, Václav Klaus, Miroslav Macek, zakladatelé a tuneláři IZIPU, Kubice a nesčetní další pravicoví politici nebo to byl Stanislav Gros ___?????
01. 04. 2013 | 03:13

rek napsal(a):

Vážený -dosud- pane Sobotko, volím- zatím- Vaši stranu, ale nelíbí se mi Váš a zejména Haškův čecháčkovský přístup ke konkurentům. Zavání to kolaborací. POZOR NA TO !!!! 1/3 až 1/2 lidí u nás ví ve kterých politických stranách jsou ti, kteří nás
relativně slušné připravili o nejvíc peněz a kteří se s pomocí boží a massdělmédií snaží vštěpit do povědomí národa, že jste to byli právě Vy-socdem, kteří se nejvíc obohatili na úkor všech Čechů, Moravanů a dalších.
Tedy např. otázka kdo je větší lump Kožený nebo Stanislav G., Klaus nebo David R. ?????
01. 04. 2013 | 03:18

hujeroskeptický modrý pohůnek napsal(a):

To rek v politice samozřejmě krást nemá a politik na kterého každý vidí, už vůbec né.
ale když stavíte otázku tak jak stavíte, tak se vám pokusím odpovědět tzv.: po lopatě či po selsku já osobně, když laskavě dovolíte.
Dle mého úsudku je větší lump ten, kdo krade více! Tedy asi takhle - někdo krade v milionech a někdo krade v miliardách. Tudíž vychází že větší lump a zloděj je ten, kdo krade v miliardách.
Kdo si myslíte dle vašeho usudku, že ve vaši otázce krade v miliardách a kdo v milionech? s pozdravem hujeroskeptik a m.p. v jednom.
01. 04. 2013 | 07:36

fikus napsal(a):

papa napsal(a):
fikus
a když přestanou rozlišovat mezi pravicí a levicí tak koho mají volit ? nějaké čáryfuky VV,
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
v tom spočívá právě to nebezpečí. Je třeba někoho důvěryhodného nenapojeného na sekretariáty a kmotrovskou lobby.
Co si budem povídat. jestli se má něco změnit, je třeba zrevidovat ten humus od roku 1990 bez idealismu a to levý či pravý svazák nemůže a nedokáže.
01. 04. 2013 | 08:47

Fialenka napsal(a):

Pravicoví politici a ekonomové dovedli naši zemi do hospodářské krize, tj k útrapám mnoha lidí. Píše to dokonce i spisovatel Martin Daneš v pravicovém deníku Metro. Martin Daneš píše, že příčinou světové krize jsou ideologie volného trhu a umenšování státu. A že „česká pravice, která do omrzení strašila lidi rozpočtově neodpovědnými Řeky, v hodnocení původu světové krize vědomě zaměnila příčinu za následek.“

To je zajímavé, takže to pravicoví politici a ekonomové zaměňují vědomě. Vědí, že minimalizace státu a volný trh bez pravidel způsobuje hospodářskou krizi. Cílem je nejspíš postupné zprivatizování státu a maximalizace zisku majitelů. A ti majitelé budou vlastně i majitelé obyvatel ČR.
01. 04. 2013 | 08:48

Fialenka napsal(a):

Takže kdo mají aspoň trochu dobré vůle, by měli napnout inteligenci a důvtip a pátrat jaké kroky vedou ke svobodě a blahobytu.
01. 04. 2013 | 09:29

fikus napsal(a):

kdo je prototyp pravicového ekonoma. Kalousek?
S tímhle souhlas:
volný trh bez pravidel způsobuje hospodářskou krizi.
P.ser je, že si tady 20 let dělají politici co chtějí a stát stojí stranou. O lidech nemluvě
01. 04. 2013 | 09:32

Kelt napsal(a):

Tato vláda rozpočtové odpovědnosti-přesněji vláda hospodářského rozvratu má jako poradní orgán NERV,kde působí ekonomové různého zaměření.
Jeden z jejich nevýznamnějších,světově uznávaný p.Zámečník opakovaně veřejně prohlásil,že vláda na doporučení,která od nich dostává vůbec nereaguje.Rovněž ji nezajímají upozornění BIS a nálezy NKÚ.Proto někteří členové NERVu rezignovali a NERV de facto již neexistuje,našim pologramotným ideologům ve vládě byl na obtíž,neb často ani nedokázali pochopit,co jim bylo sdělováno.
Tak si udělejme inventuru odbornosti některých členů vlády.
Předseda -předseda podnikového výboru "béčka"KSČ SSM,poté ODS
MF Kalousek-člen lidovců od roku 1984,kde s KSČ v lůně NF budoval socialismus,jinak gumárenský technolog
MZ Schwarnzenberg-neukončil ani jednu ze tří navštěvovaných vys.škol,maturitu získal až v reparátu-povoláním kavárenský povaleč ve Vídni
Peak-nemohl jsem to najít,kromě toho,že měla na starosti dětská hřiště někde v přažské čtvrti
MP-Kuba-anesteziolog

MK-Besser-zubař,jeho nástupkyně družinářka v MŠ
Nemá význam pokračovat dále-ani jeden ekonom,ani jeden člověk s praxí v hodpodářské sféře.
Na jednu stranu se člověk ani nemůže divit tomu,kam tací odborníci dokázali tuto zemi dovést-jenom jejich míra arogance překvapuje, s jakou nám dokáží tvrdit,že jiná cesta neexistuje.
01. 04. 2013 | 09:46

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden příspěvek, který neměl nic společného se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
01. 04. 2013 | 10:11

fikus napsal(a):

Kelt:

čili to není o skutečné práci pro společnost, ale o parazitování. Rarita že to tak dlouho vydrželo.
A Bohuš už parazitovat nebude? Miloš slíbil zájmová sdružení nahradit profíky....
01. 04. 2013 | 10:52

SuP napsal(a):

Ano přátelé, je třeba každý projekt opozice, který hrozí jakýmkoliv náznakem možného úspěchu (třeba že by mohl v budoucnu fungovat) včas znectít, vyvolat paniku a rozbít. Jinak by hrozilo, že opozice získá body a to je nepřípustné.
A mezitím si můžeme vyprávět, jak to dělají jinde a obdivovat, jak to tam skvěle funguje a pomlouvat ty, kdo hledají aspoň nějaká řešení, pokud nejsou "naši". A pomíjet, že aby něco někdy někde skvěle fungovalo, musí se to nejřív rozběhnout, zkoušet a vylepšovat. Nebo si koupit to nejlepší, co je na trhu a naučit se to používat. Ale nezapomínejme, že ten poslední způsob se nás s našimi finančními možnostmi těžko může týkat.
01. 04. 2013 | 11:03

SuP napsal(a):

fikus -
U ekonoma (zdá se) není vůbec důležité, jestli se staví pravicovým nebo levicovým, to ovlivní jen, kterou část obyvatelstva svou rétorikou nadzvedne. Podstatné totiž je, že ekonom, kterému záleží na tom, kterou část občanského spektra osloví, nikdy nedokáže hospodářský problém řešit. A kdo by to dokázal, nedojde sluchu u držitelů klíčů.

Kelte -
čekám na tu konkretizaci racionálních kroků vlád ČSSD při řešení krize 2002-2008. ale raději to nechte na zítra. Dnes je Apríl.
01. 04. 2013 | 11:13

otaznik napsal(a):

Me zajima jestli se nekdy Sobotka omluvil za dluhy ktere nasekal CR. Tento usmatej sasek kterej nikdy ve svem zivote nevytvoril nic uzitecneho v tom bude pokracovat. Bude dale zasdluzovat. A to s usmevem jemu tak typickemu.
PS. Proboha Cesi, tohle chcete jako sveho pristiho ministerskeho predsedu?
01. 04. 2013 | 11:35

SuP napsal(a):

otazník -
Jen půlka z nich ....
01. 04. 2013 | 11:39

Bohusuv apostol napsal(a):

Me se Bohus Sobotka libi,
sice pokaral Mladka za jeho nazory, ale stejne ho ponecha stinovym mininistrem financi. CSSD po tom co se pravnik elev Bohus stal predsedou strany nema nikoho lepsiho nez Mladka.
01. 04. 2013 | 11:41

otaznik napsal(a):

Sup,

A jaka pulka?
01. 04. 2013 | 11:43

frenstak napsal(a):

otazniku,
co jste uzitecneho v Canade vytvoril vy?
A o Cechy nemejte peci
01. 04. 2013 | 12:14

SuP napsal(a):

otazník -
Moje ne.
01. 04. 2013 | 12:21

Rádce napsal(a):

Bohouši, Vaše kvalifikace profesní i životní je mizerná !
Ještě je čas a jestli to myslíte s námi upřímně tak by to chtělo místo kvákání na webu o tom co všichni víme, věnovat Váš čas praxi : tu pár týdnů ve fabrice, tu pár týdnů v nemocnici, tu pár týdnů v managementu, ... jinak se jen vymění aktéři a nic moc se nezmění.
Jo a ten Váš Urban, nebyl také s tím Dalíkem @ spol. v Monte Argentariu ?
01. 04. 2013 | 13:15

Fialenka napsal(a):

Doplnění ...
Tady je zdroj uvedeného citátu:
http://martindanes.com/texty/sloupky/vi-pravice-vice/
01. 04. 2013 | 17:54

jirilp napsal(a):

Jestli se na něco těším, tak na to, až ti různí Ládikové a Pepové Řepové, kteří nemají na práci nic jiného než sedět u počítače a psát ty jejich moudrosti, konečně natáhnou bačkory. Kéž by to bylo už zítra, aby člověk nemusel číst ty jejich plky.
01. 04. 2013 | 19:45

Rams napsal(a):

Pane Sobotko, představme si hypotetickou situaci: Po zdrcujícím vítězství Soc. dem. v roce 2014 chcete zrušit Skarty, ale ouvej nejde to! Poslanci za vaši stranu se zasekli - ona ta spořka tvrdě lobovala, velkoryse půjčovala, dávala lukrativní zakázky atd. Vím, že je to přitažené za vlasy, pokud žijeme ve světě zelených kartiček, tak se můžeme nadít všeho. Dopadl by jste jako Dienstbier, jehož pražští spolustraníci picli do vazu a vesele rozjeli koalici i za openkartičku...
02. 04. 2013 | 00:35

Radek K. napsal(a):

On ten náš pan budoucí premiér, pan Sobotka, se snaží převysvětlovat něco, co je všem již dávno jasné. Spíše mně připadá, že by měl lépe a důrazněji zaujmout postoj k hlavnímu "parazitologovi Česka", panu stínovému ministrovi, panu Mládkovi.
A s tím panem Dienstbiérem mu to vyšlo tedy dokonale. Pan J.D. "uspěl-neuspěl" jako presidenský kandidát a byl od něho nějaký čas klid a "programově" byly odstaveny jeho ambice na účast ve vedení ČSSD a v nové zemanovské éře si sám podtrhl židli, tak jediného opravdového soupeře pan Sobotka zase nemá. A o to přece šlo. Tak přeji hodně "tvůrčí" práce na levici panu Sobotkovi i jeho přátelům a přítelkyním.
02. 04. 2013 | 21:07

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy