Diamantový závod a trouba šerif

05. 09. 2009 | 17:12
Přečteno 9946 krát
Parta českých zbohatlíků si uspořádala závody svými sporťáky za deset miliónů. Nazvala je poetickým názvem Diamantový závod, neboť první cenou byl diamant. Tyto závody jsou proslulé tím, že v plném provozu jedou závodníci jako šílení, vše je dovoleno, kapsy mají plné peněz na případné pokuty. Pochopitelně auto řítící se dvěstěpadesátikilometrovou rychlostí v běžném provozu je smrtelně nebezpečné sobě i okolí. Ale o to právě jde, to je podstatou závodu, to je právě ta pravá adrenalinová zábava.
Závod řádně oznámili, za účasti médií závod odstartovali, dokonce i se legračně všelijak nastrojili a policie, jak jinak, jenom přihlížela. Zbohatlíci se pak proháněli dvěstěpadesátkou po našich silnicích, vše dokumentovali novináři, kteří si dokonce nechali změřit rychlost závodníků, policie udělila čtyři pokuty za rychlou jízdu.
Závody měly pokračovat v sousedním Německu. Ale nepokračovaly. Německá policie na hranicích závodníky zastavila, sebrala jim auta do doby, než závody skončí, a večer pořadatelům na hotelu zabavila první cenu – diamanty, jako zálohu na pokutu, která zřejmě bude astronomická. A bylo po závodě, zbohatlíci se pak jeli někam opít na žal. Jaký rozdíl fungování dvou policií. Jaký rozdíl ve vymáhání vlády zákona.
Šéf české dopravní policie pak vystoupil a sdělil nám, že jim závodníci ujeli, že je nebyli schopni sledovat a vše pak bylo v rukou náhodných kontrol policistů na silnicích. Pokud se týče preventivní akce - zabavení aut apod., tak nám ten milý pán sdělil, že na to nemáme zákonné možnosti, jako je mají v Německu. Podle mě se ten pán alibisticky vymlouval. Závody tohoto druhu jsou tu po několikáté a je jasné, že jsou založené na brutálním porušování pravidel silničního provozu a že ohrožují životy lidí. I tento závod s vysokou pravděpodobností chystal brutální útok na bezpečnost nevinných lidí, účastníků silničního provozu. Bylo povinností tomu zabránit, i naše legislativa zná pojmy jako obecné ohrožení, kdy se musí jednat preventivně. Šéf dopravní policie a nejenom on jenom nechtěl problémy. Podle mě ho ve snu nenapadlo, že by razantně zasáhnul. Je mu totiž úplně jedno, co se stane, pokud on dokáže, že plně dodržoval všechny předpisy. To je jeho byznys. Ne naše bezpečnost, ale přepisy.
Představuji se, že by podobný závod zbohatlíci uspořádali ve Spojených státech a že by se tam proháněli na silnicích podobnou rychlostí. Co by asi občané řekli šerifovi, který by tam dareby nechal řádit a vymlouval by se na legislativu. Takový trouba šerif by nepřežil ani minutu v úřadu. Ve skutečnosti by ovšem závodníci skončili ve vězení a šerif by měl dost práce s místními obyvateli, aby si to se závodníky nevyřizovali basebalovými pálkami. U nás ovšem trouba šerif i nadále zůstává zcela neohroženě ve funkci.


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

radek napsal(a):

souhlas s autorem, ČR je země neomezených možností (pro některé) ...
05. 09. 2009 | 17:49

Radkin Honzák napsal(a):

Vážený pane Šterne,

děkuji Vám za pregnantní vyjádření. Souhlasím s Vámi naprosto a nechápu, proč česká policie, která umí "rozpustit nepovolené akce" se ke svým chlebodárcům (???nebo ne???) chovala tak benevolentně.

Radkin Honzák, psychiatr
05. 09. 2009 | 17:57

vfischer napsal(a):

ANO ANO - přesný, výstižný a charakteristický popis stavu ve státě, kde je nám souzeno žít. Zbohatlická gangsterská oligarchie ovládá všechno - soudy, policii i loutkové paňáky hrající si na politiku. Sebranka óbrzlodějů beztrestně a nepostižitelně krade krade a loupí a pak si k tomu ještě trochu zazávodí. To je skutečně adrenalín - takže všichni k volbám aby se jim lépe a radostěji kradlo !!!!
05. 09. 2009 | 18:01

ulpianus napsal(a):

P. Štern napsal, že se šéf dopravní policie alibisticky vymlouvá že nemůže v právním rámci ČR zabavit auta apod. Realita je taková, že tomu tak skutečně je. Proto také pan Štern neuvedl a ani se nenamáhal uvést odkaz na normu, která by to umožňovala...
05. 09. 2009 | 18:06

pierre napsal(a):

neuveritelne...tezko se to cte... je to, podle meho nazoru a pokud to mohu posoudit, vystizny obraz (v kostce) fungovani velke casti ceske spolecnosti (politiky a urady pocinaje... a -obavam se- ze i lidskymi vztahy vseobecne konce)...

nemyslitelne v zapadni evrope, v severni americe a mnohde jinde...
05. 09. 2009 | 18:22

JAVÍT napsal(a):

"Zajímavé" bylo, že se šéf policie pídil, odkud vzali reportéři ten radar !!
Jinak je zřejmé, že naše policie je naprosto nemožná a nemohoucí. Vždy se má na co vymluvit.
Kdo má prachy, může všechno. Mindráky si naše policie léčí na řidičích, co překročí dovolenou rychlost o 5 km nebo nemá "v pořádku" lékárničku.
05. 09. 2009 | 18:27

jarpor napsal(a):

Co dodat ?
Nic.
Autor má pravdu.

Hezký večer
05. 09. 2009 | 18:28

kormoran napsal(a):

Neni co dodat,spatni zakonodarci = spatni policiste,urednici, "lide"== Kocourkov.....
05. 09. 2009 | 18:33

Monika napsal(a):

To ulpianus

Naopak. K zabavení auta policií běžně dochází i u nás a jsou k tomu zákonné prostředky - a to dokonce v krajních případech i bez souhlasu státního zástupce (tento souhlas ale mohla policie mít již připravený, vzhledem k tomu, že nešlo o první závod tohoto druhu). Jedná-li se nadto o podezření z obecného ohrožení, může být automobil věcí důležitou pro trestní řízení, v tom případě pak platí §79 trestního řádu:

Odnětí věci

"(1) Nebude-li věc důležitá pro trestní řízení na vyzvání vydána tím, kdo ji má u sebe, může mu být na příkaz předsedy senátu a v přípravném řízení na příkaz státního zástupce nebo policejního orgánu odňata. Policejní orgán potřebuje k vydání takového příkazu předchozí souhlas státního zástupce.

(2) Nevykoná-li orgán, který příkaz k odnětí věci vydal, odnětí věci sám, provede je na podkladě příkazu policejní orgán.

(3) Bez předchozího souhlasu uvedeného v odstavci 1 může být příkaz policejním orgánem vydán jen tehdy, jestliže nelze předchozího souhlasu dosáhnout a věc nesnese odkladu.

(4) K odnětí věci se podle možnosti přibere osoba, která není na věci zúčastněna.

(5) Protokol o vydání a odnětí věci musí obsahovat též dostatečně přesný popis vydané nebo odňaté věci, který by umožnil určit její totožnost.

(6) Osobě, která věc vydala nebo jíž byla věc odňata, vydá orgán, který úkon provedl, ihned písemné potvrzení o převzetí věci nebo opis protokolu.

Domnívám se proto, že má pan Štern pravdu, když píše, že se policie alibisticky vymlouvá. Policie totiž automobil zabavit může. Viz např. článek "Policie zabavuje auta za řízení v opilosti a bez řidičáku"

http://zpravy.idnes.cz/poli...
05. 09. 2009 | 18:36

dříve ruda napsal(a):

Ale proč jezdí do Německa? To jsou tak pitomí?
Je ale fakt, že když se krade (i)legálně, je to poznat i na stavu silnic.
Ledaže by jezdili s teréňáky po našich dálnicích nejrychlejší autokros na světě.
05. 09. 2009 | 18:39

ulpianus napsal(a):

To Monika

subsupmpce pod toto ustanovení okopírované z TŘ je samozřejmě sporná a nezpochybnitelné důkazy pro citovaný TČ uváděné v médiích jsem nenalezl. lidsky samozřejmě tyto závody neschvaluji. srovnání za jízdu v opilosti a bez řidičského průkazu je mimo obsahu článku.
05. 09. 2009 | 18:49

ulpianus napsal(a):

To Monika

ad marginem: článek z linku uvádí konkrétní TČ nehovoří se zde o žádných nelegálních závodech... takže to nelze aplikovat na tyto rádobyzávodníky..
05. 09. 2009 | 18:55

Alarien napsal(a):

Ano, je rozdíl mezi policií (státem, demokracií) a jejich (jeho) karikaturou.
05. 09. 2009 | 18:58

schlimbach napsal(a):

pěkný a pravdivý článek. V jakém je to kontrastu - pár kamínků poškrábe tvář Topolánka a do akce je nasazen vrtulník. Bezpečnost a ochrana občanů je asi něco podřadnějšího, něž házení kamínků na Topolánka - (((
05. 09. 2009 | 19:04

dříve ruda napsal(a):

ulpianus:
vaše myšlení je poněkud toporné, nic ve zlém, dobrý muži.
05. 09. 2009 | 19:06

ulpianus napsal(a):

to dříve ruda

nejsi mistni, jinak bys mi neřikal dobrý muži

čekám na argumenty... a opakuji závody neschvaluji...
05. 09. 2009 | 19:10

dříve ruda napsal(a):

ulpianus:

jestli jsem místní nebo ne je mimo obsah článku (když už na to jste tak citlivý).

Argumenty? Nemám. Jen názor. A ten zní, že připosranost a servilita se dají maskovat různě. Třeba snahou o zákonnost.
05. 09. 2009 | 19:22

Petr Havelka napsal(a):

Nechci nějak blafovat, ale pokud jsem si dobře zapamatoval z novin německá policie konala na základě

"O zastavení akce rozhodla hornofalcká regionální vláda. Na základě toho, že auta měla startovní čísla a vydávala se za závodní vozy, ji vyhodnotila jako nelegální závod a nařídila policii jízdu ukončit."

http://zpravy.idnes.cz/nemc...
05. 09. 2009 | 19:24

ulpianus napsal(a):

to dříve ruda

co je špatného na úctě k právu?

při vší úctě... kdysi jsem četl že vynález práva měl větší důsledky než vynález střelného prachu
05. 09. 2009 | 19:26

Zacheus napsal(a):

Nechci být zbytečně ironický, ale když bylo třeba zatknout pana Dukeho (ať si o něm myslíme cokoliv) v souvislosti s obsahem jeho knihy Moje probuzení, která u nás předtím zcela legálně vyšla, tak za ním přijelo do restaurace několik policejních vozidel. Ale když pár drzých zbohatlíků pořádá závod, který - jak pan Štern správně píše - ohrožuje životy lidí, tak musí záležitost vyřešit policie německá...
05. 09. 2009 | 19:42

dříve ruda napsal(a):

Na úctě k právu? Nic. Co je špatného na poctivém vykonávání práce?
05. 09. 2009 | 19:43

dříve ruda napsal(a):

ulpianus:

kdybyste měl pravdu, musel bych říci, že dodržování takového práva JE špatné. A o úctě k němu ani nemluvě.
05. 09. 2009 | 19:51

ulpianus napsal(a):

to dříve ruda

na tom už vůbec nic

pokud by si nás úřady dovolili to co se stalo v nemecku, překročili by jednoznačně svou pravomoc, u nás k tomu není prostě zákonné zmocnění a nikdo není pochopitelně schopen ho citovat

navíc odkaz se lyší v tom co uvádějí naše media
hezky zbytek večera
05. 09. 2009 | 19:58

ulpianus napsal(a):

lapsus digitus... liší...
05. 09. 2009 | 19:59

ulpianus napsal(a):

05. 09. 2009 | 20:00

ulpianus napsal(a):

Ostatně německá media uvádějí, že s nimi naše urady, konkrétne policie, spolupracovali... o tom pan štern a nas tisk mlčí...
05. 09. 2009 | 20:05

Petr Havelka napsal(a):

Vezměte si to takhle, aniž bych chtěl někoho omlouvat.

1.Policajti mají možnost taková auta stíhat, ale nesmí dojít k ohrožení jiných účastníků provozu. Rychlost 250 km/h, není dost pádný důvod.
2. Závodníci jsou prokazatelní magoři, takže hodit někde uzávěru a čekat "Co se může vymamlasit" a když se něco stane, kolik se najde chytráků, kteří to "čekali" :)

Pokud jsem dobře pochopil, němečtí policajti je zadrželi na základě rozhodnutí hornofalcké regionální vlády.

Nabízí se dvě varianty.

1.Němečtí policajti to stopli po žádosti regionální vlády

2.Němečtí policajti to stopli a potom si vyžádali "rozhodnutí".

Nechce se mi věřit, že místní vláda je tak akční :)
05. 09. 2009 | 20:12

ulpianus napsal(a):

to Petr Havelka

Z odkazu na nemeckych strankach zadrzení probehlo pote co byla nemecka policie informovana ceskou policie pres stycne pracoviste ve Schwandorfu. Pokud tu nekoho skutecne zajima jak to bylo, doporucuji si precist clanky ktere vam vybehnou z googlu po zadani hesel oberpfalz diamond race

mne samotneho prekvapuje, ze nemecka policie muze vstoupit do hotelu a zabavit trofeje pro viteze a ma pro to samozrejme oporu v zakone...
hezky zbytek vecera
05. 09. 2009 | 20:19

Lila napsal(a):

Anastázie Kudrnová nedávno v magazínu Lidovek připomněla, že po pádu komunismu a otevření hranic v bývalých východních zemích se v centru Londýna prudce zvýšila pouliční kriminalita. Londýnské policii stačilo půl roku na to, aby problém vyřešila. Stačí porovnat s českým Václavákem...

Občanovi může být celkem jedno, jestli policie má k dispozici potřebný zákon. Proto si platíme poslance a policii, aby konali.
05. 09. 2009 | 20:20

dříve ruda napsal(a):

ulpianus:

lapsus digitus2: úřady dovolily... mimo jiné.
Latina to nevytrhne.
05. 09. 2009 | 20:28

arlon napsal(a):

Pane autore, to je blog OK, jenom aby ten trouba šerif pochopil že je opravdu trouba a položil vše, co by měl. Škoda jen, že to je určitě proti předpisům...
05. 09. 2009 | 20:33

ulpianus napsal(a):

dříve ruda

nechci nic vytrhnout jen zde diskutuji podle kodexu diskutujicich

urcite chyb nejdete mnohem vice, mala velka pismena diakritika etc.
05. 09. 2009 | 20:39

Spokojený napsal(a):

Plně text podepíšu!
05. 09. 2009 | 20:42

dříve ruda napsal(a):

ulpianus:

Podle kodexu, správně. Na všechno je nějaký předpis. Disciplína, vy kluci pitomí, musí bejt. Jinak byste lezli jako vopice po stromech.
05. 09. 2009 | 20:59

Gren napsal(a):

Rozdíl mezi Českou a Německou policií není jen v tomto případu nelegálního závodu.Oni jednají daleko razantněji i v běžném provozu.
Problém na naší straně není jen v tom dopravákovi který se vymlouval v televizi.Iniciativu neprojevil nikdo z dobře placených státních úředníků ministerstva spravedlnosti nebo magistrátu hlavního města.Akce měla celkem slušnou mediální reklamu což v některých jiných případech k bleskovému zásahu stačí.
Tohle smrdí korupcí na sto honů.
05. 09. 2009 | 20:59

Lena napsal(a):

Novináři by měli měření z radarů dát policii a pokud tak neučiní sami, pak by je policie měla vyzvat. Když už si sama nebyla schopná opatřit důkazy, měla by se je snažit získat od toho, kdo je má. Pokuty bych neudělovala, rovnou bych řidiče obvinila z obecného ohrožení a organizátory taky. Napařila bych jim tresty v délce několik let, když se jim líbí adrenalin, tak ať si ho užijí se spoluvězni v kriminále. Vůbec nevím a zajímalo by mě, jak byl potrestán řidič toho vozu, co minule zabil při podobném závodu lidi.
05. 09. 2009 | 21:02

ulpianus napsal(a):

dříve ruda

myslel jsem to tak ze se snazim nikoho neurazet, nikomu nic nepodsouvam a rad si prectu i cizi nazory...
05. 09. 2009 | 21:07

Inci napsal(a):

Íčkova devastace bezpečnostních sborů nese pro zbohatlíky své ovoce ,konečně mohou beztrestně ohrožovat své spoluobčany ... třeba rychlou jízdou jež nese opravdu všechny znaky trestného činu obecného ohrožení !!!

Já opravdu nechápu proč jde policajt po patnácti odslouženejch letech do důchodu a ostatní občané ho vlastně musej živit byť existují mnohem náročnější a zodpovědnější povolání kde tato možnost není ... Proč se vlastně stát takto lehko zbavuje odborníků které by mohl využít na jiných místech ? Policajt kterej už nestačí fyzicky na hon pouličního kapsáře může ve funkci neúplatného dopravního policisty sloužit v pohodě až do zaslouženého důchodu ... Dobří zkušení policisté nám končí jako noční strážní nebo velitelé ochranek supermarketů ... co jen stojí jejich výcvik ....

Relikt zlatýho socíku vlastně dodnes ohrožuje státní pokladnu protože praxe kdy erár zaplatí výcvik odborníků a ti po čase přejdou do soukromého sektoru je pro stát výrazně nevýhodný ! Otřesným příkladem je třeba výcvik armádních pilotů kteří v drtivé většině končí v soukromých společnostech nebo ČSA (dočasně státní ) ... a mohl bych ve výčtu pokračovat ... NE důchodci , ale tyto mandatorní a zbytečné výdaje jsou problémem státního rozpočtu ! Klaus každým rokem jmenuje nejmíň pět generálů kteří stejně za pár roků po získání této maturity zmizí s tučnou rentou v soukromých společnostech ... nač nám je padesát generálů když jich za Waldštejna stačilo císařské armádě o 100 000 plně bojeschopných vojácích pět ....
Zelenáči v policejních uniformách jsou pevní v kramflecích jen když kontrolují babku na tržnici jestli neprodává jedovatý houby . Jelikož musí živit rodiny tak se není co divit když se nechtěj spálit , jsou dostatečně odstrašeni tím co se děje výš , Íčko přehazuje státní zástupce a soudce jako figurky ... mafie nespí ...
Mít donedávna za velitele dopravní policie člověka kterej navrhl povinné nošení odrazek pro chodce .... :-))))
05. 09. 2009 | 21:08

RA napsal(a):

zabavit auta aniž spáchali jeden jediný dopravní přestupek ? Toť demokracie po vzoru EU. Navíc v Německu na dálnicích není rychlost omezena ,proto absolutně nechápu zabavení aut. Ty komunistické kecy o zbohatlících a podobné výlevy jsou jen bolševickou omáčkou , která zaleje vše.
05. 09. 2009 | 21:08

schlimbach napsal(a):

RA
byla zabavena, protože měla nalepena čísla a bylo tedy zřejmé, že se jedná o závodní auta, která se na veřejných komunikacích nesmějí pohybovat, toť vše. Jinak na dálnicích se může, pokud to není omezeno, jet neomezenou rychlostí po dálnici, to ale neplatí o ostatních silnicích v Německu.
05. 09. 2009 | 22:13

dříve ruda napsal(a):

ulpianus:
tak sorry. Ja jsem trochu přecitlivělej k latinsky píšícím, kteří neumějí česky. Navíc dokonce klidně někoho urazím.
05. 09. 2009 | 22:47

dříve ruda napsal(a):

schlimbach:
abych dostál tomu, co píšu ulpianovi, máte v tom bordel. O čísla fakt nejde.
05. 09. 2009 | 22:48

otokar napsal(a):

Nenašla by se prosím někde startovní listina tohoto závodu?
Bylo by to asi zajímavé čtení!
05. 09. 2009 | 22:54

ulpianus napsal(a):

dříve ruda

všiml jsem si, že argumentu moc neuvádíte, o urážky se pokoušíte... a opakujete se
05. 09. 2009 | 23:13

dříve ruda napsal(a):

ulpianus:
sakra, vy jste všímavej. Škoda, že vám uniká podstata věci škoda, že vám uniká podstata věci škoda, že vám uniká podstata věci škoda, že vám uniká podstata věci škoda, že vám uniká podstata věci
Sakra, zase se opakuju...
05. 09. 2009 | 23:23

Lex napsal(a):

Petr Havelka
Naprostý souhlas.
Dnes ráno jsem na blogu Kláry Veselé Samkové napsal mj. toto: "Jakoby to s tématem nesouviselo, ale přece. Z Prahy startoval milionářský závod drahých a rychlých aut. Česká policie čučela jak puk, trasa byla tajná, nachystané radary nic nezjistily, žádný přestupek, všechno OK. Soukromé agentury závodníky monitorovaly a zjistily rychlost 250 km/hod i více, tam, kde to radary už ani nebraly.
Závodníci přejeli přes Rozvadov a tam jim německá policie zabavila klíče od aut a auta sama, a vydala až po termínu skončení závodu, tedy za dva dny.
Německé silnice nejsou závodištěm rychlostních přeborů.
Kritizuji stupiditu nejvyšších představitelů české policie, stydím se za ně.
Na druné straně nemohu nevidět, co by se strhlo, kdyby rozhodli podobně jako vedení policie německé. Všichni do tepláků pro zneužití pravomoci veřejného činitele, protože nemají takto vyjmenovanou kompetenci (nepoužívat jako analogii pro kompetenci Ústavního soudu). Jak by s nimi čeští politici, justice a novináři zatočili, pes by si od nich kůrku chleba nevzal. Protože "národní hrdost" je u nás hanebným pojmem. Sebemrskači (no, sebe - nás) jsou u vesel a a vytvářejí obecná pravidla chování.
Svrab a neštovice."
Později jsem si na i.Dnes.cz přečetl tu zprávu jako Vy, takže oprava, auta dosud vydána nebyla etc. v rámci upřesnění.
Pokud jde v podobných případech o podezření z trestného činu "obecného ohrožení", myslím, že to může vyslovit tak leda expert na trestní právo typu pana Humla a novináři to po něm okvakat. Stejně jako o zabavení aut v rámci odnětí věci podle trestního řádu, jak uvádí jakýsi diskutující. Nejsem si jist, jestli by německá policie zasáhla jak zasáhla, kdyby k tomu nedala posvěcení bavorská zemská vláda (a to neznám skutečný rozsah oprávnění německé píolicie oproti české v podobných případech).
Naproti tomu si dokážu představit nejen to, jak by se k věci preventivního rozhodnutí postavila česká vláda, a co by následovalo, kdyby česká policie v rámci svých zákonných (ne)oprávnění rozhodla autonomně. Ale to už jsem popsal u Kláry Veselé Samkové - viz výše!
Pane Šterne, méně emocí!
Hezkou neděli! Lex
05. 09. 2009 | 23:27

Charlie napsal(a):

jasně pane Šterne

proto je věčná škoda, že zde na jaře skončila vláda, která si uměla se zbohatlíky poradit.
Například tím, že těmto schopným a pracovitým lidem ponechala část daní, aby mohli po své velmi náročné práci náležitě relaxovat.

Proto jste na jaře ve svých článcích oprávněně nad pádem vlády tolik plakal.
05. 09. 2009 | 23:29

RA napsal(a):

za chvíli se bez povolení EU a příslušných úřadů ani svobodně neuprdnete. Ale když se vám to líbí, tyhle zvyklosti komunistického stáda ....
05. 09. 2009 | 23:36

im napsal(a):

@autor
"......Představuji se, že by podobný závod zbohatlíci uspořádali ve Spojených státech a že by se tam proháněli na silnicích podobnou rychlostí...."

Bohužel, pořádali a pořádají,tzv. Gumball3000, a inspirují ty české následovníky, o nichž píšete.

Podrobnosti na wiki:
http://en.wikipedia.org/wik...

a u nás:
http://www.diamondrace.cz/
06. 09. 2009 | 01:34

Brundibár napsal(a):

Přeji hezký den, pane Šterne,

zcela zásadní sdělení vašeho blogu je toto:
"Šéf dopravní policie a nejenom on jenom nechtěl problémy. Podle mě ho ve snu nenapadlo, že by razantně zasáhnul. Je mu totiž úplně jedno, co se stane, pokud on dokáže, že plně dodržoval všechny předpisy. To je jeho byznys. Ne naše bezpečnost, ale přepisy."

Bohužel, netýká se jen šéfa policie, ale až na čestné výjimky celé veřejné správy ČR. Větu "toto nemám ve směrnicích" slýchávám na českých úřadech mockrát. Český úředník si bohužel stále neuvědomuje, že jeho základní povinnost je chránit veřejný zájem - a to akce typu "Diamond Race" dost dobře není.
06. 09. 2009 | 04:23

Brundibár napsal(a):

Pro Lenu:

Změření radarem je důkaz a jako takový musí splňovat zákonné požadavky. Takže policie nemůže použít výstupy ze soukromých radarů, i když by hrozně moc chtěla.

Policie měla dost svých možností, jak závodu zabránit ještě na území ČR - má rozhodně víc pravomocí než novináři. Podle některých zpráv si policisté stěžovali, že některé vozy byly vybaveny rušičkami radarů na měření rychlosti. Takto vybavený vůz nejen že nesmí na silnici, ale porušuje i předpisy ohledně vysílání, takže by to měl řešit i ČTÚ
06. 09. 2009 | 04:44

Lena napsal(a):

Brundibáre,

tušila jsem, že to měření bude mít nějaký zádrhel. Proč? Protože rozumné věci jsou u nás vždy opatřené nějakou zákonnou kličkou, aby byly znesnadněny nejlépe znemožněny.

S těmi radary to vím, takže mi připadá, že to mohl být ten zásadní důvod, proč je na silnici vůbec nepustit. Proto jsem o tom vůbec nepsala. Jak se tu někdo vyjádřil: korupcí to smrdí na sto honů.
06. 09. 2009 | 08:51

schlimbach napsal(a):

Dříve Ruda

a o co go ? Můžeme se bavit prakticky jen o zprostředkovaných informacích, protože já tam nebyl a vy asi také ne, nebo ano ? Německá policie jako vysvětlení použila informaci o číslech na autech a znělo to celkem logicky. O co se vlastně dohadujeme ? Závodění do normálního provozu nepatří nebo snad ano? Jestliže někdo na interentu nebo v médiích oznamuje že se závod pojede, přiznává svůj úmysl v této věci a již to samo o sobě by mělo policii stačit k tomu, aby to znemožnila i předem a nečekala až se něco stane, jinak to pomáhání a chránění ztrácí celkem smysl.
06. 09. 2009 | 09:30

Ládik napsal(a):

Jsou to exhibicionisti. Já závodím jen s časem. Občas vyhraju a policajt na mě nemůže.
06. 09. 2009 | 09:54

dříve ruda napsal(a):

schlimbach:
nedohadujeme se a máme na závod stejný názor. Nejspíš i na obě policie. Jen -na auto si můžete klidně nalepit číslo. To samo o sobě žádný prohřešek není. (I když i to může mít v kombinaci s vytuněnou kraksnou určitou vypovídací hodnotu.)
06. 09. 2009 | 09:54

Erich. napsal(a):

Pane ulpianus, pokud úcta k právu ohrožuje občany, je s tímto právem něco v nepořádku. Nepochybně to budete vidět úplně jinak až Vám ta parta duševních invalidů zabije někoho blízkého.
06. 09. 2009 | 10:27

eM napsal(a):

Mně se hlavně líbilo, jak trouiba šerif žebral u závodníků o prozrazení trasy. To bylo boží, jak brečel, že mu ji neprozradili, béé. Něco jako vrtulník na monitoring odjezdu a nebo využití nějakého informátora ho asi nenapadlo. Ať mi nikdo neříká, že průměrný agent nemohl např. z rezervací evropských hotelů a objednávek na rauty zjistit, kudy se ta trasa bude ubírat. Pan Tržil je skutečně tragická postava.
06. 09. 2009 | 10:45

ulpianus napsal(a):

Erich
Hovorime o dvou ruznych vecech. Policie v Nemecku ma na rozdil od kolegu v nasi zemi nepochybne ucinnejsi pravni nastroje k legálnímu zastaveni takovych odsouzenihodnych podniků. A verim ze casem se obdobna norma prijme i u nas, pokud na to bude politicka objednavka. Protoze skutecne v teto chvili nevim o norme, ktera by tohle umoznila u nas zastavit, vyjma individualniho postihu jednotlivych zavodniků, ktere by jiste, pokud by se ceska policie byla schopna ucinne zorganizovat, vyznamne zavod narusilo. V zadnem pripade vsak ceske spravni ani trestni pravo neumoznuje zadrzet vozidlo na dobu nelegalniho zavodu a zabavit trofeje pro viteze.

Umrti nikoho blizkeho si nepreji a ani ho nepreji vam. Zavod neschvaluji. Popuzuje mne minimalne stejne jako autora clanku.

Hezky den
06. 09. 2009 | 10:47

schlimbach napsal(a):

domnívám se, že obecní ohrožení je trestným činem a povinností každého je toto nebezpečí odvrátit. Co víc některé odpovědné osoby ještě potřebují ? Jistě, bez osobního nasazení, invence a statečnosti se to neobejde.
06. 09. 2009 | 10:56

ulpianus napsal(a):

Schlimbach

Obecne ohrozeni je samozrejme trestnym cinem dle § 179 tr. z. A sazba pro clena organizovane skupiny, ktery se takoveho jednani dopusti je osm az patnact let ve druhem odstavci. Nemam nic proti tomu aby si je vsech 45 ucastniku zavodu odsedelo. Problem je prokazat jim umysl "vydat lidi v nebezpeci smrti nebo těžke ujmy" kdyz se takoveho zavodu ucastni.

Zkuste podat na jejich ucastniky tr. oznameni a pokuste se je dolozit důkazy tak aby obstaly u soudu.

Mj. zavodnici se vraceji dnes zpet do Cech. Podle toho se uvadi tisk tak nase policie opet neni schopna se na jeho naruseni ucinne zorganizovat.
06. 09. 2009 | 11:08

Lena napsal(a):

Tak teď hlásili na zelené vlně, že mezi Prahou a 40. kilometrem jede vysokou rychlostí několik aut a nebezpečně předjíždí.
06. 09. 2009 | 11:42

Targus napsal(a):

To Jan Stern:

Aniž bych následující slova mínil osobně proti Vám, nemohu vzpomenout modifika starého úsloví, co Čech, to muzikant.

Moje modifikace zní:
CO ČECH, TO FUNDOVANÝ ODBORNÍK NA SILNIČNÍ DOPRAVU

Ač policajty obecně nemusím a pan Tržil je něco jako můj veřejný nepřítel, tentokrát se jej musím alespoň trochu zastat.
Policie jednala v mezích zákona. Nemůže za to, že 200 totálních ignorantů v poslanecké sněmovně jedná dle výše uvedeného úsloví a ze silničního zakona stvoří paskvil, který sbírá řidičáky za nerozsvícená světla a minimální překročení rychlosti v radarových pastech, zatímco "ti rovnější mezi rovnými" si s namontovanými rušičkami radarů v klidu jezdí jako vygumovaná hovada ohrožující vše živé kolem.
Pro ty, co se diví, jak to, že někdo jiný tyto "rychlíky" umí změřit, malé vysvětlení. Radary soukromé agentury zřejmě pracovaly na jiném principu nebo na jiné vlnové délce, než radary policejní, fungující, lidově řečeno, na principu mikrovlnky.
K zadržování vozidel - policie opravdu zadržuje vozidla, ovšem řidičům, kteří OPAKOVANĚ A HRUBĚ porušují stávající zákon, přičemž obě příslovce mají svou definici.
Pokud tedy Tržilův "dream team" mohl udělat něco více, musel by angažovat několik vrtulníků, nejlépe na každé auto jeden a zaznamenávat jejich podařené dálniční kousky z výšky, což i tak nedává dobrou šanci k identifikaci a dobrý právník by při případném projednávání zřejmě rozcupoval udělení případné sankce na kusy.
Co se týká zastavení nelegálního závodu v Německu, něco obdobného lze zajisté provést i u nás, otázka je, zda by opět právníci bohatých pseudozávodníků nevysoudili z českého státu ještě nějaké odškodné. Rozhodující otázkou v tomto případě je, kdy byla vylepena startovní čísla a zda takové vylepení čísla vůbec k zastavení těchto šílenců, resp. zabavení auta, postačuje. Vždyť podle takových "příznaků" by mohla být zabavena polovina vozidel vybavených dodatečnými spojlery, pneumatikami se sníženým profilem, či "velkým" množstvím světlometů.
06. 09. 2009 | 12:07

Elisabeth napsal(a):

RA

nechte si to uprdnuti bez povoleni od cesty. Nemcu vedi co delaji a konaji spravne.

Auta jim byla zabavena, prptoze se ucaastnuli NE-legalniho zavodu v normalnim provozu. Zavody se proste z proncipu mezi jinymi ucastniky silnicniho provozu nepovoluji. Takzet nedodrzovali rychlost. V Nemecku neplati neomezena rychlost, je to trochu jinak. Casto , velmi casto je omezena a neomezena rychlost u Nemcu ne znamena, ze semuzete neomezene pohybovat.

Mezi dalsi prestupky bylo tzv. Nötigung, utisk, utlak, nuceni, coz znamena, ze rychle auto najizdi ve vysoke rachlosti na pred nim jedouci.To je tvrdy prestupek, za to se v Nemencku, kde vladne neomezena rychlost tvrde plati. V Cesku se vubec neboduje, mam za to.
Navic te pakazi degenerovane sebrali ilegalne drzene zbrane, plynove pistole a janevimco jeste.
Precist si potomto, ze ces. policie nema pravomoci je tristni.Ma.
06. 09. 2009 | 12:17

Tom napsal(a):

blábláblá, jak by se vám líbilo...

jak by se vám líbilo, kdyby vám cestou na dovolenou někdo sebral auto na základě vágní argumentace o tom, že na něm máte nálepku?

jak by se vám líbilo, kdyby vám někdo vybral sejf na základě toho, že třeba budete muset Velkému bratru zaplatit pokutu a co kdybyste na to náhodou neměli?
06. 09. 2009 | 12:18

Targus napsal(a):

To Elisabeth:

Musím Vás zklamat, ale v ČR je oproti SRN plynovka legální a lze ji koupit zcela volně.
Naproti tomu máte pravdu s tzv. Nötigung, neboli nedodržováním bezpečné vzdálenosti spojené s prudkým brzděním a blikáním dálkovými světly.
Přiznejme si ovšem, že kdyby u nás toto chování bylo zakázáno, kdo by pak hulákal, že jej zdržují v levém pruhu kamiony, že?
06. 09. 2009 | 12:25

Brundibár napsal(a):

Leno,
základní průšvih je ten, že Policie ČR prostě nepracuje tak, jak má. Když novináři jsou ta auta schopni změřit, tak Policie ČR to musí býr schopná udělat TAKY!!! Navíc, má pravomoc a prostředky ta auta zastavit - nedělá to.

Radši zastavuje děduly ve škodovkách a žigulících a kontroluje jim lékárničky - je to pro ně po všech stránkách bezpečnější. Každej doktor přitom řekne, že je lepší zastavit tepenné krvácení o 5 minut dřív hadrem od oleje než o 5 minut později sterilním obvazem - ta 5minutová ztráta krve může být osudná.
06. 09. 2009 | 12:30

Lena napsal(a):

Brundibáre,

v Brně policajti jezdí autem po parku a pokutují (prý až tisícovkou) báby, že nemají svého prastarého malého psíka, co se do parku sotva dovlekl a nyní vleže funí pod lavičkou, na vodítku. A porovnávat tuto hrdinnou činnost ani nemusíme s blbci ve sporťácích, stačí s tím, že okolojdoucího dvoumetrového chlapa, který má psa zcela na volno a bez košíku, si ani nevšimnou:-).
06. 09. 2009 | 12:42

Lena napsal(a):

Tome,

blábláblá

a jak by se Vám líbilo, že Vám vypadlanej magor, který si myslí, že si může dovolit všechno, rozmašíroval v autě manželku a děti?
06. 09. 2009 | 12:45

Brundibár napsal(a):

Leno,

jestli to je dědula s žigulíkem nebo babča s psíkem, to je jedno. Ano, to jsou ty velmi snadné cíle pro naši (státní, městskou, obecní) policii. Důležité je "vykázat činnost" (někdy to zkomplikuje GPS v autě jako tuhle v Ostravě). A je úplně jedno, jestli je ministr vnitra zrovna oranžovej nebo modrej - ani jedna barva totiž netuší, jak by policie měla fungovat. Protože - marná sláva - stávají stav politikům všech barev vrcholně vyhovuje - oni s tím nemají osobní problém.
06. 09. 2009 | 13:10

džajár napsal(a):

Nevím,proč se tady všichni rozčilujete?
Cožpak nevíte,že žijeme v ČUNKISTÁNU??!!
06. 09. 2009 | 14:22

vašek napsal(a):

Je to pěkné podívání na drahá auta.
daleko nebezpečnější jsou dědové v
polorospadlejch 120tkách, nebo
opilci v ojetinách...
němci vyskakují na cizáky a sami jezdí
jak dobytek...
06. 09. 2009 | 15:34

Lena napsal(a):

Brundibáre,

přesně tak.
Ale nevím, co se stalo s GPS v Ostravě - nekoukám na televizi.
06. 09. 2009 | 15:58

Eliška II napsal(a):

bože, tři tečky, jak je možné, že vás editor nesmázl, jste zlý!!!
06. 09. 2009 | 16:44

S.Kadlec napsal(a):

Souhlasím s autorem,ale nechápu proč účastníky závodu nazývá zbohatlíky.Pár jich znám osobně a jsou to poctivý podnikatelé kteří k penězům přišli tvrdou prací.
06. 09. 2009 | 17:02

Petr napsal(a):

Nadlidi, poslanci, senátoři, vysocí úředníci, členové vlády, policejní vrchnost, členové sekretariátů stran a milionáři, mají v Česku a jen v Česku jiná práva než ostatní blebst. Tak čemu se všichni diví. Kdyby překročil rychlost, nebo jel nalitej někdo z Trabantem, nebo rezatým Favoritem, už by byl v klepetech a nebo by si nejméně rok nezajezdil.
06. 09. 2009 | 17:25

zdesta napsal(a):

Proč by měla policie reagovat razantnějším způsobem,když pánové politici bez opodstatněných důvodů,překračují rychlostní limity docela běžně.Rovnost před právem a zákonem je poněkud pokřivená.Přístup policie mne nijak nepřekvapuje.
06. 09. 2009 | 17:35

olda napsal(a):

Protože náš stát je banda mafiánů, kteří s politiky tahají za provázky. A policie? Když už konečně koná, tak dostane po papule. Tak proč by se snažila? Tady by pomohlo parlament do posledního místa vyměnit. Všechny, do jednoho. A mafiány prostě nevpustit. Ale holt chechtáky jsou chechtáky, tak k americké přímé demokracii máme holt strááááááááááááááášně daleko.
06. 09. 2009 | 18:19

rolb napsal(a):

Přesný a velmi trefný. Jó kdyby měli propadlou lékárničku to by naše policie asi určitě zasáhla.Jezdit takle rychle a bezohledně? To není trestné. Trestné je že vám ve městě naměří 55Km/h .
06. 09. 2009 | 18:45

babča napsal(a):

No to teda, já jsem platila pokutu, protože jsem vjížděla do obce 58 km/hod. Radar měli u cedule označující začátek obce a vesnice začínala asi 15O m za cedulí.
06. 09. 2009 | 19:25

Tom napsal(a):

Lena: ne, můj komentář byl odpovědí na váš (resp. na vaše předchůdce, kteří psali zhruba totéž). Ne naopak. Protože ideální způsob, jak zabránit tomu, aby nás někdo smetl autem, by byl sebrat auta všem. Proto se ptám, jak by se vám líbilo, kdyby ho někdo sebral i vám.
06. 09. 2009 | 19:49

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem příspěvek obsahující nadávky (např. "Vy komunistická špíno"), neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
06. 09. 2009 | 20:37

RA napsal(a):

ani mě nepřekvapuje, že v tomhle bolševickém absurdistánu je tolik lidí, kteří chtějí mít nad sebou bič /nad sebou a hlavně nad ostatními /. Dnes se už člověk bez povolení ouřadů a policajtů nemůže pomalu ani svobodně nadechnout. To jsme to dopracovali, od policejního státu a komoušů k policejnímu státu a komoušům EU.
06. 09. 2009 | 20:59

krok napsal(a):

trouba není šerif, ale pan Stern:-)..od kdy rozhoduje policie, že někdo bude páchat přestupek či trestný čin?..to aqbychom preventivně zavřeli všechny lidi, protože v každém dřímá potencionální vrah:-))..
06. 09. 2009 | 21:54

Al Jouda napsal(a):

Vážení, mám otázku : Kde se u nás dá jet rychlostí 250 km/hod ? To bych rád věděl nebo i viděl.
06. 09. 2009 | 22:03

pokrok napsal(a):

Tak kroku! Za prvé,trouba jsi ty.Za druhé,ve mně nikdo nedřímá, to si vyprošuju.Za třetí, přestaň kvákat nesmysly a nedělej moudrého.Nemáš na to.
06. 09. 2009 | 22:11

Targus napsal(a):

To pokrok:

Bohužel krok má pravdu, račte si pročíst můj příspěvek z 6.9. 12:07
06. 09. 2009 | 22:48

Targus napsal(a):

To Al Jouda:

Pár míst se najde. Na Hradecké určitě, na Plzeňské taky a kdysi to šlo i na dálnici Olomouc - Mohelnice, než se to začalo podobat velbloudímu hřbetu.
06. 09. 2009 | 22:51

Tom napsal(a):

ještě úsek (úseček) D3 Tábor - Sudoměřice
06. 09. 2009 | 22:56

Martin napsal(a):

To se zase policie jednou vyznamenala. Místo toho aby chytala skutečné piráty, tak udělá bububu na snadný cíl. Mě osobně pár rychlých aut řízených zkušenými jezdci na dálnici nevadí.
To mě spíš vadí 18-ti letý frikulín s votuněnou vochcávkou f dechtu f metle na hlínách s hustoneony a s hustovýfukem a propadlou technickou. Jenže tyto policie nechytá, ač by mohla a přestože tito jsou nejméně 20x nebezpečnější, než účastníci zmíněného závodu.
06. 09. 2009 | 23:11

Lena napsal(a):

Tome,

mě ho seberou těžko. Na ralley jsem byla řádně ohlášené a povolené jak českými, tak rakouskými úřady. Nesměli jsme porušovat předpisy, jinak diskvalifikace, když se to prolátlo. Důraz byl na orientaci, jízdu zručnosti. Přes hranice se jelo hromadně, samozřejmě i s číslama na kapotě a v protisměru, protože celníci z obou stran byli informováni a pustili nás nejen bez kontroly, ale taky nám vyklidili silnici v protisměru, abychom mohli přednostně projet. Stačí to takhle?

A jinak mám auto polepené samolepkami čitelnými ze 100 m a ještě mě kvůli tomu nikdo nezastavil. Asi proto, že je to reklama a že se neúčastním ilegálních závodů při plném provozu a nejezdím jako úplný magor odstavným pruhem a přes plnou čáru rychlostí 200 km/h.

Takže Váš dotaz je velmi, ale velmi hypotetický.

A teď bych prosila odpověď zase na mojí otázku.
06. 09. 2009 | 23:15

Brundibár napsal(a):

Pro Lenu:

Několika "měšťákům" v Ostravě dali nadřízení do aut GPS a pak srovnávali jejich prac. výkazy se záznamy GPS. Moc to nesedělo a pár strážníků proto vyhodili...
07. 09. 2009 | 05:06

Lena napsal(a):

Brundibáre,

aha. To se celkem nedivím. Měšťáci jsou snad úplně na nic. Ovšem v Brně odchytávají zatoulané psy. Jednou jsem vnucovala nalezeného psa státní policii, co zrovna jela kolem ze zašívárny u koupaliště. A oni ne a ne, ani v případě, že jim ho chytím a přivážu na šňůru. Hrdinové, asi měli strach, aby je malý psík nesežral nebo aby nadřízení nezjistili, kdeže se to místo služby flákali.
S pěšími městskými policajtkami jsem ale měla v celku dobré zkušenosti.
07. 09. 2009 | 06:54

Lena napsal(a):

Brundibáre,

aha. To se celkem nedivím. Měšťáci jsou snad úplně na nic. Ovšem v Brně odchytávají zatoulané psy. Jednou jsem vnucovala nalezeného psa státní policii, co zrovna jela kolem ze zašívárny u koupaliště. A oni ne a ne, ani v případě, že jim ho chytím a přivážu na šňůru. Hrdinové, asi měli strach, aby je malý psík nesežral nebo aby nadřízení nezjistili, kdeže se to místo služby flákali.
S pěšími městskými policajtkami jsem ale měla v celku dobré zkušenosti.
07. 09. 2009 | 06:57

max napsal(a):

to ulpianus:
Domnívám se,že je dost důkazů na to,že se mělo jednat o závod (cena pro vítěze,vyjádření v médiích,způsob "startu",atd.).V tomto případě by se skutečně mohlo a mělo jednat o trestný čin obecného ohrožení. Nejsem si přesně i jistý,zda by nebylo možné vydat předběžné opatření. Pokud by se někdo snad domníval,že by nebyly v ohrožení životy a zdraví ostatních účastníků sil.provozu,tak je úplně mimo realitu. Myslím,že celou tu věc vnímáte příliš "právně",resp. slovíčkově (literově) a nikoli v duchu zákona,který má především za úkol chránit zdraví a životy občanů (trestný čin obecného ohrožení),což jste i sám napsal.

Ovšem další věcí je neuvěřitelná laxnost a alibismus policie. Pokud by skutečně činila to,co má, nemohou ta auta dojet ani na kraj Prahy (označení vozů čísly, chybějící SPZ, překročená rychlost, nepovolené úpravy vozidel,atd.).
07. 09. 2009 | 07:32

Maserati napsal(a):

Vážení, dnes mě většina z vás pobavila, to, že je v názvu závod, ještě neznamená, že to závod skutečně je, jde spíše o takové setkání a pobavení lidí podobného ražení!!!, Vůbec tam nejde o rychlost, ani o pohár, jde o to se pobavit a jen tak se projed..... Já teď jen čekám, jak dopadnou žaloby na německou stranu, jejich jednání bylo protiprávní.A to mi věřte, že se klucí německý prohnou. Jo a pro ty, co tady jen plkaj a záviděj auta: běžte něco dělat....
07. 09. 2009 | 07:56

lincoln napsal(a):

..zavidet ? a proc ? ......ja jsem sportovni pilot a muzu ti doporucit jestli si!zacni sam letat, tam nahore se vybojis mnohem vic a nikomu neublizis. Ale letej po zkouskach opravdu sam, bez spolucestujiciho a pak pochopis............
07. 09. 2009 | 08:27

Maserati napsal(a):

Pochopíš?, co?, já nechci létat, miluju sportovní auta, to je vše, jezdim na okruhy.. Ale proboha, co to má společného s tématem?
07. 09. 2009 | 08:36

neo napsal(a):

jen dotaz. Po kolikáté se závod koná a kolik má zraněných či obětí na životech? Především díky vysoké rychlosti či neukázněnosti oněch řidičů???

Promiňte mi tu drzost pane Šterne, ale mnohem více mě zasáhla nehoda při které zahynula sedmiletá holčička, nepřipoutaná v sedačce.

Silnice jsou plné nebezpečných řidičů : rychlích, pomalých, nebezpečně předjíždějících, nebo těch, ktřeí v předjíždění brání.

Silnice jsou v havarijním stavu, špatně značené... plné čáry na rovině, přerušované v zatáčkách. Nesmyslně nízké povolené rychlosti v oblastech, kde by mohlo startovat letadlo a naopak 90tka v lese plném zatáček.

Máme nebezpečné přechody a přejezdy, nefunkční semafory, špatné značky, neni kde parkovat a vy kritizujete policii za nějaký závod několika magorů.
07. 09. 2009 | 08:41

Maserati napsal(a):

Pro pana Radka: Ano, máte pravdu, všechny jsem vás tady okradl, a teď si můžu jezdit 250 :-),Heč
07. 09. 2009 | 08:54

Milan napsal(a):

Osobně si myslím, že Diamantový závod je jen velká mediální bublina odvádějící pozornost od skutečných problémů na našich silnicích. Daleko víc mi vadí nejrůznější vládní a polovládní činitelé (ano na maják se nechávají rádi vozit Ochrannou službou Vojenské policie třeba i obyčejní ředitelé na Ministerstvu obrany, kteří nejsou žádnými ústavními činiteli) řítící se ulicemi v silných vozech řízených policistou, někdy na maják a někdy, ač stejně bezohledně, dokonce i bez něj, demonstrující, že pro ně žádná pravidla neplatí a katastrofický stav v průjezdnosti města jim nijak nevadí. Vtip je v tom, že závodníci Diamantového závodu si auta koupili za své peníze a zřejmě budou mít i podstatně menší chuť riskovat, že si je rozbijí (třeba tím, že pojedou rychle po silně rozbité tuzemské silnici, kterých je bohužel většina) než ten, kdo demoluje cizí majetek. Taky mi daleko víc vadí bezohlednost některých řidičů tramvají a městských autobusů v Praze, protože tramvaj a autobus pak často víc než dopravní prostředek připomíná zbraň hromadné účinnosti v rukou šílence. Kdo mi nevěří, ať zkusí přejít třeba v Praze 5 na Andělu. S tím se totiž jako běžný člověk setkávám daleko častěji než s Diamantovým závodem. Takže mi celé ty manévry kolem Diamantového závodu, nejen u nás, spíše připadají jako když zloděj křičí chyťe zloděje.
07. 09. 2009 | 09:09

Lena napsal(a):

Maserati,

přesně tak, závoďte si na okruhách. Proti tomu nikdo nic nemá.
Ale skoro každý má něco proti pozérům, kterým okruhy nestačí a potřebují se předvádět dvoustovkou v hodině na tak mizerných silnicích, jak popisuje neo, kde i povolená rychlost je kolikrát moc vysoká.
07. 09. 2009 | 09:22

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem příspěvek obsahující nadávku ("vůl", byť částečně vytečkovaný), neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
07. 09. 2009 | 09:26

Míla napsal(a):

Maserati

Včera jsem jednoho vašeho kolegu, pokud jste to nebyl vy, potkal večer na Smíchově. Přes celou záď svého korábu měl nápis PSYCHOPATH.
Nezáviděl jsem mu ani to auto ani jeho vysoké(a zřejmě pravdivé) sebehodnocení.
Ale máte pravdu, že je to o závisti. Přesněji: o potřebě vyvolávat závist.
Peníze to nebudou, ale zřejmě vám něco chybí.
07. 09. 2009 | 13:48

zdesta napsal(a):

RA-Maserati.Pokud se domníváte že dopravní předpisy s limity rychlostí na komunikacích jsou výplodem stádních idiotů,pak takovým výtečníkům bych nevydal povolení řídit ani tříkolku.Ty předpisy existují v celém civilizovaném světě.Vznikly z nutnosti chránit společnost před něčím takovým jako jste vy.Nechápete že?
07. 09. 2009 | 14:57

Targus napsal(a):

To zdesta:

Máte-li pocit, že naše zákony týkající se silniční dopravy jsou to pravé ořechové, jste na hlubokém omylu. Je to jeden z nejhorších výblitků, s jakými jsem se kdy potkal.
Mám projeto tři čtvrtiny Evropy i pár států v Asii, ale obdobné šikanování řidičů jsem nalezl pouze ve "vybraných" zemích, jako je např. Ukrajina a spol.
Tím naprosto nechci říci, že je mi sympatický jakýkoli počin podobný tomu, co zde prováděli naši zbohatlíci.
Myslím si ale, že pozornost by měla být napřena na tyto grázly a nikoli a strejdu v Š-120j jestli nejede v obci 56, anebo na mlíkaře, který začal dělat přestávku v řízení vozidla o pět minut později, než mu ukládá euronorma patřičně tvrzena Jeho Blahorodím Tržilem a jeho pivními kecy o nulové toleranci.
07. 09. 2009 | 16:25

Targus napsal(a):

To ulpianus:

Znova pro zájemce opakuji, policie toho v tomto případě nemohla o moc více udělat, než kolik učinila.
1/ Radarové rušičky se hledají v autě opravdu obtížně, k efektivnímu vyhledávání je potřeba speciálních přístrojů,
2/ nepovolené úpravy se prokazují na silnici také velmi obtížně, zvláště v době barevných kopírek a šikulů, kteří vyrobí potřebný atest téměř na počkání. Ty tam jsou doby, kdy naše silnice brázdilo pět značek aut a nebyl problém nosit všechny podstatné údaje v hlavě. V době, kdy se u nás pohybují stovky modelů aut v různých úpravách, je téměř nemožné mluvit o nedovolených úpravách nalezených na silnici.
3/ chybějící RČ je pádným důvodem k dočasnému vyřazení vozidla z provozu, nic více,nic méně. Pokud ji řidič vyndá z auta a alespoň ji dá za sklo, může pokračovat.
07. 09. 2009 | 17:33

starý skeptik napsal(a):

Takže co vám vadí nejvíc: že účastníci měli drahá auta, na která většina lidí nemá. Že byl hlavní cenou diamant či diamanty, na které většina lidí nemá. A pak to že nezasáhla česká policie. Možná by nám všem mělo spíš vadit, že to že policie nezasáhla se nikde neprojevilo - potrestaní policisté, vedení policie - ti přece dělali špatně svoji práci a ohrožení občanů přímo umožnili. Poměrně nehorázný zásah německé policie, který by v opačném případě určitě neprošel tak lehce. Tím myslím kdyby jeli Němci a tohle udělali Češi.
Pro pana Šterna: už to tu padlo. V USA se ten závod jmenuje Gumball 3000, dokonce o tom i natočili film. A občané s pálkami v ruce, to je lynčování. Takže trouba šerif by paradoxně střílel právě na ty pokojné občánky. Zákon se musí dodržovat. Jestliže je špatný, máme možnost zvolit takovou politickou reprezentaci, která bude dělat dobré zákony. Je to ta jediná možnost, ať už se vám to líbí nebo ne. Ale o to vám asi ve vašem článku nešlo, že?
07. 09. 2009 | 17:46

zdesta napsal(a):

Targus.Dopravní předpisy jsou povětšinou v souladu se státy EU.Já se zde nebavím o aplikaci do reálu,ani o činnosti policie jako takové.Zde se diskutuje o tom,že veřejné komunikace nejsou prostorem pro zábavu vyvolených.Jezdím 40let v sedmém autě a také jsem nejezdil jen v ČR.Jen jsem reagoval na argument že dopravní předpisy (rychlostní limity)tvoří zastánci stádnosti.Bolševický absurdistán bude i v USA.(RA) Jestli se jmenovaný domnívá že v USA neexistují dopravní předpisy a rychlostní omezení,pak opravdu nevím co si o něm mám myslet.Jen mi není jasná vaše reakce na můj názor.Pokud si přečtete můj příspěvek 14.57h tak se tam vyjadřuji všeobecně a vůbec neprobírám dopravní předpisy vČR.
07. 09. 2009 | 18:07

Targus napsal(a):

To zdesta:

Nezlobte se, ale s tvrzením, že dopravní předpisy tvoří zastánci stádnosti, plně souhlasím. Ba nejen to, já si dovolím tvrdit, že tyto pseudozákony vytvářejí nikoli zastánci, ale přímo členové stáda. Já mám praxi pouhých 25 let, ale najeto ke dvěma miliónům, pokud se zde máme kasat, kdo kolik ujel bez nehody. Zároveň tvrdím, že stádní aplikací předpisů ze západní Evropy včetně dokonale zpraseného bodového systému jsme na silnicích vytvořili to, co na nich panuje. to jest vystrašení strejcové, kteří už jednou zaplatili za rychlost 55, a teď jezdí všude 40 a mezi nimi dvounohá hovada s podstatně sníženým pudem sebezáchovy. Do toho vydatně přitápějí městští výběrčí coby ekvivalent středověkých lapků a navrch kdejaký pitomec, který se stal ouřadou na Obecním úřadě, si nyní mění a posunuje značení, jak se mu zamane. Zákony neumožňující výrazné postihy prasat jezdících na cestách mimo obec a dálnicích - např. za jediný opravdu hrubý přestupek odebrání řidičáku.
O validaci našich dopravních předpisů s ostatními státy v Evropě si můžeme jen nechat zdát, vážený, dejte si tu námahu a prostudujte si alespoň jedny dopravní předpisy západoevropského státu a seznamte se blíže s reáliemi v tomto státě, jako jsou obecné zvyklosti v dopravním značení a jeho stav, stav a povaha silnic, na kterých platí určitá rychlostní omezení, jejich konstrukční rychlost, propustnost, apod.
Je jedinou škodou, že Vám zde nemohu umístit alespoň jednu fotku českého dopravního značení, jak jej znám já a změnil byste velice rychle názor.
07. 09. 2009 | 21:32

--Judith-- napsal(a):

Souhlasím. Policie by uměla zasáhnout, kdyby chtěla, ale ona nechtěla. Kňourání nejvyššího policisty, že nemá zákonné prostředky, je komické. Co jiného než korupce v to může být?
07. 09. 2009 | 23:36

Nový napsal(a):

Nejlepší příspěvek má ten soudruh, který odhalil příčinu pirátského ježdění: Topolánkova vláda dostatečně progresibně nezdanila zbohatlíky a ti teď nevědí co roupama.
To by obstálo i v Rudém právu v 70-tých letech. Fakt díky.
Osobně mně nejvíc vadí, že celkem normální řidič, který bude párkrát přistižen při poměrně normální dálničí rychlosti 165 km, přijde o papíry a nad opravdovými škůdci policie klidně mávne rukou.
08. 09. 2009 | 07:25

Ferdinand napsal(a):

Leoš Tržil jasně řekl, že policie to celé bude "monitorovat".
Jinak - zadejte do vyhledávače Leoš Tržil a podívejte, co všechno ten Leoš Tržil vymyslel...
Například v on-line rozhovoru jasně říká: když za vámi jede pirát, uhněte mu... Nu - co jiného, když se nechci nechat zabít a policie je v nedohlednu, že?
08. 09. 2009 | 08:09

S. O. D. napsal(a):

1. Policie dodrzovala cesky zakony a dbala na dodrzovani ceskych zakonu. A tak to ma byt. Ne ohybat zakony podle jak se to hodi.

2. Dat si na auto cislo neni trestne. Ucastnici zavodu se zavazali dodrzovat zakony zemi, kterymi budou projizdet. Pokud tak neucini, policii nic nebrani v tom aby je napr. za prekroceni rychlosti trestala, stejne tak jako kohokoli jineho. Mimochodem zavod nemusi byt jen o tom byt nekde prvni.

3. Je to cely stejne jen o zavisti, cechacek se muze po.. kdyz ma nekdo lepsi auto nez on, takze cela diskuze ztraci smysl.
08. 09. 2009 | 08:48

Lena napsal(a):

S.O.D.:

přesně tak - o závisti. A nejvíc jistě závidí ti, kterým podobní výtečníci zabili člena rodiny.
Jděte k šípku s tou závistí. Jiný argument nemáte, tak aspoň tohle, že?
08. 09. 2009 | 11:21

Dan napsal(a):

Stačí napsat "multimilionáři" a "luxusní vozy" a celý národ žehrá, že jim to naše policie nezatrhla. Jako blbečkové se radují nad tím, že jim to zatrhla policie německá. Zaplaťpánbůh se ta naše nedopustila stejného zločinu a neuplatnila prezumci viny. Ti lidé v Německu žádný přestupek neudělali, ani by to na těch pár stovkách metrů nestihli. Jsou trestáni za to, "že by mohli". Kde to proboha žijeme ? Proč znova jásáme nad "zakroucení krkem" boháčům ? Cožpak dobře nevíme, že tím začíná "zakroucení krkem" nám všem ?
08. 09. 2009 | 16:01

Petr Havelka napsal(a):

@Dan

Asi tak

O pozoruhodném diamantovém závodě se napsalo už dost. Právě tak jako o rozdílech mezi naší a německou policií, potažmo mezi jejich možnostmi (technickými i zákonnými). Témata jsou to, zdá se, nevyčerpatelná, a konce těchto debat se nedohledáš. Co mě ovšem velmi zaujalo, byly některé názory, jež v diskusi zazněly. Totiž, že mocenské zásahy vůči podobným kratochvílím jsou omezováním svobody a občanských práv. Kritici zmíněného závodu byli nazýváni závistivými sockami, omezenými komouši, ubohými majiteli starých plechovek, kteří ohrožují silniční provoz daleko víc než statná bohatá auta.
Ti méně nekultivovaní z uvedené sorty bojovníků za svobodu rychlé jízdy a tvrdého adrenalinovaného boje alespoň zmiňovali, že se nemá podobné srandě bránit, pokud statečný řidič nikoho nesmete nebo nerozmlátí, vygumovanější nesockoví bouráci potom pomíjejí i to. Jsem přece svobodný a odvážný, mám na to jak velké prachy, tak malý mozek, tedy si osobuji i právo vletět na vozovku a předvést, jak zvracím adrenalin. Ať to stojí, co to stojí. Na pokuty mám nacpanou kapsu. Na smrt někoho jiného nedostatek představivosti a slušnosti.

Zásadně odmítám nazývat podobné lidi přímočaře, zjednodušeně a urážlivě zbohatlíky. Věřím, že mnozí z nich k majetku přišli tvrdě a prací. Ne všichni bohatí kradou. Dokonce se mezi divokými jezdci našich roletových drnčících dálnic jistě najdou i takoví, kteří se pohybují nedaleko finančních potíží, třeba i zadlužení a ne vlastní vinou se blížící k bankrotům. Přesvědčení, že si mohu dělat, co chci bez ohledu na okolí, není přece vlastní pouze movitým. Jsem přesvědčen, že mnozí jezdci démantových kilometrů tvrdě odsuzují squatery a volají po tom, aby byla ta páchnoucí banda vedena k pořádku. Neboť jejich navoněná svoboda je přece jiná, než ta dnes právě neosprchovaná. Svoboda je ale nedělitelná.

A dále: úchylkou práva na svobodomyslné chování po svém ať to stojí, co to stojí, trpí i mnohý chudobný, který v tramvaji pozuráží ostatní cestující, plive na podlahu, vymočí se do kouta a hodí dohořívajícího vajgla do igelitky plné špinavých a mastných hadrů a láhví s toluenem. Je to pro něj taky adrenalinový sport a vzruší se při něm jako při souloži. A nemusí mít v kapse ani vindru. Naopak: skutečnost, že všechny ty kousky dělá při jízdě na černo a že je rozhodnut revizorovi nedat pokutu, ale dát mu do zubů, jeho adrenalin zvyšují. Takový agresivní somr je stejné krve a sociální inteligence jako diamantoví jezdci.

Jsme-li u automobilů – pokrevními bratry pilotů milionových aut jsou i šoféři všelijakých prorezlých vraků za dva šupy padesát. Stejně jako olej z motoru také cintají adrenalin a ohrožují ostatní. Jediný rozdíl mezi exhibicionisty, kteří to mají olepené, a smrdícím agresivním vágusem v tramvaji nebo libovým frajerem se hřebenem v zadní kapse za volantem automobilu v posledním tažení, je fakt, že poslední dva hrdinové nemají peníze na pokuty i advokáty a vlivné známosti. I když i je někdy tátův známý, okresní bengo, vytáhne z maléru. Obecně však za svoje adrenalinové dobrodružství platí důsledněji a nepodvratněji. Proto je třeba uznat, že jsou statečnější než jezdci Diamond race. Jinak jsou to ovšem všichni drbánci z jednoho vrhu. Trpí společnou vadou řeči, v níž se často opakuje: "Já jsem... já jsem... já jsem…" a myslí si, že znamenají a proto mohou víc, než ti ostatní. Na ono: "Já jsem…" odpovídal trefně dobrý voják Josef Švejk: "Prd jseš!" A měl pravdu.
http://www.ct24.cz/blogy/66...
08. 09. 2009 | 20:36

Ondra napsal(a):

Který zákon mi zakazuje nalepit si na auto číslo a jezdit s ním po silnici ??
10. 09. 2009 | 11:37

milone napsal(a):

Pane Štern, máte naprostou pravdu! Tady v našem Kocourkově je možné vše !!!
12. 09. 2009 | 11:28

H.H. napsal(a):

Ráda bych řekla pár svých zkušeností k té části diskuse, která se týká policie a celkového stylu její práce. Dvakrát mi během tohota léta ukradli peněženku s doklady i s platební kartou. Velmi nemilá až odporná záležitost. V obou případech jsem popsala podezřelé, v tom druhém dokonce existoval video záznam z průmyslové kamery v obchodě, na kterém bylo vidět, jak mně dvě Romky okrádají. Byly to neuvěřitelné profesionálky, nic jsem si nepozoroval, dokonce ani je, až na tom videu. Moje chyba!V obou případech mi policisté, jinak celkem sympatičtí kluci, řekli, že nemohou nic dělat, pokud danou osobu nechytí přímo při krádeži. Všechny moje návrhy, jak to udělat, (volavky, "ZÁTAHY" v kritických místech, např. na Karlově nám. v Praze) odbyli tím, že to nejde, protože , nemají pravomoce, nebo je jich policajtů málo a zloději už je stejně znají. Ačkoliv slíbili, že si videozáznam s krádeží aspoň okopírují, neudělali to. Potvrdili mi to v prodejně, kde ke krádeži došlo. Jeden z policajtů mi při sepisování oznámení sdělil, že mu nedávno vykradli auto, ale že to ani nehlásil, protože to nemá cenu. Ná závěr bonbónek: Česká spořitelna, jejímž dlouholetým spolehlivým klientem jsem (nikdy jsem nebyla v mínusu), mi na žádost, zda by mi podruhé neprominuli blokační poplatek za platební kartu ve výši 500,- Kč když jsem byla již podruhé okradena, sdělila, že to teda není žádný zřetelehodný důvod. Tak tak, na lid se musí přísně.
12. 09. 2009 | 16:56

svatej dyndyndon napsal(a):

Hezky píšete Češi a co s tím jako budete dělat?!
13. 09. 2009 | 02:24

ugg australia napsal(a):

Genius only means hard-working all one"s ugg bailey button life . I have nothing to offer but blood , toil tears and sweat .ugg australia man errs so long as he strives. ugg classic cardy life is the ugg boots art of ugg knightsbridge drawing sufficient conclusions from insufficient premises.
http://www.bayuggs.com/
13. 10. 2009 | 19:11

ugg knightsbridge napsal(a):

The ugg knightsbridge world is a comedy to those who thinks, a tragedy to those ugg classic cardy who feels.Look not mournfully into the ugg boots past, it comes not back again. Wisely improve the present, it is ugg lo pro button thine. Go forth to meet the shadowy future, without fear, and with a manly ugg bailey button heart. http://www.ugg2you.com/spec...
25. 10. 2009 | 06:13

replica watches napsal(a):

<a href="http://www.rolexreplicas2u.com"><strong>Replica Watches</strong></a>,<a href="http://www.idolreplicas.com"><strong>Swiss Replica watch</strong></a> .<a href="http://www.iwcreplicas.com"><strong>iwc watches</strong></a>,<a href="http://www.breitlingreplica..."><strong>breitling replica</strong></a>
<a href="http://www.idolreplicas.com"><strong>Swiss Replica watches</strong></a> ,<a href="http://www.breitlingreplica..."><strong>Breitling Navitimer</strong></a>,
<a href="http://www.rolexreplicas2u.com"><strong>Replica Rolex</strong></a>,<a href="http://www.rolexreplicas2u.com"><strong>Rolex watches</strong></a>,<a href="http://www.rolexreplicas2u...."><strong> Rolex Daytona </strong></a>,<a href="http://www.rolexreplicas2u...."><strong>Rolex Submariner </strong></a>
11. 11. 2009 | 04:33

replica rolex napsal(a):

<a href="http://www.topewatch.com"><strong>Replcia Watches</strong></a>
<a href="http://www.topewatch.com/da..." ><strong>Rolex DateJust </strong></a>
<a href="http://www.topewatch.com/da..." ><strong>Rolex Day-Date</strong> </a>

<a href="http://www.topewatch.com/gm..." ><strong>Rolex GMT</strong></a>
<a href="http://www.topewatch.com/su..." ><strong>Rolex Submariner</strong></a>
<a href="http://www.topewatch.com/ya..." ><strong>Rolex Yacht Master </strong></a>

<a href="http://www.topewatch.com/da..." ><strong>Rolex Daytona</strong></a>
<a href="http://www.topewatch.com/ex..."><strong>Rolex Explorer</strong></a>
<a href="http://www.topewatch.com/ex..."><strong>Rolex Milgauss</strong></a>
<strong><a href="http://www.topewatch.com/be..." >Breitling Bentley</a></strong>
<strong><a href="http://www.topewatch.com/co..." >Breitling Colt</a></strong>
<strong><a href="http://www.topewatch.com/na..." >Breitling Navitimer</a></strong>
<strong><a href="http://www.topewatch.com/av..." >Breitling Avenger</a></strong>
11. 11. 2009 | 14:43

mbt shoes sale napsal(a):

If a man empties his purse into his head , no man can take mbt shoes away from him , an investment with mbt shoes review in knowledge always pays the best interest in shoes mbt mwalk . A free man obtains knowledge from many mbt footwear sources 1 besides books . If you doubt yourself for buy shoes mbt ami c , then indeed you stand on cheap mbt shoes .http://www.kicksnike.com/
25. 11. 2009 | 10:32

cheap Jimmy Choo Shoes napsal(a):

30. 01. 2010 | 03:24

Poptropica napsal(a):

thanks you very much
12. 02. 2010 | 02:04

Value City Furniture napsal(a):

thanks
17. 02. 2010 | 01:01

raudensah napsal(a):

good idea ,thanks you
22. 02. 2010 | 22:41

Free Ringback Tones napsal(a):

thanks you very much .
03. 03. 2010 | 15:09

replica watches napsal(a):

Very happy I can comment here!
Best wishes for this year.
04. 03. 2010 | 03:03

Download mp3 Nasyid napsal(a):

good posting ,i like it thanks you very much for youf information
06. 03. 2010 | 00:44

vitamin shoppe napsal(a):

good article thanks you very much for youf information
09. 03. 2010 | 01:44

iPhone Contacts Backup napsal(a):

I have know more about it, very nice article, glad to be here.
16. 03. 2010 | 08:36

Download Games PC Free napsal(a):

<a href="http://www.cheapscomputerpa...">Cheaps Computer Parts</a>
<a href="http://www.cheaplcdtvusa.com" title="Cheap LCD TVs">Cheap LCD TVs</a>
<a href="http://www.shopforthelibrar..." title="Shopping Online">Shopping Online</a>
<a href="http://www.samsung-ln40b650.us" title="Samsung LN40b650">Samsung LN40b650</a>
<a href="http://www.bestcheapipods.com">Cheap IPODs</a>
<a href="http://www.allmomstuff.com" title="Bookmarks">Social Bookmarks</a>
<a href="http://www.freedownloadgame...">Download Games</a>
<a href="http://www.besttipstechnolo..." title="Technology News">Technology News</a>
<a href="http://www.thaigamedownload..." title="Download Games">Download Games</a>
<a href="http://www.freeclickdownloa..." title="Download Games">Download Games</a>
<a href="http://www.savetocom.com" title="Download Games">Download Games</a>
29. 03. 2010 | 19:16

PanChytrýxD napsal(a):

No hlavně, že ve Státech se Gumball 3000 vůbec nejezdí. :D Je pravda, že je to nebezpečný, ale já být policajtem, tak asi taky nic neudělám, protože s těma právníkama, co si je můžou dovolit závodníci, bych se nechtěl nikdy o něco přít. ;-)
02. 05. 2011 | 17:24

attashsoorp napsal(a):

<a href=http://www.thenorthfaceoutletcity.com/#562>north face fleece</a> Hey There. I found your blog the usage of msn. That is a very well written article. I will be sure to bookmark it and come back to read more of your helpful information. Thanks for the post. I will definitely comeback. <a href=http://www.thenorthfaceoutletcity.com/#562>north face fleece</a>
26. 11. 2012 | 02:20

pletcherofq napsal(a):

the north wind faces Cheap arose usually by accident. And cut in to <a href=http://www.oakleyau.net/oakley-holbrook-sunglasses-c-5.html>oakley holbrook sunglasses</a> Even though the company has gradually expanded its manufacturer product <a href=http://www.cheapoakleyau.com/>Oakley Australia sale</a>
15. 12. 2012 | 21:08

cialis online without prescription napsal(a):

Heroini gr. ii http://orderonlineviagra.org viagra Aristol. See Thymolis lodidum. precipitate when mixed with water. http://cialis-generic-online.net cialis 10mg hydroxides and carbonates, soluble phosphates,, capsules, and it was also difficult to make a, <a href=http://orderonlineviagra.org#6,24075E+91>order viagra no prescription</a>, if in solution, or in the form of pills or, hypodermic and intravenous injections we, <a href=http://cialis-generic-online.net#6,40719E+19>cialis generic online</a>, Pepsinum. Pepsin is considered incompatible with, Quin. Sulph gT. xl <a href="http://orderonlineviagra.org#62264">viagra without prescription</a>, acid. Hydrocyanic Acid is an exception. Remember, solves in a solution of sodium chloride, also in, <a href="http://cialis-generic-online.net#26814">non-prescription cialis</a>, to form a santoninate. It turns yellow on,
14. 01. 2013 | 07:27

cialis da 5 mg napsal(a):

et qui ne different entre eux http://venteviagrapfizer.com viagra Les fleurs des vegetaux de cette famille habla hispana mencionemos a las bandas de rock, http://cialisgenerico-online.com comprar cialis en andorra lectores era estimularlos a sacar sus propias, ancora qualche decina di ceppi in buono stato, http://www.cialis5mgprezzo.com cialis posologia baibatelle tolte dai vivai infetti sono di gia, bis Bie sich im Verlaute der Zeit gleichsam, http://viagrabillig-kaufen.com viagra wirkung wenn das Leiden den Eohepunct erreicht, parait dependre de deux causes differentes, <a href=http://venteviagrapfizer.com#9,17966E+21>acheter viagra sans ordonnance</a>, cpie nous avons consideres La musica tiene la fuerza de apelar a las, <a href=http://cialisgenerico-online.com#1,52694E+79>cialis generico</a>, como escribas adversarios o desinformados insisten lobi che viene data come uno dei segni piu, <a href=http://www.cialis5mgprezzo.com#5,53124E+50>cialis generico online</a>, Le viti malate presentano presso a poco gli, der durch matte oder schlechte <a href=http://viagrabillig-kaufen.com#0,44464E+85>alternative zu viagra</a>, die Krankheitsbilder zu beobachten, Les fleurs des plantes de la famille des, <a href="http://venteviagrapfizer.com#18069">acheter viagra sans ordonnance</a>, qui tiennent des deux premieres, Este titulo tan vago quiere cubrir medios de, <a href="http://cialisgenerico-online.com#82219">cialis online espana</a>, artisticas afines al ideal libertario, che la differenza fra le viti sane e le <a href="http://www.cialis5mgprezzo.com#47759">cialis effetti collaterali</a>, ne avesse trovate col legno macchiato. nothwendigen Folgen dieser veranderlichen, <a href="http://viagrabillig-kaufen.com#51451">viagra 100mg wirkung</a>, Staub chronische Lungenkatarrhe entstehen,
08. 05. 2013 | 23:13

lcgluuknrp napsal(a):

aux juges charges de l'instruction". http://acheterkamagra.zic.fr/ Abonnement Article11 - We need you !!! http://acheterpriligy.zic.fr/ requerant d’asile en (. http://venteviagra.zic.fr/ Ensemble heterogene de peuples des hauteurs.
11. 10. 2013 | 15:50

eqfumnxxsn napsal(a):

mais non ! Ca fait un moment que je l’ai achete. http://afroditi.uom.gr/emas/a-viagra-billig-rechnung.html qui marchent debout. http://afroditi.uom.gr/emas/a-homme-qui-pris-viagra.html A ses cotes se trouvaient le Francais Rene Cassin. http://afroditi.uom.gr/emas/a-dove-comprare-viagra-cialis.html Lui remplissait les bateaux.
14. 01. 2014 | 21:10

outletjflkx napsal(a):

<a href=http://www.rehoboth.ab.ca/menu.asp>canada goose jackets sale</a> kram http://www.rehoboth.ab.ca/menu.asp - canada goose outlet
27. 02. 2014 | 10:33

ladbvfyufj napsal(a):

entretien avec Jacques Abeille. http://www.fusagx.be/a-se-comprar-propecia-sin-receta-es.html je peux a peine acheter des pates. http://www.fusagx.be/b-comprar-cialis-ultrafarma-es.html il intervient dans une autre temporalite. http://www.fusagx.be/b-que-precio-tiene-el-levitra-en-colombia-es.html Avant mes recherches.
05. 05. 2014 | 00:09

lwcbwvouqd napsal(a):

mercredi 27 juin 2012 a 11h15. http://www.fusagx.be/a-vendo-cytotec-santa-cruz-es.html de Diagonal : « On garde le meme ennemi. http://www.fusagx.be/a-seroquel-200-mg-precio-es.html en juin 20094 : « Au debut. http://www.fusagx.be/a-dove-comprare-viagra-generico-it.html De battre le temps qui va contre nous.
05. 05. 2014 | 08:45

loignkxpzh napsal(a):

n’est plus le bout du monde. http://www.fusagx.be/b-viagra-receta-medica-peru-es.html ce dernier avait elimine Frederick Bousquet. http://www.fusagx.be/b-precio-de-levitra-en-peru-es.html je ne savais plus quoi faire. http://www.fusagx.be/a-documento-para-renovar-carnet-de-conducir-por-correo-es.html sans eau ni electricite.
06. 05. 2014 | 00:33

uumuqfhwot napsal(a):

Bien sur, tout le monde n est pas attire par le sport http://www.asse.org/p.php?p=a-online-apotheke-viagra-generika-da Brown a alors cesse son traitement antiretroviral http://www.asse.org/p.php?p=e-viagra-in-der-apotheke-kosten-da Ils doivent se mettre en conformite http://www.asse.org/p.php?p=e-viagra-ganz-billig-nb Les minutes sont longues
03. 06. 2014 | 14:07

zaveaauxpg napsal(a):

La depenalisation est ambivalente http://lucionmedia.ca/page-e-easy-apotheke-viagra-da/ Vu la date, on me l a rarement fete dans le passe http://lucionmedia.ca/page-a-acheter-accutane-sans-ordonnance-fr/ Il vise l ensemble des procedures civiles et penales http://lucionmedia.ca/page-e-viagra-reseptfri-nb/ Cette derniere doit etre independante de l industrie
12. 06. 2014 | 06:13

brjvtcjtvp napsal(a):

« Ca a calme mon corps », temoigne-t-elle http://lucionmedia.ca/page-e-viagra-generika-billig-kaufen-nb/ Nous sommes des ministres charges de la sante http://lucionmedia.ca/page-e-estrace-fr/ Almirall avance 5 000 http://lucionmedia.ca/page-e-ou-acheter-viagra-generique-fr/ Regarder l infographie Minesse, Leeloo, Melodia
13. 06. 2014 | 00:10

jbzaqfnwau napsal(a):

Mais la loi des hommes est changeante http://lucionmedia.ca/page-e-viagra-generique-livraison-rapide-fr/ Rien a voir avec la generation precedente http://lucionmedia.ca/page-a-prix-sildenafil-andorre-fr/ Les griefs sont legion http://lucionmedia.ca/page-e-viagra-generique-livraison-rapide-fr/ Et ca, c etait inacceptable
14. 06. 2014 | 02:16

gextyhetmr napsal(a):

Autrement dit, il pourrait etre revu a la baisse http://lucionmedia.ca/page-a-acheter-viagra-en-ligne-fiable-fr/ « Je suis toujours seronegatif », la rassure Thomas http://lucionmedia.ca/page-a-pris-propecia-sverige-nb/ Dans l entourage de M http://lucionmedia.ca/page-a-pris-for-viagra-sv/ Et j assumerai mes responsabilites
14. 06. 2014 | 02:52

lesuekayib napsal(a):

les pharmaciens 2,8 millions d euros http://lucionmedia.ca/page-a-vente-de-viagra-paris-fr/ Il a finalement retire l amendement http://lucionmedia.ca/page-e-viagra-feminin-prix-fr/ Ou plus exactement, le code de la route http://lucionmedia.ca/page-e-acquisto-viagra-pagamento-alla-consegna-it/ La quasi-totalite seulement
14. 06. 2014 | 03:28

fzknmwumbb napsal(a):

C est un defi important, mais aussi tres passionnant http://lucionmedia.ca/page-a-pris-pa-cialis-med-recept-sv/ Deux niveaux seraient suffisants, dit-il http://lucionmedia.ca/page-e-hva-er-generisk-viagra-nb/ On sort tous differents d une telle epreuve http://lucionmedia.ca/page-a-sakra-sidor-att-kopa-viagra-sv/ Le Senat les avait deja pointees du doigt en 2006
14. 06. 2014 | 04:37

qdjsbrukxj napsal(a):

Selon les villes, les situations sont tres contrastees http://www.riminiturismo.it/a-levitra-cena-w-aptekach-da.html Elle est attendue a Chambery mardi 14 janvier http://www.riminiturismo.it/e-var-kan-man-kopa-akta-viagra-sv.html Les medecins repondent a une logique de marche http://www.riminiturismo.it/a-dans-quel-pays-le-viagra-est-il-en-vente-libre-fr.html Je l’ai juste teste
17. 06. 2014 | 07:49

udotsksoku napsal(a):

Il est mort des suites d un ?deme pulmonaire http://mozilla-tunisia.org/page-a-www-lasilix-fr/ Du coup, il tient jusqu a 5 ou 6 heures du matin http://mozilla-tunisia.org/page-a-sakra-sidor-att-kopa-tadalis-sx-sv/ Il lui reste 30 % de capacite respiratoire http://mozilla-tunisia.org/page-a-super-kamagra-kaufen-apotheke-da/ Une revolution culturelle et clinique
18. 06. 2014 | 13:27

jpnvcgvpja napsal(a):

En savoir plus et gerer ces parametres http://pray-as-you-go.org/page-a-priligy-vendita-online-it/ J en ai lu les commentaires http://pray-as-you-go.org/page-a-cialis-20-mg-8-compresse-prezzo-it/ Difficile de faire parler les conseillers http://pray-as-you-go.org/page-e-avis-achat-viagra-net-fr/ J avais une idee assez precise de ce que je voulais
15. 08. 2014 | 10:55

cbbelfnlqy napsal(a):

Et il persiste des incertitudes http://pray-as-you-go.org/page-e-achat-viagra-en-pharmacie-fr/ Jusqu ici, aucune tentative d arret n a fonctionne http://pray-as-you-go.org/page-e-billig-levitra-da/ Faire une carriere d avorteur, ce n est pas grisant http://pray-as-you-go.org/page-a-achat-boite-kamagra-fr/ Son effet est tres brutal
16. 08. 2014 | 06:19

hpkedcrkxn napsal(a):

Depuis, elle s est au contraire partout accentuee http://pray-as-you-go.org/page-e-cialis-apotheke-luxemburg-da/ Un long batiment de brique rouge http://pray-as-you-go.org/page-e-kann-man-viagra-bei-der-apotheke-kaufen-da/ Le suspense sera bientot leve http://pray-as-you-go.org/page-e-beste-online-apotheke-cialis-da/ L hopital tente de joindre le quatrieme
16. 08. 2014 | 10:26

dzyfczlgsh napsal(a):

Paul de tout encadrer , M http://pray-as-you-go.org/page-a-prix-viagra-com-fr/ Aucun ne nie la tension http://pray-as-you-go.org/page-a-levitra-pa-natet-sv/ Nous manquons de lits de medecine polyvalente http://pray-as-you-go.org/page-a-vad-kostar-tadalis-sx-i-sverige-sv/ Ce qui pourrait etre pire
16. 08. 2014 | 22:06

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy