Menším městům a obcím 517 Kč na osobu

04. 12. 2009 | 09:43
Přečteno 4906 krát
Schválí poslanci menším městům a obcím 517 Kč na každého občana včetně důchodců a kojenců? Toť otázka. Starostovské hnutí se každopádně rozhodlo, zmobilizovat své síly a vysvětlit poslancům napříč politickým spektrem a také Petru Nečasovi, o jaké opatření jde a proč za něho tak bojují.



Starostovské hnutí odmítá tvrzení místopředsedy ODS Petra Nečase, že návrh příspěvku menším městům a obcím ve výši 2 miliard, představuje známé poslanecké pomníčky - porcování medvěda. „Takový výrok pramení buďto z nepochopení podstaty návrhu nebo neznalosti situace drtivé většiny obcí a měst naší země anebo z faktu, že poslanec Nečas již poslancuje téměř 18 let a je tak odtržen od reality. Všechny tři možnosti jsou špatné,“ oponuje předseda starostovského hnutí Petr Gazdík.

Hnutí aktuálně vyzývá všechny starosty měst a obcí, aby místopředsedovi Nečasovi objasnili situaci menších měst a obcí, v nichž žije téměř polovina obyvatel ČR.

O co jde?
Poslancům byl při projednávání státního rozpočtu předložen pozměňovací návrh verze rozpočtu poslance Miroslava Kalouska (TOP 09) na rok 2010. Je jím návrh na příspěvek ze státního rozpočtu všem obcím a městům do 10.000 obyvatel v celkovém objemu 2,033 miliardy Kč. V důsledku hospodářské krize se totiž vyostřila finanční situace prakticky všech samospráv, když nejhůře tuto situaci nesou menší města a především obce. Nečekaně vysoké výpadky ve svých rozpočtech zaznamenávají představitelé samospráv (až na hranici -25%) a představují vážnou hrozbu pro financování již rozpracovaných projektů, kofinancování čerpání z evropských fondů, ohrožení výkonu samosprávy atd. Menší samosprávy na rozdíl od větších sídelních celků, si nejsou schopny zajistit prostředky na povinnou spoluúčast při čerpání evropských peněz jiným způsobem, než se dále zadlužit. Banky však preferují především zajištění komerčními nemovitostmi, kterými pochopitelně menší samosprávy disponují jen omezeně.

Předložený pozměňující návrh přináší všem obcím a městům souhrnnou částku 2,033 miliardy Kč, o kterou se rozdělí obce a města do 10 tis. obyvatel. Z celkového počtu 6244 obcí a měst, se pozitivní dopad projeví na 6111 z nich, v nichž žijí čtyři milióny občanů. Na jednoho obyvatele tento mimořádný příspěvek na rok 2010 činí 517 Kč, je v rovné výši pro každého. Tento návrh krátí výdaje státního aparátu v jiných kapitolách státního rozpočtu a nezvyšuje tak zadlužení státu, ke kterému by jinak dalším zadlužením obcí a měst došlo. Ministerstvo financí již nyní eviduje zvýšené zadlužování obcí, které je vyvoláno snahou realizovat rozpracované projekty. Pozměňující návrh tak je vnitřní úpravou spotřeby ministerstev ve prospěch obcí a měst, bez negativního dopadu na již schválený objem celkových výdajů státního rozpočtu a je určen na financování projektů, podíl na kofinancování čerpání z evropských fondů.

Je samozřejmě jen na každém starostovi a starostce, jak se k této aktivitě postaví, ale mnohokrát se již potvrdilo, že je v podobných případech takovýto „tlak“ velmi účinný. Toto je pro mne politika v praxi. Nezvýhodňuje, chová se odpovědně a reaguje na reálnou hrozbu zadlužování menších měst a obcí.


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Michal Macek napsal(a):

drzim palce :)
04. 12. 2009 | 09:59

Levčeský napsal(a):

S přerozdělováním je to vůbec poněkud problematické. Neznám sice tabulkové hodnoty rozpočtů na města a obce, nicméně z toho, co se ve státě dějě je patrné, že přerozdělování peněz obcím a městům není spravedlivé.O tom konečně bylo již nemálo diskuze. Nespravedlnost je přímo očividná, politici vždy upřednostňují velké celky před malými. Domnívám se, že by částky na jednoho obyvatele měly být stejně vysoké jak pro Prahu, tak pro Horní Dolní. To, že na to má vliv infrastruktura, jaksi politiky nezajímá, tedy že jsou kraje a regiony bohaté, stejně jako na druhé straně chudé. Ale jsme jeden stát s jedním rozpočtem. Zde by měla platit zásada rovnocennosti občana, ať se nachází z toho či onoho koutu republiky. Pokud by byly příjmy některých oblastí, krajů či měst vyšší, než je celostátní průměr, šlo by to k dobru rozpočtu, resp. do jeho rezerv. Jenže zatím si politici dělají s rozpočtem co chtějí, porcují si ho na věci nepodstatné, zatím co v jiných případech nejsou peníze ani na chod úřadu. Kdy dostanou politici rozum, je otázka, takže je na starostech, aby se s tím nesmířili a trvali na svých požadavcích všemi dostupnými a zákonými prostředky.
04. 12. 2009 | 10:09

Veronika Vendlov napsal(a):

Lve český, starostové se s tím nesmíří, to je jisté. Částky na jednoho obyvatele ale stejné být nemohou, nicméně existují spravedlivější návrhy na zmírnění nerovného rozdílu, například jsem o tom psala zde:
http://blog.aktualne.centru...
04. 12. 2009 | 10:19

LEVAK napsal(a):

Vážená proč tady chcete změnu?Vždyť z čeho by Bém mohl potom vyhazovat stamilióny?To přece nejde!Uvědomte si svoje modré přesvědčení a omluvte se!
PS:Starostovské hnutí poté co se spojilo s TOP 09 se pro racionálně myslíci občany stává nevolitelným.
04. 12. 2009 | 10:21

Veronika Vendlov napsal(a):

Leváku, uklidněte se. Já vím, že Vy racionálně nemyslíte a tedy je pro Vás TOPSTAR nevolitelná, ale víte moc dobře, že si obě uskupení uvědomují, že NEBUDOU VOLITELNÍ PRO VŠECHNY. O tom zkrátka není sporu.
04. 12. 2009 | 10:24

neo napsal(a):

Levak:

chce to změnu, to je bez debat.

pěkně rozdělovat peníze v poměru k odvedeným daním v dané obci.
04. 12. 2009 | 10:45

Suchec napsal(a):

neo:
To je právě blbost, protože většina největších plátců daní má sídlo v nějaké aglomeraci.
Proč?
Je to IN a jsou lépe "krytí" , třeba před otravováním ze strany FÚ.
V takové Konici, či jiném menším městě máte kontrolu na kontrolu. Pokud budet v Praze, nedostane se na vás třeba celý život.
Já bych klidně přenesl sídlo podnikání do vesnice, kde máme chalupu (25 čísel), a daně odváděl tam. Ale kolega chalupář to udělal, a po roce utekl, neb byl tak "obtěžován" FÚ, sociálkou apod., kontrola kontroly. Nikdy nic nenašli, ale otravuje to , bere čas na smysluplnou práci.

VV:
Díky osobě Kalouska, Parkanové a ještě pár dalších je TOPka nevolitelná.

Z vepře lva nepředěláte ani plastickou operací.
Jenže to Vám asi nedochází. A pokud ano, pak je to škoda.
04. 12. 2009 | 11:00

KAteřina napsal(a):

Návrh Starostů je vrabec v hrsti.
Měli by se snažit o narovnání přerozdělovaných částek : je jasné, že Praha má moc a rozkrádá se tam po milionech, naopak malé obce nemají z čeho žít.
Absurdní je spojení Starostů s Kalouskem, který zprasil daň z nemovitosti.
04. 12. 2009 | 11:06

Suchec napsal(a):

A co tak něco k situaci v Hyundai v Nošovicích?

Cituji:

"Nošovická automobilka Hyundai má 2000 zaměstnanců, v převážné míře (95 %) z Moravskoslezského kraje. V provozu je od konce minulého roku a ročně vyrobí 200 000 vozidel.

Z toho, co o poměrech v této automobilce vychází v citovaném regionálním tisku, alespoň heslovitě:

Pracovní přesčasy jsou pravidlem (nerespektuje se výjimečnost přesčasů, vyžadovaná zákoníkem práce) a zaměstnanci tak v automobilce stráví denně i 11 hodin. Návštěva lékaře, preventivní prohlídka nebo nemocenská jsou trestány srážením jakýchsi bodů rozhodujících pro odměňování. Na výrobní lince je zakázáno bez ohledu na teplotu napít se vícekrát než dvakrát za směnu. Zaměstnanci mohou odejít na záchod a vykonat potřebu pouze v době určené přestávky a musí si vybrat, zda v desetiminutové přestávce poběží na záchod nebo napít se k barelu s vodou.

Nelze stihnout obojí, na nepočetných záchodech se čeká v dlouhé řadě. V parných letních dnech se zkoušelo vytápění, lidé se nesměli napít, kdo padl, toho stáhli z pásu a zavolali sanitku.

Byl vylíčen příběh bývalého zaměstnance, který nemohl nastoupit na pravidelný povinný přesčas, neboť zařizoval pohřeb v rodině. Jeho nadřízený mu řekl, že s ním „nebude vyjebávat“, dal mu písemnou výtku a záměrně jej přeřadil na práci, na kterou vzhledem ke své tělesné výšce fyzicky nestačil – celý den stál na špičkách, aby za směnu utáhl šrouby na šasi 400 aut.

Tzv. „vytýkací dopisy“ a přeřazování lidí na práci, na kterou nestačí, jsou zde na denním pořádku. Lidé už ani neví, zač jsou trestáni. Pokud je přesčas nařízen na poslední chvíli, nelze o tom ani dát vědět domů a zajistit např. vyzvednutí dětí ze školky, protože ke svým mobilům se zaměstnanci nesmí dostat ani o přestávce.

Právníci radí obrátit se na inspektorát bezpečnosti práce, na hygienu a na odbory.

Nečinnost či nemohoucnost příslušných orgánů státní správy pohnout s manýrami zaměstnavatele, pro kterého zákony České republiky v jeho závodě neplatí, vedla 2. prosince 2009 k nečekané, nikým předem nepřipravované stávce. Montážní linky byly zastaveny v době od 16.00 do 17.00 hodin. „Byla to spontánní akce, lidé už to nemohli vydržet“, řekl představitel odborů. Neustálé, nyní již denně nařizované přesčasy, porušování zákoníku práce a šikana na pracovišti – to jsou důvody stávky uvedené na internetových stránkách odborů.
04. 12. 2009 | 11:18

Suchec napsal(a):

Anebo toto:
Tam zalobujte.

Poslanci Miloš Melčák s Michalem Pohankou (nezařazení), Karlem Sehořem (ODS) a Milanem Šimonovským (KDU-ČSL) navrhli vyloučení klíčového ustanovení ze zákona o ochraně přírody a krajiny, které dovoluje občanům, aby se vyjadřovali k velkým stavebním projektům ve svém okolí. Podle platné legislativní úpravy musí úřad, který určitý stavební záměr povoluje, vyslechnout a zvážit jak návrh stavební společnosti, tak názor a argumenty sdružení občanů. Jak se dnes ukázalo ve Sněmovně, část poslanců by ráda ponechala toto právo pouze stavebním společnostem.
04. 12. 2009 | 11:27

Suchec napsal(a):

Pro zamítnutí novely zákona hlasovalo v prvním čtení pouze 36 poslanců.
04. 12. 2009 | 11:29

Michal Macek napsal(a):

suchec:

sou to nemakacenka! se nedivim ze ty korejci cumeli jak pera vo co jim de....

postavite fabriku abyste dal lidem praci - pak prijde celosvetova krize ktera postihne hlavne automobilovej prumysl.co udelate?zavrete fabriku?nebo vyhodite pulku lidi? - NE!jedete dal,nikoho nepropustite jen chcete po nich aby delali prescasy nez bude po krizi.mzslite si ze vam budou ti lide vdecni ze ste tovarnu nezavreli a tak.....no a vysledek???
04. 12. 2009 | 11:32

neo napsal(a):

suchec: neni to blbost. je to spravedlivé rozdělení.

a zavřelo by to pusu rejpalům, kteří tvrdí, že Praha, Brno nebo Ostrava dostávají více peněz než jiné obce
04. 12. 2009 | 11:33

jozka napsal(a):

neo, blbost to samozrejme je. Kdyz uz tak danit tam, kde je dotycny provoz. Vydelavas ve Spindlu, tak tam taky dan? Ze mas sidlo v Hradci? Ale to je tvuj problem...
04. 12. 2009 | 11:37

Suchec napsal(a):

Michal Macek:

Pane, vy jste buran. Jinak si to neumím vysvětlit.
Máte alespoň nějakou schopnost pochopit význam psaného textu?

Neo:
Ty a daně jsou dvě věci, které se asi nikdy nepotkaly, co?
04. 12. 2009 | 11:41

frauenmilch napsal(a):

Hm, to si asi pan Gazdík měl dojednat s panem Kalouskem když byl ministr financí, on přeci nastavil rozpočet na 4% růstu, takže on nese odpovědnost za propad a nerovnováhu mezi plánem a skutečnými příjmy. On mimochodem také nastavoval kofinancování. Takže teď se snažit vynutiti si porcování medvěda když od toho jdou všichni, a to ještě zkreslenými statistikami o podílu menších obcích na obyvatelstvu, to je docela nefér. Požadavek je třeba odmítnout.
04. 12. 2009 | 11:47

neo napsal(a):

Suchec: nějak se mi nechce nechat se poučovat od člověka, který neví jaký je rozdíl mezi debetní a kreditní kartou Suchče.
Jozka: jistě.
nutno počítat z odvody pracovníků v daném místě.
04. 12. 2009 | 11:54

Michal Macek napsal(a):

suchec:

a vy opravdu verite ze jim nedaji napit a nepusti je na WC???
04. 12. 2009 | 12:12

neo napsal(a):

Michal Macek:

a dokonce je bičují jak v Egyptě při stavbě pyramid:)
04. 12. 2009 | 12:23

Michal Macek napsal(a):

neo:

nejvic me dojala ta dojemna historka o malem chlapikovi ktereho za trest nechali utahovat srouby takze musel stat celou smenu na spickach :)))
04. 12. 2009 | 12:28

Petr z Tábora napsal(a):

Dobré poledne Veroniko. Plně souhlasím s Vaší argumentací a držím palce menším obcím, aby jim to vyšlo.
Navíc lidé z velké politiky často neoceňují, co ta spousta zastupitelů dělá pro své obce a jak je každý výpadek zdrojů znát v jejich malých rozpočtech.
04. 12. 2009 | 12:29

neo napsal(a):

Michal Macek:

boty na podpatku asi došly:)
04. 12. 2009 | 12:33

Suchec napsal(a):

Neo, Macek:
Vím, že t tak funguje i v jiných firmách.
A situace v Hyundai je takovým, jak ji lidé popisují.

Divili byste se, co si některé firmy dovolují. A jsou to převážně asijské.
A Neo, rozdíl mezi kreditní a debetní kartou je ještě nic proti blbečkovi, co tvrdí, že se poplatky ve zdravotnictví vrací do zdr. systému, proti někomu, kdo napíše takovou ptákovinu , jak Ty tady výše o těch místně placených daních.

A , mám takový pocit, že zrovna vy dva máte o "nemakačenkách" co mluvit, a fabriku jste viděli max. ze silnice.
Pokud někdo je schopen tak pohrdavě psát o někom jiném, který je , s největší pravděpodobností, obětí firemní šikany, a to hromadné, jako o "nemakačencích", tak pro mne je takový jedinec buran a primitiv.
04. 12. 2009 | 12:44

otokar napsal(a):

Veroniko,
máte pravdu, ale nic Vám to nebude platné.Nedáte-li kalousům klid na práci, zaženou Vás i s gazdíkem jako obtížný hmyz. Velké ryby jedou po jiné ranveji a počítají v jiných jednotkách než Vy.
Ještě olitujete své ódy na mirka kalouska!
04. 12. 2009 | 13:13

neo napsal(a):

Suchec:

poplatky se do zdravotnictví vrací.

ať už formou nákupu zařízení v nemocnicích, snížení úhrad lékařům, či levnějších léků v lékárnách.

s těmi daněmi jsi to nepochopil.
prakticky by stát rozděloval obcím peníze z rozpočtu dle odvodů pracujících v dané obci.
04. 12. 2009 | 13:13

Michal Macek napsal(a):

suchac:

ja fyzicky pracoval nekolik let,delal sem co se mi reklo bez kecu

tem historkam o sikanovani proste neverim - tam je podle me jadro pudla v tech 2h neplacenych prescasu a ty historky to je klasickej folklor,jen se divim ze jim no novinari zbastej
04. 12. 2009 | 13:17

Jedla napsal(a):

neo:

Tak tedy: Jsem mimopražský, pracuji a vydělávám mimo Prahu, a chci i utrácet a tedy odvádět nepřímé daně mimo Prahu. Ale nemohu. Přijedu k blízké benzince, (frančízované místním - mimopražským - podnikatelem) a na účtence se na mne zubí : PHM jsou prodávány jménem XY, a.s., sídlo Praha, DIČ. Stejně v obchoďáku s potravinami, zrovna tak ve stavebninách, v obuvi, ...
04. 12. 2009 | 13:18

neo napsal(a):

Jedla,

daň z příjmu samozřejmě.
04. 12. 2009 | 13:20

Suchec napsal(a):

To není novinářská historka, ale tvrdá realita.
Dělat bez keců, co se mi řekne? Nechat sebou zametat?
No, potěš klobás.

Neo:
A co s obcemi, kde nejsou žádní pracující, protože všichni jezdí do jiné obce?

Nebo chceš, aby každý provoz ČEZu platil daně v místě, kde stojí? Aby každá provozovna odváděla daně v místě?
Dovedeš si představit, cos tu nadestřel?

BTW levnější léky v lékárnách?
Hm, pr. nárůst cen o 15% je sleva jak řemen. Jak se vrátí do zdravotnictví 30Kč za recept a položku na receptu? Jak se vrátí poplatek 30Kč u felčara?
Kapitační zvedli, ceny za bod zvedli.
Kde jsou ty úspory?

V tvrzení, že by museli přidat víc?
Bla, bla, bla.

Regulace nemocných formou "solidárního" zpoplatnění nemocných?
Regulace nemocnosti nemocnosti dětí tím, že musí plati poplatky .....
04. 12. 2009 | 13:25

Michal Macek napsal(a):

suchec:

ja sem vzdycky zastaval nazor ze i tezka prace s prisnym sefem je lepsi nez zadna....
04. 12. 2009 | 13:26

neo napsal(a):

Suchec:

ne ty mameluku, neumíš číst?

nikdo nebude platit daně v místě kde stojí, o tom vůbec neni řeč. Pouze stát bude rozdělovat peníze ne podle počtu obyvatel či rozlohy, ale podle výše odvodů pracujících,či provozoven v dané obci ! a je jedno kam je odvedou, jestli do prahy nebo do řiti. už to chápeš??

btw: zdražily se levné léky, cena těch dražšícxh klesla.ověř si to.

30kč u felčara se vrátí zcela jistě, protože se počítá jako příjem lékaře a tudíž figuroval i při uzavírání smluv o úhradách s pojišťovnami. takže úhrady nebyly navýšeny tak, jako kdyby poplatky neexistovaly.
kapitaci sem nepleť.
04. 12. 2009 | 13:31

vlk napsal(a):

Staostové menších obcí jsou všchno jiné než že by byli " ve vatě". To je pravda.
Na druhé straně lamentovat nad tím, že klesají příjmy a to velmi rasantně, mohou všichni. Úplně všichni. tržby klesají firmám, příjmy státu, dotace největším městům. Situacenení jiná než u malých obcí.
A my jsme v tomhle článku - opět s hodným a přemýšlivým hospodářem Kalouskem přesvědčováni, že jako 2,5 miliardy by mělo jít na malé obce.
V situaci , kdy s e zoufale hledá jiných 3,5 miliardy , aby s e vůbec fatálně nerozpadl systém ústavní sociální péče!
Inu,odpovědný hospodář Kalousek loví hlas y před volbami! Posledn ělovil maminky, jimž dodržel slib na porodné, teď voliče z malých obcí na dotace, které zlé centrum / a pěkné je to vymezení s evůči ODS a Nečasovi!!Jojo modří chlapci , už došlo ia vás- pro dobrotu a žebrotu.Toho Kalosuka jste si vyseděli v hnáízdě vy!/ nehce dát. Ale hrdinný Míra Padák se nedá. Ikdyž je proti dalšímu zadlužování. takže by mne zajímalo, odkud ty 2,5 miliardy chce vzít.Jo , už vidím - omezením výdajů jednotlivých ministerstev! Ano to je bohulibé! Chce ovšem Kalousek říci, že jakonejlepší ministr financí v galaxii trpěl ministerstvům šlendrián a nechal u nic zbytečně a neúčelně do teď válet jen tak 2,5 miliardy? Nebo je to prostě tak, že když nemá odpovědnost ukazuje tam, kd e ví, že to lidem bud e sympatické , aniž by řešil otázku, jestli mnisterstva bez další 2,5 miliard y budou ještě funkční?
Socani teď zcela nesmyslně chtějí yhodit z příštího rozpočtu 5 miliard Kč namimořádný důchod pro penzisty. V situaci, v které je rozpočet jde o krajně neodpovědný krok. Nicméně tahle Kalouskovina je fungl stejná. Jne trošku lépe zamaskovaná. V obou případech jde o prachsprosté kupování voličských hlasů. V obou případehcjde zároveň i o to, že toto kupování voličů za státní peníze je skryto v oblaku tzv. bohulibých úmyslů.
Rozdíl ovšem by s e našel. A dost zásadní Zatímco socanský úlet je úletem jednorázovým, Kalouskovo kupování halsů je trvalého charakteru.
Prostě TOPless.
04. 12. 2009 | 13:48

Suchec napsal(a):

Neo:
A proč nemám plést do toho kapitaci? To je taky součástí smlouvy s doktorem. A velmi významnou částí příjmu.

A , ty jeden mameluku. Jak by to asi stát poznal, kolik a kam má přerozdělit, když provozovna je provozovna, a žádné daně neodvádí, když v obci není žádná provozovna, ani obchod, ani hospoda, ale ve městě 5km odsud.

A v tom městě je jen pobočka firmy, která má sídlo v PRaze, a tam je příslušná danému FÚ.

Mysli, prosí hlavou, a ne něčím jiným, jo?
04. 12. 2009 | 13:49

neo napsal(a):

Suchec:

to je pouze výmluva. poznal by to velmi snadno, stejně jako dokáže vypočítat příjmy či výdaje, nebo spočítat průměrnou mzdu, nebo třeba spočítat kolik aut se prodá, komu, kde jak co... to máš jedno.

jo a rád bych věděl, který systém ti teda přijde spravedlivý...ten současný?
04. 12. 2009 | 13:54

Suchec napsal(a):

Vlk:
Víte, příteli, ale na dálnice narvali o pěkných pár mlrd. (90) víc.
K těm důchodům. No, nesystémové to je, ale uvidíme, co udělá další deregulace nájmů (tím to ospravedlňují).

Praha do nesmyslů OpenCard a turnikety nacpala, nebo nacpe 1Mlrd. potažmo až 3Mlrd. (z toho je 30-50% vyozeno do soukr. kapes za nic - viz audit).

Je toho spousta. Tuhle miliónek, tamhle stamiliónek, a jak se ukazje, v oblasti stavebnictví tak 20Mlrd. minimálně (a to se držím při zdi - viz. Polsko a dálnice - 40% snížení cen EU firem (Skanska, Strabag) jen proto, že se zůčastnila státní čínská firma, a kontrakty podepsány).

BTW Kadlousek. To je opravdu pěkný příklad v TOPless, kvůli kterému je opravdu IN tuto stranu ........ nevolit.
04. 12. 2009 | 13:57

Suchec napsal(a):

Neo:
Nepoznal by to nijak.

A pokud ano, řekni dle jakého parametru, či ukazatele?

Prostě plácáš nesmysl, a teď se ho držíš, jak hovno košile.
A já si myslím,že to stejně víš, jen Ti "hrdost" nedá.
04. 12. 2009 | 13:59

Suchec napsal(a):

Neo:
Stát to je schopen poznat jen dle počtu "hlav" v dané obci.
Stát na ministerstvu nepozná, že v obci XY jsou 3 provozovny 3 firem z Prahy, Brna, Ostravy.
Stát nepozná, jaká část daní byla firmou z Prahy, Brna, Ostravy, v dané provozovně vytvořena, ba ani nepozná, kolik lidí tam pracovalo (nevykazuje se , jen za celou firmu).
Když já budu mít sídlo doma, ale všechny provozovny budou po reublice, tak stejně pro stát jsem firm z Brna, a platím daně, odvody, DPH v Brně, takže dle Tvého by vše zůstalo v Bně. Přitom ale zisk je vytvořen jinde.
Není pak lepší nastavit systém přerozdělování tak aby se rozdělil rovnoměrněji?
Anebo mne snad busdeš nutit, abych vykaoval daně za každou provozovnu zvlášť, anebo by mi stát říkal kolik mám kde zapaltit?
To totiž z Tvého blábolu vyplývá.
04. 12. 2009 | 14:06

kozoroh napsal(a):

Katerina: No právě daň z nemovitostí jde obcím.Tím ovšem neobhajuji její zvýšení,nakonec jako každé vyšší zdanění.

Suchec: Sáňky v létě nejsou tak trapné, jako vy, politiku jeden! V hyundai jsem byl naposledy letos v létě (ASŘ) a nevšiml jsem si,že by tam někdo padal na xicht, nebo se pomočený kroutil u šroubků.

Vlk: Tahle Kalouskovina není fungl stejná.Je méně než poloviční a není určena k prožrání.
04. 12. 2009 | 14:20

Veronika Vendlov napsal(a):

VLKU, prosím Vás odmlžte nebo odtemněte své myšlení. Vždyť Vy už nevíte, čím demagogicky argumentovat. Vaše logika je absurdní a kdyby takto uvažoval každý z nás, tak naše budoucí generace loví v lese "mamuty", protože než by se všichni dohodli, sloni zmutujou.

Já mám vcelku trpělivost a dokážu uznat, že NIC není černobílé - viz romská otázka ale ve vší ústě k Vám, vy jste snad starosta? Vy znáte problémy menších samospráv? Vy víte, s čím vším bojují, nedej Bože, když jsou ti lidé v zastupitelstvu jen sami za sebe, nestojí za nimi ŽÁDNÁ politická strana? vy víte, co se nyní děje, že si některé menší obce musí půjčovat od větších, aby na sebe nemuseli vyhlásit konkurz a zaplatili základní výdaje? A není to tím, že by hospodařili tak blbě, jako Bém? Vy jste prostě VŠEZNÁLEK brouk pytlík vše v jednom. Něco jako WASH and GO!
Všechno TEORETICKY znáte, ale "skutek utek".

Takže znovu: Jsme ráda, že jsme se v politice etablovali, že jsme se posunuli a že s TOP09 spolupracujeme. Hnutí Starostové vzniklo ve Zlíně, vzniklo z čistého úmyslu, aby se lidem i v té neposlednější vsi, žlo stejně dobře, jako lidem ve městě. Všechno ostatní je vývoj, politický! O tom politika je, nestát na místě, nepřešlapovat a váhat. Je o tom, prosazovat své myšlenky a vize a přesvědčovat lidi, že jsou správné.

Takže místo míchání hrušek a jablek, radši upečte pořádný štrúdl, který nčemu prospěje. Protože jinak jen plýtváte svojí i mojí energíí.

Ach jo, Petře Gazdíku, já Ti pořád říkám, že každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán... a Ty mi furt ne a ne věřit!

PS: Kdyby se Starostové nedohli na spolupráci s TOP09, tak by po našem návrhu velmi pravděpodobně pes něštěkl - tomu se říká mediální realita - bohužel.

PS2: Sociální systém je z jiného soudku, takže VLKU, už tady přestaňte strašit pravicí a zamyslete se, kdo prohospodařuje naše veřejné finance hovadinama. To by Vám mělo zabrat asi několik vteřin....

Já ale rozumím tomu že pro Vás je nejstazší tady pořád vyřvávat, že za všechno může Kalousek. Zkuste se nad to povznést a přijďte s jinými argumenty!

Howhg, rodina volá a ta je upřímně řečeno mnohem důležitěkší, než nějaké pravolevé vidění světa na blogu.
04. 12. 2009 | 15:31

Veronika Vendlov napsal(a):

Zdravím ostatní, nemohu slíbit, kdy se vrátím do diskuse, ale snad se mi v dohledné době podaří, na něco reagovat.
v.v.
04. 12. 2009 | 15:34

LEVAK napsal(a):

Já to pořád říkám.Co ta Veronika tady pohledává?Pro ni je opravdu nejlepší Kinder,Kűchen,Kirchen!
PS:pokud jsem zjistil tak paní Veronika trpí stejnou nemocí jako skladatel Ježek!
04. 12. 2009 | 16:03

vlk napsal(a):

Paní Vendlová

díky za váš upřímný pohled svatého nadšení. Pohled takové správné ženy míru v prvomájovém průvodu. Jen s opačným znamínkem.

Dala jste mi spoustu rad. Dáám jednu i já vám. Copak zkusit opřečteném přemýšlet, jetsli na tom není kapka pravdy? Jak to, že Kalousek, který byl součástí vládní většiny asi 16 let z dvaceti, co jsme popřevratu prohlédl bídu starostů malých obcí a ž teď. Když vytvořilpartaj, kterou na venkověopírá o starosty? Oni dříve ty malé obc ena tom byly lépe? Kdepak byl ten váš elitní hospodář, když se obcím odebraly z přímého daňového určení daně vyprodukované na jejich území živnostníky? ANi neceknul. Až teDˇchce přisypat! Až teĎ.
A s pravicí a levicí na mne nechoďte. Přečtěte si laskavě znova, co jsemnapsal o socanskémnápadu na jednorázový důchod. Nebo čtete jenom něco?
A nechoďte na men a ani s e spořivostí pravice. Slovoopencardjste snad už zaznamenala,ne? A zkuste s e zeptat Kalosuka na to, jak je možné, že podle jeho nynějšího názoru mohou ministerstva postrádat z provozních peněz 2,5 miliardy? Jak to , že takovou nehospodárnost trpěl jako předseda rozpočtového výboru a financministr? Jsme zvědav, co vám odpoví. Pokdu vám odpoví.

BroukPytlík říkáte? Možná. Nicméně rozvahy a výsledovky řad yobcí jsme měl v ruce. Takže vím své. Anikd e netrvdím, že si malé obce mohou vyskakovat.
Jen tvrdím, že jd e o pouhou demagogogii akupování hlasů. Nic jiného? Myslíte, že to je úvaha brouka Pytlíak? Pokdu ano, pak nezbývá než konstatovat, že takghle může uvažovat jen teta Běta.
Klaním se.

Joa ještě drobnost - kdo pak zamořil sociální systém nejdražší hovadinou? Poví vám to zase jistý Kalousek. Shlížející z volebního plakátu KDU-ČSL pro volby 06. A byl tam nápis -Maminky , dodrželi jsme slovo...
04. 12. 2009 | 16:27

vlk napsal(a):

Suchec

vše ,c o uvádíte je s ice pravda.Nicméně jednorázový důchod v červnu je jen kupování hlasů. a problém s nájemným to nevyřeší,...
Je mi líto.
04. 12. 2009 | 16:29

vlk napsal(a):

kozoroh

ale dejte pokoj!
Ona není určena k prožrání? a do čeho to asi tak půjde, do spotřeby obce. v 90% případů!
A prý poloviční říkáte? No to ano. Jenže jd e o TRVALOU změnu rozpočtových pravidel. takže za rok zas e 2,5 miliardy,pak zase a zase a zase. A zase..
SOcanské kupování hlasů je jednorázové. A půjde to samozřejmě do spotřeby. V době ekonomicképoptávkové krize to není úplně mínusové. Jen naprosto nedostatečně plusové.
04. 12. 2009 | 16:32

*** napsal(a):

Frau Wendel,
vy se tedy nezdáte, nandala jste to tady těm werwolfům, jak se patří. Ti skučíííí......
04. 12. 2009 | 16:59

kozoroh napsal(a):

Vlku.
Často a asi rád se tady oháníte tím,co kdy v minulosti napáchal třeba Kalousek(nehájím ho),ale už jaksi pomíjíte fakt,že většina té nynější nemožnosti rozumně pohnout rozpočtem byla založena v době šafářování socanů.Jestliže je dnes rozpočet z 80% omezen mandatorními výdaji ale určitě není zásluhou jen socanů.To musím uznat.Ten průser byl vykonán ve spolupachatelství celé té tlupy narcisů.A dostat se z oprátky, není-li mýdlo bude obtížné.To víte určitě lépe,než já, nejsa ekonom.Svůj dvorek si uhlídat umím a totéž bych předpokládal od těch,kteří suverénně prohlašují, že ví, jak ukočírovat stát.Přitom i mé primitvní maličkosti je často zřejmé, že vůbec ti "reprezentanti"netuší, která bije!
A ještě k tomu prožrání:Malé obce mají i malé aparáty,které to prožrat nemohou.Jde to většinou na zcela praktické věci, související s údržbou.
04. 12. 2009 | 17:05

vlk napsal(a):

kozoroh

to myslíte třeba Bublavu? Nebo Rokytnici? A jiné podobné. S megalomany na místě starostů?

No a teď k tomu Kalouskovi. Už jsme to psal pod svým blogem na outsiderech. Lidovci, jejíchž členem tenhle starostlivý národohospodář až do prázdnin byl, byli v parlamentu při hlasování celkem osumnácti rozpočtů od převratu. u 14 z toho jako součást vládní většiny. Další dva rozpočty podpořili z oposice v době oposmlouvy. Kdy nahradili chybějící hlasy ODS.
Takže dnes vykřikovat cosi o vyhazování peněz z úst člena téhle hlasovací mašinerie , to už není pokrytectví - to je čirá drzost.
A nejhorší rozpočet v dějinách existence čských zemí připravil - no kdo ptám s e? Jestli ten nejlepší hospodář není kvalifikován k tomu, aby aspoň mlhavě věděl která bije, a v době, kd yvšichni ostatní tuší hospodářskou krizi on plánuje růst, tak u státních financí nemá co pohledávat! To snad je jasné.
A pokud jd eo 80% mandatorní výdaje z rozpočtu - tak tohle v podstatě už tak bylo, když socani přišliv 98 do Strakovky.
04. 12. 2009 | 17:35

kozoroh napsal(a):

Vlku,argumentovat vyhřívanou vanou v Bublavě neberu.Těch obcí jsou tisíce a zdaleka ne všude jsou megalomanští tupci.
A znovu ke Kalouskovi:nehájím ho,ale váš text implikuje, že on je jediným rozpočtovým zloduchem.Není.Takových nadaných divochů tam je min.150.A zbytek jim zdatně sekunduje.Ale chápu vás:jednodušší je ukázat na KONKRÉTNÍHO viníka,říci:To je ten šupák, co za vše může a hotovo.Sice se mi nechce,ale musím se dopustit srovnání,tedy:Proti profesionálnímu od malička politikovi Sobotkovi je Kalousek opravdu amatér.
04. 12. 2009 | 17:55

pgjed napsal(a):

Paní Vendlová, podle mého to není úplně dobrý návrh. To proto, že sice malým obcím a městům přidává, ale nadfinancování měst nad 100 tis. obyvatel nechává bez povšimnutí. A to je špatně! Podle mého by bylo správné krátit o ony 2 mld ( možno i více) RUD pro města nad 100 tis. obyvatel a tyto prostředky rozdělit mezi obce a města od 10 tis. dolů.
Jak jinak zabránit nehoráznému rozhazování peněz jako např. "open card" v Praze?
04. 12. 2009 | 18:06

kozoroh napsal(a):

Ještě maličkost,Vlku.Autsajdry s vašimi příspěvky jsem nějaké četl.Emotivní,vyargumentované(byť ne nestranně),ale nepoměrně méně vášnivé než zde.Z toho plyne mé varování: Pozor na iktus!Jsou i jiné,méně nebezpečné aktivity,než sledování "politiků".
S upřímností váš kozoroh.
04. 12. 2009 | 18:07

vlk napsal(a):

kozoroh
jistě, nicméně jich není nezanedbatelně málo. Ne všude jsou kompetentní...

A pokud jd e o Kalouska, tak neukazuji na něj jako na jediného viníka. Ukazujina něj jako na hodně odporný exemplář někoho, kdo tenhle marasus z valné částí spoluzaviil a dnes dělá, že je povolán k tomu, ho odklidit.
Pro mne osobně představuje Kalousek extrakt toho nejhoršího, co lze v české politic e nalézt. Ti ostatní aspoň drží ústa.
A srovnání s e Sobotkou? No není znám o, že by po nějakých Sobotkových nákupech zůstaly nějaké vdovy. A v politice jsou stejně dlouho. Kalousek dokonc e déle.
04. 12. 2009 | 18:15

pgjed napsal(a):

To vlk: Pár drobných oprav.

1.) Lidovci byli ve sněmovně u všech rozpočtů od převratu. U některých v pozici, u některých v opozici.

2.) Vzhledem k tomu, že počet lidoveckých mandátů v PS nikdy nepřekročil 12%, spíše byl významně nižší. Mohli tedy úměrně této síle nanejvýše korigovat některé rozpočtové kapitoly podle svého programu.

3. Byli-li v situaci, kdy mohli zásadně mluvit do sestavování rozpočtu ve smyslu úspor, dělali to. Viz období 92 - 97 války o neprojídání přebytků výběru důchodového pojištění, války o balíčky atd..

4. Kalouskovu éru do toho nepočítej. Kalousek nerespektoval mínění partaje.

5. 80% mandatorních výdajů je nesmysl. Summa důchody + sociální dávky + příspěvky státu do zdravotnictví představují cca 650 mld. Vše ostatní je upravitelné v souladu s příjmy. Jenom najít odvahu.

5. Deficit nespočívá jenom v rozpočtu. To je papírový předpoklad. Realitou je skutečné hospodaření s příjmy a korigování reálných výdajů podle reálného poklesu příjmů. V tom musím s Kalouskem souhlasit, byť se jinak velmi vzájemně nesnášíme. To co předvádí současná vláda pod Fischerem a Janotou je vrcholné darebáctví. Měli plánované výdaje redukovat úměrně poklesu příjmů. Tak, jak to dělají obce, domácnosti a prostě kdokoliv. Místo toho utrácí ještě víc, než bylo plánováno.

6.) Janotův rozpočet, který účet za léta debužírování nad poměry a za nezodpovědnost bankovních manařerů předkládá k proplacení střední vrstvě, považuji za LUMPÁRNU LUMPÁREN.
04. 12. 2009 | 18:33

kozoroh napsal(a):

pgjed.nepsla jste to sice mi,ale přesto:
ad5/nezapočítal jste náklady státu na svou vlastní činnost(byť to možná není mandatorní výdaj,ale metastázování tohoto karcinomu podporovaly skoro všechny vlády)
ad7/Janota ani Fischer nejsou ti,kdo to mají pod kontrolou.Kam asi vedou špagátky?
04. 12. 2009 | 18:50

Kristýna napsal(a):

Já vašim dobrým úmyslům věřím, paní Veroniko, ale Kalouskovi už tolik ne. Nicméně si říkám, co bylo, bylo, nemá cenu se v tom nekonečně šťárat, tak ať TOPka se Starosty ukáže, zda umí politiku dělat lépe. Držím palce. A nenechte se otrávit.
04. 12. 2009 | 18:58

vlk napsal(a):

pqjed
1- v opozici, skutečné oposici jste byli jen mezi 98-02. A i tady jste podpořili z té oposice dva poslední rozpočty. Stačí s e podívat na parlamentní stránky.
2- vaše počty mandátů jsou vždycky v nepřímé úněře k tomu co si dokážete vyjednat, resp. vynutot na těch daleko silnějších. O tom snad spolu nemusíme diskutovat. Ve všech vádách od 96 jste si napříkla d vynutili zákaz přehlasování ve vládě pro menšinové strany.
3- tohle bylo jediné ,kdy jste byli , když bylo potřeba hrubě válcováni a kdy vám bylo doporučeno napříkla d v Kolodějích, abyste místo krafání do rozpočtu se šlikoupat. Nicméně - i tehdy jste pro ten rozpočet nakonec, jako vládní strana hlasovali!Kdo vás nutil? Kdo vám bránil to zabalit?
4- Kalouska z toho vynechat nemohu. Byl nominován za vaši stranu a nic jste neudělali proto , aby zmizel . To prostě nelze. Máte za něj odpovědnost. Pokud byste byli Topolánkovi sdělili , že buď Kalousek nebo vláda končí byla by to jasná zpráva. Vy jste mu ovšem dělili, že pokud Čunek půjd e před soud , tak vláda končí.
5- promiňte , ale tohle a speciálně od Kalouska je nesmírná drzost!
Fischerova vlád a byla jmenována 08.05.2009. Tedy v době , kdy už uplynula 1/3 roku.prioritně měla dojet české předsednictví. Aby mohla vůbec dělat nějaké škrty, museli noví ministři aspoň nějak poznat svoje resorty. Takže jim snad dáme čas na tohle všechno aspoň do konce června. tedy půl roku je fuč. Což znamená u rozpočtu, který má 80% mandatrních výdajů a při drastickém poklesu daňových příjmů, který máme , že onen "volný" přebytek byl vyčerpán v podstatě už v době nástupu Fischerovy vlády. A zbytek roku s emělo jet jen na mandatorní výdaje. Což by ovšem znamenalo prakticky zastavení plateb státu a vyhlášení jeho polobankrotu ve všem ostatním. vy si nepamatujete jak bohorovný a sebevědomý Kalosuek ohlašoval při schvalování rozpočtu, že on podle vývoje navrhne jeo výdajové korektury, Dodnes, opakuji dodnes tak neučinil. kdo mu bránil , jemu odpovědnému hospodáři? Není to , ani omylem ,Fischerův problém! Je to problém Janoty a Kalouska. Oni dva jsou přímo odpovědni za ten šílený rozpočet. Ani jeden z nich ani neceknul.Nota bene Fische r si myslel, prakticky až do konc e září, že v říjnu nejpozději v listopadu končí.
6- tak tady se shodujeme. Nicméně bud e ještě hůře. Výrazně hůře. A když poslouchám to parlamentní běsnění, kd e mimochodem vaše partaj mocně topí pod kotlem...

pgjede, to , co jsme napsal neberte osobně na sebe. Pokdu nejste lidovecký poslanec nebo člen vašeho vorstandu teĎ nebo za Čunka. Ale zodpovědnost za zadlužování tohle státu je naprosto jasná. A dokonce jste partaj, která pro rozpočet hlasovala vůbe cnejčastěji ze všech. Je mi líto.
04. 12. 2009 | 22:36

Veronika Vendlov napsal(a):

Povznesená nálada ze Staromáku mě sice mírně blokujea le dobrá, VLKU:

O mávátkách, zblbnutí, tohoho že jsem sufražetka, naivní, aktivistka, užitečná idiotka a hloupá husa, toho tady už bylo napsáno hodně a mě už to prostě N E R O Z H O D Í. Jsem díky aktualne.cz trénovaná.

Strašně si to zjednodušujete a proto se s Vámi nedá příliš komunikovat. Prostě máte jasno. Dáváte mi opět rady, ať se zamyslím, ale já Vám odpovídám: už jsem se zamyslela...v červnu 2009 a rozhodla se, že do toho se Starosty půjdu, že spolupráce s TOP09 je jediná možnost, jak prosadit změnu RUD. Během nedokončené kampaně, jsem zejména spolupracovala s panem Schwarzenbergem, ten řídil volební štáb za TOP09 a já v něm zasedala za Starosty (spolu s dalšími lidmi samozřejmě).

Kaluska respektuju a odmítám se držet mediálního obrazu, který je veřejně znám. Zároveň jej tady ale odmítám hájit, notabene před Vámi, protože on to nepotřebuje. Proč by to dělal a proč já?

Pořád dokola - politika je vývoj, pořád se učíte, pořád jednáte, nikdy nestojíte na jednom místě. Starostové mají 1400 členů, Topka myslím už mnohem víc, přesná čísla neznám. Takže ani TOPka ani STAr. nejsou Kalousek. Tečka.

S leviíc na Vás musím chodit, četla jsem toho od Vás už MRAKY a nejaké důchody můj názor nezmění.

Nikdy jsem neřekla, že pravice víc spořila, ale řekla jsem, že s levicí to můžeme zabalit hned a rovnou - viz Rathovo, kde se bohužel musím pohybovat.

Znovu opakuju, že podle Vás bude demagodie cokoliv, co Kalousek, nebo někdo jiný z naší party, vymyslí. Vadí Vám to, a bude Vám to vždycky vadit, i kdyby to bylo nejgeniálnější na celém světě. Tak si s tím žijte dál, prskejte jak prskavec. Mě to vážně nevadí, Vás skutečně o hlas něžádáme.

Víme, jaký je elektorát TOP09, víme, jaký je ten starostovský. Víme, že pro velkou část občanů budeme neolitelní, takže v klidu, nic nového pod sluncem.

Jeden dovětek: Jan Kraus řekl Honzovi Kaslovi v Uvolněte se, že by Evropští demokraté s e svými 900 členy, melo být hájené. Bylo období, kdy se dveře se zájemi o členství, nestačily zavřít. Pak vše utichlo a já si říkala, že se divím, při stavu politiky, že do ní lidi lezou. A teď se nastěčím divit v TOPce. To množství je překvapivé, jde o mladé, zejména VŠ vzdělané lidi, kteří v politice nikdy nebyli. A to mi stačí, abych věděla, že to zase není tak špatný počin.

Naivní teta Běta zdraví strejdu Vlka z vlčí chalopky, bacha na chloupky... ;-)
04. 12. 2009 | 23:05

Veronika Vendlov napsal(a):

Kristýno, moc díky za podporu, ta poteší po každém "karáči" :-)))

Přesně tak to vidím já. Mlže být líp, může být i hůř. A v ranách se taky nešťouráme a necháváme je v klidu zahojit. :-)
04. 12. 2009 | 23:10

Veronika Vendlov napsal(a):

PS: VLKU o Sobotkovi vím své, také díky němu min, financí zadržovalo ED výplatu za mandáty na pražském magoši. Také díky němu ED dopadlo, jak dopadlo. Ale jinak je to svatý muž, to jistě.
04. 12. 2009 | 23:13

Veronika Vendlov napsal(a):

pgjede, je to dílčí, máte pravdu. Nyní ale není ve sněmovně příliš mnoho poslanů (i poslankyň), kteří by se o zmenu zákona o RUD zasadili. To asi čeká na poslance TOP09 a Starostů, pokud jm voliči a voličky vysloví podporu a to nyní nevíme.
04. 12. 2009 | 23:15

Veronika Vendlov napsal(a):

***: Vlk je sice chlupatej, ale má hroší kůži, taže určitě neskučí, jen si myslí něco o tetách Bětách, nebo hůř, jako Levak, který mi myslím od rpvnního blogu, asi ze sporty píše furt nablble o samé. Asi abych zlenivěla...;-)
04. 12. 2009 | 23:18

paja napsal(a):

Ježiši kriste,pozoruji to jenom z povzdálí ,ale tohle je síla,co se ještě musí stát v tomhle bananistánu aba se těmhle individuím typu Vendulová otevřeli oči.Navrhuji přejmenovat jednotku inteligence z jedné blondýny ny jednu Vendulovou.O argumenty se ani nepokouším ,nemá to cenu.
04. 12. 2009 | 23:19

Veronika Vendlov napsal(a):

Petře z Tábora, taky zdravím, máte pravdu, naši páni poslanci i poslankyně, jsou hodně odrtžení od reality, což mě nepřestává překvapovat, ale vlastně bych s neměla divit, nedávno sjem se taky dozveděla, že žovotu obyčejných lidí nerozumím. A to žiju úplně obyčejný život, jako všichni kolem... :-)
04. 12. 2009 | 23:21

Veronika Vendlov napsal(a):

frauenmilch napsal(a): zajímavá interpretace....
04. 12. 2009 | 23:23

vlk napsal(a):

Veronika Vendlová
nechápu, proč mi píšete ten prvníodstavec. Nikdy , až do dneška, kd yjste s eměla potřebu otřít o mne, jsem vám nezkřivil ani vlas. Jakkoliv jsme si v mnoha případech, asi tak od prázdnin, myslel své. Ale neviděl jsme žádný důvod jít do vás osobně. Ale stejně tak nevidím důvod neoplatit nevyprovokovaný útok.

OhledněKalouska a bohužel i Karla Schwarzenberga mám naprosto jasno. Na rozdíl od vás nedám totiž na žádné jeho řeči, ale měřím ho podle viditelných skutků.
Tvrdí, že je nejčistším politikem v ČR. Že už byl asi 14x vyšetřována vždycky ho nakonec muslei pustit. co říkáte, koupila byste si barák, kdybyste věděla, že budoucí soused byl už 14x vyšetřován pro špatné sousedské vztahy, ale vždycky ho museli pustit, protože mu nic nedokázali? Nebo svěřila byste svoje děti do výchovy 1x vyšetřovanému učiteli?
Pokdu ano, nemám co říci, pak asi volíte Kalosuka správně.
Pokdu náhodou potichu špitnete ne.. tak slaboučce, abyste to ne pokud možno neslyšel a ni vy sama, tak třeba pochopíte, proč já Kalouska prostě volit NIKDY nebudu. A proč si bytostně přeji , aby zmizel z veřejného života. Na pořád.
Jakkoli nejspíš doufám marně, protože bohužel ve státě je spousta lidí s krátkou pamětí.
S levicí na mne skutečn ěnechďte. měřím všem, pokud mohu, stejným dílem. těm svým i těm , které zas až tak rád nemám. A žádný levicový ministr financí nepřipravil - nikdy - tak nezodpovědný, ba šílený rozpočet jako právě Kalousek.
A aše parta nebo partaj skutečně může vymyslet co chce a by´t by to bylo sebegeniálnější - nebdu tomu věřit. Dokud tam bud e Kalousek, Arizonská pěnice, drogobijec Severa a ostatní provařené ksichty. Osobně je mi líto, že s e dal zlákat i Jaroslav Lobkowitz. protože to je opravdu slušný člověk. Jako jediný z té exlidovecké partičky.
vy mne nežádáte o hlas? Ale jděte! kalousek nedělá nic jiného. Za hla s by dal duši. To by ovšem musel nějakou mít.
Takže můj hlas nikdy nedostanete.
A že bych tím nepodpořil něco geniálního, tak o to skutečně strach nemám.To s eod nikoho z vašíparty čekat nedá. Leda něco geniálního ve smyslu Kalouskova bytu či rozpočtu. před obojím nás chraň všichni svatí..

Ovšem hlavní předností každého straníka je věřit. Svým vůdcům. tohle, milá paní Vendlová, tohle splňujete naprosto beze zbytku. Je z vás skutečně vzorná členka strany. vy si nějaké pochybnosti skutečně nepřipustíte.
04. 12. 2009 | 23:46

Veronika Vendlov napsal(a):

VLKU, VLKU, Vy si nedáte pokoj. První odstavec Vám píšu, protož Vy jste mi napsal ten svůj. Tedy je to reakce na akci.

Ano, komunikovali jsme korektně, to měnit nemíním. Vidíte, Vy máte jasno, já mám jasno, tedy ve zkratce: není co řešit.

A bez zkratky: Zase to motáte. To je strašný. Zkuste se s panem Schwarzenbergem potkat, popovídat si. Je mj. svůj, což je jev méně obvyklý a potřebný. Ale to je trochu mimo téma, stejně jako toto: ano, kdyby byl ten učitel souzen třeba za krádež a neodsouzen, klidně bych mu své dítě svěřila, působil-li by na mě "normálně". Dokonce bych svěřila své díte učiteli, který by třeba jednou seděl, za nějakou pitomost. Tohle se může stát každému z nás a nemá cenu lidi odsuzovat celoživotně. Navíc co Vy víte, s kým máte kolem sebe tu čest. Požadujete od svého oklí výps z trestního rejstříku? Ptáte se: Ty, Lojzo, prosimtě, nebyls náhodou souzenej? Prootže kdyby jo, tak já se s Tebou bohužel nemlžu kamarádit...!

Znovu opakuji, Vás nikdo o hlas nežádá, mám to vytestat někam do kamene? K čemu by byl??? Pro Vás by byl vyhozený, pro nás nezasloužený. Jste opravdu celý běsný, Vy byste byl třeba ve sněmovně posila a docela byste tam i zapadl.

A na závěr: VLKU, pokud něčemu věřím, pak výrazům individuality a víře v osobní svobodu, věřím v sebe sama a rozhodně ne v žádné vůdce. Ty já k životu NIKDY nepotřebovala. Žiju úplně normální život a třeba zítra, už nemusím mít s prací pro tenhle tým, nic společného. Jsem v mysli a i praxi poměrně dost nezávislá. Tohle Vy ale nikdy nepochopíte, protože je to opravdu nad rámec Vašeho uvažování. Prostě podle Vás mám zatmění a hotovo. Nevím, z čeho to pramení, omýláte omýlané a nedostáváte se tím ani o krok dál. Pohybujete se na osobní rovině a mám z Vás pocit, že já jsem Kalousek...
Život je plný paradoxů a Vy jste svým způsobem jeden z nich.

Já Vám snad jen můžu popřát, abyste si Vy, stejna jako to dělám já, po sobě všechno znovu četl, možná budete překvapený... :-)
05. 12. 2009 | 01:32

Veronika Vendlov napsal(a):

paja: navrhuju zavřít oči Vám, a zasít se. Je to omlazující a dech beroucí... :-)
05. 12. 2009 | 01:33

Veronika Vendlov napsal(a):

Od Starostů k TOPce, jde jí o zásady a ne výsady? a Věříte tomu? Hlasujte na webu Reflexu:
http://www.reflex.cz/Clanek...
05. 12. 2009 | 01:42

LEVAK napsal(a):

Madam proč jste nám zamlčela,že Váš idol Bendl zadlužil středočeský kraj 6-ti miliardami Kč?Taky, že mimo jiné, do Lán kde bydlí investovál 300 miliónů Kč n nesmyslný obchvat.Nespojuje žádné dopravní tepny,nevede tam žádná mezinárodní silnice.Prostě utratil-investovál peníze do dědiny,která by obchvat nikdy neměla,kdyby tam jeho ctěné veličenstvo nebydlelo?
Co nám tady povíte o počinech modrého primátora města Prahy o vyhozených stamiliónech?
Jak nám zdůvodníte,že za působení Vašeho respektovaného miláčka Kalouska se stalo z České republiky prakticky Las Vegas Evropy?
Ono je jednoduché někoho tady dehonestovat jak činíte Vy místo aby jste zaujala jasné stanovisko k daným problémům.Pokud to neumíte tak to čestně přiznejte a jděte od toho.Nikdo Vám to nebude mít za zlé zvlášť po Vašem prohlášení :
"Howhg, rodina volá a ta je upřímně řečeno mnohem důležitěkší, než nějaké pravolevé vidění světa na blogu."
05. 12. 2009 | 10:00

StandaT napsal(a):

Říká se, ža za každým úspěšným mužem stojí žena. Teď, když Vlk odhalil, že tím loutkohercem za Kalouskem jste Vy (proč jinak byste se měla zodpovídat za kalouskovy činy), tak musím smeknout před tím, do jak dokonalých mimiker jste se celá ta léta, již od padákové aféry, halila. Klobouk dolů! A pokud se ukáže, že, jak naznačuje LEVÁK, jste zároveň i kmotrou stojící za dvěma nejsilnějšíma skupinama v ODS, tak se mi nedostává slov obdivu k Vaším schopnostem. A to, jak jste místo sebe jako bílého koně vystrčila na jeviště Janouška, to bylo geniální.

P.S. koncem roku mi končí stávající kontrakt. Nepotřebujete asistenta? Za standardních podmínek: Audina, nb, komunikátor, Gold Card od CitiBank, 8 týdnů dovolené a stravenky.
05. 12. 2009 | 10:56

Veronika Vendlov napsal(a):

Leváku, již několikrát jsem řekla, že si oba dva nemají co vyčítat a na tom trvám. Takže mě nemusíte přesvědčovat. Díky.

Pořádně s to přečtěte, moe "dehonestace" je jen obrana nad tou, která vychází od Vás, Vlka a dalších. Nemíním se tady nechat urážet, ačkoliv jsme v nerovném postavení a to je pro mne sakra nevýhodné.

Rodina je nade vše a já jsem šťastná, že ji mám.

Na rozdíl od Vás s jasným stanoviskem problém nemám, takže vymyslete něco chytřejšího. Tohle bylo zase jen trapné.
05. 12. 2009 | 11:00

LEVAK napsal(a):

Facis de necessitate virtutem!
05. 12. 2009 | 11:04

*** napsal(a):

levák
vy nejste ani levák ani pravák ba ani chlévák, ale jedině CDU/CSU rack. Nejste vy ten sedlák Vávra, co se přechlastal otráveným kafem a teď tu otrávené zvratky vyvrhává?

Editor, že tady ty jedy od Maryši trpíte, koupila to žida. Ten levák to bude stejný.
05. 12. 2009 | 11:07

Veronika Vendlov napsal(a):

Stando T: tak nějak! :-) :-) :-)...

A tomu kontraknu, minulý týden jsem měla v TOPce na recepci takový výborný hovor s pány, kteří přišlli nabízet práci svých dcer, vysokoškolaček. Snažila jsem se jim vysvětlit, že to je opravdu předčasné, že na aparát, jaký by obě uskupení potřebovala, není dostatek financí...ale že se hodí každá dobrovolná ruka. Tak asi tak to je s realitou. Odešli zklamaní...

Takže Stando: zadarmo, by mhd, bez stravenek, bez dovolené, s komunikátorem, to jo, ale bez gold card... Vám by nestačil dobrý pocit z dobře vykonané dobrovolné práce? :-) :-) :-)
05. 12. 2009 | 11:09

Veronika Vendlov napsal(a):

Facile est vincere non repugnantem!
05. 12. 2009 | 11:12

StandaT napsal(a):

VV: od Ledna budu mít skutečně hodně času (už se těším, jak zcela určitě nebudu vstávat před půl osmou :) ).

Uvažuji o angažmá v hospicovém hnutí, to mi připadá jako poddimenzované a i mimo pozornost veřejnosti.
05. 12. 2009 | 11:20

*** napsal(a):

paní Veroniko,
a co kdyby se těch 517 kč na každé obci vybralo od lidí, místně příslušných. Pokud i potom by obce byly stále zadlužovány, museli by si všichni místní lidé udělat v obci pořádek pomocí defenestrací a hospodářského nářadí.
Jiná cesta totiž z hnojiště nevede.
A tak mizerný obolus jako 517kc ještě mají všichni. To by asi byla ta nejlogičtější cesta jak nesežrat medvěda, když stejně žádný není.
05. 12. 2009 | 11:47

vlk napsal(a):

Veronika Vendlová
pro men není důležité, jak dobře či špatně si s někým popovídám. zejména tehdy ne , když ten dotyčný má rozhodovat o zásadních věcech mého života. Pro men je důležité, v jakém souladu jsou jeho minulé slova a činy. je li tento postoj pro vás motáním, pak tedy s e nedá nic dělat. zRozhdoně u něj hodlám setrvat. V mém , už bohužel pkročilém životě s emi to mockrát osvědčilo.
Pokud jd eo onen přímě r sučitelem. Psala jste mi cosi o demagogii. Demagogie je, když si vytrhnete z kontrahentova exkursu určitou mal souvislost , navíc necelou a nad tou potom vyjevíte skutečnoua nepopiratelnou pravdu.
Já jsme nepsal o učiteli, který byl JEDNOU vyšetřován, dejme tomu pro krádež. Já psal o učiteli , který byl vyšetřován, jak sám uvádí, tuším 14x. Tomu prvnímu bych osobně dítě nejspíš také svěřil. Tomu d ruhému rozhodně ne. A podobně munehodlám svěřit státníkasu. Ujišťuji vás , že na severozápad od našich hranic by 14x vyšetřovaný politik už dnes byl dávno politickou mrtvolou. A klidně může mluvit jako Jan Zlatoústý a kalousek dohromady.
ptáte s emne , zda od svého okolí požaduji výpis z rejstříku tretů. To přímo ne. Tam bych s e stejně o Kalouskvovi nic nedozvěděl. Nicméně od svých klientů jsem povinen požadovat cosi stejně intimního. většinou. a oni dobře ví proč. V mém byznysu je totiž dobrá pověst bez poskvrny životně ůležitá.
A stejně tomu přistupuji já u svých zaměstnanců. za které osobně považuji ty politiky, které platím ze svých daní.
A své kamarád y si vybírám. Protože to jsou lidé s kterými mám osobní a d ůvěrný vztah. I to se mi mnohokrát osvědčilo. A vím, že to jsou lidé, které nepotřebuji zkoumat. kalouska bych si za káméše nevybral nikdy.Chápu, že vy to třeba děláte jinak. vaše volba. Ne sic e zrovna nejšťastnější, ale jste dospělá a není to můj problém.
vaše tvrzení, že nwení žádán můj hlas je nesmyslné. Logický nonsens. Vzpoeňte si na to, až bud ete jednat o rozpočtu na bilboardy, novinovéa televizní inzeráty, volební guláše. O hla s by zájem z vaší partaje byl. Problém je v tom, že můj hlas pro váš spoelk provařených holek prostě NENÍ k mání. Není a nebude. Což je podstatně jiná kvalita. Nejd e o vaše rozhodnutí, že vy ten hla s nechcete. Jd eo rozhodnutí moje a jen moje, že ho nedostanete!
Rozhdoně nejem běsný. Ani trochu. Proč? proto, že vy odmítáte přijmout fakta o předchozí činnosti svých milců? Nebo že tady předvádíte naprosto lacinou partajní agitku? ne, to men a ni trochu nebere. Jen s em tam holt bouchnu do klávesnice, jak to dooprady s těmi vašimi svatými za živa už prokazatelně bylo. Nic víc.
Pokud máte pocit, že vy jste pro mne Kalousek, tak milostivá, mohu vás ujistit, že takhle supersenilní skutečně ještě nejsem. A doufám, že a ni nikdy nebudu.
Vadí mi vaše horoucí a svatá víra v tuhle figuru. Jakoliv je to vaš e víra. vadí mi to, když někdo místo aby přemýšlel slepě věří.A ješět přesvědčuje ostatní, že by měli slepě věřit s ním.
Koukám, že máte jasno v tom, co já jsme nebo nejsem schopen chápat a že jste mistnovila docela nízké prahy. nebudu vám oponovat. proč taky? nejsme totiž Kalousek, abych potřeboval slepě věřící Vendlovou , abych okecával své minulé průvaly.
Jsme svobodný a kritický občan. Který spoléhá sám na sebe a svůj rozum. A který je rozhodnutý si už nikd ynic nenechat nakecat od provařených šamanů.
Přeji vám prima víkend.
Jen ještě drobnost - v jiné odpovědi píšete cosi o d ehonestaci z mojí strany... nechápu, jak ve vás ten pocit vznikl. kdybych vás opravdu chtěl dehonestovat , vypadalo by to úplně jinak. Ale nemám důvod, pokud nejsem napaden, tak činit. Vážím si totiž vaší normální práce. Imponuje mi a mám k ní velký respekt a úctu.
05. 12. 2009 | 12:22

LEVAK napsal(a):

Ad *** :rasismus není můj program!Pan editor by měl zasáhnout!
05. 12. 2009 | 12:28

LEVAK napsal(a):

Vážená madam měla by jste si uvědomit,že „Neviditelná ruka trhu“ na větších či menších daňových prázdninách prostě selhala coby zdroj rohu hojnosti. Volnost trhovců,rovnost daní a bratrství kmotrů příjmové stránce státních pokladen nikde nepomohly,ba krizi přivolaly!(i díky Vašemu guru,dlouholetému ministru finncí). A kdo na to doplácí?Těch dolních deset miliónů!
K tomu Vašemu nynějšímu angažmá v TOP 09.Podrobný program TOP09 neexistuje.Jeden silný názor a já říkám že je to horší než trouby z Jericha, však už z jejich řad zazněl:Že lidé by měli platit ze svého i z léčbu chřipky,když se nenechají očkovat,ale také za obyčejné zubní plomby či operace kýly nebo křečových žil.Platby ze svého v uvedených případech podmiňují tím,že je budou muset hradit lidé,kteří o své zdraví nepečují! TOP09 le neposkytuje manuál,jak se snažit,aby člověk nedostál křečové žíly,když například pracuje u lisu či jako číšník nebo v jiné profesi podporující vznik tohoto onemocnění.Nebo jak provozovat účinnou prevenci,aby nedošlo ke kýle.Jenom jak by se prokazovala snaživost pacienta v období předcházejícím nemoci?Musel by získat předepsaný počet bodů podle vypracovaných a schválených tabulek?Musel by dokládat předepsaným způsobem svou způsobilost být osvobozen od poplatku?Posuzovala by to zvláštní komise?
Jestliže všechny výtvory z dílny TOP09 budou stejného druhu,stejné kvality a TOP09 se znovu dostane do vlády tak potom Bože chraň naši zem a její občany!
PS:
TOP 2009 :
Tradice-Odpovědnost-Prosperita – oficiální verze;
Taškařice-Ohlupování-Podvod – pravdivá verze;
05. 12. 2009 | 12:54

KAteřina napsal(a):

Kozorohu:
Daň z nemovitostí jde obcím. Kalousek pravil: Města budou financována ze státního rozpočtu, velká města víc, protože tam je nejvíc voličů pravice, kteří bohatnou na parazitování z veřejných rozpočtů. Malé obce nechť si zvýší daň z nemovitosti, když se jim zdá, že dostávají málo.
05. 12. 2009 | 13:59

Veronika Vendlov napsal(a):

Leváku, mlátíte prázdnou slámu a je zytečné pokračovat v kominikaceo. Jste jistě vzdělaný a řadě věcí rozumíte, ale na politiku v prax se díváte, jako byste tady nežil.
05. 12. 2009 | 15:18

*** napsal(a):

ch.levák
člověče, nemluvíte tady z hladu?
Sežerte alepoň tu svou slámu, máte ji již předmlácenou a tak bude snadno stravitelná. Na chuťové preceptory neberte ohled a usaďte se poblíž řezanky. Je to tradiční rolnicko-sociální recept na uklidnění zjitřelých orgánů jako je vyhořelé palivo.
05. 12. 2009 | 15:37

Veronika Vendlov napsal(a):

VLKU:
1) obávám se, že ve volbách máte jen jeden hlas a tak se může stát, že budete muset přihlížet a kritizovat vládu, se kterou se neztotožníte, to je realita.
2) Je upřímně jen a jen Vaše věc, jak si přátele vybíráte Vy. Pokud jste nějak vydedukoval z textu, že je Miroslav Kalousek můj přítel, tak mi snad asi sdělte, kde jsem to napsala, protože já to nikde nevidím. Možná, že o mě ani neví. Já jsem v mém mladém věku zjistila, že si své přátele nevybírám, prostě někdo je a někdo není přítel. A těch opravdových, zase nejsou tak velké zástupy. Člověk je nejvíc rozpozná, když je mu nejvíc ouvej... Takže mi tady prosím nemoralizujte o přátelích a životě i když chápu, že Vás to svádí, protože jsem zřejmě mladší než Vy.
3) Hlas - dejte o komu chcete, to je v pořádku, to je ok a pořád neomýlejte, že ho nedáte TOPce, to už všichni pochopili z prvního komentáře tady na blozích..., ve kterém jste se kdy Kalouskovi a spol, věnoval :-)
4) Naprosto laciná partajní agitka vypadá jinak. Nemám ve zvyku opěvovat politické vůdce, jen u MT jsme učinila výjimku. Budu ráda, když naše město dostane do rozpočtu 2 800 000,- Kč, to je všechno. Nikde se nemusí nikdo ponižovat a prosit o dotace, nebo porcovat medvěda, je to příspěvek spravedlivý. Rozhodně, jak zde bylo již zmíněmo, by měla dostat přes prsty Praha, protože projekt opencard je naprostá nehoráznost, stejně jako ýzbytěčné peníze vyhozené na PR a podobné hovadiny na visruální olympiádu. Toť vše.
5) Vezměte prostě lidsky na vědomí, že má každý z nás právo na názor, nejen co se politiky týče. Přestaňte se rozčilovat, ničemu to nepomáhá. Je možné, že za pár měsíců budete mít oči na vrh hlavy, protože Kalousek se stane třeba ministrem financí. Emigrujete?
6) Vy sice nejste Kalousek, který nic neokecává, ale píšete tak, že víte všechno nejlíp. Mě to nevadí, ale proč to tedy kritizujete na druhých?
7) Pokud jste vše, co na mě bylo směřováno, nemyslel jako dehonestaci a byl to jen slabý odvar té reálné, pak tedy nevím, co s tím. Každopádně jsem si tu Vaši podlední větu musela číst asi 5x. Takže v zásadě a ve zkratce je to tak, že Kalousek nikdy a TOPka nikdy, ale moje práce, jako taková, je pro Vás ok. Pak s tím nemám problém a doufám, že se do buducna budeme zase korektně potkávat v diskusích. Kdyby ne, asi by to byla škoda.
05. 12. 2009 | 15:45

Veronika Vendlov napsal(a):

***: no, celé státní přerozdělování je podle mě postavené na hlavu. Město za mě dostává asi 7500 kč za rok, já odvádím daně nepoměrně vyšší a tady se mi to nevrací ani zlomkem. Klidně těch 517 korun vysolím, ale chci kontrolovat, za co to město utratí. Pořád se zajímám o to, za co město utrácí a nesohlasím,a le co s tím, že? Defenestrace místního zastupitelstva, by ničemu nepomohla, protože oni jsou z té situace stejně zničení, jako všicni ostatní...
05. 12. 2009 | 15:51

*** napsal(a):

paní Veroniko,
když je vysolíte klidně - dejte tedy klidně i více a těch 517 Kč navrhněte vašim novým politickým vedoucím jako program, jak se pokusit o čistku v Augiášových chlévech zvaných obce a města.
05. 12. 2009 | 17:17

Veronika Vendlov napsal(a):

jen si říkám, že to není úplně ideální systémové řešení... ;-)
05. 12. 2009 | 19:17

*** napsal(a):

asi ne, ale komu nebo čemu by to mělo vadit?
Copak tady má něco systémové řešení? Takové věci, kdy se loď potápí, se většinou dělají jinak...
05. 12. 2009 | 22:12

Veronika Vendlov napsal(a):

To, že se loď může potopit, asi ještě nikomu nedochází....
05. 12. 2009 | 23:09

vlk napsal(a):

Paní vendlová

je vidět , že buď jste skutečně nic nepochopila nebo nechcete nic pochopit. Osobně bych vsadilna to druhé.
ANo mám jeden hlas. Pouze jsme s e ohradil , že TOp ho nechce. Ale nedostane. On je totiž zásadní rozdíl mezi nechtít a nedostat.
Já nikd enededukoval o vašem přátelství s Kalouskem. Mimo jiné proto, že by to byl zásadní nonsens. Kalousek je přítelem jen sám sobě a předstírá přátelství k těm, kteří mumohou být velmi užiteční. Jen vy jste se men ptala , zd a od s vých přátel chci výpis z trestního restříku Zuste si aspoň zkratkovitě pamativat, co jste napsala minule.
Příspěvky a podobné věcinebud komentovat. Open card jsem použil já na vás, když jste arguemntovala rozhazovačností levice.
Nikomu neupírám právo na jeho poliickou orientaci a preference. Když s nimi ovšem ve vysloveně laciné politické agitce vyleze na veřejnost, přidělává s vatozář někomutak provařenému jako je Kalousek, pak mámj stejné právo jako on se ozvat, že to není pravda. A navíc to dokládám na příkladech z jeho činnosti.Nerozčiluji se. Spíš e vám jaksi brunátní tváře. Zbytečně. Nejsme váš nepřítel. A jestlibudu emigrovat, když Kalousek bud e ministrem financí? nevím. Ale už nějaký čas o tom docel a vážně uvažuji.
ne, nevím všechno nejlíp. To, co neznám, tak toho je plné Klementinum a jeho depositáře. to, co znám a vím se vejde na vě čtvrtky A4. NA rozdíl o d takových jako je Kalousek to vím. A nemám problém to přiznat. A rozhodně mne ani ve zlém snu nenapadne, že bych měl oblbovat druhé s tím, že vyřeším všechny jejcih problém, včetně toho, kdyby s enáhodou zeměkoule přestala točit. Že ji zas e rozběhnu.

ANo, mám respekt k vaší civilní práci a totéž chovám k vaší civilní kuráži. Jen jsem jasksi chtěl nesměle podotknout, že soudím, že jste ve špatné společnosti. Nicméně jde pouze o můj názor.
06. 12. 2009 | 10:37

*** napsal(a):

Vlk
slovutný dravče, je jistě v zájmu korektní a slušné debaty, že se s pí.Veronikou úplně neurážíte a své vidění i názory se pokoušíte navzájem objasnit.

Jen jestli vám opravdu jde toliko o výměnu názorů. Z vás spíše zatím dedukuji snahu zde pí.Veroniku napřed dožrat a pak sežrat i s koláči pro chudou a nemocnou babičku.

Vlku vy tu skutečně působíte víc než diskutér jako Vlk z pohádky o Červené Karkulce. Pí.Veronika má pro strach uděláno a namlouvat někomu dospělému touto formou, jakou užíváte vy, že by si měl hledat kamarády, přátele a gauleitry jinde a jiné, to pokládám za naprosto nepřijatelnou a nedemokratickou a nečistou hru.

Máte ale plus v případě vašeho doznání, že znalostmi zaplníte tolika arch A4x2. Není to tedy s vámi ještě tak zlé. Je to ale jen naděje, měl byste svojí optiku vidění světa i lidí hodně vypilovat stejně jako jazyk, kterým se zde vyjadřujete. Pro začátek bude stačit, když si své texty gramaticky upravíte tak, aby to po vás vůbec bylo čitelné a nemuseli bychom po vás luštit, co sem zde píšete.

Odhlédněte od - "Homo homini lupus" a bude se vám dýchat lépe.
06. 12. 2009 | 11:56

zdesta napsal(a):

napsal. Ohledně Kalouska stojim za vlkem.Ten pán je ohromně pružný.Jednu dobu byl ochoten jít do holportu s KSČM.)pokud nezapomínáte)Zřejmě pro blaho národa.Ekonomické aktivity tohoto "padákového myslivce" na ministrstvu obrany nejsou žádnou smyšlenkou ani nejsou vycucané s prstu.Kdyby udělal něco podobného ve svém soukromém podniku,tak ministruje pod mostem.O jeho financování svého bydlení s návazností na jeho zastřeleného švagra se toho napsalo dost.Paní Vendlová si odporuje. Najedné straně tu argumentuje že nepotřebuje k životu žádné vůdce,ale horuje pro TOP09-Kalouska a.t.p. Vůbec najste z hlediska politického fandění filtrovat argumenty zmíněného vlka.Radíte vlkovi co má vypilovat ohledně vidění světa a.t.p.Vy jste snad nějaký lumen-genius,oprávněný poučovat?Vyvracejte vlkovi jeho argumenty objektivně a adekvátně-máte možnost.
06. 12. 2009 | 19:30

vlk napsal(a):

Pro soubor hvězdiček.

Mno, myslím, že paní Vendlová by si váš nic měla hodně dobře zapamatiovat. Až s e srazí s realitou co je Kalousek a ostatní provařené ksichty opravdu zač, tak ten váš nick uvidí opakovaně. Před očima.

Sežrat paní vendlovou? proč? o to vůbec nejde. jd e o vyvracení bludů o hodné TOP , která to tad y dá všechno do požádku.
Bohužel nemám dar stručného a úderného příměru, jako teřba přítel Vico. protože myslím, že to byl on, kdo tady v diskusi napsal, že paní vendlová je jako novomanželka, která si bere alkoholika a sděluje světu - kvůli mně přestane!
A já s e snažím svými rozklady pouze doložit, že alkoholik je opravdu a lkoholik.Nikoliv čestný Fridolín.
o nic jiného nejde. A budu tak činit i do budoucna.
06. 12. 2009 | 19:35

*** napsal(a):

Zdesta
nějak vás to s tím Baťou sebralo.
Tady nejde o Vlka, i když k němu hovořím, ale o etiku.

Jestli jste takový odstín diskuse nepobral, nedivím se.
Vy se stavíte za Vlka, to je váš problém. Pokud byste měl všech pět pohromadě, stavěl byste se v první řadě sám za sebe.
Pokud jde o lumena, těžko hádat, jak jste viděl i o vašem Zlíně toho vím dost.
Nevídáno o jedno město a jednu fabriku, chlape víte kolik takových měst a fabrik všude je? A nemají tam lidi rypáky nahoru, jako vy o Baťovi ale bez Bati a s komunisty.
Když už tady o sobě všechno vyblejete, tak se snažte působit slušným dojmem, jinak vás tu mám za burana.
Přesto vám přeji klidnou noc.
06. 12. 2009 | 23:20

*** napsal(a):

Vlk
na toho čestného Fridolína to vypadá spíše u vás.
Heleďte se, Vlku, nechte na hlavě, nemyslíte, že se do té Veroniky zbytečně navážíte? Že už vám své řekla, zkuste být nad věcí a také galantní.
Nikdo vám neupírá zasvěcený pohled a dávku solidních informaci a analýz. Jen prostě Veronika není na vaše mudrování ta správná krevní skupina. Ona má své vidění a vy máte své vidění.
Demokraticky můžete existovat zde na serveru i na blogu vedle sebe a nic se nestane.
Vlastně se nic nestalo, jen Veronika napsal pár vět a vy jste sdělil pár slov.
A zase ráno bude bílý den a budeme řešit úplně jiné věci.
O tom jestli je Kalousek takový nebo makový, to si nechte klidně pro jiné elementy než je tato blogerka.
Osoba je to čistá a nezkažená, tak jí to nekomplikujte, nakonec každý z nás si na své cestě vytrpí své.
Tak zachovejte klid, nemyslíte že to je tak lepší a také to jde?
*** Colonel ***
Plukovník
06. 12. 2009 | 23:30

Veronika Vendlov napsal(a):

Měla bych jít spát, protože pak je vždycky celý den náročnější.

Napadlo mě Coloneli: "děkuji ti náčelníku (plukovníku), že jsi se mě zastal".

VLKU, Vy píšete, že je vidět, že jsem nic nepochopila, nebo pochopit nechci. Asi už nemá cenu Vám vyvracet, že ani jedno, ani druhé. O open card víme všichni a každý soudný člověk musí být kvůli tomu nezdravě naštvaný. Mám z Vás dojem, jako byste byl jediný, kdo o tom "prjektu" ví a připomněl mi ODS. Ono je to pro Vás asi těžko poochopitelné a já už jsem se toho napsalal dost a dost, ale jako TOP09 a Starostové nejsou jen Mirek Kalousek, tak ODS není jen Bém a Jančík. Snad jste to už pochopil, bylo by to fajn.

Souboru hvězdiček jste výše psal, že bych se měla připravit na srážku s realitou. Vico o mě psal asi jinde, nicméně bylo by dobré dodat, že přesně já jsem z těch novomanželek, kterým je jasné, že kvůli mě v ničem tedy rozhodně nepřestane.

Také jsem zaznamenala, že jsem se podle Vás dostala do špatné společnosti. Tohle je ale to, co Vy nikdy nemůžete skutečně posoudit. Já mám, na rozíl od Vás, privátní zkušenost s lidmi, o kterých se píše jeden článek za druhým a ačkoliv se s politiky a s političkami potkávám, pro mě je nejdůležitější tým lidí, který až na výjimky, není nikde vidět. A s těmi je mi opravdu dobře, protože mě naprosto dokonale těší, jak při skromných možnostech a poměrně malém týmu, všechno klape. Koho by to netěšilo.

Neberu Vám Vaše hodnocení čehokoliv, na co vaše Vlčí oko pohlédně. Jen se někdy strašně divím, k čemu jste schopen dojít.

Open card - právě v TV, poznávám své některé bývalé politické kolegy, pro které jsem pracovala, jsem zveděavám jak dopadnou na podzim v bitvě o magoš.

Ještě mám nějaké resty, takže se snad budu moci trochu odlmčet...
07. 12. 2009 | 02:17

Veronika Vendlov napsal(a):

PS: Symbolicky končí jednání PSP ČR ze 4.12. jdu zalehnout, stačilo! :)
07. 12. 2009 | 02:46

Ugg Classic Cardy napsal(a):

宜将剩勇追穷寇,莫使沽名学霸王。
天若有情天亦老,人间正道是沧桑。
17. 12. 2009 | 14:31

zastřihávač nosních chloupků napsal(a):

Poslancům byl při projednávání státního rozpočtu předložen pozměňovací návrh verze rozpočtu poslance Miroslava Kalouska (TOP 09) na rok 2010.
02. 03. 2010 | 20:42

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Němec Václav O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy