Co se skrývá za „Fuck the EU“

08. 02. 2014 | 21:31
Přečteno 3898 krát
Glosa kdo s kým a proti komu na Ukrajině

Paní kancléřka Angela Merkel pokračuje v tradičním německém „pronikání na Východ“, známého pod heslem „Drag nach Osten“. Jako budoucího prezidenta Ukrajiny vytipovala Vitalije Klička a Němci finančně podporují i jím vedené hnutí „UDAR“ se sídlem v Mnichově. Jeho hlavním pretendentem, kterého pro změnu vybrali Američané, je šéf „Baťkivšiny“ Arsenij Jaceňuk. Ve své podstatě se mezi USA a Německem vede spor o to, kdo ovládne ukrajinské ropovody a zásobníku plynu. Vyhraje ta strana, které se podaří prosadit svého kandidáta na prezidenta a následně jej nechat zvolit.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Al Jouda napsal(a):

Zase jeden chytrák, který za vším vidí ropu a plyn.
08. 02. 2014 | 21:36

fikus napsal(a):

"brouk Pytlík" na ACZ
08. 02. 2014 | 21:57

Pompeius Magnus napsal(a):

to Al Jouda:

Pane Joudo, že Vy si pořád myslíte, že demokratické síly na Majdanu bojují za svou svobodu, proti zlému ruskému,komunistickému,zločinnému Janukovyčovi, za kterým se krčí strašlivý Vladimír Vladimírovič?

Třeba je kromě ropy za tím ještě fakt, že je na Ukrajinu možné vyvést ten potravinový hnus, co se u nás prodává a zaměstat tam manažery třetí třídy? Je to sranda, Američan a Němec se rvou o to, kdo do Kyjeva dosadí svou loutku...A my jsme toho hnusu, co se jmenujne EU součástí, no to by jeden blil jak Alík.
08. 02. 2014 | 21:59

Občan napsal(a):

Na záběrech z jednání nějaké "ukrajinské opoziční skupiny" jsem u stolu zahlédl dva pány s plnovousem a v takových zvláštních černých kloboucích.
Patrně nějací postarší řidiči...

Zisels se Šejchetem už mají, pane Klímo, jasno ke komu se přidají? Nebo čekají na instrukce od Kligera?
08. 02. 2014 | 22:02

idi k čortovej matěri klímo! napsal(a):

Obyčejní Ukrajinci se čerta starýho starají o geopolitické zájmy, které jsou patrně největším koníčkem pana Klíma.

Chtějí se uvolnit z dusivého objetí Ruska. Chtějí si zachovat samostatnost, svébytnost a chtějí si své věci spravovat sami a efektivněji, než doposud. Nechtějí být ovládáni a vykrádáni skupinou superbohatých a superbezohledných.

Co je na tom k nepochopení?

Na Ukrajině se probudila občanská společnost. Tedy ti lidé, na kterých staví demokracie. Demokracie není tyranií vyvolených. V demokracii jsou tací zástupci, co se neosvědčili, nahrazeni jinými s důvěrou lidu. A prezident Janukovyč a jeho vláda zradili národ. Proto musí odstoupit, nejlépe dobrovolně.
08. 02. 2014 | 22:03

Martin1 napsal(a):

To je hrůza takto znesvětit holou pravdou o boji lidu za demokracii hned v prvním jednání, o čem se pak dá vůbec hrát po přestávce?

Jak pak dál budou vypadat herci jako Šimon Pánek a Karel Schwarzenberg, ti už budou hrát před prázdným divadlem, tak ještě snad chvíli sočit proti Soči i s ochotníkem, který jim přijel na pomoc s křížkem a s kropítkem na ZOH s atletickým tělem pro sumo.

Je to jako za bývalého režimu, političtí reprezentanti si "odkecají" své před svými - stejně je už nikdo neposlouchá, natož, aby jim věřil. Jsou však za to skvěle od nás placeni. Chtělo by to ještě od Dusíka do éteru něco pind s přeskakujícím hlasem o reprezentantech z kapitalisticky demokratického tábora a omládnu o 30 let - tak do toho - do toho!
08. 02. 2014 | 22:03

Martin1 napsal(a):

opr.: vypadlo slovo příběh :...holou pravdou "příběh" o boji lidu....
08. 02. 2014 | 22:09

Joe Ratata napsal(a):

Aneb, všechno je jinak.
Lidé vše dělají ze dvou důvodů. Ten první, co vypadá dobře a pak z toho skutečného. Tu a tam se spletou a řeknou pravdu.
08. 02. 2014 | 22:12

Richard napsal(a):

myslím, že se paní náměstkyně spletla ..
původně chtěla říct, "fuck em all"
nebo je to jen má projekce?
08. 02. 2014 | 22:14

ex-nemo napsal(a):

Ovšemže se nejedná o ropu ani plyn, dokonce ani uhlí či Fe rudu, a vůbec už ne o nějaké Ukrajince; a mluvit o demokraci či svobodě by bylo už úplně směšné.
Jedná se o to zda v obci dejme tomu Stara Ruda nebo Havrilova Sloboda bude zřízena vojenská základna NATO s odpalovacím zařízením raket blízkého či středního doletu na ochranu svobodného světa proti Říši Zla s krvavým diktátorem v čele.
Jenže kromě těch dvou jmenovaných je ve hře ještě třetí hráč a ten, jak se zdá si stojí na výhru; hádejte kdo to je !
Co se týče toho inkriminovaného výroku, tak po tom co nám a všem sousedům i dalším EU provedla, že místo zavedení základních civilizačních norem, jak jsme si představovali tu zavedla předpisy o názvu rumu a křivosti okurek, místo pomoci při likvidaci mafií které tu dusí všechno je ještě posílila, místo ochrany proti Brzezinského plánům podrobení světa se stala lokajem jeho pánů, místo ochrany proti hospodářské krizi a zbídačování to ještě rozpoutává, tak k tomu výroku se připojuji.
Fuck the EU !!!!
08. 02. 2014 | 22:15

skeptický napsal(a):

Mám Američanky přečtené.Nejsme ledaskdo,dokonce jsme kdysi randili s budoucí druhou dámou nejmenované velmoci.
Ta dnešní dáma byla daleko od domova,ve stavu nouze,a když viděla švarného ambasadóra,začala mluvit sexy a vysílat signály,jako že ví,co se děje pod dekou.
Za tím heslem bych nic jiného,než co to je,nehledal.Škoda,že už neslavíme první máj.
08. 02. 2014 | 22:32

Reveil napsal(a):

"Chtějí si zachovat samostatnost, svébytnost a chtějí si své věci spravovat sami"

Tak to ale vlastně nechtějí do EU? Tak to si spletli hrob, na kterém pláčou.
08. 02. 2014 | 22:34

e.m. napsal(a):

pane Klímo, to tady píšete na blbým fóru, TO MOSÍTE TĚM UKRAJINCŮM!!! páč ať už udělají cokoli - MY JIM TO ORGANIZOVAT NEMŮŽEM....
P.S. Ale jestli to vezmete z té strany, jako tady onehda-- tj. naznačíte jim, že na nich na blbečcích hodláte vyrýžovat, protože tak se to prostě dělá -- no tak to si asi moc nepohovoříte...:o) mohli by dojít k závěru, že 1 za 18, 2. bez 2 za 20...
08. 02. 2014 | 22:41

skeptický napsal(a):

Možná,že oni by tu štědrou nabídku tří milionů mozků docela rádi vzali,co jsem slyšel.A je tam víc místa.
08. 02. 2014 | 22:46

Targus napsal(a):

To: idi k čorto....

"Na Ukrajině se probudila občanská společnost. Tedy ti lidé, na kterých staví demokracie. "

Okamžitě se přestaňte cpát těmi houbičkami!!!
Zatěžují neúměrně játra!!!!
A též zanechte hulení, schíza je už v rozpuku!!!
08. 02. 2014 | 22:52

Reveil napsal(a):

Já bych na tuhle hru na bouři ve sklenici vody mezi Washingtonem a Bruselem nijak nesázel. Jestliže byly "úniky" odposlechů nějakého US funkcionáře, tak je vysoce podezřelé, že jde o únik chtěný a řízený.
Pro mne je důležitější, že západní klika se spojuje s teroristy - viz nezdařený únos letadla.
08. 02. 2014 | 22:57

Richard napsal(a):

Victoria Nuland: "Fuck the EU"
EU: "Yeaaah, fuck me Victoria, fuck me so deeply to my ass"
Victoria: "Wooow, it´s great!"
EU: "I love it!"
Victoria: "how much many do you want of this?"
EU: "It will be very expensive, it´s especially ass servise"
Victoria: "No problam, Obama is the rich man, let´s do it"
08. 02. 2014 | 23:00

Trtkos napsal(a):

mam obavy, ze napr az budou Ukrajincum Francouzi prodavat jejich vodu 100x drazejc jako je tomu u nas, prijde na skutecnou revoluci a eurofasouni nebudou stacit utikat...

ze nejde jen o vodu, je jasne, ..jde o vsechno, co je dnes jeste jejich a o co je pripravi k uzitku nadnarodniho kapitalu do vlad dosazene loutky...

pripominam, ze jakekoliv svinstvo ze strany USA-EU, ktere je pripraveno pro Ukrajince, ktere zname od nas a ktere se deje pocelem svete, lze prosadit jenom a zasadne za podpory medii a zaprodanych "novinaru"....
08. 02. 2014 | 23:08

Martin1 napsal(a):

Trtkos 23:08
Souhlasím s vámi, ale myslím, že něco, co se někdy daří a daří se pak tam, kde by to člověk očekával nejvíce, tak se to to totálně, ale totálně podělá a to bude případ Ukrajiny a ti, kteří zvolili stejný modus operandi se z toho "vyléčí".
08. 02. 2014 | 23:14

Divobyj napsal(a):

Autore,

je to tak,jak píšete.
Dobrou!
08. 02. 2014 | 23:27

veverka napsal(a):

Autor má samozřejmě pravdu a divím se že mu to na tomto serveru vůbec otiskli.

Tady na Bakalově se pravda nenosí.

Podrobnější informace např. zde:

Co se nedočtete: Analytik Chelemendik o americkém převratu na Ukrajině

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Co-se-nedoctete-Analytik-Chelemendik-o-americkem-prevratu-na-Ukrajine-i-zahade-Fica-302673
08. 02. 2014 | 23:35

Yosif K napsal(a):

A kdo financuje ProAlt? FSB? Gazprom?
09. 02. 2014 | 00:35

antoni.n napsal(a):

Ad Trtkoš - Francouzi prodávají vodu draze /Veolia/, haha, jací Francouzi prosím.

Víte, kdo tu firmu vlastní a řídí ?

Pane Klímo, paní Angelu Merkel bych do toho moc nepletl, dělá co může a moc toho nemůže, v dodnes okupované zemi, kde ani občané nejsou dosud občané, ale jen příslušníci a ona je na drátě. Jde tam taky hodně o souboj pravoslaví a řeckokatolické církve, to většině uniká a Ukrajinci jsou značně religiosní populace.

Z východní zony se Sověti stáhli, ze západni zony, které se říká jakási republika, amies dosud ne. Není to nějak proti těm dohodám a usneseňym a smlouvám, jak kdysi mlela Zázvorková ve Svatbě jako řemen ?

V Černém moři bojové lodě, na to jsou prachy, a doma se budou omezovat potravinové příděly pro hladovějící a nezaměstnané, taky dobrý. Nakonec všichní zapláčou.

Kam ten svět spěje.

A jak vidíme na Berlinale im Berlin, George Clooney nám pěkně postárnul, ale furt pěknej chlap.
09. 02. 2014 | 00:46

ZM napsal(a):

Nevím podrobně, co se děje na Ukrajině. Ale ze zpráv v tisku a v TV je jasné, že Ukrajina je v ekonomicky velmi špatné situaci. Také proto, že je tam velká korupce, výrazně větší, než např. v ČR. MYslím si, že zájmem EU i USA je snížení korupce na Ukrajině. Ale nemyslím si, že by to bylo tak jednoduché, že vítěz prezidentských voleb bude rozhodovat o tom, kdo co zprivatizuje.
09. 02. 2014 | 01:17

Martin1 napsal(a):

ZM
"Myslím si, že zájmem EU i USA je snížení korupce na Ukrajině."
------
1) Základ máte dobrý
2) Ano, obrovská korupce tam určitě bude, ale o to jde jen v prvé řadě, ale v druhé řadě jde o to, aby ty výnosy za přispění třeba i větší korupce šly do jiných rukou - do těch "demokratických - hodných a vhodných"
09. 02. 2014 | 01:24

ZM napsal(a):

Jedna věc jsou spekulace o tom, co chce kdo ovládnout nebo z čeho chce mít kdo podíl, druhá věc je ale vývoj situace na Ukrajině. ČR, podobně jako jiné státy, by měla zaujmout nějaké oficiální stanovisko, na vládní úrovni. Není možné někoho oficiálně podporovat nebo nepodporovat jen na základě spekulací. Základní problém na Ukrajině je ten, že zatímco v západní části Ukrajiny obyvatelstvo podporuje větší spolupráci Ukrajiny s EU, tak obyvatelstvo východní části Ukrajiny podporuje větší spolupráci Ukrajiny s Ruskem. TAto situace se dá částečně přirovnat např. k situaci v roce 1992, kdy došlo k rozpadu tehdejšího Československa. Nebo se to dá částečně přirovnat k situaci v Belgii. Rozdíl je i v používání jazyka. Zatímco v západní části Ukrajiny se mluví především ukrajinsky, tak ve východní části Ukrajiny se mluví především rusky. ZA Ukrajině rozhodně nejde jen o to, kdo bude případně co privatizovat.
09. 02. 2014 | 01:31

ZM napsal(a):

Martin1 :
já bych tak nezjednodušoval. Korupce a podovody jsou samozřejmě všude na světě, v různé míře. Ale taková míra korupce, jaká je např. na Ukrajině, není v zájmu téměř nikoho, kromě místních mafiánsko-politických skupin.
09. 02. 2014 | 01:35

ZM napsal(a):

k příspěvku v 01:31:
Chtěl jsem napsat- Na Ukrajině rozhodně nejde jen o to, kdo bude případně co privatizovat.
09. 02. 2014 | 01:36

Martin1 napsal(a):

"Na Ukrajině rozhodně nejde jen o to, kdo bude případně co privatizovat."
--------
1) To ne? Já myslím, že ano.
2) Jde o mnohem víc a toho se bojím!!! Jsme moc blízko - to není problém Kuby za humny USA, ale něco podobného a reakce bude asi podobná! Ale dopadne to podobně jako v zátoce "Sviní". Na to bych si vsadil!!!
A bude to krátce po ZOH.
09. 02. 2014 | 01:46

Pavel13 napsal(a):

„Fuck the EU“ je proti autorovu „Drag nach Osten“ ve spojení s Merkelovou nevinnou slovní hříčkou. To byste mohl poradit našemu panu prezidentovi, aby se v Soči stal mediální hvězdou.
09. 02. 2014 | 04:07

Pepa Řepa napsal(a):

......kéž by tady byli mí mravenci.
nebo aspoń mopslíci či ojrompslíci, úhoři moji zlatí ze sdružení Dej přecedovi pac.
Nebo alespoň šroub z Titanicu.

Jsem jen hĺoupá česká řepa, ani Jiřík Potáta ba se v tom neorientoval.
Doba chce, doba to žádá, abych vyštěkal s ostatními mopslíky Jingle Bells.
Abych štěkal "lická práva" a nedělal vlny.
Jsem zmaten. Kdo je můj páníček?

Kližka, bum do bříška, spanilá tunelářka Julinka, báťuška z Moskvy nebo ten nový Bátivšim. Komu mají Vasil s Oksanou říkat Báťuško? Kam se poděl ten politej kyselinou?
že jsem tak smělý, kdo tu divadelní šmíru zaplatí?

Chtělo by to, soudzi novoevropané školení. Aby přijela komisařka rozkročila se v zelí a řepce a označila, kdo je páníček.
09. 02. 2014 | 06:30

Pepa Řepa napsal(a):

Uslyšel to Stěnka Razin
vyskočí a zdvíhá pěst;
"Bratři mí, teď uvidíte,
kdo kozákem byl a jest."
09. 02. 2014 | 06:51

Kleofáš napsal(a):

to Pepa Řepa:

milý amnestovaný internetový vězni za svobodu slova, ptáte se:
"že jsem tak smělý, kdo tu divadelní šmíru zaplatí?"

no přece vy, já, nezaměstnaní Italové a Španělé, všichni ti užiteční hlupáci, co tvoří tak početnou ojrorodinku. Beru to jako akademický dotaz z Vaší strany, neb odpověď je na bíledni. No a taky to zaplatí Ukrajinci vydrancováním zbývajícího nerostného bohatství, ale co bychom pro matičku Říše Engelu neudělali, ne?
09. 02. 2014 | 07:04

Maximus napsal(a):

Je to prosté!
Utlačovaný a znásilňovaný lid Ukrajiny povstal jako jeden muž a bojuje hrdině na barikádách za svobodu, zapaluje a útočí na státní objekty, které jsou pod nadvládou ruské věrchušky! Bojuje se za svobodu, kterou jim určitě plně demokratické státy EU a USA zajistí. Ukrajina se potom stane východním evropským ekonomickým tygrem, stejně jako dnes svobodné státy bývalého sovětského bloku! Konečně bude moci být vybudováno několik potřebných vojenských základen ochranného vojenského paktu, jež neustále do světa spolu s USA vyváží mír a demokracii! Celý moderní svět je moudře a chytře a bez nároku na zisk veden lidmi od globálu a fiancí, kteří sledují jen a jen růst a zvyšování životní úrovně všech těch, co se k nim přidali. Ukrajina má štěstí, že bude postižena demokracií a moudrou nezištnou politikou USA a společenství zemí EU! Neziskovka ProAlt pod vedením odvážného Víti Klímy, tam vybuduje hned v prvních letech několik vzorových kibuců a nahrazeny budou stávající zemljanky, kde většina ukrajinského lidu dnes musí ještě žít. Baťa dodá nové boty a onuce konečně ztratí svoje nezastupitelné místo v životě ukrajinského rolníka!
Shalom!
09. 02. 2014 | 07:39

olga napsal(a):

Stručně a jasně. Nemám co dodat.
09. 02. 2014 | 07:44

Maximus napsal(a):

Do svobodné UA přijede holky Džordž Klůný, Džordž Klůný je tady! Solidní levné firmy jako Zepter konečně nabídnou kvalitní zboží, ženy z UA si oblíbí kosmodisk, v UA se rozjedou velmi dobře prosperující H-systémy a právo tam zatočí s neplatiči a Kličko stane v čele exekutorské ukajinské komory! Janoušek s Bémem dají do pořádku Kyjevský magistrát, budou tam na vyžádání dělat lobbistické poradce! Zkušený ojroposlanec Aironmen založí pro UA televizi ZNOVA, nakonec jeho původ sahá na Ukrajinu a tak se vrátí tam dělat pořádek!
Čus bus, Ukrajina to je země kus!
09. 02. 2014 | 07:58

vasja napsal(a):

Fašisti kdysi platili Lenina, chmatáci z Wall Sreetu Trockýho, nebo naopak a dopadlo to dost blbě. Pro naše Slovanský bratry.
Noa za tim to fuck.... no to je jasný.
Šoustati
Šukati
Prcati

Jestli si tu dámu poslechli aj Zaorálek s knížetem, budou ještě evrohujerštější.
09. 02. 2014 | 08:23

Mac napsal(a):

Al Jouda napsal(a):
Zase jeden chytrák, který za vším vidí ropu a plyn.
08. 02. 2014 | 21:36
//

jojo.... a co za tím vidíte vy,pane joudo?

Boj za lidská práva, demokracii a blaho ukrajinkého lidu?
:-))))))))))))))))))))))))
kristovanoho.......
09. 02. 2014 | 08:42

vasja napsal(a):

Občan napsal(a):
Na záběrech z jednání nějaké "ukrajinské opoziční skupiny" jsem u stolu zahlédl dva pány s plnovousem a v takových zvláštních černých kloboucích.
Patrně nějací postarší řidiči...
----------
Ste prdlej?
Tak choděj židové.
09. 02. 2014 | 08:45

vasja napsal(a):

A Člověk v tísni si platí koho?
Koho chce Pánek Šimon za prezidenta?
Je na čase to říct.
Ja chci pana Al Joudu! Ten to myslí dobřea neni upně blbej.
09. 02. 2014 | 08:51

Baba napsal(a):

Našinec Rusy a Ukrajince ještě nerozlišuje. V ulicích slýchá ruštinu, poznávat pojede Německo nebo přes Německo, zaměstnat se nechá raději firmou s britskou licenci, věří kvalitě severoamerického zboží, k Číňanům chodí, když potřebuje dodat sebevědomí, takže Čechy vlastně potřebuje jen jako zaměstnance.
09. 02. 2014 | 09:03

Kleofáš napsal(a):

Já pořád čekám, kdy mi to tu některý z pánu Justů ideologicky osvětlí, jakože ten hovor nebyl pravej, jakože na Ukrajině jde o střet mezi silami dobra ( demokracie, lidská práva -EU) a zla ( totalitární skorokomunistický režim, útlak a nesvoboda -Rusko) nebo jako souboj mezi bohatstvím (EU) a chudobou (Rusko). A vono nic. Pak taky čekám, až co napíše Kódl Vopěnka von und zu, když tak často na Ukrajinu jezdí podporovat ty demograty, páč už určitě z Bildebergu přišly ňáký instrukce, jak celou situaci idelogicky pojímat. A pak taky čekám, až Aktuálně dodá barevné fotografie nějakého zmláceného Ukrajince, co chtěl jen svobodně demonstrovat za svobodu, demokracii,lidská práva, prosperitu a nějakej zlej komunista, ideálně Janukovyč osobně, ho takhle zřídil, a pan Lipold k tomu přípíše nějakou redakční doušku.....
09. 02. 2014 | 09:12

Da.Rock napsal(a):

Jediný odstavec a tolik pravdy.
Řečené stručně, nekorektně, ale výstižně.
Za mě děkuji.

P.S. Naivní sluníčkáři, kteří se zoufale snaží přesvědčit okolí, že na Ukrajině jde o souboj demokracie a totality, jsou v čím dál větší defenzívě a navíc k smíchu.
09. 02. 2014 | 09:15

LimaQuito napsal(a):

to vasja:

Škoda, že umřel Vasil Bilak, to by byl ideální kandidát na Ukrajinského prezidenta, dlouholetá politická praxe, rusínský původ. Jen by u mouřenínka Obamy a superkrasavice baróónky Ashtonové asi neprošel, měl moc rád Rusa.
09. 02. 2014 | 09:15

Občan napsal(a):

Jsem Vasjo. Dal jsem si poránu čaj s rumem :o)
Koho bude chtít Pánek Šimon, by Vám řekl mladý Just. Ale teď nemá čas, protože je na mejdanu za ty lický práva.
09. 02. 2014 | 09:20

vasja napsal(a):

A těm zdravejm ukrajinskejm silám je třeba pomoct nějakou opravdu, ale opavdu přímou akcí, ale bojim se, že bubeník od Lucie, David Černý a další pravdolásky, nemaj už co nabídnout, když se tenhle vytasil s timhle:
http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/rusko-a-okoli/video-pribil-si-pindika-k-dlazbe-u-kremlu-protestoval-proti-apatii_288568.html#.Uvc6-c4Ws0k
09. 02. 2014 | 09:30

Kulekouš napsal(a):

osvobození utlačovaných ukrajinských nebožáků ruskými komunistickými diktátory. To je oč tu běží. Zlodějský komunistický režim střílí na ulici homosexuály, putinovští vraždí nevinná zvířata a porušují lidská práva.
09. 02. 2014 | 09:53

Pepa Řepa napsal(a):

Fakt je, že je to aspoń pestřejší.
Jako v Collosseu, každej svýho gladiátora.Nebo jako v Chuchli.
Najdi si svý úkáčko a vsaď u Fortuny.
Na vítězství i na pořadí.

Karel s Šimonem měli Julinku, ale ta nemohla trénovat. Luba Cvach se rozkoukává, musí do Brusele pro noty. Pehe jelo zase pro noty ke kormidelníkům Global Governance.Andělka vsadila na zbrusu nového Helmuta Kličku, má jasno.

Holky, holky, to bylo keců, že je potřeba citlivá ženská ruka do politiky.

......a tak se džendrovalo.
Madlénka, Hillary,Condolíza, to zoufale vypadající stvoření, které snad ani nemůže mít křestní jméno,naše baronka Ashtonová,Cecilka Malstromová, Redingová, naše Miruna, Alenka Hanáková, Langšádlová s pohledem baseta,Semelová....celé procesí by to vydalo.

Jo jo, kdepak ty fajn holky z naší školky jsou?

Každá si myslela, že je Golda nebo Margareta, či carevna Kateřina.
A teď to dorazilo to zoufalé stvoření, náměstkyně MZ.Brečí někde do rukávu, co jsem to vyvedla.

Holky nebylo by Vám lépe ve vinárně, nohu přes nohu nebo u sporáku než na bitevním poli.
Vždyť vykecáte i to co sice vědí všichni, ale nesmí se to říkat.
:-)
To žádnej šfrovanej telefon nespraví.
Mopslíkům by se zhroutil svět, štěkají přece za demošku a "lická práva".

Kdo neštěká a nedžedrtetuje s náma, chce určitě štěkat proti nám, kazit skvělé dílo.
09. 02. 2014 | 09:55

Divobyj napsal(a):

vasja

Naše "umělce" bych nepodceňoval.Však oni něco vymyslí.
Černý třeba vystřihne velikou dojnou krávu v ukrajinských barvách,přivezou
ji na Majdan a Koler bude kolem ní poskakovat a vřeštět-
"nejdříve vás podojíme a pak z vás kůži sedřeme,lalala"
Bude to nádherný mejdan,na tom Majdanu!
A jak je znám,vymyslí to tak,abychom to zaplatili my,ovčané.
09. 02. 2014 | 10:10

Divobyj napsal(a):

vasja

Naše "umělce" bych nepodceňoval.Však oni něco vymyslí.
Černý třeba vystřihne velikou dojnou krávu v ukrajinských barvách,přivezou
ji na Majdan a Koler bude kolem ní poskakovat a vřeštět-
"nejdříve vás podojíme a pak z vás kůži sedřeme,lalala"
Bude to nádherný mejdan,na tom Majdanu!
A jak je znám,vymyslí to tak,abychom to zaplatili my,ovčané.
09. 02. 2014 | 10:11

jogín napsal(a):

Sakra, to informování veřejnosti se nějak nevede. Vždyť bez kapky studu tady citujou BBC přesto, že ve zdejších objektivních mediích nebylo ani slovo.
09. 02. 2014 | 10:14

Pepa Řepa napsal(a):

ale vede :-)

Co Hercegovina
lautr rovina?
Pssssst ani muck ani fuck!!!!

O ní si holky nepovídaly? Nějak se to tam rozjelo.
Tam svý koně nemáme?ˇ
Že zaspal Karel nepřekvapuje, ale ani ten Šimon už není tc, co to bejvalo.
Chce to novou krev, Matese Stropnických nebo Patočku, už i ti lickprávníci zlenivěli.
Nebo Klímu, ale ten je dost jetej.
Taková Marx Engels Beatles od sosana by se šikla jako komisařka.
09. 02. 2014 | 10:27

Jáchym napsal(a):

Kucí,

Es kommt der Tag - hin sa hukáže,jestli zvítězí Lická Práva v podání ojroýbrmenšů nebo Ještě Lidštější Práva v podání záloužních Supermanů.

Jestli bude platit zastaralé heslo Dnes nám patří Německo, zítra celý svět - nebo Dnes nám patří (skoro) celý svět, zítra i EUněmecko !

Každopádně si to budou moci i Ukrajinci dříve či později svobodně demokraticky odhlasovat.
Jde jen o detail, KDO jim dodá volební toaleťáky s předtištěnými kadidáty.
************************************************************
(A taky o to, jestli když se dvá perou, směje se třetí - nebo až ten čtvrtý...Ale na to jsou experti spíš Klíma s Maximem)
09. 02. 2014 | 10:45

patriot napsal(a):

Al Jouda a podobní „idealisté“:

„Demokracie“, „svoboda“ a „lidská práva“ v režii západního velkokapitálu nemají s demokracií, svobodou a lidskými právy nic společného!

V praktické rovině se jedná o základní nástroje dobývání nových území pro odbyt výrobků, budování sfér vlivu, podmanění přírodních zdrojů a levné pracovní síly.

Tak tomu bylo vždy v minulosti, Ukrajina je ukázkovým příkladem ze současnosti.
09. 02. 2014 | 10:56

Ládik!!! napsal(a):

Rám ukrajiny (Ykpaihy) čel ohnout přes koleno. Bláto a tíha.
09. 02. 2014 | 11:03

Občan napsal(a):

Jáchyme,
úplně největším expertem na čtvrtého smějícího se je tu Pepa Řepa. Ale ten všechno zatlouká a tvrdí, že za to můžou "utěrkáři" :o))
09. 02. 2014 | 11:21

Joe Ratata napsal(a):

Lidská práva jsou holt ohebná.
Někdy dokonce zapšklý, naštvaný nelida, co ráno nemůže dospat, jak se těší do práce, ve dvě v noci volá policii (naštěstí většinou marně), aby podupal lidské právo na oslavu právě došlých sociálních dávek lidem, co se rádi baví nahlas.
09. 02. 2014 | 11:33

jura napsal(a):

Ropa a plyn jsou mimo zjem, tady jde o pšenici, o žrádlo
09. 02. 2014 | 11:34

Hajduk napsal(a):

Čína nakúpila na Ukrajine pôdu a nevie sa k majetku dostať, aboriženci by mali konečne pochopiť, že prekažaju v budovaní svetlej svetovej buducnocti .
09. 02. 2014 | 11:37

bleen napsal(a):

Poučte mne,kde na Ukrajině se těží ropa? Kde plyn?
Já myslím,že kdyby býval Hitler nevypumpoval rumunskou a maďarskou ropu,tak tam mohli jeho pohrobci mít to co umisťujete na Ukrajinu.Ukrajinská černozem a Donbas,to ano.
Já myslím,že právě se znovu probouzejícím nacionalismem by byla Ukrajina i v EU těžko zvládnutelná,i kdybychom nebrali v úvahu,že na staré křivdy od Poláků,Rumunů a Maďarů se jim taky nezapomíná lehce.Momentálně jim nevadí,že upoutávají na sebe pozornost "světa".A "protiruská" Tymošenková,která dostala 7 let natvrdo,za smlouvu výhodnou pro Rusko a Putina? Kličko je spíše ten třetí co se směje souboji o moc dvou rusofilů.U nás Vlajku za protektorátu sponzoroval přes později popraveného po válce Ryse Ostrovida německý boxer.
Ale USA mají obilnici Kanadu.No možná,že Barrosso s Němci by rádi měli v Ukrajině bohATOU protiváhu vůči CHUDNOUCÍ ZADLUŽENÉ jižní Evropě,která je -Řecko,Portugalsko,Španělsko tíží.Ovšem Putin má dost pravdy,že přechod tradičně rusko-sovětsky strukturované Ukrajiny na západoevropsky strukturovaný jih Evropy ,přes pravoslavný most a azbuku k Řecku,bude problém veliký.Především ty menšiny -Moldávie,Rumunsko- Maďarské,vlivy až čerkasské-budou odstředivé síly a tlumiče.Ono nejsnazší je vehnat národ pod jakousi administrativní střechu na papíře,ale tězší je ho na to napojit reálně.Přesazení rostliny .Ukrajina je těsně spojena s veškerým osazenstvem kolem Černého moře.Atmosféricky u Azova jako Praha,ale jinde i subtropy.Babišovo zemědělství lámat do dvou pásem,z nichž jedno leží-subtropické-úplně mimo ČR?
Ukrajina má za druhé světové války nejvíce obětí Němců vůbec,nejčastěji upálením civilistů v domech a stodolách.Jako i volynští češi Ludvíka Svobody,kteří předtím remcali proti stalinskému kolchoznictví,protože car je o sto let dříve pozval jako vzor kultury půdy.
Atraktorem je vysoká bonita ukrajinské černozemě a krásná příroda,o jaké se v západní Evropě již nikomu ani nesní.
09. 02. 2014 | 11:39

šašek z Jihlavy napsal(a):

O které krajině se to tady všichni hádají? U krajiny Vysočina leží krajina jihočeská, ale zatím jsem o žádném mejdanu neslyšel, asi to bude tím, že jsem senior a mlaďoši nepozvou, nás nemaj rádi.
09. 02. 2014 | 12:01

Je Klíma, Putinův agent-provokatér? napsal(a):

Musím smutně konstatovat,
že na Aktuálně.cz diskutuje neuvěřitelné množství hlupáků a ignorantů!

To je ještě ta lepší varianta.
Protože si raději nepředstavuji, že by se našlo tolik amorálních lidí, co by fandili ukrajinským politickým banditům ze Strany regionů a těch nejrůznějších frakcí, co svým hlasování dovedli Ukrajinu k bankrotu a své chlebodárce k pohádkovým ziskům, které vyvážely z této zbídačené země do zahraničí.

Když jste tak líní seznámit se s informacemi z nezávislých ukrajinských zdrojů, tak se aspoň nevyjadřujte. Děláte ostudu nejen sobě. Když si to přečte nějaký ukrajinský občan, děláte ostudu i naší zemi.

Ukrajinci se bouří proti mocným zločincům, kteří si říkají politici.
Každý člověk, který dává přednost svobodě před otroctvím a suverenitě státu před diktátem z autoritářského Kremlu, musí ukrajinskou revoluci, všechny ty Majdany, podporovat.
09. 02. 2014 | 12:04

Jáchym napsal(a):

Občan napsal(a):
Jáchyme,
úplně největším expertem na čtvrtého smějícího se je tu Pepa Řepa. Ale ten všechno zatlouká a tvrdí, že za to můžou "utěrkáři" :o))
*****************************************************************
Občane, já mám Pepu Řepu rád, přiznávám se. Přesto, že jsem názorově hodně jinde.(A občas bych ho s chutí tím ručníkem majznul. :-)

Pepa je - stejně jako já - zastánce dnes už možná mrtvé a zombiezované, možná pouze komatózní evropské civilizace.
Ta má na svědomí hrozné i obdivuhodné věci. O těch špatných i o těch dobrých se dají napsat tisíce knih - a přidat je ke statisícům, které už byly napsány.
************************************************************
Rozhodně, ani náhodou bych Pepu nehodnotil tak extrémně zjednodušujícím pohledem jako Vy. On, pravda, trochu přeceňuje Huntingtona a jeho Střet civilizací, což je podle mne poněkud propagandistické, i když chytře napsané dílo.
*************
(Řepa je, mimochodem, ještě furt chytřejší než já,ale takových je tu bohužel i naštěstí víc...Jinak bych sem nechodil.)

Jen je mezi tím balastem najít...
09. 02. 2014 | 12:04

T.Paine napsal(a):

Frankfurt jako hlavní město západního Německa po 2. světové válce Němci nechtěli. Z historického hlediska přijatelnější než současný Berlín. Záměrně si vybrali Bonn, jelikož očekávali, že jednou dojde ke sjednocení. Kupodivu to Spojenci neprohlédli a nezatrhli. Prusko a Berlín je pro ně symbol. Čeho? Podle historie si každý domyslí sám. Němci se dívají desítky, ne-li stovky, let dopředu (a dozadu).
09. 02. 2014 | 12:07

šašek z Jihlavy napsal(a):

bleen
Zapomněl jste na okolí Černobylu a jeho mutanty!
09. 02. 2014 | 12:07

MartinO napsal(a):

K.V.

Cinkal jsem aby jste vy, komunisti, odešli tam kam patříte. To znamená do pr... . Na to mě nemusel nikdo organizovat
09. 02. 2014 | 12:17

Pepa Řepa napsal(a):

Hádají se možná o zbrusu novou fUckrajinu.
asi tam dost fúká a lidem je to fuk.
Znám jednoho jmenuje se Fuckner. Manfred.
S takovým jménem vyjet do Ameriky je stejná sebevražda, jako když tam vyjel Fejk .
Brzy to zabalil,
09. 02. 2014 | 12:24

Maximus napsal(a):

Jáchym
Kdo se směje naposled.....tak to také může být tím, že má dlouhé vedení. (-:
P.S.
Koukám na Moravce OVM a jsem celej vlhkej..... on se nýčko dal na potraviny a pan z inspekce mu sdělil, že u českých potravin je v průměru závadných 17%, z EU je to pěkných 27% a z ostatního světa 38%!
09. 02. 2014 | 12:26

Hajduk napsal(a):

Ukrajinci prvorade sa musia naučiť ospravedlnovat.

Tak ideme moji milí : Ospravedlnujeme sa Helmutovi , za Marshala Malinovského.
09. 02. 2014 | 12:33

bleen napsal(a):

to šašek z Jihlavy :

to bych zapoměl i na obdobnou,vůbec první katastrofu amerického reaktoru na "Three miles" island

Co bych vzal navíc do úvahy :Přeslavný Ukrajinec spisovatel Gogol byl největším satirikem (kritikem) byrokracie vůbec a v konci života se smířil i s carem.Ale přenesení sovětského centra do Moskvy,byť s ukrajinci jako Brežněv,znamenalo tím i částečnou redukci byrokracie Ukrajiny.Kam ty střední vrstvy městské dát?
Proto měšťáci Ukrajiny vyhladovělí po pohovkách a křesílkách úřadů by radši ultrabyrokratickou EU,která by je přezaměstnala.Nezapoměňte,že éra přespočetných výzkumáků v řadě zemí skončila.I výzkum sám,bylo spíše americko-sovětské pravé ořechové,nežli ideálem evropských buergerů, s výjimkou universitních prebend určených k šíření dogmat většinou v Evropě.Viz třeba mladý potomek disentu a chartistů Šabata u městského úřadu v Praze s mimořádným platem i s osůbkou něžného pohlaví.Kdyby Gogol nebyl Ukrajinec,myslíte,že by stejně ostře odsuzoval administraci ?
Koneckonců dramatik Vilém Mrštík,krátce před sebevraždou v moravských Divákách z jistého důvodu byl rok-dva korespondentem českých novin v Rusku za cara a psal též gogolovsky o tamější nepružnosti všeho se vším.Nelíbilo se mu Rusko okolo roku 1910 vůbec.Až ho na to musela jeho svobodná láska malířka Zdena Braunerová,dcera profesora a poslance na to upozornit.Že to zde pobuřuje .
09. 02. 2014 | 12:43

Občan napsal(a):

Jáchyme,
to jste mě špatně pochopil. Já mám pro P.Ř, slabost - řekněme, že ho mám svým způsobem rád. A skutečně mě mrzí, že má zdravotní problémy a moc bych mu přál, aby se z toho vylízal bez ztráty květinky a zase nabyl své vtipné kousavosti - inteligentní a nikoho neurážející. Pro tu ho mám opravdu rád.

V názoru na židy a muslimy s ním hodně nesouhlasím, oba to víme a respektujeme. A ani omylem ho nehodnotím zjednodušujícím způsobem. Proto také tam byl připojený smajlík; příště ho udělám výrazněji, aby to bylo na první pohled jasné :o)
09. 02. 2014 | 12:45

takoví nejsme všichni napsal(a):

"... Hádají se možná o zbrusu novou fUckrajinu ..."

Řepo,
jste ubožák!
09. 02. 2014 | 12:45

Dači Putinova Janukovyče napsal(a):

Reportáž z panství Viktora Janukovyče:

http://www.youtube.com/watch?v=-POrs88E9Fs
09. 02. 2014 | 12:49

Maximus napsal(a):

No jo no, když ta země je tak nějak pořád někde jinde.
Ale prý se to lepšejší.....
Sice už na vesnicích nemá tolik slepic možnost se procházat v kuchyni domů na udusané hlíně, ale pořád se tam nějak pozastavil čas. Dnes tam jsou zase naprosto odchlapené a vylidněné vesnice a malá města, vše odešlo na západ dělat gastarbeitry! Vzpomínám si na pár příhod, které mě vyprávěla moje mladá přítulkyně cca v r.1987, když její gympl z Proseka v Praze 8 byl na návštěvě družební školy v městečku na nynější UA. Raději to tady nebudu publikovat, ale mládež se tehdy bavila. Ale jenom nastíním. Třeba ta rozlučka byla príma, naše mládež se rozloučila a ředitelé si podali ruce a ten náš český nastoupil do autobusu jako správný kapitán poslední a odhodil hořící nedokouřené cigáro. Ten ukrajinský nelenil a nepřestajíc mávat se ještě stačil sehnout pro hořícího vajgla, aby ho dokouřil. A tehdejší pražská mládež z Proseka smíchy vyprskla! (-:
09. 02. 2014 | 12:51

šašek z Jihlavy napsal(a):


;-)
09. 02. 2014 | 13:01

Zkopírováno bez komentáře napsal(a):

Patrick Buchanan: Zmocní se Ukrajiny lůza?
5.2.2014 | Patrick Buchanan: Will Mobocracy Triumph In Ukraine?

Patrick J Buchanan
Guru americké pravice láme dvojí metr
„Nehledě na všechno to nekonečné řečnění o demokracii se zdá, že my, Američané jsme s to celou svou oddanost demokratickým principům pustit k vodě, postaví-li se do cesty ´Novému světovému řádu´,“ píše už i Patrick Buchanan, intelektuální trvalka americké těžkotonážní pravice. Radil už Nixonovi a Fordovi. Reaganovi psal projevy a řídil mediální politiku. Sám pak – hned dvakrát – skončil druhý v republikánských primárkách. Šéfuje magazínu The American Conservative. Je pravidelným diskutérem na kamery MSNBC. Svou poslední knihu nazval Sebevražda supervelmoci: Přežije Amerika rok 2025? (Suicide of a Superpower: Will America Survive to 2025?).
Včerejší komentář opatřil šťavnatým titulkem: Vyhraje to na Ukrajině vláda lůzy? (Will Mobocracy Triumph in Ukraine?). „Roku 2012“ – píše v něm – „byl ve volbách, podle neutrálních pozorovatelů svobodných a spravedlivých, zvolen prezidentem Viktor Janukovyč. Jeho mandát končí v roce 2015. Avšak od loňského listopadu v Kyjevě protestující okupují náměstí Majdan, vedou bitvy s policií a vyvolávají kravály, dožadující se Janukovyčovy rezignace. Spojené státy se, jedna ruka s Evropou, snaží demokraticky zvolenou vládu paralyzovat či svrhnout.“
V Káhiře toho dosáhly cestou vojenského puče. V Kyjevě to má zařídit „povstání lůzy“ („mob uprising“). „Jsou snad teď právě to legitimní zbraně v arzenálu demokracie?“
„Co Janukovyč spáchal, že si zaslouží, aby ho svrhla ulice? Dal před Evropou přednost Rusku. V soutěži mezi Vladimírem Putinem a Evropskou unií, do kterého ekonomického sdružení vstoupí, se s ním EU zasnoubila. Když mu však mu Putin nabídl 15 miliard dolarů a snížil ceny energií, dal Janukovyč EU košem a utekl jí s Ruskem.“
„Západní Ukrajinu, preferující EU, to vytočilo. Protestující, kteří se prezidenta snaží svrhnout, se rekrutují z ní. A John McCain vyrazil do Kyjeva hlásat solidaritu s demonstrujícími. Po McCainovi teď do věcí, do kterých Americe nic není, začal strkat nos Kerry.“ V „Mnichově prohlásil, že ´Na Ukrajině se dnes za demokratickou budoucnost Evropy bojuje, tak jako nikde jinde´“ - a Amerika „stojí na straně ukrajinského lidu“.
„Jenže kterého lidu? Ukrajinců, kteří Janukovyče zvolili a jejichž podporu má dodnes, anebo davů na náměstí Majdan, co se ho chtějí zbavit a své opevněné tábory nevyklidí, dokud Janukovyč neodstoupí?“
„Kerry nás staví na stranu lůzy, která chce svrhnout prezidenta, znásilnit volby a uchvátit moc. Amerika by nikdy nedopustila, aby jí hlavní město okupovaly podobné elementy s podobnými záměry.“
Proslýchá se, že „teď dáváme s Evropou dohromady balíček pomoci“, mající Janukovyče donutit ke „kapitulaci, rozchodu s Ruskem a podpisu dohody s EU. Byla-li Putinova nabídka 15 miliard dolarů úplatkem, co jiného je tento balíček?“
(pokračování)
09. 02. 2014 | 13:21

Zkopírováno bez komentáře napsal(a):

(dokončení)
anukovyč „vládne rozdělené zemi“, „tyranem je však těžko“. Když „dav propadl narůstajícím násilnostem, rozpustil svou vládu, nabídl post premiéra předákovi opozice, odvolal nedávno přijaté zákony umožňující demonstrace potlačit a vzal si na čtyři dny nemocenskou. Pouliční dav to však bere jako známku, že ho zlomil, a v naději, že vítězství je za dveřmi, dál stupňuje svůj nátlak. To teď je několik mrtvých na straně protestujících i policie.“
„V Putinovi se vaří krev, olympiáda v Soči ho však nutí zachovat vlídnou tvář. I tak ovšem vyslovil poznámku, která není od věci: Jak by reagovala Evropa, kdyby za dluhové krize on, Putin, přistál v Aténách a podněcoval tu účastníky nepokojů požadující, aby Řecko vyhlásilo bankrot a opustilo eurozónu? Jak by EU reagovala, kdyby Putin vynášel nahlas do nebes britskou Stranu nezávislosti, prosazující odchod země z EU, nebo Skotskou národní stranu, která se chce trhnout od Velké Británie?“
„Ukrajina byla nezávislá kratičce po I. světové válce a znovu až po rozpadu Sovětského svazu. Hluboké náboženské, etnické, kulturní a historické vazby Ruska a Ukrajiny se však formovaly po staletí. Osm miliónů Ukrajinců jsou etničtí Rusové. Na východě Ukrajiny a na Krymu mluví rusky většina a vzájemné vazby jí přirostly k srdci. Západní Ukrajina pokukuje po Evropě. Její části patřily skutečně do habsburské říše.“
„Zajde-li tvrdý nátlak na Ukrajinu příliš daleko, může se rozpadnout.“
„Policie, vyslýchající zatčené účastníky nepokojů, nabyla zřejmě opravdu dojmu, že v tom všem máme prsty, my, Američané. Takové podezření nepostrádá reálný základ“ – tím spíš s vědomím „zákulisní role, již hrála National Endowment for Democracy v barevných revolucích ve střední a východní Evropě“.
„Úplně mimo mísu není ani ruský ministr zahraničních věcí Sergej Lavrov, když říká, že Ukrajině ´byla volba vnucena´ a evropští politikové podněcují k nepokojům ´lidi, okupující vládní budovy, napadající policii a vyřvávající rasistická, antisemitská a nacistická hesla´.“
„Pokud to skončí tím, že pouliční lůza paralyzuje hlavní město a demokraticky zvolená ukrajinská vláda padne, důsledkem nebude jen Rusko, naplněné zlostí a vůlí po odplatě, ale druhá studená válka.“
A to založí i „precedens, který se snadno přenese do Evropy, kde zvedají hlavu a expandují strany populistické pravice, prahnoucí po likvidaci Evropské unie“.
Tohle vše spíná už i americké intelektuální elitě, vyznávající paleokonzervatismus. V Evropě – Česko nevyjímaje – to zatím nezvládá ani většina sil, stylizujících se od něj nalevo. A to už tak dobrá zpráva nen
09. 02. 2014 | 13:22

K.V napsal(a):

Martine, kdyby antikomunisti uměli něco jiného než krást a parazitovat, už by po tolika letech každý na socialismus zapomněl.
.
Kauza Fuck- Další země ukazuje, že ti co chodí na náměstí demonstrovat jsou hlupáčci kteří ani nechápou za koho si nechají otloukat hřbet. Vzal bych je k nám na exkurzi co si vycinkali klíči,
09. 02. 2014 | 13:35

Pepa Řepa napsal(a):

takoví nejsme všichni
Řepo,
jste ubožák!
nepochybně, vruboune:-)
---------------------------

Ale, chvilku vážně, snad byste se mohl více rozepsat, pokud to není na Vás moc náročné.

Třeba o tom, že až do konce roku 2013 byla naši modlou boje za lidská práva Julie Tymošenková.
-------------------------------------------------------------------
Ona mezi oligarchy nepatřila?
Ona na Ukrajině neměla výkonnou moc?
Jak se ta moc projevila?
Byl zaznamenán -za jejího premierství-vzestup lidských práv, o vzestupu cen plynu pro místní netřeba snad hovořit?
Do které kapsy šel rozdíl mezi cenou plynu od Rusa a koncovou cenou pro Olega? ´
Je argumentem na její obhajobu a důvodem propuštění, že netunelovala sama?
Jak jde dohromady boj PROTI českým tunelářům a boj ZA lidská práva tunelářů jiných?
Není to důkazem pokřivení myšlenky tohoto boje?
Zvedla se za její vlády životní úroveň?
Kde a jak?

půjdeme dál.
Máte jasno, co se stane se zemí po "revolučním kvasu, boji za svobodu, jak říkáte?
Přenecháte řešení místním?
Proč tedy propaguje jeden spojenec a platí-což bylo oficiálně přiznáno, formou jakési podpory demokratickým silám- jednoho favorita ...Klička a další spojenec favorita zcela jiného ?
Co je tedy příčinou aféry, když ne kolosální rozpor mezi spojenci koho dosadí?
Máte jasno, kdo je ten správný vůdce národa, ten fedrovaný EU či ten podporovaný spojencem?
Máte jasno, zda dojde či ne k rozdělení země?
Máte představu o důsledcích?
Kdo rozdělenou zem povede a kam?
Kde máte záruky, že zem nepovede tam, jako naše Julinka.
Kolik hodláte do Ukrajiny nasyp
at eur?

......a tak bych mohl pokračovat.
Milý vruboune, Jáchym má pravdu, ze mě levouna, postbolševika či příznivce CCCP neuděláte ani náhodou.
Jak vidíte vůbec nevelebím Rusy. Putina či Janukoviče.Také nepředkládám představy o bohaté zemi oplývající, mlékem , plynem a naftou

Ale plácat pacičkami nad bojem za lidská práva, či poštěkát holou větou, že je kdosi ubožák-aniž bych znal odpověď na položené otázky- může akorát holovětný vypatlanec s holým mozkem.

A přece nechcete, abych Vás -takového pilného a chytrého broučka-za něj považoval.
09. 02. 2014 | 13:39

Pepa Řepa napsal(a):

Ach už je tady Buchanan.
Dobrý článek, už jsem cítil zase šustot andělských křídel nad hlavou Te´d je to nevhodné Pat je pojem.
:-)
Určitě levoun levounská, propagátor CCCP milí pravotočiví šroubící z Titanicu. Zločinec protože nepoštěkává s naším Karlem.
O boji za lická práva v Palestině, celém BZ či u ukáček.

Doufám, že jste si pustili OVM.
Karel Luba a pan Václav -tři ryze sportovní znalci-mudrovali o OH.
To bylo zase dílo.
09. 02. 2014 | 13:49

Gerd napsal(a):

Víte, co o sobě sama Victoria Nuland uvádí? Je to:
Religion: Judaism
09. 02. 2014 | 14:20

šašek z Jihlavy napsal(a):

"Doufám, že jste si pustili OVM.
Karel Luba a pan Václav -tři ryze sportovní znalci-mudrovali o OH.
To bylo zase dílo."
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Nepustil, nezajámá. Ze starodávného sloganu "chléb a hry" mě zajímá to první. A pak několik dalších aspektů života. Hry toleruji na dětských hřištích a v přírodě, a to ještě ne všude.
09. 02. 2014 | 14:22

Pepa Řepa napsal(a):

Ale v jednom bodě má milý brouček pravdu.
je to boj za "lická práva"....ale vybraných jedinců

U nás i na Ukrajině.
Ovšem věc má Dark Side...jsou hrubě pošlápávána práva jiných.
A o té odvrácené tváři mohou mluvit jen lidé s takovým jměnem jako je Pat Buchanan nebo Roger Scruton.
S levounstvím, či pravounstvím to moc společného v dnešním světě nemá.
09. 02. 2014 | 14:24

resl napsal(a):

Podpora závislé Ukrajiny na Rusko nemůže přinést nic dobrého, protože ve světě se ještě nikdy žádná země nezmátořila pod ruským bičem.
Pokud podpoří Ukrajinu západ, má naději, že časem z bahna vybředne.
Nikdy nemůže být hůř, než pod Rusem.
A jestli si někdo myslí,že bylo pod bolševikem lépe, ať se mrkne do obchodů, na domy, náměstí, doma na mámu. pozn. může být i táta.
09. 02. 2014 | 14:36

Al Jouda napsal(a):

Vážení oponenti, pouze zájem o ekonomické reformy nevyžene lidi do ulic, aby ve 20 stupňovém mrazu stavěli barikády a prali se s policií! Ukrajinci si prostě čuchli k demokracii i jako gastarbeitři v ČR a v dalších zemích Evropy a chtěli by žít bez ruského biče za zády a bez zkorumpovaných domácích politiků. Svobodně mohou volit i lidé s vymytými mozky, kteří si třeba, když už je pozdě, uvědomí svoji chybu. Lékem na současnou situaci by mělo být referendum s jasnou otázkou. Odpověď na ní by mohla znamenat i politické rozdělení země, Ukrajina je na to dost velká :)))))
09. 02. 2014 | 14:38

Jemnický napsal(a):

Ukrajina je klíč k Rusku, rozparcelované a rozprodané Rusko s jeho nerostným bohatstvím, to je konečný startegický cíl EUfuckerů, euromerkelů, cárů z kozy.
Už to tady bylo za WW II.
Jen se bojím, aby se do toho nenechal zatáhnout bratr z Řeči pospolité, někdy si nevidí ani na špičku své šavle.
09. 02. 2014 | 14:41

Gru napsal(a):

Pepa Řepe,

sice ne zrovna brzy, alke přece jen jste přišel na to, co obsahuje boj za lidská práva? Zplaťpánbů.
Je přece odjakživa jasné, že jejich hlasatelé mají vždycky na mysli některá práva některých lidí, a to ještě jen v některém okamžiku.
On třeba i ten boj s terorismem je třeba brát diferencovaně. Není možné odsuzovat úplně všechny teroristy. Někteří se tak nesmí aní označit. Tam je třeba volit výrazy jako např. "povstalci", nebo ještě lépe "bojovníci" - což nakonec není ani nepravda, protože i teroristé bojují.
09. 02. 2014 | 14:43

Gru napsal(a):

resl
"Pokud podpoří Ukrajinu západ, má naději, že časem z bahna vybředne"

Iluze. Západ z bahna už nevybředne, ani kdyby Ukrajiny ujařmil ještě i Rusko a Čínu.
09. 02. 2014 | 14:46

Antonín Malík napsal(a):

Teď se Washington s Bruselem hádá v nevhodnou dobu. Svět zaměřuje pozornost na Olympiádu, práve teď by se měl vyrobit zase někdo mučený, ještě lépe ukřížovaný, a nejraději úplně natvrdo ukřižovaný(to by sice nemohl referovat, že křižující měli ruský přízvuk, ale třeba by se mu pod nohama mohla nechat lajsnička z bedničky od zeleniny s razítkem moskevského Univermagu.
09. 02. 2014 | 14:51

Maximus napsal(a):

resl lodní šroub by chtěl implantovat na UA západní demokracii, přičemž to se dosud nepovedlo, ani v Česku, kde se chopili vesel po r.1990 komunisti, veksláci, StBáci (i KGBáci), pak různé partičky o kterých se raději nebudu zmiňovat a různá příchozívší verbež, pravda, pár slušňáků se tady našlo, ale to nebylo to rozhodující procento, které by nás posunulo a postrčilo na roveň předních západních zemí. Dále se tady hezky nastavil volný kurz koruna versur Dolar či euro a naráz jsme všichni tady byli podkapitalizováni s holým zadkem, že pane Klausi? Takže když ani u nás v daleko kultivovanější zemi se to nepovedlo, tak kdo by tu demokracii a pravý kapitalismus s dobře nastavenými pravidly hry na UA nastavit? Jedině, že by si nová ta správná vláda nabrala půjčky a zem zadlužila a tak by se mohly na čas zaplnit regály prodejen v obchodech UA. Jen ještě, jestli by na to tamní obyvatelé měli dost peněz a jestli by nalezli dostatek pracovních příležitostí, když je nemají ani dnes. Kdepak, UA je odsouzena na "pevnou" spolupráci s Ruskem a jestli si bude hrát zejména EU s tímto ohněm, tak jí to jen uškodí a hospodářsky ochudí. Ono někam strkat peníze bez návratu je přece jen nerozumné, alespoň se to tak pod povrchním pohledem zdá! Ovšem všechno je dnes jinak, možnosti jsou netušené, neokolonialismus dostal k dispozici další možnosti. Je tu totiž další možná varianta díky okolnosti, že € stejně jako dolar jsou fiat měny bez krytí ceninami a zlatem, a tak vlastně na serverech příslušných bank se dá naklofat dost virtuálních peněz a ty pak na dluh zapůjčit do prostoru UA. Jen se musí trochu pohlídat, aby se to nedostalo zpátky do reálné ekonomiky zemí EU, ale to už hoši dnes pomocí různých derivátů a čachrů přece umí. Tak klucí, do toho! Pan Bakala by je to mohl naučit.
Hezké odpoledne.
09. 02. 2014 | 15:00

Maximus napsal(a):

Jemnický

A vo tom to fakt je!
09. 02. 2014 | 15:02

hui napsal(a):

to Jemnický:

Rusko:Ukrajina = 160 : 40 milionů lidí.Ukrajina propadá ilusi své síly a též ilusi své krásy vůči větší Sibiři.

Naopak,asi existují v tom radikalismu i panslavisté-byzantinci,kteří si ve spojení Ukrajiny jihem přes řecký most do Srbska slibují "cup" -"šálek" tvarem z bývalých obětí osmanské říše,Slovanů,pravoslavných-šálek v němž bude sedět geometricky 2/3 Evropy,jako zmrzlina.Který tradičně nemá do "slovanského kruhu" ,obklíčení Evropy tu chybějící část -mezi Slovinskem a Polskem.
Historie je taková,že naposled rodem z Celje-druhé Zikmundovy manželky za husitů tato byzantská kultura vládla i všem břehům Černého moře slovinsko-řecky.1453 pádem Cařihradu konec.
A historicky z chorvatské Dalmácie vzešel i římské říše Diokleciánský teritorialismus-i móda dneška.Ale jinak západní jihoslované prohrávali vůči neslovanskému západu,přičemž Chorvatsko patřilo k byzantské části Itálie (Benátky),Maďarsku a Rakousku.A Polsko ze severovýchodu se k slovanům díky bigotnímu katolicismu tradičně nehlásilo.
Realita je taková,že dnes souběžně s potenciálním "cup"-pravoslavným půlkruhem od severu přes Pobaltí ,Ukrajinou k Jugoslavii přes Řecko běží křivka fašizace a Cordon Saniteur isolace Ruska,tolik opečovávaný E.Benešem v letech 1918-24.Přivodil tehdy k vzniku německého fašismu isolovaného Versailles 1918 zvenčí i zevnitř poraženého válkou Německa a k posunu vzniklých-osvobozených se Čech z průmyslové země Rakouska-Uherska na agrární,zaostalejší zemi srovnáním s předchozí.A historie ukazuje že geopolitika většinou prohraje časem vůči postatnějším změnám struktury lidské společnosti globálním.Geopolotické konstelace bývají dočasné.
Ať jsou osmanské,pravoslavné,byzantinské,katolické,fašistické apod.
09. 02. 2014 | 15:08

Richard napsal(a):

"Vzal bych je k nám na exkurzi co si vycinkali klíči,"
K.V.
Vycinkali, že také individua jak Vy už nemají absolutní moc.
To je velká věc! Je mi však jasné, že pro Vás, který jste schopný uvažovat max. v duchu soudruh "dal" vs "má dáti", naprosto nepochopitelná.
Svoboda od takých jako Vy, to je něco krásného, k nezaplacení.
Pošlete jim na Ukrajinu fotku, pár svých zdejších příspěvků a napište k tomu "také jako já, už tady u nás nemusí brát nikdo vážně".
Uvidíte to nadšení, revoluce na Ukrajině vzplane novým, ještě vášnivějším žárem.
09. 02. 2014 | 15:11

hui napsal(a):

oprava :Geopolitické konstelace
09. 02. 2014 | 15:13

vico napsal(a):

Upozornění . jedinec pod nickem Gru nezastupuje naši komunitu Hanáků, byť póžívá našeho nářečí /oslovení "Pepe z Řepe"/ Nás tak leda zajímá, že naše roby nám začínajó dělat polívku z vaničke aj tu hodolanskó.Majdan je daleko, Holomóc blízko.

Jinak se tu ovšem zdejší nekorektníci vaří ve vlastní šťávě. Osvědčení zastánci E.unie nikde a tak se tu v zoufalství nejvyšším ubezpečuje Občan s P.Ř., že se mají vzájemně velmi rádi, i když na podílu bradatců a pejzatců na neúrodě brambor na Pejhřimovsku se asi názorově neshodnou.

K řešení zapomenutých mikrofonů nemám, co bych dodal. Asi každý desátý ví, že člověk něco říká v soukromí a něco pro veřejnost a že ta sdělení jsou diametrálně rozdílná /kurňa a teď ještě na potvoru zemřel ten Mandela/. Jenže dalších devět z deseti - čistí jak alabastr- prostě říkají to stejné v soukromí i na veřejnosti. A to jsou zde přítomní příslušníci Řádu nekorektníků.

Na jedné straně zdravě nekorektní Putin, který rozhodně před světem netají, že holýma rukama přepral ussurijského tygra a na druhé straně falešně korektní Angela,která se po nocích vzrušuje na SAT1 pohledem na zpocené tělo Vitalije Klička, který v pátém kole sundal dalšího negra.
09. 02. 2014 | 15:25

zbyněk napsal(a):

Pane Klíma já bych jim doporučil Klička, ten jediný má předpoklady státi se úspěšným prezidentem Ukrajiny. Do základky chodil v Mimoni a následně žil dvacet let v překrásném, kosmopolitním a tolerantním městě Hamburku, takže vysoké demokratické hodnoty NSR, jsou mu vlastní. Je také jakožto sportovec první kategorie neúplatný, což si zřejmě většina obyvatel o současném prezidentovi nemyslí. Zajímavé by bylo, zjistit mínění našich krajanů, kteří na Ukrajině po československé okupaci zůstali a jejichž potomci se doposud nevrátili. Na čí straně stojí?
09. 02. 2014 | 15:25

xyz napsal(a):

Autorovi:

nechci hnidopišit, ale odjakživa bývalo DRANG nach Osten.
Drag nic není.
09. 02. 2014 | 15:34

stoppa napsal(a):

Já pořád nevěděl kam s tím kupírovaným boxerem bez rodokmenu ti v EU nereagovali. Ale třeba by ho vzala ta Nullová. Jen tak Merckelové na potvoru. V EU kupírovaní boxeři jsou zakázaní v USA povolení.
Takže mám nabídku jiného boxera pro Ukrajinu. Jmenuje se Frolo. Jo a nepotí se.
09. 02. 2014 | 15:38

Pepa Řepa napsal(a):

Gru
terorismus-nebo jiní antisemitismus- do toho netahejte.
To je stejný oslí můstek jako jeden zdejší, tvrdící, že když se nezastanu etnicky trýzněného mačetáře, vybydlujícího šestý byt, tak jsem rasííísta a nakonec si přijdou pro mě.

Dřihádista se semtexem je stejný v Beslanu, Volgogradu, Chicagu, NYC nebo Tel Avivu je stejně smrtelně nebezpečný protivník pro levouny i pravouny.

Bojuje za chalifát a jemu ukradené, jestli jste levoun nebo pravoun.
Mám pocit, že na Ukrajině byste nenašel ani moc bradatých ani pejzatých.
Co bylo vymlátil Adolf nebo místní.
09. 02. 2014 | 15:41

Pepé ne z Realu, ale z Řepé napsal(a):

xyz
taky mě to bouchlo, ale jsem jen hloupá řepa.
Asi byl Klíma pouštět draky.
09. 02. 2014 | 15:44

zbyněk napsal(a):

Ještě jsem vám pane Klíma zapomněl zdělit, že paní Angela studovala také u nás, věhlasnou socialistickou universitu a prezident americký dvě university, patřící ke světové špičce. Takže jen analfabet si může myslet, že tento spor je o plynu, nebo ropě, když je jasné, že kohoutky pouští, nebo zavírá pan Putin , takže u těchto dvou tato možnost odpadá.
09. 02. 2014 | 15:45

Pepa Řepa napsal(a):

Richard
copak vycinkat.
Viděl bych to na vyKličkování.

Boxer to povede.Taková dobře mířená prda je stejná jako vykličkovat.
Už tady jeden kdysi zpíval
Hráli jsme Kličkovanou, dy´t to znáš..
Vasil to okoukal a zanes¨' do Kyjeva.

Třeba Šimon v tísni sdělí, kdo prohrává.
Kterej náš kamarád, Julinkuu třeba v tichosti pustit, nějak se to profláklo.
09. 02. 2014 | 15:51

Gru napsal(a):

Pepa Ř.

Proč bych se nemohl zmínit o teroristech, když je to právě moc pěkný příklad, jak se má nálepkovat. Mám na mysli například bin Ladinovy mudžahídy, kteří, ač vyvraždili školu, která si dovolila vyučovat i děvčata, nesměli být v britských médiích označeni za teroristy, nýžbrž za "bojovníky za svobodu" - lze zjistit u R. Fiska, kterému to nařízení adresovali). To bylo v 80. letech. Později ovšem se hodilo bin Ladina naopak tak označovat. Ačkoliv konal pořád totéž.
Znáte to: rozdíl mezi hrdinou a teroristou: oba vezou bombu. Hrdina v F116, terorista v baťohu.
A s lidskými právy je to podobné, ne-li stejné.
09. 02. 2014 | 15:51

Pepa Řepa napsal(a):

Gru
neznám, ale zase znám, že Američan je umytej Rus.
Abychom byli korektní.Nepaušalisujme soudzi
Některý.
Některý je umytý, jiný ne.

:-)
Už toho nechám, nebo pošupajdím za Fandou.
hrajte kličkovanou
09. 02. 2014 | 16:00

Rudi Koutek napsal(a):

zbyněk napsal(a):
"Ještě jsem vám pane Klíma zapomněl zdělit, že paní Angela studovala také u nás, věhlasnou socialistickou universitu"

Opravdu? Kterou? A kdy?
09. 02. 2014 | 16:01

resl napsal(a):

Gru napsal(a):
resl
"Pokud podpoří Ukrajinu západ, má naději, že časem z bahna vybředne" Iluze. Západ z bahna už nevybředne, ani kdyby Ukrajiny ujařmil ještě i Rusko a Čínu.
-----------------
Proč nenapíšete, že Ukrajina pod Rusem rozkvete ? Vy netušíte, že na západ od Ruska se žije lépe ? Tušíte, ale komoušskou propagandu máte zarytou v sobě i s tou legitimací. Kupte dráty a běžte zadrátovat hranice, to je váš recept na život.

Maximus : resl lodní šroub by chtěl implantovat na UA západní demokracii, přičemž to se dosud nepovedlo, ani v Česku
---------------
Mně to stačí, vám se taky žije lépe i když jste byl s komoušem jedna ruka, tak co chcete za dvacet let při té postbolševické bídě ? Jó a napište až se bude hroutit euro, už to s Klausem prorokujete dost dlouhou dobu. "Chytrá" řepa to taky ví a čeká a čeká, jen aby se dočkala a mohla blahoskloně pokývat hlavičkou, jak jste vše věděli už před lety.
Jak jsem psal, dráty na hranicích nejsou a tím bolševik skončí. Vy, co se bojíte utečenců, byste měli vědět, že je lepší živit je, než se sem začnou hrnout ruské ozbrojené hordy. Evropa musí likvidovat nebezpečí až Putin přizná sám sobě, že jsou v koncích. Na to bude mít bolševik jen jedno vysvětlení. Nahnat své chudáky do války s tím, že je všude napadán a díky západu nemají co žrát a pít. Musíme doufat, že už bude bez Ukrajiny, zcela vysílen vlastní hloupostí a pomaloučku se přidá na stranu západu. Samozřejmě bez Putina a ožralých generálů.
09. 02. 2014 | 16:14

Maximus napsal(a):

resl

Aha, tak to jsem nevěděl, ještě, že jste mě to politicky dovysvětlil. Jen s tím mým dobrým vztahem ke komunistům dejte pokoj, já jsem s nimi opravdu měl problémy a možná na rozdíl od vás, který jste dnes velký buržoj!

Ale když už byste chtěl vyřešit ukrajinský problém, tak mám docela dobré jednoduché řešení, na nějaký čas tak cca 1 rok jim vrátit všechny ty gastarbeitry, co pracuijí v zemích EU. To by byla mela a určitě by nastala revoluce, jen výsledek by nebyl moc jistý.

Ještě jste napsal doslova perlu: Vy, co se bojíte utečenců, byste měli vědět, že je lepší živit je, než se sem začnou hrnout ruské ozbrojené hordy...

Jestli je chcete živit vy, tak váš problém, já a většina občanů bude mít na to asi zcela jiný názor.

Hezký den.
09. 02. 2014 | 16:25

Občan napsal(a):

Řepo Řepo...

Dyk vona se i ta Nulandová ve skutečnosti jmenuje Nudelmanová a její dědeček pocházel z Novoselice v ukrajinské Besarábii :o)))
Její otec si nechal změnit příjmení když šel studovat na Yale, protože se svým despotickým ultraortodoxním otcem už nechtěl mít nic společného.
09. 02. 2014 | 16:32

Maximus napsal(a):

Rudi Koutek

Kancléřka Merkelová opravdu studovala v Praze a hlásí se k tomu a dokonce ovládá trochu češtinu a samozřejmě polštinu.

CO JSTE O KANCLÉŘCE MOŽNÁ OPRAVDU NEVĚDĚLI

Její děd pocházel z Poznaně a jmenoval se Ludwig Kazmierczak. Po příchodu do Berlína ve 20. letech začal pracovat jako policista a nechal se přejmenovat na Kasner. Syn Horst Kasner (narozen 1926) byl za války vedoucím oddílu v Hitlerjugend, poté vystudoval teologii v Heidelbergu.

Angela Merkelová je ve skutečnosti západní Němka. Narodila se v roce 1954 v Hamburku Kasnerovi a Herlindě Jentschové, učitelce latiny a angličtiny. Několik týdnů po narození přijal otec místo faráře v NDR, čímž zaskočil západoněmecké úřady. "Říkali, že na východ se stěhují jen komunisté a opravdoví pitomci," uvedl pár let před smrtí pro list International Herald Tribune.

Kasner po celý život vyznával krédo, že s komunisty je třeba vést dialog, takže mu církevní hodnostáři přezdívali "rudý Kasner". Směl volně cestovat a rodina používala dva automobily, což některé životopisce vede k domněnce, že si s režimem zadával až příliš. Angela se přesto cítila stigmatizována a jako povolání otce na gymnáziu uváděla "Fahrer" (řidič), namísto "Pfarrer" (farář).

Mladá Merkelová excelovala především v matematice a cizích jazycích. V 60. letech vyhrála několik meziškolních "olympiád" v ruštině. Během studia fyziky v Lipsku krátce pobývala na studijním pobytu v Leningradě a v Moskvě. Domluví se i česky a polsky.

Merkelová na vysoké škole složila dvě zkoušky z marxismu-leninismu (ovšem s prospěchem "dostatečný") a napsala esej na téma "Co je to socialistický způsob života?". V letech 1978 až 1989 pracovala na Akademii věd NDR.

Německá kancléřka byla v mládí vášnivá čtenářka a zhltla ledaccos. Na akademii si vypůjčila celou řadu autorů, od Weisäckera přes Sacharova, Marcuse, Gorbačova, Poppera, Uwe Johnsona, německé klasiky po Michaila Bulgakova.

________________________________________

Není moc lidí, kteří by německou kancléřku, časopisem Forbes opakovaně zařazenou na post nejmocnější ženy světa, popsali jako "prima dívenku". Rudolf Zahradník, čestný předseda Akademie věd a bývalý profesor Angely Merkelové, si to dovolit může.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/angela-to-je-prima-divenka-rika-jeji-byvaly-profesor-zahradnik-p68-/zahranicni.aspx?c=A090929_102558_zahranicni_btw

Hezký den.

P.S.
A.M. je sympaťanda a je moc dobře, že má dobrý vztak k
České republice a i Čechům.
09. 02. 2014 | 16:39

Občan napsal(a):

Lodní šroube,

ony už se sem nahrnuly. Těm ruským zatím patří Karlovy Vary a potichu expandují dál. Ty jsou ale celkem v pohodě, protože většinou mají prachya celkem nic po nás nechtějí.

S ukrajinskými hordami je to trochu složitější, protože mají holou zadel, je jich tu OFICIÁLNĚ kolem 270 000 a docela slušně vylikvidovaly pracovní místa i cenu práce v ČR. Až jim to tu přestane vynášet, odtáhnou jinam; jenže čurbes, co tu nadělaly, zde zůstane.
Nejlépe by udělaly, kdyby sbalily své pruhované vikslajvantové tašky a odjely na Ukrajinu "dělat revoluci". Autobusy do Užhorodu i dál jim jezdí z Florence co dvacet minut (jj, kolotají, hordy, kolotají a cirkulují)
09. 02. 2014 | 16:40

Gru napsal(a):

resl
"Proč nenapíšete, že Ukrajina pod Rusem rozkvete ? Vy netušíte, že na západ od Ruska se žije lépe ? Tušíte, ale komoušskou propagandu máte zarytou v sobě i s tou legitimací. Kupte dráty"

Božínku, jak prostinký je svět Kalouskových svazáků... tedy momentálně Kalouskových - jestli se nepletu, tak ještě před nedávnem jste byl Klausovec-topolánkovec, že?
Milý pane, sladké tajemství spočívá v tom, že Ukrajina nerozkvete ani pod Rusem, ani pod záoceánskými mocenskými kutily. Stejně, jako bude dále odkvétat Evropa, ba celý "Západ".
Na co dráty? Mizérie se šíří všemi škvírami,
09. 02. 2014 | 16:45

Jemnický napsal(a):

To se tak jednou ruskej medvěd, americkej ígl a německý prase vydají za rolníkem na jukrajinu. No a jak to bylo mile děti dál? Dej krávu rolníku, dej kachničku dej brambory, nebo z toho nic mít nebudeš! Rolník se bál a dal. Další den příjdjou a vzali sebou galského kohouta a mazanou lišku. Dej rolníče, dej,a ještě přidej pšenku a kuřátko, nebo z toho nic mít nebudeš. Rolník se bál a dal. Přišli i potřetí a znovu dej rolníče, dej. Chudák už nic neměl, tak mu domek pobořili, pole rozryli a do studny nasrali.
Smutný, přesmutný rolník chodí sem a tam, potká polského osla a vypráví mu svůj smutný příběh.
Yá UÁ Yá, moudře radí osel a pak se otočí a rolníka kopytem vezme do břicha, až mu vyrazí dech. Leží na zemi, zkroucen bolestí a jde kolem soused, starosta, Viktor s Julčou. Vstávej chlape a zapřahej, jedeme se poveselit, medvěd, ígl, prase, kohout a liška pořádají majdan.
Ale vaše blahorodí, nemám ni kočáru ni lošadi. Tak zapřáhni toho osla. Ó, kope převelice, vaše blahorodí.
No tak nás potáhneš chlape ty, hybaj do postroje.

Ach mužové moudří, blogeři přemoudří, co poradíte nebohému rolníkovi?
09. 02. 2014 | 16:54

Maximus napsal(a):

Jen tak pro zajímavost:

Poslední zpráva - 16:59 hod.
Švýcaři v referendu přijali návrh na omezení imigrace:

Švýcaři v referendu těsnou většinou přijali návrh na omezení imigrace, ukázaly téměř konečné výsledky. Opatření má platit i pro občany EU.
............

Jestlipak ten Okamura, přece jen nebude mít pravdu....
Ukáčka nám tady tvrdě snižují cenu práce a mají podíl na tom, že je průměrná mzda měsíční zaměstnanců na 25 tis.Kč. A týká se to zejména stavebních firem, obchodních řetězců, kde jsou tito lidé zaměstnáni v agenturách atd.
09. 02. 2014 | 17:08

resl napsal(a):

Gru : jestli se nepletu, tak ještě před nedávnem jste byl Klausovec-topolánkovec, že?
---------------
Ne, nikdy milý Gru jsem klausovec nebyl, ani jsem nikdy nevolil ODS.
Podívejte, cíl EU a Států je zřejmý všem. Lidi na západě válku nechtějí, Rusové taky ne. Ovšem nelze vládnout v Rusku s bičem v ruce napořád. Až vymřou oplechovaní generálové, zpití mužici, zblblá část obyvatelstva a vzpomínající ožralí komunisti a Rusové začnou závidět Ukrajině, začne se náš Voloďa, nebo jiná kreatura obávat o své křeslo, později o život. Co udělá ? Vyprovokuje konflikt a začne vydírat bohatý západ válkou. A aby se to nestlo, je třeba Rusko co nejvíc oslabit. Takže já budu raději živit pár let ukrajince /živí se sami, jak víte/, než aby mně zazvonil Rus u dveří s kalašnikovem. Vám to vadit třeba nebude, protože je neznáte a navíc budete komoušem i když jistě bývalým.
Do budoucna jsou jen dvě možnosti. Oslabit Rusa až prohlédne, jak se dá žít bez bolševické šikany, nebo se připravit na světový konflikt. Tak si vyberte.
09. 02. 2014 | 17:12

Gru napsal(a):

resl

Víte, mmoc vám to odříkání se Klause nevěřím. Nemohu to sice tvrdit určitě, ale jméno resl tu za papínka Klause figurovalo, a vždycky v modrém...
Pokud jde o Rusko, vaše obavy - které nejsou ani tak obavami, jako pustou propagandou - nesdílím. Jednak Rusko, bohaté zdroji nad všechny ostatní, by těžko co zajímavého získalo (na rozdíl od EU a USA). A pak, důležitou roli u mně hraje můj odpor k bolševismu. A v Moskvě ho vidím a cízím podstatně méně než v Bruselu a Washingtonu. Bolševismus nemá jen jednu barvu, zato jeden zápach. A ten vane z Pennsylvania Avenue až dusivě silně.
09. 02. 2014 | 17:20

neo napsal(a):

Maximus:

to ale není chyba ukrajinců, ale spíše českých pracovníků, že nejsou schopni či ochotni jim konkurovat. Pokud má pak zaměstnavatel volit mezi drahým flinkem a levnějším dříčem, víte dobře, koho si zvolí. Proč mu v tom bránit? Přirozená migrace za prací je v pořádku.
09. 02. 2014 | 17:24

Reveil napsal(a):

Neo má kompletně pravdu. Je chyba českých zamsxtnanců, že nechtějí uve vlastní zemi pracovat za mzdy Ukrajinců. Docela se těším, jak i Němci s otevřenou náručí přijmou vlny ukrajinských žluťásků a s heslem "Räder rollen für EU!" iniciativně a nadšeně sníží vlastní mzdovou hladinu na kyjevskou úroveň. Demográcie přece není zadarmo.
09. 02. 2014 | 17:35

Rudi Koutek napsal(a):

Maximus
V clanku se pise, ze studovala v 80. letech, pani A.M. vzpomina na LETA ZTRAVENA V PRAZE.

Ja jenom, ze v jejim zivotopise o studiu v Praze nic neni.
Takze znovu:
Kdy studovala v Praze, kolik let a na jake skole?
09. 02. 2014 | 17:42

zbyněk napsal(a):

Rudi Koutek....
Sledoval jsem sport, tak děkuji Maximusovi, který odpověděl za mě. Pan profesor zahradník je dokonce zván na významné akce do Německa, kde jej zaznamenáte hned vedle paní kancléřky. Dovolím si vás také upozornit, že máte i jiné vzdělanostní mezery. Rudi se píše s tvrdým dlouhým ý.
09. 02. 2014 | 17:43

tajemný pan H napsal(a):

na každýho vykořistovatele se vaří voda. tentokrat to nebude samet
09. 02. 2014 | 17:53

zbyněk napsal(a):

Rudi Koutek....
Po několik let s přestávkami, byla stážistkou na AV u profesora Rudolfa Zahradníka, významného vašeho českého vědce. Tentokrát správně s velkým Z.
09. 02. 2014 | 17:55

Míla napsal(a):

Resl
s tím vymíráním oplechovaných generálů bych nespěchal.Podobnost čistě náhodná-25 let mektáte jak vymírají komouši a ejhle,třetí největší strana.A usměvavý Filip si z těch proroků vymírání dělá vyloženě pr..l.
09. 02. 2014 | 18:14

Joe Ratata napsal(a):

neoušku
Oni ti Ukrajinci a Rumuni až takoví dříči nejsou. V té své pracovitosti už hóóódně polevili. Ale mafián té agentury co je dodává uplatí člověka ve firmě a ten si je pak najme. A ne levněji než Čechy. Jenže z Čechů mu do kapsy nic nejde. To je ta výhoda přirozené migrace za prací, jenž je v pořádku. Tedy podle Vás a Vám podobným modrým soudruhům.
09. 02. 2014 | 18:27

Maximus napsal(a):

neo

Ten problém je o něco složitější. Vždy jde o množství výše uvedených cizinců, jestli není překročena určitá mez, tak pak je to nebezpečný problém. Navíc u nás je to zveličené tím, že jsme malá země a tak 200-300 tis. cizích pracovníků může mít na ekonomiku velký vliv. Nesmí se za vším hledat jen zisk, je tu plno dalších aspektů včetně těch sociálních dopadů. Proto by měli řídit hospodářství odborníci, jenže kde je brát. Recept je asi v tom prokletým Švýcarsku. (-:
Mějte se.
09. 02. 2014 | 18:27

Pepa Řepa napsal(a):

Je to dobrý-Vasilové a Oxany-nemusíte na stavbu a mávat hadrem na WC.

U Šroubků rozdávají podporu, živobytí bude zadarmo, můžete všichni do fronty.
Papadopulose, Ibrahíma, Hashima, Osmana a půl Afriky uživí šroub taky.

Jak je krásné rozdávat z cizího, zvláště když rotačky na ojro jedou na tři směny.

Sakra a není to rozdávání prachů zadara ze státního či ojrocecíku nebo i celé to přerozdělování výmyslem levounů levounských?
:-)!!!!

Kdy vstoupíte šroubiku s Karlem do Socialistické internacionály?
Myslím, že jste směle vykročili.
09. 02. 2014 | 18:34

strýc virus HxNx napsal(a):

Jemnický 16:54

dobrý příspěvek, hezký příběh.
buďte zdráv!
09. 02. 2014 | 18:35

resl napsal(a):

Gru,
když mi najdete jediný článeček, kde jsem horoval za Klause, omluvím se vám a budu neustále na vaší straně, komouš, nekomouš.

Míla,
za prvé mektáte vy a za druhý mluvím o Rusku o němž nemáte ponětí. Jak vidím, tak vám ta bolševická kreatura v podobě Filipa velmi imponuje, jeho myšlení ve stylu čím hůř tím líp, je taky jedním z faktorů těch 2Oti let. Tak plivejte kolem sebe a když občas vystřízlivíte, tak se podívejte, jak vypadá vaše okolí, jak chodí oblečeni lidi, jak jsou zásobeny obchody. Pokud jste někdy pracoval manuelně, porovnejte tehdejší nabídku kladiva a šroubováku s dnešní. Víte že se to nedá srovnávat, ale brbláte proto, že nejste nejmladší, svět už s vámi nepočítá a vy se s tím neumíte vyrovnat. Při tom jde jen o přirozený vývoj i přirozené vaše i moje stárnutí. Pokud jste ale byl kovanej komouš, máte hendikep a to chce silnou osobnost, aby jste si ten bolševický marast přiznal.
09. 02. 2014 | 18:39

Maximus napsal(a):

Rudi Koutek

Dal jsem vám tam odkaz. Ale jde to vygooglit i na jiných článcích. A.M. skutečně studovala v Praze a má na Prahu velmi dobré vzpomínky. A to je moc dobře.

Uvedu vám tady jednu starou historku, která je ovšem docela smutná. Když se rozhodovalo o A-bombách v r. 1945, které se mají hodit na Japonská města, tak o tom rozhodoval tým složený z politiků a také party generálů. Tehdy někdo navrhl tuším také Osaku, ale ozval se jeden generál, že tam před válkou byl a že to je moc krásné město a má na ně moc pěkné vzpomínky. A tak se rozhodlo o jiných městech Hirošima, Nagasaki..... A tak umřeli tisíce lidí zcela jinde než mohli, jen rozhodla okolnost, že někdo důležitý někde náhodou někdy byl. Ovšem rozhodnutí USA tehdy bylo asi správné, Japonci by se jen tak nevzdali a tak Američani chránili životy svých vojáků. Ale hlavní vina celé 2.WW padá na ty, co ji rozpoutali a to v tomto případě byli Japonci. Oni rádi zákeřně útočili jako tomu bylo v příopadě Port Artuur 1904-5.
No a okolnost, že by se vrcholní politici měli osobně setkávat a také cestovat je velmi důležitá, může to pomoci vyřešit spoustu nebezpečných animozit a dokonce politických excesů.
Mějte se.
09. 02. 2014 | 18:40

resl napsal(a):

řepíku,
jistě víte co to je demagogie, vy si prostě uděláte scénář, do kterého si dáte co se vám hodí a pak s ním pracujete a házíte to na mě. Nebudu vám vysvětlovat to, co dávno víte. V podstatě na vás platí to, co na Mílu. Míň zapšklosti a víc se dívat kolem sebe by vám jen prospělo. Nejste na světě sám přechytralej a neustálé dělání ze sebe šaška, vám musí být občas nepříjemné. Tak řepo hlavu vzhůru, dejte si jointa, pusťte si muziku jakou máte rád, zahrajte si šachy s nějakým slabým programem a skočte večer za klukama na pivo.
09. 02. 2014 | 18:47

Gru napsal(a):

resle
"jak chodí oblečeni lidi, jak jsou zásobeny obchody."

Zatím jsem málokde viděl tak dobře oblečené lidi, tak zásobené obchody a zejména tak nádherná auta jako v Petrohradě.
Je to ovšem zploštělý pohled. V České demokratické republice vidím stále větší počet lidí se hrabat v popelnicích, například zrovna u nás před domem. Slyším stále víc žebrat "na léky" v televizi. Potkávám stále víc "výběrčích" peněz na ulicích a před obchody.
I to je ale zploštělý pohled.
Podstatná je narůstající duchovní chudoba. Ale tomu asi nebudete rozumět.
09. 02. 2014 | 19:01

resl napsal(a):

vidíte Gru, já vidím plné supermarkety, plná auta a plné putyky a samozřejmě semtam "hrabala kontejnerového." koho a čeho je víc, co myslíte ? jenže vy vidět nechcete, vám prostě tenhle režim nevoní a nikdy vonět nebude. vlastně bude, až vám ruskej voják vyrazí zuby a znásilní manželku.
09. 02. 2014 | 19:15

neo napsal(a):

Joeoušku Ratataoušku:

Oslovujte si soudruhem své, jasné? Mě uráží takové oslovení, protože se tak titulovali největší vrazi a tyrani v historii lidstva.

co se týče těch ukrajinců, naštěstí lidé jako vy nerozhodují, koho kdo má kam přijmout jako zaměstnance.
09. 02. 2014 | 19:39

Sláma napsal(a):

neo napsal nejhorší hloupost, jaká vůbec může být: " Přirozená migrace za prací je v pořádku."
Samozřejmě, že není. Protože to může znamenat jen jedno jediné - že mzdy spadnou na úroveň těch nejchudších, kteří budou ochotni pracovat za 3 dolary denně. Jenže to bude zároveň znamenat zhroucení světové ekonomiky - protože zaměstnanci jsou zároveň také spotřebiteli.
Dojde k tomu, co ultraliberální ekonomika dobře umí - tzv. krize z nadvýroby a deflační spirála. K čemu to vede, to dobře známe - Velká hospodářská krize vedla ke 2. světové válce!

Je tedy nezbytné, aby EU hájila, kromě jiného, i pracovní trh. Je tedy naprosto nezbytné, aby přestal příliv levných pracovníků z Východu, ať již to je z Ukrajiny, Mongolska nebo Vietnamu.
09. 02. 2014 | 19:41

neo napsal(a):

Maximus:

nejedná se o problém. Problémem se situace stane v momentě, kdy se do přirozené migrace a přirozeného zaměstnávání naveze nějaká ta regulace či kvóta.
09. 02. 2014 | 19:42

šašek z Jihlavy napsal(a):

Jemnický napsal:
"Ach mužové moudří, blogeři přemoudří, co poradíte nebohému rolníkovi?"
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ale mistře, ten rolník už koná. Viktora nakopal do moudí, Julču ohnul přes soudek se samohonkou a pak je oba zapřáhl a hybaj na mejdan. A jestli neumřeli, jsou tam dodnes.
09. 02. 2014 | 19:52

Míla napsal(a):

Resle
musím Vás zarmoutit,komouš jsem nebyl a ani nebudu.Já jenom nemám rád žvanily ve Vašem podání.Ruský voják mě zuby vyrazit nemůže,odevzdám mu je dobrovolně.Dotazem u manželky jsem zjistil,že by dokázala spadnout na záda,ale bez pomoci by z holé země nevstala.Musím bohužel konstatovat,že po přečtení Vašich příspěvku Vás řadím mezi pacienty s těžkou mentální retardací s narušenými psychickými funkcemi.Ani nevíte jak jsem sám se sebou spokojen v případě porovnání s Vaším stavem.Roky sice mám,ale zatím neblbnu.A Filip je mě sympatický ne kvůli politickým názorům,tam se rozcházíme,ale stylem jakým se dokáže s tím blbým stádečkem,údajně plně demokratickým,srovnat a jak je má na háku.Pro zklidnění Vám doporučuji si přečíst jeden z románu Dostojevského,případně se podívat na film Cech panen kutnohorských.V obou případech se Vám to silně podobá.
09. 02. 2014 | 19:54

neo napsal(a):

Sláma:

Mýlíte se, to už by byla celá ekonomika dávno zhroucená, což není. Bavíme se zde o přirozené migraci, tj jen to co ekonomika v pohodě zvládne.
09. 02. 2014 | 20:16

resl napsal(a):

Mílo,
musím bohužel konstatovat, že nerozlišujete mezi příkladem a vaším os. životem. Držte se s. Filipa, není sice charakterní, je to vlastizrádce, směje se ač by měl nad sebou plakat a takové, jako jste vy přímo zbožňuje. Ty měl totiž nejraději. Mějte to dál na háku, jak píšete.
09. 02. 2014 | 20:25

Joe Ratata napsal(a):

neo
Modrý soudruh Vám nevoní?
Tak se tak neprojevujte!
09. 02. 2014 | 20:56

Jemnický napsal(a):

Šašek z Jihlavy

Drahý Žito, až to na Mejdanu dojede, co pak, kdo převezme moc,komu povolí medvěd, ígl a prase s kohoutem převzít moc?

Bude to bohatýr Kličko, nebo nějaký zbohatýr Napakovalič, Korupčič či Prašulenko?

Nezapomínejte na mazanou lišku.

P.S. Naděje je v tom, že se tam necinká klíči.
09. 02. 2014 | 20:56

Baba napsal(a):

Pane radní, má-li rozpoznatelnost interaktivity hodnotu ochranné známky, pouvažujte o diskutabilitě obsahu.
10. 02. 2014 | 00:47

divhotvalue napsal(a):

kdo nepochopil že demokracie je jen prázdná kulisa je naivní tvor.
10. 02. 2014 | 03:23

neo napsal(a):

Joe Ratata:

jás e tak samozřejmě neprojevuji a soudruh je a vždy byl pouze rudý. Vrah, zloděj, tyran.
10. 02. 2014 | 08:52

Rudi Koutek napsal(a):

zbynek
Ne rudy, ale Rudi.
Jak rikame u nas v Germanii:
LIEBER TOT, ALS ROT

To, ze byla na stazi v Praze vim a taky jsem to nasel. Ale zadna biografie, to na rozdil od studijniho pobybu v Leningrade a Moskve neuvadi. O studiu v Praze neni ani slovo. Ani skola ani nejaka leta.
Jak uz jsem psal co se tyka hledani na internetu nesaham Obcanovy ani po paty.
10. 02. 2014 | 12:59

OPLOT napsal(a):

https://www.facebook.com/pages/Antimajdan/263524583809903?ref=hl
Украины нет, которая была,
Её майданники пропили.
Жила спокойно, пусть бы и жила,
Так нет – на Западе решили:
Чем хуже ей, больнее тем России,
На Украине есть кому её продать,
Там ведь давно за нас все порешили –
Как Украину-матушку кромсать.
А что Майдан ? Америка платила,
Теперь плоды неверных пожинать…
Кого ж ты, Украина, породила,
Что б так легко страну свою продать ?
О нет, неужто так бывает,
Хотя ещё Шевченко говорил,
Что за кусок земли –
Брат – брата убивает,
Чтоб сам хозяином там был.
Одумайтесь, пока ещё не поздно,
Гетманы-самозванцы, бунтари !
Придет тот суд и он осудит грозно
Не состоявшихся хозяинов земли !
https://www.facebook.com/pages/Antimajdan/263524583809903?ref=hl
редактировать

Antimajdan
antimajdan
11. 02. 2014 | 13:03

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy