Karel je boží

25. 01. 2013 | 09:01
Přečteno 6761 krát
….stačí to jako argument proč volit právě jeho? No jak komu, že? Přesto jsem se do argumentace pouštěla a že je boží si sice myslím, ale nepoužila jsem to v terénu ani jednou.





Vyrazíme autobusem na Vysočinu a Moravu, napadlo nás v sobotu večer. A v úterý jsme vyrazili. Tak trochu jsem podlehla dojmu, že se řítíme do jámy lvové. Autobus se podařilo polepit a naložit, stejně tak se podařilo sehnat dobrovolníky na palubu.

Dnes, když už je autobus, který jel s Karlem, v Praze, můžu říct, že to nebylo zase tak zlé. Karloviny šly vcelku na odbyt a díky dodávce placek bylo rozdávání veselejší. Na palubě se sešla perfektní parta, která se každý z těch tří dnů trošku obměnila. Jádro však zůstalo stejné. Rozpis trasy jsme celkem dodržovali, ale občas zastavovali zcela neplánovaně, protože autobus docela poutal pozornost. Podpořili jsme akci pro Karla ve Valašském Meziříčí a pak také koncert pro Karla v Bojkovicích. Atmosféra byla neopakovatelná.

Pokud se chcete trošku pobavit, zde je důkaz, že VALAŠI VOLIJÁ KARLA a čert nikdy nespí:
http://www.youtube.com/watch?v=BSp4Ppb_uOI

Mám z té cesty dobrý pocit. Po dlouhé době jsem vnímala nefalšované nadšení dobrovolníků a ochotu udělat něco prostě proto, že to udělat chtějí a to včetně majitele autobusu a řidiče v jednom. Jeli jsme na trase: Havlíčkův Brod, Jihlava, Brtnice, Telč, Moravské Budějovice, Pohořelice, Mikulov, Břeclav, Valašské Meziříčí, Hranice, Lipník nad Bečvou, Šternberk, Uničov, Libina, Šumperk, Zábřeh, Litovel, Olomouc, Prostějov, Přerov, Bojkovice, Luhačovice, Valašské Klobuky, Vizovice, Zlín, Fryšták, Holešov, Hulín, Kroměříž, Otrokovice a Uherské Hradiště a ještě přibyla spousta malých a neplánovaných zastávek, protože na palubě bylo zejména osazenstvo z Moravy.

Pokaždé jsme si při opětovném nalodění sdělovali dojmy z terénu a zdálo se nám, že jsou šance vskutku pozoruhodně vyrovnané, což je vlastně z Vysočiny a Moravy dobrá zpráva pro Karla. Až na Břeclav, ta nás zdrtila a jedna paní místostarostka už od té doby tomu městu neřekne jinak, než město duchů… Zdá se, že tam Karla bude volit jen zlomek lidí. Jedna paní mi pošeptala, že ho volit bude, ale raději nechce, aby se to vědělo. Několik pánů si před námi odplivlo, jeden dokonce vzteky poplival sám sebe…

Vždy, když ke mně někdo přicházel, já pozdravila a nabídla Karloviny, hned jsem věděla, na čem jsem. Jeden pán poslal Karlovi pár facek, dámy mu však posílaly polibky. Ty polibky vyřídím ráda. Díky všem, koho jsem na akci autobus pro Karla mohla potkat. Dnes vím jistě, že Morava není Zemanova, rozhodně ne celá. A jsem ráda, že už v sobotu kolem třetí hodiny budu vědět, zda si dát konečně pořádnýho panáka a to buď na kuráž do další pětiletky a nebo na zdraví nového prezidenta. Prezidenta, který je prostě – boží. :-)

Jak autobus vypadal, můžete shlédnout zde: http://www.isuzubus.eu/01/isuzu-bus-volim-karla/

A po včerejší večerní finálové debatě na ČT snad už zbývá jen dodat:

„Naděje je stav ducha, který dává smysl našemu životu.“ Václav Havel

Ať volíte Losnu, nebo Mažňáka (Bahňáka už volit nejde), přijďte prosím k volbám.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

vasja napsal(a):

Za kapra bych to kadloj hodil. Ale neřek. Asi nejsem vetchý.
25. 01. 2013 | 09:06

Petrkell napsal(a):

Politická agitka, svazáci s nadšením budovali socialistickou vlast,
Panebože.
25. 01. 2013 | 09:09

vasja napsal(a):

Jo a prej Kadel nemá s hlupákama od starostů nic společnýho. Je to možný?
25. 01. 2013 | 09:10

vasja napsal(a):

Noa co bylo večer a tak? Bylo?
Nedělejte, že né.
25. 01. 2013 | 09:12

melčákova pohanka napsal(a):

Ktééééééééééé tomof muj? A radar tu zase bude! Paní starostko,ale vždyť vás Karel včera odepsal! Není Karel robot?
25. 01. 2013 | 09:12

dříve čtenář napsal(a):

Po podobné přípravě voličů v r. 1948 se to komunistům v padesátých létech věšelo...
25. 01. 2013 | 09:13

dříve čtenář napsal(a):

Paní Vendlová a desatero znáte?
25. 01. 2013 | 09:14

vašek napsal(a):

Proboha !!
25. 01. 2013 | 09:17

minatomirai napsal(a):

Břeclav je zoufalství,jediná slušná věc je nádraží a rychlíky na Brno. Uherské Hradiště je krása a jistě tomu odpovídá i tamní lid. Stejně na Valašsku.
Zeman si tam ani neštrejchne, Moraváci jsou kulturní s výjimkou severu.
25. 01. 2013 | 09:17

Daňový poplatník napsal(a):

Máte pravdu, kterej chrapoun ohne hřbet, musí přes něj dostat bejkovcem. Ale vůbec mi nebude vadit, když to Boží Karel vyhraje, čím hůř, tím dřív.
25. 01. 2013 | 09:17

kokoshka napsal(a):

Obamamanie neco Putinomanie,po vzoru velkych je tady nastartovana Karlomanie,pane bože,kdzch nemel mimčo tak bych sedl do letadla smerem Novosibirsk dokud to šilenstvi neskonči!
25. 01. 2013 | 09:17

jamo napsal(a):

jj, Karel je boží...hlavně by byl :-( Podpora německočeských medií je pochopitelná: http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Toto-se-nemelo-dostat-ven-Svedectvi-odkryva-sokujici-slova-Schwarzenberga-260756
25. 01. 2013 | 09:21

Neudržitelný napsal(a):

Autorka
"Ať volíte Losnu, nebo Mažňáka (Bahňáka už volit nejde), přijďte prosím k volbám."
Nepůjdu. Karel je boží, ale též jeho věk je boží, jeho řeč je boží, jeho zájmy jsou boží a jen jeho. Nemohu jít volit Karla.
Stejně tak nemohu jít volit Zemana.
25. 01. 2013 | 09:22

Sladký napsal(a):

Díky Karlovi Božímu jsme se včera dověděli, že vládní trojkoalice je vlastně čtyřkoalice.Proč nám to celé dva roky tajíte,paní (slečno)Vendlová?
25. 01. 2013 | 09:27

vasja napsal(a):

vasja napsal(a):
Noa co bylo večer a tak? Bylo?
Nedělejte, že né.
---------------------
Pani Vendlová neřekne a neřekne.
Ale ja vim, když se soudružky opijou.
Cesta dlouhá, domov za horama a v autobuse přítmí.....
Prostě boží.
25. 01. 2013 | 09:28

Sladký napsal(a):

Jsem filogyn,jsem přesvědčen, že ženy jsou jako skupina odpovědnější,rozumnější,empatičtější a zralejší než muži.Samozřejmě, každé pravidlo,zvláště v psychologii a sociologii má více či méně četné výjimky.
Vendlová a podobná individua mne zatím od mého přesvědčení nedokázala odradit.
ReCaptcha praví Ona vinc.
25. 01. 2013 | 09:32

David napsal(a):

Mám alergii na vlezdoprdelství. Chce se mně zvracet.
25. 01. 2013 | 09:33

Bob napsal(a):

Ty má svatá prostoto!
Závidím autorce, jak to má jednoduché.
Karel je boží...
Jak to říkají v S.Korei?
Náš milovaný vůdce?
25. 01. 2013 | 09:33

Sladký napsal(a):

Jestliže je Karel boží, nechte ho bohu a nevnucujte ho lidem.
25. 01. 2013 | 09:34

kokoshka napsal(a):

vasja:
Jak si to představujete na autobusove sedaččce?Jezdil jste vubec nekde dalkačem?
Tam človek nema ani kde natahnout nohy,natož provadet naročnejši cviky:-)
A zadni sedadlo je uložištem volebnich plakatu!
25. 01. 2013 | 09:35

culter napsal(a):

to musela být krásná akce, na příště doporučuji by součástí propagační akce byl sádrový odlitek kandidáta (samozřejmě v nadživotní velikosti).
25. 01. 2013 | 09:36

Sladký napsal(a):

Už jsem to asi psal, možná víckrát. Vasjo, ty jsi fakt číslo.Exot. PPP (Pytel Plný Překvapení). Nejsi z Plzně?
25. 01. 2013 | 09:38

kokoshka napsal(a):

Nenašel jsem u autorky zminku co točili a kolik davali polevek zdarma na učet pana knižete,že by ne?Do haje,zase nic!
25. 01. 2013 | 09:41

Selbsverstandlich napsal(a):

Karel je Boží zboží. Gott mit uns. Bitte zahlen Sie noch einmal.
25. 01. 2013 | 09:41

honza napsal(a):

Kolikrát se pan Karel během turné vzbudil? Nebo to celé prospal, jak je jeho dobrým zvykem? Ty časté zastávky byly kvůli prostatě? Je s podivem, jak je teď zalezlý Kalousek, není o něm ani vidu, ani slechu, že by to přehnal s konzumací?? Jo a ty dvě včerejší partaje, přičemž za jednu vlastně nenese odpovědnost, to byla vskutku dobrá estráda..
25. 01. 2013 | 09:45

to asi nepůjde napsal(a):

Schwarzenberg , jako politický chameleon, který v zájmu svých mocenských a zištných majetkových ambicí, ve jménu svého rodového hesla: Nil nisi rectum,
nic než právo (tedy, nikoliv rudé, ale jeho), což je jeho jediný a skutečně neměnný názor v jehož jménu dokázal změnit svou barvu z barev pravicové ODA přes barvu ultralevicových Zelených, až k barvám TOP 09, nikdy neváhal a nebude nikdy váhat , spojit s kýmkoliv, pokud mu z toho bude vyplývat jeho osobní sobecký prospěch. Podílí se na asociální politice současné vlády vůči českým občanům.
Z tohoto důvodu je NEVHODNÝ pro výkon funkce prezidenta demokratické České republiky.
25. 01. 2013 | 09:45

oranžáda obecná napsal(a):

Karel je Bůh....... a Zeman je Ďábel....... běžte volit, je to jednoduché...
25. 01. 2013 | 09:49

Baba Jaga napsal(a):

To: autorka
I Vy se s panem Schwarzenbergem (už jsem to příjmení opět musela opravit, možná jeho psaní nejde ani autorce, když se nepokusila ani jednou)oslovujete křestními jmény?
Bude ta investice penízků jedné části Starostů do téhle volby účinná nebo snad nic?
A bude-li zvolen a nebude už u TOPáků - kolik starostů se v dalších volbách "vejš" uchytí? Možná (ale kde?) to Váš boží Karel zařídí?
25. 01. 2013 | 09:54

Petr z Tábora napsal(a):

Dobrý den paní Vendlová. Vy se tu tak snažíte a pan KS se včera ke STAN neznal....

Nicméně když si vzpomenu na některá asociální opatření této vlády jejímž je pan KS prvním místopředsedou, tak je pro mne nevolitelný.
Rovněž skutečnost, že v zahraničí rozvířil naděje vyhnanců na odškodnění je krajně nediplomatická. Vz http://www.ots.at/presseaussendung/OTS_20130121_OTS0111/hammer-klare-worte-schwarzenbergs-wichtiger-schritt.
25. 01. 2013 | 09:57

fikus napsal(a):

Hysterická kampaň je na vrcholu naběhové křivky.
Slušnému a obyčejnému člověku se zvedá kufr.

PS: kde máte všude jeho fotku autorko? Já to vyřešil tak, že můj liný kocour se jmenuje Karl. Pořád se vyhřívá u kamen a myši nechytá - pozn.stářím to není.
25. 01. 2013 | 09:57

Plácal napsal(a):

Vendlová, máte v tom zmatky: Karel je sice Bůh, ale myslí se Karel Gott. O žádném jiném božím Karlovi neví nic ani lid ani katolická církev. Gott mit uns.
25. 01. 2013 | 09:59

pavjan napsal(a):

Karel je boží, ale jestli vyhraje, tak si držte peněženku. Náklady na členství v EU porostou.
25. 01. 2013 | 10:02

Gerd napsal(a):

Karel není boží, Karel je zboží. Zboží, které potřebuje tak masivní reklamu jako Karel, asi není moc kvalitní. A to je důvod nekvalitní zboží nebrat.
25. 01. 2013 | 10:02

Pacák napsal(a):

Díky stovkám stejných "racionálních" přesvědčovadel, proč volit božského Karla (Nespletla jste si ho s Gottem?) jsem změnil původní rozhodnutí, nejít k volbám, a hodím to Zemanovi. Schwarzenberg je čechistánský politický Harry Potter. Zatím jsem se nedozvěděl jediný rozumný důvod, proč člena Nečasovy vlády volit. Poučte mne! Máte na to ještě jeden den.

Někdy je méně více.
25. 01. 2013 | 10:04

kolbih napsal(a):

a kdy založíte poslanecký klub,když už jste v pořadí 4-tá strana ve vládě,to jsou mi novinky co vypotil včera ten starý blázen?
25. 01. 2013 | 10:05

džon uzený bok napsal(a):

autobus pro karla? jako kdysi zemák? takovej švarcnbergák?
tak to jo, paní vendlová, ty polibky určitě kadlovi předejte.
že prej bude kadel hlavně prasident těch neúspěšnejch, chudejch, blbejch a jinak nepovedenejch. takže i starostů a kadla milujících nezávislejch.
nezbejvá než se těšit na pólifka
25. 01. 2013 | 10:05

LSER napsal(a):

Přesně tak, jezdili hrdinní pražáci agitovat venkovské hlupáky, aby vstoupili do JZD.
Oproti vám však museli trpět na nákladní Tatře 111. Jinak žádný rozdíl. Banda lumpů, která si myslí, že je nejchytřejší. Škoda, že jsem vás nepotkal, nemusel bych tady vypisovat co si o vás myslí většina lidí práce !
P.S. Karel vás asi nepotěšil, když včera začal blábolit o té vaší super straně, Gazdík se spotil a začal opět koktat.
Bohužel pro vás, Zeman vyhraje.
25. 01. 2013 | 10:11

ld napsal(a):

Panno Mario Křtinská, agitátorka již zde!
Ještě chybí pokyvující totem poplatnosti Langšádlová!
Rychle odvolit, ať se zase vypaří zpět do bezvýznamnosti potřeby.
25. 01. 2013 | 10:14

český maloměšťák napsal(a):

Agitovat v den voleb je nechutné a odporuje to zásadám dobrého vkusu a noblese.

Hezký den.
25. 01. 2013 | 10:22

čert }=o) napsal(a):

paní Vendlová to máte pravdu
že nikdy nespím je to sice
náročné ale je můj úděl
--------------
volební modlitba
ó díky svatý Belzebube
za naše kandidáty
za předvolební duely
za aktuálně.cz
za voliče
a dej jim prosím sílu
ať zvolí správně
a dobře pro tuto zem
Upevňuj odhodlání všech
kteří nasazují své síly
v boji se zlem
Uzdrav srdce mužů i žen
zaslepení nenávistí a sobectvím
co neváhají použít i klávesnici
ke svým nízkým cílům
Probuď v lidech vnímavost
solidaritu empatii i soucit
a nauč je odpoutět a přijímat odpuštění
a děkuji ti že končí tento předvolební
maraton tak pravím a prosím já čert

ejmen
25. 01. 2013 | 10:25

babočka napsal(a):

Paní Vendlová Morava je ruská gubernie pana Palase. A nebo se mílím ?
25. 01. 2013 | 10:31

Agent W4C napsal(a):

To minatomirai
Ano.To jsme mohli zažít a vidět,jak jsou Moraváci "kulturní",když volili před léty do evropského parlamentu toho,za kterého a jeho nejhloupější televizi jsme zaplatili po prohrané arbitráži skoro 11 miliard korun.Pražáci neříkali marně-Jseš hloupý,jako znojemský volič...Ve vašem případě bych volil:Méně,znamená více...
25. 01. 2013 | 10:32

honza napsal(a):

Podle vaší agitace o úspěchu vašeho turné dostane boží Karel v druhém kole 110% hlasů. Jinak vyjádření p. France, že bude raději volit prasečí chřipku, než ptačí, je naprosto výstižné..
25. 01. 2013 | 10:36

Baba napsal(a):

Našinec se opakovaně potýká s cílem, stanovit kritéria, dopracovat se k relevantním informacím, umět ignorovat ty nepodstatné, zaujmout stanovisko, zda lžou muži častěji než ženy anebo politikové víc než jiné profese. Až dosud se potýkal s otázkou, zda považovat za lež záměrně nesdělovanou pravdu. Pan Schwarzenberg na své nepravdy upozorňuje klasicky nonverbálně, pan Zeman doufá, že se to nepozná.
25. 01. 2013 | 10:37

rorýs napsal(a):

Šílené, naprosto šílené.
Paní autorko, Váš boží kandidát se Vás včera veřejně zřekl. Nechce mít s Vámi nic společného. Co Vás proboha ještě vede k jeho adoraci.
25. 01. 2013 | 10:41

yorick napsal(a):

Babočko,
vy se nemůžete mílit, vy jste tak prostoduchý, že máte ve všem pravdu. (Zkuste pochopit, že Komentáře vás červenou vlnovkou upozorňují, jestli jste došel do 8. třídy. :-)
25. 01. 2013 | 10:43

Jiří Jasín napsal(a):

Vyhraje Zeman. Lidi nejsou tak hloupý , aby volili toho asociála.Myslím, že tahle mediální agitka byla trapná a zbytečná. Za Karla mluví činy, pro co zvedl ruku. Útočí na staré , nemocné lidi, rodiny s dětmi. Zeman vyhraje z větším náskokem. že se nestydí kadel, takhle lhát v televizi.
25. 01. 2013 | 10:48

SansLogique napsal(a):

Zbývá se už jenom zeptat, kdy se bude konečně konat Blahořečení Jeho Jasnosti a kdy bude prohlášen za Svatého?
25. 01. 2013 | 10:54

Stan Silnička napsal(a):

Pane Babočka,

vždycky jsem Vás podezíral, že jste Klvaňa sám.
Ale ani takový alternativní inteligent, jako je Klvaňa by nepsal "mílím".Ale oni jsou Kódlovi ctitelé s češtinou obecně na štíru, že? A tak to příště zkuste německy,nebo svahilsko, jo?
25. 01. 2013 | 10:54

Skogen napsal(a):

Paní Vendlová, u mě jste skončila. Definitivně. Dvakrát lze naivitu omluvit, potřetí je to beznadějné, dvakrát lze špatnou stranu přisoudit emotivní nezkušenosti, potřetí už je to emotivní aktivismus. Volte, jak chcete, ale místo propagandy si Karla vemte raději někam do kavárny.
25. 01. 2013 | 10:54

vasja napsal(a):

kokoshka napsal(a):
vasja:
Jak si to představujete na autobusove sedaččce?Jezdil jste vubec nekde dalkačem?
-------------------
Jednou mezi Ostravou a Olomoucí. Supr. Jednou budu vnoučatům vypravovat.
25. 01. 2013 | 11:00

JAHA napsal(a):

Sladký napsal(a):
Díky Karlovi Božímu jsme se včera dověděli, že vládní trojkoalice je vlastně čtyřkoalice.Proč nám to celé dva roky tajíte,paní (slečno)Vendlová?

Chcete povedat, ze ste sa az vcera dozvedel, ze vo volbach mali jednu spolocnu kandidatku TOP09 a Starostove?

Teda, Vy, taky mudry, informovany...
Co sa to clovek nedozvie☺.
25. 01. 2013 | 11:01

JAHA napsal(a):

Ad: autorka

Obdivujem Vasu odvahu. Ved ste museli vediet, ze taky text, a k tomu este taky adorujuci nazov musi tunajsiu ... poriadne rozzhavit☺.

P. S. To si este len zliznete vselijake narazky, ak by na Bozi zasah knieza vyhral a Vy by ste sa dostali na nejaky post (trebars poradcu)!
25. 01. 2013 | 11:05

Sladký napsal(a):

Telátko, Boží hovádko. :o)))
25. 01. 2013 | 11:07

si to užijte, paní vendlová napsal(a):

Tak ať vám to tu trafiku vynese.

Von chudák Karel ty miliardy vod nás asi nutně potřebuje, páč podnikat neumí, odborníky si vyházel, neb moc pamatovali (což je mimochodem příčinou drasticky stoupající věkové křivky mezi nezaměstnanými nad 50) a tak se chudák musí uhonit až k smrti. Má halt děti.
(I když jednu sem znával, chodila s ním po divadelních klubech a přišla mi, že by se uživit mohla).
Lidi sou tak konstruovaný, že pro děti by udělali všechno až po tu nejčernější zradu.
Když zradí Kalouska, nikomu to vadit nebude, ale kdo za něj bude dělat počty?
Já vim, von dělá ty asymptoty z hlavy. Ale kupecký počty jsou něco jinýho.
25. 01. 2013 | 11:09

sladký napsal(a):

Jaha,přečtěte si ještě jednou,co jsem napsal.Co tu melete o společné kandidátce? Jste si jist,že rozumíte češsky? Starostové jsou podle vás samostatná strana? A že to doposud nikdo nevěděl?
25. 01. 2013 | 11:10

Skogen napsal(a):

JAHA,

vy placeného poradce berete jako trest? No, Schwarzenbergovi, to by vzalo špatný konec opět po pár měsících, takže asi jo.

Ostatně klídek. Vendlová je užitečná tam, kde je, a není to ani baronka. Není co restituovat po Benešovi ani před, žádný byznys.
25. 01. 2013 | 11:14

František Hřídel napsal(a):

Činy o nás vypovídají víc, než si myslíme. Někdo věnuje čas propagaci svého kandidáta, jiný házení špíny na druhé. První se nebojí nastavit tvář, druzí se raději ani nepodepíšou. Kde z nich je lepší?
25. 01. 2013 | 11:17

Jáchym napsal(a):

Karel je boží (Veronika V)
Vláda je zboží je zboží (Jáchym J.)
25. 01. 2013 | 11:19

Kral napsal(a):

Opravdu chceme být taky taková svazácká tupá telata? Chceme být olizovači knížecích holínek, jak napsal filosof Bělohradský? Chceme být také poskoci jako Stejskal a Lipold?

JESTLI ANO VOLTE PANA SCHWARZENBERGA
25. 01. 2013 | 11:27

Karel Havlíček Borovský napsal(a):

Píseň Čechů r. 1850

Zle, matičko, zle!
Švarcenberci zde:
jeden, ten je generál,[4]
a druhý je kardinál;[5]
zle, matičko, zle!

Zle, matičko, zle!
Švarcenberci zde:
jeden drží karabáč,
druhý říká »Otčenáš«;
zle, matičko, zle!

Zle, matičko, zle!
Švarcenberci zde:
jeden, ten je arcibiskup,
a druhý je taky .......,
zle matičko, zle!
(4 Ministerský předseda Felix kníže Schwarzenberg.)
(5 Bedřich Schwarzenberg, od roku 1850 arcibiskup pražský.)
25. 01. 2013 | 11:33

neo napsal(a):

Karel je boží, Zeman má ale trumf

http://ateo.cz/f/images/m/MilosKacenka.jpg
25. 01. 2013 | 11:41

myrta napsal(a):

FUJ, z toho patolízalství je mě zle.
25. 01. 2013 | 11:41

burmajones napsal(a):

to musela bejt jízda.kadel povídal v rádiu, že je nadrženej jako stepní koza.
25. 01. 2013 | 11:43

Alena napsal(a):

DRUHÁ ŠVORCOVÁ
stejně zapálená, stejně chytrá

Než takové svazáky to už raději tu bublinu z Vysočiny
25. 01. 2013 | 11:44

Veronika Vendlov napsal(a):

:-) kdyby to byl můj první text, volám panu Stejskalovi, že končím. Protože je ale nevímužkolikátý, budu psát dál. Ono je to lepší, než mlčet...

Jdu do OVK! :-)
25. 01. 2013 | 11:51

holý napsal(a):

OH, Verča Vendlová se už těší, jak bude dělat matraci nabubřelému sudeťákovi, který si příjde z Bavorska pro majeteček.
25. 01. 2013 | 11:58

voodoo napsal(a):

Tak tak Veroniko.
Pěkně po pionýrsku.
Srovnat šátek, na pokřikující děti kulaků nehledět a připlácnout si ruku na čelo.
K budování a obraně Kódla vždy připraven.
Bude to mít zapotřebí.
25. 01. 2013 | 12:01

jozka napsal(a):

VV:

Kdyz jste napsala prvni takovyto text, byli k vam diskuteri vetsinou tolerantni. Ted uz vedi, co jste zac, tak vas nesanuji.

Jinak doufam, ze jste obcerstveni do toho busu nakoupili v Nemecku, u nas je to kvuli nasi vlade dost drahy :-)
25. 01. 2013 | 12:02

Skogen napsal(a):

Kdyby to byl váš první text, dostala byste šanci. Je to vaše tématicky třetí agitka, Stejskal nestejskal.
25. 01. 2013 | 12:03

Veronika Vendlov napsal(a):

http://www.volimkarla.cz/video/
Pro ty, kteří se chtějí potěšit...:-)
25. 01. 2013 | 12:03

džon uzený bok napsal(a):

ale nikam byste nevolala, paní vendlová. lidi jako vy si myslej že maj za každejch okolností co říct a že to musí někdo poslouchat, i když sou to ptákoviny.
jenomže jak to vysvětlit někomu, kdo tvrdí, že kadel je boží, to opravdu nevím
25. 01. 2013 | 12:04

haf! napsal(a):

Jáchym nám roste do rozměrů Gertrudy Steinové.
To není cesta ke zdraví.
Pěkně hřebínek a občanku do kapsy u kalhot a vyrazit.
Aspoň hodinu před volbami brouzdat ve sněhu.
25. 01. 2013 | 12:06

kokoshka napsal(a):

Aaa,tak to je nepřijemne!
Utikej,Lola,teda Veronika,bež!
25. 01. 2013 | 12:06

simík napsal(a):

Alena

díky za tu Švorcovou, to jste mě fakt pobavila a možná se to tady chytne.
Jen stále nevím, jestli to ta Vendlová dělá taky z přesvědčení, nebo z blbosti.
25. 01. 2013 | 12:08

prohrávat se musí umět napsal(a):

neo
Kdepak se ve vás tolik zloby a slizu nabralo?
25. 01. 2013 | 12:09

Občan napsal(a):

Paní Vendlová,

už Vám někdo prozradil, že Kníža se od HNUSNE OPAKOVANĚ a dost ostře distancuje? Naposledy včera a to VELMI zásadně. Moravec na to zíral jak puk.

Přesto máte zapotřebí lézt do "otvůrku" někomu, kdo s vámi nechce mít nic společného a dokonce pro něho dělat volební kampaň?
25. 01. 2013 | 12:13

kokoshka napsal(a):

kokoshka:
Nebo pokud pani Vendlova nebude jako Lola bežet o život muže vzit katanu a rozsekat sve nepřatele na tenke nudličky,ale myslim že neni velka bojovnice!
25. 01. 2013 | 12:15

Mirabell napsal(a):

veronikovendlová když jste se zde na serveru pana Stejskala poprve prezentovala tak jsem doufal ve Vaši větší moudrost ! Copak jste doposud nepochopila o co těm lidem s kterýma sdílíte "stranické lože" jde ? Myslíte si že nějaký potomek šlechty tady bude upřímně vyznávat demogracii ? Veroniko probudte se konečně ! Ten kdo je s alchymistou Kalouskem v jedný straně tak to s českou společností nemůže myslet dobře ! Přemýšlejte o tom ! Mirabell
25. 01. 2013 | 12:18

jozka napsal(a):

Obcan:

VV uz davno neni na lodi STANu, jen se o tom takticky moc nemluvi :-)
25. 01. 2013 | 12:19

neo napsal(a):

prohrávat se musí umět:

jaká zloba? jaký sliz?

co tím myslíte?
25. 01. 2013 | 12:27

Ing. N. napsal(a):

LEŽ nebo NEZNALOST zákona?

23.1.2013 v duelu Zeman-Schwarzenberg na Radiožurnálu padl dotaz na zpětné získání majetku K.S., viz http://www.youtube.com/ceskyrozhlas

K.S. odpověděl:
"Můj otec byl vyvlastněn v rámci 2. pozemkové reformy, což byl úplně jiný případ a došlo k tomu později než byla Lex Schwarzenberg. Teprve v roce 1948. Takže tady byl velký rozdíl, takže já jsem restituoval jako každý jiný v důsledku restitučního zákona."

K.S. tvrdí, že otec byl vyvlastněn v rámci 2. pozemkové reformy v roce 1948.

2. pozemk. ref., označovaná jako Zákon o revizi první pozemkové reformy, je z roku 1947 a má číslo 142/1947 Sb. Tímto zákonem byla církvi a dalším organizacím a vlastníkům státem zabrána půda nad 50ha. (např. pokud měl vlastník velkostatek nad 50ha, byl mu vyvlastněn).

Restituční zákony se týkají vyvlastnění majetku, ke kterému došlo až po únoru 1948 a v žádném případě se netýkají 2. pozemk. ref. tj. záboru půdy zákonem z roku 1947!!!

Schwarzenbergovi tedy nemohl být vrácen majetek v důsledku restitučního zákona, protože o majetek přišel v rámci 2. pozemk. ref. z roku 1947. Majetek, který mu zůstal po 2. pozemk. reformě by se našel v pozemkových knihách. Pokud tedy uvádí, že dostal majetek zpět v rámci restitučního zákona, NEMÁ PRAVDU.

Proč asi mluvil o tom, že podplácel?
25. 01. 2013 | 12:30

Čankajšek napsal(a):

Fakt, jo? Celý autobus? A měli jste dost oleje?
25. 01. 2013 | 12:33

kokoshka napsal(a):

veronikavendlova:
Tady jsme"pohřbili" už řadu ruznych blbcu co se vydavali za mesiaše,pranirujeme je a vlačime špinou každy den,i na Vas proto snadno smlsneme.Pokud nechcete byt jedna z nich,radeji nedraždete zdejši vlči smečku!
25. 01. 2013 | 12:33

mb napsal(a):

Karel je zboží ...
25. 01. 2013 | 12:40

tlampač napsal(a):

Vendlová
prosím napiště ještě
blog že Miloš je taky
boží ať maj hnusný dušičky
klid nebo se tu uplivou
25. 01. 2013 | 13:00

myrta napsal(a):

Z úcty k paní Čáslavské se nechci o jejím vystoupení vyjadřovat. Jen se ptám: měla jste to zapotřebí se takhle ztrapnit?

Paní Vendlová tu potřebu má vždy před nějakými volbami.
25. 01. 2013 | 13:11

Karel Mueller napsal(a):

Ahoj Veroniko,

mě by spíš zajímalo, jak dalece by tento výrok stačil k vítězství ve volbách. To znamená, kdyby několik erotických přebornic a miláčků žen slavně a rozjásaně vykřiklo Volíme božího Karla.

Karel by pak udělal nějlíp, kdyby se do volebního dne vůbec neukázal. Neměl by co zkazit a tak by zůstal božím, asi by to na vítězství stačilo.

Nicméně se přeci jen musel ukázat a tak jsme shlédli show, kterou různí skeptikové nazývají estrádou lhaní. Skalní přívrženci obou pak zle napadají druhého kandidáta ze sprostého a podlého lhaní. Nu, Karel nelhal přnejmenším v jedné věci, svém názoru na Beneše a na odsun. U mnoha voličů asi toto nelhaní rozhodlo. U mě též.
25. 01. 2013 | 13:11

Luba napsal(a):

Dík paní Vendlové za tuto sociologicko-psychologickou sondu.

Karel má smůlu, že volební právo nemají i předškolní děti ...
Vystačit si tedy musí prozatím s dětinskými dospělými.

"... Kvapil poznamenal, že volební právo dětí považuje za nejlepší a nejjednodušší nástroj rodinné politiky.
"Domnívám se, že političtí představitelé pak budou brát větší ohled na rodinu," řekl Právu Kvapil. ...

"Já jsem se o tom dozvěděl v obyčejném soukromém rozhovoru s panem předsedou Svobodou," řekl Právu ministr kultury Pavel Dostál. Podle svých slov si dělal z toho legraci a dal to do souvislosti s debatou o potratech. Jak uvedl, mohly by mít právo třeba i nenarozené děti. ..."

http://www.novinky.cz/domaci/7917-lidovci-se-pohadali-o-volebni-pravo-deti.html
25. 01. 2013 | 13:12

dočasný občasník napsal(a):

Vendlovou třeba žalovat, pro nactiutrhání.
Ona nám pomlouvá našeho knížete, nazývá jej zvířetem přímo hovězím.
Řekne-li někdo o někom že je "Boží...", znamená to boží hovádko, nebo dokonce boží hovado.
No fuj, paní Vendlová,
Sice jste to napsala jen zaobaleně, napůl, ale každému je jasné, jak jste to myslela.
Ještě že jste knížete nenazvala po způsobu Vlasty Buriana že je "Korunovanej..."
To by byl teprve maleur.
25. 01. 2013 | 13:16

xxx napsal(a):

Autorko, volba mezi Karlem a Milosem je volba mezi morem a cholerou, po ere
metastazovane rakoviny na Hrade. Dekuji, nemlsam!
25. 01. 2013 | 13:30

KHB napsal(a):

Tak to chodi na tom svete, kazdou chvili jinak,
jednou maj te za svatyho podruhy jsi svinak. Jednou bozi, vy ubozi vam kadidlo pali
a hned na to jako smeti vas zas v blate vali.
Ten rek to, a ten zas tohle, ale jaak se ctili, z toho se prazske hokyne hodne naucily.
25. 01. 2013 | 13:34

Ing. N. napsal(a):

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Toto-se-nemelo-dostat-ven-Svedectvi-odkryva-sokujici-slova-Schwarzenberga-260756
25. 01. 2013 | 13:49

Jirka napsal(a):

Bože, do čehos to duši dal (rozum ne, ale duši). Autorko, vaší omezenosti se nedivím, horší je že Karel je boží pro spoustu dalších lidí, byť jsou to dle mé zkušenosti obvykle lidi s nulovým historickým a politickým přehledem, a manipulovatelní studentíci. Zneužívat něčí nevědomosti a hysterie stádního chování (petice, jednotná kulturní , vědecká, lékařská, učitelská atd fronta, kdy se každý bojí nepodepsat. k prosazení špatností je hnus. A vy jste proto pro mne hnuska.A proto volím MILOŠE
25. 01. 2013 | 13:49

Případ napsal(a):

Jojo, to se to hezky anonymně kecá, napadá, posmívá a ještě nevím co.
Ale hezky veřejně, pod svým vlastním jménem vyjádřit svůj názor, to jde ztuha, spíš vůbec.
Tady si většinou každý kurážně napíše co chce a myslí si, jak jí to zase nandá, nebo na jiném blogu někomu jinému.
Toto je demokracie, že i toto můžeme. Že jsou takovéhle prostředky, kde se můžeme vyjádřit.
Ale také můžeme jít k volbám - jakýmkoliv -, volit koho chceme, ale také nemusíme. Nikdo nás nenutí jako dříve a když ne, mohli jste si to zkusit.
Možností máme spoustu, nemusíme být jako ovce.
To je přece super, že se mohu podílet.
A každý si pište a myslete co chcete. A nepleťte hrušky s jabkama.
25. 01. 2013 | 13:58

Ing. N. napsal(a):

„Musíme si uvědomit, že stále a dosud existují v zahraničí na západ od nás a také u nás doma vlivné síly, které systematicky usilují o postupnou demontáž českého státu. Ten je jim trnem v oku už od svého vzniku v roce 1918. Je to prostě tak,“ řekl ParlamentnímListům.cz známý historik Jaroslav Čvančara.
25. 01. 2013 | 14:13

Starý korejský pes napsal(a):

Vážená paní/slečno Vendlová,
to jste to schytala, co? Jo demokracie je holt někdy těžká.
Ale kvůli tomu nepíši. Řekněte mi, proč Vy "Vodoláci" ani neumíte napsat správně název své obce?
Hezký den všem
25. 01. 2013 | 14:14

resl napsal(a):

mezi dobrovolníkama hajnýho a komoušskou partou, nahnanou za pětistovku, je přece jen rozdíl.
25. 01. 2013 | 14:18

resl napsal(a):

Ing N,

trnem v oku jsou komunisti, normalizátoři, kteří jako vy podporují lháře a hodí se jim i dvouletej komouš. I ten, je vám zoufalci dobrej. měli jste zkusit vraha z uh, grebeníčka.
25. 01. 2013 | 14:22

český maloměšťák napsal(a):

ad resl

Berlín, rok 1934: V autobuse sedí mohutná německá matrona. Otočí se na svého souseda a ptá se:
- Hej, Žide, kolik je hodin?
Muž vytáhne z kapsičky hodinky a ukáže jí je.
- Jak mám vědět, kolik je hodin, když je máš zavřené?
- Když skrz kalhoty poznáte, že jsem Žid, můžete také poznat skrz víčko, kolik je hodin.
----------
Pane resl, nevíte náhodou kolik je hodin ?
25. 01. 2013 | 14:26

jogín napsal(a):

Podle poslance rakouského parlamentu za ÖVP Michaela Hammera, který je mluvčím lidovců pro otázky vysídlení sudetských Němců, totiž svými výroky Schwarzenberg odsun německých občanů z Československa nejen odsoudil, ale ukázal i další směr k jejich anulaci a navrácení majetku i těm bývalým občanům Československa, kteří svou vlast zradili, pozvedli proti ní zbraň a dobrovolně se zřekli československého občanství výměnou za občanství Hitlerovy Třetí říše.
25. 01. 2013 | 14:50

resl napsal(a):

č.m.,
promiňte, jsem trochu těžkopádnějšího myšlení, tak nerozumím, když přecházíte z vážného tématu "volby prezidenta", na téma "humorné." Každý máme rád jiné vtipy a mně ten váš nic neříká. Tak zase příště. r.
25. 01. 2013 | 14:53

český maloměšťák napsal(a):

resl
Tak ještě jeden, když tedy jinak nedáte...achcete vtip k tématu :

Státní televize vypsala konkurz na moderátora. Přihlásí se také Berele. Po chvíli však odchází z budovy televize se smutnou tváří. Potká ho přítel Moše.
- Co se ti stalo, Berele?
- Ddddělal jsem kkokkkokonkurz na na mmmoderátora.
- A vyhrál jsi?
- Nnne! Vvšichni jsou ttto antisemmmiti!
25. 01. 2013 | 15:00

český maloměšťák napsal(a):

No a poslední :

Pojišťovací agent David Aron nabízí životní pojištění na ruském venkově a podaří se mu sehnat velké množství klientů. Když však vesničané zjistí, že agent je Žid, chtějí, aby se dal pokřtít.
Aron se tedy vydá k faráři a vesničané na něj čekají v hostinci.
Po několika hodinách vyjde rozzářený pojišťovací agent z fary a zamíří k hostinci, kde ho všichni napjatě očekávají.
- Tak co, pokřtil tě?
- Kdepak, ale podepsal pojistku!
25. 01. 2013 | 15:11

Luba napsal(a):

Ze serveru "První zprávy":

"Nenávist zavládla mezi dětmi i na základních školách. Volba prezidenta zasáhla zejména prostřednictvím sociálních sítí i ty nejmenší.

Tento příběh se odehrál v jedné základní škole v Praze na Vinohradech během občasnké nauky před několika okamžiky.

Dvanáctiléta dcera jednoho z našich redaktorů zažila nevídanou šikanu během výuky. Teď pláče a chce ze školy pryč.

Co se přihodilo?

Začala výuka předmětu zvaného Občanská nauka. Paní učitelka si jako dnešení téma zvolila prezidentskou volbu.

Jedotlivých žáků se ptala, koho by volili jejich rodiče.
Výuku zpěstřila promítáním video příspěvku na youtube.com, jehož obsahem byla dehonestace jednoho z kandidátů - Miloše Zemana. Všichni vyslovili jména Karel Schwarzenberg, až na jednu dívenku. Ta by volila Miloš Zemana.

Co následovalo o přestávce?

Žáci na tabuli napslali křídou jméno dívky a to, že je p**! Hysterické chování dvanáctilétých žáků nejspíše nelze přikládat k jejich racionálnímu přesvědčení, koho volit.

Názor si osvojily podle trendů ze sociálních sítí či od rodičů. Ale co je horší, nejenom názor, ale také nenávist a zlobu! ..."

Zdroj:
http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-domova/to-uz-je-moc-sikana-ve-skolach-kdyz-nevolis-karla/
25. 01. 2013 | 15:15

ld napsal(a):

A tenhle trouba má být prezident?

http://www.novinky.cz/domaci/291338-schwarzenberg-hodil-do-urny-listek-bez-obalky-jeho-hlas-neplati.html
25. 01. 2013 | 15:19

český maloměšťák napsal(a):

Luba
Bylo by pikantní , kdybychom se dozvěděli, že ona " učitelka" /spíše tedy primitiv zasluhující si pohrdání/ nebyla náhodou - podobně jako např. Zd. Svěrák...dloholetou členkou KSČ.

Celá ta příhoda připomíná Německo při nástupu Hitlera k moci či 50.léta, kdy vrcholil Stalinův kult.
Takoví jako ona rozkládají instituce. V tomto případě školu, která má vést děti k tomu, aby používaly kritický, nepředpojatý rozum a to za ůčelem nalezení popisu reality...nikolivěk za účelem stát se hloupou masou mediálními obrazy ovládanou.

P.S. Podobně bych se vyjádřil i v případě, kdyby tento primitiv pustil dětem nějakou dehonestaci Schwarzebnerga a pak kladl manipulativní otázky obdobného typu.
Protože to není o poznávání...to je prostě hnus.
Proti takovým by studenti měli držet bobříka půstu - proti jednotlivcům, kteří v konkrétních činech křiví instituce.
25. 01. 2013 | 15:23

JAHA napsal(a):

sladký napsal(a):
Jaha,přečtěte si ještě jednou,co jsem napsal.Co tu melete o společné kandidátce? Jste si jist,že rozumíte češsky? Starostové jsou podle vás samostatná strana? A že to doposud nikdo nevěděl?

Coby nevedel. Vedel kazdy, kto chcel. Zistite si na ministerstve vnutra, ci neboli uz pred volbami zaregistrovani - STAN - starostove a nezavisli.

Pokial nechapete, tak napr. na Slovensku v ramci boja proti Meciarovi sa utvorila volebna koalicia SDK:
"...Dohodli sa na vytvorení tzv. volebnej strany. Na jej kandidátnej listine kandidovali členovia KDH, DS, DÚ, SDSS, a SZS v pomernom zastúpení podľa aktuálnych preferencií. Tieto strany nepristúpili k zlúčeniu, pretože by to znamenalo stratu ich identity, a naviac všetky strany boli zastúpené v rôznych medzinárodných politických subjektoch. ...". Toto SDK potom vytvorilo koaliciu s SDL, SOP a SMK. Ponimajete? Kolko stran teda bolo v koalicii. Tazka matematicka otazka, povedal by som☺.

Podobne pred volbami vytvorili volebný blok TOP09 a STAN. Co je tu nepochopitelne? Kedze isli do kolalicie ako "volebna strana" skladajuca sa z DVOCH subjektov, je JASNE (aspon niekomu, teda), ze OBIDVE su de facto clenmi koalicie.
25. 01. 2013 | 15:23

dl napsal(a):

ld, napadlo tě, že to třeba udělal schválně, protože mu přišlo trapný dávat hlas sám sobě. Troubo :-)
25. 01. 2013 | 15:27

veverka napsal(a):

Ten váš boží Karel není schopen ani řádně odvolit. Zapomněl dát lístek do obálky a jeho hlas je tím pádem neplatný. Tragik. Divím se že u toho ještě vedle tý bedny neusnul.
25. 01. 2013 | 15:43

Mirabell napsal(a):

nicku veverko kníže hajaja už by se pomalu měl začít vděčně ohlédat !
25. 01. 2013 | 15:46

majitel rodinného domku Bukvoj napsal(a):

veverka...... kníže nedokázalo odvolit tak, aby byl hlas platný....... dovedete si asi představit jeho obrovský kus práce na ministerstvu zahraničí ve prospěch republiky.... copak nevidíte, že je naprosto mimo ?
25. 01. 2013 | 16:04

jak napsal(a):

...jak patrno, autorka taky dřela jako kůň...
25. 01. 2013 | 16:06

Baba Jaga napsal(a):

Ale členové té volební komise mohli pana Schwarzenberga jistě upozornit, že koná chybně. Nebo na něho přes novináře neviděli?
Ještě, aby v obálce pana Zemana byl hlas pro něho - pokud jste ho přesvědčila, že je pan Sch. boží. Ale to ví jen pan Zeman.
25. 01. 2013 | 16:20

ld napsal(a):

dl,

vida, první inteligent si naskočil na vidle.
Takže chcete říci, že kandidát na prezidenta volby úmyslně sabotoval? Zkuste chvíli déle přemýšlet než odešlete koment.
A teď si vemte dvojku a zařaďte se hned za Švarcenberga.
25. 01. 2013 | 16:21

jozka napsal(a):

dl:

Libi se mi jak se vzdycky vynori nejaky Hujer, ktery zacne pocinani sveho idlou vysvetlovat a obhajovat.

Prezidentský kandidát Karel Schwarzenberg, jehož hlas je neplatný, protože hodil do volební urny hlasovací lístek bez obálky, potvrdil svůj omyl.
25. 01. 2013 | 16:32

jozka napsal(a):

At si kazdy posoudi sam:
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/boj-o-hrad/schwarzenberg-po-vhozeni-neplatneho-hlasu-rozrusili-me-fotografove_259458.html

Předseda volební komise v Sýkořicích Josef Helebrant se však domnívá, že ministr žádnou chybu při volbě neučinil a hlasovací lístek vložil do obálky. "Podle nás tam hodil normálně obálku. My se ještě koukali na fotografie a jeden lístek držel v ruce a do urny dával obálku," řekl on-line deníku TÝDEN.CZ.

Proste odvoli i kdyby nebyl v republice...
25. 01. 2013 | 16:41

A68 napsal(a):

Pan Karel byl důstojný soupeř, přeji mu pevné zdraví a úsměv na tváři. Škoda, že měl na své straně tak hysterické služebnictvo, ta kampaň mohla být méně vyhrocenější.
Jsem jenom chudý chalupník ze Slezska, bez nějakého vyššího vzdělání, inteligencí rovněž nevynikám a mluvím často vulgárně, proto volím sobě rovného ogara, pana Miloše.
25. 01. 2013 | 16:49

ld napsal(a):

jozka,

mrkněte na to video. Je to úplně jasné, že ten okrskář lže. KS nese v jedné ruce lístek, ve druhé obálku. Ani pídí vteřiny se tyto papíry spolu nesetkaly...:-)
http://www.novinky.cz/domaci/291338-schwarzenberg-hodil-do-urny-listek-bez-obalky-jeho-hlas-neplati.html
25. 01. 2013 | 16:53

948-7100. flicyer napsal(a):

Nevzdělaný stařík ani neumí dát lístek do obálky a někteří by na něj naložili úkol volit členy bankovní rady, vybírat ústavní soudce, případně vyhlašovat válku.
Ne, tak hluboko snad tento národ ještě neklesl.
25. 01. 2013 | 16:59

jozka napsal(a):

ld:

Muzu neco verit takovemu predsedovi volebni komise, ktery zjevne lze?
25. 01. 2013 | 17:09

ld napsal(a):

jozka,

máte pravdu.
25. 01. 2013 | 17:14

Jáchym napsal(a):

Karel je boží ?
Atilla ?

Karl von Bilderberg - opráskaný bič Boží !
Zacopanebožezaco ?
25. 01. 2013 | 17:21

Ať už ten nebo onen, napsal(a):

radovat se budou v Tel Avivu
Shalom, gojim
25. 01. 2013 | 17:29

Rasputin napsal(a):

Já Vám milé děti a milé dětinské Vendlové toho Vašeho Kódla na Hrad přeju. Do půl roku z něj bude nejnenáviděnější politik a do roka už nebude schopen vykonávat nejen funkci, ale ani potřebu. A to se posměju!!!!
25. 01. 2013 | 17:33

není jedno kam to hodil? napsal(a):

Nějaká Vendlová dala inzerát do Blesku a zítra to hodí procesí pobouřených pro Karla.....a kdyby volební průkazy to doženou. Kubice kamarádí s Rumlem a ten zase s Atilou. Je to v poho Verčo.
25. 01. 2013 | 17:55

Skogen napsal(a):

- člen volební komise: Veroniko, pozor, můj ty světe, běžíte jak bezhlavá, vždyť porazíte urnu!
- Vendlová: Proboha, on už zesnul?
- člen volební komise: Kdo?
- Vendlová: Přece Kája, totiž punker, vlastně prezident!
- člen volební komise: Ach tak, jistěže ne. Nehýbe se, ale dejchá.
- Vendlová: Díkybohu, málem jsem cestou sem vypustila duši. Máme dost obálek?
- člen volební komise: Ovšem. Jedna dokonce přebývá.
- Vendlová: ???
- člen volební komise: Kníže se zmýlil a hodil tam volební lístek bez obálky.
- Vendlová: Božínku! Jak je ekologický... Honem řekněte sdělovadlům, že správně se má volit přesně takhle!
- člen volební komise: Ale je to v rozporu...
- Vendlová: Jaký rozpor? Transparentnost!
- člen volební komise: Aha... No jo...
- Vendlová (chodí dokola, špulí rty a měří si urnu): Ta urna by mohla stát víc naštorc, aby působila noblesněji. Třeba vznešeně na hraně. Pak si ji s tím balíkem Zemanem nikdo neztotožní.
- člen volební komise: Urna nemůže stát na hraně...
- Vendlová: Co by nemohla? Když jsme mohli jet s Karlem autobusem do Havlíčkova Brodu, Jihlavy, Brtnice, Telče, Moravských Budějovic, Pohořelic, Mikulova, Břeclavi, Valašského Meziříčí, Hranic, Lipníka nad Bečvou, Šternberka, Uničova, Libiny, Šumperka, Zábřehu, Litovele, Olomouce, Prostějova, Přerova, Bojkovic, Luhačovic, Valašských Klobúkú, Vizovic, Zlína, Fryštáku, Holešova, Hulína, Kroměříže, Otrokovic, Uherského Hradiště a všude nám tam bylo tak neskutečně mladistvě prima optimisticky a nadšeně, co by nemohla urna chvíli postát na hraně?
- člen volební komise: Vlivem fyzikálních zákonů...
- Vendlová: Na zákony se vykašlete, uvidíte, budete ji milovat!
- člen volební komise: Když to pořád říkáte, tak to teda zkusím...
- Vendlová: Výborně, jste zlatíčko, příště vás na tu jízdu s Karlem vezmem s sebou...
- člen volební komise sleduje, jak Vendlová s entuziastickým zaškobrtnutím mizí ve futrech zalitých andělskou sluneční září a jde stavět urnu na hranu.
25. 01. 2013 | 18:10

Tu honec k nebi pohleděl v hrůze zůstal napsal(a):

Když z rozedraných oblaků viděl stádo krav s hnát
25. 01. 2013 | 18:37

Jáchym napsal(a):

Skogene,

dnes jste jednička.
Minutu ticha za Odolené Vodáky.
Tahle entita tam působí v zastupitelstvu !
25. 01. 2013 | 18:42

Starý korejský pes napsal(a):

Ad Jáchym 18:42
Dovolím si malou opravu
Minutu ticha za Odolenovy Vodáky.
Hezký den všem.
25. 01. 2013 | 19:00

Jáchym napsal(a):

Starý korejský pes 19:00

Když já Odol miluju
stejně jako Vendudlu

(Jsou boží zboží!
Kdož só Boží odolníci ??)

Kdepak duše najde byt
když nám kape na karbid ?
25. 01. 2013 | 19:56

Otázkář napsal(a):

Líbí se mi jak fanoušci TOP09 popisují své oponenty jako poplivané venkovské balíky, zatímco "ti jejich" jsou ta "bezva parta" :) Takhle se dělá propaganda, soudruzi :))
25. 01. 2013 | 20:29

To je úroveň napsal(a):

„Při loučení se paní Margueritte Rohanová - Kottulinsky na pana kancléře Karla Schwarzenberga obrátila velmi naléhavým a osobním apelem: Abyste při vší té práci nezapomínal na restituce,“ vzpomíná Jiří Polanský a upozorňuje, že majetek Rohanů byl v roce 1945 zabaven na základě Benešových dekretů pro jejich kolaboraci s nacisty.

Schwarzenbergova odpověď podle něho byla šokující: „Margueritto, buďte trpělivá. Přišla doba, ve kterou jsme vůbec nedoufali. Uteče pár let, lidi tady budou mít problém se nažrat, a pak jim bude jedno, co se komu vrátí,“

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Toto-se-nemelo-dostat-ven-Svedectvi-odkryva-sokujici-slova-Schwarzenberga-260756
25. 01. 2013 | 20:49

Pepa napsal(a):

A68: To byste měl volit Karla, to je nedostudovaný a jednoduchý člověk, dokonce zdegenerovaný, to Zeman je inteligentní inženýr ekonomie.
25. 01. 2013 | 20:57

Jamima napsal(a):

Bóóóóže, to je ale trapná agitka. Věrně koresponduje s autorkou. Zhnusila jste mi mého kandidáta tou vaší úpornou slohovkou. Připadáte mi jako ten pilný zbrojnoš, co tak urputně bránil svého pána před žebráky, až mu vypíchl oko. Ale nevzdávejte to, při vaší píli a neodbytnosti se jednou už snad musíte dočkat toho, že napíšete něco co bude mít hlavu a patu.
25. 01. 2013 | 21:12

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Neměl jsem v úmyslu navštívit tuto Quendolinu,
ale diskutoval jsem vedle a musel jsem zagooglovat a tak pro zájemce božského Karla:


„Profil mladého Schwarzenberga: Velká hvězda vídeňských kavárenských diskusí“

9183810-profil-mladeho-schwarzenberga-velka-hvezda-videnskych-kavarenskych-diskuzi?utm_source=mediafed&utm_medium=rss&utm_campaign=mediafed

PS:
Snad jen Božský Karel může patřit mezi ty, kdož se neumí sami zvolit.
Karel to nemusí umět, vy bvyste to měli udělat za něj.
25. 01. 2013 | 21:19

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Oprava odkazu
http://zpravy.ihned.cz/politika/c1-59183810-profil-mladeho-schwarzenberga-velka-hvezda-videnskych-kavarenskych-diskuzi?utm_source=mediafed&utm_medium=rss&utm_campaign=mediafed
25. 01. 2013 | 21:22

Starý korejský pes napsal(a):

Ad Jáchym 19:56,
dovolil jsem si tu poznámku proto, že mě štve, když někdo ani nezná jak se správně píše název obce (města) kde bydlí.
Mám tím na mysli autorku blogu.
Hezký večer.
25. 01. 2013 | 22:48

Atilla napsal(a):

Karel je BOŽÍ ZBOŽÍ. kAREL JE BIČ. Karel je Boží kýč.
25. 01. 2013 | 23:13

Petr Kalhous, místopředseda napsal(a):

Já myluju Vendu K. Tak mě nezlobte.
25. 01. 2013 | 23:57

Buvol napsal(a):

Myslíte jako že je boží hovado? To je docela možné, ale na presidenta se to nehodí ..
26. 01. 2013 | 00:24

Buvol napsal(a):

Todlencto je taky boží:

http://www.blisty.cz/art/67133.html
26. 01. 2013 | 00:28

Veronika Vendlov napsal(a):

http://www.youtube.com/watch?v=I3ssx8Qxao0&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=8qacVvm-8ao

Dobrou noc :-)
26. 01. 2013 | 01:04

čert }=o) napsal(a):

konečně už ta kampaň končí
jen doufám že nebudou lidi
v těch hnusotách pokračovat
dál ať už volby dopadnou
jakkoliv a na hrad usedne
kdokoliv
už těch splašků a hnusot je
moc a je čas s tím přestat
a uvědomit si že každý má
začít u sebe
26. 01. 2013 | 06:15

Horník napsal(a):

Karel je boží, už ani neumí hodit papír do obálky. Ke konci volebního období mu bude přes 80, bude to ještě lepší
26. 01. 2013 | 09:12

Silvie napsal(a):

Tak jsem včera večer odvolila, přestože jsem ještě neměla vybalenou krosnu.
Po shlédnutí posledního duelu a proslovu Ilnerové, Čvančarové a Svěráka, mám pocit,že už všichni fanatičtí řiťolezci jeho jasnosti ztratili poslední zbytky soudnosti.

Být na místě Zemana, tak té "intelektuálce" Čvančarové opáčím, zda jí víc neuráží výrok jeho blahorodí, jímž zařadil ženy na úroveň prostitutek (viz jeho vyjádření o šperku darovaném partnerce,aby "mu dala").
Inu, herci asi moc intelektu nepobrali,až na vzácné výjímky, a zcela je omámil pofiderní šlechtický titul.
Diskreditace Dejdara a vyhrožování,že si už profesně neškrtne, jen potvrdilo moje přirovnání této mediální hysterie k 50.letům.

Pokud se kulturní fronta nezastyděla ani poté za své fanatické postoje, pak jí není pomoci.

Berenika Kohoutová se svým superdebilním a superservilním klipem je důkazem toho,že je blbost zřejmě dědičná.

Nikterak mne nepřekvapuje, že jsou Slováci vyděšení chováním některých!!! Čechů - jen bych je ráda ujistila, že nás- příznivců jeho jasnosti-není opravdu tolik.

Knížepán je těžce mimo (pro jeho stav existuje i psychiatrická diagnóza),ale jeho příznivci nejsou schopni objektivního vnímání skutečnosti. To,že je "král nahý", vidí jen "nevzdělaná, sockovská" část voličů-"intelektuálové a umělci" takové "podružnosti" nejsou schopni vnímat.
Hlavně ,že má titul a "nekrade", co na tom,že přímo kryje korupci a ty,kteří na ni upozorní (viz IT systémy na MZV) vyrazí z práce jako Drobil.

U Ilnerové taková hloupost ovšem dosti zaráží a u Svěráka,jenž byl osm let členem KSČ a režimním komediantem, jde již o vyslovenou nestoudnost.
Čáslavské měl Zeman připomenout Havlovu milost pro jejího synovraha, ale zřejmě nechtěl vypadat příliš agresivně, což byl poměrně taktický tah.

Poslední kapkou byla urážka stařičkého generála (letce RAF), který se zcela důvodně otázal jeho jasnosti, zda pro něho není funkce víc nežli čest.

Mladí s uměleckou frontou jsou slepí a hluší - nevadí jim dokonce ani knížecí názor na ACTA (školné atd.), média hrají jen svou hru.
Tak jako tak prohrají všichni, ať už dopadnou volby jakkoliv.

Herci jsem doživotně zhnusena (asi nejen já sama), ač jsem o jejich charakteru neměla nikdy valného mínění(až na vzácné výjímky), to, co předvedli nyní překročilo veškerou míru.
Tištěná média ovšem mohou snadno ztratit na leta řadové čtenáře, protože důvěra v nezávislý tisk se u občanů blíží k nule.
Společenský rozvrat, k němuž přispěla, bude mít mnohem závažnější dopady, nežli by předpokládala.

Je mi z naší "inteligence" opravdu hodně nevolno...
26. 01. 2013 | 09:14

noctem napsal(a):

Paní Silvie, smekám. Kdybych uměl tak precizně formulovat svoje myšlenky, napsal bych totéž. Ale vezměte to z té lepší stránky: ta profesionálně perfektní mediální zběsilost - a nikoliv výroky Miloše Zemana -, to mistrné vymývání mozků naší zlaté a spontánní mládeže et cetera dává tušit, že v tomto státě je přece jen ještě co ukrást. Kupředu s Kalouskem, Hegerem, Drábkem Bakalou, Kellnerem na to, co v tétu zemi zbylo! A kníže? To je vlastně jenom uvolněný špunt na flašce. Stačí trošku zakvrdlat... Jinak je to senilnící chudák s inteligencí sotva průmšrného voliče, který ovšem přece jen musí vědět, že v případě zvolení bude po celých pět le v lepším případě pro srandu.
26. 01. 2013 | 09:53

Buvol napsal(a):

http://euserver.parlamentnilisty.cz/Articles/844-kdo-lze-o-naklonosti-knizete-k-sudetskym-nemcum-schwarzenberg-nebo-blesk-tady-je-pravda.aspx
26. 01. 2013 | 10:44

Karel Mueller napsal(a):

Silvie:

Víte, když se tak zamýšlím nad těmito volbami, tak se ani tak neptám, proč ten či onen volič volil toho či onoho. Ptám se, po jakých úvahách ke své volbě, co považoval za podstatné, jaké skutečnosti ho vedly k určitým závěrům a tyto skutečnosti ověřil.

Ani Zeman nebyl nijak oslnivý, určitě to nebyl "starý dobrý Zeman". Byl velmi mírný, s některými výroky jsem nesouhlasil i když jsem ho samozřejmě volil. Snad to bylo taktikou. Samozřejmě, V. Čáslavská začla větou Jak se srovnává s Vašim svědomím ... tím mu ovšem naběhla na čisté KO. Ale to by nebylo dobře, lidé by ji litovali.

Ale tyto volby ukázaly dvě věci: Katastrofální intelektuální a morální úpadek české elity (tedy té mediálně prezentované) a doslova zblbnutí valné části národa, nejde už jen o neschopnost kritického myšlení, ale snad jakéhokoliv myšlení.

Znovu opakuji: Posuzuji jen úrověň argumentace.

A to je ta největší tragedie.
26. 01. 2013 | 11:46

Silvie napsal(a):

Karel
Naprosto s vámi souhlasím.
Je zdrcující pochopit, jaká "inteligence" reprezentuje tento národ.
A je velice překvapivé, jací lidé nakonec podpořili Zemana, přestože jim to v uměleckém a mediálním světě nepřinese nic pozitivního.

Odhlédnu-li od faktu,že naše kolaborantská "kulturní fronta" byla v minulosti schopná lézt do zadku Sovětům a bolševikům a dnes bez jakýchkoliv mravních zábran volí Sudeťáka a člověka s tak kontroverzním morálním profilem, pochopit ,že adoruje senilního starce bez schopnosti logicky myslet a smysluplně se vyjadřovat , je nad mé síly.
To,že preferují člověka,který dokonce ani neumí česky a nemá vysokoškolské vzdělání, je už jen malý "detail". Karel je prý "baví"... to vypovídá o jejich inteligenci ,myslím, dostatečně.

V prvním kole jsem volit nešla, ale už tehdy mi z té plejády nul vycházel nejlépe Zeman. Nevěřím,že Němec a feudál bude mít na zřeteli zájem nějaké České republiky.

Pokud se jeho jasnost stane prezidentem, bude nepochybně skandál a ostuda stíhat skandál a ostudu.
"Kulturní fronta" si pak bude masochisticky sypat popel na hlavu (jako po převratu za zbabělé podepsání Anticharty) a prohlašovat, že "neměla tušení"....
Tu hanbu už ze sebe ty prostitutky do konce života nesmyjí.

Zvolí-li tenhle národ Šláfnberga, lámu nad ním definitivně hůl.
Každopádně to bude prezident maximálně jedné třetiny občanů, můj rozhodně ne.
Nikdy nepřijmu fakt,že na Hradčanech sedí germán s chotí s náckovskou minulostí, od níž se nikdy nedistancoval (viz zploditel jeho levobočka).
26. 01. 2013 | 12:00

Karel Mueller napsal(a):

Silvie:

Prostitutky zajímají jen prachy. Vysol a podle výšky obolusu si se mnou můžeš dělat co chceš.

Zdálo by se to jako obyčejný obchod. Bohužel tento kšeft vede k naprostému vyprahnutí a výrobě zrůdiček. To nakonec můžete vidět i na E55.

Je možné, že se prostituce stává základem úspechu nejen u nás.

Obávám se, že vyprahlá společnost zrůdiček nemá moc budoucnost.
26. 01. 2013 | 13:24

dočasný občasník napsal(a):

Vendlová, Vendlová,
je po volbách, dokonáno jest. Zeman bude na Hradě.
Ani Váš fanatismus a svaté zanícení nepomohlo knížepánovi na kýžený trůn.
Koho si teď vyberete jako svoji novou ikonu??
Holt voliči nejsou, přes mohutnou mediální masáž ještě tak úplně zblbnutí Vaším virtuálním tajtrdlíkem.
27. 01. 2013 | 10:48

Fides napsal(a):

Je úleva zjistit že tě blbec nenávidí ;-)
27. 01. 2013 | 11:07

asym napsal(a):

Asi jsem se po cestě na Moravěnku potkal s produkty těchto "modrejchsvazáků" a to v Ex 151 (asi) Hukvaldy jsem totiž po vstupu do kupé zjistil, že karl-noviny zasírají každé sedadlo. Prostě jsem uklidil a dal je tam kam patřily - do koše.
27. 01. 2013 | 11:30

e.m. napsal(a):

:-D uhmmm paní Vendlová, jste si jista, že jste to předvolební heslo Spíme s Karlem nepochopila nějak nesprávně?
03. 02. 2013 | 17:52

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Němec Václav O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy