John a VV na ministerstvo vnitra nepatří

28. 06. 2010 | 12:15
Přečteno 11025 krát
Vznikající pravicová koalice velmi často deklaruje odhodlání bojovat s korupcí. Zda to myslí vážně se nyní ukáže na konkrétním případě – obsazení funkce ministra vnitra v nové vládě. Pokud bude stát v čele ministerstva zástupce strany Věci veřejné, bude Petr Nečas čelit celé své funkční období vážnému podezření z nepřijatelného a nebezpečného střetu zájmů.

Zakladatelem, sponzorem a vyjednávačem strany Věci veřejné je Vít Bárta, spoluvlastník firmy ABL, jedné z největších bezpečnostních agentur v zemi. Bezpečnostní problematika přitom spadá právě do kompetence ministerstva vnitra. S bezpečnostní agenturou ABL v minulosti spolupracovali i další významní představitelé Věcí veřejných. Tato strana je také často označována za pražský podnikatelský projekt, napojený na podnikatele, mající zájem ovlivňovat veřejné dění a také veřejné zakázky.

Svěřit ministerstvo vnitra do rukou zástupce Věcí veřejných tak znamená riziko privatizace tohoto klíčového ministerstva do rukou jedné bezpečnostní agentury či úzké podnikatelské skupiny. Pokud Petr Nečas nyní podlehne tlaku Věcí veřejných, je zřejmé, že podobným tlakům bude podléhat i příště. Bude slabým předsedou vlády a boj s korupcí zůstane pouze na papíře. Stejně, jako to bylo v dobách Mirka Topolánka a Marka Dalíka. Změní se jen jména kmotrů.

Nelze sedět na dvou židlích. Nelze bojovat s korupcí a přitom privatizovat veřejné služby v oblasti bezpečnosti do rukou podnikatelských či jiných zájmových struktur. A je jedno, zda se jmenují ABL nebo VV.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Roman napsal(a):

Tak vy jste tady chyběl Sobotko.Prohra bolí, tak alespoň budete štěkat. Zameťte si nejdříve před svým prahem, udělejte si pořádek mezi svými lidmi a potom se chvejte jako "my jediný spravedlivý". je mi z vás někat tak divně od žaludku.
28. 06. 2010 | 12:24

Rumcajs napsal(a):

Neplácejte Sobotko!

A co takhle svěřit ho Grossovi ? To by bylo lepší ? Vůbec nechápu, jak můžete takhle nekonkrétě, jenom na základě fabulací někoho obvinit. Zvláště pak jako někdo, jehož stranu fanancuje estébák,Krejčíř ....

Nejste náhodou naštvanej, že Vám chtějí zdanit poslanecký náhrady ?
28. 06. 2010 | 12:25

slavwin napsal(a):

Jak se v tom vyznat? Je naše politická verbež jen maňáskové divadlo? Když odesáci bojují proti komunistům mají úplně jiný cíl. S korupcí třeba zatočit a John na tom získal politický kapitál, tak ať se předvede, ať víme jestli dát do pohotovosti ty vidle místo klíčů.
28. 06. 2010 | 12:28

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat....
Veselé krizování...
http://ateo.cz/f/images/b/b...
28. 06. 2010 | 12:31

jarpor napsal(a):

No, pane Sobotko...

Taky názor...

Asi stejně "moudrý", jako bych Vám odpověděl či připoměl, že dle mého,
když Dr. Rath, lékař aktivně provozující svou praxi, přišel na ministerstvo, tak přišel na "zdravotnictví" privatizovat veřejné služby v oblasti zdravotnictví do rukou podnikatelských či jiných zájmových struktur...

Hezký den
P.S.
Jako si myslím že je nepřijatelné Nečasovi diktovat, kdo ano na ministerstvo... tak stejně nepřijatelné nu diktovat, kdo ne...
28. 06. 2010 | 12:32

Michal Macek napsal(a):

smarjapano!co vy tady jeste?paroubek tvrdik a dimun to uz zabalili tak tady nestraste!
28. 06. 2010 | 12:39

Standa Křišťál napsal(a):

aleš o tom boji s korupcí má Bohoušek pravdu , já a moje grosstapo jsme s ní bojovali hrdinně.
28. 06. 2010 | 12:41

petricek napsal(a):

To byl ale slaboučný pokus pane Sobotko. Koukám, že i v ČSSD bude muset dojít ke změnám jako v ODS.
28. 06. 2010 | 12:51

neo napsal(a):

Neprodal Bárta náhodou svůj podíl, aby nebyl ve střetu?
28. 06. 2010 | 12:51

Tencokida Hnuj napsal(a):

"Veselé dinosaurování, pohádkování, kalouskování, nečasování a johnování přeje všem reformátorům Tencokida."

http://ateo.cz/f/images/b/b...
28. 06. 2010 | 12:51

jo napsal(a):

Hlavní prioritou ABL je zakázka na elektronické náramky pro domáci vězně

hodnota 2 000 000 000 kč

projekt VV bude úspěšný
28. 06. 2010 | 12:55

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden urážlivý příspěvek (cosi o Bohnicích), neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
28. 06. 2010 | 12:59

Radek napsal(a):

for ten co kidá ani neví co, pamatuji se že ještě nedávno jste tady křičel jak budete volit VV a že to je jedinná možná volba, a teď už na ně opět kydáte, to máte krátkou paměť ale času vysedávat u netu máte dost, běžte na candáty to máte lepší, ps VV jsem nevolil a nechci je obhajovat, sobotku už vůbec ne toho jsem zde několikrát kritizoval, ale Vy se zde vyjadřujete úplně ke všemu, a opravdu věřte někdy méně znamená více, jsem s pozdravem
28. 06. 2010 | 13:00

Deny napsal(a):

Pane Sobotko, nejspíš se bojíte, že pokud VV dostane post ministra vnitra, půjde tvrdě po korupci, a to i zpětně. A to soudruzi z ČSSD i ODS nemohou rozdýchat, co?

Na druhou stranu, proč pořád panu Bártovi vyčítáte, že má bezpečnostní agenturu? Dokonce učí na policejní škole. To je přeci klad, má zkušenosti, tedy předpoklady řídit ministerstvo vnitra.

To Vy ale pane Sobotko z ČSSD nikdy nepochopíte. Vy jste vystudovaný právník a dělal jste ministra financí? Jakou kvalifikaci jste měl Vy na ministra financí? Asi jste se naučil pár frází a termínů a stal se z Vás EXPERT. Potom se nemůžeme divit, že i v době hospodářského růstu jste sekali dluhy.

Zalezte někam do nory, chlape bídná. Jediné, co Vám jde, je spočítat si výši poslaneckých náhrad na nákup Vašeho bytu. A samozřejmě odpouštět daně svým blízkým, viz hoteliér Dvořák
28. 06. 2010 | 13:01

Platan napsal(a):

Vřele doporučuji místní modré klace, abyste se pokusili odvrátit pozornost od osoby pana Sobotky a zkusili se zaměřit na meritum věci. Třeba by vám k tomu mohl pomoci pohled z jiného úhlu pohledu, např.: http://neviditelnypes.lidov...
28. 06. 2010 | 13:01

Carlos V. napsal(a):

Kyvnout VV na nabidku vladnou s CSSD a KSCM, dostanou k vnitru nadavkem i spravedlnost.

Ale o tom rec neni...
28. 06. 2010 | 13:04

E ÉÉÉ napsal(a):

Já bych se toho Johna zase tak nebál.

Buď se na té fukci udělá nebo oddělá.

Jak kdysi o případném vstupu na funkci ministra obrany řekl sám o sobě Nečas.
28. 06. 2010 | 13:05

Tencokida Hnuj napsal(a):

Radek
Děkuji Vám za svolení, že se mohu vyjadřovat ke všemu, co uznám za vhodné, tedy zejména k boření obecných iluzí, takto tedy budování vlastních deziluzí.

A souhlasím s Vámi, tedy via Vaše doporučení vs Váš příliš dlouhý komentář.

To souvětí máte z Kafky či jiného ptáka ?
Je totiž stejně impozantní a nepřehledné.

Někdy stačí k vyjádření trefného názoru i jedna holá věta, např :

"Prudíte."
28. 06. 2010 | 13:08

Rumcajs napsal(a):

Král zločinců a mistr převleků si tentokrát moc práce se zamaskováním nedal.

Poznal jsem tě Fantomasi !
Ha,ha,ha,....
28. 06. 2010 | 13:11

Dynosauří mládě napsal(a):

Vážený pane, už jsme si zvykli. Bohuel. Vy jste coby ministr financí odpustil ty miliopnové daně panu Dvořákovi (podle všeho někdejšímu agentovi StB), příteli p. Paroubka, v jehož hotelu se konala ta jeho slavná svatba. A ty vaše nakradené náhrady na byt (jak se o tom psalo), to je také ostuda.
Jenom připomínám, pane Sobotko:
http://www.tyden.cz/rubriky...
http://www.tyden.cz/rubriky...
Takže Vaše moralizování pokládám za prázdné a falešné ( i kdyby jste měl pravdu). Jste zdiskreditovaní, pane Sobotko.
P.S. Vy se za sebe nestadíte, Sobotko?
http://zpravy.idnes.cz/mist...
28. 06. 2010 | 13:12

Jan Holubář napsal(a):

Pokrytectví pana Sobotky je neskutečné ! Největší korupční ránu přeci udělal standa Gross! A to byl přeci také mimo jiné ministr vnitra ! A MUDr. Rath neprivatizoval jako ministr zdravotnictví ? On nevlastní zdravotnická zařízení ??? Napadá dalíka a nějak zapomíná na jeho obdobu Tvrdíka ve vlastních řadách. A 5 českých na stole ? To nebylo? A kakaový Kraus ? A co JUDr. Křeček a jeho regulované nájemné ????? A sám Sobotka použil náhrady za výkon funkce poslance na získání vlastního bytu ! Co kdyby se místo trefování do jiných zamyslel sám nad sebou? Je mi z něj špatně. Nemá ani to nejmnší morální právo někoho kritizovat !!!!!! ČSSD měla na boj s korupcí 10 let Slovy deset, s výjimkou epizodní vlády Topolánkovy, která trvala něco přes 2 roky. No takový politický korupčník Pecina asi těžko mohl bojovat proti obecné korupci...To skuečně od něho nikdo nemohl očekávat. Je špatně z pana Sobotky
28. 06. 2010 | 13:12

Dynosauří mládě napsal(a):

Dynosauří mládě napsal(a):
Vážený pane, už jsme si zvykli. Bohužel. Vy jste coby ministr financí odpustil ty milionové daně panu Dvořákovi (podle všeho někdejšímu agentovi StB), příteli p. Paroubka, v jehož hotelu se konala ta jeho slavná svatba. A ty vaše nakradené náhrady na byt (jak se o tom psalo), to je také ostuda.
Jenom připomínám, pane Sobotko:
http://www.tyden.cz/rubriky...
http://www.tyden.cz/rubriky...
Takže Vaše moralizování pokládám za prázdné a falešné ( i kdyby jste měl pravdu). Jste zdiskreditovaní, pane Sobotko.
V podstatě jste npoužitelný, neboť jste vydíratelný vaším amorálním chováním.

P.S. Vy se za sebe nestadíte, Sobotko?
http://zpravy.idnes.cz/mist...
28. 06. 2010 | 13:15

Dynosauří mládě napsal(a):

to Jan Holubář

Samozřejmě, lidé jako on nemají právo moralizovat. Moralizovat může jen člověk, který se chová slušně (což není případ p. Sobotky).
28. 06. 2010 | 13:16

Milan H. napsal(a):

to je štěkotu mezi diskutujícími. Pan Sobotka přitom nepřednesl nic víc než obecně známá fakta. Políček by mu náležel spíš za to, že neříká nic, co bychom již nevěděli...
28. 06. 2010 | 13:22

Platan napsal(a):

stejskal napsal(a):
Dobrý den,
smazal jsem jeden urážlivý příspěvek (cosi o Bohnicích)...

No dobrá, pane Stejskale, smazal jste - je to Vaše práce. Nějak mi ale nedává smysl, proč by všichni čtenáři měli vědět, že jste smazal zrovna něco o Bohnicích (gaunerech, hovadech...). Mám to chápat jako Váš způsob osvěty? Pak by možná bylo lepší dát ke každému blogu odkaz na seznam zakázaných slov, který by byl stále aktualizován. :-)
28. 06. 2010 | 13:24

spravedlnost napsal(a):

Stejně jako nepatří Bohuslav Sobotka na ministerstvo financí, protože ve financích se nevyzná (je nedostudovaný právník) během svého působení udělal dluhy a schodek rozpočtu byl na konci jeho působení 96 miliard korun (druhý nejvyšší schodek v historii ČR, první byl v roce 2003 to přesahoval 100 miliard, zásluhu na tom má také ČSSD).
28. 06. 2010 | 13:24

haui1 napsal(a):

Pane doktore, když tak hovoříme o poctivosti, už jste vyúčtoval a vrátil cestovní náhrady a další prebendy?
28. 06. 2010 | 13:28

DDD napsal(a):

Už od Zemanovy spálené zemně se ČSSD drží hesla "čím hůř tím líp". Koukám, že Sobotka bude držet linii....
28. 06. 2010 | 13:28

Dynosauří mládě napsal(a):

to DDD
ano, Sobotka drží línii.

to Platan

Já už jsem jasně poznamenal, že pan Sobotka nemá právo moralizovat, pane Platane. Moralizovat může jen čistý člověk, což není případ p. Sobotky. Nemůžete moralizovat jakožto veřejně zdiskreditovaný člověk.

P.S. Socánci jsou v prde... a tak kolem sebe kopou a kopou.
28. 06. 2010 | 13:29

Rumcajs napsal(a):

Pan Sobotka se své role kašpara drží zuby nehty.

Nebyl to náhodou on, kdo chtěl sestavovat vládu ? A s kým ji asi chtěl sestavovat ?

Že by s ODS ? Nebo TOP 09 ?

Asi těžko. Touto děvenkou měla být VV. Taky co se do nás pravičáků levouni nameldovali,zhrzeni volebním neúspěchem ač slibovali hory-doly, že se jedná vlastně o levicovou stranu.

A ejhle, už nám chlapci nevoní !

P.S. A co Pecina ? Jak se mu jézdí v novém fáru ?
28. 06. 2010 | 13:31

slavwin napsal(a):

Holubář Bylo by hezké kdyby jste dal něco realného. Od těch vašich objevů tam bylo pár let ODS a je to pořád nevyšetřeno nebo odloženo, takže ti vaši odesáci jsou přinejmenším stejní zloději jako ti vámi uváděni. Jestli jsou někde lapkové tak asi všude, John nám je slíbil odhalit s tím, že politická příslušnost nebude důvodem zastavení vyšetřování- Dejme mu šanci! A´t už to euroasijské vše patří mocným zavedené Klausem bylo konečně narušeno.
28. 06. 2010 | 13:31

slavwin napsal(a):

Jinak se jedná o vytrvalé mletí o hovně jako ten odesácký boj proti komunismu.
28. 06. 2010 | 13:36

lupa napsal(a):

Z dosavadní diskuze a zejména z úrovně argumentace usuzuji, že pokud by pan Sobotka napsal, že 1+1=2 bude to jen socanské dogma a nemorální kopání.
28. 06. 2010 | 13:38

jarpor napsal(a):

lupa

Z dosavadní diskuse a zejména z úrovně argumentace na nic podobného, co Vy, neusuzuji.

Hazký den
28. 06. 2010 | 13:45

Tencokida Hnuj napsal(a):

Sobotka zde upozorňuje na velmi nebezpečné spojení "soukromých bezpečnostních služeb" s ministerstvem vnitra.
Je mi úplně jedno, jestli je třeba Sobotka gauner a jestli má tak morální právo na to, aby na to poukázal - TO je totiž OT.

A reagovat na toto upozornění poukazováním na chyby, přehmaty a možné zločiny (o čmž pokud vím, rozhoduje soud, jestli byly nebo ne) levice v minulosti svědčí o jediném - že autor takovýchto patogenních žvástů chce aby se podezření ututlolo, banalizovalo či zlehčilo optikou "když oni , tak i my".

Přemýšlel jsem nad tím a stále se michce věřit, že VV chtějí mít vliv na MV z důvodu efektivního a účinného prosazování boje s korupcí.
Neb korupce je svázána se strukturami, které mají téměř všechny moc co dělat s MV.

Ale nebezpečí, o kterém zde mluví autor, zde je.

A nemá co dělat s jeho morálním profilem či vyhranými prohranými volbami.

Má co dělat s demokracií.

Zbytek je exhibicionismus a kecy, na které se dá reagovat pouze na stejné úrovni a vlně - tedy absurdní rétorikou.
Kdo to nechápe, je mi ho upřímně líto, ale to je asi tak všecko.
28. 06. 2010 | 13:48

Sladký napsal(a):

Totálně pokleslá úroveň komentářů,žádné kritické úvahy,žádné zajímavé myšlenky, ideologické žvásty stokrát omleté, stupidní osobní útoky-neklamný důkaz,že Sobotkův blog zaujal pravicové voliče ,vzdělanější a inteligentnější část naší populace. :-D
Lupa- stručné a výstižné.Jsou to prostě naši modří bolševici,se vším všudy.
28. 06. 2010 | 13:48

bigjirka napsal(a):

Sobotka, kecáš kecáš a to je všechno, co umíš.

Nic to nemění na tom, že sám bych sládkovského Johna na to vnitru taky moc rád neviděl.
28. 06. 2010 | 13:48

Rumcajs napsal(a):

slavwin:

Nevšiml jsem si, že by tu někdo diskutoval o tobě .
28. 06. 2010 | 13:49

Sladký napsal(a):

Pravičáci, opravdu si myslíte,že kdyby Einstein byl komunista, bude jeho teorie relativity tím pádem neplatná?
28. 06. 2010 | 13:50

RA napsal(a):

pane Sobotko, mohl byste nám napsat,co vás vedlo k odpuštění daní panu bývalému STBákovi Dvořákovi /dnes ovšem hotelierovi,/velkému kamarádovi spolupracovníka STB Rocca Paroubka , ve výši,tuším 26 000000 Kč ? Byly to nějaké sociální ohledy,nebo sprosté vykrádání státní kasy vaší osobou? Zajímavé ovšem je,že velký a počestný Jyrka měl v hotelu pana Dvořáka veselku, dle "zlých"jazyků zdarma.
28. 06. 2010 | 13:50

stejskal napsal(a):

To jste pochopil naprosto přesně, pane Platane.

Chci totiž, aby i nově příchozí věděli, jak se zde diskutovat nebude (tedy co může být smazáno).

Někteří z těch, co sem chodí již tři roky, to tuší (ani zdaleka ovšem ne všichni, jak se velmi často ukazuje v různých příspěvcích). Stejně tak vědí, že není moje práce cokoliv mazat (dělám to o své vůli, abych udržel alespoň minimální prostor pro korektní výměnu názorů).

Přeji inspirativní, korektní a pokud možno slušně vedenou debatu (dělám, co je v mých silách, aby se zde dala vést).

Libor Stejskal
28. 06. 2010 | 13:51

Ferdinand napsal(a):

Bohušu,

zase ti to lidi nežerou, piš raději do Práva. Už víš, jaký je rozdíl mezi běžným účtem a kapitálovým účtem platební bilance? Už víš, proč je krajně nevýhodné žít na dluh v době hospodářského růstu? Radši ti to řeknu. V době hojnosti jest lepší zásoby vytvářet a dluhy nedělat, neb v létech chudých pak zatěžko je žít. To věděl každý hospodář i v té nejmenší chalupě. Jen ty, statutární místopředsedo, jsi to nějak opomněl.

Ministerstvo vnitra ted pusť z hlavy a kup si nějakou tu učebnici o státních financích a ekonomii, horší jak Grosse to určitě nebude.


Kdepak synu, tvá éra už také končí. Byl jsi spojen s největšími neúspěchy soc.dem. - Gross, Špidla, Paroubek. Všem si tak trochu lezl do zadku. Dělal jsi to šikoně, aby to nebylo moc trapné (tak jako to dělal Rath nebo Pecina). Sám ve větru stát neumíš, jsi jen takový přizdisráč.
28. 06. 2010 | 13:54

Rumcajs napsal(a):

Sladký:

A co by sis myslel ty, kdyby byl velkotovárník ?
28. 06. 2010 | 13:55

Joska napsal(a):

Nenapadal bych Sobotku jako to zde činí modré vuvuzely, protože je opravdu sporné , aby byl redakor John ministrem vnitra. Není tajemstvím, že je loutkou v rukách majitele soukromé agentury Bárty (pardon už ne, protože Bárta ji "prodal" svému bratrovi). Pronikání bezpečnostního bussinesu na vnitro je nebezpečné - zmocní se citlivých bezpečnostních databází, což jim ponese prospěch mnohem déle. Pak některé amatérské nápady VV, jako honění bezdomovců po Praze jejich bojůvkami, je přímo protizákonné. V boji proti korupci VV se také vyhybají klíčovým prvkům, jako třeba zrušní akcií na majitele shozené teď ODS v Senátu pod stůl. Takže zveřejňování uchazečů o státní zakázky na internetu bude také na dvě věci.....
28. 06. 2010 | 13:56

ms napsal(a):

Vít Bárta už nemá ABL, je krišťálově čistý, že čistší být nemůže. On ho prodal.

Bratrovi.
28. 06. 2010 | 13:57

Sladký napsal(a):

Názory je možno vyměnit stejně snadno,jako převléknout kabát.Povaha, charakteristiky osobnosti se tak snadno nemění.Proto se názory a chování zdejších "pravičáků" tak nápadně podobají názorům a chováním toho druhu komunistů,kterému jsme říkali "kovaní". Stejný fanatismus,stejná nesnášenlivost. vůči jiným než "jedině správným názorům".
Máte většinu,pravičáci.Bolšinstvo.Ano bolševický přístup je vám víc blízký.
28. 06. 2010 | 13:57

neo napsal(a):

Sladký:

no, pochybuji, že inteligent Einsteinova typu by byl komunista :)

Jinak by mě zajímalo, zda pan Bárta náhodou neprodal onen podíl, aby nebyl ve střetu zájmů ??
28. 06. 2010 | 13:58

Sladký napsal(a):

Rumcajsi,už mnohokrát jsem nabyl dojmu,že místo tebe píše příspěvky Cipísek.Tenhle poslední je obzvlášť hloupoučký.Cipísku,děláš tatovi ostudu. Nepřipisuj mi svoji (vaši) chorobu,já jí netrpím.Já na ideologie kašlu, zajímá mne především co dotyčný říká a dělá a nakolik se to či ono shoduje se skutečností.
Fakt,Rumcajsi,zajímalo by mne,kolik máš let.Tvá námitka je ná úrovni 9.třídy ZŠ.
28. 06. 2010 | 14:02

slavwin napsal(a):

Rumcajs: Mletí pořád stejných nesmyslů určitě o mne není tudíž mi to nevadí. Uvítal bych, že ten pocit vítězství dá někomu nadhled a potřebu se dopracovat k racionálním závěrům je asi blbost.
28. 06. 2010 | 14:04

Dynosauří mládě napsal(a):

to RA

S tím se on nesvěří, pane RA. Zatloukat, zatloukat, zatloukat. To je jejich krédo, když dojde k vynoření nějaké špíny, kterou mají na triku.
Tady p. Paroubek publikoval jakousi reflexi, proč prohráli. Oni neprohráli ani tak svým programem. Oni prohráli těmi tvářemi, které nebízeli. Kdyby věmnilu své tváře (Paroubka atd.) a dali tam lidi jako je Švejnar (možný předseda ČSSD), Rusnok (možný ministr finací za ČSSD) apod., tak by byli pro veřejnost přijatelnější. Paroubek je odepsaný a Sobotka taktéž. A to nemluvě o dalších.
Pro mě jsou ti lidé prázdní, protože jsou zdiskreditovaní (viz příspěvky výše). O co jde Paroubkovi? Dodnes jsem to nepochopil. O obyčejné lidi určitě ne.
28. 06. 2010 | 14:05

Sladký napsal(a):

2NEO. Tvoje pochybnosti neznamenají naprosto ale opravdu naprosto nic.A pokud o tom nevíš,inteligentní a vzdělaní lidé měli vždy a ve velké míře smysl pro spravedlnost a solidaritu a z valné části inklinovali k levici.
Kromě toho, meritum otázky směřovalo někam zcela jinam, to jsi zřejmě nepochopil. A pokud jde o ten odprodej? Pokud vím,odprodal ho bratrovi.:-D
28. 06. 2010 | 14:08

neo napsal(a):

Sladký:

správně. Odprodal.

takže pan Sobotka evidentně lže, ///
Zakladatelem, sponzorem a vyjednávačem strany Věci veřejné je Vít Bárta, spoluvlastník firmy ABL, jedné z největších bezpečnostních agentur v zemi///
28. 06. 2010 | 14:10

neo napsal(a):

btw mistře Sladký, komunismus a spravedlnost či solidarita nemají nic společného.
28. 06. 2010 | 14:11

Janeb napsal(a):

Rumcajs, Holubář, Ferdinand,...

Už vás vidím pánové. Jak vás okolojdoucí zloděj aut varuje před kapsářem.
Jak doma otáčíte prázdné kapsy naruby a s úsměvem říkáte manželkám "Od zloděje si radit nenechám".
28. 06. 2010 | 14:11

Rumcajs napsal(a):

Sladký:

Já myslím, že tomu mému dotazu ještě hodně fandíš, páč já ho opsal od Tebe.
28. 06. 2010 | 14:14

Dynosauří mládě napsal(a):

Z deníku MDNES:
_____________________________

Místopředseda ČSSD a bývalý ministr financí Bohuslav Sobotka musí vysvětlovat, kde vzal několik milionů na svůj nový byt. MF DNES nyní přiznal, že k zaplacení užil i část poslaneckých náhrad, které jsou však určené na něco úplně jiného. Odmítá ale srovnávání s expremiérem Grossem, který kvůli nejasnému financování bytu musel rezignovat. další článekMé příjmy jsou průhledné, brání se Sobotka srovnání s Grossem.


Místopředseda ČSSD udělal nedávno opravdu velký obchod: za 7,1 milionu koupil luxusní rodinný byt v Praze-Stodůlkách. "Šetřil jsem na něj celých dvanáct let," říká Bohuslav Sobotka.

Jenže: ještě v roce 2002 uváděl, že má pouze půlmilionové úspory a chatu za dalšího půl milionu. To znamená, že musel během šesti let naspořit přes pět milionů korun.

Je to vůbec v Sobotkových možnostech, když nikdy žádný příjem mimo politiku neměl? Pouze za předpokladu, že exministr a šéf poslanců ČSSD Sobotka ke spoření zneužíval i desítky tisíc, které dostává jako takzvané náhrady a jsou určeny na něco úplně jiného – například na dopravu nebo bydlení zákonodárce.

Ve využívání náhrad nevidí problém
"Ano, používal jsem k tomu i peníze z poslaneckých náhrad", uvedl Sobotka.

http://zpravy.idnes.cz/mist...
http://www.blesk.cz/clanek/...

P.S. Mlčeti zlato, p. Sobotko.
28. 06. 2010 | 14:14

Tencokida Hnuj napsal(a):

Sladký
"Skutečným účelem socialismu je překonat predátorskou fázi lidského vývoje."

(Albert Einstein)
28. 06. 2010 | 14:17

Dynosauří mládě napsal(a):

to Joska

Dobře, ale John ještě ministrem vnitra není. A pokud by se jím stal, jednoznačný konflikt bych v tom neviděl.
Vzpomeňte si, co vyváděl za Topolánka Řebíček. To bylo mnohem horší. Já bych Johnovi věřil - že své působení nezneužije.
28. 06. 2010 | 14:18

Rumcajs napsal(a):

Já nechápu levouni, co Vás tak irituje. Dyk horší jak za Standy Křiš´tála už to být nemůže.

Kromě toho Pecina účet MV projistotu vybílil .
28. 06. 2010 | 14:18

Dynosauří mládě napsal(a):

Tencokida Hnuj

Jsme jenom lidi (třeba A.Lustiga atd.). Socialismus se prostě neosvědčil. Zvrhlo se to. Prostě nedopovídá lidskému neturelu. Ale já chápu ty lidi, co byli zděšeni 2. Světovou válkou. Vlastně ty dvě války přišly v době, kdy tady vládl kapitalismus. Dnes pracuje ´sociální mozek ´ jinak.
28. 06. 2010 | 14:21

Chcaldo Rini napsal(a):

především tam nepatří nikdo z těch vašich
28. 06. 2010 | 14:23

Ferdinand napsal(a):

K věcné stránce problému. VV jsou samy o sobě poněkud podezřelý projekt, nicméně zatím žádná konkrétní špína na povrch nevyplavala.

Každopádně jsem úplně nepochopil tu argumentaci, že VV nemůžou dostat vnitro, protože jeden z jejich 5-ti nejdůležitějších lidí vlastni(l) velkou bezpečnostní agenturu. Jaká privatizace veřejných služe do rukou bezpečnostní agentury, jak o tom žvaní Bohuš? Hrozí snad, že VV pak proposutí policajty a najmou se ochranky? To znamená, že Rath, který vlastnil jakousi kliniku nemohl být ministrem zdravotnictví? Nebo advokát nemůže být ministrem spravedlonosti, protože rozhoduje o justici a tím pádem také o advokátech? Kde je ta logika?

A jestliže bude dávat vnitro velkou zakázku bezpečnostním agentůrám, pak at ji klidně získá ABL, když bude průhledná.

Ferdinand
28. 06. 2010 | 14:31

Tencokida Hnuj napsal(a):

ferdinand
Hej poldo, kolik bereš tady ? ... Co ??
Tak koukej, teď uděláš tohle a tohle a tohle...
Když se to neproflákne, je vše O.K.
Když se to proflákne, tak u mého brtara (tetičky, neteře, pradědečka, vnučky..) budeš brát pětkrát víc.

Třeba. Ale rád se budu mýlit.
28. 06. 2010 | 14:36

hoven napsal(a):

socanum se to stát nemůže, na podnikání nikdo z nich nemá hlavu a tak se celý život živí žvaněním, někteří začali v KSČ, ti mladší jako je sláveček šli hned po škole do čssd.
28. 06. 2010 | 14:39

Janeb napsal(a):

Dynosauří mládě

vaše mládí omlouvá vaši nezkušenost. Jinak by stačila z vašeho příspěvku jen ta první věta a vypovídací schopnosti vašeho traktátu by nebyl zkřiven ani vlásek na hlavě.

Jo, ještě abych připoměl tu větu.
"Z deníku MDNES:"
28. 06. 2010 | 14:43

Tencokida Hnuj napsal(a):

Johnovo mládě
Realsocialismus byl ve skutečnosti izolacionistický byrokratický kapitalismus. Dozorčí rada seděla v Kremlu, správní v Praze. Jeho obrovskou nevýhodou vůči konkurenci bylo autoembargo i embargo na exteritoriální legitimní fúze. Tak to řešili, jak to řešili. Většinou vojensky.
Tedy špatně.

Socialisticky na mě působilo spíše Německo ještě v 80. letech a snad dnes Skandinávie.

To co bylo zde, byl nepodarek navíc v moci svoloči. Ostatně tak je tomu zde již 71 let.
28. 06. 2010 | 14:43

Vrták napsal(a):

Už jte zapomněl na Vaši akci "ČISTÉ RUCE"? Nebo jste v té době ještě byl ve stranickém dorostu, kam to nedoběhlo? Skončilo to zametáním, ústupem na předem připravené pozice a rozdáváním trafik.
John ještě ministrem není, ale tyto zprávy, jak vidím, Vás rozpalují do červena. Ještě štěstí, že Paroubek už není předseda, asi by praskl vzteky, že na něj nezbylo.
28. 06. 2010 | 14:50

Tencokida Hnuj napsal(a):

Pán hoven
Váš příspěvek pod mým - když si je spojíte dohromady.....Nádhera.

Ale nic tím nechci implikovat. Jen tak.
Holt - to se tak někdy stává.

Aby nedošlo k mýlce - věřím, že většina nesocanů jsou stejně tak slušní jako většina socanů.
28. 06. 2010 | 14:52

slavwin napsal(a):

Tencokida : Vidím to stejně, Německo stát pro lidi. Něco se stalo, ODS komunisti a Klaus chtějí aby minulost úplně nezmizela, dávají tomu jinou hodnotu (myslím zlodějnám).
28. 06. 2010 | 14:53

Reedoc napsal(a):

Možná, že to bude přijatelnější řešení než koloťuk Standa.
28. 06. 2010 | 14:54

black napsal(a):

Sobotko !!! udelej si radeji poradek v usteckem kraji !!
28. 06. 2010 | 15:04

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý text, neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
28. 06. 2010 | 15:05

Burbank napsal(a):

To myslíte mě, pane Stejskale? A četl jste příspěvky nade mnou? Hrubě urážlivý?

Tak se tu mějte hezky.
28. 06. 2010 | 15:08

stejskal napsal(a):

Děkuji za přání, pane Burbanku.

Budete-li se chtít vrátit, respektovat zdejší prostředí (a to bez ohledu na to, že ho třeba jiní nerespektují či že Vy vyhodnocujete něco jinak, než třeba já), jste samozřejmě vítán.

A ano, máte pravdu, řada příspěvků na adresu pana místopředsedy Sobotky nemá s korektní debatou nic společného. Nicméně adjektiva jako třeba "imbecilní" ve vztahu k ostatním čtenářům už mi přijdou přeci jen za hranou. A především nechci, aby se zde rozmohla (a tak příspěvky stupňující hulvátskost občas mažu).

Libor Stejskal
28. 06. 2010 | 15:18

Aleš napsal(a):

Ministerstvo vnitra má velké kompetence nejen v polici, ale i v civilním veřejném sektoru.
R.J. za těchto několik měsíců v policice prokázal "novácké dovednosti"- velmi malou praktickou znalost problémů, o to silnější výkřiky, co provede. To a ještě spojení s pány Soukupem a Bártou vytváří předpoklady, že bychom mohli za pár měsíců říkat, za Ička to bylo ještě zlaté!!
28. 06. 2010 | 15:24

Lukáš napsal(a):

Střet zájmů ? Podle mě je větším střetem zájmů, že předseda odborových svazů je česan. Jak by asi vypadalo jednání tripartity. ČSSD versus ČSSD versus zaměstnavatelé. Koho by v takovém jednání vlastně hájil. Asi by to byla stejná absurdita jako demonstrovat proti už neexistující vládě. :-)
Neustále radíte všem koho mají vyhodit a koho kam jmenovat a neuvědomujete si, že na vaše rady stejně není nikdo zvědavej.
A když už tu mluvíte o tom kdo má a nemá být na MV můžu uvést pěkný příklad vašeho člena který tam neměl co dělat. A to Peciny. Naprosto mě vyrazilo dech když ministr vnitra v televizi prohlásí, že má důkazi o korupci na ministerstvu a dokonce je vyvěšuje na internet. Proč teda v takovém případě nepodal žalobu. Tak buď je to jen obyčejnej tlučhuba a lhář anebo nekoná jak by z titulu svojí funkce měl. V obou případech tam nemá co dělat.

A ještě poslední věc. Co je podle pana Peciny exemplární případ ? Nic takového by v právním státě nemělo existovat. Kam se poděla rovnost před zákonem.

Doufám, že Radek John bude konat tam kde jste vy jen tlachali.
28. 06. 2010 | 15:27

Janeb napsal(a):

Milí diskutéři. Zahoďte svoje antipatie k osobě blogera a nechte se poučit člověkem "od fochu". Nikdo vám v podobných věcech lépe neposlouží.
Ti, co to pochopili před vámi z toho dokázali profitovat.

Historických reminiscencí je povícero. Můžeme si některé vyjmenovat.

- policista Kubice se později stal odborným poradcem divadla na zábradlí v hře Friedricha Dürrenmatta Komplic.

- generál Vacek se stal poradcem prezidenta Havla v otázkách komunistické ideologie.

- Mikuláš Tomin, přítel kmotra Mrázka se stal svého času hlavním poradcem Stanislava Grosse.

- nejznámější hacker s přezdívkou Condor se stal později vládním poradcem.

- mnozí falzifikátoři se stali po svém dopadení bankovními experty.

etc.
28. 06. 2010 | 15:27

RA napsal(a):

bohužel je Sobotka pouze stará struktura v ČSSD s máslem na hlavě, zralá na výměnu. Ovšem ,těch starých struktur je tam neurékom. Šíleně hodný princ /v posledních čtrnácti dnech /Rath, 150kgový vozíčkář a odborář,šašek Škromach, ministr kultůry Jandák i s pr...lí na nočníku . Hrůza a děs. Jsem zvědav,zda ČSSD půjde s tímto "výběrem" i do podzimních voleb. Asi ano,tah ke korytu je silný.
28. 06. 2010 | 15:42

ALT napsal(a):

To Rumcajs,
skvělý nápad, ale přiznejte se, že jste to taky slyšel v tramvaji, já tam minulý týden slyšel dvě dámy ve zralém věku jak si povídají, že je to tak jistý, páč jim to řekla jedna co ví jak to chodí, voni to chtěj pro sStandu, páč je vlastně jedinej křišťálově čistej a navíc už je za vodou, takže zase může rozjet to mytí rukou nebo jak se ta akce jmenovala, že jo

PS tak kde si můžem pokecat o tom bagru?
28. 06. 2010 | 15:44

zdesta napsal(a):

Rumcajs: Zdar pane továrníku.Právník M.Budirský z-Ostravy tvrdí,že pan ministr financí M.Kalousek ve funkci m¨.f. přikryl podvody firmy Ostroj.Ostroj dlužil státu 535 melounů.(kausa z počátku r.2001)Pan ministr nějak posléze opomněl na této firmě dluh vymáhat.Dnes je všechno promlčeno.Ostroj ovšem za tohle opomenutí dal TOP 09 milion na volební kampaň.Takže představa,že jen p.Sobotka prominul nějakému Dvořákovi 26 melounů je v porovnání chabavá.(nejen p.Sobotka)Odbočil jsem od tématu,reagujíc na připomínky,které s danou tématikou mají pramálo společné.Řeší se zde opět problém v duchu "vy zase mlátite černochy."
28. 06. 2010 | 15:45

chemba@seznam.cz napsal(a):

Pane Sobotko, máte pravdu. Pokud významná bezpečnostní agentura dostane možnost ve "státním zájmu" nařizovat vyšetřování toho či onoho, odposlouchávání toho či onoho,sledovat tu či onu, tak to není začátek konce, ale už úplný konec.Souhlasím s Vámi.
28. 06. 2010 | 15:58

Skogen napsal(a):

Je zde někdo pravotočivý, kdo by byl schopen alespoň uznat, že ministr vnitra za stranu úzce napojenou na nikoliv bezvýznamnou bezpečnostní agenturu není dobré řešení?

Dovolí si některý z pravotočivých tvrdit, že za stavu, kdy ministr vděčí za své koryto chlebodárci - oné agentuře, ani náhodou nemůže být "požádán o laskavost", přesněji o "nabídku, která se neodmítá".

Je zde někdo tak naivní, že hodlá zastávat stanovisko, že by pro pana Bártu nebylo prospěšné využít takové příležitosti?

Chcete žít na Balkáně? Tak jen směle - máte nakročeno!
28. 06. 2010 | 16:02

neo napsal(a):

Skogen:

takže ministrem školství by neměl být nikdo kdo má za sourozence, manžela, rodiče či bratrance učitele?

Ministra kultury nemůže dělat člověk, jehož příbuzný je zpěvák, herec, malíř...

Ministra obrany nemůže dělat nikdo jehož příbuzní jsou či byli vojáci?

atd atd..
28. 06. 2010 | 16:13

Rumcajs napsal(a):

Zdesta:

Nazdar dědku!

A na socany bys tam něco neměl ?
28. 06. 2010 | 16:20

Rumcajs napsal(a):

ALT:

Já už Vám dával odkaz.
Tak znovu

rumcajs1964@seznam.cz
28. 06. 2010 | 16:21

jj napsal(a):

Pokud se dohodneme, že je správné mít ministra vnitra, tak by to asi měl dělat někdo, kdo o tom něco ví. Kdo v tom něco dělal. Potom se střetu zájmů asi vyhnout nemůžeme.
Ale otevřeně řečeno, mně by se tam víc líbil Kubice.
28. 06. 2010 | 16:24

Rumcajs napsal(a):

Skogen:

Troufám si tvrdit, že je to úplně jedno. Nebo máš pocit, že na to aby bujela korupce musí být ti dotyční kamarádi ?
28. 06. 2010 | 16:24

blue jay napsal(a):

Mne jen napada,

Kdyz si pravnik-elev B.Sobotka ,ktery nikdy v zivote nepracoval, myslel ze se hodi na ministra financi, tak proc by John nemohl bejt ministr vnitra? Je v tom nejakej rozdil? A pokud ano tak at mne to tu nekdo vysvetli. Dekuji.
28. 06. 2010 | 16:49

Da.Rock napsal(a):

Koukám, že zdejší squadra azura si představuje, opozice teď bude 4 roky držet ústa a šoupat nohama. Nebo se možná sama prohlásí za nedemokratickou a zbytečnou a rozpustí se a na jejich místa nastoupí poslanci Bakalova týmu.
Obávám se, že jejich představou se nenaplní.
28. 06. 2010 | 16:49

blue jay napsal(a):

@Da.Rock,
No squadra rosso bude skodit. To je zrejme od holohlave uchechtane lebky. Asi je to ta modernizace CSSD.
28. 06. 2010 | 16:53

jan holubář napsal(a):

Ano, jistě, nejlepšími kandidáty na post MV by byli pan Gross, Benda či některý z Kočků......nebo třeba pan Srba či pan Krejčíř ????? A Da.Rock : když jste totéž žádali po opozici, když vládla ČSSD, tak to bylo v pořádku, inu metr máte na každého jiný
28. 06. 2010 | 16:55

Rumcajs napsal(a):

Da.Rock

Ale jen se ptej.

My tě posloucháme.
28. 06. 2010 | 16:56

Da.Rock napsal(a):

blue jay: To je práce opozice, příteli. Jistě si vzpomínáte na termín "nulová tolerance". Mám vám připomenout, kdo byl jeho autorem?
28. 06. 2010 | 17:03

Da.Rock napsal(a):

holubář: Netuším, o čem mluvíte. Já jsem po opozici nic nežádal.
28. 06. 2010 | 17:04

neo napsal(a):

Da.Rock:

to jistě ne.

Může piskovat jak chce...
btw: Squadra Azzurra je správně
28. 06. 2010 | 17:14

blue jay napsal(a):

@Da.Rock,
Nastesti to bude CSSDKSCM na nic. 118-82! To je jako skore z NBL. Levice uz ma velmi malo prostoru na skodu. Z Canady bych chtel opet podekovat obcanum CR. Nenechali se oblbnout 13tyma duchody a sliby pecenych holubu co jim budou litat do pusy kdyz zvoli levici. Gratuluji!
28. 06. 2010 | 17:17

vidlemístoklíčů napsal(a):

Blue Jay: ještě, že jsem četl příspěvky pozorněji a zjistil, že někdo napsal téměř doslova to, co mne napadlo hned po přečtení titulku. K tomu bych ještě připomenul ministerské perly typu Škromach a docházím k názoru, že proti některým ministrům je lepší i cvičený delfín.
28. 06. 2010 | 17:29

AC napsal(a):

Podstatu velkého problému dobře vystihl Joska:

"Pronikání bezpečnostního bussinesu na vnitro je nebezpečné - zmocní se citlivých bezpečnostních databází, což jim ponese prospěch mnohem déle."

K tomu není co dodat-leda to, že jeho kámoši opravdu na hodně dlouho získají citlivé informace. S nimi se pak lépe pracuje:-)
28. 06. 2010 | 17:29

Da.Rock napsal(a):

blue jay: No vidíte, tak o co vám jde? Když jste tak pevní v kolenou, tak můžete opozici velkoryse dopřát, aby si říkala, co chce.
28. 06. 2010 | 17:31

Da.Rock napsal(a):

neo: Správně je pyskovat.
28. 06. 2010 | 17:32

blue jay napsal(a):

@Da.Rock,
Ja nic opozici neubiram. Ja jen rikam ze i pres skvelej chrup B.Sobotky je bezzuba. Ale ted k me otazce. Co dela Johna mene kvalifikovaneho na mistra vnitra nez to co delalo Sobotku na ministra financi. Muzete me to drahej pane uz konecne vysvetlit?
28. 06. 2010 | 17:43

Tencokida Hnuj napsal(a):

http://aktualne.centrum.cz/...

"Veselé špiclování, antisobotkování, nečasování, kalouskování a johnování přeje všem reformátorům Tencokida."
28. 06. 2010 | 17:45

blue jay napsal(a):

@vidlemístoklíčů,
a co je pikatni ze na Johna CSSD neco nasla ohledne casopisu pro LK. Asi uz zapomneli na Ratha a jeho aktivity v afere casopisu Tempus Medicorum. Nak se ti hejtmanoposlanci CSSD rozmnozili,co? Kolik jich ted vubec v CR je?
28. 06. 2010 | 17:49

Pamětník napsal(a):

Názory kovaných příslušníků KSČ před čtvrť stoletím, mne jako puber%táka znechucovaly svou naprostou netolerancí k odlišnému názoru. Dnešní vaše komentáře fanatičtí obdivovatelé všeho, co dělá pravice mne znechucuje stejně. Zapomínáte, že demokracie je především slušnost a tolerance k odlišnému názoru, pokud neohrožuje jeho život.Nějak to vaše pravidlo, že pravičáci jsou inteligentnější se za vaší nelogičností a vulgarismy ztrácí.
28. 06. 2010 | 17:51

Da.Rock napsal(a):

blue jay: No to nemůžu, protože nejsem Sobotka. Mně osobně John na místu ministra vnitra vůbec nevadí, já ho tam uvítám. Taky moc uvítám Julínka znovu na místě ministra zdravotnictví, spícího knížete na místě ministra pro radar a taky by bylo fajn, kdyby se vrátil Řebíček, to byl pane kabrňák! A taky Cikrt byl výborný, se Šnajdrem by byli skvělá dvojka. A Bakala se musí stát poradcem premiéra pro otázky údržby bytového fondu, na to je odborník, alespoň nájemníci RPG si ho nemůžou vynachválit. Nedávno jim nechal natřít poštovní schránky.
Tohle všechno bych si přál a voliči jistě taky, když si to zvolili.
28. 06. 2010 | 17:51

Pamětník napsal(a):

Názory kovaných příslušníků KSČ před čtvrť stoletím, mne jako puber%táka znechucovaly svou naprostou netolerancí k odlišnému názoru. Dnešní vaše komentáře fanatičtí obdivovatelé všeho, co dělá pravice mne znechucuje stejně. Zapomínáte, že demokracie je především slušnost a tolerance k odlišnému názoru, pokud neohrožuje jeho život.Nějak to vaše pravidlo, že pravičáci jsou inteligentnější se za vaší nelogičností a vulgarismy ztrácí.
28. 06. 2010 | 17:52

s... napsal(a):

neo:
Nevnímáte rozdíl mezi střetem zájmu u učitele a u majitele velké bezpečnostní agentury? Zkuste mozek!

Apropós, dnešní diskuze stojí za málo. Kovaní jako neo, Rumcajs a spol. jsou čím dál kovanější. Bojím se, že za chvíli nebude s kým diskutovat.
28. 06. 2010 | 17:55

SOFUS napsal(a):

Ach juu! Pan Sobotka pise dal presne jak jeho byvaly "guru", JP. Je to smutne, protoze p. Sobotka nevidi v politice ani na vlastni nos. Prece nebudu napadat verejne mozneho politicky potencialniho partnera. To by ale muselo tomuto jednoduchemu, hodne nejen pokryteckemu, ba slizkemu clovickovi s usmevem blazinka, docvaknout. Samozrejme na to vubec nema, ale div se svete, u nas je to, nebo dlouho byl, nejoblibenejsi politik.
Ale ted k podstate. Je videt, ze nejen mafian Kalousek a spol, ale take mafianek Sobotka (viz vyse) maji z VV strach, ze by se mohly dostat na svetlo Bozi zajimave drobnosti z jejich historie...Jiz proto mi nevadi, ze by se mohl nejaky vycurany John stat monistrem vnitra v tomto bahnistane! Ba naopak!
28. 06. 2010 | 18:06

Suchec napsal(a):

Jen tak na okraj:
To "odpuštění" daní Dvořákovi. Zeptejte se Kalouska, který napřed vykřikoval o sprosťárně, a pak mezi zuby procëdil něco o tom, že to byla chyba FÚ (rekonstrukce vs. zhodnocení nemovitosti), a žë se tak stalo plně po právu.

Brilantní komik Neo:
Jen mmentálně vyšinutý jedinec může srovnávat:
Sponzor a spoluzakladatel strany VV Bárta, současně spolumajitel bezpečnostní agentury, a zástupce této strany na čele ministerstva, jež má v gesci právě oblast , ve které daná firma podniká (viz. předchozí příklad Řebíček)

versus

Učitel v rodině ministra školství
Zemědělec v rodine MZe
Voják v rodině MNO.

To je tak úžasně prostoduché a pitomé, že Tě , milý Neo, musím jen a pouze politovat.

Já jsem ještě neviděl, že by profese učitel, voják apod. bylo soukromé podnikání. Zemědělec ještě tak, ale přesto.
Já vím, je horko a parí sa Ti kečka. Ale věř! Soucítím s Tebou

Jarpor, Rumcajs . Jako tradičně. Jeden o koze, druhý o voze, ale pořád mimo téma. Šroubujete matku nějak přes závit.
28. 06. 2010 | 18:08

Suchec napsal(a):

Modrá Sojka (straka):
K té "kvalifikaci".

Jednoznačný rozdíl je v tom, že Sobotka nebyl (a nikdo na něj nikdy nic nevytáhl), ve střetu zájmů.

John? Velký střet zájmů.

BTW, podváděl i u těch svých "Na vlastní bulvy, kdy reportáže Motla a spol. vydával za svoje."
Oni mu dělali outsourcing, on sbíral zisky.

Myslím si, že třeba Jana Lorencová o tom asi ví víc, neb , byť od konkurenční ČT, tak je profesně insider.
28. 06. 2010 | 18:12

pavel napsal(a):

Vážený pane Sobotko,
je to veliká škoda že jste načuchl Paroubkovinou, nafoukanost, arogance a poučování druhých, neschopnost naslouchat.
Jste jeden z těch dynosaurů co mají zmizet z politiky. Bohužel všechny atributy shora zmíněné vám nedovolí přeskočit vlastní EGO. Melete hubou jako odborář, ale za ty prachy co vám platí se ani nedivím.
Odborně jste úplně mimo, a laskavě se stáhněte na čas do ulity a pak později až příjdete k rozumu se můžete opět ozvat. Díky, zdraví vás důchodce ČR!
28. 06. 2010 | 18:13

kozoroh napsal(a):

Páně Sobotkovy obavy nesdílím a byl bych velmi opatrný ve vyjádřeních. Tahle republika je jeden obří incest. Je nás tu 10 mil. a nikdo neví, kdo je s kým příbuzný. Takže říkat, že ONI mají vazby na toho či onoho, je neopatrné. Velmi neopatrné!
Jste si, pane Sobotko, od narození politiku jistý, že nejste příbuzensky spojen s někým z ABL? Nebo nedejbože s někým z rodiny Altnerů?
28. 06. 2010 | 18:13

Tencokida Hnuj napsal(a):

kozoroh
Já stoprocentně vím, že s Vámi v příbuzenském vztahu nejsem.
A to znám pouze Váš nick, prosím.

Herdek, nejdřív učitel a ministr školství a teď Zaorálkův bratranec v osmnáctém koleně je vlastně Nečas.

To už fakt musí být buď horkem, nebo z hladu.

Doporučuji návštěvu plovárny a dvacet deka kabanosu, dva rohlíky a hořčici.
28. 06. 2010 | 18:30

jarpor napsal(a):

Suchec

Mě stačí, že jste v závitu ...

Johna nemusím... ale ryk zleva i zprava má možná racionální jádro... obavy, co "amatér-novinář" nalezne a vyjeví...
A ještě jednu malou připomínku - mám ten pocit, že bude muset získat prověrku... a jste si jisti, že ji získá ??

Takže klídek, Sucheci...

Hezký den

Hezký den
28. 06. 2010 | 18:30

kozoroh napsal(a):

TCKH.
Jsem-li dobře srozuměn s vaším původem, pak jste 1/2 Japonec. Přesto bych jistou možnost příbuzenství nevylučoval. Netěší mne to příliš, ale nežehrám. Mnohem více by mi vadila pokrevnost s ozubenou pleší. Ale katastrof už jsem přežil...
28. 06. 2010 | 18:40

Suchec napsal(a):

Jarpor:
Já jsem klidný.

Když vidím kapra vím, že si rybík nevypustí, ba naopak, že bude bahna víc.
28. 06. 2010 | 18:47

Angrešt napsal(a):

Chcete je?: Pecina a ČSSD nepatří nikam. Nejsou vhodní k dětem ani k nikomu jinému. Kam dosáhnou, to vydrancují. A ani fenečky nejsou roztomilé.
28. 06. 2010 | 18:48

Suchec napsal(a):

Jarpor:

On mu ten NBÚ jistě "nějak" půjde naproti.

Je otázkou , jestli to pro něj bude dobré, nebo ne. :-))))))

Captcha:
unknown swagman
28. 06. 2010 | 18:50

Suchec napsal(a):

Angrešt:
Sleujíce vývoj hospodaření státu za poslední roky. Musím souhlasit.

Ti socani to pěkně domrvili, že? :-))))
28. 06. 2010 | 18:51

Suchec napsal(a):

Zvláště ty 4 poslední jsou extra.
28. 06. 2010 | 18:52

kozoroh napsal(a):

Suchec.
Nejste náhodou kantor? Pokud ano, pak bych vás rád upozornil na chybu v zaokrouhlení a upozornil, že i tělocvikář by to měl umět.
28. 06. 2010 | 18:58

blue jay napsal(a):

Hele Suchare,
Az se vzpamatujes ze sveho prujmu, tak me odoved. Cim je Sobotka kvalifikovanej bejt ministrem financi? Mimo toho ze vi jak vyuzit poslaneckych vyhod ke koupi bytu. Mne pripada John stejny "odbornik" jako Bohus "nenech se nasrat" Sobotka.
28. 06. 2010 | 19:02

blue jay napsal(a):

Suchare?
Kdo je vlastne stinovej ministr vnitra za CSSD? Bublan a nebo Pecina? Co si myslis? A kdo je stinovej socan ministra zdravotnictvi? Rath? Hele Susenko mne se ta Sobotkova modernizace CSSD libi. Same nove tvare. Hasek opet v PS a s nim dalsi hejtmani. Ale prej Skromach bude senatorem. Vysvetli mne tu "modernizaci, prosim.
28. 06. 2010 | 19:10

Suchec napsal(a):

Modrá straka (exsojka):
Čím? No, necpe se na MV, a nemá za kamaráda a spoluzakladatele partaje člověka, co ovládá značnou část trhu, který zasahuje do stejné oblasti , jako působení MV.

Stačí ty hejkale? :-))))))))

BTW, co mají poslanecké výhody společného s Bártou, ABL, a Johnovou snahou proniknout na MV?

Taky tady nepředhazuji jistou předsedkyni PSP, která aniž by lastnila ŘP, a přesto dokázala za pouhý rok vykázat 200000 na vlastní služební auto, které "půjčila" synovi.

Nemluvím o exministrovi, který protlačil zakázky vlastní exfirmě v 10-ti násobné výši, než byl její podíl na trhu.

Nemluvím o bývalém MF, který nečinností způsobil, že někdo (Ostroj) nemusel platit přes půl miliardy penále.

Kozoroh:
Pardon, ony to byly roky 3, ne 4. A dluh vzrostl o 33%. Tož tak.
28. 06. 2010 | 19:17

Suchec napsal(a):

Modrá Straka:
Neutíkej od tématu. Dochází dech, co? Pokřikovat umí každý primitiv na fotbale. Fotbal ale hrát většinou neumí, ba ani nezná pravidla.
Jak jsi na tom Ty, co? :-))))
28. 06. 2010 | 19:20

Suchec napsal(a):

Jarpor ještě jednou:

S tím rykem zprava i zleva si nejsem jist.

Jsem ale přesvědčený, že aktivní diletant a "blbec" dokáže neuvěřitelné věci.
Třeba teď ten výplod se zákonem 3 přestupky = trestný čin.

Zdnlivě neškodné, že? Argumentuje se drobnými zlodějíčky.

Ale.....

Přemýšlej, co to všechno může obsáhnout, když bude vůle.

Citujinázoer Štěpána Kotrby (on se většinou , občas bohužel neplete).

"Zákon proti drobným zlodějíčkům, který navrhuje nově vznikající koalice ODS, Věcí veřejných a TOP 09, je novým pendrekovým zákonem, tentokrát "demokratickým". Nově se formující pravicový blok hodlá třetí opakování stejného přestupku klasifikovat jako trestný čin. To je sice dobré opatření proti kapesním zlodějům a drobným zlodějíčkům v hypermarketech, znamená ovšem nezanedbatelné riziko pro všechna neuposlechnutí příkazů policie při demonstracích, pěstování konopí pro léčebné účely, sousedské konflikty, znečišťování veřejného prostranství psem a dokonce i pro přestupky porušení dopravních předpisů. Je otázka, jestli tento postup není protiústavní."

Autoři jsou ODS+TOPka+VV

Uvědomuješ si, že stačí 3 přestupky v dopravě, a půjde to použít?
28. 06. 2010 | 19:24

blue jay napsal(a):

Suchare?
A proc se Bohus cpal na ministra financi? Opet se te ptam. JAKOU na to mel kvalifikaci? A proc tu ted vubec keca? Furt mas bebicko z te "fenomenalni vyhry ktera zazari nad CR jako zadna jina"?
Hele Suchare uz jsi objednal novou obrazkovou knizku Paroubka? Prej i Petra P. chce neco napsat. Hlavne nechod na krtiny tech knizek. To je jen pratelske doporuceni.
28. 06. 2010 | 19:26

blue jay napsal(a):

Vuvuzeolo Suchare,
Nejvic tu pistis ty.
28. 06. 2010 | 19:31

jarpor napsal(a):

Suchec

"Uvědomuješ si, že stačí 3 přestupky v dopravě, a půjde to použít?"

"Použít"... lépe zneužít se dá absolutně všechno....

Váš argument je sice validní, ale nemyslím, že "nicnedělání" v případě stále se opakujících přestupků, tj. dělání si srandy jistými individui ze všech kolem, (i z Vás a mne...) je lepší řešení ...

Soudím, že otázku protiústavnosti lze řešit, až je jasný text zákona "na stole"...

Hezký večer
28. 06. 2010 | 19:34

David napsal(a):

No vidite Veckari. Vy chcete socana jako namestka na MV, ale socani tam vaseho Johna nechteji. To bude zajimave, jak se tohle vyvine.
28. 06. 2010 | 20:10

Suchec napsal(a):

Jarpor:
Takže si to shrňme.

Pod záminkou řešení necháme schválit omezení vlastní svobody.

Ono je to neústavní, a asi to přesÚS (doufám) neprojde, ale vzhledem k tomu, že ABL má přislíbenou správu privátní věznice, a VV mají privátní vězeňství v program .......

Aj aj.

Víš, jak to vypadá s kšeftem ve vězeňství v USA?

Druhý nejlukrativnější po drogách (tvrdí to oni sami).

Modrá straka:
Kdo se kam tlačil?
Sobotka má nějakého sponzora, tak jako John?

Prozraď koho. To by mně zajímalo. Anebo nepindej blbosti.
28. 06. 2010 | 20:14

jarpor napsal(a):

Suchec

Souhrn Vámi provedený ( všimněte si, že Vám vykám... ) má značné trhliny... jinak řečeno - to jste si shrnul Vy...

Jednak s tou protiústavností... jež předjímáte z něčeho, co nevíme jak bude znít...
a jednak s tím, že je zde nějaká záminka...

Platím daně - i na provoz věznic... je mi jedno, kdo je bude provozovat, zda stát přímo nebo prostřednictvím soukromého subjektu, když ti, co patří za katr, jsou za katrem... Navíc - nejsem příznivce "růžových toalet" ve vězení...

Mou svobodu ono 3x a dost neohrožuje.. Soudím, že Vaši patrně ano... :-))
... takže žádná "záminka řešení za omezení vlastní svobody" z mého pohledu.
Stále platí - zneužít se dá jakýkoliv zákon...

Hezký večer
28. 06. 2010 | 20:40

bigjirka napsal(a):

No.. třikrát přestupek je trestný čin.. to by se muselo ještě dost přefiltrovat. Ale tři trestné činy za sebou.. dejme tomu v pěti letech.. hm, tam bych si přisadil.
28. 06. 2010 | 21:03

badodreky napsal(a):

Pan John potřebuje být na MV neboť sám má máslo na hlavě a zašťiťuje to tzv.bojem proti korupci,ale je zajímavé,že se o to tak bere,když prohlašoval,že strana VV nebude ve vládě,po volbách změnil názor a hlavně padly všechny jeho předvolební sliby,to svědčí o jeho charakteru.
28. 06. 2010 | 21:13

jarpor napsal(a):

bigjirka

Dík za repliku-připomínku :
definování časového rozpětí toho 3x a dost... nezbytné...

Hezký večer
28. 06. 2010 | 21:15

Suchec napsal(a):

jarpor:
Přestupku se člověk dopustí, ani nemusí tušit.
Jistotu , jako Jarpor bych bral.

Bigjirka:
Tohle bych viděl jako diskuzehodnou verzi.
28. 06. 2010 | 21:27

Suchec napsal(a):

Jarpor:
Souhrn má značné trhliny protože jsem si to shrnul já, nebo jsou tam trhliny, jakože jistě že jsou, protože to není žádný úplný souhrn?
Já netvrdím, že je úplný.
Jen jsem vypích nějakou souvislost, proč si myslím o Domech, pardon Věcech Veřejných to, co si myslím. A bohužel mne o tom John a spol. čím dál více přesvědčují.
28. 06. 2010 | 21:34

jarpor napsal(a):

Suchec

Jo... ne vždy je však tomu tak... třeba krádeže do limitu "přestupku" se však člověk-zloděj dopouští zcela záměrně...
28. 06. 2010 | 21:34

vidlemístoklíčů napsal(a):

blue jay: Bodejť by na Dráta nezapomněli, když on sám si nepamatoval ani svou spolupracovnici, která za něj inkasovala. Pomalu začínám sledovat velmi významnou korelaci mezi výší postu a stupněm amnézie. Pak se nediv, že se na nějakou tu drátovskou drobnůstku zapomene. A stran hejtmanců máš na mysli jen ty, kteří se zapřísahali, že obě funkce nevezmou, protože by nepracovali naplno nikde nebo ty, kteří hodlali přidělovat své druhé a další platy potřebným? Pak ještě přicházejí v úvahu pronikavě nové tváře, které neznáme ani celých dvacet let. Já jen, abych věděl, koho sčítat. :))
28. 06. 2010 | 21:35

Al Jouda napsal(a):

Většinu již toho za mne napsal nick SOFUS (18:06). Jen bych doplnil, že si pan Sobotka asi nevidí do úst ! Pokud by totiž ODS a TOP 09 nedali Johnovi ministerstvo vnitra, tak by mu ho dal ještě rád pan Sobotka, kdyby s ním šly VV do koaliční vlády, která by měla s tichou podporou poslanců za KSČM parlamentní většinu.
28. 06. 2010 | 21:39

jarpor napsal(a):

Suchec

Tak jo... přesvědčují...

Nejsem advokát VV... ani Johna.
Netrpím přehnanou podezíravostí k někomu, kdo chce cosi pozitivního udělat...
Netrpím přehnanými očekáváními rychlých "revolučních" změn...

A tím bych asi tuto "materii" z mé strany ukočil...

Hezký večer
28. 06. 2010 | 21:42

hoven napsal(a):

sláveček na ve svých blocích přeci jenom meně nenávisti a osobních utoků než pan jiří.
28. 06. 2010 | 21:48

Dědekababka napsal(a):

No nic , trochu z nadhledu , obecně :i bylo po válce velmi"in" u mladých a inteligence, být levicový.Skončilo to velkým průšvihem.I jest po převratě (sameťáku) velmi "in" , u mladých a inteligence, být pravicový. I skončí to opět velkým průšvihem.Bohužel. Pokud se dožiju , tak si vychutnám , že snad konečně ideologicky pevní svazáci rudí i modří(všimněte si paralely - "pod modrou košilí rudé srdce bije" hlásalo se tenkrát se září v očích, Modrá dnes je nejlepší (vida, střídá rudou) a protože chování je stejné , tak pod dnešní modrou košilí inovované rudé srdce taktéž udatně bije...se vztyčenou pěstí, na socanskou lůzu , třicetikoruny a všechny hloupé , tedy všechny , kromě modrých košil.)Tedy tito svazáci zkončí mimo a inteligence lidská, v kombinací se snahou o přežití druhu Homo Sapiens, snad konečně vygeneruje smysluplné debaty o životě spolku člověčenstva 21.století.Jo abych nezapoměl.Miloš Kopecký kdysi řekl:"čím víc antisemitů kolem mne bude, tím hlasitěji budu říkat , že jsem žid.I když jsem vlastně poloviční žid" Prostě byl takový. BTW no já jsem vlastně poloviční levičák.
No nic hoši , do mě , voko si proto nevypíchnu :-)
28. 06. 2010 | 21:56

kompi napsal(a):

To Dědekababka
Škoda, půjčil bych ti vlastní vidličku.
28. 06. 2010 | 22:28

Petr B. napsal(a):

Johnovy názory na rezort ministerstva vnitra jsou šokující a připomínají tak trochu pana Sládka. Jsem zvědavý, jestli se ODS od něho nechá vydírat. Zřejmě by ale ten rezort vedl Bárta a ten by ho vytuneloval či si vydělal aspoň pomocí outsoursingu. Novou "hvězdou" parlamentu se však stane zřejmě paní Klasnová, která se zdá být vydařenou intelektuální náhradnící za "biomasu" Jacques.
28. 06. 2010 | 22:28

Suchec napsal(a):

Nečas na ČT24 právě přiznal, že pustit Johna na vnitro je bezpečnostní riziko neboť VV ovládá agentura ABL páně Bárty a ABL má svého poradce už teď na vnitru a dokonce někdo z ABL se účastnil jednání o koaliční vládě !
28. 06. 2010 | 23:15

bigjirka napsal(a):

No, Suchec, krádeže za 4900, jízda bez řidičáku, prostě jasně úmyslné přestupky z nějakých oblastí - ty "politické" asi ne. No, je to jen taková palba od boku.

VV opravdu na MV nepatří. John je opravdu tak trochu sládkovský a i ta jejich kampaň byla. Jejich průnik do parlamentu mne potěšil jen tím narušením kleptokratické koalice ODS/ČSSD. Co z toho vyleze, ještě uvidíme.
29. 06. 2010 | 00:02

Suchec napsal(a):

bigjirka:
Jenže, pokud to nebude taxativně, a já nepředpokládám, že by si s tím , bez donucení, někdo al práci, pak hrozí i ty "politické".
Přílišná obecnost někdy dokáže věci.

Jinak s tou kunou v kurníku plný souhlas. Jn aby to nepřišlo všechny moc draho. Ale i to je cenaza svobodu rozhodování občana, ne? :-)))
29. 06. 2010 | 01:10

emil napsal(a):

Jsou vsak vetsi rizika

napriklad, ze by B. Sobotka byl ministrem financi. Z toho by se Cesko uz nemuselo nikdy nevzpamatovat. Nastesti jsme se uz poucili.
29. 06. 2010 | 01:21

Michals napsal(a):

no poté co Sobotkovy obavy potvrdil i Nečas budou mít "nadávači" v diskuzi zavařené mozky... :)
Jinak pro Emila: Sobotka na ministerstvu financí by skutečně mohl způdobit, že by v ČR byly opět deficity kolem 50mld. Kč ročně, což je hodně - cca 1/4 až 1/3 Kalouskových schodků
29. 06. 2010 | 01:29

zdesta napsal(a):

Rumcajs:Nazdar mladej.Jak to šlape v Řáholci? Já jsem jen reagoval na spoustu připomínek ohledně Sobotky.Jako by Bohouš byl osamocen rejděním v oběživu.Těch šikulů je habaděj a ve všech stranách.Oni tihle pánové nelezou do politiky k vůli nějakému Rumcajsovi,nebo k vůli nějakému dědkovi ze Zlína.Tak to ani čirou náhodou.
29. 06. 2010 | 06:24

dzanny napsal(a):

Píše to sice Sobotka, kterého nemusím, tím horší je to, že má pravdu:
http://www.veciverejne.cz/p...

Tam už chtějí budovat bezpečnostní "systém", kde je zaintegrováno všechno včetně soudců (o trojdělení moci asi neslyšeli), bezpečnostní agentury samozřejmě také.....
29. 06. 2010 | 06:36

Ten co má rád svobodu... napsal(a):

Socan, co byste chtěli...
29. 06. 2010 | 07:15

boban napsal(a):

Ještě, že máme pana Sobotku, všeuměla, všeználka, který všechno ví, všude byl, atd... ale zatím ničeho nedosáhl pozitivního. Na co sáhl, dok... Takže pane Sobotko, raději se do nich nemontujte a nechte je pracovat.
29. 06. 2010 | 07:17

neo napsal(a):

Ubohý lhář Suchec. napsal:

///Jen mmentálně vyšinutý jedinec může srovnávat:
Sponzor a spoluzakladatel strany VV Bárta, současně spolumajitel bezpečnostní agentury...////

Bárta není spolumajitel bezpečnostní agentury.

Kdyby jsi milý starý Suchče vzal toto v potaz, pak už by ti ono srovnání nepřišlo mentálně vyšinuté.
29. 06. 2010 | 08:16

hendrixx napsal(a):

"John a VV na ministerstvo vnitra nepatří", zejména pokud jsou tak hloupí nebo naivní, že si tam chtějí nasadit náměstka z čssd.
29. 06. 2010 | 08:50

beatrix napsal(a):

Domnívám se, že požadavek VV takto vyjádřený je nešťastný.
Je nesporné, že se jedná o nátlak, který nemá daleko k vydírání. VV příliš uspěchali svůj pompézní nástup a tím byl odhalen jejich pravý důvod vstupu do vysoké politiky.
Až dosud jim vše hrálo do karet, ale nyní buď získají křeslo ministra, nebo nebudou ve vládě. Panu Sobotkovi svou nedočkavostí nahrály VV na smeč a on by byl blázen, kdyby nereagoval. Nyní má eso v ruce ?
29. 06. 2010 | 08:53

kristusek napsal(a):

neo - no vy jste taky argumentoval, že Bárta svůj podíl ve firmě prodal. Jenže to pan Řebíček údajně taky... aby vzápětí za rok a půl nadělil "už ne své" firmě státní zakázky za 9,5 miliardy.

A stejně tak se ABL momentálně uchází o miliardovou zakázku na Ministerstvu vnitra.

To jsou mi ale náhody...
29. 06. 2010 | 08:56

Karel napsal(a):

Pane Sobotko, napsal jste:
"Svěřit ministerstvo vnitra do rukou zástupce Věcí veřejných tak znamená riziko privatizace tohoto klíčového ministerstva do rukou jedné bezpečnostní agentury..."

"Nelze bojovat s korupcí a přitom privatizovat veřejné služby..."

Ptám se: co se událo v době mezi těmito odstavci, že nejprve bylo jen riziko, a vzápětí poté už mluvíte o privatizaci vnitra jako o hotové věci? Máte nějaký důkaz, nebo alespoň konkrétní indicii, že bude stranou VV privatizována státní policie a bude nahrazena monopolní soukromou bezpečnostní agenturou?

Strana VV není můj šálek čaje a nevolil jsem ji, ale prozatím doporučuji studený obkladek na čelo a na mysl moudré doporučení: "podle jejich ovoce poznáte je..." Ve chvíli, kdy začnou VV na vnitru tropit nějaká alotria, budu první, kdo bude demonstrovat za jejich odchod z vlády.
Ovšem od strany, která dopustila mimo jiné i totální umrtvení nejvyššího kontrolního úřadu, od strany, jejímž člen je nejvyšším šéfém odborů (čímž nabývá jednání tripartity úplně jiný rozměr), od strany, pro kterou jsou poslanecké náhrady legitimním prostředkem, jak našetřit na byt, od strany, jejímž poslancem je uživatel regulovaného nájemného určeného pro slabší sociální vrstvy, bych v debatách o konfliktech zájmů čekal trošku víc zdrženlivosti.

Jinak přeji hezký den, pane Sobotko.
29. 06. 2010 | 09:04

Karel napsal(a):

A co se týče státní zakázky vnitra pro firmu ABL: základ je, aby bylo celé výběrové řízení kompletně zveřejněno a všem bylo jasné, proč, kým a za jakých podmínek byl vítěz vybrán. Pak nechť vyhrají tendr vnitra třeba Marťani, ale je to je přece další věc, kterou už strana pana Sobotky důvěrně zná, nebo se mýlím?
29. 06. 2010 | 09:09

Medikolog napsal(a):

Zajímavé, pane Sobotko. "Ičko" vám na MV nevadilo, "nový zákon" který také nepřispěl účinnosti policejní ochrany jste prohlasoval (nebo se mýlím?). Teď si pravicový volič místo ČSSD (dělající vždy po volbách pravicovou politiku a Bohumínským usnesení ztvrzující, že nikdy jinak) vybral poctivě pravicové strany a část vašich voličů - pokud po dvou vašich velkých povolebních podvodech na voličích šla vůbec volit, raději dala volnou kartu VV, nebo spláchla asi 8% hlasů přes Zamana a Bobošíkovou mimo parlament. Inu, opoziční smlouva a odmítnutí sněmovní 111 hlasé většiny ve prospěch trojkoalice s Kalouskem a spol. se vám po zásluze vrátilo. Pravičáci volili své a levičáci - pokud nechtěli volit KSČM, neměli koho volit.

Ale vraťme se k MV ČR. Kdo ze současné koalice by byl menším zlem, než John? Vy snad o někom víte? Tedy ne z hlediska ochrany velkých lotrů posledních 20 let před trestním stíháním.. ale občanskou důvěryhodností a nevydíratelností..
29. 06. 2010 | 13:32

Honza999 napsal(a):

Dynosauří mládě

Neslyšel jste náhodou někdy něco o Kalouskově prohlášení, že ono "odpuštění daní" bylo v naprostém pořádku a že on - Kalousek - na Sobotkově místě by MUSEL rozhodnout stejně? Přesněji řečeno ne on sám, protože o tom nerozhodoval ani Sobotka sám - na MF je za tímto účelem extra odbor, který se zabývá právě posuzováním sporů mezi poplatníky a FÚ. Zaměstnanci tohoto odboru nejsou nijak politicky motivování - většina z nich na MF pracuje již více než 20 let, dělali tam za bolševika (v jiném odboru), za Klause i za ČSSD. Jsou to byrokrati, ne politici. A Sobotka jejich rozhodnutí jen podepsal - stejně jako by to udělal kterýkoli jiný ministr financí.

I jinak jste málo informovaný - píši "odpuštění daní" v uvozovkách, protože se totiž o žádné prominutí daně nejednalo. Nemáte totiž sebemenší tušení, jak ona "pohledávka státu" vznikla.

Hoteliér nechal ve svém hotelu vyměnit všechna okna za nová. On a jeho daňový poradce posoudili tento akt jako náklady na údržbu, jakýsi úředník na FÚ tento akt posoudil jako "investici za účelem zhodnocení menovitosti". Mezi těmito dvěma různými hodnoceními stejného aktu je pak právě rozdíl v dani. Zmíněný úředník tedy hoteliérovi "doměřil" daň a penále. Hoteliér šel do sporu s FÚ, který posuzovalo MF. Rozhodnuto bylo ve prospěch hoteliéra a jak i sám veliký Kalousek prohlásil, v naprostém souladu se zákonem - pochybení bylo na straně pracovníka FÚ. Nejednalo se tedy o "prominutí daně". Jednalo se o zrušení vadného rozhodnutí FÚ, na jehož základě byla tato daň neorávněně doměřena.
29. 06. 2010 | 14:04

Dynosauří mládě napsal(a):

to Honza999

Tvrzení proti tvrzení. Pravdu se asi nedozvíme. Každopádně, to zneužití náhrad by ho mělo diskvalifikovat.
29. 06. 2010 | 14:53

Honza999 napsal(a):

Dynosauří mládě

Není to tvrzení proti tvrzení..

Citace:
V pondělí večer do kauzy vstoupil současný ministr financí Miroslav Kalousek (KDU-ČSL). Agentuře ČTK řekl, že byl případ odpuštění daně hoteliérovi Dvořákovi řešen správně. "Případ, procesně i věcně, byl z mého hlediska řešen správně," řekl Kalousek. V případě, že by ho jako ministr dostal na stůl, zřejmě by prý postupoval stejně. "Bylo rozhodnuto v mezích zákona o správě daní a poplatku. Každý případ je jiný, o odpuštění daní nicméně žádají stovky daňových poplatníků. Zhruba desítka z nich je tak závažná, že o nich rozhoduje sám ministr," uvedl Kalousek.

Zdroj citátu:
http://www.tyden.cz/rubriky...

Skutečný průběh celé kausy (tedy spor o okna) sdělovací prostředky úmyslně zamlčují, aby bylo možno mlžit.
29. 06. 2010 | 15:15

Honza999 napsal(a):

Dynosauří mládě

"Každopádně, to zneužití náhrad by ho mělo diskvalifikovat."

Dejme tomu, že by Sobotku mělo diskvalifikovat "zneužití" náhrad příspěvků na bydlení, že je použil na pořízení bytu.

Ale nemělo by úplně stejně diskvalifikovat i ty ostatní, kteří tyto náhrady pobírají (a že je pobírají VŠICHNI do poslední koruny) - a třeba je prochlastají? Nebo si oficiálně pronajmou byt od příbuzného za plnou výši náhrad (lteré si ale ve skutečnosti ponechají na jiné účely) a přitom v tom bytě bydlí a majiteli nájem platí někdo úplně jiný? Oni totiž ty náhrady vůbec nemusí vyúčtovávat a jak je použijí, o to se nikdo nestará.. Tedy, pokud se nejedná o Sobotku, že...

Neměla by být zcela diskvalifikována Němcová, která dala jedno ze svých dvou služebních aut i s kartou na čerpání pohonných hmot (odebrané pohonné hmoty platila sněmovna, tedy všichni daňoví poplatníci) do používání svému synovi? Neměla by být zcela diskvalifikována i proto, že za totáče kradla v samoobsluhách rohlíky a čokoládu? K tomu se veřejně před televizními kamerami hrdě přiznala, že takto nastavovala krk, kradla rohlíky,aby její rodina NEHLADOVĚLA a kradla čokoládu, aby její děti vůbec poznaly, co to je čokoláda...

A tak to v tom parlamentu máme jednoho zmetka vedle druhého a Sobotka, ten je ještě jeden z nejslušnějších z nich..
29. 06. 2010 | 20:41

mirda napsal(a):

divím se že tolik lidí odpovídá na volání z hrobu
29. 06. 2010 | 21:38

marie napsal(a):

R.John tam nepatří, ale už tam je.Tak co s tím teď uděláme pane Sobotko? Když to zvládl Gross a Langer, má RJ slušnou šanci. A vy po něm můžete 4 roky plivat.
30. 06. 2010 | 11:02

Terry napsal(a):

Pane Bohuslave Sobotko,

jen pro "osvěžení" vaší (sklerotické?) paměti připomenu škodlivé působení ve funkcích ministrů - vašich spolustraníků (přátel) Fencla, Zgarby, Palase, a v neposlední řadě i VÁS SAMOTNÉHO:

Janota: Sobotka a nejhorší hospodář? To nevyvracím
(http://ekonomika.idnes.cz/j...)

z článku:
Otázka: U politiků nikdy nevíte, co doopravdy udělají. Napovědět by nám mohlo, co už udělali. Který z ministrů financí hospodařil vzhledem ke stavu ekonomiky úplně nejhůř?
Odpověď EJ: Nejhorší to muselo být někdy v letech 2003, 2004 a 2006. Nejdřív Bohuslav Sobotka při růstu ekonomiky skoro šest procent vytvářel schodky jako hrom, v jednom případě dokonce přes sto miliard. A nezadá si s ním v roce 2006 Vlastimil Tlustý: při šestiprocentním růstu, bim ho! – 97miliardový schodek. I když Tlustý tam byl krátce a možná s tím jen nestihl něco udělat.

Otázka: Takže Bohuslav Sobotka, dnes nejpopulárnější politik, vychází jako nejhorší hospodář. Není to poučné?
Odpověď EJ: Já vašim závěrům rozumím, nevyvracím je, a to je asi tak vše, co k tomu řeknu.

Otázka: Chodil jste v době schodkového bujení za ministrem Sobotkou a varoval ho?
Odpověď EJ: Mám to dodnes schované. Třeba plejáda spisů z jara roku 2006, ve které byly návrhy na zvýšení sociálních výdajů, zvýšení porodného, přídavků na děti, mateřské – o šedesát miliard. Systém financování sociální péče se výdajově z roku na rok ztrojnásobil! A na těchto spisech je mým perem napsáno: nesouhlasím, nedoporučuji, neufinancovatelné!

Otázka: A co na vaše připomínky tehdejší ministr Sobotka?
Odpověď EJ: Zjevně se řídil zájmy partajními. Jeho strana spolu s dalšími způsobila, že ty věci hravě ve Sněmovně prošly a začaly od roku 2007 platit a platí dodnes.
(konec citace)

Kde berete tu drzost?

Že by důsledek "pobytu" v politice?

A k vaší fotografii vhodný (předvolební) slogan (jako parafrázi na podobný Grossův):

"Občané, směji se (vám) upřímně."
02. 07. 2010 | 09:29

jardahol napsal(a):

Nějak Vám nevadí, že stejný názor se Sobotkou má dinosaurus Nečas.
Ale ten je za ODS, že !!!!!!
Proto Vám to nevadí.
04. 07. 2010 | 21:44

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy