Volte rozumem! Schwarzenberg, nebo Dienstbier!

07. 01. 2013 | 08:45
Přečteno 11118 krát
Děsíte se představy Miloše Zemana či Jana Fischera na Hradě? Jejich preference jsou podle mnoha průzkumů vysoké! Oba spolu velmi cíleně spolupracují, aby do druhého kola pronikli jen oni sami.

Přesto existuje jednoduchá možnost, jak jejich nástupu na Hrad zabránit:

Běžte k volbám a vyberte mezi nejsilnějším kandidátem levice – Jiřím Dienstbierem (ČSSD), či pravice – Karlem Schwarzenbergem (TOP09).

Ostatní kandidáty ze svých úvah, prosíme, vyřaďte.


Proč? Protože další kandidáti, jako je Zuzana Roithová nebo Táňa Fischerová, nemají šanci proniknout do druhého kola prezidentské volby. Jejich preference se dlouhodobě pohybují v řádu procent. Je vyloučeno, aby některý z těchto kandidátů atakoval hranici cca 20 %, která může stačit k postupu do druhého kola.

Není to nic proti jednotlivým kandidátům. Jejich rozhodnutí a také odvahu kandidovat je třeba ocenit a vážit si ji. Každý by chtěl na Hradě toho svého favorita, ale to nejde, vítěz bude jen jeden.

V případě, že Pepa bude volit Fischerovou, Franta Roithovou, Mirek Schwarzenberga, Ludvík Franze, Jirka Sobotku a Zdeněk Dienstbiera, naše hlasy se rozloží a nikdo z kandidátů nepostoupí do druhého kola. Jedině pokud se dost z nás sjednotí, je možné dostat na Hrad člověka, který sice pro některé nebude ten nejlepší, ale nebude to Zeman, ani Fischer.

Buďte velkorysí! Volte rozumem! Vybírejte z těch, kteří mají šanci. Dienstbiera, nebo Schwarzenberga.

Šiřte prosím tuto výzvu ve svém okolí. Zvolme si společně prezidenta, za kterého se nebudeme muset stydět!


Martin C. Putna
Matěj Hollan
Radek Dvořáček

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

aga napsal(a):

Zdá se, že pro některé je hlavní předností kandidáta na českého prezidenta přesně to, co je třeba v USA zásadní překážkou - jeho dvojí občanství. Já se stydím především za toto.
07. 01. 2013 | 08:58

otaznik napsal(a):

klaune Hollane,
kam jste zasantrocil svuj cerveny nos? Nak me na te vasi fotce chybi.
07. 01. 2013 | 08:59

Luba napsal(a):

Pane Hollane,
stydět se můžete akorát tak sám za sebe a za tuto svou Výzvu.

Víte Vy vůbec, co je to demokracie a svobodná volba?
Vy jeden reklamní agente :)

Ano. Lidé, jako správní bolševici jděte s balšínstvem a volte toho, koho vám doporučíme. Volte s většinou!
"Pojď národe, věrný národe, s prezidentem ..."

http://www.youtube.com/watch?v=o5BDRSelsvY
07. 01. 2013 | 09:01

Ládik!!! napsal(a):

Mám lepší práci, než volit kladeče.
07. 01. 2013 | 09:02

šašek z Jihlavy napsal(a):

aga
V tom bych viděl spíš výhodu.
BTW a koho byste navrhoval vy? Já jsem sice připraven volit Táňu, ale rád si vyslechnu argumenty druhých. Maťejova výzva má něco do sebe.

Kapča se zase vnucuje, prej "was H partie
07. 01. 2013 | 09:05

neo napsal(a):

hloupá výzva.
Nezlobte se na mě, ale místo dvou profláklých kreatur, zvolíte raději jiné dvě profláklé kreatury.

tyto výzvy nemají žádný smysl. Občana to opět degraduje na ovečku, které někdo říká koho má volit. Ať si volí koho chce, klidně může na ten papír napsat Okamuru.

jediná správná výzva by měla znít : Volte koho chcete a kašlete na průzkumy a jiné výzvy.
07. 01. 2013 | 09:08

komedie napsal(a):

pane Hollane,nevíte zda se váš kandidát Dienstbier už vzdal svého amerického občanství (o kterém jak tvrdil do svých 19let nevěděl?).Proč se ptám ? Minulému kandidátu Švejnarovi se nechtělo podstoupit riziko že se nestane prezidentem a svého amerického občanství se předem nevzdal.Už toto hovoří o charakteru a nechuti jít do rizika.A váš kandidát Dienstbier ještě ke všemu synek disidenta chodí prosit komunisty o podporu.To je tedy komedie.A že to dělali ostatní?ano bylo a je to jejich rozhodnutí,nikdo je k tomu nenutí.
07. 01. 2013 | 09:16

Anna napsal(a):

šašek z Jihlavy

Podle mě se dají podobné výzvy a zaručené průzkumy zařadit jako vymývání mozků. Nedat hlas dle svého výběru ze strachu, že můj favorit nezvítězí, považuji za kontraproduktivní.

Budu volit paní Táňu Fischerovou - cituji z Wikipedie:

Veřejné působení

Ve volbách v roce 2002 byla zvolena do Poslanecké sněmovny (volební obvod Praha) jako nezávislá za stranu Unie svobody-DEU. Do sněmovny se dostala zásluhou velkého počtu preferenčních hlasů. Byla členkou Petičního výboru a Výboru pro vědu, vzdělání, kulturu, mládež a tělovýchovu. Ve sněmovně setrvala do voleb v roce 2006. Spolupředkládala neúspěšný návrh změny ústavy, který si kladl za cíl zavést volbu prezidenta přímo občany. Spolu s dalšími předkládala zákon o registrovaném partnerství (a o změně některých souvisejících zákonů).

Měla vysokou účast při hlasování (přes 94%) a též často vystupovala (na 27 z 55 schůzí sněmovny). Ve statistikách organizace Zelený kruh se umístila ve svém funkčním období jako nejlepší v tabulce hlasování pro ekologické zákony.

V senátních volbách roku 2006 kandidovala neúspěšně za Hnutí Zelení do Senátu Parlamentu ČR na Praze 2. Postoupila do druhého kola, ale v něm ji, stejně jako v kole prvním, porazila Daniela Filipiová. Ve volbách do Sněmovny 2010 stála v čele kandidátky Klíčového hnutí.

Táňa Fischerová se podílí na práci řady neziskových organizací, nadací a občanských sdružení. Je členkou správní rady nadace Vize 97, členkou rady patronů přátel Hnutí Duha (veřejně podpořila např. Velkou výzvu), čestnou předsedkyní občanského sdružení Remedium (pro duševní zdraví), prezidentkou ITI (české středisko mezinárodního divadelního institutu), členkou poradního sboru občanského sdružení pro integraci mentálně postižených Máme otevřeno?, patronkou domu Šance, členkou Amnesty International, čestnou předsedkyní Společnosti pro trvale udržitelný život (STUŽ), několikrát též podpořila činnost hnutí Arnika.

Vyslovila se proti umístění radaru v Brdech. Je signatářkou Iniciativy pro kritiku reforem a na podporu alternativ (ProAlt). V současné době publikuje komentáře a sloupky v Deníku Referendum.

V červenci 2012 vyslyšela výzvy svých blízkých a rozhodla se kandidovat na prezidentku. Sbírání podpisů hodlala nechat na svých příznivcích, do kampaně nechce investovat. Podporu ji veřejně na svém blogu vyjádřil třeba lékař Jan Hnízdil. Nakonec se jí podařilo získat víc než 72 000 podpisů a byla zaregistrována jako oficiální kandidátka na post prezidenta České republiky.
07. 01. 2013 | 09:18

Silvie napsal(a):

Autor

Nepodsouvejte ,laskavě, lidem,koho mají volit.

Někdo vidí "rozumnost" úplně někde jinde.
Kníže je volbou snobů, elitářů a troubů ,kteří se rochní v odlesku pofiderní "slávy a urozenosti" jeho jasnosti.
Volte každý, koho OPRAVDU chcete a nenechte se ovlivňovat koupenými volebními průzkumy, šoubyznysovými prostituty, ani manipulujícími médii!!!
Žádný hlas není předem ztracený!
07. 01. 2013 | 09:18

Matrix napsal(a):

Nějk ta vaše klaka málo řve

Miloš Zeman 25,1
Jan Fischer 20,1
Vladimír Franz 11,4
Karel Schwarzenberg 11
Jiří Dienstbier 10,6
Přemysl Sobotka 7,1
Jana Bobošíková 5,6
Zuzana Roithová 4,6
Táňa Fischerová 4,6
07. 01. 2013 | 09:21

Luba napsal(a):

neo,
snad bych jen dodal: Sežeňme si maximum informací, ať jde o volbu poučenou.

Dobrou pomůckou je i volební kalkulačka. Odpovíme na množství otázek, a na závěr je porovnáno, jak se naše odpovědi kryjí s odpověďmi prezidentských kandidátů/tek.

http://volebnikalkulacka.cz/volba-prezidenta-cr-2013/

P.S.: "Unsere Karl" se se mnou shodl v 5% odpovědí, což plně odpovídalo "obdivu", který k němu chovám :)
07. 01. 2013 | 09:25

gabriela napsal(a):

"Volte rozumem! Schwarzenberg, nebo Dienstbier!"

NEJDE TO ! ...

Ačkoli jsem původně chtěla volit buď Jiřího Dientsbiera nebo Tomia Okamuru, nemohu tak nyní s čistým vědomím a svědomím učinit !

Nikdo z nás neví, jestli jeden z prezidentských kandidátů Tomio Okamura nenasbíral potřebných 50000 podpisů a více. Žádné skutečně nezávislé sčítání pravosti VŠECH cca 60 000 nasbíraných podpisů dosud neproběhlo a do pátku zřejmě ani neproběhne. Pokud se nakonec soudním přezkumem ukáže, že potřebných 50000 a více pravých podpisů získal, celá volba prezidenta tím bude dehonestována a v reálu bude neplatná. Pokud žijeme ve skutečně demokratickém a právním státě, bude se prezidentská volba opakovat ...

No a protože žádný z kandidátů na post prezidenta se navzdory do očí bijící nespravedlnosti Tomia Okamury nezastal a nepodpořil Okamuru v boji za spravedlnost, právní čistotu a ústavnost volby prezidenta horkou jehlou ušité, nepodpořím ani já žádného z těchto zbabělých kandidátů a volit nikoho nebudu ...

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/zive-vysilani/videozaznam-426421-tomio-okamura-k-rozhodnuti-us-o-prime-volbe/
07. 01. 2013 | 09:29

aga napsal(a):

šašek

Navrhoval bych někoho zcela jiného, kdo by ale neměl šanci se propašovat skrze zřejmě schválně zkažený zákon, s jeho zcela nedemokratickými podmínkami pro kandidaturu, a následným aparátčickým a mediálním obraným valem s konečnou pojistou Ústavního soudu. Už jenom kvůli těmto evidentně nedemokratickým a manipulativním podmínkám by do toho ale člověk podle mého gusta nešel, protože by se mu nechtělo šaškovat a předstírat demokracii tam, kde není.

Dvojí občanství prezidenta nevadí tam, kde nevadí neloyalita k vlastnímu státu a a národu. Pravdou je, že zvláště po sametu je prezidentova loyalita skutečně nevítaná a nepohodlná.
07. 01. 2013 | 09:36

Homunkulus napsal(a):

Tohle přece není podsouvání lidem, koho mají volit, natož vymývání mozků apod. Je to výzva - pojďme se domluvit, ať společně něčeho dosáhneme. Volil bych Fischerovou nebo Roithovou, ale bude-li mít tahle výzva ohlas, jsem ochoten přidat se k Dienstbierovi.
07. 01. 2013 | 09:44

Oslýk taktický napsal(a):

Problém je, pane Holane, že Dienstbier ani Schwarzenberg nejsou jednoznačně silní kandidáti, kteří by mohli vývoj zvrátit.

Dienstbier je člověk, za kterým nijak moc pevně nestojí ani vlastní strana (podstatná část bude volit Zemena a leckdo možná i Fischera). Ve studentstských volbách pravidelně propadá (takže není pravda, že je to kandidát mladých, jak sám o sobě občas tvrdí). V jeho případě jde o přeceněné síly; vlastně toho ještě tolik nedokázal, aby někoho opravdu nadchl.

Schwarzenberg je pravý opak; jeho čas byl před deseti lety; rozhodně předtím, než se dal do party s Kalouskem. To mu voliči nezapomenou a dost mu to zavaří.

Jediný, kdo má opravdu šanci rozbít ruský duopol je Franz.

A já už na to kašlu a netaktizuju, volím Roithovou, protože je z toho všeho nejlepší. Všechny reakce v posledních měsících jsou vždy dobré. Co kdyby si to přece jen uvědomilo víc lidí.
07. 01. 2013 | 09:46

Libertad napsal(a):

Mně by stačilo, kdyby každý z nás si stanovil priority (2-3), podle kterých vybírá svého kandiáta a odvolil. To se bohužel nestane. Drtivá většina těch co příjdou volit volí na základě bilbordů a jiné reklamy a ne výsledků a vlastností kandidátů. Proto asi postoupí dva komunisté, z nichž jeden je opilec a narcis.
Je pravda, že těmto dvou, plně vyhovuje rozříštěnost hlasů na druhé straně voličského spektra.
K sjednocení hlasů by mohlo dojít na základě výzvy a odstoupení několika kandidátů ve prospěch těch zbývajících dvou. Mezi nima však nemůže být pan Schwarzenberg, moje největší zklamání na politické scéně.
K takové výzvě a k ZDŮVODNĚNÍ budou mít kandidáti krásnou možnost ve čtvrtek na závěrečné televizní "estrádě", ačkoliv by to měla být věcná debata.
Estrádu z toho dělá, - v ne malé míře-, pan Moravec, kterého přezdívám "Jasná odpověď"
Jinak volím T.F.

S pozdravem

Sidonio Libertad
07. 01. 2013 | 09:48

P. napsal(a):

Paní Bobošíková je o něco pohlednější než Schwarzenberg a mluví česky, tak jaký má smysl padat na kolena před starým knížetem, jestli by nevzal ještě toho prezidenta. Asi žádný, protože v případě zdravotní indispozice nebo usnutí ho může porazit i soudruh Fischer.
07. 01. 2013 | 09:48

Luba napsal(a):

Homunkulus,
vidím, že Vám zachutnala "Tlama":

http://www.youtube.com/watch?v=c0pkbFiujC8

Pan Hollan byl tedy úspěšný.
07. 01. 2013 | 09:49

neo napsal(a):

Luba:

vyšel mi Fisher 44% , Franz 35%, Sobotka 33%, Fischerová 24%, Schwarzenberg 18% , Dienstbier 9%, Roithová 3% a Zeman je v záporu -2%

Jsem už déle rozhodnut, že dám hlas Franzovi, bez ohledu na nějaké výzvy, doporučení nebo průzkumy.
07. 01. 2013 | 10:00

Homunkulus napsal(a):

Luba: Máte pocit, že mi někdo něco vnutil? Opakuju, jde o výzvu: "pojďme se zkusit domluvit". Pokud se té výzvě každý vysměje, pak budu volit i nadále "srdcem".
07. 01. 2013 | 10:01

Luba napsal(a):

Homunkule,
koalice se utváří až po volbách.
07. 01. 2013 | 10:12

Asi ták napsal(a):

http://www.lidovky.cz/zemanovci-taji-sponzory-prezidentske-kampane-fqd-/zpravy-domov.aspx?c=A121213_173539_ln_domov_spa
07. 01. 2013 | 10:18

smutný napsal(a):

neo

ani mne nepřekvapuje, že vám na prvním místě vyšel komunista Fišer a jako třetí dokonce propadák Sobotka, taky komunista a v současné době oba nekompromisní antikomunisti. S vašimi názory co jiného čekat, že ano..
07. 01. 2013 | 10:21

Anna napsal(a):

Homunkulus
"Opakuju, jde o výzvu: "pojďme se zkusit domluvit". "

No, domlouvají nám tu pěkně, tak demokraticky:
"Běžte k volbám a vyberte mezi nejsilnějším kandidátem levice – Jiřím Dienstbierem (ČSSD), či pravice – Karlem Schwarzenbergem (TOP09).

Ostatní kandidáty ze svých úvah, prosíme, vyřaďte."
07. 01. 2013 | 10:24

neo napsal(a):

smutný:

to je zcela normální pane smutný.
Jelikož mají antikomunistické názory, tak se s nimi v mnoha věcech shodnu jako antikomunista. Asi jste tu kalkulačku nezkusil, protože jinak byste věděl, o které názory jde. Nejde o osobu obou pánů, ani o to, zda byli či nebyli komunisté. (mimochodem ani jednoho volit nebudu a to především kvůli komunistické minulosti). Jde o současné názory a pokud jsou antikomunistické a na otázky tito pánové odpověděli jak odpověděli, tak s tím já nic neudělám.
07. 01. 2013 | 10:25

Taoiseach napsal(a):

Bylo by třeba, aby ostatní kandidáti odstoupili ve prospěch těch dvou. Jenže v téhle situaci to asi nikdo z nich neudělá... Zejména ne Franz, kterého považuji rovněž za slušného.
07. 01. 2013 | 10:51

Varan napsal(a):

Asi to ti pánové myslí dobře, ale místopředseda Nečasovy vlády a Kalouskova loutka, potažmo Hávova a Bakalova, nemůže stanout a nestane v čele tohoto státu. Byl by to výsměch všem, kteří si za této vlády pohoršili na úkor různých Drábků a Šišků.
07. 01. 2013 | 10:55

Homunkulus napsal(a):

Luba (a další): Uvědomme si, že tu nejde o poměrný volební systém! V něm bych volil svoji vybranou stranu - i 5% je dobrý výsledek, takový hlas nepropadne. Volil bych i stranu s prognózou 3% v naději, že na těch 5% vyleze, když ne teď, tedy v příštích volbách. Tady naopak volit kandidáta s prognózou pod 15-20% nemá jiný smysl než manifestaci vlastního názoru - ale tu můžu učinit i jinak. Opravdu se smíříme s dvojicí Fischer - Zeman?
07. 01. 2013 | 10:55

evix napsal(a):

Jsem si naivně myslela, že po podzimních volbách dostanou blogeři rozum a nebudou dál používat tu bývalou propagandu z VÚMLU.
Bohužel už zase blbnete...soustruzi... http://www.sanep.cz/pruzkumy/volba-prezidenta-publikovano-7-1-2013/
Podle tohohle průzkumu to vypadá, že by mohlo být duo Zeman - Dintsbier (místo Zemana bych tam viděla raději někoho jiného (né Šlaufenberga, toho proboha VYŘAĎTE )..
Dokud nebyl vyřazen Okamura, zaujímal to třetí místo právě on a až za ním byl JD.
Takže i já vidím manipulaci, asi Kubiceho či jiného drzého potentáta.
Tož kde je ten Nečas, kde zalezl...
07. 01. 2013 | 10:58

Krupa Václav napsal(a):

Souhlasím s autorem. Myslím,že pokud by se dostal J.D. do finále s knížetem měl by možná největší šanci. Nechci nikomu nic vnucovat, ale věřím, že většina vezme v úvahu i věk těchto případných finalistů. Vždyť za tři roky bude jednomu 78 a druhému 45let což je paradoxně věk pro který se některé firmy svých zaměstnanců začínají zbavovat. Proč asi ??? Další výhodou u J.D. je, že pokud by se choval jako opravdu nestranný prezident (o čemž já nepochybuju), mohl by už i s nabitými zkušenosti pokračovat i ve druhém období.
07. 01. 2013 | 10:59

český maloměšťák napsal(a):

Proč Schwarzenberga ?
Proč rovnout nenapsat : " Volte inženýra Kalouska a jeho spolek ! "

Což pak ale autorovi blogu musí nutně způsobit velký problém, že ? Nemýlím se, že ?

Pravicovým kandidátem je spíše Roithová.
Ale ani tu by Masaryk nevolil /Vatikánská banka a její obrovské potíže vs tkzv. církevní restituce/.
Schwarzenberga by spíše vyvlastnil - než by jej doporučoval za prezidenta.
---------
K pojmu " komunista".
"Komunistou" dneška je ten, kdo se řídí zásadou " nám a našim kumpánům dle našich potřeb - ostatní nám dle toho, jak jim to nařídíme a jak si to tady vše zařídíme" - plus ti, kdo s takovými dlouhodobě kooperují či je tolerují, ba někdy je dokonce - např. svými hlasy ve sněmovně nebo v Senátu, popř. jsou k nim slepě loajální.
To, že si různí studentíci či bezmozky...že si pletou formální označení se skutečnými aktuálními obsahy pojmů - to je jen vizitkou nevalné úrovně naši edukační soustvy, popřípadě důkazem, že genetika se těžko dá podvádět tak, aby to nevyšlo stejně najevo.

Hlavní zásadou při volbě by mělo být zvolit si aspoň o něco lepšího člověka, než jsem já sám.
07. 01. 2013 | 11:00

evix napsal(a):

Oprava :Jiří Dientsbier NEJSEM STROJ!!
07. 01. 2013 | 11:00

evix napsal(a):

A teď trochu úsměvu : Adolf taky má problém s volbou http://www.youtube.com/watch?v=8RWc40XRRms&feature=player_embedded
07. 01. 2013 | 11:05

čert }=o) napsal(a):

no bohužel ať tento blog
zní sebeblběji
je pravdivý
koukat se na Zemana
nebo Fischera
sledovat je léta
jak hnojí naší zem
to ať už to vezme
do ruky Dientsbier
nebo Bobošíková
či Schwanzenberg
je to milejší a určitě
pohlednější úhel
07. 01. 2013 | 11:07

Čochtan napsal(a):

Presidentem by měl být člověk s páteří. Kdo v době nejtvrdší normalizace vstoupil do KSČ a podepsal souhlas s okupací, ten je bezpáteřní zrůda a nemá v politice co pohledávat.
Stačí, že na Hradčanech seděly tyto zrůdy: Heydrich, K.H.Frank, Gottwald, Zápotocký, Novotný, Husák.
07. 01. 2013 | 11:12

Krupa Václav napsal(a):

Neovi vyšel Fišer 44% a Sobotka (nespletl jste to s Bohuslavem?) dokonce 33%. Naproti tomu je Zeman v mínusu. Neo nemáte náhodou pod palcem ty agentury, které celé roky dělají průzkumy veřejného mínění ? To by mi hodně vysvětlovalo. Zdravím. V.K.
07. 01. 2013 | 11:13

Krupa Václav napsal(a):

Neo, aha teprve jsem četl odshora i Lubu. Tak se omlouvám. Ale stejně tě podezírám, že ty agentury řídíš. A výzkumy děláte kalkulačkama. Podle toho to vypadá. Klaus celé období 70-80%. Proto si tak troufal. Asi byl jedinej, kterej vám věřil. :(
07. 01. 2013 | 11:21

neo napsal(a):

Krupa Václav:
ne neřídím žádné agentury. A průzkumům nevěřim.
07. 01. 2013 | 11:24

ANELLA napsal(a):

Šlechtic ve službách Kalouskova absolutismu, Anonym, 7.1.2013 11:17:57
CITACE http://www.blisty.cz/art/66801.html KALOUSKŮV OCHOČENÝ MEDVĚD Netvrdím, že všichni šlechtici jsou malicherní proradní hrabiví bídáci. Ve výše citované knize Petra Hory Hořejše, z níž čerpá tento článek, se píše i o statečných, obětavých a moudrých feudálech. Je však zřejmé, že panstvo netvoří ušlechtilejší vrstvu národa. Slovo šlechtice má stejnou váhu jako slovo dlaždiče. S vyšším vzděláním a vybranější výchovou mezi lidmi neubývá nepravostí, pouze se mění jejich forma. Karel Schwarzenberg hraje svoji partii, která prospívá jemu a jeho rodu. České republice někdy pomůže, například podporou disidentů, a jindy ublíží – to když umožnil, aby exlidovec Miroslav Kalousek využil jeho popularitu a chytal na jeho tvář volební hlasy pro stranu TOP 09. Spolupráce se oběma vyplatila: Kalousek získal moc, která mu dovoluje soupeřit s premiérem, a kníže prestižní funkci ministra zahraničí. Pokud by se Karel Schwarzenberg stal prezidentem, vyleští rodový erb ještě vyšším úřadem. Výrazně posílí i Kalousek, získá loajální hlavu státu. Takový úspěch stojí za trochu nasazení, proto se kníže nechává vodit jako cvičený medvěd po putykách (kterým by se jinak obloukem vyhnul) a přátelsky mručí na voliče
07. 01. 2013 | 11:25

Daňový poplatník napsal(a):

To autor:
Čím rozumem,
oligokracie, nebo eurohujerů?
07. 01. 2013 | 11:25

jaroslavkuchar napsal(a):

Myslím Matěji, že toto chtít po občanech není úplmě ok, i když důvodům zcela rozumím. Tuto odpovědnost (sjednotit se) musí nést především ti, kdo budou voleni. Pokud na to nemají oni, nic s tím nenaděláme. Jarda
07. 01. 2013 | 11:26

Karel K. napsal(a):

jednou z věcí, která škodí této zemi a přispívá k nesvobodě jsou výzkumy volebních preferencí, spolu s "efektem propadlého hlasu" a "volby menšího zla" jde o spolehlivý mechanismus, jak z ničeho (pro začátek stačí mediální spekulace o šancích) během několika cyklů zveřejnění a nového dotazování vyrobit dva favoritní antagonistické kandidáty, které nikdo nechce, ale kvůli menšímu zlu a propadlému hlasu je všichni volí.
07. 01. 2013 | 11:26

Anna napsal(a):

Homunkulus

Jedná se o přímou volbu prezidenta. A vyhraje ten, který dostane nejvyšší počet hlasů.

Nevidím jediný důvod, proč bych se měla nechávat zastrašovat tím, že nedám-li hlas někým doporučenému, zvítězí někdo z vedoucích v průzkumech. Sice bych z toho nebyla nadšená, ale proč se dobrovolně zříct vlastní svobodné volby? Jen proto, že moji volbu nesdílí dostatek ostatních?

Dám hlas paní Táně Fischerové, přestože je pravděpodobné, že se do druhého kola nedostane. Chtěla bych takového člověka za prezidenta, mám možnost ho volit, tak to udělám. Aspoň bude vidět, že takových lidí si stále někdo považuje.

Panu Dienstbierovi bych vítězství přála. Totéž nemůžu říct o panu Schwarzenbergovi, než tomu bych víc přála panu Fischerovi.
07. 01. 2013 | 11:35

kuchař Matěj napsal(a):

Lidi, neblbněte. Je potřeba se okamžiě dohodnout komu všichni dáme svůj hlas. Navrhuji buď Miloše Zemana, Jana Fischera, Vladimíra Franze, Karla Schwarzenberga, Jiřího Dienstbiera, Přemysla Sobotku, Janu Bobošíkovou, Zuzanu Roithová nebo Táňu Fischerovou (v úvahu připadal i Okamura s Dlouhým, ale už nepřipadají). Tak šup šup, nechte těch zbytečnejch keců a koukejte se dohodnout.
07. 01. 2013 | 11:43

Slídič napsal(a):

Co pořád komu vadí dvojí občanství.
Úplně nejraději bych viděl na Hradě pana Švejnara.To jak v klidu přihlížel poslední volbě,kdy Langer a spol. předváděli bojové tance přímo před kamerou,to jak věrné podporovatelky,spolustranice a fanynky letěly zvolenému prezidentovi(s podporou komunistů)blahopřát,až jim kytky odletovaly,na to se nezapomíná.To jak je pan Švejnar na straně republiky už celých 20 let,nechá se očerňovat nýmandama,za to mu já děkuji.Svůj boj o Hrad vzdal a není se co divit.
Pak byl můj favorit pan kníže.Nedělám si legraci z jeho češtiny,ale jeho názory k určitým změnám mě hluboce zklamaly.Škoda,rozumí evropskému dění,má styky,má rozhled.
Jediný kdo mně teď zbývá,je Jiří Dienstbier.V politice je od mala,nemůžete mu vyčítat,jestli byl ve straně,nebo ne.Od otce určitě dostal dost rad.Jak s kým,kdy a proč ano,a proč ne.Není ani žádné ucho,při letech za oceán mu nebudou hrozit žádné zdravotní problémy.Dá se poslouchat.Hlavně nechci 5 let slyšet "vážené posrankyně,vážení posranci".To mně rve uši.Úplně nej je,když si M.Z. v klipu vezme kabát,vyleští polobotky a jde objímat stromy.
Ještě k paní Roithové,to jak se ztratila manželovi při projížďce na kole okolo Třeboně a jak začala být mírně histerická,museli by ji její rádcové hodně hlídat.
Nezajímá mě sebestředná paní Bobošíková,ta by byla vhodný studijní materiál pro pana doktora Koukolíka.
Nezajímá mě pan Sobotka,místo toho jak pořád připomíná útisk od komunistů,bych se zajímal,jestli chodil sbírat amerického brouka.
Nezajímá mě pan Fischer,nezajímá mě pan Franz a paní Táně bych nepřál rozčarování z vysoké politiky.
A těm, co jim nevadil prezident Husák,ti ať teď neryčí proti americkému pasu J.D.
07. 01. 2013 | 11:43

mik napsal(a):

Je to spravna a logicka vyzva mozna by se do teto vyzvy dal zahrnout jeste Franc ale kdyz si clovek uvedomi ze je to nepolitik a vlastne snilek tak ho volit nemuze a porad je plno konzervativcu co jim bude vadit jejich vzezreni jinak bych ale netristil hlasy ani mezi dva a volil jen Swarzenberga stejne budou lide kde se procenta rozdeli a budou volit ty kteri nemaji absolutne sanci takze aby se podarilo vyradit alespon jednoho s dvojice Fischer- Zeman musi se volici semknout jako se semkli v 89 a volit mensi zlo a tim je prave knize Swarzenberg i pres jeho chyby a kamardsoft s Kalouskem i pres jeho stari..
07. 01. 2013 | 11:49

rejpal napsal(a):

Anna
Udělám totéž. A ve druhé kole se rozhodnu podle situace. Proč se nikdy nepodaří zvolit toho, koho bychom chtěli? Protože jeho šance jsou předem vyhlašovány za nulové, a tak taktizujeme.
Pan Hollan má svým způsobem pravdu, ale stejně tak by mohl kdokoli vyzvat pány Franze a Dienstbiera, aby se vzdali kandidatury ve prospěch třeba Táni F.
07. 01. 2013 | 11:53

jz napsal(a):

jaroslavkuchar: Jde se na to dívat i z druhé strany. Kandidáti, jejichž preference jsou natolik malé, že nemají naději postoupit do druhého kola, svým setrváním ve volbě podporují duo Zeman-Fischer pro druhé kolo.

Je úplně jedno, zda jsou nálady reflektované v průzkumech nějak extra autentické, nebo se jedná o efekt pozitivní zpětné buňky a efekt držet se s většinou (sociální psychologie takové chování přiřazuje cca 80 pro netuším populace) - hlasy pro kandidáty bez šance tu moc průzkumů jen stvrdí...
07. 01. 2013 | 12:00

Luba napsal(a):

Proč se vůbec divím,
že tolik lidí uvažuje podobně, jako pan Hollan?

40 let tu vládli bolševici, a 20 dalších tu vládnou jejich odkojenci.

Opravdu smutná bilance ...
07. 01. 2013 | 12:03

hanah napsal(a):

Víte pane Matěji, legrace vocaď pocaď. Jak je to přes čáru, už to není vtipné.
Protože s rozumem volit knížepána může jenom cvok nebo člověk naprosto neinformovaný a odtržený od reality.
Takže si laskavě nechte svoje knížecí rady a legrandu si příště lépe promyslete.
07. 01. 2013 | 12:08

čert }=o) napsal(a):

hanah
naopak mi poznámka pana Matěje
přišla vtipná
a volit Fischera či
Zemana zas mohu
říct může jenom cvok
nebo člověk naprosto neiformovaný
odtržený od reality
minulosti
přítomnosti
i budoucnosti
a humor je třeba zvláště teď
mějte se
07. 01. 2013 | 12:19

Tvář napsal(a):

Na hlavy nám padají labutě, ohňostroj 2013 zabíjel, ale celé roky nám padají na hlavy většinou hovínka a bobky z Pražského hradu, kálí na nás, tak s tím občané něco dělejte !!!
Průzkumy lžou !!! Záměrně Vás chtějí oblbnout, nedejte se !!!
Volte dobré kandidáty !!!

Schwarzenberg je stejně špatný prezidentský kandidát jako Zeman a Fischer a Bobošíková, patří mezi tyto nejhorší !!!

Schwarzenber je ve vládě s Nečasem, který podepsal s Blažkem šílenou Klausovu amnestii, je to šílený a zároveň velmi promyšlený atentát na slušné občany, slušné policisty, vyšetřovatele, soudce, advokáty... !!!

Schwarzenberg sliboval voličům, že bude bojovat s korupcí s tuneláří, nikdy se nestalo, "Káže vodu pije víno", nad tuneláři drží ochrannou ruku jako Klaus, Nečas...!!!

Schwarzenberg hrozil, že vystoupí s TOP 09 z Nečas-vlády, nikdy to neudělal, a Schwarzenberg má také ve své straně TOP 09 nejvíce korupčníků, tuneláře exministra Bessera, exministra Drábka, Šišku a cynického Kalouska !!!

Schwarzenberg děsivou, Nečasovu, necitlivou vládu k lidem, podporuje dál, a s Kalouskem, Drábkem se choval a chová jako jeden z nejhorších asociálních politiků ze všech vlád, k starým lidem důchodcům, k postiženým lidem po úrazech, k psychicky postiženým... !!!

Proto...

Podpořte Táňu Fischerovou, je to nejlepší kandidátka na prezidenta, nezapletla se s mafiánskou chobotnicí, lobbisty jako výše vyjmenovaní kandidáti na prezidenta a je nepodplatitelná, je to opravdová občanská kandidátka !!!
Je to zkušená politička, má pro občany Česka smysluplnou vizi, umí lidi kladně motivovat, a umí i razantně s politiky vyjednávat, když je potřeba !!!
07. 01. 2013 | 12:26

třebaKarel napsal(a):

Jaroslav Kuchar
A proč to není OK ? Jen popisuje jak věci jsou a říká co z toho plyne . Prosí . Tohle někoho k něčemu nutí , neni útočný , agresivní , matoucí .
Necpe Vám svýho favorita . Tak řekněte proč to neni OK ? Tady se jedou podprahovky , komparsy , debaty jen dvou " údajných hlavních kandidátů " a Vám přijde že tohle deformuje výsledek ? Myslete člověče . tK
07. 01. 2013 | 12:26

pavelzlamal napsal(a):

Jsem toho názoru, že tato volba prokáže, jak jsou na tom Češi (Moravané, Slezané, ...) s chápáním obsahu pojmu MORÁLKA.
Často slyším mezi známými ve svém okolí otázku, či spíš rezignované povzdechnutí: není koho volit / dyť já ty lidi vlastně neznám / co jsou zač?
Přitom to není tak složité. Je nutné si odpovědět na otázku - co já vůbec od prezidenta čekám?? A pak taky aspoň v kostce vědět, jaké jsou vlastně prezidentovy pravomoce, "mantinely".
Je až smutné vidět, jak do osoby (ne)kandidáta Okamury lidi vkládají svoje tužby, jak by to v téhle zemi mělo vypadat. A málo si připouštějí, že to, co jim jak nabušený podomní obchodník s deštěm slibuje (a že je to povídálek!), jim JAKO PREZIDENT nesplní. To je přece nutné vyžadovat od PREMIÉRA vlády!! Navíc, Okamura si to celé zkaňhal sám, svým dlouhým otálením, copak si to už nikdo nepamatuje? (Já sám ho viděl před cca rokem jako velmi nadějného adepta, ale to jeho váhání... Pak se konečně rozhoupal ke kandidatuře na senátora, a když uspěl - a budiž mu to přáno! -, naráz dostal ramena a za 1 - 2 týdny chtěl dohnat zpoždění ve sběru podpůrných hlasů z lidu... Ovšem - vzít si na to nahonem píár firmu -jistě snaživou- to je na úrovni seppuku. Výsledek známe.)
Myslím si, že prezident by měl být především morální vizitkou, reprezentantem národa. Člověk, jehož myšlení a skutky nejsou v rozporu, jsou čitelné, obecně známé, mravní. A vůbec to nemusí být politik, podnikatel či (nedejbože!) ekonom...
Takže budu mluvit za sebe. Prošel jsem si morální profily uchazečů, jejich postoje a činy v minulosti, zvážil pro a proti (věk, viditelné zdraví, duševní svěžest, schopnost hovořit, ale i naslouchat) - a mám jasno.
A když můj kandidát nepostoupí do 2. kola? Nic, budu mít čisté svědomí, holt nemusím zastávat názor většiny, to se stává. Není to loterie, abych ztratil vklad.
07. 01. 2013 | 12:27

český maloměšťák napsal(a):

http://www.mcputna.cz/knihy/Karel-VI-Schwarzenberg-Torzo-dila-Vybral-sestavil-a-uvodni-studii-a-poznamkami-opatril-Martin-C-Putna.9.html

http://www.denikreferendum.cz/clanek/14672-ani-schwarzenberg
07. 01. 2013 | 12:46

hanah napsal(a):

čerte, ano, Fischera jen člověk bez morálky, knížete bez paměti, bez zdravého rozumu, ale hlavně bez pudu sebezáchovy.

tvář

Fischerová - snad jako prezidentka nějaké nadace. Je mi líto, ale na víc tato mučednice nemá, aniž by ji někdo vodil jako loutku. A to byste určitě nechtěl, že ?
07. 01. 2013 | 12:48

TF2013 napsal(a):

Podobné výzvy staví volby na hlavu a odnaučují lidi vnímat, co je jim nejbližší. Zvolím menší zlo a pak o trochu větší zlo a už v tom jedeme. Volím Táňu Fischerovou, jediná nabízí vystoupení z hranic zákulisních opodohod. To je pro mne důležité. Mám své námitky proti jednotlivým kandidátům, ale nakonec vyhraje jen jeden. Znamená to, že hlas pro ostatní je ztracený? Neznamená! Podpořme prostřednictvím kandidáta na prezidenta ten proud, ty postoje, které nám jsou nejbližší. Jen tak se budeme na příští volby těšit.
07. 01. 2013 | 12:57

Medikolog napsal(a):

Dámy a pánové,

Předpokládám, že duo Dientsbier Zeman (abecedně) si bude v prvním kole navzájem užírat hlasy levicových a vlasteneckých voličů.. i když jsou oba ve skutečnosti representanty pravého středu, a oba jsou i ZADOBŘE S IZRAELEM. Žádná levicová alternativa k nim v nabídce není. Oba jsou přijatelní pro etablovaný systém moci v ČR, nebo alespoň pro jeho část.

Zkušenost se Zemanem a s USA občanstvím Dientsbiera ovšem jejich důvěryhdnost významně snižuje.

Ale pane Hollane, ten Schwarzenberg na Pražském hradě je snad jenom špatný brněnský vtip, ne? Stejně jako kashrut Fischer...
07. 01. 2013 | 13:14

Anna napsal(a):

hanah
"Fischerová - snad jako prezidentka nějaké nadace. Je mi líto, ale na víc tato mučednice nemá, aniž by ji někdo vodil jako loutku."

Proč si to myslíte?
-------------------

Již jsem to zde uvedla, ale abyste nemusela hledat - Táňa Fischerová - cituji z Wikipedie:

Veřejné působení

Ve volbách v roce 2002 byla zvolena do Poslanecké sněmovny (volební obvod Praha) jako nezávislá za stranu Unie svobody-DEU. Do sněmovny se dostala zásluhou velkého počtu preferenčních hlasů. Byla členkou Petičního výboru a Výboru pro vědu, vzdělání, kulturu, mládež a tělovýchovu. Ve sněmovně setrvala do voleb v roce 2006. Spolupředkládala neúspěšný návrh změny ústavy, který si kladl za cíl zavést volbu prezidenta přímo občany. Spolu s dalšími předkládala zákon o registrovaném partnerství (a o změně některých souvisejících zákonů).

Měla vysokou účast při hlasování (přes 94%) a též často vystupovala (na 27 z 55 schůzí sněmovny). Ve statistikách organizace Zelený kruh se umístila ve svém funkčním období jako nejlepší v tabulce hlasování pro ekologické zákony.

V senátních volbách roku 2006 kandidovala neúspěšně za Hnutí Zelení do Senátu Parlamentu ČR na Praze 2. Postoupila do druhého kola, ale v něm ji, stejně jako v kole prvním, porazila Daniela Filipiová. Ve volbách do Sněmovny 2010 stála v čele kandidátky Klíčového hnutí.

Táňa Fischerová se podílí na práci řady neziskových organizací, nadací a občanských sdružení. Je členkou správní rady nadace Vize 97, členkou rady patronů přátel Hnutí Duha (veřejně podpořila např. Velkou výzvu), čestnou předsedkyní občanského sdružení Remedium (pro duševní zdraví), prezidentkou ITI (české středisko mezinárodního divadelního institutu), členkou poradního sboru občanského sdružení pro integraci mentálně postižených Máme otevřeno?, patronkou domu Šance, členkou Amnesty International, čestnou předsedkyní Společnosti pro trvale udržitelný život (STUŽ), několikrát též podpořila činnost hnutí Arnika.

Vyslovila se proti umístění radaru v Brdech. Je signatářkou Iniciativy pro kritiku reforem a na podporu alternativ (ProAlt). V současné době publikuje komentáře a sloupky v Deníku Referendum.

V červenci 2012 vyslyšela výzvy svých blízkých a rozhodla se kandidovat na prezidentku. Sbírání podpisů hodlala nechat na svých příznivcích, do kampaně nechce investovat. Podporu ji veřejně na svém blogu vyjádřil třeba lékař Jan Hnízdil. Nakonec se jí podařilo získat víc než 72 000 podpisů a byla zaregistrována jako oficiální kandidátka na post prezidenta České republiky.
07. 01. 2013 | 13:18

Krupa Václav napsal(a):

Podle mne by volba podle autora představovala největší šanci pro levici i bez Zemana. Důvody jsem napsal nahoře. Souhlasil bych i s T.Fišerovou proti Sobotkovi nebo třeba i s Roithovou proti Fišerovi, s Francem proti Bobošíkové. Se Zemanem s vyjímkou mých kandidátů jen proti zbylým čtyřem.... Jinak si začínám myslet, že je rozhodnuto. Včera jsem někde psal o tom okresním přeboru proti 1 lize(Akt.cz proti veřejnoprávním mediím). Tady jsme trochu izolovaná komunita a vzájemně se možná dost ovlivňujeme a pak se divíme, že skutečnost je jiná. Kolik z nás chce volit Zemana? A přesto, jestli do neděle nikomu neukradne pero má téměř vyhráno. Bohužel. Nenecháme se přece ovlivňovat... Nikomu nic nevyčítám, jen konstantuju můj názor.
07. 01. 2013 | 13:25

hanah napsal(a):

Anna

paní Anno, já jsem to četla. Přesto jsem velmi hluboce přesvědčena o tom, že ta dáma má právě jen na tuto činnost, kterou uvádíte, nikoliv na to, aby reprezentovala stát navenek a působila jako hlava státu. Je to milá paní, která provádí bohulibou činnost, ale to je vše. Na tuto roli dobré úmysly nestačí, intelektuálně na to nemá, ale může být docela užitečná a prospěšnější jinde. Třeba když se bude starat o svého postiženého syna. To nemyslím zle, ale přesně tak, jak to píši.
07. 01. 2013 | 13:31

Medikolog napsal(a):

Dámy a pánové,

Předpokládám, že duo Dientsbier Zeman (abecedně) si bude v prvním kole navzájem užírat hlasy levicových a vlasteneckých voličů.. i když jsou oba ve skutečnosti representanty pravého středu, a oba jsou i ZADOBŘE S IZRAELEM. Žádná levicová alternativa k nim v nabídce není. Oba jsou přijatelní pro etablovaný systém moci v ČR, nebo alespoň pro jeho část.

Zkušenost se Zemanem a s USA občanstvím Dientsbiera ovšem jejich důvěryhdnost významně snižuje.

Ale pane Hollane, ten Schwarzenberg na Pražském hradě je snad jenom špatný brněnský vtip, ne? Stejně jako kashrut Fischer...
07. 01. 2013 | 13:34

Petr z Tábora napsal(a):

Pane Holane radíte ty nejhorší alternativy. Ty strany, které utváří politickou scénu, chcete ještě posílit:
Máme buď zvolit místopředsedu ČSSD, aby sociální demokracie měla obsazené všechny ústavní posty - předpokládám, že vyhrají s KSČM příští volby do sněmovny. Dodávám, že logičtější by bylo, aby sociální demokracie mladšího místopředsedu nominovala na svého předsedu.
Pan Kalousek je faktickým předsedou vlády a výkonným předsedou TOP09. Předseda TOP09 pan Schwarzenberg dělá to co on chce, včetně některých pochybných kauz. Nyní chcete, aby ovládl i prezidenta s jeho byť malými pravomocemi a ten v klidu dospal své volební období.
07. 01. 2013 | 13:35

Luba napsal(a):

hanah,
jen pro přehlednost dodávám, že Vaším idolem je Václav Klaus.
Aby bylo jasno ...
07. 01. 2013 | 13:37

Homunkulus napsal(a):

Anna: K zásadovosti proti pragmatismu mám sklony. Takže to dopadne tak, že oba v prvním kole podpoříme paní Fischerovou ... a ve druhém kole budeme skřípat zuby.
07. 01. 2013 | 13:39

Pavel13 napsal(a):

kuchař Matěj napsal(a):
"Lidi, neblbněte ... a koukejte se dohodnout."

Částečně už se dohodli. Na počátku bylo možných pár miliónů kandidátů. Skupinky minimálně 50000 lidí (někdy možná něco pod) nebo jimi volených zástupců se dohodly na těchto jménech:
Jana Bobošíková, Jiří Dienstbier, Vladimír Dlouhý, Jan Fisher, Táťana Fisherová, Vladimír Franz, Tomio Okamura, Zuzana Roithová, Karel Scwarzenberg, Přemysl Sobotka, Miloš Zeman.
Jak z nich teď vybrat jednoho? Dáme hlasovat?
07. 01. 2013 | 13:41

Anna napsal(a):

hanah

Podle mě je Vaše posouzení schopností paní Fischerové svérázné a zarážející.

Klaus reprezentoval stát navenek a působil jako hlava státu. Stačilo Vám to ke spokojenosti? Někoho takového chcete?

Světového respektu se však dostalo úplně jinak založeným pánům - příkladem budiž Gándhí, Dalajláma..
07. 01. 2013 | 13:42

hanah napsal(a):

Luba

jednak by mě zajímalo jak víte, že je mým idolem ? A dále, jak to prosím souvisí?
Když zde píši, že si prezidenta Klause pro mnoho věcí vážím, že není politik, který by dosahoval jeho kvalit, neznamená to, že je mým idolem. Nemám idol z oblasti politiky :-)
Jak to souvisí s nynější přímou volbou prezidenta, už nechápu vůbec.
07. 01. 2013 | 13:43

Anna napsal(a):

Homunkulus

Já skřípat zuby nebudu. Podpořím kandidáta podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Podle mě by neměl účel světit prostředky. A protože mě současný stav u nás slušně řečeno velmi štve, chci změnu, tak se o ni budu ve svobodných volbách snažit.

Podle mě nikdo horší než náš současný prezident mezi kandidáty není. Takže to v každém případě bude krok k lepšímu.
07. 01. 2013 | 13:50

Silvie napsal(a):

Hanah
S tou Fischerovou souhlas!
Já bych byla i tvrdší v hodnocení.
Po poslancování téhle paní nezůstalo v politice stopy(stejně jako po ostatních hercích a hérečkách-vyjma milovníka multi-kulti Kocába a prospěcháře Töpfera)a ona si přesto ,jako zcela bezvýznamná persona, dovoluje kandidovat na úřad nejvyšší.
Nedostatek sebereflexe a soudnosti?
Však sama za týden uvidí, jak se trapně blamovala.
Mně je protivná odjakživa tím svým okázalým trpitelstvím.
Kdyby měla být na hradě zrovna ona, tak bude taky trpět jako zvíře.
Tandem Fischer-Fischerová ve mně vzbuzuje sebevražedné choutky.

A nechcete na hradě třeba Ringo Čecha? To je taky adekvátně "schopný umělec" a "intelektuál".
07. 01. 2013 | 14:05

Taoiseach napsal(a):

Anna napsal(a):

"Podle mě nikdo horší než náš současný prezident mezi kandidáty není."
Není, jenom Bobošíková a Zeman jsou jeho nejvěrnější komplicové a Fischer a Sobotka pomahači...
07. 01. 2013 | 14:06

hanah napsal(a):

Anna

Je-li mé hodnocení paní Fischerové pro vás zarážející, napíši vám to jinak.
Fischerová je naprosto průměrná ženská, nepříliš vábně upravená, podprůměrná herečka, žádná politička, která vešla ve známost pouze proto, že se znala s Havlem. Její intelekt je ve srovnání s běžnými, vysokoškolsky vzdělanými ženami mizivý. Její sebereflexe je v případě prezidentské kandidatury nulová. Její mateřské city si netroufám hodnotit, nicméně, kdybych já měla postižené dítě, zcela jistě bych se vzdala veřejného života a nekandidovala na poslankyni a už vůbec ne na prezidentku. Je mi líto. Něco je špatně.
Jaké změny byste prosím očekávala v případě zvolení této dámy ?
07. 01. 2013 | 14:17

Candide napsal(a):

Správně, Pavle13, měli by kandidovat úplně všichni, nejen ti, co seženou nějaké hloupé podpisy. Čtyři milióny kandidátů, to by teprve byla volba. Pryč s diskriminací, pryč s podpisy! Chci taky candidovat!
07. 01. 2013 | 14:17

Silvie napsal(a):

Hanah

Pánové, nečtěte-čistě dámská kulturní vložka.
I Francka z Blesku hodnotila její zjev jako bezďácký.
A to je prosím módní guru...

Ale když vidím já, stará estétka, selku Roithovou, tak je to pro mne taky přímo fyzické utrpení. Přitom má hezký obličej a trochu elegance by jí prospělo. Žádné kytlice a podivné "blejzry",ale jednoduchý elegantní střih.

A z Bobo by měl konečně někdo stáhnout ty příšerné saténové jupky(je příliš výrazný typ,méně barev), v nichž vypadá jako krabice a zkusit to s klasickými kostýmy (+ubrat v líčení).U té by stačilo málo, je i ve svém věku přirozeně hezká.

Jak je vidět, někomu ani hodně peněz k vkusu nepomůže.
Ale pořád ještě nemají žádná na Merkel a na ty její lacině vyhlížející krimplenové kostýmky ještě z éry NDR.
07. 01. 2013 | 14:28

čert }=o) napsal(a):

hanah
a kdo má dle Vás
morálku
paměť
zdravý rozum
pud sebezáchovy
a odpor k loutkovodění?
07. 01. 2013 | 14:33

Luba napsal(a):

hanah,
když si vážíte pana Klause, je to velmi výmluvné. Netřeba víc dodávat :)
07. 01. 2013 | 14:33

čert }=o) napsal(a):

Silvie
soudit podle vyzáže
je dobré
to mě pak Fischer
vychází jako
mustr na novej smajlík
07. 01. 2013 | 14:34

Anna napsal(a):

Silvie, hannah

Jak si vysvětlujete, že DOBROVOLNÍCI sesbírali pro kandidaturu paní Fischerové 72 tisíc podpisů?

Po zvolení paní Fischerové bych očekávala výraznou změnu ve vystupování, tzn. bez arogance, mentorování, kradení per, takovýchto amnestií a udílených milostí, dle slov paní Fischerové: "Zásadně bych nepodepsala žádný zákon, který obsahuje přílepky."...
...

Je mi líto. Vaše hodnocení paní Fischerové podle mě vykazují znaky slepicióznosti. Něco je špatně.
07. 01. 2013 | 14:36

čert }=o) napsal(a):

Luba
já Klause miluju
zvláště pak klip
s perem je skvělý
to byste nezahrál
i kdybyste byl
Depardié
07. 01. 2013 | 14:37

Silvie napsal(a):

čerte,
vy jste tedy fakt lingvistický ďábel.
Napsat "VYZÁŽ" , to se hned tak nepovede.
Kandiduje-li někdo na úřad prezidenta, nemůže vyhlížet jako vágus nebo panímama od baráčníků.
07. 01. 2013 | 14:39

Silvie napsal(a):

Anna

My jsme slepice a vám zase stačí dost málo.
Bůhví jak ty podpisy sbírala - a i kdyby -co je to 70 tisíc.
Kdyby se na ni zaměřili geniální matematici od Henycha jako na Okamůru, třeba by se ukázalo,že jich nemá ani polovinu.
Však uvidíte ten volební úspěch.
Fischerová je taková leklá ryby-brrr.
07. 01. 2013 | 14:43

čert }=o) napsal(a):

Anna
možná máte pravdu
ale Fischerová je
takovej Dienstbier
v sukni
hodná idealistka
nechající s sebou
vláčet
v tom má zase pravdu
hanah

Myslím
že by bylo dobré své
idoly neurážet
každý si vybrat pro
sebe to klíčové čím
nás kdo oslovil.
Tím že Roithová je
ledová královna
Fischerová v jistém
smyslu naivní
Fischer milicionář
Zeman obrhloublý
Schwanzenberg spáč
Sobotka nevýrazný
Franz jako šmoula
neznamená že to jsou
špatní lidé
07. 01. 2013 | 14:43

dočasný občasník napsal(a):

Už se těším na budoucí blogy pánů Putny, Hollana a Dvořáčka.
Ale až tak na ty, co napíšou někdy v roce 2016 a později.
Tipnu si tema těch budoucích blogů.
Bude to s největší pravděpodobností "Zlatej Klaus"
07. 01. 2013 | 14:43

Anna napsal(a):

Silvie
"Kandiduje-li někdo na úřad prezidenta, nemůže vyhlížet jako vágus nebo panímama od baráčníků. "

A proč NE ???
07. 01. 2013 | 14:43

Silvie napsal(a):

Protože na každou profesi existují jisté požadavky, které zahrnují i styl oblékání.
Každý pitomý manažírek z Tesca musí tento úzus dodržovat, ale prezidentka může vypadat jako bezdomovkyně nebo venkovanka?

Doporučuju vám,abyste se obeznámila s tím,co je to tzv.dress code.
07. 01. 2013 | 14:48

Anna napsal(a):

čert }=o) napsal(a):

Anna
možná máte pravdu
ale Fischerová je
takovej Dienstbier
v sukni
hodná idealistka
nechající s sebou
vláčet
v tom má zase pravdu
hanah
--------------------

Můžete Vy nabo Hannah uvést příklady, kdy sebou paní Fischerová nechala vláčet?
07. 01. 2013 | 14:48

čert }=o) napsal(a):

Silvie
;o) jedna nula pro Vás
madam
ale Vy jste se nikdy nespletla?
07. 01. 2013 | 14:48

Silvie napsal(a):

čert

Pokud šlo o omyl, tak OK.
Anna

V poslanecké sněmovně si to svatá dala jen odseděla,takže se vláčet čtyři roky nechala. Pokud tedy nevíte o nějakém jejím "převratném" vystoupení.
Splývá mi s ostatními ,podobně "prospěšnými" komedianty v parlamentu.
Ševče,drž se svého kopyta. Už nikdy žádné herce a hérečky v politice!
07. 01. 2013 | 14:53

čert }=o) napsal(a):

Anna
paní Fischerová
není silná osobnost
a to při vší úcte k ní
Její slušnost jí odrovná
bohužel
nebude mít na to odrážet
hnus

Silvie
ještě jen tak mimo
možná ta blbá "vyzáž"
je můj první překlep tady
přesto sorry a pokud chcete
tak to používejte i nadále
a navěky jako štít mé hloposti ;o)
07. 01. 2013 | 14:54

čert }=o) napsal(a):

Silvie
ok za ok =o)))
07. 01. 2013 | 14:55

Anna napsal(a):

Silvie

O které prezidentce to píšete? Copak jsme někdy nějakou měli nebo máme? Copak si myslíte, že o dodržování dress code se někdo prezidentce nepostará?
07. 01. 2013 | 14:55

čert }=o) napsal(a):

a hlopuposti
tedy dneska
fakt boduju ;o)
07. 01. 2013 | 14:56

čert }=o) napsal(a):

áááááááááááááááááá
omlouvám se Silvii
odcházím zdechnout
do houští =o)))))
07. 01. 2013 | 14:58

Anna napsal(a):

Silvie
"V poslanecké sněmovně si to svatá dala jen odseděla,takže se vláčet čtyři roky nechala. Pokud tedy nevíte o nějakém jejím "převratném" vystoupení."

Cituji z Wikipedie - Táňa Fischerová:

Ve volbách v roce 2002 byla zvolena do Poslanecké sněmovny (volební obvod Praha) jako nezávislá za stranu Unie svobody-DEU. Do sněmovny se dostala zásluhou velkého počtu preferenčních hlasů. Byla členkou Petičního výboru a Výboru pro vědu, vzdělání, kulturu, mládež a tělovýchovu. Ve sněmovně setrvala do voleb v roce 2006. Spolupředkládala neúspěšný návrh změny ústavy, který si kladl za cíl zavést volbu prezidenta přímo občany. Spolu s dalšími předkládala zákon o registrovaném partnerství (a o změně některých souvisejících zákonů).

Měla vysokou účast při hlasování (přes 94%) a též často vystupovala (na 27 z 55 schůzí sněmovny). Ve statistikách organizace Zelený kruh se umístila ve svém funkčním období jako nejlepší v tabulce hlasování pro ekologické zákony.
------

"Splývá mi s ostatními ,podobně "prospěšnými" komedianty v parlamentu.
Ševče,drž se svého kopyta. Už nikdy žádné herce a hérečky v politice! "

Viděno profesně, volám: Už nikdy žádné ekonomy a chemiky v politice!

Protože však posuzuji lidi jinak, volám: Jen slušné, poctivé a rozumné lidi v politice!
07. 01. 2013 | 15:02

klpbbk napsal(a):

Dienstbira nechcu od doby co se lisal k Filipovi a dalsim pohlavarum KSCM.
07. 01. 2013 | 15:07

Otázkář napsal(a):

Podle volební kalkulačky mám největší shodu s Jiřím Dientsbierem, 73 %. Karel Schwarzenberg -2% :)
07. 01. 2013 | 15:09

Silvie napsal(a):

Anna
No to je ovšem jiná!

Měla dobrou docházku a prosazovala návrh změny volebního zákona volby hlavy státu(který je maximálně nešťastným)a zákon o reg.partnerství.
Fakt jsem si oddechla od té doby, co se můžou homosexuálové brát.To je vám úleva!
NIc proti nim,ale je mi to vcelku putna.

A o Uhelných skladech by bylo lepší se nezmiňovat.
Tato prohavlovská strana vyprodukovala takové duševní giganty jako Němec,který proslul nepřekonatelným účtem za telefon a květinovou výzdobu na MZV a propuštěním pedofila z Kataru, lžidoktora Kalvodu a pozdního studenta a spacákového aktivistu Rumla , korupčníka Künhla z MO a neschopného Mlynáře.
07. 01. 2013 | 15:14

Luba napsal(a):

" ... na každou profesi existují jisté požadavky, které zahrnují i styl oblékání ..."

:)))

Ano, Silvie!

Lidé Vám podobní proto nepustili Einsteina do jednoho hotelu na Václaváku, ve kterém měl přednášet.
Mysleli si, že tam jde žebrat.

Nejste také profesí vrátná/dveřnice?
Nebo se angažujete v oděvnictví?
07. 01. 2013 | 15:14

mb napsal(a):

schwarzenberg je odvařenej, takže zbývá dienstbier ...
07. 01. 2013 | 15:16

Silvie napsal(a):

Anna
Já bych ráda ženskou na hradě,ale ne žádnou z těchto.
Názorově mi imponuje Bobo,ale jsou tam jiná rizika.

Roithová je lidovkyně a euromilka, Fischerová na to nemá.
To už bych mohla kandidovat taky.
07. 01. 2013 | 15:19

Silvie napsal(a):

mb

A jak vidíte jeho podporu komouši?
U Bobo vám to hrozně vadilo.
07. 01. 2013 | 15:20

Luba napsal(a):

Uhelné sklady?
Dost dobrej oddíl!

A někteří Uhlíři též po nocích neskládali jen uhlí:

http://www.youtube.com/watch?v=Lgjcht2XFGc
07. 01. 2013 | 15:21

Silvie napsal(a):

Luba
Dress code je běžnou záležitostí v bankách, obchodě, firmách...
Nevím,co je vám na tom divné.
Viděl jste někdy,jak chodí oblečení manažeři ve Škodovce???
07. 01. 2013 | 15:23

hanah napsal(a):

čerte, vy jste mi dal!!!! Řehtám se ještě teď. Fischer - mustr na novej smajlík :-))) Budu to s dovolením používat , díky :-)
07. 01. 2013 | 15:28

hanah napsal(a):

Silvie

naprosto se ztotožňuji s vaším hodnocením našich dam. Ještě doplním, že Roithové jsme doma pracovně říkali Mašle. Nosila je na drdólu.:-).
S tím, že mašle je euromilka a lidovkyně taky souhlas, to mluví za vše.
Při úvaze o Fischerové si říkám . a proč ne já ? :-)
Ale hlavně, aby to nebyl "mustr na novej smajlík" :-)))
07. 01. 2013 | 15:32

mb napsal(a):

( holky to tady dneska rozjely ... respect ... )

to silvie ... u bobo mi to vadilo ... páč se proklamuje jako pravičačka ( sama říká že kandidaturou za komáry chtěla docílit zvolení klause ) když se někdo profiluje pravicově a pak žebrá u komárů o podporu ... je trapnej ... / je to takový inverzní fischer / ... u dienstbiera je to v poho ... je to levicovej kandidát a žádá o podporu levicovou stranu ...

u bobo je to taky nakonec přirozené, když je to bývalá svazačka ... asi tam bude mít hodně kámošů/známejch ...

zdravím (nejen) silvii ...
07. 01. 2013 | 15:40

buldatra napsal(a):

Tady čtu, že: Dress code je běžnou záležitostí v bankách, obchodě, firmách...

To je fakt.
No a v tomto duchu by to mělo fungovat i s dressem, potažmo vohozem prezidenta + jeho stafáž, samozřejmě.
Jediní, kdo to na Hradě striktně dodržují, jsou borci zvaní hradní stráž.
Jejich vohozy tak trochu připomínají vrátné u honosných hotelů v honosných letoviscích, popřípadě šat cirkusových zřízenců a z toho důvodu by měl být vohoz prezidenta poněkud složitější, principáloidnější (aby si ho nikdo nepletl s nějakým kaprálem a podobně).

Z tohoto dressového důvodu by bylo nejlépe zvolit avatara, protože ten by se v tomto dressu vyjímal obzvlášť.
Přilétnuvší delegátové z rozvojových krajů by byli ohromeni a podepisovali by předložené smlouvy bez jakýchkoliv cavyků.

Kníže důstojné (které dokonce důstojně i spí), by dress ten nosit však nemohlo, to dá rozum, páč šlechtic jeho úrovně a významu nemůže vypadat principálsky.
Proto, kdo má rozum a není škodolibý, ten ho volit nebude.
07. 01. 2013 | 15:58

Luba napsal(a):

Silvie,
dřezový kód povýšeně ignoruji, neboť jako pravý kousavý philosoph nosím věci až do úplného roztrhání a odpadnutí.
07. 01. 2013 | 16:13

Al Jouda napsal(a):

Vyplnil jsem si na Internetu volební kalkulačku a vyšlo mi, že mým názorům se přibližuje Miloš Zeman v 52% a Jiří Dienstbier v 50%. Tak jsem si potvrdil, že moje volba Jiřího Dienstbiera prezidentem ČR je správná ! Zeman mne již v jedněch volbách podvedl, neboť jsem volil ČSSD, jejímž největším nepřítelem před volbami byla ODS, s kterou ovšem po volbách Miloš Zeman uzavřel tzv. Opoziční smlouvu. Kdo jednou podvedl, podvede i podruhé ! Je třeba se domluvit, že budeme VŠICHNI volit Jiřího Dienstbiera, jen tak mafiáni ostrouhají !!!
07. 01. 2013 | 16:15

Luba napsal(a):

"Fischer - mustr na novej smajlík ?"

Nesouhlasím.
Pan Burns je smajlík celosvětově známý:

http://cdn.ttgtmedia.com/ITKE/uploads/blogs.dir/8/files/2008/06/mr-burns.jpg
07. 01. 2013 | 16:18

smutný napsal(a):

neo napsal(a):

to je zcela normální pane smutný.
Jelikož mají antikomunistické názory, tak se s nimi v mnoha věcech shodnu jako antikomunista. Asi jste tu kalkulačku nezkusil, protože jinak byste věděl, o které názory jde. Nejde o osobu obou pánů, ani o to, zda byli či nebyli komunisté. (mimochodem ani jednoho volit nebudu a to především kvůli komunistické minulosti). Jde o současné názory a pokud jsou antikomunistické a na otázky tito pánové odpověděli jak odpověděli, tak s tím já nic neudělám.

pane neo, už vám mohlo dojít, že není podstatné kdo jak mluví a co říká ale co ve skutečnosti dělá a s kým to dělá. On vám podvodník a zloděj neřekne, že vás přišel podvést a okrást. To musíte poznat sám podle určitých indicií. Ale kdo chce věřit tomu, čemu chce věřit pak je to potíž. To máte jako s Klausem, pěkně se nám vybarvil. Ale je to ten samý Klaus, kterého donedávna mnozí nekriticky obdivovali a vynášeli do nebes, přestože se už vědělo jaké stamiliardové škody má na svědomí.
07. 01. 2013 | 16:23

neo napsal(a):

smutný:

takže tím chcete říci, že Fisher a Sobotka jsou antikomunisté jen pokud odpovídají na otázky, ale jakmile získají úřad prezidenta, budou činit opak ? hmm...

stajně je volit nebudu. Dám přednost panu Franzovi.

Klaus je pořád stejný Klaus, nevidím změnu, vy ano? Myslíte amnestii? Jsem asi jeden z mála lidí, který ho nijak neobviňuje. Vidím v amnestii zrcadlo soudům a policii. Oni jsou jádro pudla,ne Klaus.
07. 01. 2013 | 16:31

hanah napsal(a):

Anna

paní Táňa se nechala vodit po sněmovně panem Sváťou Karáskem a to doslova a do písmene, což by mi ani tolik nevadilo jako to, že se tvářila jako nezávislá, ale jejími vodiči ve skutečnosti byli pravdolásky a Havlovi nohsledi. To považuji za dost pokrytecké.
Kdoví, za koho by kopala na Hradě nyní, že ? Vzhledem k tomu, že US, za které kandidovala, byly vlastní intriky a zákulisní nečisté politické hry, nemohla se jim vyhnout ani ona.

K té vizáži - tak nějak se mi na mysl pořád vkrádá představa, jak sedí v podhradí nad ošatkou a prodává jablka. Nebo vejce. :-)

Nic ve zlém, ale když vy na nás se slepicema, já vám musím napsat, že mi vaše názory přijdou velice naivní.
07. 01. 2013 | 16:33

mb napsal(a):

al jouda napsal: Zeman mne již v jedněch volbách podvedl, neboť jsem volil ČSSD, jejímž největším nepřítelem před volbami byla ODS, s kterou ovšem po volbách Miloš Zeman uzavřel tzv. Opoziční smlouvu.

... to se mi přesně stalo taky ... myslím, že patrně tímto způsobem miloš zeman podvedl více lidí ...
07. 01. 2013 | 16:43

svatý Václave napsal(a):

Přijede chlapík z Česka do Los Angeles, vleze do hospody, sedne na bar všimne si, že za barem je robot a ten ho vítá:
"Dobrý den, jsme moderní restaurace, vítám vás, jsem robot Charlie a budu vás obsluhovat. Prosím sdělte výši vašeho IQ."
Borec se zamyslí a řekne, že má IQ 150.
Robot naleje whisky a začne ho bavit řečmi z astronomie, matematiky, historie, zeměpisu.
Chlapík poněkud nezvládá debatu a rozhodne se navštívit bar příští den zase s tím, že robotovi sdělil, že má IQ 100.
Robot nalije whisky a začne debatu o autech, sexu a celebritách.
"Fajn" řekne si chlapík a přijde třetí den a robot za barem se zase ptá na jeho IQ a borec odpoví, že má IQ 50.
Robot se zamyslí, naleje režnou a zeptá se:
"Tak co, budem volit Schwarzenberga, že jo?"
07. 01. 2013 | 16:56

smutný napsal(a):

neo

tím chci říct, že se jim nedá věřit ani dobrý den. Nejste moc důvtipný, že ano?

Ne, všechny jeho špatné vlastnosti jako arogance, ješitnost, narcismus, sebestřednost, neschopnost přijmout jiný názor, neschopnost vést diskusi se ještě zhoršily.
07. 01. 2013 | 16:57

praotec Čech napsal(a):

Vážení,

má někdo z vás povědomí, jestli paní Schwarzenbergová, Hardeggová umí česky? Aby se jí neposmívali, neumí čééésky. Nijak se o tom v tom fofru nikdo nezmiňuje.

Paní Masaryková, Garygueová se česky naučila a podle dějepisců se vžila do české povahy.
07. 01. 2013 | 17:12

šašek z Jihlavy napsal(a):

Hanah napsala:
K té vizáži - tak nějak se mi na mysl pořád vkrádá představa, jak sedí v podhradí nad ošatkou a prodává jablka. Nebo vejce. :-)
xxxxxxxxxxxxx
Není to tak dávno, kdy by měla za chvíli tu ošatku vajec prázdnou. Ostatně taková prodavačka je, na rozdíl od zlodějů, bohulibé a počestné povolání.

A vy prodáváte co? Snad sebe? Klaus byl svého času prodavač deště a iluzí, bohužel jsme mu to baštili.
07. 01. 2013 | 18:28

pamětník napsal(a):

Himbajs, vypadá to, že poslední dobou bloggeři soutěží o napsání nejhloupějšího blogu. Tento má velké ambice se umístit na předním místě, ne-li jako první.
07. 01. 2013 | 18:55

pamětník napsal(a):

mb
ani po létech nepochopil, že opoziční smlouva byla nutná za patového stavu po volbách. Nic jiného nebyl možné pro fungující stát, což prokázal čas.
07. 01. 2013 | 18:58

inuidel P.M. napsal(a):

VOLÍM ROITHOVOU, konečně bude jako prezidentka žena. Určitě nebude krást jako ehm stávající prezident.
07. 01. 2013 | 19:08

český maloměšťák napsal(a):

"A vy prodáváte co? Snad sebe?"
To snad radši ta jabka nebo hrušky, ne ? I když by to teda přišlo dráž.
07. 01. 2013 | 19:52

jentak napsal(a):

Věru vynikající kandidáti ...jeden má řízné er a druhýmu není rozumět vůbec ...i když řízné r je tady děsně moderní ...tfuj... něco by se mělo dělat s inteligencí národa to už říkal pan Werich a ono to dnes platí dvojnásobně ...
07. 01. 2013 | 19:53

Silvie napsal(a):

praotec Čech

No to určitě neumí, ale fotr prý byl proslulým nacistickým pohlavárem.
To je terno- Habsburkové a nacisti v jednom.
07. 01. 2013 | 20:19

Silvie napsal(a):

Therese von Schwarzenberg, rozená Hardegg, se narodila ve Vídni, bývalém hlavním městě Rakouska-Uherska, které si z dob monarchie dodnes hodně uchovalo. Její dětství poznamenaly zmatky válečné a poválečné Vídně, starobylý rod z Hardeggu patřil k těm, na nichž ulpěl stín nacistické minulosti. Hrabě Johannes Hardegg, Theresin otec, usazený na dolnorakouském zámku Ulrichskirchen, totiž patřil k přívržencům Adolfa Hitlera a podobně jako mnoho šlechticů očekával od nově nastolených poměrů ve třetí říši především osobní prospěch a výhody. Záhy vstoupil do nacistických organizací a dotáhl to až na führera SA, docházel také do Německého klubu založeného v roce 1908, v jehož stanovách ze třicátých let stojí: „Členy mohou být jen Němci árijského původu, kteří se hlásí k zásadám německého nacionálního socialismu."
Therese se s minulostí svého otce vyrovnala s přímostí sobě vlastní: „Můj otec byl nacista," prohlásila bez vytáček. Jí samotné však tato okolnost život nezkomplikovala. Studovala na prestižních školách v Rakousku a Švýcarsku, maturovala ve Vídni. Tam také nastoupila na studia medicíny na Wiener Universität, kde rok před svatbou s Karlem promovala na doktorku všeobecného lékařství.
http://www.azrodina.cz/2607-therese-schwarzenberg-znovu-na-nohou
07. 01. 2013 | 20:28

mb napsal(a):

pamětník napsal(a):
mb
ani po létech nepochopil, že opoziční smlouva byla nutná za patového stavu po volbách. Nic jiného nebyl možné pro fungující stát, což prokázal čas.
07. 01. 2013 | 18:58

... naprostý nesmysl pamětníku ... zeman měl historickou šanci vyčistit a uklidit po klausovi ... namísto toho zemi zatáhl do dalšího kola sraček ... škoda ... pro zemana, čssd, zemi i občany ...
07. 01. 2013 | 20:29

mb napsal(a):

šašek napsal: Klaus byl svého času prodavač deště a iluzí, bohužel jsme mu to baštili.

... já mu to nežral nikdy ...
07. 01. 2013 | 20:31

Silvie napsal(a):

mb
Vy jste tedy nebývale flexibilní...
Takže opět jako u knížete-omlouváte cokoliv,pokud jde o vašeho kandidáta.
Pro mě te to docela problém-Bobo se tím nijak netají, Dientsbier dělá,že se ho to netýká.
Chybí vám trochu kritický pohled na věc,vždycky vidíte všechno tak růžově a idealisticky, jako by vám bylo dvacet.

To dvojí občanství by nikde jinde neprošlo. To je další problém.
07. 01. 2013 | 20:31

praotec Čech napsal(a):

Silvie,
díky, tak to by stačilo. Pan prezident žere žáby a paní prezidentová má na p. hákenkreuz.
07. 01. 2013 | 20:34

Maximus napsal(a):

Autor doporučuje:
Běžte k volbám a vyberte si Karla Schwarzenberga (TOP09).
Takže vlastně volíte vy hlavy Kalouska...... A to se vyplatí!
07. 01. 2013 | 20:45

čert }=o) napsal(a):

hanah
tak to mám radost
že se smějete
ale Sivie se nesměje
a to je mi líto
neboť ty zbylý
překlepy byly
pro ní aby měla radost
07. 01. 2013 | 20:46

reppop napsal(a):

neo napsal(a):

hloupá výzva.
Nezlobte se na mě, ale místo dvou profláklých kreatur, zvolíte raději jiné dvě profláklé kreatury.

xxxxxxx

Jaké je tedy z té vskutku zapeklité situace východisko?

Obávám se, že jediné:

NEO NA HRAD!!!
07. 01. 2013 | 20:48

pamětník napsal(a):

mb:
Neměl, anebo měl jenom ve Vaší fantazii. Sněmovna byla hal u. halb, ale to zřejmě nepamatujete.
07. 01. 2013 | 20:50

mb napsal(a):

silvie ... je načase aby se levice konečně sjednotila ... když to dokáže pravice ... zdravím ...
07. 01. 2013 | 21:09

Silvie napsal(a):

mb
Fakt je,že jsou horší adepti,nežli ten váš Dientsbier
07. 01. 2013 | 21:32

stejskal napsal(a):

Dobrý večer,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý a nadávku obsahující text, neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
07. 01. 2013 | 21:40

hanah napsal(a):

pamětníku, máte pravdu. Tehdy nebyla jiná šance a raději jasná pravidla opoziční smlouvy, než vydírání pidistranou, jako to vždy dělali lidovci a později US. Klaus se Zemanem jim vytřeli zrak a to jim někdo nemůže zapomenout.
Však mohou všichni vidět, v jakém stavu je dnešní koalice od svého vzniku....
07. 01. 2013 | 22:02

hanah napsal(a):

Teď byla paní Táňa v debatě na ČT 24. To byla smršť myšlének....:-)
07. 01. 2013 | 22:04

mb napsal(a):

silvie ... dík ...
07. 01. 2013 | 22:20

Silvie napsal(a):

Hanah,

před chvílí jsem tu "smrš´t" popsala pod Tožičkou.
Mám pocit,že její obdivovatelé nesledují tyto debaty, jinak by ten kabaret nemohli brát vážně.
07. 01. 2013 | 22:20

pamětník napsal(a):

hanah:
A předtím Vágner. To bylo číslo!
07. 01. 2013 | 22:20

mb napsal(a):

hanah, pamětník nemá pravdu ... kdyby vznikla uvažovaná luxova vláda, nemusily si ekonomické ( a jiné ) mafie rozparcelovat stát ... třeba by nikdo nikoho nevydíral ... víte mobilizovat jeden proti druhému ... a následně se obejmout ... neodpovídá pojmu: vytřít zrak ... je to prachsprostá křivárna ... zeman nezískal můj hlas aby jednal a domluvil se s Klausem ...

zdravím hanah ...
07. 01. 2013 | 22:22

hanah napsal(a):

Pokud jsem to dobře zaznamenala, Dr. Láska podal trestní oznámení na Nečase za podplácení tří "rebelů" z ODS tím, že jim nabídl výnosné trafiky. Což mě dost baví.
07. 01. 2013 | 22:57

pamětník napsal(a):

mb:
"kdyby vznikla uvažovaná luxova vláda" Kolik poslanců by takové vládě dalo důvěru?
07. 01. 2013 | 23:12

mb napsal(a):

měli by převahu 104 nebo 106 poslanců už si to nepamatuju ale dá se to dohledat ...

pravicová většina byla asi 102 ... na to spekuloval ( trapně ) ruml ...

uznávám, že ho klaus vyškolil ... ale za cenu politické prasárny (páč nic jiného oposmlouva nebyla)

hezký večer ...

hanah 22 57, co vás na tom baví ? fandíme láskovi, ne ?

hvečer ...
07. 01. 2013 | 23:23

pamětník napsal(a):

mb:
Máte pravdu, už si to nepamatujete. Žádná taková převaha by nevznikla.
07. 01. 2013 | 23:30

Silvie napsal(a):

Hanah

Mně to zase až tak nebaví, protože je to svinstvo, za které evidentně nepůjde nikdy nikdo do lochu. Přestože jde o regulérní uplácení.
V tom se asi dost rozcházíme v názorech.

Ale je dobře ,že se o tom aspoň mluví.
I pro "charakterního" knížete je to normálka.
07. 01. 2013 | 23:32

hanah napsal(a):

Silvie

je mi jasné, že to půjde do ztracena, ale alespoň se tím bude někdo zabývat. Ano, máte pravdu - nejvyšší morální autorita knížepán ani necekl. Ať jdou všichni do háje.
Ta Táňa mi dala - nevzala by do letadla podnikatele, páč nesouhlasí s propojováním politiky s ekonomikou. To byla snad největší perla.
07. 01. 2013 | 23:49

mb napsal(a):

pamětníku tak já vám to najdu, vygooglim ...

74 + 20 + 19 = 113 ....

krásná většina ...

máte aspoň sílu / slušnost se omluvit pamětníku = matyáši ???

nebo to zas budete blbě okecávat a je to s vámi ztracená varta ???

tak se mějte hezky ... pomalu brou ...
08. 01. 2013 | 00:16

pamětník napsal(a):

mb:
zdroj, Bažante?
08. 01. 2013 | 00:18

pamětník napsal(a):

Bažante,
a kdo je za těmi číslicemi? KSČM?
08. 01. 2013 | 00:20

mb napsal(a):

http://cs.wikipedia.org/wiki/Volby_do_Poslaneck%C3%A9_sn%C4%9Bmovny_Parlamentu_%C4%8Cesk%C3%A9_republiky_1998

ted už doufám, že se omluvíte ...

dobrou ...
08. 01. 2013 | 00:20

mb napsal(a):

čssd + kdu + us(deu)
08. 01. 2013 | 00:21

pamětník napsal(a):

Martine,
tehdy už Vám přestali dávat pemprsky?
08. 01. 2013 | 00:22

mb napsal(a):

víte, akorát mě zbytečně urážíte, uvedl jste, že by žádná taková většina nevznikla, a já vám na číslech dokázal, že jste lhal, že jste lhář a že jste nemluvil pravdu, máte sílu se omluvit, nebo mě budete dále urážet ?

mějte se hezky, dobrou noc ...
08. 01. 2013 | 00:25

pamětník napsal(a):

mb:
US jako pravicová strana odmítla jít do koalice s ČSSD i přesto, že premiérem by byl Lux. A jako odštěpenec od ODS odmítla jít do koalice s ODS. Takže jaká převaha koho, proboha??! Opoziční smlouva byla jediným řešením.
08. 01. 2013 | 00:29

mb napsal(a):

to jste zase odběhl, vy jste řekl, že to byla plichta a že by většina čssd + menší strany případně ods + menší strany neměli většinu ...

já samozřejmě vím, že ruml původní zemanovu velkorysou nabídku odmítl a pohřbil, uvedl jsem, že to byla jasná politická chyba

(a rumla neomlouvá, že spekuloval na pravicovou koalici (102) nebo na další kola jednání ( ke kterým již nedošlo))

hovořil jsem o hypotetické vládní většině čssd a dvou menších stran ... můžete si to dohledat v textu ...

teď se snažíte mlžit ... opoziční smlouva byla špatný, nemravným a vposledku mafiánským řešením ...

dobrou ...
08. 01. 2013 | 00:33

pamětník napsal(a):

mb 08. 01. 2013 | 00:25:
Vznikla většina pravicová, nevytvořili však vládu. Správná čísla jsou ODS 63 + KDU 20 + US 19 = 102 !
Návrh na případnou Luxovu vládu pocházel od Zemana, Lux ji nepřijal.
Tak tady neblábolte o nějaké omluvě a neurážejte nadávkami do lhářů. Lhal jste Vy!
08. 01. 2013 | 00:35

pamětník napsal(a):

mb 08. 01. 2013 | 00:33:
Jak pravicový Ruml, proboha, mohl přijat nabídku na štafáž do počtu v majoritně levicové vládě??! To už spíš mohla vzniknout velká koalice ČSSD+ODS, mrňousy netřeba.
Máte pravdu, nepamatujete si to.
08. 01. 2013 | 00:39

srařenka napsal(a):

Volební hlasy se tříští. To je jasné. S tímto problémem bojuji již několik dní a jako ostatní voliči, kteří touží po změně a mají svou favoritku/favorita, prostě tápu. Umím si představit , jak dobře placení experti vymýšlejí taktiky, psychotlaky, reklamy,předvolební kampaně a všemožné způsoby, jak by se mohl ten či onen kandidát dostat na Hrad. Jaké všelijaké temné síly s miliony po kapsách sunou některé kandidáty směrem k vytouženému křeslu.Bylo by velmi naivní, kdyby v této kmotrovstvím a mafií prolezlé společnosti si dělal volič nějaké iluze, že mu dovolí zvolit jako prezidenta/prezidentku člověka slušného, s jinými morálními hodnotami, než tu nosí současní politici. Čím více se volby blíží, tím jsem smutnější. Na jedné straně krásná představa, že vhodím hlas své favoritce, na druhé straně jakýsi hryzavý pocit, co když tím opravdu otevřu cestu těm dvěma kandidátům, které opravdu nerozchodím.A asi tato situace trápí vícero voličů, kteří k volbě přistupují odpovědně. Jak bych ocenila, kdyby se někteří kandidáti své kandidatury vzdali, aby svou obětí zachránili morální kvality této doby. Příliš naivní, vím. Prostě jenom sen, pohádka, nic víc. A tak to nechávám zatím otevřené...
08. 01. 2013 | 05:01

neo napsal(a):

reppop:

moc inteligence jste nepobral, jen co je pravda pane reppope. Ale měl byste vědět, že právo být volen prezidentem je omezeno věkem a víte moc dobře, že já takového věku nedostahuji, takže vaše východisko je nesmysl. Chtělo by to používat tu věc nahoře k něčemu jinému, než aby vám nepršelo do krku .

mimochodem, já vidím východisko ve volbě pana Franze.
08. 01. 2013 | 08:19

Silvie napsal(a):

Neo
Nic ve zlém, ale neslyšel jste to jeho blábolení na ČT24?

Já jsem ho taky do té chvíle brala jako určitou možnost(a hodně HEC),ale fakt neee...
On a Tánička jsou nejhoršími adepty(nemám na mysli charakter,ale zkušenosti, informace, kompetentnost,přehled).

Vy nejste hloupý, takže předpokládám,že vám rozhovory s ním ušly.
Doporučuju vám,abyste si je vyhledal ze záznamu-byla to opravdu tragédie.
08. 01. 2013 | 08:35

Silvie napsal(a):

stařenka
Ježíši,ale to je přece dobře,že se tříští.

Média touží veřejnost manipulovat,jen ať si každý volí toho "svého"-tady žádný hlas nepropadne,nejde o volby do sněmovny.
A já už mám té jejich masáže a "volebních průzkumů" až po krk.
08. 01. 2013 | 08:37

Silvie napsal(a):

Hanah
To jste na velkém omylu.
Jeho jasnost cekla a snažila se nestoudně tvrdit,že "politická korupce"/trafiky pro ty tři exoty) není korupcí. To bylo taky na ránu mezi světla.
Slyšela jsem to na vlastní uši.
V každé normální zemi by musel rezignovat a čelit trestnímu stíhání za spoluvinu.
08. 01. 2013 | 08:40

neo napsal(a):

Silvie:

nekoukám na ČT24 ani na jiné rozhovory s kandidáty a Franze volit budu. Nemám jinou možnost.

Okamura se nedostal, Fisher je pro mě nevolitelný, Zeman taky, Schwarzenberg taky a Dienstbier vůbec.
08. 01. 2013 | 08:49

Silvie napsal(a):

Neo
Tak to jsme na tom stejně.
Peču na to.

Za příznivějších okolností by to byl asi Sobotka.
08. 01. 2013 | 09:06

mb napsal(a):

pamětník napsal(a):
mb:
"kdyby vznikla uvažovaná luxova vláda" Kolik poslanců by takové vládě dalo důvěru?
07. 01. 2013 | 23:12

... 113 ...
08. 01. 2013 | 09:34

hanah napsal(a):

Silvie

Tak to mi uniklo. V tom případě by mohlo jít o schvalování trestného činu a mohli by jít všichni.
08. 01. 2013 | 10:48

pan Sedlak napsal(a):

Pane Hollan, pruzkumy nectete a volte podle sebe, ne podle toho, jak vas masiruji z privatnich novin a televizi, pripadne koupenych bilboardu. Jste Cech! A zohlednete co ten clovek vykonal a ceho se zucastnil. Pokud vyhodnotite, ze potrebujeme nezavisleho a slusneho kandidata, pak Vas hlas nepadne na pana/pani Zeman, Fisher, Schwarzenberg, Dienstbier, Bobosikova a Sobotka. A hned mate dle Vasi matematiky rozmelnovani hlasu 3 silne kandidaty :)
08. 01. 2013 | 12:21

Silvie napsal(a):

hanah
Tak to opravdu nehrozí.
Ale dost mě to šokovalo. Určitě se to dá dohledat.
08. 01. 2013 | 12:49

Karel K. napsal(a):

Zcela jednoznačně jsem se rozhodl a moje volba je Zuzana Roithová. Myslím, že tato zemně potřebuje změnu a zcivilnění prezidentského úřadu. Žena by byla výhodou. Paní Fischerová je úctyhodná dáma, ale nedovedu si jako presidentku představit, jak si bude vykládat taroky... (žert). Paní Roithová je zkušenější a sympatičtější, je klidná, věcná a trpělivá, má přehled a nedá se zastrašit ani podplatit.
08. 01. 2013 | 15:04

reppop napsal(a):

Mnoho lidí mudruje, že si nepřeje ani Zemana ani Fischera na Hradě.

Kdyby občané, kteří nechtěji ani MZ ani JF, uvažovali inteligentně, volili by toho, kdo je z přijatelných nejblíž k šanci dostat se do 2. kola volby.
K mé radosti je to J. Dienstbier. Tak nevím nad čím všichni co nechtějí Zemana ani Fischera ještě váhají?

Tady platí elementární logika:

Kdo nechce Fischera ani Zemana, musí volit Dienstbiera. Tak toho s největší pravděpodobností může dosáhnout. Naopak NEvolba Dienstbiera je v tomto kontextu volba Zemana a Fischera.

k Dienstbierovi např. viz:
http://www.vasevec.cz/blogy/vyhaneni-chcipleho-certa-dablem
http://www.blisty.cz/art/66818.html
08. 01. 2013 | 15:21

pamětník napsal(a):

mb:
08. 01. 2013 | 09:34
Kdyby byly... Asi jste si nepřečetl, že Ruml odmítl Zemanovu nabídku, a nejen to, on jí odmítnout MUSEL! US-DEU byla napravo od ODS, jak by mohla vytvořit koalici s ČSSD? Myslíte vůbec logicky? To by měla větší smysl velká koalice ČSSD+ODS, pro programové antagonistické rozpory však nebyla možná. Jak by tedy fungovala vláda ČSSD+US-DEU? A protože nebyla možná ani velká kočkopsovitá koalice, musela být vymyšlena opoziční smlouva. Doporučuji Vám přesta počítat nesmyslné součty a začít myslet rackionálně, svedete-li. Zatím tady předvádíte nesmyslné fantasmagórie.
08. 01. 2013 | 18:39

mb napsal(a):

samozřejmě že tu nabídku odmítnout nemusel, pokud by si viděl dále než na špičku svého nosu, a pokud by dokázal dopočítat do jedné ...

na pravolevost se měl vysrat, a měl postavit vládu na mravnosti, na mravních základech, jako protikladu k předchozímu klausismu ...

tu šanci propásl, promarnil jeho chyba ...

vaše chyba je, že neumíte uznat chybu, ale to mi nevadí ...

stejnou koalici udělal špidla už za mnohem horších podmínek ...

to bylo nějakých sto jedna sto dva ... tady mohli mít krásnou sto třináctku ... jejich chyba ... a chyba pro společnost ...

tak se mějte ...
08. 01. 2013 | 22:30

pamětník napsal(a):

"měl postavit vládu na mravnosti, na mravních základech" Panebože!!
08. 01. 2013 | 23:53

mb napsal(a):

pamětník napsal(a):
"měl postavit vládu na mravnosti, na mravních základech" Panebože!!
08. 01. 2013 | 23:53

to vás to tak šokuje, zbyňku ?
09. 01. 2013 | 00:11

pamětník napsal(a):

Bažante,
ta Vaše naivita. Děláte čest svému jménu.
09. 01. 2013 | 00:29

bambusacka napsal(a):

I když jinak uznávám některé vaš články a aktivity, tak to manipulativní a uražející video, které jste natočil a dal na youtube mě šokovalo a zklamalo. Dovolím si vám oponovat svým názorem, který je v tomto článku:
https://www.facebook.com/notes/hanka-bambus-b%C5%99ezinov%C3%A1/volit-rozumem-nebo-srdcem-trp%C4%9Blivost-nebo-tenden%C4%8Dnost-v%C3%ADra-nebo-cynismus-volba-p/520626687971401
09. 01. 2013 | 22:31

flixeneignarf napsal(a):

<a href="http://guccibagja.blogspot.com/">グッチ ショルダーバッグ</a> UyiAlj <a href="http://gucciokjp.blogspot.com/">gucci 財布</a> EntFrk <a href="http://gucciokjp.blogspot.com/">グッチ財布</a> GypLsa <a href="http://gucciokjp.blogspot.com/">gucciトート</a> RupTjn <a href="http://guccijapanok.blogspot.com/">gucci バッグ</a> WncAvj <a href="http://guccijapanok.blogspot.com/">gucciバッグ</a> VgrCtt <a href="http://guccijapanok.blogspot.com/">グッチ トートバッグ</a> WqnNmu <a href="http://guccijapanlove.blogspot.com/">グッチアウトレット</a> KuuDwe <a href="http://guccijapanlove.blogspot.com/">グッチ アウトレット</a> ByfIud <a href="http://guccijapanlove.blogspot.com/">グッチ 新作</a> CceEpu <a href="http://guccilovejapan.blogspot.com/">グッチ 財布</a> UwpCfn <a href="http://guccilovejapan.blogspot.com/">財布 グッチ</a> GniMsl <a href="http://guccilovejapan.blogspot.com/">グッチ長財布</a> HelGul <a href="http://guccibestja.blogspot.com/">gucci バッグ</a> ErvQyg <a href="http://guccibestja.blogspot.com/">グッチ トート</a> FbvCyb <a href="http://guccibestja.blogspot.com/">グッチメンズバッグ</a> QxtDtk <a href="http://guccijajapan.blogspot.com/">グッチメンズ</a> AawAgx <a href="http://guccijajapan.blogspot.com/">財布 グッチ</a> PkxOri <a href="http://guccijajapan.blogspot.com/">グッチ長財布</a>

WweFxl <a href="http://www.coachjabags.com/">コーチ バッグ</a> TaxYpr <a href="http://www.coachjabags.com/">coach 財布</a> CrlRbv <a href="http://www.coachjabags.com/">コーチ メンズ バッグ</a> ZumYqp <a href="http://www.coachjabags.com/">コーチ 財布 マディソン</a> RfmUlc <a href="http://www.coachjabags.com/">coach 財布</a> BexFga <a href="http://www.coachjabags.org/">コーチ アウトレット</a> OstYtb <a href="http://www.coachjabags.org/">coach 財布</a> YuoRuz <a href="http://www.coachjabags.org/">coach メンズ</a> UeiCwi <a href="http://www.coachjabags.org/">コーチ 財布 新作</a> HmkFvo <a href="http://www.coachjabags.org/">coach 財布 ランキング</a> LuqMkq <a href="http://www.coachjabags.net/">coach</a> NohVss <a href="http://www.coachjabags.net/">コーチ 長財布</a> LfeWxk <a href="http://www.coachjabags.net/">コーチ 店舗</a> KihPll <a href="http://www.coachjabags.net/">財布 コーチ</a> AxrDnl <a href="http://www.coachjabags.net/">coach 財布 ランキング</a> ZjkTtv
29. 01. 2013 | 13:12

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy