Kde domov můj: povolební zpráva o ODS a české politice

29. 10. 2013 | 21:04
Přečteno 11413 krát
Před devadesáti pěti lety vznikl samostatný Československý stát. Ač je z hlediska světových dějin mladíkem, má toho za sebou dost. Přežil nacisty, přežil komunisty. Několikrát ve svých nedlouhých dějinách bojoval o svobodu, o samostatnost, identitu, důstojnost. Právě důstojnost ale dostala ve volbách, které jen o dva dny předcházely výročí nejvýznamnějšího dne v dějinách státu, kde žijeme velice na frak.

Na hodnoty, ideály, představy o budoucnosti, které vedly zakladatele Československa k založení svébytné země, se nějak nevzpomnělo. Kampaň vesměs založená na bezbřehém populismu, prázdných, trapných výkřicích, alias výstižných volebních heslech, které předstíraly obsah, ale byly urážející každý průměrný intelekt, vnucování se otráveným lidem se sladkými, smaženými pozornostmi, plytké debaty bez sdělení, které by odhalilo, co vlastně kdo chce, co nabízí a jak toho hodlá dosáhnout.
Výsledek odpovídá zoufalosti české politické scény v posledních několika měsících generálně, předvolebním dnům speciálně. Pokud už se někdo rozhodl k volbám jít, většinou do posledního okamžiku tápal, komu hlasovací lístek nakonec obětuje. Lidi zaujalo jediné – potrestat ty, kteří už jim jdou na nervy. A ODS se ocitla v politické kryptě dřív, než byste řekli „kmotr“. Nic jiného, než fanatické deklamovaní jak s nimi někteří představitelé strany zatočili, či ještě zatočí, totiž nenabídla. Snad ještě slovní úlohu na téma: najdi co nejvíce rýmu na slovo pravice – rovněž nepříliš povedenou. Tyto volby nebyly pro ODS vražedné jen kvůli chybám v minulosti, ale především kvůli nečinnosti v současnosti, vyhořelosti, lenosti, ideové a programové prázdnotě, nedostatku osobností, vnitřní rozvrácenosti a vnější směšnosti. ODS po mírném handrkování o to, kdo stranu bude reprezentovat jako její hlavní volební tvář, vybrala Mirku Němcovou, vymyslela pro ni výraz superlídryně, který je sám o sobě komický a vyslala ji do boje. Jakkoli je bývalá předsedkyně poslanecké sněmovny a místopředsedkyně strany asi přijatelnou tváří pro část veřejnosti, nestačilo to. Nestačilo to ani na našeho největšího pravicového rivala TOP09, ale nestačilo to bohužel ani alespoň na trochu důstojný výsledek. Méně než 8 % volebního zisku je pro ODS politickou katastrofou.

Obzvlášť zdrcující je výprask v hlavním městě. V tradiční baště ODS je 12% volebního zisku a čtvrté místo „na pásce“ ostudné. K tomu si dovolím konstatovat dvě důležité věci: odmítám interpretaci, podle které jsou současní představitelé vedení pražské ODS nevinní, stateční a schopní, ale těžce krvácejí z ran, které jim zasadili tzv. „kmotři“, karty a tunely. Ještě před třemi lety se v Praze pracovalo, stavělo, budovalo a myslelo na budoucnost české metropole. V ODS se diskutovalo, spolupracovalo a hájily se společné, pravicové zájmy. Nevylučovalo se za jiný názor, nerušila se nepohodlná místní či oblastní sdružení, neházela se špína na ostatní jen proto, aby nebyla vidět vlastní bezpohlavnost a nekompetentnost. Když v roce 2010 získala v Praze TOP 09 27,27 %, o necelá tři procenta více, než ODS (přestože obě strany získaly stejný počet osmi poslaneckých mandátů), ještě tentýž den jsem jako někdejší předseda pražské ODS rezignoval na tuto funkci a vyvodil tedy z volebního výsledku politickou odpovědnost. Neodvolával jsem se na moje vlastní volební preference, protože politickou odpovědností předsedy politické strany či regionu musí být celkový volební výsledek. Mé rozhodnutí bylo logické, protože o čtyři roky dříve v parlamentních volbách v roce 2006 získala ODS v Praze pod mým vedením rekordních 14 poslaneckých mandátů a ve světle tohoto historického úspěchu bylo 8 mandátů v roce 2010 skutečně málo. Žasnu nad tím, jak o tři roky později může považovat můj nástupce dvanácti procentní výsledek ODS v Praze a ostudné čtvrté místo za úspěch. A odvolává se na vlastní preferenční hlasy. To už není pouze alibistické, ale také trapné a směšné. Je to vlastně poprava ODS v přímém přenosu. V politice neexistuje žádný legitimnější a přesvědčivější politický argument o úspěšnosti či neúspěšnosti fungování strany, než je volební výsledek. Když neuspěji, musím odejít a přenechat místo jiným. Pokud ODS prolomí i toto svaté tabu, bude už definitivně mrtvá. Úřadující předseda pražské ODS se o to zcela nepochybně snaží.
Letošní předčasné parlamentní volby přinesly několik nových zpráv o českém voliči.
1. Český volič hledá nejenom politickou stranu, která mu zajistí, že jeho volební hlas nepropadne do propadliště politických dějin, malé strany to tak mají a budou mít těžké;
2. Hledá také v čele politické strany charismatickou autoritu – vůdce. Vlastně ani tak nezáleží moc na tom, co tento vůdce říká. Může říkat hlouposti, důležité je, aby byl přesvědčivý a dostatečně hlasitý;
3. Rozpadl se tradiční bipolární politický model, ČSSD ve volbách zažila takové „nevítězství“, TOP 09 neuspěla a ODS téměř zmizela z politické mapy;
4. Politické programy a ideologie zcela ustoupila prázdným marketingovým nálepkám;
5. Padla všechna tabu. Nic není svaté a vše je dovoleno. Neexistuje „střet zájmů“, agent STB se může stát hrdinou;
6. Sdělovací prostředky se „zaprodaly“ politice a ztratily „takzvanou objektivitu“ (úmyslně zdůrazňuji „takzvanou“ objektivitu, protože ve skutečnosti ona už neexistuje dávno, jenom jsme si nějak pokrytecky hráli hru na „slepou bábu“).

Z těchto závěrů lze dedukovat, jak se bude česká politika vyvíjet po volbách. Bohužel, obávám se, že drama periodické „dvacetileté krize“ v českých dějinách nás teprve čeká. Začátek povolebních „vyjednávání“ tomu nasvědčují.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

mb napsal(a):

Přežil nacisty, přežil komunisty.

JEN ÓDÉESÁKY A HZDSÁKY NEPŘEŽIL !!!!!!!!
29. 10. 2013 | 21:26

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem text obsahující hrubou nadávku, neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
29. 10. 2013 | 21:26

Honzík napsal(a):

Prosím Vás p.Béme,
Pokud Vám to pomůže - jasně za Vás bylo vše čisté-nádherné-vzkvétající a teď už konečně na shledanou. Teda spíše sbohem. Hergot, to vlastně taky ne. Zkrátka - už nás toho ušetřete.
29. 10. 2013 | 21:28

mb napsal(a):

agent STB se může stát hrdinou;

... aby vás nežaloval, jako Mirunu ...
29. 10. 2013 | 21:32

Pamětník napsal(a):

pane Pažout
Kde berete ten NESMYSL, že tisíce lidí přišlo o odškodnění. To by bylo nutno, aby se zloději mohli odsoudit k smrti. Šéf H-Systemu Smetka si patrně odsedí celých 12 let, ke kterým byl odsouzen, dokonce se domnívám, že by měl nárok na podmíněné propuštění, ale obětem H-Systemu je to platné, jako mrtvýmu baloňák, ty peníze nikdy neuvidí.
Když ty zloděje neodsoudili za 15 let, jak si můžete myslet, že je nejen odsoudí ale navíc donutí vrátit, to, co ukradli. Fůra podvedených lidí z jiných kauz má soudní rozsudky, které jim přiznávají NÁROK na peníze, které do pochybných podniků kdysi vložili, tyto pohledávky jsou ale NEDOBYTNÉ. NEDOBYTNÉ, to je problém, který soud nevyřeší.
29. 10. 2013 | 21:33

Pavel napsal(a):

Pane Bém, běžte už konečně do ... Na ty vaše moudrousti nikdo není zvědav. Nenapadlo vás, že v Česku nežijí jen blbové, kteří si neumějí spočítat, kolik je jedna a jedna? Žvástejte si doma a neotravujte už konečně!
29. 10. 2013 | 21:39

veverka napsal(a):

Přežili nacisty,přežili komunisty.

A přežijem i havlisty.
29. 10. 2013 | 21:40

Honzík napsal(a):

Ještě něco - jak je na tom těch Vašich 7 vrcholů? Není to náhodou 7 tunelů?
Kdybych měl napsat, kde domom "Váš" - byl bych obviněn z komunismu.
29. 10. 2013 | 21:41

Targus napsal(a):

To: Pavel Bém

Zkuste namísto brekotu o starých zlatých časech hodit do placu něco o vašich výletech po světových velehorách. To by čtenáře zajímalo mnohem více, než kecy o tom, že "za vás" byla ODS křišťálově čistá.
29. 10. 2013 | 21:41

Rumcajs napsal(a):

Pane Beme, vzdyt za ten vyprask mohou lide jako Vy. Pravicovy volic totiz nema tak dobry zaludek, jak ten levicovy. Ti si jeste vytahnou Grosse a budou ho placat po zadech.
Doufam, ze na pravo tohle nebude mozne a lide jako Vy se stahnou do ilegality a nebo jako Rath prestoupi k CSSD.
29. 10. 2013 | 21:43

Pažout napsal(a):

Rumcajs, to tvrzení o tom, že pravicový volič nemá takový žaludek je akorát tak hezká pohádka. To že ODS je de facto strana zlodějů, korupčníků, mafiánů a klientelistů bylo jasné od 90. let - koneckonců Klaus musel tenkrát skončil díky falešným kontům ve Švýcarsku, kudy mu mafiáni pomáhali partaj financovat. Přesto to skalním voličům trvalo 20 let než jim to konečně došlo. Spoustu tunelů realizovali, některým se díky bohu podařilo zabránit (Julínkovy katastrofické reformy)
29. 10. 2013 | 21:51

siven napsal(a):

"Ještě před třemi lety se v Praze pracovalo, stavělo, budovalo a myslelo na budoucnost české metropole."

Tak nám to vysvětlil budovatel Pavel.

Kolibřík dozpíval, poté v Praze nastalo peklo na zemi.

Jinak body jsou sepsány správně, nicméně, když voliči přišli na to, že ideologie zavedených stran v praxi slouží pouze jako prezervativ k orgii, přestalo je to nakonec bavit.

Věřit ideologii, kterou jste používali pouze jako kost, kterou hodíte psům... tedy voličům.

Btw, co dělá Mazánek? Tak jej pozdravuj.
29. 10. 2013 | 21:52

totálně znechucenej člověk napsal(a):

autor,
ne, všechno je to jinak než píšete. vy jste si nechal vnutit ty fráze od těch psychopatů, co píšou do novin žvatlají v televizním zpravodajství. kmoravec a spol. . ideologická vyprázdněnost, absence osobnostáí....to jsou přece uplně blbý fráze a vy to víte. lidi nečekají buhví co. chtějí volit někoho normálního, někoho, komu mužou aspon trochu veřit. vy tu plácáte naprostý píčoviny odtržený od reality. normální človek nerozumí pojmum ideologie, konzervativní, atd. normální človek potřebuje cítit, že se mu nelže.- a veřteš, že to normální človek pozná. i když má jenom základní vzdělání. vy politici jste si zvykli žít někde vysoko na vetvi. plácáte kokotiny a fráze ze kterých b se většina liudí prostě poblila.
29. 10. 2013 | 21:54

StandaT napsal(a):

Hmmm. Hašek zprava.
29. 10. 2013 | 21:58

Rumcajs napsal(a):

Pazout
CSSD kradla a krade daleko vic a stejne dostala od Vas 20 %..... levicovemu volici zkratka nepomuze ani tech 20 let.
29. 10. 2013 | 21:59

Pažout napsal(a):

Rumcajs,
"CSSD kradla a krade daleko vic" - toto je nepravda, ODS kradla daleko víc
"a stejne dostala od Vas 20 %" - to je taky nepravda, protože já jsem je nevolil. Volil bych je kdyby byl předsedou Dienstier (toho jsem volil i na prezidenta)
29. 10. 2013 | 22:06

StandaT napsal(a):

"Když neuspěji, musím odejít a přenechat místo jiným."

Tak tohle napíše člověk, který "odešel" do jiné funkce!

Chucpe!
29. 10. 2013 | 22:09

rhisus sardonicus napsal(a):

Jen tak namátkou:
1.http://img.blesk.cz/img/1/full/1511107-img-vaclav-klaus-prezident-cesko.jpg
2.http://cs.wikipedia.org/wiki/Opozi%C4%8Dn%C3%AD_smlouva
3.http://www.ods.cz/media/images/used/suchanek_pavel_1.jpg
4.http://i.lidovky.cz/13/092/lngal/MPR4df7b7_rittig.jpg
5.http://images.wikia.com/necyklopedie/images/9/94/Janousek_vola.jpg
6.http://img.blesk.cz/img/1/article/442388_kongres-ods-kmotri-oulicky.jpg
7.http://i.lidovky.cz/09/073/lnc460/MPR2cb57e_dalik_vilab.JPG
29. 10. 2013 | 22:13

turista napsal(a):

Vážený pane doktore. Měli byste si konečně uvědomit, že Vaše strana zvaná ODS se jednoduše přežila a měli byste se rozpustit. Heslo "Střední třído braň se!" bylo neuvěřitelně drzé a falešné od strany, která celých 22 let vytvářela podmínky výhodné pouze pro třídu horní. Střední a nižší třídu v podstatě likvidovala a praktikovala polarizovanou společnost složenou z bohatých a chudých. Vaše vlády tady zanechaly nefungující stát, ekonomiku v recesi a v podstatě spálenou zemi. Rozkradlo se co se dalo. Stali jste se tzv.nomenklaturní modrobolševickou vládnoucí stranou obdobně jako byli kdysi komunisté. Ekonomická politika vedená vaší stranou byla přehnaně restriktivní. Za mírné snížení tempa zadlužování našeho státu zaplatíme dlouholetou stagnací výkonu ekonomiky. Aby bylo možné splácet dluhy tak se peníze musí točit a nikoliv ležet v bankách. ODS ven!!!
29. 10. 2013 | 22:13

babočka napsal(a):

Pane Bém, každý nemá vaše informace. Vy se prostě musíte smířit s tím, že jste se stal velmi neoblíben. A tou svou neoblíbeností jste se stal katem ODS vedle všech těch možných dacanů co se na ODS nabalili. Jako doktor by jste to měl pochopit. Raději běžte na policii a všechny dacany co se na politice ODS nezákoně obohatili udejte než to bude dělat Babiš a ODS zanikne.
29. 10. 2013 | 22:19

StandaT napsal(a):

Když vidím Zemana a Haška dneska, jako bych viděl Klause a Béma včerejška.
29. 10. 2013 | 22:32

Vichr Zhor napsal(a):

Další sebeoslavná óda na ódeesáka. To je na diagnózu.
29. 10. 2013 | 22:54

xerox napsal(a):

openbém ... :-)
29. 10. 2013 | 23:27

Honzík napsal(a):

to rhisus sardonicus: díky, poučné.
No ještě že si jich nevytýčil 12, jako ostatní horolezci
29. 10. 2013 | 23:32

dd napsal(a):

To mb/21:32/:On myslel jiné:DT od Zlatého klíče k Zlaté bráně-autora kupónovky, a VK.
To pamětník/21:33/: Nedobytné? Tak co ti vaši "pravicoví" poslanci v PS dělali? Kde je jejich "soukromé vlastnictví je nedotknutelné a chráněné zákonem"? Proč omezili možnost hojit se na majetku defraudantů?
To Rumcajs/21:43/: "Dort" pejska a kočičky.
To turista/22:13/: Přesné. Lépe bych to nenapsal.
29. 10. 2013 | 23:45

Jan napsal(a):

Možná by se taky pan Bém mohl vyjádřit k podvodu při privatizaci pražských vodovodů a kanalizací. Tedy pokud mu to nepřide moc přízemní.
Podrobnosti zde

www.volbydnes.cz/podvod-pri-privatizaci-prazskych-vodovodu-a-kanalizaci
30. 10. 2013 | 01:47

mik napsal(a):

ODS potopil Klaus CSSD potapi Zeman Bem jako primator Prahy cestuje po velehorach zapira se a ted tu bude neco vykladat je to jedna banda jak pravice tak levice przidentem se mel stat Schwarzenberg a mohlo byt lepe i kdyz by to zadne stesti nebylo TOP09 bez Schwarzenberga bude taky mit problemy se ziskem hlasu a nove strany nastesti to maji skutecne tezke vetsinou extremisti co brnkaji na narodnostni city bez uvazovani a predhazuji blaboly typu vystoupeni z EU ,,no ale diky Zemanovi se spis budou rozsirovat Karlovy Vary ,,jeste je treba protdat letiste Aeroflotu a je vymalovano...a ze se ODS rozpada jak pak by ne kdyz nedokazali udelat poradek s takovymi jako je Klaus ale i treba Bem ,,,a Babis? no to bude teprve legrace,,,casem to bude skutecne na emigraci,,,
30. 10. 2013 | 02:41

slepý houslista napsal(a):

Milý Pavle
Zapomněl jste na jednu dost podstatnou, i když dneska ne každému (obvzláště ne různým "pravicovým" vyřvávajícím trhovcům, kteří tu za drobné od agentur předvádějí své koprofilní debatérské umění) patrnou věc.
Byli to totiž volební lídři ODS, kteří už v roce 2006 neuměli žblebtnout slovo o politickém programu a místo toho blábolili nahoru dolů o marketingu, o kterém zjevně věděli kulové.

Kde jste tehdy byl?
To byl okamžik, kdy ODS potřebovala, aby jí někdo narovnal záda. Aby se nahlas ozvali lidé, kteří viděli, že ji hlupáci vedou do bažin (a Václav Klaus, jak jsem ho nikdy nemusel a nemusím, alespoň měl tu jasnozřivost napsat větu o dutém Topolovi) a shromáždili členskou základnu a sympatizanty proti nim.

Co se týče Prahy, jistě máte pravdu.
Jen málokdo ale má dostatečnou perspektivu aby mohl srovnávat.
Zkuste si položit otázku, kam se většina pražáků poděla. Kdo tu vlastně dneska žije a kdo jsou lidé, kteří kroužkují Marka Bendu a volí topinkáře. Jako realitář jsem prodával nějaké byty v Maislovce, na Haveláku, v Betlémské. Od pražáků lidem, kteří tu nežijí a žít nebudou.

Ještě před pár lety jsme při každé příležitosti sedali na kolo a jeli podle Vltavy nahoru na Zbraslav nebo dolů do Roztok, Prokopským údolím na Zličín a do Chuchle - všude byly mraky cyklistů. Dneska kvůli problémům s očima raději chodím pěšky, ty samé štreky, ale ti lidé tam nejsou.

Nejvíc se v Praze mluví rusky. Což mi nevadí, jednak rozumím a pak se jedná většinou o mladé, slušné a zjevně vzdělané lidi, pámbu za ně zaplať. Když se na něco ptají, ptají se anglicky, což mě trochu rozveseluje.
Ale většinou mluví dobře, s jen o trochu horším přízvukem než kamarádi mých dětí. Kteří anglinu dřeli opravdu intenzivně a jsou dneska vesměs už pryč, napořád.
Jedno z mých dětí také (i když, podle hesla o odříkaném chlebě musí mluvit německy, k čemuž jsem je kdysi marně přemlouval), druhé se chystá.

Takže je trochu sporné, pro koho ta Praha dneska vlastně je.
Protože jsem v komerčních realitách zkoušel nabízet vyhlášené pražské špeky různým seriózním investorům po Evropě, dozvěděl jsem se to, co tu v novinách nepíšou. Nikdo se do Prahy nechystá. Každý radši zůstane ve Vídni. A pokud je mu tam draho, půjde do Varšavy.
Tady chcípnul pes. Dokonce i operu tu zrušili. Sice sem teď přijede Bartoliová, ale už trošku po sezóně.

Někdo tu nahoře opakuje známou věc, že ODS byla založena jako bolševická strana velkokapitálu in spe, strana bankovních socialistů a rudých privatizátorů.
Přiznám se, že jsem ji nikdy nevolil, i když jsem pro ni pracoval.
A vždycky se podivoval těm lidem, kteří se nadneseně považovali za střední třídu (vždycky jsem si říkal něco o holých zadcích) a tuhle podivnou stranu volili.

Určitě zrovna vám nemusím vysvětlovat, že je to vždycky něco za něco. Do ut des.
Takže zrovna tihle lidé od ODS za svou podporu dostali do těch holých zadků nakopáno.
To nevyčítám vám, bydlím na šestce a vcelku si vybavuji, že jste tu byl zatím nejlepším starostou (Tomáš Chalupa už opět svolává nějaké hospodské srazy, ten poslední mu ale moc neprospěl) a možná tady je místo, kde se dá zas začít.
Což může být trochu deprimující perspektiva, ale tak to prostě bude.
Co jsme s naparáděnou Mirunou právě shlédli jako poslední dějství frašky, bylo opravdovým finále vývoje od české cesty přes marketingovou politiku k vládě sekretářek.

Ptát se v souvislosti s ODS po domově je scestné, nikdy to ničí domov nebyl, jen bouda na hlupáky. Stejně jako ČSSD, což konečně mnoha lidem dochází.
Křísit jednu nebo druhou je škoda námahy.
Je potřeba začít s něčím mnohem fundamentálnějším. Někteří si už rezervují jména jako Republika.

Až po mezihře s maňáskovými divadly, kde stačí aby jeden miliardář uklouzl na schodech a je dohráno, vyrostou nové opravdu politické strany, budou už vypadat jinak.
Budou reprezentovat skutečné zájmy skutečných lidí.
Ta krize se samozřejmě musí dohrát až dodna, bez toho to nejde.
30. 10. 2013 | 02:49

species 8472 napsal(a):

Tvůj domov je na Borech, na Ruzyni, případně v nějakém střeženém detenčním ústavu.
Vyber si.
30. 10. 2013 | 04:42

šašek z Jihlavy napsal(a):

Pavka Korčagin kalil ocel, Pavka Bém kalí vodu!
Jen co odvolali ze služby MUDr.Ratha, má pohotovost MUDr.Bém. A mudruje tu neobyčejně drze.
Možná, že ty kecy zaujmou nějakou naivní květinku - violku(fialenku), černá kočka Bradáčová tuhle pražskou krysu z drápů nepustí.
Pasti, pasti, pastičky, sklapnuly postupně jedna za druhou, i ty, Pavko, už konečně sklapni. Brzy zaklapnou policejní klepeta, pak dveže od útulné cela někde na Pankráci, na malém vršíčku. Ještě budeš ráth, když se budeš s Ráthem střídat jako lapiduch ve vězeňké ambulanci. Až si vás dva podají skuteční kriminálníci, můžete se vzájemně ošetřovat, však víš kde.
30. 10. 2013 | 05:28

Ládik!!! napsal(a):

Někteří jenom kalí.
30. 10. 2013 | 05:42

jura napsal(a):

Nějak mnoho si pamatujete pane Bém, za to u soudu máte krátkou paměť že jo.
30. 10. 2013 | 05:48

šašek z Jihlavy napsal(a):

Ládiku, někteří zas jenom kálí, tu na zákony, tu na občany, mnozí jen tak a na všechno, Bém i do vlastního hnízda. Je to holt kálič.
30. 10. 2013 | 06:02

Targus napsal(a):

To: šašek z Jihlavy

Myslím, že jazykově správnější je KÁLEČ.
:-)
30. 10. 2013 | 06:17

Fialenka napsal(a):

Kde domov můj?
Na toto téma mi mluví z duše šéf Ústavního soudu Pavel Richetský: „Jsme svědky, pro mě nepřijatelné, demontáže sociálního státu, jehož základy položil Otto von Bismarck. Jsme svědky privatizace veřejných funkcí státu.“

Ještě bych dodala, že když se privatizují funkce státu a státní majetek, tak se ztrácí demokracie.
30. 10. 2013 | 06:41

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat ...
http://ateo.cz/f/images/5/5hasku.jpg
Jo a též permanentní bobky z babiša.
Neuvěřitelné.
Veselé krizování.
30. 10. 2013 | 06:41

Maximus napsal(a):

MUDři. Bém a Rath jsou téměř stejní, jako přes kopírák. Nejen, že mají stejné geny, což by přece nevadilo, ale oni si zřejmě už sami sobě lžou do kapsy a myslí si, že lidé v téhle zemi jsou naprostí hlupáci. Lidé mají 5 základních smyslů, ale všiml jsem si, že někteří lidé a není jich zase tak málo, umí číst, nevím jak bych to přesně vyjádřil, i z toho, co Vás obklopuje, jakési aury resp. z chování, což jsou gesta, mimika a i způsob držení těla, výraz tváře atd. atd. Zrovna tak je v přírodě nastaveno, že např. v moři predátoři poznají i podle menších změn v chování, že mají ulovit právě tuhle rybu z hejna, ale platí to i třeba u vlků atd. Tací lidé jsou dobří pozorovatelé a odečtou z Vás i věci, o kterých se Vám ani nezdá. Zřejmě dobří psychologové umí člověka "přečíst", že si člověk říká, že tu je ještě něco o čemž netušíme. Já vím zavání to mystikou. Ale je to tak. Jako kluk jsem udělal nějakou lumpárnu a když jsem přišel domů, tak táta mě zkouknul a povídá, co si zase provedl za rošťárnu.... a měl pravdu, viděl do mě jako do hubené kozy. No a výše uvedení páni jsou naprosto jistí podvodníci a využili situace k svému obohacení. Soudím podle známých fakt a podle jejich drzého chování. Jo ta drzost. Stejně tak, všimněte si, působí v TV Drořák (snad už ho tam neuvidíme), bývalý ředitel DP Prahy. Oni tito lidé jsou mimořádně inteligentní, ale lžou až se jim z huby práší, ale soustředěný pozorovatel vidí, že se kroutí jako hadi a lžou a mystifikují jako malý kluci. Stejně podobně je na tom práce kriminalistů, trouba zloděj nebo
někdo kdo spáchá trestný čin si myslá, že není možné, aby na něj přišli. Jenže oni pracují na mnohem vyšším levelu znalostí a informací, o kterém se takovému lumpovi ani nezdá. A jen podle některých údajů jsou naprosto přesně vedeni ke správnému cíli. Nedávno jsem se zasmál, když odborníci odebrali splaškovou vodu z velkých měst v ČR. A nestačili se divit, ale stanovili dominantní drogy užívané v českých městech. Praha jede na koksu (zdravím pane Béme), Plzeň na heráku, Ostrava, Ústí n/L na perníku. Ale to je na jinou debatu.
Snad jednou tady nastane doba, kdy se zde v Česku konečně lumpové nebudou natřásat a skončí tam kde mají, tj. zalígrovaní. Se zlodějnami v politice a u vyšších státních úředníků je to podobné jako s prostitucí, ta je stará jako lidstvo samo, ale jde o to, vše uvést do jistých tolerovaných mezí u nastavených pravidel hry jako v předních západních zemích tzn. upozadnit a umenšit toto škůdcovství do marginálních mezí. Ono totiž kde jsou peníze a moc, tak to moc svádí si přilepšit....

Hezký den všem.

P.S.
Všiml jsem si, že zase vylézají zombie jako Bém či Gross a vedou v médiích moudra. Neskutečné, třeba Gross dostal přes podnikatele Chrenka odměnu v řádu desítek mil. korun za "odvedenou práci" u převodu Chemapolu do správných rukou a místo aby zalezl s kantýnskou z PS na Floridu, tak tady dělá chytrého.
30. 10. 2013 | 07:02

dedek napsal(a):

Rumcajs napsal(a):
Pazout
CSSD kradla a krade daleko vic a stejne dostala od Vas 20 %..... levicovemu volici zkratka nepomuze ani tech 20 let.

Aaaaa, statečný voják z roku 68 se vrátil ale jak je vidět mozek mu pracovat nezačal.
30. 10. 2013 | 07:08

naštvaný občan napsal(a):

1) ODS doplácí na všechny mazánky a kolibříky, je úžasné, když tristní povolební situaci rozebírají ti, kteří jei z podstatné části zavinili - pane, víte, co to je sebereflexe?
30. 10. 2013 | 07:12

antisoudruh napsal(a):

Pane Bém,
že Vás hanba nefackuje!
Vždyť Vy jste přímo zodpovědný za bezkulturnost naši politiky. Vy osobně!!!
30. 10. 2013 | 07:35

Roni napsal(a):

Ó ty velký borče.
Ó ty velký manipulátore.
Ó ty velký horolezče.

Kolibříku - zalez.
30. 10. 2013 | 07:39

antisoudruh napsal(a):

dedek
Rumcajs
Pazout
Nechápu Vaše problémy.
Komunisti vždy přece tvrdili, že výrobní prostředky patří nám všem. Tak si lidé holt vzali nějakou tu fabriku domů. Jaképak kradení? Máme prostě jen ten komunismus live - alespoň někteří. Ti co utřeli hubu se vztekají. O nic víc nejde.
30. 10. 2013 | 07:43

Pavel napsal(a):

Nářek jednoho z nejvýraznějších potápěčů ODS nad jejím zaslouženým povolebním odchodem 'na střídačku' je opravdu, ale opravdu dojemný. Že ten modrý pták tak dlouho přežíval na výsluní, bylo především opožděné setrvačnosti myšlení veřejnosti. Avšak všeho 'do času' a ODS teď pěkně dlouho bude klubem zneuznaných a nějaký nafouknutý Bém je toho typickým příkladem.
30. 10. 2013 | 07:49

vasja napsal(a):

Nechutnej típek. Ale nijak nevybočuje od ostatních zavedenejch politickejch jelit.
30. 10. 2013 | 08:00

šašek z Jihlavy napsal(a):

Targus napsal(a):
To: šašek z Jihlavy

Myslím, že jazykově správnější je KÁLEČ.
:-)
30. 10. 2013 | 06:17
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
OK, takže Bém je jak kalič, tak káleč.
A ještě ke všmu je tady dnes kalné ráno.
A Pražáci si mohou broukat, že Kalná je voda ve Vltavě. Ach Babiš, kdy nás toho bahna zbavíš? Ale bez bohatéhp archivu paní Jany Lorencové to snadno nepůjde, zdalipak půjčí?
30. 10. 2013 | 08:07

martin_ka napsal(a):

no jo - když už přestalo být co rozkrást ODS začala chřadnout :-) je vidět že jediné co tu partičku pojilo bylo rozkrádání státního majetku
30. 10. 2013 | 08:15

David Ford napsal(a):

Béme ty už nic nevyprávěj. Udělal jsi pro pohřbení ODS dost a dost i se svým kámošem Janouškem. Tak si tady maluj realitu narůžovo, říkej jak za tebe to bylo dobrý ale nás už s tím neotravuj. Ty kapacito psychiatrická. Radši mazej na hory a nás tady nech žít. Nebo nech opravit pražský kašny, ať se někomu zase něco nestane.
30. 10. 2013 | 08:17

šašek z Jihlavy napsal(a):

Maximus napsal:
"P.S.
Všiml jsem si, že zase vylézají zombie jako Bém či Gross a vedou v médiích moudra. Neskutečné, třeba Gross dostal přes podnikatele Chrenka odměnu v řádu desítek mil. korun za "odvedenou práci" u převodu Chemapolu do správných rukou a místo aby zalezl s kantýnskou z PS na Floridu, tak tady dělá chytrého."
30. 10. 2013 | 07:02
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Pane kolego, napadlo vás někdy, že tu Šárku někdo do té kantýny nainstaloval a řádně zaúkoloval?
Poučena bordeldámou Barkovou zaútočila na snadnou kořist, postpubertální Standa, pro samé schůzování bez sexuálních zkušeností, skočil na první návnadu. Pak už Šárka úspěšně "tahala za drátky".
30. 10. 2013 | 08:19

akolnai napsal(a):

Co asi pan Pavel Bém cítí, když z hrdla lže. Psychologicky by mě to zajímalo, protože v normálním světě často lidi, kteří takto bezostyšně lžou nepotkávám často. Co pane Béme tedy cítíte? Pocit že jste to těm hlupákům nandal? Nebo už jste ve stádiu, kdy neroznáváte to co se Vám hodí od toho co je pravda? Vaše texty už budu brát pouze pohledem Aristotela: (volná citace) "I ten nejodpornější tvor plný jedu, i mrtvolná bažina se - když ji poznáváme - promění ve zdroj radosti právě díky tomu, že ji jako takovou pravdivě poznáváme."
30. 10. 2013 | 08:22

Mirek napsal(a):

Vzdy jsem volil ODS. Zustanu pravicovym volicem ale letos jsem ODS hlas uz dat nemohl. Duvodem nebylo to co uvadite ve svem clanku, nybrz lide jako jste vy. Lide kteri jsou loutkami ruznych Janousku a kteri okradaji tento stat.
30. 10. 2013 | 08:26

Petr. napsal(a):

"Tyto volby nebyly pro ODS vražedné jen kvůli chybám v minulosti, ale především kvůli nečinnosti v současnosti, vyhořelosti, lenosti, ideové a programové prázdnotě, nedostatku osobností, vnitřní rozvrácenosti a vnější směšnosti."
V jednom se pletete pane Bém. ODS má přece Bendu. Člověka, který když jede okolo fabriky v limuzíně, dostává osipky a kyž letí v superjambu nad polem, dělá se mu špatně. I zázračně a čestně plzeňsky širokorozchodně vystudoval.
A právě kvůli jeho "odborným schopnostem" a jeho letitými zkušenostmi získané od obyčejných do práce každý den chodících lidí, jsem poprvé ODS nevolil.
30. 10. 2013 | 08:36

dříve čtenář napsal(a):

Zásadním problémemem v tom zlodějském česku je dohadování se, kdo z nás toho vlastně nakradl více. Že ta zlodějna sama o sobě je špatná, už se tak nějak neřeší. A tak kradou všichni, seč můžou. Stateční pravičátčí a levičátčí bloggeři se přou do krve, kdo krade více.

Největší zloději a lháři se tváří jako největší poctivci a morálka národa je na bodu mrazu. Lidé jsou zmatení, koho vlastně mají volit? Menšího zloděje, menšího lháře, menšího spolupracovníka STB? A je nastavena vůbec nějaká hranice morální lži, zlodějny a podvodu?

Kdo to ví? bém, Rumcajs, Jarpor, pehe? Redaktoři veřejnoprávní i soukromé TV? Novináři? Sociologové, politologové?

Určitě to neví naši mladí a stateční učitelé typu hellera. Bůh s námi a s naší mladou generací...
30. 10. 2013 | 08:37

šašek z Jihlavy napsal(a):

Pavko, a bacha na Boriše, ten umí po sklainách líp než ty!
30. 10. 2013 | 08:39

Cidd napsal(a):

Dobré mravy pane Béme, dobré mravy. To je to, co český volič hledá. Ale tomu vy nemůžete rozumět, váš domov je u Janouška, mezi hromadou prachů a vzájemným poplácáváním se po ramenou. Namaskujte se a vydejte se vlakem do nějaké venkovské hospody. Namaskujte se ale dobře, český volič většinou u politiků dobré mravy nenachází a mohl by být agresivní.
30. 10. 2013 | 08:51

Aktiv pro NOVOU DEMOKRACII napsal(a):

Béme,
přiznejte se v tom vašem POLITICKO-MAFIÁNSKÉM KOLOTOČI, že to tady celých 23 let mají na svědomí oni"STBáci"???
Vaše přečiny a rozklad politické kultury a smyslu demokracie vám bude pak odpuštěn!

Jen už konečně přiznejte barvu!Jinak chápu, že mít a nemít 200-a více set miliard ročně na úkor státu, je strašně příjemné!
Vily, firmy, zahraniční obchody, to je neuvěřitelné dobrodružství, co zažíváte jako člen tohoto korporátu!
Jak jsem říkal, že STBáci přejímají doposavaď svou skrytou moc do svých rukou je více než patrné, a to jen díky vám politikům, kteří jste nás celých 23 let vodili za nos...

Prachy se staly vším , jak ve filmu BONY A KLID z 80 let mimnulého st.
Naděje lidí po lepší budoucnosti se dokonale rozplynul, zbyla už jen pachuť, ba znechucení, a pokračuje to až k úplnému zkončení dosavadního vývoje!
Ted se "modleme", aby to zde neovládli už jen Mfiáni, kteří místo politiků budou dělat svou vlastní officiální politiku!Kdy politici už budou potřeba jen jako křoví, protože jako loutky zklamali!
30. 10. 2013 | 08:53

Roman Andrle napsal(a):

Pavko, ty jsi mimo realitu nebo ti dočista hráblo? Myslíš tenhle svůj blogísek vážně nebo jenom doufáš, že ti to někdo uvěří? Díky za odpovědi.
30. 10. 2013 | 08:53

aga napsal(a):

StandaT 22:32

Smiřte se s tím, že kapitalismus nikoho než deprivanty a mafiány do čela politické moci nevynese - ať zleva či zprava. Nikoho jiného totiž nebaví dělta křoví skutečné, tj. ekonomické moci.
30. 10. 2013 | 08:57

LeBron napsal(a):

Vážený Pavle,
Žádám Vás, jako zástupce staré dobré autentické pravice obsahující kořeny pravicových hodnot, abyste konečně neváhal a na troskách Hlav vzhůru společně s veleknězem české autentické pravice a konzervativismu, eurokskepticismu, antilaciného antikomunismu, antihumanrightismu, antihavlismu a mmj. také antialarmismu konečně založili konzervativní partaj, kterou by autenticky pravicový člověk a volič mohl s klidným svědomím volit. Prosím nenechejte se odradit, v prvních volbách jste s tímto programem a autentickými pravicovými kandidáty získali 0,43 % hlasů, bral bych to jako příslib do budoucna a po odblokování informační blokády českých humanrichtistických a tedy také havlistických televizí a rozhlasů můžete atakovat i procento. Pak už jen skládat ty volně proudící potůčky autentické pravice do smělého bloku až ke konečnému vítězství.... Pavle prosím! Nemůžete odmítnout naše naděje, které do Vás jako autenticky pravicoví občané České republiky vkládáme! Děkuji a vyslyšte nás.
30. 10. 2013 | 09:09

Nemo X napsal(a):

Chtěl bych se také zeptat spolu se Slepým houslistou, jehož příspěvek z 02:49 hod.se mi zdá pod tímto blogem nejvýstižnější.
Jaký člověk může dneska zakroužkovat na kandidátce Marka Bendu?
Prosil bych aspoň jednoho, aby mi vysvětlil své pohnutky.
Díky
30. 10. 2013 | 09:22

Petr Skoupý napsal(a):

Pane Béme, ODS ztratila hlasy právě kvůli takovýmto lidem, jako jste vy, nevolil jsem ji také kvůli vám.Vaše působení v ní jí pomohlo zničit, to mějte na paměti. ODS se musí očistit od vás a vám podobných a pak bude opět možná volitelná, s jinými lidmi.
30. 10. 2013 | 09:25

pb napsal(a):

Trocha sebereflexe by myslím nikomu neuškodila. Někomu by z toho mohlo vyjít např. zmizet z veřejného prostoru, přinejmenším proto, aby se nezesměšňoval a neškodil tím politické straně jejímž byl/je členem a díky níž se dostal tam kde byl.
30. 10. 2013 | 09:26

DeBrol napsal(a):

Prosím P.Béme, vyslyšte mého spolupracovníka LeBrona, a založme na znovuposílení naší PRAVICE(nikoli PRAMICE), nový jednotný proud(PROTIPROUD), S TÍM, PORAZIT NAVŽDY NAŠÍ MAFIÁNSKOU PROTISTRANU zvanou PRAVDOLÁSKA v čele s Bakalou a Kalouskem!
Nenechme si vzít náš složitě a pracně budovaný systém úspěšného vládnutí, který přispěl této republice na VZESTUPNÉM(nikoli SESTUPNÉM) výkonu a konkurenceschopnosti mezi všemi DEMOKRATICKÝMI státy!
Pryč s HUMANRAIGHTISMEM, ale sem s KLUASISMEM(Bordelismem)!

VYZÝVÁM OBČANY, BRAŇTE PRAMICI(nikoli pravici),...LOĎ SE POTÁPÍ!
30. 10. 2013 | 09:29

eade napsal(a):

Ještě před třemi lety se v Praze pracovalo, stavělo, budovalo a myslelo na budoucnost české metropole.

Toto mě poslalo do kolen:):)
30. 10. 2013 | 09:38

Vladimír napsal(a):

TAKTO přicházíme o schopné a slušné lidi v politice. Pavel Bém se znelíbil politicko - mediálnímu komplexu, když si dovolil ohrozit zájmy kmotrů navázaných na Topolánkovo vedení a kandidoval proti němu na předsedu ODS. "Vyrobit" pár mediálních vyprávěnek politicky na něho dopadajících, nebylo v prostředí pražského magistrátu s politicky nominovanými úředníky - tedy v teamu, který si primátor nevybírá, ale musí s ním koexistovat - nic těžkého. Zejména po tolika letech, kdy primátorský post zastával - a lidé toužili po změně. Pár chyb, které udělal vyrostly pod mediální lupou do nestvůrné mentální Barbuchy předpokladů - pytle předhazovaných vin - a projekcí frustrovaných závistivců, kteří z pár náznaků v jakýchsi odposleších fantazírují o rozsáhlých komplotech a rozkrádačkách, do kterých má být Bém údajně namočen. Policie ho ale Z NIČEHO NEOBVINILA! Buď tedy je neschopná, nebo zkorumpovaná a nebo .... nedej Bože .... se Pavel Bém ničeho nedopustil ... Jak by takovou možnost mohl ale Kmentův mediální komplex připustit? Vždyť by ze sebe páni spin - doktoři a mind- programmeři udělali lháře a nýmandy! Příběh si tedy žije dále a vytváří VLASTNÍ realitu. O SKUTEČNOST se dnes ostatně nikdo nezajímá . . . ITS INFO -TAINMENT !!!
30. 10. 2013 | 09:43

Lípa napsal(a):

výborný učeň Klause, gangstera s Klaus-amnestí !!!
30. 10. 2013 | 09:46

jiri napsal(a):

precetl jsem se vase plky.
Jen jste zapomel kdo nastavil tu normu ze zlodej, podrazak, vexslak, pozivatel drog je celebrita prce vase strana v tesnem zavesu za ni CSSD, KDU CSL.
Skutecne se stavele, ale rekl bych 1/20 sla do kapes kmotru co Vas podporovali
PS: kolik lidi z platu si muz eovolit cestovat po nevyssich hrach sveta, jedine snad na krtince v blizkem okoli
30. 10. 2013 | 09:47

mirek napsal(a):

Pane Béme, dá se vyvracet jeden argument za druhým. Nevidím žádný rozdíl mezi sladkými koblihami z ruky Babiše a sladkými slovy Béma z předvolebního pódia lidové veselice na Ladronce, kde jsem taky byl. Program obou předvolebních aktivit stál zřejmě stejně, protože náklady ODS před volbami dosahovaly podobnou úroveň v desítkách milionů, jako u Babiše, některé roky dokonce náklady ODS Babiše výrazně překročily. Výplach hlav voličů předváděla ODS tak často a tak hloupě, při nejrůznějších vnitrostranických hádkách a vzájemných podrazech a vyhazovech z funkcí, že sama dávno naplnila Váš bodový výčet "hříchů" současné politiky. Byla to ODS, která překročila svá nastavená tabu vždy, jakmile jí začalo téct do bot. Spolupráce s levicí po kampani proti levici se odehrávala na celostátní úrovni a v krajích vždy, když by měla jít ODS do opozice a hrozily vyhazovy z lukrativnívh míst, jako to v současné době důsledně provádí vláda SPOZ, která zřejmě jen pro členství v ODS vyhazuje lidi z pracovních pozic. V tom se ale SPOZ vůbec neliší od praxe ODS, taky jste důsledně čistili "dobytá území" od pohrobků předchozích mocipánů....
Je vlastně zbytečné provádět výčet všech vlastenců, které si ODS nasázela do vlastní sítě, Vy to nikdy neuznáte, protože je nejste schopen vidět.
Jednoznačný výsledek desetiletí trvající špatné politiky ODS jsou současné volby s mizernými procenty, to není věc Nečase a Němcové s Kubou, to je dědictví od dob Klause jako premiéra a předsedy ODS, včetně Vašeho působení v ODS.
30. 10. 2013 | 09:52

Ivan Kořínek napsal(a):

Bém nemá kachní žaludek...on je prostě plnoprůtokový...
Kvůli takovým, jako je on, jsem já a asi mnoho dalších
pravicových voličů stáli před těžkou otázkou: Koho volit?
Není divu, že na českém politickém smetišti Zemanů,Hašků,
Bémů a dalších podobných je schopný a pracovitý Babiš
králem.. Bohužel s možnou minulostí agenta STB...
30. 10. 2013 | 09:56

Vlastimil Jirkal napsal(a):

Dívím se, jakou máte drzost ještě veřejně vystupovat. Být vámi, chodím kanálama a nic nekomentuji !
30. 10. 2013 | 10:20

Majkkl napsal(a):

... v kriminále, dobrý hospodáři, v kriminále domov tvůj...
30. 10. 2013 | 10:29

Beerdy napsal(a):

Výtečná samoobhajovací samolibá řeč. To si ale schovejte na soud. Navíc šlo napsat jednou větou, jak nesnášíte pana Babiše. Zbytečný balast kolem toho článek neúměrně natáhl.
30. 10. 2013 | 10:36

myrta napsal(a):

U Béma ani stopa sebereflexe,že i on je jednou z příčin pohřbu ODS.A takoví jsou tam všichni,žijí v nějakým sférách své neomylnosti.
A obroda ODS? S Němcovou,a Bendou,Pospíšilem atd ? Nenechte se vysmát. Tyhle provařené persony nemají šanci získat sebemenší důvěru. Jen pražský volič jejim schopen dát preferenční hlasy a to proto,že elita -jelita se mohla dobře přiživovat na politice ODS.
30. 10. 2013 | 10:42

+++ napsal(a):

Pro "slepý houslista" a "Nemo X":

Marka Bendu jsem kroužkoval, protože jsem chtěl, aby se dostal do sněmovny. ;-)

Je mi sice dost protivný, ale kupodivu jsem shledal, že v minulém volebním období mne zastupoval ze všech poslanců nejlépe - shoda toho, jak bych hlasoval já a jak hlasoval on, byla kolem 80 %. Ostatní byli až se značným odstupem. Takže šlo o racionální rozhodnutí zase volit toho, kdo mne i v budoucnu pravděpodobně bude zastupovat nejlépe.

A navíc je to sice vlažný a liberální katolík, ale přece jen katolík.
30. 10. 2013 | 10:44

Taky Pavel ale ne Bém napsal(a):

Vážený pan Béme, zaráží mne s jakou drzostí a neomaleností veřejně publikujete své názory na ODS. Právě kvůli lidem jako jste Vy, Kuba, Benda a další dostala ODS 7,7% hlasů. A lituji těch 384 174 voličů, kteří uvěřili heslů ODS. Je to směšné a i tak na mne působíte vážený pane Béme. Každý soudný člověk by měl vědět kdy má v tichosti odejít a dál neškodit společnosti.
30. 10. 2013 | 10:51

Vladimír napsal(a):

Pro Občanku:
- to prostředí se nazývá "mediokracie". Jak ukázal pan Babiš, veřejné mínění si můžete koupit - pokud máte dost peněz. nebo naopak udělat z oponenta či konkurenta "oprsklého hajzla".
To ale Pavel Bém nezavinil. (Vaše závěrečná poznámka je nechutná.)
30. 10. 2013 | 10:54

Míval napsal(a):

Ano, český stát přežil nacisty i komunisty (zapomněl jste na Branibory - i přežití téhle etapy byl velký úspěch). Pouze jsem tak trochu nahlodán, zda přežije státotvorné běsnění současných 'demokratických elit'.
30. 10. 2013 | 11:08

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden text obsahující hrubou nadávku, neboť ty jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
30. 10. 2013 | 11:14

Honza napsal(a):

Bém říká: "Ještě před třemi lety se v Praze pracovalo, stavělo, budovalo a myslelo na budoucnost české metropole."

Realita je: z budovatelského nadšení nám zbyla nezaplatitelná a reálně bezcená Opencard, nezaplatitelné tramvaje na dalších 20let, nezaplatitelná Blanka. Jen pan Bém procestoval několikrát Nepál a Antarktidu. Budoucnost k nezaplacení.
30. 10. 2013 | 11:26

JF napsal(a):

Taky Pavel ale ne Bém: souhlas, jen že z rozjetého vlaku korupce se těžko vystupuje. Ten kdo ten vlak zastaví by mohl Bém a celé kmotrovské souručenství ještě poděkovat - je to něco jako s drogovou závislostí. ;-)

Pak ještě vrátit nasyslená konta ze Švajcu a jít zas dělat něco užitečného - tu antidrogového preventistu tu zas dealera drog. Takže parta může fungovat klidně dál ;-))
30. 10. 2013 | 11:33

luk napsal(a):

Pane Béme, kde berete tu drzost se vůbec k něčemu vyjadřovat, když jste byl předním členem této strany, která byla založena jenom k tomu, aby zajistila beztrestné rozkrádání tohoto státu pro vybranou skupinu lumpů. Jenom, když si vzpomenu, kolik jste nechal vydělat spřáteleným firmičkám za analýzu "Praha olympijská", když bylo naprosto jasné, že na organizaci olympiády prostě nemáme, co Opencard, tunel Blanka atd. Zalezte si někam s Bendlem, který rozprodal středočské nemocnice ani ne za cenu pozemků a držte už konečně hubu.
30. 10. 2013 | 11:43

Jan napsal(a):

Pane Béme,
to se ve Vás skutečně nenajde tak málo základní lidské slušnosti, aby jste někam zalezl a zmizel v propadlišti dějin? Co Vás neustále pohání aby jste někde neustále exhiboval, lhal lidem do očí, díky Vaší účasti na podvodech, tunelech a rozkrádání majetku se tak statisícům voličů, daňových poplatníků a čert ví, jakých dalších eufemismů se svými zlotřilými kámíky používáte pro obyčejné lidi, kteří Vás měli přinejmenším vypráskat z magistrátu. Možná; filmovou hláškou řečeno, oknom vyházat a vo vzduchu jště do rici nakopať. Cožpak jste si nenakradl již dost, nesaturoval jste potřeby své a svých přisluhovačů již dostatečně? Či Vás trýzní představa, že ještě cosi málo zůstalo, co by se dalo zpenežit, odklonit, či prostě, aby jste mi lépe rozuměl, ukrást? Pokažde, když Vás vidím v médiích, či o Vás jen slyšim, automaticky se mi aktivuje faryngeální reflex s překvapením, jak je možné, že vy jej zcela postrádate. Jediným možným vysvětlenim abscence tohoto prospěšného reflexu je zřejmě fakt, že doma nemáte zrcadlo. To mnohé vysvětluje, leč neomlouvá. Nemůžu Vás; jak se říká lidově, ani cítit, blogujícícího, po skalách lezoucího, mluvícího,kradoucího, intrikujícícho, prostě v jakékoliv lidské form+ se mi hnusíte. Zalezte prosím někam, kde již nebudete moci škodit, obklopte se nakradenými majetky, radujte se z Vaši píle, ale nelezte prosím slušným lidem na oči. Jan
30. 10. 2013 | 12:00

rejpal napsal(a):

Náhodou, ODS dopadla ve volbách docela dobře. Nedá se to srovnávat s fičákem, jaký by nastal, kdyby Zeman jmenoval Němcovou premiérkou a netlačil tam své pochlebovače. Mohli jsem si své oblíbence vychutnat až do jara, a volební úroda by jistě byla vydatná. Proč vlastně SPOZ dopadla tak blbě?
30. 10. 2013 | 12:05

honza napsal(a):

Pane Béme.

Děkuji za vynikající analýzu. Vašim briskním úvahám může konkurovat pouze práce Václav Klause. Ten totiž také odvedl skvělou analytickou práci při hledání důvodu neúspěchu volebního neúspěchu ODS v letošním volebním roce.

Pokud byste se nyní spojil s VK, přibrali nějaké další šikovné tváře, např. v poslední době populárního dr.Mihályho, Janu Bobošíkovou založil nějaký životaschopný projekt, jistě byste zaujal spoustu voličů.

Měl bych pro vás i název nového subjektu, mohl by se jmenovat MARES. Mafiánsko-recesistická strana.
30. 10. 2013 | 12:11

pan tau napsal(a):

Prosím veškeré čtoucí a diskutující o jednu věc. Od této chvíle na Bémovy články neklikejte a nečtěte to. A tuhle výzvu šiřte dál. To samé u Klause a Zemana a spol. Jedině tak se těch nemorálních narušených kreatur zbavíme.
30. 10. 2013 | 12:24

Našeptávač napsal(a):

Zprávy člověka, jehož projevy v parlamentu připomínají, projev pacienta Bohnic z 12.oddělení.

Zásadně nečtu....
30. 10. 2013 | 12:24

Milan napsal(a):

Vážený pane Béme,

z Vašeho článku mám pocit, že Vaše analytické schopnosti jsou přibližně na podobné úrovni jako ty politické. Bohužel mám pocit, že je to mezi "politiky" ODS rozlezlé jako nějaká choroba. Jen ve zkratce k Vašemu výplodu: že se "staví a buduje" je OK, pokud je to ku prospěchu Prahy a ne viamontů, kolibříků a jiných vypečených ptáčků. Jako pravicový volič Vám taky musím prozradit malé tajemství a to, že i pravicový volič dává přednost tomu, aby se prosazoval zájem veřejný a ne jakýsi podivný zájem "pravicový". Závěrem mi dovolte říct, že pokud ODS ještě něco prospěje, tak velká sebereflexe, snaha o nápravu sama sebe a patřičný kopanec do zádí expertů Vašeho typu.
Běžte si raději vylézt nějaký kopec. Bude líp Vám i voličům ODS.
30. 10. 2013 | 12:25

petr napsal(a):

takové to domácí prdění o tom, že se pan Bém má stydět za to, že leze po skalách, je mimo mísu, jediné příčetné stanovisko tu napsal slepý houslista - vážený pane, napište to jako petici, chci být prvním signatářem!
30. 10. 2013 | 12:42

vilemína napsal(a):

Psychiatr-mozkoškrab s double hroší kůží. Schopnost sebereflexe nula.
Doufám, že se svými minulými činy ve prospěch českého národa jednou dopracuje klecového lůžka ve věznici ČR.
Jako Klausův zpovědník s lékařským diplomem byste tam mohl napsat paměti..
30. 10. 2013 | 12:54

luk1 napsal(a):

Jakže vám to, pane Béme, říkal Janoušek ? Mázánku, ne ? Lidé jako vy a Klaus dostali tuto zemi na úroveň banánových mafiánských republik a do totálního morálního zlodějského marasmu. Jeďte se zase schovat do Himalájů a už tam zůstaňte.
30. 10. 2013 | 12:54

inkvizitor napsal(a):

Ano, byla to poprava za bílého dne. Teď by mělo dojít na tebe, Mazánku...............
30. 10. 2013 | 12:58

Vítek napsal(a):

Jsme jediná země bez služebního zákona, takže každý politik si tady může na úřad přivést partu hladových kamarádů. Jsme jediná země, kde si může libovolně řádit exekutorská mafie. Pane Béme, kašlu vám na prázdné ideologické fráze, jako občan požaduji normálně fungující stát. Měl jste na to přes dvacet let. Dneska je kvůli vám, vašim kamarádům z ČSSD (mimochodem, co dělá váš velký kamarád z pražské ČSSD p. Hulinský?) a dalších stran naše republika na kraji zhroucení demokracie. Už někam zalezte a modlete se, že jste si všechna zlodějská rozhodnutí posichroval přes kolektivní rozhodnutí zastupitelstva tak dobře, že nepůjdete do kriminálu. I když vám ho přeji z celého srdce.
30. 10. 2013 | 13:02

Jaroslav napsal(a):

Střední třído, braň se ...... lze podle pravdy doplnit slůvkem .... PŘED (a ponechat)... ODS
Pravdivý výsledný slogan plnně vyjadřuje stanovisko lidí k činnosti ODS v posledních osmi letech: Střední třído, braň se před ODS .....
30. 10. 2013 | 13:21

pepa napsal(a):

Přežil také mafiánského zločince Béma ! Katolická církev a Bémová ODS je jedno jest. Zločinec křičí, chyťte zločince !
30. 10. 2013 | 15:00

resl napsal(a):

to máte tak, Béme, když volič nezjistí, že kradete a posloucháte každého primitiva s nabitou šrajtoflí, tak se domnívá, že volí pravici. Jste-li taková kapacita, zkuste kdekoli a v čemkoli kandidovat a přineste sem váš volební výsledek. Lidi vás mají rádi za to, co jste pro ně vykonal a dají vám to jistě na vědomí.
30. 10. 2013 | 15:02

looser napsal(a):

Hele Béme, je nejvyšší čas odevzdat klíče a přejít pod odborný dohled nějakého velmi zkušeného psychiatra, a nebo přestat šňupat tvuj tolik oblíbenej kox. Tohle nemůžene bejt braný ani jako blbej vtip.
30. 10. 2013 | 15:26

santawizard napsal(a):

S- karta a opencard a nové občanské průkazy budou v budoucnu spojeny 3 v jednom.
Kdo bude pro ?
Kdo bude proti?
30. 10. 2013 | 16:13

santawizard napsal(a):

Kdyby pohodový Nečas nepodal demisi,tak by ještě žádné volby nebyly.
Jestli se teďka budou v čssd hádat,tak nakonec to bude samotný pan miliardář Babiš,který bude novým českým premiérem.
Kdo je pro?
Kdo je proti?
30. 10. 2013 | 16:21

santawizard napsal(a):

Jenom bolševici a náckové jsou nejenom lháři a zloději ,ale i vrazi!!
30. 10. 2013 | 16:25

zlata napsal(a):

Být váma a chodím kanálama a k ničemu se nevyjadřuji, tak nějak zní jeden z těch příspěvků.... Já se ale zeptám trochu z jiné než z oblasti politické. Proč je považováno za týrání dítěte například, jak bylo prezentováno dnes v markizáckém slovenském kanálu v magazinu REFLEX to, že dítě nosilo o dva čísla menší boty. Dovedete si představit jako psychiatr, že to měla ta matka skutečně v jejím úmyslu a chtěla tím dítě týrat a trestat? Přece, když si dívka obuje o dva čísla menší boty, tak stěží udělá jeden krok. S pozdravem. Nešlo pouze o tom, matku mediálně znemožnit?
30. 10. 2013 | 22:16

zlata napsal(a):

Opět to nepatří k problematice tohoto článku, jenom mě mnohdy mrzí, že to mnozí zneužívají k šíření nenávisti. Ale reagují i následně: alert("lol ty P Í Č O vymaštěna kde na to chodíš ty ***** zajebana proc se radsi nezabijes udelas tím velkou
službu celemu svetu ty čupko jak si asi myslíš že jsi prisla na svět donesl te čáp? to by musel být
dobrá mrdkA rekl bych ze tvuj otec byl retard a tvoje matka sjeta cupka a potom co ses jim narodila si
byla peknej hajzl proto te otec jebal kazdou volnou chvili nic jinciho si nezasloužiš ty ***** zajebana
kulku ti dohlavy mrdko vymaštěná potkat te tak te dobiju jak reseto cupko končím a jdu sexovat abych
te nasral cupko
Nebo napsal: Ty čupko, necháš se ojebat a pak tvrdíš, že to na tebe bylo nachystané? Zřejmě někdo četl můj soukromý soubor, který ale není veřejným blogem.
S pozdravem. Takže já se v takových diskuzích již nedivím ničemu.
Co si myslet o inteligenci této individuality?
30. 10. 2013 | 23:27

krucifix napsal(a):

Napsal vystudovaný psychiatr,z vellmi slušnou diagnozou.-)
31. 10. 2013 | 00:23

Pavel13 napsal(a):

Bory, tam domov tvůj.
31. 10. 2013 | 08:49

sedlak napsal(a):

k potopení ODS jste HOJNĚ přispěl autore vy sám svým působením, měl byste odjet zase někam do hor a pokud možno se nevracet
01. 11. 2013 | 20:41

Tom napsal(a):

Pokud je mi známo, tak ODS léta žila v domění, že nad ní není a cokoli udělá, je absolutně správné a nekritizovatelné. Media jim lezla do zadku - viz Drtinová a spol.
02. 11. 2013 | 08:43

Starý napsal(a):

Doktor Bém si evidentně myslí, že občané jsou naprostí hlupáci nebo že nemají vůbec žádnou paměť.
Jinak by snad neměl tu drzost stále znečišťovat veřejný prostor.
S naprosto zdiskreditovaným politickem nelze ani nesouhlasit.
Pouze ignorovat !
03. 11. 2013 | 20:54

Roman napsal(a):

Jakmile se ustanoví nová poslanecká sněmovna budeme potřebovat nový zákon zajišťující poctivé losování číselných her !V zákonu bude,že společnosti provozující číselné loterie nesmí znát vsazená čísla sázejících !Od doby zavedení terminálů je znají !Od r.1989 došlo v ČR k obrovskému nárůstu podvodů ! Že by Sazka byla výjímkou ?
04. 11. 2013 | 10:14

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Arnoštová Lenka Teska B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Bursík Martin C Cimburek Ludvík Č Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr · Gregor Kamil H Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokeš Tomáš · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hůle Daniel · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman J Janeček Karel · Jarolímek Martin · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Košák Pavel · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Křeček Stanislav · Kubita Jan · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav · Novák Martin O Oláh Michal P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Procházka Adam · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Shanaáh Šádí · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Staněk Pavel · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tejc Jeroným · Tejkalová N. Alice · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy