Erotický sen každého finančníka

08. 06. 2011 | 13:01
Přečteno 4849 krát
Vláda se nás snaží přesvědčit o výhodnosti soukromých důchodových fondů. Spořme si na stáří u soukromých fondů. Za nějakých 20, 30 let nám tyto fondy peníze zmnohonásobí a na konci dostaneme velký balík peněz. Aby nás na to nalákali, dají nám možnost tzv. vystoupit částečně z průběžného systému, tedy platit méně do důchodového pojištění, čímž tam vznikne deficit, který se vláda bude snažit pokrýt navýšenou sazbou DPH.

Hladoví, bosí a v bederní roušce
Toto zvýšení sazby DPH povede ke zdražení potravin, léků, bydlení, knih a řady dalších věcí. Vláda tím žene naši zemi do chudoby. A netýká se to pouze těch, kteří nechtějí pracovat a žijí ze sociálních dávek, jak se nám vláda snaží prezentovat. Dnes se to reálně týká většiny společnosti, tedy vysokoškoláků, středoškoláků, učitelů, vědců, lékařů i zdravotních sester. Pro pana ministra financí Kalouska je ale, jak jsem se dočetl, drtivá většina českých občanů bohatá, protože si může dovolit sem tam koupit nějaké boty, oblečení - a světe div se - nehladoví. Možná pan Kalousek začne uvažovat o nějakých sociálních opatřeních, až budou lidé chodit bosi, budou mít bederní zástěrku a budou hladovět. Pak to s ním možná trochu pohne, protože jeho oku estéta bude vadit, že budou ulice plné podobných chudáků.
Luxus v Hiltonu
Hlavním motivem navýšení DPH je kompenzace výpadku v důchodovém pojištění, ke kterému povede zavedení soukromých důchodových fondů. Opravdu si tato vláda myslí, že jsme národ hlupáků? Mít soukromý důchodový fond, to je přeci ráj! Je to ten nejlepší erotický sen pro všechny finančníky. Možná se o tom zdá i panu ministru financí. Není to nic lepšího, než státem řízené a garantované finanční letadlo. Pěkně si sednete a jenom investujete velké peníze do reklamy: "Zabezpeč se na své stáří, mysli na zadní vrátka, nebuď lehkomyslný!" Samozřejmě to všechno podbarvíte úžasnými klipy spokojených důchodců, kteří večeří v hotelu Hilton se svojí o 30 let mladší partnerkou, pijí dobré francouzské víno, po kterém Vít Bárta říká nesmysly, důchodce nikoliv. Takový luxus si může dovolit ze svého důchodového spoření, které škudlil 30 let. Vždycky se najde někdo, kdo se na to nechá nalákat. Tito lidé s naivní představou, že se jim toto skutečně splní, poběží do soukromých fondů svěřit jim své peníze, protože jim to stát umožní, sníží jim sociální pojištění a bude je přesvědčovat, jak je to strašně výhodné.
Spořiví a zodpovědní
Vládě nahrává i fakt, že většina českých občanů je skutečně zodpovědných, hodně lidí spoří a myslí na zadní vrátka. Lidé si budou zkrátka myslet, že si spoří jako na vkladní knížku a jednou tam ty peníze najdou.
Bublina splaskla, už roste další
Pravice by se měla povinně chodit dívat do kina na film Wall Street 2. Pak by možná pochopila, o čem je finanční sektor, o čem jsou americké důchodové a investiční fondy. Fond investuje peníze střadatelů a samozřejmě se může stát, že bude investovat do finančních bublin. Nedělejme si iluze. Tím, že jsme zažili jednu obrovskou finanční bublinu, která skoro zlikvidovala světovou ekonomiku, se svět nijak zvlášť nepoučil. Kdo nakonec ekonomiku zachránil? Samozřejmě americká vláda. Vytiskla peníze a vložila do soukromých bank stovky miliard. Bublina maličko splaskla a už zase roste. Banky a investiční fondy zase kupují pochybné dluhopisy a akcie, které nejsou ničím kryty.
My za to nemůžeme
Čili co s velkou pravděpodobností nastane za 30 let, či dříve? Důchodce, který si takto spořil, nebude čekat žádná růžová budoucnost. Dopadne jako mnoho důchodců ve Spojených státech. Fondy, kterým svěřoval své peníze, prostě dopadnou špatně. A co se jim řekne? Sorry, nevyšel nám podnikatelský záměr. Mysleli jsme to dobře, investovali jsme obezřetně – nemůžeme za to, že to byla bublina, která splaskla. Opravdu si tato vláda myslí, že se nás to netýká? Že jsme lepší než Američani a budeme mít lepší důchodové fondy?
Co nám zbývá?
V horším případě pak nenastane nic a lidé o své celoživotní úspory přijdou. V lepším případě se příští vláda České republiky zachová stejně jako ta americká. Pokrčí rameny a řekne, co nám zbývá, přece ty lidi nenecháme umřít hlady, tak to nějak zachráníme.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

blue jay napsal(a):

Eroticky sen kazdeho obcana...
2 platy 2 zeny.
08. 06. 2011 | 13:16

Dočekal napsal(a):

Odkaz:

http://www.inventurademokracie.cz/

Zvláště potěšitelné je pro mne to, že této iniciativy se chopili mladí lidé. Dává mi to přece jen jakous takous naději na změnu k lepšímu.

Teď jen čekám, kdy se do této diskuse zapojí svými slušnými a argumentačně precizně vycizelovanými příspěvky místní slovní kulturisti, vystupující v těchto diskusích pod nicky Rumcajs, hoven a Ládik!!!.
08. 06. 2011 | 13:18

Dočekal napsal(a):

No vidíte! Na práskače, vystupujícího pod nickem blue jay, jsem úplně zapomněl.
Tímto to tedy napravuju.
08. 06. 2011 | 13:20

neo napsal(a):

S tím se dá celkem souhlasit, ale riziko je riziko, navíc ho podstupujete dobrovolně. Kdyby každý rovnou počítal s krachem, asi by nikam nikdy neinvestoval... důležité je riziko rozložit.

Vládní návrh pro optout vypouštím. Už jen nemožnost vybrat peníze najednou mě odrazuje od vyvádění 3% a přidání 2% ze svého. To se mi opravdu vyplatí dávat jen 2% třeba pod polštář a nebo je investovat jinam. Ovšem jsou tu i jiné možnosti.

Penzijní fondy se státním příspěvkem, životní pojištění, stavební spoření, termínované vklady, podílové fondy... když člověk rozumně zhodnotí co může v současnosti postrádat a investuje do vícero produktů, tak by měl riziko minimalizovat.

Jinak opět nezmiňujete kompenzace ve formě valorizací, slev na dítě a nižší daně z příjmu. tyto by měly zdražení zmíněné v 2 odstavci pokrýt.
08. 06. 2011 | 13:22

Ládik!!! napsal(a):

pane Rát,
co Vy můžete vědět o snech finančníka?
08. 06. 2011 | 13:22

blue jay napsal(a):

President stomatologu nazval Ratha lharem. A clovekem co zapomnel na sve puvodni povolani. Mel pravdu. Z doktora Ratha se stal vydelecny hejnec.
08. 06. 2011 | 13:27

jo napsal(a):

Investovat do těchto fondů bude jen opravdový hlupák. Zhodnocení téměř nula a risk že zainvestují ztrátově nést nehodlám. Najdou se mnohem lepší produkty než tyto "toxické deriváty".
08. 06. 2011 | 13:30

blue jay napsal(a):

Docekale,

bez si radsi poustet modylky. Je to lepsi nez sem poustet ty tve pravidelne spamy.

Btw. Uz konecne prozradis koho jsi volil?
08. 06. 2011 | 13:31

kristusek napsal(a):

neo - myslíte, že když dostanu na dítě o 150,- Kč měsíčně víc, že to pokryje náklady? Měl jste někdy děti? O snižování daně z příjmu jsem neslyšel, to mi uniklo, resp. snižování daně z příjmu bude asi jako se zavedením superhrubé mzdy - opticky patnáct, ve skutečnosti dvacet tři, tedy tolik co dřív.

Jinak souhlasím s autorem - představa, že mi lidi budou minimálně 25 let (od čtyřiceti) cpát peníze, aniž bych musel vyplácet, je úžasná Vskutku sen, a nejen finančníka, ale každého!:-D

A to vůbec nemluvím o tom, že se taky může stát, že to dopadne jako v Maďarsku.
08. 06. 2011 | 13:36

blu jay napsal(a):

Nechapu Cechy,
Setril jsem do penzijnich fondu v Canade 30 let. A diky tomu dnes v duchodu beru daleko vice nez nekdo kdo spolehal jen na stat. Jsou Cesi tak blbi ze veri ruznym "Rathum"? ?
08. 06. 2011 | 13:38

neo napsal(a):

kristusek:

ano, mám malé dítě, 3leté.
o 150 vyšší sleva na dítě a o 4% body nižší daň z příjmu. (19% z hrubé mzdy), to myslim 4% růst cen (odhad Dolejše - při 17.5% rovné DPH) pokryje.
08. 06. 2011 | 13:44

neo napsal(a):

Karel:

fiha, kdo má jiný názor než Karel, měl by být zbaven volebního práva... Jedině Karel má ten správný názor ! Chápu Karle, že demokratické volby neuznáváte, ale měl byste se alespoň snažit přijmout skutečnost, že tu nežijete sám a že váš hlas má stejnou váhu jako hlas člověka s jiným názorem.
08. 06. 2011 | 13:50

Rumcajs napsal(a):

Ty jsi neuvěřitelnej lhář Ráthe.
Ke zdražení v důsledku přebujelého sociálního státu dojde každopádně. Špidla uvádí jenom v případě parametrických změn důchodového pojištění , zvětšení podílu důchodů/HDP o 3 % v průběhu několika málo let.

Jinými slovy, ta socanská odložená reforma pak přijde ty chudáky studenty,lékaře.... daleko dráž. Pokud to promítnu na dnešní HDP, tak se jedná o navýšení na nějakých 30%.

Tak to budou chudáci určitě spokojenější.
08. 06. 2011 | 13:51

blue jay napsal(a):

Karle,

misto chodit do ulic bych ti doporucil chodit do skoly. Mozna pak necim budes. Jo a prestat brat drogy.
08. 06. 2011 | 13:53

blue jay napsal(a):

Rath je znamej lhar Rumcajsi,
Prestal byt doktorem v momente kdy se stal politikem. Predseda stomatoligecke komory ho presne popsal. Rath je clovek co se zaprodal politice. Z tim co studoval uz nema nic spolecneho.
08. 06. 2011 | 13:58

Dočekal napsal(a):

blue jay napsal(a):
Docekale,

bez si radsi poustet modylky. Je to lepsi nez sem poustet ty tve pravidelne spamy.

Btw. Uz konecne prozradis koho jsi volil?
08. 06. 2011 | 13:31
-----------------------
Tak co práskači, skrývající se za nickem blue jay: Už vás přebolelo, že jste musel vracet ten jidáský grošík, protože se vám ten podraz na Václava Dočekala nepovedl?

Já jen, že takovíto anomymní práskači mi dnes už nijak neublíží. Oni tím svým anonymním práskačstvím pouze potvrzují, že estébácké metody se k likvidaci nepohodlných "potížistů" náramně hodí i víc jak dvacet let po Vítězném Listopadu.

Čemu se ale divím neustále je to, jak ochotně tady takovýmto svinstvům přisluhuje pan Libor Stejskal. A jak naopak snaživě maže vše, co by se mohlo nelíbit jeho chlebodárcům.
Když on každý režim přece potřebuje nejen své práskače, ale také ochotné vykonavatele vůle "mocných."
Moje maminka takovémuto poslušně panáčkujícímu jedinci dávala trefné označení. Říkala mu "slouha."
08. 06. 2011 | 13:58

Deny napsal(a):

@ neo

Neo, gratuluji Vám k myšlenkovému posunu. Pokud si pamatuji, tak před cca třemi lety, když se tu nablogu vedly diskuze o důchodovém pilíři do soukromých fondů, jste byl tvrdým zastáncem soukromých fondů. Čím budete starší, tím více budete opravovat své dřívější názory. Mládí je dobrá věc, zejména že má ideály, ale realita a zkušenosti života jsou jiné :-)
Hezký den
08. 06. 2011 | 14:00

Rumcajs napsal(a):

blue jay:

Od jeho kolegů jsem na něj nic dobrýho neslyšel. Mstivej ,zkorumpovanej,hajzlík jdoucí přes mrtvoly.... tak nějak to říkali.
08. 06. 2011 | 14:01

kristusek napsal(a):

neo - pak už ovšem záleží jen na výši platu:-) Pokud někdo nedosáhne na průměrnou mzdu (údajně 70% pracujících), pak pro něj ta 4% budou mnohem méně než zvýšené DPH. Ono já vůbec nechápu tvrzení, že se to těmito úlevymi vyrovná - jaký pak má zvyšování DPH smysl? Pak by to nemohlo víc než pár miliard?
08. 06. 2011 | 14:05

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva příspěvky, které neměly nic společného se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
08. 06. 2011 | 14:07

jo napsal(a):

Rumcajs

...a co ještě ti jeho kolegové říkali? :))
08. 06. 2011 | 14:12

hoven napsal(a):

a co nabízí čssd?
08. 06. 2011 | 14:12

neo napsal(a):

Deny:

omyl Deny, nejsem proti fondům a vždycky jsem byl pro soukromé spoření a stále jsem. Jen je potřeba rozložit riziko a také záleží na podobě spoření. Do fondů tedy spořím již pár let.

Co se mi nelíbí je současná podoba návrhu. Jediné co chválím je dobrovolnost, jinak nevidím nic pozitivního na nemožnosti vybrat peníze najednou.

Pokud by byly podmínky nastaveny jinak, budu první kdo optout podpoří.
08. 06. 2011 | 14:13

neo napsal(a):

kristusek:

nepleťe si výši DPH a výši inflace. DPH bude zvýšena o 7.5 procentních bodů. Ceny porostou max o ta 4% (spotřební koš důchodců). U pracujících a rodin s dětmi to bude méně, ještě navíc lehce kompenzováno poklesem cen v nynější 20% sazbě.

Kompenzace pokryje zvýšení cen, ale s výběrem na DPH nemá nic společného. Tam samozřejmě rozdíl být musí. Kdyby ne, tak by to nemělo žádný smysl.
08. 06. 2011 | 14:16

jo napsal(a):

blue jay

alias mandrake, student...kanadský multimilionář nyní na důchodě s kanadskou důchodovou "rentou"

nepřipadáš si trapně?
08. 06. 2011 | 14:18

Targus napsal(a):

To blue jay:

Než cpát své těžce vydělané penízky do strožoku nějakému tuneláři, raději je zodpovědně prošustruju hned. Aspoň si užiju. Dožití se důchodového věku mi v tomto státě nehrozí.
08. 06. 2011 | 14:18

Rumcajs napsal(a):

jo:

Že vyhrožuje soukromým nemocnicím, že s něma VZP nepodepíše smlouvy, pokud ho neudělají svým poradcem.(Když byl MF)... např.
08. 06. 2011 | 14:21

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden urážlivý příspěvek (hanlivé komolení jména), neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu (viz záhlaví každé diskuse).

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
08. 06. 2011 | 14:21

Rumcajs napsal(a):

Kkyž byl MZ
08. 06. 2011 | 14:22

Rumcajs napsal(a):

Targus:

Dyk ty jsi už v invalidním, ne ?
08. 06. 2011 | 14:23

jo napsal(a):

Rumcajs

ten Ráth je skoro jako neomezený monarcha co? :)
08. 06. 2011 | 14:34

ali napsal(a):

tak zastrašování jde Rathovi fakt dobře..hezky, a údajně i vtipně, to zabalí do slov blnoucí lidi a úspěch je zaručenej, zvláště u levicové odrůdy..
Ví, co ostatní dělají špatně, ale žeby přišel s konkrétním návrhem, to ne..a pokud ano, tak bude zase jen o tom, jak se bude bohatým brát a chudým dávat..nějak je to furt stejný..
08. 06. 2011 | 14:34

blue jay napsal(a):

Nevypada Rath trochu jako Barta?
Soudim jen podle jejich fotografii.
08. 06. 2011 | 14:36

Dočekal napsal(a):

Rumcajs napsal(a):
blue jay:

Od jeho kolegů jsem na něj nic dobrýho neslyšel. Mstivej ,zkorumpovanej,hajzlík jdoucí přes mrtvoly.... tak nějak to říkali.
08. 06. 2011 | 14:01
--------------------
"Mstivej ,zkorumpovanej,hajzlík jdoucí přes mrtvoly.... tak nějak to říkali."

Tak tohle tady bez problémů projde. Hlavně že neprošel příspěvek, obsahující hanlivý výraz "hňup."
No nic. Alespoň že to panáčkování tady jde panu Stejskalovi nadmíru dobře.
08. 06. 2011 | 14:42

alna napsal(a):

Proč existuje inflace by při současné úrovni ekonomické osvěty mohlo být jasno i Rathovi. Buď neví nebo dělá, že neví. Inflace vzniká rozhodnutím na centrální úrovni (většinou) národních států a spočívá v uvádění nových peněz do oběhu.

Proč si ale stále hodně lidí myslí, že by jim někdo měl zajistit výnos z jejich vkladů, který bude nad úrovni inflace? Souhlasím, bylo by to hezké, ale takové podnikání je spojeno s takovým rizikem, které střadatelé zřejmě nebudou ochotni přijímat.

Zavedení druhého pilíře nespočívá v tom, že dúchodci budou mít víc peněz, ale že riziko jejich ztráty bude minimalizováno rozdělením těchto peněz do dvou systému, které fungují na úplně jiných principech. Nejedná se sice o negativně korelované systémy ale aspoň nejsou korelovány pozitivně.

Rath to asi ví, ale předpokládá že většina národa to neví a proto píše bláboly.
08. 06. 2011 | 14:43

Rumcajs napsal(a):

jo:

Spíše bych řekl "Kmotr".
08. 06. 2011 | 14:43

petřík napsal(a):

těžko napsat něco pod "názorem" člověka, který je schopný zastávat v podstatě jakýkoli názor, podle toho, v jaké partě (partaji) se zrovna vyskytuje: ještě pamatuju, jak Rath stejně agresivně hlásal věčné pravdy zcela opačné než jeho dnešní :-(
08. 06. 2011 | 14:44

jo napsal(a):

Dočekal

...aspoň víte jak můžete nadávat a nebude to odporovat kodexu ;)
08. 06. 2011 | 14:44

jo napsal(a):

petřík

"těžko napsat něco pod "názorem" člověka, který je schopný zastávat v podstatě jakýkoli názor, podle toho, v jaké partě (partaji) se zrovna vyskytuje"

na toto opartně aby vám to hned někdo nevyčetl na "vašem politikovi"
08. 06. 2011 | 14:48

hoven napsal(a):

stejně sem se nejvíc nasmál, když rath dostal výchovný lepanec.
08. 06. 2011 | 14:50

Vlastimil Copko napsal(a):

Zvýšení DPH je odůvodňováno potřebami financovat důchodovou reformu.

Podle mého názoru to deficit důchodového systému nevyřeší.

Na sjednocení DPH stát nevydělá a na důchodovou reformu mu nezbude skoro nic.

Změna DPH má přinést 22 miliard korun, ministerstva ale spočítala, že zhruba 9 miliard Kč budou činit výdaje spojené se zvýšením daně a dalších 11 miliard spolknou úlevy a výhody, kterými politici provedení reformy podmínili. „Zisk“ je tedy cca 2 miliardy, při současném deficitu cca 30 miliard.

Dvě sazby DPH je nutné zachovat. Dvě sazby DPH hrají důležitou roli při zajištění sociálních funkcí státu.

Například zdražení nových bytů o sta tisíce Kč zasáhne občany podstatně více, než zdražení chleba o 5 korun.

Bylo by velmi nešťastné, kdyby se nyní reforma důchodů prosadila silou 118 hlasů a třeba za tři roky ji jiná vláda zase zrušila.

Dosáhnout dohody na kompromisním řešení s opozicí a odbory je za současné situace vůbec to nejdůležitější.

Chtěl bych informovat o tom, že existuje řešení důchodové reformy, kdy by se DPH nemusela zvyšovat.

Proto nabízím k zamyšlení, veřejnosti dosud neznámý, kompromisní návrh důchodového systému - jen o dvou pilířích.

První pilíř

- dosavadní, státem garantovaný, povinný, solidární a průběžný systém by zůstal v podstatě beze změn.

Odvody na sociální pojištění by zůstaly na stávající úrovni 28%.

Zvyšovat DPH z 10% na 17,5% by tak nebylo nutné. Žádné vyvádění 3% do soukromých fondů.

Druhý pilíř

- nový, státem garantovaný, dobrovolný, zásluhový – spořící, podle nového systému České národní důchodové spořitelny (ČNDS).

Úspory by byly úročeny ve výši inflace a nebyly by zdaňovány.

Nejednalo by se o připojištění, ale o individuální spoření. Kdo by mohl, tak by si spořil. Možnost přilepšení si k současnému prvnímu pilíři.

Úspory v České národní důchodové spořitelně (ČNDS) by byly investovány podobně, jako to dělají dnešní banky a penzijní fondy. Každodenně uložené peníze na přepážkách České pošty do ČNDS by byly obratem ukládány na účet u ČNB a část by byla téměř "okamžitě" použita pro financování provozu státu – jako bezúročná půjčka – „dluhopis“. Když by se například za první rok uspořilo v ČNDS 90 miliard, tak třeba z toho 50 miliard by mohlo být následující rok investováno např. do výstavby dálnic.

Úspory občanů by nebyly ohroženy, protože by za ně ručil stát svým majetkem.

Úspory by byly státem použity jako půjčka, místo emitování státních dluhopisů. Úspory v ČNDS by byly úročeny ve výši inflace. Za 17 let od roku 1994 do roku 2010 byla průměrná inflace 4,6%. Stát, když vydává státní dluhopisy, tak ty jsou také úročeny kolem 5%. Tady jde o to, že místo bank a penzijních fondů by zisk z „dluhopisů“ měli přímo občané.

Systém České národní důchodové spořitelny by byl velmi jednoduchý, s nízkými náklady a výhodný nejen pro stát, ale zejména i pro občany.

Podrobnosti o tomto novém systému, včetně odpovědí na oponentní názory jsou na

www.penzijni-reforma.nazory.cz
08. 06. 2011 | 14:50

Deny napsal(a):

@ neo
Souhlasím, klidně si spořte do soukromého fondu, je to Vaše volba, Vaše riziko. Ale není důvod oklešťován průběžný systém o část peněz a přelejvat je do fondu soukromého.

Mimochodem, někteří lidé jsou hold stále nepoučitelní. O jak větší výnos zhodnotí tyto soukromé fondy úspory lidí? Třeba to budou 2% ročně. Pokud já dám na misky vah toto směšné zhodnocení a vezmu-li v úvahu riziko, že v případě krachu fondu, příjdu o všechno, pak jenom naivka do toho jde.

Finanční letadlo se chystá ke startu, čeká na své pasanty. Kapitán Rusnok má již připravené pro případ kolize padáky (samozřejmě zlaté), ale jen pro sebe a své nejbližší spolupracovníky
08. 06. 2011 | 14:52

Kanalnik napsal(a):

neo:
Problem je v tom, ze dnes, diky pokrocilosti nechutne mutace financniho systemu, uz to neni jen o riziku mem ci Vasem, ze zvolime cestu investice do soukromych fondu.

Je to o riziku takovem, ze pokud fond zkrachuje, je docela pravdepodobne, ze nakonec budou ztratu calovat vsichni. Tedy to riziko spada i na osoby, co se sporeni touto cestou NEchteji zucastnit. Jinymi slovy muze opet dojit k masivni socializaci ztrat na ukor tech, kteri nic nezavinili.

Ze k tomu dojde, o tom ani nepochybuji vzhledem k nafouknute dluhopisove bubline ve svete a systemu, ktery je permanentne pred kolapsem. Ja vas z bryndy tahat nechci.
08. 06. 2011 | 14:56

Dočekal napsal(a):

blue jay napsal(a):
Omlouvam se Dokecale,

ze jsem si ten tvuj blabol precetl az ted. Uznam ze se ti nick VD povedl. Je lepsi nez vendys ci D47. Tvoje maminka ti mela dat pres prdelku. A rict ti ze delat ze sebe nekoho kym nejses je spatne.
08. 06. 2011 | 14:49
-----------------------
Takže opět přibyla další rolnička na šaškovské čepici, kterou tady tak hrdě nosí pan Libor Stejskal od onoho 18. listopadu letošního roku.
Komolení mého příjmení zřejmě nikterak neodporuje Kodexu diskutujících.

Čemu se ale stále ještě divím! Vždyť už musím přece dobře vědět, že Kodex diskutujících je pro pana Libora Stejsdkala jen berlička, o kterou se tento opírá pokaždé, když maže diskusní příspěvek, jehož obsah by se mohl hrubě nelíbit jeho chlebodárcům.
Inu, každý režim přece potřebuje nejen svoje práskače, ale také ochotné vykonavatele vůle "mocných."
08. 06. 2011 | 14:59

blue jay napsal(a):

Fizle Docekale,
Me udivujes. Tve STBacke schopnosti a ukladani dat jsou opravdu obdivuhodne. Jak je rychle dokazes pouzit. Tvuj pocitac musi bejt skoro jako depozitar Stazi.
08. 06. 2011 | 14:59

neo napsal(a):

Deny:

důvod je a je prostý. Lidé většinou namjí volných 5%, takže se jim umožní vyvést 3% a přidat pouze 2%.

Kdyby si každý spořil sám celých 28%, které dává nyní do průběžného sytsému, tak člověk s průměrnou mzdou by měl o 100% vyšší důchod než jaký dostane od státu.

To je extrém, ale jasně ukazuje, že stát sebere lidem o 100% více než jim pak vyplatí. ( není to tak dávno, co bylo kritizováno, že by se úspory ve fondech nedědily při úmrtí, nicméně to, že stát dělá to samé už nikoho nepálí.)

Stát by měl nastavit minimální odvody na důchody s tím, že garantuje jakýsi minimální důchod a zbytek ponechat lidem, ať se sami zajistí.

Nebo když už chtějí optout, tak ať si člověk může třeba v 60 letech vybrat celou částku.
08. 06. 2011 | 15:02

neo napsal(a):

Pane Dočekale,

letos listopad ještě nebyl :)

Měl tam být leden. To je jasný. Nakopíroval jste to asi 80krát na všech možných blozích.
08. 06. 2011 | 15:04

kristusek napsal(a):

neo - jen tak mimochodem, co víte o těch kompenzacích? Jejich návrh ještě nebyl ani předložen, zatím se o nich jen mluví, přičemž úroveň informací se blíží spíše úrovni předvolebních slibů než čemukoli jinému (nebudeme zvvyšovat daně, vytvoříme 240 000 nových pracovních míst apod.)
08. 06. 2011 | 15:05

neo napsal(a):

kanalnik:

věřte mi, že jsem proti jakýmkoli sanacím krachujících společností.

Samotný slib záchrany přispívá ke krachům tím, že dovoluje riskantnější chování.
08. 06. 2011 | 15:05

Targus napsal(a):

To Rumcajs:

Nikoli, loupežníče, byl jsem uzdraven škrtem ministerského pera.
V praxi to vypadá tak, že pokud jeden den pracuji jako normální zdravý člověk, dva až tři dny likviduji následky této neuvážené činnosti, to jest, odpočívám, rehabilituji a zvýšeně se dopuji chemikáliemi, kterým někteří říkají léky, kdežto my poučení jedy.
Co bude následovat, je nasnadě. Žaludeční vředy, postižená játra, rozvrat metabolizmu.
08. 06. 2011 | 15:07

Dočekal napsal(a):

hoven napsal(a):
stejně sem se nejvíc nasmál, když rath dostal výchovný lepanec.
08. 06. 2011 | 14:50
-----------------------
Tak tohle už hovoří za vše.

Jezdec na kolečkových bruslích veřejně schvaluje zákeřnou facku, kterou uštědřil za souhlasného potlesku lékařů - stomatologů lékaři - internistovi Davidu Rathovi lékař - zubař Miroslav Macek.
Podotýkám, že ta facka nebyla facka, ale byl to záhlavec. Navíc vedený tak, že jej pan doktor Rath nemohl očekávat ani náhodou.

http://www.youtube.com/watch?v=CEGmYF5K1vM

Ten vyplazený jazyk doktora Macka také hovoří za vše.

Úsudek o obou, jak o zubaři Miroslavu Mackovi, tak o jezdci na kolečkových bruslích hovenovi, si už jistě udělá každý z vás sám.
08. 06. 2011 | 15:07

neo napsal(a):

kristusek:

vím o tom, co bylo navrhováno.
uvidíme.

když mi kompenzace nepokryjí a nebo nepřevýší zdražení, budu první, kdo je nebude volit:)
08. 06. 2011 | 15:07

háta napsal(a):

Plně souhlasím s příspěvkam Dr. Ratha. Nejlepší je skutečně spojit důchodovou a zdravotní reformu, stanovit, co je standardní a co nadstandart ve zdravotnictví. Téměř nic bude standard a nadstandard bude téměř vše. Díky zdražování kvůli DPH většina obyvatel bude muset vynaložit více prostředků na denní živobytí no a na ten nadstandard jí tedy ve zdravotnictví nezbyde. Nebude se tedy moci adekvátně léčit a s ohledem na to, že do důchodu se bude odcházet čím dál později, většina přispěvovatelů do nového pilíře se důchodu nedožije, takže na tom majitelé fondů vydělají. Co lze majitelům nových penzijních fondů doporučit? Staňte se majiteli zdravotních pojšťoven, abyste díky nim mohli dohlížet na plýtvání ve zdravotnictví, aby se občané zbytečně důchodu nedočkali, když by chtěli kvalitní lékařskou péči placenou z veřejného zdravotního pojištění, a vložené prostředky aby Vám zůstávaly "doma". To by byl opravdu kvalitní bussines.
08. 06. 2011 | 15:09

neo napsal(a):

Dočekal:
jo, byl to záhlavec a někdo natočil i videoklip a složil píseň.

http://video.google.com/videoplay?docid=8598986536777958036&q=rath
08. 06. 2011 | 15:10

blue jay napsal(a):

Hele Docekale,
Rikam ti to jako jeden dedek ke druhemu. A to jsem starsi nez ty. Proc porad brecis a stezujes si? K cemu jsou ty tve datumy? Proc porad zminujes Stejskala? Neni pravda ze se tva manzelka leci na psychiatrii kvuli tobe? Proc se tu tak angazujes? Co ti to dava?
08. 06. 2011 | 15:10

Targus napsal(a):

Stejskale Libore, jakpak se jmenujete?

Já jen proto, že tady otevřeně lžete, že jsem komusi hanlivě komolil jméno.
Pokud se necítíte dotčen Vy, jmenoval jsem jen blue jaye, což je, tuším sojka.

Myslím, že hlásání lží na otevřené scéně vás není hodno.
Ani za cenu obhajování pravicových ideálů.

Pokud vás ovšem uráží označení lhář, klidně mažte dál. Pouštím stopky.
08. 06. 2011 | 15:11

stejskal napsal(a):

Já snad o Vás ani nic nepsal, pane Tarqusi.

Váš text jsem smazal proto, že jste v něm pana blue jay nazval "hovadem". Několik textů pana blue jay zde zase odstranil proto, že hanlivě komolil jméno pana Dočekala. A tak pořád dokola... někdy to dělám, jindy dělám něco jiného (z mého pohledu zajímavějšího).

Nezapomeňte si vypnout ty stopky. Hezký den.

Libor Stejskal
08. 06. 2011 | 15:18

Dočekal napsal(a):

blue jay napsal(a):
Fizle Docekale,
Me udivujes. Tve STBacke schopnosti a ukladani dat jsou opravdu obdivuhodne. Jak je rychle dokazes pouzit. Tvuj pocitac musi bejt skoro jako depozitar Stazi.
08. 06. 2011 | 14:59
--------------------
Omyl, práskači. Ty vaše projevy kopíruju do svých příspěvků proto, aby je pan Stejskal nemohl vymazat.
To, že mi tak nějak pěkně po soudružsku tykáte, je vedlejší. Ono to jen ukazuje na vaši komoušskou minulost.
To, že tady opakovaně píšete o občanovi jménem Václav Dočekal jako o estébákovi, mne už nijak nepřekvapuje. Máte to totiž povolené přímo od pana Libora Stejskala a tak tím nic neriskujete.
Vy si to možná ani neuvědomujete, ale tím, co tady předvádíte, jen pokaždé zarazíte jen další hřebíček do rakve té naší slavné "pravice." Vy totiž každým takovýmto vylhaným obviněním pouze dokazujete, že ta naše "pravice" (a zejména pak ODS) převzala i s chlupama všechny estébácké metody.
Takže pište dál, barde, neumdlévejte! Mějte stále na paměti, že každým svým "diskusním" příspěvkem pouze dokazujete, že dnešní "pravicové" strany (a mezi nimi opět hlavně ODS) jsou jen přímými následovnicemi někdejší KSČ.
Tedy i s těmi metodami, pomocí kterých se s "potížisty" vypořádávala někdejší mocenská síla KSČ, tedy Státní bezpečnost.

Takže se nevažte, naopak se odvažte! Nebojte, pan Stejskal to jistí!
08. 06. 2011 | 15:18

blue jay napsal(a):

vendys D47 dostal zachvat,
jako Docekal tu napsal mnoho pismenek. A za vsechno co ho trapi muze pochopitelne Stejskal a pravice.
08. 06. 2011 | 15:27

Dočekal napsal(a):

blue jay napsal(a):
Hele Docekale,
Rikam ti to jako jeden dedek ke druhemu. A to jsem starsi nez ty. Proc porad brecis a stezujes si? K cemu jsou ty tve datumy? Proc porad zminujes Stejskala? Neni pravda ze se tva manzelka leci na psychiatrii kvuli tobe? Proc se tu tak angazujes? Co ti to dava?
08. 06. 2011 | 15:10
---------------------
Pane Libore Stejskale,
ten cinkot šaškovských rolniček, které vám tak rádi připínají vaši oblíbenci, je slyšet až k nám do obýváku.

Dovolím si dotaz: Opravdu jste sám se sebou spokojený? A role dvorního šaška, kterého z vás už zcela veřejně dělají vaši oblíbenci, tak ta vám vyhovuje?
Nebo je vaší úlohou zde ve skutečnosti pouze snaha o to, aby se vám povedlo odstranit z těchto diskusí ty, kteří by mohli přinést nějaké informace, které by se hrubě nelíbily vašim chlebodárcům?

Já jen, že ty vaše selektivní výmazy jsou už jen nevýslovně trapné.

Poslední poznámka: Nebylo by od věci, kdybyste ty svoje spolupracovníky proškolil, případně jim alespoň vyměnil manuál. Takhle ty jejich "diskusní" příspěvky ze všeho nejvíc připomínají přeskakující gramofonovou desku.
08. 06. 2011 | 15:29

neo napsal(a):

Gramofonové desce Dočekalovi, který spamuje a neustále kopíruje to samé připadají ostatní jako gramofonová deska. HUKOT
08. 06. 2011 | 15:34

blue jay napsal(a):

Docekale,

Ty porad nechapes ze te Stejskal povazuje za cvoka ktereho je tu lepsi se nechat vykecat nez ho mazat? Vzdyt tu porad neco kopirujes a spamujes. Stejskal te tu proste toleruje. Neb si z blaznem jako ty nevi rady.
08. 06. 2011 | 15:37

blue jay napsal(a):

A ted k erotickym snum hejnce Ratha,

Rath a prapodivna afera okolo casopisu Tempus Medicorum. Smlouvu o vydávání casopisu Tempus Medicorum s Klimovicovou uzavrel Rath v roce 1999. Mimochodem, Klimovicova mela k dispozici redakcni prostory v sidle LK za 500Kc mesicne, ale Rath ji pronajal prostory ve svem dome za 20 000Kc mesicne. Komora rocne za vydávání casopisu platila 11 milionu korun. CLK sice mela nárok na urcitý díl zisku, ( mimochodem zadny zisk nebyl) ale nemela prístup k úcetnictví. Ve smlouve bylo vyslovene receno, že nahlížet do úcetnictví firmy, která casopis vydává, muže pouze David Rath jako fyzická osoba!!! Na financní nesrovnalosti, které se týkaly komorového casopisu, ale upozornovala i revizní komise CLK. Také podle její tehdejší predsedkyne Marty Holanové byly smlouvy pro CLK nevýhodné. "Veškeré pokusy revizní komise proniknout ke smlouvám ci do úcetnictví firmy Meditempuss dr. Klimovicové byly prezidentem Rathem blokovány a znemožnovány, a to presto, že on ze smlouvy tento prístup mel," Bohužel zápisy, které dokládají, jak se jednalo o smlouvách, nejsou k dispozici - archiv CLK byl shodou okolností po vypuknutí aféry vykraden. On ten hejnec Rath neni obycejny sibal.
08. 06. 2011 | 15:44

stejskal napsal(a):

Pane blue jay,

bylo by myslím lepší, kdybyste mluvil sám za sebe a ne za druhé.

Libor Stejskal
08. 06. 2011 | 15:47

Targus napsal(a):

To stejskal:

Mohu jej tedy nazývat cvokem (viz 08. 06. 2011 | 15:37), když on stejným způsobem oslovuje ostatní?
Toto označení zde, myslím, ještě nebylo propíráno. Na rozdíl od blbců, idiotů, hovad a jim podobných.

Mimochodem pana blue jaye jsem spojil v textu s hovadem proto, abyste se probral a začal konat. Na mě máte nastaveného budíka, že jo.
08. 06. 2011 | 15:48

Nemo napsal(a):

"Dědečku, kam jdete?"
"Do práče šynku, mám šměnu."
"A kde pracujete?"
"Před chvíli jšem to ještě věděl, ale teď ši nemohu nějak vžpomenout."
08. 06. 2011 | 15:54

Dočekal napsal(a):

blue jay napsal(a):
Docekale,

Ty porad nechapes ze te Stejskal povazuje za cvoka ktereho je tu lepsi se nechat vykecat nez ho mazat? Vzdyt tu porad neco kopirujes a spamujes. Stejskal te tu proste toleruje. Neb si z blaznem jako ty nevi rady.
08. 06. 2011 | 15:37
---------------------
Kupodivu souhlas.

Pan Libor Stejskal totiž onoho 18. ledna letošního roku zcela popřel to, co do té doby hlásal. On totiž dopustil, aby jakýsi blue jay zveřejnil moje občanské jméno a tak na anonymní intenetové diskusi prozradil identitu diskutujícího.
Navíc dopustil, aby bylo moje občanské jméno spojeno s ničím nepodloženým a od samého počátku zcela vylhaným obviněním.
Pokus o odstranění "potížisty" Václava Dočekala z těchto diskusí se nezdařil a od té doby má pan Libor Stejskal problém. On totiž připustil něco, co bylo v těchto diskusích do té doby neslýchané. Pod jeho laskavým dozorem se z tohoto otevřeného anonymního diskusního serveru stala nefalšovaná žumpa.

Tohle všechno navíc ještě umocňuje ten jeho selektivní výmaz "nevhodných" diskusních příspěvků. A protože máme s přáteli také něco jako soukromý diskusní klub, tak také vím, že pan Stejskal maže i takové příspěvky, které neobsahují jediné slůvko, které by se dalo naznat jako odporující Kodexu diskutujících.
A právě proto si ty svoje diskusní příspěvky od jisté doby zálohuju. Jednak mi to umožňuje kontrolu, jestli mi náhodou nějaký příspěvek bez vysvětlení nezmizel v Jámě Pamětnici, hlavně mi to ale umožňuje vložit stejný příspěvek v případě, že by ten předchozí příspěvek opravdu zmizel.
Navíc používám ještě jednu fintu, kterou mne naučil můj vnuk, začínající "ajťák." Tu fintu tady z pochopitelných důvodů prozrazovat nebudu.

Jinak si z toho nic nedělejte. Takových frustrátů, jako jste vy, jsem ve svém životě potkal tolik, že bych je dnes už ani nespočítal.
Doufám jen, že se vám po každém tom virtuálním kopnutí si do Václava Dočekala alespoň trochu uleví. Pokud ano, tak v tom případě jsem tomu opravdu moc rád. Je pro mne ctí, když mohu posloužit dobré věci.
08. 06. 2011 | 15:59

hoven napsal(a):

o erotických snech jirky paroubka jsme se dozvěděli z reflexu.
"hrk hrk hrk hrk, jirko, na jakou čuňárnu si to zase myslel???"
08. 06. 2011 | 16:01

Rumcajs napsal(a):

Dočekal:

Dočekale ty máš děti ? Dokonce vnoučata !?

Panenko skákává sedmibolestná !
Pokud vím, tak ve Zjeveních svatého Jana o tomhle nic nebylo.
08. 06. 2011 | 16:13

donal napsal(a):

pěkně zaneřaděná diskuze
muj názor je at si každej spoří jak umí ja do penzijních fondu nedam dobrovolně ani kačku postihne mě zvýšená DPH s tim nic nenadelám a jen me to tady utvrzuje v tom že to tady špatně skončí v budoucnu tady bude spousta chudých lidí státy lidi oberou o peníze je jedno jestli levice či pravice oberou je bud inflací nebo jako v Řecku bankrotem a znehodnocením aktiv a zdejši vykřiky na obranu at levice či pravice s tím nic neudělají
08. 06. 2011 | 16:15

Jee napsal(a):

Dobrý den pane doktore, díky za váš příspěvek,
vážím si každého, kdo je již 1000x tzv. "za vodou" a přesto má na zřeteli zájmy lidí, kteří jsou na tom poněkud hůře.
Kdo jiný může chránit slabší, než ten silnější.
Sám zatím nic takového nepotřebuji, nicméně počet lidí, kteří začínají žít na hranici únosnosti se neustále zvyšuje.
Vidím to okolo sebe a přiznávám, že sám nemám sílu postiženým dobou pomoci.
08. 06. 2011 | 16:24

kelt napsal(a):

Vraťme se ke druhému pilíři.
1/Dle Drábka pokud se ďáblu upíšete/vstoupíte do druhého pilíře/není návratu-vystoupit nelze,protože dle Drábka by "vychcánkové"okamžitě vystupovali,pokud by zjistili,že fond jde jak se říká od deseti k pěti.Takže svobodný občan vstoupí,obratem nevolníkem fondu se stane.
2/Důchodový pojištěnec-přijde o práci,nebo vážně onemocní a v nemocničním ošetření díky nadstandardu a 3 tisícům hotelového z dávek tak sotva zaplatí nájem a poplatky.Kdo zaplatí jeho příspěvek fondu-a pokud on platit nebude,co potom?
To národu Drábek nesdělil,takže to zase jen vypadá na tunel.
Ale prosťáčci zpívají stále tu svou-modrou,ale bohužel falešně.
Blahoslavení chudí duchem.
08. 06. 2011 | 16:33

neo napsal(a):

kelt:

ad 2) nic platit logicky nebude. Stejně jako nyní neplatí státu, pokud nemá příjem.
08. 06. 2011 | 16:43

Rejpal napsal(a):

Autorův blog se netýká jen Česka.

Je zajímavé, že na příklad i v Řecku, podobně jako v Česku, finančníci půjčovali prominentům peníze, o nichž věděli, že je dlužníci nemohou splatit. Dnes sice na podvody finančníků doplácejí země Eurozóny a vyžadují změnu, nikoliv však od samotných finančníků, nýbrž od "státu".

Ovšem obyčejní lidé, plátci daní, kteří z nekrytých půjček nic neměli, se proti zásahům "státu" bouří a požadují, aby finančníci vrátili to, co si "nakradli" a byli i patřičně potrestáni.

Podobná bouřlivá situace jako v Řecku je i v dalších zemích "finančníky okradené" jižní Evropy.

Čeští důchodoví "reformátoři" a "finančníci" by se snad mohli z těchto nepokojů poučit a zamyslet se i nad svou vlastní budoucností, aby snad jednou nedopadli jako jistí prominentní manželé v Rumunsku.
08. 06. 2011 | 16:47

Píďalka napsal(a):

Ještě donedávna se tvrdilo, že každé přilepšení současným důchodcům jde na vrub budoucích generací. Ovšem dramatickým zvýšením DPH dojde paradoxně k tomu, že současní důchodci budou ze svých hubených důchodů dotovat současné mladé. Ale nejen to, budou dotovat jen ty mladé, kteří jsou úspěšní a bohatí, aby si mohli dovolit II. pilíř.
Nesmyslným blábolům, že důchodcům se bude rozdíl kompenzovat snad nikdo nemůže věřit. Valorizaci opět spočítají podle celkové inflace, nikoliv podle inflace spotřebního koše této části obyvatel.
08. 06. 2011 | 16:55

Papouch napsal(a):

Pane doktore, nesmíte hned věřit všemu co vidíte ve filmu, ten Gordon Gekko (hlavní antihrdina z Wall street) je zhruba stejně reálná postava jako MUDr. Sova. Kdyby autoři scénářů psali podle skutečnosti, byla by v kině neuvěřitelná nuda.

Co se týka fondů, desítky milionů amerických důchodců si na jejich 401k důchodové fondy nemůže stěžovat a dokonce i ti, kteří předloni na jaře zpanikařili a v nesprávnou dobu prodávali, jsou dlouhodobě ve značném profitu.
08. 06. 2011 | 16:55

JC napsal(a):

"Za nějakých 20, 30 let nám tyto fondy peníze zmnohonásobí a na konci dostaneme velký balík peněz."

Davídku, proč bych měl číst tvůj blábol, když kecáš již v prvním odstavci.

Který, že to fond tvrdí že ti peníze zmnohonásobí ??
08. 06. 2011 | 17:05

kelt napsal(a):

Neo-můžete mně sdělit pramen z kterého čerpáte onu informaci že"logicky nic platit nebude?
Děkuji
08. 06. 2011 | 17:21

Da.Rock napsal(a):

Budu se opakovat:
Soukromý penzijní fond je nejlepším způsobem, jak se finančně zabezpečit na stáří.
Ovšem pouze tak, že jste jeho majitelem.
08. 06. 2011 | 17:37

Rumcajs napsal(a):

Rejpal:

Oni nic neměli z půjček ? A z čeho myslíš že tam žije to stádo státních úředníků ? Z čeho si myslíš že si Řekové vyplácí největší důchody v EU ?
Vždyť z těch půjček zajišťují chod státu, který by bez nich skončil v troskách.

Řekové si žili nad poměry. To je celé. A dneska chtějí po ostatních, aby to tak zůstalo a ostatní se jim na to skládali.

P.S.
Tuším že zhruba 45 tisíc mrtvých duší se vyplácelo na důchodech a inkasovali to příbuzní, kteří tak nějak zapoměli úřadům nahlásit, že jejich důchodce je už pod drnem. To je za pér let slušný balík peněz.
08. 06. 2011 | 17:42

Pepa 3 napsal(a):

JC: Netvrdí to žádný fond. Žádný totiž ještě nemá licenci! Tvrdí to pan Nečas a Drábek (potažmo Rusnok) Vyplývá to z jejich fantasmagorií o meziročním zhodnocení o čtyři a více procent. Zkuste si spočítat úročitele (víte, co to je?)
Takový obyčejný kontrolní výpočet pro třicet let a pětiprocentní zhodnocení je:
(roční vklad krát třicet plus (roční vklad krát 30 děleno 2 krát 1,05natřicátou)) a to celé děleno (roční vklad krát 30)
08. 06. 2011 | 17:45

Dočekal napsal(a):

hoven napsal(a):
o erotických snech jirky paroubka jsme se dozvěděli z reflexu.
"hrk hrk hrk hrk, jirko, na jakou čuňárnu si to zase myslel???"
08. 06. 2011 | 16:01
Rumcajs napsal(a):
Dočekal:

Dočekale ty máš děti ? Dokonce vnoučata !?

Panenko skákává sedmibolestná !
Pokud vím, tak ve Zjeveních svatého Jana o tomhle nic nebylo.
08. 06. 2011 | 16:13
--------------------
Také takto se tady mohou bez jakýchkoliv problémů vyjadřovat dva z vlasního rozhodnutí vysokoškoláci.
A ono jim to kupodivu prochází bez ztráty květinky. Jak by také ne, když jsou to oba smluvní diskutéři a tedy spolupracovníci editora těchto diskusí pana Libora Stejskala.

Zvláště úsměvné je to chlubení se nejen absolvováním VŠB v Ostravě, ale hlavně pak to neustálé zdůrazňování úspěšnosti v podnikání v případě jedince s nickem Rumcajs. Vysokoškolák a úspěšný podnikatel, který si musí přivydělávat jako smluvní diskutér, tak to už je opravdu něco!

A protože jsem se naučil brát život zásadně z té jeho lepší stránky, tak se těmi výlevy intelignce, které produkují jednozávitové mozky těchto dvou vysokoškoláků, výtečně bavím.

A nejsem samozřejmě sám. Můj přítel psychiatr to nedávno nevydržel a do těchto diskusí se zapojil také. A to jen proto, že si potřeboval něco ověřit. Pro něho jsou totiž "diskusní" příspěvky nicků Rumcajs a hoven vynikající studijní materiál.
No a když měl oba tyto jedince takříkajíc na lopatě, tak se odtud zase vzdálil.

Takže "hrk hrk hrk hrk," pane Libore Stejskale. To abyste stylově zapadl do kolektivu.
Nebo spíš mezi své.
08. 06. 2011 | 17:48

neokomunista napsal(a):

Klucí a děfčata, spořte si spořte. Takovéto vyvedené pilíře jsou idealním objektem pro znárodnění. Jak rozložíte toto riziko, moudří mužové?
08. 06. 2011 | 17:53

napsal(a):

Jiz nejakou dobu vyhledavam prednostne jiste prispevky v kazdoddenich, dokola se opakujicich kolotocich, zde na blozich.
Bez takovych by to urcite uz asi snad ani nebylo ono... At uz je tema jakekoliv, vzdy, nekdy s napaditou porci peclive shromazdenych, problematiku rozsirujicich odkazu, pripadne citaci z vlastni tvorby, ci odkazu a citaci na tvorbu jinych diskuteru, jsou zarnymi odkazy na vzacne exemplare cloveka..
08. 06. 2011 | 18:36

xxx napsal(a):

To blue jay: Jeste jste nenasel rozdil mezi CR a Kanadou? Ani to "zhasnuti"
a "utek pred pravniky" na strane jedne a podminka Margaret Thatcherove pro radny prubeh privatizace Vas nepresvedcil o tom, ze CR a Kanada jsou opravdu zcela ale zcela jine zeme a kazda s jinou pravni i ekonomickou vizi pravicovosti?
08. 06. 2011 | 18:59

kormoran napsal(a):

Prosim pekne nechte soudruha Ratha na pokoji!

Vzdyt zvladnout , tak narocne "funkce" , jako ma on, by snad dokazal jen Pavca Korchagin.
08. 06. 2011 | 20:55

filip II. napsal(a):

Pane Dočekale,
upřímně se podivuji, že máte čas a hlavně plýtváte energií, když reagujete na pokleslé názory a vulgárnosti takových individuí (případnější výraz pro ně si každý domyslí) jakými jsou blue jay, alias mandrake, hoven a další. Je to pod vaši úroveň!
08. 06. 2011 | 22:01

Kateřina napsal(a):

Erotický sen každého finančníka (Skrblíka) je denně se koupat v nakradených milionech! ... :-))
08. 06. 2011 | 22:35

Rumcajs napsal(a):

filip II.

On je Dočekal rád, když se mu nadává. Může si pak stěžovat u pana Stejskala a naříkat.
Si všimni, že jinak nereaguje.

Že jo Dočekale. Že chceš abychom ti nadávali ?!
08. 06. 2011 | 22:38

Anita napsal(a):

blu jay
Gratuluji, že jste si našetřil " do penzijnich fondu v Canade 30 let. A diky tomu dnes v duchodu beru daleko vice nez nekdo kdo spolehal jen na stat."
Opravdu si neskutečně ty peníze užíváte, já být tak těžce za vodou, tak určitě nemám zapotřebí prolízat od rána do večera blogy a tak urputně čekat na každý nový, kde budu plácet hňupovinky. Jste přece důchodce ve vatě, tak vás už nemusí zajímat příznivci levice a ani pravice, vám to vlastně může být všechno šumák, člověk by vám záviděl.
Ono to, ale bude ve skutečnosti, ale úplně jinak, že !
08. 06. 2011 | 23:00

jakub napsal(a):

Nevím jaké erotické sny mají finančníci. Vím jen jakou realitu v kraji dělá jeden erotoman. Sku.vil v našem Středočeském kraji vše, na co sáhnul.
08. 06. 2011 | 23:03

Rumcajs napsal(a):

blu jay

Bacha hochu . Ta cejtí prachy a jede po tobě !
08. 06. 2011 | 23:07

Anita napsal(a):

háta
Přesne a k tomu se ze zákona povolí eutanázie a kdo s ní bude souhlasit dostane spopelnění a rozptyl popela jako bonus ZADARMO.
08. 06. 2011 | 23:39

Rejpal napsal(a):

Rumcajsi, máš samozřejmě pravdu, jako vždy: krizi v Řecku pochopitelně nezavinili spekulanti, nýbrž přeplácené socky, důchodci, státní úředníci, ženy na mateřské, nemocní, tělesně postižení a další příživníci. Je to tam jako v Česku! Tito lidé také zde způsobili bankovnímu sektoru velké problémy. Teď se naštěstí budou muset trochu uskrovnit za svoji nenasytnost! Jo a nezapomeň poprosit Manku o trochu čaje ze sušených lesních plodů, aby se Ti konečně rozsvítilo v hlavě!
09. 06. 2011 | 05:46

Rumcajs napsal(a):

Rejpal:

Můžeš semdát komkrétní případy a čísla a nebo jseš typická levicová socka, co hledá důvody k dalšímu parazitování ?
09. 06. 2011 | 06:45

ali napsal(a):

Rejpale
dovolím si připomenout, že právě některé ty socky si brali půjčky na dovolený, vánoce ba i velikonoce. Nic proti tomu, ale kolik osobních bankrotů už bylo dáno? Lidi si brali půjčky na něco, co nemohli splatit. I to přispělo k celkové krizi. To je prostě fakt. Samozřejmě, nebudu tady vyjmenovávat, kdo a jak se podílel na rozkrádání státu, neboť je to veřejně známé.
09. 06. 2011 | 07:33

Rejpal napsal(a):

Rumcajs:
Jeden příklad za všechny: bývalý ředitel TV Nova, poslanec atd a jeho zpronevěra 10000000000 Kč zaplacených daňovými plátci ("státem") snad stačí.
09. 06. 2011 | 08:21

Skogen napsal(a):

Za podmínky, že fond nesplaskne, což je ale vůči těmto fondům hodně krutá podmínka, důchodci na večeři v Hiltonu mít budou. V tom nás, pane Rathe, lakujete. Na večeři by to být mohlo. I když jim možná rozverná důchodkyně Paris spadne do soupu, což bude mediálně vděčné výměnou za mediálně nezajímavé téma, kam se důchodci po celoživotní večeři odeberou. No ale žijem jenom jednou, tak proč si neužít..
09. 06. 2011 | 08:41

Rejpal napsal(a):

ali
Neznám počet "osobních bankrotů". Pozastavil jsem se však nad údajným platem jednoho nově nastoupivšího "státního úředníka" středního managementu společnosti (byť ve státním podniku "reformovaném" do "akciové společnosti") ve velikosti několika set tisíc korun měsíčně. Patrně není jediným, dle mého názoru značně "přepláceným" úředníkem v Česku.

Na rozdíl od chudáků, kteří z různých důvodů jsou odkázáni živořit, na příklad jen z podpor svých rodičů a příbuzných, s nimiž žijí ve "společné domácnosti".
09. 06. 2011 | 08:43

Dočekal napsal(a):

Rumcajs napsal(a):
filip II.

On je Dočekal rád, když se mu nadává. Může si pak stěžovat u pana Stejskala a naříkat.
Si všimni, že jinak nereaguje.

Že jo Dočekale. Že chceš abychom ti nadávali ?!
08. 06. 2011 | 22:38
--------------------
Protože jsem nikdy nedělal ukvapené závěry, zkusil jsem včera večer svůj názor konzultovat s přáteli "na síti."

Byl jsem docela příjemně překvapený tím, že máme na dění v těchto diskusích stejný názor.
Pan Libor Stejskal už dávno není tím, kdo to tady má jak se říká pod palcem. Jeho včerejší nesmělé špitnutí poté, co mi nick blue jay opakovaně nahrával na smeč, hovoří za vše.
------------
stejskal napsal(a):
Pane blue jay,

bylo by myslím lepší, kdybyste mluvil sám za sebe a ne za druhé.

Libor Stejskal
08. 06. 2011 | 15:47
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/david-rath.php?itemid=13375

------------
Mně tohle ze všeho nejvíc připomíná dobu krátce před Vítězným Listopadem. Jen s tím rozdílem, že tehdy neměli komunisti (přesněji - jejich poskoci) takové možnosti a tak museli roznášet pamflet s názvem Několik vět a přemlouvat důvěřivé lidičky k jeho podpisu. Kdo se nechal nachytat a podepsal, nejdéle do dvou dnů skončil ve vyšetřovací místnosti.

Dnes už se vládnoucí "elita" bojí sáhnout k takovýmto provokacím a tak jí nezbývá nic jiného, než se za pomoci ochotných poskoků pokoušet o zesměšňování oponentů.
To, co tady předvádí absolvent VŠB v Ostravě a úspěšný podnikatel Rumcajs, ze všeho nejvíc vypovídá o úrovni voličů a příznivců té naší slavné "pravice." Primitivní pošklebky, soudružské tykání, fatální neznalost problematiky, osobní napadání každého, kdo si dovolí zveřejnit názor, který se nelíbí současným "mocným" - tak tohle všechno má svoji vypovídací hodnotu.
A protože dobře vím, že každý můj příspěvek působí na smluvního diskutéra s nickem Rumcajs jako červený hadr na býka, zůstávám v těchto diskusích i nadále a dál také do nich vkládám své názory. A pokaždé očekávám, jaké primitivní pošklebky zase vyplodí tento "yntelygent."
Podle úrovně jeho "diskusních" příspěvků se totiž dá posuzovat úroveň voličů a příznivců té naší drahé "pravice."

Takže pište, barde, neumdlévejte! Nezapomínejte, že s vámi stojí a padá celá naše „pravicová“ vláda!
A klidně přitvrďte. Nebojte, pan Stejskal to jistí!
09. 06. 2011 | 08:51

Skogen napsal(a):

ali, leda tak velký kulový :) Ty úvěry všech typů totiž akcelerovaly spotřebu, výrobu, prodej... Nejednomu výrobci a prodejci to v rozvaze hodilo správná čísla. No a úvěr, to je investiční záměr úvěrové společnosti za účelem zisku, ať je to banka, anebo nebankovní instituce. Pokud investuje chybně a pohledávka se stane nedobytnou, pak odepisuje, to je přece jasné. Tak zase neplácejte blbosti.
09. 06. 2011 | 08:53

Dočekal napsal(a):

filip II. napsal(a):
Pane Dočekale,
upřímně se podivuji, že máte čas a hlavně plýtváte energií, když reagujete na pokleslé názory a vulgárnosti takových individuí (případnější výraz pro ně si každý domyslí) jakými jsou blue jay, alias mandrake, hoven a další. Je to pod vaši úroveň!
08. 06. 2011 | 22:01
--------------------
Tohle je můj způsob boje s blbostí a primitivismem.
A protože se mi osvědčil v době, kdy po mně "šlapal" bolševik rudý, používám jej i teď.

Abyste mi porozuměl, tak si dovolím doporučit vám, abyste si ještě jednou "projel" tuto diskusi. Jistě pak zjistíte, že každá další reakce nicku blue jay pouze dokazuje, že tenhle jedinec je ve skutečnosti primitiv.

Jen jsem stále ještě nepochopil, jakou roli tady ve skutečnosti hraje pan Libor Stejskal. Jeho nesmělé špitnutí poté, co nick blue jay už po několikáté mluvil i za něho sice vypovídá o mnohém, ale domýšlet si nechci.

A nezlobte se - pod moji úroveň v žádném případě není obrana proti vyloženému svinstvu. Jistě jste zaznamenal, že od 18. listopadu letošního roku se zde prezentuju pod svým příjmením. Je to přímá reakce na tohle svinstvo v podání nicku blue jay:
-------
"blue jay napsal(a):
Václav Dočekal alias D47-Vendys byl v komunalni politice.
Za KSCM. Take byl pilot, strojar, stavitel a procestoval 80 zemi za totality. Ve skutecnem zivote byl ale udavac STB. Aspon tak ho poznali ctenari na Outsidermedia.cz. Byl odtamtud vyhozen. To je D47.
18. 01. 2011 | 17:19
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/fabiano-golgo.php?itemid=11923"
-------
A protože mi následně pan Libor Stejskal nejprve soukromě a pak i veřejně vysvětlil, že to svinstvo ponechal v diskusi proto, že nelze ověřit opak, byl jsem jak se říká doma.
Nejsmutnější zjištění (alespoň pro mne) je to, že estébácké metody se používají i víc než dvacet po Vítězném Listopadu, tedy v době, kdy tady (prý) máme demokracii.

Doufám, že vám tohle moje vysvětlení postačilo a že se tady budeme potkávat i nadále. Já jsem totiž neutíkal z boje za vlády bolševika rudého a tak to nebudu vzdávat ani teď.

Přeju vám jen to dobré.
09. 06. 2011 | 09:28

Anita napsal(a):

Dočekal
Pane Dočekal, možná je už dost toho boje.
Vy se domníváte, že nick blue jay, Rumcajs a možná i některé nicky jsou najmuty panem Stejskalem, aby vás mohli uražet. Nezlobte se, ale to zavání paranoii. Sám, každý vidí jak postavený je intelekt těchto nicků a předpokládám, že pan Stejskal by si takové týpky určitě neplatil.Snad jenom pro soukromou ochranu, pokud je jejich tělo fyzicky mnohokrát lépe vybaveno než jejich mozek. Do diskuzí to opravdu by bylo nesmyslné, jsou to prostě takový samozvanci. Lidé, kteří se rádi hádají a jejich blízké okolí je již ignoruje, tak se prostě vyřádí na některém z blogů. Pan Stejskal dáva prostor lidem k vyjádření a to bez omezení. Nezlobte se, ale vy tím svým přístupem jim nahráváte. Podívejte se na diskuzní příspěvky pod tímto blogem. Je to především boj Dočekal s blue jay a Rumcajsem, zcela marný a zbytečný. Ke strategii boje patří i ústup. Zkuste na ty nicky nereagovat. Vždyť to sám píšete, že kdyby tu měli zastupovat názory pravicové strany a měl by to být vzorek pravice, tak v podstatě jsme na tom dobře. Myslím, že arogance a cíle skutečně vládnoucí pravice je pro nás daleko nebezpečnější, než tyto chudinky bez řádné argumentace a schopnosti pohotově a věcně oponovat. Tady nejde o seriozní výměnu názorů, ale o princip hádání se, o co měně schopnosti doložit a přesvědčit o svém názoru o to více urážek a invektiv.
Jedinou obranou je, takové přehlížet, možná jednou zareagovat krátce a výstižně. Zbytečné je každý příspěvek opisovat, lépe je se zaměřit na oponentský příspěvek. Neumožňujte jim se tu takto projevovat, všichni už vědí, že umí ze všeho nejlépe jen hašteřit, urážet a napadat.
09. 06. 2011 | 10:31

ali napsal(a):

Rejpal
souhlasím s Vámi v prvním odstavci. Druhý odstavec je sice a možná pravdivý, ale zatím jsem ještě takové lidi osobně nepoznala..narozdíl od těch, jenž si půjčili a nevrátili, nebo od těch, co vyhlásili osobní bankrot. Těch už pár znám. Vím, že někteří to nemají lehké, ale také vím, že jsou při zemi a neberou si něco, na co nemají. Přesto jsou spokojení.
Skogen
neplácám blbosti, pouze fakta, kterým, zdá se, chcete vyhnout a snažíte se říci něco jiného, než já..ale to je fuk. :o)
09. 06. 2011 | 10:46

JC napsal(a):

Pepa 3,

ok, dejte odkaz kde kdokoli z vámi jmenovaných tvrdí, že se vklady za 20- 30 let "zmnohonásobí"

P.S. Dobrovolné penzijní připojištění už nějakou dobu funguje a využívá do několik milionů Čechů.
09. 06. 2011 | 10:56

Anita napsal(a):

JC

Dobrovolné penzijní připojištění už nějakou dobu funguje a využívá do několik milionů Čechů, především jako spoření nikoliv na důchod.
Největší boom zažilo PP hned při své realizaci, všichni důchodce a hlavně majetní na RČ svých stařečků vkládali na dobu dvou a několikrát otočili své úspory, byly to dobře zhodnocené peníze. Někteří, kteří v tom uměli ještě lépe chodit pořídili svému PP na smrtelné posteli a vyzískali +50 tisíc. No, tak nějak to tu funguje, kdo umí ten umí a kdo ne umí ten čumí.
Moje děti si také založili PP a neví jestli si nemají zvýšit spořící částku, zatím je varuji před nastabilní vládou a doporučuji vyčkat. Za současného nastavení je blbost dále si takto PP zvyšovat, pokud by mělo přijít to co se navrhuje je snad lepší hrát lotynku.
09. 06. 2011 | 11:22

Skogen napsal(a):

ali, to co jste se snažila říct ve svém příspěvku, který otevřeně kritizuji, stojí za starou bačkoru.

Pújčování peněz je business, žádné dobročiní. Nikdo nikoho nenutí půjčovat, tím spíše ne formou nezajištěných úvěrů. Socky mohou utrácet, za co chtějí, když jim na to poskytovatel úvěru dá - jeho problém.
09. 06. 2011 | 11:22

Vladimír napsal(a):

To: Libor Stejskal
Dobrý den,
Stáří tady budí opravdový respekt a úctu.
Proč nesmažete všechny jejich příspěvky (blue jay a Dočekal)? Jsou snad jejich příspěvky k věci? Nejsou a můj také není, ale je k tomu co tady vy tolerujete.
To: blue jay a Dočekal
Pánové je to vaše ostuda a omezenost co se tady odehrává. Najděte si nějaké hezké místečko, tam si pište a navzájem se urážejte. Jestli chcete založím vám web s diskuzí a to zadarmo.
Hezký den
09. 06. 2011 | 11:38

Dočekal napsal(a):

Anita napsal(a):
Dočekal
"Pane Dočekal, možná je už dost toho boje.
Vy se domníváte, že nick blue jay, Rumcajs a možná i některé nicky jsou najmuty panem Stejskalem, aby vás mohli uražet. Nezlobte se, ale to zavání paranoii. Sám, každý vidí jak postavený je intelekt těchto nicků a předpokládám, že pan Stejskal by si takové týpky určitě neplatil.Snad jenom pro soukromou ochranu, pokud je jejich tělo fyzicky mnohokrát lépe vybaveno než jejich mozek."
------------------------
Dál už to kopírovat nemusím. Ona ta vaše poznámka o tom, že moje reakce na přímé napadání ze strany vámi zmíněných nicků zavání paranoií, totiž hovoří za vše.

Za vše také hovoří to, že tady pan Libor Stejskal coby editor těchto diskusí "pustil" ono svinstvo, které vyplodil nick blue jay. A protože tímto aktem pan Stejskal porušil nejen nepsané pravidlo všech anonymních on- line diskusí (připomenu, že tím pravidlem je ochrana identity diskutujícího), ale navíc připustil, že moje občanské jméno bylo zveřejněno spolu s ničím nedoloženým a od samého začátku vylhaným obviněním, mám plné právo na obranu nejen proti tomuto svinstvu, ale také proti každému pokusu o znectění občana jménem Václav Dočekal.
To, že tady jistým jedincům projde téměř všechno a jiným zase bez vysvětlení mizí celé jejich diskusní příspěvky (mnohokrát ověřeno, bohužel) svědčí pouze o tom, že pan Libor Stejskal tady plní roli takzvaného "bílého koně."

Takže až budete mít zase někdy puzení k tomu, abyste mne napomínala za moje "nevhodné" reakce, tak si předtím zkuste představit, že tady někdo zveřejnil (samozřejmě bez vašeho vědomí, natož pak předchozího svolení) vaše občanské jméno spolu s tím, že jste spolupracovala s bývalou Státní bezpečností.
Nepřeju vám nic zlého, ale o tomto problému si budeme moci popovídat takříkajíc na úrovni až poté, co se vám přihodí totéž, co se tady přihodilo onoho 18. ledna letošního roku mně.
Do té doby jsou vaše jistě dobře míněné připomínky jen plané plkání.

Doufám, že to nevezmete ve zlém. Já jsem totiž zvyklý řešit si své problémy přímo. A představte si, ono se mi to vyplácí!
09. 06. 2011 | 11:50

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Vladimíre,

část vysvětlení najdete zde, na konci debaty http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jiri-havel.php?itemid=13368

Pánové Dočekal, blue jay a celá řada dalších sem chodí toliko svádět bitvy s druhými. Já je s nimi vést nemíním a zdaleka nejen proto, že je nemám šanci vyhrát (tedy pokud nechci dělat 24 hodin denně a sedm dní v týdnu jen to, že budu sedět u PC a čekám, kde kdo zaútočí ad hominem). Ale hlavně proto, že v tom nespatřuji žádný smysl.

Mnozí zjevně netuší, jaké jsou mé možnosti, zejména časové a technické (například jen trochu zkušenějšímu uživateli PC zde prostě nemohu znemožnit publikovat). Nemusíte mi to věřit, nikomu to nevnucuji, ale vím po těch více než čtyřech letech, co se o tyto stránky starám, co je v mých silách a do čeho se mohu pustit a co nemá cenu (dělám to denně). Čili mi nezbývá (a nejsem z toho nijak frustrovaný, naopak) než spoléhat na soudnost lidí, kteří si sem opravdu chtějí chodit povídat. Je to jejich volba, jak to budou dělat, na koho reagovat apod (viz odkazovaný příspěvek).

Libor Stejskal
09. 06. 2011 | 11:53

Dočekal napsal(a):

Vladimír napsal(a):

"To: blue jay a Dočekal
Pánové je to vaše ostuda a omezenost co se tady odehrává. Najděte si nějaké hezké místečko, tam si pište a navzájem se urážejte. Jestli chcete založím vám web s diskuzí a to zadarmo.
Hezký den"
--------------
Když dovolíte, tak vaší jistě dobře míněné nabídky nevyužiju. Místo toho si dovolím doporučit vám přečtení příspěvku, který byl mojí reakcí na nick Anita.
Z něho pak zejména doporučuju k přečtení (nejméně dvakrát) to, co jsem napsal v jeho předposledním odstavci.

Pro jistotu to zopakuju ještě jednou: Až se vám stane to, co se tady stalo mně onoho 18. ledna letošního roku, tak se přihlaste a můžeme si o tom popovídat. Do té doby si ponechte, prosím, ty svoje jistě dobře míněné rady (a hlavně to dovolávání se spravedlnosti u člověka, který svým nečinným přihlížením porušil nepsané pravidlo všech anonymních on-line diskusí) pro sebe.
Děkuju předem.
09. 06. 2011 | 11:59

stejskal napsal(a):

A jen pro zajímavost, pane Vladimíre.

Pan blue jay s většími či menšími přestávkami chodí na tyt stránky už tak tři roky. Patří k těm vyhlášeným zde (a nejen proto, že občas mění nicky). Stálo mne to několik zajímavých večerů (tak od 20 do 01 hodin), o které jsem ochudil svoji rodinu, než jsem ho přesvědčil, že zde nebude lidem sprostě nadávat (nárazově jsem mazal vše, co sem napsal). Jeho největší zábavouz je sice i nadále provokovat všechny, kdo se provokovat nechají, ale zdaleka už to není tak sprosté jako před těmi lety (a pak že tyto debaty nemají blahodárný vliv ;-)

Pan Dočekal je trochu jiný případ, nicméně jeho spamy škodí těmto stránkám neméně. Až budu mít někdy dostatek času (a chuti), možná o dovolené, zkusím je třeba ze zdejších debat též odstraňovat (popř. vše, co napíše, podobně jako kdysi u pana blue jay, ale třeba i Rumcajse a Sladkého). Ale věřte mi, že na to, abyste aspoň trochu s tímto postupem uspěl, musíte mít hodně času a zároveň nic zajímavějšího na práci ;-) Je to hodně náročné (tedy pro mě, pro ně ani trochu).

Libor Stejskal
09. 06. 2011 | 12:14

Dočekal napsal(a):

stejskal napsal(a):
Dobrý den, pane Vladimíre,

část vysvětlení najdete zde, na konci debaty http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jiri-havel.php?itemid=13368

Pánové Dočekal, blue jay a celá řada dalších sem chodí toliko svádět bitvy s druhými. Já je s nimi vést nemíním a zdaleka nejen proto, že je nemám šanci vyhrát (tedy pokud nechci dělat 24 hodin denně a sedm dní v týdnu jen to, že budu sedět u PC a čekám, kde kdo zaútočí ad hominem). Ale hlavně proto, že v tom nespatřuji žádný smysl.
-------------------
Nikdy bych nevěřil, jak hluboko může klesnout nepochybně vzdělaný a inteligentní člověk.

Takže pane Stejskale ještě jednou a tentokrát už natvrdo.
Nevím, co vás k takovémuto jednání vede a popravdě řečeno mne to ani moc nezajímá. Mně na tom vadí především to vaše pokrytectví, kterým se pokoušíte omluvit a zdůvodnit vaši podivnou činnost v roli editora těchto diskusí.
Vy jste se totiž onoho 18. ledna letošního roku propůjčil k něčemu, co absolutně neguje všechny vaše dosavadní zásluhy o tento otevřený diskusní server.
Tím, že stavíte občana jménem Václav Dočekal do jedné řady s těmi, které tady z mně neznámých důvodů chráníte, jen přihazujete hnůj na tu hromádku, kterou jste tady pomáhal založit právě onoho 18. ledna letošního roku.
To, že nerozlišujete mezi akcí a reakcí, tedy mezi osobním napadáním a obranou proti tomuto napadání je sice podivné, ale jako výmluva se vám zřejmě hodí už opravdu všechno.

Tím, že jste mne jmenoval jako prvního, jste pouze prozradil, že si se mnou zkrátka nevíte rady a spoléháte jen na to, že se k vám připojí jedinci, jako je například nick Vladimír.
Dovolím si předpovědět, že doufáte marně. A to i proto, že primitivní napadání ze strany nicků Rumcajs, hoven, Ládik"", Vlkodav a dalších se postupem času stávalo fraškou.

Nejvíc mne ale dostalo to vaše včerejší nesmělé špitnutí směrem k nicku blue jay. A nejen mne, ale také moje přátele, se kterými jsem to probíral při soukromých interpelacích. Ono se totiž tím včera naplno projevilo, kdo že to tady má ve skutečnosti takříkajíc pod palcem a kdo je tady jen pouhým vykonavatelem vůle "mocných."

Takže ještě jednou: Ten problém nemá Václav Dočekal s vámi, nemá jej ani s místními frustráty. Ten problém máte vy a spolu s vámi také všichni místní frustráti s Václavem Dočekalem.
A budete ten problém mít do té doby, dokud budu mít čas, chuť a náladu na to, abych vkládal své vlastní názory do těchto diskusí. K vaší smůle mne to zatím baví náramně.
09. 06. 2011 | 12:22

Anita napsal(a):

Dočekal
Já s Vámi cítím a dokonce i lituji co se vám přihodilo, moje plkání je opravdu zbytečné, jen si myslím, že není třeba dělat bouři ve sklence vody. Dokonce jsem si myslela, že funguje, "když není reakce nemůže být ani akce". Možná jsem se mýlila vaše inteligence by se neměla snižovat na jejich úroveň. Také cítím, že by tu neměl nikdo si dovolit nadávat druhému do "estebáka" ba dokonce šířit pomluvy, no kdyby přišlo na věc mohl by jste se bránit i soudně.
Nebuďte tak hrdý, svými věcnými myšlenkami, které nejsou špatné dokažte, že nejste vy ten, který se tu chodí obhajovat, nemáte to za potřebí. Minulost zůstala pod tlustou čarou a netřeba se v ní babrat, vy víte svoje a lidi, kteří vás znají pod vašim očanským jménem a jsou vašimi přáteli, vaší hodnotu člověka znají, jinak by nebyli vašimi kamarády. Nejhorší jsou lidé, kteří mají máslo na hlavě, těchto lidí je mnoho, mají chorobnou radost, když mohou i podle někomu ublížit s těmi netřeba se prát ty je třeba ignorovat . Toto je moje poslední plkání na tom to blogu k vám. Věřte, že kdybych vám nevěřila, tak bych vám tu nepsala. My dva jsme taky kdysi se dostali do křížku, ale tak nějak jsme si to vyřešili a dnes jsem já pozměnila svůj názor na vás, není až tak moc odlišný od mého, pouze mi vadí ten zbytečný boj, který tu svádíte s lidmi co si ho nezaslouží.
09. 06. 2011 | 12:24

vasja napsal(a):

Je třeba umlčet Dočekala!
09. 06. 2011 | 12:34

Dočekal napsal(a):

stejskal napsal(a):

"Pan Dočekal je trochu jiný případ, nicméně jeho spamy škodí těmto stránkám neméně. Až budu mít někdy dostatek času (a chuti), možná o dovolené, zkusím je třeba ze zdejších debat též odstraňovat (popř. vše, co napíše, podobně jako kdysi u pana blue jay, ale třeba i Rumcajse a Sladkého). Ale věřte mi, že na to, abyste aspoň trochu s tímto postupem uspěl, musíte mít hodně času a zároveň nic zajímavějšího na práci ;-) Je to hodně náročné (tedy pro mě, pro ně ani trochu)."
----------------------
Paráda! Takže cenzor už zřejmě našel záminku k tomu, aby tady mohl mazat VŠECHNY moje texty!

A pak že se historie neopakuje!

Takže pane Stejskale ještě jednou:
Vyšetřovatelům Státní bezpečnosti a jejich poskokům, kteří mi dělali domovní prohlídky a zabavovali mi přitom knihy a různé písemnosti, jsem tehdy říkával toto: "Soudruzi, ty knihy a dokumenty mi můžete zabavit a zničit. To je ale všechno, co můžete v této chvíli udělat. Myšlenky se vám zničit nepodaří."

Pane Stejskale, nevím, kdo a čím vás tady takříkajíc tlačí ke zdi a popravdě řečeno mne to ani nezajímá. Co mne ale zajímá moc, tak to je to, co se stalo s člověkem, se kterým jsem si kdysi docela rozuměl.
Vy si to možná ani neuvědomujete, ale tím, jakým způsobem tady poslední dobou jednáte, se těm estébáckým poskokům neblahé paměti podobáte až neuvěřitelně.

Poslední poznámka je jen tlumočení postřehu mého přítele Karla.
Mluvení, případně psaní o někom tak, jakoby nebyl přítomen, svědčí jen o zbabělosti člověka, který jedná právě takto. U nás na dědině se takovýmto jedincům říkávalo "uhejbáci." Oni se totiž vyznačovali tím, že každému ty své názory říkali za jeho zády pěkně zpříma do očí.
Tedy stejně, jako to činili ti, ktzeří mne v těch dobách udávali. Samozřejmě anonymně, jak také jinak, že.

Teď jsem jen zvědavý na to, jestli a zda vůbec zveřejníte onu záminku, kvůli které tady budete mazat VŠECHNY mé texty.
09. 06. 2011 | 12:41

stejskal napsal(a):

Dobrý den, paní Anito,

nevím, jestli Vás zajímá i jiný úhel pohledu, ale ten reálný je zde:

Identitu pana Dočekala zde neodhalil pan blue jay, jak dotyčný neustále tvrdí, ale já. Publikoval jsem totiž kdysi jeho text, který jsem s jeho svolením podepsal jeho jménem (to je ostatně podmínka publikace) a on pak v debatě zveřejnil i svůj nick Vendys http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/tenaruv-blog.php?itemid=4796

Pak sem zde pan Dočekal nějakou dobu nechodil. Vstupoval do debat na levicově orientovaném webu outsource media (psal tam kdysi i pan vlk). Poté, co začak napadat ostatní jakož i moderátora, tak jej odtamtud onen vyhodil (nevím, jak to udělal, možná je ta nutné se regisrovat, nepídil jsem se po tom).

Pan Dočekal se přesunul sem a jak sám píše, moc se mu zde líbí. Napadá všechny, o nichž pojme jakékoliv podezření, že mu chětjí nějak škodit. A to dost nevybíravě (i když ne vulgárně).

Pan blue jay sem též chodí napadat ad hominem ostatní. A tohle si samozřejmě nenechal ujít. Jakmile narazil na texty pana Dočekala, začal ho provokovat stejně jako pan Dočekal provokuje ostatní. Našel si ten mnou odkazovaný článek pana Dočekala a provokoval i tím, že ho oslovoval jeho jménem. Jednou (z mnoha) z těch provokací bylo i to, o čem neustále dokola píše pan Dočekal, tedy "estebák" (ten zas už tehdy používal pro jiné výrazy jako "slídil", "slouha", vyhrožoval žalobami, identifikací IP adres apod.). A od té doby to zde jede. Pan Dočekal se neustále dovolává ochrany své osoby a jedním dechem přitom napadá všechny, kdo se mu nelíbí. Takových lidí je plný net, i sem jich chodí celá řada. Nemá moc cenu se tím zabývat, je to něco jako atmosferická porucha, člověk s ní mnoho nenadělá, stěžovat si na ní, je zbytečné.

Nemusíte mi samozřejmě odpovídat, ale doporučuji třeba projet si jen pár debat (třeba ty, co jsou vidět na titulní straně blogů. Uděláte si úsudek sama (těch druhé neustále napadajících debatérů sem chodí hodně, ale toto je skutečný unikát; mimochodem kdysi zde o svých zkušenostech psal i provozovatel outsource media, pan Stan ;-)

Libor Stejskal
09. 06. 2011 | 12:46

Dočekal napsal(a):

vasja napsal(a):
Je třeba umlčet Dočekala!
09. 06. 2011 | 12:34
--------------------
Takže mám čekat, že mne v nejbližší době přejede auto?

No, že jistí jedinci zrovna moc nevynikají inteligencí, tak na to jsem si tady už zvykl. Ale že mne bude někdo z nich chtít umlčovat? Tak v takovém případě jsme už zase zpátky v dobách před Vítězným Listopadem.
Tehdy mi také svými anonymními udáními dělali problémy zejména takoví jedinci, jako je například ten, který se v těchto diskusích prezentuje pod nickem vasja.

No nic. Zřejmě si tedy budu muset při přecházení ulic v našem městě přece jen začít dávat lepší pozor.
09. 06. 2011 | 12:49

Dočekal napsal(a):

stejskal napsal(a):
Dobrý den, paní Anito,

nevím, jestli Vás zajímá i jiný ůhel pohledu, ale ten reálný je zde:

Identitu pana Dočekala zde neodhalil pan blue jay, jak dotyčný neustále tvrdí, ale já. Publikoval jsem totiž kdysi jeho text, který jsem s jeho svolením podepsal jeho jménem (to je ostatně podmínka publikace) a on pak v debatě zveřejnil i svůj nick Vendys http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/tenaruv-blog.php?itemid=4796
--------------------------
Opět lež jako věž.

Pane Stejskale, když už jste natolik zbabělý, že si netroufnete diskutovat se mnou přímo, tak alespoň nelžete!

Já jsem ke zveřejnění mého občanského jména dal svolení pouze vám. V žádném případě to svolení ode mne neměl a nemá nick blue jay!

Tady měl přijít první zásah z vaší strany. Nepřišel. Místo toho jste mi nejprve soukromě a potom i veřejně vysvětlil svoji nečinnost tím, že to svinstvo nebudete mazat proto, že není možné ověřit opak!

Takže od onoho 18. ledna letošního roku se tady s vaším laskavým svolením může bez jakýchkoliv problémů psát o Václavu Dočekalovi jako o "estébákovi, estébáckém udavači, členu KSČ" a tak podobně.

No nic. Zřejmě jsem se ve vás šeredně zmýlil. Ale to se mi občas stává. Jen netuším, za kolik "stříbrných" se dá prodat nejen charakter a čest, ale hlavně pak lidská duše.

Takže ještě jednou a tentokrát už opravdu naposled: Pane Stejskale, ten problém nemám já s vámi. Ten problém máte vy s občanem jménem Václav Dočekal.
A záleží jen na vás, jak hluboko ještě hodláte klesnout ve snaze o odstranění jednoho "potížisty," který se nebojí vkládat své názory do těchto diskusí pod svým občanským jménem.
09. 06. 2011 | 13:03

Anita napsal(a):

Libor Stejskal
Děkuji, napsal jsem , že "Když není akce nemůže být reakce", to vždycky platí pro obě zúčasněné strany. Mě je opravdu smutno, že to tu někteří pojímají jako bitevní pole. Možná, že třeba i ta první reakce přišla hned v prvním příspěvku pana Dočekala,takové zbytečné píchnutí do vosího hnízda "Teď jen čekám, kdy se do této diskuse zapojí svými slušnými a argumentačně precizně vycizelovanými příspěvky místní slovní kulturisti, vystupující v těchto diskusích pod nicky Rumcajs, hoven a Ládik!!!." Myslela jsem ,že by si to mohl přebrat a vyhýbat se sporům. Pravdou je, že když jsem někde na návštěvě a a k hostileli začnu cítím nedůvěru, tak odejdu a už nikdy nepřijdu.
09. 06. 2011 | 13:06

stejskal napsal(a):

Díky, paní Anito. myslím, že si rozumíme. Hezký den. l.s.
09. 06. 2011 | 13:12

JC napsal(a):

Anita,
To co předvádíte jsou prostě neskutečný kecy ala Davídek Rathů.
09. 06. 2011 | 13:18

OndrejvonH napsal(a):

Dočekal: Nepřipadáte si trochu monotématický ? Za posledních 24 hodin čtu ve vašich příspěvcích jak vám Stejskal pořád ubližuje a co se vám stalo 18.ledna.
09. 06. 2011 | 13:37

Dočekal napsal(a):

Anita:

Dotaz: Viděla jste film s názvem "Morálka paní Dulské?" Pokud ano, jistě jste se tam poznala.

Jinak to, že pan Stejskal hledá oporu kde se dá místo toho, aby mi to tady veřejně a pěkně od plic vytmavil, svědčí také o mnohém.

Já jsem se naštěstí nikdy nemusel živit jako cenzor a tak musím přiznat, že pana Stejskala a hlavně to, co tady tento poslední dobou předvádí, nemohu posuzovat kvalifikovaně. Berte tedy, prosím, každé moje vyjádření jen jako můj vlastní subjektivní názor.

Stejně tak se budete muset smířit s tím, že já budu vkládat ty své soukromé názory do těchto diskusí i nadále. Teda alespoň do té doby, než pan Libor Stejskal konečně objeví něco, co by se dalo použít jako záminka k výmazu VŠECH mých textů.
09. 06. 2011 | 13:39

Dočekal napsal(a):

OndrejvonH:

V tomto případě vám mohu dát jedinou radu: Pokud nechápete, že tady jde o víc, než jen o nějakého Václava Dočekala, tak ty moje příspěvky prostě nečtěte a je.
09. 06. 2011 | 13:41

neo napsal(a):

Václav Dočekal je fenomén, možná syndrom. Kopírovat neustále jedno a to samé, opakovat neustále jedno a to samé.

Schválně kolikrát se v posledních 20ti příspěvcích Václava Dočekala objevuje:

Václav Dočekal
VŠECH mých textů
Onoho 18.ledna
Od 18.listopadu
VŠB v Ostravě
Vyskoškolák
Občanské jméno
Kopnutí si do mého kotníku
Nebudete mi to věřit, ale já se bavím
Odstranění potížisty
Nesehnul jsem se před bolčevikem rudým
Mého přítele Karla
Inu co je dovoleno Jovovi
----------------------------------------

přítel Karel by to jistě neoznačil jako nemoc :-)

Když už člověk chce s panem Dočekalem slušně diskutovat na konkrétní téma jako třeba já, tak se dočeká maximálně toho, že bude označen za frustráta,práskače, archiváře nebo vopruze atd. Konkrétní reakce k tématu se ovšem nedočeká. Pan Dočekal totiž nemá zájem diskutovat a snaží se pouze napadat ostatní diskutující.
09. 06. 2011 | 13:43

Dočekal napsal(a):

Tak schválně: Kolikpak se zde ještě najde frustrátů, kteří budou mít puzení k tomu, aby si alespoň virtuálně plivli na člověka, který se nebojí prezentovat své názory v těchto diskusích pod svým občanským jménem?
Samozřejmě anonymně, jak také jinak, že.

No jo, já jsem opět zapomněl. Jeden místní "vopruz" mi tady vyčítá, že s ním nechci diskutovat. A on přitom diskutuje tak slušně!

Takže ještě jednou, místní "vopruzi": Když se mne v dobách před Vítězným Listopadem soudruzi vyšetřovatelé ptali, proč odmítám odpovídat na jejich otázky a proč s nimi nemluvím ani nezávazně, tak jsem jim odpovídal stále stejně. "Není s kým a není o čem."

Takže toto vezměte laskavě na vědomí i teď, místní "vopruzi." A tu konverzaci si začněte vynucovat na někom jiném.
Pochopil?
09. 06. 2011 | 14:06

neo napsal(a):

Dočekal:

děkuji, že jste se sám přiznal k tomu, že diskutovat nechcete a neumíte to a že raději každého napadáte.

Přesně jste potvrdil má slova výše. Cituji://Když už člověk chce s panem Dočekalem slušně diskutovat na konkrétní téma jako třeba já, tak se dočeká maximálně toho, že bude označen za frustráta,práskače, archiváře nebo vopruze atd. ///

Chápu, že Vám není příjemné nemít argumenty a to zvlášť v debatě s člověkem o 36mladším.

S přáním hezkého dne , neo
09. 06. 2011 | 14:13

Ládik!!! napsal(a):

Pane Rath,
když je někdo bosý a v bederní roušce, ještě to neznamená, že je hladový. Může být třeba přejedený, na písečné pláži někde u moře. Nebo se prostě opaluje po práci. A i kdyby byl hladový.... říká se, že hlad je nejlepší kuchař. A dobří kuchaři se nemají špatně.
09. 06. 2011 | 14:13

Vladimír napsal(a):

To: Libor Stejskal
Hodně zdaru v boji s větrnými mlýny. Doufám alespoň, že máte na mazání vulgárních výrazů nějaký automat. A možná trochu naivně si myslím, že by se dal udělat nějaký adaptivní šikovný filtr, který by hodnotil různé formy projevu, učil se je rozpoznávat a částečně vám alespoň napovídal co je možné porušení pravidel nebo dokonce některé příspěvky mazal automaticky. Říkám to z pohledu co jsem studoval a to je kybernetika.
Věnovat se rodině je rozhodně smysluplnější.
Zdraví
Vladimír
09. 06. 2011 | 14:17

stejskal napsal(a):

Nemám, pane Vladimíre (prakticky všechno poctivá ruční práce ;-)

Nerozumím programování, mám sotva běžné uživatelské znalosti. Ale osobně si myslím, že takový filtr by byl velmi velmi obtížná věc (jesti vůbec v našich poměrech možná, agresívně v debatách vystupuje odhadem tak 80 procent všech jejích účastníků a jsou ve vzájemném urážení nesmírně vynalézaví. Jde spíš o to, že v této společnosti je zatím umění věcné a korektní debaty dost zanedbáváno).

S tou rodinou máte pravdu (už se také svůj návyk na tyto stránky snažím omezovat ;-)

I já Vás zdravím.

Libor Stejskal
09. 06. 2011 | 14:36

Dočekal napsal(a):

Takže on se "vopruz" už dožaduje pozornosti i za tu cenu, že se tady bude dál jen ztrapňovat.
No nic. Budu jej tedy brát už jen jako rozmazlené děcko.

V jedné diskusi jsem četl příběh, který si bez souhlasu autora dovolím volně interpretovat:

V parku sedí na lavičce maminka s malým dítětem. Vedle ní sedí starší paní, kterou to dítko vytrvale kope.
Stará paní se proti takovémuto chování samozřejmě ohradí a od té maminky se dozví toto: "Já své dítě vychovávám ve volnosti. Tak se s tím musíte nějak vyrovnat. A pokud se vám to nelíbí, tak se zvedněte a odejděte."
Najednou k té mladé mamince přistoupí mladík a plivne jí do obličeje. Když se ta mladá paní upřímně podiví, tak jí ten mladík odpoví takto: "Víte, mne k té volnosti vychovávali už od mala také."
09. 06. 2011 | 14:55

neo napsal(a):

Dočekal:

jediný kdo se ztrapňuje jste Vy pane Dočekale. Na slušné příspěvky reagujete nikoli věcně, ale agresivně s cílem urazit názorového oponenta.

Kdybyste měl trochu slušnosti, nebál byste se diskutovat, neuhýbal byste. Ale co čekat od zapšklého důchodce, který si léčí celoživotní mindráčky útoky na slušné lidi.

Hezký den
09. 06. 2011 | 15:04

Dočekal napsal(a):

Tak už tomu rozmazlenému děcku dejte konečně někdo to lízátko! Možná dá potom už pokoj.
09. 06. 2011 | 15:17

neo napsal(a):

Dočekal:

Pane Dočekale, děcko dospívá v 18ti letech. Mně je 28 let, takže již nejsem děcko. (Možná ještě na Moravě, ovšem tam jsou děcka do 40ti)

Je mi jasné, že nejste schopen konstruktivní diskuse a tak se názorových oponentů snažíte zbavit urážkami. Ale bohudík, dnes žijeme v demokratické společnosti a můžeme svobodně vyjadřovat své názory. Nijak mi nezabráníte přispívat do diskusí ani výhružkami, to by se musel změnit režim.
09. 06. 2011 | 15:28

Dočekal napsal(a):

Jak je vidět, tak u rozmazleného děcka na věku nezáleží.

Jinak se upřímně divím jednomu: Vy jste opravdu v těch svých osmadvaceti letech ještě nepochopil, že já z vás tady mám jen bžundu?
09. 06. 2011 | 15:32

neo napsal(a):

Dočekal:

Vy víte co je bžunda? To jste mě mile překvapil.

Vy se velice dobře bavíte... já vím, zkopíroval jste to pod asi 40 blogů, 156 článků v 486 příspěvcích :)

A nejsem rozmazlený, jsem ze 3 dětí a rozmazlení bývají ponejvíce jedináčci.
09. 06. 2011 | 15:47

vasja napsal(a):

Dočekal napsal(a):
vasja napsal(a):
Je třeba umlčet Dočekala!
09. 06. 2011 | 12:34
--------------------
Takže mám čekat, že mne v nejbližší době přejede auto?
-------------------
Posílám housenku.
09. 06. 2011 | 17:37

Skogen napsal(a):

Pane Dočekal, že vy jste taky nějaký ten rozmělňovač diskuze :) Sice krapet masochistický, ale zase mimořádně úspěšný ;))
09. 06. 2011 | 20:39

pich. napsal(a):

Da.Rock 17.37 Tak se probírám bojem zdejších protagonistů antagonistů a narazil jsem na zatím nejlepší poznámku. Tu vaši.

"Soukromý penzíjní fond je nejlepším zajištěním na stáří. Ovšem pokud jsem jeho majitelem".

Víc není třeba dodávat.
09. 06. 2011 | 21:45

Dočekal napsal(a):

Skogen napsal(a):
Pane Dočekal, že vy jste taky nějaký ten rozmělňovač diskuze :) Sice krapet masochistický, ale zase mimořádně úspěšný ;))
09. 06. 2011 | 20:39
------------------------
Dík.
Takže to jen zopakuju: Až tady někdo zveřejní vaše občanské jméno a připojí k němu podobné svinstvo, jaké k němu v mém případě připojil nick blue jay, tak teprve potom se o tomto problému můžeme pobavit takříkajíc na úrovni.

Zatím se tady (alespoň pokud je mi známo) nikomu dalšímu mimo mne tady tohle zatím nestalo.

Mohu se vás přece jen na něco zeptat? Víte, docela by mne zajímalo, jestli také vy nerozlišujete mezi akcí a reakcí, v tomto případě mezi osobním napadáním a reakcí na toto napadání. Zkusíte mi na tuto moji otázku odpovědět?
Děkuju předem.
09. 06. 2011 | 21:45

Skogen napsal(a):

No, já to pane Dočekale beru tak, že činitelé reagují, když to stojí za to. Chemicky je to možná nesmysl, ale tady taky nejde o chemické reakce, že ano :) Tak se na to vyprdněte a zkuste katalyzátor obecně nepříliš zásadní reakce vynechat. Je fakt úplně jedno, jestli jste byl bachař ;))
09. 06. 2011 | 23:36

Dočekal napsal(a):

Skogen napsal(a):
No, já to pane Dočekale beru tak, že činitelé reagují, když to stojí za to. Chemicky je to možná nesmysl, ale tady taky nejde o chemické reakce, že ano :) Tak se na to vyprdněte a zkuste katalyzátor obecně nepříliš zásadní reakce vynechat. Je fakt úplně jedno, jestli jste byl bachař ;))
09. 06. 2011 | 23:36
----------------------
Tak tu poslení větu může napsat jen ten, kdo o předlistopadových represích komunistického režimu neví vůbec nic.
Ale nebojte se. Na to, že v této společnosti vládne falešná morálka, která staví do jedné lajny trýznitele a jejich oběti, jsem si už stačil zvyknout.
Na co si ale nezvyknu nikdy je to, že se mne snaží poučovat jedinci, kteří o tomto nemají ani páru. A kteří mne nabádají, abych se nad tím svinstvem, které tady zveřejnil onoho 18. ledna letošního roku nick blue jay a které bez problémů "pustil" pan Libor Stejskal, povznesl.

Takže ještě jednou, nicku Skogene: Až se vám tady přihodí totéž, co se tady onoho 18. ledna letošního roku, tak si o tom popovídáme opravdu na úrovni. Do té doby beru každou vaši dobrou radu jen jako falešné moralizování.
Doufám, že tento můj postoj chápete.
10. 06. 2011 | 08:52

Leonidas napsal(a):

Mr. Dočekal - ohrazujete se falešnými argumenty. Co bylo dřív, slepice nebo vejce, aneb není požár bez ohně...
"Zatím se tady (alespoň pokud je mi známo) nikomu dalšímu mimo mne tady tohle zatím nestalo." - že by vodítko?

haf, haf
10. 06. 2011 | 10:52

Honza999 napsal(a):

Stejskal

Vy tam u vás nemáte žádné programátory? Je snad problém, aby redakční systém všechny nové příspěvky analyzoval podle slovníku (obsahujícího závadná slova a rizikové nicky) a udělal pro vás výběr těch, co zasluhují vaše přezkoumání? Přezkoumání a smazání těch opravdu závadných by již pak bylo záležitostí několika minut.

Krom toho podle mého názoru lžete, když tvrdíte, že se touto činností zabýváte jen ve svém "volném čase". Vzhledem k tomu, s jak dokonalou selektivitou pracujete a že z těch pro vás nevhodných vám dopsud neuniklo ani písmenko, nevěřím vám.
28. 06. 2011 | 15:23

Slimák napsal(a):

POMOC BLOGERŮ
Je v silách blogerů a internetu vyvolat celostátní akci
VÁNOCE BEZ AMERICKÝCH FILMŮ
01. 07. 2011 | 19:50

Pedros napsal(a):

Aby z toho pan Ráth neměl morký noční sen...
22. 07. 2011 | 12:24

James32Moody napsal(a):

freelance writer
14. 03. 2012 | 01:07

HAMMOND21HELENE napsal(a):

freelance writer
14. 03. 2012 | 01:12

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy