Odcházím ze Strany zelených

13. 11. 2008 | 03:04
Přečteno 4355 krát
Jsem přesvědčen, že smysl vstupu do veřejných aktivit a zvláště do volených politických struktur musí být podpořen jasnou vizí a programem. Loajalita ke společnému dílu, k úspěchům i prohrám má být základ společné práce v politické straně nebo hnutí. Tento fenomén jsem si hodně uvědomoval během parlamentních voleb a mého vstupu do Strany zelených před dvěma roky. Teď už tento dojem bohužel nemám.

Jelikož smysl mého politického angažmá ve SZ nebyl motivován zištně, musím veřejně vyjádřit svoje rozhodnutí odstoupit z čela Krajské organizace SZ v Královéhradeckém kraji, odejít z pozice poslaneckého asistenta Martina Bursíka a ukončit svojí činnost ve Straně zelených. Tento pocit ve mě převládá již delší dobu. Protože jsem se Stranou zelených již skoro tři roky bytostně spojen, dal jsem na žádosti některých spolustraníků, kterých si vážím a svoje rozhodnutí jsem odložil na dobu po sjezdu a po volbách. Vím, že nemohu být loajální k ambicím některých Zelených legitimizovat KSČM v politickém prostoru, k populisticému odmítání snahy o ozdravení stavu státní pokladny nebo k ukázce snahy neschopných spolustraníků změnit Stranu zelených jako převodovou páku k získání jejich vlastní moci a pozic. Nedělám si iluzi o dalších politických subjektech na naší scéně, v tomto srovnání vycházejí Zelení asi nejlépe, přesto vidím svoje místo více v rámci občanských iniciativ než v politické straně.

I nadále budu aktivní ve věcech veřejných, budu vstupovat zejména v Královéhradeckém kraji do správních řízení ohledně staveb "na zelené louce", kácení stromů a jiných zásahů do přírodních krás. Budu nadále upozorňovat na aroganci moci a porušování lidských práv a svobod. Ostatně mám co napravovat. Během mého angažmá poslanecká sněmovna i díky poslancům SZ přijala např. policejní zákon, který neúměrně zvyšuje pravomoci policistů, zákon o zaznamenávání emailů a telefonů, jakožto zákon o výměně informací nebo evidence biometrických údajů pro vydání cestovních dokladů, kamerové systémy na ulicích velké části českých měst a v podstatě nefunkční systém kontroly a vymahatelnosti práva v našem státě.

Jsem přesvědčený optimista a věřím v to, že se v budoucích časech dočkáme vítězství spravedlnosti a pravidel nad naplňováním osobních ambicí jednotlivců. Pro vytváření pravidel a kontrolních mechanizmů jsem v budoucnosti připraven znovu ve volbách kandidovat, nabídnout tak své zkušenosti a vizi ve prospěch celku.

V Milkovicích dne 12. listopadu 2008

Více o politickém angažmá Stanislava Pence ve SZ najdete na stránce http://www.kozy.cz/volby.html

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Rattus napsal(a):

a maj recht, pane Penc. Ze Strany zelených se stal B-tým ODS. Bursík je jedna ruka s Topolánkem a se zelenými myšlenkami ho pojí tak maximálně jednou za čas nějaký ten strohý blog na Aktualne.cz. Inu pro koryto je třeba i zradit své voliče.
Ale voliči nejsou hloupí a ve volbách jsme viděli totální propadák SZ. Zisk 0 krajských zastupitelů a 0 senátorů, to je opravdu slušný výkon. Myslím, že stejný výsledek měla i Balbínova poetická strana...
Jedinou možnou cestou, jak ponechat Stranu zelených v Poslanecké sněmovně i po volbách 2010, je zbavit se Bursíka, Jacques, Džamily a dalších korytářů, odejít okamžitě do opozice a začít dělat skutečně zelenou politiku s levicovými prvky. Pravicová politika současného vedení SZ vede jen tou cestou, jakou si prodělala Unie svobody, tedy na smetiště dějin.
13. 11. 2008 | 03:54

stanislavpenc napsal(a):

Vubec s Vami nesouhlasim.
13. 11. 2008 | 04:11

Rattus napsal(a):

No, to je škoda, že nesouhlasíte. Ona totiž se politika jakékoliv strany jaksi nedá dělat bez hlasů voličů. A myslím si, že ve volbách 2006 mnoho lidí opravdu čekalo jakousi změnu přístupu SZ k politice, minimálně nějaké odlišení od těch velkých stran, které způsobily nechuť lidí. Proto taky SZ prošla, stejně jako US kdysi. Jenže jakmile US zasedla ve vládě a začala se podílet na korytářství, tak voliči zmizeli, jako pára nad hrncem. Stejný osud čeká i SZ, ti voliči prostě volit SZ už nebudou, když zjistili, že Bursík a spol. je stejný, jako ti, kteří tam seděli před ním. Četl jsem mnoho komentářů od politologů, převažuje názor, že SZ měla být v opozici a tím by nejspíše její voličský potenciál dosti vzrostl. Byla prostě chyba jít hned po korytech, to voliče silně odradilo
13. 11. 2008 | 05:04

Ládik napsal(a):

Stačí, když budete plnit 5. a 6. řádek vedle své fotografie. Zdravím.
13. 11. 2008 | 05:44

StandaT napsal(a):

Pane Penci, děkuji za práci, kterou jste odvedl. Škoda, měl jste ještě chvilku zůstat. Krom toho oceňuji, že jen konstatujete, že odcházíte a vysvětlujete proč, ale zároveň nejmenujete, nepersonifikujete a nevyřizujete si veřejně účty - to je v poslední době nevídané. Díky.
13. 11. 2008 | 08:03

Lila napsal(a):

Dobrý den, pane Penci,

také se domnívám, že Rattus nemá pravdu a důvodům Vašeho odchodu ze Strany zelených rozumím. Udělala jsem kdysi podobnou zkušenost s Unií svobody.
Zelení svou rozhádaností, nepředvídatelností a zejména podivným chováním poslankyň Zubové a Jakoubkové, exministryně Kuchtové etc., promarnili šanci, která už se nemusí nikdy vrátit. Škoda.
Vím, že zelené v parlamentních volbách volili i pravicoví voliči, protože nabídka napravo od středu je skličující, kdežto levicový volič má dost na výběr.

S argumentem, že zelení jsou na Západě stranou levicovou a proto by i česká Strana zelených měla tíhnout doleva, se občas také setkávám. Pokud vím, tak zdejší zelení se etablovali především ekologickými aktivitami, které minulý režim považoval za regulérní opozici. Proto chápu, že zelení nemohou stát v jednom šiku s KSČM.
Velkým problémem Strany zelených je i to, že se na ni nabalují různé podivné a nedůvěryhodné existence, které si svým politickým angažmá řeší především vlastní mindráky a frustraci.

Pane Penci, přeji Vám hodně štěstí v dalším životě a věřím, že to (ještě) nevzdáte.
13. 11. 2008 | 08:16

Neopřemyslovec napsal(a):

Nedělám si iluzi o dalších politických subjektech na naší scéně...Ani majoritní obyvatelstvo si nedělá prosím o vás iluzi. Prostě jste individualista, který se náhodou přichomejtl do kolektivizního spolku. Já také nejsem straníkem. Jsem individualista. Vaše místo je žitím spolužijícím zvířectvem a občasným poštěkáváním k civizizaci. Určitě si s tím vystačíte do konce svého života.
13. 11. 2008 | 08:19

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, že zelené vnímám jako stranu, která cílevědomě rozbíjí dopravní, energetickou, potravinovou a obrannou situaci tohoto státu - zakázat auta, topit hnojem a okamžitě vyhlásit válku Americe - úžasný program. Navíc brčálníci zneužívají zelenou, a většina z nich nerozezná jedli od smrku, a že o tom něco vím...
http://wbgarden.com
http://zpravy.idnes.cz/za-d...
Další zelený odborník:
http://sinagl.bigbloger.lid...
13. 11. 2008 | 08:44

Pocestny napsal(a):

Ahoj Stando,
no, to je jobovka!
Kdo tam Martinovi zbude, když od toho odejdou takoví jako ty a zbudou tam jen Matějové a Olinky?

Já jsem tak trochu doufal, že ten levičáckej pionýrák nějak ukočírujete do změny k liberálnímu pojetí zelené politiky, ale jak vidím, plíživá bolševizace VŠECH partají je na postupu.

Nebojim se o tebe, "firma" Penc byla vždy zárukou, co se ale stane z SZ? Další "moskevská" pobočka bolševika?

Tak hodně štěstí v návratu k "politice značky S.P."
13. 11. 2008 | 09:09

jarpor napsal(a):

wbgarden

Nemusím nic psát. Napsal jste to za mne. Díky.

Hezký den
13. 11. 2008 | 09:14

JAHA napsal(a):

Ad: autor
Ako by ste nasiel usvedcujuce dokazy proti sofistikovanej praci mafianov, ked nie a j zaznamenavanim telefonov a mailov? Vestenim z gule, ci ako Rimania podla husi? Alebo sa spoliehat na pravdovravnost mafianov? Ako by ste monitoroval poriadok aspon na hlavnych uliciach miest, ked nie kamerovym systemom? Slusnym ludom, ktori nepachaju na uliciach priestupky, ci trestne ciny to totiz by nemalo vobec vadit, prave naopak. Ci by ste nasadil na kazdeho obcana jedneho policajta? Alebo poziadal hovorcu "Vesmirnich lidi" v Cechach, aby sa spojil s velitelom neviditelnej kozmickej lode Ptahom, aby podaval usvedcujuce informacie o zlocincoch? Pokial to su jedny z hlavnych dovodov Vasho odchodu zo strany, potom dobre pre stranu.
13. 11. 2008 | 09:17

Marceluška napsal(a):

Škoda, stvrzuje to všeobecný pocit že politika je prolezlá, červivá.
Přeji Vám hodně štěstí, zdraví, a děkuji že s Vámi alespoň na chvíli zavál do politiky čerstvý vítr upřímnosti.
Hezký den.
13. 11. 2008 | 09:32

Stařeček napsal(a):

Straně zalených nevěřím. Nalákala k volbám mnoho důvěřivců ve správnost zlepšení ekologie, aby z vlády tuto mohly ovlivňovat. Dnes jedni bojují proti radaru, zatím co druzí jej podporují. Místo podpory ekologického topení a zlepšení životního prostředí se pouze hádají o koryta. Nutí staré lidi aby topily starými gumáky a plasty. Chtějí pak těmto nemajetným kontrolovat každý komín, zatím co velké znečišťovatele nechávají v klidu. Zakazují spalování listí a ořezaných větví a nevadí jim ekologické katastrofy. Šlo prostě jenom se dostat ke korytům. O tom jak se Kateřina Jacques dostala do vlády raději pomlčím. Mám pokračovat? Raději ne. Proto doufám, že strana zelených odejde z dohledu a raději se přivazují k elektrárnám. To má obrovský smysl.
13. 11. 2008 | 09:41

Pocestny napsal(a):

JAHA: zafízlenost a televizace Velké Británie je známá, přímá úměra scanning a zločinu ovšem vypovídá, že i v zemi, kde na trase Dover - Liverpool jedete přesně 7!! minut "mimo obraz" CCTV, se zločinu nadmíru daří i pod dohledem CCTV.

"Slušní", bázliví občánci nechápou, že buď budeme pozorovat všechny a všude, nebo jen rozlišíme oblasti pod totální kontrolou a oblasti s nulovou kontrolou.

To, kde kamery jsou, totiž ví nejen policajt, ale hlavně kriminálník.

Občánek ví - jako vždy - velké kulové, jen podléhá klamnému pocitu bezpečí, i když v reálu nic takového neexistuje.

V Praze dochází k největší kumulaci darebáků v oblasti Venclu, celé náměstí je monitorováno, tomu, že se tam ročně vydýluje metrák koksu a prodá cca sto tisíc souloží, to ovšem nezabrání.
13. 11. 2008 | 09:41

Lila napsal(a):

Stařečku,

od kdy je Kateřina Jacques ve vládě? To jsou věci, nějak mi to uniklo.
13. 11. 2008 | 09:54

krok napsal(a):

ad Lila: no přece od té doby. co je Bursíkovou souložnicí:-))..přes postel se dá ovládat i ministr:-))..takže "stařeček" měl pravdu..AuAu ve vládě je..nebo ministr vlády v ní:-))
13. 11. 2008 | 10:05

Lila napsal(a):

Pocestny

Tak on i tady platí zákon zachování hmoty, technické prostředky typu monitorovacích kamer mohou pouliční kriminalitu odněkud vytlačit, ale ne potlačit. Ta se jen přeleje někam jinam; z centra na okraj Prahy, nebo do měst v okolí, aby se zase za čas vrátila. Tudy asi cesta nevede...
13. 11. 2008 | 10:10

veverka napsal(a):

Bursíkův pravicový zelený experiment se rozpadá a krysy opouštějí palubu.Kdo by taky volil bé tým ODS? Výsledky krajských a senátních voleb jsou dostatečně výmluvné,nula od nuly pojde.Kde zůstal Váš program? Kde je např. referendum pane Penci? To jste v programu měli,zvaní cizích vojáků nikoliv.
13. 11. 2008 | 10:10

Pocestny napsal(a):

Závěrem - reakce jsou smutné.

To, že tu neobols nadávají, je správně. Pro ně, pro každého "vidláka" je Standa exotem. Pro KAŽDÉHO myslícího občana je ovšem Stanislav Pelc ostrovem lidskosti, občanství a jasného postoje člověka k životu v tom moři beztvarého kolektivismu a v bídě duševní, která českým venkovem bují jak buřina.

Dost mne překvapuje, jak podobné a smutné jsou reakce našich "pravičáků". Je opravdu poznat, že česká společnost se rozdělila na elitní menšinu technokratických utilizátorů, kteří se zabarikádovali za svým dogmatem, no a pak tu máme ty davy devastátorů, kteří za své wellness rádi nechají platit jiné - stát, spoluobčany a okoloní přírodu.

Víte, jarpore a spol., ono v tom vašem bipoláriu - koncern / odbory, které tu praktikujete už dvacet let, prostě pro lidi místo není.

Tak se nedivte, že dnes končíte v "německém klinči", čili v dualitě hnědého a rudého bolševika. Na kecech a výkřicích, které to provázejí, totiž vůbec nezáleží.

Tak tu z jedné strany jedni brečí po Bob Marley bolševismu (zelená, žlutá, rudá), druzí odsuzují k smrti jediný nadějný pokus dnešní doby o nebolševickou politiku tím, že se přidají ke komoušům a budou bedlivě následovat brekot bolševika, neboť stejně jako on lká a vzteky se zalyká nad julínkovným v ceně jednoho plzeňského, tak "modrobolševik" neche připustit přirozenost přenosu nákladů na čištění životního prostředí na ty, kteří jeho nutnost způsobují.

Smrdíte tím "levným kapitalismem", který ovšem požaduje lidská práva občana i pro firmu a její ziskovost.

Ano, jezdím přes 50 tisíc ročně, chápu, že znečišťuji více než průměrný čížek se svými 27 tisíci, nesu svou odpovědnost.

Zároveň nevím, proč bych se měl někomu skládat na filtry, odlučovače, rekultivaci a podobně, protože to je JEHO byznys, on mi také slevu nedá.

No a partaj, která sdružuje občany, kteří jsou schopni myslet jednotlivě, ta má proti těm bylým pochodujícím plukům "Lidových Milicí za své zájmy" vždy nevýhodu. On český občan preferuje, když "zločin má svůj řád".
13. 11. 2008 | 10:10

Lila napsal(a):

Krok

Já Kateřinu Jacques v žádném případě nepovažuji za kariéristku; "holky Pajerovy" se angažovaly ještě před listopadem 89. Chápu, že samostatně uvažující a odvážná ženská jako Kateřina, dost lidí irituje. Ženská se přece má držet plotny a vařečky, že?!

No a taky si myslím, že není jedinou ženskou v politice, která si v ní našla partnera, tak proč ty jedovatosti?
13. 11. 2008 | 10:18

kacir napsal(a):

Zmanipulovaný a dobře zaplacený předvolební výzkum před parlamentními volbami, který SZ vynesl nad 5% hranici, oblbnul dost lidí a splnil svůj úkol. Vše co je vybudováno na podvodu dříve nebo později zkrachuje.
13. 11. 2008 | 10:21

Imhotep napsal(a):

pro Pocestného

Stanislav Penc je především egocentrický narcis neschopný naslouchat druhým a neschopný cokoli vyřešit. To píši po vlastní zkušenosti
13. 11. 2008 | 10:26

Pocestny napsal(a):

Lilo, jedovatosti musej bejt, to je klasika

viz

http://www.youtube.com/watc...

Kačena je punkerka, ta to v českém vohnoutově bude mít vždy těžké..
13. 11. 2008 | 10:30

Josef napsal(a):

SZ nebude nikdy v ČR stranou predominantní, tedy stranou která dostane tolik hlasů, aby mohla vládnout sama. Takovéto postavení a sílu mají u nás pouze ODS a ČSSD. Strana Zelených je nyní relevantní stranou s koaličním potenciálem. To znamená, že je schopna doplnit nějakou koalici. Jejím úkolem je,aby díky svému koaličnímu potenciálu prosadila co nejvíce ze svého programu, a zároveň zabránila věcem které jsou v příkrém rozporu s jejím volebním programem. Toto se samozřejmě podstatně lépe prosazuje s podílem na vládnutí. Chcete aby raději rebelovala v opozici bez možnosti něco změnit? Podíl na vládě a alespoň částečné sebeprosazení SZ, dá této zemi víc, než kritizování a pohodlné pobývání v opozici. Někteří lidé toto bohužel nechápou.
13. 11. 2008 | 10:36

Pocestny napsal(a):

Imhotep - jo, i vám se u piva zasmějem...-)

Mne byste asi shledal velmi podobným, soudě dle vašich místních příspěvků, ani se mnou byste společnou řeč nenašel.

To je generační, že ignorujeme kverulanty a fňukaly, držte se svý "metařský" haleny (víte, v Praze vodjakživa choděj v oranžovym popeláři), ta vám dá tu iluzi vyslyšenosti vašich chronických nářků na svět vezdejší.

To, že nejsme k ničemu vám, ještě neznamená, že nejsme k užitku jinde, to jest veskrze problém váš....

Stálé Zdraví!
13. 11. 2008 | 10:39

Charlie napsal(a):

pane Penci

je obrovská škoda pro přírodu a a životní prostředí této hezké země, že se její ochrany ujala skupina prospěchářů a zmatenců.

Opravdu za to zase mohou komunisti? nebo vy sami:
Během mého angažmá poslanecká sněmovna i díky poslancům SZ přijala např. policejní zákon, který neúměrně zvyšuje pravomoci policistů, zákon o zaznamenávání emailů a telefonů, jakožto zákon o výměně informací nebo evidence biometrických údajů pro vydání cestovních dokladů, kamerové systémy na ulicích velké části českých měst a v podstatě nefunkční systém kontroly a vymahatelnosti práva v našem státě.

Jděte raději pást ty kozy a vezměte sebou Bursíka, Kateřinu, Kuchtovou.......a další.
SZ jen ukázala, že není ničím jiným než jen dalším českým výtahem........
13. 11. 2008 | 10:43

bape napsal(a):

pro p.Penc.: Milej pane, jak to tak čtu a jak Vás vidím a sleduji Vaše výstupy, myslím, že Vás vůbec nebude škoda. Už abyste byl u Vašich koz, těm asi nejlépe rozumíte. Srdečně zdravím a přeji pěkný den.
13. 11. 2008 | 10:47

jarpor napsal(a):

Pocestný

Bipolární ... není místo pro lidi.

Musím se ohradit. Bez lidí nejde nic. Takže nevím, kam mne tlačíte.
Ochrana životní prostředí je nezbytná. Ale ochrana, nikoliv pod rouškou ochrany poškozování nejprve lidí a poté i té přírody.
Alternativní zdroje ? Ano. Ale alternativní, tedy odpady, přebytky z nadúrody nebo speciální plodiny ! Nikoliv záměrný výsev ploch obilí a kukuřice pro spálení či fermentaci a z plynu generátorem vyrábět elekřinu.
Jeden starý zemědělec mi řekl, spalovat "potraviny" - to je zločin.
V tom s ním souhlasím.

Mohl bych uvést další paradoxy zelených. Nebudu zatěžovat.

Hezký den.
13. 11. 2008 | 11:02

Imhotep napsal(a):

pro Pocestného

Stanislav Penc bohužel mnoho nasliboval a nic nedokázal. Sliboval ve Starých Hradech, jak zachrání hrad a oni mu tam věřili. Dočkali se jen mlácení pantem pana Pence.
U piva se klidně smějte :)))) Ostatně je to jediné, co zřejmě dokážete.
Mimochodem, z čeho usuzujete, že si někde stále stýskám. Nemáte v té hospůdce nějak zahulíno, že tak špatně vidíte, tedy čtete? :)
13. 11. 2008 | 11:03

veverka napsal(a):

Josef
"Strana Zelených je nyní relevantní stranou s koaličním potenciálem"
Pouze s koaličním potenciálem pro ODS.

"Jejím úkolem je,aby díky svému koaličnímu potenciálu prosadila co nejvíce ze svého programu"

Prázdné fráze.Napiš co podle tebe tedy tak zásadního ze svého volebního programu SZ prosadila.

Aby se ti to lépe vymýšlelo,tak tady máš program SZ
http://www.zeleni.cz/555/cl...

Cituji dvě pasáže,které hovoří za vše:

"Oddíl 13. Justice a bezpečnost:
Nepodpoříme zřízení základen jakékoli zahraniční armády na území České republiky."

"Oddíl posílení ústavního pořádku:
Budeme prosazovat zákon o obecném celostátním referendu v takové podobě, aby se konalo na návrh určité části poslanců a senátorů, nebo na žádost 250 000 občanů. "

Toto jsou doslovné pasáže z politického programu Strany zelených,vážený.Ptám se tedy jaký program pan Bursík a spol. prosazují?Program Strany zelených to rozhodně ale rozhodně není.
13. 11. 2008 | 11:22

Kritik napsal(a):

Díky pane pane Penci, že odcházíte kvůli tomu, co jste sám spoluvytvořil.

Můžeme vám popřát mnoho úspěchů - vámi deklarované aktivity si zaslouží i naší podporu.

Nezapomeňte však, že pod pojmem "zelená planeta" se skrývá především život a ten náleží i vašim odpůrcům. Neshazujte se nenávistnými akty, ty nemají s životem nic společného.
13. 11. 2008 | 12:56

Pobo napsal(a):

Tehdy jste, pane Penci, odešel od koz k politice. Teď z ní před kravami prcháte zpět ke kozám. Kruh se uzavírá. Vivat kozy!

Přeji mnoho úspěchů a rovnou (v rámci možností) páteř
13. 11. 2008 | 14:12

lubka napsal(a):

Běž,Stando,běž. A pozdravuj vlaštovky...
13. 11. 2008 | 14:21

fafnir napsal(a):

ne že bych měl zelené nějak v lásce,ale u vás to vypadá ,že jste to nedělal kvůli korytu.A to,myslím,není málo.
13. 11. 2008 | 14:46

JAHA napsal(a):

Ad: Pocestny to JAHA
Mozno paradoxne, s tebou uplne suhlasim. Riesenim je bud hned pri narodeni kazdemu implantovat cip a sledovat ho satelitom, alebo nechat vsetko tak, ci sa nahodou mlciaca vacsina nepreberie a nevezme spravodlivost do svojich ruk. Najst nejaky kompromis medzi tym je na Nobelovu cenu. Ja som len chcel autorovi "sdelit" svoj nazor, ze to by nemali byt dovody na rezignaciu a navrat ku kozam, ale naopak, dovod pre jeho este vacsiu angazovanost, pokial je mu tato strana najblizsia.
13. 11. 2008 | 14:57

Noe napsal(a):

Krysy opouštějí potápějící lod,SZ je strana škůdců ztrpčující obyčejným lidem život .Věnujte se nadále kozám a nelezte mezi lidi ,budte tak laskav.
13. 11. 2008 | 18:28

Martin napsal(a):

Vážený pane S.Penci,

Co Vám Martin Bursík udělal, že jste přestali být přáteli? Já si vybavuji, jak jste společně natočili jakýsi dokument (běžel pak v televizi), kde vystupovali coby velcí kamarádi. Co Vás kutečně tak naštvalo? Děkuji.
13. 11. 2008 | 18:36

Martin napsal(a):

Vážený pane S.Penci,

Co Vám Martin Bursík udělal, že jste přestali být přáteli? Já si vybavuji, jak jste společně natočili jakýsi dokument (běžel pak v televizi), kde vystupovali coby velcí kamarádi. Co Vás kutečně tak naštvalo? Děkuji.
13. 11. 2008 | 18:36

kolja napsal(a):

předpokládám, že straníky, kteří usilují "změnit Stranu zelených jako převodovou páku k získání jejich vlastní moci a pozic", myslíte mj. ty dvě dámy, které se nemohou nabažit zázračného pocitu moci, k němuž jim stačí si jen postavit hlavičku

z těch bych byl rovněž nešťastný - na druhé straně ale ve straně zelených jsou i kladné příklady - osobně stále beru Martina Bursíka, i když se zdá těmi únavnými kverulantkami a nevím čím ještě už poněkud ucloumaný; ministr Liška je podle mně velmi zdatný ministr, Kateřina Jacques mi taky připadá věcná, a navíc ji národ zbožňuje pro její úžasný sex-appeal (jenom že si to národ nepřizná a projevuje se to tudíž jen vesměs negativně skrze vulgarizmy v internetových diskuzích...), a jsem hrdý na to, že jako ministra zahraničí máme takovou osobnost - atd.

musím říct, že mě vaše rozhodnutí zaskočilo, a dokud o něm nevím více, tak taky zklamalo - bouchnutí dveřmi zavání zkratovým řešením - a když ho vysvětlujete negativní zkušeností s některými spolustraníky, tak bych doufal, že u zelených přece shledáte ještě několik spravedlivých, kteří by se v tom neměli nechat samotní...
14. 11. 2008 | 00:53

Ivan Hochmann napsal(a):

Postoje a činy jedinců,

vymezující se vůči něčemu jsou v poslední době na denním pořádku.
Neustále jsme všichni drážděni něčím,někým ,-neustále nás něco nasírá,protože to jde proti našemu názoru,přesvědčení.Stále více se nedaří zakotvit v klidných vodách a žít si.

Pořád má někdo míň ,než si myslí,že by mohl mít.Pořád je strašné množství sousedů,kteří čumí přes vrata a závidí.Pořád je šílené množství zlodějů co nám vykrádají kapsy.Pořád je tu nadbytek bolševických přicmrndovačů co lkají nad Julínkovným v ceně jednoho Plzeňského a všechno chtějí zadarmo.A pořád to jde dokola.Už mě ani nebaví poslouchat tyto jedovaté informace.

Postoje a činy jedinců,

jsou pouhým gestem buď rezignace,nebo prologem osobních ambicí v budoucím politickém čase.Panu Pencovi se ale divím. Musí mu být jasné,že Zelení se do příštího parlementu nedostanou ani kdyby Jaujau povila mesiáše.Také Křesťané dopadnou jak v Římě.Místo lvů je sežerou jejich vlastní ideologické marnivosti kolem potratů a spol.i nevýrazná klidná síla nereflektující ani vlastní problémy ,natož naše.Modrá sguadra mu jednoznačně nevyhovuje,stejně jako bolševik, tak co vlastně chce?Přidat se k zástupu Paroubkových a Rathových roztleskávačů?
Se svou minulostí nasáklou zeleným terorem,beatnickou vizáží,a prostořekým jazykem mu nakonec zbudou ty kozy.

Ivan.
14. 11. 2008 | 01:34

Karel napsal(a):

Pane Penci, nežárlíte na Kateřinu?
14. 11. 2008 | 08:59

Josef napsal(a):

to veverka:
Pouze jsem se snažil popsat jakou roli mohou hrát tyto strany. Volební program SZ jsem neznal a až nyní jsem ho velice zběžně prošel. Zdá se mi levicově populistický a to mě mrzí. Myslím si, že pokud se chce SZ zachránit, musí se posunout doprava a být stranou pravostředovou. SZ by se mi líbila jako slušnější a méně klientelistická alternativa ODS. Pak bych jí svůj hlas na úkor ODS,kterou volím pravidelně,dal. Možná je přání otcem myšlenky, ale zdá se mi, že touto cestou se současné vedení v čele s předsedou chce vydat. Třeba se pletu a byla by to pro SZ cesta do pekel a dopadla by jako US-DEU, ODA atd. Pokud to však nezkusí, zmizí z politické mapy určitě.
14. 11. 2008 | 15:01

kmet napsal(a):

Pane Penc, na jedné straně Vám neschvalují házení flinty do žita po prvním poznání, že nějaká strana nemusí odpovídat Vašim představám, ale na druhé Vás chápu. Musí na to žaludek. Ve SZ ale budou lidé Vašeho typu scházet. Jinak její ovládnutí ultralevičáky je reálním nebezpečím.
15. 11. 2008 | 05:30

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Němec Václav O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy