Od listopadu do února si řada věčných kverulantů v internetových diskuzích libuje, kterak je v Praze nikdo neterorizuje takovou neomaleností, jako je jízda na kole po ulici. Tehdy si však libují i ti, kteří místo aby ubíjeli nudu v diskuzích, šetří svůj drahocenný čas a prostředky třeba tím, že opravdu sviští z jedné činnosti do druhé, Prahou na kole. Mají pro sebe všech těch pár nešťastných cyklostezek, které v Praze milostivě mohly vzniknout. A mnohdy i celé vylidněné ulice. Stačí se podívat ráno z okna a přizpůsobit tomu, co spatříte, váš oděv a kolo - a můžete si užívat i tyto čtyři chladné měsíce. Užívat si pohybu, který vás uchrání před zimou, aktivity, která vás může bavit, a jež vás může značně osvobodit od trampot ranní a večerní dopravní špičky či od závislosti na službách veřejné dopravy.
Obcím jde z reklamy příliš mnoho peněz, než aby si ji mohly dovolit zrušit. To je jeden z argumentů Senátu, který vrátil návrh zákona o omezení billboardů kolem silnic všech tříd zpět Sněmovně. Dal tak městům a obcím najevo, že nad bezpečnost provozu a kvalitu života jejich obyvatel staví peníze, které tak města vydělají tím nejjednodušším způsobem - záborem veřejného prostranství. To ovšem v tom lepším případě. Z reklamních instalací na soukromých pozemcích nemá obecní kasa nic.