Sobotkova kudla

05. 06. 2014 | 12:39
Přečteno 5341 krát
Americký prezident Obama musel včera chtíc nechtíc do Varšavy, aby potvrdil americké závazky k obraně svobody a demokracie východního křídla NATO po ruské okupaci Krymu a v době ruského úsilí násilně destabilizovat východní Ukrajinu, což by nám mělo připomínat obdobné německé úsilí terorem destabilizovat československé západní pohraničí v září r. 1938 za pomoci zde sídlících fanatických Němců...

Český premiér Sobotka se přitom projevil jako jakýsi polokomunistický mouřenín, chtivě naslouchající nejen komunistickým, ale právě tak, jaký div..., i ruským a německým zdaleka nejen sociálně demokratickým eurotouhám po vytlačení USA z Evropy. Americe a nejen jí vrazil svůj malý slizký nožík do zad přihlouplým a přidrzlým prohlášením, že si prý Česká republika nepřeje posilování vojenské síly NATO v Evropě.

Za odměnu by si nejspíš zasloužil doživotní virtuální návrat do někdejšího komunistického ráje, ruský kříž sv. Jiří, příslušný německý záslužný kříž a nějakou tu hezoučkou EU cenu za vzorové a pionýrské evropanství.

USA nyní již popáté v dějinách zachraňují Evropu před její sebevražedně stupidní a arogantní částí a nyní dalším diktátorem na scéně. Takže nic nového pod sluncem...

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Libertad napsal(a):

Po prvé s Vámi na 100% souhlasím. Opakuji,údajně zde většina nechtěla mít radar, (údajně proto, že žádné referendum se v této věci nekonalo a průzkumům fakta nelze moc věřit). Tak tu v brzké době beme mít radar ruský.

S úpzdravem

Sidonio Libertad
05. 06. 2014 | 12:51

Míla napsal(a):

Sobotka to má těžké.V Blesku v několika polohách servilně se uklánějícího.V tomto příspěvku kritizován za svůj názor.Jak je vidno přiblblým duo opačným stranám nelze vyhovět.Možná by bylo rozumné zeptat se na názor zbývající části národa,pro referendum situace jak vyšitá.
05. 06. 2014 | 12:54

Antroid napsal(a):

Drobná rada: zkuste se zbavit své obsese šroubovat do vašich textů europlky, které nemají kontext, o trochu zvýšíte voličský potenciál.

Kromě Sobotky a Fica jsem podobně přiblblou reakci z EU nezaznamenal. Kromě toho, ten váš "slizký nožík" v důsledku směřuje především do polských a pobaltských zad, nikoli amerických, ta jsou celkem v pohodě.

Váš předseda Mach viní z konfliktu (jak jinak, než - ) EU. Prý jej působí tím, že Ukrajině nenabízí volný obchod. Vy píšete o dalším diktátorovi na scéně. Jám mám jasno, ale u vás nevím a v této souvislosti se raději zeptám, koho tím myslíte?
05. 06. 2014 | 12:57

MaB napsal(a):

Jak známo, ultimátním cílem Svobodných je destrukce státu a tedy také likvidace něčeho takového, jako jsou státní armády a jejich spolky, tedy např. NATO.

Myslím, že podobné strany si musí Putin jenom hýčkat.

Budete si v tom muset udělat trochu pořádek, pane Bednáři.
05. 06. 2014 | 13:00

K .V napsal(a):

Nestrašte nás!!!!
Sobotka jen řekl, že u nás žádná zahraniční vojska nechceme a nepotřebujeme, stejně jako to mají Švýcaři, Rakušané, také Slováci a mnoho dalších zemí
05. 06. 2014 | 13:01

jozka napsal(a):

Dekuji autorovi za usili ktere venoval zkomprimovani co nejvice hlouposti na co nejmensi plochu. Respekt!
05. 06. 2014 | 13:03

resl napsal(a):

převapil jste Bednáři, u vás nikdo neví, jak se zachováte. jednou dštíte na Státy síru, podruhé se jich zastáváte. je to podobná hra, jako u Zemana, někdy Klause. jednou tak a po druhé jinak na zmatení, takže je z vás takový obojetný Řepa. někdy je třeba vědět jistě na kterou stranu se přiklonit. právě proto, že NATO je početně slabší než Rusko /určitě ne technologicky/, je přítomnost amerických jednotek a radarů v Eu nutná a slabošské řeči svazáka Sobotky jsou nebezpečné. ten totiž netuší, s kým má v podobě Ruska, tu čest jednat.
05. 06. 2014 | 13:03

David napsal(a):

Nemám rád vlezdoprdelky.

Sobotka neřekl nic špatně.

Souhlasím s tím, jak to řekl.
05. 06. 2014 | 13:05

Maximus napsal(a):

Bohuslav Sobotka se zachoval jako svéprávný a rozumně uvažující politik a to co řekl bylo i v souvislosti s návštěvou u rakouských přátel, kde zajisté o těchto problémech hovořili, ale správně ho doplnil i slovenský přední politik Fico. Ještě párkrát se takto projeví a bude zase jeho hvězda u nás doma stoupat. Přátelství vždy musí být založeno mimo jiné na tom, že si obě strany vždy řeknou fair play, co si myslí. Přátelství není možné si plést s lokajstvím! A to si zejména američtí politici dost často myslí.
Hezký den.
05. 06. 2014 | 13:08

jarpor napsal(a):

Ale no táááák....

Vždyť on pan premiér nemá zkušenosti se zahraniční politikou... tak bychom mu to mohli porminout, jak pan prezident, ne ?

Ne. Máte pravdu, autore !
Premiét nesmí kvákat co mu slina na jazyk přinese...

Chápu, že se jiným lidem, kteří měli dříve jiného spojence a neměli nic proti jeho pobytu zde... tak dnes krákorají, že dnešního spojence nechceme, nepotřebujeme...
To jsou ti opravdu "zásadoví a správní demokrati" !!

Hezký den
05. 06. 2014 | 13:10

Vandal napsal(a):

divím se, soudruhu jaščiku

že jste ještě nevybuchl, tolik nadkritického množství pitomosti v jedné lebce, jste nebezpečný svému okolí.
05. 06. 2014 | 13:13

Petr z Tábora napsal(a):

Nic ve zlém pane Bednáři, ale Rusku objektivně pomáhají strany typu Svobodných usilující o rozpad EU. Pokud bude silná EU a silné NATO, tak můžeme s Ruskem v klidu nadále ještě více spolupracovat. Nic nám od něho nehrozí.
Je to jako v přírodě - šelmy rozeznávají kořist od zvířat stejné kategorie, které nechávají na pokoji.
05. 06. 2014 | 13:22

jaryn napsal(a):

USA a teror.
Všude,kde USA začaly pomáhat tzv.opozici vznikly občanské války naposledy v Sýrii.Na Ukrajině to byly také USA a Obama by se měl občas podívat do zrcadla.Nějaké sankce jak tvrdí Merkelová a to ještě těžší a těžší postihnou hlavně ty kteří je uplatní.USA to jistě nebudou ty vydělaly na všech konfliktech i na II.světové válce nikomu zadarmo žádnou pomoc neposkytly.
Západní svět uznal prezidentské volby v občanskou válkou zmítané Ukrajině, ale prezidentské volby v Sýrii, kde vládní vojska bojují proti najatým "rebelům", spojeným s al- Kajdou prý nebyly demokratické a tudíž je nelze uznat. Tak, to není jen ten pověstný dvojí metr, ale přímo dvojí kilometr. Každý rok vydává americký historik William Blum svou aktualizovanou verzi americké zahraniční politiky, z níž vyplývá, že od roku 1945 se Spojené státy pokusiyl svrhnout více než 50 vlád, mnoho z nichž bylo demokraticky zvoleno, tvrdě zasahovaly do voleb ve 30 zemích, bombardovaly civilní obyvatelstvo ve 30 zemích, použily chemické a biologické zbraně a pokoušely se zavraždit zahraniční politické představitele.
05. 06. 2014 | 13:30

hlustvisihák napsal(a):

Pane Bednáři, předpokládám že znáte washingtonskou smlouvu. O jakých závazcích v rámci NATO hovoříte? Navíc článku 1 této smlouvy spíš více odpovídá stanovisko Sobotky.
*
"v době ruského úsilí násilně destabilizovat východní Ukrajinu, což by nám mělo připomínat obdobné německé úsilí terorem destabilizovat československé západní pohraničí v září r. 1938 za pomoci zde sídlících fanatických Němců..."
Nekulhá toto přivnání poněkud? Nechybí tam něco na začátku událostí? Copak v Praze 1938 skupiny Čechů z Vysočiny, Příbramska např. násilím svrhly demokraticky zvolenou proněmeckou vládu?
To má to vysoké školství úroveň, Fiala, teď Bednář. Lepší nepsat, hoši.
05. 06. 2014 | 13:35

Baba Jaga napsal(a):

Tak jsem včera u pana Klímy napsala:
"Ale co NATO? Neměly by evropské státy na oplátku pomoci vojensky posádkami v USA? Třeba by tam naši vojáčci byli šťastnější než třeba v Afganistánu a Američané by mohli posílit své základny tam, kde se jejich výběrem vyskytují. Evropa si snad vystačí s těmi, co už tu dlouhodobě (bůhvíproč) jsou."
Nepřidal se ke mně nikdo, tak to kopíruju sem, přidávám ještě můj vzkaz panu Hamáčkovi:
"Až tedy budete na těch oslavách, tak byste se tam mohli se všelikými jinými potentáty zamyslet i o pokračování jednání o dohodě o míru a odzbrojení. Včera na to asi ve Varšavě nedošlo - a jak by tato iniciativa prezidentu Obamovi (co nositeli Nobelovky) i ostatním zúčastněným - ano, i našemu prezidentu panu Zemanovi - slušela."
Nebo je skutečně nutné donekonečna bránit (žel prudce výběrově) svobody toho či onoho silou a za co nejvíce peněz? Rozumná domluva mezi lidmi skutečně možná není?
05. 06. 2014 | 13:35

resl napsal(a):

jaryn,
mír v Syrii zmařil Putin, když měla zakročit vojska nato kvůli chem. zbraním proti obyvatelstvu. západ se domníval, že se bude s povstalci jednat, jak bylo slíbeno. jeho "mírové" úsilí spočívalo v dodávce ruských zbraní pro Assáduv režim. rozdíl mezi Ukrajinou je důležitý v tom, že separatisti nechtěli s ukrajinci jednat vůbec a na všechny výzvy odpovídali ne. to proto, aby se nepřišlo na to, že to jsou ruské ozbrojené složky, které prolhaný Putin vydáv za ukr. vlastence. konec hlášení.
05. 06. 2014 | 13:38

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Obávám se, že ne ruský diaktátor, ale ukrajinský extremista povládne brzy Evropě. S podporou hlupáků. Je jedno zda zdejších nebo amerických. Kteří raději než ruský plyn a ropu - americké sliby a ukrajinskou bezněděj.

Bednář
Vraťte se raději ke svým nikým nečteným dlouhým traktátům, ty člověk ignoroval a měl klid.
05. 06. 2014 | 13:45

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Na dokresleni autorových slov

„Chomsky svůj názor na východoevropské intelektuály a disidenty dokreslil projevem československého disidenta a později prezidenta Václava Havla v americkém Kongresu v roce 1990.

Havel v Kongresu vystoupil se svým projevem krátce poté, co v Salvadoru armáda na místní univerzitě podle Chomského zavraždila šest předních latinskoamerických intelektuálů. Administrativa amerického prezidenta Ronalda Reagana v salvadorské občanské válce podporovala armádu a krajně pravicovou vládu. Sovětský svaz stál naopak na straně povstalců.

„Vzápětí na to přijel Havel do Spojených států, kde měl projev před Kongresem, za který sklidil obrovským úspěch a aplaus. Vlastně tam chválil Spojené státy jako obránce svobody,“ uvedl Chomsky.“
Více na: http://zpravy.e15.cz/domaci/udalosti/noam-chomsky-vychodoevropsti-disidenti-moc-netrpeli-a-byli-protezovani-1090823#utm_medium=selfpromo&utm_source=e15&utm_campaign=copylink
05. 06. 2014 | 13:49

Rosťa napsal(a):

Až mi zaskočilo, že se Sobotka zachoval jako chlap a ne jako servilní lokaj. To se u nás nenosí a tak čekám iniciativu nějakých nových " pragováků ". Politický suterén za pomoci pražské kavárenské kulturní fronty se již aktivuje. Přelézt z jednoho zadku do druhého není pro kolaboranty až tak veliký problém.
05. 06. 2014 | 13:50

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

USA by měly zasáhnout dle pomatence resla zřejmě i v Thajsku, moc tam přeci převzala vojenská junta - tak , že svrhla legalně zvolenou vládu. Dokonce zavedla výjimečný stav.

Ostatně nevím jaký je rozdíl mezi legitimitou mandátu Porošenka a Assada.
Snad to vysvětlí narkoman resl, který se už od dob fuhrera vždy umí postavit na tu " správnou" stranu /stádá je jak své děravé boty/.

P.S.Zajímavé je i to, jak mélo stačí reslovi k tomu, aby už nenadával panu Bednářovi do estébáků /přičemž pan Bednář mu to již nesčetněkrát vyvrátil - tu jeho lež/. Nu - prostě pacholek, třtina ve větru.
05. 06. 2014 | 13:51

češka napsal(a):

Pane Bednáři,
rozhodně je pro nás nebezpečné mít za sousedy "silné Polsko", nikdo snad nezapomněl na jejich paktování se s Hitlerem při obsazování Slezska, a pochopitelně i po 2. světové.
Němcům se daří "vypakovat" Američany se stejnou radostí, jako jsme se my zbavili Rusů.
Poláci nabízejí své základny Američanům, ať se jedná o koncentráky pro "talibance", nebo různé šílence - veterány, doteď ošetřované v Německu.
S Polskem máme otevřené hranice a Američané jsou principiálně proti vydávání svých zločinců kamkoli jinam, což je vidět i na případě toho vraha , který vyvraždil úplně celou rodinu svých příbuzných.
Takže Sobotka má mou plnou podporu, a je skutečně načase vytvořit jednotnou silnou armádu EU, nebo alespoň Německa, ČR, Slovenska a Rakouska pro naši vlastní bezpečnost z východu i západu.
05. 06. 2014 | 13:56

Míla napsal(a):

Baba Jaga
lid prostý má z té demokratické politiky maglajz.Jak máte pochopit třeba skutečnost,že americký voják Bergdahl nebyl zajatec ale prachsprostý zběh,který dokonce nechal dopis kterým to zběhnutí zdůvodňoval.A to vyšlo najevo po pěti letech.Dokonce US army provedla jeho výměnu za pět čelných představitelů Talibánu.A ten zběh dobrovolně šel k armádě od které zběhl.A to máte věřit této historce?A to se divíme tomu,co je nám předkládáno z Ukrajiny.A pana Bednáře berte rovněž s reservou,patří do skupiny politických cestovatelů,kdyby SSO ve volbách neprošla,tak popojde o dům dál.Celý pan kníže.
05. 06. 2014 | 13:58

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Petr z Tábora
Přesné...ještě bych zmínil ono pokrytectví SS /Strana svobodných - aby nedošlo k mýlce/ - kdy sám jjeich vůdce kandiduje do organizace, kterou chce zničit.Trochu to přiopomíná ty, cokdysi tvrdilii, že do KSČ vstupovalijen proto, aby ji mohli rozkládat zevnitř.

Ale nač se čílit, přesvědčeným nezargumentuješ nic, to je stará pravda.

Jen poznámka - vyzvi např. resla , aby přítomnost vojsk hradil z vlastní kapsy ....a začne prskat, že to ne on.. Stejně jako kdfyž prskal, když jsem ho vyzval k tomu,že když tedy tak miluje vládu složenou mj. z right wing extremism stran jako je Svoboda či Pravý sektor...tak proč si nekoupí ukrjinské dluhopisy a této vládě tak nepomúže ?
Odpovědí mi byla jen sprška nadávek.
Je to bláznivý narkoman, naštěstí v EU takových moc není, naštěstí pro celou Evriopu pobíhá ve volné přírodě jen málo takových.
05. 06. 2014 | 13:59

xerox napsal(a):

bednáři ... blábolíš jako vždycky ...
krom sobotky nechce američany ani slovenskej premiér fico ... kromě tragikomickejch poláků , kteří si hrajou na jakousi impotentní polovelmoc tak američany nechce ve střední evropě nikdo ... natož rakousko atd. ...

takže nekvákej nesmysle a soustřeď se na šebestovou v eu parlamentu ... třeba tě zaměstná jako podržtažku a dostaneš se taky k lizu ... eu nemůžeš přijít na jméno ale prachy jako šebestový ti od ní nesmrděj , že ne ... ? ... :-)
05. 06. 2014 | 14:05

Admirál napsal(a):

USA a EU zorganizují a financují na Ukrajině převrat, instalují k moci vládu složenou z benderovců a krajní pravice a oni Ukrajinu destabilizují Rusové.

Pan Bednář zřejmě dlouho spal.

A to s tou "kudlou s v zádech svobody a demokracie východního křídla", co jí tam Rovnátka zaťala, je to také doopravdy pěkný slovní obrat.

Nebojte se, pane Bednáři, budu ho šířit. Toť perla.
05. 06. 2014 | 14:14

jorick napsal(a):

Heh, to nemá smysl komentovat,
ale pane Stesjkale, vážně nemám gebíry zjistit, nakolik za to můžete. Leč zoufalá poslední konstelace Bělobrádek, Candole a k tomu Bednář ........ je mi líto, ale tato blogosféra prostě - no jak to říct slušně - chcípá. Škoda.
05. 06. 2014 | 14:18

Kundera napsal(a):

A pozoruji , že jsem sáhl cenzorovi na chlebodárce tak pryč se mnou.

Mažte p . Stejkale mažte, jste za to štědře placen ale pamatujte na jednu historií ověřenou věc.

Pravda se nedá upálit, uškrtit ani smazat a toho kdo se o to pokoušel si vždy mrška našla.
05. 06. 2014 | 14:19

olga napsal(a):

Nevím co nám připravujete. Já se bojím války. Předpokládám, že války se bojí i Sobotka. Já si myslím, že tato válka bude tou poslední. Mohla bych se radovat. Každý den se modlím: Přijď Tvé království. Chci. A moc se bojím. Příliš moc si zahráváte...
05. 06. 2014 | 14:22

Bakalův nezvaný host napsal(a):

K té poblázněnosti českých Éélit Spojenými státy,
jeden výzkum ze světa.

„Názory na Rusko byly ve dvou tuctech zemí vůbec nejhorší za deset let, co tyto průzkumy probíhají. Negativní pohled na Rusko má nyní 45 procent lidí dotazovaných v anketě, což je o pět procent více než loni. Pozitivně se na něj dívá 31 procent respondentů.“

„Za poslední rok šla dolů rovněž obliba USA, které za negativní označilo 39 procent lidí. Podobný trend zaznamenala EU, kterou takto ohodnotilo 27 procent účastníků průzkumu. Obliba unie podle BBC nejvíce klesla ve Španělsku, Německu a Francii. „
http://zpravy.tiscali.cz/prestavame-mit-radi-americany-a-rusy-ukazuje-novy-pruzkum-238871

Srovnejte s démonem Ruskem, nejsou daleko od sebe.
05. 06. 2014 | 14:28

Pompeius Magnus napsal(a):

to autor:

složitě jsem odsud dostávali sovětská vojska, proč bychom si sem měli nasadit americký sajrajt, nevíte? jinak přestaňte nás krmit svými lživými plky - Krym nikdo neokupuje- lidé se v referendu rozhodli, že s Ukáčkama nechtějí mít nic společného. O připojení k Rusku hlasovali navíc oba parlamenty - krymský i ruský. Situaci na Ukrajině destabilizují právě USA a EU - mimochodem, kdy se odhrají na Ukrajině volby, nějak se nám na ty demokratické procedury zapomíná, ne?
05. 06. 2014 | 14:31

čumil napsal(a):

Nevím... Možná to do sebe zapadá. Obama odposlouchává Merkelovou, ta se z toho nemůže vzpamatovat. Obama odposlouchává či neodposlouchává Janukovyče, Jaceňuka, Jaroše, Porošenka, Ponomarjova, Putina - ti si z toho v žádném z obou případů nic nedělají, jedou jen podle sebe i když jim Merkelová nabídne řešení (dohoda s Janukovyčem, kterou někdo z majdanu odmítl). Sobotka s Merkelovou řeší a jednají, to mne naplňuje optimismem, český preziden je nějak najednou viděn s německým prezidentem a nemá čas obejmout v den D u nás sovětského velvyslance. Kdo ponese účet za Ukrajinu, Německo nebo USA? Naopak Sobotka dělá výbornou zahraniční politiku, i když na hraně, proto je premiérem exekutivy a na peskování má jiné.
05. 06. 2014 | 14:44

Míla napsal(a):

17,5 bilionů
nenechte se vyhecovat,přečtu si a okomentuji to slovy,že pařez zůstane pařezem a vůl volem.
05. 06. 2014 | 14:47

Stela Sádlová napsal(a):

No, ony podobné rybičky kudličky napuštěné jedovatou slinou, jako tento text, zaťatý do zdejšího prostoru, nezabrání tomu, aby se skutečná pravda objevila na hladině.
Pan Bednář se tak řadí, aniž by musel, jen k polovzdělaným přestárlým herečkám, hercům a jiným profesím, které na sklonku života, prožitého díky ruským vojákům, zjišťují, že vojska NATO potřebují v obýváku jako pocit životní jistoty před novým ruským Hitlerem.
Chtělo by to trochu dýchat zhluboka, než se něco vrhne do prostoru. Dnes se dá již všechno lehce dohledat a v pravý čas vynést na světlo.
05. 06. 2014 | 14:48

17, 5 bilionů dolarů vrátit nejde napsal(a):

Míla
Nepředpokládám, že umějí číst.
:-)
05. 06. 2014 | 14:51

Míla napsal(a):

17,5 bilionů
a v tom je ta výhoda,máte ušetřenou práci.Nechat ho ať se vykecá.
05. 06. 2014 | 14:56

JARYN napsal(a):

Obama se inspiroval výrokem Hitlera - "Ein Volk, Ein Reich, Eich Führer!" Jeden národ, jedna říše, jeden vůdce!" a proto má už ve 130ti zemích světa svoje vojáky a základny a pořád mu to nestačí.......Dlouholetý texaský kongresman a armádní chirurg Ron Paul, bývalý kandidát na prezidenta Spojených států.Putin ve Francii jedná , jako politik velké země správně. Je otevřený a se zdravým sebevědomím upozorňuje ostatní evropské země na dlouholeté lži představitelů USA o všech zemích ,kam armáda USA vnikla pod rouškem vnést do země "svou demikracii"...Kdyby jen trochu sebevědomí ,národní hrdosti a smyslu pro pravdu a spravedlnost měli v sobě i politici ostatních zemí,muselo by to změnit i postoje USA k ostatnímu světu a uvědomili by si,že nelze svou rozpínavost nadále drze a surově provádět své špinavosti v zemích ,kde se jim zamane. Americe je třeba dát najevo,že nejsme ochotní se spolčovat s agresorem,jakým USA v posledních letech jednoznačně je !(Zločin přeci páchá i ten,kdo mu nezabraní ,když o něm ví!)A kdo asi demokraticky vyvraždil indiány v Americe .Putin?
05. 06. 2014 | 15:01

rorýs napsal(a):

A po vypsaném to sdělení se autor začal vznášet jako holubička.......a když ten nahoře svolí, tak by se mohl vznášet do aleluja.
Doufejme.
Po dnešním blogu vyplul dosti vysoko.
05. 06. 2014 | 15:04

marxík napsal(a):

Bohouš se jenom ukecl. Už teď toho upřímně lituje. Sledujte jak pod přísným Obamovým zrakem začne postupně obracet.
Když už mají na vodítku Zemana, Sobotka je pro ně nevýznamná patálie.
Možná akupunkturní jehla zavedená neobratně do hýždě, ale v žádném případku kudla v zádech.
05. 06. 2014 | 15:08

magor napsal(a):

Kriskros, nakonec se pokrkáři zasejc spojí, jen Únii přejmenují NaTo. Máte jako s ADR a DPD, flashpoint slícovalo až CLP, ovšem, stále koliduje u pišlifuků. To kucí zvládnou příště, až zglajšajtují šecko.

Ať žije Putin, chtělo by se dodat, Rusko jako věčný spojovací tmel demogratů.
Nemít nepřítele nadračku, lidé by se přestali bát - tohlencto nedopust, manažovat napětí nám šlo dycky dobře.

Pane Bednáři, jste kandidátem na cenu I.P. Pavlova, blahořeji, ještě že tu JBB, ÖBB i DB.

p.s. Výsosti, žádná podpásovka, jen se směju, co křižník Poťomkin (jak už ale konstatoval Fantozzi - děsná sračka:-))).
05. 06. 2014 | 15:32

Divobyj napsal(a):

Pane Bednáři,

že vy na stará kolena zkoušíte tu marihujánu?
Jen pozor na něco tvrdšího.
Zatím se příznaky projevují v tom,že se ve vás nikdo nevyzná.Jednou hot,podruhé čehý.
Už to hehulte!
05. 06. 2014 | 15:35

veverka napsal(a):

Prakticky všechno co Bednář sesmolil v tomto blogu je hloupoučká lež.
05. 06. 2014 | 15:38

Kundera napsal(a):

Bednáři, vemte mě k vám do strany. Já jsem taky svobodnej a jestli tam máte víc takových komiků, pak u vás musí být prča.
Člověk dneska už moc srandy neužije.
05. 06. 2014 | 15:40

born65 napsal(a):

Já myslím, že premiér Sobotka měl v této záležitosti i docela pravdu, ovšem mohl si celý ten komentář odpustit, neb k politikovi - zvlášť na téhle úrovni - patří snad i trochu taktiky a o-pa-tr-né diplomacie.
05. 06. 2014 | 15:54

pěvec napsal(a):

a tenhle tvor je vysokoškolským pegagogem? No, potěš koště :-/
05. 06. 2014 | 17:09

drozd kvíčala napsal(a):

bednářovi asi utekleo, že rozděleno je i nato.
Hlavně jihoevropským členům aliance jdou ale podobné požadavky příliš daleko. Dosti zdrženlivé je ale i Německo.

V současnosti se vedou spory také o to, jaké by třeba rozmisťování jednotek NATO na Východě mělo vůbec smysl. Četní vojenští experti upozorňují, že mnohem důležitější je zvýšená připravenost k nasazení a větší flexibilita jednotek.

"Síly je třeba dostat rychle tam, kde jsou potřeba," prohlašuje vrchní velitel spojeneckých sil v Evropě generál Philip Breedlove.
http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa/obama-posle-vojaky-do-evropy-co-s-rusem-nato-rozdeleno_308937.html

Vzhledem k tomu, že všeználka bednáře si platím ze svých daní, ta bych ho poslal na frontu.
05. 06. 2014 | 17:16

Krupa Václav napsal(a):

Poslouchal jsem předevčírem Porošenka. Mezi jeho priority po igunauraci patří potrestání všech separatistů, k čemuž bude od spojenců (i od nás) požadovat neprůstřelné vesty. Je to potenciální vrah a jen jemu podobní hajzlové s nim můžou souhlasit.
05. 06. 2014 | 17:20

hovorka11 napsal(a):

Bednář napodobuje Bilaka. Ještě zvací dopis a okupanti jsou připraveni vyrazit

http://cs.wikipedia.org/wiki/Zvac%C3%AD_dopis

Ještě pro méně myslící:
Radar v Brdech by byl škodlivý i pro obce okolo, jelikož vyzařuje postraní laloky radiových vln a vzhledem k jeho výkonnosti a modernizaci by byl přímo nebezpečný.
Naše Tupolánky to vůbec nezajímalo na rozdíl od odborníků.
Dokonce se zastávali nesmyslů. že radar nemůže pracovat v nižším horizontálním úhlu.

http://nezakladnam.cz/cs/1464_nejen-technicke-aspekty-radaru-v-brdech
05. 06. 2014 | 17:32

juvel napsal(a):

Myslím, že daleko větší starost, než vpád Ruských vojsk, nám dělá odliv Ruských turistů. Premiér Sobotka má pravdu, pan Bednář, v tom lepším případě, podléhá uměle pěstované panice, v tom horším případě, je válečným štváčem.
05. 06. 2014 | 17:48

Filuta napsal(a):

Sobotku rád nemám, ale četl jsem úvahu Spencerové z Literárek o důvodu, který Američany k tomuto navýšení počtu jednotek na území Evropy může vést.
A není to úplně scestná úvaha.
EU se jednoznačně nacionalizuje a je zde reálné nebezpečí, že by se mohla osvobodit od nezdravého vlivu USA. Toto je pojistka pro soudruhy z Brusele i pro Američany.
Co když se s námi chystají zatočit v případě revolty jako na Ukrajině?
Přijde vám to představa až tak iracionální?

Co se Sobotky týká, měl by se především zbavit šíleného multikulturního inženýra Dienstbiera, jehož chytl nejspíš fantas.
Chce mít půlku vlády cikánskou, nikým nevolenou, a pléduje za volební právo cizinců žijíích zde s povolením k trvalému pobytu.
S Dientsbierem by sosani měli urychleně vykopat i Zaorálka, jinak u voleb zapláčou!
05. 06. 2014 | 17:59

Kanalnik napsal(a):

své mouřeníství tady dáváte na odiv dokonale Vy, pane Bednáři... napadá mne rčení o užitečném... jestli jste si neráčitl všimnout, situace není a nebyla černobílá, a USA má nejméně takový podíl na destabilizaci Ukrajiny, jako Rusko, ne-li větší... tak už běžte někam s tím válečným harašením, lidé jako Vy přivedou svou zaslepeností toto terirorium do války
05. 06. 2014 | 18:03

hovorka11 napsal(a):

Ono s tou Ukrajinou a Putinem je to jinak, než, jak se nám diktátoři snaží vtlouci do hlavy:

"S prezidentem Petrem Porošenkem uspořádal Obama ve Varšavě společnou tiskovou konferenci; dva dny poté, co ukrajinské stíhačky SU-25 vystřelily na budovu regionální správy „separatistů" v Luhansku rakety, jejichž exploze - mimo jiné - roztrhala pět žen, které spolu mluvily na ulici. Pozorovatelé OBSE již stihli vyvrátit lži Kyjeva a Bruselu, že okolnosti útoku jsou „nejasné" a že místním „teroristům" (kyjevská verze) vybuchla jejich vlastní nálož. Laureátovi Nobelovy ceny míru Obamovi tento otevřený státní terorismus nezabránil v pochvale ukrajinského lidu za „moudrou volbu" Petra Porošenka - téhož pána, jejž americké tajné služby (víme to z WikiLeaks) ještě nedávno označovaly za „nelítostného oligarchu" spjatého s „rozsáhlou korupcí". Kdo se tomu diví, nechť si vzpomene, že NATO v roce 1999 klidně použilo v Kosovu UČK jako svoji „pozemní armádu", ačkoli CIA do té doby Bílému domu poctivě hlásila, že evidentně jde o zločineckou organizaci zcela nepochybných teroristů."
05. 06. 2014 | 18:03

Filuta napsal(a):

Když už je řeč o Putinovi, musím konstatovat, že jim to zase nandal.
Když ho na tiskovce ve frankrajchu nějaký trouba zkoušel grilovat a nařknul ho z homopronásledování, Putin ho utřel tím, že v USA je v některých státech homosexualita trestná, což je fakt.
Nemluvě o tom, že těm degenerátům nevadí, když jim městem prochází obscénní pochod hrdosti ,ale dítě za pusu kamarádce vyrazí ze školky nebo ze školy.
A to nemluvím o zrůdnosti ,jakou je juvenilní justice v Británii a na severu Evropy.
Taková zvěrstva snad dělal jenom Stalin.

Západ je ten poslední, kdo by měl někoho školit z lidských práv, když je sám flagrantně porušuje.
05. 06. 2014 | 18:05

smutný napsal(a):

USA nyní již popáté v dějinách zachraňují Evropu před její sebevražedně stupidní a arogantní částí a nyní dalším diktátorem na scéně.
*******************************************************************************************
Mysli autor ty samé USA, pro které byla II.WW nejprve dobrý byznys a až když jim došlo, že Hitler je hrozbou i pro USA tak šli válčit?
05. 06. 2014 | 18:05

Filuta napsal(a):

Hovorka

Až dorazí Yosif, tak vám vysvětlí, že na východní Ukrajině zabíjí jen "zelené vypité mozky" -přesná citace. Podle něho a místní propagandy k žádným ztrátám na životech civilistů nedochází.
Vidět ty fotky je docela hrůza.
Všichni nosí svíčičky a kytičky na Majdan, všichni litují tyhle "správné" oběti, ale na východě zřejmě lidé nežijí. Aspoň podle toho, co slyším z úst našich prolhaných politiků a pisálků.
Když už o nich mluví, tak mluví o Rusácích a v podtextu cítím - však oni si tu smrt zaslouží "putinušky".
Pokud tohle podporují Američani a EU, tak se stydím za to, že jsem Evropan.
Je asi nonsens tvrdit, že jsem civilizovaná země.
05. 06. 2014 | 18:09

Divobyj napsal(a):

Kroupa Václav

Já myslím,že Porošenko je pro Ukrajinu menším zlem,než copatá zlodějka Tymošenková.
Zatímco Porošenko nechává střílet na města plná obyvatel z raketometů a těžkých houfnic,Tymošenková by podle svých slov házela na Rusy rovnou atomovky.
Ta ženská je nakonec asi opravdu nemocná.
Případ pro psychiatra!
05. 06. 2014 | 18:11

vico napsal(a):

Až podle zdejší reakce jsem si uvědomil, že se Zeman opět hluboce mýlil/v politice/, když označil ušmudlané Sobotkovo prohlášení jako důsledek chlapecké nezkušenosti stále ještě mladičkého premiéra.

Sobotkova slova padla, tak říkajíc, na úrodnou půdu. Co na tom, že už asi opravdu připomínáme hlavní hrdinku staršího italského filmu Bože, jak hluboko jsem klesla.

Když už se šlápne do hovna, neradno ho rozmazávat. Zasran z kotlinky tu mluví za celou Evropu /kdyby jen za nás/, že Evropa nepotřebuje vojensky posilovat. Představitel země, která má možná nejslabší armádu ve střední Evropě, která by se neubránila ani dobře secvičenému praporu dobře vyzbrojených Čečenců, ukázal své směšné atrofované bicepsy.

Naštěstí nás už všichni berou jako sice protivného ale jinak neškodného chcípáka, který spoléhá na to, že slabé není slušné pohlavkovat.

Bednář je ovšem i v krátkém článku naprosto děsivý ve své umanutosti. Sobotka něco plácne a Bednář se opět rozprdí svým obvyklým způsobem. Jak do krátkého komentu dokáže napěchovat svůj střevní eurofobní odpad - to se jen tak nevidí.
05. 06. 2014 | 18:24

hovorka11 napsal(a):

Filuta:
Nedávno jsem se bavil s lííbyjcem - inženýrem který tady vystudoval. Do Líbye se kvůli islamistům vrátit nemůže tak buď zůstane tady nebo v Jemenu.
Já se stydím jak za EU, tak za vládu ČR a její demagogickou televizí s tiskem, který musíme financovat. Jsme v tom až po uši a amici nepřestanou Evropu rozeštvávat.
Ten důvod je zcela jasný, proč jim musíme sloužit- oddálení dolarové agónie:

"Čína a Japonsko se domluvily, že se vzdají použití amerického dolaru ve vzájemném vyrovnání.
Proč musí druhá největší světová ekonomika krmit amerického konkurenta? Podle názoru experta Hampshireského college Michaela Claira chystá Peking postupovat dál a odstranit hegemona světové ekonomiky.
Směnu japonských jenů za čínské juany a naopak se chystají obě země provádět na měnových trzích Tokia a Šanghaje. Dříve se to dělalo s přihlédnutím ke kurzům obou měn vůči dolaru. Teď bude směna přímá. Podle názoru ekonomů to Japonsko a Čínu zbaví ztrát způsobených výkyvy kurzu dolaru, které se pokaždé stávaly. Je třeba poznamenat, že Čína se už dávno začala připravovat na přechod k účtování se svými partnery bez dolaru. Zcela nedávno Moskva a Peking prohlásily, že už nechtějí americkou měnu v transakcích mezi oběma zeměmi. Domluvili se o tom v průběhu návštěvy prezidenta Ruska Vladimíra Putina v Číně zástupci ruské banky VTB a čínské Centrální banky. Teď budou Rusko a Čína užívat místo dolaru rubl a juan. A nyní uzavřely podobnou dohodu také Tokio a Peking. Jak podotýkají analytici, Čína se nikdy nepustí do předem ztracené věci. A své akce vždy promýšlí na sto kroků dopředu. Takže se Číňané už určitě rozhodli, s jakou měnou nebude třeba počítat v budoucnu."
05. 06. 2014 | 18:26

hovorka11 napsal(a):

USA prozatím přesunuly do Evropy tři strategické bombardéry B 52, které mohou nést jadernou munici, oznámila tisková služba strategického velení ozbrojených sil USA.

Letadla byla rozmístěna na základně Fairford v hrabství Gloucestershire ve Velké Británii. Budou se tam nacházet dva týdny. Za tuto dobu uskuteční tréninkové lety ve sféře operativní odpovědnosti evropského velení ozbrojených sil USA. V tiskové službě ujistili, že na palubě bombardérů nejsou žádné zbraně.
V březnu USA přesunuly sedm dodatečných vojenských letounů za účelem hlídkování ve vzdušném prostoru pobaltských zemí.
____________________________________________

Jadernou munici mají amici dlouhodobě uskladněnou na svých amerických základnách v Německu. O použití jaderných zbraní tak rozhodují amici a ne vazalské NATO.
Když to spojíme s americkou doktrínou "preventivního úderu" v případě pocitu ohrožení USA- což se už děje úpadkem zisků z nekrytého tištění dolaru, tak ten důvod k válce je. Země, které provádějí obchody se surovinami mimo dolar jsou na seznamu nepřátel a jsou postupně na rozdíl od přátelských dolarových diktátorů likvidovány. Což je případ Íráku, Líbye, Sýrie a snaha je o likvidaci Íránu.
05. 06. 2014 | 18:37

bednář patří na frontu napsal(a):

nevážený bednáři, pro tebe a tvory tvého typu má angličtina výstižné pojmenování - warmonger
05. 06. 2014 | 18:43

strýc virus HxNx napsal(a):

ani správný přechodník to použít neumí, a říká si to vysokoškolský pedagog! inu člen ODS ... i když "jen" bývalý.
05. 06. 2014 | 18:47

Filuta napsal(a):

Vico

Víte co je zajímavé?
Když jsem tvrdil já, že se musíme vojensky připravit na zvyšující se agresivitu evropských "integrovaných"islamistů, tak jste se mi vysmál.
A to přesto, že islám je pro Evropu skutečnou hrozbou a viditelně se rozmáhá jako nacistický mor, k němuž má velmi blízko. Ale říkat se to nesmí.
Nadávat Putinovi do Hitlerů se ovšem smí, dokonce musí, páč to patří k dobrému tónu.

Já žádné ohrožení ze strany Ruska nevnímám.
Putin si "vzal " Krym, protože mu hlupáčci z EU a USA sami nacpali do chřtánu.
Jestliže má Kyjev právo vyvolat násilný převrat, pak nelze upírat východu právo na to,neakceptovat takovou vládu.
Pořád strašíte rozpínavým Ruskem, které "uchvátí" zbytek Ukrajiny a celou východní Evropu s Finskem a pořád nic...
To by musel být Putin stejný trouba jako naše pravda a láska, která se snaží vyvážet "demokracii" a pak čumí jako péro z gauče na ty konce.
05. 06. 2014 | 19:24

první obětí války je zdravý rozum napsal(a):

Olgo
Černouš dal Putinovi čtyřtýdenní (ale taky možná jen čtyřdenní) ultimatum. Kdyby se psal rok 1914, běží už všechny muniční fabriky na plné obrátky.
Pokud do té doby Putin jako Colin Powell nedokáže, kde jsou na Ukrajině ruské tajné služby, Obáma neuvěřitelně zhorší vztahy mezi oběma zeměmi.
Což může značit buď, že zase nakreslí nějakou červenou čáru, nebo že dá zas všechny angličáky na stůl.

Ze všeho nejspíš ale, že se definitivně pokusí zničit říši zla.
Je otázka, která to zrovna bude.
Tak aby si ten Sobotka náhodou nevykoledoval.

PS. Jedinou nadějí slabšího je preventivní úder, jakákoli ultimáta snižují pravděpodobnost, že k němu nedojde.
Sobotka dělá, co může., aby zůstal naživu. Z jedné strany má demokraty, kteří vraždí Miloševiče, Saddámy a Kaddáfího rodinu, z druhé Rusy, kteří potřebují co nejefektivnější a nejrychlejší rozbití řídících sítí nepřítele.
Už dávno jsem řikal, že se máme přestěhovat do Argentiny.

PS. V tenhle okamžik už je Ukrajina už jen záminka. Obama MUSÍ rozbít BRICS a musí to udělat hned. Možná ani ta Argentina není dost daleko.
05. 06. 2014 | 19:53

pozorovatel napsal(a):

Podle Ústavy vykonává v této zemi moc lid. Tak se lidu zeptejte, stojí-li o dočasnou přítomnost bratrských vojsk na svém území. Referendum třeba s podzimními volbami a bude jasno, ne?
05. 06. 2014 | 19:55

vico napsal(a):

Filuta : Tak mi v kotlince ukažte ty "integrované islamisty". Řepa tu asi před pěti lety/ten čas letí/ předpovídal, že dnes tu bude les minaretů a muezzíni budou ječet více než za socíku rozhlas po drátě. Jediným minaretem je stále jen ten v Lednici.

A jak si vlastně představujete ten boj proti těm integrovaným islamistům? Povídejte. Já mám malou představivost. Drony kroužící nad Petrofem v Brně?

A co tu plácáte, že to nebo ono se říkat nesmí? Tak proč to říkáte, když se to tak strašně nesmí. Co vám hrozí? Na internetu je plno "Protiproudů" aniž by je kdo zakazoval. Připadáte mi ,jak ti ukřižovaní "Ježíši" z Filipín.
Mimochodem, pokud nějací "integrovaní muslimové" někde v Evropě organizovaně útočí, tak to jsou islámští Čečenci v řadách proruských separatistů, což potvrdil i Kadyrov. Tak vemte kvér a hlaste se u Turčynova a zastavte ten islámský příval, co se sem hrne z matičky Rusi.
05. 06. 2014 | 19:57

Radek napsal(a):

17.48 juvel.
...odlivu ruských "turistů"... Ano mám obavy,ale ne z odlivu,spíše z nekontrolovatelného PŘÍVALU této pakáže.Odkazuji vás na dost čerstvou zprávu (Novinky 2.6./20.02).Opravdu nestojím o to,aby se taková sběř v Česku vyskytovala.Co když příště bude stát auto podobného hajzlíka před školou,ze které budou vycházet děti ??? A nebo před plnou cukrárnou ??? Už si konečně vy miniskupinko obdivovatelů té pakáže uvědomte,koho se to vlastně zastáváte.Copak tady Američané dávají pod auta bomby ? To dělají jenom dementi,jako jsou rusové.A nechoďte na mě s nějakým Irákem nebo Afghánem.Kdyby blb Saddám tenkrát neblahopřál Al Kájdě k dvojčatům,mohle ještě chlastat s děvkama.A taky je mi jedno,co se dělo kdesi ve Vietnamu.Podle toho,kolik jich tu máme,tak asi se hoši z US army moc nesnažili.A už vůbec nemluvte o Hirošimě.Kdyby Amíci chtěli Japončíkům OPRAVDU udělat dusno,tak Little boy byl shozen na Tokyo.Doletět se tam dalo.Ale z humanitárních důvodů byla vybrána k testu menší města.A teď se můžete soudruzi vyblít....
05. 06. 2014 | 20:07

babočka napsal(a):

Naprosto chápu pana Putina a jeho politiku. Je to Rus a dělá politiku pro Rusko. Ale naprosto nechápu Čechy, kteří se chovají jako vlastizrádci. Pan Sobotka to má ve své straně jistě těžké ale měl by hájit zájmy naší země, ne některých svých spolustraníků.
05. 06. 2014 | 20:09

zdenekb napsal(a):

autor:

Mrkněte na nesestříhaná videa z Oděsy, nebo nejnověji na humanitární bombardování parku v Luhansku, a pak pište něco o 'ruském teroru', malý slizký nožíku.
05. 06. 2014 | 20:43

Radek napsal(a):

20.34.
Tobě můžu poradit jediné,kup si Imodium a nalej si ho přímo do mozku.Ono to stejně nezabere.To pomáhá jenom tam,kde něco je.
05. 06. 2014 | 20:52

jozka napsal(a):

ad Copak tady Američané dávají pod auta bomby ?

Ne, oni jen tak obcas vybiji kompletne hostitelskou rodinu...

ad Kdyby blb Saddám tenkrát neblahopřál Al Kájdě k dvojčatům,mohle ještě chlastat s děvkama.

Tak na to by mne docela zajimal odkaz.
05. 06. 2014 | 20:52

Filuta napsal(a):

Radečku,

předevčířem byla zase v novinách zpráva o tom, že ožralá Ukáčka zmlátila a přiškrtila policajty. Těch problematických Ukrajinců, kteří se opíjejí a dělají bordel je tady určitě víc nežli ruských mafiánů, co si dávají bomby pod auto.
Když už to berete takhle, tak pryč i s americkými turisty, páč před rokem jeden odstřelil v tramvaji chlápka, který se na něho v hospodě škaredě podíval.
A já se chci taky cítit bezpečně!
Nechápu, proč sem taháte takové nepodstatné věci. Že by kouřová clona?
Na východě bezdůvodně! vraždí civilisty jen proto, že si TAKY chtěli vybrat SVOBODNĚ svou vládu, když z nich ta kyjevská udělala občany druhé kategorie.
Každý, kdo tohle vraždění podporuje, je psychopat a zločinec.
Já jsem viděl ty fotografie a nečekal bych, že se něco takového může dít za podpory USA a EU v 21.století.
Ještě jsem ani jednou neslyšel, aby to naše "humanistická" média a politici s plnou hubou morálky vůbec odsoudili. A to mě děsí úplně nejvíc. Kam jsme se to až dostali, když se pravda vydává za lež a lež za pravdu. Někam hluboko před rok 89.
05. 06. 2014 | 21:00

Jindra napsal(a):

"Český premiér Sobotka se přitom projevil jako jakýsi polokomunistický mouřenín..."

Zcela analogicky se tedy dá napsat, že Miloslav Bednář se projevil jako typický americký špicl, který si patrně přeje více cizích vojáků v Evropě. A nejlépe na našem území, aby měl o co opírat své pravicové ideologické zásady pochroumané rozkradením celé republiky, které pak vštěpuje do hlav svým studentům.
05. 06. 2014 | 21:09

Filuta napsal(a):

Vico

No snad díky bohu, že tady ty minarety nemáme.
To, že tady nejsou zatím! mraky muslimů, se dá nazvat velkým štěstím.
Jenže na rozdíl od zlotřilých Rusů, kteří se drží doma a nikde! ve světě nemají své vojenské jednotky, muslimové jsou rozlezlí ve všech západních zemích a množí se jako králíci.
O tom, že podřezávají britské vojáky a znásilňují ženy na severu, včetně nezletilých dívek, se píše poměrně dost. I o tom, že se podílejí na kriminalitě 70 procenty.
Nebezpečí islámu je realita, to není hrozba, to je časovaná bomba ,která tiká a čas naší civilizace se krátí.
Skazky o Rusovi, který chce obnovit sovětunion patří do říše pohádek.
A i kdyby - Rus patří k našemu civilizačnímu okruhu a není pro mě zdaleka takovou hrozbou jako fanatický islamista.
Ruskou okupaci jsem částečně zažil a rozhodně se dala přežít.

Vzestup islámu se přežít nedá. Všude, kde se po intervencích USA dostali k moci islamisti (Egypt, Sýrie...), začali vraždit křesťany. Proč asi?

Fakt nedočkavě čekám, kdy sem vjedou ty ruské tanky.
Už s tím strašíte dvacet let a furt nic.
05. 06. 2014 | 21:09

Filuta napsal(a):

první obětí války

Řekl bych, že máte dost pravdu. Taková prd...l jako Ukrajina nikoho nezajímá - je to jasná záminka.
Ale pravda zní šíleně.
Dolaru odtikává čas a Amerika je ekonomicky na kolenou.
05. 06. 2014 | 21:13

pamětník napsal(a):

Miloslave Bednáři,
Obama není žena (Obama mia), ale prezident Obama je i mluvnicky rod mužský, tedy ...chtě nechtě musel přijet.
Forma adekvátní obsahu, ani ty přechodníky neumíte správně použít
05. 06. 2014 | 21:14

pamětník napsal(a):

jarpor:
"Chápu, že se jiným lidem, kteří měli dříve jiného spojence a neměli nic proti jeho pobytu zde... tak dnes krákorají, že dnešního spojence nechceme, nepotřebujeme."
Nechápete prostý fakt, že většina lidí u nás nechce ž á d n é cizí vojáky, nejsme Poláci. A ještě kvůli vyprovokované ruské reakci na expanzivní politiku.
05. 06. 2014 | 21:14

juvel napsal(a):

Radek 20:07
Hoteliéři a obchodníci v Praze a v Karlových Varech mají jiný názor. Mimochodem za ten Váš ubohý styl psaní by se za Vás styděli i Vaši milovaní Američané.
05. 06. 2014 | 21:17

Radek napsal(a):

Než půjdu do hajan s dobrým pocitem,že jsme v NATO.
Filutko pro vás mám jiný tip, Endiaron.Určitě vám to pomůže Tintine.Já zase viděl fotky z Katyně a potom ze Srebrenice.Myslím,že je lepší se všem azbukářům obloukem vyhnout.Takže je mi šumafuk,jestli se mezi sebou redukují úkáčka nebo moskvané.Hlavní je,aby se jejich počet zredukoval dostatečně.Těch, co jsou tady se to nedotkne,ti jsou dost vyčůraní na to,aby se tam vraceli.Tož tak, na dobrou noc Tintine.A usnu v absolutní pohodě,jako vy jste usínal,když se vraždilo v Grozném,Srebrenici i jinde...
05. 06. 2014 | 21:18

patriot napsal(a):

Bednáři, jste ideologicky zabedněn!!

Za americkými demokraty se táhne krvavá stopa – Kuba, Panama, Honduras, Nikaragua, Dominikánská republika, Haiti, Filipíny, Guatemala, Salvador, Grenada, Korea, Laos, Vietnam, Afghánistán, Irák (velmi velmi neúplný výčet jen za posledních několik dekád).

Tito světlonošové šíří pravdu a lásku hlavně kulomety a napalmem. Doufám, že bota amerického žoldáka po naší zemi šlapat nebude.
05. 06. 2014 | 21:29

Filuta napsal(a):

Radek
Já jsem taky rád, že jsme v NATO, ale cizí vojáky už bych tady asi trvale nechtěl.
Jak víte, jak jsem usínal?
Mám kamarády jak Chorvaty , tak Srby. Takže jsem to dostával ze dvou stran a měl jsem maximum informací. Přesto je velmi těžké najít toho, "kdo si začal". Protistrany to vidí rozdílně.
A co Kosovo? Spíte dobře po uznání vlády vrahů z UCK?
U toho statoval váš Kchárl a opět USA.

Ukrajinu nelze srovnávat s Jugoslávií.
Východ Ukrajiny nevytáhl na západ a nezačal je tam vraždit, protože nesouhlasil s pučistickou vládou bez legitimity. Jen si chtěl uspořádat vlastní volby (a to až poté, kdy mu západoukrajinci oznámili, že ruší jazykový zákon) a zvolit vlastní vládu. To bylo stejně legitimní jako onen puč v Kyjevě. Proč to vy, "demokrati" , nedokážet stále pochopit?

A proč nebylo na Krymu takové hrozné Krveprolití jako na východě?
Protože tam chránil obyvatele ten zlotřilý Putin. Jinak by dopadli stejně.
Dá se říct, že měli obrovské štěstí, když se stačili trhnout. Skoro kliku z pr....le
05. 06. 2014 | 21:33

Yosif K napsal(a):

Pane Radek, Pnae Filuta, práce zušlechtuje. Ukrové nemají ropu ego kladívko musí pracovat ergom kladívko se zušlechtují.

Rusogvbém žijín z vyvezené ropy (500 miliard petrodolarů ročně) ergo kladívko práce je nezušlechtuje. Přestože Putinuška je abstinent Rusové pijí více a více a vzdalují se tak od civilizace.

Významnou ukázkou toho je průběh "lidového povstání týraného ruského lidu" na východě Ukrajiny. Slušní rusové se kelpou ve sklepícjh mezi kompoty, ožralí "ruští dobrovolci" posmetaní od Kavkazu přes Krym, Rostogv až po Saratov a Volgograd a Astrachan.

Jejich "osvobozovací mise" je hlavně chlastání, rabování v obchodecjh, autoasopnech a pobočkách bank. Na utužení disciplíny poslal Putinuška do doněcka Vostok Bataljonn slžený převážne z čečenů, osetů a abchazců pod ruskými důstojníky - ti jako nerusové se nebratří s ruskými vágusy a jako muslimové nepijí (alespon ne tolik) - takže nemají problem střílet ožralé ruské vágusy dopadené při rabování na ulicích.

"Spontánní povstání ruského lidu" tedy vedou a tvrdě organizují čečenské jednotky, dřívější zavilí vrahové ruského lidu!!!!!!

(Batalion Vostok přeběhl od čečenských rebelů k Rusům pod vedením náčelníkam Jamadajeva v roce 1999 a byl později zařazen přímo pod velení GRU - Jamadajev se nenáviděl s nynějším čečenským quislingem Kadyrovem......

Čečeni mají zatím asi 40 padlých na Ukrajině, ale to je riziko povolání, jde to s výší žoldu, muslimové to berou s klidem...

CITUJI

Mrtví z doněckého letiště, které ukrajinská armáda dobyla zpět mohutnou protiofenzivou, jsou občané Ruska. Přiznal to i premiér Doněcké lidové republiky Alexandr Borodaj.
(30 ze 35 padlých byli občané RF...)
Těla vydaná separatistům převezli přes hranici do Rostova na Donu, kde se soustřeďují dobrovolníci a námezdní vojáci k přesunu na Ukrajinu.
05. 06. 2014 | 21:38

modrý edvard napsal(a):

autor. Nepoužívejte přechodníků neovládaje je.
05. 06. 2014 | 21:48

Filuta napsal(a):

Yosif

A ty zmasakrované ženské na fotkách byly asi taky "zelené, vypité mozky"...

Jste už opravdu trapný.
Kyjev páchá na východu genocidu a slintové od pravdalásky to vydávají za "boj proti separatistům".
Je mi tisíkrát milejší Putin nežli ten gauner Porošenko nebo farizejská zlodějka Tymošenková.
Putin je formát a politický profík, který si z těch amatérů dělá srandu. Lepšího "vůdce" si Rusové přát nemohli.
My máme, co si zasloužíme - Babiše, Sobotky, Kalousky , Šláfnberky...
05. 06. 2014 | 21:52

pamětník napsal(a):

"Myslím,že je lepší se všem azbukářům obloukem vyhnoutTakže je mi šumafuk,jestli se mezi sebou redukují úkáčka nebo moskvané.Hlavní je,aby se jejich počet zredukoval dostatečně."
Ukázka produktu mozku vskutku špičkové inteligence.
Ještě horší diskuze než blog - a to je co říct.
05. 06. 2014 | 21:54

Radek napsal(a):

21.54...
...a vůbec NIc se s tím nedá dělat.Nelze už jít na partajní výbor a "svěřit se",že ten soused je nějaký "divný"(reklama na Kozla).Dnes máte jen dvě možnosti,buď to číst,nebo si vybírat holuby z nosu.Ve vašem případě vyjde obojí na stejno.
05. 06. 2014 | 22:05

Medikolog napsal(a):

O jaké korýtko Miloslavu Bednářovi jde, že tak otevřeně holduje Obamově lži?
05. 06. 2014 | 22:15

Gerd napsal(a):

Pane Miloslave Bednáři,
netušil jsem, že USA už popáté zachraňují Evropu. Dosud jsem se domníval, že se tak stalo jen 2x, v 1. a 2. sv. válce. Které další tři záchrany máte na mysli?
Napadá mě uzbrojení USA R. Reaganem, 11. září 2001, Arabské jaro.
Jinak pro Vaši informaci, Putin s Obamou si na Ukrajině hrají velmocenské šachy na šachovnici jménem Evropa. Je úplně jedno, kdo vyhraje, šachovnice bude vždy omlácená.
Kdyby Vás chtěl někdo za agenta, zvolte si krycí jméno "Obětovaný pěšák".
05. 06. 2014 | 22:27

pamětník napsal(a):

"Dnes máte jen dvě možnosti,buď to číst,nebo si vybírat holuby z nosu.Ve vašem případě vyjde obojí na stejno. "
To jo, v případě Vašich pubertálních výplodů, Radku, určitě. Za nic jiného nestojí, jako ty bláboly o zakrytých označeních sovětských tanků, fantasto. :)

P.S.: Vy jste chodil na partajní výbor? Anebo Váš táta? Přiznejte to, dnes už Vám nikdo hlavu neutrhne.
05. 06. 2014 | 22:46

mb napsal(a):

miluju vica, mlčenlivého soudruha,
páč píše stejně co si myslím já a lépe než bych to svedl

páč už sem byl jendnou za koment k Sobotkovi máznutej

( že americký vojáci mohou jít leda tak do ...)

přetiskuju vica, který to píše i za mne a než já lépe ...

Zasran z kotlinky tu mluví za celou Evropu /kdyby jen za nás/, že Evropa nepotřebuje vojensky posilovat. Představitel země, která má možná nejslabší armádu ve střední Evropě, která by se neubránila ani dobře secvičenému praporu dobře vyzbrojených Čečenců, ukázal své směšné atrofované bicepsy.

Naštěstí nás už všichni berou jako sice protivného ale jinak neškodného chcípáka, který spoléhá na to, že slabé není slušné pohlavkovat.

Bednář je ovšem i v krátkém článku naprosto děsivý ve své umanutosti. Sobotka něco plácne a Bednář se opět rozprdí svým obvyklým způsobem. Jak do krátkého komentu dokáže napěchovat svůj střevní eurofobní odpad - to se jen tak nevidí.
05. 06. 2014 | 22:50

Radek napsal(a):

Strýčku pamětníku.
pokud by ty moje pubertální atd.za nic nestály,tak by se tím takový "inteligent",jako vy NEZABÝVAL.Ovšem vy jste přesně případ psa štěkajícího na jdoucí karavanu.A nebo vyjícího na úplněk.Obojí efekt zero.Já se bavím tím,jak nejste schopen debatu ukončit.To do vás snad natloukl lektor na vumlu ? Ne opravdu jsem nechodil na partajní výbor,natož můj tatínek.Ale vím,jak to chodilo.Mě dokonce podobné hovádko,jako vy,nahlásilo i anténu na Vídeň.a soudruh uliční důvěrník mi nakázal jí sundat,jelikož bylo nebezpečí "požáru".Potom pod střechou na půdě jsem už měl kur...a horší signál.Takže já jsem si vašich kamarádů užil až dost.A pozor,jelikož si vás pro vaše zkušenosti vážím,tak si nevypíchněte oko,při tom vybírání holubů.Čus bus....
05. 06. 2014 | 23:05

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, američani tady měli být už od pětačtyřicátého a ušetřili bychom si pár desítek let front na banány a toaleťák atd atd.
A ne jenom nějaká polní kuchyň či radar, ale pořádná base.
Tam kde stojí rozkročený americký mariňák, tam se hordám těžko leze.
Ledaže by ode dneška přestalo platit úsloví o říších roznesených na kopytech.
Modré přilby umí akorát Srebrenicu.
Veselé krizování.
http://superstorm.ru/uploads/posts/2009-06/1244486392_017_pics.jpg
Té mazanici říkáte předloha ???
Neuvěřitelné.
05. 06. 2014 | 23:13

Mac napsal(a):

Vladimír Vladimírovič, mimo jiné uctívaný pravičáckým guru Mirkem Křupy Topolánkem, položil správnou kontrolní otázku:

v kolika zemích světa se dnes roztahují ruské jednotky a jsou ruské základny?
a doplňující druhá kontrolní otázečka: v kolika že to zemích se roztahují usácké jednotky a jsou usácké základny?

Očekávat, že fanatičtí rusofobové a US řiťolezci se alespoň pokusí na výše ložené OBJEKTIVNĚ odpovědět - to je z říše sci-fi.
05. 06. 2014 | 23:21

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, pro sockom pátokolonisty a spol. drobné adhocnutí ...
http://rezek.biz/jaderne-sklady-ralsko/
Veskriz.
05. 06. 2014 | 23:45

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, pro sockom pátokolonisty a spol. drobné adhocnutí ...
http://rezek.biz/jaderne-sklady-ralsko/
Veskriz.
Opsané znaky se neshodují s předlohou. Můžete to prosím zkusit znovu?
Té dysgrafice říkáte vy korektní každým coulem předloha ????
05. 06. 2014 | 23:46

banánová republika napsal(a):

VB zahradníku
Jedna z nejoblíbenějších zábav v příručkách pro pionýrské tábory bylo zabalování vylosovaných jedinců do toaleťáku.
Asi jste hlídal na nějakém jiném okrsku.
06. 06. 2014 | 00:17

trabuko napsal(a):

mb
Vida jak dokážete být osvěživě hnusný, když se trochu rozkodásáte. Vaše větné útržky, kterými se prezentujete obvykle o vás nic nevypovídají - což je samozřejmě účel.
Kdepak jsou vaše směšně atrofované bicepsy k spatření?
06. 06. 2014 | 00:24

liška napsal(a):

Radku, vy jeden diverzante :-)) Vysvětlíte mi, jak vypadala anténa na Vídeň, co jste ji pak musel aplikovat pod střechu? My všichni chytali Vídeň na úplně stejnou anténu, jako na domácí programy. Ba dokonce zřejmě i ti soudruzi ...
06. 06. 2014 | 06:56

strejc josef napsal(a):

Myslím, že než se pan Bednář rozhodl zatnout malý rezavý slizký nožík do Sobotkových zad měl si alespoň pořádně přečíst jeho prohlášení a zamyslet se též nad tím, zda pan Sobotka přece jen neodráží názorovou hladinu v ČR lépe než on sám...
06. 06. 2014 | 07:07

jozka napsal(a):

liska:

Jo, taky jsem se tim bavil...
06. 06. 2014 | 07:20

Filuta napsal(a):

wbgarden

Tak v tom s vámi souhlasím.
Ale kdepak byli v 38. , po 45. (když se Evropa dělila na zóny vlivu) a v 68.?

Oni jaksi přicházejí vždy účelově, pokud z toho něco vytlučou.
06. 06. 2014 | 07:30

David napsal(a):

Ještě k - 05. 06. 2014 | 13:05

------------------------------------

Parlamentnilisty.cz:

Novinářka Spencerová tuší, proč USA chtějí svá vojska v Evropě: Zamyslete se...

5. 6. 2014

Výběr z článku:

"...Obama oznámil žádost Kongresu o miliardu dolarů k rozšíření vojenské přítomnosti ve východní Evropě. Budou tato slova naplněna v činy? A jaké reakce ze strany Ruska se dají očekávat?

Zda bude tato vize nakonec naplněna, netuším, ale už den poté americké vojáky NATO na svém území odmítly Česká republika – ústy premiéra Sobotky – a Slovensko. Maďarsko, které má s Ruskem nadstandardní vztahy a ruské firmy budou stavět i nové bloky v maďarské jaderné elektrárně v Pakši, podobný nápad nejspíš odmítne také. Z Visegrádské čtyřky tak americké vojáky chce mít natrvalo jen Polsko, a vedle něho například Lotyšsko. Pro Visegrádskou čtyřku to může být kritická fáze – organizace, která chtěla koordinovat a sjednocovat postoje regionu, se najednou rozchází ve velmi podstatném bodu.

A ruské reakce? Podle všeho zatím čeká, jak se vše vyvine.

Co by se podle vás v Česku mohlo strhnout, kdyby skutečně plán na přijetí amerických vojáků do ČR přistál na stole? A lze možnosti, že k něčemu takovému dojde, přikládat vůbec nějakou relevanci?

Byla by to zajímavá situace. Zatímco slovenský premiér Robert Fico americké vojáky odmítl s poukazem na paralelu s rokem 1968, Bohuslav Sobotka mluvil o absenci hrozeb. Lidovci, kteří ho kvůli tomu kritizují, teď musejí buď nějakou hrozbu urychleně „našlehat“, nebo vysvětlit, proč na českém území americké vojáky chtějí i bez hrozby. V očích mnoha lidí se tím ocitnou ve stejné situaci jako komunistické vedení v srpnu 1968 – to také nevnímalo „bratrská vojska“ jako okupanty, ale jako „pomoc“. Jako pomoc při svém udržení. A nezapomínejme, že hnutí proti radaru v Brdech bylo jedním z mála, které v posledních letech dokázalo Čechy vyhnat od televizorů do ulic v nějakém zásadnějším počtu.

V této souvislosti jsem zahlédla zajímavou teorii, kterou lze brát třeba i jen jako myšlenkové cvičení: Evropská unie je až doposud plně a poslušně ve vleku Spojených států, nicméně s posilováním nacionalismu po celém kontinentu bude tato unijní „vazba“ nutně uvadat, a tak je nápad s vysláním amerických vojáků do Evropy -- pod záminkou ukrajinské krize -- hlavně snahou Washingtonu pojistit si, že Evropa bude dál „pod vlivem“. Reálné? Nereálné? Každý má možnost si zauvažovat…"

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/Novinarka-Spencerova-tusi-proc-USA-chteji-sva-vojska-v-Evrope-Zamyslete-se-321975
06. 06. 2014 | 07:41

Filuta napsal(a):

"Podepište TTIP
Barack Obama ve Varšavě rovněž zkusil posílit vývoz amerického zemního plynu, když pod heslem „energetické bezpečnosti“ vyzval Evropu, aby v rámci připravované a tajné megasmlouvy TTIP začala dovážet americké suroviny. „Bude pro Ukrajinu kriticky důležité, aby efektivně reformovala svůj energetický sektor a diverzifikovala své dodávky zemního plynu,“ prohlásil Obama. „Za nás mohu říci, že USA už schválily licence pro vývoz zemního plynu, čímž se navýší světová nabídka a z ní budou naši partneři v Evropě těžit.“

Ještě v březnu přitom jakýkoli vývoz amerického zemního plynu do Evropy vyloučil Obamův ministr energetiky Ernest Moritz. USA totiž v současnosti nemají funkční závody, které by byly s to nakládat zkapalněný zemní plyn k převozu do zámoří, a bude tomu tak s největší pravděpodobností nejméně do konce roku 2015. A Ukrajina zase nemá provozy, které by dokázaly zkapalněný plyn proměnit v plyn k použití k topení nebo v elektrárnách. A tak ministr Moritz shrnul: „Americký zemní plyn do Evropy zkrátka fyzicky proudit nebude.“ Obama ale konstatoval, že „podpis TTIP mu ulehčí vydávání dalších vývozních licencí“, čímž de facto využil ukrajinské krize k zesílení nátlaku na EU, aby vysoce kontroverzní smlouvu urychleně podepsala – bez ohledu na to, že americké úřady sice udílejí licence k vývozu plynum, ale zároveň začínají odebírat licence k samotné těžbě, neboť metodu frackingu shledávají stále nebezpečnější. "

http://www.literarky.cz/tema/87-tema-na-tento-tyden/17661-obamv-recept-pro-evropu-zbran-a-fracking
06. 06. 2014 | 08:20

resl napsal(a):

k hlouposti vnímání americké základny stejně, jako okupační vojska SSSR je škoda se vyjadřovat. je to škoda času, protože argumentů je tisíc proti žádnému.
06. 06. 2014 | 09:35

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, drahý filuto, někteří lidé s tokem času berou rozum, a tak drazí amíci jistě moc dobře vědí kolik je neangažovanost v letech, která jste tu šikovně popsal, stála. Skoro padesát roků boje s komouši v evropě lezlo holt do peněz.
Někteří lidé s tokem času berou rozum, jiní dál zůstavají nevzdělatelní a vystačí s několika iljičovinama, které neustále vrhají kolem sebe.
Jistě ne pro potěchu ostatních.
Veselé krizování.
http://kaifolog.ru/uploads/posts/2009-07/1249018287_018.jpg
06. 06. 2014 | 09:58

Yosif K napsal(a):

Kolonilaistickou vlmocí číslo jedna je dnes Rusko.

Putin dosazuje za guberátory v autonomních republikách třeba i zločince nebo bývalý nuly - hlavní je aby byli poslušná převodová páka Moskvy.

Vedení Doněcké Lidové republiky je opravdu vybarvená banda

Pavel Gubarev - lidový gubernátor - příslušník ruskonacistické milice Ruskoje Nacionalnoe Edinstvo - mají ve znaku špičastý hakenkraijc a chtějí zakázat snatky rusů s nerusy a zavést proti nerusům občanům RF brutální apartheid - důslednější než ten, co je nyní.

Děnis Vladimirovič Pušilin - předseda rady - pracoval jako nahaněč pro podvodný investiční fond MMM - doposud je na youtube jak podvodný fond propaguje.

Alexandr Jurjevič Borodaj - premiér - vydavatel protižidovského časopisu Zavtra.

Igor Ivanovič Strelkov - vrchní velitel - plukovník ruské tajné služby GRU

Blázni, zločinci, podvodníci, rasisti a ahenti ruské tajné služby - reprezentanti Putinostánu na Ukrajině. Podobný h...da ovšem vládnou jako Putinovi pochopi i uvnitř Ruska.
06. 06. 2014 | 10:21

Radek napsal(a):

Vy moje pitomoučká lištičko.Pokud jsem bydlel 180 km od rakouských hranic,tak byl s příjmem TV opravdu celkem problém.Pokud jste chytal pouze rádio v Břeclavi a pod.,tak vám to i mohlo utrhnout repráky.Takže si uvědomte,že každý měl jiné podmínky.A s tím diverzantem jděte laskavě do prdele.Vy jste určitě vykřikoval na prvního máje "pryč s Husákem" a podobná hesla.Ovšem na pečlivě zavřeném WC,aby vás neslyšel ani soused....
06. 06. 2014 | 10:39

Radek napsal(a):

Nejnovější zprávy na Aktuálně.
Pan Cameron si nepodal ruku s plukovníkem kgb.Konečně někdo,kdo dodržuje zásady hygieny.Při podání rukou se mohou přenášet i ty nejnebezpečnější bakterie.Takže od pana Camerona VELMI rozumný přístup.A na přiložené fotografii je krásně vidět,jak který politik "sedí" při schůzce před fotografy a novináři.Plukovník si stále myslí,že šéfuje expozituře kgb v Dresden.Jen ta uniforma mu chybí....
06. 06. 2014 | 10:51

Filuta napsal(a):

Radečku,

Cameron je pěkný pokrytec.
Nepodal sice Putinovi ruku, ale ekonomické sankce proti Rusku nechce.
Takovéhle hrdiny miluju.
Hrdina, když to nic nestojí...
06. 06. 2014 | 11:28

Radek napsal(a):

Ale,ale Tintine,
Ten pitomý Radek je najednou Radeček ? Člověk vašeho rozhledu by se neměl VŮBEC zahazovat s takovou nickou,jako jsem já.A věřte mi,že od vás by mne spíš poctila hrubá urážka,než zdrobnělina jména.Víte ,tak mi totiž říkají ti,kterých si vážím a mám je rád.A to vy určitě NIKDY nebudete.
06. 06. 2014 | 11:39

Kelt napsal(a):

U příležitosti oslav 70 -tého výročí vylodění spojenců v Normandii se Obama odmítá setkat s Putinem a tvrdě naléhá na Hollanda,aby Francie nedodala vojenská plavidla třídy Mistral RF,což zase odmítá Holland i Merkelová.
O čem to vypovídá?
Vůdčí síly EU se odmítají podřizovat diktátu USA,protože to ohrožuje jejich geopolitické zájmy.
Putin včleněním Krymu nazpět do Ruska/kam historicky patřil,kromě "padarku" Chruščova,který tehdy nemohl ani tušit,co se za padesát let stane/,bez jediného výstřelu a jediného mrtvého tvrdě zasáhl ego největší vojenské síly světa.
USA "investovaly"pět miliard dolarů do "Majdanu"a ty de facto přišly vniveč,protože námořní základna v Sevastopolu,jejímž získáním by ovládly Černé a Středozemní moře se stala fata morganou.
Fašistická junta v Kyjevě učinila v prvé fázi kroky,kterými proti sobě postavila většinu ruskojazyčného obyvatelstva jihovýchodu Ukrajiny/jazykový zákon,vraždění politických odpůrců z řad stoupenců federace -Oděsa atd./,čímž padly i naděje ta těžbu břidlicového plynu v povstaleckých oblastech a Biden jr.a Kerryho přítel budou sčítat jen ztráty.
To USA neodpouští.
Tragické na tom je,že neochota jednat se strany USA/uražená ješitnost,že jim Putin vypálil rybník/povede k další zbytečným ztrátám na životech v řádu tisíců obětí,kdy podíl civilních obětí na jihovýchodě Ukrajiny bude stoupat.
Vývoj na Ukrajině připomíná scénář Sýrie,Libye a Egypta.
06. 06. 2014 | 11:42

Filuta napsal(a):

Radek


A Merkelová s Hollandem se Putina moc neštítí.
Němci se s Rusy vždycky dohodnou - ekonomické zájmy jsou ekonomické zájmy.
Jenom Reslíci a vy to ještě nepochopili.
Jste, hoši, kapičku mimo realitu. I s těmi Amíky, kteří si na Evropě jen řeší vlastní problémy a mindráky.
O Cameronovi jsem si myslel, jaká to nebude výhra pro Británii - ukazoval silné protiunijní svaly a pak se z něho v eurosvazu stal "euromops" (dovolil jsem si vypůjčit výstižný výraz od kolegy).
06. 06. 2014 | 12:02

Radek napsal(a):

Tintine vy máte rád klasiku,že ? Protože vaše příspěvky mi připomínají Shakespeara.Blít či neblít.První část té slavné věty vždy obstaráte vy.A stejnou starost mají čtenáři po přečtení vašich mouder.
06. 06. 2014 | 12:34

Filuta napsal(a):

Radečku,


A copak vás tak pobouřilo?
To, že mám pravdu?
Vyvraťte jedinou mou větu a dokažte ,že je to lež!
Jenže vy jste prázdná nádoba jako Resl nebo Yosif a zmůžete se jen na osočování druhých, argumenty veškeré žádné.
06. 06. 2014 | 12:38

Filuta napsal(a):

Nakopat Amíky do zadku je málo. Pak místní krasoduši řeknou, že za všechno může Putin!




"USA zahájily třetí světovou válku, píše renomovaný český komentátor

Spojené státy americké zahájily třetí světovou válku proti Rusku a Číně. Nebo jsou přinejmenším ve finální fázi příprav na neodvratný konflikt. Napsal to publicista Martin Hekrdla na server Literarky.cz. Podle něj je evidentní, že administrativa prezidenta Obamy již spustila konfrontaci.
USA zahájily třetí světovou válku, píše renomovaný český komentátor
Foto: KPR
Popisek: Prezident Miloš Zeman s americkým prezidentem Barackem Obamou ve Varšavě
Hekrdla připomíná zprávu agentury Reuters, která je prý výmluvná už svým názvem: „Západ zvažuje, jak zastavit - nebo vést - třetí světovou válku.“ Jenže česká média, která tu samou agenturu zuřivě citovala po nešťastném výroku ministra Stropnického, tuto zprávu ignorovala.

Podle Hekrdly je zjevné, že pozornost USA se přesouvá od mlhavého projektu „války s terorismem“ či „darebáckých států“ malé či střední velikosti na konfrontaci s největšími supervelmocemi - Ruskem a Čínou.

Ve stínu událostí na Ukrajině proběhla před dvěma týdny konference v Singapuru, která naznačila zvýšené napětí mezi USA a Čínou. Bezprostředně poté prezident Obama při projevu ke kadetům West Pointu mluvil o nezbytnosti nasazení armády při „regionální agresi“, přičemž kromě Ukrajiny jmenoval též Jihočínské moře. Hned poté se rozjel do Evropy a spojencům z NATO začal nabízet takové posílení spolupráce, jaké by od něj čekal málokdo.

Celý text ZDE

Hned vzápětí se ve Varšavě sešel s nově zvoleným ukrajinským prezidentem Porošenkem, kterého velkolepě vychválil, bohužel zrovna v době, kdy všem zpravodajstvím vládl případ ze vzbouřeneckého Luhansku, kde raketa ukrajinské armády namířená na budovu veřejné správy roztrhala pět žen, které spolu mluvily na ulici. Narychlo připravenou verzi, že vzbouřencům vybuchla vlastní munice, už stačili vyvrátit pozorovatelé OBSE.

Přesto mírový nobelista Obama vychvaloval tohoto muže, jehož tajné služby prezentovaly jako nelítostného oligarchu spjatého s rozsáhlou korupcí. Kromě toho se USA snaží Číně přehradit životně důležité Jihočínské moře a nechává spojence Porošenka operovat s těžkou technikou jen nějakých 300 kilometrů od Moskvy.

Proto prý není sporu, že USA již třetí světovou válku odstartovaly. A podle Hekrdly by ji odstartovaly, i kdyby v Kremlu místo Putina seděl archanděl Gabriel."
06. 06. 2014 | 12:43

Radek napsal(a):

Tak teda z jiného soudku.
Včera večer se do mě navážel pamětník.Debatu ukončil,čehož si vážím(opravdu).Prostě jsme si nepadli do oka.Není na světě člověk ten,aby se zavděčil lidem všem.Pokud někdo takový existuje,tak opravdu bych nestál o to ,potkat ho.No a vy jste stejný případ.Pochopte (jestli to jde),že mám svůj názor na věc.A NIKDO mi ho na těch pár let (je mi 63 )už nevezme.Já jsem viděl na vlasní oči jenom jednu ARMÁDU,KTERÁ NÁS OBSADILA.Bylo mi 17 a vidím tu noc jako včera.Mám za sebou i extempore s stb.To všechno už je za mnou.Mám krásné stáří,zdravá vnoučata,hodnou ženu.Jsem šťastný,že žiju v téhle krásné zemi.V podstatě mi nikdo nevadí,Romové , cizinci,kteří tu pracují aj.Ale vždy mi budou vadit ti rusové,kteří se sem vrátili "oknem",když je předtím Kocáb vylifroval "dveřmi".Jsou mezi nimi stovky bývalých vojáků,kteří jenom vzali jiný kabát (doslova).Je jasné,že mezi těmi ve Varech není jediný "obyčejný" tj.slušný Rus.Jejich majetky jsou mnohdy z vytlučených zlatých zubů afghánských rodin z doby napadení Afgh.sovětskou armádou.Je dobře,že jich tam mudžáhové přes 50 tisíc pohřbili.Ti už sem k nám nemůžou přijet. Ale s..ru na debatu s vámi.Je to zbytečné.To i ten můj pes pochopí dřív,když mu něco vysvětlím.A že je taky někdy "k zulíbání",jak mě prudí.
06. 06. 2014 | 13:00

Radek napsal(a):

Tak teda z jiného soudku.
Včera večer se do mě navážel pamětník.Debatu ukončil,čehož si vážím(opravdu).Prostě jsme si nepadli do oka.Není na světě člověk ten,aby se zavděčil lidem všem.Pokud někdo takový existuje,tak opravdu bych nestál o to ,potkat ho.No a vy jste stejný případ.Pochopte (jestli to jde),že mám svůj názor na věc.A NIKDO mi ho na těch pár let (je mi 63 )už nevezme.Já jsem viděl na vlasní oči jenom jednu ARMÁDU,KTERÁ NÁS OBSADILA.Bylo mi 17 a vidím tu noc jako včera.Mám za sebou i extempore s stb.To všechno už je za mnou.Mám krásné stáří,zdravá vnoučata,hodnou ženu.Jsem šťastný,že žiju v téhle krásné zemi.V podstatě mi nikdo nevadí,Romové , cizinci,kteří tu pracují aj.Ale vždy mi budou vadit ti rusové,kteří se sem vrátili "oknem",když je předtím Kocáb vylifroval "dveřmi".Jsou mezi nimi stovky bývalých vojáků,kteří jenom vzali jiný kabát (doslova).Je jasné,že mezi těmi ve Varech není jediný "obyčejný" tj.slušný Rus.Jejich majetky jsou mnohdy z vytlučených zlatých zubů afghánských rodin z doby napadení Afgh.sovětskou armádou.Je dobře,že jich tam mudžáhové přes 50 tisíc pohřbili.Ti už sem k nám nemůžou přijet. Ale s..ru na debatu s vámi.Je to zbytečné.To i ten můj pes pochopí dřív,když mu něco vysvětlím.A že je taky někdy "k zulíbání",jak mě prudí.
06. 06. 2014 | 13:02

Radek napsal(a):

Novinky.cz 13.32
Rusko a alkohol.To je čtení.....
06. 06. 2014 | 13:42

Kelt napsal(a):

Radek,
vstupuji do Vaší debaty s Filutou a jenom mně dovolte několik poznámek,které pokládám za zásadní k objasnění problému vztahu USA-RF-potažmo UK.
Intervenci států Varšavské smlouvy jsem prožil jako třicátník.Jistě Vám nemohlo uniknout,že té intervence se zúčastnily i současné státy NATO.Počet obětí této intervence kolísá kolem jednoho sta.
Od roku 1968 intervenovaly USA ve Vietnamu,Panamě,Salvadoru,Iráku,Afganistánu,aniž tyto země jakýmkoliv způsobem ohrožovaly bezpečnost USA.
Nota bene invazi do Iráku předcházaly vylhané důkazy CIA o tom,že Irák vlastní ZHN.
Civilní oběti výše uvedených vojenských intervencí USA jsou ve statisících.
Horší je,že situace v těchto zemích se po odchodu sil USA zhoršila a islámský svět má více důvodů nenávidět křesťanský svět.
Jste naprosto přesvědčen že RF je identická svým společenským zřízením a chováním s CCCP?
Vojenská intervence do Afganistánu se statisíci mrtvých byla ještě v režii CCCP.
Víte,já pokládám BRD za demokratickou zemi a nemám dnes žádný důvod ji dehonestovat,i když její předchůdce má vinu na 360 tisících zavražděných Čechů.
Právě tak pokládám RF za zemi,kde jsou její představitelé demokraticky voleni a nemám důvod k dehonestaci jejich představitelů ve vzpomínce na CCCP.
Byl jsem vždy obdivatelem USA a imponovala mně zejména jejich kultura,jmenovitě hudba.
Ovšem v posledních letech se daly USA na cestu neopodstatněných vojenských intervencí ve jménu"vývozu demokracie"v rámci NATO,čímž ovšem jenom sledovaly svoje hegenomistické cíle-viz Kosovo a následně vznik největší vojenské základny USA v Evropě.
Tlak budí protitlak-posouvání hranic NATO až k hranicím Ruska nemůže RF vnímat vstřícně,nota bene když do toho jsou zapojeny síly blízké neofašismu.
06. 06. 2014 | 13:55

Radek napsal(a):

13.55
Já už jsem fakt vysílen tím házením hrachu (snad do Macochy).
Jakápak změna v rusku,když prezidentem je plukovník kgb, právě z toho bývalého SSSR ??? Co jste vlastně zač,že zakomponujete do českého textu hatmatilku "CCCP" ??? Jste nějaký polorus ? Zrovna u vás teda sedí ten nick kelt.Kdo se vás prosil o vstup do mojí debaty s Tintinem ? Vy jste ten týpek,který dostává v hospodě přes ústa,že se montuje chlapům do mariáše,že ? Až se budu chtít takovým zabývat,dám vědět.Pokud jste si nevšiml,NIKDY jsem se nezapojil do vaší debaty pod blogem.Patříte mezi sortu,která mě nezajímá,a proto s ní nevedu konverzaci.KAPIŠTO ?
06. 06. 2014 | 14:14

pamětník napsal(a):

Radku,
upřesňuji: nenavážel jsem se do Vás, ale do Vašich blábolů. Po zkušenostech vím, že nejste schopen normální diskuze, ostatní diskutéry jenom osobně napadáte a jste schopen otravovat i spamy, pročež jsem musel Vaši adresu odfiltrovat. Nejste schopen akceptovat fakta a dál stojíte za tím nesmyslem o zatřených označeních tanků Varšavské smlouvy v 1968. Proto jsem debatu s Vámi ukončil a hodlám v tom důsledně pokračovat i v budoucnosti.
06. 06. 2014 | 17:06

Radek napsal(a):

17.06
Proč se teda ozýváte soudruhu "důsledný" ? Tak jsem se dozvěděl opravdu zajímavou věc.Pokud mám JINÝ(netvrdím,že správný) názor,tak se to bere jako napadání diskutujících.Vy to máte opravdu z toho vumlu nalajnované fest.Takový,jako vy,by mne nechal klidně za Gottwalda odstřelit.Jsem bez vyznání,ale děkuji Bohu,že individua vašeho kalibru musí už držet hubu.A můžete se pouze vyřádit v podobných diskuzích,kde jde v podstatě o ho....o.V běžném životě jste tutově nepoužitelný.Tak aspoň u klávesnice "hurá" na barikády vzpomínek,se slzou v oku za tím,co se vám už NIKDY nevrátí.....
06. 06. 2014 | 17:29

Radek napsal(a):

No přestárlý mudrlante.Já měl džob,ve kterém byly nutné psychotesty.Ne ty pro řidiče,a nebo poloblby od MP.Takové ty trochu těžší.A světe div se,bylo všechno v pořádku.Teď už bych spíš potřeboval "zátěžové testy",abych ustál blbost týpků,jako jste vy.Pokud se někdy budu léčit,tak vy se o tom už nedozvíte.To budete dávno po smrti žalem,že jsme stále v NATO, a že lidé jako vy žijí v ulitě vzpomínek.Tak si to pěkně užívejte u toho ruského vynálezu,jako je internet.Jo a Windows jetaky z Moskvy.Holt vděčíme jim skoro za všechno....
06. 06. 2014 | 18:03

Radek napsal(a):

Sakra kelte,tak mu odpovím,ať má radost.Bavím se celkem fajn.Ještě ať vám dvěma přitaká Tintin a budete skoro kompletní gardová jednotka.
06. 06. 2014 | 18:13

Radek napsal(a):

Teď na rozloučenou.Vy dva mi připomínáte soudruha,kterého super zahrál v jedněch Bakalářích mistr Donutil.Byl to díl s paní Holubovou a panem Kleplem.Kdo chce,ví o čem píšu.Tak když vás dva čtu,přesně vidím toho hajzlíka,kterého pan Donutil vystřihl perfektně.
06. 06. 2014 | 18:19

Kelt napsal(a):

Radek,
udělejte mně něco k vůli a nepleťte se mezi dospělé- forever
Děkuji,
06. 06. 2014 | 18:26

Radek napsal(a):

Pane Stejskale.
Děkuji Vám za vaši neuvěřitelnou toleranci a trpělivost.Vážím si Vašeho nadhledu.Teď bez ironie,JSTE chlap na svém místě.Přeji vám i všem diskutérům,hezkou dobrou noc.
06. 06. 2014 | 20:22

pamětník napsal(a):

A zase cenzorovo trapné mazání. Jako od guvernantky v dívčím internátu. :)
A darebákovi Radkovi je dovoleno nadávat jiným do blbých týpků a hajzlíků. Inu jde s dobou. A umí polichotit cenzorovi.
07. 06. 2014 | 21:07

Gru napsal(a):

Popsané chování je doslova rouhavé.
Naštěstí těch, kterým bylo svěřeno správcování protektorátního území, a kteří si dovolili nechtít přítomnost hegemonových (německých, sovětských, amerických, v budoucnu asi čínských) vojenských jednotek na na protektorátním území, bylo vždycky velice málo.
09. 06. 2014 | 13:47

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy