ODS a TOP 09 hrají v Zemanově režii

26. 06. 2013 | 19:07
Přečteno 10965 krát
Prezident Miloš Zeman má jako zkušený prognostik dar předvídavosti. Po předčasných volbách v roce 1998 nabídl lidovcům a Unii svobody společnou koalici s jeho sociální demokracií, přičemž dopředu odhadl, že ideologická zaslepenost nedovolí tehdejšímu předsedovi Unie svobody Janu Rumlovi a jeho stranickým kolegům nabídku využít. Stalo se, což dalo Zemanovi vítanou záminku k uzavření opoziční smlouvy s Václavem Klausem.

V uplynulých dnech, zdá se, Zeman pro změnu správně předvídal, jak se zachovají občanští demokraté a TOP 09, až oznámí, že místo vlády opírající se o politické strany, jmenuje tzv. vládu odborníků. Zatímco obě pravicové strany před oznámením Zemanova rozhodnutí tvrdily, že v takovém případě podpoří rozpuštění Sněmovny, což by vedlo k předčasným volbám, po jmenování Jiřího Rusnoka premiérem „odbornické“ vlády začaly tvrdit, že jelikož má jejich bývalá vládní koalice stále podporu 101 hlasů, předčasné volby nepodpoří.

Místo toho se prý budou snažit prosadit po pádu Rusnokovy vlády svoji premiérku Miroslavu Němcovou. Pokud by jim Zeman neustoupil, musí počítat s tím, že Rusnokově vládě nebude schválen státní rozpočet, což uvrhne zemi do rozpočtového provizória.

Všimněme si, že zatímco Zeman po vypuknutí vládní krize mluvil o tom, že předčasné volby jsou luxus, a navíc by tak spadly pod stůl zákony, které je třeba schválit, po jmenování Rusnoka už tvrdil, že hlavním účelem jmenování vlády odborníků je donutit politické strany, aby se shodly na předčasných volbách.

Ve skutečnosti ovšem neexistuje důvod, proč by měl Zeman předčasné volby chtít. Má zájem na tom, aby jeho vláda odborníků vládla až do řádných voleb.

Jenom tak může schválit některé strategické kroky, o které Zemanovi a jeho okolí jde, a jenom tak tento de facto levicový kabinet, neopírající se přímo o ČSSD, může posílit na české politické scéně alternativní „zemanovskou“ levici, která oslabí ČSSD. A jenom tak má Zeman čas, aby jeho spojenci v ČSSD oslabili křídlo předsedy Bohuslava Sobotky.

Zeman si mohl při jmenování Rusnoka dovolit mluvit o předčasných volbách jako o hlavním důvodu pro jmenování prezidentské vlády proto, že už věděl, jak se zachovají ODS a TOP 09. Zatímco on se bude veřejnosti jevit jako politik, kterému jde o rychlé vypsání nových voleb, ODS a TOP 09 budou pod praporem boje za parlamentní demokracii tento Zemanův údajný záměr sabotovat.

Přitom pokud v polovině července nepodpoří rozpuštění Sněmovny a pak ani Rusnokovu vládu, Zeman klidně nechá tuto vládu vládnout v demisi třeba až do řádných voleb. Bude argumentovat potřebou sestavit rozpočet. A až půjde do tuhého, a bude opravdu hrozit rozpočtové provizórium, většinová podpora pro rozpočet se nejspíš najde.

Protože Zemanovi vyhovuje odpor TOP 09 a ODS vůči rozpuštění Sněmovny (což je jediný způsob, jak rychle vrátit vládu politickým stranám), dal záměrně oběma stranám jakousi naději, že by v druhém pokusu mohl jmenovat Němcovou, pokud odcházející koalice ve svém odporu vydrží a bude mít ještě 101 podpisů.

Ke jmenování Němcové ovšem nikdy nedojde. Teoreticky by sice bylo možné na Zemana podat ústavní žalobu, ale Zeman dobře ví, že strany nemají k podání žaloby dost hlasů. Navíc, až bude potřeba, jejich křehkou stojedničku hravě rozbije.

Tažení ODS a TOP 09 proti Zemanově údajné neústavní zvůli, prezident snadno odrazí poukazem na to, že přeci chtěl předčasné volby. Obě strany tak hrají dost neprozřetelnou hru, která nakonec nejvíc posílí toho, koho chtějí údajně ztrestat-prezidenta Zemana.

ČRo PLus, 26.6.2013


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

oranžáda pitomá napsal(a):

pana Peha asi v noci bolelo břicho, proto ho napadají takové fantasmagorie....
26. 06. 2013 | 19:15

starý jezevec napsal(a):

„Němcová se potopila sama svým výrokem

„Miroslava Němcová se ale neumí pohybovat v té vysoké politice a naběhla si navíc tím, že řekla jediný bod svého budoucího programu a tou je kontrola státních zástupců a policie. Tím se ale zároveň podřekla, je to dokonce její smrtící výrok, který způsobil, že i kdyby měla nějakou minimální naději, že by ji třeba prezident Miloš Zeman jmenoval na základě koaliční dohody, tak po tomto vyjádření už ji jmenovat ani nemůže“
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/Zboril-Zemanova-vlada-udela-velky-pruvan-A-TOP-09-uz-besni-hruzou-276897

Němcovou Zeman jmenovat nemůže, to by mu národ neodpustil

Dalším problémem je to, kdo by v té vládě byl.
Kalousek – ten by neměl myslet na vládu, ale měl by být k dispozici kriminalistům.
26. 06. 2013 | 19:26

džon uzený bok napsal(a):

ba ne oražádo, ony to takový fantasmagorie nejsou... uvidíme, zní to logicky
26. 06. 2013 | 19:29

Tazatel napsal(a):

p. Pehe

Dnes skvělá analýza.
26. 06. 2013 | 19:29

petent napsal(a):

Ten Kalousek snad už úplně zhloupnul. Místo aby ještě pokud to jde využil dohasínajícího knížecího svitu a skočil po předčasných volbách, tak se z nepochopitelných důvodů jal lavírovat a propásl vhodný okamžik. Teď už pro něj bude mnohem těžší něco dobrého z této situace vytřískat. Jeho hysterie, která nejvíc připomíná obavu z možných policejních akcí a patos paní Němcové to opravdu není nic líbivého pro sluch voličů, které by měli získat. Spíš je ještě otráví. Tak ať se dál potýkají s parazitující místopředsedkyní vlády, ale nic dobrého jim z toho nekyne. A konec se tak jako tak blíží. Zaplať bůh.
26. 06. 2013 | 19:36

Yosif K napsal(a):

Zeman jde tvrdě za svým cílem:
Rozvrátit CSSD, zničit její současné vedení, přivést do čela CSSD zemanovce a přivést do parlamentu své lokaje a kamarády ze SPOZ.
Prakticky není způsob jak toto zbrzdit.

Jakmile se jediný člověk ze SPOZ dostane do parlamentu - typuji že se to povede Rusnokovi, pokud ne, Zeman nechá přeběhnout po volbách do SPOZ nějakého zemanovbského socálistu, tak Zeman pověří i po volbách RuSNOKA NEBO JINÉHO spozistu sestavením vlády.

Česko čeká po vládě modrých kmotrů vláda socalistických postbolševických kmotrů tak jak tak.
Z čistě pragmatického hlediska může být 5letá vláda dosti pravicového pragmatika Rusnoka lepší než vláda zfanatizovaných ultralevicových pomatenců jako je Zorálek nebo Dinsbir.

Jeden může namítnout že u SPOZistické vlády se uživí spousta parazitních trafikantů, zemanových kamošů, agentů Lukoilu atp. U vlády CSSD však toto nebude o nic lepší, celá strana je plná různých bezbarvých jelimanů, dtto proruských živlů je v CSSD bohužel také dost.

Je velmi doře možné že česku bude vládnout spozista Rusnok celých dalších 5 let, až do konce zemanova mandátu, a nikdo s tím nepohne, at už to bude dobré nebo špatné.

Bude to mít svoje mínusy ale ono to nemusí být zdaleka až tak zlé, jako kdyby vládli bez kontroly zdivočelí ultralevičáci usalašení uvnitř CSSD.

Rusnok je sice spozista ale se svými ekonomickými názory by patřil spíše do pravého křídla ODS. Pravice se s ním nakonec může smířit jako s mnohem menším "zlem" než s nějaKÝM ultralevicovým raplem JAKO JE NEDJEB§ŽE Zaorálek.
Z ekonoímického heldiska je Rusnok idelální volba. Má pravicový náhled na ekonomii, ale proletáři o tom neví, ti vědí jen to že je bývalý socalsita a nynější spozista. Takže Rusnok má na jsotou donbu od lumpenproletošů svatý klid a pokoj....
Uvidíme co Rusnok předvede, pokud jej bude chtít Zeman podržet jako premiera celých 5 let tak tomu tak bude. Stačí když koalice CSSD nezíská celých 51% a zeman pak nebude nucen jmenovat socana jako premiera. Ostatně i kdyby socalisti získali 51% tak Zeman nemusí jmenovat socalistu premiera. Nebo vybere za premiera toho socalistu, ktereho si vybere dle své chuti, nekoho kdo vezme do holportu spozisty a Sobotku, Zaoralka a Dinsbira odlifruje do odpadkového koše dějin.
26. 06. 2013 | 19:40

Yosif K napsal(a):

Příští Stalingrad na českém bojišti nebude bitva mezi pravicí a levicí ale kolosální bitva mezi SPOZem a CSSD.

CSSD v té formě jak ji vidíme nyní zmizí. Budto se rozštěpí na zemanisty a zaorálkovce-dinsbirovce, nebo se celá stane servisním zázemím pro SPOZ a Sobotka-Dinsbir-Zaorálek tiše skončí v nejakých nevalně placených trafičkách, možná budou dělat advokátní koncipienty u Bruny pokud se za ně přimluví Gross.
26. 06. 2013 | 19:45

Pan prezident mile překvapil napsal(a):

Yosif K.,

že vy máte takovou péči o ČSSD. Nejste jejím členem?

PS.: ubezpečuji vás, že volba Zemana prezidentem není totéž co parlamentní volba provařenců ze SPOZ, kteá soustřeďfuje na levici podobný recyklovaný politický odpad jako na pravici TOP.
26. 06. 2013 | 19:46

zemedelec napsal(a):

Pane Pehe.
Vydržte.
Zatím vyřvává politické byro obou stran,na nižší stupně jaksi zapomněli,co k tomu řeknou.Sice nedávno starostové podpořili Kalouska,tak jestli mají kousek pudu sebezáchovy,budou muset přitlačit také.
26. 06. 2013 | 19:46

starý jezevec napsal(a):

Musím Zemana pochválit, protože hraje nejen dobře, ale hraje i pro diváky.

Nejlepší kousek se mu podle mne podařil včera, kdy i mne trochu znejistěl. Prohlásil, že situace je natolik rozbouřená, že žádné jiné řešení než kroky, které povedou ke zklidnění nejsou možné. Pravice si na to odhlasovala v parlamentu přerušení schůze a čekala na jmenování Němcové.
Co přišlo víme.
26. 06. 2013 | 19:50

SergioL. napsal(a):

..dobře dobře pane Pehe...ale jakej to všechno má smysl, zatím nikdo nepíše o tom, jaký je skutečný cíl těchto tanečků...Není naše bejvalá "stojednička" náhodou něčím hypnotizovaná, když mu nechávaj takovýhle pole působnosti...? Ok, Remek bude zase "kosmonautem", paní Lívie se konečně vrátí odkud přišla...ale to určitě není všechno, že ne...?

To hlavní o co se hraje je ale něco jinýho že jo...? Jak je vysoký to číslo...? Kolik že to je...? Ano...??? Skutečně...???Bingo!!! Zatím deklarovanejch 250 až 300 miliard...No..a když si na tohle nasadíme "normonavyšování" veřejnejch zakázek u nás (Blanka původně 27 miliard, dnes 37 miliard), to by nebylo, aby se to za takovejch kulaťoučkejch 500 miliard nedalo postavit...
Takže už aby jsi začal pomalu hezky hlasitě a naříkavě plakat českej daňovej poplatníčku...
Its all, dear Watson.
26. 06. 2013 | 19:51

Yosif K napsal(a):

O tom jestli zhloupnul Nečas a ODS o tom už není žádná řeč. ODS jsou politické mrtvoly, dtto TOP09 alespon v té konfigruaci jak ji vidíme dnes (kníže a chemik).

Příští souboj titánů bude mezi SPOZ a CSSD. Bude to bitva o Stalingrad nebo o Kurský oblouk.
Dle průzkumů vbeřejného mínění je na tom Sobotka jako Hitler před Stalingradem:
Papírově má silnou převahu.
Sobotka však nemá Zemanovu zarputilost a ZEMANOVY NEKONEČNÉ ZÁLOHY SCHOVANÉ NYNÍ Z DOHLEDU "ZA HŘBETEM URALU".
Sobotkovi generálové jsou navíc pomatení jelimani. Jediný Sobotkův Rommel - zločinec Rath - dřepí v díře a až vyleze připojí se k jeho nepřátelům.
26. 06. 2013 | 19:53

A hele napsal(a):

Yosif K,

Maršal Žukov promluvil.
26. 06. 2013 | 19:58

Yosif K napsal(a):

Pan prezident mile překvapil napsal(a):
Yosif K.,

že vy máte takovou péči o ČSSD. Nejste jejím členem?

PS.: ubezpečuji vás, že volba Zemana prezidentem není totéž co parlamentní volba provařenců ze SPOZ, kteá soustřeďfuje na levici podobný recyklovaný politický odpad jako na pravici TOP.
26. 06. 2013 | 19:46
Členem CSSD bych mohl být pouze ze zištných důvodů, nikoliv z přesvedčení, ale takových tje tam tak 98%. nebyl bych asi sám, ale nemám na blbosti čas.
Na podívanou jak zemanova cháska - dirty dozen - zaválcuje hrstku pravověrných socanů tankovými pásy do bažin se docela těším, asi jako na film kde se rvou úplně prohnilí s částečně prohnilýmí a úplně blbými.

Pehe drží palce méně prohnilým a více blbým a zcela správně si rve vlasy. Vidí že CSSD má v nadcházející bitvě proti Zemanovým dirty dozen celkem málo šancí.
26. 06. 2013 | 20:01

hujeroskeptický modrý pohůnek napsal(a):

Yosífku už raději se neprozrazuj,

nebo tě tu budou mít všichni za posledního zfanatizovaného "uvědomělého" modrosvazáckého komsomolce a to jistě není nic, čím by se člověk mohl chlubit. Nebo se snad pletu a pro Yosífka je to chlouba?
26. 06. 2013 | 20:10

Nepředbíhal bych věci příští napsal(a):

A spolehl bych na inteligenci a zkušenosti voličů, kteří se pomalu učí nepodléhat soustředěnému mediálnímu marketingu a PR a víc spoléhat na svůj úsudek opřený o zkušenosti.
26. 06. 2013 | 20:10

rejpal napsal(a):

Jestli Miloš Zeman chce to, co píše s takovou jistotou pan Pehe, pak je zjevné, že nechce, aby se SPOZ dostala po řádných volbách do parlamentu. Jinými slovy chce vyměnit tři čtvrtě roku nelegitimní vlády, okopávané ze všech stran a se svázenýma rukama, protože parlament jí neschválí vůbec nic (ke všemu může schválit nějaký zákon, kterým jí zabrání třeba zašmoulit Temelín), za téměř jistotu příštích čtyř let ve sněmovně a možná i v regulérní vládě. A bude mít proti sobě ne 101 poslanců, ale téměř celou dvoustovku. Ke všemu ještě právem, a bude se to propírat dlouho a důkladně. Dost pyrrhovo vítězství, řekl bych.
Ale možná, že jen chce, aby se parlament přestal hádat a jeden druhého válcovat, a aby byli všichni jedné krve.
26. 06. 2013 | 20:14

zle mamičko zle, komsomolci zde napsal(a):

odveta za presidetské volby 2003 začala. miloši, jen do nich!!!)))))))))))))))))
26. 06. 2013 | 20:22

Martin napsal(a):

džon uzený bok:

Vůbec to nezní logicky. Je to takové plácání nesmyslů. Pehe jako ostatní levicový demagogové zcela opomíná třetí volbu, kde prezident musí jmenovat toho kdo určí předseda poslanecké sněmovny. A říká že Němcovou nejmenuje což je lež. ON JÍ NA TŘETÍ POKUS BUDE MUSET JMENOVAT.

Pokud delší pokračování Rusnokovi loutkovlády bude znamenat rozklad ČSSD na úkor SPOZ tak je to pro ODS a TOP 09 jenině dobře.
26. 06. 2013 | 20:23

Kontrolní otázka napsal(a):

Komsomolská mamičko,

a do kterých?
26. 06. 2013 | 20:24

Reveil napsal(a):

ČSSD opravdu nakonec může, díky současnéí idiotské= reakci svých čelnmých představitelů (Sobotka, Zaorálek) na Zemanovy tahy doplatit, protože na ně mohou voliči zanevřít.
Němcová jakživ nemůže být premiérkou. Protože zatímco neohrabaný strejc prezidentem být může (i Havel chodil jako kačena a nevěděl, jak se chovat při oficiálních příležitostech), nemůže být zavalitá tetka v kalhotách a plandavé pomačkané blůze premiérkou. Možná v zemi škaredých ženských - Německu, ale ne tady.
26. 06. 2013 | 20:30

český maloměšťák napsal(a):

http://www.patria.cz/zpravodajstvi/2369620/polsko-chce-mensi-roli-soukromych-fondu-v-penzijnim-systemu-a-prevod-casti-aktiv.html
26. 06. 2013 | 20:40

rosclays napsal(a):

Reveil:
Trošku s nadsázkou a trošku OT.
Nevím sice kde a kolik jste toho v Německu pojezdil, ale já - když se vracím vždy zpátky, tak jako "země škaredých ženských" mi připadá právě Česko, takže pí. Němcová je právě ta jediná a pravá kandidátka na premiérku a to nejenom svým vzděláním....:).
26. 06. 2013 | 20:56

Petr z Tábora napsal(a):

Autor má pravdu, jen své úvahy nedotáhnul do konce o roli ČSSD. Ta se soustředila na požadavek předčasných voleb ke kterému má jistých 80 poslanců a ne 120.Ti co patřili k původní 118-koalici mají všichni řadu důvodů vydržet až do května. ČSSD pana Rusnoka nechce, paní Němcovou se stávající koalicí nechce - co tedy reálně chce ?
Vládní koalice má těch 101 hlasů jen teoreticky, protože LIDEM lavírují kam se přidat. Navíc další obvinění od policie visí ve vzduchu, nemluvě o obviněných z pražského magistrátu s primátorem v čele.
Takže většina kritizuje vládu odborníků, ale reálné návrhy chybí.
26. 06. 2013 | 21:06

džon uzený bok napsal(a):

martin
ano, ale bude to natahovat donekonečna a ke třetímu kolu teoreticky nemusí dojít. ovšem jak to dopadne bych doporučoval počkat, víme všichni stejný h.
26. 06. 2013 | 21:21

Petr Jihlava napsal(a):

Analýza Jiřího Peheho je správná.Na současné patové situaci vydělá prezident Zeman,SPOZ a pravicové strany ODS,TOP 0,9.Předčasné volby nebudou.Zemanova vláda SPOZ bude vládnout do řádných voleb 2014.ODS a TOP 0,9 bude mít dost času,aby zahojily své rány.Vláda SPOZ do předčasných voleb oslabí volební preference ČSSD a předsedu Sobotku. SPOZ a populistické strany (Babiš,Okamura)posílí na úkor voličů ČSSD a KSČM.Příští možná koaliční vláda vzešlá z řádných voleb v roce 2014 pravděpodobně bude:
1,ODS,TOP 0,9 plus Úsvit přímé demokracie(Okamura) nebo Ano 2011(Babiš)
2,Velká koalice ODS nebo TOP 0,9 plus ČSSD.Případně nová opoziční smlouva.
Levicový volič může na jednobarevnou vládu s možnou podporou hlasů KSČM už nyní zapomenout.Miroslava Kalouska a některé známé ministry z vlády P.Nečase uvidíme v nové vládě v roce 2014.Češi rádi zapomínají a neradi masově stávkují nebo protestují.
26. 06. 2013 | 21:22

Yosif K napsal(a):

CITUJI ZAORALKA:
Miloš Zeman, to je takové Klausovo dvojče. Prezidentský kandidát Zeman nám před očima předvádí totálně černě financovanou volební kampaň. Jeho od jara vedená kampaň stojí desítky milionů korun, odhady mluví o sto milionech, ale Zemanova partička bez uzardění uvádí 5-8 milionů. Ne nadarmo uvádí server Demagog.cz, že Zeman si ve všech údajích a výrocích, které vypouští z pusy, vymýšlí suverénně nejvíc ze všech kandidátů. Miroslav Šlouf a jeho lidé si jsou jisti, že jim toto všechno nakonec projde, a úspěch tradičně posvětí jakékoliv prostředky. Nakonec skoro jediný větší zdroj peněz, který oficiálně uvádějí, jsou příspěvky od exekutorů. Jak uvedly Hospodářské noviny, přiznávají milion od soudního exekutora a předsedou strany SPOZ je člověk, který má podíl ve firmě, jež dělá exekuce pro pražský dopravní podnik. Všimněte si, že Zemanovi vůbec nevadí peníze získané z tak nemravného vysávání lidí. Zeptal bych se Miloše Zemana na případ té vážně nemocné ženy, která z dluhu 60 Kč u pražského dopravního podniku má dnes exekuci na 200 tisíc, je naprosto zoufalá a uvažuje, že prodá své orgány na transplantaci. Jestli je Zeman levicový kandidát, tak velmi zvláštního ražení! Především je to bílý kůň peněz a zájmů, o kterých nemáme vědět vůbec nic.

Proč o tom nesmí vědět? Důvody jsou dva. Buď se jedná o prostředky nelegálně nabyté, anebo se nesmí prozradit, kdo za tuto pomoc má zítra získat protislužbu. Pozoruhodné je, jak Zeman říká, že má různé peníze slíbené a že mu ještě přijdou. Co takhle amnestie? Zemanovým podporovatelem Klausem provedená amnestie se zřejmě zase jen náhodou dotýká řady lidí spojených se Zemanem. Zastavuje se vyšetřování H-systému, ve kterém se prokazatelně angažovalo Zemanovo alter-ego Miroslav Šlouf, zastavena je kauza Český dům v Moskvě, ve které stát utrpěl škodu více než 50 milionů korun – práce dalšího Šloufova komplice, Karla Srby.
Klausova amnestie může souviset s prezidentskou kampaní, víc než si dokážeme představit. Jen Zeman nemůže říct nahlas, odkud se mu penízky nakonec posypou.
Se Zemanem se vracejí démoni.
KONEC CITATU.
Tak se Azemanem se vrací démoni, se zemanem se vrací čiročiré fialové koncentrované zlo. Přečtěte si co o Zemanovi NEPOPATRNĚ říkali a psali vedoucí ČINÓGLI CSSD a pochopíte co Zemanovi opravdu leží na srdci. Každou minutu si Zeman opakuje "Kartago musí býti zničeno" a Zemanovo Kartágo je Dinbsbir, Sobotka, Špidla a Zaorálek.
Svým způsobem jak Zaorálek tak Zeman mají pravdu:
1) Zaorálek má pravdu že dnešní Zeman je nastrčená figura finacovaná z ruského státního podniku a obklopená (s čestnou vyjímkou Rusnoka) žvanily a mafisty vypuzenými z CSSD.
2) Zeman má pravdu že dnešní vedení CSSD je zcela necharismatické stádo ovcí, po politické likvidaci svaté trojice Zaorálek Sobotka Dinsbir všichni se vyděšeně vydají sposistům - dirty dozen - na milost a nemilost,l organizovaného odporu nejsou schopni.

Je omyl domnívat se že se Rusnok během vládnutí znemožní. Pokud bude trochu opatrný, stane se u lidu bud populárním nebo aspon neutrálním a pak je to de facto vítěz příštích parlamentních voleb. Pokud se ON dostane do parlamentu a Zeman z něj ZNOVU udělá premiera, ostatní strany se budou moci třeba utumlovat, RUSNOK & Co. prostě budou vládnout dál, parlament neparlament.

Horší to bude s popularitou takových provařených pařezů jako Pecina nebo Benešová. Co se vyštřilo za peciny, co se vyšetřilo za Benešové? Uplne ho...no. Ovšem průměrný socanský činogl nevypadá o nic chytřeji nebo efektivněji....
26. 06. 2013 | 21:23

Astrolog: takhle jsem se ještě nezasmál napsal(a):

Petr Jihlava

Koukám do kávové sedliny a na oblohu a vidím zcela jiné konstelace.

Ale co: fantazii je potřeba rozvíjet. Proto mají sci fi autpři takovou popularitu.
26. 06. 2013 | 21:27

Yosif K napsal(a):

Vcelku souhlasím s analýzou Petra z Jihlavy. Z toho že český volič může na čistě levicovou vládu zapomenout mám ovšem na rozdíl od něj nelíčenou radost.

Společnou vládu socalistů a komunistů zažila v 70 letech Francie za Mitteranda, komančům se sice podařilo se definitivně zdiskreditovat ale za tu cenu že zhuntovali francouzské státní podniky až na kost a rozvrátili francouzské finance do té míry, že lidé začali ukládat většinu svých úspor ve švýcarsku.

Společnou vládu CSSD a KSCM může chtít jen bolševický fanatik nebo naprostý ignorant.
26. 06. 2013 | 21:28

pamětník napsal(a):

Nu, pan Pehe překvapil, nepamatuji, kdy jsem od něj četl něco tak logického. Zato propagandista Yosif K vůbec nepřekvapil, vyplodil mnoho a všechno špatně.
26. 06. 2013 | 21:33

Yosif K napsal(a):

JUDr. Marie Benešová (* 17. dubna 1948, Praha) je česká právnička a politička.

V roce 1966 maturovala na SVVŠ a v roce 1971 absolvovala studium práv na Právnické fakultě University Karlovy v Praze. Od ukončení studia až do roku 1991 pracovala na okresní prokuratuře v Kladně, nejprve jako právní čekatelka, později jako prokurátorka v oblasti obecné kriminality, zejména násilné trestné činnosti, později jako prokurátorka-specialistka v oblasti dopravy. V té době dvakrát odmítla vstoupit do KSČ.[1]

V roce 1994 stala prokurátorkou Vrchního státního zastupitelství v Praze, ale na jaře 1996 na funkci rezignovala a otevřela si v Kladně advokátní kancelář. V lednu 1999 jí ministr spravedlnosti Otakar Motejl nabídl funkci nejvyšší státní zástupkyně, kterou zastávala od 15. ledna 1999 až do 29. září 2005, kdy byla na návrh ministra Pavla Němce odvolána z funkce vládou Jiřího Paroubka. Po odvolání se vrátila do advokacie, kde působí doposud.[1]

V letech 2006-2010 působila ve stínové vládě ČSSD jako stínová ministryně spravedlnosti[2], třebaže zpočátku nebyla členkou ČSSD (a nikdy ani žádné jiné politické strany). Do ČSSD vstoupila v roce 2007.

Proslula výrokem o justiční mafii, za jejíž součást označila řadu osob včetně nejvyšší státní zástupkyně Renáty Vesecké, exministra Pavla Němce ad. v souvislosti s jejich působením v kauze Jiřího Čunka. Za výrok byla dotčenými žalována a požadována od ní omluva. Po několikerém odvolání vynesl Vrchní soud v Praze 6. března 2011 rozsudek, že se Marie Benešová musí žalobcům omluvit; dále soud vyčíslil náklady řízení a podle rozsudku za ně má žalovaná zaplatit 391 718 korun. Marie Benešová však vzápětí oznámila záměr podat dovolání k nejvyššímu soudu a rozporovala výši nákladů soudního řízení.

19. března 2011 byla na 36. sjezdu ČSSD v Brně zvolena místopředsedkyní strany.

KONEC CITATU.

Co se za Marie Benešové vyšetřilo? NIC? VUBEC NIC? A proč?
26. 06. 2013 | 21:33

do takových analýz balím uzenáče napsal(a):

Slabé jak čaj, Pehe.
Kde jste nechal zpupnost?
26. 06. 2013 | 21:34

Jan Jančura napsal(a):

Pan Pehe to jako obvykle překombinoval. Nevím proč soustavně předpokládá u Zemana ty nejhorší pohnutky jeho činů. Zeman jako ctižádostivý a inteligentní člověk, v dost vysokém věku a ne nejlepším zdravotním stavu už nehledá bezprostřední osobní výhody, ale chce se zapsat do historie jako dobrý prezident. Proč by rozkládal ČSSD, která mu může jako jediná reálná politická síla pomoci splnit úkoly, které slíbil ve své volební kampani?
Splnil první dva - doplnil ústavní soud, a jmenoval jiného premiéra než Nečase. Teď bude bojovat za to, aby stará koalice znovu nedostala k moci. Boj bude složitý a v mnohém nepředvídatelný. Jeho největší pomoci bude co nejlépe fungující Rusňokova vláda, což by donutilo starou koalici konečně rozpustit parlament.V tomto boji potřebuje jak SPOZ, tak celou opozici - proč by ji tedy rozkládal?
26. 06. 2013 | 21:35

Yosif K napsal(a):

PANE PAMĚTNÍK, SROVNEJTE SI CO PÍŠE ZAORÁLEK O ZEMANOVI A co píše zeman o různých zaorálcích. Ale to vaše proletářská hlavinka asi nepobere, žijte si dál v íluzích o bratrsví vašich dragých "proletářských vůdců".
Proto nakonec lidé volí socálisty, že si nedokážou srovnat v hlavinkách ani celkem jednoduché věci, jako že OBVYKLE nelze zbohatnout rozhazováním a nesplácením dluhů.
26. 06. 2013 | 21:38

pamětník napsal(a):

Pane Yosife K,
srovnejte si, co v diskuzi pod Bohuslavem Sobotkou píši o Bohuslavovi Sobotkovi a co v doskuzi pod Zaorálkem píši o Zaorálkovi. To Vaše příštipkářská hlavinka nepobere.
26. 06. 2013 | 21:45

Hobojistka napsal(a):

Jan Jančura

Střízlivý a správný rozbor
26. 06. 2013 | 21:46

Jan Jančura napsal(a):

K Yosif K
Odkud máte informaci, že OKD+TOP09 splácí dluh? Pokud vím tak je to přesný opak - každým rokem naroste min. o 100 mld. Kčs. A co IZIP, tunel Blanka, letouny CASA apod. to je taky úsporná politika? Tak dle Vaší logiky pak je ODS+TOP09 přímo nejlevicovější strana?
26. 06. 2013 | 21:48

Rumcajs napsal(a):

Kazdy dalsi krok Zemana je jenom dalsim dukazem, ze policie jednala na zakazku kmotru stojici za Zemanovci. Necas se stal politickou obeti ve hre ruskych mafianu.
Zeman je zradce naroda!
26. 06. 2013 | 22:03

queribus napsal(a):

K J.Jančurovi: S prvním odstavcem by se dalo jakžtakž souhlasit. Druhý je zcestný: doplnit ústavní soud (jinak záslužný čin) by dokázal téměř jistě kdokoliv jiný na jeho místě. Svržení legitimně jmenovaného premiéra (což se ale nestalo, neboť ten odstoupil sám) presidentem by byl pučistický čin, který v ČR (naštěstí už) nemá místo. "Boj" proti staré koalici je nesmyslem, protože sněmovna vzešla z voleb a vláda má (nevýraznou ale dostatečnou) podporu sněmovny. Opravdu funkční Rusnokovu vládu si nedovedu představit: údajní "odborníci" budou víceméně servilní poskoci z širšího Zemanova okolí..(byli by vděčni za každý den pobytu na ministerském fleku, pokud by se tam vůbec dostali, což je velmi nepravděpodobné, protože jim sněmovna stejně důvěru nevysloví). Uznání zaslouží P.Fiala, který okamžitě rozpoznal, že v dočasném spolku "nepolitických" úřednických šašků přímo řízených Zemanem není sebemenší ctí být... SPOZ je strana bez většího vlivu a jako "konkurenta nalevo" ji ČSSD sotva bude podporovat, když socialisté mají nyní nebývale vysoké ambice...
26. 06. 2013 | 22:05

rejpal napsal(a):

Mac
Mně jen mrzí, že nám nesdělil, kde budou socani rozhazovat z vrtulníků peníze proletářům. Pořád jen slibuje a nic,
26. 06. 2013 | 22:06

Yosif K napsal(a):

Pane mac, já budu mít z rozvratu CSSD po nájezdu Zemanových dirty dozen upřimnou radost. Měl jsem velkou radost když padla vláda velkých bolševických pokrytců v roce 1989, mohu mít malou radost když ne Zemanově bandě podaří rozložit sektu malých pokrztců z CSSD, na socík jich věří zanedbatelná menšina, většina členů CSSD je tam ze stejných důvodů jako trio Rath Pancová Kott, je to prostě příležitost jak si pod ochranným krytem "boje za práva chudoby" pořádně nahrabat.

Dtto se dá říci i o SPOZu - kromě Rusnoka. Rusnok je lepší ekonom než ignoranti z CSSD.
A ted k vyhlídkám Rusnoka, jeho jmenování vítá 525 čechů. 6e jej chtějí pouze dočasně? Však oni si zvyknou. Bátuška Zeman prostě nikoho jiného než Rusnoka nejmenuje. Má času dost. Ustava mu žádné lhůty neukládá. ¨¨

Z aktuálně.cz:
Podle 57 procent lidí však Zeman nepostupoval v rozporu se zvyklostmi.
26. 06. 2013 | 22:07

Paranoia je svinstvo napsal(a):

"Rumcajs napsal(a):
Kazdy dalsi krok Zemana je jenom dalsim dukazem, ze policie jednala na zakazku kmotru stojici za Zemanovci. Necas se stal politickou obeti ve hre ruskych mafianu.
Zeman je zradce naroda!
26. 06. 2013 | 22:03"

Sakramentmordijé, loupežnickej! Donnerwetter! Himmel Laudon!
Takže ruští mafiáni nakukali Zemanovi aby obcoval s Nagyovou a Nagyové nakukali aby úkolovala vojenskou rozvědku a nechala šmírovat Nečasovu manželku a stýkala se s kmotry. Nakonec za trafikama ro 3 poslance ODS výměnou za pošlapání poslaneckého svědomí a volebního slibu stála KGB.

Oni jsou ale hlava, loupežnickej! Jeden by to do nich neřek!
26. 06. 2013 | 22:24

Dalimír napsal(a):

Na tyhle kazisvěty české společnosti o kterých je zde debata patří jen kladivo a srp ! Mydlit ty komedianty hlava nehlava ! Jedině dělnická mládež pod vedením ultralevicových lidí ,záměrně neuvádím politiků ,takoví v česku nejsou a to ani v KSČM by měli povstat nový bojovníci za pravdu a spravedlnost ! Armáda a bezpečnostní složky státu patří lidem ,ten si je platí z daní proto by se měli bez uzardění postavit za práva většiny pracujícího lidu kteří se živí poctivě rukama ! Nic lepšího neexistuje co by zaručilo národu prosperitu jedině tvrdá a poctivá práce všech !
26. 06. 2013 | 22:25

queribus napsal(a):

Macu, chápu, že řada Vám blízkých by s uspokojením přivítala, pokud by Kalouskové, Vondrové, Bendlové a další pravičáčtí lotři "skončili po zásluze v kriminále, když už jaksi demokracie nepřipustí je přímo pověsit" za "zločiny spáchané na českém obyčejném člověku"...........
Nicméně dovolím si připomenout tragikomický výsledek halasně proklamované Zemanovy očistné akce "čisté ruce" asi před tuctem let (ani nevím, zda Benešová jako NSZ byla tehdy "u toho"): JEDINÝMI obviněnými, odsouzenými a potrestanými bylo ČSSD-duo Svoboda-Snopková (ministr/náměstkyně tehdejšího MF).. Může být ještě víc doočíbijící paradox......????
26. 06. 2013 | 22:27

Tazatel napsal(a):

Yosife K,

tak kolik soudruhů komunistů multimiliardářů z totáče znáte a jak je to s tou Kellnerovou profesurou? Nějak se nám pod Bělobrádkem upejpáte. Kápněte božskou, chlape a nestyďte se!
26. 06. 2013 | 22:27

Tazatel napsal(a):

Dalimile,

které kazisvěty a komedianty máte na mysli? Chcete je mydlit kladivem anebo srpem?
26. 06. 2013 | 22:31

Yosif K napsal(a):

Nechápu jak si dospělí lidé mohou dělat iluze že levicoví vůdci a Zeman celé dny hluboce hloubají nad tím, jak rozprášit pravici a rozházet co nejdříve co nejvíce peněz mezi chudé lidi.

Opak je pravdou. Pravice nevzhraje příští volby. Krvavý boj o koryta se strhne mezi SPOZ a CSSD. Vedení CSSD ma jako cíl číslo jedna zničit Zemana a Zeman má jako cíl číslo jedna zničit současné vedení CSSD.

CITUJI ZAORALKA - Zemanovi pocity k Zaoralkovi jsou jistě podobné.....
Miloš Zeman, to je takové Klausovo dvojče. Prezidentský kandidát Zeman nám před očima předvádí totálně černě financovanou volební kampaň. Jeho od jara vedená kampaň stojí desítky milionů korun, odhady mluví o sto milionech, ale Zemanova partička bez uzardění uvádí 5-8 milionů. Ne nadarmo uvádí server Demagog.cz, že Zeman si ve všech údajích a výrocích, které vypouští z pusy, vymýšlí suverénně nejvíc ze všech kandidátů. Miroslav Šlouf a jeho lidé si jsou jisti, že jim toto všechno nakonec projde, a úspěch tradičně posvětí jakékoliv prostředky. Nakonec skoro jediný větší zdroj peněz, který oficiálně uvádějí, jsou příspěvky od exekutorů. Jak uvedly Hospodářské noviny, přiznávají milion od soudního exekutora a předsedou strany SPOZ je člověk, který má podíl ve firmě, jež dělá exekuce pro pražský dopravní podnik. Všimněte si, že Zemanovi vůbec nevadí peníze získané z tak nemravného vysávání lidí. Zeptal bych se Miloše Zemana na případ té vážně nemocné ženy, která z dluhu 60 Kč u pražského dopravního podniku má dnes exekuci na 200 tisíc, je naprosto zoufalá a uvažuje, že prodá své orgány na transplantaci. Jestli je Zeman levicový kandidát, tak velmi zvláštního ražení! Především je to bílý kůň peněz a zájmů, o kterých nemáme vědět vůbec nic.

Proč o tom nesmí vědět? Důvody jsou dva. Buď se jedná o prostředky nelegálně nabyté, anebo se nesmí prozradit, kdo za tuto pomoc má zítra získat protislužbu. Pozoruhodné je, jak Zeman říká, že má různé peníze slíbené a že mu ještě přijdou. Co takhle amnestie? Zemanovým podporovatelem Klausem provedená amnestie se zřejmě zase jen náhodou dotýká řady lidí spojených se Zemanem. Zastavuje se vyšetřování H-systému, ve kterém se prokazatelně angažovalo Zemanovo alter-ego Miroslav Šlouf, zastavena je kauza Český dům v Moskvě, ve které stát utrpěl škodu více než 50 milionů korun – práce dalšího Šloufova komplice, Karla Srby.

Klausova amnestie může souviset s prezidentskou kampaní, víc než si dokážeme představit. Jen Zeman nemůže říct nahlas, odkud se mu penízky nakonec posypou.

Se Zemanem se vracejí démoni
26. 06. 2013 | 22:31

Rumcajs napsal(a):

Dalimire, tebe jednou budou na onom svete soudit obeti komunistickych grazlu jakojsi ty. A ver mi - nedopadne to pro tebe dobre. I kdyz ja stale doufam,ze se znovu dostanete k moci,nadelate dalsi zverstva - az lide naknec pochopi, ze vas vyleci jedine provaz.
26. 06. 2013 | 22:33

Rumcajs napsal(a):

Paranoa
Kdyby za tohle meli padat vlady, tak socani nebyli u vesla ani tyden. Byly to jen zaminky
pro hloupe levicove volice.
26. 06. 2013 | 22:38

queribus napsal(a):

Dalimíre, je to razantní,úderné,proletářské,třídní a nebojím se to říci: opravdu LENINSKÉ. Jenže čas plyne a máme (v tomto směru naštěstí) o 60 let více a dělnická mládež už též není tak početná, revoluční a uvědomělá.
26. 06. 2013 | 22:38

Carlos V. napsal(a):

Ať je to tak či jinak, jedno je jisté - bude ještě legrace.

A že se nám karty hezky promíchaly, už tu máme tři vzájemně se nenávidějící se bloky, přičemž minimálně dva se skládají opět z nehomogenních subjektů.

Nejlepší na tom všem je, jak se lidé hádají, kdo z nich je dobrý a kdo zlý. Odpověď je prostá - není hodných.

Volby se blíží - ať na jaře či na podzim, jsou blízko. Musíme si vzít ponaučení a nevolit nikoho ze současných hráčů. Nevyzývám k volbě Národní fronty - volte malé strany, jejichž program je Vám nejbližší.

A že to VV to dopadlo špatně ? Dopadlo snad někdy něco dobře při volbě zavedených značek ? Musí se zkoušet a zkoušet.
26. 06. 2013 | 22:41

Dalimír napsal(a):

Tazateli myslím tím ty politiky at v pravo či vlevo kteří záměrně zhuntovali v republice výrobní prostředky a tím omezili pracovní místa ! Výsledek je více jako půl milionu nezaměstnaných a armáda bezdomovců ! Co k tomu více dodat ?? Na Ruma reagovat nebudu ,to je stará známá oportunistická firma ! Čest práci
26. 06. 2013 | 22:42

dalimír milující mír napsal(a):

Pravičáci můžete zde pištět jak chcete ,historie si vás dobře zapamatuje !
26. 06. 2013 | 22:44

Jáchym napsal(a):

Pane Pehe,
bez ohledu na to, zda budete či nebudete mít pravdu - k mému překvapení se zdá, jako by Vámi podepsané články psal politolog.

Je to po těch Vašich někdejších ideologických masážích intelektuálních vemen čtvrté cenové skupiny naprostý nezvyk.

To Vy sám, těmadle rukama a vlastní hlavou?
Vy nás matete ! :-)
Díky !
26. 06. 2013 | 22:50

mb napsal(a):

V uplynulých dnech, zdá se, Zeman pro změnu správně předvídal, jak se zachovají občanští demokraté a TOP 09, až oznámí, že místo vlády opírající se o politické strany, jmenuje tzv. vládu odborníků. Zatímco obě pravicové strany před oznámením Zemanova rozhodnutí tvrdily, že v takovém případě podpoří rozpuštění Sněmovny, což by vedlo k předčasným volbám, po jmenování Jiřího Rusnoka premiérem „odbornické“ vlády začaly tvrdit, že jelikož má jejich bývalá vládní koalice stále podporu 101 hlasů, předčasné volby nepodpoří.

TO JE NEODPUSTITELNÝ LAPSUS ´DEMOKRATICKÝCH´ ´PRAVICOVÝCH´ STRAN ... !!!
26. 06. 2013 | 22:58

mb napsal(a):

podobně jako to předtim byl lapsus Jana Rumla ...
26. 06. 2013 | 22:59

mb napsal(a):

výborný blog --- a dobrý politolog ...
26. 06. 2013 | 23:04

Carlos V. napsal(a):

mb : bez ohledu na to, co pravicové strany říkaly - proč by Sněmovnu rozpouštěly ?

Užijme si pár měsíců vládu, senát, kraje i prezidenta v rukou (ne)sjednocené levice. Ať si to můžeme vyzkoušet..
26. 06. 2013 | 23:05

Gru napsal(a):

Yosif K
"Zemanovi pocity k Zaoralkovi jsou jistě podobné"

Zdá se, že jste trochu na štíru s pravopisem. Doporučuji méně grafomanských příspěvků a v ušetřeném čase raději absolvovat nějaký diktát k procvičení.
26. 06. 2013 | 23:06

Yosif K napsal(a):

Jan Jančura napsal(a):
K Yosif K
Odkud máte informaci, že OKD+TOP09 splácí dluh? Pokud vím tak je to přesný opak - každým rokem naroste min. o 100 mld. Kčs. A co IZIP, tunel Blanka, letouny CASA apod. to je taky úsporná politika? Tak dle Vaší logiky pak je ODS+TOP09 přímo nejlevicovější strana?
26. 06. 2013 | 21:48
A) i Keznes psával že v době boomu se má vytvářet pebztek aby se v době poklesu mohlo více utrácet. Socálisti to pochopili tak že se dluhy mohou navyšovat furt a že se nikdy nemusí splácet.
B) No kromě prozíravého Bohouška všichni socálisti brečí jak staré herky že česko je málo zadlužené a že prosperita je přitom za rohem, napučovat peníze a "rozházet mezi proletáře". To je dobrá věc na Rusnokovi, že ten doufejme rozhazovat peníze mezi proletáře NĚJAK HODNĚ MASOVĚ snad nebude. Není to takový naivní trouba jako štech nebo zaorálek.
26. 06. 2013 | 23:07

Yosif K napsal(a):

Gru napsal(a):
Yosif K
"Zemanovi pocity k Zaoralkovi jsou jistě podobné"

Zdá se, že jste trochu na štíru s pravopisem. Doporučuji méně grafomanských příspěvků a v ušetřeném čase raději absolvovat nějaký diktát k procvičení.
26. 06. 2013 | 23:06
Jo já jsem na štíru s pravopiusem a jiní lidé jsou na štíru s iluzemi o tom že levicoví vůdci ve dne v noci v čele se Zemanem bádají jak zničit pravici a rozházet co nejrdříve co nejvíce peneěz "mezi chudý lid".

V tom je jádro pudla. Zaorálek smrtelně nenávidí Zemana a naopak. Mezi CSSD a SPOZ se samozrejme strhne krvavá rvačka o koryta. Pravice už do přidělení Temelína nijak nezasáhne, o tuto kost se porvou jako vzteklí psi tzv "proletářští vůdci".

A troubově se zde rozplývají nad tím jak levicoví vůdci ve dne v noci bratrsky makají na tom jak co nejrychleji pomoci týraným proletářům. A jaká k tomu bude nejlepší a nejrychlejší cesta. Hahaha....
26. 06. 2013 | 23:15

Rumcajs napsal(a):

Dalimire. Vy komunisi jste jen banda flakacu,co se nedokaze zivit poctive, a tak vymyslite ideologie,ktere by vam umoznili se semknout a spolecne loupit a vrazdit. Dokazovali jste to kdysi a dokzujete to i dnes. V zemich kde vladnete se lidi zivi potkanama a komunisticke zrudy likvidujou kazdeho,kdo nespiva jejich proletarske pisne. Ale ver mi Dalimire. Vas dalsi odchod uz nebude sametova. Skoda,ze ta se toho nedozijes.
26. 06. 2013 | 23:17

Rumcajs napsal(a):

Nezpiva...
26. 06. 2013 | 23:18

Jan Jančura napsal(a):

K Yosif K
Pokud vím tak za vlády pravice i levice dluh vždy rostl. Roste i většině zemí, ať je tam u vlády levice či pravice. Takže příčina není tedy v tom, kdo je momentálně u kormidla, ale asi je to obecná vlastnost současného kapitalismu.
Probůh, ale kde pak ty peníze vlastně jsou když všichni dluží?
26. 06. 2013 | 23:30

Bijte je, nicte je, palte je.... napsal(a):

petent Naopak, predcasne volby muze snemovna vyhlasit kdykoli, kdy se dohodne na rozpusteni. Komunisti a CSSD uz do toho nainvestovali tolik politickeho kapitalu, ze od toho neuhnou.
Tde se hraje o to, aby se Zeman ve sve chtivosti po moci odkopal. Coz sestavovanim te sve sranda vlady prave dela. Az tam nacpe vsechny svoje kamose a pohrobky, Kalousek zaveli k predcasnym volbam a bude sbirat hlasy pravickau vydesenych tim Zemanovym panoptikem.
Jak Kalouse rad nemam, ted muzu byt rad, ze ma pravice aspon jeho.
26. 06. 2013 | 23:36

mb napsal(a):

Carlos V. napsal(a):
mb : bez ohledu na to, co pravicové strany říkaly - proč by Sněmovnu rozpouštěly ?

Užijme si pár měsíců vládu, senát, kraje i prezidenta v rukou (ne)sjednocené levice. Ať si to můžeme vyzkoušet..
26. 06. 2013 | 23:05

to carlos ... pokud se pravicové strany rozhodnou nerozpouštět sněmovnu ... tak ji prostě nerozpustí ( podle me by to sice bylo nejlepší, ale ja jsem tu irelevatní ) ...

HORŠÍ JE ... ŽE ŘIKALI ŽE JI ROZPUSTÍ ( KDYŽ JIM NEMENUJE NEMCOVOU ) A TED BEROU ZPÁTEČKU ... ERGO MLŽÍ A LŽOU ... TO JE TA MIZERIE ŽIVOTA A UMĚNÍ ... ( srovnej s nečasem a jeho záměrem nejmenovat vládu na přeběhlících a volných radikálech ... ) ... to je nejhorší že se jim nedá věřit ... a že jejich slovo platí vždy jen ´pro tuto chvíli´ a v téhle chvíli ... to je ten humus ... jsou bezzásadoví vyjma zásadového pragmatismu, utilitarismu a machiavellismu ....

to je to co mi vadí ... kdyby se zabejčili předem a řekli: rozpouštět se nebude ... bon ... oni však řekli: bud nemcova nebo ihned rozpustíme - a ted to popírají ... dělají pravý opak ... a to je to, co mi vadí ...

doufám, že už si rozumíme ...

... hezký večer ...

/ jo a svou zabejčilostí - sněmovnu rozpouštět nebudeme - hrají přesně podle zemanových not ... jak (správně) podotýká báťuška Pehe ... /

/ podle me tam Kalous hraje vlastni hry proč nechce rozpustit snemovnu ... /
26. 06. 2013 | 23:39

Jan Jančura napsal(a):

Bijte je, nicte je, palte je
A když pak Kalousek konečně rozpustí sněmovnu a přijde tak o imunitu, může si pro něj bez problému přijít policie. Naprosto geniální postup, hodný Kalouska.
26. 06. 2013 | 23:47

jozef napsal(a):

Ano,ODS a TOP nehraju v medialnej rezii,hraju skor v rezii prezidenta,ktory mysli "par krokov dopredu".
ODS nechce splnit medialne prianie,nechce odist do zahrobia, TOP-ka nechce pochovanim "lotra na pravici" stat sa rychlo lidrom na pravici.
Asi im to nestoji zato,zabit tohto partnera pre neisty buduci job.
27. 06. 2013 | 00:20

Bijte je, nicte je, palte je.... napsal(a):

Jan Jančura Ta si pro nej muze prijit uz ted. Nepochybuju, ze by ho vydali. Skoro bych rekl, ze kdyby cekali az prijde o imunitu, jeste by na ne podal trestni oznameni za neplneni sluzebnich povinnosti :-D.
Navic jako neministr a neposlanec se nejakeho trestniho stihani ve veci tak pitome, jako sesmolil Istvan, muze jen smat. Odstupovat nebude z ceho a do kriminalu za to nepujde nikdo, to se klidne vsadim.
Je jasny, ze Kalousek se skutecne lekl jen na chvili, kdyz se zdalo, ze by mohla bacovat Nemcova. Ted uz zase vi, ze je ve hre.
Zeman ted mnohem vic skodi CSSD nez TOP09.
27. 06. 2013 | 01:06

pamětník napsal(a):

Čím dál hloupější kecy.
27. 06. 2013 | 01:35

pozorovatel napsal(a):

Všeho do času, Pehe je věčný.

Mimochodem, všimli jste si, jak ve svých vývodech obrací?

Mafru dnes koupil Babiš. To jsem zvědav, jak za pár dnů budou psát Lipold, Steigerwald a jiní z tohoto stáda.

Člověk čte a docela se baví. Hlavní je, že vlci vyjí, ale karavana jde dál. Na Zemana nikdo z nich nemá.

Jo, volil jsem Zemana. Přiznám se, že z toho důvodu, že jeho vyšachování při tehdejší prezidentské volbě nebylo fér, tak jsem mu to chtěl dopřát.
Dnes vidím, že jsem volil setsakramentsky dobře.
27. 06. 2013 | 01:46

dennis napsal(a):

Uz 18. cervna si kladl pan Pehe otazku, proc se TOP 09 tak krecovite drzi "proflaknute" ODS? Ta otazka je dnes aktualnejsi, nez byla pred tydnem. Zda se, ze otazka budoucnosti samotneho Kalouska je nalehavejsi nez budoucnost cele jeho strany. Kalouskovo chovani, mimika, ztrata pameti i bonmotu davaji tusit, ze ted uz zerty jdou stranou. Uvidime, co se bude dit v parlamentu 15. a 16. cervence. Uvidime v co skutecne veri nadpolovicni vetsina poslancu. (Uvidime, ktery bianco sek bude platny...)
27. 06. 2013 | 02:00

blend napsal(a):

Je pravděpodobné,že na předčasných volbách by nejvíce ztratila ODS.Není vyloučeno,že se jim zavčasu pokusila předejít ekonomickou hrozbou plynoucí z drahoty voleb a sice trojmo:poklesem HDP 2012,církevní restitucí a škodami povodní.Mnoho z nás bude mektat zuby při představě,že k těmto třem ztrátám (a navíc placením úrokůz dluhů,placením do EU)tvořícím astronomickou částku co se týče ročních ztrát zatím,parlamentní volby,které drahly od voleb k volbám přidají částku,která českou ekonomiku součtem čtyř až šesti částek už povalí nadlouho.
Není vyloučeno,že mediální hysterická popularita TOP09 ve velkých městech by jí v předčasných volbách dovedla až nad 30,možná blízko k 40 %-obdobným procentům KSČ 1948. Odpor k Zemanovi tomu napomáhá.
Tzv.uvědomělá dělnická třída roku 1948,stimulující někdejších 40 % komunistů,se vývojem za dalších 60 let změnila v stimulující smrtelnou nenávist desítek procent voličů k "padlé na hlavu"-slabomyslné podle nich vystudované české inteligenci všech typů.Tomu odpovídá náhrada úcty k vzdělancům opět starodávným neofeudálním panbíčkářstvím,byť politicko soukromým-necírkevním.
Ona předpokládaná zblbělost české inteligence,komunisty zvané "pracující inteligencí " ovšem musí být něčím dána a něčím vyprofilovaná.Není sporu,že vyprofilovali ji Havel,Klaus nesmyslně vysokou kvotou počtu jmenovaných profesorů vzhledem k reálné hodnotě jejich výsledků měřené mezinárodně a též pravidelným statistikám EU o tom,jak dalece je v invenci ČR poslední v EU.
Ovšem vyprofilováno není totéž co dáno.Dáno je postavení inteligence především možnostmi tvůrčí práce a možnostmi uplatnění.Zde obrovskou roli sehrála rekvalifikace mladší části inteligence do s jejím vzděláním zcela nesourodých pracovních profesí,aspoň dostupných či lépe placených,spolu samozřejmě s usurpováním si intelektuální priority zcela falešnou byrokracií vědy,táhnoucí se zde staršími ročníky od protektorátu dodnes.Přes AV ČR a vysoké školství. Politice se dnes nízký prestižní status inteligence hodí do hry,protože omezuje její vliv,vylučuje možnost jejího zasahování do machinací s finančními prostředky apod. I tím,že se ona nejeví na tom lépe z hlediska efektivnosti vložených do ní investic granty atd. Nikdy nezapomeňme,že předci V.Havla (Masařík),V.Klause (Pružinskij),Livie Klausové (otec dokonce tajemník Dr.Tisa) se objevují naprosto prokazatelně v letech 1938-39 v rolích souvisejících s Mnichovskou zradou a protektorátem.Podobně jako AV ČR celá.Havlova rodina je z toho dědičného komplexu viny ,kdysi soudně postižené E.Benešem po válce ,zakladatelem ČR,asi zatížena více.
27. 06. 2013 | 04:49

Děkuji napsal(a):

blend,

další z řady nesmyslných blábolů, směšujících švestkové knedlíky se zelím a kulajdou. Stačí přečíst první odstavec, aby si jeden udělal úsudek a dál nečetl.
27. 06. 2013 | 06:10

Blend napsal(a):

Již jsem nedávno žádal nicka "Antisoudruha" (de facto ultraultrasoudruha) aby se nepřilepoval,ba ani pod nickem "Děkuji" i dalším na mé příspěvky,v zájmu jím tak velectěné okatě Demokracie.Stále mrhá nicneříkajícími pejorativy,je bez vlastních argumentů.
27. 06. 2013 | 06:34

člověk napsal(a):

Pokud se nepletu, demisi podal pouze premiér. Nikoliv vláda. Jinými slovy, máme stále vládu, která bude vládnout, dokud parlamentem neprojde vláda nová. Rusnokova loutková vláda důvěru nedostane a půjde. U moci zůstane vláda stávající. Až do voleb.
Možná se ale pletu a Pehe ví víc, nebo taky ne.
27. 06. 2013 | 06:39

Chechtal napsal(a):

člověk,

Prezident pověří premiéra a premiér si vybere své ministry. Spolu sestaví program vlády a s ním předstoupí před sněmovnu, kterou požádají o důvěru. Pochybuji, že by si premiér Rusnok ponechal ve vládě "odpovědné antikorupční hospodáře".
27. 06. 2013 | 06:56

alojz napsal(a):

Yosif K

jsi taky na štíru s logikou, jinak bys nemohl vyplodit větu
"jiní lidé jsou na štíru s iluzemi... "
nemlvě o tom, že tyto zmíněné iluze existují jen a jen ve tvých představách

vůbec takoví rádobypravičáci jako ty rádi sdělují levičákům, co si vlastně myslí a chtějí:-)))
27. 06. 2013 | 07:31

alojz napsal(a):

člověk

Pletete.
27. 06. 2013 | 07:34

alojz napsal(a):

člověk

jo a při vašem nicku se vás zeptám-lidsky-máte pocit, že tato vláda může udělat cokoli dobrého?že by nebylo lepšít začít spravovat hospodářství a morálku co nejdříve?
27. 06. 2013 | 07:37

alojz napsal(a):

Ted je vidět jaké bylo štěstí,
že se prezidentem nestal Karel.
Určitě by jmenoval premierem Mirka:-)
27. 06. 2013 | 07:40

Pavel13 napsal(a):

Jakkoli to navenek takto zatím nevypadá, pomalu se nám krystalizují 2 bloky: ČSSD+TOP09 proti SPOZ+ODS. Otázkou je, jestli získá jeden z nich takovou převahu, aby se obešel bez KSČM.
27. 06. 2013 | 07:41

člověk napsal(a):

Chechtal,
Prezident pověří premiéra a premiér si vybere své ministry. Spolu sestaví program vlády a s ním předstoupí před sněmovnu, kterou požádají o důvěru. Důvěru nedostane, kdo bude vládnout? Rusnok? To bych se teda chechtal.
alojz,
nepletu,
máte vůbec tušení, jak to v zastupitelské demokracii funguje? Nejspíš nevíte, že na vašem, nebo mém pocitu nezáleží. Zde hovoří fakta a fakt je, že Rusnok sněmovnou neprojde, Němcová má 101 hlasů, vláda demisi nepodala, ...
27. 06. 2013 | 07:45

vico napsal(a):

- Tak se nám ti "odborníci" scházejí :-) Dryml, Benešová, Rusnok, který chtěl POVINNÝ druhý důchodový pilíř a následný třicetiletý raut.

- Levicový volební pučmidrát však už teď Rusnoka miluje /každý má právo na omyl, že/.

- Pehe má pravdu, ale možná podcenil jednu skutečnost. Není radno, není radno zaměňovat ideologického fanatika Rumla s geniálním opilcem Kalouskem.

- Kalousek těch jedenáct měsíců Zemanovy prezidentské hrůzovlády přežije. Tratit totiž bude dosavadní suverén předvolebních výzkumů ČSSD. Ta bude za těch jedenáct měsíců připomínat běžce zvěstujícího vítězství u Marathonu. Zvítězili jsme, byť s chrlením krve z huby.

- Po delším vládnutí "odbornické" mezivlády se zapomenou hříchy pravicové vlády. Tohle deja vu už teď musí strašit vedení ČSSD.

- Zeman oprávněně označovaný za pasáka otírající si své vysoké zpocené čelo pergamenovým výtiskem Ústavy dá zapomenout na Třesoucí se prdel, Drábka a další výtečníky.

- Těch jedenáct měsíců bude mít pravice velmi silné téma /a pravdivé/. Boj o samu podstatu parlamentní demokracie. Ti, kterým není lhostejná, se přidají.

Těch jedenáct měsíců očistce, který nás všechny čeká, může pravici vrátit ztracené body.

A může vyhrát.

- Levicoví volební pučmidráti vzývající svého zemanovitého Krista by si měli tyto měsíce intenzivně užívat, pak nebude co.

- Každý má jen to, co si zaslouží.

Možná právě na shora uvedené Kalousek vsází. I on umí myslet několik tahů dopředu.
27. 06. 2013 | 07:57

Marek Blomský napsal(a):

Pane Pehe, toto je Váš nejlepší článek. Vychází z výborné psychologie. Také jsem takto odhadoval postup Zemana. Nepíšete nyní tendenčně, ale spíše hodnotíte psychologicky tahy na šachovnici. Já to vidím takto: Zeman = vynikající protipól bývalé vlády arogantů, manipulátorů, a loutek mafie. A´t jsou jeho pohnutky jakékoli, někdo se té sebrance postavil a docela jim dává zabrat. To je moc dobře.
27. 06. 2013 | 08:00

Marek Blomský napsal(a):

"Líbí" se mi obhajoby parlamentní demokracie, ta je stejně v hajzlu, a pak, kde byla když ten kdo nevyhrál je u moci pomocí slepence intrikánů, manipulátorů a vykradačů státní kasy. Jen do nich Zemane, nezaslouží nejmenší ohledy, Machiaveli ať je Tvým vzorem
27. 06. 2013 | 08:05

starý jezevec napsal(a):

Pro vico.
Prozradím vám velké tajemství.

Bez souhlasu parlamentu nemůže projít žádný zákon a tedy kecy o důchodovém systému nebo něco podobného jsou zcela mimo mísu.

Rusnokova vláda je jen o tom, že z exekutivy budou odstraněni odessáci s Kalouskem a snahou dotlačit je k předčasným volbám.
Nic víc.
27. 06. 2013 | 08:11

Dalimír napsal(a):

Rume editor tě zase pustil k lízu tak nevíš jakou kravinu by jsi si vymyslel na balamutění lidí ,jenže takovým jako jsi ty už dnes málokdo uvěří ! Situace v republice je taková jak jsme si ji ani ve zlém snu nepředstavovali ! Já stále jen slyším slovo vláda ve všech pádech ! Už mě to leze krkem ! Podávám návrh do poslanecké sněmovny na změnu názvu téhle neblahé instituce ! I lidé jak slyší o české vládě ježí se jim všechny chlupy na těle ! Pro žádám pány poslance aby navrhli změnu a slovo vláda zmizelo z českého slovníku ! Já Navrhuji nový název ! A sice ČESKÝ STÁTNÍ ÚŘAD PRO SLUŽBY OBČANŮM ! Možná by se to mohlo ujmout i v celé EU ! Protože když mají politici pocit že někomu vládnou pak z pychnou a veškeré sliby co dali voličům jdou stranou ! Pak si dělají co chtějí ! Takže možná by tahle nenákladná a rychlá změna názvu dopomohla z efektivnění státních institucí ! Co na to pan politolog Pehe ? Co na to pan editor Stejskal ? Přeji všem hezký den Dl.
27. 06. 2013 | 08:19

starý jezevec napsal(a):

Pro vico.
Proč si myslíte, že by měl levičák preferovat vládu Němcové před Rusnokou, vysvětlete nám to.
27. 06. 2013 | 08:21

vico napsal(a):

Jezevče díky za radu, byť nevyžádanou. Jen tak na okraj : do Sněmovny nejde žádný zákon, ale jen návrh zákona.

Jinak jste ideálním naslouchatelem slova božího. Váš Guru už před několika dny jednoznačně prohlásil, že on si předčasné volby nepřeje /protože by to stálo 0,5 miliardy Kč/. Teď váš Guru prohlásil, že to všechno dělá, aby předčasné volby prosadil :-)

Věř a víra tvá tě uzdraví, amen.
27. 06. 2013 | 08:31

vico napsal(a):

Nejsem levičák, ale levicově orientovaný demokrat. Proto jsem sice na pravicovou vládu nadával často tak, že Stejskalův ukazováček na editorské spoušti se nebezpečně chvěl, ale nikdy jsem její legitimitu vládnout nezpochybňoval./Vše lze doložit z archivu těchto diskuzí/.
27. 06. 2013 | 08:38

starý jezevec napsal(a):

Pro vico.
Opět nevyžádané a poslední na vaši adresu,
váš příspěvek je nejen neuvěřitelné hloupý, ale i křivý.

Nikde jsem netvrdil, že do poslanecké sněmovny jdou zákony, to za prvé o křivosti.

Za druhé o hlouposti,
o tom, jestli budou předčasné volby nebo nebudou nerozhoduje Zeman, ale poslanecká sněmovna. Zeman několikrát prohlásil, že je pro předčasné volby, ale 120 hlasů shánět nebude, s Rusnokovou vládou až do voleb v příštím roce je spíše provokace a alternativa k vládě ODS.
Tedy i kdyby Zeman nechtěl podzimní volby, tak to není podstatné, o tom, kdy budou volby rozhodnou poslanci, Zeman je může jen tlačit a tlačí je k podzimním volbám a některá jeho prohlášení jsou spíše provokace.
27. 06. 2013 | 08:43

pamětník napsal(a):

člověk:
"Pokud se nepletu, demisi podal pouze premiér. Nikoliv vláda"
Pletete se. Pokud podává demisi premiér, padá celá vláda.
27. 06. 2013 | 08:46

Dalimír napsal(a):

pamětníku běžte už i z celou vládou někam ....
27. 06. 2013 | 08:55

člověk napsal(a):

pamětník,
váš problém je, že píšete o věcech, o kterých nic nevíte. Zkuste si to ještě jednou, poprvé, nastudovat.
A po nedůvěře Rusnokovi bude dále vládnout Nečas v demisi. Není důvod, aby vládl Rusnok.
27. 06. 2013 | 08:56

rejpal napsal(a):

člověk
a přesto má pamětník pravdu
27. 06. 2013 | 09:16

dennis napsal(a):

Pro Člověka
Člověčě, poda-li premier demisi, je cela vlada v demisi. Tak to proste vyplyva z ustavy. Premier neni ministr bez kresla a jeho funkce neni jedna z rady vladnich funkci. Tak to proste je: kdyz premier poda demisi, pada cela vlada.

ODS a TOP 09 se sverepe drzi predstavy, ze padlym andelem je pouze Necas. Nemcova s Kalouskem se tvari, ze cela vlada (uz se 14. ministrem na vymenu) je bezva, ze se osvedcila a ze i o po vymene premira je kristalove cista, a proto jedine ta spravna vlada k vladnuti.

Bohuzel si to nemysli ami obcane, ani volici, ani prezident. Pro Kalouska a pro pani Nemcovou to to je neprijemne prekvapeni. A nebo snad oni to ignoruji? Meli by snad duvod?
27. 06. 2013 | 09:20

šašek z Jihlavy napsal(a):

vico,27. 06. 2013 | 07:57
Naprosto přesná analýza, kéž by to dopadlo jinak! ;-)
27. 06. 2013 | 09:25

vico napsal(a):

š.z J. : :-)
27. 06. 2013 | 09:39

člověk napsal(a):

rejpal,
Wunschdenken - víte co to je?
27. 06. 2013 | 09:47

Antipehe napsal(a):

Pehe píše přesně to, co se mu jako propagandistovi ČSSD hodí.

Pro socany jsou nejvýhodnější předčasné volby (mají teď protestní hlasy nespokojenýchch voličů. ODS je na dně, TOP 09 nic moc). Jediná šance ODS je Němcová, která se může pokusit napravit její pošramocenou reputaci (šance to není velká, zato jediná). To se ale ČSSD hóóóóódně nehodí do krámu. A tak Pehe křičí, že pravice hraje podle Zemanových not. Protože v zájmu Lidového domu je zdiskreditovat oba. Byly doby, kdy se Pehe mohl nazývat nezávislým politologem. Od té doby, co s Bohuslavem Sobotkou založili lobbystickou skupinu Cesta, už je jen propagandista ČSSD. Je to jako by tady psal své anylýzy Miroslav Macek či Marek Dalík (ti se ale netváří nezávisle).
27. 06. 2013 | 09:59

rejpal napsal(a):

člověk
něco jako přání otcem myšlenky? (německy neumím). Jenže to není ten případ, to je realita. Ostatně, mně věřit nemusíte, ale zamyslete se nad tím, že i zcela oficálně prezident mluvil o VLÁDĚ V DEMISI. Dokonce ani ta vláda se necukala.
27. 06. 2013 | 10:02

turista napsal(a):

Zemanova volba je menší zlo než pokračování pravicové panské koalice s jiným premiérem. Rusnok ekonomii rozumí na rozdíl od ekonomického diletanta Nečase, který zavedl ekonomiku země do dlouhé a hluboké recese přehnaně restriktivní ekonomickou politikou. Před volbami se SPOZ s ČSSD dohodne, bude mít možná tichou podporu KSČM. TOP09 je spoluzodpovědná za současný marasmus a mafiánská ODS možná zanikne. Nic jiného si totiž nezaslouží.
27. 06. 2013 | 10:20

eheP napsal(a):

proc nemate, Pehe, na svem webu pocitadlo do konce Zemana?
27. 06. 2013 | 10:38

SuP napsal(a):

vico -
U mě taky dobrý!
Jen by mě ještě zajímalo, kdy si ten průser začnou uvědomovat ti, kdo Zemana zvolili. I tím, že místo Schwarzenberga v druhém kole volili Fišerovou, nebo jiného "nikoho".
27. 06. 2013 | 10:44

Jirka napsal(a):

Miloš Zeman měl na Hrad usednout už v roce 2003, jenže ho potopila vlastní strana. Klaus se tam dostal jaksi omylem, ale budiž. Nyní má mandát od občanů a co si budeme povídat - zatím vesměs plní to, k čemu se zavázal. Je aktivním Prezidentem, Nečasova vláda skončila, do parlamentu i senátu chodí, zkouší prosadit majetková přiznání. Volič Miloše Zemana tedy může být s většinou jeho kroků spokojen.

Nevolič bude nadávat at udělá Miloš Zeman cokoliv. To je normální.

Takže asi tak. Náš Prezident je prostě silný hráč, vždycky byl a je pravda, že ti junáci v parlamentu vedle něj vypadají jak malí caparti, co jim ještě trčí bryndáček z pusy.

V současné chvíli jsem pro vládu úředníků, ale jen do předčasných voleb. Jmenování některých ministrů jako např. Pecina se mi nelíbí a zrovna mi plusové body u Rusnoka ani Zemana nenaskakují. Snad to tedy bude skutečně jen vláda několika měsíců.
27. 06. 2013 | 11:06

buldatra napsal(a):

Dovoluji si jen podotknout, že tydlencty politické hrátky, intriky, plány v plánech jiných plánů, následkem čehož vznikají všeliké Pehecí a jiné rádoby zasvěcené analýzy a také skřípění zubů bezmocných voličů, jsou možné jen a pouze proto, že politik český je neodvolatelný, imunní a tak nějak nezničitelný.
Oproti tomu volič je v roli křoví, které to všecko může toliko pouze sledovat a glosovat a to je asi tak všecko, co může. Dokud nebude moci volič a občan aktivně spolurozhodovat o správě státu, zůstane křovím.

Kdyby politik věděl, že jeho exces by mohl nastartovat proces odvolání voličem, nic podobného by si prostě nedovolil. Dal by si majzla a choval by se tak, jak se na sloužícího sluší a patří.

Nebylo by to, pravda, pro massdělovadlomaséry tak zajímavé a plné všelikých temných a zasmrádlých kauz, po úřadech by tak často nepobíhali zakuklenci, zkrátka podobné nekontrolovatelné praktiky a rejdy zvolených zástupců a jejich šéfů i sluhů by se konat nemohly, protože by nad nimi nepřetržitě visel Damoklův meč odvolatelnosti, ztráty imunity a pohnání k zodpovědnosti.

Novinářstvo by se více soustředilo na celebrity a jejich průsery, starosti a ložnice.
A Pehe by třeba analyzovalo Agátu, páč nic jiného by k analýze nebylo. Jinak by se ukousalo nudou.
27. 06. 2013 | 11:24

malej jarda napsal(a):

Pan Zeman určitě nejmenoval pana Rusnoka do funkce premiéra na jeden měsíc. I když nová vláda nezíská důvěru, bude vládnout minimálně stejně dlouho, jako to bylo v případě pana Topolánka, tedy nejméně 4 měsíce. Potom má prezident druhý pokus a na 100% zase jmenuje pana Rusnoka. Opět se neodchýlí ani o milimetr od praxe svého předchůdce Klause ( mimochodem tenkrát se pravice postupem Klause vůbec nepohoršovala). Druhá vláda pana Rusnoka už dovládne až do voleb. Jiný scénář vůbec nepřichází v úvahu. Prostě pravice v této zemi na dlouhou dobu skončila.Díky Bohu!
27. 06. 2013 | 11:28

von Drak napsal(a):

Nejjednodušší řešení je obvykle pravdivé! Co když je to takhle: prezident Zeman si zpočátku opravdu nepřál předčasné volby, ale ukazuje se, že jinak to nepůjde.Protože se bál, že vláda v čele s Němcovou zamete současné vyšetřování pod stůl a taky proto,že tuto vládu kritizoval již ve své volební kampani-akceptovat ji nemohl.Možná by dal šanci Sobotkově ČSSD(vítěz voleb),ale Sobotka to odmítl.Pak tedy musel oslovit osobu, ke které má důvěru-Rusnok.Rusnok se chová podobně-oslovuje osoby, které zná a kterým důvěřuje.Co, když je to takhle jednoduché ?
27. 06. 2013 | 11:29

starý jezevec napsal(a):

Pro Jirka.
Členové Rusnokovy vlády by se neměli líbit především příznivcům pravice, aby pokud pravice nekývne na předčasné volby a nechá Rusnokovu vládu vládnout až do poloviny příštího roku, to pravici ve volbách spočítali.
Pokud pravicoví poslanci nekývnou na předčasné volby, tak svým příznivcům říkají, je pro ně důležitější místečko v parlamentu, než to, kdo tady vládne. Čím ta vláda bude horší, tím lépe, měla by vzbuzovat větší obavy, než vzešlá vláda po volbách. Za tu vládu ponese politickou odpovědnost pravice ne Zeman nebo levice.

Levice i Zeman chtějí nové volby, pravice chce tu úřednickou vládu, přestože tvrdí něco jiného. Levice je ochotna ji okamžitě odpískat, pravice nutí Zemana, aby ji držel u moci až do příštího roku.
27. 06. 2013 | 11:31

gabriela napsal(a):

Jiří Pehe, máte celkem vysoký inteligenční kvocient. Nicméně, Sobotkovsko-Zaorálkovsko-Dientsbierovská ČSSD dělá kardinální chybu, která poškodí celou ČSSD. ČSSD není jenom předseda a pár místopředsedů ...
Skutečnost, že se ČSSD vzpěčuje dát úřednickému, podotýkám levicovému kabinetu důvěru, je velmi špatný tah i názor. ČSSD nemá lepšího spojence než je prezident Miloš Zeman. Tímto stylem má úspěšně nakročeno vyhnat si své vlastní voliče, včetně mne.
Na neschválení nové, protimafiánské vlády jsou tady mafi-koka-koala ÓDěS, sTOPka a NeLidem. Apeluji na zbytky soudnosti a zdravého rozumu celé ČSSD. Nešpiňte si prosím ruce !
52% lidí chce vládu s Rusnokem, ale to levicoví "Bohouškovci", ale i "Paroubkovi lvíčata" nechtějí podpořit, protože to je bez vůle voličů. Přitom o předčasné volby, které chce 46% lidí se rvou jako prasátka o korýtko.
Vyhazov Marii Benešové je zcela v duchu komunistických čistek. Nesouhlasíš s jedinou a neomylnou stranou? Vyloučíme tě ...
Kuk sem, ať se všichni přesvědčíte, do jakého bahna je schopna klesnout naše "slavná" ČSSD ...
***************************************************************
http://www.novinky.cz/diskuse?id=325265&articleId=/domaci/306117-vladu-bez-mandatu-volicu-nepodporime-rekl-predseda-cssd.html&sectionId=8&page=1&announce=negativevote#c8549147

http://www.novinky.cz/diskuse?id=325265&articleId=/domaci/306117-vladu-bez-mandatu-volicu-nepodporime-rekl-predseda-cssd.html&sectionId=8&page=1&announce=negativevote#c8549147
27. 06. 2013 | 11:37

gabriela napsal(a):

sorry, opravuji "Paroubkova lvíčata"
27. 06. 2013 | 11:40

gabriela napsal(a):

Marie Benešová zde ...

http://www.novinky.cz/domaci/306213-cssd-chce-vypudit-benesovou-za-to-ze-kyvla-rusnokovi.html
27. 06. 2013 | 11:49

Aleš Trojan napsal(a):

Politika je umění nemožného.Na komentář pana politologa lze pohlížet i z tohoto úhlu pohledu a né jej automaticky z různých ideologických důvodů odmítat.Tedy - proč né?!
27. 06. 2013 | 11:49

blue napsal(a):

Zeman: v první řadě sleduje osobní prospěch (chce být vnímán jako dobrý prezident a přizpůsobuje se vůli "lidu"), odměňuje své přátele a chce pomstít všechny "křivdy". Dosavadní postup mu vyhovuje, naprosto. Domnívám se, že cíl "pomoc SPOZu" je u Zemana někde hluboko dole v žebříčku...rozhodně pod "odměnit kamarády"...

Koalice: jediný cíl je oddálit předčasné volby, aby současné aféry překryl čas. Pro koalu je dokonce lepší, když ten timeout bude trávit v opozici, než aby vládla s premiérkou Němcovou. To že to nepřiznaj a budou "bojovat" je jen divadlo. V mezičase se ukáže, kdo z koaly půjde ještě do basy, ale taky se může stát, že policie uloví i nějakého kapra z levice. Čas a další afery mohou smazat dopad současné nagyféry... Navíc pro voliče bude vláda Rusnoka vládou levicovou, uvidíme jak moc rychle voliči pochopí, že ani od Rusnoka pečené holoubky čekat nelze.

ČSSD: když se pro dva hráče vyvíjí hra pozitivně, tak pro protihráče už moc kladů nezbyde. ČSSD potřebuje nutně předčasné volby. Když říkám, že koale pomůže timeout v opozici, tak nutně v souboji koala versus ČSSD bude každý odklad voleb hrát spíše proti ČSSD. Její nejlepší volební výsledek by byl právě teď. Tzn. že po čase prostě bude horší. Za rok sice vyhraje, ale ztratí část voličů na úkor SPOZ, a část zoufalých pravicových voličů, kteří by dnes volit nešli, za rok k volbám přijde: protože aféry vybledou.

Leda by nějak Zeman časoval další pokračování afér, jako třeba zatčení Kalouska na termín řádných voleb. Příští volby budou rozhodovat o Temelínu, takže aféry můžeme čekat na 100%, zakázka to je obrovská a na obou stranách (kreml/usa) zdroje jsou. Materiálu je asi dost na všechny.
27. 06. 2013 | 12:16

starý jezevec napsal(a):

Pro blue.
Perfektní ukázka

Cituji:
„Zeman: v první řadě sleduje osobní prospěch (chce být vnímán jako dobrý prezident“

...
„Koalice: jediný cíl je oddálit předčasné volby, aby současné aféry překryl čas.“

Tedy Zeman v první řadě sleduje osobní prospěch, dělá to, co vidí lidem na očích.

Koala tu osobní prospěch nezajímá, ta chce jen v zájmu veřejnosti zakrýt aféry.
27. 06. 2013 | 12:32

blue napsal(a):

starý jezevec.
nedomníval jsem se, že je pro levicové publikum zde nutné nějak známkovat koalici: Je to zdroj všeho zla, to přece víte, ne?

dělat to, co lze vidět lidu na očích, může být majiteli očí vnímáno jako mana nebeská, jiným to může připadat jako populismus.

když jste se pozastavil u toho mého dvojího pohledu na věc, co říkáte na to, jak koala rychle mění nározy na předčasné volby? Špatné, že? A co říkáte na to, jak rychle názor na předčasné volby mění prezident? V pořádku, že, prostě dobrý politik.

nicméně podstatou mého příspěvku bylo, že zatímco pan Pehe tvrdí, že současný vývoj vleče ODS a TOP09 někam, kam se jim nechce, já tvrdím, že jim to vyhovuje.
27. 06. 2013 | 12:40

Kamil napsal(a):

Tento stav nejvíc rozhodně nevyhovuje ČSSD (zejména Sobotkovu křídlu).
ODS ani TOP09 rozhodně více neoslabí (není moc kam) a pokud opravdu Zeman bude "vládnout" až do řádných voleb, obě strany určitě posílí ("pravicoví" a "středoví" voliči uvidí, že to je ještě horší než za vlády Nečase). Naopak ČSSD bude oslabovat a to jak na úkor středových voličů (příklon k ODS a TOP09), tak i levicových voličů (příklon k Zemanově SPOZ).
Přiznám se, že bych od ČSSD očekával výrazně větší aktivitu ve smyslu tomuto Zemanovu excesu zabránit. Když jsem viděl v úterý pana Haška v Událostech ČT tetelit se blahem, nevěřil jsem vlastním očím (to se už vidí premiérem?). Ono totiž vůbec není vyloučeno to, že po řádných volbách nenastane to samé jako nyní a Zeman nepověří sestavením vlády nějakého svého přítele. Že to nemůže udělat? Proč by ne. Ani nynější situaci není nic výjimečného. Pokud to srovnám se situací po pádu Grosse a jmenování Paroubka Klausem, pak se jedná o naprosto identické situace. Klaus v té době také mohl jmenovat nějakého kámoše a neudělal to.
Takže pane Sobotko, rozum do hrsti. Chápu, že jsou pro Vás prioritou předčasné volby (stejně jako pokračování vlády pro ODS a TOP09), ale pokud je nejste schopen řádnou parlamentní cestou vyvolat, měl byste důrazně říci, že by měla být jmenována vláda, která je schopna získat většinu v parlamentu. Pokud to není nějaká vláda ČSSD, pak byste panu prezidentovi měl důrazně sdělit, ať jmenuje někoho z bývalé koalice. Pokud to neuděláte, mám obavu, že něco podobného se stane v příštím roce i Vám. Minimálně v té formě, že místo Vás bude jmenován pan Hašek.
27. 06. 2013 | 12:44

Admirál napsal(a):

gaia - co je např. na Rusnokovi levicového?

Podle mého názoru představuje článek plynulého přechodu ČSSD do ODS a TOP.

Pravicoví poslanci pro něj mohou beze strachu, že by podpořili nějakého "sockomunistu".
27. 06. 2013 | 13:14

resl napsal(a):

Zemana stát nezajímá, stejně jako předchozího zloděje. Vůbec neví co chce, jen ví, že se s nehezkým úsměvem pomstí. A to všem. Má to ovšem výhodu, že rozvrátí ODS i socany. Po nových volbách zaleze do nory a tam se bude se svými primitivními kumpány opíjet, než ho to přestane bavit a zblázní se. Skončí v psychiatrickém ústavu s lakotnou Lívií, která už má léta nervy nadranc ze svého zlodějíčka. Pak se vytratí jeho voliči a za nic se nepřiznají, že volili nemocného, mstivého člověka s tak blbým humorem, že se řehtá jen Šlouf se Škromachem, ač nevědí čemu.
27. 06. 2013 | 13:23

mb napsal(a):

vico napsal(a):
Jezevče díky za radu, byť nevyžádanou. Jen tak na okraj : do Sněmovny nejde žádný zákon, ale jen návrh zákona.

Jinak jste ideálním naslouchatelem slova božího. Váš Guru už před několika dny jednoznačně prohlásil, že on si předčasné volby nepřeje /protože by to stálo 0,5 miliardy Kč/. Teď váš Guru prohlásil, že to všechno dělá, aby předčasné volby prosadil :-)

Věř a víra tvá tě uzdraví, amen.
27. 06. 2013 | 08:31
vico ... zas je ale Zeman pilným žákem Erica Blaira ( George Orwella ...)

zaujme najednou 2 NAPROSTO PROTIKLADNÉ POSTOJE ... A AKTUALNĚ VYTAHUJE (jako králíky z klobouku) PRÁVĚ TEN, KTERÝ SE MU MOMENTÁLNĚ HODÍ .... PŘESTANE LI SE HODIT TEN, OKAMŽITĚ VYTASÍ TEN DRUHEJ ...

BUDIŽ ZEMANOVI ÚTĚCHOU (a nám smutněním) že Kalósek se chová naprosto stejně: BUd nemcovou NEBO PŘEDČASNÉ VOLBY ... UPS ... PŘEDČASNÉ VOLBY ???? TO MY NIKDY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
27. 06. 2013 | 13:34

Admirál napsal(a):

mb - když si ty volby Zeman nepřeje, bylo by přece od parlamentu největší zlomyslsností mu je natruc odhlasovat? Přeci Top tvrdala, že než vládu odborníků, tak raději předčasné volby.

Tím by mu přeci vypálili skvěle rybník? Neníliž pravda?
27. 06. 2013 | 13:49

von kulak napsal(a):

Doufejme, že je Pehe spokojené a že bude ještě spokojenější až se příští vláda ustaví na platformě KSČ(m), SPOZ, starobolševické křídlo ČSSD a všichni budeme žít a růst šťastně až na věky.
27. 06. 2013 | 15:43

von kulak napsal(a):

to Admirál:

Toihle ovšem není žádná vláda odborníků, to je vláda kroužku přátel Miloše Zemana a SPOZ.
27. 06. 2013 | 15:44

Antony napsal(a):

Dobrý, moc dobrý...
Líbil se mi logický rozbor od Jiřího Pehe, ale nejvíce jsem se pobavil, když jsem si přečetl několik hlubokomyslných odstavců (dál už jsem neměl sílu) od zmateného rádoby pravičáka Yosifa K., ale přesto si myslím, že pokud se za tímto jménem neskrývá nasazený destruktivní špión z Al-Kajdy, tak je to pseudonym Marka Bendy, protože takovéto zhovadilosti může vymyslet jenom on.
27. 06. 2013 | 15:56

pamětník napsal(a):

člověk:
"A po nedůvěře Rusnokovi bude dále vládnout Nečas v demisi. Není důvod, aby vládl Rusnok" Nesmysl, důvod je: jmenování. Váš problém, že málo víte.
27. 06. 2013 | 16:00

Yosif K napsal(a):

Antony napsal(a):
Dobrý, moc dobrý...
Líbil se mi logický rozbor od Jiřího Pehe, ale nejvíce jsem se pobavil, když jsem si přečetl několik hlubokomyslných odstavců (dál už jsem neměl sílu) od zmateného rádoby pravičáka Yosifa K.............
27. 06. 2013 | 15:56
Pane Anthony, v těchto zmatených dnech i zde přitomní levicoví myslitelé nechtěně vyjevují hluboké pravdy a já s nimi v popisech dění skoro ve všem souhlasím:
1) souhlasím se zemanisty že současné vedení CSSD jsou jako stádo neschopných ovcí, kteří si podřezávají větev na které sedí.
2) věřím rathovy a Palasovy že Sobotka nabádal hejtmany k zvýšení přípsěvků na financování CSSD.
3) souhlasím se Zaorálkem že zdroje financování Zemanovy kampaně jsou temné a že zeman bude muset za ně někomu něco splatit, víme co.
4) Souhlasím se socalisty z CSSD ktaří říkají že ani Rusnok, ani zeman, ani ostatní SPOZ-isté NEJSOU LEVICOVÍ POLITICI. Dodávám k tomu naštěstí. Je docela dobře možné že Rusnok bude stejný pes jako Kalousek.

Já vlastně souhlasím se vším blátem co po sobě levicoví a pseudolevicoví soudruzi kydají - oni sami a notabene na webových stránkách CSSD!!!!!

Co ještě více po pravičákovi chcete?

http://www.cssd.cz/aktualne/blogy/dienstbier-proti-zemanove-cerne-magii/
Jak uvedly Hospodářské noviny, přiznávají milion od soudního exekutora a předsedou strany SPOZ je člověk, který má podíl ve firmě, jež dělá exekuce pro pražský dopravní podnik. Všimněte si, že Zemanovi vůbec nevadí peníze získané z tak nemravného vysávání lidí. Zeptal bych se Miloše Zemana na případ té vážně nemocné ženy, která z dluhu 60 Kč u pražského dopravního podniku má dnes exekuci na 200 tisíc, je naprosto zoufalá a uvažuje, že prodá své orgány na transplantaci. Jestli je Zeman levicový kandidát, tak velmi zvláštního ražení! Především je to bílý kůň peněz a zájmů, o kterých nemáme vědět vůbec nic.

Proč o tom nesmí vědět? Důvody jsou dva. Buď se jedná o prostředky nelegálně nabyté, anebo se nesmí prozradit, kdo za tuto pomoc má zítra získat protislužbu. Pozoruhodné je, jak Zeman říká, že má různé peníze slíbené a že mu ještě přijdou. Co takhle amnestie? Zemanovým podporovatelem Klausem provedená amnestie se zřejmě zase jen náhodou dotýká řady lidí spojených se Zemanem. Zastavuje se vyšetřování H-systému, ve kterém se prokazatelně angažovalo Zemanovo alter-ego Miroslav Šlouf, zastavena je kauza Český dům v Moskvě, ve které stát utrpěl škodu více než 50 milionů korun – práce dalšího Šloufova komplice, Karla Srby.

Klausova amnestie může souviset s prezidentskou kampaní, víc než si dokážeme představit. Jen Zeman nemůže říct nahlas, odkud se mu penízky nakonec posypou.

Se Zemanem se vracejí démoni.
27. 06. 2013 | 17:07

Yosif K napsal(a):

resl napsal(a):
Zemana stát nezajímá, stejně jako předchozího zloděje. Vůbec neví co chce, jen ví, že se s nehezkým úsměvem pomstí. A to všem. Má to ovšem výhodu, že rozvrátí ODS i socany. Po nových volbách zaleze do nory a tam se bude se svými primitivními kumpány opíjet, než ho to přestane bavit a zblázní se. Skončí v psychiatrickém ústavu s lakotnou Lívií, která už má léta nervy nadranc ze svého zlodějíčka. Pak se vytratí jeho voliči a za nic se nepřiznají, že volili nemocného, mstivého člověka s tak blbým humorem, že se řehtá jen Šlouf se Škromachem, ač nevědí čemu.
27. 06. 2013 | 13:23
Pane Resl, váš popis Zemana, jeho prax, jeho snaha rozbvrátit jak ODS tak CSSD, to vše sedí.
Je ovšem možné že i když se Zeman totálně zblázní tak že jej jeho loutkovodiči před přištími volbami dají na týden trochu do pucu, o něco méně chlastu a tak, a že zase získá na dalších 5 let přizen prostého lidu veřejným pojídáním jitrnic, sliby kopáním kanálu Dunaj Odra Labe a podobnými ptákovinami.
27. 06. 2013 | 17:15

Yosif K napsal(a):

Yosif K napsal(a):
Antony napsal(a):
Dobrý, moc dobrý...
Líbil se mi logický rozbor od Jiřího Pehe, ale nejvíce jsem se pobavil, když jsem si přečetl několik hlubokomyslných odstavců (dál už jsem neměl sílu) od zmateného rádoby pravičáka Yosifa K.............
27. 06. 2013 | 15:56
Pane Anthony, věřím všemu svinstvu co na sobě příznivci levice a pseudolevice dnes kydají. Měl byste se zamyslet, logicky vzato, většina z toho musí být pravda.
27. 06. 2013 | 17:19

Yosif K napsal(a):

malej jarda napsal(a):
Druhá vláda pana Rusnoka už dovládne až do voleb. Jiný scénář vůbec nepřichází v úvahu. Prostě pravice v této zemi na dlouhou dobu skončila.Díky Bohu!
27. 06. 2013 | 11:28
Pane Malej Jarda, souhlasím že Rusnok povládne nejspíše až do řádných voleb.
Na druhé straně děláteb čest svému nicku malý jarda, a skutečně jako malý jarda a jako většina prostinkých proletáříčků v prostinkém a naivním česku věříte bludu že Rusnokova vláda je levicová.

Rusnokova vláda je ještě méně levicová než Kalousek a Nečas.
Rusnok sám má politické názory na DPH, penze a daně cca stejné jako Kalousek a Nečas. Jediné dvě ulitbičky "chudému lidu" bude zvýšení důchodů o 200 Kč a zvýšení minimální mzdy o 500 Kč, což se prakticky nikoho nedotkne, za minimální mzdu nikdo téměř oficielně neopracuje.

Zbztek vlády jsou bolševičtí a posbolšvičtí velkokapitalisté jako Toman. Prosté venkovské husičky se teteláí blahem že Toman je "pro české potraviny" jako kdyby na českých potravinách mohly vydělat české dojičky nebo čeští traktoristé.
Pokud se zbrzdí dovoz cizích potravin, cena českých potravin stoupne.ˇO to na tom budou chudí lidé hůře. Dojičky a traktoristi na tom budou cca stejně a firmy rodiny Tomanů, velkokapitalistů v potravinách, budou prstě o pár set milionů vyšší.

Zabedněnost proletářů nezná mezí, socálisty volí ku své škodě oblbováni líbivými frázemi, ted k socálistům budou volit ještě SPOZisty, loupeživé rytíře jejichž pseudolevicový nátěr by snad mohlo prohlédnout i malé dítě, ale asi ne "malý jarda".
27. 06. 2013 | 18:59

culík napsal(a):

Neschopný Sobotka a neméně neschopná Němcová si zaslouží Zemanův políček. Oba jsou stejní bezpáteřní a omezení politici.
27. 06. 2013 | 19:51

Ladislav Axl Luc napsal(a):

jako vždy přesný a trefný komentář, souhlasím, že k jmenování paní Němcové již nedojde, protože pan Miloš k tomuto není nijak časově vázán a pokud již předeslal, že i pan Klaus nechal pana Topolánka čtyři měsíce v demisi, není zřejmě k tomu více co dodat .. škoda jen že my, pracující lid budeme muset makat až do května 2014, zatím co politikové po tuto dobu za svůj plat budou bezvýsledně řešit kvadraturu kruhu, čímž naší zemi opět posunou svou neschopností do další nevyčíslitelné ztráty .. každopádně 101 podpisů je jen další "trafika" nebo "pašelík" právě pro toho jednoho klíčového poslance .. a nezapomínejme, že je jich tam takových devět .. no a o oportunistickém seskupení kolem paní Peak (da se spelovat i jinak) nemá smysl diskutovat ..
27. 06. 2013 | 21:30

peterka napsal(a):

To Yoskoká, už to nehulte:
Ústavní řešení je přece prosté, pokud chtějí politické strany parlament zvolený ústavně, tedy bez přeběhlíků a bez rádoby politických stran, jako je LIDEM, tak mají jednoduchou cestu, dát presidentu Zemanovi najevo, že ony jsou tou hlavní silou ve státě a v parlamentní demokracii. A mohou ihned 120ti hlasy rozpustit sněmovnu.
Většina pravičáků je ale "podělaná" strachy, pro koho si policie s pokynem státního zastupitelství Olomouc do sněmovny přijde. Drží je pohromadě už jen strach a zajisté právě možnost, aby se při hlasování o vydání ke stíhání, ti zlojedi vzájemně osvobodili...
27. 06. 2013 | 21:40

peterka napsal(a):

To Yoskoká, a nejste Vy mezi nima taky???
27. 06. 2013 | 21:42

Petr napsal(a):

KAŽDÝ PRŮMĚRNÝ VYCHCÁNEK by dokázal to samé na jeho místě, nesvěčí to o prozíravost, mistrné porgnóze nebo doví čeho
28. 06. 2013 | 10:21

evix napsal(a):

Astrolog: takhle jsem se ještě nezasmál napsal(a):
Petr Jihlava
Koukám do kávové sedliny a na oblohu a vidím zcela jiné konstelace.
Ale co: fantazii je potřeba rozvíjet. Proto mají sci fi autpři takovou popularitu.
.........................
Přesně tak, pokud milí hošové nechtějí většinu parlamentu s komunisty, měli by urychleně vypsat PŘEDČASNÉ VOLBY!!! Jinak se budete pravicoví hošové velmi divit!
28. 06. 2013 | 10:23

Petr napsal(a):

naopak ZEMAN HRAJE DO KARET ODS A TOP, jeho kroky na hraně velkou část voličů naštvalo, tyto kroky oslabí ČSSD a neznamenají pokles preferencí pro ODS a TOP, už jsou hodně nízko, krátká vláda Rusnoka, která nic nedokáže dá zapravdu Kalouskovi a spol. a halvně oslabí ČSSD a to je hlavní pozitivu pro pravici
28. 06. 2013 | 10:26

evix napsal(a):

Kamil napsal(a):
Tento stav nejvíc rozhodně nevyhovuje ČSSD (zejména Sobotkovu křídlu).
ODS ani TOP09 rozhodně více neoslabí (není moc kam) a pokud opravdu Zeman bude "vládnout" až do řádných voleb, obě strany určitě posílí ("pravicoví" a "středoví" voliči uvidí, že to je ještě horší než za vlády Nečase). Naopak ČSSD bude oslabovat a to jak na úkor středových voličů (příklon k ODS a TOP09), tak i levicových voličů (příklon k Zemanově SPOZ).
.............................
Ještě jste zapomněl na dobu před 23 lety!!! I mladí se už dokonce ptají, jaké to bylo tehdy a když jim člověk, řekne že se pracovat muselo, že rozdíly nebyly tak příšerné, že se ožrat, jako prasata, mohli v pátek taky. A HLAVNĚ KDYŽ BYLI NEMOCNÍ, K LÉKAŘI JÍT MOHLI A MOHLI MÍT I NEMOCENSKOU A NIKDO JIM NEVYHROŽOVAL, ŽE JE VYHODÍ Z PRÁCE! A OTROKÁŘSTVÍ ROZHODNĚ TEHDY PRÁCE OPERÁTORA ČI DĚLNÍKA NEPŘIPOMÍNALA!!!!!!
A to nemluvím, že se spíše západu vzdalujeme teď, tehdy zase takové rozdíly nebyly...až na tu svobodu, které se nenajíte...
28. 06. 2013 | 10:35

skeptický napsal(a):

Spolek pro ochranu zvířat na scéně české politiky.To jsme to dopracovali.
28. 06. 2013 | 10:40

evix napsal(a):

Gabrielo, kde jste přišla na to, že předčasné volby chce jen 46% voličů???? Praha není česká republika! Předčasné volby chce 80% voličů!!! Rusnoka podporuje jen pravice v PS, ti potřebují dovládnout, protože se už nikdy do parlamentu nepodívají....
28. 06. 2013 | 10:44

peterka napsal(a):

Můj rozbor je následující (nečetl jsem shora uvedené názory, pokud tam tedy obdobný je, tak je to jen shoda názorů více lidí):
Totiž ta parta současné koalice složená s ODS a TOP09 a LIDEM (tedy samí přeběhlíci) si uvědomuje vážnost situace vzniklé z konání Policie ČR za dozoru Státního zastupitelství Olomouc. Jsou zcela konsternováni a vystrašení, co vše se na ně sesype. Jsou přece obviněni a už delší dobu ve vazbě korupčníci, kteří přijali úplatek od ministra v demisi Kalouska. Ten přece musí být také obviněn - vinnen je jak příjemce úplatku, tak daleko více poskytovatel. A oni neví, co neví, ani netuší, Grygárek je totiž odstaven od informací, Ištván informuje jen veřejnost a další možní korupčníci mají jen tyto informace a dále také ze spisů, případně obvinění, která poskytují advokáti obviněných. A bývalí experti a tzv. "investigativní novináři" - Slonková a další - nemají ani potuchy, co se děje.
Tedy, budou vykřikovat a urážet okolí, ale nikdy se k rozpuštění sněmovny neodváží... A to proto, aby až policie požádá o vydání kteréhokoli z nich - první je na řadě Kalousek - mohli vydání každého svého korupčníka chránit nedoporučením vydání ke stíhání.
Naděje tu ale je, jsou někteří poslanci na straně vládní koalice, kteří to nedovolí, protože nejsou s tou korupcí spojení.
Tak jim držím palce.
Předpokládám, že druhým premiérem bude asi za půl roku po vyslovení neschválení Rusnokovi vlády, pověřen předseda nejsilnější strany ve sněmovně, tedy pan Sobotka.
A bude pokračovat další kolotoč, až do nových voleb - a tento scénář dovozuji ze zkušeností prezidenta Zemana s "politckou žumpou na Vltavě". Myslím si totiž, že to vše bylo dohodnuto předem ještě v Lánech, kam zval jednotlivé strany. Na něho totiž ti korupčníci, opilci a přeběhlíci nemají ani náhodou...
A tak se mějte a buďte blaženi. JŠK.

A ještě dodám: Je možné, že ze strachu o své bytí, ta údajná "101" nakonec schválí vládu Rusnoka, ale pravděpodobně až vládu Sobotky.
Uvidíme, kdo všechno je strachy bez sebe, možná, že to bude napříč celou sněmovnou, už jsem výše psal, že někteří poslanci z té "101" jsou čestní a odpovědní a tak se těšme na budoucí vývoj.
Jinak si myslím, že poděkování je především panu prezidentovi za to, že odstavil onu "Vltavskou žumpu" od vládnutí.
Za to velké díky a obdiv.
28. 06. 2013 | 16:59

Danielrila napsal(a):

Hello. And Bye.

http://somepaydaylounz.com - mr fitz
27. 02. 2014 | 12:33

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošek Jan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berkovcová Jana · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo · Cizinsky Ludvik Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra E Elfmark František F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Goláň Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubálková Pavla · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kaláb Tomáš · Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Klusoň Jan · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Koch Paul Vincent · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Konrádová Kateřina · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minář Mikuláš · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Mundier Milan · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerudová Danuše · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít · Nožička Josef O Obluk Karel · Ocelák Radek · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Oujezdská Marie · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peka Karel · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pícha Vladimír · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Polčák Stanislav · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Ruščák Andrej · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Řeháčková Karolína Avivi · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slejška Zdeněk · Slimáková Margit · Smoljak David · Smutný Pavel · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šojdrová Michaela · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěpán Martin · Štěpánek Pavel · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T T. Tereza · Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Vostrá Denisa · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zajíček Zdeněk · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří · Zouzalík Marek Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael · Žantovský Petr Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy