Nečas se nažral a Dobeš s Kalouskem zůstali celí

09. 01. 2012 | 13:54
Přečteno 4303 krát
Vládní tanec (furiant) kolem nečerpaných evropských fondů končí jako všechno v téhle zemi. Do ztracena. Skutečnost, že země nečerpá stovky miliard, se zaplácne nějakou jinou blbostí, nějak se to zamluví a příští týden již noviny píší o něčem jiném. Tím problém pro vládu zmizel. Ve skutečnosti problém bobtná. Stovky našich miliard leží díky neschopnosti české pravice od roku 2007 v Bruselu, zatímco doma vláda raději vybírá po korunce od studentů po nemocné a postižené. Musí se šetřit.

Nečasova starostlivá tvář a vyčinění Dobešovi za ohrožené evropské peníze jsou farizejstvím. Sám Nečas jako ministr evropské peníze také nečerpal. A stejné problémy jako Dobešovo školství mají i odeesácké ministerstvo průmyslu nebo životního prostředí. O těch Nečas kolegiálně mluví s menší starostlivostí.

Dobeš má sice na ministerstvu neskutečný čurbes, ale mediálně to umí zamluvit. Využívá tak praktickou zkušenost vězeňského psychologa. Stejně jako každý kriminálník je totiž úplně nevinný: Může za to hlavně Kalousek a jeho partajní satelit Vitula. Problému se Dobeš dále zbavil tím, že začal hovořit o zkrácení přestávek ve školách z deseti na pět minut. Všichni o tom začali mluvit, a tím se na podružné bruselské desítky miliard zapomnělo.

Dobeš taky slavnostně vyhlásil, že pokud se evropské peníze nevyčerpají, je připraven odstoupit. Jenže to půjde definitivně prokázat za dva roky, kdy už snad nikdo stejně nebude vědět, kdo byl nějaký Dobeš. Ale zatím dobrý.

Miroslav Kalousek je ostřílený borec. Skutečnost, že klíčovým problémem čerpání evropských krejcarů je děravý systém auditu, za který šest let odpovídá právě jeho ministerstvo, odehrál zpět ledabylým forhendem: Kde prý jen sociální demokrati berou drzost něco kritizovat, když si pro okusování kapustičky schválili nadbytečný počet čtyřiadvaceti fondů.

Jako pamětník bych si jen dovolil připomenout, že tu čtyřiadvacítku tenkrát schvaloval pan Kalousek jako velevážený a permanentní člen vládní koalice, a že se pro ni se svými tehdejšími lidoveckými spolubratry něco nalítali. A konečně těch regionálních programů je tam tolik, protože si to vymínilo třináct hejtmanů. Ačkoli se to zdá neuvěřitelné, tenkrát všech třináct hejtmanů bylo v ODS…

Nic to nemění na tom, že v čerpání evropských fondů jsme poslední v Unii, že už jsme mohli mít doma o sto miliard víc. Byly by z toho zakázky pro podniky a práce pro lidi. Na co ty peníze utratíme, je jen a jen naší věcí. Úplné pitomosti a zlodějnu ale Brusel neproplatí. Právě to je teď kámen úrazu.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

ghándí napsal(a):

soudruhu docente,
1. nejedná se o stovky miliard, ale o 50 miliard
2. dobeš prohlásil, že jestli ty peníze nevyčerpá, tak odstoupí. trapně se neomlouval jako kolotuk gross nebo direktor kraus.
09. 01. 2012 | 14:04

Buvol napsal(a):

A teď ještě obrtunel, který si říká církrvní restituce a to v době, kdy valem ubývá věřících, jak ukázalo poslední sčítání a v kat. církvi přibývá pedofilů a homosexuálů, jak ukazují každou chvíli nové skandály ..
09. 01. 2012 | 14:05

TYM napsal(a):

Ano.
HAVEL Jiří - Na Hrad !!! Vyvede nás z krize, ostatní o tom jen kecají !
09. 01. 2012 | 14:18

JF napsal(a):

zřejmě to bude chtít začít u sebe - tenhle bordel začíná také u upřímného Standy, kolotočáře Jirky a nicsinevšimnuvšího Bohuše - cosi shnilého jest ve státě českém. A Václav to ví nejlíp! my to víme taky, vy taky tak vo co de. Brusel ať si trhne, za to nám ty milodary nestojí.
09. 01. 2012 | 14:21

Marcus Agrippa napsal(a):

JF:
ale kdepak. Ono to začalo už po roce 1968. A takových standů, řebíčků, dalíků a sašů tady bylo, je a bude ( v celé státní správě ). Bohužel.

http://www.ustrcr.cz/cs/proc-tak-snadno
09. 01. 2012 | 14:28

melčákova pohanka napsal(a):

Ghándí je důkazem,kam jsme my občané klesli!!! Pamatuji si tu hrůzu v očích Kalouska,když každý den ve veřejnoneprávní televizi mluvil o Standově igelitce a okamžitém odstoupení a všichni tzv. pravičáci řvali-kamenovat,atd.. Teď ten samý člověk nechává projít miliardové částky bez komentáře a ghándí a podobní zoufalci se hádají či šlo o 78 miliard či jen o 77,9 miliard... A myslí to možná i upřímně! A ani ta mantra tzv.pravičáků o zadlužování levice samozřejmě neplatí..Právě teď MF ohlásilo zvýšení dluhu státu za minulý rok a celkem to dělá asi 1,5 bilionu...
09. 01. 2012 | 14:29

Ivan napsal(a):

Ghándí, pokud máte potíže s pochopením přečteného textu a s jeho následným použitím jako podkladu pro příspěvek, zkuste to vícekrát a teprve potom udeřte do klávesnice. Věřte mi, bude to lepší. Zdravím.
09. 01. 2012 | 14:37

ghándí napsal(a):

melčákova pohanka,
přece nemužete srovnávat nevyčerpání evropských fondů a zlodějnu. všechny evropský státy jsou zadlužený až po uši, včetně nemecka, celá evropa bojuje se slabým rustema vysokou nezaměstnaností ( kromě nemecka) a hle! ...najednou se tady někde objeví miliardy v nějakých nesmyslných fondech, ze kterých se financujou ještě nesmyslnější projekty. myslím, že nic necharakterizuje ten evropský upadek lépe, než právě tohle nesmyslné přerozdělování peněz na dluh v nějakých pochybných fondech. peníze mají být u podnikatelů, kteří mají nápady a chut podnikat. víte na co se nakříklad používají peníze z fondů? vytvoření e-learningového systemu vzdělávání pro zaměstnance firem. totální hovadina, které je uplně k ničemu. no, ale dost lidí se na tom přiživí. ty peníze nejdou na podnikání nebo investice, kde by mohli vytvořit pracovní místa a přispět k růstu HDP. ty peníze se rozkradou a prožerou.
09. 01. 2012 | 14:48

Milan napsal(a):

A jak ten Ghándí pohotově píše.Zdá se mě nějakej podezřelej.
09. 01. 2012 | 14:52

melčákova pohanka napsal(a):

ghándí. Vy s takovým nickem byste mohl již dávno vědět,že se jedná o krizi morální a potažmo ekonomickou,vždyť velký Ghándí označil znamení úpadku společnosti v osmi bodech.Tři z nich-bohatství bez práce,obchodování bez morálky,politika bez principu,atd..
09. 01. 2012 | 14:55

slavwin napsal(a):

Princip je smysluplně hledat nová řešení, což podle mne dělá nejneoblíbenější MŠ Josef Dobeš. Prověřování učitelů žáků, malé školy, vysoké školy. Pokud se nic nedělá je sice OK, ale cesta k úpadku, druhá cesta stáváte se nejneoblíbenější. Připomenu film Vratné láhve a proč starého učitele v podání Svěráka přestalo ho těšit učení. Kalousek momentálně také hledá, určitě lepší než srovnávání dluhů s USA NSR atd, oni při nějakém strmém pádu mají lepší manévrovací prostor, jsou výše co s tím naděláte. U Kalouska ovšem předpokládám nekalejší úmysly než u Dobeše. Nevím kdo ale vy socani i když umíte žertovat nejste to pravé ořechové.
09. 01. 2012 | 15:02

kovar napsal(a):

Nečerpání dotací chápu jako vysoce pozitivní jev: kde nic není, není možné ani nic ukrást.
09. 01. 2012 | 15:09

Ha ha napsal(a):

Evropa je v krizi (naposledy Maďarsko - fronty před směnárnami, zbavují se forintů a nakupují libry aj. západní valuty) - ale česká média "řeší" PRSNÍ IMPLANTÁTY ... !
09. 01. 2012 | 15:14

Honza napsal(a):

to ghandí:

správně, nedejte se, Vaš styl myšlení, znalosti a tím i argumentace si nikterak nezadá s takovým duševním gigantem Václavem Klausem.

shrnutí: piště prosím častěji, již si Váš všimla jedna agentůra, která připravuje soutěž o největšího myslitele
09. 01. 2012 | 15:15

hi napsal(a):

„Úlohou politiků je zasívat strach, a pak přinést naději a řešení“.
Tihle lidé přesně vědí, co funguje na vymývání hlav, a v zájmu svých ambicí udělají cokoliv. Bohužel to nedělají jen oni, ale i lidé z reklamních agentur, bulvárních médií, někteří náboženští vůdci a spousta dalších.
Jako by každý chtěl každému vymýt hlavu se sdělením, že to či ono, co nabízí, je to nejlepší pro štěstí toho či onoho člověka. Je to cynické, protože ve skutečnosti jim jde jen o jejich zájmy, ega a peníze.
Takže jsme společnost vymývačů a vymývaných, kde se někde v koutku zašlapává svědomí.
09. 01. 2012 | 15:15

Sláma napsal(a):

gándhí napsal:
se tady někde objeví miliardy v nějakých nesmyslných fondech, ze kterých se financujou ještě nesmyslnější projekty
Jako obvykle gándhí=hovene píšete zase něco pro pobavení. O těchto nesmyslných fondech a nesmyslných projektech rozhodla a rozhoduje pravicová vláda s modrými ptáky a hnědými košilemi vpředu a Veverkami vzadu. Nikdo jiný. Evropská unie dává jen rámce, ale podobu programům dávají jednotlivé vlády a poskytovatelé, tedy ministerstva nebo kraje.
Obecně jsou dotace EU určeny na rozvoj infrastruktury, zvýšení konkurenceschopnosti a odstranění regionálních rozdílů.
Problém je ,gándhí, že tyto programy hodnotíte jen podle situace v České republice, kde si z těchto programů vládní strany udělaly penězovody. Mohu vás ubezpečit, že jinde tomu tak není. Například Španělsko si díky této pomoci vytvořilo základní dopravní infrastrukturu, která tam chyběla. Kolik kilometrů dálnic jsme zatím postavili my? Vždyť za dvacet let nebyla Česká republika schopná postavit ani dálnici mezi Hradcem Králové a Poděbrady - kamiony stále sjíždějí v Novém Městě.
09. 01. 2012 | 15:22

Kryštof napsal(a):

Soudruhu Havle , mám ten dojem , že na otřesném stavu této zemičky a to jak faktickém , tak i morálním , jsi se velmi aktivně a zdařile sám podílel .
Psát o "Pravici" rekrutované zde v Česku z bolševických kádrových reserv včetně StB a nomenklaturních svazáků a jejich managersky geniálního potomstva je buď symptomem mentální retardace anebo nemístným pokusem o vtip téhož druhu , jako bylo ono pověstné bruselské "komisařování" schizofrenického soudruha trafikanta Špidly .
09. 01. 2012 | 15:24

Sláma napsal(a):

Nebetyčná drzost Kalouska nezná mezí. Na jednu stranu prosazuje hlava nehlava církevní restituce, na druhou stranu odmítá říci, komu ty peníze sebere. Sebere je zase nízko a středně příjmovým skupinám? Bude již v průběhu roku spodní sazba DPH zvýšena na 19 nebo 20%, aby se několik pupkatých prelátů mělo dobře? Co vlastně církve s penězi, o které budou obrány důchodci, invalidé a rodiny s dětmi udělají?
Mají za zločiny prarodičů platit děti?
Myslím, že je to naprosto legitimní otázka!
09. 01. 2012 | 15:26

hi napsal(a):

„Úlohou politiků je zasívat strach, a pak přinést naději a řešení“.
Tihle lidé přesně vědí, co funguje na vymývání hlav, a v zájmu svých ambicí udělají cokoliv. Bohužel to nedělají jen oni, ale i lidé z reklamních agentur, bulvárních médií, někteří náboženští vůdci a spousta dalších.
Jako by každý chtěl každému vymýt hlavu se sdělením, že to či ono, co nabízí, je to nejlepší pro štěstí toho či onoho člověka. Je to cynické, protože ve skutečnosti jim jde jen o jejich zájmy, ega a peníze.
Takže jsme společnost vymývačů a vymývaných, kde se někde v koutku zašlapává svědomí.
09. 01. 2012 | 15:27

martinka napsal(a):

ghandí:
v těch programech je asi 750mld korun.....někam ti utekla ta sedmička :-)
09. 01. 2012 | 15:27

jíra napsal(a):

melčákova pohanka

Vy sice s nickem ghándí nesouhlasíte, ale klidně se jím přesto necháváte zmást a přejmenoval jste váženého indického duchovního učitele, jenž se ve skutečnosti jmenuje Gándhí.

Tady zjistíte, jaký je v tom velký rozdíl :))
http://jkbohuslavice.blog.cz/0912/neni-ghandi-jako-gandhi

Ten nick s odchylkou jména bude ale asi odvozen spíš podle "muslimského Ghándího":
http://procislam.webovastranka.cz/wiki/173_Biografie/1642_Muslimsk%C3%BD_Gh%C3%A1nd%C3%AD

hezký den
09. 01. 2012 | 15:27

NS napsal(a):

Tady Vám nadává pan Kryštof, ale z toho si nic nedělejte. Stejně patříte NA HRAD, protože dovedete čelit krizi a učit to druhý.
09. 01. 2012 | 15:28

ŽivotníPravda napsal(a):

Už si z nich dělají blázny i malý děti - fakt, slyšel jsem, jak si malí kluci nadávali "Poslanče jeden poslanej...!"
09. 01. 2012 | 15:29

DF napsal(a):

A Josef Dobeš trvá na projektu OKNO (Obecné kompetence našim občanům), o kterém mu Brusel podle deníku Insider napsal, že v této podobě ho neproplatí, není jist jeho přínosem.

Jedná se o půlmiliardu pro média což vyvolává otázky,o amatérizmu pana Dobeše který nedokázal tento milodar tedy jakýsi úplatek lépe zakamuflovat.
Na základě tohoto média mají vytvářet onu virtuální realitu.
To je to nad čím laik žasne a odborník se diví.

Prostě musí být strašně hodní na toho, kdo jim ty peníze podsunul.Je to již lepší než aféra Michálek ale zase né tak moc.
Letáčky sem letáčky tam je volební rok a to je ono.

Ministr našich financí připustil, že ztráty kvůli špatnému získávání peněz z Bruselu se můžou v příštích dvou letech ještě prohloubit.
Současně jednoznačně dokladoval, že nynější systém pro čerpání unijních dotací a hlavně propad vznikl ještě za vlád ČSSD.

MF má na přelomu ledna a února představit úsporný balíček, který bude vycházet z lednové makroekonomické prognózy ministerstva.

Balíček který bude právě snižovat výdaje státního rozpočtu.
Dále i návrh na příjmové straně 1/3 důchodci a 2/3 sociální výdaje je striktně realizována.
No a jak je vidět pan M.K. s panem P.N. se obejdou bez čehokoliv pokud je co škrtat tak je to OK.
09. 01. 2012 | 15:37

melčákova pohanka napsal(a):

Jíra. Samozřejmě máte pravdu. Děkuji!
09. 01. 2012 | 15:45

ghándí napsal(a):

sláma,
čerpání penez z fondů je klasická socialistická výžíračka. to nikam nevede. stát není podnikatel ani investor, neumí zacházet s penezma, protože tam chybí to osobní riziko a zodpovědnost. ty peníze se v lepším případě vyhází na chujoviny v horším rozkradou. EU opakuje staré chyby socialistického bloku. na to pošla RVHP a pojde i EU.
09. 01. 2012 | 15:54

Ing. N. napsal(a):

Nechcete už dále tolerovat rozvrat naší republiky? Přečtěte si Holešovskou výzvu, případně se pod ní podepište.

holesovskavyzva.zacit.cz/
09. 01. 2012 | 15:55

vico napsal(a):

" Nečas se nažral a Dobeš s Kalouskem zůstali celí,"konstatuje Jiří Havel. O čem diskutovat, když je to pravda?

Ten, kdo sleduje televizi a vidí obézní pitoresktní figuru českého premiera, musí opravdu nabýt dojmu, že Čistej se opravdu řácky nažral - jak ten vlk v Červené Karkulce.

Nicméně Kalousek s Dobešem zůstali celí.

Kurňa, řekne si i umírněný socan.Pastelkovné téhle bandě rozpočtově odpovědných vykuků nepříčetně vadilo/cirka 200 milionů ročně notabene pro školní děcka/...a desítky miliard Kč,které vězeňský psycholog díky své totální všehoschopnosti nechá propadnout, nevadí.

Tady projde všechno. Veverkovitý John s vážnou tváří cosi mele, že by se mělo ušetřit sloučením některých ministerstev ačkoliv právě jen a jen kvůli němu se dělí jeden parlamentní výbor na dva, aby se vyrobilo jedno křeslo předsedy parlamentního výboru pro jeho rozpočtově zodpovědnou prd.l.

Jiří Havel se mi líbí, že o těchto věcech umí psát s humorem. Ostatně co jiného zbývá?
09. 01. 2012 | 16:16

Silvie napsal(a):

"Novináři se zase chápou každé příležitosti, která slibuje nějakou senzaci. Zvyšuje se tím návštěvnost, prodej a sledovanost - tedy jako vždy jsou peníze až na prvním místě. A jelikož chce ministr Dobeš provést skutečně nějaké změny, stává se pochopitelně snadným terčem - a kromě toho se pozornost odvádí k malichernostem, zatímco na pořadu dne jsou mnohem důležitější věci.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
V sobotu byla kupříkladu zveřejněna velmi zajímavá zpráva, která ale patrně projde mainstreamovými médii bez povšimnutí: Stíhání bývalého ministra obrany Martina Bartáka!!!!! a zbrojaře Michala Smrže!!!!!!!! v kauze sporu mezi společnostmi Tatra a Praga je vykonstruované, účelové a navíc nezákonné, říká bývalý detektiv protikorupční policie, který je s průběhem zhruba ročního vyšetřování dobře obeznámen.

Místo toho naši novináři vydávají za největší problém naší společnosti pitomosti jako polévka ve školní jídelně. "

(celý článek Neviditelný pes LN)
09. 01. 2012 | 16:21

Kuchař: napsal(a):

Sledoval jsem OVM v televizi, kde se vykecával jakýsi mimózní profesůrek se stínovým MŠ za ČSSD a Dobeš jim odpovídal telemostem.

Jak nemusím VV, tak Dobeš na mě udělal dobrý dojem. Je to opravdu první ministr , který na tom ministerstvu začal něco dělat. To, jak mu profesor vyčítal "polívky" či stres dětí z celostátních srovnávacích maturit , tak to byla ukázka naprosté intelektuální impotence ze strany pana profesora a o to byla mrazivější, že takový "Intelektuální trdla" učí na vysokých školách.
09. 01. 2012 | 16:25

vasja napsal(a):

ghándí napsal(a):
sláma,
čerpání penez z fondů je klasická socialistická výžíračka...
------------------
To ale blbouni nepochopěj:-)

to si uděláte projekt třebas s názvem "Podpora rozvoje cestovního ruchu seniorů a matek s dětma" pro investice do hotelu, kde postel stojí 3 000 kaček na noc a kde nikdy žádnej normální senior a normální matka s dětma nebyla a taky nikdy za ty prachy nebude. Ale prachy přídou.
09. 01. 2012 | 16:27

Silvie napsal(a):

Kuchař,

já si naopak myslím, že je Dobeš totálně neschopná figurka.
V noci se mu něco "geniálního" zdá, ráno to vytroubí do médií a večer dementuje, jako kravinu.

Ale četli jste někdo v nějakých novinách nebo slyšeli v TV,že bude stíhání proti Bartákovi a Smržovi zastaveno?!
Zarážející je, že jsou skutečně zprávy zahlceny informacemi o tom, zda v menze bude menu "s polívkou či bez polívky", ale takhle zásadní informace jim "unikne"?!
Je to snad záměr?
09. 01. 2012 | 16:33

Petr Havelka napsal(a):

Paní Silvie,

a který bývalý detektiv, není to ten co má v současnosti právě s Bartákem stejného zaměstnavatele, nějakýho Chrenka, to bude myslím ten co dal vydělat standovi g. bratru 100 mega :)))
09. 01. 2012 | 16:38

vasja napsal(a):

Paní Silvie.
Dobeš neschopnej? No, to je relativní. Porovnáváte s Kuchtovou, Buzkovou?
Tomu nevěřim.
09. 01. 2012 | 16:41

Pete napsal(a):

Řešení těchto nesmyslných a přihlouplých projektů je jediné - vyhodit 90 % státních ouředníků , a to u nás a samozřejmě ve všech státech Evropy. Tato banda státních vyžírků a darmošlapů, , darmojedů a totálních ekonomických pitomců a blbů ,která se snaží řídit , kontrolovat a ovlivňovat prostředky vybrané od daňových poplatníků - samozřejmě od těch , kteří na rozdíl od státních (krajských, městských, obecních) ouřadů skutečné hodnoty tvoří, a dát jim možnost , aby začali řídit sami sebe a začali podnikat anebo se připrdelili tam, kde o ně někdo z podnikatelů bude mít zájem.....
09. 01. 2012 | 16:43

Ládik!!! napsal(a):

Mi se Bobeš nelíbí. Je tlustý a vysmátý.
09. 01. 2012 | 16:55

Silvie napsal(a):

Petr Havelka,

nemám tušení, ale všechny korupční kauzy v těchto končinách mají podobný scénář - místo katarze úhledné zametení pod tepich.

Vasja,

ty dvě perly jsou sice dost tvrdý soupeř, ale myslím, že Dobeš zůstává horkým favoritem.
Pokud jde o eurodotace, bude to podobné jako s MUS - Kalousek taky do poslední chvíle mlžil, že jsme nic neprošvihli...

Tohle je opravdu Kocourkov - resp.spíš černá díra, v níž mizí "tajemně" miliardy. A za této situace budou ti naši političtí lumeni vyčítat nezaměstnaným pár umrněných fufníků a dusit nás ve vlastní šťávě zvýšenou DPH i na vlastní výtrusy.
Mor a černé nešťovice na ně i jejich potomstvo.
09. 01. 2012 | 16:58

ghándí napsal(a):

vasja,
přesně tak. proč bysme si mohli peníze utratit přímo, když je mužeme nejdříve poslat do bruselu, tak z nich nakrmit havly, kteří nám pak milostivě pošlou zbytek zpátky na chujoviny první kategorie. ale nejdřív ještě musí armáda uředníků o peníze zažádat a druhá armáda uředníků přezkoumat, jestli jsou ty žádosti sprvávné. a pak se teprve může čerpat. není EU skvělá?
09. 01. 2012 | 17:43

buldatra napsal(a):

Sežrání Kalouskovi aktuálně nehrozí.
Čili, dál bude lovit v kalných politických vodách.

Totiž, ono sežrat Kalouska, to není jen tak. Není to žádný brojler.
Naopak, je to samý peří, spousta dutých kostí a zcela zanedbatelné množství tuhého masa. Tuk jakoby žluklý, vůně nevábné.
Něco jako sto let starý holub.

Vzhledem k premiérově předpokládanému apetýtu, jehož následkem jeví se jeho vizáž býti poněkud nafukovací, bych soudil, že se živí něčím poněkud mastnějším. Typoval bych to na škvarky a bůček.
09. 01. 2012 | 17:46

buldatra napsal(a):

Sežrat Dobeše by byla také věčná škoda.
Bylo by to jako sežrat raritu a ty se nejí, páč jich není mnoho, alebrž umísťují se buď do muzeí, nebo kabinetů, i kabinetů hrůz, kde v regálu klidně odpočívají, naloženy ve formolu a plavené křídě, či podobném médiu.
Oproti tomu kalouska je lépe pro tento účel (z úsporných důvodů) vycpat.

Rekapča praví: deinfo glacies
Ano i zmrazit možno
09. 01. 2012 | 17:56

Silvie napsal(a):

ghándí,

váš názor koresponduje s tím mým.
Už hodně dlouho si říkám, že je to slušný Kocourkov. Ale uznejte sám, z čeho by si jinak ty lemry bruselské (to je nová odrůda ouřady) tak pěkně žily?!
09. 01. 2012 | 18:05

Kelt napsal(a):

Jedna kauza /zlodějna v režii trojkolky/překrývá druhou.Trochu odbočím.
Ministr Pospíšil podává na čtyři st.zástupce VSZ Praha kárnou žalobu.Věděli,byli informováni před rokem a půl a nekonali,zametali,což byl vždy úkol VSZ,pokud šlo o průsery pravice,pod dohledem Vesecké.
Ale....ve stejné době,t.j.před rokem a půl byli šv.stranou informováni jak Kalousek,tak Pospíšil.
Pospíšil prostřednictvím NSZ měl konat-nekonal.
Kolikrát Kalousek intervenoval Pospíšila,aby od VSZ dostal podklady?ANI jednou.
Kolikrát to Kalousek,když se nedočkal-to projednal s Nečasem-jsem přesvědčen,že ani jednou.
Jedou v tom oba,ale odserou to ti čtyři-ne že by mně jich bylo líto.
Kalousek s Pospíšilem by měli rukou společnou uhradit vícenáklady spojené s civilním řízením,jako škodu z nedbalosti.
09. 01. 2012 | 18:09

Expert napsal(a):

To : ghándí
Ghándí, že vy nedovedete spočítat pár miliard, se opravdu divím.
Pokud by se to stalo třeba Sobotkovi, tak se nedivím to je socan a právník, ale že má potíže s miliardami ekonomický genius, jako jste vy ghándí, to se opravdu divím.
Také jsem si všiml, ghándí, že ani v souvislosti s tímto článkem vám nedá spát Gross.
A tak přestože jsem se vás už jednou ptal, zeptám se znovu.
Vy jako ekonomický genius prý přesně víte, jak zbohatl Gross.
Prosím vás tedy znovu, abyste se s námi podělil o vaše znalosti na jakých finančních produktech Gross zbohatl. Pokud to byly akcie,jak často naznačujete, tak nám napište na jakých to bylo titulech a jaká byla prodejní a nákupní cena, případně jaká byla třeba volatilita případně další parametry technické analýzy předmětných titulů.
Pokud Gross pracoval ještě s třeba s dalšími finančními deriváty, prozraďte nám s kterými , třeba se některým podobně chytrým jako jste vy , ghándí, podaří Grossův postup napodobit a zbohatnout také .
Proč jste Grosse nenapodobil vy,ghándí a jste stále chudá nula se vás zeptat ani neodvážím.
09. 01. 2012 | 18:12

Kelt napsal(a):

ghádní-17,43,
výsledkem Vašeho auditu,podle toho co píšete je:
V Bruselu máme k čerpání od roku 2007 do roku 2013 k dispozici 75O miliard Kč.
Jelikož je tam dle vašeho závěru nejdříve musíme poslat s patřičnou přirážkou,aby se "havlové"dobře poměli,tak dejme tomu nějakých 8OO miliard Kč.
To není asi nejlepší kšeft,že?
Podal jste již na Nečase a spol.trestní oznámení pro rozkrádání
SR? Ne?To byste ale měl,jinak sám byste se mohl dopustit trestného činu,že?
09. 01. 2012 | 18:42

El Comandante napsal(a):

To Sláma :
Jak víte že Španělsko si neudělalo penězovody z EU fondů ??? Udělalo a víc než jste si schopen představit. Největší stavební boom v EU a za peníze EU, sice skončil ale už je postaveno nebo rozestavěno. Ti už nikdy nic nevrátí a spíše je budeme zachraňovat.
Naše společnost zkoušela zadávat projekty čerpání dotací EU ale je kolem nich příliš administrativních kašpařin které to celé prodražuje o 20-30 % někdy i více ( když použijete správných "projektantů") a to nevíte jestli Vám to vůbec někdy proplatí. Jdeme jinou cestou sami a za svý.
Je divný, že upřednostňují municipality, nic nevyrábí jen utrácejí a ještě neefektivně a sežerou z koláče nejvíc.
To Havel :
Asi by to chtělo trochu po španělsku instruovat eurotoky "krejcarů".
09. 01. 2012 | 18:47

ghándí napsal(a):

expert,
gross zbohatnul poctivou prací.
09. 01. 2012 | 18:47

Piston napsal(a):

Je až s podivem, jak jsou si podobné kauzy mostecké uhelné a nečerpaných evropských fondů.
Jsou to peníze které nám někdo nabízí a ČR potažmo vláda je nechce.
Tak jak pravděpodobně docházelo k tunelování mostecké uhelné, tak dochází k tunelování evropských fondů.
09. 01. 2012 | 18:50

Expert napsal(a):

To : ghándí
Tak proč to neděláte jako on? Nebyl byste pořád chudá nula.
09. 01. 2012 | 18:58

ghándí napsal(a):

kelt,
jestli máme k dipozici v EU fondech 750 miliard, tak to už se nedivim, proč má EU dluhovou krizi. fondy jsou nesystemová věc, která stojí mimo trh a hospodářskou soutěž. pak naříkáme, že nam svět ukazuje záda. já nevěřim na rozvojové projekty. nejlepe to vystihl haile gebrselasssie, který řekl, neposílejte lidem v africe peníze, ale neučte je počítat, psát a podnikat.
09. 01. 2012 | 19:02

ghándí napsal(a):

expert,
já jsem neprodával s chrenekem MUS.
09. 01. 2012 | 19:03

jíra napsal(a):

Pane Jiří Havle, děláte dobře, že se tváříte hloupě a divíte se, s tímto článkem máte u mě "lajka".

Ač všichni víme, že haprující miliardy nikdy nikde nebyly problém, ale že s haprujícím halířem v účetní uzávěrce se vždy kácí svět, je dobré se tvářit hloupě a ptát se: Jaké jsou objektivní příčiny toho, že to stále znova a znova působí tak, že je u současné vlády takovou překážkou serióznější přístup k věcem vládnutí právě v otázce peněz?

Novodobá garnitura všeobecně žije ráda v duchu hesla "Peníze až v první řadě" v tom horším slova smyslu, ale když tomu chce vláda podle volebních slibů již úspěšně čelit, je na místě se ptát hloupě: Proč v té serióznosti hapruje tato vláda dokonce u peněz seslaných do rozpočtu z fondů Unie?

Takhle se v takových případech ptát je na místě vždy, ať vládne Petr, Vašek, Jirka nebo Pavel. Serióznost především, držet v uctivé vzdálenosti různé podoby čertíků, co nikdy nespí. Pak se mohou dostavit odněkud shůry i nějaké ty smysluplnější vize.

---

Ano, občané, nebuďme hloupí a tvařme se hloupě. Tohle jsme přece ještě nevyzkoušeli dost, ale třeba právě to je jeden z dobrých receptů na cestě ke snesitelnějšímu životu.

Jde nám to vždycky lépe, když jsme sami dost dynamičtí, v pohybu, to pomáhá udržet bdělost všeobecně. Tím samozřejmě nemyslím padat na ústa únavou z několika zaměstnání, abychom jakžtakž vyšli s šetrným domácím rozpočtem, to pak síly spíš chybějí a to přece nikdo už nechce.

Dobrý hospodář obrátí korunu několikrát, než ji pak smysluplně vydá. A v dnešní dynamičtější době je nutné, ať je každý dobrým hospodářem. I u těch svěřených korunek. Pochopitelně i u odněkud seslaných korunek. Nesmí nikoho mást, když jsou to třeba desítky či stovky miliard korunek. Pořád to jsou korunky. Rozkutálí se snadno i dlouhé řady bitů někde na účtě v bance.

Pokud se sami snažíme, jak k tomu pak přijdeme, že někdo, kdo se hlásí k ještě větší odpovědnosti, se snaží mnohem méně v tom společném duchu a "nemá problém" ve svědomí s prošustrovanými veřejnými miliardami? Nebo dokonce "nemá problém" s prošustrovanými veřejnými desítkami miliard? Nebo proboha dokonce "nemá problém" s prošustrovanými veřejnými stovkami miliard?

Asi problém nemá, když u nás ročně v pohodě vyždímá z každého občana včetně z přídavků a z odvozu odpadků na kojence kilčo navíc, získá miliardu. Když v pohodě vyždímá ročně z každého občana tisícovku navíc, je to deset miliard, nějaké ty oběšence navíc "už přežije". Když v pohodě vyždímá ročně z každého občana navíc deset tisíc, má to doma. Kam "domů" se valná část z toho ale pořád ztrácí?

Zapomeňme na výmluvy, jak se komu hodí. Na dosavadní povzdechy, že stát všeobecně neumí být dobrým hospodářem, hlavně za nějaké vlády "tamté". Nebo naopak na bagatelizace, že najednou někdo dělá z komára 50.000.000.000 velblouda pětkrát většího. Obvykle v obou případech s tímhle přispěchají ti samí. Takhle se z toho vylhat do kapsy a nechat dluhy a další následky špatného hospodaření růst už nejde. Každá vláda vždy nějaký rozpočet mít bude.

Mají nějaké snaživé politické subjekty již z koho vybírat do svých řad? Nezasloužíme si vlastně stále ještě v tomto smyslu vládu, kterou máme? Je možné dnes již vytvořit serióznější politické subjekty? Je-li to možné, ještě jsme to dost nedocenili?
Už jsme se sami probudili dost a snažíme se? Jaký to má dopad na naši pozornost? Spoustu toho přece vždy nevíme a nechápeme. Laici se stále více diví a odborníci už přímo žasnou.
Říkají i šéfové někdy: "Udělali ze mě blbce - neřekli mi podstatná fakta a informace včas a už se nic nedalo zachránit." Tváříme se již ve velké většině smysluplně ve svém zájmu již dost hloupě? Ptáme se smysluplně ve svém zájmu již včas a dost hloupě?
09. 01. 2012 | 19:11

Expert napsal(a):

To : ghándí
To se nedivím, že jste nic neprodával, já bych vám nenechal ani hlídat vlastního psa, natož vás vzít k prodeji čehokoli natož MUS.
Když jste ale u toho prodeje nebyl, tak mi není jasné, proč tady pořád žvaníte o tom, jak Gross zbohatnul.
P.S.
Stále nám dlužíte ty akciové tituly, případně jiné finanční deriváty. Nebo jste opravdu ještě větší žvanil, než tady doposud předvádíte?
09. 01. 2012 | 19:41

Expert napsal(a):

To : kelt
Divím se Vám, že máte chuť se s tím žvanilem ghándím bavit.
Ještě před pár hodinami tady psal o 90. mld. teď už píše o 750. mld. Neustále tady také žvaní o zbohatnutí Grosse, ale na dotaz na čem Gross tedy zbohatl, odpoví že poctivou prací.
Já mám od pana Stejskala zakázáno používat pojmenování osob začínajíci na "h" a na "i", takže bohužel nemohu ghándího exaktně pojmenovat.
Proto vás na ekonomickou erudici upozorňuji jen cestou příkladů jeho zdejších "ekonomických" výlevů.
Přesto Vás ,kelte, varuji před tím, brát žvásty ghándího vážně , nebo se nedej bože podle jeho zdejších žvástů dokonce jakkoli ekonomicky chovat.
09. 01. 2012 | 19:51

venkovan napsal(a):

Kalousek a ještě jeden pán od K teď nemají nic proti církevním restitucím, inu změnilo se vedení církve a má asi k věci jiný, "konstruktivnější" přístup. Tak místo ekotunelu, který nevyšel, je na pořadu dne restituční tunel. Všichni svatí jsou mu zřejmě nakloněni, jen po právní stránce je to podle některých zpráv nejasné. Čí majetek to vlastně byl v pozemkových knihách nebo katastru nemovitostí? Proslýchá se, že už odedávna ne církve, ale státu, tedy do roku 1918 rakouského císaře a potom československého státu. Jak je to tedy? A když chce Kalousek ušetřit na státních výdajích letos ještě dalších 30 miliard, není třeba zvážit i takovýhle výdaj? Církev přece nechce ochuzovat prostý lid?
09. 01. 2012 | 19:52

jíra napsal(a):

El Comandante 09. 01. 2012 | 18:47

Dobrá připomínka, že Španělsko utopilo evropské dotace hlavně v betonu, předstihl jste mě. Peníze sice bez otálení ale jen prostavět taky není dobré řešení. Patrně i na tom u nich vyrostly také různé lobby, klientelistické vztahy, korupce a nepotismus, Španělé to dost kritizují.

Pokud jsou někde nějaké prováděcí potíže, vyplatí se už z principu věci vytrvalé, soustředěné a vynalézavé úsilí je zdolávat. Nové dobré snahy si obvykle razí dobrou cestu těžko a chce to dost trpělivosti, všichni se při tom něco učí. Ve vašem případě jste si nakonec poradili jinak a sami. Snad jste vyzkoušeli předtím vše, než jste to vzdali. Ale pokud jste to nakonec byli s to zvládnout bez fondů, je to dobré, klobouk dolů. Smutné by bylo vzdát to s fondy a ani jinak neuspět.

Tím hůř pro všechny, když jiní měli více štěstí a uspěli, ale fondy nějak využívali podezřele, nedivím se pak tolik, že si je Unie stále více hlídá a "dělá potíže", možná to někde i přežene. Skutečná důvěra není nic samozřejmého, je to křehká věc. A pak nějaké potíže se získáváním fondů padnou na jiné.

Mimochodem, ne že by to bylo něco podobného jako přímo u vás, ale vzpomněl jsem si při této příležitosti například na výši poplatků za hovorné i za zprávy. U nás jsou mnohem vyšší než ve starých zemích Unie a stav se nezlepší, když si jen někdo poradí sám a vydyndá z nich jen pro sebe nějakou slevu.

Hezký den.
09. 01. 2012 | 19:54

Milan napsal(a):

Vypadá to, že Ghandí a jiní podobnní jsou zřejmě mimo realitu a bohužel si asi myslí, že popřením reality se realita vytratí. Bohužel naše neschopná a zároveň všehoschopná vláda dělá vše pro ekonomický a morální kolaps ČR. Ať už konečně táhnou do historie, jako příklad nekompetece, partajnictví a klientelizmu.
09. 01. 2012 | 19:58

Kelt napsal(a):

To Expert,
zřejmě se to moc nepovedlo,měl to být pokus o vyvolání absurdní situace na bázi ghándiho mozkových polucí.On to totiž vzal vážně.
Jinak se střežím pokusů seriozně diskutovat s těmito jedinci,které nepřesvědčí žádná fakta a na nich odvozené argumenty.Je nepřesvědčí nic.
09. 01. 2012 | 20:06

Inci napsal(a):

To není stát , to je jedna velká komédie ... :-)

Kalousek si myslí, že když padákovej průser ( dva mrtví paragáni ) přehrál na instruktory , že je z toho venku ...

... a má celej národ i se soudci , státními zástupci atd. za blázny ...

Základ příběhu dvou nesmyslně zmařených lidských životů není na koncové straně ... tedy na nějakých paragánských instruktorech jak se nám protrautumberská média snaží nabulíkovat ... průšvih je v té počáteční nechutné zlodějině ...

Kdyby MO pokračovalo v zadávání zbrojních zakázek ve stejném duchu , tak nadzvukové stíhačky dodnes vyrábí JZD-STS Chvojkovice - Brod ....
09. 01. 2012 | 20:21

JF napsal(a):

Marcus Agrippa: ano, výstižné, tak nějak - to se ovšem nevylučuje - standové, jirkové a bohušové nevím zda jsou toho plody spíše bych řekl křoví. Pan Havel z toho pak píše zyhle veselé historky ... kde byla ČSSD např. když dorazilo video z Chile. Proti ostatním skutečným plodům tohoto režimu to je klukovina, ale právě ta ho činí tím co je tedy jistou parodií na demokracii a tímto sílí.

Klaus má reprezentovat, pokud už nic jiného - zde byl věcně i formálně v dvojitém outu a přesto NIC. Nebo co konec SAZKY ... NIC.

Prostě nelze jít proti tomu na čem tento režim funguje v malém i velkém - tedy na malých i velkých domů - rodinné klany. Z demokracií to nemá nic společného, tak uvidíme jak to chlapcům poklape dál. Myslím že úkolem je tomu dát správné kulisy a obsazení.
09. 01. 2012 | 20:48

Sladký napsal(a):

Kelt (a ostatní inteligentní lidé).Rozumím vám, sám tuto zásadu porušuji, ale je opravdu rozumná- na toho podivného jedince a individuas jemu podobná nemá smysl reagovat, je to marné a zbytečné.Ideologická zabedněnosta vrozená slabost rozumu je před jakýmkoli argumentem-faktem chrání stejně spolehlivě, jako krunýř želvu.Diskusí s nimi ztrácíme čas a plýtváme energií.Není lepší postup než je jednoduše ignorovat.Tím v žádném případ nechci říct, že máme diskutovat jen s těmi, kteří s námi souhlasí.:o))) Chce to prostě odstup.Přece dokážeme rozpoznat, s kým má cenu polemizovat a s kým ne!
09. 01. 2012 | 20:53

Alfa napsal(a):

Opět zcela typická diskuze.
Autor napíše nějaký blog zde J. Havel).
Brzy se v diskuzi objeví některý z placených rozbíječů (zde např. Ghándí).
Většina dalších příspěvků se pak odvíjí daným (tedy odkloněným) směrem - diskuzí s Ghándím atd.
A tak pořád dokola.
Proto se placení "diskutéři" stranám vyplácejí...
09. 01. 2012 | 20:59

Sladký napsal(a):

Nečas k VV- buď restituce, nebo padne vláda. Nic lepšího si nemůžeme přát! 6ádné rerstituce, a navíc pád vlády. Pokud VV nepovolí (čemuže nevěřím) bude možno říci-vraťte se,jste volitelní, vše odpuštěno.
09. 01. 2012 | 21:01

Sladký napsal(a):

Alfa. Souhlas.To je další argument podporující postoj, který jsem uvedl výše.
09. 01. 2012 | 21:03

Sladký napsal(a):

Diskutovat s Ghándím a jemu podobnými je v podstatě totéž, jako řešit filosofické otázky s absolventem zvláštní školy.Ale pro poučení- z takových a podobných jedinců sestává volební kanonenfutr naší "pravice".
09. 01. 2012 | 21:10

Ládik!!! napsal(a):

I takový Sladký má právo na život.
09. 01. 2012 | 21:52

Sladký napsal(a):

Ládík-pokud ho máš ty, jak bych ho neměl já?
09. 01. 2012 | 21:58

Cestovatel napsal(a):

Ubohý propagandista Havel se nám tu snaží vsugerovat že neschopnost čerpat peníze je jen problémem pravice. Ale už neříká za vlády ČSSD měli stejné potíže z vybíraním peněz z evropských fondů. Vybíraní peněz z Evropských fondů je problém od doby co jsme vstoupili do EU.
V fondech neleží stovky miliard korun ale jen 50 miliard. Havle nelžete
09. 01. 2012 | 22:43

ghándí napsal(a):

expert,
koloťuk nakoupil akcie od chrenka a pak na nich vydělal 100 milionů. to je štěstí jako v americkym filmu. běžte na burzu. nezbude vám ani na provaz. koloťuk má geniální investiční talent.
09. 01. 2012 | 22:43

melčákova pohanka napsal(a):

Alfa. Máte pravdu,že tato blaujugend-Ghándí a spol. v podstatě vede debatu tam,kam chce.Analogie se Zifčákem a směrováním naivního davu,včetně mě,na předem určené místo... Ghándí je dokladem,že Ivan Langer je stále ve vedení ODS!!!
09. 01. 2012 | 22:47

ghándí napsal(a):

mě platí sláveček sobotka z poslaneckých náhrad
09. 01. 2012 | 22:51

Maximus napsal(a):

Doma v Necasove!

Milé deti,
víte, jak to u nás doma vypadá,
když se o vše starají jen ti nejlepší z nás?
Zubar vrtá do kultury.
Geograf velí armáde.
Hasic sklízí úrodu.
Diplomat spravuje silnice.
Právník zkoumá prírodu.
Kybernetik dává práci.
Vezenský psycholog ucí ucit.
Lékar resuscituje obchod a prumysl.
Chemik pocítá spolecné peníze.
Vítejte doma v
Necasove!
Milé deti,
víte, co z toho nakonec vzejde?
Bezzubé umení.
Ztracení vojáci.
Shnilá úroda.
Nesjízdné silnice.
Vykácené národní parky.
Lidé bez práce.
Zdeptaní ucitelé a zavrené školy.
Mafiánské kšefty a mrtvé firmy.
Jedna kapsa prázdná, druhá vysypaná,
ve tretí nic.
(-:
09. 01. 2012 | 22:54

ghándí napsal(a):

oni řikali, ty seš tady direktor, tak to podepiš. tak jsem to podepsal.
09. 01. 2012 | 22:54

melčákova pohanka napsal(a):

ghándí. To by byly nejlépe vložené peníze socanů do volební kampaně,protože Vy jste dokonalý naháněč do levicových stran!!!!
09. 01. 2012 | 22:58

Al Jouda napsal(a):

Výborný článek pana docenta Havla! Výborný diskuzní příspěvek nicka Maximus ! Plně souhlasím s názorem nicka Sladký, že nejlepší by bylo, kdyby VV stály na svém, žádné církevní restituce by nebyly a tato pro nás nesmírně drahá vláda by padla !
09. 01. 2012 | 23:12

Expert napsal(a):

To : ghándí
Nevíte jaké tituly, za kolik koupil, za kolik prodal, víte jen to, co žvástají vám podobní v hloupých českých novinách a v hloupých diskusích podobných těmto .
Takže jste, ghándí, ještě větší žvástal, než jsme doufali.
Doufám také, že si ostatní diskutujíci všimli, že v okamžiku kdy se má mluvit o ekonomii, je z ghándího žvanivý Kašpar.
09. 01. 2012 | 23:37

ghándí napsal(a):

VV vládu nepoloží, nicmeně začínají se mi líbit. rušení misterstev a uřadů je krok správným směrem. naštestí tato vláda ještě nedosláhla zhovadilosti vlád čssd alá ministr bez portfeje.
09. 01. 2012 | 23:40

melčákova pohanka napsal(a):

Al Jouda. VV vymění církevní restituce za Bártovu milost. Ale něco mi říká,že restituce by donutily zvednout zadky i nás pohodlné a o osudu této nejšílenější vlády, po předání moci, by rozhodla ulice...
09. 01. 2012 | 23:55

ali napsal(a):

ghándí
Vy ale ty socany dokážete nadzvednout..
už ztrácí argumenty a jen hurdujou a utvrzujou jeden druhého, jak jsou jen oni chytří :o)
10. 01. 2012 | 00:29

Suffolk napsal(a):

Kdo Tě osloví "soudruhu" tomu dej rovnou přes hubu...
P.S.: Tak mluví bývalí komunisti, aby se před sebou samými vyvinili ze svých vlastních osobní sra..k.
10. 01. 2012 | 00:35

Suffolk napsal(a):

Ghándí, to je prostě "pošuk"... na něho nereagujte.
Zbytečná energie, protože házet perly sviním je absolutně nevýhodné.
A ghándí je za ty jeho "flusy" placený, tak ho nechte bez odezvy... Bere totiž provizi za každou vaši reakci.
10. 01. 2012 | 00:39

Suffolk napsal(a):

Jo a ještě k tomu ghándímu. Jakmile ho začnete bojkotovat, objeví se tady nový nick... nějak se přece živit musí. A on, bohužel, nic jiného neumí.
10. 01. 2012 | 00:48

Thor napsal(a):

pohankova melčanka
Nic, absolutně nic nás nepřiměje. Podívejte se na svůj nick. Přitáhli jejich voliči k jejich bydlištím se srpy a kladivy? Ani jeden docela drobný David s prakem se nenašel. Jen paní režisérka Třeštíková se pozvracela.
Slabá povaha.
Ve skutečnosti čekáme, že bude ještě mnohem hůř. Už jsme tak zvyklí. Zastupující říšský protektor ještě nedorazil, zatím kydáme vlastní hnůj. Čekáme, až hrom opravdu uhodí.
10. 01. 2012 | 04:47

Ládik!!! napsal(a):

Sladký -
u tebe jde o paradox.
10. 01. 2012 | 06:02

Terry napsal(a):

"Nejlepší ministr financí" v galaxii Miroslav Kalousek už "vymýší" další škrty (a to je taky to jediné, co "umí"), přitom jeho ministerstvo "odpustilo" podle zákona vyměřené miliardové sankce za zneužití dotací (viz článek z 22.6.2010 "Kalousek odpustil miliardové sankce za zneužité dotace! Komu? To tají" - http://domaci.eurozpravy.cz/kauzy/29655-kalousek-odpustil-miliardove-sankce-za-zneuzite-dotace-komu-to-taji/).

"Nejlepší ministr financí" Miroslav Kalousek nikdy nevysvětlil, PROČ jeho ministerstvo ty "odpustky" vydává a odmítá zveřejnit, KOHO se odpustky týkají.

A "čistému" Nečasovi to nevadí.

Prostě vláda rozpočtové neodpovědnosti!

"Máme demokracii, ne, vole?!"
10. 01. 2012 | 07:45

bob napsal(a):

Jen bych se chtěl zeptat...
Nepřijde Vám divné, že kvůli restitucím se VV začali cukat a Bárta jde v tu ránu skoro do tepláků?
Mě teda jo. Navíc když si vzpomenu na nahrávku Kočí o tom kdo má pod palcem min. spravedlnosti...
10. 01. 2012 | 07:51

bob napsal(a):

oprava
v tu ráno jde skoro...
10. 01. 2012 | 07:52

Dáša N. napsal(a):

"Dobeš taky slavnostně vyhlásil, že pokud se evropské peníze nevyčerpají, je připraven odstoupit. Jenže to půjde definitivně prokázat za dva roky, kdy už snad nikdo stejně nebude vědět, kdo byl nějaký Dobeš. Ale zatím dobrý."
Taky tajně doufám, že se zítra probudím a na Hradě bude vlát modrá hvězdnatá vlajka s invazními pruhy.
10. 01. 2012 | 15:13

r.m. napsal(a):

Ministerstvo živodního prostředí je v tom za 70 miliard. ))) Prásknul jsem to 6.12. na Pirátských novinách.
Doprava - tam nezaplatí asi 40 z 65 mld.
Ldyž to sečtu, je to 110 mld., který už stát zaplatil a to tak, že si na to půčil.
11. 01. 2012 | 14:59

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy