A je to!

15. 12. 2012 | 14:34
Přečteno 3821 krát
Všechno je jinak! Mnozí spílali nepravému! Šídlo v hradním pytli to propíchlo: Lžipravdoláskař Václav je mrtev, ať žije opravdový pravdoláskař Václav! Neúspěšný, leč vítězný!

Sdělení je to brizantní, a nelze vyloučit, že též implicitně naznačuje, že opravdový pravdoláskař Václav je současně i rafinovaně zakonspirovaný eurohujer a NGOista.

Je-li tomu tak, pak řada jevů, jichž jsme v této zemi svědky, je pochopitelných tak snadno jako to, že polívka je mokrá z obou stran.


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

JenTak napsal(a):

Klaus se jen pokouší okrást mrtvého Havla o přízeň a úspěch. Tím možná působí odpudivě i na jeho členy fanklubu, kterým zůstala i přes Klausův vliv nějaká slušnost.
Jenže Klaus tohle neví, jeho ego mu brání v chápání toho, co je to vlastně ta morálka.
15. 12. 2012 | 14:40

Desa napsal(a):

Ježíši, ten blog je tedy hrozný blábol.
Klaus má alespon v hlavě nějaký ucelený systém myšlenek. A nejezdí na hradě opilci na koloběžce.
Kdy už přestanete dělat z toho Vaška Ruzyně svatého. Vždyť kdykoliv něco řekl, buď to byla jalová a prázdná fráze nebo se diplomati chytali za hlavu jak na to reagovat aby neurazili
15. 12. 2012 | 14:50

Jumo napsal(a):

Autor nikdy ničím nechtěl být / viz životopis/ ale nějak se proflákaů životem. Myslím že touto životní filosofií přesně zapadne do Havlovského tábora. Jenže republika potřebuje cílevědomou práci, nikoliv kavárenské laciné a vyčpělé kecy, povaleče a parazity / to je všeobecná uvaha, nikoliv narážka na autora blogu nebo na Havla, prosím nemazat
15. 12. 2012 | 14:56

smutný napsal(a):

...třeba takový Hitler měl taky v hlavě ucelený systém myšlenek. Co jen tím chtěl(a) Desa říct?!
15. 12. 2012 | 15:11

vasja napsal(a):

A je to.
Klaus má mokrý holinky a autor konečně učinil nezanedbanej počin. Né pro radost, ale pro vlast.
15. 12. 2012 | 15:12

Drzá zrzka napsal(a):

Jaký tvar má polívka? Záleží na nádobě, do které ji nalijeme(talíř, miska, hrnek). Polívka je mokrá nikoli z obou, ale všech stran.
15. 12. 2012 | 15:13

Anna napsal(a):

Drzá zrzka

U polívky záleží na chuti. Já bych velmi ráda ochutnala polívku, kterou by uvařila Táňa Fischerová.
15. 12. 2012 | 15:23

Yosif K napsal(a):

Anna napsal(a):
Drzá zrzka

U polívky záleží na chuti. Já bych velmi ráda ochutnala polívku, kterou by uvařila Táňa Fischerová.
15. 12. 2012 | 15:23
Tana Fischerova, hodna to osoba,
utopistum z ProAltu docela podlehla!
---Lidska bida a mameni,
---jasne a skvele ma reseni!!!
blahobyt, stesti, naprsi z druzstevna!!!
15. 12. 2012 | 15:38

Anna napsal(a):

Yosif K

Co vidíte na ProAltu a družstvech špatného?

Patřím k těm, kteří dají svůj hlas Táně Fischerové. Jsem přesvědčená, že je to velmi lidská, hodná, slušná a silná žena.

http://www.inspirativni.tv/povidani-s-tanou-fischerovou/
15. 12. 2012 | 15:47

Drzá zrzka napsal(a):

Místo guláše polívka?

Tři dámy v přímém přenosu vařily polívku...odůvodnit, proč vybraly a uvařily zrovna tuhle. Která je vlastně naše národní polévka?
Zajímavé by bylo sledovat práci pomocníků(poradců)
Jsou tým nebo každý jede na své triko?
Politika je taky o vaření. Uvařit z ničeho, správně dochutit. Protivníka lehoučce grilovat či dusit ve vlastní šťávě?
Naservírovat mu své pokrmy tak, aby si pochutnal...
15. 12. 2012 | 15:53

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, dovoluji si drobně adhocnouti tu, že některé obzvlášť vypečené polívečky bývají obvykle vlhké i uvnitř. Děkuji.
Veselé krizování ...
http://bestdemotivationalposters.com/wp-content/uploads/2012/06/wednesday-lunch-humor-best-demotivational-posters.jpg
15. 12. 2012 | 16:00

Anna napsal(a):

Drzá zrzka

Není guláš maďarský? Česká polívka - co bramboračka, oukrop nebo kulajda?

Bohužel o tu Vámi zmíněnou ochutnávku jsem přišla.

Rádcové jsou stěžejní, jak velmi dobře víme z Šíleně smutné princezny.
https://www.youtube.com/watch?v=Aln5TyNWqbY

Škoda, že kandidáti nesdělují jména členů jejich poradního týmu.
15. 12. 2012 | 16:14

Drzá zrzka napsal(a):

Rádcové jsou důležití.

Kují pikle, když se pikle s piklí ujme...

A co vám to tam tak šustí, peníze?

Kdepááák peníze, to si mnu ruce. :-)
15. 12. 2012 | 16:25

Anna napsal(a):

Drzá zrzka

Není rádce, jako rádce. A dobrá rada nad zlato. Však o tom víme z Chytré horákyně.
http://www.cist.cz/Pohadky/horakyne.htm
15. 12. 2012 | 16:35

Drzá zrzka napsal(a):

Anna

Chytrá horákyně je velmi podobná princezně Kolobežce od Jana Wericha.
15. 12. 2012 | 16:47

Anna napsal(a):

Drzá zrzka

Pohádky se vyprávěly z generace na generaci. Tak se jistě dostala Boženy Němcové Chytrá horákyně k Janu Werichovi. Díky němu ji znají i generace dnešních dětí.
I z pohádek se lze poučit. A většina jich končí dobře. Což je příjemné. Kéž by to tak bylo i v životě.
15. 12. 2012 | 17:02

Drzá zrzka napsal(a):

Anna

I v životě to tak může být. Stačí si říct, že to špatné bylo k něčemu dobré. ( k novému začátku, k pochopení druhých). K životu jsou potřeba i prohry, aby si člověk mohl výhry vychutnat.
15. 12. 2012 | 17:13

Anna napsal(a):

Drzá zrzka

Jo,jo. A jako jojo se v životě střídají prohry a výhry. Ale vždy bude platit ono známé z Postřižin - Musíte se víc snažit, pane správce...
15. 12. 2012 | 17:18

Drzá zrzka napsal(a):

Anna
Všeho moc škodí i snahy.

Nejlepší chvíle nastávají, když je člověk nejméně očekává.
15. 12. 2012 | 18:04

Anna napsal(a):

Drzá zrzka

Naprosto souhlasím.

Mně je blízký taoismus. Ten má tři principy:
1.tao (cesta)
2.te (ctnost, projev taa)
3.wu-wej (nechat věcem volný průběh)
15. 12. 2012 | 18:10

Zbyněk napsal(a):

Anna....
filosofie paní Táni Fischerové je bohužel na stejné úrovni jako Hájka, jen není zločinná. Je to utopie, zatím co u Hájka fantasmagorie. Hájek nekandiduje na hrad, ten již tam je. Nevím jaký názor má paní Fischerová na EU, snad by to nebylo takové větší družstvo, kde by se produkty vyměňovaly a nikoli prodávaly. Moc funkční to nebylo, ale snílkové to budou pokoušet stále. Hodně zdaru.
15. 12. 2012 | 18:15

Anna napsal(a):

Zbyněk

Já bych paní Táňu Fischerovou ráda viděla jako prezidentku, nikoliv předsedkyni vlády. Její filantropie je důvod, proč bych ji volila.
15. 12. 2012 | 18:29

Drzá zrzka napsal(a):

Anna

Nejsem vyznavač jedné víry, jednoho učení. Mám namíchanou směsici pravidel, která mi vyhovuje, respektuje žití v západní civilizaci. Snad neškodí ostatním.

Žij a nechej žít je hlavní zásada.
15. 12. 2012 | 18:36

Jumo napsal(a):

Anno, vy jste se nic v životě nenaučila??? Zahrát smutné oči na vánoční besídce je podle vás kvalifikace pro nejvyšší státní posty??? Nebo to že nevlezla ke komunistům??
Kam jsme došli s Havlovými kecy o pravdě a lásce.?? K čemu nám bylo když Hrušínský a Kačer seděli v parlamentu, véčkem zdravili antikomunisty a jinak vúbec nechápali k čemu parlament je?? Kolářová, Fišerová, Tigrid, Prokop, Třeštíková a další- vlastně i ten Havel, nebo především on. "Umělci" umějí dojemně deklamovat cizí myšlenky o svobodě, pravdě a lásce, ale v praxi neuřídí ani krmení králíků v králíkárně
15. 12. 2012 | 18:42

zdenekbrom napsal(a):

Anna:

Tao, která má tři principy, už není tao.
15. 12. 2012 | 18:47

Drzá zrzka napsal(a):

Jumo

Podívejte se na dnešní poslance...
ti uřídí přihrávky malých domů, ale aby dali dohromady kvalitní zákony...
15. 12. 2012 | 18:55

Anna napsal(a):

Drzá zrzka

Já leta patřím mezi eklektiky. Mí Tři mušketýři - Ježíš, Buddha, Lao-c´ a Komenský. Hlavní zásadu mám úplně stejnou, jako Vy.
------------------------------------------------

Jumo

NIKDY nebyla v Parlamentu a Senátu většina herců a jiných umělců. Takže to nebyli oni, kdo způsobili současný stav u nás. Vy jste s ním spokojený? Já nikoliv, proto chci změnu. A to v osobě paní Táni Fischerové jako prezidentky. Kvůli její filantropii.
15. 12. 2012 | 18:55

veverka napsal(a):

Pořád lepší Klaus,než humanitární bombardér Ruzyně.A to Klause opravdu nemám rád.
15. 12. 2012 | 18:57

Drzá zrzka napsal(a):

veverka

A kdopak je váš favorit v prezidentské volbě?
15. 12. 2012 | 19:00

Anna napsal(a):

Zdeněk Brom

Tao je podle mě jedním z principů nebo pilířů taoismu. Tao je cesta. Já jsem to zde zmiňovala ne kvůli tao, ale kvůli wu-wej - klidnému nečinění.
15. 12. 2012 | 19:02

Jindřich napsal(a):

Anno, jestli preferujete filantropii tak běžte žebrat k armádě spásy. Já si na rozdíl od vás nemyslím že nás spasí žebrota u neztiskových a humanitárních organiozací, ale to že každý kdo může bude pracovat, a za vydělané peníze si koupí vše co potřebuje. Když budeme mít efektivní stát který se umí uživit. A opravdu nemocných a potřebných bude nějaké drobné procento o které se stát postará SYSTÉMOVĚ, nikoliv povolenou žebrotou.
A už vůbec nepotřebuji aby mně k tomu kavárenští žvanilové kynuli véčkem a říkali že pravda a láska zvítězéí
15. 12. 2012 | 19:09

zdenekbrom napsal(a):

Anna:

Tao, které můžete pojmenovat, už není tao.

Prázdnota je cesta k naplnění.
15. 12. 2012 | 19:12

Anna napsal(a):

Jindřich napsal(a):

Anno, jestli preferujete filantropii tak běžte žebrat k armádě spásy.
---------------------------------------------------

Cituji:
Filantropie (z řec. filein, milovat a anthrópos, člověk - láska k člověku) znamená humanisticky motivovanou dobročinnost, dávání peněz, zboží, času nebo úsilí pro podporu obecně prospěšného účelu, zpravidla v delším časovém horizontu a s jasně definovanými cíli. V obecnější poloze lze filantropii pojmout jako jakýkoli altruistický počin, který směřuje k podpoře dobra nebo zlepšování kvality života.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Filantropie

Věříme, že naše Klíčové hnutí zásadně přispěje k proměně naší společnosti a začne vracet lidem víru, že ideály lze uplatňovat v praxi a že své životy můžeme mít ve svých rukou, pokud za ně i za naši společnost přijmeme odpovědnost.

Táňa Fischerová
http://www.tanafischerova.cz/
------------------------------------------------------------

Preferuji filantropii, 30 let vydělávám (s nadprůměrným výdělkem - jsem programátorka), jsem přesvědčená, že každý strůjcem štěstí svého, a nikdy nikde jsem nenapsala "že nás spasí žebrota u neztiskových a humanitárních organiozací", protože si to nemyslím a nikdy jsem si to nemyslela.
15. 12. 2012 | 19:20

Záškodník napsal(a):

Ještě tu chybí mirgorodský Joska a disident Resl.
Bez nich nejsem ve své kůži- nutně si potřebuju zase přečíst něco o "hradním zloději" a mirgorodských.
Jinak je tento "blog" naprosto nesrozumitelný blábol. Nepobral jsem ho. O čem to je?
15. 12. 2012 | 19:22

Anna napsal(a):

Zdeněk Brom

Samo tao je pojmenování.

"Prázdnota je cesta k naplnění."
Souhlasím.
15. 12. 2012 | 19:23

Drzá zrzka napsal(a):

Věnovat někomu čas není nic proti ničemu... K tomu nejsou potřeba peníze, jen chuť.

Lidé ležící v nemocnicích, LDNkách daleko od svých blízkých žádné peníze nespasí... ti potřebují Váš čas, aby si mohli popovídat, zavzpomínat, srovnat se, vyladit se do rovnováhy v nové životní etapě.
15. 12. 2012 | 19:29

Záškodník napsal(a):

Anna
A k čemu myslíte,že bude národu "filantropka" na hradě?

Nepotřebujeme náhodou spíš silného a názorově pevně ukotveného prezidenta?
Ne loutku,která bude soudruhům z Brusele sloužit jako kývající hlava? Ta paní by se měla věnovat charitě, hérečka byla vždycky mizerná, a necpat se do politiky(její blábolení o znárodňování půsy mě dostalo do kolen). Fischerová na to nemá a prokázala to už jako poslankyně.
Herci v politice jsou pohroma.
Hysterické přeexponované hérečky ještě větší.
15. 12. 2012 | 19:30

Anna napsal(a):

Drzá zrzka
"Věnovat někomu čas není nic proti ničemu... K tomu nejsou potřeba peníze, jen chuť."

Naprosto souhlasím. Jenže nejeden by Vám řekl, že čas jsou peníze. A že jde o člověka? Na to je možné slyšet odpověď, že lidí je jako sraček.
https://www.youtube.com/watch?v=BPuJlgm0Kzs
15. 12. 2012 | 19:36

Anna napsal(a):

Záškodník
"Nepotřebujeme náhodou spíš silného a názorově pevně ukotveného prezidenta?"

Takového máme a o podobného já nestojím. Volím jeho naprostý protiklad. Navíc paní Táňu Fischerovou bych ráda jako prezidentku, nikoliv předsedkyni vlády.

---
prof. Ing. Václav Klaus, CSc. - životopisná data

Vysokoškolské vzdělání získal na Vysoké škole ekonomické (obor ekonomika zahraničního obchodu, rok absolvování 1963) a ekonomie se stala jeho oborem na celý život. Relativního uvolnění poměrů v tehdejším Československu využil k příležitosti studovat v Itálii (1966) a v USA (1969). Jako vědecký pracovník Ekonomického ústavu ČSAV absolvoval vědeckou aspiranturu a v roce 1968 dosáhl hodnosti kandidáta ekonomických věd.
http://www.klaus.cz/clanky/2470

Kuponovou privatizaci v Československu připravili zejména politici a ekonomové vzešlí z řad Prognostického ústavu ČSAV. Za hlavní autory jsou označováni Dušan Tříska, Tomáš Ježek a Václav Klaus.
První vlna kupónové privatizace se uskutečnila v ČSFR v roce 1992 (5 kol od května do prosince), druhá vlna v České republice roku 1994 (6 kol od března do prosince).
Teprve v roce 1998 byla zřízena Komise pro cenné papíry, která začala i vyčíslovat škody vzniklé dosavadním právním vakuem. Do června 2002 se prokázanou trestnou činností v rámci tunelování ztratil majetek v hodnotě kolem 50 miliard Kč, další odhadem stovky miliard zmizely neprokázanou trestnou činností nebo tunelováním v rámci legálních pravidel.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Kup%C3%B3nov%C3%A1_privatizace

Chilská příhoda prezidenta Václava Klause s perem zaujala i světová média. Manévr české hlavy státu, při němž protokolární pero mizí nejprve pod stůl a pak v kapse, rozebírají britské listy i americké televize. Třeba stanice CBS News na svém webu píše o tom, že Klaus "sbalil pero s rošťáckým úsměvem".
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/klaus-ukradl-pero-vsimli-si-v-americe-brity-bavi-jeho-spokojeny-usmev-12h-/zahranicni.aspx?c=A110413_121248_zahranicni_ipl
-----------------------------------

Jak je patrné, výše dosaženého vzdělání a vysoké státní funkce nejsou zárukou moudrosti, slušnosti a morálnosti.
15. 12. 2012 | 19:41

Drzá zrzka napsal(a):

Anna

Pro některé je čas peníze. Neberu jim to. V jejich očích budu cvok, který si ve volných chvílích chodí zadarmo pokecat s bábuškama a děduškama. V těch svých budu člověk, kterýmu to povídání dává smysl, protože dělá druhým život snesitelnější, plnější. Kdo je raděj sám, je sám. Nikoho do ničeho nenutím.
15. 12. 2012 | 19:51

Záškodník napsal(a):

Anna
Mám ke Klausovi mnoho připomínek,ale kdybych musel volit z těch všech nýmandů (vyjma Zemana,ale k tomu mám zase jiné výhrady),tak to Klaus vyhraje na celé čáře.
Nula od nuly pošla...
15. 12. 2012 | 19:52

zdenekbrom napsal(a):

Drzá zrzka:

Děláte dobře, velmi dobře. A moudře využíváte svůj čas.
15. 12. 2012 | 19:53

Anna napsal(a):

Drzá zrzka

Bohužel Vaše počínání není v dnešní době samozřejmostí. Vyjímečné je především ve městech. Před pár lety jsme se s mužem přestěhovali z Prahy na venkov. Tady je běžně zvykem, že se zajde na kus slova, že nejen starouškům, ale i osamělým nemocným mladším vždy někdo věnuje čas, pomůže, nakoupí...
--------------------

Záškodník

Pro mě je rozhodně přijatelnější nula, než jednička jako Klaus nebo Kalousek.
Jak se říká - někdo má rád holky, druhý zase vdolky.
15. 12. 2012 | 20:06

Záškodník napsal(a):

Anna
Mě by jenom zajímalo,co od té svaté daly očekáváte?
Po celý rok mučednický výraz a "nepolitickou politiku"?
Prezidentem by měl být politik(politička) nebo nějaká velmi významná osobnost.
Ani jedním ta paní není.
To už by tam mohla trůnit kdejaká utahaná mamina.

Nemám nic proti ženám v politice,ale žádná z kandidátek nemá za sebou nic,co by ji k této funkci minimálně opravňovalo. Snad jen Roithová,ale to je lidovkyně,což je diskvalifikací samo o sobě. Vezmeme-li v úvahu,odkud vyšel právě největší antikrist naší politiky-Kalousek.
Za každou špinavostí hledejte lidovce... a Kalouska.

Jen pro doplnění - nevadí mi,že Klaus končí.Jeho éra se naplnila,ale neexistuje žádná jiná osobnost, jež by se té jeho vyrovnala.
Vyjma Zemana,což by bylo z bláta do louže.
15. 12. 2012 | 20:18

Drzá zrzka napsal(a):

Anna

Ve městech je větší anonymita.
Zazvonit na zvonky, a zeptat se, jestli někdo ze seniorů nepotřebuje přinést nákup, když je venku náledí, se rovná nejméně dvěma voláním na policii, několika nadávkám, odražení útoku psa či hole. Všechno chce čas. :-)
15. 12. 2012 | 20:22

Drzá zrzka napsal(a):

Záškodník

Klaus se stal osobností díky politice nebo jako osobnost do politiky vstoupil?
15. 12. 2012 | 20:27

Anna napsal(a):

Drzá zrzka

A hlavně lidi. Teď mi tu zpívají Voskovec a Werich:
Lidi na lidi jsou jako saně,
člověk na člověka jako kat.
Podívejte se na ně,
musíte naříkat.

Tak jsem radši přeladila na Imagine:
http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/beatles-the/imagine-1665
15. 12. 2012 | 20:31

Pepa Řepa napsal(a):

veverka
řekl bych že Semelová. Třeba ji veverkovi, hovorkovi a tobolkovi přinese Děda Mráz
Dámy už máte uklizíno a upečeno?
15. 12. 2012 | 21:08

Anna napsal(a):

Pepa Řepa
"Dámy už máte uklizíno a upečeno?"

Nemám. Já si o to napsala Ježíškovi. Tak čekám na to nadělení.
15. 12. 2012 | 21:13

svatební a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

Deso, Juma, Vasja:

stejně jako na vedlejším blogu jste mě i zde zaujali neobyčejnou hloubkou vašich myšlenek.

Velmi kladně hodnotím, že vaše příspěvky jsou zpravidla krátké. Jedno protočení myšího kolečka většinou stačí.
15. 12. 2012 | 21:34

Starecek napsal(a):

Oba nasi prezidentove jsou velci statnici a nekonecna inspirace pro nas, nebot se o nich muzeme do nekonecna hadat a tak ze sebe vydavat to nejlepsi co v nas je. Oba dva tak prispeli k nasi politicke vzdelanosti. Pro jednoho je jeden lump a druhy svaty, pro druheho je tomu naopak. Pro dlasiho jsou lumpove oba dva. Zbyva uz pouze vyresit otazku existuji-li lide pro ktere jsou svati oba dva prezidenti.
15. 12. 2012 | 22:08

Starecek napsal(a):

Oba nasi prezidenti jsou nepocvhybne velci statnici a nekonecna inspirace pro nas, nebot se o nich muzeme do nekonecna hadat a tak ze sebe vydavat to nejlepsi co v nas je. Oba dva tak prispeli k nasi politicke vzdelanosti. Pro jednoho je jeden lump a druhy svaty, pro druheho je tomu naopak. Pro dalsiho jsou lumpove oba dva. Zbyva uz pouze vyresit otazku existuji-li lide pro ktere jsou svati oba dva prezidenti.
15. 12. 2012 | 22:10

Pepa Řepa napsal(a):

Nehlaste se včichni
:-)
15. 12. 2012 | 22:47

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, dám docela pěkně vypečenou dědomrázovskou, kterou mi nedávno na facebůk poslali kamarádi ze Slovenije.
Chlapeček píše děduškovi.
Dědo chci bratříčka ...
Mrazík obratem odpovídá.
Jestli chceš bráchu pošli mamku ...
Jinak svaté pochopitelně zbožňuji.
Veselé krizování ...
Mamago pak tu ...
http://wbgarden.com/wbgarden%20dubai%20girl.JPG
16. 12. 2012 | 00:21

Loubal napsal(a):

Stařečku, já spíš přemýšlím jestli je někde v civilizované zemi spojena funkce presidenta s takovou ubohostí, trapností, zejména jako předváděl na stolci nebožtík Ruzyně. Marně přemýšlím jestli někde jinde mohli po komnatách presidenta jezdit opilí na koloběžce a ještě se tím chlubit. Ozdobit sídlo presidenta jako bordel. A mnohé výroky, úroveň poradců, škoda vzpomínat.
Vím ýe na skandály si potrpěl z politiků Berlusconi, ale jinak to obdobu asi nemá
16. 12. 2012 | 08:11

Anna napsal(a):

Starecek
"Zbyva uz pouze vyresit otazku existuji-li lide pro ktere jsou svati oba dva prezidenti."

Podle mě by mělo být prioritou vyřešit otázku, koho za prezidenta, aby u nás bylo lépe, než za dvou posledních.
16. 12. 2012 | 08:42

ŠIKEL napsal(a):

Anno, lépe už bylo. Před oběma jmenovanými presidenty.
16. 12. 2012 | 08:57

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, vzhledem k tomu že nejsem ani zastydlý lovec ideálů, ani utopistický kazatel, či nájemný propagandista atd, tak si furt myslím, že za hříšných václavů tu propíraných, byl v této zemičce, je, nejlíp za posledních stotisíc let.
Ovšem chápu zcela demokraticky, že někteří vůkol furt touží spíš po klémech, zápotondech a gustávech atd atd.
Stesk je stesk.
Veselé krizování ...
http://pavolkaplan.blog.pravda.sk/files/o_breznev.jpg
16. 12. 2012 | 08:58

stoik napsal(a):

wbgardene- a to si vážně myslíš nebo je to ze školení. Rušení nemocnic, pohotovostí, škol, krácení až rušení důchodů, vykradení stavebního spoření, ale za to nárůst ghet, bezdomovců, exekucí, žebráků, nezaměstnaných, a HLAVNĚ VZNIK A NÁRŮST NESPLATITELNÉHO DLUHU. to jsou znaky toho že se máme tak jako nikdy předtím.?????? A když předtím ty positivní věci a sociální vymoženosti uživili a ty negativní jevy neměli, tak to bylo horší????
Divná logika, nějak nechápu
.
Vysvětlil vám někdo ve škole, že když máte v ruce něco co je na dluh který jste nezaplatil, tak sice z venku vypadáte, ale bohatý nejste???? A když si dáte v restauraci oběd a pak ho nezaplatíte tak žádné bohatství nevzniklo????

divná úroveň země
16. 12. 2012 | 09:14

Drzá zrzka napsal(a):

Anna

Lennon není to pravé ořechové... Víc mi sedí George Harrison

https://www.youtube.com/watch?v=6GdeU0ww4zY&NR=1
Lépe už bylo.
Když půjdu na vánoční trh, s tím, že mne tam určitě někdo okrade, s velkou pravděpodobností mne tam někdo okrade. Když na něj půjdu s tím, že potkám známé, které jsem dlouho neviděla velkou pravděpodobností je potkám. Okrást mne též někdo může, ale asi neudělá, páč to, co vyzařuju ven, se mi vrátí zpátky.
16. 12. 2012 | 09:18

Anna napsal(a):

ŠIKEL napsal(a):

Anno, lépe už bylo. Před oběma jmenovanými presidenty.
------------------------------------------------------

Jak kdy, jak komu a v čem.
---

Lépe než dnes by nám bylo, kdybychom se po "sametu" vydali cestou skandinávských zemí.

Sociální stát dopadá takhle nějak:
http://www.guardian.co.uk/news/datablog/2012/oct/30/global-prosperity-index-usa-economy

Global prosperity index, 2009-2012
country 2009 2010 2011 2012

Norway 1 1 1 1
Denmark 2 2 2 2
Sweden 7 6 5 3
Australia 5 4 3 4
New Zealand 3 5 4 5
Canada 6 7 6 6
Finland 4 3 7 7
Netherlands 11 9 9 8
Switzerland 8 8 8 9
Ireland 9 11 11 10
Luxembourg 11
United States 10 10 10 12
United Kingdom 13 13 13 13

Czech Republic 24 24 26 28
----------

Finsko má vynikající školství a může a hlavně by MĚLO nám být vzorem i v dalších oblastech:

Finsko najdeme v řadě renomovaných ekonomických žebříčků na předních místech:

Ve Finsku se dle každoročně sestavovaného žebříčku „Prosperity Index“ žije skvěle, je na 7. místě. Index hodnotí nejenom ekonomickou vyspělost, ale též kvalitu života občanů. Česku patří 26. místo.

Za rok 2011 je Finsko devátou nejsvobodnější zemí světa dle hodnocení Economist Intelligence Unit, která každoročně zveřejňuje Democracy Index. Česku patří 16. místo.

The Heritage Foundation ve spolupráci s Wall Street Journal každoročně sestavuje index ekonomické svobody. Dle aktuální studie „Index of Economic Freedom 2012“ je Finsko na 17. místě na světě, Česko na 30. místě.

Míru korupce pravidelně každoročně hodnotí společnost Transparency International. Dle indexu za rok 2011 obsadilo Finsko 3. místo na světě, Česko 57. místo.

Podmínky k podnikání jsou ve Finsku 11. nejlepší na světě, jak vyplývá ze zprávy Světové banky „Doing Business 2012“. Česku patří 64. místo.

Daňové zatížení ve Finsku je v rámci členských zemí EU jedno z nejvyšších, je však nižší než v ostatních severských zemích. Daňové zatížení činí přibližně 42 % k HDP. Ve Finsku jsou vyšší daně, ale legislativa je jednoduchá a jednoznačná. Snižování daňové administrativy, maximálně možná spolupráce s veřejnou správou přes internet, minimální překážky, to je trend v daňové legislativě.

Průměrná roční mzda za rok 2011 byla ve Finsku 41 445 €, z členských zemí OECD je v absolutním vyjádření 11. nejvyšší. Vyšší průměrná mzda byla pouze ve Švýcarsku, Norsku, Austrálii, Dánsku, Lucembursku, Nizozemí, Německu, Japonsku, Belgii a Švédsku. Stejně jako v ostatních zemích Skandinávie není ve Finsku zákonem stanovena minimální mzda. Přesto patří Finsko mezi země s nejmenšími mzdovými rozdíly. Minimální mzda bývá většinou stanovena kolektivními smlouvami a její úroveň je zpravidla vyšší, než by zaručovalo určení minimální mzdy legislativou. Mzdové rozdíly mezi mzdami mužů a žen jsou ve Finsku jedny z nejnižších v Evropě. Finové jsou také velmi vzdělaní, počet vysokoškoláků v populaci patří mezi nejvyšší v Evropě. Zahraniční investoři mohou tedy počítat s kvalifikovanými a inovativními zaměstnanci.

http://www.businessinfo.cz/cs/clanky/podnikani-a-dane-ve-finsku-22888.html
16. 12. 2012 | 09:26

Anna napsal(a):

Drzá zrzka

Mně nejvíc sedí https://www.youtube.com/watch?v=LdftdlVEOuM

Líbí se mi vyjádření Dalajlámy:

Když se ptali Dalajlámy, co ho na lidstvu nejvíc překvapuje odpověděl: Lidé.
Protože obětují zdraví, aby vydělali peníze.
Pak obětují peníze, aby znovu získali zdraví.
Pak se tak znepokojují budoucností, že nežijí v přítomnosti.
Žijí tak jako by neměli nikdy zemřít.
Pak zemřou bez toho, aby před tím žili.
------

"Lépe už bylo."
Opakuji - jak kdy, jak komu a v čem.

Z každého cosi "vyzařuje". Je jednoznačně pro dotyčného i jeho okolí, když je to pozitivní, klid a pohoda.
16. 12. 2012 | 09:39

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, stoiku, i přesto že nekonzumuji, nekonzumoval jsem a konzumovat nikdy nebudu iljičoviny jako ty, tak tě docela chápu.
Jinak pokud jistě víš, že se tu někde krade, tak taky jistě víš kde je nejbližší policejní stanice a co je tvá občanská povinnost.
Stran pak neustálého srovnávání se se skandinávii jen drobné toto.
Šest let německé okupace, skoro padesát roků komoušství a dvacet let let ruské opkupace. Chtěl bych pak vidět drahé jistě skandinávce.
Pochopitelně nebýt furt rudě blahoslaveného osumaštyrycátého tak nám švýcaři dneska sotva sahají ke kotníčkům.
Veselé krizování ...
http://ateo.cz/f/images/s/SantaFidelip.jpg
16. 12. 2012 | 09:41

Anna napsal(a):

wbgarden

Sociální rozdíly mezi vládnoucí a pracující třídou byly ve Finsku větší než v jiných porovnatelných zemích. Do 19. století existovala zřejmá jazyková bariéra, potom se během 19. století ve Finsku vytvořila univerzitně vzdělaná meritokracie, která se cítila být pravou reprezentací národa, protože mluvila stejnou řečí a protože velká část z jejich předků skutečně byla chudými rolníky.

V roce 1918 země prošla krátkou, ale trpkou zkušeností občanské války, která zabarvila domácí politiku na mnoho let. Ve válce proti sobě stáli vzdělaná třída, podporovaná početnou skupinou malých farmářů a císařským Německem, a nemajetní venkované a dělníci z průmyslu, kteří si připadali bez politického vlivu přesto, že od roku 1906 měli všeobecné hlasovací právo.

Během Druhé světové války Finsko dvakrát bojovalo se Sovětským svazem. Poprvé v Zimní válce v letech 1939 až 1940 a znovu v Pokračovací válce od roku 1941 do roku 1944, tentokrát s podporou nacistického Německa. Na tuto válku navazovala Laponská válka v letech 1944 až 1945, kdy Finsko přinutilo Německo k odchodu ze severního Finska.

Dohody se Sovětským svazem z let 1947 a 1948 obsahovaly závazky a omezení Finska vůči Sovětskému svazu a také další územní ústupky (v porovnání s Moskevskou mírovou dohodou z roku 1940).

Po druhé světové válce se Finsko ocitlo v šedé zóně mezi Západem a Sovětským svazem. „YYA dohoda“ (Finsko-sovětský pakt přátelství, spolupráce a vzájemné pomoci) dávala Sovětskému svazu možnost vlivu na finskou domácí politiku. Mnoho politiků, jako např. prezident Kekkonen (1956 až 1981), využívalo jejich vztahů s Moskvou k řešení vnitrostranických sporů, což mělo za následek, že Sovětský svaz měl ještě větší vliv. Jiní lidé umíněně pracovali, aby čelili komunistům.

Rozpad Sovětského svazu roku 1991 Finsko překvapil a způsobil ekonomickou krizi, ale Finsko mohlo nabrat nový kurz. Roku 1995 tak vstoupilo do Evropské Unie.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Finsko
16. 12. 2012 | 09:49

Blahna napsal(a):

Anno- lépe už bylo, ale jak komu a v čem???
Důchod letos nezvýšili o inflaci všem důchodcům, nemocnice, pohotovosti , požárníci, školy se ruší všem.
DPH se zvedne všem. Uhradová vyhláška zdražující léčení platí všem. Dluhy, obrovské a šílené se týkají všech.
Tak mně vysvětlete jak jste to myslela. Kdo tady může nesouhlasit s tvrzením že lépe už bylo. Já vím o Kalouskovi, nečasovi a několika mafiánech. Vy jste s nima také???
16. 12. 2012 | 09:52

Anna napsal(a):

wbgarden

Od "sametu" uplunulo již téměř čtvrt století.

Progresivní zdanění v západní Evropě zůstává zachováno po dlouhá desetiletí.
Porovnání: Rovná daň existuje v EU jen v postkomunistických zemích - viz mapa:
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/grafika/2012/04/13/rovna-dan-existuje-v-eu-jen-v-postkomunistickych-z/

Najedeme-li v mapce na ČR zobrazí se:
ČR
Rovná daň 15 % ze superhrubé mzdy (hrubá mzda plus sociální a zdravotní pojištění hrazené zaměstnavatelem) bude podle nejnovějšího rozhodnutí vlády navýšena z 19 na 20 procent hrubé mzdy (superhrubá mzda skončí). Míra zdanění činila v roce 2009 34,8% HDP a byla 11. nejnižší v evropské sedmadvacítce, po posledních zdaněních se přiblíží hranici 40 procent. Státnídluh představoval v roce 2011 41,0 % HDP a byl hluboko pod evropským průměrem. Životní úroveň druhá nejvyšší mezi postkomunistickými zeměmi (v roce 2010 80 % průměru HDP na hlavu v EU, oproti roku 2009 nicméně dvouprocentní pokles).

Najedeme-li na mapce na Finsko, zobrazí se:
Finsko
Finsko má vysoké daňové zatížení na úrovni 43% HDP. Nejnižší sazba daně je 25 procent, nejvyšší 49%. Jako všechny skandinávské země dbající na zachování tradičního modelu sociálního státu má Finsko nízký státní dluh (48,7% HDP). Hrubý domácí produkt na obyvatele činí 115 % HDP.
16. 12. 2012 | 09:52

Drzá zrzka napsal(a):

Anna

Yes, jazz. Skvělá krevní skupina. :-)

Dalajláma
Bez peněz žít v západní civilizaci(nejen v ní) nelze... samozřejmě je na volbě každého člověka, jaké si stanoví hranice ničení zdraví... Jinak se bude rozhodovat člověk, který má 2 malé děti, jinak člověk, který má 2 děti, ale finančně už na něm nezávislé.
16. 12. 2012 | 09:57

Blahna napsal(a):

WB gardene, jak na kolovrátku, už to tu bylo ´100 x, proč jsme to těm švýcarům nenandali za rakouska Uherska a za Masaryka, proč jsme je posledních let nedohonili ale naopak oni utíkají nám.
Už to pochopte, germání pracují, mají čisto a ordnung
čecháčci nepracují, mají špínu, lžou a kradou. A když je někdo nedrží a uzdě / Rakousko, ADOLF, KOMUNISTI/ jde to prudce do rozvratu
16. 12. 2012 | 09:57

Anna napsal(a):

Blahna

Pouze jsem konstatovala, že lépe bylo jak komu a v čem. Protože myslím, že našim mocipánům je rozhodně všem lépe dnes.

Nutno je však zmínit nejen ekonomickou stránku věci. Mám na mysli politické vězně. V tomto ohledu je to jednoznačně lepší dnes. I když krok do minulosti vidím v kauze Smetana.

Cituji:

V dokumentu, kterým se letos v květnu tehdejší ministr zastal bývalého řidiče autobusu, jenž fixem ničil politické reklamy na vozech MHD, Pospíšil zpochybňuje fakt, že případ kreslení po politických plakátech skončil jako trestný čin poškození cizí věci.

Roman Smetana na konci května opustil věznici poté, co výkon trestu přerušil Nejvyššího soudu.


"Je totiž zásadní rozdíl v jednání pachatele, který bez předchozího podnětu pomaluje či postříká fasádu soukromého domu nebo i veřejně prospěšného zařízení v úmyslu poškození věci, a tím, který pomaluje vyvěšenou politickou agitaci nacházející se ve veřejném prostoru," napsal Nejvyššímu soudu.

"Ve druhém případě jde o reakci vyvolanou politicky zaměřeným podnětem, který se obrací k veřejnosti. Tato reakce představuje vyjádření názoru občana na politický podnět a je tak otázkou, zda by neměla být chráněná ústavně zaručeným právem na svobodu projevu, bez ohledu na jeho obsahovou či myšlenkovou kvalitu," pokračuje Pospíšil.

Podle Pospíšila ve Smetanově případě nastal střet mezi zájmem na ochranu majetku politické strany a svobodou projevu. "Motivem, úmyslem i obsahem jednání obviněného bylo podle všeho vyjádření názoru na politickou propagaci, nikoliv primárně poškození cizí věci. Byť nelze popřít, že i k poškození cizí věci objektivně došlo, ovšem nikoliv v rovině trestněprávní," napsal tehdejší ministr.
V následné polemice zmínil, že v demokratické společnosti by občané neměli být pouze v roli "pasivních příjemců heslovitých sdělení politických stran", ale politické plakáty by podle něj naopak měly vyvolávat diskusi.

"Jestliže strana oslovuje občany sebepropagačním způsobem, kdy de facto pro sebe 'kolonizuje' velkou část veřejného prostoru, musí počítat s tím, že část tiskovin bude znehodnocena. Proto je otázkou, zda by ochrana majetkových zájmů politické strany neměla ustoupit ochraně tak zásadní hodnoty, jakou svoboda politického projevu nepochybně je," píše Pospíšil.

Dnes již bývalý ministr poukázal, že běžný člověk nemá šanci své názory zveřejnit s takovým dopadem jako politici. "Po běžném občanovi nelze požadovat, aby si pro vyjádření názoru na určitý politický projev pronajal vlastní reklamní plochu, když ta je nutně rozsahem omezena," uvedl s tím, že svoboda slova není podmíněná pouze činností ve stranách či hnutích.

Více na:
Zdroj: http://olomouc.idnes.cz/kauza-romana-smetany-stiznost-jiriho-pospisila-fuc-/olomouc-zpravy.aspx?c=A120822_100942_olomouc-zpravy_sot
16. 12. 2012 | 10:05

Alice napsal(a):

Takhle hloupí jsme byli při cinkání klíči 89. Každý si myslel že vyženeme komanče a do 10 lezt bude Evropa zírat. A potom jsme zírali kolik tu máme chytráků, a že bez práce tu Evropu neoslníme.
Garden nějak na té úrovni zůstal a nic nepochopil. Ostatně jako většina v tomto národě
16. 12. 2012 | 10:08

Drzá zrzka napsal(a):

Blahna

ČR nejsou jen čecháčci, ale i Češi, Moravané, Slezané, kteří také pracují.

Jak chcete někoho dohonit, kdo má náskok, kdo nemá zpřetrhané vazby a občanská společnost nepřestala fungovat... Jistě v éře budování zde též bylo spolků na výběr, ale kdo do nich chodil?
16. 12. 2012 | 10:10

Anna napsal(a):

Drzá zrzka

Teď mi tu zní:
Petr Hapka/Richard Müller – Štěstí je krásná věc

1. Například východ slunce a vítr ve větvích,
anebo píseň tichou jak padající sníh,
tak to prý nelze koupit za žádný peníze,
jenže zbývá spousta věcí, a ty koupit lze.

R: Jó, vždyť víš, štěstí je krásná věc,
vždyť víš, štěstí je krásná věc,
štěstí je tak krásná a přepychová věc,
ale prachy si za něj nekoupíš.

2. Jó kartón marlborek a taky porcelán
s modrýma cibulkama, tapety, parmazán,
pět kilo uheráku nebo džíny Calvin Klein,
tak to možná není štěsí, ale je to fajn

R:

3.=1.

4. Takovej východ slunce je celkem v pořádku,
peníze mám ale radši, ty stojej za hádku,
a proto když se dočtu o zemětřesení
nebo o bouračce, no tak řeknu: K neuvěření!

https://www.youtube.com/watch?v=cB4TUza4Fs0
16. 12. 2012 | 10:13

Drzá zrzka napsal(a):

Anna

Srážka s blbcem, mnoho lidi po rozhovoru se mnou si řekne, dnes mám srážku s blbcem za sebou, a na setkání s dalšími se připravují jako na setkání s rovnocennými partnery (nikoli stylem ta bába na úřadě bude zase protivná, na všem bude hledat mouchy).

A když se zpráva o bouračce objeví na display mého mobilu, odcházím řešit následky. K neuvěření, že?
16. 12. 2012 | 10:26

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, blahno a spol, kolovrátkové rudě rozmilí, mé opakování je pouhopouhá reakce a mouch proti vašemu neustálému rozpatlávání iljičovin po webu.
Já s tím furt nezačínám, ale k opakování se hrdě hlásím. Snad oceníte drazí sockom blogostateční, že na rozdíl od vás nejsem anonymní.
Pro méně chápavé pak, když se tu furt dokola nebude opakovat rudá propaganda, já nebudu reagovat. Elementary.
Já mám těch koníčků poněkud víc, jak je jistě už všeobecně známo.
Jinak anno, díky za školení. Kdesi jsem četl, že jste technik, takže prosím pěkně, račte si uvědomit, že bez všelikých rozdílů na tomto světě, vesmíru, kontinuu a přilehlém okolí, to dost dobře nejde. Ani vodička by netekla bez rozdílů potenciálů, natož život sám. Líš pravda.
Snad jistě víte, co je to tepelná smrt vesmíru atd atd atd.
Já to ale nevymyslel. Fakt.

NIHIL NOVI

Je to námět velmi tklivý
svět nikdy nebyl
spravedlivý

Však vždy dobrák našel se
co opravit ho
chtěl

A jak tak líbezně k nám
pěl
odkazů nechal
přehršel

A hřbitovy
plné
mladých
těl ...

Veselé krizování ...
http://ateo.cz/f/images/m/marxism.jpg
16. 12. 2012 | 11:04

Anna napsal(a):

Drzá zrzka

Pro hlupáka každý hloupý. Miluju Forrest Gumpa a i jeho další hlášky:
Máma vždycky říkala: „Život je jako bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš“.
"Všichni občas děláme věci, které tak úplně nedávají smysl."
"Máma vždycky říkala, že zázraky se dějí každý den. Někdo tomu nevěří, přesto je to tak!"
"Cože? Na sajrajt se musí se smetákem. To říká moje máma!"
-----------

Je mi potěšením s Vámi klábosit. Něco z páně Wericha: Kde blb, tam nebezpečno! Dobrá nálada nevyřeší všechny Vaše potíže, ale nasere tolik lidí, že stojí za to si ji udržet.
16. 12. 2012 | 11:05

resl napsal(a):

Vyloučíme-li pár českých knedlíků, není mi jasné, kdo stojí v Evropě a ve světě na straně Václava Klause. Třeba mi to sdělí jeho přátelé a nebudou se u tohoto sdělení rozčilovat.
16. 12. 2012 | 11:12

Anna napsal(a):

wbgarden
"Kdesi jsem četl, že jste technik, takže prosím pěkně, račte si uvědomit, že bez všelikých rozdílů na tomto světě, vesmíru, kontinuu a přilehlém okolí, to dost dobře nejde."

Rozdíly vždy byly, jsou a budou. Zásadní je, jsou-li nutné a pro co, či pro koho jsou výhodné. Jiné je, bloumáme-li bezcílně krajem pro poznání či potěchu z krás okolí, a jiné je, volíme-li cestu, jak zabezpečit životní potřeby pro sebe a své potomky.

A s tou opravou světa - nejste-li Vy sám velice zručný opravář rostlin? Obdivuji Vaši zahradu a pracovitost. Čest Vaší práci.
16. 12. 2012 | 11:17

resl napsal(a):

záškodník : Jen pro doplnění - nevadí mi,že Klaus končí.Jeho éra se naplnila,ale neexistuje žádná jiná osobnost, jež by se té jeho vyrovnala.
Vyjma Zemana,což by bylo z bláta do louže.
15. 12. 2012 | 20:18

"bravurní" vyjádření vlastního rozumu.
16. 12. 2012 | 11:20

Pračech napsal(a):

Ano, je to tak. Krade se všechno. Nejenom peníze a cenosti. Kradou se i myšlenky, krade se práce, zásluhy a dokonce i sláva a oblíbenost. Zvlášť ve společnosti, která je na zlodějině, podvodech a lhaní založená. A bylo by to proti přírodě, kdyby příkladem nešel ten, který je toho všeho představitelem.
16. 12. 2012 | 11:27

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, anno, nejsem vůbec žádný ideoopravář, natož pak napravovatel světů.
Místní si myslí, že jsem blázen a cizinci pak, že šlechtitel. Tak mezi tím jen tak trochu lítám.
Jinak dělám obvykle jen to, na co mám drobet vliv, a hlavně to, co mi dělá radost.
Stromy jsou přece básně, které země píše do nebe, jak je jistě všeobecně známo.
Veselé krizování.
http://wbgarden.com/nove/wbgarden%20-%20autumn%202009/album/slides/wbgarden%20autumn%2031.html
16. 12. 2012 | 11:56

Anna napsal(a):

wbgarden

Jak jsem napsala, obdivuji Vaši zahradu a pracovitost.

"Stromy jsou přece básně, které země píše do nebe, jak je jistě všeobecně známo."
Krásně řečeno, přesto je ve Vaší zahradě po svém upravujete. Podle mě i lidi potřebují kultivovat.

"Jinak dělám obvykle jen to, na co mám drobet vliv, a hlavně to, co mi dělá radost. "
A vo vo tom život podle mě je. Samozřejmě při plné zodpovědnosti za své činy.

Díky za radost, kterou svou prací spoustě lidem přinášíte.
16. 12. 2012 | 12:15

Záškodník napsal(a):

resl
A znáte snad nějakou jinou skutečnou politickou osobnost?

Vy jste tak zaťatý,že nejste schopen přiznat soupeři ani nos mezi očima.
To konstatování neznamená automaticky souhlas se všemi kroky dotyčného. Zeman je rovněž velká persona a jde mi částečně proti srsti.
Nemám rád Havla, ale osobnost bych si mu nedovolil upřít.
Neznám nikoho dalšího, kdo by dokázal tak jednoznačně vyjádřit své (někdy i kontroverzní) názory.
A vo tom ta politika je, Resle!
Zvolte si Táničku Fischerovou...
16. 12. 2012 | 12:32

Záškodník napsal(a):

Zrzka
Klaus do politiky zcela jistě jako osobnost už vstoupil.

Pamatuju si ho jako velmi výraznou personu od samého počátku. Imponující na něm bylo právě to, že dokázal jí názorově proti proudu.
To, jak brilantně a bez zbytečných emocí "rozvedl" naše republiky(pitomci mu to přičítají k tíži), mu jednou historici naopak připíšou jako velkou zásluhu. Bohužel, stejně jako Havel, se dopustil nějakých těch "přehmatů"(ale vidím ho v zásadně pozitivnějším světle,nežli Havla)- jeho přílišná důvěra v neoliberální politiku se mu dnes vrací jako bumerang.
A jsem přesvědčen také o tom,že historie jednou docení i jeho negativní postoj k unii.
16. 12. 2012 | 12:39

resl napsal(a):

Záškodník,
po 10 letech ostudy žádnou "osobnost" nepotřebujeme. Potřebujeme člověka s citem, rozumem a noblesou. A tak se nemůžeme divit "osobnostem", že hýkájí, zesměšňují, budou se uchylovat ke lžím, vůči jiným kandidátům, jen aby jim veřejnost nerozházela ten jejich malý, přitroublý obrázek o jejich výjmečnosti.
Klaus je výmečný tím, že je mstivý, prolhaný narcis a Zeman je výjmečný tím, že je ochlasta, velkožrout, smrdící od kouře a slovo noblesa je pro něj sprosté vyjádření. Až vyleze v Evropě, nedej bože ve Státech, máme o ostudu postaráno, jen jak začne shánět popelník, nebo se dívat na hodinky aniž by věděl kolik je hodin a při tom mu vypadne z kapsy jitrnice.
16. 12. 2012 | 14:47

svatební a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

resl 14:47

velmi pěkné charakteristiky :-).

Ovšem typům "Záškodník" nějaká ta ostudička s propiskou nebo s jitrnicí nevadí, hlavně že to "sou naše lidi".
16. 12. 2012 | 15:43

antoni.n napsal(a):

To Zdenek Brom

TAO

Prázdnota je cesta k naplnění.

Zdenku, to jste mne dostal, zkusim se nad tim zamyslet, nevym nevym,

já to ještě zkouším s Láskou....a s naším Kristem Pánem, nevím proč mi něco maže moje psaní zde, jsou z toho teď jen trosky,

je to Zdeňku proti Tao ?

jinak prostě nevym,

zdravím do Jižních Čech, léta jsem již nebyl

an

Nastává konec světa již teď ? Připadá mi to tak ---
16. 12. 2012 | 16:57

antoni.n napsal(a):

"Stromy jsou přece básně, které země píše do nebe,

Anno, děkuji, toto jsem právě potřeboval, napíchla jste mne, nahodila, nakopla,bylo mi trochu nedobře a pomohla jste mi, děkuji

an
16. 12. 2012 | 17:04

antoni.n napsal(a):

Ad Drzá zrzks

S Dalailamou jsem se setkal asi třiktát, v tomto životě, vždycky mne to děsně nabilo, něčím dobrým, jakoby jsme se znali už věky, nejlepší bylo to první, v hotelu Esplanade, byl jsem tam jako fotoreportěr, stáli jsme proti němu asi padesát novinářů, nevím proč, vybral si mne, poklonil se mi a v tu ránu jsem se komplektně zpotil, pot ze mne tekl a já si uvědomil svoje dosavadní hříchy, svoji ubohost, je z toho krásné foto, kdy se mu dívá přímo do očí.

Když jsme se naposledy potkali, prostě mne vzal za packu a chtěl, aby nás spolu vyfotografovali. Dodnes nemohu najít toho fotografa, který nás před tím hotelem, Karel, bývalá pošta, tady v Praze, vyfotografoval.

Napsal mi nějakou básničku, nebo cosi, zatím jsem to nerozluštil, ale mám to tady u sebe vystavené pod lampou, psal to dlouho, nebudu to luštit, prostě - napsal mi to.

Ahoj Zrzko, papa

an
16. 12. 2012 | 17:30

resl napsal(a):

svatební a pohřební orchestr G.Bregoviče,
dík za reakci, rozesmála mě ještě představa, jak má tu kapsu asi umaštěnou, kdy se skvrna rozlézá až k rozparku kalhot. Česko baví svět.
16. 12. 2012 | 18:03

Záškodník napsal(a):

orchestře, resle
Mě ta příhoda s propiskou docela pobavila.
Za mnohem horší pokládám chování Rohypnola,který usíná v přímém přenosu na mezinárodních konferencích, potřásá si rukou s vrahy z UCK a senilně breptá v médiích.

To je podle vás ta osobnost???
P.S. Já mezi kandidáty žádného koně nemám-tudíž je mi celá ta taškařice šumák.
Tuto lidovou zábavu přenechám rád svým spoluoobčanům.
16. 12. 2012 | 18:37

svatební a pohřební orchestr G.Bregoviče napsal(a):

resl:

jak jsem už napsal: vepřovou zabijačku moc nejím, takže aby se na hrad dostal ovar s tlačenkou z hradu (i když tu tlačenku dneska milostivý pan prezident laškovně nepřiznal), to by se mi fakt eklovalo.

záškodník:

v tom souhlasím, kníže u mě taky zcela propadl.
Rozhodnu se asi mezi paní Roithovou a J. Dienstbierem.
16. 12. 2012 | 20:26

Anna napsal(a):

antoni.n napsal(a):

"Stromy jsou přece básně, které země píše do nebe,

Anno, děkuji, toto jsem právě potřeboval, napíchla jste mne, nahodila, nakopla,bylo mi trochu nedobře a pomohla jste mi, děkuji

an
-----------------------------------------

To však napsal wbgarden a já jeho slova jen zopakovala. Krásná je však i jeho zahrada a čarověníky, viz www.wbgarden.com

Hezký den
17. 12. 2012 | 08:42

Jiří V napsal(a):

Asi je to s ekonomikou země mnohem horší než jsme si mysleli. Soudím podle toho kolik blogů místo vánočního rozjímání musí tvrdě bojovat proti komunistům, dokonce studentíci drží hladovku.
A to komunisti nedali kandidáa na presidenta. Škoda, Remek by vyhrál, zvláště když nesmíme volit Okamuru
18. 12. 2012 | 07:38

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy