Pavel Němec diskredituje Topolánka

13. 06. 2007 | 01:42
Přečteno 9287 krát
Václava Havla si vážím. Za bývalého režimu se dokázal zastat druhého člověka, i když to přinášelo značná rizika. Je to paradox, ale dnes se musím proti Václavu Havlovi zastat kolegy Davida Ratha. Václav Havel o něm řekl, že je šokován, že poslancem může být člověk, který tvrdí, že Nejvyšší státní zástupkyně je podřízena vládě, protože je vládou jmenována. Václav Havel se vyjádřil, že to je stejné, jako kdybychom prohlásili, že předseda Ústavního soudu je podřízen prezidentovi, když jej prezident jmenuje. Náš bývalý prezident se naopak zastal Nejvyšší státní zástupkyně a jejího posledního kroku, jímž odejmula případ vicepremiera Čunka stíhaného za korupci přerovskému státnímu zástupci a předala věc do Jihlavy.

Václav Havel je výjimečná postava. To, co říká, má zvláštní váhu. Neměl by se proto angažovat ve věcech, pokud si neověří všechna základní fakta. Jeho srovnání pozice Nejvyššího státního zástupce se soudci Ústavního soudu kulhá na obě nohy. Nejvyšší státní zástupce je nejen jmenován vládou, ale může být vládou kdykoli odvolán. Soudce Ústavního soudu jmenuje prezident se souhlasem Senátu a jsou během trvání svého mandátu neodvolatelní. Právě neodvolatelnost jim umožňuje být opravdu nezávislými. Paní Vesecká ale může být třeba už zítra na návrh ministra spravedlnosti vládou odvolána.

Právě proto, že je Nejvyšší státní zástupce takto spojen s vládou, není Nejvyšší státní zastupitelství oprávněno zasahovat do konkrétních trestních kauz, dokud nebyly pravomocně skončeny. Na tohle lze získat odborná stanoviska, jako je stanovisko doc. JUDr. Jiřího Jelínka, odborníka na trestní právo Právnické fakulty University Karlovy. Ve své expertní analýze doc. Jelínek uvádí, že postup paní Vesecké nebyl správný, protože je v kolizi s trestním řádem, zákonem o státním zastupitelství i s interními instrukcemi státního zastupitelství.

Tady přece nejde o žádná ideologická stanoviska nebo něčí dojmy. Některé věci musí platit bez ohledu na to, jestli vládne levice nebo pravice. Není prostě možné, aby v jakékoli vládě seděl ministr, který je trestně stíhán a dokonce mu hrozí obžaloba. Je iluze si myslet, že s takovýmto člověkem bude policie a státní zastupitelství zacházet stejně jako s každým druhým. Vláda je mocná entita. Je velké nebezpečí, že se policisté nebo státní zástupci octnou pod politickým tlakem nebo se budou bát o svá místa. Proto by žádná vláda neměla takovou situaci vůbec připustit.

Tato vláda nám nemůže vyvrátit podezření, že Čunkovu trestní kauzu neovlivňuje. Zejména když se odhalí, že premiérův poradce Němec se pravidelně s Nejvyšší státní zástupkyní stýká, a nejen s ní. Čirou náhodou se zrovna nedávno potkal i se státním zástupcem, kterému Vesecká případ vicepremiéra Čunka přidělila.

Pavel Němec vnesl do politického života nový prvek: kšeftování se spravedlností. Jeho kauzy už v minulosti vyvolávaly velká podezření, stačí vzpomenout propuštění katarského prince nebo případy, kdy ještě jako ministr spravedlnosti podával stížnosti pro porušení zákona ve prospěch některých odsouzených, aniž by mělo ministerstvo příslušný spis. Hrozí velké nebezpečí, pokud politici nebo jejich poradci dostanou příležitost ovlivňovat osudy jednotlivých trestních případů. Václava Havla by neměly šokovat výroky Davida Ratha. Mělo by ho spíš děsit, koho si zaměstnává premiér Topolánek.

Obávám se, že patálie s Čunkem nepředstavuje jen jednotlivé selhání. Je to projev tendence, která stále roste. Kdo bude mít zítra dost velký politický vliv anebo dost peněz, bude si moci ovlivnit, jak jeho případ dopadne. Rozmysleme si, jestli tohle chceme. Pochybuji, že by to chtěl Václav Havel.



Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

georg napsal(a):

Proč myslíte, že co říká ten hloupý Havel má zvláštní váhu? Vždyť ten darebák a vrah už nikoho nezajímá. Ten americký čípek už zmizel v propadlišti dějin. Musel jsem se smát, jak agentůry psaly, že je nejpopulárnější politik u nás, stejně jako dnes pomatená Marfuša Parkán. Nepoznal jsem nikoho, který by tvrdil, že havel je chytrý a má ho v oblibě. Vy ano?
13. 06. 2007 | 07:19

TR napsal(a):

Cunkovu kauzu nechci hodnotit. Ale mate rozhodne pravdu v tom, ze Topolankovym poradcem by Nemec byt nemel.
13. 06. 2007 | 07:28

Terry napsal(a):

Pane Zaorálku,
ale že jste měli pana Pavla Němce, který "vnesl do politického života nový prvek: kšeftování se spravedlností. Jeho kauzy už v minulosti vyvolávaly velká podezření, stačí vzpomenout propuštění katarského prince nebo případy, kdy ještě jako ministr spravedlnosti podával stížnosti pro porušení zákona ve prospěch některých odsouzených, aniž by mělo ministerstvo příslušný spis." ve své koaliční vládě a že tento "nový prvek" politického života bude spojen s působením vaší (socanské) vlády, to nebudete komentovat? Tehdy to nevadilo?
Nejhorší jsou stranické klapky na očích, a pokud je za těma očima ještě fanatický mozek...pánbůh chraň! Už to tady bylo v minulosti (a s těmi nejhoršími dopady) mnohokrát!
13. 06. 2007 | 07:35

honza napsal(a):

Milý Terry,tak jak kdysi ODS,musela trpět lidovce v koalici,tak museli trpět socani koaliční partnery,tak musí trpět nynější ODS partnery v koalici o kterých se před volbami vyjadřovali dosti nelichotivě/zelení/ a panu Kalouskovi dokonce odpustili pokus o vládu se socany za podpory komunistů.Až tato koalice skončí,tak uslyšíme od ODS,jak byli koaliční ministři špatní.Bohužel,to je úděl každé koalice,pokud se vládne držet hubu,po rozpadu se vymlouvat a osočovat.
13. 06. 2007 | 07:52

Terry napsal(a):

Když vidím v TV přenosy z PS, a vidím "opoziční vystoupení" (zejména) pana Zaorálka a pana Haška, z jejich projevu a hlavně výrazu vystupuje tak obrovská zloba a nenávist, že snad takové povahy nemají nejen v politice, ale zejména ve vedení státu ani být. Protože taková zloba a nenávist může plodit jen zlo. Kdyby si pan Zaorálek jen trochu objektivně vzpomněl na doby vlád ČSSD, tak bylo taky hafo případů a kauz, které kvůli takové stranické zaslepenosti a neobjektivitě přivedli do vysokých postů straníky, jejichž "nezištná činnost ve prospěch státu" "vyvrcholila" až přípravou vražd pro krytí svých vlastních lumpáren.

Výraz ČESKÝ POLITIK začíná být synonymem pro ŠKŮDCE STÁTU !!!
A bohužel bez rozdílu stranických barev. Snaha být "u lizu" či "u koryta" odstraňuje morální a etické zábrany (pokud vůbec u politika mohou být).
13. 06. 2007 | 07:54

darkhalf napsal(a):

Nemám rád Římana, ale jeho označení Zaorálka jako toho "kdo všemu rozumí" bylo trefné. Tu nás Zaorálek krmí názory na zahraniční politiku a EU, tu na ekonomiku, pak komentuje problematiku právní atd atd. Škoda, že vše je protkáno pouze jeho stranickostí a nenávistí vůči opozici. Snaha se zviditelnit za každou cenu a populistické tlachalství se mu nedá upřít.
K problému Vesecké - pročpak vláda ČSSD za osm let své vlády toto nevyřešila? Není zvláštní, že jim to vadí až v době, kdy u moci nejdou? Nebo že by si snad v době své vlády nechávala tehdejší vláda zadní vrátka - co kdyby? Ostatně, ne že by se některé kauzy nezametaly pod koberec už tehdy. Ale to Zaorálkovi nevadí...
13. 06. 2007 | 07:59

Karel S. napsal(a):

Vážený pane Zaorálku, volil jsem levice a dále asi budu, ale již to určitě nebude ČSSD. To že jste toho Němce trpěli ve vládě tak dlouho (ač jste zcela jasně museli vědět o koho se jedná) Vaší straně určitě nepřidalo na popularitě ve volbách (i to bylo určitě příčinou vašeho neúspěchu - spojili jste se s tím nejhorším co ce na politické scéně vyskytlo). I ta ODS by mi byla milejší, neboť je jistě čitelnější nežli bývalá strana p.Němce. Tak teď nenaříkejte, že někdo dělá to samé co jste dělali vy - chce to hodně sebereflexe a férovosti - nějak se mi u obojí Vás začíná vytrácet a proto Vás volit nebudu.
13. 06. 2007 | 08:09

ferda napsal(a):

Nedá pokoj,nedá pokoj až tam vleze.Zaorálek,Hašek extra bezmyšlenkovitý případ,Dr.Rath jak ten mohl udělat vysokou školu a na závěr jeho veličenstvo Paroubek.Benešová mohla dělat nejvyšší státní zástupkyni a ta nebyla podjatá?
Celý případ s panem Čunkem je trochu zvláštní,odlišný od jiných případů,tak se nelze divit,že i kroky k řádnému vyšetření jsou nestandartní. Inteligence se pozná podle toho,jak se jedinec dokáže přizpůsobit okolnostem a nové situaci.Což je asi u osob výše jmenovaných nebetyčný problém.
13. 06. 2007 | 08:10

veverka napsal(a):

Praha - Šéfka Krajského státního zastupitelství v Ostravě Zlatuše Andělová nepřipouští, že by se policejní vyšetřovatel Milan Šošovička i žalobce Radim Obst při vyšetřování kauzy Jiřího Čunka dopustili procesních chyb či nestandardních postupů. Píšou to dnešní Lidové noviny (LN) a Právo. Nejvyšší státní zastupitelství kvůli chybám odvolalo žalobce a vyměněn byl i policejní vyšetřovatel. Krajské zastupitelství celou dobu případ kontrolovalo.

"Naše dohledová činnost nezjistila žádné podezření z nestandardního postupu dozorového státního zástupce Radima Obsta. Nebyla zjištěna ani žádná pochybení policejních orgánů," řekla Právu a LN Andělová.

Andělová nebyla podle LN jediná, kdo dohlížel na přerovské státní zastupitelství, dalším bylo i Vrchní zastupitelství v Olomouci. Obě instituce dohlížely na to, aby nedošlo k chybám, které by obhajoba využila. Podle policejních zdrojů přitom případ sledovaly mimořádně bedlivě, uvedly LN.

Vrchní žalobce v Olomouci Ivo Ištvan i přerovský žalobce Radim Obst k rozhodnutí nejvyšší státní zástupkyně Renaty Vesecké mlčí. Vesecká v úterý obhajovala svůj postup v kauze před členy sněmovního ústavně-právního výboru. Sociální demokraté jednání výboru hned v úvodu označili za neobjektivní a neúspěšně prosazovali jeho přerušení či odročení. Nelíbilo se jim, že na argumenty Vesecké nemůže přímo na místě reagovat odvolaný státní zástupce Obst a představitelé státního zastupitelství v Ostravě.

Postup Vesecké hájí ministr spravedlnosti Jiří Pospíšil (ODS), podle něj zastupitelství chybu neudělalo. ČSSD a bývalá nejvyšší žalobkyně Marie Benešová nadále tvrdí, že Vesecká neměla právo do živé kauzy zasahovat, je prý zřejmé, že jednala pod politickým tlakem a porušila zákon o státním zastupitelství a trestní řád. Vesecká nemůže mít objektivní pohled, protože je na vládě existenčně závislá, uvedl místopředseda klubu ČSSD David Rath.

Podle některých státních zástupců, které ČTK oslovila, byl postup nejvyššího zastupitelství nezákonný. Nejvyšší státní zastupitelství nemá oprávnění vstupovat do otevřených věcí, řekl jeden ze žalobců s tím, že větší nehoráznost za svoji dlouholetou praxi nezažil. Při správném výkladu zákona nelze toto rozhodnutí obhájit, dodal.
http://www.ct24.cz/index_vi...
13. 06. 2007 | 08:12

olDa napsal(a):

No, tak ja vubec nejsem priznivcem Cunka. Vubec. Od jeho zvoleni predsedou CSL jsem tuto stranu prestal volit. Ale pokud neco podlamuje duveru v pravo a spravedlnost, pak je to jeho kauza. Dojem, ze ho nekdo (kdo asi z politickeho spektra?) chce odstrelit, je velmi silny nejen u mne ale u mnoha lidi ze spolecnosti. Sef vysetrovani jakozto statni zastupce procesu opravdu na duveryhodnosti nepridavaji.
Podle mne: jakmile je nekdo zvolen do politiky, ma byt presne na dobu jeho zvoleni respektovana jeho imunita. Najit si krive svedky neni problem, a takto nekoho z politiky odstranit, je priliz snadne. Chyba byla ve zbaveni Cunka imunity (pro coz tez byli socialisti). Cunek byl tez pro, protoze si jeste tehdy, naivka, myslel, ze proste, kdyz je nevinny, tak se to hned prokaze.
Mimochodem proc socialistum tolik vadi, zmeny vysetrovatele a st.zastupce? Ja za tim citim strach z toho, ze by se nahle mohlo zjistit, kdo v pozadi taha za nitky. Logiku to ma.
A k Vaclavu Havlovi: jsem presvedcen, ze se panu Havlovi pan Cunek s jeho nazory opravdu nezamlouva. Takze mu asi (jako mne) vadi "zpusob" jaky se ho (CSSD) snazi odrovnat (a s nim predevsim vladu). Moc argumentu PRO kvalitu prace sefa vysetrovani a statniho zastupce socialisti taky neprinesli, jejich jediny argument byl argument udajne zavislosti Vesecke na vlade. OK. Rekneme, ze je vazne podezreni, ze sef vysetrovani kauzy ministra pracuje velmi neduveryhodne (a to zde opravdu bylo, v tom me Vesecka presvedcila), kdo ho pak ma odvolat, pane Zaoralek?
13. 06. 2007 | 08:23

majkl napsal(a):

Včerejší jednání ukázalo rozdíl mezi noblesou p. Vesecké a hulvátu z vaší strany.
13. 06. 2007 | 08:35

Peol napsal(a):

Jako obcan jiz nepremyslim jakou volit stranu aby tato zeme v budoucnosti exitovala jako svobodna, s nizsi korupci, se zahranicni politikou, ktera prezentuje me pacifisticke nazory. Dnes jiz hledam zpusob jak v budoucnu vyubec prezit. Rozkradene pozemky, kaceni lesu i na uzemi Prahy, zastavovani parku proti zrejme vuli obyvatel, nepruhledne kauzy bez informaci typu STAVA, NOMURA. To jsou vysledky vlad CSSD, ODS, KDUCSL, clovek si proste nevybere obzvlaste kdyz vidim ze i Predseda strany zelenych se muze promenit ve valecneho stvace. Bude se posili prima demokracie a odpovednost lidi, nebo je tu zpet totalita s pisnemi A la Parkanova.
13. 06. 2007 | 08:50

hv napsal(a):

Pane Zaoralku,
dle dostupnych informaci, tady uz snad neni strana, ktery tento pripad neovlivnuje. Nicmene jsou zde stale jiste veci, ktere je treba vnimat:

- NSZ (nikoliv pani Vesecka, jak se nam stale snazite namluvit) ovlivnilo kauzu procesne a nikoliv vecne
- nekterym osobam v CSSD uz zjevne dochazeji argumenty a tecou nervy a chovaji se jako nekteri diskutujici na zdejsim serveru a castuji lidi s opacnym nazorem nadavkami
- pani Vesecka predlozila vcera nekolik pripadu, kdy NSZ postupovalo stejne (zmena st.zastupce), a ani vsichni osloveni odbornici nejsou jednotni, zda NSZ mela pravo toto ucinit
- nikdy jste nevysvetlili, proc se temer vsichni v CSSD boji prelozeni do Jihlavy, tam snad statni zastupce je Cunkovou pravou rukou? Tam neplati stejne zakony?
- nemyslite, ze obavy pana Cunka o pochybnem vedeni setreni vuci nemu mohou byt vice nez opravnene, kdyz na pripadu pracuji stejni lide, kteri se snazili cokoliv prisit nevinnemu panu Hucinovi po dobu osmi let?
- copak projev tendence ovlivnovat trestni rizeni neni zjevny uz za vlad CSSD v kauzach Hucin, IPB a mozna dalsich?

Souvislost kauzy Cunek a CSSD je naznacena jiz v tomto clanku http://www.lidovky.cz/cssd-... Takze opravdu vase strana nema v tomto pripadu zadne maslo na hlave?
13. 06. 2007 | 08:54

Terry napsal(a):

"Je iluze si myslet, že s takovýmto člověkem bude policie a státní zastupitelství zacházet stejně jako s každým druhým."

Je iluze si myslet, že máme nezávislé vyšetřovatele, že máme nezávislé státní zástupce, že máme nezávislé soudce, že mafie není prorostlá do státní správy...

Je iluze si myslet, že máme demokracii.

Pane Zaorálku, díky Vám to teď máme potvrzeno z nejvyšších míst. Ale nebudete, doufám, tvrdit, že to platí jen od těch posledních voleb, že ne?!
13. 06. 2007 | 08:58

Tupelo napsal(a):

pripad Cunek opravdu smrdi, ten clovek se mohl pred soudem ocistit, ale tento pocin Vesecke nese az prilis stopy politicke objednavky (hrozici rozpad vlady, mimochodem cekam na 51. vyjadreni Bursika ohledne odchodu z vlady). Zapojeni Nemce je uz jen dalsi perlicka z tohoto "velkeho flamu" ktery si na ukor CR dela Topolanek & spol.

Pro silnejsi povahy je tu ( http://zpravy.idnes.cz/nast... ) rozhovor sefa modrych svazaku Topolanka pro iDnes, tentokrat na tema "Ja budu rozhodovat o tom, na co se me novinari budou ptat" ;).
13. 06. 2007 | 08:59

volič napsal(a):

Pan Zaorálek má v tomto naprostou pravdu. Opírá se o vyjádření odborníků.
13. 06. 2007 | 09:03

loskot napsal(a):

Tupelo: Jaký počit Vesecké? "Rozhodnutí nebylo mé, nenese ani můj podpis. Rozhodnuto bylo standardním způsobem jako u každé jiné věci. Rozhodoval referent, který není na vládě závislý. Ani já nemám možnost mu dát výpověď," a teď příjde bravurní argumentace, respektive domněnky, od arcihulváta Rátha: "Nemůžete mít objektivní pohled, protože jste závislá na vládě. Hlas ministra Čunka a jeho ministrů vás může profesně zlikvidovat. Tady je ta největší chyba, nejde ji jednoduše odstranit. Vy jste odvolatelná vládou, vaši lidé jsou závislí na vás. Měla jste nechat rozhodnout někoho jiného, třeba krajské státní zastupitelství."
13. 06. 2007 | 09:17

b52 napsal(a):

Je to hrozne. Topolanek by si mel lepe hlidat, koho si jeho podrizeni vybiraji za spolupracovniky. Takovy Nemec jako zamestanenc uradu vlady je strasna a amoralni vec. Mel by byt ministrem jako za Paroubka. Tak jste to, pane Zaoralku, mylslel, ze?

Povazujete-li ovlivnovani statniho zastupitelstvi vladou za samozrejme, svedci to jen o tom, ze to socialisticka vlada bezne praktikovala. Pisete "Tato vláda nám nemůže vyvrátit podezření, že Čunkovu trestní kauzu neovlivňuje.". Muzete Vy vyvratit podezreni, ze jste ovlivnovali trestni kauzy za tech osm let, co jste byli u moci?
13. 06. 2007 | 09:24

Václav napsal(a):

Pan Zaorálek umí bezvadně "foukat" do řiti. Je univerzitně vzdělán a lupenproletariátsky žvaní. Zeman o něm řekl, že je blbec s krétenstvím. On ještě očima hladí a zezadu vráží dýku do zad. Nepříjemný člověk.
13. 06. 2007 | 09:27

Tupelo napsal(a):

@loskot:taky uvedu (v neprime reci) dve vyjadreni Vesecke, za pozornost stoji prvni osoba jednotneho cisla: "Během řeči vyloučila, že by zástupce měnila na politickou objednávku koaličních stran" a "Podle svých slov v České televizi své jednání neobhajovala, ale spíš poslancům přednesla důvody, proč žalobce vyměnila".
Dnes na novinkach je vyjadreni krajskeho zastupitelstvi Ostrava, jez celou vec dozorovalo (predpokladam ze ma vic informaci nez Vesecka), ze "zalobce i vysetrovatel postupovali objektivne".
Odvolat je par hodin pred velmi pravdepodobnym podanim obzaloby na Cunka, navic z duvodu ktere musely byt zrejme tydny (a navic nejednoznacnych), je zarazeji.
13. 06. 2007 | 09:37

poiu napsal(a):

Je skutečně obdivuhodné, jak se zdejší pravicoví demagogové usilovně snaží udělat z černé bílou a naopak, nedbajíce na to, že se sami zesměšňují. Asi to netuší. Zákrok NSZ musí mít nepochybně dohru v personální sféře účastníků šetření, neboť tím byl dán zřetelný signál, že konali chybně, tudíž neprofesionálně a v kauze tak ostře sledované to může znamenat jediné. Jejich propuštění. Pak bude velmi zajímavé sledovat reakce takto postižených, jichž nebude málo. Zejména jedná-li se o porušení zákona ze strany NSZ, neb zatím co zastánci rozhodnutí NSZ mu dávají za pravdu pouze jejich právním názorem, tedy něčím navýsost subjektivním, tak odpůrci téhož se opírají o znění zákonných ustanovení a dalších dokumentů. Je zde tedy poměrně značné riziko ztráty důvěry v právní stát u většiny občanů.

Jestliže je demokracie cosi, co se vyznačuje vzájemnými vztahy občanů, určovanými zákonodárným prvkem státní moci, pak ty obrazné sloupy demokracie musí jít v dodržování zákonů těm občanům vzorem. Jak jinak lze od nich očekávat jejich vědomé podřízení se. Namísto demokracie by se pak jednalo o anarchii, svévoli, despocii, či jak něco takového nazvat, přinejmenším o zneužití svého postavení. Pokud je tento jev odpovědnými složkami státní moci neprodleně napraven a občanům to s omluvou oznámeno, lze hrozící kolaps důvěry ještě eliminovat. V opačném případě by měli občané vládnoucím stranám projevit svoji nevoli jak veřejně, tak ve volbách, nechtějí-li se místo v demokracii ocitnout v jiném, pro většinu z nich nežádoucím státním zřízení, což při jejich netečnosti hrozí neustále.
13. 06. 2007 | 09:38

Karolinus napsal(a):

Vážený pane Zaorálku, vy se již uživíte jedině bezobsažnou fabulací a rádoby pohledem na věc - jen já jsem odborník a jen já mám odborné pusudky těch největších odborníků. Tak trochu. Kdyby se teď něco provalilo na Vás, tak Vás jistě mileráda přijme nějaká firma, které prodáte své kontakty a myslíte, že půjde o nějakou nekalotu pane Zaorálku?
Vžyď to bude ve Váš prospěch, tak zcela jistě ne, vy morálně čistý, zrovna jak pan Rath (The Rat), který řval a přitom se chystal zprivatizovat nemocnici.
13. 06. 2007 | 09:44

Ras napsal(a):

Pane Zaorálku, to máte z toho že jíte psy.
13. 06. 2007 | 09:47

Sobík napsal(a):

Člověk, který žil dva životy s dvěma ženama, aniž by o to některá věděla je pro mne podvodník. Tomu jeho blogy nevěřím.
13. 06. 2007 | 09:50

Koment napsal(a):

Miloš Zeman ve své knize „Vzestup a pád ceské sociální demokracie“ napsal, "Vedle lidí, kterí sociálnedemokratické politice prospeli, jsme nasáli i bahno (Zaorálek, Kraus), jehož pak bylo obtížné se zbavovat.."

Zeman ma pravdu. Zaoralek, "Jack of all trades and master of none" je opravdu politicke bahno. A to same plati o Rathovi.
13. 06. 2007 | 09:54

Karel napsal(a):

Pro Paola. S Vašimi názory se naprosto ztotožňuji. Chce to úplně jinou slušnou stranu, bez těch starých lumpů napravo i nalevo. Oni už těm svým lžím tak věří, že si ani ty lumpárny neuvědomují - jenom si vyčítají kdo dělá větší ( a v tom se setsakra dokáží předhánět ).
13. 06. 2007 | 09:58

hans napsal(a):

přesně jak píše Terry,
nenávist a zloba prostupuje projevy pánů Zaorálka, Haška a Ratha. Pravici nevolím, ale vím, že ČSSD už volit nebudu zcela určitě.
13. 06. 2007 | 10:08

Zdeněk Pátek napsal(a):

Pane Zaorálku, nemohl jste podat lepší důkaz o tom, že to právě vy, opozice, se chápete kauzy Čunek jako politického nástroje, než je takovéto vaše ucancnutí v blogu. Bude-li dr.Rath a jiní neohrabaní, mocichtiví buldozeristé - socialisté svým nepříjemným tlakem a snad vrozenou arogancí usilovat o odstoupení paní Vesecké, může se jim to povést. Může v tom naopak zabránit pan prezident Havel svými výroky z pozice své? Dobře víte (Václava Havla ostatně,jak připouštíte, znáte a uznáváte) oč jemu jde - ve věci se nechal slyšet jen proto, že nemohl přihlížet, jakou hůl do rukou jste si na ni (R.Veseckou) s panem Paroubkem vzali a jak je to absurdní (a absurdita je pro V.Havla přece inspirující, to nevíte?). Tak se nenechte vysmát.
13. 06. 2007 | 10:12

Ostrava napsal(a):

Pan Zaoralek je plný lží (vždyť Němec prokazatelně není Topolánkovým poradcem. V Ostravě je Zaorálek znám především jako tvořič nemanželských dětí a aférek. Proto se nedivím, že umí tak lhát.
13. 06. 2007 | 10:13

Tomas napsal(a):

Zaoralku, Zaoralku, nepotesil jste me, ani ja vas nepotesim - pisi nedostatecnou. Sednete si!
13. 06. 2007 | 10:20

dzixy napsal(a):

Teda ten JUDr. Jelínek je jistě starý socan, protože zase jiní, stejní experti, neméně renomovaní a znalci ústavního práva říkají totiž něco jiného. Socialisté, a teď Zaorálek, zneužívají situaci, kdy většina občanů tak detailní znalosti z ústavního práva nemají a obelhávají je. Rath byl takto výrazným představitelem "štváčů" z tábora socialistů. "Lhal, až se mu od huby prášilo" by musel říct JUDr. Rychetský, i když je socialistou sám i současně předsedou štavního soudu. Takže toto, co říká Zaorálek, neopomenu ani Ratha, je opravdu hrubé zneužívání situace nesprávnými, zkreslenými fakty. Prostě jak to umí socialisté.
13. 06. 2007 | 10:24

loskot napsal(a):

Tupelo: Pokud vás zaráží něčí parafráze, pak se asi nemáme o čem bavit - navíc když už xkrát řekla, že tak neučinila ona, nýbrž nějaký útvar z NSZ. Jste-li z něčeho osočován, pak se ohradíte za sebe, tedy v první osobě.
13. 06. 2007 | 10:25

Franta napsal(a):

Dotaz: proc pane Zaoralku hrajete za Rusko? Kdyz chcete byt takovy spojenec Ruska, tak proc treba si v Rusku nezkusite zit? Neni v tom trochu rozpor, ze vsechny spicky CSSD jsou velkymi priznivci Ruska, ale penize maji ve Svycarsku a domy na Floride?
13. 06. 2007 | 10:33

Anijednou napsal(a):

Němec začal kšeftovat se spravedlností ve vaší - Paroubkově vládě. Nechtěl by jste odjet do nějaké země, která by vám více vyhovovala. S vaším demagogickým gustem by jste mohl třeba utírat zadek Putinovi nebo Kimovi - beztak to děláte. Jste skutečně odporný výměšek demokracie, indikátor ubohosti politické kultury u nás.
13. 06. 2007 | 10:50

Análek napsal(a):

pane oralku, každý máme své odborníky a vzory, jenom vy si vystačíte sam, jste takovým malým análním kolíčkem, který si občas půjčí paroubek, rat nebo hašík. vy a tvrdik jste fakt hodně směšný figurky. jen tak dal
13. 06. 2007 | 11:10

doktor napsal(a):

Číst tyto vaše komentáře je k zblití. Co Vy jste to za lidí!!To neumíte slušně a věcně oponovat, jen urážet jeden druhého, protože promluvil komunista, či lidovec anebo socan či ODS prostě můj stranický nepřítel!?? Pak se člověk nedíví, kam tato společnost spěje a jak to u nás vypadá!Tak malý stát a tolik nemocných...
13. 06. 2007 | 11:19

veverka napsal(a):

Tak koukám že někteří jedinci nemohou snést,že se zkrátka hluboce mýlí.Já jsem volič středopravicový,ale to co předvedla Vesecká je do nebe volající lumpárna.Měla by okamžitě rezignovat.(a Čunek jakbysmet)
13. 06. 2007 | 11:24

Pavel napsal(a):

Kauzu Čunek má na starosti státní zástupce, který proslul zcela neskrývanou snahou zničit Vladimíra Hučína, vyšetřovatel si ze soukromého mailu dopisuje s jedinou svědkyní, na které celá "aféra" stojí, policisté prošetřují život Čunka téměř od jeho narození a zcela tím paralyzují chod vsetínské radnice - mohou být přesvědčivější důkazy o tom, že celé tzv. vyšetřování bylo zmanipulované? Paní Vesecká udělala jedinou rozumnou věc, kterou mohla udělat a vlna kritiky jejího rozhodnutí zaznívá právě z těch kruhů, které už několik měsíců bojují za Čunkovu likvidaci v politice.
13. 06. 2007 | 11:44

análek napsal(a):

Vesecká by měla rezignovat, Čuněk by měl rezignovat,Gross Kakaový Kraus, Topolanek, Hašek, Tvrdik, Langer, Paroubek a kdo ještě???no přece každý, kdo se nám zrovna nehodí do krámu, protože to je v západních zemích normální. a taky je normálmí strašit lidi zestátněním nemocnic, modrou totalitou, říkat o prezidentovi že je pomatený
13. 06. 2007 | 11:50

jjj napsal(a):

Mám pro Vás, pane Zaorálku jednu, opravdu upřímně a přátelsky míněnou radu. Zanechte té ustrašené korektnosti. Pan Havel vždy pracoval proti zájmům Čechů a myslím, že to dobře víte. To, že to nebudete říkat na plná ústa nepovede k tomu, že by druhá strana začala více respektovat vaše názory a zmírnila permanentní, nenávistnou, propagandistickou kampaň o které jistě také víte. Budou to považovat za slabost, za "dobyté území" a přijdou s dalšími "nároky". Tak jak to dělá každý agresor.
"Čiň čertu dobře, peklem se ti odmění" říkávaly naše babičky. A věděly, co říkají.
Opravdu nemyslíte, že nazrál čas pojmenovat věci pravými jmény ? Je přece zjevné, že kulturní, mravní a intelektuální devastace národa prostřednictvím především masmédií pokročila už velmi daleko a čas k pokusu to zvrátit ubíhá proklatě rychle. Je zbabělé věřit v to, že to zařídí Prozřetelnost. Musí to udělat lidé.
13. 06. 2007 | 11:50

george napsal(a):

Jak někde vystoupí Zaorálek, je tímsvým vzteklým a nabubřelým chováním už k smíchu, i kdyby měl stokrát pravdu. Je to rektální přisluhovač Paroubka a zřejmě vystřídal v té roli Ratha. Vsaďte se, že za nějakou chvíli bude vystřídán dalším sluhou.
13. 06. 2007 | 12:03

Koment napsal(a):

Pro george. Zaoralek a Rath jsou siamske dvojcatka. Prirostli k sobe hubou a karieristickou bezcharakterni aroganci.
13. 06. 2007 | 12:14

Dave napsal(a):

Pan Zaoralek a jeho nenavistne a hlavne komicky absurdni blogy jsou uz opravdu obehrane zkuste prijit s necim trochu vic na urovni pane Zaoralek, takova hromada nesmyslu co jste ze sebe tady prave vysypal bych, rekl, ze je opravdu pod vasi uroven.
13. 06. 2007 | 12:16

soptík napsal(a):

Zavrtálek moc rád poučuje,ale sám se o fakta nezajímá.Jak ví,že Němec je /byl?/ poradcem premiéra ? Ale už jsme si na to zvykli u něj a vlastně u všech představitelů soc.demokracie.
13. 06. 2007 | 12:21

frantaflinta napsal(a):

Václav Havel? ***Zákon č.182/1993 Sb., o Ústavním soudu, § 96, VELEZRADA: Velezradou pro účely tohoto zákona rozumí se jednání prezidenta republiky směřující proti svrchovanosti a celistvosti republiky, jakož i proti jejímu demokratickému řádu. *** jak to že ten parchant ještě nesedí? S Klausem v jedný cele?
13. 06. 2007 | 12:26

Jirka1 napsal(a):

Divím se,že p, Zaorálek nemá asi co dělat,že stále svými příspěvky provokuje.To si troufám tvrdit,aniž bych jeho příspěvek četl a zdržoval se jako jiní,kteří mu na to odpovídají...
13. 06. 2007 | 12:27

Terry napsal(a):

análek napsal(a):
Vesecká by měla rezignovat, Čuněk by měl rezignovat,Gross Kakaový Kraus, Topolanek, Hašek, Tvrdik, Langer, Paroubek a kdo ještě???

Bohužel ještě hodně, ale ne proto, že by se "zrovna nehodili do krámu", ale u mě proto, že mě naši politici nepřesvědčili, že do vysoké politiky jdou jen kvůli vysokým hmotným požitkům. BÝT U LIZU !! To je oč tu běží.

I kdyby se - nedej bože - prokázalo, že se paní Vesecká nechala ovlivnit, zastrašit či jak to nazvat, ze strany politiků, tak pro mě budou horší ti politici, protože si myslí, že si mohou dovolit vše.
Amorálnost se stala synonymem politiky a

ČESKÝ POLITIK = ŠKODNÁ

(Za odstřelení škodné se ještě pořád vyplácá odměna?)
13. 06. 2007 | 12:32

mamina napsal(a):

Bez ohledu na to, zda facka jako výchovný či nápravný prostředek účinkuje, jsem pro více facek pro pana Ratha a všech hulvátů z ČSSD.
13. 06. 2007 | 12:43

taťka napsal(a):

Ti hulvátští blbečci tady nahoře by se měli stydět.Věcný argumnet k článku žádný,jen ubohoučké urážečky.
13. 06. 2007 | 12:52

Lim napsal(a):

Pane Zaorálek,váš příspěvek je zcela pravdivý.Zlostný kvikot potrefených pravičáků zde to jen potvrzuje!
13. 06. 2007 | 12:54

m&m napsal(a):

ODEESÁKŮM, kteří neustále zaplevelují diskuse svými hnusnými urážkami, sprosťárnami, esesáckými výrazy a odvádějí pozornost jinam:
JAK TOTO chcete obhájit???:

"§ 12h zákona o státním zastupitelství ...Jde-li o jiné než vrchní státní zastupitelství, není Nejvyšší státní zastupitelství oprávněno zasahovat do způsobu vyřizování věci, která nebyla pravomocně skončena."
13. 06. 2007 | 13:05

Procházka napsal(a):

Tak ono by ho mělo děsit, koho zaměstnává Topolánek, jako poradce´? A to že byl Němec ministrem spravedlonosti v Paroubkově vládě je v pořádku???
Panebože, ten Zaorálek, to je ale hnusný demagog!
13. 06. 2007 | 13:08

Aveo napsal(a):

Pane Zaorálku,
Jako právník na penzi se jednoznačně přikláním k vašemu názoru a p.Havel nemá pravdu.
Od začátku šetření celého případu bylo až do minulého pátku dostatek času, pokud p.Vesecká měla o věci přehled zasáhnout a bát se o výsledek.Když si dala do jedné souvislosti trestní věc, přípravu celé kauzy před soud s možností odchodu p.Čunka z vlády tak její a vládní poradci těchto vysoce postavených lidí již dávno připravuji v zákulisí podklady a možná rozhodnutí pro své představitele.Já tám kolem všude cítím takové Dalíky a jemu podobné, kteří se v předsíních radí co s těmi věcmi provést.Naco parlamentní komise, když takový Topolánek má kolem sebe Dalíky a jemu podobné již dávno a posílá je ma Ivanem, Mirkem,Martinem atd aby je podal zprávu jak se ve věcech má rozhodovat. Pani Vesecká udělala z donucení mocných právníckou nezvratnou chybu a ničím to nelze omluvit.Možní že ji posléze Mirek zajistí někde na ambasádě v případě odvolání z funkce již dávno připravené slíbené místečko s finančním ekvivalentem.To je svinstvo
13. 06. 2007 | 13:18

Marty napsal(a):

Informace pouze z medii a kecu plnou hubu :)
13. 06. 2007 | 14:16

spáčka napsal(a):

Jak to tedy je?-kdo má pravdu.Vážím si pana Havla i Zaorálka.Jeden ji nemá----- za domácí úkol řekněte kdo pravdu má a kdo ne.Odpověď nesmí znít oba.My Češi to tak říkat umíme a vykličkovat-že otázka byla špatně položená......a odpověď zkreslená někým,třeba novináři,bohem,pozicí či opozicí-probůh ne Windowsem XP při přechodu na operační systém Wista(longhorn).....
13. 06. 2007 | 14:50

hv napsal(a):

Napsal jsem ke kauze pana Cunka celkem asi dvacet argumentu (a spornych otazek), proc se mi zda kauza manipulovana jiz od sameho zacatku, a nikoliv pouze v teto fazi, kdy mel byt obvinen,ale nedostal jsem ani jednu odpoved. Zkusim tedy polozit zakladni otazku vsem (radoby)pravnikum: kdyz je pan Cunek vysetrovan vice nez pul roku z brani uplatku, kdo mu ten uplatek vlastne dal? Nikdo takovy neni ani vysetrovan, ani obvinen! Jednu peknou boudu trvajici osm let uz jsme v od stejneho statniho zastupce Prerove meli.
13. 06. 2007 | 14:52

Koment napsal(a):

pro hv. 3500 stranek a pul roku vysetrovani! To by uz mel sedet ve vezeni! A proc tedy nesedi? Protoze neni jedinej dukaz ktery by ho tam poslal. Mafii z CSSD to musi stvat. Pres vsechnu snahu se jim to nedari.
13. 06. 2007 | 15:07

Koment napsal(a):

Takze znovu. Vazi si nekdo Zemana? Ja ano a on napsal ve své knize „Vzestup a pád ceské sociální demokracie“ napsal, "Vedle lidí, kterí sociálnedemokratické politice prospeli, jsme nasáli i bahno (Zaorálek, Kraus), jehož pak bylo obtížné se zbavovat.."

Zeman ma pravdu. Zaoralek, "Jack of all trades and master of none" je opravdu politicke bahno. A to same plati o Rathovi.
13. 06. 2007 | 15:10

Jana J napsal(a):

Pan Havel se nemýlí, on lže. Je to bohužel další z jeho vystoupení proti demokracii v naší zemi. Nelíbí se mu referendum, nelíbí se mu, že někdo řekl, že král - paní Vesecká - je nahý. Němec je celkově závadná osobnost bez morálních zábran, a to že ho pan Paroubek neodvolal, naopak odvolal tehdy nejvyšší státní zástupkyni paní Benešovou, byla jedna z jeho největších, ale logických chyb, protože také nechtěl rozbít koalici, velmi pochybnou. Teď se to socanům vrací. Brečí dobře, ale na špatném hrobě.
13. 06. 2007 | 15:20

hawk napsal(a):

Pane Zaorálku, vy všichni socani se chováte jako bolševické svině a přivedli jste republiku do nehorázných dluhů, s komunisty naprosto neomaleně spolupracujete, vnesli jste do národa zase politiský útisk. Němec možná diskredituje topolánka, ale Vy diskreditujete celý národ.
13. 06. 2007 | 15:23

LUK napsal(a):

Věrohodnosti pan Havel dávno pozbyl. Popřel vlastní postoje a dnes už jen americkým patolízalem a koneckonců i za disentu jezdil mercedesem a policajti ho honili v moskvičích.
13. 06. 2007 | 15:24

Jarda napsal(a):

Studoval jste filosofii, přátelství k moudrosti, a ekonomii, nauku o lidském jednání. Bohužel ani jednoho jste se nenaučil. Místo toho jste se stal hloupým manipulátorem ještě hloupějších lidí. Máte před sebou velkou budoucnost, tento stát je plný takových nedoceněných hlupáku jako jste vy.
A navíc začínáte na stará kolena být i fanatický. Význam, smysl toho co říkáme nemáte v moci, to je vynález těch druhých, jak Vám rozumí. A ti druzí Vám to dávají dost jasně na vědomí, ale vy to asi nečtete.
13. 06. 2007 | 15:43

Koment napsal(a):

Otazka pane Zaoralku. Muzete ceske verejnosti vysvetlit o cem byla Bohuminska dohoda? A nebo si to radsi nechcete pamatovat?
13. 06. 2007 | 15:55

Tupelo napsal(a):

@Koment:bohuminska dohoda zakazovala spolupracovat cssd na vladni urovni s kscm, pokud se nepletu. Proc se na to Zaoralka ptate?
13. 06. 2007 | 16:15

Kája napsal(a):

3500 stran spisu samozřejmě není o tom jednom úplatku. Vyšetřovatelům se zadařilo rozkrýt další věci, které mohly Čunkovi i vládě spadnout na hlavu. Proto museli jít, to bylo to jejich "pochybení".

Věčná škoda mafiánských praktik modrých sviní. Mohli jsme se dozvědět, jak tovární bezpečák za totáče našetřil své milióny.

Pevně doufám, že už se chystá žaloba pro zneužití funkce veřejného činitele na paní Veseckou, protože tohle se nedá okecat, to je jednoznačně protizákonný postup.
13. 06. 2007 | 16:17

host 1 napsal(a):

Němec diskredituje Topolánka???Není třeba,oba jsou zdiskreditovaní až dost.
13. 06. 2007 | 16:17

Baron napsal(a):

LUKU uznávám,že se ti v tom moskviči mohlo jezdit nepohodlně
13. 06. 2007 | 16:20

ja napsal(a):

Pane Zaorálku máte naprostou pravdu, je to skandální.Vesecká v televizi se potutelně smála,má z toho legraci asi jako celá vláda,děělají z lidí blbce.Cožpak si myslí, že lidem nedojde proč došlo k odvolání státního zástupce a že je Vesecká finančně existernčně na vládě závislá?
13. 06. 2007 | 16:30

Marek napsal(a):

Velice vám děkuji za vaše příspěvky.Přesvědčili jste mně,že jsem se nemýlil,když jsem nevolil pravici.Taková banda hulvátů,co se ozvala v této dikuzi-to se hned tak nesejde.A to se ještě píše,že pravicový volič patří mezi ty vzdělanější.Potěš nás pánbu!!!
13. 06. 2007 | 16:40

Marty napsal(a):

Marek: hulvate jsou na obouch stranach. Volici pravice vsak k hulvatstvi maji vice duvodu. Soucasna vlada ze strachu na socialni davky nesahne, takze volici levice nemaji k rozcilovani duvod. Kdezto volici pravice musi strach soucasne vlady zaplatit.
13. 06. 2007 | 17:06

Koment napsal(a):

Pro Marty. Muzes to nak hloubjej rozebrat? Neni ti vubec rozumet. Dej sem svuj program Marty. Jinak se budes vyjadrovat jako Zaoralek. Zvastat a v podstate nic nerikat. Bud vecny, prosim.
13. 06. 2007 | 17:56

Koment napsal(a):

Pro Host1. Jsi placeny CSSD? A nebo jsi jen papousek Zaoralka a Ratha? V kazdem pripade to delas dobre.
13. 06. 2007 | 17:58

Koment napsal(a):

Vi nekdo kolik stala helikopterova linka firmy Zaoralek sro, co lita mezi Prahou a Ostravou, ceske danove poplatniky?
13. 06. 2007 | 18:04

Tupelo napsal(a):

@marek:no, vetsinou to o sobe prohlasuji priznivci pravice, chytry clovek nema potrebu to nejak ventilovat. Mistni modri svazaci nastesti nejsou reprezentantni vzorek pravicovych volicu (doufam ;)).
13. 06. 2007 | 20:46

mrtvice napsal(a):

Vy si dovolujete hodnotit Vaclava Havla?Pane Zaoralek trochu sebekritiky!
13. 06. 2007 | 23:41

kotrl napsal(a):

Zaorálek, Rath a Sobotka - trojice, která má vždy co říct - tedy oni si to alespoň myslí...
14. 06. 2007 | 16:20

Jouza napsal(a):

je vcelku jedno, co říká Havel nebo Zaorálek. Podstatné je kauza Čunek je ostudná -a to nikoliv v tom smyslu že by sand byl JČ mučedník, kterému ubkližují, ale že má ve své nezodpovědnosti hroší kůži.
A ta viditelná tahanice uvnitř orhgánů činných v trestním řízení tomu dávají korunu. Jedna parta s jedněma, druhá s druhýma (Dalík nebo Šlouf) - a obyčejný člověk aby zaplakal. Kariera je kariera, ale tady si Vesecká tím, že na nátlak kývla, zbytečně naběhla.
15. 06. 2007 | 11:01

RA napsal(a):

vždyť jste přece s Němcem seděli do posledbí chvíle ve vládě, to bylo v pořádku, a teď je špatný? Copak už se v ČSSD všichni pomátli?
15. 06. 2007 | 12:20

Pepa Řepa napsal(a):

Zrušte ústavu, vrátili jsme se ke kmenovému uspořádání společnosti.
Válečné sekery jsou vykopány:Kmen Rudé růže proti kmenu Modrého ptáka.

Kmen Růže se pomaluje rudou hlinkou, dá si zabíjačkový guláš k snídani, pět Becherů, rozepne tesilová saka, pustí pochod Franty Čecha, do kapsy dá 3 výtisky AHA a hurá skalpovat. Za podpory vždy připravených rudých kanibalů.

Kmen Modrého ptáka si obleče oblek od Huga Bosse, upraví vázanky,navlékne Rolexky, vyleští polobotky Sergio Rossi, pomodlí k ikoně Miltona Friedmana, pustí Vítkovo kvarteto a také vyrazí skalpovat. Ale ekologicky a lidsky, jak radí spřízněné kmeny.

A tak se mastí. V Parlamentě, v tisku i tady na serveru. Hlava nehlava, argument neargument.Hlavně když se večer spočítají skalpy.

A zatím je slyšet, jak pod zemí hloubí krtečci a rejsci své tunýlky. Někteří prý mají tesilové šatičky, někteří značkové, od Bosse.
15. 06. 2007 | 12:49

jara napsal(a):

Vážení čtenáři. Nejsem z těch, kteří mají čas na neustálé psaní do nějakých diskusí, ale to, co se děje kolem ministra Čunka již není normální.Dám Vám k úvaze jednu další a možná
také "dobrou" variantu a jsem zvědav, co vy na to:

Varianta "B":

V době , kdy bylo jasné, že pan Čunek bude zvolen do senátu, tak přišel "někdo" za jeho bývalou sekretářkou, kterou za peníze přesvědčil, ať rozjede na něj to obvinění z úplatky -(toto zatím nebylo prokázáno a vše zatím také nasvědčuje tomu,že se to ani nikdy nemůže prokázat).
Pozn.autora:
"Myslíte si,že by si normální, rozumný člověk nechal donést úplatek na stůl do kanceláře, že by si úplatek nechal donést cizí osobou, že by se tím chválil údajné milence atd??
To by byl teda vůl !!"
Nyní to vypadá, že bylo předem
určeno,jak bude Čunek obviněn,
ale paní Vesecká to pokazila,
dala to k došetření jiným, na které nejsou kontakty. A teď teprve začal ten kravál.
Co Vy na to?
15. 06. 2007 | 15:13

Hurá napsal(a):

S odstupem doby již víme o Havlovi hodně. Zkráceně se dá říct, že jest charakterovým a morálním invalidou. Právě zmatek ve společnosti je mj. jeho cílem. To je posláním funkce jeho loutky.
16. 06. 2007 | 01:27

Dag napsal(a):

Je mi z Tebe smutno-Rypáčku.Němec byl ministrem ve vaší vládě. Katarský princ byl propuštěn za vlády ČSSD. Když se to hodilo tak jsi byl s Němcem jedna ruka. Teď kroutíš hlavou. Vesecká byla dosazena taky za vlády Velkého prasátka.Jseš fakt cvok, jestli si myslíš, že to normálním lidem nedojde...Všem je přeci jasné, že kdyby tenkrát padl Němec tak by padla i celá ta vaše sebranka.Bohužel jsme všichni obětí nesmyslného poměrného volebního systému. Víš to Ty i já a všichni normální lidi okolo. Přestaň už ze sebe dělat blázna a zkus volební systém změnit.Přestaneme tak být rukojmím zoufalců, kteří jen s odřenýma ušima prolezou do parlamentu.Dnes jsou to zelení nebo lidovci a zítra to může být strana piva nebo nezávislá erotická iniciativa.Vítěz bere vše. potřebujeme stabilní vládu....
16. 06. 2007 | 12:52

Pilot Zaoralka napsal(a):

Lubos me vzdy nabadal. Kdyz letime do Ostravy a by se te nekdo neko zeptal proc, tak rekni ze je to v me funkci. Dnes se stydim ze jsem tak musel lhat.
16. 06. 2007 | 13:20

sssssd napsal(a):

Pane Zaorálku, plně s vámi souhlasím. Vaše komentáře mají hlavu a patu. Líbí se mi Váš postoj k otázce radaru. Držím Vám palce a různými často i vulgárními ohlasy ze strany pravicových příznivců se nedejte otrávit. Držím vám palce!
16. 06. 2007 | 23:27

host 1 napsal(a):

Komente,na rozdíl od tebe konstatuji realitu a neopíjím se lživými kecy kohokoliv.Jestli ty stále ještě věříš,že po modré někam dojdeme,máš pravdu.Dojdeme do řiti.Už tam vlastně skoro jsme.A stačil pouhý rok.
A pro tvou informaci-nejsem volič žádné ze stran,které loni zabodovaly.
18. 06. 2007 | 21:45

auto insurance virginia napsal(a):

I have read several excellent stuff here. Definitely value bookmarking for revisiting. I wonder how a lot effort you set to make the sort of fantastic informative website. <a href="http://invirginiaautoinsurance.com/">auto insurance virginia</a>
10. 08. 2011 | 12:03

average auto insurance rates napsal(a):

Undeniably believe that which you said. Your favorite reason appeared to be on the internet the simplest factor to take into account of. I say to you, I definitely get annoyed while people think about concerns that they plainly do not realize about. You controlled to hit the nail upon the highest as neatly as defined out the entire thing with no need side effect , other people could take a signal. Will likely be again to get more. Thanks <a href="http://topautoinsurancerates.net/">auto insurance rates</a>
16. 10. 2011 | 02:17

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy