Alexandře Vondro, to nemůžete myslet vážně

29. 04. 2007 | 22:26
Přečteno 28459 krát
"...moje představa prezidenta je, že bude stát v době nejistoty a krize pevně, neuhne. Jsem přesvědčen, že Klaus je pro tu funkci lépe vybaven než Dienstbier...Dienstbier je na můj vkus příliš vlevo. Klaus to dělá dobře a nevidím důvod to měnit. Prezident by neměl být třtina ve větru. Klaus je v názorech konzistentní, i když to zrovna není trendy."

Tohle řekl Alexandr Vondra v rozhovoru pro sobotní Lidové noviny. Způsob, jakým oba muže vůči sobě postavil, je vůči Jiřímu Dienstbierovi téměř urážlivý.

Alexandr Vondra ví přece stejně dobře jako já, že Dienstbierova životní dráha je názorově tak pevná a konzistentní, že bychom mnoho podobných v této zemi nenašli. Kdo zná jeho knížku "Snění o Evropě", ví, že, tohle je jeho krédo, ke kterému se celý život hlásil - perspektiva sjednocené demokratické Evropy. Nikdo to neříkal v této zemi tak jasně jako on a nikdy ani sebeméně neuhnul. V roce 1980 stál jako čelný představitel opozice pro své názory před soudem a ve své řeči tam tehdy řekl, co si myslí, nahlas přede všemi. Dostal tři roky natvrdo a ty si celé odseděl.

Nejsem znalec Dienstbierova života, ale něco mohu připomenout. V roce 1988 vzniklo Hnutí za občanskou svobodu a Jiří Dienstbier byl jedním z hlavních tvůrců linie vyjádřené v manifestu "Demokracii pro všechny". V tomto textu je požadováno rozpuštění Varšavské smlouvy, zrušení vedoucí úlohy KSČ a sjednocení Evropy. Alexandr Vondra byl tenkrát jedním z dvanácti garantů tohoto manifestu. Jeho jméno bylo jedno z těch, na které se posílaly podpisy. Vondra i Dienstbier se tenkrát hlásili k orientaci na politickou integraci Evropy s odkazem na Tomáše Masaryka.

Dnes se Vondrovi zdá Dienstbier příliš vlevo, ale Dienstbier říká pořád to samé. Je to naopak spíš Vondra, komu chybí konzistence. Zatímco Dienstbier nikdy neuhnul, Vondra se posunul pěkně doprava.

Klausovu minulost soudit nehodlám. Jen říkám, že vím s jistotou, že Dienstbier se v žádném větru neohnul. A v tomhle s ním Klaus srovnání nesnese.

Klaus nám dodnes nedokázal říci, jak hlasoval v referendu ke vstupu do Evropské unie. Když Vondra říká, že nás Klaus víc sjednocuje než Dienstbier, je to lež. Ve věci EU Klaus lavíruje. Konzistentní je pouze v tom,že o politicky integrovanou Evropu vůbec nestojí, stejně jako nestojí o společnou měnu a evropské občanství. Současnou podobu Unie by nejraději nahradil daleko volnějším společenstvím, kterému říká Organizace evropských států. Není nic příjemného mít za člena spolku Václava Klause, který se viditelně raduje z každého klopýtnutí a volá: "Říkal jsem vám to!"

Stejně tak nesdílím Vondrovu jistotu, že Klaus je ten, kdo bude vždy stát pevně. Spíš pozoruji, že ve většině veřejných kauz pilně odezírá ze rtů veřejnému mínění. Klaus je spíš obratný než zásadový politik. Ale jsem si jist, že tohle ví Vondra také. Na faktech tolik nezáleží. Zahajujeme další etapu "léčby Klausem".

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Martin napsal(a):

O stalem v nazorech Klausovi, ktery nemel problem s centralnim planovanim ci RVHP. http://modra-sance.blogspot...
29. 04. 2007 | 23:00

veverka-starší napsal(a):

Alexandr Vondra je z mého pohledu, obyčejný bezpáteřní zákeřňák, před kterým je třeba si krýt záda.!. Lubomír zaorálek ví o čem mluví a souhlasím s ním.!.
29. 04. 2007 | 23:02

Pamětník napsal(a):

Komouši mlč! Potřebuješ tak akorát vidlema.
29. 04. 2007 | 23:10

Petr napsal(a):

Osudovou záležitostí může být RADAR. To je evidentně hlavní hrozba, kterou je třeba odvrátit. Většina české veřejnosti a parlamentní opozice odmítá stavbu americké radarové základny na našem území. Proč? Zde jsou argumenty:

a) Demokracie

1. Vůle občanů k takto závažné otázce může být vyjádřena pouze prvkem přímé demokracie a to je referendum
2. Žádná politická strana neměla ve volebním programu do parlamentu umístění této základny na území ČR - proto o této otázce nemůže rozhodovat vláda a parlament ČR (kteří mají velice slabý a nestabilní mandát), ale pouze občané
3. Demokracie a právo občanů na informace a tím právo občanů rozhodovat o svém osudu jsou minimálně pošlapávána od roku 2002 - kdy se o této základně jedná na úrovni orgánů ČR a USA . Veřejnost o této skutečnosti není informována.
4. Orgány ČR neposkytují úplné a pravdivé informace o důsledcích umístění základny pro ČR a její obyvatele
5. V souvislosti s výstavbou základny je omezována demokracie v ČR -
viz zákaz demonstrace plánované na 29.1.2007.

b) Porušení stávajícího práva

1. Ztráta značného území ČR – území základny nepodléhá jurisdikci ČR, ČR ztrácí postavení suverénního státu
2. Právo ČR nebude moci být vykonáváno s velikou pravděpodobností nad americkými vojáky a nad zaměstnanci základen při kriminálních, nedbalostních a jiných porušení zákona
3. Dojde k nerovnoprávnému postavení občanů ČR proti příslušníkům cizích vojsk z hlediska práva a tím k narušení principu rovnosti a reciprocity občanů ČR
4. Porušení prohlášení Severoatlantické rady z roku 1997, že v žádném novém členském státě NATO žádné základny cizích vojsk nebudou
5. Porušení dokumentu Bezpečná Evropa v lepším světě, který byl přijat na úrovni EU 12. 12. 2003 v Bruselu

c)Bezpečnostní otázky

1. Protiraketová základna – radar, v případě vojenského konfliktu USA s některou velmocí se vždy stane prvořadým cílem úderu protivníka USA
2. Území ČR se stává cílem prvního úderu ,aniž ČR by musela nutně být ve válečném stavu
3. Útok na území ČR nemůžou orgány ČR ani občané ovlivnit
4.V případě vytvoření základny na území ČR Rusko s lítostí deklaruje,že bude muset přijmou odpovídající vojenská protiopatření , nejspíše zaměření svých raket na území ČR a možnost preventivního úderu (jaderného?),těchto raket v případě globálního konfliktu
5. O použití základny rozhoduje výhradně velení armády USA, ČR bude pouze s odstupem informována
6. Protiraketový systém USA do současné doby dle stávajících zkoušek je značně nedokonalý a nespolehlivý
7. Střet raket může mít nedozírné následky pro obyvatelstvo, kam tyto zbytky dopadnou –zamoření území
8. Zvýší se nebezpečí nehod a havárií techniky základny a dochází k růstu nebezpečí pro občany ČR
9. Vzroste nebezpečí ze strany teroristů v ČR a nebezpečí teroristických útoků na občany ČR v zahraničí

d) Zahraničně politické aspekty

1. ČR se takto zapojí do preventivních válek USA, které si USA vyhrazují vést v případě ohrožení vlastních zájmů USA
2. ČR svým souhlasem s umístěním základny přispěje k růstu nedůvěry mezi světovými velmocemi ale i mezi spojenci v NATO
3. ČR svým souhlasem s umístěním základny přispěje k růstu nedůvěry mezi světovými velmocemi a ke komplikacím v oblasti nešíření jaderných zbraní , zbraní hromadného ničení a omezení raket dalekého dosahu
4. ČR svým souhlasem s umístěním základny přispěje k růstu nedůvěry mezi ČR a zeměmi bývalého SSSR
5. ČR svým souhlasem s umístěním základny přispěje k růstu závodů ve zbrojení mezi velmocemi
6. Vybudováním základny se změní k horšímu mezinárodní postavení ČR a role naší země v řešení mezinárodních problémů a posuzování zahraničně politických aktivit naší země
7. Od voleb v USA v roce 2008 se výrazně změní nazírání na řešení mezinárodních konfliktů a problémů silou. Budování základny v ČR je stejné jako budování Stalinova pomníku na konci 50let. Tenkrát svět stál před změnou ,jenom v naší republice jsme to neviděli.
29. 04. 2007 | 23:21

Petr napsal(a):

d) Technické otázky

1. Bude narušen příjem televizního, radiového a telefonního signálu
2. Bude nutno vytvořit značně široký koridor omezení leteckého provozu
3. Záření radaru ovlivňuje funkce citlivých přístrojů (například v letadlech)
4. Vzroste zatížení životního prostředí zářením z radaru a zdravotní rizika pro obyvatelstvo žijící v okolí radaru
5. Pro obdobné radary jsou zřizovány jaderné zdroje pro výrobu elektrické energie

e) Ekonomické otázky

1. Vliv výstavby základny na řešení nezaměstnanosti daného regionu je zcela zanedbatelný
2. Základna USA bude zásobována z USA, ekonomická výhodnost základny pro ekonomiku ČR bude zcela zanedbatelná
3. ČR bude nucena vynaložit prostředky na zabezpečení vnější ochrany základny,což povede k růstu nákladů na armádu na úkor potřebnějších resortů

4. Základna nepřinese žádný prospěch pro růst technologických znalostí ČR, jako investice USA v Zetoru, AERU,Temelínu…

f) Veřejné mínění

1.Obyvatelé ČR v své historii vždy odmítali umístění cizích vojáků na svém území bez ohledu na své ostatní politické postoje
2. S umístěním vojenské základny nesouhlasí většina obyvatel ČR (VII/2006-83%-průzkum MfDnes, X/2006 75% -Lidové noviny)
3. Možnost české kontroly vybavení a funkce základny je nulová

Výše uvedené problémy ohledně výstavby základny nejsou vyčerpávající, ani konečné, více na http://www.radiohalo.cz
29. 04. 2007 | 23:22

Dave napsal(a):

Je zajimave, ze se pane Zaoralku chovate uplne stejne jako clovek, ktereho tu kritizujete....Vondra mozna rekl nepravdu o Diensbierovi, ale vy zase placate naproste nesmysly a lzi o Klausovi takze mozna se to chce nejdriv zamyslet sam nad sebou jestli se nahodou nechovate stejne.
29. 04. 2007 | 23:35

Jarda napsal(a):

Chete videt SUPERBOLSEVICKOU PROPAGANDU jdete na http://www.radiohalo.cz
29. 04. 2007 | 23:37

skeptický napsal(a):

Nemohl by už někdo taky navrhnout na funkci presidenta České Republiky pro jednou Čecha,který by representoval české zájmy?Chudák pan Klaus vypadá staře a utrápeně,protože
musel jít do Moskvy to svinstvo,
co tu proamerická pátá kolona upekla obhajovat,a ví,že když to nepodepíše,tak končí,a podepíše to další,který je na výplatní listině CIA.Tihle multikulturní exulanti jsou venku až moc dobře zapsaní,aby se jim dalo věřit.
29. 04. 2007 | 23:46

niemander.estranky.cz napsal(a):

Pane Zaorálku, je velmi zajímavé, že původně ještě před několika lety, když vláda ČSSD zahajovala jednání o radaru, byl pro základnu a najednou když Paropupek je proti, tak i Vy ... velice zajímavé :)
29. 04. 2007 | 23:49

Martin napsal(a):

Niemandere, chapu ze jste zblbnut medialni propagandou, ale kdybyste mel poneti o tom co se deje, tak vite, ze Paroubek reprezentuje CSSD a jako predseda teto strany predstavuje jeji nazor. Osobne se mnohokrate vyjadril, ze on sam s radarem problem nema, ale podrizuje se vuli 90 procent clenu.
29. 04. 2007 | 23:58

dalifen napsal(a):

Pane Zaorálku trochu jste si v mých očích vylepšil reputaci. Kdyby jste netrpěl svojí populistickou antiradarovou nemocí, mohl by jste být na poměry v ČSSD docela snesitelný politik.
30. 04. 2007 | 00:15

Pepa napsal(a):

Alexandr Vondra je tlusté prase, ochotné hájit jakýkoliv národní zájem USA. Pánové disidenti, takto jste si představovali vítězství pravdy a lásky? Styďte se!
30. 04. 2007 | 00:36

Jarda napsal(a):

Zaoralek obvinuje A. Vondru, ze je vuci Diensbierovi urazlivy. Na druhe strane Zaoralek pro vyrok "V.Klaus nas vic sjednocuje nez Dienstbier" rika je to lez. Podle mne je to nazor na ktery ma kazdy pravo. Kdo tedy koho urazi?
30. 04. 2007 | 01:12

Anijednou napsal(a):

Zaoralek je velkohubý demagog. Dientsbier je možná příjemný společník, ale jinak jsou jeho názory poněkud komické, stačí si přečíst jeho Snění o Evropě. Nevidím nic špatného na tom, když pravicový politik, jako je Vondra, odmítne Jirku D. Navíc Zaorálek si jezdí pro rozum nejdál do Francie, ale nejraději by vlezl do zadnice Putinovi a objímal se s Palestinci nebo s Chavezem.
30. 04. 2007 | 05:22

Mistr Jan Hus napsal(a):

Pro koho dělá Alexandr Vondra? Pro ČR určitě ne. Z jakého žoldu je ve skutečnosti placen? Americká pátá kolona se u nás pohybuje na hraně vlastizrady. A co se Dienstbiera týče, je to správný, inteligentní a rovný chlap. A ten páté koloně USA samozřejmě nemůže vyhovovat.
30. 04. 2007 | 06:30

straka napsal(a):

Naprostý souhlas s panem Vondrou. Chápu Zaorálka že mu vyhovuje pan Dientsbier protože je to stejný "Eurohujer" jako on. Prezident Klaus to zvládá perfektně a jeho přístup obzvláště k EU je správný. Jinak perfektní hodnocení napsal Anijednou.
30. 04. 2007 | 07:01

as napsal(a):

Pane Zaorálku, to nemůžete myslet vážně! OPRAVDU jste si ten rozhovor z letadla přečetl?Já tam nic z toho, co tvrdíte, nečtu.Jen snad to,že pan Dientsbier je stále stejný. Potvrzuji,občas se s ním zdravím, stejně jako jsem se rád zdravil s Vámi ve zlatém období Golem klubu.Sleduji od té doby Vaše postoje a nerad říkám, že oscilujete odnikud nikam.Vy totiž nemáte téma, ale přebujelý pocit,že musíte k čemukoliv něco říci!
30. 04. 2007 | 07:05

Lubos napsal(a):

souhlasim s panem Zaoralkem
30. 04. 2007 | 07:10

JK napsal(a):

Pane Zaorálku,
jediné, co Vám ve skutečnosti nevyhovuje na panu Klausovi, je, že není socialista. Právě socialisté dnes nemají jedinou osobnost, která by mohla stanout v čele státu. Čelné socialisty charakterizuje arogance (zejména Paroubek, Rath), demagogie (zejména Paroubek, Rath, Škromach), manažerská neschopnost (zejména Tvrdík) a některé z nich nevzdělanost. Neochota platit dluhy, smířit se s porážkou a hájení zájmů úzkého vedení ČSSD na úkor všech,právě to jsou vlastnosti, které by hlavě státu rozhodně neslušely a byly by ke škodě občanů této země. Panu Klausovi Vy osobně nesaháte ani po kotníky. Proto s kritikou začněte u sebe, pochybuji ovšem o tom, že jste schopen začít s nápravou.
30. 04. 2007 | 07:26

ada napsal(a):

Je to parta lotru a hodne jich rackuje spolecne znameni
30. 04. 2007 | 07:28

ferda napsal(a):

Pane Zaorálku,máte právo říkat,psát co si myslíte.Pokud ale vypustíte jedine slovo,měl by jste si ho umět obhájit.V tuto chvíli by mě potěšilo, kdyby se na naše názory objevila jedina odopvěď.Jen,že to ne.Ukápnete jedovatou slinu a ticho po pěšině.Je samozřejmé,že se memusíte zabývat hulvátskými názory,ti pisatelé se diskreditovali sami,ale jsou tady i relevatní otázky a připomínky a mě by v tuhle chvíli stačilo,kdybych věděl, že jste si je přečetl. Měl jsem za to,že jste nastoupil tuhle cestu proto,aby jste poznal názory i jiné než parlamentní.Diskuze s námi je asi pro vás ztráta času.
30. 04. 2007 | 07:52

Dan K. napsal(a):

Pan Zaorálek předvedl opět svůj styl. Z pár jednoduchých vět, jednoduše formulovaného názoru na to, kdo by mohl být prezident, udělal pletenku. Jinými slovy z h... vánočku.... Já fakt nevím, proč prezentovat tolik slov o ničem, tolik keců za posledních let taky o ničem. Pane Zaorálku, nikoliv politik, ale velký kecal, to je to co jste. Kdybyste třeba někdy řešil něco opravdu věcného, řekl bych si, že fakt asi začala nová éra....tyhle Vaše příspěvky jsou mrzuté a o ničem...
30. 04. 2007 | 07:56

jarda x. napsal(a):

Zajimalo by mne, kolik z vás pravicových fanatiků je z řad bohatých či zbohatlíků a kolik z vás má "holé zadky". Pokud převažují ti druzí, považuji to za obrovský úspěch současné propagandy. Komunisté za bývalého režimu byli proti tomu packalové.
30. 04. 2007 | 08:24

Kája napsal(a):

Souhlasím s Pepou.
30. 04. 2007 | 08:54

Martin napsal(a):

Souhlas s p. Zaorálkem, Wondra nemá styl ani páteř
30. 04. 2007 | 08:59

Lerak napsal(a):

výstupy levicové lůzy ukazují pouze na jejich závist. Zástupci neúspěšných!
30. 04. 2007 | 09:07

Silvie napsal(a):

Vážení, Vondra byl chartistou stejně jako Dienstbier - s tím rozdílem, že jeho minulost nebyla poznamenaná členstvím v KSČ. Já osobně si "šedou lebku" pamatuji coby věčně lehce "společensky unaveného" ministra zahraničí. Vláda by měla vzít v úvahu respekt, jakému se Klaus u většiny národa těší - je to dobrý prezident a měl by ve funkci setrvat.
30. 04. 2007 | 09:13

Lukas napsal(a):

Nechápu, proč kolem sebe pan Zaorálek tolik kope.
30. 04. 2007 | 09:16

martina napsal(a):

Lerak, čtený zprava,jinak Karle máš ty strany prava-levá trochu popletené...Dle Tvého pravolevého názoru jen urážíš a kohokoliv s jiným názorem považuješ za závistivce a neuspěšného.Což v Tvém případě znamená,že v apatyce opravdu koupíš vše!!!!!!
30. 04. 2007 | 09:26

Jiří napsal(a):

Netvrdím,že Klaus je ideální president,ale myslím si,že bývalý člen KSČ by něměl bát v žádné ústavní funkci.Že je velmi výrazně levicově a velmi radikálně antiamericky zeměřen je pro pana Zaorálka samozřejmě to nejlepší doporučení.Komické je,jak se pan Zaorálek vyhýbá hodnocení postojl V.Klause před listopadem,protože byl stejný konformista,jako on.
30. 04. 2007 | 09:28

la verite napsal(a):

Pokud se nejakou nestastnou nahodou pan Zaoralek stane ministrem zahranici, opustim v nejkratsi mozne dobe tuto zemi. Howgh!
30. 04. 2007 | 10:06

Otazka napsal(a):

Radar bude i kdyby 99% hlupaku volalo ne.
USA si napalnovaly invazi do Iraku a byla. Satelitni snimky neexistujicich mobilnich laboratori poslouzily v RB OSN.
Zase se najdou nejake ty dukazy. Iran je obklicen. Armada USA ze severu, zapadu, vychodu i jihu. Irak, Afganistan, Pakistan a Turecko hosti docasne bratrska vojska.
Soudruzi z ODS to jiste zaridi. Maji bohate zkusenosti z pusobeni v KSC. Napriklad soudruh Topolanek. Po upaleni Jana Palacha v lednu 1969 si podal prihlasku a dobrovolne v zari 1969 nastupuje do vojenskeho gymnazia v Opave. Kazdy jenom trochu slusny clovek byl zhnusen okupaci bratrskymi vojsky. Topolanek mozna az tak ne. Vzdyt se sam prihlasil k tomu velkemu taboru socialismu a miru. Skolil se marxismu-leninismu a v internacionalni pomoci , ucil se dobyvat Pariz v sovetskem tanku a chapat bratrskou pomoc v tech sirsich souvislostech.
Klausuv tata a manzelka byli cleny KSC.
Ted nam tato parta , ktera vylezla z ruskeho zadku ukazuje, kudy do toho americkeho.....Tak hura na Teheran pani Milerova.
Nebo zakladna nebude proti Teheranu? Proti komu vlastne ma byt ta zakladna? 200 let Iran nikoho nenapadl s amozrejme nema zadne rakety s doletem do CR.
V CR se vzdycky najde dost vlezdoprdelku, kteri jsou vzdy pripraveni otevrit brany zeme.
Klausovi vadi Brusel a nevadi mu americka zakladna. Vadi mu smernice o olomouckych syreckach, ale nevadi mu predani casti uzemi cizi mocnosti, ktera nedavno podvedla RB OSN a cely svet....
30. 04. 2007 | 10:33

Dana napsal(a):

Je mi opravdu smutno, vždyť každý myslící a nezaprodaný člověk musí být proti umístění radaru v tak hustě obydleném území. Vždyť řada diskutujících vůbec neví, co to je být zasypán po náletu, vidět smrt a utrpení lidí kolem a také vždyť Američané již jednou použili atomovou bombu. Na to se také zapomíná?
Je mi smutno též, že se dožívám nového zbrojení a matení pojmů a lží. Všechny dřívější naděje, že další generace budou žít bez šíleného zbrojení, jsou pryč. Je to opravdu hazard.
30. 04. 2007 | 11:47

Džejpí napsal(a):

Asi jsem proletěl červí dírou a vrátil se v čase o 20 let zpět. Tohle mohlo být napsáno jedině pro Rudé právo.
30. 04. 2007 | 11:58

PeKl napsal(a):

Zaorálek for prezident!
Demagogie jak vyšitá ze starých
učebnic vědeckého komunismu.
30. 04. 2007 | 12:06

Ivan Langer napsal(a):

http://www.langer.cz - Vítejte na stránkách jednoho z nejpůsobivějších postrevolučních politiků.
30. 04. 2007 | 12:07

Jos napsal(a):

Levičácký demagog a poskok Putina je ten náš chachar z Ostravy.Tenhle kašpar by chtěl dělat min.zahraničí,chraň nás pánbů!!!
30. 04. 2007 | 12:29

František Kocourek napsal(a):

Zaorálek je komunistický lhář,
protože jako kovaný komunista se stydí za své marx-leninské přesvědčení,tak se maskuje v reformní komunistické straně,která si dala krycí název soc.dem.
A teď k věci,pro všechny idoty,co věří tomu,co sepsal grafoman Zaorálek,o tom jak je
soudruh Jiří Dienstbier jednotný v názorech.Znám toho hlupáka komunistického dlouho,stačí si znovu poslechnout jeho reportáže rozhlasové,když dělal redaktora Čs.rozhlasu v USA,jeho příspěvky do Rudého práva a tak stále a tak stejně.
To je tím ,že Zaorálek je ještě blbý a mlady,za pár desítek let bude jenom blbý!
30. 04. 2007 | 13:15

Ivan Langer napsal(a):

http://www.langer.cz - Vítejte na stránkách jednoho z nejpozoruhodnějších postrevolučních politiků.
30. 04. 2007 | 13:20

mnz napsal(a):

Pan Zaorálek má pravdu. Modří ptáci pořád jenom kolem sebe kopou, urážejí, dělají podvody a chovají se neuvěřitelně hloupě(asi chudáci pochopili, že nemají moc času).No a Vondra to je neštěstí s nadutou tváří a křivou hubou.
30. 04. 2007 | 13:20

Putim Velký medvěd napsal(a):

Soudruhu Zaoralku.Ve čtvrtek jsem náhodou zhlédl v televizi interpelace na předsedu vlády.Můžu vám říci , že se my chce z vašeho tlachání blinkat ještě dnes!ČEST VAŠI POSLANECKÉ PRÁCI!!!To samé Paroubek na Primě!!!
30. 04. 2007 | 13:27

Kelner napsal(a):

Rozhodně nejsem příznivcem pana Zaorálka. Jedna z mála věcí, kterých si na něm cením, je jeho postoj k umístění amerického radaru 60km od Prahy. Vážím si tohoto jeho postoje proto, že pan Zaorálek není žádný naivní idealista a ví, že o umístění radaru již bylo rozhodnuto a že tedy svým postojem si ničí svou politickou kariéru.
30. 04. 2007 | 13:56

Ivan Langer napsal(a):

30. 04. 2007 | 17:00

kája mařík napsal(a):

Souhlasím s p. Zaorálkem,protože bezpáteřní Vondra coby agent CIA ještě za totality měl problém s p. Dinstbirem.Podotýkám, že jsem byl od r. 70 mimo území ČR, nikdy nebyl členem KSČ přesto vidím,že Klaus lavíruje a mlží. Chtěl by být ještě presidentem na další volební období a proto se snaží aby seděl jednou "zadnicí"na několika posvíceních. Je to bezpáteřní občan stejně tak jako p. Vondra.Vyhnal bych je oba jako osoby které jsou pro tento stát škodlivé.
30. 04. 2007 | 17:01

Jana J napsal(a):

Když se chci po náročném dni odreagovat, začnu číst blogy a reakce. Sama jsem rozhodně levicového zaměření a rozhodně proti radaru. Když mám občas z našich sdělovacích prostředků pocit, že sociální stát je ztracen a demokracie s ním, přečtu si s chutí názory fanatických pravičáků zjevně se základním vzděláním a jistě s úžasným životním standardem a potěším se - s tímhle materiálem ten Topolánek a spol. přece nemůžou vyhrát!
30. 04. 2007 | 17:03

Dana napsal(a):

Naprosto souhlasím s Janou.
30. 04. 2007 | 17:50

velmi dobře zajištěný manažer napsal(a):

co je to Dienstbier?
30. 04. 2007 | 18:34

Abdel Wahhab napsal(a):

Kuriózní! Dienstbier byl proti komunistům a KSČ, seděl ve vězení a příští rok bude kandidát na prazidenta podporovaný komunisty a komunisty soft(ČSSD), hold touha po funkci je asi velká
30. 04. 2007 | 18:36

Tom napsal(a):

Podle mého názoru, když je pan Zaorálek tak jasnozřivý a vidí, jak prezident Klaus odezírá pilně ze rtů veřejného mínění- že mu to nevadí u jeho předsedy Paroubka?
Stejně tak, když mu vadí, že se naplňují Klausovy předpoklady v EU, že nad tím Klaus nehořekuje, ale prý se raduje- no já bych se zeptal, zda největší opoziční strana má vládě házet klacky pod nohy a ne se snažit prosazovat zákony rpo dobro státu? Proč se pan Paroubek směje a říká:"já jsem vámt oř íkal, že to s Topolánekm dopadne špatně?"
30. 04. 2007 | 18:48

Čech napsal(a):

Co chcete,pan Saša je ze stejné líhně jako VLASTIZRÁDCE Kulisák první.
30. 04. 2007 | 18:49

Acidburn napsal(a):

Vážený pane Zao Ce Tungu, můžete se tu stavět na hlavu jak chcete, ale prezidentem Paroubek - jehož jste druhými ústy - ani Dienstbier ne.

Jsem zvědav, jestli seženete na kandidáta za preuidenta ještě větší politickou vykopávku než Dienstbiera - schválně, koho půjdete exhumovat příště?

A o wohnoutech bych se tu, být vámi, vážený poslanče, příliš nešířil - wohnoutů máte ve své straně dost a dost.

BTW: koho napadly ty geniální parte Melčáka a Pohanky, a nyní jejich pokračování? Už jste to zase zadali "Balbínovcům"? Nebo jste si to zařídili jinak? Gratuluji, díky vám je politická kultura už rok a půl na úrovni pravěku.
30. 04. 2007 | 19:59

Hobo-x napsal(a):

Pane Zaorálku:Pokud myslíte kritiku VK skutečně vážně nechápu proč ste dosud na něho nepodal žalobu pro vlastizradu.Nejsem odborník na ústavní právo,ale domnívám se,podpora vzniku takové základny na našem území,může být dle naší ústavy takto kvalifikována.Proč tedy takovou podporu VK tolerujete?
30. 04. 2007 | 21:51

diagnostic napsal(a):

Jako co jste chtel rict Lubomire? Jako co?
01. 05. 2007 | 01:00

walter napsal(a):

Co tak skočit ze Sýkoráku Lubošku ?! Byl bys druhý falešný hrdina a napsali by Tě do kroniky města Ostravy..........
01. 05. 2007 | 07:50

Jenda napsal(a):

názor pana Zaorálka je věcný, střízlivý a nikoho neuráží. Je dobře, že se nebojí i při takto urážlivých reákcích říkat pravdu. Na názorech pana Dintsbira se mi líbí především jejich nezávislost. Nepapouškuje nazory druhých, říká důsledně vlastní nárory. To se o Vondrovi a Zaorálkovi rozhodně říct nedá.
01. 05. 2007 | 08:25

asitak napsal(a):

Názor pana Zaorálka na většinu témat je skutečně rozumný a logicky zdůvodnitelný. Mám však přesto jiný názor. Domnívám se, že prezidentský úřad by už konečně měl přestat fungovat jako úložiště myšlenkově vyhořelých a kontroverzních politiků na sklonku svého politického života. Stále se mylně pracuje s archaickým a nesčetněkrát vyvráceným předpokladem že starý = moudrý. Náš stát by si zasloužil už konečně člověka inteligentního, moudrého a zároveň schopného pružně reagovat v podmínkách stále se měnící světové politiky. Člověka bez předsudků a zkostnatělých schémat uvažování. Strnulé a často ostudné až skandální myšlení a vystupování našich posledních dvou prezidentů budiž odstrašujícím příkladem a varováním pro budoucnost.
01. 05. 2007 | 11:43

Onomatopoeia napsal(a):

Pane Zaorálku, mohl by jste mi říci, v čem je pan Vondra názorově nekonzistentní. To, že byla opozice v době nesvobody složena z velkého množství názorových proudů, je přeci věc dostatečně známá. Díky tomu tato doba svedla dohromady Jiřího Diensbiera a Alexandra Vondru, osobnosti s rozdílným viděním světa, aby bojovali za obecné, universální hodnoty svobodné společnosti. Jiří Diensbier se vždy profiloval jako demokrat tíhnoucí k levici a u Alexandra Vondry tomu bylo a je naopak. Proto Vaše tvrzení, že J.D. zůstal svůj a naopak A.V. se posunul doprava, zdá se mi být poněkud kulhavé. Oba jsou přeci příkladem lidí, kteří své postoje neohýbají podle toho co je zrovna výhodné. Proto argumentace, že někdo se přesunul příliš nalevo nebo napravo, je až zavádějící. Alexandr Vondra napravo vždy byl a tudíž se nikam nemusel přesouvat.
01. 05. 2007 | 12:49

Aha napsal(a):

Alexandr Vondra byl tenkrát jedním z dvanácti garantů tohoto manifestu.

Ano, pane Zaorálku! To bylo dlouho před Vondrovým školením v neokonzervativní ideologii - dnes se téměř chce říci že je to prostě obyčejný fašoun... :o(

Říkám to proto, že jsem si Vondry velice vážil, než se z něj stala prodloužená ruka Bushovy neokonzervativní kliky v České vládě.
01. 05. 2007 | 13:39

Ondra Jágr napsal(a):

Zaorálku!
Ten, kdo viděl a slyšel Váš plamený komunistický projev jako mladého svazáka má o Vás, Vaší bezpáteřnosti a přelétavosti jasno. To, že máte tu drzost si brát do úst lidi, kteří podobné podlosti neudělali svědčí o tom jaká ČSSD je. A ještě něco, EÚ zakládala pravice a že má připomínky k tomu, že Evropší Socani mění EÚ na svaz evropských socialistických republik je jasné pro každého co zažil nabo něco ví o RVHP.
Zaorálku strať se v bahně dějin a hlavně se přiznej jako otec 3dítěte slečny Marvanové. Nebo si opravdu takový srab?
Je mi z Vás špatně.
Ondra
01. 05. 2007 | 14:02

Devátý hajný napsal(a):

Pane Zaorálku,
Vaše dojemná péče o oba pány je pochopitelná. Oba se však o sebe umí postarat. Ale Vám se hodí cokoliv na pošpinění Klause. Největšího ubožáka máte ve svém čele. Zkuste psát o něm, je Vám bližší.
01. 05. 2007 | 14:04

LOL napsal(a):

Ondra Jágr:

Prostě lžeš.
Nikdo ho neviděl... ;o)
01. 05. 2007 | 14:30

LEVAK napsal(a):

Pro pamětníka:Kdy začnete s těmi vidlemi? Nebo je to omyl a budou to nože jak nám sdělil Tupolánek?NDSAP taky tak začínala!
01. 05. 2007 | 14:31

LEVAK napsal(a):

Jágře,pozor Sanctus Venceslaus Secundus vulgo Clausus jako syn předsedkyně ZO KSČ byl v pionýru i v ČSM a jeho plamenné projevy i výsledky brigádnické činnosti byly na výši a trvale kladně hodnoceny!Ostatně zeptejte se Filipovské tá s ním chodila do jedné třídy!
01. 05. 2007 | 14:36

Aha napsal(a):

No... Kdyby Klaus nebyl a KSČ Klaus velmi pozitivně hodnocen, dostával by se mezi StBáky do Prognostického ústavu jen velmi problematicky...

Ale třeba kecám - třeba tam umisťovalu mezi naše futurology naši komunističtí vládci právě ty největší protisocialistické živly, aby měli o světlých zítřcích socialismu lepší nadhled...
01. 05. 2007 | 14:52

bod napsal(a):

To, že někdo seděl natvrdo, ještě neznamená, že se hodí na funkci presidenta republiky. Husák seděl ještě déle, presidentem byl - a jaký to byl levičácký dobytek!
U nás má president minimum pravomocí. Myslím proto, že nejdůležitější je to, jak jeho osobu vnímají ve světě (myšleno v civilizovaném, nikoliv ve světě putinů a světlých zítřků). A tam nám Klaus ostudu určitě nedělá.
01. 05. 2007 | 14:55

LOL napsal(a):

Pravda - ve světě Putinů nám ostudu nedělá...

V policejním světě Bushů je navíc velmi konzistentní s jejich fašistickou politikou...
01. 05. 2007 | 15:07

Praotec Čech napsal(a):

Pan Zaorálek má plnou pravdu. Vondra by se měl za sebe stydět. Jde mu taky hlavně o koryto. Pokud by pan Dienstbier dostal hodnocení 100 bodů, panu Klausovi bych dal sotva 20. Jde mu jen o to, aby se udržela úřednická moc v Česku, kde se dá všechno zatloukat a hrát do autu.
01. 05. 2007 | 16:04

Aha napsal(a):

Měli bychom být k Vondrovi a Klausovi spravedliví - zřejmě jim nejde jen o pouhé koryto. Obávám se, že hrajou o život. V téhle hře totiž přežívá jen pár vyvolených jedinců. Tahle oblast je odsouzena k zániku - je příliš blízko Ruska. S radarem se tato perspektiva jen uspíší, leč ti, kteří byli ve správnou chvíli na správném místě přežijí.

Do roku 2016 (za slabých 9 let) počet obyvatel Planety přesáhne již 8,75 miliardy lidí - 250 milionů do "konečné bilance".

Ti, kteří se dnes přidají na tu správnou stranu - tu americkou - a včas odcestují do bezpečné vzdálenosti od území ČR ještě přežijí - jestli to bude život, těžko říci...
01. 05. 2007 | 16:12

theo napsal(a):

Případ Alexandra Vondry je pro mě krásnou ukázkou převtělení člověka. Když si vzpomenu, jak bojoval proti papalášům, aby se nakonec papalášem stal...
Holt časy se mění a je potřeba využít každé příležitosti, i za cenu ztráty důstojnosti.
Vondra je opravdu beezpáteřný prospěchář - a to jsem mu kdysi fandil :-(((
01. 05. 2007 | 16:40

Orálek napsal(a):

Lubomír Zaorálek-panečku,to by byl przident! On to ví nejlépe, proto se připomíná aspoň zde svými prdy.
01. 05. 2007 | 17:07

Ondra Jágr napsal(a):

Pro LOL(a či u)
Ty lžeš, jeho proslov je archivován a byl vysílán dokonce i v TV.
Jinak Ty, Levak a Aha to je super demagogie Stalinskýho typu. Nezapoměli jste jste na jiné korytáře a podporovatele úřednické moci. Co 9let vlády ČSSD a jejich bilionové zadlužení státu? Zaorálek a další socani to zřejmně mysleli dobře a ostatní zle.
Pa roubku
01. 05. 2007 | 17:11

Karel napsal(a):

Po přečtení tohoto nevím co je lepší. Viditelně tupý Pablbek nebo celkem inteligentně se tvářící tvor Zaorálek. Myslím že toto je horší a zákeřnější neboť toto nutí přemýšlet. Bohužel ... o blbostech
01. 05. 2007 | 18:36

veverka napsal(a):

Dienstbier nebo Klaus? Záleží na tom,zda jsou proti vstupu cizích vojsk na naše území,pokud vím ani jeden se ještě jasně nevyjádřil.
01. 05. 2007 | 19:38

Aha napsal(a):

veverka: Jestliže byl Klaus v Moskvě přesvědčovat Putina, ýe systém, který je namířený proti remcalům v Evropě není namířený proti němu, protože proti němu bude veden až druhý úder, tak asi jasno má, nemyslíš? ;o)
01. 05. 2007 | 20:12

Alexander Vobdrovič napsal(a):

Sašo, ty jsi úplně, ale úplně konzistentně modrý. Evidentně vlezprdelkový a k ptákostranně tíhnoucí.Takováto tendenčnost tě diskvalifikuje z politických pozic na výsluní. To je nemoc, kterou lze léčit jenom tím, že budeš odstaven od koryta. Snad to bude brzy, abys rozeznal, co je lebeda. S klapkami na očích se přece nedá vládnout.Pomýlení škodí nám i Evropě.
01. 05. 2007 | 20:36

Jan napsal(a):

Kromě pana Masaryka a pana Beneše nebyl v této prezidentské funkci nikdo, kdo by si tuto funkci zasloužil. Pan Klaus se velmi snaží o znovuzvolení, ale proč si nepoloží otázku, zda je pro tuto funkci vhodný a morálně čistý? Člověk, který se podílel na kuponové privatizaci, potažmo rozkradení této země má ještě tu odvahu být prezidentem všech Čechů?
01. 05. 2007 | 23:23

andy napsal(a):

1) jen pro upresneni evropske obcanstvi uz mame(tusim, ze asi ze smlouvy z Nice), i kdyz bychom mohli pochybovat o jeho pravni relevanci...

2) nevim, proc by mel Klaus rikat, jak hlasoval? to bych mu urcite nezazlival.. volebni pravo je tajne..a pokud nechce to zverejnit, tak nechce..
01. 05. 2007 | 23:59

Atei napsal(a):

Před každým vystoupením doktora zaorálka je třeba si uvědomit, že jeho jediná kvalifakace Dr. marxista-leninysta.
Pak je člověku hned jasný postoj k USA a všem jeiho přisluhopvačům.
Komické je zejména obdiv doktora leninysty k odvaze a charakteru chartistů.
Copak asi dělal soudruh Zaorálek v roce 1988?: Plácal nesmysly stejně jako dnes. Teď za to má bohužel mnohem víc peněz.
02. 05. 2007 | 00:08

Aha napsal(a):

Komikové Jágr a Atei:

Trochu vám to vázne. Zatímco se nebudeme bavit o tom, že ani jeden nebyl členem KSČ, takže byli stěží "marx-leninisté", členové ostatních trpěných stran Národní fronty to nemívali s až tak jednoduché u komunistické nomenklatury. Museli se vypracovat opravdu vlastními schopnostmi - ze stranické příslušnosti neměli žádný prospěch.

Zaorálek pracoval na administrativní pozici v rámci administrativy ČS a nepatřil k nomenklaturním kádrům ČS natož KSČ!

ČSM v letech, kdy Zaorálek studoval již dávno neexistoval!

Existoval pouze SSM a to jako "předvoj komunistické strany", takže i kecy o nějakých komunistických projevech (a jejich dokumentace) je jen pokus o naprosto planý žvást bez náznaků důkazů.

To jen na úplný okraj...

Diskreditovat totiž člověka jen obyčejným plácnutím hovna začíná být v této modrokomunistické době opět podezřele populární - jako v 50. létech nechvalně známé doby...
02. 05. 2007 | 01:36

Lubomír Y. napsal(a):

Diskuse je většinou trochu osobní a málo věcná. Ukazuje se, že je žádoucí ujasnit si v rámci další diskuse základní otázky o zdrojích legitimity. Například - co je to vlastně demokratická Ústava? Podle současného stupně poznání společenských věd jde o dokument, který určuje v hlavních rysech instituce a procedury, kterými se musí všichni lidé žijící a zdržující ve státě řídit, aby byla v maximální možné míře zajištěna skutečná možnost občanů podílet se na správě vlastních záležitostí za účelem dosažení co nejvyšší životní úrovně, zajištění pořádku a osobní bezpečnosti, uchování životního prostředí a zajištění míru.
Na to navazuje další podstatná otázka: Kdo je oprávněn a kvalifikován sepsat a odhlasovat skutečně demokratickou Ústavu? K tomu jsou podle politických vědců a filozofů oprávněni a kvalifikováni samotní občané! Politici si totiž jinak napíšou Ústavu, která bude vyhovovat jim a nikoliv občanům. Viz současný stav v ČR, kdy politiky prakticky nelze postihnout za to, jak katastrofálně nakládají s veřejnými financemi a národním majetkem. Dochází pak k plýtvání, korupci, tunelování atd.
Sociologické a ekonomické studie zcela jednoznačně dokazují, že tam, kde občané mají kontrolu nad veřejnými výdaji - jako např. ve Švýcarsku, ale i třeba v Brazílii (Porto Alegre) - jsou daně mnohem nižší, citlivěji strukturované, veřejná správa je efektivnější a všichni (kromě zkorumpovaných politiků a byrokratů) se mají lépe. Nejde o málo. Podle kvalifikovaných odhadů lze očekávat, že pokud si občané odhlasují zcela nově navrženou Ústavu kombinující prvky přímé a polopřímé demokracie, ušetří na daních každý z nich desítky tisíc korun ročně při stejných příjmech a stupeň jejich bezpečí se navíc radikálně zvýší, napsl český nekomunistický (možná až s nádechem antikomunismu :-)filosof Milan Valach. Na netolerantním, superbolševickém webu http://www.radiohalo.cz se k této problematice diskutuje tolerantně, věcně a bez diskriminace.
02. 05. 2007 | 09:04

Jan napsal(a):

souhlasím s panem Zaorálkem. někteří, kteří sem přispívají hloupými a sprostými urážkami jenom ukazuji typ lidí, kteří brání VK. Možná, že by je jejich idol měl léčit. to by pak byla léčba Klausem
02. 05. 2007 | 09:15

Johny napsal(a):

Soudruhu Zaorálku, jako placeného agenta Moskvy mě Vaše názory vůbec nepřekvapují, ubohost je jen to, že je 17 let po převratu může ještě někdo vůbec brát vážně. Svědčí to o minimálním rozhledu, informovanosti i inteligenci značné části našich občanů - s tím je myslím potřeba urychleně něco udělat.
02. 05. 2007 | 09:18

DZ napsal(a):

To snad nemyslíte vážně soudruhu Zaorálku!

Vážím si sice pana Dienstbiera, ale je opravdu hodně vlevo. A 8 let Vaší socialistické vlády nám přineslo "zdravou" ekonomiku se 100 miliardovými schodky rozpočtů a podobně...

Děs běs, socane!
02. 05. 2007 | 09:21

Jan napsal(a):

VK byl v době tuhé normalizace tuším dvakrát (Italie, USA) oficiálně a delší dobu mimo republiku. To si ho policie opravdu nezavolala ke konzultaci a proč. Vždyť jiní obyčejní lidé tam vyli voláni, když jenom překročili dobu své dovolené
02. 05. 2007 | 09:22

Jan napsal(a):

to Johny:
bylo by dobré kdybys uvedl kolik mu Moskva platí, jistě to taky víš chytrolíne.
Soudruhu DZ, ty ses opravdu již pomátl. Jestli jsi v práci, tak raději něco dělej pokud máš rozumnou práci. Ikdyby byl Dienstbier vlevo, tak to ještě neznamená, že by byl špatný. A jen btw. na ty šílené dluhy právě zadělala ekonomická politika VK. Máme asi krátkou paměť - to bývá
02. 05. 2007 | 09:28

Diletant napsal(a):

Nevím, proč by mu Moskva měla platit za standardní bezpečnostní analýzu!

dokážu si však představit, kolik platí Vondrovi jeho osobní přátelé Bruce Jackson (president Boeing Lockheed Martin) či George Walker Bush (president víte jakého průšvihu) a to za zcela evidentní lhaní a politický podvod!

Kdo se spřahává s klikou, která udělala z nejdemokratičtější ústavy na Světě během pouhých 5 let ústavu, na jakou se nezmohl ani Hitler s Himmlerem a Goebbelsem, mne těžko přesvědčí, že to ausgerechnet se mnou (či s občany tohoto státu) myslí dobře!
02. 05. 2007 | 10:06

vodák napsal(a):

Myslím, že pan Vondra zná pana Dinsbíra lépe než pan Zaorálek. To za prvé. Za druhé. Již to, že někoho takto obhajuje pan Zaorálek je krajně podezřelé. Je to i nejlepší důkaz toho, že pan Vondra má pravdu.
02. 05. 2007 | 10:55

Aha napsal(a):

Já si myslím spoustu věcí, leč vím, že to, co si "myslím", má velmi malou šanci na život!

Co vím naprosto bezpečně je to, že pan Alexandr Vondra je přímo pod vlivem americké zbrojařské lobby!

Dokladuje to jeho velmi blízké přátelství s Brucem Jacksonem (presidentem zbrojařského konglomerátu Boeing-Lockheed Martin), Georgem Walkerem Bushem (všichni víme jakého to průseru je vlastně president), Ronaldem D. Asmusem (presidentem lobbystické společnosti typu "soft money" German Marshall Fund).

Pak nevím, komu mám věřit!

Panu Zaorálkovi, o kterém vy, jako mně naprosto neznámý člověk, tvrdíte, že si "myslíte", že nemá pravdu, nebo Alexandru Vondrovi, u kterého vím naprosto bezpečně, že se jeho politická orientace řídí zájmy firem Exxon Mobil, Halluburton (ten staví velmi fešné koncentráky pro vlastní občany, až to praskne), Boeing, Lockheed Martin, Carlyle Group?

Nevím jak vy s vaším "myšlením", já sázím na "jistotu"!!!

O Vondrovi vím víc, než by mi bylo milé... :o/

Ale klidně si "myslete" - život, vymezený vám Alexandrem Vondrou, vám právě toto neprodlouží.
02. 05. 2007 | 11:12

Michals napsal(a):

pokud se diskuze povade věcným směrem, tak myslím, že nás popravé v historii může čekat "opravdová volba prezidenta". Tím mám na mysli střet koncepcí a ideologií (v dobrém slova smyslu). Myslím, že nemá smysl se pouštět do hodnocení "pravdivosti" Klausova, či Dienstbierova pohledu na svět. Oba dva jsou konzistentními a předvídatelnými politiky. Klaus je zkrátka politik "ryze" nacionálně-konzervativní a Dienstbier "ryze" liberálně-sociální. Myslím si, že ať již by tento střet dopadl jakkoli, nikdo by z něj nemusel mít trapný pocit, jako při minulé volbě...
02. 05. 2007 | 13:24

BARA napsal(a):

Já bych raději hlasovala raději pro Jiřího Dienstbiera st. než pro Klause.
02. 05. 2007 | 13:32

Jana napsal(a):

Od Zaoralka je velice pekne, ze se Diestbiera zastal. Opet se ukazalo, jakej je Vondra lhar..
02. 05. 2007 | 14:37

Ondra Jágr napsal(a):

Pro Aha
Ó božský Aha, vše zná, vše 100% ví ví co si každý myslí, asi je telepatik. Možná bez toho patika. Nestudoval jsi vysokou stbáckou? Že by Aha byla zkratka agenta husákovách asistentů? Raději budu komik než demagogik!
Kdy pochopíš, že profláklí, falešný a zbabělí lidi typu Zaorálka nemají právo kázat o morálce a postojích nikdy a nikomu. Pánové Dienstbier a Vondra jsou mi lhostejní.
02. 05. 2007 | 18:38

LEVAK napsal(a):

Pro AHA:Strany Národní fronty měly zajištěny paritní počet míst ve všech orgánech tehdejšího režimu.I jejich děti se dostávaly na školy včetně VŠ dle stanoveného klíče.Dokonce v tomto klíči byl zapracován i původ např. zemědělský atd.Proč myslíte,že Vasil Mohorita šel po škole na učiliště?No protože absolventi učilišť i těch s maturitou byli vždy při kádrování řazeni mezi dělnické kádry!
02. 05. 2007 | 20:21

dědy napsal(a):

dinstbier?! to se pije????
02. 05. 2007 | 20:49

Jiří Studený napsal(a):

Úroveň debat na většině blogů je úděsná, obdivuju autory, že jsou ochoti se jí vystavit. Pan Zaorálek má pravdu, Václav Klasu je krajně nevěrohdná persona, ale co naplat, ztratili jsme kontinuitu intelektuálníh hodnot a tak nám jeho mudrlantské slalomy mezi aktuálními, pokud možno hodně viditelnými tématy připadají na úrovni. Na závěr přiznávám, že lidé jako je pan Vondra, jsou zcela mimo moje chápání. Právě proto si netroufnu nijak je hodnotit, zřejmě je něco hrozného tíží a maskují svou beznaděj za drsnou tvář pravičáků.
03. 05. 2007 | 12:57

Aha napsal(a):

LEVAK:

Československá strana socialistická před válkou nekopala s KSČ. Byly zde jen styčné body, dané sociálním programem obou stran. Taky před válkou byla KSČ jen nezdiskreditovanou levicovou parlamentní stranou, což již dnes neplatí. V roce 1989 to byla zejména Socialistická strana a Strana lidová, které se velmi hlasitě postavily za studentské hnutí, především s využitím svých stranických deníků - podobně, jako v krizových létech roku 1968! Mnohem dříve, než vůbec Havel usedl v Redutě a Aleš Najbrt konečně trefil ten správný švih na logo OF!

Lubomír Zaorálek ostatně zakládal místní frakci OF v Ostravě!

V tomto případě neshledávám na osobě Lubomíra Zaorálka nic závadného - to jen naokraj...

ČSSD mě samotného nikdy svou politikou příliš neuspokojovala. I pro mne, levičáka, byla vždy příliš vlevo, než bych od Sociální demokracie očekával. Jako nevlastník dekretovaného bytu jsem ostatně proklínal politiku ČSSD v bytové otázce a jejich prodlužování agonie "regulací nájemného" - já nikdy regulované nájemné neplatil a platit nemohl - každý vlastník bytu si mě vždycky pěkně vyždímal díky ČSSD! Dokonce mi velmi vadil příchod Jiřího Paroubka dočela strany (tedy zejména vládní funkce) a dle mého názoru se v době nešťastného zásahu proti technařům hned zkraje své funkce zejména v mých očích ještě více diskreditoval - nesouhlasil jsem s ním a od počátku do konce mi připadal, jako účelová hra Paroubkova, jak získat politické body na úkor nespravedlivě persekvovaných lidí.

Stejně tak jsem tehdy odsuzoval lhaní a brutalitu policejního presidenta Husáka!

Všiměte si, že ač ODS hlasitě volala proti brutálnímu zásahu proti technařům, nakonec to byla ODS, která svou "vládní misií" spláchla všehny opodstatněné námitky a nářky technařů do kanálu. V době, kdy byla ODS v opozici, se jí zbití technaři taky velice hodili jen ke sbírání politických bodů, poukazováním na nezákonnosti, leč u koryta byl "starý protest" velkoryse zapomenut. I s Husákem v čele policejního presidia, jenž ODS nikterak nevadil až do "nešťastné lustrace".

A nyní zpět k osobě Zaorálkově.

Tento pán byl pro mne velmi nečitelnou a nemastněneslaně prezentující se personou. Na jeho obhajobu budiž řečeno, že je Předsedou branněbezpečnostního výboru PSČ, takže v době, kdy nebyla otázka ohrožení a obrany ČR v kurzu, unikal i Zaorálek mé pozornosti.

Změnil to však on sám stejně, jako jeho oponenti.

Ve chvíli pocitu ohrožení bezpečnosti tohoto státu klikou neokonzervativních nepřátel této země ve vládě, se velmi fundovaně a s velkým nasazením pustil do ochrany naší bezpečnosti tak, jak to vyplývá z jeho parlamentní funkce!

Dokázal to již v první Moravcově televizní besedě o otázce umístění americké vojenské základny v ČR svou připraveností na diskusi a jasnými názory podepřenými konkrétní, pravdivou a fundovanou argumentací!

I Alexandr Vondra, jako velmi vycvičený lobbysta společnosti Dutko Worldwide, vedle něj se svými diletantskými plky vypadal, jako hodně špatně cvičený klaun - ještě, že má křivou tu svou prostořekou, bo jinak by se člověk ani neměl čemu zasmát v jeho komediálním výstupu s 26 let starou mapou, na které už Reganovi ukazovali v Pentagonu, že jeho "protiraketový deštník" je zjevný nesmysl, pokud nebude umístěna stěžejní část toho systému v Iránu nebo Iráku...

(Jsou prostě věci, na které jsem nemohl zapomenout, jako většina, jen proto, že se cinkalo klíči na Václaváku.)

Toť vše o mém mírně devotném postoji k osobě Lubomíra Zaorálka...
03. 05. 2007 | 14:21

Aha napsal(a):

Ondra Jágr napsal(a):
Pro Aha
Ó božský Aha, vše zná, vše 100% ví ví co si každý myslí, asi je telepatik. Možná bez toho patika. Nestudoval jsi vysokou stbáckou? Že by Aha byla zkratka agenta husákovách asistentů? Raději budu komik než demagogik!
Kdy pochopíš, že profláklí, falešný a zbabělí lidi typu Zaorálka nemají právo kázat o morálce a postojích nikdy a nikomu. Pánové Dienstbier a Vondra jsou mi lhostejní.

-----------------------

Reakce:

Naopak! Čím více získávám nformací, tím více shledávám, jak málo toho vím! Jsou však lži, jež lze vyvrátit velmi jednoduchou argumentací na základě velmi elementárních znalostí.

To, že nyní přistupuješ k vulgaritám dokazuje, že ti chybějí právě ony elemnetární informace - pak se nediv, že vykonstruuješ tak fatální lež... ;o)
03. 05. 2007 | 14:25

Ondra Jágr napsal(a):

Pro Aha,
Soudruhu socialisto, neřekl jsem jedinou vulgaritu, jen jsem na základě elementárních znalostí odhadl, že jsi celoživotní angažovaný levičák a tak máš na rozdíl ode mne pravičáka (ale na rozdíl od tebe vždy nestraníka)sklon trvale někoho poučovat, vnucovat mu své levicové názory. Videozáznam proslovu velebíci národní frontu pod vedením ÚV KSČ existuje a já ho viděl. Je mi jedno jestli v té době byl Zaorálek mladý svazák, levičák, socialista a bla bla bla. Prostě pěl ódu na komunistický režim a pro mne tím ztratil důvěru, je pro mne srab a zbabělec. Jestli bude nadále dělat jako, že se nic nestalo, bude dokonce kritizovat a kárat lidi, kteří udrželi v minulém režimu své postoje, nelezli komunistům do zadku, nebyli aktivními členy národní fronty, bude nutno mu jeho minulost připomenout. Už jenom proto, že v Zaorálkově novém blogu by mimo jiné rád skončil s minulostí. Tak to teda nikdy.
Jen tak na okraj Aha ! vykontruované lži (viz tisíce procesů) byla u nás specialita právě Vás levičáků.
03. 05. 2007 | 18:09

Dag napsal(a):

Vážený pane Zaorálku,
Přijde den, kdy i Vám se z vlastních lží a komplexů udělá špatně a pak budete prosit, aby Vás někdo zastřelil.
03. 05. 2007 | 18:27

Aha napsal(a):

Ondra Jágr:

Snad bez komentáře! :oDDD

Ten jsi učinil za mne! :o)
04. 05. 2007 | 12:15

Aha napsal(a):

Dag:

Ano, ano! I Pan Topolánek povídali: "Nach kommt der Tag!"

Patrně máte společné ideály... ;o)
04. 05. 2007 | 12:17

LEVAK napsal(a):

Pro Ondra Jagr a další :Proč vznikla v ČR sedmnáct let po pádu komunismu antikomunistická hysterie?
Je to nepochopitelné. Může to, prosím, někdo vysvětlit? Opět - jako už tak často - vzniká dojem, že je Česká republika jeden velká blázinec pro duševně postižené. Je tomu asi tak, jako kdyby v roce 1935 se najednou všichni zbláznili a 17 let po likvidaci rakousko-uherského impéria se začali obávat, že od zítřka vznikne znovu.
Jsou pochody českých myslí nepochopitelné? Jak může někdo brát vážně představu, že v České republice, pevném členu Evropské unie, by mohl vzniknout - uprostřed Evropy - komunistický totalitní skanzen?
Jde o účelovou hysterii od ODS, která je frustrována tím, že nevyhrála volby a mstí se sprostou kampaní? To by snad bylo pod úroveň, ne?
Není to pod úroveň i pro česká média se chovat jako kdyby byla v blázinci?Co Vy na to Ondro Jágře,není to i pod Vaší úroveň?Nebo snad jo?
08. 05. 2007 | 18:24

Když je soudruh Zaorálek proti… napsal(a):

Když je soudruh Zaorálek proti …
http://www.fragmenty.cz/zzZ...

Proč komunisté mají tolik hlasů
http://jaknatoo.blogspot.co...
19. 05. 2007 | 19:46

mjb napsal(a):

Opravdu bych rád věděl a vy ostatní si taky, co dělal V.K. v roce 1988!!! Možná bychom se divili!
28. 05. 2007 | 16:56

weight watchers napsal(a):

weight watchers
30. 05. 2007 | 09:27

bank of america student loans http www b napsal(a):

Good blog and photo
05. 06. 2007 | 09:49

bank of america napsal(a):

bank of america
05. 06. 2007 | 11:19

webkins napsal(a):

good
08. 06. 2007 | 08:57

runescape napsal(a):

Good blog!
21. 06. 2007 | 10:18

kerops napsal(a):

Všechny co podepsali zvací dopis pro vstup sovětských vojsk,tak obvinili z vlastizrady.Z čeho obviní ODS a její satelitní strany
24. 10. 2007 | 08:32

Yurri napsal(a):

Soudruhu Zaorálku! Ze zrovna vy máte tu odvahu a drzost brát si do huby signatáře občanských iniciativ,jež za komunistů nastavovali vlastní kůži za většinu přihrbené společnosti! Bolševiku jeden..
19. 05. 2008 | 20:59

Karel Kunz napsal(a):

K názorům pana Zaorálka není třeba zaujímat.Vyžírkou byl a bude, patří přesně tam kam jej zařadil pan Zeman.
08. 07. 2008 | 21:42

Karel Kunz napsal(a):

Pan Zaorálek je podržtaška Paroubka. Na to taky dojede !!!
08. 07. 2008 | 21:45

proutkař napsal(a):

Zaorálek napsal pravdu. A to se nelíbí tupým hlupákům tady. Nikdy jsem neslyšel o předlistopadových bojovnících proti KSČ, Klausovi, Vondrovi, Jaklovi, Mackovi, Hájkovi, Topolánkovi, Langerovi, Nečasovi, Zahradilovi a mnoha dalších. Kde vlastně byli a co tehdy dělali. Byli v base za politiku jako třeba Uhl? Vyloučeno! Jedině snad za zlodějinu, šmelinu, podvody a jiné sviňárny.
27. 06. 2009 | 07:47

schimanski napsal(a):

vondra je normalni blbecek.ted se citi za hrdinu,kdyz keca pi,coviny o tom jak buhvijak bojoval v 89 roce proti komunistum.proutkar to napsal vystizne.ta posledni veta od nej je opravdu pravda.a ted aby byli nejak zajimavy a aby se zviditelnily tak placaj hovadiny a on tomu opravdu veri tem lzim co vondra v televizi keca.koukam na 24 zpravy.samy lzi,samy lzi,samy sprosty LZI!!!!!!
29. 06. 2009 | 16:36

Gibbs30MELANIE napsal(a):

freelance writer
17. 09. 2011 | 18:50

onkyoulcfal napsal(a):

<a href=http://www.onkyo1.com/onkyotxsr608.htm>onkyo txsr608</a> <a href=http://www.onkyo1.com/onkyotxsr508.htm>onkyo txsr508</a> <a href=http://www.onkyo1.com/txnr808.htm>txnr808</a> <a href=http://www.onkyo1.com/onkyotxsr308.htm>onkyo txsr308</a> <a href=http://www.onkyo1.com/onkyoht3300.htm>onkyo ht 3300</a>
15. 10. 2011 | 05:29

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Arnoštová Lenka Teska B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Bursík Martin C Cimburek Ludvík Č Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr · Gregor Kamil H Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokeš Tomáš · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hůle Daniel · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman J Janeček Karel · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Košák Pavel · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Křeček Stanislav · Kubita Jan · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav · Novák Martin O Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Procházka Adam · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Shanaáh Šádí · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Staněk Pavel · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tejc Jeroným · Tejkalová N. Alice · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy