O autorovi
Jako výkonný ředitel Aures Laboratories a ředitel pro inovace v AAA Auto má Stanislav Gálik na starosti inovace a speciální projekty napříč celou skupinou největšího prodejce ojetých vozů ve střední Evropě. Od roku 2014 řídil inovační centrum UNIFER zaměřující se na spolupráci vysokých škol a komerční sféry a následně dva roky vedl několik inovačních projektů v České Spořitelně.
Studoval psychologii na FF MU, mediální studia na FSS MU a komunikační studia na NMSU ve Spojených státech. Na Masarykově Univerzitě v Brně přednáší psychologii přesvědčování, kreativitu a manažerskou komunikaci. Je autorem knihy Psychologie přesvědčování. V roce 2016 vydal knihu Jak jsem stopoval letadlo, která popisuje jeho cestu kolem světa ojedinělou metodou, kterou nazval richhiking. Jako konzultant spolupracoval na dlouhodobých projektech například se společnostmi J&T Banka nebo Tesco Stores. V roce 2015 ho magazín Forbes zařadil mezi 30 pod 30.
Studoval psychologii na FF MU, mediální studia na FSS MU a komunikační studia na NMSU ve Spojených státech. Na Masarykově Univerzitě v Brně přednáší psychologii přesvědčování, kreativitu a manažerskou komunikaci. Je autorem knihy Psychologie přesvědčování. V roce 2016 vydal knihu Jak jsem stopoval letadlo, která popisuje jeho cestu kolem světa ojedinělou metodou, kterou nazval richhiking. Jako konzultant spolupracoval na dlouhodobých projektech například se společnostmi J&T Banka nebo Tesco Stores. V roce 2015 ho magazín Forbes zařadil mezi 30 pod 30.