Když potrefená husa šla kolem žumpy, aneb ze zápisníku seriózního novináře

15. 10. 2007 | 08:43
Přečteno 10100 krát
Tak nějak bych to komentovala, pane Mitrofanove. Nejdřív jsem Vám chtěla napsat osobní dopis. Ale Vy jste také nepsal mě osobně, ale komentoval jste má slova veřejně, tedy na stránkách Vašeho seriózního média (Právo dne 12.10., článek Cesta kolem žumpy).
Už dávno mě nebaví komentovat výplody novinářů ani na blogu, ani přímo na jejich půdě. Smysl to mělo, když jsem bránila vlastní rodinu. Sebe samotnou nemusím. Díky bulváru jsem se dost rychle „otrkala“ a je mi to „fuk“. A je mi dobře. Nebo spíš bylo mi do té doby, než jsem prošla kolem „žumpy“ v Právu. Vždy jsem jsi Vás vážila. Četla jsem Vaše články se zaujetím. Jevil jste se jako jeden z mála těch, kteří mají styl, skvělé vyjadřování a na rozdíl od mladých kolegů v „bulvární žumpě“ také přehled a zkušenosti. Ne vždy jsem s Vámi souhlasila, ale zamyslela jsem se nad tím, co píšete. Naneštěstí to Vaše kritika cizí „žumpy“ odvála větrem. Proč?
Protože potrefená husa se ozvala. A protože píšete o něčem, o čem nemáte ponětí.
Potrefená husa (a tím nemyslím Vás, ale Vaše noviny) si jaksi nepamatuje, že když se mezi novináře dostala kachna o mém sňatku s Jiřím, jak jsem slyšela, vyslala své káčátko jednak na Slovensko, kde se připojilo do hejna dalších 31 káčátek a od rána se snažilo ulovit jistě seriózní informaci a ještě serióznější fotografii nás dvou, další káčátko pak hlídalo Jiřího u Lidového domu, aby nakonec ten sňatek neprošvihla. Proč asi? Když je potrefené huse opravdu proti chuti o nás psát, proč honí senzaci v hejnu bulvárních kachniček? Proč to dělá, když mi přece stejně ty fotografie „podstrkáváme bulváru“? A pokud se mýlím a nikoho jste tam z Práva nevyslali, bylo tam přes 30 jiných redaktorů a fotografů, a to je poněkud zvláštní způsob, jak bych se někomu mohla chtít „podstrčit“.
Jenom lunatik může věřit, že důvěrné informace a fotografie v plavkách někomu „podstrkáváme“. Jenom lunatik může věřit, že si přeji, aby mne „seriózní“ televize „náhodou“ pronásledovala do práce. A jenom lunatik si může myslet, že bych snad ty hnusné lži o vlastní rodině, což jsou jinými slovy také informace, někomu podstrčila.
A proč říkám, že píšete o něčem, o čem nemáte ponětí? Protože to, co jsem zažila v posledních třech měsících opravdu nikomu nepřeji. Již jsem o tom několikrát mluvila, ale nějak jste si toho nevšimnul. Možná proto, že se médiím snažím vyhýbat. Možná jste si jen pro svůj článek nesehnal dost informací. A tím pro mne spadáte do té „žumpy“, kterou kritizujete. Že by potrefená husa…? Vaše noviny se již několik týdnů snaží o rozhovor se mnou. Proč čtenářům také nesdělíte, že to odmítám? Že argumentuji tím, že již nemám co říct a v médiích být vlastně nechci? To je jistě zvláštní druh „podstrkování se“. Když říkám, že nemáte ponětí, myslím tím to, že nějak s bulvárem vyjít musím. Aspoň si na nic nehraje. Komentuji jen nutné věci, abych předešla nejhorším výmyslům a důsledkům. Ale i to dělám velmi zřídka. Koneckonců jsem svobodný občan a rozhodnutí je jen a jen na mně. Tři měsíce jsem žila jako psanec. Kolikrát se mi ani nechtělo z domu, když jsem viděla fotografy v trávě před domem. Teď to není lepší, ale zvykám si. Musím žít. Dokonce si zvykám i na fakt, že nás občas vyfotí i sousedka z domu a bulváru to obratem zašle. Vlastně možná jí to sama „podstrkávám“, když se dlouho nikde nevidím. Ale tomu uvěří jen blázen.
Pane Mitrofanove, žiji s politikem. Ale vybrala jsem si ho jako muže, ne politika. Poslední dobou ho dokonce každý den přemlouvám, aby politiky nechal. Možná bych Vám také splnila přání, ale opravdu při tom nemyslím na Vás. Usínám s větou „umíš si představit, že by o nás už nepsali?“ To Vy ale asi nepochopíte, neprožil jste si to. Proto bych si dovolila Vás požádat, vyhýbejte se i sám hejnu potrefených a kolem žumpy nechoďte. Souhlasím s Vámi, že „když se chodí kolem žumpy“, nasáknete smradem. A to bych nebyla ráda, i když Vy mne do této kategorie již řadíte.

Petra Kováčová, toho času v bulvární žumpě



Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

neo napsal(a):

S tím se musíte tak nějak smířit. Kdybyste chodila s dvojníkem Paroubka,ale byl by to jen pouhý popelář se sexy mozkem, nikdo by si Vás ani nevšiml.
15. 10. 2007 | 08:47

Iva napsal(a):

Vůbec mě to nedojímá, každý svého štěstí strůjce!!
15. 10. 2007 | 08:53

Viola napsal(a):

Velmi bych Vám přála, aby se podařilo, oč usilujete a Váš partner zanechal politiky, protože takoví slabí lidé v politice nemají co dělat. Naopak, pokud by se Vám to podařilo, měla byste právě Vy usilovat o místo politika, byla byste dost dobrá.
15. 10. 2007 | 08:56

jana napsal(a):

Vente si metaře a nikdo o vás psát nebude.
15. 10. 2007 | 09:05

ivan napsal(a):

Děvče milý, za všechno v životě se platí. Máte mediálně známou osobu, tak se o vás píše. Jen naivka by si myslela opak.
15. 10. 2007 | 09:06

ubu napsal(a):

jestli žijete jako psanec mne nedojímá. Spíč mě vadí, že na naší politické scéně jsou lidé jako je váš přítel.
15. 10. 2007 | 09:07

david napsal(a):

Jen hloupý člověk si může myslet, že když se začne stýkat s vrcholným politikem, nebude v hledáčku médií. Zvláště, když ještě v době, kdy byl vrcholný politik ženatý dává články do novin o sexy mozku. Je to neúcta k ženě, která pro něj mnoho let žila.
15. 10. 2007 | 09:10

kýbl napsal(a):

Pokud se vám podaří přesvědčit Džodžína aby vypadl z politiky, smeknu před vámi. A 70% národa.Pak se i dočkáte, že o vás nebudou media psát. Slečno, člověk nemůže mít všechno.
15. 10. 2007 | 09:12

opel napsal(a):

a co jste čekala, když jste si našla ženatýho muže, bývalého premiéra? Najděte si normálního chlapa a máte po problémech , jinak buďte zticha.
15. 10. 2007 | 09:15

amos napsal(a):

Za všechno se slečno Kováčová platí. Jen u socanů to neplatí-ti dluhy platit nemusí.
15. 10. 2007 | 09:17

čtenář napsal(a):

Novináři jsou hyeny. Ale vychovali si je tak politici.
Ti, ve svém zájmu, navykají novináře (hyeny) na zatuchlou potravu (nepřesné a nepravdivé informace) a když už žádnou nemají tak se hyeny obrací proti nim a berou si nač jsou zvyklé.
15. 10. 2007 | 09:17

ba napsal(a):

Jste dospělá, svéprávná osoba, tak jste snad věděla, do čeho jdete. Dnes si stěžujete, že s Vámi novináři ani veřejnost nemají soucit... A Vy jste ho s paní Paroubkovou měla? Opravdu si myslíte, že své štěstí lze postavit na neštěstí druhého člověka?
15. 10. 2007 | 09:18

ibrahim napsal(a):

Slečna nepochopila, že to teprve začne. Média začnou štourat, čím se kdy živila, kolik vydělala, s kým chodila....Její naivita hraničí s hloupostí, když to nechápe.
15. 10. 2007 | 09:19

bara napsal(a):

Potrefena husa se ozvala.
Vy jste si vybrala muze, kterej byl malinko zenatej.
V tom premlouvani prosim neprestavejte.
15. 10. 2007 | 09:21

lída napsal(a):

vidím, že jedná jak Paroubek. taky má stále potřebu se ke všemu vyjadřovat. To si zažijeme ještě legrace jak si bude nabíhat.
15. 10. 2007 | 09:21

Emil napsal(a):

nechci se vás dotknout, ale kdo z vás to má...
15. 10. 2007 | 09:21

varan napsal(a):

pro ba: mluvíš mi z duše
15. 10. 2007 | 09:22

dan napsal(a):

mě dojímá příběh věrné Zuzany, která věnovala život a péči člověku, který za to nestál.
15. 10. 2007 | 09:25

žuk napsal(a):

proč by mě něl dojímat příběh slečny, která si našla ženatého chlapa a teď se diví, že to má svá úskalí?
15. 10. 2007 | 09:27

ryta napsal(a):

dávat články do novin o sexy mozku vašeho milence, který byl v té době ženatý mi přišlo jako nesmírně netaktní a zlé vůči jeho manželce Zuzaně, která tím trpěla. Vy mě nedojímáte.S vámi soucit nemám.
Ale dám vám radu. Přemluvte vašeho přítele ať odejde s politiky, užívejte si života protože běží moc rychle a vy i my budeme spokojení.
15. 10. 2007 | 09:30

irma napsal(a):

Petro Kováčová to nejlepší vás teprve čeká po svatbě. Média zjistí i to kdy jste se koupala a s kým před 10 lety. je podivné, že s tím nepočítáte.
15. 10. 2007 | 09:32

xerox napsal(a):

Začínáte být stejně komická jako váš přítel.
15. 10. 2007 | 09:34

adam napsal(a):

vy i pan Paroubek jste mi zcela lhostejní.
15. 10. 2007 | 09:35

volkic napsal(a):

Prosim, přemlouvejte, přemlovejte.
15. 10. 2007 | 09:36

fík napsal(a):

Slečno, když Paroubek nebude v politice média budou psát o někom jiném. Musíte si vybrat. Všechno mít nemůžete.
15. 10. 2007 | 09:38

pavel napsal(a):

Jak jste sama napsala"žiji s politikem" a to slečno znamená, že dokud politikem bude, musíte se smířit s tím, že každý krok bude monitorován, To je daň. Pokud vám to vadí, najděte si kováře
15. 10. 2007 | 09:40

cicero napsal(a):

Píšete, že jste se rychle otrkala a je vám to fuk. Tak v čem je problém? O politicích se děvče zlatý píše, to jste nevěděla? A mimochodem, kdyby jste nedávala zcela nevhodné články o sexy mozcích a to ještě v době kdy byl Džodžíno ženatý, nikdo by vás ani neznal.
15. 10. 2007 | 09:43

Al Jouda napsal(a):

To mužství pana Paroubka musí být skutečně obdivhodné, když jste si ho vybrala jako muže a ne jako politika.
15. 10. 2007 | 09:44

lada napsal(a):

mě dojímá příběh Zuzany -ne váš
15. 10. 2007 | 09:44

otomar napsal(a):

že vy jste slečno Kováčová neměla soucit s paní Zuzanou když jste dávala nevhodné články do médií o sexy partiích vašeho tehdy milence.
15. 10. 2007 | 09:46

jm09 napsal(a):

Rad bych parafrazoval klasika:
"Nepiste na tento blog a pokud mozno nepiste vubec!"

A propos: myslite si snad ze by jste dostala tento medialni prostor, kdyby jste nechodila a Paroubkem???
15. 10. 2007 | 09:59

Robert napsal(a):

Slečno Petro,
všichni, co tu píší jsou jednoznačně pitomci.
Média se snaží zlikvidovat Jiřího všemi prostředky. A proč? Protože je silným soupeřem Topolánka.
A Jiří Paroubek si může vybrat životní partnerku svobodně zrovna tak, jak si vybral životní partnerku Topolánek. Ten není dosud ani rozvedený a má levobočka!
Média jsou hnus a podivuji se, že pan Mitrofanov se přidal k bulváru. Ráda jsem četla jeho komentáře také.
Jediné, co udělat, je vydržet, nenechat se otrávit, žít normálním životem a ukázat, že jste sehraný pár, ať se třeba všichni zblázní vzteky.
Jste pěkná žena a Jiří je schopný politik, sluší vám to spolu.
Farizejové budou poukazovat jen na vás o Topolánkovi a Talmanové raději mlčí. To nejsou lidi, to je štvavá zvěř.
15. 10. 2007 | 10:21

JaJa napsal(a):

Slečno Kováčová,
Upřímně Vám fandím ve vaší snaze přemluvit Vašeho přítele o odchodu z politiky. Hodně zdaru a trpělivosti!
15. 10. 2007 | 10:22

Kaja napsal(a):

Kdekoho tu dojímá příběh paní Zuzany, bývalé ženy Paroubka. Jak milé. Jestlipak vás také dojímá armády opuštěných dětí z rozvedených rodin!
Buďte alespoň trochu féroví!
15. 10. 2007 | 10:31

Čochtan napsal(a):

PK: "...žiji s politikem. Ale vybrala jsem si ho jako muže, ne politika."
Čochtan: Jsem zvědav kdo vám TOHLE uvěří !

PK: "Poslední dobou ho dokonce každý den přemlouvám, aby politiky nechal"
Čochtan: Kdyby se vám tohle povedlo, tak to bude na Řád Bílého Lva. Ale co pak bude chudák dělat ? Na pingla to už nemá,.. No, co, třeba jste tak dobrá překladatelka, že ho uživíte, přijde ovšem na to, kolik musí platit své bejvalce, ... jeho syn má také alimenty na krku a jestli se potatil, jako že jo,...
Jestli ho přemluvíte, tak uspořádáme pro vás celonárodní sbírku.
15. 10. 2007 | 10:40

alan napsal(a):

Mě Paroubek ani Kováčová nezajímají.
15. 10. 2007 | 10:43

Pepa 3 napsal(a):

Výborně, že by adresa na Jánský vršek? IP 89.176.74.32 :
Ivan, David, ubu,jana, kýbl, opel, amos, ibrahim, lida, emil, varan, dan, žuk, ryta, irma, xerox, adam, fík, pavel, cicero, lada, otomar. Z dosud otištěných 32 příspěvků je to docela dobré skóre. že by Dalík najal někoho nového a špatně ho informoval, že i IP je součástí zprávy?
15. 10. 2007 | 10:51

notblue napsal(a):

Alan
A co děláš na blogu slečny Kováčové?
15. 10. 2007 | 10:51

Tupelo napsal(a):

@Pepa 3: slusny postreh, to musi byt povaha....
15. 10. 2007 | 11:08

Jarka J. napsal(a):

čekal bych spíš od autorky něco na zajímavé téma (když se u nich doma mozek k mozku vine) a ne tohle potrefené hořekování.
Zbytečně. Takové reakce jen různým štouralům nahrávají.
A ten Mitrofanov oproti bulváru nenapsal nic tak strašného. A nebo se to v oranžovém Právu už zase nesmí ?
15. 10. 2007 | 11:11

o2 napsal(a):

V tom přemlouvání přidejte. Pokud se vám to podaří, bude to nejlepší zpráva pro náš národ. Tohle jediné je hodno z vašeho blogu komentáře. Jinak jste až nebývale naivní. Při vašem vzdělání mě to až udivuje.
15. 10. 2007 | 11:24

stejskal napsal(a):

Díky, pane Pepo 3, za upozornění.

Sám jsem si toho nevšiml. Jedná se jednoznačně o spamování, příště budu tyto příspěvky mazat a po varování případně blokovat IP adresu.

Libor Stejskal, editor blogů
15. 10. 2007 | 11:37

Zuzana napsal(a):

Mila Petro,
v tom premlouvani Ti drzim vsechny ctyri palecky! At se zadari!! Zkus inspirovat take pani Talmanovou..
15. 10. 2007 | 11:54

frantisekkostlan napsal(a):

Vážená Petro Kováčová,
s nějakým zájmem novinářů jste asi počítat musela, přestože jste si pana Paroubka vybrala jako muže, nikoli jako politika.
Avšak: to, co se (nejen) okolo Vás a Vašeho partnera děje, se dá výstižně nazvat právě žumpou. Novináři neznají míru, jsou ochotni "vlézt druhému až do postele," jen aby přinesli pro život nás, normálních lidí, "veledůležitou informaci" ze soukromí známých lidí. Myslím, že je načase nějak jim začít dávat najevo, že si často počínají nejen jako hyeny, ale že si přímo říkají o adekvátní reakci na své chování (která může být různá). Myslím, že tímto blogem a článkem na něm, jste vykročila správným směrem.
Je to sice také krok k médiím a medializaci, zároveň však i prostor, v němž se lze "obhájit" i zmíněným způsobem reagovat. A vůbec se nedivím, že přišíváte na hrubý pytel hrubou záplatu - někdy to prostě je třeba (článek pana Mitrofanova jsem nečetl, mám na myli celkovou situaci na mediálím trhu, hlavně bulváry). To vše Vám říkám jako bývalý novinář, který z médií odešel, znechucen tím, kam a jakým způsobem se ubírají.
Přeji vám hodně štěstí a silné nervy, opatrujte se prosím,
František Kostlán
15. 10. 2007 | 12:16

Zuzana napsal(a):

Dovolim si oponovat, pane Kostlane, ja si myslim, ze tyto blogy Petry Kovacove maji informacni hodnotu rovnu nule. Jedinou obranou je nezajem ceskych obcanu o bulvar. Vlastne nam tak novinari nastavuji zrcadlo. Stejne tak skladba televiznich poradu - mimochodem, nenabizel Vam uz nekdo, Petro, ucinkovani v nove serii Vyvolenych? Jak byste reagovala?
15. 10. 2007 | 12:23

Zuzana napsal(a):

Pepa3: Opravdu si nemyslim, ze by se Dalik musel namahat :-D
15. 10. 2007 | 12:27

J. Švorčík napsal(a):

Vidím, že máte jedno společné s Vašim přítelem-politikem. Oba nemáte na starosti nic jiného, než číst noviny a komentovat cokoliv, co se Vás týká. S tím jste měla ale počítat! Pokud si snad někdo myslil, že jste svůj osud spojila s J.P. ze zištných důvodů, určitě je Váš partner nepřesvědčil o opaku při své tiskové konferenci, když si pochvaloval kvalitu svého oblečení a výší příjmů. Velice sugestivní bylo:"pánové, nechci se vás dotknout, ale kdo z vás to má?"
V některých situacích je lepší mlčet, než se chovat jako slon v porcelánu.
15. 10. 2007 | 12:39

June napsal(a):

Jestli vás má, děvenko, doopravdy rád, tak se nechá přemluvit a poslechne vás.Jak by vás jinak mohl nechat žít v tom utrpení? Co vy na to?
15. 10. 2007 | 12:44

frantisekkostlan napsal(a):

Ad Zuzana
Nejde o informační hodnotu, autorka není novinářka a toto je blog, nikoli noviny.
Jde zde o prostor, v němž slušný člověk - Petra Kováčová, může těm neslušným (někteří, především bulvární novináři, redakce, vydavatelé) říci co si o nich, respektive o jejich "práci" myslí.
Je to také způsob obrany, který mimochodem umožňuje i nemyslet hned na trestní stíhání či na změnu zákonů apod. Možnost vysmát se druhým, taktéž veřejně, jak oni činí haněním a pronásledováním, může mít dokonce i uvolňující charakter.
Co se týká toho, že bulvár udržují jeho čtenáři, v tom s vámi souhlasím - já však nechci předělávat svět, psal jsem jen o způsobu ochrany ve světě reálném.
František Kostlán
15. 10. 2007 | 12:44

frantisekkostlan napsal(a):

Ad Pepa3
Připojuji se: opravdu dobrý postřeh.
Je jen otázka, jestli takový Dalík existuje jen v jednou vydání. Tento typ lidí se přeci pohybuje všude, bez ohledu na ideologie, tedy ve všech politických stranách. A jak se zdá, tak politici jsou přesvědčeni, že takové typy potřebují. Proč asi?
15. 10. 2007 | 12:47

Zuzana napsal(a):

Jinak bych jeste podotkla, ze mi nepripada ze by socialne demokraticka zumpa zapachala mene nez ta obcansko demokraticka. A zumpa se stala nezbytnou soucasti politickeho vybaveni, je to take takovy ekologicky zpusob biologicke degradace odpadu .. osobne proti nemu nic nemam, jen doporucuji nepobyvat pobliz prilis dlouho. A nenavazovat kontakty v jeji blizkosti!
15. 10. 2007 | 13:02

Libor napsal(a):

Nedávno jsem se podivoval, kolik deprivantů má potřebu léčit své komplexy méněcenosti psaním urážek a šířením primitivní vulgarity osobním napadáním pana Paroubka. Jeden z nich se ukecl, že se nejedná o žádné deprivanty, nýbrž jim jde o to p.Paroubkovi a jeho přítelkyni ukázat, jak moc ho lidé nemají rádi (vlastně takový kvazi průzkum veřejného mínění).

Nyní Pepa 3 zjistil, z 37 komentářů jich 22 bylo odesláno z jednoho počítače z IP 89.176.74.32., ale pod různými jmény.

Rekapituluji, ať si každý udělá obrázek sám:
-Vente si metaře a nikdo o vás psát nebude.

-Děvče milý, za všechno v životě se platí. Máte mediálně známou osobu, tak se o vás píše. Jen naivka by si myslela opak.

- jestli žijete jako psanec mne nedojímá. Spíč mě vadí, že na naší politické scéně jsou lidé jako je váš přítel.

- Jen hloupý člověk si může myslet, že když se začne stýkat s vrcholným politikem, nebude v hledáčku médií. Zvláště, když ještě v době, kdy byl vrcholný politik ženatý dává články do novin o sexy mozku. Je to neúcta k ženě, která pro něj mnoho let žila.

Pokud se vám podaří přesvědčit Džodžína aby vypadl z politiky, smeknu před vámi. A 70% národa.Pak se i dočkáte, že o vás nebudou media psát. Slečno, člověk nemůže mít všechno.

- co jste čekala, když jste si našla ženatýho muže, bývalého premiéra? Najděte si normálního chlapa a máte po problémech , jinak buďte zticha.

- Za všechno se slečno Kováčová platí. Jen u socanů to neplatí-ti dluhy platit nemusí.

- Slečna nepochopila, že to teprve začne. Média začnou štourat, čím se kdy živila, kolik vydělala, s kým chodila....Její naivita hraničí s hloupostí, když to nechápe.

- vidím, že jedná jak Paroubek. taky má stále
potřebu se ke všemu vyjadřovat. To si zažijeme ještě legrace jak si bude
nabíhat.

- nechci se vás dotknout, ale kdo z vás to má...

- pro ba: mluvíš mi z duše

- mě dojímá příběh věrné Zuzany, která věnovala život a péči člověku, který za to nestál.

- proč by mě něl dojímat příběh slečny, která si našla ženatého chlapa a teď se diví, že to má svá úskalí?

- dávat články do novin o sexy mozku vašeho milence, který byl v té době ženatý mi přišlo jako nesmírně netaktní a zlé vůči jeho manželce Zuzaně, která tím trpěla. Vy mě nedojímáte.S vámi soucit nemám.
Ale dám vám radu. Přemluvte vašeho přítele ať odejde s politiky, užívejte si života protože běží moc rychle a vy i my budeme spokojení.

- Petro Kováčová to nejlepší vás teprve čeká po svatbě. Média zjistí i to kdy jste se koupala a s kým před 10 lety. je podivné, že s tím nepočítáte.

- Začínáte být stejně komická jako váš přítel.

- vy i pan Paroubek jste mi zcela lhostejní.

- Slečno, když Paroubek nebude v politice média budou psát o někom jiném. Musíte si vybrat. Všechno mít nemůžete.

- Jak jste sama napsala"žiji s politikem" a to slečno znamená, že dokud politikem bude, musíte se smířit s tím, že každý krok bude monitorován, To je daň. Pokud vám to vadí, najděte si kováře

- Píšete, že jste se rychle otrkala a je vám to fuk. Tak v čem je problém? O politicích se děvče zlatý píše, to jste nevěděla? A mimochodem, kdyby jste nedávala zcela nevhodné články o sexy mozcích a to ještě v době kdy byl Džodžíno ženatý, nikdo by vás ani neznal.

- mě dojímá příběh Zuzany -ne váš

- že vy jste slečno Kováčová neměla soucit s paní Zuzanou když jste dávala nevhodné články do médií o sexy partiích vašeho tehdy milence.

Osobně nechápu, jak může být nějaký člověk tak podlý a dopouštět se takových svinstev. Co za to dostane zaplaceno a od koho? Jací tito lidé mají žaludek, srdce svědomí?

Protože jsem provedl rekapitulaci (jako jednotlivé příspěvky tyto texty zdaleka tak nevyzní), prosím Vás pane Stejskale, abyste spamy pod příslušným IP smazal ihned a zabanoval IP. Jedině tak dosáhnete stavu, který snad chcete a totiž, aby tento blog sloužil jako místo pro diskusi slušných lidí.

Děkuji.
15. 10. 2007 | 13:11

frantisekkostlan napsal(a):

Ad Zuzana
Co se mě týká, nemám blízko ani k jedné z obou velkých stran a nikdy jsem neměl. Zde ovšem jde o žumpu novinářskou - a právem - nikoli o tu politickou. O té můžeme diskutovat pod příslušným článkem, nikoli zde.
15. 10. 2007 | 13:11

Libor napsal(a):

Ještě dovětek:
Odstavec začínající "Osobně nechápu..." je již můj vlastní, nikoli od "modrého deprivanta - opinionmakera"
15. 10. 2007 | 13:15

Zuzana napsal(a):

Pane Kostlane, ja si zase myslim, ze se tu dve zumpy setkaly a ted se hadaji, ktera smrdi vice - tot pouze muj nazor. Rozhodne si nemyslim, ze by pan Paroubek nemel maslo na hlave - vzhledem k tomu jak se vyjadroval nejen vuci panu Topolankovi (nejsem stoupenec ODS) ci staci vzpomenout i jeho projev kratce po volbach - zadnou omluvu nebo pokus o reflexi (ve stylu "Prehnal jsem to..") jsem nezaregistrovala. To ze se tito dva kohouti ted perou o jedno smetiste (ceska politicka scena) prostrednictvim zumpy pouze nahrava tretimu - komunisticke strane, ktera v klidu vyckava.. Za par let temto dvema "vytecnikum" podekujeme az budem sklizet tresnicky..
15. 10. 2007 | 13:20

neo napsal(a):

Libor: to tys mu (Paroubkovi)na účet poslal těch 100 000? dobře ti tak. Víš co šašku? jdi si hájit někoho jinýho. Veškeré příspěvky výše od Pepy jsou v pořádku a není tam nic vulgárního.

Zatímco tvůj příspěvek označil Pepu za modrého deprivanta...či§li ten by měl být smazán.
15. 10. 2007 | 13:32

Tupelo napsal(a):

@Zuzana: Pro Vssi informaci Paroubek se za svuj projev omluvil ( http://volby.finexpert.cz/?... ). Mimochodem, je to snad jediny politik, ktery neco takoveho udelal (priznal chybu). Mozna me naopak doplnite Vy a uvede jine politiky, kteri podobne zavazne pochybeni priznali, opravdu by me to potesilo.
15. 10. 2007 | 14:02

Tupelo napsal(a):

@Frantisek Kostlan: z historie i zde na blozich si pamatuji ze podobnych pokusu (psat pod vice identitami z jedne IP addresy) bylo vic, ac zleva tak zprava, proste nadseni nekterych (v tomto pripade zrejme modreho) aktivistu nezna mezi :).

@Neo: Libor neoznacil Pepu3 jako modreho deprivanta, ale naopak vyuzil informace kterou jako prvni prinesl Pepa3...navic vyse uvedene prispevky samozrejme 'spamem' jsou
15. 10. 2007 | 14:08

Zuzana napsal(a):

@ Tupelo: Tento projev jsem nemela na mysli, ale je fakt, ze pri frekvenci a zpusobu jeho projevu neni o problemy nouze. V pripade, ktery jste uvedl by bez omluvy asi nasledovala zaloba a dalsi rozmazavani v mediich..
Jinak jsem mela na mysli jeho slavny projev po volbach - to jsem ostatne napsala.
15. 10. 2007 | 14:09

Zuzana napsal(a):

Pokud hrozi zaloba, tak se politici vetsinou omluvi, vyjde je to tak levneji.. pan Paroubek neni jediny :-)
15. 10. 2007 | 14:10

Libor napsal(a):

Neo ,
jděte si laskavě urážet někoho jiného do učebny vaší vysoké školy, i když pochybuji, že člověk s vaší inteligencí a zejména nezměrným fanatismem vůbec na absolvování nějaké vysoké školy má.

Ostatně jenom člověk natolik chabého rozumu jako vy může skočit na váš průhledný úskok, že jsem Pepy 3 označil za modrého deprivanta. Těmi je oněch 22 komentářů nad příspěvkem Pepy 3, které byly pod různými jmény napsány z jednoho počítače. A pokud jste můj předchozí příspěvek nepochopil (raději jsem si ho ještě jednou přečetl, je naprosto jasný a srozumitelný), jedná se pouze o potvrzení mých předchozích slov, že vy na vysoké škole nemáte co dělat.
15. 10. 2007 | 14:20

Tupelo napsal(a):

@Zuzana: ale vzdyt v tom linku co jsem Vam poslal je preci jasne napsane ze jde o jeho povolebni projev a ze "Paroubek se na Pražském hradě za sobotní projev omluvil i veřejnosti." Takze nejenom tem trem novinarum, od kterych hrozila zaloba. Ja pevne verim ze neni jediny politik kdo se omluvil, jen by me zajimalo, jestli byste mohla uvest dalsi 2,3 politiky, kteri se (bez narizeni soudu) za nejake sve projevy ci chovani omluvili. Tusim ze snad i Topolanek, jen to nevim presne a pri jake prilezitosti ;)
15. 10. 2007 | 14:20

Zuzana napsal(a):

Cituji z Vaseho liku, pane Tupelo:
"Omlouvám se za výrok, že by byli pánové žoldáky ODS, ale trvám na tom, že vždy pracovali proti sociální demokracii," uvedl Paroubek. "Za každý jejich další článek nebo vystoupení, které budou hrubým útokem na mou osobu, budu zvažovat podání trestního oznámení," dodal.

Novináři Karel Steigerwald a Jan Tuna už kvůli ochraně osobnosti zvažovali podání žaloby na premiéra.
15. 10. 2007 | 14:25

Zuzana napsal(a):

K tomu uz nemam co dodat, pokud chcete priklady jinych politiku, tak radcte pouzit google, protoze ja tim ztracet cas nechci :-)
15. 10. 2007 | 14:26

Zuzana napsal(a):

Libore, mel byste se nad sebou zamyslet, aneb:
.."pochybuji, že člověk s vaší inteligencí a zejména nezměrným fanatismem vůbec na absolvování nějaké vysoké školy má"..
..to je argumentace hodna ceskeho politika :-)
15. 10. 2007 | 14:29

Tupelo napsal(a):

@Zuzana:vyborne, takze se shodneme ze slo o omluvu za jeho povolebni projev, kde se omluvil trem novinarum za sve vyroky a kde se omluvil i verejnosti za svuj projev. Stale mi utikate od otazky, psala jste tak rozhodne o ostatnich politicich co se omlouvaji, ze jsem myslel ze z fleku vysypete desitku jmen. :)
15. 10. 2007 | 14:33

Zuzana napsal(a):

Pane Tupelo, ze Vy jste politik? :-)
15. 10. 2007 | 14:34

Tupelo napsal(a):

@Zuzana: tak to je ovsem jina, to mi staci a uz po Vas ta jmena nechci. Rozhodne nemam zajem abyste je pro me googlovala, mate pravdu, kdyz budu mit zajem udelam to sam.
15. 10. 2007 | 14:34

neo napsal(a):

Libor: panáčku, nevím kde jsi vzal že studuji VŠ. A omlouvám se Pepovi 3 neb jsem z příspěvku pana Libora odvodil chybně, že všechny příspěvky citované psal Pepa 3. Takže opravuji: veškeré příspěvky výše uvedené (22 citovaných Liborem) jsou v pořádku a neobsahují vulgarity a jelikož se týkají tématu, nejsou ani spamem (každý je navíc jiný).
15. 10. 2007 | 14:40

Alois napsal(a):

Přeji Vám úspěch s přesvědčováním Jiřího. Také nechápu, proč se té funkce tolik drží, když kvůli Vám opustil manželku, mohl by dokázat i to. Pokud mu nejde pouze o image (čehož se obávám).
15. 10. 2007 | 14:42

Zuzana napsal(a):

Aloisi, trefa do cerneho! Mam na mysli tu image, viz:
http://blog.aktualne.centru...
15. 10. 2007 | 14:44

Jarka J. napsal(a):

nejsem ani lunatik ani tak naivní, abych seriozně řešil to, jestli soukromí expremiéra je přetřásáno i s jeho přispěním nebo bez něj.
Každá p.r. agentura zvažuje jak působit na neracionální složku myšlení lidí... a jestli mu radí, že malý skandálek mu v čechách pomůže či uškodí se asi nedovíme obchodní tajemství).
Takže jde jen o bouřičku v sklenici, kterou je snad už klišé nazývat po zemanovsku tou žumpou.
Jinak soudím, že je zájmem Práva aby nepsala o ČSSD tak jednotně, jak za starých časů. Tenhle úkol většinou AM plnil už dříve. A dobře - tak co ? A souboj žumpy s žumpou (zuzana) by mi přišel pro otrkaného člověka opravdu dost zbytečný.
15. 10. 2007 | 14:45

aal napsal(a):

Slečno Kováčová, řada pisálků na tomto místě vám nesahá po kotníky do kterých Vás ale rádi okopávají...Jsou to ubožáci a navíc velmi nenávistní...připomínají mi velmi Růženku z Vyvolených a doufám, že skončí jako ona na smetišti dějin! Vydržte i s tím poznáním, že Vám zde fandí málokdo. Patřím mezi ty, kteří něco ví o chování k dámě. To takový TUPELO to je borec, ale pan Guth Jarkovský by mu dal facku přes celou tu jeho nevymáchanou HUBU!!!
15. 10. 2007 | 14:52

Sparťan napsal(a):

aal:

kdo sleduje Vyvolení tak ten toho v hlavě moc nemá:))
15. 10. 2007 | 14:58

bramborový knedlík napsal(a):

Máš fakt hnusnej vkus.
15. 10. 2007 | 15:02

Tupelo napsal(a):

@aal: nepochybuji o tom, ze by me sportsmen Jarkovsky zpracoval, kdyby mel tu prilezitost, ale opravdu nechapu souvislosti, ja tu byl nejak nenavistny k p. Kovacove, ktere je Vas prispevek urcen? Chapu ze to ma co delat s pravidly slusneho chovani, ale nejsem si vedom ze bych zde nejake porusil...
15. 10. 2007 | 15:09

stejskal napsal(a):

Jsem jediný, kdo má pocit, že naprostá většina příspěvků v této diskusi je poněkud zmatená?

Například zcela nepochopitelný výpad proti panu Tupelovi, přepisování desítek textů do jednoho, či úvaha, že posílání příspěvků z jedné IP adresy pod různými nicky (i.e. vzbuzování dojmu, že se jedná o názor různých lidí) není spam :-)

No, nic, nechtěl jsem rušit ;-)

Libor Stejskal
15. 10. 2007 | 15:09

Tupelo napsal(a):

@Stejskal: dekuji Vam, musel jsem se nejprve parkrat stipnout, precist si me reakce pod jednim drivejsim blogem p. Kovacove (byla tedy jen jedna a myslim ze ne negativni...) a na wikipedii se ujistit zda p. Jarkovsky nemlatil gentlemany (coz jedine by ospravedlnovalo jeho potencionalni utok na mou telesnou schranku), ale teprve Vase poznamka me definitivne utvrdila, ze mohu byt v klidu. Jeste jednou diky.
15. 10. 2007 | 15:23

Zuzana napsal(a):

Mlaceni prazdne slamy - idealni prostor pro hysteriky.
15. 10. 2007 | 15:26

neo napsal(a):

Pane Stejskale, je nějaký omezený počet příspěvků, které lze poslat z jedné IP adresy?
15. 10. 2007 | 15:27

Libor napsal(a):

Zuzano,
nejsem politik, nemám nic společného s žádnou politickou stranou, nemám sebemenší důvod hájit p.Paroubka. Jenom nenávidím podrazy a zjevnou manipulaci. Neosočujte mne tedy. Zároveň Vás prosím, abyste se nedopouštěla stejné nepředloženosti jako Neo. Jinak i vaše jednání bude "zavánět."

Neo se jenom dopustil takové malé kličky, bohužel pro něj a možná i pro vás naprosto hloupé. Jednoznačně jsem uvedl, že Pepa 3 přišel na to, že 22 příspěvků nad jeho příspěvkem je psáno z počítače s jedním IP pod naprosto různýmy jmény nicky (p.Stejskal označil za spam). Manipulace jak vyšitá, zřejmě odhalil, že proti p. Paroubkovi a sl. Kováčové je na tomto serveru vedena cílená dehonestující kampaň. Neo to chtěl záměrně obrátit, proto uvedl, že všechny příspěvky nad Pepem 3 jsou v pořádku, naopak, že příspěvek Pepy 3 musí být vymazán jako názor modrého fanatika. Jednoznačně mu šlo o to, aby lidé byli zmateni a nikdo další vlastně s jsitotou nevěděl, že Pepa 3 odhalil podvod, který někomu slouží. Tupelo v jednom ze svých příspěvků velice správně zareagoval, což je pro mne důkazem, že normálním rozumným lidem musí být to co se tady děje a co jsem napsal naprosto jasné a zřejmé.

Bohužel, jak byl naštvaný a nedokázal se ovládnout, protože byl odhalen podvod a manipulace, neodpustil si urážky vůči mé osobě. Na ty jsem musel reagovat stejným způsobem, nikoli však podle principu "na hrubý pytel hrubá záplata", nýbrž "Tell no to the devil." Více viz odpověď p.Stejskalovi.
PS:
Pamatuji si, že v jednom kometáři uváděl člověk vystupující pod nickem Neo, že je vysokoškolák a je mu 22 let.
15. 10. 2007 | 15:42

stejskal napsal(a):

To samozřejmě není, pane neo,

ze své adresy si klidně pošlete kolik příspěvků chcete. Pokud ale zaplavíte diskusi jedno-, dvěmaslovnými výkřiky, každý podepsán jiným nickem, a tím se zcela prokazatelně budete snažit vyvolat dojem, že tento názor zastává celá řada lidí a nejen Vy, smažu Vás resp. zabanuji.

V Kodexu diskutujících jasně stojí, že toto je prostor pro věcnou a korektní diskusi, ne pro lidi, kterým jsou tyto pojmy cizí. Pro ně jsou zase určena jiná fóra.

Jsem dalek toho, abych někoho vychovával. Vím ale naprosto přesně, jak chci (byv pověřen svým zaměstnavatelem), aby taková věcná a korektní diskuse vypadala.

Libor Stejskal, editor blogů
15. 10. 2007 | 15:48

Libor napsal(a):

Pane Stejskale,

Rozumím Vaší zmatenosti. Většinu Vašich příkladů jsem snad vysvětlit svým komentářem k Zuzaně. Proto pouze odpovím na příklad ohledně přepisování desítek příspěvků do jednoho.

Všech 22 spamových příspěvků z jedné IP adresy pod různými jmény jsem zkopíroval, abych Vás mohl požádat o smazání oněch spamů a zabanování IP adresy ihned (nikoli až příště, jak jste přislíbil). Šlo mi také o to ukázat, jak se dělá propaganda a manipulace.
Proto Vás prosím, abyste můj příspěvek nemazal, pokud se rozhodnete vymazat spamy. Mám ho samozřejmě okopírovaný a budu ho eventuálně umisťovat třeba na jiné weby, když mne zabanujete.

Když jsem si oněch 22 příspěvků přečetl (Zuzano, čtěte prosím), vzpomněl jsem si na vylíčení okolností dědičného hříchu v Genesis. On ďábel vůbec Evě nevyhrožoval, nebyl zlý sprostý, naopak, stavěl se do role přítele. Stejně tak i oněch 22 příspěvků není až na občasné rýpance vůbec agresivních (na tom také Neo, stejně jakož i autor založil svůj úskok). Jsou vlastně hodné, laskavé, sl. Kováčové radí, utěšují ji, doporučuji, aby veci brala s nadhledem. A v tom je to "svinstvo", v tom je onen ďábel. Bohužel, Neo se pak nedokázal udržet (možná nezkušenost mládí, možná zatím neabsolvoval kurs manipulace na internetu, možná byl naštvaný, že to nevyšlo).

Pane Stejskale, na závěr mám na Vás ještě dvě otázky. Smažete oněch 22 příspěvků - spamů, jak jsem Vás již jednou žádal, či nikoli? Pokud ne, proč?
15. 10. 2007 | 16:00

janota napsal(a):

ať si každý píše co chce a kolikrát chce, jen když nepoužívá sprostá slova a vulgarismy. to mi fakt vadí.
15. 10. 2007 | 16:05

neo napsal(a):

Libor:

Co jste zač? Příbuzný "oběti" ?:)) Nelezete Vy panu Paroubkovi do zelí??:))

Ok, připojím se k tomu přispěvateli, zastávám totiž názor, že si za to opravdu může paní K. sama. Stejně jako Talmanová nebo třeba Mackova či Rathova milenka (pardon přítelkyně). viz první příspěvek.Nebudu ho radši opakovat abych nespamoval:)
15. 10. 2007 | 16:17

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Libore,

já se Vás nechystám zabanovat. Nemám pro to žádný důvod. Své stanovisko a další postup ohledně zmíněných 22 textů ze stejné IP jsem již vysvětlit, od té doby se nic nezměnilo.

Jinak si myslím /ale je to jen můj osobní postřeh, nutit Vás k ničemu nemohu ani nemíním), že byste si po sobě měl ještě jednou své texty přečíst a poté vysvětlit, co s tím vším má společného pan Tupelo (tedy vysvětlit především jemu, o mne nejde).

Libor Stejskal
15. 10. 2007 | 16:21

Eva napsal(a):

Pragmatik když zabloudí na takovéto stránky, tak se nestačí divit. Někdy si říkám, že takovéto ventily emocí a případně agresivity jsou povoleny, aby nebyly ve společnosti bouře. No něco jako psychoterapie. Protože podstata se zpravidla neřeší. Mimochodem Jiří Paroubek je silná osobnost, zrovna tak jako Miloš Zeman nebo Václav Klaus.
Zdraví Eva
15. 10. 2007 | 16:40

Tupelo napsal(a):

@p. Stejskal: myslim ze Liborovi rozumim, on mel patrne na mysli muj prispevek Neovy (14:08), ve kterem jsem ho upozornoval na to, ze Pepa3 nebyl Liborem oznacen za modreho deprivanta, jak se Neo snazil naznacit. Me by spise zajimalo vysvetleni od aal, myslim ze doslo jen k nezavidenihodnemu zameneni nicku. Ostatne zacinam uvazovat o jeho zmene (musim rict ze bohuzel, bo me k onomu americkemu mestu vaze pekna vzpominka). Jeden predni cesky politik ma bohuzel obecnou prezdivku (ktera se mi vsak nelibi a nepouzivam ji) nebezpecne blizkou memu nicku (jednou jsem se dokonce spletl i ja sam (!), kdyz nejaky ctenar adresoval sva jadrna slova prave predsedovy ODS) a rezignovat v nejblizsi dobe nemini :). Dnes mi zacina dovolena, zkusim si to nechat projit hlavou, prece jen jde o dobre zavedenou znacku ;).
15. 10. 2007 | 16:42

xyz napsal(a):

A jeje, Zuzana zase všechny glajchšaltuje za hysteriky, aby vynikla její domnělá chladnokrevnost a inteligence.
15. 10. 2007 | 16:44

stejskal napsal(a):

Hezkou dovolenou, pane Tupelo,

netušil jsem, že ten nick odkazuje na město v Americe. Nikdy jsem o něm neslyšel.

Libor Stejskal
15. 10. 2007 | 16:48

Ivan napsal(a):

Ano paní Petro, ten článek v Právu jsem četl a podporuji Vaši odpověď. Pan redaktor chtěl asi říci něco úplně jiného, ale zdá se mi, že to s tou snahou být zajímavý přehnal. Příjemný den, s přáním méně takto vynucených článků.
15. 10. 2007 | 16:52

frantisekkostlan napsal(a):

Zuzano,
i kdybyste měla pravdu, zde nepíše pan Paroubek, ale Petra Kováčová. A já nevím nic o tom, že by patřila k nějaké žumpě. Vy ano? Jak? Kdy? V čem? Sem s tím!
František Kostlán
15. 10. 2007 | 16:59

Tupelo napsal(a):

Dekuji Vam za prani p. Stejskale, uz se na ni opravdu tesim, je bohuzel jen na par dni (vsechny prispevky od Tupelo budou false).
Jinak, to mesto lezi v Mississippi a narodil se tam ten, ktery jeste (pry) nezemrel a obcas byva videt v samoskach, verim ze uz vite (prvni odkaz v google) :). To ale nema s mym vyberem nic spolecneho, jeho tvorba mi nic nerika, ale takovy BB King ci JL Hooker ;)...
15. 10. 2007 | 17:00

frantisekkostlan napsal(a):

Zuzano,
myslíte toho Karla Steigerwalda, který v MF Dnes plní roli vykladače Klausových výroků bez ohledu na míru její hlouposti a mediálního nahrávače ODS? Nebo snad jde o nějakého jiného novináře totožného jména, který by si snad musel hájit svou (v tomto případě neposkvrněnou) čest?
František Kostlán
15. 10. 2007 | 17:04

frantisekkostlan napsal(a):

Ad Libor Stejskal, Tupelo a Neo

Je nad jakoukoli pochybnost, že více příspěvků pod různými jmény je snaha vzbudit dojem, že stejný názor má více lidí. V tomto případě se tomu říká podvod či lež a je to stejně hloupé a nepřijatelné jako sprosťáctví a urážení druhých diskutujících jen proto, že mají jiný názor.
František Kostlán
15. 10. 2007 | 17:11

Zuzana napsal(a):

to frantisekkostlan: Za zumpu povazuji predevsim spoustu lidi bez minulosti a v podstate i bez profese (z obou taboru), kteri delaji politikum servis ruznych forem a ruznych metod, ktere obvykle zapachaji. Sam jiste vite, ze kdyz se clovek dlouho pohybuje v mistech kde to zapacha, pak obvykle nasmradne stejnym pachem - to bylo me varovani pro PK :-)
15. 10. 2007 | 17:15

Zuzana napsal(a):

Jinak pana Steigerwalda jsem vubec nechtela probirat, uvedla jsem ho jen diky panu Tupelovi.
15. 10. 2007 | 17:17

Tupelo napsal(a):

@Frantisek Kostlan:s timhle naprosto souhlasim, jeste bych si dovolil rozsirit o (mene aktualni) kradeze nicku a (vice aktualni) nadavky autorum blogu.

S pozdravem

Tupelo
15. 10. 2007 | 17:17

frantisekkostlan napsal(a):

Zuzano,
ono to neznělo jako varování, spíše jako pomluva, ale budiž. Podle mne je třeba o těchto věcech diskutovat tam, kam patří. Diskutovat o politických žumpách na blogu partnerky jednoho z politiků tak trochu zavání právě tím bulvárem. Automaticky totiž připisuje trochu toho "zápachu" i jí, což je nespravedlivé.
František Kostlán
15. 10. 2007 | 17:27

frantisekkostlan napsal(a):

Ad Tupelo
Máte pravdu, zvláště s tím druhým mám bohaté zkušenosti.
František Kostlán
15. 10. 2007 | 17:28

Zuzana napsal(a):

Pokud jsem to spravne pochopila, tak Petre Kovacove nejde o zviditelneni se coby partnerka jednoho z politiku a i kdyby to tak nahodou bylo, tak nechapu, proc Vas nevidim, jak se zastavate napriklad pani Nemcove :-)?
15. 10. 2007 | 17:33

Zuzana napsal(a):

Nebude to nahodou tim, ze Vy ty novinare taky moc nemusite?
15. 10. 2007 | 17:35

Líný černý pes napsal(a):

No, tak jsem se prokousala až sem a můžu konstatovat, že diskuse začala až na konci diskuse.

to Tupelo :
Hezky si to užijte a nicka neměňte, dá to práci, vybudovat značku.

to frantisekkostlan : Přispívat tak, že je někdo sám sobě ozvěnou, je zajímavá zhůvěřilost, zde ne často pozorovaná, na jiných diskusích však častá, stejně jako rozzuřené vrhání sprostých slov. Kradení nicků je fuj - to si ten zlodějíček neumí ani jméno vymyslet?
15. 10. 2007 | 17:36

Zuzana napsal(a):

Jinak bych rekla, ze titul "partnerka politika" jiste nalezi spouste zen, o kterych to verejnost vubec netusi..
15. 10. 2007 | 17:37

Zuzana napsal(a):

Pokud by mne chtel jeste nekdo napadat za nelibou diskuzi o zumpe, pak doporucuji precist si nazev tohoto blogu a posledni vetu: "Petra Kováčová, toho času v bulvární žumpě"
15. 10. 2007 | 17:44

frantisekkostlan napsal(a):

Ad Zuzana
To, že jde o zviditelňování tvrdíte vy a to bez podpůrných argumentů. Já to naopak vidím jako dobrou reakci na bulvární metody médií na správném místě. Pochybuji, že by bulvár zveřejnil PK článek tohoto znění. A je to lepší, než žaloba či nějaká křečovitější snaha o dohled nad médii prostřednictvím přitvrzování zákonů. Když dovolíte, tak si svůj názor ponechám :-).
Paní Němcová je politička, je tedy součástí onoho "kolotoče". Petra Kováčová je partnerka jednoho z politiků, sama politiku nedělá a nevím nic o tom, že by se dopustila nějakého zasahování do politiky prostřednictvím svého partnera. Vy ano?
Ale poprosil bych vás, jestli byste se nad mými argumenty zamyslila. Díky, rád se zamyslím i nad těmi vašimi, až s nějakými přijdete :-).
František Kostlán
15. 10. 2007 | 17:52

frantisekkostlan napsal(a):

Ad Líný černý pes
Inu, zlodějíček, co byste čekala? :-)
15. 10. 2007 | 17:53

Zuzana napsal(a):

@frantisekkostlan: U Vaseho posledniho prispevku jsem definitivne ztratila nit .. asi kazdy mluvime jinym jazykem.
15. 10. 2007 | 17:56

Tupelo napsal(a):

@Liny cerny pes: mate pravdu, radsi vse jeste uvazim, ted bude vic casu :). Kazdopadne Vam dekuji za prani.
15. 10. 2007 | 18:20

frantisekkostlan napsal(a):

Ad Zuzana
Zkuste si hodit klubkem, třeba vás dovede na místo :-).
Reagoval jsem na tento váš výrok:
"Pokud jsem to spravne pochopila, tak Petre Kovacove nejde o zviditelneni se coby partnerka jednoho z politiku a i kdyby to tak nahodou bylo, tak nechapu, proc Vas nevidim, jak se zastavate napriklad pani Nemcove :-)?"
Myslím, že jazykem mluvíme stejným, rozdíl je v tom, že já se své vývody snažím zdůvodnit, kdežto vy jste zatím jen napsala, co vám slina přinesla na jazyk. Myslím, že by bylo dobré to změnit na skutečnou diskusi.
František Kostlán
15. 10. 2007 | 18:20

frantisekkostlan napsal(a):

Ad Tupelo
Na to jsem zapomněl. Připojuji se k Línému černému pejce: vaše přezdívka zde je proslavená, a známá svou seriózností. (Můžeme se na sebe "naštvat", nikoli však od sebe odvrátit.) Prosím také, abyste ji neměnil.
Přeji příjemný odpočinek daleko od civilizace a pozdravujte prosím B. B. Kinga.
František Kostlán
15. 10. 2007 | 18:25

car napsal(a):

To gdyby se vam povedlo kežby on na polituku nemá ono je jich sice víc
15. 10. 2007 | 19:02

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane strejdo,

tyto stránky nejsou určeny k urážkám, ale ale k diskusi. Viz Kodex diskutujících. Váš text jsem proto smazal.

Libor Stejskal, editor blogů
15. 10. 2007 | 19:17

Tupelo napsal(a):

@Frantisek Kostlan: rovnez dekuji za prani, pokusim se ty dny co nejvic proflakat, i na toho BB Kinga dojde :).
15. 10. 2007 | 19:46

Zacheus napsal(a):

Pane Kostláne, celkem s Vámi souhlasím, že někteří novináři přesahují ve své práci "míru únosnosti". Také jsem si nedávno přečetl se zájmem váš článek o novinářské práci ve vztahu k premirovi a jeho soukromí. Na druhé straně - slečna Kováčová se stala partnerkou expremiéra a čelného politika v době, kdy tento žil v manželství s paní Zuzanou. Je těžké očekávat od novinářů, že tento fakt nebudou vůbec komentovat, třeba i vzhledem k morální stránce věci, kdy jistě ani slečna Petra by nechtěla prožívat to, co připravila spolu s Jiřím paní Zuzaně. Osobně je mně to jedno, ale mám dojem,že jsem v jednom bulváru četl velký rozhovor se slečnou Petrou ( pokud nešlo o plagiát), kde pár jejích odpovědí končilo kurzívkou (smích). Takže to snad zase tak hrozné s těmi novináři a slečnou Petrou -doufejme- nebude.
15. 10. 2007 | 20:26

karel napsal(a):

Po letmém prolistovaní příspěvků ke článku slečny Kováčové jsem došel k přesvědčení,že v těchto debatách,co se týče vulgarit a sprostot mají prim namodralá embrya,která přišla na svět při těžkých porodech z lůna matky ODS.
15. 10. 2007 | 20:40

aal napsal(a):

To TUPELO! Omlouvám za zmatený výpad proti Vám, ale po přečtení ani ne všech těch opravdu ošklivých urážek na ženu, kterých se to tu jen hemží, hlavně na začátku, jsem nějak ujel! Ještě jednou se omlouvám a to i p. Stejskalovi.Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa!
15. 10. 2007 | 20:56

stejskal napsal(a):

V pohodě, pane aal. Za sebe jsem rád, že se to vyjasnilo. l.s.
15. 10. 2007 | 21:00

Tupelo napsal(a):

@aal: v hodine dvanacte :), ma posledni navsteva zde pro pristich par dni. Omluva se prijima a dekuji Vam ze se vse vysvetlilo, ja z tech prispevku take nebyl unesen, ale diky p. Pepa3 a p. Liborovy se vysvetlilo, ze za vetsinou z nich stoji patrne jen jedna osoba. Potesujici zpravou pro me je (mozna jen muj) pocit, ze oproti drivejsimu clanku p. Kovacove tech nejstupidnejsich vulgarit ubylo, ale mozna je to jen zasluha p. Stejskala, ktery je maze rychleji.

Preji vsem hezkou noc.
15. 10. 2007 | 21:12

frantisekkostlan napsal(a):

Ad Zacheus
Myslím, že se ani tak moc v názoru nelišíme. Už v prvním diskusním příspěvku na začátku píšu, že Petra Kováčová měla být na jistou novinářskou reakci připravena, protože je pochopitelná. Čeho je ale moc, toho je příliš, jak sám píšete. Jestli paní Kováčová někdy dala rozhovor bulváru nevím, ale to mohlo být čistě z nezkušenosti s tímto typem novinářů, s tím, co dovedou, když potřebují "legalizovat" nějakou tu lež či polopravdu. Paní Kováčovou neznám osobně, zastávám se jí z principu.
Paní Zuzaně Paroubkové držím všechny palce, přes všechno, co o ní sesmolil bulvár či oponentky z řad "běsnících intelektuálek" ji mám za dámu a výjimečnou ženu. Neodvažuji se však soudit ohledně osobního vztahu ani Petru Kováčovou ani Jiřího Paroubka.
Módní blábolení, že veřejnost má právo na komplet informace ze soukromí politiků, naprosto odmítám.
Mějte se dobře,
František Kostlán
15. 10. 2007 | 21:22

Libor napsal(a):

Tupelo,
děkuji za podporu a skládám poklonu Vašemu brilantnímu úsudku.
Diskuse z pochopitelných důvodů nebyla opravdu nic moc, na straně druhé však alespoň nebyla (minimálně doposud) zaplevelena vulgaritami a ubohostí. A zejména o to mi šlo, když jsem z počátku "zahořel hněvem spravedlivých."
Přeji příjemnou dovolenou a někdy příště nashledanou.
15. 10. 2007 | 21:47

ujo napsal(a):

Mitrofanov, který za ne zcela jasných okolností k nám přišel z ruské stepi (je opravdu Rus?) jen jako nositel ceny F.Peroutky (ten by koukal) plní své úkoly
15. 10. 2007 | 22:08

LEVAK napsal(a):

Jak vidět hyenismus u nás ještě nevymřel!Škoda slov!
15. 10. 2007 | 23:12

rees-moog napsal(a):

čistě fakticky. MFD, která podle přítele slečny Kováčové pořádá nechutný pravičácký hon na jeho osobu, inzeruje již na tento čtvrtek velký rozhovor v jejím pozoruhodném magazínu s p. předsedou Paroubkem na téma jeho nového vztahu, svatby atd. Promiňte slečno Petro, ale nemáte v tom doma malinko zmatek?
16. 10. 2007 | 00:11

Apeoffice napsal(a):

KvÁk, kVáK, KVáK ..... ach jo mám pocit že se ze mne stala kachna, nebo husa? sám sebe jsem potrefil, po přečtení všech příspěvků a reakcí a reakcí na reakce .... proč jen jsem to dělal?

Pane Stejskale, rozumím, že jste se cítil zmaten, jen řekněte za jak dlouho Vás to opustilo, rád bych věděl po jak dlouho u mne stav zmatení bude trvat ... :o)

přeji krásný den všem odpůrcům i zastáncům paní Kováčové jež zde lámou dřevce.
16. 10. 2007 | 07:52

Jana napsal(a):

Já mám stejně starou dceru.Neumím si představit,že by byla tak trapná. Též VŠ,jazykově vybavenou. Hezkou.Naučte se česky,zejména zájmena.
16. 10. 2007 | 10:42

Petr1 napsal(a):

Nikoho nepřemlouvejte, čím déle bude Paroubek v politice, tím lépe pro pravici. Minimálně do příštích voleb. Až tyto volby bolševická banda pod vedením Vašeho milence prohraje, tak ho soukmenovci odstraní sami.
16. 10. 2007 | 11:03

slayer napsal(a):

Slecno Kovackova,

je dobre, ze Jirku premlouvate aby odesel z politiky, nevim jestli si to uvedomujete, ale je to pro vas ohromna prilezitost jak neco udelat pro vasi vlast. Narod by vam to nikdy nezapomel.

Bohuzel je to ale marna snaha. Jirka touzi po moci, ale hlavne. Predstavte si, ze kvuli vam opravdu zanecha politiky. Vy mu pak jednou date kopacky a on bude jak bez zensky, tak bez funkce, jinymi slovy v pr.. , neco jako Rath, kdyby ho tenkrat prezident nejmenoval, s tim rozdilem ze Rath by sice nemel funkci, ale mel by ty jeho dve zensky, zatimco Jirka by nemel ani to.
16. 10. 2007 | 11:12

Ročník 53 napsal(a):

Chtěl bych upozornit, že pokud je někdo za routerem, tak všechny příspěvky zpoza tohoto routeru (z LAN), mají odchozí adresu onoho routeru, a nikoli vnitřní LANky.
Různé nicky z jedné IP nemusí nutně znamenat jednu a tutéž osobu. To jen znamená, že se v nějaké organizaci fláká na internetu příliš mnoho lidí, zde jasně příznivců ODS! To jsou paradoxy...
16. 10. 2007 | 11:49

Michals napsal(a):

myslím si, že novináři by měli respektovat jednoduchou logiku - některý poltik své rodiny v politickém boji používá a jiný ne - ten, kdo se s rodinou nechá fotit na plakáty, ten ať se nediví, že noviny jeho rosinu pak řeší. Kdo má rodinu, která se věnuje svému a do novin a na plakáty se necpe, ten si pro svoji rodinu zasloží klid.
16. 10. 2007 | 12:21

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Ročníku 53,

jsem si toho vědom. Proto jsem také nezasahoval nijak radikálně. Nicméně se asi shodneme, že po sobě jdoucí řada příspěvků z jedné IP adresy pod jedním konkrétním textem působí přinejmenším podezřele.

Mějte se fajn.

Libor Stejskal
16. 10. 2007 | 12:36

Jaruna napsal(a):

Zumpu jste otevrela Vy, slecno Kovacova, svymi rozhovory, ktere jste zacala rozdavat jak na bezicim pasu ve chvili, kdy se odtajnil Vas vztah s p. Paroubkem. To vas asi ocarovala moznost byt videt v novinach, bez ohledu na to ve kterych. Ted Vam to vadi, asi Vam poradil medialni poradce, abyste se "stahla" nebo Vas to proste nebavi. Chci Vas ubezpecit,ze vymena Zuzany za Vas volice soc.dem. neprivede, spis naopak. A vubec nezalezi na tom jestli v novinach jste nebo nejste.
16. 10. 2007 | 15:39

frantisekkostlan napsal(a):

Ad Michals
Mám po delší době tu čest nesouhlasit s vámi úplně. Neexistuje jediný důvod, proč by měl bulvár zveřejňovat košilaté zprávy a fotografie rodiny politiků. A to bez ohledu na to, jak ta která rodina pomohla politikovi ve volbách. To není věcí toho, co dělají politici, ale novinářské etiky či uměřenosti.
16. 10. 2007 | 15:55

TTT napsal(a):

Vážená paní Kováčová,
pakliže je to skutečně tak, jak píšete viz "Jenom lunatik může věřit, že důvěrné informace a fotografie v plavkách někomu „podstrkáváme“. Jenom lunatik může věřit, že si přeji, aby mne „seriózní“ televize „náhodou“ pronásledovala do práce", tak by se Vám měl pan Mitrofanov omluvit. Je dobře, že se ohrazujete, pakliže jste v právu. Osobně si myslím, že média obraz té které osoby mnohdy velmi značně úmyslně deformují - bohužel tak činní i tzv.seriozní média. Přiznám se Vám, že moc nemám rád Vašeho přítele, protože je dost samolibý a nepřispívá moc svou osobou k demokracii v této zemi. U vás se mi zdálo, že se ráda ukazujete v záři reflektorů, přesto bych si nedovolil na místě pana Mitrofanova tvrdit, že si najímáte buvlár či jiná média úmyslně. Ale třeba jsem naivní:-))
16. 10. 2007 | 16:33

janota napsal(a):

Ač vypadáte docela sympaticky souhlasím s názorem, že čím víc budete psát, tím víc se o vás média budou zajímat. Dávala jste rozhovory do seriozních deníků i bulváru a tak se nemůžete divit.Partnerka pana Filipa nebo Bursíka se na veřejnosti neukazují a proto žurnalisty nezajímají. Nejlepší je nad škarohlídy mávnout rukou, a nic nekomentovat to zabírá spolehlivě. Pěkný den
16. 10. 2007 | 16:34

TTT napsal(a):

ad pan Kostlán/
Paní Kováčová bulváru rozhovor skutečně poskytla - za což v jejích předchozích blozích sklidila ostrou kritiku. V minulosti poskytla rozhovor deníku AHA. Pokud se podíváte na její starší texty na aktualne, jistě naleznete odkaz na onen rozhovor pro deník AHA.
16. 10. 2007 | 16:37

frantisekkostlan napsal(a):

Ad Janota
Myslím, že jde z vaší strany o zásadní nepochopení věci. Jestliže někdo někomu z novinářů dává rozhovor (třeba proto, aby nevypadala nevstřícně, když už má za partnera politika - to se dohaduji), má naprosto právo na to, že novináři se při jeho psaní zachovají podle etiky svého povolání. Nebudou si přitom nic vycucávat z prstu, přimýšlet si a manipulovat se slovy tak, aby vyzněla jinak než byla řečena. A to bez ohledu na častost těchto rozhovorů či na noviny, které se ptají.
A není nikoho povinnost sedět doma na pozadí jen proto, aby o něm náhodou nenapsala média. Kde bychom to potom byli? V nějaké banánové republice?
František Kostlán
16. 10. 2007 | 21:29

Michals napsal(a):

pro František Kostlán:
myslím si, že bulvár to prostě dělat bude, i když se nám to nemusí líbit. Pro mne je to ale poměrně dost neznámé území - nezajímají mne ani podobné zprávy o umělcích a sportovcích - co vlastně jiného se v bulváru píše?
Měl jsem na mysli informace o rozvodech, svatbách, atd. v seriózních médiích. Zkrátka to, že rozhodne-li se někdo před volbami k tomu, že se chce prezentovat jako dobrý otec a manžel, pak se nesmí divit, když tisk hodnotí, zda je to pravda...
16. 10. 2007 | 21:31

frantisekkostlan napsal(a):

Ad pan TTT
Já přeci netvrdil, že rozhovor neposkytla. Jen jsem říkal, že tak mohla učinit z nezkušenosti s bulvárem, který se snaží napasovat pravdu do reklamy na svůj plátek. Což v praxi v chování takové redakce znamená: překrucovat, lhát, mluvit polopravu, přehánět, vypichovat jiné priority než ty skutečné apod.
František Kostlán
16. 10. 2007 | 21:32

frantisekkostlan napsal(a):

Ad Michals
Já jsem sice mluvil o bulváru, ale správně jsem měl hovořit o bulvárních metodách. K nim počítám i honbu za rozvody a svatbami ze strany údajně serioních médií (ve skutečnosti již dávno minimálně polobulváry).
František Kostlán
17. 10. 2007 | 01:41

TTT napsal(a):

ad F.Kostlán/
Ano - mohla to učinit v rámci nezkušenosti s bulvárem. Já si ale spíše myslím, že se zachovala podobně jako přítel J.Paroubka - pan Krampol. Ten taky ječel na Frekvenci 1, jakej že je to podlej hnus ten bulvár, přičemž nás v téže době bombardoval onou reklamou na AHA. Jistě jste tu reklamu nemohl nezaregistrovat - běžela poěmrně dlouhou dobu.
Jinak ten odkaz je zde:
http://www.ahaonline.cz/cz/...
17. 10. 2007 | 03:27

bara napsal(a):

Myslim, ze by byla slecna Kovacova prijata uplne jinak, kdyby se zacala objevovat v mediich a davat rozhovory az po rozvodu pana Paroubka. Napr. serie exkluzivnich fotek z oslavy aktualne.cz-na golfu, to byla sila. AHA je zumpa a ze vetsina serioznich novin je na urovni bulvaru, o tom neni sporu.
17. 10. 2007 | 08:57

Romana napsal(a):

Milá slečno ze zapadlé slovenské vísky. Pokud čtete třeba i v češtině, určitě Vám neuniklo, jak naše Československo před II.svět. válkou prosperovalo a patřilo k ekonomickým zárakům.Bohužel, nás prodala vláda Němcům, v r. 1968 se mnohé dalo napravit. To by nás ale Váš Jirka a jeho soudruzi, nesměli předhodit tankům z rUDÉ KOALICE.Když už skoro nic nešlo napravit, přišel sametový podvod a dosud se krade a rabuje a už skoro není z čeho. Pokud odejde Váš milenec z vysoké politiky, budete největším pokladem, které nám Slovensko poslalo. Ale buďme pesimisté, těch "jirků" v té "tržní" vládě ještě je!!!
17. 10. 2007 | 10:27

TTT napsal(a):

ad Bara/
Také s Vámi souhlasím v tom, že i seriozní média se postpně bulvarizují. Není to ale rozhodně jenom fenomen tuzemska, ale i vyspělejších zemí. Expertem přes bulvár je u nás Mladá fronta.
17. 10. 2007 | 12:26

Alteran napsal(a):

Je to sice nesplnitelné přání, ale někdy bych Vás rád poznal. Ne proto,že jste si vybrala mocného politika, ale proto, že mi přijdete zajímavá a já si nerad dělám závěry jen podle iformací z médií :-)
20. 10. 2007 | 18:26

Čtyřlístek napsal(a):

Novináři si Vás trochu podávají. Ale sama zdůrazňujete, že jste dospělá -tudíž by Vás to nemělo tolik vyvádět z rovnováhy. Trochu mi připomínáte chudáka býka v aréně, před kterým mávají červeným hadrem a on se za ním chudák honí tak dlouho až svůj osud prohraje. Co kdybyste přestala vést zbytečnou /teď už i pro veřejnost nudnou/ obhajobu svého vztahu s politikem a zkusila prezentovat třeba vlastní názory na svět. Chtělo by to víc humoru a větší nadhled.Zatím děláte sama sobě jen medvědí službu, protože veřejnost Vás zná jen z podrážděných mediálních protireakcí, kterými umocňujete i "nabublanost" pana Paroubka. Proto tu upjatost trochu odlehčete - oba :-)).
20. 10. 2007 | 23:15

TTT napsal(a):

Tak jsem navštívil knihovnu a náhodou jsem si povšiml, že jste poskytla v posledním týdnu dva rozhovory - jeden MF, druhý č.Instinkt. Nic proti, ale pak se nemůžete divit, že se do Vás bude část veřejnosti strefovat. Nic hrozného jste sice neprovedla, jen žijete s "nenáviděným" mužem, kterého jste přebrala Z.Paroubkové. Vůbec Vás nechci soudit, ale v naší zemi žije mnoho lidí, kteří si najdou vždycky důvody, proč Vás odsoudit, aby si tak odžili vlastní neúspěchy a frustrace. Kdyby jste se tolik neukazovala - třeba jako manželka D.Ratha nebo p.Bursíka - měla by jste to snažší. Ale zřejmě jste se rozhodla, že se chcete ukazovat v tom kterém médiu, a holt pak musíte počítat s tím, že se najdou lidé a novináři, kteří si Vás vezmou na paškál. Je to Vaše volba, paní Kováčová.
22. 10. 2007 | 01:32

VDC napsal(a):

Dve hrubky v titulku, slušný výkon na překladatelku. :D
22. 10. 2007 | 13:43

karin napsal(a):

Bylo by možná fajn, kdybyste raději psala o své práci, jistě je to velice zajímavý obor, tlumočnictví a překladatelství, musí se u toho hodně přemýšlet a člověk pozná fůru SKUTEČNĚ ZAJÍMAVÝCH lidí. I při moderování estrád. Možná by to čtenáře zajímalo více než Vaše filipiky proti zlým a škodolibým novinářům. To, že jste přítelkyní někoho, kdo se v němčině, jak jistě víte, nazývá Besserwisser, není až tak podstatné. Umíte o to lépe tlumočit, překládat, resp. moderovat podnikatelské bály? Takových by bylo...
23. 10. 2007 | 02:14

Karlík napsal(a):

Dobře ti tak, husičko!!
23. 10. 2007 | 13:34

JKL napsal(a):

Připadá mi, že to snad nepsala slečna Kováčová, ale sám velký Jyryk Paroubků. To frázování, styl atd.
23. 10. 2007 | 20:42

Pepa Řepa napsal(a):

Ztráta času.Smysl mají pouze dvě jména.
B.B. King a John Lee Hooker
Boom,boom, boom.
A když jsme u pana Paroubka, tak jsem si ještě vzpomněl na Bumblebee.
Docela to sedí.
28. 10. 2007 | 07:53

Pepa Řepa napsal(a):

Bumble bee, bumble bee
please come back to me
He got the best old stinger
any bumble bee that I ever seen

I can´t stand to hear him
buzz, buzz, buzz
Come in,bumble bee
I want to stop your fuss
You´s my bumble bee
and you know your stuff
Oh, sting me, bumble bee
Until i get enough

Slečno Kováčová, máte recht.
28. 10. 2007 | 08:13

Piotr napsal(a):

Když čtu příspěvky zde napsané, nestačím se divit. Petro dle mého názoru jste si vybrala dobře. Jiří je silná, charismatická osobnost a nepochybně je to jeden z těch, jenž je plně příslušen naší politické scéně velet. Myslím, že na světě neexistuje člověk, který by neměl žádné mouchy. Naše společnost je zkažená. Hodnotí podle vzhledu a podle toho, co jim ten či onen namluví. Vy jste sama sebou a za to vám patří dík.
13. 11. 2007 | 09:40

Kuba napsal(a):

tak chtělo by to aby články procházely nějakou cenzurou co se týká gramatiky :-)

chyb jak máku Petro.
17. 11. 2007 | 16:25

Anna napsal(a):

Překvapí mne, jak člověk, který se živí překladatelstvím nezná vlastní jazyk. Tou potrefenou husou u žumpy jsi vlastně sama.
Asi vám oběma ujíždí vlak, každému z jiného důvodu.
Dovolím si dát dvě nevyžádané rady:
1. Místo drahých šatů si raději zapalť jazykovou korekturu.
2. Tenhle národ ti bude velmi zavázán, když Jirku stáhneš z politické scény a bude ti oporou v životě.
Já osobně bych si o takového člověka neopřela ani kolo. Je mi vás líto.
20. 11. 2007 | 12:36

Karel napsal(a):

Paní Anno,co to vidím ve Vašem příspěvku?Co to,co to?Vy sama potřebujete korekturu nejen jazykovou ale i na používání zájmen dle Pravidel českého jazyka.Znáte tu o tom břevnu ve svém oku?To k bodu 1 a 2.No,a předposlední věta Vašeho příspěvku? Neskutečná originalita!Opravdu vtipné!Ale Vy jste to konstatování určitě myslela vážně.Ještě ,prosím,jmenujte někoho,kdo by měl tu čest s opřeným velocipedem.Ať je to vyvážené,ať to ví i paní Petra Paroubková a mrzí jí to.
22. 11. 2007 | 23:22

Hoják napsal(a):

Srdečné pozdravy Paroubkově milence do žumpy!
06. 01. 2008 | 18:03

Máma napsal(a):

V rudém právu roku 1974 taky plili pouze jedním směrwm bylo totiž jejich.
MFdnes plije jedním směrem je totiž jejich.
Paní Zuzano slušní lidé už nemohou vůbec číst bulvární příspěvky a ani ho nikdy nemilovali.
Hitler byl německým národem milován a židé přirovnáváni v novinách k prasatům. Hitler se nestal kvalitním člověkem a židé morálně neutrpěli. Jste li čestný člověk když vydržíte dostatečně dlouho ono je to přejde.
slušní lidé se nepoznají podle toho co se o nich píše ale činy a svými slovy.
Váš manžel, pokud vydrží být korektní jako pan Švejnar a vykašle se na to, co kdo říká nebo si myslí, vyjde. holokaustu. vraždí je vrah, kdo je vražděn ja oběť.
Neoplácet nenávist nenávistí je vítězství.
V desateru je nevydáš křivého svědectví, kdo pomlouvá a křivě přísahá je pomlouvač a křivopřísežník. Kdo vydírá je vyděrač, kdo podplácí je korupčník.
Lidé sinechají namluvit že oběť je ten na koho si mají došlápnout, je to fenomén lynčování, řádění hitlerjugend. parta "slušných lidí" si po opadnutí vzrušení uvědomí že sestala pouze nástrojem.
Kam zmizeli Sládkovi přívržrnci? Dostali od dalíka firmu a počítače?
17. 02. 2008 | 12:34

Jerry napsal(a):

Tady se mluví o potrefené huse (myslí se tím Rudé právo), co je však "zajímavé", dnes si každá kačena dělá vlastní blog. Mohla byste, soudružko socialistko, s vaší vizáží a vkusem, vystudovat ještě 3 vysoké školy, nebude to nic měnit na situaci, že jste si s vaší image-volbou moc nepolepšila - průměrnost bývalého účetního z RaJ se nedá zastřít.
09. 03. 2008 | 23:01

mach napsal(a):

Koukam, ze sem prispelo odhadem 100 pitomcu a jeden Robert :-)
14. 04. 2008 | 13:33

irena napsal(a):

jenže popelář bude mít sexy mozek asi těžko!
09. 05. 2008 | 09:18

Jožo napsal(a):

Pani Petra, prepacte, ale když uř se, ako hovorite, motate ako husa okolo žumpy, tedy Vašho manžela, a raditě mu, aby zaněchal politiky, cho%dte okolo něgo častěji, aby totiž z politiky opravdu vypadl. Kdo se ma, ako hovorite, na žumpu divat. Preji Vam mnoho uspechjov pri tom premluvaniu!
28. 06. 2008 | 09:44

Katerina napsal(a):

Pane Boze, pani Paroubkova, tyto blogy zde neslouzi, abyste obhajovala svou osobu pokazde, kdyz se neco napise, ale proto, abychom se my, ctenari, dozvedeli neco zajimaveho. Prosim vas, usetrete nas.
01. 08. 2008 | 11:30

Jakub napsal(a):

Komentaru tady je hodne, mozna ten muj zapadne, ale napsat ho musim. Clanek jsem docetl jenom do druhe vety, kde jsem narazil na zakladni pravopisnou chybu - me/mne. Ve tretim padu se pise mne. Mam za to, ze kdyz uz nekdo publikuje verejne, tak aspon takovato zakladni pravidla by se mohla dodrzovat.
20. 09. 2008 | 21:56

Omega watches napsal(a):

Omega watches not only rule the third planet but have traveled in space as well. In March 1965 NASA chose Omega as the only watch to have cleared the severe test conditions laid down by them. It won the "snoopy awards" in 1970 for helping divert a potential disaster. Omega''s speed master has been the only watch to land on the moon and thus the name moon watch was earned by it. http://www.omegawatchessale...
03. 07. 2009 | 08:06

TUTORIAL TIPS AND TRICKS napsal(a):

Danke f information
25. 08. 2009 | 23:43

cartier ballon blue napsal(a):

TU water fish known, is also the source of happiness.
25. 03. 2010 | 06:17

cartier cheap napsal(a):

It would be great if you have other great things just like this. I really love it. Thanks!
25. 03. 2010 | 07:11

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy