Putinův americko-evropský reset

31. 03. 2014 | 10:31
Přečteno 4167 krát
Když prezident Barack Obama oznámil na začátku svého prezidentství „reset“ vztahů s Ruskem, asi si jen těžko mohl představit, že o skutečný „reset“ se o šest let později postará ruský prezident Vladimír Putin. Nikoliv ale ve vztazích Ruska s USA, ale ve vztazích mezi USA a Evropskou unií.

Putin se svým záborem Krymu, jakož i agresivními gesty, které předvádí na hranicích s Ukrajinou, zasloužil o výrazné oživení vztahů mezi EU a USA. Je tak docela dobře možné, že jedním z jeho hlavních politických odkazů bude v budoucnosti výrazné posílení transatlantické obchodní, ekonomické, politické a vojenské spolupráce.

Summit EU-USA, který se konal uprostřed týdne v Bruselu, totiž ukázal, že Putinova hrozba geopolitickému uspořádání, které se vynořilo po roce 1989, může akcelerovat jednání o Smlouvě o Transatlantickém obchodním a investičním partnerství (TTIP), která by vytvořila zónu volného obchodu mezi EU a USA.

Putin svým jednáním také pootočil ručičku na geopolitickém kompasu, kterým se v posledních letech řídil americký prezident Barack Obama. On i většina amerického politického establishmentu se v posledních letech orientovali na vztahy s dálným Východem. Evropa se zdála být navzdory svým ekonomickým problémům politicky stabilní. Americké angažmá v rámci NATO sláblo.

Američtí politici si nyní ale uvědomili, že Evropa není bitevním polem minulosti. Putinovo počínání oživilo vzpomínky na bipolární dělení světa z dob před rokem 1989. Můžeme se samozřejmě tázat, zda je to užitečné, jisté ovšem je, že takové vidění odstraňuje z americko-evropských vztahů nánosy balastu a vrací je k podstatným věcem.

USA a EU se dokázaly velmi rychle dohodnout na sankcích vůči Rusku s tím, že další mají v zásobě pro případ, že by Putin nezůstal u anexe Krymu. Rozjely se také přípravy na přehodnocení evropské energetické politiky tak, aby se--i s americkou pomocí—stala EU méně závislou na Rusku.Úplně na prázdno nevyjde ani Obamova kritika těch evropských spojenců v NATO, kteří dostatečně nepřispívají na vojenské rozpočty.

Jakkoliv se může zdát, že odpověď USA a EU na Putinovo imperiální dobrodružství je zatím nedostatečná, v euro-amerických vztazích oživila dynamiku, která je pro Rusko zničující. Už proto, že Rusko je mnohem více propojené se západními finančními trhy a ekonomikou, než si Putin možná připouštěl.

Už jen pod vlivem prvních sankcí a strachu z nestability nastal masivní odliv kapitálu z Ruska—a to jak toho v rukou zahraničních investorů, tak peněz domácích oligarchů. Rubl začal významně slábnout. Pokud by k tomu EU přidávala postupné omezování závislosti na ruských energetických zdrojích, bude mít Rusko velké problémy.

Ekonomicky je dnes v podstatě jakýmsi „ropným emirátem“, který vyváží suroviny, aniž by sám—kromě zbraní—vyráběl cokoliv, co může ve velkém exportovat.

Velké mocnosti se v minulosti řídily heslem „rozděluj a panuj“. Putinovi se ale podařilo docílit ve vztazích mezi USA a EU, jakož i uvnitř EU, spíše opaku. Ba, dá říct, že dosáhl zdánlivě nemožného: tím, že je v pozadí jeho akcí iracionální nepřátelství vůči Západu, nalil poněkud skomírající západní civilizaci novou krev do žil.

Právo, 31.3.2014

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

jaryn napsal(a):

Proč nemají lidé na celém světě všeobecně rádi USA. Proč se více nemluví o maželích Rossenbergerových a dalších popravených v USA, či o justičních omylech, o lágrech hluboko v poušti, kde se dělají pokusy na trestancích, často politických vězních. Jistě budete znát anglického novináře Stevena Stewarda a jeho knihu s názvem Výbušnina o zločinech CIA a komunismu. Také jistě znáte Noama Chomského a jeho knihu Intervence a pochynosti o 11. září. A co současné pochybnosti o zmizelém letadle, které se dosud nenašlo a o tom, že možná přistálo na vojenské základně USA a cestující byly nějakým plynem usmrceni. Letadlo, že by se dalo použít, jako dálkový nosič rakety? Nezmizeli náhodou v USA nějaké atomové bomby? Není potřeba náhodou rozpoutat celosvětovou válku, když jsou Američani zadlužení tak, že si nikdo tu hromadu dolarů nedovede ani představit. Co říkáte násilí na Ukrajině a vměšování USA do záležitostí kolem sebeurčení lidí žijících na Krymu? A co zadlužená a poloprázdná města, třeba Detroit. Nemohl byste nám něco napsat o lidských právech, jak se dodržují v USA ve vyloučených komunitách městských, převážně černošských chudin nebo mimo vělká města? Napište nám o 90 válkách, které vedly za posledních 50 let USA po celém světě a o počtu vybombardovaných měst a usmrcených lidí, jejichž počty už dávno převyšují oběti II.světpové války. A co Vietnam a zkoušky nových zbraní, napalmu, chemie a počty zmrzačených narozených dětí ve Vietnamu?
31. 03. 2014 | 11:09

Bestia triumphans napsal(a):

Jaryn:
Na vaše otázky vám nejlépe odpoví doktor Honzák.
31. 03. 2014 | 11:13

jozka napsal(a):

Popisujete to hezky pane Pehe. Sice to nema nic spolecneho s realitou, ale hezky se to cte :-)
31. 03. 2014 | 11:17

Al Jouda napsal(a):

To jaryn :
Rezetujte svůj mozek, pls !
31. 03. 2014 | 11:20

Jindra napsal(a):

Pehe zde dokazuje, že z něj nikdy v životě žádná vlastní myšlenka nevypadne.
Prostě takový typický poskok ze Svobodné Evropy, který je schopen do národních jazyků překládat texty vytvořené mimo Evropu. Patrně trpí mindrákem, že ho do jeho vysněné Svobodné Evropy nevzali. Tam je přece novinaři tak jednoduchá. Stačí jen cizí texty transformovat a člověk se nemusí zabývat nějakými vlastními rozporuplnými názory.
31. 03. 2014 | 11:22

Viola napsal(a):

pane jožka

vůbec se to hezky nečte, protože jsou to vesměs samé lži. Pan Pehe už si ani neutírá pusu, jak mu kapou samé jedy z úst. Možná píše jen o velice úzké skupině vládnoucích.
Nezapomeňme, že dlouhé roky špehoval vrcholné německé politiky a to jako mu mají odpustit? Ne v politice je všechno naopak.
Ten kdo bude sjednocovat Evrpu bude a už je prezident Putin a prezidenti USA se třepou, že by se některý kontinent sloučil a byl větší než oni - dávní dobyvatelé celého světa, tvůrci největší světové kolonie, vrazi indiánů. Afriky se také báli a proto zabili Kadáfího, protože ten toužil po jsednocené Africe a po blahu tamních lidí.

A ještě něco na tom posledním setkání USA EU barakovi tleskal snad jen jeden člověk, kdyby žil Štěpán zeptal by se, který blbec?
31. 03. 2014 | 11:45

Viola napsal(a):

Barak Obama špehoval, ne pan Pehe, to aby bylo jasno, vypadlo mi v rychlosti jméno.
I když možná i pan Pehe se špehování účastnil, možné by to bylo.
31. 03. 2014 | 11:48

Bestia triumphans napsal(a):

Viola napsal(a):
..."vypadlo mi v rychlosti jméno."

?
Myslím, že vám toho vypadlo víc, Violo...
:-)
31. 03. 2014 | 11:52

Viola napsal(a):

"Úplně na prázdno nevyjde ani Obamova kritika těch evropských spojenců v NATO, kteří dostatečně nepřispívají na vojenské rozpočty."
.
A to už je vyhrožování, to bychom se dostali na úroveň Severní Koreje, kde ze strachu pořád zbrojí a zbrojí. Strach je špatný pán. Je třeba mít důvěru, ovšem ne k USA, od nich nic dobrého nepřišlo. Důvěra lidí v USA je na bodě mrazu.
31. 03. 2014 | 11:54

Viola napsal(a):

Bestio

a co takové mi vypadlo?
31. 03. 2014 | 11:54

David napsal(a):

"...Putinovo počínání oživilo vzpomínky na bipolární dělení světa z dob před rokem 1989...."

------------------

Ten, kdo si myslel, a ještě stále myslí, že skončilo bipolární dělení světa, byl a je vedle, jak ta jedle.

Bipolarita nemůže nikdy zmizet. Je zákonitá!!!

Zmizet může jen se zánikem celého Vesmíru.

Celý vesmír je totiž založen na bipolaritě - přibližné rovnováze protikladů.

------------------

"...v euro-amerických vztazích oživila dynamiku, která je pro Rusko zničující...."

------------------

Pro koho, a co bude zničující, ještě uvidíme.

Západ bude dělat ramena a Rusko přivře jen kohoutky. Ruský mužik si oblékne kožich a vydrží roky, jako při blokádě Leningradu. Naopak rozhýčkaný Západ - nevydrží a pose.... se.

Ukázalo se, že Putin je nebezpečný psychopat, ale taktika sankcí na něho těžko bude platit. Jediné co by na něho mohlo zabrat je "Majdan" v Moskvě, ale to si ještě chvilku počkáme.

VYHROCOVÁNÍ situace z vnějšku může klidně ruského tygra vyprovokovat k útoku - ke vzniku 3. světové války.

Zatím mu k boji stále stačí "ta demokratická" referenda ve všech státech světa, kde se ruská většina (menšina) cítí ohrožována.

-----------------

"...nalil poněkud skomírající západní civilizaci novou krev do žil. ..."

----------------

Tato transfúze nemůže dlouho nevydržet. Demokracie je z principu nesrovnatelně slabší než totalita.
31. 03. 2014 | 11:56

S bolšány senemluví ale sranda s nima je napsal(a):

V Americe taky bijou černochy...
31. 03. 2014 | 11:56

Ing. N. napsal(a):

Problematika „Zmizelého malajsijského letadla“
Přepis části rozhovoru s Ivanem Hoffmanem v pořadu „Jak to vidí“ ze dne 31.3.2014

…Mě na tom příběhu zajímá nejen to, co se všechno o tom napsalo a jak se vlastně uvažuje o tom co se vlastně stalo, ale také o čem se nemluví, respektive na co se nikomu příliš nechce zeptat. Protože když chceme zjistit co se stalo s tím letadlem tak asi má dobrý důvod se odvíjet od toho kdo byl na palubě a nebo co bylo na palubě. No a s tím letadlem do Číny letělo 20 pracovníků hi-tech firmy, odborníků na polovodiče, Freescale, která je soukromou společností se sídlem v Texasu, informoval o tom burzovní deník Internatinal Business Times, který zmiňuje že se shodou okolností jednalo o pasažéry s kvalifikací nechat zmizet letadlo. O tom byl teda ten jejich článek. Ta firma Freescale přiznale, že ztratila 20 zaměstnanců, řekla o nich, že to byli velmi důležití odborníci. Pokud jde o náklad, tak nepůsobilo moc důvěryhodně, že ho aerolinky dlouhou dobu nechtěli zveřejnit, což podporuje spekulace, že něco prostě nemělo do Číny doletět a nebo že tam někdo neměl doletět. A to je strašně nepříjemné, já se ani nedivím, že se většinovým médiím do tohoto jablka nechtělo moc zakousnout, protože když se podíváme na to co ta firma vyrábí, tak oni se věnují spojení jednotek na bojišti, avionice, vybavení letadel, radarů ve speciálních frekvencích, elektronické válce, rušení, identifikaci vlastních i nepřátelských letadel. Když člověk čte takový seznam, tak mu jde mráz po zádech a když pak přijde řeč na ty lidi, kteří zmizeli a kteří se už nikdy nenajdou tak podle některých takovýchto teorií byli prostě ve špatné chvíli na špatném místě.
31. 03. 2014 | 12:04

resl napsal(a):

autor : Rusko je mnohem více propojené se západními finančními trhy a ekonomikou, než si Putin možná připouštěl.
------------
Jasně, to je to, na co Putin dojede. Neví a nerozumí ničemu, mimo juda a jak se nabíjí samopal.Je to nevzdělaný, kágébácký agresor, vyrůstající mezi samými ožralými hlupáky, takže jakékoli chápání ruské, zubožené země je mu cizí.
31. 03. 2014 | 12:06

Yosif K napsal(a):

Pane Jaryne, jste o 50 let pozadu. To že v USA bijí černochy hlásali bolševici už za Brežněva.

Taky hlásali že v roce 1990 nebo kdy bude SSSR 8,5krát ekonomicky silnější než USA. Ve skutečnosti v roce 1990 SSSR ekonomicky zbankrotoval.

Globální ceny plynu klesají ZATIM. Jenomže to zatím trvá už 5 let. A celé Rusko žije z 90% z exportu ropy, plynu a ocele. A ocel a plyn jdou dolů.

A kalašnikovy samopaly se nyní vyrábějí i po garážích v Péšaváru.

Možná bude potřeba posílit export dřevěných lžic a matrjošek.........
31. 03. 2014 | 12:09

Viola napsal(a):

Ing.N

víte co mi to připomnělo: "No a s tím letadlem do Číny letělo 20 pracovníků hi-tech firmy, odborníků na polovodiče, Freescale, která je soukromou společností se sídlem v Texasu"
.
Připomnělo mi to kruh v obilí z vánoc, kde se zjistilo, že si takto udělala firma reklamu na nový čip, takže, co když si takoto udělali reklamu ti hi-tech pracovníci?
31. 03. 2014 | 12:16

Viola napsal(a):

Yosife K

Na kuklux klan si nepamatujete? Tenkrát za Brežněva ještě existoval a ještě tam ty černochy bili, teď jak občas píše pan honolulu z Ameriky, tak jsou biti běloši od těch divokých černochů, kterých je tam možná už více, než těch bělochů a dokonce už mají i černého prezidenta rodem z Honolulu a rodem z Keni, ani vlastní rodný list nemá a byly pochybnosti, že je vůbec rodilý Američan, tedy neplatný prezident.
31. 03. 2014 | 12:22

dennis napsal(a):

Pane inženýre eN,
pri cetbe blogu pana Pehe jsem celou dobu myslel na slova pana Ivana Hoffmana. Radeji bych mel rici, ze pri poslechu poradu "Jak to vidi" jsem si dnes rano vzpomnel na to, jak vztah k dnesni realite Evropy, Ruska a euroatlanticke civilizace vcelku rozdeluje lidi podle A) sympatii rzye emocionalniho puvodu a B) podle pohledu na soucasnou situaci z hlediska dlouhodobehu behu dejin.
31. 03. 2014 | 12:36

kača napsal(a):

...tedy je neplatný prezident.

Violo, vy už slintáte z posledního. Do zdravého člověka se tolik blbosti nemůže vlézt.
31. 03. 2014 | 12:43

Karel Mueller napsal(a):

Pane Pehe,

pokud budete používat pojem ruské imperiální dobrodružství, tak nemají snahy o diplomatické řešení žádnou cenu. A to nejen kvůli otevření Pandořiny skřínky Kosovem ze strany USA, řadou misí s hromadami mrtvol, kdy se stalo mezinárodní právo cárem papíru a reálné situaci na Ukrajině, ale také kvůli tomu, o co reálně v případě Krymu šlo.

Bolet to Rusy nejspíš bude, ale ruské vlastenectví opravdu existuje. Může to dopadnout i jinak: Pátá kolona v Rusku bude tvrdě poražena, Rusové usoudí, že s něčím tak podlým, jako je západ žádná rozumná dohoda možná není a další orientace bude na východ. Všechno tomu nasvědčuje, bohužel.
31. 03. 2014 | 12:53

buldatra napsal(a):

myslitel píše:

... Velké mocnosti se v minulosti řídily heslem „rozděluj a panuj“. Putinovi se ale podařilo docílit ve vztazích mezi USA a EU, jakož i uvnitř EU, spíše opaku. Ba, dá říct, že dosáhl zdánlivě nemožného: tím, že je v pozadí jeho akcí iracionální nepřátelství vůči Západu, nalil poněkud skomírající západní civilizaci novou krev do žil...

Tak tedy nová krev do žil.
Ale prdlačky, jen trochu času navíc a ten by se měl využít k racionálnímu přemýšlení.
Místo toho jen sledujeme velkohubá prohlášení a sliby všeliké, které zatím nezarmoutily.

Tak tedy na jedné straně Putin, na druhé s novou krví v žilách USA a EU.
A tak to vypadá, že globální vesnice se zas vzdaluje našemu mysliteli.

Typické pro celou situaci je to, že nejvíce se ometají Peheové & spol. kolem toho, co tato ukrajinská štrapáce udělala a ještě udělá s Putinem a Ruskem na straně jedné a novou krví vybavenými USA a EU na straně druhé.
Co to udělalo a udělá s lidičkama, nečesanou nemytou veřejností na Ukrajině již globalistu zas až tak netrápí.
Co si o tom všem myslí většina Ukrajinců, Pehe netuší, netuší ani EU, ani USA.
Neboť nikdo se jich na to, jako celku totiž neptal.
Pro jistotu se to ani neplánuje, protože by se mohli třeba dozvědět něco úplně jiného, než by doufali.

Proč tedy vlastně původně vzniklo to pnutí a nepokoje v Kijevě?
A nevzniklo to ze dne na den.

Mělo to nějakou příčinu a lidi tím protestem původně chtěli něco říct, něco konkrétního.
Ta příčina je zde však stále, i když se propaganda na základě pozdějšího dění snaží onu příčinu vytěsnit, umlčet, smáznout a zamést někam do rohu. Jenže to se nemůže podařit na dlouho a druhé dějství bude horší toho prvního.
Pak ani ta nová krev v žilách nepomůže.

Divím se, že nejen demokrat Pehe, ale nikdo ze západních demokratů ještě nenavrhl, ba ani nezmínil náznak smysluplného demokratického řešení, které by především dalo prostor k tomu, aby svou budoucnost určil ukrajinský demos.
Místo toho se do toho serou jen ti, co prosazují své východní nebo západní strategické zájmy, ač to není jejich země.
31. 03. 2014 | 12:54

jaryn napsal(a):

Yosif K
Já o voze a vy o koze.Trochu se nad tím zamyslete o čem jsem psal.Uršitě máte měštanku.
31. 03. 2014 | 12:58

gabriela napsal(a):

Elitář, globalista a propagandista USA-EU Jiří Pehe opět perlí. Rubl prý začal významně slábnout. Jojo, nekupte to, když to říká Pehe, něco na tom "musí" být ;-) Zato protiruská Ukrajina se svojí "tvrdou" měnou, nyní již pod křídly "silného" Západu a EU obrovsky posiluje! Ha ha ha...
http://www.czechfreepress.cz/evropa/ukrajinsky-parlament-neprijal-podminky-pro-pujcku-mmf.html
http://www.czechfreepress.cz/evropa/klicko-to-dokazal-vyboxoval-pre-ukrajincov-narast-cien-energii-o-uzasnych-200-percent.html
..........................................................................................................................................
"Svět je rozhořčen okupací Krymu ruskými vojáky, neuznává výsledek referenda. Ano, je to děs, když dva miliony obyvatel Krymu pod hlavněmi okupantů z „donucení“ jásají, zpívají a tančí. Je to prostě proti mezinárodnímu právu. Správné by mělo být házet po sobě zápalnými láhvemi, nechat se zabíjet snipery a nad hlavami by neměly vlát ruské vlajky, ale černo-červené neonacistické prapory Banderovců s trojzubcem…
Připomíná mi to českou pohádku Pyšná princezna, kdy švec ze smutného Půlnočního (ukrajinského) království si musí zaběhnout zatančit a zazpívat do sousedního (krymského) království krále Miroslava; ve smutném království je zpívat zakázáno! A švec také poznává královské výběrčí daní, kteří spíš připomínají loupežníky a sužují chudý lid. Jako na Krymu; radovali jste se, dělali jste před hlavněmi ruských vojáků, jak jste z donucení šťastní? Dopustili jste se zločinu, proto na vás uvalíme sankce. Je přece zákaz se smát a radovat…
Apeluji na vedení Ruska, aby nepřipojilo Krym a naopak přispělo k uklidnění situace,“ řekla Catherine Ashtonová, ministryně zahraničí EU. Evropská unie podle ní podporuje politické řešení krize, při kterém by byla zachována území celistvost Ukrajiny. Je to ta samá osoba, co potvrdila, že za únorovou střelbou do opozičních demonstrantů v Kyjevě byla podle uniklého odposlechu telefonátu dvojice politiků Evropské unie majdanská opozice. Rozhovor estonského ministra zahraničí Urmase Paeta a šéfky diplomacie EU Catherine Ashtonové zveřejnila ruská státní televize RT.
Proč nejsou trestání snipeři, kdo je vypátrá, a co neonacistické řádění Banderovců ze strany Svoboda na Majdanu?"
...............................................................................................................................................
http://svobodnenoviny.eu/mezinarodnimu-pravu-odporuje-kdyz-jsou-lide-stastni-a-veseli/
http://www.czechfreepress.cz/uvadime-videa/lavrov-sniperi-byli-z-praveho-sektoru.html
Peheové a další jemu podobní lokajíčkové, ženou svět do zbytečných sporů a válek, to je asi tak celý jejich přínos světu. Pojďme se tedy Peheům a další světové "elitě" podívat na zoubek ... http://www.czechfreepress.cz/elitni-spolky/elitni-spolky-v.html
.................................................................................................................................................
"Postoj washingtonské vlády a jejích loutkových států (Východní a Západní Evropy, Velké Británie, Kanady, Austrálie, Nového Zélandu, Gruzie, Japonska) a dalších spojenců koupených za žoky peněz je takový, že washingtonské pošlapávání mezinárodního práva mučením lidí, invazemi do suverénních zemí pod zcela falešnými záminkami, běžné svrhávání demokraticky zvolených vlád, které se nešikují do washingtonské linie, není ničím jiným než počínáním „nepostradatelné a výjimečné země,“ která „světu přináší svobodu a demokracii.“ Ale ruské přijetí sebeurčení Krymského lidu, že se vrátí ke své mateřské zemi, je „porušením mezinárodního práva.“
http://svobodnenoviny.eu/paul-craig-roberts-americka-propaganda-nas-zene-do-finalni-svetove-valky/
Všimli jste si toho obrovského "aplausu", který sklidil Barák Obama? ;-) Kdyby tam byl přítomen Plha, pardon Pehe, mohl být klidně ještě mohutnější :-)
31. 03. 2014 | 13:00

Hajduk napsal(a):

Gruzinska vlada , opakovane vyzvala Saakasviliho , aby sa dostavil na sud, kde cili obvineniam z likvidacie politickych oponentov a tlocinu proti ludskosti, za bobmordovanie Cchinvali. Demokraticky sud , Saakasvili ignoruje, utekol z krajiny a prostrednictvom facebooku sa svojim krajanom vysmieva do tvare, vysmieva ak je pod pravidelnym dopingom ak nie tak viete aka jeho zaluba a ako si lieci mindraky.
US a EU za Saakasviliho odpovedaju tamojsej vlade, aby "ruzoveho revolucionara" netrestala , bo Gruzinsko bude US a EU za to potrestane, zastaveniem integracie, uz vidim ako sa Gruzinci zlakli a smutia.
31. 03. 2014 | 13:12

Viola napsal(a):

kačo

a viděl někdo rodný list prezidenta Obamy? Jeho původní ? On není platným prezidentem USA, protože není občanem USA, tedy je neplatným prezidentem, tzv. falešným - nastrčeným.
31. 03. 2014 | 13:14

Hajduk napsal(a):

Pehemu istotne zname, ze vychodno ukrajinske vysetorovacie vaznice su preplnene politickymi , na ukrajine na dnesny den su vysetrovane vyse 25 mil. separatistov.
31. 03. 2014 | 13:19

dennis napsal(a):

A jeste pro pana inženýra eN
Vic nez poznamka o zmizelem letadle a jeho podivnych dvaceti cestujicich me zaujala Hoffmanova poznamka o tom, jak se dolar tesi na dobu, az vyrazne oslabi Euro, aby opet zaujal sve puvodni postaveni na svetovych trzich.

A zase se nemohu ubranit pocitum, ze predevsim sympatie (k tem nam milejsim a antipatie k tem nam mene milym) jsou pro kazdeho z nas tim startovnim blokem, ze ktereho startuji uvahy kazdeho z nas.

A k jine zasadni myslence mne privedl blog pana Pehe. Sice k tomu, ze stresujici situace mobilizuji energie, ktere v dobach pohody v kazdem spolku rozkladaji revnivost a parcialni zajmy.

Uz jsem to vyjadril pod mnoha jinymi blogy a jiz mnohem driv: Sjednoceni Evropy muze nastat cestou dobrovolnosti a vzajemne ochoty se domluvit pouze behem vazneho ohrozeni z venci. Citili se svazek zapadniho spolecenstvi skutecne ohrozen, muzeme se dockat progresu ve sjednocovani. V dobach relativni pohody klopyta Unie pres prekazky, ktere nezaujaty pozorovatel nemuze hodnotit jinak, nez jako malicherne.

Proto spolecne s naziranim, jake zastava pan Pehe, se i mi jevi "krizova jednani" s Putinem, jako nadeje pro lepsi vykon jak Unie tak i celeho Zapadu.

Bude-li se citit vskutku vazne ohrozena cela euroatlanticka oblast, jiste dojde i na shodu mezi Zapadem a Vychodem.
31. 03. 2014 | 13:25

gabriela napsal(a):

bureš maká, agrofert a dluhy čr rostou
Ideologická zaslepenost z vás čpí jak z překypujícího septiku . Nevšimla jsem si, že by Putin rozpoutal nějakou válku. Takže se zcela jistě nechystá rozpoutat další. Na to jsou jiní borci. Už to předvedli mnohokrát. Jenom slepí nevidí a hluší neslyší.
31. 03. 2014 | 13:25

petrph napsal(a):

Když on problém může být v tom, že se z Ruska těžko stahuje kapitál, pokud je zde zainvestovaný.. Jinak, řečeno,podobné investice kapitálu se nerovnají "uložení do banky", která je povinná je kdykoliv na vyžádaní vrátit.Ale buď už investování do konkrétních projektů, které už jsou rozpracovány, peníze utraceny a teď se čeká až ten projekt vynese zisk, který ty vložené investice zhodnotí. A nebo tedy investice ve formě dluhopisů či půjček-kde zase záleží na ochotě dlužníka platit.
Každopádně.tedy pro Západ nebude snadné své investice z Ruska stáhnout, spíš musí přijmout ten fakt,že pokud půjde s Ruskem do války (i ekonomické), tak o své zainvestované peníze přijde. Jako když Rusko před čtvrt stoletím zbankrotovalo...
31. 03. 2014 | 13:27

stejskal napsal(a):

Čistě pro informaci: pan hoven, který sem nyní píše pro změnu pod nickem bureš maká, agrofert a dluhy čr rostou, včera v noci nazval jiného debatujícího "dobytkem", takže texty psané pod tímto nickem (a všemi dalšími, které dotyčný používá) zde mažu. Ono se mu to stává totiž poměrně často.

Hezký den všem.

Libor Stejskal
31. 03. 2014 | 13:32

Ládik!!! napsal(a):

Utflet -
věta BT je příliš dlouhá. Já bych ji podstatně zkrátil.
31. 03. 2014 | 13:33

Gustáv Kočí napsal(a):

Je to spiknutí!
31. 03. 2014 | 13:35

Ládik!!! napsal(a):

Mimochodem dovedu si představit, jak by to v Rusku vypadalo po státním bankrotu.... asi jako teď, žádná velká změna.
31. 03. 2014 | 13:36

Míval napsal(a):

Resle, Putin funguje přesně tak, jak si ruská společnost ve velké, alespoň prozatím, většině přeje. Takže jako politický vůdce - tedy lídr, aby to znělo korektně - ja naprosto na svém místě. Na rozdíl od mnoha politických lídrů Západu. Bohužel.
31. 03. 2014 | 13:38

Admirál napsal(a):

Ještě zde pod blog pana Pehe si dovolím úryvek jeho vyjádření z diskuzního fóra, pro dokreslení toho, jaký je to gigant a jak je to, co říká a píše relevantní a důvěryhodné:

"Občas je třeba věci pojmenovat jasně. Nový režim v Kyjevě je v podstatě demokratický, i když na něm parazitují různé neofašistické skupiny. Zato režim v Rusku je dnes už v podstatě neofašistický, ačkoliv na svých okrajích ještě z různých důvodů toleruje opozici."

To je výrok. Když pan Pehe začne pojmenovávat věci jasně, tak to stojí zato.

Tak on ten režim v Kyjevě je i přes to, že je založen na poměrně krvavém puči, tudíž nemá žádnou legitimitu, nanejvýš legitimitu drženou zbraněmi benderovců. Vznikl za okolností za použití postupů hrubě odporujícím ukrajinské ústavě a je podle Vás "v podstatě demokratický".

Zato režim v Rusku je neofašistický. protože Putin.

K Vám bych pane Pehe děti do školy nedal.

Mír je válka a válka je mír.
31. 03. 2014 | 13:41

kača napsal(a):

Míval,
máte pravdu. Hitler to dělal úplně stejně a též měl u lidí vašeho tipu příznivce.
31. 03. 2014 | 13:42

Hajduk napsal(a):

Tak co, pane Pehe, co urobite s vyse 25 millionov ukrajinskimi separatistami?
Budete humanitarne bonbordovat?

p.Pehe , na akom useku kratkodobych dejin ste sa zacal zaoberat Ukrajinou? od majdanu? skoda ze nikto tu nenapisal o roky vedenej propagande proti ruskohovoriacim ukrajincam, potom by ste si prehltli jazyk , odpadly by vam pismena na klavesnice ak by ste zaumenil pisat o aneksii Krymu, nekolko rokov za sebou Tagnibok, stavial svoju kampan na nasilnej ukrajinizacie Krymu, Pehe sa snazi zachranit svojich sponsorov, vsetkych 25 000 000 separatistov na Ukrajine neumlcite.
31. 03. 2014 | 13:43

kača napsal(a):

Admirále,
lžete jak když tiskne!
"Tak on ten režim v Kyjevě je i přes to, že je založen na poměrně krvavém puči, tudíž nemá žádnou legitimitu, nanejvýš legitimitu drženou zbraněmi benderovců. Vznikl za okolností za použití postupů hrubě odporujícím ukrajinské ústavě ..."
Co tvrzení, to propagandistická lež.
31. 03. 2014 | 13:47

jozka napsal(a):

Tak to rozvedte kaco. Nebo se k vam nedonesl zpusob "odvolani" prezidenta a "jmenovani" nove vlady?

Nebo je tady samo tvrzeni argumentem?
31. 03. 2014 | 13:50

Admirál napsal(a):

kača - zkuste věcně oponovat.

Co takhle to zkusit přes ukrajinskou ústavu?
31. 03. 2014 | 14:01

vico napsal(a):

Já si myslím, že tentokrát čtivost blogu ani tolik nezajistí článek J.Pehe, ale mediálně třaskavý příspěvek Jaryna v 11:09.

Teď bude jen záležet na J.P. zda-li se ujme námětů pana Jaryna a sérií článků možná tak získá Pulitzerovu cenu za r.2014.

Série článků J.P. na motivy Jaryna by mohly mít tyto titulky :

Mengele se celou dobu skrýval v Nevadě.

Útok na NY dvojčata nařídil viceprezident USA Dick Cheney.

240 pasažérů letadla letu č. MH 370 bylo usmrceno nervově paralytickým plynem zabaveným Basharu Assadovi - vyšetřování skončilo, zapoměňte.

Ministr zahraničí John Kerry prohlásil na schůzce G-7, že celosvětovou ekonomiku oživí termonukleární válka.

Nepředstavitelná hromada dolarů v prázdném Detroitu

Zpěvák Justin Bieber nazpíval píseň I want to Russia /Miliony amerických vyděděnců prchá do Ruska a Běloruska/.
31. 03. 2014 | 14:03

Hajduk napsal(a):

Zakarpatske Rusiny, v otvrenom liste 27 marca , ziadali rusku vladu o pomoc.
Zakarpatske Madary, ziadaju autonomiu .
V nedelu, 30 marca, po vsetkym Juhovychodnym regionom Ukrajiny,sa konali proti terajsej "vlade" masove protesty. Ktore zapadne media o tej to skutocnosti napisali aspn riadok?

Zapad s dimokraciou nema nic spolocneho.
31. 03. 2014 | 14:05

SuP napsal(a):

Pane Stejskale -
"....stejskal napsal(a):
Čistě pro informaci: pan hoven, který sem nyní píše pro změnu pod nickem bureš maká, agrofert a dluhy čr rostou, včera v noci nazval jiného debatujícího "dobytkem", takže texty psané pod tímto nickem (a všemi dalšími, které dotyčný používá) zde mažu...."

Všiml jste si, že když sem nic nenapíšu, vypadá to úplně stejně, jako kdybyste mě taky smazal?
Čistě mezi námi - občas to dělám, abych nám oběma ušetřil práci.
;-) ;-)
31. 03. 2014 | 14:13

S.Š. napsal(a):

Viola :
Barack Hussein Obama se narodil v porodnické a gynekologické klinice královny Kapiolani v Honolulu 4. srpna 1961. Dokument byl zveřejněn v dubnu 2011.
http://www.whitehouse.gov/blog/2011/04/27/president-obamas-long-form-birth-certificate
31. 03. 2014 | 14:19

Bestia triumphans napsal(a):

Hajduk napsal(a):
..."Zapad s dimokraciou nema nic spolocneho. "

!
Naprostý souhlas.
:-)
31. 03. 2014 | 14:24

Hajduk napsal(a):

p.Pehe, co je na tom pravdy , ze Lukoil, ziskal obrovske zakazky na tazbu ropy v Iraju?

mozno na tom sa spoil US s EU, "zdemokratizovali" irak a ropu bude tazit Lukoil, to by nastvalo i slona.
31. 03. 2014 | 14:25

buldatra napsal(a):

Tak Barack Hussein Obama, nebo Barrack Saddám Hussein Obama?
Je nanejvýš vhodné některé desinformace čas od času uvést na pravou míru.
Na štěstí existují spolehlivé a důvěryhodné zdroje, ze kterých lze čerpat.
Zde malá ukázka:

Vzhledem k tomu, že ústava Spojených států vyžaduje, aby prezident byl narozený na území Spojených států (určitou výjimku měl pouze George Washington), rozhodl se malý Barack, po té, co se omylem narodil v Nairobi (Keňa), ještě jednou se narodit v Honolulu na Havaji, takže jeho směřování k prezidentské funkci již nic nebránilo.

Zdroj:
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Barack_Obama
31. 03. 2014 | 14:30

S.Š. napsal(a):

Vico :
Mezi prchající za ruským blahobytem a demokracií by se mohly zařadit ty tisíce Rusů, které obluzeny falešným pozlátkem obsadily West Hollywood a vytlačily svým byzantským chováním původní bílé obyvatele. To by bylo prima. Takhle aby měl člověk strach, že Alexander Dugin dostane jednou nápad přijet je zachraňovat, případně že si uspořádají referendum o připojení k matičce Rusi (v U.S. jich je sakumprásk 3,2 mil.).
:-)
31. 03. 2014 | 14:33

Hajduk napsal(a):

Bestia triumphans :
to ste napisal vy nie ja
31. 03. 2014 | 14:36

stejskal napsal(a):

To není špatný přístup, pane SuPe ;-)

Já se takto cenzuruji 24 hodin denně. Než napsat nějakou hloupost, tak raději nepíšu vůbec. A navíc člověk po nějaké době dospěje k závěru, že nemusí mít na všechno silný názor a tím méně jej musí neustále vnucovat ostatním. Ono všeho moc škodí ;-)

Hezký den.

Libor Stejskal
31. 03. 2014 | 14:40

Martina K napsal(a):

Viola:
nikdo nikdy nezpochybnoval obcanstvi B. Obamy. I kdyby se narodil ma Mesici, porad bude obcanem USA po matce....Jinymi slovy placate pate pres devate-ostatne jako vzdy
31. 03. 2014 | 14:44

gabriela napsal(a):

jaryn
Boží spravedlnost a vesmírný zákon o příčině a následku myšlenek a hlavně činů si najde či "doběhne" úplně všechny. Na věčnosti je času dost. Boží mlýny melou pomalu, ale jistě. Kdo se směje naposled, ten se směje nejlíp ;-) Ignorantů si nevšímejte ...
31. 03. 2014 | 14:44

jozka napsal(a):

Martina K.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Spory_o_volitelnost_Baracka_Obamy

"nikdo nikdy" je dost silne tvrzeni :-)
31. 03. 2014 | 14:53

Zalejem imperialistům hrdla mírovou ocel napsal(a):

Čest, soudružko gabrielo. To o tom soudruhovi bohovi máte pravdu. Vesmírný zakon je součást marxistické dialektiky.
31. 03. 2014 | 14:53

Sláma napsal(a):

Martina K. napsala: "nikdo nikdy nezpochybnoval obcanstvi B. Obamy. I kdyby se narodil ma Mesici, porad bude obcanem USA po matce..."

Martina K. zjevně není dobře informována a tudíž neví, že podle americké ústavy musí být americký prezident americkým rodákem. Tudíž, pokud by se narodil americkým občanům během jejich působení v zahraničí, má prostě smůlu, prezidentem se stát nemůže.
To je podobné, jako že se podle britské ústavy nesmí stát hlavou anglického království katolík. Takže, kdyby se princ William rozhodl přestoupit na katolickou víru, má smůlu, králem se stát nemůže.
31. 03. 2014 | 15:04

gabriela napsal(a):

Zalejem imperialistům hrdla mírovou ocel napsal(a):

Vesmírný zákon = karmický zákon. Čest vaší prudké inteligenci, soudruhu.
31. 03. 2014 | 15:11

resl napsal(a):

Hajduk napsal(a):
..."Zapad s dimokraciou nema nic spolocneho. "
--------------
snad Dymka Kracinov by věděl, až se probere na peci a nazuje válenku.
31. 03. 2014 | 15:18

Pepa Řepa napsal(a):

Buldatra
Já myslitele už moc nečtu. Titulek stačí, nadkolego.

Ameriku já rád, je pestrá, ale nemám rád pitomce. mamlasy, kteří všechno zvořou, rozvrtají půl zeměkoule a pak jdou zase jinam.Nic nedotáhnou, svojí naivitou nahrávají jiným. bradatcům i těm v onucích.

Přece nebudu jmenovat nejmocnějšího muže planety, ó bamma ´mia.
Zavařil bych si. Přiletěl by dron.
O těch nemožných důrách z EU darmo mluvit. Cecilka, Cathy......te´d tady zase jedna byla. Jedna strašnější než druhá.
Takovou mít doma, uteču.

Rozvrtali jsme úrodný půlměsíc, maghrib, ukáčka, teď bychom mohli přeskočit do Moldavie, země přebohaté jako Monte Carlo. Jako divoká prasata, která v zimě převorala les vedle baráku.
Ještě že mám plot.

Mužika moc nemusím, ale když vidím tu zoufalou squadru našich korrmidelníků a ty mediální nové svazácké politruky jako Pehe, je to těžký, přetěžký výběr.
Dostali jsme na pr.el, nahráli Ivanovi na smeč a to ještě porcování krajiny U neskončilo.

Mediální mágové povykují jako desetiletí kluci, že mužikovi přijde dát starší brácha-multi-kulti inžených na hubu.Naučí ho politické korektnosti a duhovým pochodům.
Nepřijde.
Katastrofální politické fiasko budou vydávat za skvělé vítězství.
Jako kdysi Dolfik.
A euromopslíci ňafají a ˇnafají....mužik na ně dělá ještě dlouhý nos.
31. 03. 2014 | 15:22

Viola napsal(a):

kača

Rodný list prezidenta Obamy se stal předmětem spekulací hned po zvolení. Administrativa Bílého domu na tyto spekulace nijak nereagovala. Až v dubnu 2011, kdy počet dotazů ohledně pravosti vznášených jak na Bílý dům, tak na místní autority na Havaji, přerostl únosnou mez, svolal Obama tiskovou konferenci. Na ní prohlásil, že se musí věnovat důležitějším věcem a nemá čas stále odpovídat na jeho rodný list, proto ukončuje tyto diskuse a kopii certifikátu ve formě pdf souboru poskytuje novinářům.

Zveřejněný certifikát ovšem oproti očekávání nezastavil pochybnosti o místu narození Baracka Obamy. Naopak se stal zdrojem dalších spekulací. O co jde? Certifikát, který si můžete stáhnout zde, je podle šerifa Arpaia padělek, a to z následujících důvodů:

Certifikát prý nebyl vytvořen skenováním papírové verze ale kompletně "slepen" v počítačových programech
Přítomnost specifických vrstev dokumentu stejné charakteristiky písmen prý svědčí o tom, že jde o "kopírovaní CTRL C a CTRL V"
Údajný otisk poštovního razítka na Selective Card z roku 1980 má původ v razítku z roku 2008.



Už zde však šerifovo tvrzení skřípe. Expert najatý šerifem totiž přiznává, že skenováním a následnou optimalizací pro pdf může dojít ke vzniku desítek vrstev. Představa, že někdo vytváří padělek dvacet minut před tiskovou konferencí, "zapomene sloučit vrstvy" a udělá další chyby, je úsměvná. Také tvrzení, že výsledný soubor je produktem skenování a následné optimalizace, nelze udělat pouze na základě jednoduchých experimentů, které provedl šerif

Zdroj: http://technet.idnes.cz/spiknuti-americky-prezident-pry-padelal-rodny-list-nemuze-byt-prezident-1lo-/veda.aspx?c=A120312_122655_sw_internet_kuz
31. 03. 2014 | 15:25

Zalejem imperialistům hrdla mírovou ocel napsal(a):

Karmu jasně dialekticky uchopil soudruh Lenin ve své průlomové práci Proč dělat? Ve stejném díle též vysvětlil, proč mají USA karmu špatnou a eseseser naopak vynikající. Již vzhrůru, soudružko gabrielo. Karma i světlé zítřky vás volají. Dejte se na pochod.

Kdo má správnou karmu, nepotřebuje inteligenci!
31. 03. 2014 | 15:26

buldatra napsal(a):

Neřešme muže numero jedna, neboť co když....raději nedomyslet.

Navíc, spoustě lidí se už stalo, že se narodili podruhé.
Po nehodě a tak.
Někteří i potřetí.
Na tom není nic zas až tak neobvyklého.
31. 03. 2014 | 15:30

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Symbolická řeč je řečí fašistů a bolševiků, naštěstí v podání politologů lokálního významu nemá valných účinků na větší výsek veřejnosti...nezhoufuje více hlupáků než jak byli uvyklí houfovat se předtím.
31. 03. 2014 | 15:36

Viola napsal(a):

kačo

K případu se vyjadřovalo množství expertů jak z oblasti zkoumání dokumentů, tak z oblasti počítačových expertiz. Zkoumání komplikuje absence originálu

Zdroj: http://technet.idnes.cz/spiknuti-americky-prezident-pry-padelal-rodny-list-nemuze-byt-prezident-1lo-/veda.aspx?c=A120312_122655_sw_internet_kuz
31. 03. 2014 | 15:37

Pepa Řepa napsal(a):

Alíku nečti to, kdoví jak je to s tvým rodokmenem.
Samá vrstva.

Možná táta žádnej CACIB nebyl a jsi obyčejný mongrel.
Podle toho to taky vypadá.
Nehlídáš jenom očůráváš jeden roh po druhým.
Čůrej sem a čúrej tam
čůrej jako světapán....

Dost to smrdí, řekl bych.
Pak se ještě divíš, že přijde bullterier z KGB a hbitě tě přečůrá.
31. 03. 2014 | 15:37

Viola napsal(a):

buldatro

Jestliže se tu řeší prezident Putin, musí se tu řešit i ten druhý.
31. 03. 2014 | 15:38

buldatra napsal(a):

Ještě malý podotek k Pehecímu nadpisu článku:
Putinův americko-evropský reset
-s čímž by se dalo souhlasit, když přimhouřím obě oči a všecky kuří.
Páč resetovat znamená vyvolat návrat výchozího nastavení.

No ale výchozí nastavení bylo co?

Ale možná to není reset nýbrž upgrade. Čili poněkud vyšší nová verze.
Upgrejdnout, alespoň trošičku by neuškodilo ani našemu milému myslitelovi.
Jeho program jeví se mi již býti poněkud fosilním a zavirovaným.
31. 03. 2014 | 15:40

Bestia triumphans napsal(a):

Viola napsal(a):
..." a dokonce už mají i černého prezidenta rodem z Honolulu"

???
Honolulu je žena?
Já myslel, že je to chlap.
A má syna Baracka Obamu?
Kruciš, to nám ten (ta) Honolulu zatajil(a)!!!
Jste si jistá, Violo?
31. 03. 2014 | 15:44

Pepa Řepa napsal(a):

Jestli myslitel nemá lepší informace.
Třeba bude reset v zahradě Eden
Adam Eva a jablko.
A plazící se pokušitel.
31. 03. 2014 | 15:45

buldatra napsal(a):

Violo

myslíte, že když se jeden jako narodil v Nairobi a později v Honolulu, že se ten druhej narodil taky nějak exoticky, třeba v Tunguzce jako následek výbuchu meteoritu, nebo tak něco?
Vzhledem k tomu, že později přepral tygra, objevil amfóru, letěl ve stíhačce a anektoval Krym,by to pro toho z Nairobi a Honolulu mohl být důstojný partner. Žádný béčko.
31. 03. 2014 | 15:49

Viola napsal(a):

buldatro

jde o to, že ten jeden nemá vůbec právo do ničeho kecat, když je nelegální.
A měl by být ticho a šoupat nohama.
31. 03. 2014 | 15:53

vico napsal(a):

Jak tak koukám, jde do tuhého. Gabriela naznačila, že popírači útoku CIA na NY dvojčata se budou smažit na věčnosti. Teď už fakt čekám jen na vodíkovku. Vypaříme se sice všichni, ale bůh tam nahoře si to už nějak spravedlivě přebere.
31. 03. 2014 | 15:55

buldatra napsal(a):

nemůžete po někom chtít, aby byl ticho a současně šoupal nohama.
Páč, když šoupe nohama, dělá to šoupavý zvuky a ruší to ticho.

To je jako byste mu řekla: ani nemlč!
31. 03. 2014 | 15:57

vico napsal(a):

Viola : Dohodněme se na kompromisu. Shodněme se na tom, že by měl šoupat.
31. 03. 2014 | 15:58

Bestia triumphans napsal(a):

Proč šoupat nohama, Violo?
To je nějaký rituál iluminátů?
31. 03. 2014 | 16:02

Gustáv Kočí napsal(a):

Soudruzi, kamaraden!
Právě jsem se vrátil z Krimu!

A žádné volby pod hlavněma jsem tam neviděl. Naopak! Obyvatelé Krimu tančí, zpívají, zdobí jolky a vítají moskevský čas. I důchodcům se náhle, nečekaně rozprostírají ve tvářích úsměvy široké jako Dněpr, otec řek, objímají se bratrsky s domobranci přišedvšími zpoza nedaleké hranice matky Rusi. Snad i sám velitel Krimu by se štěstím rozplakal, nebýt plukovníkem...
31. 03. 2014 | 16:02

gabriela napsal(a):

Zalejem imperialistům hrdla mírovou ocel

Že vás to baví :-) .... Soudruh Lenin byl po matce žid, a židé přeci žádnou karmu a následky svých činů neuznávají. Židé jsou totiž hluboce přesvědčeni, že jako "Bohem vyvolení" , žádnou karmu nemají a tudíž za nic nezodpovídají. Hluboce se mýlí. Poznají to nejpozději v době, kdy jejich nesmrtelná a nehmotná duchovní podstata (duše) opustí fyzické tělo...
"Nevyjdeš odtud, dokud posledního haléře nezaplatíš" ...
Cituji z bible: " Nemůžeť dobrý strom zlého ovoce nésti, ani strom zlý ovoce dobrého vydávati. Všeliký strom, kterýž nenese ovoce dobrého, vyťat a na oheň uvržen bývá. A tak tedy po ovocích jejich poznáte je. Ne každý, kdož mi říká: Pane, Pane, vejde do království nebeského, ale ten, kdož činí vůli Otce mého, kterýž v nebesích jest. Mnozíť mi dějí v onen den: Pane, pane, zdaliž jsme ve tvém jménu neprorokovali, a ve jménu tvém ďáblů nevymítali, a v tém jménu divů mnohých nečinili?
A tehdyť jim vyznám, že jsem vás nikdy neznal. Odejděte ode mne činitelé nepravosti. A protož každého, kdo slyší slova má tato, a neplní jich, připodobněn bude muži bláznu, kterýž ustavěl svůj dům na písku. I spadl příval, a přišly řeky, a váli větrové, a obořili se na ten dům, i padl, a byl pád jeho veliký. Stalo se pak, když dokonal Ježíš řeči tyto, že se převelmi divili zástupové učení jeho. Nebo učil je jako moc maje, a ne jako zákonníci.
Matouš 7,20 ...
31. 03. 2014 | 16:03

Bestia triumphans napsal(a):

Tak Honolulu má podle Violy syna černocha.
To sou věci.
To bych do něj neřekl.
31. 03. 2014 | 16:03

Pepa Řepa napsal(a):

Proti šoupání na jakýkoliv způsob nic nemám.
Jeden pták má krásné jméno
Šoupálek.
Asi zakladatel porna.
31. 03. 2014 | 16:04

Chce se mi blejt velebnosti napsal(a):

Aktuálně.cz je na úrovni bulváru a tak je lepší sem vůbec nechodit. Píšou sem jen hlu.... a to je úroveň s IQ pod 50.
31. 03. 2014 | 16:06

Hajduk napsal(a):

сказочная русь
https://www.youtube.com/watch?v=oc3GRR7aqXY
31. 03. 2014 | 16:15

Viola napsal(a):

Bestio

pan honolulu se dost pravděpodobně pojmenoval po tom skandálu s rodným listem Obamy.
31. 03. 2014 | 16:17

Viola napsal(a):

Bestia triumphans

máte pravdu, musím se na to pořekadlo podívat, používám ho a neumím dobře vysvětlit. Třeba je to tak, že když chce někdo kritizovat a mluvit do něčeho, měl by oběhnout - šoupat nohama - spoustu názorů a faktů. No, možná je to jinak, třeba, že když někoho bolí ústa a chce moc kritizovat, bylo by pro něj lepší běhat - šoupat nohama.
31. 03. 2014 | 16:22

Trn napsal(a):

Uz se tady temer o nicem jinem nepise. V kazdem blogu je neco pravdiveho a neco tendencniho. Ohanet se historii asi nicemu nepomuze. Pak bychom se mohli vykaslat uplne na vse a zcela rezignovat. Na vse se jiste najde nejaky ten vhodny precedens.
Putin byl ke svym krokum donucen okolnostmi a trochu je i zneuzil k rychlemu reseni tak, jak to provedl.
Vsichni by si meli uvedomit, ze je to krok nevratny, pokud nema vest k necemu, co se muze zcela vymknout.
Podle mne USA rozvrta kazdy region, ktery je pro nej do budoucna zajimavy a nechava za sebou schvalne ruzne extremisticke skupiny, ktere mu zajisti, ze tam nikdo jiny nevleze, dokud se tam nebude USA chtit vratit.
Zase to ale neznamena, ze by se Putinovi nemelo dat na vedomi, ze s tim nelze souhlasit.
Sankce se minou ucinkem pokud nebudou celosvetove. Rusko to prezije, byt pri nasazeni vseho aby se mu lidi nebourili. V EU toto neprichazi v uvahu.
Je zde sance na sjednoceni EU. Ma to ale dva problemy. Jeden je, ze jednotlive zeme haji predevsim sve zajmy a jednotny postoj budou odmitat nebo obchazet. To nemluvim o mizerne kvalite vsech politiku ...
Druhy problem je ten, ze EU nedokaze rict USA, ze lidrem jednani s Ruskem musi byt EU a ne USA.
Nemoznost se domluvit na tomto webu mne, bohuzel vede k tomu, ze se opet jen budeme divat jak si to vyrikavaji dva hegemoni bez ohledu na mineni ostatnich.
Ja osobne budu vice sledovat Syrii, Libyi a Turecko z hlediska dalsiho mozneho vyvoje.....
Jinak sam za sebe odsuzuji, co tu obcas zazniva " potichu at to Putin neslysi...hlavne ho nedrazdete ". To je zbabele .. a pripadneho agresora, at je odkudkoliv, to nijak neobmekci a neodradi. Neustale ustupovat silnejsimu je cesta do vazalstvi ..
31. 03. 2014 | 16:25

gabriela napsal(a):

Pepa Řepa

Asociace Šoupálek - Zaorálek je sice krutá, ale byla to vůbec první myšlenka, která mi vytanula na mysli po přečtení vašeho super příspěvku ;-)

Omlouvám se na dálku Zaorálkovi, že jsem ho připodobnila k tomuto ptákovi. O ministrově fyzické počestnosti a ryzosti (sexuální) příliš nepochybuji. Začínám pochybovat spíše o jeho počestnosti myšlénkové aj duchovní ... Nějak podezřele a móóć rychle se nám Šoupálek, pardon Zaorálek přešoupal a začal plachtit na křídlech Schwarz-kalousků ...

vico

Mám neklamný pocit, říká se tomu ženská intuice, že zrovna vy se v tom pekle smažit nebudete. Bůh nad vámi zkrátka přivře oko ;-)
31. 03. 2014 | 16:29

Hajduk napsal(a):

Мульт личности Юля и Витя 2 серия "Труба"
https://www.youtube.com/watch?v=7kCVAmJqGds
31. 03. 2014 | 16:37

skeptický napsal(a):

Ekonomicky se dá zbankrotovat na zbrojení odjakživa.Kumšt je ale udělat to na vypůjčených penězích.
Proto to druhé straně trvalo o pětadvacet dvacet let dýl.Nesplacený dluh ukradly banky,řekly nemáme.A pak půjčily peníze,které údajně neměly,aby to nekrachlo,čímž dluh zdvojnásobily.
Za ty peníze co se "ztratily" ve finanční krizi by se dalo postavit 700 plně vybavených letadlových lodí..
Nikdo se neptal kde jsou.
Světu vládnou lidé kteří žijí z mrtvých.
31. 03. 2014 | 16:37

Ing.arch. Lubomír Bombík napsal(a):

Pane Pehe, nenechte se otrávit lidmi, kteří blábolí nesmysly a neumí se ani podepsat celým jménem. Je zřejmé, že jste ťal do živého. Psi štěkají ... atd.
31. 03. 2014 | 16:39

Hajduk napsal(a):

https://www.youtube.com/watch?v=PYK3EKn809E
Мульт личности Юля и Витя 3 серия "Труба"
31. 03. 2014 | 16:45

skeptický napsal(a):

Spousta lidí má blbý jméno,ale ne každý si to má čím přizdobit. Asi proto.
Neumějí !
31. 03. 2014 | 16:45

Zdeněk napsal(a):

Dobrý den pane Pehe! Nevím, zda je tomu opravdu tak, že se probouzí spolupráce EU - USA, ale byl by to nejlepší výsledek celé krize. Problémy Ukrajiny nebo Krymu jsou vážné, ale způsob, jak k jejich řešení přistoupil pan Putin je šílený. Vše přece mohlo být úplně normálně dojednáno, tak jak to i v mezích evropských tradic bývá. Pozice Ruska na to byla dostatečně silná. Nyní je to jinak. Věřím, že paní Merklová upozornila na to, že Německu byly po II.s.v. zakázány jaderné zbraně a že bez nich není možné efektivně odrazovat týpky Putinova střihu od agrese a vydírání. Ten kdo nedodržuje vlastní dohody je přinejmenším podezřelý. A tak jistě apeluje na to, aby USA v Evropě nadále zůstalo. Velmi dobrý krok pro naše děti. Také Polsko oportunisticky nespekuluje, ale o bezpečnost se skutečně stará. Z toho je vidět, do jak hloupé situace pan Putin vmanévroval nejen sebe, ale i mnoho slušných Rusů svojí pýchou a hloupostí. Jinak myslím, že každý, kdo není úplně hloupý může i v USA vidět spoustu dobrých věcí. Obávám se, že my, kteří tak rádi poučujeme, jsme svoji společnost nedokázali zdaleka tak dobře zorganizovat a pokud bychom měli možnosti američanů, Bůh ochraňuj naše sousedy!
31. 03. 2014 | 16:49

Kanalnik napsal(a):

Pane Pehe, pisete o agresivnim pristupu Ruska. Polozil jste si nekdy otazku, ze ruska reakce muze byt reakci na agresivni pristup Zapadu za poslednich 20 let (korunovany ted naposledy zapadnimi kejklemi na Ukrajine), na ktery jste si ale tak nejak uz zvykl, takze vam ani neprijde, ze nejaka agrese na strane Zapadu vubec existuje? Jako spousta Zapadnich politiku zijete v uzavrene bubline. Svet se uz ale dost zmenil.

Jinak mne strasne "bavi" proslovy o ekonomicke sile Zapadu, tedy toho Zapadu, ktery jede na nafouklych menach, masivnich dluzich a stoji na podminovanem zakladu, do ktereho staci trosku stouchnout a sesype se jako domecek z karet. Abychom se nedivili, az Rusko zahnane do kouta zacne tenhle chatrny financni system podlamovat.
31. 03. 2014 | 16:51

skeptický napsal(a):

Ukrajina v Nato by byl pro Rusko strategicky konec partie, zvaný mezi zasvěcenci učeně mat.
Když už jsme u toho vmanévrovávání.
31. 03. 2014 | 16:59

skeptický napsal(a):

Já bych se tu podepsal leda kdybych měl blbého synka na škole.
31. 03. 2014 | 17:08

Pompeius Magnus napsal(a):

náhodou, ukrajinský fašistický ministr vnitra pravil, že už ví, kdo vraždil na Mejdanu.
Byli to prý: "gangsteři a bývalí policisté." Nabízí se tedy několik variant:
a) vraždili dvě skupiny - gangsteři stříleli do policistů a bývalí policisté do mejdanců, alternativně stříleli každý do svých - gangsteři do mejdanců, policisté do zasahujících policistů
b) vraždila jedna skupina ve které na směny pracovali jak bývalí policisté, tak gangsteří a stříleli kde se co šustlo
c) jednalo se o gangstery, kteří byli policisty
d) jednalo se policisty, kteří se chovali jako gangsteři
na každý pád byli jak ti, tak oni ukrajinskými státními příslušníky. Začíná nám ta pravda o mejdanském mírovém mítingu vylejzat na povrch, mrška. A kolik z těch střílejích gangsterů se za moje peníze léčí v českých nemocnicích pane Zaorálku?
31. 03. 2014 | 17:43

Postrach Bradavic a přilehlého okolí napsal(a):

Jak se mám podepsat, jsem-li ten, jehož jméno nesmí být vysloveno?
31. 03. 2014 | 17:52

Pepa Řepa napsal(a):

skeptický
třeba se Ing. arch. jmenuje Bobík, tak se přizdobil nejen tituly, což na internetu svědčí o mimořádné slaboduchosti.
Ale příspěvek je to hezký, hloubavý, ba přímo filosofický.

Je vidět, že když se někdo podepíše jménem, hned ,má diskurzování jinou úroveň.
31. 03. 2014 | 17:57

Pepa Řepa napsal(a):

BT
Mopsi máte tady kolegu
:-)
Bobika
31. 03. 2014 | 17:59

buldatra napsal(a):

Pompeie,

bylo by to dilelantství od tech snajprů, kdyby se nechali dopadnout a odhalit.
Víckrát by si je nikdo nenajal a rozšířili by početnou armádu nezaměstnaných.
Museli by snad odjet do ciziny vykonávat nekvalifikované práce, jinak by zemřeli hladem.

A tak si například představte, že by vám barák stavěla partie bývalých snajprů z Majdanu.
31. 03. 2014 | 17:59

gabriela napsal(a):

skeptický
Ukrajina v NATO, to je téměř 100% jistý začátek III. světové války. Poslední války, jaderné. Ale i Ukrajinci mají rozum. Do NATO se nikdy nehrnuli a nepohrnou. I když, v dnešní pučistické a polofašistické Ukrajině je možné odhlasovat zdá se úplně všechno. Během hlasování o odvolání Janukovyče z postu prezidenta Ukrajiny mnozí poslanci tehdejší opozice hlasovali "oběma rukama", tj. i na hlasovací karty ukradené poslancům Strany regionů. A jen Bůh ví, jak se ve skutečnosti hlasovalo při sestavování nové, pučistické ukrajinské vlády...
http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/3860-komentar-skandal-v-ukrajinskem-parlamentu.aspx
31. 03. 2014 | 17:59

buldatra napsal(a):

Bobík, ,,,to je ten jedlej pes?
31. 03. 2014 | 18:02

Filuta napsal(a):

Už jen čekám, kdy to dojde i našim mediálním prostitutkám a otočí.

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/V-Nemecku-se-pry-meni-pohled-na-Ukrajinu-Nove-vedeni-zeme-uz-ma-desit-i-Merkelovou-313560
31. 03. 2014 | 18:14

gabriela napsal(a):

"Operace "Tlačítko"
Od počátku je jasné, že „fašistická guerilla“ vládnoucí v Kyjevě je dobře organizovaným spolkem, který se v mnoha svých příslušnících oprávněně hlásí k odkazu svého „idola“ Adolfa Hitlera. Operace „Tlačítko“, kterou se dostali k moci, proto právem vejde do dějin naší tak neochvějně demokratické Evropské unie."
--- obrázek ---
Prázdná místa poslanců, kteří také "hlasovali" pro "revoluční" vládu
--- obrázek ---
Poloprázný sál při hlasování o důvěře pro novou vládu
--- obrázek ---
Chybějící poslanci byli "demokrarticky nahrazeni"
--- obrázek ---
Do dvojitého hlasování o své „důvěře“ se zapojil i samotný Jaceňuk
--- obrázek ---
kuk na protiproud ...
http://protiproud.parlamentnilisty.cz/svet/politika/komentare/914-pyramida-lzi-o-ukrajine-ma-dalsi-trhliny-dukazu-pribyva-tymosenkova-hrozi-zabijenim-rusu-paul-craig-roberts-usa-to-cele-od-pocatku-ridi-informacni-valka-pokracuje.htm
31. 03. 2014 | 18:15

gabriela napsal(a):

Filuta

Díky Bohu a vám, za dobrou zprávu. A za každé nové ráno, chtělo by se dodat ...
A presstitutky se schovávají kde? ... Kde jsou jejich komentáře? ...
31. 03. 2014 | 18:41

Zbyněk napsal(a):

Blahoslavení chudí duchem....
President až doposud nejdemokratičtějšího státu světa, USA, je bez sebemenší pochybnosti americkým rodákem. Proč? No protože to říká jeho rodný list a jedině ten je směrodatný, takže jakékoli pochybnosti jsou na stejné úrovni,jako když Hájek tvrdí,že dvojčata zbořila CIA. Je úplně jedno, kde se dotyčný narodil, podstatné je co stojí černé na bílém v rodném listu. K tématu jen tolik, že je Krym nenávratně součástí Ruska a je bezpředmětné jakékoli jednání. Já spíše nechápu proč NATO váhá, vojenské síly organisace měly být již dávno pozvány do Ukrajiny a Pobaltí, nám a Polsku by také nějaká základna slušela, chceme-li dále zateplovat paneláky a používat internet. Těm kteří se amerických vojáků bojí mohu zdělit, že jsou milí, čistí, voní a jejich boty jsou zrcadlo, vlastní zkušenost ze základny v NSR.
31. 03. 2014 | 19:00

xerox napsal(a):

buldatro

kdyby bejvalá partička od snajprů stavěla baráky , rozhodně by neměla problém s možnou platební neschopností či dokonce s insolvencí dotyčného zadavatele stavby ... :-)

navíc by případnou stavbu postavili tak , že by bylo vidět z jednoho okna široko daleko ... zejména na sousedy ... :-)
31. 03. 2014 | 19:05

Pepa Řepa napsal(a):

Jestli začínají u Helmutů otáčet, dejte včas vědět panu Pehe a všem místním mopslíkům, aby také chytili vítr

Máte ve svých řadách ojrosoudzi revizionistu....Helmuta Schmidta.
Dříve nebo později k porcování UA dojde.
Možná přes federaci jako v Česloslovensku.
Dávám ukáčku to co Kodet. rok, možná dva.

Je to jen mediální hra na to, komu zůstane Černý Petr, kazifederalisty.Proti komu se zase rozjede orwellovská kampaň.
A to je ta lepší-nenásilná-alternativa.

Ivan schramstne, hutě, doly KHL, Ligu mistrů a naši bystří kormidelníci hladový západ se všemi národnostními třenicemi.
NeoBanděra půjde po krku Pšondovi,když zjistí, že na mužiky nemá.

A ještě Vaši vnuci budou platit jako mourovatí, Pehe bude vysmátej, zamudruje a zaleze do kanceláře NYU
Za půl roku se vyrazí rozfoukat revoluční kvas někam na Dněstr.
Žasnu, že to mopsové baštěj.
31. 03. 2014 | 19:06

každá smlouva se dá roztrhat napsal(a):

Aha, tudy na to.
Takže cílem bylo vtlačit Evropu do TTIP, která po Snowdenových odhaleních začínala být neprůchodná.

Co se týče geostrategického uspořádání po roce 1989, dělá pan Pehe, jako by po celou tu dobu neprobíhal tlak na vnější ochranná pásma Ruska posuny NATO stále blíže k Moskvě. A neblokoval se přístup Ruska jak k NATO tak k EU. Rogozin to zná nazpaměť, proto nikam nesmí, aby se ho nikdo na nic nezeptal.
Najatí politici na Baltu celou tu dobu kvičeli, jak se cítí ohrožení (nejspíš Lukašenkem?) a čert táhl do NATO i Rumunsko, kterému bylo po roce 1945 nějak odpuštěno válčení na Volze.

Kaczynskému, který se bál víc Němců než Rusů (oprávněně, jsem zvědav kam se Poláci po federalizaci Evropy zas budou stěhovat, asi do Grónska) si BND pohrála s navigací jeho zastaralého eroplánu (ale právě jsme viděli, že i u o dost novějších strojů lze avioniku nastavit tak, aby bloudily po obloze několik hodin bez dohledu jak Bludný Holanďan) a získali ochotné válečníky proti Rusku, které je ale zatím pořád v nedohlednu. To se to válčí.

Myslím, že z dnešního pohledu vcelku jasně vidíme, že Putin správně analyzoval Klvaňovy lži o Íránských raketách a identifikoval cíl "obranného systému" o kterém nikdo vyjma jeho americké obsluhy neví, jestli je skutečně obranný.

Tenkrát jsme vyklouzli o fous a rychle zapomněli, že to byli socani, kdo nás do radaru namontoval. A že Topolánek, ať byl jaký byl, kamarádil se Silviem Berlusconim, jediným nezávislým politikem v Evropě. Což byl důvod, proč je bylo potřeba stále skandalizovat.
Bohouška si nikdo bez trenýrek nefotí. Naštěstí.
Zatímco chudáka Nečasa odrovnali okamžitě potom co se nechal po jednání v Moskvě slyšet o nějaké energetické spolupráci, slovo Rosatom tam snad ani nepadlo, musel bych hledat.

Bylo to to samé, jako když Chanukovič projevil ochotu přijmout ruské půjčky a slevy na plyn. Najednou se otevřela cesta, kterou by Evropa mohla s Východem spolupracovat bez sabotáží nějakých gangsterek Tymošenkových. A co kdyby se garnitura evropských politiků změnila? Hollandemu už zvoní umiráček a 60% Francouzů si v průzkumu přálo DSK. Který má s Obamovou administrativou své účty.
Angela svou velkou koalici taky splichtila vpodstatě PROTI daným slibům, jako u nás socani.
Ukrajina byl tah, který měl především upevnit koloniální status EU, zdá se že úspěšný.
Jen lidem se to nelíbí, na tom ale nikdy nezáleželo.
31. 03. 2014 | 19:13

Pepa Řepa napsal(a):

Za fotku Bohouška bez trenclí bych nějakou tu kačku upustil.
Ten by mohl ještě dneska hrát v Bylo nás pět. Nebo místo Filipovskýho žáka Mazánka.
Pé´ta Nečas byl proti němu Superman.
Ten se taky vyvedl.
31. 03. 2014 | 19:21

Pepa Řepa napsal(a):

Ale třeba by mohl Bohoušek zřídit komisi.
Když neví co, nenastavuje procesy jako Hanákové, ale zřídí komis.
Nebo přibere pár poradců.
Víc hlav, víc ví, Okoukal to od policajtů, když chodili se psem.
31. 03. 2014 | 19:26

Pepa Řepa napsal(a):

Kšandičky by mu slušely.
31. 03. 2014 | 19:30

vuk napsal(a):

Byl to Západ, kdo svrhnul demokraticky zvolenou ukrajinskou vládu a kdo pracuje na anexi Ukrajiny Evropskou unií. Není možné agresivní západní politice pořád ustupovat.
31. 03. 2014 | 20:22

čert }:o) napsal(a):

Viola napsal(a):
kačo
a viděl někdo rodný list prezidenta Obamy? Jeho původní ? On není platným prezidentem USA, protože není občanem USA, tedy je neplatným prezidentem, tzv. falešným - nastrčeným.
31. 03. 2014 | 13:14
----------

praví Viola supertajná agentka CIA, FBI i NCIS
31. 03. 2014 | 20:29

čert }:o) napsal(a):

vuk
máte pravdu
tak budeme ustupovat ruské agresivní politice.
Putin už si brousí zuby na Pobaltí i Finsko.
31. 03. 2014 | 20:32

čert }:o) napsal(a):

vuk
ještě Bělorusko se mu líbí.
To vidíte jak?
Jako neagresivní?
31. 03. 2014 | 20:35

resl napsal(a):

až na to řepo obecná, že EU má svou ústavu a vy bolšáni se nikdy právem neřídíte. řídítka r.
31. 03. 2014 | 20:36

honolulu napsal(a):

NEBESA smilujte se ! Kdo tu proboha pise , ze ja nick honolulu mam syna cernocha ?
Tak toto, je tedy opravdu bolestivy narez....Ja nejsem zadny uchylkar !
Nikdym jsem nemel zadnou cernosku. Ta predstava je strasidelna.

Panove jsem chlap, ale hezkej ! Posrpnovy emigrant ! Separatista ! Rasista nejsem. Nemam rad diskriminaci nikoho, nikym....Separatismus mam ale rad.

Pan Pehe zije nestastnym zivotem. Jeho politicke nazory a jeho I.Q. si vzjemne odporuji . Presto verne slouzi.

Chcete se zasmat ? Prectete si 14:13 (SuP) 14:40 (Stejskal) !
31. 03. 2014 | 20:42

Hajduk napsal(a):

http://kiev.segodnya.ua/kaccidents/v-centre-kieva-ranili-glavu-nbu-kubiva-i-zamglavy-kgga-506780.html
31. 03. 2014 | 20:51

hovorka11 napsal(a):

JIŘÍHO PEHE dnes už chápu jako obhajitele okupačního teroru západních mocností v Kosovu, Líbyi. Íráku, Afgánistánu atd. s jejich odstřtelovači a humanitárním bombardováním.
"Demokratická" vojska postupně dosazují nejtvrdší radikální islamistity (nyní masové vraždění šíitů v Íráku a Sírii sunitskými žoldáky placenými Saudskou Arábií, kterou kryje vláda USA).
Je to obraovský a propastný rozdíl:

1)Rusko bojuje proti radikálním a vražedným islamistům zcela jednoznačně

2) USA s vazalem EU mluví bludy o boji s islamisty, ale ve skutečnosti je vědomě a cíleně instalovali v sekulárních (vícenáboženských) státech a likvidují jakoukoliv stabilitu na BV. Pomáhají tak islamistickému Tureckému státu NATO a Saudské arábii ve snaze o velký islamistický kálifát (obdoba budoucí EU, kam nám islamisty importují pod dohledem USA s jejich propagací humanity, kterou se sami neřídí..
31. 03. 2014 | 20:55

Hajduk napsal(a):

http://vz.ua/news/31021-krupnyy-nemetskiy-biznes-stal-na-storonu-putina
31. 03. 2014 | 21:04

Pepa Repa napsal(a):

Honolulu
Mate blbej den, Putin si brousi zuby na Floridu , zjistil certik. A na Havaj taky.
31. 03. 2014 | 21:17

reskátor napsal(a):

Šroubíku kápněte božskou ,proč Vám ti mužici lezou tak na nervy ?
31. 03. 2014 | 21:20

jenda benda napsal(a):

čert }:o) napsal(a):

vuk
máte pravdu
tak budeme ustupovat ruské agresivní politice.
Putin už si brousí zuby na Pobaltí i Finsko.

Cetl cert na aktualne cz
S chytrosti nejdal dojdes ale s vylizanou palici
31. 03. 2014 | 21:29

čert }:o) napsal(a):

Pepa Repa 21:17
máš zapotřebí krást nick Pepovi Řepovi, ubožáku?
31. 03. 2014 | 21:30

čert }:o) napsal(a):

jendo bendo
uklidni se a pamatuj si svůj nick ať nemusíš krást
Je to ubohé a dělají to jen vylízaný palice
31. 03. 2014 | 21:32

Maximus napsal(a):

Kašlete na politiku. Tohle mě dneska dostalo:

Pijte burčák, protože je lepší se posr..., nežli oslepnout!

No není to hezké?
31. 03. 2014 | 21:34

xerox napsal(a):

maxime

pehemu se permanentně děje obojí ... :-)
31. 03. 2014 | 21:49

Admirál napsal(a):

Filuto, jestli že se v Německu mění pohled na vládu, to nezabrán panu Pehe aby se jasně nevyjádřil:

"Občas je třeba věci pojmenovat jasně. Nový režim v Kyjevě je v podstatě demokratický, i když na něm parazitují různé neofašistické skupiny. Zato režim v Rusku je dnes už v podstatě neofašistický, ačkoliv na svých okrajích ještě z různých důvodů toleruje opozici."

Bude to sice dlouho trvat, ale časem i Pehe bude muset změnit (teda s tím Kyjevem, Rusko nehrozí).

Zbude tu už jen Resl (tomu vždy mění válečky ve flašinetu ze značným zpožděním).
31. 03. 2014 | 21:50

skeptický napsal(a):

Pan starosta byl trošku v náladě,ale ponocný byl ožralý jak prase.
31. 03. 2014 | 21:55

nemyslím, že ivan něco schlamstne napsal(a):


Ivana ve skutečnosti zajímají jen dvě věci.
Aby na Ukrajině nebyly žádné "obranné" rakety a vševidící radary.
A aby si žádné gangsterky nehrály s kohouty od plynu a nevnášely napětí do obchodních vztahů.
Ta první věc je pro něj ovšem opravdu životně důležitá, ta druhá má nějaká alternativní řešení, na kterých proděláme především my. Bulhaři už řekli, že žádné sankce nepřicházejí v úvahu, pokud jim EU neuhradí ztráty. To by si Rovnátko netroufl.

Pokud výrobce čokolády slíbil, že do dvou let bude Ukrajina v NATO, myslím, že brzy dostane nějakou záhadnou nemoc. Přejí se čokolády nebo tak.
Taky má Ukrajina nějaký státní aparát a silové složky, kterým momentálně Jaceňuk sedí u počítače na výplatní pásky.

A které jsou si dobře vědomy, že bez hodných strejdů ze západu můžou být taky o hladu.
Říká se, že za pomoc ve výši 1 milirdy $ (plus pěti předchozích) odvezl Jaceňuk do Washingtonu skytské zlaté šperky ze státních historických fondů bratru za 15 miliard jako záruku.
Nicméně se zdá, alespoň podle osudu pana Muzyčka, že základní nálada státního aparátu je konzervativní, jak tomu bývá. Já osobně bych žádného prokurátora na kravatě neškrtil, ani kdyby se mi sebevíc chtělo.

A ochota vojáků vést skutečnou válku také obecně nebývá velká. Takže si myslím, že si potichoučku polehoučku s chuligány a bandity poradí a různí ti Jarošové budou mít autonehody a tak.

Vy byste chtěl být předsunutou pozicí proti jaderné velmoci?
Že se našel jeden admirál ochotný zablokovat černomořskou flotilu nic neznamená. Za peníze v Praze barák.
Na internetu jsou vidět ruské dokumenty o Afghánistánu, které ukazují jak ruští generálové přišli k saúdským dolarům za to, že poslali svoje vojáky se nechat zmasakrovat do pasti mudžáhidů, aby ti mohli demonstrovat, jací jsou válečníci.
A zase dostali od Saúdů ty dolary, to je furt dokola. (Mimochodem, když se chce, všechno jde: včera indické noviny napsaly, že spoluprací osmi agentur posbírali celé vedení Indických mudžáhidů, všechno na základě humint - to je na co se amíci nikdy nemůžou spolehnout; pro CIA velká ztráta.)

Tentýž dokument o Afghánistánu ukazuje, že dobrovolně sestavené posádky z důstojníků překročily rozkaz (na to je ve válce vojenský soud) nezasahovat (šlo o údolí, kde byla dohoda se starosty o neutralitě), sebraly tanky a jely milé mudžáhidy rozprášit. Protože tam měli své lidi. Ne každá armáda funguje jako sbor otroků.

A ne každý Ukrajinec je vypatlaná palice, jako fotbaloví vandalové, kteří za padesát doláčů na ruku házejí molotovovy koktejly. Lavrov teď řekl, že mají záznamy návštěv vůdců Pravého sektoru na ambasádách a návštěvy "diplomatů" v řídícím středisku, odkud Parubyj dirigoval snajpry. Ještě se dovíme věci.

Krym je strategická pozice. Kdo by se v Moskvě rozhodl ji vydat, může si rovnou jet prohlídnout na Novoděvičí hřbitov odpadkovou jámu.
Málokdo, snad s vyjimkou Pata Buchanana oceňuje klidnou, vyrovnanou reakci Moskvy na puč na Ukrajině (nebyl první), Západ prostě jen vidí, že jim zase uklouzlo to podstatné, co chtěli urvat.
31. 03. 2014 | 22:20

Pepa Repa napsal(a):

Centrum odposlechu OTIK 007 zachytilo certiku zpravu ze si Putin brousi zuby na Picin.
Je treba vyhlasit mobilizaci v Ritce, neni to daleko.
U Picina se bojuje za Ritku a naopak
31. 03. 2014 | 22:35

Pepa Repa napsal(a):

Taky si myslim, ze slechy centra OTIK ledaco zaznamenaly a ted se klepe kdejaky verbir revolucniho kvasu kdy se objevi autenticky odposlech jeho hovoru
31. 03. 2014 | 22:47

Hajduk napsal(a):

Pepa Repa :
len že, v tom to ohladu sa dost krivdi ukrajinskym odbornikom, preto že to odpočuvanije pripisuju rusom, to nie pravda, všetky odpočuvania aj Nulandovej s ASHTONKOU, to jepraca ukrajincov, nie rusov.
31. 03. 2014 | 22:54

bureš maká, agrofert a dluhy čr rostou napsal(a):

koho sem nazval dobytkem?? o tom nic nevím. soudruha putina? poslední dobou si dávám pozor na to, abych nepoužíval mnoho expresivních výrazů. to, co se děje v rusku je kolektivní ztráta morálky. dá se to opravdu srovnat pouze s nacistickým německem. obyčejní a slušní lidé, kteří by za normálních okolností mouše neublížili se mění v nenávistné monstra, které by pod vlivem putinovi televize nejradši ukrajincum na krymu vydloubali oči vidličkou. kolektivní psychoza. inteligentní elita v rusku se bud bojí nebo prchá ze země. podle výzkumu (nevím jestli pravdiveho)polovina ruských vysokoškoláků uvažuje o emigraci. bohatí rusové mají sve peníze na západě. uspěšní rusové rusku nevěří. ruská ekonomika stagnuje. náklady na integraci krymu do ruska budou astronomické. krym je chudší region, než moldavsko. hrozba sankcí, odliv kapitálu a klesající ceny surovin postaví dříve nebo později soudruha putina před nutnost vest další utočnou nacionalistickou válku , aby odvedl pozornost od domácích problemů. NATO musí být připraveno. jakakoliv shovívavost k režimu vladiíra putina se nam krutě vymstí. putin se nikdy nezmění.
31. 03. 2014 | 23:11

ani ve švýcarech, jsou vydíratelní napsal(a):

bureši, a nesplet ste si to s Českem, náhodou?

Já bejt bohatej Rus, tak si nikde na Západě nic neukládám.
31. 03. 2014 | 23:30

Gudka napsal(a):

Je zřejmé, že se Putin dopustil zločinu tím, že nepoklekl. Někteří, mezi nimi Pehe, blouznící o zhroucení Ruska, věří, že možná ještě poklekne.
Srandovní "sankce" jsou spíše propagandou dovnitř států Západu, masáží západního obyvatelstva, aby si zvyklo na pokračující pokles životního standardu a připravilo se i na oběti, včetně obětování své krve, a aby za to nežehralo svým oligarchům, nýbrž Putinovi, jehož hitlerizace v médiích už nezná mezí, tyto sankce hovoří spíše o faktické vojenské nemohoucnosti Západu.
Rusko zbrojí. Taky aby ne. To, co kolem sebe můžeme pozorovat v posledních 20 letech za vojenský útlak ze strany záoceánského hegemona, zavazuje každou rozumnou nezávislou vládu k posílení obranyschopnosti. Je naprosto pochopitelné, že se malé státy snaží pořídit si atomovou zbraň - kdo ji má, je poměrně dobře chráněn před osvoboditelskými aktivitami.
31. 03. 2014 | 23:54

bureš maká, agrofert a dluhy čr rostou napsal(a):

aani ve švajcech,
nespletl. žádnej ruskej boháč nemá většinu svých peněz v rusku. což muže být pomluva nebo ne, fakt je, že ruský pracháči kupují byty v londýně a jejich dítka stu¨dují na západě a nikolvjek v petrohradě. oni asi vědí lepe, než my, proč. já nejsem ani bohatej, ani rus. já takový problemi nemám. docela dobře by nam na to mohl odpovedet kelner, kterej v rusku docela podniká a musí vedět, jestli jde rusko nahoru nebo do řiti. osobne si vsadím na možnost b. hlavně instinktivně. s putinem to tam nemuže dobře dopadnout, protože tenhle človek by mel být zavřenej v blázinci. on mel docela velkej prostor a možnost s ruskem neco udelat. vyrobil zvlaštní směs fašismu a sssr a kultu sve osobnosti. . bez něj se celý rusko sesype jako domek z karet.
31. 03. 2014 | 23:54

jozka napsal(a):

To v tech ustavech nemaj nocni sluzbu? Uz jim zase utek do sesterny...
01. 04. 2014 | 06:36

Pepa Řepa napsal(a):

Omlouvám se úkáčkům, mají lepší slechy než mužik i než Otík..
Jen si nejsem jist, zda je to všeobecně prodejný artikl Západu.
Spíše barter.
My Vám dodáme pravdu a lásku a Vy odposlechy.
Celý západ se chvěje, jaký odposlech vytáhnou zítra.

Bureš je myslitel srovnatelný s panem Pehe.
ještě ho nenapadlo, co by se mohlo přihodit den po té, kdyby se Rusko zhroutilo jako domeček z karet.
Zda by to byla u atomové mocnosti výhra pro nás, zda by byl mužik čitelnější, předvídavější.S kým by se jednalo. S třiceti půlmužiky?
To ovšem je na Burešovu kebuli moc

A to je naprosto zásadní problém evropských multi-kulti inženýrů i jejich mopslíků.

Snadno se rozbije 28 národních akvariii, ale když nevím co dál, tak lezu k sousedům, rozbíjím další a další akvaria ve kterých nacházím jen vyhublé rybičky žeroucí se mezi sebou.
To je panečku terno.
Odvádím pozornost od vlastní neschopnosti. na vše stanovím kvoty a myslím si, že metou spokojeného života každé civilizace je počet džendrtet a duhových pochodů.
Ne každý po tom prahne.Nejsou středobodem života.

Musím vytvořit orwellovského zloducha na kterém se vyvztekám.
Nebude Putin, bude jiný.
Rozeseru půl světa. Lezu jim do zelí a straším, že on poleze do našeho, což se nedá vyloučit, když vidí jaké mamlasy má proti sobě.

Bureš a Yossífek by měli kandidovat do EP.
Hodili by se tam.
jeden vysvětlí, že Krym je mužikovi jenom pro zlost a druhý, že východní Ukrajina má jen neprodejné nerosty, kdežto Halič a Volyń jsou Sillicon Valley, domov chytrých hlav,

Nebo my mohli sem do redakce.
Psát úvodníky místo Fendrycha....pána zimního a letního času.
01. 04. 2014 | 07:31

Filuta napsal(a):

Jsem zvědav, jak se s tím popasují naši a západní "mírotvorci", speciálně světlonoši pravdy a lásky.
Mohu se jenom ptát, proč nás o tomto dění náš mainstream neinformuje?!
Že by se stále snažil marginalizovat účast nácků a gaunerů na vládě?


http://protiproud.parlamentnilisty.cz/svet/politika/komentare/925-co-vedel-sena-bily-ze-musel-byt-popraven-zacala-valka-mezi-majdanskymi-revolucionari-demokracie-jako-remen-za-sympatie-k-rusum-az-deset-let-vezeni.htm

"Válka gangů

Podle náměstka ministra vnitra policisté dopadli celkem tři členy zločineckého gangu, kterým zabavili útočnou pušku Kalašnikov a pistoli Makarov. Převezli je do Kyjeva, kde jsou vyslýcháni kvůli podezření z banditismu. Sám Muzičko, jeden z „hrdinů revoluce“, byl podezřelý z vytvoření gangu. Také prý proslul styky s místními úřady včetně prokurátora, jimž údajně nařizoval, jak si mají počínat.

Muzičko před svou smrtí velel Pravému sektoru na západní Ukrajině. Byl veteránem ukrajinského hnutí UNA-UNSO, který spolu se 200 ukrajinskými dobrovolníky bojoval v první čečenské válce na straně prezidenta Dudajeva proti ruské armádě. Ruské úřady na něj vydaly mezinárodní zatykač za to, že v Čečensku mučil a zavraždil víc než dvě desítky zajatých ruských vojáků. Zajatcům podle ruských vyšetřovatelů "lámal prsty, vypichoval oči, strhával nehty a vytrhával zuby; některé pak podřezal, jiné zastřelil".

Pravý Sektor nejprve vyzval ministra vnitra Arsena Avakova k rezignaci a slíbil tvrdou pomstu za „Saškovu“ smrt. Později Pravý sektor přitvrdil a dnes již přímo mluví o záměru pomstít se osobně ministru vnitra za vraždu svého vůdce. „Pomstíme se Arsenu Avakovovi za smrt našeho bratra,“ prohlásil Roman Koval, koordinátor Pravého sektoru v Rovenském okrese.

Někteří komentátoři současný vývoj označují za počátek další války, která se tentokrát bude odehrávat mezi novou prozápadní mocí a Pravým sektorem.
Demokraté“ nastupují

Mnohé napověděl mítink, který se konal po Muzičkově smrti na Majdanu, po němž se členové Pravého sektoru pokusili opět „dobýt“ parlament. Vymlácená okna a dveře a skandování požadující demisi ministra vnitra Avakova nevěstí pro stabilitu v Kyjevě v nejbližších měsících nic dobrého. Bojové formace Pravého sektoru chtějí Avakova a další členy současné vlády postavit před soudní tribunál. Neuznávají ani popřevratového „dočasného“ prezidenta Oleksandra Turčynova
Demonstrací síly se také stal pohřeb „hrdinného“ gangstera v Rovně. Situace na Ukrajině je značně nepřehledná. Využitím služeb ozbrojených banderovských jednotek a kriminálnických struktur dokázal sice Západ svrhnout prezidenta a vládu, ale nyní se „mouřenínů“ – nepohodlných svědků a také politických konkurentů prozápadní loutkové moci – potřebuje zbavit. Napětí a chaos by snadno mohly vyústit v tentokrát protizápadní akce. A je pravděpodobné, že v případě tentokrát „neřízené“ občanské války, by východní regiony nezůstaly součástí nynější Ukrajiny.

Zvláště, když za pouhou cestu na Krym budou až tři roky vězení a za jakékoliv projevy sympatií k Rusku lze vyfasovat až deset let v žaláři. Tak si nové poměry představují revoluční vládci, kteří „zákon o státních zájmech“ již v prvním čtení schválili. Skutečně demokracie jako řemen. Na Ukrajině bude ještě veselo."
01. 04. 2014 | 08:14

Filuta napsal(a):

http://protiproud.parlamentnilisty.cz/svet/politika/komentare/926-evropska-unie-se-trha-ve-svech-mluvi-se-o-ukrajine-mlci-se-o-francii-britanii-italii-spanelsku-a-dalsich-zemich-proti-cemu-revoltuji-evropske-deti.htm
01. 04. 2014 | 08:28

Filuta napsal(a):

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/11896-americka-propaganda-a-obama-nas-zenou-do-finalni-svetove-valky-proc-jsou-lide-slepi-a-nevidi-to-.aspx

Paul Craig Roberts |
01. 04. 2014 | 08:34

Kleofáš napsal(a):

to čert:)
tak budeme ustupovat ruské agresivní politice.
Putin už si brousí zuby na Pobaltí i Finsko.
__________________________________
a podle nejnovějších zpráv navíc Putin hodlá anulovat kupní smlouvu na Aljašku, prej je neplatná, páč cár prodal Aljašku za pakatel a byl mešuge, ergo, neměl způsobilost k právnímu jednání. NAvíc za 7,2 mio doláčů to byla nepřiměřená láce. Tak, to vypadá, že budou mít kucí z USA společný hranice s Rusem:)
01. 04. 2014 | 12:19

čert }:o) napsal(a):

zlehčovat situaci v Rusku a zjemňovat
agrese světových mocností dokáže
fakt jen ubožák typu kleofáše a podobných
multicků.
01. 04. 2014 | 15:07

gabriela napsal(a):

Admirál :

Ještě zde pod blog pana Pehe si dovolím úryvek jeho vyjádření z diskuzního fóra, pro dokreslení toho, jaký je to gigant a jak je to, co říká a píše relevantní a důvěryhodné:

"Občas je třeba věci pojmenovat jasně. Nový režim v Kyjevě je v podstatě demokratický, i když na něm parazitují různé neofašistické skupiny. Zato režim v Rusku je dnes už v podstatě neofašistický, ačkoliv na svých okrajích ještě z různých důvodů toleruje opozici."
To je výrok. Když pan Pehe začne pojmenovávat věci jasně, tak to stojí zato.
...............................................................................................................................................
Jiří Pehe

přečtěte si prosím něco o podstatě fašismu. Všechny parametry státu vedeného ultrafašisty, nazvěme je ultranacionalisty, dokonale naplňuje současné vedení Ukrajiny, které s demokracií nemá zhola nic společného. Máte smůlu, Angela Merkelová to vidí podobně ...

"Podle komentáře Der Spiegel Online je vláda v Kyjevě konglomerátem pragmatických diletantů, podezřelých oligarchů a ultranacionalistů bez jakýchkoliv zábran a nemůže tak Ukrajinu stabilizovat. A tím je neodvratně určena k neúspěchu.
Zcela oficiální reakci německé vlády si pak vyžádal obsah odposlechnutého telefonátu Julije Tymošenkové. Představitelé všech politických stran ve Spolkovém sněmu a mluvčí Angely Merkelové jednohlasně odsoudili nenávistné útoky proti Rusku a Rusům. Zahraničněpolitický mluvčí CDU Karl-Georg Wellmann to formuloval naprosto jednoznačně: „V této situaci potřebuje Ukrajina vůdčí osobnosti, které působí uvážlivě a vytvářejí navenek i dovnitř důvěru. Skandální politici jsou pro něco takového nevhodní. Kdo se vyjadřuje takovým způsobem, vylučuje se jako vážně míněný partner k rozhovorům s Evropskou unií, ale také s Ruskem.

Připojila se i šéfka unijní diplomacie Catherine Ashtonová, i když se přitom vyhnula přímé charakteristice neonacistického hnutí. Dokud násilí Pravého sektoru před pár měsíci směřovalo proti legitimní vládě prezidenta Janukovyče, který odmítl podepsat dohodu s EU, zdálo se být všechno v pořádku, nyní ale Ashtonová najednou už odsuzuje „nátlak aktivistů Pravého sektoru, kteří obklíčili budovu“ parlamentu. Takové „zastrašování“ je proti všem „demokratickým principům a vládě zákona“, a proto Ashtonová vyzvala PS, aby se „zdržel hrozeb a násilí“ a odevzdal „okamžitě všechny nepovolené zbraně“.
http://www.literarky.cz/tema/87-tema-na-tento-tyden/17175-stahuji-se-nad-pravym-sektorem-mracna

Zatímco američtí vojáci bojovali proti fašismu a nacismu v Evropě, položil v roce 1944 deník The New York Times tehdejšímu viceprezidentovi Henrymu Wallacemu otázku, jak by popsal americké fašisty. „Tvrdí o sobě, že jsou vlastenci,“ odpověděl Wallace, „ale zrušili by všechny svobody, které máme zaručené ústavou. Požadují svobodu podnikání, ale zastupují monopoly a jejich zájmy. Jejich konečným cílem je uchvátit politickou moc. Díky ní a souběžnému využívání moci hospodářské pak budou moci držet prosté lidi v trvalé porobě.“...
A jak se vlastně pozná fašismus? Uveďme si alespoň čtyři hlavní znaky ...
– Hledání nepřítele – Lidé jsou naháněni do jednotného houfu ve jménu vlasteneckého sjednocení a boje proti společnému nepříteli či hrozbě: proti rasovým, etnickým nebo náboženským menšinám, liberálům, komunistům, socialistům, teroristům atd.
– Ochrana velkého průmyslu – Průmyslová a finanční špička obvykle dosazuje předáky k moci a vytváří vzájemně výhodnou symbiózu mezi vládou a průmyslem.
– Všudypřítomná bratříčkování a korupce – Fašistické režimy velmi často tvoří skupinky přátel, kteří si navzájem rozdělili funkce a často i národní přírodní zdroje či jiné bohatství a jsou připraveni se navzájem bránit.
– Podvodné volby – Volby jsou obvykle pouhý klam, jindy jsou zmanipulovány mediální kampaní nebo podvody při sčítání hlasů. Fašistické státy často kontrolují volby prostřednictvím justice.
Obávám se, že všechny výše uvedené průvodní znaky fašismu, vykazuje Jaceňukova revoluční buňka, která se zove prozatímní vláda, víc než dokonale...
01. 04. 2014 | 16:38

gabriela napsal(a):

pokračování ...
Výše uvedené znaky fašismu jsou výtahem z textů vynikající novinářky Terezy Spencerové ...

25. 3. 2014 10:57JINÝMA OČIMA Ruský podnikatel Alexandr Barabanov už několikrát veřejně vystoupil s přímým svědectvím toho, co se odehrávalo v Kyjevě na Majdanu. Barabanov jednoznačně tvrdí, že se na Ukrajině dostali k moci fašisté a obdivovatelé Stěpana Bandery. Nyní jsou prý různými skupinami, hlavně z Německa, rozkrádány zbytky ukrajinských státních strategických podniků. Barabanov soudí, že protiruské sankce budou mít jediný výsledek: posílení Ruska a upevnění jeho pozice.

Veřejně jste mluvil o tom, že máte v centru Kyjeva byt, kde žije vaše rodina a tamní situaci proto znáte. Jak to teď v Kyjevě vypadá?

Včera jsem mluvil s babičkou a s dalšími lidmi z Kyjeva. Situace je taková, že zhruba před týdnem takzvaná nová vláda začala stahovat veškeré ozbrojené skupiny na organizovaná cvičení na základny, aby je vycvičili a vytvořili z nich legální policii. Všechny ty ozbrojené skupiny, co pobíhaly centrem města, dostanou oblečení, munici. A podle toho, kdo se na Majdanu víc angažoval, kdo víc házel zápalné lahve a víc střílel do policistů, tím vyšší hodnost teď dostane. Takže si umíte představit, co za lidi teď bude tvořit policii...

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Rus-ktery-se-postavil-Kalouskovi-u-Jilkove-Ukrajinci-budou-otroci-ti-hajzlove-vse-rozkradou-A-pokud-jde-o-Majdan-312692

http://www.ceskatelevize.cz/porady/10175540660-mate-slovo/video/
01. 04. 2014 | 16:45

gabriela napsal(a):

A je to. Zvědavec na to kápl...

Plha, pardon Jiří Pehe není žádný "elitář", "globalista" a "propagandista" USAEU, ale obyčejný "kavárenský kecálek" a "žvanílek", který žije odtržen od reality a praxe – už řadu desetiletí hodnotí svět z článků, knih a vědeckých prací jiných, stejně odtržených individuí. Realita už ho dávno nezajímá, ani nemá tušení o tom, jak vypadá a co se v ní děje...

Putin ho v podstatě nakrknul, protože se dostal mimo jeho škatulky a mimo jeho teorie. Kavárenští kecálci, vědci, filozofové, politologové, historici, ekonomové, poradci, umělci v zásadě byli vyvedeni Putinem mimo jejich program a protože Putin jim předvedl něco neznámého a akdemicky neuchopitelného – dostali strach a potřebují to pomluvit, zatlačit, nacpat zpět do neexistence.

Putin je zkrátka naštval, protože hulvátsky nedodržuje zvyky této sebranky a neporadil se s nimi, nepožádal je o názor. Ba dokonce nedodržuje nepsané zákony tohoto žvanilství.

Když sleduji reakce na Rusko, Ukrajina a Putina z různých míst, pořád jsem přemýšlel, co je sjednocujícím elementem. Pak mi to došlo!...

Euroatlantický svět žije v matrixu, v bublině, kterou si obalil svět, aby jím nahradil realitu. Poznání nahrazuje polemikou s názory různých osob, realitu věda i filozofie zcela vytěsnila jako již nepotřebnou.

A pak si přijde nějaký frajer Putin a reaguje na realitu, zmetek jeden!

To se nedělá! Fuj!
................................................................................................................................................
Zpátky do reality. Studená válka se probrala z dřímoty ...

http://www.nebruselu.cz/20140331b.htm
01. 04. 2014 | 17:38

magor napsal(a):

Gabrielo, nesmíte věřit všemu, co oči vidí, neboť autor takto potentní už patnáct(?) let a skutečně pochybuji, že by psal sám. Nakonec, píše stále a stále dokola (víceméně) to stejné. Ale někomu se líbí, proč né. Pan Pehe užitečnou funkcí pro vyvolání debat pod textem, protože ty mnohdy osvobozující. Mějte se.
01. 04. 2014 | 21:44

gabriela napsal(a):

magor
O.K.. Diskuze pod články Jiřího Pehe skutečně patří nějakým zázrakem k těm nejlepším a často i nejvtipnějším. Naprosto skvěle se na něm vyřádí miláček všech diskuzí a humorista všech humoristů Pepa Řepa :-o Jiří Pehe dokonale splňuje roli užitečného "intelektuála", abychom byli korektní, a příliš nezranili Plhovu, pardon Pehovu vpodstatě jemnou, křehkou a soucitnou duši s vybraným sociálním cítěním ;-) Často mě napadá, jestli pěstuje na zahrádce švestičky... Mějte se báječně!
02. 04. 2014 | 09:17

magor napsal(a):

" jestli pěstuje na zahrádce švestičky".

To nevím, paní Gabrielo, JÁ ANO, avšak výhradně pro bujaré jazýčky dětské (stejně jako ostatní druhy OVOCE, které z nezměrnou vášní přetvářím v pochutiny mlsacího charakteru).

Báječně? Báječné! Věru, tohle mi tu ještě nikdo nenapsal. A jen pro ten dnešní den....
Vinšuji rovněž, srdéčko <3
02. 04. 2014 | 09:57

gabriela napsal(a):

magor :-)
02. 04. 2014 | 10:03

gabriela napsal(a):

Kuk na příspěvek z jiné diskuze ...

"Merkelova dokonca opat vysiela nemecke lietadla na hranice s Ruskom, rovnako ako Hitler, ked 22. juna 1941 pripravil napadnutie Ruska...! Rusko by malo tomuto klonu Hitlera jednoznacne a z principu, suc poucene historickymi skutocnostami, jasne povedat: Prve nemecke lietadlo, ktore hoci omylom porusi ruske hranice, bude bez dalsieho vyzvania zostrele a odveta dopadne utokom na letisko z ktorehu vystartovalo (vynimkou by bolo, ak by pilot vopred ohlasil dezerciu)...! Rusko ma na to nepochybne moralne PRAVO...!!! "
...............................................................................................................................................................................................
Pokud je to pravda, tak to začíná docela ošklivě "smrdět" třetí světovou. Vladimír Putin by měl opět ukázat svoji osvědčenou klidnou sílu. Je totiž jen velmi málo pravděpodobné, že Merkelová ve skutečnosti něco řídí. Natož německá letadla. Je jenom hadrovou panenkou a loutkou v rukách mocnějších rodin. Což se takhle raději kouknout na zoubek "kabale". Pokud by se jí protisankcemi sáhlo na korunky, pardon na "doláče" vyměkla by a stáhla by se. Kabala je na penízky totiž strááášně móóóc citlivá a háklivá. Ten pokles rublu na trzích má také pod palcem právě ona. Takže kuk na "tajemnou " "Velkou čtyřku" ( není vůbec těžké uhodnout, kdopak se nám asi pod ní skrývá). Je přítomná ve všech bankách: 1.State Street State Street Corporation, 2.Vanguard Group, 3.BlackRock and 4.FMR (Fidelity).
A také by bylo dobré se mrknout na "akciovky, které jsou nasáté na nadité cecíky kabaly. Veškeré aktivity "Velké čtyřky" a vybraných akciovek v Rusku zarazit. Kabala by měla hned po žížalkách a po chuti hrát si na vojáčky a vyprovokovat válku, pokud by jí začaly vysychat finanční zdroje...
..............................................................................................................................................................................................
Mnoho lidí slyšelo o skupině Bilderberg, illuminátech nebo Trilaterální komisi. Ale jaká jsou jména rodin, které řídí svět a mají kontrolu nad státy a mezinárodními organizacemi, jako jsou OSN, NATO nebo MMF?

Pokusme se odpovědět na tuto otázku, můžeme začít s tím nejjednodušším: inventura největších světových bank, a uvidíme, kdo jsou akcionáři a kdo rozhoduje...

Můžeme vidět jádro přítomné ve všech bankách: State Street State Street Corporation, Vanguard Group, BlackRock and FMR (Fidelity). Aby se zabránilo jejich opakování, budeme je nyní nazývat “Velká čtyřka”.

http://svobodnenoviny.eu/velke-rodinyktere-doopravdy-ovladaji-svet/
02. 04. 2014 | 15:20

dd napsal(a):

Myslím, že se mýlíte. Nikdo soudný nemůže brát "prozatímní ukrajinskou vládu" a ukrajinského "prozatímního presidentaů vážně: je to "horší stoupa" ,než byl Janukovič.
A pokud bude konat tak jak koná bude navíc masakr mezi západní Ukrajinou a jižní a východní Ukrajinou a národnostními minoritami realitou. Stačí jen sledovat jeji jednotlivé kroky.
02. 04. 2014 | 21:23

gabriela napsal(a):

dd

Nikdo soudný nemůže brát "prozatímní ukrajinskou vládu" a ukrajinského "prozatímního presidenta vážně: je to "horší stoupa" ,než byl Janukovič.
A pokud bude konat tak jak koná bude navíc masakr mezi západní Ukrajinou a jižní a východní Ukrajinou a národnostními minoritami realitou. Stačí jen sledovat jeji jednotlivé kroky.
..............................................................................................................................................
A takto nevesele-truchlivě končí všechny převraty podporované Spojenými státy. Je to vzkříšení fašismu a nacismu 68 let po válce...
..............................................................................................................................................
Peheové a další Plhové a Hujeři, kteří fandí takto zvrácenému "vývozu demokracie" USA , každého, kdo upozorní na tato do očí bijící fakta, označí za komunisty. Skutečně zvrácené myšlení. Ten, kdo nefandí a nepodporuje fašouny a globálfašouny, musí být komunista. Viz jeho další těžce odpudivý článek, který jakoby vypadl z pera nějaké té tučně honorované USAID. Plhové se už zkrátka nedají vůbec číst...
..............................................................................................................................................

"V současnosti se USA prostřednictvím nevládních organizací USAID a NED, do kterých lije milióny dolarů angažují na Ukrajině. Tam proběhla Oranžová revoluce už dříve, ale mnoho úspěchů nepřinesla. USA a EU připravovaly euromajdan v ukrajinské metropoli po několik let, přímé státní výdaje USA na protestní akce v Kyjevě přesáhly 5 miliard USD. Západ se snažil zatáhnout Ukrajinu stejně jako jiné bývalé sovětské republiky do NATO.

Ukrajina se dnes svobodně a demokraticky zmítá v bídě a chudobě, jejíž konce nevidět a která postihuje nejširší vrstvy obyvatelstva. Země je zoufale zadlužená a nemá peníze na nic. Lidé mají žebrácké mzdy a mnoho Ukrajinců hledá práci v Evropě. Na Ukrajině je čtvrtinová životní úroveň než v Putinově Ruské Federaci. Ukrajinci naději hledali v připojení k Evropské unii. Jenže když si prezident země přečetl podmínky připojení, odmítl dohodu podepsat. To neměl dělat. Lidé se probudili a začala druhá revoluce. Ale to už bylo něco jiného. Tady nastoupila jiná síla. Pokojné demonstranty zastoupily ozbrojené bandy neonacistů, připravené a vyzbrojené ze západu. Nastalo vraždění neozbrojených policistů.

Prezident utekl ze země a vlády se chopily síly vyloženě fašistické a nacistické orientace. Vytáhly na světlo svého guru, Stepana Banderu, válečného zločince, který má na svědomí více než 350 tisíc Poláků, židů a dalších neukrajinských obyvatel včetně Čechů, okradených a povražděných během druhé světové války. Takto Bandera bojoval proti bolševikům po boku Wehrmachtu. Po válce tento "hrdina" získal asyl u svých přátel z USA v Německu. Nakonec byl Stepan Bandera v říjnu 1959 zavražděn v Mnichově agentem KGB.

Dnes jeho pohrobci vládnou na Ukrajině. Bůh ochraňuj Ukrajinu.

http://www.czechfreepress.cz/tema-tydne/prevraty-podporovane-usa.html
04. 04. 2014 | 09:09

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy