List z vězení II: Vězení

25. 06. 2012 | 19:43
Přečteno 21152 krát
Stejně jako většina lidí jsem si nikdy nemyslel, že budu někdy ve vězení. Přesto jsem se v minulosti opakovaně ve Sněmovně zastával těch, kteří díky práci policejní party plukovníka Kubiceho museli strávit měsíce ve vazbě. Ať už to byla náměstkyně ministra Jourová, lidé v kauze Budišov či v kauze biolíh. Pravdou je, že jsem se zabýval nespravedlností jejich uvěznění a ne podmínkami vazby. Dnes jsem v situaci, kdy vězení a vazbu mohu poznat víc, než by mi kdy bylo milé. Můžete mi věřit, je to koncentrovaná hrůza. Ministr Kubice se mi dokázal pěkně pomstít, ale o tom psát nechci.

Může se to stát i vám…
Do vazby se u nás může dostat jakýkoliv občan. Stačí mít prostě smůlu, nebo udělat nějakou hloupost. Podvědomě jsem si stejně jako většina normálních lidí myslel, že vazba je pro ty, kteří jsou druhým lidem nějak nebezpeční. Tedy že vazba i vězení chrání normální lidi proti lumpům. Jistě tomu tak i často je, ale ne vždy. Do vazby se můžete dostat třeba za autonehodu nebo kvůli chybě v práci. Existuje mnoho povolání, kdy vlastní chybou můžete ohrozit život někoho jiného nebo poškodit cizí majetek. Tedy případů, kdy se normální lidé dostanou do vazby, není málo. Vazba je ze zákona určena lidem vyšetřovaným, mnozí z nich jsou nevinní a za čas jsou propuštěni. I zákon na ně hledí jako na nevinné. Přesto prochází něčím, co jsem nazval novodobá tortura. Hned se strhla diskuse, že přeháním, anebo že na lepší věznice nejsou peníze. Bohužel nepřeháním a na výrazné zlepšení není potřeba moc peněz.
Změny k lepšímu by mnoho nestály.
Hlavní trápení vězněných spočívá v odloučení od blízkých osob. Nic přitom nebrání tomu, umožnit návštěvy místo jednou po 14 dnech třeba 3 krát týdně. Hlavně pro lidi, co mají děti, je to zásadní a nestojí to prakticky ani korunu. Totéž platí o možnosti volat rodině na vlastní náklady. Nic nestojí ani zkrátit kontrolu pošty ze 14 dnů na jeden týden. Mimochodem, mně ji v rozporu se zákonem policie zadržuje skoro měsíc. Minimální náklady by také stálo umožnit sprchu místo 2 krát týdně alespoň 4 krát týdně. Pro lidi ve vazbě by se měla hledat práce, třeba na zvelebování – rekonstrukcích vlastní věznice. Také 1 hodina denně venku na dvorku není dostačující jak z duševního, tak tělesného hlediska. Moc by nestálo dvory upravit, rozšířit a nechávat tam lidi alespoň 2 hodiny.
Komu to takto vyhovuje?
Vazba u nás spočívá v tom, že lidi zavřete mezi 4 stěny a necháte je tam se užírat depresemi a steskem. To by nemělo být cílem. Také to nepředpokládá zákon. To se líbí jen policajtům. Psychicky rozložení lidé jim totiž přiznají přesně to, co chtějí slyšet. To je ale i podle současných zákonů nelegální, nicméně policií oblíbené. Díky své tvrdé zkušenosti přemýšlím o novele skoro 20 let starého zákona. Třeba se ke mně někdo přidá…

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Da.Rock napsal(a):

Sakra, pane Rathe, dejte už pokoj! Celý národ slyšel ty odposlechy. Vy NEJSTE nevinný! Za vše si můžete sám, tak tu nekňučte. I kdyby vám těch sedm mega do krabice někdo narafičil, nebyl to Kibuce, ale nejspíš vaši kumpáni - ožrala Kott a ta jeho zrzka. To na ně můžete lát, ne na systém.
25. 06. 2012 | 20:04

echt napsal(a):

Držím Ti palce Davide, vydrž!!!
25. 06. 2012 | 20:10

Lex napsal(a):

Celou záležitost moc nesleduji, v politice jsou zloději všichni (nic proti, je to amorální, protizákonné, ale pochopitelné, protože pro peníze jsou lidé schopni i horších věcí). Ale Pancová je fakt kočka.
25. 06. 2012 | 20:14

Petice napsal(a):

Kleptofašistický režim vězní již déle než měsíc politického vězně Davida Ratha:
http://www.petice24.com/petice_za_osvobozeni_politickeho_vezne_davida_ratha
25. 06. 2012 | 20:16

Lex napsal(a):

Že prý politický vězeň Ráth.
Aha. Já zapoměl.

1. Modré straky ožebračují místní lid
2. Tužkokrad Klaus by měl odletět za svými idoly na Bahamy
3. Chemik Kalousek asociálně ničí život obyčejným lidem
4. Kníže Trautenberg u zasedání spí a dělá ostudu tomuto státu)
5. Modrobolševická mafie vězní křišťálově čistého pana doktora Ratha, který platil obyčejným lidem lékařské poplatky ze svého.

Hm.
25. 06. 2012 | 20:22

Oranžáda obecná napsal(a):

Davide....podle tebe se do vazby může dostat každý ? Ale, ale, já myslím,že každý ne !!!! Spousta lidí tady má, na rozdíl od tebe, svědomí čisté. Stále jsi nám, Davide, nevysvětlil těch sedm mega v krabici od vína. Nechtěl jsi je druhý den rozdat na náměstí v Kladně chudým ???
25. 06. 2012 | 20:24

JC napsal(a):

Hmm, to vypadá na "Reportáž psanou na oprátce II"
Pane doktore budete muset přidat, barikády se zatím nestaví.

Lexi, vy jste právník ? Nebylo by od věci vysvětlit vazebně stíhanému, že Kubice ho do ťurmy poslat nemohl ?
25. 06. 2012 | 20:31

jih napsal(a):

Vsichni lide se nemohou dostat do vezeni nebot by se tam nevesli. Take by je nemel kdo zadrzet, odsoudit a hlidat. Lze ale vyuzit zastupitelsky system podobne jako v politice.
25. 06. 2012 | 20:33

Petr z Tábora napsal(a):

Pane Rathe, není mi Vás příliš líto, protože o Vás nemám z minulých let lidsky nejlepší mínění, o politice ani nemluvě. Nicméně Vám přeji jen podmínečný trest. Váš příspěvek je věcný a rozumný.
25. 06. 2012 | 20:34

Lex napsal(a):

JC
Dobrý večer,
právník nejsem a do zákonů se vůbec nevyznám.
Jenže když vlivného politika najdou se sedmi mega v krabici, to mi nepřijde jako něco co by bylo nutno zinscenovat.
25. 06. 2012 | 20:36

Lex napsal(a):

jih
Dobrý večer, dle mne máte v podstatě pravdu.
Tak prostě řekneme, že Ráth měl prostě smůlu.
I když presumpce neviny platí, sedm mega v krabici leckdo nenosí, takže má co vysvětlovat.
Jsem si jist, že u mne taková situace nikdy nemůže nastat, mě když dá někdo krabici s vínem, tak se železnou jistotou tam sedm mega nebude.
Omlouvám se za svůj pravopis, nejsem Čech.
25. 06. 2012 | 20:39

imho napsal(a):

Ódéesáci kradli, Rath to za ně odsedí...
25. 06. 2012 | 20:49

Lex napsal(a):

imho

Vážený pane,

ačkoliv ani náhodou nechci bránit ODS,
vy snad věříte že je Ráth čistý?
Nebo snad nezaslouží trest, protože kradl(pokud) v porovnání s ODS málo?
25. 06. 2012 | 20:57

Analytik napsal(a):

Da.Rock 20:04

Jestli jste opravdu slyšel alespoň jediné slůvko z těch slavných odposlechů, pak musíte být členem vyšetřovacího týmu nebo útvaru technických služeb, který odposlechy prováděl.
Možná jste i viděl tu krabici s miliony?
Ale prohlásit sám sebe za "Celý národ", to je trochu silné kafe!
25. 06. 2012 | 21:01

Almo G™ napsal(a):

Da.Rock napsal(a): "Celý národ slyšel ty odposlechy."

Uniklo mi něco?

(P.S. Kdo se tady zase vydává za diskutéry s ustálenými nicky?)
25. 06. 2012 | 21:13

Baba napsal(a):

Logicky budou mít význam věci, kterým člověk na svobodě zas tolik pozornosti nevěnuje. Je tedy vůbec nějaký druh nadstandardu dovolen?
25. 06. 2012 | 21:20

mb napsal(a):

Pane Rathe, už na vás všichni zapomněli, teď to žije brunhildou Vlastou ... hezký den do vazby ...
25. 06. 2012 | 21:26

ali napsal(a):

myslím, že Ratha už nemá cenu komentovat..každý strůjce svého štěští, tak si to doktor sám ukočíroval tam, kde je..i kdyby to na něj bylo nahraný, cíl měl jasný..ty rozhovory v odposleších byly fakt slizký..
25. 06. 2012 | 21:37

filip II. napsal(a):

Bez jakýchkoli emocí se táži: "Kdo viděl těch 7 mega v krabici původně od bot, později od vína ?" A proč nebylo zatím řečeno kdo a proč peníze do té krabice dal?
Premiér Nečas hovořil o partě plukovníků a podplukovníků, kteří chtějí rozhodovat kdo bude ve vládě, Kalousek hovoří dokonce o policejní zvůli a útoku na demokracii, pokud jde o vydání Parkanové k trestnímu stíhání. V případě Ratha oba svorně velebili policii za odhalování korupce s dovětkem - padni komu padni!
Je zbytečné hovořit o zametených kauzách pod koberec, kde šlo o desítky a stovky miliónů jen proto, že se jednalo o politiky pod ochranou současné koalice.
25. 06. 2012 | 21:43

ghándí napsal(a):

pro doktora ratha je vazba příliž mírná. je potřeba přitvrdit.
25. 06. 2012 | 21:43

Petr Havelka napsal(a):

Pane Lexi,

je to zbytečné.
Rath to prostě s pohledu současné galerky posral, je to amatera po moravském čučkař. jeho "dopisy z krimu" mu kůži nezachrání, poněvadž mu v kause zřetelně chybí ono pověstné alibi. Podle tety Kateřiny to vypadá na "tonoucísestéblachytá".

Jste ten lex co tu byl Lex?
25. 06. 2012 | 21:50

ak01 napsal(a):

Bohuzel v tomto pripade se jedna o jasny politicky proces a Dr. Rath je opravdovy politicky vezen. Pokud si pamatuji z gulase medialniho silenstvi tak nebyly nikdy uverejneny formou "uniku" odposlechy ale jejich prepisy, dale slavna krabice byla nalezena v aute a ani na ni ani na penezich nejsou otisky pstu Dr. Ratha. Jedna se o vyuziti statniho aparatu, policie, statniho zastupitelstvi a placenych medii k likvidaci politickeho odpurce. Dale Dr. Rath je podezrely ale medii jiz odsouzeny a tim padem nema sanci na spravedlivy proces. Z tancu kolem Drobila, Vondry, Janouska a Parkanove je zrejme kdo ma "pod palcem" vnitro a justici. Bohuzel je to znama mafie. Je mozne se ruzne kroutit a prekrucovat realitu, ale to nic nemeni na tom, ze Cesko je primo rizeno mafii, ktera ma svoji vlastni politickou stranu. Nejedna se o "prorustani" organizovaneho zlocinu do politiky, ale o politiku organizovaneho zlocinu.
25. 06. 2012 | 21:55

santawizard napsal(a):

Vazba je většinou jenom pro chudé,kteří nemají na kauci.Jde o přípravu na soud .Žaloba a obhajoba se eventuelně střetne před soudcem nebo porotou.Kubice a Rath jsou jako pokusný králík a obětní beránek.Jde o zneužívání moci a korupci mezi potenciálně úřednickou vládou a politickou vládou .(znárodňování a privatizace)Polehčující a přitěžující okolnosti ,křivé obvinění a křivá výpověď,spravedlivost a křivda,je to zápas.Ideálně by to mělo skončit dobře a důstojně pro obě znepřátelené strany.Kdy začne soud?Jak dlouho bude trvat?Jaký bude rozsudek?Co nám připraví Kubice a Kalousek na svobodě?
25. 06. 2012 | 21:58

stařenka napsal(a):

Pane doktore, držte se. Myslíme na vás a přejeme vám hodně síly. Doufáme, že se do politiky vrátíte a uděláte pořádek. Už nás přestali krmit těmi odposlechy a úniky, které bohužel někteří vzali tak vážně.To víte,co Čech to soudce. Teď je na programu Vlastička. Ale v její kauze neslyšíme žádné zveřejňování odposlechů, žádné úniky. Je to jen taková komedie, abyste nebyl první a poslední. Vlastičce se nic nestane, je to jen takový humbuk.Ona je nevinná.Takže ještě jednou zdravíme. Těch 7 v krabici určitě u soudu vysvětlíte,pochopili jsme, že jste mnohé věci nemohl/nesměl při vašem vystoupení v parlamentu zmínit.
25. 06. 2012 | 21:58

Yosif K napsal(a):

stařenka napsal(a):
1) Pane doktore, držte se. Myslíme na vás a přejeme vám hodně síly. Doufáme, že se do politiky vrátíte a uděláte pořádek.
2) Ona je nevinná.Takže ještě jednou zdravíme.
3) Těch 7 v krabici určitě u soudu vysvětlíte,pochopili jsme, že jste mnohé věci nemohl/nesměl při vašem vystoupení v parlamentu zmínit.
25. 06. 2012 | 21:58
ad 1) navrat MUDr Ratha do politiky bude pro pravicove strany darem ze nebes.
ad 2) Zprostredkovani zlodeju z Omnipolu a Zenitu se udrzelo i behem 9 let vlady CSSD. Kdo neni hlupak, chape proc - Omnipol a Zenit umeji sypat zrni na vsechny strany a vyplaci se jim to. Za valdy CSSD nikdo starobolsevikum z Omnipolu a Zenitu ani nezkrivil vlas.
ad 3) Rathovi se podarila nevidana vec - rfzodelit levici na realisty, kteri chapou ze i vetsina hejtmanu CSSD krade jako straky a na hlupaky, kteri si mysli ze CSSD je absolutne cista a na totalni hlupaky, kteri si mysli ze absilutne cisty je MUDr Rath.
Sobokta s Hasekm se jiste mdli avby Rath vydrzel ve vezeni co nejdele - jakmile vyleze ven tak se zacne socdemakum mstit ze jej hodili pod autobus a je schopen CSSD totalne rozlozit.

Davide - jsi klasa!
25. 06. 2012 | 22:10

Yosif K napsal(a):

O tom ze se na krajskych zakazkech krade nejvic ve stredoceskem kraji psala CSESKA POZICE uz od leta 2011. Je zazrak ze Ratha nezavreli uz drive - ze vsech hejtmanu kradl prokazatelne nejvice on. Pres Ratha sla polovina z krajskeho rozpoctu 17 milard Kc rocne.

Ostatni hajtmani nejspise vyklouznu - malokdo je takovy sebevedomy arogantni blb aby prepravoval uplatky ve skatuli jako nejaky Soprano nebo Genovese.
25. 06. 2012 | 22:15

JC napsal(a):

filip II.
Bez jakýchkoli emocí se odpovím: David Rath, toho času ve vazbě.
Jinak by by mohl nikdy prohlásit : Myslel jsem že nesu víno "
Elementary dear Watson.
25. 06. 2012 | 22:18

neokomunista a kolektiv napsal(a):

Pane doktore,
my Vám zase slibujeme, že všechny ulice a náměstí, které nesou jméno Milady Horákové, pojmenujeme jednou po Vás.
Nesmíte se ale přiznat, to byste si to pokazil.
25. 06. 2012 | 22:20

jenicek napsal(a):

Třeba se někdo přidá? Hmm, že by Vlastička?:-)
25. 06. 2012 | 22:38

perikles napsal(a):

Aby člověk začal cítit s lidmi, kteří vidí jen odvrácenou tvář systému, musí se mezi ně dostat.
Každý kandidát na poslance by měl rok dělat pokladní v samoobsluze, půl roku posedět ve vazbě a dva měsíce být bezdomovcem.

A pak aspoň rok po nocích plichtit nákladové účetnictví jako OSVČ v nějaké materiálově a dopravně náročné branži.
Jsou pořád takové, kde se s náklady v jednom člověku dostanete na 80% obratu, aniž byste si aspoň odplivli. A vytvářejí užitné hodnoty.

Zatímco advokát klidně může mít výdajový paušál 3% (na poštovné, koncipienti můžou klidně fakturovat klientovi) a praktický lékař (1x tonometr, 1x fonendoskop, sestra, kartotéka, u některých laptop - zdarma od farmakoncernu, postel a plenta) 10%.

Poslanec by měl danit všechno, co vydělá a k tomu dodanit ty části výdajového paušálu, kde není schopen doložit jejich účelem vázané (styk s obyvateli volebního okrsku a sběr jejich připomínek) utracení. Platby asistentům a eventuelním rešeršérům umí MF bez problémů prověřit tím, co asistenti daní.

Vztahy ve společnosti potřebují narovnat a pobyt zákonodárců ve vazbě by měl prvním krokem.
25. 06. 2012 | 22:43

vico napsal(a):

Je to smutný článek. Rath měl obrovskou šanci stát se alespoň na ČEZkém nebi hvězdou. Takových lidí s takovým talentem se v naší kotlince moc nenarodí.

Dnes je však situace pro včerejší hvězdu více než tristní. S návštěvností s bídou přes pět set vstupů nám tu skuhrá,nad malým počtem povolených návštěv a frekvencí balíčků na přilepšenou. Rath si neuvědomuje, že ze dne na den se přesunul do okrajové vrstvy "vazebníků" jejichž problémy s počtem návštěv rodinných příslušníků, počtem procházek po vězeňském dvoře atd., většinovou společnost nezajímají.Je to totálně okrajová záležitost.

Smutný článek blogera, řekl bych. Ztěžuje si na snižující se frekvenci návštěv. Vazba nevazba, návštěv bude valem ubývat a ani ministr spravedlnosti s tím nic neudělá. Smrt/i politická/se obelstít nedá.

Vrátit se nedá nic a budoucnost je nejistá.
25. 06. 2012 | 22:54

veverka napsal(a):

Da.Rock

"Celý národ slyšel ty odposlechy."

Vážně a kdy? Já se teda taky počítám k tomuto národu a ještě jsem z nich neslyšel ani slovo. Jestli to třeba nebude tím,že je Almer s Kubicem teprve vyrábějí.Přece nevypustěj mezi lidi nějakej polotovar.
25. 06. 2012 | 23:03

češka napsal(a):

Pane Rathe,
do vězení se opravdu může dostat každý, proto se ti u moci musí starat i o úroveň vězeňství. Ani Vy, ani paní Timošenková jste se o to nestarali, dokud jste se do kriminálu nedostali. To je výstraha pro všechny politiky, kteří se domnívají, že se na ně zákony nevztahují. Možná, že před soudem Vaše obhajoba obstojí a vy se dál, než do vyšetřovací vazby nedostanete.
Vaše zkušenost funguje jako vynikající strašák pro ostatní lumpy, živící se politikou. Za to policitům děkuji.
25. 06. 2012 | 23:26

Jan Vaculík napsal(a):

Dalo by se říci, že pokud jde o přemýšlení o vazbě, tak je tady od p.Ratha konečně rozumné slovo, ne?

Jsem pro zlidštění podmínek vazby, ale mnohé z těch věcí nebudou ani z čistě technického hlediska tak jednoduché: např.návštěvy rodiny, korespondence - prostě veškerý kontakt z okolím musí být kontrolován, aby nedošlo k ovlivňování svědků, a to vyžaduje pracovníky, atp.
Je pochopitelné, že v situaci, kdy se potýkáme hlavně s bezzubostí státu v boji proti zločinu, tak toto téma není na pořadu dne.

Vězení, včetně toho vazebního, bylo vždycky strašné, a tak se normální člověk obvykle chová tak, aby se mu vyhnul velkým obloukem.
Doufám, že běžné delikty z nedbalosti (viníci dopravních nehod atp.) se obejdou bez vazby.

Na světě je strašně moc nespravedlnosti a chápu, že to DRath teď těžko nese, když on si podle svého názoru nikdy nepřisvojil víc, než kolik mu náleželo - ať už jde o moc, nebo o majetek. Většina zločinců je přesvědčena, že se na nich osud krutě podepsal, a o moc líp na tom nejsou ani jejich oběti.
25. 06. 2012 | 23:55

Belenus napsal(a):

"Stejně jako většina lidí jsem si nikdy nemyslel, že budu někdy ve vězení."
Jo Davide a to byla ta chyba - pádu předchází pýcha.
26. 06. 2012 | 00:48

Alexander napsal(a):

Nejlépe uděláme zákony tak, aby se už nikdo nikdy nemusel bát vězení. To bude skutečně paráda. Vyšetřovací vazbu změníme na vyšetřovací dovolenou. Skvělé. A to vše jen proto aby se soudruh Rath měl dobře.
26. 06. 2012 | 00:54

Jenda napsal(a):

Nářek pana doktora je krutý, ale do teď byl pan doktor jedním z "moudrých" hospodářů naší vlasti, kteří pro svůj lid takovouto basu zřídili a nebo tolerovali.. V honbě za svým prospěchem zapoměli, že politika není o kradení ze společného, ale o hospodaření se společným a vyšší politika je pak moudrá politika a ta je pak i o snesitelné base.. Ale na to není čas, když je 90% mozkové kapacity zaměstnáno spekulováním o vlastním prospěchu, 5% milenkama, na vlast toho zbývá už opravdu málo..
26. 06. 2012 | 01:11

stařenka napsal(a):

pro Yosif K
my ctíme presumpci neviny. Čas ukáže, kdo tu je za totálního hlupáka.

Každopádně pan doktor Rath převyšoval svou inteligencí, viděl leckomu na prsty a leckomu vadil, ať už napravo, tak nalevo. Kdoví, kdo tu tahal za nitky a kdo určuje, že je na mušce teď ten či onen. Ale dělat si iluze, že se ledy konečně pohnuly a že budou odkryti političtí mafiáni, kteří si nahrabali pohádkové bohatství? Že budou dopadeni ti, kteří odkloňují ročně značné toky peněz ze státní pokladny, pěstují si tu manažéry se stotisícovými odměnami a z obyčejných lidí vydřou to poslední co se dá a navíc pro ně vytvářejí umělé strašáky? Jen si vzpomeňme, jak se strašilo Řeckem před volbami a teď se chystají obchodovat se zdravím lidí, s důchody či se vzděláním. Jak máme takové vládě důvěřovat, že ta akce s panem doktorem Rathem nebyla vykonstruovaná? A když k tomu přidáme nechutnou mediální masáž,zesměšňování,pak skutečně člověka napadne, že se zde jedná o cosi cíleného a eticky hanebného.
S Vlastičkou je to úplně jiné, žádná negativní mediální masáž v obdobném rozsahu, žádné úniky ze spisů, žádná vazba a teď se dokonce v tisku potvrzuje, že zřejmě Vlastička skutečně nic moc neporušila. Takže zase jenom divadýlko, které postupně vyšumí.Jenom potřebují čas od času lidem předhodit nějakou kostičku, aby se odpoutala pozornost od skutečných problémů.
26. 06. 2012 | 02:01

kormoran napsal(a):

Davidku , ale kazdy nenosi 7 kuli jen tak v krabici , tudiz asi kazdy se jen tak do vezeni dostat nemuze.

A vezeni i vazba asi Raj opravdu neni , ale k tomu ucelu snad byla zrizena! Nebo ne?

Davidku praskni neco na Paroubka , az budete spolu v jedne dire , von Ti diru k uteku 'vybagruje'.
26. 06. 2012 | 02:21

kormoran napsal(a):

Hele Davidku bud rad , ze sedis v CR , co jsem slysel o veznicich v USA ,tam by se tvuj sexy zadecek mezi 400 set poundovymi bubacky nezastavil.

Mimochodem osobne neverim , ze slo pouze o 7 mega - to je pouze bod zlomu , kdy si o sobe 'jeden' mysli , ze je nedotknutelny!
Zbyva uz jen pouze nasadit klepeta aspon 20-ti samanum z vrcholove politiky napric stranami (dejme tomu za rok) a zacne se to konecne trosilinininku tribit!
26. 06. 2012 | 02:45

kočka šklíba napsal(a):

No na mě sice zdejší editor nedá ale neměl byste editore upozornit nick Lex, že je zde již někdo (mimochodem velmi inteligentní, takže tento "nový" nick Lex nemohl nikoho, kdo přemýšlí, oklamat)tento nck dlouhodobě používá?

Da.Rock, pokud jste ten nick také zde často se vyskytující, tak jste asi měl těžký den ;). Ptz nikdo , snad kromě policistů a státního zástupce odposlechy neslyšel(a to kdoví jestli, možná se opravdu teprve vyrábí ;)), což rozhodně není celý národ ;).

Jinak k tématu, myslím že Rath, jako často, trefil hřebíček na hlavičku. Všichni slušní lidé se domnívají, že vazba je jen pro zločince, jenže opravdu v ní může skončit každý zdá se. Netvrdím, že Rath tam není po právu, já to nevím, ale že bylo mnoho nevinných lidí z vazby propuštěno po mnoha měsících je fakt a tyto podmínky jsou opravdu hrozné jak se zdá a pak je pravda, že podmínky vazby jsou nespravedlivé, ptz vazba není trestem.
Vzhledem k časté možnosti, že tím trpí nevinní lidé, by měla být vazba alespoň na úrovni vězení, kde jsou podmínky zřejmě mnohem snesitelnější. Takže se nabízí otázka, zda to není tzv. vydusení,aby vazebně stíhaní změkli. Pak je to ale fašistický, nacistický ?? zavedený systém, alespoň mě se to tak jeví.
26. 06. 2012 | 02:46

kormoran napsal(a):

Jo a Davidku , mel bys slozit mandat ! ( Paroubek , jako vyznavac presumce viny by te stranicky pokaral).))))))

V demokratickych zemich je to naprosto prirozenym obycejem.Nebo az po soudu?)))))

Nemuzes prece byt odmenovan za poslanecke kreslo plne pavucin!
26. 06. 2012 | 02:58

plk. Kurvice napsal(a):

Stále více věřím, že to bylo nachystáno úmyslně proti Rathovi tím, jehož jméno i charakter začínají na KU.... Zde již v tomto státě se nedá nic jiného dělat, než povstat proti tomuto režimu. Ministr financí a předseda vlády tzv. vlády rozpočtové odpovědnosti hájí názor, že si armáda může nakupovat zbraně za to, co je napadne a o co si kdo řekne, to je např. 3 x tolik, než jiné země? Proč ne? Tak toto jsou v praxi lidé, kteří slibovali rozpočtovou odpovědnost a v praxi zastávají názor, že je možno vyhazovat peníze, jak je napadne. Hlupáci lidí, co jim na tuto propagandu naběhli a volili tuto zvěř. Pracoval jsem na státní organizaci a když jsem někam letěl, musel jsem si poptat letenku u třech leteckých společností, a to se jednalo o hodnotu 350 EUR, Kalousek je názoru, že když se jedná o miliardy tak toto není nutné s ničím něco srovnávat. Tak to je v praxi vláda rozpočtové odpovědnosti, na malých, tam se bude šetřit aby ti velcí si mohli rvt do kapsy kolik chtějí.
26. 06. 2012 | 05:31

vasja napsal(a):

Rath mudruje:
"Stejně jako většina lidí jsem si nikdy nemyslel, že budu někdy ve vězení"......
-------------------------
Nekecej:-))
Většina si myslela a myslí, že tam patříš.
26. 06. 2012 | 05:49

vasja napsal(a):

filip II. napsal(a):
Bez jakýchkoli emocí se táži: "Kdo viděl těch 7 mega v krabici původně od bot, později od vína ?
--------------------------------
A neni to jedno, co v ní bylo před prachama, voe?
26. 06. 2012 | 06:06

vasja napsal(a):

stařenka napsal(a):
Pane doktore, držte se. Myslíme na vás a přejeme vám hodně síly. Doufáme, že se do politiky vrátíte a uděláte pořádek....
-------------------------
Stařenko, Vy jste určitě sežrala smaženici z tupohlávek.
Jestli tohle čtete, mazejte do špitálu, nebo rychle prs do krku.
26. 06. 2012 | 06:10

vasja napsal(a):

Chtěl sem napsat "prst", ale takhle to je taky dobrý.
26. 06. 2012 | 06:16

kormoran napsal(a):

Vasja ,jste klasik ! Zadne servitky a pekne od srdce! Tak to ma byt! ))))))))))

Treba byla starenka na prohlidce u slovutneho Mudr. a ceka a ceka a ceka!)))
26. 06. 2012 | 06:43

penzista napsal(a):

Náklady na vylepšení vazby podle pana doktora by stály milióny korun. Ve vězeňství jsem pracoval léta, takže mám dosud přehled. Škoda, že se pan doktor nestará o to, jak třeba důchodci.
26. 06. 2012 | 06:48

vasja napsal(a):

Děkuju, pane Kormoran:-)
26. 06. 2012 | 07:07

Jethro napsal(a):

Ten pán, co tu vystupuje pod ukradeným nickem Lex, nemá s Lexem nic společného. A to ani chytrostí.
U prvního příspěvku jsem si myslel, že se zbláznil Lex nebo já. U druhého už je jasné, že je to zcizení dost známého a zavedeného nicku.
26. 06. 2012 | 07:16

zemedelec napsal(a):

Pane plk.Kurvica.06:31
Připojuji se k Vašemu názoru,že to na Ratha nachystali.
Sice už moc věci nejde vrátit,možná něco napravit,ale taková skušenost pro něj je k nezaplacení,záleží jestli dostane šanci,něco také napravit.Uvidíme později,jaké si vzal s toho ponaučení.
26. 06. 2012 | 07:38

Ládik!!! napsal(a):

Pane Rath,
Edmond Dantes to taky neměl jednoduché. Pokuste se podhrabat.
26. 06. 2012 | 07:40

Petr napsal(a):

Pane poslanče,
jak dlouho jste byl a stále jste Zákonodárcem? Nebo jde jen teď o Vás a pak, po mě už zase potopa?
26. 06. 2012 | 07:56

šangala napsal(a):

Nezatloukej a pustí tě Dejve.
26. 06. 2012 | 08:04

JC napsal(a):

vico,

Rathův ekonomický vzor A.Hitler a někteří soukmenovci /Goebles, Hess etc.bejvávali také skvělí rátoři, politické hvězdy a s obyčejným lidem to také mysleli dobře.

P.S. Jsem si myslel, že vico má na víc.
26. 06. 2012 | 08:21

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane, který v této debatě používá nick Lex.

Pod tímto pseudonymem zde dlouhodobě vystupuje jeden renomovaný čtenář, jehož poučené právní analýzy patří k tomu nejzajímavějšímu, co zde v těchto debatách zaznívá. Prosím, vyberte si jiný nick, aby nedocházelo ke zbytečným nedorozuměním. Děkuji předem.

Libor Stejskal, editor blogů
26. 06. 2012 | 08:25

JC napsal(a):

kočka šklíba
"Všichni slušní lidé se domnívají, že vazba je jen pro zločince,"

"Netvrdím, že Rath tam není po právu,"

Ufff, tak je to zločinec nebo není ?
26. 06. 2012 | 08:27

myrta napsal(a):

Rath sedí ve vazbě za finanční delikt.Zatímco Janoušek za násilný ,úmyslný čin pod vlivem alkoholu a drog se sluní a dlouho bude slunit u moře.
Opravdu se tu nastolila spravedlnost.Což takhle obráceně?
26. 06. 2012 | 08:27

olga napsal(a):

Pokud bude platit zákon, budou intriky. Budou odstraňováni nepohodlní lidé. To bylo, je a bude!
26. 06. 2012 | 08:40

neo napsal(a):

Do vazby se u nás může dostat jakýkoliv občan. Stačí mít prostě smůlu, nebo udělat nějakou hloupost.

To jo no, procházet se s krabicí se 7 miliony je hloupost a smůla, že tam zrovna byla policie.
Jinak pane Rathe, máte pravdu. Vazba by měla být mírnější. Má jen znemožnit kontakty s komplicema a zamezit ovlivňování svědků apod.

tam bych sprchu povolil aspoň 3 krát do týdne a na dvorek i na delší dobu.

S vězením je to horší, tam jsem pro styl hrabě de monte christo. Chleba, voda, skála, bič.
26. 06. 2012 | 08:50

Pamela Bárnsová napsal(a):

mně se zas nelíbí to jídlo ve vazbě, co říkali na Nově, že tam jíte.

chleba paštika knedlíky omáčka salám.

Tedy já bych tam umřela hlady, neb nic takového nejím.

A vzhledem k tomu, že tam jeden byl 3 roky a pak se zjistilo, že ho musí pustit, že nemají důkazy, tak tedy 3 roky toto v pudu sebezáchovy jíst, musí být hrozné.

Úplně to je proti zásadám zdravé výživy, jak nedávno komentoval Petr Havlíček, nutriční specialista z pořadu Jste to co jíte.
26. 06. 2012 | 09:04

JAHA napsal(a):

Ach jooo! Ako pise Vico i Vaculik, nieco sa da z tych listov chapat ako podklad na zamyslenie pre zlepsovanie podmienok. Ale vidiet to tak, ako kocka skliba? Fasisticke a cojaviem ake? Myslite si, ze za tie roky sa IBA Rathovi zdaju podmienky obmedzujuce? Myslite si ze sa nestazuju roky ini? Myslite si, Rath je jediny clovek vo vazeni, ktory sinam tu vyhlasuje, ze je nevinny, dokonca, ze je to pomsta nejakeho uradnika?
Takych su tisice! A kto nad nimi uronil slzu? Iba ich najblizsi.
Takze uz to, ze Rath moze dokonca vylievat svoje pocity (na ktore ma samozrejme pravo) z vazenia na verejnost takymito medialnymi vystupmi je nehorazne oprati ostatnym, menej znamym, ci uplne neznamym tisickam ludi v rovnakej pozicii a podmienkach ako Rath. nech si pise poznamocky po cely cas vazenia, a ked bude prepusteny, nech napise knihu. Pre mnohych to bude bestseler a zarobi mu mnoho penazi. Ale nech pred procesom neovplyvnuje moznych svedkov brkanim na city.
Nech pise trebars Zapisky z podzemia, ci Zapisky z mrtveho domu a nech dufa, ze sa najde nejaky car Mikulas, ktory mu zrusi trest smrti na vyhnanstvo. Ale ench "neknoura" o lutost ten, kto nemal zlutovanie.ungastr, repose
26. 06. 2012 | 09:15

Pamela Bárnsová napsal(a):

z vězení také pocházejí Májovky Karla Maye, Mein Kapf od Hitlera, a mnohé další knihy.
26. 06. 2012 | 09:23

Jedla napsal(a):

domnívám se, že dnešní nick "Lex" není týž lex, kterého zde známe léta.
26. 06. 2012 | 09:39

kelt napsal(a):

Místní spodina se ukájí nad tím,že člověk,kterého z podstaty své intelektuální nedostatečnosti nenávidí, je ve vazbě.
Lidský odpad sestavoval a podepisoval petice požadující nejpřísnější trest pro Dr.M.Horákovou.
Lidský odpad žádal popravu"žida",který měl rituálně zavraždit Anežku Hrůzovou.
Dr.Rath je ve vazbě,ale místní spodina ho již odsoudila a žádá nejpřísnější trest-také se vyskytl nejeden názor,že by bylo nejlepší,kdyby tam shnil.
Docela ji svým způsobem chápu-Dr.Rath velmi často sahal na bolavý zub jejich politckým ikonám a byl arogantní vůči hloupým politikům,kteří byli v jiných očích spasiteli tohoto státu před cestou do Řecka a to se neodpouští.
Je dost možné,že sedm milionů nikdy neviděli pohromadě.Ale 658 milionů je pod jejich rozlišovací schopností,nota bene když se to týká vlády boje proti korupci.
Nic nového pod sluncem-lidé jsou různé.......................
26. 06. 2012 | 09:57

Vlkodav napsal(a):

kelt:

"Místní spodina se ukájí nad tím,že člověk,kterého z podstaty své intelektuální nedostatečnosti nenávidí, je ve vazbě."

Hrdě se přiznám, že patřím ke spodině a jsem rád, že velmi pravděpodobný korupčník Ráth je ve vyšetřovací vazbě a půjde před soud.

A je mi stydno, že si někdo dovolí dávat do jednoho příspěvku Rátha s Horákovou.
26. 06. 2012 | 10:07

jo napsal(a):

Kriminál není dovolená. Podmínky by se měly ještě zhoršit. S politiky co kradou, bych neměl slitování.
26. 06. 2012 | 10:09

ali napsal(a):

JAHA
zdravím Vás a musím s Vámi souhlasit.
Jsem ráda, že se něco v politice hýbe a že pomalu dochází na ostatní...myslím, že obecně začínají mít politici strach a je to dobře. Politik musí mít strach z voličů, musí mít neustále nahnáno, musí být pořád pod drobnohledem a musí být zodpovědný za všechny své činy v době služby státu.

kelt
přidávám se k Vlkodavovi.
To vážně píšete ze zoufalosti a vroucné lásky k Rathovi? To je napováženou. Něco s tím udělejte, nebo Vás to sežere.
Je dost hloupé se ohánět nějakou konspirací o tom, že to bylo na doktora nastražené, že jsou odposlechy zmanipulované, upravené či falešné. D.Rath si může za svojí situaci sám..nechal se prostě nachytat. Byl si jistý svojí neohrožeností a dokonalostí, že přestal být opatrný. A věřit mu, to už snad dokáže jen člověk z podstaty své podprůměrnosti..
26. 06. 2012 | 10:17

krajan napsal(a):

da Rock hned první
Milý pane, ty odposlechy neslyšel NIKDO. Pouze jakési povídánky jsou vydávány za přepisy (zdroj pochopitelně utajen). Já vůbec nejsem fandou Ratha, ale kecy zůstávají kecy ať jsou oranžové, modré, nebo mediální.
26. 06. 2012 | 10:23

Michal Macek napsal(a):

pane doktore ste ve VEZENI ne na DOVCE!svata prostoto!
26. 06. 2012 | 10:27

neo napsal(a):

http://ateo.cz/f/images/h/hostivice.jpg

http://ateo.cz/f/images/a/Alibaba.jpg

http://ateo.cz/f/images/e/expandablebox.jpg

http://ateo.cz/f/images/j/jamuzikant.jpg

http://ateo.cz/f/images/r/rathutabule.jpg
26. 06. 2012 | 10:28

kelt napsal(a):

To ali,
potrefené husy se ozývají,alespoň se vyčistí vzduch.
Jenom mne neustále fascinuje,jak Vy/a další a není jich zde málo/se dokážete briskně vypořádat s něčím,co jsem nenapsal:"je dost hloupé se ohánět nějakou konspirací........................
Nebožtík Kojzar by z Vás měl radost.
26. 06. 2012 | 10:36

JC napsal(a):

krajan,
Krajánku, proboha, nejste fandou Ratha ale omíláte neustále oranžovou omáčku, že ty odposlech NIKDO neslyšel.
A komu by je podle vás Policie ČR měla, kromě poslanců imunitního výboru pustit ?
Místním oranjes ? Nebo to hodit na YouTube ?
Někdy mám dojem, že vám všem hrabe, opravdu.
26. 06. 2012 | 10:36

gaia napsal(a):

JC

třeba Marvanové, ta se podivovala včera na Hyde parku, že to ještě nezveřejnili.
26. 06. 2012 | 10:38

gaia napsal(a):

Michal Macek

Míšo, ještě není ve vězení, je ve vazbě. v tom je rozdíl. Ve vazbě může být i nevinný, ale podmínky jsou tam horší, než ve věznici, to přiznávají všichni, kdo touto zkušeností prošli.

Např. nyní ten propuštěný ředitel KB z Blanska, kterému nic nedokázali a museli pustit.
26. 06. 2012 | 10:41

Monika napsal(a):

Davide Rathe !Nezoufej !!Jsme s Tebou !I Kdyby Tě odsoudili,můžeš počítat s tím,že po zvolení nového prezidenta ČR(pokud Ti přímo neudělí milost )bude vyhlášena amnestie a Ty půjdeš domů !Že Tvoje kauza má politický ráz,o tom vůbec nepochybuj !Nalíčená past na Tebe spadla !Ale jak říkám,budeš volný!!!!!!!!
26. 06. 2012 | 10:41

kelt napsal(a):

To ali,
potrefené husy se ozývají,alespoň se vyčistí vzduch.
Jenom mne neustále fascinuje,jak Vy/a další a není jich zde málo/se dokážete briskně vypořádat s něčím,co jsem nenapsal:"je dost hloupé se ohánět nějakou konspirací........................
Nebožtík Kojzar by z Vás měl radost.
26. 06. 2012 | 10:48

vanTomas napsal(a):

Pane doktore, vy pijete pivo když řídíte auto ? Nebo jezdíte z Rudný do Hostivic busem ? :))

Rath: Že mi to ještě jednou přelepíš, viď?
Pancová: Nebój. Zabal to. Chceš ještě jedno pivo?
Rath: Prosím tě, nechci už, já budu muset právě vyrazit, protože pak ještě za mnou přijede jeden člověk. .......
26. 06. 2012 | 10:49

JC napsal(a):

Neo,

Ale jo, do vyšetřovací vazby se fakt může dostat každý. Ne sice za hloupost jak tvrdí Rath ale proto že má smůlu. Stačí být označen nějakým svědkem že vás viděl na místě závažného trestního činu a už v tom jedete.
Na druhou stranu si nepamatuji, že by se někomu od dob "juldyfuldy" podařilo dostávat z vazby motáky a zveřejňovat je.
Z autorových řádek ční úporná snaha udělat ze sebe politického vězně a vinu jednoznačně svádí na ministra spravedlnosti.
Kubice může mít na Ratha "pifku" jakou chce, ale do vyšetřovací vazby ho prostě poslat nemohl, protože to není v jeho pravomocech.
26. 06. 2012 | 10:57

babočka napsal(a):

To, že každý z nás se může dostat nečekaně do vězení není nic nového. Ale jak je možné, že z vězení vychází nabušní svalnatí dacani? Jak je možné, že vězni mají možnost ve vězení cvičit aby potom měli dokonalou fyzičku na páchání trestné činnosti? Za naše daně.
26. 06. 2012 | 10:59

JC napsal(a):

gaia,
A co s tím má Marvanová do činění ?
Ona ho snad obhajuje ?

P.S. Dočkejte času jako husa klasu. Nebojte, že se všechno nedovíte.
26. 06. 2012 | 11:11

Stanislav Novák napsal(a):

Pane Rath nemáte pravdu,když říkáte "do vazby může každý".
Na příklad pan Janoušek nemusel.V České republice záleží na tom kolik máte peněz
26. 06. 2012 | 11:14

češka napsal(a):

To Kelt
Nedělejte hambu Keltům, ti když pocítili potřebu se umýt, tak skočili do nedalekého potoka, kde vodu také nikdo neohříval.
Rath a jemu podobní za řečnickými pulty byli "chlapi v těžkých bojích ostřílení", a když došlo na lámání chleba kňučí .
Ba i Kalousek se evidentně bojí.
Když se pánům politikům zalíbila inspirace dobou pobělohorskou, zapomněli, jak dopadl Žid Baševi.......
26. 06. 2012 | 11:16

dan napsal(a):

v teto republice jste skoncil tak 7 let ve vezeni za 7 milionu v krabici je jeste primerene...meli vam zabavit vsechny prachy, co jste nahrabal predtim
26. 06. 2012 | 11:20

Milan napsal(a):

Tento blog vzniká za laskavého bohorovného přispění hejtmana Středočeského kraje, Dr. Davida Ratha!
26. 06. 2012 | 11:31

Helena napsal(a):

konečně sekyra spustila a první z těch rozežranců a zlodějů snad půjde sedět a doufám, pane Rathe, že natvrdo!
26. 06. 2012 | 11:33

Richard napsal(a):

Vazba je vazby. Vzhledem k tomu, že v případě odsouzení je pobyt v ní odečítán z doby trestu, pak to jistě těžko může být nějaký hotelový pobyt. Navíc i vnímání komfortu je velmi subjektivní. Jistě je jiné z pohledu poslance, zvyklého na vysoký životní standard, nebo nějakého oběžného občana. Před zákonem jsme si všichni rovni.
26. 06. 2012 | 11:42

kelt napsal(a):

To češka,
každé ráno se sprchuji studenou vodou a když se otvírá přírodní koupaliště z kraje léta,tak bývám ve vode často i sám.
Ale o tom to přece není,nebo ano?
Já nehájím Dr.Ratha.O jeho vině,či nevině rozhodne soud,pokud tak dříve neučiní SZ.
Já jsem jen reagoval a domnívám se,že oprávněně, na primitivy,kteří mají hned ve všem jasno a "trest smrti"by byl pro nenáviděného politika příliš mírný.
Lámání kolem by je uspokojilo více.
26. 06. 2012 | 11:50

Tereza napsal(a):

santawizard napsal(a):
Vazba je většinou jenom pro chudé,kteří nemají na kauci.Jde o přípravu na soud .Žaloba a obhajoba se eventuelně střetne před soudcem nebo porotou.

Ježiš, vy jste chytrej jak rádio!
1. Rozlišuje se několik druhů vazeb podle jejich účelu. Nejde o žádnou přípravu na soud. V případě Ratha jde o vazbu, která mu má zamezit zejm. v ovlivňování svědků. Z takové vazby nikdo nikoho nepustí na kauci. Koukáte se moc na americké filmy.

2. V trestním řízení neexistuje žádná "žaloba" ale "obžaloba"!

3. Z amerických seriálů nejspíš máte i tu porotu, ta ale v českém právu neexistuje, to snad ví i malé dítě :D U českých soudů rozhoduje samosoudce nebo senát!

S Vašimi znalostmi se všichni mohou Vaším názorům jen chlácholivě pousmát :)
26. 06. 2012 | 11:51

pchaaááá napsal(a):

Za chvíli budou moci ve vazební věznici založit poslanecký klub a podávat návrhy na novely zákonů.
26. 06. 2012 | 11:53

Michal Macek napsal(a):

gaia

je ve vazebni veznici protoze je dovodne podezrely ze spachani trestneho cinu - co ceka?gauc,cigaro a sluhu???
26. 06. 2012 | 11:53

Jožin spod lesa napsal(a):

Bývá zvykem říkat, že ne za kradnutí policajti stíhakí lidí, ale zato, že se dali chytit...
U politiků a jejich patolízačů , kteří si myslí, že jsou nadlidi, polobohové, mnozí i smrtelní bohové, pak přichází 1000 x vétší nářek, řev ..., jak si to obyčejní lidé dovolili odhalit je, vyšetřovat je ..., někdy možná i zavřít ... !!!
Teď začínají chápat, že i obyčejí policajti můžou, když chtějí - sáhnout i na nedotknutelné zlodějie, privatizéři, tuneláře !!! A tak řvou, doufajíc, že lid jim uvěří...
Jen doufám, že to nezůstane jen u Ratha, ale zachytí to všechny od roku 1989 a pak bude krajina soběstačná, žádaná, protože bude v ní blahobyt, který může závidět možná i Rakousko !!!
26. 06. 2012 | 11:59

J. napsal(a):

Vážený pane doktore, Vaše situace je nezáviděnihodná. Je to však výsledek hry kterou jste prohrál a protistrana ikasovala vše o co Vy jste přišel, ale věděl jste o co hrajete. Vaše politcké chování Vás připravilo o spojence a o politickou budoucnost. Ve vazbě změníte pohled na svět a chod věcí kolem sebe. Vy jste to měl v krabici, vítězové to vozí na paletách, ale to Vy víte :-) .
Slova klasika říkají, že přiznání není polehčující, ale pouze okolnost. Setrvejte ve své víře v silného člověka.
Vazba je emotivní proces.
Zdraví J.
26. 06. 2012 | 12:01

DrVoštěp napsal(a):

Co bymělo na celé kauze děsit je, na jakých pochybných základech policie nasadí odposlechy a jinou špehovací techniku. Jsem zvědav, jak zdokumentuje rozdílné ocenění plánované rekonstrukce V Buštěhradu. Jakou k tomu měla dokumentaci, jaké experty, kteří v době, kdy nejsou závazné ceníky vyhodnotí to navýšení ceny. A jak s tím hraji nabídkové ceny, které podaly v soutěži firmy. Ty by se měly lišit minimálně v rozsahu těch 50 mio o které se mělo neoprávněně navyšovat.
26. 06. 2012 | 12:04

Petr napsal(a):

zloději jsou všichni a bojí se že David Rath něco řekne na ostatní.Všichni politici kradou proč maji majetky za miliony to maji všichni od tet a strejdu????Jsou to zkorumpovany svině hladomorny zasraný upnou se vzdycky na každyho politika a zavrou ho aby nemohl mluvit protože každej vi neco na kazdeho!!kazdy politik se nakrad z penez danovich poplatníku a za to by meli jit vsichni politici do basy ne jen Rath!!!Mela by se udelatz proverka vsech a vyjde na jevo že vsichni kradou hlavne kdyz obycejny clovek neco ukradne tak jsou z toho statisicovi pokutya kdyz krade nekdo v milionech tak je to mensi palka tady se musi krast jen v milionech!!!!
26. 06. 2012 | 12:05

Adam napsal(a):

Kuřáci všech zemí spojte se !
26. 06. 2012 | 12:08

gaia napsal(a):

Michal Macek

vždyť o tom píše v odstavci Změny k lepšímu.
26. 06. 2012 | 12:15

vidi napsal(a):

Fascinuje mě reakce inteligentního člověka na situaci, ve které se nachází a zdá se mu nepřiměřená. Dosud se nesetkal s tím, jak spousta lidí žije a to nehovořím o vězení, ale například o oddělení dlouhodobě nemocných či domovech důchodců. Tam mnohde takový luxus - sprchovat se 2x týdně nemají a nezažívají ani takovou péči jako pan Rath. Za mnohými z nich nepřijde návštěva po celý rok - jsou prostě odloženi do nějakého ústavu, kterému se rozhodně neříká vězení ani vazba. Mnohde jim kradou i jídlo, které si zaplatili. Ať se také zamyslí nad tímto stavem věcí, postaví se k tomu jako chlap a nenaříká. Dosud jsem nezaznamenal žádné rozumné vysvětlení těch 7 milionů z jeho úst. Jenom si stěžuje a hledá vinu někde jinde. Pokud by byl bojovník, tak by se v případě, že je nevinný pral jako lev a neskučel by, že se nemůže umýt a nemá návštěvy. V životě mnoha tisíců lidí, kteří nejsou ve vazbě a snaží se přežít je spousta problémů, se kterými se snaží prát a vyhrabat se z nich. U pana Ratha to bohužel nevidím.
26. 06. 2012 | 12:19

ivan tomek napsal(a):

Skoda, ze teprve kdyz jednoho politika zavrou, odhali, ze podminky ktere maji pod kontrolou jsou vlastne nesnesitelne. Ma to tak byt? Je ucelem vezenstvi 'oko za oko' jako za Chamurabiho pred x tisici lety? Nebo je ucelem vezenstvi pripravit lidi na navrat do spolecnosti ve stavu, ktery spolecnost neohrozuje?
26. 06. 2012 | 12:20

Rosťa napsal(a):

kelt
Lidové soudy zasedly k počítači a vynáší rozsudky. Psům psí smrt. To už tu bylo v padesátých letech. Nic se nemění, lidé jsou stále stejní a je to smutná podívaná. Nepochybuji o tom, že Ráthovi tu a tam něco zůstalo za nechty, ale toto se mi jeví jako politická poprava. Těm opravdu velkým rybám zavazel, tak dostal přes prsty. A pokud je pravda, že vazba je horší než vězení, je tu něco v nepořádku.
26. 06. 2012 | 12:32

TES napsal(a):

vážení, věřím, že kauza Ráth se velmi hodila našim politikům, aby odpoutala pozornost od dalších prasáren, které na nás chystá,od dalších kauz (mnohokrát dříve smetené pod koberec)...je to již neúnosné z hlediska morálního, etického. Úroveň našich věznic není nic moc, zasloužila by si nápravu, a hygienické podmínky by měli být v kulturním státě samozřejmostí i ve vězení.(nebo snad nejsme kulturní stát?)
26. 06. 2012 | 12:32

hujer napsal(a):

Snad přijde doba, kdy v penále skončí všichni zloději a zlodějíčci, či ti, kteří roky krást umožňovali. Zdál se mi takový sen jak spolu sedí Kalousek, Vondra, Bém, Klaus,Langer, Řebíček a několik dalších a naši /jimi/upřednostňovaní neviditelní spoluobčané /kterých je v báni většina/ se o ně krásně starají /hlavně po sexuální stránce/ :o). Krásná to představa...
26. 06. 2012 | 12:33

Pavel napsal(a):

Rath,záměrně nepoužívám titul MuDr(jelikož si myslím,že doktoři jsou ve většině případů lidé vyšších morálních kvalit a to tento pán rozhodně není ať už dopadne soud s ním jakkoli)je člověk kterému od začátku jeho keriéry nikdy nezáleželo na ničem jiném,než na něm a jeho postupu výš.Už v momentě jeho předsednictví v Lékařské komoře bylo jsné,že nehodlá zůstat u tohoto postu a míří výš.Kdykoliv jsem zaznamenal jeho projev,proslov jakékoliv vystoupení,tak nikdy nebylo věcné,vždy se omezoval jen na zostuzení,potupení a ponížení jeho oponenů.Stejně jako to dělal svého času paroubek(malé P opět záměrně),když už si myslel,že bohorovný.Bohužel o obsahu jeho myšlenek se nedá ani v nadsázce říci,že jsou a byly inteligentní a k něčemu(viz vracení poplatků u lékaře,čistý populismus)Pan rath je egoistický,samolibý,nechutný člověk bez kouska sebereflexe,který kradl(ať už mu těch 7 prokáží,nebo ne)a kradl by dál.Není mi ho líto,není proč.On je přesně to zvíře na které se už uvařila voda.
26. 06. 2012 | 12:43

JAHA napsal(a):

Ad: kelt
kelt to ali
10:36, 10:48...

Uz zacinate koktat?☺.
26. 06. 2012 | 12:52

Robert M napsal(a):

Vždyť je to jednoduché : komu se ve vězení nelíbí, ať se tam nevrací! Takoví popeláři nic neprovedli a musejí : brzo ráno vstávat, být venku v mrazu nebo vedru, hrabat se ve srač..ch a určitě na tom nezbohatnou. Tak co? Pořád se někomu zdá vazba moc přísná?
26. 06. 2012 | 12:54

JAHA napsal(a):

Ad: vidi

To je ten problem pana Ratha. Zil od malicka v uplne inych podmienkach, stretaval sa s inymi ludmi. Nevidel realitu nielen toho, co popisujete, ale i anonymnych sidlisk, kde zije X osamelych dochodcov, telesne postihnutych, rozvedenych, vdov a vdovcov, osamelych..., ktori sa denne boria pri stotine prijmu pana Ratha so svojim tazkym udelom a bez fnukania. Viem to velmi dobre, pretoze mnohym som uz ako chlapec, za tzv. socializmu pomahal. Ci uz nakupom, rubanim dreva, hadzanim uhlia, alebo len pocuvanim, pokial mali chut sa rozpovedat. Panu Rathovi svietila ina hviezda, rad bol sprosty na hranici slusnosti a ten potlesk sukmenovcov ho povzbudzoval, ekonomicky zabezpeceny viac nez dobre, buducnost sa zdala taka vzrusujuco hviezdna i na politickom i spolocenskom nebi. A teraz toto. Nuz necudujme sa, ze pri prvom stretnuti s inou, realnejsou stranou zivota, to nezvlada. Ale, mozno mu to pomoze stat sa inym clovekom, takze ktovie. Bozie cesty su nevyspytatelne...☺
26. 06. 2012 | 13:02

Vítězslav Dittrich napsal(a):

Ale pane Rath, mně se to stát nemůže. Jsem druhý rok nezaměstnaný a z úspor mi zbývá 13 tisíc korun. Jejich původ mohu vysvětlit.
26. 06. 2012 | 13:04

vanTomas napsal(a):

Pane doktore, budete si stěžovat na policejního šéfa, že na ulicích není dost bezpečno, a chudáci poslanci musí chodit s bouchačkou a obuškem, aby jim někdo náhodou na ulici nesebral víno ?? :))
26. 06. 2012 | 13:09

Jerry napsal(a):

Pane úplatkáři. Doufejme, že dostaneš alespoň 12 let. Díky takovým, jaký jsi ty, chybí v kase 100 mld. ročně. Doufejme, že další tě budou následovat. A to tvoje fňukání už leze spoustě lidem na nervy. Chovej se jako chlap a ne jako osmiletá holka. Čau v roce 2024.
26. 06. 2012 | 13:10

Jane napsal(a):

Pozoruhodné je, jak málo lidí u nás ví co znamenají pojmy jako podvrh, inscenace, zfalšování důkazů, ovlivnění svědků, vydírání apod.

Jsou to pojmy, s kterými se můžeme setkat v jakékoliv trestně právní kauze a mohou figurovat stejně jako součást moci, tak na straně těch,kteří porušují zákon.

Pokud se někdo domnívá, že nenápadně nastrčené drogy při domovní prohlídce do záchodového splachovače je pouze výplod režisérů amerických akčních filmů, je na omylu.
Život v mnohém překonává i nejbarvitější filmové scénáře.

Prostě a jednoduše, na hodnocení Ratha je příliš brzo.
26. 06. 2012 | 13:12

Botičky od Diora napsal(a):

Pan Rath je nevinen ! Nemůžou přeci zavřít člověka za to, že peníze z úplatků chtěl použít na volební kampaň strany, která jediná to myslí s námi obyčejnými lidmi dobře. Měl by být oceněn za to, že se snaží pomoci prostému lidu a ne aby ho zavírali.
26. 06. 2012 | 13:19

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý a nadávku obsahující příspěvek, neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
26. 06. 2012 | 13:23

Ladislav napsal(a):

Sakra co ten Rath vůbec chce? Vždyť ve vazbě a později v kriminálu není za to že se choval slušně. Neni tam za odměnu!
26. 06. 2012 | 13:24

Barbora napsal(a):

Já jsem si vždycky myslela, že vězení je za trest a nemá být dlouhou dovolenou!!!!
Je vidět, že váš život byl, díky ukradeným milionům, procházka růžovým sadem.
Vůbec nechápu, jak můžete mít drzost psát takové bláboly!
26. 06. 2012 | 13:26

oranžáda obecná napsal(a):

motáky z basy......Davide, ty jsi jako Julek......
a pro Jane....... já opravdu věřím, že těch sedm mega dal do krabice Davidovi Kubice. (Paroubek to také říká).
26. 06. 2012 | 13:28

kelt napsal(a):

To Pavel,
titul MUDr neuděluje Elulalie Čubíková,ale rektor příslušné VŠ na základě úspěšného dokončení lékařského studia.Jak se absolvent lék.fakulty lidsky projevuje nezávisí na titulu.
Mezi lékaři byl také Dr.Mengele a je Dr.Barták,Dr.Bém a další,kteří zřejmě nenaplňují Vaše kritéria.Mají "nárok"na titul?
Obzvášť Vaše závěrečná věta o Vás vypovídá více,než jste si schopen uvědomit.
26. 06. 2012 | 13:29

ali napsal(a):

kelte
Vaše zoufalství je směšné jako vaše vztahovačnost. O konspiraci píšu všeobecně pro všechny, jenž spřádají různé myšlenky, jen aby nemuseli přiznat a přijmout Rathovu vinu..proto také píšu: A věřit mu, to už snad dokáže jen člověk z podstaty své podprůměrnosti..
A ne, že to dokážete jen vy.
Jenže to v záchvatu vlastní dokonalosti a samolibosti přehlížíte a snažíte se to překroutit. Takové rathovské překrucování..
Mějte se..
26. 06. 2012 | 13:30

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Lumpe,

nejde o to, zda si Vy myslíte, že je někdo "grázl" či není, ale o to, že podobné výrazy zcela bezpečně ve velmi krátké době vyvolají neméně silné či spíše silnější reakce vůči svému pisateli (či někomu jinému) a celý debatní prostor půjde "do kopru". Proto jsou tu nadávky a hrubé urážky zapovězeny (počítám, že Vy byste též považoval za urážku, kdyby Vás někdo nazval "grázlem").

Přeji zajímavou, korektní a pokud možno slušně vedenou výměnu názorů. Váš v pořadí druhý hrubě urážlivý a tentokrát i vulgarismy obsahující text jsem též smazal (voz též záhlaví každé debaty).

Libor Stejskal
26. 06. 2012 | 13:35

Magda Trnová napsal(a):

Volička
Možná by nebylo od věci do té vazby na chvilku posadit celou vládu včetně Kalouska i s Nečasem. Tam by mohli popřemýšlet, jak by se měl politik chovat. Vazba není hotel a tak by to každý měl brát. Kdyby tam bylo tak špatně, tak by se tam lidé nevraceli i nekolikrát. Pan Ráth si musí uvědomit, že to není prostě pětihvězdičkový hotel.
Každá prodavačka musí při manku zaplastit každou korunu a naši zákonodáírci jen rozhazují miliarhy a neopovídají za nic. Lidi už se proberme a při volbách to dejme znát. Na rodinách s dětmi se šetří, na důchodcích také ale vyvolení mohou všechno.
Když se člověk podívá na jednání v parlamentu tak se chce jednomu brečet. jeden to celé prospí, jiný teelefonuje a někteří tam nejsou vůbec. A za to platíme všichni.
26. 06. 2012 | 13:42

stejskal napsal(a):

Smazal jsem další dva příspěvky, které neměly nic společného se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
26. 06. 2012 | 13:46

Stan napsal(a):

Koncentrovaná hrůza byla nemilý a nevážený pane exhejtmane vaše vládnutí Středočeskému kraji. Nevím jestli jste vinen či nikoliv, stejně vás propustí, ale překvapuje mě, že pokud máte čas přemýšlet a rozjímat, vaši hrubost to neobrousilo. No pozdrav nás pán bůh, až vás zase zvolí, nejspíš za prezidenta, když jste teď v přípravce.
26. 06. 2012 | 13:47

ondra napsal(a):

pro me je na cele veci fascinujici hlavne ta touha (tedy spise drzost) se nadale vyjadrovat do verejneho prostoru. ty lidi jsou opravdu trochu mimo! stejne jako u barty, kdyz se ukazalo, ze sel do politiky s cilem prosazovani vlastnich podnikatelskych aktivit a za dva tydny uz zase tepal pomery.. necim mi to pripomina lidi z hvezdne pechoty
26. 06. 2012 | 13:48

Yakes napsal(a):

Politici v CR jsou odtrzeni od reality a nemaji pojem jak ziji normalni lide ,kteri byt se snazi sebevic jsou ohrozovani vladou ,ktera dela vse pro to aby je uvrhla do druhotne platebni neschopnosti a ozebracila je o vse (tito lide obcas dopadnou blbe a skonci treba cacem i v te base bo pro zachranu udelaji temer cokoliv). Vy jste se z odtrzenosti dostal do te basy primo a budte rad,ze bez tech utrap mezi tim. Toto skoleni by skutecne potrebovala cela posranecka snemovna (snad by se k lidu chovali o neco lepe.
26. 06. 2012 | 13:51

Bobr napsal(a):

"Stejně jako většina lidí jsem si nikdy nemyslel, že budu někdy ve vězení"......No, v tom je právě ten Váš problém, pane Rathe. Byl jste tak hluboce přesvědčen o své nedotknutelnosti, že jste nebyl opatrný. Probůh, prachy v krabici od vína, ve skrýši na půdě atd... To je korupce někdy minulého století. Pozvěte si do basy pana Rittiga a spol. Ti vám vysvětlí, jak se to dělá dnes. A perfektně to umí Gross, to je další potenciální učitel...
26. 06. 2012 | 13:59

češka napsal(a):

To Kelt
I já jsem na přírodním koupališti od dubna.
A o tom to je, protože ti, co si ani palec ve studené vodě nenamočí, zatím co od července do vody nevlezou zase proto, že tam jsou sinice, jdou vždy pohodlnou a vyšlapanou cestičkou. V době plýskanic, vichřic a jiné nepohody hledají dubisko, za které by se shovali.
Občas je dubisek málo, těch co by se schovali hodně.
No a teď nastala jejich doba panického hledání dubisek, tak si to divadélko vychutnejme. Předehra je dobrá, čekám na pokračování.
26. 06. 2012 | 14:02

češka napsal(a):

To Kelt
Vámi zmiňovaní MuDři vystudovali za socialismu, ke studiu měli kádrové předpoklady.
Vpodstatě jim již v mládí jejich rodiče umetli cestičku, oni se zaštiťují též členstvím v různých stranách za účelem jisté cesty k materiálním hodnotám, ke kterým by se vlastní prací ve svém oboru nedopracovali.
Jen si vzpomeňte na akci "děkujeme odcházíme".
Kdo chtěl a našel odvahu, odešel již dávno, Mengel a spol odejít nechce, ale peníze by bral....
26. 06. 2012 | 14:12

Ota Veverka napsal(a):

Nejsem váš příznivec pane Rathe a nemyslím, že někdy budu. Nicméně jakkoli nikomu vazbu a vězení nepřeji, myslím si, že je to pro vás sice tvrdá, ale velmi cenná zkušenost. A to mi věřte, pořád jste na tom lépe, než jsme byli my, političtí vězni, v dobách socialistického Československa.
Souhlasím s vámi v tom, že vazba by neměla být trestem, protože lidé v ní jsou většinou před rozsudkem, a tudíž by se na ně mělo pohlížet jako na nevinné. Bohužel praxe je většinou jiná.
Domnívám se, že byste se k tomu měl postavit jako chlap. Vzpomeňte si na nás, jak jsme se asi cítili, když nás strčili do vazby preventivně a bez jakéhokoli obvinění při každém státním svátku, abychom snad někde "nepobuřovali", anebo např. při konání pohřbu Jiřího Wonky. Když nás obvinili z výtržnictví, dali do vazby a nakonec odsoudili za to, že jsme si dovolili položit květiny k soše svatého Václava na památku Jana Palacha.
Mohl bych jmenovat mnoho dalších příkladů zcela nespravedlivého věznění v těch dobách, ale bylo by to mrhání časem. Přeji vám, abyste ten čas ve vazbě, případně ve vězení, využil k přemýšlení a pochopení toho, že všechno zlé je pro něco dobré. Pak z toho vyjdete posílen a snad i změněn k lepšímu.
26. 06. 2012 | 14:21

Kanalnik napsal(a):

ach jo... pokud je clovek ve vysetrovaci vazbe, je na neho pohlizeno stale jako na nevinneho... podminky tak, jak je popisuje David Rath, jsou jak z nejake bananove, nevzdelane a nehygienicke republiky kdesi na vychode ci v Africe (a to se nechci nijak Vychodnich ci Africanu dotknout)...

no ale to je i styl vladnuti, korupceni elit a ne/vychova deti v cekych rodinach (ve velke mire), takze se vlastne neni cemu divit

proste CR jeste z Vychodu nevybredla
26. 06. 2012 | 14:36

traven napsal(a):

Pane Rathe ,smekám -účel světí prostředky,každé vaše další lkaní je sakra dobré " zamyšlení " pro ty, co si zatím jako to vepřové v žitě, cpou nácka ze státního a přitom nevěnovali dostatek času na úvahu jak se jim změní život až to praskne...
26. 06. 2012 | 14:48

traven napsal(a):

add Kanálník,,,
myslím ,že vůbec nevíte jaké vězeňské podmínky vládnou "na východ "ale můžete se zeptat člověka co v thajsku odkroutil pár let a tady dalších několik,mě stačí jen co kdysi tato osoba oficiálně prohlásila -těch pár let v našich hotelech už šlo....
26. 06. 2012 | 14:57

Glass napsal(a):

Mno pane Rahte,
myslim, ze dostavate v interhotelu Litomerice vtipnou kasi ke kazdemu jidlu.
Kradl jste nase penize a ted si za nase penize valite sunky ve vazbe.
Meli by Vam dat takovy flastr, az zcernate. Zabavit vsechen majetek na pokryti
Vami zpusobenych skod ve Stredoceskem kraji. A hlavne uz nepijte melounove vino,
nebudete muset fnukat, jak jsou na Vas vsichni osklivy. A pozor na mydlo ve sprse!
26. 06. 2012 | 15:00

Pavel napsal(a):

To Kelt.
No četl jsem Vaší reakci a nechci nikoho urážet ani zesměšňovat jako pan rath,ale Váš nick se k Vám taky moc nehodí.To soudím podle reakcí Vás na všechny a všechno co se tady napíše.Já nezpochybňuji pravost jeho titulu,ale morální právo ho užívat.Já si doktorů chci vážit mám mezi nimi spoustu přátel,tudíž vím,že i mezi nimi jsou lidé omylní,náladoví a i chamtiví,přes to vše znovu opakuji,že v mých očích mají vysoký morální kredit doktoři jako takoví.Pan rath ho nemá,nikdy neměl a mít nebude,nezaslouží si to.Je to člověk bez jakýchkoliv zábran využít čehokoliv ve svůj prospěch.Mengeleho a jeho pohnutky sem tahat snad nebudem,ale pan doktor horolezec patří s rathem do jedné skupiny.
26. 06. 2012 | 15:00

Da.Rock napsal(a):

Pro rejpaly: přepisy odposlechů zveřejnilo několik médií. Nikdo - ani Rath, ani jeho obhájci - je nezpochybnili jakožto falešné. Ergo - jsou pravé.
Rath nikdy nezpochybnil, že v bedně měl 7 mega. A nikdy ani nevysvětlil, kde se tam vzaly (tedy kromě humorného tvrzení o víně).
I kdyby se mu to nějak záhadně podařilo vysvětlit, nevysvětlí, jak se v domě jeho blízkých spolupracovníků a přátel našlo dalších 10 mega. A pouhý fakt, že se politik stýká s lidmi, kteří mají důvod pod podlahou ukrývat takový majlant, je na jeho konec v politice dostačující. Aspoň v civilizované zemi.
Ratha je škoda, v parlamentu byl jeden z mála, co dokázal toho samolibého zmetka Kalouska rozpálit do ruda.
Teď už jen doufám, že se ti dva brzo sejdou na jedné cele.
26. 06. 2012 | 15:15

stařenka napsal(a):

Glass
Kradl jste naše peníze... Měli by vám dát takový flastr, az zčernáte...

1. myslíte si, že pokud podle vás pan doktor kradl vaše peníze, že už nikdo jiný v tomhle státě vaše peníze nekradl, netuneloval, neodkloňoval, nevydělával korupcí?

2. Proč vaši odvážnou rétoriku nenamíříte přímo do očí těch, kteří nás obírali a obírají dál?
26. 06. 2012 | 15:23

ivan tomek napsal(a):

Skoda, ze teprve kdyz jednoho politika zavrou, odhali, ze podminky ktere maji pod kontrolou jsou vlastne nesnesitelne. Ma to tak byt? Je ucelem vezenstvi 'oko za oko' jako za Chamurabiho pred x tisici lety? Nebo je ucelem vezenstvi pripravit lidi na navrat do spolecnosti ve stavu, ktery spolecnost neohrozuje?
26. 06. 2012 | 15:26

stařenka napsal(a):

Da Rock
Teď už jen doufám, že se ti dva brzo sejdou na jedné cele.

Toto přání se vám opravdu nesplní. Jeden z nich totiž bránil to, co chtěl ten druhý takzvaně zprivatizovat.A o tom to je.
26. 06. 2012 | 15:31

hj vfgvuhuuh napsal(a):

Slyšel odposlechy? nic jsem neslyšel, jen mi to zprostředkovala média, která rozpoutala štvanici nebývalé intenzity a všude hlásala, že Dr. Rath je zločinec a je vinný, ačkoliv o tom může rozhodnout jenom soud. Co jsem si vyslechl na youtube Rathův projev o Kubicem, mám jasno. Rath musel být zlikvidován a uklizen. Tak je to.
26. 06. 2012 | 15:33

šašek z Jihlavy napsal(a):

Někteří lidé tvrdí, že vězení se dnes podobá penzionům s televizí, posilovnami, různými zájmovými činnostmi, možností studia nebo alespoň získání výučního listu. Proto se prý zločinci vězení nebojí a naučí se tam různým kouskům, které ještě neznali. Prý by to chtělo přitvrdit, chleba, vodu, pryčnu a velký bič a malý dvůr.
Já si to nemyslím, zbavení člověka svobody je nejhorším trestem, jaký si dovedu představit. Myslím na to i teď na chalupě v lůně přírody. Proto nekradu, nikoho nepřepadávám, netuneluji veřejné peníze, v autě se snažím dodržovat předpisy a před jízdou nechlastám. Doufám, že se i v budoucnu kriminálu nedočkám.
Udivuje mě, že tohle politici nevědí. Holt kdo chce kam, pomozme mu tam.
26. 06. 2012 | 15:37

Hlaváč napsal(a):

To co píše o podmínkách vazby v Česku,je bohužel pravda.Sám mám zkušenosti z Ostravy.Slabší povahy to psychicky odnesou.Ale to nikdo nezmění.Jenom spolu s ním by tam měli být jeho přátelé i nepřátelé z politiky a businessu.Nebudu je jmenovat,nestačilo by místa.Všichni víme o koho jde.Začínaje Klausem konče Nečasem.
26. 06. 2012 | 15:39

Da.Rock napsal(a):

stařenko, nedělejme si o Rathovi iluze. On byl schopný manager, který v oranžovém dresu plnil volební program. Kdyby ho před časem nevyštvali z ODS, plnil by svědomitě v modrém dresu její program.
Opakuji - byl to schopný ministr, který jako jediný dokázal finančně stabilizovat české zdravotnictví. Ti před ním to neuměli a ti po něm jen žili z toho, co on nahospodařil. A dnes už z toho nic nezbylo.
A nejlepší byl v roli Krakena, když vytáčel modráky doběla.
Potud všechna čest.
Ale ty megáče mu už nikdo neodpáře. A on to ví a tak namísto aby snášel alibi a různé důkazy o své nevinně, jen hraje na city.
26. 06. 2012 | 15:48

CEDETO napsal(a):

Ja si myslim ze by mel vezneny politik RATH podekovat panu KUBICEMU za to ze prave vezen RATH je nejvetsim kandidatem na prezidenta republiky po G. HUSAKOVI ,HAVLOVI a SLADKOVI je to dalsi kandidat na tento post ktery prosel kriminalem nebo vazbou
26. 06. 2012 | 15:51

mažňák napsal(a):

Kvůli menšině těch opravdu nevinných by asi vazba mohla být v některých ohledech mírnější, ale studená voda není mučení. Dotaz pro fanklub DR: fakt vám není divné, že běhal po ulici se sedmičkou v krabici od vína? Nepopřel to. Kdo si myslí, že to ušetřil z platu, ať se přizná.
S trochou zlomyslnosti mě těší, že došlo zrovna na největšího demagoga a hulváta, a zdá se že taky ne zrovna malého korupčníka. Těch 7 taky asi bude jen špička ledovce. Pro pořádek dodávám, že jsem rád za každého chyceného zmetka, napříč politickým spektrem.
26. 06. 2012 | 16:06

filip II. napsal(a):

to VC a vasja:
váš pokus o vtipnou repliku vyzněl hodně uboze. Jestliže nemáte po ruce
nic lepšího, raději mlčte, voové
26. 06. 2012 | 16:16

filip II. napsal(a):

mažňáku,
z někoho se zmetek udělá a jede se po něm. Skutečných zmetků je v politice hodně, ale není vůle je pohnat před soud, protože jsou chránění současnou koalicí a mafií. Ale i oni se dočkají a teprve pak bude veselo, to si pište!
26. 06. 2012 | 16:21

Jirka Basik napsal(a):

Pane Rathe, jste tam kam patrite. A ne, mne vubec nezajima jakse tam mate. Neni mi to ani lito, ani z toho nemam radost. Je mi to proste ukradene. Jako vy.

Kde se ve vas vubec jeste bere ta nebetycna drzost obtezovat svymi nazory?!
26. 06. 2012 | 16:30

češka napsal(a):

To Šašek
Kolik svobody si užijí babičky, kterým po zaplacení nájemného a poplatků nezbyde skoro nic, a ještě je denodenně cynicky straší různí Kalouskové?
A kolik svobody si užijí rodiče, kteří se saží svým dětem zajistit vzdělání a nezbývá jim nic jiného, než šetřit na sobě?
Co snídají? Lidé tloustnou ne z bohatství, ale z chudoby.
Kdysi se říkalo "když jíš, tak nemlaskej". Při otevření TV není kromě mlaskotu a zastrašování nic slyšet.
26. 06. 2012 | 16:32

Kamikadze napsal(a):

Taký fešák chalan ten Rath a tak hlúpo si pobabral život, na kieho boha bol taký nenažraný, veď netrpel biedou, až sa rozum zastavuje.
26. 06. 2012 | 16:32

Ládik!!! napsal(a):

Pane Rath,
a je ta basa zateplená a máte vakuové dvojsklo? Aby Vám v zimě nebyla kosa. Normová teplota v zimě je prý +15°C. A co teď v létě - máte tam klimu?
A normová strava prý teď v base je za 43Kč/den. To tedy nic moc, to je tortura hladem. Popište prosím nějaké praktické věci, normální člověk se tam jen tak nedostane.
26. 06. 2012 | 17:09

Ládik!!! napsal(a):

A dostáváte brom? Aby Vás opustil chtíč...
26. 06. 2012 | 17:11

Ládik!!! napsal(a):

Stejně si myslím, že Vás pustí, že je to přestane bavit. Už teď je cítit velký útlum v komentářích, lidi jsou lační dalších bombastických zpráv - na Euru už nehrajem a olympiáda je ještě daleko. Třeba Vás zapomenou zamknout, nebo bachaři půjdou se Sobotkou stávkovat (vždyť i oni jsou obyčejní lidé), nebo jim šáhnou na prachy. Nic se nejí tak horké, jak se to uvaří. Vždyť těch 7 mega zas není tolik peněz, milionářem je dnes skoro každý (nebo každý druhý). Máte tam už kámoše?
26. 06. 2012 | 17:23

kelt napsal(a):

To ali,
Vy jste hovének-ghándí v sukních.Stejná dikce,vkládání do"pera"druhému co nenapsal a pak s tím ""úspěšně"polemizovat a vyvozovat virtuální závěry o zoufalstvím toho druhého.
Nemějte o mně péči,já se bez ní docela dobře obejdu.
Pravdou je, že sociopaty,jako je např.Y.K.již nečtu,protože si pak připadám jak ve světě "Orwella".
Abych nebyl k Vám zas tak příkrý,tak na rozdíl od hovénka ghándího ovládáte český pravopis.
26. 06. 2012 | 17:26

kelt napsal(a):

To Pavel,
"on je přesně to zvíře,na které se vařila voda"
To je slovník Mrázků a Krejčířů-jste si toho vědom?
Ano,Dr.Rath je kontraverzní politik,který je nenáviděn politickými oponenty až"na smrt",protože jim velmi často sahal na bolavý zub a kromě Kalouska nebyl v PS na "pravé"straně politického spektra nikdo,kdo se mu mohl rovnoceně postavit-proto ta nenávist.
Nejsem jeho obhájce,ale jedno musím připomenout-jako MZ dokázal zastavit zadlužování VZP a zastavit IZIP.
Ti,co přišli po něm je spolek ideologických hlupáků,jejichž svatým cílem je privatizace zdravotního pojištění.
26. 06. 2012 | 18:13

kelt napsal(a):

To češka,
mám takový pocit,že máme možná více společného.
Pokud byste došla ke stejnému názoru,dejte vědět.

Přeji hezký večer.
26. 06. 2012 | 18:22

Pajko napsal(a):

Pane Rathe,nedělejte ze sebe politického vězně.Vazba je koncentrovaná hrůza?Zeptejte se Petra Cibulky a jiných politických vězňů socialismu,co je hrůza.Bijí Vás tam?Tlučou každou hodinu na dveře?Stříkají na Vás vodu,sotva zavřete oči? Kdybyste byl chlap,tak si uvědomíte,co jste udělal a začal byste mluvit.Na všechny.Jenže to Vy neuděláte,protože až Vás jednou pustí,je jedno,za jak dlouho,tak za nimi příjdete a řeknete: Nepráskl jsem Tě,tak teď plať.Bylo Vám úplně jedno,jak je lidem v podhradí a nyní se domáháte jejich lítosti pláčem ubožáka. Ani nevíte,co je stud.Je to jen lítost nad tím,že Vás chytili.Ne nad tím,co jste prováděl.Těch 7 mega nebylo prvních ale zaplať Bůh, prozatím posledních.
26. 06. 2012 | 18:31

Robert napsal(a):

Pane Rathe..nedělejte ze sebe chudáčka!!!!
Za vše si můžete ůplně sám..Okrádal jste a zato musíte pykat.Mněl jste si to uvědomit dříve než jste začal sypat cash do vlastní kapsy a smát se ostatním..V politice kradou všichni,tak je napráskejte ať se udělá čistka..jenže to by asimuseli zavřít minimálně půlku sněmovny..
26. 06. 2012 | 19:30

stařenka napsal(a):

Starec
jsem přesvědčena od začátku, že D.Rath byl odstraněn záměrně. Taková stařecká intuice. Krást se nemá, ani v malém, ani ve velkém. Ale já této vládě, plné arogance vůči nám obyčejným lidem, prostě nevěřím vůbec nic a vadí mi, že někdo kope a plive do člověka,kterému ještě soud nedokázal, že provedl něco nezákonného. Nesnáším tu lůzu, která pranýřuje kohokoli, kdo se nemůže bránit. Historie se neustále opakuje.
26. 06. 2012 | 19:40

Vlastimil napsal(a):

3x týdně návštěvy? 2 hodiny vycházky? 4x tydenní koupání? To si děláte p*del ne??? Růžový župánek, plyšové pantofle, a kávičku byste ještě nechtěl? Tam kde jste, je vězení !!! ne hotel !!! Takže si to hezky užijte, a nemrmlejte jak malé děcko.
26. 06. 2012 | 19:42

Petr napsal(a):

Pane Rathe, nežehrejte na svůj úděl. Pouze požíváte vymožeností našeho právního řádu, který jste léta sám aktivně vytvářel. Pokuste se soustředit na budoucnost, třeba přemýšlejte o tom, jaké je to ve skutečném lochu a hned se Vám život nebude zdát tak těžký. ... Já osobně Vám v podstatě věřit, že jste nevinný, jen by mě zajímalo: myslel jste že v krabici je víno a ve sněmovně jste mluvil o tom, že to bylo na volby. Mám tomu rozumět, že jste myslel, že nesete víno na osalvu volebního vítězství? Dál by mě zajímal postup nákupu nemovitostí v Hostivici. Tatínek chtěl koupit domek. Vzal tedy z kasičky 10M protože nakupovat bez peněz se nechodí, a šel do obchodu z domečky. Žádný vhodný ke koupi nebyl, ale pro případ, že by dostali zboží, peníze si u Vás schoval. Je to tak správně? Čistě soukromě se zeptám: když jsem prodával byt, kupci přišli téměř bez peněz a peníze mě dali přes notářskou úschovu až po přepsání na katastru. Na notářův účet peníze poslali ze svého účtu. Nemohlo se jednat o nějaké podvodníky? Za odpověď předem děkuji, a přeji Vám ze srdce, aby pravda opravdu vyšla najevo.
26. 06. 2012 | 19:44

Kop.Dobok napsal(a):

To.Da.Rock.A kde si slyšel ty odposlechy.Vždyť dávaly jen přepis oněch odposlechů.Přesně tak to bylo i z chartou.Komouši si přály,aby lidi podepsaly petici proti a lidi podepisovaly.Ale nikdo nevěděl co v tý chartě vlasně je.Pamětníci mě dají za pravdu. Presumpce neviny platí všude ve vyspělích demokraciích.Jenom u nás víme všechno předem a nejlépe.Final de las palabras.
26. 06. 2012 | 19:45

Rát napsal(a):

Já jen doufám, že dostanete alespoň 9 let. S úctou Váš fanoušek
26. 06. 2012 | 19:47

svíčka lojová napsal(a):

Pane Rath, nechci se Vám vysmívat, jako mnoho jiných. V kriminále pochopíte, že nekrást vyjde levněji.
26. 06. 2012 | 19:50

SAS napsal(a):

Vážení,neustále se poukazuje na p.Rátha ne ,že bych ho měl rád ,je to vocas
a arogantní prasátko ,jenn se divím ,že se zabýváte neustále touto jehlou v kupce sena.Za mříže patří celá řada bývalých i dnešních politiků včetně našeho utahovače opasků pana presidenta a všech jeho pochlebovačů.Zabavení majetků těmto všem lidem
co za 20 let rozkradli díky jejich informacím z předchozích 40 let ,jsou dnes superpodnikatelé a novodobá šlechta.Všechno ba se jim mělo zkonfiskovat ,zavžít je a pak je nechat pracovat za minimální mzdu aby poznali co je cena peněz .Stydím se za celou Českou republiku,že se to co se tu děje nemá obdoby.Hanba a hnus ,sklopíme hlavy a budem platit nesmyslné daně i ze vzduchu,je mi na blití.............
26. 06. 2012 | 19:55

Janina123 napsal(a):

Tak kam jste se dostal, za to si můžete tak akorád sám a upřímně doufám, že se začnou odhalovat další a další zvrácenosti, co jste tam "nahoře" vymysleli a jeden po druhým zezhora půjdou hezky za Váma... tam si jeďte politiku jakou chcete a my konečně nebudeme kvůli vám věčně v prdeli!!!
26. 06. 2012 | 19:55

Ondra napsal(a):

Proboha, dejte mu už někdo náhubek.... Pořád poslouchat tady tyhle kecy o "špinavé společnosti" a "já, chudáček", podle toho by se dala natočit telenovela... Ať si zamete před vlastním prahem a pak si stěžuje. Na druhou stranu, do huby si neviděl, do všech se navážel, bral úplatky, ale navážel se vůli tomu do jiných... Dobře mu tak!!
26. 06. 2012 | 19:55

stařenka napsal(a):

Kop.Dobok
19.45 naprostý souhlas Tu dobu mi to bohužel též připomíná.
26. 06. 2012 | 19:58

eva napsal(a):

Myslím si, že jste se do vazby dostal především díky sobě a svému jednání.
Jsou dvě možnosti - odsoudí Vás nebo neodsoudí. Pokud dostanete trest "natvrdo", budete ve vězení. To bude horší než vazba. Pokud ne, budete volný a půjdete domů.
Bylo by dobře, pokud by se do vazby a k soudu a do vězení dostali všuchni, kteří v téhle zemi berou úplatky... asi by nám pak neměl kdo vládnout.
Možná byste měl promluvit a pomoct dostat k soudu další, o kterých víte, pane doktore.
Byl jste kontroverzní politik...
ale naběhl jste si sám....
26. 06. 2012 | 20:00

Michael napsal(a):

Vazba je krutá určitě, škoda, že jich ta není více, jenom jeden, málo jich. Ale i kdyby jich tam zavřeli více, žilo by se ná tu lépe...jak se má asi Viktor Kožený a další stovky banditů....co s chudáke Ráthem...malá rybička....AŤ ŽIJE KUPONOVÁ PRIVATIZACE, že pane Václave....
26. 06. 2012 | 20:00

stařenka napsal(a):

Janina 123
vy si vážně myslíte, že tahle vláda se postupně sama od sebe pošle do krimánálu? A kdo by měl dát podle vás ten pokyn policii odhalovat ty další a další zvrácenosti, když tu policii májí pod palcem ti nahoře, co ty zvrácenosti vymýšlejí. Pěkně jste pobavil/a.
26. 06. 2012 | 20:03

Kamil Zajíc napsal(a):

Přijde nevinný politik do vězení mezi největší grázly a jak se tak rozkoukává, optá se jednoho pokérovaného obyvatele, jak to tam chodí:
-No, máš rád golf?
-Jo, golf zbožňuju, hrál jsem ho se svými partnery.
-Tak to budeš milovat pondělky. To se ráno probudíme, najíme a celej den hrajeme golf.
-Máš rád squash?
-Jo, squash hraju, mám u domu kurt a hrál jsem ho každou volnou chvíli.
-Tak to budeš milovat úterky. To se ráno probudíme, najíme a celej den hrajeme squash.
-Umíš kulečník?
-Jasně že jo, měl jsem doma několik stolů a pořád jsem ho hrál se známýma.
-Tak to budeš milovat středy. To se ráno probudíme, najíme a celej den mastíme kulábr.
-Ty hele a seš buzna?
-Ne.
-Tak to nebudeš mít rád čtvrtky.
26. 06. 2012 | 20:07

žstvechytových druMarek napsal(a):

Přes všechno, mělo by se vědět, že Mudr. David Rath je skutečně novodobý politický vězeň nebo spíš vězeň z politických důvodů .. Není náhoda, že uvěznili Mudr. Ratha za těch zmíněných 7 miliónů korun; kdybyste věděli jak to tady těch 22 let fungovalo, z čeho všeho byly a jsou financované politické strany - všelijaké večírky, dovolené, jachty, volební kampaně atd. a proti tomuto se celou tu dobu nic nedělo a neděje ( neb peníze jsou v pytli - v oběhu - tak se nic neděje .. ) Ale najednou je tu ten čas kdy se blíží volby do zastupitelstev a tak nastává čas: "Čím plnit titulní stránky novin?" - tak aby se zvedly preference a oslabilo to opozici. http://www.stem.cz/clanek/2417

nechci vám připomínat, že "bakšiš" jde z "každé" zakázky na ministerstvech, zastupitelstvech, obcích, vesnicích, bytových družstvech - společenství vlastníků atd. ..

Jen připomínám, že středočeský kraj je jedinný kraj, dle tiskové zprávy ČT1, kde ODS má šanci získat mandát v zastupitelstvu.

A tu náhle je z čista jasna zpráva na ČT: " Hleďme: Mudr. David Rath převzal krabici od vína se 7 miliony korun. ... " Dál už to znáte ..

K práci policie se hodí jen říct: http://www.youtube.com/watch?v=EtB3yX6o5Hs ( jenže tu to bylo ještě ktomu účelové )

Jen dodávám: Hejtman středočeského kraje: www.davidrath.cz

Mějte se.

Marek

P.S.: To co tady píše je pravda a já za ním stojím ..
26. 06. 2012 | 20:09

Janina 123 napsal(a):

stará
myslet a doufat jsou dvě různá slova... najděte si slovník českého jazyka a prostudujte ho ... snad budete o něco moudřejší ;)
26. 06. 2012 | 20:15

SAS napsal(a):

Bohužel,do kriminálu se nikdo z těhle našich banditů nepošle ,protože každý na každého něco ví včetně Rátha,to v jaký jsme situaci je teď jednoznačný ,to co Adolf nedobil na našem území tankama jsme nyní odevzdali bez boje do rukou celé západní evropě ,nic nevlastníme a tak nemá cenu být v NATO ,do Nata se utopí nesmysl našich peněz a to by si ti naši tupci ve vládě měli uvědomit,jsme jen levná pracovní síla
ve ssvé vlastní zemi ,jak v Číně jenže Čína se nikomu neklaní a všichni z ní maj strach ,my jsme jen překladiště a zůstanem překladištěm pro zápaďáky.
Tak ať naší vládu odsoudí naši kolonisté jsou bohatí ,nezávislí ti by nám mohli ty naše panáky ve vládě proprat ,pokud by byli nepodplatitelní ,stejně nás vlastní .
26. 06. 2012 | 20:15

Zdenek napsal(a):

...vazba je pro ty, kteří jsou druhým lidem nějak nebezpeční. Tedy že vazba i vězení chrání normální lidi proti lumpům...
26. 06. 2012 | 20:30

stařenka napsal(a):

Janina 123

takže vy doufáte, že.... No tak to je ještě horší:) Ale že jsme v pr..., tak to máte pravdu.
26. 06. 2012 | 20:33

Kritik napsal(a):

Davide Rathe, přejeme Ti hodně síly. Budeš ji potřebovat. Alespoň poznáš skutečné přátele a i když ne přímo přátele, tak se určitě setkáš s lidmi, kteří to s Tebou myslí dobře. A i když se s nikým takovým nesetkáš, tak alespoň poznáš ty, kteří netančí radostí nad neštěstím druhého a někteří z nich mají dokonce s nešťastným soucit.

[Matouš 25:34-45]
Tehdy řekne král těm po pravici: 'Pojďte, požehnaní mého Otce, ujměte se království, které je vám připraveno od založení světa. Neboť jsem hladověl, a dali jste mi jíst, žíznil jsem, a dali jste mi pít, byl jsem na cestách, a ujali jste se mne, byl jsem nahý, a oblékli jste mě, byl jsem nemocen, a navštívili jste mě, byl jsem ve vězení, a přišli jste za mnou.'
Tu mu ti spravedliví odpoví: 'Pane, kdy jsme tě viděli hladového, a nasytili jsme tě, nebo žíznivého, a dali jsme ti pít? Kdy jsme tě viděli jako pocestného, a ujali jsme se tě, nebo nahého, a oblékli jsme tě? Kdy jsme tě viděli nemocného nebo ve vězení, a přišli jsme za tebou?'
Král jim odpoví a řekne jim: 'Amen, pravím vám, cokoliv jste učinili jednomu z jednomu z těchto mých nepatrných bratří, mně jste učinili.'

Potom řekne těm na levici: 'Jděte ode mne, prokletí, do věčného ohně, připraveného ďáblu a jeho andělům! Hladověl jsem, a nedali jste mi jíst, žíznil jsem, a nedali jste mi pít, byl jsem na cestách, a neujali jste se mne, byl jsem nahý, a neoblékli jste mě, byl jsem nemocen a ve vězení, a nenavštívili jste mě.'
Tehdy odpoví i oni: 'Pane, kdy jsme tě viděli hladového, žíznivého, pocestného, nahého, nemocného nebo ve vězení, a neposloužili jsme ti?'
On jim odpoví: 'Amen, pravím vám, cokoliv jste neučinili jednomu z těchto nepatrných, ani mně jste neučinili.'
26. 06. 2012 | 20:58

ali napsal(a):

kelte
ještě jednou a všiměte si, že vám nic nepřipisuji a nevkládám do klávesnice:
Vaše zoufalství je směšné jako vaše vztahovačnost. O konspiraci píšu všeobecně pro všechny, jenž spřádají různé myšlenky, jen aby nemuseli přiznat a přijmout Rathovu vinu..proto také píšu: A věřit mu, to už snad dokáže jen člověk z podstaty své podprůměrnosti..
A ne, že to dokážete jen vy.
Jenže to v záchvatu vlastní dokonalosti a samolibosti přehlížíte a snažíte se to překroutit. Takové rathovské překrucování..

Rozuměl jste tomu? Nebo jste tak tupej? Nebo tak neomalenej? Nebo prolhanej?
26. 06. 2012 | 21:12

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem několik příspěvků, které neměly nic společného se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
26. 06. 2012 | 21:12

Jenda napsal(a):

Moudrý člověk je šťasten a spokojen se svými radostmi i starostmi. Vše, co člověka potká, ať dobré, nebo zlé, nutno brát jako stupeň na cestě poznání, nikdy jako překážku.
František Drtikol
26. 06. 2012 | 21:36

kelt napsal(a):

To ali,
nemohu říci,že jsem Vás rád poznal,ale velmi rád se vzdám Vaší byť virtulní přítomnosti.
Nebudu na Vaše inkoheretní nesmysly již jakkoliv reagovat.
26. 06. 2012 | 22:45

češka napsal(a):

To Kelt
asi jsme oba vyrostli ve stejné době.
Já jsem vyrostla v prostředí, které berlemi v podobě stranické knížky pohrdalo.
A, světe div se, v životě jsem dosáhla dost, jenže za pomoci houževnatosti , cílevědomosti, píle a otužilosti.
Byl-li jste formován stejným způsobem, tak se divím, jak se můžete zastat kohokoli z nomenklaturních kádrů současnosti. Rath evidentně udělá cokoli pro své vlastní pohodlí, a tudíž jakékoli úvahy o jeho nevině jsou nesmysl, vymáháním privilegií se již předem odsoudil sám.
27. 06. 2012 | 00:36

ld napsal(a):

Ahoj Vico,

konečně jsem měl možnost spatřit tvou tvář. Akorát nevím, která z těch dvou je tvoje: http://www.super.cz/12745-hrisnice-z-nestydy-vica-kerekes-nafoti-hambaty-kalendar-pri-podpisu-smlouvu-ukazala-podprsenku.html :-)

BTW, dlouho jsem zde nebyl, je Stejskal stále stejný blb, nebo je to ještě horší?
27. 06. 2012 | 08:59

stejskal napsal(a):

Čím dál větší, pane ld. Raději se sem ani nevracejte, nestojí to tu za to.

Hezký den.

Libor Stejskal
27. 06. 2012 | 09:41

JAHA napsal(a):

Ad:ali to kelt

Nejako ste sa rozohnila☺.
27. 06. 2012 | 09:47

ld napsal(a):

stejskal,

no, mě pobavil váš hraný pláč a nabádání, aby si zde nějaký člověk změnil nick, protože ten Lexův je již obsazen jiným diskutérem. Akorát jste zapomněl podotknout, že jste jeho a řadu dalších svým (ne)konáním odtud vykázal ke konkurenci.
Tak jo, beru na vědomí, blb jste čím dál větší.
27. 06. 2012 | 09:50

Vilemína napsal(a):

Vaše řeči pro veřejnost byly, co pamatuji, skoro vždy polopravdy nebo bezoštyšné lhaní. Jakoby jste studovali např. s Vladimírem Železným stejné příručky: kázání vody pro masy a pití vína v soukromí? Sledovací policejní technika Vám ten systém trochu nabourala a nyní "pláčete" a stěžujete si a považujete se za oběť nespravedlivého politického boje. Fakt dobrý.. Určitě se najde dost hlupáků, kteří Vám na to naletí. Doufám, že se najde snad dostat lidí, kterým konečně dojde, že jste odhalenou JEN součástkou systému a že jedinou(?) cestou, nevolit už ani ČSSD ani ODS ani komunisty. Zkusit volit třeba suchary, co neuměj tak pěkně kecat jako Vy, ale jsou známí aspoň tím, že mají narozdíl od Vás páteř (a ne jen pružnou chrupavku jako Vy).
27. 06. 2012 | 10:18

kelt napsal(a):

To češka,
v čase kdy jste mně odpovídala,již jsem byl "bóží".
Pokud se sem vrátíte,tak něco o mně.
Ale nejdříve chci konstatovat,že jsem nikdy Dr.Ratha nepovažoval za předem odsouzeného zločince.
A nyní k tématu:k 25.únoru byl otec okr.tajemníkem nár.soc.strany a ředitelem jedné okresní pobočky všeobecné nemocenské pojištovny.Dva dny poté jako třídní nepřítel byl zatčen a bez soudu uvězněn.Matku,mne a sestru vystěhovali 1O.března t.r. z bytu do osady pod Zvičinou,do domku bez vody,el.energie,kde nebylo kromě pár chalup nic.
Proto a zvláště proto nyní naprosto nesnáším překabátěné komunisty,kterými se to jen hemží v současných vedoucích strukturách a hlupáky,kteří jsou si podobní jako vejce vejci bývalým stranickým kádrům,kteří mávají modročernou fanglí a demokracie pro ně není diskusí,ale dehonestací těch,kteří nesouhlasí se současnou asociální politikou této vlády.
Vyrostl jsem na vesnici a nezapomínám na to.A proto jsou mně odporní všichni ti Janouškové,Ouličtí,Tlustí,Topolánkové,Kalouskové,Nečasové-kteří
parazitují na společnosti a těmi,pro které jsou výše jmenovaní ikonami,upřímě řečeno pohrdám.
Třeba se mýlím,ale prošel jsem dlouhou a nelehkou životní etapou a nešplhal jsem po zádech druhých zaštítěn rudou knížkou.
Přesto jsem se doufám v životě neztratil.
27. 06. 2012 | 10:35

stejskal napsal(a):

Tak to jsem rád, že jsem Vás pobavil, pane ld. Ještě jednou hezký den. l.s.
27. 06. 2012 | 10:41

ali napsal(a):

JAHA
zdravím =o)
Rozohnila je silný slovo. Jen se ohrazuji proti výmyslům ze strany kelta..nic víc. Hezký den
27. 06. 2012 | 11:24

češka napsal(a):

To Kelt
Rodinnou anamnézu máme dost podobnou.
Proto mne Vaše postoje udivují. Žiji ve středočeském kraji, u nás za Bendla vyrostla škola 2x dražší, než stejná anglická v Praze. Chór ODS + zpřátelení pěl píseň bujarou o dotacích, po vítězství Ratha pochopitelně nepřišla ani kačka, takže máme Bendlem vytunelovaný rozpočet na mnoho let dopředu.
Podle stejného mustru postupoval Rath na "svých lénech". Konkrétně já o jeho vině nepochybuji, i když z mého hlediska mu může Bendl dělat společnost.
Nejvíc mi ale vadí odvolání Pospíšila, je vidět, že se nomenklatura bojí.
Třeba se už i začínají otužovat.
27. 06. 2012 | 11:57

kelt napsal(a):

To češka,
snad bychom se mohli shodnout na tom,že nás"rozsoudí"co se týče kauzy Rath až soud.
Vy jste názoru "vinen",mně to poněkud zavání vše kubicovinou.
Pokusím se to zdůvodnit.
-Kubice byl vždy použitelný na špinavou práci-viz "biolíh"a zejména"Jourová",nehledě na parlamentí akci týden před volbami 2006
-Kubice je dost hloupý na to,aby byl lehce manipulovatelný-viz jeho vystoupení na
Primě min.neděli-to byla přímo katastrofa
-na krabici od bot,pak od vína ani na bankovkách nebyly Rathovi otisky
-zdrojem těch 7 milionů měly být peníze na rekonstrukci zámku Buštěhrad-na tu akci do 15.5.12 nebyla vynaložena ani koruna
-komu tedy vznikla škoda,když státu ne?
-"přepisy odposlechů"bláboly a plky" nic nedokazující
-je,bylo?nesení 7 milionů v krabici ve světle zatím zveřejněných důkazů trestným činem?

Pro mne je to mnoho nezodpověz
ených otázek,takže ho nemohu předem prohlásit za viníka,ale pouze obviněného.
Takže až soud.
Hezký den.
27. 06. 2012 | 15:51

JEnda napsal(a):

Protože je mysl v pozadí žívota Vesmíru nekonečně moudrá, existuje vždy důvod pro to, co se nám děje. Proto je lépe neláteřit na nepříznivé události, ale snažit se zjistit proč se objevily. Svádět vinu za ně na druhé, by nás mohlo utěšit, ale to nepomůže. Jestliže hledáme příčiny v sobě, děláme první krok k tomu, abychom nepřízeň osudu ukončili; hledáme-li je mimo sebe, můžeme je zbytečně prodlužovat.
P.B.
27. 06. 2012 | 18:43

stařenka napsal(a):

kelt
27.06 2012/15.51

přesně tak kelte. I já to takhle vidím.Pěkně jste to tu na závěr shrnul. A teď honem na dopis III.
27. 06. 2012 | 22:11

JAHA napsal(a):

Ad: ali

Ja len z toho dovodu, ze vobec po tom, co na Vas napisal, ste mu odpovedali, a tiez preto, ze za roky Vas poznam skor v jemnejsich tonoch☺.
Kelt je, ako vidite i z jeho strucneho curricula (otecko okresny tajomnik, riaditel...), kovany narodny socialista (Benes and company)☺.
28. 06. 2012 | 08:17

ali napsal(a):

JAHA
díky, je fakt, že jsem to měla ignorovat, ale emoce zvítězily nad rozumem =o)
Holt lidská slabost..
28. 06. 2012 | 12:39

resl napsal(a):

vám Rathe, ta vazba neškodí a mohla by bejt i tvrdší. špatné podmínky jsou, to jo, ale to se týká jen nevinných. jste bezcharakterní, zpupnej zloděj a vejtaha. eště tak kdyby k vám dali Klause a Kalouska a mohl bych s klidným svědomím zmizet na pár týdnů z Prahy. To by se mi spinkalo.
28. 06. 2012 | 14:58

Poo napsal(a):

Ráth by měl raději začít spolupracovat s policií a přestat vymýšlet takovéhle dlouhé texty plné nesmyslů tímhle veřejné mínění sotva zvrátí na svou stranu
29. 06. 2012 | 11:19

Radovan II. napsal(a):

Pane Rath, stále Vám držíme palce,a myslíme na Vás a věříme, že u soudu budou spravedliví soudci a dají Vám jen podmínku.
Dokud nedáme do vazby celou vládu, poslance, senátory, hejtmany a starosty, tak se nikdo nepostará o lepší podmínky.Už dávno by tam měl být Nečas, protože za jeho vlády se nejvíce rozkrádá a tuneluje a to ve velké a utiskuje obyčejné lidi a snižuje jim rapidně životní úroveň, někteří kvůli tomu páchají i sebevraždy.. Za ním bych poslala do jiné věznice ostatní ministry. Pak poslance rozdělit do několika věznic, ale ti by potřebovali pracovat, protože nejsou zvyklí a když pracují tak jen pro sebe, ne pro lidi.
Dále nejhorší věznici by měli dostat senátoři, pracují jen 1 den v měsíci, někdy ani to ne a berou přes 100 tisíc. Já bych je nechal kopat teď v tom horku kanalizace.
A pak ostatní známé darebáky, co tunelují a kradou.
Až pak se něco změní, bohužel.
01. 07. 2012 | 14:07

Vladimír Werner napsal(a):

Kradl jsi a sediš v base a tak to má být.
02. 07. 2012 | 20:51

xv napsal(a):

Držím p. Rathovi palce! Možná dostal nějakou pozornost od nějaké firmy. Ale proč je tak dlouho ve vazbě? Není to spoelčensky nebezpečný vrah nebo jiný úchyl. Protože by ovlivňoval svědky (kteří jsou také ve vazbě)? Vždyť Kalousek nejenom ovlivňuje svědky, ale i vyhrožuje vyšetřovatelům!
A pro ty chytráky, kteří tady ječí, že oni se nikdy do vazby dostat nemohou - stačí když řídíte auto. Od vazby, ne-li vězení vás dělí zlomek sekundy. Pokud nejste mazánek Janoušek.
03. 07. 2012 | 12:11

Lion napsal(a):

Souhlasím, že do vazby se může dostat každý a dokonce i do vězení. A to zcela podle práva, i když podle zdravého rozumu je nevinný. Je to otázka peněz na investici, v tomto případě se může (nemusí) jednat o zvrácenou investici. Řekněme, že někdo vydělá odstavením hejtmana 10mld. Kč v následujících 10 letech, tak je velmi dobrá investice 100mil. do získání dostatečného množství nepřímých důkazů na odsouzení a uvalení vazby - odstavení ze hry. Že je to nemorální - ANO, zvrácené - SOUHLASÍM, nemožné - BOHUŽEL MOŽNÉ. Netvrdím, že Rath je nevinný ZCELA, ale tato kauza má až příliš mnoho přesných na 1Kč důkazů o tocích peněz, že se zdá zmanipulovaná. Ať si každý udělá osobní názor sám
08. 07. 2012 | 08:56

trebor napsal(a):

To, že jste byl chycen za ruku a měl u sebe 7 milionu korun, svědčí proti vám. Nedělejte ze sebe neviňátko, které sedí a neví za co. Normální člověk, kterej pracuje manuálně celej život a živí rodinu, platí ty daně, který jste taky schvaloval, nenašetří za celej svůj život to, co jste si odnášel v krabici to odpoledne od Kotta.To, že jste ve vazbě je proto, aby jste se nemohli jako kumpáni domlouvat, co bude kdo povídat. Ale to sám dobře víte. Teď máte dost času na to, přemýšlet o tom vašem poučování a kázání ve sněmovně i v civilním životě, kdy jste mluvil o sobě jako o panu "čistém". Přitom jste kradl. Ano, ano.
Kradl jste a měl jste to, po čem jste toužili.Penízky.. Jen jestli to byly první, to se neví.A možná, že budeme všichni překvapený, kolik dalších věcí na vás ještě spadne. Ale kvůli tomu jste v tý vazbě, kdybyste to náhodou nemohl pochopit. Jsou ještě horší vazby a kriminály ve světě, než u nás. Vždyť jste za pár let doma.
18. 07. 2012 | 18:08

jajina napsal(a):

Jo máte pravdu Davide ..je to hnsné jednání a ten kdo si to nevyskoušel že musí být odloučený od milované osoby, neví a ani netuší nic ,jak moc je to kruté.
05. 08. 2012 | 13:22

Twismiveagema napsal(a):

ktigr <a href=http://www.sacvuittonpaschersfra.com>sac louis vuitton pas cher</a> ,
noyef <a href=http://www.fralouisvuittonpascher.com>sac louis vuitton pas cher</a> ,
qtlwy <a href=http://www.fravuittonsac.com>sacs louis vuitton</a> ,
yocee <a href=http://www.fraLouisvuittonsacs.com>www.fraLouisvuittonsacs.com/#6684</a> ,
mpdfn <a href=http://www.fralouisvuittonpascher.com>www.fralouisvuittonpascher.com/#1838</a> ,
gcfnm <a href=http://www.fralouisvuittonpascher.com>www.fralouisvuittonpascher.com</a> ,
jgnjg http://www.sacvuittonpaschersfra.com
20. 09. 2012 | 00:45

onerantetry napsal(a):

vkkih <a href=http://www.monsterbeatsforussale.com>cheap monster beats outlet</a>,
fwcbp <a href=http://www.cheapmonsterbeatsoutletsale.com>cheap monster beats outlet</a>,
nkkoh <a href=http://www.cheapbeatsoutletstores.com>beats by dre</a>,
piqdz http://www.cheapmonsterbeatsoutletsale.com ,
fynbv http://www.cheapbeatsoutletstores.com ,
http://www.cheapbeatsoutletstores.com
01. 11. 2012 | 11:17

nilebainc napsal(a):

cuyme <a href=http://www.monsterbeatsforussale.com>monster beats sale</a>,
lvxfd <a href=http://www.cheapbeatsoutletstore.com>monster beats sale</a>,
omhzm <a href=http://www.cheapmonsterbeatsoutletsale.com>monster beats us</a>,
http://www.cheapmonsterbeatsoutletsale.com
http://www.cheapbeatsoutletstore.com
http://www.cheapbeatsoutletstores.com
03. 11. 2012 | 22:52

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy