Municipalita

04. 12. 2013 | 03:35
Přečteno 4523 krát
Mají středoškoláci dostatek konkrétních informací o souvislostech v politice? Vědí, jaké role plní samosprávy, kraje a Parlament? Nejsem si tím tak úplně jistá.

Nejen proto jsme se rozhodli podpořit nedávno úspěšně ukončený první ročník projektu MUNICIPALITA a jménem Petra Gazdíka také zaštítit.

Finálové kolo se konalo v Praze v Americkém centru a také přímo v Poslanecké sněmovně. Z celé republiky soutěžilo 21 studentů a studentek ze středních škol vybraných z celé země.

Municipalita se zaměřuje na zlepšení informovanosti a zapojování do správy věcí veřejných - což je jedním z mých osobních témat. Pro mě bylo nejzajímavější simulované jednání zastupitelstva, které zahájil a určitou dobu vedl v roli starosty osobně pan poslanec Petr Gazdík - sám dlouholetý starosta. Toto simulované jednání trvalo s dvěma malými přestávkami 5 hodin a mě osobně studenti a studentky naprosto nadchli. Bylo totiž vidět, že je to opravdu baví. Organizátoři nic nepodcenili, vytvořili pro tento účel fiktivní městečko Chmelov s 21 zastupiteli, množstvím stran a také připravili program jednání, přičemž zástupci stran museli pracně hledat shodu.

Vše podstatné se dále dočtete v tiskové zprávě.

Držím projektu Muinicipalita palce a děkuji především Václavovi Křížovi, že dokázal přetvořit dobrou myšlenku v rozumný skutek, který pomůže zvýšit povědomí o prostém dění v politice těm, kteří jednou budou tuto zemi posouvat dál.

Municipalita na facebooku: https://www.facebook.com/Municipalita¨
Municipalita na webu: http://www.municipalita.cz/

Tisková zpráva:

Finálové kolo projektu Municipalita předčilo všechna očekávání

25. 11., Praha

21. – 22. 11., v Praze, v Americkém centru a Poslanecké sněmovně, soutěžilo 21 studentů středních škol, vybraných z celé republiky. Šest nejlepších získalo stáž v Parlamentu.

Municipalita je dlouhodobý projekt zaměřený na zlepšení informovanosti a zapojování občanů do správy věcí veřejných na místní úrovni. První ročník byl pojatý jako soutěž pro střední školy. V prvním kole studenti zpracovávali test zaměřený na zákon o obcích, fungování místní demokracie, korupční kauzy a museli napsat esej na zadané téma. Na základě výsledků prvního kola postoupilo celkem 21 studentů.

Druhé finálové kolo se uskutečnilo ve dnech 21. a 22. listopadu formou dvoudenního semináře v Praze, v Americkém centru. Po úvodním teambuildingu následoval intenzivní cyklus přednášek a seminářů na téma místní samosprávy a jejího studia, korupce a téma místního rozvoje a využívání dotací.

Na závěr prvního dne proběhlo simulované jednání zastupitelstva, kde účastníci intenzivně jednali 5 hodin, ve snaze dobrat se kompromisu ohledně všech sedmi bodů programu zasedání zastupitelstva fiktivního města Chmelov. Zasedání řídil pan poslanec Mgr. Petr Gazdík v roli starosty.

Jako lektoři se na finále podíleli: PhDr. Petr Jüptner, PhD., ředitel Institutu politologických studií FSV UK, Nicholas Von Mertens, ředitel Amerického centra, Mgr. et Mgr. Vilém Řehák, tajemník Centra pro regionální rozvoj, Mgr. Martin Kameník, předseda Oživení, Ing. Janusz Konieczny, projektový manažer Nadačního fondu proti korupci a Ing. Jana Juřenčáková, předsedkyně Sdružení místních samospráv.

Díky vynikající úrovni všech zúčastněných se organizátoři rozhodli odměnit všechny zúčastněné věcnými dary, nejlepších šest pak získalo vedle hmotných cen stáž v Parlamentu ČR. Výherci jsou: Dominik Macek (Gymnázium Havířov-Podlesí), Zdenka Šunková (Gymnázium Moravská Třebová), Denisa Linhartová (Gymnázium Budějovická – Praha 4), Tatiana Podstolnaya (Gymnázium Budějovická – Praha 4), Iryna Deket (Gymnázium Jateční – Ústí nad Labem) a Aleš Kubíček (Gymnázium Lovosice). Jak podotýká Václav Kříž, hlavní organizátor: „Vzhledem k náročnost prvního kola jsme očekávali, že studenti budou disponovat určitým stupněm znalostí a schopností, nicméně realita předčila všechna naše očekávání. Všichni finalisté byli bez výjimky aktivní od první minuty a projevovali obsáhlé znalosti, což při obdobných projektech nebývá úplně zvykem. Vybrat ty nejlepší pro nás bylo následně nesmírně obtížné.“

Organizátoři, sdružení v neformální skupině ProCivics, mají s pořádáním vzdělávacích soutěží vlastní zkušenosti, ať již jako účastníci, či jako organizátoři. Hlavní organizátor Václav Kříž společně s Ladislavem Novákem zajišťovali několik ročníků soutěží Europanostry a Europasecury, Erich Kříž se věnuje rovněž soutěži Olympiáda lidských práv.

Projekt Municipalita je koncipován jako osvětová akce, která má za úkol ukázat lidem, že podílet se na místní politice je nejen právo, ale svým způsobem i povinnost každého občana, a že se jedná o činnost, kterou mnozí z nich již nevědomky vykonávají. Naším cílem je vzbudit v lidech zájem o diskuse, o zasedání místních zastupitelstev, o hájení svých zájmů, jinými slovy popřít letargii a rezignaci. Tímto způsobem může potenciálně dojít i k postupné rehabilitaci pověsti a zájmu o celostátní politiku skrze zvýšený zájem občanů a postupné obsazování veřejného prostoru politickými, nikoli ryze oportunistickými skupinami.

Hlavním organizačním partnerem Municipality byli Mladí demokraté, záštitu poskytl Mgr. Petr Gazdík, předseda STAN a Velvyslanectví USA v Praze, partnery byly Institut politologických studií FSV UK, Centrum pro regionální rozvoj ČR, Nadační fond proti korupci, Oživení, o.s. a Sdružení místních samospráv. Projekt byl financován z prostředků Evropské unie prostřednictvím programu Mládež v akci.

Za skupinu ProCivics:

Václav Kříž
hlavní organizátor
e-mail: vkriz@municipalita.cz

Poslanecká sněmovna
Poslanecká sněmovna

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Občaqn napsal(a):

"Projekt je financován z prostředků Evropské unie prostřednictvím programu Mládež v akci."
Aaano, jde o baculaťoučkou sumičku cca 650 MILIONŮ Kč.

A takhle je to se vším "podnikáním" v ČR. Velkolepý "proudžekt", na kterém se Z ERÁRU napakuje pár firem a/nebo jednotlivců a pár politiků si z něho udělá selfpromotion.
Přitom totéž dělají školy BEZ dotací (tedy ZA SVÉ) a učitelé většinou ve svém volném čase.
Nesmíme samozřejmě zapomenout na všechny "project managery", "project administrátory", "project koordinátory", "back office managery", "konzultanty" a další, kteří na tom všem parazitují (a z výnosu si pak jedou například na třídýdenní dovolenou do Mexika).

Výsledek? Pár žvaníren, pár brožurek, pár politických bodíků, pár ztučnělých kont a jinak NIC.
04. 12. 2013 | 05:19

Občan napsal(a):

A aby to nevypadalo, že jen tak plkám, tak
- Erich Kříž (Mladí demokraté, STAN, kandidát ve volbách do Poslanecké sněmovny 2013 č. 14, proudžektmanyžrout)
04. 12. 2013 | 05:37

Drzá zrzka napsal(a):

Tatiana Podstolnaya, Iryna Deket - typická česká jména. :-)
04. 12. 2013 | 05:40

Targus napsal(a):

To: Občan

Jste úplně mimo. Tak se vybírá nová a mladá krev do řad aparátčíků, podržtašků a umetačů cestiček pro nadnárodní kapitál. Už žádní amatéři, vokovická Sorbonna byla zrušena, je potřeba ji adekvátně nahradit.

To: Drzá zrzka, VV

Fascinují mne anglické transkripce Ruských a ukrajinských jmen. To samozřejmě není výtka autorce, je to velice široký jev, který se šíří jak dýmějový mor. Pak můžem číst lahůdky jako Krasnoyarsk, Cherepovets, Makhachkala a spol.
V čele jsou ovšem Bulhaři, ti už dávno přejmenovali Michajlovgrad na Montanu. Jak prozíravé.

Vždy si u toho vzpomenu na starý otřepaný reálně socialistický fór - říkej mi Serjožo, zní to tak americky.
04. 12. 2013 | 06:00

kokoshka napsal(a):

Chlapci,co jste se tak rozohnili po ranu?Vam nic Tatjana nebo Irina špatneho neprovedla!
04. 12. 2013 | 06:05

kokoshka napsal(a):

Spravne asi bude tak:
Krasnojarsk,Čerepovec,Machačkala.
Ačkoli Češi stejne budou myslet že to je nejaka videohra.
04. 12. 2013 | 06:09

kokoshka napsal(a):

Iryna?...bud je Ukrajinka nebo autorka nema poneti jak se vyslovuji ruska jmena.
04. 12. 2013 | 06:24

Targus napsal(a):

To: kokoshka

Tatjana ani Taťána určitě nic. Ale mamlasové a malaskyně (abych byl genderově korektní) zpoza klábosnic ano.

A teď, kokoshko, bojový úkol.
:-)))
Přepiš do alfavitu slovo Montana tak, aby se to četlo Michajlovgrad.
Jestli takový majstrštyk dokážeš, dostaneš ode mne řád KECAL ROKU!!!
:-) :-) :-)
04. 12. 2013 | 06:26

born65 napsal(a):

Už si ty kvízové otázky pro studenty ve finále umím představit:
1. Kdo je nejlepší ministr financí všeho trojdimenzionálního světa?
2. Jak se jmenuje naše nejbohatší a nejlépe spravovaná obec s krásnou rozhlednou v údolí? Suchá... (doplňte)
3. Kdo má k lidu blíže a když se vyskytnou potíže, tak pomůže....?
4. Kdo vysvobodil české nezaměstnané z nudy všedního dne a pomohl jim znovu nabýt pracovní návyky a uznání krátičů daní?
5. Jak se jmenuje nejlepší armádní letadlo všech dob, co i koně Převalského do vzduchu vznese?
6. Jaká dokonalá karta přebije i eso (nápověda: S)
7. Který nezlomný agent, před nímž mladé slečny padají do mdlob, odeslal agenta 007 do důchodu pro vysloužilé?
8. Ve kterém zaměstnání, velmi štědře placeném, se na poradě v poklidu vyspíte, když vás zrovna projev řečníka nezajímá?
atd.
04. 12. 2013 | 06:27

xerox napsal(a):

dle vizáže autorky jsem usuzoval , že sem začla přispívat i nagyová - nečasová ... škoda , mohla bejt bžunda a munice na submisivního péťu ... takhle je z toho akorát ta municipalita pod záštitou ,, velkého ,, myslitele a českého génia ze suché loze ... :-)
04. 12. 2013 | 06:29

kokoshka napsal(a):

Targus:
Lehce:город Гусь-Хрустальный(v Moskevske oblasti)
Jinak,jak se maš?
04. 12. 2013 | 06:34

Targus napsal(a):

To: kokoshka

Iryna?...bud je Ukrajinka nebo autorka nema poneti jak se vyslovuji ruska jmena.

Asi takto: v češtině se po bukvě "R" v českých slovech píše vždycky "Y", Irina, Neirina. Je spousta lidí, kteří s tímto pravidlem mají problém, pročež při přepisování člověk neví, na čem je, zvlášť, když o ruštinu nezavadil. Svědčí to o převzdělanosti naší society, abych byl taky trochu světový.
04. 12. 2013 | 06:35

Targus napsal(a):

To: kokoshka

Pracovně, čekám na náklad papíru v Krkonoších. Je tu tma a zima a bolí mě záda, ruce, nohy a skoro celý další člověk.
04. 12. 2013 | 06:39

kokoshka napsal(a):

Targus:
Ty jsi svetovy až až.Skoro nam převalcuješ pana arciredaktora.
04. 12. 2013 | 06:40

kokoshka napsal(a):

Targus:
Tady je snad Havaj?
Ted dopiju kavu a jedu do kancelaře.
Ja pamatuji...!Konec koncu je to moje povidka!
04. 12. 2013 | 06:43

Targus napsal(a):

To: kokoshka

Pozdravuj Mášu.
04. 12. 2013 | 06:45

kokoshka napsal(a):

Targus:
Dik,pozdravim,ona take mne tu lenost vyčita,vždyt znaš holky,když si neco vbije do palice...No,čao,budu na svjazi!
Hodne uspechu v Krkonošich.
04. 12. 2013 | 06:49

K.V napsal(a):

Opravdu k úžasu za co se dnes vyhazují peníze,které chybí ve zdravotnictví, péči o seniory, invalidy, důchody a mnoha užitečnějších oblastech
04. 12. 2013 | 06:52

vasja napsal(a):

K.V napsal(a):
Opravdu k úžasu za co se dnes vyhazují peníze,které chybí ve zdravotnictví, péči o seniory, invalidy, důchody a mnoha užitečnějších oblastech
-------
To je fakt, ale co platný, když z "municipality" má paní autorka příjemný chvění.
Jako tehdá, když byla v noci s Karlem.
04. 12. 2013 | 07:04

muromec napsal(a):

Jak má být kdy lépe, když v zákulisí o kterém myx obyčejníé lidé nic nevíme, číhají tisíce šikovných pijavic, aby čerpaly evropské dotace, peníze o kterých prostý lid nemá ani potuchy, třeba na "Projekt počítačového zpracování agendy zkoumání možností počítačového zpracování agend projektů sociálne-ekonomických dopadů zavádění počítačového zpracování agend na ústřední a komunální úrovni".
Tohle jsem si samozřejmě pouze vymyslel, ale tak nějak podobně taky znějí názvy skutečných projektů které "realizují" nejrůznější parazitické organizace založené šikovnými lidmi na čerpání evropských dotací a dalších veřejných zdrojů. Některé názvy projektů jsem si četl dokola několikrát, a stejně jsem nepřišel na to, o čem to asi může být, a jaký z toho může být přínos. No ano, to jsou přesně ti lidé kteří "se ve škole lépe učili" a tak se jim daří.
04. 12. 2013 | 07:09

zemedelec napsal(a):

Pro K.V
Přesně,civíme s otevřenou pusou,jak se přihrávají peníze kámošům.
Jak uvádí Občan,nejsou to nějaké drobné,že to netrápí ani Veroniku,jak se potom může podívat do očí matce s dítětem,která žádá o podporu,aby mělo na obědy.
04. 12. 2013 | 07:18

vasja napsal(a):

A co teprve budou stát fleky, který Sobotka vymejšlí, aby upíchnul zasloužilý kámoše a na prachy nadržený "koaliční" parťáky.
To bude novej ministrů "bez práce-ale s vejplatou a řidičem", zmocněnců......
Jejda, to budou žně.
04. 12. 2013 | 07:34

ščastný euroobčan napsal(a):

A kritéria na vítěze byla jaká?
Přijetí nejvyššího úplatku prostřednictvím akciií na doručitele, nebo získání nejvyšších dotací z EU na bioplynovou stanici a členství ve správní radě se zlatým padákem?
04. 12. 2013 | 07:35

Veronika Vendlov napsal(a):

No, vážení, myslím že nemáte o podobných projektech ani ponětí a žijete v zajetí dojmu ze současné doby, kdy všichni všechno dělají pouze a jen zištně. Pokud mám správné informace, tak celý projekt nestál víc, než 2000 eur. To vše kolem pak byla dobrovolnost, chuť a snaha věci posouvat smysluplně dál. V lidech, kterým je dnes kolem 17 +- je neskutečně hodně energie a chtějí vědět a znát - v souvislostech. I díky nim se o osud naší země nebojím.

Všechno co každý z nás dělá, je o malých věcech, je o malých rozhodnutích a je o odvaze a opravdovosti. Víc není třeba.

tak pěkný den všem
v.v.
04. 12. 2013 | 07:37

vasja napsal(a):

vv
2000 Evro? Dobrý.
Sbíráte víčka od petek, prodáte je a prachy pošlete nemocnýmu děcku, jak nedávno prosili v TV?
A co prachy na ukradenej invalidní vozejk, laptop, na léčení hocha s nějakou sloní nemocí? Dáte granule do psího útulku? A co Gazdik? A co Khárl?
Tohle je opravdovosti a né nějaká tahle kokotina.
04. 12. 2013 | 07:47

Targus napsal(a):

Tak to vidíte, vážení diskutující.
Jste úplně b*bí, pravila soudružka, ech, vlastně graždaninka. Co to melu, kokoshka mě úplně nakazil, OBČANKA je správně.
A je to proto, že nehledíte radostně k zářným zítřkům, protože proudžekt stál ušmudlané dva tácy éček, žádných 650 mio, jak nám tady lhal Občan.

A zítra se bude tančit všude - mě taky napadá.
Tím nás taky krmili, když mi bylo těch opěvovaných sedmnáct, byl jsem b*bý jak dlabané necky a myslel jsem, že se svět přede mnou pos**e, až vylezu ze školy a ukážu všem okolo své svaly a moudra.
A on nic, měl mě na háku.
Ale teď tady máme tuhletu démográciji, teď je to úplně jiné, že ano.
Uvidíme, jak mladí naloží se svou energií na pracáku.
04. 12. 2013 | 07:56

Xaver napsal(a):

Paní Vendlová víte, že my víme, že nakonec ty peníze, které dnes Vy dostáváte z EU, my budeme muset zaplatit ?
04. 12. 2013 | 07:57

mor a chlolera napsal(a):

veronikavendlova

Už to čtu pětkrát a stále mi z toho vychází zbytečně dlouhá reklama na poslance Mgr. Petra Gazdíka Csp. starostu vzorné obce Suchá Loz.

Druhé kolo by mohlo být nazváno sexualita pod záštitou poslance knížete von Schwarcemberka, kde by si středoškolské studentky osvojily základy první pomoci.
04. 12. 2013 | 08:04

Ládik!!! napsal(a):

Nemá se to psát munycypalita? Tak blbé slovo jsem ještě nikdy neslyšel.

Divím, se že po včerejšku není žádný blog k policejním presidentům. Já bych jmenoval ještě 2 - aby mohli točit kolotoč. Tak střídají jenom ranní/odpolední a v noci jsou policajti bez vedení. Vždyť policajti přece mají nepřetržité šichty, ne?
04. 12. 2013 | 08:05

Ládik!!! napsal(a):

vv -
co tak brzo po ránu? Nemáte být ještě v pelechu?
04. 12. 2013 | 08:07

vasja napsal(a):

Tak akci nezištně zařídila firma Schoenfelder spol. s.r.o.
Tedy pánové Václav Kříž, Erich Kříž a Jan Kříž.

http://rejstrik.penize.cz/ares/29091225-schoenfelder-spol-s-r-o
04. 12. 2013 | 08:08

Ládik!!! napsal(a):

Xaver -
já zase vím, že dotace jsou zde proto, ab slabší mohl požírat silnějšího.
04. 12. 2013 | 08:09

Targus napsal(a):

To: Xaver

Ale soudruhu, vy tady šíříte tuhletu blbou náladu. To od vás není vůbec hezké. Podívejte se na soudruhy v Kyjevě, jak bojují za jedině správnou ojrobudoucnost své vlasti. Z těch berte příklad, jak hrdinně pojídají NĚKÝM přivezené bagety (co kus, to dvě éčka) a rekovně upíjejí horké nápoje. Kam chodí na stranu, o tom agentury prozatím mlčí. Možná střádají moč po samurajském zvyku na pokoření poražených.
04. 12. 2013 | 08:09

Ládik!!! napsal(a):

vasja -
s Váma je ale kříž.
04. 12. 2013 | 08:09

zemedelec napsal(a):

Pro Ládik!!!
Vydržet.
Až přijde noví ministr vnitra,tak budeme mít třetího.
04. 12. 2013 | 08:12

Targus napsal(a):

To: mor a cholera

Prosím, prosím, co znamená zkratka Csp za jménem?

Já jsem tenhleten zaostalý, já znám jen socprc zkratku CSc., to jsme překládali jako Celkom Solidný Cigán.

Že by to byl Celkom Solidný Podvodník? To snad néééé, pan Gazdík..., to určitě néééé.
To bude Celkom Solidný Poslanec. Ale..., no..., takový tam snad nebyl vůbec žádný, nevím, nevím...
FAKT NEVÍM!
04. 12. 2013 | 08:15

K.V napsal(a):

Ládíku, co chcete ke 2 policejním presidentům dodávat. Máme měsíc a půl po volbách a ještě jsme neslyšli jedinou informaci jak chtějí vládnout a co udělají pro lidi a stát. Celou tu dobu si jenom řeší svoje vlastní mocenské hrátky. Maximálně se zmůžou na všeobecnou poznámku, že by se měl přijmpout alespoň rozpočet do konce roku, aby nebylo provisorium.
.
K Vendlové jenom to, jak má tu drzost nám ještě ukazovat za co vše zbytečné lze promrhat peníze z daní pracujících. Krajně odporné
04. 12. 2013 | 08:15

Ládik!!! napsal(a):

zemedělec -
nejlépe by P.cina udělal, kdyby jmenoval policejním presidentem sám sebe - nikdo by ho nemohl odvolat.
04. 12. 2013 | 08:16

vasja napsal(a):

Ladik.
To já jen kvůlivá tomu, že kdyby někdo potřeboval nutně 2 000 Evro.
04. 12. 2013 | 08:16

mor a chlolera napsal(a):

Targus

Je to zkratka titulu : Celkem spokojený poslanec.
04. 12. 2013 | 08:18

marxík napsal(a):

Autorka
Jestlipak jste seznamovali studenty plné energie s netušenými možnostmi parlamentního dealování?
A jak jim přitom svítila jejich činorodá očka?
04. 12. 2013 | 08:18

Targus napsal(a):

Csp..., Csp..., Csp....
Ještě by to mohl být Celkom solidný pastevec. Nemá pan Gazdík náhodou vysokou bačovskou? Učí se tam je tři předměty. Naháňaní, vyháňaní a angličtina, to snad mohl zvládnout i on, ne?
04. 12. 2013 | 08:21

jozka napsal(a):

Targus:

co takhle Cipek Sveho Pana?
04. 12. 2013 | 08:25

born65 napsal(a):

Ládik!!!
Možná že moneycypalita je správně.
04. 12. 2013 | 08:25

jozka napsal(a):

jinak policejniho prezidenta jsem vcera slysel v radiu. Policajt kazdym coulem... dal bych mu korunu.
04. 12. 2013 | 08:26

Targus napsal(a):

To: Marxík

Teda člověče, vy jste ale pra*e!
Co si to myslíte, takhle se trefovat do černého a roztrubovat to na ACZ???
:-)))
Na vašem místě bych se teď bál vystrčit kokos ze dveří! Tak to veřejně vybreptat!!! FUJ!!!
:-)))
04. 12. 2013 | 08:26

jozka napsal(a):

born65:

Taky by to mohla byt muni-cypalita. Cypovina vzesla z MUNI (nejspis FSS)
04. 12. 2013 | 08:28

Targus napsal(a):

To: jozka

Prosím pěkně, jen žádné urážky a vulgarizmy, Stejskal je na stráži a zvládá všechny středoevropské dialekty.
:-)))
Začínám se bavit!
04. 12. 2013 | 08:29

Ládik!!! napsal(a):

Červíček hlodá.
Nedivím se lessymu, že nemá kouska cti v těle - nemá tam na ni místo, jeho kůže je moc vyšponovaná. Pomlouval kolegy a soud ho za to neočistil, jen to označil za přestupek - ne za trestňák. Škoda, že Lessy nemůže jít do sebe. Nádherně nám ukazuje, že jak se do lessa volá, tak se z lessa ozývá.
04. 12. 2013 | 08:36

vasja napsal(a):

jozka napsal(a):
jinak policejniho prezidenta jsem vcera slysel v radiu. Policajt kazdym coulem... dal bych mu korunu.
---------------
Ten Pecina musí bejt na palici, když takovýho nerváčka udělá brigádnim generálem.
Nebo brygádnim.... už sem z toho blázen.
Ten by se u pochůzky v Chánově posr....
04. 12. 2013 | 08:43

scallop napsal(a):

Targus

Prjel jsem si Vase prispecky a mel bych otazecku - neprehnal jste to v noci s Viagrou ?
04. 12. 2013 | 08:55

Míla napsal(a):

Omilostnit Krejčíře a dát ho do této funkce.Ke kmotrům má blízko,do podsvětí mafií by díky zkušenostem hravě pronikl.
04. 12. 2013 | 08:57

neo napsal(a):

Fascinující ta nenávist pana Občana k project managerům, koordinátorům, konzultantům :) jinak bych prosil zdroj na těch 650 milionů, nejsem takový zdatný es te b hm tedy vyhledávací typ a pani Vendlová píše o 2000€ což je jak jistě všichni vidí dost velký rozdíl.

Korunu tomu pak nasadil Targus se svými aparátčíky, podržtašky a umetači. Krutá závist, že se neocitl nikdy na gymnáziu a nemohl se tak žádného podobného projektu zůčastnit. A jak sám dodal v sedmnácti byl **** jak dlabané necky. Jestli se z toho dostal ať posoudí radši jiní.

jinak Targusi, ne všichni jsou jalko vy, takže vaši větičku :"Uvidíme, jak mladí naloží se svou energií na pracáku. " považuji jen za projekci vašich vlastních schopností.
04. 12. 2013 | 09:01

dříve čtenář napsal(a):

Já bych vypíchnul jen 2 špeky :
1)vedl v roli starosty osobně pan poslanec Petr Gazdík - sám dlouholetý starosta obce Suché z Nosa s obrovskými praktickými zkušenostmi,
2)lektor Ing. Janusz Konieczny, projektový manažer Nadačního fondu proti korupci.

No neplaťe ze svých daní takové odborníky...
04. 12. 2013 | 09:09

hk136 napsal(a):

Trosku a la Haslingerova a jeji reportaze z konferenci CEPu...
Opravdu se bojim, az tech 21 mladych lidi, kteri s minimem zivotnich zkusenosti dokazi pet hodin hral s Petrem Gazdikem simulator obecniho zastupitelstva, doroste a chopi se otezi... To budou stejni diletanti jako dnesni Zenisek a spol...
04. 12. 2013 | 09:13

muromec napsal(a):

to neo
To je jasné, ti nejblbější se na pracáku moc neohřejí, zřejmě půjdou dělat na půl úvazku finanční analytiky a na půl úvazku Ládíky!!! a nea.
Jinak jste si za ty roky co děláte analytika/kecálistu vytříbil styl, už se dokonce pouštíte do něčeho podobného ironii (což je zrovna od vás docela odvaha), to musím kvitovat. Myšlenkový obsah už lepší nebude, tak pracujte alespoň na forme.
04. 12. 2013 | 09:14

neo napsal(a):

muromec:

pane muromče, proč musíte za každou cenu urážet?
Práce analytika je velmi zodpovědná a je k ní potřeba jistého vzdělání, kterého nelze jak jistě víte dosahnout jinak než poctivým studiem a takové studium vyžaduje vysokou inteligenci a schopnosti se učit, tudíž nemáte pravdu, když tvrdíte, že by takovou práci mohl dělat někdo hloupý (nechci být vulgární jako vy)

No a na půl úvazku ji nedělám, zatím nepotřebuji.

Nevím, kdo vás učil chápat psaný text, ale já jsem žádnou ironii nepoužil.
04. 12. 2013 | 09:31

Jana Pechová napsal(a):

Skvělý projekt, jen houšť.
Nikoli - my za vás všechno uděláme, a vy budete mít klid na práci, ale - naučte se, jak se to dělá.
Dobrý směr cesty.
Díky, paní Vendlová.
04. 12. 2013 | 09:39

zemedelec napsal(a):

Pro neo.
Mám takové tušení,že Veronika zapomněla dopsat,2.000EUR pro každého.
04. 12. 2013 | 09:44

ščastný euroobčan napsal(a):

Nejkouzelnější určitě bylo, když študáci dostávali nabídky virtuálních úplatků, a rezolutně je odmítli, a všichni (studenti, lektoři, přidělovači dotací z fondů EU ) si mohli, za peníze daňových poplatníků, hrdě a vzpříma pohlédnout do očí.
No, na téma čestných a perspektivních mládežníků už byl natočen i seriál, tuším, že se jmenoval Chlapci a chlapi.
04. 12. 2013 | 10:09

neo napsal(a):

zemedelec:

to je možné, nebo je možné že Občan připsal pár nul...

Mě zajímá ale opravdová cena. Nemám důvod nevěřit ani jednomu z nich, i když u Občana pochybuji více vzhledem k tomu, že lže často.

možná každý přiřazuje čásku k jinému projektu nebo jeho části.
04. 12. 2013 | 10:09

marxík napsal(a):

neo
Synku,
a kde jsi vystudoval analytectví?
Myslím si, že by místní komunita ráda využila tuto cennou informaci při "doporučeních" svým adolescentním rodinným příslušníkům.
04. 12. 2013 | 10:16

Marian napsal(a):

Scallop- "prjel jsem si Vase prispecky" S čím jste to přehnal vy? Neměl byste se raději ještě prospat?
04. 12. 2013 | 10:22

Marian napsal(a):

Neo- kde lze vystudovat na analytika? A jak vysoké inteligence je k tomu třeba?
Takové,jakou se vyznačuješ ty? A je k tomu nezbytná i lehce defektní logika?
04. 12. 2013 | 10:26

istropolitan napsal(a):

Paní Vendlová píše:
Mají středoškoláci dostatek konkrétních informací o souvislostech v politice? Vědí, jaké role plní samosprávy, kraje a Parlament? Nejsem si tím tak úplně jistá.

S tím stoprocentně souhlasím. Proto vždy ve "VOlbách nanečisto" vyhraje TOP 09
04. 12. 2013 | 10:34

neo napsal(a):

Marian:

nejlépe nějakou ekonomickou školu Mariane Sladký, to bys ale měl vědět.

Na vystudování je pak potřeba nadprůměrné inteligence.
04. 12. 2013 | 10:47

Marian napsal(a):

Istropolitan 100 bodov:o)))
04. 12. 2013 | 10:49

Martin1 napsal(a):

městská samospráva - municipalita
Pamatuj, když chceš na něčem a z něčeho vytřískat nějakou korunu, tak musíš hned v úvodu lidi uvést do zmatku a nejistoty, třeba málo používaným - nebo vůbec nepoužívaným názvem pro danou věc.
Pak jen postupně a polopatě je můžeš za prachy uvádět do problému. Nepřeháněj to s rychlostí. Teprve až všichni zaplatí, tak se smí dozvědět, že to stejně všechno už věděli, že je to ve skutečnosti ale úplně jinak. To druhé jim potvrď až na konci té "akce" a zároveň jim do ruky vtiskni před odchodem pozvánku na II. (III.,IV., atd.)ročník. Slib jim, že tam se teprve dozvědí všechno podstatné a fígle jak na to. Postupuj stejně jako tvůrci sešitových románů na pokračování.
A témata? S tím se moc netrap, ve společnosti se vždy najde dost lidí, kteří se dostaví a zaplatí i za školení, jak být například asertivní proti komárům, nebo jak se bránit kurdějím při návštěvách u protinožců, nebo jak připravit děti v mateřských školkách na podvody v samosprávě - to jsem již ale prozradil téma pokračování o municipalitě (autorka jistě omluví, že jsem tak dopředu MUNICI vyPALIL). Ty buď vždy vážný - vtipný - trpělivý a věrohodný (jak vyžaduje situace) a mysli na to nejdůležitější - na prachy. Jasně, že na svoje.
04. 12. 2013 | 10:49

Marian napsal(a):

Neo- nebuď tak tajnůstkářský,neo. Nějakou ekonomickou školu? Střední? Vysokou? A jakou konkrétně? Jaký obor je k tomu nejvhodnější? mimochodem, nadprůměrná inteligence, to je v IQ kolik? 111? 115? 121?
04. 12. 2013 | 10:53

born65 napsal(a):

Co se týče těch studentů:
Cca před dvěma roky měl na parlamentních listech stať J. Keller a poukázal na některé předvolební paradoxy, které vyplynuly z průzkumů. „V jednom krajském městě se v loňském roce dělal průzkum, ze kterého vyplynula zvláštní dezorientovanost mladých, kdy skoro dvě třetiny uvedly, že budou volit TOP 09. Když se jim ale předložily inkognito programové teze jednotlivých stran, tak nejvíce si mladí pletli dvě politické strany a jejich programy, a to KSČM a TOP 09," uvedl Keller. „Typické teze z programu KSČM mladí připisovali straně TOP 09 a naopak."
Možná toto nepříjemné zjištění bylo důvodem pro gazdíkovské PŠM.
04. 12. 2013 | 11:03

neo napsal(a):

Marian:

logicky vysokou.
Je jedno jakou.
Obor bankovnictví, účetnictví...
průměr je 90-110 , tak nadprůměr zvládneš určit sám, ne?
04. 12. 2013 | 11:10

Marian napsal(a):

Já samozřejmě ano, neo.Chtěl jsem jen vědět, jak jsi na tom ty.
Nepožadoval jsem nic víc,než upřesnění informací,abych věděl,kde dokáží stvořit tak úžasné analytiky s neskutečným politickým přehledem, bezmezně oddané kdejakému pravicovému pr(n)du.:o))
04. 12. 2013 | 11:17

neo napsal(a):

Marian:

to se jako obvykle velmi mýlíš Mariane Sladký.

Nejsem a nikdy jsem ani nebyl oddán čemukoli pravicovému, ať to nazveš jak vulgárně chceš.
04. 12. 2013 | 11:20

Ládik!!! napsal(a):

Pokusil jsem se vzdělat v munycypalitě http://slovnik-cizich-slov-online.cz/najit?co=municipalita - vzdělávadlo doporučuje zabývat se těmito dalšími slovy: flašinet, plynatost, flauš.
04. 12. 2013 | 12:01

mor a chlolera napsal(a):

Paní Vendlová
Jak jsem tak sledoval, bude to asi nadlouho poslední zasedání, které pan poslanec Mgr. Petr Gazdík Csp. řídil.

Co voni v té Sněmovně proti těm vaším skvělým politikům mají ?
Nejprve génius Kalousek, nyní nejlepší ze Starostů Gazdík, napište nám něco o spiknutí, ať se pobavíme.
04. 12. 2013 | 12:31

Marian napsal(a):

Neo se domnívá,že když napíše,co je či není, tak to je,či není.
Milý neo, nejsem tím,čím si myslíš,že jsi, to je veliký omyl,jehož se dopouštějí i nadprůměrně inteligentní, ovšem s problematikou neseznámení lidé.
Možná jsi dobrý analytik, ale jako psycholog jsi totální diletant. ekyrno
04. 12. 2013 | 12:34

mor a chlolera napsal(a):

Příště by jste mohli zkusit také úžasnou vědmu Langšádlovou a pak už snad jen Pepka Vyskoče.

Asi má ten váš konglomerát ve Sněmovně dobrou pověst.
04. 12. 2013 | 12:35

Marian napsal(a):

Sorry- čím je, nebo čím není, tak tím je nebo není.:o)))
Nejsi tím,čím si myslíš že jsi! Samozřejmě to platí o jednom každém- s výjimkou těch,kteří jsou informování o hříčkách psychiky.
04. 12. 2013 | 12:38

neo napsal(a):

Marian:

samozřejmě, protože nikdy nelžu. Když tedy napíšu, že nejsem oddán tomu co tvrdíš ty, tak je to prostě pravda.
Důkazy lze samozřejmě nalézt zde na blozích, kde je zřejmé, že pouze uveřejňuji své názory ať už souhlasné či kritické k jednotlivým krokům. To se jaksi naprosto odlišuje od nějaké "oddanosti všemu" jak tvrdíš ty.

mimochodem, tato věta cituji:" Milý neo, nejsem tím,čím si myslíš,že jsi," nedává smysl.
04. 12. 2013 | 12:40

komunista z Lehman Brothers napsal(a):

pí Vendlová
Rozebíráte tam i takovou absurditu, kdy např. občan Schwarzenberg seděl ve vládní lavici COBY kníže, ale protože byl současně i suverénem, tak pobíraje plat knížete /ministra/ vyjadřoval svým hlasováním coby poslanec důvěru sobě samému coby ministrovi ? Anebo to považujete za nevýznamné a okrajové ?
Anebo když zastupitel má v rodině majitele stavební firmy , které dohazuje spolu s podobnými zastupiteli veřejné zakázky ?

TOP 09 a jejich kumpáni /např. Gazdík za tkzv. Starosty/ dali demokracii /vláda souhlasu, souhlasu kvalitního, ne válcovací podoby/ na frak tak, že je s podivem, že někdo jimi zaštítěné rozumy chce poslouchat.
Ještě že sem jdou ty prachy z Evropské Unoie, že ? Ještě že ti němečtí a francouzští daňoví poplatníci to tiše tolerují, nebýt jejich naivity a dobráctví, tak ten med mazat můžete leda tak na Kchárlsgemajnšaftfestu.

Paní Vendlová, zavedli jste studenty také za Hávou či za Bakalou ?
Bez toho to totiž nemá velkého smyslu, pouhý folklor je úpadkovým porozuměním realitě.
04. 12. 2013 | 12:42

Marian napsal(a):

Neo, ty naivo, to ale VŮBEC není o lhaní! A mimochodem,už jsi zjistil,jaký je rozdíl mezi lží a omylem?
04. 12. 2013 | 12:49

Marian napsal(a):

Jistě,ta věta nedává smysl,protože jsem se mezitím věnoval řadě jiných věcí a odeslal jsem bez přečtení.
Měla znít- nejsem tím,co si o sobě myslím, a ty také ne...
04. 12. 2013 | 12:51

Trn napsal(a):

Brilantni vyrok jisteho Mariana. Doporucuji pouzivat pri vsech moznych prilezitostech vcetne maturit, statnic, testu, ...
"Jiste, je to spatne, protoze jsem to po sobe necetl, venujice se mnohem a mnoha dulezitejsim vecem jako. napr vyvraceni Einsteinovy teorie relativity,... a vy jste blbi, ze vam to nedoslo"
Dlouho jsem se tak nezasmal nad neci neomylnosti ...
04. 12. 2013 | 13:17

neo napsal(a):

Marian:

je Mariane je.

Kdybych byl totiž oddán všemu pravicovému, nikdy by se nemohlo stát, že bych kritizoval něco pravicového. Tudíž tvé tvrzení není pravdivé, ba je lživé, protože jsi celkem stálý diskutér a nemohl musíš vědět o mých kritických názorech na některé návrhy pravicových vlád.
04. 12. 2013 | 13:19

Marian napsal(a):

Neo- výjimka potvrzuje pravidlo.

Trn- patříš k sortě lidí, s nimiž nehodlám diskutovat.Nemám rád agresivní primitivy.
04. 12. 2013 | 13:35

neo napsal(a):

Marian:

1) nejedná se o výjimku
2) to rčení je hloupé a nepravdivé. Vzniklo kvůli takovým jako jsi ty, aby si dokázali omluvit nějakou situaci, která jim nejde do noty.

3) vim, že další část příspěvku nepatří mně, ale zamysli se nad sebou. Nemáš rád agresivní primitivy a když se podíváš na mnoho svých příspěvků, tak jsou agresivní a primitivní. (takové ty urážlivé jednovětné výkřiky a že jich neni málo)
04. 12. 2013 | 13:40

Trn napsal(a):

Ale ale copak bylo na mem pochvalnem prispevku agresivni a primitivni ?
Asi ten Marian cetl neco co jenom chtel cist ale ja to nenapsal, byt jsem to napsat minil .. a vlastne ja nejsem co on si myslim, ze jsem protoze vychazi z neceho co jsem vlastne napsat nechtel. A navic jsem to po sobe necetl, protoze jsem se venoval mnoha jinejm vecem a to co jsem napsal, jsem psal (pokud jsem to psal) naslepo a nekdo za me ten Enter zmacknul. Nebo jsem ho zmacknul ja, mysle si zrovna v te chvili o sobe, ze to jsem ja ?
04. 12. 2013 | 13:53

Targus napsal(a):

scallop napsal(a):

Targus

Prjel jsem si Vase prispecky a mel bych otázečku...

A prispecky jsou co? Prodejné ženy, že se ptáte na viagru?
Nikoli, prodejné ženy se nedostavily. Bylo pět pod nulou a já v noci netopím, mám kvalitní spacák. Zřejmě ani neklepaly, když slyšely, že mi nejde topení.

To: neo

Nikoli, v době, kdy jsem tento vzdělávací ústav navštěvoval, žádné PROUDŽEKTY komančové nedělali. Proto to taky o pár let později prosr**i. Když na ně přišla bída, neměli po ruce mladé a perspektivní kádry.

Mimochodem, jen mě tak napadlo, vy jste analytik nebo anální_tik?
Ačkoli ono to vyjde skoro nastejno.
04. 12. 2013 | 13:54

neo napsal(a):

Targus:

To chápu tu nenávist. Ale i tak, když jste byl jak vydlabané necky, stejně by to bylo k ničemu.

já jsem analytik.

Anální tik máte vy, když se řítíte z kopce kamionem a nedobrzdíte to před kolonou jak jinak způsobenou zase kamionem.
04. 12. 2013 | 13:59

Targus napsal(a):

To: neo

Ty dřísty, které vyučuje Gazdík a spol. se zovou občanská výchova a vždy byly a jsou vyučovacím předmětem na školách všech typů. A vždy to byl předmět pro zoufalce, kteří neuměli nasbírat jedničky v předmětech normálních. Pročež se jednak nic podobného nepořádalo, protože hlupák zůstane hlupákem, druhák jsem se daleko raději věnoval olympiádám v přírodních vědách. Pavědy já nerad.
04. 12. 2013 | 14:07

Targus napsal(a):

To: neo

Ty dřísty, které vyučuje Gazdík a spol. se zovou občanská výchova a vždy byly a jsou vyučovacím předmětem na školách všech typů. A vždy to byl předmět pro zoufalce, kteří neuměli nasbírat jedničky v předmětech normálních. Pročež se jednak nic podobného nepořádalo, protože hlupák zůstane hlupákem, druhák jsem se daleko raději věnoval olympiádám v přírodních vědách. Pavědy já nerad.
04. 12. 2013 | 14:08

Targus napsal(a):

To: neo

Ty dřísty, které vyučuje Gazdík a spol. se zovou občanská výchova a vždy byly a jsou vyučovacím předmětem na školách všech typů. A vždy to byl předmět pro zoufalce, kteří neuměli nasbírat jedničky v předmětech normálních. Pročež se jednak nic podobného nepořádalo, protože hlupák zůstane hlupákem, druhák jsem se daleko raději věnoval olympiádám v přírodních vědách. Pavědy já nerad.
04. 12. 2013 | 14:10

Targus napsal(a):

To: neo

Ty dřísty, které vyučuje Gazdík a spol. se zovou občanská výchova a vždy byly a jsou vyučovacím předmětem na školách všech typů. A vždy to byl předmět pro zoufalce, kteří neuměli nasbírat jedničky v předmětech normálních. Pročež se jednak nic podobného nepořádalo, protože hlupák zůstane hlupákem, druhák jsem se daleko raději věnoval olympiádám v přírodních vědách. Pavědy já nerad.
04. 12. 2013 | 14:10

Targus napsal(a):

No paráda, halo, pane Stejskale, co s tím je?
04. 12. 2013 | 14:11

neo napsal(a):

Targus:

u nás se tomu říkávalo základy společenských věd. Ale tak podrobně se to nikdy neprobíralo a ani nemohlo.

O to tu ale nejde.

vy tvrdíte,že jde o to získat apartčíky apod..což je holý nesmysl. Pak jste také uvedl cosi o pracáku, což je další nesmysl, prootže jak jistě víte u vš vzdělaných ldií je stále velmi nízká nezaměstnanost.
04. 12. 2013 | 14:15

Pepa 3 napsal(a):

Neo, trochu zlidněte hormóny. Víte dobře, že vás sleduji několik let a znám vás jako své boty. Tady se snažíte vydávat za "velice inteligentního a vzdělaného" chytráka. Není to tak dlouho - snad dva roky - kdy jste tady sám prohlásil, že vaším nejvyšším vzděláním je nějaká pofiderní soukromá střední škola s finančním zaměřením. Dnes již mikdo zde nepochybuje o výrazně "vysoké úrovni" těchto škol. Vy tuto úroveň výrazně zdůrazňujete téměř každým svým příspěvkem. To co tady dnes předvádíte, se svými kecy o "vysoké náročnosti a potřebě nadprůměrné inteligence" u takzvaných "analytiků" jen odhaluje vaši ubohost! Já vím, je to hodně blbé, myslet si o sobě, že jste Pán Bůh A přitom být ve čtyřiatřiceti letech úplné h... (Stejskalovi nedám přiležitost).
04. 12. 2013 | 14:35

Marian napsal(a):

Milý neo, to,že nezaměstnanost u VŠ je nižší je sice pravda, ale to vůbec neplatí pro nové absolventy. Můžeš se přesvědčit,statistiky jsou k dispozici. U míst pro VŠ je dokonce větší převis poptávky, než u méně vzdělaných skupin.

totéž platí u skupiny mladých- v celé Evropěš,nejen u nás.Podivuji se tomu,že jako analytikovi ti tento fakt unikl či stále uniká.
04. 12. 2013 | 14:40

neo napsal(a):

Pepa 3 :

Já mám hormony naprosto, ale naprosto klidné pane Pepo 3.

Pokud mne sledujete několik let, možná by se to dalo charakterizovat jako obsesivní chování, ale to vám Marian vysvětlí, když je ten onen amaterskej psycholog.

Pak ale lžete, nikdy a nikde jsem neprohlašoval, že mým nejvyšším vzděláním je soukromá střední škola. Jelikož jsem ani nikdy na žádné soukromé škole nestudoval, nýbrž jen na školách státních, pak je to jak jistě vidíte nesmysl. Pravděpodobně tedy buď lžete s cílem dehonestovat mou osobu a nebo jste si mě s někým spletl.

Ubohost to samozřejmě není pane Pepo 3, na pozici finančního analytika firma požaduje vš vzdělání ekonomického směru. Vystudování vš vyžaduje nadprůměrnou inteligenci. Z toho jednoznačně a nezpochybnitelně plyne, že na pozici finančního analytika je potřeba nadprůměrná inteligence. Náročnost pak mohu posoudit sám, prootže tu práci dělám.
nevím, proč si o sobě myslíte, že jste pán bůh, to je vaše věc. Já si to o sobě nemyslím, ani jsem něco takového nikdy netvrdil a dokonce v pána boha ani nevěřim. Co jste ve 34 letech nevím, a co v těch letech budu já, taky nevím, to je ještě daleko.
04. 12. 2013 | 14:48

neo napsal(a):

Marian:
Pokud by byl u vš větší převis poptávky, pak by to ukazoval, že i u absoloventů je nižší nezaměstnanost mezi vš. Poptávka jak jistě víš je vždy na straně firem. Nabídka pak na straně potenciálních zaměstnanců. To ale není důležité, prootže tvrzení o pracáku pana Targuse vypadalo tak, jakoby zde byla nezaměstnanost absolventů 100%. To ale jistě víte není pravda.
04. 12. 2013 | 14:52

stejskal napsal(a):

Nic, pane Targusi. Ostatním to zjevně funguje docela v pohodě :-) Chce to zpravidla jen trochu trpělivosti při odesílání přísopěvku, někdy bývá chyba i v připojení toho kterého diskutujícího.

Hezký den.

Libor Stejskal
04. 12. 2013 | 15:18

scallop napsal(a):

Jak tak ctu nektere prispevky, tak musim konstatovat, ze mnohe diskutujici autorka silne vzrusuje :-)
04. 12. 2013 | 15:27

Pepa 3 napsal(a):

Cit.: "Pravděpodobně tedy buď lžete s cílem dehonestovat mou osobu a nebo jste si mě s někým spletl." Možná, že tehdy, když jste to sem pověsil nešlo o soukromou školu. V tom případě se omlouvám. Podstatné ale je, že se v žádném případě nejednalo o vysokoškolské vdělání! Jak to tedy, že když cit.: "na pozici finančního analytika firma požaduje vš vzdělání ekonomického směru. Vystudování vš vyžaduje nadprůměrnou inteligenci." tuto funkci zastáváte? Před několika lety jste byl podle svého vyjádření středoškolák a dnes jste "vysoce inteligentní" vysokoškolák"?
Můj text :"Já vím, je to hodně blbé, myslet si o sobě, že jste Pán Bůh A přitom být ve čtyřiatřiceti letech úplné h... (Stejskalovi nedám přiležitost)."
Vaše odpověď: "nevím, proč si o sobě myslíte, že jste pán bůh, to je vaše věc. Já si to o sobě nemyslím, ani jsem něco takového nikdy netvrdil a dokonce v pána boha ani nevěřim"
K tomu nemám co říct. "Vysoce inteligentní člověk", jakým je podle vás "finanční analytik", umí nejen číst, ale i rozumí napsanému textu. Takže dosud nedocvaklo? (Ale o této vaší poruše jsme se již bavili vícekrát!)
Pokud jde o těch 34 let, tak vycházím z toho, že jste zde asi tak v roce 2005 (tehdy ještě pan Stejskal nezničil a nezatemnil diskuze) napsal v jedné diskuzi, že je vám 25.
Neo, nic ve zlém, doufám že zase nebudete nad klávesnicí ze vzteku brečet!
Já vás chápu a zopakuji to. Je to velmi těžké, myslet si o sobě že jsem "někdo" "hvězda" a zjistit, že jsem .... v trávě.
04. 12. 2013 | 15:30

neo napsal(a):

Pepa 3 :

no možná jste o přehlédl ještě něco, tj že před vš se normálně studuje i sš :) To by vysvětlovalo váš omyl.

Ale nikdy jsem nepsal, že by bylo mé nejvyšší dosažené vzdělání jen SŠ. Nemám důvod lhát, takže proč bych psal lež že?

Co se týče pána boha, znovu opakuji, že si o sobě nemyslím, že bych byl pán bůh, v boha nevěřim a nikdy jsem takovou věc netvrdil, opět se tedy mýlíte nebo záměrně lžete.

V roce 2005 jsem zde nezveřejnil ani jeden příspěvek.

To ukazuje na to, že si mě opravdu s někým pletete.
Vždy jsem uváděl svůj rok narození a to je 1983, můžete se přesvědčit na mnoha blozích.
04. 12. 2013 | 15:39

zemedelec napsal(a):

Pro Pepu 3.
Zastanu se nick neo.
Za 8let se dá stihnout mnoho,nevím možná v Plzni je i VŠ ekonomická a jak uvádí inteligence má na rozdávání.
04. 12. 2013 | 15:45

Pepa 3 napsal(a):

Neo: řáká vám něco velice "inteligentní" nick "kill komunisty" a několik dalších? čistě náhodou, nebudu vaši IP adresu uvádět celou, ale vyskytují je v ní čísla 64, 199 a pod.? Takže vše se dá dohledat! Ale to byste jako samozvaný vysokoškolák měl vědět! (Jinak když chcete, abychom uvěřili, tak někam na NET pověste svůj diplom se začerněným jménem!)
04. 12. 2013 | 15:46

neo napsal(a):

Pepa 3 :

ano, takový nick jsem používal na počátku a byl jsem panem stejskalem za něj mazán.

Nikam svůj diplom věšet nebudu a upřímně mi je zcela jedno, zda nějaký Pepa 3 něčemu věří či nikoli. Narozdíl od vás pane Pepo 3 se za svůj věk, titul ani práci nestydím, protože jsem vystudoval poctivě, titul získal poctivě a živím se poctivě.
04. 12. 2013 | 15:57

kokoshka napsal(a):

V roce 2005 ani Stejskal nebyl hlavnim redaktorem a zatemnil diskuse Lipold,teda je z nejasnych odkazal na Mordoknihu ale to bylo myslim v roce 2008.
Neo se mi začina libit takovym zvlaštnim zpusobem,dobre drži uder a distanci,netušil jsem že ma "koule"!
04. 12. 2013 | 16:12

kokoshka napsal(a):

Municipalita je z latiny.
Pokud pamatuji samozprava řimskych vzdalenych provincii.
04. 12. 2013 | 16:23

stejskal napsal(a):

Tak to ji tedy, zejména v případě některých, lituji, pane scallope :-) l.s.
04. 12. 2013 | 16:31

Marek napsal(a):

Tohle je něco jako ty Jehovisti.Prostě sekta kde se vymyvají mozky a nikoho nesmí napadnout nic jiného než je v zadání - Municipalita....se potom nemůžeme divit,že mnoho mladých lidí propadá drogám,protože na takové nesmysli nemají žaludek.
04. 12. 2013 | 17:13

Občan napsal(a):

Neoušku,

proudžektík byl financován z programu "Mládež v akci", který disponuje cca 650 000 000.- Kč (bajvoko, možná to je mnohem víc, protože v rámci EU do něj nateklo 885 mil. eur).
A na proudžektík "Municipalita" šlo z té částky cca 2800 eur.

Že jste Vy, "analytiku", neinformovaný, je VÁŠ problém.
04. 12. 2013 | 18:09

neo napsal(a):

Občan:

takže toho infantilního jednání nehodláte nechat. No, když si pak připadáte větší...
přiznal jste ale, že na Municipalitu šlo 2800 € , děkuji
Paní Veronika psala 2000. To je o dost blíž než celých 650 milionů.
04. 12. 2013 | 18:19

Kalouskův úderník napsal(a):

Každý článek,
nadepsaný cizáckým termínem, by měl započít definicí.

"Municipalis" v jazyce latinském znamená "obecní".

Tedy něco, kde se provozuje obcování.
Obcování pak představuje stýkání se, jednání, účastnění se něčeho, býti něčemu přítomen, popř. souložení.

Nabízí se tedy otázka: Čemu se žáci, účastní v projektu Municipalita, vlastně učí?

To se totiž z elaborátu paní Vendlové nedovíme.

Obecně bych řekl, že "domus municipalis politicus" je v našich pdomínkách daleko nemravnější zařízení, než obyčejný veřejný dům, čili nevěstinec.

P.S.: Skutečně by mě zajímalo, čemu může naši mládež naučit Kalouskův fámulus Gazdík? To třeba Jeho knížecí jasnost Schwarzenberg nám může být skutečným živým vzorem v tom, co znamená katolická morálka a jak zůstat fit i v kmetském věku.
Jako pravý gentleman je samozřejmě diskrétní ...
04. 12. 2013 | 20:21

Veronika Vendlov napsal(a):

Ládík: nespala jsem tu noc vůbec...:-)
05. 12. 2013 | 10:37

buldatra napsal(a):

Být zaštítěn jménem Petra Gazdíka, musí být pro ty děcka z toho gymplu fakt povzbuzující.
Takové štěstí nemá každý.

(doufám, že zaštítit není od slova štítit)
05. 12. 2013 | 10:38

BK napsal(a):

To není žádná nevinná hra, tyhle municipalitní simulace, ale nebezpečný a škodlivý počin.
Gazdík může vychovat zase jenom gazdíky.
05. 12. 2013 | 10:40

Veronika Vendlov napsal(a):

Jano Pechová: Díky :-)
05. 12. 2013 | 10:44

Veronika Vendlov napsal(a):

Neo: smekám, že Vás baví tohle marné diskutování. Za mě velký dík.
Veronika
05. 12. 2013 | 10:46

neo napsal(a):

veronikavendlova:

není marné :)

Já si jako student gymnázia cenil všech takových projektů, ať už to byly výměnné pobyty, akce na kulturních institutech, setkání s významnými osobnostmi ať už českými nebo zahraničními...

a proto je oceňuji i dnes, ačkoli jsou již dělány pro jiné studenty. Závist zde není na místě. to jen lidé, kteří jsou frustrovaní a zakomplexovaní mají pocit, že musí kopat do všeho .
05. 12. 2013 | 11:44

gaia napsal(a):

5 hodin s Gazdíkem a partou strejců podivných povolání? Kdopak to zas dělá pokusy na dětech a nezajímá ho, jaké to na ně bude mít následky?

a kde jsou nějaké ženy mezi řediteli, talejmníky a projektivými manažery? Nebo to jsou ženy, které se už stydí za své ová ve jménu?
05. 12. 2013 | 15:39

Mac napsal(a):

neoušku, komsomolče

fakt mi to nedá - aspoň jednu drobnou doušku.

Tak dle Tebe jsi nadprůměrně inteligentní, protože jsi vystudoval vysokou školu, což je věc, kterou zvládnou jenom nadprůměrně inteligentní jedinci......

hhehhehheeeeeeéééééé - ty jsi spadl a rovnou na budku, viď?

dneska vystuduje vysokou každý trdlo, protože máme vysokejch jak hnoje (asi třikrát tolik na obyvatele než třeba Británie), všechny se chtějí uživit a tak berou doslova každýho. A každýho nechají dojít až k promoci.

V dobách totalitní krutovlády na většinu vysokejch brali každýho pátýho, škol byla čtvrtina a taky byla o "kousek" vyšší úroveň. Tehdy se dalo říci, že k absolvování byla potřeba inteligence a taky makačka.

Dneska absolvent VŠ neví o moc víc než maturant před 30 lety. A pokud jde o všeobecný přehled (např. historie) to je úplná katastrofa.

Pěknej večer, ty nadprůměrný inteligente :-))))
05. 12. 2013 | 19:55

Mac napsal(a):

jinak - autorko

skutečnost, že něco zaštítil ten kašpárkovský pionýr Gazdíček,zasloužilý řiťolezec, je pro danou akci samo o sobě značně dehonestující. S tím bych radši neargumentoval
05. 12. 2013 | 19:58

Veronika Vendlov napsal(a):

Neo: vím, že všechno tohle dění má obrovský smysl, protože jak jsem na závěr všem těm studentům/kám řekla: "politika není tak odporná, jak se může jevit. Jde jen o to se zajímat o věci kolem nás, zapojovat se do dění v místě, kde žijeme a nenechat se otrávit."

A tak je to možná vlastně se vším. Hodně štěstí, Neo.
06. 12. 2013 | 01:26

Veronika Vendlov napsal(a):

Mac: Já bych to být Vámi neřešila....:-)
http://www.youtube.com/watch?v=3HiVYIAXMwY
dobrou s kobrou...
06. 12. 2013 | 01:28

gaia napsal(a):

Jde jen o to se zajímat o věci kolem nás, zapojovat se do dění v místě, kde žijeme a nenechat se otrávit."
ale jak s tím pak koresponduje 5 hodin s Gazdíkem a hraní si na fiktivní městečko?

není pak levnější a přínosnější sedět doma a hrát monopoly nebo farmu?
06. 12. 2013 | 16:44

Veronika Vendlov napsal(a):

gaio: pro Vás zcela určitě... :-)
07. 12. 2013 | 22:30

ozigolotemple napsal(a):

Minulý týden , Dr. ozigolo skvělé kouzlo kolečko přivedl můj manžel ke mně domů náhle poté, co byl rozvedený po dobu několika let . On si vzal druhou manželku , ale to rozpadlo a on se vrátil ke mně po třech dnech Dr. Jack magie přivést ho zpátky , a to opravdu funguje . On přišel k víře v Dr ozigolo je během této doby . I když jsem se snažil , aby se vzdali , Dr. mi ozigolo vždy přivezl . Miluji Dr. ozigolo kdo dělá všechny věci nové . Dávám mu všechno chválu , on také se specializuje na všechny druhy magie jako:
( 1 ) Pokud chcete, aby vaše ex zpět .
( 2 ) Pokud jste vždycky mít špatné sny .
( 3 ) Má být podporováno ve vaší kanceláři .
( 4 ) Jsou ženy / muži běží po vás .
( 5 ) Pokud budete chtít dítě .
( 6 ) Chcete-li být bohatí .
( 7 ) Chcete-li svázat svého manžela / manželku
bude vaše navždy .
( 8 ) Pokud budete potřebovat finanční pomoc .
( 9 ) Bylinná péče
( 10 ) Pokud můžete být schopni uspokojit vaši ženu
sex touha vzhledem k nízké odezvě .
( 11 ) Je-li vaše menstruační odmítají přijít
den , myslím , nebo přes potoky .
( 12 ) Je-li vaše práce odmítají platit lidi za tebe ? .
( 13 ) vyřešit problém s půdou a získat ji zpět .
( 14 ) Líbilo se vaše rodina Denny o jejich právo ?
( 15 ) Ať lidé naslouchat mým slovům a dělat , že .
( 16 ) Máte nízký počet *****

Dr ozogolo kontakt prostřednictvím e-mailu ; ozigolotemple@gmail.com
20. 12. 2013 | 05:44

outletnxcpo napsal(a):

<a href=http://www.rehoboth.ab.ca/menu.asp>canada goose jackets</a> finks http://www.rehoboth.ab.ca/menu.asp - canada goose jackets sale
26. 02. 2014 | 13:14

JOAN napsal(a):

My names is joan am from USA i want to use this opportunity to thank my great Dr odudu who really made my life a pleasurable one today. This great Doctor ODUDU brought my husband back to me, i had 3 lovely kids for my husband, about 3 years ago i and my husband has been into one quarrel or the other until he finally left me for one lady. i felt my life was over and my kids thought then will never see their father again. i tried to be strong just for the kids but i couldn’t control the pains that torments my heart, my heart was filled with sorrows and pains because i was really in love with my husband. Every day and night i think of him and i always wish he will come back to me, until one day i met a good friend of mine that was also in a situation like me but her problem was her ex-boyfriend who she had an unwanted pregnancy for and he refused to take responsibility and dumped her. she told me that mine was a small case and that i shouldn’t worry about it at all so i asked her what was the solution to my problems and she gave me this great man phone number and his email address. i was doubting if this man was the solution, so i contacted this great man and he told me what to do and i deed them all, he told me to wait for just seven days and that my husband will come crawling on his kneels just for forgiveness so i faithfully deed what this great man asked me to do and for sure after four days i heard a knock on the door, in a great surprise i saw him on his kneels and i was speechless, when he saw me, all he did was crying and asking me for forgiveness, from that day, all the pains and sorrows in my heart flew away,since then i and my husband and our lovely kids are happy.that is why i want to say a big thanks to DR.ODUDU This great man made me to understand that there is know problem on earth that has no solution so please if you know that you have this same problem or any problem that is similar, i will advise you to come straight to this great man. you can email him at oduduspell@gmail.com or +2348051913076
08. 11. 2014 | 07:26

REDIA napsal(a):

Thank to Dr odudu for all his has done in my life am happy today is the help of great Dr odudu for reuniting my family and also for bring back my lost wife. i want to appreciate Dr odudu for bring back my lost happiness.contact Dr odudu on oduduspell@gmail.com or call +2348051913076. what problem are you facing in your family here is the temple of answer which the great man called Dr odudu the wonderful man present ypur problem to Dr odudu i promise you are going to be a happy person like i do today his direct email is oduduspell@gmail.com or call +2348051913076.
REDIA FROM UNITED KINGDONThank to Dr odudu for all his has done in my life am happy today is the help of great Dr odudu for reuniting my family and also for bring back my lost wife. i want to appreciate Dr odudu for bring back my lost happiness.contact Dr odudu on oduduspell@gmail.com or call +2348051913076. what problem are you facing in your family here is the temple of answer which the great man called Dr odudu the wonderful man present ypur problem to Dr odudu i promise you are going to be a happy person like i do today his direct email is oduduspell@gmail.com or call +2348051913076.
REDIA FROM UNITED KINGDON
08. 11. 2014 | 07:27

CABEL napsal(a):

Hello friends what are the problem you are passing through that is you feel is all over here i come to share my good news to you on how Dr odudu brought back my lover and make me pregnant with my lover at the same time, you don't have to stress any more Dr odudu is the right man you all should contact for your problem to be solve and for you to get your happiness and joy that last for ever via oduduspell@gmail.com or call +2348051913076. am say all this because information is power and contact Dr odudu for your problem to be solve
Email; oduduspell@gmail.com
phone number; +2348051913076.
10. 11. 2014 | 09:59

CABEL napsal(a):

Hello friends what are the problem you are passing through that is you feel is all over here i come to share my good news to you on how Dr odudu brought back my lover and make me pregnant with my lover at the same time, you don't have to stress any more Dr odudu is the right man you all should contact for your problem to be solve and for you to get your happiness and joy that last for ever via oduduspell@gmail.com or call +2348051913076. am say all this because information is power and contact Dr odudu for your problem to be solve
Email; oduduspell@gmail.com
phone number; +2348051913076.
10. 11. 2014 | 10:03

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Němec Václav O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy