Kauza ProMoPro je jako ze seriálu "Jistě, pane ministře!"

16. 06. 2011 | 12:42
Přečteno 3601 krát
Dnes - v den stávky - je na programu mimořádné sněmovní schůze jednací bod "Informace o podezření z plýtvání prostředků na předsednictví v Radě EU" - tedy o kauze ProMoPro, se kterou je spojen jeden ze symbolů vlády Petra Nečase, ministr obrany Alexandr Vondra. Jeho vymlouvání na mě působí jako vystřižené ze seriálu "Jistě, pane ministře!"

Projev Jiřího Paroubka ze sněmovního jednání o kauze ProMoPro

Vážená paní předsedkyně, vážená vládo, tedy její zbytky, vážené kolegyně, vážení kolegové, dámy a pánové!

Je skoro symbolické, že v tento den, kdy naše země žije stávkou, projednáváme kauzu ministra obrany Alexandra Vondry. Ptáte se proč? Protože on je symbolem této vlády. Vlády, kterou tvoří strany, které před volbami slibovaly, že nezvýší daně, nerozdělí zdravotní péči na péči pro chudé a bohaté, nezprivatizují důchody, nezruší stavební spoření, budou bojovat s korupcí, budou naslouchat lidem a věci řešit konsensuálně, i s opozicí, aby po volbách učinily pravý opak toho.
Vláda rozpočtové odpovědnosti, práva a boje s korupcí, to si vláda Petra Nečase dala hrdě do svého názvu ve svých počátcích.

Vláda rozpočtové odpovědnosti, práva a boje s korupcí. Opakuji to proto, aby po roce vládnutí této vlády vynikla ta absurdita. Dámy a pánové, to není vtip. Tak se opravdu tato vláda chtěla nazývat. Dnes už ovšem skromně mlčí.

Skoro jako ze seriálu „Jistě, pane ministře!“, kde sir Humphrey zástupci voličů, tedy ministrovi, vysvětluje, že čím méně se něčím chcete opravdu zabývat, musíte to pokud možno dát do názvu a hodně o tom mluvit. Myslím si, že při pohledu na Petra Nečase nebo Alexandra Vondru a jejich výkony tento skvělý britský seriál bledne a Česká televize by měla uvažovat o české verzi. První díl by mohl pojednávat např. o kauze ministra obrany Alexandra Vondry. On se nám totiž snaží namluvit, že je takovým Jimem Hackerem, kterého řídili a řídí všemocní úředníci a jako místopředseda vlády České republiky, cituji jeho vlastní slova, v kauze ProMoPro „o ničem nevěděl, nic nerozhodoval a nic nepodepisoval“.

Dámy a pánové, to nám s vážnou tváří říká ministr vlády, kterému nad hlavou jako svatozář svítí „vláda rozpočtové odpovědnosti a boje s korupcí“, notabene ministr obrany! Myslím si, že není podstatné, zda měl v kauze ProMoPro Alexandr Vondra přímo prsty. Ostatně policejní vyšetřování ukáže, zda tam dokonce může být i komplicita kriminální. Podstatné je, že Alexandru Vondrovi nepřijde divné, že jako místopředseda vlády, cituji, „o ničem nevěděl, o ničem nerozhodoval a nic nepodepisoval“. On se dokonce svou neschopností hájí!

Dámy a pánové, venku, po celé zemi stávkují lidé za svá práva. Vláda, v níž je ministrem obrany Alexandr Vondra, se jim vysmívá, dokonce se je ministr vnitra Kubice pokoušel zastrašovat hrozbou policejního zásahu. Svých práv se domáhají třeba řidiči autobusů či strojvedoucí. Představte si, že by takový autobusák či strojvedoucí způsobil na autobusu či vlaku škodu a s vážnou tváří se hájil způsobem á la Vondra, tedy milý pane vedoucí, autobus či vlak jsem zničil, protože jsem se za jízdy místo řízení procházel mezi pasažéry, ochutnal jejich svačinu, zkoušel měkkost sedaček a rozdával jsem úsměvy. O tom, že na tachometru bylo 120 a řítili jsme se do protisměru, jsem proto fakt nic nevěděl, nic jsem nerozhodoval, nic jsem nepodepisoval. Myslíte, že by mu takové vysvětlení prošlo?

Zkuste jít ven, pane ministře Vondro, běžte ven a postavte se před ty lidi, jimž ordinujete utahování opasků a zkuste jim říci, že jste prošustroval půlmiliardy z jejich kapes, protože jste přece „nic nevěděl, o ničem nerozhodoval a nic nepodepisoval“! Běžte jim vysvětlit, proč oni mají šetřit, utahovat své řemeny, aby pak jakýsi Vondra a tyhle ušetřené peníze, ať už vědomě či nevědomě, prohnal účty v daňových rájích, protože nic nevěděl, o ničem nerozhodoval a ani nic nepodepisoval! My se vám tady, pane Vondro, zasmějeme, ale ti odboráři – a já se jim nedivím – by vám odpověděli na rozdíl od vás chlapsky: dostal byste tu pověstnou Werichovu poslední facku, která vám asi schází do dobré výchovy. Myslím to pochopitelně s tou fackou obrazně.

Dámy a pánové, jsem ze srdce rád, že už se pan ministr Vondra uzdravil, že má páteř v pořádku. Na cestě do Iráku se nám uzdravil. Tak bych mu doporučoval, aby mezi ty odboráře raději nechodil. To by totiž mohlo mít za následek, že by se opět mohl vrátit na lůžko Vojenské nemocnice, kde by mu sličná sestřička musela opět dělat masáže a vařit čaj a my bychom zase museli čekat na jednání. Bohužel, doktora Grünsteina z „Osudů dobrého vojáka Švejka“, který by panu Vondrovi naordinoval klystýr a chinin, ve Vojenské nemocnici už dnes nemají, takže by nám znovu nezbývalo než čekat.
Čekat na to, až nám pan ministr vysvětlí, proč jeho podřízení zajišťovali služby ozvučení a tlumočení pro české předsednictví až na poslední chvíli, konkrétně v srpnu 2008, když o konání českého předsednictví se vědělo léta a s tímto byla také funkce místopředsedy vlády pro evropské záležitosti v lednu 2007 zřizována. Doufám, že nám pan ministr Vondra nebude opět tvrdit, že o českém předsednictví v té době „nic nevěděl, o ničem nerozhodoval a nic nepodepisoval“.

Dámy a pánové, doufám, že se také dočkáme věrohodného vysvětlení rozporu mezi slovy pana ministra Vondry, že se v zakázce pro ProMoPro nijak neangažoval, když tehdejší šéf antimonopolního úřadu Martin Pecina veřejně, pro Lidové noviny prohlásil, že u něj ve prospěch firmy ProMoPro pan Vondra, tedy vicepremiér, osobně intervenoval. A to dokonce tak, aby antimonopolní úřad dal dobrozdání, že se nemusí vypisovat výběrové řízení!

Pan ministr Vondra by měl také jasně vysvětlit, proč jeho bývalí podřízení tvrdí, že byl o všech věcech týkajících se zakázky pro firmu ProMoPro informován, což dokladují například zápisy z porad, na nichž je třeba smlouva s firmou ProMoPro dávána panu ministrovi Vondrovi na vědomí. Výmluva, že o zakázce ve výši skoro poloviny rozpočtu na pořádání předsednictví nic nevěděl, neobstojí, neboť jak poukázal týdeník Euro, pan ministr Vondra si osobně zkoušel měkkost sedaček limuzín a dělal ochutnavače pokrmů, degustátora. Pokud by opravdu Alexandr Vondra věnoval více času svému degustátorskému jazýčku a luxusu pro své ctihodné ministerské pozadí, než aby si dal pozor, kam mu putují stamiliony za ozvučení a tlumočení českého předsednictví, měli bychom jeho služby nabídnout některé z cateringových firem. Anebo mu doporučit, zda by své pozadí nenabídl k reklamním účelům pro nějakou značku limuzín, třeba se nám pak nějaká ta prošustrovaná koruna vrátí zpět do státního rozpočtu. Pozadí za půl miliardy, to si myslím, by byl reklamní trhák. Slogan by mohl třeba znít „Vondra – jak se vám líbí?“. Když vidím pana Vondru a přečetl jsem si podrobnosti o tom, s jakou péčí dohlížel na výběr aut, hned bych o nákupu takového vozu přemýšlel.

V neposlední řadě mne také velmi zajímá, jak si vysvětluje, že jeho podřízení už v listopadu a prosinci 2008 signalizoval v zakázce pro ProMoPro problém, snažili se cenu snížit, jak dokládají dokumenty, ale pak pan majitel firmy ProMoPro pohrozil schůzkou s panem Vondrou a následně dotěrní úředníci dali pokoj. Podotýkám, že ten pokoj dali jen do té doby, než se pan Vondra poroučel, i se svým mlsným jazýčkem a luxusním pozadím za půl miliardy, z funkce díky tomu, že Topolánkova vláda ztratila důvěru Poslanecké sněmovny. Všechny zmíněné dokumenty, které tyto zajímavé rozpory a nesrovnalosti popisují, byly zveřejněny na serveru Vaše věc. Klíčové ovšem vidím toto: Nemyslím, že úkolem ministra je odpovídat za to, zda jsou čísla na faktuře správně sečtena, či zda objednaná služba byla uskutečněná. Tedy nemyslím si, že ministr může odpovídat za věcnou či formální správnost faktury, ale politickou odpovědnost za svůj tým má a nese.

Dámy a pánové,

venku, po celé zemi lidé dávají najevo této vládě, že s ní nesouhlasí, že je podvedla a že je štve, aby to byli opět jen a pouze oni, co budou jako ovce neustále nejen stříháni,ale že se jim přitom sedře i kůži z těla, aby pak přišel pan Vondra, pan Dalík, Kalousek či Nečas a tuhle jejich vlnu si šoupnul pod triko a rozjel se na svou vilu v Toskánsku anebo jinam. Ano, ta stávka je politická, pane Nečasi, Vondro, Bárto, Johne a Kalousku. A proč vlastně ne. Ti lidé vám chtějí říci, že vás mají dost. Že mají dost vašich lží, kdy jim před volbami slibujete něco jiného, než pak děláte. Že mají dost vašich zlodějen a drzosti, se kterou se pak vymlouváte. Ti lidé mají oprávněně dost toho, aby dotovali pohodlnost vašich pozadí, vaše mlsné jazýčky, vaše jachty a vily v Toskánsku či na Hradčanech! To, že tady pánové Kalousek s Johnem a Bártou nejste, neznamená, že nejste stejní, jako ministr Vondra. Jste stejní, možná někteří z Vás ještě horší, protože si hrajete na svatoušky a nemáte ani odvahu říci tady svému vládnímu kolegovi, že už s ním nechcete hrát kuličky, protože se zesměšnil. Jste stejná parta. Parta, co chce vytunelovat tento stát, zprivatizovat ho pro své kamarády Šťávy, pro své bezpečnostní agentury, ať ji vlastní Bárta nebo Kubice, pro své jachty a vily v Toskánsku. Ti lidé venku mají plné právo stávkovat a vaše drzost, s jakou na jejich akci reagujete, je jen projevem vaší slabosti! Vždyť jste jako z filmu „Hoří, má panenko!“ - čím více bojujete s korupcí, čím více zhasínáte, tím víc se stát řítí do ještě většího dluhu. Vondra je jenom ten, co když se rozsvítilo, byl zrovna se šiškou tlačenky na place. Vážená vládo, zvoní vám hrana, a pokud to neslyšíte, upřímně vás lituji. To, že tady všichni nejste a předhodili jste jednoho z vás, neznamená, že na vás nedojde řada.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

hoven napsal(a):

koukám, že kubice leží panu jiřímu pořád ještě pěkně v žaludku.
16. 06. 2011 | 12:53

Gustáv Kočí napsal(a):

Pane Paroubku, zatím se mi to jeví tak, že se dnešek stane jednou z dlouhé řady vašich proher. A to mě těší. Možná jste se měl raději jít povozit loďkou po Vltavě.
16. 06. 2011 | 12:54

Targus napsal(a):

To hoven:

To je všecko, co jste schopen k PromoPru říct?

Slabé, velmi slabé, hovne...
16. 06. 2011 | 13:00

Targus napsal(a):

To Rumcajs:

Halóóó, Rumcajs!
Rychle nabít bambitku tím nejtvrdším žaludem a zastřelit Paroubka. Má bradavici, je tlustý a to nejhorší, tentokráte kupodivu mluví pravdu.
A to se neodpouští.
16. 06. 2011 | 13:03

Fraška umaštěných vlašáků napsal(a):

Venku po celé zemi??? Myslíte těch několik odborářů co nešlo do práce a šikanovalo ty co do práce chtěli? viz řidiči ve vozovnách, kteří museli procházet uličku hanby a bylo na ně pokřikováno jako na stávkokaze?

Nebo tu hrstku demonstrujících na náměstích?
16. 06. 2011 | 13:05

hoven napsal(a):

targus,
vondra už měl dávno odstoupit. je to uplně neuvěřitelný. stovky milionů se rozkradou a převedou někam do rakouska a vondra dál sedí ve vládě. vondra se toho koryta drží jako brežněv. potom lidi mají vztek a odmítají reformy. bohužel. pro mě osobně je ODS kvuli vondrovi nevolitelná.
16. 06. 2011 | 13:07

KHK napsal(a):

ČSSD požádala národ, aby až ona bude vládnout a bude něco špatného uděláno, smí lidé vůči ní provést jakoukoli trestní akci! Slíbila, že případné trestní rotě sežené zbraně a výbušniny. A povolí vznik ultralevicové strany.
16. 06. 2011 | 13:23

Rumcajs napsal(a):

Už jdu na to Targusy.
K obědu byly mé oblíbené špagety...

Ať je to jak chce, tahle vláda je i skrze své skandály tou nejlepší vládou , co jsme tu od litopadu 89 měli.
Skromě připomenu, ža akci ProMoPro vytáhl na světlo boží speciální útvar pro boj s korupcí sestavený Kalouskem.
Kdyby seděl na MF Paroubek, nebo Sobotka, nikdy by se podobná kauza nedostala přes práh Lidového domu.

Tato vláda pouze doplácí na dva naprosto bezskurpulentní pitomce, Johna a Bártu. Doufám, že VV se brzo rozpadne a vládní koalici se podaří získat zdravé jádro. Pak věřím, že to půjde jenom k lepšímu.

Tedy že se budou přitahovat opratě nemakačenkům a ulevovat těm, co tu káru táhnou.
16. 06. 2011 | 13:23

Tencokida Hnuj napsal(a):

Rumcajs
Tím zdravým jádrem máš dozajista na mysli Kalouska, Drobila, Béma, Drábka, Nečase, Parkanovou, Bartáka, Gazdíka, Fuksu, Řápkovou, Stanjuru, Tluchoře, Němcovou, P. Sobotku, Šnajdra, Julínka , Bendu, Vondru...

Eh - vskutku zdravé jádro.

Sice takové bilakovské, ale jak se říká - proti gustu žádný dišputát..

Ty - a to "zdravé jádro" bude stále tak účinně spolupracovat s Kubicem a Rampulou ?
Že se jako vlci opět nažerou a kozy se z toho můžou posrat ?
:---()

Ta tvoje kára - to máš na mysli to, že jsi stále na policii neoznámil, že se podílíš na korupci (sám tvrdíš, že víš, že tví zákazníci uplácejí při veřejných zakázkách...) ?? Nebo jak tomu rozumět ?

Hmm. Nedivím se ti, že zde vystupuješ na obranu toho "zdravého jádra".
Protože jiné "jádro" by ti tu káru mohlo po právu sebrat.
A tebe zavřít.
:((
16. 06. 2011 | 13:35

Sladký napsal(a):

Přesně tak.Budou se přitahovat opratě důchodcům, invalidům,lidem, kteří o ně pečují,lidem,kteří díky věku nemají šanci sehnat práci a uleví se těm,kteří tu káru táhnou plnou káru (nakradených a nepoctivě získaných) milionů.A brzy spláčou nad výdělkem i drobní živnostníci,protože o jejich zboží a služby nebude mít nikdo zájem.
Kdo chce kam,pomožme mu tam.Národ,který není ochotem bojovat za svou důstojnost a hrdost si zaslouží ponížení.
16. 06. 2011 | 13:42

Petr napsal(a):

Pane expremiére a příteli křišťálového Standy,
krádež v kauze Promopro by se měla vyšetřit, zločince by bylo třeba potrestat a škodu nahradit. Ano, s tím nelze než souhlasit. Ale také by bylo třeba objasnit nesmírné náhle zbohatnutí Vašeho přítele (Vaše slova) Stanislava Grosse, krach Moravia Energo, studium levou zadní při desítkách funkcí géniuse také expředsedy ČSSD, nynější studium Nadposlance Svobody, činnost nevěstinců, kauzu gripeny, Pandury, privatizaci uhelných dolů, krach Pražské banky a hlavně kam zmizely miliardy za svobodu katarského pedofila.
To ale, musí být dle Vás pevně uzamčeno v trezorech v Lidovém domě. Protože i Vám pane expředsedo vyhovuje rozdělení na Nadlidi, kam patříte i Vy a blepst, kam hážete těch Vámi "oslavovaných" dolních 10 milionů, kteří nesmí vědět o Vašich kauzách nic.
16. 06. 2011 | 13:44

Sladký napsal(a):

"Tato vláda je i skrze (O)))) své skandály tou nejlepší vládou,kterou jsme tu od listopadu měli." Tomu se říká černý humor. Ale může to koneckonců být pravda.Pro korupčníky,podnikavce a zazobance a zbohatlíky docela jistě.A neměl bych vynechat hlupáky,zvláště ty zmanipulované, ti musí být přímo nadšeni.
16. 06. 2011 | 13:48

Sladký napsal(a):

Petr-ještě jste zapomněl napsat,že Paroubek je tlustý,potí se a má bradavici.A také to, že vámi jmenovaní odstoupili a ztratili všechny vládní i stranické funkce, ne druhé straně se naprosto nic takového neděje.Ani to, že počet a závažnost "kauz" mezi těnmito dvěma stranami je naprosto a zcela nesouměřitelný.
16. 06. 2011 | 13:52

hovorka11 napsal(a):

Jsem přesvědčen, že pro Nečase je Vondra klíčový člověk, schopný s ním držet "basu" a krýt jakékoliv rozkrádání. Proto s ním Nečas počítá a bude s ním spojovat i svoji existenci !
PROMPO byla a je zcela zřejmá krádež stovek miliónů krytá Vondrou. O tom jsem zcela přesvědčen. Současná vláda je držena právě pro potenciál neuvěřitelného krytí rozkrádaček s likvidací osob z policejních týmů a politických konkurentů. Jejich "milicí" je soud podléhající politickým rozkazům.

Obdobně by jednal podobně i pan Paroubek- tudy cesta nevede. Pouze přímá demokracie může něco změnit.
16. 06. 2011 | 14:01

Manka napsal(a):

Rumcajs - prostě nezklamal.Jeho modrohnědé výlevy,jsou hodny pozornosti Chocholouška.Jen mě štve,že si vybral nick - Rumcajs- pro své výblitky ,které spíš by se hodily k nicku Alibaba +40 vlastizdádců!
16. 06. 2011 | 14:03

Petr napsal(a):

p.Sladký

Já bych také odstoupil (dočasně) za stamilióny a úpěl bych s těmi obrovskými prostředky u imperialistů v USA.
Nebo bych také nosil Nové šaty a taky by mě asi netížilo svědomí za miliardy , nezdaněné, za svobodu pro pedofila. Jen bych se asi moc nenaparoval a chlubil se "Kdo z Vás na to má".
16. 06. 2011 | 14:06

Fraška umaštěných vlašáků napsal(a):

Praha - Jako jediná žena vyjela ve čtvrtek řidička Zuzana Kostková tramvají pražského Dopravního podniku.

Přestože musela projít uličkou hanby a některým jejím kolegům údajně i vyhrožovali, ať se opováží být za "stávkokazy", ona se rozhodla, že stávkovat nebude. V půl čtvrté ráno nastoupila na linku 22.

Od toho, aby do práce přišla, by ji prý neodradily ani výhružné SMS zprávy, které přišly některým řidičům DPP.
16. 06. 2011 | 14:19

Jarda napsal(a):

Opravdu by mne zajímalo skalní pseudopravičáci,jestli tomu co píšete opravdu věříte, nebo to máte jako vedlejšák a přivyděláváte si nějakou tu korunu.
Skutečně by mne zajímala logika pseudopravičáka,který obhajuje všechnu tu špínu, která se tu děje. Pokud z toho máte nějaký výhody , tak to chápu, to je lidský. Jestli ale patříte k většině národa,který si výrazně pohorší, tak to mi hlava nebere.
Kde se chlapci bere vaše přesvědčení?
Bylo by dobrý při tom zapomenout na pojmy levice a pravice, protože to už dávno neplatí. Levice privatizuje, pravice zvedá daně.
16. 06. 2011 | 14:20

Drzá zrzka napsal(a):

By mne zajímalo, proč mají odbory, tak málo členů, když je údajně podporuje většina pracujících?
16. 06. 2011 | 14:21

zdenekb napsal(a):

A.cz: Proč jste stávku nepodpořila?

Já mám pocit, že reforma je nutná. Když mám v rodině problém, když se zadlužíme, tak musíme uškrtit dovolenou, kapesné, dárky na Vánoce.

---

Myslím, že si dotyčná tramvajačka zasloží Řád kapitalistické práce... odpověď uvědomělá, skoro by jejími ústy promlouval nějaký zvlášť šikovný PR specialista...
Zbývá otázka, koho uškrtí Kalousek, když má v rodině problém.
16. 06. 2011 | 14:29

Schlojmo Mojzes napsal(a):

Proč nepředložíte policii přímé důkazy?!..a místo toho děláte pouze pokřikujícího "chytrolína"?
Nebude to proto,že sám máte za nehtem něco z Pandurů či Gripenů ?
Není to o křiku zloděje..:..Chyťte HO,ON krade?
Přitom kradete napříč celou politickou scénou .Pochybuji,že bude někdo lepší či horší ČSSD či ODS.Jedna zaprodaná pakáž jako druhá ,a nad vším ční velký
Papá Tunel...Také jste si jej sami tzv. "volili"-či spíše politicky handlovali.
Nelobte se ale patříte mezi to gró "politiků",co by měli držet s prominutím HUBU a zalíst !
16. 06. 2011 | 14:32

Drzá zrzka napsal(a):

zdenekb

Pokud mají lidé právo na stávku, tak mají právo nestávkovat, když ostatní stávkují.
16. 06. 2011 | 14:32

ujo napsal(a):

pro Petra:
jaksi jste si nevšiml, že tu 5 let vládnou pravicové vlády.
Nevyšetřilo se nic.
Až teď ten Kubice, ten sice za 15 let také nevyšetřil nic,ale když mu bude Íčko radit tak snad aspoň nějakou tu zprávu.....
16. 06. 2011 | 14:33

zdenekb napsal(a):

Zrzka:

Já jí to právo neberu. Ani nikdo jiný jí ho nevzal.
Ale chápu, že "ulička hanby" a "údajné smsky" budou vděčným mediálním tématem, které překryje vše ostatní. V jiných kolektivech jsou zase terčem urážek a posměšků odboráři.

Jen nevím, odkud dotyčná čerpá to srovnání... "když máme problém, když se zadlužíme"...
Nejčastěji to slýchám od Velkého Mystifikátora.

Myslím, že tuto zemi nezadlužili ani zdaleka ti, na nichž se to současná vláda chystá "uškrtit".
16. 06. 2011 | 14:38

ld napsal(a):

zdenekb,

četl jste v tom článku koment jejího kolegy, co na ni prozradil?
16. 06. 2011 | 14:39

ld napsal(a):

Je tady:

(Řidič IP:[80.188.34.*], 16.06.2011 13:24) | nahlásit příspěvek

jo, a Kostková je Dvořákova loutka, chce akorát navýšit prémie, protože její manžel chlastá a hraje automaty a děti chodí otrhaný.....nejvíc mě dorazila ty kecy o výjezdu na chalupu:))), z jejího vyprávění vím, že chaloupka jim připadla po mrtvém dědovi, a celou ji nechali zarůst kopřivama
16. 06. 2011 | 14:43

zdenekb napsal(a):

ld:

To může a nemusí být pravda.
A v podstatě je to jen házení špíny naruby...
Zdá se, že se vládě opravdu podařilo proti sobě lidi poštvat.

Spíš mě nadzvedlo to její "když SE zadlužíme".
Pokud si žila nad poměry, měla s omluvou zaplatit Kalouskovu složenku a netahat do toho všechny...
16. 06. 2011 | 14:46

/-°( napsal(a):

Jachty a vily. Jachty a vily...
16. 06. 2011 | 14:49

Drzá zrzka napsal(a):

zdenekb

Uličkou hanby, oni odboráři dokázali, že vtipy o nich jsou na místě.

Zdaleka ne se vším, co vláda navrhuje soushlasím. Ale automaticky všechno zavrhnout jen proto, že návrh přišel z jiné strany než z mojí, považuji též za nešťastné řešení.

Místo hnaní uličkou hanby měli zmíněné paní vysvětlit, v čem je její mýlka od názoru ostatních.
16. 06. 2011 | 14:49

ld napsal(a):

zdenekb,

pokud si to zase A.cz nevycucalo z prstu. Navíc, kdyby chtěl kdokoli napsat hanlivost, našel by si něco jiného než psát o chalupě; ten mírný odsudek řidičky není nenávistný, pouze konstatující.
16. 06. 2011 | 14:50

Sladký napsal(a):

Petře, pokud víte, že Paroubek má nějaký podíl na nějakých miliardách za katarského prince, je vaší povinností oznámit to příslušným orgánům,jinak můžete být trestně stíhán. Nebo jen tak žvaníte? Mimochodem, sociální demokracie vládla buď menšinově, nebo v koalici s KDU a US- takže její politika nutně byla kompromisem. A v kauze Princ měl prsty jistý Němec- člen US.
A pokud jde o ten výrok "kdo z vás to má"? ten byl vysloven směrem k novinářům,za konkrétních okolností A NENÍ NA NĚM ABSOLUTNĚ NIC ŠPATNÉHO.
Mimochodem, co říkáte na krádež propisky v cizí zemi pod dohledem kamer,mravokárče?
16. 06. 2011 | 14:54

Targus napsal(a):

To hoven:

Aha, rozumím. Takže křišťálově čistý pracant Al Calous nevadí ani se svými 12 vyšetřováními. Rozkrádačky nemovitého majetku ministerstva obrany, padáky, pistole - samostříly, předražená pouzdra na ně, vojenské boty, které spadnou z nohy do měsíce, to je všechno v poho. Pochopil jsem.
Kalousek = prototyp novodobého apoštola Pavla z Tarsu. Teď už jen schází, aby začal psát ty dopisy, jako Pavel.
16. 06. 2011 | 14:55

Jarda napsal(a):

Zažil jsem socialismus a komunisty a dám krk za to, že velká většina vás,kteří si dnes hrajete na pravičáky by za komoušů byla ve funkcích. Prostě kde jsou nějaké levárny, jak líp přijít k prachům, tam je vás plno. Tak si tu teď nehrajte na bojovníky s komunismem.Všichni víme, že tak to prostě je, tak přestaňte kvákat hovadiny a hrát si na hrdiny.
16. 06. 2011 | 14:56

zdenekb napsal(a):

Zrzka:

Také bych byl raději, kdyby spolu lidé normálně debatovali.

Na druhou stranu transparenty z protidemonstrace "Fejsbůkového svazu zlaté mládeže" typu: "Odboráři všech zemí, vyližte si p*del" mi korektní dialog taky zrovna nepřipomínají. Ale zas vcelku věrně vystihují komunikační dovednosti pana Nečase a spol.
16. 06. 2011 | 14:56

antoninovy napsal(a):

Jiří,

přiznávám, že dnes nemám sílu projev přečíst důkladně, jen jsem to přelétnul, mám jednu poznámku, již dost destrukce, je třeba konstrukce, to znamená, aby soc dem nabídla alternativu.

Má nějakou ?

Snad si pamatujete, že jsem tu před časem, snad pod blogem p. Havla poznamenal, že socdem snad ještě má nějaký kredit, a dokonce bonus z nevládnutí současné vlády. Havel nereagoval, jen dál píše svoje vtipnosti. The end, nebudu již volit socdem.dnes

Jiří, nemáte šanci, pokud nenabídnete něco nového, jiného, na kritice se neuživíte, to už lidi nebere.

Nápadá mne jediná věc, poučení z praxe socdem v Německu, i když ani tam to není žádná sláva, a či spíše, z praxe jejich občanského odporu. Tam se zapojují tzv. slušní lidé a intelektuálové do věcí veřejných.

Jenže, co současná socdem nabízí, i když v té bídě obecné, se ze zoufalství chytá slušná procenta sympatisantů.

Co hrome, či brutálně - kurva, nabízíte ? Dosti - cheap slogany a kromě toho figury nazasažitelné, jako Palas a kousky dalších.

Palas, myslívec a stříleč, má na na svojí straně všechny myslivce, bývalé pracovníky StB, krajského sekretariátu KSČ, všechny ty staré usedlé sráče, včetně usedlých soudců, jmenovaných ještě Husákem.

Kdo tohle má brát, jediná šance je, vyčistit to na okresech, krajích i tu věrchušku a začít holt znova.

Brutálně, nemilosrdně, vylučovat a obnovat členství jen na základě důkladných prověrek. Ale, kdo by prověřoval prověřovatele, že.

Jsem naiva, mimochodem, jsem autor, který toto slovo inicioval do současného slovníku, stejně jako svazáctví, papá K etc., již před mnoha lety.


Docela baví mne, oživovat repertoár diskusí, oživenými a zapomenutými slůvky, a hrome, teď bezděčně použil slůvko našeho nejvyššího, Gosudara, bystří to mozky bližních a tepe k dalším úvahám.

Jiří, situace dnešní socdem bude asi se odvíjet od stupně kultivace českomoravské společnosti. I proto je asi nekompatibilní přejímaní zkušenosti z německé socdem.

A také napadá, slušelo by Vám, kdyby jste občas odpověděl na commenty tady dole pod blogem. Jinak, vypadá ta ne response, povýšenecky a ta textová výzva ztrácí pak smysl. Navádí to k agresi.

Nu, buďte v dobrém, a více reagujte, pokud hodláte být politikem.

Jěště něco, doneslo se k Vám, že třeba v US, či v Britanii, politici před volbami klepou na dveře, chodí za skutečnými lidmi, voliči, asi holt ne, že.

Proč Vám to vše píšu a namáhám se, asi proto, že k Vám ještě chovám kousek sympatie a jak jsme se jednou setkali v tom bufáči na Vinohradské, naše oči se setkaly a něco zaznělo.

Buďte v dobrém a makejte, jako ti havíři na Ostravsku

an

Zdraví an
16. 06. 2011 | 14:57

Sladký napsal(a):

Drzá zrzka- hnali ji nahou uličkou hanby,šlehali ji kopřivami,plivali na ni ,tahali ji za vlasy a sprostě jí nadávali.Proboha,zrzavá dámo,přečtěte si ten článek ještě jednou.
16. 06. 2011 | 14:57

Targus napsal(a):

To zdenekb:

"Zbývá otázka, koho uškrtí Kalousek, když má v rodině problém."

Kalousek neškrtí. Kalousek má pro podobné případy četu samopalníků. Jeho švára by mohl vyprávět, kdyby neprděl do hlíny.
16. 06. 2011 | 14:59

neo napsal(a):

Sladký:

jde především o to, že nerespektují názory jiných. Někoho nutit do stávky je humus.
16. 06. 2011 | 15:01

Drzá zrzka napsal(a):

zdenekb

Když myslíte, že jim Nečas ta hesla vymýšlel, přít se o to nebudu.
16. 06. 2011 | 15:04

ujo napsal(a):

pro Petra,
to jste si nevšiml, že tu už 5 let jsou pravicové vlády a nevyšetřilo se nic.
Tak snad teĎ ten Kubice, ten sice za 15 let taky nevyšetřil nic , když mu ale íčko pomůže tak aspoň nějaká ta zpráva...
Jo a ty stamiliony Řebíček nemá v Americe
16. 06. 2011 | 15:06

Slim napsal(a):

Sladký:

Máte samozřejmě pravdu. Rád bych věděl, kdo z těch politruků,
co proti vám kopou, to myslí vážně a kdo jen ze setrvačnosti.

Možná (aspoň ti chytřejší z nich)už pochopili, že svým
iracionálním zaujetím proti Par. loni umožnili vznik téhle
šílené vlády.

Co myslíte?
16. 06. 2011 | 15:06

Sladký napsal(a):

Nerespektují názory jiných... to je tedy opovážlivost, to se jen tak nevidí.Hlavně na nejvyšších místech v Parlamentu, tam je to samý respekt k názorům jiných a samý ohled na jiné, zvláště staré,postižené a chudé.Víte, neo, opravdu si myslím, že nejste špatný člověk,nemůžete za to.
16. 06. 2011 | 15:08

jestrabova napsal(a):

Je to jen další hra kluků z poslanecké sněmovny. Je přeci třeba ukázat voličům jak jsou ČSSD a komunisté zásadoví a důslední. Co je realita - mezi kritiky pana Vondry dnes není snad jediného, který by sám neměl "máslo na hlavě". Pan Sobotka - šetření na byt z poslaneckých náhrad určených k jinému účelu než k vyřešení jeho bytové otázky, milionové příjmy pana Hulinského z jeho působení v dozorčích či správních radách mětských firem, pan poslanec Svoboda - opsaná diplomak, pan bývalý předseda ČSSD - dodnes nezveřejněn podrobný doklad o financování předvolební kampaně.......stejný seznam lze napsat i pro členy ostatních stran. Doporučuji držet se hesla "Ať hodí kamenem, kdo sám je bez viny" - a je to vyřešeno.
Současná politická situace tudíž nemá řešení, ať bude u "vesla" kterákoliv strana žádných zásadních změn se nedočkáme.
16. 06. 2011 | 15:09

neo napsal(a):

Sladký:

laskavě nepřekrucuj !

Ti stávkující nerespektují ostatní, kteří stávkovat nechtějí ! A proto uličky hanby a je jedno jestli s kopřivama nebo jen pokřikováním.
16. 06. 2011 | 15:10

Sladký napsal(a):

Jarda- z historie je dobře známo, že z kolaborantů a udavačů se po válce stali ti nejzuřivější antifašisté.Nalezli do KSČ a začali budovat komunismus.
Z identického typu lidí se po 89 stali ti nejhorlivější antikomunisté.Nalezli do ODS a začali budovat kapitalismus.
Na margo těchto lidí řtíkám- nelezl jsem komunistům do zadku, proto nemám potřebu do nich kopat, kd\ž už se to smí.
16. 06. 2011 | 15:13

Sladký napsal(a):

To není překrucování, milý neo.To je ironie..toje nastavení zrcADLA absurdnímu postoji moralistům- krasoduchům, kteřína jedné straně tolerují lháře,zloděje a vulgární řeči a na druhé straně by chtěli Mirky Dušíny.
16. 06. 2011 | 15:17

jestrabova napsal(a):

Je to jen další hra kluků z poslanecké sněmovny. Je přeci třeba ukázat voličům jak jsou ČSSD a komunisté zásadoví a důslední. Co je realita - mezi kritiky pana Vondry dnes není snad jediného, který by sám neměl "máslo na hlavě". Pan Sobotka - šetření na byt z poslaneckých náhrad určených k jinému účelu než k vyřešení jeho bytové otázky, milionové příjmy pana Hulinského z jeho působení v dozorčích či správních radách mětských firem, pan poslanec Svoboda - opsaná diplomak, pan bývalý předseda ČSSD - dodnes nezveřejněn podrobný doklad o financování předvolební kampaně.......stejný seznam lze napsat i pro členy ostatních stran. Doporučuji držet se hesla "Ať hodí kamenem, kdo sám je bez viny" - a je to vyřešeno.
Současná politická situace tudíž nemá řešení, ať bude u "vesla" kterákoliv strana žádných zásadních změn se nedočkáme.
16. 06. 2011 | 15:18

zdenekb napsal(a):

Zrzka:

To ne, jen se jimi do puntíku řídí... jen to neříká tak otevřeně. Kalousek ano. Ale od něj zas vulgarity nepřekvapí... ;o).
16. 06. 2011 | 15:19

neo napsal(a):

Sladký:

hm... mysli si co chceš. Já nebudu schvlovat ponižování lidí s odlišným názorem. Je to stejné, jak by ti stávkující byli poté vyhozeni z kolektivu šikanou a nebo dokonce propuštěni.
16. 06. 2011 | 15:19

antoninovy napsal(a):

Jiří,

přiznávám, že dnes nemám sílu projev přečíst důkladně, jen jsem to přelétnul, mám jednu poznámku, již dost destrukce, je třeba konstrukce, to znamená, aby soc dem nabídla alternativu.

Má nějakou ?

Snad si pamatujete, že jsem tu před časem, snad pod blogem p. Havla poznamenal, že socdem snad ještě má nějaký kredit, a dokonce bonus z nevládnutí současné vlády. Havel nereagoval, jen dál píše svoje vtipnosti. The end, nebudu již volit socdem.dnes

Jiří, nemáte šanci, pokud nenabídnete něco nového, jiného, na kritice se neuživíte, to už lidi nebere.

Nápadá mne jediná věc, poučení z praxe socdem v Německu, i když ani tam to není žádná sláva, a či spíše, z praxe jejich občanského odporu. Tam se zapojují tzv. slušní lidé a intelektuálové do věcí veřejných.

Jenže, co současná socdem nabízí, i když v té bídě obecné, se ze zoufalství chytá slušná procenta sympatisantů.

Co hrome, či brutálně - kurva, nabízíte ? Dosti - cheap slogany a kromě toho figury nazasažitelné, jako Palas a kousky dalších.

Palas, myslívec a stříleč, má na na svojí straně všechny myslivce, bývalé pracovníky StB, krajského sekretariátu KSČ, všechny ty staré usedlé sráče, včetně usedlých soudců, jmenovaných ještě Husákem.

Kdo tohle má brát, jediná šance je, vyčistit to na okresech, krajích i tu věrchušku a začít holt znova.

Brutálně, nemilosrdně, vylučovat a obnovat členství jen na základě důkladných prověrek. Ale, kdo by prověřoval prověřovatele, že.

Jsem naiva, mimochodem, jsem autor, který toto slovo inicioval do současného slovníku, stejně jako svazáctví, papá K etc., již před mnoha lety.


Docela baví mne, oživovat repertoár diskusí, oživenými a zapomenutými slůvky, a hrome, teď bezděčně použil slůvko našeho nejvyššího, Gosudara, bystří to mozky bližních a tepe k dalším úvahám.

Jiří, situace dnešní socdem bude asi se odvíjet od stupně kultivace českomoravské společnosti. I proto je asi nekompatibilní přejímaní zkušenosti z německé socdem.

A také napadá, slušelo by Vám, kdyby jste občas odpověděl na commenty tady dole pod blogem. Jinak, vypadá ta ne response, povýšenecky a ta textová výzva ztrácí pak smysl. Navádí to k agresi.

Nu, buďte v dobrém, a více reagujte, pokud hodláte být politikem.

Jěště něco, doneslo se k Vám, že třeba v US, či v Britanii, politici před volbami klepou na dveře, chodí za skutečnými lidmi, voliči, asi holt ne, že.

Proč Vám to vše píšu a namáhám se, asi proto, že k Vám ještě chovám kousek sympatie a jak jsme se jednou setkali v tom bufáči na Vinohradské, naše oči se setkaly a něco zaznělo.

Buďte v dobrém a makejte, jako ti havíři na Ostravsku

an

Zdraví an
16. 06. 2011 | 15:20

Sladký napsal(a):

Jestřábová- srovnáváte nesouměřitelné...budto jste o tom dostatečně nepřemýšlela, to by vás omlouvalo, nebo dobře víte,co říkáte a pak jste buď hloupá,nebo úmyslně lžete -pardon,mystifikujete.Mimochodem, co říkáte na krádež pera v přímém přenosu?
16. 06. 2011 | 15:22

Joe Ratata napsal(a):

Drzá zrzka
Protože členství v odborech má spoustu nevýhod.Platí se členské příspěvky , šéfové se Vás koukají podezřívavě a když se propuští (pardon optimalizuje),raději se zbaví odboráře.
Ti co se vezou a nevystrkují hlavu, pak vyjednané výhody dostanou stejné jako odboráři a často i víc,protože oni jsou ti bezproblémoví.
Od té tramvajačky to byl opravdu hrdinný výkon.Nic neriskovala a ještě se zalíbila šéfům.Prošla uličkou hanby,ale to jí z výplaty nevezme ani pětník,spíše naopak.Kolegové ji nijak postihnout nemohou a bavit se s nimi nebude,když nechápou,že se musí přiškrtit dovolená.
Výhrůžnou SMS prý snad dostal nějaký,blíže nespecifikovaný kolega,bůhví od koho.

A jak říkáte,že automaticky zavrhnout návrh jenom proto,že přišel z jiné strany,je špatné,tak přesně to dělá vláda.Má to dokonce dojednáno v koaliční smlouvě.
16. 06. 2011 | 15:25

Drzá zrzka napsal(a):

Joe Ratata

Takže neodboráři, kteří se připojili ke stávce, ti se nevezou?
Nejsou v odborech, takže se na ně šéf nedívá skrz prsty, při optamilazici stavů budou dle Vašich slov nejdřív odejiti odboráři, takže pohoda.

Stálu čtu, jak vláda vládne špatně, ale téměř nikde se nelze dočíst, jakým způsobem by vládli druzí.
16. 06. 2011 | 15:36

Sladký napsal(a):

Zrzka- jakým způsobem by měli vládnout druzí? To bylo napsáno už stokrát, možná tisíckrát,více či méně detailně.
16. 06. 2011 | 15:42

ld napsal(a):

DZ,

o tom, jak by vládli druzí píše např. Sobotka. A to dost často. Asi si jeho blogy nečetete.

A k těm vezoucím se stávkokazům: vzpomínáte na Juráskovic zdravotní sestry? K doktorům se nepřipojily, ale jako první natahovaly ruce k penězům, které lékaři vyvzdorovali.
16. 06. 2011 | 15:45

Drzá zrzka napsal(a):

Sladký

Joooo, když bude mít levice nadpoloviční většinu ve sněmovně, bude se radit o reformách s pravicí, nebude tlačit jeden zákon za druhým, aby je protlačila, dokud to jde. Pak ještě o Budulínkovi, vyčistím si zoubky a půjdu spát. :o)
16. 06. 2011 | 15:49

ld napsal(a):

DZ,

O Budulínkovi.

Když potřeboval Topolánek prohlasovat zahraniční vojenské mise, obrátil se na opozici. Mise se pak uskutečnily.
Tak teď ty zoubky...:-)
16. 06. 2011 | 15:57

Drzá zrzka napsal(a):

Id

Ach, ta je krásná. Zoubky vyčištěné. Pusu na dobrou noc.

P.S. Místo oveček budu před spaním počítat všechny předražené zakázky. Těch je hodně, to by mohlo usnutí vyjít. :o)
16. 06. 2011 | 16:04

Jana napsal(a):

V každé době se najde vždy nějaká mrva!
16. 06. 2011 | 16:05

hoven napsal(a):

targus,
proti kalousokovi nejsou žádné důkazy. ty obvinění je ve stejné rovině, jako, že paroubek zneužíval na jachtě nezletilou.
16. 06. 2011 | 16:05

Sladky napsal(a):

ProMoPro správně ProMnePro(tebe) universální název všech firem,podílejících se na státních zakázkách a na zakázkách z veřejných rozpočtů.
16. 06. 2011 | 16:07

Joe Ratata napsal(a):

Zrzka
Před volbami se všichni dušovali,že důležité reformy musí být založené na širokém konsensu,aby je případná další vláda opozice zase neovolávala nebo neměnila.
Na jednání s odbory vláda přinesla třikrát po sobě naprosto stejné znění reforem,aniž jakkoli přihlédla nejen k námitkám odborů,ale dokonce nebrala zřetel ani na zaměstnavatele.Proto odbory odešly z jednání,když jim to předložili po čtvrté.Kalousek to teď zneužívá k tvrzení,že oni chtějí jednat.Jsou ochotni ke kompromisům,pokud to bude přesně tak jak chtějí oni.
16. 06. 2011 | 16:08

Tenco napsal(a):

Trochu OoT :

http://www.nytimes.com/2011/06/17/world/europe/17greece.html

"..Mr. Papandreou offered Wednesday to step aside so that his Socialist Party could form a coalition government with the center-right, but only if the opposition would support a new bailout plan for Greece, a move it continues to oppose...."

"...Antonis Samaras, the leader of the center-right New Democracy party, has opposed spending cuts. He has called instead for tax breaks and a renegotiation of the terms of Greece’s agreement with its foreign creditors. .."

Je to vážné.
Začla turistická sezóna.
Pravice se chová nezodpovědně.
16. 06. 2011 | 16:08

Sladký napsal(a):

Jasně.On se nepodílel na výměně našich stíhaček MIG29 za vrtulníky polské výroby , ani neobjednával padací padáky, tudíž nemá nikoho na svědomí, ani netvrdil, žze krize se nás nedotkne, ani se katastrofálně a neuvěřitelně nemýlil při odhadu růstu hdp..ani nechtěl do vlády s Paroubkem a podporou komunistů... a také v Parlamentu nikdy nemluvil zřetelně podnapilý.
16. 06. 2011 | 16:12

Sladký napsal(a):

Nečas: My budeme s odbory jednat,ale od reforem neustoupíme ani o krok.
Jakeš: Ano, my budeme diskutovat-ale jen s těmi,kteří s námi souhlasí. Jeden větší demokrat než druhý...a podobnost čistě náhodná? :o)))
16. 06. 2011 | 16:15

Drzá zrzka napsal(a):

Joe Ratata
Spim :o)

P.S. Škyyyyt, páč nejdou vlaky, musela jsem pěšky, 2x jsem zmokla, a zimnici léčím grogem, takže dnes opravdu, ale opravdu už ani čárku. Škyt.
16. 06. 2011 | 16:16

zdenekb napsal(a):

Dobrou Zrzko! Hlavně ať se Vám nezdá o uličce hanby... :o)
16. 06. 2011 | 16:20

VĚTRO napsal(a):

Osum odpůrcu stávky stálo u ministerstva financí . Ták to je síla !! A ještě prý tám bylo 15 policajtu . Odpůrci stávky prý se od nich nehli aby nedostali třeba od nějakého havířa z Ostravy . Ták to měli odpůrci stávky opravdu velkou účast . A to kdo ví jestli jich bylo vůbec 8
16. 06. 2011 | 16:26

Joe Ratata napsal(a):

VĚTRO
Zato těch policajtů v civilu s foťáky co nefotí a těch dobře rostlých mladíků s batůžky,co se vždy jakoby náhodou nahrnuli do cesty tomu,kdo se tlačil ke Kalouskovi.
Tohle divadélko nebylo hodné formátu velkomanipulátora.
Ono je ale přece jen něco jiného manipulovat ze zákulisí,než na ulici,kde by mohla přiletět dlažební kostka.
16. 06. 2011 | 16:48

Kamil napsal(a):

Projev je to výborný, ale trochu vytržený ze souvislostí současného politikaření v soc. dem. Především, autore, nenechte psát tu svou kalupinku, ta vám to jen kazí místo aby pomáhala. A pak - jak už více blogérů poznamenalo - chybí něco realisticky pozitivního. Co dělat? Tedy že mají být předčasné volby, to už všichni víme, ale co pak? a jaký na to budete mít vliv vy? Co uděláte lépe a s kým?
16. 06. 2011 | 16:53

pich. napsal(a):

antoninovy - napsal svůj příspěvek dvakrát a proto s ním víceméně, ba více než méně souhlasím. Hlavně s tím závěrem, makejte jak ti havíři na ostravsku.
Také jsem tam makal, od r.59 do 68. A poznat takovou práci by svědčilo každému dříči kalhot na prodloužených zádech.
Hlavně bossům Nečasovi a Kalouskovi. Bossové vyčítající bossům, že jsou jenom populisté a škůdci státu. Řekl bych, nápodobně.
Nejvíc mě popudila nabubřelost bosse Kalouska, když řekl že se jde podívat na ty nepracující pracující. Za to by se mělo věšet. Aspoň za kule do průvanu.
A socanům,které mimo jiné volím, bych doporučil méně slov a více činů. Hlavně uvnitř partaje. A ukončit to přátelíčkování s modrou ultramafii. Spolky s ODS, kdysi s KDU či všemi těmi pravobočky s modré říše zla, je potřeba zakázat a ukotvit do stanov.
Komunisté už nejsou to co bývali, na nějakou totalitu věří jen nějaký praštěný do hlavy. Je to bohužel jediná možnost jak aspoň zlikvidovat či podstatně omezit lichvu a všechny ty finanční a politické lichváře. Ale to chce nebát se, co na to řeknou "lidé".
16. 06. 2011 | 21:53

Barča napsal(a):

V této "ubohé" diskusi k celkem výstižnému projevu mi nedá, abych nezareagovala k současné situaci v ČSSD, kde se vedení strany Paroubek do stínové vlády nějak nehodí a aby si zajistilo, co největší odliv hlasů v Praze, které nachytalo na nastrčenou loutku v podobě syna šarmatního disidenta, tak prosadilo stínového ministra Hulínského. Pak řekněte lidem, koho v předčasných volbách volit?
17. 06. 2011 | 07:04

pich. napsal(a):

Ano Barčo. S těmi socany je to těžké. Já jsem jejich volič, ale po dnešní diskusi Sobotky a Nečase, mě to zase zviklalo. Já chápu, že i tato strana má finanční zájmy a proto potřebuje i nějaké pravicové sociály. Také nechce přijít o těch pár střeďáků, co ještě úplně nezblbli z té velkopanské rétoriky. Spoléhají hlavně na nás, masu nespokojených s vládami zločinné pravice, které se snaží svými kritikami na jejich účet, přesvědčit nás, jakou mají o nás péči.
Jenže v případě vítězství ve volbách, dají přednost pravicovým stranám, kterým nabídnou partnerství v koalici. Tím splní požadavek mafiánů v pozadí a nenazlobí pravici.
Komunistům, s kterými mají předvolební priority, dají ostentatívně košem, aby své sliby nemohli plnit. Koaliční partner nám to nedovolil, říkali vždycky. Zeman pro oposmlouvu, Špidla, Gross, Paroubek pro spojení s lidovci, US a podobnými "spojenci".
A teď se na to chystá Sobotka. Tomu to v prvním kole nedovolí Hašek a potom opět zřejmě reinkarnovaní lidovci.
A tak to tady bude napořád. Ale bída naučila i Dalibora housti.
A dolňáci možná zase pochopí, že strašit mikulášem v létě je tak pro děti, nebo nesvéprávné.
19. 06. 2011 | 17:40

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra E Elfmark František F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít · Nožička Josef O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Oujezdská Marie · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Smoljak David · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Těšínská Tereza · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy