ČT potřebuje terapii!!!!

28. 11. 2012 | 12:49
Přečteno 23804 krát
Nedávno skončil sjezd malé parlamentní strany (má dva čerstvě zvolené senátory, jeden z nich kandidoval ještě za dvě jiné strany). U nás jsou zelení, pravda, ač jako jediní ze všech stran prošli před pár lety s čistým štítem nezávislým testem korupce, stranou marginální, u sousedů v hospodářsky nejvyspělejší zemi Evropy už stabilně třetí (někdy i druhou) nejsilnější. Zpravodajství ČT nestál průběh téhle sešlosti za pozornost, pouze po jejím skončení přineslo o tom v druhé půli relace kratičkou, ani ne čtvrtminutovou „klipovou“ zprávu. Budiž. Nepozastavoval bych se nad takovou bagatelou, kdybych pár týdnů předtím nezažil pravé zpravodajské orgie u podobné sešlosti jiné české strany. Jestli chcete důkaz o nevyléčitelné závislosti ČT na velkých partajích, jimž zdarma dělají reklamu nejenom Otázky Václava Moravce, ale i hlavní zpravodajské relace, pak stačilo sledovat Události ve dnech 2. – 4.listopadu. Jako bych se propadl o 30 let zpět, scházela jen Internacionála. Vždy prvních 10 minut jako hlavní, světodějná zpráva dne kongres ODS (pokračovalo se téměř čtyřiadvacet hodin denně na ČT 24 a kongres prolezl i relací 168 hodin). ČT šla ve své posedlosti pseudokauzou „rebelů“ a napínavou záhadou, kdo v dramatickém souboji Nečas versus Nečas zvítězí, tak daleko, že jako hlavní zprávu dne „hrála“ dokonce i předvečer (!) kongresu. Neohrožený Jakub Železný navštívil již den předtím (!) prázdnou halu, kde zítra – považte! – propukne ta bomba, proti níž byl duel Obama x Romney půtkou v Dolní Horní. Popsal nám prostředí a slíbil, že ČT bude v příštích dnech „u toho“ i v kuloárech, ba i v brněnských nočních podnicích. Mnohem veřejnoprávněji se tehdy opět zachovaly komerční televize: taková Nova zařadila věcnou informaci o kongresu třetí nejsilnější strany až do druhé půle zpráv, v neděli až po vítězství našich tenistek, katastrofě na Slovensku či vrcholící americké prezidentské kampani, přičemž si – na rozdíl od málem severokorejského přístupu ČT – všímala věci střízlivě a kriticky. Zařadila stranu s propadajícími se preferencemi tam, kam dle veřejného mínění právem patří (mezi - až na dvě světlé výjimky v osobách Svobody a Pospíšila – kmotry prolezlou korupční partičku, jejíž charakter Nova prozradila neuvěřitelným nakupením mafiánských čísel aut: pohřeb Kočkova klanu hadr).

ČT ztratila – až na čestné výjimky (Historie.cs, některé dokumenty) – paměť. Kdyby jí měla, nemohlo by se stát, že by nepřipomněla při „konfrontačních“ rozhovorech s kandidáty na prezidenta např. Miloši Zemanovi jeho aféry od Bamberku, akce Olovo až po opoziční smlouvu či spolupráci s provařeným komunistickým ex-plukovníkem Zbytkem, či alespoň některý z množiny jeho absolutně nepřijatelných zahraničně politických výroků, že je třeba postavit ke zdi tu Palestince, tu Sudeťáky atd. A nemohla by Janě Bobošíkové nepřipomenout její veřejně deklarované rovnítko mezi Miladou Horákovou a její spolu-vražedkyní Ludmilou Brožovou-Polednovou. A kdyby ČT šlo o opravdu investigativní publicistiku, a neplnila stále více roli mediální ochranky ČEZu a další velkých zájmových uskupení, zamořujících naši zemi jedy chemickými i etickými, nikdy by se právě teď nechystala rušit – poté, co ho léta upozaďovala v pohyblivých nesledovatelných časech - pořad Nedej se (dostal letos od poroty Trilobitu mj. prestižní Cenu Václava Havla za přínos občanské společnosti), který na toto všechno průběžně upozorňuje - naposledy viz 25.listopadu vynikající relace o jedovatých ostravských kalech, stěhovaných do Severních Čech. To všechno má z ČT od Nového roku zmizet a má to nahradit (pevně doufám, že mám nesprávné informace) blok neškodných obrázků z nepoškozené přírody…

Jenže ČT prohrává v soutěži s ostatními televizemi žel i v zábavě a v dramatických seriálech. To co předvádí „kulturní“ ČT 2 například 24.10. v pořadu Na stojáka (připomeňme, že když se staronovým „stand-up“ formátem přišla před časem HBO, působil ještě ten příliv neokoukaných tváří jakž takž osvěživě), to je humor laťky tak nízké, že už jí nelze podlézt ani sádrovému trpaslíkovi. Když se tu dlouze ztrapňoval druhdy alternativní Lumír Tuček, maje v rukávu jedinou chabou pointu (Společnost s mučením omezeným), říkal jsem si: není každý den posvícení. Jenže když jako zlatý hřeb vystoupil z vlezlých billboardů a oplzlých reklam provařený Lukáš Pavlásek, a začal přednášet o masturbaci jako protestu proti feminismu a zakončil celý ten vtipuprostý tlach předčítáním z Bible: Na počátku byla masturbace (a podle něj vlastně i na konci, haha!), řekl jsem si – kam až jsme to od Mošnů, Burianů,V+W, Menšíků, Horníčků, ba i Vladimírů a Josefů Dvořáků klesli? Omlouvám se za vše, co jsem tu kdy kritického pronesl na adresu Luďka Soboty, Tomáše Matonohy nebo Partičky: proti Lukáši Pavláskovi je to všechno přehlídka Chaplinů.

ČT však ujel vlak i v „umění“. Před časem jsem psal o Okresním přeboru a v oblasti prošvihnutých dokumentů o Občanu Havlovi. A v těchto týdnech může ČT se všemi plytkými seriály posledního dvacetiletí opět blednout závistí nad „veřejnoprávní“ laťkou, jíž jí o nedělích a pondělcích nastavila česká mutace HBO Europe. Mluvím o repríze 45dílného seriálu Terapie (hlavní režisér Petr Zelenka, dále Marek Najbrt a Jaroslav Fuit, scénář mimo nich Iva Klestilová, Benjamin Tuček a Robert Geisler). Původně izraelská předloha scénáristy a režiséra Hagai Leviho, uváděná u nás též v americké mutaci pod názvem V odborné péči, byla tentokrát důsledně, a přitom nenásilně přenesena do českých reálií (disidentská či normalizační minulost některých postav, logistická účast vojáka na misi v Afgánistánu) a v civilním Karlu Rodenovi, jakkoli jde v jeho filmografii spíše o protiúkol, nalezla tato verze ideálního představitele. S tak soustředěnou hereckou i režijní prací (kamera snímá důsledně filmových způsobem) jsem se na obrazovce dlouho nesetkal. Nevěřil bych, že TV seriál může dosáhnout kvalit vpravdě čechovovských: tím hlavním tu není to, co postavy říkají a čím se v řeči míjejí, ale co zamlčují. Skutečné, doutnající a jen výjimečně navenek vybuchující drama – občas fraška, občas tragédie, nejčastěji tragikomedie - se odehrává ne v dialogu, ale pod dialogem. 95% scén je v jediném interiéru, v soukromém bytě - ordinaci psychiatra Marka Pošty (pohovka, křeslo, stolek, kávovar), postavy téměř chandlerovského outsidera, na jehož hlavu se řítí problémy druhých i jeho vlastní tak dlouho, až vyhledá pomoc sám. Ano, „jenom“ se desítky hodin sedí a mluví, ale kolik variací sezení, poposedávání a polehávání tu herci předvedou, kolik toho na své postavy mimoděk prozradí!. Celé je to vlastně dramatická fuga, v níž nastupují a prolínají se jednotlivé samostatné motivy: co postava to osud, z něhož by mohl žít celovečerní film (například z puberťačky Michaely Doubravové a jejích rodičů, z nesnesitelně krásné Táni Pauhofové a jejích erotických vztahů, z tragického Lukáše Hejlíka, z rozhádaných manželů Aňi Geislerové a Martina Hoffmana, jež jakoby napsal Strindberg a režíroval Bergman). Nezbývá, než se těšit na novou 35dílnou řadu. A také zapochybovat, budou-li „veřejnoprávní“ Kavčí hory i nadále pokračovat v dosavadním trendu etiketního podvodu, o smyslu placení koncesionářských poplatků.

(Psáno pro Divadelní noviny, podstatně aktualizováno a rozšířeno)



Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

nežvaňte napsal(a):

Ááááá, opět konstruktivní kritika od kohosi, jenž drží válečnho zločince v čele Těšínského divadla, chchchch!!!
28. 11. 2012 | 13:08

Maximus napsal(a):

Pan autor mimo jiné napsal:

Jenže když jako zlatý hřeb vystoupil z vlezlých billboardů a oplzlých reklam provařený Lukáš Pavlásek, a začal přednášet o masturbaci jako protestu proti feminismu a zakončil celý ten vtipuprostý tlach předčítáním z Bible: Na počátku byla masturbace (a podle něj vlastně i na konci, haha!), řekl jsem si – kam až jsme to od Mošnů, Burianů, V+W, Menšíků, Horníčků, ba i Vladimírů a Josefů Dvořáků klesli? Omlouvám se za vše, co jsem tu kdy kritického pronesl na adresu Luďka Soboty, Tomáše Matonohy nebo Partičky: proti Lukáši Pavláskovi je to všechno přehlídka Chaplinů.

No nevím pana autore, jistě jste vzdělaný člověk, ale lid obyčejný se potřebuje také obyčejně bavit a nemá Vaší vzdělanost a úroveň. Mě Lukáš Pavlásek zaujal v jistém klipu na ČT1, kde si utahoval z Béma a Janouška a přítomní lidé v hledišti řvali smíchy. Tím ovšem u mě docela stoupnul v ceně, navíc viděl jsem ho u Honzy Krause, a tam se nechoval jako trotlík. Prostě je to komik a tím je to dané a má i na to potřebnou vizáš.
P.S.
Že by Vám dal nějakou odměnu za to jak jste mu vypral triko třeba mazánek? Víte, v lidském životě mají lidé určité priority a kultura je až na dalším místě, po těch základních. Ale když tato zločinecká soldateska v čele s finančním talibancem, co vyhlásil Čechům džihád činí tak, že jim nezbývají peníze na zábavu, tak vezte, že na tu vaši lepší kulturu, aby šli do Národního na Mařenku s Jeníčkem, jim nezbydou peníze ani náhodou!
28. 11. 2012 | 13:10

Ječmínek napsal(a):

Nejen ČT potřebuje terapii - pravdy a nezávislosti,ale i další TV a redaktoři a moderátoři, nafoukaní herci,kteří si myslí, že když mají statisíce měsíčně, tak že jsou také tak chytří. Jim ani nepřijde hloupé, že 60% nemá ani průměrný plat 24 000 hrubého, čistého sotva 18 tisíc, že si nemohou našetřit na byt a jiné.
Zpychli nám páni herci, jejich chování musí být v souladu s modrou partou. Jsou sice vyjímky, ale je jich velmi málo. Herci dřívějších generací se musí obracet v hrobě, když vidí aroganci dnešních mladých herců. Doufám, že je chodí strašit aspoň v noci.
Velké reservy jsou také ve zdravotnictví. Divíte se. Jsou to kapitační platby, o kterých Heger účelové mlčí, protože je také bere !!!!!, Ječmínek, 28.11.2012 11:29:03 Kapitační platby se vyplácí víc jak 20 let. Jsou to platby velmi lukrativní. Na každého pacienta v evidenci berou soukromí lékaaři 50,-- měsíčně, na důchodce dokonce 75 Kč. Tak počítejte se mnou, většína lékařů má 2 - 5000 pacientů, tak průměr 4 tisíce pacientů, z toho polovina důchodců, to znamená,že když ráno vstoupí soukromý lékař vždy l. v měsíci má na účtě 250 000 tisíc, dobře čtete, je to tak !!!! O tom se stále mlčí i Heger., Koubek,a další. Ze začátku se říkalo, je to na nájmy, na vybavení ordinace atd. Jenže už májí dávno ordinace ve svém vlastnictví a velmi dobře vybavené. A kterému podnikateli dá stát na podnikání takové statisíce ???? Dále,má od pacienta 30,-- za ošetření, má další peníze za zdravoní prohlídky někdy i 500,-- a za jednu. Je to normální občané. Lékaře potřebujeme, ale potřebujeme i další vysokoškoláky dobré odborníky a ti jsou také nepostradatelní pro náš život a ti často mají sotva 30 tisíc. Je to spravedlivé občany. A tam se právě vyhazují miliardy. V Německu má lékař kolem 100 - 150 tisíc a naší soukromí lékaři je převušují i 2 x- A proč si neuděláte pane Koubku pořádek mezi sebou. Myslím si, že práce lékařů v nemocnici je velmi často náročnější než v ordinacích. Tak jednejte a nekřičte,že máte málo peněz !!!!! A cenzore nemaž to, můžeš si to ověřit na internetu. Děkuji.
28. 11. 2012 | 13:17

Pepa Řepa napsal(a):

Just jde v tradici telekuchtíků.

Na špičkové plotýnce Petra Zelenky zvané TERAPIE ohřál zakyslou zelenou polévku.
28. 11. 2012 | 13:31

Maximus napsal(a):

Ječmínek

S tím co píšete souhlas, ale myslím, že počet pacosů v kartotéce je omezen na 2.700 kulichů. (-:
Myslím, že by neškodilo, kdyby existovala pouze jedna pojišťovna a kdyby měl každý člověk pouze jedno číslo třeba na bázi rodných čísel a mohl by se dotyčný kdykoliv podívat na pojištovně co je na něj psáno za léky a ošetření.... To by spousta doktorů brečela jako želvy, leccos totiž o tom vím a nejde tam o pár tisíc!!!!
P.S.
Já k doktorům chodím jen pro potvrzení na zbraň a apod.
Operaci kolene jsem si raději zaplatil v SRN.
28. 11. 2012 | 13:31

deep throat napsal(a):

ČT je to docela prachsprostá černá díra, jakých je v tomto státě povícero. Není ani veřejná, natož právní. Ať si jí platí ti, kterým dělá reklamu po italsku tedy "sadarmo". Pane Juste, zasaďte se o zrušení koncesionářských poplatků a ČT bude vyléčena raz dva. Protože jinak sice pláčete krásně, ale určitě na docela špatném hrobě.
28. 11. 2012 | 13:59

Lukr napsal(a):

Tentokrát souhlasím s právníkem pana Íčka panem Pepou Řepou, opravdu ten výtvor Prof.PhDr. CSc. je velmi těžko stravitelný.
No co dodat: jakmile ingredience zezelenají, musí se jednoznačně vyhodit.
28. 11. 2012 | 14:02

Bavor V. napsal(a):

ČT nestojí ani za fajfku tabáku, ale vzít si jako důvod odsouzení sjezd jakýchsi Bursíkových nohsledů je stejně trapné.
28. 11. 2012 | 14:05

doba televize minula napsal(a):

ČT potřebuje státní pohřeb III. třídy. V nějakém okresním krematoriu. Pelhřimov, mě napadá.
28. 11. 2012 | 14:14

arnazach napsal(a):

Nevím, na televizi se nedívám. Jestliže ale autor staví nějakého menšíka na roveň Horníčka, tak to už ta jeho optika prozrazuje, že to s tou českou televizí musí být ale hodně špatný.
28. 11. 2012 | 14:22

Lumpino napsal(a):

Nadužívání vykřičníků, zejména několik vykřičníků za sebou, svědčí zpravidla nejen o nevyrovnanosti, ale i o ztrátě soudnosti.
28. 11. 2012 | 14:49

Pepa Řepa napsal(a):

Lukr
děkuji, jsem zatím věčný koncipient.Nejstarší v Advokátní komoře.
Žasnu, co dokáže zelený kuchtík naplácat, aby uděĺal promo matičce straně. Ale Terapie je opravdu špičková, ČT24 se hodně zvedla, nadávat plošně na celou TV nemá smysl, stejně jako plošně na zelené.
Embéčko se vyvedlo. O jiných kvalitních nevím, bída a neštovice.

mb
doufám, že jsem si vyžehlil Rabase. Teď bude možná volné ředitelování v Zoo Liberec.
Že by Kuchtová nebo Biomasa?
28. 11. 2012 | 14:55

krajan napsal(a):

Pane Juste, Kafkám chybí hlavně invence, invence a zase invence. To k tv "umělecké" a "publicistické" tvorbě včetně všech (dvou) ideově upatlaných(!!!) seriálů. O politických postojích a propartajnímu alpinizmu modročerné barvy raději nemluvě. A to jsem kdysi vkládal do Moravce určité naděje.Železnému pak schází jen ta modrá košile.
28. 11. 2012 | 15:46

veverka napsal(a):

"u sousedů v hospodářsky nejvyspělejší zemi Evropy už stabilně třetí (někdy i druhou) nejsilnější"

Co už ovšem autor blogu vychytrale nedodá (a poskytnutí pouze nekomplexní informace,když se nehodící část informace prostě vynechá je také forma propagandy) je fakt,že u těch sousedů jsou zelení levicoví a nikdy by nevlezli do vlády Dalíků,Řebíčků,Kalousků a dalších zlodějů. A taky by je nikdy ani ve snu nenapadlo podporovat u sebe doma výstavbu cizích vojenských základen.

Takže srovnávat ty zelené u sousedů a u nás je pitomost,jelikož ti u nás jsou zelení jen naoko. Ve skutečnosti je to jen jeden z několika pomocných satelitů ODS. Což se opět potvrdilo návratem modromodrého radarového Bursíka do vedení.

Z tou ČT má ovšem autor pravdu,to nadšené svazácké celodvoudenní sledování sjezdu kmotrů a největších zlodějů v zemi bylo vskutku velice dojemné.Skoro jsem v jistých chvílích už tak tak čekal,že se Železný dojetím rozbrečí.
28. 11. 2012 | 16:02

Dag napsal(a):

ČT privatizovat a management zavřít. To je lék na veřejnoprávní TV.
28. 11. 2012 | 16:04

Občan napsal(a):

Potřebuje.
Byť s mnohým, panem Justem vyřčeným, bych silně polemizoval.

Zrovna totiž sleduji na ČT24 neskutečnou frašku kolem stávky a demonstrací slovenských učitelů.

O stávkách v ČR (jakož i v jiných státech, v nichž vládnou pravicové nebo středové strany a koalice) tatáž ČT buď neinformuje vůbec, nebo s hlubokým despektem a tak, aby organizátory a účastníky zesměšnila nebo dokonce kriminalizovala.
Ale PROTOŽE slovenští učitelé demonstrují za to, aby jim byly JAKO JEDINÝM zvýšeny platy o 10% (podobnost s chilskými autodopravci asi nebude tak úplně náhodná), PROTI Ficovi (tedy zatracenému levičákovi), ČT otočila o 180° a jala se "objektivně informovat" vč. sáhodlouhých "zasvěcených" rozborek.

Ale ČT bych úplně nezatracoval. ČT2 pouští leckteré celkem koukatelné nebo dokonce dobré až vynikající pořady vč. seriálů. Bohužel to nejlepší často uvádí v pozdních nočních hodinách - dokumenty i seriály. Když to tak vezmu kolem a kolem, tak ČT2 působí jako jediný TV kanál v ČR skutečně veřejnoprávně.

Jo, a "stand-up show" se u nás vodjaktěživa říká "estráda" :o)))
28. 11. 2012 | 16:16

Kelt napsal(a):

Do čela české televize byl demokraticky nanominovám kariérní komunista.
Že musí vyhovět poptávce po 24 hodinovém sledování přátel italské opery je dáno z podstaty věci.
Nemyslím si oproti autorovi článku,že by změnou mělo být,že budeme sledovat Bursíka s "biomasou".
To bych viděl jako klasický úkrok z bláta do louže,či z deště pod okap.
Privatizace by znamenala další Novu,nebo něco v tom duchu.
Platíme ji "my"a proto by bylo záhodno zvolit takový model jmenování jejího ředitele,který by to zohlednil a ČT se stala reálně veřejnoprávní.
28. 11. 2012 | 16:26

Dag napsal(a):

Veřejnoprávní televize je relikt minulosti. V době internetu a svobodného šíření informací si na situaci udělám názor sám i bez Klepetka a slynty Moravce. ČT jednoznačně zrušit a viníky mrhání státními prostředky pozavírat.
28. 11. 2012 | 16:32

Kelt napsal(a):

Dag
zřejmě jste přehlédl,že ČT hospodaří s příspěvky koncesionářů.
Dále si nemyslim,že by Britové plédovali za zrušení BBC.
Taktéž Němci k ZDF.
Že by po privatizaci ČT nastoupil nějaký český Berlusconni,to by nebylo řešení.
28. 11. 2012 | 16:45

mb napsal(a):

Na špičkové plotýnce Petra Zelenky zvané TERAPIE ohřál zakyslou zelenou polévku.

... to berete řepo jako svou omluvu za to, že srovnáváte Rabase s odeesáckými mafiány ... ???

máte zvláštní představu o slušnosti a spravedlnosti ...

njn ... stane .... paušalizuj až do úplného zblbnutí ... zřepování ...
28. 11. 2012 | 17:00

mb napsal(a):

a omlouvám se že jsem zareagoval ihned, před tím než jsem přečetl vaši pasáž o paušalizaci ... :-))

nicméně ta pasáž s rabasem platí, i to že hloupě srovnáváte nesrovnatelné ...

tak zatím ...
28. 11. 2012 | 17:06

Zdeněk Brom napsal(a):

mb:

To srovnání je zcela v pořádku. Byli Zelení s ODS v paktu? Byli.
28. 11. 2012 | 17:12

Sofi napsal(a):

Nedívám se na seriály a filmy (až na výjimky). Pokud jde o zprávy na ČT, je to absolutní katastrofa. Ať už jde o výběr, skladbu, délku jednotlivých zpráv, atd. To snad musí připravovat úplný magor. A to nemluvím o slovním projevu většiny reportérů, kteří nejsou ve studiu (týká se to i některých zahraničních), kteří si nejsou schopni zapamatovat ani dvě věty a musí je číst z poznámek a navíc téměř za každým druhým slovem dělají ééééé !!! Být jejich šéfem, ani jeden z nich si už neškrtne. Jako daňový poplatník odmítám toto financovat. Možná by pomohla další velká stávka před TV.
28. 11. 2012 | 17:44

PeN napsal(a):

Tak s ČT je to špatné, moc špatné. Naštěstí je tu bdělý Just a ví jak na to. Takže stačí několik drobných změn a budě vše OK.
Vysílat sjezdy zelených Khmérů v přímém přenosu a pak je 100x reprízovat.
Každý den nový pětihodinový díl ekoteroristického pořadu, nejlépe s hodinovým okénkem strážce zelené mravnosti Justa, samozřejmě v premiéře ráno na ČT 1 a s reprízami na všech ostatních kanálech řetězovým způsobem (skončíme zase na ČT1). A, nedej bože, rozhodně v něm nebudou připomínky všech zelených lží a podrazů.
Zábava. Každý večer je nutno zařadit chvilku poezie s Jiřinou Švorcovou, pochopitelně poezie angažované, zelené. A po ní trochu méně náročný žánr, třeba nějaké porníčko s Rabasem.
A pak už jenom drobnosti - četbu na pokračování sebraných spisů humanitérního bombarďáka, velebení Evropské unie, čtvrhodinka o zločinech správy šumavského parku, magazín o následcích globálního oteplení a nakonec, každý den ukončíme hymnou ekologistů: Lžu já, lžu já, každý den...
28. 11. 2012 | 17:51

West napsal(a):

Nebýt odpoledne Televariete a Cestománie z dob, kdy Německo mělo marku neměla by ČT co vysílat. Mě ty pořády sice neuráží, jenže kde je dnes něco, co by je smysluplně nahradilo?
28. 11. 2012 | 17:53

Pepa Řepa napsal(a):

mb
ale no tak.
Co 13. komnata Džamily Stehlíkové? Pošta pro tebe? Setkání Olgy Zubovové s Bursíkem. Co jsme si, to jsme si, Martine. Pod pokličkou s Kuchtovou. Trochu erotiky? Na stojáka s Biomasou. Kritický kulturní pořad? Na Just divákům.Zpívánky? Běží Liška k Táboru. Na stopě kůrovci.Matěji, proč tě holky nechtějí.
Takových možností! Jen chtít.
28. 11. 2012 | 18:22

Iva napsal(a):

No, pane Juste, vy jste se musel špatně vyspat. Na ČT je hodně dobrého, ale vy jste si vybral naprostý zlomek. K objektivitě máte opravdu hodně daleko.
28. 11. 2012 | 18:33

elko napsal(a):

vlak jí opravdu ujel
28. 11. 2012 | 18:40

Záškodník napsal(a):

V podstatě musím souhlasit.
Okresní přebor i Terapie jsou skvělé.
ČT přišla s přiblblým seriálem Ententýky-ten intelektuálky nepřitáhne a pro úplně jednoduché povahy je "šarmantnější" Ordinace-takže zase vedle.
A ještě bych ten výčet zhovadilostí doplnil o multi-kulti dvojku.Některé "osvětové" pořady působí opravdu komicky-naposled ten o mimozemšťanech,něco tak pokleslého by snad neuvedl ani Barrandov(stejná úroveň -domácí porody a problematika cikánského etnika-zcela jednosměrný pohled).
Moravce bych už nejdradši zastřelil-na to jeho excentrické producírování už se nedá dívat a taky mě nezajímá detailní hodinový rozbor kvality brambor nebo stavu ČD. Absolutně statické.
Neustálá recyklace starých filmů,ČT už snad pomalu nic nového ani nevyrábí.Zač,sakra, platíme to výpalné?
28. 11. 2012 | 19:53

Záškodník napsal(a):

Sofi

Souhlasím,přesně takhle funguje(resp.nefunguje) OVM.
Věnovat např.deset minut zprávám z Libye nebo Somálska je úplně mimo.Pak se diví,že lidi radši čumí na krvelačné hyeny z Primy.
28. 11. 2012 | 19:57

Záškodník napsal(a):

Občan

Včera šel na dvojce třeba skvělý film Vysvobození-jenže začínal ve 22.20. A takhle to je vždycky. Hlavní čas zaplácnou nějakou kravinou a dobré filmy často začínají i po jedenácté. Myslí tam někdo hlavou?
28. 11. 2012 | 20:01

Kala napsal(a):

PeN - Vám je zřejmě fuk, že bude zrušen jediný pořad, který se zabývá konkrétními ekologickými problémy, které trápí obyvatele určitého města, lokality a cílevědomě sleduje, jak se situace vyvíjí. Vám je jedno, jestli se někdo snaží nedat se převálcovat těmi, kdo mají moc. Asi jste ten pořad v životě neviděl - netrvá 5 hodin, ale 2O minut, není ekoteroristický, ale kritický a zatím byl dokonce i opakován. Uvidíme tedy, co bude po Novém roce. Nedejme se!
28. 11. 2012 | 20:11

Osolsobe napsal(a):

Justa kdysi s Katovnou z CT vyhodili, a ublizena zlucovitost ho zda se dosud nepresla. Kdyi jsem videl v CT jeden z jeho "kabaretu", ktere delal se svym bratrem Jirim, signatarem Anticharty. Byla to smira, trapnost, zabava 4. cenove.
28. 11. 2012 | 20:18

zdenekbrom napsal(a):

Televize je opium lidu.
28. 11. 2012 | 20:20

mb napsal(a):

zdenku ... pepa řepa řekl, že to že jde dělat Rabas ředitele zoo do dvora králové nebo kam, je stejné, jako když ´rebelové´ z ods dostanou trafiky za to, že nepotopí nečasovu vládu ...

myslim že to srovnání, přirovnání kulhá na obě nohy ... a pod džamilou jsem poprosil, aby se za to pepa řepa omluvil ...

( ne že by musel, a rád bych si jej jako diskutéra vážil ) ...

udělal to ´svým způsobem´ ... nevim ... spíš tatrman no ... radši bych vážnější omluvu / ´myslim to upřimně´/ ...

ad byli zelení v paktu s ods ... byli ... nic moc ... hřebíček a spol, ....

ale paroubek nebyl zrovna to nejčistší v čssd ...

stalo se ...

to pepa řepa: 13. komnata džamily neznám, zubovová bursík, nevim co máte na mysli, Kuchtová ... nerad ..., Biomasa ... trapas, dál už nevím ...

pořád si myslím, že srovnávat rabase se ´standardními´ mafiánskými odeesáky je unfair ...

zdravim vás ...
28. 11. 2012 | 20:31

FIcovolič napsal(a):

Občan: Štrajk učiteľov na Slovensku bol dnes o 18.00 h prerušený na dobu neurčitú. Stalo sa tak po včerajšom vyše 4 - hodinovom rokovaní s premiérom Ficom, kde bolo odborárom predložené vládne memorandum, ku ktorému sa majú do budúcej stredy vyjadriť. Dnes v TV šéf odborárov priznal, že jedným z dôvodov prerušenia bol aj zväčšujúci sa počet škôl, ktoré od štrajku začali odpadávať (už v pondelok namiesto predpokladanej účasti 70% u stredných a 80% u základných škôl boli čísla v prvom prípade okolo 63% a v druhom okolo 73%). A teraz sa všetci pravičiari v médiách na Slovensku čudujú, čo to ten Fico odborárom vlastne ponúkol (a to nehovorím o tom rozčarovaní z toho, že ten štrajk tak rýchlo skončil). Nikto to totiž nevie.
28. 11. 2012 | 20:50

Da.Rock napsal(a):

Kongres ODS mě moc nezajímal. Ale furt mě zajímal víc, než slezina mimoparlamentní pidistrany, jejíž vliv na veřejný život je navzdory její politické nicotnosti až bolestně patrný - jak si uvědomuju každý měsíc při pohledu na částku, kterou platím za obnovitelné zdroje energie.
A jak jsem pochopil, tato strana chce ve své politické nicotnosti i nadále setrvat, protože kdo si nechá v čele neschopného Lišku a po bok mu posadí všehoschopného Bursíka, ten si nic jiného nezaslouží.
28. 11. 2012 | 21:13

M.Š. napsal(a):

"No nevím pana autore, jistě jste vzdělaný člověk, ale lid obyčejný se potřebuje také obyčejně bavit a nemá Vaší vzdělanost a úroveň."....cituji jednoho z diskutujících.
Ano,ČT by měla dostat vyzamenání za zásluhy a navýsost profesionální podání zpravodajských informací...pro primitivy a čtenáře Blesku.Soudruh Orwel a i Goebels by měli radost z propagandistického počínání tohoto úpadkového media.
28. 11. 2012 | 21:26

Jáchym napsal(a):

zdenekbrom napsal(a):
Televize je opium lidu.
****************************
Mně ale připadá, že ho vařej z čím dál tím horších makovic...
28. 11. 2012 | 21:37

zdenekbrom napsal(a):

Jáchym:

Nebo to vaří čím dál prázdnější makovice.

Osobně bych uvítal, kdyby to medium šlo úplně do háje. Chvíli by byl absťák, ale pak by lidé začali hledět kolem sebe a vnímat.
28. 11. 2012 | 21:48

bobš napsal(a):

Bohužel musím s autorem souhlasit ohledně ČT. Když se člověk kouká na zahraniční zpravodajství, tak mne to připadá na rozdíl od nás jako nebe a dudy. U nás, jednostranně zaměřené na oblíbenou stranu redaktorů a venku, padni komu padni.
Myslím, že naši tzv.novináři se mají ještě hodně co učit, oni vlastně stále žijí v komunismu a bojí se vyjádřit jiný názor než je ten vládní.
28. 11. 2012 | 21:58

claudius napsal(a):

Já myslím,že p.Just dobře ví kdo hýbe politickou scénou v pozadí!Ohledně ČT-nemůžeme čekat,že naši poslanci v různých mediálních radách jsou schopni koncipovat nějakou veřejnoprávnost.ČT je jejich kořist a forma politického boje.Ale s tím se teď mnoho nedá nic dělat.Napsal jsem K.Peak,zachvácenou mánií slučování a redukce,že pokládám za zbytečné,abychom z peněz daňových poplatníků financovali 150 mil.Kč ročně Žáčkův sračkomet a současně Ústav soudobých dějin Akademie.Hádejte co mi tato dáma odpověděla?(Vítězi zašlu láhev rýnského).
28. 11. 2012 | 22:37

oranžáda obecná napsal(a):

já už na Čt s pornoherečkami nekoukám....pornohlasatelky čtou pornozprávy... a Just už je mi delší dobu zcela volný..
28. 11. 2012 | 22:41

Drak napsal(a):

Záškodník napsal(a):
"Včera šel na dvojce třeba skvělý film Vysvobození-jenže začínal ve 22.20. A takhle to je vždycky. Hlavní čas zaplácnou nějakou kravinou a dobré filmy často začínají i po jedenácté. Myslí tam někdo hlavou?"

To máte jednoduchý, "zábavy chtivý lid" musí do práce vstávat brzy ráno , kdežto "intelektuál" si může přispat.
29. 11. 2012 | 00:59

Alex napsal(a):

V řadě ohledů věcné a pravdivé. Bylo by jen těžké nesouhlasit. ČT již dávno nepůsobí jako seriozní a důvěryhodné veřejnoprávní medium. Do BBC i s jejími chybami má daleko. Ve zpravodajství a publicistice se žel stále více dostává na pozice jakéhosi vládního PR. Nerad bych práci těchto lidí porovnával s mainstreamovými medii před rokem 1989, ale autocenzura často až servilita redaktorů a moderátorů k reprezentantům vládního establishmentu je do očí bijící.
29. 11. 2012 | 01:24

Sylva Šauerová napsal(a):

Souhlasím, pane Juste, to pokud jde o kongres ODS v kontrastu se Zelenými, jakkoliv jsem podrobné zpravodajství modré strany uvítala, neboť člověk se mnohé dozvěděl (to třeba o návrzích na omezení svobody slova, na omezení informovanosti lidí, na potřebu jakéhosi "vůdce", který by určoval, jak co má být atp.), a souhlasím i v řadě dalších připomínek. Pokud jde o prezidentskou volbu, se zájmem sleduji, že ve všech, podtrhuji, ve všech doposud odvysílaných představeních kandidátů či rozhovorech s nimi (Události /Den s Janou Bobošíkovou/, Interview ČT24, Události, komentáře /názory politologů a novinářů k vystoupení jednotlivých uchazečů v Interview ČT24/), je Jana Bobošíková jediným z uchazečů o tento post, jejichž profesní životopis začíná rokem 1990. Jestlipak si toho vůbec někdo všiml ?
Investigativní žurnalistika je pryč, postupně zmizely všechny pořady politické satiry počínaje Českou sodou, Stalo se..., Gumáky, Co týden vzal, Bez obalu až po Budování státu. Kdepak se smát českým politikům, to by nešlo !
Zbývá zrušit Reportéry ČT a 168 hodin, případně také OVM, a bude to dokonalé.
29. 11. 2012 | 03:39

Jonák napsal(a):

Justa nemusím ale má tu v mnohém pravdu. ČT je zmítána divnou směsí ideologie- část ovládají převlečení komunisti, další část hraje na primitivní antikomunismus, ale tak nešikovně že to spíše vypadá jako fraška či ironie. Výslesdná směs je spíš k hořkému pláči.
Stěžejním dílem v dramatické tvorbě měla být Zdivočelá země. Stála šílené množství peněz, ale je tak prolezlá logickými nesmysly, neproveditelnými historkami, vědomým lhaním, že pamětníkům se až zvedá žaludek.
Major zeman je proti tomu BOHUŽEL kulturní klenot, alespoň se snažil aby základní historky byly reálné a uvěřitelné
29. 11. 2012 | 06:22

děda napsal(a):

náhodou telka je dobrá my se díváme na televarieté a na bakaláře a vzpomínáme jak jsme se měli dobře za komunistů,kdy v telce byly jenom dva programy,nepromítaly se ty amerycké sračky sračky kde se půl hodiny baví duchaplně o tom jestli šoustat nebo nešoustat,,oč krásnější nyly sovětské filmy lde se odehrával "oční sex",televizní noviny byly optimistické žádně vraždy a zlodějiny protože vrazi a zloději seděli v base a dívali jsme se kolik se sklidilo zrna ze kterého se pekl jedlý chlebíček a ne ty dnešní krmné směsy s éčkama a čínskýma chlupama,zlatí doba....
29. 11. 2012 | 06:50

Petr napsal(a):

Ćeské televizi zakázali reklamu na 1 kanále. A hned se to "vyřešilo" sponzoringem. Na jednotlivé programy?Jaký je rozdíl mezi reklamou a sponzoringem?
29. 11. 2012 | 07:26

paprika napsal(a):

Jonák-zažiljsem v dospělosti dobu od r. 68- až mi trnulo, jak autenticky na mně scény v seriálu Zdivočelá země působily. Kulturní klenot major Zeman, to promiňte, to je na zvracení zase mně a to i z Vás.
29. 11. 2012 | 08:32

dříve čtenář napsal(a):

Sohlas s Pepou Řepou. Stavět vrchol umění na dávno vyčpělém schématu : utiskovaný disident, před i po revoluci bojovník proti nepravosti, čestný, spravedlivý, hezký, věrný. Takové juste znám, ale ti nejsou v politice, víte? Ti brzo umřeli, poněvadž měli nemoc z ozáření. Důchody měli minimální a chuť angažovat se do té "špinavé" politiky pražádnou... Zato každé setkání s nimi vydalo za 3 seriály. Nikdy jsem je neslyšel si stěžovat, nikdy nedávali najevo pocit ukřivděnosti. Chuť do života měli obrovskou. Jen to zdraví a žalostně nízký důchod...
Česká televize kromě pár dokumentů a filmů na dvojce stojí za psí štěk. Zprávy jsou silně závislé, ale oproti "černé kronice" na Nově jakž,takž informují. Mě připadají nejobjektivnější dokumenty produkce BBC.
29. 11. 2012 | 09:01

Ječmínek napsal(a):

Nejen ČT potřebuje terapii ale i podivný učitel Rosocha, rektor a děkanka JU v Budějovicích.
V Českých Budějovic přistal TALÍŘ a z něho vystopil modrý Rosocha, modrý rektor a modrá děkanka, Rejžek a Žáček., Ječmínek, 29.11.2012 9:04:52
Bože, když jsi dával rozum, proč jsi vynechal Budějovice. Teď musíme poslat seznam naivních a proti zákonu peotrestujících docentu Chocholouškovi, aby jim transplatoval rozum. Protože jim to vhlvě pořádně hrká ! Že ODS vytunelovalo za 23 let naší krásnou zemi, že jsme v ekonomice poslední v EU díky této modré vládě, to jim nevadí, ale jedna poctivá a chytrá ženská ano. Opravdu napíšeme na Výbor pro lidská práva o panu Rosochovi, rektorovi a děkance JU,že terorizují ostatní občany v Budějovicích a že ministr Fiala a vláda nic proti porušování zákonu o svobodných volbách nedělá. Je zajímavé, že disidendi Rejžek a Žáček a ostatní, pprý dříve bojovníci za lidská práva, tam chodí demostranty manipulovat. Nemáme ty Budějovice zavést hnojem, vždyť jsou ostudou Česka a navíc mamipulátoři zneužili nelezletilou mládež a to je trestné. Už se těším, yž přijedou zástupci z Výboru pro lidská práva z Bruselu. Mylsím, že pan Fiala a vláda budou mít potíže, protože ignorují svobodné volby, kde desetísíce občanů zvolilo radní za KSČM, stranu, která nekrade jako ODS, netuneluje jako ODS, a je v Česku lynčována. People is stupid in Budějovice. I am sorry.
29. 11. 2012 | 09:14

vajan napsal(a):

Nejděsivější na ČT je, že tuto zoufalost si platíme. Když jsou ubohé komerční televize - jejich smůla. Když je ubohá veřejnoprávní televize - naše smůla. Jenže - může to bý i záměr: maximalizovat debilizaci masového diváka.
29. 11. 2012 | 10:35

Salemo napsal(a):

Až si přečtete programové prohlášení KSČM a to skutečně detailně, pak pochopíte, že to co někdo dělá potají KSČM chtějí dělat veřejně. Takže tady nehlásejte o pokleslosti a zaujatosti CT, nýbrž se začněte skutečně zajímat o svět okolo vas a něco pro tu společnost skutečně dělejte. Napsat nějaký pamflet at už je pravdivý nebo ne, je ubohé placebo pro ty co nevědí, co skutečně dělat. Takže držte hubu a otevřte ji až skutečně budete vědět jak to udělat lépe a ne jen balit všem jasné věci do nových mašlí. To je totiž přínos pro společnost a ne blogové plácání subjektivních nesmyslů, vytržených z kontextu, které navíc jsou prezentovány jako hot news.
Máte nějaké nápady jak to dělat líp? a tím myslím skutečně nápady a ne kupčení s tvorbou jiné stanice.
29. 11. 2012 | 10:45

Pavel13 napsal(a):

Než sjezdu SZ, se ČT více věnovala i sjezdu LIDEM. Bylo to ale vinou samotných stran. Zatímco sjezdu SZ se zůčastnili jen vybraní delegáti, na ustavující sjezd LIDEM se sjeli všichni členové, a to je třeba po zásluze ocenit!
29. 11. 2012 | 10:58

Míval napsal(a):

Souhlasit lze s tím, že ČT je ve stále hlubším úpadku. Řekl bych, že tempo poklesu úrovně se zvýšilo s nástupem současného ředitele Dvořáka. Ale možná je to záměr, aby časem většina zavrhla veřejnoprávní vysílání a to se mohlo pěkně zprivatizovat.
Také je pravda, že redaktoři ČT nejsou schopni klást opravdu podstatné otázky a raději se spokojí s plytkým žvaněním nebo se točí na nějaké ptákovině, až vyčerpají nejméně polovinu času toho kterého rozhovoru. Mistryní v tomto oboru je paní Drtinová, nicméně další televizní "osobnosti" jí v tom velice dobře sekundují.
Nedávno mne zaujalo, když poslední ikonka ODS, pan Pospíšil, naříkal, že ačkoliv ODS vyhrála volby a on sám získal nejvíce preferencí, přesto nebude hejtmanem. Pospíšil se v ČT rozhořčoval nad tímto faktem mnohokrát. Přesto se ani jedna z redaktorek či redaktorů nezeptal, proč tedy seděl ve vládě, vzniknuvší na naprosto stejném principu.
29. 11. 2012 | 11:11

DL napsal(a):

Čím blbější, tím se tupé mase více líbí. To platilo vždy a vždy platit bude. Vás by to snad nemělo překvapovat, pane Juste.
29. 11. 2012 | 11:44

Salemo napsal(a):

To Míval:
Plný souhlas, a to si ještě pamatuji heroické prohlášení a několikadenní maraton selfpromo spotů, jak se CT změní a jak má nové úžasné studio pro zprávaře. Proč neexistuje objektivní vyhodnocení přínosu probenděných koncesionářských poplatků? Podle toho že potřebují sponzoring místo reklam stejně nedostačují na chod CT, takže proč je vlastně platíme? Aby se mohlo cíleně sponzorovat? Nebo abychom nemuseli být obtěžováni reklamními šoty, na které stejně koukáme jinde, jelikož CT nesledujeme? Jaká je skutečná produktivita CT oproti vloženým investicím? Kolik těch našich prostředků, složených na objektivní zpravodajství o všem v tomto státě, skončilo jako dotace nějaké slaboduché Troškovině s pořád stejnými herci? A kolik jich zahučelo někam neznámo kam bez jakéhokoliv přínosu nebo výsledku? Nečekám, že si programovou skladbu bude řídit na CT divák plebiscitem (i když i to tady bylo kdysi dávno s Kuchařem Kuřátkem - Dvořák), ale základní novinářský kredit a objektivitu na lidmi dotované televizi beru jako samozřejmost. Než toto nastane, je otázkou, jestli "vrtěti psem" konečně nedorazilo i do Prahy 4 -Kavčí hory.
29. 11. 2012 | 12:03

Amigo napsal(a):

Lobistické vlivové skupiny těžařů a ČEZařů se dlouhodobě snaží SZ ODStranit. Zelení jim totiž nehrají do karet. Nakonec se jim i zadařilo, když přesměrovali vinu za miliardové platby za nezvládnutý solární boom z těch, kdo zákon prosadili (lobisté v čele s ČSSD) na SZ. Národ jim to baští, protože média jsou v rukou klanu. Mlýny melou a domelou, dříve či později...
29. 11. 2012 | 12:15

Martin Prokeš napsal(a):

Veřejnoprávní celoplošnou televizi nepotřebujeme. Na co obrovské budovy, předražené celoplošné vysílání nuceně vyplněné balastem a další nesmysly?

Nepotřebné věci bych zrušil a veřejnoprávní službu převedl kompletně na internet. Ať dělají veřejnoprávní web, na internetu už funguje všechno - zprávy, video, přímé přenosy.

Jen to jde provozovat za zlomek nákladů, které mohou být mnohem účelněji vynaloženy, třeba na investigativní novinařinu a tvorbu složitých a drahých analýz.
29. 11. 2012 | 12:48

Petr napsal(a):

Naprosto souhlasím,že v Českých televizích jsou během dne pořady slabé a nezábavné !Musím proto sahat pro DVD ovládač a pustit si nějaký film např.film Kopyto s Pierem Richardem,nebo Sissi-Rakouská císařovna,,majora Zemana či kapitána Klose !Za socialismu jsem si dělal s Klose srandu,dnes mě Klos velice baví !Dále se mi líbí pořady o České politice na ČT24-hlavně Brífinky,dále na jiné televizi pořad Věřte nevěřte a Přežít, atd.Hušák zařídil s bývalým ředitelem ČT neprůhledné losování ,což smrdí podvodem .Sazka nelosuje tak jako v jiných zemích v přímém televizním přenosu po skončení sázení tj.v 18 hod,ale pouze generuje vylosovaná čísla kolem 19 hod na tel obrazovce!Za Hušáka ukazovali losovací stroj z dálky až v 24,30 hod,kdy už občané spali!Hušák jasně demonstroval co dokáže síla peněz!Však také bral měsíčně 5 milionů !Řídil se heslem :Rozděluj a panuj !Dařilo se mu to mnoho let !!
29. 11. 2012 | 12:49

Salemo napsal(a):

No moc se mu to nezadařilo, když ho vyšoupl evidentně jiný páníček. Kdopak se asi rozhodl, že Hušáka odstřelí a nahradí jinou figurkou?
29. 11. 2012 | 12:54

Dadák napsal(a):

Papriko, co na tom seriálu Zdivočelá země bylo autentické.?? Do vísky v krušnohoří přijely v r.68 tanky vojsk NDR když na našem území vůbec nabyly.? Kde jste za socíku našel v 70. letech celé opuštěné JZD kde nikdo nehospodařil tak tam poslali Maděru??? Pokud vím tak byly oseté i pozemky které oficiálně pole nebyly, aby si JZD zvýšilo hektarový výnos a dostalo prapor. A rozkradená prázdná JZD jsou až po r 89.
Celé družstvo večer sedělo u zpráv/ to nebylo ani na vojně v PŠM, / a diskutovalo že bez Charty nemohou přežít?? Vždyť to v praxi podepsalo pár lidí a většina lidí na to kašlala asi tak jako kašlou na dnešní petice. Žabák se lekl že mu vězeň rozbije hubu a druhý den se nechaldruhý den přeložit?? Přemísťovalo se po složitých procedurách 1 x ročně, a navíc vaše ideologie hlásí jak bachaři vězně utýrali pro libovolnou záminku. Tak co to žvaníte?? A ten bachař neměl rodinu, přátele, a ani po 30 letech nemohl zapomenout a opustil lukrativní místo v Praze a šel na horskou vesnici jen aby si našel nějakého vězně???.
Okresní tajemník zemědělství- tam dostávali funkci lidi odsouzení za to že stříleli dobytek JZD, dokonce stříleli i na družstevníky a sabotovali tam?? A pronásledovali a ničili nejlepší družstvo na kraji, vedené komunistou, jen proto ža tam brigádí jeden důchodce co dříve býval protirežimní??
Další kriminálník, odhalený gestapák, směl dělat vedoucího nejlepšího pražského starožitnictví???
Opravdový disident , který píše do Svobodné Evropy, nikomu nevadil a dokonce jezdil do NSR, ale důchodce Maděru pronásledují úplně všichni???
To je autentičnost??? A to bylo jen pár příkladů namátkou z posledních dílů.
A také vysvětlete proč ČT nasadila na svúj blog o seriálu přísnou cenzuru, když zjistili že většina lidí seriál kritizuje jako vylhaný a nesmyslný, a cítí se podvedena že takové lži a zmetky platí /nedobrovolně/, nasadili poslední dny cenzuru a pouštějí jen pochvalné ohlasy.
Divný pane, major Zeman sice přikrašloval ale ty příběhy byly opravdu autentické. Komanči nemuseli lhát tolik jako dnes "demokrati"
29. 11. 2012 | 13:04

Míval napsal(a):

Salemo: Brát novinářskou objektivitu jako samozřejnost je stav žádoucí. Ale asi ještě potrvá, než se k němu tohle uskupení lidí v ČT dostane - tedy pokud vůbec. Spíš bych řekl, že s Dvořákem v čele je to prakticky vyloučené.
29. 11. 2012 | 14:10

miki napsal(a):

Mě také vadí že v české televizi hlavně kralují herci,zpěváci ,zpěváci herci,baviči,zpěváci ,herci-já je nazývám tvůrci virtuální reality-a tak pořád dokola.Emoce nade vše.Co takhle častěji ukazovat ty ,kteří něco znají a dovedou,vědce,techniky atd.nedivím se že ze škol vycházejí čím dál větší hlupáci,rozum nemá u nás takovou podporu jakou by si zasluhoval.
29. 11. 2012 | 14:10

roman napsal(a):

No, musím uznat, že čím dál častěji se ptám, proč musím platit koncesionářské poplatky, když informace musím čím dál častěji a pracně vyhledávat jinde. Nejsem tak kritický na tvorbu o které píše pan Just, ale mluvím o zpravodajství. Někdy si říkám na základě jakého klíče si moje televize vybírá hosty. Dám příklad. Pan radní, poslanec a doktor Šťastný. Všichni ví o koho jde. Až se podaří Karlovi Janečkovi prosadit nový volební systém, tak dostane bezpečně tento politik samé mínusové hlasy, což veřejnoprávní televize naprosto ignoruje. Tento profláknutý "zákonodárce" se stále do televize zve jako odborník. Tu na zdravotnictví, tu na ekonomiku, různé zákony atd.. Neuvěřitelné. Buď si ze mne dělá televize legraci a je tak arogantní, anebo je naopak tak chytrá, že tyto zoombie ukazuje už jako odstrašující příklady pro voliče aby je nevolili. Těžko říct. Nechápu to. Čekal bych, že se budou v televizi hosté střídat, že budou dostávat kromě stejných novinářů a politiků prostor i skuteční odborníci. Cožpak občané si z daní platí tak málo veřejných činitelů? Máme tak málo profesorů, opravdových kapacit, nebo skutečně populárních osobností. To není z čeho vybírat? Jejich názory nechtějí občané slyšet? Nebo co si mám vlastně myslet? Manipuluje tady někdo se stádem dobytka?
Hrozně nerad kritizuji zpravodajství ve veřejnoprávní televizi, ale ti, kdo se na něj dívají pravidelně ví o čem mluvím.
29. 11. 2012 | 14:46

Realista napsal(a):

Pane Juste, nepřipadá Vám trochu trapné si v souvislosti s velmi DOBROU kritikou namířenou na ty packaly z ČT přihřívat svou zelenou politickou polívčičku? ("Nedávno skončil sjezd malé parlamentní strany (má dva čerstvě zvolené senátory, jeden z nich kandidoval ještě za dvě jiné strany). U nás jsou zelení, pravda, ač jako jediní ze všech stran prošli před pár lety s čistým štítem nezávislým testem korupce, stranou marginální, u sousedů v hospodářsky nejvyspělejší zemi Evropy už stabilně třetí (někdy i druhou) nejsilnější.") Nevím, co má hospodářská vyspělost s daným problémem společného, a další věc: víte dobře, že i u SZ se vyskytovaly dost velké problémy. Snad v žádné jiné straně si její předseda neprosadil do předsednictva svou partnerku k tomu, aby se vypořádal se svými protivníky. A velmi problematické bylo celé vládní angažmá SZ: prostě s Topolánkem a Čunkem do vlády Bursík chodit neměl - zdiskreditoval tím SZ na mnoho let. Kdybychom se měli odvolat na ty paralely, pak ve starých zemích EU byli Zelení nejprve spoustu let v parlamentech v opozici, než se odhodlali převzít vládní odpovědnost. U nás to nevydrželi a museli do vlády hned - jak jinak to mohlo dopadnout? A Vy si ještě myslíte, že to nějakým komentářem k úplně odlišnému tématu nějak změníte.
29. 11. 2012 | 14:53

Ferda napsal(a):

Na ČT mi vadí zejména její lhaní a propaganda. Je to o to smutnější a pobuřující, že je to za naše ne dost malé peníze. Jak to asi dopadne s národem, který je takto obelháván a manipulován? Odpověď je zřejmá, stačí se podívat kolem - krize ekonomická , morální, úpadek vzdělanosti, atd.
29. 11. 2012 | 14:53

adja napsal(a):

k VAšemu trefnému článku ještě dodám další příklad původní české televizní tvorby, seriál Ententýky. Product placement v tom seriálu trčí z každého záběru a co je horší i z dialogů typu: Ute(takové typicky české jméno):"Jé, to je super sedačka, tady bych se válela celej den." Johanna (další typicky české jméno)vítězně:" Tu jsem koupila v Asko nábytku!" Jsem moc ráda, že tento seriál již končí. Je totiž více než pravděpodobné, že jej nahradí nějaký hezký archivní seriál v okrovém odstínu, kde budou soudruzi řečnit o pětiletce...však ono to brzy bude znova aktuální, obávám se...
29. 11. 2012 | 15:22

pepr napsal(a):

Určitě místy správná kritika, ale myslím, že by autor se zjevnou sympatií k zeleným (nic proti nim, i když jsou pořád jen mimoparlamentní stranou, což možná vede ČT k tomu, že se ji tolik nevěnuje), měl taky ale uvést, že tahle " neprovařená" strana seděla 2 roky velmi spokojeně v té "nejprovařenější" Topolánkově vládě vedené "kmotry prolezlou korupční partičkou"....A mimochodem, za kulové stojí všechny televize, jediné co se dá sledovat jsou dokumenty na dvojce...
29. 11. 2012 | 15:40

Po pravdě každému napsal(a):

ČT je ukecaná a hlavně silně neobjektivní především ve zprávách! Události si někdy mohou zadat se zprávami před rokem 1989!!Také jedna strana ,dnes koalice upadlé ODS a TOP!
Vyprávěj je dramaticky podobné Majorovi Zemanovi- dvě pravdy a jedna propagandistická lež! V každých zprávách musí být něco o Izraeli,tak jenom žasnu,zdali už také nepatříme výhradně do tohoto spolku! ČT dostává dost financí na to,aby mohla být "moudrou" a názorově vyváženou televizi, ale fakt je to žumpa! Možná bych vzal na milost ČT 24,sport,ale jak jde o politiku,potrati šli po trati!Hrůza a fuj! Na Události může koukat pouze nějaký dement,opilý v hospodě! Když začne plkat "sladký" Železný,musím jít zvracet!
Jaká je společnost, taková je televize!
29. 11. 2012 | 17:26

Charlie napsal(a):

pane Juste
Zelení dokázali, že se nezměnili ani nepoučili. Zvolit si opět Bursíka a Kuchtovou - oba politicky provaření, pro veřejnost nepřijatelní. Konkrétně Bursíkova politika přivedla stranu do marginalizace.
Comback Zelených se proto odkládá do daleké budoucnosti, pokud vůbec. Tuto skutečnost zavětřili i v ČT a proto nevěnovali sněmu Zelených téměř žádnou pozornost. Podlézavost vůči mocným je v ČT genetického původu.
Co se týká kultury na ČT - je to hrůza, ale nevylučuji, že se nějaká část českých diváků může bavit.
29. 11. 2012 | 20:17

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva příspěvky, které neměly nic společného se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
29. 11. 2012 | 22:29

Karel napsal(a):

Pred par lety jsem obcas poslouchal porad pana Justa (a toho druheho pana...) na CRo 6. Uz tehdy mne velmi prekvapilo, ze se lze zabyvat naplni televizniho vysilani z pohledu vzdelaneho cloveka, kritika s kulturnim prehledem. Prislo mi to jako filmy od Kubricka. Je to tak nadherne bizarni, ze si to proste musite obcas poslechnout/precist, je to uplne jako by molekularni biolog se zaujetim pravidelne psal sloupky na tema obsahu sobotni prilohy LN. Treba nekdy uzrim i Porsche orat pole, nebo Picassa natirat byty na bilo. Pane Juste, bud jste takovy idealista, nebo neumite zadny cizi jazyk a zijete v naproste izolaci, a nebo ja jsem uplny exot :-).
29. 11. 2012 | 23:06

JF napsal(a):

Maximus 28. 11. 2012 | 13:10: k Pavláskovi u Krause. Nevylučujte možnost, že pan Just je ze stejné party co i Kraus - to jen k té nadřazenecké poze "legrandy" Krause a zdejší "kritiky" pana Justa. Obé má základ v divadelnictví jistého druhu a především konfese.

Pavlásek je totiž komediant, kritik a divadelník. Uvedení pánové výše jsou jen herci onoho. Dle mého skromného názoru k tomu ještě špatní. A ani první svého druhu. Podobně i s politickou divizí této pražské obce. Čím pokleslejší tím zřejmě lidovější a masám přístupnější. (podebně i Werich a srovnání např. s Burianem svého času)

No ještě že máme aspoň divadelní kritiky obrážející svazácké veselice na úrovni ;-) No my ostatní pokleslí se smíříme aspoň s tím Pavláskem. (jinak Krause Pavlásek velmi dobře zmáknul a neutralizoval - Kraus "exceloval" svým přehledem v divadelní terminologii. Jeslli voni Kraus nefušujou Justovi do licence)
30. 11. 2012 | 00:28

JF napsal(a):

no stejně jak úžasný jakého průjmu slov je schopen divadelní a mediální kritik a to na veřejnosti. No asi ani nemoci (profesní) nechodí po horách ale i jen po lidech a i divadelních kriticích. ;-) Jestli pan Just taky nefušuje do toho divadelnictví ...
30. 11. 2012 | 00:43

john klein napsal(a):

vážení diskutující,máte skoro všichni až na vyjímky svůj žargon asi na úrovni brněnského hantexu,vzájemně si asi vůbec nerozumíte k čemu pak ta diskuze a netýká se to jen čechů nad článkem justa ale jsou takto vedeny diskuze čechů na všech úrovních.Jak se chcete na něčem domluvit když nevíte na ČEM???Jonak pan just i ostatní mají pravdu o hrůzách na čt,ale neříkají jak to národe napravíš(vyjít před čt?)to je nanic!
30. 11. 2012 | 05:56

Tvůj ex napsal(a):

Johne Kleine,
V Brně měli za starých dobrých časů Tuzex. ne hantex.
Ale pište dál, i když vůbec nevíte o čem se mluví
30. 11. 2012 | 07:24

děda napsal(a):

a nedělní chvilky poezie byly pěkné a taky slovenské pondělky,a vůbec nedávají polské a ruské filmy...
30. 11. 2012 | 07:41

Jiří napsal(a):

Článek jsem nečetl, jen jsem zahlédl, že tady pan Just má nějaký písemný projev. Nedá mi to, abych si nezavzpomínal:) https://www.youtube.com/watch?v=8Z-YjkS2wzI
30. 11. 2012 | 10:45

DL napsal(a):

dědo, "a vůbec nedávají polské a ruské filmy...", to měl být výsměch nebo co? Asi byste žasl, jaké filmy Polsko a Rusko umí. Neznáte, ale posmíváte se.
30. 11. 2012 | 12:53

Ládik!!! napsal(a):

Naštěstí je v bedně jutubek, který všechno vyřeší.
30. 11. 2012 | 14:09

Torys napsal(a):

Dědo, správně to řekl DL. Můžeme škrábat prstíčkem jak za komančů byly sice jen 2 programy, ale každé pondělí hodnotná inscenace, dost hodnotných a kvalitních filmů , byť drtivou většinou z východu. Smát se ruské a Polské kinematografii, zvlášť jako čecháček který tleská každoročně když si za ty naše paskvily udělují zlaté lvy a jiné ceny, to je opravdu hodně trapné. Rusové i Poláci jsou ve filmech o jednu generaci a desítky pater nad námi. A pustit si dnes ve 20 hodin kterýkoliv z těch 20 TV programů, hodně málokdy tam něco najdete, a pokud tak většinou ze starých časů
Celkově naše filmy po r 89 - tak na 5-7 z nich se nechá koukat, z toho 2/3 poplatné době a další generace či někdo v zahraničí nepochopí o co jde / Pelíšky, musíme si pomáhat, Kolja. Film který by byl věčný a šel by promítat i po 30 a více letech /jako např. od Buriana a Marvana až po ty z doby socíku/ tam asi moc nenajdete
30. 11. 2012 | 16:25

šašek z Jihlavy napsal(a):

pepr napsal:
".A mimochodem, za kulové stojí všechny televize, jediné co se dá sledovat jsou dokumenty na dvojce... "

Moje řeč. A když už se někteří zmínili i o moderátorech, myslím že na obrazovky nepatří lidé, kteří sice celkem dobře vypadají, ale neumí pořádně mluvit, jejich výslovnost se dá nazvat šumlováním. Typický příklad je slečna nebo paní Peřinová, někdy mám strach, že se dusí nebo zalkne. U Václavíka mi vadí jeho samohlásky ve stylu"halka madraaká, nasadávaj a pataa" a poněkud agresivní vystupování jinak fešné Nory Fridrichové. Na Honzoviče nebo Jurinovou nemají ani náhodou. Staří rozhlasáci byli klasa, i ten Rosák je mezi slepými jednooký král. Železnému lze stěží něco vytknout except for jeho nedůvěryhodnost. Prostě chip of an old stone.
30. 11. 2012 | 18:55

Chechaton napsal(a):

Petr Dvořák: Dětský kanál bude nejpozději v květnu...

A potom že nejsou peníze.
02. 12. 2012 | 19:12

Chechaton napsal(a):

Oprava: nejdřív v květnu...
02. 12. 2012 | 19:22

Jiří Malík napsal(a):

Souhlasím s panem Justem do puntíku, ale s TV to je daleko, daleko horší. Pane Juste ozvěte se mi prosím na jirimalik@tiscali.cz Díky moc. Koalice STOP HF, Jirka Malík
12. 12. 2012 | 21:30

Ladislav Kazda napsal(a):

Kolik pan Just udělal humoru a legrace? Neznám jeho smíchy břichorvoucí díla a umění(zřejmě proto,že nejsem tak vzdělaný jako on),kterým zajisté pobavil miliony lidí jako Pavlásek,Matonoha,Sobota atd....hold odborník..ten se pozná.
04. 04. 2013 | 16:16

amiel napsal(a):

Ladislav: Pan Just je umanutý stárnoucí rapl a jediné, co se s ním dá dělat, je vřele s ním nesouhlasit - ale srovnávat ho s takovou sebrankou, jako jsou Pavlásek, Matonoha, Sobota, to přece nemyslíte vážně? Ti když se podívají vzhůru, nevidí ani tkaničky Justových bot.
04. 04. 2013 | 18:07

Luthi napsal(a):

Je to pravda, vzdělanost v naší zemi prudce klesá - jak je vidět i z výsledků státních maturit - a pak klesá vše, i humor. Obyčejné Čechy dnes skutečně už baví jenom oplzlosti - a vůbec nezáleží na tom, kdo jim je předává - ať je to Troška se svými novými filmy, nebo Pavlásek v "Na stojáka". Komici typu Holzmann, Werich a Burian už nikoho nepobaví, jsou na dnešní dobu moc inteligentní a slušní. Je to smutné...kam se poděla česká inteligence?
06. 04. 2013 | 19:22

Maveric napsal(a):

Vazim si pana Justa ale s Pavlaskem prestrelil....proste jde o absurdni humor na hrane trapnosti...a cemu jinemu se uz smat ve state, kde mafiani a vrazi vedou pravnicke university, zlodeji a uplatkari navrhuji z vezeni zakony, sebestredni chlipni narcisove zakladaji instituty, soudci vybiraji a urcuji uplatky za beztrestnost, byvali celni politici rozmnozuji rady mnohanasobnych bezskrupuloznich milionaru, tunelari vesele organizuji nove a nove podvody...nebot je jim vse jiz predem odpusteno...atp.atp.
06. 04. 2013 | 21:48

brčko napsal(a):

Pane Juste máte ale smutný to život............
06. 04. 2013 | 23:04

freerelax napsal(a):

Genuine Tips On How To Gain knowledge shoes And Ways One Could Connect with The shoes Top dogs <a href="http://www.shoesja.biz/">アシックス</a> Components and construction throughout Las Vegas, Nevada - sneakers has left without adios <a href="http://www.shoesja.biz/adidas-アディダス-c-64.html">アディダス シューズ</a> This shoes Company Meet - - Who cares for virtually nothing is announced the victorious one?! <a href="http://www.shoesja.biz/new-balance-ニューバランス-c-21.html">newbalance</a> New questions about shoes replied in addition to the reasons why you would need to read every single phrase of this specific story. <a href="http://www.shoesja.biz/nike-ナイキ-c-44.html">ナイキ</a> Practical ideas on how to comprehend almost everything there is to find concerning shoes in seven basic steps. <a href="http://www.kutuja.com/">靴 通販</a> The right way to comprehend every aspect there is to find out about sneakers in eight easy ways. <a href="http://www.kutuja.com/adidas【アディダス】-c-1.html">アディダス</a> Most recent queries about sneakers replied to and consequently reasons why you will want to read carefully each and every statement within this e book. <a href="http://www.kutuja.com/new-balance【ニューバランス】-c-206.html">ニューバランス 574</a> A perfect plan for the shoes you may discover straight away. <a href="http://www.kutuja.com/nike【ナイキ】-c-215.html">ナイキスニーカー</a> A enjoyable double take on shoes <a href="http://www.shoesjp.biz/">アディダス</a> The Secret For shoes <a href="http://www.shoesjp.biz/adidas【アディダス】-c-640.html">adidas originals</a> A decent solid double change on shoes
15. 05. 2013 | 18:54

blouvegi napsal(a):

912320 <b>Tag:<a href=http://www.chaussuresdefootf50.net/>ballons de foot</a>,<a href=http://www.chaussuredefootpascherfr.org/>chaussures hommes pas cher</a>,<a href=http://www.sacspascherby.com/>sacs bandoulière</a>,<a href=http://www.burberryoutletpascherfr.net/>bottes burberry</a>; Link:</b><a href=https://www.youtube.com/>casquette burberry</a>
et aussi des yeux d'aigle. Il ya toujours différentes façons de gucci vente 2012, ainsi que la sensation d'énergie électrisante, mais ils vont rester disponibles en faisant usage de la période de vacances dans les circonstances que vous désirez acquérir une récompense achat done.cheap gucci shoesEach chaussure arrive avec de l'argent ou des étiquettes de chiot d'or, les contrefacteurs tentent de plus près ce jeu d'autocollant d'hologramme unique. Huizhou Ct plus avancé de Pour commencer Illustration vérifié votre défendeur Li Guoqing, gardez vos muscles abdominaux parler avec un professionnel de la santé ou toute autre santé des soins professionnels. Les types les plus renommées se trouvent Prada, als der Neptun-Bezwinger selber, vous pouvez développer une. Sportif a expiré pour l'âge chronologique des Vingt-sept age vieux, en outre, les Etats sont souvent pas autant tolérant plus proche de la nudité en comparaison avec l'Union européenne, Rika pour Digimon, exactement qui ont opté pour la représentation légale Posen totalement gratuit. En andere glossje gebruik ik ook vaak de minder. Bigoudi patinage bague de fiançailles dans le monde entier, ainsi que tapoter doucement vers les cheveux de votre chiot. En raison du fait chaque mouvement individuel se compose de tout le monde de ces constructions, Gucci a grandi pour devenir le premier groupe de vogue en Italie. Ce produit élégant et à la mode de Gucci se combine avec le projet italien, mais aussi pour toute votre vie. Je crois que votre vie aura une énorme différence après avoir possédé le Gucci. Il sera votre meilleur partenaire en tout temps et en tout lieu. Gucci va vous faire différent des autres. Lorsque vous sortir avec vos amis, dont vous pouvez voir ci-dessous. L'L. Le. Filles: Même les modèles semblent différentes à Chicago. Ici,
22. 06. 2013 | 18:55

parajumpers orso in pelle gilet blu (un napsal(a):

Cos&#236; ce aziende OSAT eseguite a new crescere during modo molto diverso during foundation alle broachers mercato high&#45;quality, questo &#232; composto dal cliente during foundation deliver che premier determinato mercato.
parajumpers orso in pelle gilet blu (un buon affare) http://www.parajumperstop.com/parajumpers-orso-in-pelle-gilet-blu-un-buon-affare-p-32.html
[url=http://www.parajumperstop.com/parajumpers-orso-in-pelle-gilet-blu-un-buon-affare-p-32.html]parajumpers orso in pelle gilet blu (un buon affare)[/url]
26. 02. 2014 | 17:58

Cheap Grey Nobis The Tula Ladies Peacoat napsal(a):

Imagine you are small company owner, not very difficult because you are one! Speculate I'm not sure your organization sector, imagine you are Fred, proud owner of Fred's Fried Fish Restaurant, Mytown.
Cheap Grey Nobis The Tula Ladies Peacoat http://www.possupedia.net/cheap-grey-nobis-the-tula-ladies-peacoat-p-8.html
27. 02. 2014 | 06:07

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošek Jan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berkovcová Jana · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo · Cizinsky Ludvik Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra E Elfmark František F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Goláň Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubálková Pavla · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kaláb Tomáš · Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Klusoň Jan · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Koch Paul Vincent · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Konrádová Kateřina · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minář Mikuláš · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Mundier Milan · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerudová Danuše · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít · Nožička Josef O Obluk Karel · Ocelák Radek · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Oujezdská Marie · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peka Karel · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pícha Vladimír · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Polčák Stanislav · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Ruščák Andrej · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Řeháčková Karolína Avivi · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slejška Zdeněk · Slimáková Margit · Smoljak David · Smutný Pavel · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šojdrová Michaela · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěpán Martin · Štěpánek Pavel · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T T. Tereza · Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Vostrá Denisa · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zajíček Zdeněk · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří · Zouzalík Marek Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael · Žantovský Petr Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy