Kolik váží jeden Bárta?

12. 08. 2011 | 07:41
Přečteno 9378 krát
Komplikované rozhodování premiéra Petra Nečase a některých poslanců za Občanskou demokratickou stranu o tom, zda hlasovat pro vydání faktického šéfa koaliční strany Věci veřejné Víta Bárty k policejnímu stíhání, je další ukázkou vratkých, a svým způsobem pochybných základů, na nichž stojí současná vládní koalice.

Není totiž žádný důvod, proč by policie neměla mít možnost řádně prošetřit Bártovy podivné „půjčky“ různým členům jeho strany, které se po právu mohou jevit jako úplatky. Pokud policie, státní zastupitelství, popřípadě soudy dojdou k závěru, že Bárta se nedopustil nezákonného jednání, budeme to muset respektovat, ať už si myslíme cokoliv, ale mnohem horší by bylo, kdyby celý případ zůstal nevyšetřen. A to především kvůli údajné obavě premiéra a části ODS, že by se jednalo o zasahování policie do života politických stran.

O nepřiměřením zasahování do života politických stran nemůže být řeči tam, kde se jedná o možnou korupci. Nečasova argumentace navíc zavání účelovostí.
Jde totiž zase jednou především o přežití či nepřežití křehké vládní koalice.

Nečas si uvědomuje, že vydání Bárty k trestnímu stíhání může vést k další revoltě ze strany Věcí veřejných, a evidentně je další koaliční existenci ochoten obětovat principy, které se týkají samotné podstaty právního státu.

Ty by byly samozřejmě ohroženy i tehdy, pokud by Bártovo případné stíhání bylo naprosto nedůvodné, protože nějak vykonstruované. Jenže Bártovy takzvané půjčky jsou faktem, a je zcela na místě, aby příslušné orgány vyšetřily, čím vlastně byly, a zda Bárta neobešel přinejmenším některé daňové zákony. Srovnáme-li veřejný zájem na vyšetření těchto záležitostí s možným veřejným zájmem na tom, aby policie zbytečně nezasahovala do dění uvnitř politických stran, je zjevné, že premiér stojí na tenkém ledě.

Nečasovo jednání bohužel znovu ukazuje, jak problematické je spojenectví ODS a TOP 09 se stranou, která šla do velké politiky s cílem realizovat záměry jedné soukromé bezpečnostní agentury. Premiér se sice na jaře pokusil Věcí veřejných zbavit, když se snažil odvolat jejich některé ministry, ale nakonec ustoupil tlaku prezidenta Klause na zachování koalice. Důvody, které tehdy měl, byly přitom zcela zásadní, protože informace zveřejněné v médiích jasně ukazovaly s jakými záměry Bárta a jeho strany do politiky šli.

Informace o Bártových takzvaných půjčkách některým členům strany byly víceméně jen pokračováním výše zmíněného skandálu, který málem vedl k rozpadu vlády, přesto nyní premiér ustupuje ještě dále, když je ochoten v zájmu stability koalice zamést pod koberec dokonce i jen možné vyšetřování Bártových aktivit.

Zcela zbytečně tak dále kompromituje už beztak zkompromitovaný koaliční projekt. Každý politický čin má svoji cenu, a cena, kterou by musela ODS zaplatit za případné zmaření Bártova vyšetřování, by byla nepochybně vysoká. O tom koneckonců leccos vypovídají i bleskové ankety, v nichž si naprostá většina respondentů přeje Bártovo vydání.

Jinými slovy: politická cena za udržení koalice dohromady tak, že poslanci vládní koalice případně zmaří Bártovo vydání k trestnímu stíhání, bude nepochybně mnohem větší, než si Nečas připouští. Nejde jen o další zpochybnění již beztak nevěrohodné koalice, ale i například o to, že vláda ztratí poslední zbytky legitimity pro reformy, a obzvláště pak pro případný boj s korupcí.

Těžko jí totiž někdo bude takový boj věřit, pokud by vládní koalice z politických důvodů zmařila vyšetřování Bárty. Často vyhlašované heslo „padni komu padni“ by se jevilo jako vtip.

Dalším rozměrem celé aféry je, zda by Nečas a ODS vůbec měli stát o setrvání v koalici s véčkaři. Nejenže je tato strana bude nadále vydírat, a už v příštích týdnech se můžeme při schvalování rozpočtu těšit na další kolo koaliční frašky, ale v české i vládní politice přeci nejde jen o to, kolik, obrazně řečeno, politicky váží jeden Bárta.

Nečas například bezzubě protestuje proti angažmá a činům bývalého volebního lídra extremistické Národní strany Ladislava Bátory na ministerstvu školství, vedeném členem Věcí veřejných Josefem Dobešem. To vše za situace, kdy předseda další koaliční strany Karel Schwarzenberg ironicky poznamenává, že Bátoru nelze vyhodit, protože je chráněn z nejvyšších míst, rozumějme z Hradu.

Premiér, který už teď vypadá jako pouhá poslušná loutka v rukou prezidenta, by udělal pro svoji politickou budoucnost i budoucnost své strany nemálo, kdyby na počínání ministra školství, podporovaného Hradem, reagoval odvoláním Dobeše. Byl by to čin nejen politický, ale i morální.

Premiér by se projevil jako politický lídr, který si je vědom toho, že šéfem exekutivy v naší zemi je podle Ústavy on. Navíc by nemusel poněkud trapně žehlit mezinárodní skandál, který vyvolaly výroky Hradu i Bátory ve věci festivalu homosexuálů v Praze. A nemusel by trpně přihlížet tomu, jak Hrad nevybíravě útočí na některé významné členy jeho strany za to, že Praha, vedená primátorem za ODS, poskytla festivalu záštitu.

Řečeno jinak, bude-li chtít Nečas, aby přežil politicky on i jeho strana, bude se muset postavit jak Bártovi a jeho spojencům z Věcí veřejných na některých ministerských postech, tak podivné alianci mezi Hradem a Věcmi veřejnými, která mu opakovaně vráží pomyslnou dýku do zad. Když to neudělá, bude sice možná dál vládnout, ale docela jistě si bude v nedaleké budoucnosti klást otázku, zda politická cena, kterou za to vše zaplatila Česká republika, on osobně, i ODS, stála za to.

ČRo6, 11.8.2011

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

jarpor napsal(a):

Věc je jasná :
Bárta porušil zákon - předával v hotovosti více, než umožňuje zákon.
Za porušení zákona normálně následuje trest.
Doufám, že poslanci, Nečase nevyjímaje, se zachovají podle mnohokrát deklarovaného "padni komu padni".

Ve věcné rovině máte pravdu pane Pehe : "Není totiž žádný důvod, proč by policie neměla mít možnost řádně prošetřit Bártovy podivné „půjčky“ různým členům jeho strany, které se po právu mohou jevit jako úplatky."

Vše ostatní, Vaše dohady, možné souvislosti... jsou úvahy politologa... fajn.

Obvyklé "okopávání Klause", jak on rozhoduje, kde kdo bude... je již známý peheismus, kterého se už nejste schopen vyvarovat. Škoda. Sám sobě snižujete věcnost blogu...

Mimochodem... čtete alespoň někdy ohlasy pod Vašimi texty ? Nejen z nereagování se mi zdá, že nikoliv, že Vás vlastně ani nezajímají. "Melete" si stále svou... pokud by jste sledoval reakce, pak byste se asi něčeho snad vyvaroval. Takhle to vypadá, že ohlas Vás neprosto nezajímá... jinak, s názory jiných si namyšleně vytíráte... víte co.

Hezký den
12. 08. 2011 | 08:03

Béda napsal(a):

Bárta,

je jako dobře připravená a vyuzená ryba. Kmotři z ODS a TOP jej mají v hrsti, čímž můžou "regulovat" jeho nevyzpytatelnou živelnou povahu (je to takový polomelčák, poločunek)
12. 08. 2011 | 08:04

modrý edvard napsal(a):

Bárta je jen další z řady poslanců, které parlament nevydal. Ano, měl by být vydán i Bárta, stejně jako všichni před ním. U nikoho z nich se neprojevily známky, že jsou pronásledováni policií.
12. 08. 2011 | 08:21

AC napsal(a):

Koalice v této tragikomické sestavě nepřežije, to už bylo naprosto zřejmé z úniků info hned zpočátku tohoto roku, resp. na konci minulého. Bohužel chybí jeden střípek a tak se můžu jen dohadovat, co a proč konkrétně vládu shodí. Jisté se zdá být také fakt, že pád spustí VV. No a ty dvě zbývající vuvuzely je pak budou logicky následovat, pač nebudou mít patřičný potenciál k udržení se.
Nejde tedy o to zda, ale kdy trojkolka padne. Tipnul bych si, že ještě letos. Už proto, že další události navazují a budou potřebovat také svůj čas.
Krátce, do téhle šílené kombinace ODS lézt za každou cenu neměla. Doplatí na to celá pravice.
12. 08. 2011 | 08:21

Ládik!!! napsal(a):

Snad se Bárta přiznal, ne? Co budou policajti vyšetřovat?
12. 08. 2011 | 08:21

Ládik!!! napsal(a):

Jedině, že by z něho vytloukli i to, co neví.
12. 08. 2011 | 08:23

Kvakin napsal(a):

Navštívili nedávno středoškoláci Strakovu akademii a setkali se tam s Nečasem. Přítomné novinářce z Junge Fronte Heute poskytla na závěr setkání rozhovor studentka, která mimo jiné řekla: "Jak je možné, že máme tak špatnou vládu, když máme tak skvělého premiéra ?" Nevím, proč pan Pehe také nevidí skvělost českého premiéra a neoceňuje jeho zásadový postoj, od kterého se neodchýlí ani náhodou: Padni, komu padni, ale dobře zvaž, komu by mělo padnout !
12. 08. 2011 | 08:32

Xury napsal(a):

Upřímě řečeno docela by mne zajímal názor soudu na celou kauzu (i proto bych Bártu vydal), protože i kdyby Bárta dělal skutečně to, co je mu připisováno - kupoval si za své peníze loajalitu svých poslanců, tak si myslím, že je to pořád ještě o něco lepší než když si ji dříve všechny vládnoucí strany kupovaly za různá "teplá místečka" placená z veřejných peněz. Tím netvrdím, že to schvaluji, jen mi to připadá v nejhorším stejné jako předchozí praxe.
12. 08. 2011 | 08:38

Johanna napsal(a):

Smůla je, že zde máme to "vydávání" poslanců.
V momentě, kdy mají takového "vydat", může tento začít vyhrožovat tím, "co vše (a na koho) ví".
To není jen v politice...
S Pitrem se dělají různé prostocviky a už vůbec se s ním "nezachází" jako s "obyčejným".
Ony na jedné straně hrajou velkou roli peníze, které může kamkoli "investovat"
a na straně druhé jsou lákadlem informace, kterými disponuje.
A protože - i pane Stejskale (doplňuji náš rozhovor pár dní starý)- mají všichni politici tak trochu máslo na hlavě, Pitr je stále "prezidentským vězněm".
12. 08. 2011 | 08:57

Drzá zrzka napsal(a):

Jeden Bárta váží tolik jako svědomí všech těch "čistých".
12. 08. 2011 | 08:58

ZdeněkJ. napsal(a):

Jarpor
Autorovi jste napsal:
"Mimochodem... čtete alespoň někdy ohlasy pod Vašimi texty ? Nejen z nereagování se mi zdá, že nikoliv, že Vás vlastně ani nezajímají. "Melete" si stále svou..."
Nejenom pan Pehe si mele pořád svou, viďte!
12. 08. 2011 | 08:58

DF napsal(a):

Důvod pro nevydání je jiný pane Pehe a to,že to nevidíte jako politolog je o to horší.

To že se tato koalice obejde bez Bárty a bez VV je evidentně jasný.
Jak se nám zde snažíte představit onu upracovanou vládní 2+1 koalici jak nemůže existovat bez VV.
"2+1 investuje převážnou část energie, kterou by měla vložit do své práce, jen do svého sebeudržení a přežití".
Tato vládnoucí skupina investuje převážnou část do cíleného rozkrádání.
Proto lze s velkým úspěchem a s použitím dat za dobu "práce" této skupiny doložit, že korupce (cílené rozkradení) v roce 2010 stála ČR 76 % jejího HDP.
Tento propad, Drábkova privatizace úřadů práce=> celého sociálního systému,Hegerova privatizace nemocnic atd. toto řádění musí mít nějakého obětního beránka a proto si pan hlavní +1, hýčká vše co zbylo z VV.

I baba jaga nutně musela vykrmit a potom následně mohla J+M==VV šoupnout do pece.

Všem je jasné,že prorakouský lobista pan Karel S. to na základě doporučení poradce nastavil následovně:
Potřebných 5 hlasů z klubu VV Führer TOP09 má, nyní jen najít vhodnou záminku, jak se zbavit těch nepotřebných (zbylých VV).
Pan K.S. má jasno,trochu podusit ve vlastní šťávě a pokud véčka vypoví koaliční smlouvu, tak jak potřebuje aby 2 (T+O) zůstali „čistí“ a ti, co nedodržují dohody, byli Bártovci a je úplně jedno zdali s nebo bez.
Nebo to dle vzoru Pan Führera vysedí a potom to K.S. zkusí jindy.
Proto lze pouze konstatovat, že pro zabezpečení přežití do r.2014 provedla 2+1 vše potřebné.

a) Má jasnou koncepci jak zabezpečit pro různé Kellnery jistotu státních peněz i
po roce 2014,
b) Má obětního beránka krerý si to celé od...
Tato vláda má dobře nakročeno na to aby bez problémů završila v roce 2014, bezesporu bez VV a s naprosto rozvrácenou zemí.
No není ten poradce pro TOP09 opravdu geniální jak to vymyslel?
12. 08. 2011 | 09:00

AC napsal(a):

Drzá zrzka

Jako používáte váhu, tu pekelnou? Jen aby ji pak nestrhali:-)
12. 08. 2011 | 09:08

jarpor napsal(a):

ZdeněkJ

"Nejenom pan Pehe si mele pořád svou, viďte!"

O prezidentovi píše pan Pehe stále ve stejném duchu.
Nepopírám, že s panem Pehe se v mnohém neshodnu, což vyjadřuji jako nesouhlas...
Dnes jsem mu dal za pravdu ve věcné rovině jeho blogu...

Cítíte ten rozdíl v "mletí" ?
Často platí : Když dva dělají totéž, není to totéž...

Hezký den
12. 08. 2011 | 09:14

Drzá zrzka napsal(a):

AC

Používám jednoduché stroje. Mincíř, decimálku a kladku.

Nebudu rušit politické rozjímání svými nevhodnými poznámkami. :o)
12. 08. 2011 | 09:16

Puck napsal(a):

Nově máme korupci přímou a nepřímou.
" Policie obvinila Martina Knetiga, bývalého poradce exministra Pavla Drobila (ODS), z nepřímého úplatkářství kvůli údajné korupci na Státním fondu životního prostředí (SFŽP). "
Občan je tudíž opět manipulován. Je nepřímé úplatkářství horší, anebo lepší než úplatkářství přímé ? Co mohlo být záměrem takové formulace ?
Nu, když je něco nepřímé, znamená to, že výsledek ( v našem případě korupce ) se dostavil nějak nechtěně, a dotyční výtečníci jsou v tom také nějak nevinně.

Jde tedy o další devastaci morálního povědomí občanů ! A tvůrci tohoto povědomí ( novináři, komentátoři, redaktoři ) by měli okamžitě reagovat. Když se tak neděje, musí aspoň reagovat skřítek.

Bárta je člověk přímý : " Tu máš obolus, a dbej na to, abys s námi držel basu ! "
Zato Knetig a Drobil jsou sice lidí nepřímí, ale v podstatě hodní, protože sháněli černé peníze pro ODS, ne pro sebe.

Kde je pravda ? Kdo je horší ?
Bátra "jen" korumpoval, ale Knegtig s Drobilem nejenže korumpovali, ti měli v úmyslu také krást, a to nemalý obnos.
:-)
12. 08. 2011 | 09:20

zdenekb napsal(a):

jarpor:

Kdykoliv slyším z úst pana Čistého obrat "padni komu padni" (už na něj i něj mám silnou alergii), je docela jasné, že nikomu nepadne naprosto nic... Pro jednou se (možná?) shodneme...
12. 08. 2011 | 09:24

větro napsal(a):

Ták mě jenom napadlo , je to sice mimo misu , ale kde jsou ty Iránske rakety o kterých nám zarputili budovatele radaru v Brdech i tady psali že už málem startujou ,ale radar nikde a rakety též nikde , už se o nich mlčí .
12. 08. 2011 | 09:26

AC napsal(a):

DF

Ačkoli jinak s vámi souhlasím, 2 - VV neobstojí. K.S., pokud argumentuje několika (5) přeběhlickými hlasy VV, buďto blafuje, anebo se velice mýlí. Myslím, že obojí. On by strašně rád věřil tomu co tvrdí, a že by tomu tak mohlo být. Docela ho chápu. Sám vidí, že s VV to dál nepůjde a bez nich také ne. Co tedy zbývá? Jeníček a Mařenka? Jenomže ty děti nakonec na lopatu posadily babu jagu:-) A tak to také udělají VV - potopí je všechny. Hlavy nad vodou jim drží jen vidina obrovských balíků z privatizace důchodů a zdravotnictví. Nebýt toho, už by koalici dávno z "morálních" důvodů rozpustili a dmuli by se pýchou, jak jsou čistí a čestní.

Takže zopakuji, koalice, 1+2 ani 2 nemůže přežít.
Ovšem připouštím, že máte více a kvalitnějších informací. To se teprve ale ukáže.
12. 08. 2011 | 09:35

jarpor napsal(a):

zdenekb

Souhlas, že činy by měly následovat za slovy. Uvidíme...

Byl porušen zákon ? Byl.
Vydat.
A bude na policii a případně na soudu, jak toto porušení "ocení" třeba symbolickou pokutou... je něco podstatně jiného než nevydání...

Hezký den
12. 08. 2011 | 09:36

Xury napsal(a):

Pro DF:
"Proto lze s velkým úspěchem a s použitím dat za dobu "práce" této skupiny doložit, že korupce (cílené rozkradení) v roce 2010 stála ČR 76 % jejího HDP."
- mohl byste toto tvrzení doložit nějakým výpočtem nebo alespoň odkazem na výpočet?
Děkuji moc a přeji krásný den a úspěšné výpočty.
12. 08. 2011 | 09:45

Analytik napsal(a):

Zásadní problém je v tom, že vše, co je ve veřejném zájmu, je proti zájmům trojkoalice. A naopak. Takže parlament určitě Bártu policii nevydá.
Už to výše zmínila Johanna, že v politice každý na každého něco ví. Ovšem Bárta je v tomto oboru jednička. Agenti jeho ABL už nékolik let sledovali politiky všech volitelných stran a sbírali o nich informace. No a ty se teď budou hodit!
Trojkoalice má dvě možné volby. Buď Bártu nevydá a tím ztratí poslední (teď už jen mikroskopický) zbytek své důvěryhodnosti, ale pojede dál. Nebo ho vydá, ale pak riskuje, že některé její konkrétní osobnosti ztratí mnohem více - svobodu! Což by sekundárně přivodilo i konec vlády.
Jestli tedy nedojde k taktické chybě při hlasování (třeba nepřítomnost koaličních poslanců), určitě Sněmovna Bártu nevydá.

A my si můžeme gratulovat ke skvělému zastupitelstvu, které jsme si zvolili!
12. 08. 2011 | 09:46

Váha napsal(a):

situace v Česku je asi taková, že v Nečasově vládě každý její člen váží jako monstrum překrmená svině,
nejen Bárta
12. 08. 2011 | 10:10

DF napsal(a):

Souhlasím,že by bylo více jak vhodné pro nicky Xury aj. udělat něco jak se podařilo Michalu Škopovi při jasném důkazu uměle odčerpávaných fin. prostředků z průběžáku viz. "Důchody a demografie - vyřešitelný problém".
Toto ač vychází z obdobných pramenů je mnohem složitější a je to více jak na 1 blog.
12. 08. 2011 | 10:11

jo napsal(a):

Zloděj zloděje nedá!
12. 08. 2011 | 10:15

mari napsal(a):

O Bártu ani o reformy přece nejde, je to jen jedna z dalších her jak zabavit plebs, protože jde jen o vyrovnání s církvemi, penězmi, pozemky, nemovitostmi, které se následně různě převedou a provede se tak rozkradení posledního zbytku z toho co v ČR lze nějak získat. Nakonci celé operace vznikne nová "šlechta" vlastnící většinu pozemků a nemovitostí s již těžko dovolatelným vlivem.
12. 08. 2011 | 10:16

zemedelec napsal(a):

Pane Pehe.
Opravdu výstižné.
Bohužel,aniž bychom měli ústavou nastavený prezidentský režim,tak ho tady máme v tom nejhorším slova smyslu.Právě nejvíc tluče do očí ,až neuvěřitelné zasahování prezidenta do vlády a vládnutí.Také to udržení této vlády při životě po těch všech možných trapasech.Co se tím sleduje a jaký je cíl.
12. 08. 2011 | 10:33

Mud.. napsal(a):

citát z L.Záloma
Samozřejmě, ne každý homosexuál musí nutně být zastáncem homosexualistické formy tribalismu, stejně jako ne každý mluvčí a obhájce této pospolitosti je ve skutečnosti sám homosexuálem (jako třeba takový Jiří Pehe, kterému prostě k životu stačí jen škodit a plivat).

Tribalismus jde ruku v ruce s ideologií multikulturalismu a tvoří spolu zvláštní, bizarní mix. Multikulturalismus vyzdvihuje odlišnost v zájmu co nejpestřejší diverzity ve společnosti, přičemž je prakticky jedno, o jakou kulturu a o jaké hodnoty jde - odlišnost je přednější a sama o sobě je pokládána za hodnotu. Tribalismus rozděluje společnost na “my” a “ty ostatní”, přičemž kvalita množiny “my” je dána nezměnitelnými dispozicemi - jako je pohlaví, etnicita, rasa, nebo sexuální orientace - a implicitně přiřazenou kulturou s určitými morálními vlastnostmi, které, podle tribalistů, jsou přímo a neoddělitelně spjaty s příslušností ke kolektivu. Na kolektiv, v tomto případě je možné jej nazvat kmenem, je tak naroubována kultura, která je označena za jedinou správnou a možnou, a v rámci boje za diverzitu pak její zastánci obhajují její místo na slunci pomocí bezpočtu fantasticky formulovaných “práv”, jež jsou dané skupině upírána nesnášenlivou většinou.
12. 08. 2011 | 10:34

Puck napsal(a):

Pro Mud.. :
A dodávám : Korupce je prevít !
12. 08. 2011 | 10:46

Nuba napsal(a):

Pane Pehe

co se týká Bárty tak vydat. Že je Nečas slabý, to přece není žádné tajemství. Jiná věc je, že systém podplácení je všude. Ne nadarmo byl zmařen něčí pokus o utajení platů a odměn státních úředníků, čili osob placených z našich daní. Co jiného jsou ty obrovské sumy odměn vyplácených různým náměstkům, asistentům a kámošům na ministerstvech ? Jsou to legalizované úplatky. Držhubné. Bárta si je platil ze svého. Státní správa si je vyplácí z našich. A bez jakékoliv přímé nejen morální, ale i hmotné zodpovědnosti za záměrně špatná rozhodnutí.

Kde jsou výsledky práce, která je tak královsky placena ? Co je to vlastně ta zodpovědnost v pojetí mafiánsko ekonomických struktur, které si říkají vláda. (Pavel musí sehnat nějaké peníze pro ODS, aby měl šanci být premiérem, říká Knetig)

Ručka ručku myje. To je celé.
12. 08. 2011 | 10:55

Xury napsal(a):

Pro DF:
chápu, že dokázat nějaké tvrzení je podstatně složitější než jen tak něco plácnout. A to tím spíš, že plácnete nesmysl typu rozkradení 76% HDP(!) během jednoho roku.
12. 08. 2011 | 10:58

DF napsal(a):

To Xury ne, není to nesmysl, jen se toho musí hodně posbírat a opláchnout od mediálního nánosu.
12. 08. 2011 | 11:35

Trpiš napsal(a):

Pan Bárta si za SVOJE peníze chtěl koupit politický vliv. Je to odporné ale zdaleka není sám, o tom je systém politických stran. Mně vadí spíše ti kdo peníze Daňových poplatníků a tedy i MOJE zneužívají a rozkrádají, a to jsou všichni polistopadoví politici, To že Nečas Bártu nedá, protože se bojí rozpadu koalice je snad jasné, je to stejná hra jako kdysi o Čunka. Nevím o čem tu všichni diskutujete
12. 08. 2011 | 11:37

Váha Soud napsal(a):

...všichni politici v Nečasově vládě váží stejně, jako monstrum vyžrané svině, nejenom Bárta. Protože se cíleně nemorálně chovají, proto jsou tak těžké a vyžrané...
12. 08. 2011 | 11:38

Cestovatel napsal(a):

Už se těším na skvělou vlánu levice. Zdravotnictví jak za socialismu bezplatné (romně jidla) a s jednou zdravotní pojišťovnou, která bude plně v rukou státu. Takže výsledek bude že tato pojišťovna bude nekonkurenceschopná a svkvělý terč k vytunelování.
Zrušení poplatků chtějí kompenzovat zvýšenými pladbami zdravotních pojišťoven - socani si myslí že zdravotní pojišťovny mají neomezené zdroje (zdroje tu jsou jak pořád tvrdí socani) a udělají si z nich dojnou krávu stejně jako z našeho rozpočtu.
12. 08. 2011 | 11:41

Cestovatel napsal(a):

Milí příznivci socdemáků víte že vám socani chystají zvýšit příspěvky na zdravotní pojištění až díky jejich neprozíravé zdravotní politice nebudou peníze na zdravotní péči? Pak to zaplatíte vy a budete litovat že jste nalítli na jejich populistické sliby.

http://www.novinky.cz/domaci/241616-cssd-chce-prispevek-na-stravu-v-nemocnici-a-jen-dve-pojistovny.html
12. 08. 2011 | 11:46

Xury napsal(a):

Pro DF:
možná by to taky chtělo ovládat alespoň základní matematiku.
12. 08. 2011 | 11:56

Petr z Tábora napsal(a):

Pan Bárta před volbami hlásal co největší omezení poslanecké imunity, ale nyní se jí sám nevzdá. I z dalších důvodů mi je nesympatický.
Ale v diskusích se zapomíná na podstatný rozdíl mezi tím, zda někdo někoho korumpuje státními či obecními penězi anebo zda uvnitř dobrovolného spolku lidí zvaném VV pan Bárta půjčí někomu své soukromé peníze - nic jiného zatím nebylo prokázáno.
12. 08. 2011 | 12:17

dalimír napsal(a):

Dobrý den všem ! Pane Pehe Vy budete asi hodně namyšlený člověk když se nesnažíte ani trochu zareagovat na názory zdejších příspěvkářů a to hlavně těch pravičáckých kteří Vás zde soustavně berou na paškál ! To nemáte v sobě ani trochu hrdosti levicového novináře ? Je to s Vámi špatné ,asi sám nevíte čí jste ! Dl.Ps: A neomlouvejte to prosím nedostatkem času ,to Vám nikdo věřit nebude !!!
12. 08. 2011 | 12:21

Jan napsal(a):

cestovatel
Milý příznivče ODS či TOP.
Zaplatíme to tak či onak.
Myšlenka, kterou kritizuješ je zcela racionální.
Dnešní stav /mimochodem z dílny ODS/ je takový. Není si v čem konkurovat neb kolik vyberou je dáno zákonem a stejně tak kolik zaplatí, Není v čem soutěžit! Ale přesto jich je / kolik?/ a jejich provoz stojí tolikrát víc kolik jich je. Smysl v tom žádný není.
Soutěžit možno v připojištění. V základním pojištění je to jen pseudosoutěž za naše peníze. Takže socani mají recht. V tomto.
P.S. Zdravotnictví není ani bezplatné ni zadarmo.
Toto nikdo nikdy netvrdil a je to blbost.
Vymezovat se vůči "zdravotnictví zadarmo" se Junge Fronte a příznivcům "pravice" jeví jako statečnost. Je to ale jen jejich neznalost.
12. 08. 2011 | 12:26

dalimír napsal(a):

Tohle to naše turecké hospodářství asi už nikdo nesrovná do lajny ,ani ta levice ! Vše je rozkradeno a neni již nikde z čeho brát ! Tak to funguje když se kozel stane zahradníkem ! Tipicky česká pohádková selanka ! Jedině zase vše šmahem z národnit ale tentokráte by to již více bolelo jako v roce 1948 ! Dal.mil.mír.
12. 08. 2011 | 12:27

Analytik napsal(a):

Petře z Tábora 12:17
nebral náhodou Bárta ty peníze z jistého účtu, na který je z druhé strany sypal z igelitek pan poslanec Babák? To byl, tuším, účet strany, takže opravdu Bártovy soukromé peníze?
Ona vlastně VV je jeho soukromá strana, takže je všechno v pořádku!
12. 08. 2011 | 12:28

Rehor napsal(a):

V posledni dobe se pise a hovori o politicke kauze Batora a jeho vize. S nazory Batory souhlasi vetsina Ceskych Nacionalistu a pokud by Batora kandidoval v pristich volbach budouciho Prezidenta CR. myslim si ze vzhledem silene epidemie a horecky Narodniho Socialismu v CR. Batora by vyhral Prezidentske volby. Pokud se jeho pripravovana politicka strana dostane do Parlamentu CR. coz se muze stat tak jako v minulosti Sladek a jeho Republikanska Strana Narodniho Socialismu, tak prichazi Klerofasismus. Batora je zatim neviditelne podporovan a pouze v male mire je kritizovan aby se nereklo. Nebude to dlouho trvat a spolecnost bude prekvapena co jeste Batora a miliony jeho priznivcu dokazi v budoucnu CR. Batora ma rafinovany program a ziska sirokou podporu.
12. 08. 2011 | 12:50

Petr z Tábora napsal(a):

to Analytik 12:28:
Souhlasím, že VV pan Bárta založil a provozuje jako soukromou firmu.... Politicky a morálně to je odporné. Pochybuji ale, že události kolem toho jsou trestným činem.

Jenže lidé jsou sklerotičtí či nepoučitelní. Obdobně znemožněná strana Zelených má teď údajně preference kolem 5%.
12. 08. 2011 | 13:06

Přesný napsal(a):

Cestovateli a někteří podobní, buď argumentuj k věci nebo zmlkni. Článek je o tom, že ODS podpoří Bártu z VV. Co do toho taháš socdem, ti s tím nemají nic společného. Nebo jsi magor který má doma zápisky z VUMLU a má od vedoucího doporučeno ty texty papouškovat, jenom změnit kde dříve bylo imperialisti , dáme komunisti, kde byli vrazi z Walllstreet dáme z Moskvy, válečný štváč Reagan nahradíme Putinem atd teď jedeš a o čem mluví ostatní tě vůbec nezajímá. Alespoň si to uvědom a nebuď trapný
12. 08. 2011 | 13:15

Analytik napsal(a):

Rehor 12:50
Dobrý plán, ale má to jeden háček. Bátora patří mezi Klausovy chráněnce. Kdyby ho Klaus v prezidentských volbách veřejně podpořil, byl by celý plán v tahu. Stejně by v parlamentních volbách dopadla i Bátorova politická strana.
Tuším, že se takové podpoře říká Jidášův polibek. Nevím proč, ale oblíbenci Hradního pána nejsou mezi voliči příliš populární ;-)
12. 08. 2011 | 13:24

AC napsal(a):

Rehor

Nevěřte na Bátoru a jeho údajnou rafinovanost, ani na jeho masívní latentní podporu.
Do PS se podle důsledné neveřejné analýzy, na kterou je jednoznačně spoleh, dostanou jen tyto čtyři strany - ČSSD, KSČM, ODS a SZ. Ostatní jsou jen z říše pohádek vzoru 50/50.
12. 08. 2011 | 13:24

Marcos napsal(a):

No, pane Pehe, pokud zde přemítáte o tom, že se Nečas a ODS měla zasadit o nevydání Bárty k trestnímu stíhání, pak je na místě poznamenat, že důvod by k tomu byl, protože VV údajně někde deklarovali, že v takovém případě budou žádat, aby byl k trestnímu stíhání vydán i Pavel Drobil. A jestli ODS něco nechce, pak je to právě toto. Tedy, opět ukázka toho, v jaké slepé uličce je teď tato země.
12. 08. 2011 | 13:27

Cestovatel napsal(a):

Jan:

Zdravotnictví "zadarmo" mají v zemích třetího světa a tam přesně naše zdravotnictví levice vede. Už vidím jak člověk nadšený z tohože volil soc.demáky příjde do polorozpadlé nemocnice že chce vyléčit a tam mu řeknou že na to nejsou peníze protože na to pojišťovna nemá peníze.
Konkurovat jde vždy něčím a konkurence vždy musí být protože jinak to bude jak za komoušů kdy jsme tu měli spoustu firem, které byli absolutně nekonkurenceschopné a nepoužitelné a proto v 90. letech zkrachovali. Pokud bude jen jedna nebo 2 zdravotní pojišťovny tak se naše situace nezlepší. To zas mlátí soc.dem práznou slámu
12. 08. 2011 | 13:28

šlapka napsal(a):

Přesný
Pan Cestovatel alias Bc Martin alias liberál není magor.
Je to ubožák, kterého každý den před smrtí hladem zachraňuje "odbor propagandy na blozích" , sídlící na Jánském vršku.
Tím, že mu vyplácí 16 korun na hodinu brutto.

On ale - nevděčník jeden, působí zde spíše komicky - kontraproduktivně.
No prostě dělá pravici ostudu.
Naštěstí i v ODS jsou lidé se sociálním cítěním.

Žádný magor - nešťastník je to.
12. 08. 2011 | 13:32

Cestovatel napsal(a):

Přesný:

Pánov vadí kritika jeho úžasné a skvělé strany. Ty jsi jak ty komunističtí kádři že ti vadí jakákoliv kritika socanů a věříš všemu co ti strana namluví třeba se Putin je ve skutečnosti nejlepší a nikoho nezavraždil to jsou jen pomluvy "zlých" medií, která nepapouškují protiimeralistickou a protiamericko prapagandu
12. 08. 2011 | 13:32

jo napsal(a):

Cestovatel

ty taky plácáš pěkný kraviny
12. 08. 2011 | 13:33

šlapka napsal(a):

Cestovatel alias Bc Martin alias liberál

byly - tvrdé
zkrachovaly - tvrdé

/Dnes tedy jen 14 Kč brutto. / (i v ODS občas někomu dojde trpělivost a jde takříkajíc proti hlavnímu proudu)
12. 08. 2011 | 13:34

AC napsal(a):

Cestovateli,

to snad ani není pravda, ty musíš mít tu nádobku na krku už řádně vybělenou. Jaký čistící prostředek používáš?
12. 08. 2011 | 13:36

Cestovatel napsal(a):

šlapka:

Že mě uráží nějaká šlapka to mě vůbec nevzrušuje. Jdi si pracovat na E55 a nech diskuzi na lidech co používají při práci mozek a né tělo.
12. 08. 2011 | 13:36

Cestovatel napsal(a):

šlapka:

Zato šlapka obšťasňuje papaláše z Lihového domu a za to si bere 5 Kč za hodinu + tradiční ideologická masáž. Typická ideologická masáž socdemáků že každý kdo není směšný musí mít "sociální cítění". Promiňte ale já když jste tu podívám na lidi co tu říkají že tu mají "sociální cítění" tak jsem rád že mezi těmi lidmi nejsem, protože mi připadají komicky hloupí až přitroublí. Jak jenom pořád do všeho strkají sociální cítění a to je podle nich lék na všechno. Musím dát za pravdu výzkumům voličstva že lidé volící levici a mající "sociální cítění" jsou spíše méně vzdělaní lidé.
12. 08. 2011 | 13:45

Rehor napsal(a):

Nevim mozna ze se tedy asi pletu, presto si myslim ze se v budoucnu vetsina politickych stran pretransformuje pouze do dvou stran. Kolik procent bylo proti zvoleni soucasneho Prezidenta? Jeden hlas navic rozhoduje o tom kdo bude Prezidentem v CR. Vzpominate kdy Havel poslal Sladka na par dni do chladku, byl to Sladkuv hlas ktery rozhodoval o znovu zvoleni Havla.
12. 08. 2011 | 13:48

Cestovatel napsal(a):

Už vidí jak Ac,šlapka a další jdou zaslepeně volit ČSSD jen proto že mají "sociální cítění" a to je jeniné podle čeho se rozhodují a všechny negativa ignorují (jako zkorumpované zastupitele ČSSD na Pardubicku, kteří prokazatelně vzali úplatek). To jsou takový fanatici jako ti co volili v roce 48 komouše. Holt někteří lidé fanaticky věří v boha a někteří v "sociální cítění".
12. 08. 2011 | 13:50

Terry napsal(a):

to jarpor (12. 08. 2011 | 08:03)
Věc je jasná: "Demokratičtí" politici mají plnou hubu frází "padni komu padni", ale starají se, aby "nepadlo" jim.

Petr Nečas - ve vrcholné politice od roku 1992
Miroslav Kalousek - ve vrcholné politice od roku 1990

Co dělali dvacet let proti rozkrádání, tunelování, špatnému hospodaření, obrovskému zadlužování, bující korupci...

NIC !!!!! ZHOLA NIC !!!!

Vezli se...

Seděli v parlamentu (a hlasovali), seděli ve vládách (po kterých zbyly jen škody - jako po všech novodobých "demokratických" vládách ať pravicových či levicových)...
12. 08. 2011 | 13:57

Trpiš napsal(a):

Cestovateli, Nevím co s tebou. Problém je že já nejsem rudý , ale ty hurá anti rudý a bohužel i zaslepený a natvrdlý, jsi. Možná jsme si v listopadu 89 mohli podat ruce a poplakat, jací byli komanči špatní. Jenže na rozdíl od tebe jsem byl ochoten vnímat, že polistopadový vývoj v mnoha ohledech zhoršuje situaci zejména slušných a pracovitých lidí, že se Havlovsky řešila lidská práva kriminálníků a nemakačenků, začalo rozkrádání a další špinavosti, které způsobily že nemůžeme udržet ani životní úroveň , jistoty a vymoženosti které jsme měli už před 20 -40 lety / zdravotnictví, důchody, dosažitelnost bydlení, kriminalita atd atd. Přitom považuji za naprosto normální že společnost se , díky tomu, že zdědí výsledky práce po předcích a za dalších 21 let by měla vyrobit spoustu statků a dosáhnout tak výrazného zvýšení životní úrovně. Pokud jde u nás vše spíše do pr.., na rozdíl od Vás jsem SCHOPEN POCHOPIT že za to nemůžou soudruzi z NDR
12. 08. 2011 | 14:08

Jee napsal(a):

Nuba napsal(a)
"Co jiného jsou ty obrovské sumy odměn vyplácených různým náměstkům, asistentům a kámošům na ministerstvech ? Jsou to legalizované úplatky."

Úsměvné jsou v tomto všechny příspěvky kde je použito slovo zákon. Nedůležité (v českých poměrech) nevydání Bárty je zde příležitostí, kdy místní pravouni se "statečně" staví proti "svému šéfovi" a hrdě demonstrují nadřazenost zákona nad svými politickými zájmy.

Škoda, že se Bártovi nepodařilo své úplatkářské praktiky rovněž zlegalizovat (omlouvá ho relativně krátké působení VV v oblasti legislativy). Pravouni by byli spokojeni, diskuze by byla úspornější, ale možná o to kvalitnější.
12. 08. 2011 | 14:09

jazve napsal(a):

Vy se ptáte proč?Až se bude hlasovat o vydání Vondry a Drobila tak to zjistíte.
12. 08. 2011 | 14:09

Jan napsal(a):

cestovatel
Realita pro některé lidi neplatí. Věří svým vírám.
Takže, ani v rozvojových zemích, není zdravotnictví zadarmo.
V Velké Británii, například, je jen "jedna pojišťovna."
Věci jsou obvykle složitější než se neznalým jeví.
To jim ovšem nebrání myslet si kraviny.
A ještě jednou cestovatel.
Socani tu vládli od roku 1998 do r 2006, / ruku v ruce s Kalouskem/ , nic hrozného se nestalo ,v roce 2007 byl deficit tuším 0,7 %. Roční růsty 4-6%. Tragedie. /p.s. od Klause přebírali kolaps/.Od té doby reforma stíhá reformu, daně se podnikatelům snižují a snižují, až neplatí žádné a země neprosperuje a neprosperuje. Jen ten Kalousek je tam stále.
A pak jeden cestovatel označí voliče ČSSD za fanatiky.
K tomu vede četba Mladé Fronty, noví svazáci, fanatici, simplifikátoři.
S pozdravem.
12. 08. 2011 | 14:09

jo napsal(a):

Cestovatel

koho budeš volit? ODS TOP ABL nebo jiné extremisty?
12. 08. 2011 | 14:17

Cestovatel napsal(a):

Jan

To by jsi musel číst taky nějaké jiné zdroje než (Rudé)Právo. Mezi lety 1998-2006 že se nic nestalo až na to že v roce 2003 jsme poprvé v historii v době růstu schodek rozpočtu přes 100 miliard, v roce 2004 a 2005 se nezaměstnanost pohybovala kolem 9% zatímco v roce 2008 byla kolem 5%. Ve své zaslepenosti jste zapoměl dodat že v roce 2008-2010 byla KRIZE.
Ty mi vyprávěj kdo je tady svazák. Odkud bereš informace ty z nějakých levičáchých stránek na internetu?
12. 08. 2011 | 14:39

martinv napsal(a):

i když si nemyslím, že jsem málo vzdělaný, volil jsem levici a nestydím se za to....
12. 08. 2011 | 14:44

Cestovatel napsal(a):

Jiste mi tady zdůvodní místní rudooranžový fanatici proč je nezaměstnanost nejvyšší v oblastech kde volí socany (Most,Ústí nad Labem,Ostrava) a nejmenší v oblastech spíše volí pravici (Praha,Benešov,Rokycany,Plzeň,)
12. 08. 2011 | 14:45

Jan napsal(a):

Myslíš tu krizi co nás se nás podle Kalouska netýká?
A jestlipak víš jakpak ten schodek vzniknul?
A proč byla ta nezaměstnanost?
Není to tím, že ti tvý strašlivý socani dělali pravicovou politiku?
Víš málo a proto je tvůj svět tak jednoduchý.
12. 08. 2011 | 14:46

Cestovatel napsal(a):

dovětek: ještě k tem oblastem s malou nezaměstnaností jsem zapoměl dodat Mladou Boleslav a s velkou nezaměstnaností Karvinou.
Severní Morava a severní Čechy jsou baštou levice.

http://ekonomika.idnes.cz/nezamestnanost-v-ceske-republice-vyvoj-nezamestnanosti-a-nezamestnanost-podle-okresu-gt1-/ekonomika.aspx?y=ekonomika/nezamestnanost_flash_grafy.htm
12. 08. 2011 | 14:49

Jindra napsal(a):

Pehe je psavec. Lhostejno co a kde píše, hlavně že může napsat něco proti panu prezidentovi nebo nynější vládě. Kdyby ještě existoval Der Stürmer, psal by Pehe i tam.
12. 08. 2011 | 14:52

Cestovatel napsal(a):

Jan:

Teď jsi se sám dostal. Takže socan dělal pravicovou politiku a proto se podle tebe v roce 1998-2006 nic nedělo. Co kdyby dělal levicovou politiku tak tu máme nezaměstnanost a zadluženost vyšší
12. 08. 2011 | 14:52

Jindra napsal(a):

Pehe je psavec. Lhostejno co a kde píše, hlavně že může napsat něco proti panu prezidentovi nebo nynější vládě. Kdyby ještě existoval Der Stürmer, psal by Pehe i tam.
12. 08. 2011 | 14:56

Karel napsal(a):

Pane Pehe, na Vaši otázku v nadpise Vašho blogu odpověď otázkou: Proč někdo, resp. politická strana, zablokovala prostřednictvím státního zástupce vyšetřování policií kauzy Drobil - malá domů - do kasy sponzoringu ODSky???!!!
12. 08. 2011 | 15:02

Jee napsal(a):

Cestovatel
"Jiste mi tady zdůvodní místní rudooranžový fanatici proč je nezaměstnanost nejvyšší v oblastech kde volí socany (Most,Ústí nad Labem,Ostrava) a nejmenší v oblastech spíše volí pravici (Praha,Benešov,Rokycany,Plzeň,)"

Vysvětlení je prosté. Důvodem je chybně položená otázka, protože je tomu přesně obráceně.
Deficit pracovních míst není zapřičiněn volbou socanů, naopak socani jsou voleni tam, kde není práce.
12. 08. 2011 | 15:07

Jan napsal(a):

cestovatel
nemyslíš zaplatíš.
Dělal deficit protože dělal pravicovou politiku snížení daní a dělal nezaměstnanost, protože privatizoval.
Socan je dnes prakticky pravičák, oba jdou na ruku kapitálu.
Proto jsi tak směšný.
Tohle si přečti. / z levicového tisku/
http://www.blisty.cz/art/59754.html
http://www.blisty.cz/art/59750.html
12. 08. 2011 | 15:12

Jee napsal(a):

Cestovatel
K vaší politicko-geograficko-rozumbradovské meditaci.

Baštou pravice jsou centrální uzly Praha, Brno a kdysi Bratislava. V těchto zónách je díky centrálním institucím nejblíže k veřejným penězům.

To je stejné jak v lese. Baštou divoké zvěře jsou oblasti, kde jsou umístěny krmelce.
12. 08. 2011 | 15:16

Cestovatel napsal(a):

Jan:

Mladou Frontu kritizuje že z její četby vystupují noví svazáci, fanatici a pak jsem dá internetové noviny posluhující ČSSD. Nevychází svazácí spíš z četby Britských listů, Referenda a obdobných pochybných internetových novin, přisluhující ČSSD?

Zdejší socani jsou pokytci označují MF za příliš přisluhující vládě přitom zdroje které mají oni jsou straničtější a ideologičtější než noviny,které kritizují. Britské listy,Vaše Věc a Referendum jdou ideologické noviny ve kterých není ai zdrko pravdy a které nekriticky opěvují ČSSD a levici.
12. 08. 2011 | 15:30

Cestovatel napsal(a):

Jee:

Tak jak to že v Mostě, Krviné a Ostravě se za těch 20 let nezaměstnanost nezlepšila a je pořád nejhorší v ČR?

Ostrava snad není centrální uzel, který je blízko k veřejným penězům? Vždyť je to centrum Moravskosleského kraje a třetí největší město v ČR.
12. 08. 2011 | 15:36

Jee napsal(a):

Cestovatel
Nezáleží na velikosti města. Rozhodující jsou možnosti, které poskytuje.
Ostrava navíc není přitažlivá pro elity z důvodu že jsou z ní cítit závany bolševických reminiscencí v podobě stachanovců desetkrát překračujících normy a v neposlední řadě díky smogu.
12. 08. 2011 | 15:45

Cestovatel napsal(a):

Jee:

V Ostravě je významný těžební průmysl a je tam spousta firem na těžbu uhlí a také firmy zpravovávající ocel. Zas tak nezajmaví není.
12. 08. 2011 | 16:02

ali napsal(a):

Pehe
proč jste emigroval?
12. 08. 2011 | 16:39

jacq napsal(a):

Ze záznamů jednání ABL jasně vyplývá, že suberguru není pan Bárta, ale někdo jiný. Z vývoje celé kauzy je zřejmé, žwe je to V.K. "velký kormidelník", který zřejmě služeb ABEL hojně užívá.
12. 08. 2011 | 17:52

bo napsal(a):

Já se panu Pehemu divím, že se diví... To je předse politika, to je to, co jsme v roce 1989 chtěli...? No asi ano a teď to kritizujeme. Volby je vynesli do funkcí a zapoměli na to. Ale koho tam zvolit... socany, tí nevědí, že se něco děje a jenom příštipkaří, Ods, to jsou lumpové, VV, to je již dnes politická mrtvola, TOP 09, to je Kalouskostrana a nasraných lidí je už také dost,zelení, KDU ČSL a kdo tam ještě z těch nevýrazných stran je...? Tak tedy kdo ? Poradí někdo...?
12. 08. 2011 | 18:27

zemedelec napsal(a):

Pánové Analytik i Rehor.
Taky mne to podobně vychází.
Při volbě prezidenta poslanci senátoři,budou kandidáti ODS a TOP,jiní nemají šanci.Proto to musí bát nula,který/á si ponechá tuhle sestavu dále jako poradci.
12. 08. 2011 | 18:40

Martin napsal(a):

Celá trojkoalice jsou kamarádičci předem na tomto divadle dohodnutí. Vše je divadlo v režii pár mocných.
VV, Bárta a jiné jsou pro lidi, aby se zastínilo to opravdu podstatné - rozkrádání zbytku majetku v tomto státě a schválené zákony o kterých díky divadlu není prostor psát.
Aprp Bárta uplácel ze svého, nebo jiné soukromé kapsy, ostatní kradou z našeho.
12. 08. 2011 | 18:48

ČR smrdí napsal(a):

Holt pro některé v tomhle prasečistánu zákony neplatí.
12. 08. 2011 | 19:17

pv napsal(a):

Je zajímavé, že Pehe a jiní sociální demokraté pranýřují Bártu, ale neskonale závažnější kauza Drobil je ponechává chladnými. Není to náhodou proto, že ČSSD je v Praze s ODS v koalici? Nejsme svědky nové opoziční smlouvy?
12. 08. 2011 | 20:46

Lelíček napsal(a):

joooo ten asi váží hodně, asi kvůli tomu, že toho dost ví a mohl by začít ukazovat prstem, a vůbec ona je to tradice česká, mít mezi sebou někoho vidiratelného, už dokonce v jedné inscenaci o Boženě Němcové z dob minulého režimu to bylo patrné a jak je vidno traduje se to ještě dnes.
12. 08. 2011 | 21:58

urválek napsal(a):

To Cestovatel. Jak můžete Vy napsat,že je někdo méně vzdělaný? Vaše fanatické černobílé vidění světa nemá s moudrostí či selským rozumem vůbec nic společného a navíc je nebezpečné...
13. 08. 2011 | 00:03

žumpa M. Novák napsal(a):

Správná poznámka o radaru v Brdech. Jeho hlavní protagonista v zájmu amerických zbrojařů má dnes poněkud jiné starosti, jak se vysekat z již prokázané zlodějiny, než si začne hrát s novou zlodějinou. Jak bylo utraceno těch 50 mil. Kč, které na podporu radaru vyhradila Topolánkova vláda? Taktéž na rakouských účtech kmotrů z ODS?
13. 08. 2011 | 07:49

mirek napsal(a):

Pokud to Nečas prosadí tak lidi už je potřeba vyjít do ulic a tu sebránku vyhnat s tohoto státu.Pak už konečně v tomto státě udělat pořádek tak aby to odpovídalo 21 století.Zákony které by k tomu vedly prosadit referendem.Poslanecká chátra tak jak je zvolená a po svém zvolení hned zapomene, že mají sloužit všemu lidu této zemně.
13. 08. 2011 | 08:52

Dante napsal(a):

Souhlasím, Nečas se chová opravdu jako loutka. Nemá vlastní názor, neumí z titulu své funkce premiéra udělat ve své, již tak zkorumpované vládě, pořádek! Jeden den něco hrdinsky řekne, následně ho po tiskovce kmotři a Kalousek postaví "do latě" a ten směšný předseda vlády nic neudělá....! Jak má národ věřit! Já vím, již nevěří a já také né! Je proto nutno vyjít do ulic
13. 08. 2011 | 10:41

vlado napsal(a):

Má to předseda vlády Nečas přetěžké. President Klaus zaúkoloval tuto vládu provedením protilidových reforem. Trojkoalice tedy stojí také na Bártovi a tak je Nečas mezi dvěma kameny Hradem a hrůza z toho, že se rozsype trojkoalice. Své si ještě přisadí s osobní animositou k Hradu Swanzenberg a pak se nestačí národ divit kdo tento stát řídí. A jak ti kteří mají být národu vzorem
jsou naprosto nedůvěryhodní. Politická garnitůra nám převádí jak ji na lidech pramálo záleží. Morální devastace pokračuje a národ světlo v tunelech nevidí.
13. 08. 2011 | 11:16

Cestovatel napsal(a):

urválek:

Zato někdo s nickem komunistického prokurátora určitě nemá černobílé (spíš rudooražové) vidění světa. Vy patříte k těm ideologicky zpracovaným ovcím co věří všemu, co hlásají média, která hlásají něco jiného než "oficiální média" a podléhá ruzné propagandě internetové propagandě outsaidrmedia, Britských listů a deníku Referendum a podobných pochybných médii
13. 08. 2011 | 13:35

Minorita napsal(a):

Panebože, poslední dobou se z místních diskuzí stává rejdiště prázdných,hloupých, ukřičených a nejspíše placených individuí ( alá Cestovatel ). Bohužel nějak ubývá těch, co mají k tematu co říci, či nabídnou svůj zajímavý pohled... Že by to kopírovalo situaci ve společnosti ? Dost možná.
K tématu: Jen bláhový jedinec mohl i pouze na okamžik připustit vydání ke stíhání :-) . Lidově řečeno ouplná blbost, že. V tomto státě za stávající situace ?
Humorná představa -> vždyť kdyby se vyšetřování rozšířilo napříč parlamentem, včetně celé vlády ( horní komora by solidárně mohla býti zahrnuta též ), z hlediska spravedlnosti ( a věřím, že i práva ) by konečně bylo konáno s souladu s heslem : Pomáhat a chránit :-)))
13. 08. 2011 | 15:03

DDD napsal(a):

Pořád nějak nechápu Bártovu taktiku. Nebylo lepší nedělat brajgl, udělat si politické kamarády na všech stranách, v koalici hlasováním a v opozici jakovými sliby, pomoci s nepopulárními leč nezbytnými kroky, pod záštitou "boje s dinosaury" zlikvidovat část přestárlé politické konkurence a tak rok před termínem voleb začít kupčit s podporou "středu" tam či onde? Místo toho se vyprofilovali jako totálně nespolehliví lháři, kterých má po krk jak jejich elektorát (vyjma pár "Nováků" slyšících na kecy "rajóna"), tak zbytek populace.
13. 08. 2011 | 16:19

Terry napsal(a):

Slušný stát chrání slušné lidi.

Sviňský stát chrání svině.

A některé svině jsou u koryt už dvacet let.

Petr Nečas - ve vrcholné politice od roku 1992
Miroslav Kalousek - ve vrcholné politice od roku 1990

ČESKÝ POLITIK = PŘEMNOŽENÁ ŠKODNÁ

A jako s přemnoženou škodnou se s nimi budeme muset vypořádat, protože žádná škodná dobrovolně škodit nepřestane.
13. 08. 2011 | 18:54

Minorita napsal(a):

To Terry:
Asi tak nějak to je. Cca 80-ti% redukce jejich stavu by byla odpovídající a ještě je myslím prostor pro procentuální navýšení.
Za další je myslím již dávno pozdě na salonní řečičky a pozdě bude i na protest, neb než to dotčeným dojde ( a jestli vůbec dojde ), z hrůzou zjistí, že mají díky kombinaci svojí povýšenosti, lenosti, přizdisráčství, zbabělosti, rádobyinteligenci a lokajství vlastně nejen ruce v klepetech... A jsou tragicky sami - ostatně tak to už díky jim zůstane.
13. 08. 2011 | 20:47

urválek napsal(a):

Cestovatel. Ty si klasickej rozumbrada,který plácá jednu blbost za druhou a ve své omezenosti tomu snad i věří. Ale můžu tě ujistit,že si úplně mimo v hodnocení druhých lidí a asi zcela ve všem...
13. 08. 2011 | 20:53

aa napsal(a):

Primitivní strašitel s nickem cestovatel jako obvykle žvatlá své senilní výpotky v off-line režimu, bez návaznosti na téma diskuse a časoprostorové souřadnice. Je příkladem omezenosti klausohujerských žvatlalů, u nichž se pravděpodobností blížící se jistotě můžete spolehnout, že v diskusi pod článkem či blogem s jakýmkoliv tématem spustí svůj válečnický ryk proti "socanům" a "zdravotnictví zadarmo". Diskutovat s nimi nemá smysl, tito nešťastníci jsou obvykle v Klausově věku a jsou obdařeni jedním nebo kombinací syndromů - komplex méněcennosti, senilita a Alzheimerova choroba.
K účasti na diskusích je vede nutkání zanadávat si, někoho urážet a s někým se pohádat - pak mají pocit, že žijí.
Krásným příkladem takového nerudného hádavého a agresivního dědka je starý Šána v Hubačově hře "Nezralé maliny".
14. 08. 2011 | 06:28

Petr napsal(a):

Nazyvat Pehe politologem je urazka vsech osttanich politologu. Ti sleduji jak se veci vyvijeji analyzuji fakta a vyvozuji zavery. Pehe ma zavery dopredu jasne a jim fakta prizpusobuje - chova se tedy jako typicly politik. Tak napr. Klaus muze rici ci udelat cokoliv a vzdy to bude spatne.
14. 08. 2011 | 08:14

palivec napsal(a):

nechte už bártu na pokoji,je víc hovad na politický scéně,kerý si pozornost zaslouží.u bárty není jasná hranice mezi naivitou a úmyslem,zatímco ty ostatní gauneři zůstávají v klidu.ryba smrdí od hlavy a na tu je se potřeba zaměřit.
14. 08. 2011 | 09:10

franz napsal(a):

to petr:
klaus může udělat cokoliv a bude to špatně,protože sám je špatný,to nevidíš?
furt existuje množina jeho obdivovatelů a bude to až do jeho potupného konce,doufám,že to nebude dlouho trvat.
14. 08. 2011 | 09:13

aa napsal(a):

Nazyvat Petra Petrem je urazka všech ostatnich Petru. Ti sleduji jak se veci vyvijeji analyzuji fakta a vyvozuji zavery. Petr ma zavery dopredu jasne a jim fakta prizpusobuje - chova se tedy jako typicly politik. Tak napr. Pehe muze rici ci udelat cokoliv a vzdy to bude spatne.
14. 08. 2011 | 09:58

jarsa napsal(a):

Vážený pane Pehe, Váš příspěvek je jedna velká pravda a role Klauna Václava, je role kata morálky této země. Navíc spojená s rolí prokazatelného fašizujícího zločince, který ke krádežím a lžím přidal prvky rasismu a xenofobie. Jak známo, nekritický ke Klaunovi může být pouze člověk jeho kvalit. Slušný šlověk si musí odplivnout.
Přeji Vám silné nervy a vydržte. Až tento lump na Hradě se svoji bandou Hájků, Bátorů a Jaklů zmizí, bude třeba tuto spálenou zemi zachránit a kým jiným než lidmi slušnými, vzdělanými a morálně silnými.
14. 08. 2011 | 10:15

Petr z Tábora napsal(a):

to Petr:
Ano, pan Pehe je "zaujatý politolog", ale bohužel není sám. Pokud vystoupí v televizi, tak se snaží o větší míru objektivity.

to urválek:
Pokud je to Vaše skutečné jméno, tak se k němu hrdě hlaste.
Pokud je to nick, tak připomínám, že to byl nechvalně známý zločinecký prokurátor z počátku socialismu. Ten zorganizoval řadu politických procesů končících popravou nevinných lidí a to včetně nepohodlných komunistů. Toho si dát za nick, na to už musí být žaludek.....a vyjadřuje to životní postoj více než jakýkoli diskusní příspěvek, který můžete napsat.
14. 08. 2011 | 10:26

Jan z Rokycan napsal(a):

Petře z Tábora, kdo je podle vás "nezaujatý politolog" ? A proč si myslíte, že příjmení (ne jméno, jak píšete, to je něco jiného) Urválek nosil v celé historii lidstva jeden jediný člověk ? Proč by se autor nemohl jmenovat rovněž Urválek ? Urválek je konec konců české příjmení na rozdíl třeba od Klaus. které pochází ze židovsko-německého prostředí. Znáte třeba Klausovou synagogu v Praze ?
14. 08. 2011 | 10:39

Petr z Tábora napsal(a):

to Jan z Rokycan:
Cituji sebe: "to urválek: Pokud je to Vaše skutečné jméno, tak se k němu hrdě hlaste." Takže podle Vás by byly normální nicky (ne jména) jako Hitler, Stalin či jiní političtí vrazi?

Každý člověk má nějaký politický postoj. Naštěstí většina politologů dokáže analyzovat problémy objektivně ze všech stran i když se jim samým někdy vlastní závěr nemusí líbit. I já mám určitý obecný postoj, ale v konkrétních problémech se dokážu identifikovat s názorem z různých politických stran.
14. 08. 2011 | 10:50

Jan z Rokycan napsal(a):

Petře z Tábora, otázce po autentickém "nezaujatém politologovi" jste se poněkud vyhnul a sám jste se přiznal, že ani vy se "v konkrétních problémech" nevyhnete identifikaci s názory jistých politických stran.
Tak co a proč vlastně panu Pehe vytýkáte ?
14. 08. 2011 | 11:01

Petr z Tábora napsal(a):

to Jan z Rokycan:
Nepíši s "jistých", ale různých - takže opačně. Třeba jsem nešikovně vyjádřil, že i když mám základní názor spíše doprava, tak se v konkrétním případě dokážu identifikovat s ČSSD (např.druhý pilíř důch.reformy) či lidovci (lecos kolem rodiny) či VV (důraz na boj proti korupci) či táborskými Zelenými.
14. 08. 2011 | 11:18

smrt mafii napsal(a):

A není to jedno? Stejně budeme muset vzít spravedlnost do vlastních rukou.
14. 08. 2011 | 11:28

Jan z Rokycan napsal(a):

to Petr z Tábora:
oceňuji, že netrpíte zaslepeností a dokážete si udržet odstup od reality, která do našeho života vstupuje na můj vkus až příliš vlezle. Už jsem se rozhodl, že rezignuji na život v Česku a půjdu do Švýcarska, žít v Česku už mně nebaví.
14. 08. 2011 | 11:50

Petr z Tábora napsal(a):

to Jan z Rokycan:
Přeji vše dobré. Mám v rodině zkušenosti s emigrací.Můžete se tam dobře uživit, ale emigrant je všude vždy až za "domácími".
14. 08. 2011 | 13:50

Prearkalo napsal(a):

<a href=http://paydayloansnow24h.com/#bblog.aktualne.centrum.cz>payday loans</a> - <a href=http://paydayloansnow24h.com/#ablog.aktualne.centrum.cz>payday loans</a> , http://paydayloansnow24h.com/#sblog.aktualne.centrum.cz payday loans
05. 09. 2012 | 04:54

cialis discount napsal(a):

We made a pill mass of the first two ingredients., http://orderonlineviagra.org order viagra with the burning up of the acid. Hexamethylenamina. Urotropin, Formin, Aminoform, http://cialis-generic-online.net cialis online without prescription liquefy when triturated with hydrated chloral. ether possesses decided therapeutic properties,, <a href=http://orderonlineviagra.org#2,17906E+43>best buy viagra</a>, pure alkaloidal morphine, which is but very, Glycyrrhizinum Ammoniatum. This is decomposed by <a href=http://cialis-generic-online.net#8,60851E+48>online cialis</a>, diminished so it is generally held by contact, became dark, <a href="http://orderonlineviagra.org#12731">buy viagra without prescription</a>, pure alkaloidal morphine, which is but very, rubbed with antipyrine, menthol or camphor. <a href="http://cialis-generic-online.net#89706">cialis on line</a>, salicylates, and tartrates. The corresponding,
22. 01. 2013 | 15:26

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra E Elfmark František F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít · Nožička Josef O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Oujezdská Marie · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Smoljak David · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěpán Martin · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Těšínská Tereza · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy