Klaus: Mission Completed

02. 01. 2013 | 22:50
Přečteno 12925 krát
Nejsem pamětník. A možná si všechno nevybavuji přesně. Ale amnestie prezidenta Klause mi přijde jako naprosto logický krok završující jeho dlouhodobou práci.

Etapa I.

Zlatá devadesátá. V devadesátých letech byl Klaus na vrcholu. A nechtěl se zdržovat omezeními. Inspirovat se v okolních státech mu přišlo asi ponižující. A tak, než byly přijaty potřebné zákony, ponechala se zcela volná ruka trhu. Proč se zdržovat pravidly a odpovědností?
Kuponové knížky s podpisem ministra financí (Klaus) musely přeci přijít do každé ruky voliče ještě před volbami, kampani zdarma aspirant na premiéra nemohl odolat. Že banky rozdávají úvěry na zcela nesmyslné projekty, že mnozí už dopředu vůbec neuvažují o splácení? To je přece daň za volný trh, vy nevzdělanci!
A taky je to nutná podmínka udržení se u moci. Mafiánský kapitalismus páchal škody na ekonomice i morálce lidí.
Právo a spravedlnost šly stranou.

Etapa II.

Opoziční smlouva. Uzavřena po volbách, kdy z mrtvých vstal Klaus - a s ním i ODS. Sice se mluvilo o švýcarských kontech, mezi sponzory ODS figurovali mrtví, ale skrz opoziční smlouvu se podařilo udržet se ve hře. A nejen to. Podařilo se paralyzovat fungování policie i státních zastupitelství. A tak zločiny 90. let nemohly být vyšetřovány. A byl klid.
A taky to pomohlo udržet se u moci. Právní stát fungoval jen na papíře, spravedlnost platila jen pro některé.
Právo a spravedlnost šly stranou.

Etapa III.

Zametání stop. V letech 2011 a 2012 se něco změnilo. Opoziční smlouva přestala fungovat. Policie získává znovu sílu, státní zastupitelství po letech pod vedením Rampuly a Vesecké začíná plnit svoji funkci. Staré případy z 90. let i období opoziční smlouvy se dostávají před soud. Kam až dosáhnou jednotlivá vyšetřování? Co si to policisté a státní zástupci dovolují? Sahat na nedotknutelné, neomylné špičky politiky? Tomu je potřeba učinit přítrž!
Ale jak, když už doba prezidentského mandátu končí, volby jsou daleko, policie pracuje… Amnestie. Jediná možnost jak zkušené, movité grázly, kteří se dokázali dostatečně dlouho vyhýbat spravedlnosti, zachránit. Ještě obalit neplatiči výživného, aby to působilo důvěryhodně - a amnestie je hotova.
Snad už nejde o udržení se u moci. Ale právo a spravedlnost šly i v třetí etapě stranou. A naděje na vyšetření zlatých let devadesátých i opoziční smlouvy jsou také pryč. Přece si nemohl nechat ministr financí, premiér a prezident Klaus svůj model hospodářského zázraku České republiky pošpinit vyšetřováním.

Jen doufám, že tohle už je poslední škoda, kterou prezident Klaus (ODS) této zemi napáchal. Že se k ní připojil i premiér Nečas (ODS) a ministr spravedlnosti Blažek (ODS), mi přijde jako obrovská chyba a rána zbytkům důvěryhodnosti vedení země. Co se stalo, je ODSouzeníhodné.

Mgr. Jan Farský

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

mb napsal(a):

Podařilo se paralyzovat fungování policie i státních zastupitelství. A tak zločiny 90. let nemohly být vyšetřovány. A byl klid.

... to je asi Klausův největší zločin ...

škoda že jste součástí klausovské vlády ... tak už tu vládu rozpusťte ...
02. 01. 2013 | 23:09

nestranný napsal(a):

Jak může někdo,kdo je součástí zločinné neústavní vlady si vůbec dovolit něco takového psát?To je cynismus nehlubšího ražení.Někdo,kdo pomohl prosadit všechny
zákony evidentně poškozující všechny slušné občany této země by raději měl chodit kanály a ne se ještě snažit zviditelnit v internetu.
02. 01. 2013 | 23:18

Jos napsal(a):

Farský,
jako poslanec za TOP09 máte právo na jediné. Padněte na kolena a proste občany za odpuštění. Za Kalouskovy, Schwarzenberkovy i své vlastní zločiny. Za církevní restituce, za okrádání občanů zpustlým daňovým vydíráním a spoustu dalších věcí. Na kritiku nejste kvalifikován, patříte totiž ke smečce vlastizrádců.
02. 01. 2013 | 23:21

Maximus napsal(a):

Měl byste do výčtu "ekonomických umělců" zahrnout i vašeho guru Kalouska, aby to info článku bylo vyváženějši, ovšem jeden přínos váš článek má, totiž to, že o těch všech zlodějnách moc dobře víte, jen mluvíte vždy jen o tom, co se vám hodí do krámu!
02. 01. 2013 | 23:21

půjdete tam všichni napsal(a):

Pane starosto, netrpíte náhodou rozštěpem mysli?
Ona tu ta ODS vládne sólo?*

Váš pan podporovanec Polčák dokonce říká, že nejdřív se mu amňa líbila, ale když viděl jak podpora vládě klesá pod 3%, tak ho to tak rozčílilo, že musel zavolat Gazdíkovi a postěžovat si mu na špatnou náladu.

*Většině lidí se spíš zdá, že tu sólo vládne jiný váš podporovanec, Kalousek.
S podporou knížete, kterého teď už začíná kritizovat i své loserství nevydýchavší Bursík.
02. 01. 2013 | 23:22

JF napsal(a):

je zřejmé že případná politická obroda povede také přes důkladné prošetření dobrých a ještě lepších úmyslů pana Klause a jeho melodyboys - tak jako to nestalo po tzv. divadelním sametu resp. červeném (rudém) koberečku k dnešním zářným zítřkům. Nebo buďme ti klausovsky otimističtí budovatelé toho kapitalismu po našem či našom. No třeba jako Péťa Nečasů - dobrý, příkladný to svazák.
02. 01. 2013 | 23:30

mb napsal(a):

Váš pan podporovanec Polčák dokonce říká, že nejdřív se mu amňa líbila, ale když viděl jak podpora vládě klesá pod 3%, tak ho to tak rozčílilo, že musel zavolat Gazdíkovi a postěžovat si mu na špatnou náladu.

:-) :-/ :-(
02. 01. 2013 | 23:31

Al Jouda napsal(a):

Nejcennější kritika je sraní do vlastního hnízda ! Když k tomu dojde, tak je zřejmé, že se něco musí stát !
02. 01. 2013 | 23:33

Jirka Staněk napsal(a):

nojo, ale tohodle premiéra i s jeho Blažkem držíte ve funkci pane Farský. Doufám že to máte dobře promyšlený a ty škody budou stát za to. Ani to nemyslim moc ironicky, já vám docela věřím, ale vůbec vám nerozumím.
02. 01. 2013 | 23:35

Vojtěch Šána napsal(a):

Troufnu si autora článku trošku bránit. Nemyslím si, že by tato vláda byla neústavní. Sice s mnohými jejími kroky nesouhlasím, musím ale přiznat, že jsou legitimní. Stejně tak mi vadí trvzení, že Pan Schwarzenberg je nějaký zločinec. Možná trochu zneužitá osobnost, ale rozhodně si nemyslím, že by kníže měl potřebu si nějak přilepšovat a proto páchal zločiny. To člověku, který je se situací trochu seznámen, musí být jasné. Za další, stejně jako já si i Vy můžete velice jednoduše přečíst zde na profilu autora, kdy poprvé byl zvolen do poslanecké sněmovny a jakou tam zastává funkci. Ve straně očividně ve vedoucí funkci na úrovno republiky není. Má plné právo nemít radost ze spolupráce s ODS, politika je ale plná kompromisů, bez kterých by někdy fungovat nemohla. Na to možná my, obyčejní lidé, dost často zapomínáme. Při pomyšlení, že by tam jinak seděl na křeslě premiéra pan Paroubek se sociální demokracií, patrně podporou VV a tichou podporou komunistů - to bych měl mnohem méně klidné spaní. Je na nás na občanech, abychom ve volbách vybírali preferenčními hlasy konkrétní kandidáty, kterým věříme. Abychom svou oblíbenou stranu nekompromisně bombardovali kritikou za to, co nám na ní vadí.
02. 01. 2013 | 23:37

LUF napsal(a):

"Policie získává znovu sílu, státní zastupitelství po letech pod vedením Rampuly a Vesecké začíná plnit svoji funkci."

To je to pozitivní na současné době k čemu se moc komentátoři nevyjadřují. Klaus je už minulost a doufejme že už větší lumpárnu neprovede (za hranice bych ho raději už nepouštěl). Ale to, že dochází i na trestání velkých ryb, řeší se velké kauzy za to můžeme vděčit komu? Současné vládě, tedy zejména ODS, buď že to je jejich dílo, nebo tomu alespoň nebrání. Pokud ne současné vládě, tak se můžeme radovat že policie je konečně nezávislá ne?
02. 01. 2013 | 23:40

Sylva Šauerová napsal(a):

Já bych se pod Váš článek, pane Farský, skoro podepsala, nikoliv však pod použitý titulek. Doplnila bych jen, že Václav Klaus dobře věděl, jaká bude reakce veřejnosti, to i ve svých důsledcích. Nevidím to totiž jako pouhou obhajobu hospodářského zázraku České republiky. Mise rozhodně ještě završena není. Uvidíme po volbách, pak teprve bude na místě konstatovat "Klaus : Mission Completed".
02. 01. 2013 | 23:45

Občan napsal(a):

Když to tak pročítám, tak Klaus si zasloužíé nejvyšší možný obdiv. Protože ten člověk má ve Farského podání doslova nadpozemské schopnosti.
Úplně sám dokázal vést i zničit stát, pozvednout, potopit a znovu pozvednout ODS a hlavně cvičit s Havlem a všemi poslanci a ministry bez ohledu na to, kdo byl zrovna u kormidla.
KDU-ČSL, ODA, KDS, US-DEU, TOP09, VV, ČSSD, KSČM a skrumáž všelijakých přidružených partajiček, jakož i jejich jednotliví politici u toho vůbec nebyli.

Není ona vlastně škoda, že mu končí mandát? Takového bšestranného vůdce už v Kotlince nenajdeme.

A Farský by měl vrátit diplom, protože zjevně na právech, která nějak vystudoval, vůbec nedával pozor. Také zřejmě nikdy nepotkal ASPI, protože jinak by znal chronologii privatizační a restituční legislativy.
Tak neinformovaný exemplář by se neměl v poslanecké lavici a na jakékoli radnici vůbec vyskytovat. Ale je tu i jiná možnost - že ví, ale lže a domnívá se, že občané ČR jsou úplní blbci bez přístupu k informacím.
02. 01. 2013 | 23:48

David napsal(a):

Potom co se stalo je už naprosto jasné a nesporné, že:

Podle vicekancléře nynějšího prezidenta Petra Hájka je prezident Václav Klaus v satanových službách a je nástrojem lži a nenávisti. Nástrojem pravdy a lásky naopak stále zůstává předchozí hlava státu Václav Havel.

Účinek této STRAŠNÉ amnestie je naprosto DEVASTUJÍCÍ a DEMORALIZUJÍCÍ na naši společnost. To je naprostá KATASTROFA!!!

Klaus se chtěl zapsat do dějin, aby se dostal do čítanek.

To se mu už splní. Bude navěky považován za služeníka satana - v satanových službách a zosobněním ZLA, LŽI a NENÁVISTI.

Takto on si představuje tolik potřebnou svornost občanů???

Dejme si proto na to pozor. Takovým lidem, jako je kmotr všech kmotrů, o skutečné zlepšení života v naší zemi nejde. Jde jim jen o zvyšování neklidu a o zpochybňování našeho demokratického politického systému.
02. 01. 2013 | 23:49

mb napsal(a):

doufám že i vládní mission je/bude 10.1.13 completed ...
02. 01. 2013 | 23:53

Josef+ napsal(a):

Paní Šauerová,
vy si zjevně ráda hrajete s lumpy a lháři. Pan Farský obratně vynechává všechny Kalouskoviny, Drábkoviny a dlaší podfuky, kterých má jeho rodná mafie a zároveň nejasociálnější grupa v parlamentu TOP09 na triku hromadu. Ale vy se klidně podepíšete. Asi máte kachní žaludek, že vám ten spolek lhářů nevadí.
03. 01. 2013 | 00:02

Horal napsal(a):

Pane poslanče, a co jste od vlády s ODS, jmenovitě od p. Nečase čekal ? Pokud jde o p. Blažka, mohl jste se zeptat v Brně, tady se to vědělo předem. Že nás s Klausem čekají ještě hořké konce, to bylo rovněž možno očekávat. Info o amnestii raději nečtu, raději si odškrtávám čílo. Zítra je to 63. U p. presidenta by kromě mafiánského kapitalismu bylo vhodné speciálně zdůraznit stav státních, polostátních a komunálních podniků, utajené majitele akcií (komupak je asi na 30 let pronajato brněnské nádraží i s pozemky ? V Praze Mas. n. aspoň víme, že je to Penta) a souvislost se zákonem o státní službě. Vposled pak vztah k Evropě (furt nám vnucují nějakou transparentnost, ...), životnímu prostředí, občanské společnosti.
Mimochodem, co očekáváte od p. Kalouska, který p. presidentovi na Hrad 2x pomohl ? Vážím si Vás za starostování v Semilech, ale vláda ODS - TOP - VV (/Lidem / Dobeš a spol.) ???
Čest výjimkám (Schwarzenberg, Heger, snad Kubice, dříve na 1. místě Pospíšil a snad zčásti Vondra)
03. 01. 2013 | 00:02

lkáj napsal(a):

Komický blog. Nemá cenu to komentovat. Pane Šána jste možná větší komik než autor.
Králem je LUF. Souputník pana starosty Polčák, taktéž exceluje. Svými hlasy poslušně držíte u moci korupční koalici, kterou zajistila politická prostitutka Kvačková a nestydíte se kritizovat otce zakladatele tohoto mafiánského kapitalismu v ČR. Jste vůbec normální ?
03. 01. 2013 | 00:02

stařenka napsal(a):

Tak nyní se bude některým amnestovaným rošťákům, co si nahrabali na náš úkor, nahrazovat jejich ušlý zisk za dobu strávenou ve vězení, a jak jinak, než z daní nás obyčejných poplatníků. To je na tom ten největší vtip.
03. 01. 2013 | 00:09

až Gabriel spustí Gut Bucket Blues napsal(a):

Vojtěch Šána
Nikdo taky netvrdí, že padesátinásobný agent krade v sámošce rohlíky.
Pouze postřeháváme, že pokud by měl se svými Kalousky v naší politice ještě nějaký čas cirkulovat, zbídačí nás to pod jakkoli představitelnou mez.

A jenom prosím o jednu disambiguation: jste teda obyčejný občan jako vy, co často zapomínáte nebo jste člověk, kterému je všechno jasné ač je se situací trochu obeznámen?
03. 01. 2013 | 00:12

Jos napsal(a):

Celý ten blog vypadá přesně stejně, jako když se pan poslanec, coby pachatel, snaží vylepšit svou pozici práskáním kompliců.
03. 01. 2013 | 00:15

orttt napsal(a):

Farského vlastní špína.
Farského strana drží ODS u moci - Farský upozorňuje na svou vlastní špinavost.
Koho se máme štítit víc než viníků? Slouhů za dobrý plat, kteří po pánově činu křičí: já to přece nebyl!
03. 01. 2013 | 00:25

S.Š. napsal(a):

Josef+ :
Přihlaste se, až budeme řešit působení TOP09 na politické scéně a třeba plnění její volebního programu (nebo Programového manifestu). Tady bych měla dost co dodat, a mám za to, že pana Farského bych vůbec nepotěšila. Článek je ale věnován jinému tématu. Tomu jsem tedy věnovala pár vět. Nepleťte, prosím, hrušky s jablky.
03. 01. 2013 | 00:38

Goim napsal(a):

Český absurdistán nabývá neskutečně obskurních rozměrů. Už to není ani k smíchu či pláči. TOP09enáři kritizují ODSáky pardon ODSouzené, jak autor blogu uvedl. Hlavně aby jsme prosadili Kárla Schwarzenberga von Bilderberg na funkci presidenta, pak se může konečně stát nějakou fintou i Kalousek premiérem. Hodně mě zklamal Zdeněk Svěrák, že ho ostentativně veřejně podporuje. To on neví, že za Schw. je Kalousek? Tohle jste mě Svěráku neměl dělat, všechny ty Cimrmany nyní hodím do stoupy a i tu "Vesničku střediskovou" si strčte někam. Zase se prokazuje, že ti, které tady nesmím ani náznakem jmenovat tady s námi hrají betla a národ naivků jim doslova žere z ruky. Věřte, že jsem blizoučko od pravdy, která se nesmí ventilovat. Cenzura alá socialismus!
03. 01. 2013 | 00:44

J. Došek napsal(a):

Já myslím, že věta "státní zastupitelství po letech pod vedením Rampuly a Vesecké začíná plnit svoji funkci" dobře definuje směšnost, nesmyslnost a fikci tohoto textu.
03. 01. 2013 | 00:51

Yosif K napsal(a):

Jos napsal(a):
Farský,
jako poslanec za TOP09 máte právo na jediné. Padněte na kolena a proste občany za odpuštění. Za Kalouskovy, Schwarzenberkovy i své vlastní zločiny. Za církevní restituce, za okrádání občanů zpustlým daňovým vydíráním a spoustu dalších věcí. Na kritiku nejste kvalifikován, patříte totiž ke smečce vlastizrádců.
02. 01. 2013 | 23:21

Konec citatu.

A co se vyšetřilo za Standy Grossse, za Bublana, Grulicha, Peciny? Vyšetřilo se velký kulový........ Před chvíůí jsem viděl Tejce = stejnej komik jako Blažek "zametení yločinů z íé let". 9 let bzli minitri vnitra z CSSD.... co se vyšetřilo? Uplny hov....o.......
03. 01. 2013 | 01:12

Kanalnik napsal(a):

ja to furt nemuzu rozdejchat, to je fakt grazlovina nejvyssiho kalibru, co Klaus udelal
03. 01. 2013 | 01:20

Josef+ napsal(a):

S.Š.
tento článek, to je přesná ukázka toho, jak provozuje své působení na politické scéně TOP09 a její členové. Bez vyjímky. Počínaje Schwarzemberkem, přes Kalouska, Drábka až třeba po superlháře Hegera.Asociální křivárny a podrazy. A pan Farský se jen projevil jako malý přičinlivý poskok, který se nám snaží namluvit, že se za jeho působení v roce 2011 něco změnilo. Změnilo. Od hrozného do katastrofálního průšvihu.
03. 01. 2013 | 02:02

S.Š. napsal(a):

Josef+ :
Ne, pane Josefe, tento článk je o včerejší amnestii. Jak ale čtu, nejste zdaleka sám, kdo článek vidí jako příležitost vypořádat se s TOP09.
Být Vámi, jdu na to jinak. Tady je Hodnotové desatero TOP09, z nehož následně vyšel i program strany. Pěkná slova, což ? Ledaskdo se nechal nachytat. Vezměte si bod po bodu a podrobte jej srovnání s prakticky vykonávanou politikou, pěkně konkrétně, s doložením prokazatelných faktů.
http://www.top09.cz/proc-nas-volit/hodnotove-desatero/
To by ale bylo pracné, viďte ? Snadnější je vzít to přes Klausovu amnestii. To je ale střelba mimo terč.
03. 01. 2013 | 03:38

jura napsal(a):

holt to budeme mset vzit do vlastnich rukou, jinak to po dobrem uz nepujde
03. 01. 2013 | 05:31

Pavel13 napsal(a):

"Policie získává znovu sílu, státní zastupitelství po letech pod vedením Rampuly a Vesecké začíná plnit svoji funkci."

Ti plnili stejnou funkci jako paní ministryně Kovářová ve Fischerově vládě. Chtělo by to text ještě doopravit, aby měl jakýsi smysl, ale to jste měl uděšlat před publikací. 1. odstavec III. etapy byl podle Klausových not. Jestli ho měl někdo vylekat, tak až Zeman (ne Miloš) a Bradáčová.

P.S. Klaus prý navrhuje Veseckou na zástupkyni ombudsmana. Buď se nám potřebuje do posledka smát do ksichtu nebo se mu rozvíjí nějaká duševní choroba.
03. 01. 2013 | 05:47

Inci napsal(a):

Klaus se prostě jen vymočil všem slušným občanům na hlavu , jenže to dělá vaše slavná vláda taky , takže vaše moralizování silně zavání pokrytectvím ...
03. 01. 2013 | 06:54

honza napsal(a):

Jak můžete pane Farský být v jedné smečce s ODS? To se chodíte každou neděli vyzpovídat? Jinak k Vašemu hodnocení hradního narcise nelze nic vytknout, jen tu pasáž "státní zastupitelství po letech pod vedením Rampuly a Vesecké začíná plnit svoji funkci" jste si mohl odpustit, zrovna tyhle dvě persony mají také spousty másla na hlavě..
03. 01. 2013 | 07:10

Targus napsal(a):

To Jan Farský:

Všechno, co jste zde napsal, bude použito proti vám.

A víte proč? Protože jste se na těch lumpárnách podílel.

Máte jedinou možnost, jak zahájit pokání - okamžitě shodit tuto vládu. Jenže to vy NIKDY neuděláte. Na to jsou vám penízky moc milé.
Chce se mi z vás zvracet, pane Farský, do vašeho saka bych si neočistil ani podrážky svých bot.
03. 01. 2013 | 07:30

Petr Havelka napsal(a):

Tak si to trošku ujasněme.

Před více jak osmi léty tu byly podvedeny tisíce lidí, v kampeličkách, kuponových a jiných fondech.

Mnohdy se už ty tisíce lidí smířily s tím, že peníze neuvidí, (jako je neuvidí dejme tomu stát, banky a firmy)a jde jim jen o tu "pouhou" spravedlnost. Ani ta jim nebude dopřána.

To jsem zvědavý, co udělají banky a firmy. Kám se obrátí? Co budou mít v ruce, aby si zaúčtovaly ztrátu? Dají stát k soudu a stát jim tu škodu uhradí. Takže se připravte milí spoluobčané. Budeme platit tunelářům jejich tunely. Vítejte v Absurdistánu.

http://www.youtube.com/watch?v=zETvezTNmIQ
03. 01. 2013 | 07:32

Naštvaný napsal(a):

Pohár přetekl, ucho se utrhlo! Povstantě občané České republiky!
Je třeba nápravit věcí veřejné. Kriminály se vyprázdnily je třeba je zaplit těmi co vyprázdnění umožnili včetně jejich řícících a všemožných kmotrů.
Do ulic, do ulic, do ulic! Nastal čas odplaty!
03. 01. 2013 | 07:32

ventos napsal(a):

neskutečná drzost, každý !! kdo drží nad vodou tuhle zlodějskou vládu je úplně stejný darebák, jak ti dva, co tu amnestii podepsali
03. 01. 2013 | 07:53

Martin napsal(a):

Klaus za celou jeho kariéru napáchal mnohem méně škod, než by býval napáchal Farský, kdyby ho veřejnost včas neprohlédla a realizoval se jeho nápad na cenzurování internetu.
03. 01. 2013 | 07:55

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Upozorním na jinou věc

„Praha - Prezident Václav Klaus na Pražském hradě jmenoval bývalého ministra spravedlnosti Jaroslava Bureše předsedou Vrchního soudu v Praze. Osmapadesátiletý Bureš byl dosud na pražském vrchním soudu místopředsedou, jeho současný předseda Vladimír Stibořík ve funkci končí. „
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/klaus-jmenoval-burese-predsedou-vrchniho-soudu-v-praze/883790

To je nejen předlistopadový komunista, ale politik i v letech nedávných.
Pokud mne paměť neklame, tak se stavěl na Klausovu stranu při sporech Klause se soudy a Klaus se jej již dříve snažil protlačit nahoru, ale tehdy to neprošlo, protože politik a soudce není příliš slučitelné.

Když se člověk stane členem té správné „rodiny“, tak nevadí, že byl v KSČ, dělal politiku v letech minulých, dokonce tuším kandidoval na prezidenta a dnes může nejen soudit, ale i soudcům vládnout.
03. 01. 2013 | 08:01

Tulák napsal(a):

Ten Farský si snad stojí na kabelu. Amnestii podepsal Nečas, jinak by neplatila. I Nečas zametá stopy - začínal v 90 tých na obraně kdy se formoval systém dotací pro strany a kmotry. Celá ODS ví, že již brzo definitivně končí.
A je vrchol drzosti sem psát článek když i Farský je drží ve funkci a umožňuje zametání stop.
03. 01. 2013 | 08:08

vasja napsal(a):

Sotva vyštudoval a už měl sosák zabořenej eráru.
Ty seš ten pravej, ty....
03. 01. 2013 | 08:18

Neudržitelný napsal(a):

Naštvaný
Vy jste revolucionář každým coulem. Ale ono bude klidně stačit, když půjdeme k volbám prezidenta. Tam se ukáže jak vážně to myslíme s tou změnou. A vsaďte se, že vůbec ne. Že změnu lid nechce a stále dokola bude volit ty samé. Vy jste možná jeden z nich. Když Vám nevyjde Vaše volba, hulákáte pojďme do ulic. A když Vám vyjde Vaše volba, tak hulákáte, že to jste nevěděl, že budou jako ti první, ale příště je volíte zas. Nechápu. Změna nenastane na ulici, změnu můžou přinést jen jiní politici, jiné politické strany, nebo jiný systém. To ovšem na ulici nenajdete.
03. 01. 2013 | 08:26

Bába napsal(a):

Vy jste politik? Hloupá bába?

Pokud chcete zlo zastavit, tak " N E D R Ž T E!?"
Sám tento zlořád a scénář hradu i s 3kou podporujete!?:-( trvá 23 let a Nečas už se mu vyrovnal!?

Co nás čeká ještě od Klause?a nečase, píkové a kalouska? nastolení totality, dostavbaelektrárny(kterou ani nepotřebujeme),Východem, a tím i nedemokkratický systém Východ, do funkce prezidenta předem vybrané chapadlo, totalita justice, policie, politiky a církve? to už JE!? ale s nečasem, pův. ksč!? Guru putim též nerespektuje výsledek voleb, dosazování chapadel i zde!???
Vy to nevidíte, že vše řídí hrad k totalitě!? i za pomoci i svých bártovců, píkovců??? nečasů?
03. 01. 2013 | 08:41

hlavně že máte viníka napsal(a):

po přečtení vašeho zcela překrouceného blábolu jsem šťastný že žiji cca 100km od Semil a obdivuji obyvatele města Semily za statečnost se kterou dokáží žít v místě pod vaším vedením.Jestli je jediným kritériem pro výkon funkce starosty štvát lidi proti sobě,tak jste muž na svém místě.Co budete dělat za měsíc?
03. 01. 2013 | 08:41

Paja napsal(a):

Pavel13

je v rozpuku!
03. 01. 2013 | 08:55

otnpto the napsal(a):

pane Farský ještě toto,začínáte slovy-nejsem pamětník a možná si všechno nevybavuji přesně!Hned nato znáte viníka úplně přesně.Na presidenta Klause budeme vzpomínat např. k jeho postoji a názoru k EU za pár let se slzou v oku.Jenom lidi kteří tak rádi rozdávají z cizího (v tomto případě dotace)budou mlít pořád to samé.Informace pro vás-peníze(dotace) které(((( "dostáváme"))))od EU se někomu museli (((("vzít")))).Brzy dojdou , vy budete opět kvákat kdo zato může , bude to kdo?Klaus!
03. 01. 2013 | 09:01

JC napsal(a):

Mno jo, Češi, Největší neznabozi pod sluncem, se dovoláváte morálky ? Mistři nad mistry v obechcávaní čehokoli a světských zákonů speciálně. Fňukny, které jsou na tom nejlépe z bývalých socialistických států. Vybíráte si demokraticky takové jací sami jste.
Castra na vás, bando. Kůrky a vodu z potoka, aby jste měli nač si stěžovat.
03. 01. 2013 | 09:07

pane jo napsal(a):

zprůhlednění veřejných zakázek?jste najatý komik?vždyť ten bordel a neprůhlednost ve veřejných zakázkách pochází pouze z obecních úřadů,radnic a magistrátů!nebo se snad losovačky a praktiky Ratha konaly na hradě?
03. 01. 2013 | 09:08

dříve čtenář napsal(a):

V 68-roce nás zničili zvenčí. V poslední době dokazujeme, že to jde velmi lehce i zevnitř.
Češi si se svou holubičí, zbabělou, vyčůraneckou, vydřidušskou a hloupou povahou nic lepšího nezaslouží! Možná tak komentáře vojtěcha šány a farského...
A dalšího prezidenta z naservírovaných "povedených" kandidátů!
03. 01. 2013 | 09:09

český maloměšťák napsal(a):

Já se nedivím, že poslanci TOP 09 teď v tisku korigují výroky svého předsedy a dalších činovníků.
Blíží se totiž prezidentské volby a je třeba do splašků přilít víno.
Jenže i tak to jsou stále jen splašky.

Ušetřili jste - to je dobré , ne ?
Z tohoto úhlu pohledu by se mělo propustit daleko více vězňů.

Spravedlnost a pravda si ce brečí...ale na to si zvyknou. Stejně jako policisté, státní zástupci, soudci...ale i advokáti postižených. Kteří jsou dnes za vyžírky - i v případech , kdy se postižení nedomohou odškodnění.
Nicméně inženýr Kalousek se prý má radovat . státní rozpočet ušetřil.
Otázka je, zda skutečně ušetřil.
Ale to už budou další kapitoly tohoto smutného příběhu.

Farský
Jak se Vám osobně hlasuje spolu s Drobilem, Parkanovou či Pekárkem ?
Jde to, jde to ?
Já vím - rozhodující je účel, že .....ten světí prostředky.

Mnoho štěstí v práci - v roce 2013.... tedy vinšuji. A stálou zásobu vhodných spoluhlasujících.
03. 01. 2013 | 09:09

hovorka11 napsal(a):

Klaus se snažil vždy umožnit tunelářům volný přístup k státnímu majetku občanů.
Paní Vesecká zametala stopy a rušila vyšetřování. Dnes ji za to nejen odměňuje, ale přímo likviduje smysl a poslání ombudsmana. Této funkci arbitra mezi státní mašinérií a poškozeným se vždy snažil zabránit. Jelikož neuspěl, tak ji Veseckou chce znehodnotit.
Myslím, že kmotři se chystají na další rozkrádání nejen státního majetku, ale i na rozkradení dotací z EU, které zdůvodňují. Tím zřejmě skončí i poslední zbytek důvěryhodnosti tunelstátu ČR a my zůstaneme jak kůl v plotě mezi predátory s kmotry na zádech, která "neposlušné" pošlou pod most.
Jednání Klause mě nepřekvapuje- je kontinuální a ví, že při podpoře obyvatelstva 52% po všech zvěrstvech co udělal mu projde všechno. "Většina si to přála".
------------------------------------

"Vesecká zástupkyní ombudsmana? Klaus ji vrací do hry"

http://www.novinky.cz/domaci/289182-vesecka-zastupkyni-ombudsmana-klaus-ji-vraci-do-hry.html
03. 01. 2013 | 09:10

Hloupý Honza napsal(a):

Jaká "zlatá devadesátá" ?
Jaký "mafiánský kapitalismus páchal škody na ekonomice i morálce lidí" ?

O čem to mluvíte, vždyť se tehdá nic nestalo, nikdo nebyl potrestán, nikdo za to neseděl, ve škole se o tom neučíme, ... tak budou za 30 let argumentovat naši vnoučci, když jim o tom budeme vyprávět, nepochcípáme-li to té doby hlady někde pod mostem.
03. 01. 2013 | 09:12

kolja napsal(a):

Ty příspěvky v diskuzi jsou z 95% hloupě jednostranné žvásty, které tím pádem přicházejí o veškeré kritické ostří.

Když nejste schopní kritizovat, co pan Polčák napsal, alespoň trochu na úrovni, tak odhalíte leda svou ubohost, a ne jeho.
03. 01. 2013 | 09:18

Pompeius Magnus napsal(a):

Aáá, pán je podporovatelem vlády rozpočtové odpovědnosti... Pane autore, mnohé z toho, co píšete, je pravda. Vy a Vaše strana jste na tom stejně jako ODS. Zločinci Kalousek a Schwarzenberg jsou ve fázi zametání stop a dělení kořisti. Jakým způsobem, že to ten Schwarzenberg restituoval? Koho a kolika penězi, že podplatil? Kdybyste ráčil poreferovat....
03. 01. 2013 | 09:25

Hajzlnut napsal(a):

Napada me jestli,tady ted nebude extremni snaha vlady nejak zmanipulovat volby.

Tak nejak uz jim dosli naboje.....
03. 01. 2013 | 09:28

Maximus napsal(a):

koljo

Tak to tady rozbal a vysvětli, jak se na to mají zdejší čtenáři politicky dívat! Sám si také nic neřekl tavařišči!
03. 01. 2013 | 09:35

HK uroznis napsal(a):

Né že bych s amnestií souhlasil, ale moula Farský je ten poslední, kdo může něco kritizovat. Tzv. Farského novela to je perla za všechny prachy. Už to hodně stálo a ještě stát bude. Tlučhuba nic jiného a měl by se zavřít až by byl černý. Bohužel takovýchto volů je plná vláda. Nikdy jsem neměl rád řeči a poučování vůči politikům někde po hospodách, nebo na těchto debatách, ale to cvo předvádějí, je do nebe volající. Bylo by třeba opět zvonit. Ale tentokrát ne klíčema, ale tyčema. A kdo z nich by měl zdravé kosti, tak opět nebyl v práci. Hnus.
03. 01. 2013 | 09:37

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem tři příspěvky, které neměly nic společného se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
03. 01. 2013 | 09:45

Hnus napsal(a):

Buď FŃUKÁTE, nebo DRŽÍTE!? NEJSTE STEJNÝ PSYCHOPAT JAKO ON? vždyť nečas je STEJNÝ!?:-(
03. 01. 2013 | 10:01

Jan Novák napsal(a):

Já jsem přesvědčen, že Klaus se touto amnestií vyřídil. Je otázka zda jednal z hlouposti či zlého úmyslu. Asi platí ta druhá možnost. Když člověk sleduje ten seznam celebrit, které zachránil před trestním stíháním, tak se otevírá kudla v kapse. Na které se nedostalo, zachrání individuelní misost (Rtah, Kott, Janoušek a další). Tento stát nemá s orávem nic společného. Kdo sleduje vystoupení p. Nečase, Klause aq dalších, tak je mu jasné že ti lidé žijí na jiné planětě, v nějakém virtuálním světě či Matrixu. Nemají ani potuchy jak žijí normální lidé, jak je to těžké.
03. 01. 2013 | 10:11

Buvol napsal(a):

Ja osobně doufám, že po příštích volbách, ať už předčasných nebo řádných bude na straně levice completed ústavní většina a že pak bude následovat změna antilidových zákonů, jakož i zestátnění potažmo znárodnění majetků nedoložitelného původu se všemi trestně-právními důsledky pro jejich vlastníky a tím definitivně skončí neslávná éra akumulace kapitálu po česku.
03. 01. 2013 | 10:15

neo napsal(a):

Buvol:

tak jen doufám, že máš někde účtenku od ledničky a televize.
Já jen, aby ti to neznárodnili.
03. 01. 2013 | 10:18

vasja napsal(a):

Targus napsal(a):
To Jan Farský:
Máte jedinou možnost, jak zahájit pokání -
--------------------------
Jste normální?
Mluvit do duše psychopatům :-))
Jó, von Vám pokání v pohodě zahraje, když uvidí prachy, nebo když bude mít bejkovcem rozmlácenou pr... to jo. Ale skutečný pokání to nebude.
Tyhle lidi jsou tak akorát do kompostu.
03. 01. 2013 | 10:20

Neudržitelný napsal(a):

neo napsal(a):
"Buvol:
tak jen doufám, že máš někde účtenku od ledničky a televize.
Já jen, aby ti to neznárodnili. "
Kdepak Buvol už má ledničku naloženou na kárce a poveze ji na náves, aby ji mohli používat všichni. Akorát, že už z ní všechno sežral a teď doufá, že mu ji někdo naplní.
03. 01. 2013 | 10:22

petr dvorak napsal(a):

Vazeny pane jak se opovazujete si mejt ruce,sam jste toho soucasti vy deprivante(cetl jsem vase pojednani"Vláda není dokonalá, ale důvěru si zaslouží"),nasranost lidi roste den ode dne a na vas vsechny jednou dojde,doufam ze klause bude souzenej za vlastizradu a vy vsichni co ste se na tehle zlocinne vlade podileli pujdete do teplaku.
03. 01. 2013 | 10:26

Kelt napsal(a):

Hradní zloděj per v těsné součinnosti s panem Čistým/po předchozí konzultaci s Blažkem/plivnul do tváře české veřejnosti,která si myslí,že krást se nemá.

Krást se vážení,pod vedením této vlády vyplácí a to nejlépe v miliardách,pokud máte to správné politické krytí.
Klaus podle Blažka a Jákla zjistil,že by se na něho EU mračila,pokud by toleroval trestní stíhání velkozlodějů z jeho líhně,pokud by se táhlo příliš dlouho a hrozilo odsouzením.
Proto konal,jak konal.
VYŠETŘOVÁNÍ SKONČILO,ZAPOMEŇTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
03. 01. 2013 | 10:27

vasja napsal(a):

recaptcha napsal(a):
á panu stejskalovi se nelíbí termín "klerofašistický sajrajt". tak tedy ještě jednou pane farský: jste součástí klerofašistické bandy, která tady vládne.
-------------
A další tlupa číhá v opozici, až na ní příde řada.
To asi víte, že jo.
03. 01. 2013 | 10:34

babočka napsal(a):

Politika je jako šachy¨. Pan Klaus je mistr v předvídavosti a znovu ukázal, kdo je tu pán. Morálka je jedna a platí pro všechny. To by si měli uvědomit lidé, co provolávají slávu cvokům co střílí za špuntovky nebo kreslí tykadla. Amnestie je prezidentova pomsta. Amnestií nejvíce poškodil ODS a jejich slušné a vzdělané voliče , možná i s ůmyslem dostat Zemana na hrad. Klaus má jistě promyšlené tahy na několik let dopředu jako známá STB.
03. 01. 2013 | 10:39

zemedelec napsal(a):

Vážení.
Ještě jsem nevyčetl,jestli se to vztahuje i na pěnici,tak mne opravte.
To neo.
Prezentujete se tady jako inteligent,ale takhle se snížit na úroveň ledničky,tu inteligenci házíte za hlavu.
03. 01. 2013 | 10:42

marxík napsal(a):

Koukám, jak si svobodný občan užívá svého vycinkaného výdobytku a svobodně dává průchod prclivosti v něm bublající.
Upozorňuju pomýleného občana, že podobnou možnost má i čínský nespokojenec, který se na internetu může také vyplakat.Přestože trpí pod komunistickým bičem.
Kupodivu nespokojenců je tam nesrovnatelně méně než ve "svobodném a demokratickém" světě ( procentuálně ).
Kolegové, dřív nebo později budete muset své demokratické blouznění stejně přehodnotit. Do nového roku vám přeju, ať vám slouží hlava.
03. 01. 2013 | 10:50

marxík napsal(a):

Doufám, že mě Stejskal nesmázne kvůli vypadlému 'h'. Když má dneska tu mazavou.
03. 01. 2013 | 10:54

resl napsal(a):

Vytiskněte si to Farský, a jděte to přečíst před kamerami do parlamentu. Imunitu máte, kdyby vám chyběla statečnost.
03. 01. 2013 | 10:59

Stařeček napsal(a):

Jan Farský - opravdu to je logické vyústění celého desetiletého vládnutí V. Klause. Lépe by to opravdu nikdo neudělal!
03. 01. 2013 | 11:00

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

kvůli opakovanému porušování zdejších pravidel jsem smazal všechny příspěvky debatujícího, který se podepisuje jako recaptcha. Pokud bude pokračovat, budu VŠECHNY jeho příspěvky mazat i nadále.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
03. 01. 2013 | 11:01

neo napsal(a):

zemedelec:

a copak se vám nezdá?

Buvol napsal cituji :"...jakož i zestátnění potažmo znárodnění majetků nedoložitelného původu se všemi trestně-právními důsledky pro jejich vlastníky..."

Copak neinteligentního se Vám zdá na tom, že lednička, televize, auto, vysavač atd jsou také součástí majetku?

Nebo máte snad pocit, že to není majetek? A co je podle vás majetek?
03. 01. 2013 | 11:09

modrý edvard napsal(a):

Souhlasím s autorem. Klaus je, eufemisticky řečeno, kontroverzní politik. Jen se obávám, že Klaus zdaleka neskončil.
Všem Kalouskovým nepřátelům: pokud máte nějaké důkazy, že v tom jede s Klausem, sem s nimi. Pokud ne, tak ho sem netahejte.
Zajímavější otázka je, proč to podepsal Nečas. Jede v tom s Klausem nebo to za něco vyměnil? Za co?
03. 01. 2013 | 11:14

Kelt napsal(a):

Babočko,
APRÍLA je až za necelé tři měsíce.
Pokud to,co jste napsal,myslíte vážně,tak"klobouk dolů".
Těmi slušnými a vzdělanými voliči ODS máte na mysli třeba pány Cabrnochy,Ouzké,Bémy,Janoušky a všechny ostatní jim podobné?
Ale trochu srandy v této smutné době nazaškodí.
03. 01. 2013 | 11:22

Pavla Aubrechtová napsal(a):

Ač silně znechucena vulgaritou a agresivitou některých příspěvků, zapojuji se do diskuse. Pan Farský vyjádřil velmi výstižně tento - doufám - poslední počin p. Klause. Václav Klaus je neštěstí - a to velmi nebezpečné. Kdyby to vše, co napáchal během své politické kariéry, měl na svědomí člověk na úrovni např. s. Jakeše, tak by bylo mnohem snazší toto jednoznačně odsoudit a najít pro tento odsudek širokou podporu veřejnosti. V. Klaus ale zneužívá toho, že působí - většinou - dojmem inteligentního člověka, pravda dost pochybné morálky. Ale to v této společnosti zase tak moc nevadí. Bohužel nemálo lidem. A výsledkem je, že namísto aby se tito zamysleli nad důsledky jednání p. prezidenta, tak ho velmi nevybíravě obhajují, přičemž se řídí heslem "Jediná obrana je útok". Smutné, ale o mnohém vypovídající.
03. 01. 2013 | 11:28

zemedelec napsal(a):

To neo.
Já Vás nemíním poučovat,když to nedokážete pochopit.
Už i tady na blocích,nebo příspěvcích proběhli částky od kterých by mělo být doloženo prokazování majetku.Nikdo Vám nebude cokoliv závidět,když jste si nato vydělal.
03. 01. 2013 | 11:29

neo napsal(a):

zemedelec:

Já pane zemedelce reagoval na příspěvek pana Buvola a ten se o žádných částkách nezmínil.
03. 01. 2013 | 11:41

jozka napsal(a):

Rad vidim, ze i v roce 2013 je neo mentalne stale na vysi :-)

Sranda bude!
03. 01. 2013 | 11:42

Buvol napsal(a):

Když mohou exekutoři zabavovat nějakému starému člověku, který zapomněl zaplatit stokorunovou složenku věci, které mají význam jenom pro něj (stará TV, rozvrzaná skříň apod.) a jsou jinak neprodejné, tak tím spíš by stát měl zabavovat nedoložitelné majetky, řekněme v řádu desítek miliónů, tzv. podnikatelů! Jak např. přišel k majetku mazánek janoušek? Vynalezl snad Googl nebo aspoň trakař?! Jinak je takový stát potažmo společnost na dvě věci: na nic .. a na h...o ..
03. 01. 2013 | 11:50

neo napsal(a):

jozka:

ovšem jozko, což se o tobě říci nedá :)

Dokaž, že lednice není majetek a pak můžeš brblat. Dokaž, že příspěvek Buvola (ten, na který jsem reagoval) obsahoval nějakou částku, která by majetek podléhající znárodnění jakkoli limitovala a pak můžeš brblat.
03. 01. 2013 | 11:54

jozka napsal(a):

Ja nebrblam, ja se bavim tvou schopnosti nimrat se v davno osvetlenych nepodstatnostech a dokazovat si, ze jsem fakt inteleci karakter :-)
03. 01. 2013 | 12:00

Buvol napsal(a):

neo
Máte mozek nebo aspoň mozeček? Pak by vám mělo docvaknout, že majetkem je zde myšlen Majetek! .. tu ledničku si braňte před případným exekutorem ...
03. 01. 2013 | 12:02

eon napsal(a):

Neo, neměj obavu, protože do voleb daleko a trubkám se tradičně předhodí cosi jako nová strana. Vždy zabere - viz US, SZ, VV, TOP 09 a kdyby to nezabralo, tak vznikne strana nevolená. LIDEM ukázala jak na to. Takže zatím nedávej tu lednici tetě, tv dědovi.
Pro autora : vy nemáte radost, že řada topáků bude očištěna (viz náměstek Šiška ?). Připadáte mi jako ta dáma, co přišla do obchodu a pohoršeně zvolala : "Tady vám to ale smrdí !". Na to ji jiný zákazník opáčil : "Madam, asi jste si nevšimla, že jste venku šlápla do ...!". Z toho plyne poučení, každý hledej chybu především u sebe.
03. 01. 2013 | 12:15

Ing. N. napsal(a):

Obávám se, že Klaus nebyl zcela při smyslech, když s poradci a právníky připravoval amnestii. Výsledkem je paskvil, který mu žádný slušný člověk neodpustí.
Jestliže už měl potřebu udělit amnestii, proč se nezamyslel nad pravidly amnestie, které by byly pro tuto zemi prospěšné? Vždyť to bylo tak jednoduché. Mohl např. propustit pouze jednou trestané osoby, které se nedopustily trestného činu ublížení na zdraví nebo velké majetkové loupeže. Recidivisty a tuneláře měl vynechat.
Pokud ale skutečným cílem amnestie je beztrestnost tunelářů, bude Klaus dějinami označen jako miláček tunelářů.
03. 01. 2013 | 12:27

neo napsal(a):

jozka:

nepodstatnost je to pro tebe.
03. 01. 2013 | 12:32

neo napsal(a):

Buvol:

co je myšleno pod slovem majetek Vámi, je irelevantní.

Majetek je souhrn veškerých statků, se kterými daný majitel (fyzická nebo právnická osoba) může volně nakládat a kterými také ručí za své případné závazky. Majetek tvoří fyzické (hmotné) nebo duševní (nehmotné) statky vlastněné určitou konkrétní osobou, firmou nebo institucí, s nimiž může skutečný majitel volně nakládat.

Hmotný majetek se podle povahy dělí na:

nemovitý (latinsky immobilis, slovensky "nehnutelný"), svázaný s půdou, jako pozemky, budovy a vlastněné prostory;
movitý (lat. mobilis), kam patří fyzické předměty, jako jsou výrobní stroje, automobily, zařízení nebo materiál.
Nehmotný majetek tvoří patentované technologické postupy (tzv. know-how) nebo duševní vlastnictví chráněné autorským zákonem (autorská práva).

Finanční majetek tvoří peníze, cenné papíry a podobná aktiva.

-------------------------------------------------------------

lednice a televize tam tedy spadá, ač si to nechcete přiznat.
03. 01. 2013 | 12:34

neo napsal(a):

eon:

máte pravdu, volby jsou daleko. A volit nové, malé strany není špatné. Ale je to věcí názoru.
03. 01. 2013 | 12:36

Libertad napsal(a):

Pro: Mgr. Jan Farský,
Styďte se, a udržujte tuto asociální vládu u moci až do června 2014. Doufám, že i na Vás dojde.

Sidonio Libertad
03. 01. 2013 | 12:45

Buvol napsal(a):

Neo
Ts ts ts ..
A když to teda všechno, jak to definujete, u nějakého "podnikatele" sečtu a vyjde mi částka od 10 mil. výše, přičemž dotyčný může doložit příjem 40 tisíc měsíčně, tak se ptám: "kdes to vzal?" Nevíš? Tak ti to zabavujeme, protože si to nejspíš ukrad! Viz zákony v Německu, v Rakousku apod. Jenom v Německu bylo takhle zestátněno v minulém roce přes dva tisíce majetků ..
Je to tak těžké pochopit? Nebo jste po lobotomii?
03. 01. 2013 | 12:51

neo napsal(a):

Buvol:

sčítejte si co chcete, v prvním příspěvku, který jste sem vložil nepadlo ani slovo o sčítání nebo o nějaké hranici 10 milionů.

A co mu znárodní? Jen majetek nad 10 milionů a nebo vše.

Nebo mu seberou barák za 8 mega a zbytek mu milostivě nechaj?

Nebo se mu barák nechaj a zabaví auta a tu lednici?
Nebo mu nechaj jen co je schopen doložit? Tedy asi mu zůstane barák, auta a pozemky, ale seberou mu ledničku, tv a domácí kino, protože od toho nemá x let účtenky?
03. 01. 2013 | 12:55

Buvol napsal(a):

Ještě tohle:
Odjakživa co existuje trh (název odvozen od trhání plátna, které bylo kdysi platidlem) existujou také účetní knihy, které mají dvě strany MÁ DÁTI a DAL, takže se nějaký obchod dá vysledovat až k samému svému začátku ..
03. 01. 2013 | 12:55

jozka napsal(a):

My vime, mily neo, ze ty ke vsemu potrebujes vykladovy slovnik, protoze vubec netusis ktera bije. Co taky cekat od nekoho, kdo nakoupi za litr pro celou rodinu na tejden (protoze zbytek ma ve spajzu) a kdyz vypadne na nekolik dni v cely republice elektrika, tak se vubec nic nestane (protoze jidlo da do sklepa, vodu mu privezou tamodtud, co se voda vozi a na serialy nekouka).

:-)
03. 01. 2013 | 12:59

Buvol napsal(a):

Neo
Pardon, nejste náhodou pan Henych a neděláte na ministerstvu vnitra? .. ten má taky tak "vysoké" IQ ..
03. 01. 2013 | 13:00

neo napsal(a):

jozka:

jozýfku, ty si nedáš pokoj...

Já tu diskusi hledat již nebudu. Nechci se v tom znovu šťourat a je mi jasné, že tvůj mozeček není schopen pochopit základní věci, takže to raději nebudu rozdmýchávat. Jak pravil klasik, nerýpej do hovna ať nesmrdí.
03. 01. 2013 | 13:14

neo napsal(a):

Buvol:

nejste tu jistě poprvé, takže moc dobře víte, že nedělám na ministerstvu vnitra. A nejsem ani pan Henych.

Pokud byste byl co k čemu, tak si i naleznete diskuse na téma prezidentské volby a tam byste objevil mé příspěvky, které se s panem Henychem neshodují.

Asi jako kdybych se Vás zeptal, zda nejste náhodou pan Kalousek z ministerstva financí...
03. 01. 2013 | 13:23

jozka napsal(a):

Jo jo, neo, kdybych byl jediny, s kym jsi byl tenkrat mimobezny :-)
03. 01. 2013 | 13:37

Buvol napsal(a):

Neo
Obávám se, že přestáváte chápat základní význam některých pojmů!
"Pokud byste byl co k čemu, tak si i naleznete diskuse na téma prezidentské volby a tam byste objevil mé příspěvky, které se s panem Henychem neshodují." Proč bych to proboha dělal? Já diskutuji tady a teď!
"Asi jako kdybych se Vás zeptal, zda nejste náhodou pan Kalousek z ministerstva financí... " ????!!!
Fakt uvažujete prapodivně, doufám kvůli vám, že na vás neleze ten alzheimmer nebo parkinson .. a na mě exekutor ..
Tímto končím diskuzi a přeji vám do nového roku všechno dobré ..
03. 01. 2013 | 13:42

neo napsal(a):

jozka:

je mi líto, ale musí to být. Tam jsou všechny souvislosti, pěkně popořadě, abys nemusel vytrhávat z kontextu.

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/benjamin-kuras.php?itemid=16095
03. 01. 2013 | 13:45

neo napsal(a):

Buvol:

dělal byste to proto, abyste nebyl za BuVola. Pokud se tedy domníváte, že jsem pan Henych, bylo by dobré si napřed ověřit, zda je něco takového vzhledem k názorům vůbec možné.

na alzheimera mám ještě tak 30-40 let čas.
03. 01. 2013 | 13:48

Matěj napsal(a):

Dosud jsem myslel, že Klaus je jenom mimořádně inteligentní, samolibý, do sehe zahleděný "osamělý běžec". Teď - po tom co navrhl členku justiční mafie Veseckou do funkce námestkyně ombudsmana - začínám věřit, že je součástí organizované skupiny, před kterou už před léty varoval Václav Havel ve svém rudolfínském projevu
03. 01. 2013 | 15:10

Zbavitel napsal(a):

Čekám na jeho milosti. K otomu nepotřebuje ani kontrasignace predsedy vlády.
03. 01. 2013 | 15:13

Mikuláš napsal(a):

Milí českí bratia, teraz "když máme co jsme chtěli" je neskoro plakať nad rozliatym mliekom. My sme mali Mečiara, vy máte Klausa. My sme s Mečiarom zamietli. A čo vy?
03. 01. 2013 | 15:15

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden text, který byl v rozporu se zdejšími pravidly (viz záhlaví každé diskuse) zvýrazněn na úkor druhých, v tomto případě celý napsán velkými písmeny.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
03. 01. 2013 | 16:39

Zahradník napsal(a):

Pane Farský, tak tento "špryncl" na vašem žebříku pěkně prasknul. Ať vám ho táta rychle vymění !!
03. 01. 2013 | 17:45

JC napsal(a):

Mikuláš
Mečiar byl někdy presidentem SR ? Nějak si to nevybavuji.
03. 01. 2013 | 18:12

japa napsal(a):

Ano, Klaus to s amnestií udělal tak, jak to trefně předpověděl odeesák Přemysl Sobotka na svým bilboardu:
"Naše země, naše pravidla."
03. 01. 2013 | 21:12

Petr Novak napsal(a):

pane Farsky, doufam ze jste si vsiml ze jste se dostal do pozice sebenasravace ktery za vsim hleda zlo:) jak snadne a tak jste si z podobnych delal predtim legracky
03. 01. 2013 | 21:28

Karel napsal(a):

.... "mi přijde jako obrovská chyba a rána zbytkům důvěryhodnosti vedení země. Co se stalo, je ODSouzeníhodné".
Drahý Jene, jelikož tě znám dost dlouho, věřím, že při hlasování o důvěře vlády se zachováš jako čestný, kdysi dobrovolný hasič, člověk a vládu nepodpoříš!
Skoro soused z Podbozkova
03. 01. 2013 | 22:06

mb napsal(a):

farski musite sejmout vladu, abyste byl ve sve kritice nečase konsekventni ... tak doufam že se pochlapíte ...
03. 01. 2013 | 23:40

Jiří Malík, Koalice STOP HF napsal(a):

Pa Farský to popsal až na podíl Kalouska a Topky a dalších zcela přesně. Z toho je vidět, že Titanic se potápí a to je hodně dobře, že je vidět i krysy :-). Jiří Malík, vedoucí národní kampaně Koalice STOP HF (kauza ohrožení pitné vody v ČR těžbou břidlic extrémně nebezpečnou metodou hydraulického štěpení z USA).
04. 01. 2013 | 01:09

Oslýk gangsta napsal(a):

"státní zastupitelství po letech pod vedením Rampuly a Vesecké začíná plnit svoji funkci"

Good story, bro
04. 01. 2013 | 08:57

ing. Miroslav Beran napsal(a):

Václav Klaus je vlastizrádce a je třeba ho za činy, kterých se dopustil od devadesátých let postavit před soud. Za své činy musí nést odpovědnost!!!
04. 01. 2013 | 19:53

jindra napsal(a):

Pregnantně ve zkratce vystižené destruktivní a v podstatě protistátní působení V.K. v české politice. Škoda jen, že stavidla kritiky se protrhla až po Klausové poslední sabotáži. A nevyčítejme p.Farskému příslušnost k TOP 09. Naopak jsem rád, že i v koalici se najdou rozumní lidé.
05. 01. 2013 | 12:21

Blitz napsal(a):

Vidění Klause je naprosto, ale úplně blbé. Byl tady v devadesátých letech někdo jiný, kdo byl schopen dát tomu složitému a nepředvídatelnému procesu dynamiku? Byla to bitva, ve které jediný člověk nemohl všechno kočírovat, mít pod kontrolou. Podsouvat mu zločinné úmysly je trapné, Klaus byl vždycky především vlastenec. Samozřejmě toho hodně zkazil a má svým způsobem poruchu osobnosti, ale stále je to titán, státník, který jako takový s okopáváním kotníků naštěstí počítá... Kupónová privatizace byla naprosto geniální řešení. Že nakonec většina zapojených podniků zkrachovala je především vina EU, která nepochopitelně podcenila čínskou expanzi.
21. 01. 2013 | 05:35

hana napsal(a):

Musím se zastat pana Farského, TOP09 je strana, kterou jsem volila a považuji ji za konsistentní stranu, která se řadí k těm slušnějším v porovnání s ODSkou- bandou zlodějů a socanama- idealisté. To , že osazenstvo TOP09 leze do zadku stranám, které mají silnější základ, je politovíníhodné, ale v případě, že by byli ve vládě se slušnými lidmi, věřím, že by měli jiné možnosti než mají ted.
05. 03. 2013 | 18:00

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Arnoštová Lenka Teska B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Bursík Martin C Cimburek Ludvík Č Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr · Gregor Kamil H Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokeš Tomáš · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hůle Daniel · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman J Janeček Karel · Jarolímek Martin · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Košák Pavel · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Křeček Stanislav · Kubita Jan · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav · Novák Martin O Oláh Michal P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Procházka Adam · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Shanaáh Šádí · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Staněk Pavel · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tejc Jeroným · Tejkalová N. Alice · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy