Volaný chmaták je nedostupný

05. 10. 2007 | 12:25
Přečteno 14798 krát
Určitě jste si také všimli podivných individuí potulujících se kolem zastaváren a bazarů s regály plnými použitých telefonů bez příslušenství, bez dokladu, bez záruky. Každý z nás to zažil buď sám, nebo prostřednictvím svých blízkých. Především jako okradený, někdo jako majitel telefonu z druhé ruky, jehož původem si nemohl být jistý.

Mobilní telefony byly v posledních letech oblíbeným horkým zbožím. Snadno se ukradlo a snadno zpeněžilo. S tou snadností je teď díky bohu konec. Ve spolupráci třemi mobilními operátory jsme zprovoznili společnou databázi odcizených mobilů. Pokud od teď budete chtít koupit použitý telefon, můžete si jeho „bezúhonnost“ ověřit na www.mvcr.cz/mobily. Když vám mobil ukradnou, stačí zajít s dokladem totožnosti a s výrobním číslem telefonu na nejbližší policejní stanici a mobil jednoduše zablokujete.

Telefon vám to sice už nezachrání, ale zloději tím hodně zkomplikujete situaci. Čím víc z nás to tak udělá, tím menší budou mít chmatáci chuť mobily krást. Telefon se tak zloději v rukou promění v bezcenný kus kovu a plastu.

Změnit výrobní číslo přístroje už dnes není tak jednoduché jako dřív a u většiny mobilů se to ani nevyplatí. Navíc výrobci mobilů pracují na tom, aby to nebylo možné vůbec.

Ano, metoda to není stoprocentní, jde o první krok. Jak moc bude účinný, závisí na nás všech. Pojďme do toho. Zablokováním ukradeného mobilu přispějeme k tomu, že už nám neukradnou ten příští.


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

sd napsal(a):

jste me prijemne potesil
05. 10. 2007 | 12:34

sd napsal(a):

jen nevim jestli je to dostatecne zelena politika :), jestli neodejde zeli z vlady
05. 10. 2007 | 12:36

sd napsal(a):

Nemohlo by se to jmenovat aspon zelena linka, aby se Stropnickej uklidnil?
05. 10. 2007 | 12:37

sd napsal(a):

pardon zelena databaze
05. 10. 2007 | 12:38

Čochtan napsal(a):

Nebylo by jednodušší občas udělat šťáru ve frcu, a pokud se najde mobil bez dokladů, tak frc zavřít a majiteli zakázat činnost ?
Uvítal bych i trest smrti pro zloděje recidivisty. Tedy pardon, samozřejmě ne "trest smrti", ale povinnost zachránit svými "náhradními díly" alespoň 10 lidských životů.
05. 10. 2007 | 12:48

Petrman napsal(a):

Souhlas s Čochtanem.....a něco podobného by se mohlo udělat i se sběrnami.
Langer si ráno přečetl noviny a teď dělá jako by to vymyslel.
05. 10. 2007 | 13:05

Anonym napsal(a):

Čochtane,
Hmm,bazárníci přece nemají povinnost vykupovat věci pouze se záručáky a účtenkami, jen zapsat popis předmětu a zapsat nacionále prodávajícího. Chytřejší bazárníci už dnes nekupují zboží přímo od smažek,ale od svých nákupčích, lidí, kteří je od smažek kupují ve dne v noci po hospodách a pod.. IMEI mění už dnes, a nacionále prodávajícího vypisují ze seznamů, které získávají ...(bůhvíodkud). Dá to asi trochu víc práce , ale mají důvěryhodné zboží, kdy nekoupíte němý telefon a jsou kontrolami celkem nenapadnutelní.
Takže pan ministr má hezkou akci pro oko,ale jinak celkem na nic.
05. 10. 2007 | 13:16

Mikk napsal(a):

To Petrman:: Furt lepsi Langer, kterej na to prisel pozde, ale prece nez banda Socialistu, ktera na to neprisla ani za 8let svoji vlady.
05. 10. 2007 | 13:30

jirka napsal(a):

Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě.
Proč se při koupi sim karety nemusí kupující prokázat průkazem totožnosti? Tento zákon se projednával v parlamentu, tuším v roce 2005 a celá slavná ODSka byla proti!!
Proč asi?
V zemích demokraticky vyspělejších než naše republika je to povinnost.
A nikdo tam neříká, že to je zasahování do osobních práv a svobod, jak to pořád Modroprdelníci opakují do nekonečna.
05. 10. 2007 | 13:55

M Kamča napsal(a):

>to jirka>
nemusíme z ciziny kopírovat každou blbost.
S takovou by jsme zachvíli museli podepisovat i hajzlpapír hned pod hovno ne?

K čemu ti je jméno volajícího?
Grázl stejně zavolá z kradeného a ten registrovanej slušňák s tím bude mít akorát problém.
05. 10. 2007 | 14:05

Dylinka Fargašová napsal(a):

á naš fotr mi nosi káždy tyden nóvi mobil né móre a dycky ho veme a za tři dny ho proda ne.
05. 10. 2007 | 14:13

hv napsal(a):

jirka: Nejde o simkartu, ale o telefon. Kdyz ti nekdo ukradne SIM kartu nebo ji ztratis, tak ji u operatora zablokujes a dotycny bude mit smulu, protoze karta nebude nikde registrovana a nezavola si.
U telefonu je to neco jineho, tam je treba nastavit blokovani telefonu identifikovany IMEI, u ktereho byla nahlasena kradez.
05. 10. 2007 | 14:18

Martinko napsal(a):

Máte další bod pane!
05. 10. 2007 | 15:18

samosoudce napsal(a):

Brzo si půjdeš sednout za zlodějny kterých máš coby odéesesák na svědomí víc než dost!!!
05. 10. 2007 | 15:37

moja napsal(a):

To je strašný článek, velký efekt v této akci nevidím. Lepší by bylo kdyby jste přestal s vytahováním, že jste nejlepší a spíše se staral aby poklesla trestná činnost, která se za vaší vlády zvýšila, měl by jste radší odstoupit, protože zase provedete nějaké blbosti, které způsobí jenom škody nic jiného
05. 10. 2007 | 15:57

stejskal napsal(a):

Ano, samosoudců na tyto stránky chodí poměrně hodne ;-) l.s.
05. 10. 2007 | 16:37

Ivan napsal(a):

Vážený pane ministře, musím konstatovat, že vaše opravdu dobře proříznutá ústa, jsou velmi výřečná. Ale vaší často opakovanou citací: jsem daňový poplatník, nejde jen o mobil, ale o kriminalitu obecně. Proto mne nezajímají řeči, ale výsledky. Těch je zejména na vašem kontě málo, mimo řečí. Protože výroky, ve smyslu občane musíš nás taky upozornit, a tím nám pomáhat, jsou úplně v rozporu s vaší další proklamací, s kterou bych souhlasil-asi ve smyslu(bonzáků už bylo dost).Proto buďte ve svém myšlení kontinuální a prosím Vás , nastartujte systém funkční bez vybízení k policejnímu státu. Systém špehování a bonzování zde byl.
05. 10. 2007 | 16:41

pylot napsal(a):

Nápad to není špatný a je mi jedno, jestli to vymyslel pan Langer nebo některý "obyčejný" úředník. Spíš přemýšlím o tom, co asi udělá velká část Čechů, pokud jim někdo nabídne mobil za zlomek skutečné ceny. Bude dotyčný chtít vědět, zda ten mobil náhodou není čórka nebo se jen zaraduje, jak lacino může nakoupot..?
Nicméně lepší něco než nic. Protože v tomto případě pak jen pomůže až úplně každý okradený nebude kupovat kradené věci, aby si uvědomil, že tím pak zlodějům vlastně dává chleba. A na zjištění toho, je daný web určitě přínosem.
05. 10. 2007 | 18:06

kadlous napsal(a):

Je skutečně krásné, když člověk, který káže o spravedlnosti a správném konání lidí musí na základě šetření orgánů k tomu určených zaplatit 9 000 Kč za svůj čin - umožnění rozšíření tajných informací prostřednictvím novinářů a tím ovlivnění výsledků voleb do parlamentu. Pan Langer (dle novin ) respektuje toto rozhodnutí. Pomineme li fakt, že instalace protilidové vlády v našem státě byla pořízena za 9 000,- Kč bylo by vhodné si uvědomit, že zaplacením této částky pan Langer potvrdil, že pokutu dostal oprávněně. Jak potom může takový člověk (který veřejně nemluví pravdu) může mít bezpečnostní prověrku, jak mohou spojenci důvěřovat našemu státu při předávání choulostivých informací. Jak může takový člověk sedět na postu ministra vnitra , když nejzákladnější jeho předpoklad pro výkon funkce je pravdomluvnost, charakternost a "čistý štít" ?
05. 10. 2007 | 18:18

fgsd napsal(a):

to kadlous
Jen pro poradek, kopie byly na webu drive nez doslo k vami uvedenemu chovani pana Langera. Myslim si, ze to berete osobne a nejste schopen prijmout dobrou vec, protoze je proste od politika, ketrému nefandíte.
05. 10. 2007 | 18:43

josiph napsal(a):

Ivánek, když řekne "dobrý den", tak mu ani to nevěřím. Na vnitru bordel nad bordel, Langer si za 19 mega dá inovovat kancelář, ale on bude řešit ukradené mobily. Tady se kšeftuje s ukradenými automobily a náhradními díly, ale policajti před burzou kontrolují a pokutují špatné parkování. Když byl ministrem Bublan, tak šišlavý Langer jej dramaticky několikrát vyzýval k odstoupení. Za Langerova působení se činnost vnitra vůbec nezlepšila, ale Ivánek se drží korýtka. Nikdy jsem si o vnitru nedělal iluze, ale takovému gaunerovi mohl konkurovat jedině Ruml.
06. 10. 2007 | 09:51

sf napsal(a):

josiphe, kolik jste ukradl telefonů? :)
06. 10. 2007 | 10:38

m&m napsal(a):

No, nevím, co jste tím chtěl říct, ale jedno vím jistě. Že na tom řešení žádný podíl nemáte.
06. 10. 2007 | 11:49

tenisak napsal(a):

Pane Langer, toto je jedna z mála věcí, kde Vám držím palce.
07. 10. 2007 | 11:59

ujo napsal(a):

p. Langer by měl hlavně vysvětlit jak to bylo s jeho telefonováním z cizích telefonů před volbami
07. 10. 2007 | 23:00

relais napsal(a):

To byl úplně bezcenný PR článek pro pozvednutí image pana ministra. Tento hlasitě vytrubovaný počin stejně fungovat nebude.
08. 10. 2007 | 08:22

facka napsal(a):

Pane Langře,
nechce se mi to číst,jen jsem si přečetl ten titulek a předpokládám, že je to váš originální nápad na uvítací zprávu na vašem mobilním telefonu. Nechci vám to rozmlouvat, sám asi nejlépe víte co a jak.
08. 10. 2007 | 08:59

Luboš K. napsal(a):

No nevím jestli se mi bude chtít na policejní stanici čekat 3 hodiny, než si mě zavolá policista s kyselým obličejem, který se ještě více zkroutí až se dozví s jakou "hloupostí" ho obtěžuji.
08. 10. 2007 | 09:22

Účetní napsal(a):

Pane ministře, mobily se ztrácí, ale jsou v ceně do 10tis.Kč. Když Vám ze zamčeného auta ukradnou notebook v tašce i s příslušenstvím, doklady, disketami atd., tak se s ním neshledáte, přestože znáte výr. číslo, typ a oznámíte to policii těsně po krádeži.
10. 10. 2007 | 18:00

julie julinka napsal(a):

Vazeny pane ministre, Jeste...
Jakakoliv kradez, odcizeni t, je bolestne. V dnesni dobe, kazdy druhy obcan jdouci po ulici drzi telefon a tkzv. jede.Mobilni telefon se, do jiste miry, stal nas partner, milenec... Myslim si, ze nas vztah k telefonum, mobilum, se za poslednich par let natolik prohloubyl, ze jeho ztratu, jen tak tak, dokazeme rozdychat. A co po tom ty informace ktere do nich vkladame. Neprali bychom si, aby nas partner odhalil zakjouti nasich mobilu, natoztak nejaky zlodej! A tak jste me opet prekvapil. Lide, kteri podcenuji tento clanek, lzou samy sobe. Ukradeny telefon, soukroma sbirka cisel, osobnich informaci, fotek v nem ulozenych, je podle me horsi, nez ztratit diamantovou nausnici. Preju vam "jeste" vic napadu!
12. 10. 2007 | 15:10

m&m napsal(a):

Všem Langerovým fanynkám. Ten systém už se připravoval a domlouval tak dlouho, že Váš idol už jen přišel k hotovému a pochlubil se cizím peřím. Vaše děkovné projevy jsou tudíž trochu od věci.
17. 10. 2007 | 22:12

Sandra napsal(a):

Ivane, prosím bojujte proti fanatikům pana Křečka, který pomlouvá moderátora r.Blaník Martina. C a jeho dceru v blogu Křečel.cz
17. 10. 2007 | 22:24

Paskali napsal(a):

Já vím jen jedno, není to díky bohu, je to práce někoho poctivého, kdo se tak trapně pořád a neustále nezviditelňuje. Já Vám říkám ferda mravenec, ten taky všude byl a všechno zná :-).
18. 10. 2007 | 13:38

lk napsal(a):

Dobrý, ale vcelku na nic. ODS už ze své podstaty dělá od začátku vše proto, aby umožnila beztrestnou aktivitu nejrůznějších tunelářů a zlodějů, kteří jí pak volí a možná vrátí i nějaký peníz. Jen ne právní stát. ODS nechce:
eurozatykač, DNA banku recidivistů; reg.pokladny, referendum atd.
18. 10. 2007 | 15:02

Miki napsal(a):

A neměl by se pan ministr Langer zamyslet nad tím, jak pracují jeho podřízení?
Když oznámím trestný čin, tak je první snahou Policie ČR znechutit a otrávit oznamovatele trestného činu, případně ho ještě šikanovat.
Před nedávnem jsem podával trestní oznámení týkající se provozování nevěstince v bytovém objektu. Výsledek? Odloženo s tím, že v usnesení nebylo ani slovo o prostituci. Obchod s bílým masem je snad poměrně závažný trestný čin a snahou příslušníka Policie ČR nprap. Smrčky (pan Langer si může dotyčného jistě dohledat) bylo trestní oznámení nepřevzít. Mojí snahou bylo trestní oznámení podat (abych mohl zjistit totožnost osob v bytě. A tak jsem to vydržel. Jak bylo s trestním oznámením naloženo, na tom mi už tak nezáleželo, ale nprap. Smrčka by to měl odskákat, protože nedělal svoji práci dobře.
I jiní příslušníci policie pracují podobně jako nprap Smrčka. Bohužel. A pak se policajti diví, že jimi všichni pohrdají....
18. 10. 2007 | 16:34

občanka napsal(a):

Vážený pane Langre, při vzpomínce na aféru s odposloucháváním Vámi používaných 8 (nebo 17 nebo vlastně kolika ?) mobilních telefonů a na ubohé komentáře, kterými jste to doprovodil, je to vše, co tu píšete, tak směšné. Bohužel, Vám není trapné vůbec nic, ale pamatujte si, politika není jenom o lhaní, lidi to všechno vidí.
18. 10. 2007 | 16:58

libi napsal(a):

Krejčíř velký halo tiskovky vytahovaní pana Langra jak ho dostal a dnes klid PO Pěšině tak skusíme něco nového blokování mobilu ale dopadne to stejně
19. 10. 2007 | 19:39

Bíbo napsal(a):

Vážený p. Langer - Pokud to všechno bude fungovat tak jak píšete, tak je to krok kupředu.
19. 10. 2007 | 20:23

jarda napsal(a):

Langer si to představuje jak Hurvajz válku. Dobře, přijdu na policii. Zde si vysedím několik hodin, protože nebude, kdo by mé oznámení přijal. Pak přijdu na řadu a oni se mě zeptají, co se mi stalo. Já řeknu, ale přišel jsem o mobil. Kde, kdy, jak atd. (viz 7 krim. otázek). Já řeknu, že nevím. Tak co po nás chcete? No, musl mi mobil někdo ukrást, že? Když nevíte, kde, kdy, jak atd. (viz výše), tak jak víte, že vám ho někdo ukradl? Co když jste ho ztratil, když jste byl opilý? Já na to, že by to mohlo být zatajení nálezu. A škoda? Tak 2 až 3 tisíce. Tak to je přestupek, máte smůlu, mobil nezablokujeme. Nebo ano, pane ministře?
21. 10. 2007 | 06:33

Terry napsal(a):

IMEI - výrobní číslo mobilního telefonu

IMEI je sedmnáctimístné výrobní číslo, které je pro každý telefon unikátní. Žádné dva mobilní telefony nemají IMEI shodné. Telefon se pod tímto číslem přihlašuje do mobilní sítě.

Výrobní číslo IMEI svého telefonu zjistíte zadáním kódu *#06#. Většinou jej také naleznete pod baterií nebo na krabici od telefonu. Pro případ krádeže mobilu se doporučuje, abyste si číslo IMEI někam poznamenali.

Tohle mohl pan Langer taky ve svém článku uvést.

Nevím, jestli to platí už i u nás, ale na Západě je dohoda operátorů a policie, která umožňuje právě podle IMEI ukradený mobil vypátrat (číslem IMEI se mobil hlásí i po výměně SIM karty), lokalizace je možná díky síti převaděčů, ke kterým se mobil v dané lokalitě hlásí. Případně lze zkradenému mobilu s daným IMEI vůbec zakázat připojení do kterékoliv sítě.

Proč to nejde i u nás, pane Langře?
21. 10. 2007 | 10:18

Anna napsal(a):

Gratuluji Josiph - vystih si to úplně přesně.
22. 10. 2007 | 16:05

noctem napsal(a):

Správně, pane Langer. Krást mobily nemá úroveň. Krást se musí umět.
23. 10. 2007 | 08:01

Ládik napsal(a):

Lepší by bylo vymyslet fintu, aby policajti nekradli auta. Ale kdo by to vymýšlel?
23. 10. 2007 | 08:07

Michael napsal(a):

není to trochu od ministra vnitra laciné? Myslím, že jsou prioritnější věci než mobily nemyslíte? Co tak na příklad boj proti kapesním zlodějům?
24. 10. 2007 | 10:21

Luba napsal(a):

Pane Langere, líbí se mi, jak upřímě se snažíte o nápravu naší společnosti. Začínáte od spoda? Od zlodějíčků?
A co lehký topný olej?
Jezdíte na něj nebo ZA NĚJ?
A co Vaši kamarádíčové z Party modrého ptáka? Rovněž stojí za jejich kariérou spousta poctivé práce a odříkání, jako tomu bylo bezpochyby u Vás?
Nejužitečnější pro tuto zemi by bylo, kdyby se konkurenční mafie mezi sebou postřílely! Ale kdo by pak dělal politiku?
25. 10. 2007 | 15:18

Stránský napsal(a):

Divím se tomu a také těm kteří umožnily zlodějům pohodlně se zbavovat nakradených věcí a to i nočním provozem zastaváren a množstvím výkupen šrotu.
Jak zde může klesat zločinnost
když máme takovéto zákony.Styďte se Vy poslanci kteří tuto lumpárnu podporujete.
27. 10. 2007 | 19:43

max napsal(a):

LANGER-nejhorší ministr jakého tato země pamatuje.
28. 10. 2007 | 09:15

Jakub napsal(a):

Nevím jak nyní, ale dříve nebyl problém během pár minut přepsat IMEI.
Zlodějíček tak jako dříve donese mobil do bazaru a tam mu ho rovnou "odblokují".

Mnohem účinější by bylo, kdyby Policie dělal svou právi pořádně. Pokud vám ukradnou mobil lze jej vystopovat (dokud je zapnutý) -stačí jen chtít.

Příklad:
Nedávno mě okradli. Zloděje zaznamenala kamera na bankomatu, ale vyšetřovatel dostal spis až po třiceti dnech a konat začal ještě o něco později -to už byl záznam smazán.
Když jsem si na to stěžoval státní zástupce mé odvolání zamítl s tím, že vše bylo v zákonné lhůtě dvou měsíců :-(
29. 10. 2007 | 11:01

Dan napsal(a):

Nesystémové populistické řešení. To je ono odbřemenění policie? Proč bude zase něco dělat policajt za operátora, občana? Nehledě na to, že blokovaný mobil už nikdy nikdo nenajde, že... Pan Langer si z nás jen dělá dobrý den...
04. 12. 2007 | 16:44

re napsal(a):

jirka napsal(a):
Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě.
Proč se při koupi sim karety nemusí kupující prokázat průkazem totožnosti? Tento zákon se projednával v parlamentu, tuším v roce 2005 a celá slavná ODSka byla proti!!
Proč asi?
V zemích demokraticky vyspělejších než naše republika je to povinnost.
A nikdo tam neříká, že to je zasahování do osobních práv a svobod.

Tak toto není v žadném případě pravda, kdekoli v EU koupím simku a nikdo po mě nebude chtít doklad totožnosti. Kupuji samozřejmě u oficiálního prodejce.
06. 12. 2007 | 08:32

replica watches napsal(a):

Chytřejší bazárníci už dnes nekupují zboží přímo od smažek,ale od svých nákupčích, lidí, kteří je od smažek kupují ve dne v noci po hospodách a pod.. IMEI mění už dnes, a nacionále prodávajícího vypisují ze seznamů, které získávají ...(bůhvíodkud). Dá to asi trochu víc práce , ale mají důvěryhodné zboží, kdy nekoupíte němý telefon a jsou kontrolami celkem nenapadnutelní.
09. 04. 2010 | 06:22

cheap watches napsal(a):

Ale vaší často opakovanou citací: jsem daňový poplatník, nejde jen o mobil, ale o kriminalitu obecně. Proto mne nezajímají řeči, ale výsledky. Těch je zejména na vašem kontě málo, mimo řečí. Protože výroky, ve smyslu občane musíš nás taky upozornit, a tím nám pomáhat, jsou úplně v rozporu s vaší další proklamací, s kterou bych souhlasil-asi ve smyslu(bonzáků už bylo dost).
09. 04. 2010 | 06:23

replica watches napsal(a):

Paní, žádné Sdružení obrany spotřebitelů nedokáže nic udělat pro tzn. óóó blahoslavenou prostotu? Každý kupující nese osobní odpovědnost. Za celá tisíciletí je nezměrně příkladů napálení lidí obchodníky. Na co si vaše sdružení hraje? Proč existujete? Že by jste jen pro ty neschopné a hloupé? My chytří jsme vás nikdy nepotřebovali, nepotřebujeme a nebudeme potřebovat. Neotravujte!!!
10. 04. 2010 | 03:30

replica watches napsal(a):

Paní, žádné Sdružení obrany spotřebitelů nedokáže nic udělat pro tzn. óóó blahoslavenou prostotu? Každý kupující nese osobní odpovědnost. Za celá tisíciletí je nezměrně příkladů napálení lidí obchodníky. Na co si vaše sdružení hraje? Proč existujete? Že by jste jen pro ty neschopné a hloupé? My chytří jsme vás nikdy nepotřebovali, nepotřebujeme a nebudeme potřebovat. Neotravujte!!!
10. 04. 2010 | 03:47

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy