Karel (diskutér) a ženy ("gendertety")

20. 08. 2009 | 01:18
Přečteno 7215 krát
Moje kolegyně blogerka Alice Tejkalová, napsala milý a odlehčený blog o životě s dvojím příjmením: (blog.aktualne.centrum.cz/blogy/alice-tejkalova.php?itemid=7349)

Nejprve se posouvala kupředu klidná diskuse. Když jsem si ji dnes prolétla, přečetla jsem si příspěvek pana Karla. Zde je citace:

„Tato debata mi připadá dost hloupá. Dámy jako Dr. Marxová Tominová, či jiné jí podobné feministky se prostě snaží seč mohou rozvrátit stávající řád a ještě se domnívají, že přispívají k blahu žen. Nemyslím si, že většina žen je natolik hloupých, aby jim na jejich gendrové kecy naskočily. To by totiž dávno feministky ovládly parlament. Moje žena si vzala bez mluvení moje příjmení a naše děti mají opět moje příjmení. Nikdo nad ničím neuvažoval. Já jsem pro svou ženu, která si vzala moje příjmení a naše děti, které mají opět moje příjmení postavil tři baráky jako hrad, všem třem jsem dal vzdělání(vysokoškolské) a také jsem nad ničím neuvažoval. Reálně vzato dostanu ráno snídani, čistou košili, ponožky a vyrazím do světa dělat peníze, či jiné hodnoty. Večer přijdu, udělám stojku,žena mi pro jistotu ještě vykartáčuje kapsy, dostanu večeři, lehneme si do postele, žena mně pošimrá, je celkem zřejmé kde a já se zhroutím do náručí Morfeova. Ráno vstanu a jde to kolem dokola. Třicet pět let a nemám s tím žádný problém. obávám se však, že pokud by má žena dostala nápad nechat si své dívčí jméno, tak bych s tím problém měl.Drtivá většina žen to prostě dobře ví a proto se dívají na směšné eskapády jakýchsi Marxových-Tominových, Melicharových -Ptáčkových, či jak se všechny ty krávy jmenují s naprostým nadhledem a myslí si svoje. Naši předkové používali pro manželství jednoduchou definici. jednalo se o společenství stolu a lože. Tedy peníze a sex. A o tom to je. Feministky jsou neukojené v jedné či druhé oblasti, většina však patrně v obou. Evropská unie zavedla genderové téma, aby rozvrátila standardní rodinu jako základ státu. Feministky táhnou jako předvoj lividace naší evropské kultury. Jejich emancipace ovšem jak praxe ukazuje končí u pytle s cementem ( výrok jednoho vědeckého pracovníka ,takto i DrSc) muž i žena mají své specifické poslání a nemá cenu je stavět proti sobě. Emancipační hnutí ženy zotročilo. Dřív musel otec rodiny vydělat tolik, aby on, žena a děti mohli slušně žít. Dnes musí pro stejný cíl pracovat i žena. Kdo vydělal? Žena určitě ne. Pouze zaměstnavatel, který tedy platí pro naplnění stejného účelu vlastně poloviční mzdu. Jak prosté.
19.08.2009 20:08:08“


A tak mě napadlo, kam bychom asi dospěli, kdyby byl výše popsaný „model“ ten jediný možný. Mě osobně z toho mrazí. Ne že by mi vadilo, jak mají „Karlovi“ doma rozdané karty, to je jen jejich věc. Pokud jsou šťastní a spokojení, pak je vše v nejlepším pořádku. Vadilo by mi však, kdybych já sama neměla možnost volby.

Dokud tu možnost mám, můžou mi být slova pana Karla zcela ukradená. A tak mám na srdci a na jazyku následující vzkaz: Pánové díky! Díky, že jsou mezi Vámi i tací, kterým nevadí „výmysly gendertet“, že pro Vás není podstatné, jaké příjmení máte Vy a Vaše drahé polovičky a že zase tak moc neřešíte, jak se jmenuje Vaše potomstvo.

Jsem ráda Karle, že přesně víte, co si ženy myslí. Že si totiž myslí to svoje. Ano, v tom je hluboká pravda.

Tak pokračujme. Moc ráda bych se totiž dozvěděla, jaké že tedy mají dnešní ženy být! A jaké mají být ženy zítřka?

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

žena napsal(a):

Já s Vámi nesouhlasím, paní Vendlová.

Proč říkáte "Pánové díky! Díky, že jsou mezi Vámi i tací, kterým nevadí „výmysly gendertet“, že pro Vás není podstatné, jaké příjmení máte Vy a Vaše drahé polovičky a že zase tak moc neřešíte, jak se jmenuje Vaše potomstvo." ????

Buď jsou žena a muž rovnoprávní, tudíž mají stejná práva (i na to rozhodnutí o jméně) nebo nejsou.

Pokud jsou rovnoprávní, tak proč by za to měly děkovat ženy mužům?

Takové jednostranné děkování, to je jako kdyby vězeň / slabý chtěl ústupky na dozorčím / silném.

Děkovat si NAVZÁJEM, muž ženě a naopak, za porozumění (třeba i ohledně příjmení, pokud je to pro někoho tak velká otázka) vzájemnou důvěru, podporu, atd ... to samozřejmě ano.

Asi nejste dost velká džendrteta... :-)
20. 08. 2009 | 01:50

Veronika Vendlov napsal(a):

No to asi nejsem, ženo! :)
Já neděkuji za všechny ženy, děkuji za sebe. Nejde o nějaké ústupky slabším. Jde o rovnováhu a tak jsem ráda, že ti, kterým jsem poděkovala, vyrovnávají jiné, kterým není za co děkovat. A nebo vlastně je, bez jejich názorů, bych si to všechno vlastně neuvědomila. Tak jo, tak já nakonec děkuju všem, když zastávám rovnoprávnost... mám děkovací náladu! ;-)
20. 08. 2009 | 02:05

kormoran napsal(a):

Rad -nerad ,boj- neboj. Je fakt a ostatne 'blogy" opacneho pohlavi jsou dukazem -( vydrz v debate), ze zeny maji mnohem vyssi psychickou odolnost nez muzi.
Statistiky napr. predcasne ukonceni studii muzu jsou jen dalsim potvrzenim ,
Ja co-by lovec nejradeji flaaaknu Marenu kyjem pres hlavu a zatahnu si ji do jeskyne)))))
Dale a to vsichni vime , ze musi i mimo "jine" zvykat kuze.

Dale je treba i vedet ze zena v kulture pohanu byla TOP. A Jak plynuly nasledne(nabozenske) udalosti take vsichni vime. (Carodejnice, satanismus) atp.
Asi velka rozdilnost je v mysleni "logika"-dle meho nazoru ani toto neni nahodou!
Pral bych si, aby opet doslo postupne k "JIN JANG" , "muz , zena" v prirozenych smerech!A chapani . Osobne znam krachle manzelstvi , ciste na pozici alfy samce ,byt neschopneho , ktery si nedokazal priznat svoji druhoradost.A taky!!?http://www.youtube.com/watc...
20. 08. 2009 | 02:48

kormoran napsal(a):

CAAAkrys a na to hlavni jsem zapomnel . Myslim si, ze dle Wericha jsme prave to "clovecenstvo", co clovek to neopakovatelnost , jako otisk prstu . Muzeme se svymi problemy navstivit slovutne psychology , chran buh ze bych jimi opovrhoval , ovsem nekde je uspech a nekde ne! Tudiz nekonecny pribeh.
Ale v osobnim vztahu :muz - zena fungujici = laska ,respekt, tolerance, opora.
Z rozbite vazy uz nikdy original nejde slepit.
20. 08. 2009 | 04:03

kormoran napsal(a):

A ne abyste si zensky sakramentsky neco namlouvaly)))))http://www.youtube.com/watc...
20. 08. 2009 | 05:06

shipper napsal(a):

Člověk něco plácne v diskuzi a najednou se jeho život probírá jak na titulní straně Blesku.
20. 08. 2009 | 05:28

Ládik napsal(a):

Žiji se ženou 26let na psí knížku, příjmení jsme řešit nemuseli. Stát z nás sice sedře více daní a poplatků, ale my mu jeho péči opětujeme.
S gendertetou by v životě nebyla sranda.
20. 08. 2009 | 06:13

Béda napsal(a):

Faktická rovnost, resp. rovnoprávnost pohlaví doposud nikdy neexistovala.

Demonstroval bych to na několika příkladech (z naší současné tzv. demokratické společnosti západního typu):

- rovnost v odměňování
- rovnost v pracovních právech - žena má v Zákoníku práce jiné podmínky (plynoucí z jejich biologických specifik a biologického poslání) nežli muž -nošení břemen, ochrana v těhotenství...
- rovnost před soudem při rozvodu ohledně svěření dítěte do péče (soud téměř vždycky svěřuje dítě do péče matce)...

Problém jak uspořádat ve společnosti vztahy pohlaví je starý jako lidstvo samo: otázka je li prospěšnější patriarchát, matriarchát, demokracie a naprostá liberalizace vztahu pohlaví, mají li se zavrhnout tradice, konzervativní (náboženské...) hodnoty provází lidstvo od jeho zrodu a zřejmě jej bude provázet až do skonání.

A podobné je to i uvnitř jednotlivých skupin (diferenciace podle majetku, sociálního statu atd.) Zaměstnavatel(ka) obvykle diferencuje při příjmu zaměstnance (kyně) podle toho jestli je svobodná bezdětná (anebo samoživitelka s jedním a vícero dětma, podle nemocnosti, stáří...)
20. 08. 2009 | 06:15

Pepa Řepa napsal(a):

Paní Vendlová
hluboce se mýlíte.
Jsou ženy, hodné galantností, pozorností a úcty. Chytré, vzdělané, beroucí život s úsměvem.
Ty jsou obohacením života a povětšinou mají doma hlavní roli.
Takovým se dvoříme, otevíráme jim dveře, nosíme jim květiny.
Těch je drtivá většina.

Pak jsou "džendrtety". Zvláštní, militatntní, zakyslá stvoření.Dříve tuto roli hrály staré panny.

Přečtěte si pozorně debatu. Z úsměvné, odlehčené, letní debaty, kterou autorka nasadila se najednou střihem jako blesk dostanete k utlačovaným menšinám, gayům a ženám.
Typické pro džendrtety neboli ženské brojlery.

Brojler je tvor, přešlechtěný rychlovýkrmem takové "vědy" jako jsou "Gender Studies".
Absolvent se pak stává sám hlasatelem nového řádu, vedoucího k bezdětnosti, vymírání druhu.

Opět doporučuji charakterizování samotné autorky, co to feminismus je. Boj za volební právo.

Hmmm. On je Vám chce někdo odebrat?
To se můžete pouze pousmát a od takového tvora utéct.
Naštěstí jen z debaty.

Džendrteta se tedy stane hlasatelkou všech žen. Nikdo ji tím sice nepověřil, většina o to -zřejmě- nestojí, ale to nevadí. Ona má mandát - džendrdiplom.

Ostatně jako všichni aktivisté. To není jenom džendrproblém.

Prosazuje různé vymoženosti. Kdyby zůstala jen u toho, že žena by měla mít za stejnou práci stejné prachy, nic proti tomu. Nikdo z mužů by zřejmě ani necekl.
Ať si každý má jméno jaké chce. Jeho věc a věc jeho partnera.Jakéto jsou další vymoženosti snad netřeba rozebírat, to by bylo na dlouhou debatu.

Teď je třeba MS v atletice. Má Bolt běhat v jednom rozběhu s Boženou Vomáčkovou?
Má Božka kopat příkopy, jezdit s bagrem?
Budou smíšená družstva v hokeji?

Dojdete -dříve či později- k poznání, že oboje chtít nemůžete.

Už jste viděla brojlera, kterému někdo otevírá dveře nebo nosí kytky?
Tak dvířka od kotce, když přinese zrní.

Víte, já pocházím z branže, kde se to neřešilo. Paní Dubská nedostala za makovou panenku menší hotorář, než Miller za krtečka. Doma jsme se starali o děti podle času, kdo měl. Kdo vydělal dřív peněz tak je vydělal. Dříve já, teď moje žena. Dokonce jsme měli jistý čas i různá příjmení.

Jak to má doma Karel nebo Vy je Vaše osobní, intimní věc. Je jenom na Vás, jestli si zvolíte život "Dámy" nebo "Džendrtety".
Jen Vám nepřeju, aby se Váš syn rozhodl pro studium na "džendrtetu".Taková jyena přece jenom nejsem.

Už capito?
Jinak Vám děkuji, za propagaci termínu "džendrteta". Doufám, že se chytne i brojler.
A to i na jiných serverech.
Hezký den.

Ranní ptáče-dál doskáče.Kam doskáče brojler nevím.
20. 08. 2009 | 06:38

Lena napsal(a):

Po zkušenostech s dnešními "živiteli" bych dneska už příjmení dítěte řešila jednoznačně: bude se jmenovat po mě. Proč by se mělo jmenovat po chlapovi, který beztak za pár let zvedne kotvy, odplachtí jinam a po tom "cizím" děcku už nikdy nevzdechne, natož aby snad navštěvoval a platil.

Karla bych za některé věty s chutí nakopla, na druhou stranu, je-li to, jak píše, zasluhuje taky obdiv. Akorát by mě zajímalo, co na to Karlova manželka. Jestli je tak spokojená, mohla by se s námi o tu spokojenost podělit. Tedy pokud nemá monopol na internet v jejich rodině pouze Karel.
20. 08. 2009 | 06:40

naivka napsal(a):

na světě existují pouze dva druhy lidí : muž a žena.

ať chceme nebo nechceme, tito dva utvářejí i společnost, ve které žijeme, její mantinely a možnosti pro každého z nás. měly by být rovné, ale mnohdy nejsou. žena je po staletí závislá na svém muži, a to především ekonomicky. tato závislost jí zbavuje svobody rozhodování, především, pokud by chtěla ze svazku s mužem vystoupit.

nejsem feministkou a považuji muže za nejbáječnější stvoření, pokud jsou nám ženám opravdovými partnery.

paní vendlová , obdivuji pana karla, o kterém ve svém blogu píšete, že po celých dlouhých 35 let zřejmě velmi usilovně se snažil a pracoval pro to, aby zabezpečil svoji rodinu a dopřál svým dětem vzdělání. musel je totiž všechny tři na jejich studiích minimálně podporovat a především živit je.

je krásné, když dva lidé spolu žijí, mohou nosit i společné jméno. napadá mě příměr, že je to jakási jejich společná firemní značka :-) ... a neměla by být chápána, že se jedná o podřízení se muži (pokud žena zvolí příjmení svého manžela).

v jednom s vámi souhlasím, paní vendlová, naši společnost stále nevidím dostatečně vstřícnou k rovným právům jak žen, tak ale i někdy mužů. záleží však v mnohém na nás samotných, na naší úctě k lidem, na naší slušnosti a snaze o pochopení potřeb každého z nás, v jaké společnosti budeme žít. je dobře, když se ti, kteří se cítí být ponižováni nebo se nemohou dovolat svého práva, ozývají a snaží se o nápravu. jeden člověk sám mnoho nezmůže, a proto je asi nejlépe hledat kompromisy a řešení v co nejširším rámci celé společnosti. tak váš článek vnímám.

přeji hezký den.
20. 08. 2009 | 06:42

Lena napsal(a):

Pepo Řepo,

brojler nedoskáče nikam. Protože pro rychlý růst má lámavé kosti a není toho schopen. Dřepí v kleci, nemůže se pohnout, protože na něj se tlačí stovky či tisíce jiných podobných chudáků, často má zlomené končetiny a jen kyne. Tomu se říká týrání.
Jdu do práce. Pěkný den.
20. 08. 2009 | 06:46

Targus napsal(a):

To Lena:

Po svém opětovném návratu z dovolené na mořských plážích si nejsem zcela jist, zda se spousta žen (i mužů) do kategorie broilerů neřadí už dávno.
Taky tam dřepěli v davu tisíců podobných chudáků, neustále tlačili do svých hlav další a další potraviny a málokterý z nich se za celý den překulil o více než 500 m.
Toto neberte jako osobní útok, ale jako strohé konstatování faktu.
20. 08. 2009 | 07:06

Daňový poplatník napsal(a):

Souhlasím s tím, jak džendrtety řádí, ponechávají si dívčí jména, nechávají partnery menstruovat a využívat mateřskou dovolenou.
Jak říkáme my multikultislované: Alles zur Zeit, obřezané pravnučky paní Tejkalové i Vendlové už takové starosti mít nebudou, a když vystrčí nos zpod černého slušivého čádoru, tak dostanou přes záda holí od pánů Alího Mihalenínežáda, nebo Mahmeda Stejskalika.
20. 08. 2009 | 07:24

Béda napsal(a):

Daňový poplatník,

a proto musíme otevřít evropské hranice dokořán Turecku a jak říká paní Hybášková, postupně i Iráku, Egyptu a Sýrii zato, že podpoří mírový proces podle plánů našich přátel na Blízkém východě.

Snad jednou přijde čas a otevřeme svá srdce a dveře dokořán i našim přátelům ze Saůdské Arábie. Mnohoženství, dosažitelné podle výše příjmů a bárterová výměna žen za velbloudy bude pak vrcholem ženské emancipace.
20. 08. 2009 | 07:31

arlon napsal(a):

Výborná diskuse sklouzla nakonec tam, kam byla předurčena. Tedy výměna žen za velbloudy, myslím, že je to vynikající představa. Vyměnit džndrtetu za pár velbloudů musí být vynikající obchod. V Arábii kam míříme nakonec budeme s velbloudy moci sázet na dostihy. Arabské gentlemanství je příjemnost sama. Zbytek bab budeme pěstovat v harémech a vodit na trh jako Angeliku.
Myslím, že pro džendrtety to bude též povznášející. Skončí hádky ve žvanírnách a bude důležitý jen projev přízně eunuchů přes burku.
Tento text neodporuje Kodexům LS.
20. 08. 2009 | 07:54

Pepa Řepa napsal(a):

Kdyby se náhodou zúčastnil debaty pan Milouš, prosím, aby opět nezaměnil brojlera, tedy tvora s těžkou identifikovatelným pohlavím, za užitečné zařízení na ohřev vody.
Předem děkuji.
20. 08. 2009 | 08:04

Čochtan napsal(a):

Paní Vendlová,
v těhle větách má pan Karel ale pravdu: "muž i žena mají své specifické poslání a nemá cenu je stavět proti sobě. Emancipační hnutí ženy zotročilo. Dřív musel otec rodiny vydělat tolik, aby on, žena a děti mohli slušně žít. Dnes musí pro stejný cíl pracovat i žena. Kdo vydělal? Žena určitě ne."

Kvůli čemu je rodina ? Kvůli dětem. Kvůli sexu to není. Ten může chlap mít s profesionálkama kvalitnější a lacinější.

Takže jen pro děti je rodina. Koho příroda udělala "na míru" pro tuto funkci ? Muže ne.

Děti prostě potřebují matku doma, až do ... ? Do kolika let, o tom se dá dikutovat.
Jak se s tím slučuje zaměstnání ? Přijde na to. Jak které. Překladatelka to má lehké. Práce na půl úvazku,... vyplatí se to vůbec ? Paní "učitelka" v mateřské školce je taky optimální povolání. Nejhůř je na tom asi ženská z fabriky. Málo peněz, žádná flexibilita.

Rovná práva ? Práva nejsou možnosti, schopnosti, vlastnosti. A právě v tom se muži a ženy velice liší.
20. 08. 2009 | 08:10

kormoran napsal(a):

Takova debata by spravne mela koncit sexy prihodami.....
...Prijde pani do sexshopu a zada robertka.Prodavac ji ukazuje: "Tenhle je za 25$ aaaa tenhle za 35$".
"A co ten pruhovany?"
"Za 125$".
'Tak mi ho dejte."
Za chvili prijde sef a pta se prodavace: "Jak jdou ksefty?"
"Perfektne, prave jsem prodal svoji termosku za 125$"
20. 08. 2009 | 08:40

MaB napsal(a):

Feministky zapomínají na jeden fakt. Pokud se podíváte na ženy opravdu pozorně, zjistíte, že mají řadu schopností a vlastností, které muži nemají. V klasické rodině, kde je muž tzv. hlavou, žena tyto schopnosti využívá, a v tom vztahu panuje díky tomu rovnováha. (Samozřejmě, byla i část manželství, kde muž zneužíval svých přirozených i tradičních dispozic, ale tyto případy by měly být předmětem společenského tlaku). V současnosti ženy vstoupily i tradičně mužských rolí, a tato rovnováha se vychýlila. Rovnoprávné partnerství je teoretický ideál, podobně jako komunismus. Reálně téměř vždycky jedna strana mocensky převáží. Potíž je v tom, že ženy, pokud jsou ony tou silnější stranou, tak většinou nejsou spokojené, muže si neváží, vidím to kolem sebe příliš často. I s příslušnými následky v podobě manželského rozvratu.
Prostě, to je vždy problém těchto teoretických, byť dobře míněných, konceptů, ať se nazývají feminismus nebo komunismus. Nepočítají s lidskou přirozeností, domnívají se, že když nastolí nějaký model, tak lidé se tomu nějak ideálně přizpůsobí.
20. 08. 2009 | 09:02

skeptický napsal(a):

Je dobře,že se někdo obtěžoval tady věcný příspěvek opakovat.

Je to nové náboženství.A někteří blouznivci,kteří k tomu přičichnou se cítí povoláni to dále vykřikovat do světa.

Občas existují i muži,kteří se okolo těchto spolků motají v naději,že se nějaká slituje.

Trik je ještě najít někoho,kdo by to sponsoroval.Ty,co z toho mají kšeft bych ještě chápal.

Jen doufám,že až zase začne inkvizice a upalování,už tady nebudu.
20. 08. 2009 | 09:03

Béda napsal(a):

skeptický,

skeptické lidi inkvizitoři při pohovorech s útrpným právem upřednostňovali a věnovali jim zvláštní pozornost.
20. 08. 2009 | 09:10

Béda napsal(a):

skeptický,

dovětek: Myslím, že i mistr Jan Hus byl tak trochu skeptický.
20. 08. 2009 | 09:12

Daňový poplatník napsal(a):

A protože dodneška nemám žádný státní metál, vznáším machistický (tedy zcela jednoznačně antigenderový) požadavek, aby byl uzákoněno státní vyznamenání " Vzorný manžel 1-3 stupně", který by automaticky obdržel každý muž, který by po ...cetiletém manželství neubil svoji zákonitou ženu, a postavil by se mu do 30ti minut poté, co by o to jeho manželka projevila zájem.
Nositelé tohoto vyznamenání by dostávali zdarma každý lichý pátek poukázku na jedno pivo v restauraci nejblíže svému bydlišti, a tabletu viagry , pokud použití stvrdí (jeho vlastní) manželka svým podpisem.
20. 08. 2009 | 09:21

Daňový poplatník napsal(a):

Důvody, proč svoji zákonitou manželku neubil, nebo proč se mu postavil, by nemusel příslušný kandidát zdůvodňovat, aby nebyl za vola.
20. 08. 2009 | 09:27

skeptický napsal(a):

Béda

Jan Hus byl naopak velmi postivní.
Jeho slova "A přece se točí" jsou stále živá.
20. 08. 2009 | 09:31

skeptický napsal(a):

P.S.

Slepej,jak patrona..

Positivní.Postivní nebyl,na to,že hlásal chudobu církve si žil a jedl poměrně velmi dobře;měl štědré sponsory.
20. 08. 2009 | 09:34

Lena napsal(a):

Čochtan,

dejte pokoj. Stačilo, co moje matka doma vyváděla, když přišla z práce, natož aby byla doma celý den s tvrzením, že to jako dítko potřebuji. Šup s ženskejma do práce, ať mají manžel a dítě trochu klidu!
20. 08. 2009 | 09:37

arlon napsal(a):

arlon
Pojmy nebo dojmy, autorka píše "milý a odlehčený blog" a hned nás uvádí do reality pomocí příspěvku, jehož autor si "mile a odlehčeně" a hezky česky s názory autorky milého a odlehčeného blogu vytřel PRintDELete naprosto jasně a bez potíží. Pan Karel má samozřejmě bod. Co tedy míní autorka tohoto blogu obhajovat - naprosté jasné poselství, které se dostalo její kolegyni nepřipouští jinou situaci, než že něco je dobře a na druhé straně je něco špatně. Dobře nebude mínění džendrtety, milý Watsone. To dobře se vypořádalo i s Aláhem ještě v roce 1683 u Vídně, to špatně nám dnes Aláha rozesívá až do Laponska za polární kruh. Islamisté v Evropě již Dunaj u Vídně dávno překonali dokonce mile a odlehčeně pomocí všech možných evropských dotací a milých a odlehčených džendrtet. Jediný lék teda na džendrtety bude opravdu ta BURKA. Jinak si nedají pokoj, pár velbloudů to nakonec spraví. Islám ženy staví do jiné pozice než o které zde píše autorka blogu, zřejmě to není moc milá a odlehčená pozice, ale kdo ví?
Asi to bude potřeba vyzkoušet, nebude potom jistě nutno číst milé a odlehčené blogy...
Tento text mile a odlehčeně neodporuje Kodexům LS.
20. 08. 2009 | 09:38

skeptický napsal(a):

Domnívám se,že v dalším dílu Šifry Mistra Leonarda vyjde najevo,že Mistra Jana ben Husserla nikdy neupálili,protože Illuminátští kardinálové ho zaměnili za dvojníka,a jeho potomci jsou dnes zemskými rabíny v celé Evropě,a nápad si Evropu sjednotit je jejich..
20. 08. 2009 | 09:42

Čochtan napsal(a):

Leno,
třeba vaše matka vyváděla PROTOŽE přišla z práce, a další šichta na ní čekala doma.
Kdyby mohla být celá den s dětmi doma, tak by neměla důvod vyvádět.
20. 08. 2009 | 10:16

ali napsal(a):

Gendertety či feministky by nevznikly nebýt mužského šovinizmu a sexizmu..
podle mne, je feminizmus nesmysl, protože žena se nemůže vyrovnat muži a šovinizmus je zrovna takový nesmysl, neboť muž se nemůže též vyrovnat ženě. Všechny tyhle "bojové" skupiny žena versus muž, vznikly z nějakého mužského komplexu, kdy muž viděl, že žena dokáže mnohé, ne-li víc a navíc rodí nový život. Sexizmus je holá závist mužů, že ženy dokáží mít vícečetné orgasmy a to už bylo na ně moc. Proto si ženu podmanili silou, posléze náboženstvím viz muslimské, kde Arabové jsou nejhůře vybavenými muži(a to je prosím vědecky dokázáno, byť nevím kým :o)),
politikou viz náčrt Mičurinky kontra Mičurá..ehm ..rinci,
nebo ženskou obřízkou viz Africké kmeny, kde sice zase muži vybavení jsou, ovšem to zas bohužel vyhovovalo ženám, tak jim to utli.
V dnešní reklamní kampani se to sexizmem jen hýří, co si budem povídat (ale nejen mužským).
Muži mají dnes podíl na takových "bojích", a ženy bohužel to utvrzují...ovšem v závěru k ničemu nevedou, respektive vedou zas do prapůvodního modelu, kdy ješte respektoval jeden druhého, náboženství nebyla, jen bohové, a uznávání života jako takového..
Karel, pro kterého jsou ženy, nechávající si své původní jméno, nebo přibravší manželovo jméno ke svému, tedy pro kterého jsou krávy, určitě je přesvědčený o své pozici pána tvorstva nejen v rodině. Prostě king. Budiž mu to přáno..
20. 08. 2009 | 10:17

Čochtan napsal(a):

Skeptický
"Jan Hus byl naopak velmi postivní."
Ano, pravidelně se postil.
20. 08. 2009 | 10:20

Jedla napsal(a):

Ládíku, jsem na tom podobně, mám tři děti s družkou. Všechny naše děti mají její příjmení, ale mne v rodném listě a já je mám v pase a občance. Vždy jsme přiznávali společnou domácnost, družka si nikdy před úřady nehrála na samoživitelku. Naopak během mateřských jsem si nemohl započíst odečitatelnou položku ze základu DPFO na manželku bez vlastních příjmů.
Autorka:
Já Vás chápu, přijetí jména otce, a po sňatku manžela, má původ v dobách minulých, nerovnoprávných. U nás je to posíleno "přivlatňovacím" tvarem při přechylování, v jiných kulturách zase k oltáři nejdou snoubenci spolu, nýbrž otec přivede a obřadně předá svou dceru nastávajícímu manželovi. Lze to zajisté vnímat jako ponižující pozice ženy.
20. 08. 2009 | 10:24

Zdena napsal(a):

Inu,u nás doma to funguje podobně jako u Karlů.A jsme oba spokojeni.Myslím,že dnes ta možnost volby je.Pořád platí to staré přísloví: Jakej šel,takovou potkal.
Genderově správný přístup názorně předvádí například paní Talmannová.Šikovně
"kloubí" profesní život s rodinou.Dokonce i fotky z dovolené má zadarmo!
20. 08. 2009 | 10:26

arlon napsal(a):

ali
nejste rozesmátá - mile a odlehčeně?
20. 08. 2009 | 10:28

Čochtan napsal(a):

Problém nastane až po dejte tomu dvaceti letech, když poslední dítko (ze 3, nebo 4) vyletí z rodného hnízda.
Co pak ? Pak se žena cítí nevytížená, a napadají ji hříšné a pitomé myšlenky. Na karieru je pozdě a práce v Kauflandu u kasy ji duševně nevytíží. Protože v naší době má v tomto okamžiku za sebou teprv polovinu života, máme tu velký problém, který dřívě neexistoval. Dříve, když průměrná dálka života byla kolem 40 let.

Ulehčit karieru ? Jak ? Co kdyby ženy s dětmi měli (kromě jiných úlev) dvojnásobnou studijní dobu ? Kromě školek na fakultách, a podobně ? Po studiu by mohli mít přednost před bezdětnými ? Jsou ale v 18 zralé na založení rodiny a na výběr partnera ?
20. 08. 2009 | 10:32

Čochtan napsal(a):

Ježíšmarjá !!! Ženy mělY !! Stydím se do hloubi duše.
20. 08. 2009 | 10:34

Čochtan napsal(a):

Pane Stejskale !
Páňko velkomožný ! Ve Focus.de je možnost svůj příspěvek DODATEČNĚ editovat. Ať si to vaši programátoři okouknou ! Moc by se to hodilo !
20. 08. 2009 | 10:37

ali napsal(a):

arlon
jasně že jsem :o), život je prima a chlapi taky...tedy někteří ;o)
20. 08. 2009 | 10:38

ali napsal(a):

Čochtan
netruďte, i mistr tesař se někdy utne... vždyť máte pravopis dobrej a sem tam nějaká chybička se vloudí, vždyť jste jen chlap :o)...
p.s. a já jen ženská :o(
20. 08. 2009 | 10:40

skeptický napsal(a):

Pokusy nahradit ženu nejsou nové.Japonský model zkrachoval kvůli protestům zákazníků,kterým přišil knoflík na citlivé místo.

Pokus o stvoření náhrady za ženu
byl uskutečněn i Rabim Jehudou Loewem ben Bezalel,jehož výstava je v současnosti na Hradě.

Toto stvoření zvané Golem bylo zřejmě špičkou v tomto směru.

Uplácáno z hlíny(další prototyp už měl být z kaolinu),vykonával práci za dva,a to jak práce ženské,tak mužské.

Šatit,či živit?

Údajně přioděn byl do starých šatů rabínových,a potravou byl šém,vkládaný pod jazyk,což byl papírek,na kterém nebylo napsáno Shemaforash (Semafor)jako ve filmu,nýbtž Emet,značící Pravdu.Není to jisté,pravda bude asi někde mezi.

Šem se dal buď vyjmout,nebo zneškodnit umazáním prvního E.

Met pak v hebrejštině znamená mrtvý,a pak se Golem změní opět v hromadu hlíny.

Shem pod jazykem rovněž zajišťoval neschopnost mluvit,což je vlastnost u žen přímo neocenitelná.

Pak se nějak zapomnělo mu to na weekend vyndat,a způsobil spoušť.Asi jak psala paní Lena.

Tak mu to musel rabín běžet vyndat,a přerušit bohoslužbu.A od té doby se prý čte 92.žalm dvakrát.

Golem skončil na půdě,odvážili se tam jen asi dva lidé.Jeden rabín ze Lvova tam zešedivěl,Egon Ervín Kisch tam taky vlezl,a stal se z něho komunista.

Ten nedokonalý model z žebra Adamova máme dodnes.

Ten papírek musím vyzkoušet.Myslíte,že se to dá napsat latinkou?

Golem prý také znamená blázen.
20. 08. 2009 | 10:45

otokar napsal(a):

Proč má ta novozélandská obryně kouli o 4kg? Když o 10kg lehčí chasník hází železo 7.15?
kde je rovnoprávnost?
20. 08. 2009 | 10:48

Lena napsal(a):

Čochtane,

od doby, kdy šla do důchodu, s ní už vůbec nebylo k vydržení. Vaše teorie je zcela mylná. Doma jí nečekala další šichta, tam jsem byla já ze školy už doma a táta-důchodce. A my jsme hravě a s úsměvem domácnost zvládli. Lépe řečeno - bychom zvládli, kdyby to matka připustila a každou naší snahu po zásluze nepotrestala.
Tohle je prostě kus od kusu a nemůžete všechny házet do jednoho pytle.

ali :-)

Chlapi mají moc roupů, neb moderní doba zkrátila pracovní dobu na 8 hodin a víkendy jsou volné. Přijdou domů a nudí se, protože manželka to doba zvládne s domácností i dětmi a navíc často v době, kdy živitel dorazí do uklizeného, prázdného bytu, manželka ještě maká, nakupuje nebo vyzvedává dítě ze školky. A pány tvorstva, kteří si neumí najít práci ani koníčka, v této jalové době napadají myšlenky na to, jak "zkrátit řetěz", aby při jeho příchodu krb byl horký, pivo už bylo na stole, televize zapnutá a cigárko zapálené. Přece se nesedře, když si to náhodou musí udělat sám.

Pěkný den.
20. 08. 2009 | 10:55

MerryMan napsal(a):

veronikavendlová: Svatá prostoto. Vaše starosti a Rotchildovy peníze, to jsou dvě věci, které bych chtěl mít.

Co si může člověk pomyslet o osobě, která si z vlastní vůle změní jméno tak, že jí to působí potíže při vyřizování na úřadech, styku s bankami, cestování atd. Taková osoba moc rozumu nepobrala a to prosím není urážka, to je konstatování faktu. Komplikovat život sobě a svému okolí to rozumný člověk nedělá.

První taková žena o které jsem se dočetl se jmenovala Anežka Hodinová-Spurná. Byla to členka ÚV KSČ a předsedkyně svazu žen. Jste v dobré společnosti.

A pro Vaši informaci. My jsme rodina, kde já rozhoduji o "důležitých" věcech (např. postoj k tomuto blogu) a moje žena o těch "bezvýznamných" (jaké dostanu kapesné, kam pojedeme na dovolenou, co se koupí atd.). A představte si, že to funguje.
20. 08. 2009 | 11:01

Veronika Vendlov napsal(a):

Zdravím, diskuse je výborná! Trochu se bojím holí z východu a jihu. Je pravda, že bych asi dostala tou pomyslnou i reálnou holí mezi prvními.

Naivko, to, co jste napslala podepisuji! :)
20. 08. 2009 | 11:02

Monika napsal(a):

Pepa Řepa

Pěkně jste to napsal, tak nějak jemně. Feminista, to v sobě neutajíte.

Karel vcelku správně podotýká, že nad ničím NEUVAŽOVAL. Zbytečná poznámka, řekla bych. Že je jeho příspěvek úvahy prost, je přece zjevné. Ale jako žánr popisný (ve stylu Jiráskova U nás doma) docela ujde.

Otázka autorky blogu zněla, jaké že tedy mají dnešní ženy být. K tomu nemám co psát, poněvadž jsem jaká jsem a utkvělá představa či rozmar nějakého debatéra, jakkoli sebevědomého či upozaděného, mě jinou už neudělá. Takže marnost nad marnost. Naštěstí. ;-)

Ale až se bude řešit, jací že mají být dnešní MUŽI, neřku-li muži zítřka (budou-li tedy vůbec - leč coby optimistka doufám, že ano), tak se také s nadšením takříkajíc literárně projevím.

Hezký den

A pro zajímavost:

Feminismus -ismu m.
1. hnutí za rovnoprávnost a zvýšení vlivu žen
2. chování a projevy charakteristické pro ženské pohlaví
3. projev pohlavního zvratu u samců v typ samičí

feminista -y m. (pl. -é)
1. stoupenec feminismu
2. přítel žen vůbec (Kdyby jeho manželka nebyla tak dokonalá, byl by ji Bičiště dávno klamal, neboť byl velký FEMINISTA a měl u žen štěstí. – Karel Matěj Čapek-Chod)
20. 08. 2009 | 11:05

skeptický napsal(a):

Dcery obvykle kráčejí ve stopách svých matek,nejen vzhledově.
Možná je někdy na stará kolena lepší být sám,už s ohledem na ty okolo.

Tatíček živitel,pán tvorstva,zahrada rajská.
20. 08. 2009 | 11:05

ali napsal(a):

Lena
Chlapi mají moc roupů, jenže ženský taky..pokud si nechám zkrátit řetěz a partnerovi to neudělám, je na průšvih založíno. Ale to je na dlouhou diskuzi..
20. 08. 2009 | 11:13

skeptický napsal(a):

Ohledně těch řetězů :

Říkalo se kdysi :

Miluješ-li něco,pusť to na svobodu.Vrátí-li se,je to tvoje.Když ne,nikdy to tvoje nebylo.

Také se říkalo:

Je lepší milovat a ztratit,než nikdy nemilovat vůbec.

Já říkám : Je lepší milovat a ztratit.Mnohem lepší.
20. 08. 2009 | 11:21

Taoiseach napsal(a):

autorka

Musím přiznat, že tento Váš blog mi připadá trochu zbytečný. Pan Karel na jedné straně a některé bojovné feministky na straně druhé si prostě vymýšlejí problémy tam, kde nejsou. Skutečné problémy asi nevidí, a tak se nudí. Nemá smysl brát je vážně.

Jako příklad bych uvedl ctihodnou poslankyni Jacques, která mě z obrazovky televizoru přesvědčovala, že se má říkat "host nebo hostka". Tím by se ovšem každý "politicky korektní" slovní projev prodloužil na dvojnásobek. Takový nápad je jedním slovem pěkná vakcína (vacca = kráva).

Aby bylo jasno, některé feministky nebo ženy a muži angažovaní v genderové problematice dokážou zásadní problémy "vyhmátnout" velmi přesně, např. Jiřina Šiklová:

http://mm.denik.cz/1/52/nek...

Zdraví T.
20. 08. 2009 | 11:23

Veronika Vendlov napsal(a):

Taoiseach: máte pravdu. Jen snad k té zbytečnosti - berte ten text prostě jako odlehčení. Já jsem si jen, když jsem to četla, uvědomila, jaké mám opravdu štěstí na partnera. Důležité je, že spokojený pan Karel a spokojená jsem také já. A pak také spousta jiných Karlů, Veronik...a dalších a dalších...
20. 08. 2009 | 11:34

PatientO.T. napsal(a):

2 Taoiseach:

Už bylo řečeno u KVS: autorem tohoto textu není J.Šiklová ale jistý Sudetentscheche, viz http://www.dfens-cz.com/vie...
20. 08. 2009 | 11:46

Veronika Vendlov napsal(a):

Moniko, výborně, muže zítřka otevřu časem. Já nechápu, že mě to nenapadlo otočit? ;-)
20. 08. 2009 | 11:55

jana hradilkova napsal(a):

Veroniko zdravím a gratuluju k jako vždy výživné debatě, tohle téma je vděčný evergreen - tak mne napadá, že jsem vlastně národně hrdá na české muže, kteří vytvářejí pro pestrou českou podobu anti-feminismu neologismy s perfektní adaptabilitou - sexuální harašení (Škvorecký, r.1991), džendrtety (pepa řepa, cca 2008?) - která středoevropská země tohle má, no řekněte, to by mě zajímalo. Mimochodem , kdo vlastně je autorem toho slova džendrteta - jste to opravdu Vy, pepo řepo?
Jako echt veteránka a pamětnice otloukaných gender studií můžu tedy konstatovat, že česká debata o rolích žen a mužů v soukromí i společnosti odráží pestrost české krajiny a je mnohem zajímavější (a samozřejmě peprnější) než v jiných postkomunistických zemích, kde se tématem zabývají. Jo, a ještě k těm příjmením - onehdá jsem přednášela "létajícím" profesorům z různých amerických univerzit o džendrvztazích v českých zemích od konce 19.století po současnost a šla řeč o historicky a světově unikátním gestu našeho prvního prezidenta TGM, který přibral příjmení své manželky do svého jména...No, v takových chvílích si člověk nemůže neříct - kam se na nás amíci v žité rovnosti ženo-mužních vztazích hrabete, že...
20. 08. 2009 | 12:07

Lena napsal(a):

skeptický,

svatá pravda. Já pouštím svoje feny ze řetězu každý den několikrát, i je popoháním k odchodu, občas je musím z baráku přímo vyhodit. A furt se mi vrací, potvory. Asi budou fakt moje a budu jim muset platit výživné až do smrti.
20. 08. 2009 | 12:11

Piškot napsal(a):

to autorka:
Žena by měla být vzdělaná, pak je větší šance, že bude mít dobře placenou práci a může si tak zaplatit nějakého siláka, co jí ten pytel s cementem odnese, kam potřebuje. ;-)
Třeba ta rovnoprávnost nekončí u toho pytle, ale právě naopak začíná u přerozdělování majetku. :D
20. 08. 2009 | 12:13

Lena napsal(a):

P.S. Chlapa jsem taky musela vlastně vyhodit. Furt se vracel. Pro peníze.
:-)
20. 08. 2009 | 12:14

Piškot napsal(a):

Ještě k těm jménům:
Asi tak před sedmi lety, když jsem si s kamarádkami povídala o svatbách, nadhodila jsem názor, že by se mi nechtělo měnit jméno.
Narodila jsem se jako "ta a ta", jsem jí 30 let, všichni mě tak znají...jméno je spojené s mojí identitou...tak proč se mám najednou jmenovat jinak...atd.
No holky na mě koukaly jak na blázna a že mám hloupé starosti.
Teď, když se mé kámošky vdávají, tak si nemůžou na nová jména zvyknout, do telefonu se pořád opravují, protože se představují svým původním příjmením. Remcají, že to jméno k nim nepatří a že to je přežitek a jim to akorát komplikuje život. :D
NO, není nad vlastní zkušenost, že.:)
20. 08. 2009 | 12:16

Veronika Vendlov napsal(a):

Ahoj Jano, moc díky. Nedávno jsem někdy v noci viděla časosběrný dokument od paní Třeštíkové, teď nevím jak se to jemnuje - Ženy .... Byl o Rozkoši bez rizika, paní Malinové, divale, byla jsi tam (a nejen Ty) naprosto výborná! Smekám!

Včera jsem Ti chtěla volat, učiním tak dnes ale po jednání, na ketrém teď jsem.

A ano, kam se na nás amíci v žité rovnosti hrabou....:)
20. 08. 2009 | 12:16

Lena napsal(a):

Piškotko,

to se koukám, holky vdávají pěkně pozdě. Tady už bych to pletení se ve jméně neviděla jako vliv feminismu, ale sklerózy.
20. 08. 2009 | 12:18

Pepa Řepa napsal(a):

To skeptický
drahý nadkolego, Vy nezklamete. Historický objev, že Golem byla vlastně žena je pozoruhodný.
Nevím, jak to je s autorskými právy, ale mohli bychom hodit na trh místo nafukovací Boženy sličnou Golemku -Bohemku či Sirael.
Nadržení fotbaloví fanoušci nám utrhají ruce.Šém budeme prodávat zvlášť. Ten jejich je pro danný otvor nepoužitelný.

Pravda napadnou nás feministky( a že jich tady mezi bloggerkami je), že devalvujeme jejich těla na sexuální objekty. Ale vždyť ony devalvují samy sebe, zbavují se ženského kouzla citovosti, připravují se o dvoření, dobývání, o tajemno.

Pravda, někteří muži ženy dobyjí a pak dobijí.

Na to potřebujeme džendrtety nebo to je věc kriminální?
----------
Panu Jedlovi bych doporučil připomínku moudré dámy paní im na blogu p. Tejkalové, o tom jak vzniklo přechylování. Bude se asi divit, kolik z nás má jména po ženách.
Kdyby to mělo být nastejno, všichni Mařákové se dostaví na úřad a budou chtít přejmenovat.

Milé dámy, vzpamatujte se. Je krize,nebude na šminky a na botičky,vymíráme, musulman s burkou klepe na dveře a Vy budete řešit jak se budete jmenovat?

Nenechte si vnutit tato témata kolegyněmi -brojlery, k tomu vysvičenými.Berte to jako srandu, nic víc.

Přejmenováním vyřešíte, že si Váš parner obnoví chov s mladší samičkou?
---------
To Monika
hezké, jen nevím jak s tím naložit.
Jaké by měly být ženy? Takové, jaké jsou, každá jiná, do ničeho se nestylizovat, nezbavovat se šarmu, nesnažit se vyrovnat boxerům a vzpěračům.

A muži?
Pohlavní zvrat na samici u mne zatím (snad) nenastal.Teď jsem se byl pro jistotu podívat.Co nadělám.
Jestli mám zženštilý projev, pokusím se přitvrdit.
Přítelem žen se snažím být celý život, ne vždy úspěšně.
Feministkám vlastně děkuji. Odpoledne půjdu koupit ženě kytku.Mohl jsem dopadnout hůř.

Píšete
Feminismus -ismu m.
1. hnutí za rovnoprávnost a zvýšení vlivu žen
2. chování a projevy charakteristické pro ženské pohlaví.

Nemohla byste napsat něco o opaku?
O chování žen s projevem charakteristickým pro mužské pohlaví? To snad by bylo originální a odvážné.

Má se snad té role ujmout, tady propíraný nebohý Karel?
Proč? Jemu to zřejmě funguje a možná je spokojena i paní Karlová.

Tím nechci říct, že bych u Vás nebo paní Vendlové takové znaky mužského chování pozoroval.

Obratím se na Vás, protože jste chodící encyklopedie, místní vědma Vševědka.
To je prosím poklona, ne urážka.
20. 08. 2009 | 12:23

Vico napsal(a):

Pan Karel to náhodou napsal pěkně.
Před očima vidím Alšovým stylem nakreslenou idylku.On a ona, kolem nich houfek dětí. On hladí po vlasech nejstarší dcerku, zatímco nejmladší robě saje s Jejího velkého prsu mléko. Synek ještě dětskýma ručičkama zápasí s tíhou tátovy lesnické sekery. Je ještě malý, ale jednou sekeru živitelku převezme z tátových stařecky ochablých rukou. To však ještě uplyne času...

Tominová - Marxová je zatím, jak se říká, na houbách. Děcka od sousedů/ to na obrázku není/, skáčí z hůry do žebřiňáku plného slámy a ve vzduchu křičí Amstrdáám. Jen jeden chlapeček,kdo ví proč, křičí Bruséél/při dopadu si vymkne kotník, ale přežije to/.
20. 08. 2009 | 12:31

Piškot napsal(a):

Lena
to víš, když se plánuje hypotéka, děti ...tak ta svatba...to už je jen takové další finanční vydání navíc. :D... tak se to odkládá :)
Skleróza..no to asi ne.., spíš to běhání po úřadech hraje svou roli. :)
20. 08. 2009 | 12:33

Elisabeth napsal(a):

Pani Vendlova

napsala jste to dobre. Prispevek pana KArla se temer neda cist. Zena , ktera ma 2 jmena je proste krava. Napriklad Marxova-Tominova. On sam by mel problem, kdyby si jeho zena nechala puvodni jmeno.

Stejne je zajimave, ze zeny nasi kultury maji prijmeni busd po otci a nebo po manzelovi. A pritom s temito muzi nemisi vubecnikdy sdilet zivot. Matky jsou neviditelne.

Opravdu tohle privadi muze do zurivosti , presto, ze sami o sobe rozsiruji myty, ze josu racionalni a logicti. V zahranici je dvojite jmeno zcela normalni i u muzu.

Napsal ajste to dobre.
20. 08. 2009 | 12:43

Pepa Řepa napsal(a):

Paní Hradílková všechno je lidová tvořivost. Copywrite neuplatňuju.Funguje podvědomí.

Příklad 1:
Pocestný použil termín "lejnotepec".
Čtu radio PEHE -Klaus, Klaus, Klaus.
Jako při aukci. Poprvé, podruhé, potřetí. Pořád dokola.

A na světě bylo klausotepectví jako studijní obor.

Nějak tak to bylo s džendrtetou.
Napadl mne Vodňanský, jak šla džendrteta na snímkování, ale bylo to dost vulgární.

Mistrem zkratky je tady nadkolega skeptický. Musíte ho číst dvakrát. Šifruje, jako Dan Brown.

Příklad 2:
Taoiseach dnešního dne.
-----------
Takový nápad je jedním slovem pěkná vakcína (vacca = kráva).
-----------
No řekněte, není to kouzelné? Nebylo by hřích nechat ten nápad ležet ladem a nepřevzít do repertoáru?
Vím já, jestli to je její objev nebo jestli to přinesl internetový vítr?

Příklad 3:
Slovo Vševěd.
Ouha tady jsem v úzkých. Tady fakulta Gender Studies zaspala. Proč není adekvátní ženské slovo? Na co tam ty čety, roty, možná i prapory džendrtet jsou?
------------
P.S. Milé džendrtety, už jste byly na očkování?
Hlavní hygienik tvrdí, že vaccín je dost.

Tak nějak to funguje.Mějte se.
20. 08. 2009 | 12:47

ali napsal(a):

Porozumění je pravděpodobné pouze v případě lásky..to jsme schopni bít se jeden za druhého..ve chvíli, kdy láska vyhasíná, nastává obrat o 180° a každý se snaží pro sebe sobecky urvat co to dá a nekouká na druhého, jestli mu ublíží či ne. Ale pak se třeba stane, že ten oheň znovu vzplane a hoří intenzivněji a snad už pořád, neboť uvědomění si, že jeden patří k tomu druhému je téměř nirvánský pocit.
V případě vyhaslé lásky je porozumění nemožné...
20. 08. 2009 | 12:51

Pepa Řepa napsal(a):

Paní Hradílková
A brojler?
Pojem slepice je pejorativní, brojler je neutrální.
Sama uznáte, že u některých feministek se pohlaví těžko identifikuje.

Brojler byl původně chápán jako kuře obojího pohlaví.
V současnosti se tímto pojmem míní obecně tvorové produkovaní rychlovýkrmem.

Při výkrmu se z hlediska ekonomiky provozu hledí na snižování doby výkrmu, zvyšování konverze živin a zvyšování váhy zvířat (zejména kosterní svaloviny u masných plemen). Zvířata se krmí krmnými směsmi, které jsou navrhovány a počítány jak pro jednotlivé kategorie , tak pro různá plemena a linie. Krmné směsi obsahují dané množství základních látek (sušina, dusíkaté látky), dále minerální látky (Ca, P, Na, …), aminokyseliny, vitamíny a doplňky biofaktorů.
-------------
Tolik Wikina
Ruku na srdce, paní Hradílková. To co byl dříve VÚML jsou nyní Gender's. Rychlovýkrm.

Pravda, některým brojlerům to docela sluší.
http://www.xavergen.cz/styl...
20. 08. 2009 | 13:11

ali napsal(a):

bezbrojlérové myšlenky všem :o)

Láskou se zabývají vědci, psychologové, filozofové, ale i traktoristé či prodavačky..
tady je několik odborných výsledků:

EROS - (vášnivá láska) Je pro ní charakteristická vášeň a silná fyzická a emocionální přitažlivost

LUDUS - (hravá láska) Jde o lásku hravou, volnou, s nízkou mírou závazku, převažuje flirt a nevázanost, nejistota v budoucnost vztahu.

STORGE - (přátelská láska) Láska a přátelství se prolínají a snoubí v jedno. Partneři jsou si zároveň nejlepšími přáteli.

PRAGMA - (pragmatická láska) Jde o systematické hledání lásky či vztahu, často jen pro vztah samotný. Člověk potřebuje mít vedle sebe někoho, eventuelně má i požadované vlastnosti, které od partnera očekává (zájmy, vzhled, společné postoje, koníčky, peníze)

MANIA - (prudká láska) Je často založená na nízké důvěře i sebedůvěře. Partneři mají často potíže zaměřit se na cokoliv jiné než jejich vzájemný vztah.

AGAPÉ - (oddaná láska) Jde o nepožadující, dávající a pečující vztah. Partneři jsou si oporou a raději věci svému partnerovi dávají než dostávají.

a psychiatr šovinista?
"Láska je definovatelné amortizované periférické komplexum,kde v pseudoindividualistickém egocentru se vyvolává pocit,že šukat je boží"
20. 08. 2009 | 13:16

hradilkova napsal(a):

Ach ano,Ali, přesně tak to je, a to jak v intimní tak v světové prostoře, kde pokud nedaří se pokoře, marno Ji hledat v oboře či v noře, Janíček prostě neoře ...vyhaslou lásku nevykřešou ani abstraktní zástupy džendrtet či antifeministů či strukturami nalinkované rovné příležitosti ...bababa, vše je o lásce,ať už té jemné a galantní, či té, která lpí na rčení "máslo je tím lepší, čím víc se tluče..."
20. 08. 2009 | 13:17

Pepa Řepa napsal(a):

To ali a hradílková
no vidíte, dámy. Když se trochu uvolníte sypou se moudra sama od sebe. Viz Vaše poslední věty.
20. 08. 2009 | 13:33

hradilkova napsal(a):

pepo řepo, to jste mi tedy nahrál - (zatracený blog, dnes jsem měla v plánu napsat sem článek na téma "nová etapa války v Čečensku: vraždění žen, konajících dobro")
pamatuji se, že jsem v rámci svých soukromě zemědělských aktivit vychovala velkou barevnou Kuřici, která dostala jméno Mendelsson, rostlo to děsně rychle, a ani soused, zkušený to chovatel mj. i brojlerů, dlouho nemohl učit pohlaví, pak dosti nepřesvědčivě ustanovil že je to Kapoun, a to jsme kuřici poskytovali maximální životní prostor - spalo to na okně, chodilo to do pokoje...prostě to čekalo asi jen na vhodný okamžik, kdy se plně přizná ke své pohlavní identitě, nakonec z toho byl kohout, kterého nám ovšem zanedlouho po coming-outu někdo ukradl. Taková civilizační džendrpříhoda. Jinak k tomu VUMLu - víte, ono všecko má svůj vývoj. aniž by se mi chtělo kydat na něco, co jsem pomáhala spoluzakládat, neb jsem venkoncem ráda, že se To (myslím tím Gender studie)nějak udrželo a mnoho prospěšného vykonalo. Však není nabídky, kde není poptávky, s tím nic nenaděláte, a naopak vaše popichování může tento přiznávám poměrně nudný obor okysličit - nakonec faktem je, že já jsem tři roky po vzniku Gender studií před těmi cca už 13ti lety utekla do hájemství chléva k jalovicím a býčkům, kde jsem rok poctivě dřela a starala se o tato báječná zvířata, čímž jsem si vyboxovala právě ten ideální prostor pro přežvykování neboli meditaci o tom, co je to ta pravá láska...
20. 08. 2009 | 13:39

Lindt napsal(a):

Pane Stejskale,pokud neni napadena mensina a nejsou pouzity vulgarni vyrazy, tak zrejme je vse OK.je to vtipne a skvele se bavime, ze?Je mi tak trochu za vsechny stydno.....
20. 08. 2009 | 13:46

ali napsal(a):

Pepa Řepa
žejo...?! Možná mě přivádíte do rozpaků, ani o tom nevíte, kluku ušatá ;o)..
Váš smysl pro nesmysly je rajcovní...
20. 08. 2009 | 13:47

Pepa Řepa napsal(a):

To nic, paní Hradílková.
Každý máme nějaké hříchy. Že jste založila Gender's?
To nic. Pavel Kohout byl taky zapálený komunista. Polepšil se, odpracoval si to.

Nemohu si odpustit obvyklý jed, že při odchodu do kravína jste vlastně zůstala v oboru.

Jestli někdy na fakultu zaskočíte, poraďte ať neposílaj studentky do Montany, ale do některého muslimského státu. Tam se vydžendrujou do aleluja, co Vám mám povídat.
Věřte mně, že vím, o čem mluvím.

Nahraju Vám ještě jednou.
Až budete psát o mužích, pojednejte článek ve stylu.

O KOHOUTECH A KAPOUNECH.
Kohout může být Felix, kapoun Bartoldi.
Bude veselo. Snad do debaty zase někdo nevlítne.
Mějte se, musím za obživou.
20. 08. 2009 | 13:56

ali napsal(a):

2hradílková
máte mojí poklonu..jste prvním člověkem, který dokáže říct, že jalovičky a býčci jsou báječná zvířata...s tím souhlasím !
20. 08. 2009 | 13:57

Pepa Řepa napsal(a):

To Lindt
nebuďte tak prudérní, nic se přece neděje.
Jestli se i červenáte, tak je to špatné. Budou volby.
20. 08. 2009 | 14:00

hradilkova napsal(a):

pepa řepa -
...a přitom, když jsem to kuře piplala, poslouchala jsem Mozarta... a vedle seděl rodinný rejpal a ptal se mne - tak, bude tohle je Felix, nebo Bartholdi?
a tenkráte jsem pravila - a třeba mendelsohn...ano, dosti už pábení, práce volá, hola hola.
20. 08. 2009 | 14:07

Lindt napsal(a):

To Pepa Repa, ano cervenam se, citim, ze to bude prusvih.
20. 08. 2009 | 14:16

skeptický napsal(a):

Lena

S těmi vracejícími se fenkami zjišťuji,že se vracejí i po dvou letech.

Tahle si zase brala čubičku všude ssebou.O ní nemám strach,ale ta čubička asi někde zaznamenala opotřebení.

V těchhle parnech zjišťuji,že věkový rozdíl pouhých 40 let se zdá už trochu málo ,aby ve mně generoval nadšení.

Jak jste na tom poměrově věkově s Vašimi fenami?

O výživné se doufám nejedná.

Slyšel jsem,jak si jeden nabrnkl mladou,a svěřil se celý šťastný kamarádovi,že si hned zkraje od něj půjčila pět litrů.
20. 08. 2009 | 15:35

Baba napsal(a):

O lásku přece vůbec nejde.
Ne? A o co tedy?
Pan doktor Šmolka doporučuje tři pilíře: stálý obdiv, navaříno uklizíno a sex kdykoliv.
To se vám nezamlouvá?
Ale jo. Náramně. Jen o Smektě, logopedických radovánkách, malé násobilce, bruslení a spoustě dalších podružností pan doktor mlčí.
20. 08. 2009 | 16:29

Eliška II napsal(a):

Jsem celkem unavená, neměla jsem volný víkend a i tenhle bude pracovní, to je jistá nevýhoda emancipace...
Tak se těším domů, jak udělám něco strašně dobrého na grilu, k tomu otevřem lahvinku růžového, kočky se nám budou třít o nohy, zkouknu, jestli jsou na nebi všechny hvězdy...
Nemusím myslet na Karla, mám doma normálního chlapa, stejně jako on nemá doma sufražetku, ale normální ženskou. Už to trvá pěkných pár let a já si pořád ráda přečtu jeho sms "Těším se na tebe, ženo moje krásná"...
Třeba i něco podobného přeju vám všem (pokud o to stojíte:-)) )
20. 08. 2009 | 16:33

skeptický napsal(a):

Když jsme u grillování.

Nagooglujte si :
NEVER TELL A WOMAN SHE CAN'T COOK
20. 08. 2009 | 16:54

skeptický napsal(a):

P.S.

Kdyby nějaká chyběla,dejte vědět.
20. 08. 2009 | 16:58

Eliška II napsal(a):

skeptický!!!
tak ani nevím, jestli nakonec budu grilovat

P.S. To poznám na první pohled, nesmí se mi tam ale motat UFO :-))
20. 08. 2009 | 17:12

naivka napsal(a):

dovolím si vstoupit ještě jednou do diskuze; přišla mi na mysl tato úvaha :

my ženy bychom se měly osvobodit od pocitu nutnosti vybojovat si rovnost s muži tím, že se prosadíme ve světě, který téměř úplně celý definovali především muži (neboť oni jsou to, kdo z titulu svých funkcí převážně ve všech vrstvách splečnosti určují pravidla), a snažit se v něm osvědčit se jako muž.
my ženy bychom měly spíše usilovat o Definování Světa, společného s muži ... tedy měly bychom zajímat se o právo podílet se na definici světa, ne o naše práva ve světě již definovaném... bylo by krásné, kdybychom přispěly k vývoji společnosti, která by se mohla charakterizovat třeba i jako růžová s lidskou tváří ... no ne ? :-) ...

hezký večer.
20. 08. 2009 | 17:45

Baba napsal(a):

Teda, Eliško II, vás bych chtěla mít doma. Nedáte pokoj a nedáte. Zdravím.
20. 08. 2009 | 18:46

Karel Mueller napsal(a):

Dobrý den paní Vendlová :-),

zcela správně jste podotkla, že si ženy myslí své. Ovšem my muži též.

Teď už jde jen o to, abychom následkem tohoto dvojího myšlení měli ještě nějaké potomky a během několika desetiletí nezanikli.

A zanechali po sobě trochu víc, než zpestření výuky historie pro asijská i jiná etnika.
20. 08. 2009 | 18:48

shipper napsal(a):

Až bude mezi 10 nejbohatšími lidmi světa 5 žen, tak už džendrtety ani anti-džendrstrejcové nebudou třeba.
20. 08. 2009 | 19:35

Pepa Řepa napsal(a):

Paní Vendlová
ještě k tomu, v čem se mýlíte.
Stavíte na jednu stranu Karly a na druhou džendrtety.
Neděláte rozdíl mezi ženou a džendrtetou. A v tom je hluboký omyl.Vy se považujete za brojlera?

Jak je z debaty patrno, je tady celá řada dam, které se za džendrtety nepovažují.

Dovoluji si citovat učitele nemytých a nečesaných zamindrákovaných xenofobů, Libora Amose Stejskala, který pije z pramenu zdraví v Posázaví.

Hlavně nepaušalizovat!
20. 08. 2009 | 20:05

prirodovedec napsal(a):

autorka: Zdravim. Mohu se Vas zeptat, kam BEZ SLOVA VASEHO VYSVETLENI zmizel Vas predchozi prispevek, ktery byl jen kratce zverejnen a opakoval vyzvu Nekolik vet 2009, kterou ale predtim jiz zverejnila KVS a podle mne propagoval Vase TOP09?

Zajima mne to proto, ze jsem na tuto Vasi duplicitu a vazbu na TOP09 (podle mne) v prvnim diskusnim prispevku k blogu kriticky reagoval a temer vzapeti Vas blog i muj diskusni prispevek bez jedineho Vaseho komentare zmizely.

Asi se nedivite, ze pri nejblizsi prilezitosti Vas timto zdvorile zadam o komentar a poznamenavam, ze se svym dotazovanim a vymahanim odpovedi umim byt stejne uporny jako Patient O.T. vuci J.H. :)

Tesim se na Vasi odpoved.
20. 08. 2009 | 20:13

Pepa Řepa napsal(a):

To přirodovědec
jak víte, byl jsem tam taky.
Projevme středověké rytířství a přejděmež tento nepatrný poklesek ženské marnivosti velkorysým mlčením.

Maličko-li uzříte mě....
Holt je blog fuč.
20. 08. 2009 | 20:43

Monika napsal(a):

Pepo Řepo,

skvělé! Brnění Vám jistě padne jak ulité. Hledí zatím sklápět na obličej nemusíte (bude to už beztak trochu rezavé). Jen s tím mečem, prosím, zacházejte opatrně. Mohl byste se poranit. Unesete ho vůbec?

Kdybyste potřeboval pomoc, obraťte se na Caster Semenyaovou. Mindrák z toho mít nemusíte. Možná to není žena, ale muž:

Je jihoafrická mistryně světa Semenyaová opravdu žena? IAAF to zkoumá

http://sportreport.lidovky....
20. 08. 2009 | 21:03

Monika napsal(a):

Pepa Řepa

Brojler?

No pravda je, že přenesené významy z oblasti kurovitých ptáků jsou v češtině oblíbeny. Například nedávno moje prateta, když celé odpoledne opatrovala mého tříletého syna, mi pak sdělila: Do svačiny to s ním šlo. Ale potom mu narostl hřebínek a začal tropit vylomeniny. (Možná to bylo tím jejím přeslazeným mátovým čajem.)

Nebo to hezké sloveso „rozkohoutit se“. Dokonce jsem slyšela výrok: To bych se MUSELA rozkohoutit. To zapípal asi nějakej BROJLER. - Jen je divný, že brojler je mužského rodu… Že by to bylo celé jinak?

Klid, Vy se bát nemusíte. Vás ještě žehlící prkno s kupou sukní a dámských kalhotek nečeká. A kdyby náhodou jo, přežijete to díky šprýmům, ne? Jako dosud všechno, řekla bych. ;-)
20. 08. 2009 | 21:26

Lena napsal(a):

skeptický,

moje starší fenečka už je dávno babička. Na lidský věk má přes 80. Takže se k ní chovám s úctou (pokud mě zrovna nevytočí) a sleduju její nemoce. Opotřebená jsem z toho spíš já, zatímco čubinka je sveřepá, drzá, neposlušná a rozverná.

Nabrnknout si mladou je o infarkt a vyčištěné konto. To je lepší genderteta přiměřeného věku, ne? Ta aspoň maká, nosí domů peníze a neotravuje, že nemá řidičák a potřebuje odvézt na nákupy.
20. 08. 2009 | 21:40

Veronika Vendlov napsal(a):

Přírodovědče, jak a kde mám asi vysvětlit, když blog snažu, že jsem ho smazala, protože jsem byla upozorněna Vámi, že je totožný a tím zveřejněným KVS blogem.

Tak snad dodatečně tady: Omlouvám se všem, ale nemá smysl zveřejňovat jednou zveřejněné. Klárčiny blogy čtu, ale tenhel mi unikl, byla jsem of-line.

Nechápu, jak by ten text mohl propagovat TOP09, když mi přišel od kamaráda a já jen cítila, že mi mluví z duše.

Kdyř napíšu, že bude zítra zatmění slunce, taky propaguhu TOP09 a Starosty? No asi jo, ok.

Samozřejmě se nedivím, že mě zdvořila žádáte o vysvětlění. Vaši reakci na to, že propaguji Topku si neamatuji, ale měl jste pradu, že opakuji zveřejněné a tak jsem blog co nejrychleji smazala.

Vaše úpornost mi vůbec nevadí, naopak. Doufám jen, že mi věříte, že to nebylo kvůli Vašemu komentáři.

Pekný večer.
veronika
20. 08. 2009 | 22:06

Lena napsal(a):

Paní Vendlová,

zatmění Slunce už bohužel bylo:-). Nedávno.
20. 08. 2009 | 22:12

Skogen napsal(a):

Královna ze Sáby Šalomounovi: „Ženy sukní svých odloží a sukněmi mužů odívati se budou.

Nápojů opojných užívati budou, takže plodnosti jejich ubude a lidstvu zánik úplný hroziti bude.

A pak-li z ženy, nápoj omamný požívající, dítě se zrodí, tichému šílenství propadne.

Tyto děti pak nebudou více potomků míti.

Na rukou těžké a kamenné ozdoby nositi budou.

Jednou velmi dlouhý, pak krátký a v době, kdy bude lidstvu nejhůře, vlas kratší mužů nositi budou.

Rovněž ústa svá a oči mnohých pozmění, takže žena v té době sově se podobati bude.

A pak v té době mravnost dětí tak upadne, že matek svých poslušnými nebudou. Dítě nezná falše, nezná přetvářky a je-li nuceno těmto neřestem tváří v tvář se dívati, odvrací se od nich a nenávidí je. Nečiní pak rozdílů, zda faleš u své matky vidí a stejně tuto nenávidí.

Mnoho mužů manželky své, které jménem Hospodinovým do ložnic svých vedli, vyženou a pojmou manželky jiné.

Přijde doba, že z tisíce děveček jediné panny nebude, neboť děvečky panenství své už před zasnoubením mužům jiným za zlato a víno dají.

Přijde doba, kdy matky své dcery do měst vyženou, aby tam, prodávajíce své tělo a tak dobývajíce s muži cizími, statků pozemských nabyly.

Manželky s několika muži tělem svým obcovati budou, aniž pohoršení v domě sousedů svých činili, neboť i manželka sousedova s několika jinými muži, nežli s manželem svým, obývati bude.

Ó, králi Šalamoune, tak jako dnes živí se mužové národa tvého obchodem a obhospodařováním svých stád, tak přijde doba, kdy ženy prodejem těla svého živiti se budou.

Jejich lůna mateřská odumrou, přestanou ploditi a zmalomocní.

Jejich těla pomalu uhnívati budou.

Tak stane se v době té, kdy žena a muž před zákony plné rovnosti dosáhnou.

Bude to pro ženu doba rovnoprávnosti, ale i bezcennosti.

Tak jako nekladeš velké ceny velbloudu, kterého na tržišti od kupců koupiti můžeš, tak nemá a nebude míti ceny žena, která, byť tebe stejné úrovně, za zlato a víno se ti prodá.“

--------------

Stávám se mystikem ;o)
20. 08. 2009 | 22:55

Eliška II napsal(a):

to baba
jsem mírná koketa, ale opravdu velmi mírná, a znáte ženu, co jí není?...
Ale řeknu vám, že se neděsím toho, že začnu brát věci vážně. Navíc, nepotřebuju se nechat napíchat botulem, upravit víčka, či dokonce prsa, moje hlava je ok ...
Nebojte se o mě, i já budu baba a ráda! :-))... vlastně někdy už jsem
20. 08. 2009 | 23:05

Veronika Vendlov napsal(a):

Pepo Řepo, k Vašemu příspěvku z 20.08.2009 20:05:52: džendrtety a ostatní (Vámi obdivované) ženy se poznají. Nepaušalizuji, naopak. V celém tom vtipném tématu jde jen o jedno, umět si zachovat soudnost. A je po zmanetnosti.

Jsem znavená, odcházím do věčných lovišť!
21. 08. 2009 | 00:00

Veronika Vendlov napsal(a):

Karl Muellere, také srdečně zdravím. Ano, máte pravdu, ja jinak!
21. 08. 2009 | 00:01

hradilkova napsal(a):

pepo řepo, ještě k vaší -viz výše- glose o mladistvém hříchu Pavla Kohouta a hříchu založení gender´s, jak píšete: - Ocaď pocaď! Čím jsem přihodila do hrnce debaty, není nějaké moje snad pokání, ojoj, to nikoli - , neb si v zásadě myslím, že ty "gender´s" u nás coby jedny "brýle" mají své místo -jako ostatně v každé jiné společnosti, kde na to jsou dostatečně ekonomicky vybaveni, si je nandavat a pak tlachat o tom. A jsem ráda, že tu jsou, a práce těch, kteří je zde provozují, si vážím. (A Lindu Sokačovou považuju za hrdinku, že se rozhodla psát sem své blogy). Důkazem oprávněnosti existence "gender´s" je už jen ten půvabnej výraz džendrteta. Už jinou otázkou je, co je jejich tak zvaně národní agendou. Já odešla pozorovat a konat jinam, (nejdřív ke kravičkám, a pak třeba aj k těm musulmankám, jak navádíte vy) protože jejich vymezení mi přišlo jednak příliš akademické, a ve veřejné debatě neinspirativně přikrčené za do témat, která "sypou". Nicméně i to je pochopitelné - aby byla vykonána "práce v kožené zástěře" (slovy Elišky Krásnohorské), je nutno vyjít zdrojům vstříc.
Jednoduše řečeno - na veřejné debatě o českém gender´s či feminismu (neb jedno stále slývá s druhým) je asi nejzajímavější, nejplodnější a nejbarvitější český antifeminismus - ten kvete stejně vydatně dnes, jako v dobách, kdy se v devadesátých letech to téma otevíralo...
Tož díky za veselou džendrtlachačku a bylo mi potěšením!
21. 08. 2009 | 00:12

ten nově narozený napsal(a):

Svět, který znal pepan řepan nebo Karel (dále jen "ti dříve narození"), postupně nejen vlivem feministek se ztrácí a odchází do mlhavé historie. To je nepopiratelné a nic s tím neudělají (ledaže by se pokusili navázat vztahy s tradičními společnostmi a inkorporovat jejich model chování týkající se absolutní podřízenosti žen i s nimi do ČR).

My později narození však vidíme (oproti těm dříve narozeným) spíše pozitiva nové doby. Tím je zejména osvobození muže od tradičních zátěží t.j. od povinností - žít stále se ženou, starat se o ženu i řvoucí děti a nemožnost stále si užívat volnosti života.

Dnes lze slyšet např. nářky vysokoškolaček, že nejsou muži (ačkoliv ve válce nezemřeli ani je nestihla zlá epidemie a stále zde žijí). Jedná se o ženy, které daly přednost kariéře, bojům s muži v práci o posty, velké výplatě a vykašlaly se na možnost založení rodiny (byla to jejich svobodná volba tak ať neotravují a neskuhrají).

Aby odvrátily frustraci z neexistence vlastních dětí dále intenzivně pracují a pak si vylévají srdíčka jak je ten svět zlej, když matky nevychovaly poslušné syny-muže pro ně, aby mohly mít rodinu a volně se mohly věnovat své kariéře.

Vážení panové vy později narození, je příjemné být nyní svobodný, není-liž pravda? Užívejte si, cestujte, pijte a jezte, sportujte dokud to jde, nebo jen tak odpočívejte, protože varianta jakou zvolili ti dříve narození tzn. být jeden život s jednou, která Vás buzeruje (i s příbuzenstvem), obere o všechny vydělané prachy a o veškerý volný čas - to není ta pravá cesta.

Rozmnožování lidského rodu dělají jiní obyvatelé. Např. v době kdy světlo světa spatřili ti dříve narození např. okolo roku 1945 bylo lidí všeho všudy něco přes jednu miliardu. Nyní jich už bude na světe co nevidět sedm miliard a počet lidí stále rychle roste.

Na závěr provolání : ať žijí feministky, které konečně osvobodili nás později narozené muže z okovů tvrdého žaláře starých tradic. Vy dříve narození jen můžete litovat, nu což nakonec na smrtelné posteli si aspoň (slovem klasika) budete připadat jako králové, obklopení manželkou a dětmi a vnuky. Teda pokud ti později narození uznají za vhodné dojít. :-))
21. 08. 2009 | 07:59

Daňový poplatník napsal(a):

to
ten nově narozený
Naprosto souhlasím, ženatý bílý pracující muž se v genderovém ráji stává samečkem kudlanky nábožné, udělá džendrtetě jedno dítko, a je fyzicky a psychicky zkonzumován.
Jedinou obranou je strávit s džendrtetou pár příjemných hodin (v divadle, na výletě, nebo v posteli), s úsměvem se rozloučit a přemýšlet, jestli to má cenu zopáknout.
Ono to heslo:Jak se do lesa volá, tak se z něho ozývá, kupodivu funguje i době ipodů.
21. 08. 2009 | 10:47

Zdena napsal(a):

Já jsem si nikdy nelámala hlavu s tím,jaký by můj muž "měl být". Spíš se snažím zjistit jaký "je". Ani po letech to nevím,ale jedno vím jistě: Muži jsou křehcí,řečeno s Janem Burianem. Tak se snažím ho nerozbít.Rozbitý muž se slepit nedá.
Moc se nám oběma líbila kniha Lov lososů v Jemenu.Napsal ji Paul Torday.Křehký a dojemný příběh není jen o rybolovu,ale i o moderním manželství.
21. 08. 2009 | 12:25

Kolemjdoucí napsal(a):

Když už se tu rozvinula takováhle debata, tak bych doporučil diskutujícím shlédnout krátký televizní dokument (?) – rozhovor dcery Olgy Špátové se svou feministicky zaměřenou matkou Olgou Sommerovou na ČT1 "Necenzurované rozhovory" : http://www.ceskatelevize.cz...
21. 08. 2009 | 17:20

zdesta napsal(a):

Stěžuje si pomoci mobilu dcera matce:"já tady lítám kolem plotny jak blbá a on si tam venku něco betonuje." ¨Jak se začne mezi partnery prosazovat která práce je hodnotnější,nebo přínosnější,je vztah na pendrek.Zrovna tak snaha o dominanci za každou cenu. Jaké je příjmení a ostatní podobné nesmysly,nejsou ve vztahu rozhodující.
22. 08. 2009 | 17:28

Arpl napsal(a):

Jen se bavte ono vás to přejde,až tady za 20let zavedou muslimové právo šaria.
23. 08. 2009 | 14:23

Veronika Vendlov napsal(a):

Zdesto souhlas.
23. 08. 2009 | 15:26

Mr.Oizo napsal(a):

Feminismus je stejná utopie jako komunismus a je odsouzena k zániku. A víte proč? Není schopna reprodukce. Feministka neporodí nejméně dvě děti a manžel feministky zas dětem nevštípí vzor muže, protože feministky si neberou muži, ale intelektuální masochisti. Takoví muslimové mezi nimiž je feminismus rozšířen asi tak, jako AIDS mezi prvoky se množí v průměru 4x více-notabene s vírou odnímající jakýchkoli práv na seberealizaci žen, krom těch ryze praktických pro další reprodukci. Takže feminismus je pouze kulturní a etnickou anihilací Západu.
25. 08. 2009 | 15:30

TUTORIAL TIPS AND TRICKS napsal(a):

Danke f information
25. 08. 2009 | 23:46

Mr.Oizo napsal(a):

Tak takhle funguje diskuse-příspěvek bez jediné vulgarity byl smazán...bravo paní Vendlová. Ale věřte, že chmurnou budoucnost z mého příspěvku nesmažete...
27. 08. 2009 | 08:37

Veronika Vendlov napsal(a):

Mr.Oizo: Doporučuji klid, já nemám "mazací právo". Naopak, musím diskusi vydržet. Kdo a co Vám smazal, nevím, ale pokud smazal, pak zřejmě oprávněně, dle kodexu, ale fakt netuším.
28. 08. 2009 | 00:01

uggs on sale napsal(a):

I think it's beautiful.And I like it!Especially,the color is cool!
17. 12. 2009 | 13:49

air force shoes napsal(a):

svyrazne vyplati nakoupit v zahranici cokoliv. A snad nebude nikdo tvrdit, ze rozvoj CR ja zavisly na exportu a nikoliv dovozu. a mys. Vysledek je pak takovy, ze pro kazdeho, kdo alespon trochu oNechme se proto prekvapit, kolik firem dokoze v prubehu pekulanty na burze je velmi snadne prehrat menu malinke CR a napakovat se na ukor ceskych lidicek hrou na prehrati a oslabeni meny. Silni hraci hraji s CNB hru na kocku vlada nejaky svetovy jazyk se
11. 01. 2010 | 18:42

replica watches napsal(a):

Interesting thing!
This is my first time comment at your blog.
Good recommended website.
02. 03. 2010 | 04:31

replica watches napsal(a):

Interesting thing!
This is my first time comment at your blog.
Good recommended website.
02. 03. 2010 | 04:32

replica watches napsal(a):

Interesting thing!
This is my first time comment at your blog.
Good recommended website.
02. 03. 2010 | 04:33

panerai watches napsal(a):

very happy to comment here
08. 03. 2010 | 03:50

rolex watches napsal(a):

That's awesome! I can't wait to get into it.
08. 03. 2010 | 03:51

tag heuer golf watch napsal(a):

Very happy I can comment here!
Best wishes for this year.
11. 03. 2010 | 09:13

tag heuer monza napsal(a):

I am looking forward for the next updates of your awesome worship. It would be great if you have other great things just like this. I really love it. Thanks!
11. 03. 2010 | 09:16

tucker stacey napsal(a):

Mé jméno je tucker stacey.To je velmi radostné den mého života kvůli pomoci Dr.Trust poskytla mi tím, že mi pomáhá dostat mého bývalého manžela s jeho kouzla magie a láska. byl jsem ženatý už 6 let a bylo to tak hrozné, protože můj manžel byl opravdu mě podvádí a hledal pro rozvod, ale když jsem narazil na Dr.Trust e-mail na Internetu jak mu pomoci tolik lidí dostat své ex zpět a pomoci, řešení relationship.and, aby lidi, aby se v jejich vztahu šťastný. vysvětlil jsem mu situaci a pak vyhledat jeho pomoc, ale k mé největší překvapení mi řekl že mi pomůže s mým případem a zde teď oslavuju, protože můj manžel má změnit zcela nadobro. Vždycky chtějí být se mnou a nemůže dělat nic bez mé přítomnosti. jsem opravdu těší moje manželství, Jaká skvělá oslava. Já se držet na svědčit na internetu proto, že Dr.Trust je opravdu skutečné kouzlo záklon. : Potřebujete pomoc pak kontakt lékaře důvěru nyní VIA EMAIL Ultimatespellcast@yahoo.com nebo volání +2348156885231 nebo ultimatespellcast@gmail.com. Je jedinou odpovědí na problém a budete cítit šťastní ve vašem vztahu.
10. 06. 2014 | 05:37

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy