To si vážně necháme nakukat cokoli, když jde o naši kapsu?

15. 05. 2009 | 09:40
Přečteno 5141 krát
Znovu mne dnes ráno udivilo, když jsem ve zprávách uslyšela, že ČSSD chce zrušit poplatky ve zdravotnictví prostřednictvím nového zákona, který má dnes schválit sněmovna. A to s argumentem, že apolitická vláda pana Fischera nemá přijímat žádná politická rozhodnutí.

Můžeme debatovat o tom, co je a co není apolitická vláda, a že žádná vláda nemůže být zcela apolitická atd. Ale snad by mohlo být obecně přijatelné, že ta nejméně politická vláda NEčiní zásadní ZMĚNY ve stávající legislativě, a už vůbec ne změny, které mají čistě politický charakter.

Zavedení nebo zrušení poplatků ve zdravotnictví JE čistě politické rozhodnutí, a proto by vláda, která má být apolitickou, měla v maximální míře zachovat status quo - a eventuální změnu nechat na příští, politické vládě.

Je možné, aby sociálním demokratům tahle manipulativní rétorika prošla???? Je možné, aby jí někdo uvěřil, že na jedné straně chce apolitickou vládu a na druhé straně ji nutí - (hrozba, že ČSSD vládu nepodpoří, je velmi silný donucovací prostředek) - postavit se za čistě politické rozhodnutí o změně stávající legislativy? To si vážně necháme nakukat cokoli, když jde o naši kapsu?


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Bart napsal(a):

Bohužel, pro čtenáře Blesku a diváky Novy je tohle pod jejich rozlišovací schopností. A tak si klidně nechají nakukat cokoliv.
15. 05. 2009 | 09:52

prirodovedec napsal(a):

S ohledem na to, ze si autorka nechala nakukat o padu vlady to, co napsala minule do blogu, je o kukani mozne vse. :)

Je ale celkem zrejme, ze CSSD svym postupem chce dokazovat, ze alespon nejake sliby (pryc s poplatky plni). Je take celkem zrejme, ze nehodla oslovovat volice jako autorka, ktera by je nikdy nevolila, takze se nenamaha delat kroky k jejimu osloveni. Je asi zrejme, ze ve volebni kampani zalozene na pruzkumech mineni a amaerickych poradcich CSSD miri na ty vahajici volice, kde odhaduje, ze ma sanci. Skalnim to, co zminuje autorka bude jedno, ti doufaji ve vyprask byvale koalice. Ale u nevolicu socanu a novinaru to CSSD neprojde. :)

Zkratka byvala opozice se pokusi v parlamentu prosadit svou zakonem. To je vse. Vlada prece neresi nadale podle autorky nic, pouze bude muset realizovat/nerealizovat dusledky zakona. Uvidime, zda se to podari/nepodari. Je to zkratka bezna ceska (spinava) politika.
15. 05. 2009 | 09:53

Jan napsal(a):

Podle mě je hlasování v parlamentu zcela přirozené a nedovedu si představit správnější postup při změně zákonů.Navíc opozice jasně prohlásila že je proti poplatkům a tedy pouze plní své sliby.
15. 05. 2009 | 10:01

Meňo napsal(a):

Zavedení poplatků BYLO politické rozhodnutí protilidové pravicové vlády ODS. Je nabíledni, že po jejím pádu bude hlavní opoziční síla, ČSSD,usilovat o NÁPRAVU této křivdy.
Apolitická vláda bude tedy přijímat NEpolitické rozhodnutí a VRÁTÍ se ke statu quo, které tu bylo dlouhá léta před oním vychytralým modrým experimentem.
Zdraví M:
15. 05. 2009 | 10:04

Jan napsal(a):

To že vládne jakási vláda snad neznamená že si parlament vezme dovolenou .Nebo mají čekat
až jim někdo něco předloží a jednohlasně to schválit?
15. 05. 2009 | 10:05

MR napsal(a):

Nakukat si necháme lecos od bulvárně mediálních expertů. Jde o válku informací a oni tvrdí, že my je nemáme. Mají nás za tupce a hlupáky. Dřív nebo později se přesvědčí, že se přepočítali.
15. 05. 2009 | 10:06

David napsal(a):

iDNES.cz:

Poplatky už bychom znovu nenavrhli, prohlašuje ODS

12. května 2009 3:46

Socialisté a komunisté jsou blízko definitivnímu zrušení poplatků u lékaře. A politici ODS přicházejí s překvapivým prohlášením. Pokud se levici podaří ještě před volbami poplatky zrušit či výrazně omezit, Topolánkova strana je po volbách nebude znovu chtít zavádět – ani kdyby v nich vyhrála.

foto: Roman Vondrouš, ČTK

ODS sice bude v parlamentu hlasovat pro zachování poplatků, ale padnou-li, smíří se asi s jejich koncem.

"Pokud by se to opravdu stalo a ČSSD teď s rušením poplatků uspěla, považoval bych to už za passé, i když poplatky evidentně přinesly pozitivní výsledky. Znovu bychom je ale podle mě neprosazovali," řekl včera MF DNES místopředseda občanských demokratů Petr Nečas.

Obdobně se vyjádřil i zdravotnický expert ODS, poslanec Boris Šťastný.

"Zrušení poplatků by bylo nešťastné, ale když se to opozici podaří, rozhodně poplatky nebudeme dávat do volebního programu ani se snažit po volbách je znovu zavést. Museli bychom vymyslet jiný způsob, jak regulovat návštěvy u lékaře," řekl MF DNES Šťastný.

Sledujte on-line od 14:00
Sněmovna má od 14:00 na programu mimořádnou schůzi k rušení poplatků. Přineseme on-line reportáž, kterou okomentuje Tomáš Cikrt, mluvčí bývalého ministra zdravotnictví Tomáše Julínka.

Socialisté mají přitom nyní slušnou šanci, že jejich téměř nekonečný souboj o poplatky u lékaře může skončit ještě před mimořádnými volbami do Sněmovny jejich zrušením – minimálně všech poplatků pro děti, ale i pro invalidní a starobní důchodce, dárce krve a lidi s příjmem do dvouapůlnásobku životního minima.

Právě to dnes navrhne stínový ministr zdravotnictví ČSSD David Rath: chce, aby levici pomohli někteří poslanci bývalé Topolánkovy koalice. O poplatcích budou poslanci jednat na mimořádné schůzi Sněmovny a konečné hlasování bude v pátek.

Zrušení nahrává pád vlády

Sociální demokracie má teď velkou šanci omezení poplatků u lékaře prosadit kvůli rozpadu Topolánkovy vlády. "Věřím, že tentokrát se zrušením, nebo aspoň výrazným omezením poplatků uspějeme," řekl stínový ministr zdravotnictví ČSSD a středočeský hejtman David Rath.

"Já podpořím úplné zrušení poplatků, je to rozhodně lepší než přicházet stále s dalšími výjimkami," uvedla včera poslankyně Olga Zubová z Demokratické strany zelených.

Avizovala, že spolu s ní se k tomuto řešení kloní i druhá bývalá poslankyně vládní koalice, Věra Jakubková. Jakékoli omezení poplatků chce podpořit také nezařazený poslanec Evžen Snítilý. Jenže to ČSSD a komunistům nestačí. Mají jen 97 hlasů a pro jistotu, že přehlasují veto Senátu, jich potřebují 101.

Proto teď ČSSD nechce hrát vabank – všechno, nebo nic. A tak i když ve Sněmovně leží hned dva návrhy na úplné zrušení poplatků (od komunistů i hejtmana Moravskoslezského kraje za ČSSD Jaroslava Palase), Rath "pro jistotu" navrhne i úplné škrtnutí poplatků jen pro vybrané skupiny. Proto, aby ČSSD pomohli i bývalý poslanec ODS Vlastimil Tlustý či lidovec Ludvík Hovorka, který není úplnému škrtnutí poplatků nakloněn.

"Pokusíme se schválit oba návrhy, úplné zrušení poplatků i jejich omezení, abychom měli ve hře více variant, kdyby se nám to vrátilo ze Senátu," popsal taktiku, kterou chystá ČSSD, šéf jejího poslaneckého klubu Bohuslav Sobotka.

Co bude s poplatky

Ve hře jsou tři možnosti:

– zrušeny budou úplně (to je původní návrh ČSSD a KSČM)

– zrušeny budou poplatky u lékaře pro děti do 19 let, starobní a invalidní důchodce, dárce krve či orgánů a pro lidi, jejichž příjem je do 2,5násobku životního minima (kompromisní návrh ČSSD)

– nezmění se nic (levice neuspěje)

Kam dál?

Jurásková bude hájit poplatky, ještě před týdnem byla proti

Sněmovna bude na mimořádné schůzi jednat o zrušení poplatků

Autoři:

Josef Kopecký

MF DNES

------------------------

Zásadní problém je i politický. Pokud někdy v budoucnu vyhraje volby ČSSD, tak všechny poplatky stejně musí zrušit, protože to slíbila voličům.

Takže tento současný zmatek kolem poplatků je naprosto zbytečný a zcela určitě dočasný.

V době celosvětové krize patrně příští volby vyhraje ČSSD.
15. 05. 2009 | 10:13

Ládik napsal(a):

Doufám, že vláda bude jen letní, a ne toaletní.
15. 05. 2009 | 10:17

prirodovedec napsal(a):

Ladik: :))
15. 05. 2009 | 10:21

Michal Macek napsal(a):

me dostal clanek kde se psalo se CSSD chysta pro fischerovu vladu ty a ty ukoly a ze chteji aby udelala to a to.Z.Skromach rekl ze "...my uz jako pracujeme dopredu za tu fischerovu vladu."

aha.takze ona je to vlastne vlada cssd?
15. 05. 2009 | 10:29

Nuba napsal(a):

Já zase nechápu, kde se bere pořád ta úporná, přímo tupá snaha představitelů ODS o udržení poplatků za každou cenu i když je nabíledni, že stejně dříve či později budou zrušeny a nahrazeny něčím efektivnějším a schůdnějším. Při své arogantní nadutosti ODS snad ani nepřipustí, že jí takto stanovené poplatky berou u voličů body. Je to přece taková genialita. Kdyby raději nemarnili čas obtěžováním občanů a honěním zainteresovaných po soudech a namísto toho přistoupili ke spolupráci na novém systému, který bude stejně zaveden.

Tak už by se s tím měli konečně smířit. Udělali s poplatky kopanec, který se vám vrátil.
15. 05. 2009 | 10:30

neo napsal(a):

Nuba:
poplatky jsou výmysl pana Davida Ratha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ODS pouze rozšířila jeho koncepci a dala poplatkům konečnou podobu.
15. 05. 2009 | 10:34

Vojtěch Tlustý napsal(a):

pro Neo: Kdyby ODS nic nerozšiřovala, tak jsme mohli mít poplatky po vzoru některé ze západních zemí a mohl být klid. Nejsou žádným výmyslem Davida Ratha. Jenže bohužel české:"blbé, ale naše" zvítězilo.
15. 05. 2009 | 10:46

veverka napsal(a):

Paní autorka je pravděpodobně poněkud mdlého rozumu,pokud obhajuje poplatky s odkazem na "manipulativní rétoriku".

Předvolební smlouva ODS s občany:
"finanční spoluúčast pacientů se nebude zvyšovat"

Pravda je tedy taková,že ODS lhala před volbami a po nich dělá přesný opak,zatímco ČSSD poplatky nechtěla ani před volbami ani teď.Kdo tady používá "manipulativní rétoriku" jsou prolhanci a podvodníci jako Topolánek,Julínek,Langer a spol.Jsem rád že skončili a agitace různých Ryšlinkových a Kožušníků na tom nic nezmění.
15. 05. 2009 | 10:57

Michal Macek napsal(a):

aby ste se pro ty 3petky nezblaznili!kdyz sem s osetrenim spokojen a doktor je profik a vse bylo ok dam s radosti i pade!!
15. 05. 2009 | 10:59

Ikena napsal(a):

Vazena pani,
trochu zvlastni prispevek, kdy se k poplatkum uz nehlasi ani ODS a usty sveho predsedy priznala, ze byly nevhodne vysvetleny a nacasovano jejich spusteni.

Proc i Vy se ridite heslem Ostatne soudim, ze Parobek musi byt znicen.

Divne, skutecne divne, kopni kdo muzes...
15. 05. 2009 | 11:19

zákazník zdravotnictví napsal(a):

Paní Ryšlinková máte to popletené. U zdravotních poplatků nejde jenom o naší kapsu. Hlavní závadou je, že ten systém je hloupý. Je přirozené, že lékaři chtí víc (jako každý). Nesmyslné však je, že platba probíhá přímo mezi pacientem a lékařem. Lékaři pak zapomínají na důvod své existence a stávají se z nich pouze účetní. Draze jsme si pořídili pojišťovny a ty by měly,
podle výkazů lékařské práce (podepsaných pacientem),lékaře kontrolovat a vyplácet. Na konci období by pojišťovny vymáhaly po pacientech finanční spoluúčast, která by byla přesně stanovena.
Trestuhodné je, že Julínek pojmenoval poplatky jako regulační. Po prvé jde člověk k doktorovi, když ho něco bolí, po druhé když mu lékař nedokázal pomoci na poprvé.
15. 05. 2009 | 11:30

neo napsal(a):

Vojtěch Tlustý :

• DR.Rath v r.2003 9. 6. 2003 14:49 - PRAHA
"Jestliže dnes je spoluúcast zhruba devet procent, což rocne delá asi 14 miliard korun, které pacienti vetšinou priplatí na léky, pak tato spoluúcast mela stoupnout na 18 až 20 procent a mela by být zavedena nejen na léky, ale na veškerou péci, která není prímo spojena s ohrožením života," rekl v pondelí na dotaz Práva Rath a dodal, že touto spoluúcastí mohlo být zatíženo až 40 procent veškeré péce.
Pacienti by si meli priplácet napríklad za recept, složit tak zvanou ambulantní taxu, tedy když poprvé jdou k lékari by platili urcitý poplatek a pak už ne, platili by dále za den strávený v nemocnici a pripláceli by i za dopravu sanitkou.”

Vladimír Dryml z nemocnice ve Vrchlabí sice dnes hlasitě křičí, že je vybírání poplatků nemorální, ale před časem mluvil jinak.
Tentýž Dryml totiž v roce 2002 při veřejné diskusi pořádané Zdravotnickými novinami řekl: "Pokud nadále budeme jediným státem, kde pacient - teoreticky- neplatí nic a všechno má zadarmo, i když všichni víme, že to je lež, tak se nedostaneme dál".
Čtyři roky před tím byl ještě tvrdší: "Skutečně už si nenamlouvejme, že všichni budou mít péči bezplatně. Protože menší nebo větší spoluúčast bude. Je to nejúčinnější kontrola vynakládání prostředků veřejného zdravotního pojištění. Obavy ze sociálního dopadu zavedení poplatků na zdravotní péči je liché," prohlásil v rozhovoru pro Lidové noviny.

Na přelomu let 1995 a 1996 započal jeho politický start, když vrcholila jeho kritika směrem k ministerstvu zdravotnictví vedenému Jiřím Stráským, ministrem za ODS. V této době pak také jako předseda LOK představil vlastní koncepci financování zdravotnictví, jejíž součástí byl i návrh na zavedení poplatků u lékaře, jež Rath dnes s takovou chutí v kabátu sociálního demokrata kritizuje (v Rathově koncepci byl navržen poplatek 10 Kč za návštěvu u lékaře a 50 Kč za den pobytu v nemocnici – ČSSD tento návrh tehdy odmítla jako sociálně necitlivý).
15. 05. 2009 | 11:50

Hajný napsal(a):

Paní Ryšlinková,
skutečně to máte trochu popletené.To by se osobě vašeho formátu stát nemělo.
Zrušení nebo změna poplatků není návrh vlády.Je to poslanecká iniciativa.S vldou to nemá nic společného.A je to legimní právo opozice.Projde,neprojde.Tak jako bylo a ještě bude mnoho věcí.Nic víc a nic méně.
Jinak o poplatcích toho bylo již napsáno tolik,že nic nového se napsat nedá.
15. 05. 2009 | 11:53

buldatra napsal(a):

Sice tomu nerozumím, páč dělám do včel, ale neměl by spíš poplatky platiti lékař pacientovi, když ho nedokázal na poprvé, ani na podruhé vyléčit?
Tím by se možná regulovala nemocnost daleko lépe. Možná, že ne, ale proč to nezkusit?
Metoda pokusů a omylů je přece u nás tak oblíbená.
Uvedlo by se do praxe pořekadlo, že každý chvilku tahá pilku a lidi by si nic nemohli vyčítat.
15. 05. 2009 | 12:04

RPG2 napsal(a):

Paní děkanko
myslím,že neuděláte chybu, když si nastudujete ústavní roli vlády a ústavní roli parlamentu.

Poplatky byly stanoveny zákonem. Politickým zákonem. Vláda je nemůže žádným svým rozhodnutím zrušit.

Na druhé straně vláda svým rozhodnutím může přijmout různé typy vyhlášek a nebo také schválit návrhy zákonů, či výsledky státních tendrů. Především privatizačních.

A pokud sociální demokracie žádá pozastavení všech kroků vlády, majících politický charakter -například schválení návrhu novely ZP, je tato žádost legitimní. Stejně legitimní by byla žádost ODS o totéž, pokud by Nečasův nástupce onu novelu bleskově přepracoval do podoby silně levicové.Což by nepochybně učinila.

Parlament , na rozdíl od vlády překlenovací, udržovací,náhradní,provizorní, nouzové, či jak chcete, má plnou legitimitu vzešlou z voleb, přijímat zákony. Včetně těch politických. Už proto,že má plnou legitimitu. A zákony politického charakteru docela jistě budou předkládány zprav i zleva.
Takže nakukat si skutečně od nikoho nic nenechávejte, ale hodilo by se porozumět základním pravidlům rozdělení moci a jejích fungování v demokratickém státě.
15. 05. 2009 | 12:58

Skeptik napsal(a):

Takže chřipku pomocí státu asi přežijem, chraň nás pánbůh před rakovinou!
15. 05. 2009 | 13:27

Vico napsal(a):

Vojtěch Tlustý : ))naprostý souhlas. Napřed žádné poplatky a pak se hned arogantně zavedl systém, který je snad nejtvrdší v Evropě.
Takto se teď vylévá s vaničkou i dítě. Já bych například proti poplatkům za pobyt v nemocnici nic neměl. Jídlo si ambulantně léčený musí také platit sám. Pobyt na LDN je také nespravedlivý útok na státní kasu. Za úplatek se dá prodlužovat do nekonečna. Vyplatí se to. V DD by to vše bylo podstatně dražší.

Rovněž si myslím, že rozdílná míra příspěvků do zdravotního pojištění by se také mohla trochu zohlednit. Neříkám, že kvalitou léčby, ale alespoň kvalitou doprovodných služeb.

Všechno špatné nebylo.
15. 05. 2009 | 13:46

Vojtěch Tlustý napsal(a):

pro Neo: takže znovu, není to žádný výmysl Dr.Ratha, to co popisoval je přibližně podobný systém jako je v Německu. To že se teď vylévá s vaničkou i dítě, jak řekl Vico, je tedy bohužel odpovědnost obou táborů. Stejnak bude muset ČSSD ty poplatky nakonec zavést, bez toho prostě zdravotnictví už fungovat nebude. Stejně tak bez reformy. Tohle jsou jenom přiblblé politické hry okolo.
15. 05. 2009 | 14:28

neo napsal(a):

Vojtěch: souhlas.

a taky jsem netvrdil, že by to byl výmysl dr Ratha...jen byl první, kdo to vymyslel zavést u nás.
15. 05. 2009 | 14:32

Bessy napsal(a):

Já myslím, že teď s velkou pompou se přestanou platit poplatky a pak potichu zaplatíme vyšší ceny léků-vždyť to tak bylo i ve Středočeském kraji. A budeme všichni zticha a spokojeni.
Je bezesporu fakt,že ve většině lékáren se ceny léků snížily/po zavedení poplatků/ a to zejména u léků drahých na vážné choroby.Což si myslím, že je podstatné a správné- lék na nachlazení, rýmu, kašel, si snad 1-2x do roka mohu koupit sama,nebo si uvařit pěknou polévku s česnekem,dát si bylinkový čaj,nebo slivovici.Těch léků bereme pořád nějak více a na všechno-
15. 05. 2009 | 14:52

neo napsal(a):

Bessy:

to se přesně stane... zvýší se doplatky na léky.

jen u doktora nenecháte 30 kaček...ale někde jinde je prostě zaplatíte:)
15. 05. 2009 | 15:21

jepice napsal(a):

Paní Ryšlinková, nakukáno jest.

S tím nehneme.
Dnes jsem se na jednom blogu dočetla, že jde o rehumanizaci zdravotnictví. Mnozí tomu zřejmě dokonce věří.
15. 05. 2009 | 15:28

MerryMan napsal(a):

Bessy: Nejste náhodou Julínek nebo Cikrt, případně některý z náměstků min. zdravotnictví. Zkuste uvést tak 20-30 léků a jejich ceny před zavedením poplatků a po zavedení. Rád bych si Vaše tvrzení ověřil. Poplatky totiž se platí hlavně za děti (to je dnes už zrušeno) a za důchodce. Dohromady to prý dělá 70% poplatků.

A klidně si vařte bylinkové čaje. Přeji Vám, abyste ke své škodě nezjistila, že i závažné nemoci začínají nenápadně a čím dříve se jde k lékaři, tím větší je naděje na uzdravení.
15. 05. 2009 | 15:56

MerryMan napsal(a):

Autorce: Nerad hodnotím úroveň autorů blogu, ale v tomto případě si nemohu pomoci. Váš blog má následující úropveŇ:

Volá jedna blondýna druhé blondýně: Holka, tak jsem prala a zbyla mi teplá voda. Není to škoda ji jen tak vylejt?
Odpověď: Je. Dej ji do mrazáku.
15. 05. 2009 | 15:58

Bessy napsal(a):

MerryMan-neuvedu 20-30 léků- ale konkrétně-
třeba Spiriva- lék stojí 1411.- Kč dřívější doplatek-92.50Kč-nyní- žádný doplatek.
Dále- Foradil- cena léku 601.-Kč-dříve doplatek-48.-Kč- nyní -žádný doplatek.Mám nemocného manžela -účet dělá na 2 měsíce třeba cenu léků 7300 Kč-dříve doplácel cca 800 Kč, dnes je to něco přes 500 Kč.Jsme důchodci-nejsem Cikrt ani Julínek-já zatím, zaplať pánbůh /měla by jsem zaklepat/ doktory nenavštěvuji,ale když vidím, co potřebuje manžel,tak ty poplatky nejsou nic.
15. 05. 2009 | 16:26

Gren napsal(a):

S poplatky nesouhlasím,protože platím zdravotní pojištění.Jestli je ve zdravotnictví potřeba více peněz tak ať se pojištění zvedne,ale nebudu podporovat,aby důchodci dotovali nějakou lékárnu jenom proto,že jsou ve stáří nemocní.Zavedení poplatků je nehoráznost!Kdo chce kšeftovat ať si najde jiný obor.
15. 05. 2009 | 17:46

MerryMan napsal(a):

Bessy:
Byl zřízen Ústav pro kontrolu léčiv a ten stanovil ceny léků a doplatky. Teprve od té doby je možné to porovnávat. Ve svém přehledu jste neuvedla, že roční limit byl 5 000 Kč, takže jste doplácela v průměru měsíčně cca 420 Kč, nyní prý něco přes 500 Kč. Takže jste si vlastně pohoršili?

Zde je výtah článku o cenách léčiv a o příspěvku levných léků na drahé léky.
ISSN 1213-1792
deník o všem, o čem se v České republice příliš nemluví
29.1.2009
Vláda si vymýšlí
Za levné léky se v ČR vydaly jen 4 promile z celkových nákladů na léčiva
Poplatky v lékárnách se na "drahé léky" neuspoří
Petr Wagner

Pokud mi pošlete email, pošlu Vám tento materiál, případně i další.
15. 05. 2009 | 18:10

Ford napsal(a):

Gren: Kecáte nebo nejste normální.
Zvýšení pojistného nic neřeší. Je to jen další prasárna na pracujíci lidi.
Když jste tak utlocitný, tak založte organizaci, která to bude důchodcům hradit.
Nehoráznost, která je ve většině Evropy běžná.
15. 05. 2009 | 18:12

vlk napsal(a):

Mno,zdá s e , že většině diskutujících nijak nevadí, že autorka blogu těžce ulétla , když postaviila do souvislosti poplatky ve zdravotnictví a požadavek soc dem , aby vlád a nepřijímala politická rozhodnutí.
že jaksi vůbec nemá tušení, jaká je úloha vlády a jaké parlamentu!
Ne exhibuje se na poplatcích.Ideologicky.
Zprava zleva. Tak vážení, peřsně o tomhle ten blog není.

A když už u toho jsme ,ted yu těch poplatků, tak zmého hlediska mají pravdu jak Merry Man, tak Gren. A zlostné výlevy Forda na tom vůbec nic nezmění.

A pro
jepici
- nakukáno není. Leda tak paní Ryšlinkové. U vás předpokládám , oprávněněn, že máte jasno co dělá vláda, zejméa prozatimní a co dělá parlament. Neprozatimní. Politický.
15. 05. 2009 | 18:53

Ignácius napsal(a):

Buldatra
Ve staré Číně to tak bylo zavedeno,lidé(jednalo se o bohaté a šlechtu)platili když byli zdraví a když byli nemocní tak nic.
15. 05. 2009 | 19:50

jepice napsal(a):

Vlk:
Lidu jest o poplatcích nakukáno už od loňska.
Myslím, že jste pochopil, že to myslím takhle.
Samozřejmě vím, že vláda neměla s poslaneckou iniciativou nic společného. Jenže ono dobré pravidlo pro dočasnou vládu, totiž nepřijímat před předčasnými volbami žádná převratná politická rozhodnutí, by mohlo platit i pro sněmovnu, která takovou vládu zplodila. Svědčilo by to o dobrém vkusu. Jenže to bychom chtěli moc, že?
15. 05. 2009 | 20:00

vlk napsal(a):

jepice

ne lidu není nakukáno o poplatcích! Lid si platí zdravotní pojištění!
A dokonc e je cosi v ústavě. což US vyložil velmi podivuhodným výkladem v poměru 8:7. Nicméně je to platné.
Ale za poplatky už dnes nestojí ani ti, co je bigotně brání viz včerejší MfD http://zpravy.idnes.cz/popl...
15. 05. 2009 | 20:09

Gren napsal(a):

to Ford
Pracující lid zdražení pojistného jistě unese když dojde ke zlepšení zdravotnické péče.Vy také nebudete pracující do nekonečna tak važte slova.Co se týká praktikování poplatků v jiných státech Evropy je možné,že to někde mají,ale takových rozdílů je víc např.mzda je také rozdílná i když za stejnou práci.
15. 05. 2009 | 20:23

zdenek napsal(a):

Zdražování pojistného,to je tedy řešení,to snad může napadnout jen politika co je právě u moci. K čemu to povede??? Opět jen k dalšímu zdražování pojistného
To vám snad nestačilo že se za vlády ODS výrazně zvedlo sociální pojištění???
15. 05. 2009 | 20:33

Rejpal napsal(a):

Díky poplatkům ve zdravotnictví voliči pochopili pravou míru sociální spravedlnosti a solidarity padlé vlády s méně movitými občany a také jasně svůj názor vyjádřili v krajských volbách.

Předpokládám, že současná vláda (bez ohledu na vlastní politické sympatie jejích členů) se vynasnaží balancovat mezi veřejným míněním a s politickými stranami dohodnutým manévrovacím prostorem. V tomto duchu jsou však možné i zásadní změny legislativy, budou-li zapotřebí.

Argumenty paní blogerky vůči ČSSD proto postrádají logiku.
15. 05. 2009 | 21:17

Bessy napsal(a):

Rejpal-to si vážně myslíte, že voliči byli vedení solidaritou?Ale vůbec ne-kdyby měli nějaké cítění solidarity,tak je právě platili /ty poplatky/-věděli by, že bude více peněz na závažné a nákladné léčení.Jinak-ti co byli v hmotné nouzi,je platit nemuseli.Ne nedělejte si iluze-šlo jim jen o vlastních 30.-Kč.
15. 05. 2009 | 21:32

jepice napsal(a):

Lid si platí zdravotní pojištění!
Chápu. Lepší kvóty výkonů a nákladové limity než narušení iluze beplatnosti.

Andělíčku, můj jepičí strážníčku, to ať mě radši rovnou klepne, jen ať na to nemusím čekat v pořadníku.
15. 05. 2009 | 21:58

vlk napsal(a):

jepice
netuším, kolik je vám let. Ale drtivou většinu jste , nejspíš v dobrém zdrvaotním s tavu přečkala bez poplatků. Jakkoliv jste zdravotní péči konzumovala. To asi ten andělíček, jepičí strážníček...
16. 05. 2009 | 00:12

jepice napsal(a):

Ano, máte pravdu. Musím si ho předcházet. :)
16. 05. 2009 | 01:37

Pepa Řepa napsal(a):

Hmmm, tak asi žiju na Marsu.

Naposledy jsem se nechal regulovat před čtrnácti dny.Týden ve VN.Před desetilety jsem zaplatil za třílůžák nadstandard, asi tři litry, už přesně nevím.

Teď už podruhé dvojlůžák s WC a sprchou-bez příplatku. Pak mně vystavili fakturu na smrtonosných šest pětek (?) za den.
Fakt je, že jsem na pokladnu nedostal svých půlkila kaviáru a láhev šampáňa denně.Trpěl jsem.

Postel povlíkali dvakrát za den, sestřičky miloučký. Pár jich dokonce umělo česky. Ani pořadník nebyl.Ten mají možná doktoři na sestřičky. Sester je málo, doktorů moc, noční utíká pomalu.

Pak jsem šel do lekárny. Prohnul jsem se.

Už mě ty drymloviny a rathoviny nebavěj. Ušetřím sice tři pětky, ale příště dostanu z lékárny ischias.

Jo, připravovaná privatizace pojišťoven, to by byla jiná soda.
16. 05. 2009 | 08:48

Rejpal napsal(a):

Bessy,
také si nemyslím, že méně majetní voliči byli ve volbách vedeni solidaritou, nýbrž vlastním pudem sebezáchovy. Povinností "státu", čili daňových poplatníků, totiž při zvyšování nákladů je solidárně dát víc peněz do zdravotnictví, nikoliv požadovat za zdravotní péči další individuální platby od již pojištěných pacientů.

Samozřejmě, že je rovněž nutné, aby se méně podnikavců na zdravotnictví přiživovalo. Proto je také důležitá mezinárodní spolupráce státních úřadů alespoň na úrovni EU.
16. 05. 2009 | 08:57

Rejpal napsal(a):

Pepa Řepa
Jak to myslíte s "připravovanou privatizací pojišťoven"? Je jich dle Vás dosud nedostatek? Nebo snad konkurence nefunguje podle Klausových pouček?
16. 05. 2009 | 09:08

NVS napsal(a):

Vážená paní, asi jste si nevšimla, že zrušení nebo úpravu poplatků odhlasovala sněmovna, což nemá s vládou nic společného. Ale rozumím vám. Vy jste totiž proti,takže použijete argument,jaký se vám hodí, bez ohledu na věcnou správnost.
16. 05. 2009 | 09:31

MerryMan napsal(a):

Bessy:
Je od Vás férové, že se přiznáváte, že z poplatků máte osobní prospěch a tedy poplatky jsou dobré. Bohužel Vás to ale jako zaujatou osobu diskvalifikuje z každé seriozní diskuze.

Závažnější je, že dáváte přednost příspěvku 30 Kč od důchodce nebo rodiny s malými dětmi před placením pojistného z celé hrubé mzdy (např. 500 000 Kč/měs u ředitele ČD). Pro mne je to zarážející.
16. 05. 2009 | 09:40

Lex napsal(a):

Autorka
Víte, paní Ryšlinková, paní děkanko US Business School Praha, jaký titul jste si dala do svého štítu tímto extra stupidním blogem? Domyslete se sama, bylo by to na smazání editorem, kdyby se to mělo napsat po pravdě. Kdyby bylo to, co jste napsala, řečeno verbálně, platilo by na to rčení „Hlava se diví, co huba mluví!“. Leč VY jste to napsala, takže jste měla dost času si to promyslet. Proto jakákoliv omluva schází. Apropós „US Business School“ Praha, dobré, fakt dobré, frčné, ne?
Světovost jaksepatří. Předpokládám, že vyučovacím jazykem je jazyk americký. Jo, u nás máme soukromou „Anglickou školku Monty“, žádnou English nursery school. Prostě periferie.

Pepa Řepa
Trochu se Vám divím, právě Vy srovnáváte současný poplatek za nemocnici s platbou před deseti lety? Příteli, vsadím dolar proti bobu, že těch deset litrů nebyl příplatek ani poplatek, ale „sponzorský dar“! Obyčejná „dobrovolně“ vynucená žebrota. Zatímco peníze z VZP za ředitelování tehdejší madam prýštily všemi proudy, asi jako bohatství za komunismu. A také neříkejte, že nevíte, kdo byl její „řídící důstojník“ – (že, Vlastíku!).
Ano, Pepo, nemocnice za těch deset let udělaly co do stavebního uspořádání a vybavení technikou neuvěřitelný skok. A financování zdravotnictví to utáhlo. Dokonce tak, že se ztratily několikaměsíční prodlevy s platbami.
Jiná věc je, že v řadě nemocnic je ta technika nevyužitá, nebo ji nemá kdo obsluhovat. Morálně stárne a nevydělává na sebe. Stejně jako kdekterý ambulantní specialista má vlastní přístrojové vybavení, které dříve bylo jedno dvě na okrese. Super pro pacienty. Jenže co procento využití? A všechno uhrazeno ze zdravotnického financování.
A nakonec, zvolil jste si ten nejméně vykřičený případ poplatků. Našel by se málokdo, kdo by namítal proti příspěvku na hotelové služby v nemocnici. Za skutečně odebrané služby. Ale co žena, která přišla udělat do nemocnice ten nejpřirozenější a nejvýznamnější (pro stát) úkon – porodit dítě. Namísto, aby dostala prémii, zaplatí nemocniční poplatky a od porodu i za své dítě! I v inkubátoru. A co lidé, kteří utrpí úraz při dopravní nehodě, kterou zavinil někdo jiný, nebo pracovní úraz, nebo policista, voják, hasič, záchranář, báňský záchranář, kteří utrpěli úrazy při výkonu své služby, povolání. Také platí „regulační“ poplatky. Zhůvěřilost na entou. Julínkovsko-topolánkovská sprostota.
Nehledě na to, že Ústavní soud při posuzování zákonnosti Julínkových „poplatků“ (8 ku 7, jak správně připomněl vlk) popřel své předchozí rozhodnutí, které znamenalo asi tolik, že spoluúčast pacienta je možná, pokud půjde o nadstandardní péči (leč to by bylo na samostatný článek přesahující i rámec blogu, ne příspěvek).
Zhůvěřilost, kterou představují Julínkovy poplatky, je do nebe volající. A to třeba ne ani tak jejich výše, jako filozofie, na které jsou konstruovány. Poplatky za recept jsou samostatnou kapitolou – doktor předepíše lék a tím za každou položku vnutí z kapsy pacienta chudákovi lékárníkovi třicet korun – no fakt, drymlovština – ráthovština. Regulační role jako když vyšije. Vedle, příteli Pepo, vedle!
Což neznamená, že bych nesouhlasil (jak jsem už výše uvedl) s jistou racionálně odůvodněnou spoluúčastí pacientů na nákladech léčení.
Hezký víkend! Lex
16. 05. 2009 | 12:31

vlk napsal(a):

Lex
ais budu muset změnit nick. Když čtu Vaše řádky, napadá mi že vhodný by byl třeba vypelichaný kocour, umělý chrup nebo tak něco..

Jste chirugicky přesný a ostrý.To s e musí nechat.
16. 05. 2009 | 14:21

Lex napsal(a):

vlk
Ba ne, vlku! Už píšu málo, skoro vůbec. A pokud ještě, tak mne k tomu inspirujete Vy či pan Přírodovědec. Je tu i několik nových skutečných borců. Už nás nahrazují. Mají energii i tah na branku. Mi se už (za necelý rok, co tu chodím) ty plky řady blogerů a většiny modrých plivníků, co jakoby onehdy vyskočili z toho pukavce na oslavách 118 narozenin ODS (ano, stoosmnáctých - konci devatenáctého století totiž odpovídá jejich ideologie neviditelné ruky trhu, kapitalismu bez přívlastků, privátních zisků ale veřejných nákladů), zajídají.
Měnit nick, he he, Vás poznám po čichu, lépe řečeno po rukopisu. Zbytečná práce. A navíc, kocour už tu je (kočka Šklíba), i "líný černý pes", obě skvělé. Ten chrup zní pěkně. Ale mohu-li mít přání, zůstaňte vlkem. "Canis lupus", to zní hrdě. A odpovídá to Vašim příspěvkům.
Tak dík za květiny, kamaráde.
Hezký večer! Lex
16. 05. 2009 | 18:11

vlk napsal(a):

Lexi

také nechodím tak často jako dřív.
Důvody jsou více méně stejné.

Modrým fanatikům nepřeji nic zlého. Pouze to , aby si vyzkoušeli svoje teorie v praxi sami na sobě.... A aby to bylo do syta.
Jistě budou rádi. A protože pro tohorjí , nemůže to být nic zlého, že,?
Pokud jde o obě Vámi zmíněné dámy - ano, bezesporu - jsou skvělé.

Nicméně, bral bych jako osobní ztrátu, kdybych tu Váš nick přestal vídat.
16. 05. 2009 | 21:06

Acidburn napsal(a):

To vlk, to Lex:
Pánové, těch 30 korun tvrdé české valuty byl jeden z nejsolidárnějších kroků s dlouhodobě a těžce nemocnými, jaký byl kdy v ČR zaveden. Díky těm 30 korunám byl totiž konečně zaveden strop doplatků za léky na 5000 ročně. Běžte za seniorem s rakovinou a spočítejte mu doplatky za léky před zavedením "julínkovného" a po zavedení. Místo deseti, dvaceti tisíc zaplatí pouze pět (nemluvím o tom, že strop byl pak ještě (populisticky, pane Hovorko) snížen na 3000 Kč ročně).

Voliče ČSSD nějaká solidarita s těžce nemocnými nezajímá dnes a nezajímala je nikdy předtím. Co voliče ČSSD žere, je, že musí vytáhnout z peněženky třicetikorunu, kterou tam mají na jedno a půl piva a dát ji státu - jako výraz solidarity s těmi, kteří by jinak dopláceli X tisíc (nemluvě o tom, kde na to mají ti těžce nemocní důchodci brát).
Kdyby tutéž třicetikorunu zaplatili navíc třeba na zdravotním pojištění, tedy pro mnohé neviditelně, nevyhrála by na tom ČSSD podzimní volby.

Každý, kdo tvrdí, že těch 30 korun je pro mnohé otázka života a smrti, je lhář (že, pane Rathe, že, pane Paroubku). Mají je všichni, jenže pro voliče ČSSD je přijatelnější těch 30, 60, 90 Kč prochlastat a prohulit, nějaká "solidarita" jim je u zadku.
O tom to je.

Po volbách ČSSD zruší poplatky a aby mohla splnit své rozhazovačné sliby, zvýší daně. Z viditelných 30 Kč se stane 30 Kč neviditelných. To je taková sociální spravedlnost.

To, že Ústavní soud o poplatcích rozhodl těsnou většinou, neznamená z právního hlediska vůbec nic - rozhodnutí je stejně kvalitní, stejně právně relevantní, jako při výsledku 15:0.

P.S.: mohl bych vám pane Lexi, dlouho dokazovat, že několikaměsíční prodlevy v platbách pojišťoven jsou stále standardem českého zdravotnictví. Mohl bych vám dlouze argumentovat o situaci těžce nemocných, o které pokud se nepostará zbytek jejich rodiny, tak na léky už nemají peníze. Ale nehodlám ztrácet čas.
17. 05. 2009 | 10:16

Anton napsal(a):

To Acidburn, Souhlasím s Vámi, jen bych chtěl podotknout, že daně se nezvýší o 30Kč, ale zhruba o 300Kč. A v budoucnu u lékaře nebudem platit 30Kč, ale tak jak původně navrhoval pan Rath 100Kč.
17. 05. 2009 | 13:41

David napsal(a):

Neviditelný pes - výběr z článku:

Raději zabít než mrzačit

19. května 2009

Raději reformu definitivně odtroubit než ji oklestit do mrzácké podoby, to je smysl sdělení exministra zdravotnictví Julínka. ...

Exministr Julínek má pravdu, když říká, že za současné situace už nemá smysl zachraňovat nezachranitelné.

Je teď na Senátu, jak se zachová. Nejrozumnější by byl senátní návrh na zrušení celého balíku. Ne proto, že byl špatný, ale proto, že ho lidé nepřijali.
...

Občanské demokraty by teď měla víc než reforma zdravotnictví zajímat předvolební scéna. ...

Prohra ODS se zdá neodvratná. Kdyby dokázala poctivě odpískat zdravotní reformu - a toto rozhodnutí prezentovat nikoli jako prohru, ale vítězství - zbavila by se koule na noze. Což s největší pravděpodobností ODS neudělá, její sklony k sebevraždě jsou už dlouho zřejmé.

Takže nás zřejmě čekají krušné časy. ...

Aston
19. 05. 2009 | 08:19

Lex napsal(a):

Acidburn
Vážený pane, schématismus Vašeho myšlení je excelentní. Mohl byste mi, prosím , objasnit, jak zavedení stropu na doplatky souvisí s tím, že byly zavedeny „zdravotnické poplatky“. Nenapadlo Vás nikdy, že tyto stropy tu mohly být odjakživa, od kdy si doplácíme na léky, a dokonce ne takové, jak je vyfabrikovala ODS vláda s ministrem Julínkem, ale například takové, jako jsou v Německu nebo jinde v civilizované Evropě, kde výše stropu je odvislá od příjmů nemocného? Napadlo Vás, že o té solidaritě jsou to jenem kecy? Víte kolik se vybralo na poplatcích a kolik činily náklady ze zdravotního pojištění na krytí nákladů léčení nad ony pětitisícové stropy? Že ty náklady byly zanedbatelným procentem z té vybrané částky? A že peníze vybrané na „poplatcích“ dohromady činily zhruba stejnou částku, o kterou stát snížil platby za „státní“ pojištěnce? A proč byla zavedena tato solidarita chudých nemocných s jinými chudými nemocnými? Proč alespoň zde nemohlo dojít k zavedení solidarity bohatých s chudými nemocnými? Proč byly zavedeny stropy na platby zdravotního pojištění pro bohaté, takže lidé s nejvyššími příjmy, kteří vydělali už na daňové reformě páně ministra Kalouska, byli oproštěni i o onen příspěvek na zdravotní pojištění ze svého vysokého platu překračujícího strop? Máte představu, jak bylo naloženo s vybranými "poplatky", které jsou příjmem zdravotnického zařízení (tj. příjmem praktického lékaře, lékaře specialisty, zubaře, majitele lékárny, resp. příjmem nemocnice? U "neziskových" zařízeních je to jasné, musely skončit v provozu, u obchodních spoečností skončily v zisku, byl-li jaký. Naproti tomu 19 % z nich skončilo v eráru jako DPH a další část jako daň z příjmu). Se zdravotními pojišťovnami to nemá co do činění.
Píšete o standardních několikaměsíčních zpožděních v platbách zdravotních pojišťoven. No nevím jestli máte pravdu, ale zkuste si stěžovat u pana Horáka (ODS), ředitele VZP, protože pro zpožďování plateb zatím nejsou nejmenší důvody. Dříve tomu bylo proto, že hospodaření pojišťoven bylo v mínusu, do konce loňského roku však bylo v kladném převisu několik desítek miliard korun.
A nakonec: kde jste si v mém příspěvku přečetl něco o třiceti korunách? Naproti tomu Vám se zamlouvá ona Vámi požadovaná solidarita od těch pacientů, které jsem vyjmenoval?
V tom případě, potěš Vás pánbůh! Čtěte si dále v modré čítance před spaním.
Lex

P.S.
Pane Acidburne, 8/7 nebo 15/0 z právního hlediska skutečně neznamená vůbec nic, jak píšete (ačkoliv někteří ústavní právníci tvrdí, že v podobných případech se vyžaduje nejméně 9/6), naproti tomu z hlediska kvality rozhodnutí je to rozdíl zásadní.

Jak, na léky už nemají peníze, když o několik řádků výše velebíte Julínkovy stropy?
Fakt, neztrácejte čas.
20. 05. 2009 | 22:46

omega watches napsal(a):

007 years Received awards watch as far as I know is omega watches,many star brought omega watches,it make you happy! http://www.omegawatchessale...
29. 06. 2009 | 10:50

Electronics Wholesale napsal(a):

Electronic products a huge price difference, and even around the world network. Many consumers know this and are looking for cheap. If you can give them the bargaining power, then your position to profit from them! http://www.yaluba.com/
04. 07. 2009 | 05:37

tiffany jewelry napsal(a):

Je ale celkem zrejme, ze CSSD svym postupem chce dokazovat, ze alespon nejake sliby (pryc s poplatky plni). Je take celkem zrejme, ze nehodla oslovovat volice jako autorka, ktera by je nikdy nevolila, takze se nenamaha delat kroky k jejimu osloveni. Je asi zrejme, ze ve volebni kampani zalozene na pruzkumech mineni a amaerickych poradcich CSSD miri na ty vahajici volice, kde odhaduje, ze ma sanci. Skalnim to, co zminuje autorka bude jedno, ti doufaji ve vyprask byvale koalice. Ale u nevolicu socanu a novinaru to CSSD neprojde. :)
31. 07. 2009 | 05:05

TUTORIAL TIPS AND TRICKS napsal(a):

Danke f information
07. 08. 2009 | 06:21

aion cd key napsal(a):

Pre-order some aion cd key is crucial if you wanna be a gamer of Aion. And there is another item, aion time card is as important as the cd key in the game.
16. 09. 2009 | 09:06

adr napsal(a):

27. 09. 2009 | 12:51

seo motivation napsal(a):

I havent any word to appreciate this post.....Really i am impressed from this post....the person who create this post it was a great human..thanks for shared this with us.
http://antonfkip.com/objek-...
http://antonfkip.com/seo/se...
http://antonfkip.blogspot.com
http://antonfkip.is.edu
http://ebloging.com
http://seogoblog.com
http://miss925.com
http://si-oot.blogspot.com
http://seogoblog.com/belaja...
13. 10. 2009 | 22:29

timberland uk napsal(a):

Buy cheap timberland boots expericence is not what happens to a timberland roll top man; it is what a timberland 6 boots man does with what happens to him. timberland boots sale online experience is the child of thought , and thought is the child of action. We cannot learn men from mens timberland chukka books. http://www.timberlandsou.com/
17. 10. 2009 | 06:21

799mall napsal(a):

When the fight begins within himself, a man's worth something.<a href="http://www.799mall.com/Prod...">ugg bailey button</a> it is while you are patiently toiling at the little tasks of <a href="http://www.799mall.com/Prod...">ugg classic cardy</a> life that the <a href="http:http://www.799mall.com/Productlist.html?CatID=200224212">ugg classic mini</a> meaning and shape of great <a href="http://www.799mall.com/Prod...">uggs boots </a>whole of life dawn on you
22. 10. 2009 | 10:48

Cheap Uggs napsal(a):

Our greatest glory uggs boots consists not in never falling but in rising every ugg lo pro button time we fall.It is not enough ugg boots to be industrious, so are the ants. What are you industrious about ugg knightsbridge? You have to believe in yourself. That's the ugg bailey button secret of sucess. A wise man never loses anything if he has himself. To be without some of the things you want is an indispensable part of happiness. http://www.ezugg.com/
23. 10. 2009 | 09:19

Nokia 8800 napsal(a):

Mistakes are an essential part of buy cheap nokia n95 education. Neither beliver nor reject anything, because any other nokia 6300 person has rejected of believed it . Bose in-ear headphones heaven has given you an apple touch mind for judging truth and error, Use it nokia 8800 arte. http://www.leadsoftstore.com/
23. 10. 2009 | 09:47

Kaos Distro napsal(a):

I have found this website very useful. I am very happy with the navigation, design and speed of the website.
29. 10. 2009 | 01:03

replica watches napsal(a):

<a href="http://www.rolexreplicas2u.com"><strong>Replica Watches</strong></a>,<a href="http://www.idolreplicas.com"><strong>Swiss Replica watch</strong></a> .<a href="http://www.iwcreplicas.com"><strong>iwc watches</strong></a>,<a href="http://www.breitlingreplica..."><strong>breitling replica</strong></a>
<a href="http://www.idolreplicas.com"><strong>Swiss Replica watches</strong></a> ,<a href="http://www.breitlingreplica..."><strong>Breitling Navitimer</strong></a>,
<a href="http://www.rolexreplicas2u.com"><strong>Replica Rolex</strong></a>,<a href="http://www.rolexreplicas2u.com"><strong>Rolex watches</strong></a>,<a href="http://www.rolexreplicas2u...."><strong> Rolex Daytona </strong></a>,<a href="http://www.rolexreplicas2u...."><strong>Rolex Submariner </strong></a>
11. 11. 2009 | 07:22

uggclassic napsal(a):

<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Bailey Button</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ch...">UGG Christmas Special Offer</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Classic Crochet</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">Ugg Lo Pro Button</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/bl...">UGG Locarno</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Mayfaire Boots</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG New Style</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Tall Stripe Cable Knit</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Women's Classic Argyle Knit</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">Women's Coquette</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Mini Boots</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">Ugg Women's Rainier</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Tall Boots</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Sundance</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Cardy boots</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Nightfall</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Ultra Short</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Ultra Tall</A><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">UGG Short Boots</A><BR>
<a href="http://www.linkboots.com/">ugg boots sale</a><BR>
<a href="http://www.linkboots.com/ug...">classic ugg boots</a><BR>
<a href="http://www.linkboots.com/ug...">classic tall ugg</a><BR>
<a href="http://www.linkboots.com/ug...">ugg short</a><BR>
<a href="http://www.linkboots.com/">ugg sale</a><BR>
<a href="http://www.linkboots.com/">ugg boots uk</a><BR>
<a href="http://www.linkboots.com/">ugg uk</a><BR>
<a href="http://www.linkboots.com/">ugg boots</a><BR>
<A href="http://www.linkboots.com/ug...">Tall Ugg Boots</A><BR>
28. 11. 2009 | 11:58

Poptropica napsal(a):

thanks you very much
12. 02. 2010 | 19:05

raudensah napsal(a):

i like it, thank you very much .
23. 02. 2010 | 20:28

Free Ringback Tones napsal(a):

good article , i like it thanks you for information ...
03. 03. 2010 | 17:56

replica watches napsal(a):

Very happy I can comment here!
Best wishes for this year.
04. 03. 2010 | 03:02

sdafasdf napsal(a):

sdafsadf
05. 03. 2010 | 18:15

sda fasd f napsal(a):

dsafas
05. 03. 2010 | 18:15

Download mp3 Nasyid napsal(a):

good posting ,i like it thanks you very much for youf information
06. 03. 2010 | 01:42

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy