Exposlankyně Hana Šedivá – politická korupce a justice

25. 05. 2010 | 19:06
Přečteno 10281 krát
Pokud prezident Klaus zítra skutečně hodlá jmenovat bývalou komunistku a jednu z nejneschopnějších poslankyň ČSSD soudkyní, půjde o jeden z nejnevkusnějších příkladů politické korupce v České republice.

Nejde jenom o to, že Hana Šedivá patřila, slušně řečeno, mezi nejméně výkonné poslance vůbec a promeškala za volební období celou třetinu hlasování. Nejde ani o to, že byla oprávněně kritizována za to, že namísto vlakem, který mají poslanci zadarmo, létala z Ostravy letadlem za peníze Sněmovny, tedy daňových poplatníků. Ani její jednatelství ve firmě, jejímž podílníkem byl ČEZ, ještě dva měsíce po volbách v roce 2002, není kriminální, jakkoliv pro kandidáta na poslance a poslance pochybné. Jde o to, že těsně před koncem mandátu zopakovala drzou a otevřeně protiústavní fintu svého bývalého kolegy Zdeňka Koudelky, který v roce 2006 také rezignoval jen pár dní před koncem minulé Sněmovny, aby se přesunul na politicky vyjednané teplé místo náměstka Nejvyšší státní zástupkyně. Šedivá si vyjednala jmenování soudkyní. aniž by k tomu měla jakoukoliv skutečnou kvalifikaci. Její právnické vědomí a erudice totiž zůstaly na úrovni dob jejího členství v KSČ a představa, že by právě ona měla být součástí nezávislé justice demokratického státu, je výsměchem. Prezident, který kádruje mladé soudce, vystudované už po listopadu, přijíždějící ze zahraničních stáží na prestižních právnických institucích a hovořící několika jazyky, bez mrknutí oka jmenuje Hanu Šedivou, jejíž jedinou kvalifikací jsou politické kontakty. A jen a jen za ně se jí má dostat obrovské zodpovědnosti a celoživotního zabezpečení.

Justiční mafie může jásat a prezident, jak vždy v podobných případech, nehne ani brvou. Zdeňku Koudelkovi byla prokázána korupce a nečestné jednání, a přesto je stále ve funkci. Hana Šedivá, coby předsedkyně sněmovní vyšetřovací komise ke kauze Diag Human, otevřeně falšovala důkazy, stejně otevřeně spolupracovala a koordinovala práci komise s Ministerstvem zdravotnictví, jehož činnost měla šetřit. Nechávala si od něj dokonce platit letenky a cestovní náklady svojí tajemnice na cestě do Dánska. Vyplatila přes šedesát tisíc korun falešnému svědkovi a za osmnáct měsíců činnosti komise, za jejíž vedení dostala kolem půl milionu korun nadlepšení k platu poslankyně, odvedla práci, za kterou by byl student kterékoliv slušné univerzity okamžitě vyhozen od zkoušky.

Jak nezávislé bude rozhodování soudkyně, která celý svůj život dávala přednost politickým konexím před úctou k právu? Kdo je modelem českého soudce - Otakar Motejl, Vojtěch Cepl, anebo Hana Šedivá?

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

JF napsal(a):

tak tady už mě napadá jen román jednoho pražského spisovatele v replice jednoho básníka prvního máje

... Hynku,Franzi,Kafko! ...

ps: volby jsou poslední pátek a sobotu v květnu ;-)
25. 05. 2010 | 19:37

vasja napsal(a):

Diensbier byl taky komouš, ne?
25. 05. 2010 | 19:39

ondroun napsal(a):

to je síla, co k tomu dodat.

pan Koudelka mi přišel jako veskrze hnusný člověk už jen na základě pár jeho článků..o jeho parlamentních aférách jsem nevěděl, ale nepřekvapí mě to.
25. 05. 2010 | 19:43

*** napsal(a):

urban
takovéhle dilema vám vůbec nezávidím....
25. 05. 2010 | 19:52

Ikena napsal(a):

pane Urbane,
vstupte aktivne do politiky a ukazte nam to, jak se to ma delat. Predvedte nam svoje skutky. Vy se ale nechcete uspinit od politiky, kritizovat to ano, ale verejne pracovat? To nikdy. Tak jeste jednoo. vstupte aktivne do politiky a ukazte sve schopnosti. Jinak jste klasickej bolsevickej kadrovak.
Prezident Klaus ma pravo jmenovat soudce, takze uberte plyn.
25. 05. 2010 | 19:56

ondroun napsal(a):

Ikena:
a vy jste kdo? paní poslankyně Šedivá?
25. 05. 2010 | 19:59

Zklamaný napsal(a):

Jo, Jene Urbane, je pozdě bycha honiti a brečeti nad rozlitým mlékem které bylo vylito již počátkem 90. let. Škraloup té zkyslé mléčné sedliny té doby i mne tvrdě, sprostě a neúprosně zasvinil. Škoda jen, že ses tenkrát neozval.
25. 05. 2010 | 20:01

Al Jouda napsal(a):

Všechno špatné je pro něco dobré.
25. 05. 2010 | 20:21

Lenka napsal(a):

Jestli je pravda, co je tu napsané, jsem proti jmenování dotyčné paní soudkyní. Pokud bude nějaká petice nebo něco podobného, ráda ji podepíšu.
25. 05. 2010 | 20:27

S.Š. napsal(a):

Marnost nad marnost.
Komunistům jde přece na ruku ve všem, co v posledních dvou letech dělá. No a co ? Lid moudře pokývá hlavou, možná, že naskočí i nějaký ten procentní bodík oblíbenosti, náš člověk "uspěl" přece i se sv. Vítem, tohle "všechen lid" ocení podobně jako "záchranu" od hord německých revanšistů.
Už jen 33 měsíců, pane Urbane. Krátí se to, krátí. Pomalu sice, leč nevyhnutelně :-)
25. 05. 2010 | 20:36

kolťák napsal(a):

Takže Kikina konečně ukázal za koho kope.Asi měli rech ti co tvrdili,že je to agent nejmenované východní zpravodajské služby.
25. 05. 2010 | 20:37

jarpor napsal(a):

Hmmm...

Tak jsem se dozvěděl, co se chystá "stran jmenování"...

A tak bych se chtěl dozvědět "stan navrhování a projednávání"...

K tomu pane Urbane, nic ?
Pochybuji, že prostě Klaus si může říci : tak si navrhnu a jmenuji... třeba pana Urbana...

Hezký večer
25. 05. 2010 | 20:46

Vinetou napsal(a):

Jde o to, aby na důležitých postech nebyli skoro samí blbci
a mezi komunisty je mnoho schopných a chytrých, jinak by nemohli zaujímat takové pozice ve většině politických stran.
Uč se vole, budeš pánem, budeš jezdit tatraplánem, to bylo a jest heslo komunistů. Nejsem komunista, ale dívám se realitě zpříma do očí.
25. 05. 2010 | 20:55

Karel napsal(a):

Autorku a komunistka Kovářová ti v křesle ministryně spravedlnosti zjevně nevadí. Ta denně dokazuje jak je napravená.
25. 05. 2010 | 21:04

97 napsal(a):

Souhlas; jen se nenavážejte do ostravských poslanců proto, že létají do Prahy (ač já bych raději jel vlakem) - až bude ČR jednou decentralizovaná ("odPražená", neboť teď je dost "zPražená"), uvidíme, kolik pražáků najednou začne létat do Ostravy třeba do Senátu.
25. 05. 2010 | 21:20

otokar napsal(a):

Nejneuvěřitelněji nejnenávistnější Urbáne et orbáne,
měl jsem Vás za nejnezávislejšího novináře, ukázalo se to však nejnepravděpodobnější.
Skočte do zdi,ať se Vám uleví.
25. 05. 2010 | 21:24

Deny napsal(a):

Vládní návrh zákona o registračních pokladnách /sněmovní tisk 644/ - druhé čtení
část č. 89 (24. 11. 2004)

Poslankyně Hana Šedivá: Děkuji. Vážení kolegové, chtěla bych tady přispět také malinkým příspěvkem, kde se dá získat lístek z pokladny, a to například v Kyjevě na veřejných záchodcích. Byli jsme tam na jaře a dostala jsem tam lístek z pokladny. (Oživení v sále.)
25. 05. 2010 | 21:55

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Pane Urbane,
byl byste ochoten doplnit konkrétní informaci, kým a kdy byla JUDr. Hana Šedivá navržena ke jmenování? Navrčhl ji snad sám pan prezident Klaus? Domnívám se, že více z nás by zajímalo pozadí Vámi kritizované politické korupce.
25. 05. 2010 | 21:57

vilem novy napsal(a):

vilem copak nam zaspala stetina od kanci riti ze senatu a baba nadezda kavalirova? ze toto dopustili!
25. 05. 2010 | 22:00

Petr z Tábora napsal(a):

Ve Vašem příspěvku je hodně hněvu, takže budí dojem určité tendenčnosti. To samozřejmě neznamená, že nemůže být pravdivý. Jen tu skládanku nepopisujete celou a nemůže být slyšena druhá strana.
25. 05. 2010 | 22:02

Deny napsal(a):

Ruka ruku myje pane Urbane, nedivte se. Uvádím citaci z 53. schůze (24. 1. - 10. 2. 2006) část č. 252 (2. 2. 2006)
paní poslankyně Hany Šedivé:

"Děkuji, pane předsedající. Vážené kolegyně, vážení kolegové, prostřednictvím pana předsedajícího, abych se někoho nedotkla, na pravé straně v poslední době mně začínají vadit neustálé útoky o tom, že tvrdíte, že se spojujeme s komunistickou stranou. Já tady musím poněkolikáté říci, že nebýt komunistické strany, vy byste neměli vašeho pana prezidenta. Myslím si, že byste jim za to měli poděkovat a ne tady pořád někoho urážet a do někoho se navážet."
25. 05. 2010 | 22:03

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Přes veškerou snahu jsem našel pouze toto:
"Poslankyně Hana Šedivá bude jmenovaná soudkyní

Štěpánka ČECHOVÁ:
Poslankyně ČSSD a předsedkyně sněmovního mandátového a imunitního výboru Hana Šedivá přijde ještě několik dní před volbami o mandát. Důvodem je, že ji má prezident republiky jmenovat soudkyní. Uvedlo to Rádio Česko s tím, že nahradit by ji měl bývalý poslanec ČSSD a také bývalý ministr zdravotnictví Jozef Kubinyi. Prezident Václav Klaus jmenuje na Pražském hradě nové soudce obecných soudů ve středu odpoledne."
http://www.rozhlas.cz/radio...
Věřím, že erudovaný novinář by byl úspěšnější.
25. 05. 2010 | 22:05

Gerd napsal(a):

Pane Urbane,
nenechte se odradit nesouhlasem mnohých v diskuzi. Ohledně jmenování této soudkyně máte recht. Jen bych malinko poopravil Váš názor na nové vzdělané adepty na soudce. Přestože hovoří několika světovými jazyky a mají právnické vzdělání a stáže z prestižních univerzit, nedělá to z nich lepší lidi. V době, kdy je v ČR velmi rozšířenýmý sociální darwinismus, tito nadlidé postrádají lidské vlastnosti soucitu a empatie - ne všichni, ale dosti zhusta. A jsou i dost předpojatí ve svých rozsudcích. Takoví lidé justiční mafii posílí, ale nezlikvidují.
Hezký večer
25. 05. 2010 | 22:23

ujo napsal(a):

V těch modelech českého soudce chybí autorovi kamarád Topolánkova poradce dr. Němce pan Kučera : "když jde o vládu...
25. 05. 2010 | 22:26

alarm napsal(a):

Urbane! Představte si, že je konec listopadu 1989. A lidé znají vše, co celebrity budou za dvacet let dělat. Celý ten establishment ze "Špalíčku". Víte, revolučních deseti tisíc by v recidivě přišlo pár desítek lidí. Heslem by nebylo Pravda a láska. Hesla by byla -Trhni si nohou Urbane! - Určitě vám skočíme na špek, OF, OH,....Zalez už do kouta Urbane a neotravuj pamětníky!
25. 05. 2010 | 22:34

útulek pro poslankyně napsal(a):

No jo, když vono sehnat klienty při pokračování v advokacii na přeplněném trhu je velmi těžké.

Navíc za 6 let jí bude šedesát a to už tyto ženy potřebují malý několikahodinový odpolední bezpečnostní šlofíček. Na soudě je pro toto prostoru hodně.

Do důchodu se asi půjde v 65, takže někde přečkat v tichu, klidu a pohodě exposlankyně těch více jak jedenáct let muší.

Co ste to za nelidi? Přece by jste ji nevyhnali někam na ambasádu do tramtárie? Přesto by to chtělo zamyslet se a vytvořit útulek pro vysloužilé nevolitelné poslankyně - možná i poslance - takovou třetí komoru, aby přechod z politicky činného života do reality nebyl tak tvrdý a bezohledný.
25. 05. 2010 | 23:08

hoven napsal(a):

když muže porušovat ustavu ustavní soud, proč ne koudelka??? to není ustavní soudce, ten jenom vyučuje ustavní právo na universitě.
25. 05. 2010 | 23:15

hoven napsal(a):

cepl byl jeden z nejhorších právníků, který sem znal. právo chápal jako cíl, nikoliv jako prostředek.
25. 05. 2010 | 23:32

mb napsal(a):

hoven to co jste napsal o ceplovi je jak bych to řekl ....
25. 05. 2010 | 23:52

hoven napsal(a):

???
25. 05. 2010 | 23:54

im napsal(a):

Prezident jmenuje soudce na základě návrhu, který vládě předkládá ministryně spravedlnosti......

Prezident je nekádruje ani bez mrknutí oka, ani bez hnutí brvou....
26. 05. 2010 | 00:05

yorick napsal(a):

mb,
proč se mazati zrovna s hovnem? Pronese-li někdo takový duchovní výplod, na jaký jste ze slušnosti nereagoval až do konce, pak jde dozajista o jedince duševně nesmělého až nedostatečného, s právním vědomím některého z předchůdců homo sapiens, jemuž je každé vysvětlování zbytečným. To zde ostatně tento týpek předvádí den co den.
26. 05. 2010 | 00:12

vlk napsal(a):

Pne urbane

lituji, ale doby , kd y vaše slovo pro mne bylo bernou mincí jsou prostě pryč.
O exposlankyni šedivé vím jen tolik, že byla v parlamentu. Jinak nevím nic a ted y nemohu nic z toho, co píšete ověřit, kromě toho, že asi bude soudkyní.
jestli správně blog chápu pak jí vyčítáte následující:
1- že si opatřila teplý flek soudkyně , tak aby po skončení mandátu jej měla
2-že k výkonu této funkc e má mizernou kvalifikaci
3-že byla v KSČ
4-že byla předsedkyní komise pro DiagHuman v parlamentu
5- že tam falšovala důkazy
6-že spolupracovala s ministerstvem zdravotnictví a měla jej kontrolovat
7- že vyplatila 60 litrů falešnému svědkovi
8-že nechala proplatit MZ letenky a cestu své tajemnice do Dánska
9-že odvedla za velký balík peněz ve funkci předsedkyně komise kauzy DH velmi slabý výkon

Promiňte ale tohle jsou jen tvrzení. Podotýkám, že exposlankyně šedivá je mi úplně ukradená. Nemám na ní zájem a nehodlám ji nijak hájit. Ale chci přezkoumat to,c o s epřezkoumat dá. Žádný bianco ček už od emne nemáte:
1-nic pěkného, leč lidsky pochopitelného. nepamatuji , že byste byl kdy protestoval proti urputné snaze třeba takového Václava Bendy být čímkoli v podobném postavení. Nebo proti snahám jeho povedeného syna marka dnes o totéž.
2- nevšiml jsme si, že byste byl protestoval proti velmi sporné kvalifikaci například ústavního soudce Výborného nebo ústavní soudkyně Lastovecké. Oba se na US přesunuli také z politiky. stjně jako předseda US Rychetský. Ale ten měl advokátskou praxi.
3- podobně jste neprotestoval proti jmenování soudkyní US Dr. Formánkovou, která byla členkou KSČ a navíc osobně fungovala v politickém procesu Čermák. Ostatně -Dr. Rychetský byl také v KSČ.
4- předsedkyně Diag Human v parlamentu..

no víte, po určitých zkušenostech mám určitý důvod se domnívat, že právě tohle byl onen spouštěcí mechanismus k napsání tohoto blogu. Lituji, ale o tuhle optikumého pohledu na vás jste s e zasloužil vy sám.
5- obvinil jste šedivou z falšování dokumentů. Obvinil jste ji veřejně. Předpokládal bych, ež máte důkaz. pokud ano, proč s ním nejdete na policii?
6- obvinit předsedkyni komise pro kauzu DH z toho, že spolupracovala s MZ mi přijde komické. A jak jinak měla vykonávat svoji práci? bez zajištění minimálně nutné kooperace? Od odborného majitele této kauzy? To nemyslíte vážně?
7- stejně jako bod 5. Pokdu vyplatila peníze něja,ému falešnému svědkovi, je to trestný čin. proč nejdete s tímhle zjištěním, pro které jistě máte důkazy, na policii?
8-nechápu problém. Tedy pokdu v tom Dánsku ona tajemnic e byla v nějakém užitečném státním zájmu a nikoli na výletě. ale o tom nic nepíšete.
9-můžete mít pravdu. Ale nevšiml jsme si, že byste někd y protestoval proti nějakému jinému předsedovi parlamentní komis e či výboru , který odvedl rovněž slabou práci. A nedělejme si iluze , že tahle vstudnice vědomostí a moudrosti je nějakou parlamentní vyjímkou, co s epracovitosti a schopnosí týče. Proč zrovna Šedivá?
Přiznám se , že mně daleko víc vadí lžidoktor marek benda jako šéf ústavně právního výboru. Cožje naprostý výsměch a ignorance ústavnosti a právu v téhle zemi. nenapsal jste o tom, pokdu vím, ani čárku.
Shrnuto a podtrženo - je tedy halvní problém šedivé v tom, že byla šéfkou zrovna pro kauzu DH? Mně to tak vychází. Napsal byste totéž , kdyby byla třeba předsedkyn komise pro mýtný systém? Odpovězte sám sobě.
26. 05. 2010 | 00:48

S.Š. napsal(a):

jarpor :

Ano, jmenování soudců je pravomoc s kontrasignací, rozhodnutí vydané podle této pravomocí vyžaduje ke své platnosti spolupodpis předsedy vlády nebo jím pověřeného člena vlády. Připomínám, že ústava ani další zákony nespecifikují, jakým způsobem prezident republiky dostává návrhy na jmenování soudců (obvykle to bývá cestou návrhu MSpr). Vládní angažmá je podle ústavy teprve v následné kontrasignaci premiérem. Prezident sám rád (a opakovaně) připomíná, že jde o jeho v ý l u č n o u PRAVOMOC, např. zde http://virtually.cz/?art=14783
zatímco ZODPOVĚDNOST neleží toliko na něm, přebírá ji vláda (nebo pověřený člen vlády) právě kontrasignací.

Pro diskutovaný případ připadá v úvahu tento ministr spravedlnosti :

Redaktor : "V roce 1987 jste vstoupila do KSČ. Věřila jste komunistické ideji, nebo to byl spíš kalkul?"
Kovářová : "Bylo to naivní. Nabídl mi to starší spolužák na fakultě, který vypadal jako řecký bůh. Blonďatý, s nádherně řezanými rysy…"
Redaktor : "Neříkejte mi, že jste tam vstoupila z lásky."
Kovářová : "Ne, ne. Já jsem se cítila poctěna. Byla jsem hrdá".
Redaktor : "To myslíte vážně, nebo si ze mě děláte legraci?"
Kovářová : "Nedělám si legraci... Byla jsem hrdá." (ona.idnes.cz, 22.6.2009).

P.S.: Nemýlím-li se, Daniela Kovářová je nominantkou ODS.
26. 05. 2010 | 01:52

Jan napsal(a):

Pan Urban - jako obvykle - zapomíná na své
"služby" - na lhaní okolo Jugoslávie atd. Tak zvrácené myšlení, jako mám pan Urban se jen tak nevidí....
26. 05. 2010 | 05:08

vlk napsal(a):

S.Š.

zdravím. Díky za připomenutí sladké blondýny, takto nominantky / myslím,že s e před tím vzdala členství v modr, sakra zase překlep , chtěl jsme napsat modré partě/ ODS.

Ta přece podnikla daleko drsnější útok na justici v poslední době . A hned dvakrát. Když nejprve hledala cestičky jak by obešla výběrová řízení na státním zastupitelství a umístila tam jako prokouše své dva protegee ze svéhoaparátu a vedle tho se snažila přes nějakého, do té doby neviditelného poslance ÓDěS přílepkem k něčemu hrubě nesouvisejícímu propašovat změnu kvalifikačního zákona, tak , že soudcem nejvyššho soudu mohl být v podstatě kterýkoli absolvent práv bez další kvalifikace. tedy hlavně ona až vypadne z ministerstva.
V obém případě jsme nezaznamenal žádnou reakci pana Urbana...
26. 05. 2010 | 07:38

Terry napsal(a):

Modelem českého soudce BYL Vojtěch Cepl a BUDE Hana Šedivá, případně plzeňský soudce Josef Prach -

Trest pro Tauchenovou: Rok podmíněně a zabavená paruka
(http://aktualne.centrum.cz/...)

Dagmar Tauchenová dostala za ozbrojené přepadení vězeňské eskorty podmíněný trest.
Plzeňský soudce Josef Prach ji potrestal ročním vězením s podmíněným odkladem na čtyři roky. Soud rozhodl trestním příkazem, tedy mimo soudní líčení.
"Obviněná nebude proti tomuto trestnímu příkazu podávat odpor, neboť výsledek hlavního líčení, kdyby bylo nařízeno, by byl téměř identický s tímto trestním příkazem," sdělil její advokát Kolja Kubíček.
Kromě podmínky soudce Tauchenovou odsoudil k propadnutí věci, kterou při přepadení použila. Podle textu soudního příkazu jde o hnědou paruku s copánky.
(konec citace)

Zvláště mě fascinuje to "propadnutíí paruky" - trest jak sviňa! O pistoli ani slovo!
Plukovník Kubice MĚL PRAVDU !!
Proto musel "být odejit"!

Mafie je rozlezlá všude...

Opravdu si ještě někdo myslí, že TOHLE lze vyřešit nějakými (demokratickými?) volbami?!!
26. 05. 2010 | 07:54

Terry napsal(a):

...v čem je rozdíl mezi nedemokratickými a demokratickými systémy. Že nedemokratický systém je takový, kde občané mají strach z mocných. Demokratický systém je takový, kde vláda a mocní mají obavu a strach z občanů.

My dnes žijeme v systému, kde vláda má z občanů jenom velkou srandu.

citováno z
Jan Keller: Dva druhy pravicových voličů
(http://www.blisty.cz/2010/3...)
26. 05. 2010 | 08:19

Šikmé napsal(a):

Disidente, neotravuj. Dost už bylo vašich keců i činů. Vypadněte.
26. 05. 2010 | 08:19

Terry napsal(a):

Policejní šéf se přiznal ke korupci, trest od soudu nedostal
(http://www.novinky.cz/krimi...)
26. 05. 2010 | 08:23

big napsal(a):

Jací lumpi, takoví písálci. Když novinář znamená znalost, mravnost a čest.
26. 05. 2010 | 08:24

Terry napsal(a):

to Šikmé:

A vy "preferujete" koho?
Kdo vás "neotravuje"?
26. 05. 2010 | 08:25

Rofl napsal(a):

Ne že bych měl Koudelku v lásce, ale ona mu byla prokázána korupce? Kdy, kým a jaká? A nebylo náhodou Urbanovi stejným způsobem prokázáno prznění nezletilých veverek?
26. 05. 2010 | 08:28

Suchec napsal(a):

No, jak se tak koukám, opět je tu obhajoba Šťávy a Diag Human.

Vše ostatní je jen nechutná omáčka, jak to celé alespoň trochu zakrýt.
26. 05. 2010 | 08:31

JAHA napsal(a):

Neviem, co sa mnohi cuduju vasmu prezidentovi. "Ulitby" sa musia dat na kazdu stranu. Pre istotu. Co keby?... Napr. - nezachce sa nahodou niekomu zmenit zakon o dvoch volebnych obdobiach? Ruske, a hlavne Bieloruske skusenosti nie su na zahodenie, nie.

P. S. Inac konanie prazidenta je celkom v sulade "politickych hratek", ako ich opisal pan Kubr vo svojej knihe. Vysla nedavno (3 roky)v cestine, staci si ju len "vylustrovat" a precitat☺.
26. 05. 2010 | 08:31

pgjed napsal(a):

Pane Urbane,

Jen jsem to tak narychlo přeběhnul. Vedle věcí, k nimž se nejsem schopen vyjádřit, neb o nich nic nevím, považuji za jádro problému následující:

Je nemyslitelné, aby bolševici a to i bývalí vykládali právo demokratické svobodné země a soudili podle tohoto práva. Pak se divíme roztodivnosti výkladů práva ve věcně blízkých kauzách, podle toho, kdo je soudil, nebo tomu, že nedošlo k potrestání ani zjevných rudých zločinů.

Proč ale nejdemokratičtější a nejmorálnější prezident Havel jmenoval soudci tolik bolševiků a mezi nimi i darebáky, kteří soudili na bolševickou objednávku politické procesy, případně měli na svědomí i smrt odsouzených, jako třeba v případě Pavla Wonky?

Je dobře, že upozorňujete na možnou budoucí Klausovu kočičárnu. Proč ale neupozorňujete na kočičárny Havlovy a nežádáte vysvětlení a omluvu demokratické veřejnosti?!
26. 05. 2010 | 08:38

yt napsal(a):

VH nejmenoval soudkyni Wonky a neměl žádnou pravomoc odvolat ji. To justice se jí nedokázala (nechtěla) zbavit.
26. 05. 2010 | 08:48

Ofce napsal(a):

Další posila justičnimafie.cz
26. 05. 2010 | 08:52

zdesta napsal(a):

P.Urban. Z mého hlediska mi může být H.Šedivá ukradená.Debatovat o spravedlnosti a profesních kvalitách lidí pracujících v justici je zbytečné.Nejde tu o spravedlnost,ale o prachy.Argumentace o mladých a ambiciozních je ošidné.Míru morálky a svědomí neurčuje věk ,ani znalost jazyků. K vůli objektivitě nám uveďte absenci u jednotlivých poslanců,ať máme představu,zda H.Š byla nějak vyjimečná.Pokud jde o cestování za prachy daňových poplatníků,požadoval bych to samé. Na př. E.Tošenovský odletěl z Mošnova érem na rozlučkový mejdan s francouzkým velvyslancem,ačkoli se téměř neznali.Těch příkladů by bylo že?Vaše snaha degradovat profesní způsobilost zmíněné stojí na vodě.Nejste žádným expertem v tomto oboru.Navíc bych dodal,že studium práva v bývalém režimu neabolvovala jen H.Š.ale i p.Cepl,nebo pan Motejl a řada dalších.Váš blog je emotivní a povrchní.Schází mu širší záběr na všechny účastníky mafiánských praktik v naší justici.Vybíráte si účelově jen někoho.
26. 05. 2010 | 09:15

pgjed napsal(a):

yt nemáte pravdu. Po převratu probíhaly nové jmenovačky celého soudního sboru komplet. A je to výhradní pravomoc prezidenta z ústavy. A vždy byla! VH se může vymlouvat leda na své poraděnky, ale bylo by to zcela falešné. Asi stejně, jako když si vymýšlí, že k zákazu KSČ nedošlo, protože nebyla společenská poptávka. Přes veškerou úctu k němu, některé jeho skutky jsou stejně absurdní, jako jeho hry.
26. 05. 2010 | 09:40

Jan Urban napsal(a):

Pro Rofi:
Důkazy proti Koudelkovi byly opakovaně zveřejněny. Nereagoval, ani když byl s obviněním z korupce konfrontován v přímém televizním přenosu. Ne řeči, ale dokumenty prokazují, že jako poslanec fungoval zároveň jako tajný a placený, poradce ministra Fišera. Kdepak je ústavní oddělení moci zákonodárné a výkonné? Prosazoval proti vůli odborných útvarů ministerstva zpracování zbytečných posudků firmami svých osobních přátel. Když se mu to nepodařilo, nechal se ministrem dosadit jako "zástupce ministerstsva"(!)do meziministerské komise, která bez výběrového řízení přiklepla stejným firmám kšeft za osm a půl milionu korun. Výsledkem byla nebetyčná ostuda, protože jeho "experti" si dokázali splést i lidskou krev s krví prasečí a léky pro lidi s veterinárními preparáty. Právě na základě této chyby musel stát společnosti Diag Human pod hrozbou exekuce v lednu 2003 vyplatit 327 milionů korun. A když byla o pár měsíců později ve Sněmovně pod Hanou Šedivou vytvořena ona švindl vyšetřovací komise, tak si tam ještě Koudelka sedl jako nezaujatý poslanec - aby vyšetřil sám sebe...

Pro vlk:
Píši o tom, co mám prostudováno, a co mohu dokázat. Máme zjevně rozdílné chápání státu a hodnot, na kterých stát stojí. Vám stačí, když se jakákoliv korupční squadra za stát prohlásí - a pak má svobodu a ochranu dělat si co se jí zlíbí - krást, lhát, ničit sám stát a svobody i práva, bez kterých nemůže existovat. Aktuálně přesně takhle vnímají stát tisíce nešťastníků na Jamajce, kteří raději spálí půl Kingstownu a naženou stovky lidí na smrt, než by vydali gangstera, který, jak věří, jim přinesl pořádek a spravedlnost. Představte si, že se nějakou náhodou dostanete se svojí pří k soudu, který povede někdo jako Koudelka nebo Šedivá, tedy lidé, pro které jsou osobní zájem a politické vazby víc, než zákon. Jak moc budete důvěřovat tomu, že se Vašemu názoru bude naslouchat podle práva - a ničeho jiného?
26. 05. 2010 | 09:45

vilček napsal(a):

Urbanovi nevěřím už od Jugošky.
Účelovost tvrzení bila do očí!
U všech !!! politiků mě nejvíc!!
vadí zjevná účelovost, s jakou
tahají králíky průserů z klobouku. Zapomínají, že tím jejich věrohodnost od nich pádí
rychlostí světla.
Platí i pro VK jarpore! Záleží, co se právě hodí- který zákon
ano, který ne -fotovoltaika,meřo)!
26. 05. 2010 | 09:51

vlk napsal(a):

Jan Urban

ne to ,co píšete mi rozhodně nestačí.To je čistá demagogie, navíc v exotickém , jamajském balení.

Paní S=edivá mi je ukradená . Neznám jí. A nemám o ní iluze. A jakou že bud e soudkyní? Jako souc e Horký? Nebojako soudkyně Slepičková? nebo jako ústavní soudkyně Formánková?
Horší být může těžko.
Ty první dva jmenoval , spolu s e soudcem berkou, kdysi Václav Havel.jak si jsitě vzpomente.

Nezaznamenal jsme ovšem váš jediný protest proti jejich jmenování či podivuhodným judikátům na kterých měli prokazatelně podíl.
A myslíte , ež soudkyně Šedivá bude větším podrazem na nezávislost soudů než byla čunkiáda?

Jenže Šedivá je vaším terčem nejspíš kvůli tomu, že šéfovala parlamentní komisi pro DH...
Ti ostatní nikoli.

A pokud máte důkazy pro vaše tvrzení v mých bodech 5a 7, očekávám, že je předložíte orgánůmm k tomu příslušným. Už rpoto , aby ta dáma prostě nemohla soudit. Je li taková , jak píšete. to jediné mne totiž před ní eventuálně může ochránit. Dočkám se?
26. 05. 2010 | 10:29

vlk napsal(a):

Jan Urban
koukám, že jsme ve výčtu soudcovských superperson zapomněl na soudkyni Horváthovou... Byla by škoda jí nezvpomenout....
26. 05. 2010 | 10:31

Rofl napsal(a):

Důkazy proti Koudelkovi ohledně čeho? Kdo, kdy a proč ho zkorumpoval? Kde ty důkazy, údajně opakovaně zveřejněné, najdu? V jakém televizním přenosu s nimi byl konfrontován? Na nic takového si nepamatuji a to sleduji tuzemskou politickou scénu poměrně důkladně a dlouhodobě.
26. 05. 2010 | 10:37

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem dva hrubě urážlivé a nadávky obsahující texty, neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
26. 05. 2010 | 10:50

vlk napsal(a):

Roff
zd e s emusím Jan a Urbana zastat. Když projedete archiv jeho blogů, najdete tam co hledáte. I s výzvoua to opakovanou, aby Koudelka Urbana zažaloval.
Koudelka tak nikdy neučinil. Například ani když byl k tomu vyzván na jeho vlastním blogu.
26. 05. 2010 | 11:36

Vico napsal(a):

Co ještě k vzteklému Urbanovi říci..Vše začíná a končí u Diag Human.

Když už si připomínáme těch dvacet let od něžné revoluce, tak začínala pod heslem :

Pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí

a končí z pohledu Urbana heslem :

Diag Human musí zvítězit..

Jinak rada každému : Když uvidíte tvora se zpěněnou hubou, kliďte se mu z cesty.
26. 05. 2010 | 11:50

pavel napsal(a):

Pane Vico myslím, že jste trefil hřebík na hlavičku.
26. 05. 2010 | 12:55

Rofl napsal(a):

Já v archivech našel jenom odkaz na web http://www.tunelplnykrve.cz, který (už?) neexistuje.
26. 05. 2010 | 12:57

siven napsal(a):

Silně selektivní, pane Urbane, jste silně selektivní. Pan vlk vás skvěle demaskoval.

Já vyznávám spíše "padni komu padni" a "Pravda vítězí".
Proto mohu s hrdostí a zároveň smutkem (nad vámi) prohlásit: "Máme zjevně rozdílné chápání státu a hodnot".
26. 05. 2010 | 13:02

Jan Urban napsal(a):

Pro vlk:

Pod číslem jednacím ČTS:OKFK-59/8-1-2004 prošetřovala od roku 2004 protikorupční policie ČR"podezření ze spáchání trestného činu podvodu...., ke kterému mohlo dojít tím, že některá vyjádření osob, listinné dokumenty předkládané stranami, vypracované znalecké posudky, předávané rozhodčímu senátu v průběhu rozhodčího řízení, vedeného podle Rozhodčí smlouvy....., by měly obsahovat vědomě nepravdivá tvrzení a fakta jednak o skutečnostech významných pro rozhodnutí rozhodců.....jednak o skutečnostech významných pro stanovení výše škody a ušlého zisku". Vyšetřování vedl jeden z tehdy nejschopnějších kriminalistů major Zdeněk Tomica, dnes zpět u policie jako náměstek ředitele protikorupční služby. Dozoroval JUDr.Letko z Vrchního státního zastupitelství. Podnět dala právě JUDr Šedivá jako předsedkyně vyšetřovací komise Sněmovny. Vyšetřování bylo odloženo bez udání důvodu v roce 2006 poté, co Policie obdržela důkazy o prtiprávním jednání komise a její předsedkyně - v tomto bodu bylo na Šedivou dokonce podáno trestní oznámení - a poté, kdy ministerstvo zdravotnictví dalo policii jiné statistiky, než ty které podalo jako důkaz České republiky do sporu. Policii se dostalo kopie originálu, rozhodcům "upravená" verze. V tom okamžiku JUDrLetko rozhodl o zastavení vyšetřování. Celý spis je stále na policii, která tím pádem má všechny potřebné důkazy už nejméně pět let...
26. 05. 2010 | 13:15

vlk napsal(a):

JAn Urban
Rozumím správně, že podnět k vyšetřování onoho případu pod číslem jednacím ČTS:OKFK-59/8-1-2004 dala Šedivá?

Chcete mi namluvit , že někdo nastartuje vyšetřování a ví, že obrátí proti němu?

Pak jsem pochopil, že na Šedivou bylo podáno další trestní oznámení a že bylo po prošetření odloženo....
Váhám, v jakém žiji státě. A váhám, co chcete. váš článek totiž jednoznačně podporuje TOPless. Kterou pro men reprezentuje Kalousek. Člověk , který s e chlubí tím, že už byl nejméně destkrát vyšetřován policí za všechno možné: a nikd y mu nic nedokázali...
Nevím. měříte kalouskovi jiným metrem než Šedivé?
Ona je podle vvás jasně vina.
Já nemám u politků rád onu obezličku, že i pro ně platí presumpc eneviny. Nicméně - co takhle používat jen jednu optiku? Bez ohledu na to jestli má nebonemá do činění s kauzou DH?

Říkáte , že spis je na policii. Dále říkáte, že vyšetřující Tomica byl jden z nejschopnějších. A že dnes je v daleko vyšší policejní funkci... A že polismeni mají veškeré materiály. nějka nevím co si s tím počít.
jen na okraj - nebyla to Topolánkova, langerova Schwarzenberkova Kalouskov a vláda, která uložila policejnímu ředitelství, aby přijalo účinné opatření proti skndalizaci politiků, takže takový smí být vyšetřován až tehdy, když to schválí polismenský prezident nebo některý z několika málo nejvyšších náčelníků? Který zatím nebyl zrušen...
26. 05. 2010 | 13:34

JF napsal(a):

Vico:

něco podobného mě napadlo po blogem mládí vpřed ... -;)
a následující větě

"V České republice něco takového umí pouze jeden Karel Schwarzenberg." (agitka TOP09 ??? - via Kalousek - via Štáva)

"Co ještě k vzteklému Urbanovi říci"... jinak šlo by to také i bez té pěny u huby ... i když může být třeba od šťávy ... ;-)

ps: výše naznačené mi příjde už dost surrealistické. Ale Franz Kafka zas možná nebyl až takový schyzofrenik ... ;-)))

ps2: co se týče té agitky pana Urbana mám varianty zatím dvě ... každopádně i tak mi obě potvrzují v podstatě to samé o realitě českého prostředí (bez vlivu pana Urbana) ...
26. 05. 2010 | 13:53

Max napsal(a):

To, že je exposlankyně H.Š. hloupá a nevzdělaná, o tom se mohl přesvědčit každý při přenosech z Poslanecké sněmovny. Že není žádné přetrhdílo, o tom svědčí její píle při docházce tamtéž. Pro úplnost by bylo zajímavé zjistit, kdy a kde studovala, kdy studia dokončila, zda vůbec někdy skutečně ykonávala právní praxi a kdy složila odbornou profesní zkoušku (justiční, advokátní nebo notářskou).
26. 05. 2010 | 14:14

siven napsal(a):

vlk - Kalousek zase zaperlil. Viz jeho poslední výstup v reportéři ČT.

Už vím, koho mi ten mafiánský trouba připomíná: umělou popovou hvězdu. Ve studiu se za pomoci odborníků vyrobí geniální marketing, ovšem ve chvíli, kdy má "zazpívat" živě.... nedá se jeho výkon jakkoli komentovat. Jen stát v němém údivu.

Takového člověka může volit jen silně selektivně myslící člověk, nebo notorický kuřák hašiše. Jiné vysvětlení nemám.
26. 05. 2010 | 14:32

Moravák napsal(a):

Pane Urbane, co byste pro nápravu poměrů ve zdejším bezprávním státě doporučil ? Zatím jste všechny jenom zkritizoval, ale recepty jak z té šlamastyky ven jaksi postrádám. Také jste se ještě nevyjádřil k neuvěřitelným státním kšeftům pana JUDr. Němce, Kindla, jejich napojení na slavného pana místopředsedu JUDr. Kučeru a již legendární senát dr. Pácala na NS, jež jim uklízí na zakázku kauzy. Postrádám Váš názor na celý ten spolek právních zločinců, kteří postupně ovládli ministertva, zkrotili justicia nyní to tu vlastně celé řídí a rozhodují i o nových kandidátech na vrcholové posty. Vedle nich jsou nějaká Šedivá s Koudelkou jen trapní pidivyžírkové. Tak co na to pane Urbane, jak se nám ta situace v české justici pěkně vyvinula a dál vyvíjí ???
26. 05. 2010 | 14:48

Vico napsal(a):

JF : zdravím :-)
A což tak kompromis- tedy nechat tam pěnu i Šťávu a ještě jako bonus přidat krev?

Třeba takhle :

Urban s pěnou u huby běží tunelem plným krve lobbovat za šťávu.
26. 05. 2010 | 16:50

JF napsal(a):

Vico:

OK - takhle jsem to teda úplně nemyslel, ale prejt bych si nakonec taky dal ;-))) i s ňákou šťávou ... a s pěnou ;-)
26. 05. 2010 | 17:37

Petr napsal(a):

Kdo je Ing. Václav Klaus, CSc.?
Člověk, který ve značné míře dělal (v devadesátých letech) to co teď kritizuje (subvence, protekcionismus, přímá a nepřímá regulace, lobbying). Člověk, který se habilitoval a skládal profesuru, za stejných podmínek jako komunističtí pohlaváři v padesátých letech, ve zrychleném řízení. Člověk, kterého habilitační a profesorskou práci nikdo neviděl. Člověk, kterého předlistopadová publikační činnost není k nalezení. Kdopak tak pečlivě uklidil? Člověk, který byl zaměstnán v Prognostickém ústavu, který byl Sovětskou pojistky v případě pádu vlády, významní členové museli být v KGB, na světe KGB zřídilo 25 takových ústavů. Člověk, který v době kdy vysokoškolské vzdělání mělo 16% obyvatel (studenti byli kádrováni, výlet na západ byl pro většinu národa nemožný), tráví několik let studiem na zahraničních školách, měsíční školné ve výši několika ročních platů občana ČSSR mu platilo ministerstvo zahraničí a školství. Člověk, kterého spolupracovníci a přátelé jsou agenti komunistické kontrarozvědky, KGB nebo lidé na Rusko silně napojení. Člověk, který se snažil zamezit (mimo jiné) plynovodu z Německa a prosazuje ruské zájmy. Člověk, který se zasadil o propuštění komunistické vražedkyně prokurátorky Brožové-Polednové. Člověk, který se vydává za odborníka, ale jeho praktické kroky vedly k devastaci české ekonomiky (Margaret Thatcherová prohlásila, že je odpovědný za vytunelování ČR). Rozkrádání a právní vakuum využil k podpoře Kožených, Janoušků a spol., kteří do rukou STB převedli majetky státu (většina členů představenstva HF byla důstojníky STB, dále PENTA, PPF, ORCO, Cerntral Group aj.). Člověk, který razil mafiánskou myšlenku českého stříbra do českých rukou (Stehlík, Soudek, Charouz aj.), která vedla k devastaci českých podniků. Člověk, který lhal českým občanům o výjimečných kvalitách ekonomické reformy (viceprezident Světové banky a nositel Nobelovy ceny Josef Stieglitz jej označil odpovědným za katastrofální ekonomickou reformu).
Člověk, který odstoupil z politiky v době kdy makroekonomická čísla byla na nejnižších hodnotách v dějinách. Člověk, který odstoupil z politiky za finanční skandály a podvody s penězi. Člověk, kterému chybí sebekritika a chorobně touží po moci, je bez soudnosti (za kupónovku pro sebe inicioval návrh na udělení ceny Alfréda Nobela). Člověk, který se chorobně bojí EU, kultivace právního prostředí a zavádění transparentních metodik. Kdyby byla ČR v EU v devadesátých letech, nerozkradlo by se (v dnešních cenách) 1,8-2,1 bil. korun, dva roční rozpočty. Víte proč musel být Václav Klaus zvolen prezidentem? Odpověděl Ivan Langer: „…já ti povím kolik lidí by šlo bručet“. Člověk, kterého hlasy komunistů, lobbyistů a mafiánů volí za prezidenta. Člověk, který se zasadil o pád vlády v době předsednictví EU, jedna z největších novodobých ostud ČR. Člověk, který nepředložil žádné validní řešení na ekonomickou krizi. Člověk, který je bez étosu a vize, uchýlil se k nacionalismu a extremismu, aby si získal oblibu a zájem o svou osobu. Člověk, který porušil presidentský slib vměšováním do rozhodnutí jednotlivých složek výkonné, zákonodárné a soudní moci (to co u Havla kritizoval sám několikanásobně překračuje). Člověk, který je bisexuál (za to by neměl být kritizován, je to soukromá věc), prosazuje své milence (Bém - primátor Prahy, Janoušek - mafiánský zloděj, Žalud - generální ředitel Českých drah, Slamečka - ministr dopravy, Chalupa - starosta Prahy 6 aj.). Tak takového prezidenta si naši lidé (jimi volení zástupci) zvolili. Jak říká pan prezident Klaus: Národ má takového prezidenta, jakého si zaslouží. Pokud se mýlím, prosím o opravu.
http://profesor-klaus.osoba... (neztotožňuji se s celým webem, zajímavá je badatelská hodnota studia prací VK)
26. 05. 2010 | 18:29

JF napsal(a):

hmmm,ono asi nestačí jen říci "uděláme jednu tlustou čáru" - ale ono ji třeba také udělat.

... a třeba nějakou diskuzí na nějaké téma ... a jedno bych takhle v podvečer i měl: "Jací jsme?"

ps: a toto téma by mohlo být i každodenní

... ať zase příště nemusíme dělat moc tlusté čáry ... ;-)

Přeji dobrou noc!
26. 05. 2010 | 20:44

Jan Urban napsal(a):

Pro vlk:

Udeřil jste hřebík na hlavičku. Ano, ta paní je stejně hloupá a nevzdělaná, jako je arogantní. Na její omluvu je třeba připomenout, že ve stejné době její kamarádka ministryně Marie Součková vykřikovala, že Diag Human bude muset vrátit už vyplacenou náhradu škody, nebo že Vladimír Špidla všechno zkazil a ona že nezaplatí už ani korunu... Porušila přitom několik zákonů a přes konexe je dodnes popotahována před soudy. Stejně tak ve stejné době Nejvyšší státní zástupkyně Marie Benešová potvrdila novinářům (nezákonnou) koordinační schůzku s ministrem vnitra a policejním prezidentem k postupu "státu" v kauze Diag Human a blýskla se skvělým výrokem "Nejvyšší státní zastupitelství udělalo všechno co mohlo. Teď je řada na policii". Ve stejné době Vrchní státní zastupitelství vědomě nepravdivě (nezákonně) informovalo Bavorské státní zastupitelství, které později dopisy z Prahy po ukončení šetření korektně předalo Diagu.
Jestli tedy váháte, kde žijete, mohu pomoci příměrem z dnešního ranního vysílání CNN k situaci na Jamajce. Historička, žijící na Jamajce, tam řekla: "Je to veřejné tajemství, o kterém se ale lidé bojí hovořit nahlas. Demokracie na Jamajce je jenom fasáda. Dvě hlavní politické strany jsou jen krytím pro organizovaný zločin, a když není po jejich, používají násilníky (v originále thugs)". Mám pana Jana Zahradila za politika s poněkud malou představivostí v mezinárodních vztazích, ale i z jeho posledního blogu dýchlo mrazení v zádech.... Zdravím.
27. 05. 2010 | 09:15

JF napsal(a):

pan Urban: souhlas a děkuji.

ps: nedůvěřuji vazbě Kalousek - Šťáva. Tím neubírám panu Štávovi nárok na přiměřené odškodnění - pokud to celé od začátku není výše zmiňované divadlo.
27. 05. 2010 | 11:43

DavidS napsal(a):

Nic nesymbolizuje tuzemský marasmus (a toho člověka na Hradě) lépe než kontrast ve jmenování resp. nejmenování Šedivé a Langra soudcem. O soudružce Šedivé toho mnoho nevím, pouhá příslušnost k ČSSD ještě nutně není diskvalifikací viz. Motejl, Rychetský, ale i to málo zde podaných info celkem stačí. Naopak člověk, který podal nejlepší důkaz své osobnostní integrity tím, že se nenechal šikanovat nezákonnou libovůlí, stále marně čeká na soudcovský talár. Neohneš hřbet, máš smůlu! Opravdu skvělý příklad pro společnost, který se šíří od nejvyššího ústavního činitele, který se s nějakými zákony nepáře, když se mu nezdají v souladu s jeho představami. Celá ta várka mladých soudců, co sklapli podpatky, se jistě naučila, že proti větru se nečurá. Chceme takové soudce?! Jak potom budou soudit kauzu, ve které půjde o zájmy někoho z mocných?
Kauza Diag Human - celá začala vyjádřením Martina Bojara z 92. Myslím že s tím, co o této firmě bylo v té době známo z civilizovaného zahraničí,se toto vyjádření jeví velmi na místě. Dnes to vypadá naivně, ale tehdy se rozhodovalo o podobě českého kapitalismu na podobných příkladech. Kdyby ta podoba byla jiná než je, tak dávno žádná kauza Diag Human neexistuje.
Pane Urbane, pod dojmem událostí z Kosova 99 jste tenkrát trochu přestřelil, ale kdo nemá krátkou paměť, ví jaká byla tehdy situace - v Evropě se znovu na konci 20.století konaly masivní etnické čistky, a nezbylo než vojensky reagovat. Na správnosti toho kroku nezmění nic ani dnešní problematická situace v Kosovu. Na tomto tématu se vždy spolehlivě odkope ta zvláštní klausovsko-komunistická koalice, kterou nejvíce iritují "pravdoláskovci", mezi které patříte a tedy je třeba Vás urážet nebo ze zásady nesouhlasit. Jakákoli nezaujatá diskuse zde nemá smysl.
30. 05. 2010 | 11:03

mirek napsal(a):

Znám ji osobně a dávám Vám 100 % za pravdu. Bohužel, pokud by neměla politické kontakty, tak by za normálních okolností nemohla takovou funkci vykonávat. Z opatrnosti jde dělat soudce do Prahy, nikoliv do místa svého bydliště, protože tam by asi dlouho na místě soudce nevydržela. Co si myslet o prezidentovi,který takovéto "kšefty" podporuje.
30. 05. 2010 | 14:06

Ervin Matas napsal(a):

Vážený pane Urbane,nic si nedělejte ze zablokování stránky o Diag Human. Knihu jsem četl a musím říct, že je opravdu zajímavá. Na internetu je také blog ervinca.blog.cz, kde je věnována velká část a autor se na Vaši knihu odvolává. Také je již na trhu kniha Spravedlnost mocných od P.Horálka, kde je rovněž velká část věnována této kauze a rovněž je uveden zdroj z Vaší knihy. Je jasné, že jste lidi oslovil, když máte následovníky i v literatuře faktu. jen je škoda, že takové knihy nejsou novináři podporována
31. 05. 2010 | 13:12

Jan Zahrádka napsal(a):

Myslím, že Šedivá bude ozdobou soudní mafie, nevím zda se pan president nezbláznil, ale určitě to je podraz na lidi. Asi pan president nečetl knihy Tunel plný krve, nabo spravedlnost mocných, měl by do nich nahlédnou a neobírat se jen oteplováním.
31. 05. 2010 | 13:19

Petr Valík napsal(a):

Co čekáte od kasty lidí, jejichž protikorupční zábranou (často jedinou) je výše jejich platu, a ještě se k tomu veřejně hlásí.
03. 06. 2010 | 08:05

Pavlik Rohan napsal(a):

Soudkyne byla na jednani nepriravena, ve veci se neorinetuje, nejde k podstate veci, nesahne po dukazu nejblizsim, ale po nejhure proveditelnem, plave v tom, nerada cte soudni spisy, z protokolu vyplyva, ze poucila, ale uz neni uveden paragraf, protokoly o jednani jsou katastrofa. Nez se to pani soudkyne nauci, poskodi spoustu lidi. O pravu uz skutecne nic nevi, je videt, ze delala jinou "praci".
18. 08. 2010 | 22:53

Pavlik Rohan napsal(a):

Vubec ji to nejde, prijdte se podivat na jednani. Je to katastrofa a je to k placi, ze takova pani muze byt soudkyne. Nerozumi nicemu a je zla.
18. 08. 2010 | 22:55

Pavlik Rohan napsal(a):

Prijdte se podivat, nema rada, kdyz je kontolovana. Dela si co chce. Pomuze tak mnoha ucastnikum rizeni a uvidite neskutecne divadlo. prijdte, prosim.
18. 08. 2010 | 22:58

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy