Za koho mluví ministr Barták?

16. 04. 2010 | 10:22
Přečteno 5633 krát
Kdosi přirovnal Baracka Obamu k běžci na dlouhých tratích, který vytrvale a systematicky postupuje kupředu. Nejdříve se pustil do ekonomické krize a vypadá, že má určité výsledky. Pak se pustil do zápasu o zdravotnickou reformu, čelil mimořádně silnému odporu, ale nakonec v Kongresu uspěl a jeho prestiž vzrostla. Zdá se, že nyní si Obama vytvořil prostor i pro zahraniční a bezpečnostní politiku. Co před rokem bylo nazváno Pražskou iniciativou, mohlo leckomu připadat jako sen – pouhá vize budoucího světa bez jaderných zbraní, kterou leckdo pokládal za pouhé rétorické cvičení. Ale i tento sen začal v posledních dnech nabývat překvapivě konkrétní podoby. Ano, Obama byl kritizován, že se mu nedostává v zahraniční politice sil, že se mu nedostává kapacity kontrolovat plnění vlastních záměrů. Teď se i tento vlak konečně rozjel.

Poslední kroky amerického prezidenta představují více než jen smlouvu mezi USA a Ruskem o redukci nukleárních zbraní. Obama nabízí dialog o jaderném odzbrojování, o snižování hrozby zneužití jaderných zbraní, o vytváření pravidel pro bezpečnější svět. Jeho výzva je ale obecnější, je to zároveň výzva ke společnému spravování světa na základě dohodnutých pravidel a principů posilujících vzájemnou důvěru. Nejde jen o to, jak na tuto iniciativu zareaguje Rusko. Rozhodně oslovuje také nás, spojence v EU a NATO.

Jak můžeme reagovat my v Evropě? Odzbrojovací pozice USA dnes zřetelně prosazuje snížení významu jaderných zbraní. V krátkodobé perspektivě se zdá, že hlavní oblastí, kde může Evropa přispět k tomuto úsilí, je souhlas se stažením taktických nukleárních zbraní, které mají USA rozmístěny v Evropě z období studené války. Američané dávají jasně najevo, že by stáli o to, aby se především na půdě NATO vedla v této věci vážná debata. Řada států Evropy přivítala podepsání dohody START, některé už i konstatovaly, že je nyní čas na omezení střel krátkého doletu v Evropě. Naposledy ministři zahraničí Norska a Polska konstatovali, že NATO by mělo taktické jaderné arzenály zahrnout mezi odzbrojovací témata. Očekává se, že přesně o těchto věcech se bude mluvit na zasedání ministrů zahraničí NATO v Tallinu příští týden.

Je zřejmé, že NATO by nemělo užitek z žádného jednostranného kroku, proto se vyzývá k reciprocitě a společně dojednaným opatřením. Nikdo nemá zájem na tom, aby se NATO kvůli těmto otázkám začalo štěpit a začal se kvůli nim vést politický zápas. Ani v ČR bychom neměli k těmto otázkám dávat ostrá politická prohlášení a zahajovat politický boj podle vzoru „radarová základna USA v České republice - ano či ne“.

Proto mi připadá nanejvýš nešťastné vystoupení současného ministr obrany ČR Martina Bartáka v USA, který dříve než celá debat začala, vyhlašuje oficiálně za ČR, že „naše pozice je neměnná a jsme proti stahování jaderných sil USA z Evropy“.

Pan Barták, ministr úřednické vlády několik týdnů před volbami, se po spekulacích o vysílání dalších vojáků do Afghánistánu nyní vyjadřuje k zásadní otázce, která se týká strategické pozice naší země v budoucí debatě. O této otázce dosud nejednala Poslanecká sněmovna ani její výbory. Nebyli jsme s pozicí pana ministra dosud seznámeni. Jeho prohlášení je evidentně v rozporu s pozicí našich nejbližších sousedů. Vzpomeňme třeba programové prohlášení německé vlády nebo aktuální stanovisko polského ministra zahraničí. Za normálních okolností bych žádal pana ministra Bartáka, aby v parlamentu své výroky vysvětlil. V končícím parlamentu se ale prostor pro interpelace zužuje.

Nelze tudíž než vyzvat pana ministra, aby přestal činit za ČR vyhlášení, ke kterým nemá mandát.


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

JC napsal(a):

Na začátek by možná bylo dobré, kdyby nám pan autor napsal, jaký arzenál jaderných zbraní v Evropě má Rusko a případně kdy ho hodlá stáhnout.
16. 04. 2010 | 10:32

Tencokida Hnuj napsal(a):

Zajímavý přístup :

http://www.novinky.cz/domac...

V ČEZku ojedinělý. Nehrnou se do koaliční vlády za každou cenu.

Volím VV. Uvidíme.

P.S. Zákonodárce vs vláda. Tak by to mělo být.
Ne že je poslanec zároveň ministrem. Neřkuli mnohoobročníkem.
16. 04. 2010 | 10:45

Petr z Tábora napsal(a):

Chválíte pana Obamu a svou "podporu" mu vyjadřujete odmítnutím posílení našich jednotek v Afganistánu......
I já jsem pro to, aby USA nesnižovaly svou vojenskou angažovanost v Evropě. Je dlouhodobou protiváhou vlivu Ruska. Evropa by se nestala bezpečnější stažením amerických jaderných zbraní. Pan místopředa Barták má moji podporu ač nebudu volit ODS.
16. 04. 2010 | 10:48

Merk napsal(a):

Ministr Bartáck je na rozdíl od experta Zaorálka realista a to je dobře. A že u toho nebyla soc.demokracie a je jenom dobře. To by bal další mezinárodní ostuda.
16. 04. 2010 | 10:57

Al Jouda napsal(a):

Proč měl Hitler v počátcích 2. světové války takové úspěchy ? Protože západní mocnosti - Anglie a Francie usilovně nezbrojily a stále doufaly, že mír vydrží. Za současné světové hrozby i státního terorizmu (Írán) by se zbavil taktických jaderných zbraní jen naprostý idiot !
16. 04. 2010 | 11:01

větro napsal(a):

Al Jouda :Srovnávát Hitlera s Iránem který sotvá dýchá a kdykoliv může být vymazaný z mapy . Ták to o něčem svědčí .
16. 04. 2010 | 11:17

Petrman napsal(a):

to Al Jouda: Spojené státy a Rusko mají jaderných zbraní tolik, že o nějaké odzbrojování nemůže být ani řeč, spíš bych v pozadí té dohody viděl zbrojařské loby, které se snaží místo starých atomovek prodat nové.
16. 04. 2010 | 11:19

Béda napsal(a):

P. Barták je vůbec podivuhodná postavička. Propojen s lobbistou Smržem společně dovolenkuje (nikoliv v Toskánsku) ale na Seychelách).

Ač s mandátem 100+1 přeběhlické vlády vyjednává smlouvu SOFA na věčné časy o protiraketové "obraně". Nyní, ač člen vlády, která má na kahánku, vyjadřuje svěřepě zásadní stanovisko, ke kterému prakticky nemá mandát.

O prezidentovi Obamovi a plnění jeho slibů raději nebudu psát. Jenom Otázku: kdy uzavře různá Guantanáma a začne stahovat vojsko z Iráku?

Pokud jde o smlouvu reStart: Zde bych si dovolil podotknout že jde u obou stran o "z nouze ctnost" a politické taktizování. Pohnutky USA nebudu raději rozebírat. Jejich převaha v nejaderných zbraních je naprostá.
16. 04. 2010 | 11:28

krok napsal(a):

pár komentářů a..člověk žasne:-))..Al Jouda ser bojí?...koho..Ruska nebo Iránu či snad Severní Korey?..JC se naivně dožaduje stažení ruských raket..odkud?..z vlastního území?..jen tupec neví, že Rusko nemá základny na cizích územích:-)..Petr má obavy, aby Rusko neuchvátilo Evropu..kde žiješ Petříčku?..v jakém století?...nemám Zaorálka v oblibě, ale tentokrát mu musím dát za pravdu..Bartákovy kecy jsou jen "ramena" malého a hloupého kluka..no, on vlastně Barták malej je..:-))
16. 04. 2010 | 11:29

tata napsal(a):

PANE Tencokida Hnuj

je to vaše rozhodnutí take sem s tim koketoval ,bohužel to video mi přesvědčilo k čemu?po pravdě už sem se rozhodl asi před 3 tydny vyhlašenimi pana johna,todle mi potvrdilo me spravne rozhodnutí,jestli toto činí začinajicí politik co bude dělat jako matador?RESPEKTUJI VAŠE ROZHODNUTÍ,ale po zkušenosti se zelenymi nevěřím že něco změní male strany a už vubec když činí takove věci na začatku,myslim že z mala něčeho rozumneho co bylo řečeno v televizní debatě nezachraní nas naka nova star v politice ale politik ktery jde od piky,tim padem je vice čitelny a předvidatelny a naším tlakem na vitěsnění tech proflaknutelnych,jenže co se stane politik ktery je naprosto proflaknuty založi stranu a lidi věří že něco změní a to lidi i velice studovany,mysli že určity recept napsal pan buldatra pod panem ToužičkOU
16. 04. 2010 | 11:30

Brundibár napsal(a):

větro:

Hospodářství Německa koncem 30. let 20. stol. "sotva dýchalo" také - stačí si projít záznamy Říšké banky a tamního Ministerstva hospodářství.
16. 04. 2010 | 11:30

tata napsal(a):

PANE Tencokida Hnuj

JEŠTĚ DODATEK,vite co politiku toto prohlašovalo a skutek utek,a ted jak muže politik byt tak nediplomaticky, v politice musíte jit nakou dohodou kolikrat vytěsnit,osobní utoky a antipatie v zajmu věci
16. 04. 2010 | 11:34

JC napsal(a):

krok,
Za Ural kroku, za Ural.Prostě pryč z Evropy.
16. 04. 2010 | 11:38

Al Jouda napsal(a):

To větro : Špatně jste to pochopil. Hitlera s Íránem jsem vůbec nesrovnával. O Íránu jsem se zmínil v souvislosti s hrozbou světového státního terorizmu. Pokud by Írán získal jadernou zbraň, tak je veliká pravděpodobnost, že by ji dal k dispozici teroristům z Al Kajdy, kteří už by věděli, jak ji použít !
16. 04. 2010 | 11:38

Tencokida Hnuj napsal(a):

tata
Zdravím.
Já už v roce 1990 byl pro to, aby jsme přeložili švýcarskou ústavu a nahradili jí tu naši.
Jenže z objektivních důvodů (komoušů jak koukulu tu či onde) by to "společnost" neakceptovala. Takže s názory pana Buldatry problém nemám.

K Johnovi : VV jsem objevil v půli minulého roku. Byly to právě prvky přímé demokracie, které mě z volebního programu VV oslovily.
VV pořádá referenda na svých stránkách, pořádá vnitrostranická referenda při volbě kakdidátů v primárkách, pořádají akademie demokracie...

A teď navíc jejich leader prohlašuje, že prostě do koalice za každou cenu nepůjdou.
Což implikuje, že VV budou velmi žádanou dcerkou na vdávání. Z čehož vyplývá, že i takto (v opozici vůči blbosti zprava zleva) budou disponovat nemalou mocí k prosazení rozumných věcí zprava zleva.

Politik od piky ? Myslíte rozený aparátčík ? Profařená metastáze z radnice či úřadu ?

Dík. Já budu raději volit politika, který něco dokázal ve svém profesním životě. Takto tedy nezkušeného politika.

Což je v rámci ČRZké politické scény spíše velkým plusem, než mínusem.

Volím VV. Uvidíme.
16. 04. 2010 | 11:47

Brundibár napsal(a):

krok:

Technická: Kyrgyzstán, Ukrajina, Moldávie či Gruzie opravdu nejsou součástí Ruské federace - ruské základny však v těchto zemích jsou.
16. 04. 2010 | 11:51

Tencokida Hnuj napsal(a):

tata
Jistě. Ale pan John ještě tu šanci nedostal.
V tom vidím velký rozdíl mezi nim a Kalouskem, Topolánkem etc.

Nediplomatický ? Přečtěte si ten rozhovor pozorně. On říká, že rozumné návrhy v parlamentě podpoří ať už přijdou zleva či zprava.
A svými výroky, že se nenechá urážet a nechce spolupracovat s gaunery, že je nediplomatický??!!

Tak to už Vám skutečně nerozumím. Asi máme odlišný názor na to, co je ještě diplomacií a co je fialový hnus.

Mějte se.
16. 04. 2010 | 11:53

Béda napsal(a):

Brundibár,

a americké základny?
16. 04. 2010 | 11:57

Páťa z Chebska napsal(a):

Pane Zaorálku a kdo mluví za vás či za min.
Kohouta,resp.min.Pecinu?Toď pouze řečnická
otázka!Tímto článkem opět dokazujete,jaký
jste patolízal a vlez do p....e.Přestaňte si
už konečně hrát na všeználka a mezinárodního
experta.Jste jen směšná figurka,doufám že se
do vlády nedostanete,byla by to jen další
ostuda pro ČR ve světě.Přečtěte si laskavě
knihu ,kterou napsal M.Zeman a stať o vás a
zameťte si laskavě před vaším prahem.Tato stať přesně o vás cosi vypovídá.Měl by jste panu M.Zemanovi poděkovat ,že o vaší
neschopnosti resp.schopnosti se tak velice
jemně a dost taktně zmiňuje.Mějte soudnost
a odejděte z politiky.Kašparů máme dost a
to především z řad vaší socdem strany.
16. 04. 2010 | 11:58

Tencokida Hnuj napsal(a):

Tata
John : "Chceme se chovat zodpovědně vůči státu a voličům a opravdu podpoříme dobré návrhy, které zlepší situaci v republice. Ale nutně netoužíme po vládě, což byla chyba malých stran, které kvůli ministerským křeslům obětovaly svůj program. Pro nás je klíčové snížit korupci, zastavit zadlužování a provést důchodovou a zdravotnickou reformu."

Jistě. Papír a monitor snesou všechno.

Ale hlavu a patu to má, ne? A na poměry mafiakapitalismu v ČEZké republice si dokonce myslím, že ta hlava vůbec není skopová a pata Achillova.
16. 04. 2010 | 11:59

tata napsal(a):

PANE Tencokida Hnuj

CO TO VIDEO? NEMYSLEM sem aparatčnik ale lidi v mistní spravě,kde přece sou lidi s potencialem,ale ja vam svuj nazor nevnucuju,bohužel to poklesle video jestli sem měl naké minění a mužu řict že na začatku velmi vysoke mě hodně zklamal,ano nadruhou stranu dostane šanci uvidíme,je to tim že určitě ja zatím hlas do praveho spektra nemohu dat,proto taky pišu že se zachoval nediplomaticky,protože jedina možnost je ods,a top což promě není vubec přijatelna vaš pohled je v pravo tak pro vas je přijatelny,což je pochopitelné
16. 04. 2010 | 12:00

Nuba napsal(a):

Tak mě řečnění pana Bartáka nepřekvapuje vůbec.

Je to přesně ve stylu politiky ODS a jejího ex předsedy Topolánka, který označoval kroky prezidenta Obamy v protikrizových opatřeních jako cestu do pekel. Je to nějaký napoleonský komplex či co, takové to papežštější než papež a chytřejší než nejchytřejší. Bylo by to směšné, kdyby to nebylo tak trapné.

O panu ministru Bartákovi jsem si udělala obrázek při sledování jednoho jednání parlamentu, kde seděl v záběru kamer přesně vedle diskutujícího za pultíkem. Při vystoupení některého z poslanců za soc. dem. prováděl tak vehementní hlavová cvičení, že si málem vykloubil krk. Téměř při každém druhém slově řečníka koulel očima, obracel je v sloup, vrtěl nesouhlasně hlavou a ústa naznačovala permanentní úšklebek. V některých okamžicích procvičoval úplně všechno najednou a potom to prokládal pitím nějaké osvěžující tekutiny z plastikové lahve. Snad se nepožgryndal.

Tento tyátr by docela dobře zapadl do té ODS vesnice nebo města či kýho výra, jak tam hoří ty plameny pekelné na pozadí srpu a kladiva. Snad jej ti fanatičtí řečníci vezmou mezi kluky, co spolu mluví, docela si to odpracoval.

V rámci vyváženosti musím říci, že ani v jiných stranách to není moc odlišné. Promiňte, snad se nikdo neurazí, nějaká ta potrefená, ale je to jako reklama pro blbé. Jinak totiž nevím, pro jakého voliče jsou tyto národopisné tance určeny. Já to určitě nejsem. K volbám sice půjdu, ale s velkým sebezapřením.

Jak z toho začarovaného kruhu, kde si politici i voliči v zásadě myslí o tom druhém totéž, totiž že je blb, to opravdu nevím.
16. 04. 2010 | 12:07

tata napsal(a):

PANE Tencokida Hnuj

Je to tim že ja paroubka nerad vidim v čele,svuj dil na zvednutí čssd vykonal ted ji svym přistupem,podaní podle mě škodí,ale nevidim v něm to co vy nakou mimořadnou vybočujicí postavu hruznosti jako vy ,tady proto prohlašení pana johna berem rozdilně,konečně je spravne že sou rozdilne nazory nebot asi bude myt možnost dokazat a třeba jak sem se mylyl nebo vy a to je natom to pozitivní
16. 04. 2010 | 12:11

Tencokida Hnuj napsal(a):

tata
Paroubek je narcistní individuum a ČSSD škodí.
Divím se, že na něj pravice útočí.
Kdyby místo Paroubka stal v čele ČSSD třeba Sobotka, utře ODS i ODS(b) - TOP 09 v letošních volbách ústa.

Přečtěte si blogy Zaorálka, Křečka etc o panu Johnovi. Haškovo vystoupení v televizi...
Ubohé. Ale rozumný člověk si svůj obrázek udělá.

Kdo volí profláknuté grázly a přitom na ně nadává, je schizofrenik.
Kdo volí tyto tváře v "nových" stranách je blb.
A kdo nevolí vůbec, je blb i schizofrenik zároveň.
16. 04. 2010 | 12:18

Petr z Tábora napsal(a):

to krok:
Mám zájem na dobrých vztazích s Ruskem a nijak s nimi nestraším. Ale mír bude tak dlouho, dokud bude rovnováha. Jakmile nějaká velmoc získá pocit převahy, jak ji zneužije. Tak to bylo co je svět světem a nevidí to jen naivkové nebo lidé fandící té druhé straně.
16. 04. 2010 | 13:10

Béda napsal(a):

http://cs.wikipedia.org/wik...

"... je český lékař a politik, současný ministr obrany a místopředseda vlády České republiky. Stal se nástupcem ministryně Vlasty Parkanové (KDU-ČSL), jejímž byl náměstkem...

Vzdělání
1982 – 1986 – Gymnázium Voděradská, Praha (maturita 1986)
1986 – 1992 –1. lékařská fakulta Univerzity Karlovy v Praze (titul MUDr.)
1995 – I. atestace z chirurgie
2001 – II. atestace z neurochirurgie
1989 – 2004 – odborné postgraduální stáže - Harvard University, Oxfordská univerzita, Leibniz Universität Hannover[1]
Hovoří anglicky, rusky a německy, je ženatý.[2]

Profesní praxe
1992 – 1996 – Nemocnice Na Homolce, neurochirurgie
1994 – jednoroční studijně pracovní pobyt v KRH -Klinikum Nordstadt v Hannoveru
1996 Radcliffe Infirmary, Oxford, Velká Británie
1996 – 2006 – Nemocnice Na Homolce, Praha, neurochirurgie
2002 – 2006 – poradce předsedy Výboru pro obranu a bezpečnost PSP ČR
2000 – 2006 – poradce místopředsedy ODS Petra Nečase pro otázky bezpečnostní a obranné politiky
8. září 2006 – 8. květen 2009 – první náměstek ministryně obrany ČR
od 8. května 2009 – ministr obrany a místopředseda vlády ČR

Kritika

Zakázky pro MPI Group
Firma Bartákova známého Michala Smrže (MPI Group) dodala armádě v letech 2005 až 2009 zbraně a munici za téměř miliardu korun. Většina obchodů byla uzavřena až po nástupu Bartáka na ministerstvo obrany. Oba se „náhodnou“ na dovolené potkávají na ostrově Mauricius. Barták také pomáhal Smržovi do vedení armádního podniku Letecké opravny Malešice, odtud ho po několika týdnech odvolala ministryně Vlasta Parkanová pro střet zájmů. [3]

Nákupu obrněných vozidel Iveco
Anonym podal na Bartáka trestní oznámení 1. března 2010 k Obvodnímu státnímu zastupitelství pro Prahu 10, neboť nákupu 90 lehkých obrněných vozidel Iveco mohl být spáchán trestný čin zneužití pravomoci veřejného činitele. Smlouvu na dodávku vozů, logistiku a municí uzavřelo ministerstvo obrany v prosinci 2009 s tím, že vozidla mají být dodána v letech 2010 až 2013. Stát má za dodávku zaplatit přes 3,6 miliardy korun [4]
16. 04. 2010 | 13:10

to už přehnal napsal(a):

barták je neskutečná škodná a patří do kriminálu!
16. 04. 2010 | 13:22

george napsal(a):

Béďo a co dál? Má perfektní vzdělání, praxi a bylo na něj podáno anonymní oznámení osobou strachy podělanou. Takže mě uniká nadpis článku "Za koho mluví". A za koho mluví Zaorálek, zkus o něm napsat jeho cur. vitae a můžeš začít létáním do práce za naše peníze.
16. 04. 2010 | 13:55

Brundibár napsal(a):

Béda:

On tu někdo tvrdí, že "Jen tupec neví, že USA nemají základny na cizích územích..."? O Rusku to "krok" tvrdil, tak jsem ho jen upozornil, že v tomto bodě pravdu prostě nemá.

Prostě mě vadí, když lidé mají kategorické soudy o věcech, kterým nerozumějí (a ještě z jiných dělají třeba tupce).
16. 04. 2010 | 14:31

Béda napsal(a):

george,

pro mě p. Zaorálek není žádná posvátná kráva - to abychom si rozuměli.

P. Barták má vzdělání v oboru medicíny, nikoliv zahraniční politiky a obrany. Přesto krátce po návratu ze stáží se stává předním odborníkem na obranu a bezpečnost.

P. Parkanovou zajisté nepodezíráte z podjatosti vůči p. Bartákovi - svému náměstkovi. Přesto jeho soukromého zbrojního lobbistu Smrže z vedení leteckých opraven odvolala. Ministr Barták, jak se zdá podle Wikipedie mu to po nástupu do funkce vynahradil.
16. 04. 2010 | 14:38

vlk napsal(a):

Zeptám s e pane Zaorálku - co je špatně na tvrzení, že pozice ČR je jasná. Je proti stažení US atomových zbraní.

Já s tímhle tvrzením souhlasím. Nebo už se mezitím změnila přijatá strategie NATO a atomové zbraně nejsou součástí krycího obranného deštníku? nebo snad je novou zahraničně poltickou doktrinou ČR prosadit změnu obranné strategie NATO a je to oficiální vládní postoj?

Pokdu ne, má promne pan Barták pravdu. A
rozhodně mluvil za mne u za naši rodinu. a tjsem levicově orientovaný.

Mimochodem - zmiňujete iniciativu Norska a Polska ohledně taktických A zbraní.
Jejich motivace pro tuto iniciativu byla , podle mých informací, přesně opačná, než jak ji stavíte vy.
Smlouva START II z Prahy se totiž týká jen strategického arsenálu. taktický zcel apomíjí. a jak Norsko , tak Polsko vyjádřilo obavy z velké převahy Ruska v taktických hlavicích a nosičích a začaly o problému mluvit ve smyslu vyvážené redukce.

Tenhle blog s e vám rozhodně nepovedl.
Jsem s ním velmi nespokojený. Jd e o naprosto neopodstatněný a hloupý útok na Bartáka. Nemám na jeho osobě žádný zájem, Na partaji , která jej nominovala také ne. Ale není důvod, proč by bylo třeba psát věcijinak než skutečně jsou.
Předem děkuji, že podobný úlet už nebudete nikdy opakovat.
Ve výsledku totiž jen nahráváte opravdovým demagogům zprava.
16. 04. 2010 | 15:08

vlk napsal(a):

Béďa

o nákupu a Iveca a trestního oznámení na bartáka v této věci nevíte zhola nic. Nula. To trestní oznámení bylo podané.
Sice anonymně, nicméně vís e s dost velkou jistotou kdo to byl.

důvod je naprosto nesmyslný. A jd e o zoufalou s nahu horší konkurenc es e dostatk lizu. Nic víc.

Jak jsou mi trnem v oku flinty ajejich nákup, tak Iveca mají hlavu a patu. V Afghu s emimořádně osvěddčila. Dvakrát pod vozidly vybuchla protitanková mina, dvakrát osádka přežila bez větší újmy.
Pokud by byla v Humvee bylo po nich. A Ivec anejsou nakupována primárně kvůli Afghu, ale na základ ězkušeností s Afghem. místo redukovaných pandurů.
16. 04. 2010 | 15:13

Béda napsal(a):

vlk,

já jsem ocitoval Wiki v celém rozsahu. proti Ivecům jako takovým nic nemám. Proti válce v Afghánistánu, na rozdíl od vás, jsem ovšem ze zásady.

Al Kaidá tam není. Ta válka byla vedena pod smyšlenou záminkou (plynovod TAPI, geostrategická pozice, drogy)stejně jako válka v Iráku (ropa, geostrategická pozice). Na zdůvodnění Al Káidou nevěřím: 1) Talibán slíbil předáky Al Káidy vydat do Pákistánu v případě, že USA nezpochybnitelně doloží, že útok na WTC jwe z její dílny. 2) Krom toho dnes již Al Káida v Afghánistánu není

Ta válka je prohraná a akce jsou kontraproduktivní. Mudžáheddínů je více, islámský svět na rozdíl od r. 2001 je celý zradikalizován. Navíc kořeny všech problémů v oblasti jsou v USA - podpora mudžáheddínů v sovětsko - ruské válce, podpora šáha v Íránu a podíl na svržení premiéra Mosaddeka, podpora Husajna...
16. 04. 2010 | 15:47

vlk napsal(a):

BéĎa
ušetřte mne politických školení.
Už jsme o tom debatovali mnoho kráte.
Afgh a geostrategická pozice? Směšné. Konec světa. Plynovod přes Afgh? Směšné! Protože by byl vydiratelný každým místním kmenovým náčelníkem!Drogy? směšné - to jako , že by US a stty NATO chtěly ovládnout trh s opiem?? Velmise bavím.

jestli AL Kaid a v Afghuje nebo není vy naprosto nevíte. Al Kajda naopak tvrdí, že Taliban je jejím spojencem.
Taliban je militantní , naší civilizaci naprosto nepřátelské hnutí: nejen naší civilizaci. Vzpomínáte na odstřel soch obřího Budhy? Talibanem? Z náboženských důvodů? Přesto, že šlo o jedinečný kulturní artefakt na celém světě?

Válka je prohraná? S postejem takových jako vy určitě.

Mosssadeka jeho svržení jsou příčinou iránského fanatismu. A to s epodívejme! Mossadeka by takový Chomejný nechal jako kacíře okamžitě veřejně popravit.
Byl totiž velmi lažným nábožensky.
Podpora Hussajna? Jak to, že byl vyzbrojen zásadně ruským arzenálem?
Že ho podporovaly proti Iránu je naprosto logické.
16. 04. 2010 | 16:16

Nestor. napsal(a):

Vůbec nejlepší na tom je, když ministra, v tomto případě obrany, dělá studovaný MUDr. Jistě, není to žádný blbec, ale že by zrovna on měl rozumět této oblasti, je pozoruhodné. Jako bychom neměli dostatek lidí (čestných a nezkorumpovaých a hlavně nevázaných na špičkové politiky), kteří by věci dělali (pokud by to jejich čest byla schopna unést) věci, které jsou fér a bez vlivů politických zájmů.To by ovšem musela být vláda tzv. "úřednická" nikoliv dosazená politickými stranami, jako dosud.V každém případě to je skandální, co si Barták z pozice ministra dočasné vlády dovoluje.Začalo to Parkanovou, Bartákem to (zatím) končí. Co bude dál, se uvidí!
16. 04. 2010 | 16:21

Béda napsal(a):

vlk,

podívejte se vlku podrobně na mapu:
- odkud kam měl plynovod TAPI (v režii konsorcia vedeného americkou firmou Unocal - později Chevron)vést? Víte, že na výplatní listině Unocalu/Chevronu byli p. Rice a p. Karzáí - dnešní afghánský prezident?
- kterépak hospodářské, vojenské a surovinové velmoci se nacházejí v blízkém okolí Afghánistánu?
- kdo myslíte, že dnes stojí za afghánským obchodem opiem? Kudy asi vede drogová cesta do Evropy? Nebude to americká základna Camp Bondsteel a území kosovského narkostátu? Myslíte, že aktivity USA jsou placeny pouze z amerického rozpočtu?

Myslím, že fakt, že Al Káida tam není již zazněl z úst samotného generála McChrystalla.
Talibán je radikální regionální hnutí. Ještě jsem neslyšel o tom, že by působil vně regionu Afghánistán - Pákistán. Vy jste již slyšel o afghánském teroristovi v Evropě anebo v USA?

vlku nezjednodušujte. Psal jsem o ŠÁHOVI a pak o Mosaddekovi. Co myslíte, že bylo příčinou svržení šáha a popularity Chomejního?

Odkud myslíte, že pocházely chemické zbraně Husajna, vlku?
16. 04. 2010 | 16:31

Petr Havelka napsal(a):

Příspěvek pana vlka předčí "slint" autora blogu.
16. 04. 2010 | 16:38

Pepa Řepa napsal(a):

To Wikibéďa
Mudžáhedy totiž vyrábí jedna utajená fabrika v Nevadské poušti. Z písku, vodního skla a mletéhovápence. Pak je tajně dováží a umísťuje do Afghpaku, aby zlovolný americký imperialista zdůvodnil své zbrojení.
Teď přesunul strejda Sam výrobu do Šanghaje, proto jich je Wikibédo tolik.

Jiný válečný štváč v Negevské poušti seká zase Mossad deky jako Bata cvičky. Jistí to agent 007 u Vás, v Lihovém domě.

Ani ten pes policejní, nad kterýho nikdy nejní ani ten to nevyčuchal, že Dimun je krycí hebrejský název pro agenta pocházející z místa výroby přikrývek.

Ale Bédo, pssst, vím to jen já, krásný Bibi a teď Vy.
Proto to ještě není na Wikině, tam se tajná operace nedává.

A Vy přece dokáže tajemství udržet, věřím Vám.

S pozdravem:
Za mír, za socialismus a za orálek.
16. 04. 2010 | 16:51

RA napsal(a):

soudruhu Všeználku Zaorálku, jen jeden dotaz, mohl byste nám sdělit, kolik raket s jadernými hlavicemi má dnes v Evropě Rusko , dříve CCCP ? To je totiž otázka, kterou zcela zásadně a záměrně pomíjíte.
16. 04. 2010 | 17:09

Nuba napsal(a):

Nestore,

ono to ministerstvo taky nemá bohužel moc štěstí na lidi. Mám za to, že si tam, jak na generálním štábu tak na ministerstvu dělají ti pupkatí pplk. a plk. potichoučku za zády ministrů celkem co chtějí, podle toho to taky vypadá. Jeden týden potřeba 200 ks pandurů, druhý týden polovina. Tam se kšeftíčky hýbou. Zlatá logistika. Třeba takoví provianťáci, to byl vždycky zlatý důl. Tam by se rezervička pro důchodce našla natotata. A bez lupy.

Pro osvěžení paměti:

Ing. Miroslav Vacek
PhDr. Luboš Dobrovský
Ing. Imrich Andrejčák
doc. Ing.Antonín Baudyš,CSc.
RNDr. Vilém Holáň
JUDr. Miroslav Výborný
RNDr. Michal Lobkowicz
RNDr. Vladimír Vetchý, CSc.
Ing. Jaroslav Tvrdík
Ing. Miroslav Kostelka
JUDr. Karel Kűhnl
Jiří Šedivý, Ph.D.
JUDr. Vlasta Parkanová
MUDr. Martin Barták

Co mi napověděl gůgl:

Martin Barták – ministr obrany, navržen ODS

Barták působil až do roku 2000 pouze jako lékař – neurochirurg. Mezi roky 2000 – 2006 byl poradcem pro bezpečnost a obranu Petra Nečase (místopředsedy ODS) a mezi roky 2002 – 2006 současně také poslance Jana Vidíma (ODS), tehdejšího předsedu sněmovního Výboru pro obranu a bezpečnost. Pak se stal prvním náměstkem na ministerstvu obrany u Vlasty Parkanové (KDU-ČSL). V roce 2008 se postavil do skupiny příznivců za záda Mirka Topolánka, který na Žofíně před médii ohlašoval kandidaturu na předsedu ODS proti Pavlu Bémovi.
Martin Barták prosazoval kontroverzní zakázku na nákup španělských letadel CASA. Za poradce si vybral bývalého šéfa NBÚ Jana Mareše zapleteného do kauzy konkurzního soudce Jiřího Berky. Kromě toho Barták pravděpodobně prodal svůj podíl ve firmě ExotTop přednímu členu ruské mafie Andreji Korpljakovovi (Barták tvrdí, že svůj podíl rozdělil mezi společníky; Korplajkov podle Obchodního rejstříku získal podíl ve společnosti ve stejný den, kdy jej ztratil Barták).
16. 04. 2010 | 18:57

vlk napsal(a):

Petr Havelka
s čímpak máte v mém prvním příspěvku problém? Copak v něm není pravda?
Neměl jsme zatím problém vás jakkoli pískovat. Měl jsem vás za věcného diskutéra. jestliže máte potřebu dostat pořádný kartáč, klidně pokračujte.

Béďo
žádal jsme vás , abyste men ušetřil politických školení!
Každý země s někým sousedí a vždycky se tam někd e najd e nějký zájem! zaregistroval jste, že Amíci chtějí jak z Iráku tak Afghu vypadnout?
Plynovod v Afghu je prostě nesmysl. V takové zemi jako je Afgh ho sic e lze naprojektovat, postavit,ale ne provozovat.Tam prostě takováhle stavba bud e přitahovat milovníky výkupného nepřetržitě. Navíc nejd e o stát, Jde o soubor svrchovaných kmenových území.
A je celkem jedno, jestli je Riceová nebo Karzaí nebo oba na něčí výplatní listině. Schroeder je na výplatní listině NordStreamu. máte s tím problém?
Jo za obchodem s afghánským opiem budou státt Nejspíš Obama, Hillary a McChrystal osobně. Vyhověl jsem vám?

BuĎte tak laskav a poučte men z čeho dalšího jsou palcneí americké aktivity!! Hořím touhou topoznat! A hlavně - doložte to.
Šáh rozhodně nepadl kvůli Mossadekovi. Padl revolucí islámských fundamentalistů: kteří nemilosrdně likvidovali jakého koli liberálnějšího politika nebo klerika. Viz osud prvního iránského popřevratového premiera Baní -Sadra.Stejně by byli zatočilis Mossadekem.

Odkud pocházely Saddámovi chemické zbraně ? Vážně nevím. Ale určitě měl vlastní výrobu.

Jinak není známo, že by některá z velmocí obchodovala s chemickými zbraněmi. Pokud myslíte tohle! Ani SSSR ani US.
16. 04. 2010 | 19:17

Nuba napsal(a):

Fekete,

nevšimla jsem si, že byste na něco odpovídal. Z Vaší dikce je mi jasné, že nemůžete nikdy pochopit, jak může pan Zaorálek vést ve výzkumech veřejného mínění ve svém obvodu (Ostrava) nad ostatními, a to minimálně o hlavu.

Co jsou to tam za lidi ? To jsou muka, vůbec Vám nezávidím
16. 04. 2010 | 19:19

hoven napsal(a):

socani tři roky tajně za zády občanů jednali s američanama o radarové základně. bylo to proto, že si soudruh paroubek myslel, že to nebude radar, ale jenom takový malý radáreček. pak naštestí zasáhnul na poslední chvíli soudruh zaorálek a po třech letech vyjednávání vysvětlil soudruhu paroubkovi, že to není jenom takový malý radáreček, ale normální radar.........a soudruh paroubek prozřel. (tímhle nás krmí oranžoví komunisti. zřejmě si myslí, že všichni lidé jsou stejně inteligentní jako oni sami)
16. 04. 2010 | 20:06

Béda napsal(a):

hoven,

Žeby v tomto případě pravda a láska zvítězila nad lží a nenávistí?
16. 04. 2010 | 20:21

vlk napsal(a):

hovne
omyl. jako vždycky. Radar sem dotáhnul RNDr.Jiří Payne. tehdy člen ODS a místopředseda zahrničního výboru. Lex zde před nedávnem do jedné diskuse umístil Paynův dopis v této věci.
dneska se dá opět o vás říci jediné - snaživý jako nikdy, špatný jako vždycky.
16. 04. 2010 | 20:27

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý text, neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.
16. 04. 2010 | 20:54

Béda napsal(a):

vlk,

co má Schröder společného s TAPI?
Válčí snad Německo kvůli plynovodu své firmy v Afghánistánu?
16. 04. 2010 | 21:18

Pípa napsal(a):

Podle mého rozoumku jde Americe a Obamovi o to, aby Rusko neprodalo své jaderné arzenály teroristům, např. Iránu. Dále jde o to, aby spojili, pokud možno, síly proti teroristům nebo, alespoň, si nepřekáželi v jejich potlačování. A Barták, ten je mimo mísu. Hlupák, s napoleonským komlexem. Normální zjev u špičkového českého politika, z období Topolánků a spol.
16. 04. 2010 | 22:07

hoven napsal(a):

vlk,
je uplně jedno kdo napsal nějaký dopis, u moci byla čssd, v americe jednal jarda čsa guma prdždeštník tvrdík, za paroubkovo vlády američani prováděli měření v brdech. osvědčený trik házet vše na ODS v tomhle případě neprojde ani u jednozávitového voliče čssd. no, i když.....
16. 04. 2010 | 22:20

Admirál napsal(a):

Pan Barták mluví za pana Vondru.
16. 04. 2010 | 22:33

PatientO.T. napsal(a):

Paynův dopis ze dne 13.6.2000:
http://www.payne.cz/old/nmd...

V té době byla u moci ČSSD (od r.1998) a měla před sebou ještě šest let vlády. Veškerá následná jednání o radaru padají až do voleb v r.2006, kdy se Jiří Paroubek zcela charakteristickým způsobem podvolil výsledkům průzkumů veřejného mínění a postavil se do čela odpůrců americké základny(!), jednoznačně na vrub ČSSD.
Velmistři tajemných zákoutí zahraniční politiky mají jednoduché vysvětlení:
http://www.youtube.com/watc...
16. 04. 2010 | 23:20

Petr Havelka napsal(a):

Pane vlku,

hrubě si nerozumíme!

možná za to může moje neobratná vyjádření. Myslel jsem pravý opak toho vůči čemu se ohrazujete.

Znovu a lépe.

Prvni reakce pana vlka svým věcným obsahem předčí blog samého autora. Myslím tím "pomyslné" výhrady pana Zaorálka k práci ministra Bartáka.

Kartáče či Kartagha se pane vlku neobávám :)

PS: Malý dodatek. Pokud ČSSD vyhraje volby a poslanec Zaorálek se "ustanoví" ministrem zahraničí, zcela jistě bude hůře než za Kavana. A to je laťka proklatě nízko!

Tento pán není schopen strategie natož strategie ve prospěch ČR.

Připadne mi jako "rozumbrada", spíše se bude držet za bradu než rozhodovat.
17. 04. 2010 | 01:42

kočka šklíba napsal(a):

Vlku, opravdu by mě zajímalo, co považujete za politické školení v příspěvku bédy z 16.04.2010 16:31:37
17. 04. 2010 | 04:44

Béda napsal(a):

vlk,

pro vaši informaci. Z evropských zemí patří k jaderným mocnostem VB a Francie.

Francie, je dle mých informací v jejich počtu na 3. místě, hned za suprvelmocema.

http://cs.wikipedia.org/wik...

Stát Počet hlavic raket
Rusko 15 000
USA 9 900
Francie 350
Čína 200
Velká Británie 200
Izrael 80
Pákistán 60
Indie 50
Severní Korea méně než 10
Irán ve vývoji?

Podotýkám, že bilaterální smlouva reSTART (snad s výjimkou proklamativní výzvy) otázky počtu JZ těchto států nijak taxativně neřeší.

PS: Až na suprvelmoci (Rusko,USA)se v počtu hlavic sdruženým jaderným silám Fr+VB (550 ks hlavic)nemůže prakticky nikdo rovnat.
17. 04. 2010 | 07:50

vlk napsal(a):

kočka šklíba
skoro všechno. víte , mi na tohle téma za sebou řadu dlouhých diskusí na Outsideru. jde o mlácení prázdné slámy.
Béďa
Co má Schroeder společného s TAPI. Asi tolik , že jde o bývalého význačného politika, který šel také a hodně na ruku plynárenským oligarchůmSic e neválčí, ale o to jeho angažovanost není menší. Jen jinými prostředky.
Tu tabulku bojových hlavic znám. Byl a v posledních dnech prezentována mnohokrát. Uniká mi smysl vaší repliky.
Ostatně nedávno tad y pod jiným blogem jsem rozebíral skladbu francouzského jaderného potenciálu a cosi tím dokladoval.

Petře Havelko
jsem velmi r ád Vašemu vysvětlení. Skutečně mi přišlo divné, že bych měl být zrovna s vámi na s tejné vlně jako s hovenem a podobnými duševními giganty. Díky. A knsttauji, že mám radost. Zejéna z toho, že vztah zůstal normální.
Co s e týče srovnání kavan/Zaorálek , nesdílím Váš názor Mylsím, že Kavan je skutečně veli smutná postava české diplomacie.
hovne
znovu opakuji - celý proces astartoval nikoli nějaký soc dem ,ale člen ODS Jiří Payne!!
Svou vlastní vlezlou iniciativou. Soc dem vlád a reagovala nikoli servilní vlezlostí typu Alexandr vondra, který jezdil přemlouvat kongresmany jen aby tad y nějaký radar byl nebo tvorbou zvacího pragováckého dopisu, alebrž na oficiální dotaz ze Spojených států. Podle vás byla správná reakc e typu -trhněte si nohou?
17. 04. 2010 | 11:16

Béda napsal(a):

Vlk,

vcelku souhlas s posledním příspěvkem - s jedinou výhradou.

V případě jakéhokoli potenciálního jaderného incidentu se kteroukoliv potenciální jadernou mocností (krom Ruska) k obraně Evropy bohatě postačuje odstrašüjící - reálný jaderný potenciál Francie a VB.

V případě jaderného konfliktu s Ruskem je úplně jedno jestli tady budou takové anebo makové jaderné hlavice. Dokonce bych předpokládal, že i USA by využily možnosti článku 5 a pokusily by se tento bezprecedentní incident urovnat diplomatickou cestou - nikoliv cestou totální sebedestrukce.

Navíc USA můžou Evropě po stažení taktických jaderných zbraní a zbraní středního doletu v krajním případě kdykoliv pomoct svými strategickými raketami dalekého doletu, rsp. raketami umístěnými na ponorkách.
17. 04. 2010 | 11:50

Béda napsal(a):

Ještě dovětek,

Nordstream je společným projektem Německa a Ruska a vede územím "nikoho" - mezinárodníma vodama. O Nordstream se žádná válka nevede a téměř s jistotou ani nepovede.
17. 04. 2010 | 11:52

Sixy napsal(a):

Po přečtení článku páně Zaorálka je mi jasné, proč je nositelem čestného titulu Cvach české politiky. Lidé tohoto typu mohou působit jen u nás, protože máme takové politiky, jaké si zasloužíme.
17. 04. 2010 | 13:06

mk napsal(a):

Ó s jakou chutí tohle pastuju z blogu "17.07.2009: S Georgem Bushem na věčné časy...". Bylo to o radaru a zvacím dopise :-)))

mk. napsal(a):
Z toho mraku pršet nebude. Pochybuji, že by se pan prezident Obama hodlal pustit do sporu se "starými členy EU", má dost svých problémů. Překvapí mne, jestli na to vůbec zareaguje. Možná bude rozptylovat jejich obavy ale výsadek se konat nebude určitě :-)))
17.07.2009 21:57:14
LEVAK napsal(a):
Princip selektivní lásky:
Jak upozorňuje přední americký sociolog Richard Sennett ve své knize Tyranie intimity, v politické manipulaci hraje významnou roli smíchávání sféry veřejné a soukromé.
Vděčnost,láska a vřelé sympatie mají místo ve vztazích mezi konkrétními lidmi.Jakmile jsou dosazeny do vztahu k (jakékoliv) velmoci stávají se figurkou na šachovnici,kterou hýbou profesionálové.A ti do svých úvah city nepletou.Láska k velmoci plní v jejich kalkulech podobnou úlohu jako dávkování pravdy veřejnosti.Slouží k manipulaci veřejným míněním!
17.07.2009 22:07:09
17. 04. 2010 | 14:27

zdesta napsal(a):

Tencokida Hnůj.Ahoj.Naděje umírá poslední.To bych bral,ovšem na našem politickém kolbišti už umřela.Tak trochu ti ji závidím.Zdraví blb a schizofrenik.
17. 04. 2010 | 16:16

tata napsal(a):

pane Tencokida Hnuj

To není tak hrozne že sem schizofrenik. jak vidím tak pan zdesta je o kousek vic,věřte že ja VAS NIKAM NEŘADIM,možna že dokonce uznam že mate pravdu ohledně toho ale moc tomu nevěřim ale byl bych mile připraven se vam hluboce poklonit a osobě prohlasit že sem blb uložte si to a připadně reklamujte nebudu stim myt žadny problem

JEN DOUFAM že to bude prukazne že pan john splní to co slibuje,i když potencial te strany když postoupí bude asi maly jen v připadě maleho zavaží bude myt vahu že prevaží patovou situaci jak zelení.
17. 04. 2010 | 19:49

vlk napsal(a):

Béďa
zanechte prosím strategických úvah. Například francouzská jaderná síla NENÍ pod velením NATO. Jd e o nezávislou francouzskou vůi. Britové sami nemají dostatečné kapacity na nic.

Zcel apomíjíte zásadní rozdíl mezi taktickou a strategickou zbraní. Použítí té taktické neznamená ještě Armagedon. Použití strategické ano. Skutečně nevidím důvod, proč yb Amíci měli stahovat svoje taktické hlavice z Evropy. Uniká mi, v čem by nám to v Evropě pomohlo.
17. 04. 2010 | 20:03

Béda napsal(a):

vlk,

Mohl byste říct pod jak velením JE americká jaderná síla?

Vlku, nepomíjím nic. Jak jsem již psal, kolem Evropy (i Ruska) plují americké ponorky s jadernýma raketama, americké rakety dlouhého doletu jsou schopny zasáhnout jakýkoliv cíl na Zemi a pomoci tak v případě NAPADENÍ svým aliančním spojencům.
18. 04. 2010 | 03:33

vlk napsal(a):

BéĎa
rád vám odpovím. Taktické halvic e umístěné v EVropě jsou pod PSOLEČN7M VELENÍM NATAO. Dokonc e i část strategických hlavic. viz úpravy na německých, belgických, holandských letadlech ,a by byly schopny je nést v případě potřeby.

A ke zbytku? Už jsme to napsal. neráčil jste odpovědět- útok taktickou A zbraní nemusí nutně znamenat konec lidstva . Útok strategickou zbraní j e prostě finito téhle planety.
18. 04. 2010 | 10:09

Béda napsal(a):

vlk,

Jaderné prostředky USA, ať jsou kdekoliv, podléhají velení USA, zrovna tak, jak by podléhala USA americká základna v ČR a Polsku.

Vemte si kupř. poslední summit NATO. Zde USA daly jasně najevo, že protiraketová obrana rozmístěná USA v Evropě bude podléhat USA a nikoliv nějakému společnému velení. Evropská část NATO má v úmyslu budovat vlastní protiraketový deštník. Proč asi?

Útok (v hantýrce tzv. preventivní "sebeobranný" úder) jadernou zbraní, může být proveden taktickou anebo raketou dalekého doletu. Jak by to bylo bráno a co by následovalo, záleží pouze na "vykomunikování" (resp. od toho, proti komu by velmoc takovouto vojenskou akci provedla) mezi jadernýma velmocema, které prostřednictvím červené linky rozhodují o osudu Země.

Rozdíl mězi těmito druhy ZHN, krom doletu je v účinnosti. 5- megatunová nálož zničí a zamoří spadem mnohem větší území nežli 100- kilotunová.
18. 04. 2010 | 11:33

P. napsal(a):

Podle nejnovějších zpráv Česká republika usiluje o umístění centra protiraketového obrany zaměřené proti hrozbě z Iránu.

http://zpravy.idnes.cz/cesk...

Stálé opakování motivu iránské nukleární hrozby mi začíná připomínat známý mýtus o tzv. "pevnosti" Tora Bora. Tento Bin Ládinův komplex podzemních bunkrů s vlastní vodní elektrárnou se zatím nepodařilo objevit.
http://www.edwardjayepstein...
18. 04. 2010 | 16:03

Tencokida Hnuj napsal(a):

tata
Já Vás také nikam neřadím.
Jak bych vůbec mohl, vždyť Vás vůbec neznám.
A schizofreniků či blbců se i bez Vás či beze mne najde v ČEZku jistě sdostatek.

Ku.va.! Já už nevím jak to napsat :

Volím VV. " UVIDÍME ". (Kapito ???)
19. 04. 2010 | 11:17

zdesta napsal(a):

Tencokidá Hnůj:Nějak si zapomněl na příslovečnou japonskou zdvořilost.Ty jsi konstatoval,že ten kdo nejde volit,je blb a schizofrenik.Já volit nejdu.Z tvého obecného pohledu lze usoudit,že jsem tedy blb a schizofrenik.Blb jsem určitě,protože blbostí jsem v životě udělal dost.Schizofrenik nejsem a to vím určitě.No já to tak zas vážně neberu,ale někdo (tata)se může cítit dotčen.Měj se.
19. 04. 2010 | 18:29

Daniel SOLIS napsal(a):

Pane Zaorálku, upřímně by mne zajímalo, za koho mluví ministr Kohout?
Viz: „Jsme proti jednostrannému stahování taktických jaderných zbraní z Evropy. Je potřeba je v současné chvíli zachovat, projednat podmínky, za jakých by to mělo nastat,“ řekl Kohout na otázku Práva.

Dodávám vtipný podotek O.Krejčího na Blistech: "v podmínkách Amerického míru když Rusko stáhne taktické jaderné zbraně ze svého území, Spojené státy stáhnou tyto zbraně na své území."
25. 04. 2010 | 22:45

watchesaler.com napsal(a):

watchesaler.com are watches'direct manufacturer,only providing best quality watches and satisfactory service.brands such as Bedat Watches which are our hottest watches.http://www.watchesaler.com/
http://www.watchesaler.com/
http://www.watchesaler.com/...
http://www.watchesaler.com/...
http://www.watchesaler.com/...
http://www.watchesaler.com/...
http://www.watchesaler.com/...
http://www.watchesaler.com/...
http://www.watchesaler.com/...
06. 06. 2010 | 05:44

watchesaler.com napsal(a):

watchesaler.com are watches'direct manufacturer,only providing best quality watches and satisfactory service.brands such as Bedat Watches which are our hottest watches.http://www.watchesaler.com/
http://www.watchesaler.com/
http://www.watchesaler.com/...
http://www.watchesaler.com/...
http://www.watchesaler.com/...
http://www.watchesaler.com/...
http://www.watchesaler.com/...
http://www.watchesaler.com/...
http://www.watchesaler.com/...
06. 06. 2010 | 05:57

Chassidy Lafoe napsal(a):

Again another http://www.jdkeda.com happy reader. Very helpful. But I do agree with http://www.huaan-med.com/wr... dude - not sure if ill spend too much time on http://www.huaan-med.com/wa... this?? Great solution ,That sounds very interesting .
http://www.hzhwknit.com
http://www.cnboostercables.... topic. http://www.cnboostercables.... Thanks for your article, http://www.phccwy.com its been very helpful. http://www.huaan-med.com/ba... Thanks for sharing your information. http://www.huaan-med.com/in...
Nice post! http://www.sunstorm86.com Although we are familiar with http://www.cnyonghao.com our culure, but we maybe don't really understand http://www.huaan-med.com/in... it. It need to study deeply.It's a very meaningful http://www.huaan-med.com/fo... activity. Looking forward to joining you.meter from http://www.huaan-med.com/di... 。Thanks a lot for http://www.racketchina.com enjoying this beauty article with http://www.lk-outdoorfurnit... me. I am apreciating http://www.eammarsolar.com very much! Looking forward to http://www.huaan-med.com/di... another great article. Good luck to the author! http://www.huaan-med.com/ea... all the best! Those http://www.jihepackage.com who want to get the scholarship must http://www.jihepackage.com/... work hard and try their best. http://www.jihepackage.com/... It's exciting to hear this good http://www.huaan-med.com/di... .Thanks for this http://www.suntasksolar.com great post. I have become a http://www.trading-mx.com huge fan of this website and http://www.shopdisplaycn.com I really cant wait to read you next posts! Your post are http://www.jihepackage.com/... inspirational.Looks like a very interesting http://www.jihepackage.com/... solution technology. Thanks for sharing .
http://www.worldmaya.cn
http://www.chinachristmasba...
http://www.xdbike.com
http://www.zjqiangsheng.com
18. 08. 2010 | 05:35

Meryl Splinter napsal(a):

Good article, http://www.haoxinglass.com Each and every point is http://www.china-ouya.com good enough.This is a good,common sense article. http://www.china-bamboofloo... Very helpful to one who is just finding the resouces about http://www.china-bamboofloo... this part.It will certainly help educate http://www.china-bamboofloo... me.Thanks for sharing with us your wisdom.Great!This article is http://www.hc-cca.com creative,there are a lot of new idea,http://www.mingjiangnan.com it gives me inspiration. http://www.xyweavebag.com I think I will also inspired by you http://www.zh-bamboo.com and think about more new ideas。I am totally agree with http://www.china-yongding.com your oppinion.this blog post is http://www.ysteas.cn very encouraging to people who want to know these topics.Excellent article that http://www.ds-jiecheng.com will provide the incentive and http://www.huxi-cable.com/p... basis for my works. http://www.ejaisolar.com I wonder if I can mention the article as http://www.chinajmdq.com a bibliographic reference in my work. Very interesting and http://www.chinalasiji.com useful information! It's pity that such occasions are still exist in the world, but we should act all http://www.huxi-cable.com/s... together for to prevent them. Thanks.Very interesting and http://www.hzzxdq.net useful information! http://www.zjbangge.com/rec... It's pity that such occasions are http://www.zjbangge.com/lea... still exist in the world,http://www.zhuoerya.cn but we should act all together for to prevent them. Thanks.You really know http://www.hn-hardware.com what your talking about here. Thanks for the great step by http://www.zjbangge.com/sec... step how to blog. Great stuff from you, http://www.sunsurf.com.cn man. Ive read your stuff before http://www.jdxpwj.cn/booste... and youre just too awesome. http://www.zjxhdz.com I love what youve got here, http://www.tygluegun.com love what youre saying and http://www.wanjia-ylm.cn the way you say it. You make it entertaining http://www.hangxiang.cn and you still manage to keep it smart. I cant http://www.meiyuanfurniture... wait to read more from you. This is http://www.jdxpwj.cn/tow-rope really a great blog.This is one of http://www.deliver.com.cn the best posts that I’ve http://www.hzzhuoyuan.com ever seen; you may include http://www.hzhtdq.cn some more ideas in the same theme. http://www.china-chunyu.cn I’m still waiting for some interesting thoughts http://www.cnboostercable.com from your side in your next post.I like this kind of very useful http://www.huaan-med.com/fo... articles congratulations I wish you continued success, I hope http://www.huaan-med.com/me... I can do this kind of article。
18. 08. 2010 | 05:36

auto insurance rates napsal(a):

I have fun with, result in I found exactly what I used to be looking for. You've ended my 4 day lengthy hunt! God Bless you man. Have a great day. Bye <a href="http://topautoinsurancerates.net/">cheap auto insurance rates</a>
16. 10. 2011 | 04:47

uXwYfjufVr napsal(a):

<a href=http://www.acworth.org/google/buysomaonline/#2415>soma muscle</a> buy soma online ship florida - soma medication overdose
12. 02. 2013 | 17:49

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy