Paroubek spí s Rathem.

12. 02. 2008 | 13:07
Přečteno 40557 krát
Připadne vám to jako pitomost? Mně taky, ale když jsem šel kolem nich, slyšel jsem, jak David Rath říká: Tak zítra večer! A Jiří Paroubek mu odpověděl: Rád Davide rád.

Co jiného si o tom mohu myslet, vidím-li ty dva přes den téměř neustále spolu. Fotku jsem si sice neudělal, ale v novinách jich je spousta, takže důkazy, že se znají, že se setkávají a že si povídají, jsou nezpochybnitelné.

Přemýšlím, mám-li o tom, co jsem slyšel, sepsat notářský zápis. Ten sice neověřuje pravdivost tvrzení, nýbrž jen to, že ten a ten říká, že tamten a ten něco řekl..... ale pro neinformovaného laika to bude vypadat dobře.

Že je to všechno hloupost? Určitě. Jiří Paroubek má novou manželku a David Rath motýlka u krku.

Ale nepřipomíná vám to něco? Se stejně hloupým tvrzením a přesvědčivými důkazy vystoupili někteří sociální demokraté o víkendu vůči mně a Zdeně Horníkové kvůli poslanci Evženu Snítilému. Prý jsme na něj vyvíjeli takový nátlak, že se zhroutil. Hodili špínu s vědomím toho, že senzacílačná média se jí chopí. Hodili špínu s vědomím toho, že si všichni řeknou - na každém šprochu, pravdy trochu.

Nebudu oplácet stejnou mincí, jen budu přemýšlet, co tím rozhovorem Jirka s Davidem mysleli.

Přece to nemůže být jen tak.

Že by spolu vážně něco měli? :-)

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

kopřík napsal(a):

Pro m&m :
pochopil jsem to tak, že komunisté ještě Bobošíkovou možná stáhnou.
Pořád se mi nechce věřit, že by se tak zesměšnili.
12. 02. 2008 | 22:21

jirka napsal(a):

to mendys: protože ústava nepočítala s tím, že zde někteří kontroloři budou dvacet let od revoluce zavádět veřejnou volbu a hon na čarodějnice...
12. 02. 2008 | 22:22

Saliven napsal(a):

jirka:
Po rozhovoru s Langerem byl Snítilý bledý jako stěna. To je informace od jistého volitele, pronesená v kruhu přátel. Langerovi nevěřím ani nos mezi očima.
12. 02. 2008 | 22:23

jirka napsal(a):

to saliven: a vystoupení haška jsou lepší? co prosadile ve sněmovně, ve vládě?
12. 02. 2008 | 22:24

m&m napsal(a):

kopřík: Že by? Budu doufat. Díky za naději :-)
12. 02. 2008 | 22:25

Saliven napsal(a):

jirka:
Hašek při volbě arogantní nebyl, počínal si v souladu s jednacím řádem sněmovny. Můžete uvést konkrétní příklad jeho arogance?

My jsme se bavili o aroganci, proč uhybáte bavením se o něčem, co prosadil?
12. 02. 2008 | 22:27

jirka napsal(a):

to saliven 2: od jakého přítele - kočky, doležala, grosse.. ?? a vůbec - vy jste byl na volbě? kdo je ten přítel?
12. 02. 2008 | 22:27

franci napsal(a):

.....No tak už bude konečně Klaus opět prezident.Ti komouši mohli rovnout volit Klause a ne tu BOBO VIZI..Tím pomůžou Klausovi na hrad,ale přitom ho volit nebudou.Chytré!Mazané!Vlk se nažere a koza zůstane celá.BOBO to je jen taková návnada,divím se ji ,že se nechala chytit za nos.No hold hloupá ženská.
12. 02. 2008 | 22:29

kopřík napsal(a):

pro Salivena :
ale co teď se Snítilým - jestli ho vydírali jeho minulostí, tak už je to stejně všechno v novinách. Nemáte ještě nějaké vnitrostranické informace, jestli opravdu zvažuje položit mandát?
12. 02. 2008 | 22:29

jirka napsal(a):

to saliven: hašek jen řeční, nečas udělal. nikoliv řeči, ale práce se cení. aroganntí je, že to hašek nechápe
12. 02. 2008 | 22:31

PAUL co nemá rád Śvejnara napsal(a):

Ruml jede na hrad se spacákem!!!
12. 02. 2008 | 22:31

Kateřina napsal(a):

Naprosto Vás chápu, pane Lang a moc vám fandím. Takhle celé volba mi přijde jako fraška, kterou zanesla politika do míst, kde nemá podle mého názoru, co dělat. Je mi moc líto, že se spekulace, které údajně slyšeli poslanci ČSSD, berou vůbec vážně, protože ani oni sami neví, co vlastně slyšeli. I ta fotka, přiznejme barvu nebyla jedna z nejostřejších. Až najdu nějakou lepší tak ji pošlu panu Paroubkovi. Ještě poznámka k výroku paní Bobošíkové: Všichni v republice bojují PROTI radaru... tak nevím, proč bychom si jej měli stavět ještě sami.
12. 02. 2008 | 22:33

Saliven napsal(a):

kopřík:
Vnitrostranické informace jsou následující:
1. někdo hlasoval pro oba kandidáty
2. volitelé ODS a jejich lobbysti létali po kuloárech jako vosy a hustili do volitelů
3. vyhrožovalo se na záchodcích
4. znalci jednacího řádu zaorálek a filip byli posazeni co nejdál od Vlčka.
5. Snítilý byl po rozhovoru s Langerem bledý jako stěna

Jak to bude se Snítilým nevím, do čtvrtka se údajně rozhodne. Položení mandátu by bylo asi to nejlepší.
12. 02. 2008 | 22:35

Saliven napsal(a):

jirka:
Takže jen tak nekonkrétně žvaníte, jestli tomu dobře rozumím.
12. 02. 2008 | 22:36

danvaj napsal(a):

Kdo není čistý, neměl by psát o nečistých. Nikdy nevíš kdy půjdeš bručet.
12. 02. 2008 | 22:38

Saliven napsal(a):

kopřík:
Jo málem bych zapomněl na tu nejdůležitější informaci - Klaus to má prej na 98 procent v kapse.
12. 02. 2008 | 22:40

jirka napsal(a):

to sulivan: v čem je tedy arogantní nečas, když jste takovej pedant.. nevypadá jako standardní politik, nelíbí se vám, ale ostatním třeba ano. to že hašek zablokoval volbu jen proto, aby mohl kupčit a vyhrožovat, je fakt. stejně jako skutečnost, že čssd je naprosto strilní vybrat kandidáta z vlastních řad. zkuste nejdřív změnit stranu z protokomunistických žvástů ve standardní levicovou skupinu.
12. 02. 2008 | 22:45

kopřík napsal(a):

No hlavně jak už to naznačoval Hošek v Otázkách VM a jak to dnes potvrdili, lidovci chtějí volit tajně. Takže jestli to projde, tak těch 98% bych určitě navýšil...
12. 02. 2008 | 22:46

Saliven napsal(a):

jirka:
Hašek nic neblokoval, odhlasovalo se, že se v 21 skončí, tak se skončilo. Kdyby se vaši hoši nehádali 5 hodin o něco, co nemohli uhrát (podle §75 jednacího řádu se hlasuje tajně jen o funkcionářích sněmovny nebo pokud se na tom sněmovna usnese). Házíte to na socdem, ale přitom si to ODS prokoučovala sama, protože její specialista na jednací řád Tlustý byl odsunut na vedlejší kolej. Nečas je arogantní proto, že chce protlačit důchodovu reformu bez celospolečenské diskuze.

Standardní levicovou stranu si představujete jak? Tak, že nechá ODS dělat, co si zamane?
12. 02. 2008 | 22:50

kopřík napsal(a):

pro jirku :
jestli mohu oglosovat pana Nečase, tak na mě činil kdysi celkem dobrý dojem. Vzpomínám si, jak se dovedl věcně a rozumně bavit i s politickými oponenty o své tehdejší specializaci - české armádě a její profesionalizaci.
Viditelný zlom nastal podle mě po volebním kongresu ODS 2002, kde Nečas (tehdy myslím trochu překvapivě) nevyhrál a byl zvolen Topolánek. Připadá mi, jako by mu nějaký imagemaker poradil, že je moc slušný, že takhle nic nevyhraje a že to chce trochu víc agresivity.
Škoda.
12. 02. 2008 | 22:50

Saliven napsal(a):

jirka:
Kdyby se vaši hoši nehádali 5 hodin o něco, co nemohli uhrát (podle §75 jednacího řádu se hlasuje tajně jen o funkcionářích sněmovny nebo pokud se na tom sněmovna usnese), tak už byl Klaus zvolen.
12. 02. 2008 | 22:51

jirka napsal(a):

to sulivan: to je demagogie. nečas se několik měsíců zkoušel dohodnout se všemi, čssd přistoupila a poté (záhadně?) odešla. asi proto, že si chtla hrát na tvrdou opozici.
proč tedy hašek neumožnil volbu do 21:10? kdyby se odhlasovalo, že prší nahoru, tak to nejde zvrátit, že?
a standarní levicová strana je konstruktivní strana, to čssd není (viz třeba důchodová reforma)
12. 02. 2008 | 22:59

jirka napsal(a):

to kopřík: ale myslím, že nečas to má srovnané, proč co dělá. díky za názor.
12. 02. 2008 | 23:00

Saliven napsal(a):

jirka:
Je vidět, že máte jen povrchní informace. Jak chcete jednat s někým, kdo vám řekne, že to prostě bude tak jak chce on? Co s takovým člověkem chcete řešit?

Hašek žádnou volbu do 21:10 umožnit nemohl, protože volbu neřídil - Hašek jen podával procedurální návrhy. Jeho návrhy alespoň byly v rozporu se zákonem jako ty Tluchořovy. A když se parlament usnese, že se skončí v 21, tak se prostě končí ve 21. Jednací řád hovoří jasně. Kdyby ODS přistoupila na veřejnou volbu, což bylo nevyhnutelné, tak by byl Klaus zvolen kolem půl páté.

Pokud píšete, že ČSSD není konstruktivní, tak doporučuji, aby jste si prošel hlasování. Tam poznáte, že to co píšete jsou nesmysly.
12. 02. 2008 | 23:03

jirka napsal(a):

to saliven: stačí se podívat na data a zjistíte, že reofmra se musí udělat. to že čssd chce neustále projídat peníze druhých změně k lepšímu moc nepomůže.
stačilo aby hašek myslel rozumně a nechal odvolit JEDNO kolo, nehrajme si na babu, čssd se bála prohry
hlasovat, ano. ale návrh? za dva roky topolánkovy vlády jsem nezaznamenal jediný konstruktivní ze strany čssd. jestli se pletu, opravte mě.
12. 02. 2008 | 23:08

hanah napsal(a):

To m a m
Mám jednu nevyřízenou odpověď, tak se ostatním omlouvám.
Psal jste, že jste mi postupně vyvrátil všechny moje názory na na pana Švejnara a všechny moje pochybnosti o jeho tvrzeních a nesrovnalostech. Nemáte pravdu.Jen nemám sílu na to, stále opakovat stejné argumenty, na které vy vůbec nereagujete. Nikdo (a Švejnar už vůbec ne) nevysvětlil jak to bylo s jeho "emigrací" a výjezdní doložkou.Ve světle informací o spolupráci jeho otce s STB, vypadá jeho odjezd trochu jinak...
Stejně tak je to s užíváním jeho titulu profesor, který je spojen s pedagogickým působením na univerzitě.Ne po ukončení pedagogické práce a ne v cizině.
Zpochybnění jeho autorství ekonomické reformy v Československu(jak uvádí v anglicky psaném životopise),jste mi také nevyvrátil. Tak o čem prosím píšete? A proč máte vůbec potřebu komentovat to, co píšu.
Ke KSČM a Bobošíkové - myslím, že je to dost průhledný trik a že je Bobo natolik chytrá, aby tu hru hrála s nima. Jednak si nechali prostor k vyjednávání a pokud se nedohodnou, umožní zvolení Klause, aniž by je jejich voliči mohli napadat.
12. 02. 2008 | 23:11

Saliven napsal(a):

jirka:
Reforma se udělat musí, otázka je jak. Pokud to chce ODS postavit celý na optoutu a nehodlá o tom jednat, potom nezbývá než kývnout nebo odmítnout.

Vy pořád nechápete, že Hašek o ničem nerozhodoval. Hašek dal návrh, aby se jednalo do 9ti, sněmovna i senát to schválily, tak se jednalo do 9ti. Vy vůbec nevíte, která bije.

Chcete konstruktivní návrhy? Třeba k reformě, kdy TOpolánek prohlásil, že o reformním batohu se bavit vůbec nebude? ČSSD podávala konstruktivní (pozměňovací) návrhy téměř ke každému návrhu zákona (mimo reformního balíku), stačí si projít průběh schvalování zákonů. Ale to by jste nesměl mít modré klapky.
12. 02. 2008 | 23:13

jirka napsal(a):

to saliven: hašek zablokoval prodloužení volby, to jste snad viděl.
rejpání do systémových návrhů to čssd vždycky šlo, ale komplexní a celková reforma, to je nad intelektuální socialistické kapacity...
12. 02. 2008 | 23:21

jirka napsal(a):

to saliven: nechci se vás dotknout, ale nic takového nikdy nepřišlo. snad tolik.
12. 02. 2008 | 23:22

Saliven napsal(a):

jirka:
Tak ještě jednou - HAŠEK O NIČEM NEROZHODOVAL, protože Hašek jednání neřídil.

A vy tomuhle nic neřešícímu slepenci, nad kterým ústavní soud kroutí hlavou říkáte komplexní a celková reforma? To je snad vtip ne? Tato "reforma" nebojuje se zadlužováním, ale přidává některým skupinám penízky a vliv.
12. 02. 2008 | 23:23

jirka napsal(a):

to sulavina: nevím, jestli házím hrách na zeď - hašek zablokoval prodloužení volby do 21:10, co navrhoval tluchoř (resp. požádál o přestávku na zasedání klubu)
a co přinesla čssd: za osm let jedno snížení DPPO a DPH. a obrovské dluhy.
12. 02. 2008 | 23:26

prirodovedec napsal(a):

hanah: To je stale dokola, prosim neotvirejte tu diskusi kolem profesora a "profesora". To je dobra ale opravdu dobra rada. Bylo to rozmazano uz tolikrat ...

Najdete si prosim diskuse u Municha, Havla a citace tam. Je ve Vasem zajmu nerozvirovat tuto problematiku, byla by to diletantska chyba v propagaci pana prezidenta ...
12. 02. 2008 | 23:30

jirka napsal(a):

předchozí poznámka pro salivena
12. 02. 2008 | 23:31

m&m napsal(a):

hanah: nepsal jsem o sobě, já na vaše nekonečné pomluvy trpělivost nemám, ale Saliven a Přírodovědec si vás jistě dobře pamatují. Tyto nesmysly už vám vyvrátili mnohokrát. Nijak vá to nebrání je šířit dál jak vidím.
12. 02. 2008 | 23:32

Saliven napsal(a):

jirka:
Jak vidím, vy jste si našel toho jediného škůdce. Hašek nemohl nic zablokovat, protože o ničem nerozhodoval - pouze navrhoval. Celý den byl jen jediný člověk, co rozhodoval, a to předsedající Vlček. Ten se zcela správně rozhodl ukončit v 21 hodin jednání, protože se na tom předtím usnesly obě komory. Tady je veškerá diskuze zbytečná, jelikož jste vůbec nepochopil, jak volba prezidenta probíhá.

Pokud je podle vás málo snížení DPPO z 35 na 24 procent, odstranění 41 procentní sazby DPFO, snížení DPH z 23 na 19 procent, tak to pardon. Co se týče dluhů, tak 160 mld. ČSSD zdědila po ODS a 470 mld. s ní spoluschvalovala. Takže na 80 procentech dluhů se podílela sama ODS.
12. 02. 2008 | 23:35

Saliven napsal(a):

m&m:
Já se nehodlám do této diskuze pouštět, protože by to bylo zbytečné. Nicméně nechápu jaký význam má hledat, za jakých okolností Švejnar před 40ti lety odešel. Opravdu nechápu.
12. 02. 2008 | 23:36

Sofi napsal(a):

To jste si tedy, pane Langere tím titulkem naběhl. Považuji to za velkou drzost takto se ptát. A co váš čestný předseda, s kýmpak spí? Rozhodně to nebude ta blondýna, ta údajná milenka!
12. 02. 2008 | 23:39

jirka napsal(a):

to saliven: hašek blokoval třetí kolo volby pro pátek. ale v tom se asi neshodneme.
a k dluhům: http://ekonomika.idnes.cz/e... netřeba nic dodávat.
12. 02. 2008 | 23:41

Jájínek napsal(a):

Pane Langer, z mého pohledu šlo o soukromou ostřejší výměnu názorů dvou kluků. Výměny názorů v ještě ostřejším provedení jsou nakonec slyšet na každém kroku (ono stačí zaskočit do diskuse k některému článku). Co mě udivilo je to, že záznam z rozhovoru je jen jednostranný. Přitom je evidentní, že i Bursík argumentoval a rozhazoval rukama.
No budiž. Po tom, co předvedl Bursík, bych asi nejednal jinak.
Co mě však velmi znepokojilo, to je špehování soukromých rozhovorů a jak kdo hlasoval, donášení a vyhrožování(viz schůzka v hotelu a Paroubkovo divadýlko a zaslané kulky). Připadá mi, že se vracíme do totality padesátých let.
Veřejná volba pod stranickým nátlakem není volba svobodná, ale ponižující.
12. 02. 2008 | 23:42

Saliven napsal(a):

jirka:
Na tom se ani shodnout nemůžeme, protože nechápete, jak jednání sněmovny probíhají.

Stejně tak jste v nahlížení na politiku nesmírně povrchní, takže vás nechám v tom, že všechno špatné = ČSSD, protože diskutovat zjevně nemá smysl. Jen bych doporučoval, aby jste si zjistil jak probíhala hlasování o rozpočtu v letech 93-2002. Dobrou noc.
12. 02. 2008 | 23:44

jirka napsal(a):

to sulivan: zato vy jste zjevně expert...
ono hlasování pouze nestačí, chce to i myslet hlavou a ne jen stádně zvedat ruce. dobrou noc.
12. 02. 2008 | 23:52

Leira napsal(a):

Pane Langer, oceňuji Vaši hlubokou snahu přiblížit se psaním "upe zupa blogísku" českým občanům, ale mnohem více byste udělal, kdybyste přestal házet špínu na každého kolemjdoucího a raději udělal něco proto, aby se jako malé děti přestali chovat i ostatní. Současná politika připomíná spíš pískoviště než rozumné diskuze inteligentních a vzdělaných lidí na úrovni. Úroveň české politiky konstatně klesá hlouběji a hlouběji a Vy tomu jen napomáháte.

Jen pro upřesnění, Vašimi kolegy mám na mysli celou plejádu poslaneckého výkvětu, nejen Vám blízké spolustraníky. V té sebrance, co se tam hádá a je všem jenom pro smích, se najde jen pár výjimek, ale že jim hrozí vyhynutí - a to převážně z rukou Vašich a Vám podobných chamtivců, domýšlivců a ignorantů.

Nepředpokládám, že bych tímto komentářem docílila obratu v naší politice. Pouze dělám to, k čemu blog slouží - vyjádření svého názoru. Bylo by moudré zamyslet se nad tím, k čemu slouží politika.

P.s. K tématu článku: Za současné situace mi nepřijde jako pitomost vůbec nic. Budu Vám alespoň pro tentokrát věřit.
12. 02. 2008 | 23:55

Saliven napsal(a):

jirka:
Expert rozhodně nejsem, ale alespoň se trochu orientuji. Vám ale zjevně nedochází, že ODS ztratila 5 hodin ve zbytečné diskuzi, protože se muselo hlasovat o tajné volbě, kde ODS neměla šanci v obou komorách vyhrát. Nadávejte jen a pouze ODS, protože jen kvůli ní ještě není Klaus prezidentem.
12. 02. 2008 | 23:56

Luba napsal(a):

Pane Langere,
jen velmi najivní člověk, neobeznámený s prací PR-agentur a účelovou aplikací různých mediálních a psychologických triků vám může zbaštit vaše hrátky na pravdu a spravedlnost. Jakákoli špinavost, která vyústí v znovunastolení Klause Václava bude ODS vždy dobrá. Ani posílání tzv. výhružných nábojnicových psaníček modroptáky jejich mafiánského nátěru nezbaví. To mohou vymyslet jen hololebí tupouni z mládežnického občansko-demokratického podhoubí při Klausově CEPu. Tak blbí snad socani přece jen nejsou.
U lidovců ovšem tato taktika zaznamenala úspěch. Černoprdelní prostituti se mají na co vymluvit. Veřejná volba je totiž hrozně nebezpečná! Páni demokraté by mohli za svá rozhodování dostat od svých voličů, namísto obvyklých dohodnutých obchůdků s koalami i nekoalami, přes držku!
13. 02. 2008 | 00:04

Wáša:-))) napsal(a):

Omg.....vy ste fakt šichni podrážděný :D dyd je to prdel číst......nechápu....je tak dál a další takovýhle články :D.....myslim že to celkem vystihuje to co tlustá piha převádí ;-)
13. 02. 2008 | 00:10

TV napsal(a):

S Rathem by mohl být jen momozemšťan z vybydlené planety,
toho ani Paroubek není schopen
13. 02. 2008 | 00:38

TV napsal(a):

Sory mimozemšťan
13. 02. 2008 | 00:39

hanah napsal(a):

To Přírodovědec a m a m
Díky za dobrou radu.
Napsala jsem jen proto,že m a m tvrdil,že mi byly vyvráceny "pomluvy". Nebyly.A proto jsem je musela vypsat znovu. Vy jste mi , přírodovědče, trpělivě vysvětloval jak je to s tituly a za to děkuji (už o tom opravdu psát nebudu), ale věřte, že zvyklosti v USA jsou takové, jaké jsem napsala.Po vaší lekci mi to nedalo a pověřila jsem přítelkyni tam žijící a na univerzitě pracující o stanovisko.
Stejné je to s vycestováním a s architektem reformy. Netuším, proč se tolik bráníte uznat zjevné "nesrovnalosti" mezi tvrzeními Š. a fakty. To je také medvědí služba :-))
A prosím, abyste nechal na mé volbě, kam budu přispívat.
13. 02. 2008 | 00:51

zdesta napsal(a):

Sporné slovo bučet, nebo bručet je s použitím zdravého selského naprosto jasné.Lidi můžeme posílat kamkoliv.Třeba do análního otvoru,nebo do divadla.Ještě jsem opravdu neslyšel,že někdo někoho posílá bučet.Schází zde určení místa aby slovo bučet bylo věrohodné. Kravín,chlév a.t.p.
13. 02. 2008 | 01:28

Mia napsal(a):

Pan Langr se vyjadruje stejne jako Topolanek. Vyhrozovat a ravat, to je tedy uroven!! Alke reznickeho psa. Fuj tajbl.Klaus je stary a lide ho nechteji. tak ho nevolte. Nejste o nic lepsi, nezli Paroubek, spis jeste vulgarnejsi!! Zadna vychova doma asi nebyla. Pripada mi,ze vetsina poslancu je bejvetsi luzou spolecnosti.
13. 02. 2008 | 05:56

Mia napsal(a):

Zdesto, ja tam jasne slysim _brucet. Mam totiz dokonaly, neporuseny sluch. No, jestli Paroubek a Rath jsou milenci, tak jsou milenci i Topolanek s Dalikem (kdo ale udelal nemanzelske dite Talmanove???psalo se,ze Dalik) a Klaus zase s Wajglem a Sloufem. Clovek tedy zira, co ministr vnitra dokaze za fantazie. takovou snad ani nemeli Stbaci a komousi v 50 letech. Brrrrrr, jsem opravdu rada,ze mam moznost zit v zahranici a nebyt soucasti toho hnoje v CR. V CR chybi pravicova strana, je to tam samy levicak a lump, jedna strana horsi, nezli druha, vsechny maji komunisticke manyry a proto si komouse u sebe drzi. Fuj, fuj, fuj.
13. 02. 2008 | 07:20

Mia napsal(a):

Ted jsem zjistila,ze p. langr je stary jako moje dcera. Ale ja se za jeji vychovu stydit nemusim, jako rodice langra. Zadnou vychovu mu nedali. Patrne alkohilici co? Vychovbala ho ulice!
13. 02. 2008 | 07:26

ferda napsal(a):

Doktore,kdyby u toho aspoň tolik nechrápali,že
13. 02. 2008 | 07:48

Leira napsal(a):

Nepleťte do toho ještě Dalíka s Talmanovou. Jinak se z té naší politické scény stane Ordinace v růžové zahradě. I když zatím je to spíš Ordinace docenta Chocholouška...
13. 02. 2008 | 07:50

Rada napsal(a):

Pane Langer, stačí logický úsudek a je jasné, že neříkáte pravdu se Snítilým. A Vy to dobře víte. Jenže to je špinavá politika a bohužel nevidím v krátké době možnost změny. To by muselo 90% z Vás z politky odejít.
13. 02. 2008 | 07:52

Karlos napsal(a):

Lépe bych to nenapsal. :)
13. 02. 2008 | 08:16

Aklab napsal(a):

Asi je třeba brát do úvahy i emoce a snahu po nadsázce ze strany rozčileného Ivana Langera.
Vzpomeňte si, jak Miloš Zeman pronesl směrem k Mirkovi Kalouskovi (rovněž trochu vytočen jeho replikou) v Poslanecké sněmovně historickou větu "A Vás pošlu do tepláků!" - dnes o tom již nikdo neví... , a mám dokonce pocit, že i na své "chaloupce" v Bechni chodí Kalousek po zahradě v obleku - tepláky dodnes nemá...
13. 02. 2008 | 08:19

Fi-5 napsal(a):

;-))))))))))
13. 02. 2008 | 08:39

Ivo Peterka napsal(a):

Příště nezapomeňte mít v pohotovosti mobil, abyste taky mohl s vážnou tváří ukázat rozmazanou fotku z mobilu vytištěnou na papíru formátu A4 ... :-)
13. 02. 2008 | 08:39

hernandez napsal(a):

Sledujeme umírání demokracie, kterou znásilňují a przní naši VIP političtí pedofilové ODS.
13. 02. 2008 | 08:41

Saliven napsal(a):

Aklab:
Věřte tomu, že Kalousek by se do těch tepláků dostal, kdyby nepřišel zásah deus ex machina.
13. 02. 2008 | 08:57

Sidonie N napsal(a):

Bohužel pane Langře, takové chování si můžete dovolit v té vaší demokracii, kterou jste si tady sami zavedli (ODS).
V zahraničí byste asi už dávno odstoupil a nebo už bručel :-).
Škoda....
13. 02. 2008 | 09:08

starwood napsal(a):

Jestliže alespoň přibližně platí, že úroveň voličů = úroveň volených zástupců. Pak je mi smutno z úrovně voličů, potažmo úrovně mé.
13. 02. 2008 | 09:10

MartasCZ napsal(a):

Pane ministře odpovězte napřed prosím nám plebsu co jste myslel výrokem kolik lidi půjde bručet ( bučet ) a pak tepve blogujte ........
A jako nádavek navíc dejte třeba něco o té spíně co byla okolo , kdyby to byla špína ČSSD jistě by jste se už zmínil :)))))
13. 02. 2008 | 09:10

Ricky napsal(a):

ti místní, co tvrdí, jak je logické, že Langer lže, jsou skutečně telepatici nebo hypnotici? Ach jo, tak daleko ještě nejsme, abychom viděli do duší lidí............A na závěr jen maličkost vážení soudruzi z KSČSSD : vaši socansko-komunističtí ministři vládli ve všech vnitráckých složkách apod. celých 8 let. Opravdu si myslíte, že grosstapo nefungovalo a nefunguje ? Opravdu si myslíte, že Langerovi se povedlo někoho někam dosadit? Když tam vládne smečka zavilých socanů a bývalých komoušů a estébáků ? To by musel Langer rozpustit celé vnitro a pod. složky a nabrat zcela nové lidi. Těch 8 let vlády sockom jsou nejtemnější dějiny vnitra, a to hned po 40 letech klasické KSČ.
13. 02. 2008 | 09:10

pedagog napsal(a):

Je-li někdo ubožák, vždycky se prolátne.Text autora je jasným důkazem.Nebetyčně podobné hlavě zaštitující i výkonné.Byl určitě třídním primusem a šplhavcem non plus ultra.
13. 02. 2008 | 09:19

Hernandez napsal(a):

To Saliven.
Pan Kalousek prý svého času na otázku - Kde jsi vzal ty peníze? - odvětil - Švagr mi je půjčil. - A kdepak je ten švagr? - ptali se dále - Zemřel na následky pracovního úrazu. - Švagr byl údajně mafián, kterého jeho kolegové museli nechat odstřelit. Neznáte podrobnosti?
13. 02. 2008 | 09:27

KubiceLanger napsal(a):

Ivánku náš ale to jestli spolu Paroubek s Rathem spí neohrožuje základní prvky demokracie v této zemi. Zatímco to, že kupujete poslance a volitele proti vůli voličů kteří jim dali mandát k tomu aby je zastupovali to je popření demokracie v této zemi. Bohužel vaše IQ k tomuto zřejmě nedospěje. Na Snítilém je jasně vidět proč jste požadovali volbu tajnou. Příští volby vám to voliči spočítají jestli ovšem nevyhlásíte vedoucí úlohu ODS.
13. 02. 2008 | 09:29

hernandez napsal(a):

To Ricky.
Na Karibiku, nebo odkud jste přišel, vám to šlo asi líp. Zkuste si něco přečíst o problematice, než o ní začnete psát, ať se zbytečně nezesměšňujete.
13. 02. 2008 | 09:31

sdf napsal(a):

Fandím ti Ivane :-) Ten rozhovor s Bursíkem jsem viděl celej a bylo to super :-)
13. 02. 2008 | 09:34

bara napsal(a):

to Ricky:

Tak, tak. Mate naprostou pravdu.
13. 02. 2008 | 09:37

ph napsal(a):

Cos myslel tím bručením, Langře??
13. 02. 2008 | 09:38

Petr Skokan napsal(a):

Pane ministře. Ještě, než jsem Vás poznal (samozřejmě zprostředkovaně...v médiích), tak jsem si říkal: "konečně vzdělaný člověk, dvě vysoké školy......". A postupem času jsem nestačil zírat, co politika dokáže z člověka udělat. Vy už jste úplně odtržený od reality a měl byste si zkusit žít život normálního člověka. Možná by Vás po Vaší ekonomické reformaci přešel i humor a možná byste byl donuce se i tu a tam omluvit. Když si dovolí ministr vnitra mluvit s místopředsedou vlády tak jako Vy, jak se asi chovají Vaši policisti, špioni vnitřní i vnější, inspektoři, úředníci a jánevím koho tam ještě máte...jak se asi chovají k normálním lidem. Ach jo ... kvůli Vám a Vám podobným už nikdy ODS nebudu volit.
13. 02. 2008 | 09:46

pepek napsal(a):

Ve vyspělých demokraciích je normální abdikovat. Máme bohužel (a jak dlouho budeme mít?) pistolnický divoký západ....
13. 02. 2008 | 09:56

Rada napsal(a):

Jelikož v roce 94 byla u moci ODS a nyní opět(přístup k tajným dokumentům) a potřebovali přitlačit některé opoziční poslance tak hledali. A našli. Takže buď se zdržíš, nebo později i budeš hlasovat pro Klause a my to ztopíme. Jinak to okolo Tebe a Tvé minulosti roztočíme a končíš v politice s ostudou.
Na to přišly podrážděné reakce Soc. dem. a Snítilý ten oboustranný tlak nezvládl. Zcela logické.
Věřím tomu, že při tajné volbě by si Snítilý pořídil telefonem foto důkaz jak hlasoval ( pro Klause) a bylo by ticho po pěšině. Soc.de. by nevěděli kdo a ODS by byla spokojená a Snítilý by byl čistý jak andílek. Viz. Langrova slova to zařídíme....
Bohužel to je politika-svinstvo!

Pro Ricky: tvrdit, že je to logické si určitě troufnu, že to tak skutečně bylo, na to by museli být důkazy. Ty víš jak by se daly najít.............
13. 02. 2008 | 10:08

Ondrej napsal(a):

Jste skutecne primitivni "macho", ktery si spolu s Topolem mysli, ze chlapa delaji gule, prefiknuta blondynka, nejlepe sekretarka nebo stranicka kolegyne, dale pak sprosta mluva a dehonestace druhych, tim ze je oznacite za homosexualy. S timhle by jste mel jit delat politiku nekam do Kazachstanu, nebot doufam, ze Borat netocil svuj film zrovna o Ceske republice. Von Langer, uz vam chybi jen to Zidobrani, ktere ale organizuje Topol se svym "konecnym resenim". Ze vam neni trapno delit se o svuj primitivismus s verejnosti na blogu.
13. 02. 2008 | 10:30

brita napsal(a):

Je dost smutné, co touha po mamonu a moci dokáže udělat z původně slušných a inteligentních lidí. Ovšem strašné je, že v naší tak zvané demokracii, tím že jsme je zvolili už na ně nemůžeme ať se chovají jakkoliv.
13. 02. 2008 | 10:35

Wagvan napsal(a):

Nejdříve by ste se měl zamyslet sám nad sebou, než vyplodíte tento pubertální příspěvek...
13. 02. 2008 | 10:36

Martin Stehlík napsal(a):

Chtěl bych za prezidenta Švejnara, půjdu taky bručet ?
13. 02. 2008 | 10:37

Otta napsal(a):

Rád se holedbáte svým vzděláním, ale co jste napsal na blogu( bez zkoumání myšlenkových pochodů) je úroveň skladníka( a to nechci urazit podobná zaměstnání).Vaše medicinské znalosti nedovedu posoudit, ale jestli jsou na úrovni vašich právnických znalostí(koncipient), tak bych si od vás nenechal ošetřit ani kuří oko.Být pyšný a arogantní neznamená, že problému rozumím a to je myslím váš hlavní problém.
13. 02. 2008 | 10:47

Misterio No.1 napsal(a):

Chtel jsem jen napsat, ze me blog pana Langra pobavil :) ...a svet neni cernobily, takze i kdyz neni ODS bez chyby, tak se mi jejich politika libi vic nez to kratkozrake rozhazovani a zadluzovani, ktere predvedla CSSD! :)
13. 02. 2008 | 11:14

Leira napsal(a):

Pod komentář pana Petra Skokana se musím podepsat. Lépe bych to nevyjádřila. Ano, ani můj hlas ODS nezíská. Nezíská ho ani Strana zelených, od které jsem (naivně) očekávala, že bude plnit svou úlohu - místo toho je pan Bursík ostudou nejen zde, ale i v celé EU. Komu tedy dát své sympatie? ČSSD by volil jen cvok, SZ jsou ostudy, KDU-ČSL jsou chudáci "kam vítr, tam plášť", ODS je banda podvodníků. Chtělo by to novou krev - stejně jako s volbou prezidenta. Ty dva šašky si schovejte do cirkusu. Nechceme ani lháře ani Američana. Chceme někoho, kdo bude schopen naši republiku řádně reprezentovat. A to není ani jeden z kandidátů...
13. 02. 2008 | 11:26

lIBUŠE šLEZAROVÁ, jívová napsal(a):

Za pana Langera je třeba se stydět. Údajný studentský vůdce(proč tedy nosil na okresní výbor komunistů mikuláše?), zcela bez poskvrnky (a co Golf ve Vésce? Co ztracené peníze studentů v revoluci? Kamarádíčkování s kriminálníky v kauze topných olejů atd.atd.)V které zemi by tohle stvoření mohlo být ministrem vnitra? No přece v té zemi, kde prezidentem je člověk bez pevného charakteru, maminčin mazánek s šátečkem kolem krku, okresní účetní pyšný jako páv.
13. 02. 2008 | 11:28

ca.pri napsal(a):

klasická strategie ods odpoutat pozornost!jímá mě hrůza když jsem slyšel v televizi co na volbě prezidenta pronesl směrem k m.bursíkovi ministr vnitra!zajmalo by mě co jaký si myslíte,že tento váš výstup udělal dojem na obyčejné občany??
13. 02. 2008 | 11:59

Kateřina wlčice Wolfová napsal(a):

Skvělé a trefné!
Přeju, aby Vám vydržel nadhled.
13. 02. 2008 | 12:01

Misterio No.1 napsal(a):

IIBUSE slezarova, jivova: "Pan Langer nosil na okresni vybor Mikulase" - hahahaha :))) Netrhal taky moucham kridylka? kistovanoho, takove pavlacove drby? :)))
13. 02. 2008 | 12:05

Leira napsal(a):

Misterio: A co je současná politika jiného než jeden pavlačový drb vedle druhého?
13. 02. 2008 | 12:10

andy napsal(a):

nevím proč děláte ministra vnitra když sám patříte za mříže.Zametejte nejdříve před vlastním prahem
13. 02. 2008 | 12:13

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem další urážlivé příspěvky, které byly v rozporu s Kodexem diskutujících.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
13. 02. 2008 | 12:37

ruda brigada napsal(a):

uz se vari voda, Langere
13. 02. 2008 | 12:40

Hujer napsal(a):

Co bylo na mém (prvním) příspěvku tak urážlivého? A nejsou v principu urážlivé výplody soudruha Langra?
13. 02. 2008 | 12:48

yony napsal(a):

Nj, pitomosti opravdu napadají vesměs pitomé lidi, tahle kachna ovšem rozhodně neodvedla pozornost občanů od rozhodně závažnějších skutečností z volby prezidenta.... Ale klidně pokračujte, pane ministře...:-)
13. 02. 2008 | 12:55

Misterio No.1 napsal(a):

To Leira: Tak to ja nedokazu posoudit, ja se jen vyjadril k tomu, co tady siri pani (slecna) Slezarova - to je opravdu ubohost...
Ja si o politicich myslim svoje, oni se panove z ODS taku obcas chovaji dost neurvale, ale vzdyt ti z CSSD taky, neni spravedlive vycitat jednem to, co delaji i ti druzi.
Mam vubec pocit, ze ceske politice chybi uroven "napric politickym spektrem", ale tezko rict, kdo si s tim zacal nebo kdo za to muze... Jen mi ale vylevy politiku z CSSD prijdou min "sofistikovane" a vic primitivni, vztekle a s prominutim ubohe :)
Nakonec je to ale o politice a program ODS je mi rozhodne blizsi nez nejake rozdavani, rozhazovani a podpora lidi, kteri na praci nesahnou... a je mi jasne, ze prave tihle lide ODS radi nemaji. Holt neni na svete clovek ten, ktery by se zalibil lidem vsem! To ale neznamena, ze je nutne se navzajem urazet jen kvuli rozdilnym nazorum, kdyz si to tak ctu, tak nekteri lide jsou opravdu ubozi... bez ohledu na stranickou prislusnost :)))
13. 02. 2008 | 13:12

Trn napsal(a):

No, jo, pane Tejci, ono stačí jen zaměnit "bude b(r)učet" za "půjde bručet", aby se nám to lépe hodilo a jedem co? Dost ubohé. Ono se opravdu slangově říká, že někdo půjde bručet a ne, že bude bručet. To "pět na stole v českých" bylo mnohem jasnější a jak to doapdlo
13. 02. 2008 | 14:17

nevolicisobě napsal(a):

..my, nevoliči držíme bobříka mlčení už řadu let.Každý z nás má svůj důvod.Až skončíme, začnete ho, pane Langře držet Vy...a můžete si přitom i libovolně dlouho bručet.
13. 02. 2008 | 14:29

Stařeček napsal(a):

Pane Langere a co takhle informace od Pavla Žáčka. Ti lidi a tahle svoboda slova to je pěkné svinstvo. Mělo by se to zakázat a nechat promlouvat jenom Vás a předávat pouze Vámi přefiltrované informace. To dračí vejce "svoboda" by se mělo zničit.
13. 02. 2008 | 14:30

Honza napsal(a):

Plný souhlas...
13. 02. 2008 | 15:48

Kakloš napsal(a):

Pane Langře, v současné době zatím sedící na ministerské židli, jestlipak si čtete co si lidé myslí o Vašem spisku, který je skutečně geniální a ukazuje na sílu ducha autora. Pokuste se vstoupit do diskuze (jako to dělají jiní blogaři) a pokuste se hájit to Vaše neobhajitelné. Jestli to neuděláte, tak jste ješte navíc srab.
13. 02. 2008 | 17:12

Ivan Lágr napsal(a):

Pane Langere- před volbami plné huby - "Dáme věci do pořádku " a pár měsíců po Velkém vítězství +2,i nyní- jen sprostota, hulvátství,vyhrožováníní,samoli-bost. Napřed jste mluvili o ministru Sobotkovi,že je Zemanova držtaška,a co Vy? Zubeř, který neopravil jediný zub, natož aby poctivě dělal od rána do večera v ambulanci, na kterou byl školen ( a takto na VŠ zabíral místo jinému ).
Rychlokvaška právník, co za své politické "píle " ještě "stačil" vystudovat - jak obdivuhodné!? Skutečně si myslíte, že až skončíte, maximálně do dvou let, že se někdo najde, že by si od Vás nechal vytrhnout zub, či nechal u soudu zastupovat i třebas v kauze - sousedovy větve přerůstají na moji zahrádku ? Ukažte mi toho trotla, co si nechá poškodit zdraví a k tomu vyčistit peněženku.
Nad tím byste se měl zamyslet, co skutečně jste pro tuto zemi udělal.Pochybuji, že by někdo v tomto státě něco našel.Jen rozvrat, špiclování ( pardon- schránky důvěry),na silnicích
bordel,za to v obcích policejní šikana a ne regulace.V PSP ČR sprostota,hulvátství lidské stoky,popouzení lidí. Dosť bolo !Do dvou let ( ne-li do dvou měsíců )všichni půjdete- a pak snad (doufejme )i bučet, nebo
rovnou bručet?Už se na ty volby těším a to i přesto, že jsem vaši partaj naposledy i volil. Stydím se. O to víc to mám "zadřené " v paměti. Těšte se.
13. 02. 2008 | 17:19

Libuše Šlezarová, Jívová napsal(a):

Panu Mysteriu No 1: Jsem z Olomouce a to že byl snaživý pionýr a svazák tu všichni víme, to že šel s mikulášem(spíš dědou mrázem)na okresní výbor není žádný drb, on to také nevyvrací, ale po převratu řekl, že to dělal jako legraci. Legrační bylo také lezení na Kilimandžáro se zlodějem a vrahem.Jeho kauza kolem našeho místního golfu je tak známá, že ji ani nebudu připomínat.Přišel do politiky bohatnout a manipulovat lidmi, tak jak by to udělal i kdyby nedošlo k převratu . Chutná mu moc v tom nejhorším slova smyslu.Dnes by mohl být v ÚV KSČ, kdybychom ovšem 17.11.1989 takové lidi neposlali k šípku. A dnes jsou tam bohužel zase.Ivan Langer je nemravný člověk, za tím si stojím. Paní Libuše Šlezarová.
13. 02. 2008 | 17:28

A.Simonides napsal(a):

Topolanek stejne jako Langr synacci kovanech komunistu se uz od detskych let ucili STBacke praktiky.Jablko nespadne daleko od stromu.Ted,ale najednou jsou nejvetsi "bijci"komunistu.Langr je tak spinavej a prolhanej clovek,ze to normalni clovek ani pochopit nemuze.Ted nakonec se vyznamenal s posilanim kulek a strelneho prachu poslancum.Co si zase vymysli zitra?A co Topolanek,zalozi firmu naseka 60 milionu dluhu,dluh se mu smaze.Takovej clovek ma ridit stat?Hnus.A takovych lidi je v teto vlade,az na nejake vyjimky vice.A novinari mlci.I nejvetsi fasisticti pohlavari by se mohli od takovejch grazlu ucit.Kazdeumu slusnejsimu cloveku se chce zvracet.
13. 02. 2008 | 17:42

jirka m. napsal(a):

podle mého byste si tydle šaškarny mohl odpustit a spíše se zamyslet nad tím, co si o vás čím dál více lidí začíná myslet ve vztahu k vašemu vyjadřování a chování.
13. 02. 2008 | 18:05

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem další urážlivé příspěvky, které byly v rozporu s Kodexem diskutujících.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
13. 02. 2008 | 18:19

Jiří napsal(a):

Neřekl bych že je rpoblém v Langerově přípěvku.Spíš vevás kteří sice znáte písmenka ale neumíte číst.
Je to nadsázka která má ukázat na nesmylnost konstrukce ČSSD že Langer s Horníkovou tlačili na pana Snítilého,pakliže ČSSD předkládá takové "důkazy" jaké předkládá.Jeden poslanec jda kolem, zaslechl dvě slova...
a jiný si to vyfotil,..na památku...
Asi to chtěl Langer svým příspěvkem říci.Nu děkuji vám za socanský elektoráte za vaše příspěvky ukazuje to velmi přesvědčivě jaký mozkový trust volí Paroubka spol.
13. 02. 2008 | 18:20

Drahoslav napsal(a):

Velmi by mně zajímalo,proč všichni dělají humbuk z toho,že někde uniknou nahrávky toho,že se někdo s někým sešel,ale nikoho nezajímá,proč se sešel.
13. 02. 2008 | 19:03

apolitik napsal(a):

Dobrý den,
sice předpokládám, že to číst nebudete, ale co kdyby...
Důstojná volba...Haha, myslím si, že si vytíráte..s náma se všema. O voliče vám jde jen pokud je třeba (abych na vás nebyl tak tvrdej, tak tím myslím i ostatní strany). Já jen nechápu tu vaší hroší kůži. Vám je to vlastně jedno, vaše slušnost zmizela po vstupu na pole politické. Jak toto vaše vystoupení (nechtěné) hodláte omluvit? Jo, vy to vlastně nebudete komentovat..aha..no jo, co my ostatní vlastně můžeme...víte co bych si s váma se všema nejraději...vytřel...a důstojně.
13. 02. 2008 | 20:48

Caroline napsal(a):

Ale to je docela vtipný :-) A co je příjemné vědět, že Langer neblbne a je schopný i nadsázky. Což evidentně naprosto nezvládá drtivá většina diskutujících. Nadhled, smysl pro humor a měně žluči by vám chybět nemuselo.
13. 02. 2008 | 21:15

Hellmut napsal(a):

Myslím, že Langera štve, že Bursík mluví o oteplování. Bere si to totiž osobně :-D. Má strach, aby to na něj neprasklo :-))).
13. 02. 2008 | 22:23

zdenek napsal(a):

omluva za pravopis pisu bez hacku a tak musim reagovat na 2 clanky od jiriho a caroliny ja umym dobre cist ovsem pravopis to je horsi tu nadsasku bych bral ta by byla povedena ale kdyby nebylo urazek pana langra co sme vsichni slysely ke kterym se jiri snizujes ke konci i ty i kdyz jeste ve slusne forme to znamena ze kdyz nekdo ma jinej nazor nez ty nezlob se ale hysterycky se pri teto volbe chovala nejvic ods samozrejmne pan paroubek nesklamal ale pan langer ma nejmensi pravo to parafrazovat a carolino jestli langr neblbne co to bylo teda s bursikem ta spostota byla teda normalni?kdyz chci toto musim se ja chovat slusne a v teto zemi je sprostota snad prednost takze pan paroubek ,rat ale i topolanek,langr tomu prispivaj plnou merou jaky je mezi nima rozdil?a bohuzel nadstranickost naseho prezidenta to snad nemuze myslet nikdo vazne a hlavne naucme se respektovat nazor druheho i kdyz nasi politici to neumi a to skorem zadny
13. 02. 2008 | 23:09

MASH napsal(a):

Ubohe, pane ministre, ubohe... Radeji vysvetlete, kdo pujde "brucet" a jak to bylo s temi miliony pro dva senatory od Nezavislych?
Diky.

P.S: Kulky v obalkach mi prijdou spise, jako provokace (ze by Vase??). To by musela byt CSSD totalne vymastena, kdyby timto chtela nekoho zastrasit a prinutit k volbe Klause. Zvlaste, kdyz kulky byly poslany primo do Parlamentu - tedy s cilem, aby se vec okamzite zverejnila (znaly situace jiste vi, ze kulky budou odhaleny ihned na detektoru).
13. 02. 2008 | 23:34

eryba napsal(a):

Lidičky, co blbnete, copak by mohl absolvent dvou vysokých škol jednat tak, jak se Vám zdálo při zhlédnutí úctyhodného výkonu našich zákonodárců: Pan MUDr. et Mgr. Langer pouze trochu hlasitěji vyslovil nikoli slovo prdel, ale zplna hrdel a nikoli slovo bručet, avšak pučet. Tedy vyzval zelené chlapce by zplna hrdel volali, že již brzy bude jaro pučet a v něm za nádherného kvokání paní Bílé se na Petříně tuliti k sobě budou dva nerozluční chlapci Topolánek s Dalíkem převlečení za Paroubka s Rathem.
14. 02. 2008 | 00:03

eva napsal(a):

pane langere to jste už ale vážně přehnal něco takového,že ráth a paroubek!že vás není hamba!klesl jste !a to hooodně nízko!není se čemu divit,udělal by jste líp,kdyby jste opustil místo ministra vnitra!je nás hamba že vy reprezentujete náš stát v takovéto roli!!!
14. 02. 2008 | 00:55

jenda napsal(a):

stydtě se!pane langere
14. 02. 2008 | 00:56

Michal_2 napsal(a):

jirka: Máte to marné. Vaše argumenty pro ODS, to je jedna demagogie za druhou. Pokud jde o vydírání, korupci a výmysly PR agentur, podílely se na tom jednoznačně obě strany, tedy i Vaše ODS, důkazy pochopitelně nikdy nebudou zveřejněny (v ČR standardní situace), podle jednoho ze známých politologů se v pátek Pražský hrad změnil v Palermo. Další diskuse s Vámi je zbytečná, viditelně trpíte nějakou duševní poruchou, protože takhle extrémně jednostranný pohled na celou situaci tady asi nikdo jiný nepředvedl.

A pokud jde o Langera, říkal "bručet". Jednoznačně. Co tím myslel, nevíme, ale faktem je, že západně od našich hranic je takový výrok od politika nepředstavitelný, strana by se ho okamžitě zbavila už jen kvůli závažnosti toho podezření, co mohl výrok znamenat, ať tím myslel cokoliv, jen tím by se jakž takž očistila před veřejností. U nás se raději spekuluje o tom, co tím myslel, vedou se rádobyfilozofické debaty a neřeší se nic. Pokud tím náhodou přece jenom myslel něco slušného (nevěřím tomu), tak má prostě smůlu, protože tvrzení, že někdo půjde bručet (ještě tak agresivně řečeno), zní tak špatně, že už stejně nikoho nemůže přesvědčit, že to tak nemyslel. I když on by asi stejně nikdo bručet nakonec nešel.
14. 02. 2008 | 03:55

K4my napsal(a):

Tohle že napíše politik??? Dokonce ministr. Pane Langer, to že o Vás mám mizerné mínění a to že bych s Vámi nikdy nic v životě nechtěl mít nic společného, ani dýchat s vámi vzduch by mě nebavilo, nemění nic na tom, že se chováte jako kluk z šesté třídy pomocné školy! HOWG. Takové sprosté pomluvy :-D Ať už jsou pravdivé nebo ne :-D Co je cílem vašeho blogu??? S jakým úmyslem jste to psal? :-D No fuj... už mlčím, abych náhodou nešel bručet.
14. 02. 2008 | 06:46

K4my napsal(a):

btw.. hrál někdo někdy The Guild?? Tam šlo taky o politiku, ikdyž ve středověku, a fakt je že se to vůbec od dnešní doby neliší :-* Celkem sranda :-D Výhružky pomluvy zastrašování :-) Nejlepe to šlo s imunitou, třeba církevní, naši politici jsou na tom stejně, ve hřesem byl svině - prostě je to v lidech, proto se může Langr hájit jak chce, nikdo mu neuvěří !!! Mu to ale může být tězce u zadku :-D Je to boss, a po zvolení klause další roky bude :-)
14. 02. 2008 | 06:52

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem další urážlivé příspěvky, které byly v rozporu s Kodexem diskutujících. Stejně tak text, který porušuje zdejší pravidla tím, že je napsán velkými písmeny.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
14. 02. 2008 | 12:37

Martina napsal(a):

Dobrý den, pane ministře, napsal jste to vtipně. Nic jiného si nezaslouží. Doufejme, že to v pátek dobře dopadne a že bude zvolen pan Klaus opět prezidentem. Mnoho štěstí!
14. 02. 2008 | 14:32

Leira napsal(a):

Pane Stejskal, obdivuju vás, že máte tolik síly pořád to všechno číst a vytrvale mazat...
14. 02. 2008 | 15:07

Líný černý pes napsal(a):

to stejskal :

Vy se máte, Vy to čtete za peníze, pes to, osel jeden, přečetl až sem zdarma.

A ke vší hrůze se nám na blozích opět objevil dopisovatel FA.
14. 02. 2008 | 16:39

stejskal napsal(a):

;-)
14. 02. 2008 | 17:03

johan napsal(a):

pan Stejskal mozna pracuje v PR agenture a je placen primo panem ministrem, aby mu pomahal zlepsovat image. :D
14. 02. 2008 | 17:33

johan napsal(a):

pardon za opakovane vlozeni textu, ktere nyni vidim, nesel mi komentar opakovane pridat.
14. 02. 2008 | 17:35

stejskal napsal(a):

Nic se neděje, pane johane,

duplicitní texty jsem smazal.

Libor Stejskal
14. 02. 2008 | 21:04

Krybus Petr napsal(a):

A Vy pane Langer spíte s Topolánkem????
15. 02. 2008 | 08:12

Kavka.k napsal(a):

Pane ministře, to, co jste napsal je strašně hloupé. Ale pořád je mi přijatelnější, že spí Paroubek s Rathem než vy a pan premiér s tím vaším slovníkem.Odborně se to nazývá koprolalie. Snad nikdy jsem se nestyděla za svého premiéra jako teď a vy na tom nejste o nic lépe.
15. 02. 2008 | 09:03

Nespokojený policista napsal(a):

Pane ministře, v příspěvcích pod tímto Vaším článkem je samá nenávist vůči Vám a ODS. Zamyslete se nad tím!!!!!!!!!! (10-vykřičníků)
Zkuste si položit otázku, jestli Vaše chování a jednání je správné a jestli opravdu nejdete proti zájmům občanů této země! Jsem sice policista, Váš dlouhodobý oponent, podle aliasu mne určitě znáte, ale nyní chci poukázat na obecnou nesnášenlivot k Vaší osobě a k ODS. Zkratku ODS upřesním:
Oškubeme
Důvěřivé
Spoluobčany

Váš čas už odbíjejí hodiny a další volby ukážou, jak Vám všem z ODS lidé věří! V minulosti jsem se některých voleb nemohl zúčastnit z pracovních důvodů, ale ty nadcházející si nenechám ujít. Můžu Vám už nyní slíbit, že 100% vaše strana můj hlas, ani od početných rodinných příslušníků, nedostane. Dříve jsem odsuzoval komunisty. Netvrdím sice, že je budu teď volit, ale s jistotou mohu už nyní tvrdit, a přísahat, že budu volit cokoliv, kromě modré novodobé totality ODS.
Ale k tomu článku. Na blogu můžete napsat cokoliv, ale i to vypovídá o mnohém. Zvolený název článku je přinejmenším nevhodný, ale uznávám, že máte na něj právo. Vulgarity, kterých využíváte Vy, nebo Váš předseda ani nechci používat, mohl by to pan Stejskal smazat. Přesto si neodpustím malou jízlivou poznámku. Že Rath s Paroubkem spí, to až tak mnoho lidí zajímat asi nebude, ale jsem si jistý, že MNOHO lidí bude zanedlouho zajímat, s jakými lidmi z podsvětí jste se za dobu svého poslaneckého mandátu a možná i ministrování stýkal Vy!!! Pravda se většinou ukáže, i když možná někdy pozdě!
16. 02. 2008 | 13:45

občan Brych napsal(a):

Jéžiš lidi,že se necháte nakrknout takovejma volama:,)prostě je nevolte,to jim zatne tipec.Myslíte,že utrpí sebereflexi a to vaše domlouvání si vezmou ke svým srdcím??Tady pomůže jediný-NEVOLIT
16. 02. 2008 | 18:21

Cotijepotom napsal(a):

Občanská Diktátorská Strano!

Přečetl jsem si tento zajímavý blog a utvrdil jsem se v jediném názoru. Samí velcí ptáci ovšem s vyklovanými mozky. To bylo naposledy, co jsem volil ODS. Myslel jsem si bláhově, že je demokratická, prezidentské volby mě přesvědčily, že diktátorská, která se snaží obhájit tím, že zkouší dělat z lidí slepé pitomce.
16. 02. 2008 | 23:12

Honza napsal(a):

Víte,když jsem viděl Vaše jméno na volebním lístku ODS se svěma akad.tituly myslel jsem si to bude kádr,ale když mi olomoučané poreferovali co jste zač,sklaplo mi.
Řeči,kecy,sliby,lež,toje Vaše krédo a navíc jste přišel do politiky s holým zadkem a nyní patříte mezi olomócké boháče.Čím jste si to zasloužil?
Vaše rychlé zbohatnutí pane Langer souvisí s tou hrůzou kterou jste spustil kvůli kšeftům,že ano.
Vaše ODS vyhrála x voleb a vy nevíte kdy přestat se naparovat a nafukovat.Ale věřte že už na podzim se to ukáže.
Co? To že k volbám přijde většina lidí,postižených Vašimi deformacemi normálního života.
Pamatujte na boží mlýny pane ministře a pro Vás to platí dvojnásobně.
17. 02. 2008 | 06:39

Aleš napsal(a):

Vždycky jsem si říkal, jak jste vlastně získal ty 2 tituly. Inteligencí to zcela jistě nebylo.
17. 02. 2008 | 11:50

Pat napsal(a):

Ad nauseam usque.
17. 02. 2008 | 13:51

aaa napsal(a):

Pane Langre ,jste asi nejlepsi pisatel na netu.Podle ohlasu lidi uz vas nenavidi asi cela Ceska republika.Vsechny tyto ohlasy lidi by se meli vytisknout a poslat vam je na vase ministerstvo.Asi stale nechapete, ze jste pro normalni obcany/ne ODS/neprijatelnej. Garantuji vam ze po pristich volbach ,se budete bat koupit i rohliky ve vasi pekarne .Tak vas majlidi radi
18. 02. 2008 | 01:31

Občan a volič napsal(a):

No pane Langer, jak je to možné, že jste mne nepřekvapil? S arogancí vám a ODS vlastní to už jiné nebude. Zamyslete se nad tím, kolik občanů vás po vašich výstupech může ještě ctít a vážit si vás? Jen tak dál, nemyslete si, že jsou hloupý.
Co jste udělal pro občany? Slušný člověk se pomalu bojí vyjít na ulici, zloději a podvodníci mají v ČR hotový ráj na zemi. Možná by bylo na čase, abyste z politiky odešel! Co vy na to? Zachovejte se aspoň jednou jako chlap!!!
19. 02. 2008 | 00:02

Brunhild napsal(a):

Ale pane Langer, víte, že zveřejňováním bulvární úrovně vašeho nitra vaší zločinecko-korupční partaji příliš neprospějete? Předkládáte nám zde ku věření, že jste jednali čistě jak figurky z alabastru... Vám, pane Langer, s vaší vizáží a s manýry trestance z Borů, tak vám bych to nevěřil i bez důkazů! Jenže důkazy existují. Tak nám tu, pane Langer, nelžete, schovejte si své pokleslé nitro někam a věnujte se raději Vnitru...!
19. 02. 2008 | 00:47

martin napsal(a):

Vážený pane ministře, o tom, že jste hulvát, jsme se již přesvědčili několikrát. A tak namísto tady tohoto rádoby vtipného článečku by jste měl raději všem občanům vysvětlit, kdo půjde BRUČET. Nějak jste to v tom vašem "slušném" monologu k panu Bursíkovi zapomněl vysvětlit a poté i občanům.
19. 02. 2008 | 01:23

nn napsal(a):

Jemné, vtipné, pravdivé, zkrátka nemá to chybu.
19. 02. 2008 | 06:32

julie julinka napsal(a):

Moc Vas zdravim, Pane ministre! Vy jste to vsechno prezil a k memu udivu,Vam zbyl jeste kousek humoru, po tech bezesnych nocich. Urcite jste udelal nemalo lidem stejnou radost, jako jste asi udelal velkou paseku v osobnich zivotech vyse uvedenych LOVERS:) Kez by kazdy z vas mel tak neznou touhu oplatit trapny utok kvalitnim vtipem...Jsem rada, ze uz mame prezidenta a zase vsichni, mimo pana Paroubka a pana Ratha, muzeme jit klidne spat!
19. 02. 2008 | 22:17

Robin Hood napsal(a):

To Julie atd.
Pane Julínku,vymyslel jste si vskutku nápaditou přezdívku. Nebo vám to poradil ten váš čarodějův učeň Cikrt?
19. 02. 2008 | 23:23

hamar napsal(a):

Máte to pane ministr zapotřebí? Nás opravdu více zajímá jak to bude s tím "bručením". P.S. To jak jste rozprávěl na veřejně přístupné půdě parlamentu o něčen svědčí..., jak se pak musíte bavit mezi kamarády v hospodě ... to musí opravdu být "Česká soda" ...
20. 02. 2008 | 14:30

antikomanc napsal(a):

Dóóóbrýýýý!!!!
20. 02. 2008 | 15:18

jenomja napsal(a):

Jj hustý fandim vám :-D !!!!
20. 02. 2008 | 15:35

Vladimír napsal(a):

pro krkavce:

vymyslel to někdo, kdo sleduje opravdu "mizerny kriminalky"...

K večernímu sledování krimi filmů v TV NOVA se před časem přiznal (a pochválil teplo rodinného krbu s teď již exmanželkou) pouze ing. J. Roko Paroubek
20. 02. 2008 | 15:38

Karel napsal(a):

Od Vás pane Langře slova o důstojnosti prezidentské volby zní hodně falešně a je katastrofou pro ČR, že Vás někdo protlačil až na ministra. Měl byste si radši hrát s vašimi 19 telefony a nemotat se do věcí na které nemáte. Vaše politické provokace jsou trapně pubertální a ubohé.
20. 02. 2008 | 15:39

kristýna napsal(a):

Pane Langře, vy jste skutečně nevkusný člověk. Vůči insinuacím typu: "Nepřipomíná vám to něco?" se nedá nijak rozumně argumentovat. Patrně očekáváte, že stokrát napsané se stane pravdou. Věřte tomu, že pana Paroubka nijak zvlášť nemusím a pana Ratha považuji vysloveně za špatného člověka, ale vy se tomu druhému rozhodně vyrovnáte. Tomu, co jste napsal, se v lepším případě říká pavlačová šeptanda a má to i mnohem horší názvy ...
20. 02. 2008 | 15:41

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem další urážlivé příspěvky, které byly v rozporu s Kodexem diskutujících.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
20. 02. 2008 | 15:50

Marek Nedvěd napsal(a):

Vážený pane ministře,

to, co jste dnes napsal o panu Paroubkovi a panu Rathovi je sprosté, stejně, jako to, co jste řekl na kameru České televize Martinu Bursíkovi. mohl byste proosím tato svá slova vysvětlit? Viděla to spousta lidí a Vašeho vysvětlení jsme se do dnes nedočkali. Jaký bobr??? Kdo půjde bručet??? Ten, kdo nevolil Václava Klause, který není mým prezidentem a to nejen proto, že je čestným předsedou Vaší ODS, ale i kvůli jeho názorům na Evropskou unii, na změny klimatu a proto, co hlásá a jak se chová. Nezlobte se, ale ta samotná volba byla šaškárna. Kolik jste dali panu poslanci Snítilému, aby volil Václava Klause? Připadá Vám to demokratické, když je Klaus zvolen přeběhlíky, které někdo z ODS podplatí? I Vaši vládu drží dva přeběhlíci, také podplaceni. Kdo je asi podplatil????

S pozdravem
Marek Nedvěd
20. 02. 2008 | 15:50

smutný čech napsal(a):

Ukazuje se čím dál líp, kdo stojí v čele našeho státu. Je to fakt dobrá reprezentace nejen před cizinou, ale i před samotnými občany naší vlasti. Takový hovadiny co řešíte by vám šly, ale že plno důchodců v domovech má po zaplacení poplatků 50 kč na měsíc, nebo že za pobyt v nemocnici platí i kojenci, to už je trochu moc. Ty náboje, který přišly některejm politikům během volby hlavy státu měly být použity způsobem, ke kterýmu jsou primárně určený. Celkem by jich stačilo 281 plus nějaký navíc.
20. 02. 2008 | 15:58

Odéesák nikdy nebudu!!! napsal(a):

Větší píčovinu jste už vymyslet nemohl.
20. 02. 2008 | 15:59

Radek napsal(a):

Pane Langr,

asi nemá cenu tu opakovat co tu píše většina diskutujících, jste opravdu chudák. Nejen Vaše chování kdykoli odhodíte masku, nejen Vaše metody prosazování vlivu, nejen Vaše geniální řízení policie. Nyní ještě píšete články na úrovni úchyláků.
Nyní opravdu můžu říct: stydím se za svého prezidenta a svoji vládu.
20. 02. 2008 | 16:15

Ian napsal(a):

Nemuzu si pomoct, ale to, co sem napsal pan Langer, je skutecne trapne...
20. 02. 2008 | 16:51

důchodce napsal(a):

Jsem sedmdesátiletý lékař důchodce. Po vystoupení pana doktora Langra hledám možnosti,jak se zařadit do jiné profesionální kategorie, než do té, ve které je zařazen on.
20. 02. 2008 | 16:53

Gul napsal(a):

Pokud se na tento clanek podivam s nadledem a odstupem cloveka slusneho a neskorumpovaneho, tak vidim vas jako cloveka bez politicke proziravosti. Snizit se k tak hloupym reakcim to uz je moc. Prosim mlcte a pracujte. Ikdyz pokud vezmu destabilizujici stav u policie spise mlcte a odstupte.
20. 02. 2008 | 17:00

Jiřičák napsal(a):

Je podivuhodné, jak ministr, který se přes své mládí pohybuje ve vysoké politice více než 15 let a který se dosti často chlubí dvěma tituly z vysokých škol, dokáže napsat takový blábol. I když budu brát v úvahu, že to zajisté myslel v nadsázce, je zřejmé, že asi nemá na ministerstvu jinou práci, než vymýšlet takové hlouposti. Kdyby se raději zabýval, jako vládní politik společně s opozičními politiky tím, co nás obyčejné lidi trápí. Ale asi se mají všichni dost dobře, řada z nich se za dobu své politické činnosti zajisté už dostala "za vodu" a proto je problémy občanů ani tak moc netrápí. Jak mohou po všech těchto vyjádřeních společně pracovat ve prospěch lidí. Hlas lidu říká - v žádném případě nemohou a je stále více jasnější, že ani nechtějí.
Přeji všem politikou dobré bydlo a málo práce !!!
20. 02. 2008 | 17:02

mira napsal(a):

Tak co,přečtli jst si to vy modré špíny,tady máte názory lidí jaké zrůdy nám vládnou,a ten co dosedl na hrad jim ještě poděkuje,co si o tom našem prezidentovi myslet,nevěřím,že by o tom nevěděl.
20. 02. 2008 | 17:06

Karel napsal(a):

Pane ministře jste ubožák.
21. 02. 2008 | 12:29

Dero napsal(a):

Vy jste rozmařilý, pane ministře. ;o)
22. 02. 2008 | 01:44

Alex napsal(a):

ODS je totalitní strana. Nomenklaturní kádry nahradila modrými kádry, šikanuje občany jiných politických názorů, zneužívá svěřené pravomoci ke stranickým, resp. osobním cílům. Např. min. Nečas na webu MPSV.

A prezident je nejen členem ODS, ale na 100% se tak chová.
23. 02. 2008 | 12:39

honza napsal(a):

Skutečně ubohé, že se nestydíte
24. 02. 2008 | 02:35

koto napsal(a):

takhle si vyřizují účty děti,ještě tam chybí heč heč
25. 02. 2008 | 17:10

pele eadn napsal(a):

Pane Langre,
Bozi mlyny melou strasne pomalu, ale jiste. Budte klidny, take se dockate.
Vy nejste spatny clovek, ale spatni jsou Ti co Vam jiz davno nezakroutili krkem.
pele eadn
26. 02. 2008 | 05:12

Anka napsal(a):

Nic kromě zmanipulovaného postřehu na tomto článku nevidím.

Možná proto má spousta lidí ráda ODS, protože
netřeba na tím nikterak moc přemýšlet... a podpora v nikterakém přemýšlení je ještě servírována na konci článku.

Velmi výmluvná a odpovídající úroveň pro občana, který nerad vyvíjí přílišnou mentální aktivitu.
27. 02. 2008 | 23:40

Fujjim napsal(a):

Máte pravdu pane ministře i já jsem to tušil. To jejich spojení musí být intenzivní, vášnivé a velkolepé. Fuj, nechci to vidět!
29. 02. 2008 | 12:20

Lukinsons napsal(a):

Tak at se čssd přejmenuje na ČSB-česká strana buzerantů xD, hej vy ste všichni dyliny víte to??? A ten kdo tohle čte je zhulenej jo a ten komenář na de mnou psal dementí člověk xD
04. 03. 2008 | 12:45

Lovec bazilišků napsal(a):

I takto jedná a uvažuje český ministr! Kdo nejvíce moralizuje a poukazuje na chyby druhých ten je nositelem úpadku a rozkladu morálky. Článek nevalné hodnoty. Jedno staré židovské přísloví říká:"Ze srdce mluví ústa".Podstata člověka s jeho nitrem se pozná z mluveného a psaného vyjádření.Obrázek pana ministra dokládá zachycený rozhovor s panem Bursíkem při presidentské volbě.(To se asi nemělo stát). Ministr, který vyhrožuje, zastrašuje a uráží s pocitem vyšší moci se nachází v oblasti morálního bahna! Takový může být český ministr vnitra!
05. 03. 2008 | 08:50

Radek1978 napsal(a):

Rath a Paroubek? A nespi nahodou Topolanek s Dalikem? A nespi nahodou ODS s Lidovci? A skym spal Jan Tleskac? Pane Langre. Nerikam, ze praktiky jinych politickych stran jsou koser, ale to, co predvadi ODS a hlavne vy, bych si nedovolil ani vuci nepriteli. Ale ono se Vam to jednou vymsti. Kdo s cim zachazi, tim take schazi. Vasi rodice Vas tomu neucili? Mi rodice me slusnosti naucili a vim, ze to, co delate, je spatne. Vy nas lidi podcenujete. Soudy Vsa sice nikdy pro korupci nedostanou, ale lid Vas bude soudit. A jsem si jist, ze vy nikdy v galerii slavy nebudete.
12. 03. 2008 | 05:20

kaligraf napsal(a):

Co politici nechtějí znát?

Pravdivý dokument, který perzekuuje Česká televize:

http://video.google.com/vid...
19. 06. 2008 | 22:01

taska napsal(a):

ty jsi přece jenom debil
05. 08. 2008 | 19:27

jožin z Hané napsal(a):

Po volbách ve stínu KUBICEHO jsem ženě řekl,že za čas se nenápadně Kubice vypaří a odejde na předem připravený post.Ani to takl dlouho netrvalo.
17. 08. 2008 | 23:43

plivník napsal(a):

Tak jste mě přesvědčil, že byste se měl dát léčit. Nevím jestli víte co dělá psychopat? Opravdu bych to co jste napsal, nečekal od veřejně činného člověka, který je ve vládě. Rodiče vás neučili, že se lhát nemá? Také se nedivím, že ztrácíme prestiž u EU. Víte, že mě nejde do hlavy,že nemáte rád novináře a pana doktora Rata. On začal používat váš slovník a vaše manýry a vy to nesnesete. Ale vy jste také takový, protože rozrejpáváte naši společnost, to nevíte? Zeptejte se vaší paní, možná že vám řekne pravdu, když ji vyslechnete. Jak někdo slušný a obektivný člověk s vámi může vyjít? Na vás už doplatilo více členů z ČSSD. Ne?
13. 02. 2009 | 15:10

pierre napsal(a):

Vas prispevek o kterem si asi pri vasi arrogaci myslite, ze je vtipny, ma stejne mizernou uroven jako cela vladni garnitura v Ceske republice. Jste ubohy a ztratil jste uz davno jakoukoliv kredibitilu.
15. 03. 2009 | 12:10

Jirka napsal(a):

Bože můj, čtu dobře?
Nejsem volič ČSSD, o Paroubkovi, Rathovi a socialistech si myslím své, ale tohle? To je náš ministr! Pane ministře, to, že do župmy spadnete omylem se dá vysvětlit a přijmout, ale lehnout si do ní a ještě se v ní s potěšením rochnit? Jako občan na to právo máte, jako veřejná osoba byste mohl uvažovat. Hlavou.
Voliči ODS zůstávají voliči ODS pouze ze setrvačnosti, zaslepenosti nebo kariérismu.
Díky Bohu, že k nim už nepatřím!
15. 03. 2009 | 14:00

Miloš napsal(a):

Být tebou tak se Ivane uklidním, protože vztah s chlapem tě není cizí!
25. 05. 2009 | 09:35

danton jarda napsal(a):

pane langr-umyslně nesklonuji
není co. Vy vzor studentů Vy vzor poctivostinová krev. Bohužel parchant a zloděj, že Vám není hamba: Musíme jen
doufat,že Vás jednou spravedlnost dostihne. Vaše hulvátství neznná mezí. jste ostudou tohoto národa.Tak se za Vaše podivné majetky odstěhujte a nedělejte dál národu ostudu děkuji.
29. 05. 2009 | 17:55

Bisnis Online napsal(a):

interesting discussion .. a lot of valuable knowledge that I get here. thank's
11. 06. 2009 | 13:00

magrathei napsal(a):

náhodou paroubek i rath jsou oba v žebříčku NEj gayů http://www.gaymehosrdce.cz/ tak na tom možná něco bude xixi X)) Paroubek dokonce momentuelně na třetí místě !!!
22. 06. 2009 | 16:05

Ivan napsal(a):

hmmm
19. 08. 2009 | 21:24

klik napsal(a):

Pro koho tady píšete? To jste byl ministrem na klíčovém ministerstvu? To,co tady předvádíte je chudý duchem,ale hlavně pořádně blbý paskvil.Styďte se.K politickému boji používáme jiných prostředků.Podpásovky nedá opravdový profesionál.Takový jako vy zahnaný do kouta,je schopen všeho.Holt tupost sídlí i v nejvyšších patrech.Pokud chcete bojovat,tak bojujte čestně,ale nedávejte si podkovu do rukavic.Pobavil jste puberťáky a vám podobné "inteligenty".Takže pro příště-sednout a psát pořádně.Učitel Češtiny by vám dal sotva dostatečnou za téma a stavbu článku.Celkem vzato:UBOHÉ A NÍZKÉ...Zkuste kydat hnůj a ne špínu na lidi.
18. 09. 2009 | 20:06

panerai watches napsal(a):

That what you say help me greatly. Many thanks.
08. 03. 2010 | 09:39

rolex watches napsal(a):

Through the article, I think the owner must be a very wise person
08. 03. 2010 | 09:41

breitling superocean napsal(a):

Did I really earn this or did I just wear you all down? Although skyracer it ended up winning only three awards, Avatar seemed to loom larger over the proceedings breitling super avenger than any other film, from the CGI sprinkling on stage of its bioluminescent floating sprites super avenger to Ben Stiller's blue-skinned homage in his best makeup presentation. Oddly, Avatar wasn't even breitling superocean nominated in that category . Avatar might have lost to Hurt Locker superocean in the end.
12. 03. 2010 | 06:08

breitling skyracer napsal(a):

Interesting thing!
This is my first time comment at your blog.
Good recommended website.
12. 03. 2010 | 06:10

tag heuer link napsal(a):

Good recommended website.
12. 03. 2010 | 09:18

tag heuer monaco napsal(a):

I am looking forward for the next updates of your awesome worship. It would be great if you have other great things just like this. I really love it. Thanks!
12. 03. 2010 | 09:20

cartier cpcp napsal(a):

It would be great if you have other great things

just like this. I really love it. Thanks!
24. 03. 2010 | 07:09

replica tag heuer napsal(a):

Interesting thing!
Good recommended website.
just want to add a comment
30. 03. 2010 | 06:25

Breguet watches napsal(a):

I do NOT ordered a and I don’t confirmed anything.I ony generate a kind of a account on your side, because I want to know with option I have by the payments.If I make the decision to order a Alain Silberstein watches.... I am interest in the Baume & Mercier watches. So please give me a special price and inform me I witch way it is possible to pay.
12. 04. 2010 | 04:13

VaughanOLIVE22 napsal(a):

When you're in a not good position and have no cash to go out from that point, you would need to take the <a href="http://bestfinance-blog.com">loans</a>. Just because that would help you emphatically. I get college loan every year and feel OK just because of it.
21. 07. 2010 | 13:36

p90x Workout DVD napsal(a):

11. 09. 2010 | 09:09

p90x Workout DVD napsal(a):

17. 09. 2010 | 08:04

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy