Je to naopak. Věci veřejné si dělají legraci z nás

13. 05. 2011 | 15:44
Přečteno 24456 krát
"Z Věcí veřejných a Radka Johna si nikdo legraci dělat nebude." Tak sebevědomě pravil Vít Bárta, ve středu na státotvorné tiskové konferenci.

V pátek se ukázalo, že je to naopak. Že si legraci dělá Bárta, John a Věci veřejné z nás. Je to, už to tak vypadá, dokonce hlavní princip politiky VV.

Totiž: Bártovi a spol. zjevně přijde úplně normální, vysvětlit skandální hlášky ze stranické porady tím, že jejich autoři urazili 10 lahví těžkého vína a byli „v podroušeném stavu“. (Prostě jsme se nalili, a zlá Kočí nás ponoukala a zneužila, podívejte se na ni, na hyenu.)

Neboli, dozvěděli jsme se, Věci veřejné, tento pilíř vlády práva, boje proti korupci a rozpočtové odpovědnosti, se o státních záležitostech radí opilé. Neformálně, jasně.

Pro lidskou slabost mám samozřejmě pochopení – ale taky mám to štěstí, že jsem ani nedostal 11 procent hlasů ve volbách, ani nemám poslaneckou imunitu, bezpečnostní prověrku nebo přístup k tajným informacím. Nežiju z peněz daňových poplatníků.

Na rozdíl od těch, kdo mi – zatím ještě – skrz politiku vládnou.

Mimochodem – kdo tu véčkařskou pijatiku vlastně platil?

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

hoven napsal(a):

já se dobře bavím. středový obláček. třetinu společný kandidátky se socanama, třetinu s ODS a třetinu s TOP09. radek přitáhne havla se zelenýma a já to budu hrát nahoru. budeme mít oba presidenty. ......já si myslim, že večkaři točí nějaký film stejnaho ražení jako czech made. že je to celý nějaká recese.
13. 05. 2011 | 15:53

foksik napsal(a):

Jarní vlaštovky.

http://www.rozhlas.cz/cro6/stop/_zprava/interview-s-predsedou-strany-obcanecz-petrem-havlikem--879535

http://www.neo2011.cz/
13. 05. 2011 | 15:56

klar napsal(a):

Můžou za to i lipoldi. Tahle nájemná partička z Aktualne (hlavně Lipold, Hradilek, Machová, Slonková) napíše jakoukoli lež, jen pokud to pomůže pravici, především TOP 09. Jenže ono je úplně jedno, jestli je Lipoldovým idolem zchlastaný Bárta nebo Kalousek - podstatné je, že tihle novináři se živí podporou lží, korupce a okrádání těch, kteří chtějí zůstat poctiví. Je tedy úplně jedno, jestli si Lipolda pase Schwarzenberg, Nečas, Bárta, však oni se, zlodějíčci, vždycky navzájem nějak dohodnou. Lidé jako Lipold jsou přímo odpovědni za duchovní i mravní bídu téhle země.
Snad se dožijeme času, kdy tahle odpovědnost bude i trestní.
13. 05. 2011 | 16:02

ali napsal(a):

pořád říkám, že veverky nejsou politická strana, ale spiknutí..trapný, hloupý, mocenský..Bárta to vede opravdu bravurně :o)
13. 05. 2011 | 16:06

stále rebel napsal(a):

DOKUMENT: John je prázdnej, kampaň jsme předražily schválně, řeší VV
http://zpravy.idnes.cz/dokument-tajna-nahravka-schuzky-vv-odkryla-detaily-z-planu-barty-py5-/domaci.asp?c=A110512_213804_domaci_cem
13. 05. 2011 | 16:10

dědek mirda napsal(a):

pane "autore" co jste zde napsal je jen vaše zviditelní,pokud opravdu něco chcete čtenářům sdělit, tak se zamyslete spíš nad tím kdo a proč toto dělá.Komu asi vadí VV vám, mě? Jsme korupčníci? Je jasné,že někdo? (já z toho čichám Langrovinu)ten někdo potřebuje zabetonovat stav před vobama.VV mají z vlády finančí prospěch? Kdo má největší dluhy po volbách? A potřebuje je zaplatit a rozhodně je nezaplatí ze strnických příspěvků.
A čas jsou peníze a úroky naskakují.
až sám sobě na tyto otázky zodpovíte tak nám to předneste a my všichni vám zatleskáme.
13. 05. 2011 | 16:14

Tomáš Bayer napsal(a):

Mě se líbí titulní stránka na Centrum.cz:
1.titulek: Bárta se omluvil Klausovi. Byl jsem opilý, tvrdí.
2.titulek: Česko je národ alkoholiků, pije pětina dopělých.
:)
13. 05. 2011 | 16:16

stále rebel napsal(a):

Pro dědka mirdu.
Dědku, Alzheimer?
13. 05. 2011 | 16:22

Ládik!!! napsal(a):

"Volím VV". Kdo to před volbama pořád psal??
13. 05. 2011 | 16:22

Ovčan napsal(a):

In vino veritas.Ve víně je pravda.
Takto Věci (ne)Veřejné smýšlí o politice,potažmo o stádu svých voličů!
Je zavrženíhodné,že se lidi dozvěděli pravdu tajnou nahrávkou?
13. 05. 2011 | 16:23

Al Pepino napsal(a):

Al Pepino
TŘI STRAKY
(Tříkrálová koleda)

My tři strany jdeme k vám
Tunely, korupci, škrty,
Podvody a lži neseme vám
Šolichy, deformy, kupčení,
Přeběhlíky, chameleony, ničemy.
Nenažrance, lobisty a ztroskotance
hraboše, kariéristy a mafiány
Vy jste s námi, my jsme s vámi
Třeba vám setnout hřebínek ovčané
volili jste nás, odměny se vám dostane
Nutno zmrazit vývoz dřeva,
Já vím, trochu to bolí, bude ho však třeba
na výrobu žebráckých holí.
A ten černý vzadu, vystrkuje na nás bradu
Ve Štrasburku vtipálky přejde smích
Až je setřou, že na Bydžovsku padal bílý sníh
Když mluvíš jidiš nebo buziš, bát se nás nemusíš
My tři strany jdeme k vám
Rozkradačky, Made in ODS ve velkém
A bilionové dluhy, co jste ovce prožrali
S jitrnici Kalouskem zdaněnou,
Jakou svět neviděl
Neseme vám
John, tak dlouho s dinosaury bojoval,
Až se sám dinosaurem stal
Alleluja, radujte se !

( 3.ledna 2011)
13. 05. 2011 | 16:30

Radkin Honzák napsal(a):

klar napsal(a):
Můžou za to i lipoldi. Tahle nájemná partička z Aktualne (hlavně Lipold, Hradilek, Machová, Slonková) napíše jakoukoli lež...

Chtěl bych značce klar sdělit: lipoldi je nejen opili (a pak bártu zabili), ale ještě to o nich rozkecali a lhali, protože oni opilí nebyli...
13. 05. 2011 | 16:30

Luba napsal(a):

Což o to.
VeVerky chlastaly aspoň za zavřenými dveřmi.
Kdežto tento pán byl vožralej v práci a před kamerami:

Kalousek v ČT: "HOP-09 a lokajové Petra Paroubka" :)
http://www.youtube.com/watch?v=zzD4m60cf1c&feature=related

Kalousek tyká kokotům:
http://www.youtube.com/watch?v=xmc8dMI6Zpo&feature=related

Kalousek na řečništi (pohádka o kolotočářích):
http://www.youtube.com/watch?v=dZbVj-r5CH4&feature=related

Politici vs. alkotester: Bém 0 promile, Škromach = 0 promile,
Kalousek = "Samozřejmě že ne! Co si to dovolujete?!" ? promile.

http://www.youtube.com/watch?v=pyps9JiWVyM&feature=related

Ovšem,
není vožrala jako vožrala.
Například takový sociální ekolog Rynda :)

http://www.youtube.com/watch?v=WxIN0fHxTMw

nebo pan Šlechta ze SZ:

http://www.youtube.com/watch?v=X438jBIhhhE&feature=related

Alkohol je holt nejtvrdší droga ...
13. 05. 2011 | 16:31

Luba napsal(a):

Paradoxně,
kdo na tom záznamu jako jediná skutečně působí podroušeným dojmem je právě nahrávající "blonďatá bestie".

http://www.youtube.com/watch?v=ZDEa3XdVEnM

Je to jasný!
Bártovci chtěli Kristýnu otrávit alkoholem. Kočí se za to pomstila - a otrávila voliče. Definitivně :)))

P.S.:
Koho jsem to jen zvolil?!!! Uuuáááááhhh!
Vybavil se mi výrok bratov Slovákov: "My sme si Vlada zvolili, my si ho aj povesíme!"
13. 05. 2011 | 16:48

Mike napsal(a):

klar: slušný model... nějaká podlampovka? protože něco takového může napsat jen někdo zkouřený... novináři mohou za to, co si desetimilionová republika zvolila?
13. 05. 2011 | 17:07

vlk napsal(a):

No kdyby největší problém byl s "opilostí" ABL a vůbec famiglie, tak to by byla Havaj.

Jenže oni a to nejen bonabártisti ,ale celá ta povedená tlupa 118 soustavně
1- se pokoušejí opít nás. Rohlíkem. No u Rumcajse, nadopovanýho Hanušem, hoovenem a těhle týpků jim to docela jde. A pořídí to levně.
2- snaží se nám kálet na hlavu - viz třeba Fuksova veselá s tory s máslem na hlavě
,3- a soustavně nám močí na nohy, viz propagandistické bláboly Kalouska, Drábka, Bárty...
13. 05. 2011 | 17:07

Kleofáš napsal(a):

No, vlastně za to mohou nejenom lipoldi (na pumpy jsou sigmundi- pamatujete?:)), ale i stále přítomný, tušený pan Stejskal. To je pořád ohledů, abychom zde vedli korektní, slušné, ideálně spisovné a slečinkovské diskuse. Následkem čehož si ta naše politická žumpička beze strachu a zábran dělá co chce. A my tady pod panem Stejskalem zdviháme obočí a říkáme, " no toto?"
13. 05. 2011 | 17:08

Drzá zrzka napsal(a):

VV si dělají legraci z Vás, novinářů, proč to mají odnášet občané?
13. 05. 2011 | 17:29

Karel napsal(a):

To autor :

Že si tu s pánem Stejskalem upravujete čtenost Vašeho článku, je u Vás pane Lipolde asi opakovaným zvykem.

Vysvětlete mi prosím, jak je možné mít přes 4200 čtenářů a zároveň jen ani ne 10 příspěvků do té doby ???

Všimnul jsem si, že takhle manipulujete články opakovaně - viz. Vaše vysoká čtivost a minimální množství diskuze.

PS.
Klasika od mediálního příznivce TOP 09.
13. 05. 2011 | 17:30

Standa napsal(a):

Naučte se číst mezi řádkama!Zdá se, že VV začaly dělat pořádek a to si dovolily moc! Trefené husy se ozývají a proto hledají špínu, nahrávky, kecy....Přeci malá strana nemůže velkým zakazovat rozkrádat republiku!!!
13. 05. 2011 | 17:39

stejskal napsal(a):

No, nevím, jak kolega Lipold, ale já Vám to mohu vysvětlit vcelku jednoduše, pane Karle.

Tento blog je na aktuální zajímavé téma, a šéfeditor jej proto "vytáhl" mezi hlavní texty na titulní stranu celého Aktuálně.cz (možná vystavil i na Centrum.cz, ale to nevím). A to vždy spolu s atraktivním tématem blogu přinese poměrně hodně "návštěv".

Ale Vám o odpověď stejně myslím moc nešlo, že ne? :-)

Hezký nedělní podvečer.

Libor Stejskal
13. 05. 2011 | 17:43

Karel napsal(a):

Lipold manipuleje opakovaně se čtivosti svých článku ?

- během 15 minut, kromě mých příspěvků 1 (slovy JEDEN) příspěvek !
- čtivost o stoupla o 500 čtenářů

- mistr Lipold je mistr čtenářských rozporů
13. 05. 2011 | 17:47

rejpal napsal(a):

Standa
Ať mi už někdo polopatě a pro můj nízký intelekt srozumitelně vysvětlí, jak mohu čelit zlodějnám tím, že se spojí se zloději. Má máma měla jen měšťanku, ale vždycky tvrdila, že kdo se spojí s lumpy, je lump sám.
Proč tolik véčkařů obviňuje zbytek koalice z lumpáren? Jsou to přece přátelé, koaliční partneři! A VV nejeví snahu opustit spolek, který obviňuje ze všeho možného, včetně pokusu o rozvracení vlastní strany. To mi hlava nebere.
13. 05. 2011 | 17:48

rejpal napsal(a):

Karel
To dělá buldatra. Už jednou se přiznal, že nějaký podobný článek, kde čtenost naskakovala po desítkách, četl třistakrát.
13. 05. 2011 | 17:49

Já Moravan! napsal(a):

Toš sa přiznejte jaké patoky pijete?Nějaký humus s dovozu.Také dobré vínečko a pálené z Moravy,jenže to néní pro cajzle z Práglu.To radči vyliju sviním.
Cajzlom z Prágla nachcat a ještě to osladit.
13. 05. 2011 | 17:49

hoven napsal(a):

bojovat proti korupci korupcí je vlastně geniální. večka si uvědomili, že čím více toho ukradnou, tím meně toho zbude na kmotry.
13. 05. 2011 | 17:49

Karel napsal(a):

TO pan Stejskal

Věřte mi, že mi šlo o Vaši odpověď,
asi podobně jako Vám o nestrannost a poctivou novinářskou práci.
13. 05. 2011 | 17:50

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva příspěvky, které neměl nic společného se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
13. 05. 2011 | 17:52

hoven napsal(a):

já moravan,
já jsem slyšel, že na moravě běžně obcujete s domácíma zvířatama. je to pravda?
13. 05. 2011 | 17:53

Karel napsal(a):

TO pan Stejskal :

Ale přes všechny narážky vůči Vám, jsem si pořád vědom, že by to mohlo být i o dost horší. Viz Idnes nebo Lidovky.

Smutné, ale dle mého názoru, pravdivé.
13. 05. 2011 | 17:54

Miša napsal(a):

třeba VV fakt točej nákej film ..Radek napsal na podzim scénář, Bárta dělá produkci a v září to přijde do kin
13. 05. 2011 | 17:56

Ovčan napsal(a):

Budou kandidovat s TOP, ODS i socany!
Ať zloděj či hrdina,vždyť jsme jedna rodina.
13. 05. 2011 | 17:58

klar napsal(a):

Radkin Honzák:
Tedy být právě vámi, pane doktore, tak bych se debatám o alkoholismu vyhýbal obloukem.
13. 05. 2011 | 17:58

Damokles napsal(a):

To je tak.
Nějací Bártové a spol začali přijímat policajty a STB které náš spravedlivý demokratický systém potrestal- vyhozením ze služby..Ten věděl to a ten zas tohle a dohromady vědeli moc.Sem tam se spolehli na kamoše uprostřed MV za nějakou kačku.....Časem ovládali,dopravku,hospodářskou,vyšetřovačku.A jak známo za peníze je v Praze dům.Tak žehlili,sem tam podali informaci o XY pro ODS a ČSSD .Nějaké kompromutující materiály.Informátoři pro novináře JONA a penízky se jen sypaj.
Dnes mají v hrsti celou vládu a jejich náměstky,donašeče na všech místech.V podstatě kontrolují všechno a všechny.Dnes perou i Vnitro,lustrují,skoumají,kdo se napakoval...a taky kolik jim dá!Nikoliv vláda proti korupci ale vláda vyděračů z ABL.Úspěch demokracie jak sviňa za 22 let.
13. 05. 2011 | 18:00

mb napsal(a):

Vít Bárta je důvěryhodný jako sociální pracovnice na E55 snažící se prokázat svůj pel nevinnosti ...

(bohušu kurva se neříká ... )
13. 05. 2011 | 18:01

Miša napsal(a):

: ) ač na mě Bárta působí jako schopnej ekonom, lepší než řada dalšch, tak je zvláštní, že zůstává v politice, jeslti je oravda, že uplácel ..Češi jsou asi tolerantní národ..
13. 05. 2011 | 18:06

mb napsal(a):

a ještě do toho politického marastu rupnou hokejisti se švédama ...

... tak to je konec světa ...
13. 05. 2011 | 18:10

rejpal napsal(a):

mb
No jo, ale oni jsou dneska fakt lepší.
13. 05. 2011 | 18:22

Šedá eminence napsal(a):

Dědku Mirdo, možná jste až na tu hlavu zdravý. Chtělo by to vyšetřit u psychiatra
13. 05. 2011 | 18:26

mb napsal(a):

rejpal neni pravda ... rozhodla individuální chyba / nedisciplinovanost červenky ... to je celý (smutný) ...
13. 05. 2011 | 18:26

rejpal napsal(a):

mb
Tím to začalo, ale pak se to začalo bortit. Tak aspoň dostat ten bronz.
13. 05. 2011 | 18:35

kverulant112011 napsal(a):

pane autore,
při obědě jsem si to rovnal v hlavě a pak jsem otevřel tenhle blog - a vida, shodujem se.

Vládnou nám:
1/ opilci
2/ lháři
3/ zloději

Napsal jsem na toto místo pár příkladů, pak jsem se zamyslel a všechno smazal, protože:
a/ bych mohl na někoho v tomto velkolepém výčtu naší elity zapomenout
b/ by se sem pak ten kompletní výčet nevešel.
13. 05. 2011 | 18:38

Maximus napsal(a):

Karlovi, taky jsem si toho všiml, že vždy má pan šéfredaktor nesmírně naklikáno u svého článku jak je čtený. Je to až úsměvné jak někdo leze šéfovi do někam. To je stejné asi tak jako u novin komunálních
časopisů např. MČ Prahy, tam je vždycky "pán hlavný"
vyfocen jak něco důležitého pro občany dělá nebo skvěle kecá. Kdyby pan šéfredaktor byl frajer, tak by tohle vlezprd.......í rychle zarazil.
P.S.
Šéfe, poníženě prosím, mohu Vám dnes vyleštit kliku?
13. 05. 2011 | 18:44

irinek napsal(a):

Mráz mi běhá po zádech,když si uvědomím,že tohle je vládní strana,která má tři (4?) ministry a přes dvacet poslanců PSP.A že takoví lidé a takové metody vládnou deseti milionům obyvatel.A že prezident nad tím v podstatě mávne rukou,premiér radši zaleze a za kočárem se práší dál,protože se vůbec,ale vůbec nic nestane
13. 05. 2011 | 18:47

mony napsal(a):

Říká se:Jaký národ,taková vláda.Ale tohle si opravdu nezasloužíme. President který krade,vláda která nevládne a je stále v krizi no a do toho všeho Víťa Bártů který rozumí všemu a vládne všem.Nejhorší na tom je,že je na tom kus pravdy.Bez veverek vláda padne a oni to umí patřičně využít.Ale asi to vidím černě.Přece pan Klaus řekl:Lidé jsou s vládou spokojeni a volby nechtějí.Už to chce zazvonit klíči.
13. 05. 2011 | 18:51

Petr z Tábora napsal(a):

Vtipný a pravdivý příspěvek pane Lipolde.
13. 05. 2011 | 18:55

irinek napsal(a):

Pane Stejskale 17:43 ,
on je dneska pátek.Že vy jste si (po vzoru dnešního dne) otevřel onu lahvinku rezervy!
13. 05. 2011 | 18:55

blue jay napsal(a):

Vit Barta je nejveryhodnejsi politik v CR,
Obcas neco kecne na mejdanu a nekdo ho nahraje. Barta si z toho nic nedela. Je to machr. On a ABL to zvaldne.
13. 05. 2011 | 18:58

mb napsal(a):

jj rejpal ... ale tvrdim ze nebejt te chyby, pak ...

mějte se ...
13. 05. 2011 | 19:17

tata napsal(a):

pane mb

nemuže rozhodovat jedna chyba byl to cely komplex chyb jen ta červinkova vinikla.třeba 3.4 gol se dostaly po faulech k puku.Tak už to chodi hokejovy buch se odvratil,už sem to čekal ve čtvrtfinale ,je skorem zakonem že žadne mužtvo neprojde bez poražky aspon ja si nespominam v poslednich letech.
13. 05. 2011 | 19:19

Teo napsal(a):

to mony:

Já si hlavně pamatuji na Novoroční projev prezidenta. V něm nám řekl, že každý by se dnes měl o sebe postarat sám a nespoléhat na stát.

Z toho mě vzala kurvice, protože se celoživotně o sebe starám i svou rodinu a stát dostával pravidelně mé peníze. Z téhož důvodu jsem nedokázal zbohatnout natolik, abych měl na stará kolena vystaráno. Odklad mého důchodu, inflace co mi sežrala půl reálné mzdy a do toho jobovky od vlády, jak hodlají šetřit především na mně.

Nesmím se ale příliš rozčilovat, protože mé zdraví už není jako dřív a já životně musím vydržet práci až do konce svých dnů. Makat jako třicátník, držet hubu před soukromým zaměstnavatelem protože nemáme odbory v tak malé firmě a sledovat při tom, jak se stále dobře žije těm, kteří zneužívali systém, kradli vždy, státu nedali co mu patří a brali ho na hůl. Je toho ještě hromady. Je to osud? Ne! To je záměrný úpadek sociálního zajištění pracovitých. Ono by se totiž dalo velmi jednoduše odsát majetek těm, kteří k němu přišli levotou. O ně se však stát postará oproti nám, co jsme nedokázali ukrádat společnému.

Tak tomu já říkám krize! Krize státu, důvěry v něj. Neexistence politických stran jak pravých, tak levých. Politické strany jsou jen pro snadný výtah k moci a majetku. O ekonomice a sociálním zabezpečení nemůže být ani řeč.

Takže Klaus nám po pravdě v Novoročním projevu řekl syrovou realitu. Každý, v jakékoliv životní situaci, se musí o sebe umět postarat sám. Po státu nemá cenu nic chtít. Ten tu pro potřebné skutečně, ale skutečně NENÍ!
13. 05. 2011 | 19:21

mb napsal(a):

hele tata, stejsky nas smazne tady neni sportbar ...

kdyby cervenka hloupě a zbytečně nechyboval / nefauloval ...

vubec by se švedi nedostali do hry a my bychom dali další gol

je to spekulace pripoustim ... ale spekulace velmi opravnena ...

srdečně vás zdravím ...

(ten faul byl uplně hloupej / zbytečnej ... )
13. 05. 2011 | 19:26

mony napsal(a):

To TEO

Vážený pane,vím o čem mluvíte. Je mi 60,mám od práce zničené zdraví a budoucnost vidím černě.Když slyším dnešní politiky a nebo některé 20ti leté chytrolíny tak je mi na bl..... Mám v paměti několik "revolucí", několik presidentů a desídky vlád.Mám v živé paměti i sametové rozkradení tohoto státu.Kdyby k tomu nedošlo,nemusíme dnes poslouchat že na nic nejsou peníze.Opět na vše doplácejí ti,kteří celý život dřeli.Ti chytří si užívají za naše peníze celoročně u moře a našim problémům se jen smějí.Vědí proč. Stále mají podporu u našich vlád.Copak to žebračení obyčejných lidí nikdy neskončí? Dnešní vláda to nezastaví.Ta má sama máslo na hlavě
13. 05. 2011 | 19:56

Ivan Růžička napsal(a):

jsme trochu bulhaři a tak trochu mongolové, my slovani starodávní, co bychom od sebe tak asi mohli chtít více...
takoví prostě jsme :-/
13. 05. 2011 | 20:08

hovorka11 napsal(a):

Jan Lipold:
Nahrávky mě nijak nevzrušují a nic mě na nich nepřekvapuje, protože na nich nic zvláštního není, je to jen obraz jak se dělá politika u strany, která ještě nestihla korumpovat a rozkrádat v našem prostředí nezodpovědnosti.
Daleko horší je např. neznalost zákulisí Vondrova simulanství kvůli vyšetřování. Rozebírání keců tak přehlušuje např. i fakta o plánovaných penzijních tunelech pod vedením Rusnoka. Tam by měly nahrávky cenu zlata a lidi by se přestali opíjet rohlíkem. Tomu napomáhá i tento článek, který se místo děsivého rozkrádání zabývá podružnými kecy.
13. 05. 2011 | 20:25

tata napsal(a):

pane mb

není ale ty kecy o politice už mi iritují pořad stejne ,čast nas tvrdí že je to hruza par skalnich jak to jde,kčemu to nikam to nevede?

Ve sve podstatě hajit jednu aferu za druhou to už chce hodně sleposti tudiž ani nema stěmi oponenty cokoliv probirat,nejsou to debaty kde mužete sice nesouhlasit ale chapete že to je určity uhel pohledu.tUDIŽ SE VYTRATIL SMYSL DEBAT NA UROVNI,toto už holt muže hajit jen zaslepenec není to uhel pohledu kde se i mi dva občas neschodnem ale tak to ma byt,ale toto zde už je jen pokračovaní frašky,že tomu muže ještě někdo tleskat? u určitych mi to nepřekvapuje ani v dobrych dobach sem se snima nezaobiral,jen občas mi vyvolaly usměv když už to byla velka blbost,že to bohužel drží někteří co vym že maj rozhled to mi ovšem zaraží,marně nato hledam odpověd třeba jako u pana RUMCAJSE,JESTLI HOLT TA posedlost že veškere zlo je levice nevidí ty kupy hnoje nevim ale opravdu nema cenu momentalně skym rozumně rozvijet uhel pohledu.

JE to možna i trochu flustrujicí u pravicovych voliču maj v pokru 4 esa v ruce a přesto musi ještě fixlovat....je to metafora jestli chapete,proto možna jen kopou kolem sebe.
13. 05. 2011 | 20:27

mb napsal(a):

tato... se vam uz rikalo ze se nemate nechat rozhodit ...

( ja jsem vas chtel utesit jeste pred panem stejskalem ... )

prectete si posledniho muellera (zdenka) at prijdete na jine myslenky ... / ja ho nemam jeste docteneho /

nejen politikou člověk jest živ ...

ja se těch pravolevych potyček prilis neucastnim ( ani je zas tak moc nectu takze nejsem ani zas tak moc rozhozenej ...)

zajímavě píše DH ... ale nevim zda je to satanistický pravicový ideolog či chytrý levicový provokatér ( a la hořejší ...)

podvádění u české pravice jde ruku v ruce s jejím založením ( klaus : co rozhodčí neviděl, není faul ...)

takze to je smula ceske pravice ...

smula ceske levice je vice než 40tiletý bolševický přeryv a její koketování s bolševismem (pripadne mafianske souručenství s ods ...)

tato ... dokud neni ceska zeme ZCELA ZDEVASTOVANA ...tak to pujde ... no a kdyz to nepujde tak prijde zas nejaky revolucni přeryv ...

život je jinde ... ne v politice ... ( ač politici nam nastavuji parametry našeho žití a sami vydatně kradou ...)

tato nekažte si náladu politikou, pokud se proto sám nerozhodnete

přeju vám příjemnej víkend ...
13. 05. 2011 | 21:00

uno napsal(a):

V televizi běží seriál "Jste to, co jíte".
Ve Strakově akademii běží seriál "Jste to, co volíte"
Jó, kdyby toho alkoholu nebylo, tak se VV jistě všechno zdařilo!
13. 05. 2011 | 21:03

ali napsal(a):

prohrát se Švédama není ostuda..všiměte si, že když hokejisti vyhrajou, tak hrdě tvrdíme, že "jsme vyhráli" a když prohrajou, tak tvrdíme, že "oni prohráli".. :o)
jinak véčka ať jdou k šípku..nejsou nic, jen spiklenecká banda korupčníků na korupčnících..véčka nebyly od samého počátku věrohodní, ale průhlední a slepý ten, kdo je volil..
13. 05. 2011 | 21:04

mb napsal(a):

ali ... ale tencovi byste to do obličeje neřekl ... (:-))
13. 05. 2011 | 21:17

ali napsal(a):

mb
klidně..tecovák mě neděsí a moje hodnoty jsou jinde, než starosti tencováka :o)
13. 05. 2011 | 21:19

Vico napsal(a):

Ještě několik takových sólokaprů z facebooku a investigativec Kmenta použije šráky k jinému, než předpokládanému použití.

Dokonale pracující PR mediální stroj mele naprázdno, zatímco znepřátelené politické bandy chrstají na sebe kýble špíny tzv. svépomocí. K čemu MF a LD, když máme ty sociální sítě.

Zbývá jen hádat, co nám přinese you Tube příště, jakýpak záznam z nejvyšších míst naší 118 politiky.

Proslýchá se, že se Klasnové podařilo zaznamenat tříminutový záznam předsedy vlády/pouze zvukový/ ze záchodové místnosti na Úřadu vlády.

Na spadnutí jsou tajné záznamy ze schůzek K-9, K-12 a K-24.

Pak je tu na obzoru skandál - tajně nahrané samomluvy knížete Schwarzenberga, poté, kdy mu bylo zamícháno do čajové konvice krabicové víno ze slunné Itálie.

A za tím vším média tištěná i elektronická klopotně klopýtají. Kdo první zapne internet, vyhrál.

Vévéčka postihla stejně jako švestky šarka alias Šárka. To je ten, který podroušen pravil, že by s Obamou, protože je černej, nejel ani v tramvaji. Přesto válka nebude.

Aby se člověk opět začal divit, chtělo by to ještě něco ostřejšího. Třeba, jak se domlouvaj, že někoho odkráglují. Ale i tak by Nečas řekl, že plánovaná vražda sice vážně narušila vztahy v K-9, ale ne natolik, aby vláda práva a zákonnosti nepokračovala ve svém reformním étosu.
13. 05. 2011 | 21:36

Alf napsal(a):

novinářská žumpa kvasí a cenzor hlídá
jste k zblití, ubožáci
13. 05. 2011 | 22:29

hoven napsal(a):

já jsem si už dlouho řikal, že večkaři nemužou být střízliví.
13. 05. 2011 | 22:40

TEMPLÁŘ napsal(a):

původně jsem si myslel,že Bárta je schopný manager,ale po jeho výrocích a výmluvách,že to bylo v opilosti,mne utvrdil v tom,že je to naivní hňup,který si nevidí do huby a jeho záměry mu vycházejí jenom proto,že měl neuvěřitelné štěstí.Člověk,který si pozve podrazáky jako je Kočí a potom se opije(a že v tý partaji je podrazáků požehnaně)tak,že žvaní a má potřebu se vytahovat,o sobě vypovídá pouze to,že má komplex méněcennosti a to bez ohledu kolik peněz má.Opravdu Napoleonský komplex se vším všudy a bude mít i stejný závěr - Chocholoušek bude mít práci.
13. 05. 2011 | 22:48

Pavel napsal(a):

autora blogu lituji, je úplně zbytečné jeho žití zde, stydím se za Něj.
PS: je blbý, že jsme proti nim bez šance
13. 05. 2011 | 23:37

Karel napsal(a):

Lipold se Stejskalem sprostě manipulují blogy.

Proč se blogerům chce ještě na AKTUALNE.CZ chodit, když ti dva manipulátoři posílají jejich příspěvky ke dnu?

Používají hlavně dvě metody :

1) Omezili počet TOP příspěvků, takže se většina zajímavých rychle vypaří

2) No a v dalším bodě nasadí Lipolda s jeho plky, kterým redakce umístěním na přední strany jiných rubrik vygeneruje "navštěvnost". Následně tam hodí "hlas lidu" na zástupná témata.

No skutečné osobnosti si mohou zase psát do šuplíku.

Prostě jako za TOTÁČE. Jenže tihle ti jsou prostě o něco chytřejší.
13. 05. 2011 | 23:46

pich napsal(a):

Dneska je to těžší jak za komančů. Tam se dal najít i slušný člověk.
Dnes člověk nikdy neví, co se za tím "vlkem" (vlk promine ale nemyslím jeho)v rouše beránčím skrývá.
Pana Lipolda neznám, ale s tím co napsal mohu souhlasit.
Ty "věci", to je opravdu vjec! Ani ten Vanast takové neměl.
13. 05. 2011 | 23:59

hoven napsal(a):

večka jsou produktem současnosti. naprostá bezskurpuloznost, cinismus, ïdeová prázdnost, pragmatická učelovost. jediný cíl je vydělání peněz a zničení soupeře jakýmkoliv zpusobem. z těch odposlechu je patrné, že večka berou politiku pouze jako nějakou cinyckou hru , která je baví a jejíž cílem je dosažení vlastního prospěchu. vubec si ani naznakem neuvědomují, že zastupují občany. je to strašně deprimující. je to pokles do nejhlubšího a nejsmradlavějšího bahna. naprostá absence jakekoliv morálky. nicmeně je nutné pokračovat v reformách, protože nastup oranžovývh komunistů by pro tuhle zemi byl likvidační.
14. 05. 2011 | 00:09

Sladký napsal(a):

"OD této chvíle mažu všechny vaše příspěvky".Svoboda slova v praxi pana Stejskala.
14. 05. 2011 | 00:13

tencosnídáhnůj napsal(a):

Kam se vytratil Ten co kydá hnůj? Jinde poučuje , ale tady se jaksi nezůčastní . Tedy je to ten spravedlivý ?
14. 05. 2011 | 00:16

resl napsal(a):

pane Lipolde, když si dáte doma třeba 50l vína, je někomu něco do toho, kdo to platí, kdo co si doma povídá ? Na českou blbost záplata neexistuje a vy se více věnujte studiu psychologie, jste na začátku.
14. 05. 2011 | 06:10

jo napsal(a):

pane Lipolde, durazne vas zadam, abyste dali na web take vsechny podivne rozhovory pana Kalouska ve chvili, kdy neni v kondici, naposledy predevcirem rano v ct24, a take tusim 1 den pred zasahem komanda v ct, kdy dal velmi podivny rozhovor na urovni psychicky naruseneho jedince. Zverrjnujte to prosim se stejnou peclivosti jako soukrome vecirky pana Barty.
14. 05. 2011 | 06:31

grőssling napsal(a):

Lipold také napsal,

Mimochodem – kdo tu véčkařskou pijatiku vlastně platil?

Další nepodstatné zvolání.

Pan Stejskal mi tu pod posledním blogem Bárty vysvětlil, že sem pozval pana Bártu jako blogera, protože je to důležitá osobnost se zajímavými názory, ovlivňující významně veřejné mínění.

Odpověděl jsem mu, že kritériem pozvání by měl být jenom obyčejný vkus či nevkus. Pan Stejskal i redakce jej projevili, tlupa poblázněných voličů-střeďáků-zejména pak Pražáků svůj vkus projevila během voleb. Není co dodat.
14. 05. 2011 | 08:06

Pepa Řepa napsal(a):

Souhlasím s panem Bártou.
Ani ve snu by mě nenapadlo dělat se srandu z Radka Johna, VV a už vůbec ne z Ferdy Mravence.
Noblesu, poctivost, pravdomluvnost je třeba ctít.
14. 05. 2011 | 08:33

Pepa Řepa napsal(a):

ali
...sím, co to je "tencovák"?
Nový epileptický tanec sv.Víta? Já to neznám, mezi lidi moc nepřijdu.
14. 05. 2011 | 08:36

Luba napsal(a):

Jazykový koutek:

hovene,
napsal jste: "...večka berou politiku pouze jako nějakou cinyckou hru ..."

Správně má být "cynickou", nikoli "cinickou" či "cinyckou".
To slovo totiž pochází z řečtiny.

Filosofický koutek:

Cituji z Wiki:

"Cynismus (z řec. κυνικός kynikós, kousavý < κύων kyón, pes) označuje původně životní postoj a myšlení antických kyniků. Dnes znamená cynik člověka, který jedná bezohledně a beze studu, který zraňuje city druhých, zejména zpochybňuje a zesměšňuje to, co druzí uznávají jako základní morální a lidské hodnoty. (...)

Označení cynismus v moderním slova smyslu se objevuje od počátku 19. století v souvislosti s kritikou osvícenství
a s rozpadem závazného mravního a náboženského řádu.
Má přinejmenším dvě odlišné podoby:

Praktický cynismus,
jak se projevuje zejména v bezohledném a bezcitném cynickém jednání; Fjodor Michajlovič Dostojevskij jej charakterizuje zásadou: „není-li Boha, je všechno dovoleno“.

Intelektuální cynismus,
jako trpkou a rezignovanou kritiku skutečnosti: Cynik je ten, kdo má ideály, ale je přesvědčen, že se stejně nedají uskutečnit. Také černý humor je hravou formou intelektuálního cynismu."

Oskar Wilde: "Kdo je to cynik? Člověk, který zná cenu všeho, ale nezná hodnotu ničeho."

José Ortega y Gasset: "Cynik je parazit civilizace. Živí se tím, že ji popírá, protože je přesvědčen, že se nezhroutí."

Zdroj:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Cynismus
14. 05. 2011 | 09:05

blue jay napsal(a):

Tak se "politik" Barta ozral,
Po jedne lahvi "tezkeho" francouzkeho vina. Jeste ze si nepoblil ten jeho Armani oblek. To by pak ta nahravka byla opravdu peprna.
14. 05. 2011 | 09:07

Pepa Řepa napsal(a):

Třeba myslel "Cimickou".
Pakárna z Bohnic.
14. 05. 2011 | 09:19

Luba napsal(a):

Je zajímavé, že cynismus je významově něčím zcela jiným, než je slovní základ, ze kterého vznikl.

Cynikové nejsou kynikové.
Kynikové hlásali skromnost a návrat k přírodě.

"Kynikové vycházeli ze Sókratova požadavku skromnosti a střídmosti. Zdůrazňovali, že skutečné štěstí nespočívá ve vnějších věcech jako je materiální luxus nebo politická moc, nezávisí na náhodných a pomíjivých věcech."

Známým kynikem byl Diogénés (ten ze sudu), společenský kritik a etik.

"Kynická filozofie ovlivnila především stoicismus, částečný vliv zřejmě měla i na poustevnictví a střídmý klášterní život. Významná je také kynická energická rétorika a pohotová argumentace, jejíž styl je možné pozorovat u Cicerona a zprostředkovaně také u křesťanských myslitelů jako např. Tertuliána nebo Řehoře z Nyssy."

Zdroj:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Kynismus
14. 05. 2011 | 09:19

Dočekal napsal(a):

Luba:

Poukazovat na vyjadřovací schopnosti absolventa Vysoké školy hovena se tady nevyplácí.

To se pak klidně můžete o sobě dočíst třeba toto:

hoven napsal(a):
doufám, že ze mě na starý kolena nebude taky takovej blázen, jako z vaška pamperse dočekala.
------
Pokud si snad myslíte, že tohle odporuje Kodexu diskutujících, tak to ani náhodou.
Když už tady může projít i toto:

hoven napsal(a):
lenka,
koukám, že bolševický dobytek se radikalizuje. omluvte se panu drábkovi a poděkujte mu za to , že tahle vláda se snaží udělat reformy, a odvrátit bankrot, na který by nejvíce doplatila tupá lůza, jako jste vy.
28. 04. 2011 | 11:55
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jaromir-drabek.php?itemid=12961&from=0#nucleus_cf
-------
Tohle už je ale vrchol:

hoven napsal(a):
blue jay,
já to nestuduju. od tý doby, co paroubek znasilnil tu dvanactiletou holku na jachtě pana duričky, tak už mě u něj nic nepřekvapí.
09. 04. 2011 | 15:02
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jiri-paroubek.php?itemid=12789
-------
Inu, co je dovoleno Jovovi...
14. 05. 2011 | 09:29

hoven napsal(a):

luba,
když citujete, nestačí uvozovky jenom na konci věty. to je prostě takové pravidlo, ani nevím, jak historicky vzniklo, ale prostě stačí, když si to budete pamatovat.
14. 05. 2011 | 10:01

blue jay napsal(a):

Dočekal napsal,
hoven napsal,................................a pak napsal,
hoven napsal, hoven napsal.

Docekal umi psat, lol!
14. 05. 2011 | 11:16

Dočekal napsal(a):

"blue jay napsal(a):
Václav Dočekal alias D47-Vendys byl v komunalni politice.
Za KSCM. Take byl pilot, strojar, stavitel a procestoval 80 zemi za totality. Ve skutecnem zivote byl ale udavac STB. Aspon tak ho poznali ctenari na Outsidermedia.cz. Byl odtamtud vyhozen. To je D47.
18. 01. 2011 | 17:19
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/fabiano-golgo.php?itemid=11923"
------------------
Daniel Višňovský - 1. 10. 2010

Miroslav Kodet

Vážený pane inženýre, To, co jsem napsal, byla BEZPROSTŘEDNÍ reakce na příspěvek, který uvedl diskutér Lukáš May 12, 2010 at 11:23 AM

http://zlomropy.wordpress.com/2010/02/12/pohled-medusy/comment-page-2/#comments

dal sem odkaz na jeden z Vašich článků -

http://www.outsidermedia.cz/Babincin-Marsovsky-valcik-lethal-1.aspx

Je naprosto zřejmé, že tento článek není politický, ale je formulován ve smyslu šíření mezigenerační nenávisti, s cílem rozrušit sociální kohezi v rovině věkové.

Jinak lidé působící na outsidermedia, vcele napriklad s Vaclavem Docekalem vulgo Vendysem si obvykle prekopirovavaji materialy, které mají v úmyslu použít v budoucnosti - neměl byste prosím pěkně neco takového??? E-mail na mne máte.
****************
To jen abyste věděli, kdo si to tady pod nickem blue jay se mnou vyřizuje staré účty.

Pro úplnost přidávám jeden odkaz:

http://tarasz.blog.cz/1010/korespondence-s-panem-visnovskym

Obrázek si už jistě uděláte sami.
14. 05. 2011 | 11:19

blue jay napsal(a):

Jen takova mala otazecka Docekale,
Jake mas ty vzdelani? Budovani modylku se nepocita.
14. 05. 2011 | 11:20

blue jay napsal(a):

Hele dedku Docekale,
Dokaz kde jsi byl v komunalni politice. Jsi to tu prohlasil. Dej sem misto a dobu. To by pro tebe melo byt jednoduche. Vzdyt ty se nestydis za sve jmeno. Je preci prave! Tak kde lze to jmeno dohledat v komunalni politice?
14. 05. 2011 | 11:28

tata napsal(a):

pane mb

pravě že si to tak neberu se zapojuji jen zřidka,jen konstatuji a to mi opravdu mrzí ,že dřive hlavně pro mě to mělo přinos,debata co kdo vic a jak ,s nadechem ten naš lump to nic není ale ten VAŠ PROMĚ NEJSOU,ASI JSTE TAK UPLNĚ NEPOCHOPIL co sem chtěl zdělit,jen lituji že ubyva temat kde se dovydam a rozšiřuji obzor,tydle hratky co zde probihaj ted považuju za scela mimo muj krajíc.

MAM TED FURU času ale to co zde probiha poslední dobou to není muj šalek ,vyte potřebuji debatu se smyslem,ne stejny nazor ale vyměnovat si uhly pohledu a tim si třeba upravit svuj což v současne době zde nikdo takovy není,s druhe strany na vas vypluje jen zaslepenost,nebo uplna dětinkost jinak se to nazvat neda vyte asi okom mluvím,nebo cileně převracení vyznamu očem debatujete a to promě pozbyva smyslu.

NEJEN politikou člověk živ jest je sice pravda,ale bohužel je velkou součastí našeho života,což si plno lidí neuvědomuje a tvrdí že ho nezajima pravy opak je pravdou,pak se diví jak je dožene,markantní připad je třeba pan Tomsky myslym tim jak ho dostihlo čemu fandil dokavad se to netykalo jeho,a zrovna tak to dožene lidi co tvrdí že ho politikum nezajima,je všudepřitomná a hodně ovlivnuje naš život at si to připustite nebo ne.Jedna věc je se tim nedeprimovat,druha nevidět že to co je ted je už zcela mimo všeho co zde bylo doposud,vždy to bylo zčasti skryto ted což je na jednu stranu dobře je nam podavana stim jak jedna banda odkryva druhou to podavano zcela ve sve nahotě.

VYM že to bylo i dřiv ale zasadní rozdil je že sme si to domyšlely ted mame jistotu a obludne je že ani ta jistota nestači aby ty lide odešli,a druha obludnost je že to jiní schvalují stim že ti vaši by to dělali taky.To jedine mi zcela deprimuje,to se prostě musi stat zažitou praxí....PŘIDOU TI na něco a deš...a ne oni to dělali nebo budou dělat taky.

taky přeji přijemny vikend
14. 05. 2011 | 11:35

blue jay napsal(a):

stare ucty Docekale?
Mam dojem ze si me s nekym pletes. Ale soude podle tveho pokrocileho veku si toho pletes vice. Pletes ale dobre pate pres devate. A dobre skatulkujes.
Mimochodem dedku Docekale, koho jsi volil pri poslednich volbach? Snad to tu nebudes tajit.
14. 05. 2011 | 11:37

Dočekal napsal(a):

Upozorňuju předem, že tento můj příspěvek nesouvisí s tématem diskuse pouze zdánlivě.

Přátelé mne upozornili na to, že se tady po mně včera sháněl nick blue jay.
Dlouho jsem tápal (přesněji od letošního 18. ledna), proč je tady tomuto nicku trpěn tento způsob "diskuse."
--------
blue jay napsal(a):
Václav Dočekal alias D47-Vendys byl v komunalni politice.
Za KSCM. Take byl pilot, strojar, stavitel a procestoval 80 zemi za totality. Ve skutecnem zivote byl ale udavac STB. Aspon tak ho poznali ctenari na Outsidermedia.cz. Byl odtamtud vyhozen. To je D47.
18. 01. 2011 | 17:19
http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/fabiano-golgo.php?itemid=11923
--------
Pochopil jsem to až poté, co mi pan Stejskal přímo v diskusi oznámil, že tato ničím nepodložená obvinění nebude v žádném případě mazat. Jednoduše proto, že se ta ničím nepodložená obvinění Václava Dočekala ze spolupráce s bývalou Státní bezpečností nedají nejen potvrdit, ale ani vyvrátit.

Když jsem si to dal dohromady, došel jsem k jednoduchému závěru. Nick blue jay tady funguje jako Viktor Čistič. Je nasazen pokaždé, když je zapotřebí odstranit z těchto diskusí nějakého "potížistu." A to i za cenu podrazů a křiváren.
U mne se mu to nepovedlo. Jednoduše proto, že mám výborný trénink ještě z dob, kdy tyto metody používala bývalá Státní bezpečnost.
Nick blue jay tedy nesplnil zadání a tak se mne i nadále snaží vyprovokovat k čemukoliv, co by se dalo použít jako záminka k výmazu VŠECH mých textů.

Dovolím si tedy upozornit ty, kteří se budou i nadále snižovat k těmto primitivním provokacím, že efekt toho jejich snažení je přesně opačný. A že do těchto diskusí budu vkládat své texty do té doby, dokud mne to bude bavit.

Zatím mne to baví náramně.
14. 05. 2011 | 11:40

blue jay napsal(a):

tato?

Proc ty kapitalky? To nevite ze se to rovna hulakani?
14. 05. 2011 | 11:48

blue jay napsal(a):

Prestan zvanit Docekale,
vsichni tu cekame kde jsi byl v komunalni politice. Sice kazdy tu uz vi ze rad vypoustis modylky, jak se jmenuje tvuj soused a tvuj stryc. Dokonce i jmeno hospody kam rad chodis. Ale kde jsi uradoval jako politik nikdo zatim nevi. Preci Vaclav Docekal mistni zastupitel by mel byt nekde dohledatelny. A nebo jsi Fantomas?
14. 05. 2011 | 11:56

Dočekal napsal(a):

To, že tady nějaký frustrát v přeneseném slova smyslu cáká ta svoje svinstva na fasádu mého domu není nic proti tomu, že mu u tohoto jeho počínání editor těchto diskusí dělá "zeď."

Popravdě řečeno - nikdy bych si nepomyslel, že se vzdělaný a inteligentní člověk sníží k tomu, aby mlčky přihlížel používání estébáckých metod v diskusích, které jako editor spravuje.
Jak vidím, tak to možné je a dokonce opakovaně.

Takže bych se přece jen přimlouval za to, aby pan Stejskal uvedl v život nápad jednoho mého přítele. Podrobněji jsem to popsal v diskusi pod blogem pana Václava Žáka a tady to už opakovat nebudu, neboť by se to dalo brát jako spam a mohlo by se to tak stát záminkou pro výmaz VŠECH mých textů.
14. 05. 2011 | 12:02

mb napsal(a):

nj tata nj ... obludne je že ani ta jistota nestači aby ty lide odešli ...

to mate pravdu no ... asi se to da ´zlehčit´ větou, že ´jsme jenom lide ...´

asi nemam co dalsiho k vasemu textu dodat ....

/s tim ze kdyz je neco nesnesitelné/neudržitelné ... následuje jen křečovitý smích a rezignace , případně revoluce v opačném případě ... /
14. 05. 2011 | 12:07

pich napsal(a):

A co to vidím ?
Modrá sojka žvanivá, zase navštívila zdejší končiny.
A v duchu svého žoviálního zobanu vřeští, vřeští a vřeští...
14. 05. 2011 | 12:07

blue jay napsal(a):

Frustrace ukecaneho vendyse je citelna,

Uz nevi kudy kam. Tvrdi tu ze se jmenuje Vaclav Docekal. Ze byl mistnim zastupitelem. A misto toho aby dokazal kdy a kde, tu slinta na Stejskala.
14. 05. 2011 | 12:07

blue jay napsal(a):

lol pichu,
zovialni zoban se me libi. Stejne jako se me libi tva nevymachana huba. My se mimochodem zname? Kdo jsi?
14. 05. 2011 | 12:13

hoven napsal(a):

dědek dočekal je ve skutečnosti muj placený tapetér. já něco napíšu a dočekal to pak kopíruje. dávám mu pět korun na den.
14. 05. 2011 | 12:18

jorgik napsal(a):

zumba,zumba....opravdu tanec pro vás všechny....
14. 05. 2011 | 12:36

Dočekal napsal(a):

hoven napsal(a):
dědek dočekal je ve skutečnosti muj placený tapetér. já něco napíšu a dočekal to pak kopíruje. dávám mu pět korun na den.
14. 05. 2011 | 12:18
--------------------
Ó nikoliv, vysokoškoláku hovene!
To jen editor zdejších diskusí využívá morálně - volních vlastností jednoho duševního giganta k tomu, aby mu tento pomohl odstranit z těchto diskusí jednoho "potížistu."

Svinstvo v podání nicku blue jay, které bez problémů "prošlo" letos 18. ledna nezabralo a ty další pokusy už jsou jen slabý odvar. A protože zřejmě někdo dostal příkaz vyhnat odsud toho "potížistu" Dočekala za každou cenu, tak se ty primitivní pokusy v různých intervalech opakují.
Jen pro pořádek připomenu, že největším zbabělcem není ten, kdo cáká ta svoje svinstva na fasádu mého domu. Největší zbabělec je ten, kdo mu u toho dělá "zeď."
14. 05. 2011 | 12:44

hoven napsal(a):

dočekale,
nikdo se vás z diskuzí odstranit nesnaží. spíše vás má každý za starého blázna. pochybuju, že se vaší osobou někdo nějak zabývá.
14. 05. 2011 | 13:08

Thorough napsal(a):

Opilecké žvásty a Lipoldovy plivance jsou přibližně na stejné úrovni.
14. 05. 2011 | 13:41

blue jay napsal(a):

hovene,
nedelej si z "Docekala" srandu! On byl pred tim nez vypoustel modylky, ZASTUPITELEM. Hrde to tu prohlasil. Vse tu snad o svem zivote uz vykecal. Zname kam chodi do hospody, co rekl jeho otec ci strejda, jake modylky rad vypousti, ...atd,atd. Uz toho tu nakecal na celou knihu. Akorat nerekl kde byl zastupitelem.
14. 05. 2011 | 14:22

blue jay napsal(a):

Thorough?

maji VV pohotovost?
14. 05. 2011 | 14:23

Dočekal napsal(a):

hoven napsal(a):
dočekale,
nikdo se vás z diskuzí odstranit nesnaží. spíše vás má každý za starého blázna. pochybuju, že se vaší osobou někdo nějak zabývá.
14. 05. 2011 | 13:08
----------------------
Tak už si konečně uvědomte, vy "vysokoškoláku" hovene, že každý píše především o tom, co je mu nejbližší.
Vy jste tady psal už o mnohém. No a teď k tomu tedy přibylo toto. Zřejmě opět až moc dobře víte, o čem píšete.

Jinak si vás dovolím upozornit na takovou maličkost.
Vy si možná myslíte, jak jste silný a jaký jste hrdina, když tady tak statečně (a samozřejmě anonymně) plivete na člověka, o kterém nevíte vůbec nic.
Ve skutečnosti jste jen tvor, pro kterého měla moje maminka velice trefné přirovnání. Ona takovýmto jedincům říkala "slouha."
Vy jste tady ve skutečnosti také jen slouha. Vaše morálně - volní vlastnosti, které se tady projevily víc než dostatečně nejen tou vaší argumentační nedostatečností, ale především tím, že jste se tady prohlásil (dokonce opakovaně) za absolventa Vysoké školy, tady jen někdo využil ku svému prospěchu.
Já jsem to nebyl v žádném případě.

Jinak vás musím upozornit na to, že už se jen opakujete a tím pádem nudíte. Co takhle nějaká inovace? Třeba nějaké obvinění Václava Dočekala z krádeže nebo ze znásilnění, tedy to, co jste už dostatečně předvedl vůči pánům Paroubkovi a Rathovi a co vám tady bez jakýchkoliv problémů prošlo?
Při této příležitosti si vás dovolím upozornit na fakt, že tentokrát by vám to neprošlo v žádném případě.
Jo a už jste si zjistil, co to je ta MAC adresa vašeho počítače?
14. 05. 2011 | 14:34

hoven napsal(a):

blue jay,
dočekal se dobrovolně postavil do velký nevýhody, když tu diskutuje pod svým jmenem. a ted má z toho flustrace. on si v podstatě sednul a diskutuje s lidma, co stojí a plave proti proudu. nicmeně ho k tomu nikdo nenutil. ja si myslim, že dočekal uplně nepochopil , jak anonymní internetová diskuze funguje.
14. 05. 2011 | 14:42

blue jay napsal(a):

vendysi Docekale,
Me fascinuje jak tu neustale nekomu rikas "vysokoškoláku" . Jako by to podle tebe byla nadavka. Me zajima jake vzdelani mas ty. Pochlubis se tim?
14. 05. 2011 | 14:45

Xaver35 napsal(a):

Pro Já Moravan
Ty moravský pitomečku, Praha je z velké části "moravská", a kdyby nekupovala Vaše vína, tak je musíte vylévat do Dyje, protože jinam je neudáte. A podle Tvého "pravopisu" produkuješ a "lámeš" určitě jen chcanky, takže raději mlč!
14. 05. 2011 | 14:55

blue jay napsal(a):

hovene,
Docekal je vendys a D47. Nevidim v tom zadny rozdil. Ukecanej deda kdyz byl vyhozen z nekolika serveru, si vymyslel dalsi identitu. Ale jak se tu snazi dokazat ze se opravdu jmenuje Docekal je k popukani. Dokonce se odvolaval na Stejskala. Ten to nikdy nepotvrdil. Mozna proto na nej ten srandovni vendys tak ted nadava.
14. 05. 2011 | 14:55

blue jay napsal(a):

Xavere35,

Narodil jsem se v Praze. A dnes ziji na Morave. Mam to stesti ze pobliz nemam tvory jakym jste vy.
14. 05. 2011 | 14:59

hoven napsal(a):

blue jay,
já jsem si dočekala oblíbil. vím , jak dědka rozdráždit. ale někdy mi je ho trochu líto.
14. 05. 2011 | 15:12

kelt. napsal(a):

Navrhuji kooptovat za VV stranu DSSS a všechny reformy projdou sněmovnou bez potíží.Pokud by se levičácká lůza opovážila obstruovat,tak mládežnická reserva DSSS by jim to rychle rozmluvila.
Byl by konečně klid na práci a práce ve sněmovně by měla řád a pořádek.
14. 05. 2011 | 15:16

Dočekal napsal(a):

hoven napsal(a):
blue jay,
dočekal se dobrovolně postavil do velký nevýhody, když tu diskutuje pod svým jmenem. a ted má z toho flustrace. on si v podstatě sednul a diskutuje s lidma, co stojí a plave proti proudu. nicmeně ho k tomu nikdo nenutil. ja si myslim, že dočekal uplně nepochopil , jak anonymní internetová diskuze funguje.
14. 05. 2011 | 14:42
------------------------
Hovene, hovene! Vy že jste vysokoškolák?
Pokud byste měl byť jen obyčejnou průmyslovku, tak byste musel vědět, že v této zemi (a samozřejmě také nikde na světě) žádná anonymita neexistuje. Natož pak anonymita na Internetu.
Tak vy si teda myslíte, že Dočekal nepochopil, jak funguje anonymní internetová diskuse. Opět jste pouze nechtěně přiznal, že jste jen takový jednoduchý žvanil, pro kterého je navíc Internet jediným spojením se světem.
Víte, já mám sice k jednincům vašeho typu jistý soucit a pochopení. Obojí ale velice rychle vezme za své, když se takovíto jedinci za své postižení začínají mstít všem, o kterých si myslí, že je čímkoliv převyšují.
V těchto diskusích jsem tedy středem vašeho zájmu já. Je zajímavé pozorovat, co všechno jste tady na moji adresu za tu dobu stačil vyplodit. Podivné není ani tak to, s jakou lehkostí se tady projevujete coby primitiv jako spíš to, že vám tady tohle všechno prochází.

Jo vidíte. Já jsem úplně zapomněl, že vy tady do svých příspěvků nevkládáte odkazy. Třeba právě na manifestaci občanského hnutí s názvem ProAlt.
Tak v tom případě je ta vaše zdejší "činnost" pochopitelná a také tolerovatelná.
14. 05. 2011 | 15:23

Dočekal napsal(a):

hoven napsal(a):
blue jay,
já jsem si dočekala oblíbil. vím , jak dědka rozdráždit. ale někdy mi je ho trochu líto.
14. 05. 2011 | 15:12
--------------------
Hovene, hovene!
Jediný, kdo tady na ten váš primitivismus doplácí, je editor těchto diskusí pan Libor Stejskal.
To jeho "usměrňování" těchto diskusí v podobě výmazu "nevhodných" příspěvků je totiž v porovnání s tím, co tady produkujete vy a vám podobní duševní giganti už jenom trapné.

Jo a že víte, jak rozdráždit dědka? Nenechte se vysmát! Ten "dědek" má z vás totiž jen bžundu.
A samozřejmě nejen on. Tím čtením výplodů vaší prudké inteligence se také velice dobře baví mí skuteční přátelé.
Na druhou stranu se ale také diví. A nejen tomu, co produkujete. Oni se především diví tomu, že vám to tady prochází.
Marně jim vysvětluju. že takovíto "slouhové" jsou potřební a užiteční pro udržení každého totalitního režimu.
V těchto diskusích totiž působíte jako odpuzovač všech slušných lidí. A přitom si myslíte, jaký jste hrdina.
Nejste. Vy jste jen obyčejný slouha.
14. 05. 2011 | 15:38

Silvie napsal(a):

Jak jsem si tak přečetla dnešní noviny, tak mám pocit, že se všechny veverky potkaly na léčení v Bohnicích. Už ty zjevy - Babák je taky pěkný kousek. Hlavně se mi vybavuje, jak si hrála "teoložka" Klasnová na těžkou intošku a moralistku a oháněla se při tom Kantovým citátem - "hvězdné nebe nade mnou a mravní zákon ve mně".
No, není to k popukání?

Chudáka Nečase z toho jednou klepne - ve vlastní straně nemá oporu, Kalousek mu dělá fin.prověrky ministrů i když by měl sám dávno sedět (viz Sazka, Synot) a VV jsou sbírka nevypočitatelných psychopatů.
14. 05. 2011 | 16:52

Tichy napsal(a):

Vazeni, muzete prestat nadavat na Bartu, Johna a vsechny dalsi? Pokud se nemylim, ZVOLILI jste si je jako sve zastupce, v udajne svobodnych volbach. Takze je treba mlcet.
14. 05. 2011 | 17:11

blue jay napsal(a):

vendysku docekale,
me tvoje prudka inteligence uplne ohromuje. Ty jsi musel byt uzasnej mistni politik. Ted ti uz jen zbyva se pochlubit kde. Ale asi za to ze se tu s nami o tom nechces podelit muze Stejskal. On by po tobe sel jeste vice nez ted.
14. 05. 2011 | 17:19

blue jay napsal(a):

Trochu oleje do ohne,
Me prekvapuje kolik lidi prirovnava VV ke SZ. SZ mela aspon 2 schopne politiky, Bursika a Lisku. Muze tu nekdo vyjmenovat aspon jedineho schopneho politika VV?
14. 05. 2011 | 18:18

hoven napsal(a):

blue jay,
bárta je schopnější než bursík a liška dohromady. vybudoval si svoji vlastní sektu za učelem získání státních zakázek pro ABL, našel poněkud "pomalumyslícího" maskota johna , dostal 11 % ve volbách. dostal se hodně daleko, málem mu to vyšlo. to byly roky a roky příprav a pak pujčování obálek ....ale nepočítal s lidským faktorem. tluchoř ukázal kočí pindíka a slíbil jí místo v evropskym parlamentu. to nemohl barta přebýt.
14. 05. 2011 | 19:00

Petr napsal(a):

Který český politik nechlastá?
A i kdyby, tak stejně vypadá, že je úplně vypitej.
14. 05. 2011 | 19:13

blue jay napsal(a):

Souhlasim hovene, Barta je schopnejsi..
Bárta vyrazil na víkend vládní limuzínou
9. května 2011 15:37
PRAHA - Ministerské audi naložil koly a vyjel na dovolenou do jižních Čech. Přestože bývalý ministr dopravy Vít Bárta (VV) skončil ve funkci už v dubnu, tento víkend vyrazil společně s manželkou poslankyní Kateřinou Klasnovou (VV) vládním vozem na výlet. I přesto, že podobné "papalášské" manýry strana Věci veřejné před vstupem do sněmovny odsuzovala.

Liska jezdil na kole,lol.
14. 05. 2011 | 19:15

hoven napsal(a):

blue jay,
liška je slušnej člověk. ale ideologicky mu to vubec nemyslí. zelení jsou slepá ulička. němce to bude stát strašný peníze a ničeho nedosáhnou.
14. 05. 2011 | 19:25

dědek mirda napsal(a):

jak to tu čtu tak pánové jsou tací inteligenti,že jeden si říká jsem blázen já nebo oni? Já říkám oni !
Vaše kecy jsou jak drbat se levou rukou na pravém uchu.
14. 05. 2011 | 21:37

Starý napsal(a):

Mě víc zajímá, ketrý "charakter", nebo spíš charkterka, pořídila tajnou nahrávku z pijatyky a dala ji do médií. A ještě zajímavější by bylo zjitit, kdo ji za to zaplatil, kolik a proč !?
Zajímavé je, že to netrápí autora blogu. Opravdu si myslí, že politik se vyznačují tím, že neplácá nesmysly když si přihnou !?
Nebo je také pozotivně motivován ?
14. 05. 2011 | 22:49

Jan napsal(a):

hovene
likvidační pro tuhle zemi jsi ty.
Nomen omen
15. 05. 2011 | 09:58

Zacheus napsal(a):

Mně osobně nepřipadalo,že by pan Bárta byl tak opilý,že by nevěděl, co říká. Naopak, jeho vývody byly docela věcné. Podobně jako jeho plán, který přednesl ještě jako Velký šéf ABL. Ale to jen tak na okraj.
15. 05. 2011 | 10:51

robits napsal(a):

ale tady nejde o Bártu.Každý se někdy opije.Ovšem ministr financi je samolibý žvanil
sice s retorickými schopnostmi,ale zeptejte se na něj v Příbrami,co je to za člověka
15. 05. 2011 | 11:21

robits napsal(a):

ale tady nejde o Bártu.Každý se někdy opije.Ovšem ministr financi je samolibý žvanil
sice s retorickými schopnostmi,ale zeptejte se na něj v Příbrami,co je to za člověka
15. 05. 2011 | 11:21

dědek napsal(a):

Vážení VÍTEJTE na stránkách AKTUALÍ HNOJIŠTĚ
šefdopisovatelé: Lipold,Machová
nadávat židům je klasika,okopávat,lhát,vymývat mozek, je POVOLENO
není povoleno útočit na romy(abych nebyl smazán)ODS a TOP09
15. 05. 2011 | 11:32

Dočekal napsal(a):

Zacheus:

Podle mne nebyl pan Vít Bárta v žádném případě opilý vínem. On byl jen opilý mocí. A to se mu ještě šeredně vymstí.
On si totiž dovolil něco, na co si ještě nikdo před ním nedovolil ani pomyslet. On se na té tajné pořízené nahrávce vyjadřuje v tom smyslu, že má pana prof. Ing. Václava Klause CSc. dr.h.c.45x obrazně "na drátkách."
"Václav Klaus udělá to, co chci já" je výrok, na který se nezapomíná.
Hlavní problém pana Víta Bárty ale spočívá v tom, že pan prof. Ing. Václav Klaus CSc. dr.h.c.45x nezapomíná nikdy. Tento člověk zkrátka neunese cokoliv, co by se dalo považovat za jeho porážku.

Jinak kvituju s povděkem, že nám pan Bárta nechtěně objasnil způsob, jakým tady po roce 1989 fungují všechny "demokratické" politické strany. Dnes už tedy nemusíme pochybovat o tom, že těm našim politikům (napříč politickým spektrem!) nejde o nic jiného, než o vlastní prospěch. No a s tím samozřejmě o prospěch těch, kteří jsou v této zemi skutečnými vládci. Bývalý premiér Mirek tyto loutkovodiče pojmenoval jako "kmotry." Velice trefné!

Není žádným tajemstvím, že poslanci všech politických stran si to volitelné místo na kandidátce kupují prostřednictvím finančního daru, poslaného na konto vlastní strany, případně doneseného v igelitce přímo pokladníkovi. Podle mých informací výše této finanční částky začíná někde na sto tisících. Není proto překvapivé, že každý poslanec ještě předtím, než vůbec usedne do poslanecké lavice hledá způsob, jakým by se mu takto vložené finanční prostředky co nejrychleji vrátily.
Rekordmanem je poslanec za Věci Veřejné pan Michal Babák. Ano, ten, který věnoval své straně šest milionů, které si údajně vypůjčil od své firmy.

Tohle všechno se tady může dít jen proto, že tady pan Václav Klaus na začátku devadesátých let minulého století "požehnal" špinavé peníze.
Od toho jeho vyjádření "Faul, který rozhodčí nevidí, není faul" se také odvíjí všechno konání tohoto člověka a hlavně pak jeho nohsledů.
Pan Vít Bárta se zkrátka chtěl panu Václavu Klausovi vyrovnat a to mu nebude odpuštěno nikdy.
Obávám se, že pan Vít Bárta už není jen politická mrtvola. On už se neuplatní ani v podnikání. On je teď v pozici zajíce na otevřené pláni. Vrchnímu lovčímu teď stačí jen ukázat a hned se najde dost psů, kteří toho zajíce uhoní a nakonec také roztrhají.
Strana Věci Veřejné už jede na mrtvém koni.
15. 05. 2011 | 11:36

0100 napsal(a):

"Z Věcí veřejných a Radka Johna si nikdo legraci dělat nebude." Jste stranou prop...ných děvčat do politiky, hlupáků stižených mocenskými ambicemi, lhářů, kteří naoko potírají korupci a sami jí dělají včetně podivného sponzorování strany. Jste stranou loutkových kašparů, kde šňůrky loutek tahá člověk stižený napoleonským syndomem. Jste stranou politických blech, které jsou kam vítr tam plášť,ale parazitující na všem. Vybarvili jste se! Příští volby vás voliči zaříznou svým hlasem!
15. 05. 2011 | 11:37

hoven napsal(a):

dočekal,
na igelitky jsou největší specialisti socani. stačí vzpomenou na katova sekretáře srbu, který chystal vraždu novinářky a měl doma v igelitce 30 milionů. nebo například na koloťukova nemajetného invalidního strýce vika, který grossovi pujčil v igelitce několik milionů na byt......
15. 05. 2011 | 11:57

Zacheus napsal(a):

Dočekal. Děkuji za odpověď. Podle mne nehynoucí zásluha pana Bárty je, že tomu, co popisujete ( a co skutečně je vlastní celému politickému spektru)zřejmě dal určitý "vědecký" základ a spojil jej s praktickou manažerskou činností. Jak je vidět, pokrok nelze zastavit. Takový Lucky Luciano byl proti dnešním machrům, kteří zbohatli jistě pouze poctivou prací, opravdový břídil.
15. 05. 2011 | 12:05

Dočekal napsal(a):

Zacheus:

Nejvíc je mi líto Pepana. On si totiž šel do PSP ČR pro imunitu. Jako vytrvalého bojovníka proti státem posvěcenému hazardu jej nenávidí hlavně pan Kalousek.
Vykonavatelé vůle "nejlepšího ministra financí celého vesmíru" a hlavně pak mistra v uzavírání nevypověditelných smluv jsou ale jiní.

http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=698706

To blekotání pana Radka Johna v kecacím pořadu pana doktora Václava Moravce je už jen neuvěřitelně trapné. On totiž stále zdůrazňuje boj proti korupci jako hlavní náplň politiky "své" strany s názvem Věci Veřejné. V porovnání s realitou je to na stejné úrovni, jako kdyby mši v kostele sloužil Satan.

Jinak ve svém počítači mám kromě jiného také vzpomínky mého stýce Jana, známého pražského advokáta. Strýc Jan sice zemřel už v roce 1994, ale to, co předpověděl, se splnilo do puntíku. Zřejmě se tak stalo proto, že strýc Jan poznal ten "disent" z obou stran. Tedy především to, jak se jeho protagonisté chovali před Vítězným Listopadem a po něm.
A že to srovnání není zrovna přívětivé, tak o tom nemusíte pochybovat ani chvilku.

Tady se musím přece jen ještě jednou pozastavit nad účinkováním a hlavně pak nad úrovní "diskusních" příspěvků nicků Rumcajs, hoven a blue jay v těchto diskusích.
To, že se tady první dva prohlásili za absolventy Vysoké školy, je v porovnání s jejich písemným projevem už pouze úsměvné. Mnohem horší je to, že tito jedinci tady působí jako rozbíječi diskusí a odpuzovači všech slušných diskutujících.
Nejvíc zarážející je (alespoň pro mne) ale to, že tady je těmto jedincům v tomto poskytován neomezený prostor.
Kodex diskutujících zřejmě platí pouze na někoho.

Jinak je to ale v pořádku, brambory jsou v řádku.

"Přednost mají jednoznačně reformy a my jsme kvůli jejich zavedení do praxe pomocí námi protlačených zákonů ochotni jít i přes mrtvoly. Vaše mrtvoly, to aby snad nedošlo k omylu."
S pozdravem - vaši politici
15. 05. 2011 | 13:10

donal napsal(a):

je třeba předčasne volby ODS TOP09 a VV už nemají mandát vládnou pokud nechcou jit samy tak je je třeba vyhnat
15. 05. 2011 | 13:12

Luba napsal(a):

Poetické politicko-přírodovědné okénko (o VeVerkách):

V tom lese Řáholci někdy po setmění
z dinosauřího vejce vzešel savec
co sál dvakrát více
než jiný nenechavec.

Čestvě vylíhlý
azurovou modří ochmýřený
oplodnil svou rodnou buš
do každé zrzky zasel
jako správný muž.

Pokolení vzešlo věru hodnověrné
trochu levé a trochu pravověrné
pokradmu plíživé a přitom nápadné
ocasaté … jak tě napadne.

Jako správné nulté pokolení
VeVerky
vymezovaly se do umdlení
vůči dinosauřím dědkům
svým ideovým předkům.

A tak dosáhly věhlasu
a největšímu ocasu
přidělily vedení
Řáholcem zavládlo řečnění.

Těch řečí bylo vážně moc
až zvrátilo se v pravomoc
a přitáhlo ty nemocné
co ovládají bezmocné.

A tak …
VeVerky s modrými ocasy
přisypaly si do kasy
prachy Bakalova sluhy
k tomu Babákovy dluhy.

Až jednou …

Veverce Kristě
chroupáním oříšků
udělal se na bříšku
miniaturní krofón
zkráceně mikro-krofón.

Díky tomuto útvaru
ostatní členové pelíšku
mají Kristu za potvoru
s titulem otvoru v podbřišku.

Ale …

Kristýnka za to nemůže
že lapá hovory
útvarem z pod kůže.
A že tyto nahrané hovory
jsou politikářské horory.

Jak pravil český klasik
k dobru veverčí rasy:
Veverki ? Ty nesmrděj.
Ale někdy strašně!
Navíc vyvolávají vášně.

Až vyzvoní se další zvonec ...
bude VeVerkám konec.
P.S.:
"Veverki" jsou veverky v brněnském dialektu herce Jaroslava Vojty.
15. 05. 2011 | 13:22

donal napsal(a):

ods top a vv jsou bez mandátu tedy vládnou nelegitimně at odejdou samy nebo je vyhnat od vlády
15. 05. 2011 | 13:27

hoven napsal(a):

neska byly otázky vaclava moravce dost trapný. paroubek si myslí, že když si vezme brejle a paruku, tak ho lidi nepoznaj.
15. 05. 2011 | 14:27

Dočekal napsal(a):

hoven napsal(a):
neska byly otázky vaclava moravce dost trapný. paroubek si myslí, že když si vezme brejle a paruku, tak ho lidi nepoznaj.
15. 05. 2011 | 14:27
--------------------
A takhle se, prosím, projevuje absolvent Vysoké školy!
Ve skutečnnosti ovšem jen alternativní inteligent a obyčejný slouha.

No nic. Budu si holt muset začít zvykat na to, že Vysokou školu tady budou mít zanedlouho snad všichni hoveni.
Jenom někteří z nich ale budou mít dál nárok na sociální dávky. Těm, kteří si je poctivě neodpracují například neustálým odrazováním všech slušných diskutujících na tomto otevřeném diskusním serveru, je ministr "asociál" Drábek nemilosrdně zkrouhne.

Takže bych si dovolil jedinci s nickem hoven doporučit v tomto směru jistou inovaci. Ty jeho vysoce inteligentní vstupy do těchto diskusí už totiž začínají nudit.
15. 05. 2011 | 14:41

Josh napsal(a):

Po přečtení mnoha komentářů,jsem nabyl dojmu,že mnohým schází IQ prostých lidí.
Je škoda mrhání myšlenek,některých jedinců,v tomto blogu,že raději se nejdou projít přírodou.Udělali by dobře sobě a i jiným.Musím souhlasit se Sylvií,Mirkem a s jinými z této diskuze.Je smutek z některých čechů,jak przní český jazyk.Nebylo by na škodu,kdyby si to co napíší,ještě před urážením jiných,přečetli.Lze se domnívat,že by možná slevili ve svých stupidních příspěvcích,na blogu i v životě.
Měli by možná pochyby,zda to je česky.Naše rodina je složena z cizinců,ale valím
oči nad pravověrnými,kteří řvou nad vítěztvím českých barev v čemkoliv,ale chudák čeština.Tak Vy borci,co na to vypotí vaše hlavěnky,či lahvěnky...:)
15. 05. 2011 | 14:51

Jířa napsal(a):

Já si myslím, že toto všechno "vládní" podivné a čím dál více provokující chování je plán. Oni chtějí, aby lidi vyšli do ulic, protože se zřejmě už chystá něco většího. Např. celoevropský chaos, násilí a obsazení Evropy víte kým... Například. Plán NWO, může to tak být.
15. 05. 2011 | 15:02

pich napsal(a):

Modrá sojka žvanivá se ptá - kdo jsi.

No ty mně nepoznáváš. Přece tvůj ošetřovatel z Bohunic.
Po tom co jsi přešel z Bohnic na moravu. Kdo tě tam měl v prádle samozřejmě nevím. Prý jsi ztratil papíry.
15. 05. 2011 | 15:31

hoven napsal(a):

dočekal,
mě především dost zarazila poznámka benešová o tom, že lůza veme právo do vlastních rukou. není to poprvé, soudruh senátor za čssd-čekatel zavadil něco blábolil o klackách v rukou. já si nemyslim, že se radikalizuje společnost, ale že se radikalitzuje a bolševizuje čssd. já chápu, že touha těch socbolševiků po korytech je šílená, zvláště po te drahé převolební kampani, ale měli by si uvědomit, co tady začínají rozehrávat. jestli má čssd choutky na nějakej další únor 48, tak aby se potom nedivili. tentokrát můžou s boulema odejít rudí. a spěkně velkýma.......
15. 05. 2011 | 15:37

Anastazie Králová napsal(a):

tOna se bohuželČSSD vůbec radikalizovat nemusí-to za ni udělal nejlépe TOP O9.důchody,zdravotnictví,postižení handicapovaných.To je zajímavé-když chceme něco zdražit /resp naše pravice/-odvolává se na západní civilizaci.A co takhle mobbing,sexuální harašení,charita /ad MRS.Bakala-v USA není zvykem jen přejímat podobu jména manžela,ale vylepšovat jeho společenský program charitou.Ale vy asi dáte všechno za kokain,abyste astále byla štíhlá-že,to je asi vaše nhejvětší zkušenost z volby královnay krásy a modelingu /.A jinak novináři.Proboha,mějte k nim ohled-bůhví kolik alimentů a hypoték musí platit.Copak si vůbec může nějaký chudák novinář v téhle zemi dovolit říkat či napdat pravdu? Vždyť to by se musel živit jako metař či prodavač.hat archnM
15. 05. 2011 | 16:17

Anastazie Králová napsal(a):

Srtoj nejsem.Ale jsem obyčejný občan ,dokonce gramotný a nemohu za to,že Vaši ochranu proti spamu dělal zřejmě nějaký výtvarník,ktreý nemněl ví ne na "čůčo"
15. 05. 2011 | 16:19

Anastazie Králová napsal(a):

tOna se bohuželČSSD vůbec radikalizovat nemusí-to za ni udělal nejlépe TOP O9.důchody,zdravotnictví,postižení handicapovaných.To je zajímavé-když chceme něco zdražit /resp naše pravice/-odvolává se na západní civilizaci.A co takhle mobbing,sexuální harašení,charita /ad MRS.Bakala-v USA není zvykem jen přejímat podobu jména manžela,ale vylepšovat jeho společenský program charitou.Ale vy asi dáte všechno za kokain,abyste astále byla štíhlá-že,to je asi vaše nhejvětší zkušenost z volby královnay krásy a modelingu /.A jinak novináři.Proboha,mějte k nim ohled-bůhví kolik alimentů a hypoték musí platit.Copak si vůbec může nějaký chudák novinář v téhle zemi dovolit říkat či napdat pravdu? Vždyť to by se musel živit jako metař či prodavač.hat archnM
15. 05. 2011 | 16:32

Anastazie Králová napsal(a):

Je mi jako humanistovi smutno z toho,že gramotnost se hodnotí dle chyb na PC.Nemám ŘP,elektronické bankovnictví,miluju knihy a nenávidím PC.Nehodím se do 21.století-ale možná do renesance či antikyMimochodem-jsem lékařka a otec p.Johna mne zkoušel.Byla to jedna z nejvěrších osobností.Je všeobecně známo,že synové velkých otců to mají v životě velmi těžké.Z Bible :A řekni,Pne,jak poznáme pravé proroky od falešných?-"podle skutků jejich " Vy nevíte,že každý úspšný podvodník je nesmírně psychologicky zdatný a že poctivý člověk často působí neohrabaně? Já se tedy počkám na ovoce skutků jejich a pak se rozhodnu.
15. 05. 2011 | 16:40

vasja napsal(a):

hoven napsal(a):
neska byly otázky vaclava moravce dost trapný. paroubek si myslí, že když si vezme brejle a paruku, tak ho lidi nepoznaj.
.............................
A byl taky pěkně vošklivej, ale na socana eště štramák.
15. 05. 2011 | 16:42

Daňový poplatník napsal(a):

To Lipold: Věci veřejné si dělají legraci z nás
Kdo je to " z nás" ?
Ze mně si osobně dělají větší legraci TOP 09, Bárta s Kočí sice blbě kecají v draku, a John i bez draka, ale na rozdíl od ožralého (autocenzurováno) a přidementního (autocenzurováno) zatím ze státního nic neukradli, nebrali úplatky, ani nezákonně nerestituovali. Jo, že to někteří měli v úmyslu.......
Halt to tak dopadá, když předškoláci jdou hrát s velkýma klukama kuličky.
15. 05. 2011 | 18:59

hoven napsal(a):

vasjo, ty rudej troglodyte, co se šmajchluješ ? Ty si myslíš, že sem tě nepoznal ? Tak blbej nick může mýt jenom komouš. Na mně nemáš, troubo.
15. 05. 2011 | 19:00

xy napsal(a):

vasja a hoven nám v diskusi názorně předvádějí ubohost, trapnost, hloupost a dětinskost českých "pravičáků". Dříve takoví týpci obtěžovali svým blábolením jen v putykách, dnes svými ubohostmi spamují český net.
Navrhuji, aby si zavedli vlastní blog, kde by se mohli do systosti zařádit a zablbnout, ale velmi pochybuji, že si vlastní blog vůbec dovedli zřídit. Proto také parazitují na blozích ostatních.
15. 05. 2011 | 19:06

hoven napsal(a):

xy,
jsem v tom nevině, někdo si pujčil muj nick.
15. 05. 2011 | 19:58

xy napsal(a):

hoven napsal(a):
neska byly otázky vaclava moravce dost trapný. paroubek si myslí, že když si vezme brejle a paruku, tak ho lidi nepoznaj.

hoven napsal(a):
vasjo, ty rudej troglodyte, co se šmajchluješ ? Ty si myslíš, že sem tě nepoznal ? Tak blbej nick může mýt jenom komouš. Na mně nemáš, troubo.

Ty příspěvky nejsou tvoje ? Ale v tom případě někdo dokonale napodobuje tvůj nenapodobitelný styl Jestli ho máš patentově chráněný, tak zloděje nicku zažaluj.
15. 05. 2011 | 20:20

David napsal(a):

"...Totiž: Bártovi a spol. zjevně přijde úplně normální, vysvětlit skandální hlášky ze stranické porady tím, že jejich autoři urazili 10 lahví těžkého vína a byli „v podroušeném stavu“. (Prostě jsme se nalili, a zlá Kočí nás ponoukala a zneužila, podívejte se na ni, na hyenu.)..."

---------

Říká se, že ve víně je pravda.

Jistě budou zajímavé i další nahrávky ze seriálu, který si pro veřejnost pořídila trojská ... Kočí.

Bude výsledkem zase výmluva, že Věci veřejné se o všech státních záležitostech radí vždy jen a jen ve stavu opilosti???

Jakou další hloupou výmluvu si nás ti užiteční idioti připraví příště?
15. 05. 2011 | 20:21

xy napsal(a):

David:
vzpomínáte, jakou hysterii rozpoutali pánové z ODS kolem "odposlouchání a sledování", počínaje Tlustým ?
Dobře, pánové a dámy z VV se fanfarónsky naparovali, vychloubali a přeháněli. Nicméně na VV nemáte ani jediný případ rozkrádání státních peněz ani korupční aféru. Několikrát včera a dnes v TV prohlásil Bárta, že Kočí za svou destrukci VV měla od ODS přislíbeno 120 milionů- Nikdo, zdůrazňuji NIKDO se k tomu nevyjádřil a nepopřel to.
Koneckonců nahrávky si Kočí pořizovala už 9 měsíců, jak přiznala. Proč asi ? Pokud chtěla nápravu zlořádů ve VV, proč nevystoupila s kritikou na plénu a počkala, až vyrobí dost nahrávek, na nichž se chová jako policejní provokatérka ?
15. 05. 2011 | 20:43

xy napsal(a):

David:
P.S. - Daleko víc než tyto nahrávky opilé party z VV by byly zajímavější nahrávky třeba z grémia ODS - škoda, že tam nějaká Kočí nenahrála, jak tamní papaláši připravují a realizují zlodějny, tunely a rozkrádačky gigantického rozsahu. Dočkáme se ?
15. 05. 2011 | 20:47

hoven napsal(a):

xy,
jenom ten první příspěvek je muj. skvělý nenapodobitelný humor, kterému se všichni smějou, hlavně vašek dočekal. ale ten druhej příspěvek muj není, nikdy takhle nenadávám a takový slova nepoužívám.
15. 05. 2011 | 20:53

xy napsal(a):

hoven:
U tebe je typické, že když neumíš napsat nic, ale opravdu nic k tématu, tak se uchýlíš k tomu, že vzpomeneš svého nezapomenutelného přítele Paroubka, aby sis aspoň přivydělal. Bez tebe by na něho všichni dávno zapomněli, ty ho stále připomínáš. Netvrď, že to pro něho a jeho návrat do politiky děláš zadarmo
15. 05. 2011 | 20:58

David napsal(a):

xy:

Připouštím, že viditelné prohřešky veverek jsou ve srovnání s neviditelnými prohřešky dvacetileté vlády dinosaurů zanedbatelné.

Připouštím, že Tluchoř Kočí přemluvil, aby rozvrátila klub veverek a aby pořizovala nahrávky z jednání.

Na druhou stranu vůbec nechápu, proč se veverky drží v této vládě intrikánů a dinosaurů, jako klíšťata a neodejdou, jak se říká, středem.

Naivní veverky vůbec nechápou to, že budou zcela jistě zneužity, jako užiteční idioti k prosazení asociálních reforem, a pak stejně budou politicky zlikvidovány.
15. 05. 2011 | 21:17

xy napsal(a):

David:
Myslím, že snaha veverek udržet se ve vládě je pochopitelná, protože se snaží získat aspoň nějaké body u voličů - aspoň za proklamativní snahy potlačit korupci a rozkrádání svými návrhy zákonů. Kdyby se jim podařilo něco z nich ve vládě protlačit, mohli by se něčím vykázat. Realistický občan sice ví, že zákony zdaleka nejsou všechno, protože jejich vymahatelnost je v Česku mizivá, ale bylo by to aspoň něco. Jejich dalším byť malým plus veverek je, že se nestihly namočit v nějaké rozkrádačce.
15. 05. 2011 | 21:39

David napsal(a):

xy:

Snaha neschopných veverek udržet se ve vládě je naprosto chybná a pro mne už nepochopitelná.

To, co oni předkládají za úspěchy nelze za nějaké úspěchy považovat.

Důkazem je pokles preferencí z 11% na méně než 5%. To mluví za vše.

V boji proti korupci už prohrály. Byly vyhozeny z ministerstva vnitra, opustily i trafiku pro Johna, na spravedlnost je nikdo nepustí, protože jsou "na věky spojeny" s ABL. Takže mohou být tak akorát na kultuře.

Nechutné tahanice se potáhnou jen do doby, než splní úlohu užitečných idiotů a pak budou kopnuty do pr....

Navíc se veverky zdiskreditovaly a jsou už nevěrohodné, a to je vůbec to nejhorší, co se jim mohlo stát.

To, že se nestihly namočit v nějaké rozkrádačce je pro voliče zanedbatelné, oproti tomu co dosud "předvedly".

Jak už někdo řekl:

"Věci veřejné" = jen - "Kecy veřejné"
15. 05. 2011 | 22:50

xy napsal(a):

David:
Snažil jsem se pochopit motivaci politiky veverek podle toho, jak ji ve dnešním OVM interpretoval Radek John. Je mi líto, že u této vlády nemáme žádnou naději na skutečný boj proti korupci a rozkrádání, o skutečných reformách nemluvě. Přece jenom jsem doufal, že se najde pár lepších politiků. Ale aspoň se ukázalo, že spoléhat na "nové, starým myšlením nezatížené mladé lidi v politice" je naivní blouznivina, stejně tak jako myslet si, že politiků zkultivují ženy v politice. Lidi ve VV jsou mladí, socialismus nepoznali, je tam hodně mladých žen a rozhodně se nedá říci, že by VV byly nějakou inovativní štikou v českém politickém rybníce - a o kultuře projevu nás přesvědčily nahrávky Kristýny Kočí.
15. 05. 2011 | 23:09

dědek mirda napsal(a):

mám dojem,že "hoven" je za ty kecy tady plcenej,dělá také něco jiného než opruzu tady?
16. 05. 2011 | 01:12

sedlak napsal(a):

in vino veritas, dřív se Bártovi dařilo PR lépe...... zlatá úřednická vláda, zlatá monarchie......kdy nám ředitel zeměkoule Bárta ukáže vyšetřené kauzy? už to není ani legrační, ani nové, ani zajímavé tyhle hrátky na úkor občanů
16. 05. 2011 | 01:33

anti politik napsal(a):

Koukám, že dost nicků Lipoldovi nadává, ale zřejmě jen hlupáci. Musím se ho zastat. On jediný, když tady do politického svinstva ještě nikdo další moc netepal a ta doba není tak dávno, maximálně rok nebo dva, do toho docela šel!! To jen pro ty co zapomínají na to, že než sem nalezli další desítky blogerů jdoucí proti politickému svinstvu tu byl docela osamělej než se přestali bát i ostatní!!!!! Tak kdopak má výhrady? Který pašák si honí trikčko na blogerovi, který se přestal bát jako jeden z prvních? Nekomentuji jeho psaní, ale jeho přístup a ten musím uznat byl dobrý!!!
16. 05. 2011 | 06:36

Josh napsal(a):

Každý soudný člověk tuší,že když se dostane jakákoliv strana k lizu,tak dojí
co to jde.Nabyde jistoty,za nějaký čas,jako v případě strany VV,když se
objeví první příznaky.Jenže ono se to rozrůstá,a teď mají másla na hlavě
až moc,a neví kudy kam,a jak to vysvětlit.Tito srandisti,mi připadají jako
moravák,který přejede vysočinu,a je z něj pražák jako poleno.Zapomínají co
naslibovali,a teď se v tom motají a žvaní nesmysly.Jen mě udivuje sysel,že
jako novinář,co dělal jiným,zažívá sám na vlastní očenka.Jo,jo,jo
16. 05. 2011 | 07:45

jíra napsal(a):

Pane Lipolde, dobrý. Není ale už nejvyšší čas posunout to z roviny pouhého zesměšnění a pranýřování do jiné roviny? To podstatné mi v článku chybí - a už to v debatě, asi i víckrát, zaznělo: Podobně se dlouhodobě i když skrytěji chovají snad všechny strany a to už od dob, kdy poprvé začala vládnout ODS a byla spuštěna velká privatizace. A už je čas jim všem konečně říci dost.

Jaké prostředí si politici prosadili, takové je, a je to hrůza. Dlouhodobě vysoká úroveň korupce v ČR, předražené veřejné zakázky, nevybíravý tlak těch majetných na obsazení náměstků politiků a při obsazování vedení úřadů zejména po volbách, nízká politická kultura a další negativní skutečnosti jsou snad už všem známé.

VV z důvodu menší politické obratnosti z toho vlastně jen udělaly věc veřejnou téměř v přímém přenosu jako volné pokračování kdysi hodně sledovaného televizního pořadu o kauzách Na vlastní oči aj. podobných. Zkusily uspět v politickém boji, kde rozhodují především stamilióny na volby a jako nová strana se v tom zranitelně plácají.

I bez afér by to asi byla donkichotská snaha jít v síle svého politického mandátu 11% proti korupci a minulé rozpočtové neodpovědnosti vlád a parlamentu s velkými následky dodnes (např. vlastně nezrušitené nevýhodné veřejné zakázky, snaha zlatokopů zpochybnit dodatečné nestandardní škrty u solárních panelů atd.). Ukazuje se ještě otevřeněji, že problém je v celém tom systému, jak je nastaven. Jiné úplně nové strany mohou mít podobné potíže.

Když už je něco do nebes volající, vyplyne z toho nanejvýš politická šarvátka a vzájemné protikydání hnoje na hlavu, popř. dočasné uklizení svého aktéra mimo dostřel. V zemích, kde se snaží udržet skutečně demokracii, tj. nikoli víceméně zlegalizovanou demokradii, by něco takového mělo pro aktéry daleko dlouhodobější důsledky, leda snad až na úplné výjimky.

Především řekněme všem politikům jasně: Tak dost! A všichni, jichž se to týká! Tady máte seznam s konkrétními prohřešky vašich politiků s dopadem na naši zemi, na veřejné finance, na negativní parametry a čekáme, kdy se pustíte do nápravy. Nemůžete činit to dobré, když činíte to špatné.

A zároveň, jaké systémové změny jako celek musí vnést větší pořádek do politiky, do státní správy jejím oddělením od politiky, transparentním výběrovým řízením úředníků atd. atd. A jak dlouho bude pak ještě trvat, než se změny zažijí.

Vždyť si snad z nás dělají srandu VŠICHNI zákonodárci a politici, když např. zákon o státní službě u nás existuje snad už od r.2002, před vstupem do EU (kde je podmínkou), byly v něm už prý dvě až tři desítky novelizací, ale nikdy nenabyl účinnosti!!
16. 05. 2011 | 07:57

David napsal(a):

Neviditelný pes:

Opozice ve vládě

16. května 2011

Nechutný vládní tanec pokračuje, roli předtanečníka převzala TOP 09, která okázale vyzývá véčkaře, aby zveřejnili firemní účetnictví. Zdá se, že nedostatek soudnosti postihl i stranu, která se až dosud chovala jakž takž rozumě. Véčkaři účetnictví nezveřejní, jako je nezveřejní ODS a ČSSD a KSČM. Která naše parlamentní politická strana nežije i z černých peněz a z úplatků?

Na tom je to postaveno a pokřik typu „zveřejněte účty“ je pokrytectví. TOP 09 teď využívá té okolnosti, že se véčkaři dostali do role mediálního otloukánka. Pravda, vykoledovali si to vlastními výkony a média musí o něčem psát. Ale co z toho?

Útoky na vládní stranu, to je doslova ústavní povinnost opozice, kvůli tomu je ten systém postaven. Není to role vládní strany. Proč TOP 09 tuhle hrubou chybu dělá? To, že to dělají vůči svým koaličním partnerům véčkaři od okamžiku vstupu do vyššího patra politiky, tedy do parlamentu a pak do vlády, je přirozené.

Jsou to dílem diletanti, dílem naivisté a jistě dílem i darebáci.

Že jejich zjevení na politické scéně je hrubý omyl, je víc než zjevné.

Ale je to hrubý omyl voliče, který naletěl na reklamu, podobně jako naletí někdo na inzerát banky slibující devítiprocentní úrok. Nicméně véčkaři jsou v parlamentě, mají tam významný hlas a všechny snahy o jejich vyhození z vlády jsou též výsledek diletantství, naivity a možná i darebáctví.

Mimo vládu budou chtít véčkaři víc, než mohou dosáhnout dnes.

Každé hlasování bude předmětem obchodu. O každou pozici bude nutno škemrat. Stane se z nich Wagner či Pohanka ve velkém, budou se prodávat a ještě to svým hloupým voličům budou předkládat jako politický úspěch. Půjde o čistou korupci za potlesku tupější části obyvatelstva.

Copak je tak těžké pochopit princip, že v demokracii karty rozdává volič? Bohužel, tuto prostopravdu nechápe i významná část komentátorů politické scény.

Skutečnost je prostá: véčkařů se nelze jen tak snadno zbavit jenom proto, že jsou trapní a zkompromitovali se. Navíc, i to jejich zkompromitování je sporné, protože se pořád omílají hlouposti kolem nich a na podstatné věci se zapomíná, jako například na spor o anonymní akcie, které chtějí véčkaři zrušit, kdežto ODS Pana Čistého Nečase je drží. Ale i to je důkaz jejich diletantismu, že nedokázali svoje cíle a případné úspěchy veřejnosti předložit.

Tím pádem by je měli voliči v příštích volbách vykopat na smetiště.

Jenže s velkou pravděpodobností volič nasune do parlamentu a do vlády nějaké další písk.

Aston
16. 05. 2011 | 08:01

Josh napsal(a):

Sysel si myslí,že mladí nezatížení KSč,nebudou krást.Jenže to není stranou,
ale lidmi.A tihle z veverčího rodu,by snad zprivatizovali i ješitu.Za
minulého režimu,když uzmul státu vetší částku,zbavili jej členství a dostal
15let,ani nemrkl.Dnes kradou miliony,a ještě se to zpochybňuje,a i zamete pod koberec.Ten z na vlastní oči,se diví jako by to neznal.Kde byl když se
to dělo,už zapomněl,nebo má záměrnou sklerozu.No to může tak vykládat dětem
jako pohádku,ti dříve rození se mohou uřvat smíchy.čeho se ještě dočkáme.
Ba,ba
16. 05. 2011 | 18:33

Pepa z depa napsal(a):

Milí diskutující, selský rozum Nám říká, že každá SRANDA něco stojí, že? Hezký den přeje 4. odboj a Pepa z depa. Všichni se těď soustřeďme na www.vymenilijsmepolitiky.cz, www.neo2011.cz, www.proalt.cz, www.cmkos.cz a řiďme se tímto scénářem. Kdo umí ten umí a na každého jednou dojde. MALÝ JE JEN TEN, KDO MALÉ CÍLE MÁ. Pepa z depa.
10. 06. 2011 | 06:01

Antisionista_Max napsal(a):

ČTĚTE!! Autor: Antisionista_Max! Nejste spokojení se současnou politikou a nevíte co dělat? Je to tak snadné!Opusťte alespoň vládní strany, kde jste členy už nikdy se nesmějí dostat ke státním funkcím. Všechny tyto strany jsou od roku 89 odpovědny za nynější stav. Pokud je budete svou účastí podporovat, pak nečekejte nějakou nápravu a nebo směr k lepšímu. Všechny tyto strany nás všechny zradily. Nedávejme jím už po několikáté novou šanci nás vest k likvidaci. Pokud politické strany nebudou mít naší podporu, pak jsou naprosté nuly a nemají šanci na budoucnost! Žádná z nynějších stran si nezaslouží naší podporu. Pokud dojde k hromadnému odchodů lidí ze stran, pak je to pro tuto zem nejlevnější taktika jak se těch parazitů zbavit!!!! Představitelé „našich“ stran jsou dobře za naše peníze školeni , jak nám mají lhát, abychom jim na to skočili. Nenechme se stále dokola nechávat opíjet jejich lživou propagací a píchněme jim nůž co nejhlouběji do jejich páteře! Nyní máme šanci a pokud jí promarníme, tak je to ta poslední! Pokud chcete být i nadále okrádáni a zneužívání, pak na tento článek zapomeňte, ale je to jediné řešení jak z toho vyjít co nejlépe pro tuto zem! Vraťte jim stranické knížky doporučeně! Nepodporujte devastaci této země, která je naše a né pouze několika vyvolených z elity světa!
13. 06. 2011 | 19:15

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Alvarová Alexandra · Arnoštová Lenka Teska B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bednář Miloslav · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bezděk Vladimír · Bezděková Iva · Bielinová Petra · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Boudal Jiří · Brom Zdeněk · Burian Jan · Bursík Martin C Candole James de · Cimburek Ludvík · Cvrček Václav · Cyrani Pavel Č Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra E Ehl Martin F Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gattermayer Josef · Gazdík Petr · Gregor Kamil H Haas Tomáš · Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hesová Zora · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokeš Tomáš · Hokovský Radko · Hollan Matěj · Holmerová Iva · Holomek Karel · Honsová Dagmar · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hubatka Miloslav · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hudema Marek · Hůle Daniel · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman J Janeček Karel · Janouch František · Jarolímek Martin · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kalhousová Irena · Kalousek Miroslav · Kania Ondřej · Karfík Filip · Kasl Jan · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klepal Jakub · Klíma Vít · Kněžourková Tereza · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Košák Pavel · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Krnáčová Adriana · Křeček Stanislav · Kubita Jan · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Lešenarová Hana · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Liška Ondřej · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Matoušek Karel · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Mihulka Stanislav · Michalčák Ján · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mládek Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel · Musil Aleš N Navrátil Vojtěch · Němec Václav · Novák Martin O Opatrný Martin P Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Pikora Vladimír · Pírko Štěpán · Pixová Michaela · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Polák Milan · Potměšilová Hana · Potůček Martin · Pražskej blog · Procházka Adam · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Rezková Alice · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Shanaáh Šádí · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sokol Tomáš · Soukenka Petr · Sportbar · Spurný Matěj · Staněk Pavel · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Suchardová Michaela · Sůva Lubomír · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Špidla Vladimír · Špinková Martina · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Šumbera Filip T Tejc Jeroným · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tutter Jiří U Uhl Petr · Urban Jan · Urban Václav V Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek · Vondráček Ondřej W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy