Nepoučitelná pravice

18. 10. 2012 | 09:13
Přečteno 6694 krát
Česká politická pravice si po krajských a prvním kole senátních voleb ještě stále poněkud zmateně líže rány, zato mediální pravice už se našla. Tón médií lze shrnout titulkem jedněch novin den po volbách: Rudý úsvit!

O souboji komunisty Jiřího Dolejše v druhém kole senátních voleb v Praze 8 s Danielou Filipiovou z ODS jsme se mohli dozvědět, že jde bezmála o souboj demokracie a “rudého“ Dolejše.

Budeme teď pravidelně zásobováni varovnými úvahami nejen na téma oranžovo-rudého sbližování na krajské úrovni, ale také tirádami o tom, že nám už po příštích volbách bude dozajista vládnout oranžovo-rudá koalice i na celostátní úrovni. Cílem moralizujících eskapád bude probudit pravicové voliče, kteří zůstali při volbách hromadně doma. Když to nejde s pomocí nadšení pro vládní politiku, je třeba znovu mobilizovat.

Mediální pravice ale bohužel opakuje stále tutéž chybu, která ji činí za současný stav spoluodpovědnou. Na jedné straně pravidelně zahání ČSSD do izolace s pomocí antikomunistické hysterie typu „tentokrát se už oranžoví a rudí určitě spojí“, což je prý morálně nepřijatelné, přičemž ale pravicové strany často už dopředu oznamují, že se "socany" nemohou spolupracovat. ČSSD se s komunisty za 23 let na centrální úrovni nespojila. Zato ODS a TOP 09 po minuoých volbách vyšachovaly vítěznou ČSSD a spojily se s bezpečnostní agenturou pod názvem VV, aby společnými silami dovedli politici těchto uskupení zemi tam, kde je.

Na straně druhé část médií voliče sama k „rudým“ dál aktivně nahání.Současný stav je totiž nejen výsledkem nekompetentní politiky vlády pravice, ale také výsledkem odporu velké části obyvatel vůči propagandě, která se na ně dennodenně valí z velké části médií. Tato média sice i v zájmu ziskovosti a sledovanosti pravidelně informují o nejrůznějších skandálech a korupčních aférách vládních stran, ale pod čarou občany ujišťují, že k vládní politice „úspor“ a „reforem“ není alternativa.

Jenže velká část společnosti si myslí, že k nekompetentí a arogantní politice, opředené korupčními skandály, by nějaká alternativa být měla, jinak náš demokratický systém nedává velký smysl. Je opravdu bez alternativy vládní politika, která na jedné straně bezhlavě škrtá a „reformuje“ ve jménu snižování deficitů, ale na straně druhé zdvojnásobila státní dluh?

Jsou smysluplné reformy, kterým málokdo věří, a o kterých se vláda odmítá třeba jen bavit s opozicí? Dávají smysl „morální“ gesta, jako jsou církevní restituce v situaci, kdy si na ně vláda bude muset půjčit nejen v podobě dalšího zadlužení, ale také v podobě dalšího utahování opasků obyvatel?

Samozřejmě že nikoliv. Když si průměrný občan otevře většinu deníků nebo pustí televizi, vyvalí se na něj korupce, skandály a šlendrián, ale zároveň podprahové ujišťování, že vláda postupuje obecně jediným možným směrem, protože přeci nechceme skončit jako Řecko. Výsledky voleb jsou i protestem proti téhle politicko-mediální lži.

Právo, 18.10. 2012.


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Pozorovatel napsal(a):

Je to tak. Vždy mne štvalo, když ze mne někdo dělal blbce.
18. 10. 2012 | 09:22

Ládik!!! napsal(a):

Hlavně že to vyšlo v Rudém právu.
18. 10. 2012 | 09:28

Sagner napsal(a):

Pane Pehe,66 let zasevani socialismu v byvalem Ceskoslovensku ktery roste dal tak jako plevel je realita voleb z minuleho tydne. Vy stale zapominate, ze uvnitr kazde politicke strany jsou prevleceni komuniste a socialiste z listopadu 1989.
18. 10. 2012 | 09:29

pehehe napsal(a):

Z Pehe úplně číší nedočkavost po návratu komančů k moci. Živit se těmito žvást je obdivuhodné. Salónní komouše mám nejraději.
Proč se na ně vlastně Pehe těší ?
18. 10. 2012 | 09:31

Martin napsal(a):

pehehe: Protože pro Peheho chlebodárce Bilderberg group je komunistická totalita mnohem lepší než současné zbytky demokracie.
18. 10. 2012 | 09:47

Ernesto napsal(a):

Vidite pane Pehe a při všech těch trablí co máte v čeko s pravičáckými omezenci vám ještě vaše slavná EU utahuje šrouby kde se dá ! U vás v čeko již mnoho lidí ze zoufalství přehrabává popelnice a ti vaši slavní komedianti z bruselské administrativy EU mají dnes na starosti řešit pomazánkové máslo ! Tohle již fakt v čeko volá do pekla ! U nás v jižní americe by to již dávno lidé řešili revolucí ! Ale u vás ještě hodně občanů ještě stále pomateno tím vašim sametem a nic nechápou co se na ně západní velkokapitál chystá ! To bude překvápko !!! Ernesto Hezký den všem poctivcům v čekoslov.
18. 10. 2012 | 09:53

juvel napsal(a):

Stručně a jednoduše blog p. Pehe vystihl p. Pozorovatel.
Pánové Ládíku, Ságnere a pehehe pokračujte dále v tomto duchu, jste nezanedbatelnou silou pro udržování odporu proti pravicovému dogmatismu a fanatismu.
18. 10. 2012 | 09:54

pop napsal(a):

Vše co komunisté vybudovali to pravice rozkradla a prodala.Uvedte příklad co pravice vybudovala v této republice -nic.Už nestrašte levicí,není Vám to nic platné.
18. 10. 2012 | 10:04

marxík napsal(a):

pehehe
Komanč je taky člověk, kolego. A dokonce velmi úspěšný člověk, který pomáhá Evropě z té šlamastiky, a který ohromil svými schopnostmil i světoběžníka pana Komárka.
Chce se to nejprve zorientovat a potom teprve usednout ke klávesnici.
18. 10. 2012 | 10:05

jozka napsal(a):

Je otazkou, jestli jsou nepoucitelni nebo proste musi pokracovat, protoze motivacni prispevky uz byly inkasovany. Posledni priklad je zde:

http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=760674
18. 10. 2012 | 10:06

Karel napsal(a):

Pane Pehe, excelentní, excelentní popis.

Ládíku, Ságnere a pehehe

- jen houšť a houšť, díky lidem s chováním jako Vy budou mít komanči ještě víc voličů ... Vy děláte tu nejlepší reklamu pro komanče. Vy jste zodpovědní za nástup komančů. Vaše primitivnost, sprostota. Místo, abyste kultivovali pravici, která by dokázala řídit zemi civilizovaně - to byla nejlepší odpověď komančům, kteří by stěží měli 5%.
18. 10. 2012 | 10:14

Honzík napsal(a):

p.Pehe. Přesně tak.
Jestli si někdo ještě dnes myslí, že "rudá hrozba" je reálná a argumentuje znárodňováním, kolektivizací, příp.politickými procesy, pak už opravdu nevím, co k takovým lidem dodat.
Jestliže si lidé zvolí levou koalici i na celostátní úrovni, tak si ji holt zvolí.
Uvidíme co ti pánové dokáží - ostatně to bude nejen šance vidět, jestli jsou nalevo schopni vymyslet něco konstruktivního-funkčního a zároveň nezadlužujícího, ALE i šance pro pravici očistit se od všeho toho balastu, který na sebe nalepovala posledních x-let.
Nemyslím si, že by oranžovočervený tým byl schopen předvést horší výkon než současná vláda. Mohu se samoyřejmě mýlit, ale pokud nedojdu nikam po jedné cestě, většinou vyzkouším druhou.
18. 10. 2012 | 10:15

Radovan napsal(a):

Řekněte panu Lipoldovi, že nemá modrou krev, jak si myslí a že většinou jeho přátel z modré party má jen malé vzdělání. Tento pán si sám siobě lže. Nemůže přenést přes srdce,že přátelé z modré party tunelovali, kradli a podváděli a tím také si mnoho občanů myslí, že on také. Kdoví ? Modrá parta je shluk sobeckých lidí, kteří myslí jen sebe, jsou to mimozemšťané, protože i v USA bohatí staví školy, dávají ohromné částky na sociální projekty. Kolik peněz dal pan Jan Lipold ? Společnost se nebude vracet zpět aby stále byly propastné rozdíly mezi sobeckými a namyšlenými bohatými, a lidi kteří poctivně pracují a tvoří hodnoty tohoto státu. Nevím, kam chodil tento namyšlený pán do škol, a jestli je zaplatil.Jen pro revoluci začal štvát proti pořádku, on si myslí, že krást je v Česku normální. Jeho názory jsou už na pokraji léčení u docenta Chocholouška. Sorry. Sociální myšlení je dle slovníku součast inteligence. Patří vůbec pan Lipold mezi inteligenci, nebo mezi hloupé a nafoukoané bohaté lidi, kteří si foukají a nemají proč !!!!!!!!
18. 10. 2012 | 10:15

PB napsal(a):

Já se již jen směji.
Nepoučitelná (ale už se odvážím říci i bl.á) pravice
hezky zůstává a umožňuje tak KOMUNISTŮM, aby nerušeně posilovali
dál. Někdy nevím, jestli to celé divadlo není prodané jako 17.11.1989
či zápas mezi Spartou a Středními Kotěhůlkami (0:8 po poločase ...)
Jen dál, jen houšť a VÍCE Nečasových útrpných briefinků, tiskových konferencí (=keců a lží ...)
18. 10. 2012 | 10:17

Zdeněk Brom napsal(a):

pop:

Dovoluji si Vás upozornit, že dějiny nezačínají v roce 1989.

Do roku 1939 tady běžně pravice byla a myslím, že se na budování podílela poměrně slušnou. Stejně tak se budovalo před vznikem KSČM. Komunisté skutečně nejsou jedinými budovateli.
18. 10. 2012 | 10:20

Maximus napsal(a):

Tyhle volby byly totiž hlavně o tom, že na levici došlo k jistému přezkupení hlasů zavedených voličů, ČSSD ztratila na úkor KSČM a hlavně nepřišli voliči pravice! Takže ODS přišla o 66% a TOPka o 80% hlasů voličů - měřeno výsledky posledních voleb. A že to je natruc této vládě potvrzují výsledky členů ODS Pospíšila na Plzeňsku a Kubery v Teplicích, kteří jsou pro voliče čitelní a hlavně se vymezili svými názory resp. nebáli se jej říci i když zrovna nebyl konformní s vládní ideologií. Takže, takhle je to do písmene a není třeba hledat v tom nějaká tajemství. Pravicoví politici jsou samá aféra a doslova průser a vládní ministři se mění jako apoštolové na pražském orloji! To nemůže kauza Rath vyvážit ani náhodou!
Mějte se!
18. 10. 2012 | 10:23

neo napsal(a):

Pane Pehe,

jak můžete vědět, že by se socialisti s komunisty nespojili na celostátní úrovni, když k tomu nedošlo právě proto, že voliči ve volbách dali více mandátů ODS, TOP09 a VV?

Rudý úsvit na krajské úrovni a senátu nestraší tolik, jako rudý úsvit na celostátní úrovni, to je jasné. Z pozice hejtmanů a senátorů nemohou výrazně ovlivnit celkovou situaci.
18. 10. 2012 | 10:23

Jarda napsal(a):

Po minulých volbách, kdy Nečas trapně předváděl prázdnou síťovku,kterou si teď přivlastnil, po stupidní reklamě Přemluv bábu, po strašení Řeckem a komunismem si i ten naivní volič srovná v hlavě, že tu něco nehraje. Jsou předvolební lži a realita. Uměle vytvořené strany za jedním účelem, oblbnout naivní voliče. Jenomže volič v kontaktu s chmurnou realitou už přestává být naivní a co víc, začíná být slušně řečeno vytočený.
Tady už nepomůžou žádné mediální rudé záře. Lidi už mají dost nekompetentního mafiánského kapitalismu,který přivedl zemi do recese, kdy státní dluh roste rychleji, než kdykoli dříve.
18. 10. 2012 | 10:23

Zdeněk Brom napsal(a):

pop:

Ještě malý dodatek.

U toho rozkrádání nestála žádná pravice. Ta tu prostě do roku 1989 nebyla. Nesměla být. Rozkrádání zajišťovali zhusta titíž lidé, kteří do listopadu měli členskou knížku KSČ a byli jejími nomenklaturními kádry. Že u toho vykřikovali, že jsou najednou pravičáci, to je jen divadýlko pro lidi.

Pak tu máme zvláštní vrstvu šmelinářů a vexláků, což je specifický produkt ekonomiky socialistického Československa. Od těch jste snad budování státu neočekával.
18. 10. 2012 | 10:25

Joe Ratata napsal(a):

Satelitní sídliště,kde si své haciendy podnikatelského baroka postavili zloději,kmotři,tuneláři a odkláněči,jako jeden muž volili ODSTOP.Svůj svému.
Tady je vidět,komu prospívají "nutné reformy".
Nezbývá než vyměnit voliče!Ovčané nechápou,že jim vláda šátrá v kapsách pro jejich dobro!Tedy pro dobro její a kumpánů ze satelitů.
18. 10. 2012 | 10:25

Drzá zrzka napsal(a):

Radovan

Samotné částky na sociální projekty nestačí... musí se najít lidé, kteří ony projekty zrealizují. Pokud možno s minimálními náklady, aby se ony částky zbytečně nezvětšovaly. U realizátorů na míře jejich bohatství nezáleží, tam už opravdu záleží na sociálním myšlení a empatii.
18. 10. 2012 | 10:26

živnostník napsal(a):

Ládík. Vy jste,jak zaseklá gramofonová deska a ještě si myslíte,že jste vtipný. Ale,jak píše p.Karel-vaše primitivní protilevicové výkřiky nahánějí hlasy komunistům a to mě děsí!!! A brzy přejde smích,díky i vám,všechny demokraticky smýšlející občany. Ale vaše černobílé vidění světa je voda na mlýn právě komunistům!
18. 10. 2012 | 10:27

Zdeněk Brom napsal(a):

neo:

No tak už neblbněte. V které době po roce 1989 tu nebyli ve vládě a u moci členové KSČ?
18. 10. 2012 | 10:28

pop napsal(a):

Bromm
V roce 39 chodili valaši močit do lesa a svítili svíčkou.Průmysl tady zbyl po rozpadu Rakouska.Já se ptám co tady za 23 let vybudovala pravice nic jen kradla.Za komančů jsme vyrábělli letadla která se vyvážela do celého světa L-29 Delfín celkem se vyrobilo 3500 kusů.Dnes je z našeho státu montovna plechů.Do konce Poláci nám prodávají motorové vlakové soupravy tak hluboko se propadl náš průmysl.
18. 10. 2012 | 10:32

jozka napsal(a):

Zdenek Brom:

Pomerne sverazna dusevni hygiena, od vas bych ji necekal...

neo:

jenom takova mala legracka:
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/prace/clanek.phtml?id=760635
18. 10. 2012 | 10:33

turista napsal(a):

Pravice naši ekonomiku přehnanou restrikcí a likvidací koupěschopnosti střední a nižší třídy dostala de recese, která u našich sousedů aktuálně není. Růst HDP nutný pro splácení dluhů totiž nespasí export a spotřeba bohatých. Pravice se tváří, že my jsme tu pro systém a nikoliv systém pro nás. Vytváří společnost výhodnou pouze pro horních 20% a to je cesta do pekel, takže nás do Řecka vede jinudy.
18. 10. 2012 | 10:34

Zdeněk Brom napsal(a):

pop:

Cituji:"V roce 39 chodili valaši močit do lesa a svítili svíčkou.Průmysl tady zbyl po rozpadu Rakouska."

Já vím.V Plzni svítili loučemi a Baťa byl Maďar.

Po roce 89 tu žádná pravice nebyla. Jen hejno přebarvených komunistů a všehoschopných kariéristů, kterým je jedno, kdo vládne, hlavně, když to sype.
18. 10. 2012 | 10:38

Zdeněk Brom napsal(a):

jozka:

Chcete tvrdit, že v tzv. pravicových stranách nebyla galerka komunistů? Případně, že vexláci a šmelináři se urodili i v jiných státech?
18. 10. 2012 | 10:40

neo napsal(a):

Pane Brome,

mícháte dvě věci dohromady. Bud zde máme bývalého člena ksč, který ale prosazuje program své nynější strany např ODS, ČSSD, TOP09,VV,KDU,LEV atd.. a nebo zde máme člena ksč, který prosazuje program ksčm.

Zrůdná je ideologie a není ani tak podstatné, kdo ji prosazuje.
18. 10. 2012 | 10:42

Aleš napsal(a):

1. Je-li někde na komunální či krajské úrovni v koalici komunista, je to špatně, neboť je to člen zločinecké organizace, tedy je sám zločincem.

2. Je-li někde ve vládě či obecní nebo krajské radě sociální demokrat, je to špatně, neboť je to kryptokomunista. Pokračování viz bod 1.

3. Je-li někde ve vládě či komunální nebo krajské radě pravicový politik, je to špatně, neboť je to mnohdy bývalý komunista, nebo alespoň svazák, nebo byl prostě před listopadem '89 naživu. Pokračování viz bod 1.

4. Kdokoli kdekoli ve veřejné funkci je totalitním elementem, neboť je nakažen dědictvím totality.

5. Prosťáček (bez ohledu na formální vzdělání a postavení) má vše prosté, neboť realitu poměřuje pouze svými vysněnými ideály, které mají jednu výhodu: nikde reálně mimo prosťáčkovu mysl neexistují, proto jsou nenapadnutelné.

6. Prosťáček touží po tom, aby mu bylo poskytnuto území, do kterého si vybere vysněné lidi a území jimi zabydlí a bude je moudře spravovat. Netuší, že tento sen je nejtotalitnějším ze všech snů. A navíc se jedná o utopii. Neboť prosťáček se po ztrátě nepřítele ocitá v duševním chaosu a je neschopen pochopit, že princip jeho snu spočívá v existenci nepřítele v jeho mysli.
18. 10. 2012 | 10:43

cirrus napsal(a):

Co tu žvaníte o "pravici" ? Jaká pravice ? Kdo měl po 1989 potřebné informace a peníze aby lacino nakoupil státní podniky a pak je vytuneloval ? Jen komunisti a jejich děti ! Ten nejvíc profláknutej komouš z rodiny zůstal v KSČM a otatní předstírají pravici. A hrabou a hrabou. Hlupáci si myslí, že komouši jsou jen v KSČM, ale oni zatím nalezli do všech partají, které díky mafiánským vztahům ovládli.
A proč ? Protože slušní lidi byli hlupáci, kteří naletěli heslu "nejsme jako oni" a neodstranili tu pakáž. Měla se udělat, ale neudělala, důsledná dekomunizace. Prostě komouš nesmí do politiky a nesmí podnikat. Každý komouš. To se mělo udělat.
18. 10. 2012 | 10:43

pop napsal(a):

Brom
Historie firmy Škoda začala roku 1859,Baťa je název velké české obuvnické firmy, kterou založili sourozenci Anna, Antonín a Tomáš Baťové ve Zlíně v září 1894.Co tady teda vybudovala rádoby pravice -nic.
18. 10. 2012 | 10:44

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, výsledky voleb jsou zákonitým důsledkem toho, že někdo nechtěl, nemohl atd před lety dvaceti rozpustit komouše.
Všimněte si laskavě, že říkám rozpustit, a ne zakázat, za týden by se tito dobráci tenkrát mohli znovu registrovat, jenže by to s radostí sobě vlastní nikdy už neudělali neb měli sevřené prdelky tehdy až běda.
Ale teď jsou opět mistři světa, kteří jako dycky spolehlivě vědí, jak na to, a už zase těší jenom na své pravidelné davki. Zasloužilí členové.
Podle dávného vzoru pak nás do pěti let čeká asi měnová reforma. Prošustrujou na co příjdou a zbytek jistě rozdají potřebným ve světě revolucionářům na flintičky. Občanstvo pak dlouho ešče bude vzpomínat, jak bylo dobře, když se v česku kradlo. A bylo z čeho krást.
Veselé krizování.
http://media.novinky.cz/517/245171-top_foto1-fpwhi.jpg
18. 10. 2012 | 10:45

jozka napsal(a):

Ne, jen chci tvrdit, ze je zvlastni, ze se s tim zacina sermovat ted, kdyz sklizime plody cinu jejich, tedy po dvaceti letech. Najednou za to muzou komunisti v ODS, TOP a je nevim kde jeste. Pred patnacti lety byla ODS + ODA a ja nevim jaka strana jeste nerozbornou hrazi proti komunismu.

Chapu ze pro jednodussi jedince plati pravidlo levice =zlo + pravice=dobro, takze kdyz uz se neda okecat to, co je zjevne, tak to ohnou tak, ze toje vlastne stejne levice. Jen jste mne s tim prekvapil vy. Driv jsem to od vas neslysel (ale je pravda, ze vas nesleduju nikterak bedlive).
18. 10. 2012 | 10:45

český maloměšťák napsal(a):

V titulku blogu je skutečně chyba -jak správně implikuje pan Brom.
Má tam být " Nepoučitelná tkzv. pravice".
18. 10. 2012 | 10:45

neo napsal(a):

jozka:

to není legrácka, to je vážná věc. Počkám si na rozhodnutí soudu.
18. 10. 2012 | 10:45

Maximus napsal(a):

wbgarden napsal(a):
Budu neustále opakovat, výsledky voleb jsou zákonitým důsledkem toho, že někdo nechtěl, nemohl atd před lety dvaceti rozpustit komouše.

A proto 66% voličů ODS a 80% voličů TOP09 nepřišlo k volbám - měřeno výsledky předchozích voleb. Budu neustále opakovat, že jsem gramofonová deska a na ní je napsáno, že za všechno mohou komunisti bla bla bla bla bla bla bla
blééé bum škrt prásk.
P.S.
Lidi vás prostě nemají rádi....
18. 10. 2012 | 10:49

turista napsal(a):

Pravice u nás nikdy nepochopila, že pro udržení moci je nutné dát obyčejným lidem nažrat a nedráždit plebs mlaskáním.
18. 10. 2012 | 10:50

jozka napsal(a):

To je zajimavy posun, najednou cekame na soud. Neni tomu tak davno, co ses tu bil az cudliky z klavesnice litaly za to, ze to tak neni :-)
18. 10. 2012 | 10:51

Karel napsal(a):

To Brom a Cirrus :

Pane Brome, Vy jste mě svojim černobílým, až zavádějícím vstupem nepobavil.

1) TO co tu máme, je PRAVICE - surová, bezohledná, dotažená do extrému v evropském prostoru. Vy mluvíte přesně jako komunisti, že u nás žádný socialismus a komunismu nebyl.

Toto, tento kult síly a max. zisku jedince na úkor společnosti je koncept pravice, jenom trochu přehnaný.

TO, že u nás pravici často provádějí potomci komančů (TOpolánek, Nečas, Tluchoř atd.) je přirozené. Jsme flexibilní a často bezzásadová společnost.
2) Vše je nutno vnímat v kontextu - doby, kultury atd.

Před válkou, žili mnozí lidé v brlozích, můj táta měl na zimu JEDNY boty, o které se musel dělit s bráchou.
Že se demonstrace rozháněly střelbou a mrtvými Vám nemusím říkat. Za Masaryka se kradlo o duši, my Češi prostě demokracii moc neumíme.
Nesmíte věřit všemu co se píše.

Jak přišli komanči, tak se mnozí lidé dostali k práci, bydlení .... takhle to hodně lidí srovnávalo. Ne tak jak si přejete Vy.

Minulost je značně složitější.
18. 10. 2012 | 10:56

Josef K. napsal(a):

Zažil jsem v poslední době diskusi s několika vlivnými novináři a pojala mne jakási panika, že svět za Chebem a naše civilizace Descartesem počínaje je patrně jen má idea fix. Kupodivu, česko je snad jediná země, po Rusku, kde se studuje profese novnář. Nevím to jistě, ale moc jich nebude.
Novinář je ten., kdo ničemu příliš nerozumí, má jistou kázeň vůči nadřízeným, ale je poměrně slušně spraven o tom, jak ono Nic popsat a jak ve jménu onoho Nic zaplnit každoděnně mozky mirgorodských. S tím, že se někdo vymknul mirgorodskému chovu nepočítá.
Smutné, ale co čekat v zemi, která svůj nacionálně zabarvemný fašismus bydává za demokracii, stejně jako reálný socialismus vydávala za onen ráj. A navíc to všechno svědla na ten zlý Západ v podobě Marxe či německého sponzorství VIL.
Ovšem splodila velikány Klause, Zemana a Jakeše...
18. 10. 2012 | 11:01

Honzík napsal(a):

Karel 10:14
Absolutně souhlasím.
Jsou časy dobré a časy špatné. Kdyby v časech špatných vláda a skupinka velmi bohatých ukázala lidem, že i oni toto reflektují a "utahují i sobě" - po nějakých komunistech by ani pes neštěknul. Dostávali by svých 5-8% a hotovo.
Jenže ono to tak není. Tkzv. pravice jim ty výsledky sama servíruje na stříbrném podnose. Buďto skutečně pravicově smýšlející volič prostě volit nejde (neb ani po usilovném pátrání nenachází pravicovou stranu - tedy tu která tak jedná), nebo což je asi horší - část středopravého voličského spektra dezertuje nalevo.
A to ještě zaplaťpánbůh nemáme nějakou dobře zorganizovanou, charismatickými a přitom kultivovanými lidmi vedenou "hnědou" stranu.
18. 10. 2012 | 11:02

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, klidně se ublafejte drahé xxl, za bídu tohoto státu mohou především komouši. Nikdo až tak moc jiný. I z vražedné německé okupace jsme se dost rychle oklepali, ale nebýt blahoslaveného osumaštyrycátého, tak nám dńeska ve světě málokdo sahá aspoň po kotníky. To co sockom skoro za padesát roků své destrukční činnosti v každé oblasti lidské existence tu způsobil, bude vidět ešče pořádně dlouho.
Děkuji.
Veselé krizování ...
http://www.bestwallpapers.net.ru/private/img/prikol/prikol_06.10.2010_bw_011.jpg
18. 10. 2012 | 11:04

Kindl napsal(a):

Když poslouchám Dr.Pospíšila, tak vlastně slyším sociálního demokrata. Sem tam se v jeho projevu objeví kecy z pravicové mantry falešné ODS, ale s toho jistě politicky vyroste. Ten už teď chápe, že s byvalýmikomunisty v modrém, kteří mají sklon k totalitě, se vládnout nedá. To byla ta část strany, která když zacítila po roce1989 šanci urvat z tehdy společného majetek, přijít lacino a podvodem k penězům, neváhala ani minutu a pod vedení Klause a za vydatné pomoci STB,rozjeli privatizaci majetku i politiky. Nastává čas kdy jim dochází dech. Mají obrovský strach co bude dál.Kriminál a stráta majetků je děsí.
18. 10. 2012 | 11:07

Josef K. napsal(a):

Vztah české pravice ke společnosti je vztahem komisí KSČ, obsazených většinou plebejskými karieristy mirgorodskými, k těm, kdo "zaujímali" vyšší místa. Ovšem tehdy , na oněch vyšších místech seděli i Otta Šik a mnozí z těch, kteří pak v kotelnách, pokud se tíživcého snu nezbavili emigrací, překládali technickou dokumentaci pražského metra či jaderných elektráren, aby mirgorodské plemeno mělo čím jezditi a svítiti.
Česká pravice má ryze brežněvovské kořeny, což je sociálně nedefinovatelná směs vexláctví, kriminality, velkých hesel, odkazů na velikány, kteří s tím neměli nic společného, korupce párkem a chatičkou a poukazem na jeden osobní automobil za život. Top vše výměnou za rozum, kulturu a příslušnost k civilizaci.
Nevím, že by jakýkoliv člen české pravice byl poučen o společnosti. Jsou to kydači hnoje, kteří se domnívají, že je vlastní profese katapultovala mezi stavitele kosmických korábů.
Fašismus modifikovaný mirgorodskými pracvidly je české specifikum.
18. 10. 2012 | 11:08

marxík napsal(a):

Maloměšťák brom
Podle vás je ryzí pravice v jižní Evropě (neinfikovaná našimi zlovolnými komunisty) poučená?
Proč tam to občanstvo tolik brblá?
Nebo snad razíte pragmatické heslo, že pravice v každé zemi má své vlastní mouchy, přičenž u nás jsou to jednoznačně bývalí komunisti.
18. 10. 2012 | 11:09

Aleš napsal(a):

Není na světě osoba nedůtklivější, agresivnější, útočnější, malichernější, velikášštější, okázalejší, zakomplexovanější a malomyslnější, než za rozvinutého kapitalismu podnikající bývalý totalitní dramaturg, redaktůrek a všeobecně kulturträger, že, pane Slámo:-)
18. 10. 2012 | 11:12

MartinO napsal(a):

Fakta:
1) Před válkou jsme byli jednou z nejvyspělejších zemí světa na úrovni Rakouska
2) V roce 1989 po krachu (ano, krachu) komoušského experimentu jsme jezdili s práznými kapsami očumovat blahobyt do Vídně, kde nás po krátkých zkušenostech začali vítat cedulemi "Češi, nekraďte!"
Tolik v kostce tady k těm bolševickým blábolům kolikže toho komunisti vybudovali.
18. 10. 2012 | 11:13

český maloměšťák napsal(a):

ad wbgarden
http://www.patria.cz/zpravodajstvi/2174913/davies-centralni-banky-zacnou-mozna-jiz-brzy-hazet-penize-z-vrtulniku.html

Adair Turner /ale i jiní/ zcela jistě nejsou komunisty či " levouny".

Ostatně před cca 2 roky zde jeden diskutér tvrdil, že si dovede představit, že FED prostě skoupené dluhopisy vymaže z paměti svých computerů. A že pokud akce bude masivního charakteru tak Číňana možná klepne pepka /neplést s řepnýkm mužikem/

Nekonvenční situace si žádá nekonvenčních řešení.
A pouze připomenu, že nejmasivnější znárodnění v posledních letech provedla ...a teď pozor, držte si - bývalí komunističtí redaktůrci gatě i čepice.....ano !! - byla to americká vláda /AIG aj./.

Jistě se ale zde - v kraďákovských diskuzních kanalizačních stokách - najde zdostatek ....../cenzurováno/ , kteří budou tvrdit že US vláda je vládou komunistickou.

Šalom.
-----------
Komunisti jsou v té nejtěžší pozici, jakou si jen lze u kraďákovských politických stran představit. Na jedné straně je obrovké očekávání jejich voličů, že provedou očistu systému od excesů /zejména korupce/ a že rozhábají hospodářství...ma druhé straně je však jejich ideologie - a tou rozhodně není snaha o klultivaci a zkvalitnění kapitalistického systému /Marx by se musel v hrobě začít točit rychlostí světla, kdyby viděl komunisty , jak spořádaně pracují na rozvoji kapitalistické zahrady/, jejich ideologie je odzuzuje k tomu,aby pracovali na rozložení tohoto systému.
Takže buď uspějí /ve smyslu změny stavu k lepšímu/ - a budou muset minimálně změnit název...anebo propadniu - a zařadí se tak po bok stále se rozšiřujícího šiku zkompromitovaných politických stran.

Osobně si myslím, že nenastane ve své čisté podobě ani jedno - ani druhé.
Protože i "komunisti" jsou ve své podstatě lidé, toužící po kariéře, úspěchu, penězích...tedy obyčejný vzorek lidí, jakých jsou i čeledníky jiných politických stran narvané k prasknutí - ničím se neliší od běžného vzorku lidí. Tedy jejich rétorika je jen rétorikoum stejně jako ideologie je pouze ideologií/papír snese vše, stejně jako ucho/...v praxi je pak často vše úplně obráceně.
/příkladů z praxe tkzv. konzervativních stran je mnoho - aktuálně si vezměme třeba konstatování ombudsmanovo, že Drábkův motivační program je nucenými pracemi, dehonestací lidí, zvráceností...a přitom jistě občan Schwarzenberg, ač pro zákonnou úpravu tohoto programu zvedl ruku...jistě by nikdo nechtěl občana Schwarzenberga a " jeho " stranu podezírat, že snad je jejich retorika konzervativní a politická praxe fašistická či stalinistická....to by přeci byl zjevný nesmysl, toť totok.../
18. 10. 2012 | 11:18

Lop napsal(a):

Je celkem jedno, jestli naši politici jsou nebo nejsou bývalí komunisté. Jedno je zřejmé, aplikují jednoznačně neoliberální politiku a výsledkem je tento marasmus. Vidíme to nejenom u nás, ale i v zahraničí, kde pravice předváděla své nápady. Jak je možné, že tam žádné komunisty u moci neměli a jsou ve stejné krizi? Lidé, kteří by připustili, že za to nemůže komunismus, ale právě kapitalismus, by přišli o svou iluzi "slušného a zodpovědného" kapitalismu, což nemůžou připustit.
18. 10. 2012 | 11:20

ten, kdo se hádat nebude napsal(a):

Fašouna poučit nelze, ten je dnes „chytrý“ jako ve třicátých letech minulého století. Ono totiž nejde o chytrost, ale sebevědomí a sprostotu.
18. 10. 2012 | 11:22

marxík napsal(a):

MartinO
Kolego, tzv. vyspělá Evropa založila svou životní úroveň na narůstajícím dluhu, a to 40 let zpátky.
Říkal to pan kalousek. To by mělo mít ve vašich uších podobu písma svatého.

Měl byste ta vaše fakta zrevidovat.
18. 10. 2012 | 11:27

jozka napsal(a):

Josef K:

ad Kupodivu, česko je snad jediná země, po Rusku, kde se studuje profese novnář.

Tak to asi tezko. Kdyz uz chcete srazet a pomlouvat, delejte to inteligentneji, pri vasi erudici si to jiste dokazete dohledat.
18. 10. 2012 | 11:47

ten, kdo se hádat nebude napsal(a):

Pro marxík.
Ti pravicoví hurvínci mají rádi své pohádky a asi málokterý z nich ví, že když to tady přebírali komunisté, tak zde nepanoval žádný blahobyt, ale hlad – jídlo na lístky až někdy do začátku padesátých let, střílelo a vraždilo se tu nejen za války, ale i letech následujících, v roce 1948 zde bylo asi 7 milionů obyvatel.
To byly důsledky vzestupu pravice ve třicátých letech.
18. 10. 2012 | 11:48

jozka napsal(a):

wbgarden:

ad za bídu tohoto státu mohou především komouši.

Coz vy samozrejme jako kdysi jeden z nich musite vedet nejlip :-)
18. 10. 2012 | 11:49

neo napsal(a):

jozka:

mýlíš se jozko, vždycky je potřeba rozhodnutí soudu a dokud není takové rozhodnutí, tak platí, že taková věc není protizákonná.

Takže budu i nadále VS obhajovat a tvrdit, že se nejedná o nucenou práci, dokud soud nepotvrdí opak.
18. 10. 2012 | 11:52

Ivo Horák napsal(a):

Autor to napsal hezky. Snad bych jen dodal, že heslo "Socialismo o muerte" (Socialismus nebo smrt) patří sice ke Castrovi, ale dnes je v podobě "Capitalismo o muerte" či "Reforma o muerte" stále přítomnější v naší zemi. Hlavně žádná skutečná alternativa, žádná volba. Včerejšek! Hezky se to ukázalo právě v tom Řecku. Bylo nedávno takřka explicitně řečeno, že krizi sice zavinili politici (podnikatele na daňových prázdninách a "švarcky" nechali stranou) stran Pasok a ND, ale právě některou z těchto stran musí Řekové zvolit znovu, nechtějí-li katastrofu. Takhle končí demokracie nejen v zemi, která ji zrodila.
18. 10. 2012 | 11:54

marxík napsal(a):

Maloměšťák
Jako marxík si dovolím odhadnout, že Velký Karel se v hrobě neobrací, a kdyby mu v tom nebránila zemina, tak by se zřejmě popadal za břicho při současném rozevření obou bezzubých pater.
Vše totiž probíhá podle jeho předpovědí, když predikoval, že komunismus nejprve prorazí v nejmocnější kapitalistické zemi, a pak už půjde vše ráz na ráz.
Takový neo to jistě tuší, a protože je mlád má jistě všechny svěrače v pohotovosti a zároveň dostatek času , aby si na tuto nevyhnutelnost zvykl. Nebude totiž kam emígrovat.
18. 10. 2012 | 11:55

franky napsal(a):

Chybějící objektivita českých médií souvisí často s nedostatečnou profesionalitou "tvůrců" prezentovaných názorů a s jejich stupněm servility. Čím je menší schopnost jedince vést odbornou diskusi, tím větší vzniká potřeba ohromit své okolí něčím nepodstatným. Když si srovnám některé titulky s následujícím obsahem příspěvku, tak mi prozatím stále vychází "Čím větší blb,tím větší výkřik".
18. 10. 2012 | 11:55

roman napsal(a):

Již několik let pozoruji neobjektivnost většinových médií a přisuzuji jim jednu z podstatných zásluh na marasmu a blbé náladě občanů. Dokonce si myslím, že když se o nich mluví jako o demokratických médiích, plní spíše roli brzdy na cestě k demokracii. Nejde ani o to, o čem média informují, ale jak to dělají. Je to vymyšlené tak, jak jsou vymyšlené předváděcí akce na hrnce, jak jsou vymyšlené smlouvy těch "nejpreztižnějších" firem od dodavatelů energií, přes všechny operátory, pojišťovny a realitní kanceláře dále a dále. Obyčejný občan je ujišťován v iluzi, že má nějakou volbu, či svobodu, přitom je mu sofistikovaně něco nalháváno a nuceno. Je neustále a všude nachytáván na hruškách, je strašen, je mu programově zatajována pravda a má to jediný cíl. Aby na něm někdo vydělal, aby si ho podmanil, aby ho ovlivnil ve svůj prospěch. Někdy mám pocit, že kdyby to šlo, bylo by žádoucí zrušit školy od základních nahoru, aby jsme byli národ nevzdělanců a moc ničemu nerozuměli. Tak trochu s tím souvisí i trend zaměstnávat mladé, krásné a dravé lidi tam, kde se "nehodí" staří vzdělaní praktici. Dokážu to pochopit u operátora, který mne obtěžuje s nabídkami několikrát do týdne, ale v médiích to naprosto nepřijímám. Myslím si, že je to krátkozraké a velmi, velmi nepoctivé. To, o čem hovoří pan Pehe je pravda, je to jedno z dalších upozornění na nevyváženost a úroveň médií, které mají moc ovlivňovat názory a orientaci lidí, voličů a nakupujících.
18. 10. 2012 | 12:00

dalimír napsal(a):

Pane Pehe nastal čas aby to co tady stará garda nomenklatury bývalé KSČ podělala tak aby to jejich synové a následníci z mladé dardy napravili ! ODS a další skopové pravicové strany totálně selhaly a tu škodu už nikdo co v česku napáchli nenapraví ! Zasloužili by všichni aby pán Bůh sestoupil po schodech z nebe a nakopal jim zadky ! Ani Dukovo požehnání je již nezachrání ! Lidé jimi pohrdají ! Hezký den Dl.
18. 10. 2012 | 12:03

MartinO napsal(a):

Marxík:
Tak ještě jednou. Váš komoušský experiment ZKRACHOVAL. Nejenom u nás, ale i v SSSR, Polsku, Maďarsku, Rumunsku, NDR ... To samozřejmě není náhoda že to padlo všude. Soudruzi prostě už nevěděli z které do které, v SSSR to ještě zkoušeli zachránit perestrojkou ani to se nepovedlo, tak to pustili. Poslední skanzeny jsou Kuba, KLDR. Bežte tam vykládat jak se mají dobře protože nemají dluh :-D
18. 10. 2012 | 12:16

ten, kdo se hádat nebude napsal(a):

Pro MartinO.
Ve třicátých letech minulého století zkrachoval kapitalistický experiment, ve čtyřicátých letech pravicový experiment, v osmdesátých komunistický experiment a dnes krachuje nový kapitalistický experiment, který fungoval jen do té doby, dokud byl levicí držen na uzdě a byl to spíše levicový kapitalismus.
Dnes mele z posledního nový kapitalismus, který se od sedmdesátých let utrhl z uzdy a spěje ke svému zániku. No a to je taky důvod vzestupu fašistů, podobně jako v letech třicátých, kapitál vás mobilizuje a vzdělává.
18. 10. 2012 | 12:29

marxík napsal(a):

MartinO
Kolego, asi vám dělají problém počty.
Když si průměrný Čech nashromáždí kolem sebe všechny předměty které vlastní a poměří to s bobtnající kalouskovou složenkou, potom zjistí, že je na tom hůř než průměrný Kubánec.
Víc po lopatách vám to podat neumím.
18. 10. 2012 | 12:32

Al Jouda napsal(a):

To Pehe :
Domnívám se, že jste dost vzdělán na to, abyste nepoužíval pleonasmus. Cituji : "Zato ODS a TOP 09 po minulých volbách vyšachovaly vítěznou ČSSD a spojily se s bezpečnostní agenturou pod názvem VV, aby společnými silami dovedli politici těchto uskupení zemi tam, kde je. " Stačilo napsat ...tam, kde každému končí záda - a bylo by vše v pořádku !:))))
18. 10. 2012 | 12:32

Lop napsal(a):

To MartinO:
Bylo by zajímavé zhruba porovnat, jaký byl stav všech možných oblastí života za komoušského krachu, jak vy tvrdíte, se současným stavem ekonomiky a dalších oblastí života v zemích, kde se uplatňuje neoliberální kapitalismus. Možná to v míře rozvrácenosti k sobě nemá až tak daleko.
18. 10. 2012 | 12:33

Zdeněk Brom napsal(a):

pop:

Teď se shodneme. Pseudopravice ve vedení státu po roce 1989 dokázala prd.
18. 10. 2012 | 12:35

Rhodos napsal(a):

Ing. Josef Wágner blahé paměti současný stav poměrně přesně předpověděl. A jeho předpověď koresponduje s tím, co se nám zde snaží sdělit pan Brom. Otázka :
" Pane Wágnere, jak dlouho potrvá, než se naše země promění v demokratický a právní stát?" Odpověď : " Paní redaktorko, domnívám se, že za 80 let." Paní redaktorku reakce pana Wágnera zaskočila, nasadila překvapivý a nechápavý výraz. A pan ing. Wágner auditoriu svůj postoj osvětlil příkladem pokáceného lesa, na jehož místě byly vysazeny mladé stromky. A ty musí dorůst, dozrát, zesílit v nový a zdravý les. Pro 90. léta minulého století bylo signifikantní, že informace, kontakty, i do bankovního sektoru, vliv měli především bývalí aparátčíci, nomenklaturní ředitelé fabrik, veksláci všeho druhu, příslušníci státní policie, pracovníci bývalých podniků zahraničního obchodu / PZO/, trávu slyšeli růst dobrodruhové Kožený a spol., kterým bylo nasloucháno, umožněno, a výsledek ? A všichni měli a mají děti, vnuky. Jako mnozí z nás, kdo jsme aktivně či pasivně pomáhali tzv. socializmus s lidskou tváří budovat. Vážení, zbývá nám minimálně 60 let. Pěkný den všem slušným diskutujícím.
18. 10. 2012 | 12:37

Zdeněk Brom napsal(a):

neo:

Pane neo, člen KSČ je mi mhohem blžší nežli bývalý člen KSČ, který se předvádí jako kovaný pravičák. U toho prvního vím, na čem jsem a klidně se spolu pobavíme nebo pohádáme. U toho druhého to nevím. Ten klidně může být zítra jehovista, když to bude sypat.
18. 10. 2012 | 12:39

vico napsal(a):

Několik nicků - performerů tu ve službách autora publiku demonstruje, jak se "nepoučitelnost pravice" navenek projevuje.
18. 10. 2012 | 12:40

Sladký napsal(a):

Nic lepšího než socialismus s lidskou tváří nebylo vymyšleno.Věčná škoda,že se to nepodařilo realizovat.Ta druhá nejlepší věc je kapitalismus s lidskou tváří.Tešn ještě má naději.
18. 10. 2012 | 12:42

Karel napsal(a):

To Brom :

Pravice.

Tzv. Pseudopravice, je mantra nových pravičáků,
jedinců podporující kult individuálna a neomezeného zisku,
kteří nám servírují lepší zítřky pod jejich knutou (SSO, DSSS a další polotovary, které jsou zahřívany na startu, aby v pravý čas dostaly finanční injekci kapitálu, viz. SZ, US, VV atd.)

Jste nepoučitelný.
18. 10. 2012 | 12:45

Sladký napsal(a):

Naomi Klein- Shock Doctrine. Přečtěte si tu knihu,přátelé i ne-přátelé.V originálu ji bez problémů stáhnete,čtete-li jen česky,vyšla v překladu.Až ji přečtete,ledacos pochopíte.
18. 10. 2012 | 12:46

neo napsal(a):

Sladký:

proč to nevyšlo, když to bylo to nejlepší, co bylo vymyšleno?
18. 10. 2012 | 12:52

seriózní chlapík napsal(a):

MartinO napsal(a):
Fakta:
1) Před válkou jsme byli jednou z nejvyspělejších zemí světa na úrovni Rakouska
2) V roce 1989 po krachu (ano, krachu) komoušského experimentu jsme jezdili s práznými kapsami očumovat blahobyt do Vídně, kde nás po krátkých zkušenostech začali vítat cedulemi "Češi, nekraďte!"
Tolik v kostce tady k těm bolševickým blábolům kolikže toho komunisti vybudovali.

Pane Martine,
Právě jste se nám přiznal, že vyspělost země hodnotíte podle výloh hokynářů, nikoliv podle výroby letadel, turbín, vývozu elektráren či vybudovaných přehrad anebo silnic, které po roce nezvlnovatí.
Příště si to zkraťe a napiště nám nějakou stručnou větu, třeba že v Bille mají Panzani, tak ať držíme ústa.
18. 10. 2012 | 12:53

Zdeněk Brom napsal(a):

český maloměšťák:

Díky.
18. 10. 2012 | 12:56

Zdeněk Brom napsal(a):

Karel:

Problém je v tom, že moje preference jsou dlouhodobě směrem k sociální demokracii, což ale nevylučuje přátelství se slušnými lidmi bez ohledu na členství v partaji. To ale také nevylučuje názor, že Sobotka je zhoubou ČSSD.

Váš pohled na předválečnou ČSR je jeden z mnoha. Jiný má zase chudý zemědělec, který do roku 1948 znal jen dřinu a pak poznal i komunistický lágr jako kulak.

Měl byste ale vysvětlit, jak KSČ dokázala v tak propracovaném systému a ve svých řadách vyrobit tolik tvrdých pravičáků
18. 10. 2012 | 13:01

Zdeněk Brom napsal(a):

Sladký:

Násilné ukončení 60. let je skutečně tragédie. Ty reformy mohly přinést hodně dobrého.
18. 10. 2012 | 13:03

Zdeněk Brom napsal(a):

marxík:

Pravice a levice jsou dávno mrtvé pojmy, které se hodí tak akorát do těchto diskusí.
18. 10. 2012 | 13:07

Sladký napsal(a):

Zdeněk Brom- píšete,že Sobotka je zhoubou ČSSD.to jsou zatraceně silná slova.Možná jste to někde zdůvodnil,nevšiml jsem si.Můžete to udělat ještě jednou? Já jen jestli si uvědomujete, že at bude v čele ČSSD stát KDOKOLI,média na ně budou kydart tuny hnoje.Nejste žádný tuctový týpek,proto mne zdůvodnění vašeho postoje vůči sobotkovi opravdu zajímá.
18. 10. 2012 | 13:08

MartinO napsal(a):

seriozní:
Takže v kapitalistickém Západě se nevyráběly letadla, turbíny a elektrárny. To uměli jen bolševici :-D Tady se člověk dozví věcí.
Vás zajímá jenom abyste se nemusel o nic starat, všechno za vás rozhodl nějaký moudřejší soudruh a zajistil, abyste měl každý večer plné břicho.
Mě zajímá abych byl svobodný, mohl studovat co chci a v které zemi chci, abych dělal práci která mě baví a kde se mohu realizovat, abych mohl cestovat a poznávat svět a abych mohl ve stejném prostředí vychovat i své děti atd.
Prostě pro vás naprosto nepostatné věci. Z lidí jako vy jde strach.
18. 10. 2012 | 13:10

seriózní chlapík napsal(a):

Zdeněk Brom

Měl byste ale vysvětlit, jak KSČ dokázala v tak propracovaném systému a ve svých řadách vyrobit tolik tvrdých pravičáků

Odpovím za dotázaného. Od "být schopný" není daleko k "být schopný všeho".
18. 10. 2012 | 13:10

Zdeněk Brom napsal(a):

Sladký:

Je mi jedno, co kdo a kde píše. Vidím v ČSSD řadu bezohledných kořistníků, kteří si z té strany dělají výtah k moci a majetku. Sobotka s nimi nedělá nic.
18. 10. 2012 | 13:14

Zdeněk Brom napsal(a):

seriózní chlapík:

Souhlasím. Pak ale nemá smysl mluvil o pravici a levici, spíše bychom měli otevřeně hovořit o skupině všehoschopných, kteří se přelévají podle úspěchu k té nebo oné straně.
18. 10. 2012 | 13:16

Vosavbotě napsal(a):

V současné době je čím dále méně relevantní zabývat se něčí politickou příslušností.

Pud sebezáchovy pochopitelně napovídá, že dát moc komunistům, kteří půl století ničili půl světa, je poněkud neprozíravé.

Tentýž instinkt však varuje, že globálně působící kapitalismus v té nejsyrovější /a nejsurovější/ podobě dnes má konkurenci možná z pozice názorů, ale rozhodně ne z pozice moci.

Aby bylo jasno: Stranické kádry v Čínské lidové republice jsou tvrdí kapitalisté vyděračského typu nalakovaní na rudo a místní forma socialismu je kapitalismem v rukou státu provázaného s mafií.

Z tohoto pohledu se není zase tak čemu divit, když si někteří naivkové budou představovat, že komunisté mohou něčím dobrým přispět či dokonce snad že socialistické zřízení má před současným stavem výhody. Největší naivové si pak mohou představovat, že návrat socialismu je v dnešním světě dokonce i proveditelný.

Tuto bezvýchodnost média velmi dobře cítí a proto svižně popoháněna svými vlastníky z řad mafiánských vyděračů razí zprávy tak, jak píše pan Pehe.
18. 10. 2012 | 13:18

siven napsal(a):

néo, heléé, necháš si soudem asi posvětit i funkčnost svého brka, vééď?

Jinak soud mj. pravil a odklepnul, že je u nás soudní mafie, co naděláme s tou schýzou?
18. 10. 2012 | 13:19

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, vážené jistě jožko, jak se vám to proboha v mozečku ulíhlo, že jsem já byl komunista ???
Za tu moji nevymáchanou pusinku, by mě každá jenom drobet totalitní strana okamžitě a sofort hnala. Líš pravda.
S potěšením sleduji, co to dělá s váma, a to určitě ešče neste tajemníkem.
Veselé krizování.
http://ateo.cz/f/images/c/cssd-jandak.jpg
18. 10. 2012 | 13:20

siven napsal(a):

Zdeněk Brom - Jste sympatický a inteligentní člověk, mám vás rád.
18. 10. 2012 | 13:20

buldatra napsal(a):

Česká politická pravice je tedy naším milým, snaživým levicovým myslitelem definována jako nepoučitelná.
Nu což, byla by to svatá pravda, kdyby šlo opravdu o pravici.

Jenže ona pravice, na kterou snáší se vlnka kritiky z klábosnice myslitelovy, je jinou pravicí, než ostatní pravice jinde a to tam, kde nevznikla sametově na objednávku, plánovitě, jen proto, aby byla zajištěna kontinuita pokračování moci mocných.
Čili, plynulý sametový přechod, potažmo přerod vysokého komoušstva a jejich rodinných příslušníků+předem určených vytypovaných kádrů do vysokých demokraturních a podnikatelských sfér.
Pro ně rozhodně lepší jak varianta zavěšení na kandelábr, popřípadě šatlava, že.
Jen se to musí umět podat obecenstvu, které to ochotně spolklo i s navijákem.


Podobně plánovitě, dle stejného scénáře vznikly zdejší tzv. elity, vyšší a nejvyšší majetnické třídy, podobně vznikla i (skoro se až bojím to napsat) střední třída, na druhou stranu, podobným mechanizmem vznikli a neustále vznikají noví a noví bezdomovci. Suma sumárum, ve finále, jakási kompletní třídní společnost narychlo.
Jen ta mafia vzniká z toho všeho tak nějak přirozeně.
A to stačilo jen na chvíli zhasnout.
Kvašáky také rychle vznikají a rychle se kazí.
Burčák jakbysmet.
O politické galerce nehovoře.

Takže ve skutečnosti žádná skutečná politická echt pravice neexistuje.
Existuje pouze politický tyátr, truchlohra a v ní rádoby pravice, levice, přednice a zadnice a všichni dohromady se snaží obecenstvo co nejvíc zaměstnat, aby náhodou nezačalo přemýšlet.
Zatím se jim to ještě daří.
Zatím…
18. 10. 2012 | 13:24

Rudi Koutek napsal(a):

Sladký napsal(a):
Nic lepšího než socialismus s lidskou tváří nebylo vymyšleno.Věčná škoda,že se to nepodařilo realizovat.Ta druhá nejlepší věc je kapitalismus s lidskou tváří.Tešn ještě má naději.
18. 10. 2012 | 12:42



Socialismus s lidskou tvari - s komunisty v cele je UTOPIE, protoze komunisty lide nezajimaji, ty zajima pouze vlastni moc, jak uz trefne napsal Capek.
Kapitalismus s lidskou tvari - ano existuje, neni to zadna utopie, ale realita - uz pres 60 let existujici nemecky socialni stat.
18. 10. 2012 | 13:34

Lop napsal(a):

Ať trochu zkonkretizujeme pláč nad tím, že u nás není skutečná pravice, ale pseudopravice. Prosím ty, kteří zde tímto argumentují, ať napíší konkrétní stranu nebo konkrétní politiky v současném světě, kdo jsou těmi skutečnými pravičáky, kteří nám tu chybí, aby to tu správně pravicově fungovalo.
18. 10. 2012 | 13:37

neo napsal(a):

siven napsal(a):
néo, heléé, necháš si soudem asi posvětit i funkčnost svého brka, vééď?

Jinak soud mj. pravil a odklepnul, že je u nás soudní mafie, co naděláme s tou schýzou?
18. 10. 2012 | 13:19

-------------------------------------------------------

Pane Sivene, já nemůžu za to, že už vám nehoupne. Kompenzujte si to laskavě jinak a jinde. S hrubými neslušnými hloupými a agresivními útoky si ho nespravíte.

Doporučuji návštěvu urologa, psychologa a nehonit u dokumentu o Zetorech.

samozřejmě, že nejprve musí soud potvrdit, zda se jedná o nezákonnou činnost. Do té doby takovou činnost nelze za nezákonnou považovat.
18. 10. 2012 | 13:40

seriózní chlapík napsal(a):

Zdeněk Brom

Je to přesně jak říkáte. Dělení na "pravici" a "levici" (bohužel bez úvozovek to zde nejde) je v této zemi zástěrka pro nezřídka společné mocenské zájmy politiků napříč svým vlastním dělením. Voliči tady ještě zcela neprozřeli.
18. 10. 2012 | 13:41

jozka napsal(a):

vodkdy neo? Zajimavy, ze pokud jde o Ratha, tam jsi si tim, ze je zlodej jisty :-)
18. 10. 2012 | 13:54

antiovce napsal(a):

dobře jste to napsal, pane Pehe. Mám stejný názor, že velkou část viny na tomhle stavu mají naše "nezávislá" a "objektivní" média. Pro nezaujatého pozorovatele není problém každý den sledovat manipulování tím správným směrem. Stačí si jen vzpomenout, kolik novinářů, analytiků našlo odvahu napsat, že ODS lže o našem zadlužení (tzv. Řecká lež).
18. 10. 2012 | 13:57

neo napsal(a):

jozka:

Kdybys nelhal. Od vždy. Několikrát jsem zde uváděl, že i u Ratha ctím presumpci neviny a čekám na rozhodnutí soudu, do té doby je nevinen.
18. 10. 2012 | 14:00

jozka napsal(a):

Jasne...

neo napsal(a):

ali:

na to nemám buňky. Nejsem rozdvojená osobnost, abych stíhal hejtmana, poslance, vinaře a zloděje a ještě manželku, milenku čokla a 3 kočky.
16. 05. 2012 | 09:54
18. 10. 2012 | 14:05

jozka napsal(a):

to by nikdy slusnak prece neudelal, zlodej je to az po vyroku soudu, ze...

neo napsal(a):

zdenekb:

nelehkou situaci zavinila sama s jejím manželem. Krást se nemá.
ve škole jsme neměli neoblíbené spolužáky a nikdy bych se žádné šikany nezůčastnil.
18. 10. 2012 | 14:10

neo napsal(a):

jozka:

tak kdepak jozýfku máš, že nectím presumpci neviny? Z těchto příspěvků akorát vidím můj názor, že kradl. Nic o tom, že by to bylo dokázáno. Někdo mu věří, jiný ne... dokud soud nerozhodne, je nevinen.

Totéž platí o VS . Někdo si myslí, že jde o nucené práce, jiný ne... dokud nerozhodne soud, nejedná se o ně.
18. 10. 2012 | 14:14

marxík napsal(a):

buldatra
Vy jste na to přišel , pane kolego. Akorát nevím, jak byste zhodnotil situaci v bublající jižní Evropě. Tam se neměl kdo přerodit, přesto je to tam divočejší jak u nás.
Jistě máte nějaké uspokojivé vysvětlení, které zachová monitor čistý a nepoprskaný.
18. 10. 2012 | 14:17

siven napsal(a):

neo - Díky za tvou starost, nicméně já soudem potvrdit funkčnost přirození, na rozdíl od tebe, nepotřebuji.
Freud ti našeptává Zetor? Zajímavé. Špidly tvého typu vzrušují Zetory, jsem zase o zkušenost bohatší.

Já ti naopak doporučuji návštěvu neurologa a psychologa na posouzení svéprávnosti.

Tolik k tvé potřebě řídit se rozsudky českých soudů v rámci čehokoli, včetně schopnosti relevantního postoje.

Té berličky jsi se podle očekávání chytil, jinak jsi nenaservíroval nic nového pod sluncem. Jde to s tebou z kopce.
18. 10. 2012 | 14:18

jozka napsal(a):

Fajn, neo, takze az se zas budes chtit do nekoho opirat, ze nejde o nucene prace, protoze tak nerozhodl soud (a krome toho je to pro jejich dobro, protoze to udrzuje jejich navyky a je to motivacni), tak si na to vzpomen. Vyslovili pouze nazor. nic vic, nic min. Mozna by bylo dobry vyjmoout brevno z oka sveho nez se zacnes zajimat o trisku v oku blizniho.
18. 10. 2012 | 14:26

neo napsal(a):

jozka:
jistě, tak to je a vždycky bylo. Pořád mi to nijak nebrání poukazovat na fakta a jimi argumentovat. Jim samozřejmě taky ne.

Totéž platí u Ratha i u kohokoli jiného.
18. 10. 2012 | 14:33

neo napsal(a):

siven:

to se mýlíte pane sivene. Postoj samozřejmě člověk zaujímá i dříve. Má totiž na věc jaksi vlastní názor. Může o něm diskutovat, poslouchat názory jiných atd. Nicméně až soud rozhodne o správnosti či nesprávnosti toho či onoho názoru, pokud je věc předmětem soudního líčení.

Já svůj názor na veřejnou službu nezměním tedy do té doby, než soud rozhodne, že nemám pravdu.
18. 10. 2012 | 14:37

Karel napsal(a):

TO Z. Brom

1)
Pravé a levé dělení pol. spektra je naprosto TVRDÁ realita.
Už ve starém Říme znali Populáry a Optimáty, pokud to píšu správně.

Popíraním této reality zase pane Brome skončíte v náručí nových a určitě slušných stran, kde za nitky bude tahat nějaká finanční skupina. A zase budeme rozčarováni.

POkud neznáte svoje zájmy, svoje potřeby, hranice, limity ... octnete se v guláši jako ČR po volbách 2010
2)
Proč KSČ vychovala tolik dnešních brutálních pravičáků ? Protože přitáhla ten nejhorší karieristický póvl, který se chtěl mít lépe. Ale to hrozí každé straně, která sklouzně k totalitě.
Ano současná česká pravice má kořeny v KSČ. Topolánci, Nečasové a ....
3)
Sobotka je šílenost v čele ČSSD.
V tom naprosto souhlasím. Je to dosazený krotitel levicových tendencí. Korupční individuum, viz kauzy OKD a další.
Uvidíme, co udělá tlak komunistů na "levicovost" ČSSD.
4)
30. léta byla pro naprostou většinu obyvatel ČR hodně drsná. Z toho je potřeba pochopit to nadšení v 50. letech.
18. 10. 2012 | 14:39

jozka napsal(a):

Predpokladam, ze to jsou fakta s visackou "zdroj:neo", jako vcera :-)
18. 10. 2012 | 14:39

siven napsal(a):

Karel - K bodu jedna: o tvrdou realitu se dnes jedná pouze v socio-ekonomickém modelu analýzy stranických systémů. Dnes pouhá teorie, model je hrubě nedostačující a mnohde již neodpovídá realitě, v samotné ČR se jedná již o naprostou fikci.

Jinými slovy, o pravici a levici můžeme plkat ať už v hospodě, nebo na akademické půdě kateder politologie, výsledek je každopádně stejný.

neo - Amen. Jsem zvědav, kolik názorů jste ještě schopen změnit díky soudu. S paní Bradáčovou v čele státních zástupců se z vás možná stane nakonec i člověk s inteligentními názory. Čert ví.
18. 10. 2012 | 14:50

neo napsal(a):

jozka:

měl jsi ta fakta ocitovaná přímo z MPSV.

Včera jsi se pak již opomněl vyjádřit, zda jsi zaměstnanec státního sektoru, kde se na nějakou tu korunu nehledí.
18. 10. 2012 | 14:57

aga napsal(a):

Mávání pravicí a levicí, komunismem a socialismem je jen mlha, za kterou se skrývají ti, co znají svůj cíl a jdou za ním přes mrtvoly - jednou jako kapitalisté, jindy jako komunisté, křesťané, demokraté či nově "elity". Je smutné, jak mnoho lidí, i inteligentních, jim na ta prázdná slova skáče.
18. 10. 2012 | 14:58

neo napsal(a):

siven:

zatím se mi myslím nestalo, že by soud rozhodl jinak. Pokud si dobře pamatuji, rozhodnutí soudů byla v souladu s mými názory.

např. neústavnost poplatků ve zdravotnictví nebo třeba porno v rodině Paroubkových...
18. 10. 2012 | 15:01

jozka napsal(a):

Jasne neo, z toho MPSV, ktere uz v unoru tvrdilo, ze nove systemy jedou na sto procent. A voni nejedou dodnes...

Hlavne jsem mluvil o vcerejsku, kdy jsi tady ostatnim triskal o hlavu "fakty" a kdyz jsem se pidil po zdroji, tak jsi sam priznal, ze zdroj jses ty :-)
18. 10. 2012 | 15:03

aga napsal(a):

Vosavbotě

Ono bylo vlastně vždy irelevantní zabývat se něčí politickou příslušností, daleko praktičtější by bylo zabývat se jeho charakterem a úmysly tak, jak se projevují v jeho životě a činech. A přesně toto tento systém prohlásil za tabu, ze zcela zřejmých důvodů. Což v mediálním prostoru vyhovuje nejvíce těm, kdo mají přirozený talent a získané knowhow ke slovní manipulaci. Panu Pehemu bych tento talent rozhodně neupíral.
18. 10. 2012 | 15:05

Karel napsal(a):

To SIven, Aga

1)
Dělení na pravici a levici je realita.

Nikdy nebudu mít stejné zájmy jako Babiš, Bakala, ... a další elity a jejich manažerské servisní třídy. Kdo si namlouvá, že ano, tak je velmi, velmi naivní, nebo potřebuje slyšet toto účelové lichocení elit.

Opakuji, je to popírání reality a třídního napětí. Napětí mezi třídami může být minimalizované (EU, USA, Austrálie) nebo bojovnější. U nás už od roku 2006 vládne docela slušný třídní boj, který vede pravice, akorát si pořád mnozí z nás nechtějí připustit.
*
*
2)
Česko je skutečně specifické tím, že obou hlavních stran a jejich klonů a státu celkem se zmnocnily různé finanční a jiné zájmové skupiny, dá se říci přímo organizovaný zločin. Ve větší míře než na západě, proto dne prožíváme rozčarování.
To však nepopírá bod 1.

3)
Pane Brome, sivene ... vy věříte, že budete sedět u jednoho stolu s Janečkem, Komárkem, Klausem, Zemanem, .... ?
18. 10. 2012 | 15:08

aga napsal(a):

Zajímavé - výsledky voleb, ke kterým přišlo 30 % lidí, jsou pro pana Pehe legitimním protestem proti politicko-mediální lži (zajímavé, že onen mediální prostor pan Pehe využívá tak často a rád), zatímco, jak píše v nedávném blogu, mínění 80 % těch stejných zaprděných čecháčků ohledně udělení NC Unii je znamením jejich nízkosti a méněcennosti. Jak říkám, pan Pehe je talent...
18. 10. 2012 | 15:10

aga napsal(a):

Karel

To, že je něco realita, ještě neznamená že je to prospěšné nebo že to funguje správně. Vy přeci nemůžete vědět, jaké jsou skutečné zájmy těch, co vystupují pod hlavičkou pravice nebo levice - je klidně možné, že jejich zájem je stejný, jen k němu směřují z opačných cílů, aby neponechali nic náhodě.
18. 10. 2012 | 15:12

aga napsal(a):

Karel PS

Já přeci nepopírám třídní napětí, ale dělil bych daleko spíše na bohaté a chudé, mocní už dááávno přišli na to, že nelze dávat všechna vejce do jednoho košíku, a buďe si jist, že si hlídají jak pravé, tak levé křídlo.
18. 10. 2012 | 15:15

neo napsal(a):

jozka:

opět omyl jozko, jako vždy.

Včera jsi se nepídil po žádném zdroji, včera jsi okopíroval můj příspěvek a přál sis citaci pouze k němu. O ostatních řeč samozřejmě nebyla. Šlo pouze o jeden jediný příspěvek a svá tvrzení jsem doložil zkušenostmí firem. I malé dítě by bylo schopno si zjistit, jak se firmy chovají. Proto jsem se tě také zeptal, zda robíš ve státním, kde je přeci jen to chování odlišné. Jelikož jsi dosud neodpověděl, mlčením tedy souhlasíš, tudíž tvá nevědomost pramení z pouhé nezkušenosti, neb se pohybuješ jinde.
18. 10. 2012 | 15:31

buldatra napsal(a):

Lop napsal(a):

…Prosím ty, kteří zde tímto argumentují, ať napíší konkrétní stranu nebo konkrétní politiky v současném světě, kdo jsou těmi skutečnými pravičáky, kteří nám tu chybí, aby to tu správně pravicově fungovalo.

A proč by to mělo fungovat zrovna pravicově?
Nebo levicově?
Nebo v duchu jiné ideologie?
Proč ne jenom lidsky?

Dělení na pravici a levici atd. je dobré toliko jako důvod pro existenci pravicových a levicových a ostatních partají, které si osobují právo na vládnutí, jako by to bez nich nešlo, jako bychom bez nich byli v prcince.
Ale ono to jde.
V tom je poezie příběhu, kterého se demokracií se ohánějící politologové, stejně jako skalní partajníci bojí jako čert kříže. Páč existuje i přímá demokracie. Čili vláda lidu, nikoliv pravicových, levicových a bůhvíjakých dalších zástupců.
18. 10. 2012 | 15:34

buldatra napsal(a):

marxíku,

vy jste na to kápl.
Ale tam to bublalo vždycky.
Myslíte, že stojí o to, aby jim nějakej buldatra radil?

Ostatně u mě platí-košile bliží než kabát a proto mě zajímá především to, co se děje u nás doma a to mě nutí téměř k pláči.
Takže, nejdřív doma, pak dlouho nic a teprve potom, co na jihu a jiných světových stranách.

Holt stále ještě nejsem dost unijní.
18. 10. 2012 | 15:40

siven napsal(a):

Karel - Směšujete socio-ekonomický model analýzy s třídním bojem, pak je těžké se s vámi pokoušet fundovaně debatovat.

Pomineme-li tuto zásadní minelu, milý Karle, dám vám příklad jeho naprosté nedostatečnosti:

Vezměme si praktický příklad nějakého Mostecka, nebo Královéhradecka. Tady si vaši Bakalové, toužící po mammonu, padnou do noty i do náruče s politiky napříč politickým spektrem, a to už je jedno, budou-li se před blbečky, kteří baští rozděl a panuj ala sparta-slavia, zaštiťovat liberalismem, trhem, nebo budovatelským úsilím a blahem pracujícího dělnictva.

Mně, a zdaleka nejen mně, nepadnou do noty ani jedni páprdové, od KSČM až po TOP 09, kteří si jistě v rámci svých stranických pouček poradí, jak podobnou prasečinu vysvětlit veřejnosti a médiím.
Stejně tak mi nepadne do noty Bakala, ani jiný zemi devastující ještěr.

Stejně tak vám tím pádem omlátím o hlavu socio-ekonomický model, který v praxi zdaleka nenaráží jenom na environmentální problematiku.

Socio-ekonomický model pravolevého dělení, aby měli lidé, kteří mu rozumí jako koza petrželi, o čem v hospodě plkat, a plést si ho s třídním bojem, budováním státu, kapitalismu, liberalismu, socialismu, apod.

neo – jsem rád, že zvládáte sledovat výsledky soudních kauz v jejich naprosté integrálnosti. Měl byste si na tom založit živnost.
18. 10. 2012 | 15:52

neo napsal(a):

siven:

nechci, jsem spokojený zaměstnanec a mám svou práci rád.
18. 10. 2012 | 15:56

siven napsal(a):

neo - klobouk dolů, jak to všechno stíháte. Pokud zvládáte sledovat i rozsudky na nižších instancích, mohou se jít zahrabat i Chuck Norris a Terminátor dohromady.

A což teprve to všechno memorovat!

Asi se nám tu objevil nový guru. Máte-li vhodný věk, radím vám, abyste si vaše tvrzení o vaší práci rozmyslel a začal vážně uvažovat o kandidatuře na presidenta.
18. 10. 2012 | 16:05

neo napsal(a):

siven:

nemám vhodný věk, nejsem ještě tak starý abych mohl kandidovat na prezidenta. Ale politika mě neláká. Dělá i ze slušných lidí lidi neslušné. Nikdy jsem se v politice neangažoval a dělat to nehodlám.
18. 10. 2012 | 16:08

Yosif K napsal(a):

Ha - velci budovatele firmy BATA netrpeli od roku 1905 ve vse fabrice VUBEC ZADNE odborare. Prezili tim, ze uprostred krize sekli vsem bez vyjimky platy dolu o 50%. Socdemaci byli ve vlade, a ani necekli.

Takhle smele se resi krize! se Zkuste takovy vyvod z krize dneska. Rekove delaji kraval ze mestskym popelarum se snizuji platy ze 1600 EUR na 1400 EUR mesicne.......
18. 10. 2012 | 16:09

Karel napsal(a):

To SIven :

Vy jste se naučil dvě chytrá slova "socio-ekonomický" a tedˇ se tu snažíte krasobruslit. Öbávám se, že to je tak všechno. Trocha intelektuální onanie. Rádoby intelektuální výstřik.

Človíčku, já se s Vámi až tak nepřu, když říkám, že tu máme pravo-levé spektrum, na druhou stranu, které si na druhou stranu Bakalové dobře snaží hlídat.

Otázkou je, zda se může dál ČSSD tak okatě nechat korumpovat, aby nebyla vytlačena ?
Otázkou je, zda takto není "pohlídaná" i KSČM ?
No všechno má svoje meze, známe z historie.
18. 10. 2012 | 16:09

Karel napsal(a):

TO Siven :

Hlavně aby v tom byl "intelektuální" maglajs, viďte.

Domastit, zmastit, ..... čemu to vlastně slouží ?

To vše pro pocit falešný intelektuální převahy ?
18. 10. 2012 | 16:16

siven napsal(a):

Karel - nemusíte být až tak cymprlich.

Pokud vám připadám jako hnidopich, když hodlám věci pojmenovat pravými jmény, prosím. Promiňte, jestli se vás to dotklo.

Bakalové mají strany establishmentu ohlídané už dávno, na to můžete vzít jed.
18. 10. 2012 | 16:30

Ládik!!! napsal(a):

Kurňa, jednou větou jsem připomněl Rudé právo - a jak bych rozmíchal žumpu.
18. 10. 2012 | 16:36

český maloměšťák napsal(a):

Yosif K

http://klickuspechu.cz/o-uspesnych/tomas-bata-ceskoslovensky-velkopodnikatel

Šlo o unfair tah - cenový dumping. /dovolit si takový tah může jen silně kapitálově vybavená firma...Roosevelt např. toto kritizoval...protože jde vesměs o hru s nulovým součtem - udržení pracovních míst v Chicagu za cenu ztráty pracovních míst jinde - umělým opatřením,manipulací trhem, tedy netržním způsobem- je jak vyhánění čerta ďáblem..
V podstatě stejné se děje dnes globálně - Čína vs USA např., kdy Američany už ale přestává bavit - tahat za kratší konec. /naposledy cla na výrobky čínských producentů fotovolt. panelů/
Jiná věc je ta, že Baťa výnosy použil efektivně a ve prospěch rozvoje celé firemní struktury./což ale Čína možná dělá také/
Ale obecně je to unfair. Nejde o žádnou inovaci, žádnou zvýšenou přidanou hodnotu dodanou na trh - v podstatě jde o vychcanost.
Naštěstí se dnes takové věci dají zregulovat. I když ne vždycky.

To není pravicový přístup /rovná soutěž/ - je to hajzlovský přístup.
18. 10. 2012 | 16:37

ten, kdo se hádat nebude napsal(a):

Pro Karel.
Souhlas ohledně pravo-levé a ještě poznámka.
Mám podezření, že Topolánek s Dalíkem a spol. rozjeli korupční byznys taky proto, aby se veřejné mínění soustředilo na korupci a nezajímalo se o podstatu politiky, tedy vyvážení zájmů jednotlivých sociálních skupin.
18. 10. 2012 | 17:16

Josef K. napsal(a):

Yosif. K. K Baťovi a odborů, či spíše odborům, či spíše k pěnězům - G.Simmel. Bylo by také dobré ,Yosife K., napsat, že základem kapitalismu druhé poloviny 19. století a 20. století byl fenomen družstva, což jistě nazvete socialismem. Nicméně britská, německá ekonomika na něm byla výrazně postavena a družstevnictví vlastně kapitalismus v dnenší podobě umožnilo... O Kibutz se mluví jako o komunismu, jistě oprávněněji než o ruské verzi socialismu a marxismu, ale težko najít v posměvačném "kibutz" jakýkoliv humor, když fungoval lépe než soukromé podniky a byl družstvem.
Česká pravice logicky vyrůstá z normalizačního socialismu . Jiné reálné kořeny nemůže mít. Pravice obecně je výraz snahy o zajištění privilegovaného postavení skupinám, které dlouhodobě mají moc. Manipulace pravice vychází z ekonomické moci: od školství až po penzijní systémy.Levice se neliší od pravice, spojuje jí s ní především reálný byrokratický model moci, který nakonec , Rusko příkladem, vyústil ve stát fašistického charakteru v pravém slova smyslu. Jak upozornil např. Egon Bondy. Tato gausovsky na okraj křivky posunutá levice i pravice mají velkmi mnoho společných znaků, proto se ruský bolševik vždy lépe domluvil s republikány v USA a konzervativci v U.K.
Jiná věc je, že proletáři všech zemí, USA typicky, prokazatelně volí vždy pravici.
Středová liberální levice, středová liberální pravice je cosi , co je promíchané a spíše lze navzájem odělit akcentací nějakého sociálního a ekonomického prvku. Tvrzení, že tito levičáci jsou líní, je komické, většina středové levice pochází či je představitelem intelektuálních vrstev a většinou jejich pracovní výkon, podobně jako u liberálního pravicového středu, překračuje myslitelné normy pravice i levice. Střed však zdůrazňuje vždy, už jen vzhledem ke svéhu středostavovskému původu, který není podmínkou, rovnoprávnost šancí a podmínek pro rozvoj osobnosti nezávisle na rase, původu atp. V případě středových křídel je imperativ sociální odpovědnosti shodný, výrazně vyšší než u pravice a levice.
V Česko je jistá nerovnováha pravicových až krajně pravicových elit a většinově středového obyvatelstva. Poslední volby ukazují, že střed má tendenci vyvažovat k rovnováze, jinak se totiž stává sám obětí, odtud posun do levého spektra křivky. To se děje i při moci levice.
Takže Vaše výkřiky proti levici jsou paradoxně zároveň výkřiky proti pravici, ale není jasné z jaké pozice, středová není.
Z toho vyplývá, že zbožňujete sociální kosmetiku. Občas je však dobré umýt šmínky , aby se kůže nadechla. Při pohledu na skutečný vzhled tváře lze pak občas spatřit cosi odpudivého či naopka krásného. Zkus to. Pokud tady nejste z mirgorodských...
18. 10. 2012 | 17:25

jozka napsal(a):

ad Šlo pouze o jeden jediný příspěvek a svá tvrzení jsem doložil zkušenostmí firem. I malé dítě by bylo schopno si zjistit, jak se firmy chovají.

Takze nedolozil, kdyz jsem se te ptal na zdroj, za zdroj jsi oznacil sebe. Argumenty "I male dite by..." znamenaji jedno jedine. Cucas si to z prstu. Ostatne jako vzdy :-)

A ve statnim uz drahne let nepamatuji, soukromejsi uz byt nemuzeme, patrime jednomu cloveku. A reknu ti na rovinu, zadna vyhra, co se tyce efektivity to neni.
18. 10. 2012 | 18:13

krajan napsal(a):

Pane Pehe,
skromně se ptám: My tu máme některá media (rozumím tím sdělovadla), která nejsou pravicová? Jaksi jsem si nevšiml. Haló noviny, což je asi jedniná výjimka,soudím jen podle médií, jsem nikdy neviděl.
18. 10. 2012 | 18:22

paja napsal(a):

Já jenom nevím jak dlouho se ještě bupou echt pravičáci těma komunistama živit.Člověk musí bsjt slepej aby viděl že jediný komu komunisti prospívají je naše slavná pravice a když je třeba tak se spojí i s ďáblem,že pane Kalousek.trstní je že nejvíc keců mají ti správně překabátění komouši co hned po převratu vlezli do OF ,později ODS a TOP.Dokonce i Havel se kamarádil s Čalfou ,když poznal že by ho mohl vynést do pzidentského křesla.Naše echt prodejná pravice je právě ten rudej sliz ,který mění tvar jak je potřeba.
Tankrát měli komouši za zadken Stalina ,bneska už má Filip za zadkem akorát tak Semelovou a ještě jsme členy EU ,k nelibosti určutých vuvuzel,takže nic nehrozí.To jen praviciví zloději mají strach že by to mohli komouši dělat líp,čímž by se naprosto zdiskreditovali.Stačí se podívatna to jak mezi sebou pravice bojuje,Kalousek proti Šnajdrovi o ovládnutí VZP nebo alespoň toho co z ní zbylo a užitečnej idiot,obrazně řečeno ,Nečas si to hezky odskáče.Bohužel jsme nastoupili cestu po modré,předbíháme Řecko.
18. 10. 2012 | 18:22

Josef K. napsal(a):

Yosif K. pokračování:
Je nutné napsat, Yosife K., že západní vcivilizace je do jisté míry kolektivističtější než východní. Např. jeden z názorů: To give two contrasting examples,1 James Dyson (for instance): someone who through persistence,effort and intelligence has made great contributions to society, providing much-needed employment with his innovations, and fully deserving every penny he has made.2 Greg Coffey: someone who has devoted his entire life to lucrative but useless work to feather his own nest.
Východní společnost, a logicky i ruská forma tzv. marx-leninismu- totiž historicky neposkytuje žádný důkaz o kooperaci, v žádném případě podobné té západní.
Kolonizace českého území Němci byla dána právě tou neschopností kooperace proti schopnosti kooperace tzv. slovanského obyvatelstva. Řemeslná výroba předpokládá spolupráci.
Pravicový rozvrat státu Česko, pomiňme i původ tohoto označení, je postaven právě na oněch zcela levicových premisách "dobra zhora". Britská demokracie, která se již skoro jedno století potýká s velkými problémy, je také "demokracií" shora".

I české pravicové elity dnes hledají řeč s britskými konzervativci, dělají zcela shodnou politiku.

Pravice a levice jsou totéž, průmyslová a posrtprůmyslová doba však zvolila střed.
Vaše uvažování je tedy kdesi v 19.století, ještě před tím, než vznikla taková věc jako mateřská dovolená, dovolená atp.

Mateřská dovolená a dovolená, jako výsledek činnosti odborů, zčásti,udělala pro rozvoj kapitalismu více než jednotliví průmyslníci. Rozvinula ho a dala obrovské možnosti.

Pravice je nepřítel kapitalismu, je to forma neofeudalismu. Její obraz Levice je totéž.
Nějak se nám totiž vývoj událostí začínají tradiční označení plést jedno přes druhé.
18. 10. 2012 | 18:35

Zbyněk napsal(a):

Když v mé poštovní schránce přistála obálka s volebními lístky, zděsil jsem se, jak je tlustá. Pravičáci a levičáci, zlatý střede, cožpak považujete za normální, aby tak prťavá zemička vyslala do voleb více jak sedmdesát stran a ktomu ještě asi třicet hnutí? Proč nemáme dvě? Odpadly by koalice, neustálé hádky kdo nese odpovědnost. Opozice by hlídala aby elita která vládne nekradla a připravovala by své příští vládnutí. Senát je též nadbytečný, výmluva, že vrací špatné zákony, které jsou posléze opět přehlasovány mi připadá jako hloupý vtip. Přímá volba presidenta je další šaškárna, bohužel ne k smíchu, stojí strašné peníze. Není to, že opět umírají lidé na závadný alkohol, důsledek neůměrného množství politiků, kteří pak v důsledku nekonají? Je směšné jak zase řeší, jaké balení, je 6 litrů moc, povolíme 3 litry? Alkohol má být pouze v lahvích a ne stáčen někde v trafice. Méně politiků znamená také méně práce pro lobbysty a méně příležitosti krást.
18. 10. 2012 | 18:42

neo napsal(a):

jozka:

kde ses učil číst? Co nechápeš na tom, že firmy šetří? Co nechápeš na tom, že když se jim někde zvedne náklad, tak to někde musí ušetřit? Ty tyhle věci od pásu asi nevidíš a nebo lžeš, že děláš v soukromé firmě, protože každá firma šetří kde může a když se jí náklady zvyšují, musí se to projevit snížením na jiném místě.

Já pracuji v soukromé firmě a kolem dokola je jich soustředěno mnoho. Všechny dělají přesně tato opatření, když se něco mění v Zvýšení minimální mzdy samozřejmě je vyšší náklad, pokud firma zaměstnává někoho s takovým platem.

Jen hlupák a asi i jozka sro nešteří.
18. 10. 2012 | 19:32

dzivoj napsal(a):

Jedu blogy nahoru a podivuji se na nudností a opelichaností jaká tu zavládla jen pár dní po překvapivém výsledku voleb.Žádná fantazie,extase,nápor,razance,jen podrážděnost ze všeho.
Musím přiznat,že čas od času je jediný Pehe,kdo svým blogem vyvolá něco jako diskusi k světu.Změna je život.Svěží vítr se může vracet,zatuchlost je horší.Bubeníků ubylo-před pár lety jich diskutovalo více a živěji.Spojité nádoby tentokrát s volební účastí.
18. 10. 2012 | 19:54

fik napsal(a):

Opravdu konkurenceschopné hospodářství zde bylo do roku 1939. Jednak díky tomu, že jsme navázali na R-U, dále tím, že zde byly podmínky a schopní lidé. Bylo to i tak trochu o národní hrdosti a je úplně jedno, že jsme měli 8 automobilových továren a stejně tolik na letadla. Prostě ten vývoj nebyl přerušen a deformován, neboť i ti hloupí Habsburkové tušili, že s pokroku a podnikání budou profitovat oni a celá země. Něco málo za komunistů přežívalo, a výroba a průmysl se uměle udržoval. Opravdový řízený rozvrat našeho hospodářství nastal po roce 1989 a z toho se jen tak nevzpamatujeme. Teď už posloucháme jen řízené lhaní do kapsy a řízené obírání občanů z cílem = po nás potopa. Na obzoru žádné vlastenčení, žádný T.G.M, žádný Baťa, Rašín
18. 10. 2012 | 20:18

duchacek napsal(a):

Nevim proc si lide stale stezuji na velkou privatizaci. Devadesat procent toho prece zprivatizoval socialisticky management ktery byl vetsinou jeste nedavno pred tim v KSC. Tim prece napravili svoje byvale chyby.
18. 10. 2012 | 20:31

duchacek napsal(a):

Pehe " ...podprahové ujišťování, že vláda postupuje obecně jediným možným směrem ..."
Genialni myslenka. Zkorumpovany pravicovy tisk podprahove podporuje vladu tim ze proti ni hlasite stve na kazdem kroku
18. 10. 2012 | 20:38

fik napsal(a):

duchaček:

já si nestěžuji, já suše konstatuji.
Bohužel nejsou zde lidé na správných místech, ti schopní nedostanou příležitost. Jsme gestarbeitři ve vlastní zemi
18. 10. 2012 | 20:39

duchacek napsal(a):

Socializmus ma naprostou historickou prednost pred kapitalizmem. Staci si poslechnout par vypovedi disidentu vzpominajicich s milym usmevem na STB vyslechy a par evidentne uspesnych lidi rozhorcene nadavajicich na dnesni neutesene pomery. Krasny byl casosberny film Trestikove. Na zacatku za sociku zavoznik rozvazejici sodovky, stastny jako blecha ze si muze rekonstruovat nebytovy prostor na konci uspesny podnikatel opravnene nastvany na soucasny kapitalizmus kde je evidentne vse rozkradeno.
18. 10. 2012 | 20:53

bohorodičko, vyžeň putina napsal(a):

nepoučitelný soudruh pehe, už jednou ho komouši vyhnali ale on si nedá pokoj. je to holt láska a nenávist na celý život.
18. 10. 2012 | 21:22

Sagner napsal(a):

Cechoslovaci se vrati zpet do komunisticke masinerie byvaleho Sovetskeho Svazu, protoze vetsina byvalich obcanu Ceskoslovenska jsou komuniste. Tady se hraje hra na Pravicackou Politiku, ale to se asi tezko podari kdyz se v byvalem Ceskoslovensku kazdym dnem rodi komunisticke deti. Vy si nezaslouzite zadnou svobodu ani demokracii protoze jste,budete a zustanete komunistickou spolecnosti podvodniku, lharu a zlodeju.
18. 10. 2012 | 22:10

Sagner napsal(a):

Pehe vi o cem pise a hovori, prosel Vychodem i Zapadem a muze porovnavat politiku na Zapade a na Vychode.
18. 10. 2012 | 22:12

stoppa napsal(a):

Rudý úsvit?

Koncekonců proč ne.
Pořád lepší než modrofialové temno.
18. 10. 2012 | 22:17

Sagner napsal(a):

Ceskoslovensti socialni komuniste by chteli zit v kapitalisteckem systemu, jenze to nejde protoze vetsina z nich jsou, budou a zustanou socialni komuniste.
18. 10. 2012 | 22:23

modrý edvard napsal(a):

Je to jasný. Média jsou neobjektivní, kromě Rudého Práva.
18. 10. 2012 | 22:32

hurá napsal(a):

V českém pojetí je dělení na levici a pravici něco jako dělení na sparťany a slávisty. Lidé si většinou pletou pojmy, neuvědomují realitu a žijí ve svých virtuálních světech a představách. Tak kupříkladu stará důchodkyně, které musí syn koupit novou televizi, protože sotva vyjde s penzí, volí ODS a miluje Klause a na druhé straně zabezpečený podnikatel volí komunisty. Většinou jenom emoce a instinkty. Žádný mozek. Potom není divu, že se pohybují od jednoho extrému ke druhému a jsou vždycky zklamaní.
18. 10. 2012 | 23:15

hurá napsal(a):

PS: A potom vinu svalují na politiky, média, EU, atd. Na vše jenom ne na sebe.
18. 10. 2012 | 23:17

Sagner napsal(a):

Pane Hura, velmi zajimave co pisete o Ceske vycuranosti to existuje v cele spolecnosti tak jako za Dobreho vojaka Svejka. Nekdy se tomu vsemu smeji tak jako tenkrat kdyz pani Adina Mandlova v Torontu s kterou jsem se nekolikrat zasmal kdyz vypravela sve pribehy z minulosti kdyz zila v Ceskoslovensku.
18. 10. 2012 | 23:29

jozka napsal(a):

Mily neo, tvoje neschopnost pochopit podstatu sdeleni je vskutku nevidana... a v soukromem jsem delal driv, nez jsi sel na stredni. Delal jsem pro stat, ve statnim, v soukromem akcionarskem, v soukromem... muzu srovnavat. Jsi k smichu.
19. 10. 2012 | 00:24

Marek Kobera napsal(a):

"Zato ODS a TOP 09 po minuoých volbách vyšachovaly vítěznou ČSSD a spojily se s bezpečnostní agenturou pod názvem VV, aby společnými silami dovedli politici těchto uskupení zemi tam, kde je."

Ale fuj, pane Pehe, Vy snad nejste vůbec demokrat! Koho si lidé zvolili, toho přece mají. Proč kydáte špínu na VV, a urážíte tak jejich voliče?
19. 10. 2012 | 02:10

Jan Vaculík napsal(a):

Opravdu nevím,
kde někteří ze zde diskutujících vidí "surový kapitalismus" a neoliberální politiku.
Já kolem sebe vidím jenom selhávání některých funkcí státu a poněkud vyšší míru korupce, než jak si to většina z nás představovala. Ale opravdu nevím, co s tím má společného (neo-)liberalismus. Ve státě, kde berou úplatky lékaři, mě vyšší míra korupce v politických sférách opravdu nepřekvapí.

Když vypnu TV, zavřu zprávy na počítači a rozhlédnu se kolem, vidím zemi, kde lidi žijí vesměs šťastně a blahobytně, aniž by se předřeli: průměrné využití pracovní doby je asi 75%; průměrný čas, kteří lidé v práci s připojením na internet stráví soukromými záležitostmi, se pohybuje od 0,5 do 1 hodiny denně, atd.) Hospodářství v minulých 20 let prodělalo podstatnou transformaci (od těžkého průmyslu směrem k průmyslu lehkému) a řadíme se mezi nejúspěšnější exportéry v Evropě: v tomto ohledu jsme na tom líp, než např. Francie. Přikláním se k tomu, že je to úspěch v prvé řadě lidí, a až v druhé řadě je to úspěchem nějakých vlád a jejich politiky. Jenže - a to bych si vyprosil! - by stejný pohled měl platit i opačně: když se něco nedaří, tak za to mohou především lidé, a až v druhé řadě snad nějaká kapitalismus, neolibaralismus nebo eurooptimismus.
19. 10. 2012 | 02:18

kočka šklíba napsal(a):

Jane Vaculíku, je apríl? Podle vašeho příspěvku to tak vypadá ;). Protože napsat ".. jenom selhávání některých funkcí státu a poněkud vyšší míru korupce..", to chce bud silný žaludek, slepotu a hluchotu nebo jste to musel myslet jako vtip.

Jinak co to je "vesměs", můžete kvantifikovat a doložit nějakými fakty, jak lidé žijí blahobytně, A prosím ne plky o plných nákupních vozících jako zdejší bavička Pavla.

Jinak věřím, že pokud se soustředíte na modrého svazáka pod nickem neo, pak ano, on tu pracovní dobu nevyužívá ani na 50% :D (neo už se těším na další vulgární a primitivní urážky, které zde editor s radostí nechá, tak se oba zase odkopejte, no pravouni nezklamou).

Ale vaše poslední věta nějak neodpovídá tvrzení pravounů, že "když se něco nedaří, tak za to mohou především lidé, a až v druhé řadě snad nějaká kapitalismus, neolibaralismus nebo eurooptimismus", a to že za něco zase může -ismus ;). Platí to pro všechny -ismy? Nebo jen pro ty vámi uvedené? A pokud to platí jen pro ty vámi uvedené, na čem se toto vaše tvrzení zakládá? Jako pravičák jste jistě inteligentní a tím pádem schopný doložit toto vaše tvrzení nějak logicky ;). Nebo jsou to jen kecy?
19. 10. 2012 | 03:29

ten, kdo se hádat nebude napsal(a):

Pro Jan Vaculík.
Místo plácání si někdy přivstaň a projdi si některá pražská zákoutí. Stačí střed města park před hlavním nádražím, Nádraží střed, Florenc, projeď se ranní tramvají s nízkopříjmovými, kteří jedou na pátou nebo šestou do práce společně s feťáky a bezdomovci.
Při sčítání lidu bylo podchyceno 11 496 bezdomovců. Což jsou ovšem jen ti na různých ubytovnách, ne ti „volně“ žijící.

Pokud ti to nebude stačit, přečti si něco o exekucích, zjisti si, kolik lidí žije z ruky do huby, kolik nedostává mzdu, zjisti si počty alkoholiků a feťáků.
Přečti si, jak žijí lidé v ghetech nebo vedle nich. Přečti si o půl milionu nezaměstnaných, zamysli se nad tím, jak by sis asi vyskakoval, kdybys měl průměrný důchod a z něj si měl platit nájem, služby, energie a zdraví.

„Statisíce seniorů žije u hranice chudoby, upozornila analytička ČSÚ“
http://www.nasepenize.cz/statisice-senioru-zije-u-hranice-chudoby-upozornila-analyticka-csu-10789

No a pak si pustíš TV nebo otevřeš tisk a uvidíš mocipány, z kterých je lidem a blití, to jsou ti, které ty voláš a podporuješ, asi proto protože jsi jako oni, tedy taky na blití.

Jsi šťastný, žiješ v zemi ovládané bandou lidí tvého naturelu, o kterých si většina společnosti myslí něco velmi nehezkého.

Vaculíku, než budeš příště plácat něco o šťastné zemi a šťastných lidech, tak se zeptej cizinců (ne těch z Ukrajiny), jak nás vidí.
19. 10. 2012 | 06:47

neo napsal(a):

jozka:

takže ne, ok, to mluví za vše.
19. 10. 2012 | 08:23

neo napsal(a):

Kočka šklíba:

Opět přilezla, opět bez jakéhokoli důvodu na mě sprostě zaútočila.

Znovu opakuji Leninově dcerce.

1) nevolím ODS = nejsem modrý.
2) jsem ročník 1983 a nebyl jsem a ani být nemohl svazák
3) svou pracovní dobu využívám více než by bylo pořeba, ale mám svou práci rád a firmu taky, takže nemám problém pracovat pro ni i přesčas kdykoli se mi jen chce.

Nemůžu za to, že jsi závistivá čičina, nemůžu ani za to, že tě tvoje práce štve, že si neumíš najít nic lepšího a proto musíš za každou cenu urážet slušné lidi.
19. 10. 2012 | 08:27

Jan Vaculík napsal(a):

Vykydal, Kočka
Fakt, že je mezi námi 11,5 tis bezdomovců je smutný, ale pravdou zůstává, že většina lidí zde žije v blahobytu
Řádění exekutorů, arogantní způsoby monopolů typ ČEZ atd - to je právě to, o čem jsem mluvil, tedy selhávání funkcí státu a nemá to co do činění ani s pravicí, ani z levicí. Lobistické skupiny v parlamentu jdou napříč politickým spektrem.
Ostatně i míra korupce bude do jisté míry v korelaci s ekonomickými výsledky: tam, kde žádné peníze nejsou, tak nejsou na nic - tedy ani na korupci.

Vykydal
Vyblitost vaší osoby si netroufám posuzovat.
19. 10. 2012 | 10:19

jozka napsal(a):

ad ale pravdou zůstává, že většina lidí zde žije v blahobytu

Pokud za blahobyt, ze zatim maji strechu nad hlavou, maji co do huby, pak asi ano. Jen zustava otazkou, zda by se s takovou definici blahobytu ta vetsina ztotoznila.
19. 10. 2012 | 10:26

siven napsal(a):

Nenavážejte se do nea, takovému guru byste měla lízat plosky od nohou, milá kočko. Zvládá pracovat od nevidím do nevidím, sledovat českou judikaturu a aktualizovat ji, neposledně také psát obohacující příspěvky na aktualne.

Považte: kdo z nás to má?
19. 10. 2012 | 11:11

siven napsal(a):

Jan Vaculík - "Ostatně i míra korupce bude do jisté míry v korelaci s ekonomickými výsledky: tam, kde žádné peníze nejsou, tak nejsou na nic - tedy ani na korupci."

Tak jednoduché to zas nebude. Vezměte si příklad z afrických zemí.

Pokud fakt, že se někde korumpuje, je pro vás důkazem, že má společnost peníze, nebo blahobyt, tak potěš pámbu.
To by nám pak jako čistý příklad zbývali už jen křováci.
19. 10. 2012 | 11:17

ten, kdo se hádat nebude napsal(a):

Vaculík, stejně jako většina českých pravičáků, jsou skutečně nepoučitelní, ale apetit vládnout to mají jak ruští gubernátoři a povahu taky.
19. 10. 2012 | 12:44

vittta napsal(a):

Zajímavé.Plno aktivních gaučových antikomunistů hraje na to,že stejně byli v každé vládě a straně komunisté-byť bývalí.Proto je zřejmě třeba volit ty (bývalé) komunisty dál,aby nepřišli k moci komunisté dnešní-pod komunistickou hlavičkou KSČM.
Jaký to ale má praktický smysl moc nechápu-pouze vidím intelektuální omezenost těch,co toto píší.Mimochodem-zkuste se zamyslet nad tím,co slovo "komunista" vlastně znamená a kdo to je.Mnozí s úžasem zjistí,že se rozhodně nejedná o předlistopadovou nomenklaturní kádrovou rezervu KSČ!
(četl jsem jen omezený počet příspěvků,třeba už to co já někdo napsal)
19. 10. 2012 | 18:56

Danil napsal(a):

Pokud si lidé nepamatují dějiny, tak se opakují. Pořád se dokola mele o 50. letech,
aby se to mohlo politicky využít takže to už dobře známe, ale podívejte se na internetu, kdy, jak a proč vlastně vznikly sociálně demokratické a komunistické strany. V době bídy na jedné straně a hromadění majetku na druhé.No a tady se situace vrací k novému začátku.
19. 10. 2012 | 20:46

mp napsal(a):

Měl by existovat nějaký odborný kontrolní orgán, který by sledoval dlouhodobě činy vlády a který by upozorňoval na nesmyslné a hazardní kroky vlády a vyhlašoval by stavy nejen legislativní nouze, bez toho, aniž by dostal "podnět". Jinak hrozí, že lidé budou i nadále oběťmi psychopatů a zločinců.
20. 10. 2012 | 00:21

kočka šklíba napsal(a):

Jane Vaculíku, nepřekvapujete, ani na jednu mojí otázku jste neodpověděl, jen plky. Ne že bych to nevěděla ;).
20. 10. 2012 | 03:29

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra E Elfmark František F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít · Nožička Josef O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Oujezdská Marie · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Smoljak David · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Těšínská Tereza · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy