Vesecká se chová jako socialistický generální prokurátor

10. 06. 2007 | 17:56
Přečteno 10528 krát
Bývaly časy, kdy generální prokurátor byl členem Komunistické strany a dokonce Ústředního výboru KSČ a mohl opravdu cokoliv. Takový si opravdu dovolil zasáhnout do kterékoliv vyšetřované kauzy a zpovídal se pouze straně.
Tyhle časy jsou naštěstí pryč. Paní Vesecká zřejmě nepostřehla, že v roce 1994 byl tento typ generálního prokurátora zrušen a byl přijat zákon o státním zastupitelství. V tomto zákoně v paragrafu 12 je výčet oprávnění - toho, co může dělat Nejvyšší státní zástupce. Platí, že občan v tomto státě může dělat všechno, co mu zákon nezakazuje. Ovšem kterýkoli státní orgán může dělat pouze to, co mu dovoluje a umožňuje zákon. Paní Vesecká se ale zřejmě pořád nachází v těch starých socialistických časech a co jí ukládá zákon, ji příliš nezajímá.
Považte, co říká paní Vesecká. Říká, že státní zástupce v Přerově, pan Obst, nepostupoval standardně. To samotné je ale skandál. Nejvyššímu státnímu zástupci nejenže nepřísluší zasahovat do jakékoli živé vyšetřované kauzy, ale nepřísluší mu ani hodnocení způsobu provádění trestního řízení, nepřísluší mu ani hodnocení skutkového stavu. K čemu by jinak existovaly nadřízené dohledové orgány jako je Krajské a Vrchní státní zastupitelství. Paní Vesecká neslýchaným způsobem vstoupila do pravomoci Krajského státního zastupitelství.
Pokud respektujeme zákony, tak postup musí být takový, že pokud je učiněna námitka podjatosti proti státnímu zástupci, např. příslušným advokátem, tak v první instanci se jí zabývá samotný státní zástupce, proti kterému je vznesena. Vůči rozhodnutí státního zástupce je možné se odvolat. Tímto odvoláním se pak zabývá Krajské státní zastupitelství. Celý tento normální postup byl v této kauze úplně vygumován a paní Vesecká do kauzy vtrhla jako komunistický pohlavár z časů, kdy právo bylo jen trhací kalendář.
Paní Vesecká říká, že chce vystoupit ve Sněmovně. Nevím přesně, co chce paní Vesecká poslancům vysvětlovat. Její důvody, proč kauzu přerovskému zástupci odejmula, jsou nepodstatné. Nic z toho jí nepřísluší. Ona musí především respektovat zákon. Pokud tak nečiní a chová se jako přízrak minulých časů, musí být odvolána.
Agresivní výhrůžky paní Vesecké, že ten, kdo ji kritizuje, se dopouští trestného činu útoku na státní orgán, to už je jen groteskní nášup v celé truchlivé historii.




Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

surinamec@seznam.cz napsal(a):

Pane Zaorálku, souhlasím s Vámi, že se dnes chovala paní Vesecká velmi zoufalým způsobem. To ale nemění nic na neoprávněnosti Vašich výkřiků. Ještě předtím, než bude postup státního zatupitelství vysvětlovat ve Sněmovně, vy už víte, že budete proti. V poslední době sázíte ve své politciké kariéře na jedinou kartu - rychle a ochotně papouškovat názory Vašeho stranického předsedy. Pan Paroubek ovšem působí dojmem obratného chlapíka, byť bez pevných názorů. Vy jste ale ubohý naprosto.
10. 06. 2007 | 18:23

ngf napsal(a):

Vy pravni ignorante, Vesecka jedna presne podle zakona
10. 06. 2007 | 18:28

Boleslav Dolejsi napsal(a):

Pane Zaoralku, ja si myslim, ze mate pravdu, ale p. Vesecka tvrdi, ze to, co udelala, ji zakony umoznuji (jakkoli se to vam nebo mne muze zdat podivne). Prece ale musi existovat v takovem pripade autorita, ktera rekne s definitivni platnosti, jestli mate pravdu vy nebo ona. Ktery soud to je? Kdo muze nezakonne rozhodnuti dr. Vesecke (pokud opravdu bylo nezakonne) zvratit? Jestli se pravomocne nerozhodne, jestli k poruseni zakona doslo, nebo nikoli, tak nezijeme v pravnim state a priste muze podobnym zpusobem zasahnout do pripadu treba hlavni hygienik?
10. 06. 2007 | 18:32

Božek napsal(a):

To je článek. Ufff. Kdy nám předvedete Únor pane Zaorálku? Ale cítím s váma. Musí to být úděsné ztrácet koryto. A ta moc. To se člověk namlsá že? A co vaše ignoranství rozhodnutí Ústavního soudu?
10. 06. 2007 | 18:34

Pavel Šůra napsal(a):

A já jsem při sledování dnešní debaty na primě uvažoval, kterej užitečnej idiot toho oranžového Guru na ty úžasně konspirativní myšlenky přivedl....
10. 06. 2007 | 18:53

Jan K. napsal(a):

Groteskním nášupem je spíše to, že zde kritizujete porušování práva za socializmu a přitom jste se soudruhy z KSČM největší kamarád.
10. 06. 2007 | 18:57

Bara napsal(a):

Mate pravdu pane Zaoralek, ty casy jsou uz pryc a neslusi se, aby politik kritizoval rozhodnuti nejvyssi statni zastupkyne.
Ceho se bojite?
10. 06. 2007 | 18:58

Jana J napsal(a):

Ad Bara . buďto patříte k horním deseti tisícům nebo byste se měla bát také. Nebo alespoň být naštvaná. V této zemi může kdokoli kritizovat kohokoli, ale to je tak asi všechno, co dokáže. A paní Vesecká se ukázala být mouřenínem, který kdykoli poslouží. Nezávislá je asi tak jako nejnižší úředník v Sedmihradsku za dob císaře pána. Respektive ona by mohla být nezávislá, ale nemá dost odvahy a zřejmě ani vůle. Svůj osud spjala s touto vládou a s ní také odejde.
10. 06. 2007 | 19:08

Jan K. napsal(a):

Jana J ještě zapomněla dodat :"Tak řeklo radio Haló"
10. 06. 2007 | 19:12

haha napsal(a):

No tak to by melo byt podle vaseho gusta pane Zaoralku, vy jste prece socialista, to ma byt kritika do vlastnich rad. To snad ne, vy takovy vyborny soudruh.
10. 06. 2007 | 19:55

lerak napsal(a):

zaorálek má doktorát z marxismu leninismu a píše takové zhovadilosti. odporný slouha ještě odpornějšího paroubka.
10. 06. 2007 | 21:28

AkrijMucok napsal(a):

Celá práce vlády připomíná praktiky mafie a kmotr prezident tahá za nitky pimprdlat.
10. 06. 2007 | 21:37

voice napsal(a):

Jaká jsou oprávnění nejvyššího státního zástupce- tedy podle zákona :

§ 174a

Oprávnění nejvyššího státního zástupce

(1) Nejvyšší státní zástupce může do tří měsíců od právní moci rušit nezákonná usnesení nižších státních zástupců o zastavení trestního stíhaní nebo o postoupení věci.

(2) Za tím účelem může státní zástupce Nejvyššího státního zastupitelství vyžadovat od nižších státních zastupitelství spisy, dokumenty, materiály a zprávy a provádět prověrky.

(3) Zruší-li nejvyšší státní zástupce usnesení podle odstavce 1, pokračuje v řízení státní zástupce, který ve věci rozhodoval v prvním stupni. Přitom je vázán právním názorem, který vyslovil ve svém rozhodnutí nejvyšší státní zástupce, a je povinen provést úkony a doplnění, jejichž provedení Nejvyšší státní zástupce nařídil.

Tolik zákon - tedy trestní řád.
Nad rámec zákona pak koná nejvyšší státní zástupce ve státech, které nelze označit za právní státy cokoliv, ale vždy na přímý příkaz vládnoucí strany. Tak tomu bylo i zde.
10. 06. 2007 | 21:41

pavel napsal(a):

Kdyby se chovala jako komunisticky prokurator, tak je Cunek uz davno popraveny... Podle mne trosku rozdil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10. 06. 2007 | 21:47

Taras napsal(a):

Je typickým znakem pravicových pomatenců, že nejsou schopni vyslovit se k tématu, přinést vlastní myšlenku. Nadávají. Jak tenhle intelektuálně nedostatečný póvlík se může cítit jako něco extra, to je záhada.
10. 06. 2007 | 21:49

veverka napsal(a):

Souhlasím s článkem,je zřejmé že jde o skandální zásah do vyšetřování případu jenž se už už chýlil k obžalování Čunka.A když už je to skoro hotové...prásk ,přijde Vesecká a vymění žalobce.Hnus.
10. 06. 2007 | 22:01

Roman napsal(a):

Vzhledem k tomu, že každé Zaorálkovo vystoupení připomíná nebluze proslulého prokurátora Urválka, tak je to jeho přirovnání celkem komické. Bohužel pravdou je, že politický tlak na policii, vyšetřovatele i státní zástupce, který ČSSD vyvíjí, aby se tahle kauza ubírala jen pro ně přijatelným směrem je už do očí bijící a ať už vlastně dopadne jakkoliv, nikdo si nebude jistý, že to tak bylo podle práva. To jen další z mnoha otrávených plodů, které tady bývalá Paroubkova vláda zanechala. A bude toho víc, dnešní provalená snaha ministrstva financí Bohuslava Sobotky do vyšetřování okolo zkrachovalé IPB je toho jen dalším důkazem
10. 06. 2007 | 22:04

JSP napsal(a):

...a Zaorálek jak poblázněnej levicovej intelektuál!
10. 06. 2007 | 22:08

Nikdo napsal(a):

Nazdar Soudruhu Generální zavorálku
10. 06. 2007 | 22:11

Dave napsal(a):

Tak timto blogem se pan Zaoralek zaradil opravdu nekam mezi 5tou cenovou skupinu, mezi primitivy co jen kazdemu nadavaji aniz by k tomu mohli rici nejaky rozumny argument a ne takove absurdni az detinske nesmysly co tu pise pan Zaoralek...je videt, ze uz opravdu ztraci pudu pod nohama, protoze jinak si nedovedu vysvetlit jak mohl napsat tak neuveritelny blabol.
10. 06. 2007 | 22:24

vocas napsal(a):

Pokud vím, tak tento krok neudělala p. Vesecká, nýbrž některý z orgánů NSZ.
10. 06. 2007 | 22:25

vodák napsal(a):

Ratlíček již zase štěká.
10. 06. 2007 | 22:28

Petr napsal(a):

Paroubek a spol.jsou přesvědčeni,že když oni vytvářeli politický nátlak na policii,justici a pod.,že tak musí činit i ostatní.Pro ně to byla samozřejmost,kdoví jak to bylo s jejich strany s útěkem Krejčíře.ČSSD naprosto nemá zájem,aby Krejčíř stanul před českými soudy,mohl by odkrýt jejich praktiky.Mimochodem pane Zaorálku,kdo jsou to ti marťani,co s nima chce s.Paroubek prosazovat zákony?Co když to budou např.fašisti,nebude to vadit?No, když nevaděj komunisti,tak ...
10. 06. 2007 | 22:28

ok napsal(a):

Proč už se ti socdem nepřejmenují na KSČM 2. Vždyť jsou to ty samé žvásty. Kde jsou ti socdem, kteří jsou jimi opravdu? Drží hubu a krok. Bojí se, že by neskončili dobře a zřejmě mají pravdu. Bůh nás ochraňuj od Paroubka a spol., jinak skončíme v tomto duchu opět všichni.
10. 06. 2007 | 22:29

Znechucený napsal(a):

Nepovažuji za šťastné propírat záležitost ve sněmovně. Bude z toho mediálně přitažlivá politická boxovačka a paní Vesecká se tak stane součástí politické přetahované a to by bylo vzhledem k její funkci absolutně nepřípustné.
Celou tuto šarádu absolvujeme kvůli jednomu mimořádně "oprsklému" jedinci, který se po hlavě přes populistické téma vrhnul do vrcholové poliky aniž by měl ponětí o tom, co to je politická kultura.
Díky Čunkově mimořádně silné hroší kůži je takto zostouzen celý náš stát.
10. 06. 2007 | 22:32

Jouza napsal(a):

čláek je napsaný razantně opozičn í(ODS v duchu nulové tolerance nebyla před tím jiná) - v čem jde o průser, že si NSZ snad myslí, že je nekritizovatelné a že kritiku berou jako útok na stát.
Něco jako když mouchy sraly na císař pána a odnesl to Palivec. Takže držet hubu a krok asi má někdo jiný
10. 06. 2007 | 22:35

hutor napsal(a):

Vzdycky kdyz se objevily jakekoli takove pochyby, statni predstavitele vzdy odpovidali stereotypne: "Nechme to na organech cinnych v trestnim rizeni, nepredjimejme jejich rozhodnuti. Pokud mate nejake dukazy o trestnych cinech, oznamte to. Jinak mlcte". Porve jsem to slysel od Klause v 90. letech, pak ale od vsech dalsich. Musim rict, ze mam skodolibou radost. Jen se tim pekne ridte a uzite si to. A kdyby vas (anebo kterehokoli jineho politika) pritom trefil slak, bylo by to jen dobre. Pa, pa
10. 06. 2007 | 22:38

Alf napsal(a):

Myslím si, že věnovat jakokoliv pozornost názorům pana Zaorálka je ztrátou času. Sám ze sebe už dávno uděšlal politickou mrtvolu. Jen nechápu, kde se v člověku může brát tolik zloby a nenávistné žlučovitosti. Žel máme představitele moci, jaké jsme si zvolili a jaké si tedy zasloužíme!
10. 06. 2007 | 22:51

radek napsal(a):

Když Vesecká potvrdila oprávněnost odposlechů, tak Zaorálek tleskal. Nyní netleská.
Proč ?
Když Stáníček obhajoval svoje úplatky v parlamentně, taky se netvářil jako bijec za právní stát.
Zaorálku ! Z Tebe a ostatních mafiánů z ČSSD je mi na blití. Vy nemáte žádné právo na někoho ukázat prstem. Sami jste zločinci, kteří patří za katr.
10. 06. 2007 | 22:55

regent napsal(a):

Paní Vesecká musí pískat podle not ODS, neboť za svojí funkci vděčí poradci Topolánka Němcovi.
10. 06. 2007 | 23:23

U.S.A. Indiana napsal(a):

Kritika poslance Zaoralka je duvodna a na miste. Nechci, aby se poslanci v soucasnem Cesku bali vyhruzek komunistickych prokuratorek nebo podplacenych soudcu a soudkyn. Vesecka vystupuje vzdy medialne, plni ukoly vlady, ktera stoji naoko stranou, jao nyni ministr spravedlnosti-viz vyjadreni tiskove mluvci. Podivejte se na cinnost Vesecke v souhrnu: Oduvodnuje odposlechy, ktere smerovaly i proti tisku a obcanum bez politicke angazvanosti, jako to delala StB. Toto chovani statni moci vylucuje Mezinarodni soud pro lidska prava ve Strasburghu, ke kteremu Vesecka nema nejmensi uctu, cti jen sve chlebodarce ze soucasne garnitury a skryva se za nepravdiva tvrzeni o postupu podle zakona. Spoleha pritom na to, ze se ji veri. JE dobre, ze se poslanci verejne vyjadruji k cinnosti justice, protoze ta je v Cesku naprosto zvracena a predstavuje z 70 % jen komunisticke stoupence. Vesecka naproti tomu uz preventivne zastrasuje kohokoli, kdo by ji chtel kritizovat. Takovou diktatorku a dominu justice urcite potrebujete. Zamyslete se. Nic jineho na praci nemate.
10. 06. 2007 | 23:31

Roman napsal(a):

Indiano, kdyby jsi měl aspoň troch ponětí o co jde, tak bys věděl, že prázě Zaorálek má nejblíž k tomu, čemu se říká komunistický prokurátor. Ostatně jeho vzorem je Urválek, podoba projevu je více než nápadná. A byla to právě vláda jeho ČSSD, která nechávala špiclovat lidi odposlechy a drze tvrdila, že kdo nic nedělá, tak mu to nemůže vadit. Tak se zamysli, když zřejmě nic jiného než poučovat zpoza louže nemáš na práci, ale přitom o tom houby víš.
10. 06. 2007 | 23:52

Zoro napsal(a):

Zaorálku, Zaorálku, Vás poslouchat tak hodimu a vzpomenu si na vaše působení v Oatravě a mám zase pocit, že mne svědí ruka. Jste stejný jako jste byval, tedy sobeský ubožák a kariérista.
10. 06. 2007 | 23:59

Miloš napsal(a):

Vždyť to byla ČSSD kdo veseckou vynesla na výsluní.Asi se hulvátům kolem paroubka zdá málo vděčna, když nezpívá socanskou písničku.
11. 06. 2007 | 00:04

Petr napsal(a):

100% souhlas!
11. 06. 2007 | 00:18

Petr napsal(a):

Mám na to stejný názor pane Zaorálku.
11. 06. 2007 | 00:21

Petr napsal(a):

ad Petr 11.06.2007 00:18:28:

je nás tu nějak moc, co?
11. 06. 2007 | 00:22

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane či paní VDC,
Váš vulgární příspěvek byl v rozporu s Kodexem diskutujících na stránkách blogů Aktuálně.cz, a proto jsem ho vymazal. Pokud budete tento způsob komunikace používat i nadále, budu nucen Vám znemožnit přístup na tyto stránky (i.e. zabanuji Vaši IP adresu).
Libor Stejskal, editor blogů
11. 06. 2007 | 00:32

Vaše Anba napsal(a):

Pánové a dámy, naplivali jste tady na p.Zaorálka hodněm ale nikdo z vás si nepřečetl trestní řád a zákon o státním zastupiteltví. Já ano, věnovala jsem tomu několik hodin.Proto mohu říci, že p.Zaorálek má pravdu. Státní zastupitelství má kompetenci vždy jen k o stupeň nižšímu st.zastupitelství - nikoli tedy z Nejvyššího k okresnímu. Jednotlivá SZ jsou relativně samostatná a svéprávná. Navíc NSZ nevstupuje do konkrétních nedokončených kauz, má právo otevřít kauzy již dokončené, t.j. odsouzené. Při stížnosti nebo poznatku o podjatosti výkonného st.zástupce pak je postup takový, jak píše p.Zaorálek, t.j. s možností odvolání napadeného SZ. Nic z toho nám p.Vesecká ale neřekla, že by učinila.V TV dnes se odvolala na §25 tr.řádu, ten však jedná o odejmutí věci a převedení jinému SOUDU, nikoli st.zástupci.Prosím, aby všichni, kteří tady plivají , použili internet pro své vzdělání, pokud takto negramotně a sprostě postupujete ve svých povoláních, pak není divu, že neplatíte daně a podvádíte, flákáte se, chlastáte a volíte sobě rovné - ODS.
11. 06. 2007 | 01:07

Milan napsal(a):

Pro Anba: při vší úctě, musíte být neskutečně blbá, podstata je přece jinde. Používejte hlavu a ne jen internet.
11. 06. 2007 | 01:24

Pravnik napsal(a):

Anba, nevim co jste studovala, ale pan Zaoralek rozhodne nemluvi pravdu. Budto lze,nema dostatek informaci nebo problematice nerozumi.
11. 06. 2007 | 02:02

frantaflinta napsal(a):

Všichni tady píšete správně, zaorálky i s Paroubkem zlikvidovat! Teď už máme co jsme chtěli. Ještě zbývá zakázat opozici a zakotvit VEDOUCÍ ÚLOHU STRANY v ústavě a skoncovat s reakcí a pak už budeme žít v modrém ráji. STRANA už zvítězila a úspěšně vládne(a My uvědomělí soudruzi provoláváme slávu) ale pořád se nám do toho se... nějaká ĆSSD s tím jejím pitomým ekonomickým úspěchem a nějakou blbou demokracií. S tou taky brzy skoncujeme a všem kdo nevolí STRANU zakroutíme krkem, protože kdo nejde s námi, jde proti nám! Republiku si rozvracet nedáme! Pryč s opozicí! Ať žije ODS. Na věčné časy!!!!!!
11. 06. 2007 | 05:11

Mistr Jan Hus napsal(a):

Bývalý genenerální prokurátor se vždy pohyboval v zákonných normách. Tedy je nepřekračoval. Jeho generální prokuratura byla mnohem efektivnější a výkonější a zajišťovala dodržování zákonnosti (existoval i tzv. všeobecký prokurátorský dozor, to znamenalo, že prokurátor zasahoval do všeho, kde zjistil jakoukoliv nezákonnost). Současná nejvyšší st. zástupkyně stojí v čele zvláštní instituce, která mnohdy stojí na straně pachatelů trestné činnosti (viz. různé kauzy související s nutnou obranou a ochranou majetku). Paní Vesecká opravdu zasáhla do kauzy Čunek nehorázným způsobem. Je otázka, zda-li se nedopustila náhodou tr. činu zneužívání pravomoci veřejného činitele dle § 159 TZ. Porovnáváním paní Vesecké a bývalých gen. prokurátorů je musíte právem urážet, neboť gen. pr. byla bezpochyby autorita a odborně fundovaná osoba, o čemž nemůže být v případě paní Vesecké ani řeči. :-)
11. 06. 2007 | 06:31

K4my napsal(a):

zig hajl tam jeste chybelo :D a bylo by to dokonale :D
11. 06. 2007 | 06:32

host napsal(a):

Špatně vidím nebo člen ČSSD napadá Nejvyšší státní zástupkyni (kterou jeho strana sama jmenovala). Logicky z toho vyplývají dvě možná vysvětlení. Buď paní Vesecká dělá svoji práci dobře a potrefená husa kejhá o stošest ... nebo paní Vesecká nedělá svoji práci - dle zadání ČSSD - dobře a ČSSD se zase něco vymklo z pod kontroly .. jako tenkrát Standovi na vnitru (kauza Kubice :O) ). V obou případech jsem spokojen, že se potvrzuje stará pravda ... komunisti se znemožní sami, chce to jenom čas. Povyšuji Zaorálka z politika na klauna.
11. 06. 2007 | 06:39

Pepík napsal(a):

Modré mozky pravda opravdu bolí. Ovšem inteligenci jim nezvedne... Jak se zde můžeme v příspěvcích přesvědčit, mnohé se ji ani nepokusí chápat. Jen plivou špínu, úvahy schopné nejsou.
11. 06. 2007 | 07:30

Marek, Karvinsko napsal(a):

Pane Zaorálku, zkuste se na chvilku zastavit a pak začít jednat tak, aby se za Vás a za to, co po Vás zůstane, nemuseli Vaše děti a pak třeba jejich děti stydět. Jste chytrý chlap, věřím, že si to uvědomíte a dokážete to. Držím palce!
11. 06. 2007 | 07:31

Pavel napsal(a):

Toto opravdunapsal bývalý předseda poslanecké sněmovny? Člověkm který zastával druhý nejvyšší post v této republice?
To je neštěstí.
Ale není se čemu divit. Viděl jsem včera paní Benešovou, bývalou nejv. zást., to co dokáže s nestraníkem udělat pochlebování předsedovi jedné strany, za případný váhled funkce , je neskutečné.
11. 06. 2007 | 07:34

Č napsal(a):

Buhahahaha socansko komoušská mafie volá chyťte zloděje!
Nová doba host vyhazuje čišníka!
11. 06. 2007 | 07:40

Lipolt napsal(a):

Zaorálek má samozřejmě pravdu. NSZ nemůže zasahovat do živé kauzy u OSZ. Na to je tu KSZ nebo VSZ.
Pokud kritiku poslanců levice považuje za útok na sáttní orgán ve smyslu § 154/2 tr. zákona tj. "Kdo hrubě urazí nebo pomluví státní orgán při výkonu jeho pravomocí nebo pro tetno výkon...." měla by jako NSZ z úřední povinnosti takového "kdo" ihned zažalovat. Kdo jiný by to měl učinit?! Týž krok by ale měl směřovat vůči sen. Štětinovi, který opakovaně a veřejně útočil na SZ Obsta! A zde také ticho po pěšině?
Zaorálek správně připomíná totalitní - ne-právní stát a jeho manýry! Co se ale děje dnes to není právní stát, ale účelově jednající NSZ, které tím, že koná tam kde konat nemá a nekoná tam kde konat má zákon porušuje. To je také trestný čin!
11. 06. 2007 | 07:41

Cimrman napsal(a):

Pane Zaorálku jste ve vysoké politice dost dlouho co jste udělal například vy osobně pro to aby zmizely komunistické manýry? Aby se opravdu v této zemi dodržovaly zákony? Aby se nerozrůstala byrokracie?Aby se odstranila korupce? Aby přestaly fungovat zlaté padáky směrem vhůru? Takovým způsobem se vyjádřit,od vás považuji přinejmenším za nehoráznost.Vdyť jste jeden z těch co překračování zákona dokázali přehlédnout.Těch přehlédnutých kauz bylo mnoho.
11. 06. 2007 | 07:50

george napsal(a):

Zaorálek je věrný sluha a hlásná trouba Paroubka a je přece zřejmé, že Čunek má být lidovcům pomsta za Grosse. Nejvyšší st. zastupitelství, tedy nikoliv paní Vesecká, reagovalo na stížnost advokátů Čunka. Bylo zjištěno, že stížnost byla oprávněná a byl ze strany dozorového st. zástupce porušen zákon. Co jiného se mohlo dělat, než v zájmu objektivity vyšetřování to dostane úplně jiný člověk z daleka? Socani jsou blbečci, kteří se tímto způsobem potřebují dostat k rozkolu koalice. Paroubek viditelně jednu chvíli potřebuje zelené a ve druhé je zatracuje. Bůh nás ochraňuj od tohoto spolku, včetně tlučhuby Zaorálka.
11. 06. 2007 | 07:52

koudelka napsal(a):

soudruhu Zaorálku, jsem moc rád, že co soc. demokrat, to kokot a "právní expert", protože to pravici dává solidní šance v příštích volbách. Čest práci!
11. 06. 2007 | 07:55

Richard napsal(a):

Vážený soudruhu Zaorálku, vždy když promluvíte, tak na mne dýchne hluboký socialismus, a to mne děsí.
11. 06. 2007 | 08:04

Rejpal napsal(a):

No jo, přesně jak jsem čekal, samej odborník na právo. Už ty bláboly v diskuzi nemůžu číst. Vždycky jsem si myslel, že člověk má nejdříve posbírat informace ze všech stran (I KDYŽ SE MU NEZAMLOUVAJÍ), ty vyhodnotit, a pak si udělat "OBJEKTIVNÍ" úsudek. To co tady někteří předvádíte je ubohé a krásně česky "malé". Paní Vesecká ještě v parlamentu nevystoupila, Čunkova kauza ještě není u konce, ale někteří už mají "naprosto jasno". Těmto věštcům (z pravice i levice) přeji hodně štěstí v jejich "zaručených" věštbách.
11. 06. 2007 | 08:19

Mirek napsal(a):

To co předvedla Vesecká je nehoráznost, tady se to ale už vyšetřit nedá, je potřeba tyhle sviňárny, včetně Kubiceho zprávy přenést na mezinárodní úroveň. Pro začátek do evropského parlamentu, ať ve světě vědí, že tu žijeme opět v totalitě, tentokrát modré!!!
11. 06. 2007 | 08:41

Jan K. napsal(a):

Mirek? Podle toho, co píše , tak zřejmě příjmením Grebeníček.
11. 06. 2007 | 08:50

Honza napsal(a):

A tohle píše někdo, jehož plamenné projevy v PS připomínají soudruha Urválka ?
11. 06. 2007 | 08:54

George napsal(a):

Čest práci soudruhu Chachare-Zaorálku
11. 06. 2007 | 08:55

astalavista napsal(a):

Ovlivňování vyšetřování vyloučil olomoucký státní zástupceNa údajných blízkých kontaktech mezi Šošovičkou a Urbanovou není podle lidí z protikorupční policie nic pravdivého. Sami však nechtějí výtky nejvyšší státní
zástupkyně Vesecké komentovat a vyvracet, ale odkazují na nedávný závěr olomouckého státního zástupce Jaroslava
Rašendorfera, který tyto kontakty prověřoval.Podotkl, že ze strany policisty byl pouze jeden e-mail s banálním
sdělením.

§ 12a

(2) Nejblíže vyšší státní zastupitelství rozhoduje o odnětí a přikázání věci jinému nižšímu státnímu
zastupitelství, jestliže vedoucí státní zástupce dotčeného nižšího státního zastupitelství je podle
předpisů upravujících řízení vyloučen z projednávání věci, nestanoví-li tento zákon jinak.

ps.:Vesecká překročila trestní řád. konec!
11. 06. 2007 | 09:01

arkhan napsal(a):

§ 25 TZ je naprosto jasný : § 25

Odnětí a přikázání věci

Z důležitých důvodů může být věc příslušnému soudu odňata a přikázána jinému soudu téhož druhu a stupně; o odnětí a přikázání rozhoduje soud, který je oběma soudům nejblíže společně nadřízen.

Toto se analogicky použije i na SZ. Nejblíže společně nadřízeno vůči OSz Přerov a OSZ Jihlava je Vrchní státní zast. v Olomouci. Co dodat...
11. 06. 2007 | 09:03

Lipolt napsal(a):

to astalavista - velice správně!
Mám za to, že NSZ se do věci pustilo proto, že zřejmě KSZ či VSZ to odmítlo (na přání NSZ) učinit nebo proto, že proti rozhodnutí NSZ (odebrat a přikázat) není možno podat žádný opravný prostředek.
Mám také za to, že Vesecká překročila své pravomoci pokud je nezneužila. Kdo ji ale má žalovat? Vláda v jejíž prospěch rozhodla?! Inu Absurdistán ve střední Evropě a 21. století!!!
11. 06. 2007 | 09:07

arkhan napsal(a):

Ještě pro doplnění : § 3 odst . 2 zák. č. 283/1993 Sb., o státním zastupitelství : Vyšší státní zastupitelství je oprávněno zasahovat do vyřizování věcí, ke kterým je podle zákona příslušné nižší státní zastupitelství, jen způsobem a v rozsahu tímto zákonem stanoveným. NSZ v tomto případě nebylo oprávněno vykonávat působnist KSZ Ostrava či VSZ Olomouc...
11. 06. 2007 | 09:07

arkhan napsal(a):

Sorry za chybu, u příspěvku z 9:03:56 má být samozřejmě § 25 TŘ...
11. 06. 2007 | 09:13

Kota napsal(a):

Pane Zaoralku. Vy ste opravdu odporny fabulator bez pravniho vzdelani. ale vy vite ze hloupi clovek vam uveri, takze dobry tah. mimochodem byte mel byt rozloben na cele NSZ, vzhledem ze k tomu rozhodovalo jako kolektivni organ.
11. 06. 2007 | 09:14

kedlubna napsal(a):

Hochu, Lubošku,
připomínáš malé ukřivděné děcko, kterému vzali na pískovišti lopatičku.

Jste pacient, který by se měl léčit... ale na druhou stranu, kdo by se neměl, že...
11. 06. 2007 | 09:21

Marcela napsal(a):

Proč mi ti kritici všech politiků soc.dem. a všeho co se soc.dem.týká připadají jako bolševici?Bez argumentů,jen ideologická hesla a nenávist a nesmiřitelnost k lidem,kteří si dovolují mít jiný názor.Bojím se,že Paroubek měl v tom povolebním projevu,který nás trochu vyděsil pravdu.Jestli nás nečeká totalita s modrým znaménkem.Tolik,tolik jsme zvonili my naivkové!
11. 06. 2007 | 09:33

Rapid napsal(a):

Článek pana Zaorálka je přesný a nevidím důvod ho napadat.
Bohužel se s tím nedá nic dělat a to paní Vesecká asi dobře ví.
Pro nás je to jen další důvod si dobře rozmyslet koho volit.
11. 06. 2007 | 09:35

Marty napsal(a):

Diskutujici maji pouze informace z novin a vetsina (ne-li vsichni) z nich ani nema pravni vzdelani. Ocividne to ale nikomu nebrani v udernych stanoviscich :)
Stejne plati i o panu Zaoralkovi.
11. 06. 2007 | 09:40

František z Asisi napsal(a):

Paní Vosecká v tomto případě pořádně ujela velmi neobvykle zasáhla,ve snaze pomoci panu premierovi ze šlamastiky s panem Čunkem,do případu který již měl být postoupen SN s návrhem na obžalobu.Soud by buď vyhověl námitkám obžaloby a mohl sám ze své pravomoci,povolat nové svědky.Tím by se ovšem celá kauza urychlila,což by mohlo nepříznivě ovlivnit projednávání rovné daně v parlamentu.
Cejch,že jednala v zájmu vlády a pana Čunka,jí už zůstane.Škoda,že se do toho zapojila,jinak jsem jí před tím držel palce.
11. 06. 2007 | 09:45

fany napsal(a):

Soudruhu Zaorálku, co je to socialistický generální prokurátor? Vy, jako bývalý komunista tělem a dnes duší, to musíte vědět.
11. 06. 2007 | 09:54

Suskintomislav napsal(a):

Socani by potřebovali naplácat přez držku. Jak je to dlouho, kdy Dostál, Foldyna, Rychetský a další socanský dobytek vykřikoval v médiích, že je třeba zastavit Kinského? Vyvolali "diskusi" v parlamentě a levičáckou většinou vytvořili "Lex Kinský". Vyhrožovali soudcům, že pokud budou pokračovat v přiznávání majetků soudní cestou, že budou trestáni. Do toho všeho se pustil "prezident nácek" Klaus a dortíček byl upečen. Tomu se říká nacionálně socialistický postup té tlupy zločinců.
11. 06. 2007 | 09:55

franta napsal(a):

Další z bandy socanských demagogů. Nezávislá BENEŠOVÁ je členkou u socanů a to mu připadá noumáuní! TFŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
11. 06. 2007 | 09:55

georg napsal(a):

Pane Zaorálku, tento váš článek přesně vystihuje stav v našem soudnictví. Naprostá zvůle. A ty její komunistické vyhrůžky mě také nadzvedly, co si může dovolit nějaká úřednice, placená z naších daní. Asi byla vychována za komunistů, že soudce je nadčlověk. Fuj.
11. 06. 2007 | 09:57

Richard napsal(a):

Pane Zaorálku já ještě neslyšel od Vás jediné rozumné slovo. jak to děláte ?
11. 06. 2007 | 10:02

Jirka napsal(a):

Komouš Zaorálek neví, jak by se zviditelnil. Por Hučína nehnul ani prstem a Putinovi leze do řiti. Paní Vesecká držíme Vám palce !!!
11. 06. 2007 | 10:04

kikina napsal(a):

Většině pisatelů příspěvků chybí základní intelekt, ten je nahrazován vulgarismi a urážkami
11. 06. 2007 | 10:07

občan valašský napsal(a):

Pane Zaorálku, když už obtěžujete svými verbálními výplody, Vy znalec práva a v podstatě všeho, zkuste mi prosím odpovědět na otázku. Jak je možné, že se několik policejních odborů či oddělení od listopadu 2006 baví tím, že vyšetřuje původně anonymní udání o úplatku, později podané JUDr.Novákem za jistou Marcelu Urbanovou za Semetína, bývalou to sekretářku tehdejšího starosty vsetína Jiřího Čunka? Bez jediného důkazu, vše podložené pouze tvrzením dotyčné M.U. ? Zdá se Vám toto normální ? Podivné je pro mne i to, že vyšetřovací spis čítá už přes 3,5 tisíce stránek. Děkuji Vám, rád se poučím z Vaší odpovědi.
11. 06. 2007 | 10:14

SKEPTYK napsal(a):

Paroubek je nemocný člověk, navíc mění svoje názory za pochodu. Přestaňte už papouškovat jeho názory, je to trapné. Potom je tu ještě jedna možnost, jste bezcharakterní kariérista, který se chce za každou cenu zviditelnit. Jste truchlivý pozůstatek komunismu. :-(
11. 06. 2007 | 10:15

vanoce3000 napsal(a):

Ten říká to, a ten zas tohle. Co je to za zákony, když i každý ze zasvěcených (nemluvím přímo o p. Zaorálkovi) je vidí jinak. Jak se má v tom potom vyznat laik? Má věřit bývalému nejvyššímu státnímu zástupci, nebo tomu současnému?
11. 06. 2007 | 10:27

JC napsal(a):

Pro mě bylo velmi důležité vyjádření JUDr. Vojtěcha Cepla v TV, že NSZ zákon neporušilo. Zpochyňovat názor tohoto nadstranického odborníka může jen opravdový ignorant.Co o tom říká Paroubek,Zaorálek a ostatní není vůbec důležité.
11. 06. 2007 | 10:44

Opitz napsal(a):

Holt papír snese všechno, že ano, pane Zaorálku... Zapomíná se tu na jednu podstatnou věc - vyšetřování stále pokračuje... nejlepší by bylo, kdyby Klaus udělil Čunkovi milost, to by pak snad KSČSSD psala zvací dopis do Moskvy...
11. 06. 2007 | 10:44

Opitz napsal(a):

JC - o pravdu ČSSD nikdy nešlo... používají pořád stejnou taktiku - začít řvát, pokud možno co nejvíc a hrát na ty nejspodnější pudy zdejší nenávistné a frustrované lůzy... budou řvát třeba měsíc v kuse, pak se přijde na to, že NSZ postupovalo skutečně podle zákona, tak jak tvrdí od počátku a Zaorálek s celou KSČSSD si najdou jiné téma, třeba že má odstoupit Langer a Pospíšil, protože JAR propustilo Krejčíře...
Socialisté nikdy nespoléhali na zdravý rozum, ale na závist a nenávist... tyhle jejich cavyky, nářky, demonstrativní odchody, "hitlerovské" projevy o zaprodancích, hnusných lidech apod... tohle všechno dělají jenom proto, protože jim jde o koryta a moc, ke které je může dosadit pouze a jedině frustoraná, naštvaná dělnická třída, a vlastně dnes i "nedělnická=nezaměstnaní"... stačí ukazovat kolem sebe prstem a na všechny řvát, že je to zloděj, podvodník, že nedodržuje nebo záměrně překračuje zákon... a nějaké postihy, pokud lže? mají přece imunitu... hlavně že si tenhle papalášek lítá na víkendy do Ostravy vrtulníkem...
11. 06. 2007 | 10:50

JC napsal(a):

Opitz - Já to vím, ale zkus to říct jejich voličům.:-)))
11. 06. 2007 | 10:54

dan napsal(a):

tleskam modrym ptakum za ty moudra a ty urazky soc.dem.co tady vypotili.Ve zkratce ODS muze vsechno,opozice nic.At zije totalita!!!
11. 06. 2007 | 11:00

Pavel napsal(a):

pro DANA.
Asi to tak podle tebe je. S tvým itelktem to ani jinak být nemůže. Jde pouze o diskuzi, ale tvoje závěry jsou jasné.
11. 06. 2007 | 11:31

Jana J napsal(a):

Opět se projevilo to nejlepší z našeho pravicového voličstva. To "vzdělanější". Jak pak asi vypadají ti nevzdělaní!Ad Jan K. - to vaše blbý rádio ani neznám, to asi poslouchají jen ti úspěšnější. Já jsem jen prostý posluchač stanice Vltava, tedy jasně levicového rádia.
11. 06. 2007 | 12:20

nezavorálek napsal(a):

Soudruh zaorálek, plamenný to demagog a pilný student a obdivovatel marxismu-leninismu
11. 06. 2007 | 12:57

Koment napsal(a):

Miloš Zeman ve své knize „Vzestup a pád ceské sociální demokracie“ napsal, "Vedle lidí, kterí sociálnedemokratické politice prospeli, jsme nasáli i bahno (Zaorálek, Kraus), jehož je pak obtížné se zbavovat.."
11. 06. 2007 | 13:02

pepa napsal(a):

Kdykoliv se Zaorálek ohání zákonem, JHVH zabije koťátko.
Byl bys dobrým předskokanem v Krampolově galashow.
Keep it so!

-------------------------
ČSSD musí být zničena.
11. 06. 2007 | 13:04

Taras napsal(a):

Ani jeden z tzv. pravicových diskutujících nepřinesl názor, vlastní pohled na věc, jenom sprostě nadávají. Ptám se, co dělá admin, a jestli smaže můj názor, že modrý dobytek (zrcadlový citát) patří k absolutnímu občanskému póvlu.
Jinak výkom Cepla st. byl neuvěřitelně trapný a odporoval si v každé druhé větě, ani jednou se neodvolal na zákon. Opravdu k zblití, modráci.
11. 06. 2007 | 14:09

neodesák napsal(a):

Taras: Vlastní pohled na věc? Máte dostatek informací, vyznáte se v zákonech, nebo pouze papouškujete názor opozice - mimochodem "váš" p. Rath byl v UK opravdu výborný, kam se na něj hrabe vámi zmiňovaný Cepl
11. 06. 2007 | 14:14

JC napsal(a):

Taras - Tak co jsme v UK viděli.
Kromě velmi distingovaných projevů pana Cepla a paní Vesecké, jakéhosi pilného žalobníčka "Mazánka"/prosím pane profesore Čuřil mě zul", který na závěr zpražen Veseckou, že jako bývalý ministr nezná základní principy fungování státní správy.Je vidět, že ani takový trapas nemůže mít vliv na některé voliče ČSSD jejichž devotní obdiv je do nebe volající.Taras já vám nebudu nadávat, protože je mě vás upřímně líto.
11. 06. 2007 | 15:35

Jag napsal(a):

Když se člověk setká s blbcem a nemůže jeho debilně-nízko-chápající mozek přesvědčit,tak nezbývá než se přiklonit k tomu,že se začnou dostávat na úroveň hlupáka,tedy se urážet.Pak hlupák obviní schopného z modroptáčnictví,esesáctví,fašismu a jiných naprosto debilních věcí,a nakonec řekne,že je sprosťák.Ale v podstatě jde vždy jen o to,že nízkopříjmový mozek nemá schopnost chápat věci v kontextu s dobou,událostmi,analyticky do věci vidět a tím rozkličovat zájmy,podvůdky a určité prospěchy.Proto je stále platné: Blbce poznáš podle toho,že něco dělá a pak se diví,jak to dopadlo a k čemu to vedlo.Inteligenta podle toho,že než dělá,tak přemýšlí,jak by to mohlo dopadnout a snaží se negativa eliminovat.Pan Zaorálek kupodivu chce být ministrem zahraničí,ale vždycky komentuje události ex post,respektive jen "stádově"opakuje fráze pro hloupé davy.
11. 06. 2007 | 16:09

Jag napsal(a):

Mám dotaz pane Zaorálku.Když občan musí respektovat každý zákon,který vy vyprodukujete,jak si mám vysvětlit zákon,který vydá blbec nebo blbci,nadělají bordel ve státě,pak řeknou pardon,nenesou za něj odpovědnost,ale já jako občan za jeho nerespektování budu trestán,protože to je váše pojetí demokracie.Neřku.li navíc,když po roce 1989 jste převzali komunistické právo a občan musel nadále respektovat například hloupé a za dobou zaostávající právo o rodině,které nejen hájí,ale i stupidně "rozvíjí"k blahobytu poslankyněCurdová-v komunismu tak poslankyně-dojička.Ostatně to vaše přejmenování nás přišlo taky pěkně draho.Na Slovensku nechali prokurátory a bylo to jedno.Vlastně nebylo,stálo to akorát všechny moc peněz.
11. 06. 2007 | 16:15

Jag napsal(a):

Zaorálku a radši vystup.Pani Vesecká sice do něčeho vstoupila,ale možná to je ČSSdácké a Zaorálkovo hovno,které se snaží napravit,když už se to dřív neudělalo.Po socialismu se akorát právo osvobodilo,ale svoboda komunistických právnických kreatur nás stála akorát plno sporů,prohraných arbitráží,pouštění zločinců a nakonec žaloby za dlouhé soudní spory ve Štrasburku.Takže tady nějaký komunista Obst-co jsi mu dal svobodu rozhodovat,se akorát všem mstí,že to tady stojí a padá se Zaorálky-pitomci.
11. 06. 2007 | 16:19

ostravák napsal(a):

Potrefený komouš Zaorálek se opět ozval... Aspoň je sranda
11. 06. 2007 | 16:27

Anba napsal(a):

Tak jste si už přečetli trestní řád a zákon o st. zastupitelství? Ne, jen blijete a blijete dál. Modré stádo.Nikdo z vás není schopen pochopit pár paragrafů, ale sprosťárny, ty vám jdou. Škoda času s vámi.
11. 06. 2007 | 17:28

Baron napsal(a):

Co dělá a jaké povinosti má paní Vesecká jsem i při inteligenci občasného čtenáře Blogu pochopil,co dělal a dělá pan Zaorálek pro blaho lidu v Poslanecké sněmovně jsem nepochopil.Pro "diskutující" v Blogu bych měl návrh.Radši jít někam na pivko,nejlépe do nějaké zahradní restaurace. Venku je tak krásně !
11. 06. 2007 | 17:45

Jag napsal(a):

Pane Zaorálku,víte jak se socan v Evropě snaží vytunelovat svoji republiku?Nejprve oblbuje stádo tím,že EURO přinese stabilitu a ceny jako za komunismu.Pak si dojedná nějaké datum,nesmí příliš konkrétně kvůli ostatním spekulantům-mohlo by se napakovat příliš velké kvantum zlodějů a pak si v bance domluví se svým bankéřem různé měnové opce,na kterých při směně vydělá miliardy,stádo ví hovno-myslí na blaho.Politik mezitím obere legálně celý národ-sebere jim na směně penzijní pojistky,životní pojistky,devalvuje pojistky domů a zvýší dluhy domácností.Pak to vysvětlí tím,že je to oběť svobodě a demokracii a jak to dopadne?Bankéř s politikem vydělají na měnových opcích miliardy-oficiálně nikdo nekrade,policie tedy nic nemusí šetřit-tunelování jako v 90letech to není-nikdo z kont nic neukradl.jen je měnově vytuneluje,ale to je přece normální spekulace.Že přitom okrade politik evropský celý náš národ,jeho poslední zbytky snahy občanů se obejít na stáří bez státu ho nezajímá,protože jen stádo závislé na státu má pro vás smysl.....ne pane Zaorálku?Oškubat a pak ovládat.Nakonec se zase po čase objeví EUROvé ceny,ale to už je přece spojené s něčím jiným,že?S EURem to nemá co dělat,neboť ty ceny se přece nezvednou hned druhý den.....že stádo?A stádo to odkejvá,nažere se sraček a pak odejde dělat na další republikový tunel.
11. 06. 2007 | 18:52

Jančar napsal(a):

bože - obsedantní neuroza ve spojení s internetem a je přejagováno. Ukáže mu někdo nepřítele a už slintá.
Za všechno můžou socani a euro, to je opravdu král těhle nablbaných diskusí.
Ještě že se realita liší od tohodle vzorku (normální člověk ve střetu sblbem raději mlčí a nebo nemá na podobné debaty prostě čas) -. jinak chudák republika.
11. 06. 2007 | 19:17

dědy napsal(a):

S panem Zaorálke to jde nějak z kopce,ne?Jeho příspěvky jsou poslední dobou už jenom snůška vulgarit. Mám takový pocit,že z toho zavání hodně silně demagogie a laciný populismus. Kam vítr tam plášť,hrůza. Jen tak dál:))
11. 06. 2007 | 20:44

Emil R. napsal(a):

Ať žije totalita !!!
Nazdar pepo a vy další - ale až bude ČSSD zničena požerete se mezi sebou !!!
11. 06. 2007 | 20:57

Radek napsal(a):

ODS a její koaliční vláda začala založila svou éru na korupci a vydírání/Melčák,Pohanka/,pokračovala útoky na nezávislost policie a justice,ministr vnitra vytvářel na objednávku politické kauzy a osobně honil po Praze neexistující teroristy,obracel se na jasnovidce a toto je jen pokračování v započatém trendu vládnutí.Paní Vesecká politickému tlaku neodolala a místo čestného odchodu z funkce dala přednost zachování svého postu.
11. 06. 2007 | 22:19

Jag napsal(a):

Radku ty jsi blb.Kdo se obracel na jasnovidce?Pokud vím,tak ta žena sama volala policii.Takto jako ty,manipulativně socan dělá politiku.
11. 06. 2007 | 22:49

Jag napsal(a):

Jančárku,chudák republika už je.A to od té doby,co se místo svobody manipuluje v televizi.Od té doby se na ni totiž nedá dívat.Nevím kde máš přejagováno,pokud se podívám,tak všude píšete,že blogy jsou k diskusi.Jestli se Zaorálku číslo 2 chceš jenom spolu s Kostlánem narcisticky předvádět a cvičené opice ti ty tvoje bláboly mají odkývat,tak si zařiď udavárnu KSČSSD,kde mohou soudruzi podávat udání.
11. 06. 2007 | 22:56

pepa napsal(a):

2 Emil R.:

Neboj, do té doby stihne vyrašit nová vlna odborářských prasat.

-------------------------
ČSSD musí být zničena.
11. 06. 2007 | 23:00

igloo napsal(a):

Radku: Mohl by jste svá tvrzení podložit nějakými důkazy? Zřejmě je máte. Podal jste už trestní oznámení?
12. 06. 2007 | 08:51

Terry napsal(a):

Jen taková fanatická "urválkovská" reakce je důkazem, že paní Vesecká postupuje správně a nenechá se ovlivňovat (ani takovými výpady a přirovnáními).
12. 06. 2007 | 10:05

Jan Valin napsal(a):

Dobrý den,

výše uvedl jeden ze zdatnějších diskuterů přesnou citaci Trestního řádu, z níchž vyplývá že se Nejvyšší státní zastupkyně nezachovala podle zákona. Nevím co je tu víc k diskuzi?

Ostatní .......(rád bych Vás někdy v budoucnu nazval třeba kritici), kandidujte ve volbách a mějte takový výsledek jako Lubomír Zaorálek. Přál bych si v této zemi víc takových "politických mrtvol".

Hezký den všem
12. 06. 2007 | 11:15

Mirka napsal(a):

JUDr. Pavel Němec chce jen předvést se st.zástupkyní Veseckou v kauze Čunek jen to, co již brilantně předvedl v kauze pedofilního "katerského prince."Ten se někde z Kataru jen vysmívá naší justici i státu. Bývalému ministru spravedlnost to moc cti nedělá. A proč je paní Vesecká tak rozčilená? No asi si není jistá "svou pravdou".
12. 06. 2007 | 11:53

Jojo napsal(a):

Slyšel jsem, že Zaorálek chodí spát s uvázaným pionýrským šátkem kolem krku a pravidelně si pročítá Leninovi knihy. Co jiného od takového malého soudruha očekávat než ten blábol co zase předvedl.
12. 06. 2007 | 12:03

koutrle napsal(a):

Pan Zaorálek měl volební výsledek bídný, vždyť ho nechtěli na kandidátce ani v jeho obvodě.
12. 06. 2007 | 12:29

chro, chro napsal(a):

To je k popukání,nemohu se smíchy udržet, najednou modrým palicím vyhovuje postup komunistů, dělají to stejně a navíc už i zakazují kritizovat dnešní vládu a na blozích usilovně bojují svými ubohými komentáři, kterým se všichni smějí,doufají, že jejich metoda je úspěšná, chudáci.
12. 06. 2007 | 13:12

jonasprag napsal(a):

Já se jen divim, kolik se vás do té kanceláře pani Vesecké vlezlo, a že jste všichi přesně postřehli, jak a o čem rozhodovala .. to muselo bejt v tom chumlu dost náročný. Ona sama říká, že v té kauze o ničem nejednala ani nerozhodovala, pane politickej vedoucí Zaorálku. Nechte si to od ní zopakovat ve svatym Parlamentu, jestli vá jí lid předtim neukřižuje.
12. 06. 2007 | 13:53

calda napsal(a):

http://www.rozhlas.cz/izurn... Martin Veselovský, moderátor: No, tak pojďme si ocitoval další část onoho projevu, protože předseda Paroubek říkal, že musíte být ve vládě, abyste dostali policii pod kontrolu. Proč by měla, pane místopředsedo, jakákoliv politická strana dostávat polici pod kontrolu? Zdeněk Škromach, místopředseda ČSSD, poslanec ČSSD: Já si myslím, že to se musíte zeptat jej. On určitě věděl, proč tak mluví a proč to říká. Já nedokážu vysvětlit jeho slova.
12. 06. 2007 | 13:56

Satrapa napsal(a):

Proč všem socanům vadí bývalý ministr Němec ve styku s Topolánkem, když jeho mluvčí Dymun dělá Paroubkovi poradce, a zažádal o členství v ČSSD.
12. 06. 2007 | 14:00

host1 napsal(a):

Vesecká dělá ostudu všem slušným právníkům kálí na důvěryhodnost justice...
12. 06. 2007 | 15:45

FROJD napsal(a):

Pokud tato forma veřejné presentace panu Zaorálkovi zlepšuje erekci - pak je to vpořádku. Pokud ne, pak by po poradě s lékařem měl dát přednost Viagře ... :-)
12. 06. 2007 | 23:27

MASH napsal(a):

Porad marne premyslim, proc to podle diskuzi na internetu vypada, ze ODS podporuje ta nejvetsi modrobolsevicka luza (navic zfanatizovana a hyrici tridnim bojem a zrejme i ultrapravicovym proletariatem)! Nechapu!
13. 06. 2007 | 13:11

Pomsta čarodějnici napsal(a):

Vesecká se snaží dělat ze všech státních zástupců na nejnižších stupních pitomce. Svým vystupováním se dokonale zasluhuje o degradaci tohoto stavu.Je to smutný kino.
13. 06. 2007 | 16:39

Pomsta čarodějnici napsal(a):

to voice: s tím paragrafem jseš úplně mimo, dej si přihlášku na práva.
13. 06. 2007 | 16:42

bla napsal(a):

pane Zaorálku dám vám takovou hádanku vite jak se řekne čůrák na osm? no přeci Zaorálek
14. 06. 2007 | 13:39

Pavel Z napsal(a):

Pane Zaorálek, kolikrát vám veřejnost musí vysvětlovat, že jste vypálené palivo které nikdy nemělo výhřevnost. Stáhněte se do ústrani a kririzujte věci kterým rozmíte
14. 06. 2007 | 16:59

Samec napsal(a):

Omyl soudruhu, rozhoďnožka se nevdala aby nebyla nemorální při zajišťování odborného růstu. Ženstvím se toho dá zařídit, to by jste se divil.
14. 06. 2007 | 17:12

Jarda napsal(a):

Pane bože, škoda slov k nějakému komentáři. Někdy mám dojem, že socialisté, po prohraných volbách, ztratili naprosto soudnost ve svých projevech. Ubohost a jen ubohost.
14. 06. 2007 | 17:16

Taky Vašek, ale poctivý napsal(a):

Všichni papaláši jsou stejný, ty za socialismu, ty za počátečního kapitalismu i ti za rozvinutého imperialismu kdy už v Čechách nic není české.
Dnes je to ale hnůj, ze všech stran.
14. 06. 2007 | 17:17

Jirka napsal(a):

Dobrý den všem. Přečetl jsem dost velkou část diskuzních příspěvků na této stránce. Nebudu se vyjadřovat zda je paní Vesecká v právu nebo má pan Zaorálek pravdu. Této tématice moc nerozumím, ale některé příspěvky nemají s touto tématikou co dělat a jejich autoři ukazují jak jsou nízcí, když neumí nic jiného než urážet a být sprostí. Některé příspěvku jsou žalovatelné. Uvědomujete si to vůbec " autoři " těchto článků? A také tím bohužel ukazujete jak je náš národ v " inteligentní " .
14. 06. 2007 | 17:28

Open Mind napsal(a):

Pane Zaorálku, o co se tu, jako představitel neobolševické strany, pokoušíte? Bránit svoje soudruhy, spolupracovníky StB? Není divu, když Vás vede Jiří Roko Paroubek, že ?!?
14. 06. 2007 | 17:29

honza napsal(a):

Soudruzi pod modrou vlajkou v diskuzi opět nezklamali.Pokud to je voličstvo ODS,tak se již nedivím,proč pan premiér tak vystupuje na veřejnosti,že i jeho dcera má s tím problémy.
14. 06. 2007 | 20:43

Karel napsal(a):

Povolební projev vašeho předsedy ukázal zcela jasně kdo ma ke komunistům skutečně blízko.
Dohady zda jednala paní Vesecká v souladu se zákonem ukazují v jakém stavu jsou naše zákony a jak obtížný je jejich výklad. Mimochodem zákony schvaluje poslanecká sněmovna. V ní jste pane Zaorálku od roku 1996. Takže to je i vaše vizitka. Měl byste se stydět a nebo začít pracovat.
14. 06. 2007 | 21:20

Smart napsal(a):

Výborný příspěvek. ODS ukazuje svoji bezohlednost, ukázala to i před volbami přes Kubiceho, aroganci a nyní i bezprecedentní zasahování do vyšetřovaní. Modrý teror začíná!
15. 06. 2007 | 00:41

Jouza napsal(a):

k věci - kdo viděl v pátečním přenosu ze sněmovny vystoupení J. %Cunka na svou obhajobu, musle být zděšen.
Z půdy sněmovny trapně urážel svědkyni své vlastní kauzy, citoval veřejně ze spisu a dokonce zveřejňoval věci z jiné kauzy - tj. dopis advokáta z pracovně právního sporu z vsetínské radnice.
Kromě této ukázky právní ignorance (a to jde o vicepremiéra) se navíc neopomněl pochlubit, jak bojoval s tím, aby v jeho sekretariátu nemohla být pí urbanová jako představitelka odborů.
Evidentně když mu djodou zdroje jeho primiztivního populismu - vsetínskou romskou kauzu už mezitím odsoudil oficiálně i ombudsman - tak jen plácá a ztrapňuje se.
A tohle si Topolánek i zelení drží ve vládě ve strachu aby nemuseli ze svých židlí ?
Topolánek sice poté naznačil určitou distanci od jeho projevu, ale Čunek se vesele zametá pod koberec dál
16. 06. 2007 | 20:02

Jag napsal(a):

Jouzo,Čunek není myslivna,ale to se vědělo.jenže paní Urbanová není taky "čistá" panna.Je to jedovatá mrcha,která se ukazuje.Čunek se chová jen jako hloupý chlap.Ostatně kde brát,když politické strany jsou rozumově vykradené.Snad si nemyslíte,že Paroubek by lidovcům nelezl do gatí......Kdyby byl u vlády s nimi,tak určitě.Dnes tady huláká,ale jestli byl skutečně agentem,tak premiér agent......no to je spíš vrchol.Navíc byste si měl všimnout,že premiér Čunka napomenul a snaží se ho rovnat.Podívejte se jak uklízí ČSSD své aktéry afér-dává je do poradních komisí ČSSD.A Čunek je lidovec a není členem ODS.
16. 06. 2007 | 22:12

sssssd napsal(a):

Článek je přesný a nevidím důvod ho napadat! Držím Vám, pane Zaorálku, palce a nedejte se některými příspěvky pravicových příznivců otrávit!
16. 06. 2007 | 23:48

Egon napsal(a):

tedenčnost je v tom, že zatímco je pro někoo čunek jen chlap co má smůlu že se na něj organizuje kampaň (a umí to s cikány, že ?), tak svědkyně v této kauze je automaticky mrcha, čůza atp.
Od toho ale je policie a soudy aby se rozebraly v pravdě. A proto je to průser, protože se těmto orgánům v jejich práci polticky brání.
Jinak je úplně jedno jestli jde o modré, černé, a nebo oranžové (a stejně tak hnědé) a jestli to říká zaorálek nebo někdo úplně jiný.
17. 06. 2007 | 13:12

poiu napsal(a):

To je zase den. Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by zrovna shazovali. Ono by to snad ani tak nevadilo, ale proč jsou všichni modří a dutí? Vždyť to zasviní všechno kolem a kdo to má pak uklízet, když se k tomu nemá jakýsi Stejskal - administrátor blogů?

A k té reakci pravice na kauzu Čunek? Je potřeba jen počkat na to, až se vzájemně požerou. Každý z nich, až z této kocoviny vystřízliví, si bude hledět zachránit kůži tím, že potopí jiné. Strana, nestrana. Proč? No jednak tam vznikne spousta trestních kauz a pak neméně kauz politických. Politikům přičichlým k funkcím bez zodpovědnosti, bez pracovní morálky, s imunitou a prebendami, se však do pracovního procesu přirozeně nechce. V jejich věku a poté co veřejnosti předvedli, mají totiž na pracáku zajištěnu permanentní nezaměstnanost, s mizerným důchodem. Jo využívat je dokud sedí na zakázkách a jsou u moci, to soukromý sektor s radostí uvítá. Ale vzít si takové típky do firmy, no to by udělal jen sebevrah.
17. 06. 2007 | 18:34

Sláva napsal(a):

Ze všeho mám pouze pocit, že Vy co oblbujete již hloupý lid byste měli z politiky odejít. Jenomže ono je v Čechách hlupáků dost co Vám kapsy naplní tak proč odcházet!? No Vy na morálku kohokoli ani neukazujte, protože ta vaše je geometricky horší než Vámi ukazovaný. Takhle oblbovat lidi co neměli na inteligenci štěstí..
22. 06. 2007 | 00:19

clay napsal(a):

Odnětí a přikázání trestní věci (tzv. „delegaci“) upravuje v případě postupu soudů ustanovení § 25 trestního řádu. Vzhledem k tomu, že trestní řád ani zákon o státním zastupitelství neobsahuje takovou výslovnou právní úpravu pro postup státního zastupitelství, použije se tento procesní institut pro státní zastupitelství analogicky. Analogické užití institutů procesního práva je přitom v právní praxi a doktríně nejen přípustné, ale i běžné. Analogie je na místě tam, kde chybí výslovná úprava předmětné věci, avšak je k dispozici výslovná úprava věci svojí povahou obdobné, přičemž lze předmětnou věc s přihlédnutím k její povaze a ke smyslu a účelu obdobné právní normy právně regulovat stejně jako věc obdobnou a není-li zde silnějšího důvodu, proč k analogii nesáhnout. Aplikace ustanovení § 25 trestního řádu analogicky též na postup státního zastupitelství pak vyplývá nejen z logiky věci (neboť jde o úpravu příslušnosti orgánu činného v trestním řízení), ale je rovněž v souladu s ustálenou praxí státního zastupitelství. Tento postup pak zakotvuje i vnitřní normativní úprava v čl. 6 pokynu obecné povahy č. 12/2003 nejvyšší státní zástupkyně (jde přitom o pokyn, který vydala bývalá nejvyšší státní zástupkyně Mgr. Marie Benešová). Rovněž trestněprávní doktrína staví na popsaném použití analogie (viz např. Miroslav Růžička, komentář k § 25 trestního řádu, ASPI, 13. 6. 1998). Ve prospěch uplatnění možnosti delegace podle § 25 trestního řádu i na postup státního zastupitelství lze argumentovat rovněž tak, že je-li přípustná delegace mezi jednotlivými soudy, tím spíše může být přípustná mezi složkami státního zastupitelství, u nějž není explicite stanoven obdobný princip zákonného soudce. Lze tedy uzavřít, že doktrína i praxe již dlouhou dobu zastávají názor o použitelnosti § 25 trestního řádu per analogiam i ve vztahu ke státnímu zastupitelství. Základním pravidlem proto je, že rozhoduje vždy to státní zastupitelství, které je nejblíže nadřízeno původnímu státnímu zastupitelství a tomu státnímu zastupitelství, kterému by věc měla být podle příslušného návrhu přikázána. Pokud tedy obviněný ve svém podnětu navrhuje postoupení věci od okresního státního zastupitelství nacházejícího se v obvodu Vrchního státního zastupitelství v Olomouci k okresnímu státnímu zastupitelství v obvodu Vrchního státního zastupitelství v Praze, musí se touto otázkou zabývat Nejvyšší státní zastupitelství jako nejbližší těmto oběma okresním státním zastupitelstvím společně nadřízené
22. 06. 2007 | 00:32

clay napsal(a):

pane Zaorálku vy jste studoval na katedře ML filodofie ML filosofii a politickou ekonomii. Věnujte se tomu, co umíte a nefušujete do práva
22. 06. 2007 | 00:34

Mirek napsal(a):

Prosím pokud chcete nadávat ta napište své
pravé jméno a nechovejte se jako za minula.Nemusíte souhlasit s názorem pana Zaorálka,ale také vulgarita některých pisatelů mluví o jejich vyzrálosti a inteligenci.
22. 06. 2007 | 01:21

pepe999 napsal(a):

Ze zrovna lempl s bolsevickym slovnikem vyklada neco o prokuratorech.(blici smajlik)
22. 06. 2007 | 03:00

spravny postreh napsal(a):

Jenze tak se chovaji i neketri podrizeni JUDr. RV:

http://www.users.qwest.net/...
22. 06. 2007 | 05:16

Caltex napsal(a):

Proc v techto novinach tak radi otiskujete blogy bolseviku ?
Na to maji halo noviny !
A jeste ukazujete ty jejich ksichty !
22. 06. 2007 | 05:18

napsal(a):

Pro zde se předvádějící modré šaš.ky. To co předvádíte Vy a paní Vesecká se opravdu velice podobá tomu únoru. Tenkrát i nyní se jen chrání zlodějina a zloději.
22. 06. 2007 | 06:38

Hippo napsal(a):

Naopak pane Zaorálku, kdyby se chovala jako komunistický prokurátor tak by podobné věci jako se děly v případě vyšetřování kauzy Čunek policií (např. svévolné a bezdůvodné zjišťování majetkových poměrů mnoho let nazpět atd.). To co se dělo mi připomíná kauzy vyšetřování tzv. "rozkrádaček" za socialismu... Chápu, že Vám jako roduvěrnému sociálnímu demokratovi vadí vše co nepodporuje vaše zájmy, ale z vašich úst to bohužel zní farizejsky (my voliči st pamatujeme také na jiné kauzy :-D...) Pokud se ČSSD bude i nadále chovat tak nedůstojně a "bolševicky" jako v případě Čunek a jiných kauzách uplynulého jara, budu při příštích volbách vážně uvažovat o tom, zda neporuším svou zásadu "vždy volit nejsilnější opoziční stranu, pokud to nejsou komunisti"
22. 06. 2007 | 07:01

Honza napsal(a):

Pokud paní Vesecká jednala nezákonně, měl by pan Zaorálek spěchat na nejbližší služebnu policie a podat na ni trestní oznámení, aby potom případně úřady k tomu určené rozhodly, zda jednala v souladu s právem nebo ne. Pokud žádný z kritiků toto oznámení dosud nepodal, je to zcela jasné - není pro ně vůbec zajímavé, zda paní Vesecká koná po právu nebo ne, daleko důležitější je vyvolat kolem celé věci humbuk, kterým se dá (jak je vidět) ovlivnit celá řada lidí - i cesta může být cíl.
22. 06. 2007 | 07:03

pgjed napsal(a):

Paní Vesecká nepochybně je bývalou socialistickou prokurátorkou. Sice ne generální, ale jen okresní, ale to není již takový rozdíl. V tom má tedy pan Zaorálek kus pravdy. Zbytek je ale na vážné zamyšlení nad postoji a názory pana Zaorálka. Dlouhá léta jsem pana Zaorálka hodnotil uvnitř té prapodivné směsi bývalých bolševiků, osmašedesátníků a kariéristů, která se prohlašuje za sociální demokracii, jako jednoho z mála skutečných sociálních demokratů a solidního politika. Jeho současnou proměnu na davového křiklouna nechápu a nedomyšlenost jeho výkřiků mě zaráží.

Tedy k případu paní Vesecké. Je nepochybné, že zákonný rámec, na který se pan Zaorálek odvolává, stanovuje nejvyššímu státnímu zástupci povinnost bdít nad činností svých podřízených tak aby vyšetřování bylo vedeno řádně, v souladu se zákonem, případ byl vyřešen beze zbytku, ale současně aby nebyla porušována práva vyšetřovaného. Pokud k něčemu takovému dojde, je povinností nejvyššího státního zástupce zasáhnout a obnovit právní stav.

Jaká je skutečnost vyšetřovacích okolností případu? Již dva měsíce před sdělením obvinění, byla zahájena intenzivní mediální kampaň proti obviněnému s evidentním využitím informací z vyšetřovacího spisu, který ležel u vyšetřovatele na stole. Úniky ze spisu průběžně pokračují. Vyšetřovatel vytvářel s hlavní svědkyní komplot s cílem upravit formulace její výpovědi tak, aby dopad vůči vyšetřovanému byl maximální. Do případu byly zatahovány další osoby, jihž se případ netýkal a vláčany tiskem. Probíhalo zastrašování svědků obhajoby a jak se ukazuje v těchto dnech, rozsah vyšetřování byl rozšířen nad rámec obvinění s cílem za každou cenu něco na vyšetřovaného najít. Postup ze strany vyšetřovatele i okresního prokurátora zcela za hranicí jakékoliv zákonnosti ponechával zákonodárce Zaorálka zcela chladným. Pročpak asi? Je pro pana Zaorálka přijatelnější možnost zadupat jakýmkoliv způsobem politického protivníka do bláta, než zákonný právní stav? To že se paní Vesecká rozkývala k nápravě protiprávního průběhu vyšetřování teprve dnes je její hrubé pochybení, znamenající, liknavost a porušení povinností vyplývajících ze zákona. A to, že to panu Zaorálkovi vadí svědčí o bezprecedentní účelovosti názorů tohoto pána, hraničící s darebáctvím.

Bývaly doby, kdy jsme si s panem Zaorálkem občas vyměnili polemický mail. Dnes mě ze zásady neodpovídá. Nečekám odpověď ani na tuto poznámku. Snad, že by sebral odvahu a všem se omluvil.
22. 06. 2007 | 08:12

josef Pekar napsal(a):

V prve rade komentuji clanek jako byvaly krajsky prokurator.Pan Zaoralek je pravni primitiv, zrejme osobne zaujat proti pi.Vesecke,Tvrdim odpovedne pi.Vesecka jedna presne podle zakona !!!Pokud jde o jeho soukrome zazitky se soc.proluratorem je jeho vec.
22. 06. 2007 | 08:35

Pepe napsal(a):

Nejvíc socialisticky se chová sám p.Zaorálek.Pokud podám námitku na podjatost,musím jí prý podat státnímu zástupci,proti kterému námitku podávám a ten posoudí jestli je oprávněná a když usoudí že ano podstoupí jí krajskému státnímu zastupitelství.Tak to je přesně to socialistické a přesně to,co zde bylo za bolševika.Je s podivem,že p.Zaorálek jako jeden z nejvyšších představitelů práva,státu a ústavnosti znevažuje a napadá práci nezávislých soudů a dokonce nejvyšší státní zástupkyně.To je velmi alarmující a dávat absolutně nezávislé státní zástupkyni přívlastek "socialistická" je úsměvné od socialistického politika,který se hlásí k levici a k soudcům,kteří se účastnili monstrprocesů v padesátých letech......
22. 06. 2007 | 09:11

entice.x napsal(a):

Jak to ČSSD myslí s právním státem a zákony dala myslím jasně najevo v okamžiku, kdy žádala jednání o kauze Čunek v poslanecké sněmovně, ale současně chtěla zabránit vystoupení paní Vesecké! ČSSD nejde o vysvětlení, ale o hon na čarodejnice bez ohledu na vinu či nevinu, bez ohledu na to, že případné obvinění stále ještě není rozsudkem o vině! Pan Čunek ať pyká, je-li vivnen, ale rozhodovat o tom nebudou Paroubkovi hoši!
22. 06. 2007 | 09:22

Eva napsal(a):

Vážený pane Zaorálku, při vašich demagogických projevech a článcích mi vždy naskakuje husí kůže. Nic konstruktivního, Jen všeomílající výpady.
22. 06. 2007 | 10:30

sido napsal(a):

Souhlasím s názorem p. Zaorálka, takovýto postup by si nejvyšší státní zástupkyně měla velice dobře rozmyslet. Všichni dobře vědí, že pan Čunek čistý v této kauze určitě nebude, tak proč ukazovat, že jde korupci zamést pod koberec. Pak se nedivme, že patříme mezi státy,kde se korupci daří. Buďme už konečně alespoň jednou hrdí na to co děláme a ne na to, co za to dostaneme........
22. 06. 2007 | 10:46

MrTo napsal(a):

ODS a její přicmrndávači......
Každej by jen bral, je jedno kde, od koho, hlavně že budou prachy, prachy prachy...... a kde je nějaká morálka a etika ?
Celá modrá je pěkně hnusná...
22. 06. 2007 | 10:51

Bohuslav Tyc napsal(a):

Priteli Zaoralku, Vy letate z Ostravy do Prahy vrtulnikem a argumentujete svou nepostradatelnosti pro tento narod. Chovate se tudiz jako Gustav Husak a tez vam nikdo nic nevycita. Odvolavat, odvolavat... Chapu, ze to by se Vam zamlouvalo. To presne delali komunisticti pohlavari v dobach normalizace.
22. 06. 2007 | 11:06

Kompert napsal(a):

Je pěkné, jaké emoce na netu vyvolává blog marxisty Zaorálka, národně frontovního soudruha studenta a bezbarvého chachara. Škoda je ho, jako předseda nějakého národního výboru, třeba v Karviné, nebo Třinci, by mohl být velmi užitečný. Ale takhle je to jen vyjící pes, ale karavana táhne dál ..... A ta nezákonnost začala již dříve, a to nucenou správou IPB a vytvořením státního závazku vůči ČSOB ve výši 140 miliard. Vzpomeňte na Mertlíka, to je stejný národně frontovní typ jako tenhle "filosof". Komp.
22. 06. 2007 | 11:11

realista napsal(a):

Co se na netu najednou najde antimarxistů, antikomunistů, antisocialistů, antibolševiků apod.... Kdepak jste všichni hrdinové byli v dobách reálného socialismu...., když jste to tu jedním dechem pomáhali všechno budovat. Jste jen bandy křiklounů, která se přimkne ke straně, která je momentálně u koryta. Typický obrázek maličkého českého človíčka. Velká huba a žádné výsledky......... :-) :-)
22. 06. 2007 | 11:18

Mard napsal(a):

To je hrozný, jakou nekompetentní a zlou osobu ta blbá ĆSSD odsouhlasila. Je to svinstvo, za to by Parouba a ostatní, co se na tom podíleli, měli zavřít!
22. 06. 2007 | 13:32

deabajo@deabajo.com napsal(a):

Tak jsem tu po presteni jen prelitnul prispevky... a stacilo mi to, zase tu evidentne unika samotny fakt, ze p. Vesecka zasahuje do vysetrovani, do ktereho nema co mluvit... Jinak si myslim, ze pan Zaoralek nerika nic moc noveho, jako socialisticky funkcionar se chova ve vlade a parlamentu kde kdo... staci mi jako priklad "draci vejce pana Langra" howgh P>S> pro Realistu: bohuzel v takove zemi zijeme...
22. 06. 2007 | 13:58

pgjed napsal(a):

Pro realistu:

Zbytečnně mnoho skepse pane kolego. A také bezdůvodné paušalizace. Kdyby všichni tak nadšeně a jedním dechem budovali reálný socialismus, byl by tu do dnes. Ale není. I pasivní odpor je odpor. I příboj nahlodá skálu a rozmělní ji na jemný píseček. Úměrně moci systému zvolila tichá většina metodu odporu.
22. 06. 2007 | 16:19

pgjed napsal(a):

Pro deabajo"

Pane kolego, pletete hrušky s jablky. Paní Vesecká má po hierarchické linii dozorovou pravomoc nad vyšetřováním. Jsou-li oprávněné pochybnosti o zákonnosti průběhu vyšetřování, a to nepochybně jsou, má ze zákona nejen právo, ale dokonce povinnost zjednat nápravu, nejlépe personální výměnou, což se stalo. To nemá nic společného se zasahováním do samotného procesu vyšetřování.
22. 06. 2007 | 16:26

pavel napsal(a):

Pane Zaorálku, míchejte se prosím do věcí kterým rozumíte, a nechte si vaše socanské výroky pro rodinný klub, jestli vám tam vůbec naslouchají.
22. 06. 2007 | 22:48

Petr Valent napsal(a):

Úkolem státního zastupitelství je mj. dozorovat zákonnost a rychlost přípravného řízení, ať již konaném policejním orgánem či státním zástupcem samotným. Proto např. přísluší státnímu zástupci rušit kterákoliv nezákonná rozhodnutí policejního orgánu či nižšího státního zástupce. Jako pojistka zde pak vystupují oprávnění Nejvyššího státního zástupce zrušit rozhodnutí nižších státních zástupců o zastavení trestního stíhání či o postoupení věci. Všechny tyto pravomoce jsou jak jsem již řekl zárukou zákonného a rychlého přípravného řízení. Jestliže pak Nejvyšší státní zástupce zjistí takové závažné pochybení v činnosti policejního orgánu jako je zjišťování a provádění důkazů nezákonným způsobem, což má za následek absolutní neúčinnost těchto důkazů před soudem, je nikoliv skandální ale jen a pouze žádoucí aby Nejvyšší státní zástupce učinil takové rozhodnutí, které tyto vady napraví ještě než je podána obžaloba a věc se tak přenese v řízení před soudem, kde by senát stejně rozhodl při předběžném projednání obžaloby o vrácení věci státnímu zástupci k došetření, což by bylo na újmu především rychlému postupu ve věci, což jak doufám si přejí všichni, a zároveň učinit opatření preventivní v tom smyslu aby se podobná pochybení pro vícekrát již neopakovaly. A to nemůže zaručit státní zástupce Obst, který měl dozorovat zákonnost a rychlost přípravného řízení původního. Jestliže tak nečinil, je v zájmu všech zúčastněných stran-tedy i obžaloby (státu), aby dozor vykonával státní zástupce jiný. A jestli je k tomuto kroku příslušný Krajský státní zástupce či Nejvyšší, je z hlediska tohoto pořadí irrelevantní neboť rozhodne-li orgán nadřízenější, tedy vyšší nežli orgán příslušný, nelze toto poažovat za nezákonné, viz např. úprava věcně příslušného soudu. Za nezákonné bychom považovali tu situaci kdyby namísto Nejvyššího zástupce rozhodl Krajský, tedy situaci opačnou. Jediné v čem lze spatřovat nezákonnou intervenci do práce orgánů činných v trestním řízení je postoj opozice a jestli se paní Vesecká vyjádřila něco ve smyslu naplnění skutkové podstaty trestného činu útoku na státní orgán, lze s ní jenom souhlasit, přiznám se že mě tento fakt napadl dříve než jsem zjistil, že je podobného názoru i naše Nejvyšší státní zástupkyně.
23. 06. 2007 | 09:56

Milan Hotový napsal(a):

OPOZICE.
Je to naprosto jasné.Ti první/koalice/ hájí vše co se dobrého udělá pro ně.Druzí/opozice/ samozřejmě mají názor vždy opačný.Myslím, že by bohatě stačilo v těchto příspěvcích se jen označit např.KOALICE anebo OPOZICE.Dobře by se pak dalo spočítat kdo má navrch.Jako ve sněmovně při hlasování a odpadly by ty úmorné, někdy ubohé komentáře.V tomto sporu má převahu asi KOALICE....
23. 06. 2007 | 20:42

Jag napsal(a):

Raelisto-Zaorálku,to co jsi napsal je jen důkaz,že nemáš v politice co pohledávat.Mohl bys být rád,že tady máš opozici.Není sice třeba nic moc,ale je tu nahlas.Veřejně sice nebyla za totality,ale kdo má zájem nechat si dělat potíže,když ví,že mu Rudá armáda stojí za prdelí.Bojovat proti tomu na veřejnosti se rovná popravě.a jak známo,tak člověk je tvor přemýšlivý a třeba i vychcaný,i když s holou rukou jít proti Rusům,by mělo asi takový smysl,jako Sedláci u Chlumce.Ostatně kdo by znal nějakého Zaorálka nebo Havla,kdyby USA neporazili CCCP ve studené válce.NIKDO.
25. 06. 2007 | 06:28

Aleš Jirkal napsal(a):

pane Zaorálku, záměrně jsem v oslovení proti všem pravidlům pravopisu apsal malé "p". To proto, abych tak zvýraznil Vaši malost, která je skličující u člověka, který se tak rád vystavuje v Tv. pane Zaorálku, je dobře, že se takto projevujete, dáváte tím šanci části ároda, aby prozřela pochopila zkoubnost levicové politiky, jejímž jste reprezentantem.
25. 06. 2007 | 13:22

Cristopher napsal(a):

http://660cca2dfc4e06dbd36f... <a href="http://660cca2dfc4e06dbd36f...">660cca2dfc4e06dbd36f1d5dd96c6347</a> [url]http://660cca2dfc4e06dbd36f...[/url] [url=http://660cca2dfc4e06dbd36f...]660cca2dfc4e06dbd36f1d5dd96c6347[/url] [u]http://660cca2dfc4e06dbd36f...[/u] 51db5f58e300383915b4ea83c7fc983b
26. 08. 2007 | 08:12

Chearmhak napsal(a):

maximum cialis dose online prescription cialis <a href="http://iyc.in/sns/pg/pages/view/1118670">best geniric cialis </a> price of cialis order cealis for males
29. 10. 2011 | 01:49

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy