Čunkiáda pokračuje – co je to „nestandardní postup“

13. 06. 2007 | 16:10
Přečteno 12785 krát
Nejvyšší státní zástupkyně Renáta Vesecká předstoupila před Ústavně-právní výbor Poslanecké sněmovny. Ona se na něj vlastně sama pozvala, ale to není v této kauze podstatné. Přišla s tím, že důkladně vysvětlí okolnosti a důvody svých kroků v kauze Čunek. Nevysvětlila naprosto nic, naopak vyvolala nové otázky a pochybnosti.

Co nám vlastně paní Vesecká sdělila jako důvody pro záchranu místopředsedy vlády Jiřího Čunka před sdělením obvinění (k čemuž by s velkou pravděpodobností došlo nebýt toho, že zařídila změnu dozorujícího zastupitelství i vyšetřovatele)?

Pokud si dobře pamatuji, je jí divné, že již na počátku celé kauzy bylo řízení předáno ze Vsetína do Přerova, aniž by se zkoumala důsledně podjatost ve Vsetíně.

Pozvěme paní nejvyšší státní zástupkyni do reality: Kdo se pohyboval v advokacii ví, že není nic horšího, než narážet na osobní vazby v okresních městech. Soudci, policisté, státní zástupci i obhájci většinou chodili do stejné školy, mají společné zájmy i přátele. Předání k nezávislému šetření do místa, kde podezřelý nebo obviněný není starostou lze spíše pochválit než napadat.

Druhým údajně nestandardním postupem bylo podle paní Vesecké zahájení trestního stíhání pro křivou výpověď se svědky, kteří vypovídali ve prospěch Jiřího Čunka. A to ještě před tím, než bude rozhodnuto o celém případu. Absurdní – co někdy v budoucnu změní rozhodnutí soudu o tom, zda Jiří Čunek vzal nebo nevzal úplatek na tom, že konkrétní svědci by byli jasně a na základě nezvratných důkazů usvědčeni, že lhali ve výpovědi před státním orgánem? I kdyby byl Jiří Čunek nevinný a soud to rozhodl, na této lži se nezmění naprosto nic.

Paní Vesecká tedy výboru neřekla nic zásadního co by jednoznačně přesvědčilo o oprávněnosti jejího konání.

Osobně bych ale viděl jeden nestandardní postup. Poté, co byly zjištěny rozsáhlé pokusy o ovlivňování svědků, poté, co v nich figuroval tak prazvláštní muž, jako Roman Vaškůj a kdy byly prokázány pokusy mást vyšetřování fixlovanými výpověďmi, měly přerovské orgány podat návrh na vzetí Jiřího Čunka do vazby pro ovlivňování svědků. Pokud bychom vzali za své heslo „před zákonem jsme si všichni rovni“, pak do vazby jsou lidé v dnešní době bráni za menších pochybností. Stranická koaliční legitimace a post ve vládě nedělá z nikoho osobnost vyšší kvality a hodnou větších ohledů, než jaké jsou dávány kterémukoliv občanu této země.

Vystoupení paní Vesecké před parlamentním výborem předcházelo odhalení, že Úřad vlády má uzavřenu smlouvu s exministrem spravedlnosti Němcem – nevíme za kolik peněz a kvůli čemu, ale je jistě zvláštní, že jenom pár týdnů po uzavření této smlouvy nastane zvrat v kauze Čunek. A učiní jej úřad paní Vesecké, kterou pan exministr tehdejší vládě navrhl ke jmenování na post nejvyšší státní zástupkyně a kterou do této funkce prosadil. Nelze očekávat, že se na Úřadu vlády najde smlouva s panem Němcem, jejímž předmětem je ovlivnění vyšetřování kauzy Čunek, s cílovou prémií za zastavení vyšetřování. Obrázek si ale každý udělá sám.

A ještě si připoměňme že opozice chtěla slyšet nejen paní Veseckou, ale také odvolaného státního zástupce Obsta nebo alespoň někoho z vedení krajského nebo Vrchního státního zastupitelství v Olomouci. Poslechnout si argumenty z obou stran dává nesporně lepší obraz o realitě než monolog. Loajálně závisle nezávislý kolega Melčák však hlasoval, jako vždy, s koalicí a tak měla paní Vesecká sólo.

Narozdíl od novinářů, kteří studiem minulosti došli k názoru, že případ Čunek byl prvním podobným případem, kdy Nejvyšší státní zastupitelství takto zakročilo, paní Vesecká vyrukovala s údajnými pěti případy za poslední tři roky. Ona tvrdí, že NSZ má takovou pravomoc, největší právní kapacity v zemi říkají opak. Nehodlám se babrat v tom, kdo má v jednom i v druhém pravdu, ale chtěl bych slyšet od paní Vesecké, jak její instituce prostudovala 3500 stran spisu za šest dní (včetně víkendu), které byly k dispozici. Opravdu vynikající výkon.

V jednom má ale paní Vesecká hlubokou pravdu: Řada věcí v této kauze není normální a standardní. Třeba fakt hroší kůže pana Čunka je z přírodovědného pohledu velká abnormalita. Ale vážně. Zvykl si premiér, zvykl si i nový vánek české politiky – Strana zelených. Jenže kauza nekončí a uvidíme, na co si ještě všichni budeme muset zvykat a co vytrpět. Paní Vesecká by se však určitě neměla radovat: pokud nebude umožněno rozhodnout o tomto skandálu nezávislému soudu, bude si každý moci zodpovědět otázku, zda jsme si všichni před zákonem rovni velkým a jasným NE!

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Dave napsal(a):

Pan Tejc ma asi dlouhe vedeni coz, ale neni chyba pani Vesecke takze fnuka na spatnem ,,hrobe,, .
13. 06. 2007 | 16:26

JakubS napsal(a):

No vetsi hovadimu uz jsem douho necetl. Mozna by vam pane Tejci prospelo nekolik dni dovolene ;-)
13. 06. 2007 | 16:27

Doplnění napsal(a):

Vláda státu nese odpovědnost jako celek, proto za jmenování pí. Vesecké nenese odpovědnsot jen p. Němec, ale i členové ČSSD, kteří byli ve vládě.
13. 06. 2007 | 16:28

Blanka napsal(a):

Vážený pane,
vůbec nechápu, proč se k této věci vyjadřují politici. Dle mého názoru věci justice jim soudit nenáleží. Na to máme nezávislé soudy. Já jsem neměla sílu přečíst celý článek, co jste napsal, nebyl dost zajímavý, ale podstatu jsem pochopila. Chcete, aby se justice chovala tak, aby se vám to líbilo, aby Vám to vyhovovalo. No na to je jednoduchý recept, nechte je pracovat a do jejich práce se nepleťte. Vaše starost je zabezpečit hospodaření státu tak, aby mohli obyvatelé naší republiky být pyšní, že jsou Češi. Takže zanechte hádek, které nemají žádný význam a začněte pracovat. Je třeba spolupracovat na tom, aby naše ekonomika prosperovala, náš dluh klesal a my se mohli hrdě v zahraničí hlásit k tomu, že jsme Češi.
13. 06. 2007 | 16:30

george napsal(a):

Už druhý odstavec blábolu pana poslance nám ukazuje, jak je podjatý a hoden být poslancem party Paroubka. Může nestranný právník tvrdit, že p. Vesecká něco učinila PRO ZÁCHRANU ČUNKA, aniž by k tomu měl důkazy? Jaki může tento člověk sedět ve výboru, když používá jednotné číslo, tedy p.Vesecká a ne NSZ jako kolektivní orgán? Mě je to úplně jedno, ajk dopadne Čunek, nikdy jsemj lidovcům nefandil, ale socani by té revanše za Grosse měli už nechat.
13. 06. 2007 | 16:33

TNT napsal(a):

Mate pravdu, nechapu, jak se muze Vesecka plest do vysetrovani kauzy, Cunek by v kazde zapadni zemi letel uz v lednu, ale u nas je mozne vsechno. Navic by byl poslan do vazby, aby nemohl ovlivnovat svedky, viz navstevy pana Vaskuje u Urbanove, podivne zapleteni Pavla Nemce do pripadu (poradce Topolanka se sesel se Salichem, ktery bude pripad ridit).....
13. 06. 2007 | 16:34

veverka napsal(a):

Pravdivý článek.Bohužel.
13. 06. 2007 | 16:35

TNT napsal(a):

pro george: naopak, nechat by toho nemeli, meli by se domoci spravedlnosti. Lidovci si nemuzou myslet, ze oni jsou ti svati, Kalousek v pripadu Grosse rval jak tur, tady je zticha. To by se nekomu moc hodilo, aby spravedlnost byla slepa
13. 06. 2007 | 16:36

TNT napsal(a):

Odvolani statniho zastupce od pripadu je bezprecedentni krok, navic to mela udela Andelova - jeho prima nadrizena - a ta neshledala zadne neobjektivnosti a sama se divi, co to Veseckou popadlo.....spatny je cely system, Vesecky nadrizeny je Pospisil, ktery ji muze kdykoliv odvolat, Nejvyssi statni zastupce je v moci politiku, proto se politici k nemu musi vyjadrovat (to je pro Blanku)
13. 06. 2007 | 16:40

Tupelo napsal(a):

pekny clanek, na jednom miste shrnute vyhrady tykajici se pripadu Vesecka.

Pro Blanku: ja myslim ze je zjevne komu tato personalni sarada prospela nejvic (a je tudiz politicka): Cunkovy, ale hlavne Topolankovy, kdyby se totiz pockalo par hodin, Cunek by byl obvinen a Topolankovy by se mohla zacit hroutit vlada (ani ne tak ze strany zelenych, Bursik uz lhal tolikrat ze vystoupi z vlady kvuli Cunkovy, ze uz nema ani smysl to pocitat), sam nekolikrat deklaroval ze Cunka v tomto pripade odvola, na cez reagovali lidovci ze by to bylo poruseni koalicni smlouvy.
Takze to vlastne dopadlo nejlip jak mohlo (pro Topolanka), ale co cekat od lidi, kteri i kvuli volebnimu vitezstvi jsou pripraveni zneuzivat policejni utvar, je to vlastne jen takove pokracovani jejich politickeho stylu.
Zvlastni je ze Cunek nema zajem na soude ktery, ted uz jako jediny, by dokazal smyt pochyby (to same se tyka vysetrovaci komise k pripadu Kubice, ale to uz je jina kapitola)
13. 06. 2007 | 16:45

ppiissttaa napsal(a):

Považuji se za pravicového voliče (dříve volil ODS nyní zelené), byl jsem zaměstnán jako policejní vyšetřovatel a ještě musím podotknout, že panu Čunkovi jsem pro jeho otevřenost vyjádřil osobní podporu.
Přiznávám, že k této kauze nemám dostatek informací, ale ani mne paní Vesecká nepřesvědčila... Nejlépe, ať případ posoudí nezávislý soud, i on může pana Čunka zprostit obžaloby. Pokud však nový státní zástupce věc zastaví, pochybnosti již zůstanou nadobro...
S panem Tejcem souhlasím. ppiissttaa
13. 06. 2007 | 16:46

Krakonoš napsal(a):

Pan Tewjc by si měl zopakovat právnickou fakultu protože tolik blábolů jsem neměl možnost číst. Pani Veseckou znám velmi dobře a zcela odpovědně mohu prohlásit že tato žena se nenchá nikým a ničím ovlivnit obzvlášt když se jedná o tak politickou věc jako je kauza s Čunkem. To by si pane Tejc řezala pod sebou větev a bylo by to prakticky sebevražda. Jak však znám pani JUDr. Veseckou , tak jedná podle zákona a toto ji zákon umožňuje obzvlášt když vidí jaká zvěrstva se ve spisech dají udělat na politickou objednávku. To se Vám pane Tejc nehodilo do krámu a udělalo to čáru pčes rozpočet i celému ČSSD. Ono se u nás říká že trefená husa se vždycky ozve a v tomto případě je to tak že se skutečně ozýváte a máte velký zájem na tom aby z toho byla politická kauza.Tomu je potřeba do budoucna zabránit a orgány činné v trestním řízení musí být nezávislé orgány a ne aby podlehaly politickému tlaku. Proto pani JUDr. Renátě VESECKÉ držím v tomto nerovním boji pěsti. a Vám pane Tejc doporučuji aby jste zašel několikrát na stáž právnické fakulty protože už jste víc politik než právník a proto to taky v tom Vašem výboru v parlamentu tak vypadá. S úctou Krakonoš
13. 06. 2007 | 16:46

ego napsal(a):

Vážený pane doktore máte pravdu a dobrý postřeh. Líbí se mi ta "kůže Čunka",dobré, výstižné. Vesecká se již dokonale ztrapnila, vystupuje jako slepice, vysvětluje a pořád mění důvody svého jednání. Přitom každí ví kde je pravda, je prostě na vládě závislá,nevím kde se příště zaměstná po této trapné události.
13. 06. 2007 | 16:48

TNT napsal(a):

Krakonosi: zrejme myslis svym prirozenim, kdyz tady hajis Veseckou a zvlaste tva NAIVITA je zarazejici...pry se nenecha nicim a nikym ovlivnit:))) Kde zijete? V Cesku rozhodne ne, takovy Melcak byl prece jeste levicovejsi nez Paroubek, na predvolebnich meetincich tvrdil, ze jeho zvoleni bude znamenat hlas proti Rovne dani a ted, tento CESTNY pan hlasuje s ODS.....probudte se, jste v CR
13. 06. 2007 | 16:50

TNT napsal(a):

jo a Krakonosi: politickou kauzu z toho udelala Vesecka tim, ze odvolala statniho zastupce, aniz mela jediny duvod a za druhe tvrdit, ze statni zastupce ma byt nezavisly je pitomost, zvlaste kdyz ho odvolava a jmenuje ministr spravedlnosti.....Vesecka se na Pospisila spatne podiva a let!!!!! Tak to proste je
13. 06. 2007 | 16:53

Karolinus napsal(a):

Vážený pane Tejci, opradu mi nezbývá než souhlasit s Krakonošem, i když oslovovat se má správně, ale vážně, jak říkáte Vy. Opravdu jste absolvoval fakultu jak Standa Gross/ten jak víme a je to veřejné tajemství/diplomovou práci opsal či mu ji někdo napsal. Vám se podařilo totéž? Jen se tak ptám/ víte dobře, že existuje presumce neviny, tak ji dopřejte i Čunkovi. A nechte moc výkonnou a soudní ať koná a hleďte si moci zákonodárné - to je teď Vaše parketa, anebo se snad mýlím?
13. 06. 2007 | 17:01

Marty napsal(a):

TNT: nazyvate jine naivnimi a pritom naivne berete sporne veci za fakta.
13. 06. 2007 | 17:04

Shark napsal(a):

Tejc patrně vychází ze zkušeností vlastní partaje:
Minulý rok na jaře JUDr. Anton Bucheň na soudním stání v Přerově řekl: „Doufám, že se nedopustím nějakého ohrožení státního tajemství, když řeknu, že případem Vladimíra Hučína se tehdy zabývala vláda, která dala pokyn BIS, aby jej řešila.“ Materiál, na nějž se Bucheň odvolává, je nyní v utajeném režimu uložen v Ostravě. Je jasným důkazem koordinace postupu sociálních demokratů a BIS proti neovladatelnému Hučínovi.
Tohle se Tejcům líbí
13. 06. 2007 | 17:18

TNT napsal(a):

Marty: ty sporne veci, jsou zaprotokolovany Policii CR, Cunek je ma ve spisu a to, ze jeho svedci nemluvili pravdu je fakt, ve Zline tehdy nebyli, Policie ma dukazy
13. 06. 2007 | 17:19

Bara napsal(a):

Jsem sokovana,jak takto podjaty clovek muze kontrolovat BIS a byt clenem Ustavne-pravniho vyboru.
13. 06. 2007 | 17:20

jirka napsal(a):

Je to furtkolemdokola. Čunek buď vzal, nebo nevzal. Po pěti letech mlčení hlavní - tedy vlastně jediné svědkyně se již nelze ničeho věrohodně dopátrat. A kupodivu, ručičku jí vede AK gangsterů Sokol & Co. Závěr bude nijaký, Čunek pošpiněný a demokracie, právo a svoboda jdou srát. Je to atentát na politickou kulturu, na zbyteček, dosud možná nemrtvý. Čunek musel někomu mocmoc vadit.
13. 06. 2007 | 17:23

Marty napsal(a):

TNT: vy mate vsech 3,5k stranek spisu doma pod polstarem?
13. 06. 2007 | 17:24

namen napsal(a):

Veseckou dostal do funkce Vyvadil,předchozí předseda Paroubkovi rodné strany CSSS právě pomocí Paroubka.Už jen aby jí Tvrdík nechal vytisknout parte 2 x 1 m s nápisem ZRADILA.
13. 06. 2007 | 17:24

Jan K. napsal(a):

Pane Tejci, to přijde k vzteku, že ano. Dosadíte si paní Veseckou, čekáte, že
vám půjde na ruku a ona je najednou nezávislá. Tak hrrrr na ni a nešetřit.
13. 06. 2007 | 17:24

jima napsal(a):

TNT,Ego,veverka,Tejc- pánové, či i dámo. Přečtěte si něco o našem právu a trochu se dívejte okolo sebe. Né do sebe . Jste nevzdělaná trdla. A to vážně! Paroubek z vás má určitě radost. Blbí , ale jeho.Bohužel takovýchto je v našem národě zatím více. Snad jednou vymřete.
13. 06. 2007 | 17:26

astalavista napsal(a):

§ 12h

(1) Nejvyšší státní zastupitelství při zajišťování výkonu oprávnění a povinností nejvyššího státního zástupce může kdykoli provádět potřebná zjištění u kteréhokoli nižšího státního zastupitelství, které je povinno mu na jeho žádost poskytnout požadovanou součinnost. Přitom může zejména požadovat předložení spisů vedených u nižších státních zastupitelství, nahlížet do nich, pořizovat z nich opisy a výpisy a vyžadovat informace a nezbytná vysvětlení. Jde-li o jiné než vrchní státní zastupitelství, není Nejvyšší státní zastupitelství oprávněno zasahovat do způsobu vyřizování věci, která nebyla pravomocně skončena.

(2) Pokud se zjištění přímo nezúčastnil vedoucí státní zástupce nebo jím pověřený státní zástupce příslušného státního zastupitelství, Nejvyšší státní zastupitelství výsledky zjištění příslušnému vedoucímu státnímu zástupci oznámí. V případě vrchního státního zastupitelství využije Nejvyšší státní zastupitelství výsledky zjištění v rámci dohledu.
Přerovské, Olomoucké i Ostravské státní zastupitelství žádná pochybení neshledalo a kauza není ukončena. Zásah je vše jen ne právně podložen a důvody jsou merginální a nepodstatné.
13. 06. 2007 | 17:32

astalavista napsal(a):

A že pan Vaškuj jenž uplácí hlavní svědkyni běhá na svobodě a svědci lžou je asi také marginální neb Vesecká plivla do ksichtu policii a 3 státním zastupitestvím, soudním znalcům a celému aparátu čistě politicky a zaujatě. A že Pan štětina ovlivňuje vyšetřování a nejenom, že se domlouvá z Veseckou ale i vyhrožuje státnímu zastupiteství v Praze 5.
13. 06. 2007 | 17:36

Fleret napsal(a):

Plně souhlasím s panem Tejcem. Paní Vesecká jednoznačně porušila zákon, když převedla živou věc. Navíc to mohl udělat bezprostředně nadřízený st. zástupce a to je Zlatuše Andělová z Ostravy. Ta také jednoznačně prohlásila, že k žádnému pochybení jak Obsta tak vyšetřovatele nedošlo. Navíc pan Vesecká to shazuje na její úřad, ale za který je ona zodpovědná.
Nechápu proto proč řada příspěvků tyto skutečnosti pomíjí.
Ministr Pospíšil samozřejmě jako člen ODS nemůže říkat něco jiného. Ono se říká, že se má člověk otázat: Komu to prospívá?
13. 06. 2007 | 17:42

astalavista napsal(a):

1 den před ukončením vyšetřování si Vesecká vzpomene, že případ prý patří do Vsetína a policie šetří moc "hluboko" a podobné "důvody". A nový státní zastupce v Jihlavě přidělí případ sám sobě a ještě ani neotevře spis a jiź odvolá vyšetřovatele /bez dovodně/. Tedy "bezdůvodně" prá se domlouval s hlavní svědkyní a to na základě nezákoně získaných "důkazů" ukradených panem Vaškujem, ve kterých není ani zblo o nějakém domlouvání a dozorují státní zastupiteství v Olomouci a Ostravě je pochopiteně ignorovalo jako bludy jenž nemají na vyšetřování vliv. ps: právní zástupce Urbanové je bývalý ministr pravicové vlády judr.Novák, tolik k terorii spiknutí opozice a podobné blábolení bez důkazů s cílem politizovat kriminální kauzu.
13. 06. 2007 | 17:45

poiu napsal(a):

Pořád ale nepadlo, jaké konkretní důvody vedly NSZ k tomu co provedlo. Vesecká také jedním dechem tvrdí, že rozhodnutí je dílem jakési komise, přitom všude hovoří jen o sobě. A také je divné, že si tři týdny před tím stěžovali čunkovi právníci NSZ na jakási pochybení ve spisech. Byly přece dvě možnosti. Čunek bude obžalován, což mu podle něho samého nevadí a neodstoupí, protože je nevinen, nebo bude spis odložen. Stěžovat si na eventualitu postoupení věci soudu obžalováním Čunka, by byli proti klientovu zájmu dát se soudem očistit. Tak zcela logicky by jim měla vadit ta druhá možnost, v níž by bylo jejich klientovi zabráněno v očištění soudem. Nebo snad přišlo NSZ ze spisu ke zjištění, že obžaloba Čunka není možná pro procesní chyby a protože je v zájmu Čunka mít spravedlivý soudní výrok o své vině, či nevině, zakročilo i za cenu porušení zákona, když Vesecká se "mužně" obětuje? Kdo a čím tady z veřejnosti dělá blbce?
13. 06. 2007 | 17:48

veverka napsal(a):

re jima:astalavista už odpověděl za mě,především si všimni citované věty:JDE LI O JINÉ NEŽ VRCHNÍ STÁTNÍ ZASTUPITELSTVÍ,NENÍ NEJVYŠŠÍ STÁTNÍ ZASTUPITELSTVÍ OPRÁVNĚNO ZASAHOVAT DO ZPŮSOBU VYŘIZOVÁNÍ VĚCI,KTERÁ NEBYLA PRAVOMOCNĚ SKONČENA.(§ 12h )

Co si to říkal o našem právu?
13. 06. 2007 | 17:51

fara napsal(a):

Dalsi blbec z CSSD.
13. 06. 2007 | 18:04

as napsal(a):

ktere pravni kapacity rikaji, ze NSZ nemelo pravo ....,

jste smesny
13. 06. 2007 | 18:06

vf napsal(a):

Když už chcete lhát a manipulovat s fakty tak prosím alespoň trochu seriózně, nedělejte z nás až takové blbce.
13. 06. 2007 | 18:16

fara napsal(a):

neumím číst
13. 06. 2007 | 18:19

as napsal(a):

ani já neumím číst
13. 06. 2007 | 18:19

vf napsal(a):

Já taky neumím číst.
13. 06. 2007 | 18:20

kubice napsal(a):

AŤ je to tak nebo tak?v justici je bordel,ta kauza měla být od ledna již vyřízena.
13. 06. 2007 | 18:22

Michal napsal(a):

Dusevni vymesovani nekterych socialne-demokratickych predstavitelu napr. pan Zaoralek, Jiri Havel a ted pan Tejc mi pripomina slohova cviceni me ctrnactilete dcery. A co jeste navic, vraci se ideove k marxismu, tridni nenavisti - staci se podivat na vyraz pana Paroubka pri jeho duchaplnych projevech. Beha mi z techto lidi mraz po zadech.
13. 06. 2007 | 18:33

Ročník 53 napsal(a):

Pane Michale, projděte si nějaké diskuze. Třeba hned tuto. Vezměte si tužku do ruky a počítejte nenávistné příspěvky plné urážek, či zloby.
To je třídní nenávist, co? To je hloupých a urážlivých příspěvků jen proto, že pisatelé jsou hluchoslepí příznivci ODS a tím i kohokoli, kdo jim pomáhá vládnout.
Pokud považujete pana Tejce za nějakého tupce, jak ho můžete přirovnávat ke své dceři? Tím ji přece urážíte.
13. 06. 2007 | 18:42

fara napsal(a):

Vsetinska policie resi 12 trestnich oznameni podanych Romy na Cunka, mohl by nas pan Tejc "uvest do reality" a vysvetlit, proc se to taky nevysetruje v Prerove.
13. 06. 2007 | 18:47

Lcroft napsal(a):

Poslouchal jsem tu dámu dnes na F1. Opakuje stále totéž a už to na mě působí jako jednání ženské od plotny, která neví kudy kam.
Myslím, že je v tom politika. To je hnus co se tu děje. A není nám pomoci. ONI jsou zase u vesla a není síly, krerá je dostane pryč. To jsou české nefalšované zvratky.
13. 06. 2007 | 18:48

hv napsal(a):

Pane Tejci,
tolik jednostranny a servilni prispevek v blogu jsem tady jeste necetl. Nicmene jste mlady clovek, mate jeste cas se zmenit a vytvorit si i vlastni nazory na veci.

Protoze jsem jeste nedostal uspokojovou odpoved na zakladni otazku v kauze Cunek, polozim ji i tady: Kdo dal panu Cunkovi uplatek? Jaktoze jeste po pul roce nebyl nalezen, vysetrovan, obvinen, jako pan Cunek (tedy krome posledniho)?
Jak mame uverit tomu, ze se zde nejedna o volne pokracovani kauzy kpt.Hucina?
13. 06. 2007 | 18:52

Michal napsal(a):

Me dceri je 14 let, navstevuje zakladni skolu, nema jeste utvoreny nazor na politiku, politiky atd. Nevystudovala pravnickou fakultu, neni poslankyni a ani neni predsedkyni zadneho vyboru poslanecke snemovny. Je to mala holka a vy jste velkej debil pane Rocniku 53. Debil kterej v duchu vzpomina na soudruhy Husaky, Bilaky a podobne komouske mrtvoly a v duchu si hleda paralelu v Paroubkovi a jinych. Ja svoji dceru neurazim, nikde nedeklaruju ze jsem pravicak ale rozhodne Vam sdeluji, ze nejsem komous a to ani oranzovej. Odstehujte se na Kubu, tam Vas nikdo nebude urazet.
13. 06. 2007 | 18:52

Radek2 napsal(a):

Pane Tejci.Pokud bychom vzali za své heslo „před zákonem jsme si všichni rovni“ tak by ČSSD byla dávno v konkurzu ve sporu s panem Altnerem.Já velmi doufám že se tak stane.Většina lidí z ČSSD jsou totiž opravdu fanatici kteří se pořád nesmířili s porážkou ve volbách.Díky Vaší populistické straně máme tak vysoký státní dluh,že když se nepodáří schválit vládní reformu,naše děti budou jíst kořínky a lebedu!:)
13. 06. 2007 | 18:59

Pavel napsal(a):

ulevilo se vám u toho internetu ? Jeslti ne, tak asi máte potřebu se spíš hádat.
Podle mne jen pan pslalnec Tejc popsal ze svého pohledu problém.
Pochopitelně příznivci vlády a Čunka se ho zastávají. V kauze Groiss tomu nebylo jinak. Akorát to bylo ryhclejší.
Ale normální apolitický člověk si musí o těch skandálech myslet své - jak má něčemu veřit. Když by vzal v sámošce sušenky, má průser hako brno, ale členové vlády si z ničeho nic nedělají. Vytrvalost Čunka není žádné hrdinství ale otrlost. Asi se mu ta hroší kůže vyplácí.
13. 06. 2007 | 19:01

Ročník 53 napsal(a):

Zato máte pane Michale v sobě patalogickou nenávist k odlišným názorům, a svojí reakcí na mě jste se dokonale odhalil.
Jste prostě jen takový obyčejný tlučhuba, který když nemá argumenty, musí psát urážky.
Víte, že mě neurazíte? To prostě nejde, na to máte duševní kapacitu...
13. 06. 2007 | 19:04

Eliška napsal(a):

To Michal: Nedivím se, že se vám příspěvky vámi uvedených autorů nezdají, pokud si tříbíte vkus perlami, které tady na blogu plodí pan Topolánek. Ten skutečně nemá konkurenci. Je to přímo etalon duchaplnosti, ostrovtipu, kultivovanosti, brilantní argumentace a jemného humoru.
13. 06. 2007 | 19:08

hv napsal(a):

Pane Tejci, jste jasnovidec nebo mate pristup ke vsem tajnym spisum?
http://aktualne.centrum.cz/...

Cituji: "Pan Štetina před časem vypustil do médií informace o minulosti pana Radima Obsta. Poté nás požádal, abychom ho vyslechli. Nicméně během našich rozhovorů se ukázalo, že neměl žádné konkrétní informace. Odkazoval nás na Vladimíra Hučína," řekl deníku Aktuálně.cz před dnešním jednáním předseda komise a bezpečnostní expert ČSSD Jeroným Tejc.

Podle Tejce ale Hučínovy materiály žádné závažné a převratné skutečnosti obsahovat nebudou. "Myslím, že jde spíše o mediální bublinu."

Ano o medialni bublinu jde, z mnozstvi blogu psanych z pera straniku CSSD, mi vsak vyplyva, kdo ji stale prihriva a prizivuje.
13. 06. 2007 | 21:22

Jana J napsal(a):

Stále stejná kauza, stále stejný problém, stále stejné bláboly. Je přece nad slunce jasné, co se stalo - někomu hodně záleží na tom, aby se udržel u moci. Co nás ještě čeká - že by požár sněmu, tedy pardon - parlamentu?A pak zákon Patriot, i když naši mocipáni zákony nepotřebují. Kámoši na správných místech - NSZ - a Pohana s Mlčákem stačí.
13. 06. 2007 | 21:36

AJ napsal(a):

Hezky clanek.
13. 06. 2007 | 22:41

Baba Jaga napsal(a):

Pro Krakonos:mluvite mi z duse!I ja drzim palce JUDr.Vesecke a JUDr. Salichovi.Pod tlakem soc.zhrzencu jiste neni prijemne pracovat.
13. 06. 2007 | 23:31

alam napsal(a):

Paroubek nepožadoval po Němcovi rezignaci, když propustil pedofila z Kataru a po Langrovi chce aby odstoupil kvůli tomu, že úřady propustily Krekčíře? Jirko, chytni se za rypák.
14. 06. 2007 | 11:20

NevericiTomas napsal(a):

Zajimave je, ze nikoho nezajima, kdy bude vysetrovana pani Urbanova. Dle vlastni vypovedi vedela o trestnem cinu uplatkarstvi, vedela ze se tyka meststkeho majetku, presto o tom 5 let nikomu nerekla a nechala Cunka dal pachat trestnou cinnost....ale uz stihli obvinit kazdeho, kdo otevrel pusu proti Urbanove...
14. 06. 2007 | 16:08

host 1- host 11 napsal(a):

Vesecká je jen podržtaška ODS a měla by opustit funkci.Lhářka tam nemá co dělat.
14. 06. 2007 | 19:16

Modrá je dobrá napsal(a):

Pane Tejci, měl by jste se starat raději o své hříchy!!!
14. 06. 2007 | 20:32

jirka napsal(a):

Žeryku, přilož si obkládek.. Toto prý je absolvent právnické fakulty...
18. 06. 2007 | 21:28

Kanha napsal(a):

Díky za tento článek. Bohužel je pravdivý. Až mě udivuje jak někteří (Dave, Jakub S) kritizují nestrannost, když sami nestranní nejsou. Co mi však vadí je to, co zaznělo i v článku, že si nejsme rovni. Bylo za minulého režimu a je to i teď. Pan Čunek je populista a "má asi hodně smůlu, když se proti němu všichni tak spikli". Bohužel se naše politická scéna (včetně Paroubka a Topolánka) neumí chovat slušně a morálně. Jak ale říká můj přítel - každý stát (a lidé v něm) má takovou vládu jakou si zaslouží. Pokud je pan Čunek se svým rasismem a paní Parkanová s svou písničkou o radaru pro amerického prezidenta představitelkou české vlády, pak přemýšlím o tom, zda by nebyl lepší zažádat o azyl v jiné zemi :)
20. 06. 2007 | 15:47

Nevěřící napsal(a):

Žasnu, kde to žiji. Tady už nelze věřit vůbec ničemu. Jestliže je Čunek neviný, pak by jej snad měl očistit soud nebo se mýlím? Co se stane, až bude politický zájem odsoudit nevinného?
21. 06. 2007 | 00:44

Nevěřící napsal(a):

Jak čtu výše, Čunek má mnoho zaslepených amaterských advokátů. I neinformovaný pozorovatel ví, že Čunek zacházel s penězi, které ve svém povolání nemohl vydělat a které si jel uložit jako mafián do opavské banky. To měla policie přehlédnout? Ani inteligentně krást a brát úplatky nesvede.
21. 06. 2007 | 00:58

a funguje vubec neco??? napsal(a):

V tomto Kocourkove zustavaji nevyreseny jeste i velmi drsne pripady z totality:

http://www.users.qwest.net/...
21. 06. 2007 | 14:10

Palo napsal(a):

Hluboká pravda!
21. 06. 2007 | 14:12

dddd napsal(a):

Pane Tejci, co kdybyste se podíval taky na finance Jiřího Grippena Paroubka a Jas 39 Tvrdíka ?
21. 06. 2007 | 16:00

Nevěřící TOM napsal(a):

Žasnu nad tím,jaká je to selanka!Jak pan Tejc a o statní politici jsou odtrženi od reality, Absolutně ignorují fakta!Souhlasím s "Nevěřícím Tomášem" a ptám se, jak to že není obviněna a prošetřována paní Urbanová za neoznámení aventuelně schvalování trest. činu úplatkářství, o kterém dle její výpovědi, věděla 5 let a 5 let mlčela! Není Vám to pane Tejc,podezřelé? Normálně myslícímu obyčejnému občanovi, který není ani levý ani pravý musí být naprosto jasné, že pan Čunek musel opravdu hodně někomu vadit a nyní ta kampaň vedená proti němu je absolutně účelová a přesně načasovaná.Jak to, že se nikdo nezabývá fakty, ale stále jenom žvásty, co má a co by neměl p.Č udělat. A jak se má chudák hájit, když se k té věci ani nesmí vyjádřit? Viz jeho vystoupení v pátek 15.6. v parlamentu! Nikdo nebyl ochoten ho poslouchat a ještě jste ho všichni, páni poslanci dále pošpinili! Styďte se! To je demokracie? To je hon na čarodějnici a "Španělská inkvizice" a né demokracie. Vážím si pana Čunka, že je tak statečný a vydrží to a je to jen proto, že má čisté svědomí. To ho posiluje.
21. 06. 2007 | 17:55

jojobojs napsal(a):

S Cunkem na hrad!!! Či větší lotr tim lepší koryto!
21. 06. 2007 | 19:14

alenka v risi divu napsal(a):

Pan Tejc alias stinovy starosta Brna stred. Vsi silou udrzel nekompetentniho psychicky labilniho starostu Bortela ze sve staje. Asistovala mu v tom i ODS ktera vyhrala volby nicmene nechala vladnout 26 leteho cloveka (Bortla) co nikdy nepracoval. Cokoliv rekne ma vyznam ekvivalentni clanku v Halo novinach. Mimochodem to ze o Hucinovi rika ze to je medialni bublina, pak o bezpecnosti situaci nema prehled absolutne zadny anebo zamerne mlzi. To ze soud ocistil Hucina po extremni snahe ho kriminalizovat svedci o druhe moznosti.
21. 06. 2007 | 23:52

hawk. napsal(a):

Pane Tejc, jste rád, že socánci mají aspoň dvě opoziční témata, t.j. Čunek a Kubice? Myslíte si, že to opravdu běžného pracujícího vůbec po těch měsících zajímá? Nevíte, že, zeptejte se Paroubka, bez toho se z vás rudých socialistů nikdo ani neuprdne, třeba vám poradí, jak odpovědět.
Faktem zůstává, že nic jiného nemáte a nejste opozicí. Jste komunismem prolezlá banda obtížných blech.
22. 06. 2007 | 09:46

LAE napsal(a):

O tom, že u nás si nejsme před zákonem rovni, není naprosto žádných pochyb. Kdo má plnou peněženku a může zaplatit dobrého advokáta, kdo má známé na správných místech, je v pohodě, ať udělá cokoliv.
22. 06. 2007 | 14:35

LiborM napsal(a):

Čunek je nevinný a to právě jde! Proto musí vydržet ve vládě, útoky ČSSD i nepřízeň veřejnosti. Vesecká udělala dobře. Cituju "Vesecká mimo jiné vytýká vyšetřovateli i dozorujícími žalobci, že bezdůvodně pátrali v majetku Čunkovy rodiny více než dvacet let zpátky." Tak o co tady jde? Za každou cenu na Čunka něco najít?! Čunku, držím palce!
22. 06. 2007 | 15:29

Karel napsal(a):

K LiboroviM:proč byy nepátrali? vždyť pan Čunek sám říkal, že šetřil od 8 let a proto má takové úspory :-)
22. 06. 2007 | 16:55

snad jen dodatek napsal(a):

13. 01. 2008 | 16:51

Jan Stefan napsal(a):

snad jen dodatek
13. 01. 2008 | 16:52

MBT trainers shoes napsal(a):

Welcome to http://www.mbttrainersshoes...
<a href="http://www.mbttrainersshoes...">mbt trainers shoes</a> are physiological walking shoes. Masai Barefoot Technology,or MBT for short and their manufacturer boasts great benefits of wearing and using MBT walking shoes properly
Wearing MBT trainers shoes can activate muscle groups needed to coordinate and stabilize the body both when walking and standing. The muscular system is exercised all the way up to the neck, stretched and relaxed again,
the body balanced - with every step. Below you will find much benefits of <a href="http://www.mbttrainersshoes...">MBT walking Shoes</a>.
09. 02. 2010 | 02:42

Free Ringback Tones napsal(a):

thanks you very much for your information
15. 03. 2010 | 04:18

Free Ringback Tones napsal(a):

thanks you very much for your information
15. 03. 2010 | 04:30

cartier ballon blue napsal(a):

TU water fish known, is also the source of happiness.
25. 03. 2010 | 06:15

cartier cheap napsal(a):

It would be great if you have other great things just like this. I really love it. Thanks!
25. 03. 2010 | 07:07

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy