List z vězení: Vláda lidem krade 140 miliard

14. 06. 2012 | 12:55
Přečteno 115211 krát
Sedím za mřížemi za to, že jsem měl mít 7 mil. v krabici vína. Vláda teď před zraky všech chce, aby všichni občané ze svého dali povinně 56 miliard plus úroky (80 miliard) církvím. Respektive hlavně církvi katolické. Navíc ještě majetek za dalších 70 mld. Nečaso - Kalouskova vláda ukradne všem lidem nějakých 140 miliard. Neuvěřitelných 140 mld. v době, kdy většině klesá životní úroveň a republika chudne. Necháme si i toto líbit. Je čas jít do ulic, možná i na barikády.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

jája napsal(a):

To je moták od vězně svědomí dr. Rátha, rytíře smutné postavy a ještě smutnějšího svědomí. Je mi ho skutečně upřímně líto. Dopřál bych mu společnost...
14. 06. 2012 | 13:00

Další vězeň svědomí napsal(a):

A co na to Gusta Fučíková?
14. 06. 2012 | 13:07

Ládik!!! napsal(a):

Klidně seď.
14. 06. 2012 | 13:10

Drzá zrzka napsal(a):

Až zavřou zbytek, můžete si o tom v klidu s ostatními politiky popovídat. Času budete mít více než dost. :-)
14. 06. 2012 | 13:15

Lajk napsal(a):

DAVIDE VYDRŽ ! Povedeš nás !!
Zn. Rath for President !!!
14. 06. 2012 | 13:16

Agost napsal(a):

Parkanová už prý má také problémy. Dojde na všechny modré straky, vypadá to. I na ty nejvyšší - ne ?
14. 06. 2012 | 13:18

Gustáv Kočí napsal(a):

Pán Rath buďte rád že jste v suchu a v teple. Dneska to venku nestojí za nic.
14. 06. 2012 | 13:20

Pavel napsal(a):

Agost
nejvyšší jsem JÁ a nikdo jiný
14. 06. 2012 | 13:21

Rathův fanoušek napsal(a):

Soudruhu Rathe (a další z Lidového domu), děkujeme, že jste aktivně podpořili naší předvolební kampaň. TOP 09, ODS, svobodní a další strany nalevo do středu.
14. 06. 2012 | 13:22

Parka Vlastánová napsal(a):

Možná barikády nebudou potřeba. Včera Kalousek navrhl obvinit celou vládu. Začalo jej asi hlodat svědomí.
14. 06. 2012 | 13:23

vasja napsal(a):

Dejve,
šicí víme, žes tu sedmičku chtěl rozdat obyčejnejm lidem.
Vydrž aj kdyby ti do gulek elektřtinu pouštěli.
14. 06. 2012 | 13:24

Drzá zrzka napsal(a):

Na barikády. Tak na ty, máme odborníka. Stavěl je už ve čtyřech letech. :-)
14. 06. 2012 | 13:25

Brnčidlo napsal(a):

Já to říkalo, že se Brno dočká a česká vláda bude sedět na Špilberku.
14. 06. 2012 | 13:27

Viola napsal(a):

To je milé,

jestlipak si můžete pane Ráthe číst blogy? Mi tedy moc chybíte v té sněmovně. Byl jste jako čistý zurčící pramen léčivé vody. Kdo, nebo co vás kontaminoval?
14. 06. 2012 | 13:28

JF napsal(a):

no asi to chce krást ve větším a být v té správné partě nebo jí do toho aspoň nekecat. Ale ten ptydept "7 mil.v krabici vína" je úžasnej. To je na ty podmínky pořád docela slušnej panák!!!

jinak ty církevní restituce takto realizované jsou další rozebíračka za spolupráce pana arcikámoše Dyka. Ale Bastila kvůli tomu asi nepadne, na to je ještě zřejmě z čeho brát a málo moc mluvících politiků-spolujezdců na tom sedadle vedle řidiče.
14. 06. 2012 | 13:29

Drzý zrzek napsal(a):

Rath má pravdu. Tato vláda rekordně okrádá a zadlužuje.

Církevní čórka v době "KRIZE" není nijak ospravedlnitelná!
14. 06. 2012 | 13:29

David napsal(a):

Nechce se mně věřit, že jste toto napsal.

Pokud ano, tak jste v mých očích definitivně skončil, jako nedůvěryhodný politik.

To nemáte nic jiného na vysvětlování - co byste občanům sdělil, než toto?

Na tom, že většině lidí klesá životní úroveň a republika chudne máte svůj podíl se svými 7 miliony v krabici od vína.

Když už jste si dal tu práci s výzvou z vazby, že bychom měli vyjít do ulic a možná i na barikády, tak já bych Vás zase vyzval, abyste odpověděl také na otázky, které se s největší pravděpodobností objeví pod tímto blogem.

Já bych se proto zeptal.

Proč jste při zatčení lhal, že nesete víno, když jste moc dobře věděl, že nesete miliony? Proč jste ochotně odevzdal pistoli a obušek, ale krabici s "vínem" jste nechtěl odevzdat?

http://tn.nova.cz/zpravy/domaci/rath-mel-u-sebe-pri-zatceni-revolver-a-teleskopicky-obusek-vino-nechtel-vydat.html

Já být na Vašem místě, a mít takovou možnost vysvětlovat svoji nevinu, tak bych vysvětloval, až by se ze mě prášilo.
14. 06. 2012 | 13:31

xyz napsal(a):

Rathův blog "Kalouskův tučný odpustek" je k tématu a rozhodně stojí za přečtení!

P.S.: Od začátku jsem přesvědčený, že jde o komplot proti Rathovi. Pokud nebudou předloženy zcela evidentní důkazy, nedokážu uvěřit v jeho vinu. Ostatně zveřejňování, popř. úniky informací o Rathově případu jsou nápadně zmatené a podle mě vykazují znaky manipulace.
14. 06. 2012 | 13:31

ZM napsal(a):

Rath napsal-
Sedím za mřížemi za to, že jsem měl mít 7 mil. v krabici vína.
-------
Těch 7 milionů tam evidentně opravdu bylo. A na zázraky nevěří už ani malé děti :) Proč by to do té krabice Pnacová nebo Kott dali, když by o tom Rath nevěděl? Možná o vánocích by se to dalo považovat za vánoční dárek :) Rath nemůže rozdýchat, že zatímco ostatní "kapři plavou v rybníku dál", tak konkrétně on byl vyloven a přemístěn do "kádě" :) Ale to je klasický princip mocenského boje, použitý v historii lidstva mnohokrát, nezávisle na tom, jestli daný režim byl více nebo méně totalitní.

Jelikož lidi jsou schopni se mezi sebou "požrat" navzájem, tak k "realizaci" barikád nedojde. Poslední barikády byly v roce 1968. Od té doby nic. Realita ve firmách je taková, že lidi se navzájem "poplácávají" po zádech a utvrzují v jednotě, ale přitom na sebe tajně donáší vedoucím.
Co se týká životní úrovně, ta zase nějak výrazně neklesá. Košíky v hypermarketech jsou u mnoha lidí zatím plné.Např. u těch, kteří dělají pro stavební firmy nebo pro VZP :)
14. 06. 2012 | 13:32

majda napsal(a):

Je nemocnej...ten pán je nemocnej :)
14. 06. 2012 | 13:33

Dtzá zrzka napsal(a):

xyz

Komu mají být předloženy zcela evidentní důkazy? Veřejnosti?
14. 06. 2012 | 13:34

Marie napsal(a):

Možná, v nastalém zmatku, vzniklém přesunem vlády na Špilberk do Brna, jak píše Brnčidlo, bude vhodná chvilka k útěku z Litoměřického vězení. Trénujte a buďte připraven!
14. 06. 2012 | 13:34

Ondřej Kolář napsal(a):

Bojovník za lidská práva David Rath se nepřímo přiznal k úplatku 7 milionů, když jeho výši srovnává s nesouměřitelným objemem majetku v restitucích. Kdyby byl pan Rath nevinný, neměl by důvod relativizovat úplatek, protože by žádný úplatek přece neexistoval.
14. 06. 2012 | 13:35

vašek napsal(a):

To je hnus velebnost,jdu blejt.............
14. 06. 2012 | 13:35

mirad napsal(a):

to je divný,žen on smí psát z vazby :((((
14. 06. 2012 | 13:35

miloš napsal(a):

Nejvíce se ale bojím že Ráthem to začalo a Ráthem to skončí.Modré straky si dávají velký pozor a policie nic nevidí.Vondra,Bém,Langr a další se nemusí bát.
14. 06. 2012 | 13:37

Krušnohorec napsal(a):

Aha, tak dokud kradl i Davídek, tak to bylo OK, když už nemůže, musíme proti tomu nesmiřitelně bojovat
14. 06. 2012 | 13:38

scientist napsal(a):

Omluvte se lidem, posypte si hlavu popelem (krást se nemá, maminka Vám to neříkala?), a začněte vynášet na světlo špínu, se kterou jste se za dobu své kariéry setkal.
Jedině tohle Vám pomůže přinese rozhřešení od "lidu" a úlevu svědomí, pokud o to stojíte.
14. 06. 2012 | 13:38

Danča napsal(a):

Však ono dojde na všechny...boží mlejny melou pomalu, ale jistě!!
14. 06. 2012 | 13:38

Honza napsal(a):

Wow, tak neskutečně nelidské vězeňské podmínky, jak nám o nich nedávno tenhle zloděj vyprávěl ve sněmovně, a přesto má přístup k internetu. Že si toho nevšiml dřív, než ho po právu zavřeli...
14. 06. 2012 | 13:38

jozka napsal(a):

Koukam, ze s Gabrielou uz t nemelo ty grady, tak se zkousi s Rathem :-)
14. 06. 2012 | 13:38

DL napsal(a):

No tak, když jste je v té krabici "měl mít", tak tam prostě byly. Jiné by bylo, kdybyste je tam měl údajně, prý. Na to bacha.
14. 06. 2012 | 13:38

Kateřina napsal(a):

Doktor Rath má naprostou pravdu! Největším škůdcem v této zemi je bezpochyby současná vláda: ta by měla správně sedět ve vězení!!! Okrádá cíleně nás všechny občany a žene nás do obrovské chudoby a to je největší zločin ze všech možných zločinů... Je tu obrovský církevní tunel, obrovský penzijní tunel, ztráta evropských dotací atd. atd... Pochlapí se konečně zbabělí Češi a vyjdou do ulic???
14. 06. 2012 | 13:39

oranžáda obecná napsal(a):

Davide, velmi oceňuji, jak se biješ za nás, obyčejné lidi, člověk by slzu uronil......Davide, ale tvůj životopis v popisku je neúplnný, na konci by správně mělo stát, toho času ve vazbě v Litoměřicích. A na ty barikády, si Davide vlez sám, se svými přitroublými soukmenovci, tobě už by z lochu pomnohly jen ty barikády a revoluce.... jsem trošičku tvým příspěvkem překvapen, ten nespadá do režimu ovlivňování svědků? Vidíš, já bych řekl, že ano...
14. 06. 2012 | 13:39

anonym napsal(a):

Kdyby pan Rath zjistil, jak žijí lidé na sociálních dávkách, je to skoro stejně měřitelné jako s jídlem ve vězení. Doporučil/a bych mu zajít do některé z psychiatrických léčeben, zahrát, že je psychicky nemocný, jelikož tam jsou snídaně, obědy, večeře, pak na Vás přijde OSPOD na něčí žádost, že jste tam byl, seberou Vám děti, současná doktorka se s Vámi hádá po x měsících, že máte takovou diagnozu, že aktuální stav, že jste zdravý nejde napsat, navíc nejde ani přeložit dítě do jiného kojeneckého ústavu, OSPOD zneužije všech lékařských zpráv a neví, že když podal návrh k soudu, tak nedostanete rodičovský příspěvek a neví, že ho nejde ani přeložit jinam nebo dělá blbého a tudíž přijdete o všechno jenom kvůli situaci, jaká je v Česku a kolik poptávek na práci je na jedno pracovní místo. To jsme to dopadli.
14. 06. 2012 | 13:40

SRNEC napsal(a):

Konečně sám i Kalousek obvinil vládu i sebe.
14. 06. 2012 | 13:40

ZM napsal(a):

Kdybych byl Rathův známý, tak bych mu odpověděl toto- sedíš za mřížemi protože seš neopatrnej, nosíš peníze u sebe v hotovosti, řešíš přes telefon úplatky a mluvíš o nich s lidma v prostoru, kterej není zkontrolovanej proti odposlechu.
14. 06. 2012 | 13:40

XYX napsal(a):

Díky pane Rath. Pište dál. Pravicovým fanatikům a zlodějům lezete hodně na nervy a to je dobře. Tak na Vás museli nasadit nějakého taxikáře, aby Vás zlikvidoval. Dobrá zprava z vězení, že jim to nedarujete. Držím palce. Nedáme se.
14. 06. 2012 | 13:41

Zdenek napsal(a):

Je to celé nějaké divné-napřed měl Ráth krabici od bot,potom od vína,pak pod podlahou třicet milionů a ty naivní a nic neříkající odposlechy.Je to fuška sehnat důkazy a hlavně že detektivové už odměny patnáct milionů dostali.
14. 06. 2012 | 13:42

Josef Domorád napsal(a):

Případ Dr. Ratha je úsměvný drobek v moři stovek ukradených miliard, které zůstávají nepotrestány, byť odpovědní aktéři jsou již léta známí. Neměli bychom to nechat bez povšimnutí, trvat na jejich potrestání a již nikdy důsledně nevolit strany které za nimi stojí.
14. 06. 2012 | 13:42

anonym napsal(a):

Navíc jsem zapoměl/a napsat, že kojenecké ústavy si myslí, že si myslí, že si můžou dovolit vše a tudiž, když Vás uráží, že jste labilní a pak řeknou, že to neřekli, něco jiného je, co řeknete Vy a něco jiného, co řeknou oni, oni ví prý, co jste zač, křičí na Vás, tak je to celý divný kolotoč, volají policii, a myslí si, že jim nikdo nic nedokáže. Divný to svět.
14. 06. 2012 | 13:43

Marie napsal(a):

poprve jsme dočetla komentáře, poprvé píšou lidi s nadhledem a přitom k věci a - neskutečně mne potěšilo, že se tu mezi sebou nehádají různé NICKy o názor. Děkuji. A strašně si přeji, aby to prasklo ještě dál a národ zůstal na výši.
14. 06. 2012 | 13:43

Frante napsal(a):

Autor
Zapomněl jste odečíst to, co stát vyplácí pracovníkům církve a státní investice do správy majetku užívaného církví, které v budoucnu už nebudou. To by tam mělo být kvůli úplnosti a serioznosti sdělení. To od vás člověk čekat nemůže to je jasné.
14. 06. 2012 | 13:43

Viola napsal(a):

Davide 13.31

jak si můžete myslet, že pan Ráth by mohl tady něco psát o případu, když je ve vazbě, aby nemohl ovlivňovat? Zatím nebyl soud a ještě nic nebylo dokázáno. Já jsem peníze v krabici neviděla a záznamy hovorů jsou nahrané někým jiným a přepsané.
Počkejme si na soud, tam by měly být předloženy jasné důkazy, třeba záznam ze zatčení, policie přece vždy při takových událostech případy natáčí.
14. 06. 2012 | 13:44

palatová napsal(a):

Je docela smutné, když na citlivé struny sociálních problémů brnká zloděj....i kdyby byla stokrát pravda, že ne jediný z mocných zlodějů. Rath asi ztratil kontrolu nad tím, co se ještě hodí....
14. 06. 2012 | 13:44

ostruhal napsal(a):

Přesně tak ráthe... Koukám že máš dobrou birgádu ve vězení.. Bereš prachů jako šlupek a ještě máš zdarma celu a obědy... koukej makat
14. 06. 2012 | 13:45

okurkožroutzezadu napsal(a):

Uděl by na mě dojem,kdyby kápl božskou a vyklopil co a jak.. musí mít informace o tom jak se tam krade! Akorád s Parkanovou.... :-( nevím jestli ji někdo zbaví imunity aby ji mohl někdo obvinit. Pokud ji vláda zbaví imunity a obviní ji... půjdou do krimu všichni! No... byl by to nádherný sen :-D
14. 06. 2012 | 13:45

JardaV napsal(a):

Je pravdou,že by církve měly před soudem s veřejnou účatí opravdu hodnověrně dokázat vlastnictví tzv"restituovaného majetku".Pokud jim ho Josef II zabavil,těžko ho můžou páčit z generace našich dětí,to je zvěrstvo hodné fašistů a ne věřících.Je až s podivem,jak naše vláda úporně hájí zájmy všech možných zlodějů,a svoji legitimitu dokazuje uštváním jednoho malého lotříka.On Dr Rath určitě svatý není,ale gigantické zlodějny prosazované vládou jeho kauzu spíše zesměšňují.Je to jako když upír zabíjí komára.
14. 06. 2012 | 13:45

Endy Baron napsal(a):

zloděj křičí chytni zloděje,to je snad žert
jen si v tý basy klidně schnij ty socanský burane,
a žádej církev o odpuštění a sedmičku mešního vína
zlodějské prasátko,,,,,,,,,
14. 06. 2012 | 13:45

Dodáč napsal(a):

Zloděj křičí chyťe zloděje.
14. 06. 2012 | 13:45

Mark napsal(a):

Ugh. Neuveritelne. Chvilku po precteni jsem premyslela jestli jsem na jine planete ja nebo pan Rath. Rozhodla jsem se pro nej.
Takze shrnuti jeho vzkazu: Muzu krast ci jinak se protipravne obohacovat, protoze jini lide chteji vydat penize ze statniho rozpoctu.
(Mimochodem: pro cirkve je to desna palka, ale z pravniho hlediska je to nutne, a doufam, ze Ceska Republika je a zustane pravnim statem... s argumentaci pana Ratha by to mohlo zajit tam, ze stat mi vezme uspory a oduvodni to tak, ze v dobe, kdy zivotni uroven v CR klesa, si nemam co sporit.)
14. 06. 2012 | 13:46

charisma napsal(a):

Patříte, vládo, do basy, tam vás dáme: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DXCrJ9IpSBA
14. 06. 2012 | 13:46

sgolan napsal(a):

Pán doktor by byl zajisté favoritem nové soutěže -NEJLŽIVĚJŠÍ VYHRÁVÁ.Jednou budete v kurzu znova .Až napíšete svoje memoáry z vazební věznice.Zatím bych doporučil studený obklad na přirození a čtení bible.Držím palce soudcům a rybářům.A rada na závěr-pozor na slizské kapříky.
14. 06. 2012 | 13:46

standa napsal(a):

Zločinci odvádí pozornost od svých zlodějin.
Ten Rát(h) z lochu nic nepošle a klepe se strachem o život.
Kradous řeší megatunel a tak ohlupuje i nás??
Pražáci vyjděte se projít rychle do ulic, brzy na vás dojde..
Prachy budou na nic těch se nenasytíte, my vydržíme více než VY?
14. 06. 2012 | 13:46

polom napsal(a):

A hele - už i Pancová píše. Že Kateřino.
14. 06. 2012 | 13:46

oranžáda obecná napsal(a):

Kateřina.......na výzvu zloděje Ratha a Kateřiny, vzhůru na barikády. Bijme se za propuštění Ratha a obyčejné lidi....
14. 06. 2012 | 13:47

František Kubíček napsal(a):

Pane Rathe, měl byste se dět v klidu a s pokorou činit pokání před sebou i před Bohem. Člověk, který chce mluvit k lidem a poukazovat na chyby druhých musí mbýt nejpre 4x přísnější sám k sobě. Na každého jednou dojde i bez Vašeho přičinění. Nechápu Vaši nestydatost a snahu ukazovat na druhé.
14. 06. 2012 | 13:48

Doug Badman napsal(a):

Pane Sejskale,

bylo by od Vás hezké, kdybyste nám tu popsal, jakým způsobem Vám David Rath text svého blogu dodal. Mailem, přes advokáty, nebo na propašovaném motáku?

Díky
14. 06. 2012 | 13:48

Milan napsal(a):

Husák,nebo KLAUS?Jedno jest.....Potřebovali odstranit politického odpůrce,jsme zpátky ve 30.letech USA v době prohibice.Klaus není ČECH a celá banda kolem něho dělá všem ČECHŮM kteří pracují od roku 1968 od doby ekonomického socialismu soudruha ŠTROUGALA z republiky koncentrák.Čert vás vem.
milan
14. 06. 2012 | 13:49

Milda napsal(a):

Když je někdo naivní a nechá se chytit se 7 mega v krabici, tak ať teď sedí. Dobře mu tak !!!
14. 06. 2012 | 13:49

Jirka napsal(a):

Sedíš za mřížemi ?

No to je moc dobře, doufám, že ještě dlouho bueš :-))
14. 06. 2012 | 13:49

Jan z Rokycan napsal(a):

Copak nevidíte, že je to falešný blog, neuměle vytvořený nějakým levičákem?
Vy byste si na svůj blog dali fotku alias Mr. Bean? A hlavně, z vazby by na svůj blog Dr. DR (poku by mu to někdo umožnil) spíše napsal něco jako: Káčo, řekni, žes tu krabici s vínem dostala od nějakého pacoše a žes nevěděla že v ní není víno...
14. 06. 2012 | 13:49

Chlap co stacil utect z CR napsal(a):

ČSSD je strana zaklinajici se starosti o obycejne lidi....ja se fakt musim smat. Na Ratha je skoda slov. Clovek na urovni se takovymuhle xindlu vyhne obloukem.
14. 06. 2012 | 13:50

Vlado napsal(a):

Poslanec Rath upozorńuje národ, že bude okraden o 140miliard Kč.
Jenže tato ekonomická devastace nastala v okamžiku, kdy byly zrušeny socialistické zákony na ochranu socialistického vlastnictví a byly přijaty polistopadovými politiky zákony na
privatizaci státního majetku! Nastalo období divoké privatizace
a také velkého rozkrádání ,které trvá po celou tuto éru. Dokládají to kauzy, které by zasloužili zpracovat "ústavem pro zkoumání zločinnosti kapitalismu". Ten ale jistě ustanoven nebude. Mám dojem, že by to bylo pro národ dost užitečné se dozvědět kdo, že je takto okradl. Byly to vlády vedené ODS nebo ČSSD: Při volbách je třeba na to pamatovat!!!
14. 06. 2012 | 13:50

sinai napsal(a):

Měl tak mluvit už před lety a lidé by uvěřili v upřímnost jeho slov,ale do nedávné doby nevěděl jako zbytek,že nějací lidé - daňoví poplatníci existují.
14. 06. 2012 | 13:51

anonym napsal(a):

Myslím si,že by měli prověřit všechny,určitě by se našlo víc jak 7mil.Nahoře je totiž nezajímá jak žijí lidé v podhradí
14. 06. 2012 | 13:51

DL napsal(a):

Stejně je to zase nějaká ztohovňárna.
14. 06. 2012 | 13:52

veverka napsal(a):

Rath je politický vězeň.Kubice ho nechal zabásnout aby nemohl hlasovat proti církevnímu megatunelu a hovořit proti němu obratně ve sněmovně(protože to Rath umí).Stejně to bylo i se Sládkem,toho zavřeli aby se mohl stát Havel prezidentem.Policie je řízená zločincem Kubicem a jeho lidmi,který už ODS několikrát posloužil.nyní posloužil tomu,aby měla opozice ve sněmovně při hlasování o církevním megatunelu o hlas méně.Ŕízené "úniky" zmatených a nic nedokazujících odposlechů to jen potvrzují.

Nic na Ratha samozřejmě nemají(dokonce ani posudek že by byla oprava Buštěhradu předražená),ale nechají ho ve vazbě tak dlouho.......dokud neproběhne závěrečné hlasování o církevních restitucích.
14. 06. 2012 | 13:53

oranžáda obecná napsal(a):

a vzhůru psanci této země.... za hrdinu Davida na barikády...
14. 06. 2012 | 13:53

Oblud napsal(a):

Z politika revolucionářem. Jak vidno, profese nemusí být nic neměnného. Fidel Castro to měl naopak. Nejprve byl revolucionářem, teprve pak politikem.
14. 06. 2012 | 13:53

Lenka napsal(a):

Zloděj křičí chyťte zloděje. To píše ten pravej. Jasně, potopili mě, potopím je taky. Už by ses na to měl vysrat Davide.
14. 06. 2012 | 13:53

Karel napsal(a):

Jakto ze se jeste neresi čkp.?(Ceska kancelar pojistitelu)Ty uz si nahrabali prez 5miliard.Porad jim to prochazi a vesele nas okradaj dal.Kalouskovina!
14. 06. 2012 | 13:54

hihi napsal(a):

Rath je rád,že mu macek dal pár facek.Rath radí,ale pozor kozle neupadni!!!Rath ráthuje rád na veřejnosti,že je slušně vychovanej :D!!
14. 06. 2012 | 13:55

Karel napsal(a):

Já bych hnal k zodpovědnosti všechny,co nám vládli od tzv.sametové revoluce...hlavně nejlepšího ekonoma a prezidenta Klauze,ta jeho kuponová privatizace rozkradla a vytunelovala stát a on se jen směje:))
14. 06. 2012 | 13:55

Viola napsal(a):

Pozdravuji pana Obluda.
14. 06. 2012 | 13:56

el bohemio napsal(a):

Propašovat 11 kilo hashiše a bejt chicenej jenom s jednim (darovanym od šéfa, jak se stalo kamarádoj) není zlý . Hahahaha Bohužel tuto planetu zachráněj už jen kriminálníci, ostatnim je to vlastně vlastní...
14. 06. 2012 | 13:56

HonzaCh napsal(a):

Barikády, tortura, policejní stath,
budiž Vám země lehká, pane Rath.

Způsob, jakým jste se jal v této kauze obhajovat hovoří zcela sám za sebe.

Ač můžete mít v některých výtkách, které zazněly ve vašem projevu ve sněmovně, pravdu, je nad pochyby jasné, že se pouze snažíte odvést pozornost jinam.

Ty podstatné věci jste nevysvětlil. Restituce círk. majetku s vaším odposloucháváním a krabicí „vína“ vůbec nesouvisí.
14. 06. 2012 | 13:57

vasja napsal(a):

Pomoc hejtmana Středočeského kraje, pana MUDr. Davida Ratha

MUDr. David Rath vedle funkce hejtmana Středočeského kraje zároveň působí jako poslanec Parlamentu České republiky. Z tohoto důvodu se rozhodl část svého příjmu věnovat spoluobčanům v nouzi.

Pomoc bude poskytována dvakrát v kalendářním roce, ve stanovených termínech, na základě vyhodnocení doručených...
---------------------------------------------+
Dejve,
když sedíš a vlastně máš bydlení a jídlo zadáka, za telefon a dopravu do práce nic nedáš, moh bys teda rozdat celý poslanecký náhrady.
Uvažuješ o tom?
14. 06. 2012 | 13:57

Jiří Malý napsal(a):

Vážený soudruhu doktore Rathe, přiznejte si, že jste byl mnohem méně šikovný a opatrný a že jste u toho mlaskal až přespříliš nahlas
14. 06. 2012 | 13:57

jirka napsal(a):

Víte co on má pravdu,jenomže on je jeden z těch který taky kradl.No a te´d začíná zpívat pravdu jak se věci mají.
14. 06. 2012 | 13:58

Ondřej napsal(a):

Pojďme radši na pivo než na barikády :-).
14. 06. 2012 | 13:58

přítelzel napsal(a):

Už aby to bylo!!! A chchci tam i presidenta,který jim jde příkladem,hlavně ve světě.
14. 06. 2012 | 13:58

Mravenec napsal(a):

Rath má opět pravdu a jestli to nevidíte můžete se přidat k Dukovi který protestující nazval lůzou.Je jasné že Rath byl hlavně odstraněn jako inteligentní oponent této koaliční tlupě ukázkových demetů !
14. 06. 2012 | 13:58

milan napsal(a):

Pro Frantu KUBÍČKA,pokud jste svůj příspěvek psal z pohodlí své klimatizované kanceláře,přimluvil bych se,aby Vám zpoplatili internet a já ho neplati pro Vás ze svých daní.Rabín,který se stará platbu za vÁš internet se stará žalářování pana RATHA,nechte ČECHY ČECHŮM a nežvaňte blbosti tady na vebu.Všichni nejsou ovce,které avizují soudruzi z ODS na vebu.
milan
14. 06. 2012 | 13:59

Ifipuld napsal(a):

Klasika, to už tu bylo taky stokrát, kdy zloděj křičí: "Chyťte zloděje!" Lidé nejsou slepí vůči Vašemu počínání, pane doktore, tak jako Vy, a Vy jse ten poslední, kdo tu bude kázat o morálce.
14. 06. 2012 | 13:59

Kateřina napsal(a):

Jinak držím panu Rathovi všechny palce! Teď je hlavní, aby to všechno nějak ve zdraví přežil... :-)
14. 06. 2012 | 13:59

llew napsal(a):

Zloděj křičí: "Chyťte zloděje!"
14. 06. 2012 | 13:59

oranžáda obecná napsal(a):

chudáček David...... on i ve své situaci má takovou péči o nás, obyčejné člověky, má starost, aby nás nikdo neokradl....chá, chá
14. 06. 2012 | 13:59

pehasko napsal(a):

Dráte, lidi vyrazí, možná, i na barikády. Ale ty a tvoji soukmenovci budete zcela určitě na jejich druhé straně. Kde bereš tu nesmírnou drzost, někoho k něčemu vyzývat? S lumpy, mezi které patříš i ty bychom zatočili asi velmi rychle, Buď rád, že jsi za mřížemi, třeba by ti to v případě revoluce zachránilo život. Alespoň do doby, než přijde řada i na věznice. Grázlové tvého typu nejsou mezi lidmi příliš "in".
14. 06. 2012 | 13:59

ŠAKAL napsal(a):

Že jste takhle nevykřikoval před pěti týdny, panáčku...
14. 06. 2012 | 14:00

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Dougu Badmane,

pan Rath mi texty nedodává. Autoři či lidé z jejich okolí si je do blogu vkládají na základě znalosti přístupových údajů sami. Snažím se zjistit, jak je to s tímto konkrétním textem.

Libor Stejskal
14. 06. 2012 | 14:00

resl napsal(a):

Máte jednu šanci - vše přiznejte, omluvte se národu, že jste těm prachům neodolal a že přijmete trest, který si zasloužíte. Stejně "sedět" budete, tak ať to má úroveň a lidi si řeknou, že jste byl jediný /možná první/, který se nebál přiznat. Každý občas lákadlu podlehne a v tomto duchu se vyjadřujte. Pomůže vám to i ve výši trestu a budete dáván za příklad Kalouskovi a dalším až vás budou následovat.
14. 06. 2012 | 14:00

trenca napsal(a):

nechte pana doktora napokoji, ty peníze byly určeny na stabu těch barikád
14. 06. 2012 | 14:01

hihi napsal(a):

Rath si určitě ve věznici honí brko :D.Rathe jestli tohle čteš tak na mě si nepříjdeš.hihi Cecku.A jestli chytneš rapla pošlu na tebe pana macka,ten natáhne tlapu vysune drápky a jednu ti sekne :d :D

http://youtu.be/LkVW30B5Cyk

http://youtu.be/6v5-lPl_DnI

hihi
14. 06. 2012 | 14:01

ant napsal(a):

To je komik a pokrytec, manipuloval zakázky a způsobil větší škodu než to co dostal v krabici a teď bude volat po demonstracích.
14. 06. 2012 | 14:02

max napsal(a):

Neboj Davide, tobě nikdo příštích nejmíň deset let nic neukradne...:-)
14. 06. 2012 | 14:02

Pan napsal(a):

Sice se miliardy tahají z lidí, ale to nejhorší teprve přijde - a o tom se moc nepíše... http://www.svobodni.cz/media/clanky/1505-jedlicka-esm-rovna-se-10-tisic-rathu/
14. 06. 2012 | 14:03

milan napsal(a):

Pro JIŘÍHO MALÉHO,ŠTROUGAL a KLAUS to jsou tvoji faforité?
14. 06. 2012 | 14:04

Dexter napsal(a):

Rath? Kdo to je? Neznám.
14. 06. 2012 | 14:05

Stojan Jakotyč napsal(a):

Politické kecy od zloděje mne nezajímají.Mne zajímá jestli včera tekla teplá a jestli už jsi v polévce našel švába.
14. 06. 2012 | 14:05

Doug Badman napsal(a):

Díky pane Stejskale,

tohle mi připadá obzvlášť zajímavé. Doufám, že nás seznámíte s tím, co jste zjistil.
14. 06. 2012 | 14:05

Julio.B napsal(a):

Je nasranej,že mu nic nekápne:))))
14. 06. 2012 | 14:06

Toscana napsal(a):

Tak on sedí aby neovlivňoval svědky a má přístup na internet? To se opravdu nemůže domlouvat s kumpány.
Sedím za mřížemi za to, že jsem měl mít 7 mil. v krabici vína. Vždyť potom řekl, že peníze byly určeny na volby.
Ten už to fakt nemá v hlavě v pořádku.
Chtělo by to psychiatra.
14. 06. 2012 | 14:06

Olo Halski napsal(a):

Ratha sejmuli, protože už bral více než sekretářky z ODS a TOP 09 a zavrtal do Hegra ohledně deformy zdravotnictví ve prospěch Chrenka a spol.
14. 06. 2012 | 14:06

René napsal(a):

Má pravdu!Vydání miliard církvím a podobným náboženským sektám je zlodějna nemající obdoby.Ani není divu,že ho zavřeli.Rath byl jeden z mála kdo jim to dokázal říct do ksichtu v přímém přenosu.
14. 06. 2012 | 14:06

Názor napsal(a):

Ráth připomíná starého a opuštěného muže,který se utěšuje tím,že stejně bude konec světa.Nebude,jenom už víme,že je o jednoho čudlu a zloděje víc.
14. 06. 2012 | 14:06

znalec napsal(a):

Stejně církev ukradla všechny kostely komunistům. Ti je měli jako první :- ))).
14. 06. 2012 | 14:06

Lancaster napsal(a):

Zloděj křičí "Chyťte zloděje!!!" :-)
14. 06. 2012 | 14:06

zchzch@centrum.cz napsal(a):

T.zv.církevní restituce NečasoKalousovy vlády je další z mnoha již provedených sviňáren. Velkoloupež na tomto národě . Proč nebylo referendum ? Tak by Kalous zjistil kdo je proti . Ať tomu kléru platí ten , kdo se k nim dal .
14. 06. 2012 | 14:06

Franta napsal(a):

s.Rathe, seďte a držte klapačku. Vláda krade, to vědí všichni. Ale vás chytli, tak půjdete bručet. A třeba jednou budete dělat ostatním známým z padlamentu kápa a bude se vám hodit, že už tam pár let sedíte.
14. 06. 2012 | 14:06

Saša napsal(a):

Davide , držíme palce.
14. 06. 2012 | 14:07

Golem napsal(a):

Církvím ani kačku a ať si je platí ti, co chtějí chodit do kostela. Nový Josef II na ně!
Co je ale naše bída je to, že tahle společnost nemá žádný morální kodex jen krást, krást a zase krást, ale prosím vás šikovně!, zatím co církve mají aspoň 10 přikázání, za která schovávají to co za staletí nakradly. Nebo že by páni faráři v potu tváře pracovali?
14. 06. 2012 | 14:07

jája napsal(a):

Koniáši - přesně, jak jsem říkal, Ráthovi se nadávat smí, to se nemaže, může se komolit jméno, vždyť je to in, alespoň to nedělejte tak okatě.
14. 06. 2012 | 14:07

Richard napsal(a):

Pane Rathe, Divide et impera, že? Chcete-li být aktivní ve veřejném životě tak za prvé buďte poctivý a přímý a za druhé se lidi snažte sjednocovat. Jinak raději zůstaňte, kde jste.
14. 06. 2012 | 14:08

slunce napsal(a):

Zloděj křičí "chyťte zloděje"! :-)))))))))))))))))))
Navíc, tentokrát si pan zloděj zřejmě ani nechce uvědomit, že v tomto případě srovnává jablka s hruškama.
Jasně, církev je historicky spojena s mnoha problémy. Sám jsem "církevně nevěřící", ale vzhledem k tomu, že (když to zjednoduším) v minulosti byla církev v podstatě "stát", tak:
novodobý stát ukradl předchozímu státu spoustu majetku. současní představitelé novodobého státu se (celkem správně) rozhodli, že to byla křivda, a že to předchozímu státu nějakou formou vrátí.
To se ovšem nelíbí populistickým zlodějům z řad socanů a komoušů, protože si asi myslí, že někde existuje zase sklad s krabicemi vína a oni nemají klíče... Pokud tedy skutečně existuje, pak to je největší problém, protože soc&komoušzloději nejsou v logistickém řetězci a jedna z hlavních spojek nyní bručí...
14. 06. 2012 | 14:08

Julio.B napsal(a):

Lidi,ty Vaše hlášky jsou super:))))Dlouho jsem se tak nepobavil.
14. 06. 2012 | 14:08

Pavel napsal(a):

V době, kdy většině klesá životní úroveň, si bojovník za pravdu a lidská práva klidně nechává vyplácet poslanecký plat i s náhradami. Ukažte, že jste lepší než všichni ostatní - a že jenom nežvaníte - vzdejte se poslaneckého mandátu. Víte, kolika chudým lidem by ten Váš plat, který berete zadarmo, aniž byste cokoli udělal, pomohl v těžké finanční situaci...
14. 06. 2012 | 14:09

veverka napsal(a):

Jak velká by musela být krabice od vína,aby se do ní vešlo 658 milionů?

Sledovala také policie půl roku s nejmodernější odposlouchávací technikou pěvkyni Parkanovou a její přilehlé okolí?(Kalouska,Bartáka,Vondru atd).

Dala jim štěnice i do posledního WC jako Rathovi?

Čekala policie trpělivě půl roku za nepřetžitého sledování aby mohla Vlastu nebo Kalouska chytit přímo při přebírání části vejvaru za tuhle předraženou zakázku?

Pokud ne tak proč?

Škoda způsobená státu je v případu parkanová MNOHONÁSOBNĚ VYŠŠÍ než v případu Rath.Media přesto téměř mlčí.Žádná mediální hysterie jako za Ratha nenastala,žádný lynč se nekoná.Ticho po pěšině.Media na prvních stránkách nerozebírají do podrobna majetek Vlasty Parkanové a její rodiny,psycholog Hubálek nevysvětluje veřejnosti zvrácenost jejího psychologického profilu,ani to jak se někdo tak nekompetentní mohl stát loutkou na ministerstvu obrany.Proč?
14. 06. 2012 | 14:09

Pepa Řepa napsal(a):

Sedím za mřížemi.....bylo by to hezký blues, tak začínají......

Seďte ba přímo hačejte, gubernátore. Hodně dlouho.
Babysitting to zřejmě nebude.

Doufám, že nebudete sám a že přijdou další.
Tetě Kateřině z harému i lesnímu hlodavci je smutno.
Alfa-samec chybí.

Taky by mne- i Billa Gatese- zajímalo, jak propašoval mučedník pravdy moták na internet.
Ovládání na dálku z basy?
Hmmm, pokrok nezastavíš!

Inu, když pan Stejskal dopustí, i internet spustí.
14. 06. 2012 | 14:09

Kanalnik napsal(a):

10 000 precteni za hodinu, to je zatim nejrychlejsi bloger, gratulace :)
14. 06. 2012 | 14:09

Hloupý Honza napsal(a):

1) Buď prošel text těžkotonážní cenzurou

nebo

2) to není Rathovo autorské dílo

nebo

3) se Rath definitivně pomáth

že by Ztohoven ?
14. 06. 2012 | 14:10

Mastil napsal(a):

že by soudruh František Josef II byl komunista, který církvi ukradl majetek, ale vážně.Tato společnost s pravolevými vládami ukradla nám všem budoucnost.Církev u nás už žádnou budoucnost nemá . Začal bych tím, aby tihle novodobí soudruzi zloději vrátili našim lidem všechno, co bylo ukradeno podle hesla co bylo ukradeno, musí se vrátit.A když něco zbude, šup s tím do kostela.
14. 06. 2012 | 14:10

Petr Pavel napsal(a):

Jeste tam chvili zustante aby jste dostal vetsi vztek. :) Dal bych vam svobodu i tech 7 milionu kdyz prasknete vsechno co vite na ostatni :)
14. 06. 2012 | 14:11

El Carlos napsal(a):

Měli ho posadit na Špilas jako lotra Babinského. Na rozdíl od p. Ratha má církev na ty prachy nárok protože ČS komunistický stát ji neprávem ukradl mnohem větší majetek. Aspon se tak udělá tlustá čára a cikrve se budou starat o sebe a stát už je nebude nijak dál podporovat, jak by to chtěla ČSSD...
14. 06. 2012 | 14:11

hihi napsal(a):

rath říkal že až se vratí z vězení nastolí tu nacizmus.A mimochodem on má jěště schovaných 5 milionu v trenkách
14. 06. 2012 | 14:12

PO napsal(a):

Myslím že by se do těch ulic mělo vyrazit. Vždyt znás dělají otroky a blbečky. A dělají vše proto aby jsme drželi hubu a krok. Vždyt kdyby se prohledali všem politikům baráky tak i státní dluh by se zaplatil a naše země česká domov náš by neměl dluhy. Všichni nahoře by měli dělat za minymální mzdu jako vědčina národa. Stejně tam chodí spát a chlastat za minnymální náklady. A ještě kradou. Jsem pro aby se šlo do ulic.
14. 06. 2012 | 14:12

oranžáda obecná napsal(a):

pane Stejskale.... mohl byste nám objasnit, jak se k Vám příspěveček Davida Ratha dostal ??? To byl nějaký moták z basy, nebo co ??? Dle mého tím ovlivňování svědků v Davidově případu právě začalo...
14. 06. 2012 | 14:13

Petr napsal(a):

"Vše je přece tak křišťálově čisté, že to ani křišťálově čistší být nemůže."
A zní to hezky česky jak zleva, tak zprava, tak ze středu.
A zní to hezky česky jak z Floridy, tak z Havaje, tak z Belize, tak z JAR, tak ze Švýcarska, Vatikánu, nebo ze KLDR.

Co vše ještě český národ vydrží, zocelovaný různými křišťálovníky už od křižáckých válek.
14. 06. 2012 | 14:13

Falcon napsal(a):

Tedy nad vaším příspěvkem se může soudný člověk pane doktore jen pousmát. Váš argument je naprosto zcestný. Vy jste byl zadržen se 7 miliony v krabici od vína, které zřejmě pochází z nelegální činnosti a je úplně jedno, zda to byly peníze pro vás osobně a nebo případně na volební kampaň ČSSD, jak jste naznačoval ve svém vyjádření v poslanecké sněmovně.
Nicméně Nečasova vláda jen napravuje to, co jiní, rudí zloději ukradli církvím po roce 1948, a do dnešního dne z nich tento stát profituje a využívá ho. A těží z toho i občané tohoto státu.
Tudíž argument, že vláda okrádá občany českého státu je naprosto absurdní. To, co stát vrátí církvím již bylo mnohokráte zaplaceno na výnosech, které stát z výnosu církevních majetků měl. A spolu s ním i občané tohoto státu.
Zde jde především o nápravu křivd, které tento stát způsobil církvím a jde i o to, že pokud stát navrátí církvím jejich majetky, tak na tom tento stát i jeho občané ušetří, protože v důsledku navrácení církevního majetku nebudou muset na chod církví přispívat i nevěřící občané, stát nebude muset platit údržbu církevních majetků a církve se budou financovat ze svých výnosů a nebudou zatěžovat státní rozpočet.
Takže v tomto případě jde především o to, že nikdo nebude okrádat občany, ale naopak do budoucna je zbaví toho, že na chod církví budou muset platit.
Pokud se pane doktore tak rozohňujete nad údajnou zlodějinou vlády a vyzýváte občany na barikády, tak bych vás raději já vyzval k tomu, aby jste si vy a další politici z řad ČSSD i ODS a dalších stran raději připomenuli kauzy Gripenů, Pandurů, MUS, Opencard, křišťálového Stanislava Grosse, kakaového boba Krause a další nekončící aféry a skandály, které v součtu tento stát stály biliony.
Tomuto státu a jeho občanům neuškodí, pokud se vyrovná s tím, že navrátí odcizené majetky, ale vy a vám podobní politici a na vás navázaní kmotři a šíbři tento stát okrádají a zadlužují neustále.
14. 06. 2012 | 14:14

vasja napsal(a):

A co když sedí Rathuv dvojník a Dejv ve skrytu pořáde pro lidi pracuje? He?
Hlavouni je dycky maj.
14. 06. 2012 | 14:14

Daniel napsal(a):

Jasně Dejve, ty jsi ukradl jen 7 melounů, tak co, mámě tě pustit? Do kolika to je ještě v pohodě, co?
14. 06. 2012 | 14:14

Dave Horák-Rath napsal(a):

Pane Skořepa... ještě čtyři bochníčky!
14. 06. 2012 | 14:15

Laďa napsal(a):

Ty,Davide,drž nám tam flek někde u okna.Dyť víš.Už to začíná pěkně praskat,už se asi vezem.Slota a spol.
14. 06. 2012 | 14:15

Lenka napsal(a):

Víte jak se pozná že politik lže????
Že otvírá pusu.
V případě pana Ratha smolí pamflety z lochu.

Že mu není hanba, tak jeho zašijou protože krade a on hupky dupky noťase a už bonzuje jedno za druhým. Ne že by to nebylo v pořádku, abychom věděli o kolik nás kdo stáhnul a podle toho mu to zúčtovali, měl by to nabonzovat všechno na všechny, aby se udělalo konečně čisto a verbež aby se z vlády vymetla. No jo, ale kdo si tam pak půjde sednout? Ti co si ještě nenahrabali? trochu se obávám, že to je šumák kdo tam je, dokud tam nebudou ti, co mají už dost vyděláno a nepotřebují si hrabat do korejtka, jako třeba Schwarzemberg, ten určitě nepotřebuje hrabat prachy, škoda že tam chrápe no :o/ i když bůh ví jak budu vypadat já v jeho věku, jestli budu v podobný kondici nebo už prdět do hlíny.

Moc by mě zajímalo jak je možný, že z vyšetřovací vazby je možno blogovat. Kdepak tam vzal noťase i s připojením na net ? Obyčejnýmu člověku /vězni nenechají ani zavolat z automatu a Dáda si tam smolí blogy? To jsou mi věci. A pak že se měří všem stejným metrem ... pěkný prdlajs.
14. 06. 2012 | 14:17

ghándí napsal(a):

veverka,
vy si pletete uplatek a škodu. škoda, která vznikla státu, pusobením rathova gangu policie zatím nevyčíslila, ja to odhaduju asi na 3 miliardy. takže parkanová je proti rathovi břídil.
14. 06. 2012 | 14:19

Lenka napsal(a):

ještě mě tak napadlo : Rath mučedníkem. Tak to je fór století
14. 06. 2012 | 14:19

buldatra napsal(a):

technická poznámka

Za těchto okolností bych to nazval motákoblogem.
(jestli by nebylo od věci, aby redakce Aktuálně zřídila něco jako vazebnický motákoblogblog, když existuje čtenářský blog. Prostřednictvím vazebnického motákoblogu by nejlepší z psavých vazebníků měli možnost, v souladu s místním kodexem, literárně ovlivňovat a zastrašovat nikoliv svědky, nýbrž veřejné mínění).
14. 06. 2012 | 14:19

SATAN napsal(a):

david rath akorát simuluje
14. 06. 2012 | 14:20

Pavel13 napsal(a):

Tož se dejte na teologii a třeba si z těch miliard coby velebný pán (nebo alespoň kurát) ještě něco užijete, když to s tím vínem nevyšlo.
14. 06. 2012 | 14:20

sedlak napsal(a):

ne že bych s navrácením církevního majetku souhlasil, nikde jsem nenašel závaznou informaci, od které doby se má majetek vracet, a nelíbí se mi to, že v tisku proběhla zpráva, že navrácené nemovitosti mají být oceňovány jiným způsobem, než byly nemovitosti navracené restituentům (údajně tedy víceméně na roveň tržní ceny, to se mohlo restituentům jenom zdát), ale pane Ráthe, krapánek účelové, že jo? Pálilo vás toto téma před pobytem ve vazební věznici?
14. 06. 2012 | 14:20

vasja napsal(a):

Řikám znovu hoši. V tý base neni pravej Rath.
14. 06. 2012 | 14:20

milan napsal(a):

Milý FRANTO,asi se máš dobře,když takto ventiluješ,v koncentráku ČESKÁ REPUBLIKA živoří lidé,kteří mají na rozdíl od zebe mozek v hlavě.Odstěhuj se do RUSKA tam ti bude dobře s tvým rabinem z ODS.Já tu mám ze života peklo od roku 1968.
MILAN
14. 06. 2012 | 14:21

Pepa Řepa napsal(a):

Veverka
navštivte mučedníka hlodavče, potěšte jej.
Je tak sám, Bohoušek ho opustil, Filípek prásknul, venku prší....tak svět oplácí dobrotu a poctivost.....nevděk světem vládne.
Inu Litoměřice, zahrada Čech, je tam hezky.
Jablka, meruňky i nějaký oříšek se najde.
14. 06. 2012 | 14:21

Ládik!!! napsal(a):

Možná ten text sem dala některá z jeho žen.
(rekapcha: married)
14. 06. 2012 | 14:21

:-) napsal(a):

Holotě se předhodí oběť a holota se nechá nadále oškubávat!!

Tady nejde o to, jestli je Rath vinen nebo ne. Ostatně vinen je v naší zemi snad každý poslanec......

Tady jde o to, že díky Kubiceho zprávě II. mohou ODSTOP nadále astronomicky krást!

A stačí málo, předhodit davům malou, ale nepohodlnou rybu....

Kalousek zpronevěřil na ministerstvu obrany desítky miliard !!! a zavinil smrt 2 lidí, kdy bez výběrového řízení koupil padáky od neexistující firmy a ty ještě 2,5x předražené...

DNES KALOUSEK CHYSTÁ CÍRKEVNÍ ČÓRKU, ZVYŠUJE DPH, ASTRONOMICKY ZADLUŽUJE A VŠEM ČECHÁČKŮM SE SMĚJE! :-)
14. 06. 2012 | 14:21

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane oranžádo obecná,

jak se text dostane do blogu, jsem objasňoval výše.

Libor Stejskal
14. 06. 2012 | 14:22

jeden ze stáda napsal(a):

Z argumentace toho slušného pána za mřížemi mně vyplývá, že pokud bychom byli jako on, tak stát nepřijde o 140mld (rozhazování vládou), ale o 7mil Kč (Davidovo slušné jednání) krát počet obyvatel. To je cca 70 000 000 000 000 Kč. ...dobrý výkřik poctivce...
14. 06. 2012 | 14:23

Navěřící napsal(a):

Možná pane Ráth, že paní Parkanová vám tam přijde zpívat ukolébavku, Spi synáčku spi.....
14. 06. 2012 | 14:23

:-))) napsal(a):

Hotová Reportáž psaná na opráthce!

Co asi David bude psát za 10 let?
14. 06. 2012 | 14:23

Jméno: napsal(a):

Vtipné je toto:
"S trochou zlehčení mně těch 135 miliard připadá jako takový pěkně tučný odpustek."

Ze blogu Ratha:)
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/david-rath.php?itemid=15547

Ať si na to každý udělá obrázek sám :)
14. 06. 2012 | 14:24

milan napsal(a):

Ani KALOUSEK není ČECH
14. 06. 2012 | 14:24

vašek napsal(a):

S církevními restitucemi sice v zásadě souhlasím, byť je otázka nakolik budou umět církve s nabytým majetkem hospodařit, ale celkově má Rath pravdu.
14. 06. 2012 | 14:24

modrozloděj obecný napsal(a):

Nezávislé vyšetřování ještě nepotrdilo, že ty mega v krabici byly. Ale pokud ano Rath je jen amatér, který modrým zlodějům nemůže konkurovat!

To co je jasné, je, že modrá vláda tento lid a stát okrádá, rekordně zadlužuje a teď chystá loupež století!
14. 06. 2012 | 14:25

resl napsal(a):

Máte jednu šanci - vše přiznejte, omluvte se národu, že jste těm prachům neodolal a že přijmete trest, který si zasloužíte. Stejně "sedět" budete, tak ať to má úroveň a lidi si řeknou, že jste byl jediný /možná první/, který se nebál přiznat. Každý občas lákadlu podlehne a v tomto duchu se vyjadřujte. Pomůže vám to i ve výši trestu a budete dáván za příklad Kalouskovi, Klausovi a dalším až vás budou následovat.
14. 06. 2012 | 14:25

rocnik81 napsal(a):

Dobrý den všem,

jsem velice ráda, že se tu najdou i tací, co dokáží napsat svůj názor, ale stále mi chybí ty další kroky, co bychom jako lid měli svým politikům říci svými činny.
Už se na to nemohu dívat, politiku sleduji a stále nechápu, jak dokážeme jen doma nadávat a nic nedělat! Přece každému je jasné, že Rath je jen malá ryba ve velkém rybníce. Další a mnohem závažnější kauzy utichají...!

Vždyť politici by měli hájit zájmy lidu! A za celou dobu od revoluce jsem si nevšimla, že by pro nás něco udělali! Nedívám se ani doleva ani doprava, je mi už jedno, kdo bude u moci- jen si přeji, aby tam opravdu seděli lidé, co chtějí zlepšit stav v naší vlasti a když tak přemýšlím, tak by bylo asi nejlepší, aby tam seděli bez platu a brali to spíše jako čest...:D?...

Rozkradli celou republiku, co nám všem zbylo? Fabriky, které vlastní zahraniční firmy- děláme jim tu otroky, přebírala jsem si hotel, kde se zjistilo 16ti-leté tunelování, bylo mi z toho hodně špatně, když jsem to prohlédla, když se jdete informovat na úřady- sklidíte jen arogantní pohledy, co to zase chcete a k tomu dostanete špatné informace- nebo neúplné,které Vám nepomohou- a nikdo za nic nenese vinu! Je toho mnoho, ale nechci být skeptická, stále doufám, že se všichni probudíme a vejdeme do ulic, ale hlavně i mezi sebou se začneme chovat jako lidi a ne hieny!!!
Lidi nespěte a začněte se sebou něco dělat!!!
14. 06. 2012 | 14:25

EvaEva napsal(a):

To všichni věříte, že tohle doopravdy napsal?? A vážně si myslíte, že za mřížemi sedí s otevřeným notebookem a bude aktivně odpovídat na Vaše dotazy zde? :D Prosim Vás... o politických krádežích vůči nám víme všichni, všichni máme jen plnou hubu silných keců a je to pořád dokola. Já být politikem, kterému tečou prachy do kapes a lid jen nadává, tak taky neodstoupím z funkce. Tímhle nikdo ničeho nedocílí...
14. 06. 2012 | 14:26

Waldík napsal(a):

Nikdo neříká, že by se za Vámi nemělo jít posadit dalších pár tisíc politiků a političek. Až půjdeme na barikády ( mimochodem Váš nápad dne, řekl bych), můžete se utěšovat tím, že zatímco Vaši loupeživí kolegové se právě bojí někde o život, Vy už jste v bezpečí věznice. Ať Vám to utíká a ať dospějete k nějaké rozumné sebereflexi.
14. 06. 2012 | 14:26

Jane napsal(a):

To nekrásnější co diskuze ukazuje, že lidé konečně začali věřit své vládě, svým ministrům, policii a justici. Ještě nedávno byla tato důvěra na bodu mrazu. Důvěra v policii byla jeden čas tak nízká, že mnozí postižení vykradení svého vozu, zcizení kola či vyloupení chalupy ani nehlásili, pokud neměli pojistku. Vládě věřila necelá třetina občanů. Ministr Kubice měl vůbec pramalou důvěru veřejnosti. Velmi si polepšili i novináři. Před Rathovou kauzou jim věřil málokdo a mnohé seriózní listy byly srovnávány s bulvárem. Nyní je situace zcela jiná. Důvěra začíná vítězit. Dnes již téměř nikdo nepochybuje o tom, že v krabici byly miliony, nikdo nevěří, že by Rath o tom nevěděl, všichni naopak věří, že veškeré nahrávky jsou autentické. Nikdo již nepochybuje ani o tom, že primárně nešlo o sledování Ratha, to je jen náhoda.
Také není důvod nevěřit prohlášením Petra Nečase a Miroslava Kalouska. Lidé konečně pochopili, že s nedůvěrou ve své představitele se nepohneme z místa. A to je povzbuzující.
14. 06. 2012 | 14:26

:-) napsal(a):

Vláda cinknula přes 40% dotačních titulů z EU. Kdyby Ratha neměla, musela by si ho vymyslet!! Což možná taky udělala! :)
14. 06. 2012 | 14:27

Vojta napsal(a):

Pošpinil jste svou čest a jméno své rodiny - výměnou za co? Prachy si do hrobu nevezmete. Jediné, co po vás zůstane, je vaše jméno. Toto je daleko větší trest než nějaká basa.
14. 06. 2012 | 14:28

Jana Cimburová napsal(a):

Tak, tak pane doktore ! Věšet by se mělo a znárodňovat - u Vás bychom mohli začít, estrádní zpěvačkou a ministrem s "modrou knížkou na hlavu" pokračovat - aby bylo dost šibenic pro grázly vašeho formátu, museli bychom vykácet Šumavu !
14. 06. 2012 | 14:28

Scarabeus napsal(a):

"Necháme si i toto líbit. Je čas jít do ulic, možná i na barikády."

Z vazby to půjde těžko, ledaže by demonstranti politického vězně osvobodili.

Nebo je to jinak, článek je podvrh, jak už se zde nedávno stalo, nějak se mně nechce věřit, že (vzděláním) lékař by byl schopen napsat takovou nehoráznost.
14. 06. 2012 | 14:29

Pepa Řepa napsal(a):

Teď si to Davídek zkazil!
kdyby se tak neotíral o primase Duku mohl být svatořečen jako Anežka.

Procesí do Hostvic.
KDO DÁ DO KRABICE VÍC?
Mohla to být slavná pouť.

Inu, jmenovec vzal tři šutry do tobolky, hostivickej sedm melounů.....a jakej bude Goliáš.
14. 06. 2012 | 14:29

Viola napsal(a):

Lenko,

ono by možná z vězení šlo psát blogy, třeba když pozvou stíhaného k výslechu, tam je samozřejmě počítač i s připojením na internet, policista si odskočí a odsouzenec přiskočí a blog je hotov.
14. 06. 2012 | 14:30

modrá straka napsal(a):

Lidé nezačali věřit vládě ani o kousíček. Vláda pořád rekordně zadlužuje, vhání nás uměle do krize vysokým DPH a krade.
Na tom Kubiceho zpráva druhá v pořadí těžko něco změní! Zvláště když víme, že ve vládě se kradou desítky miliard zcela v pohodě!
14. 06. 2012 | 14:30

Ládik!!! napsal(a):

Pane Rath,
požádejte o trampolínu, probere Vás to.
14. 06. 2012 | 14:30

oranžáda obecná napsal(a):

a vy stále udržujete přístupný blog pro vazebně stíhaného poslance , Davida Ratha , pane Stejskale ??? Nemáte strach, že byste mohl být nějak stíhán, že umožňujete Rathovi ovlivňovat veřejné mínění, včetně svědků v jeho případu ???
14. 06. 2012 | 14:31

Lenička napsal(a):

Zloděj křičí: "Chyťte zloděje!"
A ještě jedna věc, co mě krká, není rozdíl mezi 7 mega a 170 miliardami, kapišto? To, že měli bručet jiní taky, je jasné, ale chce to taky trochu pokory, ne ze sebe dělat šaška a mučedníka. Otevřete oči, postavte se k tomu čelem, tohle je prostě trapárna na ultimum: mlžit, zatloukat, kopat kolem sebe a litovat se. Klidně v tom vězení shnijte.
14. 06. 2012 | 14:32

czBob napsal(a):

vážně si všichni přečtěte příspěvek Ondřeje Koláře, :

Bojovník za lidská práva David Rath se nepřímo přiznal k úplatku 7 milionů, když jeho výši srovnává s nesouměřitelným objemem majetku v restitucích. Kdyby byl pan Rath nevinný, neměl by důvod relativizovat úplatek, protože by žádný úplatek přece neexistoval.
14. 06. 2012 | 14:32

stejskal napsal(a):

Ano, pane oranžádo obecná. Nemám.

Libor Stejskal
14. 06. 2012 | 14:32

Jirka napsal(a):

Nechci předjímat, existuje nějaká presumpce neviny, ale představa, že by se jeden zloděj hájil tím, že bude ukazovat na ještě většího lotra než je sám, aby se tím ospravedlnil je fakt možná jenom v naší politice!
14. 06. 2012 | 14:32

info.crew napsal(a):

No jo, kdyby se církvím vrátilo to, o co je BOlševici okradli a co sám stát vyčíslil na onu známou sumu, tak by pro socany nezbylo na kampaň asi nebo co....
14. 06. 2012 | 14:33

Josef napsal(a):

Kdy si budeme moct přečíst nějaká moudra od dalších vazebně stíhaných? Je vůbec v pořádku, aby David Rath psal veřejně blogy? Co když se ty jeho řádky dají vyhodnotit, jako pokus o ovlivňování svědků? Jak může stíhaný poslanec nabádat k občanské neposlušnosti? Kdo mi odpoví?
14. 06. 2012 | 14:33

niick napsal(a):

on se chudák spletl a chtěl napsat, že
vláda v každém kraji KRADE!!!
14. 06. 2012 | 14:33

oranžáda obecná napsal(a):

že bychom vzali útokem Bastilu ??? Vlastně, litoměřickou vazební věznici ???
14. 06. 2012 | 14:33

Lucky Bastard napsal(a):

DOktore tot jsi měl křičet než tě zavřeli do vazby
14. 06. 2012 | 14:33

Johanka Arková napsal(a):

Máte pravdu, pane doktore. kalousek, Kníže, Drábek, Vondra, Řebíček, Řápková, Dalík, Íčko, Tluchoř, Kocourek i ten jihočeský kmotr, jehož nepracující manželce odkázalo rybářství Třeboň na účet 40 mega, jsou stále na svobodě.

Zdál se mi sen, že je zatčen Kalousek. To už je grázl nějakého kalibru. Bohužel, na něj žádné páky neplatí, rozkrade zemi až do konce!
14. 06. 2012 | 14:33

Viola napsal(a):

Pepo Řepo,

možná se mýlíte a David - jméno to je znamení. Restituce v současné době se snad nemůžou líbit ani církvi samotné, copak nevidí, jak se to většině obyčejných lidí nelíbí? A navíc, restituje znamenají odloučení navždy církve od státu, jde o rozvod, takže David je bojovníkem za trvalé sepjetí státu a církve, ještě může být blahořečen.
14. 06. 2012 | 14:34

Analytik napsal(a):

Marná snaha, Davide!
Tyhle ovce se nechají oškubat až na kůži a vděčně bečíc budou pak ukázněně pochodovat na jatka.
Krabici ani miliony nikdo neviděl, možná ani to stočlenné policejní komando.
Stejně tak nikdo neslyšel ani slůvko z těch slavných odposlechů.
Ale všichni vzorně deklamují to, co jim nalila do hlavy média.
Kdepak, z takového materiálu barikády nepostavíš a bič neupleteš.
A když upleteš, nezapráskáš.
A jestli zapráskáš, tak leda sám sebe!

Text se netýká XYZ, Zdenek a několika málo dalších výjimek s vlastním názorem.
14. 06. 2012 | 14:35

Ivan Horský napsal(a):

Tento komentář my trochu připomíná staré přísloví: "Chyťte zloděje!" křičí zloděj. Neboli tedy jednoduše: "Zavřete korupčníky!" křičí korupčník. Chápu Vás Davide jste sám svým vězněm, a postupně tam budete všichni, jen se nebojte, že tam kde jste, zůstanete sám. I kdyby se snad prokázalo, že peníze byly určeny na volební kampaň - jak vysvětlíte 7MIO v hotovosti!!!!!!! Kdyby jste byl podnikatel, tak sedíte taky, tak o co Vám ksakru jde. Víte vůbec co je praní špinavých peněz? Tak to je právě Vašich nebo stranických 7MIO v hotovosti. Jistě všichni chápeme - nechat se takhle chytit (?!), ale není to trochu Váš problém. Přestaňte otravovat slušné lidi. A na závěr docela dle Vašeho charakteru chápu, že nechcete aby ČR vrátila nakradené církevní majetky, celá ta Vaše myšlenka je zvrácená a je dobře, že máte čas přemýšlet o tom jak příště budete lhát dále.
14. 06. 2012 | 14:35

lum napsal(a):

Kalousku, kradl jsi desítky miliard Kč a jsi označen jako největší zloděj v ČR, kdy dojde na tebe ???? nebo na tebe Drábku, který jsi bez výběrovky zadal softwahre pro úřady za 4 miliardy a podle firem je reálná cena 300 milionů!
14. 06. 2012 | 14:35

kk napsal(a):

teda se priznam ze jsem neodolal

a ted dummam,
jelikoz nám tyhle medyjalni tanecky dost nják gradujou
neni to "pripravne prekrytí" njáký daleko vetsi teátru ???
14. 06. 2012 | 14:36

mik napsal(a):

Takze dopisy z vazby se posilaji rozlepene tedy volne citelne pro kontrolu telefonovani z vazby neni mozne je mozna mala prenosna televize casopisy knihy jinak zadne zvlastni vymozenosti ,..,a ted k jeho stiznosti o propusteni z vazby v ceskem zkorumpovanem soudnictvi na kterem se podilel i on sam svym ucinkovanim ve vlade je zavedeny sestem ze soudce ktery rozhoduje o vzeti do vazby zaroven rozhoduje o jeho zruseni jinak stejny soudce vede vse od zacatku az po rozsudek logicky to znamena ze soudce nebude sam proti sobe a kdyz nekomu navrhne vazbu je mizive procento nadeje ze se onen dotycny s vazby dostane do doby nez bude soudni proces odvolani je mozne ale vyssi instance jen vymysli par dalsich blbosti jako zduvodneni a jinak opise a opakuje to co uz rekl ten ktery vazbu uvalil a jestli pak taky pan Rath mistnost 4x2 metry se zamrizovanym oknem a jsou v cele 3 a wc nema dvere ? a jestlipak musi pri kontrole cely stat u zdi s rukama oprenyma o stenu a rozkrocenyma nohama ? ano za zlociny nema byt slusne zachazeni ale vazba je jeste pred soudem nevic pokdu Rath nebyl nikdy sodne trestan nema sdilet vazbu s nekym kdo uz trestan byl to se v ceskych vazebnich veznich nedodrzuje ani nahodou,,nehajim dr. Ratha o jeho vine ci nevine rozhodne soud ale proc ted poukazuje na ruzne veci ktere jsou ve vazbe pro obycejneho cloveka bezne a on by chtel mit privilegia ? Proc jen at k nemu posadi dalsi co tam patri at si to uziji a to maji stesti ze se ve vazbe nemusi pracovat,,,ovsem penize za vazbu za stravu a tak po vas pak vymahaji...budou po Rathovi taky chtit pobyt zaplatit ?
14. 06. 2012 | 14:36

Janes. napsal(a):

Že se krade veřejně a na nejvyšších místech a sestupně pak dolů,tak to víme už 21 let a jde to přes škrty,tunely,privatizace,st.zakázky a.t.d. už od 90let,jen ted je to už na hraně,protože je skoro vše vytunelováno a jde to přímo od českých chudáků,které vesměs modrá vláda vyrobila a zadlužila je za posledních 21 let jak svým dluhem asi 1,5 bilionů,tak je donutila pro své vlastní žití se zadlužit dalším asi 1,5 bilionem a to svým modrým mozečkem,který pracuje a dělá vše možné i nemožné a na úkor zbytku národa t.j. asi 80 % lidí ve svůj prospěch a pro asi20 % vyvolených a že Rath má pravdu v tom co říká,to taky víme,jen neměl udělat a dostat se tam,kde se dostal a prostě nebrat za žadnou cenu,ted se na něm modré stádo bude hojit a v klidu dokrade zbytek a nás zahubí a i když nás vedou 20 let do řecka,tak se octnem někde v somálsku.
14. 06. 2012 | 14:36

milan napsal(a):

Milá LENIČKO žiješ asi u rodičů a tento koncetrák vidíš asi z pozadí rodičů,kterým sedíŠ za prdelí až budeš hozena doprostřed vody tohoto koncentráku poznáš,že se tě politika těchto rabínů týká naplno.David RATH je politický vězeň,ovšem to z pozadí maminky nemůžeš vidět.
MILAN
14. 06. 2012 | 14:37

Karel napsal(a):

JE TO PODVRH, Z VĚZENÍ NEMŮŽE TAKHLE PSÁT A KDYBY MOHL, NAPSAL BY NĚCO JINÉHO. Ale zatím nebyl ani obžalován, ani odsouzen. I kdyby odsouzen byl, je to jen mnalá ryba ani ne tak svoji funkcí hejtmana, to je spíše střední ryba, ale těmi 7 miliony. U jiných kauz, třeba nyní u Parkanové ale i Vondry, Drobila, Drábka a dalších, jde o stamiliony.
14. 06. 2012 | 14:37

Jarda napsal(a):

Pane Rathe, nevím jestli jste si toho vědom, ale jste naprosto typický případ psychopata. Nastudujte si dílo pana Františka Koukolíka Vzpoura devprivantů. Dočtete se o sobě. V této souvislosti je naprosto jasné, že všechno, co napíšete o sobě a svém případu budou lži, to co napíšete o jiných, tedy i o vládě, bude pravda tehdy, kdy ta pravda bude mít na ty jiné (a tedy i na vládu) negativní dopad. Ve všech ostatních případech půjde opět o lži. Lidi mějte prosím vás na paměti, že psychopati jsou lidi bez svědomí, notoričtí lháři ve svůj prospěch a v neprospěch všech ostatních. Doufám, že budete odsouzen a spolu s vámi i všichni další vysávači státního rozpočtu a deprivanti vašeho kalibru.
14. 06. 2012 | 14:37

Scarabeus napsal(a):

Pepa Řepa:

Chtěl jste přispět do krabice?

Nebude nad Litoměřicemi(místo vazební věznice) vyhlášen (lokální) interdikt?
http://cs.wikipedia.org/wiki/Interdikt
14. 06. 2012 | 14:38

oranžáda obecná napsal(a):

tada se stále David a jeho spříznění spolubojovníci snaží srovnávat jeho krádež z veřejných peněz s pravoplatným rozhodnutím parlamentu o církrvních restitucích. Ale vážení, to jsou přece zcela odlišné věci, navíc stát církevní majetek od 50. ých let využívá (nebo spíše zneužívá), a to bez jakékoliv náhrady církvi,že,,,,
14. 06. 2012 | 14:38

modrá straka napsal(a):

Kouřová clona se vyplácí. Ať to tam bylo nebo ne, my můžeme po modré okrádat stát a lidi nadále! To se máme!!! Dobře to Kalousek s Kubecem vymysleli. Stovky policistů nenasadili na zloděje desítek miliard a vyplatilo se to, máme omluvu pro naše zlodějiny! :-))))
14. 06. 2012 | 14:38

Almo G™ napsal(a):

Sleduji, jak dobré má Aktuálně zabezpečení, když si musí pětkrát týdně ověřovat u bloggerů, jestli blog skutečně publikovali sami :-).
14. 06. 2012 | 14:38

Kateřina napsal(a):

Jak to mohlo dopadnout? Taťka Ukradpero z Hradu jim statečně jde příkladem.Ato je je určitě větší ostuda doma i ve světě.Poslanci a všichni,kteří mají možnost se dostat k nějakým penězům toho využívají,protože když může taťka tak proč né já?Jenže schody se zametají odshora.Na to všichni zapomínají.Už by bylo třeba dělat vše co nás naučily naši poctivý předkové.Ti říkávali:"ŽIJ DO HLOUBKY SVOJÍ KAPSY".Pokud se toho budou všichni držet,tak nebude takový svinčík.
14. 06. 2012 | 14:39

santawizard napsal(a):

Jestli se krize bude prohlubovat ,tak se bude prohlubovat i korupce a zneužívání moci.Kubice a Rath jsou toho příkladem!?.Politici mají vládnout státu ,který má sloužit občanům.Taky se říká ,že Bůh vládne a peníze slouží.
14. 06. 2012 | 14:39

Petr73 napsal(a):

Fandim ti a budu. To co si udělal tady ve středních čechách jiné kraje jen závidí....to že ti teĎ V POLITICKYM PUČI hodí i kolegové klacky pod nohy je jak jinak české. Díky Dejve.
14. 06. 2012 | 14:39

Tom napsal(a):

Mě pana Rátha upřímně líto není. Kdo krade, ať si to odsedí. Je to fuk jestli je to Krejčíř nebo nikdo jinej. V případě p. Rátha je to horší. Je to politik. Někdo do kterýho se klade důvěra, že to se společností myslí upřímně, svědomitě vede svůj úřad, aby za ním byly výsledky. Uznávám presumpci neviny, ale zatím to vypadá, že p. Ráth je pěknej zloděj. Možná to na něj bylo navlečený, ale kdyby byl nevinný, nic by na něj neměli. Nejhorší je, když zloděj ukazuje na zloděje!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pan Ráth si nevidí do huby. Být jím, tak bych tu hubu držel a studem bych se nezviditelňoval!!!
14. 06. 2012 | 14:39

Yosif K napsal(a):

Aniz bych trpel prehnanymi sympatiemi k Vatikanu, Rathovsky a obecne socansky skuhrot nad cirekvnimi restitucemi je ciste pokrytecky:

1) Josef druhy neco cirkvi znarodnil, neco nechal v uziovani - to jest mei plna prava k majetku krome toho ze jej nesmeli prodat. Dnes cirkve z toho majetku nemaji nic, ale stat jim plati i tak 2 miliardy rocne. Resituce nejsou po odecteni tech densnich 2 miliard nijak zvlast drazsi.
2) Rath samozrejme neukradl pouze 7 milionu Kc. To je zlomek toho co ukradl. Jak uz to tak ve svete byva, odhalene rozkradacky jsou tak 2% neodhalenych rozkradacek.
3) z rocniho ropoctu 17 miliard Rath predrazoval pulku to jest 8 miliard. predrazoval o 20-30%. (Bendl leccos predrazil jeste vice - uvidime traba dojde i na Bendla - ten je vsak mene chlubicvy frajer a konal opatrneji nez Rath).
4) Rath predrazoval cca o 1-2 miliardy rocne. ostatni hejtmani frajeri predrazuji mene ale predrauji taky (Vanhova, Tesarik, odposlech o predrazovani na Pardubicku atd atd) Vynasobte pro jednoduchst deseti.

Mily pane MUDr Rathe - nejde jen o 7 milionu ve skatuli!!!!!!

PS myslim si za Rath z vazby pristup na internet nema - mozna jde o nejaky vtip ci PR trik pro Ratha nebo i proti Rathovi.

Zaplatpanbuh za Ratha - v CSSD ted musi chte nechte "delit zrno od plev". Dalsi strany se tomu nakonec nevyhnou.

Parkanova se patrne muze z obvuineni dostat poukazem na vlastni blbost. Pochybuji ze by zakazku predrazili Spanele. Ti byli radi ze prodali jak prodali.
Jako obvykle - kapsu si namastil Omnipol - stari znami z dob panovani Kalouska na ministerstvu obrany. Nekdo musel Omnipolu pomoct.
14. 06. 2012 | 14:40

modrozloděj obecný napsal(a):

Stále nevíme, jestli David Rath něco vzal. VÍME VŠAK, ŽE MODRÁ VLÁDA U DOTACÍ EU KRADE TAK (DLE EU PŘES 40% PŘÍPADŮ JE ROZKRADENÝCH), ŽE EU DOTACE STOPLA

Když nečas v Bruselu brečel, že modrým musí EU dát další peníze k rozkradení, jinak se nám zvýší modrý deficit, bylo to k popukání!!!!! :-))))))))
14. 06. 2012 | 14:41

Jonáš napsal(a):

Pan Rath má pravdu. Zloději odvedli pozornost od svých zlodějin.

nezaměstnanost se zvyšuje, zadlužení se zvyšuje, daně se zvyšují, česká ekonomika klesá. Proti vládě modrých zlodějů demonstrují lidé.
Před volbami tah jako v případě Kubiceho zprávy I.

Proto lidi této propagandě nevěří! :)
14. 06. 2012 | 14:43

Pepa Řepa napsal(a):

Jo jo Violko
lidi na hejtmana jsou jako saně
člověk na člověka jako kat
podívejte se na ně
musíte naříkat¨

Třeba znova otextuje tu starou dobrou "Ach synku, synku"
Kradl jsem kradl
ale málo
kolečko se mi polámalo....

Stane se, oráč má být bdělý. A orat Zetorem.
Vůl s jalovicí vepředu ....neštěstí značí.
Říká snář.
14. 06. 2012 | 14:43

Lenička napsal(a):

Milý Milane, za maminčinou sukní nesedím už pěknou řádku let (škoda). Politický vězeň? Fakt? Fňuk, fňuk, fňuk, chudinka. Takhle je to pro Vás lepší? Je to v pořádku?
14. 06. 2012 | 14:44

DL napsal(a):

Já byl jednou na diskusi půl dne Kateřinou Brožovou a téměř všichni mi tam lezli do zadku. Kdosi mě tam zkoušel, jestli jsem "pravá KB", na to stačilo otevřít stránky paní KB a požadované info jsem dodal, takže zbylo cca 1% nevěřících. Takže tady to vidím tak nějak podobně s "pravým" Rathem.
14. 06. 2012 | 14:44

MS napsal(a):

Zloděj křičí: Chyťte zloděje !!! :)
14. 06. 2012 | 14:45

Pepa Řepa napsal(a):

Scarabeus
jo.
Vvíce píce do krabice, požadují Hostivice
14. 06. 2012 | 14:46

modrá straka napsal(a):

Církevní restituce nejsou restituce, protože církvi se nevrací její bývalý majetek, ale vrací se jí i ten, který nikdy nevlastnila. Vše je posichrováno několikerým předražením!!! MODŘÍ KLUCÍ KRÁST UMÍ! :O))

Bohužel, vracením majetku před rok 48, 46, 18 až před Josefa II: nebude nic bránit šlechtickýcm, sude´táckým a dalším restitucím.
OBČANÉ ČR TEDY NEZAPLATÍ POUZE STAMILIARDY CÍRKVI!!!!
14. 06. 2012 | 14:46

veverka napsal(a):

Nový hit pro Parkanovou? Dobrý den, mundúre z černých pruhů

http://www.parlamentnilisty.cz/rss/zpravy/Novy-hit-pro-Parkanovou-Dobry-den-mundure-z-cernych-pruhu-236020
14. 06. 2012 | 14:47

JP napsal(a):

Zloději set miliard křičeli: Zloděj! A už ho mají!!!:)
14. 06. 2012 | 14:47

Kostík napsal(a):

Lidi, nevím jestli to ale bude stačit,že jeden člověk ze sněmovny sedí.Doufám, že začne potápět lidi kolem sebe a to je pro Nás jen dobře více se nám to otevře.Nikdo by si z nás obyčejných v životě ani nepomyslel že se jen tak nosí 7 mega v krabici.Skandál!!!!!
14. 06. 2012 | 14:48

kamil napsal(a):

JÁ si myslím že do komunálních voleb bude vláda zasedat ne ve Strakově akademii ale v různych věznicích.
14. 06. 2012 | 14:48

fr napsal(a):

Ideálem církve je učení Ježíše Krista.

Proto katolický vyžraný klérus žehnal německým zbraním a shromažďoval a shromažďuje majetek!! :-)
14. 06. 2012 | 14:49

Yosif K napsal(a):

Co se týká životní úrovně, ta zase nějak výrazně neklesá. Košíky v hypermarketech jsou u mnoha lidí zatím plné.Např. u těch, kteří dělají pro stavební firmy nebo pro VZP :)
14. 06. 2012 | 13:32

Je to tak - u Kottu, Pancu, Rathu i u dalsich hejtmanu jsou kosiky velmi plne. Hejtamnum NIKDO nedela bene zadarmo - v pripadu Konstruktiva z celkoveho navyseni o 50 mega rathovci meli dostat mene nez pulku. Ergo kaldivko - kosiky jsou plne i u firem ketre rtath svymi genialnimi lsovackami rpolosoval do sveho SVAZU ZNAMYCH.

Kosiky jsou samozrejme o to prazdnejsi u jinych firem "ktere nebyly vylosovany", ale suma sumarum zadna velka hospodarska krize se nekona.
Zajoimave je ze CESKA POZICE upozornovala na to ze Rath krade vice nez hejtmani v ostatnich krajich jiz od srpna 2011. Vecny sudic Rath clanky kupodivu ignoroval - rozhodl se nezalovat, netropit hluk a radeji potichu pokracovat v rozkradani.

Bad luck - krajsky skudce cislo jedna dojel na hamiznost a neopatrnost. Ostatni kradaci kradli mene - maji kliku - ted uz jiste zametli stopy.
14. 06. 2012 | 14:49

Doug Badman napsal(a):

Takže pane Stejskale,

Vy někomu předáte přístup na stránku Vašich blogů, a co se děje potom, Vás nezajímá?
Vám je jedno, kdo a jak s přístupovými právy nakládá?
Pak mi ale povězte, jaký rozdíl je mezi "vězeňskými" fotografiemi v Blesku a tímto textem. Snad jen to, že ty fotografie jsou pravé a jejich původce je znám.
14. 06. 2012 | 14:49

buldatra napsal(a):

Krabice od vína je dobrá, ale krabice od klavíru, vzhledem k velikosti bankovek, je lepší.
14. 06. 2012 | 14:50

vlastik napsal(a):

No už aby se začali stavět ale radši bych je všechny vyházel z okna jako dřív bylo by to asi účinnější
14. 06. 2012 | 14:50

Jaroslav Buřval napsal(a):

Je mi tady už z té celé vládnoucí garnitury na blití.Pozavírejte je všechny a začneme od nova.
14. 06. 2012 | 14:50

José napsal(a):

kdyby von trouba

neskrblil na kvalite mobilu, a jine techniky :-)))
a vůbec,
dodrzoval jistá pravidla komunikace... :-)))
14. 06. 2012 | 14:50

jituš napsal(a):

ten 1 hlas jim včera nahrál, aby důchodci pomalu vychcípali.Ten 1 hlas jim nahraje až se bude hlasovat o zlodějně tisíciletí pro kardinála Duku.Kdo chce chodit do kostela ať si chodí, kdo chce cpát buřtům v sukních, ať si cpe. Ale ze svého, ne ze státního. Je pravda, že Ráth jim vadil a proto je na rozdíl od Béma,Klause,Krause,Parkanové,Koloťuka,Kalouska........ve vazbě.Kdyby začal aspoň místo blogů posílat trestní oznámení.Myslím, že důkazů má víc jak dost.
14. 06. 2012 | 14:50

Sladký napsal(a):

Analytik- říkám to strašně nerad, ale tento národ mne jako celek zklamal.Máte pravdu, jsme ovce.Jako ceLek jsme tím, řím je většina.SKORO VŠICHNI DEKLAMUJÍ TO, CO JIM DO HLAV NALILA MÉDIA.Kde zůstalo kritické, samaostatné myšlení?! Hrůza číst zdejší názory, až na výjimky, některé z nich jste jmenoval.Tupý dav, přiblblé stádo,které ochotně naskakuje i na ty nejpitomnější triky.Je mi z toho hrozně smutno.
14. 06. 2012 | 14:51

PAPE napsal(a):

bohužel nic si Mudr. poslanec, hejtman a snad i čekatel na funkci nejvyšší nic nepřečte, počítačově vybavené cely ještě nemáme. Nejlíp by udělal kdyby se v cele ověsil, tak se ušetří na poslaneckém platu, dietách, cestovném a na nákladech na jednoho vězně.
14. 06. 2012 | 14:51

Pepa Řepa napsal(a):

Ládík
trampolínu nedaj. Nízký stropy.
Ale může hrát ubožáčka.
To mu jde.
Zajíček ve své jamce sedí sám.......
To vězeňský řád nezakazuje
14. 06. 2012 | 14:51

Bavor V. napsal(a):

Vrátit církvím majetky? Ano, pokud prokáží, že jim skutečně patřily i po roce 1948 a teprve potom jim byly zabaveny komunisty. Ostatně, co jim bylo jak zabaveno.
Pamatuji dobu, kdy jistá továrna měla svou dílnu v bývalé faře. A pokud chtěla v objektu cokoliv udělat, musela požádat biskupství o souhlas. Proč, když to komunisti ukradli?
Když se v Č.Krumlově opravoval areál bývalé prelatury a kaplanky, podílelo se na oprtavě i biskupství. Současně tehdy došlo k výměně části prelatury z majetku biskupství do majetku státu a kaplanky do majetku biskupství. V kaplance se zároveň vybudoval nový byt pro krumlovského faráře. Proč se s biskupstvím něco měnilo, když to komunisti ukradli?
Není vždy pravdou, že církev majetky nakradla. Spousta majetku získala donacemi od panovníků a šlechty. Ale:
Darováním majetku církvi dárce o svůj majetek de facto nepřišel. Pokud vlastník půdy obdaroval církevní instituci, vykonával nad tímto majetkem dále zakladatelská práva. To v praxi znamenalo, že církevní instituce nemohla s majetkem svobodně zacházet, případné transakce muse schválit dárce nebo jeho nástupce. Navíc dostával od obdarované instituce předem stanovené roční poplatky a mohl kldykoliv svůj dar požadovat zpět.
Tato ustanovení pak upravil císař Josef II tak, že nad majetkem církve dohlížel stát. A nebylo to bez účelu. Naopak toto opatření mělo zajistit, že církevní instituce svůj majetek nezašantročí, ale budou jej užívat pouze k určenému účelu, tedy ke své činnosti.
Není tedy pravda, jak tvrdí "Stříbrný buvol" Benda, že by stát měl vykonávat dozor nad církvemi. Tam ať si kážou, co chtějí a lidé chtějí slyšet. (tak jej nazval Jiří Hanák, pane Stejskale).
Stát by měl vykonávat dohled nad majetkem, aby se nestalo, že za několik let církve nebudou mít nic a budou opět natahovat pazoury ke státu.
14. 06. 2012 | 14:52

fr napsal(a):

Co bylo ukradeno, musí být vráceno.

Už to vidím, jak ODSáci a jejich "sponzoři" vracejí nakradené majetky!! :)))))

A co na to Radžív Sindh, Lájos Bácz nebo Pepa z Hong Kongu! .)
14. 06. 2012 | 14:52

anti politik napsal(a):

Vůbec není na škodu, že se do sebe pouští navzájem. Z tohoto pohledu je dobře, že sem může Ráth psát. Prostě ví, že máslo na hlavě nemá rozhodně sám. Řekl bych, že ho má tak 90% politiků!!! Zřejmě ho se..., že to ods.. právě on a nechápe, že ho politická smečka hodila přes palubu, když to přece dělá v "český politice" skoro každej!
14. 06. 2012 | 14:52

Czert napsal(a):

A nejvic mu vadi ze uz se na tom rozkradani nemuze podilet. Kdyz vi ze se tolik kradlo ve vlade, proc nepodal zadne tresni oznameni ?
14. 06. 2012 | 14:53

fr napsal(a):

Církev všechny majetky po roce 1620 ukradla jejich původním vlastníkům! A na další jí vydělávali naši předkové jako nevolníci!! To je víra v ježíše, že na příživné preláty budou dělat nevolníci??
14. 06. 2012 | 14:54

prognostik napsal(a):

Vy moulové, vy se panu Rathovi teď posmíváte a vůbec netušíte, že vaše drobotina bude brzy na náměstích doktora Ratha zase oslavovat 1. máj.
Nesmíte se ale pane doktore přiznat jako nebohá Milada. Hrdina, který se přizná k tomu co neudělal , není hrdinou.
14. 06. 2012 | 14:54

Dr. Chocholoušek napsal(a):

Tato vláda je natolik zodpovědná, že nyní, v čase blahobytu a hojnosti se snaží splatit církvi to co jí sebral komunista Josef II. Také všichni víme, že jste vinnen, proto už nemusíte ani k soudu. Víme to z Novy, která to pečlivě a svědomitě vyšetřuje a její informace jsou vždy pravdivé. Jenom bláhový člověk si může myslet, že Vás drží ve vazbě jenom proto, že na vás pořád nic nemají. Opak je pravdou. Mají toho na Vás moc, ale nemohou Vás pustit, protože Vás vlastně chrání. Uvidíte, že až Vás za 36 měsíců z vazby propustí, tak to tady už vůbec nepoznáte. A vo tom to je. Jinak už jste viděl, že by drůbež mohla stavět barikádu ? Až jí dojde zrní, začne se žrát mezi sebou. Ale že to ten taxikář s Vámi skoulel co ?
14. 06. 2012 | 14:54

eva richterova napsal(a):

Zdravím Vás pane doktore Rathe,
hlavně že Vás máme, ať si pravice uráží jak chce. Pravdu nezastaví.
14. 06. 2012 | 14:55

Suchý Čert napsal(a):

Czert : na kalouska bylo podáno tolik trestních oznámení, že na to padl smrk.

12x vyšetřovaný, pro majetkové delikty i pro vraždu, na pokyn z vyšších míst vždy vyšetřování zastaveno.
14. 06. 2012 | 14:55

Sladký napsal(a):

Lidi,proboha,vzpamatujte se.Nemusíte jít rovnou na barikády, ale NEŽERTE JIM TO!!
14. 06. 2012 | 14:55

Jarda Fiš napsal(a):

Jelikož byla většina našich prezidentů ve vězení, myslím, že David by mohl klidně kandidovat!
:)
14. 06. 2012 | 14:56

neo napsal(a):

je to asi další hacknutej blog ne? To že se nechá chytit se sedmi megama v krabici je jedna věc. To že se přizná, že šlo o peníze na volby je druhá věc, ale tohle už je moc ne?
14. 06. 2012 | 14:56

Ládik!!! napsal(a):

První školní den na americké střední škole představuje učitelka nového žáka, Sakiro Suzuki z Japonska. Hodina začíná a učitelka se ptá: "Uvidíme, kdo ovládá kulturní historii Ameriky? Kdo řekl: 'Dejte mi svobodu nebo mě zabte?'" Hrobové ticho ve třídě, jen Suzuki zvedne ruku: "Patrick Henry 1775 ve Philadelphii." "Výborně Suzuki, a kdo řekl: 'Stát je národ a národ nesmí zhynout?'" Suzuki se postaví: "Abraham Lincolm 1863 ve Washigtonu." Učitelka se podívá na žáky a říká: "Stydím se za vás, Suzuki je Japonec a zná americkou historii lépe než vy!" Zezadu se ozve tichý hlas: "Polib mi prdel, zasraný Japončíku!!!" Učitelka: "Kdo to řekl?!" Suzuki zvedne ruku ruku a bez vyzvání odpoví: "Generál McArthur 1942 na Guadalcanalu a Lee Lacocca 1982 na valné hromadě firmy Chrysler." Celá třída je úplně zticha, jen zezadu se ozve: "Je mi z toho na blití." Učitelka křičí: "Kdo to byl?!" Suzuki okamžitě odpovídá: "George Bush starší japonskému premiérovi Tanakovi v průběhu oběda, Tokio 1991." Jeden ze studentů se postaví a otráveně povídá: "Vyhul mi!" Učitelka hystericky: "A dost! Kdo to byl teď?!" Suzuki bez mrknutí oka: "Bill Clinton Monice Lewinské, 1997 ve Washigtonu, Oválná pracovna Bílého domu." Další ze studentů se postaví a zařve: "Suzuki je hromada sraček!" A Suzuki opět klidně: "Valentino Rossi při Velké ceně motocyklů v Brazílii 2002." Třída zcela propadne hysterii, učitelka upadá do bezvědomí, dveře se otevřou a vejde ředitel: "Kurva, takový bordel jsem ještě neviděl!!!" Suzuki: "Vladimír Špidla ministru financí při předložení státního rozpočtu, Praha 2003..."
14. 06. 2012 | 14:57

modrozloděj obecný napsal(a):

Ale stejně je Kubice klasa. Taxikář z pražského podsvětí s výučním listem, příbuzensky spřízněn s Bémem a Janouškem.
A vida, nýmand bez předepsané VŠ dělá ministra vnitra! :-))))

A kolik modrých ministrů má kvalifikaci na své ministerstvo??

Vondra je nevoják, ministryně kultury bývalá družinářka!!! :o))))))))))))))))))))
14. 06. 2012 | 14:57

bulda napsal(a):

Chudák, já myslel, že to kapání na karbit se už nedělá. K.I
14. 06. 2012 | 14:57

stejskal napsal(a):

Přesně tak, pane Dougu Badmane, takto blogy fungují (dost dobře ani nemohou fungovat jinak).

Pokud se zjistí, že se někdo dostal do blogu neoprávněně, budeme to řešit. Zatím tomu ale nic nenapovídá, že by blog byl hacknut (mluvil jsme se dvěma lidmi z jeho okolí). Snažím se zjistit další.

Libor Stejskal
14. 06. 2012 | 14:59

Petr napsal(a):

No ještě chvíli a třeba se také naučí hrát na housle.
14. 06. 2012 | 14:59

DL napsal(a):

modrozloděj: A navíc Michal David je s těmi svými kolotočářskými hnusy pořád populární. Vidím to jako defekt většiny.
14. 06. 2012 | 15:00

Michal z Teplic napsal(a):

Dr. Chocholoušek
Tato vláda je natolik zodpovědná, že nyní, v čase blahobytu a hojnosti se snaží splatit církvi to co jí sebral komunista Josef II. Také všichni víme, že jste vinnen, proto už nemusíte ani k soudu. Víme to z Novy, která to pečlivě a svědomitě vyšetřuje a její informace jsou vždy pravdivé. Jenom bláhový člověk si může myslet, že Vás drží ve vazbě jenom proto, že na vás pořád nic nemají. Opak je pravdou. Mají toho na Vás moc, ale nemohou Vás pustit, protože Vás vlastně chrání. Uvidíte, že až Vás za 36 měsíců z vazby propustí, tak to tady už vůbec nepoznáte. A vo tom to je. Jinak už jste viděl, že by drůbež mohla stavět barikádu ? Až jí dojde zrní, začne se žrát mezi sebou. Ale že to ten taxikář s Vámi skoulel co ?
Máte pravdu, doktore. Sice modré zadlužování pokračuje, zvyšování daní občanům a snižování daní bohatým pokračuje, pád ekonomiky se zrychluje a modré krádeže eskalují, ale mám obětního beránka a hned je mi líp!!!!! .o)
14. 06. 2012 | 15:00

Sladký napsal(a):

Vždycky se našli vychytralí darebáci,kteří dokázali zneužít i tu nejrozumnější, nejpoctivější myšlenku.Co je ještě mnohemhorší a smutnější, vždycky našli dostatek omezenců,kteří je v tom podporovali.Ale všeho do času.KDO NAPOMÁHÁ ZLU,TOHO ZLO POSTIHNE.
14. 06. 2012 | 15:01

vasja napsal(a):

Doug Badman napsal(a):
Takže pane Stejskale,

Vy někomu předáte přístup na stránku Vašich blogů, a co se děje potom, Vás nezajímá?
--------------------------
Však von se chobotnice Kubice na pana Stejskala podívá a taky na všechny, který kdysi s Rathem na interpelacích grilovali.
Nebezpečí že je ovlivnil tady je. A né že ne.
14. 06. 2012 | 15:02

Milan napsal(a):

Pane Rathe, jeden by řekl, že situace ve váš vyvolá trochu pokory a půjdete třeba s pravdou ven, abyste očistil svou ušmudlanou karmu. A vy zatím ještě více potvrzujete, že patříte přesně tam, kde zrovna jste. Snad k vám brzy začnou přibývat další, možná i díky vaší snaze z bláta se za každou cenu vyhrabat. Práskejte, možná si o pár měsíců v lochu pomůžete a další arogantní a dosud bezostyšně mlaskající lháři a zlodějíčci jako vy se začnou bát, že půjdou taky do tepláků...
14. 06. 2012 | 15:02

Drda Leoš napsal(a):

jenom škoda, že má pravdu.
14. 06. 2012 | 15:02

opravdový přítel napsal(a):

Pan Rath nemá vůbec ve vězení co dělat. Příliš mnoho volného prostoru, kde je i nadále nebezpečný druhým i sobě. Evidentní případ pro blázinec. Nutné je klecové lůžko. Z roxoru.
14. 06. 2012 | 15:03

:-) napsal(a):

Tuhle se zjistilo, že modrý kmotr Janoušek, který oficiálně nepracuje, má na knížce 200 000 000 000 Kč.
Kde jsi, Kubice a tvé stovky policistů, proč ty peníze státu nezachraňujete a honíte malé ryby!!!
Protože jste v Praze všichni kmotři příbuzní???? .o)
14. 06. 2012 | 15:04

stařenka napsal(a):

Myslím si, že autorem tohoto blogu není pan doktor Rath.Nedá se nějak ověřit, zda je text pravý?
14. 06. 2012 | 15:05

modrá straka napsal(a):

vracet někomu majetky, které mu nepatřily - TO JE ORIGINÁLNÍ ČÓRKA, made in ODSTOP.
14. 06. 2012 | 15:06

Alf napsal(a):

Tunaláři zřejmě drží poledne ale zbytek dne a noci kradou a tunelují. A tvrdí, že za to nikdo nemůže, vždy je to kolektivní rozhodnutí. Viz kauza Parkan.
14. 06. 2012 | 15:06

ghándí napsal(a):

rath ted začne bojovat proti zlodějnám , protože sam na sobě poznal, že to špatně dopadá.
14. 06. 2012 | 15:07

stejskal napsal(a):

Smazal jsem dva texty, které byly v rozporu se zdejšími pravidly zvýrazněn na úkor druhých, v tomto případě napsán celý velkými písmeny (viz záhlaví každé debaty).

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů

P.S. Snažím se o to, paní Stařenko.
14. 06. 2012 | 15:08

Doug Badman napsal(a):

Pane Stejskale, díky za vysvětlení. To jsem opravdu nevěděl a vlastně jsem ani nevěřil, že by to takhle mohlo fungovat. Ode dneška se na místní blogy budu dívat jinýma očima.
Dovolte mi ale jednu osobní otázku (osobní v tom smyslu, že mi na ni nemusíte odpovídat): Vy věříte, že tohle napsal David Rath?
14. 06. 2012 | 15:08

modrá straka napsal(a):

Pravost autorství textu je sporná.
Ovšem s tou církevní krádeží ve prospěch vyžraných prelátů, žijících z nevolnické práce a celá staletí przničů dětí, má text pravdu. A doktor Rath na to, k nelibosti modrých politiků, vždy poukazoval. Naprostá většina občanů ČR vs tímhle souhlasí s Dr Rathem!
14. 06. 2012 | 15:08

stejskal napsal(a):

Nevím, pane Badmane,

ale snažím se to dozvědět.

Libor Stejskal
14. 06. 2012 | 15:09

český maloměšťák napsal(a):

Otázka zní , jestli nejde o další háknutí blogu. Tedy kauzu Gabriela Kontra II.

Pokud ale skutečně tento blog napsal David Rath - tak ta jeho výzva k barikádám zní jednak tragikomicky /sám asi na těch batrikádách z jistých důvodů nebude, že/...a jednak tedy nevěrohodně.
Protože pokud se nevysvětlí, jak to s těma milionama v krabici od vína bylo - není oprávněný vydávat takové výzvy. Na o prostě nemá mandát.

O tom, že je ale blízko pravdivému popisu (radikální skeptik ve mně zastává názor, že jakákoliv investice do církví je vyhazováním peněz.... ovšem elementární spravedlnost je pro vydání skutečně doložitelného majetku - ale bez náhrad a s okamžitým odstřižením církví od státu - včetně daňových úlev) ve vztahu k nesouměřitelnosti faktických škod, respektive škod, které mohly /kauza Rath/ či mohou státu nastat - o tom nepochybuji.

Jde totiž o rozdíl třech řádů. /nikolivěk řeholních - desítkové soustavy/

Vpx populi ale umí rozlišit jen ty miliony v krabici. Zejména vox populi holdující krabicovému vínu.
14. 06. 2012 | 15:11

Ivan napsal(a):

ad všem kdo píší o církevních restitucích:
Je pravda (a zaznělo to z jedněch úst i v posledním vysílání Máte slovo, pokud se nemýlím, tak shodou okolností zrovna z úst brilantního právníka Marka Bendy), že co bylo ukradeno, má být vráceno. To se týká i církevního majetku. Restituční zákon však hovoří jasně: nelze prolomit hranici únor 1948. Zatím nevím o nikom, kdo by se domáhal náhrady za nemovitosti zničené vpádem vojsk Napoleona Bonaparte; dokonce i Lidice byly znovu postaveny z prostředků československého státu a dobrovolných sbírek. Proč by tedy církve měly mít výjimku a dostávat zpět majetky vyvlastněné před Únorem 1948, ať už se jednalo o Benešovy dekrety, pozemkovou reformu 1919 nebo reformy Josefa II.? I kdybychom připustili, že v případě církví byly "ukradeny" i majetky vlastněné za vlády Josefa II. a dalších osvícených panovníků, jednalo by se o nemovitosti v hodnotě x miliard + nějakých 90 mil. finanční náhrady včetně úroků, tato náhrada by v součtu asi nepřevýšila ca. 200 mil.
Vyslechněme tedy hlasy všech, kteří s mentorsky zvednutým ukazováčkem vykřikují, že vše, co bylo ukradeno, má být vráceno, a bojujme za to, aby bylo vráceno opravdu VŠECHNO. V takovém případě by do státní kasy přitekly ca. 2 biliony, které byly rozkradeny během všech polistopadových vlád, částka, která asi 10x převyšuje náhrady, které by měly být v krajním případě vyplaceny církvím v souladu s jejich nároky.
14. 06. 2012 | 15:12

kasparek napsal(a):

Navrátit ukradené je zločin? No vlastně podle Ratha ano. Nepřekvapí mě, že zažaluje stát, aby mu těch 7 koulí vrátili.
14. 06. 2012 | 15:12

chacha napsal(a):

Milý Dejve, a jaké záruky nám dáváš, že nás na oněch barikádách nepodrazíš? Tys už měl chlapče sedět za aféru s madam Klimovičovou, kterou jsi tak obratně odřízl a nechal utopit před pár lety. Ty si nepamatuješ na zlaťáčky z uměle objednávané inzerce za tendenční články v časopisu ČLK (Tempus Medicorum)? Měl bys to mít ve svém CV, nastavil jsi laťku všem manipulátorům ve smyslu kam až se dá zajít v nekalosoutěžních praktikách sloužících k poškození konkurence - od zakládání fiktivních občanských sdružení, přes nezávislé pseudovzdělávací podniky dotované z prostředků EU po umisťování placeného PR v "nezávislých" médiích. Mimochodem navrácení kradeného nepovažuji za krádež.
14. 06. 2012 | 15:12

Lukáš napsal(a):

Už mně unavuje stále číst tyhle mučednické Výmysly. Jsem menší zloděj a proto je to politický a nespravedlivý proces. To, že beru méně než ostatní a chytli mě neznamená, že zloděj nejsem. Rath je politik až do konce.

Národ stále brečí s korupcí se nic nedělá. A když jednoho za ni zatknou objeví se paranoidní spiklenecké teorie o likvidaci opozice. A místo, aby to posílilo důvěru v policii má to opačný efekt. Politici lžou jeden jako druhý, ale přesto jim lidi žerou vše co řeknou.

Stále doufám, že se tahle kauza dovede do konce a stejně tak kauza bývalé ministryně obrany. A pokud se to týká i pana Kalouska tak jedině dobře. Každý zavřený korupčník je dobrá zpráva.

modrozloděj obecný:
Ministři většinou odpovídají za chod resortu tudíž řidič kamionu nemusí být dobrým ministrem dopravy stejně jako lékař nemusí být dobrým ministrem zdravotnictví. Ministr má být v prvé řadě dobrým managerem.
Většina ministrů od listopadu byla tak trochu mimo obor.
14. 06. 2012 | 15:14

Sladký napsal(a):

Myslím, že dr Ráth nením autorem tohoto blogu.
14. 06. 2012 | 15:14

Kočár napsal(a):

Si dělá srandu ? Kdyby ho nechytli, tak je potichu ..... Vláda krade ??? No to je novinka teda.... Alespoň že mají daňové poplatníky, kteří pořád sypou a sypou do kasy....
14. 06. 2012 | 15:15

poznámka napsal(a):

Sladký
Kolego, nepropadejte panice. Třeba taxikář znovu nasadil na Ratha 100 mužů.
14. 06. 2012 | 15:15

mb napsal(a):

Necháme si i toto líbit. Je čas jít do ulic, možná i na barikády.

první osvobodíme BASTILLU .... VAZEBNÍ DRÁTHOVU VĚZNICI ...

NA BĚLEHRÁÁÁÁDDD .... !!!
14. 06. 2012 | 15:16

Sladký napsal(a):

Lukáš, promiňte, ale pokud jse svůj příspěvek myslel vážně, patříte do kategorie "užitečný hlupák."
14. 06. 2012 | 15:17

David napsal(a):

NAVRHUJI VŠECHNY POSLANCE POZAVÍRAT DO LITOMĚŘIC!
Konečně by začali skutečně bojovat za věci, které jsou podstatné.
Nic jiného je k tomu pravděpodobně nepřiměje. Koryto je silnější, skutečný boj...
Pane Rath... pozdě bycha honit!
14. 06. 2012 | 15:17

Pepa Řepa napsal(a):

Petr
asi tak.Přijme jméno Dalibor Kubelík.

A vejde do dějin kriminalistiky.
Tento způsob obhajoby zdá se mi poněkud nešťastným....napsal by Vančura a odklepla Česká advokátní.
14. 06. 2012 | 15:17

ghándí napsal(a):

rath píše z vězení : krást se nemá!
14. 06. 2012 | 15:17

Krupa Václav napsal(a):

Je to tak kontraproduktivní článek, že jej Ráth nemohl napsat. Pokud je ještě při smyslech.
14. 06. 2012 | 15:17

nemám imunitu tak raději ten co pracuje napsal(a):

To že souhlsím s názorem Ráta, neznamená že si myslím že by neměl sedět, rozhodně alspoň 20 let nucených prací a strátu majetku ať na něj zase nemusíme dělat.
Církev bych přirovnal ke komárum, kdo nesouhlasil a neodváděl byl potrestán.
Já věřím pouze sám sobě "mé rodině" a proto odvádět ze svých vydělaných peněz chci jen sám sobě "mé rodině", kdo věří v (církev"boha") at si to platí.

PS: Rada naší vládě postarejte se o to aby ti co nechtějí dělat nedostavali vše co mají ti co pracují - bydlení : příspěvěk na bydlení / soc příspěvek na děti které nikdy pracovat nebudou a ty co nedostanou a ni kačku protože rodiče pracují i za pár korun tak ty na ně budou zase dělat / zdravotní péče : spočítal někdo kolik různí pacienti dluží do našich nemocnic?... mám jmenovat dál ? myslím že nemusím, tam jsou ty peníze které potřebuje tento stát a co dělate vy táhate je z lidí kteří pracují jak? sociálí, zadravotní, daně a teď ještě povinné důchodové pylíře , čtyři daně které budou platit zase jen ti co dělají, makají, pracují a hlavně chtějí pracovat no ti co nechtějí tak jim to stát ( ti co pracují ) zaplatí.

Vím že blet svý názory tady je zbytečné, ale ty dvě min. jsem tomu věnoval třeba někdo bude mít stejný názor a když ne tak budu zase držet hubu stejně jako posledních 44 let.
14. 06. 2012 | 15:17

Xuxa napsal(a):

Dalsi komunista za mrizema.........
Kdyz se dari, tak se dari......
14. 06. 2012 | 15:18

Sev napsal(a):

Vazba ukazuje co z clovekem udela, uz cekam jen zhouceni
14. 06. 2012 | 15:18

Julius Fučík napsal(a):

......že jsem měl mít 7 mil. v krabici vína.... Proč píše "měl mít " ? : Proč nenapíše, že jsem měl 7 milionů v krabici od vína ? To potom vypadá, jako že stále popírá, že o těch penězích věděl. Ale už přiznal, že o nich věděl, přeci dle něj měly jít na kampaň. Je prolhaný. Ostatně jako každý politik.
14. 06. 2012 | 15:18

Drzá zrzka napsal(a):

Tuším novou knihu...Dopisy Aktuálně.cz.
14. 06. 2012 | 15:19

DAVID RATH napsal(a):

Mě je zvás špatně,co tu o mě píšete.Běžte všichni do háje
14. 06. 2012 | 15:19

jirka napsal(a):

Hoďte na něj síť, vždyť je to socialistický blázen
14. 06. 2012 | 15:20

Julius napsal(a):

Lidé bděte.
Zloději křičí chyťte zloděje.
Lidé bděte.
14. 06. 2012 | 15:21

Revolucionář22 napsal(a):

Já věřím Rathovi v tom co řekl před sněmovnou. Prostě to na něj ušili, aby se ho zbavili, ale netušili, že i přes to, že ho vsazej do vězení bude moct promluvit, ale jen ať promluví, ať lidi vědi co se tu děje s jejich penězma, proč nejsou peníze na důchody a pro nezaměstnaný studenty, kteří nemohou najít práci. Za sebe říkám, že David Rath není první ani poslední z českých vlastenců, kteří jsou vsazeni do vězení utlačovatelskou a zkorumpovanou vládou. Připomíná mi to zavírání českých lidí za Rakouska-uherska nebo za protektorátu... jestli v tomhle státě bude revoluce, pujdu v první řadě! Je na čase udělat 4. pražskou defenestraci!
14. 06. 2012 | 15:21

eva napsal(a):

...je mi líto nás obyčejných lidí,věděli bychom jak naložit s takovou sumou peněz!!!!!Dětské nemocnice,dětské domovy,...a spousta jiných institucí,vždyť děti jsou naše budoucnost a ne politici,kteří jsou na nic a pro smích celému světu!!!Bohužel je v naší ,,zemičce,,takových mrchožroutů,kteří se topí v penězích a Vám pane Rathe přeji,aby jste byl OSOBNOST a vzal sebou dolů i ostatní zmetky z naší šílené vlády.Stejně Vám nepomohou a Vás to nemusí ani mrzet...pak už bychom ty barikády nemuseli stavět...tak tedy p.Rathe---Staňte se OSOBNOSTí.
14. 06. 2012 | 15:21

Majsner napsal(a):

Zloděj křičí chyťte zloděje.
14. 06. 2012 | 15:22

Eso napsal(a):

Moc málo informací aby člověk poznal, jak přesně je to těmi úplatky. Nevím a jestli se ukáže, že to tak opravdu bylo, budu fest zklamaný, protože Rath byl jeden z mála kterému jsem věřil. Pokud poslanci nevydají Parkanovou bude to fest smrdět. Ještě Vondru , Topolánka, Grosse, Langra................................
14. 06. 2012 | 15:22

myšák napsal(a):

sedět, nemluvit, nepsat....
14. 06. 2012 | 15:23

geom commetho napsal(a):

Jenže o má pravdu .... bohužel vyjímečně, protože to je pan vychytrálek. Já sedím, tak zazdím všechyn. ČSSD, vláda .. ať jdou ke dnu. Protože když nebyl v base, jel v tom s nima. A nejrpve si to odsedí a že tentokrát mu to osolej, si může být jistý. Hlavně by si měli snížit platy ve vládě a mít větší zopovědnost. Takhle to dál nejde!!! Nikdo zta nic neručí a pořád pohoda. My si máme utahovat opasky a kvůli čemu. Aby další lajdák něco profláknul a špatně udělal nebo ještě lépe ukradnul!!! Rozhazují miliardy tam, miliardy sem ... jéé, sorry, já se spletla, nevěděla jsem, že jsem to mohla koupit levněji. Já si myslím, že lidi už toho mají fakt dost. Ať se stanoví jasná pravidla, kontrolní komisi na úřad a kdo to podělá, tak ať si jde sednout nebo okamžitý vyhazovat bez zlatých padáků!!! Oni se tam ti chytráci přestanou hrnout!!!
14. 06. 2012 | 15:24

Jirka napsal(a):

Zloděj chce chytat zloděje ??? No jéje !!! To jsme tady ale opravdu, ale opravdu DOPRACOVALI !!!
14. 06. 2012 | 15:24

ghándí napsal(a):

severokorejská kapela zahrála rýži, aby lépe rostla!
14. 06. 2012 | 15:25

KALOUSEK napsal(a):

Rath online :D
14. 06. 2012 | 15:25

Slava napsal(a):

Tak dlouho vás chlacholili, že jste chytrej, až jste tomu uvěřil.
14. 06. 2012 | 15:25

Stan napsal(a):

Jak jsem řekl - svině nejvíc chrochtají když je odstrčíte od koryta. A hle, že by to platilo i u politiků?
14. 06. 2012 | 15:26

Sladký napsal(a):

Je neuvěřitelné, kolik lidí věří (naprosto falešnému) názoru, že když se něco něčím něčemu podobá, je to totéž!
14. 06. 2012 | 15:27

:-) napsal(a):

Já bych šel do Drobila.
ten měl ukrást 3 miliardy Kč, z toho 500 000 000 Kč mělo jít ihned na účet ODS. Měla to být taková "zkouška dospělosti" budoucího předsedy ODS, který měl Straně přinést peníze, "aby jako ta strana mohla i v budoucnu existovat dál"....

Přikryl to Vašek z Hradu a už se to nějak nerozmazává... A Drobil je dnes šéfideolog Strany! :-)))
14. 06. 2012 | 15:27

Martin napsal(a):

kateřina: Pravda, pravda Kateřino, ale zapomínáte, že je stále členem této vlády i on, tudíž patří tam kde je a ostatní by jej měli následovat...
14. 06. 2012 | 15:27

Sladký napsal(a):

Zdravím svou starou známou, Drzou zrzku. Mám Tě rád, Zrzi.
14. 06. 2012 | 15:29

Sladký napsal(a):

Tohle nením diskuse, to je hromadná diarrhea.Kurvňa nebudte tak sebestřední a pokuste se přečíst a reagovat na to, co psali ti před vámi.
14. 06. 2012 | 15:31

:-) napsal(a):

Jak jsem řekl - svině nejvíc chrochtají když je odstrčíte od koryta. Bohužel, tahle hláška je pouze teorie.

Rekordní zloděj, největší dle Jančury v ČR, Kalousek, dále Kníže, Vondra Drobil, Řebíček, Řápková, Drábek, Tluchoř atd. kradou dál.... Díky kouřové cloně Rath...

Kéž bychom se to o odstrčených sviních někdy dověděli!!!! Zadlužování a krádeží v takové míře, že lidí nestíhají produkovat, už bolo dosť!
14. 06. 2012 | 15:31

fr napsal(a):

Zloději křičí: "Tady je zloděj". A kradou a zadlužují dál...........
14. 06. 2012 | 15:33

Sladký napsal(a):

Z této kdysi bájčné,kultivované diskuse se stala sračka.Sorry,patrone cudnosti,ale nic jiného to není.
14. 06. 2012 | 15:33

Luba napsal(a):

Pane doktore,
my přece víme, že nejste největší ten loupežník :)

Už se přetřásá vyrabovaná kasa kvůlivá koupi mizerných letounů CASA. Vojáci je za žádnou cenu nechtěli, a tak jim je Barták a spol. koupili. To musela být provovizička, pane jo!

Miliarda Petrovským a Kalouskovcům/Hávovcům.

Naši bojovníci chtěli tohle:
http://www.airshow.cz/74-CZ-Letecka-technika-C-27J-Spartan.html
Naši bojovníci chtěli Spartany.
14. 06. 2012 | 15:33

miculas napsal(a):

Davide, Davide, tak ty bys chtěl válčit? Jsem pro, proti takovým jako ty s chutí. Bez rozdílu partaje.
14. 06. 2012 | 15:33

Dluhoslav Kradlousek napsal(a):

ty stamiliardy na obraně jsem neukradl já. Ani ty z rozpočtu, kvůli kterým zadlužujeme!
Odcházím z politiky, dávám se na křesťanství!
14. 06. 2012 | 15:34

volič napsal(a):

připomíná mi to úsloví "zloděj křičí chyťte zloděje"
v tomto případě má pravdu, proč církvím vracet co není jejich - to vypadá zas na obrovský tunel ...
do ulic půjdu kdykoliv ... 30.7.1419 !!!
14. 06. 2012 | 15:35

Karel Ostrohvizd napsal(a):

Ráth je nejdražší náš vězeň. 80 tisíc poslaneckého platu, nepřehledné poslanecké náhrady a další, při tom ubytování, strava a veškeré zaopatření zadarmo a to za to, že jenom kradl a podváděl.Divíte se , že jsme národem zlodějů a podvodníků. Na tomto případě vidíte, že se to vyplatí.
14. 06. 2012 | 15:35

Sladký napsal(a):

Jdu pryč, Stejskale.Snažil jste se, ale tak jako tak se z diskuse stal sajrajt.Tohle je totálně o ničem.
14. 06. 2012 | 15:35

Bára napsal(a):

Ať udělají s úřadu vlády věznici, beztak tam nakonec skončí všichni, jak je vidět....a ušetří se peníze, které pak beztak zase někdo rozkrade....V Čechách je to utopie. Podnikající aby vůbec přežili švindlujou na daních. Zaměstnanci, aby si měli aspoň čím utřít zadek, kradou v práci hajzlpapír. Nezaměstnaní, páč to se zaměstnáním není valné (protože spoustu firem využívá levné pracovní síly ze zahraničí), proto si přivydělávají na černo k mrzké podpoře. Důchodci stojí fronty na chabé akce v supermarketech, aby se vůbec mohli najíst ze svého důchodu, na který dřeli celý život.Jaká je ta krásná česká země...hlavně, že máme demokracii a všichni se máme dobře.
14. 06. 2012 | 15:36

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza C Cimburek Ludvík Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav O Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Růžička Michal · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy