Jak ovlivnit hlasování v Hyde Parku na ČT

06. 11. 2012 | 11:30
Přečteno 6780 krát
Konkrétní návod, jak se mohl ovlivnit „zázračný“ výsledek hlasování v HP s p. Drábkem. Česká televize k tomu může leccos vědět, ale mlčí.


Právě před měsícem jsem psal o tom, že v Hyde Parku na ČT velice pravděpodobně došlo k manipulaci s hlasováním, když byl hostem tehdy ministr a dnes již „jen“ poslanec p. Drábek z TOP 09. Byl tam velmi nepravděpodobný průběh hlasování a nakonec i výsledek.

    Od té doby se podařilo zjistit, že:

  • - hlasování v Hyde Parku skutečně lze snadno počítačově ovlivnit

  • - ČT nejspíše ví, kdo či odkud se příp. ovlivňovalo při HP s p. Drábkem, ale zatím to odmítá říci

  • - ČT zveřejnila na webu grafy průběhu hlasování při HP s p. Drábkem, které se liší od těch zveřejněných přímo v programu; i přes přímý dotaz zatím nevysvětluje, čím je rozdíl daný

Jak ovlivnit hlasování v Hyde Parku


Ovlivnit hlasování v HP jde velice snadno, stačil mi na to jeden email a během ¼ hodiny jsem dostal z komunity nápad, jak na to.

Abych ukázal, že to funguje, změnil jsem výsledek hlasování u rok a půl starého HP s p. Gazdíkem. Během hodiny (stejně jako trvá pořad) jsem z 732 kladných hlasů (31% podpora) udělal 1895 hlasů (74% podpora).

Průběh mého hlasování je vidět na obrázcích (čas je od začátku mého pokusu):
00:00
00:00


13:28
13:28


39:04
39:04


47:25
47:25


61:40
61:40


Jak jsem ovlivnil hlasování v HP je popsáno zde. ČT snadno pozná, co šlo ode mě, přidal jsem tam ještě i parametr GreetingsToCT=true + jsem záměrně vybral již dost starý pořad.

Že ovlivnit hlasování v HP není tak složité, dokazuje i to, že zhruba před týdnem jsem dostal anonymní email, kde mi autor/ka píše, že dodatečně poslal/a 1000 záporných hlasů právě k HP s p. Drábkem.

Ví ČT, kdo ovlivňoval pořad s p. Drábkem?


Pokud se výsledky hlasování ovlivňovaly stejným nebo podobným postupem, který jsem použil já, z Google Analytics (či logů) ČT může snadno poznat zdroj ovlivňování (je to totiž vidět z Traffic Sources). ČT už dostala žádost o zveřejnění výpisu dat z Google Analytics týkající se tohoto pořadu dle 106/1999. Nicméně žádost byla poslána emailem (jak zákon umožňuje) a ČT tvrdí, že žádnou žádost nedostala. Hmm.

Dle mého názoru je jak v zájmu ČT tak ve veřejném zájmu tato data zveřejnit. V zájmu ČT už proto, že je dost možné, že bylo více HP, kde se hlasování ovlivňovalo (např. HP s p. Besserem je dalším adeptem na prozkoumání). Dále proto, že nelze vyloučit ani možnost ovlivňování zevnitř ČT, ač je to méně pravděpodobné.

Rozdílné grafy na webu a v pořadu


ČT začala krátce po pořadu s p. Drábkem na webu zveřejňovat grafy průběhu hlasování (a zveřejnila je i zpětně pro již proběhlé pořady). Nicméně "zázračný" graf ukázaný během pořadu (který stál i za minulým blogem) se zásadně liší od toho, který je nyní na webu ČT. A i pokud vezmeme jako možnost, že v pořadu se zveřejnily kumulativní hodnoty a na webu je „hustota“, pořád to nesedí.
Rozdílné grafy v pořadu a na webu
Rozdílné grafy v pořadu a na webu

Průběh obou grafů by měl být obdobný, nicméně ten v pořadu je konstatní a ten webový "se vlní"

Zeptal jsem se na vysvětlení v ČT již 17.10.2012, ale ani po urgenci jsem se vysvětlení rozdílu nedočkal. Pí. Fryčová (tisková mluvčí ČT) mi jen 19.11.2012 napsala, že na tom pracuje Divácké centrum ČT, ale od té doby se již neozvali.

Závěr


Rád bych zde ocitoval jedno z pravidel BBC o podobných anketách jako je v HP (psal jsem o tom před rokem):
Speciálně bychom měli být opatrní v případě anket ohledně kontroverzních témat, která jsou důležitá pro vysoce organizované nátlakové skupiny. [Což jsou např. politické strany.]

Je vidět, že hlasování v Hyde Parku lze snadno ovlivnit a určitě by výsledky neměly být prezentovány jako „názor diváků“, ale ani jako „názor diváků, kteří se rozhodli hlasovat“. Dle mého názoru by se mělo hlasování v HP zcela zrušit nebo alespoň zásadně změnit.

Zároveň je zde velké podezření na manipulaci v minulosti a osobně se domnívám, že by se k tomu měla ČT postavit čelem, „padni komu padni“.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Vox Dei napsal(a):

Škope, vy jste vlastně podvodník, zmanipuloval jste hlasování.
06. 11. 2012 | 11:37

Pepa Řepa napsal(a):

Škopiku nejste podvodník, ale hloubavec myslící vlastní palicí, který automaticky nepřebírá to, co mu kdosi předhodí.
Záslužná činnost Pinkertone.
06. 11. 2012 | 11:52

veverka napsal(a):

Jelikož to ČT kryje,tak je jasný že podváděla přímo ona sama. A zcela nepochybně i v mnoha a mnoha dalších případech. Např. ty extrémně rozdílné předvolební průzkumy zvýhodňující pravici. Tato pravičácká mediální žumpa vždy sloužila kmotrům a její redaktoři a redaktorky jsou napapouškovaní Langrovi svazáci. Zmasírovaní poskoci. Nic víc nic míň. Kdo věří čemukoliv co vypouští mediální propagandistický odpad zvaný ČT je zcela mimo realitu.
06. 11. 2012 | 11:52

Ládik!!! napsal(a):

Už vím, co je dnes VONS: vysoce organizovaná nátlaková skupina.
06. 11. 2012 | 12:02

Kája G. napsal(a):

A to nikdo neví jak se již 40 let fixluje Zlatý slavík!
06. 11. 2012 | 12:04

Petr z Tábora napsal(a):

Gratuluji pane Škope, že se Vám podařilo problém zmanipulovaných hlasování dotáhnout až do konce.
ČT by nyní měla zveřejnit ovlivňování besedy s p.Drábkem, jinak musíme mít každý oprávněné podezření, že to dělal někdo zevnitř ČT.
06. 11. 2012 | 12:06

Tomáš napsal(a):

Michale Škope, dokázal byste jako programátor zabránit tomu, aby Vám průměrně zkušený kolega hlasování nezmanipuloval? Jak byste to udělal, jak náročné by to bylo a kolik by to případně stálo?
06. 11. 2012 | 12:15

Gustáv Kočí napsal(a):

Nechápu proč někdo tráví svůj volný čas sledováním politických plkaček v televizi. Už vůbec nechápu, že se někdo obtěžuje posílat tam svůj hlas. A úplně zcestné mi přijde vyvozovat cokoli z výsledku takového hlasování.
06. 11. 2012 | 12:16

Sladký napsal(a):

Kočí- to, že nechápete je logickým důsledkem toho,čím jste.
06. 11. 2012 | 12:20

Cech napsal(a):

Děkuji pane Škop za medializaci poodhalení skutečnosti, jak fiktivní mašinérie znalostí ve veřejnoprávním sdělovacím prostředku, obchází nekompetentního občana, jako primární vadu demokracie.
Pokud ČT nezveřejní ono ovlivňování besedy s p.Drábkem,lze považovat ČT za soukromou TV, která na zakázku top 09 je ochotna provést výrobu konceptu souhlasu.
06. 11. 2012 | 12:31

muromec napsal(a):

Vida, jak technika pokročila. V podobném programu kdysi na slovenské televizi muselo být tehdejšímu slovenskému ministru kultury Milanu Kňažkovi odesláno přes 17.000 kladných SMS ze služebných mobilů Ministerstva kultury. I se to provalilo, ale komu by to vadilo, když Kňažko kopal tehdy už za vládní pravici.
06. 11. 2012 | 12:38

seriózní chlapík napsal(a):

Jsem rád, že při současné flegmatičnosti občanů této země existují lidé jako p.Michal Škop. Nebýt lidí, kterým ještě stojí za to vyžadovat od veřejných institucí informace, kteří dokáží ukázat prstem na levárny nebo jsou ochotni na ta správná místa odesílat emaily-tak už by tady dávno přestaly existovat i ta torza demokracie, která nám ještě zůstala zachována.
06. 11. 2012 | 12:39

Pepa Řepa napsal(a):

Nemyslím si, že to je o flegmatičnosti. Spíš o tom, že se cosi, co je na internetu, v TV či jinde automaticky přebere jako informace a dál nezkoumá.

Tohle neřeš, nepřepínej a jdi plivat na koleje, na osmičku.
Speciálně internet je plný blbostí a desinformací.

Dej odkaz na jiného "mudrce" a máš vystaráno.
06. 11. 2012 | 12:55

DF napsal(a):

Pane Škope,
losování do politické debaty před volbami, je-li sociol. průzkum statisticky nejistý, pamatujete?
Že to někde funguje viz:
http://zpravy.idnes.cz/koptsti-krestane-v-egypte-vybrali-noveho-papeze-f6f-/zahranicni.aspx?c=A121104_115034_zahranicni_zt

Jsem si o víkendu na Vás vzpomněl. Zdravím
06. 11. 2012 | 13:04

Maximus napsal(a):

Pane Škope, jak se upravují "hlasy" se zeptejte tady na aktuálně.cz specielně u zdejších blogů. Všimnul jsem si jednou v noci, když jeden článek autora zdejších blogů dostával přes 15 tisíc "kliků či hlasů", tak najednou po půl hodině tam bylo číslo o 2 tisíce menší. Jsem si tím téměř jist, že některé články s tématy, o které je zde velký zájem, jsou kvůli odezvě lidí, co se nehodí do krámu "někomu" upozadňovány. Některé odezvy např. na cikány či "košer témata" jsou umenšovány, nakonec jak a co to řekl před časem o novinářích Miloš Zeman? Jeden čas tady i pan Lipold dostával neskutečně a nepřiměřený počet hlasů i za celkem průměrné nebo neakční články, holt podřízení mu lezli do rekta a celí..... a to se vyplatí, nyní už s tím dali pokoj a snad Lipold zasáhl, což by mu bylo ke cti.
Pěkný den všem!
P.S.
Věřím jen statistice, kterou si zfalšuji sám..... pravil před dávným časem Libor Stejskal!
06. 11. 2012 | 13:21

roman napsal(a):

A nebude mít nakonec pravdu ten Cibulka? Že jsou tady všichni agenti KGB?
06. 11. 2012 | 13:24

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Maxime,

to jste si všiml správně. Když mi nějaký blog nadřízení označí za ideologicky správný, sednu k počítači a klikám na něj tak dlouho, až jeho čtenost dosáhne třeba deseti tisíc. Jak články upozaďuji, Vám neprozradím. Stejně byste mi to nevěřil (navíc je to tajné, protože návod je z dílny Bilderbergu, trilaterální komise, iluminátů a židozednářské lobby).

Věta "Věřím jen statistice, kterou si zfalšuji sám" je z dílny říšského ministerstva propagandy jistého Josefa Göbbelse (rozšířilo fámu, že ji vyřkl Winston Churchill). Ale Stejskal je vlastně něco jako Göbbels, takže jste se skoro trefil.

Přeji zajímavou a podnětnou diskusi na těchto stránkách.

Libor Stejskal
06. 11. 2012 | 13:28

Záškodník napsal(a):

Diváci, zaplať pánbůh, nejsou úplní idioti.
Takže si ČT může falšovat co chce a jak chce. Názor si lze jednoznačně udělat už na základě charakteru dotazů.

To, že veřejnoprávní televize vnucuje občanům vlastní "správňácký" pohled na svět(skoro bych napsal pravdoláskový), už jsem si zvykl.
Stále víc na sebe bere podobu své předlistopadové prolhané a pokrytecké předchůdkyně.
Mě ale těžko převychová.
Dokud někdo neodstaví od prsu lidi jako např.Rychlík,který ty své jednostranné pohledy na kontroverzní temata od multi-kulti až po domácí porody vnucuje nedobrovolným plátcům televizních poplatků, nebude lépe.
06. 11. 2012 | 13:33

Záškodník napsal(a):

Mimo jiné-když se dańový poplatník dívá na zprávy veřejnoprávní televize, nemělo by mu být okamžitě zřejmé,za koho tato televize kope.
Je to silně neprofesionální a manipulativní rys nedomokratického média.
Ostatně-která média u nás jsou vskutku nezávislá?!
Já žádná neznám.
Zákulisní zájmy vlastníků listů lze vysledovat i v tom,jak "nenápadně"tlačí jednotlivé prezidentské kandidáty.

Nebýt to 23 let po převratu,tak bych se tomu docela zasmál.
Prý demokracie a svoboda slova.
06. 11. 2012 | 13:38

Pepa Řepa napsal(a):

Záškodník
Hmm tady si odporujete.
Hyde Park je jeden z mála neservilních pořadů, na liště můžete vidět dotazy, které jsou mnohdy politicky nekorektní, jinde by se vůbec neobjevily, redaktor/ka tlačí hosta do konkrétních odpovědí....etc.
To, že lze hlasování zmanipulovat je druhá věc a pokud ano, proč je vůbec uvádět?
Počet kliků tady je -mnohdy-přímo úměrný pitomosti článku. Čím blbější, tím víc se kliká.

"To je blbý, to se bude líbit".
Jan Werich
06. 11. 2012 | 14:17

!!! VAROVÁNÍ !!! napsal(a):

Editor blogů Libor Stejskal používá nestandartních prostředků k umlčení jemu nepohodlných názorů. Ty, které shledává v nesouladu se svým politickým smýšlení bez milosti cenzuruje a trhá tak na cucky základy novinářské etiky.
06. 11. 2012 | 14:33

!!! VAROVÁNÍ !!! napsal(a):

Pepa Řepa

I v tom vašem obdivovaném Hyde Parku panuje cenzura. Dotazy jsou vybírány selektivně a ty ostatní mají útrum.
06. 11. 2012 | 14:39

stejskal napsal(a):

Nikoliv, paní či pane !!!VAROVÁNÍ!!!,

neodstraňuji nepohodlné názory, ale texty, které porušují zdejší pravidla (většina čtenářů si toho za těch více než pět už všimla). Pokud zde chcete psát pod nickem "čurák", nejsou zřejmě tyto stránky určeny Vám. Jistě najdete jiné, kde podobný slovník nebude nikomu vadit.

Přeji hezký den a zajímavou výměnu názorů.

Libor Stejskal, editor blogů
06. 11. 2012 | 14:40

!!! VAROVÁNÍ !!! napsal(a):

Pánko Stejskal, můj text neobsahoval ani jediné slovo, které by porušovalo zdejší pravidla. A pokud žijeme ve svobodné zemi, předpokládám, že si mohu zvolit oslovení jaké uznám za vhodné. Samotný komentáře byl přesně v mezích, které zde nastavujete.
06. 11. 2012 | 14:42

stejskal napsal(a):

Zde nemůžete, pane !!!VAROVÁNÍ!!!.

S Vaším textem jsem neměl žádný problém. Pokud zde chcete debatovat, zvolte si korektní nick a jste vítán. Na těchto stránkách jsou "čuráci" mazáni.

Libor Stejskal
06. 11. 2012 | 14:46

!!! VAROVÁNÍ !!! napsal(a):

Pane Stejskale, v tom případě proč jste nezcenzuroval pouze můj nick, ale smazal celý text, který zcela jasně a prokazatelně žádná pravidla této diskuse neporušil?

Jen taková perlička. Před časem zde příspíval diskutér s přezdívkou "naprostykokot", ale smazán nebyl. Tudíž se zcela jasně ukazuje, že vaše mazání je čistě selektivní, protože "naprosty kok.ot" vám nevadí, ale "čur.ák" je smazán.
06. 11. 2012 | 14:50

Robert napsal(a):

Pane Stejskale, klobouk dolů. Je pro mě neuvěřitelný, že i po pěti letech dokážete podobný typy neposlat rovnou do hajzlu.
06. 11. 2012 | 14:52

český maloměšťák napsal(a):

Tož bude zajímavé - co Vám ČT odpoví. (až tedy jí přijde Váš požadavek ouřední cestou)
A zda zareaguje i jinak - v rozsahu pokrytí , který má k dispozici. Pokud se Vaše spekulace potvrdí.
č ur ák
A jste Kalouskův... anebo Nečasův ?
06. 11. 2012 | 14:53

Občan napsal(a):

stejskal napsal(a): Na těchto stránkách jsou "čuráci" mazáni.
Při vší úctě pane Stejskale, myslím, že tohle vždy neplatí :o) Spouta jich tu smazána není.
06. 11. 2012 | 14:53

stejskal napsal(a):

Ano, pane !!!VAROVÁNÍ!!!

Člověk se učí, pane Roberte. Tohle je škola k nezaplacení ;-)

Hezký den.

Libor Stejskal
06. 11. 2012 | 14:54

ld napsal(a):

Tak jestli televizáci cinkli karty u Drábka, pak dnes večer bude v Hydeparku teprve mazec. Je tam odborový ekonom Fasman, ten má výpočty růstu (v poslední dekádě poklesu) pomalu na groš přesně; Kalousek se k tomu nedostane ani v řádu desítky mld Kč.
06. 11. 2012 | 14:54

veverka napsal(a):

Stejskal opět lže. Mě už tady taky smazal několik příspěvků,které kodex naprosto v ničem neporušovaly,jen se zdejšímu pravověrnému cenzůrkovi nehodily do krámu. Prostě cezura jak za totáče,jen dnes mediální politruci slouží jiným pánům.

No a k té ČT.....ta bohužel v naší pravičácké mediální žumpě nijak nevybočuje z řady,ze všech (těch důležitých které mají nějaký vliv) médií se u nás line jednotná a často až neuvěřitelně směšná a průhledná propaganda pro pravicové strany(včetně zdejší Stejskalsko cenzurovské aktuálně). Už dávno nežijeme v demokracii,ale v mediokracii,ty ankety nebo průzkumy a další zfalšované propagandistické pomůcky jsou jen vrcholek ledovce,který je nejsnáze vidět.
06. 11. 2012 | 14:59

ld napsal(a):

Našinec se pak ani nediví, proč je favoritem prezidentské volby Fišer, když jsou všechna média v majetku židů.
Při takovéto názorové manipulaci by pod duhovými prapory byl v čele žebříčků "průzkumů" Golgo.
06. 11. 2012 | 15:00

!!! VAROVÁNÍ !!! napsal(a):

veverka má pravdu
06. 11. 2012 | 15:01

chuj napsal(a):

Český maloměšťák

Divím se, že panu Stejskalovi žerete tu jeho hru na objektivnost.
06. 11. 2012 | 15:05

krajan napsal(a):

Záškodník
Pane, já bych měl o té divácké idiocii poněkud jiný názor. Ale neprozradím jej, neboť chci nechat media ještě chvilku žít.
06. 11. 2012 | 15:05

Maximus napsal(a):

Liborovi Stejskalovi

Pane obrcenzore pardon retušére, já netvrdím, že zrovna Vy klikáte, ale naopak to někdo u vás (třeba ajťáci)umazává, všiml jsem si toho asi před půl rokem, jak u jednoho blogu v noci pěkně klesaly počty otevření článku. Zase až tak slepý nejsem a zrovna jsem neměl nakoupeno.
Nemyslím si, že nejste zas´ takový mazal a přimazávač či umazávač, ale máte jen určitou moc, danou vahou své funkce
a jsou vyvolenější..... jak zpíval můj oblíbenec! Takže, sorry, jen jsem Vás troch poškorpil!
Mějte se!
06. 11. 2012 | 15:05

Pyj napsal(a):

Maximus

Škorpit pana Stejskala se nevyplácí, taky byste mohl dopadnout jako nepohodlný č.urák se zablokovanou IP adresou.
06. 11. 2012 | 15:16

Maximus napsal(a):

Už to vidím, jak Lipold v podvečer zvedne telefon a ozve se feldkurát Kalous, Lipo se poníženě optá, to jste Vy pane ministře a ten na něj zařve, a kdo si myslíš, že to je ty ču....! Feldkurát vyřve svoje duševní výblitky a Lipo, zahrabe pravou zadní a kvikne, ano pane urozená špatnosti, hned dám pokyn Liborkovi či lépěji ajťákům!

Jiná varianta je, že někdo zavolá a že pokud se tam bude zase "něco" podobného vyskytovat, omezíme či zastavíme náš skrytý sponzoring a vlastně také cenzoring formou reklamy. To je elegantní a funkční. Nejlépe se to ovšem dělá na golfu nějde pod Charlesštejnem, tam se to u drinku či na trávě jaksi zmíní dotyčnému podkonímu....

Třetí varianta je ta ryze česká, novinářští nohsledi se snaží vlísat svému majiteli kdesi u Warburgů v Německu a samokontrola a samocenzura spočívající na základě české připodělanosti dobře funguje, jen ti mladí to moc neumí, holt jim chybí VUML!

Čau lidi a l.s. zvlášť, zase si to tak neberte!
06. 11. 2012 | 15:17

Bestia triumphans napsal(a):

Pane Stejskale:
A co když ten "ču..k" nebyl nick, ale diagnóza a byl dotyčnému přidělen jeho ošetřujícím lékařem?
:-)
06. 11. 2012 | 15:17

Rams napsal(a):

2 TECHNICKÉ POZNÁMKY (pro pány Škopa a Stejskala)

- pane Škope
"...Pí. Fryčová (tisková mluvčí ČT) mi jen 19.11.2012 napsala..." spíš 19.10. t.r.

-pane Stejskale
"...Göbbels..." myšlen Goebbels
06. 11. 2012 | 15:18

Bestia triumphans napsal(a):

Občan napsal(a):
"stejskal napsal(a): Na těchto stránkách jsou "čuráci" mazáni.
Při vší úctě pane Stejskale, myslím, že tohle vždy neplatí :o) Spouta jich tu smazána není. "
!
Ano, někteří jsou toho živoucím důkazem...
:-)
06. 11. 2012 | 15:20

Občan napsal(a):

Bestia triumphans

Nemusíte na sebe upozorňovat tak hlasitě ;)
06. 11. 2012 | 15:22

Bestia triumphans napsal(a):

Občan:
Pletete si přivlastňovací zájmena...
:)
06. 11. 2012 | 15:30

Občan napsal(a):

Bestia triumphans

Myslím, že ne pane.
06. 11. 2012 | 15:31

Gustáv Kočí napsal(a):

!!!VAROVÁNÍ!!! U toho cukráře za rohem maj takovej vozejk, a vozej v něm svýho chromýho zlýho dědečka na čerstvej vzduch.
06. 11. 2012 | 15:36

!!! VAROVÁNÍ !!! napsal(a):

Gustáv Kočí

A dýchá se vám dobře?
06. 11. 2012 | 15:41

Machr na všecko napsal(a):

V celé té debatě o čurácích zanikla jedna věc. A totiž, že v České televizi se falšují průzkumy a hlasování. Což je alarmující především proto, že je financování z koncesionářských poplatků, které platíme my, občané. Vzbuďme se.
06. 11. 2012 | 15:54

modrý edvard napsal(a):

zpátky k věci: Jaký je problém udělat klikání tak, aby fungovalo?
záškodník: pokud vám čt 24 připadá příliš pravicová, přehoďte to na čro6. Ta zase připadá příliš levicová (a plytká, pamatuju BBC) mně. Všeobecně: redakce musí zastávat něco jako společné stanovisko, jinak budou diváci/slyšáci/čtenáři zmateni. Někomu to potom může připadat příliš vlevo, vpravo, nahoře nebo dole.
Hyde park je všeobecně jeden z lepších pořadů, jen to klikání mi připomíná dávné pořady na Nově (jak tam byl maník v budce, vykládal o svých neřestech a lidi u bedny radostně říkali fidonc, hnusné).
06. 11. 2012 | 16:01

Jojo napsal(a):

Pěkný článek. Jen s těmi grafy je to poněkud jinak, než si autor myslí :)
Škoda, že autor zůstal jen u kritiky a nenaznačil náměty na řešení. Ale třeba je do ČT poslal privátně, aby nedával návod příštím manipulátorům s hlasováním.
06. 11. 2012 | 16:42

rejpal napsal(a):

Jojo
určitou výhodou je, že manipulátoři mají příliš velké oči. Kdyby Drábek skončil 40-60, asi by to vcelku prošlo. Ale vyklikat mu drtivou výhru, tomu asi nevěřil ani on sám.
06. 11. 2012 | 16:46

Midori napsal(a):

Že se polobohům svobodné vyjadřování na Internetu zajídá bylo vidět z projevu jednoho z Přátel italské opery.
Děkuji, pane Škope, za blog.
06. 11. 2012 | 17:08

Bohatýr napsal(a):

Má potom nějaké takové hlasování opřadu smysl? Nebylo by lépe je zrušit?
06. 11. 2012 | 17:10

nedělejte si z toho čurinu napsal(a):

Je to vážná věc. Takové hlasování může ovlivnit volebný výsledek a tudíž i složení demokracie.
06. 11. 2012 | 17:12

Radovan II. napsal(a):

Takové hlasování je pak na prd. Ví to pak Takáč ? Také se mi zdálo, že to někdy nesedělo. Co s tím? Dík za článek o Čunkovi, je to Satan, opíjel voliče na vesnicích a i faráře na farách a získal tak hlasy na vesnicích. Ve městech měl stejně jako protikandidát. Potřeboval by namočit do Bečvy, je to vyčůraný Zlíňak, který přišel na Vsetín tunelovat !!!!
06. 11. 2012 | 17:12

Midori napsal(a):

Bohatýr 06. 11. 2012 | 17:10
Majitelé médií sloužící držitelům moci si jen tak nezruší manipulativní a investigativní nástroj.
Co je na tom dost drzé, že manipulaci s iluzí demokracie provádějí za peníze koncesionářů.
06. 11. 2012 | 17:18

A007 napsal(a):

Pane Michale, dobrá práce. My už to víme delší dobu také a nejen Hyde švindluje, též ty předvolební průzkumy jsou občas dost podivné, zejména ve vztahu ke skutečným volebním výsledkům. Někdo lže, ale že by lhali jen respondenti se mě nezdá. Potvrzuje to staré přísloví - kdo lže , ten krade a to je ještě zřejmější, než ta prostá manipulace s výsledky hlasování. Bohužel, na primitivní lži skočí nejvíce z prostého lidu.
06. 11. 2012 | 18:00

Skogen napsal(a):

Vynikající, pane Škope. Opět mohu jen popřát mnoho zdaru v rozkrývání nezdarů kulisářské demokracie.
06. 11. 2012 | 18:02

Jáchym napsal(a):

Pepa Řepa
17:15,17:37
:-))
06. 11. 2012 | 18:10

Petr Darko napsal(a):

Díky pane Škope,
hned, jak jsem viděl ty výsledky hlasování v HP s Drábkem, tak mě bylo jasné, že je v tom nějakej voltr. Pokud sama ČT nemá vůli to prošetřit a postavit se k tomu čelem, tak podobný pořad může rovnou zabalit. Což by byla ale škoda, protože je to jeden z mála pořadů, kde se může ozvat normální občan. Z Moravcových přátelských debat je mě už nanic. BTW. Moravec by měl už zmizet. Ty jeho servilní diskuzní pořady jsou už trapný. Nejlepší jsou ty jeho hodinky s premiérem, kde chybí kakýkoliv oponent, takže Nečas si tam může blekotat, chce a je na něm vidět, jak si chrochtá. Ale abych nebyl nespravedlivý. Díky ČT za HP,Máte slovo a hlavně Reportéři ČT.Komerční televize již na tyto investikativní a diskuzní pořady rezignovali(můžu hádat proč-že by tlak zadavatelů reklam). Takže ČT zůstává jediná z televizí, kde tyto pořady ještě jedou. Co mě ale může dožrat je ta neutralita komentátorů. Pomalu mě přijde, že ať řekne kterýkoliv politik jakoukoliv lež nebo blábol, tak reportér řekne jen Hmm, Hmm, můsto,aby se do toho opřel. Ale asi chci moc.
Anyway, díky za váš blog pane Škope.
06. 11. 2012 | 18:19

Pepa napsal(a):

Dobrý večer,vedení České televize má přímý podíl na
degradaci kulturních hodnot české společnosti.Za 23 let pošpinilo vše co bylo v minulosti prospěšné pro většinu populace,jejich krédem byla LEŽ, nenávist, obhajoba amerických válek, zavlečení špinavé americké kultury do mediálních prostředků. Přitom Američané mají velice kvalitní kulturní hodnoty, ty v našich med.prostředcích nevidíme. Proč ? protože bossové i v ČT dostali za úkol demoralizovat českou populaci, aby byla nakloněna k zavedení zločinného mafiánského kapitalismu.Bohu dík, i přes soustavné vymývaní mozků občanům, se jim to nepodařilo.Občané se probudili a řekli: dost bylo zločinů!Jeden z úkolů,třeba pročistit vedení ČT a všechny mediální prostředky zbavit cizích majitelů.
06. 11. 2012 | 19:01

Záškodník napsal(a):

Pepa
Nepochopil jsem,kde si odporuju?
Co se HP týká, nejde o špatný pořad-píšu o manipulacích s hlasováním.
Mimo jiné-pravidelně jsou problémy s palcováním,vím z vlastní zkušenosti.

Veřejnoprávní TV nepokládám za objektivní a nezaujaté médium.
Tečka.
06. 11. 2012 | 19:47

nestranný napsal(a):

Co v téhle zemi není zmanipulované?Nevěřím ani výsledkům ve volbách.
To co se u nás děje si nedovolili snad ani komunisté.Hovořilo se o jejich totalitě.Dnes už vím,že skutečná totalita nastala až po r.89.
Jediné řešení bude je násilně zbavit moci.Dobrovolně neodejdou.
Pak ať tu raději vládnou Marťané.
06. 11. 2012 | 19:47

Záškodník napsal(a):

Odpověď je adresována Pepovi Řepovi,nevšiml jsem si,že se zde vyskytuje také Pepa.
06. 11. 2012 | 19:48

Záškodník napsal(a):

Id

Něco na tom asi bude.
Proč média tak urputně tlačí Fischera(leda by chtěla dokázat pravý opak),když v diskusích čtu velmi vulgární doporučení,kam by se měl dotyčný odebrat.
Nápověda-na prezidentský stolec nikoliv.

Jelikož ten konformní bolševik a pak konformní žid
(své židovství objevil náhle,podobně jako mnoho jiných,po převratu,kdy začal demonstrativně nosit jarmulku)
kandidoval do Evropského židovského parlamentu,skoro bych si tipnul, kdo za ním asi tak stojí.
Je mi opravdu jedno,kdo se stane prezidentem-ale Fischera bych strávil velmi obtížně. Ne, proto,že je žid,ale proto,že je odporný konformista.
06. 11. 2012 | 19:58

Bestia triumphans napsal(a):

Pepa napsal(a):
..."Přitom Američané mají velice kvalitní kulturní hodnoty, ty v našich med.prostředcích nevidíme."
?
Pepo, jaké?
Konkrétně, děkuji.
06. 11. 2012 | 20:03

username 1 napsal(a):

Pane Škope, děkuji, že alespoň někdo z nás si dal tu práci to dotáhnout dokonce. Dobrá práce.
06. 11. 2012 | 20:29

Pepa napsal(a):

Když byl v HP Vojtěch Filip, poslal jsem mu pár tisíc záporných hlasů. V globalRatingVote jsou zakódované parametry jako id pořadu, šířka a výška prohlížeče atd. K "prolomení" zabezpečení stačilo jenom postupně měnit parametry šířka a výška, zakódovat do globalRatingVote a odeslat.
06. 11. 2012 | 20:53

Radovan II. napsal(a):

Dnes nám jeden makroekonom v Hyde Parku řekl, kolik miliard se měsíčně prošustruje špatnými ekonomickými zákony a předpisy. Jasně ministr Kuba je ze sanitky a šel do politiky jen kvůli prachům a kmotrům. A náš slavný Kalousek, ten je chemik, on si myslí, že když všechno smíchá dohromady, tak mu vyjde zisk.Jsou to stovky miliard, která modrá parta už od doby kmotra amatéra z Valašska Topolánka prošustrovala. Nevím, proč EU řeší pomazánkové máslo a neřeší bordel v Česku a naši neschopnou neo všeho schopnou vládu. Na Vánoce bude u sromečka zpívat řecké písně. EU je prohnilá a za chvílí se budou zpívat řecké písně všude. ALe dnes zvítězil rozum a ne šaškové na Facebooku.
06. 11. 2012 | 21:52

nestranný napsal(a):

Ad Pepa:Můžete mi prosím sdělit,jaké kulturní hodnoty mají američané?
Tento národ bez vlastní kultury,který vznikl jako směsice všech dobrodruhů z celého světa tuto zemi ukradl a vyvraždil její původní obyvatele,nemůže mít žádnou kulturu
ani morálku.A ve svém vlastním zájmu se jen snaží dál ,,vysvobozovat"další země,
ale ne z humanity,nýbrž jen proto,aby se mohli zmocnit jejich nerostných produktů,kterých se jim při jejich způsobu konzumace nedostává.
06. 11. 2012 | 22:01

ld napsal(a):

Záškodník,

Fišerův konjunkturalismus je natolik lstivý, že se nechal slyšet, že designovaného premiéra po volbách vyhodí, pokud se bude jeho vláda opírovat o komanče.
Škrábu se v rozpacích na hlavě, z které že partaje ten chlápek vzešel, ba co dím, jak dlouho byl jejím členem a v jakém momentu ji opustil.
To odplivnutí před ním nespočívá v tom, že byl do převratu komunista, ale v přízemní vychcanosti-korouhovičkovitosti následných dějů.
Osobně jsem volit prezidenta nechtěl, ale když ohlásil kandidaturu Okamura, tak to tomu zlínskému Čankajškovi šupnu. Nám už pomůžou jen pracovité ruce a bytelná vrata kriminálů, uvnitř natřená na modro.
06. 11. 2012 | 22:56

ld napsal(a):

opírovať=opírat.
:-)
06. 11. 2012 | 22:59

Záškodník napsal(a):

Id
Já tam žádného koně nemám a volit se mi ani jít nechce.

Ale teď bych to docela přál Franzovi-je to jediná nezávislá osobnost mezi těmi hejhuly. Dílem bych tomu byl rád z čiré zlomyslnosti-vidět,jak těm protřelým parlamentním škůdcům spadne čelist, až je postaví do latě "zelený mužík".
A ta sranda ve školách-místo tatíčka pokérovaný exot nad katedrou.
Vítání prvńáčků bych si vyloženě užíval.
Nechcete o tom taky popřemýšlet?
06. 11. 2012 | 23:09

ld napsal(a):

Záškodník,

nejsem zastáncem republikánství. K tomu to zmasakrování prezidentství, jakého se dopustili Klaus s Havlem, bylo dost tyfusoidní. Takže mi tam nebude vadit šintoista :-).
Žlutá či zelená, hlavně že ne Davidová.
06. 11. 2012 | 23:25

Záškodník napsal(a):

Id

Mně by charakterní žid nevadil,ale takoví se v politice nevyskytují.
Okamůra je příšerný a dost jednoduchý populista,navíc poměrně arogantní-viděl jsem jeho nesympatické vystupování v pořadu Den D a choval se fakt odporně.

Ale zase na druhou stranu by to taky bylo vtipné.
Nemám tušení,kam by si nás tak asi méně vzdělaní Američané geograficky zařadili.Bylo by to pěkně matoucí a mohli by si zkusit nějaké kecy o české xenofobii a rasismu.
Hlavně když to nebude Fischer a Fischerová.Bolševik a pravdaláska-hezky se to doplňuje.
06. 11. 2012 | 23:31

ld napsal(a):

Záškodník,

pokud budeme postupovat od jména ke jménu, odhalíme zbylé panoptikum.
Mně Okamurovo chování v televizní estrádě nevadilo, neb se na to nedívám. Hůř bych trávil, kdyby kandidoval třeba Topolánek a zahraniční agentury prezentovaly jeho pinďoura vyfoceného u Berluskoniho na mejdanu. Považte, jaká pak byla klika, že jej nedoprovázela k bazénu Parkanová.
A že je Okamura populista? Inu, přímá volba, hlas lidu, vox populi. To není na škodu, a zadluženost státu tím neroste.
06. 11. 2012 | 23:49

michalskop napsal(a):

Tomáš

zvláště po absolvování https://class.coursera.org/digitaldemocracy-2012-001 bych řekl, že 100% zabezpečit hlasování nejde. Snad krom Estonska.

Zabezpečit to lépe by šlo, ale pokud je zde skupina s dostatečnou motivací a zdroji, nejspíše to nepomůže.
07. 11. 2012 | 00:24

michalskop napsal(a):

Jojo

jak je to s těmi grafy? Já se to už 14 dní marně snažím zjistit, ČT to nechce prozradit. Pokud víte, povězte.

Řešení je v první řadě na placených zaměstnancích ČT, nicht wahr? Já jsem svůj názor napsal (nepoužívat hlasování v HP).
07. 11. 2012 | 00:32

michalskop napsal(a):

Pepa

to je zajímavé, jak se to do toho globalRatingVote kóduje? A jak jste na to přišel? Budu rád i pokud mi to dáte vědět jen soukromě.
07. 11. 2012 | 00:38

Martin napsal(a):

No tak to teda Svatá prosto! Hlasování tohoto typu umí ovlivnit každý uhrovitý středoškolák co zrovna nemá mozek vychlastaný nebo zrovna jinak zfetovaný. Vyvozovat nějaké závěry z těchto a podobných anket může jenom totální amatér, jako třeba Škop. Kdyby býval místo pindání po blozích si nastudoval něco o fungování internetu, tak by věděl zač je toho loket, jenže to se nestane.
07. 11. 2012 | 00:49

Petr Urban napsal(a):

Medívím se v ČT už vůbec ničemu
07. 11. 2012 | 02:13

Maximus napsal(a):

Zfalšoval jsem hlasování pro politika v pořadu ČT, tvrdí programátor

Hlasování pro nebo proti výkonu zpovídaného hosta v pořadu České televize Hyde Park připadalo podezřelé matematikovi a programátorovi Michalu Škopovi, proto se rozhodl upozornit na podle něj ovlivnitelný systém hlasování tím, že se do něj naboural a hlasování zfalšoval. Během jedné hodiny podle svých slov hlasoval 1150krát, a zvrátil tak zcela výsledek hlasování.

Škopovi, který zastupuje sdružení KohoVolit.eu, se nezdálo hlasování pro odstupujícího ministra práce Jaromíra Drábka (TOP 09), které mu připadalo zmanipulované.

„Abych ukázal, že to funguje, změnil jsem výsledek hlasování u pořadu s Petrem Gazdíkem z 19. května 2012. Během hodiny (stejně dlouho trvá pořad) jsem ze 732 kladných hlasů (31% podpora) udělal 1895 hlasů (74% podpora),“ uvedl Škop.

„Zabezpečení hlasování v Hyde Parku je na poměrně nízké úrovni, podařilo se mi ho prolomit během asi půl hodiny. Pro mnoho lidí je snadné výsledek hlasování ovlivnit dle svého přání. To může být nebezpečné zejména s ohledem na plánované prezidentské debaty v tomto pořadu,“ pokračuje programátor a dodává: „Problematické je, že tyto výsledky jsou uváděny jako názor diváků. A dále žijí svým životem jako fakt, ač může jít o výsledek počítačového ovlivnění. Například v BBC by taková anketa být nemohla.“
ČT: stoprocentní ochrana není možná

"Tuto aktivitu považuje ČT za vážnou manipulaci prostřednictvím serveru kohovolit.eu," řekla ČTK mluvčí ČT Michaela Fričová s tím, že k dodatečnému hlasování byli zřejmě zneužiti návštěvníci webu www.volebnikalkulacka.cz umístěním skrytého prvku, jehož prostřednictvím bez svého vědomí hlasovali.

Podle Fričové se televize ochranou hlasování průběžně zabývá, technicky jej ale údajně nelze ochránit na 100 procent. "V říjnu bylo v rámci příprav pravidel předvolebního a volebního vysílání pro prezidentské volby rozhodnuto, že pro prezidentské speciály Hyde Parku bude tato anketa zrušena. A to právě proto, že se jedná o anketu, a nikoli reprezentativní průzkum. Tento postup byl zvolen i vzhledem k očekávané možné vypjatosti boje o prezidentský post a potažmo zvýšenému riziku možné manipulace," dodala.

Zdroj: Novinky
07. 11. 2012 | 06:16

rejpal napsal(a):

Divím se, že TV ještě nepodala trestní oznámení na autora blogu. Zfalšovat anketu, to je nejen zesměšnění veřejnoprávní televize, symbol svobody a demokracie, ale navíc způsobil nepochybně škodu velkého rozsahu (nikdo sice neví jakou, ale nějaká se určitě najde). Smetana bude mít důstojného spolubydlícího. A Hyde Park zrušit. Strany a vláda potřebují klid na reformy.
07. 11. 2012 | 07:23

ten, kdo se hádat nebude napsal(a):

Nejen Češi, ale i Amáci umí

"Hlasovací zařízení měnilo hlas pro Obamu na hlas pro Romneyho

Washington - Prezidentské volby ve Spojených státech komplikují na některých místech drobné problémy. Například ve státě Pensylvánie hlasovací zařízení zaškrtávalo políčko u republikána Mitta Romneyho, i když chtěl volič svůj hlas dát demokratu Baracku Obamovi. Informovala o tom agentura AP.
Podle pensylvánských úřadů šlo jen o "krátkodobou poruchu". Po upozornění byl prý přístroj opraven a nyní již funguje bez problémů."
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/hlasovaci-zarizeni-menilo-hlas-pro-obamu-na-hlas-pro-romneyho/862732
07. 11. 2012 | 07:53

JAHA napsal(a):

Ad: autor
Uz som Vam pri Vasom prvom "objave", ze sa da pohodlone manipulovat s hlasovanim napisal, ze to nie je ziadna novinka. Vy ste chcel po mne navod. Ako sta napisali, zohnal ste si ho po stvrt hodinke. Alem na VTEDY i TERAZ zaujima, PRECO sa vzrusujete nad hlasovanim ZA p. Drabka, (ci teraz pokusne kadite do vysledkov p. Gazdika) a ani BUUU o tom, ze "SKVELE" vysledky hlasovania pre CSSD a KSCM-akov Vas vobec, ale vobec doteraz netankuje. Viete na to odpovedat tak priamo a PRAVDIVO?
(Napr., ze je to len nahoda?☺)
07. 11. 2012 | 09:10

JAHA napsal(a):

Ad: autor
A este nieco:
"...ale ani po urgenci jsem se vysvětlení rozdílu nedočkal. Pí. Fryčová (tisková mluvčí ČT) mi jen 19.11.2012 napsala, že na tom pracuje Divácké centrum ČT, ale od té doby se již neozvali."
Ked tak tuzobne cakate odpoved od "pí", tak podobne ocakava odpoved od Vas i "cú", len s tym, ze ja nie som taky schopny, aby som Vas dnes, 07. 11. 2012 na to pytal uz davno predtym, 19. 11. 2012☺.
07. 11. 2012 | 09:18

Oslýk pobavený napsal(a):

Pěkná práce, pane Škope.

Rejpale,
myslíte, že za zfalšování televizního hlasování půjdete do vězení? A co třeba zfalšování lajků na fejsbúku - to je taky zločin?
Máme sice jeden z největších počtů vězňů na světě, ale když tak poslouchám nápady veřejnosti, divím se, že tu vůbec někdo ještě běhá na svobodě.
07. 11. 2012 | 09:44

rejpal napsal(a):

Oslýk pobavený
Zfalšování lajků u příspěvku, který hanobí ústavní činitele, může být pokládáno za útok na samotné základy demokracie. Když učiníte totéž u lajků hanobících KSČM, je to naopak projev uvědomění a ideové vyspělosti. Zní to absurdně? O co je to absurdnější než stíhání osoby, která údajně zveřejnila odměny zaměstnance, placeného z veřejných peněz.
Problémem také může být to, že naše prozíravé vlády tak seškrtaly rozpočty policii, že na stíhání statisíců lidí, kteří se dotknou něčí cti či působí újmy na pověsti (což lze snadno konvertovat do finanční újmy v podobě ušlého zisku), nejsou kapacity a nejspíš ani nadšení.
A soudců podobného ražení, jako jistá nejmenovaná soudkyně z Olomouce, také není zatím dost.
07. 11. 2012 | 10:39

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

doporučuji pozornosti vyjádření pana Škopa z 07. 11. 2012 | 00:24

Ne, že by tomu někdo věřil (protože je daleko jednodušší věřit, že za vším stojí manipulátoři a temné síly), ale spekulace v debatě o tom, kdo a jak s námi manipuluje, vypovídají vesměs o naprosté neznalosti toho, o čem se zde hovoří.

Prolomit se do jakékoliv ankety či hlasování na internetu pomocí nějakého makra dokáže průměrně schopný programátor, kterých jsou milióny. Někteří se tím jen baví, jiní si něco dokazují, další to samozřejmě dělají i na zakázku. Naopak většina médií takové věci nedělá, protože se na to stejně časem přijde a je by to poškodilo (ony totiž čtenáře a jejich důvěru potřebují).

Jedinou obranou proti tomu je nepořádat ankety, zavřít veškeré debaty na internetu a vlastně i internet sám (protože na něj lze umístit jakoukoliv anketu a zařídit pomocí spamových robotů, aby se dostala mezi nejsledovanější texty). To mi ale nepřipadá jako dobré řešení.

Myslím, že pan Škop dělá velmi záslužnou práci. Zvyšuje mediální "gramotnost" veřejnosti a ta pak nutí média, aby tyto věci nepodceňovala resp. se jimi vůbec zabývala. Díky za to.

Libor Stejskal
07. 11. 2012 | 11:23

Oslýk Sheldon Cooper napsal(a):

"Zfalšování lajků u příspěvku, který hanobí ústavní činitele, může být pokládáno za útok na samotné základy demokracie. Když učiníte totéž u lajků hanobících KSČM, je to naopak projev uvědomění a ideové vyspělosti. Zní to absurdně?"

Nejen zní. Je to absurdní.

"O co je to absurdnější než stíhání osoby, která údajně zveřejnila odměny zaměstnance, placeného z veřejných peněz."

To je taky absurdní a také je celkem zřejmé, že toto stíhání skončí (ono jde o Randáka, že?)

Problém je ve vaší logické úvaze; z chybného postupu nemůžete dovozovat správnost jiného chybného postupu. Z chybného postupu neplyne nikdy nic užitečného pro postupy další.

Pokud jste myslel celou věc ironicky, potom je vše jasné a já jsem to včas nepochytil.
07. 11. 2012 | 11:30

resl napsal(a):

Číst "rozhovor" mezi "Id" a "Záškodníkem" okolo 23h. je trochu obrazem českého kondelíka říznutá ožralým mužikem. Neuvěřitelné, že tací "filosofové" tady existují, ale není to sen, je to zoufalá česká realita. Jeden aby se styděl za jiný. Snad jen pokročilá hodina by mohla ukazovat na víc vodky, než jsou zvyklí.
07. 11. 2012 | 11:32

rejpal napsal(a):

Oslýk Sheldon Cooper
Problém je ve vaší logické úvaze; z chybného postupu nemůžete dovozovat správnost jiného chybného postupu. Z chybného postupu neplyne nikdy nic užitečného pro postupy další.
S odstavcem plně souhlasím. Zbytek lze snadno domyslet. Jste sice oslýk, ale osel nikoli.
07. 11. 2012 | 12:06

michalskop napsal(a):

JAHA

proč HP s p. Drábkem? - protože tam ČT sama (správně) zveřejnila ten graf, kde byl zcela konstantní průběh hlasování. Byl to první takový graf, kterého jsem si všiml. O tom, že HP by dle mého názoru neměl používat tuto anketu jsem psal na blogu už před rokem a něco, ale neměl jsem nic v ruce, čím to ukázat. Až s HP s p. Drábkem.

Takže tu je HP s p. Drábkem, dle mě dle výsledku se vymyká i HP s p. Besserem. Pepa zde píše, že ovlivnil HP s p.Filipem, to je třetí. Pokud máte konkrétní podezření na další, sem s ním. Tyto 3 jsem už psal Radě ČT (právě zasedá, ale na webu je namísto zasedání program ČT2 )-: holt uvidím ze záznamu) s tím, že pokud se zveřejní data, třeba se najdou další.
07. 11. 2012 | 13:21

JAHA napsal(a):

Ad: autor
Moja otazka je (potretikrat) uplne jednoducha. Preco nepreverite i hlasovania inych, nez tych napravo, tam sa Vam "dle vysledku" zda vsetko OK? Alebo inac. Viete dokazat, ze hlasovanie pre Drabka bolo manipulovane programatorskym zasahom jedninca a nie naozaj hlasovanim vacsieho mnozstva jednotlivcov? A, viete dokazat, ze niekto INY (teraz to viete uz aj Vy☺) nemanipuluje opacne, t. j. pridava hlasy PROTI pri pravicovych temach?
"jsem z 732 kladných hlasů (31% podpora) udělal 1895 hlasů (74% podpora)."
Asi dokazete urobit i opak, nie? Z xx zapornych hlasov urobit yy zapornych (0<xx<yy).

Takze moja otazka je takehoto charakteru. Pokial jej ani teraz nerozumiete, odpoved samozrejme nemozem ziadat. Mne vobec nevadi, ze hoci neskoro, predsa ste "prezrel". Vadi mi Vasa motivacia, ktora uz pred zaciatkom skumania diskvalifikuje vysledky. Alebo pokladate takyto uvod k vaznej veci za VECNY a NESTRANNY?:
"Ale podíval jsem se na ty výsledky podrobněji a skutečně lze říci, že p. Drábek je zajisté dobrý křesťan mezi samými dobrými křesťany (jako třeba jeho stranický šéf p. Kalousek) a těm se jistě zázraky dějí častěji než nám, obyčejným lidem."

Praci cest!
07. 11. 2012 | 15:40

Karel napsal(a):

Jestliže byla zmanipulovaná diskuse s TOP Drábkem, jak asi byly zmanipulovány hlasy pro TOP v posledních parlamentních volbách?
Pamatuji se, že při nich měla ředitelka jedné průzkumné agentury před volbami až podezřele jasno, jak bude vypadat povolební situace, to nadšení s ní sdílela i v průběhu čekání na definitivní součet v přímých vstupech i paní Drtinová.
07. 11. 2012 | 16:40

michalskop napsal(a):

JAHA

proč neprověřím i další? Nedá se dělat vše - všechny tyto blogy mají za sebou dost práce (zadáčo, po nocích) a už nyní jsem upozornil na min. 2 pořady, kde se velmi pravděpodobně manipulovalo. Chcete jich najít 10? Dejte pořádná data. U prvního pořadu jsem je musel přepisovat růčo z obrázku z obrazovky, i nyní ty grafy na webu HP jsou jen obrázky bez čísel. Chcete pomoci? Dostaňte z ČT ta data o průběhu hlasování. A nebo úplně jednoduchá věc - ať Vám řeknou, co přesně znamená ten první graf a proč se liší na webu a v pořadu s p.Drábkem. To je úplně jednoduchá otázka, já ji ČT pokládám už 3 týdny (i to zabere čas) a zatím žádná odpověď.

Pokud máte zájem na objasnění "záhady HP", tak v tom pomozte. Včera zasedala Rada ČT - nepadlo tam o tom ani slovo. Pokud budu jediný, komu vadí, že se v hlasování v HP dá podvádět (a tím manipulovat veřejnou diskusi), tak potom se podvádět bude vesele dál.

"Dle výsledku" znamená, že se výsledek významně odchyluje od ostatních srovnatelných. To je celé. Dle mě 3. podezřelý pořad je s p.Besserem. Ale jak vidíte výše, psal jsem jen "2" (Drábek, Filip). Pokud najdete další, budu jen rád, dejte vědět.

Dle toho grafu, co ukázaly v pořadu s p. Drábkem, je nanejvýš pravděpodobné, že se s tím manipulovalo a to strojově. Ty výsledky jsou prostě "zázračné" a na tom trvám.

Samozřejmě kdokoliv s tím může manipulovat. Dokonce i Vy, máte v blogu odkaz na návod, není to nijak složité, je to jedna jediná řádka kódu, který umístíte kamkoliv na web. A záleží, na jakou stranu chcete, je to principiálně stejné. Já jsem pozitivní, tak jsem hlasy v pokusu dával na stranu plus (-:

Samozřejmě úvod "věcný" je. Je to blog, musí to být ke čtení a šlo o to ukázat, že skutečně jde o zázračné výsledky. Je i "nestranný" - já nevím, kdo s tím manipuloval, to - možná - ví ČT. Zároveň si všimněte času, kdy blog šel ven. Tak holt není čas precizovat každou větu.
09. 11. 2012 | 20:52

JAHA napsal(a):

Ad: autor
Len aby ste vedeli, ze som Vas cital. Trvam na svojom. Zacat sa dalo s temou i bez podsuvani "krestanske", a pod. Myslim, ze velmi dobre viete, o com pisem, len sa tak opakovane vykrucate. Mohli ste uplne pokojne zacat s tym, ze sa deju cudne veci, dokonca zazracne veci, atd. Bez pejorizovania ad ecclesia a ad hominem. Ale, vyhovarajte sa a ospravedlnujte sam seba pokojne dalej. Vasa vec.
09. 11. 2012 | 22:57

michalskop napsal(a):

JAHA

Pokud se chcete zaseknout pořád na jednom odstavci, budiž, to je zas Vaše věc. Já už Vám to víc vysvětlit neumím. A v 5 ráno si nadále dovolím psát, že p. Drábek je "bezpochyby dobrý křesťan" nebo p.Gross je "nejkřišťálovějším člověkem na světě, který svým inteligentem poctivě vydělal svých 100 milionů od p. Chrenka, největšího to sponzora kandidáta na prezidenta p. Fischera".

Až mi upozorníte na pořad, který je podezřelý a byl tam někdo z ČSSD, KSČM, atd., rád ho zařadím do svého seznamu podezřelých pořadů (jako Pepovo "Filip").

Samozřejmě mě mrzí, že si nemyslíte, že kdybych toto zjistil třeba u p. Sobotky, že bych o tom nepsal podobně.

Ale zkuste se vžít do mé situace. Na novinkách si vymýšlí ředitel ČT: http://www.novinky.cz/kultura/284053-ct-spolupracuje-s-hackerem-ktery-se-naboural-do-hyde-parku.html (já bych skutečně rád spolupracoval, ale odpovědí ČT na cokoliv ode mě je mlčení) - reagovat na to? nebo místo toho hledat pro JAHA další podezřelý pořad? Co asi povede spíše k cíli "zamezení podvodů při hlasování v HP" ?
11. 11. 2012 | 11:52

michalskop napsal(a):

JAHA

a ještě beru zpět, že se tím Rada ČT nezabývala, nebylo o tom nic v zápise, tak jsem mylně myslel, že se o tom nemluvilo. Mluvilo a docela dost http://www.ceskatelevize.cz/rada-ct/prenos-jednani-po-internetu/?IDEC=212%20251%2000056/0020 - ředitel ČT měl minimálně špatné informace, že s ČT spolupracuji. Rád bych, ale ke spolupráci jsou potřeba alespoň 2 a ČT na cokoliv ode mě stále mlčí...
11. 11. 2012 | 19:11

JAHA napsal(a):

Ad: autor
Rád bych, ale ke spolupráci jsou potřeba alespoň 2 a ČT na cokoliv ode mě stále mlčí...
To ma mrzi, ale zaroven to svedci o priemernom ceskom divakovi blogerovi, diskuterovi...). Vzrusuje sa ohnivo a do nepricetnosti, ale len podenkovo. Zajtra to uz ma "na haku", treba nadavat na nieco ine (napr. cirkevne restitucie☺). Ak by im to (teda ceskej verejnosti) to podvadzanie enormne vadilo, tak Vas podporia napr na faceboku, alebo inych sietiach,pripadne zahltia CT mailami, aby sa o probleme urobil trebars HP s Vami. Ale ako sami vidote - cusia. Ja Vam zo Slovenska sa do toho miesat nemienim. Ale drzim Vam palce. Skuste vyburcovat facebokovsku mladez.
12. 11. 2012 | 10:53

nasmith napsal(a):

--
Dobrý den,
VÍTEJTE NA financovat polní rota, Potřebujete úvěr platit účty, nebo začít
Vaše vlastní podnikání, můžete požádat o úvěr teď a kontaktujte nás prostřednictvím
E-mail: nasmithnas@yahoo.com

žádost o úvěr

jméno:
adresa:
Tel:
Věk:
Povolání:
Země:
Výše úvěru potřebné:
Doba trvání úvěru:
Účel úvěru:

pan NASMITH
10. 04. 2013 | 09:15

mano napsal(a):

Dobrý deň, všetci čítate tento pravdivý príbeh môjho života. Moje meno je Masondo Angela z Južnej Afriky, slobodná matka s 2 deťmi. Bol som zapojiť do toľkých podvodníkov na internete, pričom môjho pevného zarobiť peniaze, hľadá konsolidáciu pôžičiek, kým jeden verný noci som sa modlil, a verím, že Boh mi je do tejto pôžičky spoločnosti na internete pomocou názvu Alverom des Johnson úver spoločnosti , e-mail alverydesjohnsonloanfirm@gmail.com mi pomohol s 250 000 00Rand po dobrých 8 mesiacov do styku s toľkými falošných veriteľov na nete, prosím, moji priatelia, buďte veľmi opatrní získať úver s vopred za bez žiadnej záruky alebo potvrdenie, že firma je legitímne. tento úver spoločnosť ma prišla zachrániť, keď som potreboval najviac, najprv som ich nikdy veriť, ale po stretnutí až k ich dopyte, bol som šťastná žena. čo je tá najdôležitejšia vec v živote. dnes aj upevniť svoj ​​dlh a som tiež hrdý na svoju vlastný byt. moja matka a dvaja priatelia ťažil z tejto ponuky, a chcem tiež celá krajina ťažiť z tejto veľkorysej ponuky. To je môj osobný e-mail masondoange98@gmail.com a úverové spoločnosti, ktorý tu pomáhal mi je ich kontaktné údaje alverydesjohnsonloanfirm@gmail.com
02. 09. 2014 | 18:12

moon napsal(a):

100% záruku, úvěr platí, Nabízíme úvěry na ty, kteří potřebují finance na řešení jejich problémů. Pokud potřebujete
finance, kontaktujte nás prostřednictvím
email: moonlightloans001@gmail.com
15. 09. 2014 | 11:43

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošek Jan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berkovcová Jana · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo · Cizinsky Ludvik Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra E Elfmark František F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Goláň Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubálková Pavla · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kaláb Tomáš · Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Klusoň Jan · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Koch Paul Vincent · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Konrádová Kateřina · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minář Mikuláš · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Mundier Milan · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerudová Danuše · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít · Nožička Josef O Obluk Karel · Ocelák Radek · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Oujezdská Marie · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peka Karel · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pícha Vladimír · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Polčák Stanislav · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Ruščák Andrej · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Řeháčková Karolína Avivi · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slejška Zdeněk · Slimáková Margit · Smoljak David · Smutný Pavel · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šojdrová Michaela · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěpán Martin · Štěpánek Pavel · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T T. Tereza · Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Vostrá Denisa · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zajíček Zdeněk · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří · Zouzalík Marek Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael · Žantovský Petr Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy