Pákistán, CIA a americký imperialismus

24. 02. 2012 | 06:27
Přečteno 7799 krát
Ve čtvrtek večer obletěla Facebookem zpráva, že náš dobrý kamarád a loňský spolužák, jeden z předních mladých politiků pákistánské Labour Party a otevřený kritik nevyhlášené války v Pákistánu, Ammar Ali Jan, byl ve městě Lahore zatčen pákistánskou policií, ve spolupráci se CIA.

Důvod? V srpnu loňského roku se Ammar účastnil nedovolené blokády silnice. Byť byl zatčen, policie oznámila, že jej nebude stíhat a přestupek „anulovala“. Evidentně se po několika měsících rozhodla změnit názor, a navíc si k tomu přizvala CIA... Že pákistánská policie zatýká nepohodlné funkcionáře opozičních politických stran není překvapující (koneckonců Ammar není zatčen poprvé...což samozřejmě příliš uklidňující není) jako zmínka o CIA. Proč proboha CIA?!

Načež jsme začali česat pákistánské zpravodajské servery, emailové konference socialistických stran, Facebook, Twitter (samozřejmě jsme však nezjistili nic víc, než že Ammar byl zatčen), spekulovat o tom, že loni na jaře Ammara v jeho studentském bytě tady v Chicagu téměř doslova přepadla a vyslýchala FBI a že to spolu nějak musí souviset, a posílat si ironické zprávy, že CIA má pod kontrolou opoziční pákistánské politiky, respektive celý svět. (Čti: pryč s americkým imperialismem!) Davová panika v malém měřítku jednoho campusu.

A pak, jeden místní student pod jednu z diskusí napsal, že ta „sí-aj-ej“ nejspíš nebude ta americká, ale lahorská Crime Investigation Agency (podobnost čistě náhodná?).

Smích nad absurditou několikahodinové psychózy však nepřichází. A to nejen proto, že Ammar je stále ve vězení a že o něm stále nic nevíme.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

feminismus v čr je mrtev napsal(a):

Jak si má muž vážit českých feministek formátu autorky, když místo toho, aby bojovali za práva žen angažují se někde v divokém muslimském světě?

Proč feministy jako Appeltová nebo Tominová apod. upřednostňují socialistickou polívčičku místo efektivní diskuse o postavení žen v české společnosti?

Americké feministky v nedávné minulosti odmítly ponižující berličky různých dávek a získaly potřebné silné pozice pro ženy a další body svého programu.

České feministky jako autorka si na feminismus jen líbivě hrají, jsou to takové šlehačkové aktivistky a není divu, když se jim každý směje.
24. 02. 2012 | 07:05

Saltzman napsal(a):

No a máme to tu zase! Opět se prodírají články o imperiální politice USA, opět je na tapetě CIA, jako nástroj všeho zla.

My starší jsme již navyklí na systematické zjednodušování pro prosťáčky z dřívějších časů mírumilovného socialismu, že jen internacionálně pomáhal, kdežto Západní imperialismus jen škodil. Pro mladé je toto ale nové a určitě působící.

Většina mladých určitě souhlasí s tím, aby byl mír. Je však třeba jim podávat informace tak, aby chápali kde je ten správný nepřítel, kdo ruší ten klid světa. Demonstrace se tak dají lépe organizovat a organizátoři za to mají odměnu. To pak kdejaká blokáda má vyšší účinek, když je předpřipravena kampaní proti zlu CIA.

CIA mají všade své agenty. Když někdo ukradne miliardy z rozpočtu státu, pak je to hra CIA. Když se někdo odpálí na veřejnosti, pak je za tím vina CIA. Když je vlna mandelinky bramborové, pak určitě CIA.
24. 02. 2012 | 07:10

Many napsal(a):

pravda je někde tam venku
24. 02. 2012 | 07:19

Zdeněk Brom napsal(a):

http://www.youtube.com/watch?v=7RfzeCry5Vc
24. 02. 2012 | 07:24

Daňový poplatník napsal(a):

To autorka:
Tak pokud přijedete do Česka, tak budete překvapena, za co se už u nás zatýká a odsuzuje, budete mít možnost se angažovat i tady za svobodu slova, tak jen trénujte, trénujte.
24. 02. 2012 | 07:39

hovorka11 napsal(a):

Kachny se uvádějí i u nás na ČT1 a ČT24! Poznáte je podle toho, že někdo vyjádřil "podezření", že někdo se "domnívá", že je "pravděpodobné". Pod těmito slovy se dělá účelová propaganda, ktará se pak přeleje do "obecného mínění". Zajímavé je porovnávat demagogii "ohrožení" za nacistů v Německu a soudobé vytváření "darebáckých" států. Má to velmi podobné postupy.
--------------------
Pákistán vyhnal americké vojáky a bombardovací základny. Při poslední velké ofenzivě proti Tálibánu před útoky NATO muselo opustit domovy cca 2 mil. a obyvatel Afgánistánu a utéct do Pákistánu, kde jim obyčejní obyvatelé poskytli aspoň tu minimální pomoc.
Proto vidím obrovskou nenávist pákistánců z oblastí bombardování bezpilotních letadel. Je zcela oprávněná.
CIA je namočena ve všech možných "revolucích" jako např. nyní v Sýrii a předtím v Líbyi, kde spolupracuje s nejtvrdšími islamisty a kvůli ropě a dolaru jim dláždí cestu do Evropy. Bez sledování CIA se v arabském světě nic "nešustne". Stejně tak tak to bylo i v Pákistánu.

V současnosti díky ropě a úpadku tištění falešných dolarů lze očekávat rozpoutání války v Sýrii prostřednictvím NATO (Írán vyhověl EU s předstihem a ukončil dodávku ropy do Francie a VB již tento týden).
K pochopení chystaných okupačních válek "za zdroje a dolar" je výstižný tento článek:

http://www.ac24.cz/zpravy-z-domova/263-menova-valka-dalsi-bitva-se-blizi
24. 02. 2012 | 07:56

Divobyj napsal(a):

Asi to bude všechno složitější...Těžko soudit bez znalosti věci.
Neudělal-li Ammar nic špatného,přeji mu brzké propuštění.
24. 02. 2012 | 08:00

Petr z Tábora napsal(a):

Autorka onou nevyhlášenou válkou v Pakistánu zřejmě myslí boj s muslimskými extremisty. Její přítel tuto válku kritizuje, takže je logicky podporovatelem oněch militantních skupin. Je tedy otevřeným nepřítelem vládnoucího režimu a přítel muslimských vrahů. Pakistánský režim není příliš demokratický a tak není divu, že ho zatkli.Pakistánský režim mi není sympatický, nicméně ti extremisté jsou ještě horší. Více než nad osudem pana Ammara bych lkal nad osudem obyčejných lidí v těch bojových zónách. Nevěděl jsem, že autorka je na naše poměry taková extremistka.
24. 02. 2012 | 08:13

gaia napsal(a):

nevím za co ten její přítel bojuje, bylo by dobré to vědět. V každém případě by se v Pákistánu mělo začít bojovat za užívání antikoncepce, neb v Pákistánu je jedna z nejvyšších porodností na světě, ročně tam přibývá víc než 4 miliony lidí.
Jak napovídají výzkumy populační dynamiky profesora Wilsona z Harvardu, zvířata používají agresivitu jako prostředek získání kontroly nad potřebnými věcmi, především potravou a úkrytem, kterých je málo, nebo je pravděpodobné, že jich v některém období životního cyklu málo bude.Výsledkem je, že samotné chování nutí členy populace k tomu, aby se rozptýlili v prostoru ,zvyšovali úmrtnost a snižovali počet narozených zvířat.V takovýchto případech se mluví o agresivitě jako o faktoru kontrolujícín růst populace, který je závislý na její hustotě.S růstem své intenzity agresivita funguje jako zvolna se zaškrcující klapka , zpomalující a nakonec ukončující početní růst.
Pokud je početní stav populace udržován na optimálním stupni např. pomocí dravců, parazitů nebo migrace, tedy faktory závislými na hustotě, tato zvířata se k sobě chovají typicky pacifisticky, protože jejich počet zřídkakdy vzroste tak, aby agresivní chování bylo zvířatům k užitku.A jestliže agrese nepřináší žádnou výhodu, není pravděpodobné, že by se zakódovala cestou přirozeného výběru do vrozeného repertoáru chování druhů.
Teorii lze aplikovat i na chování primitivních kmenů ,žijících primitivním způsobem, kterých ještě v 80 letech bylo na 110 kmenů.
Autor srovnává skupiny lidí kmene San z pouště Kalahri a kmeny indiánů Šošonů žijících v suché části Velké pánve, zde byla nízká hustota obydlení a kmeny velmi přátelské s Indiány Pajuty z Owens Valley a lovce lebek kmene Munurucú z Brazílie, kde již bylo velmi těsno a tyto kmeny též velmi agresivní, pořádaly loupeživé nájezdy na své sousedy.

Tolik slova profesora Wilsoba.

Budoucnost lidstva leží na ženách. Jen ony mohou ty agresivní samce chytit pod krkem a upravit populační dynamiku lidského rodu ve směru trvale udržitelného rozvoje.

V Pákistánu se tak neděje, tam ženy nemají žádné možnosti, proto je autorčin pákistánský přítel a všichni ostatní tam takto agresivní.

Zvířata dokáží přizpůsobit populační dynamiku prostředí, proč to nedokáže v 21. století člověk?
24. 02. 2012 | 08:52

schaba napsal(a):

Pan Salzmann je určitě jedním z těch co stojí na záchodovém prkénku a mávají z okénka americkou vlajkou.
24. 02. 2012 | 08:59

Michal Macek napsal(a):

pakosum bych nedal uz ani dolac,schovavali usamu ,podporujou taliby....
24. 02. 2012 | 09:04

hovorka11 napsal(a):

gaia:
Popište nám ještě o neudržitelnosti počtu původních obyvatel Evropy. Jsme sice velmi agresivní při dobývání zdrojů, ale ztratili jsme schopnost reprodukce. Znáte něco obdobného z přírody ?
Já jen z přírodopisných filmů- např. ohrožená panda žeroucí pouze výhonky bambusu.
My jsme na tom obdobně- potřebujeme majetek a nebudeme se o něj přece dělit se svými potomky, natož s ostatními rodinami.
Takový "primitivní přístup" mají jen zaostalé společnosti.
-------------------
Myslím, že jsme vytvořili nejzaostalejší civilizaci v historii.
24. 02. 2012 | 09:15

gaia napsal(a):

Michal Macek

a sežrali čápa černého, který byl sledován na hnízdižtě v Indii, jako projekt Českého rozhlasu.
Čáp přežil bouře,sucha, vichry, na hnízdišti v Iráku na něj dokonce stříleli, a když doletěl do Pákistánu, tam ho zastřelii a snědli. Vysílačka byla nalezena na půdě domku, kde žilo 7 dospěých a 50!!!!!!!!!!! dětí.

Dovedete si představit , nedat jim večeři?

Je jasné, že tam všichni válčí a dělají teroristicjé útoky. Je to projev agresivity, která má odreagovat od přelidnění.
Aktivistka z Ameriky na dálku s tím nic neudělá.
24. 02. 2012 | 09:16

gaia napsal(a):

hovorka11

člověk je tvor teritoriální, lovci a sběrači potřebují k přežití oblast asi 50 km2.
Člověk se živil lovem a sběrem po 99% své existence, kdy se mu vyvíjel mozek a uplatňoval se přírodní výběr. Bez teritoria se tlupa čítající průměrně 25- 100 osob nemohla uživit. Proto si své teritorim chránila.
Že dnešní člověk potřebuje svůj dům a určité věci, nutné k zajištění existence,jen pro sebe, není nijaká sobeckost, ale pouze projev teritoriálního pudu, který je člověku vrozený a vyvinul se přírodním výběrem.

Promitivní je náboženství, které ponouká lidi chovat se podle vzorců, které byly důležité před stovkami let, kdy byla populační hustota planety setinová.

Bohužel v islámských zemích platí tyto starověké normy a i u nás je náboženství posilováno i ze strany politiků.
24. 02. 2012 | 09:24

VVystřízlivěny napsal(a):

Komunisti nám říkali ,že imperializnus je tá největší sviňa . A já jim tenkrát nevěřil.
24. 02. 2012 | 09:29

Maximus napsal(a):

Nejnebezpečnější země na světě:
Pakistán, Kolumbie, JAR ...... a proč?
Protože tam žije a vládne doslova zvěř!
24. 02. 2012 | 09:31

Michal Macek napsal(a):

gaia:

voni nam sezrali capa?svine....to je skoro na vyhlaseni valky!
:)
24. 02. 2012 | 09:39

gaia napsal(a):

Michal Macek

na Šumavě jich žilo jen 7 a na zimu odlétali do Indie. U nás jsou velmi vzácní a chránění. Je tedy problematické na jedné straně je chránit a na druhé je sežrat.
Ale hlad je hlad. V Pákistánu je ochrana přírody asi neuskutečnitelná, matka příroda se jim zas odvděčuje obřími záplavami.

Jíst čápy z hladu je pro mne nepřijatelné.A vykrmovat tamní populace humanitární pomocí je kontraproduktivní, při té jejich natalitě.

Autorce pomoci není, v Pákistánu se to bude mlít pořád.

navíc ještě mají jadernou zbraň.
24. 02. 2012 | 09:44

nikdo napsal(a):

to Saltzman
Odkud píšeš komické obhajoby chlapců ze CIA, nesedíš na americké ambasádě v tiskovém oddělení. Tvrdíš, že jsi starší, ale hloupost ti zůstala.
24. 02. 2012 | 09:49

Michal Macek napsal(a):

gaia:

ja vim otech capech cernejch akorat sem myslel ze letaji nekam do egypta....

co se tyka atomovky tak indie ji ma nastesti taky...
24. 02. 2012 | 09:52

Občan napsal(a):

Milá studentko Michaelo,

až budete mít rodinu a za sebou první střet s realitou běžného života mimo studentské ghettíčko (třeba rok marného hledání poráce, která by Vás i s dětmi uživila), tak PAK se vraťte k feminismu, hledání spravedlivějšěího světa a čistší politiky.
Teď jste jen nenapravitelná romantička, která si k běžnému životu ještě ani nepřičichla. O čemž svědčí i obor, který studujete, a Vaše volnočasové aktivity.

Třeba Vás to nepotká, protože jste třeba existenčně zajištěna rodiči a celý život strávíte ve zlaté klícce. Pak z Vás nejspíš bude další salonní socialistka, jakých je naše politická scéna posledních cca 100 let plná. Třeba takový "Tah s dámou" na ČT, to je pane pokoukáníčko...

Přenechte Pakistán pakistánským aktivistům/kám a zkuste poplkat o emancipaci třeba s urvanými Hispánkami, co uklízejí ve Vašem kampusu. Nebo s pokladními v tamním hypáči, když už studujete v těch USA. Při některé ze svých návštěv ČR si můžete dát repete s podobně "obšťastněnými" Češkami...
24. 02. 2012 | 09:55

gaia napsal(a):

Michal Macek

oni letí 3 měsíce , cestou odpočívají.
První zastávku mají v nilské deltě, tam jsou pár dní, pak pár týdnů v bažinách v Iráku se vykrmují, pak letí přes arabský poloostrov a Rudé moře do Asie, zde proletí spoustu států a pohoří, musí zdolat Himaláje, když odpočívají po takovém treku , už skoro před cílem, v horách v Pákistánu, jsou již velmi unavení a cíl již za rohem.

Ale těch hladových krků v Pákistánu je trochu moc. Čápi nemají šanci.
24. 02. 2012 | 09:59

berkowitz napsal(a):

Pročbychom chodili hledat agenty CIA do zahraničí, když u nás jeden sedí zrovna ve vládě. Bude jím Promoprák "Dutko" Vondra. Dutko = dceřinná splečnost od CIA, která má jediný cíl a tím je prodávat zbraně vyrobené v USA. Jako na sviňu jejím představitelem pro stř. Evropu je právě Promoprák. Proto jej svazák Nečas nikdy nevyhodí, i kydby měl sebevětší prů*ery. Zpoza velké louže svazákovi hrozí CIA prstem!!
24. 02. 2012 | 10:01

Michal Macek napsal(a):

gaia

to maj z toho ze se chteli odtrhnout - kdyby zustali pohromade jak chtel ghandi i s bangladesi tak sou ted nejvetsi stat na svete....
24. 02. 2012 | 10:07

gaia napsal(a):

Občane

v dnešním světě až moc převládá mužský princip, proto je svět v nerovnováze a vypadá to tak, jak vypadá.
Nechte ženy dělat, co uznají za vhodné a nekecejte jim do toho, vám také do života nikdo nekecá.
o ženách musí být víc slyšet a musí být víc vidět, musí se prosazovat jejich názory, ženský a mužský proncip jin a jang se musí vyrovnat, neb bez rovnováhy se planeta vychýlí a je možné, že přestane podporovat podmínky slučitelné se životem.

Podřízenos žen je důsledkem hypertrofního růstu lidských populací a projevem sexuální nadvlády .
Když splečnosti stále vzrůstají a jsou komplexnější, ztrácejí ženy zpravidla vliv na věci mimo domov a a stále více jsou omezovány zvyky, rituály a formálním právem. Jak hypertrofie společnosti postupuje dále, mohou se změnit doslova na nevolnice, obchoduje se s nimi, bojuje se kvůli nim a musí se podřídit dvojí morálce. Dějiny překvapivým způsobem zaznamenaly několik překvapivých pokusů zvrátit tento stav, ale velká většina společnosti se poněkud kostrbatým způsobem vyvíjela k sexuální nadvládě.

Dnes, kdy již na západě proběhla sexuální revoluce, není důvod, aby ženy byly utlačovány a samci jim říkali, co mají dělat a co ne. Povznesení žen tak obráceně odstraní hypertrofii v růstu společností a tím se lidstvo zbaví i agrese a válek.
Společnost se tak vlivem žen zbaví samotné příčiny, která vede k jejich útlaku.
24. 02. 2012 | 10:14

Petr napsal(a):

Každý, kdo demonstruje je určitě zapleten do politické hry s opozicí a je ho potřeba zatknout nejlépe CIA (škoda, že nemáme nic nad tím:-)). Vždyť je to jak výkřik od hnutí Duha nebo Greenpiece.
Kdy už se konečně Evropani (i Češi) přestanou zabývat protiamerickou propagandou a začnou se starat o svoje vlastní problémy. Copak jich EU a ČR nemá dost. Ale na to jsem příliž líní. Raději budeme sedět a nadávat, jak nám američani způsobili snad i špatné počasí.
Už to začíná být trapné.
24. 02. 2012 | 10:16

hovorka11 napsal(a):

gaia:
S tím náboženstvím je to asi tak jak píšete.
U nás Dominik Duka ukazuje, jak je církev bezpáteřní a dovede sloužit kvůli zisku jakémukoliv režimu. Nic překvapujícího vzhledem k historii...
24. 02. 2012 | 10:16

Jáchym napsal(a):

Gaia:

Gaio, četl jste (pokud vím poslední) knihu J. Lovelocka "Gaia vrací úder" ?
Jen by mě to zajímalo, nesouvisí to bezprostředně s tématem článku.
Pokud ano, co tomu říkáte?
Jáchym
24. 02. 2012 | 10:19

gaia napsal(a):

Michal Macek

oni ale chtějí asi být nejlidnatější.
Pořád se mluví o populační explozi Číny, ale Indové je již předbíhají, v Indii žije již víc lidí než v Číně a přírůstek Indů na 1000 žen ročně je 24, Čína jen 14, ale Pákistán má 31!

A z Velké Británie je už takový malý evropský Pákistáneček
24. 02. 2012 | 10:21

hovorka11 napsal(a):

Petr:
NATO je americké. "Obrana" v Evropě je postavená na raketách američanů, naše vláda se řídí americkými zájmy. "Nepřátelé" Ameriky jsou i našimi nepřáteli. Války američanů jsou i našimi válkami s naší účastí.
Co ještě chcete víc ? Nebylo by lepší, aby naše vláda sídlila přímo v USA, aby tam nemusel Nečas lítat přílš často pro příkazy ?
Nejsme samostatná zem a těžko budeme. Místo EU chceme být vazaly USA. Dříve to bylo SSSR. Není to stejné ?
24. 02. 2012 | 10:25

Občan napsal(a):

To Gaia:

Tak to ale musíte vysvětlit všem těm hyperemancipovaným "managerkám" a žvanilkám z "humanitárních a genderových neziskovek".
Protože to jsou právě ty, které dělají ženám, usilujícím o lepší postavení žen ve společnosti, největší ostudu.
Čtu docela často jejich jalové plky o tom, jak je skvělé, že např. JEDEN architektonický etelier otevřel pro pár svých architetek mikroškolku v baráku. Ale ANI JEDNA Z NICH ještě neutrousila slovo za to, aby podnikové školky zřizovaly třeba hypáčové řetězce pro svoje prodavačky a pokladní, kteřé dřou až 12 hodin denně a svoje děti skoro neznají.

Feministky, o kterých je slyšet, prokazují ženám medvědí službu. Je to proto, že obyčejné ženy, které jsou nejvíc utlačovány a ponižovány, je vůbec nezajímají. Pro tyhle namachrované džendrtetky je totiž ženou na prvním místě úspěšná managerka, advokátka, herečka/zpěvačka nebo podnikatelka, v dáááálce za nimi na hranici rozlišitelnosti pak úspěšná vědkyně či umělkyně a obyčejné ženské jsou zcela mimo jejich rozlišovací schopnost.

Dokud si tohle ženy nějak nepořeší samy mezi sebou, budou viditelné "feministky" dál předmětem úsměšků a opovržení.

Mimochodem - neznám horšího nadřízeného než je ambiciózní žena. Nejlépe frustrovaná. Nikdo jiný neumí udělat podřízeným ze života peklo lépe a rychleji než takové individuum. Horší už je jen zamindrákovaný hyperambiciózní chlap menší než 165 cm.
24. 02. 2012 | 10:30

gaia napsal(a):

ještě by nás zajímalo, proč ten kámoš bojkotoval tu silnici, proč jeho kámošům se ježí vlasy při slově CIA z USA, když tam všichni rádi a vesele žijí a studují, proč jsou proti USA, když se jim tam tak ochotně cpou.
A o co jim vlastně v jejich zemi jde, je to dost pro Evropana nepřehledné a jestli je ten kamarád praktikující muslim.

Jinak nevím, komu fandit.
24. 02. 2012 | 10:31

gaia napsal(a):

Občan

však také jsem ve svém prvním příspěvku doporučila, že feministky mají bojovat hlavně za antikoncepci v rozvojových zemích.

a každá žena by měla chtít být manažerkoou nebo celebritou, být obyčejný a dřít v supermarketu není nic složitého a příkladuhodného, na to se zmůže každá blbka.. Ženy musí mít vyšší cíle a vyšší ambice.

Malý ten, kdo má jen malý cíl, jak pravil klasik.

Ale protože je ženám od mala vtlokáno jen to, že se budou muset starat o rodinu, že jsou jen obyčejné a že nemohou mít ambice, tak to dopadá jak dopadá.

Ženy pak ty ambice skutečně nemají. A skončí v supermarketu a neuživí své děti. To je kruh.
24. 02. 2012 | 10:38

neo napsal(a):

Občane, mrkni sem: http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/podnikani/clanek.phtml?id=734395

Češi na pole dělat nepůjdou...
24. 02. 2012 | 10:44

SuP napsal(a):

gaia -
...."Malý ten, kdo má jen malý cíl...." Velký ten, co ho má maleho ....?
24. 02. 2012 | 10:50

modrý edvard napsal(a):

Přidávám se k Petrovi z Tábora: nebudu se kamaráda zastávat, dokud se nedovím podrobnosti.
obecně: Paní Appeltová je možná feministka, ale nechápu, proč to taháte do tohohle blogu.
gaia: takovej blbej čáp, co letí z Iráku do Pákistánu přes Himaláje, si nic lepšího nezaslouží.
24. 02. 2012 | 10:53

Občan napsal(a):

To Gaia:

Víte, já si myslím, že nejvyšším cílem žen by mělo být, aby NEMUSELY, ale MOHLY pracovat, protože je jejich manželé uživí a ony svůj výdělek mohou spotřebovat především pro sebe. za to, že vychovávají děti, by si to zasloužily.
Aby NEBYLY NUCENY vydělávat na ubohou obživu, ale aby jim výdělek sloužil pro vzdělávání, kroužky pro děti, kulturu, sport a podobné hezké věci.
Aby jim nikdo v práci nebránil, nediskriminoval je platově, aby se mohly vzdělávat, ale aby NEMUSELY pracovat 8 a více hodin každý den do úmoru a ještě další hodiny doma (protože si nemohou dovolit prádelnu, úklidovou službu a pod.).
A také si myslím, že by ženy měly bojovat za to, aby učitelství, uklizečství, prodavačství, ošetřovatelství a podobné těžké a psychicky vyčerpávající práce byly placeny tak, aby je ochotně vykonávali muži. Pak je šance, že se svět dostane do rovnováhy.
24. 02. 2012 | 10:54

SuP napsal(a):

Gájinko -
Nepřeháněj. Právě proto, že je ženám už odmalička ukazováno, jak se mají zajímat o všechno ostatní, jen ne o rodinu a děti (zkratka), tak po dosažení samostatnosti dělají to všecho jiné, až jim praskne péro v biologických hodinách a jsou závisle na pokusech na lidech (co pro ně mimochodem vymysleli zase chlapi). A bude to trvat zase dalších několik set let, než se to ustabilizuje na nějaké schůdné úrovni. (Pokud přežijou)
24. 02. 2012 | 10:56

Občan napsal(a):

neo napsal(a):
Občane, mrkni sem: http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/podnikani/clanek.phtml?id=734395
Češi na pole dělat nepůjdou...
24. 02. 2012 | 10:44"

Četl jsem to. Kecy.
Kdyby ti vyžírkové, co tam brečí nad Ukrajinci, platili víc než 38.- - 50.- Kč/hod. HRUBÉHO (což je POD minimální mzdou), tak by jim tam klidně dělali i Češi. A rádi.
Ale pokud si člověk PRACÍ nevydělá ani na jídlo a ubytovnu, pak taková práce nedává žádný smysl.
Nemluvě o tom, že se jedná o SEZONNÍ práce. Aby se Čechům vyplatilo je dělat, musel by být plat takový, aby zajistil živobytí i mimo sezonu.
24. 02. 2012 | 11:00

Petr napsal(a):

To hovorka11:

Vysvětlovat Vám co je to NATO nebudu. V tom případě je i internet americký, protože ho tam zavedli. Jestli jste si nevšiml, tak americké rakety tu nemáme. Proč jsou američtí nepřátelé našimi nepřáteli pochopíte, až to udělají tereristický útok. Ale hlavně, jestli jste si nevšiml, tak naše vláda je pro EU a EU je protiamerická. A proč? Protože se snaží odpoutat pozornost od svých vlastních problémů a ukazují na USA. Já neříkám, že USA mají všechno nej, ale snažil jsem se naznačit, že bysme se měli soustředit na naše problémy a ne ukazovat pořád jen někam, kam nás naučili ukazovat komunisti (do USA, západní Evropu potřebujeme, tak tam už ne). Vždyť se nás snaží jenom někam přesměrovat, abysme nechtěli vidět problémy u nás. Zkuste se někdy místo těchto debat podívat, co se děje na pozadí. Reformy, změny důležitých zákonů a spol. Ale to nevidíme, protože se soustředíme na anti-USA debatu.
24. 02. 2012 | 11:01

SuP napsal(a):

Občane -
S váma je to těžký. Vždycky tak nadějně začnete, popis problému vidíte celkem objektivně, člověk by s vámi souhlasil. Nakonec to korunujete socanským návrhem řešení a je po ptákáchi po porozumění. Škoda.
Copak si myslíte, že by nějaké hospodářství mohlo existovat, kdyby byly všechny práce placeny "důstojně"?
24. 02. 2012 | 11:02

Vlkodav napsal(a):

Občan:

"Kdyby ti vyžírkové" - ach jo, už tu zase máme známé dogma: Co zaměstnavatel, to hnusný kapitalista co neplatí, vykořisťuje a nejspíš i bije chudáky zaměstnance.
24. 02. 2012 | 11:04

pozorovatel napsal(a):

Stále jasněji se ukazuje že vpád do Afghanistanu byl jasný zločin USA, a je smutné že my jako ubozí lokajové přisluhujeme.
Pakistán je svrchovaný stát, USA tam nemá co hledat.
...
Hanba našim novinářům kteří vyvolávají mezinárodní válečné štvaní
24. 02. 2012 | 11:13

český maloměšťák napsal(a):

Vlkodav napsal(a):
Občan:

"Kdyby ti vyžírkové" - ach jo, už tu zase máme známé dogma: Co zaměstnavatel, to hnusný kapitalista co neplatí, vykořisťuje a nejspíš i bije chudáky zaměstnance.
24. 02. 2012 | 11:04
-------------
Ach jo - tu zase někdo neumí přečíst ani pár řádek aniž by k tomu nepřidal něco ze svých obvyklých fráziček a floskuliček.

Občan vymezil - koho vnímá jako vyžírku.
Je to ten, kdo vyplácí mzdu, ktzerá je pod náklady na prostou reprodukci zaměstnance. Přičemž on sám se reprodukuje v poho a ještě mu zbyde.
V podstatě nebankrotuje jen díky tomu, že instituci bankrotu přenese na záda svých zaměstnanců. Což je - jak se ukazuje v agragátu klesající domácí poptávky a množství exekucí a osobních bankrotů - je to neprozíravé ale i celospolečensky patogenní.

P.S. Pokud jsem porozuměl Občanovi špatně - ať mě opraví. Také nemám rád, když mě někdo chybně interpretuje.
24. 02. 2012 | 11:13

SuP napsal(a):

Inzerát -
Hledám práci. Jsem sezónní specialista se zaměřením na sběr mrkve. Požadovaný plat 750,-Kč/hod.
(Sezóna mrkve trvá 2 měsíce, tedy 750/6=125 Kč/hod/měsíc, t.j.20.000,-Kč osobních nákladů. Z toho můj zaměstnavatel odvede zhruba 45% odvodů, zbyde mi 11.000,- hrubého. Z toho musím zaplatit 7.000 Kč nájem se službami, provoz svého automobilu, kterým dojíždím na pole a jídlo na celý měsíc.)
Jó to by byl život.
24. 02. 2012 | 11:14

neo napsal(a):

Občan:

to nejsou kecy, to jsou fakta. Ty firmy ty lidi nabíraj a ví přesně koho kdy a na co potřebují. I takové socialistické opatření, kdy se má dávat přednost čechům , tomu nepomůže, ale uškodí. 300 000 je tzv nezaměstnatelných, kteří nikdy pracovat nebudou. A je vidět, že znemožněním zaměstnávat cizince se uzavře cestička k produkci a bude to mít akorát opačný efekt.
24. 02. 2012 | 11:14

Botičky od Diora napsal(a):

Občan má pravdu. Ti vyžírkové musí platit aspoň 500 korun na hodinu za tak tvrdou práci a můžou přeci propustit ty flákače v kancelářích a manažery, který stejně potřebujou jen na mercedesy a vily na vořechovce.

Přeci musí člověk zaplatit barák, koníčky, satelit a ty papaláši si vůbec neuvědomují, kolik co stojí.
24. 02. 2012 | 11:25

Vlkodav napsal(a):

čm:

"V podstatě nebankrotuje jen díky tomu, že instituci bankrotu přenese na záda svých zaměstnanců" - neuvěřitelná kravina. Uvědomujete si, jak šíleně urážíte?
Škoda že se někdy nedostanete do běžných firem. Samozřejmě že jsou extrémy, na straně zaměstnavatelů i zaměstnanců, někde vydírají zaměstnavatelé, někde zaměstnanci. Ale v naprosté většině firem si zaměstnanec váží práce a zaměstnavatel si váží zaměstnanců. V krušných dobách zaměstnanci netlačí na zaměstnavatele a dokonce souhlasí s nižší odměnou nebo bezplatnýma směnama a naopak v dobrých dobách dostávají prémie.
Tohle je současný podnikatelský svět, není to Klondike (nepleťte si to s pár aférama politiků-zločinců), je to každodení dřina. A běžný podnikatel je v práci jako první a odchází jako poslední!
24. 02. 2012 | 11:37

Ford napsal(a):

Si přizvala CIA a přitom sejmuli člověka co s CIA spolupracoval na nalezení Ládina. Tak s CIA kamarádí nebo nekamarádí? Afgánce likvidoval i mírový Sovětský svaz. Dokonce i naši oranžoví myslitelé na obyčejného člověka tam poslali naše zabíječe si zatřílet.
24. 02. 2012 | 11:39

pes napsal(a):

Amerika-světové zlo aneb škodit,škodit,škodit!!!
24. 02. 2012 | 11:40

SuP napsal(a):

neo -
Neboj, nepřestanou zaměstnávat cizince. Jen pro ně budou muset mít papír, že tu práci Češi nechtěli. To nebude problém, když ji Češi nechtějí.

Kam jsme se to dostali od pakistánského "teroristy" v Chicagu. K sežranejm čápům a línejm nezaměstnatelnejm.

Mimochodem Michaelko, jak se vám líbí to spontánní odsouzení zločinného upálení několika listů z koránu, o kterém nikdo neví (a nikoho to moc nezajímá), zda se skutečně stalo, či zda to není umělá bublina k podpoře odchodu USA z Afghánistánu? Obávám se, že s takovými státy budem muset začít jednat jako s reaktorem v Černobylu. Postavit kolem betonovej sarkofág a počkat, až to tam dohoří.
24. 02. 2012 | 11:45

Bunny napsal(a):

To SuP, Vlkodav, Neo & co.
Nedělejte ze sebe ještě větší pitomce, než je nutné. Čemu nerozumíte? Sezóní práce v zemědělství zde žijícího Čecha (pokud nechce celý život bydlet v unimo-buňce jako singl) neuživí. Proto sem jezdí pracovat Ukrajinci, jejichž životní náklady doma jsou úplně jinde. Zajeďte si na Ukrajinu, uvidíte. Čech musí odjet na sezónní práce do Itálie, Anglie atd., ne na Hanou. Proč v UK nesbírají jahody na poli místní, ale Poláci a Češi? No protože místního plat námezdního poskoka v zemědělství neuživí. Už je to jasné i těm méně nadaným?
24. 02. 2012 | 11:55

SuP napsal(a):

Bunny -
Jde-li o to, kdo ze sebe dělá pitomce, nabídl bych zrcadlo.
24. 02. 2012 | 12:02

Čochtan napsal(a):

Pozorovatel: "Pakistán je svrchovaný stát, USA tam nemá co hledat."
Britanie je svrchovaný stát a Pakistánci tam nemají co dělat.
24. 02. 2012 | 12:04

SuP napsal(a):

Na sezónní práce do Itálie, Anglie adt., jezdí Čech, který bydlí u rodičů a v sezóně se nudí. I bídu musíte srovnávat objektivně.
24. 02. 2012 | 12:04

neo napsal(a):

Bunny:

to nic nemění na faktu, že ty firmy práci pro lidi mají a že lidé ji dělat nechtějí.
24. 02. 2012 | 12:25

gaia napsal(a):

co je také zajímavé, že všichni ti machometáni vystudovali v USA a pak jedou domů nebo do Evropy a dělají binec.

Nevím, čím je v té Americe indoktrinují a co se tam naučí autorka.

v každém případě máme málo informací, co ten hoch vlastně dělal, bojkotoval a za co bojuje.

Mužská agrese se dá také ventilovat náhradními aktivitami, např. bojové sporty, černá magie, tetování, i jiné ritualizované formy zraňování těla.
Vidíme, že tetování a různé druhy piercingů jsou dnes velmi v módě a dokazují, že je tu už hodně těsno.

I ten boj a bojkot toho studenta je jen projevem ventilace jeho agresivity.
24. 02. 2012 | 12:28

gaia napsal(a):

neo

je v lidské i zvířecí přirozenosti dělat jen to, co má pro organismus nějakou evoluční výhodu. To, co organismu pomůže plnit jeho zájmy a potřeby.
pokud mu to určitá činnost neumožní, organismus neplýtvá energií a tuto činnost nevykonává.

Pokud práce pod minimální mzdou nepřináší člověku nějaký užitek či výhodu, tak ji prostě nedělá.

jaké výhody mají Uk z práce pod minimální mzdou, to je na další blog.
24. 02. 2012 | 12:32

neo napsal(a):

gaia:

jistě, protože je výhodnější parazitovat na systému a nadávat na blozích.
24. 02. 2012 | 12:38

gaia napsal(a):

výzkumníci dokázali, že v přírodních potravních teritoriích jsou rozměry bráněného prostoru přesně takové, nebo jen o něco větší, než co zvíře potřebuje pro svůj normální zdravý život a reprodukci. Každé teritorium má posléze svůj nedobytný střed. Živočich, který zde sídlí, chrání svoje teritorium mnohem odhodlaněji než vetřelec, který se snaží se ho zmocnit. výsledkem toho je, že obránce obyčejně vítězí. V určitém smyslu slova má- ve srovnání s živočichem , který chce na území vniknout- morální výhodu.

studium lidského teritoriálního chování nám říká, že tlupy lovců-sběračů rozšířených po celém světě jsou obyčejně agresivní, když jde o ochranu území, které obsahuje spolehlivé zdroje potravy.
takže neo, je jasné, že živočichové usazení na určitém teritoriu zastávají jiné strategie chování, než vetřelci, kteří na území zavítali jen za účelem sběru potravy.
24. 02. 2012 | 12:44

Bunny napsal(a):

to neo:
Ano, práci firmy mají. Ale nemají peníze na mzdy, za které je možné žít jako člověk v 21. století. Takže pokud se nechceme vrátit k robotě a námezdné práci za jídlo na den a postel na přespání, asi bude někde chyba.
24. 02. 2012 | 12:50

gaia napsal(a):

tak ještě bych vypíchla, že pokud zvíře brání prostor ...přesně takové, nebo jen o něco větší, než co zvíře potřebuje pro svůj normální zdravý život a reprodukci. ...


pak nechápu, proč by člověk měl dělat něco jiného. Člověk se po 99% své existence nevymanil z přírodní říše a jako živočich žil, tudíž je zřejmé, že přírodním výběrem se určité vlastnosti vysel.ektovaly a člověk se chová jako ostatní obyvatelé přírody.

Tudíž, když dnes člověk chce mzdu ...přesně takové, nebo jen o něco větší, než co potřebuje pro svůj normální zdravý život a reprodukci. ...
tak je to naprosto normální. A pokud ji nedostane, opouští teritorium a hledá jiné niky, kde by se mu tohoto dostalo.

Tudíž se dnes zvyšuje migrace lidí, bohužel již není kam migrovat, tak se zvyšuje ta agresivita, útlak žen , u přírodních národů dokonce kanibalismus, možná se toho dočkáme i v Evropě, první vlaštovky zaznamenány již v Německu a na Slovensku, složité rituály- zde rozklíčovávám zvýšené aktivity různých církví a sekt.

poslední kapitola se jmenuje naděje, to ještě musím dočíst. Tak za 3 dny poreferuji. Sama jsem zvědavá, zda živočišný rod homo sapiens má ještě nějakou naději.
24. 02. 2012 | 13:03

Občan napsal(a):

To ČM:

Interpretoval jste to zcela přesně.
Vč. demagogie pánů Vlkodav, SuP & spol.
24. 02. 2012 | 13:08

Občan napsal(a):

To Vlkodav:

Poslední zkušenost z "běžné české firmy".
Majitel (FO) na sebe nechal prohlásit insolvenci, protože je předlužený.
Veškerý firemní majetek má pochopitelně napsaný na příbuzenstvo, sám vlastní pouze starý rodinný domek. Na něm má zástavní právo a exekuci.
Do zápisu o zahájení insolvenčního řízení výslovně uvedl, že má vypořádány veškeré závazky vůči zaměstnanců a že za ně řádně odvedl povinné odvody.
A jehle - zaměstnanec, kterému dluží mzdu za leden a prosincovou výplatu mu vyplatil v půlce února, si na mé důrazné doporučení oběhl zdravotní pojišťovnu a důchoďák a zjistil, že zaměstnavatel za něho pochopitelně vůbec nic neodvádí.
Takže jsem ho dnes hnal na policii, insolvenční soud a na inspektorát práce. V pondělí jde na FÚ zjistit, jestli za něho zaměstnavatel odvedl daň ze mzdy, kterou mu pochopitelně strhává z výplaty.

TAKHLE to, milej Vlkodave, funguje v "běžné české firmě".
24. 02. 2012 | 13:18

Vlkodav napsal(a):

Občan:

"TAKHLE to, milej Vlkodave, funguje v "běžné české firmě"."

Víte, pane Občane, takhle to opravdu NĚKDE funguje. A je to hanba a mělo by se to přísně trestat.

Ale v běžné české firmě to tak nefunguje, opravdu ne. Běžte se do nich podívat. Opravdu si myslíte, že ty tisíce firem a podnikatelů, co úspěšně jedou už 20 let by pak fungovali? Odpověď Vám určitě nemusím napovídat.
24. 02. 2012 | 13:28

Vlado napsal(a):

Saltzman napsal v 7.10 jeden odstavec:My starší jsme již navyklí na systematické zjednodušování pro prosťáčky z dřívějších časů mírumilovného socialismu, že jen internacionálně pomáhal, kdežto Západní imperialismus jen škodil. Pro mladé je toto ale nové a určitě působící.
Dnes však, když autorka napsala blog ze současnosti o působení
CIA to není jen pro mladé. Ale také pro nás staré, kdy dokládá, že ten imperialismus své zájmy hájí globálně. Tedy se od těch dob mírumilovného socialismu nezměnil. Hájí demokracii v zájmu
"Své bezpečnosti" po celém světě. Nakonec jí může být nebezpečný i ten Ammar Alí Jan. To bych nečekal, že jedinec může ohrozit vzívání auroatlantických hodnot mezi které patří SVOBODA.
24. 02. 2012 | 13:30

gaia napsal(a):

Vlkodav
+
Občan:
ono ještě dnes existuje něco jako česká firma?

Leda tak něco, co se jako česká tváří, třeba jako ty vejce z Polska, která mají s českým společné akorát to, že majéí slovo česká na krabici.
24. 02. 2012 | 13:34

Zdeněk Brom napsal(a):

Občan:

Ano, tak to někteří dělají a je to nezákonné. K tomu se ale jaksi navazují další dvě věci:

a) Proč se ten zaměstananec nezajímá, zda je vše v pořádku.
b) Co dělají úředníci, kteří mají vykonávat kontrolu.

Takto zdivočet si dovolí podnikatel pouze tam, kde neexistuje důsledná kontrola.
24. 02. 2012 | 13:38

Vlkodav napsal(a):

gaia:

"česká firma"

Nenechte se ovlivnit kecama, ano, pár velkých firem má mezinárodní vlastníky. A mnohým se daří velmi dobře, zaměstnávají mnoho lidí, odvádí obrovské odvody a daně ze zisku (Prazdroj, Auto Škoda).
Ale naprostá většina menších a malých firem je v rukou domácích podnikatelů.
Ohledně zboží. Holt máme Evropský trh a proto i evropské zboží, co je na tom špatného?
24. 02. 2012 | 13:42

Občan napsal(a):

To Zdeněk Brom:

Nerozumím.
Vy si snad každý měsíc u institucí kontrolujete, zda za Vás škola odvedla povinné odvody (které Vám pochopitelně do mrtě strhla ze "superhrubé mzdy") a zálohu na daň z příjmu?
Ten zaměstnanec se zajít začal - PROTO se obrátil na mne a na základě mých doporučení zjistil, že se jeho zaměstnavatel dopuští protizákonného jednání. A činí další opatření.

Úředníci kontrolu vykonávají, ale musejí mít buď podnět, nebo provádějí kontroly dle kontrolního plánu, který NESMÍ jen tak z plrzíru měnit. Navíc se kontroly vykonávají NAMÁTKOVĚ s tím, že u průšvihářů jsou častější.
24. 02. 2012 | 13:54

irving napsal(a):

to čochtan
Kdo by v Británii vykonával tzv.podřadnou práci. Právě imigranti z Asie a Afriky jsou do VB lákáni. Dokonce tam pouští i československé cikány i když už toho litují.
P.S. Tvé vstupy jsou hloupé.
24. 02. 2012 | 18:06

Zdeněk Brom napsal(a):

Občan:

Ve škole to řešit nemusím, ta je pod dohledem. Při práci u jiných zaměstnavatelů jsem to co půk roku činil.

S tou kontrolou to je všelijaké a někdy silně nedomyšlené. Npř. jedni úředníci, kteří schvalují dlouhodbý pobyt a jeho prodloužení, si neporovnají seznamy žadatelů o sociální dávky lidí ze zahraničí. Pak dochází k podvodům.

O způsobu efektivní protipožárních kontrol u hasičů v sousedním Rakousku by se daly napsat ságy. U nás nic.
24. 02. 2012 | 21:14

Yosif K napsal(a):

Zdeněk Brom napsal(a):
Občan:
Ano, tak to někteří dělají a je to nezákonné. K tomu se ale jaksi navazují další dvě věci:
a) Proč se ten zaměstananec nezajímá, zda je vše v pořádku.
b) Co dělají úředníci, kteří mají vykonávat kontrolu.
Takto zdivočet si dovolí podnikatel pouze tam, kde neexistuje důsledná kontrola.
24. 02. 2012 | 13:38
....pane Brom - mate svatou pravdu. V Cechach takoveto kulisarny prochazeji stokrat snadneji nez v SRN. Nebo ve Skandonavii - abych potesil mistni socanky (mimochodem cim to je ze za poslednich 20 let jsou u moci ve Svedsku a Fisnku spise pravicove vlady?)
Proc je ten b...l v Cechach? Lidi na uradech jsou: A) lini neco kontrolovat B) nekdy se boji neco kontrolovat - u politicky zaslouzilych obcanu.... C) nekdy se jim nechce kontrolovat - kazdy ma prece svuj "Svaz Znamych".... ...proste nejsou to Nemci nebo Svedove..... (tady jsem mozna nepotesil pana Obcana, ktery vidi vsechno zlo sveta v podnikatelich...)

Duvod proc je v SRN mene danovych podvodu a na cerno pracujicich auslanderu je jednoduchy - podnikatele se zasahu uradu OPRAVDU BOJI.....
Podobny b...l jako v Cechach byvaval v SRN snad jen v katolickem Bavorsku. Ovsem i tam s tim zatocila nadvlada protestantskeho kapitalu, ktery takove "sousedske pomery" proste netoleruje.

Kapitalismus je protestantsky vynalez - na Balkane (....Balkan fangt am Wien und Prag...) to proste jeste neni tak plne zazite....

Co se tyce Italie - na Severu Italie lze tezko mluvit o "uprimnych katolicich" - vetsina mestskych statu bojovaly s papezem jako vztekli vlci, a v pristavech byvavalo navic spoustu zidu a posleze i protestantu......

srdecne zdravim s revolucnim pozdravem: "Avanti Popolo!!!!"
26. 02. 2012 | 14:39

Yosif K napsal(a):

Pi Appeltova napsala:
Ve čtvrtek večer obletěla Facebookem zpráva, že náš dobrý kamarád a loňský spolužák, jeden z předních mladých politiků pákistánské Labour Party a otevřený kritik nevyhlášené války v Pákistánu, Ammar Ali Jan, byl ve městě Lahore zatčen pákistánskou policií, ve spolupráci se CIA.
K tomu nutno dodat:
A) udajne ve spolupraci se CIA - jak jasne vyplyva z dalsiho konetcxtu
B) ze FBI vyslycha "mlade nadejne pakistanske studenty" se nedivim - hlavne pote co uplne stejne vypadajici mamlas se pokusil odpalil bombu na Times Square a zavrazdit tak nekolik set nebo spuse nekolik tisic lidi. Klika ze bomba kretenovi nevybuchla. Nebyl sam - kazdy rok je odjhaleno v USA nekolik pomatenych islamistu pakistanskeho puvodu pokousejicih se odpalit bomby. Je taky docela dobre mozne, ze mladik zapalenost pro socik jen predstira - Mohamed AStta taky nechodil nastrojeny jako ladin a nhlasal jeho propagandu a presto byl jeho agent....
C) jestli se Anmarovi neco stane tak jde o zpusob politicke diskuse zcela vlastni muslimskym despociim. Je to jeden z duvodu proc stale existuje vezeni na Guantanamu - proti pomerum jak muslimove vezni muslimy jde o rekreacni tabor.....

Po sl Appeltove je dalsi levicovy poaranoik az pan Hovorka 11 ktery se domnive ze brutalni pomery v muslimskych zemich jsou vynalezem USA. Plus neuveritelne sporchy o Syrii.

Pane Hovorka 11 provbudte se - nastal cas abyste se soudruzkou Hesovou a panem SS zacal podporovat syrske povstalce i vy. Zacina se jevit ze to budou mozna jeste vetsi hovada nez Assad (ktery mimochodem od vyprasku v roce 1973 zcela prestal s vojenskymi vypady proti Israeli) takze se k jejich podpore samozrejme budou hlasit i levicaci......
Predevcirem totiz hlavni gazansky islamonazista Hanyia dal ruce od Assada pryc a vyhlasil podporu syrskym rebelum. Okamzite pak v Gaze vypukly "spontanni" demosky na podporu rebelu. Jelokoz rebely zacali podporovat islamonazisti, urcite se k podpore rebelu prihlasi i zdejsi levicove islamofilni dvojka ZH + SS. Kteri doposud sedeli tise na plote a vahali na kterou stranu skocit.
Pane Hovorka - pridejte se k nim taky - zavcas - budete pak moci jezdit do Damasku na dovolenou!!!!!
26. 02. 2012 | 15:02

Yosif K napsal(a):

Pi Appltova napsala:
Načež jsme začali česat pákistánské zpravodajské servery, emailové konference socialistických stran........
Je to smutne ze mnohe socialisticke strany v Evrope si prihrivaji polivcicku podporou islamskych fundamentalistu.
Takze jsou 2 moznosti:
A) mladik opravdovy socan - jako takovy je samozrejme islamistum trnem v oku. V Pakistanskych tajnych sluzbach maji pratele islamismu a zurivi nepratele zapadu silnou pozici. (Jak jinak by Osama bin Laden prezil v klidku 10 let zakopan 2 kilometry od hlavni vi-ojenske akademi Pakistanu? Obklopen prakticky z 80% pakistanskym vojenskym personalem?) Takze pokud je mladik opravdovy socan - ISI jej podreze jako kralika...... a to bez jakekoliv spoluprace s CIA protoze CIA by nyni uz radeji videla vsude socany nez islamisty.....)
B) mladik je islamista predstirajici socanske sklony - v tom pripade je u ISI na teambuildingu a brainwashingu pred dalsi akci...... mozna jej cvici jak vyhodit do povetri zase nejaky hotel v Indii......

No nic slecno Appeltova - preji vam abyste se na University of Chicqago co nejvice naucila. Ucival tam take Milton Freedman - prectete si jeho "Freedom to Choose" a snad vas cast socanskych nesmyslu prejde. Nejlepsi pravicaci byvaji zmoudreli socani jako starej Milton (a starej Abba Lerner). Ctete jeho knizky a premyslejte.....

Zdavim vas srdecne revolucnim pozdravem: "Avanti Popolo!"
26. 02. 2012 | 15:19

susan napsal(a):

Fitness shoes combine flexibility, support and cushioning to absorb impact and lessen shock to the feet. They're ideal for aerobics. http://www.yessoso.com
31. 08. 2012 | 10:52

moser napsal(a):

Salzman
Kdyby jsi nekecal , to je to same jako rusko vcera a dnes.
Amerika je imperialisticky stat a take se tak chova.
Salzman delej si srandu z moritze, ty radoby ...........
26. 09. 2012 | 15:29

test napsal(a):

test
24. 08. 2013 | 00:08

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy