List z vězení VII – Mučení

12. 07. 2012 | 21:29
Přečteno 14470 krát
Myslíte si, že žijeme v zemi, kde státní aparát nemučí lidi? Hluboký omyl. Fyzické mučení je zakázané, ale psychické týrání systém s chutí a často používá. Známý psychiatr prof. Vondráček napsal – kdo nepoznal depresi, neví, co je utrpení a bolest. Vyšetřovací vazba vám vyvolá exogenní depresi zcela spolehlivě.




Pravý účel vazby.
Vazba je skutečně uvalována proto, aby lidi mučila a ti pak přiznali to, co chce policie. Inkvizice lidi krutě mučila fyzicky a ti během pár minut či hodin přiznali, co se po nich chtělo. Dnes se tak děje zastřeně, rafinovaně. Zavřou vás do malého prostoru v technicky zoufalém stavu a nechají vás rozežírat pocity beznaděje. Beznaděje, úzkosti a depresí.
Zneužívání vazby.
Civilizovaná společnost má věznice proto, aby ochránila společnost před nebezpečnými lidmi. U nás toto funguje částečně. Vedle okolí nebezpečných lidí jsou ve věznicích často i normální lidé, pro které je to peklo na zemi. Tento fakt nesvědčí o tom, že je naše země civilizovaná. Svědčí o tom, že společnost toleruje represivním složkám používat psychické mučení k dosahování svých cílů. Média i lidsko-právní organizace by se tím, že je u nás zneužívána a nadužívaná vazba k týrání, měla vážně zabývat.
Vězeňská služba dělá svou práci dobře.
Aby mě bylo správně rozuměno, toto není mířeno proti vězeňské službě, ta má těžkou práci a v často zoufalých podmínkách dělá, co může. Mučení vazbou jde na vrub policie a těch, co jí v tom pomáhají.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Antonín Suchan napsal(a):

Spolupracujte s policií a uvidíte, jak brzo vyjdete z vazby. A začněte se chovat jako občan tohoto státu a ne zloděj. V opačném případě ve vazbě třeba shnijte, jste odpad společnosti....
12. 07. 2012 | 21:40

neo napsal(a):

Rath ukrad 7 mega (zatím nevinen), je ve vazbě, je podezřelý nebezpečný zločinec a mučej ho chudáka. Nemůže jíst holoubátka, nesprchuje se 6krát denně a chybí mu kožené křesílko z jeho kanclu za milionky nakradené, pardon, ušetřené...
12. 07. 2012 | 21:41

Yosif K napsal(a):

Zneužívání vazby.
Civilizovaná společnost má věznice proto, aby ochránila společnost před nebezpečnými lidmi. U nás toto funguje částečně. Vedle okolí nebezpečných lidí jsou ve věznicích často i normální lidé, pro které je to peklo na zemi.
KONEC ZERTOVNEHO CITATU.
Ani - je to smutne - obcas jsou ve vazbe i normalni lide, kteri se dopustili nedbalostniho trestneho cinu, obcas jsou ve vazbe i lide, u kterych se policie spletla a obcas jsou ve vazbe tzv kriminalni BILE LIMECKY - treba takovi kteri CELY NEMANDATORNI ROZPOCET (v pripade stredoceskeho kraje cca 8 miliard rocne) pres LOSOVACKY - aby pak kamaradi v krabicich na vino mohli prinest nejake drobaky "na nakrmeni bestie".

No v USA i bile limecky si obcas odsedi 4 roky, nekdy i 15 let - pro cumaky z Enronu prakticky dozivoti.

Uz se tesim pane MUDr, az vas pusti z vezeni jak budete nadhanet proletare do boje proti burzoiazii. Komedie stoleti.
12. 07. 2012 | 21:43

P. napsal(a):

Mnohem víc by mi do takové vazby seděl např. takový Kalousek .. ;)
12. 07. 2012 | 21:45

Yosif K napsal(a):

Ze zivota sketickeho vudce hladovejicich proletaru:
Je to další ukázka, jak si bývalý hejtman David Rath dokázal zpříjemnit šéfování Středočeskému kraji. V dubnu letošního roku se vydal do New Yorku otevřít výstavu a nebyl sám - s sebou vzal mluvčí Berill Maschekovou, šéfku kanceláře Barboru Snopkovou - Haberovou a dokonce své dva syny. Krajskou pokladnu stál týdenní pobyt bezmála 300 tisíc korun.
Nábytek z masivního dřeva, luxusní křesílka, ručně vyřezávané židle, k tomu záclony, závěsy a koberce za 175 tisíc korun. I na to neváhal použít státní peníze středočeský hejtman.

"Nové vybavení kanceláře pana hejtmana stálo 428 tisíc korun. Podle zákona po řádném poptávkovém řízení byla na dodání nábytku vybrána firma Triant," informovala mluvčí Středočeského kraje Berill Mascheková. Kromě toho nechal Rath na úřadě kraje zrekonstruovat také zasedací místnost za 2 miliony a sekretariát za téměř 1,4 milionů korun.

Rozdělená zakázka
Podle informací Blesku hejtman zakázku rozdělil na dvě části, díky tomu nemusel kraj na rekonstrukci vypisovat výběrové řízení.

Luxusní stylové vybavení Rathovi dodala nábytkářská společnost Triant. Firma už před tím zařizovala kanceláře Senátu, české velvyslanectví ve Washingtonu nebo kancelář pražského primátora Pavla Béma (ODS).
12. 07. 2012 | 21:48

Almo G™ napsal(a):

neo napsal(a):

"Rath ukrad 7 mega"
X
"(zatím nevinen)"

Takto tančí ubožák.
12. 07. 2012 | 21:48

Béda napsal(a):

1. otázka: jaký je účel vazby?
2. otázka: byl u D.Rátha účel vazby splněn, anebo v ní musí setrvávat po celé měsíce?
3. otázka: kdy nastoupí do vazby exmístopředsedkyně sněmovny Parkanová? Anebo u ní, coby mnohem vyšší političce propojené na koalici ¨, zejména MF nemůže jít o ovlivňování svědků a vyšetřování, kdežto u opozičního politika bývalého hejtmana a nyní pouze řadového opozičního politika, který nemá v ruce žádné mocenské páky ani propojení na vlivné aktivní politiky ano?
12. 07. 2012 | 21:55

Yosif K napsal(a):

P. napsal(a):
Mnohem víc by mi do takové vazby seděl např. takový Kalousek .. ;)
12. 07. 2012 | 21:45
Jo Kalousek..... V dobe kdy Grosse honili kvuli chuybejicimu milionu, tak Kalousek dostal dedictvim od tchana byt ktery kdysi koupil Hava. Novinari do toho vrtali, vsechno bylo sice trochu divny ale pravne neprustrelne prikryty.

Kdyby mel Rath na 7 mega darovaci smlouvu od tatinka a kdyby za ne zaplatil pripadnou darovaci dan, jsem presvedcen ze by chodil dneska vesele po Svobode a nadhanel proletare do boje proti burzoazii. Jenza MUDr Rath je moc velky chytrak a moc velky ranar. Sice jezdi pro vino s kverem a teleskopickym obuchem a Kott to kryje samopalem ale podcenuje pravni detaily.

No da li buh, skonci snad v politice oba - jak Rath, tak Kalousek. Ackoliv si myslim, ze Rath po prupusteni jeste sezene dost blbu na to, aby jej znovu vynesli do parlamentu.
12. 07. 2012 | 21:56

češka napsal(a):

Pane Rathe,
v této zemi žijete od narození a teprve teď ji poznáváte?
Cca 20 let jste ovlivňoval tvorbu zákonů, teď je poznáváte na vlastní kůži.
Jen se divím, že z kriminálu blogujete jenom Vy? Nepřijde Vám to divné?
My, řadoví občané, musíme platit za to, aby osoby ve vězení nemohly používat mobily a internet a tím ovlivňovat sědky. A teď Vy a Vaše blogy.
Zase se mi, Vašim prostřednictvím, vládnoucí elita vysmívá.
12. 07. 2012 | 21:57

Yosif K napsal(a):

Béda napsal(a):
1. otázka: jaký je účel vazby?
2. otázka: byl u D.Rátha účel vazby splněn, anebo v ní musí setrvávat po celé měsíce?
3. otázka: kdy nastoupí do vazby exmístopředsedkyně sněmovny Parkanová?
KONEC CITATU

Napiste stiznost na prokuratutu, jaktoze Parkanova nesedi. A treba vam to vysvetli na blogu JUDr Koudelka CSSD.
Gross taky nesedel kdyz jej vysetrovali ze nahle nezdanene zbohatnuti jeho byvali podrizeni. Mel to asi "dobre pravne prikryte". To uz tak chodi, kdyz je nejake svinstvo dobre pravne prikryte tak to nekdy nekomu projde. Nakonec Al Caponeho dostali do lochu za "pouhe" danove uniky. Za vrazdy nikdy nesedel. Ne vzdycky je na policii svatek, ne vzdycky se jim podari dat do lochu vsechny korupcniky kteri by si to zaslouzili.

Nebo snad navrhujete aby za kazdeho clena levice sel sedet i jeden pravicak a naopak? Vtipne.....
12. 07. 2012 | 22:02

P. napsal(a):

Je to běžné. Tento demokratický režim držel kvůli vylepování samolepek 2 lidi 14 měsíců ve vazbě.

http://paragraphos.pecina.cz/2011/11/vazim-si-lidi-kteri-se-neodvratili.html
12. 07. 2012 | 22:03

neo napsal(a):

Almo G:

je obviněn, to je fakt a dokud ho soud neuzná vinným, tak je nevinen. Co je na tom ubohého? Copak vy nectíte presumpci neviny?
12. 07. 2012 | 22:03

ghándí napsal(a):

ratha mučí málo
12. 07. 2012 | 22:06

Yosif K napsal(a):

Vesele pomery ve strane obrancu hladovych proletaru popisuje krajsky leader Vana:

"Hejtman musí bejt trochu utěsnanej..., dokud nebude chycenej tak, že ho někdo bude držet takhle za koule, za varlata, tak ti zase začne ukazovat ty cedulky a začne jebat všechny," říká mimo jiné Váňa člověku, který by v případě úspěchu ČSSD měl na podzim nahradit současného hejtmana Radko Martínka (více o nahrávce čtěte zde).

Poslanec nahrávku rozporuje, podle něj je účelově sestříhaná, což ale na druhou stranu vyvrátili odborníci na zpracování zvuku. Koncem minulého týdne Váňa podal trestní oznámení a vysvětloval situaci v pražském Lidovém domě, sídle ČSSD.

Zdroj: http://pardubice.idnes.cz/poslanec-vana-rezignoval-kvuli-vulgarni-nahravce-na-post-sefa-krajske-cssd-1uy-/pardubice-zpravy.aspx?c=A120130_154736_pardubice-zpravy_klu
Je jasne ze Rath nebyl sam kdo vybiral na krajske zakazky "spolehlive soudruhy". Tezko najithejtmana ktery by vubec v nicem nejel. Nicmene ostatni hejtmani jsou skromnejsi a opatrnejsi v predrazovani. Take asi vice davaji na drzhubne tem spolehlivym kadryum, kteri "drzi poctive blby za varlata". Na to Rath dojel - nedaval dostatecne drzhubne - nekdo jej nabonzoval zevnitr. Az se Rath dostane ven - mel by jit na druzebni vymenu do CSSD do Pardubic. Tam se take cosi provalilo, ale "ustalo se to". Byli opatrnejsi nez Rath.
12. 07. 2012 | 22:11

Béda napsal(a):

Jestliže pěvkyni Parkanovou budou vyšetřovat na svobodě, to toho asi hodně vyšetří. Nejvyšší politici budou dál domlouvat vyšetřovatelům, někteří telefonovat aby je zpravili o svých aktivitách, hlavní vyšetřovatel možná spáchá "sebevraždu", nápomocen bude vrchní státní zástupce a korunní svědek, ten se třeba nejednou zničehonic svým ochráncům ztratí, jako by se pod zem přepadnul. Nic není vyloučené - určité nenápadné náznaky by tu byly. U Rátha se sice nic takovhé neobjevilo, přesto musí měsíce hnít ve vazbě.

Všichni jsou si přece před zákonem "rovni". A tak je to správné, tak to má být!
12. 07. 2012 | 22:12

rejpal napsal(a):

Zajímalo by mě, co je v tomhle státě větší průšvih. Jestli to, když nějaký hejtman a poslanec je důvodně podezřelý z toho, že si smočil zobák v nějakém nekalém šmé, nebo to, když místopředseda vlády a poslanec vyhrožuje policejnímu prezidentovi. A je jím dál.
12. 07. 2012 | 22:28

zdenekb napsal(a):

Po pravdě řečeno - nevím přesně, kdo rozhoduje o setrvávání p.Ratha ve vazbě, ale taky by mě dost zajímalo, který z oněch tří vazebních důvodů (nepokračování v trestné činnosti - dnes již vyloučeno / ovlivňování svědků - po výsleších ztěží / útěk - dalo by se ohlídat) jej stále drží v Litoměřicích...

Možná to osvětlí někdo z štamgastů z hospůdky U Ratha - Yosif, hoven, neo?
12. 07. 2012 | 22:30

Jonáš napsal(a):

Pro rejpala:
Lessy couvá..., praví titulek. Tak se neukvapujte.
12. 07. 2012 | 22:33

LUF napsal(a):

Vím, pane doktore, že jste člověk čestný, poctivý a pravdomluvný. Šel jsem do drsné politiky výhradně z důvodu, abyste zajistil obyčejnému člověku důstojný život a obětoval jste pro to vlastní pohodlí. Hrdinně nesete důsledky pasti, kterou na vás nachystal Kubice a které nebylo možné se vyhnout. Nemohl jste vědět, že v krabici jsou peníze a když je tam policie jakoby "našla", stejně na nich bylo vidět, že jsou na volby. Přesto si nemyslím že vazba není od toho aby lidi mučila, to opravdu ne.
12. 07. 2012 | 22:42

rejpal napsal(a):

Jonáš
I kdyby šlo jen o přátelskou domluvu, není to o moc lepší. A taky mu mohl někdo domluvit dodatečně. Tady je možné úplně všechno.
12. 07. 2012 | 22:42

rejpal napsal(a):

LUF
No mně by tedy naštvalo, kdybych si šel pro víno, a já zjistil, že krabice je plná potištěných papírů.
12. 07. 2012 | 22:44

Béda napsal(a):

Jonáš,

Nečas tvrdil, že pokud někdo z vlády bude vytelefonovávat policistůn v živé kauze, tak jej prý kopne do pozadí až poletí. To se kalouks netýká? Ten si najednou potřebuje opakovaně poklábosit s hlavním vyšetřovatelem, médiích mu doporučuje "sebevraždu" anebo odstoupení, opakovaně si chce pokecat s policejním prezidentem, povídá se o nějakém exvyšetřovateli zaměstnaném na MF, že si šel poklábosit s nadřízenými hlavního vyšetřovatele, Nečas mluví o spiknutí policejních plukovníků a narychlo odvolává ministra spravedlnosti, ab mohl provést rošády na vrchním státním zastupitelství.

Není zde v tomto "právním" státě s demokracií něco špatně?
12. 07. 2012 | 22:45

rejpal napsal(a):

Béda
Reformní étos je nesporně důležitější, než tyto drobné přehmaty.
12. 07. 2012 | 22:49

Sladký napsal(a):

Yosife, tak už máte ten seznam deseti největších lží profesionálního lháře Paroubka? Nebo se zas ztratíte jako pára nad hrncem, nebo jako smrad nad výkalem?
12. 07. 2012 | 22:54

Reveil napsal(a):

Béďo

co to melete za nesmysly o Nečasovi a vyhazování Kalouska?
Vám snad ještě nedošlo, že skutečným šéfem vlády není Nečas, ale právě Kalousek?
Tak jako je faktickým šéfem TOP 0,9.
V tom to celé je. Jak by se mohlo očekávat od podejflašky Nečase, že odvolá svého bosse?
12. 07. 2012 | 22:57

Analytik napsal(a):

Sladký 22:54

Který z pěti exemplářů Yosifa máte na mysli?
Dneska jsou tu opravdu všichni najednou a mohou se přetrhnout. Všimněte si časů odeslání příspěvků!
Jen odbavení reCAPTCHA zabere nejméně 2 minuty. A proces CtrlC, CtrlV také chvíli trvá.
12. 07. 2012 | 23:01

JF napsal(a):

stejně si myslím, že je tato slavná vazba jen smluvněopoziční komplot proti veřejnosti ovčanů a zposluštění ústavních zkorumpovaných oveček a zkorumpované státní správy resp. lze z toho komplot kdykoliv udělat jakmile si s Rathem plácnou(pokud již se nestalo).

Rath pro to je zcela ideální osoba - sám prosazoval korupční jednání zabalené do tržních mechanismů a sám ještě drobnou korupci zde předehrál veřejnosti - ta podstatná korupce jistě neprobíhá v hotovosti, ale je ve veřejných zakázkách všeho druhu.

Závěr: skutečná korupce se řeší mnohem méně mediálně jako např. zde

http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=751279

a zcela jiným "PR" paní soudkyně ""Je nezbytné, aby se ti, kteří jsou vystavení pokušení, uvědomili, že za své činy budou pykat," dodala Elsnisová."

Pak není potřeba listů z vězení, které evidentně porušují účel vazby? Je to v řešení? Budou úniky prošetřeny? Asi tak ... kýč v podání pana Ratha a spol.
12. 07. 2012 | 23:07

glum napsal(a):

rejpal
Reformní étos.
To snad nezkoušel ani Drábek.
A to je sociopat par excellece.
Komučest tomu čest a pastevcovi bejkovec.
12. 07. 2012 | 23:09

Reveil napsal(a):

Aby bylo jasno, tak já jsem velice rád, že zašili Ratha a nemám nic proti tomu, že ho pořád ještě drží v báni.
Především na jeho kauze je rozkošný ten kontrast, s nímž TOP 0,9 je najednou sensibilní, opatrný, ohleduplný, jak jim nic není jasné a dlouho ještě nebude, pokud se jedná o Otce zploditele/zakladatele a jeho preferenty.

Včerejší přenos z parlamentu byl poučnou studií, pokud jde o Kalouska. Nejde jenom a pouze o histrionství, teď naplno obnažené v téměř nekonečných expozé ve stylu Fidel Castro či Hugo Chávez.
Včera byla patrná i jiná věc. Ten člověk ja marod, tam už jsou neklamné psychotické rysy - a tento jedinec de facto vede exekutivu státu. Varovné...
12. 07. 2012 | 23:10

Reveil napsal(a):

"dodala Elsnisová"

Není to ta paní, co neumí skloňovat číslovku "pětset"? (říkala "v počtu pětseti"... proboha!)
12. 07. 2012 | 23:14

ďábel nezná slitování napsal(a):

Jonáš
Lessy kouká, kde nechal tesař díru, aby si zachránil kůži.
Pozdě.
12. 07. 2012 | 23:16

jarpor napsal(a):

Antonín Suchan napsal(a):
"Spolupracujte s policií a uvidíte, jak brzo vyjdete z vazby..."

češka napsal(a):
"Pane Rathe,
v této zemi žijete od narození a teprve teď ji poznáváte?
Cca 20 let jste ovlivňoval tvorbu zákonů, teď je poznáváte na vlastní kůži.
Jen se divím, že z kriminálu blogujete jenom Vy? Nepřijde Vám to divné?
My, řadoví občané, musíme platit za to, aby osoby ve vězení nemohly používat mobily a internet a tím ovlivňovat sědky. A teď Vy a Vaše blogy.
Zase se mi, Vašim prostřednictvím, vládnoucí elita vysmívá."

Podepisuji.
Tito dva píšící, dle mého, trefili do černého... zkopíroval jsem tyto názory, aby v inflaci zcela nedůležitých replik, replik pouze zamlžujících, nezaniklo, co je meritem "Listů z vězení...". Totiž zcela nepřijatelný fakt, že tento prostor dává příležitost publikování POUZE jednomu vazebně stíhanému z mnoha dalších !
U všech vazebně stíhaných platí presumnce neviny, pouze ovšem jeden z nich je "rovnější mezi rovnými".

Hezký večer
12. 07. 2012 | 23:24

jan napsal(a):

to víš Davide, nekraď jak straka odkud si vzešel, a nebudeš mít depky... kdo s čím zachází... ale to neomylnejm polobohům mezi který se řadíš člověk nevysvětlí
12. 07. 2012 | 23:28

Béda napsal(a):

jarpor, jan

dle mého názoru je zcela nepodstatné o čem mluvil Kalousek s vyšetřovatelem a policejním prezidentem. Stačí prokázat z výpisu hovorů jestli jim volal. Jde o živou kauzu jeho politické kolegyně. Jestli se prokáže, že jim volal, měl by okamžitě letět (Kalousek). Jinak - jeho slova o "sebevraždě" vyšetřovatele nelze zatlouct. A žádné mlžení zde nepomůže.
12. 07. 2012 | 23:33

zdenekb napsal(a):

jarpor:

Pokud ten presumec (a to je fakt velká ryba!) platí u všech, je spíš skandální, že nemohou blogovat všichni, ne že blohuje Rath, nebo ne?

Mimo to, bylo mi po prvním zveřejněném "listu" sděleno editorem (p. Stejskal může potvrdit, nebo uvést na pravou míru), že jde o přepisy textů, které vkládá (jistě po vězeňské kontrole) mluvčí pana ex-hejtmana. Nikoliv, že by Rath byl on-line. Takto svědky těžko ovlivníte...

Nicméně můžete dále směle podporovat inflaci zbytečných replik.
12. 07. 2012 | 23:34

jarpor napsal(a):

Béda

Proč mi adresujete to z 23:33 nevím...
.

zdenekb

To, jak vysvětlil blogy z vězení pan Stejskal, je jeho věc. Můj názor jsem na to sdělil, a to je zase moje věc....
Že nesouhlasíte... Vaše věc.

Zkopíroval jsem to, co považuji za zásadní... a s čím souhlasím... Vy nemusíte souhlasit... já na Vás nijak netlačím.

Hezký večer
12. 07. 2012 | 23:42

ghándí napsal(a):

navrhuju panu doktorovi rathovi zostřit vazbu. studená voda jenom jednou týdně.
12. 07. 2012 | 23:44

Almo G™ napsal(a):

zdenekb napsal(a): "jistě po vězeňské kontrole"

Ano, to je nepochybné, vzhledem k tomu, jak neustále ujišťuje veřejnost, jak "Vězeňská služba dělá svou práci dobře."

Nejspíš jde o povinnou doložku, jinak....
12. 07. 2012 | 23:45

zdenekb napsal(a):

jarpor:

Jeho věc. Moje věc. Vaše věc. Souhlasím. Nemusíte souhlasit.
= Ideální diskuse... :o)
12. 07. 2012 | 23:46

zdenekb napsal(a):

Almo G™:

Možná je to na tom vězeňském papíru už předtištěno... (něco jako Hurych a synové... ;o)
12. 07. 2012 | 23:47

sun napsal(a):

Petice za propuštění politického vězně Davida Ratha vězněného kleptofašistickou nomenklaturou:
http://www.petice24.com/petice_za_osvobozeni_politickeho_vezne_davida_ratha
13. 07. 2012 | 00:02

jarpor napsal(a):

zdenekb

Baví-li Vás někoho přesvědčovat, že máte pravdu... čiňte tak.
Já mám o debatě jiné představy...

Co si o blozích vazebně stíhaného Ratha jsem napsal... nemám co dodat.

Dobrou...
13. 07. 2012 | 00:03

jarpor napsal(a):

sorry ... stíhaného Ratha myslím... slůvko vypadlo...
.
13. 07. 2012 | 00:04

zdenekb napsal(a):

ghándí napsal(a):
navrhuju panu doktorovi rathovi zostřit vazbu. studená voda jenom jednou týdně.
12. 07. 2012 | 23:44

Místo křečovitých pokusů o vtip bych uvítal nějakou odpověď na otázku, jaké jsou dle vás důvody (z těch tří možných) držet p.Ratha ve vazbě. Ještě jako hoven jste se chlubil právnickým vzděláním... rád se tedy jako laik nechám poučit.

Pak-li mě paměť neklame, stíhaný Pitr (kde šlo o desítky milionů) byl v klidu na lyžovačce v Rakousku. Janoušek (který přizabil ženskou) se nedávno rekreoval v Chrovatsku. Čím je ten Rath tak vyjímečně nebezpečný?
13. 07. 2012 | 00:06

Samozivitelka napsal(a):

Yosif K., rikaj mu tady v ÚSStrKu (Ustaf strejdy Kubiceho) Yosifka Valirová, ma proverku en 2.stupne. Reditel biskup 3.stupne, Duka ma povereni Papeza, byv. red. Skolak 4.stupne, F.X.D z Rfx nema nic, ale zaslouzil se o pomluvu DrRa tatinka, a umi rychle psat a sefka Rady (ta fousata) koriguje pravopis. Tydle vsici pisou tady v kancelari Biskupa pod nickem Yosif K., drepi tu cely vodpoledne a pijou Juhoafric. Plzensky pravo. Smejdim jim pod nohama hadrem a jako byh neekzistovala. Uklizecka proletarka pro burzousty Vzduch. Konecne ted vypadli vod biskupova pocitace do hospody Lombardi s wi-fi a muzu chvili psat i ja! Biskup me zapomnel placnout pres p...l. Tak je DrRath s..e!
Kalósek ridi Necasa dobre. Ale Pan prof. Vondracek, dyz me lecil po "ziletkach", mi nakazoval, abych sebeposkozovani, depku a hysterii nikdy nespojovala s histrionstvim (slavomamem), kery neskodi en sobe, ale byt je komicky, ohrozuje na zivote jeho okoli tak v okruhu 1O Temelinu. Deti tam a v Tejne ako v Nemecku uz tam maji od 4-6 let narust leukemie. Tu Kalósek tez vyzaruje. Namyslené Zpevacce z Tabora to nepreju. Ale dela vostudu Zemi zamyslene...
13. 07. 2012 | 00:09

hugs napsal(a):

Jonáš - to, že Lessy obrací může být jen z těchto důvodů. Vyberte si :

1) něčeho se bojí
2) je to bambula
3) dostal nabídku, která se neodmítá

Pro každý pád je ovšem pro post ředitele policie persona non grata. Padne-li Kalousek, padne vláda a to si přátelé přátel nemohou dovolit.
13. 07. 2012 | 00:10

zdenekb napsal(a):

jarpor:

Ano, napsal jste (mezi řádky), že z vazby se u nás propouští pouze za dobré chování - tedy "spolupráci". Za druhé jste vyzvednul (mylný) názor, že Rath může psát z věznice maily a blogy (na rozdíl od "běžných" občanů).

Baví mě přesvědčovat druhé o své pravdě, to je fakt, ale ještě víc mě baví se dozvědět něco nového a zajímavého, bez cucání si informací z prstu. Proto se s vámi tak málo bavím.
13. 07. 2012 | 00:12

kormoran napsal(a):

Navrhoval bych , aby soudruzi , kteri citi s Mudrem- vykukem se slozili a koupili mu aspon nafukovaci Ancu , nebo ti mene moviti nejakou 'spolecenskou' hru , treba Skatule hejbejte se.
13. 07. 2012 | 02:58

Béda napsal(a):

jarpor,

já jenom o dovu píšících, kteří prý podle vás "trefili do černého". Trefili "prd". Ráthovy "motáky" totiž může z vazby vynášet obhájce a poté je zveřejňovat na netu.

Trefa do černého je v tomto případě ovšem dvojí metr ve vazebních důvodech pro Ratha a Parkanovou a setrvalé obšťastňování Kalouska coby vysoce postaveného politika orgánů činných v trestním řízení a jejich nadřízených, hraničící se zastrašováním (viz veřejně doložitelná slova o "sebevraždě" hlůavního vyšetřovatele, opakované telefonáty MF vyšetřovateli a posléze jeho nadřízenému policejnímu prezidentovi.

Proto jsem vám to adresoval.
13. 07. 2012 | 05:59

LZ napsal(a):

Zloděj patří do vězení, tečka.
13. 07. 2012 | 06:41

Chris napsal(a):

Stačí nekrást, Davide
13. 07. 2012 | 06:42

eva richterova napsal(a):

známé chování české společnosti. Jakmile se stane přítel nepohodlný - není už přítelem. Jen abychom si sami nepálili prstíčky. Člověk schopný takové kritiky jakou nám předváděl David Rath, nemůže být sám vinnen na korupci. O tom jsem přesvědčena.
13. 07. 2012 | 06:47

Ládik!!! napsal(a):

A kam jinam Vás mají dát?
13. 07. 2012 | 06:54

Tomáš napsal(a):

Doktore, máte ponětí o tom, kolik lidí v tomto státě zažívá depresi denně??? A to nejsou ve vazbách či ve vězení, chodí do práce, kde jsou svými nadřízenými šikanováni až na samou hranici a - buďto ti lidé odejdou nebo se nechají pro pár šupů šikanovat, aby uživili rodinu. Trvá to často celá léta!!!A nikdo jim nepomůže, protože takoví, jako vy, tvoří zákony, které to zaměstnavatelům doslova nařizují (jako drobný příklad viz vylepšený zákoník práce), dopustí, aby kvalitní firmy zanikly, nepřipustí plodnou diskusi ve věci závažných problémů fungování státního aparátu (příklad: pod***né sociální zabezpečení spolu s ministrem s krysím ks*chtem)....a tak bych mohl pokračovat. A vy máte depresi!!!Tak si ji hezky užijte, ona pak ani po propuštění z vazby nepřejde a když, tak jen na malou chvilku, než zase zkasírujete dalších 7 či více mega, u kterých vás nechytnou. Jedno mne však mrzí: že v té vazbě jste sám. V dalších celách by se měla nacházet celá garnitura, vyjmenovávat není třeba, všichni ta profláklá jména znají.
13. 07. 2012 | 07:02

PTP napsal(a):

Nevím vážení diskutující, zda jste si všimli že o vyhrožování(Kalouska) se zmínil poslanec Skokan.Ale
jaksi to v té vřavě zaniklo.Kalousek to přešel bez povšimnutí.Nebylo by od věci se pana Skokana pozeptat co měl na mysli? Zaznělo to v diskusi poslanců o vydání
V.Parkanové.
13. 07. 2012 | 07:08

jak to vidím já napsal(a):

a co ten nebohý anglický zpěvák, co strčil do fanouška, když se na něj sápal z pódia?
Fanoušek nešťastnou náhodou zemřel, ale zpěvák, neznaje česky, trčí u nás ve vazbě, aniž by chápal, čím se provinil a hrozí mu 10 let za vraždu!
Nechtějí ho pustit ani na kauci 4 miliony(dolarů), aby prý nemohl ovlivňovat svědky.
přitom vše je zachyceno kamerou a jasně patrné, že fanoušek byl těžce zdrogován a strčení bylo v sebeobraně.

Tady zůstává člověku rozum stát z víc věcí.
13. 07. 2012 | 07:18

jarpor napsal(a):

Béda

Váš názor nesdílím...

Dle mého, není-li dána možnost ostatním vazebně stíhaným psát bogy... neměl by být tento prostor dán jednomu z nich...
Leč, to je jen názor a zdejšímu administrátorovi neberu právo jednt podle svého...

Mějte se.
13. 07. 2012 | 07:20

Ládik!!! napsal(a):

jarpor -
třeba pan Stejskal jedná v sebeobraně.
13. 07. 2012 | 07:41

Béda napsal(a):

jarpor,

poslanec Ráth ještě nebyl souzen ani odsouzen (na rozdíl od jiných poslanců, keří dokonce spokojeně sněmují. P. Parkanová patrně nebude vazebně stíhána a bude také spokojeně sněmovat a scházet se s nejvyššími politiky administrativy.
13. 07. 2012 | 07:42

Michal Macek napsal(a):

asi na vas poslu par negru s letlampama aby si chlapci trochu zablbli - vase prdel pozna stredovek :D
13. 07. 2012 | 07:52

Petr napsal(a):

Pane poslanče,
dnes je podle Vás v českých věznicích tortura.
V době Nejvyšší státní zástupkyně p. Benešové za Vaší vlády nebyla? Tak proč jste jí vyhnali a nahradili Vám zpřízněnou p. Veseckou? Nebo jste chtěli zabránit vyšetření kam jdou stamiliardy z ropných polí jednoho prince?
13. 07. 2012 | 07:57

jarpor napsal(a):

Béda

Co tím chcete říci ?
Soudce rozhodl, že dá poslance Ratha do vazby. Jako jiní vazebně stíhaní nemůže vykonávat dosud vykonávané činnosti...
Jiní i nepravomocně odsouzení sněmují...
Tragédie, řekl bych. Poslanci bez kapky morálky...
Parkanová... no policie ji vazebně nestíhá... asi pro to má důvody...

Dle mého, už při sdělení obvinění by se měl poslanec, který má kouska cti v těle, vzdát mandátu. Tečka.
Co si voliči zvolili - to mají v parlamentu.
P.S. Už i Hašek včera v TV prohlásil, že parlament je obraz společnosti... tedy i on "potvrdil" mé zde již prohlášené... jací jsme my dole, takoví jsou ONI nahoře...

Mějte se.
13. 07. 2012 | 07:58

jack lipnic napsal(a):

zdenekb,
1. motiv
2. odposlechy
3. chycení při činu
4. organizované skupina(přitěžující okolnost)
člověk nemusí být právník, stačí nebýt uplně blbej
13. 07. 2012 | 07:59

Baba napsal(a):

Našinec si myslí, že kultura vězeňská se od té parlamentní liší velmi. Své chování zpravidla přizpůsobuje faktorům firemním, generačním a regionálním, ale raději by si je měl přizpůsobovat.
13. 07. 2012 | 07:59

Béda napsal(a):

jarpor,

to "má" logiku. Parkanová - aktivní poslankyně s vazbama na MF a premiéra nemůže ovlivňovat svědky a vyšetřování, kdežto Rath - opoziční politik bez takových vazeb na exekutivu může. Proto Rath "musí" být ve vazbě a Parakanová ne.

Holt spravedlnost muší být. Ale jak pro koho.
13. 07. 2012 | 08:10

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):

Vazba v případě Rath je jen důkazem toho, že policie důkazy teprve vytváří. Kdyby ten případ byl tak jasný, jak se nám Bradáčova snažila namluvit, tab by nemuseli ty lidi držet pod zámkem a Rath by mohl sedět ve sněmovně podobně jako Bárta nebo Vlastička. Bárta nebo Vlastička jistě svědky ovlivňovat nemohli nebo nemohou.


A ještě jeden případ, kdy represivní orgány uplatňují podobné praktiky.

Kauza ŘSD: žalobkyně vyhodila vyšetřovatele. Pro neposlušnost
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/kauza-rsd-zalobkyne-vyhodila-vysetrovatele-pro-neposlusnost_239928.html
13. 07. 2012 | 08:22

rejpal napsal(a):

jack lipnic
Ani jedno z uvedeného není důvodem pro vazbu. To vše je úkolem soudu, aby to vyhodnotil a zohlednil v rozsudku. Právník to může doplnit, ale pokud vím, existují důvody:
- riziko útěku
- riziko pokračování v trestné činnosti
- riziko maření vyšetřování (zametání stop, ovlivňování svědků)
Sami vyšetřovatelé už delší dobu tvrdí, že důkazů mají dost, pokračovat v trestné činnosti už těžko může a riziko útěku je zhruba stejné jako u kteréhokoli jiného obviněného (naprostá většina jich je stíhána na svobodě). Ale rozhodně není nikde například varianta držet někoho za katrem, aby vyměkl.
Má-li mít dopadení, soud a trest nějaký výchovný účinek, mělo by vše probíhat standardně, srovnatelně s jinými podobnými případy. Takto to jen vyvolává dojem, že izolace Ratha je v nějakém "vyšším" zájmu a maximálně to vyvolává sympatie k němu a snahy o bagatelizaci celé věci v očích veřejnosti. Nebo třeba i pocit, že vazbou mu má být bráněno ve výkonu poslaneckého mandátu. A když se ještě vezme v úvahu minulost ministra vnitra, těžko čelit konspiračním teoriím, které nakonec mohou z Ratha vytvořit nového Jánošíka.
13. 07. 2012 | 08:28

jarpor napsal(a):

Béda

Milej zlatej, snad dokumenty stran nákupu CASA existují, žádný "chybějící" kterým by se mohla Parkanová lépe hájit se doplnit nedá...
Kdo chce, rozdíly mezi stíhanými Parkanovou a Rathem vidí, kdo nechce, nevidí...
Kdo se domnívá, že policie teprve důkazy proti Radtovi "vyrábí" a nebere v potaz, že už v obvinění asi důkazy musely být... s tím se holt nedá nic dělat... a vymlouvat takovému, že je to blbost... nemá smysl.

Mějte se.
13. 07. 2012 | 08:29

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):

”Nebezpečí korupce není tolik v nemravnosti jednotlivců, jako v nemravnosti systému.“
Ivan Štampach
„Reálný boj s korupčním systémem nelze vést pouhými metodami běžného boje s korupcí, tedy zintenzivněním sledování a vyšetřování, sebelepší policejní a vyšetřovací technologií a nasazením, jakož o zpřísňováním soudních sankcí. Takový postup naopak nese riziko vzniku policejního státu a degradace demokracie na soudcokracii. „
http://www.blisty.cz/art/64137.html
13. 07. 2012 | 08:32

Béda napsal(a):

jarpor,

co to tady vyprávíte? Rath je ve vazbě již 2 měsíce, je krácen na právech poslance, jeho voliči jsou ošizeni o hlas ve sněmovně. Rath nemá jak a čím ovlivňovat vyšetřování a svědky.
Parkanová má jak a čím ovlivňovat svědky a vyšetřování (taky se tak podle všeho děje a dělo - viz opakovaná ingerence Kalouska u policejního prezidenta a vyšetřovatele kauzy, podezření na emisara z MF na vedení ÚOOZ, veřehjné zastrašování policejních orgánů z úst premiéra a MF, rychlé změny ve vrchní¨m státním zastupitelství - zřejmě kvůli naplnění slov soudce Kučery. Přesto Parkanová zůstává na svobodě a může hlasovat v parlamentu.

Vám nepřijde divný ten dvojí metr aplikovaný podle toho jestli jde o politika opozice anebo loajálního a propojeného četnýma vazbama na státní administrativu?
13. 07. 2012 | 08:35

MJ napsal(a):

Kdo lže, ten krade, kdo krade, může i zabít (to s chutí říkával tehdy asi desetiletý syn). Pane Rathe, měl jste všechny předpoklady ke štastnému a spokojenému životu, jenže Vás postihl syndrom nenažranosti, ne jako problém zdravotní, ale problém morální. Nic Vám nebylo dost. Jedna žena, nic pro mě. Jedno povolání, nic pro mě. Jedna politická strana, nic pro mě. Jedna funkce, nic pro mě. Pane Rathe, Vy jste si o tu vazbu říkal více jak deset let a udělal jste možné i nemožné, abyste v ní skončil. A na závěr mám jednu otázku. Jste si jistý, kdyby šel čas vrátit do začátku 90. let, že byste s dnešní zkušeností pracoval bez všech funkcí jen jako lékař? Přestaňte, prosím, skučet. Vždyť Vám ani jedna vazba nemůže být dost.
13. 07. 2012 | 08:35

Kateřina napsal(a):

Je to bohužel tak, jak píše David Rath... Nedávno mi to připomněl dokument o upalování čarodějnic církví v 16. století: ti tzv. inkvizitoři byli nejkrutějšími představiteli fanatické církve - doslova pořádali hony na úplně nevinné lidi, většinou ženy, a hlavně majetné či vlivné, tím, že je prohlásili za kacířky a čarodějnice, a posléze krutě fyzicky mučili (většina řekla, co mučitelé chtěli, těch několik málo statečných se nepřiznalo... ale ani to jim nebylo nic platné), byli již předem odsouzeni a nakonec upáleni... majetek jim byl zabaven (o to šlo) a církev ukázalo opět svou moc, zastrašila lidi atd... Tato technika upevňování moci, vedle válek, je primitivní, nelidská, ale účinná, lidstvo se v tom moc za ty staletí nezměnilo... Už A. Einstein kdysi řekl, že neví, čím se povede 3. světová válka, ale ta čtvrtá se povede kameny a klacky... Z dějin je možné se poučit, že každý osvícený člověk, kterému většinou tehdejší společnost nerozuměla, a který měl nějaký jiný světový názor, většinou velmi průkopnický a pravdivý, než-li tehdejší světská a církevní moc, tak byl většinou prohlášen za kacíře, uštván, nezákonně vězněn, popř. upálen... např. G. Bruno, G. Galilei...
13. 07. 2012 | 08:43

zdenekb napsal(a):

jack lipnic:

Už vám odpověděl rejpal. Vaše body 1-4 se dají směle uplatnit u soudu, ale nejsou důveodem k vazbě. Ohledně "úplné blbosti" kohokoliv se tedy nebudu rozepisovat.

jarpor napsal(a):
"Dle mého, není-li dána možnost ostatním vazebně stíhaným psát bogy... neměl by být tento prostor dán jednomu z nich..."

Jak to proboha víte? Kolik znáte vazebně stíhaných lidí, a kde berete jistotu, že například jejich příbuzní nebo právníci nezveřejňují jejich stanoviska (třeba formou blogu)?!?
13. 07. 2012 | 08:45

Kateřina napsal(a):

Náš stát není bohužel civilizovanou, ani demokratickou, ani právní, zemí: lidská práva jsou u nás na nízké úrovni, jsou často pošlapávána, a zhoršují se, je to zejména následkem této asociální nelidské vlády a jejího 6letého vládnutí... Nejsou to jenom nelidské podmínky vazby, ale také domácí násilí, diskriminace obecně slabších ve společnosti (důchodci, ženy, děti...), souvisí to obecně i s celkovým úpadkem morálky ve společnosti (tzv. morální bída, neúcta mezi lidmi, špatné vztahy), následkem slepé šílené honby za penězi, kariérou, úspěchem apod. ... Změna k lepšímu je ale na každém jednotlivci... :-)
13. 07. 2012 | 08:56

Pavel Krajtl napsal(a):

Čtu všechny "Listy z vězení" ale ani v jednom jsem nezaznamenal něco co by se dalo charakterizovat jako narušení účelu koluzní vazby. Poklud někomu vadí že MuDr. Rath píše blogy tak patrně proto že je to důkazem že ještě žije ba dokonce že si dovoluje psát pravdu. to je totiž skutečným důvodem jeho vazby. Říkal pravdu natolik nepříjemnou že to bylo považováno za nezdvořilost. To je bohužel osud poslů špatných zpráv.
13. 07. 2012 | 08:57

rejpal napsal(a):

zdenekb
problém je v tom, že žádný jiný (alespoň nad komunální úrovní) politik vazebně stíhaný není. Takže chybí srovnávací materiál.
Co je na případu Ratha nejvarovnější je to, že když je možné pomocí gumového výkladu zákonů držet ve vazbě VIP, je to s největší pravděpodobností povrch ledovce, a stejný osud může potkat spoustu lidí, po kterých pes neštěkne.
Nakonec k nezávislosti a nestrannosti justice se v posledních dnech pregnantně vyjádřili i někteří představitelé vládní koalice. Což je horší než celá kauza Rath.
13. 07. 2012 | 09:00

jarpor napsal(a):

zdenekb

Předpokládám, že nikdo další vazebně stíhaný sem texty /třebas přes právníky/ nedává.
Mohu se mýlit... připouštím... Administrátor snad by mohl vědět víc...

Béda

Jinými slovy - Vy tvrdíte, že policie a státní zastupitelství je dle Vás selektivní... jedná na politickou objednávku...
Jak myslíte...
Nezbývá mi, než obdivovat, jak znáte vyšetřovací spisy... jak jste schopen fakty doložit ten "dvojí metr".
Víte, mě doměnky Vaše i jiných "neberou"...

Mějte se
13. 07. 2012 | 09:02

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):

Pro zdenekb.
jarpor napsal(a):
"Dle mého, není-li dána možnost ostatním vazebně stíhaným psát bogy... neměl by být tento prostor dán jednomu z nich..."

To je jarporovina a několik replik

Když jeden vazebně stíhaný nemá dost peněz na advokáty, tak seberme peníze všem vazebně stíhaným.

Je to především o penězích a o tom, zda má vazebně stíhaný zájem mít nějaký blog nebo stránku, ten, kdo má dost prostředků a zájem, tak ji jistě má.

Ale pokroucené je to již v základu, otázka by měla především stát tak, zda je spravedlivé to, že je Rath ve vazbě. V duchu s jarporovým uvažováním bychom mohli Ratha zavřít bez soudu na doživotí a pak dumat o tom, zda jsou jeho podmínky totožné s ostatními doživotně odsouzenými.

Pavel Krajtl.
Ty reakce jsou důkazem toho, že Rath je některými vnímám především jako politický zločinec.
13. 07. 2012 | 09:03

MJ napsal(a):

Kateřina
Máte ve všem pravdu, až na těch šest let. Problém morálky se kontinuálně táhne celou polistopadovou historií, bez ohledu na to, kdo zrovna vládne. Pan Rath byl hodně dlouho ve středu dění v opozici i koalici, ale nevšimnul jsem si, že by pro zlepšení něco udělal. Jeho zásahy do života lidí byly jen populismus - viz lékárny nebo volné jízdenky pro děti. Jedněm dal výhodu, kterou ostatní zaplatili.
13. 07. 2012 | 09:03

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):

Pro MJ.
Cituji vás:
„Jedněm dal výhodu, kterou ostatní zaplatili.“

To je o hlouposti a populismu, takovém tom jednoduchém pravicovém.
Ona je celá politika o tom, že jedni dostávají výhodu na úkor druhých, pravičák zvýhodňuje ty mocnější, levičák ty slabší. Pravice i levice hovoří o spravedlnosti. Pravicová „spravedlnost“ je především o lži, protože spravedlnost by měla být naplňována podle obecného mínění a s tím se pravice, alespoň ta naše hodně rozchází.
13. 07. 2012 | 09:18

zdenekb napsal(a):

jarpor:

Abychom si rozuměli, neměl jsem na mysli jen blogy na aktuálně. Předpokládám, že každý vazebně stíhaný může přes příbuzné zásobovat svou osobní webovou stránku "Můj milý deníčku". Na aktuálně má ale blog třeba i (v prvním kole) odsouzený Vít Bárta.

rejpal:

To je pravda, srovnání chybí. Třeba se dočkáme... ;o).
13. 07. 2012 | 09:20

jarpor napsal(a):

ten kdo se...

Dáváte mé psané do souvislostí, které v něm obsaženy nebyly a nejsou.
Bez ohledu na majetkové poměry vazebně stíhaných se domnívám, že vazebně stíhaný poslanec Rath má zde výhody, jež jiným umožněny nejsou.
Tečka. Dále se k tomuto tématu nehodlám vyjadřovat, a nenutím nikoho, aby můj názor sdílel.

Mějte se...
13. 07. 2012 | 09:21

jack lipnic napsal(a):

zdenekb,
ale z těch bodů co jsem napsal vyplyvají důvody vazby. pokračování v tr. činnosti, ovlivnování svědků i utěk. rath byl součástí poměrně nebezpečného gangu. (tím nemyslím čssd)
13. 07. 2012 | 09:27

Béda napsal(a):

jack lipnic,

toí je Parkanová taky. Ovšem ten gang je o řád výše.
13. 07. 2012 | 09:30

MJ napsal(a):

Pro ten, kdo ...
To, jak realizoval politiku David Rath byl populismus. V jeho konání nebylo nic systémového, nic, co by posouvalo společnost dopředu. Tak říkajíc vytloukal klín klínem. Myslím, že obecným míněním nebylo zvýhodňovat zákazníky některých lékaren, většinovým názorem spíš bylo neplatit poplatky nikde.
13. 07. 2012 | 09:31

Béda napsal(a):

MJ,

Ráthovo působení ve zdravotnictví bylo snad to nejlepší co zdravotnictví devastované tuneláři před ním i po něm potkalo. Ve srovnání s tuneláři nemocnic a celého zdravotního systému byly privatizace polikliniky Ráthem a opatření ke stabilizaci zdravotního systému s opatřeními v oblasti lékové politiky hotovým balzámem.

Ale to už se dostáváme od merita věci, k¨terým je dvojí přístup ke stáhání politiků v "právním státě" podle toho jestli jde o politiky blízké vládnoucímu válci anebo opozice.
13. 07. 2012 | 09:40

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):

Pro MJ.
Rath jistě není ukázka všech ctností, taky vstoupil nejdříve do ODS, ale když jde například o ty poplatky, tak kdo sliboval před volbami voličům, že je nezavede a po volbách otočil?
Rath je jen poloviční odesák.
13. 07. 2012 | 09:41

mb napsal(a):

RAth trpí jako Jan Hus ...

tak ještě klestíčko a bude to to,

teď by přišla nějaká šŤavnatá nadávka, ale to se tady nesmí ...

Rath nemá smysl pro míru ... zkorumpovaný politik ... a skuhrá ... chjo ...
13. 07. 2012 | 09:47

MJ napsal(a):

Béda
Máte zcela pravdu. Také v Hostivici ho stále milují, když jim přihrál násobky financí proti jiným srovnatelným obcím.
13. 07. 2012 | 09:48

MJ napsal(a):

ten, kdo ...
Něco Vám řeknu. ODS jsem volil v roce 1992 a můj otec se se mnou asi dva měsíce nebavil. Dodnes nechápu, jak tak apolitický člověk dokázal odhadnout, co se bude dít v dalších letech. Dnes jsem zruba v jeho tehdejším věku, svoji chybu jsem již nezopakoval, ale také jsem ani jednou neměl pocit, že volit soc. dem. by byl dobrý nápad.
13. 07. 2012 | 10:01

ten, kdo se s blbem hádat nebude, napsal(a):

Pro MJ.
Nevolit nikoho není dobrý nápad, výsledkem je volba všech těch špatných a pokud přistoupíme na to, že tu máme demokracii, tak se stejně odpovědnosti nevolbou zbavit nemůžeme.
Do nástupu Topolánkovy vlády jsem volil všelijak a často i nevolil, dnes již nejen volím, ale s akcí RADAR jsem se naučil i demonstrovat.
Volím a demonstruji především proti té nejsprostější politice.
13. 07. 2012 | 10:17

Jana Pechová napsal(a):

Vazební důvody (stejně jako vězení) nerozlišují mezi tím, zda je stíhaný příslušníkem skupiny 'horních deseti tisíc' anebo skupin jiných. Podoba věznic odpovídá kulturní úrovni státu.
To, co Dr. Rathovi v současné izolaci nejvíc vadí, není ani tak nehostinnost cely, jako spíš nečinnost a ztráta volnosti pohybu. Tím ovšem netrpí jen lidé z vyšších společenských vrstev, ale i nad míru pilní šizuňkové z opačného pólu. Pracovitost totiž nemusí nést nutně jen pozitivní ovoce. A Dr. Ratha rozhodně nikdo z lenosti neviní.
Vazba je přitom izolace obviněného kvůli nebezpečí ovlivňování vyšetřování či z opodstatněné obavy z pokračování v trestné činnosti. O vazbě rozhoduje státní zástupce, nikoli policie.
13. 07. 2012 | 10:19

jarpor napsal(a):

Jana Pechová

O vazbě rozhoduje soud. Tedy ani policie, ani státní zástupce. SOUD.

Hezký den
13. 07. 2012 | 10:48

ali napsal(a):

D.Rath může akorát bojovat za humanizaci soudobého kriminálníka ve vězení..
13. 07. 2012 | 11:04

Jana Pechová napsal(a):

jarpor
Díky za upřesnění, člověk se pořád učí :-)
Policie se obrací na státního zástupce a ten podává návrh soudu. Tak je to přesně, ale pravdu máte vy.
13. 07. 2012 | 11:11

stařenka napsal(a):

Yosif K

vám se zřejmě zhroutí svět, pokud se prokáže, že to s panem doktorem Rathem až tak nebylo, jak média masírovala "proleteriát"./jeden z vašich oblíbených výrazů/
13. 07. 2012 | 11:50

poznámka napsal(a):

jarpor, Pechová
Ba, ba, vše se děje v rámci systému, a tedy po právu. Stejně jako kdysi s madam Horákovou.
Zvláštní, že zatímco v případě nebohé Milady šlo o jednoznačné zločinné spolčení tehdejších státních institucí, tak dnes je pro vás bez diskuse vše OK. Ani náznak pochybnosti nevyklíčil, Jasánci dnešní doby.
A to jenom proto, že sedí z vašeho pohledu ten správný.
13. 07. 2012 | 11:56

jarpor napsal(a):

poznámka

Asi Vám, poznámko, ušel zásadní fakt :
Soud s Horákovou byl pod taktovkou jedné strany, která si vyhlásila vedoucí úlohu, a podle této "vedoucí úlohy" si přizpůsobila všechny orgány státu k "obrazu svému" !

Dnes je demokratický zvolený parlament a vláda, je zde rozdělená úloha institucí na zákonnodárnou, výkonnou a soudní.

Styděl bych se do krve, porovnávat to, jak postupují orgány činném v trestním řízení a soudy dnes s procesem Milady Horákové.
Vám, jak vidím, takové srovnání naprosto nevadí. Jsou takoví...

Mějte se...
13. 07. 2012 | 12:03

ali napsal(a):

poznámka
srovnat Ratha s Horákovou je urážka popravené ženy..ta byla opravdu nevinná..srovnejte si morální hodnoty..
13. 07. 2012 | 12:03

poznámka napsal(a):

ali
Pokud byla opravdu nevinná, pak byla ovšem zbabělá, když se přiznala k činu , který neudělala.
Já mám hodnoty srovnané, a co vy?
13. 07. 2012 | 12:13

poznámka napsal(a):

jarpor
Roztomilým paradoxem ovšem zůstává, že zatímco dnes máme "svobodně" zvolenou vládu, tak více jak 80% ovčanů s ní nesouhlasí, a za totalitních padesátých let tomu bylo přesně naopak.
Chtělo by se zamyslet nad tím, od čeho odvozovat je-li moc totalitní nebo ne.
13. 07. 2012 | 12:31

ali napsal(a):

poznámka
Horáková dojela na zločineckou ve které byla a které do poslední chvíle pitomě věřila. Označit jí ale za zbabělou dokáže jen nemorální zbabělý blbec..
13. 07. 2012 | 12:36

měním nick nechci se hádat s ali napsal(a):

ali

Horáková prohlásila v přímém přenosu, že než by její dcera žila v komunismu, že by radši nechala srovnat se zemí celou Prahu.

Kam se na ní hrabe Usáma s dvojčaty.
13. 07. 2012 | 12:43

rejpal napsal(a):

ali
Ona ale nebyla členkou KSČ. Pokud se nepletu, tak byla národní sociálkou a ti zas tak moc nadšení dominancí komunistů nebyli.
Zbabělá určitě nebyla. Myslím, že většina z nás by přiznala za jistých okolnotí cokoli. A byla vlastně opravdu "nevinná" (ve smyslu těch absurdních obvinění)?
13. 07. 2012 | 12:46

rejpal napsal(a):

měním nick nechci se hádat s ali
Vy asi o mechanismu těch procesů a přenosů z nich tolik nevíte. Když vám někdo pohrozí, že postaví před soud celou rodinu, co uděláte, abyste zachránil je?
13. 07. 2012 | 12:49

jarpor napsal(a):

poznámka

"Roztomilým paradoxem ovšem zůstává, že zatímco dnes máme "svobodně" zvolenou vládu, tak více jak 80% ovčanů s ní nesouhlasí, a za totalitních padesátých let tomu bylo přesně naopak."

Jen člověk s deficitem mozku se může ptát, proč za totality 80 % totalitní vládu "bralo". Že s ní souhlasilo ? A to víte odkud, poznámko ?
Že si tomyslíte, to ještě neznamená, že tomu tak bylo !!

Mějte se...
13. 07. 2012 | 12:51

měním nick nechci se hádat s ali napsal(a):

rejpale

to planatala do rádia ještě před tím, než ji zavřeli, její názory byly dostatečně známé a proto lidé, kteří podepisovali petice na tom, že ji zavřou a odsoudí neviděli nic špatného.

Ona zas tak svatá, jak nám dnes namlouvají nebyla a pamětníci ještě žijí.
13. 07. 2012 | 13:13

poznámka napsal(a):

jarpor
A co si myslíte vy, kolego?
13. 07. 2012 | 13:33

jarpor napsal(a):

poznámka

Dovolím si odkázat na mou první včerejší repliku.

Mějte se...
13. 07. 2012 | 13:42

santawizard napsal(a):

Buď se koná spravedlivost a nebo se páchá křivda.
13. 07. 2012 | 13:43

poznámka napsal(a):

jarpor
Pokud si myslíte, že tehdá bylo pro komunisty méně lidí než je dnes pro současnou vládu, tak si to pochopitelně myslet můžete. To jak při tom vypadáte je zase odporující kodexu.
13. 07. 2012 | 14:06

jarpor napsal(a):

poznámko,
porovnávat totalitu s dneškem považuji za totální hloupost.
A jak za takový názor vypadám je mi šumafuk...

Hezký den
13. 07. 2012 | 14:17

poznámka napsal(a):

jarpor
Jednoho dne zjistíte, že oba systémy jsou si velmi podobné. To až se budou demokraticky střídat u moci komunisté a radikální komunisté( přesně podle našeho USA vzoru). Nebude se ale řešit co ještě zprivatizovat, ale reciproční záležitosti.
Takovou svobodu a demokracii budete ale těžko vydýchávat.
A přitom to bude stejně demokratické jako teď. Média zajistí, aby byli zvoleni ti správní.
13. 07. 2012 | 14:52

jarpor napsal(a):

Vaše vizionářské představy mne neberou...
Zkuste mne nepoučovat, co budu či nebudu vydýchávat.

Předem děkuji... a mějte se.
13. 07. 2012 | 14:57

poznámka napsal(a):

jarpor
Ono 'poučování' je ale ve vašem zájmu. Představte si , že se ona neblahá vize naplní, a vy budete drsným faktem zaskočen ze dne na den. Nepřeju si vidět, co by to nadělalo s vaším hormonálním systémem. Nyní jste už poučen, a až den K nastane, budete lépe připraven.
Ale ani tak to nevidím s vaší adaptabilitou příliš optimisticky.
13. 07. 2012 | 15:17

jančesky napsal(a):

Proč Vás nepustí pane Rath do sněmovny, to byste koukal co se tam děje, co je Kalousek zač.
Na něj opravdu nemáte.
Zatím jste nebyl odsouzen, nechápu to prskání od jiných pisatelů.
Do rozsudku jste nevinný a podle mě by na Vašem místě měli být jiní. Snad se dočkáme.
Držím Vám palce.
13. 07. 2012 | 15:35

Milena napsal(a):

Já se jen divím, že lze z vazby psát blog. Vazba je jistě nepříjemná životní zkušenost, ale bezpochyby není ani účelem, aby příjemná byla. Ale také si nemyslím, že by byla nástrojem mučení.
Nic špatného dr. Rathovi nepřeju, byla jsem velmi překvapena tím, co se stalo. Musela jsem se přesvědčit, zda není Apríla - a bohužel nebylo.
Nicméně potloukat se po Rudné s krabicí se sedmi miliony nebyl evidentně dobrý počin. U Dr. Ratha se vzhledem k jeho letitému veřejnému působení a "předvádění" dá jen připomenout jedno české přísloví : Pýcha předchází pád. Je ho škoda. Je to prý velmi dobrý a pečlivý lékař. Asi se měl držet svého kopyta.
13. 07. 2012 | 15:51

;T; napsal(a):

Abyste měl co číst a trochu pokročil ve svých znalostech o Kalouskovi, kterého jste příliš nemiloval, posílám přepis hovoru mezi uvedeným a ještě někým. Uvádím to, Davide, tak, jak to uvedl zdroj www.lidovky.cz:

Soustavné vyhrožování

Skokan už ministra Kalouska během jednání sněmovny ve středu vyzval, aby se přiznal k tomu, že svému okolí vyhrožuje.

Ministr se ale k tomu ale odmítl vyjádřit. Server Lidovky.cz ve čtvrtek Skokana kontaktoval s tím, aby byl konkrétnější.

Poslanec se svěřil s tím, že mu Kalousek od incidentu s profackovaným mladíkem soustavně vyhrožuje i fyzickým násilím. „Není možné, aby se tak vysoce postavený politik takhle choval,“ stěžoval si Skokan.


Telefonát mezi Kalouskem a Skokanem
Skokan: Dobrý večer, pane ministře.

Kalousek: Nazdar, ty debile.

S: Mluvím, prosím, s ministrem financí inženýrem Miroslavem Kalouskem?

K: Jasně, s kým si myslíš, že mluvíš, ty čuráku.

S: Promiňte, ale to asi trochu přeháníte.

K: Kolik ti za to dali, blbečku?

S: Nevím, o čem mluvíte.

K: Víš moc dobře, o čem mluvím. Odmít´ jsem ti někdy nějakou dotaci? Potřebuješ prachy, proč jseš taková svině?

S: Já nemůžu za to, že jsi někoho zfackoval.

K: Proč jsi musel posílat smsku všem novinářům? To jste všichni takoví udavači?

S: Byla tam spousta svědků, tohle nezatlučete ani nezametete pod koberec.

K: Jo, ale zrovna ty to musíš napráskat.

S: Já?

K: No jasně ty! Teď mi to novináři volali, a ne jeden. Oni nejsou takový skety jako ty. Ty sis myslel, že tě jako zdroj neprásknou,co?

S: Hele nechte si ty sprosťárny. Všichni se vás bojí a na to spolíháte. Nikdo si to nechce rozdat s mocným ministrem financí. Co kdyby... A na mladýho kluka si dovolíte. Tak víte, co? Já se vás tedy nebojím vůbec. Příště s tím počítejte a dejte mi pokoj.

K: Tak víš co, když se mě nebojíš, tak zítra rozbiju hubu tobě. Jsme asi stejně veliký, na mladým jsem se dneska rozcvičil.

S: Klidně, když si sundáte ty brejle, nerad bych se o ně pořezal.

K: Tak zejtra ve sněmovně.

S: Klidně, pane ministře.

(zdroj: www.lidovky.cz)
13. 07. 2012 | 15:53

Falcon napsal(a):

Pane doktore Rathe, já nevím na co si neustále stěžujete. Dívejte se na to z té lepší stránky. Vy jste vlastně, s ohledem na naše dějiny za posledních pár desítek let zpět, vlastně v takové hezké, české, dříve československé přípravce na výkon funkce prezidenta.
A myslím, že by jste to, co máte dnes vy, určitě neměnil s tím, co měl ve svojí přípravce třeba jiný doktor, takto práv, jisty Gustáv Husák.
Kterého ovšem na rozdíl od vás, se žádnými miliony v krabici od vína nechytli.
13. 07. 2012 | 15:58

anti politik napsal(a):

No, on to řadový občan Davide nevidí tak tragicky jako ty, protože v realitě života (myslím lidí, kteří ti byli do nedávna kdesi) to není o nic lepší, než v tom kriminále. Troufám si dokonce tvrdit že někteří občané by si dokonce mysleli, že už jsou v tom "Havlovým ráji" při představě, že dostanou třikrát denně najíst, žádný starosti, jen ty o"já"! A to nemívají lidé s čistým svědomím.
13. 07. 2012 | 16:03

Jarmila napsal(a):

Pane Rath, já si umím představit jak se cítíte tam, bez svobody a možnosti dělat něco normálního, být se svou rodinou. Myslete na to, že nejste sám, určitě na vás myslí vaše rodina, přátelé i lidé, kteří vám věří. Deprese je zlá věc, je to vlastně strach a úzkost. Já trpím depresí už 22 let. Od začátku roku 1990 jsem věděla, že to nebude v Česku dobré. Byla to znamení: co se hned zdražilo byla základní potravina pro mimina, to je sušené mléko Sunar a další. Já měla tenkrát dvouměsíční dceru a kojit jsem nemohla, takže jsem kupovala mléčnou stravu pro dceru, ze dne na den dražší. Další znamení bylo, když byli propuštěni všichni trestanci, vězni, i ti několikanásobní vrahové. A byla unesena z nemocnice sedmiměsíční holčička, která měla astma. Znásilněná a zabitá, nemocné dítě. Byla by tak stará jako je dnes má dcera, to je 22 let.
Kolik lidí nemá šanci normálně žít, protože je nikdo prostě nedá zaměstnání, předražené bydlení atd, atd. Ve státě musí vládnout slušnost a zdravý rozum, jinak je to všechno nesmysl. V Česku jsou šťastní leda hlupáci a povrchní lidé, a zloději všeho druhu. Z celého srdce vám přeji aby jste byl brzo doma.
13. 07. 2012 | 16:08

Milan napsal(a):

Ten systém, který údajně mučí lidi, jsi tvořil i ty, a to mnoho let. Ochutnej plody svojí práce. A závěrečný (velmi úlisný) dodatek o vězeňské službě, která dělá svou práci dobře? Nad tou servilitou kdysi arogantního a povýšeného chytráka se musí jeden pousmát... ;)
13. 07. 2012 | 16:14

český maloměšťák napsal(a):

;T;
Exbratr Fantoci nadává lidem do čuráků ? A vyhrožuje jim zmlácením ?

Proč se ho teda občan Schwarzenberg stále zastává ?
Na příkaz Vatikánu snad ?

Divný papež.
Divný kníže.
Divný předseda vlády.
13. 07. 2012 | 16:16

flame napsal(a):

Rathlík už jen štěká a kňučí. To musí hodně bolet, jen nerozumím té drzosti, přistižený zloděj, se stává "svědomím společnosti", jak sám sebe vidí.
13. 07. 2012 | 16:22

MR napsal(a):

A co takhle stížnost Evropským institucím (když jsme člen. státem EU) ? Myslím, že dr. Rath tuto možnost zvažoval a nevím, jak je to daleko. Z Mladé Fronty Dnes se to nedozvím...........
13. 07. 2012 | 16:48

kvido salač napsal(a):

Možná má pan Rath pravdu, ale to si měl zjistit a spočítat před tím, než začal přijímat úplatky. Jestliže riskoval trpět tyto podmínky pro nasbírané miliony, zní to fňukání falešně.
13. 07. 2012 | 17:26

Holík napsal(a):

Vážení, myslím, že to už nemůže dlouho trvat, tahle agónie. Jak to tak sleduju, dneska oznámil Bohůšů vyvolání hlasování o nedůvěře vládě v PS. Příští týden padne vláda, no a dr. Rath je do konce července doma !
Pak ho můžou vyšetřovat na svobodě, jako ostatní stíhané poslance.
13. 07. 2012 | 17:40

HELDON napsal(a):

Tak o tomhle neměl doteď nikdo ani tušení. No po zveřejnění této stížnosti tě určitě brzy pustí. Jistě se ti omluví, že tě zavřeli do malého prostoru, omluví se, že tě nechali rozežírat pocity beznaděje a úzkosti, za psychické týrání, za způsobené peklo na zemi. Jistě místo tebe okamžitě zavřou ty, kteří na tebe uvalili vazbu a to jen proto, aby tě mučili po vzoru španělské inkvizice, i když zastřeně a rafinovaně !!! Kdyby žil Edgar Alan Poe, jistě by o tobě napsal povídku, při které by všem vstávaly hrůzou vlasy na hlavě.
Vězeňská služba určitě uspořádá sbírku, a koupí ti na rozloučenou nějaký hezký dárek, třeba víno v krabici (dárek si rozbal raději hned, a nezapomeň poděkovat)
Před věznicí už na tebe budou asi čekat tvoji přátelé, čerstvě propuštěný vožralý kott, kriminálnice snopková a další tobě podobní.(Takže možná přijde i kouzelník)
Po svém propuštění jistě nebudeš plánovat útěk s celou rodinou na Bahamy, ale hned se vrhneš do boje za zlepšení podmínek pro všechny vazebně stíhané, že ano?
13. 07. 2012 | 18:13

neokázalý bigamista napsal(a):

Jeden z nejhorších aspektů s orgány státní správy demokratické ČR, členské země EU a NATO, pověřenými zajištováním zákonnosti a vyšetřováním a postihem porušování zákonů, počínaje demokracii ohrožující korupčností politiků, je to, že tento synek TAJNĚHO SPOLUPRACOVNÍKA, posléze DUVĚRNÍKA a nakonec AGENTA StB, Ratmíra Ratha, na čas ztratil mnohé a mnohdy evidentně nezákonně nabyté výhody elitáře ZA KAĎÉHO REŽIMU a v každé partaji, na které byla rodina Rathů zvyklá.

Papá Rath moc synkovi s dementním sdělěním médiím, že 10 mega v synkově domě v Hostivicích je jeho, že mu před pár lety řekl "NĚKDE TO TADY SCHOVEJTE", až si bude chtít v obci koupit další dům, nepomohl. Místo aby unisono se synkem tvrdil, že to tam policie nastražila, tak on to takto, navíc veřejně, přizná.

Nu, zdá se, že Papá Ratmíra, podle jeho slov, když kariíra agenta StB nebyla hned po Sametu u nás ne vždy příjemná, Katar "královsky" platil, takže Rathovo ani "něvědí kde který milión vlastně mají". Rozhodně jsou prý bohatí tak, že ani David "nemá potřebu krást", natožpak z veřejných peněz.

Co asi našemu nejznámějšímu BIGAMISTOVI ale také hodně chybí je právě ten život mezi dvěma ochotnými slepičkami, dvěma doktorkami, v jedné obci a nedaleko od sebe, obě dlouhodobě uhranuté Davidovou "inteligencí" (ikdyž pouštět si ústa na špacír stran "žluťoučkých penízek" nebo sám nést 7 mega ve škatukli o inteligenci moc nesvědčí)a hlavně přísunem miliónů korun z mnoha sněrů (viz kšefty teď zřejmě ho, jako neatraktivního opouštějící milenky via lékařská komora atd.)

Paša - korupčník, s egem skoro tak vělikým jako vrtočivý stařík na Hradě, je - a tom má pravdu - de facto odrovnaný, jakkoliv má v genech zafixovanou snahu se - jako jeho otec za i po komunismu také za jakoukoliv cenu a jakýmkoliv způsobem - dohrabat na špici.
13. 07. 2012 | 18:23

Ota Veverka napsal(a):

Pane Rathe, upřímně s vámi soucítím. Proto jsem se rozhodl navrhnout vám, že to ve vazbě odsedím za vás. Mám dobrý trénink, za komunistů jsem strávil ve vězení tři roky. Nějaké to mučení vydržím, StB v tom byla dobrá. Jenom myslím, že byste se měl zamyslet nad tím starým sloganem z filmu Jáchyme hoď ho do stroje - "Neber úplatky nebo se z toho zblázníš". Moje nabídka má jeden malý háček, odstěhoval jsem se z blízkosti vaší a vám podobným do vzdálené země. Zbyly vám někde pod podlahou ještě nějaké drobné na proplacení letenky?
13. 07. 2012 | 18:28

JH napsal(a):

Kolik stíhaných a ve vazbě se nacházejících spoluobčanů může blogovat a takto kalkulovaně ventilovat své názory na poměry v naší justici, počínaje konkrétní vyšetřovací vazbou a tak ovlivňovat (nejen) věřejné mínění (o sobě a své kauze)?
13. 07. 2012 | 18:35

Jano napsal(a):

Vaverko,

možná Vás do toho komunistického vězení svým pilným udáváním a prací pro StB poslal otec zde přítomného Davida, Ratmír, který jako velice málo bezcharakterních oportunistů za každého režimu měl svoji lukrativní kariéru práce pro StB opravdu, ale opravdu dlouhou a jako málokdo pro StB pracoval nějdříve jako tajný spolupracovník, poté důvěrník a nakonec jako agent. Prostě se vypracoval.

Není divu, že jeho synkové mají chování takové, jako David po léta předvádí a za plentou evidentně navíc předváděl.
13. 07. 2012 | 18:41

Kateřina napsal(a):

Nejlepší a nejchytřejší sněmovní řečník David Rath tam opravdu velmi chybí ... zvláště teď, když vláda krade lidem 140 miliard a nespravedlivě je chce darovat církvi, teď, když asociální vláda okrádá lidi zvyšováním DPH a dalším oklešťováním sociálního státu... To je zřejmě důvod, proč ho modrá mafie nezákonně drží v této vazbě, máme tady prostě nový druh modré totality a společnost to toleruje... To je velmi špatná zpráva, protože podobné bezpráví, které se dnes děje p. Rathovi, se zítra může stát kterémukoli druhému spoluobčanovi - třeba jen za jiné názory, než které razí modrá vládní mafie...
13. 07. 2012 | 19:25

Mám toho dost napsal(a):

Dokud nebudou ve vazbě gauneři, jako je Kalousek, tak tu není právní stát a dá se očekávat, že ve vazbě jsou nevinní lidé.
13. 07. 2012 | 20:08

Honza napsal(a):

Expřítel Rath se snaží vzbudit lítost davu. Je to jenom duševní ubožák, při jeho inteligenci bych čekla něco lepšího
13. 07. 2012 | 20:18

ali napsal(a):

ten co si mění nick
pokud Horáková prohlásila v přímém přenosu, že než by její dcera žila v komunismu, že by radši nechala srovnat se zemí celou Prahu, tím spíš je hrdinka, než zbabělec, který si mění nick..
13. 07. 2012 | 20:25

humor napsal(a):

Má toho dost- má pravdu! pokud nebudou zlodějští členové pravice pod kontrolou vězeňské služby řádově v desetitisících - nebude zde pořádek ani právní stát
13. 07. 2012 | 20:46

trololo napsal(a):

uz jim zase rath utek z cely k pocitaci? sileny, ta uroven ceskyho vezenstvi.
a zvlastni, ze jiny vezni to privilegium fnukat na internetu nemaji.
meli by ho soupnout na oddeleni s prisnejsim rezimem
13. 07. 2012 | 21:31

MA-FU napsal(a):

autore

myslíte,že můj děd neměl depresi,když ho sebrali z hodiny na hodinu a znárodnili polnosti ?? určitě si veselil a zpíval--přestaňte fňukat-je to dost trapný
máte vazbu VIP..komu by to bylo dovoleno co vám??
13. 07. 2012 | 21:31

M. napsal(a):

Kdybyste investovali 2,5 až tři milióny do časopisu, on řekne: 'Ať si požádají o schůzku'," řekla na videozáznamu pořízeném skrytou kamerou Klimovičová" Kdybyste mně podpořili ten Tempus, na tom má Rath zájem, na podpoře Tempusu, mezi čtyřma očima... " řekla na videozáznamu pořízeném skrytou kamerou Klimovičová.

http://www.novinky.cz/domaci/70815-rath-se-distancuje-od-sve-byvale-poradkyne.html
13. 07. 2012 | 22:10

Dip napsal(a):

Pane Rath, já vás tak nesnáším, když jsem vás vždy viděl v televizi, chtělo se mi zvracet. A ty vaše komunistický slinty, který jste papouškoval stejně jen proto, že jste byl u koryta za ČSSD, byly do nebe volající. Takže i kdyby jste byl nevinej, jako že nejste, tak bych byl za váš kriminál stejně šťastnej. Hezký posezení.
13. 07. 2012 | 22:11

Jarda napsal(a):

StB svazek č. 30997 na jméno Ratmír Rath, blokovaná osoba, narozen 8.5.1931, krycí jméno RAS, založený 9.3.1979, byl převeden do jiného svazku dne 12.11.1988 a do jiného odboru dne 17.11.1989..

bych se divil, kdyby také někoho nedostal do vazby...
13. 07. 2012 | 22:12

Thearan napsal(a):

A protože je vazba takovým mučením, tak zadržení mají přístup k internetu, aby nám o tom mohli říct.
Prosím, řekněte mi víc o tom jak moc vazba týrá nevinné chudáčky, kteří okrádají stát a plní si vlastní kapsu, namísto aby dělali něco užitečného. Nebojte, přeju vám, abyste tam nebyl dlouho sám a všichni kamarádíčkové s kolegové zloději seděli taky.
13. 07. 2012 | 23:33

Yosif K napsal(a):

M. napsal(a):
Kdybyste investovali 2,5 až tři milióny do časopisu, on řekne: 'Ať si požádají o schůzku'," řekla na videozáznamu pořízeném skrytou kamerou Klimovičová" Kdybyste mně podpořili ten Tempus, na tom má Rath zájem, na podpoře Tempusu, mezi čtyřma očima... " řekla na videozáznamu pořízeném skrytou kamerou Klimovičová.

http://www.novinky.cz/domaci/70815-rath-se-distancuje-od-sve-byvale-poradkyne.html
13. 07. 2012 | 22:10

Nemam nic proti tomu aby se vysetrovala CASA atp. Za CSSD se ovsem nakupovalo pres Omnipol taky.

Cela CSSD ovsem lezi a bezi na "sikovnem recnikovi Rathovi" - pravda je ze ostatni socani vypadaji proti Rathovi jako kdyby jim ulitli vcely.
Rath jen dela to co ostatni socani - v aprlamente mele pantem jakoby v zajmu proletaru a zastenou svych kydu krade taky.

Na rozdil od afery s Klimovicovou (jaktoze ji nesoudili za pokus o vydirani? ze by se to vysetrovalo za socanu?) nyni byl odposlechnut Rath.

U afery s Klimovocovou Rath ji proste hodil pod autobus. Nyni Ratha uvazlive a moudre hodila pod autobus CSSD.

Kdo si vsak UPRIMNE myslel po uverejneni nahravky s Klimovicovou ze Rath je bezuhonny clovek, tak musi mit v hlave secku. Rozhovor je autenticky, Klimovicova jej nepoprela a je uplne jasny, ze 2-3 miliony nemohla chtit pro sebe ale pro sveho sefa. A ani proti nemu nebylo zahajeno rizeni. Rudo-oranzova mafie.
13. 07. 2012 | 23:41

Jirka13 napsal(a):

Rozhodně nejse členem fanklubu dr. Ratha. Ale aniž bych to vyzkoušel mám na vazbu podobný názor. Pokud se využívá (a patrně ano), aby člověk "změknul" a "spolupracoval", je to proti smyslu jak vazby, tak justice. Vazba, pokud vím se dá nařídit pouze ze třech důvodů: Obava z ovlivňování svědků, pokračování v trestné činnosti, obava z útěku. Nicméně i člověk ve vazbě není pravomocně odsouzený a tudíž se na něho musí pohlížet jako na nevinného. Žádné "měknutí" nepřipadá v úvahu a není povoleno. Chápu, že justice nemá peníze a musí se šetřit i teplou vodou. Naproti tomu u lidí vazebně stíhaných by nebyl problém, aby si platili jistý "nadstandard". Aby mohli chodit ve svých šatech, kupovat si libovolně jídlo, mít TV, či počítač, či si připlácet na teplou vodu. Protože presumpce neviny je v zákoně pevně zakotvena, je proti všemu rozumu, aby to bylo jinak. Tohle opravdu nechápu.
14. 07. 2012 | 01:19

traven napsal(a):

škoda pane rathe,okolo vás jdou dějiny,pan kalousek si tak krásně naběhl do rohu a je tam jak holub na báni a každý má nabito a může klidně střílet se zavřenýma očima a stejně se trefí...,jen vy labužník "grilovačky" u toho nejste,,no co se dá dělat ,tak snad v příštím životě....
14. 07. 2012 | 01:24

lamil napsal(a):

Dráte, tušíš, kolik občanů trpí depresemi díky tomu, že jste vy - zloději - všechno rozkradli a k tomu jste si zavedli zkorumpovanou justici, u které se člověk nedovolá spravedlnosti?
14. 07. 2012 | 06:29

Jiří Tichánek napsal(a):

Vážený pane Rathe,nechápu na co si stěžujete.Uvědomujete si vůbec co tady píšete?On pád z výšin bývá velice nepříjemný a bolestivý,to celkem chápu,ale uvědomte si kolika lidem by vašich 7 milionů pomohlo právě k tomu aby se do basy nedostalo?Víte vůbec kolik lidí je v base proto že neměli na zaplacení dluhů a ze zofalství někde něco ukradli aby uživili rodinu?A díky takovým jako jste vy a spol,mám na mysli Vondru,Kalouska atd jsou v base a nemají možnost si tam koupit ani ty noviny? Tak si nestěžujte.Až ta celá garnitura zlodějů vašeho typu bude sedět v kriminálech a bude jim zabaven veškerý majetek,tak se nebudou muset dělat sbírky na nemocné lidi a opuštěné děti a bůhví na co ještě.Uvědomte si že díky vám a vám podobným prohnilým a zkorumpovaným politikům je tato země v prdeli.Nejsem právník,ale za vaše zásluhy bych to s vámi se všemi řešli jako ve stredověku zkofiskovat majetek a pověsit na nejbližší náměstí.S pozdravem Jiří Tichánek
14. 07. 2012 | 06:51

Michal napsal(a):

Proč pan Rath vykřikuje až teď, když ve vazbě sám skončil?
Myslím, že po tom co začne paní Ivana Salačová jako spolupracující svědek mluvit, bude se pa doktor rychle stěhovat.

Teprve potom jsem zvědavý, co bude plodit za srdceryvné bláboly.
14. 07. 2012 | 08:57

HonzaatadnLa napsal(a):

Japore,japorečku,
Vaše analýzy,uvahy,postřehy jsou briskní.Rath podle Vás je zlodej-patří sedet.Chytli jej na veřejnosti.Máme zlodeje který kraddl a taky naveřejnosti chytli a uvedli kamery celého světa . Co s tímto zlodějem?
14. 07. 2012 | 10:34

Vořežprut napsal(a):

Politici jsou vlastně chudáci. Nevědí, kde je jejich místo a jaká je jejich role. Díky tomu, že nejsou stanoveny mantinely, kontrolní mechanismy a dohled, vypadá to tak, jak to vypadá. Co je vlatně takový poslanec?? Zaměstnanec?
Bláhově jsem si myslel, že vztah zaměstnanec/zaměstnavatel je založen na dohodě (smlouvou), že zaměstnanec bude vykonvávat svou práci jak nejlépe dovede, snaží se svou tvrdou prací firmu pozvednout, z čehož má zaměstnavatel prospěch a za svou dobře vykonanou práci mu bude náležet zasloužená mzda. Takže pro obě strany výhodná symbióza. Pokud zaměstnanec bude rozkrádat zaměstnavatelovy prostředky, bude svou práci flákat, a jinak bude konat v neprospěch zaměstnavatele, promítne se to samozřejmě i do ohodnocení zaměstnance, protože jde-li ke dnu zaměstnavatel, nebude mít na výplaty..
Bohužel, jako v reálném životě i v parlamentu a senátu najdeme zaměstnance, kteří jsou zde jen do počtu, díky lidově používanému termínu "tlačenka" (z pol. strany), dále zaměstnance, kteří ve svém zaměstnavateli vidí jen dojnou krávu a založí si v podstatě firmu ve firmě. Kolik politiků patří do skupiny dobrých zaměstnanců?
Politici, kteří svůj mandát chápou ne jako zaměstnání, ale jako podnikání?
Defice podnikání je zhruba - soustavná činnost prováděna samostatně podnikatelem vlastním jménem a na vlastní odpovědnost za účelem dosažení zisku.
Problém je v tom, že v případě politiků vypadávají některá důležitá slůvka, jako "vlastním jménem" a "na vlastní odpovědnost". Chápu svůj mandát jako kamufláž, imunitu jako krytí a moc jako bránu do světa byznysu. Jakožto podnikatelé mají v podstatě monopol. Monopol na zprostředkovatelskou činnost. Ano, zprostředkuji ti tu zakázku a za to mi náleží provize.
Není to jen ve vrcholné politice, ale naprosto všude. Co se změnilo v myšlení a přístupu od dob socíku, na který všichni nadáváte? Vždyť to celé padlo jen kvůli tomu, že ohromná spousta lidí se chodila do práce jen zašít, co nejvíce svou práci ošulit a druhá část jen kupčila na základě svého postavení (jo, dám ti technickou na auto, dej mi sparty).. Zbytek dřel a držel to jakžtakž nad vodou.
Myslíte si, že to tentokrát nepadne?
14. 07. 2012 | 13:12

HELDON napsal(a):

Musíš myslet pozitivně a na hezký věci. Třeba jaké to bylo v New Yorku, kde jsi byl těsně před zatčením se svými dětmi za neše prachy ???
14. 07. 2012 | 18:16

greenish tentacle napsal(a):

Cha, a to na Vás, vážený Davide, ještě nenasadili ten nejstrašlivější prostředek - k snídani, obědu i večeři pořád samé krevety... a jako přílohu zase jen krevety.
15. 07. 2012 | 07:19

Jana napsal(a):

Vazba by samozřejmě měla být na lepší úrovni, skutečně tam mohou být i nevinní. Ale Ratha mi líto není. Kradl z veřejných peněz, měl by dostat 20 let. Pozn.: Je komické, jak nezapomíná mazaně zdůrazňovat, že bachaři jsou fajn.
16. 07. 2012 | 09:11

Kelt napsal(a):

To Jana
a ostatní,co Dr.Rathovi "přejí".
Kradl z veřejných peněz a měl by dostat 20 let.
Jak víte,že to byly veřejné peníze? V krabici od bot,později od vína bylo údajně 7 milionů.
Majitelku st.firmy,kterou z vazby propustili,prohlásila mimo jiné,že s Dr.Rathem nebyla v kontaktu ohledně rekonstrukce zámku Buštěhrad,nota bene ta rekonstrukce ani nezačala.
Tak čí to byly peníze?
Vy máte možnost číst vyšetřovací spis?Nebo jste si to prostě a jednoduše vycucala z palce,jako tu sazbu dvaceti let?
Chápu,že Dr.Ratha z nějakých důvodů "nemůžete ani cítit",ale přesto by nebylo od věci se držet faktů.
16. 07. 2012 | 10:03

HR-Kralové napsal(a):

Přeju Davido Rathoj, aby byl propuštěn ! Já si myslim, že když už rejpou do ,, něj " tak ať do všech ! A to pořádně . To že se stalo toto, tak oni musejí dokončit svůj čin a musejí ukázat na někom, že na to mají, mají na to aby ho nechali uhnít !! Police ČR :/ !
16. 07. 2012 | 10:59

gabriela napsal(a):

Srdečně zdravím, vážený a milý poslanče Davide Rathe. Teď mě tady budou asi všichni kamenovat(alespoň v duchu, když ne přímo), ale já jsem hluboce přesvědčena, že jste se stal spíše obětí, než pachatelem jakéhokoli "trestného" činu ...
Moje hypotéza a vize věcí veřejných v této nešťastné kauze:
************************************************************
Je evidentní, že parta kluků a holek okolo vás nikoho až tak moc nevzrušuje ... Zato vy ano ... A hodně ;-)
Vždyť vy se odvažujete rejpat úplně do všech "svatých věcí" vládní politiky, od zdravotních pojišťoven, přes IZIP, navyšování daní a DPH k církevním restitucím, až k slavné důchodové "reformě" konče.
Pro neznalé výběrové odkazy, včetně "důchodové reformy" zde...
http://www.youtube.com/watch?v=LHtGlqot4YM
izip zde...
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097181328-udalosti/205411000101121/obsah/18371-rath-a-izip-bitka-pokracuje/
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/138424-rath-izip-je-klasicky-tunel-zodpovednost-jde-za-snajdrem/
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1096898594-udalosti-komentare/211411000371004/obsah/172837-tunel-izip/
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/176019-rath-nejasejme-predcasne-mozna-prijdou-nove-izipy/
**************************************************************
Půl roku po vás osobně policie čmuchá, nasazuje přímo průmyslovou špionáž nevídaných rozměrů, nevídaných finančních prostředků a pořád nic ...
To už je fakt na depku. A tak si ze zoufalství zahraje hru na "agenta provokatéra" a navzdory očekávání všech (vzhledem k vašemu vysokému IQ) jí to zřejmě vyšlo ... Nevím ovšem, jestli hra na provokatéry je skutečně zcela v kompetenci policie...
Nicméně, i kdyby jí to vyšlo, nevěšte hlavu. Kuk sem... A tady se jednalo o naprosto neprůstřelnou a dokazatelnou korupci. Přesto, Novák za 40 melounů dostal "jen" podmínku, kterou si totálně "pohnojil" svým odvoláním... Viz zde...
http://www.novinky.cz/domaci/273365-exsenator-novak-se-odvolal-proti-podmince-za-korupci-dostal-ctyri-roky-natvrdo.html
****************************************************************
Přeji vám ze srdce vše dobré, ať jste z vazby co nejdříve venku a očištěn bez ztráty kytičky... S úctou Gabriela
16. 07. 2012 | 17:03

pamětník napsal(a):

Vazba je mučení. Měl jstge se jí tedy snažit vyhnout a nekrást. Jednou to přijít muselo.
16. 07. 2012 | 20:33

Ester napsal(a):

Drahý Davide Rathe alias Gabrielo,budete sedět. A právem.Ve vazbě jste taky právem.Tečka. A že vazba není selanka? Tak snad jste trochu chlap.Zatím pěkná fňukna. 7mil keš je dobrý důvod vás zavřít.Soudy nechť rozhodnou,na jak dlouho. Pěkný večer do zařízení.
V tomto ohledu ať je modrý nebo oranžový,jestli krade, má sedět.
Bédo že se nestydíte obhajovat lumpa! Sice nosí vaše barvy,ale snad chápete,že takoví lidé vašemu "týmu" škodí! Proboha vzpamatujte se všichni, co ho obhajujete jen proto,že nosí oranžový dres.Nezapomeňte,že byl kdysi ODSák.
16. 07. 2012 | 20:41

mb napsal(a):

list z vězení mučení
davidovo skučení
peněz šustění = špatné tušení ...
16. 07. 2012 | 21:50

gabriela napsal(a):

Asi mě budete mít za naivku, ale já jsem stále hluboce přesvědčena, že David Rath si pro sebe samotného nechtěl nechat ani korunu. Proč taky? Jeho otec i on sám netrpěli žádnou nouzí. David Rath a jeho rodina neměli žádný důvod se osobně obohacovat nečestnými prostředky ...
V nejčernějším ze všech černých scénářů se mohlo stát, že propadl záchvatu charitativního nadšení pro slavné vítězství ČSSD v krajských a senátních volbách ...
Nikdo z vás mě nepřesvědčí, že tomu bylo jinak ...
17. 07. 2012 | 01:40

Mažňák napsal(a):

Gabriela: tak dlouho mě nikdo nepobavil. Na těch modrých očích musí něco být...!
17. 07. 2012 | 12:38

PRR napsal(a):

Tak DR. RATH se posunul na žebříčku opět na první příčku ! Už jsem myslel, že ho nechali "vyměknout" někde vzadu, aby si jeho případu lidi tolik nevšímali....
17. 07. 2012 | 17:47

Jirka napsal(a):

Rathe jsi nebezpečný zločinec a proto je třeba tě izolovat od společnosti. To je všechno. Brzy vedle tebe přistanou další, neboj.
17. 07. 2012 | 20:25

mik napsal(a):

Je zcela jedno zda je Rath vinny a zda je nebo neni rovnejsi o tom ze se nemeri stejnym metrem jsou dukazy dnes a denne kazdy ma nejakeho znameho kazdy se snazi ziskat vyhodu pro sebe Korupce je prijimana spolecnosti jako bezna zalezitost a zakony jsou tvoreny tak aby byly vzdycky vyhodne pro ty u koryt dokud budou moct hlasovat ve vlade prebehlici tokud se politik ktery prejde k jine strane nebude muset timto krokem vzdat mandatu na dane volebni obdobi tak si to budou ti nahore hrat jak malou domu porad ..a vazba ?
1) o propusteni z vazby rozhoduje ten samy soudce co vydava prikaz k vazbe
2) odvolaci vyssi instance neudela nic jineho nez ze opise duvody vazby v prvotnim zduvodneni prida par blabolu aby se nereklo a ma na dalsi obdobi vystarano
3) v pripade ze by clevek ve vazbe zpochybnil rozhodnuti pro podujatost nemusi se mu to vyplatit protoze o naslednem pripadnem trestu rozhoduje opet ten samy soudce co to dostal na pocatku
Uz tyto tri body svedci o urovni ceske justice ktera je ve svetovem hodnoceni i za takovymi zememi jako je treba Mexiko
a napriklad splneni podminky ze nikdy netrestany clovek by nemel byt v cele s jiz trestanym ? hahaha... jinak cela 4x2 m 3 lidi wc bez dveri palanda a jedna postel zvlast vezeni prosim ale proc ma clovek na ktereho ma byt do soudu pohlizeno jako na nevinneho byt v takovych podminkach ? prosim tam kde neni pochybnost o zlocinu budiz a tam kde jsou veci sporne a neprokazane je to zase jen dukaz urovne ceskeho vezenstvi a kdo si mysli ze Rath je v takovych podminkach a v takove cele tak je hodne najivni ...
18. 07. 2012 | 04:00

gabriela napsal(a):

Hmmm, David Rath měl být propuštěn z vazby ...

a Jirát dál tlačí na pilu podlým stylem typu - když nejsou na Ratha žádné důkazy z Buštěhradu, tak si vymyslíme jiné ptákoviny. Hodně smutné...

Vážený a milý poslanče Davide Rathe, držte se. Nevím už jak pomoci. S hladovkami je problém, protože si toho okolí zbytečně moc všímá, a vzhledem k tomu, že jsem jich už letos pár absolvovala včetně té poslední za vaše propuštění z vazby, tak jsem poslední dobou začala vypadat jak šťastně přeživší trestanec z Dachau. Ono už není moc z čeho hubnout a je to pak na mě dost vidět. Ne, že bych byla srab...

Díky za pochopení, asi se pro změnu budu za vás každý den modlit. Kéž mě Bůh a vaši kolegové z vaší strany vyslyší...

Amen.

S úctou Gabriela z Liberce.

PS: doufám, že Vás tentokrát poslanci za socdem nevydají...
***************************************************************
***************************************************************
Tento článek vyšel včera, jen na lidovky.cz, jinak nikde ani zmínka :-))

PRAHA - Poslanec David Rath obviněný z přijetí úplatku by už brzo měl opustit bránu vazební věznice v Litoměřicích. Podle obhájce Adama Černého totiž pominuly důvody držet ho pod zámkem.

Advokát argumentuje tím, že policie již vyslechla 15 hlavních svědků případu kolem uplácení ve Středočeském kraji, jejichž výpovědi navíc podpořily Rathovo tvrzení. "Žádný neuvedl, že by někoho ovlivňoval, že by na někoho vyvíjel nátlak a měl s tím cokoliv společného. Všichni ve shodě potvrdili verzi, kterou říkal na začátku," řekl Černý serveru Lidovky.cz.

ČTĚTE TAKÉ:

Salačová zatáhla do kauzy Rath další firmu. Kdy je obviní?

Naposledy podle něj Rathovi pomohla další obviněná, šéfka stavební firmy FISA Ivana Salačová, která policii ve výpovědi popsala systém manipulování zakázek i role jednotlivých členů skupiny kolem Ratha.

"Ve vztahu k našemu klientovi je výpověď pozitivní. Řekla, že do ničeho nezasahoval, nic neovlivňoval, že se s ním potkala asi dvakrát, ale nikdy po ní nic nechtěl. Naši verzi potvrzují i shromážděné důkazy. Očekával bych, že policie přehodnotí přístup a k propuštění z vazby dojde," doufá Černý ...
18. 07. 2012 | 15:32

Karel napsal(a):

Jeste pred pul rokem kdyby mu na stole pristala stiznost na utrapy ve vazbe,shodil by ji ze stolu aniz by se tim zabyval.Ted kdyz ho to postihlo knuci jak malej smrad.Ted pozna jaky je to zit obklopen vydobytky vlad jeho stran a kolegu.To jaky je chovani k obvinenym ve vazbe rozhodovali jeho kamaradi z ODS a CSSD takze nadavat mizue jen na sve kumpany co to spoldily za desny zakony.Ted vidi am jaky paskvili davaji mezi lisdi.
18. 07. 2012 | 15:59

pamětník napsal(a):

Držet hladovku za takovou prkotinu svědčí o nezvládnutém způsobu hierarchizace hodnot.
18. 07. 2012 | 20:47

Honza napsal(a):

Vážený pane Rathe... je mi vás líto že na vlastní kůži pocitujete to co pocitují bežní občané na které dopadne ruka spravedlnosti vždy,nýbrž na vás tzv..nad lidi jen výjmečně. Vy bohužel nejste sám kdo má zakusit blahobyt našich káznic a vazebních věznic. Jste lumpové a špinaví zloději jeden vedle druhého, všichni za ty roky co jste u koryt neděláte nic jineho než že sprostě lžete občanům do očí, kradete , prodáváte státní majetek pod cenu, z čehož pak dostáváte malá domů. Nejste to jen vy...takových je mnoho néli všichni ,,ale jen málý výčet zlodějů a lumpů jako .. Řebíček..ultra zloděj!! Vondra ,, Kalousek,,, Barták,,Topolanek,,Němec, a spoustu ostatních lumpů. Tito všichni patří za vámi ,a nejsou hodni reprezentovat tuhle ikdyž už zbídačenou Republiku,, jste odpad a bahno společnosti
19. 07. 2012 | 07:28

Pravda napsal(a):

Ráth se vzhlédnul v Fučíkovi. Mezi Ráthem a Fučíkem je zásadní rozdíl. Ráthovi narozdíl od Fučíka nehrozí za jeho zločiny oprátka
19. 07. 2012 | 17:20

Mydlář napsal(a):

Děkuji všem přejícím za vazbu politickéhé vězně Davida Ratha. Nikdo si ale neuvědomuje,že zítra to může postihnout jeho.My s policií máme neblahé zkušenosti,protože když chce,tak může manipulovat dle toho jaká je objednávka.
Davide drže se.
19. 07. 2012 | 23:10

Joe napsal(a):

"Zavřou vás do malého prostoru v technicky zoufalém stavu a nechají vás rozežírat pocity beznaděje. Beznaděje, úzkosti a depresí."

Davide to víš tvoje pracovna v kůži co jsi si pořídil za peníze daňových poplatníků to není.
20. 07. 2012 | 08:29

Alibernet napsal(a):

Nevíte někdo, kdy vyjde osmička? Zajímaly by mne ty nemocnice.
20. 07. 2012 | 12:58

pamětník napsal(a):

Mydlář:
"Nikdo si ale neuvědomuje,že zítra to může postihnout jeho." Nemůže.
20. 07. 2012 | 15:47

mIREK napsal(a):

Myslím si že Rath neudělal nic špatnýho,dělal taé dobré věci.Měli by ho z tý vazby pustit,spíše tam patří Kalousek,Nečas,Drábek.RozdávaJÍ SI LEGÁLNĚ ODMĚNY V MILIONECH.
21. 07. 2012 | 11:40

gabriela napsal(a):

pamětník napsal(a):

Držet hladovku za takovou prkotinu svědčí o nezvládnutém způsobu hierarchizace hodnot.
*********************************************************

Milý pamětníku, se správnou "hiearchizací";-) hodnot.

Další firma a její představitelé obvinění paní Salačovou jsou stíháni na svobodě. Nevidím jeden jediný důvod, proč Davida Ratha a další obviněné, naši "slavní" a zřejmě reinkarnovaní inkvizitoři ze středověku nepustí z vazby, a nestíhají je také na svobodě.

V krajním případě by je mohli poslat do domácího vězení... Želbohům není tomu tak...

To, že se tak neděje, byl hlavní důvod mé "nehiearchicky hodnotné" hladovky.

Všechno, co se děje kolem Davida Ratha skutečně hodně "smrdí" zpolitizováním celé kauzy, protože je zkrátka před volbami. Pokud by tomu tak nebylo, všechna ta obvinění by si vyžádal žalobce hned na začátku, protože ty "prapodivné" odposlechy měl na stole komplet všechny, a nebyl jeden jediný důvod vyslýchání takto okatě zdržovat a manipulovat s lidmi.

Bývalý středočeský hejtman David Rath bručící nekonečně dlouhé měsíce ve vazbě spolu s dalšími obviněnými se prostě jenom hodí do krámu, protože je před krajskými volbami...

A to je ve svobodné a demokratické společnosti nemyslitelné a trestuhodné.

TEČKA.
21. 07. 2012 | 21:23

pamětník napsal(a):

gabriela:
Politizace kauzy Rath, která je očividná, nijak nevyvrací reálný podklad jeho stíhání. On totiž pan doktor kradl milióny už v minulosti.
Logicky by měly následovat zahájení trestního stíhání dalších zlodějů i z jiných politických partají, čemuž se snaží zabránit nový ministr spravedlnosti.
Jak k tomu může přispět Vaše hladovka za jednoho pokleslého doktora-politika není jasné.
OTAZNÍK.
21. 07. 2012 | 21:32

gabriela napsal(a):

pamětník

ze soucitu...

David Rath je otcem dvou malých kluků, kteří ho potřebují...
A ostatní vazebně držení na tom asi budou hodně podobně.

Z jakého "záhadného" důvodu nejsou posláni do vyšetřování na svobodě nebo alespoň do domácího vězení, které je nota bene mnohem lacinější a daňové poplatníky téměř nic nestojí, mi není jasné. Vyjma jediného důvodu výše uvedeného. Rozumíme?

Vůči novému ministru Pavlovi Blažkovi nedělám žádné předčasné závěry. Třeba se mu zemanovsko-bradáčovsko-jirátovské představy o inkvizitorské justici také nelíbí a chce s tím reálně něco dělat tak, aby se situace v našem vězeňském systému změnila k lepšímu. Kdoví? Nechme se překvapit a předem raději neodsuzujme ...

Pokud vím, probíhá stíhání proti Parkanové a ta je z jiné partaje. Také doufám, že to nebude poslední kauza, která se otevřela ...

Dobrou noc ...
21. 07. 2012 | 22:11

pamětník napsal(a):

gabriela:
"David Rath je otcem dvou malých kluků, kteří ho potřebují" To si měl uvědomit, než začal krást, což už je dost dávno. Mimochodem: každý z těch kluků má táty půl, ne? :)
"probíhá stíhání proti Parkanové" On už se nový pan ministr postará, aby bylo poslední, hlavně aby nějakýmnedopatřením nedošlo ke stíhání někoho z ODS, z TOP 09 může.
Opravdu to svinstvo stojí za hladovku?
21. 07. 2012 | 22:32

gabriela napsal(a):

pamětník

asi máte okoralé a nemilosrdné srdce, a to vám neslouží moc ke cti. Vy sám jste snad bez hříchu, že se odvažujete soudit druhé ?

Nevím proč, ale Pavlovi Blažkovi věřím, a hlavně věřím prudce sympatickému prezidentovi Petrovi Lessy, že to nezařízne a na světlo Boží se vyderou i jiné kauzy, kterých jsou stohy a nikdo je nikdy v minulosti neřešil...

Pokud mu bude bráněno, vidím policejního prezidenta Petra Lessyho jako jasně vítězného kandidáta na prezidenta ČR.

50000 podpisů mu lidi seženou lehce. Národ ho miluje, a já jeho taky ;-)

http://videa.seznam.cz/?q=petr%20lessy&fulltext
21. 07. 2012 | 22:54

pamětník napsal(a):

gabriela:
Nesoudím, jenom vím a nekradu milióny. A připadá mi přinejmenším velice hloupé poškozovat vlastní zdraví kvůli zloději.
22. 07. 2012 | 00:02

gabriela napsal(a):

pamětník

ten sprostý a podezřelý "zloděj" je také člověk, notabene zastupitel a jako takový má svá nezadatelná a nedotknutelná práva.

Třeba to, že má právo a přímo povinnost zúčastnit se zasedání každého, opakuji úplně každého zasedání sněmovny. Včetně toho, na kterém bylo projednáváno odvolání vlády.

Trest zákazu činnosti člena parlamentu na základě obyčejného trestního zákona je neústavní !

Proč je mu v této činnosti tak vehementně bráněno tím, že je mu nařízena nekonečně dlouhá vazba v Litoměřické vazební věznici ?

O vazbě, pokud je mi známo rozhoduje žalobce. Proč takto jedná ??

Protože nás čekají volby ???

A není v tomto případě náhodou něco s naší justicí v nepořádku ?????????
22. 07. 2012 | 09:24

gabriela napsal(a):

a ještě malý dodatek:

Komplet všichni naši soudci, státní zastupitelé a další žalobci, včetně "slavného" státního zástupce Petra Jiráta, který je mimochodem hodně podezřelý z podjatosti, by měli začít povinně jezdit na stáže do Ameriky.

"Státní zástupce Petr Jirát, který dozoruje korupční kauzu poslance Davida Ratha, se nedávno nechal vyloučit pro podjatost z případu, v němž figuroval jeho bratr Václav. Obdobná situace nastala i nyní v kauze Rath. Tentokrát se však kauzy nevzdal, případnou podjatost označil rovnou jako nesmysl..."

http://www.lidovky.cz/zalobce-petr-jirat-se-kauzy-davida-ratha-nechce-vzdat-v-jine-kauze-se-kvuli-bratrovi-citil-podjaty-i35-/ln_domov.asp?c=A120607_120212_ln_domov_rak

***************************************************************
Skončil na samotce ...
Holmes byl umístěn do samovazby. Podle úřadů je třeba jej chránit před ostatními spoluvězni, žádný jiný důvod k tomu není. "Děláme to zpravidla jen v ostře sledovaných případech," řekl agentuře Reuters šerif okresu Arapahoe Grayson Robinson.
Holmes má poprvé stanout před soudem v pondělí.
****************************************************************
Rychlost a profesionalitu můžou všichni naši soudci američanům jenom závidět.
****************************************************************
http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/273811-mame-zlost-jako-hrom-rekl-sef-policie-v-denveru-po-zlikvidovani-bomb-v-zabijakove-byte.html
22. 07. 2012 | 10:50

pamětník napsal(a):

gabriela:
Nepochopil jsem souvislosti s údajnou podjatostí, lidovky jako často i teď spekulují, a to velice slabě. K samotné kauze Rath jenom tolik, že ani Vy ani já nemáme dost konkrétních informací, podle kterých by bylo možné si vytvořit reálný názor. Na rozdíl od Vás já však vím, jak pan doktor v minulosti ukradl jedné instituci 16 miliónů korun.
Znovu opakuji: na hladovku to není.
22. 07. 2012 | 13:39

gabriela napsal(a):

dovětek

... začínám rozumět poslanci Davidu Rathovi, že se ve svém prvním parlamentním vydáváním v souvislosti s nekonečným vazebním vězněním přirovnal k Hanibalu Lecterovi.

Americký Batman James Holmes na našeho Hanibala Lectra Davida evidentně nemá, protože ten byl zadržen policií tento pátek, ve vazební věznici pobude tři dny a již v pondělí ho čeká první slyšení před soudem ...
**************************************************************

Na další zasedání se bude muset David Rath mnohem lépe připravit, vydávat se minimálně za Ďábla rohatého a nasadit si k tomu i přiměřeně odpovídající masku :-o

http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/273824-strelec-z-denveru-po-vsech-pliva-a-mysli-si-ze-je-ve-filmu.html

http://www.hubatacernoska.cz/cz/produkt/maska---hanibal-lecter.html
22. 07. 2012 | 14:07

gabriela napsal(a):

Big boss "pamětníku"

jste snad korunovaný žalobce ? Nebo se přihlásíte jako korunovaný, pardon korunní svědek ?

Pokud ne, vaše trapné plácnutí do špinavých vod nikoho zajímat nebude. Ani mě ne ...
22. 07. 2012 | 14:16

pamětník napsal(a):

gabriela:
Bohužel nelze, stopy byly včas zameteny. Nelze však vymést informace z hlav lidí.
Začínáte být trapně osobní, raději již nebudu rušit Vaše kruhy.
22. 07. 2012 | 14:39

gabriela napsal(a):

pamětník

sorry pamětníku, nechtěla jsem se Vás osobně nijak dotknout.

Jinak nevím jaké osobní kruhy máte na mysli. Zastávám se každého člověka, o kterém se dozvím, že se mu děje bezpráví.

Usazení poslance do vazební věznice na nepřiměřeně dlouhou dobu vnímám jako bezprecedentní bezpráví, ke kterému nemohu jen tak nečinně přihlížet ...

Proto ta hladovka. Ale mohu vás uklidnit, ta poslední nebyla zas až tak strašně dlouhá... Hodně jsem zhubla. A taky jsem dostala chuť na jahody, které nepřiměřeně miluji. Zřejmě více než svého poslance, kterého jsem si nepřímo zvolila, protože jsem v posledních parlamentkách volila oranžově :-)

Davida Ratha jsem osobně nikdy neviděla. Znám ho jenom z obrazovky. A je mi úplně šumák, jestli mi to budete věřit nebo ne ...

Jinak díky za podnětnou diskuzi, vedl jste ji na české blogové poměry s přimhouřením jednoho oka docela čestně ;-))

Krásný den vinšuji a přeji sluníčko uvnitř i venku :-)

... prý rostou houby, asi se na ně příští víkend vypravím ...

S úctou Gabriela
22. 07. 2012 | 15:19

pamětník napsal(a):

gabriela:
Děškuji a snad někdy virtuálně nashle.
22. 07. 2012 | 16:08

gabriela napsal(a):

budu se těšit ...

asi by to chtělo ještě nějakou pěknou písničku ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=Dre_16NGoug
22. 07. 2012 | 16:33

Maja Baja napsal(a):

Kdyby začal spolupracovat, tak byl dávno venku! Vazba má hlavní účel přimět člověka ke spolupráci, pokud spolupracuje, tak už není důvod se obávat ovlivnování svědků atd. Dostane 3x denně jídlo, vodu, tak co by chtěl, nažere se líp než řada jiných lidí, co vlastně nic nikdy neprovedli!!!
09. 08. 2012 | 01:58

sumec napsal(a):

O poměrech ve vazbě vypráví Eva Kantůrková v TV seriálu Přítelkyně z domu smutku.( a ono se to od doby real-soc zas tak moc nezměnilo)
O poměrech v justici zas Jiří Křižan Na lavici obžalovaných justice
Obojí z produkce ČTv.
10. 08. 2012 | 11:16

Ivana napsal(a):

Je stejně zajímavé, že MUDr.Ratha sledovalo přes půl roku přes sto fízlů. Jak je tedy možné, že ze zatýkání nejsou pořízeny žádné záběry?! Pouze konstatování,že u něj v krabici (nejprve od vína, potom snad od bot?) našli 7 milionů Kč. Další divná věc - MUDr.Rath v poslanecké sněmovně při prvním projevu, který se týkal jeho vydání, či nevydání, k trestnímu stíhání, zmínil mužatku Bradáčovou, jako inteligentní a ambiciozní mladou dámu, která se díky němu dostane na Vrchní státní zastupitelství v Praze. Stalo se!!! A co teď? Předvádí snad vrchní státní zástupkyně něco mimořádného? Ne, je rádá, že dosáhla svého a zařadila se mezi poslušné ovce vládní garnitury. Tak jakýpak "Katani" v sukních? Pouze karieristka!!!
05. 11. 2012 | 11:34

Ivana napsal(a):

Je mi opravdu líto všech poctivých a slušných lidí, kteří věří ve spravedlnost v této zemi, kteří věří,že když se jim stane bezpráví, že policie pod heslem "Pomáhat a chránit" jim pomůže. Ne, není tomu tak. Všechny schopné policisty a zkušené kriminalisty vyhodil již dříve Ivan Langer a nyní jsou tam většinou neschopní, líní a bojácní, a proto všeho schopní chudácí, kteří musí právě proto pracovat na objednávku, neboť se bojí, aby nebyli vyhozeni z práce. Nenašli by si jinou práci. Myslím si, že nyní k policii berou všechno a hlavně tedy ty, co neuspěli někde jinde, kde by potřebovali kvalifikaci a IQ a EQ!!! Je to k pláči. Nejsme právní stát, na to zapomeňme. Pan MUDr. Rath měl pravdu, když prohlásil v parlamentě, že se měníme v policejní stát. Kdo tento stát řídí, to se asi ani nikdy nedozvíme. Možná Kalousek a možná někdo, kdo není vidět. Ale o to má větší
vliv a moc.
05. 11. 2012 | 11:44

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy