Julínkův komsomolský zápal

21. 05. 2007 | 14:22
Přečteno 10465 krát
Skoro celý týden jsem strávil v Izraeli. Pěkná, zajímavá a neskutečně rozmanitá země. Z médií člověk získá dojem, že tam nemusí být úplně bezpečno. Realita na místě působí úplně jinak.

Nyní jsem tam byl pracovně, ale zvažuji, že když bych byl rodinou donucen jet k „moři“, pak jsem téměř neviděl lepší destinaci. Čisťounké písečné pláže, průzračné moře, téměř „německý“ standard pobřežních restaurací, přitom 4 hodiny přímého letu z Prahy.

Ulice Tel Avivu jsou přitom i v noci bezpečnější než centrum Prahy. Koho nebaví pláž lepší než brazilská Copa Cabana, tak může vyrazit do „super“ zajímavého Jeruzaléma, nebo k antickým památkám, nebo za přírodními zvláštnostmi a zajímavostmi, kterých je bezpočet. Vše v okruhu několika desítek kilometrů od Tel Avivu.

Po skončení našich jednání jsem se večer či v noci procházel všemi částmi starého Jeruzaléma a nasával naprosto neopakovatelnou atmosféru prolínání kultur a náboženství. Vlastní jednání na tamním ministerstvu zdravotnictví, v parlamentu, ale třeba i v největší nemocnici byla pro nás v mnohém velmi poučná. Podle vysokého úředníka izraelského ministerstva je největším probléme jejich zdravotnictví příliš vysoká spoluúčast pacientů a příliš tržních principů v něm obsažených. Přitom mají zdravotní pojišťovny stále problémy s dluhem, taktéž nemocnice.

Zajímavé je, že až v roce 1995 zavedl Izrael povinné zdravotní pojištění pro všechny lidi. Má čtyři veřejné pojišťovny, které platí takzvaný „základní koš“ zdravotnických služeb. Ten vychází ze stavu roku 1995 a je upravován ministerstvem ve spolupráci s pojišťovnami. Dále existuje doplňkový koš, který si pojišťovny stanoví samy a v něm si konkurují – lidé si tyto služby platí zvlášť a navíc ještě existuje i další soukromé připojištění. Organizačně to vypadá téměř bezchybně, ale lékaři v nemocnici nám sdělili, že to až tak nefunguje. Například součástí nadstandardu je možnost si sám zvolit třeba lékaře, který vás bude operovat. Je však příliš vysoký počet lidí co si platí nadstandard a samozřejmě kapacita „nejžádanějších“ lékařů je omezena.

Soukromá připojišťovna navíc „svobodný výběr lékaře“ umožňuje realizovat jen v soukromých nemocnicích, kde často nepůsobí ty nejznámější kapacity. Lidé si platí něco, co vlastně ani nezrealizují. Vydělává jen soukromá pojišťovna. Mimochodem české zdravotnictví má mezi izraelskými lékaři velmi dobrý zvuk. Mezi izraelskými občany má velmi dobrý zvuk i Česká republika, což mě potěšilo ještě mnohem více. Navíc každou minutu na ulici uvidíte Škodovku.

Ač mají systém zdravotnictví hodně odlišný, tak na ministerstvu s ním nejsou úplně spokojeni a přál bych vám slyšet co na jeho adresu říkal jeden z profesorů nemocnice. Tak ostoru kritiku jsem u nás snad z obdobných úst nikdy neslyšel. Možná by Julínek místo pláží Bali, kde se povaloval v „přestrojení“ za senátora a zapřel, že je ministrem vlády, měl jezdit studovat zdravotní systémy nám kulturně příbuzných zemí. Třeba by ho „komsomolský“ zápal pro zdravotnickou revoluci poněkud opustil.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Pael napsal(a):

Víc než Julínek, jste potřeboval tu návštěvu VY.
21. 05. 2007 | 14:38

Radek napsal(a):

Pan Rath, syn komunistickeho estebaka, zase poucuje?
21. 05. 2007 | 14:40

LQ napsal(a):

Problém je v tom, že i kdyby jsi milý Rathe (za naše) procestoval celý svět, tak tvoji samolibou tupotu to stejně neovlivní. Samolibý tupec v tvém případě vždy zůstane tupcem.Bohužel.
21. 05. 2007 | 14:42

Rolf napsal(a):

Výborný článek. Již se těším, až po příštích volbách budete zase ministrem zdravotnictví.Potrefené modré straky se ozvali. Les je modrý a zem je plochá, říká ODS.
21. 05. 2007 | 15:02

tony napsal(a):

Proč ČSSD nezavedla za 8 let dobrý systém?
Teď dělá bývalý odeesák chytrého.
21. 05. 2007 | 15:03

Ročník 53 napsal(a):

Vážení sympatizanti modré. Vám ten Rath leze, ale opravdu leze na nervy.
Tak, že nejste schopni napsat něco neurážlivého. Takhle nějak reagovali bolševici na USA.
21. 05. 2007 | 15:04

Radek napsal(a):

2 Rolf: pravopisek trosku zlobi, co? mozna prvni stupen zakladni skoly a zopaknout si i/y. ty nazory tomu odpovidaji...
21. 05. 2007 | 15:06

39625642 napsal(a):

Problém je v tom, že některým lidem nestačí realita a potřebují ideologii. Jednou rudou, potom modrou, jednou možná zelenou. Mám na mysli komentátory blogu. A nyní zrovna vládne zásada, budiž privátno, i kdyby se svět měl zbořit. Já jí tak bezvýhradně nezastávám, nic s tím nenadělám, tak snad jen útěcha, že za chvíli budeme v poločasu. Je ovšem otázkou, kdo z ideologů přijde na řadu za cca 20 let. ;-)
Autorovi držím palce. K ostatním můžu říct jen to, že někteří, když se jim řekne, že čtverec je lepší/hezčí než kolo, tak si ho budou montovat i ke škodovce. Bude to trochu házet, ale ono se to poddá a hlavně budou "in". (A žádný samolibý tupec jim přeci nemá co kydat do toho, co je dobré/hezké, i když na daném místě zrovna trochu nefunkční.)
21. 05. 2007 | 15:07

Lékař napsal(a):

Poslední dvě věty článku Vás pane Rathe opět vyřadily ze společnosti slušných lidí. Věřím, že nejste takový hlupák jakým působíte díky svému soustavnému hulvátskému projevu. Bez těch dvou vět se to dalo číst.
21. 05. 2007 | 15:08

Karel H. napsal(a):

Dobrý jak Radek hned kádruje někoho kvůli jeho rodičům. Dělá přesně to, co je mj. vyčítáno komunistům. Radku, styďte se.
21. 05. 2007 | 15:09

Tupelo napsal(a):

heh, zavist, kadrovani, nadavky...modri bolsevici se nezaprou :))
Diky pane Rath za zprostredkovani zazitku a hlavne za informace, jak to chodi ve zdravotnictvi jinde ve svete. Mozna by nebylo spatne napsat nejaky clanek srovnavajici zdravotnictvi vyspelych zemi nejen z pohledu zdrav. pece ale hlavne z pohledu financi a jejich toku nejak exatne (cisla, procenta, fakta...)
Preji hezky den
21. 05. 2007 | 15:09

Neo napsal(a):

Dobrý den pane Rathe,
zajímalo by mě jak ČSSD využila 8let ekonomického růstu pro reformy, které teď tak vehementně kritizuje? zkuste si nejprve zamést před vlastním prahem a pak kritizujte ODS a reformy. dokážete akorát sepsat cosi o vulgárnosti představitelů (to nepopírám, pan Topolánek je dle mého hovado:))ale svou vulgárnost (čili členů bývalé vlády)nijak nekritizujete.
Jako člověk pohybující se ve zdravotnictví, víte, že tento stav je neudržitelný a vsadil bych se, že jako člen ODS byste privatizace a soukromé pojištění podporoval.
A teď si zazpíváme: http://video.google.com/vid...
21. 05. 2007 | 15:17

ego napsal(a):

Pane Rath, děkuji, vydržte, i když těch urážek bude hodně moc. Vaši rodiče, prarodiče, tchýně a tchán, strýcové a tety, bratři a sestry a buchvíco ještě Vám budou modří vyčítat a kvůli nim nadávat. Jak napsal jejich nová Guru Topol, vstanou noví kádrováci a čistkami se to jenom hemží, nejen na úřadech.
21. 05. 2007 | 15:20

Michal napsal(a):

Tak Julínek se podle Ratha válel na pláži, ale odkud ví Rath, že pláž v Izraeli je lepší než brazilská Copa Cabana? Je jasný, kdo z těch dvou se válel na pláži! Rath píše: "Nyní jsem tam byl pracovně....Čisťounké písečné pláže, průzračné moře..." Tak kdo se válel? Rath je opravdu ubožák.
21. 05. 2007 | 15:22

Jan napsal(a):

Pekny clanek. Souhlasim. Dekuji pane Rath!
21. 05. 2007 | 15:33

zdenek napsal(a):

Nemam rad sproste a neobjektivni lidi a je mi jedno odkud jsou. Pan Rath opet projevuje sklon k nevkusne demagogii. Na Bali byli s Julinkem i senatori CSSD, valeli se tam vsichni? A pan Rath popisuje krasne plaze a prochazky po meste v Izraeli,ale on samozrejme tvrde pracoval. Sam hodne cestuji a nezavidim nikomu ani Bali ani Izrael. Jen pochybuji, ze jeden se vali a druhy tvrde dre. Mimochodem, proc jezdi pan Rath jako poslanec na cesty do Izraele, a vycita stejne cesty nekomu jinemu,to uz vubec nevim.
Mozna to ma stejnou logiku,jako ze privatizace nemocnic je spatna,pokud tu nemocnici nahodou nekupuje sam.
21. 05. 2007 | 15:37

chetgar napsal(a):

Aha, takže když se válet na pláži, tak jen v kulturně příbuzné zemi. A jen pokud se budete tvářit, že studujete tamní zdravotnictví :o)) Dráth mě nepřestává bavit, to je ale filuta...
21. 05. 2007 | 15:37

Jirka napsal(a):

Nikde jinde,než v t.zv.internetových diskuzích, se nemůže vyskytnout tolik zloby,tuposti,demagogie, sprostoty a naprosté ztráty veškeré úcty člověka k člověku.Divím se, že se sama síť nezhroutí
hnusem nad tím vším.
21. 05. 2007 | 15:38

Michal napsal(a):

Jirko: teď máš na mysli hlavně Ratha viď?
21. 05. 2007 | 15:39

Ben Gur napsal(a):

Pane doktore. jste lepší než ten Julinek s Cikrtem.
21. 05. 2007 | 15:42

Lucka napsal(a):

Tak za prvé, Rath by tam měl zůstat,nám by tu bez něj bylo rozhodně líp!A on by byl mezi svými.A za druhé, neupřesnil, s KTEROU ze svých rodin se tam válel.A ještě dodám rovnou, že jsem příznivec ODS, na tom není nic špatného-pokud ovšem člověk nelítá jako Rath od stěnz ke stěně!
21. 05. 2007 | 15:44

Jirka napsal(a):

Michalovi: Ó nikoliv - ta stoka je mnohem širší, téměř bezbřehá...
21. 05. 2007 | 15:45

Gorash napsal(a):

A já myslel, že podle ČSSD je to ODS, která hledá vzory na východě v zemích třetího světa a ono ejhle! Najednou nám bude Rath dávat za vzor Izrael...O jeho pracovním zápalu na plážích Tel Avivu už psali diskutující nade mnou takže se už ani nebudu vyjadřovat - proč nekritizovat Julínka za něco, co dělám já sám, že! :-D
21. 05. 2007 | 15:51

Narcis napsal(a):

Kdož sů modří ubožáci? Už se vám to blíží a těším se Dalíku
jak se ti bude ta holá nacistická lebka potit.
21. 05. 2007 | 15:58

Martin Rynes napsal(a):

Jsem spise pravicoveho smysleni a zdravotnickemu systemu moc nerozumim nicmene Vazeny pane Rathe ikdyby jste byl nejlesi reformator na svete pro nasi politickou kulturu jste dle meho nazoru katastrofa protoze to co by jste ji v jedne (napr.odborne-coz ale skutecne nedokazu posoudit)sfere mohl dat o to vic ji srazite svym hulvatskym chovanim.Nekdy mene je vice a kdyby jste si odpustil prirovnavani napr.moralky pani Nemcove k moralce drobneho kleptomana apod. jiste by jste oslovil mnohem vice lidi.Navic si myslim ze jste dost inteligentni na to abyste delal poskoka panu paroubkovy ktery vas vyuziva zejmena diky tomu ze svym ostrym jazykem umite rychle vyvolat boure v protilehlem tabore kdykoliv je to potreba.S Julinkem se vystat opravdu nemuzete a kazdy to vi tak byste ale nemusel na neho(a kohokoliv jineho)utocit takovym levnym zpusobem.Schopnost nadhledu ktera oddeluje lidi moudre a chytre se vam podle mne s odpustenim nedostava.Martin Rynes,21
21. 05. 2007 | 16:09

Neo napsal(a):

V Izraeli je bezpeečněji než v Praze? hm hm, pane doktore, na Kubě je zase svobodněji než ve Švýcarsku a na Sicílii je větší kosa než v Rusku:))

http://video.google.com/vid...
21. 05. 2007 | 16:10

Miloš napsal(a):

Sociální demokracie za posledních 8 let nic moc nepředvedla a divím se panu Rathovi, že takto vulgárně kritizuje. Ať nechá "modrou ODS" reformu provést a pokud budou neúspěšní, může se předvést on se zkušenostmi, které teď čtyři roky v klidu nasbírá. Lidé pak uvidí, kdo má pravdu. Každý ať prosazuje to, o čem je přesvědčen, že lidem prospěje. Vulgární kritika a urážky jsou ubohé.
21. 05. 2007 | 16:10

hm napsal(a):

Pane doktore,tak se ptám proč Vás tak modrý ptáci nenávadí, nemůžou Vám zapomenout, že tak inteliogentní a schopný člověk opustil jejich řady? no není se čemu divit. Jinak přimlouvám se k "Tupelo" také mně to zajímá. Těším se na Váš další článek a přeji příjemný den.
21. 05. 2007 | 16:16

Lucka napsal(a):

Ne,my modří ptáci jsme rádi,že naše řady a sympatizanty tento hochštapler opustil včas,než udělal ostudu.Nemá morální kredit a ještě se tím snad chlubí.Takovýhle narcis a záletník,stejný jako byl jeho otec, opravdu pravici reprezentovat nemá.
21. 05. 2007 | 16:19

Vladimír Kruliš napsal(a):

Už jsem si myslel,že přede Vámi smeknu,skutečně čtivý a pro všechny srozumitelný komentář k věci,které asi rozumíte,ale poslední věty opět potvrdily,že jste dobrým žákem velkého Jyrky.Vaše poslední věty jsou podlé a daleko upříměji na mě působí prostředníček Topolánka i když s obojím nesouhlasím.Zkuste to napsat ještě jednou,bez toho konce a možná budu příště ,místo ODS volit Vás,ale myslím si že to nesvedete a tak máte smůlu,zůstanu u modré.
21. 05. 2007 | 16:20

PIPINA napsal(a):

je to pořád stejně nízká dbata na tom českým webu.každej chrání "svýho Trabanta" protože je jeho a na víc nemá.
I v té politice, jako ti fotbaloví pitomci.Kdo není Sparta, Baník apod tak nejlépe zavraždit.Ubohá úroveň většiny diskutujících.Prostě národ Švejků a mezi nimi ten nešťastnej zbytek co to musí vydržet.A funguje to kupodivu za každého režimu.Jsme asi opravdu národ pitomců a máme to co si zasloužíme!Byla to chyba, byl to veliký omyl pane F.L.Věku!
21. 05. 2007 | 16:24

Michal napsal(a):

Pane Kruliši, a to jste si nevšimnul už toho nadpisu? Už z toho vám muselo být přece jasné, že nejde o solidní článek, ale další Rathova podlost.
21. 05. 2007 | 16:25

pepin napsal(a):

Tedy že by Izrael byl nějak kulturně příbuzná země Rathe, nevím nevím...Sluníčko tam asi hodně pálilo.
To je jako s tím blábolením před volbami, že nás ODS chce dostat na úroveň Singapuru. Byl jsi tam někdy, ty šašku ? Takovou úroveň bych si dal říct, jestli to není tím, že tam nevládnou socani :-)
21. 05. 2007 | 16:26

JC napsal(a):

Strávil jsem také pracovně týden v Izraeli.Na otázky týkající se pracovních podmínek jsem dostal následující odpověď. Naši lidé pracují v kapitalismu na rozdíl od socialismu v EU. Píši to proto, že dělat závěry a anylýzy z pár rozhovorů jak to činí pan Ráth je politický amaterismus.
21. 05. 2007 | 16:32

Sadava napsal(a):

Vulgární tady je právě ODS !
Kříčí všichni jsou vulgární když jdou proti nám!Němcová alias Pinočetka se v televizním
duelu předvedl, jako vrchol tuposti a právě vulgárnosti.Nedivím se Topolovi, že ji nevzal do vlády.
21. 05. 2007 | 16:35

Dr.Kazisvet napsal(a):

Nezáleží co se říká, ale také kdo!!!
D.R.ztratil svůj kredit,
kdyby neměl imunitu, tak by už seděl. Takže i když řekne cokoliv, musíme pamatovat, že je naprosto nedůvěryhodný politik, který dávno v politice nemá, co dělat. Bohužel v parlamentu takových sedí dobrých 50%.
21. 05. 2007 | 16:36

ailurus napsal(a):

Ono se to snadno plácá o "tak ostré kritice" atd., když místo jmen se uvádí "jeden z profesorů", "vysoký úředník ministerstva" (kterého?). Takových blogů po deseti staropramenech nabliju do rána kýbl.
Povrchnost závěrů z uvedených "faktů" svědčí o tom, že si Dr. Rath udělal dobře zaplacený výlet z našich daní, ale moc nám za ně není schopen vrátit. I u nás máme vzdělané zastánce i kritiky reforem, kteří navíc intelektem daleko pana Ratha převyšují (prof. Pafko). O kvalifikovanou diskusi však ČSSD nestojí - jen o nespokojenou lúzu, to jsou přece její voliči, jak potvrzuje jeden sociologický průzkum vedle druhého.
A ještě něco: autor by si měl dávat větší pozor na chyby ve vlastních jménech a pravopisné. Jinak nebude stále za víc než jen ambiciózního blba.
21. 05. 2007 | 16:36

Jos napsal(a):

Velký svazák,synek práskače Stb a bolševika kecá o komsomolcích to je ale drzost!
21. 05. 2007 | 16:54

Jag napsal(a):

Rathe,ty se pořád zabíráš nějakým komunistickým svátkem,oslavou,vzděláváním.Máš to tak v krvi proto,že to máš v rodině,žes vypadl z ODS nebo žes teď vlezl do ČSSD s lidskou tváří?
21. 05. 2007 | 17:01

shooter napsal(a):

Dobrej napad, vemte tatinka a vyrazte na dovolenou na blizkej vychod, vzal bych to pres Syrii do Iraku. To by bylo, aby se nekdo netrefil.
21. 05. 2007 | 17:09

Jirka napsal(a):

Pan Rath je frustrovaný člověk a populista (vidno i z jeho měnící se politické kariéry) a když již sám nemůže rozhodovat, tak alespoň škodí. Nemá ani tu špetku slušnosti, aby při hanění neoslovoval rovnou příjmením. To umí a vědí i děti ve školce...
21. 05. 2007 | 17:12

Martin napsal(a):

Pro modre zlodeje je clanek prilis slozity, proto se omezuji jen na nadavky a personalni utoky. Predpokladam ze tohle http://modra-sance.blogspot... taky prekroci moznosti chapani volicu ODS
21. 05. 2007 | 17:13

Martin napsal(a):

Jirko, pokud mluvi predstavitele ODS o svych konkurentech, tak je vzdy oslovuji jen prijmenim. Muzete si to overit i na jejich elaboratech na aktualne.
21. 05. 2007 | 17:14

Mack napsal(a):

Pokud pan Rath zminuje ,,kulturni zeme,, mozna by se mel tedy take zacit chovat a mluvit tak jako v kulturnich zemich s tim ma zatim pan Rath velke problemy a to co si dovoluje predvadet napriklad v PSPCR za to by uz v jakekoliv zapadni civilizovane zemi musel davnou odstoupit, protoze jeho slovnik neodpovida ani cloveku se zakladnim vzdelanim o jeho moralnich kvalitach se radsi zminovat ani nebudu...je zajimave kolik lidi, tu rika jak vsichni ,,napadaji,, pana Ratha,, pritom pokud nekdo uz delsi dobu sleduje pocinani pana Ratha at uz v Parlamentu nebo jinde je to prave on, ktery ze vsech poslancu a senatoru sproste napada vsechny svoje ,,politicke protivniky,, staci se podivat na nejaky prenos s PS PCR...ano je mi jasne, ze vsichni budou odpovidat ve stylu ,, no a co dela Topolanek,, ano dopustil se mnoha stupidnich a neomluvitelnych vyroku nebo gest a rozhodne nejsem priznivcem pana Topolanka, ale presto si myslim, ze v tomto smyslu nejvetsim buranem, ktery nepatri do zadne slusne spolecnosti je pan Rath, ktery zrejme uz zapomnel diskutovat a kdykoliv ma slovo jen sproste urazi a pouziva vyrazy, ktere v zadne kulturni zemi od poslance minimalne verejne neuslysite natoz takto pravidlene jako u pana Ratha, ktery se tim jeste pomalu chlubi...opravdu se bojim kam nase zeme speje a, ze obcas kultura nekterych lidi speje spise nekam pred rok 89 a nebo nekam mimo civilizovany svet.
21. 05. 2007 | 17:16

Jirka napsal(a):

A samolibý jako pan Paroubek....
21. 05. 2007 | 17:19

Martin napsal(a):

Tady http://blog.aktualne.centru... si mohou lide poboureni sprostotou pana Ratha precist, jak vypada vzor spravne a slusne mluvy o politicke konkurenci
21. 05. 2007 | 17:19

Candle napsal(a):

Článek jako malina. České zdravotnictví je na to málo, co do něj dáváme, stále špica. Dík.
21. 05. 2007 | 17:19

JC napsal(a):

Martine, tvá věta "Pro modre zlodeje je clanek prilis slozity, proto se omezuji jen na nadavky a personalni utoky." hovoří za vše.
21. 05. 2007 | 17:25

Psychoanalytik napsal(a):

Jsem napjat co karierista Rath timto vylevem sleduje za cile! Ze by lovil hlasy v krvi zkalenych rybnicich KSCM anebo ceskych obcanu zidovskeho puvodu?
21. 05. 2007 | 17:27

Psychoanalytik napsal(a):

Jsem napjat co karierista Rath timto vylevem sleduje za cile! Ze by lovil hlasy v krvi zkalenych rybnicich KSCM anebo ceskych obcanu zidovskeho puvodu?
21. 05. 2007 | 17:27

Martin napsal(a):

JC, nebyl jsem s vami v KSC tak mi laskave netykejte. To co jsem napsal se tykalo tech kteri misto polemiky utoci na pana Ratha ad hominem, oznaceni modry zlodej je pro tyto vulgarni idioty jeste vyznamenanim.
21. 05. 2007 | 17:28

pepin napsal(a):

Přes značný odpor (vyvolaný již podobenkou slovutného lékaře vpravo nahoře - připomíná mi Beanovu úpravu obrazu Whistlerovy matky)jsem znovu poctivě projel odborné části jeho "zprávy o zdravotnictví Izraele".
Tak prý největším problémem je velká spoluúčast pacientů - děl to vysoký úředník ministerstva - a prý ze to pacienti až tak moc nedostanou. Kdyby to říkali pacienti, chápu že je problém, že za své prašule nedostanu nadstandard a nemohu si vybrat operatéra. Ale v čem to je problém pro úředníka ? A když za připojištění není služba a navíc platím povinné pojištění, proč by měly pojišťovny a nemocnice mít dluhy ? Nebude to něčím jiným, mister DRath ?
Píšeš, že jsi nasával po večerech ...
21. 05. 2007 | 17:38

V.S. napsal(a):

Pane Rathe,
držím Vám palce, fandím Vám. Děláte to dobře.
21. 05. 2007 | 17:40

qwe napsal(a):

Vynikají článek. A pod ním naprosto typické reakce fanatických modrých mozků, nějak podobně se v 50. letech chovali rudí svazáci...
21. 05. 2007 | 17:48

pepin napsal(a):

To qwe, v čem je článek tak vynikající, poučte nás. Četl jste ho vůbec ? Co je tam objevného, aplikovatelného u nás ? Jsem chtivý poznání.
21. 05. 2007 | 17:52

Ferda napsal(a):

Pane Rathe
Jen více ať se Ti Tupolánkovo tupouni modří chytnou za rypáky. Má dcera ve zdravotnictví dělá tak vím o co jde.
21. 05. 2007 | 17:52

Martin napsal(a):

To promile slusnych volicu ODS, kteri zde kritizuji jinak nez ad hominem se dopousti jednoho maleho omylu. Blog a clanek pro blog nejsou vedeckou praci ci novinarskou analyzou nejake udalosti, ale popisem dojmu jake si clovek odnesl. Takze vycitani, ze je zde malo informaci neni na miste. K tomu blogy neslouzi.
21. 05. 2007 | 17:52

pepin napsal(a):

Svatá pravda, Martine. Ale přesto je to vynikající.
21. 05. 2007 | 17:56

Martin napsal(a):

Vynikajici muze nekomu pripadat styl, jinemu to ze se dozvedel neco noveho, jeste jinemu treba jen samotny fakt komunikace poslance s obcanem touto formou atd.
21. 05. 2007 | 17:59

pepin napsal(a):

Styl je opravdu vybroušený - navážet se bezdůvodně a sprostě do ministra, to je sdělení jako noha. A komunikace s občanem na úrovni.
21. 05. 2007 | 18:02

Martin napsal(a):

Bezduvodne ? Za povalovani na Bali Julinka serval i jeho sef cili premier, kdy mu vyridil, ze bud je ministr a jezdi jako ministr nebo at si zaplati dovolenou.
Chapu, Topolanek se bezduvodne a sproste navezl do sveho podrizeneho.
21. 05. 2007 | 18:06

pepin napsal(a):

Nechápete bohužel vůbec nic, tím je to smutnější. Vylepte si fotku toho spratka nad postel a sliňte dál.
21. 05. 2007 | 18:09

Jarda 41 nestranník napsal(a):

Už jsem se lekl, že p.Rath
začal být chytrý. V samém závěru to zachránil.
21. 05. 2007 | 18:09

Martin napsal(a):

A vidim pepine, ze jste se velmi premahal a ted jste ukazal klasickou tvar prisprostleho volice ODS. Jestli nechapete, ze Julinek byl za totez co rika Rath kritizovan i z vlastni strany, tak je to velmi smutne. A jestli jste to pochopil a dotlacilo vas to k vasemu pritroublemu vykriku tak je to pro zmenu zabavne :)
21. 05. 2007 | 18:12

Martin napsal(a):

Topolanek o Julinkovi
"Máte pravdu... Měl tam vystupovat jako ministr, nebo to měl realizovat v rámci dovolené,"
21. 05. 2007 | 18:18

Englishman napsal(a):

Zpočátku to vypadalo, že to snad ani nenapsal Rath. Anebo že hledá zadní cestičku zpět k pravici - byť poněkud nešikovně, protože dovolená za peníze daňových poplatníků pravicového voliče moc nenadchne. Poslední odstavec mě ale vyvedl z omylu: stále je to ten starý, špatný, hulvátský Rath bez náznaku konzistence v názorech. Prostě Sládek č. 2 - což mi připomíná, že Jirka Paroubek bude mít asi vážný problém. Tenhle hoch se s funkcí podrždeštníku nespokojí.
21. 05. 2007 | 18:19

Tupelo napsal(a):

Topolanek Julinka skutecne kritizoval za to ze jel na Bali (ne jako ministr...ostatne to pan Rath pise), se nedivim ze jsou modri nejaci dezorientovani... ;)
21. 05. 2007 | 18:22

Martin napsal(a):

Tupelo, ja doufam ze modre bratrstvo bude dusledne a ted zacne tvrde kritizovat Topolanka, za to ze tak sproste a arogantne urazil uboheho Julinka, ktery jen chtel trochu slunicka :)
21. 05. 2007 | 18:23

Kačenka napsal(a):

Opravdu hezký článek...skoro cestopis. Jen by mě také zajímala úroveň zdravotnictví v pásmu Gazy, ale tam se asi Ratlík (pan exministr jistě promine) nepodíval. Osobně si myslím, že se válí všici politici, politik, který se neválí, by měl okamžitě odstoupit.
21. 05. 2007 | 18:29

Tupelo napsal(a):

@Martin:to pochybuji,vudce byva nedotknutelny, navic by mohl vyhrozovat ze nekoho zabije, nebo ze "Er kommst der Tag", nebo prinejmensim nekomu rozkope auto.
Mimochodem, nekteri volici ods tu prezentuji kritiku politickeho turismu, pritom se nezminuji o poutich svazaku Langra ci Necase, pripadne obrance socialiste vlasti Topolanka, ta cesta k tolik proklamovanemu pravicovemu smysleni musela byt namahava.
PS. Je s podivem ze svou vladu opiraji o stranu Zelenych, jejiz predseda Bursik tech stran vymenil uz 5...kam se hrabe Rath ;))
21. 05. 2007 | 18:32

Já se bojím ODS - jsou to fašisti napsal(a):

Podle výzkumů podporují ODS vysokoškoláci a inteligentní lidé. Podle internetových diskusí - sprostý dobytek bez schopnosti nejednodušší úvahy...
21. 05. 2007 | 18:43

Kolis napsal(a):

ad já se bojím - Dle výzkumů podporují ODS lidé v extrémních pozicích, ti velmi chudí a velmi bohatí. Většina přivrženců modré nemá vysokoškolské vzdělání.
21. 05. 2007 | 18:57

Lul napsal(a):

Nemusíte vůbec nic psát! Za Vás mluví vaše tvář. Je plná nenávisti a schizofrenní ješitnosti!
21. 05. 2007 | 18:59

Martin napsal(a):

Kolis, s tim vzdelanim - 79 procent volicu ODS nema VOS nebo vysokoskolske vzdelani.
21. 05. 2007 | 19:11

sára napsal(a):

Ten článek je dobrý. Až jsem si říkala, že tohle nemohl napsat pan Rath.
Pak přišly poslední dvě tři věty a jsme doma... škoda, fakt škoda.
21. 05. 2007 | 19:18

Bessy napsal(a):

Víte, já jsem volila ODS- osm let arogantních politiků typu Paroubka a Ratha
jsem měla doopravdy dost. Za těch osm let se nepokusili ani o jednu reformu- zadlužovali tento stát a jejich sociální politika byla hrůzná- podpora těch co nedělají, pastelkovné apod.Víme, že i jejich korupčních afér nebylo málo.Tedy jsem chtěla něco, co pomůže tomuto státu a dalším generacím. Jsem v důchodu, tak mi už někdo těžko něco dá navíc ať je to Paroubek nebo Topolánek. Ale mám otázku k těm, kteří mne tu nazývají modrou strakou a další urážky. Je zločinem, chtít něco změnit? Jsem fašista?/To je ale blbost- takže se mi nebojte - ani se nepovažuji za dobytek bez schopnosti nejjednodušší úvahy/.
21. 05. 2007 | 19:29

badger napsal(a):

Ten clanek neni dobry. Je takovy, jaky chtel pan doktor Rath napsat - vsimnete si - jeden vysoky urednik ministerstva zdravotnictvi a jeden profesor z nemocnice system pohaneli. Neni tam ani slovo o tom, zda jsou s nim spokojeni pacienti, neni tam ani slovo o tom, ze se jedna o jeden z nejmene zadluzenych systemu v euroatlantickem prostoru, neni tam ani slovo o tom, ze cekaci doby nejsou jako ve Velke Britanii, ze skoncila seda ekonomika....
21. 05. 2007 | 19:30

phoenix napsal(a):

Rath sice není můj nejoblíbenější politik, ale jeho blog mě fakt baví. Pěkně napsáno. ˆˆ
21. 05. 2007 | 19:31

Lojza napsal(a):

Trh, konkurence, svobodná volba, tržní ceny... FUJ. Zdravotnictví má být socialistické, národní, monopolní a centrálně řízené.
21. 05. 2007 | 19:36

valdštejn napsal(a):

Jen do nich pane Rathe , fandím Vám , ale stejně Ti co obdivují modré blbečky neuvěří dokud nenarazí
21. 05. 2007 | 19:40

jfk napsal(a):

Rád bych se touto cestou zeptal MUDr.Ratha jaká konkrétní zdravotnická zařízení hodlá jeho firma PARACELSUS (přes jeho odpor) privatizovat v Ústeckém regionu ...Dle jeho slov je privatizace zdravotnických zařízení jen cestou k rozkrádání ,doufejme,že se toto netýká jeho osobně.že rudí svazáčci....
21. 05. 2007 | 19:42

Mirek napsal(a):

Co to tu předvádí modrá svoloč opět dokazuje, že je to jen banda primitivních hovad. Rath je jediný, který měl odvahu říznout do toho hnusného klientelistického systému. Je jasné, že lékarníkům, zahraničním farmaceutickým firmám a soukromým doktorům, kteří si zapisují výkony, které vůbec neprovedli, to nevyhovuje, ale pacientům to vyhovuje a lékaři v nemocnicích, zdravotní sesty, Ti stojí za Rathem. Ti tvojí základ zdravotnictví a ne ti šmejdi zubařští, kteří jen okrádají pacienty!!!
21. 05. 2007 | 19:55

Jag napsal(a):

Mirečku,koho že to hájil Rath než hájí tebe?A jako správný Rath bude hájit každého,kdo dobře zaplatí,jak sám řekl.
21. 05. 2007 | 19:57

Jag napsal(a):

Bessy klídek,tady jde jen o to,že každý kdo nežere ty komunistické blbce a jejich kecy na záchranu národa jsou modré straky a přitom největší hovada jsou právě to,kteří volí socany s jejich dojemnou péčí a lezením do zadku kvůli kariéře a výhodám.
21. 05. 2007 | 19:59

Jag napsal(a):

Rathe tobě uvěřím,až budeš pracovat jako doktor skoro zadarmo v akci "Z" apoň v neděli a v noci na pohotovostích,jak to vyžadujete po svých kolezích,především ženách.Jinak drž hubu.
21. 05. 2007 | 20:02

Dave napsal(a):

TO Bessy::: Bessy z toho si nic nedelej a vubec to neres tyhle urazky priznivcu socialistu jsou naprosto bezne a tyto nesmyslne zvasty od nich budeme poslouchat dal a tezko nekdo zmeni mysleni techto primitivu.. k smichu je, ze nekteri z nich, kteri tu tak vehemente sproste urazeji kazdeho kdo voli pravici a pritom sami rikaji, ze vsichni co voli ODS jsou sprosti blbci co kazdemu nadavaji:-)))) tomu se opravdu muzes jen zasmat...proste se tomu jen zasmej a hlavne si nic z toho neber osobne...kdybych si mel brat osobne vsechny nadavky kazdyho primitiva co potkam asi bych byl uz tak po 5ti infarktech je treba tyto jedince zcela prehlizet a maximalne se tomu jen zasmat...hlavne aby se z nas samotnych nestali takovi zatrpkli ufnukani primitivove jako jsou oni.
21. 05. 2007 | 20:06

Tupelo napsal(a):

Mila Bessy, podivej se na jakkykoliv clanek od Ratha a pak chronologicky na prispevky, mozna budes prekvapena, ale urazet tu zacinaji prave volici strany, jejiz priznivci se sami deklaruji jako ti vice inteligentnejsi a vzdelani :). Nesmis se divit, ze kazda akce vzbuzuje reakci. Co se tyce vulgarit, nedelam si tolik iluzi o priznivcich strany, jez ma za predsedu jednoho z nejmene slusnych lidi v politice - Topolankovy excesy jsou vseobecne zname. U pravicaky tolik nenavideneho Paroubka, jsem nenasel ani jeden priklad vulgarity nebo oplzlosti, tak jako u vudce ODS...
21. 05. 2007 | 20:18

Jana J napsal(a):

Pane doktore, čtete reakce na své blogy? Já bych tedy z těch nechutností, které se stále opakují, stále od stejných lidí, usuzovala, že moje snaha je marná...Ale není, občas se někdo i zamyslí, místo nadávání.Zase nám něco pěkného napište a hlavně pořád stůjte Julínkovi na krku. A až se vrátíte do zdravotnictví, neopakujte stejné chyby - s šéfem VZP jste tedy moc šťasstnou ruku neměl.
21. 05. 2007 | 20:20

Josef K. napsal(a):

Vážený pane Rathe, připomínáte mi "žida" pokoutního prodavače mlýnků na maso. Alberta Moraviu ne. Chápu, větší část populace je stejná jako tuzemská.
Ŕíkáte chytré věci, kterým nelze věřit jen proto, že je říkáte Vy.Možná jste součást té naší kultury, která po staletí vyvolává atnisemitismus, té druhé ne, věřte.
21. 05. 2007 | 20:20

honza napsal(a):

Vy slušní lidé,co tady vyčítáte chování politika za ČSSD,zřejmě pana Topolánka za politika nepovažujete.
21. 05. 2007 | 20:29

Ivan Dorica napsal(a):

Buďte zdráv Davide Rathe! Určitě jste musel poznat jak je v Izraeli,který voní bohatou historií,uznává se desatero Božích přikázání které velmi přispívá mezilidským vztahům,neboť polovina zákona řeší vztah člověka k Bohu a další polovina vztah člověka k člověku ! Až na jeden omyl ! Mesiáš Kristus už tam byl a Bible píše,že nepoznali navštívení svého!Slovo Izrael znamená : Vítěz ! Počkáme si tehdy na cíl té závodní dráhy ,kde vítěz není první, ale pouze kdo doběhne.Jinak by to bylo nespravedlivé nemyslíte? Přeji pěkný den ! S pozdravem Jesus Life ! zůstává Ivan Dorica
21. 05. 2007 | 20:30

Dave napsal(a):

Nevim proc zas podsouvas nekomu neco co nerekl?? to je asi vas zvyk...ja rozhodne Topolanka rad nemam takze mluv za sebe.
21. 05. 2007 | 20:32

Bessy napsal(a):

Díky Jag a Dave.Pro Tupelo- akce - reakce-co takhle ta nenávist po prohraných volbách- nakonec i v těchto dnech by se našlo mnoho urážlivých výroků pana Paroubka- ale to nevidíte-nebo nechcete.A sám nadpis článku pana Ratha je slušný-nebo urážlivý? Co si myslíte?Já si myslím, že právě ten vyvolává reakci.
A dost je blbej- syn komunististy nazývá pravičáka komsomolcem. To je schizofrénie.
21. 05. 2007 | 20:32

Dave napsal(a):

Ty ses teda poradny vzorek primitivni osoby na jednu stranu tu obvynujes vsechny co nesouhlasi s Rathem, ze jsou nechutni a pritom sama pises takove veci jako ,,Zase nám něco pěkného napište a hlavně pořád stůjte Julínkovi na krku,, je to opravdu komicke kdyz primitiv nadava ostatnim do primitivu...fakt smutne, ze nase spolecnost je jen plna ufnukanych zamindrakovanych lidi jako jsi ty.
21. 05. 2007 | 20:34

Tupelo napsal(a):

@Bessy:pisete ze by se mohlo najit mnoho urazlivych vyroku Paroubka, tak je prosim uvedte, staci tri.
Co se tyce voleb a chovani politiku po volbach, ukazuje se ze ODS vyhrala podvodem (to ze podvedli i sve vlastni volice tady resit nehodlam, viz Topolankova slova o tom ze on pred volbami neveril v realnost programu ODS), diky Kubiceho zprave, z tech 15 stran A4 nejruznejsich obvineni se nepotvrdilo za skoro rok ani jedine. Pritom se v ni objevilo vse od hosp. kriminality, pres org. zlocin az po pedofilii. Vy byste to mozna presla s klidem, ja asi ne, takze tolik k akci/reakci, takhle bychom mohli pokracovat donekonecna...
Nadpis clanku pana Ratha je provokativni. Zamyslete se nad tim co je to bolsevismus. Podle me jde o zpusob mysleni a to se tahne napric spolecnosti a samozrejme i politickym spektrem. Kdekdo o sobe muze tvrdit ze je pravicak, nebo levicak (podle nekterych nazoru se CSSD koncem 90 let ve vlade chovala pravicoveji nez ODS predtim) to preci vubec nic neznamena.
21. 05. 2007 | 20:57

Max-52 napsal(a):

Vážený pane doktore Rathe, patříte mezi nemnoho politiků, kteří to myslí opravdu dobře s námi s občany "druhé" kategorie (s tzv sockami, kteří pracujeme 200. hodin týdně a vyděláme jen tolik abychom přežili). Za to Vám patří můj úpřimný dík. M.
21. 05. 2007 | 21:00

Mikk napsal(a):

:-))))))tady zas nekdo dela ze sebe chudacka....nevim kde makas...ja delam betonove podlahy pro jednu firmu jsou obycejnej delnik a rozhodne nevinim nikoho za to co delam...nejsem takovej ubrecenej blbec...makam sice dost, ale na penize si ani nestezuju...a to, ze si nekdo vydela sotva na jidlo takovy pohadky si nechej pro jiny blbce jako ty, kteri tohle zvastaj.
21. 05. 2007 | 21:05

Jarda napsal(a):

,,podle nekterych nazoru se CSSD koncem 90 let ve vlade chovala pravicoveji nez ODS predtim) to preci vubec nic neznamena,,:o))))))))))) soudruhu Tupelo uz tu vodku radsi nepijte je videt, ze vam to hodne oslabuje mozek.
21. 05. 2007 | 21:12

Tupelo napsal(a):

@Jarda:diky za nazor, jen tam dej priste tech smajlu tak petkrat vic, bude jeste mnohem vtipnejsi :). PS Pro soudruha kazdy soudruh, ze? ;)
21. 05. 2007 | 21:18

Kajik napsal(a):

MAX-52:::: No jasne ty ses ten chudacek co nema jak pises pomalu ani na jidlo (vyděláme jen tolik abychom přežili), ale na internetovy pripojeni jak je videt prachy mas:-))) tyhle vymysly vypravej nekomu jinymu ty populistu.
21. 05. 2007 | 21:20

Jarda napsal(a):

No kdybych mel temi smajliky vyjadrit jak jsem se doopravdy smal po precteni tveho prispevku asi by se sem nevesli:-)
21. 05. 2007 | 21:21

Bessy napsal(a):

Tupelo-bolševismus je možno chápat jako zlo, které určitě popírá demokracii- tak daleko by jsem v našem státě dnes nešla.
Já nevím, jestli Vám jsou popírána základní lidská práva. Ale je možné, že když Vaše oblíbená strana prohraje normálně demokraticky volby,tak budete křičet o bolševismu.Je to módní, ale věřte mi, že blbé. Naopak- Vaše oblíbená strana Vás fascinuje, protože má ryze totalitní rysy- máte rádi vůdce-nemáte rádi chyby- jen silný vůdce Vás povede k vítězství.Sami za sebe toho nechcete moc udělat.
21. 05. 2007 | 21:24

Boukal napsal(a):

Asi potřebuje zase přez držku. Kdepak je pan Macek?
21. 05. 2007 | 21:25

zdenek napsal(a):

Cetl jsem dnes MF,ze se CSSD chysta reformovat a oslovit volice ve stredu polickeho spektra.To znamena stredni prijmove skupiny s vyssim vzdelanim. Za sebe musim rict, ze takovy pekny clanek a dnes uverejnena brozurka o 100 dnu vlady spis svedci o tom, ze chce presvedcovat spis ortodoxni ctenare Blesku. Blahopreji.
21. 05. 2007 | 21:26

Ricky napsal(a):

:-)Souhlas taky jsem to cetl, nevim jak by mohla CSSD oslovit nejak masivneji lidi s vyssim vzdelanim...myslim, ze nase obcany opravdu podcenuji:-).
21. 05. 2007 | 21:30

Karel napsal(a):

V těchto diskuzích se jasně projevuje inteligence modrých bolševiků.Bez urážky a sprostoty diskutovat neumějí.Opravdu skvěle doplňují svého šéfa.Díky, díky - zde vidíme jaké voliče má ODS.
21. 05. 2007 | 21:30

Ricky napsal(a):

:-))ahaa a proc se tedy chovas stejne jako oni?
21. 05. 2007 | 21:33

Tupelo napsal(a):

@Bessy:takze, myslim ze priznivci CSSD si vyslechnout nadavek do bolseviku urcite vic nez priznivi ODS. Takze je to blbe z obou dvou stran.Me nefascinuje zadna strana (nebyl jsem volic CSSD a ovsem ani ODS), ale pokud bych si mel vybrat tak bych volil CSSD, proste je mi jejich program blizsi a navic lidi jako Topolanek, Necas, Langer,... jsou pro me nevolitelni (tak jak pro vas urcite Paroubek & spol.).

Jo jeste jste neuvedla ty tri priklady Puroubkovych vulgarnosti...(cituji vas:"nakonec i v těchto dnech by se našlo mnoho urážlivých výroků pana Paroubka")
21. 05. 2007 | 21:34

Lipolt napsal(a):

Blogy Ratha jsou jak svěží deštík na vyprahlost této intelektuální pouště. Kdyby nic jiného tak vyvedl zdravotnictví/VZP z dluhů. Proto asi Musílková, která je nadělala dostala od současné administrativy svých 700 tis. Kč. A to nikomu envadí?!
21. 05. 2007 | 21:42

Jejda napsal(a):

Lipolt:::A to, ze Rath rozkradl celou CSA, ktera se z toho jeste ted vzpamatovava to ti asi taky nevadi co?
21. 05. 2007 | 21:43

Lipolt napsal(a):

Lipolt::: omlouvam se samozrejme tam melo byt Tvrdik a ne Rath.
21. 05. 2007 | 21:44

Lipolt napsal(a):

to Jejeda jejda - netykat, prosím.
Nevím sice o jakou CSA se jedná, ale jistě jste již podal příslušné trestní oznámení!
21. 05. 2007 | 21:45

Jejda napsal(a):

To Lipolt- dobre omlouvam se...Nevite o jakou CSA? takze neznate nasi jednu z nejdulezitejsich a nejvetsich spolecnosti? ČSA...jestli chcete uvedu Vam podrobnosti ...pote co pana Tvrdika vyhodili z ministerstva obrany CSSD mu musela najit jiny job a tak vyhodila z generalniho reditele CSA, ktery jako prvni dokazal privest CSA do zisku a udelal mnoho skvelych veci ve strategii a rozvoji CSA a nasadili misto nej Tvrdika, ktery tam byl jen kratkou dobu a i za tak kratkou dobu dokazal CSA rozkrast takovym zpusobem, ze se razem dostala CSA ze zisku do ztraty a dokonce musela propustit mnoho zamestnancu aby se vubec zachranila ..tot prace pana Tvrdika....jinak trestni oznameni??:-))))proboha kde zijete to si fakt myslite, ze v tak zkorumpovanym state jako je CR by nekdo bral toto trestni oznameni vazne? a opravdu verite tomu, ze by za to CSSD a Tvrdik pikali ? :-)asi tezko...jinak vy jste podal trestni oznameni na Musílkovou?
21. 05. 2007 | 21:51

alfa27 napsal(a):

To jsem rád, že se Vám na výletě za peníze daňových poplatníků líbilo.Taky jsem rád, že má v Izraeli české zdravotnictví dobrý zvuk (nebyl jste na ušním?), jen nevím proč jste tak skromný, jistě jste se tam dozvěděl, že zejména Vy jako ministr tam máte dobrý zvuk.A nejvíce mmě těší, že jste nás varoval před možnostmi příplatků za nadstandartní péči,kterou si ovšem mohou dovolit všichni,takže ji nelze pro velký zájem vyžít ergo kladívko mi nedochází,proč si to ti hloupí Izraelci platí.
21. 05. 2007 | 21:56

Lipolt napsal(a):

to Jejda - já o voze a vy o koze: CSA není nic - pokud vím - Jde-li o České aerolinie nechápu co s nimi má Rath ale i Musílková společného. Stejný nesmysl je slovo "pikali" - neznám. Jen jsem konstatoval, že během úřadování Ratha a s razancí jemu vlastní se vymanila VZP z dluhů, je nyní dokonce zisková a že osoba, která manažersky situaci nezvládla (Musílková) vždy jen koncem roku hlásila vládě že VZP je 10 mld + v červených a nyní za tyto "služby" pojištěncům/daňovým poplatníkům dostala odměnu 700 tisíc Kč. Nic víc a nic míň jsem neřekl
21. 05. 2007 | 21:59

t.w.o. napsal(a):

Naprosto neutrálně konstatuji, že D.Rath stabilizoval VZP jen a pouze tím, že do ní nalil vaše peníze. To ovšem mohla udělat i např. M.Emmerová nebo jakýkoli jiný ministr. Žádná reforma se nekonala, a podíváme-li se na stav české politické scény, je jasné, že se konat nebude. Pochybné kšefty, které se podařilo odhalit, zdaleka netvořily podstatu schodku této instituce...
21. 05. 2007 | 22:07

aaaa napsal(a):

och,tak lidi v nemocnici komsomolci rathovi rekli., ze to nefunguje. a soudruzce konecne zase cinani rekli ze u nich je demokracie. diky, rathe
21. 05. 2007 | 22:10

Jana J napsal(a):

Ad Dave - když jsme u těch primitivů, obvinit se píše...To stání na krku bylo myšleno obrazně, proboha!
21. 05. 2007 | 22:14

Telaviv napsal(a):

Proč jen ten Drath u svejch izraelskejch nezůstal.
21. 05. 2007 | 22:14

Lipolt napsal(a):

to TWO - vaše tvrzení kulhá na obě nohy: všichni předchůdci Ratha - včetně těch z ODS - do VZP "nalévali" peníze a žádná změna. Nyní - a Rath není na své postě již téměř 3/4 roku všechno šlape jako hodinky. Takže ke změně došlo i bez reforem. Jen to chtělo odhalit a ucpat díry, a to se Rathovi podařilo. Stále však je otázka, za co Musílková, která situaci jasně nezvládla dostává tak velký obolus?! K čemu reformy, když se trpí takovýto šlendrián?! Každý rozumný člověk musí být k takto pojatým reformám a vládě, která je navrhuje skeptický. Osobně se mi zdá, že je to odměna za -anti-Rathovskou pozici Musílkové. A těch 700 tis. jde také z Vašich daní/pojistného. Kolik asi operací dětí by za to VZP pořídila?
21. 05. 2007 | 22:16

Ferda Hulwath pro Radka napsal(a):

Oba Klausovi rodiče byli skalní komunisti. O Klausovi samém se veřejně šeptá, že byl agentem KGB a jenom proto se také legílně dostal v 60. letech na studia do USA. Tak co, žádné nadávky v tomto případě?
21. 05. 2007 | 22:22

Lipolt napsal(a):

to TelAviv - rasistické a Vaše antisemitské výplody - tak jsme se přece jen dočkali. Každý normální volič a příznivec ODS se za vás musí stydět a tuto vaši medvědí službu odmítnout. Jsem jen zvědav kolik těch vášnivých modrých komsomolců na této diskusi to skutečně udělá!
21. 05. 2007 | 22:24

t.w.o. napsal(a):

Myslím, že nechtěně ilustrujete to, o co jde v politice především: odstrčit od zdrojů nepřátele a přivést k nim spojence. Nejvěrnější jsou odměněni, jak Musílková, tak např.Dryml (pamatujete, kolik dostal vyplaceno na odměnách za veledílo tvořené v rámci pracovního úvazku?). Vzhledem k sumě určené na výdaje ve zdravotnictví jde bohužel každému politikovi především o ovládnutí toku peněz. Zdravím populace, natož reformami se zabývají zúčastnění až v dalších plánech...
21. 05. 2007 | 22:29

t.w.o. napsal(a):

A těch antisemitů si nevšímejte, nemá to cenu.
21. 05. 2007 | 22:31

Lipolt napsal(a):

ještě jednou to TWO: stále si nerozumíme: Musílková dostává peníze nikoliv ze státního rozpočtu jak např. Dryml, ale z výnosu pojistného tj. ze zvláštní daně,kterou všichni platíme a která je určená na něco jiného než na odměny neschopných manažerů. Tuto odměnu schválily osoby najmenované tam Julínkem a spol, porto ta otázka zda nejde o pozdní a přece odměnu za její antiráthovskou kampaň.
21. 05. 2007 | 22:34

Lipolt napsal(a):

to TWO re antisemitismus: kdo mlčí souhlasí - nelze tuto špínu tak zalezlou za nehty čecháčkům tolerovat - nebo bude pozdě jak nás historie poučuje.
21. 05. 2007 | 22:37

t.w.o. napsal(a):

To Lipolt: Podívejte, obojí je špatně, to snad nemusíme rozebírat. A jak jste správně zmínil, zdravotní pojištění je vskutku daň, takže se principiálně jedná o stejné finance jako ty, které odevzdáme bernímu úřadu. Zmíněné nekalosti jsou umožněny především masívním přerozdělováním vybraných peněz, o kterých si pak všichni politici myslí, že patří právě jim a podle toho s nimi nakládají.
21. 05. 2007 | 22:48

t.w.o. napsal(a):

Neblázněte s tím antisemitismem. To si myslíte, že takové tupce přesvědčíte psaním?
21. 05. 2007 | 22:50

t.w.o. napsal(a):

Nedá mi to, abych se nevrátil k těm Rathovým úsporám: limity, jež pan ministr stanovil, vedly k omezení ústavních práv pacientů. Byla jim totiž odepírána nebo odkládána léčba, na kterou měli nárok. A bylo jedno, jestli se jednalo o ošetření zubního kazu nebo léčbu třeba roztroušené sklerózy. Pan ministr z toho vyšel s úsměvem; ušetřil a hněv pacientů schytali lékaři. A nakonec: peníze zatím nechybějí prostě proto, že zvýšení plateb za státní pojištěnce bylo velmi razantní. Po tomto kroku ovšem volali mnozí zúčastnění léta. Fakticky totiž výše úhrad za tyto pojištěnce dlouhodobě klesala.
21. 05. 2007 | 23:23

chirac napsal(a):

Kdyby se Rath vratil treba z Marsu, tak do sveho blogu napise, ze na Rude planete je nejvetsim problemem vysoka spoluucast pacientu nebo pravicove reformy....Kdo mu ten propagandisticky blabol jeste zere.
21. 05. 2007 | 23:32

StandaT napsal(a):

Lipote, Vy jste ale vůl - snad ještě větší než Rath. Musílková byla vyžena Rathem ještě dříve než Julínek nastoupil. Odměnu má dostat na základě smlouvy uzavřené při jejím nástupu. Retroperpektiva neplatí.
22. 05. 2007 | 00:03

Lipolt napsal(a):

to StandaT - na sprosťárny reagovat nebudu, rád bych ale viděl smlouvu Musílkové kde je jí slíbena odměna za to, že instituce , kterou řídí nejdřív musí přivést do krachu , aby na odměnu získala nárok. Pokud je to tak jak tvrdíte ať se na tu odměnu složí ti, kteří takovou smlouvu uzavřeli.
22. 05. 2007 | 07:50

Lipolt napsal(a):

to TWO - vyšší úhrada za státní pojištěnce hrála sice také svou roli, ale sotva mohlo jít o částku nad 10 mld což byla sekera, kterou zaťala Musílková do systému. Ústavní právo na ošetření je odpíráno dnes a denně např. při ošetřování zubů aj. odborných profesionálních zásazích.
22. 05. 2007 | 07:53

Michal napsal(a):

Příznivci čssd opět jako v každém blogu dokazují, že je to banda primitivů, kteří umí jenom nadávat na "modré ptáky". Že si každý měsíc chodí pro sociální dávky a žijí tak z peněz, kteří ti "modří ptáci" vydělali, to už jim nevadí. A ta hloupost je nebetyčná. Například nikdo by Rathovi nevyčítal, že se vykoupal v moři, kdyby s tím nezačal on ve svém posledním odstavci! Ale to je na vás moc složité.
22. 05. 2007 | 08:11

Petr1 napsal(a):

Lipolte, Musilíková udělala díru 10 mega? To snad ne. Doktoři si vystávkovali za vedením synka z StBácké rodiny v roce 2005 navýšení platů, což dělalo 7 MILIARD. Takže pozor.
22. 05. 2007 | 09:16

BigDad napsal(a):

Rath se sám přirovnává k W. Churchilovi, protože ten byl neústupný, tvrdý atd. Což je pravda. Avšak Churchil byl čestný, nezákeřný, nepodváděl manželku, nebyl slizký, a nedalo se o něm říci, že by byl čuně nebo podlý lhář. Na rozdíl od tohodle Ratha.
22. 05. 2007 | 12:40

hm napsal(a):

Pane doktore, tak vidím, že ta strašná nenávist modrých ptáků pokračuje jako např. "Jos"-práskač a bolševik,"Pepin",spratek,který slintá,"Jag"-komunistický blbec,hovado,"Bessy"-blbá,blbej-syn komunisty,"Boukal"-potřebuje přes držku,"Michal"-primitiv.Což potvrzuje pouze moji domněnku, že Vám modrý ptáci nemohou zapomenout to, že jste opustil jejich řady a tím získali skutečně silného protivníka, kterého nemohou srazit na kolena a který o nich hodně ví. Držím Vám palce a obdivuji takové lidi jako jste Vy.Přeji příjemný den.
22. 05. 2007 | 14:07

Michal napsal(a):

Pro "hm": A není to náhodou naopak? Nezačíná to nenávistí Ratha vůči lidem z ODS a my jenom reagujeme? Podívejte se napravo nahoru na seznam článků Ratha, na ty nadpisy... to myslím hovoří za vše, kdo koho nenávidí... Jediný normální nadpis tam nenajdete. Ale jen si ho obdivujte dál, nic proti tomu. A aby jste mohl ještě víc obdivovat, dejte si tu práci a najděte si nějaké Rathovy starší články, třeba před pěti lety... budete se moc divit. To není o vývoji názorů, to jsou veletoče, které se dají vysvětlit jen vyčuránkovstvím.
22. 05. 2007 | 14:35

Jag napsal(a):

Hm ty jsi kretén s Rathem.Pokud si pamatuji,tak komunista jsem nikdy nebyl,takže jsi jen debil.
22. 05. 2007 | 20:20

Bohuš napsal(a):

jen se podivuji nad pracovitostí obou znesvářených stran
co takhle začít používat slovíčko spolupráce alespoň v zásadních věcech státní správy
22. 05. 2007 | 20:52

jan napsal(a):

pardon
22. 05. 2007 | 22:05

host 1 napsal(a):

Každý tady řeší osobu dr.Ratha a vůbec ne to,co píše.Co takhle použít mozek,milí voliči ODS?Co takhle přestat fanaticky nadávat,a začít domýšlet,co nám způsobí reformy Julínka.Řeknu vám to rovnou-budou to nenapravitelné škody a devastace zdravotnictví.A je mi jedno,že se mnou nebude nějaký soukromý nenažraný doktůrek souhlasit.
22. 05. 2007 | 22:21

t.w.o. napsal(a):

To Lipolt: Sekera VZP vznikla, proto že byly neustále zvyšovány výdaje, aniž by byly zajištěny příjmy. A kdo zvyšoval tyto výdaje? A kdože schvaloval pojistný plán VZP? Možná s tím měla Musílková tvrději bojovat nebo jít od válu, kdo ví, hlavní zodpovědnost však leží jinde. Faktem je, že byla špatnou ředitelkou. V systému veřejného zdravotnictví se bude bohužel krást vždycky, a v takovém systému, ve kterém pacienti mají malou možnost kontrolovat tok svých peněz a vlastně k tomu nemají žádný důvod, to rozkrádání bude vždy značné. Ke zlepšení je nutné především zvýšit spoluúčast pacientů (pozor: v zájmu jejich zdraví!!!) a ev. snížit zdravotní pojištění třeba zrovna na zubní péči a umožnit pacientům kontrolu lékařů i pojišťoven . To samozřejmě D.Rath ví, ale mluvte o tom se Škromachy, Štěchy, Kubky nebo s šéfem bedlivě sledujícím průzkumy veřejného mínění... A jak je dnes "odpíráno právo na ošetření dnes a denně např. při ošetřování zubů aj. odborných profesionálních zásazích" mě tedy vážně zajímá?
22. 05. 2007 | 22:32

Jana J napsal(a):

Ad Michal - jděte do háje s těmi vašimi dávkami - živím se sama, děkuji. Nechte té arogance nebo dejte na net daňové přiznání, ať vidíme, kolik "socek " živíte, vy tlučhubo.
22. 05. 2007 | 23:52

Hurá napsal(a):

Vy hloupočtí voliči ODS, lékař D. Rath vám pouze říká to, co viděl (víc než vy) a slyšel (víc než vy) mj. o izraelském zdravotnictví. Nic víc.
23. 05. 2007 | 03:11

Michal napsal(a):

Pro Hurá: jak to že nic víc? Kdyby nic víc, tak by to bylo v pořádku. Ale co to urážení Julínka v posledním odstavci? A co ten nadpis? Opět další volič čssd ukazuje, kdo je tady hloupý :)
23. 05. 2007 | 08:57

Šťoural napsal(a):

Ty Rathovský tupče, když se ti tam tak líbilo, proč jsi tam nezůstal? Táhni k Fidélovi nebo ke Kimovi. Od podvodníků rady sedí.
23. 05. 2007 | 13:34

Modrá šance napsal(a):

Jak můžeš Rathe napsat o Klausovi, že je absolutně neschopný empatie??? Nejsi trošku ty nemocen??? Je neuvěřitelné, co jsi napsal v příspěvku Fanatici ODS. To je prostě neslýchané!!!
23. 05. 2007 | 14:22

host 1 napsal(a):

Michale,ať řekne kdokoliv o Julínkovi cokoliv nehezkého,vždycky to bude pravda a slabý odvar reality.O zdravotnictví víš houby,jen máš modře zatemněný mozek.Jsi hlupák a hlupákem nejspíš zůstaneš.Nejspíš máš nějakou vadu myšlení a na to je i diagnóza,zajdi k psychiatrovi,poradí ti(zatím zadarmo).
23. 05. 2007 | 14:28

Jana napsal(a):

Pane doktore nechápu proč vulgární a urážlivé příspěvky nejsou vymazány stejně jak je to u Topolánka nebo Langera???
Přeji Vám hezký den
23. 05. 2007 | 16:28

Pro Davida Ratha napsal(a):

Monitoruje tě BIS RATHE, neměl by js psát pdo Host 1 nebo rrrrr!!!!
23. 05. 2007 | 16:39

Nerad Ratha napsal(a):

RATHE - odpusť si ty hanlivé výroky o V.Klausovi. Ty víš moc dobře, že V.Klaus není prost empatie. Ty jsi z něho udělal zrůdu, když si o něm napsal, že je absolutně neschopný empatie v příspěvku Fanatici ODS. Uklidni se, nebo ti přiletí jedna ze zádu!!!! Ty víš moc dobře, že koalice sedí za tebou vole!!!
23. 05. 2007 | 16:42

Fanda Ratha napsal(a):

Rathuv bolsevicky vypad. Dalo se neco vice ocekavat? Se vsadim ze Rath hleda vse co by mohlo pospinit stranu v ktere neuspel. Neuspel v LK, neuspel jako ministr zdravotnictvi, neuspel jako manzel. V cem uspel je stekani na povel Paroubka. To mu sakra jde dobre.
23. 05. 2007 | 21:43

Polaris napsal(a):

Zajímavé. Stačí týden kouknout do nějaké země a z politického turisty, hulváta a demagoga je hned specialista na místní problematiku zdravotnictví. Jistě, poslechl si všechny strany, systém prostudoval a pochopil a došel k názoru, že ti Izraelci jsou vlastně hlupáci.

Ještě si vzpomínám, jak za totality pan "MUDr. Cimický" ve svých "detektivkách" nechával cestovat hlavního hrdinu po světě, kde mimo jiné navštívil Francii. A jak hezky si tam zanotoval s virtuálními francouzskými lékaři o tom, jak je československé socialistické zdravotnictví dokonalé a lidé neumírají na ulicích jako v té kapitalistické Francii. Všichni víme, jaká to byla hloupost. Nemyslím, že váš článek je hloupější, je v podtstatě stejného typu.

Myslím, že jako člověk opakovaně odsouzený za své hulvátské a nemorální výpady byste měl konečně přestat moralizovat. To mohou jen ti, kdo si zachovali zbytek cti, úcty a pokory.
24. 05. 2007 | 02:59

BIS napsal(a):

RATHE..dej si bacha, monitorujetě BIS!!!
24. 05. 2007 | 12:49

hm napsal(a):

Pane doktore, to jste pro modré ptáky tak strašně nebezpečný, že Vás už monituruje i BIS??, strašné. Mohu Vás ujistit, že máte i hodně příznivců, Přeji Vám pěkný den.
24. 05. 2007 | 13:29

prof. RSDr. MUDr. Rathmir Rath, CSc. napsal(a):

Synu, běž si hrát do svého pokoje.
24. 05. 2007 | 19:31

LEVAK napsal(a):

Pro Polaris:V roce 1968 emigroval můj spolužák do Francie.V Paříži se ubytoval u své sestry tam provdané(měla již francouzské občanství).Sestra byla v jiném stavu a protože její manžel musel náhle odcestovat převzal o ni péči.Najednou na sestru přišly porodní bolesti i spolužák zavolal taxíka a odvezl ji do nemocnice kde měla porod domluvený.Tam z papírů zjistili,že má porod dohodnutý až za týden a odmítli ji hospitalizovat.I jezdili po jiných nemocnicích a byli minimálně ve třech a všude odmítali přijetí.Teprve u Milosrdných ji přijali a nechali ji přivést na svět syna.Bylo toto možné v našich podmínkách v roce 1968?
Polaris vzpomínejte!!!
24. 05. 2007 | 21:14

LEVAK napsal(a):

Pro t.w.o. :Za I. republiky tady byla jedna státní zdravotní pojišťovna.Teď jich tady máme několik se spoustou ředitelů,sekretářek,úředníků a úřednic včetně hospodářského zázemí a ve výstavných palácích.Potom mají být peníze na péči o pojištěnce.Když k tomu ještě připočteme různé machle a čachry(Julínek a jeho holport s Musílkovou je jen špička ledovce) tak holt si musí občané připlatit i kdyby na chleba nebylo.Apropo,spolužáci co jsou v USA nám na srazu říkají.Je tam dobře pokud jsi zdravý a máš job!
24. 05. 2007 | 21:23

t.w.o. napsal(a):

To Levak: Zcela v duchu své tradice mi vítězně oznamujete fakta sice známá, avšak netýkající se diskuse. O I.republice ani o americkém zdravotním systému jsem nepsal. Jako medik jsem ještě zažil končící socialistické zdravotnictví a zcela přesně si vzpomínám, že značná část výkladů byla rozdělena na část popisující léčebné postupy v ČSSR a část, která se zmiňovala o tom, jak se léčí na Západě. Stýská-li se vám, vaše věc. A pokud chcete tvrdit, že lidé parazitující na systému zdravotnictví jsou jen v jedné straně, je mi vás líto... Nezapomeňte také, že tento systém zneužívají i pacienti, jistě bez ohledu na politickou orientaci. P.S. V jiné diskusi jsem vám naznačil, co si myslím o vašich způsobech kopírování agenturních zpráv a jejich vydávání za vaše názory. Rovněž jsem vás upozornil na váš pro mne nepříjemný zvyk vstupovat do diskuse se zcela nesouvisejícími připomínkami. Napsal jsem vám, co z toho vyvozuji. Pro příště si ušetřte výzvy, skončil jsem s vámi. Ne kvůli odlišným názorům, ale kvůli vašemu křiváctví.
24. 05. 2007 | 22:14

LEVAK napsal(a):

Pardón,omlouvám se,t.w.o. nepsal o VZP a Polaris nepsal o Francii.Asi jsem měl "vlčí mlhu"!Zřejmě však patří k pravicovému folklóru sprostě nadávat,činit vulgární gesta,kopat do aut,fackovat lidi,používat nacistickou terminologii etc.Co tak ještě zřídit nějaký ten KL?
24. 05. 2007 | 22:37

t.w.o. napsal(a):

A opravdu naposledy: Píšete pro t.w.o.: a předkládáte mi fakta, která s MÝMI eponymními příspěvky nesouvisejí, jak se lze snadno přesvědčit výše. Právě to označení "pro t.w.o." mne vedlo k reakci. Nejsem člen ODS ani její volič. Co je pravicový folklór nevím. Zato vím, že na území dnešní ČR byly KL nacionálně-SOCIALISTICKÉ a KOMUNISTICKÉ. Ty druhé hladce navázaly na své předchůdce. To je z mé strany všechno, vaše případné příspěvky na téma búrské válka a Guntanámo mne nezajímají. Přesto vám přeji dobrou noc...
24. 05. 2007 | 23:05

nmh napsal(a):

t.w.o. jsi úplně blbej, co říkáš, že nejsi v ODS, když se tak chováš a říkáš to svými názory?
25. 05. 2007 | 10:53

Fanda Ratha napsal(a):

25. 05. 2007 | 14:50

Fanda Ratha napsal(a):

25. 05. 2007 | 14:52

cv napsal(a):

Pro Fanda Ratha.Děkuji, to je výborná propaganda, ta kniha je velice hezká,vidím ji poprve, určitě si ji hned půjdu koupit, jestli není vyprodaná.
25. 05. 2007 | 16:21

t.w.o. napsal(a):

To nmh: Obdivuji vaše argumentační schopnosti. t.w.o., úplně blbej doktor medicíny, IQ 141. Vyřiďte pozdrav "hm", "cv" a "Jana" zřejmým to členům Rathova fanklubu, kteří píší ze stejného počítače jako vy...
25. 05. 2007 | 16:40

Fanda Ratha napsal(a):

Pro CV. Bejt tebou tak bych si pospisil. Verim ze to je bestseller. A pravdivej. Na tu 4 kilovou knihu od laureata na Pulitzerovu medajli, Paroubka, bych nepospichal. Ta bude k mani vzdy a vsude. Pokud tedy opravdu nezdrazi tuhe paliva. Pak by byla uzitecna a zadana. Prej za jednu Paroubkovu knihu vytopis prumerny domek na 8 a pul hodin.
25. 05. 2007 | 17:37

Fanda Ratha napsal(a):

David Rath je uzasny. Vzdy se bavim kdyz ho se sebou vezme Paroubek na nejakou TK kde se da nadavat na ODS. Jak se ten clovicek snazi. Tuhle kecal neco o stomilionovych uplatcich pro ty 2 prebehliky z CSSD. Po tom zakroutil hlavoickou, podival se nalevo a napravo a udelal ten svuj uskleb co povazuje za usmech. Bavi me! Ze by dalsi pokuta za lzi Davide? Kolik jich uz musis zaplatit? Asi ti to nevadi. Nekde jsi si na to nakradl. Mas stovky milionu v majetku z platu doktora co nikdy nic nelecil.
25. 05. 2007 | 20:11

Hurá napsal(a):

Pro Michala !
Přiznávám, tomu nadpisu jsem nevěnoval pozornost. Člověk si tak nějak už na ty invektivy zvyknul a poněkud otupí. Ovšem, na ministra zdravotnictví prostě, pan / paní ? Julínek, nemá. Ať už říká pan Rath co chce.
26. 05. 2007 | 02:02

LEVAK napsal(a):

Znal jsem několik doktorů mediciny typu doktora Cvacha!Hodně z nich vykonávalo funkci hygienika, aby nemocným náhodou neublížili!
26. 05. 2007 | 15:05

věra napsal(a):

Největším probléma pana Ratha je fakt, že sám sebe strašně rád poslouchá a čte, neboť je z nějakého mi neznámého důvodu přesvědčen, že má co říct, ba dokonce, že je vtipný.
28. 05. 2007 | 09:49

Emil R. napsal(a):

Paní Věro, největším Vaším problémem je že to takto vidíte
a nejste schopná pochopit
podstatu věci. Přeji Vám aby jste na vlastní kůži ve vysokém stáří zažila "ten rozdíl" mezi zdravotnickým systémem soc.demokracie a naštěstí neuskutečněným "tržním systémem zdravotnictví" ODS .
28. 05. 2007 | 19:22

věra napsal(a):

Pane Emile, staří a nemocní budeme možná (pokud dožijem) oba. A já pevně doufám, že zdravotnictví nebude pod výhradně soc.dem. taktovkou.
28. 05. 2007 | 20:44

Petr1 napsal(a):

Emile, co to je zdravotnický systém soc. demokracie? Doufám,že to není největší spotřeba léků v Evropě největší "nemocnost" v Evropě, nadbytek lůžek, největší návštěvnost u doktorů.............
29. 05. 2007 | 07:54

Dag napsal(a):

Hele Ráďo, ...už toho bylo dost.Mě by zajímalo proč se na fotce tváříš tak připitoměle. Dej ručičky pěkně na rámeček a přestaň si tam dole hrát....nebo budeš bacanej ty nepovedenej mastičkáři...
29. 05. 2007 | 09:11

Houmer napsal(a):

Pane doktore?
Jak vypadá "německý" standart v Izraeli? To jako Židi běhají a obskakují Němce? Ano Pane! Ne, Pane?
A v kolik hodin zavírají? Nezdržel jste se přes zavíračku? Vypadá to, že ano.
30. 05. 2007 | 18:56

Tebe nebudu mít nikdy rád Rathe!! napsal(a):

Milý Rathe, jsi fakt impotentní hlupák, s kterým přichází haiderizace. Možná se dočkáme novodobého Hitlera. Hodně lidí o tobě říká, že jsi chorý člověk. Bohužel jim musím dát za pravdu. Jsi politický turista, který se vzdal liberálních myšlenek ve prostěch asociálních socanů. Zařadil jsi se mezi nebezpené politiky. Doufám, že vás co nejdříve zavřou. Zy ty prachy, co jsi rozdal svým náměstkům by tě měli zavřít.
03. 06. 2007 | 03:44

zajda napsal(a):

od stbáckého spratka ani nelze nic jiného čekat,.. že ? doktůrku,.... nemravo ?
14. 09. 2009 | 08:41

cheap Jimmy Choo Shoes napsal(a):

http://www.iwcwatches.us/Bv... Bvlgari watch for sale
http://www.iwcwatches.us/Ca... Cartier watch for sale
http://www.iwcwatches.us/Ch... chopard watch for sale
30. 01. 2010 | 04:24

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy