Vymítání komunistického ďábla

03. 05. 2007 | 00:55
Přečteno 23110 krát
Premiér Mirek Topolánek na prvomájové Letné prohlásil, že "každý z nás má v mozku kus komunisty. Nejlépe je zrušíme, když je dostaneme z mozku lidí, hlavně dětí."

Je to samozřejmě klišé a pochybuji, že tím náš premiér něco opravdu hlubšího myslel. Ale můžeme myslet za něj. Kdo jsme žili v minulém režimu, asi v sobě něco skutečně z této doby neseme. 70., 80. léta to bylo především obrovské pokrytectví, prázdná slova, hesla, která nic neznamenala a kterým nikdo nevěřil a nejméně ti, kteří se jimi oháněli. Problémem není vypořádání se s marxismem-leninismem, ten byl všem ukradený, dávno mrtvý. To špatné dědictví je v něčem úplně jiném - jak jsme se naučili žít se lží, pohybovat se po světě tak, že člověk se naučil říkat nějaká slova navenek, ale zařídil se úplně jinak. Pamatuji si, kolikrát jsem to kolem sebe slyšel: "Kdo je co k čemu, naučí se i v tomhle chodit a má se jako prase v žitě."

Po okupaci v roce 68 se někteří naučili mít skvěle i se sovětskými tanky v zádech. Nedávno v televizi uvedený film o Gustavu Husákovi ukázal, jak i on si dlouho myslel, jak na to vyzrál a že je ten nejchytřejší. Zřejmě mu nikdy nedošlo, v jakém marasmu se topí on i všichni kolem. Ten komunismus, který bychom měli dostat ze svých mozků, to je pro mě směs vyčuranosti, pokrytectví a sebejistoty, jak na to umíme vyzrát. To nám po sobě tady komunismus zanechal.

Naši vymítači komunistického ďábla halasně mluví o tom, jak je třeba pídit se po všech, kteří nějak spolupracovali s represivním režimem, volají, že nic nesmí být zapomenuto, a pak se dozvíme, že náměstkem Vrchního státního zástupce v Praze byl jmenován JUDr. Libor Grygárek.

Pan Grygárek byl daleko víc než nějaká mlátička z pohotovostních sborů policie. Od roku 1985 byl prokurátorem socialistické prokuratury. Jak řekl ombudsman Otakar Motejl na jeho adresu, "některé věci nesmí být zapomenuty". JUDr. Grygárek se dobrovolně podílel 21.srpna 1989 na vyvážení demonstrantů z Václavského náměstí desítky kilometrů do lesů za Prahou. Skvělý chlapík a představitel justice, který byl ochoten osvědčovat zákonnost evïdentně protizákonných akcí. Každý si tak dobře neosvojil poučku, že právo je vůle vládnoucí třídy povýšená na zákon. Lidská práva, například právo shromažďovací, v takovém pojetí představují malou překážku.To, co myslel Otakar Motejl, že nesmí být zapomenuto, byla ta mimořádná úslužnost a servilita vůči tehdy vládnoucímu režimu.

Myslíte si snad, že těchto vlastností už po listopadu nebylo třeba? Opak je pravdou. V roce 1994 se Grygárek stává Vrchním státním zástupcem v Praze. Po dvou letech v této funkci je ministrem spravedlnosti Kalvodou odvolán, když se zjistilo, že je spojen s pokusy o politické ovlivňování některých trestních kauz. A bylo co tehdy se snažit ovlivnit: případ bratří Helbigů, aféra lehké topné oleje, kauza Harvardských fondů Viktora Koženého.

JUDr. Grygárek byl horlivý za starého režimu a dokázal nabídnout služby také novým pánům. A ti si dnes opět řekli, že člověka jeho vlastností a ochoty potřebujeme. JUDr. Grygárek se se současnou vládou vrací do vrcholných služeb. Náměstek Vrchního státního zástupce v Praze pro trestní věci - to je nějaká pozice! Bezpochyby klíčová pro to, jak se budou vyšetřovat nejvýznamnější trestní kauzy a jaký bude jejich osud.

Kde je to vymítání komunistů v nás, které hlásá Mirek Topolánek? Slova, nic než prázdná slova...


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

frantisekkostlan napsal(a):

Pane Zaorálku,¨
vřele s vámi souhlasím. To ovšem není jediná vyprázdněná fráze, kterou se Topolánek a další ohánějí. Ostatně, čekat od Topolánka něco inteligentnějšího by asi bylo zbytečné (aniž bych se vás chtěl osobně nějak dotknout, rozhodně to nemyslím na vás, totéž by se dalo s úspěchem říci i o dalších politicích, včetně některých z ČSSD).
Čunek se svým rasistickým populismem i ti, kteří jej nadále drží u moci, například Hučínovští křiklouni, kterým vadí (možná oprávněně, to nevím) přerovský státní zástupce Obst, jenž dozoruje Čunkovy kauzy, Grygárek jim ovšem zřejmě nepřekáží, protože neskýtá tolik možností zakřičet si před televizními kamerami. Nevím nic o tom, že by proti němu protestovali.
K oněm pozůstatkům normalizace bych si ještě dovolil přidat něco, co nazývám "bolševický způsob myšlení". To jest uvažování postižené totalitářskými stereotypy, poznamenané komunistickou propagandou. Znám některé komunisty, kteří tím netrpí, i dost těch, kteří v KSČ nikdy nebyli, ale chovají se a uvažují "jako bolševici". Hodně takových lidí i píše na naše blogy v mylném domnění, že jejich názor je jediný správný, což často pohotově vyfutrují nějakou tou šťavnatou nadávkou.
Mějte se dobře,
váš spolu - blogger
František Kostlán
03. 05. 2007 | 03:14

Pavel napsal(a):

Nestojíte za komentář.Śkoda času při čtení.
03. 05. 2007 | 07:18

BigDad napsal(a):

Ach jo, typický příklad toho, jak se zneužije případ jedné osoby k tomu, aby se zdánlivě oprávněně odsoudilo vše, co se mluvčímu/pisálkovi nelíbí. A co má Grygárek společného s Topolánkem? Asi to, co Zaorálek s Husákem ...
03. 05. 2007 | 07:31

Karel napsal(a):

Pane Zaorálku, využívání lidí ohebných s nějakým tím cejchem na čele je doménou nejen současné vlády, ale i té minulé, vaší sociálně demokratické. Nedělejte ze sebe obhájce spravedlnosti a čistoty. K tomu máte daleko. Pan Grygárek je prevít a již by neměl mít šanci se jakkoli podílet na moci v tomto státě, ale ruku na srdce, pane Zaorálku, kolik takových hadů jste si na prsou hřáli vy. Občané tohoto státu jsou moudří, a sami dokáží rozpoznat kdo je kdo. Nechte to na nich.
03. 05. 2007 | 07:41

Karel napsal(a):

Problém státních zástupců má různá řešení, jedním z nich je venezuelský model, kde došlo k ústavnímu oddělení moci žalobní a státní žalobci (zástupci) pak již neslouží momentální politické moci ale skutečně OBĚTEM zločinů. Odhlédněme od ideologických předsudků vůči prezidentovi této země (který je zřejmě nepohodlný dosluhující neokonzervativní klice v Bílém domě a administrativě) a zkoumejme, zda to není lepší model, než ten v současnosti praktikovaný v naší republice.
03. 05. 2007 | 07:42

Jan K. napsal(a):

Pane Zaorálku, máte pravdu. Obrovské pokrytectví normalizační doby, které v mnoha lidech zůstalo, je snad nejhorším dědictvím komunistického režimu. Vy a další členové ČSSD jste toho čítankovým příkladem. Jen pro svá teplá místečka jste ochotni se bratřit s nereformovanou KSČM. Při jednání o vzniku Ústavu pro studium totalitních režimů jste na Váš povel trapně opustili jednací místnost. Od dob předsedy Horáka jste stále rudější. Nakonec co se dá od Vás čekat. Vy sám jste byl zaměstnancem Socialistické strany (jakýpak rozdíl od KSČ), Váš předseda jejím aktivním přisluhovačem. Když pokrytecky kritizujete minulý režim, je to opravdu ten kus komunisty ve Vašem mozku. Doufám, že Vaše vláda se již nevrátí.
03. 05. 2007 | 08:20

pepa napsal(a):

Stačí jen poznamenat , že stará garnitura KSČ měla nejblíže k navrácení moci v době vlády ČSSD pod vedením J. Paroubka, stačilo málo a byla tu totalita zpět. naštěstí lidé to většinou rozpoznali a volby nás zachránili od návratu starých časů. Pane Zaorálku to jste opravdu tak slepí, že nevidíte co se v ČSSD děje? nevidíte že všechno to nemá s demokracií nic společného? jen kolik novinářů muselo loni být odvoláno ze svých postů. Kde je demokracie???
03. 05. 2007 | 08:46

Václav napsal(a):

Opravdu, ale opravdu pojďme se zamýšlet nad případnými systémovými defekty té naší mladé demokracie a překonejme příliš osobní styl diskuse. Nerozhoupávejme tu naši lodičku, čekají nás prezidentské volby, já vím, ale stejně budou rozhodovat poslanci a senátoři, tak proč jitříme mezilidské vztahy? Nevím, nevím.
03. 05. 2007 | 08:46

jojo napsal(a):

Tak už se vzmužte, vážení podřízení paroubka, a vykopněte ho dřív, než bude úplně pozdě.
03. 05. 2007 | 08:53

jiří napsal(a):

Doplnil bych text příkladem veleváženého právníka JUDr. Sokola, který byl před r. 1989 městský prokurátor v Praze (určitě zuřivý antikomunista již tehdy, proto takový post), v letech 1990–1992 českým ministrem vnitra - to již požadoval zákaz komunistické strany (pro nezasvěcené, dělal tak pouze poněkud více veřejně, než před r. 1989), no a dnes? Dnes jej platí lidé jako albánští drogoví bossové, Pitrové, Kožení, Krejčířové.... TOHLE jsou kariéry dnešních antikomunistů, hlupáččci.
03. 05. 2007 | 09:09

pravda napsal(a):

Máte hlubokou pravdu. Je třeba vzít hůl a vymlátit všechnu tu rudou pakáž až do Moskvy. Tam ať si dělají co umí.
03. 05. 2007 | 09:14

jirka napsal(a):

Modrokabátníci jsou atikomunisti jen když jim to vyhovuje. Ale když potřebují služby komunistů tak jsou neokomunisti (volba prez.,Komorous, Grygárek...).
03. 05. 2007 | 09:15

Lubomir Zaoralek - komunista napsal(a):

Nevim jestli je slusne od cloveka z CSSD, od cloveka, ktery spolupracuje s komunisty, s vrahy, aby psal cokoliv o dobe minule. Pane Zaoralku, vy byste se mel stydet a na verejnosti se vubec neobjevovat. Co vase strana spolecne s kriminalniky z KSCM poslednich osm let delala, to je k placi. Dulezite, pro vsechny myslici volice, ale je, ze vubec vase strana ma zajem o spolupraci s komunistickymi prasaty, s lidmi, kteri v minulych desetiletich zabili, popravili a znicili zivot mnoha lidem v teto zemi. Ostuda pane Zaoralku, ostuda co vase strana dela. Za kazdou cenu byt u moci, treba i s temi vrahy z KSCM. Stydte se a omluvte se celemu narodu.
03. 05. 2007 | 09:23

ha napsal(a):

Soudruhu Zaorálku- odpověd pro Vás je jednoduchá- člověk jako Vy, který studoval jako obor: MARXISMUS - LENINISMUS- NEMÁ PRÁVO - být v současné politice!!!
03. 05. 2007 | 09:26

Tupelo napsal(a):

jen jestli jsme neprisly s krizkem po funuse...

1. po 89 se vyrojilo spoustu podnikatelu a nejlepsi pozici pro podnikani meli ti co: a)meli dostatek informaci a b)meli dostatek znamych. Tyto podminky nejlepe splnovali lide zastavajici nejake stredni-vyssi posty jiz za komunismu (tedy nejen clenove KSC, ale hlavne oni)

2. nekde jsem cetl ze ti lide, kteri byli v STB kolikrat ani nemuseli byt v KSC, pritom evidence STB byla skartovana.

Z techto dvou duvodu nevidim smysl v prave budovane instituci, co se tyce vykoreneni bolsevickeho mysleni (ktere jde napric pol. stranami a jejich fans), k tomu nepomuze zadna pamet naroda, nebo zakony...Mozna je to opravdu beh na nekolik genereci...
03. 05. 2007 | 09:29

Jag napsal(a):

Základem marasmu zdejší společnosti je beztřídnost.v každé společnosti se pomlouvá,krade nebo podvádí.Ale poněvadž je společnost struktorovaná a má třídy,tak se to neděje napčíč společností a napříč politikou.Už jen ty kecy,že nikdo nemůže za to,kde se narodí.Pochopitelně za to nemůže,ale může za to,jak sám žije.Za to už může.I chudoba cti nemusí tratit,říkalo se.Největší bordel je v tom,že společnost se pomalu osvobozuje ze jha,kdy pořád korupce a ne um,práce a oběť je odměněna.a to je proto,že střední třída je jako za komunistů vytvářena ne tržně,ale korupčně.Také politika nechce dovolit normální strukturalizaci společnosti,aby se náhodou politiků nevymkla kontrole.Justice je jako za komunistů devastována a ne ctěna i politikou a ta jako za komunistů,ukládá justici nepřímo vzkazy přes media.Justice je zase prolezlá ženskými a jejich byroktaickými sklony a poklonkováním státu-tedy politice.K tomu se přidali globální problémy,přemnoženost ksindlu,státnbí dluhy a přezaměstnanost žen-bohužel ne u rodin a dětí a máme tady byrokratický,pomalý a neschopný stát.Tak co chceme.A v bordelu jak známo se nejlépe krade,podvádí a dělá kriminalita.EU se nám navíc sere do toho,co máme kde pěstovat,kdo má co vyrábět a když to všechno sečteme,tak sice budujeme socialistickou Evropu,ale na principu,když nejsou prachy-zdražím nebo hasím penězi z jiných sociálních skupin,volný pohyb zboží bude,až zlikviduju konkurenci,volný pohyb lidí bude,až už jim budeme moci dát pár šupů,a nebo EURO musíte přijmout,abyste si nedělali hospodářský růst na úkor jiných.A za vším bordelem je jen chuŤ našich politiků po kopci EUR,která si myslí,že dostanou s jeho příchodem.Že to ožebračí zbytek občanů,na to samo kašlou.
03. 05. 2007 | 09:34

Jan napsal(a):

Pane Jiří, asi jste již pochopil, že je to marné a jenom marné.Těch, co si zachovali zbytek zdravého rozumu je tak málo a většinou už mlčí.
03. 05. 2007 | 09:40

Václav napsal(a):

Tolerantnější diskuse se vede už i na http://www.radiohalo.cz Vrazi z KSČM? Pokud nějaký člen jakékoliv parlamentní strany někoho zabil, jistě jej policie trestně stíhá, státní zástupce žaluje a soud odsoudí, v případě že budou podle trestního řádu shromážděny důkazní prostředky a soud nebude mít pochybnosti ve prospěch obžalovaného. Bez důkazů osočovat celou skupinu obyvatel, že jsou vrazi je křivé obvinění a možná i hanobení přesvědčení. To záleží na posouzení orgánů činných v trestním řízení. Tudy cesta k vyrovnání se s minulostí opravdu ale opravdu nevede. Z politologického hlediska lze snad pochopit účelové oslabování a rozdělování levicových oponentů asociální a hazardní politiky pravice neférovým a nepodloženým poukazováním na údajnou nedemokratičnost ba přímo zločinost jedné z jejích součástí, ALE neměli by se asi ze strany těchto mediálních manipulátorů překračovat hranice tr.zák. Podobně jako v akcích trikem proti komunismu, kdy jsou nabízena trika s heslem Zabij komunistu, posílíš mír. Pokud orgány činné v trestním řízení zůstávají nečinné, těžko si myslet něco jiného, než že jednají spíše na politickou objednávku, např. ministra vnitra I. Langera, který chce naopak kriminalizovat nošení trika s na Západě velmi populárním Che Guevarou, než ve prospěch všech občanů, jak by státní moc dle ústavy ČR měla.
03. 05. 2007 | 09:41

Konečný napsal(a):

Bla bla bla všechno smíchat dohromady a nakonec přidat něco o Topolánkovi, že ano. Chybí ještě jen slint o Kubice a už každý pozná, že jste sociální demograt. Blahoslavení chudí duchem. Co takhle začít pracovat a ne stále jen kecat a parazitovat na daňových poplatnících?
03. 05. 2007 | 09:58

Václav napsal(a):

Smůla je, že na daňových poplatnících parazitují i modří ptáci. Jak z toho ven? Tak třeba navrhovatelé Občanské ústavy jsou sdruženi v české organizaci Hnutí za přímou demokracii (HzPD). Kromě toho udržují pravidelné styky s podobnými organizacemi, skupinami i jednotlivci v celém západním světě, hlavně v USA a v Západní Evropě. Nejprve je ale třeba vyjasnit pojem přímá demokracie. Mnozí lidé, zejména ti, kteří se s tímto pojmem setkávají poprvé, mají nejasnou představu, že se tím myslí neustálé rozhodování všech o všem. Takto pojatá přímá demokracie by byla ovšem utopií a byla by vyloženě nežádoucí. To co máme na mysli my - a s námi většina účastníků světově neustále rostoucího hnutí - je ve skutečnosti polopřímá demokracie, která zachovává zastupitelské sbory i ostatní dosavadní struktury politického i státního systému na všech úrovních, ale doplňuje je institucemi a procedurami umožňujícími občanskou kontrolu i přímou účast občanů v rozhodovacím procesu. Proto také neusilujeme o úplné zrušení nyní platné Ústavy, nýbrž ji jen pozměňujeme a doplňujeme podle výše uvedených zásad. Zachováváme také dosavadní číslování článků a odstavců. Nedemokratická ustanovení dáváme do závorky a nahrazujeme je našimi návrhy vytištěnými tučným písmem. Toto uspořádání umožňuje čtenáři snadnou orientaci.
Více na http://www.pdemokracie.ecn.cz
03. 05. 2007 | 10:15

Václav napsal(a):

No a kdo si chce vyzkoušt jak technický pokrok ba přímo informační revoluce usnadňuje hledání společných řešení, může si to vyzkoušet na http://vzkaz.cunkovi.cz/hla...
03. 05. 2007 | 10:19

Ročník 53 napsal(a):

Václave, pravdou je, že dnešní komunisté nejsou vrazi. Velmi často to jsou jen potomci vrahů, vzpomeňte si třeba jen na Grebeníčka. Mnoho těchto dnešních komunistů se dostalo do politiky přes hroby obětí svých otců. Máte pravdu v tom, že nejsou vrazi, ale jen pokrytci popírajíci a bagatelizující vraždy svých rodičů. Kdyby měli morálku, se studem by rozpustili KSČM a stáhli se do ústraní. Ani největší naivka nemůže předpokládat, že se tak stane.
Také nesouhlasím s prodejem potištěných triček "Zabij komunistu, posílíš mír". Já bych raději rozdával trička zdarma s nápisem "Nevol komunistu a zůstaň člověkem".
S panem Zaorálkem musím souhlasit tak, jako jsem souhlasil s pravicí, když si premiér Zeman vybral za poradce komunistického kariéristu Miroslava Šloufa. To se celá ODS mohla podělat nad tímto morálním marastem.
JUDr. Libor Grygárek jim však vůbec nevadí. Přesně podle pořakadla, když dva dělají totéž, není to totéž. Jsou stejní, prostě stejní jako ČSSD, KSČM a jiní. Touha po moci a z toho odvozené kšefty jsou silnější, než alespoň nějaká snaha dělat něco pro dobro této země.
03. 05. 2007 | 10:21

MatinK napsal(a):

Langr s Topolánkem rozlišují bolševiky a estbáky na hodné(budou dělat z vděčnosti co potřebujeme, ochotně a psovsky oddaně) a zlé ( neposlušné, nutno vyhodit). Do první kategorie patří Komorous, Grygárek a taky bývalý svazácký funkcionář Žáček. Je to všechno účelové, až to bolí.Podobně komunisti po roce 1945 a 1948 rozlišovali na hodné a zlé kolaboranty.ODS se pouze naučila zneužívat moc, tak jako to dělali komunisti.
03. 05. 2007 | 10:29

MatinK napsal(a):

Langr s Topolánkem rozlišují bolševiky a estbáky na hodné(budou dělat z vděčnosti co potřebujeme, ochotně a psovsky oddaně) a zlé ( neposlušné, nutno vyhodit). Do první kategorie patří Komorous, Grygárek a taky bývalý svazácký funkcionář Žáček. Je to všechno účelové, až to bolí.Podobně komunisti po roce 1945 a 1948 rozlišovali na hodné a zlé kolaboranty.ODS se pouze naučila zneužívat moc, tak jako to dělali komunisti.
03. 05. 2007 | 10:29

Kem Azbrna napsal(a):

Jeden námi placený ouřada osočuje jiné, námi placené ouřady. Myslím, že je na čase, aby si páni ouřadové uvědomili, že jsou našimi zaměstnanci a ne naopak. Chytře nappsaná demagogie je stále demagogií a my, voliči, jsme holt rozdělili demagogy na dva tábory. A oni, šibalové, se nám nemohou shodnout. Je čas je vymést všechny.
03. 05. 2007 | 10:31

Standa napsal(a):

Jsou-li komunisté nazýváni vrahy, pak toto označení platí i pro všechny Čechy. Vzpomeňte na období po roce 1945 nebo po roce 1918 (36 postřílených německých spoluobčanů v jednom severočeském městě), nemluvě o postřílených účastnících demonstrací v různých letech 1. republiky.
03. 05. 2007 | 10:43

yony napsal(a):

Topolánek: "Nejlépe je zrušíme, když je dostaneme z mozku lidí, hlavně dětí."
Levicový směr tu VŽDYCKY bude, dokoud tu budou bohatí a třídní rozdíly.S tím pan Topolánek NIC NEUDĚLÁ a může výše uvedeným způsobem vymývat mozky do modra jak chce. Tohle je jen nesmyslné blábolení typické pro lídry ODS. Netvrdím lídry pravice, ale mluvím skutečně o ODS.
Klidně mi můžete nadávat do komunistů a já nevím čeho všeho, jak jste zvyklí. NIC NEUDĚLÁTE. A to je podstatná pravda :-)
Hezký den všem.
03. 05. 2007 | 10:44

Gorash napsal(a):

Levicový směr (důležité je říct, že extrémně levicový!!) tu vždycky bude, ale bylo by fajn, kdyby byl odsunut stejně na okraj, jako ten extrémně "pravicový" - i když můj názor je, že to s pravicí nemá nic společného - mezi levicí a extrémní levicí najdeme společné prvky - zmírňování sociálních rozdílů, snaha o "sociální spravedlnost", ale u pravice a extrémní pravice žádné takové prvky nejsou. Naopak lze říct, že najdeme společné prvky mezi extrémisty z obou táborů - například segregace společnosti - jedni podle majetku (komunisté) a druzí podle rasy (nacisté). Ale princip zůstává stejný - lidé si podle nich nejsou rovni a některou skupinu je potřeba zlikvidovat.
03. 05. 2007 | 11:21

asitak napsal(a):

K článku tentokrát nemám sebemenší výhrady a do puntíku souhlasím. Jsem si jistý, že každý Čech pamatující dobu před r.1989 zná ve svém okolí dost takových horlivců. Velmi agilních tehdy a nesmiřitelných antikomunistů dnes. Proto, ač nerad, souhlasím i s panem Kostlánem, kterého já jinak považuji za vzor pokrytectví(ale možná ho jen špatně chápu), v tom že charakter těchto parazitů nemá žádnou pravolevou orientaci a k moci si dopomohou v každé době. Jejich schopnost asimilace s jakýmkoli systémem je zarážející a mně naprosto nepochopitelná. Potvrzující pravidlo že blbců je vždy většina a ti jsou pak za kus žvance ochotni vymazat z paměti cokoli. Následně si z nich vytvoří modlu a s nekritickou láskou ji hájí přede všemi, přestože opět škodí i jim samým. To už však nevidí, protože si toho boha přeci sami vytvořili a s jeho zhanobením by se jim zhroutil svět a vše čemu věřili. Musel by přijít nový, ještě ráznější bůh s jednoduchým a dobře poslouchatelným vystupováním, ke kterému by mohli vzhlížet s posvátnou úctou. Darwin měl asi pravdu, přežijí nejpřizpůsobivější, což však nemusí být vždy ti nejlepší.
03. 05. 2007 | 11:27

Uff napsal(a):

pan Zaoralek pise: "Ten komunismus, který bychom měli dostat ze svých mozků, to je pro mě směs vyčuranosti, pokrytectví a sebejistoty, jak na to umíme vyzrát. To nám po sobě tady komunismus zanechal.". .. nevim jestli se tomu smat nebo brecet. Slyset neco takoveho od predstavile vycurane a pokryticke CSSD vcele se sebejistym Paroublkem, ktery na 1. maje recnil na seslosti komunistu, je VRCHOL VESKERE MOZNE AROGANCE. Doufam, ze peklo existuje a vsichni ty papalasi z KSCSSD tam skonci!
03. 05. 2007 | 11:37

Jag napsal(a):

Asitaku,určitě máš pravdu.Podívej se jen na výběr ženských.Ženská vybere chlapa,který se většinou přizpůsobí,podřídí jejímu rozkazu.Ti ostatní se rozvádí nebo jsou svobodní.Svět je o tom,že chod určují diktátoři a přežijí jen ti,co se přizpůsobí a drží hubu.I v manželství.
03. 05. 2007 | 11:45

Petr napsal(a):

Vážený pane Zaorálku, čtením Vašich blogů zjišťuju, že budu muset rozšířit svůj soukromý seznam politiků, kteří nikdy neargumentují, nikdy neukazují, co udělali dobře, ale jediné, co umí je kritizovat druhou část spektra a to tak, že silně, arogantně, až vulgárně. Na tento seznam dodnes patřili tito lidé: Paroubek, Sobotka, Rath. Už se tam připravuje čtvrtá židlička.
03. 05. 2007 | 12:08

Dave napsal(a):

Pan Zaoralek je opravdu ,,inteligent,, nejdriv odsoudi Topolanka zu jeho vetu o ,,komunistovi v hlave,, coz je bohuzel pravda rekne defakto, ze je to nesmysl a pak v dalsich nekolika vetach rekne presne to co si ja a zrejme vetsina lidi predstavila pod tim co rekl pan Topolanek, to je preci jasne, ze tim myslel to nase mysleni, nasi moralku to, ze nektere veci stale bereme jako normalni, pritom, ale normalni v civilizovanych vyspelich zemich vubec nejsou...,ale myslim si, ze je to otazka proste pristich generaci a myslim si, ze se to bude stale zlepsovat...jinak pan Zaoralek, znova predvedl, ze napadat a urazet lidi za kazdou cenu a naprosto ve vsem co rekne protistrana je Socialnim Demokratum vlastni.
03. 05. 2007 | 12:08

mra napsal(a):

Máte v mnohém pravdu.Bohužel,zrovna Vám,lokaji normalizačního kariéristy Paroubka,to nějak nesedí. Zbavit se komunisty v sobě - to hezky zní,ale dokud se jich nezbavíme všude,kde škodí (a to zejména platí o Vaší straně,kterou už jednou komunisté sežrali),jsou všechny řeči zbytečné.
03. 05. 2007 | 12:11

Jag napsal(a):

Už jste viděli člověka s komunistickým myšlením,který to uzná a stydí se?Spíš začne každého napadat,urážet a nakonec odchází jako uražený,že mu někdo řekne pravdu,nebo ho kritizuje.Pravý komunista.Viďte pane Zaorálku.Při debatách s EU jste se ukázal také jako pravý demokrat.Kdo nesouhlasí s vaším rájem v socialistické EU,tak toho buď napadnete,nebo nazvete hloupým.
03. 05. 2007 | 12:58

Václav napsal(a):

ad Standa: Na http://www.eportal.cz visí na toto téma zajímavý článek: Někteří čeští političtí diletanti se radují, že německá kancléřka nepodporuje nároky tzv. sudetských Němců na české majetky. Jde o hluboké neporozumění problému. Majetky tzv. sudeťáků byly vyvlastněny jako částečná splátka válečných reparací. Odškodnit je měla - a také odškodnila, vláda Spolkové republiky Německo, jako nástupnický stát hitlerovské Třetí říše.

V důsledku fašistického teroru a války utrpělo bývalé Československo (jehož jedním z nástupnických států je Česká republika) obrovské lidské ztráty a škody. Nenahraditelné jsou ztráty lidských životů - údaje o počtu obětí se v různých pramenech liší. V Prohlášení německo-české a německo-slovenské komise historiků z 29. 4. 1995 je zmínka o zločinném usmrcení více než 300 000 čs. státních příslušníků, ale z kontextu není jasné, byly-li do tohoto údaje započteny i oběti válečných událostí.

Materiální škody je možno rozdělit do několika kategorií. Nejviditelnější byly destrukce způsobené fašistickou taktikou spálené země při ústupu, leteckým bombardováním a převážně na Slovensku, ve Slezsku a na jižní Moravě při přechodu fronty. Druhou skupinu tvořily zjevné i legalizované krádeže majetku - výzbroje čs. armády, výrobního zařízení, zásob, hospodářských zvířat, dopravních prostředků, drahých kovů, valut, uměleckých předmětů, archiválií a dalších cenností. Sem spadal i obrovský majetek odcizený při arizaci, dalších konfiskacích nebo při vynucených kapitálových a ostatních transakcích.

Rozsahem největší škody utrpělo Československo militarizací hospodářství a jeho mnohaletým vykořisťováním. Německo k tomu používalo i rafinované, nesnadno průhledné metody, např. v oblasti měnových kurzů, clearingu, při vývozu inflace z Německa, stanovením povinnosti protektorátu odvádět matrikulární příspěvek nebo vynuceným přesunem obrovského pracovního potenciálu na území Německé říše, který zmenšoval národní důchod vytvořený na území Československa.

V oficiální čs. zprávě, předložené norimberskému tribunálu s hlavními válečnými zločinci pod názvem Německé zločiny proti Československu, byly škody a ztráty spojené s německou exploatací a válkou vyčísleny úhrnnou sumou 347, 5 miliardy tehdejších korun, viz tabulka. Na Slovensku dosáhly válečné škody 114, 5 miliardy korun.

Druh škody Ocenění v tis. K
I. Hmotné škody a ztráty specifikované komisí Spojenců 151 261 046
II. Vojenské a jiné hmotné škody a ztráty 16 539 353
III. Ztráty a životech, zdraví a pracovní síle 25 429 300
IV. Náklady německé okupace (kromě II. a III.) 113 835 618
V. Všechny ostatní nároky vůči Německu 40 447 057
Úhrn I. - V. 347 512 374

Tento účet je třeba po skončení studené války a vstupu ČR do EU Spolkové republice předložit. Jsme dobří evropští sousedé a dobré účty dělají i dobré přátele. Jako první splátku lze uvažovat převod cca 30 procent akcií firmy Volkswagen v držení spolkové země Sasko do rukou českého státu.
03. 05. 2007 | 13:17

David Kubiček napsal(a):

Zaorálku jsi hovado komunistické a v ústech samá lež a lest a retorika pochlebování vrchnosti. Drž už pusu a začni používat rozum pokud jsi kdy nějaký měl. Jsi nula a historie s tebou naloží jako když kus hovězího spadne na zem - jen ten podivný zvuk dozní...nikdo si na tebe nevzpomene...
03. 05. 2007 | 13:22

paj napsal(a):

Ano, to jste celí vy komunisté. Jak napsáno v úvodu: Můžeme myslet za něj. Komunista ví vždycky všechno nejlíp, zejména to, co myslí jiní, co si mají myslet jiní, co potřebují a nepotřebují jiní, a jak ukrást těm, co něco vyprodukují, prakticky všechno a rozdělit si to mezi sebe. A pokud nesouhlasí, pak je třeba je zavřít do vězení nebo rovnou usmrtit.
Komunismus je zločinná ideologie a ten, kdo proti ní nejen nebojuje, ale dokonce se s ní spojuje, je právě tak nebezpečný. Dávejte na ně pozor!
03. 05. 2007 | 13:31

Lul napsal(a):

Pane Zaorálku,

S nadpisem souhlasím, zbytek jsem nečetl.
03. 05. 2007 | 13:45

Ivan Langer napsal(a):

http://www.langer.cz - Vítejte na stránkách jednoho z nejpozoruhodnějších postrevolučních politiků.
03. 05. 2007 | 13:48

Jirka1 napsal(a):

Pan Zaorálek svou historickou úlohu splnil a měl by se odebrat na odpovčinek i sjeho levičáckými názory,nebyl předtím náhodou bolševik? Určitě musel být svazák v SSM,SČSP nebo podobných sdruženích!
03. 05. 2007 | 13:56

Martin napsal(a):

Jirko1 svazaky byli tvoji idolove z nomenklaturnich rodin Topolanek a Langer. Radej si pocti http://modra-sance.blogspot...
03. 05. 2007 | 14:21

Lukáš napsal(a):

Nejsem komunista ani je nevolim ale v do jaké situace ho dostala dnešní vláda je fakt síla a slovo nezaměstnanost se v minulém režimu neznalo protože všichni měli práci a také nezila většina lidí na pokraji bídy a chudoby a tohle mě nikdo nemůže vyvrátit , jen si vemte kolik děti měli vaše babicky a z kolika děti pocházeli,dneska?umreli by hladem ,co se děje dnes v politice je čistý hnus
03. 05. 2007 | 17:02

krtecek1 ... PRAVOPIS napsal(a):

Zaorálku, upaluj do 3 třídy na ZŠ, ať Tě naučí pravopis psaní i/y !!!
03. 05. 2007 | 17:32

Dag napsal(a):

Tak hele kamošu, zameť si před vlastním domem. Ty jako zaměstnanec socialistické strany jsi tyl na starém režimu a kličkoval taky....co slovo od tebe to perla...fakt nemáš chybu.Soudruhu
03. 05. 2007 | 18:39

Denis Pužo napsal(a):

Nic se tady nezměnilo,pouze prasata a svině si vyměnili koryta,tato slova p.Margoliuse z 90.let jsou trvale platná !
Kdo dnes tvoří ekonomickou a tedy politickou elitu? Jsou to bývalé nomenklaturní kádry KSČ,anebo jejich potomci,kteří to dotáhli pouze na svazácké funkce. Bohužel největšími antikomunisty jsou bývalí členové KSČ a celé NF. Pan Topolánek je pouze klasickým příkladem.Vymývat mozky ml.generacím,to je stará dobrá metoda v historii lidstva.Jak jinak zakrýt své nedostatky a lumpárny,než předhazovat a strašit svými politickými odpůrci.
Když to jinak nejde tak se něco vyrobí - viz.Kubiceho zpráva!!!
03. 05. 2007 | 18:43

t.w.o. napsal(a):

Grygárek sem, Grygárek tam... Ale Falmerova stalinistická kohorta je ČSSD vždycky dobrá, že. Nezvedá se vám žaludek, soudruhu Zaorálku?
03. 05. 2007 | 19:21

Popokjmloz Zthksa napsal(a):

Zaorálek: "Ten komunismus, který bychom měli dostat ze svých mozků, to je pro mě směs vyčuranosti, pokrytectví a sebejistoty, jak na to umíme vyzrát."
Pan Zaorálek se má dobře. Proč se má dobře? Je to směs vyčůranosti, pokrytectví a sebejistoty, s jakou zpívá svoji politickou písničku. Našel si svoji notu a jede. Dobrou chuť, prasátko!
03. 05. 2007 | 21:00

tommy w. napsal(a):

"Právo je vůle vládnoucí třídy povýšená na zákon". Viděli jsme, soudruhu. A kdybyste neměli bolševiky, použili byste Marťany. Ačkoli nemám ve zvyku užívat v diskusích vulgarismy, nemohu jinak: Sereš si, Zaorálku, do vlastního chřtánu!
03. 05. 2007 | 21:07

Sudeťák napsal(a):

To Václav: Mám pro vás a vám podobné nacionální nebo internacionální socialisty (jedno jest) rychlejší metodu, jak bezpracně zbohatnout: zcela v duchu logiky poválečného odsunu VLASTNÍCH SPOLUOBČANů, většinou starců, žen a dětí, odsuňte bolševiky do Ruska a Putinovi předložte účet nejprve jenom za uran. Nebo se na Rusa hůře štěká?
03. 05. 2007 | 21:22

Josef napsal(a):

Pane Zaorálku, máte plnou pravdu. Ti debilové, co po Vás plijí, Vám nesahají ani po kotníky. To jsou ti, co již mají mozky vymyté Topolánkovou terapií. Přeji vám mnoho úspěchů.
03. 05. 2007 | 21:26

t.w.o. napsal(a):

Samozřejmě, Josefe. ČSSD/b/ nemá a nikdy neměla s KSČM nic společného. I ten Paroubkův slavný povolební projev nám nalil do hlavy Topolánek.
03. 05. 2007 | 21:29

t.w.o. napsal(a):

Byl jednou jeden pingl. Vypracoval se na účetního v RaJ. S tanky v zádech lezl bolševikům do prdele v kolaborantské ČSS, a to zcela veřejně. Jiní bolševici ho po letech zvolili do svého čela, protože NEMAJÍ NIKOHO LEPŠÍHO. A pinglův podržtaška nám káže o komunistech. Tak to chodí...
03. 05. 2007 | 21:39

Martin napsal(a):

První máj bez komunistů a nikdy jinak … ale jak? Ta otázka je když ne logická, tedy přinejmenším legitimní. Přesto si ji rozliční bojovníci proti komunismu nepoloží. Možná se boji odpovědi, protože svět bez komunistů by musel být i světem bez nich. Antikomunisté, kteří nemají co nabídnout, se bez komunistů neobejdou.

http://tribun.bloguje.cz/52...
03. 05. 2007 | 22:18

t.w.o. napsal(a):

Zřejmě voláte po něčem, jako byla tzv. konstruktivní kritika. Tak tedy, jako antikomunista mohu nabídnout svět bez komunistů. Bude o mnoho krásnější. V takovém světě totiž nebude případná závist důvodem ke státem posvěcenému teroru, ale nejvýše pobídkou k sebezdokonalování...
03. 05. 2007 | 22:35

Mojmír Kovář napsal(a):

Jmenování L.Grygárka je ostoudné. Na tohoto bývalého komunistického prokurátora upozorňují taky obhájci Čunka, Hučína a Uzunoglua. Daleko závažnější je však odchod poslanců ČSSD před hlasováním o ÚPN. Je totiž kardinálním důkazem spolčení se s KSČM, pro které neotvírání svazků STB byla zřejmě jediná podmínka spolčení se a podpory při společném hlasování proti liberálně konzervativní koalici, která při všech výhradách k jednotlivým politikům jako celek svým programem OTEVŘENÁ MINULOST splnila základní podmínku k vyrovnání se s minulostí. ČSSD tak zopakovala akt "fierlingerovců". To je hanebné !
Veškerou zodpovědností zatíží dějiny pana Jiřího Paroubka ! Měl by odstoupit, pokud si chce před tváří dějin zachovat nějaké jméno. Krev zavražděných Bakaly Čuby, Pospíšila, Rajnocha a dalších na vás a vaše děti všichni vy, pohrobci, kteří odmítáte pokání, spojené s činem - podporou činnosti ÚPN v ČR.
03. 05. 2007 | 23:30

Jana J napsal(a):

Kdo z nás neměl v rodině komunistu? Všechno, co je vlevo. je komunistické, ale ti se správnými instinkty, kdo vycítí, kde je moc, jsou vždy vítáni. Kdyby na blogy odepisovali jen ti, kdo mají slovní zásobu nad padesát slov, dalo by se to číst, ale bohužel vlastníci slovního pokladu padesáti slov - bolševik, hovado atd., je chtějí často provětrat, patrně aby se mohli kochat svým jediným bohatstvím.
04. 05. 2007 | 00:21

Richard napsal(a):

Nejsem zvlášť velkým příznivcem Dr Zaorálka, ale souhlasím s jeho závěry až na to co nám komunismus zanechal!Vyčuranost, pokrytectví a sebejistota, jak na to umíme vyzrát nám komunismus nemusel zanechávat! Bohužel to je náš odvěký typický rys! Podívejte se trochu na naše dějiny! Anebo že by již komunismus existoval již v 16 století?
04. 05. 2007 | 04:17

asd napsal(a):

PAN ZAORÁLEK BLÁBOLÍ NESMYSLY. Není o nic lepší nebo horší než jsou jiní. Prostě normální vyčuranej čecháček i když si o sobě myslí, jak tomu teď příšel na kloub. Zaorálku jdi pracovat za minimální mzdu a pochopíš zcela něco nového. A taky bys měl chodit do kostela a pomodlit se. Třeba tě osvítí duch svatý.
04. 05. 2007 | 07:20

ďábel napsal(a):

Pane Zaorálku,
uplynulo 18 let od "puče komediantů", někdo tomu říká sametová revoluce. To jak dnes charkterizujete dobu po r. 68, se s nepatrnými odlišnostmi hodí na dobu po r. 89. Vy si opravdu myslíte, že dnes je to samý poctivec a že ty lumpárny se naučili za socialismu? Ti dnešní 30-ti letí rádoby podnikatelé ? Ti gauheři a darebáci co rozkradli v čele s ODS celou republiku ? To vás tedy lituji, chudáku jeden dezinformovanej.
04. 05. 2007 | 11:16

Míša napsal(a):

Kdo z Vás je bez viny, hoď po něm kamenem. Myslím, že nejvíce nadávají ti co mají máslo na hlavě. Pokud nezačne každý sám u sebe hledat vinu, tak to tady lepší nebude.
04. 05. 2007 | 12:45

Lubomír Antizaoral napsal(a):

Soudruhu zaorálku,
s tak tupým kukučem nevylézej mezi lidi a ušetři národ svých mouder, hňupe. To nám tady ještě chybělo politici tvého formátu.
04. 05. 2007 | 12:50

Ivan Langer napsal(a):

http://www.langer.cz - Vítejte na stránkách jednoho z nejpozoruhodnějších postrevolučních politiků.
04. 05. 2007 | 13:39

Jirka napsal(a):

Lidé jako vy budou kritizovat kdykoli cokoli, z čeho mají šanci získat politický kapitál. Měl byste se stydět vy bolševická nulo!
04. 05. 2007 | 13:39

Pepe napsal(a):

Pane Zaorálku aspoň v něčem s Vámi budu souhlasit.Ano z komunismu vyrostlo to,co jste pojmenoval.Faleš,zášť,nenávist,pokrytectví aj.V tom máte pravdu.Ale to jsou DŮSLEDKY.Proboha vždyť Vy jste to SAMÉ.Vyzobnete jen něco as klidnou tváří řeknete,že Marxismus je zapomenut!!!To se ani trochu nestydíte.Vždyť příčina komunistického i postkomunistického marasmu je právě v učení a ideologii Marxismu.Právě on umožnil ve své nekonečné hlouposti,naivitě a nedokonalosti,aby se tyto antidemokratické prvky společnosti zde uchytily.Právě v tomto učení je největší nebezpečí totality,možnost nastavit totalitní,utopistický,naivní a antidemokratický systém,který umožňuje dostat se k moci lidským zrůdám.Mimochodem dnešní KSČM zakládá své učení na Marxismu a nikdy se ho jako svého učení a základu nevzdala....Grygárek je jeden z mnoha.A co Vy?Vy nemáte ve svýcg řadách exponenty bývalého režimu? Stačí se podívat na složení parlamentu....Zloděj křičí chyťte zloděje....
04. 05. 2007 | 13:41

Pete napsal(a):

Nejdřív si zameťte před vlastním prahem. Nedovedu si představit, že by v roce 1965 v Německu (tedy 20 let po válce) prohlásil předseda SDP, že klidně bude vládnout s NSDAP, protože mají hodně společného v programu. Opravdu si myslíte, že KSČM je domokratická strana a že se s ní dá spolupracovat? Nedojela na to kamarádíčkování s komoušema už vaše partaj už jednou?
04. 05. 2007 | 13:49

Ivan Dorica napsal(a):

Dobrý den ! Žil jsem v Československé socialistické republice a viděl jsem ,že nejsem svobodný člověk.Nemohu říci veřejně co vidím,prožívám a cítím tak jako dnes . Na vojně byl jsem právě v Domažlicích ,když přišel za mnou Milan Veselý a řekl: Ivane my jsme se dnes na politickém školení učili ,že ty jsi náš ideologický nepřítel ! Oni si totiž vzpoměli ,že při těch vysypávačkách skříní mi obvykle vždy vypadla Bible. Divíte se jim? Já ani ne ,neboť jejich PRAVDOU byla Lež,nebo chceteli pololež -jinak by jim určitě nikdo stejně jako to je dnes u postkomunistických lidských OVCÍ ! Historie se totiž opakuje a člověk má často potíže s pamětí ! Přeji pěkný den! S pozdravem Ivan Dorica
04. 05. 2007 | 14:49

karel napsal(a):

Pane Dorico, do roku 1989 stál režim na blbounech, naivních komunistech a prospěchářích. Těch posledních byla drtivá většina. Ti, ač mnohdy bez rudé knížky, dělali ta nejhorší svinstva. Nehledejte darebáky podle přísušnosti k politickým stranám ale prostě podle jejich činů. Váš Karel.
04. 05. 2007 | 17:09

LEVAK napsal(a):

Proč vznikla v ČR sedmnáct let po pádu komunismu antikomunistická hysterie?
Je to nepochopitelné. Může to, prosím, někdo vysvětlit? Opět - jako už tak často - vzniká dojem, že je Česká republika jeden velká blázinec pro duševně postižené. Je tomu asi tak, jako kdyby v roce 1935 se najednou všichni zbláznili a 17 let po likvidaci rakousko-uherského impéria se začali obávat, že od zítřka vznikne znovu.
Jsou pochody českých myslí nepochopitelné? Jak může někdo brát vážně představu, že v České republice, pevném členu Evropské unie, by mohl vzniknout - uprostřed Evropy - komunistický totalitní skanzen?
Jde o účelovou hysterii od ODS, která je frustrována tím, že absolutně nevyhrála volby a mstí se sprostou kampaní? To by snad bylo pod úroveň, ne?
Není to pod úroveň i pro česká média a politiky chovat se jako kdyby byli v blázinci?
Mohl by to, prosím, nejen nám prostým lidem,ale i cizincům někdo vysvětlit?
04. 05. 2007 | 18:26

Jag napsal(a):

Proč tady máme antikomunismus?Protože tady máme komunistickou stranu.A to přece jednoznačně ukazuje na jedinou věc.Že když se nějaký problém ve společnosti neřešil,nebo se bagatelizoval,tak se vrací zpátky s novou silou.A protože my jsme se s komunismem nevypořádali,tak si to musíme ještě opakovat.
04. 05. 2007 | 19:18

Jag napsal(a):

No já bych moc EU nepodceňoval.Evropská unie není od komunismu zase tak daleko.Když se podíváme,kdo tam dnes leze,tak komunistů a různých zparchantělých socialistů je tam plno.A komunismus v celé Evropě nebyl jen díky Velké Británii a USA.
04. 05. 2007 | 19:20

Jana J napsal(a):

Ad Jag - vy byste do KSČ padesátých let zapadl naprosto dokonale, máte dokonalý slovník i způsob uvažování. Jen je třeba otočit znaménko a je hotovo. Eu je komunistická - tak to by vám mohl vyhovovat třeba Pinochet, ten měl také jasno, jak zatočit s nepohodlnými lidmi, stejně jako ti vaši komunisti. Máte v tom guláš.
04. 05. 2007 | 20:57

marian napsal(a):

Na komunisty se tady pořád nadává že jsou vrazi atd..atd..A je se třeba s nima vypořádat.Nikdy jsem komunista nebyl,ale podobné výroky mi už lezou na nervy.Němečtí nacisté byli daleko větší stvůry a čecháčci jim přesto lezou do prd...ODesáci straší komunismem jenom blbé lidi!
04. 05. 2007 | 21:00

pamatka naroda napsal(a):

Pan Zaoralek, komik PS. Jak jinak ho nazvat? Jeho jedinecne vystupy u recnickeho pultiku jsou k nezaplaceni. Zrudne, nacepejri se a zacne mavat rucickama. Pak mu obcas ulitne od pusy slina pri jeho bourlivem projevu. Jakes by se za nej nestydel. Odkud pochazi ten komunista?
04. 05. 2007 | 21:07

t.w.o. napsal(a):

Kterého zločinu spáchaného nacionálními socialisty se nedopustili socialisté internacionální (komunisté, tedy)? Jediný rozdíl vidím v tom, že nacisté byli cizinci, okupanti, kdežto komunisté ničili vlastní národ. V praxi to vyšlo nastejno, jen se ten komunismus poněkud protáhl...
04. 05. 2007 | 21:08

t.w.o. napsal(a):

A tito komunisté jsou Zaorálkovými partnery při uskutečňování marťanské politiky KSČSSD.
04. 05. 2007 | 21:49

Jag napsal(a):

Jano používejte spojení,kterým rozumíte.Nevím o jakém guláši mluvíte,když je všeobecně známé,jaká byla Evropa v době studené války,kam se posouvala,kolik procent tam volilo komunistické strany.Jestli se tito voliči jen tak ztratili,asi těžko.Jen jsou dnes opatrnější a chytře pochopili,že v EU mají nové místa.Je to vidět.Dnes tito "revolucionáři"potřebují co nejvíc chudiny,aby měli voliče na jejich experimenty s celou Evropou.O chudé jako vždy,tady nejde.To jen zase kecají a chytají voliče.Můžeme to vidět u nás,kam to vedeme.Rozhodně ne k prosperitě chudiny,ale k jejich dotování a tak stejně to dopadne v Evropě.
05. 05. 2007 | 08:36

Zaorat navěky napsal(a):

To:Jag
Naprostý souhlas.
05. 05. 2007 | 10:00

JAza napsal(a):

To je tím, že se taháš s tím rudým bolševickým nokem!!!
05. 05. 2007 | 12:04

vanoce3000 napsal(a):

Pěkný článek. Škoda jen že vidíte ten humus naproti u ODS ale zároveň nevidíte nebo raději nechcete vidět tu hromadu hnoje za sebou ve vlastní straně.
05. 05. 2007 | 13:46

Jag napsal(a):

Zaorálku to se mi líbí.Zaorálek vymítač komunistického ďábla.haha
05. 05. 2007 | 17:32

gogo napsal(a):

Česká kotlina byla odjakživa levicová , již od Masaryka . Výmluvné jsou volby r.1946 , kdy KSČ měla přes 40% ,což se nestalo nikde v Evropě mimo SSSR. Pochybuji , že se u nás něco změní , když,tak po dlouhých létech. Prevence před komunismem je nutná jako před fašismem, rozdíl je ten , že se nad komunismem stále drží ochraná ruka . Zřejmě symbol ČR.
05. 05. 2007 | 20:30

Pití kávy s.r.o. napsal(a):

Když už otravujete vzduch i na internetu svými socialně demagogickými žvásty, nelezte lespoň do Cafe X. na Kuřím rynku, když jste v Ostravě. Rádi pijeme kávu v klidu a pohodě a nepotřebujeme přitom pozorovat Váš šibalský obličej.
05. 05. 2007 | 21:01

Daniel K. napsal(a):

Skutecne je velmi trapne, kdyz spolucinitel Paroubka a jinych komunistickych uchylu hovori o svobode a demokracii...
06. 05. 2007 | 10:13

muhlar napsal(a):

Mnoho špatného u našich lidí není jen z minulého režimu ale táhne se to už několik století.Český národ nemá disciplinu,lidé jsou závistiví a v "dobrých"časech nejednotní.Hádky a mlácení prázdné slámy.Bohužel jen tuhý režim dokáže Čechy trochu udržet na uzdě.Nemyslím že můžeme být a nejsme hrdý národ.Prodejní a přisluhovační.
06. 05. 2007 | 11:57

Miloš napsal(a):

V této zemi nasatane klid, když vydechne poslední člověk, který zažil komunismus.Musíme všichni umřít.Když bude mít naše pokolení štěstí a budou dále žít v demokratickém systému můžou se těšit na lepší budoucnost. Pan Zaorálek se ztratí a historie po něm ani neštěkne.Jinak je život i v nedokonalé demokracii fajn. Sice mě štve ten Zaorálkův styl plný lží, ale co dělat, ke zdi ho nikdo postavit nemůže. Toho jsme v historii zažili už dost....
06. 05. 2007 | 12:48

mleziva napsal(a):

Znám už od mateřské školky jeden krásný slogan, který se na Vás bezvadně hodí. "Ten, kdo nejvíc křičí, od toho to fičí", pane Zaorálku.
06. 05. 2007 | 14:24

František napsal(a):

Přečetl jsem všechny komentáře a musím si myslet a říci jen to,že část tohoto národa je velká skupina zdivočelých lidí,sprostých a vulgárních a myslím si,že jsou to oni,kteří toho komunismu mají ve svém myšlení nejvíc.Nejsou schopni ve svém uvažování využívat demokratické diskuze přednášet svoje názory a tak se dostávat k objektivitě.Metoda urážení a sprostých nadávek jejejich bolševickou zbraní,za svoji sprostotu by se měli stydět.
06. 05. 2007 | 15:53

Jag napsal(a):

Řekl bych,že jsme úplně stejní jako jinde.V Rakousku se pomlouvá stejně jako v Česku,hloupě se žvaní,nadává na politiky.Nedělejte si iluze,že jinde to bude jinak.Co je ale jiné je,že u nás se závist promítá i do pomstychtivosti,agresivity a násilí,i verbálního.To jinde opravdu není.Závist je tam jen závist bez fyzické odezvy na majetku nebo osobě.Takže to bude ten komunista v nás,který se jen zjevil.
06. 05. 2007 | 16:07

jojo napsal(a):

V naší demokracii se nebude nikdy možné domluvit a jeden po druhém bude plivat. Souhlas s tím co napsal MUHLAR. Český národ má málo národní hrdosti, pouze hašteřivost a bezpáteřnost. Můj dědeček, který prožil I. sv.válku/dostal se až do Itálie/ i II. svět. válku říkal, že Marie Terezie neměla rušit robotu, že ne český lid patří karabáč a jen pod ním seká latinu.
06. 05. 2007 | 18:27

Jag napsal(a):

Jojo je to všude stejné.Akorát to říkají jiným jazykem.
06. 05. 2007 | 22:06

Úspěšný privatizátor napsal(a):

Asi 90 % lidí do roku 1989 se mělo lépe. Byly jistoty na které nás ideologové učí zapomínat. To není nestalgie. To jsou fakta. Stačí porovnávat jednotlivé kategorie. Jediné co bylo jiné je vlastnictví továren, pojišťoven, bank a pod.
To, že několik lidí mělo problémy je fakt, dnes je to více lidí co jsou chudí, nezaměstnaní, v práci sprostě od některých soukromníků vykořisťovaní. Co kriminalita, taky daň svobody - cestování po celém světě - pro někoho, volnost pro pár vyvolených?
Když budete všichni stále říkat, že tu byl fašiemus, že SSSR napadl Německo a USA ho a nás osvobodilo vydrží to málo a pak to může žuchnout.
Vždyť v demokratické společnosti může existovat národně osvobozenecký boj jako např. ve Španělsku Baskové, ve Velké Británii Skotové, Severí Irsko. I zde se vraždí, loupí a je nespokojenpost s národnostním útlakem.
Dnes každej šupák, jako po roce 1970 se kde kdo hlásil, že byl partyzán, byl za to vyšší důchod, dnes šupáci hlásají, že byli disidenti a mají 40 000 měsíčně důchod. Tenkrát stačili dva podpisy soudruhů, taky partyzáýnů, dnes stačí ústní svědectví.
Doba je stejná, dřív komunsti nadávali (v 50tých letech zabájeli - v USA se v 50tých letech zabíjelo za neamerickou činnost) na imperialisty, dnes přisluhovači imperialismu pronásledují komunisty.
V USA, kdyby byli takoví kreténi jako u nás byly by soudy a policie ve velkém stresu, každého druhého za zločiny 50tých let trestat.
Španělsko po smrti fašisticého diktátora udělalo tlustou čáru. Po fašismu, komunismus v Česku byl proti tomu ráj, jen ty fabriky ve Španělsku neměnily majitele. To je důvod národní nesnášenlivosti, vlastnictví kapitálu.
07. 05. 2007 | 09:02

nahodnicek napsal(a):

Souhlasím s Kem Azbrnem, Muhlarem a podobnými. Pan Zaorálek je demagog na entou a to co vyplodil jen ukazuje, na jaké je inteligenční a kulturní výši. Dlouhý článek, který má za úkol napadnout opozici, ale co dělá vlastní strana, to je v pořádku. Jste politik zodpovědný za situaci a stav této země, jako všichni ostatní. Vy jste se chtěl spřáhnout s komunisty a s nimi i spolupracujete jako strana a tím nad nimi držíte ochrannou ruku. Zneužíváte své postavení jen k svým osobním prospěchům (všichni). Jinak by Vaše politika a vyjadřování vypadalo jinak. Jako můj zaměstnanec, kterého si musíme platit aniž chceme, Vám dávám pokárání a důtku. No a zaměstnavatelů v této republice je mnohem více, než Vás politiků a poslanců(ať minulých či budoucích), tak aby jste to přežil. Jistě víte, kolikrát si dle ZP můžu pohněvat svého zaměstnavatele kázeňským přestupkem, než mě vyhodí z práce. Zatím se tak nikdy nestalo, ale Vám se to daří každý den. Možná by Vám prospělo, být bez této práce a jakékoli jiné podobné. Moc bych Vám to přál. Ten Váš ZP na Vás.
07. 05. 2007 | 10:14

Socialista napsal(a):

Pane Zaorálku, dost často se stydím, že jsme byl v jedné straně jako jste Vy a pan Paroubek. Myslím před revolucí. Vy jste překabátil hodně rychle už v roce 89, když slyším některé výstupy pana Paroubka, např. on povolební v roce 2006, myslím, že by měl předsedat jiné straně než je ČSSD. Pokud myslíte, že je muž na svém místě, je mi smutno z Vás obou. Je mi smutno ze strany, v jejímž čele jste, je mi smutno z toho, co se děje v této společnosti. Ano je to vůle lidí této společnosti, ale lidé jí tvořící rychle zapomněli a je to především Vaše chyba, chyba Vás politiků, že jste to umožnili, že jste se zákonnými prostředky nepostarali, aby Grygárkové nebyli dostatečně zviditelňováni a společenská poptávka jim neznemožnila zastávat tyto posty, myslím ve státním i hospodářském aparátu. Teď se Vám hodí do krámu svou faleš házet na Topolánka, ale kdo stál za paní Veseckou? No přece ČSSD. Asi Vám špatně slouží paměť.
07. 05. 2007 | 11:30

Marcela napsal(a):

aorálek filosof a vždy se snaží objektivně hodnotit to se v naší společnosti děje při čemž nikoho neuráží,pije krev primitivům,kteří mají sami máslo na hlavě a hlavně nemají zkušenosti a patřičný rozhled a vzdělání.Pane Zaorálku s primitivy je marný boj.
07. 05. 2007 | 12:34

PetrN napsal(a):

To Marcela. naprosto pravdivé jsou vašich posledních 5 slov, počítaje v to i předložku S. Ano, s primitivy typu Zaorálka a Paroubka je opravdu marný boj... :-)
07. 05. 2007 | 13:09

Pokratec. napsal(a):

No, článek je to zajímavý, kór od člověka, který před rokem 1989 musel nutně poklonkovat tehdejšímu režimu. Podle toho co vystudoval a co dělal. Jeho jedna z vět je velmi zajímavá. Citace: "Kdo je co k čemu, naučí se i v tomhle chodit a má se jako prase v žitě." Z krátkého životopisu, je vidět, že v tom umí chodit a má se jako prase v žitě. OF potom chytl vítr a ČSSD. Přesně podle jeho věty. Byl kooptován. Nikdo ho tam nevolil. Jednoduše se tam ulípl a je přilepený dodnes.Pro jistotu nesleze ani z volitelného místa na kandidátce, aby se tam dostal. Pokud takoví budou chtít hovořit o morálce, je potřebné se poučit a do budoucna nenechat takové vyrůst do politických výšin. Možná, že pak si tento národ zaslouží, aby se měl lépe. Již v bibli je znali a říkali jim faryzejové.
07. 05. 2007 | 16:39

filipp napsal(a):

Panebože, příspěvky komunistobijců jsou skutečně kvalitní. Postupně při čtení některých příspěvků ztrácím naději, že se v naší zemi podaří někdy něco skutečně dobrého pro všechny lidi vykonat. Tolik zloby, nenávisti, tuposti a nepochopení ???? Kolik žije lidí, kteří se podíleli na zločinech 50. let minulého století ? Ten kdo byl v KSČ musí být vrah ? A co vrahové, kteří v KSČ nebyli ?? Třeba Mašínové - dostanou konečně medaili ?? Nebo to jsou ti hodní vrahové ?? Jaký dnes návrat ke komunistickým časům ?? Krade se dnes méně ? Jsou lidé k sobě milejší dnes ? Je solidarita větší než byla mezi lidmi ? Kultura je lepší než dřív ? Copak nechápete, že tyto idiotické šarvátky nahrávají jen a jedině těm, kterým jde o moc a je jedno, ve které jsou dneska parteji ?? Čím víc se budou občané rozdělovat ve svých názorech a hašteřit, tím líp se jim bude nás ovládat. Jen se podívejte na ty šibaly - kolik mají funkcí, jak se snaží být nepostradatelní .... Tady by bylo třeba navést pořádek bez ohledu na levici či pravici - jeden bez druhého nemá smysl ...
07. 05. 2007 | 18:05

Pavel napsal(a):

Soudruh Zaorálek je a bude komunista, i když v rouně ČSSD. Pracoval v kolaborantské ČSS a to poslouchal soudruhy na slovo, stejně jako teď, ale byl pokornější. Čest jeho práci soudruzi...
07. 05. 2007 | 23:44

Jirka napsal(a):

Pane Filippe, divim se Vám, že Vy se divíte, a že se pozastavujete nad polarizaci naši společností. Podívejte na Francii, jaké tam hned po volbě prezidenta vznikly problémy. Vy asi žijete na Měsíci, nebo Marsu a ne v Čechách. A co dobrého očekáváte, že by bylo vhodné u nás udělat a s kým hlavně...? Jo, jste z Marsu...
07. 05. 2007 | 23:48

Henry napsal(a):

Řešíte neřešitelné! Chtít dialog tam, kde 90% populace, již dávno přesvědčené, vede monolog. To není konstruktivní diskuze. Přestože je mi ze Zaorálka fyzicky nevolno, nedá mi nereagovat na jeho demagogické žvástání. Navrhuji jej ignorovat, protože dokud se mu dostává reakcí, byť negativních, do té doby existuje. V okamžiku, kdy zůstane bez responze, přestane existovat. Doposud má více pozornosti, než-li si zaslouží - tedy nulovou.
08. 05. 2007 | 09:17

poiu napsal(a):

To je pane kabaret. Z těch příspěvků by se dal stvořit přímo výukový seriál o tom, co v personifikované podobě představuje vlastnosti Ďábla. Takové AntiDesatero. Je přitom zajímavé, že to vše popisuje již pár tisíc let stará Bible, údajně nejrozšířenější a nejčtenější kniha na světě, což se dá v kontextu, s tím co zde její čtenáři vyplodili (nemnohé výjimky vyjímaje), pokládat jedině za klamavou reklamu. Někteří se musí dokonce prezentovat (lhostejno na kterém blogu) opakovaně, aniž by ale dali zřetelně najevo jaký je jejich vlastní světový názor, o nějaké představě budoucnosti bližší než byl včerejší den vůbec nemluvě. Pak mohou vzniknout i taková moudra jako od Jag: "Závist je tam jen závist bez fyzické odezvy na majetku nebo osobě." Tedy škleb kočky Šklíby, kdy Alenka pak spatří škleb bez kočky, což je na rozdíl od kočky bez šklebu prapodivná věc!

To jsou ovšem jen produkty důsledků příčin. Příčinou zde je potlačovaná a tím chybějící idea společnosti, ke které by lidstvo mělo směřovat. Idea k níž nás sice Bible v Novém zákoně nabádá, ale která je současně světovládným klanem zvaným oligarchie potlačována umným preferováním pudů na úkor rozumu. I to má svůj původ. Ta oligarchie totiž Nový zákon neuznává, protože jen Starý zákon ji dává právo pokládat se za vládnoucí sílu světa a proto i toho prorokovaného, z jejich řad vzešlého Spasitele, raději násilně umlčela.

Žijeme jen jednou, aneb po nás potopa, má být krédo plebsu, jak mu hlásají jeho idoly. Vše ostatní je pro lidstvo a jeho existenci škodlivé. Zejména když se v něčem objeví záblesk rozumu. Otroci mají žít, reprodukovat se a vzdělávat, aby mohli sloužit vyvoleným, nikoliv aby volení sloužili jim. Jak je zde vidět, daří se ty pudy upřednostňovat před rozumem dokonale.
08. 05. 2007 | 11:02

kratzauer napsal(a):

Sice máte pravdu, ale už jsem za ty léta vystřízlivěl. Musí vychcípat generace dnešních pětatřicátníků a starších, aby se něco změnilo.Když se to nepodchytilo hned po roce 89, tak jiné řešení už 18 let po listopadu není.......... Tenhle případ je ve státním zastupitelství a v justici jen špička ledovce, máte tam další tisíce bývalých komunistů, kteří zahodili pro jistotu až v roce 1990 rudé knížky. A podle toho to vypadá............
08. 05. 2007 | 12:31

LEVAK napsal(a):

kratzauere je třeba se učit!Vy třeba u dr. Globkeho!Takové Norimberské zákony by zřejmě byly pro Vás to pravé ořechové a vite,že by jste se ani moc nenapracoval s jejich úpravou na dnešní podmínky!Jen by stačilo aby jste slovo "Žid" změnil na "komunista" a barvu hvězdy ze žluté na rudou a bylo by vymalováno.Vždyť Váš guru Tupolánek už s tím začal.Jeho "Es komm der Tag!" a noc dlouhých nožů jsou výmluvné a Vy jenom snaživě rozvinete tuto jeho myšlenku.Můžete být druhým takovým Heydrichem nebo Eichmanem v ODS a budete mít vymalováno a postaráno o své životní potřeby až do stáří!Budete ctěn a veleben!Představte si jak to urychlíte a nebudete muset čekat až "vychcípají" přirozeným způsobem.Vejdete do dějin!!Neváhejte a začněte!
08. 05. 2007 | 18:36

LEVAK napsal(a):

KRATZAUERE nepřipomíná Vám toto něco? "A paní učitelka Božena Vornayová – Pokorná napsala do Poledního listu 11.11.1941 toto: Jako učitelka těžce nesu, že i náš stav nebyl dosud důkladně očištěn od všech nečistých živlů, kteří se mezi nás - vychovatele mládeže, naděje národa – vetřeli. Je mezi námi dosud řada Položidů, kteří stále otravují duši mládeže a kteří jsou pravými viníky toho, že část našich učitelů a profesorů žije stále duchem minulých let a že jejich duchovním vedoucím jest stále onen utečený velezrádce Dr. Beneš."
Já bych to podle Vás upravil takto :
"A KRATZAUER napsal do blogu aktuálně.cz toto: Jako pravičák a (pseudo)demokrat těžce nesu, že i náš národ nebyl dosud důkladně očištěn od všech nečistých živlů, kteří se mezi nás - naděje národa – vetřeli. Je mezi námi dosud tisíce bývalých komunistů, kteří zahodili pro jistotu až v roce 1990 rudé knížky, kteří stále otravují duši národa a kteří jsou pravými viníky toho, že mnoho našich lidí žije stále duchem minulých let a že jejich duchovním vedoucím jest stále onen už zemřelý Gottwald a podle toho to vypadá."
08. 05. 2007 | 21:12

Otec Fura napsal(a):

Luboši, jdi už prosimtě s těmi svými názory pro jednou do p***** . Díky

Tvůj věrný antifanda
08. 05. 2007 | 21:35

Karel napsal(a):

Osobně mohu potvrdit, že nacisti jsou lepší než komunisti...
09. 05. 2007 | 08:06

Kelis napsal(a):

S článkem se dá souhlasit, jen je potřeba k tomu dodat ZAMEŤTE SI PŘED VLASTNÍM PRAHEM!!! Vy i vaše strana!
09. 05. 2007 | 09:48

Lid napsal(a):

Je mi až smutno z těchto lidí kteří si hrají na chytráky ačkoli slyší pouze to co jim někdo řekne... Komunismus je dávno pryč tak už otřete slzy a začněte makat pro demokracii (či cosi tak nazýváno).Co se týče srovnání s nacismem pana Karla.Přál bych vám dva tři dny v protektorátu abyste viděl jaký hlupák* jste.

*Toto slovo lze nahradit mnohem horším vulgarismem.
09. 05. 2007 | 10:08

LEVAK napsal(a):

Pro Miloše a další :Proč vznikla v ČR sedmnáct let po pádu komunismu antikomunistická hysterie?
Je to nepochopitelné. Může to, prosím, někdo vysvětlit? Opět - jako už tak často - vzniká dojem, že je Česká republika jeden velká blázinec pro duševně postižené. Je tomu asi tak, jako kdyby v roce 1935 se najednou všichni zbláznili a 17 let po likvidaci rakousko-uherského impéria se začali obávat, že od zítřka vznikne znovu.
Jsou pochody českých myslí nepochopitelné? Jak může někdo brát vážně představu, že v České republice, pevném členu Evropské unie, by mohl vzniknout - uprostřed Evropy - komunistický totalitní skanzen?
Jde o účelovou hysterii od ODS, která je frustrována tím, že nevyhrála volby a mstí se sprostou kampaní? To by snad bylo pod úroveň, ne?
Není to pod úroveň i pro česká média se chovat jako kdyby byla v blázinci?Co Vy na to Miloši,není to i pod Vaší úroveň?Nebo snad jo?
09. 05. 2007 | 12:30

spáčka napsal(a):

Jak to tak čtu je mi špatně.Hučína zavřeli soudci a ti ho zase ospravedlnili.Zbavte ho mlčenlivosti i jiných a oni začnou povídat a psát jak to bylo a je.Pane Topolánku a Vám podobní co jste dělali za "totality" totalili jste se,studovali(teď chcete platit studia-ano,ale vraťte také státu peníze ,které do Vás investoval)-to je měli jste se dobře.Ale náhle revoluce-nebudeme se totalititi a začneme éru demokracie a tady ji máte-těžké co a tak zpátky totalitit a nebo ne.Sáhněte si na srdce a pochopte normální lidi a vraťte se opět na zem.To není ve stranách -ale v lidech samotných
09. 05. 2007 | 17:28

Nemo napsal(a):

Nevěřte tomu,že návrat ke komunismu u nás není možný,díky našemu členství v EU či NATO.Už Rudolf Hrušínský ve filmu Skřivánci na niti prohlásil:"U nás je i nemožné možné".Ano,v tomto národě který opravdu jen pod karabáčem seká latinu to opravdu možné je.
Jak by totiž bylo jinak možné,že jsme jedinou zemí v Evropě,ktërá má stále ještě stalinistickou KSČM se slušnými preferencemi?Jak by totiž jinak bylo možné,že si u nás klidně může předseda jedné politické strany beze studu vykřikovat že nevidí důvod proč nespolupracovat s komunisty,stejně jako s Marťany?Název Absurdistán je pro naši zemi opravdu přesný.
09. 05. 2007 | 18:10

ZAORÁLEK napsal(a):

soudruzi levičáci.Měli by jste navštívit státy,kde vládne nebo vládl čistý a ideální komunismus.Severní Korea,Čína,Kambodža a SSSR v době největší slávy.Mohlo by to být i Hitlerovo Německo,velmi podobné.Zkuste to,nic není ztraceno,možná to nepřežijete!
09. 05. 2007 | 21:11

Radoslav Horák napsal(a):

Pane Zaorálku,

zkusil jsem se zamyslet nad Vašimi slovy stejně jako nad slovy Topolánkovými. Osobně bych však nepokládal jeho slova za prázdná, i když každý z Vás by se zřejmě vypořádal s negativním dědictvím minulosti s jinými důrazy.

Co mě však zarmucuje je podezření, zda-li sám nepijete víno kážíce jiným vodu. Nevyzrál jste snad i vy na to taky jako jiní, když neuvádíte ve svém životopise plný název Vašeho stujního oboru? Nebo snad ve shodě s Vaším tvrzením o mrtvosti marxismu-leninismu Vám také pošel i názvu oboru, jako na boží smilování zrovna před tím, než jste odpromoval? Když jste se přihlašoval na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Brně, na fakultě filozofie, jmenoval se ten obor přeci Marxisticko-leninská filozofie a ekonomie, že ano?
10. 05. 2007 | 00:08

ephemera napsal(a):

Kdysi se něčemu takovému říkalo "pátá kolona". Nevím jak se tomu říká dnes,ale soudruh Zaorálek je toho typickým představitelem.Ten je zcela evidentně ochoten spolupracovat nejen s Marťany, ale i s komunisty,před nějakými šestašedesáti lety by spolupracoval zase s někým jiným,pokud by mu to pomohlo udržet se u moci,připadně ji ještě posílit.A,soudruhu Zaorálku,vadí-li Vám Grygárek,proč Vám nevadí Šlouf ?
10. 05. 2007 | 00:33

Normální Člověk napsal(a):

V minulém režimu mi vyhovovalo, že nebyli nezaměstnaní ani bezdomovci, ba ani tuneláři a že se nikde nemusely platit za každý prd poplatky. Taky nemusely být ani vrátní a lidi si sami rozhodovali, co v místě potřebují a přiložili ruku k dílu bez nároků na odměnu. Bydlení a strava dohromady přišly asi na 20 procent výdělku a o sociálních věcech rozhodovaly komise odborů. Všichni tehdy studovali zadarmo, doprava byla levná, zdrav. pohotovst byla i v malých místech zajištěna, kultura levná i pro venkovany a životní úroveň byla stejná ve městě i na vesnici. Žádný poctivý člověk nemusel mít strach z budoucnosti. Stát prosperoval a neměl žádné dluhy, všechno bohatství zůstávalo doma a lid byl jeho hospodářem - nikoli nadnárodní vrstvy. Špatné bylo, že se někteří nepoctiví lidé dostali do funkcí, odkud ve skutečnosti druhým škodili a tím vlastně bourali to, zač bojovaly celé generace. I tenkrát platilo, že si stát může dovolit jen tolik, na co má a také to dokázal, lidem se vedlo stále lépe. Kdo nechtěl poctivě dělat a kradl, utíkal jinam - žádná škoda. Nikdo ale na dobu životních jistot za socialismu nikdy nezapomene, byť by to tisíckrát někdo chtěl změnit. Stejně jednou k spravedlivému řádu dojde.
10. 05. 2007 | 02:35

petr napsal(a):

Proč mluvíte pane Zaorálku takovýmto způsobem až v opozici. Všichni si z obyčejných lidí děláte kašpary.
Vždyť vláda ČSSD jednala z USA o radarech JAKO PRVNÍ a najednou si vzpomenete na referendum. Vaše nynější rétorika je dobrá, ale proč jste tak nemluvil když jste měl VLIV NA DĚNÍ.
10. 05. 2007 | 06:30

ferdík napsal(a):

Zaorálku, zaorálku, ty socdemácky přihlupku
10. 05. 2007 | 06:59

fbern napsal(a):

Komunisté a jejich zakuklení přisluhovači (ČSSD) jděte se už konečně nechat vycpat. Podívejte se, co všechno se tady pod vedením KSČ dělo : popravy, procesy, věznění, nemožnost studovat, nemožnost cestovat, atd, atd. nezapomeňte na to !!!!!
10. 05. 2007 | 08:47

Hradišťan napsal(a):

Pane Zaorálku s článkem moc souhlasím,ale měli by jste si udělat pořádek ve vlastní straně.Zajisté víte,že Váš místopředseda KV ČSSD ing.Fojtík Miroslav byl ortodoxní komunista a okresní aparátčík v Karviné,předseda MNV a dnes je velký soc.demokrat. Má nové myšlení,vše dělá pro stranu jak v minulosti,ale hlavně ať se má jen dobře jak za komunistů. Přes partaj a třeba se zrádcovstvím kdykoliv,jen ať všechno je funkční.Pokud budou v ČSSD stále takové figurky jako je on,budou lidé nadávat na celou ČSSD.Každý si musí nést svůj kříž,který si postavil.Věřím,že příští volby ČSSD vyhraje.
10. 05. 2007 | 11:20

Miloš napsal(a):

to LEVAK: Komunismus je slepá ulička devatenástého století. Mám dojem že k desítkám milionů jeho obětí,můžeme přičíst ještě odpovědnost za vznik nacismu, ekonomickou stagnaci a morální selhání celých generací.Nemůžeme ještě dnes zůstat lhostejní. Pan Zaorálek, bohužel stále vnímá svět přes jakési brýle století, které přineslo lidskému pokolení neskutečné množství útrap.Svět v době globalizace čelí jiným problémům, které vyžadují pružnou mysl, velkorysost, zásadovost a hlavně odhodit nízké partajní zájmy. Pan Zaorálek odvahou a pružnou myslí rozhodně neoplývá.Je to typický stranický oportunista, který popře i zdravý rozum, když to přinese momentální výsledky-stranické preference.Určitě zde nehrozí vznik jakéhosi skanzenu KSČ, ale myšlení a manipulace s myšlením veřejným, které reprezentuje pan Zaorálek(a Vy s tím zřejmě souhlasíte) brzdí politický, ekonomický vývoj a vědomě otravuje ovzduší v ČR.
10. 05. 2007 | 11:42

tonx napsal(a):

Zameťe si ve vlastní straně. Kraus, Jičínský, Škromach, Grégr, Šlouf atd..........
10. 05. 2007 | 13:15

LEVAK napsal(a):

K zamyšlení pro fberna:
1. Kdo v roce 1915 povraždil 1 milión 200 tisíc Arménů a dodnes se za to
neomluvil i když chce vstoupit do EU?
>2. Kdo povraždil dne 17. 10. 1961 v Paříži 200 demonstrujících občanů
alžírské národnosti?
>3. Kdo povraždil 900 vojáků Boumediennovy armády jejichž hromadný hrob se
našel v Alžíru-Kenchele ve východní části vijalajetu Aurés v roce 1962?
>4. Kdo neuznává kurdskou národnost a zabíjí je na potkání i v dnešní
době?
>5. Kdo zabil občana brazilského původu na ulici?
>6. Kdo vraždil v My-Lai?
>7. Kdo vraždí v Iráku a v Afganistánu?
>8. Kdo vynalezl koncentráky?
>9. Kdo prakticky vyhladil indiány na americkém kontinentu bez omluvy a
náhrady?
10. Kdo provozuje koncentrák na Guantanamu?
11. Kdo realizoval humanitární bombardování s pětisty obětmi civilistů(včetně dětí) po každém náletu?
>Dá se v těchto případech mluvit o tom, že to prováděly a provádějí demokratické síly?
10. 05. 2007 | 21:07

LEVAK napsal(a):

Vážení diskutéři prozraďte mi prosím jaký režim,nacistický nebo bolševický byl původce událostí z roku 1941, kdy bylo ve vesnici Jedwabne(Polsko) upáleno na 1600 Židů. Pachateli ovšem nebyli Němci ani Rusi, nýbrž Poláci. Polský Institut národní paměti potvrdil, že masakr Židů v Jedwabném 10. července 1941 provedli Poláci, sousedé obětí!
A bylo to již téměř 2 roky po kapitulaci Polska a jeho obsazení hitlerovským Německem!!
10. 05. 2007 | 21:13

Polaris napsal(a):

LEVAKu:

Ano. Nacistický, nebo bolševický, ono je to vlastně jedno, oba deformují lidské povahy tak, že z lidí nadělají zrůdy.

Odpovězte si sám - proč Stalin s Hitlerem uzavřel smlouvu o neútočení, dodatek o rozdělení Evropy? Proč komunisté povraždili více lidí, než fašisté? Mohl bych pokračovat a napsat seznam otázek, o dost delší než ten váš.

Pokud dnes USA někde bojují, bojují za svobodu tak, jako kdykoli v minulosti. A bojují často i proto, že zbytek světa si pořídek kolem sebe udělat nedokáže.

Díky bohu za to, že i díky USA dnes mohu překročit hranice bez toho, že mne nějaký váš soudruh zastřelí a dostane za to medaili...
10. 05. 2007 | 21:53

t.w.o. napsal(a):

to levak: Měli jste kdysi takové krásné heslo: "Když se kácí les, létají třísky". Byť s ním nesouhlasím, musím se zeptat, zda podle vás platí jen pro Komanče. Víte co, udělejte si ten komunismus někde sami mezi sebou (Kuba, Korea, vždyť je tam tak krásně) a přesvědčete nás, že to bude fungovat. Bude-li, určitě se k vám lidé přidají. Bohudík, zatím vám nikde na světě žádný takový pokus nevyšel...
10. 05. 2007 | 22:35

LEVAK napsal(a):

Pro t.w.o.:"Ligna ubi caeduntur,fragmina multa leguntur!"To vynalezli bolševici?Ad. nepleťte si komunismus se stalinskou diktaturou!
Pro Polaris ad 1: Spojené státy vykastrovaly svou Ústavu naprosto fatálním způsobem již svým téměř jednomyslným přijetím 248 stránkového fasciklu ústavního zákona "Patriot Act", jenž byl Kongresu "předložen k posouzení" 2 hodiny před hlasováním 9. 11. 2001 (interesantní "přesmyčka" v datu) a jenž už tehdy učinil z americké Ústavy cosi, co mělo obdoby naposledy v nacistickém Německu bezprostředně po "požáru" v Reichstagu. Cosi, před čím by se zahanbeně zapýřil i Goebbels s Himmlerem, učinila současná vražedně nebezpečná sekta amerických Novokřesťanských neocons předložením a přijetím dalších totalitních ústavních zákonů "Patriot Act 2" a "Criminal Commission Act", na které by snad ani Stalin neměl žaludek. Dle tohoto zákona neexistuje již v USA ani domovní svoboda, ani Habeas Corpus (presumpce neviny, jestli kovaný pravičák, jako vy vůbec něco takového uznává a pamatuje), neexistuje šance na kontakt s rodinou či právníkem, pokud libovolná "autorita" vyjádří stín podezření s "teroristickou povahou" něčího chování či myšlení.
Pokud máme dnes ve zvyku říkávat, že McCarthysmus byl americkou obdobou stalinistické zvůle 30. a 50. let, pak to, co existuje v USA nyní předčí ty nejdivočejší sny tehdejšího nechvalně známého amerického senátora a snad i někdejšího sovětského generalissima a (bohužel) teprve jen nabírá síly k rozhodujícímu úderu dokonce i uvnitř Spojených států samotných...
Pokud americká Nová nomenklatura chystá pro vlastní občany toto:
http://video.google.com/vid...
http://sandiego.indymedia.o...
http://www.prefer-statement...
pak je přinejmenším naivní dělat si iluze o tom, co čeká takový plebs, jakým bude Český národ po vstupu americké okované boty na brdskou hroudu...
ad 2 :Pogromy na Židy v 16-tém století dělali nacisti nebo stalinisti?Nebo obojí?
ad 3 :Největší genocida v dějinách byla realizovaná pod patronací církve katolické v Jižní a Střední Americe!
ad 4 :Zkuste překročit hranice Mexika a USA bez obav,že Vás nezastřelí příslušník Národní gardy USA!Už Vás vidím jak ležíte na zemi v posledním tažení a ze rtů Vám splývají slova "Vivat USA!"
11. 05. 2007 | 17:33

t.w.o. napsal(a):

Pěkná diskuse s vámi. Hezky jste mi vysvětlil, že komunisté heslo o kácení lesa nepoužívali, protože je to překlad z latiny. Jasné. Také komunisté neužívali např. střelné zbraně, koncentráky, politickou policii atd., protože nic z toho nevymyseli. Kdekoli na světě se zhroutil režim , jenž sám sebe deklaroval jako komunistický případně jako předstupeň ke komunismu, okamžitě se objevili pravověrní a moudří z vás, kteří nám vysvětlili, že tohle ještě komunismus nebyl... Doufám tedy, po těch zkušenostech, že nás už ten skutečný komunismus nepotká. U.S.A. mají něco společného s komunismem, že je sem pořád taháte? Na otázku Molotov-Ribbentrop pakt jste neodpověděl... Doporučuji vám k přečtení Polemiky F.Peroutky (ČS Praha,1995), kterého vaši soukmenovci považovali za fašistu, a jiní soukmenovci jej věznili 6 let v KL. Jak nacistům tak komunistům byl velkým nepřítelem. V polemice s G.Barešem je krásně vylíčen postoj českých komunistů k Hitlerovu Německu. Pochopitelně, během několika let se rapidně měnil zcela dle přání a potřeb ruských bolševiků. Jako třešničku na dortu doporučuji Thierry Wolton: Rudohnědá nemoc 20.století (Volvox Globator 2003). Obě knihy mají společné to, že se nejedná o propagandu, a lze se při jejich četbě opřít o citované dokumenty. Těším se na vaši odpověď, která se bude týkat, hádám, genocidy původních američanů nebo najdete jiné související téma?
12. 05. 2007 | 09:02

LEVAK napsal(a):

Pro t.v.o.:Máte to příteli pěkně popletené.Vy by jste si měl prostudovat např. období McCarthysmu v USA.Jen pro zajimavost.Koncentráky vynalezli Angličané po búrské válce.Střední Evropu věnoval po válce Stalinovi Churchil výměnou za Řecko a jeho komunisty.Mělo by Vám být známo,že Churchilovým celoživotním záměrem byl "měkký podbříšek Evropy"(Balkán). Molotov-Ribbentrop pakt byl před Mnichovem nebo až po?Byl před jednáním Moskva-Londýn,nebo až po, jako následek jeho zmaření?V Jaltě byly rozděleny sféry vlivu nebo ne?Kdo v roce 1968 potvrdil Brežněvovi platnost Jaltských dohod?Taky v roce 1956!(Maďarsko)! Apropo:dějiny se musí studovat komplexně a sledovat jednotlivé kontexty.Vytrhávat jenom "třešničky na dortu" není to pravé ořechové!Jste na nejlepší cestě se stát fanatikem a to není dobré zamlžuje to člověkovi jeho povědomí!Ještě však není nic ztraceno,ještě to můžete dohnat a napravit!USA nemají nic společného s komunismem,ale s diktaturou!Víte,že jeden filosof napsal, že "je lepší diktatura tanků než diktatura peněz!" a nebyl to komunista a žil mimo hranice reálného socialismu!
12. 05. 2007 | 22:13

t.w.o. napsal(a):

Lituji času, který jsem tady strávil. Nešlo mi o to, přesvědčit vás, ale diskutovat. To nelze, nikdy neodpovíte na položenou otázku. Citovat umí kdekdo, ale vlastní myšlenka, to je to, oč kráčí při dialogu. Nechápu, proč např.zmiňujete búrskou válku a KL. Myslíte si snad, že jsem to nevěděl? Nebo si myslíte, že se vaší zmínkou změní můj pohled na nacistické či komunistické KL? Vy nevíte, že KSČ odmítala po uzavření Molotov - Ribbentrop paktu boj proti nacismu, a to proto, že jí na osudu ČSR, resp. čechoslováků (po Mnichovu, abyste zase navyskakoval) nikdy nezáleželo? Do boje, statečného i nezpochybnitelného, se někteří komunisté pustili až po napadení SSSR. Vy nevíte, že za WW2 byl jen jeden stát po jistou dobu sám proti Německu? Nevíte, že to byla Británie? A vaše zmínky o Churchillovi mám chápat tak, že mu vyčítáte, že rovnou nepokračoval ve válce proti SSSR? Je možné, že pro vás je lepší diktatura tanků než peněz (ani o tom řeč nebyla...), pro mne je nejlepší tzv. demokracie západního střihu, která je ovšem nedokonalá, má různé formy a mnoho vážných chyb. Lepší systémy sice byly vymyšleny, ale nikdy a nikde nefungovaly. A přečtěte si toho Peroutku...
12. 05. 2007 | 23:13

LEVAK napsal(a):

Americké zdravotnictví je nejdražší a nejméně účinné

Zdravotničtí odborníci v USA často říkají, že americký systém je nejlepší na světě, ale nemají pro to žádný vědecký důkaz

Americký zdravotnický systém je nejdražší na světě, ale je zároveň nejméně účinný v porovnání se šesti jinými průmyslově vyspělými zeměmi. Konstatuje to institut nezávislých studií Commonwealth Fund ve studii, kterou uveřejnil.
"Americký zdravotnický systém je nejdražší na světě, ale srovnávací analýzy neustále ukazují, že jeho výkonnost je daleko za jinými zeměmi," cituje agentura AFP ze studie, v níž byly porovnávány systémy v Austrálii, Kanadě, Německu, na Novém Zélandě, v britském Společenství národů a ve Spojených státech.

"Zdravotničtí odborníci v USA často říkají, že americký systém je nejlepší na světě, ale nemají pro to žádný vědecký důkaz. Počínají si trochu jako královna z pohádky o Sněhurce: Američané se dívají na svůj vlastní obraz v zrcadle, ale nesrovnávají ho s jinými," říkají autoři studie.

Při hodnocení kvality, přístupu k lékařské péči a její efektivnosti, je systém amerického zdravotnictví pokaždé v porovnání s těmito šesti zeměmi poslední. Německo zaujímá první místo, pokud jde o přístup ke zdravotní péči a o kvalitu služeb, zatímco britské Společenství národů je první z hlediska rovného přístupu ke zdravotní péči a její účinnosti.

"Spojené státy jsou jediný stát mezi zeměmi porovnávanými ve studii, který nezajišťuje všeobecný přístup ke zdravotní péči (...) Vzhledem k tomu, co vynakládáme v této zemi na zdraví, bychom mohli očekávat lepší a výkonnější zdravotnický systém," řekl předseda Commonwealth Fund Karen Davis.

Zdravotní pojištění nemá v USA 45 milionů lidí, což je 15 procent obyvatelstva.

Výdaje na zdravotní péči na jednoho obyvatele jsou v USA více než dvakrát vyšší, než je průměr v zemích OECD (Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj); V USA je to 6102 dolarů (127,5 tisíce Kč) oproti 2571 dolarům (53,7 tisíc Kč), uvádí Commonwealth Fund. Pro toto vyhodnocení použil údaje z jiné studie OECD, v níž se zkoumaly i další evropské země a Japonsko.

Například ve Francii jsou zdravotnické výdaje na jednoho obyvatele stejné jako v Kanadě, něco přes 3000 dolarů ročně, uvádí Commonwealth Fund.
15. 05. 2007 | 14:56

t.w.o. napsal(a):

Jen jedno je mi divné, že mezi těmi nejlepšími není Kuba, KLDR, Bělorusko a ani Rusko. Kde udělali soudruzi chybu? Jinak: skvělý příspěvek k diskusi o antikomunismu... Celou zprávu jste, soudruhu obšlehnul ze servisu ČTK, z 15.5.2007, 7 hod 59 min. Tím jste se usvědčil z neschopnosti samostatného myšlení a psaní. Táhněte do prdele i se svým komunismem! Ctrl+C a Ctrl+V spojte se!
15. 05. 2007 | 23:09

LEVAK napsal(a):

"Nešlo mi o to, přesvědčit vás, ale diskutovat." Čí jsou to slova?Ostatně Vaše předposlední věta Vás docela dobře charakterizuje.Došly argumenty tak nastoupí nadávky a kdyby jste mohl tak další stupeň by zřejmě bylo násilí.Jak charakteristické pro pravičáka!
17. 05. 2007 | 21:01

palo napsal(a):

Když je soudruh Zaorálek proti …
Když je soudruh Zaorálek proti …
Když je soudruh Zaorálek proti …
http://www.fragmenty.cz/zzZ...
19. 05. 2007 | 19:54

Ahahahaha napsal(a):

Víte, pane Zaorálku, vy jste nestudoval za socialismu žádnou nomenklaturně protěžovanou školu, ale myslíte, že absolvent vojenského gymnázia, jako soudruh Topolánek, byl něčím méně, než řadovým svazákem???

Byl to náš vzor! Svazák komunista, jenž se již pro střední školu rozhodl bránit socialistickou vlast v prvních liniích!!!

To opravdu chcete, aby takto socialisticky vychovaný mládežník zrazoval své dávné soudruhy???

Pane Zaorálku, fuj!!! Soudruh Topolánek zůstane vždy správným soudruhem, s nímž jste se vy, jako člen nekomunistické strany nemohl rovnat...
28. 05. 2007 | 06:28

Aha napsal(a):

t.w.o. napsal(a):
Jen jedno je mi divné, že mezi těmi nejlepšími není Kuba, KLDR, Bělorusko a ani Rusko.
---------------------------

Vlastně kecáš dokonale bez relevantních informací.

To, nakolik je Kubánské zdravotnictví skutečně užitečné, dokumentuje ve filmu Sicko i Michael Moore - třeba mu chtějí v USA zkonfiskovat jeho film jen proto, aby se neprofláklo, že kubánské zdravotnictví za americkým zaostává až tolik! To by se mohlo Kubánců dotknout...
28. 05. 2007 | 06:32

Aha napsal(a):

t.w.o.:

Že vám není stydno brát si do huby Ferdinanda Peroutku! Ten kdyby viděl, co za zmije choval pod křídly a ještě jim kázal o humanismu a demokracii, patrně by zkolaboval na místě - možná by raději udal komunistické státní bezbečnosti sebe i celou tu sebranku, jejímž zájmem je další totalita - tentokráte podle nich...
28. 05. 2007 | 06:37

viagara napsal(a):

japan
31. 05. 2007 | 11:16

aircanada napsal(a):

air
31. 05. 2007 | 11:39

t.w.o. napsal(a):

To Aha: Hle, další moudrý nastoupil... Ve své připomínce k Levakovi jsem reagoval na zprávu vydanou institutem Commonwealth Fund, kterou dotyčný citoval. Ve studii jsou závěry, ke nimž došli pracovníci tohoto institutu. Proč nemluví o špičkovém zdravotnictví dostupném běžným Kubáncům, nevím (moje ironická poznámka vyplynula z diskuse s Levakem). Proč vy mluvíte o M.Moorovi rovněž nevím. (Je pravděpodobné, že jej U.S. úřady vyšetřují pro porušení platných zákonů U.S.A.). Patrně nevíte, co znamená brát si někoho do huby. Ujišťuji vás ovšem, že mé odkazy na F.P. nelze popsat těmito vašimi hloupými slovy.
31. 05. 2007 | 22:37

Čtenář napsal(a):

Naposled s vědomím Vesecké státní zastupitelství už rok toleruje prezentaci firmy Mowshe Zabij komunistu posílíš mír. Kdyby totéž firma Mowshe zveřejnila na adresu členů ODS, kterí podporují válečné zločiny G. Bushe, asi by taková tolerance nebyla. Neonacistické výzvy správně zaměřené jsou asi pro státní zastupitelství něco, co se nestíhá?
11. 06. 2007 | 20:48

niemand napsal(a):

Hloupějšího a zavilejšího aparátčíka jsem ještě nikdy neviděl. A to je už co říct, gavárišči Zavorálku!
27. 07. 2007 | 16:07

Weston napsal(a):

http://38f023be7d9946972556... <a href="http://38f023be7d9946972556...">38f023be7d99469725563735b1b36851</a> [url]http://38f023be7d9946972556...[/url] [url=http://38f023be7d9946972556...]38f023be7d99469725563735b1b36851[/url] [u]http://38f023be7d9946972556...[/u] 51db5f58e300383915b4ea83c7fc983b
26. 08. 2007 | 08:11

soudruhu Zaoralku napsal(a):

11. 05. 2008 | 05:29

Karel napsal(a):

Nemohl byste pane Zaorálku navrhnout panu ministru zahraničí, aby pověřil americké detektivy od firmy Kroll dalšímu kauzami v naší společnosti? :-)
16. 07. 2008 | 14:53

paolo napsal(a):

pane tohle nemáte ze svý hlavy.
25. 10. 2008 | 22:14

breitling colt quartz napsal(a):

And Roger Corman, save a brief recap of a ceremony held in emergency mission November. It wouldn't have been unthinkable in a previous year breitling evolution for Hughes to have been shoehorned into the In evolution Memoriam obituary montage. It's hard not to see the elaborate salute to his breitling mont brillant career as an effort to appeal to Generation X, which might mont brillant have had anyone older asking why.
11. 03. 2010 | 14:16

breitling colt watches napsal(a):

Interesting thing!
This is my first time comment at your blog.
Good recommended website.
11. 03. 2010 | 14:19

Nursing Kerala napsal(a):

This is a great and very valuable information about Vymítání komunistického ďábla. Thank you very much for sharing this information with us.

Thanks.
02. 04. 2010 | 11:28

wegwe napsal(a):

I like the post,add it to my
http://www.ipadconverterdow... iPad Converter
říkladem. Jen pro svá teplá místečka jste ochotni se bratřit s nereformovanou KSČM. Při jednání o vzniku Ústavu pro studium totalitních režimů jste na e rudější. Nakonec co se dá od Vás čekat. Vy sám jste byl zaměstnancem Socialistické strany (jakýpak rozdíl od KSČ), http://www.ipadconverterdow... AVI to iPad Váš povel trapně opustili jednací místnost. Od dob předsedy Horáka jste stál
http://www.ipadconverterdow... DVD to iPad
http://www.ipadconverterdow... MKV to iPad Váš povel trapně opustili jednací místnost. Od dob předsedy Horáka jste stál
http://www.ipadconverterdow... MPEG to iPad Converter
21. 04. 2010 | 11:21

fei0608 napsal(a):

The best <a href="emicsoft.com/ipad-video-converter.html">iPad Video Converter</a> software can convert to iPad format from AVI, WMV, MPEG, DivX, XviD, VOB, 3GP, FLV, SWF, etc. to iPad MPEG-4, H.264 MPEG-4, MP3, AAC, AIFF and WAV. Meanwhile, it can be so easily realized to split file into clips, alter video dimension, brighten video and strengthen contrast. Users could customize individualized videos with your text logo or image. Free download the iPad Video Converter and enjoy unprecedentedly pleasant enjoyment.
<a href="emicsoft.com/ipad-to-mac-transfer.html">iPad to Mac Transfer</a>
<a href="emicsoft.com/ipad-to-computer-transfer.html">iPad to Computer Transfer</a>
<a href="emicsoft.com/dvd-to-ipad-converter.html">DVD to iPad Converter</a>
<a href="emicsoft.com/ipad-manager.html">iPad Manager</a>
<a href="emicsoft.com/ipad-transfer.html">iPad Transfer</a>
<a href="emicsoft.com/ipad-converter-for-mac.html">iPad Converter for Mac</a>
26. 07. 2010 | 04:12

pao napsal(a):

05. 08. 2010 | 09:08

jane napsal(a):

dvd to ipad converter is a good tool to convert dvd to ipad, with it, the conversion is easy to achive. And video to ipad converter is a good tool to convert video to ipad.
http://www.video-to-ipads.com/
http://www.video-to-ipads.c...
16. 11. 2010 | 10:10

karl113 napsal(a):

<a href="http://www.dvdcopymac.org"> dvd copy software</a> helps you copy your dvd collection on your computer for other use
24. 11. 2010 | 11:12

iPad Transfer napsal(a):

[url=http://www.xilisoft.com/ipad-magic.html]ipad transfer[/url]
10. 12. 2010 | 05:48

iPad Transfer napsal(a):

http://www.xilisoft.com/ipad-magic.html
10. 12. 2010 | 05:48

iPad Transfer napsal(a):

<a href="http://www.xilisoft.com/ipad-magic.html">iPad transfer</a><br>
10. 12. 2010 | 05:49

yyysh2 napsal(a):

[url=http://www.xilisoft.com/pdf-to-epub-converter.html]PDF to EPUB Converter[/url]
25. 01. 2011 | 10:54

linda napsal(a):

I have read the article carefully, it is full of informative information which can help us a lot.It is very kind of you to provide it.
<a href="http://www.dvdtoiphone4.com/">dvd to iphone 4 converter</a>
<a href="http://www.dvdtoiphone4.com/guides/jailbreak-iphone-4.html">jailkbreak iphone 4</a>
<a href="http://www.dvdtoiphone4.com/guides/convert-dvd-to-iphone-4.html">convert dvd to iphone 4</a>
31. 03. 2011 | 08:28

погружение шпунтового ограждения napsal(a):

Браво, вас посетила отличная мысль
07. 04. 2011 | 10:16

amossytal napsal(a):

Hello.
nero is one of the main program that works good cd/dvd players but u can only buy it or u can downlode it to maybe try downlode.com and type Nero and see what ull find.

<a href=http://www.totalsofts.com/batch-zip-toolkit_2034-3.html>Batch Zip Toolkit</a>
<a href=http://www.totalsofts.com/infolet-news_7176-11.html>Infolet News</a>
<a href=http://www.totalsofts.com/easy-website-snapshot_18252-74.html>Easy Website Snapshot</a>
<a href=http://www.totalsofts.com/icoolsoft-iphone-transfer_27148-74.html>iCoolsoft iPhone Transfer</a>
<a href=http://www.totalsofts.com/active-directory-unlock-users_15970-3.html>Active Directory Unlock Users</a>
<a href=http://www.totalsofts.com/any-dwg-dxf-converter_11802-1.html>Any DWG DXF Converter</a>
<a href=http://www.totalsofts.com/ipsearchlight-for-aspnet-20-website-license_15585-11.html>IPSearchLight for ASP.NET 2.0 - Website License</a>
<a href=http://www.totalsofts.com/handyftp_15448-1.html>HandyFTP</a>
<a href=http://www.totalsofts.com/checkbook_5343-95.html>CheckBook</a>
<a href=http://www.totalsofts.com/hotel-management-system-full-board-version_18298-16.html>Hotel Management System - Full Board Version</a>
<a href=http://www.totalsofts.com/edinburgh-picturesque-notes_13837-339.html>Edinburgh Picturesque Notes</a>
<a href=http://www.totalsofts.com/xilisoft-dvd-ripper-ultimate-6_10993-78.html>Xilisoft DVD Ripper Ultimate 6</a>
<a href=http://www.totalsofts.com/lazesoft-recover-my-password-server-edition_23539-4.html>Lazesoft Recover My Password Server Edition</a>
<a href=http://www.totalsofts.com/fax-daemon-for-asterisk_33927-1.html>fax_daemon for Asterisk</a>
<a href=http://www.totalsofts.com/event-organizer-deluxe_8107-91.html>Event Organizer Deluxe</a>
<a href=http://www.totalsofts.com/100-professional-favicons-download_9938-14.html>100+ Professional Favicons Download</a>
<a href=http://www.totalsofts.com/huang-di-nei-jing-yellow-emperor-inner-classic_18159-5.html>Huang Di Nei Jing (Yellow Emperor Inner Classic)</a>
<a href=http://www.totalsofts.com/pdfsearcher_2767-21.html>PDFSearcher</a>
<a href=http://www.totalsofts.com/xilisoft-rm-converter-6_10993-15.html>Xilisoft RM Converter 6</a>
<a href=http://www.totalsofts.com/-a00-202-sas-advanced-programming_14871-43.html>(A00-202) SAS Advanced Programming</a>
06. 06. 2011 | 06:38

DVD to iPad Mac napsal(a):

Hello, I like you page. I’m glad Yahoo pointed me to it. I was able to get the know-how I was searching so badly for days now.Thank You very much for your really good web page. Have a good day.
To play FLV on iPad wherever you go, a FLV to iPad Converter is needed here for converting FLV to iPad compatible format MP4, H.264 Video or MP3 Audio, below I will show a quick solution on converting FLV to iPad so that you can
[url=http://www.macdvdtoipad.com/how-to/play-flv-on-ipad.html] play FLV on iPad[/url] freely.
27. 07. 2011 | 07:54

private tours in St.Petersburg napsal(a):

Ahoj inteligentní body .. Nyní Proč jsem za to? Vypnout téma trochu je, že tato webová stránka vzorku pouze zabnormální instalace nebo jinak byste použítna zakázku šablony. I využívat webové stránky , že jsem v hledání zlepšit a efektivněvizuální pravděpodobně bude jedním z klíčových věcí, na dokončení na mém seznamu .
25. 08. 2011 | 13:13

Мебель из сосны napsal(a):

Prodáváme běloruské borovicovým nábytkem, stejně jako : židle , komody , dětský nábytek , sedací soupravy , pohovka , zrcadla , komody, židle a velkoobchod
08. 09. 2011 | 01:04

outdoor lighting manufacturers usa napsal(a):

Velký dík za posílání této , že? Je jen to, co jsem pro výzkum na Bing . I ? Radějipoměrně hodně slyšet názory zjednotlivých , lehce nežstránky společnosti, web, to je důvod, proč mám rád blogy tak výrazně . Mnohé díky!
13. 09. 2011 | 05:19

hd video converter napsal(a):

With HD Video Converter, you can now output videos on PS3, Xbox, Apple TV, iPod, iPhone, and a whole array of portable multi-media devices! It's simple to use interface allows you to drag and drop, get snapshots when previewing, set several output profiles for the same source to convert HD videos, and adjust various parameters like bit rate, frame rate, sample rate, and so on. <a href="http://www.hd-videoconverter.com">HD Video Converter</a>

MTS file format is used in Sony and Panasonic Camcoders to make HD videos. You can play these high-quality MTS videos on your computer, TV and other portable video players. However, most of the video players do NOT support MTS video format. So we need to convert MTS videos into the widely-used video formats. MTS Video Converter will be your best choice to convert MTS files into the one you can use.

Using MTS Video Converter, you can convert MTS files into other popular video formats like AVI, MP4, MPG, WMV, FLV, MP3, WAV and etc. in order to play on iPod, iPhone, Apple TV, Zune, PSP, PS3, Creative Zen, Archos, and other Video players and audio players. <a href="http://www.hd-videoconverter.com/mts-video-converter-how-to-convert-mts-files.html">MTS Video Converter</a>
27. 09. 2011 | 08:01

hd video converter napsal(a):

With HD Video Converter, you can now output videos on PS3, Xbox, Apple TV, iPod, iPhone, and a whole array of portable multi-media devices! It's simple to use interface allows you to drag and drop, get snapshots when previewing, set several output profiles for the same source to convert HD videos, and adjust various parameters like bit rate, frame rate, sample rate, and so on. <a href="http://www.hd-videoconverter.com">HD Video Converter</a>

MTS file format is used in Sony and Panasonic Camcoders to make HD videos. You can play these high-quality MTS videos on your computer, TV and other portable video players. However, most of the video players do NOT support MTS video format. So we need to convert MTS videos into the widely-used video formats. MTS Video Converter will be your best choice to convert MTS files into the one you can use.

Using MTS Video Converter, you can convert MTS files into other popular video formats like AVI, MP4, MPG, WMV, FLV, MP3, WAV and etc. in order to play on iPod, iPhone, Apple TV, Zune, PSP, PS3, Creative Zen, Archos, and other Video players and audio players. <a href="http://www.hd-videoconverter.com/mts-video-converter-how-to-convert-mts-files.html">MTS Video Converter</a>
27. 09. 2011 | 08:02

hd video converter napsal(a):

With HD Video Converter, you can now output videos on PS3, Xbox, Apple TV, iPod, iPhone, and a whole array of portable multi-media devices! It's simple to use interface allows you to drag and drop, get snapshots when previewing, set several output profiles for the same source to convert HD videos, and adjust various parameters like bit rate, frame rate, sample rate, and so on. [url=http://www.hd-videoconverter.com]HD Video Converter[/url]

MTS file format is used in Sony and Panasonic Camcoders to make HD videos. You can play these high-quality MTS videos on your computer, TV and other portable video players. However, most of the video players do NOT support MTS video format. So we need to convert MTS videos into the widely-used video formats. MTS Video Converter will be your best choice to convert MTS files into the one you can use.

Using MTS Video Converter, you can convert MTS files into other popular video formats like AVI, MP4, MPG, WMV, FLV, MP3, WAV and etc. in order to play on iPod, iPhone, Apple TV, Zune, PSP, PS3, Creative Zen, Archos, and other Video players and audio players. [url=http://www.hd-videoconverter.com/mts-video-converter-how-to-convert-mts-files.html]MTS Video Converter[/url]
27. 09. 2011 | 08:04

hd video converter napsal(a):

With HD Video Converter, you can now output videos on PS3, Xbox, Apple TV, iPod, iPhone, and a whole array of portable multi-media devices! It's simple to use interface allows you to drag and drop, get snapshots when previewing, set several output profiles for the same source to convert HD videos, and adjust various parameters like bit rate, frame rate, sample rate, and so on. http://www.hd-videoconverter.com

MTS file format is used in Sony and Panasonic Camcoders to make HD videos. You can play these high-quality MTS videos on your computer, TV and other portable video players. However, most of the video players do NOT support MTS video format. So we need to convert MTS videos into the widely-used video formats. MTS Video Converter will be your best choice to convert MTS files into the one you can use.

Using MTS Video Converter, you can convert MTS files into other popular video formats like AVI, MP4, MPG, WMV, FLV, MP3, WAV and etc. in order to play on iPod, iPhone, Apple TV, Zune, PSP, PS3, Creative Zen, Archos, and other Video players and audio players. http://www.hd-videoconverter.com/mts-video-converter-how-to-convert-mts-files.html
27. 09. 2011 | 08:06

MaxEDD napsal(a):

Budete muset zvážit aspekt vnitřnívýznamnou výzvou pro jednu ze všech nejvíce prospěšný blog místa pro všechny sítě. Vlastně jsem si navrhnout, že webové stránky !
03. 11. 2011 | 03:34

mac colar napsal(a):

You may try this Video Editor for Mac, it can help you edit, join, split, trim, rotate, crop, convert and cut video, my friends recommend it to me, it's easy to use and works pretty well on my macbook pro. It also build-in many special video effects. I had made a video with it and the video got award, Strongly recommend. As I know, it build-in video code that supports almost all popular video format, even TS, MKV HD video.
http://www.mac-dvd.com/video-editor-for-mac.html
Hope it helps. Contact me if you have any other question about Mac.
14. 01. 2012 | 16:39

personal loans napsal(a):

freelance writer
09. 02. 2012 | 01:05

Therrydrybeaf napsal(a):

<a href=http://groupmedicalinsurance.us/>group health insurance</a> <a href=http://1carinsurancecompanies.com/>car insurance company</a> <a href=http://cheapestcarinsurancequotes.info/>cheap car insurance quotes</a>
09. 12. 2013 | 03:19

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza C Cimburek Ludvík Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav O Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy