Chtěli jste změnu? Tůdle!

16. 11. 2010 | 16:47
Přečteno 12786 krát
Tak je jasno. ODS, která v Praze ztratila poslední záchvěv pudu sebezáchovy, musí být zničena. Už jenom proto, že bez ozdravění pravice se česká levice není sama schopna probudit a modernizovat. Regionální oligarchie souručenství kmotrů se, bohužel, už dávno staly samou podstatou ODS a ČSSD. Je jenom smutnou vizitkou české žurnalistiky a politiky, že je ještě vůbec někdo nazývá politickými stranami.

Jejich reforma už nadále není možná, a měkkosrdcaté povídání Petra Nečase či Bohuslava Sobotky si už nezaslouží ani politování. TOP 09 dostala nočním paktem z porodnice nejlepší možný dárek a jejím smyslem od této chvíle musí být co nejtvrdší opozice vůči sebemenšímu náznaku korupce.

V Praze může začít okamžitě. Policie už před drahnou dobou požádala pražské zastupitele, aby zbavili mlčenlivosti všechny členy všech výběrových komisí ve věci vyšetřování Opencard. Kdypak se to dostane na jednání zastupitelstva? Park Parukářka na Praze tři, stejně jako plochy Trojmezí jsou tiše připraveny ke změně územního plánu a k miliardovým tunelům pro většinou anonymní developery. Hned několik projektů v celkové částce téměř dvacet miliard korun je připraveno pro zfušovaný a údajně nejméně o polovinu předražený program přestavby Ústřední čističky odpadních vod v Praze-Tróji. O dvě třetiny levnější technologie, která by dokázala za provozu, a v o mnoho kratším čase, zvýšit výkon čističky, a vyřešit i likvidaci koncových tuhých kalů, byla odhozena pod stůl. Nebo se zástupci ODS a ČSSD zřeknou nemravných milionových odměn za bafuňaření v dozorčích radách podniků s majetkovou účastí města? A jak si myslíte, že dopadne vyšetřování prapodivných výběrových řízení magistrátu, kterými odtekly miliardy anonymním společnostem?

TOP 09 má šanci stát se první skutečnou opozicí, protože tou zkorumpovaná pražská ČSSD nikdy nebyla. Pokud se tedy TOP 09 nenechá rozložit a podplatit, můžeme se, jako diváci, na příští časy na pražském zastupitelstvu jenom těšit. Vstupujeme totiž do drsné doby. Naděje, vkládané do Petra Nečase a odchodu Jiřího Paroubka, byly zplaněny. V ODS i ČSSD vládnou dál kmotři, a justiční mafie dál na objednávku zařizuje věci pro vyvolené. Nebo je normální, když Vrchní státní zastupitelství zakáže policii vyšetřovat cokoliv, co se týká kauzy Diag Human přesně ve chvíli, kdy se státní úředníci a politici pokusili vyvést z letitého arbitrážního sporu pár miliard do soukromých kapes?

V ODS se už opravdu musel někdo zbláznit a navrhl výlučně pro členy strany připravit program slev na telefonní a bankovní služby. Proč mám přihlížet, jak se z mých daní platí státní příspěvek podnikatelskému subjektu, který tím chce získat veřejně nekontrolovatelný podíl „na výnosech z reklamy“? To mám čekat, až uplacený soud potvrdí, že někdo našel díru v zákonu o politických stranách? Nebo až Úřad pro ochranu hospodářské soutěže prohlásí, že je to sice nemravné, ale že na možnost, že by někdo podobné stranické slevy používal na podnikatelský telefon a podnikatelské úvěry, nikdo nepomyslel, a tak se s tím nic nedá dělat?

A jako bych v tom dešti slyšel ozvěnu z listopadu před lety. Pěrestrojku byste chtěli? Změny se vám zachtělo? Nas*rat! Zítra je sedmnáctého, a myslím, že se sluší jít se projít v podvečer po Praze.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Ládik!!! napsal(a):

Na obci se má obcovat a praha musí jít příkladem....
16. 11. 2010 | 16:53

Michal Macek napsal(a):

heh no co dodat...tak zitra vecer v centru...
16. 11. 2010 | 16:53

jo napsal(a):

heh a jaká změna by přišla s koalicí ODSTOP?
16. 11. 2010 | 16:56

arlon napsal(a):

Píšete to velmi zajímavě,, pane Urbane, skoro snad jako kdyby to byla opravdu jen jednoaktová fraška Zahradní slavnost.

Co s tím a co s nimi? Zní mi tady něco právě z toho 17/11 - Kdo - když my ne a kdy když ne teď? Teď se to snad dá konečně pochopit, a nemáte též dojem, že jste na tom svinstvu též podílel???
16. 11. 2010 | 16:58

JAHA napsal(a):

Ad: autor

Myslim, ze VSETCI ludia, ktori chceli zmenu komunistickych praktik spred novembra 1989, ci su to uz priaznivci ODS, CSSD, TOP 09, Zelenych, ci inych, dokonca "reformnych" komunistov, maju ZAJTRA vynikajucu prilezitost v MASOVOM meritku (aspon ako v roku 1948, ked podporili Gottwalda!!!) vyjst do prazskych ulic a miesto generalneho strajku PROTI reformam (odbory, co na to?) usporiadat GENERALNY strajk proti tzv. sirokej koalicii, inac povedane "pragmatickej" partokracii CSSD a ODS v Prahe. Ak sa nieco take zajtra, vo volny den, nic take neuskutocni, vsetci predstavitelia boja PROTI korupcii si tym vlasne "nas... do huby", ako sa hovori, a NIKTO uz by ich nemal v buducnosti brat vazne.

Som strasne zvedavy, ci po roku 1948 (aj ked neslavne), 1968, 1989 dokaze Praha zdvihnut hlavu!
16. 11. 2010 | 17:04

JAHA napsal(a):

P. S.
Dufam, ze nebudem ceskym statom sudeny za vmiesavani sa "do vnutornych zalezitosti" cudzieho statu, za agenta cudzej mocnosti s cielom zvrhnut demokraticky rezim☺.
16. 11. 2010 | 17:10

Stařeček napsal(a):

pane Urbane, nijak mne spojení ČSSD a ODS netěší. Myslím ale, že je to lepší než ta partička z TOP09 a VV. Já si osobně nemyslím, že se člověk a jeho myšlení změní přechodem do účelově vytvořené strany. A že se tam sešla partička. Jinak Vás jako jejich obdivovatele chápu.
16. 11. 2010 | 17:23

Enkidu napsal(a):

Nutno říci, že se ODS povedl husarský kousek. Rozdělení obvodů, provázání se s ODS a výběr kandidáta, jehož osobní ambice překonají i zdravý rozum. Doktoru Svobodovi je 66 let, je to jeho poslední šance, jak prorazit v politice a ukojit své nenasytné ego, které je v oboru známé všem, kteří ho znají. Hlavní podporovatelé koalice - Klaus a Paroubek. Pro členy pražské ODS to bylo jasné rozhodnutí, stejně jako pro Hulínského, Pocheho a Březinu, tedy buď jít od válu teď a nebo až za čtyři roky a to ještě jen možná. Do té doby se může např. vrátit Klaus apod. Tedy racionálně žádné překvapení, jen je nepochopitelné, že prošla volební alchymie, Nečas i Sobotka že jsou natolik slabí a že se našlo tolik pražských občanů, kteří tuto boudu ODS sežrali. U ČSSD alespoň obstál Dienstbier, i když je to zřejmě jeho politický konec, nikdo v ČR si dobrovolně nenechá ve straně zásadového a slušného člověka. Podle mého názoru Dienstbier obstál lépe než celá TOP 09, která kupila chybu za chybou a tou největší je nechat za sebe hovořit krále českých korupčníků Kalouska, místo toho, aby byl hlavní postavou vyjednávání Tůma nebo aspoň kníže.
Tak zítra na náměstí a potom nezapomenout za 4 roky...
16. 11. 2010 | 17:24

Drzá zrzka napsal(a):

Už jen očekávám, kdy se ODS spojí s ČSSD v jednu státostranu a kruh bude uzavřen. Zase začneme v bodě nula.
16. 11. 2010 | 17:27

Béda napsal(a):

Je zajímavé, že mediátoři takhle neřvali, když vítěz parlamentních voleb ČSSD dostal stejné okurkové projímadlo. ČSSD dokonce ani nedostala možnost pokusit se sestavit koaliční vládu.

A najednou rozsáhlé mediální lamentace a brek. Přitom strana neotřelých recyklovaných přeběhlíků dostala možnost, jednala a nenašla koaličního spojence.
16. 11. 2010 | 17:34

sasa napsal(a):

Pane Urbane, chtelo by to poradnou demonstraci, zkuste neco zorganizovat.
A propo, myslim si, ze uz vite, jak se citil L.Adamec, kdyz vam predal vladu a vy jste nemeli zajem poslouchat jeho doporuceni. Stejne bezmocne, jako vy ted.
16. 11. 2010 | 17:47

Al Jouda napsal(a):

Dienstbier ml. a Bohouš Sobotka by měli založit fungl novou středovou politickou stranu s názvem Česká demokratická strana ! Za 4 roky agitace pro správnou věc, by jistě získali spoustu zklamaných voličů ČSSD, VV a dalších, kteří se pro současné profláknuté strany nemohli rozhodnout dát hlas a radši k volbám vůbec nešli !
16. 11. 2010 | 17:53

Luba napsal(a):

"My nejsme děti!!!"
"My nejsme děti!!!"

Vzpomínáte? ...
16. 11. 2010 | 17:56

Béda napsal(a):

Zajímavé jak panu Urbanovi záleží na modernizaci a probuzení české levice.

Ještě by mě zajímala definice české levice a upřesnění co za ni považuje.
16. 11. 2010 | 17:57

Kelt napsal(a):

Musím konstatovat neznaje složení nové rady,že tato koalice může být do budoucna prohrou pro obě strany,pokud naváží na Bémovu politiku.
Pokud recykláti/vyjímám Tůmu/se nedostali k lizu vidím spíše jako pozitivum,protože vešlo ve všobecnou známost,že TOP 09 řídí Kalousek a toho je třeba ode všeho pokud možno,
držet co nejdále.
U nekrologu volebního vítězství TOP 09 v Praze Černohorec kupodivu nespal.
16. 11. 2010 | 18:01

Béda napsal(a):

Otázka:

chtěli jste změnu?

Proto jste v parlamentních volbách dali ČSSD nejvíc hlasů? Jak je tedy možné, že koalici nesestavovala vítězná politická strana?

Chtěli jste změnu?

Proto v Praze zvítězila TOP a jinde ne?

http://aktualne.centrum.cz/...
16. 11. 2010 | 18:06

racer napsal(a):

Nechápu tady tu hysterii a současně glorifikování TOP09. Kdo si myslí, že lidi co stojí za TOP09 nechtějí mít taky něco z toho velkého pražského koláče. že by se nechovali podobně jako ODS, že by si nepřihrávali "malé domů" je buď úplně naivní nebo úplně blbý. Vždycky si každý mocipán dobře nakrmí z korýtka. Nestavte si zbytečně růžové vzdušné zámky, že za TOP09 by to bylo jiné. Už jen, že jejich hlavní představitel je Klaousek je zárukou korupce a kupčení
16. 11. 2010 | 18:09

Naštvaný napsal(a):

"Nas*rat", Ale no tak, Honziku! Et tu?
16. 11. 2010 | 18:15

S.Š. napsal(a):

Výborně, pane Urbane. TOPce to bude v opozici velmi slušet, píši jako kafemlejnek už dva týdny. Doufejme, že tu dobu nepromarní. Pokud ne, bude bodovat.
16. 11. 2010 | 18:16

Béda napsal(a):

racer,

není nad mediálně přitažlivou bublinu, která se dobře prodává.

K takovým bych řadil p. exbankéře Tůmu, kterého šafaření v ČNB podrobila zdrcující kritice strana p. Bobošíkové. (kupř. předražená rekonstrukce ČNB, nákup dluhopisů Řecka, Irska, amerických dluhopisů...)
V internetovém prostoru kolovala zpráva o údajném nelegálném pronájmu služebního bytu pana bankéře, který mu musel být kvůli neoprávněnému nakládání zabaven.

Tyto zprávy samozřejmě v mainstreamových médiích nenaleznete.
16. 11. 2010 | 18:17

RA napsal(a):

jednání o pražské koalici nedopadlo tak, jak si pan Urban přál. K tomu se nic říci nedá.
16. 11. 2010 | 18:17

tata napsal(a):

panove co vidim ja pozitivně že pan Dinsbir dodržel slovo sem opravdu zvědav jestli mu to zlomi vaz nebo se vyklube v politika kteremu by se dalo věřit ta šaškarna kolem je skorem jedno jestli by byla koalice ods/top nebylo by to o nicem jinem jen holt ted řvou lidi co se nedostali k lizu
16. 11. 2010 | 18:21

Bořek napsal(a):

Vás nemapadne, že TOP 9 si vyšachování způsobila sama? Do 13. hodiny jsem se také hněval, ale po Kalouskově vyjádření mě bylo jasno. TOP 9 dopadla jako ODS v minulosti. Kolikrát utřela nos? Došlo mě, že Kalousek, Tůma a spol. se už cítili k dvěma ministerstvem přidat i ministerstvo Prahy! Jasně celou dobu plánoval odstavit buď ČSSD nebo ODS. Teď štěkají jak potrefené husy! Jen mašíbl tvrdí, že to plámovali. Urbane! Teď můžete jen jedno. Trhnout si nohou! Zítra se těším na kňučení Pravdy a lásky. Jen mě štve, že pomalu vymírají. Archiv Charty 77 je už dlouho v močůvce. Škoda.
16. 11. 2010 | 18:22

tng napsal(a):

Beda:
Mame tu pomerny system a tedy nejde o to, kdo ziskal nejvic hlasu. Jde tu o vysmech CSSD do tvare svych volicu. Hlasovali pro zmenu a nezmeni se nic.
16. 11. 2010 | 18:27

tata napsal(a):

pane tng je zajimave že to hodnotite tak jednostraně no ale ono to není až tak divne ze?
16. 11. 2010 | 18:35

tng napsal(a):

tata: Muzete rozvest co hodnotim "tak jednostranne" ?
16. 11. 2010 | 18:40

Béda napsal(a):

Když už jsme u toho glorifikování:

"Kšeft á la kníže: Trik s kapříky a zametání stop"

http://www.prvnizpravy.cz/z...
16. 11. 2010 | 18:42

otokar napsal(a):

Diag urban začal mluvit sprostě, musí bejt řádně vytočenej.Dyk ten kluk novinářská si ještě neomočil a zasejc se to odkládá.
16. 11. 2010 | 18:43

vlk napsal(a):

Už jsem s elekl, že bud e nějaký blog , kd enebud e řeč o Diag Human. jako očista téhle republiky je nám prezentováno toto: TOP !!! Jedině TOP" Ano pane Urbane - hop! Představa , že se může najít někdo, kdo věří, že partaj , kterou založil a šéfuje Kalousek může zařídit očistu od korupce a kmotrů by´t nalokální úrovni, tak pro toho mám jen politování. Ovšem chápu, že Kaloousek vyplatí Diag Human . To ano. Proto musí být za antikorupčníka a jeho partaj také.
Pane Urbane, víte jaký je rozdíl mezi vámi a polovodičovou diodou? Odpověď najdete zde. http://www.vasevec.cz/blog/...(5539)#likers-load-5539
Ale budiž vám útěchou , že je vás takových hodně. Nakonec - svět dávno pokročil od olovodičových diod k integrovaným obvodům. Kt¨z nich jeden každý s e skládá ze spousty přechod p/n. A vy jste jen jeden z nich. Bohužel. Kdysi jste rpo mne byl žurnalistický velikán.
16. 11. 2010 | 18:53

karel napsal(a):

Jednání o velké koalici se v Praze upeklo v nemocniíci, v noci, v kanceláři Bohuslava Svobody. Zajímalo by mě, jestli byl pan Svoboda v tu chvíli v práci, a dostával peníze za přesčasy. Asi ano, samo o sobě to ilustruje povahu celé této koalice.
16. 11. 2010 | 18:54

Duroy napsal(a):

To Béďa: Díky, teď již chápu navrhované změny v zákoníku práce. :-)
No, na to, že bylo před volbami, tak se zpráva moc neobjevovala. Hlvně, že víme, kdy bourala paní "bývalá" Paroubková.
16. 11. 2010 | 18:55

Dáša N. napsal(a):

S.Š.
Myslím, že TOP by pomohlo, kdyby Kalouska nahradila Františkem z Asissi.
16. 11. 2010 | 18:59

hovorka11 napsal(a):

Článek je pravdivý.
Vím, co lidi čekali po 17.11. 2009, je to v naprostém rozporu se současnou situací !
V té době bylo napětí v našem podniku už od jara. Tu rychlost na podzim ani nikdo nečekal. Rozhodovalo se pouze v Praze a ostatní se automaticky nabalilo.
Lidi měli představu, že budou skutečně rozhodovat a ti, kteří pracují kvalitně v jakémkoliv oboru a politice se prosadí.
Nestalo se tak.
Neznám nikoho, kdo by dnes byl z korupčního vývoje spokojen.
Soukromé podnikání už bylo umožněno za Miloše Jakeše. Využil jsem toho už v květnu 1989. To, jak se k nám chovali lidi bylo jako sen, všichni věřili v úspěch při pracovitosti a serióznosti v podnikání. Dnes neznám nikoho, kdo by byl z těchto lidí spokojen.
To napětí ve společnosti evidentně roste, jako na jaře 1989..
Korupci nechceme.
Přesto naše politbiro ÚV složené ze spřátelených stran ODS a ČSSD privatizuje peníze z daní obyvatel pro sebe.
Jestli uslyším mluvit o 17.listopadu někoho z našich nejvyšších představitelů od prezidenta přes vládu tak mě bude špatně.
Doufám, že pražáci půjdou zazvonit klíčema před vládu a parlament s pokřikem
"nejsme malé děti".
Ještě nikam nejedu- nejsem pražák a protože většina lidí nechce vědět co bude za rok, dva - zůstane doma.
Myslím, že si hrábnem na dno, než se lidi vzpamatují a začnou něco dělat...
16. 11. 2010 | 19:02

hovorka11 napsal(a):

opravuji:
po 17.11.1989
16. 11. 2010 | 19:03

bluebird napsal(a):

No, TOP mlčela k rozdělení prahy na 7 obvodů, cítila se silná a vyhovovalo zbavit se slabých, jako SZ-SNK nebo KDU nebo VV, ale ejhle, TOP zůstala sama proti dohodě zbývajících dvou, kteří si přeci chtějí pokrýt svou minulost, ani nemuseli být předem dohodnuti, jak žvaní Kalousek, jen prostě TOP vyšachovali, protože k sobě měli blíž a své zájmy také. TOP sklízí co zasela - egoismus, rozeřvanost, nadutost a ignoranci, které spojují oba vůdce tohoto projektu. Dobrá výsledky jsou zde, překvapení to není, tak co ta hysterie. Praha odnese to, že v zastupitelstvu nebudou ti, kdo byli skutečnou opozicí a kterým TOP nedala šanci svou podporou jako ODS, tak teď bude TOP sát opoziční písek mezi zuby a učit se, co má v komunální politice hodnotu a smysl. TOP je spoluodpovědná za to co se stalo, mohla ihned podpořit Dienstbiera a jít do změny, z jistě ideologických důvodů to neudělala, zasela vítr a výsledky jsou tu. Kupodivu, správné postřehy popsal Paroubek ve vedlejším bloku, přečtěte si je pane autore a přemýšlejte.
16. 11. 2010 | 19:06

Béda napsal(a):

16. 11. 2010 | 19:07

arnazach napsal(a):

Teď jsem poslouchal zprávy na BBC a dělal jsem si čárky pokaždé, když se zmínili o pražské koalici.
16. 11. 2010 | 19:08

Zbyněk napsal(a):

Bédo....
To jste si vybral příklad.Z úst paní Bobošíkové vychází jedna větší kravina než druhá.Větší nula v české politice není,ale čtouce vaše reakce,asi si budete rozumět.
16. 11. 2010 | 19:10

tata napsal(a):

pane tgn

to je snad jasne pravicovym voličum bylo snad jasně usty pana svobody s ČSSD NIKDY,PROTO JE VAS přispevek jednostrany,mě jen těší že pan Dinsbir dodržel co řek,A TAKY TO JEDNOZNAČNE OKOMENTOVAL A MLUVIL MI Z DUŠE
16. 11. 2010 | 19:13

Béda napsal(a):

16. 11. 2010 | 19:17

Dominika napsal(a):

Tak zítra ve čtyři!
16. 11. 2010 | 19:18

ujo napsal(a):

Kalousek je skutečně te, který může mluvit o kartelech korupčníků....před chvílí soptil ČRo,; skoro se mně zdálo, že po tom debaklu na zákaz alkoholu pozapomněl.
Nejhorší je naštvání na sebe a on to prostě prokaučoval: nechat vyjednávat profláknutého Laudáta a nedat veřejně socdem. nabídku, která se neodmítá .
To byly chyby.
Zřejmě není K. tak chytrý, jak si myslí
16. 11. 2010 | 19:27

tng napsal(a):

tata: aha ... takove Svobodovo prohlaseni mi uniklo, mate na takovou zpravu odkaz ? btw ja nejsem volicem ani jedne z tech tri stran
16. 11. 2010 | 19:28

nic napsal(a):

Snad už konečně všichni chápou ten sametový podvod, jehož jediným cílem byla privatizace a rozkrdení státního majetku na který se blbci složili. -) ODS a ČSSD nejsou dvě politické strany, jsou jednou stranou plnou lidí, kteří měli dobré informace a dobré pozice za komunistů. převlečení komunisté, kteří s lidmi hrají divadélko, svým programm obě strany pokrývají odlišné póly a sbírají co nejvíce hlasů, když bodují u dvou nejsilnějších sociálních skupin. Dokonalé divadlo na voliče, ale po volbách jsme přece všichni bratři a tak hurá k dalším tunelům a veřejným zakázkám. Ovčane, smiř se s tím. Politická komedie je jen divadélko pro voliče. Neexistují ideály, ty jsou jen pro občany. Politik si užívá moci a peněz. Tak hurá, zítra je významný den. Jak že to tehdy bylo? Konec vlády jedné strany??-). Tomu už dnes znalí faktů nemůžeme věřit. Ale hlavně, že je zítra volno, když už z ideálů zbylo jen ho..o.
16. 11. 2010 | 19:31

Béda napsal(a):

ujo,

"Delirium tremens (latinsky "třesoucí šílenství", volně přeloženo "šílenství s třesem") neboli alkoholové delirium je život ohrožující stav, který vzniká u alkoholiků po přerušení užívání alkoholu. Je nejtěžším stádiem abstinenčního syndromu, má 5-15% úmrtnost.[1] Toto delirium je též označováno jako alkoholická psychóza.[2]"

zdroj
http://cs.wikipedia.org/wik...

I mistr tesař se někdy utne.
16. 11. 2010 | 19:32

Béda napsal(a):

Nic,

svatá pravda. A přiřadil bych mezi ně i stranu neotřelých svěžích recyklovaných přeběhlíků a politických turistů - dinosaurů, ze kterých někteří byli trvalou součástí politického koloritu posametového období.
16. 11. 2010 | 19:35

Jedla napsal(a):

Topinka? Iluzionisti.
16. 11. 2010 | 19:39

tata napsal(a):

pane tgn

odkaz nemam ale slyšel sem to při debatě,oni so všichni stejní
16. 11. 2010 | 19:48

tng napsal(a):

tata: I v tomto pripade bych vicemene setrval na svem "jednostrannem" nazoru :) Podle me totiz odpor proti ODS hral v kampani CSSD mnohem vetsi roli nez opacny odpor. Prazske volby byly referendem o ODS a jeho vysledek je jednoznacny. Presto ODS opet v Praze hraje prvni housle, diky svym dlouhodobym skrytym spojencum - CSSD.
16. 11. 2010 | 20:09

ujo napsal(a):

Bédo, děkuji za objasnění- rozumím tomu dobře,že je šance na odchod zmiňovaného kamsi?
16. 11. 2010 | 20:11

ujo napsal(a):

Béda P.S
Někde jsem četl, že někdo v deliriu místo myší viděl tisíce malých Leninů, ne že bych to MK nepřál..
16. 11. 2010 | 20:14

Vico napsal(a):

Urban je možná v soukromí veselá kopa, ale tady snad nehodil na sklo jediný blog, kde by neměl při datlování do klávesnice pěnu u úst.

Já být jeho osobním lékařem, předepsal bych mu diazepan a zakázal Diag Human. Autor by snad byl schopen Diag Human vrazit i do textu o pohlavním životě chroustka letního.

Samozřejmě, že v Praze bude zítra skoro tak, jak to tu blahé paměti předpovídal Přírodovědec. Bude se dělat revoluce.

Na jedné straně se Pražákům nedivím. Nejpravicovější město v Evropě bude mít z poloviny socanský magistrát! Ani šílených 70 procent hlasů pro pravici nestačilo.

Ale říkám si, každý má takový magistrát, jaký si zaslouží.

Venkov se nejspíše bude na vás mí Pražané, kteří mi nerozumíte, dívat jen v televizi.

Zítra tedy bude na programu

Pražské povstání.

Možná až k nám na Moravu bude slyšet Praha volá o pomoc, Praha volá o pomoc!

Soudím, že tentokrát na pomoc nikdo nepřijde.Co jste si za ty roky navařili, to si i sežerte.
16. 11. 2010 | 20:24

Béda napsal(a):

ujo,

Kalousek spíše Sobotků než Leninů.

Bůhví co s ním ta abstinenční kůra ještě provede. Třeba se nakonec dá na pokání a stane se prvním buddhistickým mnichem v české vládě.
16. 11. 2010 | 20:25

levicový volič napsal(a):

Když vidím jek tady Urban prská, jak dohodu nemůže vystát, když vidím, jak média vytřikují, jsem nadšen. Bravo! Ukazuje se, že dohoda ČSSD s ODS na pražské radnici byla skvělým tahem a ťala do živého, protože nenávistné reakce ukazují, že jsme udělali správně. Jsem člen ČSSD z Ostravska a levičák, takže jsem velice spokojen. Proč? Adorovaní TOP 09 a Šíma nejsou nikým jiným než Bakalou koalicí. Ta byla teď vytlačena, takže je jasné že jeho noviny HN a Respekt vyvádějí, stejně jako "pravdolásková" ČT a ČR. Je třeba tady protestujícím vysvětlit proč tato koalice pro pro nás na levici skvělá:
1. TOP nepostaví Tůmu vysoko a po odchodu knížete kvůli vysokému věku se jim nepodaří ho nahradit. TOP je oslabena a Kalousek přišel o jenoho konkurenta Tůmu. Kalousek je super soupeř, lidi ho nemají rádi.
2. ODS je oslabena, pražští voliči jí to nezapomenou , Výborné. Schyluje se k válce na pravici, klín byl vytvořen.
3. ČSSD tato koalice neohrozí. Kmenoví voliči socdem nejsou v Praze. Je třeba si uvědomit, že všichni ti z Prahy, co tady vykřikují a obdivují Dienstbiera, mu vůbec nedali hlas a v budoucích volbách mu ho taky nedají. Náš volič nebude protestovat. Navíc země se žene do takového tobogánu, že když se pravici tvrdě postavíme, můžeme získat body. Za 3 měsíce tady pražskou radnici nebude nikdo řešit.
4. Á propos Dienstbier: jsem rád že se odkopal a padnul. Dienstbier ml. není žádný sociální demokrat, to se může tak jevit pouze v pravicové Praze. Dienstbier je čistý liberál havlovského typu, je to typický produkt Bakalovy skupiny a "pravdolásky" proto z něj také Bakalova média udělala boha, ačkoliv porušil sliby spolustraníkům. Kdyby socdem ho měla v čele, tak by v roce 2014 jako správný Bakalovec prosazoval koalici s amorální TOP. Teď je v socdem vyřízený, protože o ČSSD rozhodují voliči na venkově a ne v Praze, o tu nebojujeme. Samozřejmě by Dienstbier s mediálním krytím mohl založit středovou stranu, ale tam je prázdno, nedostal by více než 3%, jak běžně dopadají Havlovci , kteří jsou dočasně u Zelených, US, OH, Čtyřkoalici.
5. Jsem šťasten , že jsme odstavili "loutkáře" Bakalu. Jsem šťasten, že ČSSD není v Bakalově formaci a nedostává od něj peníze.
6. Pan docent Svoboda je jeden z nejslušnějších lidí co existují. Nebere úplatky a odmítá se sejít se všemi těmi Rittigy a Janoušky. V radě nebude žádný Rychtr a spol. Stejně to Bakalovu tisku nestačí. Jako kdyby oni nekradli. Jako kdyby Háva a Bakala za Topkou byli čistí lidé.
7.Je mi úplně jedno, jak tady většina pravicových pražských voličů soptí. Jsou mediálně zpracováni a věří, že v jiné sestavě s TOP by se nekradlo. Tisk si Vás hněte jako hlínu a na vše mu skočíte. V Olomoucí všichni odstaví vítěze ČSSD z rady a je to normílní, zatímco totéž v Praze je zrada na voličích. Váš dvojí metr je směšný. Taky lidi zblbnou média ke všemu. Jak si vysvětlit, že 70% lidí v červnu obdivuje R.Johna , aby v říjnu zjistili, že to je idiot. Ne, Vy pražští pravičáci tuto lekci potřebujete. A na adresu našich hochů v ČSSD říkám bravo. Majsterštyk! Pravice bude rozhádaná
16. 11. 2010 | 20:29

marci napsal(a):

Pane Urbane, děkuji za Váš blog - sama jsem nedokázala vyjádřit tu bezmocnost a rozladění, které mě přepadlo z nastalé situace. Ano, měli bychom zas jít do města... Co takhle defenestrace 2010! :-))
16. 11. 2010 | 20:31

vlk napsal(a):

Vico
skvělý koment!!
Doplním to jedním obrázkem. Ta revoluce začne tak, ež Kalousek s Tůmou přivedou na Václavák dělníky z Kolbenky...
16. 11. 2010 | 20:32

Béda napsal(a):

Vico,

Doufám, že na balkoně Melantrichu se objeví vrcholní představitelé odpovědnosti, šetrnosti a antikorupční pojistka - předseda Schwarzenberg, který restituci taky musel (podle svých vlastních slov trovhu) pomoct korupcí, Kalousek, který má z antikorupčních praktik velký doktorát, pěnice Parkanová, která vymýtila korupci z ministerstva obrany a další svěží a seriozní politici, kteří to s Prahou myslí upřímně.

Kdoví jestli se do davu vloudí i nějaký vajíčkář? Počítám, že facebooková mládež má právě prázdniny.
16. 11. 2010 | 20:33

jarpor napsal(a):

Vico

Palec nahoru. Trefa do černého.

Hezký večer
16. 11. 2010 | 20:43

RA napsal(a):

dopadlo to dobře, prohrou bratrstva Pravdy a Lásky.
16. 11. 2010 | 20:46

nic napsal(a):

na tom je ještě mooc hezké, že aktuálně neinformuje o zítřejší aktivitě -). Už více než půl milionů připojilo svůj hlas k http://www.vymenilijsmepoli...
Všichni mlčí a adminisstrátoři tyto informace mažou. Přes půl milionu lidí nadáva a nehodlá jen nostaligcky vzpomínat na plyšový podvod.
16. 11. 2010 | 20:49

Ivo Horák napsal(a):

Ano, delší pobyt ve strukturách kazí. Celkem jasně. Vládnutí ODS pomalu 20 let a dále, zkazilo tuto od začátku problematickou populární "praktickou stranu" také, ba i především, na pražské úrovni. Od Jana Urbana se mi zdá přece jen odvážná míra důvěry vkládané (nepřímo) v TOP09, tedy v onen projekt exkluzivní pražské kavárny milující kapitalismus. ČSSD obecně, a pražská zvláště, se ochotně přizpůsobila podmínkám, které jsou moderní obměnou právem kritizovaného, ale i nešťastně zrušeného prvorepublikového stranického systému. Přece však je třeba naděje spojovat s touto stranou, s jejím levicovým profilováním, které by zahrnulo i hodnoty nepeněžní, památky, přírodu, kulturu...
16. 11. 2010 | 20:54

cesky Cech napsal(a):

jsem rad, ze se diskutujicim vznikla koalice prevazne libi.
Tak hodne uspechu.
16. 11. 2010 | 20:56

Béda napsal(a):

nic,

Jak se ukazuje svět je plný podobných típků. Někteří prý zítra organizují svůj fanklub v Praze.

Kéžby zorganizovali protestní hladovku a vydrželi až do konce.
Byl by to smutný konec p. Bakaly, Kalouska a spol..
16. 11. 2010 | 20:56

Jane napsal(a):

V kolik hodin a kde?
16. 11. 2010 | 20:58

Béda napsal(a):

nic,

ještě dovětek. Mají také své milicionáře?
16. 11. 2010 | 21:00

Vico napsal(a):

Vlk, Béda, Jarpor : :-)

p.s. Sakra pánové, nejsme my v tomto složení obdobou "pražské koalice ?" :-)
16. 11. 2010 | 21:04

Franta napsal(a):

Očekávali jste snad nějaké jiné řešení ??
Snad nejste tak naivní ?? Je to jediná možnost udržet moc a korupcí a nedestabilizovat náš politický systém.. Už jste zapomněli na vymetání Augiášově chlévě ODS ?? Nebo jste očekávali, že se zveřejní policejní spis Krakatice o prorůstání organizovaného zločinu do politiky.?? Komu to asi vyhovuje, kdo si tu novou koalici pochvaluje ?? A proč ???
16. 11. 2010 | 21:08

jarpor napsal(a):

Vico

k p. s. :
Ne. Já tedy ne. Ale Urbana a Vaše vidění Prahy versus zbytek...no... prostě palec nahoru.
A myslím to upřímně... ( ne jak Gross ) !

Hezký večer
16. 11. 2010 | 21:11

ujo napsal(a):

pro vlka a dělníky z kolbenky:

Já ten večer na Václaváku pamatuji a příchod průvodu z Vysočan vedený býv.studentem/ kovářem Millerem pamatuji.

Byl velmi vítán : "už jsou tady, už jsou tady" a vnimán jako definitivní konec režimu (i dělníci se od nich odvrátili).

Kde je Kolbenka, kde jsou ti dělníci?
Snad jen tomu Millerovi dali z milosti flek kádrováka/personálního šéfa.
16. 11. 2010 | 21:13

Béda napsal(a):

Vico,

TOP-ka se řídí heslem: Všechno pro lidi! Základním východiskem je, že lidi si váží pouze toho, co si zaplatí. Proto je potřeba všechno zpoplatnit. Čím vyšší je platba, tím spokojenější jsou konzumenti. Proto je potřeba napálit pořádné palety. Lidi chtějí platit víc než si myslíte!
16. 11. 2010 | 21:13

jarpor napsal(a):

"Kde je Kolbenka, kde jsou ti dělníci?"

Jo, jo... nostalgie... vzpomínky... naivita !

Hezký večer
16. 11. 2010 | 21:19

Neverit v Boha =dusevni postizeni napsal(a):

... takze takova pravicova revoluce ... obavam se ze volny trh a kapitalizmus musi mit prisne vycleneno misto na kterem muze fungovat a to za prisne kontroly, jinak to je jenom jeho prirozenym vysledkem - vlada oligarchie a to jakekoliv ... bankovni, politicke ... . Holt vudci role kapitalu a neviditelne ruky trhu je cesta do pekel a za jeji svobodu demonstrovat mi prijde jako demonstrovat za co nejblizsi prichod vlastniho pohrbu. Pravice - levice je nesmysl ... vzdy nebo v naproste vetsine je podle mne totiz jenom jedno nejlepsi reseni problemu a clovek jej ma prijmout at je pravicove nebo levicove. Jestli demonstrovat tak to chce jasnou ideu za co jinak to pujde jenom do stracena a dost pravdepodobne k dalsim tunelarum.
16. 11. 2010 | 21:29

Vlad napsal(a):

Zřejmě je na čase si přiznat, že připuštěním běžné geneze se z kriminálníků slušní lidé nestanou - zdůrazňuji nestanou !! Genezí těchto lidí vzniknou maximálně sofistikovaní kriminálníci, kteří rozkradou i to poslední co v téhle kotlině ještě patří státu. Klasik by řekl, kapři si vodu ve vlastním rybníku sami nevypustí. Na co ještě čekáme ?! Až si začnou říkat i o naše tělesné orgány !!! To jsme všichni jenom tak naivní nebo tak blbí ?
16. 11. 2010 | 21:30

Hurá napsal(a):

Pane Urbane, vidím to stejně. Tak zítra a defenestraci !
16. 11. 2010 | 21:32

veverka napsal(a):

Kalousek s Parkanovou a knížetem je změna? nenech se vysmát Urbane,provařenější ksichty snad ani neznám.A Tůma je jen maskot.Je to sranda jak ted mediální žoldáci TOPky prskaj.
16. 11. 2010 | 21:35

Béda napsal(a):

Upozornění:

chtěl bych upozornit všechny zítřejší návštěvníky Prahy, aby si dobře promysleli, kudy povedou jejich kroky. V případě zabloudění, by mohli být mylně váni za ultrapravicové revolucionáře, kteří v zájmu oligarchů chtějí oškubat zbytek národa o poslední pětník.
16. 11. 2010 | 21:37

tata napsal(a):

pane tgn

na to viděni mate pravo jako ja že je to naprosto stejne,jen stohoto je vidět jak je složite vidět věci a kde je pravda?co je pravda v politickem vidění ve sve podstatě není je to jen uhel pohledu,vase představa čestnosti a akceptovaní určiteho zpusobu a ten mame oba jiny,proto nikdy netrvrdim že muj pohled je ten spravny jen se tou debatou skošim pochopit toho druheho bohužel nekdy se to nedaří
16. 11. 2010 | 21:47

Azazel napsal(a):

No já nevím, Voliči ODS musí být spokojeni s tím, že jejich strana dál vládne městu a voliči ČSSD moc dobře věděli, že přinejlepším budou vládnout společně s jednou z "pravicových" stran, které jsou jedna jako druhá.

Takže většina voličů by měla být spokojena ne?
16. 11. 2010 | 21:49

Ikena napsal(a):

Psi si zastekaji a karavana pujde dal.

Mestska doprava v Praze - deti zdarma, duchodci zdarma, hezky se staraji nasi voleni zastupci o nase obcany. Jo, ze tam chybi TOP, holt smula.

Kdyby v TOP nebyly tak proflakle persony, vcele s utajovanym predsedou Kalouskem, mozna by se dalo uvazovat o vyhodnosti koalice socanu s TOP. Ale velke ale, kdo socanum znicil Standu masinfiru? Kdo si hraje na tajneho premiera, kdo slibil Paroubkovi koalici, aby druhy den bylo vse jinak. Vetsi zlo je Kalousek.

A jestli se v Praze koala osvedci, navic ma dobrou sudicku papa Klause, tak mohou zacit uvahy, proc to nezkusit na vladni urovni.
John je odvarenej, betonova loby by se smala Bartovi a Kalousek, ono by se neco naslo, aby prestal vyskakovat. Treba jako na jeho chranence Bartaka.
16. 11. 2010 | 22:00

fdj napsal(a):

Že má TOP 09 hlídat korupci zní velice směšně, když má prakticky na postu předsedy zloděje Kalouska, nemyslíte, pane autore článku?
16. 11. 2010 | 22:04

ujo napsal(a):

pro Jarpora:
to o té naivitě dělníků před 21 lety jste to napsal hezky, to bych do Vás neřekl!
16. 11. 2010 | 22:05

jarpor napsal(a):

ujo

Upřímnost za upřímnost.
Má reakce více jak k dělníkům směřovala k Vám. Citoval jsem Vás... ale dávám Vám za pravdu i u části těch dělníků...

Hezký večer
16. 11. 2010 | 22:14

Emil XX napsal(a):

Jestli někdo očekává "obrodu" od recyklovaných politiků z TOP 09, ve skutečnosti vedených Kalouskem, měl by se jít léčit do Bohnic.
Ale to celé je jen další recyklát Pravdy a lásky, kdo tady brečí nad neuskutečněnou koalici asociálů z TOP 09 a lidem více naslouchající ODS.
Protože VŠECHNY tunely od roku 1990 DOHROMADY BLEDNOU před zeleným megatunelem, zvaným "podpora OZE," ze kterého by ČSSD chtěla částečně vycouvat (ODS byla proti od začátku) a který právě Kalousek chce zachovat, pouze astronomické zisky fotovoltaických TUNELÁŘŮ trochu zamaskovat, aby to na účtech za elektřinu nebilo od příštího roku tolik do očí.
16. 11. 2010 | 22:17

Platan napsal(a):

Pražané, nenechme ze sebe dělat voly a pojďme zítra dát (staro)novému pražskému konšelstvu srozumitelně najevo, jak jim věříme a jak je milujeme !!!
http://www.parlamentnilisty...
16. 11. 2010 | 22:21

StandaT napsal(a):

Dienstbier je dost mladý, takže mohl být zásadový, neb na kariéru má dost času před sebou. Dnes nastartoval cestu do nejvyšších pater.

Svoboda je dost starý aby se zachoval pragmaticky - na starý kolena je lepší být mezi těmi nahoře, než mezi těmi dole. Nastartoval kariéru do estrád a vtipů.

Tůma je dost schopný, aby se o sebe postaral.
16. 11. 2010 | 22:22

rejpal napsal(a):

Škoda, že všechny tři strany nemohou být v opozici.
16. 11. 2010 | 22:24

Admirál napsal(a):

StandaT - hodnocení hodné stratéga.
16. 11. 2010 | 22:41

Lucie napsal(a):

Skoda, ze nepisete casteji, je to velmi poucne.
16. 11. 2010 | 22:54

mb napsal(a):

nas*rat urban nas*rat ...
16. 11. 2010 | 23:18

kakabus napsal(a):

Šel bych se projít, ale kvůli Topce? To si snad děláte bžundu?! Zkuste vymyslet nějaký rozumnější důvod do deště. Jinak díky za pozvání.
16. 11. 2010 | 23:36

aut napsal(a):

Standa T to napsal naprosto stručně a precizně. Pan Urban plácá nesmysly a ještě to rozvádí do šířky
17. 11. 2010 | 00:01

Inci napsal(a):

To snad není pravda ... :-(

Kalousek s Bartákem mají bojovat proti korupci ... :-(

Pražské socany účelově namočila ODS do všech svých skandálů různejma prebendama a teď je má v hrsti !!! Žádná šance na koalici kalouskovců a socanů v totálně zkorumpované a rozkrádané Praze nikdy nebyla ... !!! ODS pražské socany dokonale ovládá ...

Demokracie dostává poslední kapky ze všech stran ...

TOP09 vymezující se proti ODS pod vedením Kalouska a Bartáka není schopna vysvětlit podvedeným voličům rozdíl mezi všemi variantami zlodějských koalic ...

ODS touto koalicí jen zamaskuje své zlodějiny a čas bude léčit ...

Pár socanů si nahrabe , ale pro stranu to bude stejný efekt jako vzdorostrana alkoholika z Vysočiny ...
17. 11. 2010 | 00:19

Pavel napsal(a):

Ja se porad nejak nemuzu dopocitat te vetsiny.Ti co chteji zmenu maji 26 mandatu ti co ji nechteji maji 34 mandatu. ODS a CSSD spolupracuji v Praze co pamet saha a volici to dobre vedi. Z toho pro me vyplyva ze koalice ma od volicu nezpochybnitelny mandat.
17. 11. 2010 | 00:30

MR napsal(a):

Pravice, levice, oranžový a modrý dresy, jak ve fotbale. A většina národa jim tenhle marketing žere a po dvou pivech je schopná fandům toho druhýho klubu rozbít hubu. Každej národ má takovou vládu, jakou si zaslouží - a jak tak čtu reakce pod články na A.cz i jinde, dopadáme v tomhle ohledu ještě zatraceně dobře. Pokud má bejt zejtra defenestrace, pak račme vyskákat z oken my všichni sami - za svou tupost si nic jinýho nezasloužíme.
Když pominu extrémy, pak zase takový rozdíl mezi pravicí a levicí není, mantinely toho, co se dá udělat, aniž by se mechanismus nerozsypal, nejsou zas tak široké. To, čím se hlavní strany liší, jsou vějičky pro blbý voliče.
Dvacet let hledám lidi, kteří budou schopni si sednout ke stolu s ostatními z jiných stran a říct: pojďme se domluvit, aby to fungovalo. Jenže takoví nemají šanci: jsou to rozbíječi koryt a zrádci stranických idejí a jako takoví budou popraveni spolustraníky i voliči. Kdo kdy viděl sparťana, aby se slávistou chlastal v putyce u jednoho stolu! Takže navenek dekórum pro blbý voliče držíme a v porodnici si pak dohodnem, jak se šábnem.
17. 11. 2010 | 00:33

petra500 napsal(a):

topo9 je humus marketinkova strana chameleonu,kalousek a parkanova pujdou bručet,bartak už,jednou nohou ma našlapnuto do krymu,nedělejte ztěchto megatunelařu a asocialnich populistu hrdiny.cizak kniže ten okrada čechy už od dob karla4.sem rad že tito nadldi placeny havou,kelnerem a bakalou utřeli.
17. 11. 2010 | 00:34

Carlos V. napsal(a):

MR : nepochybujte, že těch dvacet (a mnohem více) lidí, kteří zajišťují, aby vše fungovalo - a bez rozdílnosti třiček - se už dávno schází. Na soukromých oslavách atd...

Rozdělují prebendy tak, aby se dostalo na každého a volby znamenají jen změnu podílů.
17. 11. 2010 | 01:15

tng napsal(a):

MR:

Souhlas. Kdyby se misto osy pravice-levice volici orientovali spise podle osy mafie-nemafie, vypada tato zeme jinak.
17. 11. 2010 | 01:27

šifra napsal(a):

Souhlasím s panem Urbanem...!!
Nezbývá než jít do ulic a vyjádřit se..
17. 11. 2010 | 01:46

jetotukormoran napsal(a):

Prodam : 100 ks M60,M16A1-200 ks,
M2-30 ks,M242 Saw 100 ks, 40 strel Python-4, Abrams M1- 5 ks a 10 ks AH1 super cobra.

To by mohlo stacit))))
17. 11. 2010 | 03:58

DavidS napsal(a):

Člověku je dost smutno, co hlupáků volí dokola tu samou špínu. A ještě si to pochvalují veřejně na int. diskuzích. Bohužel pro TOPku můžou donekonečna mlít oprávněně mantru "Kalousek". On s celou svou bandou straně obrovsky škodí. Kdyby se jich zbavila, tak je s totálně shnilou ODS amen. Ještě by to chtělo novou stranu nalevo. Jen ne proboha tu Šloufovu.
17. 11. 2010 | 05:11

er napsal(a):

vláda jedné strany,,, to je k popukání... naše potěmkinova vesnice svobody, hajzlpapíru a hlavně demokracie... díky pražáci... příště můžete zase hajlovat, chodit do průvodů s mávátkama nebo zvonit klíčema... odcházím na Nový Zéland - mějte se tu, jak chcete...
17. 11. 2010 | 05:27

ODČSSD napsal(a):

17.listopadu 2010.
Vzkaz shora:
VOLIČI, MÁTE HOLÉ RUCE.
17. 11. 2010 | 05:30

er napsal(a):

AŤ ŽIJE TEN VÁŠ VÁŠ PREZIDENT, BÁŤUŠKA, SLUNÉČKO... AŤ ŽIJE A VLÁDNE TÍSÍC LET... díky modří zdegenerovaní pražáci za agenta kgb v čele tohoto spolku... jdu zvracet
17. 11. 2010 | 05:31

er napsal(a):

nebesa nepuknou nebojte :((
17. 11. 2010 | 05:33

Mike napsal(a):

No to je snad vtip! Kalousek s Bartákem budou v čele boje proti korupci a vezmou si k tomu ještě na pomoc detektívní kancelář Kubiceho a k tomu jako poradce Čunka a Veseckou. Dohlížet na to bude Parkanová. TOP 09 je prožraná kurupcí stejně jako ODS, říká se tomu snad "vymítat čerta dáblem".
17. 11. 2010 | 05:42

groessling napsal(a):

Urban, představitel radikálního křídla pravdolásky promluvil, to jsem se zase nasmál.

Nedávno jsem viděl v televizi pořad o Rumlovi, kam to dotáhl po 20ti letech a jak ten dnešek vidí.

Jako kůly v plotě, jako kůly v plotě pánové.

Revoluce ? Ha ha ha buhaha. Na Václaváku ? Dnes ? Tak ještě pokud byste pár restituentům ala Trautenberk zajistili bezplatné parkování a ochranu jejich traktorů před rozbitím.
17. 11. 2010 | 05:43

Jag napsal(a):

ODS nikdy nebyla pravicová strana.To tvrdím už od počátku jejího vzniku.To,co se stalo v Praze to jen potvrdilo.Klaus už není s to,pochopit situaci v tomto státě.Už dávno nemá ponětí o tom,kde prezidentuje.ČSSD nikdy nebyla stranou pro sociální vrstvy.Taková strana jsou jen komunisté.BOHUŽEL.Po 20 letech snad už každý pochopil,kdo nám vládl a vládne.KDU mikdy nebyla stranou křesťanskou a její politika DLUHU a podpory DLUHU a zlodějen byla také po zásluze potrestána.Všechno byl a je jen podvod na lidech.ODS zlodějny a podovody dnes už podporuje jen ČSSD.Může se pan Sobotka snažit jak chce,tak to prostě je.Předsedové Nečas a Sobotka jsou jen chudáci,které někdo vystčil nahoru,kde létají jako hadr,který nemá na nic ve straně vliv.Smutný konec stran,které měly být podporou demokracie.V příštích volbách bude pokračovat velký otřes politické scény.A bude to jen dobře.CHLÍV už se jinak vymést nedá a zlodějny,podvody,krádeže musí někdy skončit.Konec bude ale jen s koncem ČSSD a ODS.Podobně jako skončili lidovci,musí skončit i tyhle dvě zkorumpované a zlodějské strany,které nás okrádají už více než 20 let.
17. 11. 2010 | 05:49

Jag napsal(a):

Ještěže nám každé věčné časy vždycky nakonec zkrachovaly.To je jediná věc,která nám všem dává šanci na zdejší lepší život.Jinak už nic.
17. 11. 2010 | 05:54

S.Š. napsal(a):

šifra (a též pan Urban) : Nezapomeňte, že demonstrace není OHLÁŠENÁ, připomíná pan ministr vnitra !! :-))
17. 11. 2010 | 05:56

Jan Pomsta Sladký-Kozina napsal(a):

Opo-soudruzi z ODS a ČSSD, do dvou let a do dne vás zvu na volební súd. Hin se ukáže.
17. 11. 2010 | 05:58

estudiantes napsal(a):

tak to teda asi uz dostanema jenom tema obuskama, hospodarsky prevrat se uz asi konat nebude, když ti naši stbaci, bolsevici a jejich synacci maji uz vsechno rozkradene...
17. 11. 2010 | 06:03

Radil napsal(a):

Doporučuji: http://blog.aktualne.centru... ... tam je to napsáno mnohem výstižněji.
17. 11. 2010 | 06:46

Pavel Hora napsal(a):

Nestane se nic, absolutne vubec nic. Jenom cesky stat a ovce v nem umre, protoze jsme lini jako vsi.
17. 11. 2010 | 07:00

Lion napsal(a):

To S.Š.: To byl závěr demonstrace v osmdesátým devátým taky. Tak to abychom se omluvili a vrátli komunisty zpátky k moci. Pardón, co to plácám. Vždyť oni vlastně tak nějak ani nikdy neodešli ... :-)))
17. 11. 2010 | 07:28

Sylva Šauerová napsal(a):

Pane Lione, byly mnohem krásnější demonstrace než v 89. roce. Řekla bych, že jsme si je dost užili. Pěkné byly v říjnu 1988 a zejména ta na Den lidských práv, 10. prosince 1988, na Škroupově náměstí v Praze 3. Měly neopakovatelnou atmosféru, brali jsme je jako happening, přestože jsme často museli utíkat. Vlastně ty lednové roku 1989 byly taky dobré. A co si pamatuju stále zřetelně : když nás hnala policie ulicemi Starého Města, Pražané zavírali okna. Volali jsme na ně : "Češi, pojďte s náma" a oni se bleskově schovávali a zatahovali závěsy. To aby se s námi neumazali, aby je to snad, nedejbože, nějak nepoškodilo. No nic, to je jen taková zašlá vzpomínka ... když je toho 17. listopadu ... :-) Pěkný sváteční den všem diskutujícím.
17. 11. 2010 | 07:45

adex napsal(a):

proboha,at HOP 09 zajde na smetisti dejin,protoze dostat to luza z hopky,tak je konec,diky bohu za toto spojeni
17. 11. 2010 | 08:04

deep throat napsal(a):

Pokud použiji slova Václava Velikého o tom, že "o peníze jde vždy až v první řadě" potom vůbec nechápu, proč je v některých příspěvcích tolik rozhořčení. Většina z nás, pokud by se vůbec kdy octla v podobné situaci, by se rozhodovala nikoliv "čestně" podle hlásaného volebního programu, ale pragmaticky dle výše uvedeného citátu. Politika totiž byla je a bude koncentrovanou ekonomikou. (Tohle ale Václav Veliký nikdy neřekl.)
17. 11. 2010 | 08:08

Anička z Kuřimi napsal(a):

Jane, Jane,
udělej si v názoru jasno.

Někteří chtěli změnu, proto založili ŤOP 09, byli to úspěšní politici, kteří prošli NĚKOLIKA stranami /kníže, Míra Kalousek, V.Parkanová a mnoho a mnoho dalších/.
To je ta změna po které voláš ??

No a uvědomělí občané jim dali svůj hlas.
Změna se stejnými tvářemi v politice není možnáá..
17. 11. 2010 | 08:16

Transformátor I. napsal(a):

Sylvo Šauerová
"Pražané zavírali okna. Volali jsme na ně : "Češi, pojďte s náma" a oni se bleskově schovávali a zatahovali závěsy. To aby se s námi neumazali, aby je to snad, nedejbože, nějak nepoškodilo."

Možná to bylo jejich předtuchou časů nadcházejících. Něco jako šestý smysl.
17. 11. 2010 | 08:41

agent napsal(a):

TOP09 není stranou na změnu ,ale jsou to dacani ovládáni Bakalou.Strana ,která má hájit jeho zajmy!Tím utřeli nos.A Kalouska s Schvarzenbergem, tak toho muže volit jen Idiot nevím co si od těch lidí slibujete,tohle změna není!
17. 11. 2010 | 08:48

Karel Vlach napsal(a):

Mnoho písmen,které nic neříkají o vznikající koalici v Praze,ale o myšlenkách jejich autorů.Na koalici se podílejí lidé,ne strany jako ve volbách parlamentních.Fandím Dienstbierovi i když i on podlehl dojmu že jde o stranickou čest.Celý problém je v myšlení lidí,zblblých komunismem.Vše pro svou stranu,jenom ona má pravdu.A pokud dopadne jak ODA,ÚS,REPUBLIKÁNI ČI ZELENÍ,vznikne nová správná strana ku př,TOP či VV.Ale že je nás málo,naši vůdcové vystupují v několika těchto správných straných.To se nejvice ukazuje v TOP a VV a věřím že do budoucna se to stane pravidlem naší politické scény.Jen se obávám že z voleb se stane panoptikum.Hesla nahradí činy,předem odsoudíme vše,tu koalici jedné strany se druhou,tu koalici druhé strany z jinou.Vůbec nás nebude zajímat jejich činy a proto si na ně ani nepočkáme.Jen budeme jak slepý mladenec prorokovat špatný konec.Čtyři roky jsou dosti dlouhá doba aby jsme zapomněli své názory a zase bojovali za jedině správnou stranu,neuvědomíme si že je to spolek známých tváří,jen pod jinými hesly.Tak jsme začli budovat cirkus ve kterém slovo demokracie naprosto ztratilo svůj smysl.
17. 11. 2010 | 08:58

Karel Vlach napsal(a):

Naše politická scéna se vyznačuje tim,že každé parlamentní volby je úspěšná nová strana,která se dostane do parlamentu.Její konec je tím určen,po několika úspěšných či neúspěšných volbách do obecních,krajských či senátních volbách je v následujících volnách parlamentních odsunuta do říše vzpomínek.Ale to povzbuzuje různé lidi,kterým tento pokus stojí za to.A ta se letos dostali k tomuto krátkodobému ale zřejmě výnosnému úspěchu hned dva takovéto spolky,píši spolky protože se o strany už nejedná.TOP a VV jsou krátkodobé spolky takovýchto lidí.
17. 11. 2010 | 09:19

Jirka napsal(a):

Nutnost opravdové revoluce nastala!Žádná sametová,ale vymést parcha nty a zavřít!Jinak to prostě nejde a je již načase!
17. 11. 2010 | 09:26

Milan napsal(a):

Víte co by mě zajímalo pane Urbane. Jestli byste nechtěl raději žít v době inkvizice. Vášnivá naprosto neobjektivní zlost z Vás jen čiší. Vy jste vždycky ODS chtěl zničit a místo toho "Pravdu a lásku", že? Vám vůbec nejde o Prahu ale o tu "pravdu", že. Takže TOP09 by měla být Havlovou stranou? Nezkorumpovaní přeběhlíci typu pana Laudáta, to je Váš vzor. Až je mi Vás líto. Váš vztek se určitě dlouhodobě projeví na Vašem zdraví.
17. 11. 2010 | 09:27

master flaster napsal(a):

Jsem rád, že se začínají po dvaceti letech probouzet z letargie i novináři. Dost jich je sice ještě slepých a hluchých, snad z idealizmu nebo za peníze, ale už aspoň nečteme, že královy neviditelné šaty nejsou jen hezké, ale ve skutečnosti žádné. Děkuji za článek.
17. 11. 2010 | 09:40

root of evil napsal(a):

Hlavní (nebo druhý hlavní, po recyklaci nemravných politiků napříč režimy) problém české politiky popsal sám autor Ústavy, Vojtěch Cepl starší, ještě před svým úmrtím hned několikrát:
Ukázalo se, že na rozdíl od jiných zemí a jejich poltických systémů byl bohužel v roce 1992 v koncepci nové české Ústavy, která definuje pak i celý odvozený český politický systém, přílišný důraz na systém politických stran. A tak není divu, že tu máme silnou stranickou oligarchii nebo - (jak přiznal i kníže Bilderberg, který je systému taky součástí už mnoho let, takže jistě ví co říká) - stranický kartel moci.

Možná jednou, až situace dospěje k větší radikalizaci, nadejde čas, aby byla tato ústava změněna tak, aby politickým stranám byla přílišná moc nějak odňata.
To se dá udělat například...všemi slibovaným institutem referenda (například podle léty prověřených vzorů západoevropských) a prvků přímé demokracie (například podle léty prověřeného švýcarského vzoru).
17. 11. 2010 | 09:44

karel h. napsal(a):

Autor má absolutní pravdu. ODS v minulém období na radnici v Praze žrala plnou hubou, ale dala tučná sousta i opoziční ČSSD. Teď bylo třeba, aby nedošlo na vyšetření Opencardu, který je špičkou ledovce, a ani na další kauzy. Možná, že už dnešní koalice tolik krást nebude, stačí, když zabrání vyšetřování tomu minulému. TOP 09 je samozřejmě novou stranou, ale není nevyzpytatelnou z hlediska normální češtiny. Je nevyzpytatelnou pro pakt ODS/ČSSD, protože by se snažila zjistit z podstaty věci, co je za Opencard a dalšími korupčními akcemi. To, co předvádí duo Šťastný/Březina v televizi a naiva Svoboda, to je na Ionescovu absurdní hru. Dělají z voličů absolutní voly. Sami se v televizi usvědčují - na jedné straně říká ODS, že neměla mandát jednat s ČSSD až do pondělka a v úterý nad ránem bylo vše upečené. Ti hoši si myslí, že už jim projde úplně všechno. Nejpzději za 4 roky jim to spočítáme.
17. 11. 2010 | 09:51

NVS napsal(a):

Nejsem přítel ODS, ale už vůbec ne pana Kalouska. Stávající koalice není nic dobrého, ale určitě to nejmenší zlo, Pane Urbane, měl jsem vás za politicky jasnozřivějšího.Tedy i za schopného vidět, kdo a proč stojí za vznikem TOP 09. Jen naivka si mohl myslet, že s panem Klouskem vznikne nějaká kvalitní politická strana, které půjde o demokracii a prosperitu tohoto státu a ne o prosperitu vlastní kapsy.
17. 11. 2010 | 10:05

Už se nedivám napsal(a):

To VLK : Lidi - dělníci z Kolbenky už nevýjdou, neboť jako fabrika už vůbec neexistuje. Jedině byste mohl vidět davy prodávajících a nakupující, jakož i čumilů, co se tam o víkendech scházejí na burze.
17. 11. 2010 | 10:07

j. napsal(a):

Pražáci, jste Vy to ale chytráci. Z Putimi jste zase došli do Putimi (nebo lépe z prde.. do taky tam). Jsem na tu Vaši dnešní demonstraci opravdu zvědavý. Jestli bude aspoň tak velká, jako kdyby Vám zavřeli magistrálu nebo nákupní centrum.
A teď už přestaňte planě diskutovat a utíkejte na Národní - zatleskat Vašemu oblíbenému osvícenému panu prezidentovi a dalším demokratům - za chvíli tam budou vzpomínat.
17. 11. 2010 | 10:23

Jag napsal(a):

Dienstbier byl vždy chameleon a mladší nebude nic jiné-jedná účelově,chce k moci.Pokud tedy on má být ten čestný,tak mi to zavání jen snahou disidentů na návrat.Takže si to shrňme,buď budeme zase dotovat cikánstvo-dnes disidenti znervozněli z reforem,a nebo budeme volit zloděje z byznysu.Jiná volba není,nejsou prostě v politice slušní lidi.Také Paroubkovu ČSSD nemá cenu volit,nemají co nabídnout,kromě sprostoty a hulvátství jejich vedení.
17. 11. 2010 | 10:36

vajan napsal(a):

Když nás nutí k politickému pragmatizmu (shoda programů na 95%), pak je nejvyšší čas (opět) na jednu stranu a hotovo. Proč dělat (drahé) divadlo s volbami?
17. 11. 2010 | 10:40

Bivoj napsal(a):

Pane Urbane, je zajímavé, že jste taky tak upřímně nebrečel, když ČSSD na celostátní úrovni nedostala vůbec šanci sestavit vládu ačkoliv byla jasným vítězem voleb. Teď nad TOP 09 roníte slzy. Ale to není žádná politická strana, pouze účelově zorganizovaná směska zhrzených, ale o to více mocichtivých tajtrdlíků, dříve v ODS či KDU. Je mi pouze líto pana Tůmy, že se nechal zatáhnout do jejich společnosti. Jinak spojenectví ODS a ČSSD v Praze je pragmatickým vyústěním jejich touhy o ovládnutí tučných penězovodů a nedělám si o nich žádné iluze. Jsou ale zavedenými politickými stranami a já (možná také prezident) preferuji model 2 silných stran. Naopak se mi příčí všechny ty účelově zakládané rádoby politické spolky na regionální či místní úrovni, nemající žádné zázemí ani občanskou podporu a o jejichž existenci se dovídáme vždy až těsně před volbama. Jde jim pouze o získání mocenského vlivu a hlavně přístupu k penězům na místních radnicích.
17. 11. 2010 | 11:11

Kmotr z Prahy napsal(a):

Pro Standa T: Souhlasím sse stručnou charakteristikou lídrů. Dienstbier ml. a Tůma se neztratí. O panu profesorovi jsem si taky do včerejška myslel, že je čestnej chlap (zejména po jeho neustále opakovaných kecech i v TV, jak má silný mandát od ODS udělat v Praze pořádek). Jak se ale ukazuje, kecy se kecaj a "očišťují" ti "čistí"-Březina, Hulínský, Poche, Blažek, Šťastný, Janoušek a další Bémovi a Březinovi chlapci. A pan profesor si uškubnul alespoň primátorskou sesli. Jinak by třel jako chudý lékař bídu. A teď musím honem na magistrát podat přihlášky do všech křišťálově čistých výběrových řízení (i dosud nevyhlášených) - mám to doma.
17. 11. 2010 | 11:24

kiks napsal(a):

Rád bych jen pár řádků. Vůbec se nedivím jak to zde dopadá. Ale na vině jsou všichni,kdo 20 let volí stejné parchanty. Atˇje to ODS,TOPKA,ČSSD,Unie svobody nebo VV.Všichni jste si nechali nadělat na hlavu a posloucháte žvásty o tom jak strašné to bylo před rokem 89 a jak nyní musíme odpovědně šetřit.A to vše až se několik bilionů rozkradlo?Tento režim nedokáže a ani nechce nic dělat pro lidi. Nemocenská nic,důchod nic, práce nic.Starej se sám. A to vše z ůst těch ,co 20let pohodlně žijí ze státních peněz.To je nějaký pokrok,že se vracíme do dob ranného kapitalismu?Lidé jsou úplně mimo a Ti nahoře se jen smějí jak jsme blbí.A to je přesně ta krásná demokracie.Paskvil,který je k ničemu a nedokáže si poradit s ničím.Doufám,že brzy přijde nějaká totalita,která zavede pořádek a řád v tomto bordelu.
,
17. 11. 2010 | 12:31

Jag napsal(a):

Kiks,před 89 byl pořádek?Tak to jste žil někde úplně jinde.
17. 11. 2010 | 12:50

Pierrot napsal(a):

Já bych začal nejradši tisknout trika s přeškrtnutým Svobodou a nápisem "Tohle není můj primátor". Myslím, že by o ně byl velký zájem. Dokonce tak velký, že by to byl dobrý byznys. Nechce se toho někdo chopit?
Sakra, mám hrozné cukání k občanské neposlušnosti. Asi si pustím do hlavy Sex Pistols a Dead Kennedys a vyrazim do ulic...

P.S.:17.listopad taky začal Visáčema
17. 11. 2010 | 13:56

Dáša N napsal(a):

Mike
Vy nevidíte ten kvalitativní rozdíl mezi korupcí obyčejnou a korupcí zahalenou dýmem knížecí dýmky?
17. 11. 2010 | 14:12

Karel napsal(a):

A co na to říkají Rockefellerojc?
A přijede Ross Perot?
17. 11. 2010 | 15:04

Admirál napsal(a):

kiks - "Doufám,že brzy přijde nějaká totalita,která zavede pořádek a řád v tomto bordelu."

Mám obavu, aby se Vaše přání nevyplnilo (je to celkem reálné) a my pak se slzami nevzpomínali na ty zlaté časy, kdy tu byl bordel. Pokud si uděláte malý exkurz do historie, zjistíte, že vše už tady bylo a děje se opakují ve spirále.
17. 11. 2010 | 16:53

hornodolnak napsal(a):

Davam prednost sametovemu rozdeleni
CR a Prahy. Vzor diky VK uz mame od 1992.
Dnes by na uklidneni situace v nasem ceskem bananistanu bylo prospesnejsi.
A na prvniho primatora samostatne Prahy ponechat VK. I s Hradem! A s Kolbenkou, Vico.
17. 11. 2010 | 17:17

Konrád napsal(a):

Dobrý den,prosím pěkně je zde ještě někdo kdo věří na pohádky,a na demokracii.Doufám že ted už to pochopili i ti největší retardi.Takže ještě jednou a naposled.Tiše si doma opakujte.Demokracie je sprosté slovo,demokracie je sprosté slovo.Třeba to pomůže.A pro ty odvážnější.Nejbližší ambasáda Kanady je ve Vídni.
17. 11. 2010 | 17:20

Béda napsal(a):

http://zpravy.idnes.cz/chce...

Cca 2.000 lidí si chtělo vyvzdorovat prosazení svého zájmu poté, co TOP-ka nedokázala proměnit své volební vítězství v koaliční vládnutí nad Prahou.
17. 11. 2010 | 19:55

Martin Uhlíř napsal(a):

No co, tak se holt ODS na některých radnicích (P7, P11, Brno, Ústí, Kladno) paktuje i s komunisty, vždyť je to komunál, tam jde přeci hlavně o tu věcnou shodu (jak opravit chodníky a tak). Jasně v 50. letech byly nějaký ty šibeničky, v 70. nějaký to lámání páteřiček a elektrický drátky na hranicích, ale o co jde? Hlavně, že budou ty chodníky vopravený! Mimochodem, nevíte, proč se dneska nešlo do práce, vono se něco slavilo?!?
17. 11. 2010 | 22:21

Pacák napsal(a):

Cituji:" TOP 09 dostala nočním paktem z porodnice nejlepší možný dárek a jejím smyslem od této chvíle musí být co nejtvrdší opozice vůči sebemenšímu náznaku korupce." S Kalouskem? To myslíte vážně?
17. 11. 2010 | 22:59

JIndrich. napsal(a):

Top 09 byla jedinou nadeji jak se zbavit Klausovy zlodejske ODS.
Ja jsem ale netusil ze CSSD a ODS maji stejneho sefa.
To vecne vykrikovani "levice pravice"
bylo jenom divadylko pro hlupaky.
Prazaci nevyuzili moznosti vymazat ODS z mapy - tak at si ted nestezuji.
18. 11. 2010 | 04:49

Terry napsal(a):

Věci veřejné:

"S politickými dinosaury nikdy do vlády nepůjdeme!"

:-))

Aneb

Nemáte nám věřit, blbečci-voliči!

PS. No není to skvělá fraška, ta naše "demokracie"?
18. 11. 2010 | 07:46

Jana Kopecká napsal(a):

To: Jan Urban
POLICIE LUSTROVALA DEMONSTRUJICÍ. Dobrý den, včera jsem na demonstraci viděla policejni hlídku, který ověřovala totožnost účastníka demonstrace, který držel v ruce malý transparent. Na transparentu nebyly žádné vulgarity, jen vyjádření nesouhlasu s ODS a ČSSD. Hlídka kontrolovala i partnerku muže. Bylo mi z toho špatně.
18. 11. 2010 | 16:11

Helimadoe napsal(a):

Sešlo se nás včera na Václaváku přes tisíc. Není to moc, ale taky to není málo. Politici by se měli dozvědět, že cynismus a arogance, s níž smetli většinovou vůli pražských voličů, o nich vypovídá víc než by možná chtěli. Co udělala ODS s ČSSD není nezákonné, ale v každém případě je to v rozporu s dobrými mravy (znají ještě význam toho slova?).
Role pana docenta Svodody v téhle frašce je politováníhodná. Nepochybuji o jeho lidské slušnosti, ale ješitnost nebo naivita s níž se domnívá, že ukočíruje tu "šlamperaj", která nám v Praze vládla a zase bude vládnout, je tragická. Jeho politická kariéra ještě ani nezačala, ale pro řadu voličů už končí...
O to víc si vážím postoje pana Dientsbiera, který dokázal dostát svým předvolebním slibům a závazkům i za cenu, že musel odejít.
Strana, která pro krátkodobé osobní brebendy oslabila pozici vlastního premiéra, je zralá k zániku.
Paroubek podrazil Topolánkovu vládu, ODS podrazila své voliče a Petra Nečase, tak to prostě je.
Pane Urbane, Váš dnešní blog mě potěšil (jako ostatně většinou), čekala jsem na Váš názor. Díky.
18. 11. 2010 | 17:24

Levičák napsal(a):

Možná všichni děláme jednu velkou chybu.Obouváme se horem spodem do politických stran,zjišťujeme,kdo z nich je větší zloděj,ale zapomínáme na jedno.Chyba je v režimu,který to vše umožňuje.A je to kapitalismus.
Nedávno jsem četl zajímavé vyjádření minulého papeže.Přestože nejsem nábožensky založený,obsah jeho vyjádření mi uvázl v mysli.Nepamatuji si ho slova od slova,ale papaež volně řečeno řekl,že věří v budoucnost, a že věří tomu,že jak socialismus,tak kapitalismus již ukázal svou neživotaschopnost a že věří v to,že musí být třetí cesta založená na státu se soukromým podnikáním,s tržním hospodářstvím,ale zároveň státu vysoce sociálním,státu majícím právo regulace a neponechávajícím vše neviditelné ruce trhu.
Ještě než jsem toto četl i já jsem již několikrát přemýšlel o tom samém a došel jsem ke stejným závěrům.Kapitalismus v jeho hrůzném pojetí,za peníze všechno,zisk za cenu válek a přes mrtvoly,veliké sociální rozdíly nemůže být pro pracující (a těch je většina)to pravé.Opravdu musí být třetí cesta,která se vyvaruje omylů socialismu i kapitalismu,nebude popírat soukromé vlastnictví,ale zároveň bude i přinášet zasloüženou odměnu těm,kteří produkují zisk vlastníma rukama,tedy zaměstnancům a přínášet i zisk - ne nepřiměřený majitelům výrobních prostředků.
O tuto třetí cestu bychom měli v celé Evropě usilovat a nenechat nenažrané hyeny,aby nás dokázaly sežrat.
22. 11. 2010 | 10:52

Chearmhak napsal(a):

<a href="http://iyc.in/sns/pg/pages/view/1118670"> </a>
12. 11. 2011 | 01:06

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošek Jan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berkovcová Jana · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo · Cizinsky Ludvik Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra E Elfmark František F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Goláň Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubálková Pavla · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kaláb Tomáš · Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Klusoň Jan · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Koch Paul Vincent · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Konrádová Kateřina · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minář Mikuláš · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Mundier Milan · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerudová Danuše · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít · Nožička Josef O Obluk Karel · Ocelák Radek · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Oujezdská Marie · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peka Karel · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pícha Vladimír · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Polčák Stanislav · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Ruščák Andrej · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Řeháčková Karolína Avivi · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slejška Zdeněk · Slimáková Margit · Smoljak David · Smutný Pavel · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šojdrová Michaela · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěpán Martin · Štěpánek Pavel · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T T. Tereza · Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Vostrá Denisa · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zajíček Zdeněk · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří · Zouzalík Marek Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael · Žantovský Petr Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy