Pachuť.

29. 02. 2012 | 12:19
Přečteno 7974 krát
Jeden naštvaný člověk přikresloval na plakátech politikům tykadla. Možná i mně. Určitě sympatickému Ivanu Langerovi.

Jeho manželka je soudkyně, a tak za to poslala karikaturistu do vězení. Vše je podle zákona zcela v pořádku. Pán poškozoval majetek -krásné plakáty politických stran. Kreslíř si myslel, že přeci za takovou věc jej v demokratické zemi nikdo soudný nemůže odsoudit. Dokázal, že nežijeme v demokratické zemi a minimálně soudkyně Langerová není vůbec soudná. Je vidět, že rodině Langerů by se dobře dařilo i v nějaké totalitní zemi, neboť filozofie nesvobody jim připadá správná. Pořádek musí být a k němu tykadla na půvabné Langerově pleši prostě nepatří.

Ničitel majetku.

Další člověk si udělal nevinnou legraci a „rozpohyboval“ panáčky na semaforech přechodů. Opět putuje do kriminálu. Poškozoval majetek města a majetek je posvátný. Alespoň některý. Zase cítím pachuť totalitního uvažování. Hoch si dovolil příliš.

Nedotknutelný majetek?

Na obou případech je zajímavé, že jsou v příkrém rozporu s tím, jak nás „stát“ chrání proti skutečným vandalům. Když vám posprejují dům, máte smůlu. Nedovoláte se nikde. Ba co víc, když vám exekutor zabaví a třeba i směšně levně prodá váš majetek, i když jste nedlužil ani korunu, tak se vůbec nic neděje. Postupoval správně, podle zákona. Zákon legitimizuje loupeže soukromého majetku. Přece chudák exekutor nemá čas zjišťovat, zda jde o majetek dlužníka či někoho jiného. Nakonec po něm nemůžeme ani chtít, aby přemýšlel, zda náhodou vůči stokorunovému dluhu nezabavuje majetek za statisíce či miliony. Takže máme recesisty v kriminálech a po ulicích běhají státem posvěcení zloději.

Pěstí od policajta a stojíš před soudem.

Jiný pán nesouhlasil s tím, že kůrovce v Národním parku Šumava zahubíme tím, že uřízneme stromy. Šel blokovat dřevorubce a jak jim stál v cestě, tak ho hromotluk v uniformě srazil na zem. Má to nahrané na kameře, naštěstí. Přesto stojí před soudem on a ne ten policajt. To asi pro výstrahu všech co by chtěli svůj jiný světonázor prezentovat nějakým obtěžujícím způsobem. Prostě když se kácí les, lítají třísky.

Všichni kradou.

K dokreslení chorobné atmosféry společnosti patří i rozpoutaná hysterie boje s korupcí. Podle průzkumů se podařilo drtivou většinu lidí přesvědčit o tom, že korupce je všude a kradou všichni. Tudíž stačí ukázat prstem a aféra je na světě. Sprostí podezřelí jsou zmanipulovanou veřejností odsouzeni a potrestáni dřív, ještě než jakýkoli soudní proces začal. Samozřejmě ne každý, jen ten, u kterého se to médiím právě hodí. Nad někým se očko přimhouří, jinému naopak pořádně naloží. Co na tom, že skutečnost může být úplně jiná. Kdo by čekal na nějaký soud, vše je přeci jasné –kradl a korumpoval, to ví každý.

Mějte strach!

V čem jsou všechny předešlé případy podobné?Přece ve snaze zasévat strach. Aby se lidé báli vyjadřovat své názory, aby se báli o svůj majetek a aby se báli na sebe nějak upozornit. Strach spouští autocenzuru. Cítím pachuť plíživého nástupu totality. Trochu optimismu spatřuji v současných protestech vysokoškolských studentů, kteří se snaží ubránit své akademické svobody a samosprávný charakter vysokých škol. Alespoň naděje, že to všichni už nevzdali.

Odpovědnost vlády?

Případy individuální perzekuce za pokreslené plakáty, za vyměněná sklíčka či za nesouhlas s kácením stromů nejsou prakticky vůbec médii spojovány s vládou. Ta však za tyto případy nese buď přímou zodpovědnost –zásah policie proti aktivistům na Šumavě, či odpovědnost nepřímou, třeba přes trestní zákon či zákon o exekutorech. V každém případě odpovědnost politickou –mlčí, a tím se nepřijatelné postupy legitimizují. Premiér Nečas a jeho ministři by se měli dnes zodpovídat za tyto houstnoucí excesy perzekuce konkrétních lidí.

Za vše mohl Paroubek, Nečas nemůže za nic?

Média však jejich zodpovědnost zdůrazňovat prostě nechtějí. Na rozdíl od doby, kdy s policejním zásahem na Czechtechu spojila premiéra Paroubka. Ten byl médiím nesympatický, a tak určitě to byl on, kdo poslal policajty krotit rozpustilé technaře. Tehdejší policejní zásah byl zcela zbytečný. Nebylo v něm však nic politického. Několik tisíc příznivců hlasité zábavy si pro svůj mejdan zabralo něčí pozemky, přičemž policejní jednotky si chtěly nacvičit rozhánění davu a pár technařů se chtělo porvat s policisty. Bránit někomu se svobodně bavit je zřejmě horší, než bránit někomu svobodně projevovat své politické postoje.

Pravicová totalita není vlastně špatná.

Jsem přesvědčen, že pokud by za vlády sociální demokracie docházelo k podobným excesům proti právům a svobodám lidí k jakým dochází dnes, tak by už většina médií hlasitě mobilizovala za okamžité svržení totalitní vlády.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

prak napsal(a):

Pane Rathe,bubnujete sice dobře a dokonce i na ten správný buben, ale jste bubeník ČSSD, a to je špatné. Už se na Vás tady chystá kohorta modrých brachů s modrými vejci. Asi jim do nich někdo nakopal (a ještě nakope)!
29. 02. 2012 | 12:31

Tomáš napsal(a):

Jeden z nejlepších blogů, co jsem za posledních pár let četl.
29. 02. 2012 | 12:32

veverka napsal(a):

Žádný plíživý nástup totality se nekoná,totalitu tady už dávno máme.Totálně nám tady vládne pár vexláků a estébáků,kteří si pro sebe zprivatizovali většinu státního majetku.

PS: Jinak s blogem souhlas,ale kdy to vysvětlíte Křečkovi?
29. 02. 2012 | 12:32

Kentus napsal(a):

O tom co je krásné rozhodujeme my, strana ODS
29. 02. 2012 | 12:35

Doug Badman napsal(a):

Pane Hejtmane,
neztrácejte čas psaním přihloplých blogů a konečně zařiďte, aby v Hostivici bylo kde lyžovat. A jak to vypadá s hostivickou universitou?
29. 02. 2012 | 12:35

Pacák napsal(a):

Pane Rath, udělal jste kromě "bubnování" také něco jiného? Například ze svých dvou platů, pslance a krajského hejtmana, podpořil fond proti korupci nebo pomohl obětem exekutorské mafie? V hodně vysoké politice se pohybujete hodně dlouho, jistě budete vědět lépe než já, chudý důchodce, kde přiložit peníze a ruku k dílu.
29. 02. 2012 | 12:39

TNT napsal(a):

Skvělý blog, jako obvykle, z toho intelektuálního bahna, které se nazývá česká politika, mi z duše mluví pouze 3 lidé - dobří řečníci, kteří mají argumenty a jasnou vizi - David Rath, Lubomír Zaorálak a Pavel Kováčik (KSČM)
29. 02. 2012 | 12:42

Hezký den napsal(a):

http://islandskarevoluce.webnode.cz/islandska-revoluce/
29. 02. 2012 | 12:42

Leo napsal(a):

pane Ráthe. Mícháte hrušky s jablky, ale především využíváte momentální nálady(dost blbé nálady) mezi lidma k zisku politických bodů. Zákony se mají dodržovat a soudce má soudit. To že dost soudců jsou nesoudní lidé, kteří neznaj rozumnou míru je fakt. Co s tím má společného Nečas??
K Paroubkovi, vskutku nikdy od r.89 jsem neměl tak nepříjemný pocity jako za jeho(a vaší) éry, tedy co se svobody vyjadřování týče!
29. 02. 2012 | 12:47

Gustáv Kočí napsal(a):

Pane hejtmene volá se po krvi nebo po spravedlnosti?
29. 02. 2012 | 12:47

amnézie napsal(a):

Jen mi pane Rathe zkuste připomenout, za kterých vlád byla ta exekutorská mafie uzákoněna a za kterých policie (kvůli nahnání strachu a skrzevá výcvik v užívání šlágštoků) zmasakrovala CzechTek.
Stačí jména premiérů.
Děkuji.
29. 02. 2012 | 12:49

bombastus theofrastus napsal(a):

Gustáv
Už vám to tu význační právníci několikrát opakovali.
Spravedlnost neexistuje.
A na právo existuje jasná definice:
The Law is in the barrell of the gun.
29. 02. 2012 | 12:52

Drzá zrzka napsal(a):

Zapomněl jste na Nový Bydžov a šluknovský výběžek, Varnsdorf.
29. 02. 2012 | 12:55

Marcus Agrippa napsal(a):

Naprosto přesné - není co dodat. Když si tak vzpomenu na kontinuální vysílání o"útoku"na M.Topolánka na ČT ........... škoda mluvit.
29. 02. 2012 | 12:57

xx napsal(a):

No, je veliká škoda, že:
1) opozice je v tomto nejednotná
2) že tyhle myšlenky Vás opustí ihned, jakmile se dostanete do vlády

Takže bohužel jen populismus opozičního poslance. Sami máte na taková tykadla imunitu, takže je malujete dnes a denně opozici a zdaleka ne jen tykadla. Občané ale nesmí. Jaký je rozdíl mezi tím, že občan namaluje tykadla politikovi a tím že poslanec řeční u pultíku v parlamentu o zlodějích, když mluví o kolezích z vlády ?

Ten pan hmotnou škodu nahradil, odmítl pouze politický trest. My občané bychom měli požívat v případě vyjádření jasných politických názorů stejnou imunitu jako poslanci.

Přemýšlejte o tom a hlavně si na to vzpomeňte až budete ve vládě.
29. 02. 2012 | 13:00

Kryštof napsal(a):

Re - autor blogu
Všestranně vtipný co do formy i obsahu a svou podstatou velmi závažný a alarmující text . Leč pozdní .
Člověče , Rathe , vždyť vy nejste žádnej soudruh , vy máte funkční oba mozky !
Z těch obecných i obecních blbů tady v tom Dullsville musíte mít nehoráznou srandu .
Pobavit se sám a ještě za to brát gáži , tomu říkám kšeft .
29. 02. 2012 | 13:17

český maloměšťák napsal(a):

Jsem zvědav, jestli bude ODS ve sněmovně hlasovat opět spolu s komunisty /novela zákona týkající se poplatků velkých znečišťovatelů ovzduší/.
Bylo by to v logice jejich spolupráce po převratu v roce 1989 /KSČM funguje mj. jako osvědčený a spolehlivý zdroj ubírání volebních hlasů ČSSD...matematicky i historicky naprosto jednoduše verifikovatelné/.
29. 02. 2012 | 13:18

tata napsal(a):

chyba lavky

tentokrat pan RATH NEMÁ PRAVDU ANI NAHODOU,vubec se neda špekulovat ve smyslu že se netrestaj velke podvody tak nebudem trestat ani malé a toto je napsano čiste jen v duchu politickeho boje.

copak není vandalismu dost a velky problem,že někoho napadne roztrhat ,nebo pomalovat plakat pořad je to vandalismus nešahej na to co není tvoje,jaky je rozdíl pomalovat plakat nebo vaši zed?KAŽDEHO svoboda končí tam kde poškozuje svobodu jineho.
TOTO JE PŘESNĚ PŘIKLAD te slabosti cokoliv využít na politicky boj,jakym pravem někdo zasahuje do semaforu,ja vam budu měnit planky v plotu třeba za hezčí ,ale vy nechcete co udělate?BUDETE HO TAKY OMLOUVAT.
trest je uplně jiná rovina jestli je neadekvatní prosím protestujte proti vyši nikoliv proti činu.

VY KTERY tleskate si uvědomte co kdyby chtěl někdo upravovat majetek VAM? taky byste tleskali?

ZABYVEJTE se velkymi kradežemi a ne obhajovat vandalismus,jen v ramci politickeho boje,žadny normalní člověk nemuže schvalovat vandalismus a obhajovat to že se velké podvody netrestaj,tak praniřujte tyto podvody,i ten nejmenší poklesek ma byt potrestan a ne bakatelizovan nebo omlouvan
29. 02. 2012 | 13:23

Pedro napsal(a):

Pouze nechapu, proc zde politici a ústavní cinitele pisi blogy. Navic vetsinou ponekud slabomyslne a populistické.

Proc místo toho za sve mnohdy multifunkční platy, radeji prakticky nekonají a zmiňované problémy neřeší ? Maji na to prece od voličů mandat!!!

Že, panove Paroubku, Rathe, Sobotko Bohuslave i Sobotko Premysle a dalsi ?
29. 02. 2012 | 13:24

vico napsal(a):

Rath nezklame - opravdu velmi zdařilý blog.

Zdejší pravicoví opožděnci mentálně zakleslí někde v lapidáriu s bronzovými sochami Gottwaldů a Leninů, tu od rána do večera "soudruhují" a "vtipně" posílají kdekoho /soudruhem Rathem začínaje a soudruhem americkým prezidentem konče/ do KLDR nebo na Kubu.

Když tu nějaký ódésácký politik jednou za uherský rok něco napíše, tak leda nějakou oslavnou kantátu - viz Bém s už dnes slavným článkem K.L.A.U.S. anebo minulý týden místopředseda Senátu Sobotka s jakýmsi suchým nezáživným cancem, který i přes svou krátkost je k nedočtení.

Pak tu občas ještě něco háže na sklo robokop Drábek, který jen dokazuje, že i krvavý horor se sociálním podtextem lze psát formou technického návodu, jak pozinkovat kliku od domovních dveří.

Jo to Jiří Havel nebo David Rath je jiná třída.

Za chvíli se tu slétnou zachmuření pravičáci z lapidária a budou soudruhovat a soudruhovat. Jak ti přemnožení "dobří" holubi, co se i s krchova vracejí.
29. 02. 2012 | 13:28

TNT napsal(a):

tata: naopak, ve společnosti, kde se velké zločiny netrestají, jsou malé zločiny jedinou zbraní lidí, jak se ozvat, jak se něčeho domoci a především je to krok k očistné revoluci, která je třeba. Papaláši budou tak dlouho sami krást a mlaskat a přitom trestat pracující lidi (daněmi, zdražováním, nespravedlností-trestání pouze malých zločinů, např. exekucí kvůli desetikorunovým dluhům) až ucho jednoho dne přeteče.....prostě dokud tento režim velké zločiny netrestá, nemá právo trestat ani zločiny malé, viz. biblická hláška o kritice třísky v oku druhého člověka, když sám kritik má v očích celé břevno
29. 02. 2012 | 13:29

TNT napsal(a):

Pedro: Levice samozřejmě koná, vyzvala vládu k rezignaci a k trestní odpovědnosti, na vládní činitele je podáno dohromady 46 trestních oznámení - navrhují se mimořádná jednání Parlamentu k různým korupčním kauzám - vláda je vždy smete ze stolu, ale to není chyba opozice, ale chyba voličů (např. i vás), že jste si zvolili zloděje. Mimochodem, co za zlepšení stavu děláte vy? Kromě planého plkání
29. 02. 2012 | 13:34

meloucí palice napsal(a):

Rath je hrozně nebezpečný,protože není blbý a nebojí se věci pojmenovávat pravými jmény.
29. 02. 2012 | 13:36

antiovce napsal(a):

vystihl jste to přesně, pane Rath, dochází k postupnému utahování šroubů. Takhle asi nějak musela začínat komunistická totalita. Snaha vlády přijmou zákony proti protestujícím lidem tady je.
29. 02. 2012 | 13:37

vico napsal(a):

oprava : z krchova
29. 02. 2012 | 13:38

Al Jouda napsal(a):

Autor se snažil naznačit, že přes všeobecné mínění o universálnosti korupce u nás on sám nekrade.
29. 02. 2012 | 13:38

meloucí palice napsal(a):

Pedro.Na jedno oko vidíte od dětství či se vám to přihodilo během dospělosti?
29. 02. 2012 | 13:38

meloucí palice napsal(a):

Al Jouda. Máte výstižný nick. Blahopřeji!
29. 02. 2012 | 13:40

dedek napsal(a):

Pacák napsal(a):
Pane Rath, udělal jste kromě "bubnování" také něco jiného? Například ze svých dvou platů, pslance a krajského hejtmana, podpořil fond proti korupci nebo pomohl obětem exekutorské mafie? V hodně vysoké politice se pohybujete hodně dlouho, jistě budete vědět lépe než já, chudý důchodce, kde přiložit peníze a ruku k dílu.

Důchodče!!! Asi vám maličko utíká podstata věci. Nejedná se tady o Rátha ale o nás všechny. Což si to takhle srovnat v kebuli? Co jste udělal vy? Kolik jste toho rozdal vy? Jak se snažíte bojobat proti vládnoucím zrůdám? Blbejma kecama vůči někomu, kdo alespoň občas něco udělá!!
29. 02. 2012 | 13:43

Drzá zrzka napsal(a):

Pokud Vám vadí, že exekutoři pracují nemravně a ze dluhu pár stokorun, udělají pohledávku v řádu desetitisíce, proč jste se už dávno neozval ve sněmovně?

Asi je zábavnější se soudit s Kalouskem o jeho "opilosti".
Proti rozusudku se lze odvolat jako proti celku, ale asi nelze splnit jeho část, co se náhrady způsobené škody týče, nad další částí zlámat kříž s tím, že se trest slušného člověka netýká.
29. 02. 2012 | 13:43

antiovce napsal(a):

tata

pomalovat plakát politické strany není vandalismus, ale vyjádření svého postoje, obzvlášť když je to plakát strany jejíž představitelé lžou, kradou a podvádí, a kteří vedou stát do záhuby. A je na pováženou, že do vězení jdou ti co proti tomu protestují, a ti podvodníci a zloději běhají na svobodě.
29. 02. 2012 | 13:47

meloucí palice napsal(a):

Drzá zrzka. Co asi může udělat ve sněmovně,když tam má většinu drzá a cynická banda,která se zmocnila státu jako své firmy?
29. 02. 2012 | 13:49

dedek napsal(a):

tata napsal(a):
chyba lavky

tentokrat pan RATH NEMÁ PRAVDU ANI NAHODOU,vubec se neda špekulovat ve smyslu že se netrestaj velke podvody tak nebudem trestat ani malé a toto je napsano čiste jen v duchu politickeho boje.

copak není vandalismu dost a velky problem,že někoho napadne roztrhat ,nebo pomalovat plakat pořad je to vandalismus nešahej na to co není tvoje,jaky je rozdíl pomalovat plakat nebo vaši zed?KAŽDEHO svoboda končí tam kde poškozuje svobodu jineho.
TOTO JE PŘESNĚ PŘIKLAD te slabosti cokoliv využít na politicky boj,jakym pravem někdo zasahuje do semaforu,ja vam budu měnit planky v plotu třeba za hezčí ,ale vy nechcete co udělate?BUDETE HO TAKY OMLOUVAT.
trest je uplně jiná rovina jestli je neadekvatní prosím protestujte proti vyši nikoliv proti činu.

VY KTERY tleskate si uvědomte co kdyby chtěl někdo upravovat majetek VAM? taky byste tleskali?

ZABYVEJTE se velkymi kradežemi a ne obhajovat vandalismus,jen v ramci politickeho boje,žadny normalní člověk nemuže schvalovat vandalismus a obhajovat to že se velké podvody netrestaj,tak praniřujte tyto podvody,i ten nejmenší poklesek ma byt potrestan a ne bakatelizovan nebo omlouvan

Važený, jak se mohou zabývat velkými krádežemi, když se je snaží dát do programu, tak trojkolka odhlasuje, že se o tom jednat nebude a proč? protože jde o jejich souputníky. Račte si už udělat v hlavě pořádek. Aby mohli řešit problém musejí o něm jednat a bohužel většinu mají ti, kteří o tom jednat nechtějí.
29. 02. 2012 | 13:51

Pedro napsal(a):

TNT: Pokud jste si racil vsimnout, neřeším pravici nebo levici. To uz jaksi nema smysl, to je v soucasné dobe anachronismus a ke zlepseni stavu to nevede, to ukázal čas a historie. Vy jste levičák jak poleno a buďte klidně dál. Podle vašeho nicku mate v oblibě výbušniny a to o něčem svědci.

Tak a teď k vašemu dotazu:

1. Vlastním firmu a davam praci 30 zaměstnancum a tim obživu jejich rodinám.
2. Dale trénuji zactvo v oddíle bojových umění. Tedy vychovavam mladez.
3. Dale hraji v rockové kapele. Přispivam k rozvoji kultury.
4. Zastávám funkci mistostarosty v obci s 8000 obyvateli a nejsem clen zadne politicke strany.

Tak a teď jste na rade vy, pochlubte se, Výbušnino!
29. 02. 2012 | 13:52

antiovce napsal(a):

Drzá zrzko

a proč s tím něco neudělá ta naše slušná a poctivá pravice?! Není snad u vesla ona?!
29. 02. 2012 | 13:54

B. napsal(a):

Výborně, pane Rath. Nejlepší, co jsem zatím od Vás četla.
Pokud s tím tady někdo nesouhlasí, musí to být totalista, Nečas anebo Langer.
29. 02. 2012 | 13:55

antiovce napsal(a):

Pedro

asi se moc o politiku a hospodaření státu nezajímáte, jinak by jste pohledem do historie zjistil, že za vlády levice ekonomika fungovala lépe, než za vlády tzv. pravice. Dokonce, a to je co říct, fungovala lépe i před r. 1989 za vlády KSČ.
29. 02. 2012 | 13:59

TNT napsal(a):

Pedro: s lidmi jako jsi ty se z ČR nikdy demokracie nestane, a bude se nadále krást a korumpovat jak to vyhovuje současným papalášům a jejich obhájcům z řad podnikatelů - tím, že vykořisťujete 30 zaměstnanců bych se ani moc nechlubil, tím opravdu současný systém nezlepšíte, to opravdu ne:))
29. 02. 2012 | 14:02

Drzá zrzka napsal(a):

meloucí palice

Voliči by věděli, že zná jejich bolesti. Upozornil by na fakt, že děje zvůle těžko napadnutelná stávajícími zákony.
Poslanci jsou ve sněmovně kvůli voličům nebo voliči volí poslance jen kvůli tomu, aby se tito dostali do sněmovny a mohli si hrát buď na vládnutí nebo na opozici?
29. 02. 2012 | 14:04

Xaver napsal(a):

Za špatné zákony (a moc jiných snad u nás ani není) nesou odpovědnost všichni placení politici. Od náměstků hejtmanů až po presidenta. A nezáleží přitom na jejich náboženství, barvě, pohlaví a politické příslušnosti.
29. 02. 2012 | 14:04

TNT napsal(a):

jinak ještě dotaz Pedro: jako místostarosta a tedy i politik, jakým způsobem se snažíte o očištění vašeho špinavého řemesla??? Podáváte trestní oznámení? Nebo jste v zastupitelstvu jenom kvůli tomu, aby vaše firma měla zakázky - jak to tak rád dělával pan Aleš Řebíček??
29. 02. 2012 | 14:05

his Regrakas napsal(a):

meloucí palice: meloucí palice se vzdy obavaly i zrakově postižených, protoze ti je identifikovali podle příšerneho křiku a smradu!
29. 02. 2012 | 14:06

Sid napsal(a):

Zrzko: Návrh na změnu exekutorského zákona byl ve Sněmovně zamítnut hlasy ODS, TOP 09 a VV - takže se poptejte tam, stejná grupa zamítla zrušení anonymních akcií a majetková přiznání - jenom, abyste si udělala představu jak to je. Stejné jako dnes v justici, boj dobrých a zlých (Zeman vs Rampula, levice vs vláda) - vaše bagatelizování problémů vede k tomu, že svými postoji nahráváte zlodějům
29. 02. 2012 | 14:08

JC napsal(a):

Mno domnívám se, že oba prvně zmíněné případy, "tykadla" a "panačci" jsou kverulanti, kteří jsou "svatosvatě" přesvědčeni, že se ničeho nedopustili a proto je nemá právo nikdo soudit.
V právním státě po kterém všichni vč, autora voláte to ovšem takto nemůže fungovat.
29. 02. 2012 | 14:08

Pedro napsal(a):

TNT: Jak víte že je vykořisťuji? Mluvil jste s nimi? Proc tedy neodejdou? Dobre, dam jim výpověď, firmu zavru a zamestnate je vy ok?

Je mi vas lito, prijedte se k nam podivat, jakou zde děláme špinavou politiku.

Ale pred tim se prosim pochlubte čím se zivite a jak pracujete pro blaho vlasti.
Pak Vam sdělím kontakt.
29. 02. 2012 | 14:15

TNT napsal(a):

JC: v právním státě především nemůže docházet k tomu, aby určitá skupina lidí (politici, podnikatelé-kmotři, soudci, právníci) byli nedotknutelní - dokud se tohle nevyřeší, tak tady žádný právní stát není, ale je tu justiční mafie. Dokud tady justiční mafie je, tak občan nemá jinou možnost než určité zákony nerespektovat, jinak by žil ve lži a spolupracoval by s režimem stejným jako před rokem 1989 - ale od té doby jsme se snad poučili, nebo ne???
29. 02. 2012 | 14:16

Drzá zrzka napsal(a):

Sid

Pokud nahrávám zlodějům, co bagatelizování problémů dělá s těmi, kteří nekradou? Těch je snad zatím většina. Tedy doufám, že je.
29. 02. 2012 | 14:17

JC napsal(a):

TNT,
Nikdo z těch, které jste jmenoval samozřejmě není nedotknutelný. To jsou jen vaše dojmy.
Nebudu vám hledat všechny případy odsouzení zmíněných za posledních 22 let.
29. 02. 2012 | 14:21

Zbyněk napsal(a):

Znám také jeden podobný příklad, jaké zde uvádí pan Rath. Jeden drzý spratek, dostal zasloužený pohlavek a nezávislý soud také odsoudil pohlavkáře a nikoli drzouna. Nebyla to náhodou také paní Langerová?
29. 02. 2012 | 14:31

santawizard napsal(a):

Vláda a opozice,levice a pravice to jsou 4 základní slova moderní politiky.
29. 02. 2012 | 14:32

Drzá zrzka napsal(a):

santawizard

Na jaký základ můžou v ČR ona 4 základní slova moderní politiky navázat, rozšiřovat ho.
29. 02. 2012 | 14:36

dříve čtenář napsal(a):

A co dál doktore? Přijeďte se podívat, jakpak to dělá v Ostravě vaše sociální demokracie na úrovni komunální politiky! Jestli nás v budoucnosti čeká totéž ve státním, tak z deště pod komunální odpad.
A jak to děláte vy v Praze? Pro blaho vašich voličů?
Ještě poznámka, která sem nepatří, ale je aktuální. Snad dnešní demonstrací nezačala další revoluce, to bychom pak měli státní svátek jen každý čtvrtý rok! Možná by to zachránili naši chrabří programátoři, kteří s datem 29.2. nepočítají...
29. 02. 2012 | 14:38

Pepa 3 napsal(a):

JC : Nikdo po vás nechce, abyste hledal "všechny případy odsouzení zmíněných za posledních 22 let". Mně by stačil tak jeden, dva (vynechte Svobodu z ČSSD). Nezajímají mne úředníci a podobně, zajímají mne lidé, kteří se schovávají za imunitu a členové vlád.
Jinak při vaší argumentaci jsem si vzpomněl na mládí: Když nás někdo neoprávněně buzeroval, šikanoval, odmítal se s námi bavit i jen o tom, jestli si smíme postavit hřiště na zarostlém a naprosto nevyužitém městském pozemku, tak jsme mu často na plot namalovali kosočtverec. Ne proto, že jsme chtěli ničit jeho "výsostný" soukromý majetek, ale proto, že nám nedal jinou možnost se vyjádřit!
29. 02. 2012 | 14:47

santawizard napsal(a):

Zrzko:1)někdo je pořád s vládou nezávisle jestli je pravicová nebo levicová 2) někdo je pořád s opozicí nezávisle jestli je to pravicová nebo levicová 3)někdo je pořád s pravicí nezávisle jestli je ve vládě a nebo v opopzici 4)někdo je pořád s levicí nezávisle jestli je ve vládě nebo v opozici.
Zahraniční politika bere v potaz ,kdo je ve vládě doma a kdo je ve vládě v zahraničí.
Hospodářská krize dává zabrat jak levicí,tak pravicí,tak vládě a opozici.
29. 02. 2012 | 14:57

Koleda napsal(a):

To autor:
Až po ty policajty naprostý souhlas. Ale, že dostal "po hubě" ekolog, který nadával policajtovi a jeho žena onoho policajta napadla (sami dali do TV záběry, které to dokazovaly), to je jen dobře. Oni totiž ti tvz.ekologové už napáchali tolik zla, že je načase s tím něco udělat (stejně jako s bigótními památkáři). Jinak skutečně kradou všichni, zejména obě největší politické strany ODS a ČSSD, které si tak řeší financování. A co se totality týče, jakpak jsme, pane doktore, hlasovali s komunisty když jsme válcovali jak opozici, tak koaliční partnery? A co marťani? A až se dostanete k veslu, což určitě bude v následujících volbách, to bude tanec, že? Komančové se už natřásají, Rampulové rovněž. Nu což, bude to opět křišťálově čistá politika, kterou myslíte upřímně.
29. 02. 2012 | 15:03

santawizard napsal(a):

Zrzko:zapomněl jsem dodat 1)výklad zákonů 2)Změna zákonů
29. 02. 2012 | 15:10

JC napsal(a):

Pepa 3,
Mno ,ale to už je úplně o něčem jiném, než psal TNT, který do toho zamíchal všechny kteří nemají jeho sympatie.
Pokud se budeme bavit o tom, že by žádný poslanec nedostal pálku za "tykadélka" a "panáčky" tak máte asi pravdu. Maximálně by dostal nějaký finanční postih od "spolusedících". Ale napsat, že jsou nepostižitelní je prostě blbost.
P.S. Měl jsem kdysi známého prokurátora, který říkal, že dostat se do krimu je pro tuto sortu lidí poloviční rozsudek smrti. Snad vám dochází proč.
29. 02. 2012 | 15:11

Drzá zrzka napsal(a):

santawizard

A ten "někdo" je vždycky druhý, na kterého se dá ukázat. Ale pokud na někoho ukazujeme prsteníčkem, tři prsty zůstanou otočené směrem k nám.
29. 02. 2012 | 15:12

StandaT napsal(a):

Nesoudný byl ten, kdo dostal malovače tykadel před soud. Nesoudný je malovač, kteý to eskaloval do absurdní roviny. Soudkyně je hloupá.

Ano, CIZÍ majetek je posvátný a vandalismus je vandalismus.

Měli zveřejnit záběry ihned a ne nechávat si je až k soudu. Pak by před soudem stál ten policajt.

Že všichni kradou je kampaň SocDem, která zde probíhá už od roku 2006, kdy jste šli od válu. Nepochybuji, že až vyhrajete, skončí. Pak se v žebříčcích korupce posuneme zpět, odkud jsme díky vám spadli a ani nebudete muset žádně protikorupční opatření zavádět. A pokud zavedete nějakou neůčinou, ale pompézně předvedenou akci, jako majetková přiznání nebo zrušení anonymních akcií, dokonce v žebříčku TI stoupneme. Lidi jsou v tomle bodě úplně pitomí.

Vyvolávání strachu (z pravice, z fašismu, z bezpráví, z demontáže sociálního státu ...) je strategie vaší strany. Účiná. Ještě by to chtělo nějakého starce, co chcípnul na schodech nemocnice, ať je to dokonalé.

Paroubek vyžadoval tvrdý zásah na CzechTechu. Na vlastní uši jsem to slyšel v ČRo a nevěřil tomu, dokud ho nedostal. Nečas nic takového ohledně Šumavy nevyžadoval. Kubice neodměňoval velitele zásahu jako tehdy Bublan (a to dokonce dříve, než Borník zametl obvinění).

Pravicová totalita v socialistické Evropě? Komické. Stačí se podívat na reakce EU na Maďarsko nebo dříve Rakousko.
29. 02. 2012 | 15:15

santawizard napsal(a):

Zrzko:
Ten někdo je nespočítaný počet voličů a stoupenců.Nesmí se počítat 2x nebo dokonce 3x.Jde o tajné hlasování.
29. 02. 2012 | 15:22

StandaT napsal(a):

Rath je jeden z mála, komu to v SocDem politicky myslí. Uvědomil si, že "kradou všichni" zakořenilo tak, že už nelze říkat, pravice krade systémově, ale nalevo to je jen selhání jednotlivců. Obrací se to proti nim. Teď před volbama na krajích, po volbách do parlamentu i proti jejich případné vládě, takže musí couvat.
29. 02. 2012 | 15:23

Drzá zrzka napsal(a):

santawizard

Stoupenec může být i nevolič, ale to asi není tajné. :o)

Mizim. Nerada bych někomu přivodila újmu na zdraví.
29. 02. 2012 | 15:37

StandaT napsal(a):

Ve skutečnosti tady žádná protikorupční kampaň nebyla až do té doby, dokud se tématu nechopila Americká podnikatelská komora a následně i další podnikatelé. Rathova partaj tady do té doby jen organizovala kampaň na výrobu protestního voliče, kde se "argument" korupce ukázal jako nejvýnosnější, a tak začal být nadužíván. Dojedou na to stejně, jako ti, proti kterým byl původně určen. Dobře jim tak, nemají si hrát s ohněm, když mají rozum malých kluků.
29. 02. 2012 | 15:42

Bazzy napsal(a):

Pedro je frajer, Rath to napsal hezky, čímž obrousil hranu mé osobní antipatie.
A pro ostatní: hledejme smysl.
29. 02. 2012 | 15:43

alna napsal(a):

Ráte, Ráte, prosťáčci Ti to zase baští. Svůj ke svému.

ten člověk byl odsouzen k pokutě, což je zcela adekvátní trest. Tu nezaplatil, proto byl odsouzen k veřejným pracem (nebo to bylo domácí vězení? Už si nepamatuji). Ty nenastoupit, proto byl odsouzen k nepodmíněnému trestu.

Sedí nikoliv za počmárání plakátů, ale pro maření výkonu soudního rozhodnutí
29. 02. 2012 | 15:59

meloucí palice napsal(a):

his Regrakas.Jste duševně nemocný-agrese,což se dá léčit. A neberte si do svých úst zrakově postižené. Děkuji. A pro všechny,kdo srovnává zlodějny modrých a oranžových doporučuji zájezd s dada cestovkou po místech českých mafiánů a dělejte si čárky. Na celé čáře vyhrává tzv.pravice!!!!!
29. 02. 2012 | 16:04

Jarda HK napsal(a):

Čím se provinila paní soudkyně Langrová? Není ona tou největší obětí? Bohužel je medializována a tou největší její vinou je její život ve svazku s velmi nepopulárním politikem. Kdyby všichni soudci postupovali obdobně razantně jako ona, mnoho problémů by u nás neexistovalo. Dokonce jsem přesvědčen, že i většina našich stran, včetně strany jejíž prominentem je pan Ráth, by skončila právě na problémy s právem. Právě problémy s financováním stran jsou velmi vážný právní problém a doufám, že i natolik závažný, že bude jednou řešen!
29. 02. 2012 | 16:08

myrta napsal(a):

Pane Rathe,situace se mění ve váš(ne)zasloužený prospěch.Vy s vaší úderností jste populární.Což takhle začít stejně úderně dělat pořádek ve vaší straně? Pokud to nevíte,tak lidé jako Palas,Škromach,Březina,Hulínský,Hála,Urban atd.vám ničí důvěryhodnost.A kvůli nim ztrácíte velké množství voličů.Za jediného důvěryhodného je považován jen p. Dienstbier.Začněte čistit,je nejvyšší čas ukázat,že to myslíte vážně.Blíží se doba,kdy převezmete otěže,tak s pokud možno očištěným štítem!
29. 02. 2012 | 16:13

meloucí palice napsal(a):

Jarda. Tak to je síla!! I tací žijí mezi námi!
29. 02. 2012 | 16:17

meloucí palice napsal(a):

myrta. Palas už nesmí kandidovat,Březina s Hulínským jsou už také od lizu,tak snad jedině Urban,ale myslím,že s odchodem Romana,už také moc necucá. A jestlipak víte,že proti těmto lidem Rath vystupuje,i když jsou z jeho stáje.
29. 02. 2012 | 16:21

JC napsal(a):

alna,

" Sedí nikoliv za počmárání plakátů, ale pro maření výkonu soudního rozhodnutí"

To je oč tu běží a ostatní je jsou jen takové netovské plky.
29. 02. 2012 | 16:26

tata napsal(a):

STANDA T

vyte jednoznačně sem odsoudil tento članek,ovšem nijak se neliší od teto věty......... Pak se v žebříčcích korupce posuneme zpět, odkud jsme díky vám spadli a ani nebudete muset žádně protikorupční opatření zavádět. A pokud zavedete nějakou neůčinou, ale pompézně předvedenou akci, jako majetková přiznání nebo zrušení anonymních akcií, dokonce v žebříčku TI stoupneme. Lidi jsou v tomle bodě úplně pitomí.

no nic je skorem zbytečné lidem jak vy něco vysvětlovat,ona je 6 let u moci pravice zmenilo se snad něco?SPIŠE SE DA ŘÍCT ŽE TO GRADUJE A SAMOZŘEJMĚ PODLE VAS ZATO MUŽOU SOCANI.

jak sem napsal o RATHOVI ale přesně to samé JSTE UČINIL i vy jen politickou zaslepenost,nevidět že minimalně mezi nimi není rozdil to chce opravdu politické bryle,potom všem co hlavně předvadí tato vlada
29. 02. 2012 | 16:31

orttt napsal(a):

Pedro:
Třicet lidí dře, aby uživilo vás a vaši rodinu - a vy se tím ještě veřejně chlubíte?
Kromě toho jste regionální politik - co děláte pro očištění téhle vaší špinavé profese? ČSSD podala na padesát trestních oznámení a vyzývá ke svržení vlády. Sepsal jste aspoň petici za totéž a dal ji podepsat lidem?
29. 02. 2012 | 16:38

tata napsal(a):

STANDA T

ONO SNAD ty pravicovy politici neštvou vtom samém duchu,ale včem se schodnou že zabukem si rozdělujou nakradeny,vubec ted nejde že ja ten svět vidím levicovym pohledem a vy uplně opačnym,nebot oba ty pohledy provaděj zloději,takže je uplně jedno kdo tam je jen ten pravicovy tolik nekrade vam a bere mě a naopak,ted jde aby začalo platit padni komu padni chcete snad řict že je to ted jiné,jestli ano opravdu přestavám chapat
29. 02. 2012 | 16:44

Béda napsal(a):

Nesměšoval bych nalepování sklíček na semafory s čmáráním na plakáty politiků. Pozměňování dopravních značek, semaforů a pod. = poškozování resp. pozměňování dopravních návěstí, které plní významnou roli v regulaci dopravy. Čmárání na klamavou reklamu politiků zaplacenou z daní občanů v období voleb naproti tomu je výrazem politického postoje. Zrovna tak jako je výrazem politického postoje ten politický Brainwashing vyjádřený ve zkratkovitém telemarketingu na plakátech a billboardech.
29. 02. 2012 | 16:51

Béda napsal(a):

Dovětek: ostatně, volební plakáty a billboardy vylepené na lavičkých, budovách, u silnic, na sloupech jsou přímo symboly úpadku a plýtvání. Stamiliony se vyhazují zbůhdarma oknem, ničí se lesy, zasírá ovzduší při jejich rozvozu jenom kvůli několika dnům, aby politické mucholapky obloudili voliče a pak se to předražené smetí, hyzdící veřejná prostranství vyhodí do stoupy.
29. 02. 2012 | 16:56

Mac napsal(a):

Vico

móóc pěkné :-))

akorát bych místo lapidária použil termín obludárium :-))
29. 02. 2012 | 16:57

Puck napsal(a):

Ve všech diskuzích lze vysledovat zajímavý úkaz.

Společnost se nachází v situaci, která je dost neutěšená. Ve všech směrech, vyjmenuju jen některé pro názornost, jistě příjdete na další. Rxchlost zadlužování, zvyšování daní, nepokoje na severu, už ani neskrývané rozkrádání, ...

Když se diskutéři dostanou do sporu, zastánci vlády a reforem okamžitě napadnou protistranu tak, že sociální demoktraté nejsou o nic lepší, že mají stejný poddíl na všech špatnostech, že kradou a korumpují stejně.

Všimněte si, oni nehájí reformy, oni neříkají, že bude lépe, až budou reformy hotové. Proč asi ? Že by jim sami nevěřili ?

Vyzývám zastánce pravice. Nestyďte se za své dílo. I komunisté se ke svému dílu hrdě hlásili a hlásí. Hrdé, drzé čelo imponuje víc, než výmluvy.
Můžete argumentovat, tak jak to dělá vláda :
" My jsme přesvědčeni ( všimněte si, Nečas je přesvědčen pořád i o tom, že církev má soupis majetku správně ),tedy, jsme přesvědčeni, že reformy jsou nutné, a že je děláme správně ".

My, zastánci opačného názoru, pak můženme diskutovat k věci. Takto se točíme pořád dokola, pořád probíráme, na které straně jsou větší lumpi.
29. 02. 2012 | 17:09

tata napsal(a):

BEDA

PROBOHA jaky politicky postoj,takže ted je to čmaraní na plakaty a pak co dal hazení vajiček,jakekoliv ničení něčeho je vandalismus nikoliv politicky postoj,jakym pravem ma pravo někdo zhodnotit že to je klamavá kampan,ano vyžadujme at si tu kampan platí ze sveho,omezme tyto penize politickym stranám,ale ne že budem ničit a čmarat na plakaty,nezlobte se to se neda okecat,začne to plakatem vyběrem ktera myšlenka je ta pravá.PROBOHA VŠICHNI STE PŘESTALI POUŽIVAT MOZEK?at si každy maluje na svem ,svoboda ma končí tam kde poškozuji svobodu jineho,jestli na tom plakatě není zakazaná propaganda je to soukromí majetek jako cokoliv jináho
29. 02. 2012 | 17:13

Pacák napsal(a):

dedek napsal(a):
Důchodče!!! Asi vám maličko utíká podstata věci. Nejedná se tady o Rátha ale o nás všechny. Což si to takhle srovnat v kebuli? Co jste udělal vy? Kolik jste toho rozdal vy? Jak se snažíte bojobat proti vládnoucím zrůdám? Blbejma kecama vůči někomu, kdo alespoň občas něco udělá!!

Děkuji za odpověď. Zde jde o diskuzi, takže Vám nebudu psát, co dělám a kolik jsem toho rozdal a ani po vás nechci odpověď (Neznamená to, že nedávám a nedělám.). Podotýkám, že vaše otázka v této diskuzní souvislosti je poněkud podpásová, nesrovnáváte-li tzároveň mé a Rathovy možnosti. Podotýkám, Rathova angažovanost ve fondu proti korupci je pro mne novinka. Jsem v pokušení pátrat a srovnat si to v kebuli.
29. 02. 2012 | 17:27

Lokvenc napsal(a):

Je to excelentní sbírka příběhů ze současnosti k dokreslení pravicové diktatury proletariátu.
David Rath - hned NA HRAD !
29. 02. 2012 | 17:30

Béda napsal(a):

tata,

dle mého názoru by VŠICHNI "rozpočtově odpovědni" (žádný rozpočtově neodpovědný snad mezi nima ani neexistuje, anebo si to minimálně nepřizná) politici měli vymyslet takový způsob volebního boje - třeba ve veřejnoprávních médiích - který by byl rovnocenně dostupný všem politickým subjektům (politiku a politiky si totiž předplácíme a vydržujeme všichni ze svých daní). Soukromá reklama, sponzoring a lobbing by měly být zákonem zakázány jako zdroj korupce. Když demokracie, tak si všechny (i ty malé) politické subjekty v přístupu k veřejnosti musejí být relativně rovny. (Všimněte si, kolik malých stran si mohlo dovolit polepit celou republiku svým volebním telemarketingem)

Bilboardy a plakáty s nacvičenými úsměvy okořeněné lží, zaplacené voliči a hyzdící několik dnů veřejná prostranství by -pakliže se k nim volič - předplatitel nemá právo stejným způsobem vyjádřit, by měly být zakázány. Stejně je to jako kdyby někdo přitáhl na ulici několik kamionů napěchovaných pětitisícovkama a po několika dnech je vysypal na skládku, kde je hned rozmělnil na kaši buldozer. Jsou to vyhozené peníze a rozhodně to nemá s demokracií co společného. Na tomto byznysu tyjí akorát reklamní vymývačky hlav (reklamní agentury) a "nezištní" sponzoři, kteří si pak o to větším dílem ukousnou skrze korupci z peněz daňovníků.
29. 02. 2012 | 17:30

Soc napsal(a):

Bože! Už aby to tu SOCANI převzali !! Kdyby zejtra,tak je snad už pozdě....!!!
29. 02. 2012 | 17:33

Béda napsal(a):

Dovětek: házení vajíček na volebních mítincích je něco zcela jiného - je to útok na soukromý majetek a zdraví všech shromážděných s cílem zastrašit a zahnat do defenzivy politické odpůrce, znemožnit veřejný projev a diskusi politiků s voliči.
29. 02. 2012 | 17:38

tata napsal(a):

Beda

JA VAM NEOPONUJI VTOM aby byl zakon na omezení finacovaní kampaní dokavad nebude je promě nepřijatelné,ničit jakykoliv plakat,to považuji za vandalství a divym se že nerozlišujete,ano hazení je jen další level nejdřiv ničit plakaty,ničit mitink a pak hazet vajička pro mě je to neomluvitelné. a to komukoliv
29. 02. 2012 | 17:47

Béda napsal(a):

tata,

pro mě osobně je nedotknutelný politický plakát hlásající stupidity na veřejném prostranství, na který musím povinně přispívat a který musím snášet něco podobného jako byla nedotknutelná hesla před sametovým převratem. Tehdy bylo trestné je obsahově pozměňovat a dělat si na nich z politických fosílií veřejně srandu - dnes je to to samé.
29. 02. 2012 | 17:55

Kateřina napsal(a):

Pan Rath píše: "Premiér Nečas a jeho ministři by se měli dnes zodpovídat za tyto houstnoucí excesy perzekuce konkrétních lidí...." Ano, ale zodpovídat by se měl spolu s celou touto vládou bezcharakterních gaunerů i za celkový úpadek českého národa, za všechny sebevraždy vyvolané existenčními potížemi způsobenými jejich nehorázným "vládnutím", za všechny nenarozené děti, které se nemohou narodit, protože se mladí lidé prostě bojí přivést je do tohoto světa a do této totalitní doby v Česku, protože by je neuživili, za všechny zmařené životy těch, kteří nemohou studovat, protože nebudou mít na školné, těch, kteří umřou po nemocnicích vinou špatné a drahé péče apod... Nečasova vláda hrůzy se MUSÍ OMLUVIT CELÉMU NÁRODU PODOBNĚ JAKO TO UDĚLALI SVÉHO ČASU KOMUNISTÉ!!! Rozdíl mezi nimi totiž není téměř žádný!!!
29. 02. 2012 | 17:56

Kateřina napsal(a):

Jinak já se nebojím říkat si otevřeně své názory, mně tato gaunerská vláda nezastraší!!!... :-)
29. 02. 2012 | 17:57

Pedro napsal(a):

orttt:

Ano. Představte si, že je vykořisťuji tak, že mají:
- platy od 35 tisíc do 70 tisíc,
- % podíly na zisku,
- služební vozidlo i k soukromému použití,
- mobilní telefon i k soukromému použití,
- firemní fitness zdarma,
- 5 týdnů dovolené.

Tak a teď se pochlubte vy, co jste udelal pro tuto zemi.
29. 02. 2012 | 17:59

StandaT napsal(a):

tata: žebříček korupce je o VNÍMÁNÍ korupce. Tedy ne o tom, jaká je (a jak jí vidí TI nebo jak jí měří - je neměřitelná), ale o tom, jak si občané myslí, že je. Tedy ryze SUBJEKTIVNÍ vnímání. To, že propadáme, dle mě neznamená to, že se zvětšuje, ale to, že lidé propadli dennodenní intenzivní kampani. To je stejné, jako s reklamou - bude-li několikrát denně reklama na jeden prací práček, lidi budou kupovat tento prášek. To je psychologie, ne realita.

Jakmile tato kampaň ustane, nebude denně na talíři, VNÍMÁNÍ korupce se změní aniž by se musel míra samotné korupce posunout o jedinný milimetr.
29. 02. 2012 | 18:01

Lila napsal(a):

tata

Myslím, že tentokrát jste trochu vedle. Dokonce i respektovaná místopředsedkyně Ústavního soudu JUDr.Eliška Wagnerová,Ph.D., považuje tresty pro oba zmíněné pány za naprosto neadekvátní.

Určitě už byli přiměřeně potrestaní mastnou finanční pokutou.
Co se týká malůvek na volebních plakátech, to už jaksi patří k folkloru volebních kampaní, stejně jako ta létající vejce a rajčata. Pamětníci vzpomínají, že jiné to nebylo ani za první republiky. A o instalaci semaforu s pohyblivými postavičkami už Praha vážně uvažuje, protože to bude nepochybně atrakce (nejen) pro turisty.
(To bylo křiku kvůli Entropě, ale všichni v Bruselu se na ni běželi podívat. Ví někdo, čím se tam prezentovaly následné země? V marketingu platí zlaté pravidlo: Odliš se, nebo zemři!
Po této stránce Entropa svůj účel splnila.)

Skoro bych řekla, že je naším národním specifikem, že se smrtelně vážnou tváří řešíme prkotiny, zatímco opravdu vážné věci procházejí bez většího zájmu veřejnosti. Víc smyslu pro humor a recesi by nám jen prospělo.
29. 02. 2012 | 18:01

Béda napsal(a):

tata,

všimnul jste si, že v této zemi najednou jakoby úplně vyšuměla z veřejných sdělovadel politická satira? jak je to možné? Není ze strany veřejnosti "poptávka", chybí inspirace? Není dostatek politických kauz, politických přešlapů? Anebo existuje nějaká nepsaná politická cenzura?
29. 02. 2012 | 18:04

Carlos V. napsal(a):

Minimálně polovina blogů perfektní - aspoň z mého pohledu na zprzněnou společnost, neschopnou sebereflexe, pochopení vtipu a úzkoprsým přístupem. Na vše zákon, na vše pravidlo, a za odchýlení trest.

Zvířátka zavěšená na jateční lince jsou přece v rozsahu daných pravidel vlastně svobodná.

K druhé polovině blogu - křik proti korupci by mi nevadil, nebýt bezzubý. Hurá tažení nejsou k ničemu, nejsou-li na konci vinící bez majetku a ve vězení. A je mi jedno, může-li za opak pravice či levice - nefungue to prostě moc dlouho, aby se někdo mohl vyvinit.
29. 02. 2012 | 18:05

StandaT napsal(a):

tata 16:44: já nepíši o tom, že jedni kradou více a druzí méně. Já píši o tom, že jedni politici vyvolali kampaň, že druzí kradou více než oni a že lidi na tuto kampaň naskočili.
29. 02. 2012 | 18:07

Béda napsal(a):

Politici obecně jsou specielní společenská kasta. Neodvolatelní, nepostižitelní, "věčni" - s hroší kůží, vyzbrojeni imunitou.
29. 02. 2012 | 18:14

Finančák napsal(a):

Tak a teď se podíváme na firmu Pedra. Žádné daně, to se to podniká. Pedro optimalizuje.
Vycházejí mě jasné daňové úniky u aut i tefénů.
Pro tuto zemi vyberu tolik potřebné daně, které potřebuje pan Kalousek.
Pedro, pro tuto zemi jsem nejpotřebnější.
29. 02. 2012 | 18:15

Pedro napsal(a):

Finančák:

Čekám na tebe.

p.s. S brokovnicí...
29. 02. 2012 | 18:35

meloucí palice napsal(a):

Pedro. Vy nepatříte do slušné společnosti!!!
29. 02. 2012 | 19:08

xx napsal(a):

Puck: k vaší výzvě, doufám že jen nedopatřením jste místo zastánci vlády napsal zastánci pravice. Věřím že to je jenom překlep.

Tato vláda není pravicová a proto není ani důvod aby se zastánci pravice hlásili k jejímu dílu. Těžko můžete čekat, že se odpovědný a myslící zastánce pravice bude hlásit ke zvyšování daní, k rozšiřování úřadů, k podpoře všech těch byrokratických zamotanců, nově k ústupu od školného, k ústupkům LOKu, k ústupu od rovné daně ( nejen tomu ohlášenému, ale už tomu předešlému zavedení superhrubé mzdy a skryté progrese ), ke katastrofálnímu druhému pilíři důchodového systému který neobsahuje ani špetku zdravého rozumu a dalším pro pravicového zastánce nepřijatelným nesmyslům.

Ne opravdu, tato vláda není pravicová i když se za ní vydává. Po ovoci poznáte je ne po slibech.

Kde je tento v pravdě pravicový plán ODS ? http://mam.ihned.cz/c3-15657450-100000_d-ods-dopisuje-plan-ruseni-ministerstev

Kde je modrá šance nebo jak se to jmenovalo ?

Ne ne, současná vláda není pravicová a proto se ani zastánci pravice zkrátka nemohou hlásit k jejímu dílu. Ano, je třeba si přiznat, že ti voliči kteří volili ODS potažmo TOP09 byli dozajista ( pokolikáté už ) podvedení. Stejně jako voliči VV a ostatně ani voliči ČSSD v tomto směru nemohou být docela spokojeni.

Je čas volit skutečné pravicové a skutečné levicové strany, která budou ctít ideje pro které je lidé volí.

Ale stane se to ? Obávám se že nikoli.
29. 02. 2012 | 19:39

Pedro napsal(a):

melouci palice:

Mate recht, tohle uz davno neni slusna spolecnost, kde zijeme.
A tech par slusnych meloucich palic uz to nevytrhne...
29. 02. 2012 | 19:50

meloucí palice napsal(a):

Pedro. Souhlasím!
29. 02. 2012 | 20:04

Puck napsal(a):

Pro xx :
Tak podle Vás máme v Česku jen levici. To jsme tedy dopadli !
Možná by nebylo od věci přesvědčit o tom Kalouska, Schwarzenberka, Zahradila, Nečase, Klause, Přemka Sobotku, a mnoho, mnoho dalších.
Jmenovani jsou totiž tak drzí, že se za pravici považují. Měl byste s nimi udělat pořádek.
29. 02. 2012 | 20:05

tata napsal(a):

pane STANDA T

VYTE trochu nerozumim odpovědí respektive rozumím ale stale je jednostraná,jenže nak pomijite že ty druzí o kterych nak jako nemluvite nebo to stoho psaní vyplivá dělaj nemlich to samí,kdo tady celou dobu řika ja nic ja muzikanT ,že tuto republiku rozkradli levičaci?U JEDNĚCH TO ZDURAZNUJETE a u druhych co......ono je NAKY ROZDÍL,KDO vyvolal vteto zemi před volbami že tuto zemi vedou do řecka,všechno byla katostrofa,

NO PŘIŠLA VLADA ROZPOČTOVÁ,protikorupční a co sme o 20 mist dole,dobře to je někoho pohled,ale skutečnost ....kolik afer prodělala tato vlada,kolik ministru muselo odejít.......nevšiml sem si u žadne jiné vlady aby byla v pernamentní krizi,co rozpočet,propad největší v dějinach po revoluci.ano něco připočtem krizi..........zaplat pambu pro ně jinak byse neměli na co vymluvit.........skutečně vidite že to je vlada aspon trochu odborniku......řeknete mi aspon par věcí co udělali dobře ......no možna z vašeho pohledu škrty v socialnim,ale tady to končí........zadlužení stoupa neunosnym tempem,duchodovy fond uplně v rozkladu....dobře je vic duchodcu a co proti tomu udělali.......je snad druhy piliř to pravé medové,pudete do nej?ŠKOLSTVÍ ....KATASTROFA od zdi ke zdi.......zdravotnictví....no nevypadá to na dobrou koncepci...policie ,hasiči na pokraji katastrofi,DRABEK...HRUZA minimalně uspěchana reforma a mohli bysme pokračovat.

TAKŽE OČEM MLUVITE ŽE někdo někomu naskočil,minimalně bych psal o obouch......ano s pohledu meho je levice menší zlo,s vašeho obraceně ale to je tak asi hodně malo když tady pišete jak někdo někomu naskočil jednostraně.
29. 02. 2012 | 20:38

Venda napsal(a):

Pro "meloucí palici":

Jste hrdinou dnešní diskuze. Málokomu přezdívka sedí tak, jako ta vaše vlastní. Alespoň v něčem jste dostatečně sebekritický nebo to je pravda jaksi omylem sdělená?
29. 02. 2012 | 20:47

tata napsal(a):

pane CARLOS

trochu asi nerozumím,takže se zeptam,pomalovaní plakatu je takovy neviny vtip uzkoprsost,takže když vam pomaluji zed bude to takovy vtip,a vy když mi nakopete budete uskoprsý.

HLAVNĚ NEŘIKEJTE ŽE PLAKAT NENÍ ZED,někdo si to objednal někdo zaplatil jedno naco a proco to není duležité,v době kdy není možne jit po ulici posetou eskrementy,no co vždit to není moje proč bych to zbiral že,,sem pejskař a zbiram,v době kdy žadna zed nevydrží nepočmaraná,žadna lavička koš ,čekarna nepoškozená,nebudme uzkoprsí vždit to byl jen plakat

omluva jestli jste to tak nemyslel ja vaše napsané pochopil že je to jen vtip malovat a ničit plakaty,to se směji až se za břicho popadam
29. 02. 2012 | 20:48

Finančák napsal(a):

Pan Kalousek požádal kolegy finančáky v DE o pomoc při výběru daní.
Bylo mu sděleno, že až skončí v Řecku jejich "mise", přijdou milerádi na výpomoc do ČR.
Poněvadž odpovědná vláda nemůžeme tak dlou čekat, spustí progresivní zdanění a zrušení porodného již nyní.

Ja vol, já taky .. že Pedro
29. 02. 2012 | 20:54

StandaT napsal(a):

tata: To nevadí, že mi nerozumíte. Já členům vlčí smečky taky nerozumím. Takže se míjejme dál. Mějte se hezky.
29. 02. 2012 | 21:10

meloucí palice napsal(a):

Venda alias mlčící palice. Vendo,to je sebekritika,protože jsem schopen jako většina z nás jen žvanit a barikád se vyhýbám....A ty máš nějaký vlastní názor? Či si dutá p....?
29. 02. 2012 | 21:20

tata napsal(a):

STANDA T

AHA hm co asi budou muset udělat aby vas to přesvedčilo ,kam aš to bude muset dojit,nejde vubec oto jestli si rozumíme nebo ne,jen vyvratit,že není pravda že tyto se nechovaj minimalně stejně diletantsky,a to že se korupce zmenšuje,že zavedli něco smysuplneho proti tomu,že se zde opravdu to prostředí zlepšuje,na to si opravdu nemusíme rozumět.ten přivlastek nebyl zrovna košer,ja něčeho takoveho k VÁM POUŽIL?
29. 02. 2012 | 21:30

Maximus napsal(a):

Kniha džungle v českém provedení zní podle lidí z ODS:
"Jsme jedné krve, ty i já!" Ta krev co je spojuje jsou hlad po pěnězích a absence sebemenší morálky. Dnes po zkušenostech s ostatními členy vládnoucích stran bych to rozšířil i na ně!
29. 02. 2012 | 22:00

Václav Pokorný napsal(a):

Pane Stando T, dovolte mi připomínku na Vás. Ano žebříček o korupci je subjektivní věc, ale asi o něčem vypovídá, a skutečnost, aspoň jak se ji dozvídáme ze sdělovadel, taky zřejmě není pohádka. Tak jakápak kampaň o , asi , korupci? Nebo chcete tvrdit, že to, co se dostane ze sdělovacích prostředků k lidem, ohledně případů korupce v ČR, je kampaň? To asi sotva, takhle jste to asi nemyslel, doufám.
29. 02. 2012 | 22:01

StandaT napsal(a):

tata: pokud něco napíši o jedněch, neznamená to, že druhé omlouvám. Sorry, ale neumím diskutovat s lidmi, kteří to takto interpretují. Prostě o nich JEN nepíši. Vůbec nerozumím té potřebě vyvažovat.
29. 02. 2012 | 22:40

StandaT napsal(a):

václav Pokorný: ne, takto to nemyslím. Chtěl jsem napsat, že zde byla kampaň, která neměla za úkol bojovat proti korupci jako takové, ale problém korupce pojala jen a pouze jako klacek na konkurenční partaje. Kampaň PROTI korupci, tedy taková, která chce tento problém skutečně řešit, a ne jej zneužívat, podle mě začala až okamžikem, kdy se zapojili podnikatelé (Americká obchodní komora, Fond proti korupci a další). Do té doby to bylo jen a pouze divadlo, které mělo vygenerovat protestní voliče.
29. 02. 2012 | 22:47

xx napsal(a):

Puck: hm obávám se ani levici pořádně nemáme a i když důsledky chování této vlády vypadají spíše jako důsledky levicové politiky, je to je zdání.

Daleko lepší označení by bylo, že máme vládu byrokracie bez politické ideologie.

Jak údajná levice, tak údajná pravice jakmile se dostanou k moci, chovají se téměř stejně, především naplnit státní výdaje a administrovat EU byrokracii. Idejí je minimum.

Nelze říct, že se strany zcela oprostili od ideologie, a to je právě matoucí. Proto tu a tam zle najít drobnosti, které i výsledky politických stran ve vládě přecijen trochu na politickém spektru někam posunují.

Ale ty rozdíly jsou marginální a jen tam kde to hlavní byrokratický proud dovoluje.

Všimněte si že čím měně ideologie je v praktické politice ( např. koalice nasmiřitelných volebních rivalů, která po volbách svorně kradla na pražské radnici a pod. ) tím více je akcentovaná v mediálních obrazech. Je to proto, aby mohl pokračovat tenhle virtuální předvolební souboj, aby velké strany měly naději, že se zase dostanou ke korytům.

Opravdu je chyba, uvažovat o našich velkých politických stranách z pohledu politického spektra, protože je to jen virtuální cirkus pro lidi, který v praxi bere rychle za své.

A jestli chcete příklady, kdy ČSSD jednala obdobně vůči svému programu, jako jedná ODS, tak si stačí vzpomenout na to co dělal Škromach na úřadech práce, co dělala ČSSD v oblasti deregulace nájmů, co dělala v oblasti deregulace cen Elektrické energie, kdy zcela uvolnila regulaci cen pro domácnosti při zachování praktického monopolu ( ten pseudotrh distributoru je směšný, kdy se konkurenční boj odehrává na nepatrné části ceny ) atd. Bylo toho dost.

Opravdu mi není jasné, jak to že tyhle strany, ODS i ČSSD mají stále téměř stejné volební stádo. Přece tolik těch kmotrů a členů stran není.

Zkuste to levopravé vidění politiky opustit, objeví se vám reálný svět.

Když řeknu, že se současná vláda nechová pravicově, nemusí to nutně znamenat že se chová levicově ;) Takto černobílá politika prostě není. Ale přiznávám bez mučení, že jsem si nějakou dobu myslel, právě podle některých porvchních znaků, že ODS patří spíše na levo. Při hlubším zkoumání se to tak jevit přestane.
29. 02. 2012 | 23:09

Pavla2 napsal(a):

TNT, Ortt, Melnoucí palice: Můžete mi říct, co byste dělali nebo spíše, co by dělali ostatní zaměstnanci, protože asi ani jeden z vás nepracuje, kdyby nebylo zaměstnavatelů, podnikatelů? Jste vy vůbec normální? Copak každý zaměstnavatel svého podřízeného musí nutně vykořisťovat? Čím se živí miliony lidí na celém světě, kteří jsou zaměstnanci, protože sami nejsou schopni si firmu založit? Nikdy jste si nezkusili, co to je, shánět práci pro tolik lidí, když v této době nevíte, jestli půjde zboží na odbyt, že potřebujete nové stroje, zařízení, bůhvíco ještě. Nacpete do firmy peníze a nevíte, jestli se vám vůbec vrátí a když propustíte zaměstnance, tak jim taky musíte zaplatit odstupné. A myslíte, že se někdo v takovém případě bude ptát, jestli máte z čeho? Nemyslíte, že narozdíl od mnohých zaměstnanců ten majitel firmy musí dělat i dvakrát tolik? A že to taky ti zaměstnanci mnohdy nevidí, co stojí podnikatele firma?
Zajisté všichni víme, že se najde hodně takových, kteří opravdu své zaměstnance ždímají jak to jde, pořádně neplatí, ale kvůli tomu tady snad nemusíte nadávat Pedrovi. A jak vám napsal, kdyby se jim to nelíbilo, nikdo je nebude držet, tak proč tam dále trčí, že, když se mají tak zle u toho nenažraného vykořisťovatele. Opravdu je mi z vás nanic. Toto jsou slova komunistické výchovy. No však se ani nedivím, protože vy tady melete již po několikkáte /TNT/, že budete volit komunisty. Asi jste za nich měl vy nebo rodiče dobré místečko, jinak byste takto nemohl přemýšlet. A jestli si myslíte, že vám budou pečení holubi lítat do huby, až budou ve vládě, tak jste na omylu. Bude hůř, možná ne hned, ale po generaci si to můžete připomenout. Kradlo se vždycky i za nich, a právě tito na správných postech nejvíce, takže nemyslete, že budou ted jiní. Doposud k tomu neměli moc příležitosti.
01. 03. 2012 | 01:40

Puck napsal(a):

Pro xx :
Dělte si politiku a politiky, jak se Vám zlíbí. Já se budu držet osvědčeného dělení.
Budu se hrdě hlásit k levicovému programu ČSSD. Samozřejmě se mi líbí i některé pasáže z programu lidovců, zelených, ale i komunistů.
To mi nijak nebrání kritizovat chování některých členů ČSSD a tlačit na to, aby ze strany vypadli, protože straně škodí.
Stejně tak se budu hrdě hlásit k tomu, že jsem tento program volil, a když se neosvědčí, beru na sebe svůj díl odpovědnosti, protože jsem svým hlasem k realizaci programu přispěl.
Ale nikdy nebudu argumentovat tak, jako vy, pravičáci.
" Křivdíte našim nejlepším, podívejte se v jiných stranách je to stejné. "
To je způsob ubohý a nijak neprospěje nápravě.
01. 03. 2012 | 06:42

Puck napsal(a):

Zapoměl jsem na Piráty. Ti se mi líbí moc, a docela rád bych je v parlamentu viděl. :-)
01. 03. 2012 | 06:59

Petr napsal(a):

Pane poslanče,
myslíte si, nebo jste dokonce přesvědčen, že za vlád ČSSD bylo vše jinak?
Zvláště za vlády Vašeho přítele vystudovaného křišťálového JUDr Grosse.
Existuje pro české politiky, bez vyjímky, jedna pravdivá rovnice: 18=20-2
01. 03. 2012 | 07:57

Tomáš napsal(a):

Moc pěkný, taková jemná studentská revolta (jako za strých časů z ODS) zpočátku apak stranická agitka pro ČSSD. :-)
Pane doktore je čas se stáhnout z politiky (což už se i děje) a hlavně nastoupit na léčení. Stím Alzheimrem bych rozhodně nechodil na veřejnost, neboť by Vás mohli mít za šaška. Což by bylo za to, co jste pro středočeký kraj udělal velmi neuctivé.
S pozdravem Tomáš H.
01. 03. 2012 | 08:19

Puck napsal(a):

Pro Petr :
Odpovím za poslance, myslím si, že se mnou bude souhlasit.
Jistě by bylo lépe, a to podstatně. Jestli Vám paměť slouží, víte, že Gross se musel odporoučet i se svou vládou, tenkrát kvůli tomu, že nedokázal vysvětlit, kde sehnal peníze na svůj byt. Zrovna tak ho ČSSD zbavila všech funkcí.

Můžete porovnávat, pokud to nepovažujete za příkoří. :-)
01. 03. 2012 | 08:20

Puck napsal(a):

Pro Tomáš :
Bendl má slušný flek, za koho tedy orodujete ?
01. 03. 2012 | 08:24

Yosif K napsal(a):

Rath napsal:
K dokreslení chorobné atmosféry společnosti patří i rozpoutaná hysterie boje s korupcí. Podle průzkumů se podařilo drtivou většinu lidí přesvědčit o tom, že korupce je všude a kradou všichni. Tudíž stačí ukázat prstem a aféra je na světě. Sprostí podezřelí jsou zmanipulovanou veřejností odsouzeni a potrestáni dřív, ještě než jakýkoli soudní proces začal. Samozřejmě ne každý, jen ten, u kterého se to médiím právě hodí. Nad někým se očko přimhouří, jinému naopak pořádně naloží. Co na tom, že skutečnost může být úplně jiná. Kdo by čekal na nějaký soud, vše je přeci jasné –kradl a korumpoval, to ví každý.

Samozrejme - rozpoutavani protikorupcni hysterie je velmi velmi politovanihodna vec. Tim spise ze v CSSD jspou jedinci kteri valstne vubec mnekradou. Nechutnym rozmazavaim v tisku pak prijdou k uhone na povetsi i zcela nevinni jedinci jako:
-- CSSD Mladek a Jansta danici pres firmu Taluda ve Svycarsku;
-- CSSD Palas stavi skrmony hotylek za 24 milionu - kbvuli taobve blbustce ze pustil Setuzu zadarmo modremu zlocinci Pitrovi;
-- CSSD Urban - posluha CEZ
-- CSSD Hojdar - posluha Kolacka, Romana a Appianu, tunelar CKA....
-- CSSD Kraus neuspesne kupujici cokoladovnu bv Ghane za pul miliardy KC (jako kdyby je mel v kapse.....)
-- LEV 21 - Paroubek perouci penize pres neprodejny "bestseller" a s vilou na Ithace - proletarsky vudce, hahaha......
-- CSSD Zgarba - prodavajici za 10 milionu pozemky v hodnote 10 miliard
-- CSSD trouba Kolotuk vydelavajici na bezcennych cennych papirech 80 milionu Kc 0 genius......
-- CSSD Michal Hala vrchni reditel RSD - ten by ted mel na CPR konecne vyzvonit kdo na RSD kradl(vcetne proflaknuteho Rebicka)..... samozrejme ze v CSSD jeho narozky za 800 tisic sponzorovane stavbnimi firmami nemohly vzbudit zadne pohorseni...

... a uplne nakonec - nechutne osocani se muze dotknout i nezistneho proletarskeho vudce Ratha - ze pry na krajskem zdravoitnoictvi jsou prilepeny nejake pravnicke firmy berouci ohromujici pausalni palmare pratkicky za kulove h....o....

Fuj fuj takove pomluvy asketickych proletarskych vudcu.... zde uz musi bezbreha svoboda tisku skoncit!!!!
Proletariate - vzhuru do boje za delnicke vudce.....
Avanti Popolo!!!!
01. 03. 2012 | 08:41

Yosif K napsal(a):

Ano, bojujme proti korpupci jako LEV 21 - ale prosim vas - prestante ocernovat nezistne chudobne proletarske vudce!!!

Proletariate - do boje!!!

Avanti Popolo!!!!
01. 03. 2012 | 08:50

Yosif K napsal(a):

Puck napsal(a):
Pro xx :
Dělte si politiku a politiky, jak se Vám zlíbí. Já se budu držet osvědčeného dělení.
Budu se hrdě hlásit k levicovému programu ČSSD. Samozřejmě se mi líbí i některé pasáže z programu lidovců, zelených, ale i komunistů.
To mi nijak nebrání kritizovat chování některých členů ČSSD a tlačit na to, aby ze strany vypadli, protože straně škodí.

Pane Puck - mozna jediny clovek ktery v CSSD nekrade je mlady Dienstbier. Je totiz magnat a uplatky od kmotru nema socialne zapotrebi. Z tohoto duvodu ma v CSSD vliv NULA CELA NULA. CSSD je rizena sibaly typu Hojdar, Palas, a vicemene i David Rath.....
01. 03. 2012 | 08:55

nobody napsal(a):

ne že by pan poslanec neměl pravdu. ale vzpomněl jsem si, jak kdysi na svou kritičku a konkurentku v boji o prezidenství lékařské komory poslal udání na finanční úřad (!).
01. 03. 2012 | 09:00

Puck napsal(a):

Nezbývá mi, než misi pod tímto blogem vzdát. Doufám, že si čtenář diskuze udělá správný závěr.
01. 03. 2012 | 09:05

Pavel Karabinoš napsal(a):

Jeden z mála, kterýmu věřím. Vše co říká má hlavu a patu, jen tak dál, má to smysl!
01. 03. 2012 | 10:01

kočka šklíba napsal(a):

StandoT jako že většinou máme velmi rozdílné názory, tak to co jste napsal v 29. 02. 2012 | 22:47 je naprosto přesné. Ale že Vy jste četl Bělohradského? Ten, mnohem složitěji, napsal totéž. Tedy bez té Americké obchodní komory atd.
Aféry, které se objevují v tisku, jsou, tedy podle mého názoru, účelově vytažené jen proto, aby poškodili v tu chvíli tu správnou smečku. Není to žádný systémový boj proti korupci, to jen smečky za pomoci tzv. "novinářů" potřebují tu nahnat ovce tu té straně, tu je odehnat od jiné.
Jistě, netvrdím, že to korupce, a v mnoha případech vlastně loupeže a rozkrádání, nejsou, jenže hlídací mopslící v těchto případě slouží jako lokajové a poskoci loutkovodičů k oblbování veřejnosti.
01. 03. 2012 | 10:11

Kampanus napsal(a):

Nechci zde polemizovat s žádným diskutujícím, ale představme si, že tento článek napsal anonimní pisatel. Tedy žádné jméno, žádná politická příslušnost. V tom případě má otázka zní : Je v obsahu tohoto článku něco, co není pravda ?
01. 03. 2012 | 10:18

kočka šklíba napsal(a):

Kampanus, ne, vše pravda je. Rath umí přesně vystihnout podstatu věcí a dějů. Také proto je svými odpůrci tak nenáviděn ;).
01. 03. 2012 | 10:26

Kája napsal(a):

Milý pane Davide Rathe!
Máte v mnohém pravdu. Ti kdo poslali trolejbusáka za mříže jsou směšní, stejně,jako ti, kdo figurují v dalších Vašich příkladech. Nemáte však pravdu, ba dopouštíte se fatální chyby v tom, že papouškujete už pod kůži tohoto nesvobodného lidu zažraný (a tisíckrát goebbelsovsky pro jistotu opakovaný) názor, že ODS je PRAVICE. ODS by bez silného státu,kterému se dá pouštět žilou, bez státních a pseudostátních firem, které mohou mít předražené zakázky bez výběrového řízení NEBYLA NIČÍM!
Tak jakápak PRAVICE! Jestli někdy přijde po šedesáti letech pravice, budu první,kdo ji bude volit. Ale tam budou čistí selfmademani, nikoli šibalové,privatizanti, či zlodějíčkové s bolšovexláckými kořeny. Nashledanou. Karel D. Rokycany
01. 03. 2012 | 10:33

kočka šklíba napsal(a):

Pavlo, jako vždy text plný demagogie a nedovedně skrytého vychloubání. Vaše věta :“ ? Čím se živí miliony lidí na celém světě, kteří jsou zaměstnanci, protože sami nejsou schopni si firmu založit?“ je neskonale hloupá. Zaměstnavatelé potřebují zaměstnance minimálně tak, jako zaměstnanci potřebují zaměstnavatele. Měl by to být vyvážený vztah.
Ale není, jednak proto, že ten „skvělý“ kapitalismus prochází krizemi, kdy je nedostatek pracovních míst, takže mnoha zaměstnancům nezbývá, než se nechat ždímat od , některých, podotýkám znovu, některých zaměstnavatelů a za druhé proto, že žijeme v ČR, kterou momentálně spravují asociální persony, a ty se snaží, a daří se jim to, zaměstnance ještě více dostat do nevýhodnějšího postavení vůči zaměstnavatelům. A mnozí toho, zvláště v regionech s vysokou nezaměstnaností, tak zneužívají.
Vy, Pedro a další jste možná skutečně slušní zaměstnavatelé, ale rozhodně je mnoho vyžírků, kteří zaměstnance, jak tu někdo psal, ždímají.
Vaše další plácání o pečených holubech jste četla kde? Čím byli rodiče diskutérů víte odkud? To vy spíše připomínáte kádrováky z před roku 1989 těmito trapnými kádrováckými řečmi.
A že se kradlo i za nich? Ano, ale „nejste přece jako oni“ ne ? Měli jste být lepší, vy a vaše modly, co to tady dovedly do téhle žumpy, která už opravdu připomíná mafii a ne demokratický stát.
01. 03. 2012 | 10:51

straka kříčí napsal(a):

Sice vás nemám rád a vaše aféry s úplatky a činností v LOK jsou dostatečně známé i vaše nahraná pobočnice na kameru, jak si říká o úplatek u zdravotnické firmy..ale bohužel vás nechytli za ruku..s tím co píšete souhlasím, ale řeči a blogy nic nezmění..radši investujte ty vaše nakradený miliony zpět do společnosti nebo vás všechny zlodějské politiky společnost brzy zadupe do země..
01. 03. 2012 | 11:05

Jakub napsal(a):

Pravil pan Rath, který ještě před změnou zákona, který měl zrušit losovačky, rozdá stovky milionů právě v losovačkách, které jsou často způsobem, jak podojit veřejný rozpočet.

Pane hejtmane, pro mě jste stejný grázl, gauner a zloděj, jako jsou ti pravicoví, které popisujete. Stačí, když člověk slyší, jak jste udělal to samé, co chtěl udělat gauner Dobeš, tedy rozprášit právní oddělení a najmout externí právníky, kteří ovšem nedělají za fixní příjem, ale platí se od hodiny. Jaký byl výsledek? Nakonec tam museli zůstat původní právníci, protože ti externí naprosto netuší, jak to tam funguje.

Proto Vás žádám, odstupte a táhněte už do hajzlu! Mrzí mě, že se musím uchylovat k vulgaritám, ale gauner jako Vy si nic jiného nezasloužíte. Hrozím se toho, až Vás potkám na Smíchově. Musel bych si před Vámi odplivnout nebo Vám vrazit facku jak od macka, ovšem pěkně zepředu.

Jdu zvracet... :-(
01. 03. 2012 | 11:07

Yosif K napsal(a):

Puck napsal(a):
Když se diskutéři dostanou do sporu, zastánci vlády a reforem okamžitě napadnou protistranu tak, že sociální demoktraté nejsou o nic lepší, že mají stejný poddíl na všech špatnostech, že kradou a korumpují stejně.
Všimněte si, oni nehájí reformy, oni neříkají, že bude lépe, až budou reformy hotové. Proč asi ? Že by jim sami nevěřili ?

Pane Pucku - ja reformy hajim - ve vsech ucebnicich ekonomie se muzete docist ze zvysene rohzaovani socialnich davek mezi proletare prohlubuje nezamestnanost a ze zvysene statni utraceni VETSINOU nema positivni efekt (vyjimky jsou mozne - projekt apolo atd - ale RIDKE VELMI RIDKE).

Vetsina levicovych diskutujicich jsou soucitni lide - se srdcem na pravem miste - ale ekonomicti ignoranti az to buci.

Vetsina CSSD blogeru jsou ekonomicti ignoranti az to buci.
Vyjimky jsou 2:
A) inteligentni Rath - karierista, magnat a byvaly pravicak, clen ODS a clen OH a predseda elitarskych lekarskych odboru - vi ze CSSD ma utopicky program - proto pise sikovne blogy, kde politiku CSSD nijak nepropaguje. na proletare kasle - pragmaticky kona - vzdy ve prospech spratelenych firem. Bezpochyby vydelava rocne desitky milionu - bokem jakoby "mimo politiku".... jakoby....
B) Dalsi vyjimka je docent Havel. Prece jen celozivotni pobyt na akademicke pude a ucetni schopnost vyrovanavat rozvahu jej privedla k poznani, ze zit z dluhu se naveky neda. Proto se nedavno postavil za Sedlacka s tim ze dalsi zadluzovani jiz neni mozne...... jeho zabava neni propagace UTOPICKEHO programu CSSD. Jeho zabava na blogach je jedovate se posklebovani opilectvi Kalouska atd..... i to v posledni dobe zmirnil - Kalousek se jeste Havlovi muze skarede hodit do pristi koalice.... Havel neni ignorant, stalinismus jej na stara kolena presel, na socana si jen hraje, v Bruselu bere 15 tisic mesicne, proc ne......

(ostatne podobny byl i Zeman - kdysi na sebe prozradil ze je ekonomicky liberal japonskeho typu - podkurovani proletosum skrzeva CSSD byl pro nej jen vytah k moci..... )

Takze muj program je - proletarum jen ty nej-nejnutnejsi socialni davky - perilisny rozhoz socialnich davek skodi nekonec nejvic prave proletarum.....
01. 03. 2012 | 11:09

Yosif K napsal(a):

Jakub napsal(a):
Pravil pan Rath, který ještě před změnou zákona, který měl zrušit losovačky, rozdá stovky milionů právě v losovačkách, které jsou často způsobem, jak podojit veřejný rozpočet.

Pane hejtmane, pro mě jste stejný grázl, gauner a zloděj, jako jsou ti pravicoví, které popisujete. Stačí, když člověk slyší, jak jste udělal to samé, co chtěl udělat gauner Dobeš, tedy rozprášit právní oddělení a najmout externí právníky, kteří ovšem nedělají za fixní příjem, ale platí se od hodiny. Jaký byl výsledek? Nakonec tam museli zůstat původní právníci, protože ti externí naprosto netuší, jak to tam funguje.

Pane Jakube - tohle je typicke - Rath doji krajsky rozpocet pres externi pravniky jak jen muze a pak zde skuhra, ze jej media "smesuji s pravicovymi korupcniky".....

Mozna by stalo za to pouzivani externich firem (mimo uklizecek atd) docasne zakazat - do doby nez se v narodu ceskem levem i pravem rozsiri svedska poctivost......
01. 03. 2012 | 11:13

ZS napsal(a):

To je tak když zloděj křičí "Chyťte zloděje". Jak se vede vašemu příteli zločinci Bušinovi ve vazbě? Kolik milionů vám přihrál? Kolik jiní? Jak jste získal peníze na koupi vaší polikliniky? Není vám hloupé stále oblbovat ostatní a myslet si, že jsou to samí omezenci? Skutečně si myslíte, že Středočeský kraj je dojná kráva pro vás a ČSSD?
01. 03. 2012 | 11:16

rejpal napsal(a):

Yosif K
Nezlobte se, vy nehájíte reformy, ale potřebu reforem. Což není totéž a v podání této vlády jde o dvě zásadně odlišné věci. To, co se tady děje, nemá s čímkoli, co by se dalo nazvat reformou, společného vůbec nic. Jediné, co z toho čiší, je snaha vydolovat někde, kdekoli a za jakoukoli cenu - co nejvíc peněz, bez ohledu na důsledky v blízké či delší bodoucnosti. Na záchranu rozpočtu, se kterým si nikdo neví rady, na udržení teplých pašalíků pro sebe a kamarády a také na to, aby se nemusely zavírat podivné penězovody.
Avanti Popolo!
01. 03. 2012 | 11:29

Honza napsal(a):

Brzy v base skončí váš přítel, soudruh, BÝVALÝ náměstek Krajské zdravotní za ČSSD, tak mu tam vemte buchty a pozdavujte.........
01. 03. 2012 | 11:39

Pavla2 napsal(a):

Kočka šklíba: Je jasné, že se zaměstnavatel i zaměstnanec navzájem potřebují, proto by měli být ve vztahu takovém, aby byli spokojeni všichni.
Vůbec nebudu polemizovat o tom, že se dnes někteří chovají jako vyložené hovado, zrovna jeden syn u takového zaměstnavatele pracuje, který jim neproplatí dovolené, přesčasy, nic, takže se zaměstnanci střídají jak na běžícím páse. Já osobně takový přístup nechápu a odsuzuju.
Ale vůbec si nemyslím, že někdo takový jako p. dr. Rath, by neměl máslo na hlavě a sám nezneužíval svého postavení. Je to člověk, který jen kritizuje a přitom když bude u vesla, tak se bude chovat daleko hůř. Samozřejmě mi vadí, a to hodně, jak se dnes politici chovají. Nepochybuji o tom, že peníze, které chce vláda do rozpočtu nyní přinést, budou opět jen na rozhazování pro ty korupčníky. Odsuzuji krádeže, získávání peněz díky známostech apod.
Ale kvůli tomu, že je dnes taková situace, nebudu nadávat člověku, který zaměstnává lidi, že je vykořišťuje, když o něm nic nevím. A jestliže Pedro si může dovolit z firmy zaplatit takové výplaty, tak asi nebude takovou zrůdou. Jinak by si nechal co nejvíce pro sebe a zaměstnancům dal pár tisíc.
A jen bláhový člověk si může myslet, že pokud budou vládnout socani, tak to bude lepší. Ono rozdávat je jednoduché, vést populistické řeči, rovněž, ale nemyslete, že oni by se nenechali zlákat ke korupci. Vždyť jsou na krajích a podívejte se, jak to kde vypadá. A zrovna autor článku na tom není v tomto moc dobře. Nadělal velké dluhy a myslíte, že ve prospěch obyčejných lidí?
Co se týká mé poznámky, že se TNT musel mít dobře za komunistů nebo jeho rodiče, to je jasné, že si musím myslet, že měli dobré místa, protože normální člověk, který se protivil tomuto spolčení a nemlčel jak ovce, tak se dobře mít nemohl. Ještě otázka, co kdo považuje za "mít se dobře". Já osobně - za svobodu a možnost podnikání a řídit si život podle svých schopností. Určitě nepreferuju vily, jachty apod.
Proto jsem zastáncem pravicové politiky, ale spravedlivé, nikoliv té, co je dnes. Nejsem slepá, abych ten bordel neviděla a přitakávala mu. Jen je mi jasné, že at tam bude kdokoliv, tak se bude chovat stejně. Protože naše morálka u nás žádná není. To by museli nastoupit úplně všichni lidi noví, kteří v politice nedělají a jsou slušní. Protože i těch pár slušných, kteří tam přijdou, tak jsou strženi tou smečkou ke stejnému jednání. A když se postaví, tak jsou vyhozeni nebo jinak zlikvidováni. Toto mi potvrdil jeden známý, který se na radnici jako ten slušný v posledních volbách dostal. Takže řešení asi není, dokud všichni nezačnou vychovávat k té morálce sami ve svých rodinách, a to bez ohledu na poukazování, že ti nahoře se chovají jinak.
01. 03. 2012 | 12:05

tata napsal(a):

pane STANDA T

ASI STE TO NEPOCHOPIL MOŽNA JA BLBĚ NAPSAL ,a zřejmě nepochopil i ja vas,nikoliv vyvaženě ale aby to nevyznělo jak ja možná špatně pochopil,ale bylo tam prosím vaš pohled že to zasadně levičaci dělaj špatně ale toto taky není možno tolerovat,ty ruzné prasarny.

přesně jak jste napsal..........29. 02. 2012 | 22:47
TO NENÍ POTŘEBA VYVAŽENOSTI ALE ,aby jste jasně dal najevo že ty ruzné darebačiny neschvalujete jak pišete jinde.....nevym jak jinak popsat že rozhodně to není o vyvaženosti ale aby to nebylo o zaslepenosti jen ty zloději sou na levici....na te miře se pak samozřejmě nemusíme shodnout ale to už je našimi rozdilnými pohledy,což je normalní
01. 03. 2012 | 12:05

tata napsal(a):

pani Pavla2

trochu se VÁM ZAMOTAM DO DISKUZE s kočkou,nebot to je tak trochu otom co sem měl debatu s panem STANDOU. myslím ten VAŠ ve 01. 03. 2012 | 12:05
A TENTO PŘISPĚVEK AČ bych s určitymi věcmi polemizoval,to je to ale kde muže byt ruzny pohled ale není jednostrany a zaslepený.........proč je to vlastně vysvětlení panu STANDOVI,ŽE MI NEJDE O vyvažené psaní,nebo aby změnil pohled .

vyjadřuji se jen ktomuto VAŠEMU přÍspěvku tu minulou diskuzi sem nečet
01. 03. 2012 | 12:21

peterka napsal(a):

Ach jo, už je to zase zglajchšaltované! Nikoho nezajímá, co se říká, ale kdo to říká. A útočí se na osoby, vychvalují se zase jiné, vždy podle stranického trička.
Myslím, že tady většinou vykřikují fandové fotbalu a hokeje, kteří pak zmlátí fandu z druhého tábora jen proto, že je prostě z toho druhého tábora. To, že vyhráli lepší, zkušenější a fyzicky zdatnější sportovci, je nikdy nezajímalo. Oni prostě musí vyhrát za každou cenu. Většinou jsou navíc opití a zmanipulovaní...
A většina těch arogantních, urážejících a pravděpodobně taky opilích, křklounů a ošklivých kačátek, se tady prezentuje obdobně jako na tom stadionu. Ano, na tom stadionu, kam nepřišli sportovně fandit, ale přišli se vyřádit, urážet ostatní a taky se poprat.
Hanba vám, vy ošklivá kačátka!!!
01. 03. 2012 | 12:28

Jan Perun napsal(a):

Vynikající a pravdivý článek. Děkuji.
01. 03. 2012 | 12:31

Pavla2 napsal(a):

tata: Ano, člověk by měl vidět vyváženě. Proto nebudu nadávat na pravici a myslet si, že s levicí to bude jiné, protože nás snad dostatečně přesvědčila, že je korupční rovněž, stejně si přihrávali a přihrávají zakázky, stejně kradli a kradou. Mají rovněž dost dacanů ve svých řadách, kterým nejde o blaho lidí ale o svoji kapsu.
Nemyslím, že by se musely dělat škrty v rozpočtu, určitě by stačilo, kdyby se přestalo rozhazovat na všech stupních řízení. Je šílené, když člověk slyší, jak si každý najímá poradce za horentní sumy, najímá externí firmy na úklid, praní, různé služby, ačkoliv by to zvládli zaměstnanci samotných úřadů či firem. Proto jsem zastáncem soukromého vlastnictví, protože tam se nikdo takto chovat nebude. Pokud se ovšem zase nepřítelíčkuje s vlivnými politiky či jinými grázly.
01. 03. 2012 | 12:34

peterka napsal(a):

A Vám pane MUDr. Ráthe držím palce, přeju hodně zdraví a pohody. Nenechte se těmi "ošklivými kačátky" (však Vy víte, jak to myslím) unavit.
A díky za Váš blog.
01. 03. 2012 | 12:35

Tadeas napsal(a):

Nemám Vás pane Rathe moc rád, dřív jsem volil odsku a o vás jsem si myslel, že vaše práce a vize nestojí za mnoho, nicméně v tomto článu jste uhodil hřebíček na hlavičku. Sám jsem pobouřen do jaké nesvobody jsme to za těch dvacet let demokracie dopracovali. Dnes jsou zákony naprosto na všechno, naprosto všechno je nějakým spůsobem regulováno upravováno a občan má povinnost ty tuny legislativy znát a slepě jí následovat. Pokud byste mi slíbil, že vaše strana nebude naši zemi zadlužovat a nezavede progresivní zdanění (alespon do nějaké částky řekněme 40-50ti tis) a pokud se budete držet toho co jste napsal, pak můj hlas máte.
01. 03. 2012 | 12:56

tata napsal(a):

paní PAVLA2

JAK SE NAPSAL v mnoha věcech BYCH vám oponoval,ale mě opravdu nejde o pravolevé vidění ač sem levičak a některá věci vidím jinak,ale to je normalní......jen načrtnu.....ono kdyby se ta levičacka idea jakou mam ja dělala poctivě ,,,,,,,tak je to to same co pišete........ Proto jsem zastáncem soukromého vlastnictví, protože tam se nikdo takto chovat nebude. Pokud se ovšem zase nepřítelíčkuje s vlivnými politiky či jinými grázly.
.....no kdyby zase vte levičacke poctivě pracoval

SKUTEČNOST moji i vaši kradou........ted jde oto at vy i ja řeknem dost a ne oni kradou ty druzí.......vyte jde oto padni komu padni,ted už je hloupost přit se ty tvoji sou větší darebaci.....oboje zde zavedli ten bordel co mame jak stoho ven nevym,zatím uznavam že to je v rovině menšího zla ale nevym co jste odhaduju lepe postavena,takže ja to menší zlo vidím v levici,vy v pravici........jenže ten bordel zde udělali rukou nedílnou
01. 03. 2012 | 13:38

Jana Zavadilová napsal(a):

"Spořádané státní zřízení", za jehož morálního exponenta se soudy v mnohých případech, ba obecně vydávají, jsou podle mých dojmů vším jiným než zdravým, mravným a ve své podstatě spořádaným organismem. Příklady uvedené panem Rathem v blogu to dosvědčují, čímž nechci tvrdit, že souhlasím se "žertíky" typu semaforových panáčků; jen porovnávám, jak se naše zřízení na všech stupních vypořádává s proviněními obdobnými, ba závažnějšími, protože dlouhodobě přehlíženými a jaksi přijatými za normu. Hluboký až katastrofální nepořádek myslící občané vnímají, ale politikové, soudy, legislativa, atd. nevidí, neslyší, nekonají ve jménu "spravedlnosti", přiměřenosti, pořádku. - Pokud zůstaneme při menších beztrestných proviněních: stačí se projít po chodnících plných žvýkaček, vnímat posprejované objekty (často bezprostředně po opravách), plakáty vylepované mimo vyhrazená místa, cigaretové nedopalky všude možně, poničenou zeleň i sotva založenou, vandalismus na obecném i soukromém majetku, krádeže do 5tisíc, bezdůvodné napadání občanů slovní i fyzické, rámusení v nočních hodinách, ....
01. 03. 2012 | 13:53

Pavla2 napsal(a):

tata: Ano, máte pravdu, bordel tady udělali rukou společnou. Je třeba je proto společně potrestat. A všechny. Jenže jak, když je to tak provázané. Myslím si, že jeden neudá druhého nebo spíše se nemůže nic pořádně potrestat, protože každý má za sebou dalšího s nečistým svědomím a na jedné lumpárně se veze několik dalších. Proto píšu, že nevidím východisko, aniž by vypadli úplně všichni, nestačí jich vyměnit jen pár. Jsou darebáci od vrcholné politiky až po obce. V obcích, doufám, že ne všude. Ale bojím se, že peníze nikomu nesmrdí, tak nevím, když jsme u nás s tou morálkou pořádně na štíru.
Já vím, že to myslíte dobře, jste obyčejný člověk, díváte se na to tak, jak by mělo být. Ale já taky, přestože jsem pravicového zaměření, proč, to jsem napsala. Jsem ze Zlína, který vybudovali Baťové. Myslím, že málokdo ze starousedlíků a jejich zaměstnanců by na ně nadával. Určitě tato rodina nebyla levičácká, že? Ale snažili se dělat pro lidi, postarali se o jejich bydlení, jídlo v práci za pakatel, ikdyž samozřejmě z toho měli prospěch i pro sebe. To přece každý dělá, aby mu vykonaná práce přinesla dobrý výsledek. Byli to kapitalisti a lidi byli rádi, že mají práci a bydlení. Dnes díky naší zvrácené morálce, a to nejen u nás, se kapitalismus bere jak odrbání státu, člověka člověkem. A to není podstata kapitalismu.
Nejvíce se krade ze státního a státní vlastnictví do kapitalismu asi nepatří.
01. 03. 2012 | 14:03

tata napsal(a):

pavla2

NA TOM POSLEDNÍM PŘÍSPĚVKU BYCH NENAŠEL NIC S ČÍM BYCH NESOUHLASIL,vyte ač se považuji za kovaneho levičaka myslím si že to co vyznavam ja je utopie,vždy sem vživotě pracoval a žil poctivě ale přesto mi to spiš pusobilo potíže s okolím bud že omě při nejmenším řikali že sem pitomec,nebo toho zneužili,stoho duvodu je socialismus vic neuskutečnitelný nebot vic je benevoletní a vic zneužitelny darebakama a pak dochazí k represím,KAPITALISMUS MA PŘECE JEN TY TVRDŠÍ NASTROJE pak nemusí sahat k těm politickym represím.

BOHUŽEL u nas je takovy kapitalismus/robotismus pro ty obyčejné a socialistická lemplovost pro ty co rozhodujou,bez zodpovědnosti a také dost často že na zodpovědné funkci stačí myt nakou legitimaci.......to je muj dojem.
01. 03. 2012 | 18:37

StandaT napsal(a):

kočka šklíba: Bělohradského text ohledně korupce jsem nečetl. Ale četl jsem jiné jeho texty, díky kterým jsem si ho přířadil k Ivanovi Štampachovi jako druhého levicového intelektuála v této zemi, kterého se vyplatí číst bez ohledu na to, jak napravo se člověk nachází.
01. 03. 2012 | 20:30

Pavla2 napsal(a):

tata: No máte pravdu s tou socialistickou lemplovostí, to já považuju za původ všeho. U nás totiž lidi nebyli zvyklí zacházet s cizím majetkem slušně a poctivě, protože bylo všechno všech, tak nikoho netrápilo, jestli se utratí tolik či tolik. A takto se pokračuje i nyní. Nikdo za nic neodpovídá, což je zásadní chyba. Tak jako já soukromník budu trestána, pokud se podepíšu pod špatné daňové přiznání, stejně by měli být potrestáni i ti, kteří s klidným svědomím nechají utíkat miliony ze státního kvůli špatnému rozhodnutí nebo vůbec podvodnému jednání.
A když k tomuto přidáme ještě tu dnešní morálku, jak je každý vyčuraný, snaží se co nejvíc odrbat druhého, tak se pak nemůžeme divit, že jsme tam, kde jsme.
01. 03. 2012 | 21:28

slušnejbojar napsal(a):

pavla2. Vzala jste si mě do úst,tak pro vaši paličku.Od roku 1991 se živím jako podnikatel,od státu jsem nevzal ani kačku,před rokem 1989 jsem neměl pas jako nepřítel komunistické ideologie nebo to znělo jinak,už si to nepamatuji...Suďte sama sebe a ne druhé,o kterých víte kulové...Dobrou noc!
01. 03. 2012 | 22:52

Pavla2 napsal(a):

Slušnejbojar: Nevím, kdo jste, jelikož jsem na žádný takový nick neodpovídala. To, co jsem psala, platilo nicku TNT, který tady několikrát psal, že bude volit komunisty, takže pokud jste to Vy, jelikož mi na toto odpovídáte, tak se tedy divím, když jste byl jako jejich nepřítel.
01. 03. 2012 | 23:33

kočka šklíba napsal(a):

StandoT no vidíte, a podle mého jste docela v kostce vystihl Bělohradského názor ;). Tedy on by možná nesouhlasil, ale určitá shoda tam je ;).
02. 03. 2012 | 01:25

kočka šklíba napsal(a):

Pavlo, napsala jste tohle: „A jen bláhový člověk si může myslet, že pokud budou vládnout socani, tak to bude lepší. Ono rozdávat je jednoduché, vést populistické řeči, rovněž, ale nemyslete, že oni by se nenechali zlákat ke korupci….atd.
Takže podle vás raději volit tyhle co tam jsou, obhajovat jejich nesmyslné pokusy, obhajovat je tím, že kdyby socani…….tak pečení holubi atd.., tak radši rovnou zvolit tyhle mafiány?
Tohle vaše tvrzení je nepravdivé: „Co se týká mé poznámky, že se TNT musel mít dobře za komunistů nebo jeho rodiče, to je jasné, že si musím myslet, že měli dobré místa, protože normální člověk, který se protivil tomuto spolčení a nemlčel jak ovce, tak se dobře mít nemohl.“ Většina občanů před rokem 1989 žila svůj život, byla zaměstnána, celkem slušně uživila sebe a svojí rodinu. Také jsem zde žila, a vím, že to tak bylo. Nemuseli mít strach z exekutorů pokud zapomenou zaplatit pokutu natož složenku třeba za doplatek za elektřinu. Na školy v přírodě jezdili všechny děti, ptz rodiče na to měli, na hory rovněž, dětské lékařství bylo na světové úrovni, a hlavně, byly sice fronty na banány, nebyl jeden čas toaletní papír, nebo třeba čočka atd… ano, ale nebyly fronty na úřadech práce, člověk nebyl ponížen jen na úroveň nabízející se pracovní síly. A měl jistotu slušného žití.
O svobodě si i nyní mnoho občanů může nechat jen zdát. Pokud jste ekonomicky zdecimována, pokud jste vystavena nebezpečí, že ani nedokážete uživit svoji rodinu, pokud jste nucena se hlásit někde na poště jako nezaměstnaná, vaše dávky v nezaměstnanosti jsou podmíněny nucenými pracemi, dávky, které jste si vlastně formou sociálního zabezpečení nuceně platila, kde vidíte tu svobodu? Já naopak vidím, že se vracíme svým způsobem do dob nevolnictví.
A hlavně, to co se snaží tahle vládnoucí žumpa ušetřit na běžných občanech nepřispěje k prospěchu státu a tím snad i nám všem, ale jde znova do kapes gaunerům, zlodějům, mafiánům, jak politikům, tak jejich kámošům, a jak vidíme i luxusním šlapkám. A to je vina především pravicových vlád. Ptz socdemáci, už z podstaty ideologie své strany, si tohle nemohou dovolit. Pak bychom tu opravdu mohli mít jen odésáky a topáky s přicmrdáváním tu KDU, tu Zelených, tu VV.
02. 03. 2012 | 01:58

tata napsal(a):

pavla2

JENŽE nak zapominate dodat že ta socialisticka lemplovost je na těch vyších a nejvyších postech,protože ty obyčejny sou už ohlidany tím kapitalistickym až na vyjimky,jak sem napsal a kočka dodala,protože dělnik ve fabrice zodpovidá uděla zmetek ,platí,uděla větší chybu letí,to nak ale vy nevydíte,vtom se určitě neshodnem
02. 03. 2012 | 09:27

Pavla2 napsal(a):

tata: Ale já jsem mluvila o té lemplovosti právě na těch vyšších místech, kde mají možnost rozhazovat a nakládat se státními penězi jako s vlatními. Jasně, že dělník, nakonec i každý běžný občan musí za svůj prohřešek zaplatit, at už vytvoří zmetek zámečník nebo účetní, co udělá chybu. Já jsem psala o těch nahoře, protože je mi jasné, že se tam dostali právě ti, kteří možnosti se dříve takto chovat měli. A když ne oni, tak ted jejich děti, které byly vychovány špatným příkladem.

Kočka šklíba: Ano, máte pravdu v mnohém. Taky mně vadí, že dnes na lyžák nebo výlet nemůže jet polovina třídy, vadí mně nenažraní a arogantní exekutoři, podvodníci, nespravedlivost soudů, úplatkářství a mnoho dalšího. Je mi líto těch, co jsou na hranici bídy bez vlastního zavinění a jsem si velice dobře vědoma, že se toto zrovna může stát i mně. Stačí si neschovat ústřižek složenky.
Jenže jak to chcete řešit např. s pracovními místy? Jedině tak, že se nebudou zaměstnávat cizinci, jinak prostě když míst není, tak kde je vzít? Dříve se mnohde, a ne málo, dělalo jen proto, aby zkrátka každý práci měl. A bylo jedno, jestli práce měla užitek či nikoliv. Zaměstnávalo se jen pro zaměstnání. Nikdo nesměl být bez práce.
Ale řekněte mi, jak může být dnes např. zedník nezaměstnaný? Když sháním zedníka či nějakého řemeslníka, nikdo nemá čas. Tak čím to je? Mnozí ani pracovat nechtějí, přijdou si pro razítko, ale rovnou vám řeknou, že o práci zájem nemají. Není jednoduché ji sehnat v mnohých oborech, ale pokud nemám na jídlo, tak půjdu dělat cokoliv, abych rodinu uživila. A tak dopadnou i ti vysokoškoláci, kterých bude nadbytek, protože míst v kancelářích asi tolik mít nebudeme, jedině, že by se ve státním sektoru přibíralo donekonečna. Soukromník si zaměstná jen tolik, kolik opravdu potřebuje.
Možná jsem měla v životě štěstí, že jsem ted spokojená. Ale je to vykoupeno dřinou, od práce u míchačky a vůbec na stavbě,spousty hodin za volantem s přespáním jako bezdomovec, několika živnostmi a mnoha dalšími činnostmi při 7členné domácnosti. A můžu Vám říct, že téměř nevím, co je dovolená. Přesto jsem spokojená, ačkoliv si uvědomuju, že život se dá prožít mnohem líp. Ale taky hůř.
A to mi věřte, že mi sakra vadí, že ti, co v životě na pořádnou práci nesáhli a neví, jestli si mají koupit tryskáč nebo jen vrtulník, vilu v Řecku nebo ve Španělsku a ti, co dřou jak barevní, tak se rozmýšlejí, jestli koupit opravdové máslo nebo jen levnou sračku za pár korun. Ikdyž zrovna sama o takových nevím.
Pracuju mezi obyčejnýma lidima, většinou jsou to všechno dělníci, takže jejich situaci znám velice dobře. Ikdyž zatím si zas až tolik nestěžují, snad ani nemůžou. Já bych si nemohla dovolit totiž nechat předělat koupelnu za 200 tisíc jako oni v paneláku. Když už, tak znám rozumnější investici.
Každý normální člověk ten bordel dneska vidí, to je jasné. Ale nebudu věřit tomu, že pokud u těch koryt bude kdokoliv jiný, že se bude jinak chovat. Bylo i za socanů málo rozkrádaček? Chování lidí se změní, možná, ale až za několik generací. Jestli už ovšem nebude pozdě.
02. 03. 2012 | 11:03

tata napsal(a):

pavla2

TAK TO ano ja to pochopil jinak,vyte ja osobně si nestěžuji vždy sem se osobe uměl postarat jako svařeč sem si žil dobře za komunistu,po revoluci sem dělal v tom zapadním světě tak se da říc ještě o něco líp,sice nic zadarmo ale štve mi kam tato země směřuje a přece jen mam jiné představi a toto začina byt stat hlavně pro darebaky ,a ta převaha lumpu to je už moc dobře otom piše třeba vlk jak sou vlastně lumparny a to za pomocí zakona,takové darebarny mě vytačej.....http://vlkovo.bloguje.cz/921507-beznadej.php
02. 03. 2012 | 11:49

Pavla2 napsal(a):

Tata: Jenže tady asi není východisko,protože v tom jedou všichni, zleva, zprava, zprostředka. Od nejvyšších postů směrem dolů. Všichni, kteří mají nějakou moc se dostat ke státním penězům. Včera mi to vysvětloval jeden známý, co pracuje na úřadu, kde se rozdělují dotace. Dal příklad ze sněmovny. Vemte si, že přijde lobbista, nabídne vám milion za to, že podpoříte to či ono. Vy jako slušný člověk odmítnete. Pak zákon stejně projde, protože ten úplatek vzal někdo jiný a podpořil. Přijde podruhé, uděláte to samé, dopadne to stejně. Pokud přijde potřetí, tak si řeknete, no at se chovám slušně, mám z toho h..., stejně nakonec je vše jinak, než chci já. Tak bych byl blbý, kdybych si ty peníze nevzal. No a jsme u toho, jak vše chodí.
Proto budu stále tvrdit, že stát je nejhorší hospodář. S vlastními financemi si každý zachází rozumně, tedy většinou a s těmi poctivě vydělamými.
02. 03. 2012 | 11:59

tata napsal(a):

pavla2

tady bych oponoval v jednom,vyte krade se všude ve světě komunismus je blbost stoho duvodu že to je utopie,tomu sem věřil v mladí,prostě nato nejsou lidi je to krasna myšlenka ale tak jen pro vyjimečně čestné lidi,jinak vlastně chce po schopnych at maj stejně jak lemplové to nemuže fungovat.

ale stat musí byt,a ja chci aby to fungovalo aspon jak vtěch vyspělích statech take se krade ale když mlaskate a chytěj VAS DOSTANETE přes ty nenažrana usta,tady se vam ty darebaci vysmivaj a mluvy jak je to spravedlivy.........VIZ gros ale aspon šel od valu ale měl byt v teplakach,jenže připady že mu někdo NADROBIL,nebo ja nic nepodepisoval nic nevěděl,nebo směnka našeho nejlepšího ministra,nebo kup slavie to by jinde neprošlo.

ASPON TADY NASTOLIT to zakladní,ono to jde jen se pravě ty jak ste řikala 2krat odmitnou musí spojit dohromady snami a musíme přestat vidět jen darebaky na te druhé straně,nemam problem aby každy darebak s levice šel sedět a když to udělá pravicová strana okamžitě jí dám svuj hlas,jenže zde vladne už 5 let pravice a ja pořad slyším oni kradli ,oni také budou krast......co je to za hloupost ma znít potrestejte všechny zloděje kradež mazej,jseš zodpovědnej maš velky plat maš ale taky velkou zodpovědnost,přide jinej bude krast a hned do teplaku.
NIC JINEHO NEMUŽE PLATIT
02. 03. 2012 | 12:44

peterka napsal(a):

Jj..., to jsou ti modří komsomolci! Reagují na cokoli a také ihned, však jsou za to placení!
A vy dva, kteří tady zahlcujete diskuzi vzájemnou účastí, což kdybyste si psali soukromně?! Když už si tak rozumíte?!
02. 03. 2012 | 15:26

peterka napsal(a):

Jj..., to jsou ti modří komsomolci! Reagují na cokoli a také ihned, však jsou za to placení!
A vy dva, kteří tady zahlcujete diskuzi vzájemnou účastí, což kdybyste si psali soukromně?! Když už si tak rozumíte?!
02. 03. 2012 | 15:27

Pavla2 napsal(a):

tata: No ano, bylo by nejlepší se spojit a vyházet bez rozdílu. Jenže nejdřív by se museli ti slušní ozvat a poukázat na darebáky. A když těch darebáků bude víc jak těch slušných, tak se postarají o to, aby mezi nimi slušní nebyli a oni si dál mohli hrabat. No tak si to vemte, myslíte, že by někdo funkci v parlamentu dělal jen jako dobrý skutek, prostě jen pro blaho lidí, třeba za 10 tisíc, či snad i 20? Vždyť jsou tam všichni jen kvůli prachům. A kdo by se chtěl vzdát nějakých sto tisíc měsíčně bez nějaké námahy? A ty kontakty, ty jsou nejdůležitější, snad ještě více, jak jejich platy. Proto mají hroší kůži a vůbec jim nevadí i případné ostudy, obvinění z trestných činů. Prostě u nás je morálka až někde daleko za penězi.
02. 03. 2012 | 15:30

Pavla2 napsal(a):

Peterka, víte co, vy si běžte poklonkovat Ráthovi a jinak vám může být úplně jedno, co si kdo tady píše.
02. 03. 2012 | 15:33

peterka napsal(a):

Potrefená husa ozvala, ergo kladívko, měl jsem pravdu!!!
02. 03. 2012 | 15:59

ajeto napsal(a):

Výborný příspěvek pane poslanče. Díky.
04. 03. 2012 | 10:21

KAREL napsal(a):

EXEEKUTORI V CECHACH BUDOU BRZO KONCIT.UZ JE NAS DOST NA JEJICH LIKVIDACI I S CELYMA JEJICH RODINAMA TAK SE NEBOJTE TED BUDOU TRPET ONI.NAS UZ NIKDO NEZASTAVI.PENIZE ZA PENIZE A BOLEST ZA BOLEST
06. 03. 2012 | 09:17

predposledni mohykan napsal(a):

Jak aktualni... skoda, ze to, pred cim uz davno varoval, si ted musi vyzkouset na vlastni kuzi. Drzim palce, at ho to nezabije, ale posili.
19. 05. 2012 | 02:00

Michaela napsal(a):

Když vidím nyní pana Ratha v televizi (a je to sakra často), připadá mi podivné, že ho nenechají pronést, alespoň pár slov na svou obhajobu, zatímco média jsou plna prozatím neprokázaných dohadů. Řekla bych příliš JEDNOSTRANNÝCH. Vždyť je to do očí bijící. Je to jako kdysi, kdy se za víření bubnů přehlušovala poslední odsouzencova slova. Toť návrat téměř do středověku.
23. 05. 2012 | 09:53

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy